#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
10/06/2011 08:12
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Το Μεσοπρόθεσμο αποτελεί Casus Belli…




Διάβασα το Μεσοπρόθεσμο πρόγραμμα. Πρόκειται για μια θεραπεία «Σοκ και Δέους»!  Αναρωτιέμαι, έχει πλέον κανένα νόημα η κριτική; Πολύ φοβούμαι ότι εξελίξεις μας έχουν ξεπεράσει.

Ένα πρόγραμμα που στο τέλος του καταλήγει σ’ ένα δημόσιο χρέος της τάξεως των 501 δις ή 198% του ΑΕΠ, απορώ με τι θράσος το παρουσιάζουν στη Βουλή και ζητούν την ψήφισή του;

Παραθέτω δυο ακόμα στοιχεία για να συνειδητοποιήσουμε το μάταιο του σχεδιασθέντος εγχειρήματος:

-Οι τόκοι που πρέπει να καταβάλλει ετησίως το δημόσιο  από 16 δισ. ευρώ εφέτος,  θα ανέλθουν στα 28 δισ. ευρώ το 2015!!!

-Το ετήσιο δημοσιονομικό έλλειμμα , από τα  23,5 δισ ευρώ, θα ανέλθει στα  36 δισ. ευρώ το 2015!

Δηλαδή, το Μεσοπρόθεσμο επιδεινώνει τα προβλήματα τα οποία σχεδιάστηκε να λύσει! Με άλλα λόγια αυξάνει και το χρέος και το έλλειμμα!

Και αναρωτιέμαι: υπάρχουν βουλευτές του ελληνικού κοινοβουλίου, που θα το υπερψηφίσουν; Περιμένοντας τι;

Πρόκειται για μια μάταιη προσπάθεια

Το Μεσοπρόθεσμο έχει τρία βασικά προβλήματα:

Πρώτον: στηρίζεται σε λάθος παραδοχές που καθιστούν  βέβαιη την αποτυχία του.  (μήπως τελικά οι ιθύνοντες νόες του εκεί στοχεύουν;) Το χειρότερο είναι ότι και η …επιτυχία του θα είναι τραγωδία. Ήδη τα στοιχεία του πρώτου εξαμήνου  είναι εφιαλτικά:  ύφεση 5,5% και ανεργία 16,2%

Δεύτερον: διαλύει την ελληνική κοινωνία. Τα μέτρα που προβλέπει είναι αβάσταχτα και πλήττονται βάναυσα τα μεσαία και ευπαθή τμήματα της ελληνικής κοινωνίας. Με πάνω από ένα εκατομμύριο ανέργους, πρόσθετους φόρους, παράλληλη μείωση μισθών και συντάξεων, είναι δυνατόν να διατηρηθεί η κοινωνική συνοχή.

Τρίτον: προβλέπει τη  ρευστοποίηση  περιουσιακών στοιχείων του δημοσίου, με ασαφείς, αλλά σύντομες διαδικασίες, έναντι ευτελούς τιμήματος. Η Ελλάδα προσφέρεται βορά στα νύχια των κερδοσκόπων.

Τέλος,  η κυβέρνηση Παπανδρέου που έχει αναλάβει την ευθύνη υλοποίησης του προγράμματος, βαρύνεται και ευθύνεται με την παταγώδη αποτυχία του Μνημονίου Ι. Με τι εχέγγυα μας ζητούν να τους εμπιστευτούμε ότι θα τα καταφέρουν με το Μνημόνιο ΙΙ;

Τα ψέματα  τελείωσαν.

To Mεσοπρόθεσμο  του κ. Παπανδρέου αποτελεί casus belli.

Τα κόμματα και οι βουλευτές πρέπει να αναλάβουν τις ευθύνες τους απέναντι στην ιστορία και το μέλλον της πατρίδας μας. Το ίδιο και οι πολίτες.

Ο Αρμαγεδδών είναι προ των πυλών. Θα  ανοίξουμε;

Κ.Ρ.

ΣΧΟΛΙΑ

  1. ΕΛΛΑΣ avatar
    ΕΛΛΑΣ 10/06/2011 08:35:15

    Tα δάνεια είναι αέρας, οταν δεν έχουν εμπράγματες εγγυήσεις!
    Η προσπάθεια που καταβάλλεται είναι ο ….αέρας, να αποκτήσει στέρεα βάση!

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ ΕΛΛΑΣ 10/06/2011 09:03:53

      To Mεσοσπρόθεσμο οδηγεί σχεδόν νομοτελείακά τη χώρα σε πτώχευση και μάλλον σε.... μη ελεγχόμενη πτώχευση.
      Ετσι,όπως διαμορφώνεται το χρέος είναι πλέον μη βιώσιμο.

      • ΒΠ avatar
        ΒΠ @ Κώστας Ροδινός 10/06/2011 12:37:15

        ΜΙΑ ΔΙΟΡΘΩΣΗ:

        Γράφετε: "To Mεσοπρόθεσμο του κ. Παπανδρέου αποτελεί casus belli"

        Το ΟΡΘΟΝ, νομίζω ότι είναι:

        "To Mεσοπρόθεσμο ΚΑΙ Ο κ. Παπανδρέου αποτελΟΥΝ casus belli".

      • Νίκος Αργεάδης avatar
        Νίκος Αργεάδης @ Κώστας Ροδινός 10/06/2011 15:15:10

        Κώστα, όπως είχα γράψει προ "αμνημονέυτων σχολίων", μας "σωζουν" ξανά. Νομίζω ότι το βασικότερο χαρακτηριστικό των ΕλληνόΦΟΝΩΝ νεοταξιτών είναι ότι πιστεύουν στα ίδια τους τα ψέμματα. Αφ΄ης στιγμης συμβεί αυτό, δεν υπάρχει περίπτωση να το παραδεχτούν. Μικάμε για ανθρώπους πιο επικίνδυνους και από την χούντα του Ιωαννίδη.

        • Κώστας Ροδινός avatar
          Κώστας Ροδινός @ Νίκος Αργεάδης 11/06/2011 11:05:27

          Καλημέρα Νίκο,
          θέλουν να τα πιστεύουν!
          Εχει γίνει πλέον αυτοεκπληρούμενη προφητεία!

