#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
14/10/2010 09:39
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Το ΠΑΣΟΚ είναι εδώ… ξύλο στην Ακρόπολη



Ξύλο φάγανε οι δημοσιογράφοι από τα ΜΑΤ στην είσοδο του αρχαιολογικού χώρου για να μη καλύψουν τις συμπλοκές που σημειώθηκαν το πρωί μεταξύ καταληψιών συμβασιούχων με δυνάμεις των ΜΑΤ

Κλεφτοκυνηγητό, σακρυγόνα συλλήψεις και τραυματισμοί στον Ιερό Βράχο

Οι εικόνες που μεταδόθηκαν από τα τηλεοπτικά κανάλια ήταν αδιανόητες.

ΟΙ ΝΑΖΙ ΕΙΧΑΝ ΣΕΒΑΣΤΕΙ ΤΗΝ ΑΚΡΟΠΟΛΗ

Πληροφορίες αναφέρουν ότι στη διάρκεια επεισοδίων τραυματίστηκε ένας εικονολήπτης του Associated Press. «Οι κινητοποιήσεις θα συνεχιστούν. Πρέπει να αποδοθούν ευθύνες στην πολιτική ηγεσία. Σήμερα κατέστρεψαν τον αρχαιολογικό χώρο της Ακρόπολης» δήλωσε στο ΑΠΕ-ΜΠΕ ο πρόεδρος των συμβασιούχων Νίκος Χασομέρης.

Άνδρες των ΜΑΤ και αστυνομικές δυνάμεις ανέβηκαν στην Ακρόπολη το πρωί, βάσει εισαγγελικής εντολής, μετά την άκαρπη συνάντηση του εισαγγελέα Πρωτοδικών Ν. Γύζη με τους συμβασιούχους, την Τετάρτη.

Μέσω πλαϊνής εισόδου, κατάφεραν να μπουν στο χώρο από πλαϊνή είσοδο και να απωθήσουν τους συμβασιούχους.

«Την άσχημη τροπή την έχει δημιουργήσει ο κατά το Σύνταγμα υποδειγματικός εργοδότης, που έχει αφήσει τους εργαζόμενους στη μεγαλύτερη 'βιομηχανία' της χώρας -τον πολιτισμο- απλήρωτους εδώ και 24 μήνες» δήλωσε στον ΣΚΑΙ, λίγο πριν τα επεισόδια, ο νομικός εκπρόσωπος των εργαζομένων Χρήστος Νικολιτσόπουλος.

Οι συμβασιούχοι βρίσκονταν στην Ακρόπολη από την Τετάρτη, διεκδικώντας μόνιμη και σταθερή εργασία, άρση του περιορισμού του 24μηνου για όλες τις ειδικότητες του ΥΠΠΟΤ, άμεση καταβολή των δεδουλευμένων και άμεση τοποθέτηση των επιτυχόντων του ΑΣΕΠ.

Ο αναπληρωτής υπουργός Πολιτισμού Τηλέμαχος Χυτήρης δήλωσε πως βάσει νόμου δεν μπορούν να παραταθούν οι συμβάσεις των εργαζομένων ούτε να μετατραπούν σε αορίστου χρόνου.

«Οι διαμαρτυρίες είναι θεμιτές, αλλά δεν μπορούν να κλείνουν την Ακρόπολη» υποστήριξε.

Όσο για το θέμα της καταβολής των δεδουλευμένων, ο κ. Χυτήρης παραδέχθηκε ότι για αυτό δεν τίθεται θέμα συζήτησης. Υποστήριξε όμως ότι ορισμένοι συμβασιούχοι δεν έχουν πληρωθεί επειδή δεν έχουν καταθέσει τα απαραίτητα έγγραφα.



Αδύνατη για τους τουρίστες παραμένει η πρόσβαση στον αρχαιολογικό χώρο της Ακρόπολης, παρά το γεγονός ότι με την επέμβαση των ΜΑΤ άνοιξε η κεντρική πύλη που παρέμενε αποκλεισμένη από συμβασιούχους του ΥΠΠΟΤ. Οι τουρίστες που ήθελαν να επισκεφθούν το μνημείο λαμβάνουν αρνητική απάντηση καθώς δεν υπάρχουν υπάλληλοι για να λειτουργήσει ο αρχαιολογικός χώρος.

Η παράσταση διαμαρτυρίας των συμβασιούχων συνεχίζεται, καθώς αποφάσισαν να μείνουν εκεί μέχρι τις 6 το απόγευμα και να επιστρέψουν αύριο το πρωί. Ισχυρή παραμένει η παρουσία των αστυνομικών δυνάμεων.

Η Νέα Δημοκρατία

Ο Εκπρόσωπος της Νέας Δημοκρατίας, βουλευτής Β΄ Αθηνών, κ. Πάνος Παναγιωτόπουλος, έκανε την ακόλουθη δήλωση: «Είμαστε απολύτως αντίθετοι, ως Νέα Δημοκρατία, με τέτοιες πράξεις, όπως η κατάληψη της Ακρόπολης από τους συμβασιούχους. Από την άλλη πλευρά, όμως, πρέπει να καταλάβει και η κυβέρνηση ότι με τα ΜΑΤ δεν λύνονται τα προβλήματα των διαφόρων κοινωνικών ομάδων.Γιατί είναι η στάση της κυβέρνησης, που σπρώχνει τους συμβασιούχους σε απεγνωσμένες κινήσεις. Που είναι, επιτέλους, οι αρμόδιοι υπουργοί, για να κάνουν διάλογο, για να βρεθεί λύση στο πρόβλημα;».

Υψηλοί τόνοι και στη Βουλή

Οι εικόνες έντασης στον αρχαιολογικό χώρο της Ακρόπολης ανέβασαν το «θερμόμετρο» της πολιτικής αντιπαράθεσης και στη Βουλή, με τον υφυπουργό Οικονομικών, Φίλιππο Σαχινίδη, να κάνει λόγο -στο περιθώριο απάντησής του σε επίκαιρη ερώτηση για τους απολυμένους της πρώην Ολυμπιακής- για απαράδεκτες σκηνές που διαδραματίζονται στην Ακρόπολη και κάνουν τον γύρο του κόσμου πλήττοντας την εικόνα της χώρας. «Απαράδεκτους» χαρακτήρισε ο υφυπουργός και «όσους προβαίνουν σε αυτές τις ενέργειες και συνεισφέρουν στην δυσφήμηση της χώρας».

Τη μονιμοποίηση των συμβασιούχων ζήτησε προηγουμένως ο βουλευτής του ΚΚΕ Σπ. Χαλβατζής.

Ο κ. Χαλβατζής είπε πως σήμερα πήγαν οι εισαγγελείς κι ένας χωροφύλακας με ένα σιδεροπρίονο κι έκοβε τα κάγκελα της Ακρόπολης κι έλεγαν τα κανάλια κι οι ραδιοσταθμοί «τι κατάσταση είναι αυτή, αυτοί οι εργαζόμενοι προσβάλλουν τη χώρα». «Οι κυβερνήσεις που τους έχουν συμβασιούχους 22 χρόνια και κάθε χρόνο τους αλλάζουν τη σύμβαση δεν έχουν ευθύνη και έχουν ευθύνη οι εργαζόμενοι οι οποίοι καταδικάζουν τη χώρα και οι τουρίστες δεν μπορούν να δουν την Ακρόπολη;» διερωτήθηκε ο βουλευτής του ΚΚΕ.



«Αυτή τη στιγμή, ελέγχεται η κυβέρνηση για τις προσπάθειες που κάνει να βάλει ξανά τη χώρα σε θετικούς ρυθμούς ανάπτυξης. Και συμφωνούμε όλοι πως η ανάπτυξη μπορεί και πρέπει να έρθει και μέσα από την συνεισφορά που έχει ο Τουρισμός. Τι ακριβώς ανάπτυξη θα έχουμε και ποια συνεισφορά θα έχει ο Τουρισμός όταν η εικόνα αυτή τη στιγμή που μεταδίδεται σε όλα τα μέρη του κόσμου είναι η εικόνα των σκηνών που διαδραματίζονται στην Ακρόπολη», παρατήρησε ο κ. Σαχινίδης.

«Κανένας δεν επικροτεί κανένα φαινόμενο βίας. Αλλά δηλώνουμε απερίφραστα ότι η Ακρόπολη αποτελεί μνημείο παγκόσμιας κληρονομιάς και ουδείς δικαιούται να την κλείνει και να παρεμποδίζει χιλιάδες πολίτες που ταξίδεψαν για να τη δουν, να την επισκεφθούν», είπε στη Βουλή ο υφυπουργός Πολιτισμού και Τουρισμού, Γιώργος Νικητιάδης, απαντώντας σε επίκαιρη ερώτηση του βουλευτή του ΣΥΡΙΖΑ, Μ. Κριτσωτάκη σχετικά με την αξιοποίηση των αρχαιολογικών χώρων της Κρήτης.

Από την πλευρά του, ο υφυπουργός Πολιτισμού και Τουρισμού, Τηλέμαχος Χυτήρης, απηύθυνε πρόσκληση να μεταβεί ομάδα των εργαζομένων στο υπουργείο, ώστε να βρεθεί λύση, για να λάβει όμως την άρνηση των υπαλλήλων.

Ανακοίνωση -απάντηση από ΥΠΠΟΤ



Η Ακρόπολη, ένα από τα παγκοσμία σύμβολα της Δημοκρατίας και του Πολιτισμού, δεν μπορεί να παραμένει κλειστή, υπογράμμισε σε ανακοίνωσή του το υπουργείο Πολιτισμού και με αφορμή όσα ακούστηκαν τις τελευταίες ημέρες για τη μη καταβολή των δεδουλευμένων παρελθόντων ετών σε συμβασιούχους, σημείωσε τα εξής:

«Η πολιτική ηγεσία του υπουργείου Πολιτισμού και Τουρισμού ανέλαβε την νομοθετική πρωτοβουλία και επανέφερε τη νομιμότητα, αποκαθιστώντας το αίσθημα δικαίου δίνοντας λύση στο χρονίζον θέμα των απλήρωτων εργαζομένων.

Με διάταξη που ψηφίστηκε πρόσφατα στη Βουλή (άρθρο 14, Ν.3878/2010) προβλέπεται η καταβολή όλων των δεδουλευμένων αποδοχών που οφείλονταν στους εργαζόμενους από 1/1/2008 και μετά.

Αμέσως δε μετά τη δημοσίευση του Ν.3878/2010 στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως στις 20 Σεπτεμβρίου, άρχισαν να καταβάλλονται οι δεδουλευμένες αποδοχές για όσους εργαζομένους υπάρχουν όλα τα δικαιολογητικά που απαιτούνται και συνεχίζεται η ενταλματοποίηση και εκταμίευση ανάλογα με τη ροή συγκεντρώσεως των δικαιολογητικών, σύμφωνα με τις διατάξεις του δημοσίου λογιστικού.

Αποκαθιστούμε έτσι και σε αυτή την περίπτωση μέσα σε δημοσιονομικά δύσκολες συνθήκες το κύρος και την αξιοπιστία του ελληνικού κράτους που επί σειρά ετών απασχολούσε εργαζόμενους χωρίς να τους πληρώνει.

Υπενθυμίζουμε ότι τον Οκτώβριο του 2009 η νέα πολιτική ηγεσία παρέλαβε ένα υπουργείο, στο οποίο απασχολούνταν εκατοντάδες συμβασιούχοι, πολλοί από τους οποίους δεν πληρώνονταν καν».

«Οι συμβασιούχοι αυτοί», σημειώνεται στην ανακοίνωση του ΥΠΠΟΤ, «προσλαμβάνονταν με αδιαφανείς διαδικασίες, χωρίς να λαμβάνεται υπόψη κανένα αντικειμενικό κριτήριο και χωρίς πολλές φορές να πληρούν ούτε καν τα τυπικά προσόντα που ορίζει ο νόμος (πχ. προσλαμβάνονταν ημερήσιοι φύλακες χωρίς γνώση γλώσσας όπως προβλέπει το νομοθετικό διάταγμα 50/2001)».

«Ένα χρόνο μετά, έχουμε αποκαταστήσει πλήρως τη νομιμότητα και εφαρμόζουμε διαφανείς και αδιάβλητες διαδικασίες πρόσληψης έκτακτου προσωπικού, με αυστηρή εφαρμογή των αντικειμενικών κριτηρίων των νόμων 2190/1994 και 3812/2009, όπως πρέπει να γίνεται σʼ ένα κράτος δίκαιου», υποστηρίζει το ΥΠΠΟΤ, τονίζοντας πως πλέον δεν απασχολείται στο υπουργείο κανένας εργαζόμενος χωρίς να αμείβεται.

Απόφαση της κυβέρνησης και του υπουργείου Πολιτισμού και Τουρισμού είναι να προχωρήσουμε σταθερά στο δρόμο της αξιοκρατίας, της διαφάνειας και της ισονομίας, καταλήγει η ανακοίνωση του υπουργείου.



Αλέκα Παπαρήγα: Οι κινητοποιήσεις δεν βλάπτουν το μνημείο

Τη στήριξή της στον αγώνα των συμβασιούχων εξέφρασε και η γενική γραμματέας του ΚΚΕ Αλέκα Παπαρήγα, καταδικάζοντας ταυτόχρονα την επέμβαση της Αστυνομίας.

«Οι εργαζόμενοι μπορούν να αγωνίζονται εκεί που βρίσκονται. Οι κινητοποιήσεις δεν θα προκαλέσουν καμιά βλάβη στο μνημείο», δήλωσε κατά τη διάρκεια συνέντευξης Τύπου, συμπληρώνοντας πως η Ακρόπολη έχει συμβολισμό και πως εκτός από την αρχαία υπάρχει και η σύγχρονη ιστορία της Ελλάδας.

Καταδίκασε την επέμβαση των ΜΑΤ ο ΣΥΡΙΖΑ

Την επέμβαση των ΜΑΤ και «την αδικαιολόγητη συνεχή παρουσία τους μέσα στο χώρο της Ακρόπολης» καταδίκασε ο ΣΥΡΙΖΑ διά του κοινοβουλευτικού εκπρόσωπου του Παναγιώτη Λαφαζάνη. «Το μνημείο της Ακρόπολης δεν προσβάλλεται ποτέ από εργαζόμενους που διεκδικούν δουλειά και δικαιώματα», υποστήριξε, «αλλά από την υποκατάσταση του διαλόγου με την αστυνομική βία και τις εντολές για "κατάληψη" του χώρου της Ακρόπολης από σιδηρόφρακτες αστυνομικές δυνάμεις».

ΣΕΚΑ: Ντροπή για τη χώρα

«Είναι ντροπή για τη χώρα μας να προβάλλεται ως εικόνα πολιτισμού τα ματ μέσα στην Ακρόπολη με τη χρήση χημικών εναντίον των εργαζομένων, που χρόνια τώρα προσφέρουν τις υπηρεσίες τους στην ανάδειξη και την προστασία του πολιτισμού, δουλεύοντας συχνά και για μήνες απλήρωτοι», τονίζει σε ανακοίνωσή του ο Σύλλογος Εκτάκτων Αρχαιολόγων.

Ο ΣΕΚΑ εκφράζει τη στήριξή του στους συμβασιούχους του υπουργείου Πολιτισμού στα κοινά δίκαια αιτήματα τους, καταδικάζει την ωμή χρήση βίας -όπως χαρακτηριστικά αναφέρει- σε ένα χώρο σύμβολο πολιτισμού και ζητεί άμεσα από το υπουργείο Εσωτερικών να παρέμβει με δεσμεύσεις για την κατάργηση του 24μήνου και την επίλυση των φλέγοντων ζητημάτων των υπαλλήλων του υπουργείου Πολιτισμού, που οδήγησαν σε αυτό το αδιέξοδο τους εργαζομένους.

«Καιρό τώρα θίγουμε το φλέγον ζήτημα του 24μήνου, που στερεί το δικαίωμα εργασίας στους εργαζομένους. Η πολιτική της κυβέρνησης να καταθέτει πρόταση εξαίρεσης από το 24μηνο τον Ιούλιο και τον Αύγουστο να το αποσύρει αδιαφορώντας για το δικαίωμα στην εργασία, έφερε τους εργαζομένους σε αυτήν την κατάσταση οδηγώντας τους στο κλείσιμο της Ακρόπολης», σημειώνεται χαρακτηριστικά.

