#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
04/07/2011 14:14
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Το ΠΑΣΟΚ και η ΝΔ που ξέραμε δεν υπάρχουν

Συμβαίνουν τεράστιες κοινωνικές μεταβολές



Δέχομαι απανωτές εκπλήξεις.

Χθες το πρωί πήγα με φίλο για μπάνιο που μέχρι πρότινος τον απασχολούσε μόνο ο Ολυμπιακός και το στοίχημα.

Ήταν στο Σύνταγμα μου περιέγραφε τι έγινε και μου είπε ότι ήταν στην ίδια ομάδα με ένα ζευγάρι των απόστρατων της αεροπορίας που συμμετείχαν στην διαδήλωση.

Μπαίνω στο Antinews και διαβάζω άρθρο απόστρατου ταξίαρχου που ήταν στην διαδήλωση.

Περίμενε κανείς πριν από ένα χρόνο ότι αυτός ο κόσμος θα πήγαινε μαζί με τα μπλοκ του ΠΑΜΕ και του Ανταρσύα και θα διαδήλωνε.

Πιστεύω ότι συμβαίνουν τεράστιες κοινωνικές μεταβολές.

Οι ψυχές των ανθρώπων διαλύονται και τα κομμάτια αρχίζουν να επανοτοποθετούνται με τον σωστό τρόπο.

Η συνισταμένη με όσους συζητώ είναι μια: ΝΑ ΞΑΝΑΧΤΙΣΟΥΜΕ ΤΗΝ ΠΑΤΡΙΔΑ ΜΑΣ ΜΕ ΤΟΝ ΣΩΣΤΟ ΤΡΟΠΟ ΚΑΙ ΤΙΣ ΣΩΣΤΕΣ ΑΡΧΕΣ.

Όλοι νιώθουμε προσβεβλημένοι για εδώ που φτάσαμε για τις προσβολές που δεχόμαστε από έξω για την υποθήκη που βάλαμε σε αυτόν τον παράδεισο που ζούμε για το ξεπούλημα των ακρογιαλιών και των νησιών της πατρίδας μας.

Κανείς δεν μιλάει για το πως θα πάρει τους δύο μισθούς που του έκοψαν πίσω - όλοι έχουν την αγωνία αν αύριο θα παραδώσουν σε παιδιά και εγγόνια αυτό που έχουμε σήμερα.

Κατά βάθος αγαπάμε πραγματικά την χώρα μας.

Δεν συζητώ ότι πλέον δεν υπάρχει ΠΑΣΟΚ και ΝΔ όπως τα ξέραμε όπως τα ζήσαμε και με τον τρόπο που γίνονταν η πολιτική στην χώρα.

Το ΠΑΣΟΚ έδειξε το πραγματικό του πρόσωπο.

Με το ξύλο που έριξε στον κόσμο ξευτιλίστηκε.

Η ΝΔ με τον τρόπο που ασκούν πολιτική τα στελέχη της είναι ήδη στο μουσείο.

Ένα πράγμα πρέπει να κάνει ο Σαμαράς να ανοιχθεί στην κοινωνία και να μιλήσει με ειλικρίνεια για αυτά που πιστεύει ότι είναι το πρόβλημα και χρειάζονται διόρθωση.

Μισά λόγια και υπεκφυγές δεν χωρούν.

Καταρχήν να στοχοποιήσει (όχι ονομαστικά) ως βασικότερο πρόβλημα τις πέντε οικογένειες που αρμέγουν την χώρα. Δεν είναι ώρα για γλυκανάλατες ευγένειες.

Να ξεσκεπάσει τον ρόλο των ΜΜΕ που είναι η υπεράσπιση συγκεκριμένων οικονομικών συμφερόντων.

Να εξηγήσει ότι δεν μπορεί να συνεχιστεί η διαφθορά στο δημόσιο και πρέπει να απολύονται άμεσα οι καταχραστές.

Μέσα από το ΑΣΕΠ να πάρει 100.000 νέα παιδιά με γνώσεις και ενδιαφέρον για δουλειά και να απολύσει όσους μπήκαν με ρουσφέτι αλλά δεν έχουν τα προσόντα.

Να μιλήσει στους νέους της πλατείας και να πει αλήθειες.

Ότι χρειάζεται σκληρή δουλειά για να προοδεύσει κάποιος και όχι τα πανεπιστημιακά χρόνια να τα περνάει με καταλήψεις και εκδρομές στην Μύκονο.

Και άλλα και άλλα, πολλά.

Ο Σαμαράς έχει ένα μεγάλο πλεονέκτημα που είναι απαραίτητο σε έναν ηγέτη για να γίνει πιστευτός από τον κόσμο.

Ότι ο ίδιος έχει ακολουθήσει μια έντιμη πολιτική πορεία.

Για να ζητάς από τους άλλου δουλειά εντιμότητα ειλικρίνεια για να είσαι αυστηρός πρέπει πρώτα να δίνεις το καλό παράδειγμα ο ίδιος και αυτό το πλεονέκτημα το έχει.

Ο Σαμαράς πρέπει να μιλήσει με την κοινωνία απευθείας χωρίς μεσάζοντες και να πει τα πράγματα όπως είναι.

Την επομένη φορά που θα ανέβει στο βήμα της βουλής ας αδιαφορήσει για τον Παπανδρέου και τον Βενιζέλο κι ας μιλήσει στο πολίτη, να πεί τι σκέφτεται για το μέλλον μας.

Αris. A

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Ρήγας Φερραιος avatar
    Ρήγας Φερραιος 04/07/2011 14:26:28

    ***Την επομένη φορά που θα ανέβει στο βήμα της βουλής ας αδιαφορήσει για τον Παπανδρέου και τον Βενιζέλο κι ας μιλήσει στο πολίτη, να πεί τι σκέφτεται για το μέλλον μας
    Αυτο πρεπει να κανει και αυτο περιμενουμε.....
    Δεν εχουμε αλλη υπομονη

    • Strange Attractor avatar
      Strange Attractor @ Ρήγας Φερραιος 04/07/2011 17:58:52

      Μάνια εσύ;

    • ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. avatar
      ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. @ Ρήγας Φερραιος 04/07/2011 22:14:54

      Ο Σαμαράς και η ΝΔ δεν ψήφισε το άρθρο 4 του εφαρμοστικού, δεν ψήφισε τους ξένους επιτρόπους, δεν ψήφισε το ξεπούλημα, δεν ψήφισε την αποκλειστική διάθεση των εσόδων των αποκρατικοποιήσεων στην πληρωμή του χρεόυς, δηλαδή των τόκων των γερμανικών και γαλλικών τραπεζών. Επομένως Βαλέ δεν μας τα λες καλά

  2. Southlancer avatar
    Southlancer 04/07/2011 14:32:02

    „Remember, remember the fifth of November
    The gunpowder, treason and plot.
    I know of no reason why the gunpowder treason
    Should ever be forgot.“

    Η κατάσταση έχει ξεφύγει, για να φύγει ο "ήλιος" που σκοτινιάζει την Ελλάδα, θέλει νεκρούς χιλιάδες

  3. danaos avatar
    danaos 04/07/2011 14:35:42

    "Ο Σαμαράς έχει ένα μεγάλο πλεονέκτημα που είναι απαραίτητο σε έναν ηγέτη για να γίνει πιστευτός από τον κόσμο.

    Ότι ο ίδιος έχει ακολουθήσει μια έντιμη πολιτική πορεία.
    ΄Ετσι ακριβώς Αri.A. Δες κι αυτό που έγραφα στις 22/6:http://www.antinews.gr/2011/06/22/108090/

  4. spiros avatar
    spiros 04/07/2011 14:43:34

    ΑΡΗ πολύ σωστά . Η πορεία στον λαό είναι επιβεβλημένη με άλλους όρους και όχι θωπείες.

  5. Δημήτριος Κοκκαλάκης avatar
    Δημήτριος Κοκκαλάκης 04/07/2011 14:44:01

    Η τελευταία παράγραφος λέει πολλά.

  6. Προφήτης avatar
    Προφήτης 04/07/2011 14:46:02

    Άρη, ειλικρινά, τι περιμένεις να γίνει;

    • Aris. A avatar
      Aris. A @ Προφήτης 04/07/2011 15:52:18

      Προφήτη

      Η κατάσταση στην πραγματική οικονομία από όπου περιμένει το κράτος να βρει έσοδα είναι τραγική.

      Αρα οι στόχοι του προυπολογισμού δεν πιάνονται.

      Το πρόβλημα ρευστότητας εντείνεται ήδη όσοι πάνε επιταγές για προεξόφληση παίρνουν ψίχουλα.

      Οπως λένε η οικονομία είναι ψυχολογία και όχι νούμερα και ιδιαίτερα για την Ελλάδα όπου ανθούν οι μικρομεσαίες επιχειρήσεις με τον φόβο που επικρατεί όσοι είχανε δύο δραχμές τα βγάλανε έξω άρα επενδύσεις γιοκ.

      Το οικονομικό κλίμα θα χειροτερεύει διαρκώς και το τι σημαίνει ανεργία θα το καταλάβουμε από τον Σεπτέμβρη.

      Σε πολιτικό επίπεδο ο Σαμαράς αν δεν αναλάβει πρωτοβουλίες κινδυνεύει να την πάθει όπως η γρια που πάει να περάσει τον δρόμο κοντοστέκεται δεν πάει ούτε στο μπροστά πεζοδρόμιο ούτε στο πίσω και τελικά την πατάει το αυτοκίνητο.

      Αυτά τα λέω γιατί με την στάση του να μην ψηφίσει μνημόνιο και μεσοπρόθεσμο έχει έρθει σε ρήξη τόσο με τους έξω όσο και με το εγχώριο εκδοτικοοικονομικό κατεστημένο.

      Ο πόλεμος που θα του κάνουν θα είναι ανηλεής.

      Οποιος διάβασε χθες Καθημερινή τα άρθρα Βερεμή, Παπαδημητρίου καταλαβαίνει τι πρόκειται να επακολουθήσει.

      Πριν προλάβουμε να κάνουμε τα σαράντα της προηγούμενης συναίνεσης ξεκίνησε το παραμύθι από τύπο και κυβέρνηση για την συναίνεση που απαιτούν για το μνημόνιο ΙΙ.

      Το κάνουν για να τον εγκλωβίζουν σε μια αδιέξοδη συζήτηση ώστε να τον αδρανοποιούν και να μην αναλαμβάνει πρωτοβουλίες.

      Το κόστος του "οχι" το εισπράτει και όσο δεν χτίζει συμμαχίες με την κοινωνία είναι η γρια στην μέση του δρόμου.

      Πρέπει να κινηθεί και να πάει απέναντι στο πεζοδρόμιο της κοινωνίας.

      Για να μην την αγιοποιούμε και την κοινωνία είναι μπερδεμένη και δεν ξέρεις τι σου ξημερώνει αύριο μαζί της όταν είναι τόσο ευμετάβλητη.

      Ο κόσμος αισθάνεται τρια πράγματα.

      α) Αυτή κατάσταση ευδαιμονίας και ευζωίας με δανεικά δεν μπορούσε να συνεχισθεί. Η πλειοψηφία γνώριζε ότι το πάρτυ κάποια στιγμή θα τελειώσει.

      β) Οτι χρωστάμε πάρα πολλά που με τυπικούς οικονομικούς όρους δεν πρόκειται να τα βγάλουμε πέρα.
      Αρα μέσα μας πιστεύουμε ότι η μόνη ελπίδα είναι τα μνημόνια γιατί κρατάνε ανοιχτές τις πόρτες του δανεισμού.
      Αυτό το Πασόκ το έχει διαβάσει μέσα από τις έρευνες που κάνουν και εκεί πατάει για να αντέχει ακόμα όσο αντέχει δημοσκοπικά.

