#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
17/09/2010 05:00
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Το ΠΑΣΟΚ δεν θα ηττηθεί με επίδειξη ανωτερότητας και καλούς τρόπους



Η παρατήρηση των πολιτικών εξελίξεων οδηγεί πλέον στο συμπέρασμα  ότι ένας αριθμός ετερόκλητων συμφερόντων έχει  ως στόχο αρχικά  την πολιτική αποδυνάμωση της Νέας Δημοκρατίας

Αυτό το ευθυγραμμισμένο αντινεοδημοκρατικό μπλόκ αποτελείται:

Από το Πασόκ: Τα σκληρά οικονομικά μέτρα συντελούν στην εκλογική αιμορραγία του Πασόκ λόγω της  διάρρηξης  των παραδοσιακών κοινωνικών συμμαχιών που είχε συνάψει. Η απομόνωση της ΝΔ  αποτελεί μονόδρομο για την επιβίωση του, αφού το καθιστά αυτόματα την  μόνη αξιόπιστη πρόταση εξουσίας.Θα αποτελέσει τον μονόφθαλμο που βασιλεύει σε  κατακερματισμένους και αδύναμους πολιτικά αντιπάλους.

Απο την οικογένεια Μητσοτάκη και τα συμφέροντα που στοιχίζονται πίσω της: Η συντριπτική ήττα  του Μητσοτακισμού στις εσωκομματικές εκλογές, κλείνει οριστικά την πόρτα αναρρίχηση της στην κορυφή της πολιτικής πυραμίδας δια μέσου της ΝΔ. Μοιραία η πολιτική της επαναφορά περνάει μέσα από την ίδρυση νέου πολιτικού φορέα.Για να έχει σοβαρές πιθανότητες επιτυχίας το νέο εγχείρημα  πρέπει να γίνει παράλληλα με την  πολιτική αποσύνθεση της ΝΔ. Για αυτό δεν βιάζονται να κάνουν νέο κόμμα. Περιμένουν πρώτα να αποδώσει ο συντονισμένος πόλεμος και μετά να υποδεχθούν τους ζαλισμένους  νεοδημοκράτες.

Τον Καρατζαφέρη και το ΛΑΟΣ,  αφού η σκύλευση ενός  μικρού  κομματιού  από την  πολιτική  προίκα της ΝΔ αρκεί για να παραμείνουν ζωντανοί και βιώσιμοι.

Το ΔΝΤ και εξωγενείς παράγοντες που  θέλουν να ασκήσουν καθολικό έλεγχο τόσο στην οικονομία όσο και στην ελληνική πολιτική ζωή και κοινωνία. Είναι πρόσφατη εξάλλου η απογοήτευση του ΔΝΤ απο τη ΝΔ και η ικανοποίησή του απο τη Ντόρα και ΛΑΟΣ

Είναι προφανές ότι οι δανειστές της χώρας θα ήταν ευτυχισμένοι αν η μόνη φωνή αντίστασης προέρχονταν από την  χαμηλής επιρροής αλληλοσπαρασόμενη  ελληνική Αριστερά.

Με ένα καθολικό μέτωπο αγιοποίησης του ΔΝΤ και εξάσκησης ψυχολογικής πίεσης μέσω εκβιασμών στον πληθυσμό πετυχαίνουν με ένα σμπάρο δύο τρυγόνια.

Και τα δανεικά τους θα πάρουν πίσω βάζοντας την απεχθέστερη δυνατή φορολογία και τις κοινωνικές αντιδράσεις ελαχιστοποιούν.

Το τελευταίο που θα ήθελαν θα ήταν μια κυβερνητική αλλαγή αφού στο πρόσωπο του Παπανδρέου έχουν βρεί τον ιδανικό ιμάντα μεταβίβασης και εκτέλεσης των εντολών τους.

Πίσω από τα ξένα οικονομικά συμφέροντα έχουν  στοιχηθεί και τα κρατικοδίαιτα μέσα μαζικής ενημέρωσης και επιχειρηματίες που τα ελέγχουν.

Ένα μέρος από τα κερδιζόμενα από την φοροεισπρακτική επιδρομή  θα επιστρέψει και στους ίδιους μέσα από τα δημόσια έργα , αμυντικές δαπάνες  συντηρώντας τις επιχειρήσεις τους.

Ο στόχος της αποδυνάμωσης της ΝΔ εξυπηρετείται άμεσα μέσα από δύο κινήσεις:

Από την εκλογικής της αποτυχία στις εκλογές του Νοεμβρίου και από τον πολιτικό διασυρμό του Καραμανλή πηγαίνοντας  τον από εξεταστική σε εξεταστική και από προανακρατική σε προανακριτική επιτροπή σμπαραλιάζοντας την ηθική της αξιοπρέπεια.

Για την αποτυχία της ΝΔ βλέπουμε ότι έχουν επιστρατευτεί όλα τα δυνατά μέσα:

Σύμπραξη Πασόκ και ανύπαρκτου κόμματος Κουβέλη.

Υποστήριξη Τατούλη από Πασόκ Λαος Μπακογιάννη στην Πελλοπόνησο.

Υποστήριξη Μπουτάρη από Πασόκ, Κουβέλη, Μπακογιάννη.

Διχοτόμηση της ΝΔ στην Κρήτη.

Κάθοδος Μαντούβαλου στον Πειραιά.

Απαξίωση της υποψηφιότητας Κικίλια πριν καν ανακοινωθεί.

Για το στήσιμο των διώξεων Καραμανλή είναι προφανές μετά την κατάθεση Πελέκη ότι θα χρησιμοποιηθούν πολιτικά πρόσωπα που έχουν απομακρυνθεί από το κόμμα και που κατά διαβολική σύμπτωση έχουν στενές προσωπικές σχέσεις με την οικογένεια Μητσοτάκη.

Μπροστάρης στην δημιουργία κλίματος ενοχοποίησης του Καραμανλή ο Καρατζαφέρης με τα πρωτοπαλίκαρα του που ήδη προεξόφλησαν την ενοχή του και την είσοδο του στην φυλακή.

Αναρωτιέμαι αν  στη ΝΔ έχουν αντιληφθεί την θηλιά που ετοιμάζονται να της περάσουν.

Υπάρχουν  αγωνιστικές εφεδρείες και στελέχη  που θα αποκαλύψουν τις συνωμοσίες και θα ξεσκεπάσουν τους πολιτικούς μασκαράδες Καρατζαφέρη Μπακογιάννη.

Υπάρχουν στελέχη που θα κινητοποιήσουν και θα εμπνεύσουν τους οπαδούς όπως στις εκλογές του προηγούμενου Νοεμβρίου.

Ο πόλεμος που έχει ξεκινήσει δεν κερδίζεται με χαμόγελα, επίδειξη  ανωτερότητας και καλούς τρόπους.

Και όπως έχει ξαναγράψει το Antinews, η ιδεολογική και πολιτική τρομοκρατία του συστήματος ΠΑΣΟΚ και των εξαπτέρυγών του στην πολιτική, την κοινωνία και τα ΜΜΕ δεν αντιμετωπίζεται με αβρό κοινοβουλευτισμό.



Αν ο Σαμαράς  δεν εγκαινιάσει μια ριζοσπαστική, για τα δεδομένα της σημερινής ΝΔ, δράση, θα καταστεί κι αυτός μέρος του προβλήματος, ο ριζοσπαστικός μέχρι στιγμής πολιτικός λόγος του θα ξεπεραστεί απο τη νέα πραγματικότητα.

Οι μεγάλοι ηγέτες δεν περιμένουν την σειρά τους. Τολμούν να συγκρουστούν για να κάνουν το όραμά τους πράξη.



Για να μείνει η κυβέρνηση ΓΑΠ ένα επώδυνο αλλά σύντομο ιστορικό διάλειμμα.

Άρης Α.

ΥΓ. Ως τελικό όπλο θα χρησιμοποιηθεί η ενεργοποίηση των δούρειων ίππων που έχουν παραμείνει εν υπνώσει μέσα στο κόμμα και θα περιδιαβαίνουν τα μέσα ενημέρωσης επεξηγώντας πόσο απογοητευμένοι είναι από τις επιδόσεις της παράταξης σπέρνοντας την σύγχυση στις γραμμές του κόμματος

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Αγροφυλακας avatar
    Αγροφυλακας 17/09/2010 05:13:06

    Καλή η προσπάθεια χειραγώγησης (and possibly, intimidation) του αρχηγού, αλλά όσα ξέρει ο νοικοκύρης δεν τα ξέρει ο κόσμος όλος, και νοικοκύρης της ΝΔ είναι ο Αντώνης.

    • Επώνυμος avatar
      Επώνυμος @ Αγροφυλακας 17/09/2010 06:46:40

      Ποια χειραγώγηση ρε παιδιά, να μην πούμε τη γνώμη μας; Κάτι βλέπουμε κι εμείς και καλό είναι ο αρχηγός, αν μας διαβάζει, να ξέρει τι βλέπουμε. Από κει και πέρα, θα κάνει αυτό που νομίζει.

      Πάντως προσυπογράφω πλήρως την ανάρτηση.

      • Αυριανιστής avatar
        Αυριανιστής @ Επώνυμος 17/09/2010 07:53:03

        Το παράδειγμα της Ουγγαρίας είναι το πλέον εύγλωττο. Ο Ορμπάν δεν πήρε τα 2/3 των βουλευτικών εδρών με αβρότητες, αλλά με συνεπή και ανένδοτο αγώνα ενάντια στις "σοσιαλιστικές" και τεχνοκρατικές μαριονέτες που βύθισαν τη χώρα του στον εφιάλτη του ΔΝΤ.

