#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
27/08/2011 05:05
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Το Μνημόνιο είναι προμελετημένη εισβολή και κατάληψη της Ελλάδας



Η προπαγάνδα των ΜΜΕ προσπαθεί τόσους μήνες να μας πείσει για την «σκληρή» Α. Μέρκελ που επειδή είναι «άσχετη» και «επιπόλαιη» καταστρέφει την Ευρώπη, ενώ επειδή επιπλέον τρέφει και ανθελληνικά αισθήματά, σπρώχει την Ελλάδα στην καταστροφή.

Τίποτα πιο αναληθές. Πίσω από την Μέρκελ, όπως και πίσω από τον ...γίγαντα Σαρκοζί, υπάρχουν μόνο εθνικά και γεωστρατηγικά συμφέροντα. Πίσω από τους «μικρούς πολιτικάντηδες» της Monde, υπάρχουν αναλυτές, τράπεζες και υπηρεσίες που σχεδιάζουν το νέο παγκόσμιο γεωπολιτικό χάρτη και υπαγορεύουν αποφάσεις σε κυβερνήσεις και έθνη.

(Παρένθεση: νομίζετε ότι στην πρόσφατη συνάντησή τους η Μέρκελ και ο Σαρκοζί συζήτησαν την οικονομική κρίση; Χα χα χαααα. Η μοιρασιά στην Λιβύη ήταν το κύριο θέμα, όπου οι Γερμανοί θέλουν την μερίδα του λέοντος στην ανοικοδόμηση επειδή έβαλαν τα περισσότερα λεφτά για την στρατιωτική επιχείρηση).

Πάμε παρακάτω: Η τρέχουσα οικονομική κρίση είναι το εφαλτήριο για την προώθηση των πάγιων (από εποχής Τρίτου Ράιχ) γεωπολιτικών στόχων της Γερμανίας στην περιοχή. Και μην ξεχνάτε ποτέ: όποιος ελέγχει την Ελλάδα μπορεί να ελέγξει και την Ανατολή.

Δεν είναι δηλαδή καθόλου ανόητοι εκεί στο Βερολίνο. Βλέπουν ότι έχουν μια χρυσή ευκαιρία να γίνουν κυρίαρχοι σε μια περιοχή που ενδιαφέρει άμεσα κι άλλους. Αμερικανούς, Ισραηλινούς, Ρώσους και λοιπούς. Οι Γερμανοί με τον ηγετικό ρόλο τους στην Ευρώπη, με τα δάνειά τους και τις αποφάσεις που κρίνουν το μέλλον της Ελλάδας, έχουν πλέον ισχυρό προβάδισμα έναντι των άλλων στην ελληνική μοιρασιά.

Αφού, λοιπόν, κατάντησαν την Ελλάδα νάνο, αφού την έφτασαν στον υπέρτατο εξευτελισμό να ζητά δάνειο από τη… Φιλανδία και αυτή να απαιτεί εγγυήσεις, τώρα οι Γερμανοί έρχονται να διερευνήσουν τους τομείς στους οποίους θα μπορούσαν να τοποθετηθούν γερμανικά κεφάλαια. Σύντομα μάλιστα θα υπάρξει μεγάλη επιχειρηματική αποστολή αποτελούμενη από περισσότερους από 100 επιχειρηματίες οι οποίοι σπεύδουν στη νέα Γη της Επαγγελίας, ή αλλιώς στη χώρα που τα πάντα βγαίνουν στο σφυρί.

Η κρίση μετατρέπεται έτσι σε ένα θαυμάσιο σχήμα για να χρησιμοποιήσουν οι Γερμανοί τα συγκριτικά τους πλεονεκτήματα, να ξεπεράσουν τις αδυναμίες τους (και τις ρετσινιές, κυρίως του ΒΠΠ), για μία σύγχρονη νέο-ιμπεριαλιστική επικράτηση σε αυτό που ιστορικά θεωρούν ζωτικό τους χώρο, και που μεταφράζεται σε εξαγωγές, και εισπράξεις, σε προβλέψιμη βάση, από ενεργειακά κυρίως δίκτυα. Και όλα με την επίφαση ότι το κάνουν για το καλό του κόσμου. «Making money while doing good».

 



Και τι θέλουν οι Γερμανοί επενδυτές; Τα λιμάνια, το δίκτυο των σιδηροδρόμων, του νερού, του ρεύματος, τους δρόμους. Εύκολα έσοδα για αυτούς, ανελαστικά έξοδα για εμάς και, εκτός από θέρετρο για τους συνταξιούχους τους, ένα λιθαράκι στο σχέδιό τους για πρόσβαση είτε στην Μέση Ανατολή είτε στην Βόρεια Αφρική. Μα δεν σας θυμίζει κάτι;

Στον Β’ Π.Π., ο Γερμανικός Στρατός δεν είχε επιμελητεία. Ζούσε από τις χώρες που κατελάμβανε. Σημαντικό να το καταλάβουμε αυτό: Από τις χώρες που κατελάμβανε. Και είχε υποχρέωση ο Γερμανικός Στρατός να στέλνει και κατιτίς στην Μητέρα Πατρίδα… Έτσι και τώρα. Θέλουν έλεγχο της ΔΕΗ για να επιβάλλουν, μέσω δήθεν αθώων «οικολόγων», φουσκωμένα τιμολόγια. Θέλουν ΑΠΕ, για να πουλάνε φτερωτές, φωτοβολταϊκά, καλώδια, συστήματα ελέγχου. Θα υπερκαλύψουν μόνο από αυτό την ζημιά τους από τα …ομόλογα.

Θα ελέγχουν τα τηλέφωνα, τους δρόμους, τα λιμάνια, τα τρένα. Όπου δεν το κάνουν οι ίδιοι, θα βάζουν συνεταίρους (βλέπε π.χ. την «ελληνική» αεροπορική εταιρία μέλος της Star Alliance). Καλώδιο από εμάς, εάν είμαστε φτηνότεροι από τον Τσέχο, τον Ούγγρο ή τον Πολωνό. Τα χωματουργικά δικά μας (για να έχουν το Mega με το μέρος τους). Θέλουν και τα βουνά και τις πεδιάδες για τις ΑΠΕ που θα μας πουλάνε και θα πληρώνουμεΘα ελέγχουν κάθε δίκτυο (χωρίς να βάλουν φράγκο) και θα εισπράττουν εσαεί. Δεν θα τους νοιάζει εάν χρεοκοπήσουμε, θα τους ανήκουμε και θα εισπράττουν εσαεί, αμήν ... Από λογαριασμούς, διόδια, εισιτήρια, ποσοστά, royalties. Φυσικά με ντόπιους συνεταίρους.

Λείπει ένα τελευταίο συστατικό για να είναι πλήρης η Άλωσή μας: Οι Τράπεζες… Θα τις ελέγξουν και αυτές, και σιγά μην τις αγοράσουν. Θα τελειώσει η Blackrock την μελέτη, θα βάλουν τις ζημιές των Τραπεζών στις ΔΟΥ (και την τσέπη μας), και θα αναγκαστεί κάποια Γιούρομπανκ να «θυσιαστεί», και αφού αγοραστεί από την Εθνική, και συγχωνευτεί με τους υπόλοιπους, να αναλάβει την διοίκηση του υπόλοιπου τραπεζικού συστήματος. Αμφιβάλετε; Μα έχει ήδη συζητηθεί και η πρόβα έγινε με τα ΕΛΔΑ .Το «Γιούρο» της υποθετικής Γιούρομπανκ γράφει στην πίσω σελίδα «DB» και θα την πληρώνουμε κι από πάνω, για το know how!). Και με 2-3 Ευρωπαϊκές ντιρεκτίβες θα ελέγχουν και θα παρακολουθούν κάθε κίνηση, τύφλα να’ χει η Αμερικανική Εφορία. Εδώ θα έχουμε Πράσινη, σύγχρονη, Γκεστάπο.

Και για σκεφτείτε:  Ποιός βγήκε κερδισμένος από τα μονά-ζυγά για τον Δακτύλιο;  Για σκεφτείτε γιατί το Πράσινο Ταγάρι ξεκίνησε με πρόστιμο για τα παλιά αυτοκίνητα... Για σκεφτείτε γιατί δεν ήταν τεκμήριο η αγορά αυτοκινήτου μέχρι εργοστασιακή αξία 50.000 (48 έκανε το Καγιέν).  Και μην τα βάζετε με την Μέρκελ, ή τον ΓΑΠ... Είπαμε... Περαστικά ανθρωπάκια. Το Ράϊχ δουλεύει ασταμάτητα από το 1980, από το 1900... Έφτιαξε και συντήρησε κομμουνιστές, αντιεβραίους, νεοσοσιαλιστές, έχει αγοράσει την Αγγλία, έχει βάλει γερό χέρι στους Δημοκρατικούς στις ΗΠΑ (που ξεκαθάρισαν και κάτι λογαριασμούς στην Σερβία), έχει βάλει χέρι στους Labour της Αυστραλίας, δεν το νοιάζει εάν διαλυθεί πλέον η Ευρώπη, θα κρατήσει το Βέλγιο και ό,τι άλλο θέλει, εμάς μας έχει δεμένους χεροπόδαρα, να’ στε καλά, εσείς και ο Γερμανοσοσιαλισμός.  Ο δρόμος για την υποδούλωση.

Θα βρεθούν πολλοί να λένε «μα καλά είναι, δεν έχουμε επιλογή». Και παραμονές του 1940 το έλεγαν, και παραμονές 1914 το έλεγαν. Ή δεν είναι μέρος του Μεγάλου Διχασμού; Ή δεν εξηγεί και το φαινόμενο Ζήμενς; Καταδικάστηκε μέχρι και στην Νιγηρία, αλλά εδώ... Γρεκολάνδη...

Περισσότερα για το θέμα εδώ: http://www.archaeopteryxgr.blogspot.com/

ΣΧΟΛΙΑ

  1. The Saint avatar
    The Saint 27/08/2011 05:59:33

    Kαυστικός, ωμός, εννίοτε αιρετικός, και ρεαλιστής, αγαπητέ αρχαιοπτέρυγα...
    Είναι φτιαγμένος ο κόσμος μας, στο δόγμα "το μεγάλο (και ισχυρό) ψάρι, τρώει το μικρό", και αν το συνδιάσεις με το μόνιμο "χάρισμα" της Ελληνικής φυλής να διαθέτει πάντα έτοιμους και πρόθυμους κάποιους προδότες (ιστορικά αποδεδειγμένο) δένει το γλυκό.
    Τυχαίνει να είμαστε "ιδιοκτήτες" ενός από τα καλύτερα "χωράφια" του πλανήτη, και δεν πρόκειται να μας αφήσουν σε ησυχία. Τις μαριονέτες τις βρήκαν, και εκτελούν το σχεδιό τους.
    Αναρωτιέμαι όμως ποιός θα μπορούσε κατω απο αυτές τις συνθήκες (επιβολή σχεδίων μεγαλοοικονομικών συμφερόντων) Ο Σαμαράς έχει αποδείξει επανειλλειμένως ότι έχει όραμα, σχέδιο, προοπτική. ΜΠΟΡΕΙ όμως να τα βάλει με αυτά τα συμφέροντα που κυβερνούν στην ουσία τον πλανήτη;

    σ.σ. Συγγνώμη γιά όποια συντακτικά ή άλλα λάθη...

  2. Αρματιστής avatar
    Αρματιστής 27/08/2011 06:23:45

    Πολύ ενδιαφέρον άρθρο, κατατοπιστικό και ουσιαστικό, από κάποιον μάλιστα που φαίνεται ότι γνωρίζει σχετικά.
    Παρουσιάζεις μια κατάσταση προς την οποία πιστεύω ότι βαδίζουμε με μεγάλη ταχύτητα.