      γ) Ο κόσμος παράλληλα γνωρίζει ότι τα μνημόνια είναι προσωρινή και όχι μόνιμη λύση. Δηλαδή γνωρίζει ότι όπως είναι σήμερα το μαγαζί δεν μπορεί να πάει για πολύ μακριά και ότι χρειάζονται δραστικές τομές.

      Εδώ πάνω πρέπει να πατήσει ο Σαμαράς και να βγει μπροστά.

      Το νόημα που πρέπει να περάσει στον κόσμο είναι "να κάνουμε θυσίες αλλά να παράξουμε το σωστό αποτέλεσμα".

      Το σωστό αποτέλεσμα θέλει ρήξεις.

      Για παράδειγμα τι γίνεται με τις αγωγές που πρέπει να γίνουν από το ελληνικό δημόσιο εναντίον της Siemens, εναντίον της HDW, εναντίον της MAN για τις υπερκοστολογήσεις που μας έκαναν.

      Δεν πρέπει να πάρει θέση;;

      Πιστεύω ότι αφού οι Γερμανοί θέλουν να κάνουμε λογαριασμό να τον κάνουμε ολόκληρο.

      Με τις Γερμανικές αποζημιώσεις τι θα γίνει;;

      Οταν κάποιος καταστρέφεται και ξέρει ότι κάτι του χρωστούν δεν πρέπει να το διεκδικήσει;;

      Σε σχέση με το εσωτερικό μέτωπο αυτό που καλείται "δημόσιο" πρέπει να γκρεμιστεί και να χτιστεί από την αρχή.

      Κατάλαβαίνω τους νέους που διαμασρτύρονται στις πλατείες και ζητάνε καλύτερες μέρες.

      Κάποιος πρέπει να τους πει ότι πρέπει να δουλέψουν μέσα στα πανεπιστήμια και στα σχολεία.
      Δεν μπορεί οι μισοί φοιτητές να τους πηγαίνει η Δαπ και η ΠΑσπ στην Μύκονο και οι άλλοι μισοί να σπάνε και να καίνε και να τους φταίει για την κακή ποιότητα παιδείας το κράτος.

      Υπάρχει τεράστιο θέμα για το πως λειτουργεί η δικαιοσύνη.

      Δες στην γειτονική Τουρκία.
      Μέσα σε δύο μήνες συνελήφθηκαν μια ντουζίνα στρατηγοί και ο πρόεδρος της Φενέρ.

      Επιτέλους κάποιος πρέπει να κράξει τους δικαστές να ζητήσει να εκπληρώσουν την αποστολή τους.

      Είναι το ποιο καλοπληρωμένο και στο απυρόβλητο τμήμα του ελληνικού λαού και δεν μπορεί να έχουν τόση χαμηλή παραγωγικότητα.

      Ας μπουν τέσσερις πέντε προτεραιότητες και ας αναληφθούν πρωτοβουλίες στην σωστή κατεύθυνση.

      Καλές οι επιτροπές για αναθεώρηση του συντάγματος αλλά όπως πάει το πράγμα θα φάει η φακή το λάδι.

      Πέρα από ιδέες σημαντικό είναι τα πρόσωπα που θα της εφαρμόσουν.

      Αυτοί που μπορούν στην συντριπτική τους πλειοψηφία είναι έξω από τα κόμματα.

      Πρέπει κάποιος να τους καλέσει να μπουν μέσα στις εξελίξεις.

      Δεν μπορώ να πιστέψω ότι στην Ελλάδα σήμερα δεν υπάρχουν τρεις χιλιάδες άνθρωποι με γνώσεις ακεραιότητα και ικανότητες για να στελεχώσουν το δημόσιο και να πεταχτούν έξω τα κομματόσκυλα μπας και προχωρήσει το πράγμα.

      Μάλιστα αυτοί που έχουν εισοδήματα θα πρέπει να να μην πληρώνονται και απλά να τους αποδωθούν στο τέλος της προσπάθειας η τιμή και δόξα που τους πρέπει.

      Και πολλά άλλα.

      Πάντα θυμάμαι κάτι που μου είμαι κάποιος "δεν μπορεί να κάνεις τα ίδια πράγματα και να περιμένεις διαφορετικά αποτελέσματα".

      Σήμερα η ΝΔ κάνει τα πράγματα σχεδόν με τον ίδιο τρόπο που τα έκανε παλαιότερα και για αυτό δεν την αγκαλιάζουν οι πολίτες.

      • ΙΩΝΑΣ avatar
        ΙΩΝΑΣ @ Aris. A 04/07/2011 16:59:32

        Εκτός από τα μνημόνια, που συνάπτουμε με τους τοκογλύφους, υπάρχει η δυνατότητα να δανειστούμε αξιοπρεπώς από άλλα κράτη, (Ρωσία, Κίνα),που ήταν πρόθυμα να μας βοηθήσουν, όπως επίσης να εκμεταλλευτούμε τους φυσικούς μας πόρους, (υπέδαφος κυρίως), που παραμένουν προκλητικά ανεκμετάλευτοι, επειδή κάποιοι νενέκοι τους έχουν τάξει αλλού. Το καθεστώς Παπανδρέου όμως, από το μνημόνιο 1 ακόμα, υπέγραψε ότι δεν θα ζητήσουμε δανειστική συνδρομή από άλλους, εκτός από την τοκογλυφική τρόικα. Αν αυτό δεν συνιστά εσχάτη προδοσία από μόνο του, τότε τί είναι?

        • ψυχραιμια avatar
          ψυχραιμια @ ΙΩΝΑΣ 04/07/2011 18:26:38

          Oχι δεν υπαρχει.Κανεις δεν δανειζει λεφτα τζαμπα σε καποιον που δεν εχει να τα πληρωσει.

          • Επώνυμος avatar
            Επώνυμος @ ψυχραιμια 04/07/2011 18:38:30

            Έεεελα, τώρα, εγώ δεν ξέρω ποτέ κανένα κράτος που δεν μπόρεσε να δανειστεί...

            Μην πας να μας σπάσεις το ηθικο, ξέρεις πολύ καλά ότι η αδυναμία δανεισμού από τις αγορές ηταν και είναι τεχνητή. Μόλις α) είτε πετύχετε τους στόχους σας είτε β) σας πάρουν για τα καλά χαμπάρι τι κάνετε, θα επανέλθουμε στις αγορές με δόξα και τιμή.

            Δουλειά μας είναι να πετύχουμε το δεύτερο, πριν πετύχετε το πρώτο.

          • ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. avatar
            ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. @ ψυχραιμια 04/07/2011 22:16:25

            Ακόμα χειρότερα: Το ίδιο το Μνημόνιο απαγορεύει δανεισμό από τρίτους πέραν της τρόϊκας

      • ΑΓΙΟΣ ΠΕΙΡΑΙΩΤΗΣ avatar
        ΑΓΙΟΣ ΠΕΙΡΑΙΩΤΗΣ @ Aris. A 04/07/2011 19:54:48

        ΑΠΛΑ ΘΕΛΩ ΝΑ ΘΥΜΗΣΩ ΟΤΙ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΑΣΟΚ.

      • Aφροδίτη avatar
        Aφροδίτη @ Aris. A 04/07/2011 21:14:34

        «Πρέπει να κινηθεί και να πάει απέναντι στο πεζοδρόμιο της κοινωνίας»!!!
        Εύγε Άρη, είναι η σοφότερη προτροπή προς τον Αντώνη.
        Μακάρι να ήξερε πόσοι τον περιμένουμε εκεί, γιατί έτσι θα επιτάχυνε το βήμα του.
        Γνωρίζεις όμως, πως τα περισσότερα προβεβλημένα στελέχη του κόμματός του, ήδη έχουν συμβιβαστεί εδώ και χρόνια και δεν έχουν καμιά διάθεση να τα χαλάσουν εντελώς με το γνωστό κατεστημένο. Χώρια που κάποιοι έχουν βάλει και το δάκτυλο στο μέλι, που τους κέρναγαν οι νταβατζήδες, για να κάνουν τις δουλειές τους και να τους έχουν στο χέρι.
        Άρα ο Αντώνης, επιβάλλεται να καθαρίσει το κονάκι του από σκουπίδια, τρωκτικά και φίδια-ναι φίδια- και στη συνέχεια να περάσει αγέρωχος στο απέναντι πεζοδρόμιο.
        Το «Αντώνη άλλαξέ τα όλα» , ισχύει πάντα!
        Και έτσι μόνο θα μείνει στην Ιστορία, ως ο άνθρωπος που είπε το μεγάλο «όχι» στο ξεπούλημα της Πατρίδας, έχοντας επίγνωση ότι αποχαιρέτισε για πάντα τη καταχνιά βγαίνοντας επιτέλους στον ήλιο!

  7. ΕΥΑ avatar
    ΕΥΑ 04/07/2011 14:59:45

    Ελπίζουμε Άρη, ελπίζουμε Προφήτη

  8. ΣΠΥΡΟΣ avatar
    ΣΠΥΡΟΣ 04/07/2011 15:00:27

    Σωστός o Aris . ''Αύριο να έπαιρναν 100.000 παιδιά μέσω ΑΣΕΠ.......'', θα συμπλήρωνα έστω με συνέντευξη.
    Αυτό που περιγράφεις φίλε είναι το 90% του ΔΡΑΜΑΤΟΣ που ζούμε και θα ζήσουντα παιδιά μας. Γιά πήγαινε αυτά να τα πείς σε μία τάξη 3ης Λυκείου, έχεις την εντύπωση ότι θα αποδεχθούν τέτοιου είδους αξιοκρατία;
    Eκεί ακριβώς πάτησε ο μέγας Ανδρέας και βύθισε την Ελλάδα, στην έλλειψη αξιοκρατίας και ΕΠΕΝΔΥΣΕ ΚΑΤΑ ΤΟ ΚΟΙΝΟΣ ΛΕΓΟΜΕΝΟ ΣΤΗΝ ΠΛΕΜΠΑ της κοινωνίας μας, πρός όφελος δικό του και του κόμματός του.
    Σου έχει τύχει φίλε κατά την διάρκεια εκτέλεσης Δημοσίου Έργου να κάνει κουμάντο ο βοηθός επιβλέποντα παραγκωνίζοντας τον Διευθυντή και τον Επιβλέποντα Μηχανικό της υπηρεσίας επειδή ο αδελφός του ΗΤΑΝ ΣΤΟ ΕΚΤΕΛΕΣΤΙΚΟ ΤΟΥ ΠΑΣΟΚ; εάν τα γνωρίζατε αυτά και χιλιάδες άλλα θα σας έφευγε κάθε απορία περί ΑΞΙΩΝ ΚΑΙ ΑΞΙΟΚΡΑΤΙΑΣ.

    • Aris avatar
      Aris @ ΣΠΥΡΟΣ 04/07/2011 15:10:22

      +1000%

  9. A.K. avatar
    A.K. 04/07/2011 15:10:48

    Σωστός !