«Κατέστρεψαν τον αρχαιολογικό χώρο»

«Οι κινητοποιήσεις θα συνεχιστούν. Πρέπει να αποδοθούν ευθύνες στην πολιτική ηγεσία. Σήμερα κατέστρεψαν τον αρχαιολογικό χώρο της Ακρόπολης», δήλωσε ο πρόεδρος των συμβασιούχων Νίκος Χασομέρης, χαρακτηρίζοντας παράλληλα την επέμβαση της αστυνομίας ως «τραγωδία» και «τεράστιο έγκλημα που δεν έχει ξανασυμβεί».

Αποδοκιμάζει η ΑΔΕΔΥ

Την επέμβαση των ΜΑΤ στην Ακρόπολη και τις συλλήψεις εργαζόμενων - συμβασιούχων αποδοκίμασε η ΑΔΕΔΥ «Είναι άξιο απορίας όλοι όσοι κόπτονται για την πολιτιστική εικόνα της χώρας, χρεώνοντας στους εργαζόμενους την "κλειστή" Ακρόπολη, αν είναι υπερήφανοι για τη σημερινή εικόνα εισβολής των ΜΑΤ στον ιστορικό χώρο που θα "ταξιδέψει" από τις τηλεοράσεις σε όλες τις χώρες του κόσμου», σημείωσε η Ανώτατη Διοίκηση Ενώσεων Δημοσίων Υπαλλήλω

ΣΧΟΛΙΑ

  1. η Dimi avatar
    η Dimi 14/10/2010 10:21:12

    Η τριπλή διύλιση του Σωκράτη

    Μια μέρα εκεί που ο Σωκράτης έκανε τη βόλτα του στην Ακρόπολη,
    συνάντησε κάποιον,
    ο οποίος του ανακοίνωσε ότι έχει να του πει κάτι πολύ σημαντικό
    που άκουσε για κάποιον από τους μαθητές του.

    - Ο Σωκράτης του είπε ότι θα ήθελε,
    πριν του πει τι είχε ακούσει,
    να του κάνει τη δοκιμασία της "τριπλής διύλισης".

    - "Τριπλή διύλιση" ρώτησε με απορία.

    - Ναι, πριν μου πεις τι άκουσες για το μαθητή μου
    θα ήθελα να κάτσουμε για ένα λεπτό
    να φιλτράρουμε αυτό που θέλεις να μου πεις.

    Το πρώτο φίλτρο είναι αυτό της αλήθειας.
    Είσαι λοιπόν εντελώς σίγουρος
    ότι αυτό που πρόκειται να μου πεις είναι αλήθεια;

    - Ε... όχι ακριβώς, απλά το άκουσα όμως και...

    - Μάλιστα άρα δεν έχεις ιδέα
    αν αυτό που θέλεις να μου πεις είναι αλήθεια ή ψέματα.

    Ας δοκιμάσουμε τώρα το δεύτερο φίλτρο, αυτό της καλοσύνης.
    Αυτό που πρόκειται να μου πεις για τον μαθητή μου είναι κάτι καλό;

    - Καλό; Όχι το αντίθετο μάλλον...

    - Άρα, συνέχισε ο Σωκράτης,
    θέλεις να πεις κάτι κακό για τον μαθητή μου
    αν και δεν είσαι καθόλου σίγουρος ότι είναι αλήθεια.

    Ο τύπος έσκυψε το κεφάλι από ντροπή και αμηχανία.

    - Παρόλα αυτά συνέχισε ο Σωκράτης,
    μπορεί ακόμα να περάσεις τη δοκιμασία
    γιατί υπάρχει και το τρίτο φίλτρο.

    Το φίλτρο της χρησιμότητας.
    Είναι αυτό που θέλεις να μου πεις για το μαθητή μου
    κάτι που μπορεί να μου φανεί χρήσιμο σε κάτι;

    - Όχι δεν νομίζω...

    - Άρα λοιπόν αφού αυτό που θα μου πεις
    δεν είναι ούτε αλήθεια,
    ούτε καλό
    ούτε χρήσιμο,
    γιατί θα πρέπει να το ακούσω;

    Ο άγνωστος έφυγε ντροπιασμένος,
    έχοντας πάρει ένα καλό μάθημα...

    ~Art & Hobby

    • george avatar
      george @ η Dimi 14/10/2010 11:13:32

      έχει και συνέχεια όμως:
      "Μετά από μια εβδομάδα ο Σωκράτης έμαθε ότι η γυναίκα του τον απατούσε με το μαθητή του!"

    • η Dimi avatar
      η Dimi @ η Dimi 14/10/2010 11:58:50

      @ george @grg

      Όταν ρωτήθηκε ο Σωκράτης γιά να δώσει τον ορισμό του μορφωμένου ανθρώπου, ο Σωκράτης δεν ανέφερε τίποτε για την συσσώρευση των γνώσεων. «Η μόρφωση είναι θέμα συμπεριφοράς» είπε, και αυτοί είναι οι άνθρωποι, τους οποίους θεωρώ μορφωμένους:

      Αυτούς που ΕΛΕΓΧΟΥΝ τις δυσάρεστες καταστάσεις, αντί να ελέγχονται από αυτές.

      Αυτούς που ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΖΟΥΝ όλα τα γεγονότα με Γενναιότητα και Λογική.

      Αυτούς που είναι ΕΝΤΙΜΟΙ σε όλες τις συνδιαλλαγές τους.

      Αυτούς που αντιμετωπίζουν ΚΑΛΟΠΡΟΑΙΡΕΤΑ.γεγονότα δυσάρεστα και ανθρώπους αντιπαθείς.

      Αυτούς που ΔΕΝ ΝΙΚΗΘΗΚΑΝ από τις ατυχίες και τις αποτυχίες τους.

      Αυτούς που ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΦΘΑΡΕΙ από τις επιτυχίες και την δόξα τους.

      ***

      Στις Ψευτο-Προοδευτικές ΕΞΥΠΝΑΔΕΣ ο Σωκράτης, Δεν αναφέρθηκε. Προφανώς, επειδή τις θεωρούσε ανάξιες αναφοράς.

      η Dimi

      • Γλίτσας avatar
        Γλίτσας @ η Dimi 14/10/2010 16:01:51

        Για αυτούς ή αυτές που όλη μέρα ξεπατικώνουν τσιτάτα αλλονών και τα κάνουν κόπι πέιστ, είχε να πει τίποτις ο Σωκράτης;

      • s54elas avatar
        s54elas @ η Dimi 14/10/2010 16:32:15

        ωχου τωρα τι μου βαλες στο μυαλο .. μηπως ειναι αυτο .. το απο το ενα αυτι μπαινουν .. απο το αλλο βγαινουν .. αλλα αυτο το ρημαδι το μυαλο εκει στη μεση ..τα βλεπε .. να μπαινουν και να βγαινουν .. εκανε ετσι για να τα πιασει .. αλλα δεν μπορεσε .. οπως μπηκαν ετσι βγηκαν .. ελα μωρε ενα μυαλο ειναι .. τι να πιασει .. ειδικα οταν εχει μαθει .. να τρωει ..τα μασημενα .. οταν το μονο που ξερει να κανει .. ειναι να ακουει τις αυθεντιες .. να πιστευει σε ηγετες .. και να μην γινει η αυθεντια .. ο αφεντης στο μυαλο του

      • η Dimi avatar
        η Dimi @ η Dimi 14/10/2010 19:40:26

        @ s54elas

        «και παντα νιλες .. για γκανιαν πονταρεις .. και σου βγαινει φαβα .. about 7 hours ago via web»

        «και οχι μονο αυτο αλλα και να μην βαζεις μυαλο .. εκει ντουγρου στα ιδια εσυ .. ξαναπονταρεις .. ε εισαι και .. πια .. about 7 hours ago via web»

        «επαγγελματα χανονται .. συγγνωμη και παλι .. αλλα για μενα προεχει .. η εξαλειψη ..της διαφημιστικης αγορας .. 6:27 PM Oct 8th via web»

        «.. να δημιουργησει ταυτιση, ταυτοποιηση των ψευτο-προιοντων μαζι τους .. γινεται μπουμερανγκ .. για να τους χτυπησει ..κατακουτελα 6¨26 PM Oct 8th via web”

        «Power ..money, the crutch..bestows upon individuals, what nature misses. Fame, bought and sold. Sex, likewise, by money 2:58 AM Oct 13th via web»

        Βαρύγδουπες, βαθυστόχαστες έννοιες. Αποσιωπητικά κάθε δεύτερη λέξη. Αδικείσθε. Γιά ενεργοποίηση tweetdeck, ενημερώστε με να σας βοηθήσω. Δωρεάν η εκπαίδευση, άνευ τσιτάτων και άνευ κοπυπαστάδας από Σωκράτη.

        Εγκάρδια,
        η Dimi

    • Θραξ Αναρμόδιος avatar
      Θραξ Αναρμόδιος @ η Dimi 14/10/2010 12:02:03

      Για άνθρωπο που ισχυριζόταν ότι δεν ξέρει τίποτε ("εν οίδα, οτι ουδέν οίδα"), τελικά πολλά ήξερε ο Σωκράτης. Και το όλο attitude μου θυμίζει σημερινό πολιτικό...

      Θραξ Αναρμόδιος

  2. Αυριανιστής avatar
    Αυριανιστής 14/10/2010 10:29:45

    Και πού να δείτε τι έχει να γίνει από Γενάρη, όταν οι δήμοι θα αρχίσουν τις απολύσεις κατά δεκάδες χιλιάδες, ακόμα και μονίμων υπαλλήλων, όπως προεξόφλησε χθες μετά μεγίστης βεβαιότητος ο Μπάμπης από το αλαφουζοκάναλο...

  3. ataktos avatar
    ataktos 14/10/2010 10:31:35

    και εκεί που δεν υπάρχουν επιχειρήματα .. υπάρχουν τα "παιδιά του λαού" δλδ.ΜΑΤ .. αυτά καθαρίζουν

  4. Factorx avatar
    Factorx 14/10/2010 11:24:53

    Η Α.Δ.Ε.Δ.Υ. εκφράζει την έντονη αποδοκιμασία της για τη σημερινή επέμβαση των Μ.Α.Τ. στην Ακρόπολη που συνοδεύτηκε από άσκηση βίας και συλλήψεις εργαζόμενων - συμβασιούχων που απεργούσαν διαμαρτυρόμενοι για τις απολύσεις και τη μη καταβολή των δεδουλευμένων τους.

    Είναι άξιο απορίας όλοι όσοι κόπτονται για την πολιτιστική εικόνα της χώρας, χρεώνοντας στους εργαζόμενους την "κλειστή" Ακρόπολη, αν είναι υπερήφανοι για τη σημερινή εικόνα εισβολής των Μ.Α.Τ. στον ιστορικό χώρο που θα "ταξιδέψει" από τις τηλεοράσεις σε όλες τις χώρες του κόσμου.

    Η Α.Δ.Ε.Δ.Υ. έχει ταχθεί στο πλευρό των συμβασιούχων που διεκδικούν τη συνέχιση της εργασίας τους, διεκδικώντας τη μετατροπή των συμβάσεών τους σε αορίστου χρόνου, αλλά και την καταβολή των δεδουλευμένων τους που καθυστερούν τους τελευταίους 22 μήνες.

    Η Α.Δ.Ε.Δ.Υ. καλεί την Κυβέρνηση να αντιμετωπίσει σοβαρά και άμεσα το θέμα των συμβασιούχων, αναλογιζόμενη τις οδυνηρές επιπτώσεις στην απασχόληση, αλλά και το πλήγμα που θα υποστούν οι Δημόσιες Υπηρεσίες, αρκετές από τις οποίες στην περίπτωση απόλυσης χιλιάδων εργαζομένων - συμβασιούχων, θα παρουσιάζουν κυριολεκτικά εικόνα διάλυσης.


    Από το Γραφείο Τύπου της Α.Δ.Ε.Δ.Υ.

    • ΣΟΝ ΠΕΝ avatar
      ΣΟΝ ΠΕΝ @ Factorx 14/10/2010 12:08:56

      Υποψήφιος αντιπεριφερειάρχης με το Σγουρό στην Αττική ο αντιπρόεδρος της ΑΔΕΔΥ Κώστας Παπαντωνίου.

      Έ! ρε αγώνες εναντίον του μνημονίου και των απολύσεων η ΑΔΕΔΥ.

      Α! Ο Κώστας Μανιάτης ο πρών πρόεδρος της ΟΛΜΕ είναι κι αυτός υποψήφιος αντιπ/χης με το Σγουρό.

      Δυναμώνει ο αγώνας για τα δίκαια των εργαζομένων.

  5. qwert avatar
    qwert 14/10/2010 11:28:39

    Η προβολή από τα ξένα ΜΜΕ είναι προετοιμασία..

  6. Aggelos avatar
    Aggelos 14/10/2010 11:29:38

    να φανε και αλλο ξυλο..μηπως και στρωσουν..τα ΜΜΕ..
    αλλα γουσταρουν,,οσο τρωε ξυλο τοσο πιο Γαπικα γινονται..

    μιλαμε για χοντρο μαζοχισμο..

    παντως το σκληροτερο ξυλο οι σοσιαλιστες το εχουν ριξει..
    εδω χτυπησανε καποτε γεροντια στο δρομο..στα μΜΕ και τους συμβασιουχους θα κολωσουν?

    • loretta avatar
      loretta @ Aggelos 14/10/2010 11:56:00

      Αggelos

      δεν ηταν καποτε...το λες και περασαν 1000 χρονια....ηταν ΕΠΙ ΣΗΜΙΤΗ.!!

      πολυ προσφατα δηλαδη.

  7. grg avatar
    grg 14/10/2010 11:39:08

    "Το φίλτρο της χρησιμότητας.
    Είναι αυτό που θέλεις να μου πεις για το μαθητή μου
    κάτι που μπορεί να μου φανεί χρήσιμο σε κάτι;"

    Θα μπορούσε να παίρνει μάτι! (Για να μην πω για threesome...)

  8. Σοσιαληστής avatar
    Σοσιαληστής 14/10/2010 11:41:36

    Ασθενήν έχομεν, εις τον γύψον θα τον βάλαμεν

    • Σοσιαληστής avatar
      Σοσιαληστής @ Σοσιαληστής 14/10/2010 11:52:49

      Ασθενήν έχομεν, εις τον γύψον θα τον βάλομεν*

  9. 2505 avatar
    2505 14/10/2010 11:42:47

    θα τους κανουν το βραδυ τα καναλια τους απεργους με τα κρεμμυδακια!!!Μονο επι κουρασμενου ειχαν δικαιωμα απεργιας...

    • Σοσιαληστής avatar
      Σοσιαληστής @ 2505 14/10/2010 11:52:14

      Ηδη στο Μούγκα ακονίζουν τα μαχαίρια. Μεγκάλες αβάντες.

      Έπρεπε να κρατήσουμε περσινό βίντεο με τις κινητοποίησεις επί ΝΔ να δούμε τις μεγκάλες διαφορές.

  10. hifi avatar
    hifi 14/10/2010 11:43:51

    Α.Δ.Ε.Δ.Υ.! Και πάλι, Α.Δ.Ε.Δ.Υ.!!

    O hifi εκφράζει την έντονη επιδοκιμασία στην έντονη αποδοκιμασία της Α.Δ.Ε.Δ.Υ. για τη σημερινή (αποδοκιμαστέα) επέμβαση των Μ.Α.Τ...

    ...και ΕΞΑΙΡΕΙ την ευγενή και ρωμαλεά προσφορά της να ΕΞΩΦΛΗΣΕΙ η ίδια Α.Δ.Ε.Δ.Υ. τους δεδουλευμένους μισθούς των εργαζόμενων – συμβασιούχων!