    • kopritis avatar
      kopritis @ ΕΛΛΑΣ 10/06/2011 18:05:15

      http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=p-1a06fDQro#at=187
      ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΑΝΤΙΠΟΛΙΤΕΥΣΗ

  2. anonymous avatar
    anonymous 10/06/2011 08:40:20

    Να παρουνε τα δάνεια τους και να φύγουνε, δεν τους θέλουμε, Πασόκους και Δανειστές

    • ΕΛΛΑΣ avatar
      ΕΛΛΑΣ @ anonymous 10/06/2011 08:42:00

      Έτσι όπως εξελίσσονται τα πράγματα, η Αργεντινή του 2002 σύντομα θα μοιάζει με παράδεισος μπροστά στην Ελλάδα του 2011

  3. spiros avatar
    spiros 10/06/2011 08:41:48

    Κώστα Καλημέρα όσο μπορεί να είναι.
    Με πρόλαβες στις παρατηρήσεις και επισημάνσεις επί του μεσοπρόθεσμου.
    Έχουμε λανθασμένες παραδοχές άρα καταλήγουμε σε λάθος συμπεράσμα. Είναι άξιο απορίας όταν είναι σχεδιασμένο για την μείωση του ελλείματος στο τέλος το διατηρεί στα ίδια επίπεδα. Αν δε συνδυάσεις την αντίδραση στο Ζάπειο ΙΙ ,( ανεβάζει το έλλειμα στα 36 δισ), τα μέτρα αυτά που το οδηγούν ; Άρα δεν αποτυγχάνει; Άρα δεν εξαπατά; Επίσης ένα κείμενο το οποίο είναι έκθεση ιδεών όχι μόνο δεν ωραιοποιεί αλλά προβλέπει χειρότερα . Ούτε έκθεση ιδεών δεν μπορούν να γράψουν;
    Επιπλέον παρατήρησα ότι πάρχει μια χαλαρότητα στις κινήσεις των κυβερνόντων απολύτως ανεξήγητη. Καλιεργείται φόβος με τις ανακοινώσεις των Ευρωπαίων ενώ στην Κυβέρνηση όλα κυλούν καλώς. Περέργο κλίμα.

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ spiros 10/06/2011 13:47:14

      Σκοπίμως δημιουργούν κλίμα για να κάμψουν τις αντιδράσεις.
      Το πρώτο μέρος είναι όντως ...έκθεση ιδεών και ...επιθυμιών.
      Εικονική πραγματικότητα.

  4. ΕΛΛΑΣ avatar
    ΕΛΛΑΣ 10/06/2011 08:44:08

    Απίστευτο. Το Μεσοπρόθεσμο πρόγραμμα αποκαλύπτει έναν εφιάλτη που δεν έχει προηγούμενο. Σύμφωνα με την πρόβλεψη το χρέος της χώρας το 2015 θα φτάσει τα 501 δισ. ευρώ ή το 198% του ΑΕΠ σε περίπτωση που συνεχιστεί το ίδιο τροπάρι της οικονομίας.

    • ψυχραιμια avatar
      ψυχραιμια @ ΕΛΛΑΣ 10/06/2011 09:25:30

      Δεν λεει αυτο.Εκεινο που γραφει ειναι οτι θα φθασει στο υψος αυτο ΧΩΡΙΣ το μεσοπροθεσμο και ειναι απαραιτητο για να περιορισθει στο 150%.

      • Κώστας Ροδινός avatar
        Κώστας Ροδινός @ ψυχραιμια 10/06/2011 11:01:25

        Δηλαδή Ψυχραιμία εσύ πιστεύεις οτι με το best case senario το χρέος θα φτάσει στο 150% του ΑΕΠ, αλλά και πάλι θα είναι μεγαλύτερο από το 2009.
        Τότε για ποιό λόγο να υποστούμε όλα αυτά τα μέτρα;
        Για να μεγαλώσουμε το χρέος;

        • ψυχραιμια avatar
          ψυχραιμια @ Κώστας Ροδινός 10/06/2011 11:24:30

          Γιατι ετσι οπως τα εκανε ο Παπανδρεου στους πρωτους μηνες της εξουσιας του δεν κανονιζει αυτος πια την πολιτικη αλλα οι δανειστες.
          Και οι δανειστες ζητουν τη γρηγορη μειωση του ετησιου ελλειμματος και ακομη του εμπορικου ισοζυγιου και ας παει το χρεος πανω.Σε αλλο ποστ γραφεται οτι η Ιταλια εχει 120% χρεος και η Ιαπωνια 220%.
          Αν μια χωρα εχει ισοσκελισμενο προυπολογισμο και ισοζυγιο θεωρειται αξιοπιστη.Βεβαια στην περιπτωση μας το κουρεμα δεν αποφευγεται.Θα γινει το 2013 και θα μπουμε στο μονιμο μηχανισμο.Αυτο βλεπω εγω να ειναι το σχεδιο.

          • ΑΓΙΟΣ ΠΕΙΡΑΙΩΤΗΣ avatar
            ΑΓΙΟΣ ΠΕΙΡΑΙΩΤΗΣ @ ψυχραιμια 10/06/2011 12:24:08

            ΜΗΝ ΣΥΓΚΡΙΝΕΤΕ ΑΣΥΓΚΡΙΤΑ ΚΑΙ ΕΠΙΔΕΙΝΩΝΕΤΕ
            ΤΗ ΣΥΓΧΥΣΗ. ΣΤΗΝ ΙΑΠΩΝΙΑ ΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ ΧΡΕΟΣ
            ΕΙΝΑΙ ΕΣΩΤΕΡΙΚΟ ΔΗΛ.ΣΤΙΣ ΙΑΠΩΝΙΚΕΣ ΤΡΑΠΕΖΕΣ.

    • Δήμος avatar
      Δήμος @ ΕΛΛΑΣ 10/06/2011 14:57:12

      Τα νούμερα είναι πάλι άσχημα στο καλύτερο σενάριο, αλλά δεν είναι αυτά του άρθρου.

      Καλό σενάριο = αποκρατικοποιήσεις και πώληση δημόσιας περιουσίας. Έχουμε και λέμε, από τους πίνακες.

      2015

      Ανεργία 13,6% (από 9% το 2009)

      Χρέος 351,356 δις ή 139,5% του ΑΕΠ (από 127,1% το 2009)

      Έλλειμμα 1,1% του ΑΕΠ (ΑΕΠ 251,9 δις)

      Σημειωτέον, δεν έχουν βάλει το νέο δάνειο στο σενάριο. Έτσι, αν πάρουμε τα ποσά που ακούγονται, μαζί με τους τόκους το χρέος θα φτάσει το ΜΙΣΟ ΤΡΙΣ.

      Να το ξαναπούμε;

      ΜΙΣΟ ΤΡΙΣ.

      Αυτό το χρέος, ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΙΜΟ. Μπαίνουμε σε φαύλο κύκλο, μετά θα παίρνουμε από τις αγορές για να ξεπληρώσουμε τα παλιά και θα είμαστε ΜΙΑ ΖΩΗ ΥΠΟΧΕΙΡΙΑ, ενώ ΘΑ ΕΧΟΥΜΕ ΞΕΠΟΥΛΗΣΕΙ ΤΑ ΠΑΝΤΑ.

      ΔΕΝ πρέπει να περάσει το Μεσοπρόθεσμο, ΠΑΣΗ ΘΥΣΙΑ.