  10. Aris avatar
    Aris 04/07/2011 15:20:34

    Καλό το άρθρο όμως...
    "Οι ψυχές των ανθρώπων διαλύονται και τα κομμάτια αρχίζουν να επανοτοποθετούνται με τον σωστό τρόπο"... Αυτό δεν ισχύει για όλους. 40 αυτοκτονίες τους τελευταίους μήνες, επειδή οι ψυχές των ανθρώπων διαλύονται. Κατακόρυφη αύξηση των περιστατικών σε ψυχιατρεία, χρυσές δουλειές κάνουν οι ψυχολόγοι. Οικογένειες διαλύονται, ζευγάρια δεν έχουν λεφτά ούτε για να βγάλουν διαζύγιο και παραμένουν κάτω από την ίδια στέγη με θύματα τα παιδιά τους...
    "Μέσα από το ΑΣΕΠ να πάρει 100.000 νέα παιδιά με γνώσεις και ενδιαφέρον για δουλειά και να απολύσει όσους μπήκαν με ρουσφέτι αλλά δεν έχουν τα προσόντα"... Πρόταση με μπόλικη δόση εκδικητικότητας και ρεβανσισμού. Όσοι απολυθούν δεν έχουν οικογένειες; Πρέπει να τους πετάξουμε στο δρόμο επειδή κάποτε κάποιοι τους έταξαν και τους τακτοποίησαν σε μια κωλοδουλειά στο δημόσιο; Δεν έχουν αγωνίες αυτοί οι άνθρωποι νομίζεις; Ή θεωρείς ότι αυτό το οποίο επέλεξαν ή τους τοποθέτησαν για να κάνουν ήταν το όνειρο της ζωής τους; Απλά ήθελαν τη σιγουριά. Σε μια Ελλάδα που τη ρήμαξαν οι γερμανοί, που κάποιοι φρόντισαν να την πάνε σε εμφύλιο, με ένα πολιτικό σύστημα που βόλευε για να επιβιώσει ουσιαστικά το ίδιο το σύστημα, η πρότασή σου είναι να την πληρώσει ο κόσμος, ο λαός; Αφού προτείνεις τόσο σκληρές και απόλυτες λύσεις, φρόντισε να έχεις ανάλογες προτάσεις για όλους και για όλα. Εντάξει να φύγουν οι διορισμένοι, άχρηστοι, υπάλληλοι του δημοσίου, αλλά να φύγουν σήμερα κιόλας, όσοι έχουν διορίσει και έχουν μεσολαβήσει για ρουσφέτι σε αυτή τη χώρα. Διαφορετικά θα τιμωρούνται πάντα τα θύματα και ποτέ οι θύτες.

    • ορτικι ορτικαδ avatar
      ορτικι ορτικαδ @ Aris 04/07/2011 15:44:41

      αν τοσο καιρο δεν βουλιαζαν στην ανεργεια τον ιδιωτικο τομεα και οι απολημενοι δημοσιοι υπαλληλοι θα ειχαν απορροφηθει στον ιδιωτικο τομεα.αλλα αυτος ο υπερογκος δημοσιος τομεας θελει ελαφρηνση πως να το κανουμε.ολα τα χρονια ηταν οι ευνοουμενοι των καταστασεων ακομα και σημερα ευνοουνται περισσοτερο απο αυτους του ιδιωτικου που εννοειται οτι ειναι σχεδον ολοι ανεργοι.και λεω ελαφρηνση οχι για εκδηκιτικους λογους αλλα δεν μπορει να λειτουργησει ετσι αυτο το κρατος δεν ειναι ευελικτο.επεισης ορισμενες ιδιωτικοποιησεις πρεπει να γινουν διοτι ετσι που ειναι δημοσιες αυτο αυτοματως σημαινει οτι χανει την ευελιξια του αφου σερνει απο πισω τοσους υπαλληλους.αρα δεσμευται σε απαραιτητες αποφασεις που πρεπει να παρει.εξαλλου ιδιωτικοποιηση δεν σημαινει ξεπουλημα

      • Aris avatar
        Aris @ ορτικι ορτικαδ 04/07/2011 17:41:21

        Άλλο αυτό που περιγράφεις φίλε, και άλλο αυτό που λέει το άρθρο... Δεν διαφωνώ σε όσα γράφεις. Στο άρθρο γράφει πετάμε στο δρόμο 100.000 για να πάρουμε άλλους 100.000 που θα είναι περισσότερο άξιοι και εργατικοί! Μην τρελαθούμε, γιατί δεν θέλει και πολύ...

        • ορτικι ορτικαδ avatar
          ορτικι ορτικαδ @ Aris 04/07/2011 19:40:49

          φιλε?κοριτσι ειμαι.νομιζω οτι επειδη λειπει απο τον δημοσιο τομεα ο ελεγχος-αξιολογηση και επειδη ισχυει η μονιμοτητα με του δικιο τους μερικοι να βαριουνται να διεκπεραιωσουν τις αρμοδιοτητες τους στο σωστο χρονο χωρις αργοπορειες.ετσι οπως ειναι το συστημα αυτο δεν τους δινει τη δυνατοτητα να προσπαθησουν να κανουν καλητερα τη δουλεια τους αφου λειπει ο φοβος της απολησης και παντα θα εχουν το μισθο τους πανω κατω.αυτο δεν τους βοηθαει να αποδωσουν στη δουλεια τους.οσο αν καποιοι δεν ειναι εργατικοι δεν το αποκλυω γιατι δεν μ'αρεσει να γενικολογω σιγουρα υπαρχουν και ανικανοι και ατομα που δεν ειναι εργατικα.αλλα το κυριο προβλημα πιστευω ειναι οπως προανεφερα η μονιμοτητα και η ελλειψη αξιολογησης

  11. Komis Montechristo avatar
    Komis Montechristo 04/07/2011 15:32:20

    Είμαστε στη κόψη του ξυραφιού.Οι εξελίξεις το φθινόπωρο,ίσως και νωρίτερα,θα είναι ΚΑΤΑΙΓΙΣΤΙΚΕΣ...Σχετικά με τη ΝΔ,η παράταξη οφείλει ν'αναβαπτιστεί στη κολυμπήθρα της ιδεολογικής αναγέννησης και επανεκκίνησης.Είναι επιτακτική ανάγκη μια ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΕΝΗ και ΠΛΗΡΗ πολιτική και κοινωνική πλάτφόρμα που θα εμπνέεται από την αρχή του Δημοκρατικού Πατριωτισμού.Ήδη,περιμένουμε να ακούσουμε τις συνταγματικές αλλαγές,που προτείνει η παράταξη,μ'εξαιρετικό ενδιαφέρον.Επίσης,η πλειοψηφία της κοινής γνώμης αναμένει με τεράστιο ενδιαφέρον τη παρουσία πολλών και άφθαρτων ανθρώπων που θα πλαισιώσουν τα ψηφοδέλτια της ΝΔ στις επερχόμενες εθνικές εκλογές.Εκτός από τα παραπάνω,υπάρχει και κάτι άλλο.Η ΟΡΓΗ της ΔΟΚΙΜΑΖΟΜΕΝΗΣ ελληνικής κοινωνίας που περιμένει τη δικαίωση των αιτημάτων της που αφορούν την απονομή δικαιοσύνης,το τέρμα στην οικονομική και κοινωνική κατρακύλα και την ανάδυση της εθνικής αξιοπρέπειας.Η ''Νέα'' Μεταπολίτευση είναι καθ'οδόν...Πολλά δεν θα είναι τα ίδια.....

    • Komis Montechristo avatar
      Komis Montechristo @ Komis Montechristo 04/07/2011 15:34:27

      ...και ΠΛΗΡΗΣ....

  12. ΣΥΚΟΦΑΝΤΗΣ avatar
    ΣΥΚΟΦΑΝΤΗΣ 04/07/2011 15:34:27

    Η ΝΔ με τον τρόπο που ασκούν πολιτική τα στελέχη της είναι ήδη στο μουσείο.

    Ένα πράγμα πρέπει να κάνει ο Σαμαράς να ανοιχθεί στην κοινωνία και να μιλήσει με ειλικρίνεια για αυτά που πιστεύει ότι είναι το πρόβλημα και χρειάζονται διόρθωση.
    Μισά λόγια και υπεκφυγές δεν χωρούν.

    Παρομοια πραγματα ειπα και γω προχθες αλλα πεσαν να με φανε.Η Ν.Δ εγινε κομμα κρατιστων!!!

    • Aris. A avatar
      Aris. A @ ΣΥΚΟΦΑΝΤΗΣ 04/07/2011 16:16:19

      Εσύ τα βλέπεις ισοπεδωτικά δεν χειροκροτάς τα σωστά που γίνονται μιλάς με γενικότητες και αφορισμούς.

      Εμείς θέλουμε να βελτιώνονται τα πράγματα.

      • ΣΥΚΟΦΑΝΤΗΣ avatar
        ΣΥΚΟΦΑΝΤΗΣ @ Aris. A 04/07/2011 17:57:10

        Εχεις δικιο.Δεν το ειπα καλα.Η Ν.Δ συνεχιζει να ειναι κομμα κρατιστων.

        • ΑΓΙΟΣ ΠΕΙΡΑΙΩΤΗΣ avatar
          ΑΓΙΟΣ ΠΕΙΡΑΙΩΤΗΣ @ ΣΥΚΟΦΑΝΤΗΣ 04/07/2011 19:58:17

          ΠΕΣΤΟ ΨΕΜΜΑΤΑ ...............

  13. Ένας νέγρος θερμαστής από το Τζιμπουτί avatar
    Ένας νέγρος θερμαστής από το Τζιμπουτί 04/07/2011 15:43:20

    Και γιατί δηλαδή η ΝΔ να αποτελεί ελπίδα; Που το είδατε αυτό και πως το δικαιολογήτε; Επιδεί έχει νέο αρχηγό; Τόσο γρήγορα ξεχάσατε το έλειμα ποιος το πήγε στα ύψη; Και αν ο Σαμαράς είναι όντως αντίθετος με τα αίσχη που μας κάνει το ΠΑΣΟΚ, γιατί ψήφισε τα 22 από τα 49 άρθρα του εφαρμουστικού;
    Να μου απαντήσετε παρακαλώ.

    • Επώνυμος avatar
      Επώνυμος @ Ένας νέγρος θερμαστής από το Τζιμπουτί 04/07/2011 18:44:26

      Το έλλειμμα το πήγε στα ύψη η διεθνής κρίση. Αν ακόμη τρως το παραμύθι του ΠΑΣΟΚ, τοτε τι να σου πω. Καθώς και το μαγείρεμα των στατιστικών στοιχείων από τον Οκτώβριο του 2009 και μετά, που ΦΟΥΣΚΩΝΕ το έλλειμμα.

      Δεν σου κάνει εντύπωση που ποτέ δεν μας είπαν, ποια επιτέλους ήταν τα "ψευδή στοιχεία" που δηθεν έδινε ο Καραμανλής;

      • nostos avatar
        nostos @ Επώνυμος 04/07/2011 18:48:53

        Epwnyme i diki mou erwtisi den einai gia to elleimma. Synfwnw 100% mazi sou.
        Diafwnw gia ta 22/49. Kai elpizw ekei na symfwneis kai esy. Otan anoigeis metwpo kaomi kai me astiki euprepeia , anoigeis polemo oxi agwna bridge.

        • TopGunZ avatar
          TopGunZ @ nostos 04/07/2011 23:20:41

          Δηλαδή έπρεπε να καταψηφίσει τη ρύθμιση για να γλυτώσει ο κοσμάκης το σπίτι του για κανά εξάμηνο ακόμα???

    • ΑΓΙΟΣ ΠΕΙΡΑΙΩΤΗΣ avatar
      ΑΓΙΟΣ ΠΕΙΡΑΙΩΤΗΣ @ Ένας νέγρος θερμαστής από το Τζιμπουτί 04/07/2011 20:00:08

      ΤΙ ΘΕΣ ? ΝΑ ΜΗΝ ΨΗΦΙΣΕΙ ΓΙΑ ΤΗ ΜΕΙΩΣΗ ΤΩΝ ΔΑΠΑΝΩΝ ?