    Αναγνωρίζει τον αγώνα της Α.Δ.Ε.Δ.Υ. και τη δεσπόζουσα θέση της στην ευνομία του τόπου και καλεί την Α.Δ.Ε.Δ.Υ. να αντιμετωπίσει σοβαρά και άμεσα το θέμα των συμβασιούχων, αναλογιζόμενη τις οδυνηρές επιπτώσεις στην απασχόληση, αλλά και το πλήγμα που θα υποστούν οι Δημόσιες Υπηρεσίες, αρκετές από τις οποίες στην περίπτωση απόλυσης χιλιάδων εργαζομένων – συμβασιούχων, θα παρουσιάζουν κυριολεκτικά εικόνα διάλυσης!


    Αλλη μια επιτυχία της Α.Δ.Ε.Δ.Υ.!

    Α.Δ.Ε.Δ.Υ.: τόσα χρόνια μας εμπιστεύεστε!
    Τώρα ανταποδίδουμε!!!

  11. ataktos avatar
    ataktos 14/10/2010 11:45:58

    η χρήσει δακρυγόνων σε τι αποσκοπούσε ..

    • Σοσιαληστής avatar
      Σοσιαληστής @ ataktos 14/10/2010 11:53:55

      να δακρύσει το πλήθος από το σοσιαλιστικό μοντέλο διακυβέρνησης!

      • Orestios avatar
        Orestios @ Σοσιαληστής 14/10/2010 12:10:55

        lol

  12. Misha avatar
    Misha 14/10/2010 11:48:44

    Λυπαμαι αυτά τα παιδάκια των ΜΑΤ που τους έχουν κάνει το μυαλό ζελέ ώστε προχτές να χτυπούν τον Γλέζο που κατέβασε το ναζιστικό βρωμόπανο από την Ακρόπολη, σήμερα δε να μαγαρίζουν με τα χημικά του αυτό τουτο το μνημείο.

    Τελικά οι μπάτσοι δε θα αποκτήσουν ποτέ συνειδηση.Μαριονέτες του Κατοχικού Μνημόνιου για 700 ευρω.

    Φτου σας μασκαράδες να μη βασκαθείτε!

    • Ρήγας Φερραιος avatar
      Ρήγας Φερραιος @ Misha 14/10/2010 11:56:51

      Να πουμε ομως και του στραβου το δικιο...θα μπορουσαν να στασιασουν ας πουμε; Να μην εκτελεσουν καμμια εντολη;
      Με αυτο που γραφω δεν δικαιολογω αυτα που εγιναν, αλλα το ζητημα ειναι οτι οι εντολες δινονται ανωθεν και οι των 700 € εκτελουν θελοντας και μη...και επι πλεον εξαρταται απο την ψυχοσυνθεση του καθενος ποσο ξυλο θα δωσει και με ποιον τροπο

      • Misha avatar
        Misha @ Ρήγας Φερραιος 14/10/2010 12:00:41

        Ναι θα μπορούσαν αν είχαν συνείδηση.
        Όμως η στρατιωτική, στα αμερικάνικα πρότυπα, εκπαίδευση τους τους κάνει Ρόμποκοπ.
        Καταλαβαίνουν πως είναι άνθρωποι όταν τις φάνε μόνο.

      • Ρήγας Φερραιος avatar
        Ρήγας Φερραιος @ Ρήγας Φερραιος 14/10/2010 12:04:20

        Μισα ηρεμησε η αστυνομια παντου λιγο πολυ ξυλο ριχνει ειτε αμερικανικη ειτε σοσιλιστικη ειτε κουμμουνιστικη.
        αλλου ειναι το προβλημα και μην το παραβλεπεις.

      • Misha avatar
        Misha @ Ρήγας Φερραιος 14/10/2010 12:14:03

        Ξύλο να ρίξει όταν υπάρχει λόγος.Όχι στο ξεκούδουνο όπως κανει συνηθως.Ξύλο να ρίξει στους εμπόρους ναρκωτικων που αυτη την ωρα πουλανε σε κιλά την ηρωινη στη Γ Σεπτεμβρίου και στα στενά πίσω από το Δημαρχείο.
        Εκεί σφυρίζουν αδιάφορα όμως οι πραιτωριανοί γιατί η πρέζα κανει τα παιδιά ζόμπι και δεν αντιδρούνε

    • Γιαννης 3 avatar
      Γιαννης 3 @ Misha 14/10/2010 12:12:00

      το φιλαρακι του κατεβασε το ναζιστικο βρωμοπανο........

      • denkserotipota avatar
        denkserotipota @ Γιαννης 3 14/10/2010 12:35:07

        Φυσικά, αν υπήρχε ΠΑΙΔΕΙΑ σε αυτόν τον τόπο τα παιδάκια των ΜΑΤ, δε θα έκαναν χρήση χημικών.
        Σήμερα γράψαν Ιστορία, μαζί με τους προισταμένους τους.

        Να τους χαίρονται.

  13. man8os avatar
    man8os 14/10/2010 11:51:01

    Δεν εχουν ιερο και οσιο.
    Εαν ο χαρτης πρασινισει σε 24 μερες θα ειναι μεγαλη εθνικη ντροπη. Κανενας δεν πρεπει να τους ψηφισει.

  14. Ρήγας Φερραιος avatar
    Ρήγας Φερραιος 14/10/2010 11:51:28

    Οταν απεργουν στη Γαλλια αγωνιζονται, ενω οταν απεργουν στην Ελλαδα εκθετουν την χωρα!!!!
    Μηπως τελικα δημειο αναφορας ειναι ποιο κομμα ειναι στη εξουσια;
    Οταν ειναι καποιο επαρατο ολα επιτρεπονται!!!!!
    Κατα τυχη ειδα ρο δελτιο των 13.00 στον ΑΝΤ1..Μολις ενα λεπτο και με τα βιας αφιερωσαν σαν να εγινε κατι συνηθισμενο, που αλλεσ εποχες δοξας για βαρβαροτητα κ.λ.π Τωρα ολα ειναι σοσιαλιστικα.

    • Σοσιαληστής avatar
      Σοσιαληστής @ Ρήγας Φερραιος 14/10/2010 11:55:32

      Ε ναι τι να λέμε...

      σοσιαλισμός ή βαρβαρότητα;

    • ti na pei kaneis avatar
      ti na pei kaneis @ Ρήγας Φερραιος 14/10/2010 12:52:58

      einai poy den toys afisan an paroun eikona .. (eironika milao na mi parejigi8o) kai 8a eixan eikones 8a tis dixnane...

  15. tsilivithras avatar
    tsilivithras 14/10/2010 11:52:27

    «Οι διαμαρτυρίες είναι θεμιτές, αλλά δεν μπορούν να κλείνουν την Ακρόπολη»

    Ε ναι αλίμονο...αυτό το δικαίωμα το χει μόνο η πολιτεία Κυριακές και αργίες και όταν μας καπνίσει γενικώς να το κλείσουμε το ρημάδι άσχετα αν έχει ένα σκασμό τουρίστες απέξω.

  16. 2505 avatar
    2505 14/10/2010 11:53:06

    Το βραδυ θα αποκαλυφθει απο τα καναλια οτι ολοι αυτοι ειχαν προσληφθει με μεσω απο τους προηγουμενους υπουργους πολιτισμού..Σαμαρα ετοιμασου το βραδυ να τακουσεις απο τον Καψη και την τρεμη....

  17. Κώστας Ροδινός avatar
    Κώστας Ροδινός 14/10/2010 11:59:56

    Tην Ακρόπολη ούτε δικαιολογείται ούτε νομιμοποιείται κανένας και για οποιονδήποτε λόγο, να τη βεβηλώνει.
    ΚΑΝΕΝΑΣ.
    Ούτε οι κάθε λογής απεργοί.
    Ούτε το κράτος με την αστυνομία.
    Αν δεν μπορούσε να σεβαστούμε και να προστατέψουμε το σημαντικότερο μνημείο του πολιτισμού μας, τότε είμαστε άξιοι της μοίρας μας.

    • Misha avatar
      Misha @ Κώστας Ροδινός 14/10/2010 12:01:49

      Οι απεργοί δε βεβήλωσαν τίποτα.Διαδήλωσαν στον τόπο εργασίας τους.

      • Κώστας Ροδινός avatar
        Κώστας Ροδινός @ Misha 14/10/2010 12:09:10

        Η Ακρόπολη δεν είναι ...πεζοδρόμιο.
        Είναι ο Ιερός Βράχος.
        Ας πήγαιναν να διαδηλώσουν στο Υπουργείο ...Πολιτισμού.
        Ελεος.
        Μάθαμε τώρα να κλείνουμε την Ακρόπολη για να συνδικαλιστικούς λόγους.

      • Misha avatar
        Misha @ Misha 14/10/2010 12:45:41

        Ο ιερός βράχος της Αακροπολης, η ιερή αγελάδα του τουρισμού, τα ιερά λιμάνια των εφοπλιστών κ.ο.κ.

        Ιερό είναι το ψωμί του φτωχού πρώτα και πάνω από όλα τα ιερά.

      • Κώστας Ροδινός avatar
        Κώστας Ροδινός @ Misha 14/10/2010 12:52:13

        Kάποιοι για να μείνει αυτός ο Βράχος, έδωσαν κάτι παραπάνω από το ψωμί τους: τη ζωή τους.

        Με τη λογική σου μπορεί να τον πουλήσουν κιόλας για να αγοράσουν ψωμί τους.


        Ώραίοι είμαστε!

      • Misha avatar
        Misha @ Misha 14/10/2010 12:59:40

        Eπαναλαμβάνω:
        Δε θίχτηκε ο οποιος συμβολισμός και η όποια ιερότητα της Ακρόπολης ούτε από τη διαμαρτυρία των εργαζομένων , ούτε από τις αλλες εκδηλώσεις που έχουν γίνει εκεί κατά καιρούς.

        Αν ήταν ζωντανή η Αθηνά κι οι Καρυάτιδες θα στέκονταν στο πλευρό τους , όπως κι η Παναγιά η Αθηνιώτισσα , ναός της οποίας υπήρξε ο Παρθενώνας για κάποια χρόνια.

        Τα ιερά των πόλεων ήταν καταφύγια των αδυνάμων από τις εξουσιαστικές αυθαιρεσίες , τόσο στην αρχαία Ελλάδα όσο και στη Ρωμανία.

        Ποτέ δεν ήσαν αποστειρωμένοι χώροι αισθητικής απόλαυσης όπως τα έχει μετατρέψει η βιομηχανία του τουρισμού.

      • Κώστας Ροδινός avatar
        Κώστας Ροδινός @ Misha 14/10/2010 13:02:01

        Σωστά!
        Ομως εκείνοι που πήγαιναν εκεί έδειχναν τον σεβασμό τους!

      • Misha avatar
        Misha @ Misha 14/10/2010 13:12:11

        Άκρος σεβασμός είναι η επιλογή του συγκεκριμένου χώρου για δίκαιες εκδηλώσεις διαμαρτυρίας.
        Η επίκληση του «σεβασμού στα ιερά» για να επιβληθεί το κατοχικό μνημόνιο είναι υποκριτική και υποβολιμαία.
        Πολλώ δε μάλλον η εισβολή των πραιτωριανών του ΔΝΤ με τις φαιπράσινες.

      • Κώστας Ροδινός avatar
        Κώστας Ροδινός @ Misha 14/10/2010 13:14:58

        Τώρα τη συζήτηση την πηγαίνεις αλλού.

      • Επώνυμος avatar
        Επώνυμος @ Misha 14/10/2010 14:24:42

        Η αλήθεια στο προκείμενο ζήτημα εξευρίσκεται ως εξής: Το ερώτημα είναι, κατά πόσο θεωρείς νομιμοποιημένο αυτό το κράτος ή όχι.

        Όσοι έχουν αριστερό τρόπο σκέψης - και άρα το αστικό κράτος έτσι κι αλλιώς δεν είναι ιδιαίτερα νομιμοποιημένο στη συνείδησή τους - καταλαμβάνουν την Ακρόπολη και ο,τιδήποτε άλλο, όχι επειδή δεν σέβονται την Ακρόπολή, αλλά επειδή δεν σέβονται το κράτος που τη διαχειρίζεται.

        Σταδιακά, φτάνει σε σημείο και το δικό μου μυαλό, αν και δεν είμαι αριστερός, να απονομιμοποιεί την παρέμβαση του ελληνικού κράτους. Απλώς, σταδιακά, παύω να αναγνωρίζω σε αυτό το κράτος την εκπροσώπησή μου.

        Οπότε μπορώ να καταλάβω και αυτό που λέει ο Μίσα, και αυτό που λέει ο Κ. Ροδινός, διότι έχω περάσει και από τις δύο φάσεις. Από τη φάση του Μίσα περνάω τώρα.

        Ποιος από τους δύο έχει δίκιο, δεν ξέρω. Και οι δύο έχουν δίκιο και το ερώτημα είναι πόσο κοντά βρισκόμαστε σε μια λαϊκή επανάσταση.

      • ΠΗΛΕΑΣ avatar
        ΠΗΛΕΑΣ @ Misha 14/10/2010 14:29:20

        Η απεργία δεν συνεπάγεται κατάληψη του χώρου εργασίας. Αυτός είναι ωμός εκβιασμός και, δεδομένης της σημασίας της Ακροπόλεως, εξοργιστικά απαράδεκτος. Κανονικά πρέπει να υπάρξουν και αυστηρές τιμωρίες. Κάποτε πρέπει να πάψουμε να καταστρέφουμε τα κοινά αγαθά, για περιστασιακά και μερικά συμφέροντα. Και βέβαια, Μίσα, να πάψουμε να επικροτούμε παν ότι βολεύει τους "ημετέρους".

    • Σοσιαληστής avatar
      Σοσιαληστής @ Κώστας Ροδινός 14/10/2010 12:09:42

      Η αλήθεια είναι ότι δεν είχαμε και τίποτα ιδιαίτερα πλην της απεργίας

    • Ιωαννης Ένατος avatar
      Ιωαννης Ένατος @ Κώστας Ροδινός 14/10/2010 13:51:30

      Αν η Ακρόπολη είναι ιερή να σταματήσουν τα εισιτήρια. Να είναι η είσοδος ελεύθερη να την επισκέπτονται όλοι. Στα ιερά δεν πληρώνεις είσοδο. Αν πάλι είναι τουριστικό έκθεμα αυτοί που εργάζονται για τη συντήρησή του και για να παίρνουμε εισιτήρια πρέπει να τους πληρώνουμε.
      Αν δεν κάνω λάθος ακόμη κι αυτοί που εργάστηκαν για το χτίσιμό της πληρώθηκαν...

  18. nicname@ta lefta iparhoun.gap avatar
    nicname@ta lefta iparhoun.gap 14/10/2010 12:02:19

    ..όταν το ξύλο , τα δακρυγόνα και οι χειροπέδες στούς διαμαρτυρόμενους είναι ..δημοκρατικά !! δεν πειράζει . Δεν είναι το ίδιο να τις τρώς από την επάρατη ή να δακρύζουν τα μάτια του GAP από τα χημικά στον Πειραιά!!
    Το δημοκρατικό Ξύλο βγήκε απ' τον ...παράδεισο (ή την Δανία του νότου)

    • Σοσιαληστής avatar
      Σοσιαληστής @ nicname@ta lefta iparhoun.gap 14/10/2010 12:07:35

      Το ξύλο βγήκε από το σοσιαλιστικό παράδεισο

      Το ξύλο της δεξιάς είναι χουντικό.

      Άλλωστε σοσιαλισμό θέλεις ή βαρβαρότητα;

  19. Σοσιαληστής avatar
    Σοσιαληστής 14/10/2010 12:11:16

    Ασε που είπε την αλήθεια ο ΓΑΠ σαν τους αντιεξουσιαστές να κυβερνήσουμε, ε μόνο οι κουκούλες τους λείπουν.

  20. Ο ΑΛΩΒΗΤΟΣ avatar
    Ο ΑΛΩΒΗΤΟΣ 14/10/2010 12:12:53

    Να σημειώσουμε για την ιστορία:

    Οι Γερμανοί την είχαν σεβαστεί την Ακρόπολη

    Οι ΑΓΓΛΟΙ σε αντιθεση, εγκατέστησαν πολυβολεία εκεί...