  5. Γιάννης Φαίλτωρ avatar
    Γιάννης Φαίλτωρ 10/06/2011 08:50:00

    Κατ' αρχήν καλημέρα. Αφού διάβασες το Νέο Μνημόνιο και κατάφερες και διατήρησες αλώβητη την ψυχική συο υγεία, είναι κάτι θετικό.
    Κατά δεύτερον, τα πολλά λόγια είναι φτώχεια πια. Αυτή η κυβέρνηση πρέπει να φύγει. ΑΜΕΣΑ. Δύο τρόποι υπάρχουν. Ο συνταγματικός, που σημαίνει ΕΚΛΟΓΕΣ. Τον άλλο δρόμο ούτε που θέλω να τον σκέφτομαι.
    Την Κυριακή πρέπει να βουλιάξει η Αθήνα. Και νομίζω ότι ήρθε ώρα για τη Μεγάλη Επίθεση. Νομίζω ότι καταλαβαινόμαστε.

    • ΕΛΛΑΣ avatar
      ΕΛΛΑΣ @ Γιάννης Φαίλτωρ 10/06/2011 09:07:57

      Το μέγα έγκλημα του παπανδρεϊσμού ήταν ο εθισμός του έλληνα στο άκοπο,στην ήσσονα προσπάθεια και στο ότι μετέτρεψε την “μίζα” σε “λαϊκή κατάκτηση”.Ετσι υλοποιήθηκε το σύνθημα “ο λαός στην εξουσία”.Και δυστυχώς η νοοτροπία αυτή δεν συμμαζεύεται γιατί τακτοποιεί πολύ κόσμο και έτσι έχεις ανά πάσα στιγμή έτοιμο κομματικό στρατό.

      • ΑΓΙΟΣ ΠΕΙΡΑΙΩΤΗΣ avatar
        ΑΓΙΟΣ ΠΕΙΡΑΙΩΤΗΣ @ ΕΛΛΑΣ 10/06/2011 15:17:22

        BEBAIΑ,ΔΙΟΤΙ ΝΟΜΙΖΟΥΝ ΟΛΟΙ ΟΤΙ Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΕΙΝΑΙ ΕΞΟΥΣΙΑ,
        ΟΠΟΤΕ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΔΟΥΛΕΥΟΥΝ ΟΛΟΙ ΟΙ ΥΠΟΛΟΙΠΟΙ
        ΚΑΙ ΑΥΤΗ ΤΗ ΝΟΟΤΡΟΠΙΑ ΕΙΝΑΙ ΚΥΡΙΩΣ ΤΩΝ ΣΥΝΔΙΚΑΛΙΣΤΩΝ.

    • kiki avatar
      kiki @ Γιάννης Φαίλτωρ 10/06/2011 09:27:34

      Καλημερα Φαιλτωρα, και Ποδινε,
      μεσα σε ολον αυτον τον ορυμαγδο των μετρων που ξεραμε οτι θα ερθουν αλλα παρ ολα αυτα μας αφησαν και ολιγον εως πολυ αφωνους, ακουστηκε και κατι αλλο εξ ισου ανατριχιαστικο οτι θα κανει και ανασχηματισμο και αλλαγες στα υπουργεια, αντε καινουργια ονοματα στα κτιρια και τα επιστολοχαρτα, και διαφορες αλλες αηδιες.
      Το εξωφρενικο ειναι που ακουσα οτι θα κανει ΕΝΑ υπουργειο Εσωτερικων-Εξωτερικων και κατι αλλο μαζι.
      Με συγχωρειτε αλλα νοιωθω πνιγμενη, σαν να μου βαλαν ενα σφυκτηρα στον λαιμο να με πνιξουν,
      Ναι την Κυριακη ειναι η τελευταια μας ευκαιρια.

    • Αρματιστής avatar
      Αρματιστής @ Γιάννης Φαίλτωρ 10/06/2011 10:01:17

      Συμφωνώ και επαυξάνω. Όλοι στις πλατείες. Όχι μόνο τη Κυριακή, αλλά και τη Τρίτη και τη Τετάρτη. Διαδώστε το μήνυμα σε φίλους συγγενείς στο διαδίκτυο. Η τύχη της Ελλάδας βρίσκεται στα χέρια των Ελλήνων.

  6. archaeopteryx avatar
    archaeopteryx 10/06/2011 09:00:36

    Το μεσοπρόθεσμο μεγιστοποιεί την απομύζηση μετρητών και την εγγραφή υποθηκών, πριν την νομοτελειακά αναπόφευκτη στάση πληρωμών. Για αυτό, στάση πληρωμών. Τώρα, και με δική μας πρωτοβουλία , τουλάχιστον να περισώσουμε ότι λίγο ξύγκι έχει μείνει.

    • ΕΛΛΑΣ avatar
      ΕΛΛΑΣ @ archaeopteryx 10/06/2011 09:10:56

      ΑΠΟ ΤΟ ΜΟΛΩΝ ΛΑΒΕ ΣΤΟ ΠΟΛΩΝ ΛΑΒΕ

  7. παρατηρητής avatar
    παρατηρητής 10/06/2011 09:01:27

    " Άχρηστους και ανίκανους " αποκάλεσε τους Έλληνες ο ΓΑΠ σύμφωνα με το σημερινό τίτλο στο πρωτοσέλιδό του ο Αδέσμευτος Τύπος. Είπε ο γάιδαρος το πετεινό κεφάλα... Προς Θεού μη προλάβει και φύγει έξω... Να του δείξουμε την ευγνωμοσύνη μας του κυρίου ¨υπάρχουν λεφτά¨ ( με τόκο και ξεπούλημα της Ελλάδας εννοούσε , με απίστευτη ύφεση και ανεργία , αλλά αυτά είναι λεπτομέρειες... το θέμα είναι ότι λεφτά υπάρχουν ).

    • Αίθρα avatar
      Αίθρα @ παρατηρητής 10/06/2011 11:10:02

      Πράγματι, από εχθές κυκλοφορεί στο Διαδίκτυο η είδηση.

  8. Pikis avatar
    Pikis 10/06/2011 09:07:54

    Ο ΓΑΠ έχει βάλει σκοπό να μας αποδεικνύει κάθε μέρα ότι είναι ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟΣ. Το ίδιο και το μαντρί του. Πρέπει να γίνει άμεσα διάγγελμα Σαμαρά με πλήρη εξήγηση της κατάστασης και πάνω από όλα ειλικρίνεια. Θέλει να αναλάβει ή δεν θέλει; Μπορεί με αυτούς που έχει ή δεν μπορεί; Ακόμα και η παραδοχή αδυναμίας είναι αντρίκια και πατριωτική στάση.
    Οδεύουμε σε τραγωδία με σύντομα αποτελέσματα. Από τον Αύγουστο-Σεπτέμβριο θα αρχίσει η σκληρή πραγματικότητα και δεν ξέρω αν θα μπορεί να σταθεί πολιτικός λόγος από τον Σαμαρά ή οποιονδήποτε άλλο.