    Εγώ σε διάφορα σχόλια μου γράφω για το Δ' Ράϊχ, ή την Αγία Ρωμαϊκή αυτοκρατορία του Γερμανικού έθνους, την κατοχή που βρίσκεται επί θύραις, τη καταστροφή της πατρίδας και την υποδούλωσή της στους νέους κατακτητές που δεν θα ασκούν την εξουσία τους με τανκς κανόνια και γκεστάπο, αλλά με χαρτογιακάδες τρόικες γκαουλάιτερ και ντόπιους συνεργάτες. Οπωσδήποτε πρόθυμους και πειθήνιους υποτακτικούς.

    Πιστεύω όμως ότι η μόνη απάντηση σε αυτή τη κατάσταση που περιγράφεις, δεν μπορεί να είναι άλλη από μια λύση καθαρά πολιτική, εθνική λύση, πατριωτική, που θα αποβλέπει στην πλήρη και απόλυτη ανάκτηση της εθνικής μας κυριαρχίας σε όλα τα επίπεδα, εξοβελίζοντας μνημόνια, τρόικες, δανειακές συμβάσεις, δάνεια κλπ. Λύση που βρίσκεται ασφαλώς, εκτός της ευρωζώνης. Λύση που θα αρνηθεί το χρέος που στη πλειονότητα του είναι επαχθές και άγνωστο πως δημιουργήθηκε. Λύση που θα καλέσει τους δανειστές σε συμφωνία για ένα πολύ βαθύ κούρεμα και αν θέλουν. Λύση που ΔΕΝ θα σεβαστεί τις δεσμεύσεις της προηγούμενης κυβέρνησης, αφού λήφθησαν ερήμην και χωρίς την εντολή του λαού και δέσμευσαν τη χώρα σε ολέθριες και ετεροβαρείς συμβάσεις.

    Μια απάντηση στη παραπάνω κατάσταση που περιγράφεις και που θα έχει σαν σκοπό τη σωτηρία της πατρίδας, δεν μπορεί σε καμιά περίπτωση να στηρίζεται σε μια κοινωνία που θα έχει διαλυθεί. Σοβαρή λύση με δυνατότητες επιτυχίας, απαιτεί τη συμμετοχή του συνόλου του λαού. Απαιτεί την ύπαρξη μιας συνεκτικής και ισχυρής κοινωνίας αλληλεγγύης. Και βεβαίως η κοινωνική συνοχή και αλληλεγγύη, δεν επιτυγχάνονται με επιδόματα ανεργίας επιπέδου 1970 ή κατοχής, με κοινωνικούς αποκλεισμούς, κοινωνικές εκτοπίσεις, η νόμους που νομιμοποιούν το άδικο, τη κλεψιά και την ασυδοσία.

    • Μ.Γ avatar
      Μ.Γ @ Αρματιστής 27/08/2011 09:58:59

      Το αρθρο ειναι καιριο, οπως και οι παρατηρησεις σου. Πραγματι, η μοναδικη λυση σ' αυτη την εθνικη ταπεινωση και καταστροφη οφειλει να ειναι πολιτικη, κι΄οπως επισημαινεις, αυτη πρεπει να εγκειται σε δυο βασικους αξονες : αρνηση αποπληρωμης του απεχθους χρεους και εξοδος απο την ευρωζωνη. Τουτο ειναι κατι που υποστηριζουν, με σοβαρα επιχειρηματα, εδω και πολυ καιρο πολλοι αξιολογοι ελληνες και ξενοι οικονομολογοι και αναλυτες. Πως μπορει ομως να συμβει αυτο με τις υπαρχουσες πολιτικες δυναμεις που εχουν φθαρει ανεπανορθωτα ; Ο κοσμος εχει αρχισει βεβαια να ξυπναει, ομως, με πολυ αργους ρυθμους. Κυριαρχει ακομα ο φοβος, υπαρχει μεγαλη αμηχανια κι' ακους πολυ συχνα αποψεις του τυπου "ολοι ιδιοι ειναι", και "τι μπορουμε να κανουμε εμεις", και "ποιος μας εγγυαται οτι οι λυσεις που προτεινονται δεν θα μας οδηγησουν σε χειροτερη κατασταση" και ουτω καθεξης. Δεν εχει νοημα να κατηγορησει κανεις τον κοσμο για αδρανεια, βολεμμα, ηττοπαθεια. Ετσι λειτουργουν τα κοινωνικα φαινομενα. Το ζητημα ειναι πως αν υπηρχε τη στιγμη αυτη καποια στοιχειωδης συσπειρωση των υγιειων δυναμεων που διαθετει ο τοπος θα προεκυπταν συντομα νεοι πολιτικοι σχηματισμοι που θα μπορουσαν να παρουν την κατασταση στα χερια τους. Δεν ειναι ευκολο και μπορει να αποτελει και ευχολογιο, ειναι ομως φανερο πως δεν υπαρχει αλλη λυση. Και φυσικα, η πρωτη, η πρωτιστη αναγκη ειναι να ξεκουμπιστει αμεσως αυτη η αθλια παρεα των ιδιοτελων, παλαιοκομματικων, αδαων και προδοτων που παριστανει την κυβερνηση. Εγω θα προσεθετα μαλιστα πως δεν αρκει να ξεκουμπιστουν μεσω εκλογικης πανωλεθριας (ωστε να φανε μετα ανενοχλητοι τα κλεμμενα) αλλα θα επρεπε και να τιμωρηθουν παραδειγματικα. Τουτο ομως προϋποθετει επαναστατικες διαδικασιες, που συνοδευονται παντοτε απο το "πισω εχει η αχλαδα την ουρα". Παντως η λυση δεν ειναι να φυγει ο ΓΑΠ και να ερθει ο Σαμαρας. Ο ανθρωπος μπορει να λεει μερικα σωστα πραγματα, δεν τολμαει ομως ουτε να μιλησει για επαχθες χρεος, ουτε για εξοδο απο την ευρωζωνη και δεν τον ακουσα να αντιδρα ουσιαστικα πανω στο θεμα του ξεπουληματος του εθνικου πλουτου. Μιλαει μονο για "διαφανεια" στις διαδικασιες αυτου του ξεπουληματος. Επιπλεον, ηγειται μιας εξ' ισου φθαρμενης πολιτικης παραταξης, η οποια ειναι εξ΄ισου δεσμια των διαφορων διαπλεκομενων συμφεροντων. Μην ξεχναμε το Βατοπεδιο, τον Ζαχοπουλο, τις τηλεφωνικες υποκλοπες και ουτω καθεξης. Φοβαμαι λοιπον πως, μονο οταν πιασουμε πραγματικα πατο κι' οταν η καταστροφη θα ειναι ανεπανορθωτη, μονο τοτε θα υποχρεωθει το κοινωνικο συστημα να ξεπερασει την αδρανεια του, να αναδιαταχθει και να αναζητησει αλλες λυσεις, μεσω της αναπτυξης νεων πολιτικων σχηματισμων (οπου θα εξακολουθουν να υπαρχουν οι δεξηες, οι κεντρωες και οι αριστερες τασεις, γιατι τετοια ειναι η φυση των πραγματων και των ανθρωπων). Και πιστευω πως ενας παραγοντας που θα οδηγησει σε τετοιες λυσεις θα ειναι κι' η διαλυση αυτης της αθλιας πλεον Ευρωπαϊκης Ενωσης που διοικειται απο την Συμμορια των Βρυξελλων. Ολες οι ενδειξεις οδηγουν σ' αυτο το συμπερασμα. Προβλεπονται μεγαλες ανατροπες και συντομα.

      • Αρματιστής avatar
        Αρματιστής @ Μ.Γ 27/08/2011 10:31:51

        Φίλε μου συμφωνούμε σε όλα και στο ότι:
        "Για να γυρίσει ο ήλιος θέλει δουλειά πολύ"

      • ψυχραιμια avatar
        ψυχραιμια @ Μ.Γ 27/08/2011 13:02:09

        Δεν προκειται να διαλυθει η ΕΕ.Ισως ομως να πεταξει απο μεσα τη φυρα.Φυσικα σε μια τετοια περιπτωση ολα αυτα που γραφει το αρθρο δεν θα γινουν και η Ελλαδα θα ξαναγυρισει στη βαλκανικη μιζερια της και χειροτερα γιατι π.χ. η Βουλγαρια και η Ρουμανια δεν εχουν καμμια ορεξη να βγουν απο την ΕΕ.

        • anonymous avatar
          anonymous @ ψυχραιμια 27/08/2011 16:34:08

          Η ΕΕ αγαπητέ μου είναι δυο κύκλοι. Οι χώρες του Νότου, του πρώην ανατολικού μπλοκ και των Βαλκανίων και ο σκληρός πυρήνας της Γερμανίας, Αυστρίας, Ολλανδίας Σκανδιναβίας.

          Αν σπάσει στα δύο τότε έληξε το θέμα. Κι επίσης μην είσαι τόσο σίγουρος ότι δε θα διαλυθεί η ΕΕ. Λειτουργεί τυραννικά πλέον και δεν ξέρω τι εξέλιξη θα έχει. Δες π.χ. το μεταναστευτικό για το οποίο δεν έχει αρμοδιότητα ευθέως. Δες πως μας καταστρέφει. Πόσο θα συνεχιστεί αυτό;

  3. popolaros avatar
    popolaros 27/08/2011 06:34:00

    Να ήταν μόνο οι Γερμανοί αρχαίε..
    Το αμερικανάκι τζέφρις μας έβαλε πωλητήριο...για να μας σώσει.
    Οι ύαινες είναι πολλές και τσακώνονται για το μεγαλύτερο κομμάτι πάνω από το πτώμα....πάντα για να μας 'σώσουν'.

  4. Polux avatar
    Polux 27/08/2011 07:12:27

    «...Η τραγωδία των Γερμανών ήταν συχνα ότι οι θεωρητικές συλλήψεις και συνταγές τους υπερείχαν τόσο πολύ της πραγματικότητας, ώστε ήταν επόμενο να σκοντάφτουν με τη βαθυστόχαστη τελειότητα τους πάνω στη συγκεχυμένη ατέλεια της πραγματικής ζωής... Πρέπει επομένως να αναμένουμε ότι οι Γερμανοί θα ακολουθήσουν μελλοντικά έναν στο έπαρκο πολιτικό και ενδεχομάνως μεστό σε συγκρούσεις δρόμο από την επιφανειακά μη πολιτική παρακαμπτήριο της προάσπισης της ευημαριάς τους. Θα το κάνουν με ελαφρά τη συνείδηση, γιατί κατά τις προηγούμενες δεκαετίες έμαθαν να συνδέουν στενά μεταξύ τους την ευημέρια και την οικονιμία με την ηθική. Οι λεπταισθητοι παρατηρητές γνωρίζουν από μακρού πόσο αρέσκεται η ιστορία σε παρόμοια παράδοξα παιχνίδια.»
    Αυτά τα όλιγα γιά το τευτονικό ξανθό κτήνος από τον Π. Κονδύλη

  5. ψυχραιμια avatar
    ψυχραιμια 27/08/2011 07:22:49

    Προς το παρον το λιμανι του Πειραια πουληθηκε στους Κινεζους.Θα δουμε ποιοι θα παρουν και τα υπολοιπα - αν τα παρουν- γιατι οι ιδιωτικοποιησεις εχουν κολλησει.
    Οι δρομοι ολοι ανηκουν ειτε στο Δημοσιο ειτε σε Ελληνες εργολαβους με συνεταιρους ξενους πολλων εθνικοτητων - τη γεφυρα Ριου Αντιρριου την εφτιαξε Γαλλος.
    Την κριση τη δημιουργησε η ελληνικη κυβερνηση και οχι η γερμανικη.
    Το χρεος δεν ειναι και τοσο αγνωστο πως δημιουργηθηκε - καθε χρονο υπηρχαν ελλειμματα και δανειζοταν για να βγαλει τον προυπολογισμο.
    Η Γερμανια ειναι μια χωρα 80 εκατομμυριων με υπογεννητικοτητα.Δεν ειναι ουτε θα ειναι ποτε υπερδυναμη- ο καιρος για υπερδυναμεις με μικρο πληθυσμο εχει περασει.