    • of8almos avatar
      of8almos @ Ο ΑΛΩΒΗΤΟΣ 14/10/2010 12:43:44

      Δεν είχαν σεβαστεί οι γερμανοί την ακρόπολη ο Χίτλερ την είχε σεβαστεί. Έχει μεγάλη διαφορά.
      Οι γερμανοί μας δίνουν υποβρήχια που γέρνουν και μερσεντές με δόσεις...

    • Ο Ιθαγενής avatar
      Ο Ιθαγενής @ Ο ΑΛΩΒΗΤΟΣ 14/10/2010 14:44:25

      Να σημειώσουμε για την ιστορία:
      Οι Γερμανοί την είχαν σεβαστεί την Ακρόπολη
      Οι ΑΓΓΛΟΙ σε αντιθεση, εγκατέστησαν πολυβολεία εκεί…
      και το ΠΑΣΟΚ ήθελε να τιτλοποιήσει τα έσοδά της ...πουλώντας ...Ακρόπολη για να μην ξεχνάμε

      Δυστυχώς το θράσος ορισμένων δεν έχει όρια καθώς νομίζουν ότι όλοι είμαστε λωτοφάγοι στο τραπέζι του ΠΑΓΚΑΛΟΥ (με τον τόνο τόσο σταθερό όσο οι θέσεις του)

  21. ΣΟΝ ΠΕΝ avatar
    ΣΟΝ ΠΕΝ 14/10/2010 12:13:03

    Κανείς δε χαίρεται να πέφτει ξύλο κάτω από την Ακρόπολη αλλά ούτε και μπορούμε να ανεχθούμε την Ακρόπολη υπό ομηρία.

    Άρα έχει και η αντιπολίτευση τα όριά της.

    Συντάσσομαι με το ξύλο.

    • o aneksartitos avatar
      o aneksartitos @ ΣΟΝ ΠΕΝ 14/10/2010 12:18:24

      Δίκιο έχεις, πρασινοφρουρέ...
      Καλά τα λες....
      Οπως συντασσόσουν με το ξύλο όταν επί 5,5 χρόνια γινόταν γης μαδιάμ η αθήνα απ' τους αναρχικούς με αφορμή ότι γελοίο μπορεί να φανταστεί κανείς, και τα νταβατζοΜΜΕ σου έβγαιναν το βράδυ και έκραζαν τον Καραμανλή για αστυνομική αυθαιρεσία...

      • ΣΟΝ ΠΕΝ avatar
        ΣΟΝ ΠΕΝ @ o aneksartitos 14/10/2010 12:43:14

        Ανεξάρτητε

        Eσύ έχεις κάποια άγκυρα να σε κρατάει στις... φουρτούνες?

        π.χ. Η άσκηση βίας υπάρχει ως έσχατο μέσον άσκησης της

        εξουσίας ή όχι?

        Υπάρχει Νεοδημοκρατικό ξύλο και Πασοκικό ξύλο?

        Επιτρέπεται το ένα και απαγορεύεται το άλλο?

        Αν εννοείς ότι αυτό που κατηγορείς τώρα εσύ το κατηγορούσε

        στα Δεκαμβριανά το ΠΑΣΟΚ δίκιο έχεις.

        Μη γίνεσαι ίδιος όμως.

        Και δεν είμαι πρασινοφρουρός...ψυχολόγε!!!

    • ΣΕΡΤ avatar
      ΣΕΡΤ @ ΣΟΝ ΠΕΝ 14/10/2010 12:20:28

      Και εγω....αλλα το ξύλο που είχε φάει το γαπ στο λιμάνι....

      ΑΚΟΥΣΤΕ ΕΔΩ ΠΡΑΣΙΝΟΦΡΟΥΡΟΙ....ΑΠΟ ΤΗ ΣΤΙΓΜΗ ΠΟΥ Ο ΠΡΟΔΟΤΗΣ ΓΑΠ ΕΙΧΕ ΚΛΕΙΣΕΙ ΤΟ ΛΙΜΑΝΙ....Ο Λ Ο Ι ΕΧΟΥΝ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΟΥΝ

      • Misha avatar
        Misha @ ΣΕΡΤ 14/10/2010 12:48:04

        Έτσι ακριβώς.

      • Μετανάστης στη χώρα μου avatar
        Μετανάστης στη χώρα μου @ ΣΕΡΤ 14/10/2010 14:23:56

        Ο ΦΟΝ ΓΕΡΟΥΛΑΝΟΣ που είναι;

    • Ρήγας Φερραιος avatar
      Ρήγας Φερραιος @ ΣΟΝ ΠΕΝ 14/10/2010 12:31:58

      Επειδη η υποκρισια βασιλευει μηπως θυμαστε τι εγινε την δεκαετια του 1970 επι ΝΔ οταμ το υπουργειο πολιτισμου ηθελε να στειλει αρχαιοτητες στν Ν. Υορκη; Τι εγινε τοτε στην Κρητη; ποιοι πρωτοστατησαν;
      Η ζωη λοιπον παιζει μερικες φορες παραξενα παιχνιδια.
      Ναι ,σωστο ειναι να ειναι ανοικτη η Ακροπολη, οπως ειναι σωστο και να αισθανεσαι περηφανος για το Μνημειο και την ιστοτρια του τοπου σου και να μην σε λενε αρχαιοπληκτο οταν ως Ελληνας εκφραζεις θαυμασμο για αυτο που βλεπεις, ακι αρχαιολατρη εαν εισαι ξενος.
      Επισης σωστο ειναι να πληρωθουν τα χρεωστουμενα.
      ΚΑΙ ΜΗΝ ΞΕΧΝΑΤΕ ΟΤΙ Η ΧΩΡΑ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ ΣΕ ΑΝΑΒΡΑΣΜΟ, ΜΗ ΟΡΑΤΟ ΔΙΑ ΓΥΜΝΟΥ ΟΘΦΑΛΜΟΥ ΑΛΛΑ ΤΑ ΠΡΩΤΑ ΣΗΜΑΔΙΑ ΣΙΓΑ ΣΙΓΑ ΦΑΙΝΟΝΤΑΙ;
      Και ενα αφελες ερωτημα: Η Γαλλια εχει σχεδον ξεμεινει απο καυσιμα. Μηπως ξερετε ποσα εκατομυρια τουριστες ειναι αυτοι την στιγμη στο Παρισι και τις αλλες πολεις; Τα γαλλικα ΜΜΕ ομως δεν βγαζουν αναρθρες κραυγες.....του στυλ..στερεψε η αγορα!!!
      Θελουμε αγωνες αλλα μην χασουμε κατι απο την καλοπεραση μας!!!
      Ο νοων νοειτω...

  22. o aneksartitos avatar
    o aneksartitos 14/10/2010 12:20:54

    Τώτα τρίβουν τα χέρια τους στα πράσινα νταβατζοΜΜΕ.
    Απόψε θα μάθουμε ότι όλοι αυτοί διορίσθηκαν επί Σαμαρά, οπότε σήμερα πρέπει να απολυθούν για να προσληφθούν αξια παιδιά των πράσινων κλαδικών...
    Α, ρε ειδικά δικαστήρια που πρέπει να στηθούν όταν έρθει η ΝΔ στην εξουσία

    • tiramola avatar
      tiramola @ o aneksartitos 14/10/2010 12:24:35

      Καλαματιανοί στην συντριπτική τους πλειοψηφία.
      Τα νταβατζοΜΜΕ σε μάραναν...

      • loretta avatar
        loretta @ tiramola 14/10/2010 13:40:20

        ...μου θυμισες τωρα την υποθεση με τις προσληψεις της τζακρη....αλλα ξεχασα αυτη ειναι ΠΑΣΟΚΟΣΚΥΛΟ και δεν ειναι Σαμαρας...

        τυφλα ναχουν τα σκυλαδικα στις επαρχιες.....!!

      • Ο Ιθαγενής avatar
        Ο Ιθαγενής @ tiramola 14/10/2010 13:43:45

        Μην μιλάς για κάτι που δεν ξέρεις τιραμόλα, αν θέλεις να μιλήσουμε για το ΥΠΠΟ ...ΥΠΠΟΤ πλέον αναζήτησε τις δηλώσεις ΠΑΓΚΑΛΟΥ (Αντιπροέδρου της κυβέρνησης) για τις μαύρες τρύπες που βρήκε (όταν διαδέχτηκε τον ...Υπουργό Αμυνας της κυβέρνησης...)
        Αν θέλεις ας μιλήσουμε πχ για ΑΚΡΟΠΟΛ για ΟΠΕΠ για SIEMENS για "αμαρτωλούς λογαριασμούς" κλπ κλπ κλπ αν θες να μιλήσουμε για προσλήψεις ας μιλήσουμε για ΠΔ 164 και αιτήσεις θεραπείας κλπ κλπ κλπ Ρώτα το ΠΑΣΟΚ όμως πρώτα θέλει;
        Μιλάς για καλαματιανούς ; (που δεν είμαι προσωπικά...) εγώ δουλεύω ως μόνιμος στο Πολιτισμού και ξέρω τι γίνεται...για πες μου λοιπόν τα ποσοστά στο ΔΣ των μονίμων ή στο σωματείο εκτάκτων;
        Συμφωνώ απόλυτα δε με τον κύριο Χυτήρη: νομιμότητα αλλά να δούμε όλες τις προσλήψεις από 2004 - 2009 ...θέλει; ας ρωτήσει το κόμμα του πρώτα αν συμφωνεί γιατί ο ίδιος δεν μαθαίνει ούτε το 1/3 όπως και όλοι το 1/3 τους φτάνει πάνω....και το σημαντικότερο κανένας δεν έχει πληρωθεί τα οφειλόμενα χρωστά σε εργαζόμενους και ΙΚΑ το 2008 2009 2010, όταν πληρωθούν μισθοί και εργοδοτικές εισφορές ξανά μιλάμε για ...νομιμότητα.

  23. o aneksartitos avatar
    o aneksartitos 14/10/2010 12:24:25

    Ποιά ΜΑΤ ρε παιδιά;;;
    Αντεξουσιαστές έριχναν το ξύλο στους συμβασιούχους...Και φορούσαν πράσινες στολές, ασπίδες και γκλομπ...
    Θα το πει και ο Καψής το βράδυ στις 8...

  24. o aneksartitos avatar
    o aneksartitos 14/10/2010 12:31:44

    Ασε μας ρε τιραμόλα τώρα..
    Παίρνεται από 60 έως 70% σε κάθε εκλογή της ΑΔΕΔΥ (κεντρικά και κατά υπήρεσία οργανώσεις) και τολμάς να μιλάς;;;
    Κάτι για τον προεδρο της ολμέ και υποψήφιο αντιπεριφερειαρχη έχεις να πεις;;

    • tiramola avatar
      tiramola @ o aneksartitos 14/10/2010 12:37:39

      Πετάς τη μπάλα στην κερκίδα κάνοντας γαργάρα την αθλιότητα και έχεις και το οπαδικό θράσος να ρωτάς αν τολμάω να μιλάω?

      • Σοσιαληστής avatar
        Σοσιαληστής @ tiramola 14/10/2010 12:41:52

        Τιραμισού σε βλέπω σε πορεία συμπατάστασης για τα ΜΑΤ φοράνε και πράσινα σε καταλαβαίνω.

    • Θραξ Αναρμόδιος avatar
      Θραξ Αναρμόδιος @ o aneksartitos 14/10/2010 12:43:02

      Πάψτε τη διχόνοια ρε πατριώτες.
      Ολοι τους είναι λερωμένοι.
      ΟΛΟΙ.

      Ας συμφωνήσουμε σε αυτό να δούμε τι θα γίνει παρακάτω.
      Να πάμε παρακάτω.
      Αντε κι αργούμε.
      Αργούμε σας λέω.

      Αμάν με τη φαγωμάρα μας.
      Αμάν.

      Θραξ Αναρμόδιος

      • Σοσιαληστής avatar
        Σοσιαληστής @ Θραξ Αναρμόδιος 14/10/2010 12:47:14

        Κοίτα στην Ελλάδα κουμάντο κάνει το ΠΑΣΟΚ αυτή είναι η εξουσία, οι μπούληδες της ΝΔ ούτε πατριωτικό λόγο δεν είναι σε θέση αρθρώσουν απλά ήθελαν να γίνουν και αυτοί χαλίφης στην θέση του χαλίφη να αρπάξουν κανένα ξεροκόμματο.

  25. of8almos avatar
    of8almos 14/10/2010 12:37:22

    Αυτό το βίντεο δεν λέει τίποτα. Αν κάποιος έγραφε σκάι την ώρα των επεισοδιων θα έβλεπε την διμοιρία των ματ με τα πράσινα και όχι αυτοί με τα μπλέ να ορμάνε στην κετρνική είσοδο και να κοπανάνε τους δημοσιογράφους κλωτσίες στην πλάτη να τρωνε τούμπες με τις κάμερες στην πλάτη και γενικά ένα μπάχαλο για κλάματα. Μόνο τα τάνξ έλειπαν και θα ήταν κατι σαν αυτά που βλέπουμε στο πολυτεχνείο...

    Ο γλυκανάλατος υπουργός πολιτισμού είναι μάλλον στις ΜΑλβίδες και κάνει μασάζ στα καπούλια του...

    Στο μέλλον το σύνθημα των παιδιών μας θα είναι: Ο ΛΑΟΣ ΔΕΝ ΞΕΧΝΑ ΤΙ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΠΑΣΟΚ!!!

    γιατί εμείς είμασταν ποιοι λίγοι απο ότι λέμε ότι είμαστε και δυστυχώς ξεχάσαμε :(

  26. Θραξ Αναρμόδιος avatar
    Θραξ Αναρμόδιος 14/10/2010 12:37:57

    Οι ΜΙΚΡΕΣ αυτές αντιδράσεις, όπως αυτή των συμβασιούχων του ΥΠΠΟΤ και οι άλλες άλλων κλάδων όπως των μεταφορέων, είναι πολύ ΧΡΗΣΙΜΕΣ για το σύστημα που μας κυβερνάει.

    Από τη μια δίνουν την ευκαιρία να εκτονωθεί η οργή των λαϊκών στρωμάτων που τις παρακολουθεί ως είδηση, και από την άλλη γίνονται μεγάλη ευκαιρία των ΜΜΕ να έχουν "πιασάρικο" θέμα για εκπομπές, διαφημίσεις και κυρίως "ντόρο πολιτικό".

    Οπου το καθένα ΜΜΕ παίρνει την ακίνδυνη ουσιαστικά αυτή αντίδραση και την ερμηνεύει και την φωτίζει πολιτικά, όπως το συμφέρει. Με τελικό στόχο πάντα τον ίδιο: Την δική μας διχόνοια.

    Τα αποτελέσματα τα βλέπουμε και εδώ, ανάμεσα στους σχολιαστές, που ανάλογα με την κομματική τους ή άλλη τοποθέτηση παίρνουν θέση και εκφράζουν άποψη για το γεγονός.

    Η ακρόπολη είναι ιερή. Πάντα ήταν. Ομως και οι ζωές οι δικές μας, το μέλλον των παιδιών μας, το λαϊκό συμφέρον, είναι και αυτά ιερά.

    Το σπίτι μας καίγεται. Εχει καιρό που καίγεται. Το γέμισαν με εύφλεκτα και το άφησαν χωρίς πυρόσβεση. Οι ίδιοι που ήταν υπεύθυνοι για την πυρασφάλεια του σπιτιού μας. Και τώρα αυτοί οι ίδιοι υπεύθυνοι, τρώγονται για το ποιος έχει τις ΛΙΓΩΤΕΡΕΣ ευθύνες για το κακό, και τα ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ προσόντα για να μας σώσει.

    Και βάζουν την μια λαϊκή ομάδα ΕΝΑΝΤΙ της άλλης. Εντεχνα.

    Ξέρετε τι φοβούνται;
    Ξέρετε ποιο είναι ο μεταφυσικός τους φόβος;
    Ο μεγαλύτερος τρόμος τους;

    Να μας δουν όλους μαζί. Ολους μαζί. 500 χιλιάδες λαού, 1 εκατομμύριο ίσως, να ζώνουμε το κέντρο της Αθήνας, την Ακρόπολη την ίδια. Γύρω γύρω. Σαν τείχος. Χωρίς ρωγμή. Ενα εκατομμύριο λαού, σιωπηλό και οργισμένο να ζώνει την κιβωτό της ύπαρξής του: την ιερή του Ακρόπολη.