    Κάθε ημέρα που μένει ο ΓΑΠ στην εξουσία είναι μια ημέρα εθνικού πένθους.

  9. geopan avatar
    geopan 10/06/2011 09:12:35

    Καλημέρα.Άντεξα και διάβασα το μεσοπρόθεσμο..Πιστεύετε ότι αρκούν πλέον αυτές οι "γιορτούλες" στο Σύνταγμα;Έχουμε καταλάβει ότι μας διαλύουν με σχέδιο;Αλλά ο χειρότερος εφιάλτης είναι ότι αυτός ο ημιπαράφρονας τουρίστας 8α το πάει μέχρι το 2013 θα κάνει εκλογές και θα τις κερδίσει..γιατί τελικά οι Έλληνες είναι παστόκοι..Τους αρέσει το γα...ι αρκεί να είναι σοσιαλιστικό..

  10. o βουνίσιος avatar
    o βουνίσιος 10/06/2011 09:18:15

    Εδώ και αρκετά χρόνια βασικός παράγοντας δημιουργίας δομικών ανισορροπιών στην ελληνική οικονομία είναι το υψηλό εξωτερικό χρέος ως αιτία και ως αποτέλεσμα.
    Η δομή της παραγωγής και η υποχρηματοδότηση- ενεργοποίηση δημιουργικών πρωτοβουλιών της κοινωνίας έχει επίσης σημαντικό μερίδιο στην παραγωγή χρέους καθώς ο σχεδιασμός δεν έλαβε ποτέ υπόψη τις πραγματικές ανάγκες και δυνατότητες της κάθε περιοχής.
    Η σημασία και οι επιπτώσεις στην οικονομία του ελεγχόμενου για τα συμφέροντα μιας μικρής ελίτ οικονομικού προτύπου το οποίο βασίζονταν στο πελατειακό κράτος μπορεί εύκολα να φανεί από την διάθρωση του παραγωγικού αποτελέσματος. Σε ολόκληρη την Ελλάδα τόσο οι σχέσεις όσο και η εξέλιξη της οικονομικής ροής είχαν και έχουν ως βασικό στόχο να περιορίζουν τον ανταγωνισμό για να εξυπηρετούνται τα συμφέροντα των ισχυρών.
    Αντί όμως, όπως θα ήταν αναμενόμενο, να ενισχυθεί η εγχωρία παραγωγή μέσω της μικρής κλίμακας, η ελληνική κυβέρνηση μέσω του μεσοπρόθεσμου προγράμματος προχωρά σε περαιτέρω άνοιγμα της ελληνικής οικονομίας στην παγκόσμια οικονομία χωρίς να έχει εξασφαλίσει τις απαραίτητες προϋποθέσεις για την εγχώρια ανάπτυξη.
    Πως τώρα ένα οικονομικό μοντέλο που έχει μάθει να δρα χωρίς πειθαρχία μόνο και μόνο για να προστατέψει τα οικονομικά του συμφέροντα θα μειώσει το χρέος και θα βελτιώσει το μέλλον της κοινωνίας και το μέλλον των πολιτών χωρίς να οξυνθούν οι αντιθέσεις είναι ένα ερώτημα που μάλλον δεν θα απαντήσει η κυβέρνηση καθώς απ ότι φαίνεται τους ενδιαφέρει μόνο να πουλήσουν όσο όσο για να αποπληρώσουν «δάνεια». . .

  11. nik avatar
    nik 10/06/2011 09:19:45

    Δεν μπορω πια να ακουω την επαναλαμβανομενη ανοησια που λεει."ενω παιρνωνται σκληρα μετρα για τη δημοσιονομικη εξυγιανση το χρεος αναβαινει"
    Ας καταλαβουμε οτι για την αυξηση του χρεους (ως αριθμιτικο μεγεθος) φταιει η αμμιλικτη επιστημη των μαθηματικων.αν δεν μηδενιστει το ελλειμα το χρεος θα αναβαινει. Το ελλειμα του του 2009 προσθετει χρεος 25 δις το ελλειμα του 2010 15 κοκ.

    • o βουνίσιος avatar
      o βουνίσιος @ nik 10/06/2011 13:07:48

      Όλα είναι απλά μαθηματικά.
      για την αύξηση των ελλειμμάτων ευθύνεται το γεγονός ότι 4,5 εκατομμύρια Έλληνες είναι αυτή την στιγμή οικονομικά μη ενεργός πληθυσμός.
      Όταν όλοι αυτοί αρχίσουν να παράγουν εισόδημα, το χρέος θα μειωθεί ως ποσοστό του αεπ και θα μειωθούν τα ελλείμματα γιατί το κράτος θα αποκτήσει επιπλέον έσοδα. .

  12. xbab avatar
    xbab 10/06/2011 09:24:00

    Επειδή στο άρθρο γίνεται λόγος και για τα λοιπά κόμματα που πρέπει να αναλάβουν τις ευθύνες τους:
    - ΚΚΑ & ΣΥΡΙΖΑ είναι γνωστό πως είναι αντιμνημονιακοί.
    - ΕΞΑΠΤΕΡΥΓΑ, πάντα πρόθυμοι, ΝΑΙ ΣΕ ΟΛΑ, έναντι οιουδήποτε τιμήματος.
    - ΝΕΑ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ; Διαπιστώνουμε μια απουσία τον τελευταίο καιρό και εγώ το εκλαμβάνω ως σιωπηρή ανοχή.
    Εμείς ο φτωχός λαός που πλήττεται βάναυσα από τα μέτρα, στη ΝΔ ποντάραμε.
    Δεν είναι μόνο οι φορολογικοί συντελεστές και η αναδιαπραγμάτευση των όρων του μνημονίου.
    Εμάς μας καίει άμεσα το αντικείμενο των ΟΡΙΖΟΝΤΙΩΝ ΠΕΡΙΚΟΠΩΝ. Για μας αυτή τη στιγμή υπάρχει ΠΤΩΧΕΥΣΗ στην οικογένειά μας. Με τα νέα μέτρα δεν μπορούμε να ανταποκριθούμε στις υποχρεώσεις μας, στο στεγαστικό δάνειό μας, στα άνεργα μέλη της οικογένειάς μας. Τώρα χάνουμε και αυτά που μας έχουν απομείνει, δεν είμαστε από τους έχοντες και κατέχοντες. Φουκαράδες είμαστε...
    Μια σύνταξη ύστερα από 33 έτη προσφοράς και τώρα το στιγνό, ανάλγητο και άνοο κράτος μας τιμωρεί. Είχαμε κάνει τον προγραμματισμό μας πως θα πορευτούμε στη ζωή μας, τώρα ανατρέπονται όλα. Απόγνωση...
    Και εκεί που περιμέναμε ουσιαστική βοήθεια από τη ΝΔ, βλέπουμε μια μουγγαμάρα, μια αποχή από τη μάχη. Μήπως τελικά υποκύψαμε στους Ευρωπαίους;
    Μήπως τελικά σαν κόμμα η ΝΔ είναι έτοιμη να προσφέρει συναίνεση και στο σχηματισμό κυβέρνησης "προσωπικοτήτων" ή τεχνοκρατών αποδεκτών από το κόμμα, για να βγεί κι αυτή από το αδιέξοδο;
    Εν κατακλείδει αγαπητέ συντάκτη του άρθρου, για ποιό casus belli μιλάτε;
    Και μην ποντάρετε στις γεμάτες πλατείες....
    Ο λαός έχει ταρακουνηθεί τόσο πολύ, έχει ταπεινωθεί, καθημερινά σέρνει τον σταυρό του μαρτυρίου, καθημερινά βομβαρδίζεται από τα απολυταρχικά μέσα των νταβατζήδων, γίνεται πλύση εγκεφάλου, δεν έχει διάθεση για αγώνα και αντίσταση. Τρομοκρατία παντού!
    Αυτά που γίνονται καθημερινά είναι σπασμωδικές κινήσεις, ο λαός κλωτάει τα πόδια και σε λίγο καιρό τίποτα δεν θα κουνιέται...
    Γιατί κάνουν την πάπια;
    Κολλήσαμε τώρα στο Ζάππειο ΙΙ και από εκεί και μετά απούσα η ΝΔ παντού.
    Μήπως το κόμμα φοβάται να κυβερνήσει;
    Πρέπει να το ξέρουμε εμείς οι δυστυχισμένοι της αβύσσου.
    Είμαστε στην κόλαση, ο ιστός της οικογένειάς μας έχει διαρραγεί.
    Η πολυπόθητη αυγή δεν έρχεται...
    Μας καταλαβαίνετε "μωρέ";