      • nostos avatar
        nostos @ ΑΓΙΟΣ ΠΕΙΡΑΙΩΤΗΣ 04/07/2011 23:24:19

        Εκεινο που θα ηθελα απο τον ΑΣ ειναι να διαχωρισει εντελως τη θεση του απο το φαυλο παρελθον απ οπου κι αν αυτο ερχεται. Το να εισαι ηγετης δε σημαινει οτι λειτουργεις σα negotiator αλλα σαν διαμορφωτης. Ετσι για πλακα θα ηθελα να θυμησω απο την ιστορια , ο Ιουλιος Καισαρας ερριψε τον κυβο δεν ειπε ναι μεν αλλα και θα τα βρουμε με τις υπολοιπες λεγεωνες στα επιμερους αρθρα.
        Αυτο θα ηθελα μεταξυ αλλων Αγιε Πειραιωτη.
        ΥΓ Ελπιζω οτι τα κεφαλαια ηταν caps lock και οχι εκφραση οργης εναντι μου

        • ΑΓΙΟΣ ΠΕΙΡΑΙΩΤΗΣ avatar
          ΑΓΙΟΣ ΠΕΙΡΑΙΩΤΗΣ @ nostos 05/07/2011 12:28:19

          ΚΑΛΟ ΑΥΤΟ ΜΕ ΤΑ ΚΕΦΑΛΑΙΑ .
          ΑΛΛΑ ΡΕ ΦΙΛΕ ΜΟΥ ΤΙ ΑΛΛΟ ΖΗΤΑΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΑΝΤΩΝΗ ?
          ΜΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ ΚΑΙ ΤΙΣ ΗΠΑ ΤΑΧΕΙ ΒΑΛΕΙ ,
          ΕΧΟΝΤΑΣ ΔΕΝ ΕΧΟΝΤΑΣ ΤΟ 1/3 ΤΟΥ ΛΑΟΥ ΜΕ ΤΟ ΜΕΡΟΣ ΤΟΥ ΜΟΝΟ. ΑΥΤΟ ΜΗΝ ΤΟ ΞΕΧΝΑΣ.
          ΓΙΑ ΝΑ ΜΠΟΡΕΣΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΕΠΙΘΥΜΕΙΣ
          ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΧΕΙ ΙΣΧΥΡΟ ΛΑΙΚΟ ΕΡΕΙΣΜΑ.
          ΕΙΜΑΣΤΕ ΚΑ ΕΜΕΙΣ ΛΙΓΟ ΥΠΕΥΘΥΝΟΙ . ΔΕΝ ΝΟΜΙΖΕΙΣ ?

  14. ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
    ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 04/07/2011 15:46:56

    Οποιος θελει βαζω ενα στοιχημα οτι δεν θα κανει κανεις τιποτε !!

    Οπως εβαζα πριν 4 μηνες για την 5 η δοση !!!

    Οπως εβαζα πριν 5 μερες ( προ ψηφισης! ) για το οτι το ΔΝΤ δε θα μας δωσει τα 3.3 δις...!

    Πιστευω οτι οι πολλοι συμβουλοι εχουν μασησει την καραμελα ( δοση ή χρεοκοπια ! )... και την εχουν δωσει μασημενη παρακατω !

    ΠΠ

  15. ontirlanta avatar
    ontirlanta 04/07/2011 16:05:07

    ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ
    ΑΝΑΤΡΟΠΗ ΤΟΥ ΣΗΜΕΡΙΝΟΥ ΣΑΠΙΟΥ ΚΑΙ ΔΟΥΛΗΚΟΥ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ
    ΕΠΑΝΑΠΡΟΣΔΙΟΡΙΣΜΟΣ ΤΩΝ ΣΧΕΣΕΩΝ ΜΑΣ ΜΕ ΤΗΝ Ε,Ε,
    ΑΡΝΗΣΗ ΤΟΥ ΧΡΕΟΥΣ ΩΣ ΑΠΕΧΘΕΣ.
    ΕΠΑΝΑΦΟΡΑ ΕΘΝΙΚΟΥ ΝΟΜΙΣΜΑΤΟΣ ΜΕ ΠΑΡΑΛΛΗΛΗ ΕΘΝΙΚΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΜΕΓΑΛΩΝ ΤΡΑΠΕΖΩΝ ΜΕ ΠΡΩΤΗ ΤΗΝ ΤΡΑΠΕΖΑ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ
    ΑΜΕΣΟΣ ΕΛΕΝΧΟΣ ΚΙΝΗΣΗΣ ΚΕΦΑΛΕΩΝ
    ΠΛΗΡΗ ΕΘΝΙΚΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΟΡΓΑΝΙΣΜΩΝ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΙΔΙΩΤΙΚΟΠΟΙΗΘΗ.
    ΑΛΛΑΓΗ ΤΟΥ ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΟΣ ΚΑΙ ΚΑΤΟΧΗΡΩΣΗ ΑΜΕΣΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ
    ΞΕΚΑΘΑΡΙΣΜΑ ΤΗΣ ΔΙΚΑΙΩΣΥΝΗΣ ΚΑΙ ΤΙΜΩΡΙΑ ΤΩΝ ΕΝΟΧΩΝ ΚΑΙ ΠΡΟΔΩΤΩΝ ΤΗΣ ΠΑΤΡΙΔΑΣ ΜΑΣ.
    ΑΛΛΑΓΗ ΤΟΥ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟΥ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ ΜΕ ΚΡΙΤΗΡΙΟ ΤΟ ΕΘΝΙΚΟ ΣΥΜΦΕΡΟΝ
    ΑΜΕΣΗ ΑΠΕΤΙΣΗ ΤΩΝ ΠΟΛΕΜΙΚΩΝ ΑΠΟΖΗΜΙΟΣΕΩΝ ΑΠΟ ΓΕΡΜΑΝΙΑ.
    ΑΜΕΣΑ ΜΕΤΡΑ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΤΗΣ ΕΘΝΙΚΗΣ ΚΥΡΙΑΡΧΙΑΣ ΟΧΙ ΚΑΤΑΝΑΓΚΗ ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΑ.(αλαγη προσανατολισμου)
    ΑΜΕΣΑ ΜΕΤΡΑ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΞΕΝΟΥΣ ΠΟΥ ΒΡΙΣΚΟΝΤΕ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ
    ΜΕ ΣΤΟΧΟ α) ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΤΩΝ ΑΝΕΡΓΩΝ ΚΑΙ β)ΤΗΝ ΑΣΦΑΛΙΑ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ .(κανενας χωρις χαρτια και δουλια)
    ΤΑ ΚΡΑΤΗ ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΗΣΧΗΡΑ ΑΝ ΔΕ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΠΡΟΔΩΤΕΣ ΚΑΙ
    ΑΣΚΟΥΝ ΚΥΡΙΑΡΧΙΚΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΠΟΥ ΑΠΟΡΕΟΥΝ ΑΠΟ ΤΟ ΔΙΕΘΝΕΣ
    ΔΙΚΑΙΟ .

    • ψυχραιμια avatar
      ψυχραιμια @ ontirlanta 04/07/2011 19:25:06

      Αυτο ειναι φυσικα ενα σοσιαλιστικο προγραμμα (εθνικοποιησεις κλπ).
      Μαλλον δυσκολο να το βρεις στη ΝΔ.

      • Γιώργης avatar
        Γιώργης @ ψυχραιμια 07/07/2011 15:52:33

        Γιατί;
        Λέει πουθενά ὅτι αὐτά εἶναι «ἀποκλειστικότητες» ...δικές σας ;

    • Παναγιώτης avatar
      Παναγιώτης @ ontirlanta 04/07/2011 19:42:16

      Γράφε πρώτα με μικρά στο Word με αυτόματη διόρθωση κειμένου. Εκτός αν το κάνεις για να απαξιώσεις τις απόψεις.

  16. δημητρης μαλαμουλης avatar
    δημητρης μαλαμουλης 04/07/2011 16:11:11

    προεδρε βγες εξω.
    ο καιρός στενευεί, τα παλιά πέρασαν.
    Δεν υπάρχει Ντόρα, δεν υπάρχει Παπανδρέου, δεν υπάρχει ΠΑΣΟΚ ,σύντομα δεν θα υπάρχει και Ν.Δ..
    Πάρε Λαζαρίδη και Φαήλο και ξέχασε όλα τα απομεινάρια ενός θλιβερού παρελθόντος.
    Τα απομεινάρια μόνο απομεινάρι μπορούν να σε κάνουν.

    • ήγγικεν avatar
      ήγγικεν @ δημητρης μαλαμουλης 04/07/2011 18:24:42

      Έτσι ακριβώς!

  17. Πετρος Μ. avatar
    Πετρος Μ. 04/07/2011 16:18:48

    Και μόνο η απλή αναφορά στις ονομασίες των κομμάτων που ανοιξανε το κύκλο της μεταπολίτευσης προκαλεί πλέον θυμηδία και οργή .

    Καποιοι εδώ μέσα από τις 29 Νοεμβρη του 2009 ζητούσαν αλλάγή ονόματος - επανίδρυση .
    Ενα τελείως νέο συγχρονο πατριωτικό λαικό κομμα που θα ένωνε οριζόντια την πλατιά πλειοψηφία των Ελλήνωνκαι θα υπερεβαινε τις ιστορικές και μειοψηφικές πλέον διαιρέσεις του παρελθόντος.
    Που τεχνητά πλέον αναπαράγονται.

    Δεν τολμήθηκε.

    Αν είχε γίνει τότε, η πεποιθησή μου είναι ότι σήμερα θα είχε ήδη συντριβεί το πράσινο-φαιό τερατούργημα.
    Θα είχαν αποτραπεί πολλά.
    Ο δε Αντώνης Σαμαράς θα είχε ήδη αναδειχθεί σε αδιαμφισβήτητο εθνικό ηγέτη.

    Αυτή την χρονική στιγμή είναι ακαιρο.
    Ομως δεν σώζεται με τίποτα πλέον το μεταπολιτευτικό εκτρωμα φιλοι μου.

    Τελευταία ευκαιρία του Αντώνη (και του Ελληνισμού) η επομένη των εκλογών όποτε και να γίνουν.
    Αμέσως μετα , πριν καν τις προγραμματικές δηλώσεις.
    Ετσι θα διαλύθεί οριστικά και το ΠΑΣΟΚ
    Ετσι μόνο θα μπορέσει να κυβερνήσει.

    Αλλιώς...

  18. Ο Θείος avatar
    Ο Θείος 04/07/2011 16:19:57

    Ποιός χ*ζει ΠΑΣΟΚ και ΝΔ, τα πάντα κομματικώς καταρρέουν, πανευρωπαικώς και όχι μόνον εδώ στο Ελλάντα: Ολόκληρο τοπικό Προεδρείο του CSU, του Βαυαρικού "αδελφού" των "Χριστιανο"δημοκρατών της Γερμανίας, αποστάτησε και προσχώρησε στους Πράσινους:
    h**p://www.zeit.de/politik/deutschland/2011-07/csu-ortsvorstand-gruene-bayern
    Τι Έλσα, τι Κουρουπλής, τι Λιάνης και τι τρίχες πρασινομπλέ, η Ευρώπη γίνεται τουρλουμπούκι.

    • ό παγωτατζής avatar
      ό παγωτατζής @ Ο Θείος 04/07/2011 17:05:02

      ....Οταν παίρνει φωτιά μεσοπέλαγα τό κρουαζιερόπλοιο " ROYAL CAPITAL CASINO" ,είναι όποιος προλάβει στις ...βάρκες!! Λέμβος νάναι και ότι νάναι!!
      Πού καιρός για συντεταγμένη εκκένωση!!
      Τώρα τό άν τελικά επιζήσουν στίς βάρκες ....θά τό μάθουν οι ενδιαφερόμενοι από τίς αναφερές τών περιπλεόντων ......

      • ό παγωτατζής avatar
        ό παγωτατζής @ ό παγωτατζής 04/07/2011 17:11:05

        Αυτοί είναι και ......βουνίσιοι επιπλέον!!!!

      • Ο Θείος avatar
        Ο Θείος @ ό παγωτατζής 04/07/2011 17:13:57

        Βουνίσιοι, από το Βαυαρικό Δάσος, σκληροτράχηλοι ανθεκτικοί στις μεγάλες πορείες ! Σα να λέμε Μέτσοβο και περίχωρα.
        Έχουν και σύνθημα "Υπάρχει καλύτερη Ευρώπη, και τη θέλουμε" (θυμίζει τίποτε;)

      • Ο Θείος avatar
        Ο Θείος @ ό παγωτατζής 04/07/2011 17:17:26

        Άν και ορεσίβιοι, μετατρέπουν εν πλώ το τζογο-κρουαζιερόπλοιο σε πειρατικό ιστιοφόρο - με φωτοβολταική τροφοδοσία.
        Προσεχώς, θα δούμε εξαιρετικές ναυμαχίες.