    Την ίδια στιγμή που τα κανάλια τους πουλάνε την Ακρόπολη και τις "συρράξεις" επ' αυτής, ως διαφημιστικό προϊόν, και μας φλομώνουν με τις αναλυσάρες τους, ώστε να συντηρούν τις οπαδικές αλυσίδες με τις οποίες μας έχουν δεμένους και να γυαλίζουν τις δικές τους ελπίδες, ότι όχι μόνο θα επιβιώσουν από την κρίση, αλλά θα βγάλουν και κέρδη. Φράγκα πολλά.

    Τι θα συμβεί αν, χωρίς οπαδικές διχόνοιες, γίνουμε ΟΛΟΙ ένα ανθρώπινο τείχος ΧΩΡΙΣ ΡΩΓΜΗ και ζώσουμε την Ακρόπολη των ελπίδων μας, οργισμένοι και σιωπηλοί;

    Θα τα κάνουν πάνω τους.
    Μέρκελ, Σαρκοζήδες, Στροσκάνηδες και οι εγχώριοι κομματικοί ανταποκριτές τους.

    Αχ ρε έλληνα!

    Θραξ Αναρμόδιος

    • Αυριανιστής avatar
      Αυριανιστής @ Θραξ Αναρμόδιος 14/10/2010 12:44:23

      Ποιος ξεκουνάει όμως από του καναπέως του, για να αποτελέσει μέρος αυτής της ανθρώπινης αλυσίδας που οραματίζεσαι, Θραξ;

      Αχ ρε έλληνα!...

      • Θραξ Αναρμόδιος avatar
        Θραξ Αναρμόδιος @ Αυριανιστής 14/10/2010 12:55:28

        @Αυριανιστής

        Εσύ, εγώ, είμαστε δύο ήδη. (Καλά εγώ πάω ούτως ή άλλως -λολ)

        Η Κική θα έρθει την έχω σίγουρη. Ο Τσιλιβίθρας επίσης (Ο Strange και ο Φαίλτωρ δεν μπορούν γιατί είναι χαμένοι σε κάτι μπερδέματα με το χωροχρονικό συνεχές). Γίναμε τέσσερις.

        Αν πάμε εμείς θα ρθουν κι άλλοι.
        Να το πούμε όμως ότι θα πάμε.
        Γιατί οι άλλοι νομίζουν ότι δεν πάει κανένας και δεν πάνε κι αυτοί.

        Θραξ Αναρμόδιος

      • Ο ΑΛΩΒΗΤΟΣ avatar
        Ο ΑΛΩΒΗΤΟΣ @ Αυριανιστής 14/10/2010 13:02:54

        Θα ξεκουνηθούν... Θα μαζευτουν οι Ελληνες, θα αντιδράσουν..αλλά μετά "οι αλλο"ι θα αμολήσουν κάτι παλικαράκια έμμισθα που θα πετάνε μολότωφ στους "βράχους", θα απαντήσουν οι αστυνομικοί,τα κανάλια θα μιλάνε γενικά και αόριστα για το χάος και τη βια που επικρατει στην Αθήνα και θα γυρίσουμε σπίτια μας. Το έργο το έχουμε ξαναδεί. Μακάρι να το ξαναγράψουμε με διορθώσεις.

      • Θραξ Αναρμόδιος avatar
        Θραξ Αναρμόδιος @ Αυριανιστής 14/10/2010 13:04:41

        Αλώβητε

        με άκουσες να μιλάω για χάος και βία;

        Μην τρομοκρατείς τους έλληνες χωρίς λόγο.

        Θραξ Αναρμόδιος

      • Αυριανιστής avatar
        Αυριανιστής @ Αυριανιστής 14/10/2010 13:20:03

        Θραξ, δεν μιλάς εσύ για βία.

        Αλλά τα "παλικαράκια" του Δεκέμβρη, που θα ξαμολύσει το παρακράτος, θα μιλάνε. Αυτό εννοεί μάλλον ο αλώβητος.

    • tiramola avatar
      tiramola @ Θραξ Αναρμόδιος 14/10/2010 12:59:02

      Θράκα
      "Και βάζουν την μια λαϊκή ομάδα ΕΝΑΝΤΙ της άλλης. Εντεχνα."
      Εντάξει, αλλά το δικό μου παιδί που δεν έχει μπάρμπα στην Κορώνη έχει δικαίωμα στο όνειρο σε αυτή τη χώρα?
      Διότι καλή η θεωρία περί κοινωνικού αυτοματισμού αλλά εδώ υπάρχουν κάποια δεδομένα.
      Όπως ότι όλοι όσοι φωνάζουν σήμερα στο Δημόσιο είναι οι ευνοημένοι ενός άθλιου πελατειακού συστήματος που αμείβονται διπλά και τριπλά από αντίστοιχους εργαζόμενους του ιδιωτικού τομέα που στην απίθανη περίπτωση που τολμήσουν να απεργήσουν δεν ασχολείται κανένας μαζί τους και πάνε άκλαφτοι.

      • Misha avatar
        Misha @ tiramola 14/10/2010 13:15:25

        Τιραμολάκο

        Aυτα΄που εσυ΄καταγγέλεις παριστάνοντας τον φαιπράσινο κήνσορα σαν «πελατειακό κράτος» στα πανεπιστήμια της Εσπερίας διδάσκονταν σαν τέχνη των «Δημοσίων Σχέσεων».

        Οι «πελατειακές σχεσεις» είναι μακράν πολύ ανθρωπινότερες από την e-gov του αφεντικού σου

      • tiramola avatar
        tiramola @ tiramola 14/10/2010 13:22:12

        Σε καταλαβαίνω Μισάκο...
        Αν δεν υπήρχαν οι "πελάτες" ποιούς θα υπερασπιζόσουν τώρα?
        Εκεί καταντήσατε...να υπερασπίζεστε τους πελάτες του δικομματισμού.
        Όλοι οι ανίκανοι που είχαν μπάρμπα υπό την προστασία της Αριστεράς.

      • Misha avatar
        Misha @ tiramola 14/10/2010 13:23:50

        Δεν καταλαβαίνεις τίποτα.Σα μοσχαράκι στο πράσινο μαντρί, σε πάνε στο σφαγείο κι εσύ τους γλύφεις τα χέρια.

      • Αυριανιστής avatar
        Αυριανιστής @ tiramola 14/10/2010 13:26:46

        @ Misha

        Είναι κι αυτή μια πρόοδος. Εδώ ο αρχηγός του, σύμφωνα με ξένη γελοιογραφία, έγλειφε τα πόδια της Μέρκελ.

      • tiramola avatar
        tiramola @ tiramola 14/10/2010 13:43:16

        Θανάση αν δεν καταλαβαίνεις διάβαζε συλλαβιστά.
        Θεωρώ φυσιολογικό βέβαια να έχεις μπερδευτεί αφού χριστιανοκομμουνιστές και φιλελευθεροδεξιοί είναι το αντιμνημονιακό μέτωπο.
        Υπομονή, είναι λίγο μπερδεμένη η φάση...

      • Ο Ιθαγενής avatar
        Ο Ιθαγενής @ tiramola 14/10/2010 13:52:35

        pπάλι δεν ξέρεις και μιλάς ...
        Οι πχ φύλακες μικρέ τιραμόλα λαμβάνουν περισσότερα από εμένα αλλά εργάζονται Κυριακές αργίες και νύχτα δεν πληρώνονται με τις συμβάσεις τις συλλογικές αλλά με ....3 € -5,5 € ανάλογα με την προϋπηρεσία ακαθάριστα την ώρα
        Δεν είναι οι υπάλληλοι του ΥΠΠΟΤ αμειβόμενοι ούτε ως ΔΕΚΟ ούτε ως Υπουργείο Εσωτερικών ούτε ως Οικονομικών. Στο έχω ξανά πει δεν έχουμε επιδόματα και παίρνω ως πτυχιούχος με 2 παιδιά και 23 χρόνια 1396 καθαρά τον μήνα μικρέ τιραμόλα...πες στον Ραγκούση στον Παπακωνσταντίνου, στον Πάγκαλο και στον Πρωθυπουργό ότι στο ΥΠΕΣ θα είχα +1.250 επιπλέον καθαρά στο ΥΠΟΙΟ +2.100 καθαρά...και δεν κάθησα ποτέ σε κανένα τραπέζι με τον ΠΑΓΚΑΛΟ...
        Το να μιλάς λοιπόν στρέφοντας τον έναν εναντίον του άλλου (ο κακός ΔΥ ο καημένος ιδιωτικός υπάλληλος κλπ κλπ κλπ) είναι μια ωραία φασιστική πρακτική της συλλογικής ευθύνης...

      • (A)θανάσης avatar
        (A)θανάσης @ tiramola 14/10/2010 16:04:41

        Θα ήθελες πολύ να είναι μόνο "χριστιανοκομμουνιστές" και φιλελευθεροδεξιοί το αντιμνημονιακό μέτωπο μεγάλε!

        Τα ποσοστά αποδοχής του μνημονίου από την κοινωνία είναι τόσο χαμηλά που δε σε παίρνει να χρησιμοποιείς τη λέξη "μνημόνιο" με θετικό πρόσημο πουθενά...

        Σας έριξε λίγο τα "σπρεντ" το αφεντικό που κρατάει το περιλαίμιό σας μέχρι τις εκλογές και βγάλατε και γλώσσα...

    • Kasut avatar
      Kasut @ Θραξ Αναρμόδιος 14/10/2010 13:39:54

      Και τι κοινο συμφερον εχει ο διορισμενος με κομματικο πτυχιο αφισοκολλησης με τον ανεργο η τον εργαζομενο του ιδιωιτικου. Απολυτως κανενα.

      • Ο Ιθαγενής avatar
        Ο Ιθαγενής @ Kasut 14/10/2010 13:54:34

        έχεις δίκαιο όλοι είμαστε αφισοκολλητές...δώσε λοιπόν και εσύ στο ΑΣΕΠ και έλα να κολλάμε μαζί αφίσες...αλλά ξέχασα εθνικοσοσιαλισμός και συλλογική ευθύνη τώρα που έχετεκαι ... ΛΑΟΣ μαζί σας...

      • Kasut avatar
        Kasut @ Kasut 14/10/2010 13:56:19

        Πριν τον νομο Πεπνονη υπηρχε ΑΣΕΠ ΟΕΟ? Στους ΟΤΑ μπαινουν με ΑΣΕΠ?

      • Ο Ιθαγενής avatar
        Ο Ιθαγενής @ Kasut 14/10/2010 13:58:25

        σου είπα εγώ ότι υπήρχε; αλλά δεν είμαστε όλοι αφισοκολλητές και δεν μπορεί να υπάρχει συλλογικό ανάθεμα.

      • Kasut avatar
        Kasut @ Kasut 14/10/2010 14:00:14

        Υπαρχει ενα ζητημα φιλε μου γιατι τοσα χρονια οι συνδικαλιστικες σας ηγεσιες κωφευαν και εκαναν τα στραβα ματια. Κανονικα οι πρωτοι που θα επρεπε να ειχατε ξεσηκωθει εναντια στα κομματοσκυλα ειστε οι νομιμως διορισμενοι. Αλλα σιωπησατε.

      • Ο Ιθαγενής avatar
        Ο Ιθαγενής @ Kasut 14/10/2010 14:23:25

        ποιος σου είπε ότι σιωπούμε; επειδή δεν μας παίζουν τα ΜΜΕ; ούτε τα κόμματα; ακόμα και η ΝΔ όταν τους τα λέγαμε με την ισόβια ηγεσία της ΔΑΚΕ μιλά και συνδιαλέγεται, αντιδρούμε λοιπόν και αυτοί απλά μας θάβουν..
        Όταν στο ΥΠΠΟΤ στα Υπηρεσιακά είναι 25-30 χρόνια οι ίδιοι τι να κάνω; να πάρω όπλο να ρίχνω;
        Κάθε ηγεσία και ελπίζω να αλλάξει κάποτε δεν θέλει γνώμη και άποψη αλλά γραικύλους και πιστούς...εεε δεν μπορώ να χαϊδεύω τα αυτιά...

  27. Ρήγας Φερραιος avatar
    Ρήγας Φερραιος 14/10/2010 12:42:54

    h**p://olympiada.files.wordpress.com/2010/10/p24_001-scaled-1000.jpg

    Αφιερωμενο στην αντικειμενικη ενημερωση των ελληνικων ΜΜΕ

  28. kiki avatar
    kiki 14/10/2010 12:45:57

    Αυτο θα ηταν το ιδανικο,αλλα ιναι απο οτι βλεπω ουτοπιστικη,ονειρωξη.
    Γεια σου ιδεαλιστη Θρακα.
    Αν δεν εισουν και εσυ μια μοναξια , και ως γηραιοτερη δεν ξερω ποσος χρονο ακομα θα εχω υπομονη να περιμενω να ξυπνησουμε.

  29. xlempouras avatar
    xlempouras 14/10/2010 12:48:25

    δεν συμφωνω με την τοσο εντονη αντιδραση των ματ, αλλα επισης διαφωνω καθετα με το κλεισιμο της ακροπολης απο 40 απολυμενους , μην τα ισοπεδωνουμε και ολα, ασ πηγαιναν να διαδηλωσουν εξω απο το υπουργειο πολτισιμου η στο συνταγμα η καπου αλλου.
    Και στην τελικη ρε μαγκες περα απο τα δεδουλευμενα τους που εχουν ολα τα δικια του κοσμου να τα διεκδικουν , τι παει να πει μονιμοποιηση γαμω το κερατο μου?ΔΛΔ εκει εξω που απολυεται κοσμος για πλακα και οι εργασιακες σχεσεις εχουν φτασει στο ναδηρ στον ιδιωτικο τομεα, και αυτοι οι υπαλληλισκοι ζητουν και μονιμοποιηση? Η ειρωνια σε ολο της το μεγαλειο

  30. Ανώνυμος avatar
    Ανώνυμος 14/10/2010 12:49:24

    Πάντως δείτε το και από τη θετική πλευρά, οι πμάτσοι θα δούν την ακρόπολη, ποτε δεν θα πήγαιναν μόνοι τους, τυχαίο δεν νομίζω

  31. Ανώνυμος avatar
    Ανώνυμος 14/10/2010 12:52:06

    Εχει κανένας καμμια αμφιβολία για το τι πρέπει να ψηφίσει στις 7 Νοεμβρη?

    • Θραξ Αναρμόδιος avatar
      Θραξ Αναρμόδιος @ Ανώνυμος 14/10/2010 13:03:07

      Εγώ.

      Λέω να μην ψηφίσω κανέναν.
      Βλέπεις κάνα λόγο γιατί να χαλάσω το σερί μου;

      Εχεις κάποια ελπίδα ότι θα βελτιωθεί κάτι;
      Αν όμως με αυτά που θα μου προτείνεις, πέσεις έξω και συνεχίσουν και αυτοί που θα μου προτείνεις τα ίδια (διορισμούς, δικά μας παιδιά, φαγοπότι κλπ, που έτσι πιστεύω ότι θα γίνει), δώσε μου διεύθυνση να σου στέλνω τους μελλοντικούς μου λογαριασμούς.

      Μη μου προτείνεις σωτηρίες χωρίς να είσαι σίγουρος.
      Σωτηρίες μάλιστα που τις δοκιμάσαμε χίλιες φορές από το 1830 που κάναμε κράτος.

      Εχουμε την ΜΟΝΑΔΙΚΗ ευκαιρία να ΖΗΤΗΣΟΥΜΕ περισσότερα αυτή τη φορά.

      Και ΔΕΝ θέλουν να το καταλάβουμε αυτό, πατριώτες.

      Θραξ Αναρμόδιος

      • Ο Ιθαγενής avatar
        Ο Ιθαγενής @ Θραξ Αναρμόδιος 14/10/2010 13:56:55

        κάνε ότι και εγώ Θράκα στον Α γύρο ψηφίζεις όποιο είναι έξω από τα 5 κοινοβουλευτικά κόμματα και στο Β ψηφίζεις αντί μνημονιακά...πρέπει να στείλουμε συνολικό μήνυμα αυτή την φορά ότι δεν έχει πλέον ούτε σωτήρες ούτε λευκές επιταγές ούτε συγχωροχάρτια....