      • GAETANO avatar
        GAETANO @ Επώνυμος 17/09/2010 10:30:59

        ΑΥΡΙΑΝΙΣΤΗ
        ΜΗΝ ΞΕΧΝΙΕΣΑΙ . Ο ΟΡΜΠΑΝ ΚΟΒΕΙ ΔΙΚΟ ΤΟΥ ΧΡΗΜΑ . ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΤΟ ΕΥΡΩ . ΠΛΗΡΩΝΕΙ ΜΙΣΘΟΥΣ ΚΙ ΣΥΝΤΑΞΕΙΣ ΚΑΙ ΓΕΜΙΖΕΙ ΜΕ ΔΙΚΟ ΤΟΥ ΧΡΗΜΑ ΤΙΣ ΤΡΑΠΕΖΕΣ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΚΑΤΑΘΕΤΕΣ .
        ΝΑ ΑΠΟΦΑΣΙΣΟΥΜΕ ΛΟΙΠΟΝ ΤΙ ΘΕΛΟΥΜΕ .
        ΒΓΑΙΝΟΥΜΕ ΑΠΟ ΤΟ ΕΥΡΩ ;
        ΕΠΙΣΤΡΕΦΟΥΜΕ ΣΤΗΝ ΔΡΑΧΜΗ ;
        ΠΛΗΡΩΝΟΥΜΕ ΤΟ 30% ΤΟΥ ΧΡΕΟΥΣ ΣΕ 40 ΧΡΟΝΙΑ ΜΕ 2,5%
        ΥΠΟΤΙΜΟΥΜΕ 50% ΤΗΝ ΝΕΑ ΔΡΑΧΜΗ ΣΕ ΠΡΩΤΗ ΦΑΣΗ , ΑΡΑ Ι ΕΥΡΩ = 681,50 ΔΡΧΜ ΚΑΙ ΑΝ ΧΡΕΙΑΣΘΕΙ ΚΑΙ ΑΛΛΟ
        ΑΡΑ ΕΧΟΥΜΕ ΤΗΝ ΝΟΜΙΣΜΑΤΙΚΗ ΜΑΣ ΑΝΕΞΑΡΤΗΣΙΑ .ΣΗΚΩΝΟΥΜΕ ΤΑ ΜΑΝΙΚΙΑ ΚΑΙ ΔΟΥΛΕΥΟΜΕ ΣΤΗΝ ΠΑΡΑΓΩΓΗ ΚΑΙ ΣΤΑ ΧΩΡΑΦΙΑ
        ΜΕΙΩΝΟΥΜΕ ΤΟΥΣ ΔΗΜΟΣΙΟΥΣ ΥΠΑΛΛΗΛΟΥΣ ΣΤΟ ΜΙΣΟ
        ΚΑΤΑΡΓΟΥΜΕ ΤΗΝ ΚΡΑΤΙΚΗ ΣΠΑΤΑΛΗ ΚΑΙ ΜΙΖΑ .
        ΣΕ ΤΡΙΑ-ΠΕΝΤΕ ΧΡΟΝΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗ 7%-10%
        ΑΛΛΑ ΤΖΑΜΠΑ ΜΑΓΚΕΣ ΜΕ ΕΥΡΩ ΚΑΙ ΔΑΝΕΙΚΑ ΔΟΥΛΕΙΑ ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ . ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΝΕΝΑΣ ΑΡΧΗΓΟΣ ΝΑ ΤΑ ΠΕΙ ΑΥΤΑ ΣΤΗΝ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ . ΔΕΝ ΝΟΜΙΖΩ .

  2. antekales avatar
    antekales 17/09/2010 05:29:01

    Και ο κουρασμένος, νοικοκύρης ήταν.

    • aengus avatar
      aengus @ antekales 17/09/2010 09:14:58

      Σε τέτοια θέματα να είσαι πιο προσεκτικός, σε παρακαλώ…
      Προκαλώντας ναυτία στους άλλους, δεν υπηρετείς αυτούς που εκπροσωπείς εδώ….

    • ειναι πολλά τα λεφτά ΑΡΗ avatar
      ειναι πολλά τα λεφτά ΑΡΗ @ antekales 17/09/2010 10:15:22

      απο πότε η αλήθεια προκαλεί ναυτία?

    • Επώνυμος avatar
      Επώνυμος @ antekales 17/09/2010 10:35:38

      "Χάρισε";;; Πότε χάρισε και δεν το καταλάβαμε; 25.000 στρέματα γης πήρε το κράτος σε αντάλλαγμα για αυτά τα οικόπεδα.

      Φτάνει πια με τη συκοφαντία!

    • Επώνυμος avatar
      Επώνυμος @ antekales 17/09/2010 10:36:25

      Το ψέμα προκαλεί ναυτία ρε ξεφτιλισμένοι. Πότε ΧΑΡΙΣΕ και δεν το μάθαμε;

      Και μάλιστα το ΣΥΝΕΧΩΣ ΕΠΑΝΑΛΑΜΒΑΝΟΜΕΝΟ ΓΚΑΙΜΠΕΛΙΚΟ ΨΕΜΑ.

    • ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. avatar
      ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. @ antekales 17/09/2010 17:34:33

      Παίρνεις το βραβείο της εξυπνάδας. Άντε από κει

    • ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. avatar
      ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. @ antekales 17/09/2010 17:35:14

      @ ειναι πολλά τα λεφτά ΑΡΗ

      Άντε από κει

  3. GAETANO avatar
    GAETANO 17/09/2010 05:41:59

    ΚΟΥΡΑΣΜΕΝΟΣ Η ΞΕΚΟΥΡΑΣΤΟΣ ΤΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΜΕΤΡΑΕΙ .

    ΚΑΙ ΑΝ ΟΛΟΙ ΑΥΤΟΙ ΟΙ ΣΥΝΟΜΩΤΕΣ ΚΑΤΑΦΕΡΟΥΝ ΤΟΝ ΣΚΟΠΟ ΤΟΥΣ ΚΑΤΙ ΦΤΑΙΕΙ ΣΤΗΝ ΝΔ .
    ΤΟΝ ΝΟΕΜΒΡΙΟ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΕΚΛΟΓΕΣ . ΚΑΙ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΙΤΙΚΕΣ ΕΚΛΟΓΕΣ .
    ΑΝ ΜΕ ΟΛΑ ΤΑ ΜΕΤΡΑ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΠΑΡΕΙ ΤΟ ΠΑΣΟΚ , ΚΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΑΠΟΤΥΧΙΑ ΤΟΥΣ , Η ΝΔ ΔΕΝ ΑΝΕΒΑΣΕΙ ΤΟ ΠΟΣΟΣΤΟ ΤΗΣ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΤΟ ΠΟΣΟΣΤΟ ΤΩΝ ΤΕΛΕΥΤΑΙΩΝ ΕΚΛΟΓΩΝ , ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΠΕΡΙΣΟΤΕΡΟ ΠΕΣΕΙ ΚΑΤΩ ΑΠΟ 30% , ΤΙ ΘΑ ΛΕΜΕ ΠΑΛΙ ;
    ΓΙΑ ΤΑ ΞΕΝΑ ΚΑΙ ΝΤΟΠΙΑ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΜΑΣ ΑΦΗΝΟΥΝ ΝΑ ΣΩΣΟΥΜΕ ΤΗΝ ΧΩΡΑ ;

  4. Δημήτριος Κοκκαλάκης avatar
    Δημήτριος Κοκκαλάκης 17/09/2010 06:39:47

    Δυστυχώς, η ανάλυση του άρθρου είναι σωστή. Οσο περνάει ο καιρός με την ΝΔ μέσα σε προφανή πολιτική απραξία και αφωνία, τόσο τα περιθώρια γιά απτά πολιτικά αποτελέσματα και γιά μία ορατή πολιτκή ανατροπή θα στενεύουν. Η αντίδραση της ΝΔ (ή μάλλον, η μη αντίδραση) στην κατάφωρη επέμβαση του ΔΝΤ στα εσωτερικά πολιτικά πράγματα της Χώρας - με έκφραση ευαρέσκειας και απαρέσκειας γιά τα ελληνικά πολιτικά κόμματα - δεν περιποίησε τιμή στο κόμμα και είναι χαρακτηριστική της βολικής γιά το καθεστώς αβρότητας, όπως την περιγράφει και το άρθρο. Αλλά, αν δεν αλλάξει τώρα η τακτική αυτή, πότε θα αλλάξει; Και αφού δεν άλλαξε μέχρι τώρα, γιατί να αλλάξει τώρα;
    Δημήτρης Κοκκαλάκης.

  5. Παρτο αλλιως... avatar
    Παρτο αλλιως... 17/09/2010 06:40:15

    "Για την αποτυχία της ΝΔ βλέπουμε ότι έχουν επιστρατευτεί όλα τα δυνατά μέσα"...

    Τα μεγαλύτερα "μέσα" βρίσκονται περιξ του προέδρου του κόμματος...

  6. ΒΡΑΧΟΣ avatar
    ΒΡΑΧΟΣ 17/09/2010 06:56:02

    Eλπίζω να μην ισχύει η πληροφορία ότι το Βαλλιανάτος έγινε σύμβουλος του κ.Κικίλια...
    Επίδειξη ηλιθιότητας;

    • Pankalos avatar
      Pankalos @ ΒΡΑΧΟΣ 17/09/2010 07:37:01

      Τσιου τσιου πλεϊ πλεϊ τσακα τσακα εβρι ντεϊ, για να θυμηθούμε και τα μαθητικά μας χρόνια. Και μετά θέλετε να κάνουμε και δημοψήφισμα, εεεε;

    • Αυριανιστής avatar
      Αυριανιστής @ ΒΡΑΧΟΣ 17/09/2010 07:50:05

      Μου φαίνεται αδιανόητο κάτι τέτοιο, και μάλλον για κακόβουλη φήμη πρόκειται. Ο Βαλλιανάτος είναι ΠΑΛΑΙΟΘΕΝ εξ απορρήτων του ΓΑΠ, οπότε νομίζω ότι δεν θα έχει μείνει παραπονεμένος από το σύστημα ΠΑΣΟΚ ούτε και τώρα, όλο και σε κάποιες επιτροπές θα έχει χωθεί.