  6. βαγόνι avatar
    βαγόνι 27/08/2011 07:35:26

    ...εν άλλοις λόγοις:.." a spectre is haunting Europe,the spectre of a
    revitalised Germmanism and the expansion
    of German's LEBENSRAUM..."?
    Λίγο καθυστερημένα δεν επισείονται, εκ νέου, οι παλιοί δαίμονες;
    Τα εμπορικά πλεονάσματα των Γερμανών δεν μπορούν να τους σώσουν
    απο μιά γενικευμένη κρίση....το ξέρουν και οι ίδιοι....Τότε προς τί;
    Μήπως είναι συνολική παρακμή του λεγόμενου "ελεύθερου κόσμου",που
    έτσι κι'αλλοιώς υπόκειται στην κυριαρχία των "αγορών", κατα κανόνα
    υπερατλαντικής ποδηγετήσεως;
    Δεν έχουν κάνει λίγες χοντράδες οι Γερμανοί στην νεώτερη ιστορία...είναι,
    όμως, αρκούντως ύποπτο να τους φορτώνουμε,εκ νέου,το προσωπείο του
    κακού δαίμονα...Είναι καιρός να το πάρουν απόφαση οι λάτρεις της
    αγγλοσαξωνικής κυριαρχίας, απο τις δύο πλευρές του Ατλαντικού: το
    πάρτυ τελειώνει για όλους. Το σύνολο του Δυτικού Κόσμου θα χρειαστεί
    να περιορίσει την λεηλασία των πόρων του πλανήτη και να ζήσει
    αξιοπρεπέστερα και πιό λιτά....υπάρχει και μια άλλη εκδοχή ζωής, η
    arte povera a vivere...!
    'Οσο για μάς, πληρώνουμε μια μακρά πολιτική και κοινωνική ευήθεια,
    όπως και την έλλειψη στοιχειώδους εθνικής συνείδησης απο τον "εγχώριο
    πλούτο", που αρέσκεται να μετακομίζει κατα περίσταση, αφού προηγουμένως
    συσσωρεύθηκε, ένας Θεός ξέρει πώς! Είμαστε αναγκασμένοι σε εσωτερική
    αυτορρύθμιση, άλλως....!

  7. nik avatar
    nik 27/08/2011 07:39:38

    Oi Γερμανοι ξαναρχωνται......και μετα ξυπνησε.Για το λογοθετιδη μιλαω. Τωρα τι θα κανεις εσυ , δικο σου θεμα.

  8. ψυχραιμια avatar
    ψυχραιμια 27/08/2011 07:42:56

    H κυριοτερη πηγη ενεργειας του αμεσου μελλοντος,το φυσικο αεριο ειναι 100% ρωσικη και στο μελλον θα ειναι μιση - μιση ρωσικη και αμερικανοεβραικη.

    • Επώνυμος avatar
      Επώνυμος @ ψυχραιμια 27/08/2011 11:53:00

      ;;; Δηλαδή; Μιλάς για τα κοιτάσματα Κύπρου-Ισραήλ ή για κάτι έλεγχο ρωσικών πηγών από Αμερικανοεβραίους;

      • ψυχραιμια avatar
        ψυχραιμια @ Επώνυμος 27/08/2011 13:04:38

        Για τα κοιτασματα του Ισραηλ και για το υπαρχον φυσικο αεριο που ερχεται απο τη Ρωσια που βεβαιως ειναι και θα ειναι ρωσικο.
        Παντως Γερμανοι δεν υπαρχουν.

    • anonymous avatar
      anonymous @ ψυχραιμια 27/08/2011 17:32:33

      Δυστυχώς οι Ρώσσοι δε φαίνεται να έχουν τις ποσότητες που ισχυρίζονται ότι έχουν.

  9. manos avatar
    manos 27/08/2011 07:51:33

    Συγχαρτήρια για το καλά δομημένο και ενημερωτικό άρθρο. Γράφεις σωστά όλα αυτά που σκεφτόμαστε εδώ και καιρό.
    Εγώ το μόνο που θέλω να σε ρωτήσω, είναι το κατά πόσον υπάρχει λύση.
    Πρέπει να αντιδράσουμε και αν ναι ποιά θα μπορούσε να είναι η αντίδραση και κάτω από τι είδους ηγεσία?
    Δεν πληρώνω, δεν καταναλώνω, δεν εργάζομαι, δεν βγαίνω από το σπίτι μου, ή ίσως και άλλες περισσότερο ή λιγότερες βίαιες μορφές αντίδρασης-αντίστασης, θα μπορούσαν να εξελιχθούν στο επόμενο διάστημα.
    Πάντως το κείμενό σου θα έπρεπε να διοχετευθεί σε όλον τον Ελληνικό λαό ούτως ώστε να μπορέσουν όλοι οι ενδιαφερόμενοι να αποφασίσουν για το μέλλον τους. Εγώ, αν δεν έχεις αντίρηση, θα το στείλω με e-mail σε όλους μου τους φίλους ενημερωμένους ή μη, γνώστες ή μη, αγανακτισμένους ή μη.
    Συγχαρτήρια και πάλι.

  10. Αρματιστής avatar
    Αρματιστής 27/08/2011 08:06:12

    Και ασφαλώς (τουλάχιστο για μένα), αυτός ο "εγχώριος πλούτος που αρέσκεται να μετακομίζει κατά περίσταση" και που είναι σίγουρο ότι τη περίοδο αυτή, της μεγίστης ανασφάλειας θα έχει μετακομίσει σε ασφαλείς φορολογικούς παραδείσους, δεν πρόκειται να επιστρέψει στην Ελλάδα επειδή κάποιοι θα άρουν το "πόθεν έσχες".
    Έτσι πιστεύουν ορισμένοι... Και κάποιοι τρίτοι χαρακτηρίζουν αυτούς που επιδιώκουν να καταργήσουν το "πόθεν έσχες", ως "αβόλευτους", που κινούνται από αλτρουιστικά αισθήματα!!

    Άλλωστε και γιατί να επιστρέψει;
    Ο "εγχώριος πλούτος", ουδέποτε μας έδειξε ότι διαθέτει στοιχειώδη εθνική συνείδηση, όπως γράφεις. Έστω κάποια ίχνη... Είναι ο πρώτος που εγκαταλείπει τα πάτρια και στη συνέχεια ακολουθεί σύσσωμη, όλη η "αστική εντιμότητα"!!! Θα επανέλθει όταν οι συνθήκες θα είναι ιδανικές, για να αγοράσει κοψοχρονιά τη πατρίδα...

    Παράδειγμα: Ο "εγχώριος πλούτος" επανέκαμψε το 1881 στην Ελλάδα για να αγοράσει κοψοχρονιά τα τσιφλίκια της Θεσσαλίας που εγκατέλειπαν οι Τούρκοι αγάδες και μπέηδες. Και στη συνέχεια αποδείχτηκαν ότι ήταν απείρως χειρότεροι από τους πρώην ιδιοκτήτες... Τρισχειρότεροι.... Και στη συνέχεια έγιναν και εθνικοί ευεργέτες!!!!!!!!

    Και όπως πολύ σωστά γράφεις, ο "εγχώριος πλούτος", ένας Θεός ξέρει πως αποκτήθηκε. Κάποιοι εδώ πιστεύουν ότι είναι προϊόν σκληρής και ηθικής δουλειάς!!! Εγώ πιστεύω ότι το μεγαλύτερο μέρος του, αποτελεί προϊόν παρανομίας....

    (υπογράφει)
    Ένας βολεμένος

    ΥΓ. Λίγο άσχετο με το άρθρο, αλλά δεν πειράζει

    • Αρματιστής avatar
      Αρματιστής @ Αρματιστής 27/08/2011 08:08:07

      Το σχόλιο αφορά σε αυτά που γράφει το Βαγόνι.

  11. ΣΩΤΗΡΗΣ avatar
    ΣΩΤΗΡΗΣ 27/08/2011 08:47:08

    ΣΥΓΧΑΡΤΗΡΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΑΡΘΡΟ. ΕΙΝΑΙ ΕΤΣΙ ΔΟΜΗΜΕΝΟ ΠΟΥ ΔΕΝ ΣΥΜΠΛΗΡΩΝΕΙΣ ΚΑΤΙ...... ΜΠΡΑΒΟ!!!!!

  12. Αρματιστής avatar
    Αρματιστής 27/08/2011 09:18:33

    "Πρέπει να αντιδράσουμε και αν ναι ποιά θα μπορούσε να είναι η αντίδραση και κάτω από τι είδους ηγεσία?"

    Κάποιες δικές μου απόψεις:

    1) Διάβασμα και μελέτη κάθε πηγής που προσφέρει ευρεία πληροφόρηση, για την όσο το δυνατόν καλύτερη κατανόηση της γενικής κατάστασης. Το διαδίκτυο αποτελεί σήμερα το καλύτερο μέσο για ελεύθερη και αξιόπιστη ενημέρωση. Ένας πολύ ενδιαφέρον τόπος είναι ο παρόν και ειλικρινά δεν κάνω διαφήμιση. Βεβαίως υπάρχουν και άλλοι με πλούσια ενημέρωση....

    2) Διάχυση της πληροφορίας και της γνώσης που αποκτήσαμε, όπου μπορούμε. Κυρίως στην οικογένεια και τους φίλους μας. Και πίστεψε με υπάρχει άγνοια. Μεγάλη άγνοια.

    3) Συμμετοχή σε ότι είναι αντίθετο με αυτά που εξυφαίνονται, ανάλογα με τα γούστα μας την αισθητική μας και τα πιστεύω μας. Καλό είναι να είμαστε πλέον δεδομένοι για κανένα. Σε κανένα δεν θα πρέπει να δίνουμε τίποτε και ειδικά τις ελευθερίες μας.

    4) Αντίσταση, αντίδραση σε αυτά που σχεδιάζονται, γίνονται και δρομολογούνται, με ότι αυτό μπορεί να σημαίνει για το καθένα

    5) Υποστήριξη κάθε προσπάθειας που αποβλέπει στη καθολική ανάκτηση της εθνικής κυριαρχίας, στην υπεράσπιση του συντάγματος και της λαϊκής κυριαρχίας, στην ασφάλεια, την ανεξαρτησία και την ακεραιότητα της πατρίδας, στη προστασία όλων αυτών που ύστερα από αγώνες αναδείχτηκαν σε δημόσια αγαθά και όχι εργαλεία προσπορισμού κέρδους (υγεία, παιδεία, ενέργεια, νερό, δίκτυα, ενημέρωση κλπ), στη προστασία της κοινωνίας και της συνοχής του κοινωνικού ιστού

    Και πολλά άλλα

    • ΕΥΑ avatar
      ΕΥΑ @ Αρματιστής 27/08/2011 09:33:02

      Σωστότατα..γιατί προσβλέπουν στη διάλυση της κοινωνίας μας..

      • manos avatar
        manos @ ΕΥΑ 27/08/2011 10:17:58

        Αρματιστή και Εύα,

        Ο κόσμος δεν θέλει να μάθει ούτε να ξυπνήσει. Οταν του μιλάς για το τι έρχεται σε αντιμετωπίζει σαν ούφο. Ισως να μην έχω το λέγειν ώστε να δώσω στον άλλο να καταλάβει.
        Ομως το βλέπεις κάθε μέρα ότι οι άνθρωποι ζουν σε ένα λήθαργο ή μια νιρβάνα. Μόνο όταν το κακό χτυπήσει την πόρτα τους ξυπνάνε κάπως, αλλά τότε είναι αργά.
        Μόνο όταν δουν τα παιδιά τους να πίνουν νερό από τις λάσπες στο δρόμο, θα ξυπνήσουν.
        Μόνο όταν θα σου ζητούν όλο σου το είναι, για να νοσηλευθείς σε νοσοκομείο, θα ξυπνάς.
        Και πάει λέγοντας. Οτι γίνει πρέπει να γίνει τώρα, άμεσα, σήμερα. Δεν πάει άλλο.