    • ψυχραιμια avatar
      ψυχραιμια @ xbab 10/06/2011 10:28:41

      Οι περικοπες θα αποκασταθουν συμφωνα με οσα λεει η ΝΔ μονο στους χαμηλοσυνταξιουχους.Για τους υπολοιπους οχι μεχρι να αρχισει η ανακαμψη.

    • ΑΓΙΟΣ ΠΕΙΡΑΙΩΤΗΣ avatar
      ΑΓΙΟΣ ΠΕΙΡΑΙΩΤΗΣ @ xbab 10/06/2011 12:28:40

      Η Ν.Δ. ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΤΟΥ ΠΑΡΟΥΣΑ. ΔΕΝ ΦΤΑΝΕΙ ΜΟΝΟ ΑΥΤΟ .
      ΠΡΕΠΕΙ ΚΑΙ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΝΑ ΞΥΠΝΗΣΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΣΥΝΕΛΘΕΙ ΑΠΟ ΤΟ ΣΟΚ
      ΤΟΥ ΦΟΒΟΥ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΚΑΛΛΙΕΡΓΗΣΕΙ ΤΟ ΠΑΣΟΚ.
      ΜΕ ΤΟ "ΟΛΟΙ ΙΔΙΟΙ ΕΙΝΑΙ" ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ ΤΙΠΟΤΑ.

  13. ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
    ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 10/06/2011 09:35:42

    Καλημερα Κωστα,
    στα συντομα..
    Casus Beli ειναι να με περνανε για ΗΛΙΘΙΟ !!
    Τι σχεση εχει η Δοση και καθε δοση του Δανειου με οποιοδηποτε Μνημονιο??
    ΚΑΜΙΑ !!!!!! τι συζηταμε?? Ειμαστε εκτος ΘΕΜΑΤΟΣ !
    Εχω στειλει στον Μπιλ κ ελπιζω να "σηκωσει"...
    ΕΛΕΟΣ πια...
    Αλλη Συμβαση η Δανειακη αλλο πραγμα το Μνημονιο ! Βορρας - Νοτος. ΚΑΜΙ ΣΧΕΣΗ ΜΕΤΑΞΥ ΤΟΥΣ...

    ΘΑ συζηταμε οτι θελουν οι ΠΑΣΟΚΟΙ και οι φιλοι τους?

    ΠΠ

    • ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
      ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ @ ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 10/06/2011 09:40:17

      Η μη καταβλοη αυτης και καθε δοσης ειναι Casus beli !.
      ΕΙναι συμβατικη τους υποχρεωση να δινουν δοσεις και δικη μας να πληρωνουμε τοκους και χρεολυσια. ΑΠΛΟ και περιγραφεται μια χαρα στη Δαν. Συμβαση !

      Αν δεν εχω να πληρωσω Τοκο, να με καταγγειλουν και να κανουν ΑΠΑΙΤΗΤΑ ολα τα $$ οπως προβλεπεται ! ΟΚ??

      Αν δεν πληρωνουν ΑΥΤΟΙ.. εγω ΝΑ ΚΑΤΑΓΓΕΙΛΩ την ιδια τη ΣΥΜΒΑΣΗ !
      Δεν πληρωνουν ΑΥΘΑΙΡΕΤΑ και ΠΑΡΑΝΟΜΑ ! για να κανουν τη δουλεια τους.
      ΠΟΙΑ ειναι αυτη??
      να μας χωσουν κ αλλο Δανειο !!! στον πεθαμενο αλλη μια φτυαρια χωμα ! ΚΑΙ?
      Ασχολουμαστε με Μεσοπροθεσμα ?? Ενω ΜΑΣ ΕΚΒΙΑΖΟΥΝ ΠΑΡΑΝΟΜΑ ??

      Ενας Νομικος εκει στη ΝΔ δεν υπαρχει μαμω την τυχη μου???

      ΠΠ

      • Γιάννης Φαίλτωρ avatar
        Γιάννης Φαίλτωρ @ ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 10/06/2011 09:52:20

        Καλημέρα ΠΠ

        Που είναι η νέα δανειακή? Που κρύβεται?
        Πως σου φαίνεται η ιδέα να εκδώσουμε ομόλογα αξίας 110 δις για 30 χρόνια με επιτόκιο, ξέρω γω, 2%, με ρήτρα ότι αν δεν καλυφθεί μέχρι τις 28 Ιουνίου κηρύσσουμε στάση πληρωμών. Τι λες? θα αγοράσουν ή όχι? Χαχαχα

      • ΒΙΣ avatar
        ΒΙΣ @ ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 10/06/2011 10:16:33

        Είναι πολύ σωστό αυτό που λες. Αλλά δυστυχώς ο εκβιασμός έχει περάσει στην ελληνική κοινωνία και αναπαράγεται από τους μαύρους παπαγάλους των ΜΜΕ (βλέπε Πορτοσάλτε, δημοσιογράφους ΜΕΓΚΑ κλπ φωστήρες).