      • ΒΡΑΧΟΣ avatar
        ΒΡΑΧΟΣ @ Αυριανιστής 17/09/2010 07:53:51

        Και εμένα μου είναι αδιανόητο. Για αυτό και περιμένω και επίσημες διαψεύσεις.Αν ισχύει ο κ.Κικίλιας είναι τελειωμένος, τουλάχιστον από εμένα.
        Το πιθανότερο είναι να είναι τελείως τελειωμένος και για αρκετούς ακόμα.

      • aengus avatar
        aengus @ Αυριανιστής 17/09/2010 08:36:17

        Μόλις προχθές στο ΑΛΤΕΡ ο Βαλλιανάτος φιλοτέχνησε μια αγιογραφία του «πάντα φίλου» του Γιώργου Παπανδρέου….

    • τσώφλι πασατέμπου avatar
      τσώφλι πασατέμπου @ ΒΡΑΧΟΣ 17/09/2010 07:59:49

      μπορεί να είναι και επίδειξη γενικώς, βράχε.

      Ή όπως λέμε, outing.

  7. χελιδόνι avatar
    χελιδόνι 17/09/2010 06:56:03

    Η οικογένεια Μητσοτάκη, γνωρίζει πολύ καλά το παιχνίδι εμφύτευσης "δούρειων ίππων που έχουν παραμείνει εν υπνώσει" στα θεμέλια του κοινωνικού συστήματος, που λειτουργούν σαν νάρκες την κατάλληλη στιγμή.
    Ολος ο περίφημος μηχανισμός μητσοτακ, πάνω σε αυτή τη λιγική κτίστηκε.
    Ε, τι; Gratis, τόσοι διορισμοί και ρουσφέτια;

  8. GAETANO avatar
    GAETANO 17/09/2010 06:58:50

    Η ΝΔ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΚΦΡΑΣΕΙ ΤΗΝ ΑΠΑΡΕΣΚΕΙΑ ΤΗΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΤΡΟΙΚΑ ΚΑΙ ΤΑ ΛΑΝΘΑΣΜΕΝΑ ΜΕΤΡΑ ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΕΧΕΙ ΠΡΟΤΕΙΝΕΙ .
    ΑΠΕΔΕΙΧΘΕΙ ΟΤΙ ΟΙ ΣΟΦΟΙ ΤΟΥ ΔΝΤ ΔΕΝ ΞΕΡΟΥΝ ΤΙ ΤΟΥΣ ΓΙΝΕΤΑΙ ΔΙΟΤΙ ΔΕΝ ΠΡΟΒΛΕΨΑΝ ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΤΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΤΟΥΣ ΣΕ ΜΙΑ ΧΩΡΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙΟ ΥΠΟΤΙΜΗΣΗ . ΑΣ ΠΑΝΕ ΞΑΝΑ ΣΤΑ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑ ΤΟΥΣ ΝΑ ΜΑΘΟΥ ΤΙ ΓΙΝΕΤΑΙ ΣΕ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΠΕΡΙΠΤΩΣΕΙΣ .
    ΑΣ ΤΟΥΣ ΦΩΝΑΞΟΥΝ ΛΟΙΠΟΝ ΣΤΗΝ ΡΗΓΙΛΛΗΣ ΚΑΙ ΑΣ ΤΟΥΣ ΔΕΙΞΟΥΝ ΤΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΚΑΙ ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΤΩΝ ΛΑΘΕΜΕΝΩΝ ΠΡΟΤΑΣΕΩΝ ΤΟΥΣ ΑΠΟ ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΖΗΜΙΩΝΕΙ Η ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ .
    ΚΑΙ ΑΣ ΤΟΥΣ ΔΩΣΟΥ ΤΟΝ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟ ΕΞΗΓΩΝΤΑΣ ΤΟΥΣ ΟΤΙ ΟΤΑΝ ΑΝΑΛΒΕΙ Η ΝΔ ΘΑ ΑΦΑΙΡΕΘΟΥΝ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΑΠΟ ΤΑ ΧΡΕΗ ΜΑΣ ΣΤΟΥΣ ΔΑΝΕΙΣΤΕΣ ΜΑΣ .
    ΤΟ ΚΟΣΤΟΣ ΤΗΣ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΑΣ ΤΟ ΠΛΗΡΩΣΟΥΝ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΕΠΙΒΑΛΟΥΝ ΤΑ ΜΕΤΡΑ ΟΧΙ Ο ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΛΑΟΣ .
    ΣΥΜΒΘΒΑΣΜΟΣ ΣΤΟ 30% , ΕΞΟΔΟΣ ΑΠΟ ΤΟ ΕΥΡΩ , ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΣΤΗΝ ΔΡΑΧΜΗ , ΥΠΟΤΙΜΗΣΗ 100% ΚΑΙ ΞΕΚΙΝΑΜΕ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΡΧΗ . ΑΠΟ ΤΡΙΑ ΕΩΣ ΠΕΝΤΕ ΧΡΟΝΙΑ ΟΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ ΘΑ ΑΝΑΠΤΥΣΕΤΑΙ ΜΕ ΡΥΘΜΟΥΣ 7%-10% .
    ΑΡΚΕΙ ΝΑ ΜΗΝ ΧΑΛΆΡΩΣΟΥΜΕ ΣΤΗΝ ΔΗΜΟΣΙΟΝΟΜΙΚΗ ΠΕΙΘΑΡΧΙΑ . ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΜΟΝΟΙ ΜΑΣ ΟΤΙ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ . ΜΕΙΩΣΗ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΣΠΑΤΑΛΗΣ ΑΛΛΑΓΗ ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΟΣ ΠΑΤΑΞΗ ΤΗΣ ΦΟΡΟΔΙΑΦΥΓΗΣ ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΤΟΥ ΡΟΥΣΦΕΤΙΟΥ ΚΑΙ ΤΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΣΥΜΜΟΡΙΑΣ ΜΕ ΨΗΦΙΖΗΣ ΣΕ ΔΙΟΡΙΖΩ .

    • Enzo avatar
      Enzo @ GAETANO 17/09/2010 14:34:51

      εχει μαλλιασει η γλωσσα μου να τα λεω.
      δεν την παλευω αλλο gaetano.

    • anideos avatar
      anideos @ GAETANO 17/09/2010 14:54:49

      Σωστα τα λες και μπραβο σου, αλλα ετσι οπως εχει μαθει ο νεοελληνας ποιος θα δουλεψει φιλε μου για 300 ευρω το μηνα?
      Σε ποιον θα βασηστει η αναπτηξη, ποιος βλαξ θα βαλει χρημα για επενδησεις στην Ελλαδα?
      Το τρενο εχει χαθει απο το 1950.

  9. Pankalos avatar
    Pankalos 17/09/2010 07:09:27

    "Αν ο Σαμαράς δεν εγκαινιάσει μια ριζοσπαστική, για τα δεδομένα της σημερινής ΝΔ, δράση, θα καταστεί κι αυτός μέρος του προβλήματος, ο ριζοσπαστικός μέχρι στιγμής πολιτικός λόγος του θα ξεπεραστεί απο τη νέα πραγματικότητα."

    Επιτέλους!

    Μπορείτε να το κρεμάσετε στο home page; (μαζί με τη φωτο που είναι όλα τα λεφτά).

  10. kiki avatar
    kiki 17/09/2010 07:15:32

    Ισχυει οτι ο Βαλλιανατος πηγε συμβουλος επικοινωνιας του Κικιλια?
    Μια απαντηση πληζ..

    • Pankalos avatar
      Pankalos @ kiki 17/09/2010 07:33:10

      Αδερφες τσε παλικαρια ζινανε μαλλια κουβάρια....

    • ειναι πολλά τα λεφτά ΑΡΗ avatar
      ειναι πολλά τα λεφτά ΑΡΗ @ kiki 17/09/2010 07:40:41

      κακλαμάνη έχεις ψηφίσει?

    • George avatar
      George @ kiki 17/09/2010 07:56:05

      Ισχύει, όπως και η διαχρονική βλακεία αυτής της παράταξης. Δεν τραβάει ρε παιδιά. Εμείς που τους ψηφίζουμε δεν ξεχνάμε (ακόμη κι αν ήταν σύντομα τα διαλείματα που ανεβήκαμε στην εξουσία) ότι μόλις γινότανε το κόμμα κυβέρνηση ΔΕΝ υπήρχες γι αυτούς.
      Λέτε να αλλάξει αυτό με το Σαμαρά; Δε νομίζω...

      • ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. avatar
        ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. @ George 17/09/2010 17:37:42

        Άσε τις ανοησίες. Διαψεύσθηκε από το γραφείο τύπου του Κικίλια

  11. kiki avatar
    kiki 17/09/2010 07:19:59

    Επισης χθες κλεισανε και τον ραδιοφωνικο σταθμο της αθηνας ,ως παρανομο.Τι γινεται καλε.Τι ξερετε.

  12. ειναι πολλά τα λεφτά ΑΡΗ avatar
    ειναι πολλά τα λεφτά ΑΡΗ 17/09/2010 07:36:31

    βάλτε και τον ανθιμο στους χειραγωγητές. στηρίζει καρατζαφέρη

  13. η Dimi avatar
    η Dimi 17/09/2010 07:38:40

    @ kiki

    - Εκλεισε o ραδιοφωνικός σταθμός Athens International 104.4FM

    - Ο Δημοτικός Σταθμός Αθήνα 9.84FM λειτουργεί κανονικά.