        • ό παγωτατζής avatar
          ό παγωτατζής @ Ο Θείος 04/07/2011 17:46:14

          ..Οψόμεθα!!! ........ Αρτος και Θεάματα!
          Prost είς μνήμην Strauss!! ....Προλαβαίνουμε, έτσι;;
          Υ.Γ Η μετατροπή σε ιστιοφόρο θά γίνει τή ευγενική χορηγία τής ΜΚΟ , Ι4cense μήπως;;;

          • Ο Θείος avatar
            Ο Θείος @ ό παγωτατζής 04/07/2011 17:58:46

            Ο Φράντς Γιόζεφ Στράους, χα χα, που τον θυμήθηκες, που εισήγαγε τα "ιπτάμενα φέρετρα" Σταρφάïτερ της Λόκχηντ! Οι Γερμανοί είχαν χάσει 140 πιλότους.
            Μπροστά του, τα γερμένα υποβρύχια του Τζοχατζαραίου είναι απλή παιδική αταξία! Αθάνατοι πολιτικοί, αθάνατα σκάνδαλα, ο "δολοφόνος πιλότων" Στράους είναι από τους τρισμέγιστους παγκοσμίως!

          • Γιάννης Φαίλτωρ avatar
            Γιάννης Φαίλτωρ @ Ο Θείος 04/07/2011 18:30:08

            Το διαβόητο σχέδιο του Kelly Johnson του τμήματος Skunk Works της Lockheed.
            Ένας πύραυλος με φτερά.
            Ποιός ήταν υπουργός εθνικής Άμυνας κατά την παραλαβή των δικών μας?
            Ο Γαρουφαλιάς...Και πρωθυπουργός? Ο Γεώργιος Παπανδρέου ο Α΄
            Στους πρώτους δεκαεννέα μήνες συνέβησαν τέσσερα δυστυχήματα εκ των οποίων τρία θανατηφόρα με τέσσερις νεκρούς...

          • Pikis avatar
            Pikis @ Γιάννης Φαίλτωρ 05/07/2011 09:34:17

            F-104 ο τύπος του αεροσκάφους και φυσικά τα αγοράσαμε με χαρά τότε! Αν θυμάμαι καλά υπηρετούσαν μέχρι πριν 10-15 χρόνια αυτά τα αεροσκάφη στη χώρα μας! Ευτυχώς που χρεοκοπήσαμε και οι κυβερνώντες δεν αποφάσισαν να αντικαταστήσουν και τα F-4 Phantom γιατί θα αγόραζαν 1 αεροσκάφος νέου τύπου στην τιμή των 10 και χωρίς συστήματα ραντάρ/αυτοπροωστασίας κλπ!!!

  19. politco on avatar
    politco on 04/07/2011 16:30:51

    ΠΡΟΕΔΡΕ τόλμα για να τολμήσουμε, επανεκίνησε εσύ να ξεκινήσουμε εμείς. Ήρθε η ώρα να γίνει αυτός το μυστρί και εμείς το χαρμάνι. ΔΕΝ παει άλλο. Όσο διαιωνείζεται μία σάπια κατάσταση άλλο τόσο δημιουργεί σε εμάς πρόβλημα και η πληγή που μας δημιούργησαν θα γίνει γάγγραινα και έπειτα θάνατος. Θάνατος στις ψυχές , στην διανόηση, στο μέλον. Έλεος δηλαλή τί άλλο πρέπει να γίνει; Το επόμενο θύμα πρέπει να είναι από την εξαθλίωση και την πείνα για να μπούμε, κυριολεκτικά, μέσα και να τους πάμε σούμπιτους στο Ελικόπτερο;

  20. Σωτήρης avatar
    Σωτήρης 04/07/2011 16:31:25

    Η Ελλάδα είναι η μόνη χώρα της Αφρικής που έχει λευκούς κατοίκους.
    Οι προδότες στο Γουδί.
    Επειδή τίποτα δεν αλλάζει ,ας είμαστε έτοιμοι για το χειρότερο.
    Μόνο αν ακούσουμε εμβατήρια θα δούμε άσπρη μέρα.
    Έχω δύο παιδιά άνεργα και δεν ήμουν ποτέ χουντικός η ακραίος.

    • ΙΩΝΑΣ avatar
      ΙΩΝΑΣ @ Σωτήρης 04/07/2011 18:42:59

      Σιγά Σωτήρη μου, μη φύγει κανένας πόντος από το καλσόν των στρατηγών...

    • Strange Attractor avatar
      Strange Attractor @ Σωτήρης 04/07/2011 19:22:44

      Σωτήρη, να προσέχεις μη σε πάρει από κάτω καμιά ερπύστρια και τρέχουμε μετά...

    • ΑΓΙΟΣ ΠΕΙΡΑΙΩΤΗΣ avatar
      ΑΓΙΟΣ ΠΕΙΡΑΙΩΤΗΣ @ Σωτήρης 04/07/2011 20:08:49

      ΣΩΤΗΡΗ ΣΕ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΩ. ΑΥΤΟ ΓΙΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΧΕΙΡΟΤΕΡΟ
      ΔΙΟΤΙ ΑΚΟΛΟΥΘΟΥΝ ΚΑΙ ΨΥΧΟΛΟΓΙΚΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ.
      ΗΤΑΝ ΑΤΥΧΗ Η ΣΗΜΕΡΙΝΗ ΓΕΝΙΑ. ΓΙ ΑΥΤΟ ΕΛΠΙΖΟΥΜΕ ΟΛΟΙ.
      ΓΙ ΑΥΤΟ ΠΟΛΕΜΑΜΕ ΟΛΟΙ. ΠΙΣΤΕΥΩ ΤΟΝ ΣΑΜΑΡΑ ,ΑΛΛΑ ΓΙΑ
      "ΝΑ ΓΥΡΙΣΕΙ Ο ΗΛΙΟΣ ΘΕΛΕΙ ΔΟΥΛΕΙΑ ΠΟΛΛΗ ".

      • Pikis avatar
        Pikis @ ΑΓΙΟΣ ΠΕΙΡΑΙΩΤΗΣ 05/07/2011 09:37:09

        Καλά βρε Σωτήρη μου, ένα αυθαιρετάκι δεν έχεις να τους αφήσεις; Κανένα πανωσήκωμα; Έστω κάλυψε τον ημι-υπαίθριο για να βγει το play room.
        Αυτή είναι η Ελλάδα. Ο καθένας κάνει ότι γουστάρει και όπου γουστάρει.
        Αλοίμονο στους μαλά_ες που πήγαιναν με τον σταυρό στο χέρι.

        • ΑΓΙΟΣ ΠΕΙΡΑΙΩΤΗΣ avatar
          ΑΓΙΟΣ ΠΕΙΡΑΙΩΤΗΣ @ Pikis 05/07/2011 09:48:21

          PIKI, ΜΗΝ ΠΑΙΖΕΙΣ ΜΕ ΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΤΩΝ ΣΗΜΕΡΙΝΩΝ
          ΠΑΙΔΙΩΝ. ΔΕΝ ΕΧΕΙΣ ΙΔΕΑ ΤΙ ΚΑΚΟ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ Σ'ΕΝΑ ΣΠΙΤΙ, ΚΑΙ ΣΟΥ ΕΥΧΟΜΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΤΟ ΝΟΙΩΣΕΙΣ ΠΟΤΕ.

  21. Aris. A avatar
    Aris. A 04/07/2011 16:51:28

    Πες μας τι ψήφισες στις προηγούμενες εκλογές για να απαντήσουμε;;

    • nostos avatar
      nostos @ Aris. A 04/07/2011 18:43:50

      Egw pou den psifisa PASOK mporw na kanw tin idia erwtisi?

  22. Ο Θείος avatar
    Ο Θείος 04/07/2011 16:59:59

    Είναι ένα "τέλος εποχής".
    Αλλά έχουμε ακόμα την αυταπάτη ότι ισχύει μόνο για την Ελλάδα. Σε λίγο θα φύγει και αυτή, θα πάει με τις άλλες αυταπάτες.

  23. Δάφνις Φλιντ avatar
    Δάφνις Φλιντ 04/07/2011 17:01:00

    Το ΠΑΣΟΚ δεν άλλαξε σε τίποτα. Η αρχέτυπη συλλογιστική του αφελληνισμού των Ελλήνων μέσω του άνευ όρων εκπασοκισμού τους, της λοιμικής δηλαδή που αποτυπώνεται σε έννοιες όπως αναξιοκρατία, χυδαίος ατομικισμός, αποχαυνωτικός καταναλωτισμός κ.α. βρίσκεται βαθιά μέσα στο DNA του κομματικού αυτού τερατουργήματος. Δεν περιμέναμε να δούμε catch wrestling - ευγενική χορηγία της ΕΛ.ΑΣ - στο Σύνταγμα για να το αναγάγουμε μέσα μας ως το ύψιστο μεταπολιτευτικό αντιπρότυπο στο πεδίο της πολιτικής, της κοινωνίας, της ίδιας μας της ζωής.

    Το πρόβλημα με τη Ν.Δ. ήταν ότι για καιρό λειτούργησε ως πολιτικός μεταπράτης: προσπαθούσε να αντιπαλέψει το παπανδρεϊκό οικοδόμημα με όρους δάνειους, απολύτως ξένους ως προς το ρόλο που της επέβαλε η Ιστορία, την αντίσταση δηλαδή στην εθνικά αυτοκτονική πασοκική μανία, τη διάσωση της ελληνικής ετερότητας, της ελληνικής ουσίας.

    Αν κάποιος άλλαξε, αυτός είναι η Ν.Δ. Αφού έφτυσε κατάμουτρα τη Θεοδώρα, και στο πρόσωπό της ολόκληρη την προσπάθεια υποταγής και αφομοίωσης μιας παράταξης στο πασοκικό παράδειγμα, ανέδειξε για αρχηγό αυτόν ακριβώς που τα έβαλε με τους κάθε λογής επιγόνους, τον Αντώνη Σαμαρά. Και ο αρχηγός της δεν φαίνεται να την απογοητεύει, να μας απογοητεύει. Λέει ΟΧΙ, δέχεται πιέσεις, αντιστέκεται, έχει όραμα, ρεαλιστική πρόταση επαναδιαπραγμάτευσης, μας τιμά, τον τιμούμε. Και ελπίζουμε να συνεχίσει έτσι…

  24. karabacardish avatar
    karabacardish 04/07/2011 18:14:00

    Ο Βαλές τα είπε όλα στο 2ο σχόλιο.
    @ντιρλαντα
    +++++
    επίσης: συντακτική συνέλευση, όχι αναθεωρητική, μείωση φορολογίας και άμεση ενίσχυση μικρομεσαίων επιχειρήσεων, ιδίως των εξαγωγικών για να μειωθεί η ανεργία και να σπάσει η κατάθλιψη, καταγγελία και πέταμα της ΚΑΠ και των
    υποχρεωτικών οδηγιών για τη γεωργία- καταντήσαμε να ξεριζώνουμε αμπέλια
    και από την άλλη να μας πασάρουν e.coli!

  25. Μ.Γ avatar
    Μ.Γ 04/07/2011 18:14:28

    Πολυ σωστος ! Σε μια προσφατη συνεντευξη του στο Real News π.χ μιλησε γενικως και ασαφως περι "διαφανειας" στη διαδικασια. Δεν καταδικασε ομως αυτη καθαυτη την διαδικασια του ξεπουληματος της χωρας.

    • ψυχραιμια avatar
      ψυχραιμια @ Μ.Γ 04/07/2011 18:32:49

      Τι θα πει ξεπουλημα;H NΔ ειναι υπερ των ιδιωτικοποιησεων.