        • Αρματιστής avatar
          Αρματιστής @ manos 27/08/2011 10:53:05

          Σωστά
          Τα γράφει παραπάνω και ο Ν.Γ.
          "Φοβαμαι λοιπον πως, μονο οταν πιασουμε πραγματικα πατο κι’ οταν η καταστροφη θα ειναι ανεπανορθωτη, μονο τοτε θα υποχρεωθει το κοινωνικο συστημα να ξεπερασει την αδρανεια του, να αναδιαταχθει και να αναζητησει αλλες λυσεις"

          Αυτό κατά τη γνώμη μου είναι το αποτέλεσμα της γενικής χαύνωσης μακαριότητας και απάθειας που επικράτησε την τελευταία εικοσαετία. Είναι η άρνηση όλων μας να διαβάζουμε και να ενημερωνόμαστε. Η τηλεόραση ήταν αρκετή και έτσι επικράτησε η αλήθεια των παπαγάλων. Η μόρφωση των περισσοτέρων και ειδικά των νέων και η ενημέρωσή τους για τα κοινά οδηγήθηκε σε επίπεδα νεκροταφείου. Κάποτε νέοι και γέροι διάβαζαν εφημερίδα μέσα στα μέσα μεταφοράς. Κυρίως στον ηλεκτρικό. Και υπήρχαν και οι λαθραναγνώστες. Λαθραναγνώστες και στα περίπτερα... Επειδή έκανα και περιπτεράς ένα φεγγάρι, κρεμάγαμε τις εφημερίδες ανάποδα (έπρεπε να πουλήσουμε, βεβαίως ο αδελφός μου που δικό του ήταν το περίπτερο, δεν επέστρεφε ποτέ ριζοσπάστη). Τέλος πάντων οι άνθρωποι γνώριζαν κάτι. Γνωστικοί και αγράμματοι. Σήμερα είναι σίγουρο ότι οι περισσότεροι δεν ξέρουν... Μια φίλη πριν το μεσοπρόθεσμο, μου έλεγε ότι αυτή θα πάρει αύξηση, γιατί έτσι τις είπαν στο σωματείο της... τόσο καλά... πράσινο σωματείο βεβαίως... χθες μου είπε ότι της έκοψαν 90 ευρώ και γιατί.... η γυναίκα δεν είχε πάρει χαμπάρι ότι τις είχαν κόψει τα μαλιά, της είχαν δώσει το τελευταίο της γεύμα, την είχε σταυρώσει ο ιερέας και την οδηγούσαν στη καρμανιόλα... ξύπνησε όταν το κεφάλι της στο καλάθι...

          Για να γυρίσει ο ήλιος λοιπόν, θα πρέπει να πιάσουμε πρώτα πάτο και ύστερα θα χρειαστεί πολύ δουλειά... κάπως έτσι, εκτός και αν γίνει κανένα θαύμα...

          • ΕΥΑ avatar
            ΕΥΑ @ Αρματιστής 27/08/2011 14:57:46

            Έτσι όπως τα γράφετε, Αρματιστή και mano
            Όμως ακριβώς λόγω της οικονομικής και κοινωνικής εξαθλίωσης, κοιτάμε ο καθένας τον εαυτό του και το πώς θα τη ''βολέψουμε''..αδυνατούμε να αντιληφθούμε ότι αν συνεχιστεί αυτή η πολιτική σε λίγο οι Έλληνες θα έχουμε τα λιγότερα δικαιώματα ως αποικιοκρατούμενοι..ξένοι στον τόπο μας..;;

        • Μιβήτας avatar
          Μιβήτας @ manos 27/08/2011 15:12:13

          Μάνο Αγαπητέ,
          Δεν ξέρω αν στην στρατιωτική σου θητεία έχεις φυλάξει σκοπιά (Γερμανικό νούμερο 2 με 4 το πρωί). Την στιγμή δηλαδή που γυρνάς στο θάλαμο παγωμένος από το -10 και έχεις την παρακάτω εικόνα:
          Στη μέση του μεγάλου θαλάμου μια μεγάλη ξυλόσομπα με το ιλαρό κιρτινοκόκκινο χρώμα της , έχει συντηρήσει μέχρι αφασίας καμιά 30αριά νοματαίους. Ο θαλαμοφύλακας ντυμένος βαριά πατόκορφα, κι' από πάνω φορώντας τις παλάσκες, είναι πεταγμένος μέσα σε μια ετοιμόρροπη λεπτή καλοκαιρινή πολυθρόνα, και τον "παίρνει" κι' αυτός.
          Οι μισοί ροχαλίζουν βαριά, άλλοι πιο light και άλλοι κουβεντιάζουν στον ύπνο τους με τις κοπέλες τους , μανάδες τους ,πατεράδες , αδελφούς , φίλους...Μια ενορχηστρωμένη συμφωνική ομάδα 30 ανθρώπων σε άλλη διάσταση... Και εσύ το μόνο πού σαν τρελός έχεις ανάγκη (αντί να αρχίσεις να τούς ξυπνάς) είναι να βγάλεις τα άρβυλα και να χωθείς με τα ρούχα κάτω από τις κουβέρτες....
          Και τώρα ας έρθουμε στα πρώτα λόγια του σχολιου σου .
          ...Ο κόσμος δεν θέλει να μάθει ούτε να ξυπνήσει. Όταν του μιλάς για το τι έρχεται σε αντιμετωπίζει σαν ούφο. Ίσως να μην έχω λέγειν ώστε να δώσω στον άλλο να καταλάβει...
          Ξαφνικά ο θάλαμος με τή βοήθεια της φαντασίας και τής τεχνολογίας 3D μεταμορφώνεται και παίρνει τις διαστάσεις, και την ατμόσφαιρα τής καθημερινής μας ζωής, και γίνεται το σπίτι μας, η πολυκατοικία μας, η περιοχή μας , η πόλη μας , η Πατρίδα μας.
          Οι παραπάνω 'άνθρωποι που αποτελούμε α) τον θάλαμο και β) την Πατρίδα , μας έμαθαν να λειτουργούμε "εν κενώ" "κοντά" στην σόμπα και αποστειρωμένοι.
          ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΞΥΠΝΑΝΕ ??
          Κι΄όμως σε ακούνε , σε καταλαβαίνουν (δεν ζουν σε λήθαργο) τούς διαπερνά ρίγος , είναι τρομοκρατημένοι...Αλλά δεν μπορούν να κάνουν ΤΙΠΟΤΑ.
          Νοιώθουν δισυπόστατοι και συνένοχοι με τούς πολιτικούς που τούς "δούλεψαν" τούς εξαπάτησαν, και τώρα νοιώθουν "χειροπόδαρα" δεμένοι ΟΜΗΡΟΙ των εκβιασμών του παρακράτους των κομματικών μηχανισμών, και αισθάνονται την "καυτή" ανάσα των ανείπωτων απειλών τους στο σβέρκο τους...(Εεεεεπ!! που πας εσύ?? Μαζί δε τα φάγαμε???) , δια στόματος αντιπροέδρου της Δημοκρατικής μας κυβέρνησης παρακαλώ!!!!
          Και αρχίζει μετά το μαρτύριο των εξοντωτικών αμφιβολιών.
          ...Λες να απολυθεί ο γιος μου από την τάδε ΔΕΚΟ?
          ...Λες να απολυθεί η κόρη μου από την τάδε τράπεζα?
          ...Λες τώρα να φτύσει αίμα ο γαμπρός μου με την επιχείρηση που μόλις άνοιξε?
          Μαθαίνουμε ότι χρωστάτε και σε τράπεζες? για τα δάνεια του σπιτιού σας και των 2 αμαξιών σας!!
          ...Λες να μετατεθώ στον Εβρο και εκεί να μείνω? Ένας θεός ξέρει πόσο?
          ...Είναι και εκείνο το δικαστήριο που περιμένουμε την απόφαση !
          ...Είναι και ο μικρός μου γιος που ζήτησε μετάθεση από το νησί για την πόλη μας...
          Ακολουθεί ο εξοστρακισμός, η απομόνωση , η απαξία , η μοναξιά. Και μετά συνήθως έρχεται το γκρέμισμα τής οικογένειας , τα διαζύγια οι χωρισμοί. Και ακολουθεί το "πέρασμα" από τις "Μεγάλες πόρτες" όπως τα δικαστήρια , προβλήματα σοβαρά υγείας με νοσοκομεία , Θάνατος.
          Αγαπητέ Μάνο , ίσως να το δούμε λίγο και από την "άλλη" πλευρά?.-

  13. ierofantis avatar
    ierofantis 27/08/2011 09:30:47

    Καλημέρα Αρχαίε,

    Οι Γερμανοί είναι γνωστοί για τις καταπληκτικές μεθόδους αφαίμαξης των λαών και των κρατών που έτυχε να βρεθούν στο διάβα τους.

    Είπες ότι στον Β’ Π.Π., ο Γερμανικός Στρατός δεν είχε επιμελητεία. Ζούσε από τις χώρες που κατελάμβανε. Απόλυτα σωστός.

    Ιστορικά να θυμίσουμε το περιβόητο κατοχικό Μάρκο.

    Χρήμα που κόβονταν αποκλειστικά για το γερμανικό στρατό, συνήθως σε χαρτονομίσματα των 50 μάρκων. Το νόμισμα αυτό δεν είχε καμία σχέση με το σύνηθες Μάρκο που κυκλοφορούσε στη Γερμανία.

    Με αυτό εφοδιάζονταν μόνο οι γερμανικές στρατιές που δρούσαν στις κατακτημένες χώρες και κυκλοφορούσε σε δισεκατομμύρια.

    Οι γερμανοί στρατιώτες το χρησιμοποιούσαν για να αγοράζουν από τις τοπικές οικονομίες διάφορα αγαθά (τσιγάρα, φαγητό, κρασί, ζάχαρη, αλεύρι, και ότι εν πάσει περιπτώσει έμενε στην τοπική κατακτημένη οικονομία μετά από τις αναγκαστικές μαζώξεις αγαθών και σοδειών) και οι μαγαζάτορες της εποχής και οι έμποροι που ακόμη διατηρούσαν τις επιχειρήσεις τους, ήταν υποχρεωμένοι να δέχονται αυτό το νόμισμα και να δίνουν ρέστα σε δραχμές!

    Με τον τρόπο αυτό γεμίζανε την τοπική οικονομία με ένα άχρηστο νόμισμα χωρίς αντίκρυσμα και προσπορίζονταν όλο τον πλούτο της χώρας στο νόμισμά της, το οποίο εισέρρεε στις τσέπες των γερμανών, ως ... ρέστα.

    Τυχόν συσχέτιση με το ... Ευρώ, είναι κακόβουλη...!

  14. Αρματιστής avatar
    Αρματιστής 27/08/2011 09:31:09

    Το χρέος είναι σκοτεινό και μαύρο. Μαύρη μαυρίλα. Μαύρη είναι η νύκτα στα βουνά.
    Αν είναι γνωστό ας ανοίξουν τα βιβλία. Όλα στο φως...
    Να μάθουμε επιτέλους
    Πόσα και ποια είναι τα περιβόητα σουάπς; Ποιοι τα διαχειρίστηκαν;
    Εδώ δεν γνωρίζει κανένας πόσα στοίχισαν οι ΟΑ που έγιναν πριν 7 χρόνια... Πως πληρώθηκαν;
    Γνωρίζει κανένας πόσο στοίχισε το μεγάλο εξοπλιστικό και άκρως προβληματικό εξοπλιστικό πρόγραμμα του Σημίτη, πως πληρώνεται κλπ;

    Γιατί δεν συμφωνούν τα δύο κόμματα να ενημερώσουν το λαό για τα ακριβά αίτια της υπερχρέωσης; Μέσω μιας ανεξάρτητης επιτροπής. Όχι βεβαίως κοινοβουλευτικής... Εδώ άλλα κράτη συγκροτούν ανεξάρτητες δικαστικές επιτροπές για να ερευνήσουν πολέμους...