    - Σε ό,τι δε αφορά τις "gay parade" διαδόσεις, πρόκειται
    ν'ακούσουμε πάρα πολλά μέχρι τις Εκλογές.

    • ειναι πολλά τα λεφτά ΑΡΗ avatar
      ειναι πολλά τα λεφτά ΑΡΗ @ η Dimi 17/09/2010 07:42:17

      σε ολο τον κοσμο γινονται "παρελάσεις ομοφυλοφίλων" εκτος απο το ΙΡΑΝ..εκει πεφτει κρεμάλα....καλη ιδέα ε,Ανθιμε?

      • Στέργιος avatar
        Στέργιος @ ειναι πολλά τα λεφτά ΑΡΗ 17/09/2010 08:15:03

        Η ομοφυλοφοβία στην Ελλάδα έχει ΠΟΛΥ βαθιές ρίζες. Μη ρίχνεις την ευθύνη σε έναν κοκκορόμυαλο παπά με μηδαμινή επιρροή.

      • TopGunZ avatar
        TopGunZ @ ειναι πολλά τα λεφτά ΑΡΗ 17/09/2010 09:17:53

        Ναι, αυτές οι ρίζες είναι η ΛΟΓΙΚΗ και η ΗΘΙΚΗ, αμφότερες αγνοούνται στο σημερινό οχετό που ονομάζουμε κοινωνία...

      • χελιδόνι avatar
        χελιδόνι @ ειναι πολλά τα λεφτά ΑΡΗ 17/09/2010 09:25:34

        Τα ΜΜΕ κι ιδιαίτερα η τβούλα, έχουν απομυθοποιήση την ομοφοβία και την έχουν μεταλάξει σε μόδα και στυλάκι.
        Αυτά των παπάδων, αφορούν και μόνο, υπέργηρους ψηφοφόρους!

        Οτι είναι αισθητικά κιτσάτες οι παρελάσεις αυτές, βέβαια, δεν βλέπω να απασχολεί κανέναν;

  14. kiki avatar
    kiki 17/09/2010 07:46:53

    @ Διμι, ευχαριστω για την πληροφορια, για τον σταθμο, το κακο μ αυτο ειναι οτι δουλευουν πολλοι φιλοι μου εκει,και καθε φορα τετοιες πληροφοριες που τις βλεπω στο διαδυκτιο με στεναχωρουν.Ανθρωποι των 600 ευρω,μην νομιζετε οτι και χρυσο πληρωνονται.
    Αληθεια με ποια αδεια λειτουργουν οι υπολοιποι ας,πουμε Του Χατζηνικολαου, ο Σκαι,του ΔΟΛ? Και τι γινεται μετα?
    Για το αλλο σοκαριστηκα,ειπα παει τα εχουν χασει τελειως.Μια ο Ψινακης,μια αυτος,και ειναι και συμβουλος νομιζω ακομα του ΛΑΣΟΚ.Ασε που θα θυμωσει ο δικηγορος,και ποιος τον ακουει.

    • η Dimi avatar
      η Dimi @ kiki 17/09/2010 08:10:40

      @ Kiki

      Εργαζόμενοι και μή, οι Ελληνίδες κι Ελληνες σηκώνουμε ποικιλότροπα βαρύτατο φορτίο, σήμερα.

      Σημασία έχει, το Πως! αντιμετωπίζουμε το όνειδος, το Πώς! χειριζόμαστε την υπέρτατη Υβρι.

      Κυρίως, διασταυρώνουμε, προτού άκριτα ανακυκλώσουμε, τις διαδόσεις όλων αυτών που αισθάνονται το "έδαφος" να σείεται και να φεύγει κάτω από τα πόδια τους. Πρόκειται γιά τους διαχρονικούς και πασίγνωστους "Masters οf Defamation". Οι οποίοι, με κάθε τρόπο και κόστος γιά τους Πολίτες, θέλουν να γατζωθούν και να παραμείνουν στην εξουσία.

      Ομως, άλλαι αι Βουλαί του Λαού.

      Φιλικά,
      η Dimi

  15. τσώφλι πασατέμπου avatar
    τσώφλι πασατέμπου 17/09/2010 07:54:51

    Ο Βαλλιανάτος σύμβουλος του Κικίλια ;

    Έτσι τουλάχιστον λέει ο ίδιος (extra chanel)

    Κανείς ;

    • Y. avatar
      Y. @ τσώφλι πασατέμπου 17/09/2010 08:16:42

      Τελικά οι γκεΐ, είναι μεγάλη δεξαμενή ψήφων!
      (...οι κρυφογκεΐ, ακόμη μεγαλύτερη..)

      • Misha avatar
        Misha @ Y. 17/09/2010 09:44:40

        Το κουνιστό μας κράτος, Τσουκάτος-Βαλλιανάτος...

    • ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. avatar
      ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. @ τσώφλι πασατέμπου 17/09/2010 17:38:35

      Διαψεύσθηκε από τον Κικίλια

    • Γιώργος avatar
      Γιώργος @ τσώφλι πασατέμπου 17/09/2010 17:49:08

      Eάν το λέει ο ΠΑΣΟΚογιάννης, τότε να κάτσουμε να το συζητήσουμε σοβαρά...

  16. ειναι πολλά τα λεφτά ΑΡΗ avatar
    ειναι πολλά τα λεφτά ΑΡΗ 17/09/2010 08:01:28

    ισως τον διάλεξε με την ιδιότητα του πρωην μποξέρ[ηταν όντως]

    • Strange Attractor avatar
      Strange Attractor @ ειναι πολλά τα λεφτά ΑΡΗ 17/09/2010 08:08:42

      O Κούγιας το ξέρει;

  17. χελιδόνι avatar
    χελιδόνι 17/09/2010 08:02:27

    Η ανωτερότητα της ΝΔ πλέον, αγγίζει τα όρια του αυτοχειριασμού!

  18. ΓΙΩΡΓΟΣ avatar
    ΓΙΩΡΓΟΣ 17/09/2010 08:07:57

    Πολύ καλή η ανάρτηση. Μεστή και ουσιώδης.Αυτή είναι η πραγματικότητα. Η ΝΔ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΣΗΚΩΣΕΙ ΤΟΥΣ ΤΟΝΟΥΣ. ΑΡΧΗΣ ΓΕΝΟΜΕΝΗΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΑΡΟΥΣΙΑ ΤΟΥ ΠΡΟΕΔΡΟΥ ΣΤΗ ΔΕΘ. ΣΤΟΝ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΚΟ ΤΟΜΕΑ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΔΟΥΛΕΙΑ. ΑΠΑΝΤΗΣΗ . ΠΑΙΓΝΙΔΙ ΜΑΝ ΤΟΥ ΜΑΝ! ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΘΕΜΑΤΑ ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΣΕ ΕΝΑ ΟΠΩΣ ΓΙΝΕΤΑΙ ΜΕΧΡΙ ΤΩΡΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΠΑΝΑΓΙΩΤΟΠΟΥΛΟ. ΟΙ ΕΚΛΟΓΕΣ ΔΗΜΟΨΙΦΙΣΜΑ : ΝΑΙ Η ΟΧΙ ΣΤΟ ΜΝΗΜΟΝΙΟ. ΘΑ ΜΕΤΡΗΣΕΙ ΤΟ 51% !!!. Η ΚΑΤΟΧΙΚΗ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΤΟΥ ΝΕΟΦΙΛΕΛΕΥΘΕΡΟΥ ΚΑΙ ΨΕΥΤΟΣΟΣΙΑΛΙΣΤΙΚΟΥ ΠΑΣΟΚ ΜΕ ΤΑ ΕΞΑΠΤΕΡΥΓΑ - ΔΕΚΑΝΙΚΙΑ ΤΟΥ : ΛΑΟΣ - ΝΤΟΡΑ ΚΟΥΒΕΛΟΥ - ΜΗΤΣΟΤΑΚΗ- ΚΟΥΒΕΛΗΣ ΘΑ ΠΙΑΣΟΥΝ 51% ; ΜΟΝΟ ΕΤΣΙ ΘΑ ΕΧΟΥΝ ΝΟΜΙΜΟΠΟΙΗΣΗ ΠΛΕΟΝ. ΑΛΛΩΣ : ΠΡΟΦΑΝΗΣ ΔΥΣΑΡΜΟΝΙΑ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ ΚΑΙ ΛΑΙΚΟΥ ΑΙΣΘΗΜΑΤΟΣ.

  19. kiki avatar
    kiki 17/09/2010 08:14:27

    Δεν ηξερα οτι ητο μποξερ,αλλα ειναι γνωστο οτι οι εξαιρετικα αθλουμενοι και ασχολουμενοι με την φυσικη τους κατασταση,και οι περιφερωμενοι σε γυμναστηρια,δεν ειναι απλως αθλητικοι τυποι ,αλλα υποκρυπτονται και διαφορες αποκλεινουσες συμπεριφορες.Αυτο προς απαντηση σου @ ειναι πολλα τα λεφτα,και βαλε το μυαλο σου να δουλεψει.
    Συγνωμη προς τον Strange,για την ανακατωσουρα που επεφερα στον σχολιασμο του αρθρου σου,αποχωρω,και θα παρω απαντησση γιαυτο που ρωταω καποια στιγμη.

  20. kiki avatar
    kiki 17/09/2010 08:16:42

    @ Strange ,αυτον εννοουσα αλλα με κοβει ο Ατρακτορ αμα λεω ονοματα,και ετσι τον ανεφερα περιγραφικα.
    Συγνωμη και παλι για τις παρεμβολες.