      • Επώνυμος avatar
        Επώνυμος @ Θραξ Αναρμόδιος 14/10/2010 13:59:18

        Άρα, δεν ψάχνεις για λύση, ψάχνεις για κάποιον να ρίξεις τις ευθύνες (τους "λογαριασμούς").

        Φυσικά και υπάρχει ελπίδα. Κανένας άλλος δεν έφερε Μνημόνιο.

        Αυτό που θέλεις είναι τη δυνατότητα να γκρινιάζεις εκ του ασφαλούς χωρίς την ευθύνη της επιλογής.

      • Θραξ Αναρμόδιος avatar
        Θραξ Αναρμόδιος @ Θραξ Αναρμόδιος 14/10/2010 17:27:39

        @Επώνυμος

        Εγώ ψάχνω για λύση.

        Τα κόμματα μου προτείνουν για λύση τον εαυτό τους. Για χιλιοστή φορά. Χωρίς να αλλάξουν. Μου προτείνουν για λύση τα κόμματα, τον εαυτό τους. Χωρίς να αλλάξουν συνήθειες. Τις κακές συνήθειες που έχουν. Χωρίς να δίνουν στον λαό την εξουσία.

        Τι μου λένε τα κόμματα;

        "Θα μας σώσει ο Γεώργιος Παπανδρέου"
        "Θα μας σώσει ο Αντώνης Σαμαράς"

        Σιγά μην μας σώσουν οι εξωγήϊνοι.
        Αν δεν αλλάξουν συνήθειες (να τρώνε τον ιδρώτα μας), αν δεν πετάξουν τους άρπαγες που έχουν όλοι στις τάξεις τους (και έχουν πολύ πράμα όλα τα κόμματα, ακόμη και αυτά που δεν κυβέρνησαν είδαμε τι κάναν στους δήμους) χαϊρι ΔΕΝ ΒΛΕΠΟΥΜΕ.

        Τι ελπίδα να έχω;
        Αυτοί που μου κάψανε την γούνα, να με γιάνουνε;

        Γκρινιάζω, ναι. Αλλά όχι εκ του ασφαλούς. Που είναι η ασφάλεια; Ασφάλεια θα είχα αν πήγαινα σε κάποιο από τα κόμματα για προστασία. Οικονομική και μη. Οχι εδώ στην μοναξιά που είμαι.

        Θα γκρινιάζω λοιπόν. Και θα πηγαίνω στις πορείες. Και θα τα λέω εδώ στο antinews κι όπου βρεθώ κι όπου σταθώ.

        Εσείς έχετε ελπίδες σε έναν αρχηγό. Κι αν διαψευστούν; Τι θα λέτε; Από που αντλείτε αυτή την τόση σιγουριά; Γιατί δεν ζητάτε επιπλέον σιγούρεμα με συμμετοχή λαϊκή;

        Κι άντε κι είναι έντιμος και σωστός ο αρχηγός που μας προτείνετε. Και παίρνει την κυβέρνηση (αν και με αυτούς που έχει, δεν πάμε μακριά...). Και κυβερνάει και είναι ο θεός κι ο άγιος...

        Μετά από αυτόν; Τι γίνεται μετά; Ποιοι θα κυβερνήσουν μετά; Και πως; Με το ίδιο σύστημα που έχουμε τώρα; Μόνοι τους με το βάζο το γλυκό; Οπως 2 αιώνες τώρα;

        Τι ελπίδες να έχω Επώνυμέ μου σε όλους αυτούς τους διαφθαρμένους, επειδή εσύ υποστηρίζεις ότι ανακάλυψες μεταξύ τους έναν αδιάφθορο;

        Θραξ Αναρμόδιος

      • Κάποιος avatar
        Κάποιος @ Θραξ Αναρμόδιος 14/10/2010 17:41:07

        Θράκα, με την βοήθεια του θεού και της ορθοδοξίας όλα μπορούν να γίνουν αρκεί να ενεργοποιηθεί παράλληλα και το ελληνικό dna.

  32. Ρήγας Φερραιος avatar
    Ρήγας Φερραιος 14/10/2010 12:59:48

    h***p://www.youtube.com/watch?v=rd6bM9mLHO8


    Ο ΓΙΩΡΓΟΣ ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ ΜΑΣ ΚΑΛΕΙ ΣΕ ΞΕΣΗΚΩΜΟ !!!!!!!!!!

    Για οσους ξεχασαν ηδη!!!

    • Ρήγας Φερραιος avatar
      Ρήγας Φερραιος @ Ρήγας Φερραιος 14/10/2010 13:06:17

      h**p://www.youtube.com/watch?v=bfTJS5OFloA&feature=related

      Δακρυγόνα στον Παπανδρέου και τον Μίχα !!!!! ( 3/02/2009 )

    • Σοσιαληστής avatar
      Σοσιαληστής @ Ρήγας Φερραιος 14/10/2010 13:06:22

      Μην βάζεις τέτοια βίντεο και συγκινείτε ο Τιραμόλα!

      Του χρειάζεται του αρχιλαικιστή ένας ξεσηκωμός για να στρώσει η επιδερμίδα του.

  33. Factorx avatar
    Factorx 14/10/2010 13:03:12

    Αυτεπάγγελτη, ΛΕΝΕ ΤΩΡΑ, ήταν η παρέμβαση της αστυνομίας στην Ακρόπολη, για την εκκένωση του αρχαιολογικού χώρου από τους συγκεντρωμένους συμβασιούχους του υπουργείου Πολιτισμού.

    Η επέμβαση των ΜΑΤ στηρίχθηκε στην κατάθεση του εφόρου αρχαιοτήτων της Ακρόπολης, Ιω. Μάντη, στο αστυνομικό τμήμα Ακρόπολης, που με χθεσινή εντολή του εισαγγελέα Πρωτοδικών, Δ. Γκύζη, ανέλαβε τη διενέργεια προκαταρκτικής εξέτασης.

    Ο έφορος κατέθεσε στην αστυνομία, ότι από την κινητοποίηση των συμβασιούχων παρακωλύεται η λειτουργία του ιερού χώρου. Η διαπίστωση διάπραξης αδικήματος επέτρεψε στην αστυνομία να επέμβει σήμερα το πρωί, για την αποκατάσταση της εύρρυθμης λειτουργίας του χώρου.

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ Factorx 14/10/2010 13:08:58

      Nαι, η συγκεκριμένη διμοιρία, ξύπνησε το πρωϊ, δεν είχε τι να κάνει και είπε: ας πάμε μέχρι την Ακρόπολη να ....ξεμουδιάσουμε!

    • Σοσιαληστής avatar
      Σοσιαληστής @ Factorx 14/10/2010 13:09:27

      Τα πρώτα δήγματα ότι δουλεύει η χούντα, συγνώμη το κράτος ήθελα να πω.

    • denkserotipota avatar
      denkserotipota @ Factorx 14/10/2010 13:09:56

      Ακριβώς όπως αυτεπάγγελτα επεμβαίνουν οπουδήποτε. Οπως Αγιο Παντελεήμονα, Πλατεία Βάθης κλπ, που λέει και ένας φίλος πιο πάνω ε?
      Μπράβο στα παιδιάκια με τα ροπαλάκια.

    • Αυριανιστής avatar
      Αυριανιστής @ Factorx 14/10/2010 13:12:23

      Κάτι μου λέει ότι ο Παπουτσής, μετά τον αρχηγό του Λιμενικού, έψαχνε μια αφορμή για να ξηλώσει και τον αρχηγό της αστυνομίας και να βάλει κάποιον κολλητό του. Βρέθηκε και η βολική εξήγηση της "αυτεπάγγελτης" επέμβασης, και με ένα σμπάρο θα έχουμε πολλά τρυγόνια...

  34. Κάποιος avatar
    Κάποιος 14/10/2010 13:03:58

    Αφού ο βράχος της Ακροπόλεως είναι ιερός και δεν έχουν το δικαίωμα οι εργαζόμενοι (που έφαγαν συν τοις άλλοις τα λεφτά του ελληνικού κράτους) να διαδηλώνουν και να διαμαρτύρονται για τα εργασιακά τους,
    προτείνω την εξής λύση για την κυβέρνηση προκειμένου να φρενάρει τις αντιμνημονιακές αντιδράσεις.
    Να ιεροποιηθούν και να ανακηρυχθούν μνημεία πολιτιστικής κληρονομιάς, επίσης:
    Η πλατεία Συντάγματος,
    η Σταδίου,
    η Πατησίων,
    η Πανεπιστημίου,
    και γιατί όχι όλο το κέντρο των Αθηνών, αφού παντού υπάρχουν διάσπαρτοι αρχαιολογικοί χώροι.

    Συγκεντρώσεις και διαμαρτυρίες θα μπορούν να γίνονται πλέον σε αγροτολιβαδικές εκτάσεις εκτός Αθηνών σε λόγγους και ραχούλες.
    Να μην εμποδίζουν και την κυκλοφορία.

    • Ρήγας Φερραιος avatar
      Ρήγας Φερραιος @ Κάποιος 14/10/2010 13:09:56

      Τελειο!!!!!!!!!!!

    • Αυριανιστής avatar
      Αυριανιστής @ Κάποιος 14/10/2010 13:14:34

      Στην Πανεπιστημίου υπάρχει το "Ρεξ". Σύμφωνα με τη γιαννοπούλεια ορολογία, περί "πολιτιστικού κέντρου" πρόκειται. Άρα, γιατί να μην είναι η Πανεπιστημίου μνημείο πολιτιστικής κληρονομιάς; Μήπως να υποβάλουν αίτημα και προς την... Ουνέσκο να την ανακηρύξει κι εκείνη;

    • ΣΟΝ ΠΕΝ avatar
      ΣΟΝ ΠΕΝ @ Κάποιος 14/10/2010 16:31:57

      Παρ'ότι διαφωνώ με την ουσία...καταπληκτικό.

      Στο γνήσιο χιούμορ υποκλινόμαστε.

  35. Ρήγας Φερραιος avatar
    Ρήγας Φερραιος 14/10/2010 13:09:29

    Οσοι δεν προλαβατε να τον δοξασετε...δοξαστε τον τωρα!!!!!

    h***p://www.youtube.com/watch?v=IJ3S44yJJU4&feature=channel

  36. http://neotera.wordpress.com avatar
    http://neotera.wordpress.com 14/10/2010 13:09:44

    Επιτρέπεται, ή το απαγορεύει η Κομμαντατούρ να πούμε ότι επίτηδες οι κατοχικοί κυβερνήτες ρίχνουν λάδι στη φωτιά με απλήρωτους συμβασιούχους στην Ακρόπολη γιατί πάνε να την εκποιήσουν ? ))

    • Αυριανιστής avatar
      Αυριανιστής @ http://neotera.wordpress.com 14/10/2010 13:24:14

      Πιστεύω ότι θα το επιτρέπει. Άλλωστε και η Bild παραινούσε να πουληθεί η Ακρόπολη για να μας δώσουν δανεικά!

  37. stamatis avatar
    stamatis 14/10/2010 13:14:17

    Κανενας δεν εχει δικαιωμα για κανεναν απολυτως λογο να αποκλεισει την Ακροπολη που ειναι μνημειο ΠΑΓΚΟΣΜΙΑΣ κληρονομιας,σε ανθρωπους που ταξιδεψαν απο την αλλη μερια του πλανητη για επισκεψη-προσκυνημα στο μεγαλειο του ελληνικου πολιτισμου.
    Ας μοιραζαν σε καθε επισκεπτη ενα χαρτι που θα ξεφτελιζε την Κυβερνηση,ας ενημερωναν καθε επισκεπτη παραλληλα με την ξεναγηση για το προβλημα τους.
    Οι εικονες με αστυνομια να προσπαθει να ανοιξει λιμανια,προβλητες και μνημεια ειναι ανεπιτρεπτη και δικαιολογει καθε χρηση βιας απο την αστυνομια,εναντι ΟΠΟΙΟΥΔΗΠΟΤΕ.

  38. (A)θανάσης avatar
    (A)θανάσης 14/10/2010 13:15:29

    Ευτυχώς που βγαίνει και καμιά τέτοια ανάρτηση να σκάσει λίγο μύτη κι ο tiramola! Που να βγει να σχολιάσει αλλού! Του δίνει ο Γκαπ κι ο Παπ καμιά ευκαιρία?

  39. alimakias avatar
    alimakias 14/10/2010 13:18:28

    Οι κάθε λογής μπουρδολόγοι, προκειμένου να δώσουν ένα χρώμα αντιπολίτευσης, με οποιοδήποτε μέσον, ιδιαίτερα μάλιστα τώρα που έχουν σταματήσει τους ηρωϊσμούς και τους τσαμπουκάδες οι φορτηγατζήδες, βρίσκουν πρόσφορο έδαφος στα γεγονότα που διαδραματίστηκαν στην Ακρόπολη, και επιχειρηματολογούν ότι τα μόνα που τους ένοιαξαν ήσαν:

    α) Το ότι επενέβη η Αστυνομία για να ανοίξει τις πόρτες της Ακρόπολης που οι απεργοί κρατούσαν κλειστές (με ποιο δικαίωμα τις κρατούσαν κλειστές; αυτό το ερώτημα δεν φαίνεται να αφορά τους μπουρδολόγους, που βρήκαν θέμα για αντιπολίτευση τώρα)

    β) Το ότι έριξαν χημικά οι Αστυνομικοί των ΜΑΤ προς το πλήθος των διαδηλωτών, που εμπόδιζαν το άνοιγμα της εισόδου της Ακρόπολης,

    γ) Το ότι εμφανίστηκε η Αστυνομία στον ιερό βράχο της Ακρόπολης (άραγε υπάρχει και το "Άσυλο της Ακρόπολης", μετά από το "Πανεπιστημιακό Άσυλο" (αυτό που εξασφάλισε δεκάδες πυρπολήσεις, βανδαλισμούς και λεηλασίες του Πολυτεχνείου).

    δ) Το ότι κατά λάθος σπρώχτηκε μέσα στο πλήθος ένας εικονολήπτης ξένου ειδησεογραφικού πρακτορείου.

    Όμως οι πατριώτες μπουρδολόγοι που σέβονται την Ακρόπολη και διαμαρτύρονται για την παρουσία Αστυνομικών στην είσοδό της (που σκοπό είχε να την ανοίξει στο κοινό και στους τουρίστες που ήρθαν να τη δούν από τα πέρατα της γής) αγνοούν επιδεικτικά τα εξής δεδομένα:

    1. Κανένας δεν έχει δικαίωμα να κλείνει αυθαίρετα την είσοδο της Ακρόπολης, πρόσβαση στην οποία είναι λογικό να έχουν ανεμπόδιστα και το κοινό αλλά κυρίως οι τουρίστες που μπορεί να τη χάσουν έστω και με την καθυστέρηση μιας μέρας αφού ήρθαν με σφιχτά προγράμματα από τα άκρα της γης, για να τη δούν.

    2. Ο τουρισμός είναι η μόνη πηγή εσόδων στο έρημο το κράτος μας μετά την επιβολή του Μνημονίου, και η μόνη ελπίδα εξόδου από το καθεστώς του Μνημονίου. Οι πατριώτες μπουρδολόγοι είναι οι ίδιοι που επικρότητησαν την κακομεταχείριση των τουριστών μας είτε στην Χαλκιδική από την έλλειψη βενζίνης που τους έκανε να παρατάνε τα νοικιασμένα αυτοκίνητά τους στο δρόμο και να εκλιπαρούν τους άλλους οδηγούς να τους μεταφέρουν σαν πρόσφυγες στα σύνορα με τα Σκόπια για να επιστρέψουν στην πατρίδα τους, και είναι οι ίδιοι πατριώτες μπουρδολόγοι που επικροτούσαν τις επιθέσεις των διαδηλωτών απεργών στα λιμάνια μας εναντίον των κρουαζιεροπλοίων που τα έδιωξαν τελικά και τώρα ελλιμενίζονται στα τουρκικά παράλια (οι μπουρδολόγοι πατριώτες συμπαραστάτες κάθε διωγμού των τουριστών μας αξίζουν να παρασημοφορηθούν από το Τουρκικό κράτος, για την ανέλπιστη διοχέτευση των ξένων τουριστών στην Τουρκία που έγινε πλέον ο πρώτος τουριστικός προορισμός της Ανατολικής Μεσογείου).