  26. rs avatar
    rs 04/07/2011 18:20:55

    Πολύ σωστά! Το ΠΑΣΟΚ και η ΝΔπου ξέραμε δεν υπάρχουν! Υπάρχουν όμως τα άτομα και το κυριώτερο η "νοοτροποιά" που τα χαρακτηρίζει.
    Γιατί να πιστέψω τον Κακλαμάνη όταν ορύεται ή τον Παναγιωτόπουλο, όταν δικαιολογεί τα αδικαιολόγητα. Απλά πράγματα. Με "μπάζα" δεν χτίζεις σπίτι.
    Αν δεν κάνω λάθος, ποτέ η Ελλάδα δεν ταυτίστηκε με την χώρα των "Λωτοφάγων".
    Το περίεργο βέβαια είναι, πως εξαιτίας αυτού του ορυμαγδού των δηλώσεων και των απόψεων, έχει δημιουργηθεί ένας "χυλός" και δεν ξέρεις, εάν αυτός που εκφράζει μια άποψη είναι ο ... Άδωνις ή ο ....Μπακούνιν! Και αυτό είναι επικίνδυνο.

  27. ψυχραιμια avatar
    ψυχραιμια 04/07/2011 18:31:26

    Τι ακριβως θα πει να φτιαξουμε την πατριδα μας με το σωστο τροπο.
    Ποιος ειναι ο σωστος τροπος ή για να το πουμε πιο απλα υπαρχει ποτε περιπτωση να συμφωνησουν για το σωστο τροπο η ΝΔ με το ΠΑΜΕ;
    Επειδη πηγαν μαζι σε μια διαδηλωση σημαινει οτι συμφωνουν;

    • Επώνυμος avatar
      Επώνυμος @ ψυχραιμια 04/07/2011 18:46:36

      Χαχαχα!

      Λάθος ερώτηση. Όταν κάνεις τις σωστές ερωτήσεις, θα σου απαντήσουμε.

    • Aris. A avatar
      Aris. A @ ψυχραιμια 04/07/2011 19:53:50

      Ψυχραιμία

      Εγώ ένας σκληρός δεξιός μεγάλωσα σε σκληρή αριστερή γειτονιά.

      Με τους πραγματικούς αριστερούς με χώριζαν πολύ λιγότερα πράγματα σε σχέση με αυτούς που έκαναν επάγγελμα την αριστεροφροσύνη για να κονομήσουν το Πασόκ δηλαδή.

      Μιλάς για το ΠΑΜΕ συνέχεια.

      Το ΠΑΜΕ ούτε καίει ούτε καταστρέφει.

      Και να σου πω μια ιστορία.

      Πριν μερικά χρόνια περίμενα με τον Παττακό στα εξωτερικά ιατρεία ενός νοσοκομείου.

      Ποιος ήταν μου το είπε ο νοσοκόμος.

      Στρατηγέ του είπα κάνατε λάθος στείλατε εξορία αυτούς που δεν έπρεπε και αυτούς που έπρεπε τους αφήσατε να φύγουν και να γυρίσουν εθνοσωτήρες.

      Γέλασε και μου κούνησε συγκαταβατικά το κεφάλι.

      Τέτοιο ψεύτικο αντικομμουνισμό σαν τον δικό σου μόνο ο Καρατζαφέρης και ο Γεωργιάδης πουλάνε πλέον και αυτοί γιατί θέλουν να κρύψουν τις πομπές τους.

      • ψυχραιμια avatar
        ψυχραιμια @ Aris. A 04/07/2011 22:03:17

        Αλλο οι φιλικες παρεες ή ακομη και ο τροπος ζωης και αλλο το πολιτικο προγραμμα.Το πολιτικο προγραμμα της ΝΔ διαφερει θεμελιωδως απο αυτο της αριστερας.Αυτο δεν ειναι αντικομμουνισμος,ειναι διαπιστωση.
        Και να διαδηλωνουν μαζι οταν ειναι κυβερνηση το ΠΑΣΟΚ δεν αλλαζει αυτο.
        Ουτε αλλαζει η λαμογια και η παραπλανητικη πολιτικη του ΠΑΣΟΚ το γεγονος οτι οι αντιπαλοι του δεν μπορουν να τα βρουν απο τα πραγματα.

        • Aris. A avatar
          Aris. A @ ψυχραιμια 04/07/2011 22:38:28

          Συνεχίζεις να αποπροσανατολίζεις την συζήτηση.

          Το να αφουγραστεί την κοινωνία ένα κόμμα που θέλει να την κυβερνήσει είναι κακό;;

          Εσενα πως σου φάνηκε που ταξίαρχος της ΕΛΑΣ ένοιωσε για πρώτη φορά στην ζωή του την ανάγκη να πάει σε πορεία.

          Από μόνο του είναι γεγονός.

          Ειδες πουθενά στο άρθρο να αναφέρεται ότι πρέπει η ΝΔ να πάει με το ΚΚΕ;;

          Αυτό που δεν καταλαβαίνεις ότι η κατάσταση θα γίνει επικίνδυνη όχι από τους επαγγελματίες μπαχαλάκηδες αλλά όταν οι ηρεμοι άνθρωποι δεν εκφράζονται από τα κόμματα και αναγκάζονται να διαδηλώνουν για να βρουν το δίκιο τους και να τους προσέξει το κράτος.

  28. ψυχραιμια avatar
    ψυχραιμια 04/07/2011 18:34:21

    Ειναι και απαιτηση της ΝΔ εδω και 25 χρονια.Τα υπολοιπα - νεα ταξη κλπ -ειναι φαντασματα,η πραγματικοτητα ειναι οτι ενα φιλελευθερο κομμα ειναι υπερ του ιδιωτικου τομεα.

  29. Επώνυμος avatar
    Επώνυμος 04/07/2011 18:42:30

    Δεν είναι ακριβώς έτσι. Και ο Παπαδόπουλος πχ., ο Τάσσος Παπαδόπουλος, έλεγε "ναι" στη διζωνική-δικοινοτική, αλλά "με το σωστό περιεχόμενο". Δηλαδή, όχι. Νομίζω ότι ο Αντώνης κάνει το ίδιο κρίσιμο λάθος. Λέει ένα επιφανειακό "ναι", που στην ουσία του είναι όχι, αλλά δεν τολμάει να το πει ανοικτά. Για να μην τον πουν "ακραίο" κλπ. Προσπαθεί να τους δείξει ότι πάει με τα νερά τους, για να μπορέσει να μην πάει.

    Πρόκειται για αδιέξοδη τακτική, που γεμίζει καχυποψία για τις προθέσεις του και του στερεί την αναγκαία λαϊκή στήριξη για τη μεγάλη μάχη κατά των εχθρών της χώρας.

    Όλα αυτά βέβαια, δεχόμενοι τον Σαμαρά ως καλοπροαίρετο και πραγματικό πατριώτη. Κάτι που πρέπει να το αποδεικνύει κάθε στιγμή.

    Δεν είμαστε λοιπόν εμείς που θα πρέπει να τον εμπιστευτούμε, αλλά αυτός που θα πρέπει κάθε στιγμή να κερδίζει την εμπιστοσυνη μας. Αυτό θα πρέπει να το θυμάται. Διότι το να ψηφίζεις 22 απο τα 49 άρθρα του νόμου-αγχόνη της χώρας, δεν σε βοηθάει να κερδίσεις αυτή την εμπιστοσύνη...

    • ΑΓΙΟΣ ΠΕΙΡΑΙΩΤΗΣ avatar
      ΑΓΙΟΣ ΠΕΙΡΑΙΩΤΗΣ @ Επώνυμος 05/07/2011 15:29:19

      ΤΑ 22 ΘΑ ΤΑ ΨΗΦΙΖΕΣ ΚΑΙ ΕΣΥ ΦΙΛΕ . ΔΙΑΒΑΣΕ ΤΑ ΠΡΩΤΑ.

  30. ΒΙΣ avatar
    ΒΙΣ 04/07/2011 18:43:09

    Μην αυταπατάστε, η ΝΔ όταν έρθει στην εξουσία, ακόμα και αν πάει να εφαρμόσει με τη μεγαλύτερη συνέπεια ένα συντηρητικό φιλελεύθερο πρόγραμμα (ή μάλλον ακριβώς γι' αυτό) θα βρεθεί μπροστά σε λυσσαλέα αντίδραση από τα πλέον ακραία τμήματα της άκρας Αριστεράς. Ασήμαντες μειοψηφίες μεν, αλλά με τη βία να είναι στην κουλτούρα τους.
    Η σύγκρουση με τον νόμο είναι γι' αυτούς τρόπος ύπαρξης.
    Αν η ΝΔ δεν αποφασίσει να τους τσακίσει, δεν θα μπορέσει να κάνει τίποτα. Τα Δεκεμβριανά 08 τα ξεχάσαμε πολύ γρήγορα και ονειρευόμαστε ανοχές από ΠΑΜΕ και ΑΝΤΑΡΣΥΑ και ΣΥΡΙΖΑ...Τέτοιο πράγμα από λενινιστικούς, σταλινικούς, μαοϊκούς σχηματισμούς δεν θα υπάρξει ποτέ.
    Και φυσικά θα έχει τον πόλεμο η ΝΔ από το άλλο μέτωπο, της προοδευτικούρας και του κύκλου του ΕΛΙΑΜΕΠ, οι οποίοι κατέχουν και πολλά και σημαντικά πόστα.
    Ο Σαμαράς να μιλήσει καθαρά και να θέσει τον ελληνικό λαό προ των ευθυνών του. Θέλουμε μία Ελλάδα, θέλει ο ελληνικός λαός μία Ελλάδα της ευνομίας και της ισονομίας, όπου ο νόμος θα εφαρμόζεται επί ίσοις όροις και δίκαια, ή θέλει να συνεχιστεί μία Ελλάδα του χάους, του τσαντηριού (βλ. Προπύλαια και Πλατεία Συντάγματος), της επικράτησης του ισχυροτέρου, της διαφθοράς, της παράκαμψης της αξιοκρατίας;
    Εντέλει, να ρωτήσει τον ελληνικό λαό αν θέλει αστική δημοκρατία ή αναρχία.

    • Aris. A avatar
      Aris. A @ ΒΙΣ 04/07/2011 22:42:19

      ΒΙΣ

      Δεν αναφέρεται πουθενά στην ανάρτηση για συμμαχία ΝΔ ΑΝΤΡΣΥΑ και λοιπά.

      Ο προβληματισμός ξεκίνησε ότι άνθρωποι που μέχρι χθες τους ήταν αδιανόητο να πάνε σε πορεία σήμερα πήγαν.

      Οι δημοσκοπήσεις δείχνουν ότι ο κόσμος κοιτάει αμήχανος.

      ΄Σε αυτά τα νέα δεδομένα πρέπει ένα κόμμα όπως η ΝΔ να πάρει θέση.

      Εντάξει δεν θα περιθάλψουμε και τον Καχριμάκη που έστελνε τον Κολλά να ξεβρακώνει τον κόσμο επειδή 'εφαγε ο Τσώνης γιαούρτια στην Λαμία.