  21. Enzo avatar
    Enzo 17/09/2010 08:40:17

    αυτο το λεμε τοσο καιρο!
    θελει συνταγη Πασοκ για να πετυχει η ΝΔ!
    Βρισιδια!
    Λαικισμος!
    Πολωση!
    Προπαγανδα!
    Δημαγωγια!
    Μπινελικια!
    Ξεσηκωμος Λαου!
    Να ζητας καθε μερα εκλογες!
    Ριξιμο κυβερνησης!

    Εδω ο τζεφρυ με τα ψεμματα εγινε πρωθυπουργος και τον ψηφισαν 3000000 ΧΑΙΒΑΝΙΑ ΚΑΙ ΚΟΘΩΝΙΑ!

    μονο με συστημα Πασοκ μπορεις να νικησεις το Πασοκ!

    • aengus avatar
      aengus @ Enzo 17/09/2010 09:07:00

      Σωστός!

  22. αλλενάκι avatar
    αλλενάκι 17/09/2010 08:48:15

    Dimi, το βίντεο με την τελευταία ενδιαφέρουσα συνέντευξη του Μax Keiser "Greece as a viable economy is finished" Tην έδωσε στις 10 Σεπτεμβρίου 2010 στον Athens 104.4 πριν τον κλείσουν.

    h**p://www.youtube.com/watch?v=J5i5kvGUl48

    • Misha avatar
      Misha @ αλλενάκι 17/09/2010 09:42:37

      Πάπαλα το Ελλάντα, το είπε κι η Μέρκελ...
      h**p://www.sofokleous10.gr/portal2/toprotothema/toprotothema/2010-09-17-00-52-56-2010091727558/

      • Αυριανιστής avatar
        Αυριανιστής @ Misha 17/09/2010 10:02:40

        Να πώς δένει η μανέστρα και με τις "αγιογραφίες" που κάνουν τα παγκόσμια νταβατζοΜΜΕ στους Στροσκάνηδες. Στριμώχνουν τον Σαρκοζί για τους Ρομά, ώστε οι υποτακτικοί τους (που έχουν δώσει διαπιστευτήρια διευθύνοντας το κολαστήριο του ΔΝΤ) να αναλάβουν τις τύχες της Γαλλίας και να ανοίξει διάπλατα η λεωφόρος για την ικανοποίηση των ορέξεων της κρυόκωλης ανατολικογερμανίδας. Με τελικό στόχο την επιβολή "και με τη βούλα" οικονομικής Kommandatur στις πτωχευμένες χώρες, που θα ασκεί και τύποις πλέον διοίκηση.

      • Επώνυμος avatar
        Επώνυμος @ Misha 17/09/2010 10:45:15

        Αντιθέτως! Εφόσον ξέρουμε ότι η υπόθεση "ελληνική χρεωκοπία" ήταν στημένη, ξέρουμε ότι και η καταστροφή της ελληνικής πιστοληπτικής ικανότητας ήταν εξίσου στημένη, άρα το να μην υπάρχει το "μαξιλάρι", για τις τράπεζες, των χρημάτων του Ευρωπαίου φορολογούμενου κάνει το σχέδιο μη εφαρμόσιμο!

        Το σχέδιο υποδούλωσης της Ελλάδας δεν θα μπορούσε να λειτουργήσει χωρίς τη γερμανική συαίνεση, που είχε άτυπο δικαίωμα βέτο και θα έβαζε και τα πολλά λεφτά.

        Δεν σας κάνει εντύπωση ότι, αμέσως μόλις δημιουργήθηκε ο μηχανισμός, αμέσως ενταχθήκαμε;

        Τον οποίο μηχανισμό ("πιστόλι πάνω στο τραπέζι") ζητούσε ο ΓΑΠ μετά μανίας με τα ταξίδια του ("poverty tours") στα οποία "έσωζε την Ελλάδα;

        Και την οποία εκχώρηση εθνικής κυριαρχίας είχε προαναγγείλει ήδη από το Δεκέμβριο;

        Και την οποία "λύση-ΔΝΤ" (που όμως δεν είχε αρκετά λεφτά για να μας υποδουλώσει) μας είπε ο Σαχινίδης ότι ήταν η "πρώτη και μόνη επιλογή μετά τις 5 Οκτωβρίου";

        Όταν τα καταλάβει αυτά για τα καλά ο κόσμος, τότε θα είναι τυχεροί αν περάσουν Ειδικό Δικαστήριο και δεν τους λυντσάρει πρώτα ο κόσμος.

        Πάντως, το ότι η Μέρκελ αρνείται (προς το παρόν...) να συνεχίσει να μας σώζει είναι πάρα πολύ καλό νέο!

        Όσο για το να "χρεωκοπήσουμε", ξεχάστε το! Δεν θα συμβεί. Δεν είμαστε χρεωκοπήμένοι. Καθόλου μα καθόλου!

    • η Dimi avatar
      η Dimi @ αλλενάκι 17/09/2010 10:18:56

      Aλλενάκι, έτσι ήρθε και "κούμπωσε" το κλείσιμο του Αthens International 104.4FM.

      On Air, o Μax Keiser “Greece as a viable economy is finished” είπε Αλήθειες γιά το "μασκαρεμένο χρέος". Οι οποίες Αλήθειες, αφυπνίζουν, πονούν και τους καίνε!

      Και με τις μηχανές αναζήτησης να βρίθουν με: Το Κόλπο του ΔΝT

      Και με τα συμπεράσματα Ολα δικά μας.

      Ευχαριστίες γιά το αφυπνηστικό video.
      η Dimi

  23. Αφροδίτη avatar
    Αφροδίτη 17/09/2010 08:58:30

    Η πολιτική σου ανάλυση Άρη είναι απολύτως στη σωστή κατεύθυνση και μπράβο σου!
    Την προσυπογράφω με την προσθήκη, ότι το απόκομμα Καρατζαφέρη στήθηκε στις αρχές της 10ετίας προκαλώντας πιο πριν εξόφθαλμα τη διαγραφή του, για να μην επιτρέψει νίκη της ΝΔ με τον Καραμανλή, συλλέγοντας παράλληλα την προίκα της ομογάλακτης αδελφής Ντόρας.
    Γι αυτό η καραμέλα του ήταν πάντα, ότι παραμένει συγκάτοικος της γνωστής πολυκατοικίας και διάφορα άλλα τέτοια εφυολογήματα, που μοναδικό στόχο είχαν να μαντρώνει δυσαρεστημένους νεοδημοκράτες. Το πιο τραγικό είναι, πως αυτός ο πρωταθλητής των κυβιστήσεων με ψευδοπατριωτικές κορώνες, έπειθε και πολλούς ψηφοφόρους που έβαζαν ψηλά την Πατρίδα!
    Το όνειρό τους ήταν η επόμενη μέρα ή άλλως η μετά Καραμανλή εποχή, θεωρώντας βέβαιη την επικράτησή της διά της γνωστής μεθόδου του εκτάκτου και κάλπικου συνεδρίου, όπου η ψηλή θα καλούσε πανστρατιά και θα πετύχαινε τη διεύρυνση της παράταξης, δια της επανόδου μετά Βαΐων και κλάδων του ΛΑΟΣ και των άλλων μητσοτακικών δυνάμεων!
    Δεν πρέπει ποτέ να ξεχνάμε ότι έξω ήταν φροντίσει να βρίσκονται όλοι οι «συνεργαζόμενοι» μετέπειτα με το ΠΑΣΟΚ, Μάνος, Ανδριανόπουλος, Κοντογιαννόπουλος, Ματζαπετάκης και «λοιπές νεοφιλελεύθερες δυνάμεις»!
    Στην υπονόμευση του Αντώνη, γιατί αυτός είναι ο μεγάλος στόχος όλων αυτών που αναφέρεις, συμμετέχει ενεργά και δίνει τα ρέστα του το μιντιακό κατεστημένο, που ονειρευόταν ως πρωθυπουργό τον εντολοδόχο ΓΑΠ και αρχηγό της αντιπολίτευσης τη «συναινετική» Ντόρα!

    • Αυριανιστής avatar
      Αυριανιστής @ Αφροδίτη 17/09/2010 09:12:32

      Παλιότερα, η απόλυτη ονείρωξή τους ήταν ο Μπένυ πρωθυπουργός, η Ντόρα αρχηγός της αντιπολίτευσης. Αλλά στην πορεία ο ΓΑΠ τους βγήκε τελικά πολύ πιο... τοις κείνων (χ)ρήμασι πειθόμενος.

    • aris. A avatar
      aris. A @ Αφροδίτη 17/09/2010 13:24:49

      Διαβάζω στην σημερινή Καθημερινή ότι ο κύριος Αρης Σπηλιωτόπουλος πρώτος βουλευτής της ΝΔ στην Β Αθηνών και απών από τα αντιπολιτευτικά του καθήκοντα επί δεκάμηνο δείπνησε με την κυρία Μπακογιάννη.
      Προφανώς οι υπερτιμημένοι πρίγκιπες του κόμματος παρεξηγημένοι από την σωστή βαρύτητα που τους αναγνωρίζει η νέα ηγεσία ετοιμάζονται για το πετροβόλημα της ΝΔ και την ηρωική τους έξοδο.
      Στο καλό Αρη.