    3. Οι διαμαρτυρίες προέρχονται κυρίως από τα κόμματα της Αριστεράς, αυτούς που ενθάρρυναν τους βανδαλισμούς της Αθήνας το Δεκέμβριο του 2008 και την ατιμωρησία των δραστών ή αυτούς που χρησιμοποίησαν την Ακρόπολη για να αναρτήσουν πανώ με πολιτικά και συνδικαλιστικά συνθήματα (και πιστεύουν ότι θα φύγει το μνημόνιο μόνο με κατάρες).

    • Αυριανιστής avatar
      Αυριανιστής @ alimakias 14/10/2010 13:22:22

      Αχ, πήραν και στον ΛΑ.Ο.Σ τώρα Blackberry; Ή μήπως είναι κείμενο της Ιπποκράτους;

    • denkserotipota avatar
      denkserotipota @ alimakias 14/10/2010 13:26:10

      Aν θες απάντησε πρώτα στον αντιεξουσιαστή υφυπουργό. Και εξήγησέ μας ποιες πράξεις εννοεί, γιατί εμείς ντεν καταλαβαίνουμε.

      Απαράδεκτες οι πράξεις και οι σκηνές που συμβάλουν στη δυσφήμιση της χώρας είπε από τη Βουλή ο υφυπουργός Οικονομικών Φίλιππος Σαχινίδης

      • alimakias avatar
        alimakias @ denkserotipota 14/10/2010 13:39:22

        Οι ίδιες πράξεις των τσαμπουκάδων φορτηγατζήδων ή διαδηλωτών κατά των κρουαζιεροπλοίων, αυτή τη φορά στην είσοδο της Ακρόπολης, όπου προκάλεσαν τα επεισόδια κλειδώνοντας και αλυσσοδένοντας την πόρτα, λες και ήταν δική τους. Τι έπρεπε να την αφήσουν κλειστή;

        "Ντεν καταλαβαίνουμε"; Έ; Τώρα; Τι λές στην επόμενη διαδήλωση να ξηλώσουνε και τον Παρθενώνα να τον πετάνε στα κεφάλια των αστυνομικών; "Ντεν καταλαβαίνουμε"; Έ; Τώρα;

      • denkserotipota avatar
        denkserotipota @ denkserotipota 14/10/2010 13:45:06

        Συνεχίστε στους κατοίκους του Αγίου Παντελεήμονα με την ίδια ένταση. Ξέρετε εσείς. Αυτοί είναι πρόχειροι και εύκολοι στόχοι.

        Και αμέσως μετά σε όποιον ΕΛΛΗΝΑ σηκώσει κεφάλι.

        Οταν στο λιμάνι έριχναν τα δακρυγόνα στον γαπ ήταν αυταρχικοί όμως ε; E; E; E;

        Ασε μεγάλε, τελειώνει το παραμύθι. Πάρτε το χαμπάρι. Και ο "δράκος" ποτέ δεν είχε καλό τέλος σε όλα τα παραμύθια.
        Χαιρετώ.

        υ.γ το να κάτσω να σου αναλύσω ότι και εγώ ΔΕΝ συμφωνώ με την απεργία τους στον ΙΕΡΟ ΧΩΡΟ δεν έχει αξία. Καμμία αξία.
        Ελα όμως που δεν βρίσκουν πουθενά τουν Υπουργό. Εχει πάντα δουλειές λέει εδώ και 10 μήνες... Και συνήθως λείπει από το γραφείο του.

    • Κάποιος avatar
      Κάποιος @ alimakias 14/10/2010 13:36:40

      1.Κανείς εκτός από τα ΜΑΤ.
      Αλήθεια ξέρεις πόσοι αρχαιολογικοί χώροι παραμένουν κλειστοί λόγω ελλείψεως προσωπικού;
      Στις αρχές του 2010 ήταν:
      -Βυζαντινό και Χριστιανικό Μουσείο (τμήμα του θα λειτουργήσει από την επόμενη εβδομάδα)
      -Όλος ο όροφος του Εθνικού Αρχαιολογικού Μουσείου (16 αίθουσες)
      -Μουσείο Βυζαντινού Πολιτισμού (λειτουργούν οι 4 από τις 11 αίθουσες του Μουσείου και η περιοδική έκθεση προκειμένου να παραμείνει ανοικτός ο Λευκός Πύργος)
      -Η Επιγραφική και Προϊστορική Συλλογή του Αρχαιολογικού Μουσείου Ρόδου
      -Οι δύο αρχαιολογικές εκθέσεις στο Καστέλλο Ρόδου
      -Νομισματικό Μουσείο (ο β' όροφος και όλο το Μουσείο την Κυριακή)
      -Αρχαιολογικό Μουσείο Καρπάθου
      -Αρχαιολογικό Μουσείο Κάσου
      -Αρχαιολογικό Μουσείο Νισύρου
      -Αρχαιολογικό Μουσείο Αστυπάλαιας
      -Αρχαιολογικό Μουσείο Λέρου
      -Αρχαιολογικό Μουσείο Αταλάντης (μόνο Σαββατοκύριακο ανοιχτό)
      -Αρχαιολογικό Μουσείο Αγ. Νικολάου Κρήτης
      -Ψηφιακή έκθεση Παλαιού Μουσείου Ολυμπίας
      -Αρχαιολογική Συλλογή Τρικάλων
      -Αρχαιολογικό Μουσείο Λυκόσουρας
      -Αρχαιολογικό Μουσείο Δίου (κλειστή η μισή έκθεση)
      -Λαογραφικό Μουσείο Ρόδου
      -Αρχοντικό Βουβάλα Καλύμνου
      -Αρχοντικό Νικολαϊδη Πάτμου
      -Βυζαντινό Μουσείο Σύμης
      -Βυζαντινό Μουσείο Καστελλόριζου
      -Μουσείο Μούρτζινων Καρδαμύλης
      -Αρχαιολογικός χώρος Μαλίων
      -Αρχαιολογικός χώρος Λατούς
      -Αρχαιολογικός χώρος Σέσκλου
      -Αρχαιολογικός χώρος Ευρωπού Κιλκίς
      -Αρχαιολογικός χώρος Παλατιανού Κιλκίς
      -Αρχαιολογικός χώρος Λευκαδίων (μόνο Σαββατοκύριακο ανοιχτός)
      -Αρχαιολογικός χώρος Αμφίπολης
      -Αρχαιολογικός χώρος Φλώρινας (ελληνιστική πόλη
      -Αρχαιολογικός χώρος Πετρών
      -Αρχαιολογικός χώρος Πέλιννας Τρικάλων
      - Ναός Απόλλωνος Καρδίτσας
      -Αρχαιολογικός χώρος Σικυώνας Καρδίτσας
      -Αρχαιολογικός χώρος Κιερίου Καρδίτσας
      -Αρχαιολογικός χώρος Ιτωνίας Αθηνάς Καρδίτσας
      -Ασκληπιείο Τρικάλων
      -Αρχαιολογικός χώρος Περιστεριάς
      -Κάστρο Αντιρρίου
      -Κάστρο Βόνιτσας
      -Βυζαντινή Συλλογή Αγ. Γερμανού Πρεσπών
      -Κάστρο Άρτας
      -Κάστρο Φαναρίου (Ιθώμη Καρδίτσας)
      -Κάστρο Μυτιλήνης.

      2. Αφού ο τουρισμός είναι η μόνη πηγή εσόδων στο έρημο το κράτος μας μετά την επιβολή του Μνημονίου,γιατί δεν γινόμαστε Tαιλάνδη;
      Κρίμα τόσα δολάρια και ευρώ από τον σεξοτουρισμό να καταλήγουν σε χώρες της Ν.Α Ασίας.

      3.Ως γνωστό μόνο οι αριστεροί μένουν άνεργοι και απλήρωτοι σε αυτήν την χώρα.Οι πασοκτζήδες λένε μόνο ψωμί, ελιά και ΓΑΠ να κυβερνά! και ας μένουν άνεργοι και απλήρωτοι.
      Κακοποιά στοιχεία και τρομοκράτες είναι οι παλιοαριστεροί.

      • alimakias avatar
        alimakias @ Κάποιος 14/10/2010 13:41:20

        Με το δικό σου τρόπο σκέψης, ούτε Ταύλάνδη δεν θα γίνουμε αφού σε λίγο θα συμπαρίστασαι και σε όσους θα λυντσάρουν τους τουρίστες,

      • Ο Ιθαγενής avatar
        Ο Ιθαγενής @ Κάποιος 14/10/2010 14:00:47

        δεν γινόμαστε γιατί οι συνδικαλιστές που ελέγχουν το ΥΠΠΟΤ δεν θέλουν διορισμούς και ΑΣΕΠ αλλά συμβασιούχους και πράσινα ανθρωπάκια...ακόμα και ο νόμιμος και ηθικός ή ο ανεξάρτητος υποψήφιος περιφερειάρχης ΠΑΣΟΚ εκτός ΑΣΕΠ διόριζε...

  40. Factorx avatar
    Factorx 14/10/2010 13:23:17

    ΝΔ: Φτάνει πια ο διασυρμός
    NAFTEMPORIKI.GR Πέμπτη, 14 Οκτωβρίου 2010 15:10

    * Εκτύπωση
    * Αποστολή
    * Φυλάξτε το
    * Γραμματοσειρά
    * Ακούστε το

    *
    *

    Οξύτατη κριτική στην κυβέρνηση με αφορμή τις εικόνες έντασης που επικράτησαν στον αρχαιολογικό χώρο της Ακρόπολης, άσκησε η ΝΔ, διά της υπεύθυνης του Τομέα Πολιτικής Ευθύνης Τουριστικής Ανάπτυξης κ. Όλγας Κεφαλογιάννη.

    Σε δήλωσή της, η κ. Κεφαλογιάννη κατηγορεί την κυβέρνηση ότι μετέτρεψε τον Ιερό Βράχο της Ακρόπολης σε πεδίο μάχης, «χωρίς σεβασμό στο ιστορικό μνημείο, αλλά και χωρίς συναίσθηση για το πόσο αμαυρώνει την εικόνα της χώρας».

    «Μάχες σώμα με σώμα, ρίψη δακρυγόνων και συμβασιούχοι να σύρονται με χειροπέδες. Αυτή είναι η "Ελληνική" πραγματικότητα, που αντίκρισαν το πρωί δεκάδες τουρίστες και εκατομμύρια τηλεθεατές σε όλο τον κόσμο. Αυτή είναι η πραγματικότητα μιας Κυβέρνησης, που αδυνατεί να διαχειριστεί τα προβλήματα», διαπιστώνει η κ. Κεφαλογιάννη και καλεί τους αρμόδιους να δώσουν άμεσα εξηγήσεις.

    «Οφείλουν να προστατέψουν την Ακρόπολη, που δεν είναι ούτε χώρος αντιπαράθεσης, ούτε όμως και χώρος διεκδίκησης δικαιωμάτων», τονίζει η τομεάρχης και καταλήγει: «Μετά από έναν ολόκληρο χρόνο επεισοδιακών κινητοποιήσεων, που στοίχισαν ακριβά στον Ελληνικό Τουρισμό, η Κυβέρνηση όφειλε να είχε αναζητήσει λύσεις στο διάλογο. Δεν το έκανε. Φτάνει πια ο διασυρμός».

    • loretta avatar
      loretta @ Factorx 14/10/2010 14:20:57

      Ωπα..ξυπνησε η ολγα??? καλο σημαδι αυτο...!!

  41. Ο ΑΛΩΒΗΤΟΣ avatar
    Ο ΑΛΩΒΗΤΟΣ 14/10/2010 13:28:28

    @ Θραξ Αναρμόδιος:

    Δεν ειπα οτι μιλάς για βία, κάθε άλλο!Συμφωνώ μαζί σου. Ο Αυριανιστής με κατάλαβε. Ακριβώς αυτό που λες λεω΄.. οτι θα τρομοκρατήσουν τον κόσμο που θα αντιδράσει

  42. ΣΥΚΟΦΑΝΤΗΣ avatar
    ΣΥΚΟΦΑΝΤΗΣ 14/10/2010 13:31:28

    Ρεσιταλ ΘΑ-ΤΣΕ-ΡΙ-ΣΜΟΥ.

  43. tiramola avatar
    tiramola 14/10/2010 13:33:04

    Καλά, πήγαινε να προσευχηθείς τώρα με τον ορτόντοξυ να πάρετε την επιφοίτηση και άσε και μας που έχουμε γερά χέρια να επιβιώσουμε στον καπιταλισμό...

  44. (A)θανάσης avatar
    (A)θανάσης 14/10/2010 13:36:06

    Κα-τα-πλη-κτι-κή απάντηση tiramola!
    Δεν έχεις κάλυψη δικτύου εκεί που βρίσκεσαι, υποθέτω...

  45. eco-GR avatar
    eco-GR 14/10/2010 13:45:52

    Εαν ημουν εγω στην θεση του συμβασιουχου θα πηγαινα να διαμαρτυρηθω εξω απο το σπιτι του καθε υπυργου μου με εξαπατησε δινοντας μου ψευτικες υποσχεσεις και οχι στο συμβολο του παγκοσμιου πολιτισμου..Πιστευω κανεις τους δεν υπεγραψε την συμβαση που του προτειναν.Για μενα που ολα τα χρονια που δουλευω στον ιδιωτικο τομεα δεν νοιαζεται κανεις!!!Πρεπει να λεμε παντα αληθειες ..Παγιες και διαρκεις αναγκες !!!!και ποιος θα πληρωνει συνεχεια τον λογαριασμο??

    • Kasut avatar
      Kasut @ eco-GR 14/10/2010 13:48:02

      Εγω δεν καταλαβαινω κατι. Εισαι συμβασιουχος. Ξερεις πως ληγει η συμβαση σου και μετα κλεινεις δημοσιο χωρο για να εκβιασεις διορισμο. Δεν υπαρχει λογικη.

      • Ρήγας Φερραιος avatar
        Ρήγας Φερραιος @ Kasut 14/10/2010 13:49:37

        Η κυβερνηση εχει λογικη;;;;

        αφου λεφτα υπαρχουν...διορισε τους

      • Kasut avatar
        Kasut @ Kasut 14/10/2010 13:51:12

        Ετερον εκατερον. Εφοσον κανεις δεν σε εβαλε συμβσιουχε με το ζορι να υπογραψεις τωρα που ληγει η συμβαση σου πας σπιτι σου. Δεν μπορουν καποιοι που διοριστηκαν συνηθως με κομματικα πτυχια να εκβιαζουν συνεχως.

      • alimakias avatar
        alimakias @ Kasut 14/10/2010 15:55:52

        Ωραία, να το πάρουμε σαν τακτική. Υπογράφουμε μια σύμβαση, έτσι στα κρυφά, για να μη δώσουμε με τους άλλους σε ΑΣΕΠ και τρίχες, και δουν τη γύμνια μας, και μετά, ενώ ξέρουμε ότι κάποια μέρα λήγει η σύμβαση, κλείνουμε τις πόρτες της Ακρόπολης και κάνουμε εκβιασμό.

        Και ο ελληνικός λαός πληρώνει τους εξυπνάκηδες τους συμβασιούχους.

        Πρέπει να έχει θεσπιστεί στην Τουρκία ένα βραβείο που να απονέμεται σε κάθε Έλληνα (φορτηγατζή, λιμενεργάτη, συμβασιούχο του Υπουργείου Πολιτισμού) κάνει τον ξένο τουρίστα να φεύγει τρέχοντας από την Ελλάδα και να κάνει μόνιμα τις καλοκαιρινές διακοπές του στη φτηνή Τουρκία. Π.χ. ένα βραβείο "Κεμάλ".

  46. eco-GR avatar
    eco-GR 14/10/2010 13:49:12

    Συνεχει΄-συμληρωση''''Πιστευω κανεις τους δεν υπεγραψε την συμβαση που του προτειναν ΜΕ ΤΟ ΖΟΡΙ...