        • Γιάννης Φαίλτωρ avatar
          Γιάννης Φαίλτωρ @ ΒΙΣ 10/06/2011 10:43:40

          Δεν αντέχω άλλο Portosalte. Σαλτάρω

  14. 23η Απριλίου avatar
    23η Απριλίου 10/06/2011 09:52:34

    Τα κόμματα είναι ο θεματοφύλακας του φασισμού στην χώρα φίλοι μου.
    Εάν έστω και ένα από αυτά είχε δημοκρατικές βάσεις, κανένας βουλευτής του δεν θα μπορούσε να υπογράψει αυτό το τερατούργημα, για τον απλούστατο λόγο, ότι η βάση θα τον απέκλειε του κόμματος.
    Επίσης ένα δημοκρατικό κόμμα, ποτέ δεν θα ανέχονταν να κυβερνάται από πρόεδρο, ο οποίος άμεσα ή έμμεσα συναινεί με τούς φασίστες του ΠΑΣΟΚ.
    Είναι λοιπόν τα κομματόσκυλα όλων των αποχρώσεων, που αυτή τη στιγμή συμμετέχουν στην μεγαλύτερη προδοσία από την εποχή του Εφιάλτη.
    Αν θέλετε να αλλάξετε αυτή την χώρα, πρέπει να αλλάξετε τον τρόπο λειτουργίας των κομμάτων, γιατί αυτά περί άμεσης δημοκρατίας ωραία ακούγονται, αλλά κανένας δεν μας έχει πει ακόμα, πως μπορεί να πραγματοποιηθεί.

  15. Αρματιστής avatar
    Αρματιστής 10/06/2011 09:57:17

    Το Δεκέμβριο του 2010 είχα βρει στο διαδίκτυο ένα άρθρο που ανέφερε ότι το Μνημόνιο-1, τα νούμερα και οι προβλέψεις της κυβέρνησης και της τρόικας δεν βγαίνουν και θα χρειαστεί ένα ακόμη πακέτο βοήθειας. Έγραφε σχετικά:

    *******************************************88
    «Aπό το 2012 μέχρι το 2015 λήγουν χοντρικά αλλά 80δις σε ομόλογα τα οποία πρέπει να αναχρηματοδοτήσουμε (συν τα ελλείμματα)»

    ΕΤΟΣ, ΟΜΟ-ΓΑ, ΕΛΛ-ΜΑ
    2012 8 15
    2013 25 12
    2014 32 6
    2015 24 0

    Με λίγα λόγια ακόμα κι αν, α) όλα πάνε σύμφωνα με το σχέδιο της κυβέρνησης (ακριβής εκτέλεση του προϋπολογισμού, ανάπτυξη από το 2012 και άλλα παρόμοια χαχαχαχα, β) η τρόικα δεν εισπράξει σέντσι από τα 110δις του μνημονίου, από 2012 μέχρι 2015 θα πρέπει να μαζέψουμε από τις αγορές 122δις.

    Όμως εάν κανείς δεν μας δάνειζε το 2010 που είχαμε λιγότερα χρέη και μεγαλύτερο ΑΕΠ, γιατί πιστεύετε πως θα μας δανείσει το 2012 ή το 2013 με ακόμα περισσότερα δανεικά στην πλάτη, με τράπεζες στο πρόθυρα της χρεοκοπίας και πληρωμές τόκων άνω του 8% του ΑΕΠ?
    Άρα όποιος πιστεύει πως το 2012-13 θα βγούμε στις αγορές, μένει να μας το αποδείξει, διότι τα νούμερα δεν βγαίνουν. Κι αφού δεν βγαίνουν, οι λύσεις είναι δύο και απλές. Ή η ΟΝΕ μας υπογράψει ένα ακόμα μνημόνιο ύψους 120δις ευρώ για να πάρουμε άλλη μία παράταση 3ετών, ή κηρύττουμε στάση πληρωμών και βάζουμε τους ιδιώτες που κατέχουν ελληνικά ομόλογα (τα 2/3 του συνολικού κρατικού χρέους) να τσιμπήσουν ένα “κουρεματάκι”, με λίγα λόγια να εισπράξουν λιγότερα χρήματα από το ονομαστικό κεφάλαιο των ομολόγων. Κι όταν λέμε κουρεματάκι εννοούμε γύρω στο 40-60% της ονομαστικής αξίας κι όχι 5-10% που φαντασιώνονται διάφοροι τραπεζίτες και οι φίλοι τους.»
    ********************
    Το άρθρο είχε το τίτλο: «Η Κάρα του Αγίου Γλυκερίου» h**p://techiechan.com/?p=756

    Είχα αναφέρει και τότε τα στοιχεία του άρθρου εδώ, αλλά λίγοι είναι αυτοί που τα ακούνε. Άγνωστοι αρθρογράφοι και ανώνυμοι οικονομολόγοι μας περιγράφουν με τα μελανότερα χρώματα τα μελλούμενα, αλλά εμείς, ακόμη και πολλοί από αυτούς που είναι αντίθετοι στο μνημόνιο, αρνούνται να τα δεχθούν.

    Η λύση φίλοι μου είναι μόνο μία. Και αυτή είναι εθνική λύση. Πατριωτική λύση. Όσο κόστος και αν έχει αυτή. Είναι η λύση που έχει πολύ πόνο, αλλά είναι η μόνη που μπορεί να σώσει την Ελλάδα και τους Έλληνες. Διαφορετικά θα συνεχίσουμε να προχωράμε σε ένα βάλτο χωρίς τέλος, θα βυθιζόμαστε στην απόλυτη καταστροφή, στην εθνική ταπείνωση και ίσως στην οριστική απώλεια της κυριαρχίας μας.

  16. STATHIS avatar
    STATHIS 10/06/2011 10:14:18

    Αντίθετα με τα γραφόμενα, ΠΙΣΤΕΥΩ ότι το "ΜΕΣΟΠΡΟΘΕΣΜΟ" πρόγραμμα πετυχαίνει απόλυτα το ΣΚΟΠΟ και τους ΣΤΟΧΟΥΣ του .
    Το σύνολο των ΠΟΛΙΤΩΝ κατά την εφαρμογή αλλά και στην ΟΛΟΚΛΗΡΩΣΗ ΤΟΥ θα έχουν μετατραπεί ΠΛΕΟΝ ............ΣΕ "ΖΩΙΚΟ ΚΕΦΑΛΑΙΟ", ΣΕ ΜΙΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ "ΦΑΡΜΑΣ" όπου Ο ΦΟΡΟΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΚΕΦΑΛΑΙΟ ΕΞΟΥΣΙΑΣΜΟΥ και η "ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΠΡΟΝΙΑ" θα είναι "ΣΤΗ ΒΑΣΗ ΤΗΣ ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΗΣ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑΣ " του προς περίθαλψη ΖΩΟΥ (για προστασία ουδείς λόγος εκτός αν μιλάμε για "ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ" ) . ΑΥΤΑ και.... ΖΗΤΩ η "νέα ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗ" (ως troll).

    *ex mea sententia.

  17. Αρματιστής avatar
    Αρματιστής 10/06/2011 10:14:24

    "Οι τόκοι που πρέπει να καταβάλλει ετησίως το δημόσιο από 16 δισ. ευρώ εφέτος, θα ανέλθουν στα 28 δισ. ευρώ το 2015!!!"

    Εγώ είχα γράψει ότι οι τόκοι το 2012 θα φθάσουν το ποσό των 20 δις ευρώ, δηλαδή το 40% των δημοσίων εσόδων και ότι αυτό είναι μια καθαρή συνταγή απόλυτης φτώχιας και καταστροφής ....... και κάποιος εδώ, πιστός οπαδός της "αστικής εντιμότητας", με κατακεραύνωσε με τη φράση "ποιος τα λέει αυτά; Που τα βρήκες και τα γράφεις;".

    Κατά καιρούς αναφέρω αυτό τον ηλίθιο και απαξιωτικό χαρακτηρισμό της "αστικής εντιμότητας", διότι κρύβει τόση βρωμιά μέσα του, όση δεν μπορεί να φανταστεί κανείς. Πάνω απ' όλα μειώνει όλους τους άλλους πολίτες που δεν ανήκουν στους "αστούς". Δεύτερο διότι το σημερινό χάλι, είναι προϊόν των αστικών κομμάτων. Τρίτο διότι αυτοί που επωφελούνται σήμερα από τη κατστροφή, είναι οι μεγαλοαστοί. Αυτοί που παρασιτούσαν δίπλα στην εξουσία. Αυτοί που έχουν τις μεγάλες περιουσίες. Οι γιατροί που εκμεταλεύονται τον ανθρώπινο πόνο. Αυτοί που φάγανε από τις μίζες και τις προμήθειες. Αυτοί που έβγαλαν τις καταθέσεις τους στο εξωτερικό. Όλοι αυτοί οι ποντικοί που εγκαταλείπουν το καράβι επειδή καταλαβαίνουν ότι θα βουλιάξει.

  18. player avatar
    player 10/06/2011 10:40:28

    ΤΟ ΕΡΩΤΗΜΑ ΠΟΥ ΤΙΘΕΤΑΙ Σ ΟΛΟΥΣ ΜΑΣ
    ΕΙΝΑΙ ΑΝ ΘΑ ΠΤΩΧΕΥΣΟΥΜΕ ΔΙΑΤΗΡΩΝΤΑΣ ΕΝΑ
    ΠΛΟΥΣΙΟ ΚΡΑΤΟΣ..... Η ΑΝ ΘΑ ΠΤΩΧΕΥΣΟΥΜΕ
    ΕΧΟΝΤΑΣ ΕΝΑ ΞΕΠΟΥΛΗΜΕΝΟ ΚΡΑΤΟΣ
    ΔΙΝΟΝΤΑΣ ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΑ ΣΥΓΧΩΡΟΧΑΡΤΙ
    ΣΤΟΥΣ ΕΚΤΕΛΕΣΤΕΣ ΜΑΣ................
    ΤΟΣΟ ΑΠΛΑ.

    • NWO avatar
      NWO @ player 10/06/2011 11:03:54

      Ακριβώς!!!

  19. peter13 avatar
    peter13 10/06/2011 10:42:05

    Στον ψυχαναλυτή,
    στον ψυχαναλυτή,
    θα πάω να με σώσει, αύριο το πρωί!!!

  20. Κώστας Ροδινός avatar
    Κώστας Ροδινός 10/06/2011 10:47:14

    Tώρα και εσύ ακούς Πορτοσάλτε!
    Ε, καλά να πάθεις!

    • Γιάννης Φαίλτωρ avatar
      Γιάννης Φαίλτωρ @ Κώστας Ροδινός 10/06/2011 11:03:54

      Τον ακούω γιατί δίνω Μνημόνιο 2 το Σεπτέμβρη και πρέπει να ενημερωθώ. Πρέπει να το περάσω το ρημαδομάθημα

  21. ΒΙΣ avatar
    ΒΙΣ 10/06/2011 10:49:37

    Τον ακούω τον δημοσιογραφίσκο λίγο το πρωί να μου ανεβεί η αδρεναλίνη και να βρίσω.

    • Γιάννης Φαίλτωρ avatar
      Γιάννης Φαίλτωρ @ ΒΙΣ 10/06/2011 10:59:38

      Μαλάκι ανέμελο και γυαλάκι της μοδός...

    • NWO avatar
      NWO @ ΒΙΣ 10/06/2011 11:03:24

      ΓΛΙΤΣΑ...

    • ΑΓΙΟΣ ΠΕΙΡΑΙΩΤΗΣ avatar
      ΑΓΙΟΣ ΠΕΙΡΑΙΩΤΗΣ @ ΒΙΣ 10/06/2011 15:22:15

      ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ ΕΠΕΙΔΗ ΕΧΩ ΠΟΛΥ ΚΑΙΡΟ ΝΑ ΑΚΟΥΣΩ ΣΚΑΙ(ΣΚΟΠΙΜΑ) ,ΤΟΝ ΠΟΡΤΟΣΑΛΤΕ ΤΟΝ ΕΧΟΥΝ
      ΑΚΟΜΑ ?

  22. blue nile avatar
    blue nile 10/06/2011 10:51:28

    Κάτι μου λέει ότι δεν θα περάσει.
    Την προηγούμενη φορά βρέθηκαν τρεις που καταψήφισαν. Κανονικά τώρα θα έπρεπε να υπάρχουν τουλάχιστον έξη με τη διαφορά ότι τότε οι τρεις δεν έριχναν κυβέρνηση και το ήξεραν ενώ σήμερα όλοι οι κυβερνητικοί βουλευτές ίσως φοβούνται να μην χρεωθούν μια ενδεχόμενη αποστασία.
    Όμως πολλοί από αυτούς άρχισαν να συνειδητοποιούν ότι το χειρότερο βαρίδιο στη καριέρα τους θα είναι αυτή η στήριξη στο μεσοπρόθεσμο. Πέρυσι υπήρχαν δικαιολογίες και αιτιάσεις φέτος όμως το ξέρουν καλά και οι ίδιοι ότι θα ψηφίσουν καταστροφή και όλεθρο.
    Μιλάω για προσωπικές ταχτικές γιατί για φιλοπατρία ούτε λόγος. Στοιχειώδη να'χαν οι πράσινοι βουλευτές θα είχαν ρίξει ήδη την άθλια ηγεσία.
    Θα δείξει...