      • Ανώνυμος avatar
        Ανώνυμος @ aris. A 17/09/2010 13:27:58

        Den tha mas lipseis

      • Αφροδίτη avatar
        Αφροδίτη @ aris. A 17/09/2010 14:23:13

        Νομίζω ότι πρέπει να δίνουμε σημασία και το πού διαβάζουμε κάτι και προπαντός ποιός το υπογράφει. Η συγκεκριμένη εφημερίδα εδώ και καιρό, είναι προσανατολισμένη και προωθεί το Μνημόνιο, στηρίζοντας παράλληλα και τα εξαπτέρυγά του.
        Ενδέχεται λοιπόν τα πράγματα να είναι έτσι και να ετοιμάζεται ο Άρης για ηρωική έξοδο.
        Μπορεί όμως η πρωτοβουλία της πρόσκλησης σε γεύμα να ανήκει στην ψηλή, αφενός για την "έκθεσή" του και αφετέρου ως επίδειξη δύναμης της ίδιας.
        Ακόμα δε, μπορεί να στέλνει ο ίδιος μήνυμα στον Αντώνη, ότι υπάρχουν και αλλού πορτοκαλιές, δείχνοντας τη δυσαρέσκειά του, για την μη αξιοποίησή του όπως θα την ήθελε ο ίδιος, ως πρώτος βουλευτής της Β' Περιφέρειας. Πολλά είναι τα ενδεχόμενα από την πληροφορία της Μνημονιάδας!

  24. Λεωνίδας avatar
    Λεωνίδας 17/09/2010 09:05:20

    Δεν μπορούν όλα να γίνονται εκ των άνω. Δεν είναι υπεράνθρωπος ο Σαμαράς. Πρέπει πλέον η κεντροδεξιά να αυτοοργανωθεί. Να διεξάγει πολιτικό αγώνα άτακτο και καθημερινό πιέζοντας συνάμα την κομματική ηγεσία προς την κατεύθυνση καίριων πολιτικών επιλογών.

    Ως προς τις υποψηφιότητες στους μεγάλους δήμους και στις μεγάλες περιφέρειες: είναι τόσο κακές οι επιλογές της ηγεσίας που (βλέπεις η ελπίδα πεθαίνει τελευταία) αρχίζω να πιστεύω ότι έγιναν με σκοπό την καταπόντιση, ώστε να γίνει μεγάλο ξεκαθάρισμα, σε επίπεδο στελεχών, μετά από αυτές.

    • Pankalos avatar
      Pankalos @ Λεωνίδας 17/09/2010 09:12:49

      Αστο αγαπητέ Λεωνίδα, τα ίδια λέγαμε και επί ΚΚ μέχρι τέλους και να τώρα τα αποτελέσματα. Το ντέφι το βαράνε οι Αρχηγοί, και οι Αρχηγοί δε φτάνει μόνο να έχουν @@, πρέπει και να τα χρησιμοποιούν. Αυτό περιμένουμε να δούμε και αυτό ακόμα περιμένουν οι 500.000 που τον ψήφισαν (και μην ξεχνάμε ότι για κάθε έναν που τον ψήφισε το Νοέμβριο υπάρχουν άλλοι 3-4 που θα κάνουν το ίδιο). Υπάρχει ακόμα χρόνος. Σωστά;

      • ΒΡΑΧΟΣ avatar
        ΒΡΑΧΟΣ @ Pankalos 17/09/2010 09:46:10

        Για αυτό,πια,να μη ορκίζεσαι.

      • Λεωνίδας avatar
        Λεωνίδας @ Pankalos 17/09/2010 09:49:17

        Χρόνος πάντα υπάρχει Pankale, μόνο που κουράστηκα, έστω μέσα στο μυαλό μου και στις συναναστροφές μου, να ξιφουλκώ εναντίον του καθεστώτος ΠΑΣΟΚ και να βλέπω ότι η κομματική έκφραση που αξιώνει να εκφράζει τις αντιλήψεις μου με εγκαταλείπει μονίμως.

        Και ναί, ήμουν απίστευτα χαρούμενος που βγήκε η Ν.Δ. το 2004, δίχως να υπάρξω αφελής - θέλω να πιστεύω. Μέχρι τότε ψήφιζα ό,τι μπλέ έβλεπα. Ψήφισα Τζανετάκο (!!!), ανέχθηκα να έρθει ο Ρουσόπουλος και να φύγει ο Κύρτσος. Δεν με πείραζε που συνέχιζαν να υπάρχουν τύποι σαν τον Ψωμιάδη και τον Καρατζαφέρη στην ηγετική ελίτ της παράταξης. Τους ψήφισα ακόμη και το 2009 για να μην βγεί το ΠΑΣΟΚ δεν έβλεπα ούτε τα τηλεοπτικά σπότ της Νέας Δημοκρατίας. Διάβαζα τα ΝΕΑ κι έβλεπα MEGA για να εξαγριώνομαι και έτσι να τους ψηφίσω.

        Τώρα δεν πάει άλλο. Είμαι ανένταχτος Δεξιός ("γραμμένος" στη Ν.Δ.αλλά τούτο μικρή σημασία έχει), εκτιμώ τον Σαμαρά και περιμένω. Δεν ξέρω αν αυτό το σκορπιοχώρι φατριών θα γίνει κόμμα και δεν εννοώ κατά τα σοσιαλιστικά πρότυπα. Έχουν αφήσει μία ολόκληρη παράταξη ανυπεράσπιστη και φιμωμένη εδώ και δεκαετίες.

  25. armageddon avatar
    armageddon 17/09/2010 09:26:26

    ΜΗΝ ΨΙΦΗΣΕΤΕ ΚΑΝΕΝΑΝ ΑΠΟ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΥΠΟΣΤΗΡΙΖΟΥΝ ΤΟ
    ΜΝΗΜΟΝΙΟ. ΤΟ ΠΟΙΟ ΚΟΜΜΑ ΘΑ ΕΚΛΕΞΕΙ ΠΕΡΙΣΟΤΕΡΟΥΣ,ΑΥΤΟ
    ΕΞΑΡΤΑΤΕ ΔΥΣΤΗΧΩΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΒΛΑΚΕΙΑ ΤΟΥ ΛΑΟΥ....

    • ειναι πολλά τα λεφτά ΑΡΗ avatar
      ειναι πολλά τα λεφτά ΑΡΗ @ armageddon 17/09/2010 10:17:49

      το μνημόνιο δε το υποστηρίζει κανείς φιλε...καποιοι υποστηρίζουν τη δανειοδότηση και καποιοι άλλοι όχι....δεν απευθύνεστε σε αμόρφωτες γιαγιάδες

  26. Y. avatar
    Y. 17/09/2010 09:32:18

    Μια πολιτική από τη ΝΔ για να υποκύψουν όλοι ετούτοι. Η αναρχική πτέρυγα της παράταξης, η αιχμή του δόρατος.
    Πως? Δεν πληρώνουμε τίποτα. Τράπεζες, ΔΕΗ, ΟΥΘ, Ούλεν, ΟΤΕ & άλλοι πάροχοι, κλπ, κλπ.
    Καθολική αντίσταση ΟΛΩΝ των πολιτών, δια της μη πληρωμής ΟΠΟΙΟΝΔΗΠΟΤΕ λογ/σμών.
    Τι θα κάνουν? Θα πάνε στα Αστικά οι τράπεζες? Θα κόψουν ρεύμα, νερό, και τηλέφωνα σε πέντε εκ νοικοκυριά οι πάροχοι υπηρεσιών?
    ΑΠΟΚΛΕΙΕΤΑΙ!!!

    Όλοι μαζί λοιπόν. ΔΕ ΠΛΗΡΩΝΟΥΜΕ ΤΙΠΟΤΑ!!!

    • ειναι πολλά τα λεφτά ΑΡΗ avatar
      ειναι πολλά τα λεφτά ΑΡΗ @ Y. 17/09/2010 10:19:26

      ουτε πριν πληρώναμε κατ'ουσίαν..δανεικά πέρναμε

      • Επώνυμος avatar
        Επώνυμος @ ειναι πολλά τα λεφτά ΑΡΗ 17/09/2010 10:48:42

        Δανεικά παίρνουν όλες οι χώρες ξεφτιλισμένοι. Ξέρεις τι χρέος έχουν οι ΗΠΑ αυτή τη στιγμή; Πού πάει το χρέος της Γερμανίας;

        Φτάνει πια με τα ψέματα της δήθεν "χρεωκοποήμένης Ελλάδας" που εξυπηρετούν τους σκοπούς των νεοταξικών αφεντικών σας.

      • Αυριανιστής avatar
        Αυριανιστής @ ειναι πολλά τα λεφτά ΑΡΗ 17/09/2010 10:59:25

        Επώνυμε, ο δοσίλογος ΓΑΠ έχει λάβει μια σαφή εντολή: να προσφέρει στις νεοταξικές δυνάμεις την αφορμή που γυρεύουν για να πραγματώσουν την οργουελικού τύπου υποδούλωση των λαών της Ευρώπης (αμέσως μετά, ο Κόσμος ολόκληρος θα είναι piece of cake).

        Το αντάλλαγμα που του έχουν υποσχεθεί, είναι ανάλογο του "κοσμοπολιτισμού", του εθνομηδενισμού και του καρεκλοκενταυρισμού του: μια θέση επικεφαλής σε μεγάλο διεθνή οργανισμό, ώστε πλέον ΚΑΙ από αυτό το μετερίζι να υπηρετεί καλύτερα τις επιδιώξεις τους.

      • Αφροδίτη avatar
        Αφροδίτη @ ειναι πολλά τα λεφτά ΑΡΗ 17/09/2010 12:26:27

        Φίλε Αυριανιστή συμφωνώ απολύτως μαζί σου! Έψαχναν έναν με το δικό του IQ, για να κάνουν προτεκτοράτα τους τα κράτη-έθνη! Και πράγματι μια τέτοια θέση στην "παγκόσμια διακυβέρνηση", της οποίας είναι θερμός θιασώτης, πρέπει να είναι το αντίτιμο της εξαγοράς του.
        Στην ψηλή, τί άραγε θα της έχουν τάξει; Μήπως την ηγεμονία της "αυτόνομης" Κρήτης; Η κοσοβοποίηση της χώρας διά του πασοκικού Καλλικράτη, είναι ένα πολύ καλό μέσον, για τα σχέδιά τους!