  31. anonymous avatar
    anonymous 04/07/2011 19:13:42

    Μπορώ να διαβεβαιώσω την ομήγυρη ότι τα στελέχη του βαθέως ΠΑΣΟΚ θεωρούν το κόμμα τους τελειωμένο. Ήδη λαμβάνουν θέσεις για την επόμενη μέρα.
    Αυτό σημαίνει ότι ακόμη κι αν διαλυθεί το κόμμα τους, το ΠΑΣΟΚ, πάλι θα έχουν το πάνω χέρι διότι έχουν πολιτική σκέψη, το ανέμεναν κι έχουν προετοιμαστεί.
    Γι αυτό λέω εγώ ότι ο αντίπαλος είναι αυτοί. Είναι δύσκολος αντίπαλος διότι είναι πολλοί και δεν τους ξέρεις ποιοι είναι.Σαν τη λερναία ύδρα ένα πράγμα.
    Μόνο σε μια περίοδο είχαν λουφάξει (εννοώ βενιζελικούς-κεντρώους, τους προγόνους του ΠΑΣΟΚ) μετά τον εμφύλιο και μόνο για 10 χρόνια για να ανασυνταχθούν. Έκτοτε μετά το 1960 είναι υπεύθυνοι για τα δεινά της χώρας.
    Αν δε βρεθεί λοιπόν τρόπος, δηλ. θεσμικός μηχανισμός που να μην τους επιτρέπει να λυμαίνονται την κοινωνία δεν θα υπάρξει βιώσιμη και μόνιμη έξοδος από την κρίση.

    ΥΓ. Αλήθεια οι δεξιοί τι κάνουν ως αντίδραση στα παραπάνω;

    • occultist avatar
      occultist @ anonymous 04/07/2011 22:20:05

      anonymous είπε:
      ''ΥΓ. Αλήθεια οι δεξιοί τι κάνουν ως αντίδραση στα παραπάνω;''
      Παίρνοντας παράδειγμα τον εαυτό μου, σου απαντώ οτι κάθονται μπροστά σε ένα πληκτρολόγιο και γράφουν θεωρίες για τι πρέπει να κάνουν οι άλλοι.

      • ΑΓΙΟΣ ΠΕΙΡΑΙΩΤΗΣ avatar
        ΑΓΙΟΣ ΠΕΙΡΑΙΩΤΗΣ @ occultist 05/07/2011 15:31:04

        ΣΩΣΤΟΣ

  32. lukos kapsalos avatar
    lukos kapsalos 04/07/2011 22:04:23

    Αντε και βγαίνει η νδ.Με πόσους διαφορετικούς βουλευτές θα βγει?Πόσοι θα κλωτσήσουν σε κανένα νομοσχέδιο και θα εκβιάζουν?Τι θα κάνει ο σαμαράς?Το ότι δεν παίρνει ξεκάθαρη θέση σίγουρα κινεί υποψίες.Αλλά όπως πολλοί λέτε οι αρμόδιοι τησ νδ σε γυάλα.Ο κόσμος καιγόταν και τα κόμματα ψηφίσαν.Η επόμενη μ'ερα ήταν αργά για δάκρυα,γιατί ήδη είχαν χυθεί πολλά.Ο πιο καλός ομιλητής,τζαβάρας πουθενά
    Εντέλει,αν δε δείξει πυγμή και αποφασιστικότητα,θα μείνει με το 20% και θα χάσει το 50% από αυτούς που δε πήγαν να ψηφίσουν στις προηγούμενες εκλογές.
    Το πασοκ βγήκε με το 30% του συνόλου των ψηφοφόρων.Ξύπνα ελλάδα!

  33. ΚΑΡΑΜΠΙΝΑΣ avatar
    ΚΑΡΑΜΠΙΝΑΣ 05/07/2011 00:54:25

    Γίνεται όλο και περισσότερο κατανοητό πως οι παλαιοί διαχωρισμοί του τύπου αριστερα-δεξια εχουν ξεφτίσει και δεν μας προσφέρουν κάτι. Απαιτείται ένα εθνικό σχέδιο.

  34. o βουνίσιος avatar
    o βουνίσιος 05/07/2011 02:01:21

    Στην από κάθε άποψη δύσκολη εποχή που διανύουμε το δικαίωμα του κάθε ενός από εμάς να ζει σε μια ελεύθερη και ανθρώπινη κοινωνία τίθεται υπό αμφισβήτηση όσο ποτέ άλλοτε γεγονός που θέτει ερωτήματα για το τι είναι δίκαιο και τι άδικο στα όρια της δημοκρατίας.
    Είναι επίσης κοινά αποδεκτό ότι τα προβλήματα της εποχής και η οικονομική κρίση απειλούν τόσο τον καθένα μας όσο και την δημοκρατία καθώς η προστασία της αξίας του ανθρώπου, ως υποχρέωση της πολιτείας, δεν διασφαλίζεται με τρόπο που να γίνονται σεβαστοί οι γενικά αναγνωρισμένοι κανόνες του δικαίου για τα ατομικά και κοινωνικά δικαιώματα.
    Η παγκόσμια συγκυρία, εσωτερικοί παράγοντες και συνθήκες δημιούργησαν άγνωστα μέχρι πρότινος προβλήματα, γεγονός που μεταβάλει την πολιτική καικοινωνικο-οικονομική βάση. Στα νέα δεδομένα η οικονομική και κοινωνική καθυστέρηση παρουσιάζεται ως μονόδρομος από το πλέγμα συμφερόντων που λυμαίνονται την εξουσία με αποτέλεσμα, πολιτικές ελευθερίες, το σύνταγμα και η κοινωνική δικαιοσύνη να δοκιμάζονται. Ξένοι τοποτηρητές, ανεπηρέαστοι από τις δικές μας επιλογές, αποφασίζουν για την ζωή μας.
    To αποτέλεσμα αυτό δεν ήρθε τυχαία, το Κράτος, η δημόσια διοίκηση και οι θεσμοί της χώρας επί μακρά περίοδο δεν μπορούν να προσαρμόσουν την λειτουργία τους στην βάση των κοινωνικών αναγκών εξαιτίας της συνολικής έλλειψης στρατηγικού σχεδιασμού και της αδυναμίας του πολιτικού συστήματος να προτείνει κοινωνικά αποδεκτές λύσεις.
    Η συνεχής υποβάθμιση του «κόσμου των αξιών» και της παιδείας, οι χρόνιες πολιτικές παθογένειες της Ελλάδας και το πελατειακό κράτος εγκλωβίζουν ή απαξιώνουν κάθε δημιουργική προσπάθεια για να επεκτείνουν την αδιαφάνεια και την αναξιοκρατία. Σε αυτό το «δοσμένο» προβληματικό πλαίσιο λειτουργίας οι προσπάθειες ενός μεγάλου τμήματος του πολιτικού προσωπικού συνήθως δεναποσκοπούν στο να αναδείξουν κατευθύνσεις πολιτικής που θα έδιναν τη δυνατότητα στην χώρας μας να υπερκεράσει με επιτυχία τα συσσωρευμέναπολιτικά και κοινωνικά προβλήματα. Νοιάζονται αποκλειστικά για να εξυπηρετήσουν τα δικά τους ιδιοτελή συμφέροντα, για ένα κομμάτι εξουσίας.Αυτό σημαίνει ότι δεν βοηθούν και στην δημιουργία των αναγκαίων προϋποθέσεωνγια μια υγιή και βιώσιμη δημοκρατία.
    Ωστόσο, είναι γεγονός ότι ήδη η χώρα μας έχει εισέλθει στην πιο κρίσιμη περίοδότης.
    Χιλιάδες πολίτες στέκονται απέναντι σε όλους αυτούς που θέλουν να κατευθύνουν τη σκέψη μας, τη συμπεριφορά μας και τη δράση μας για να εξυπηρετήσουν ολίγες και βραχείες λύσεις που δεν προστατεύουν το κοινωνικό δικαίωμα και την δημοκρατία.
    Το ερώτημα που επιτακτικά τίθεται από τις εξελίξεις, είναι το ίδιο ερώτημα που μας απασχολεί όλους, υπάρχει λύση στο πρόβλημα της χώρας και αν ναι, που βρίσκεται!.
    Τα κόμματα είναι κομμάτι του λαού. Υπό αυτή την έννοια το κάθε πολιτικό ερώτημα χρειάζεται να λαμβάνει υπόψη τα αίτια που προκάλεσαν στο παρελθόν τα προβλήματα, τις ανάγκες, τις δυνατότητες, τους ανθρώπους και τις ιδιαίτερες συνθήκες κάθε περιοχής.
    Συνεπώς, η πολιτική πράξη δεν μπορεί από δω και στο εξής να θεωρήσει σαν βάση πολιτικές πρακτικές και «σχέσεις» που αγνόησαν το δικαίωμα των πολλών στην ευημερία, δεν μπορεί να αγνοήσει την ανάγκη για ενσωμάτωση της ισότητας των ευκαιριών στο σύνολο των πολιτικών, δεν μπορεί ο κάθε νομός της χώρας να εκπροσωπηθεί στο ελληνικό κοινοβούλιο με υποψηφίους που δεν γνωρίζουν τα προβλήματα του τόπου τους ή τα παρατηρούν από μακριά.
    Σε μια τέτοια περίπτωση ο κανόνας του δικαίου χάνει την θέση του ως προϋπόθεση του σχηματισμού της συλλογικής έννοιας. Να στηριχτούμε επιτελούςστον εαυτό μας, για την ανασύσταση της δημοκρατίας, ανεξαρτησία, παραγωγική ανασυγκρότηση χωρίς εξωτερικά ελλείμματα ή πώληση περιουσιακών δικαιωμάτων.
    Τούτων λεχθέντων και με δεδομένο ότι η οικονομική κρίση έχει πολιτικά και διεθνοπολιτικά αίτια η μετάβαση περνάει μέσα από την προστασία των δημοκρατικών και κοινωνικών δικαιωμάτων. Αν η κυβέρνηση ή τα κόμματα δεν θέλουν ή δεν έχουν ή δεν θέλουν να ψάξουν τα πολιτικά μέσα να τα προστατέψουν , η ελληνική κοινωνία είναι σίγουρο ότι πολύ σύντομα θα επιλέξει το δρόμο της αυτοπροστασίας, καθώς κανένας δεν θα δεχτεί τους εκβιασμούς των διεθνών και ντόπιων πατρώνων της κυβέρνησης ή άλλων κέντρων.
    Η ιστορία δε συγχωρεί, το ίδιο και οι χιλιάδες που βλέπουμε το χείλος του γκρεμού να μετακινείται προς την πλευρά μας.

  35. blue nile avatar
    blue nile 05/07/2011 03:16:58

    Συμφωνώ απόλυτα στο ότι ο Σαμαράς πρέπει να πάρει ξεκάθαρη θέση για πολλά...
    Όμως μη ξεχνάτε τις συζητούσαμε πριν από είκοσι μέρες: Το ότι η ΝΔ δεν ζητάει η ΝΔ εκλογές, γιατί δεν το έκανε και το πότε θα μπορούσε να το κάνει. Τελικά έφτασε η ολιγόωρη παραίτηση της κυβέρνησης για να δημιουργηθούν οι καταλληλότερες συνθήκες και εν τέλει να ζητηθούν ξεκάθαρα εκλογές.
    Να μου πείτε οι συγκυρίες δεν είναι πάντα ευνοικές όμως νομίζω ότι τον Σεπτεμβριο θα αλλάξει τρόπο και ο Σαμαράς. Τότε η οργή του λαού θα είναι τέτοια που η οποιαδήποτε προσπάθεια του συστήματος να λοιδωρήσει θα είναι ανεπιτυχής.
    Ίδωμεν...

  36. αλλενάκι avatar
    αλλενάκι 05/07/2011 05:13:01

    εσύ που μιλάς για αξιολόγηση και αξιοκρατία για τους δημόσιους υπαλλήλους κάνε τον κόπο να βρεις τα ορθογραφικά λάθη σε αυτά που έγραψες

    • ορτικι ορτικαδ avatar
      ορτικι ορτικαδ @ αλλενάκι 05/07/2011 10:07:19

      ενταξει κανω αλλα επειδη βιαζομαι καμια φορα να γραξω αλλα δεν καταστραφηκαμε κιολας απο τα δικα μου ορθρογραφικα

    • ορτικι ορτικαδ avatar
      ορτικι ορτικαδ @ αλλενάκι 05/07/2011 10:39:30

      Επεισης καλα κανεις και μου το λες για τα ορθρογραφικα αλλα νομιζω οτι λειπει η βασικη σου τοποθετηση οτι απλα διαφωνεις με οσα ειπα και ειναι δικαιωμα σου βεβαια,αλλα νομιζω δεν καταλαβες αυτο που ειπα.Δεν τα βαζω με τους ανθρωπους φυσικα αλλα με αυτο το συστημα που κανει τους περισσοτερους να εχουν τις ιδιες αντιδρασεις και πρακτικες.Εξαλλου δεν νομιζω οτι λεω κατι παραλογο.