  15. kaiser de avatar
    kaiser de 27/08/2011 09:31:33

    tous oikologous tous xrisimopoioun gia na ine akribo to petreleo. Antistekonte sth dhmiourgia diulistirion.

  16. Αρματιστής avatar
    Αρματιστής 27/08/2011 09:38:08

    Κάποιοι συνεχίζουν να πιστεύουν στο ευρώ και ότι αυτό είναι ο προθάλαμος της ενωμένης Ευρώπης. Της ομοσπονδιακής Ευρώπης, των ισοτίμων κρατών εθνών και πολιτών. Της Ευρώπης της ελευθερίας και όχι του Δ΄ Ράϊχ... Και αν αποχωρήσουμε από το ευρώ, θα χάσει η βενετιά βελόνι.

    • ierofantis avatar
      ierofantis @ Αρματιστής 27/08/2011 09:48:46

      Φίλε Αρματιστή, ξέρεις τι μου κάνει εντύπωση με το Ευρώ όσο το σκέφτομαι;

      Φτιάξαμε ένα κοινό νόμισμα, κοινώς μια νομισματική ένωση, που το κόβει μια Κεντρική Ευρωπαική Τράπεζα με έδρα τη Γερμανία, με ισοτιμία εισαγωγής των νομισμάτων όλων των άλλων χωρών τέτοια, που να είναι υποπολλαπλάσια του Μάρκου, χωρίς προηγουμένως να έχει δημιουργηθεί η οικονομική και πολιτική ένωση της Ευρώπης (πχ με κοινό Υπουργείο Οικονομικών της Ευρώπης).

      Στο ευρώ όλες οι χώρες "έδωσαν" τη συνεισφορά τους με βάση το κυκλοφορούν εθνικό τους νόμισμα και το αντικατέστησαν με το νέο νόμισμα, το Ευρώ, σε ποσότητα ανάλογη του κυκλοφορούντος εθνικού νομίσματος, χωρίς περιθώριο να κόβουν νέο νόμισμα για να μπορούν να ασκούν οικονομική πολιτική όποτε το απαιτούν οι περιστάσεις και να χρηματοδοτούν την οικονομία τους. Αν΄αυτού, το Ευρώ συνοδεύτηκε και από το Σύμφωνο Σταθερότητας και τις διάφορες άλλες συνθήκες με πρωτη και κύρια το Μάαστριχτ, όπου οι οικονομίες των χωρών του Ευρώ μπήκαν στην πρέσσα του συγκεκριμένου ελλείματος, του πληθωρισμού και άλλων μεγεθών της οικονομίας, οι οποίοι δείκτες, όλως τυχαίως ήταν οι διαχρονικά ισχύοντες στη Γερμανία.

      Μπορεί να κάνω και λάθος, αλλά το ευρώ μου φαίνεται όλο και περισσότερο σαν το κατοχικό Μάρκο, με τη μόνη διαφορά ότι δεν το κυκλοφορεί η ... Wehrmacht, αλλά οι κουστουμάκηδες και γραβατάκηδες της Φρακφούρτης και των Βρυξελλών ενεργώντας στο όνομα του Δ΄ Ράιχ του Γερμανικού Έθνους.

      • Γιάννης Φαίλτωρ avatar
        Γιάννης Φαίλτωρ @ ierofantis 27/08/2011 09:53:43

        Κάτι ανάλογο είχε προσπαθήσει να εφαρμόσει και ο Βάλτερ Φουνκ πριν από καμιά 80αριά χρόνια περίπου, αν δεν κάνω λάθος...

      • Αρματιστής avatar
        Αρματιστής @ ierofantis 27/08/2011 10:20:16

        Φίλε Ιεροφάντη

        Συμφωνώ απόλυτα με αυτά που γράφεις. Ήμουν και εγώ τυφλός και πίστευα τυφλά ότι αφού μπήκαμε στο ευρώ, γίναμε Ευρωπαίοι και από δω και στο εξής θα τρώμε πλέον μόνο μέλι και γάλα. Μέχρι που ήρθε η κρίση και τότε ξύπνησα. Βεβαίως τότε που μπήκαμε στο ευρώ, μια γνωστή μου αριστερή, γεροντοκόρη, με πολύ πλούσια μόρφωση, μου έλεγε ότι θα έρθει η ώρα που θα πούμε τη δραχμή δραχμούλα... και το ευρώ θα μας διαλύσει και γρήγορα μάλιστα και βεβαίως εγώ ο αφελής γελούσα... λόγια των αντιευρωπαίων αριστερών είπα (το γνωστό σύνθημα: "ναι στην Ευρώπη των λαών και όχι των μονοπωλίων" και τελικά είχαν δίκιο) ....

        Αλλά και ευρώ κάτω από μια πολιτική ένωση ανεξάρτητων κρατών (δήθεν ισότιμων), πάλι κατοχικό μάρκο θα ήταν, αφού οι Γερμανοί θα είχαν το απόλυτο κουμάντο.

        Πολιτική ένωση χωρίς δημοκρατική εμβάθυνση, όπου το Ευρωπαϊκό κοινοβούλιο θα έχει αποφασιστικές αρμοδιότητες και τα κεντρικά όργανα διοίκησης της ένωσης (κυβέρνηση) θα εκλέγονται με καθολική ψηφοφορία όλων των Ευρωπαίων πολιτών, θα είναι η ηγεμονία του Δ΄ Ράιχ με μέσο επιβολής το ευρώ. Και τέτοια πολιτική ένωση δεν την θέλουν με κανένα τρόπο τα μεγάλα κράτη.

  17. mlvzero.blogspot avatar
    mlvzero.blogspot 27/08/2011 09:41:42

    Ήθελε να δει το ΔΝΤ να δραστηριοποιείται περισσότερο στο να θέσει αυστηρούς κανόνες για την χρηματοοικονομική ανάπτυξη ώστε να «δούμε τον πλανήτη που θέλουμε».
    Έτσι τουλάχιστον, σύμφωνα με τηλεγράφημα της αμερικανικής πρεσβείας στην Αθήνα που έχει αποκαλύψει το Wikileaks και δημοσιεύει ο Ελεύθερος Τύπος, εμφανιζόταν ο Γιώργος Παπαδρέου, πολύ πριν γίνει πρωθυπουργός.
    Σύμφωνα με το τηλεγράφημα, τον Φεβρουάριο του 2009, ο Γ.Παπανδρέου εμφανίζεται να γνωρίζει πολύ καλά το μείζον πρόβλημα του ελληνικού χρέους.
    Στο ίδιο έγγραφο ο Γ.Παπανδρέου εμφανίζεται να εκφράζει το θαυμασμό του για την οικονομική πολιτική του Μπαράκ Ομπάμα, καταθέτει τη δυσαρέσκειά του για τη γερμανική στάση στην οικονομική κρίση και για την καθυστέρηση της Ε.Ε. στην αντιμετώπισή της. Επίσης, ο Παπανδρέου φέρεται να δήλωνε τότε ότι εφόσον εκλεγεί πρωθυπουργός, προτεραιότητά του θα είναι η αντιμετώπιση της οικονομικής κατάστασης.
    EXEI NA ΠΕΙ ΚΑΤΙ ΤΟ ΠΑΣΟΚ ΓΙΑ ΑΥΤΟ?Η ΘΑ ΤΗΝ ΠΛΗΡΩΣΕΙ ΚΑΝΕΝΑΣ ΑΛΛΟΣ ΠΑΜΠΟΥΚΗΣ?

  18. anonymous avatar
    anonymous 27/08/2011 10:39:00

    Τη συζήτηση την ψάρεψα στο ίντερνετ. Δεν είναι δικά μου αυτά που γράφονται. Έχω κόψει και μερικά ανούσια. Τα παραθέτω απλά με το σχόλιο ότι μάλλον βρισκόμαστε προ οργανωμένου σχεδίου οικονομικής υποδούλωσης όλης της Ευρώπης. Το Γ Ράιχ επιστρέφει.

    Επέστρεψα από Πολωνία μετά απο 3 εβδομάδες παραμονής και ακόμα βρίζω. ...
    Μια χώρα ...ρδέλο από τα έργα για το Euro. Ακόμη και οι ίδιοι οι Πολωνοί μετάνιωσαν για τη μαλακία τους. Δεν έχουμε να φάμε ρεπανάκια για την όρεξη. Κατά τα άλλα βενζίνη περίπου στο 1,30 και απίστευτη ακρίβεια. ...
    Α και κάτι ακόμη. Μέσα σε ένα χρόνο άνοιξαν χιλιάδες κεμπάπ ενώ κλασικό πολωνέζικο ζαπιεκάνκι δύσκολα βρίσκεις! Και οι Πολωνοί συνωστίζονται για τις σαβούρες της KFC και των Mc Donalds... Κάθε χρόνο και χειρότερα...


    Και όχι μόνον ... Τραπεζικό κατάστημα σε κάθε 2η γωνία ... φούσκα στην αγορά ακινήτων ... καλή ζωή με δανεικά ... είναι σαν να βλέπεις την Ρουμανία πρίν από 6-7 χρόνια ή την Ελλάδα πρό ~10ετίας ... Ο θεός να με βγάλει ψεύτη αλλά μάλλον η Πολωνία έχει πάρει ήδη εισιτήριο για το τραίνο της χρεωκοπίας (αλά Ρουμανία, Ελλάδα κτλ)

    Αυτοί είναι ήδη χρεοκοπημένοι και δεν το ξέρουν. Φίλοι Πολωνοί εργάζονται για 10 zl (2,5 ευρώ) την ώρα μαύρα και είναι και ευχαριστημένοι.

  19. σιδεράκιας avatar
    σιδεράκιας 27/08/2011 10:52:32

    Μερικές σκόρπιες σκέψεις....
    Διάβασα κάποια στιγμή μιά ανταπόκριση αμερικανού ρεπόρτερ το 1950 ή '51. Από τότε είχε παρατηρήσει ότι μέρος της βοήθειας από την Αμερική είχε χρησιμοποιηθεί για να κυκλοφορούν οι πλούσιοι με ακριβά αυτοκίνητα. Επίσης έλεγε ότι στόχος ήταν η δημιουργεία μιάς μεταπρατικής οικονομίας στην Ελλάδα παρά μίας που θα βασιζόταν στην παραγωγή αγαθών.
    Η μητέρα μου, Βολιώτισσα, συχνά μου λέει για τα παιδικά της χρόνια, τότε που κάθε Σάββατο όταν η μπουρού σήμαινε τη λήξη της βάρδιας, η πόλη πλημμύριζε ζωή.
    Σταδιακά επήλθε η αποβιομηχανοποίηση, εκεί και σε σχεδόν ολόκληρη τη χώρα. Ας θυμηθούμε την ανύπαρκτη πλέον κλωστοϋφαντουργία της Β. Ελλάδας. Ας θυνηθούμε την Πειραϊκή-Πατραϊκή, τη βιομηχανία ελαστικών, τα περίφημα pony. Δεν έχει μείνει σχεδόν τίποτε.
    Σε δεύτερο χρόνο ακολούθησε η καταστροφή της γεωργικής παραγωγής. Με ποσοστώσεις.....Με επιδοτήσεις που αλλοτρίωσαν την νοοτροπία των ανθρώπων της γης.... Με την εκούσια ΜΗ ύπαρξη εθνικής γεωργικής στρατηγικής - που υπάρχει άλλωστε -, με την υποβάθμιση των αναγκαίων υποδομών για την παραμονή των ανθρώπων στην επαρχία. Γέμισαν τα χωριά με καφέ και μπαρ με αλλοδαπές καλλονές, αποπροσανατόλισαν τον κόσμο και δεν αντιστάθηκε στη μείωση των σχολείων, την υποβάθμιση των νοσοκομείων, φαινόμενο που με πρόσχημα την οικονομική κρίση όσο πάει και γιγαντώνεται.
    Μετά το πρώτο κύμα αστυφιλίας τώρα θέλουν να φέρουν όλους στα αστικά κέντρα. Η απελευθέρωση των ναρκωτικών είναι ακόμη ένα βήμα πως την ολοκληρωτική χειραγώγιση μας.