  27. ΧΡΗΣΤΟΣ avatar
    ΧΡΗΣΤΟΣ 17/09/2010 11:52:21

    Στημενη υποθεση χρεοκοπιας...Τι αλλο θα διαβασουμε Θεε μου???
    α.320 δις εξωτερικο χρεος.
    β.300 δις "εκαναν φτερα" απο τα Ασφαλιστικα Ταμεια.
    γ.400 δις το Ιδιωτικο Χρεος.
    δ.Απειρα λοιπα "κρυμμενα" για τα οποια ουδεις επι του παροντος ομιλει.

    Ποιοι αραγε μας μισουν τοσο πολυ, που θα πρεπει για να αποκτησουν την ευνοια μας, να μας χαρισουν τα αυτα χρεη???

    Ποιοι τα εφαγαν???

    Γιατι εχουμε οσους δημοσιους υπαλληλους εχει το Βελγιο, η Ολλανδια και η Ελβετια μαζι???

    Σε αυτα υπαρχει ακρα του ταφου σιγη.Παλαιοκομματισμος (και αυτο ειναι το μη παρηγορο), ακομα και απο νεα παιδια, που κατα τα λοιπα στο αυτο φιλοξενο site βλεπουν/δηλωνουν οτι το μελλον τους ανηκει, εχοντας ως πρωτη προτεραιοτητα να διωξουν το ΔΝΤ...Οχι να πιασουν καμια τσαπα.Ουτε βεβαιως να εγκαταλειψουν τα καφε και τα κουτσομπολια (διοτι περι τετοιων προκειται), γυρω απο την Πολιτικη.Ουτε να "κατεβασουν" καμια επιχειρηματικη ιδεα πανω στην οποια θα "ξελασπωσουμε" ολοι μαζι, γιατι ΟΛΟΙ ΕΜΕΙΣ ΕΙΜΑΣΤΕ Η ΕΛΛΑΔΑ..."Πονοκεφαλος" απο νεαρα παιδια για το αν φυγει ο ΓΑΠ (ο οποιος εχει τακτοποιημενα και τα τρισεγγονα του), και πως οι Επαναστατες οι Νεοτεροι θα "κυοφορησουν" εως γεννας...την νεοτερη Ελλαδα.
    Αυτη δηλαδη της NOVA, της Θυρας 4, της ΔΑΠ, ΤΗΣ ΠΑΣΠ κοκ...
    Ευστοχοτατες οι παρατηρησεις του κ.Gaetano (παραπεμπει στον Θρυλικο Σιρεα της Γιουβε), αλλα αυτες για να γινουν θελουν δουλεια.Θελουν "καψιμο" στον ηλιο του χωραφιου, και οχι στον αντιστοιχο του super paradise...Απαιτουν να ανεβουμε ολοι εμεις στις σκαλωσιες, αντι των εναπομειναντων Αλβανων.Απαιτουν ολοι εμεις να ειμαστε λατρες και πεισμωνες στην ρεαλιστικη απαιτηση για Συμμετοχικη Δημοκρατια, περα απο τις μεχρι τωρα στημενες διαδικασιες.Απαιτουν μαζικο καψιμο ολων των πιστωτικων καρτων.Και χιλια δυο αλλα που μπορει να προσθεσει κανεις.

    Ποιος θα τα κανει ολα αυτα φιλε Gaetano??

    Ποιοι πολιτικοι (οσο καλες διαθεσεις και να εχουν), θα συνηγορησουν να απομακρυνθουμε απο το ευρω???Ποιοι ομοια, απο την αδηφαγα για την Ελλαδα ΕΕ??Ουτε το ΚΚΕ που τα λεει δεν συμφωνει...Ετσι ευκολα "πουλιουνται" οι θεσουλες στις Βρυξελλες και τα απειρα ψωνια απο το γειτονικο Παρισι???
    Και τοσα αλλα βεβαια "προνομιακια"...

    Ετσι θα "σερνομαστε" και η θα ελεησουν (με το αζημιωτο) τα Δυτικα "φιλαρακια" μας, η θα μας πεταξουν σαν στυμενες λεμονοκουπες.

    • GAETANO avatar
      GAETANO @ ΧΡΗΣΤΟΣ 17/09/2010 18:27:50

      ΧΡΗΣΤΟ

      'ΑΝΑΓΚΑ ΚΑΙ ΘΕΟΙ ΠΕΙΘΟΝΤΑΙ" ΠΙΤΤΑΚΟΣ ΑΡΧΑΙΟΣ ΕΛΛΗΝ ΦΙΛΟΣΟΓΟΣ .
      ΘΑ ΠΤΩΧΕΥΣΗ Η ΧΩΡΑ ΘΑ ΣΥΡΘΟΥΜΕ ΣΤΟ ΧΩΜΑ ΚΑΙ ΘΑ ΠΙΑΣΟΥΜΕ ΚΑΙ ΤΣΑΠΑ , ΚΑΙ ΘΑ ΔΟΥΛΕΨΟΥΜΕ ΣΤΗΝ ΠΑΡΑΓΩΓΗ ΚΑΙ ΘΑ ΠΑΨΟΥΜΕ ΤΗΝ ΑΜΠΕΛΟΦΙΛΟΣΟΦΙΑ ΣΤΑ ΚΑΦΕΝΕΙΑ .
      ΜΕ ΤΟ ΤΡΟΛΕΥ ΚΥΨΕΛΗ ΟΜΟΝΟΙΑ . ΑΠΟ ΤΟ 1974 ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΕΓΙΝΕ Η ΖΗΜΙΑ . ΜΕ ΤΗΝ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΗ ΜΕΤΑΠΟΛΙΤΕΥΣΗ . ΤΗΝ ΔΕΚΑΕΤΙΑ ΤΟΥ 50 ΤΟΥ 60 ΚΑΙ ΤΟΥ 70 Η ΕΛΛΑΔΑ ΗΤΑΝ ΤΟ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΘΑΥΜΑ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ . ΧΑΡΗ ΣΤΗΝ ΥΠΟΤΙΜΗΣΗ ΚΑΙ ΣΤΟ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΤΟΥ ΜΑΡΚΕΖΙΝΗ .

  28. Αγροφυλακας avatar
    Αγροφυλακας 17/09/2010 12:58:39

    Και μετά από μια ακόμη έκθεση ιδεών και 56 σχόλια, που σχεδόν όλα συμφωνούν ότι κάποιος άλλος φταίει για όλα η ότι κάποιος άλλος έπρεπε να είχε κάνει η πρέπει η να κάνει περισσότερα, βρισκόμαστε πάλι στο μηδέν. Πότε, σαν αρχή, όλοι οι διανοούμενοι αυτού του χώρου θα οργανώσουν μια διαδήλωση έξω από το ΜΕΓΑ. Έτσι για να δούμε αν πιστεύουν αυτά που πρεσβεύουν η έχουμε να κάνουμε με άσπονδους εχθρούς της ‘επάρατης δεξιάς’. Από κοντυλοφόρους έχουμε πήξει, αλλά όπως λέτε οι περισσότεροι εδώ πέρα χρειάζεται ποιο μαχητική δράση. Ιδού η Ρόδος ιδού και το πήδημα. Διαφορετικά, βγάλτε τις κουκούλες.

  29. Αλήθεια avatar
    Αλήθεια 17/09/2010 13:25:20

    Το 2% από τα χρήματα θα δοθεί στα ΜΜΕ λέει μέσα το μνημόνιο.
    Ισχύει αυτό;

  30. Ο Ιθαγενής avatar
    Ο Ιθαγενής 17/09/2010 13:54:20

    Η συμπεριφορά σου πρέπει να διαμορφώνεται ανάλογα με τον αντίπαλο και την στάση του και σύμφωνα με τις αξίες που έχεις, δεν μπορείς να μιλάς ευγενικά και πολιτισμένα με επαγγελματίες ψεύτες:

    -ας ζητήσει την επιστροφή των επιχορηγήσεων του ΠΑΣΟΚ
    -ας την κλήτευση του Παπακωνσταντίνου

    μετά την κατάθεση Τσουκάτου στη Βουλή

    -ας μην συναινέσει στη συμφωνία για τα Ναυπηγεία του Σκαραμαγκά, αν οι Γερμανοί φίλοι μας δεν πουν ως ελάχιστο ποιοι πήραν τα 83.000.000 μίζες

    Μπορώ να αναφέρω για ώρες παραδείγματα αλλά πρέπει να κατανοήσουμε ότι οι ψεύτες δεν αντιμετωπίζονται με ευγένεια και ήθος

  31. kiki avatar
    kiki 17/09/2010 14:25:58

    @ τα λεφτα ειναι πολλα Αρη,
    Λοιπον διαβασα δηλωσει του κικιλια ,οτι δεν τον εχει δει τον Βαλλιανατο,και για να εξηγηθουμε δεν μου ειναι αντιπαθης γιατι ειναι ομοφυλοφιλος,αλλα γιατι ειναι δοσιλογος,και θελοντας να κανει την παρουσια του αισθητη,προκαλει με τις θεσεις του ειδικα στα εθνικα θεματα.Δηλαδη ειναι κακιασμενος με ολους μας.Επισης σε αυτους τους κυκλους της εθνικης3 μειοδοσιας κυκλοφορουν παρα πολλοι με αντιστοιχη συμπεριφορα,γυμνασμενοι και αθλητικοι,και μανιακοι με την εμφανιση τους,σκεψου,ποσους ξερεις ?

  32. Orestios avatar
    Orestios 17/09/2010 14:52:19

    Χρειάζεται αντιπροπαγάνδα στην χυδαία προπαγάνδα του ΠΑΣΟΚ.