      • αλλενάκι avatar
        αλλενάκι @ ορτικι ορτικαδ 05/07/2011 18:08:00

        δεν με ενόχλησε η άποψή σου, που είναι σε γενικές γραμμές μετριοπαθής και δεν φέρει σημεία τριβής

        δεν θα τοποθετουμην επομένως στο θέμα, αλλά αφού το ζητάς, πάνω κάτω ο ελληνικός δημόσιος τομέας ειναι αριθμητικά στα ίδια επίπεδα με τα άλλα ευρωπαϊκά κράτη
        όλοι μπαίνουν με ΑΣΕΠ με αυστηρότατες εξετάσεις και θα βρεις στην πλειοψηφία τους εξαιρετικά καταρτισμένα στελέχη, από τις ανώτατες έως τις βασικές βαθμίδες

        έναυσμα για το σχόλιό μου ήταν όντως αυτό που επεσήμανα και όχι η άποψη που διατύπωσες

        ορθογραφία και όχι ορθρογραφία

      • Γιώργης avatar
        Γιώργης @ ορτικι ορτικαδ 07/07/2011 15:46:12

        Ὀρθογραφία σημαίνει ΚΑΙ σωστό τονισμό.
        Πάνω ἀπό τούς μισούς ἐδῶ μέσα δέν βάζετε οὔτε τίς ὀξεῖες
        τοῦ μονοτονικοῦ...
        Μήν ξεχνιόμαστε....
        Ὄχι τίποτ' ἄλλο, ἀλλά προσπαθοῦμε νά διορθὠσουμε καί
        ὁλόκληρο ...κράτος!
        Ὑποτίθεται...

      • ορτικι ορτικαδ avatar
        ορτικι ορτικαδ @ ορτικι ορτικαδ 07/07/2011 16:07:26

        αλλενακι δημοσιος υπαλληλος εισαι?ο ασεπ ειναι ειναι ενα πολυ διαβλητο συστημα και εξαλλου οταν καποιος εχει προσληφθει δεν πρεπει να δεχεται συχνο ελεγχο?δηλαδη στις ιδιωτικες επιχειρησεις ο εργαζομενος μπορει να πει στον εργοδοτη του 'α με προσελαβες μη μου κανεις κανενα ελεγχο και λαθη να κανω αφου ανηκω στο δυναμικο σου δεν επιτρεπεται να αξιολογεις την δουλεια μου και να με απολυσεις?'τι να κανουμε ο,τιδηποτε και αν κανει καποιος ανθρωπος πρεπει να δεχεται την αξιολογηση γιατι αν δεν υπαρχει τοτε αδικουνται οι αξιοι.

  37. skopelosnews avatar
    skopelosnews 05/07/2011 07:37:27

    ΝΑ ΕΝΑΣ ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΤΟΥ ΠΑΣΟΚ ΤΗ ΚΑΝΕΙ ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΔΩ
    Μπορεί κάποιος νομικός η κρατικός λειτουργός να μας εξήγηση και να μας βοηθήσει εμάς τους Σκοπελίτες τη κάνουμε με τον δήμαρχο Σκοπέλου?


    ΕΔΩ όλα τα στοιχεία που αναφέρουμε αναλυτικά http://skopelos-news.blogspot.com/2011/07/10_04.html
    Σας παρακαλούμε λοιπόν να μας βοηθήσετε να βρούμε λύση στο πρόβλημα που μας παρουσιάστηκε με τον δήμαρχο και έχει ξεσηκωθεί όλο το νησί με την ενεργεία του αυτή ,και σας αναφέρουμε το σκάνδαλο που έκανε με την Εμπορική Τράπεζα της όποιας ήταν πρώην μεγάλο στέλεχος της διευθυντής δηλαδή ,ακούστε τώρα ,στην παραλία της Σκοπέλου με μεγάλο αγώνα τα γεροντάκια της Σκοπέλου απέκτησαν ένα μικρό χώρο οπού και έγινε το ΚΑΠΗ τους φέτος το ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ έκαναν τα εγκαίνια του οπού έβγαλαν και φωτογραφίες με χαρά όλοι η Σκοπελίτες με τον δήμαρχο .δυστυχώς όλα ήταν μια ψευδαίσθηση έρχεται λοιπόν ο δήμαρχος με απόντες μάλιστα τους συμβούλους από τους άλλους συνδυασμούς και με μοναδικό θέμα συζήτησις την ενοικίαση στην εμπορική τράπεζα αποφασίζει και ενοικίαση το ΚΑΠΗ στην παραλία στην Εμπορική Τράπεζα .πάμε τώρα στο χειρότερο και πολύ παράνομο και ανέντιμο κατά τους γέροντες αλλά και όλους τους Σκοπελίτες ,ακουστέ λοιπόν στα 15 μετρά υπαρχή ένας φούρνος τον αδερφώνω κοχύλι η όποιοι έχουν νοικιάσει στην Eurobank EFG 1 τετραγωνικό μετρό προς 300 ευρώ τον μήνα και ακουστέ την συμφωνία του δήμαρχου Σκοπέλου για 4 μετρά και μέσα στα ΚΑΠΗ χωρίς αλλά έξοδα δηλαδή ηλεκτρισμού έδωσε στην Εμπορική Τράπεζα προς 10 ευρώ ενοίκιο τον μήνα ,μπορείτε σας παρακαλούμε να μας βοηθήσετε και να μας πείτε τι πρέπει να κάνουμε για να ακυρωθεί αυτό το μεγάλο σκάνδαλο

  38. ΙΩΝΑΣ avatar
    ΙΩΝΑΣ 05/07/2011 09:29:05

    Κάνεις ότι δεν ξέρεις ψυχραιμία? Τους Ρώσους θα τους πληρώσεις με το Νεώριο της Σύρου, ή ακόμα και δίνοντας την Σύρο σαν ναυτική Ρωσική βάση, τους δε Κινέζους με λιμάνια. Είναι γνωστά αυτά, εδώ και καιρό. Έχοντας να πληρώσεις σε πετρέλαιο, φυσικό αέριο κλπ μπορείς να δανειστείς ψυχραιμία? Σε είδα να το περνάς στο ντούκου αυτό...

  39. Pikis avatar
    Pikis 05/07/2011 09:45:40

    Το λέω συνέχεια. Η ΝΔ δεν έχει στελέχη.
    Δεν μπορούν οι αποτυχημένοι του χθες να εμφανίζονται ως οι σωτήρες του σήμερα.
    Οι φάτσες του Παναγιωτόπουλου, του Ντινόπουλου, του Αβραμόπουλου, του Μανώλη και του Μαρκόπουλου προκαλούν απέχθεια στον πολίτη που δεν ξέρει τι να κάνει.
    Μοναδική εξαίρεση ο Μιχελάκης αλλά είναι μόνος του.
    Η χώρα είναι τελειωμένη.

  40. politco on avatar
    politco on 05/07/2011 14:36:57

    Όσες φορ΄ς και αν προσπάθησε η ΝΔ να πει την αλλήθεια είτε ως αντιπλίτευση είτε ως κυβέρνηση αποδοκιμάστηκε τόσο από τα media όσο και από τους συνδικαλιστές . Εγώ δεν λέω ότι δεν έκανε λάθη, αλλά , από την αναγνώριση κάποιων λαθών σημαντικών ή μή έως την επίσημη διακυβέρνηση 27 ολόκληρων ετών από ένα σήμα σαν αυτό δεν μπορεί να προσπαθί να περάσει στην κοινωνία και τελικά να το καταφέρνει ανά περίπτωση την καραμέλα ότι τα σημαντηκότερα προβλήματα τα δημιούργησε η Ν.Δ. , όταν πολύ περισσότερο την ίδια στιγμή όλοι μας παραδεχόμαστε ότι τα μέτρα που έχουν περάσει τώρα με τις εντάσεις αυτές όπως διαμορφώνονται μέχρι τώρα ΕΑΝ ήτο στην κυβέρνηση η ΝΔ θα είχαν ξηλωθεί μέχρι και τα πεζοδρόμια. Όταν όλοι παραδεχόμαστε κάτι τέτοιο σημαίνει ότι ήδη συντελείται ένα απίστευτο θέτρο παραλόγου και μην μου πείτε όχι , διότι αυτό το γελίο πράσινο σχήμα εξελέγει με 11 μονάδες διαφορά , πιός το έβγαλε ο τούρκος ;;; Δεν μπορεί να δίνουμε σε ένα κόμμα που μέχρι το 2007 ήτο σάπιο και δέφθαρμενο μία τέτοια αυτούναμία, να περνά όλα αυτά τα αντιλαϊκά μέτρα και εμείς απλά να μουντζώνουμε την Βουλή λες και βγήκαν στο δρόμο παιδιά του Δημοτικού και όταν καλείται κάποιος να κάνει έναν απολογισμό να τα ρίχνει πάλι τα βάρη μισά μισά. Ε όχι όσο παράλογο και αν ακούγεται η ευθύνη μοιράζεται κατά 90% στο ΠΑΣΟΚ και κατά 10% όχο μόνο στη ΝΔ αλλά σε όλυς μας ! Ή θα το πάρουμε απόφαση να κάτσουμε να σκεφτοπούμε όλοι μας μία λύση ανατροπής και καταλυτικής δράσης ή ας συνεχίσουμε να παίζουμε το κύφτούλι πίσω από πράσινα μπλε ή κόκκινα καφενεία . ΕΛΕΟΣ !!!

  41. Kennan avatar
    Kennan 06/07/2011 12:15:05

    Δείτε την ηλιθιότητα των προπαγανδιστών του ΠΑΣΟΚ που παρουσιάζονται και ως "μπλόγκερς" - Μια φορά ΠΑΣΟΚος πάντα ΠΑΣΟΚος:

    http://papaioannou.wordpress.com/2011/07/05/

    Η NΔ έρχεται για να διώξει κόσμο. Περιμένουν 100.000 “νέα παιδιά”.

    Θα το πουν εφεδρεία, και θα το πουν απόλυση, θα το εξωραΐσουν θα τοπασπαλίσουν επικοινωνία, μα στην ουσία θα καταστρέψουν ζωές και οικογένειες στην πιο παραγωγική τους ηλικία. Οικογένειες με μωρά παιδιά. Ανθρώπους 30 και 40 χρονών. Αθώους.

    Μάλιστα ο Μιχελάκης και ενώ ρωτήθηκε δεν απάντησε αν στο στόχαστρο της παρέας του Σαμαρά θα είναι 150.000 οικογένειες περισσότεροι ή λιγότεροι. Το ένστικτο της καταδίωξης δεν υπόκειται σε περιορισμούς, απλώς κάποια στιγμή εξαντλείται.

    Πάντως από την blogosfaira έρχονται εισηγήσεις Για 100.000 νέα παιδιά που θα πρέπει να προσληφθούν μέσα από το ΑΣΕΠ (όπως πάντα) και για απολύσεις σε όσους μπήκαν με ρουσφέτι.

    Φράση που Δημοσιεύθηκε στο Αntinews στο κειμενο Το ΠΑΣΟΚ και η ΝΔ που ξέραμε δεν υπάρχουν

    και που Τώρα λείπει…

    Κάποια “εμπλοκή” στον server να υποθέσω. Τρώει παραγράφους

    Είναι σαφές ότι η πολυπόθητη άρση της μονιμότητας θα αναστήσει εκ βάθρων τα κόμματα και για αυτό είναι “πολυπόθητη” από τα κόμματα.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.