    Ακούμε διαρκώς για επενδύσεις ιδωτικές, εγχώριων και ξένων "λεφτάδων" για να αναπτυχθεί η οικονομία. Με το συμπάθειο..... ας μας πουν φίλοι Βορειοελλαδίτες πόσα κουφάρια επιδοτούμενων μεγαλοεπιχειρηματιών στέκονται διάσπαρτα να σαπίζουν.
    Ακούμε συνέχεια για την ιδιωτική πρωτοβουλία και την ελεύθερη αγορά και τον ανταγωνισμό που φέρνει ανάπτυξη και τιμολογιακά οφέλη στον καταναλωτή. Πως και δεν τα έχουμε ζήσει αυτά; Που χάνονται; Πως ακριβώς μπορεί ο Ελληνας που θέλει να δημιουργήσει, να δώσει δουλειά, να τα καταφέρει;! Με τι κεφάλαια; Με ποιά ενίσχυση από το κράτος;!

    Η γνώμη μου; Το ίδιο κράτος πρέπει να δημιουργήσει. Να δούμε σε ποιές αγορές θέλουμε να απευθυνθούμε και τι να τους πουλήσουμε. Και να φτιάξει παραγωγικές μονάδες. Ισως σε κάποιους αυτό να ακούγεται πολύ "κουμμουνιστικό", δεν είναι όμως. Κατά την ταπεινή μου άποψη οι ιδιώτες μεγαλοεπιχειρηματίες δεν έχουν κάτι να δώσουν. Το κέρδος είναι σημαντικό αλλά πρέπει να συνοδεύεται από αρετή που ο ιδιώτης μόνο κατ'εξαίρεση μπορεί να επιδείξει.

    Πρέπει να δημιουργηθούν εκ νέου συνεταιρισμοί.....

    πρέπει να "τσακιστούν" οι υπάρχοντες συνδικαλιστικοί φορείς, πηγές διαφθοράς, συνδιαλλαγής, νεποτισμού, ιδιοτέλειας.

    Πολλά πρέπει σε αυτή την ευλογημένη χώρα....

    Και δυστυχώς ο χρόνος τελειώνει...

    • Αρματιστής avatar
      Αρματιστής @ σιδεράκιας 27/08/2011 12:06:32

      Γράφεις:

      "Ακούμε διαρκώς για επενδύσεις ιδωτικές, εγχώριων και ξένων “λεφτάδων” για να αναπτυχθεί η οικονομία"

      Φίλε Σιδεράκια πρόκειται για χοντρό δούλεμα. Καμιά από αυτές τις "επενδύσεις" δεν αφορά παραγωγή αγαθών και προϊόντων. Βεβαίως όλοι διατείνονται ότι δεν παράγεται τίποτε στην Ελλάδα και θα πρέπει να γίνουν επενδύσεις για να αρχίσουμε και πάλι να παράγουμε.
      Κερδοσκοπικά κεφάλαια είναι που ζητούν να επενδυθούν σε σίγουρες δραστηριότητες που βρέξει χιονίσει θα φέρουν έσοδα. Λιμάνια Α/Δ αυτοκινητόδρομοι ενέργεια νερό επικοινωνίες κλπ.
      Τα κεφάλαια αυτά θέλουν να αναλάβουν τον έλεγχο έναντι πινακίου φακής, έτοιμων κρατικών μονάδων (έργων, εταιρειών, επιχειρήσεων, ορυχείων, κατασκευών, οδών, γης, κτιρίων κλπ, όλων αυτών δηλαδή που παρέχουν δημόσιες υπηρεσίες και που θα πρέπει να ανήκουν στον απόλυτο έλεγχο του κράτους), προκειμένου να πωλούν στους πολίτες τα αγαθά που παράγουν, σε ότι τιμή επιθυμούν οι ιδιώτες επενδυτές. Δηλαδή το νερό θα πωλείται ως νεράκι. Μπορεί να δούμε ακόμη να διατεθούν προς πώληση και τα όμβρια ύδατα και ως εκ τούτου να απαγορεύεται η συγκέντρωσή τους σε στέρνες, χωρίς την έγκριση του ιδιοκτήτη των ομβρίων υδάτων μιας περιοχής. Ή να πουληθεί ο αέρας της Αμοργού.
      Όσο περίεργο και αν σου φαίνεται, τα νεοφιλελεύθερα καθίκια, διαθέτουν αχαλίνωτη φαντασία. Εδώ πωλούνται τα δικαιώματα εκπομπής ρύπων...

      Και όλα αυτά αποκαλούνται επενδύσεις και παίζονται στο χρηματιστήριο....

    • Αρματιστής avatar
      Αρματιστής @ σιδεράκιας 27/08/2011 12:16:06

      Γράφει παραπάνω ο Αρχαίος στο άρθρο του:

      "Σύντομα μάλιστα θα υπάρξει μεγάλη επιχειρηματική αποστολή αποτελούμενη από περισσότερους από 100 επιχειρηματίες οι οποίοι σπεύδουν στη νέα Γη της Επαγγελίας, ή αλλιώς στη χώρα που τα πάντα βγαίνουν στο σφυρί"

      Κάποιοι βεβαίως μπορούν να φαντασιώνονται ότι έρχονται για να μελετήσουν τη κατασκευή μονάδων της Μερσέντες, της φοξβάγκεν, της πόρσε της ζήμενς των γιουροφάιτερ κλπ

      Δυστυχώς όμως έρχονται για πλιάτσικο στη Γουατεμάλα της Ευρώπης. Πιστεύω ότι εδώ στην Ελλάδα, θα εξελιχθεί το μεγαλύτερο νεοφιλελεύθερο πείραμα.

      • σιδεράκιας avatar
        σιδεράκιας @ Αρματιστής 27/08/2011 12:44:59

        Αυτό ακριβώς δεν πρέπει να συμβεί Αρματιστή. Εχω αντιληφθεί για τι επενδύσεις μιλάνε. Και τη Suez έχω ακούσει. Γι' αυτό ακριβώς λέω ότι η "σωτηρία" δε θα έρθει από τους ιδιώτες "επενδυτές", μάλλον για εκμεταλλευτές πρέπει να μιλάμε, θα πληρώνουμε και τον αέρα που αναπνέουμε. Τι κι αν προσπαθεί να μας πουλήσει ο Χρυσοχοϊδης τους Γερμανούς επενδυτές;! Δυστυχώς για μας, χάντρες θα μας δώσουν για να πάρουν το χρυσό. Δε βλέπω όμως τον κόσμο να ξυπνάει. Χαμένοι, έντρομοι περιμένουμε την καταστροφή ελπίζοντας να μην πλήξει τον καθένα από εμάς ξεχωριστά.
        Δεν είμαι κουμμουνιστής, δεν είμαι δεξιός, είμαι Ελληνας. Πιστεύω ότι χρειαζόμαστε 5ετή πλάνα, χρειαζόμαστε Ελληνα ηγέτη. Βαδίζουμε ολοταχώς σε υποδούλωση και κανείς δεν λέει τα πράγματα με το όνομά τους. Διάβαζα πριν λίγο στην Welt τη συνέντευξη του προέδρου του κόμματος της Ελευθερίας κι Αλληλεγγύης της Σλοβακίας. Είπε πολλά που δε μας αρέσει να τα ακούμε αλλά είναι αλήθειες. Είπε, κι έχει δίκιο και θάρρος, στο Γερμανό δημοσιογράφο ότι η "διάσωση" της Ελλάδας στην πραγματικότητα διασώζει τις γερμανικές και γαλλικές τράπεζες.
        Ας μην πιάσουμε όλη την επικαιρότητα. Είναι ξεκάθαρο που πάμε. Τα είπε ωραιότατα ο Αρχαιοπτέρυγας. Προσωπικά επιμένω, κεντρικός σχεδιασμός και κρατικές παραγωγικές επενδύσεις και να πάν να κουρευτούν οι ακριβοπληρωμένοι χαρτογιακάδες των Βρυξελλών.

        • anonymous avatar
          anonymous @ σιδεράκιας 27/08/2011 16:21:56

          Διάβασα κάποια στιγμή μιά ανταπόκριση αμερικανού ρεπόρτερ το 1950 ή ’51. Από τότε είχε παρατηρήσει ότι μέρος της βοήθειας από την Αμερική είχε χρησιμοποιηθεί για να κυκλοφορούν οι πλούσιοι με ακριβά αυτοκίνητα. Επίσης έλεγε ότι στόχος ήταν η δημιουργεία μιάς μεταπρατικής οικονομίας στην Ελλάδα παρά μίας που θα βασιζόταν στην παραγωγή αγαθών.

          Καλά και τότε αφού τα λεφτά τα έκαναν αμάξια πως δικαιολογείται το παρακάτω το οποίο επί της ουσίας διαψεύδει την προηγούμενη πρόταση;

          Η μητέρα μου, Βολιώτισσα, συχνά μου λέει για τα παιδικά της χρόνια, τότε που κάθε Σάββατο όταν η μπουρού σήμαινε τη λήξη της βάρδιας, η πόλη πλημμύριζε ζωή.
          Σταδιακά επήλθε η αποβιομηχανοποίηση, εκεί και σε σχεδόν ολόκληρη τη χώρα.

          • σιδεράκιας avatar
            σιδεράκιας @ anonymous 27/08/2011 17:45:46

            Μάλλον δε διαβάζεις σωστά! Στόχος ήταν η μεταπρατική οικονομία, επετεύχθη σταδιακά. Που είναι η αντίφαση σε αυτά που έγραψα; Στα υπόλοιπα δεν έχεις κάτι να σχολιάσεις; Κλασσική περίπτωση. Χρήση μεμονωμένων φράσεων....πολιτικός είσαι;

          • anonymous avatar
            anonymous @ σιδεράκιας 27/08/2011 18:56:52

            Αν ναυπηγεία, χαλυβουργίες, μεταλλευτικές επιχειρήσεις, κλωστοϋφαντουργεία, βιομηχανία τροφίμων, 3 βιομηχανίες παραγωγής ηλεκτρικών συσκευών, ΧΡΩΠΕΙ, κλπ κι όλα αυτά μέχρι το 1981 εσύ τα θεωρείς μεταπρατική οικονομία τότε όντως δεν κατάλαβα καλά. Επίσης τις κοινοτυπίες για τις αλλοδαπές καλλονές έχω βαρεθεί να τις διαβάζω και να τις αντικρούω.

          • σιδεράκιας avatar
            σιδεράκιας @ anonymous 28/08/2011 12:50:38

            Το έγραψες μόνο σου, μέχρι το 1981. Μετά τι έγιναν; Τι είναι η μετατροπή μιάς κοινωνίας ή οικονομίας; Θέμα ημερών;! Οτι να'ναι φίλε μου! Τα γράφεις για να τα γράψεις. Οσο για τις καλλονές είναι αυτό που είναι όσο και να το βαριέσαι.

          • anonymous avatar
            anonymous @ anonymous 29/08/2011 21:09:02

            Αναφερόσουν σε μεταπρατική οικονομία το 1950-51 και ότι τα λεφτά τα έκαναν αμάξια οι πλούσιοι. Σε αντέκρουσα με το επιχείρημα ότι είχαμε παραγωγή. Το τι έγινε μετά το 1981 το ξέρουμε όλοι. Εκείνο που δεν ξέρουμε είναι ότι το 50 και το 60 η Ελλάδα είχε παραγωγή και ότι αυτά που λέγονται για μεταπρατική αστική τάξη εκείνη την περίοδο είναι η προπαγάνδα της αριστεράς η οποία δεν έχει βάση.
            Τώρα για τις γκόμενες διαφωνώ για ακόμη μια φορά. Βαρεθήκαμε τις ανούσιες γενικεύσεις και πομφόλυγες.