  47. netos avatar
    netos 14/10/2010 14:04:10

    Κάποτε η ιστορία με την Ακρόπολη και τον Άγνωστο Στρατιώτη πρέπει να τελειώσει.-

    • Kasut avatar
      Kasut @ netos 14/10/2010 14:15:47

      Και με το μαγαζι του μικρομαγαζατορα και το μερικαματο του εργαζομενου στο μαγαζι γιατι απο την πολλη πορεια και επαναστατικη γυμναστικη διαλυθηκε το εμπορικο κεντρο σε οφελος του Μωλ.

    • http://neotera.wordpress.com avatar
      http://neotera.wordpress.com @ netos 14/10/2010 14:19:33

      Ασφαλώς και θα τελειώσει όταν αποκτήσουμε σοβαρές κυβερνήσεις που δεν πάνε να πουλήσουν μέχρι και την Ακρόπολη ρίχνονας ξύλο σε απλήρωτους συμβασιούχους στο επιφανέστερο μνημείο της ανθρωπότητας. Καμμία κυβέρνηση πουθενά δεν θα είχε φύλακες σε τέτοιο μνημείο απλήρωτους συμβασιούχους. Επίτηδες το κάνουν για να πουν μετά η κατάσταση είναι αδιέξοδη πρέπει να το αναλάβουν οι τάχαμ' "ιδιώτες" των πολυεθνικών (που έχουν κεφάλαια μεγαλύτερα από της Ελλάδας).

  48. Στέργιος avatar
    Στέργιος 14/10/2010 14:04:32

    Αυτή η χώρα είναι απολυταρχική.

    Σε δημοκρατικές χώρες τα ΜΑΤ δεν αμολάνε δακρυγόνα για ψύλλου πήδημα.

    Μετά αναρωτιόμαστε γιατί όταν γίνονται διαδηλώσεις δεν κατεβαίνει ο κόσμος να διαμαρτυρηθεί - ΝΑ γιατί!

    • Σοσιαληστής avatar
      Σοσιαληστής @ Στέργιος 14/10/2010 14:20:18

      Το γιατί δεν είναι αυτο το γιατί δεν κατεβαίνουν είναι γιατί ελέγχει όλο το συνδικαλιστικό μηχανισμό και τα ΜΜΕ το ΠΑΣΟΚ.

  49. vassilis avatar
    vassilis 14/10/2010 14:04:55

    Καλα γιατι χρειαζονται 500 συμβασιουχοι για το μνημειο της ακροπολης, αν ειναι σωστο το νουμερο που ακουσα και γιατι αυτους πρεπει να τους πληρωνω εγω αφου και υπεραριθμοι ειναι και τιποτε δεν παραγουν, απλως ψηφιζαν αυτους που τους εξαπατησαν και τους ειπαν πως ειναι πιο αξιοι απο τους αλλους να παρουν αυτη τη θεσουλα .Παντως αν οι εικονες στην τηλεοραση απειχουν την πραγματικοτητα δεν εχουν τσαγανο,με το πρωτο φσιτ λακισαν.

  50. nina avatar
    nina 14/10/2010 14:37:41

    @θράξ
    μαζί σου φίλε μου και για την πορεία και στο να μείνουμε σπίτι στις εκλογές.

  51. Ευθύμης avatar
    Ευθύμης 14/10/2010 14:41:41

    οι ναζι την σεβάστηκαν οι εγκλέζοι όμως όχι.

  52. Aggelos avatar
    Aggelos 14/10/2010 14:58:09

    "Πετάς τη μπάλα στην κερκίδα κάνοντας γαργάρα την αθλιότητα και έχεις και το οπαδικό θράσος να ρωτάς αν τολμάω να μιλάω?"
    δεν υπαρχει αγιος πολιτικος..και οπως τοσοι πασοκοι τοσα χρονια εβαλε και ο Σαμαρας καλαματιανους στο μουσειο..

    αυτο σε σχεση με τα εγκληματα των πασοκων τοσα χρονια ειναι ψιλοι στα αχυρα..

    ο Σαμαρας ηταν εκτος συστηματος τοσα χρονια οσο οι σημειρνοι κυβερνωντες τρωγανε με δεκα μασελες..

    οποτε μην συγκρινουμε το σαμαρα με τη μαφια πασοκ..

  53. redteam avatar
    redteam 14/10/2010 15:24:28

    Η ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΑΤΤΙΚΗ εξέδωσε τη παρακάτω ανακοίνωση:

    «Ο ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟΣ ΤΩΝ ΞΕΝΩΝ Γ. ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ ΒΕΒΗΛΩΝΕΙ ΤΗΝ ΑΚΡΟΠΟΛΗ ΟΠΩΣ Ο ΞΕΡΞΗΣ, Ο ΜΟΡΟΖΙΝΙ, Ο ΛΟΡΔΟΣ ΕΛΓΙΝ»

    Ο Αλέκος Αλαβάνος, επικεφαλής στο Μέτωπο Αλληλεγγύης και Ανατροπής ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΑΤΤΙΚΗ, βρέθηκε στην Ακρόπολη, όπου έγινε η επίθεση των ΜΑΤ, συνομίλησε με τους εργαζόμενους και τους εκπρόσωπους τους, με εκπροσώπους ελλήνων και ξένων δημοσιογράφων που δέχθηκαν επίσης επίθεση με χημικά.

    Δήλωσε τα εξής :
    « Ο πρωθυπουργός των ξένων Γ. Παπανδρέου εμπνεύσθηκε από τον Ξέρξη, τον Μοροζίνι και τον Λόρδο Έλγιν στη σημερινή στρατιωτική εισβολή στην Ακρόπολη. Δεν ήταν μόνο συμβολική, αλλά και ουσιαστική. Από τη μια είναι ντροπή σε όλο τον κόσμο να μεταδίδεται η εικόνα μιας Ακρόπολης που πολιορκείται με χημικά από την αστυνομία. Αυτό είναι βεβήλωση, η Ακρόπολη είναι παγκόσμιο σύμβολο Δημοκρατίας και Ελευθερίας. Από την άλλη , όμως, είναι ένα μήνυμα ελπίδας προς όλον τον πλανήτη ότι οι έλληνες εργαζόμενοι – στον δημόσιο, στον ιδιωτικό τομέα, οι άνεργοι – αντιστέκονται μαχητικά στην Τρόικα και το πρόγραμμά της για την κατάλυση του Κοινωνικού Κράτους και της Δημοκρατίας.»

    • alimakias avatar
      alimakias @ redteam 14/10/2010 16:00:21

      Α, ναι, ο Αλαβάνος! τον είχα ξεχάσει.

      Πως φέρεται ρε έτσι η Αστυνομία στους αναρχικούς ληστές τραπεζών;

      Αμέριστη υποστήριξη στους εξεγερμένους του Δεκεμβρίου 2008 που δεν άφησαν βιτρίνα για βιτρίνα στην Αθήνα (με την Αστυνομία σε θέση άμυνας) και δεν ήξερες τι θα σου συνέβαινε μόλις ξύπναγες το πρωϊ

      "Προτείνω τον Τσίπρα για Πρόεδρο του Συνασπισμού", το ξεχάσατε;

      Α, "Εμείς δεν θα αφήσουμε την Τρόϊκα να μπει στη Νομαρχία!"

      Μου τον θυμήσατε!

      • Misha avatar
        Misha @ alimakias 14/10/2010 16:14:36

        87 δις στις τράπεζες και κόψιμο των συντάξεων και των μισθων
        Ποιος είναι ο κλεφτης άραγε;

      • alimakias avatar
        alimakias @ alimakias 14/10/2010 16:40:31

        Α, ξέχασα, μιλούσες για τον Ρομπέν των Δασών. Συγγνώμη, δεν πρόσεξα. νόμιζα ότι λέγαμε για ληστές τραπεζών.

    • Φαινότυπος avatar
      Φαινότυπος @ redteam 14/10/2010 16:43:11

      Τα ξύλινα τείχη θα σώσουν τους δημοσίους υπαλλήλους.

  54. Greg avatar
    Greg 14/10/2010 15:34:38

    Αν αλήθεια τραυματίστηκε εικονολήπτης του ασοσιέτεντ πρεσ μπορεί να συγκινηθεί και ο ΓΑΠ..

  55. NTheodossiades avatar
    NTheodossiades 14/10/2010 15:36:30

    For Dimi: I am on a business trip to the States, that is why I comment in English. I read your comments above and I was thrilled. I translated them to a friend and he was amazed, as well. My congratulations Dimi. As I have said repeatedly in this blog, you are the difference in so many ways for all of us contributors to antinews.Nikos

  56. kiki avatar
    kiki 14/10/2010 15:57:24

    @ Θρακα,
    Φταιει το κεφαλι το ξερο μας ,φταει ο Θεος που μας μισει.
    απο δικαιολογιες,για να μην κουνησουν απειρες,μια τα φρικια,μια η ΑΔΕΔΥ που ειναι ΠΑΣΟΚ, μια ...., το κομμα τους δεν κανει τετοια,,μονοι με μια πικετα πανω στην Ακροπολη ,σαν τους αμερικανους που γινονται σαντουιτς,η τους γιαπωνεζους που φορουν κατι μαυρο σαν πενθος στο μανικι.
    Βλεοω τους Γαλλους και λυσαω,απο ζηλεια.
    Κοιτα οι πουρκουαδες,δυναμισμο,και μονο για δυο επι πλεον χρονια.Εδω που μας ρημαξανε,χαμπαρι.
    Κριτικη αφ υψηλου,και περι διαγραμματων.
    Καλη νυχτα Συνελληνες.
    Α θα ερθει και η μανα μου 87 παρακαλω,που εχει γινει εξαλη με δαυτους.

  57. αντισταση avatar
    αντισταση 14/10/2010 16:04:46

    akoyste th shmerinh Ellhnofreneia gia ta epeisodia sthn Akropolh
    http://www.youtube.com/watch?v=yCqVIld4eyI

  58. ΓΙΑΝΝΗΣ avatar
    ΓΙΑΝΝΗΣ 14/10/2010 16:53:16

    Βάλτε και φωτό με...σοσιαλιστικούς ψεκασμούς μεροκαματιάριδων με ΧΗΜΙΚΑ!!

  59. zzz avatar
    zzz 14/10/2010 18:31:50

    Ο εισαγγελεας πρεπει να οδηγηθει στη φυλακη με συνοπτικες διαδικασιες.

    ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΤΟΥ?

  60. paskitis avatar
    paskitis 14/10/2010 19:42:16

    θελω να ευχαριστησω την παραταξη μου για την επιτυχη απελευθερωση της πολυαγαπημενης ακροπολης μας
    την απελευθερωση απο αυτους τους συμβασιουχους που ενω τοσο καιρο δουλευουν τζαμπα τολμανε και διαμαρτυρονται...!!!!ακουσον ακουσον.κλεινουν την ακροπολη που ειναι πολος ελξης για τους τουριστες μετα ομως απο του μπαιρακταρη και το κεπαμπ του θαναση,και την αμαυρωνουν δε με την εικονα αυτη να εμποδιζουν αλλους δημοσιους υπαλληλους του υπουργειου δημοσιας ταξης να επισκεφτουν το χωρο με πληρη εξαρτηση παντα
    τωρα η εικονα αποκατασταθηκε και η εικονα του συλλογου φιλων της ακροπολης γνωστη και ως ΜΑΤ ,εμειναν στο χωρο απο αγαπη και στοργη,ειναι θελκτικη για τους τουριστες που θα ανεβουν στην ακροπολη (μετα τα σουβλακια και τα κινεζικα τσολιαδακια)
    απορω δε με τον προεδρο του συλλογου γιατι δεν ακολουθησε την οδηγια του πολυ γνωστου δημοσιογραφου κυριου Πορτοσαλτε που απο τηλεορασης σκαι απορησε και ειπε..μα καλα οι νεοι ηγετες του συλλογου φιλων ακροπολης (ματ) δεν βρηκαν ουτε στο ελαχιστο την τεχνογνωσια του κυριου χρυσοχοιδη?
    αυτα τα κανουν νυχτα να μην γραφουν οι καμερες......
    τωρα νοιωθω καλυτερα και αυριο λεω να παω ακροπολη μια βολτα..η να παω για κεπαμπ λετε
    ευχαριστω

  61. Factorx avatar
    Factorx 14/10/2010 20:47:36

    Α ΜΑΤ ΚΑΤΕΛΑΒΑΝ ΤΗΝ ΑΚΡΟΠΟΛΗ!
    Για πρώτη φορά μετά το 1944, δυνάμεις επιβολής της τάξης κατέλαβαν την Ακρόπολη των Αθηνών!
    Καταγγέλλουμε τη βάναυση και αυταρχική εισβολή των δυνάμεων των ΜΑΤ στην Ακρόπολη, τον προπηλακισμό, τον ξυλοδαρμό και τη χρήση χημικών εναντίον των απεργών συμβασιούχων του ΥΠΠΟΤ, τη σύλληψη και τη προσαγωγή με χειροπέδες μόνιμου φύλακα εργαζόμενου στην Ακρόπολη που συνελήφθη στο χώρο δουλειάς του (!), τη χρήση χημικών και βίας εναντίον των δημοσιογράφων που κάλυπταν το γεγονός.
    Η κυβέρνηση του ΠΑΣΟΚ, υπεύθυνη για την ομηρία χιλιάδων συμβασιούχων μαζί με τις προηγούμενες κυβερνήσεις, περιγελά τη μνήμη και τη νοημοσύνη μας. Παρά την υποκριτική επίκληση της «αξιοκρατίας», εφαρμόζει την πιο σκληρή πολιτική απολύσεων και διάλυσης του δημόσιου τομέα. Δε διστάζει να χρησιμοποιήσει ωμή βία για να υποτάξει και να τρομοκρατήσει τους εργαζόμενους που αντιστέκονται και διεκδικούν σταθερή δουλειά.
    Η ευθύνη για την απαράδεκτη εικόνα της Ακρόπολης που κάνει το γύρω του κόσμου βαραίνει εξ ολοκλήρου την κυβέρνηση που δεν εξασφαλίζει τις αναγκαίες θέσεις εργασίας για την φύλαξη των αρχαιολογικών χώρων και τη λειτουργία του ΥΠΠΟΤ, κρατά ομήρους χιλιάδες συμβασιούχους και επιδεικνύει ακραίο αυταρχισμό.
    Η προστασία του αρχαιολογικού χώρου δεν διασφαλίζεται με τη χρήση δακρυγόνων και χημικών που επιβαρύνουν το μνημείο ούτε με το ξήλωμα των περιφράξεων από τις αστυνομικές δυνάμεις. Η ευθύνη για την κατάσταση αυτή βαρύνει τον έφορο της Ακρόπολης, τις αστυνομικές δυνάμεις και τους πολιτικούς τους προϊσταμένους.
    Απαιτούμε να αποσυρθούν οι αστυνομικές δυνάμεις που παραμένουν στο χώρο της Ακρόπολης και να ικανοποιηθούν εδώ και τώρα τα αιτήματα των συμβασιούχων για καταβολή δεδουλευμένων, παράταση των συμβάσεων, κατάργηση του 24μηνου περιορισμού του ΠΔ 164/04, μονιμοποίηση των συμβασιούχων, κάλυψη των οργανικών κενών του ΥΠΠΟ με μόνιμο προσωπικό, χρηματοδότηση του πολιτισμού.
    Καλούμε τους συναδέλφους και τις συναδέλφισσες στην συγκέντρωση συμπαράστασης στους συμβασιούχους σήμερα στις 5.00 μμ στην είσοδο της Ακρόπολης και αύριο το πρωί στις 7.00 πμ.

    ΟΛΟΙ-ΕΣ στη στάση εργασίας 7:00-12:00 που προκήρυξαν ο Ενιαίος Σύλλογος Υπαλλήλων ΥΠΠΟΤ Αττικής-Στερεάς και Νήσων και ο Σύλλογος Ελλήνων Αρχαιολόγων για αύριο Πέμπτη 15/10/2010.
    Η ΒΙΑ ΔΕN ΜΑΣ ΤΡΟΜΟΚΡΑΤΕΙ – Ο ΑΓΩΝΑΣ ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.