    • anideos avatar
      anideos @ Orestios 17/09/2010 15:09:48

      Οσο το ΣΟΚ εχει μια βαση 3.000.000 ψηφοφορων και η ΝΔ σχεδον αλλους τοσους, οι οποιοι ζουνε με το σκεπτικο, ποιος εχει το μελι στα δαχτυλα και δεν το γλυφει, καμια προπαγανδα δεν θα βοηθησει, ειναι μεγαλος ο μηχανισμος που εχει στηθει και δεν σωζεται ο τοπος με φωνες βοωντες εν τη ερημο.
      Το προβλημα της χωρας ειναι οι πολητες, εμεις δηλαδη!
      80% των εργαζομενων ζει απο το κρατος ενα κρατος που δεν μπορει να εισπραξει φορους. Ενα κρατος που τα βγαζει απο τη μια τσεπη και τα βαζει στην αλλη. Ενα κρατος που δανειζετε για να ξεχρεωσει δανεια!
      Τσοχατζοπουλος, Λαλιωτης, Κοκκαλης, Μητσοτακης, Καρατζαφερης, Αλαβανος κλπ παμπλουτοι πολιτηκοι που τα βρηκανε?
      Μονο με αιμα ισως να αλλαξει το σκηνικο δυστυχως, ακομα και αυτο δεν νομιζω να φερει το σωστο αποτελεσμα. Κανας γονος θα προκηψει παλι.

  33. ΧΡΗΣΤΟΣ avatar
    ΧΡΗΣΤΟΣ 17/09/2010 14:55:33

    Προς., κ.κ.Αγροφυλακα,

    Τελικως και κατοπιν των υποδειξεων σας, εβρεθη ο υπευθυνος της "οσονουπω"οριστικης οικονομικης καταστροφης της ΧΩΡΑΣ.Δεν ειναι αλλος ως μας υποδεικνυετε περαν του MEGA CHANNEL.

    Μαθαμε την αληθεια, και γι'αυτο σας ευχαριστουμε ΘΕΡΜΑ.Οι νεοτερες γενιες θα διδαχθουν οτι η ΕΛΛΑΔΑ χρεοκοπησε, γιατι το αδιστακτο καναλι (θερμος ΥΠΟΣΤΗΡΙΚΤΗΣ ΤΟΥ ΠΑΣΟΚ), ειναι απολυτως υπευθυνο για την χρεοκοπια της χωρας.Οχι το αφεντικο του κατα ενα μερος.Ουτε το 1.200.000 Δημοσιοι Υπαλληλοι.Ουτε η παντελης ελλειψη ΕΘΝΙΚΗΣ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ.Ουτε ο αλογιστος ΚΡΑΤΙΚΟΣ ΚΑΙ ΙΔΙΩΤΙΚΟΣ ΔΑΝΕΙΣΜΟΣ.Ουτε η συνεχης προσπαθεια μας να διαχωριστουμε (η να διαχωριζουμε ακομη και ΤΩΡΑ), τις μεταξυ μας θεσεις/αποψεις, σε ΑΡΙΣΤΕΡΕΣ-ΔΕΞΙΕΣ η "ερμαφροδιτες"...Γελαει μαζι μας η Οικουμενη, και μεις συνεχιζουμε την γνωστη μας πορεια του "αλλα αντ'αλλων"...

    Ολα για ΟΛΑ ΩΣ ΑΠΟΦΑΝΘΗΚΑΤΕ, ευθυνεται το "ΜΕΓΑΛΟ" καναλι...Δεν μενει τιποτα αλλο, απο το να παραδεχτουμε το αιτιο της Ελληνικης Οικονομικης Καταστροφης.Ονομαζεται Mega Channel και εκπεμπει απο το 1989...
    ΑΙΤΙΑ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗΣ...

    • Agrofylakas avatar
      Agrofylakas @ ΧΡΗΣΤΟΣ 17/09/2010 15:45:09

      Αγαπητέ Χρήστος,
      Με εμένα βρήκες να τα βάλεις; Εγώ συμφωνώ μαζί σου. Ζήτησα έργα, και όχι λόγια. Είπα, αρχίστε από κάπου, αρχίστε από το ΜΕΓΑ. Το μεγα πρόβλημα βεβαίως, βεβαίως, είναι το ΠΑΣΟΚ!, όχι μόνο το ΜΕΓΑ. Έχεις βέβαια το δικαίωμα να πιστεύεις διαφορετικά, ακόμη και να μην εκδηλώνεσαι. Μην ξεχνάς ότι δεν ξέρουμε πόσο μακριά μπορεί να φτάνουν τα πλοκάμια του "ΜΕΓΑ" και του ΠΑΣΟΚ, μπορεί να φθάνουν και μέχρι την γειτονιά μας και να μην το ξέρουμε.

  34. Pankalos avatar
    Pankalos 17/09/2010 14:55:34

    Ε λοιπόν...

    Στην αμερικάνικη εσπρέσο πολυτελείας (vanity fair) βγήκε περισπούδαστο άρθρο του Lewis με τίτλο "Beware of Greeks Bearing Bonds". Διαβάστε το. Ούτε λίγο ούτε πολύ ο συγγραφέας:

    - ήρθε στο Ελλάντα αφού πρώτα μίλησε με το μισό IMF (!)
    - Μίλησε με τον Παπακωνσταντίνου (!)...
    - ...με δυο "έντιμους και υπό διωγμόν" εφοριακούς που του παρέθεσαν αναλυτικά στοιχεία φοροδιαφυγής, ο ένας για ιδιώτες (!!), ο άλλος για εταιρείες (!!!)
    - μετά μίλησε με τον Κοντομηνά που ούτε λίγο ούτε πολύ είπε ότι το Βατοπαίδι έφερε το Γιώργο στην εξουσία (!!!!)
    - μετά πήγε στο Αγιον Ορος στη μονή Βατοπαιδίου (!!!!!)...
    - ...όπου μίλησε με τον Αρσένιο και τον Εφραιμ στο γραφείο του (!!!!!!)
    ....και ένα σωρό άλλα κουφά! Μεταξύ άλλων είδε τον όχλο των διαδηλωτών με τα στυλιάρια, τα κατευθυνόμενα riots (πάλι από τον όχλο), και αφού μας περνάει γενεές δεκατέσσερις ως φοροφυγάδες, κλέφτες κλπ κλπ, αναρωτιέται εάν θα καταφέρουμε να ξεπεράσουμε τον ατομικισμό μας και θα πάμε μπροστά!

    Προφανώς ο τύπος δεν έχει πατήσει ποτέ το πόδι του στην Ελλάδα (για να μπεις στον Αθω θέλεις πρόσκληση από μέσα και για να σου μιλήσει εφοριακός για τις λαμογιές που ανακατεύεται πρέπει να τον έχεις γκόμενο), επομένως όλα αυτά τα ωραία τα πήρε πακετάκι από κάποιον, ακόμα και τις φωτο του άρθρου. Το χαριτωμένο της υπόθεσης είναι ότι υπάρχουνε μπηχτές για όλο το πολιτικοοικονομικό σύστημα το οποίο το τσουβαλιάζει με όλους τους γκιαούρηδες, λες και όλοι τρώγαμε τα λεφτα τους... BRAVO YORGO!

  35. archaeopteryx avatar
    archaeopteryx 17/09/2010 15:07:16

    To Πασοκ του ΑΓΠ ιδρύθηκε στην αποτυχία της προχουντικής δεξιάς. Επικράτησε με παροχές με δανεικά. Έκλεψε ό,τι βρήκε,με το άλλοθι ότι ήταν της ...δεξιάς. Κορόϊδεψε ολόκληρο τον λαό και πήγε την Ελλάδα πίσω 1-2 δεκαετίες.

    Το Πασόκ του Σημίτη, έφτιαξη τα νούμερα, αλλά το έκανε με το ξεπούλημα της χώρας, σε συνέχεια του Μητσοτάκη. Το Ελληνικό κεφάλαιο υποκαταστάθηκε από έλληνες πιτσικόμηδες του ευρωπαϊκού κεφαλαίου. Οι ΔΕΚΟ σπρωχτηκαν να φορμίσουν για να τις δώσουν τσάμπα σε Γερμανούς (οι Γάλλοι ακόμα περιμένουν για τα νερά).

    Ο ΚΚ ο β΄δεν τα κατάφερε, αλλά ήταν παρένθεση στο Πασοκικό καθεστώς.

    Ο ΓΑΠ (Γεώργιος ο β΄, ή Παπανδρέου the 3d) βγήκε με ψέμα, κυβερνάει με ψέμα, και το μόνο πιο θλιβερό από αυτόν είναι τα κατεβασμένα σβέρκα των μουζίκων και των νεοσοσιαλιστών που τον ψήφισαν.

    Το Πασόκ είναι σήμερα ΚΑΘΕΣΤΩΣ. ΚΑΤΕΣΤΗΜΕΝΟ. Βασισμένο σε γκαιμπελική προπαγάνδα και την στηριξη της "ελεύθερης" τηλεόρασης και της παιδείας της πλάκας. Ψεύτες και κατ επάγγελμα τρωκτικά. Οι Πασόκοι της τοπικής αυτοδιοίκησης έχουν το ίδιο μοντέλο παραμυθιών και αρπαχτής. Αρπάζουν 1000, μοιράζουν τα 10. Πολλοί το έχουν καταλάβει, αλλά από ποσοστά και προγνωστικά... δεν ξέρω.

  36. panos avatar
    panos 17/09/2010 21:31:32

    ΟΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΚΙΟ ΤΙΤΛΟΣ ΕΝΟΣ ΒΙΒΛΙΟΥ ΠΟΥ ΔΙΑΒΑΖΕΙ ΜΙΑ ΘΕΙΑ ΜΟΥ "ΤΟ ΨΕΜΑ ΣΕΝ ΠΡΟΛΑΒΑΙΝΕΙ ΝΑ ΓΕΡΑΣΕΙ..."

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.