  20. αλλενάκι avatar
    αλλενάκι 27/08/2011 11:30:35

    Πολύ καλό άρθρο.

    Λίγα σχόλια μόνο.
    α. "σε αυτό που οι Γερμανοί ιστορικά θεωρούν ζωτικό τους χώρο"...

    Πότε πήραν σειρά στην Ιστορία οι τεύτονες πριν από μας και δεν το ξέρω...
    Ιστορικά... προϋπήρχαμε κάτι χιλιάδες χρόνια στο Χώρο...
    Ο χώρος αυτός είναι ο δικός μα ζωτικός χώρος.
    Αρκεί ματιά στο χάρτη με την Ελλάδα -αλλά και την Ιταλία- να δεσπόζουν επί της Μεσογείου και επί του Αρχιπελάγους... ιστορικά πάντα...
    ..."όποιος ελέγχει την Ελλάδα μπορεί να ελέγξει και την Ανατολή"...

    Της Γερμανίας ο ζωτικός χώρος είναι ο κεντροευρωπαϊκός και τα περίχωρά του.
    Τα περίχωρα του Αnschluss του λεγόμενου...
    Της λείπει η πρόσβαση στη θάλασσα, τι να κάνουμε, και στη Ρωσία λείπει και σε πολλούς άλλους λείπουν άλλα πολλά...

    β. Η ιδέα της Σεισάχθειας - Κήρυξη Χρέους Επαχθούς, κερδίζει έδαφος σε παγκόσμιο επίπεδο:
    Ενδιαφέροντα άρθρα:
    "The idea of Debt Forgiveness gains momentum as an alternative course of action as people argue over the benefits and challenges of both austerity and Keynesian programs"
    "Social Mood and the Concept of Debt Forgiveness"

  21. λαλακης avatar
    λαλακης 27/08/2011 12:01:19

    Τα εχουμε χασει τα λογικα μας στην Ελλαδα.
    Αν θελαμε μπορουσαμε να αρνηθουμε τη διεθνη οικονομικη βοηθεια
    και να γυρνουσαμε στη δραχμη.
    Ομως αυτο δεν εγινε γιατι απλα δεν συμφερει θα γινομασταν Ζιμπαμπουε
    του συντροφου Μουγκαμπε με νομισμα κατοχικης μορφης- 100.000 δρχ
    και βαλε.
    Οι χαζοι κακοι προτεσταντες και καθολικοι Ευρωπαιοι απλα μας δινουν-ακομα
    οξυγονο και ζητουν εξορθολογισμο των δημοσιων δαπανων.
    Την ωρα που ο ξυστρας υπαλληλος ΔΟΥ χτυπαει τριχιλιαρα
    ο συναδελφος του στη Σλοβακια στερηται βασικα αγαθα .
    Και απο τη χωρα αυτη ζηταμε χαμηλοτοκα δανεια για να συνεχισει
    να χτυπα χιλιαρικα ο ξυστρας!!!!

    • Αρματιστής avatar
      Αρματιστής @ λαλακης 27/08/2011 12:25:28

      Εμένα δεν με ρώτησαν τι θέλω. Εσένα σε ρώτησαν;
      Εμένα δεν με ρώτησαν αν θέλω να δανείζομαι από άλλα κράτη. Εσένα;

      Τη προσφυγή στο ΔΝΤ και στα δάνεια από τις χώρες της ΕΕ, το αποφάσισε ο ΓΑΠ μόνος του, σε μια κρίση μεγαλοφυΐας... Αυτό το υπέροχο παιδί με το λυγερόκορμο κορμί και το μυαλό ξουράφι... Αυτός ντεε, που συνεχώς υποστηρίζει ότι έσωσε την Ελλάδα από τη χρεοκοπία και ότι σε λίγο βγαίνουμε από το τούνελ. Το αγόρι που κάνει συνεχώς μεταρρυθμίσεις....

      Αν δεν το έχεις καταλάβει ακόμη... Ρώτησέ τον όμως αν τον δεις, αν έχει καταλάβει τι έχει κάνει....

    • ΔΗΜΟΣ avatar
      ΔΗΜΟΣ @ λαλακης 27/08/2011 16:26:40

      ΤΕΛΙΚΑ ΠΟΙΟΣ ΕΧΑΣΕ ΤΑ ΛΟΓΙΚΑ ΤΟΥ;
      ΑΠΟ ΠΟΥ ΚΑΙ ΩΣ ΠΟΥ ΜΙΛΑΜΕ ΓΙΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ ΑΠΟ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΜΑΣ ΚΑΤΑΚΛΕΨΑΝΕ. ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΜΑΣ ΧΡΩΣΤΑΓΑΝΕ ΜΑΣ ΠΗΡΑΝ ΚΑΙ ΤΟ ΒΟΔΙ.
      ΤΕΛΟΣ ΕΧΕΙΣ ΚΑΤΑΠΙΕΙ ΑΜΑΣΗΤΟ ΤΟ ΠΑΡΑΜΥΘΙ ΤΩΝ ΚΑΛΟΠΛΗΡΩΜΕΝΩΝ Δ.Υ.
      ΑΝΤΙ ΝΑ ΖΗΤΗΣΕΙΣ ΝΑ ΠΛΗΡΩΘΕΙΣ ΚΑΙ ΣΥ ΜΕ ΤΟ ΜΙΣΘΟ ΤΟΥ " ΞΥΣΤΡΑ" ( ΤΟΝ ΖΗΛΕΥΕΙΣ Η ΚΑΝΩ ΛΑΘΟΣ;) ΖΗΤΑΣ ΝΑ ΜΗΝ ΠΛΗΡΩΝΕΤΑΙ ΚΑΙ ΑΥΤΟΣ ΝΑ ΨΟΦΗΣΕΙ Η ΚΑΤΣΙΚΑ ΤΟΥ ΓΕΙΤΟΝΑ ΔΗΛΑΔΗ. ΑΝΤΙ ΝΑ ΖΗΤΑΣ ΝΑ ΠΛΡΩΘΕΙ ΚΑΙ Ο ΣΛΟΒΑΚΟΣ ΥΠΑΛΛΗΛΟΣ ΜΕ ΚΑΝΟΝΙΚΟ ΜΙΣΘΟ, ΖΗΤΑΣ ΝΑ ΜΗΝ ΠΛΗΡΩΘΕΙ ΚΑΝΕΝΑΣ.
      ΩΡΑΙΑ ΛΟΓΙΚΗ .

      • Αυριανιστής avatar
        Αυριανιστής @ ΔΗΜΟΣ 27/08/2011 21:47:39

        Μην ψάχνεις λογική στον συγκεκριμένο σχολιαστή.

      • λαλακης avatar
        λαλακης @ ΔΗΜΟΣ 28/08/2011 09:49:05

        Αγαπητε Δημο

        Τα λεφτα φιλαρακι δεν ειναι πατσαβουρες και χαρτοπετσετες
        να τα μοιραζομε οπως νομιζουν οι ψευτοσοσιαλισταραδες
        ΔΥ.
        Εχεις πολυ θρασος να νομιζεις οτι ο Σλοβακος ειναι κοροιδο που στερειται για να φτιαξει η χωρα του οικονομια σοβαρη ,περασε
        ξερεις η Σλοβακια απο σοσιαλισμο που ολα καποτε ηταν κρατικα.
        Οι μισθοι φιλε ειναι καθρεφτης της παραγωγικοτητας και εχουν αξια. Η Ζιμπαμουε εφαρμοσε τη λογικη κοβω χρημα ανεξαρτητα απο την παραγωγικοτητα της οικονομιας τα κανω ολα κρατικα
        και τωρα πεθαινουν απο χολερα επειδη δεν εχουν λεφτα να χλωριοσουν το νερο.
        Αλλα τα λεγομενα σου επιβαιβεωνουν αυτο που παντα πιστευα:
        Οι περισσοτεροι ΔΥ αδιαφορουν για την οικονομια της πατριδας τους, εχουν το θρασος να ζητουν απο την κοινωνια να τους υπηρετει

        • ΣΚΑΘΑΡΙ avatar
          ΣΚΑΘΑΡΙ @ λαλακης 29/08/2011 07:56:38

          Πέστα λαλάκι γιατί οι νεοέλληνες είναι σαν κακομαθημένα παιδάκια που θεωρούν ότι όλος ο κόσμος τους έχει ανάγκη, τους ψηλεύει και αυτοί αφ'υψηλού να "φιλοσοφούν".

  22. λαλακης avatar
    λαλακης 27/08/2011 12:42:25

    Αγαπητε Αρματιση

    Φιλε εχεις απολυτο δικο δε μας ρωτησε ο Γαπ με δημοψηφισμα οπως οφειλε
    γιατι απλα ηθελε να εξασφαλισει δανεια για την επομενη διετια -οσο διαρκει η θητεια του ωστε να συνεχιστει η χρηματοδοτηση της πρασινης ξυστροστρατιας
    του δημοσιου.
    Σκεφτηκες τι θα συμβει αν σταματησει ο χαμηλοτοκος δανεισμος απο τους κακους της Ευρωπης;
    Θα γυρισουμε στη δραχμη που θα εχει ευτελη αξια διεθνως.
    Αν εισαι φιλε αποφασισμενος να ζεις με ψωμι λαδι και τυρι σε παραδεχομαι.
    Ομως δε νομιζω να συμφωνουν οι ξυστρες του δημοσιου .

    • Χαζούλης avatar
      Χαζούλης @ λαλακης 27/08/2011 14:36:10

      Σύμφωνοι, οι Γερμανοί είναι ένα έθνος που θέλει να αποκτήσει άλλη μια χώρα φιλέτο όπως η Ελλάδα.

      Αλλά μήπως η "απόβαση" έχει ήδη ξεκινήσει εδώ και χρόνια;

      Χιλιάδες γερμανικά προϊόντα έχουν κατακλύσει τις "ψυχές" των Ελλήνων. Να σας πω εγώ παραδείγματα καλών οικογενειών των οποίων στόχος ζωής είναι ένα σπιτικό SIEMENS, 1 αυτοκίνητο MERCEDES για το μπαμπά, 1 VW για το γιόκα που πέρασε στο πανεπιστήμιο, και ένα CORSA για την κόρη...

      Αλλά σύμφωνα με το παραπάνω άρθρο, οι κακοί Γερμανοί ΜΟΝΟ ΘΕΛΟΥΝ από εμάς.
      Εμείς οι καλοί Έλληνες, δε ΘΕΛΟΥΜΕ ΤΙΠΟΤΑ από αυτούς...

      Ξαναρωτάω:
      Μήπως η "απόβαση" έχει ήδη ξεκινήσει εδώ και χρόνια με τη "θέλησή" μας ;

      ΥΓ: Το ότι το άρθρο είναι πολύ κατατοπιστικό δε σημαίνει ότι δεν είναι μονόπλευρο.

      • Χαζούλης avatar
        Χαζούλης @ Χαζούλης 27/08/2011 14:37:14

        Σόρρυ λαλακης, δεν ήταν απάντηση σε εσένα...

  23. Ρήγας Φερραιος avatar
    Ρήγας Φερραιος 27/08/2011 13:22:51

    ΘΑΥΜΑΣΤΕ!!!!!!

    Συνολικά 30 με 35 σχολικά βιβλία Δημοτικών, Γυμνασίων και Λυκείων θα είναι έτοιμα 12 Σεπτεμβρίου-ΠΟΙΕΣ ΛΥΣΕΙΣ ΣΥΖΗΤΑ ΤΟ ΥΠ. ΠΑΙΔΕΙΑΣ
    h**p://www.esos.gr/index.php?option=com_k2&view=item&id=13981:sinolika-30-me-35-sxolika-biblia-dimotikon-gimnasion-kai-likeion-tha-einai-etoima-12-septembriou-poies-liseis-sizita-to-ip-paideias
    ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟ ΡΕΠΟΡΤΑΖ:esos.gr

    Συσκέψεις επί συσκέψεων πραγματοποιεί η υπ. Παιδείας Αννα Διαμαντοπούλου με τα στελέχη της και τη διοίκηση του Οργανισμού Διδακτικών Βιβλίων ,προκειμένου να αναζητηθούν λύσεις ώστε τα βιβλία να είναι το συντομότερο στα χέρια των μαθητών.

    Σύμφωνα με πληροφορίες του esos στις 12 Σεπτεμβρίου

    θα είναι τυπωμένοι περίπου 30 με 35 τίτλοι σχολικών βιβλίων συνολικά του Δημοτικού, Γυμνασίου και Λυκείου ευθύνη η οποία βαρύνει αποκλειστικά τη διοίκηση του ΟΕΔΒ. Οι εκτιμήσεις που υπάρχουν είναι ότι μέχρι το Νοέμβριο οι μαθητές θα παραλαμβάνουν βιβλία.

    Η πολιτική ηγεσία του υπουργείου Παιδείας –που καλείται να βγάλει τα «κάστανα» από τη φωτιά , για τα σχολικά βιβλία που δεν θα παραδοθούν στους μαθητές έχει ήδη συζητήσει δύο λύσεις:

    Α. Να δοθούν φωτοτυπίες στους μαθητές

    Β . Να γίνει αναπαραγωγή των σχολικών βιβλίων σε DVD

    Ηδη το υπουργείο Παιδείας αναζητά το κόστος και των δύο λύσεων , προκειμένου να ζητήσει τα σχετικά κονδύλια και να δοθούν στις σχολικές Επιτροπές .

    Στις συσκέψεις που πραγματοποιούνται στο υπουργείο Παιδείας, σύμφωνα με πληροφορίες, «έπεσε» και η πρόταση από στέλεχος να «επιστρατευθούν» τα στρατιωτικά τυπογραφεία για την επίσπευση της εκτύπωσης των βιβλίων, με την συνομιλητές του έσπευσαν να τη σχολιάσουν ειρωνικά.

    Ένα από τα θέματα που θα απασχολήσει, ιδιαιτέρως, τη σύσκεψη της Δευτέρας της υπουργού με τους Περιφερειακούς Διευθυντές είναι τα σχολικά βιβλία.Η κ. Διαμαντοπούλου αναμένει με ιδιαίτερο ενδιαφέρον τις προτάσεις των Περιφερειακών Διευθυντών Εκπαίδευσης

  24. Orestios avatar
    Orestios 27/08/2011 14:28:37

    I have information that #Alpha bank and #Eurobank in #Greece have just agreed on a merger, to be announced tomorrow.

  25. ΝΤΑΝΤΟΝ avatar
    ΝΤΑΝΤΟΝ 27/08/2011 15:25:36

    Χωρίς λόγια ...

    John Perkins - Confessions Of An Econimic Hitman.mp4
    http://www.youtube.com/watch?v=uF7NL3YKJqA

    John Perkins: H εξομολόγηση ενός οικονομικού δολοφόνου
    http://www.youtube.com/watch?v=WDrKlVX1B0Q&feature=related

    Naomi Klein (Greek subs) how Russia & China became neoliberal (IMF / Shock Doctrine)
    http://www.youtube.com/watch?v=B7dP_jjOpE8
    Naomi Klein - The Shock Doctrine - Part 1 of 6
    http://www.youtube.com/watch?v=Ka3Pb_StJn4

    Το δόγμα του σοκ - the shock doctrine [Greek subs]
    http://www.youtube.com/watch?v=jP6JpWYBlNY

  26. Φακ Κωστας avatar
    Φακ Κωστας 27/08/2011 15:37:38

    Συγχαρητήρια για το άρθρο...
    Ο αρχαιοπτέρυγας παρουσιάζει με ωμό και κυνικό τρόπο την πραγματικότητα....

    Υπάρχει και εναλλακτική...το "πρασινο" τραλαλά του ΓΑΠ...μιλά για εξοικονόμηση ενέργειας σε ανθρώπους που μετά βίας πλέον έχουν ένα πιάτο φαγητό...σαν να μιλάς σε αφρικανούς για τις κακές συνέπειες της ανεβασμένης χολυστερίνης...ή σαν τον καταπληκτικό δημοσιογράφο (που θεωρείται και φοβερά ποιοτικός) που σε χανσενικό με παραμορφωμένα μέλη τον συμβουλεύει για λόγους υγείας να κόψει το τσιγάρο.....

    Το άρθρο αναδεικνύει την ανάγκη για νέο πολιτικό λόγο: Χίλιες φορές είναι καλύτερη η διατύπωση μιας πικρής αλήθειας, από την παράθεση πολιτικών "οραμάτων" που τελικά εξυπηρετούν μόνο τους "οραματιστές"...

  27. James Winona avatar
    James Winona 27/08/2011 16:06:50

    Akousa ton GAP na milaei Ellinika, kai parathrhsa na leei : DANEIES KATASTASEIS anti DANEIAKES KATASTASEIS. Lypiron na akous ton Prothypourgo sou na milaei Kalabournezika.
    Defteron, aporw giati h ND den ypenthimizei ston Ellhniko Lao oti epi KK II
    otan h Ellas eixe toses pyrkagies, o GAP ourliaze gia tin anikanothta ths tote kyvernhsews, kai twra , h ND kanei thn papia.
    Apla, kanw mia erwtisi, alla den perimenw kammia apanthsh apo anthrwpous
    pou einai poulhmenoi gia ma karekla.

  28. αχιλλεας avatar
    αχιλλεας 27/08/2011 16:28:33

    Αν δεν κανω λαθος την cosmote την εχει ο ΟΤΕ-γερμανοι.Ξερετε τι κανουν?μας αφαιρουν ,δηλαδη μας κλεβουν 1 ευρω καθε μερα χωρις αιτημα μας και μας συνδεουν με intrnet. Για υπολογιστε ποσα εκατομμυρια μας ΚΛΕΒΟΥΝ?και κανεις δεν κανει τιποτα. Κανω επισημη καταγγελια να δω αν καποιος υπευθυνος ασχοληθει.Η ανεξαρτητη αρχη τηλεπικοινωνιων μου εκλεισε το τηλεφωνο οταν τους ειπα ποιος εχει το πανωχερι αυτοι η αυτη.

    • σιδεράκιας avatar
      σιδεράκιας @ αχιλλεας 27/08/2011 18:47:32

      Επειδή έτυχε σε γνωστό, όταν πήγε και διαμαρτυρήθηκε, του είπαν ότι φταίει το λογισμικό του κινητού κι ότι κάνει κάθε μέρα ενημέρωση....Παρ τ'αυγό και κούρευτο....

    • Χρήστος avatar
      Χρήστος @ αχιλλεας 28/08/2011 18:53:53

      Με ποιον τρόπο ακριβώς μας συνδέουνε στο ίντερνετ;

  29. Μ.Π avatar
    Μ.Π 27/08/2011 16:28:51

    @ ΣΙΔΕΡΑΚΙΑ: +1000000000000

  30. Ο Θείος avatar
    Ο Θείος 27/08/2011 17:54:08

    Ιδού τι φρέσκο λέει σήμερα ο τέως αντικαγκελλάριος και Υπουργός Εξωτερικών Joschka Fischer, κάνοντας έναν καταιγιστικό και εξ ολοκλήρου απορριπτικό απολογισμό της εξωτερικής πολιτικής της σημερινής δεξιάς Γερμανικής κυβέρνησης:
    "Ο δρόμος για μιά Ένωση αναδιανομής είναι αναπόφευκτος. Χρειαζόμαστε περισσότερη σύγκλιση και ολοκλήρωση. Στο τέλος πρέπει να φθάσουμε στις Ενωμένες Πολιτείες της Ευρώπης".
    Μετά πλεκει το εγκώμιο του Χέλμουτ Κόλ, ο οποίος άσκησε πάλι εξίσου καταιγιστική κριτική στην Ευρωπαική πολιτική της σημερινής δεξιάς κυβέρνησης "C"DU/FDP. Και επιμένει ότι η Γερμανική αποχή στον ΟΗΕ για τη Λιβύη, ο εθνικολαïκίστικος Sonderweg (Γερμανικός ξεχωριστός δρόμος) "είναι το μεγαλύτερο φιάσκο από την ίδρυση της Ομοσπονδιακής Γερμανίας".
    Το συμπέρασμά μου: Οι ονειρώξεις της ευρωσκεπτικιστικής εθνικο-λαïκουριάς, Γερμανικής, Ελληνικής, Ολλανδικής, Σλοβακικής, Αλασκάνικης ή Μαλτέζικης, έχουν ημερομηνία λήξης κοντινή. Η πραγματικότητα είναι αμείλικτη και δεν συγχωρεί αλμπάνηδες τύπου Βέστερβέλλε. Και ο Fischer είναι γνωστός ρεαλιστής, ο αρχι-realo par excellence.
    "Γερμανική Ευρώπη" δεν πρόκειται να υπάρξει. Ποτέ, αυτό είναι μια νεφελοκοκκυγία. Αλλά η Γερμανία, μετά το 1945, "αυτοκαταδικάστηκε" να είναι Ευρωπαική και έτσι θα είναι. Όλο και περισσότερο.
    h**p://www.spiegel.de/politik/deutschland/0,1518,782882,00.html

  31. Ο Θείος avatar
    Ο Θείος 27/08/2011 18:04:37

    "Ωμότητα και κυνικότητα" σου καταλογίζουν μερικοί σχολιαστές, φίλε Αρχαίε, αλλά ο πραγματικά ωμός και κυνικός είναι όπως βλέπεις, ο αρχιρεάλο Γιόσκα.
    "O Transferunion είναι αναπόφευκτος". Χα χα, έτσι λέει, ακριβώς. Το ανάθεμα κάθε Γερμαναρά εθνικολαïκιστή νεοφιλελεύθερου, golden boy ή μικροαστού χαμηλής μόρφωσης, είναι αναπόφευκτο, λέει. Τους πατά στο σβέρκο, αυτός, ο πιό δημοφιλής Γερμανός πολιτικός μετά τον Αντενάουερ! Τους δίνει μιά γροθιά στο στομάχι για να συνέλθουν! "Μετανοείτε"! Γιατί άραγε τώρα, αυτή τη στιγμή ;
    Πιθανότατα πέφτει η Μέρκελ, σύντομα. Έρχεται το κοκκινο-πράσινο. Γι αυτό τώρα μιλά τόσο ωμά και κυνικά ο Γιόσκα.

    • Αυριανιστής avatar
      Αυριανιστής @ Ο Θείος 27/08/2011 21:53:34

      Βρε Θείο μου, εδώ και σχεδόν ένα χρόνο προβλέπεις πτώση της Μέρκελ, "και σύντομα". Και πτώση δεν βλέπω. Μήπως αυτά προκύπτουν απλώς από ευσεβείς πόθους για μια εις τα καθ' ημάς πρασινορόζ συγκυβέρνηση;

      • Ο Θείος avatar
        Ο Θείος @ Αυριανιστής 28/08/2011 14:40:22

        Έ, δεν έχεις καθόλου, μα καθόλου υπομονή, σύντροφε!
        Η κυβέρνηση "C"DU/FDP σχηματίστηκε το Νοέμβριο του 2009, ένα μήνα μετά την κυβέρνηση που σχημάτισαν εδώ τα πασόκια. Ούτε νήπιο διχρονίτικο δεν έγινε ακόμα.
        Για περίμενε λίγο, να δούμε, θα προλάβει να διχρονίσει ή όχι;
        Παίζεται, του λόγου μου στοιχηματίζω ότι θα προλάβει, αλλά στο τσάφ! Και έχει πολύ ρίσκο η πρόβλεψη αυτή.
        Δυό χρόνια κυβέρνηση και τη γλωσσόφαγα κι εγώ, χα χα, μαζί με τους δύο Χέλμουτ, τον Γιόσκα και άλλους συνταξιούχους !

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.