  23. juliet avatar
    juliet 10/06/2011 11:02:24

    @Κ.Ρ
    μερικές φορές η πραγματικότητα είναι τόσο τραγική που δεν σου αφήνει περιθώρια για εναλλακτικές λύσεις.Κάποτε είπα φοβαμαι,και μου απάντησες ότι θα τα καταφέρουμε.
    Παραθέτω τα λόγια του Γερμανού κριτικού και μεταφραστή ΜΠΕΝΓΙΑΜΙΝ που αυτοκτόνησε για να μη πέσει στα χέρια των Ναζί:
    ''Κανείς ποτέ δεν επιτρέπεται να συνάψει ειρήνη με τη φτώχεια,όταν πέφτει σαν ίσκιος τεράστιος πάνω στο σπίτι και στον λαό του.Τότε πρέπει να διατηρήσει τις αισθήσεις του άγρυπνες για κάθε ταπείνωση που υφίσταται και να τις κρατά σε πειθαρχία,μέχρι που ο πόνος του να πάψει να παίρνει τον κατήφορο της θλίψης και να ΔΙΑΝΟΙΞΕΙ ΑΝΗΦΟΡΙΚΑ ΤΟΝ ΔΡΟΜΟ ΤΗΣ ΕΞΕΓΕΡΣΗΣ''.

  24. Περιπτερας avatar
    Περιπτερας 10/06/2011 11:04:17

    Ο Σαμαράς οφείλει να ξεκαθαρίσει την θέση του...είναι ακόμα παγιδευμένος...τι σημαίνει τα σωστά τα στηρίζω? Δεν έλεγε ότι το Ζάππειο ΙΙ είναι ένα πακέτο που για να πετύχει πρέπει να παρθούν όλα τα μέτρα και όχι μέρος αυτών? Τώρα γιατί να στηρίξει κάποια από αυτά? Βαρέθηκα να ακούω για συναίνεση, Αντώνη ή το κόβεις ξεκάθαρα και ζητάς εκλογές ή απλά θα σε προσπεράσει ο λαός... αυτά τα βάρβαρα μέτρα δεν πρέπει να περάσουν, εάν περάσουν η Ελλάδα τελειώνει... έχεις χρέος Αντώνη να αποτρέψεις να συμβεί αυτό... Η κατάσταση έχει φτάσει στο απροχώρητο ή τώρα ή ποτέ... Ξεκάθαρα πράγματα, ούτε επαναδιαπραγμάτευση ούτε τίποτα, έξω από την Ελλάδα οι προδότες άμεσα...να διαπραγματευτείς με ποιους τους κερδοσκόπους? Όχι, χίλιες φορές περήφανος νεκρός παρά ταπεινωμένος ζωντανός!!! ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ!!!!!

  25. Tonia G avatar
    Tonia G 10/06/2011 11:40:48

    κ. Ροδινέ,
    παρακαλώ για το σχόλια σας σχετικά με την πρωτάκ0υστη, για αρχηγό κράτους, νέα επίσημη τοποθέτηση του Πρωθυπουργού, πως ο λαός της χώρας του είναι ανίκανος και συγκεκριμένα αναρωτιέται ο μέσος πολίτης:
    α) ποια πρέπει να είναι η αντίδραση της αξ. αντιπολίτευσης;
    (φτάνει μια δήλωση;)
    β) γιατί να μην ξαναυποβαθμιστεί η οικονομία μας μετά τη δήλωση αυτή;
    γ) γιατί να μην κατρακυλήσει περαιτέρω η ψυχολογία της αγοράς;
    δ) γιατί να μην εξαχθούν άλλα 10 δις καταθέσεων μετά από την παντελή έλλειψη εκτίμησης της Κυβέρνησης στους πολίτες;
    ε) καταγράφει κάποιος τις συνεχόμενες προσβολές, λοιδωρίες και σαμποτάζ της χώρας και του λαού της από την ίδια την ηγεσία της χώρας;
    στ) πως θα λογοδοτήσουν στη δικαιοσύνη οι υπεύθυνοι της καμπάνιας αυτής;

    • Tonia G avatar
      Tonia G @ Tonia G 10/06/2011 11:42:40

      http://www.imerisia.gr/article.asp?catid=15459&subid=2&pubid=111383351

      • Pikis avatar
        Pikis @ Tonia G 10/06/2011 12:21:52

        Ε όχι και άχρηστος ο στρατός των πασόκων!

    • drider avatar
      drider @ Tonia G 10/06/2011 12:02:32

      Για το α) νομίζω ότι θα έκανε καλό στην ΝΔ να κάνει πιο δυναμική αντιπολίτευση. Προς το παρόν ταυτίζεται στα μάτια του κόσμου με το ΠΑΣΟΚ.

      Σλάιντς Δ7, Δ17.
      h**p://www.publicissue.gr/1742/varometro-may-2011/

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ Tonia G 10/06/2011 13:50:50

      Tonia,
      μάλλον κρίνει εξ ιδίων τα αλλότρια.
      Ωρες - ώρες αναρωτιέμαι αν έχει επίγνωση των συνεπειών που έχουν τα λεγόμενά του.
      Ενα είναι βέβαιο οτι οι δηλώσεις τόσο του ιδίου όσο και άλλων υπουργών του επιδείνωσαν την κατάσταση και είχαν αρνητικές επιπτώσεις στο δανεισμό της χώρας.

  26. Φακ Κωστας avatar
    Φακ Κωστας 10/06/2011 12:04:43

    To παν είναι η συναίνεση!…
    Αυτό εφαρμόζει ο ΓΑΠ…
    Και τα πάει αρκετά καλά…
    Έχει πετύχει το 50% του εγχειρήματος…ΑΥΤΟΣ θέλει…

    Ο Σαμαράς ειναι το άλλο 50%…

    Τι πρέπει να κάνουμε για να σηκωθεί να φύγει?…Σε λίγο δεν θα υπάρχει διαφορά αν φύγει ή μείνει…άντε γιατι μας τα έχει κάνει τσουρέκια…
    ΔΕΝ σου δίνει συναίνεση ρε άνθρωπε…

    Aντώνη, ζήτα εκλογές...Δεν θα αφήσουν τίποτα όρθιο..

  27. Δάσκαλος avatar
    Δάσκαλος 10/06/2011 12:49:04

    Εδώ πραγματικά χρειάζεται η συναίνεση.
    Συναίνεση από ΟΛΟΥΣ.
    Να μην περάσει.
    Διαφορετικά αλίμονό μας και αλίμονο σε όποιον έρθει μετά να μας πει οτιδήποτε.

  28. anonymos avatar
    anonymos 10/06/2011 12:54:27

    Οπως το πες casus beli

  29. ΒΙΣ avatar
    ΒΙΣ 10/06/2011 13:08:55

    Διαβάστε και το άρθρο αυτό του Βαρουφάκη (χθες είχαν παραπέμψει σε αυτό στην αγγλική του μορφή):
    h++p://www.protagon.gr/?i=protagon.el.8emata&id=7317
    Τι λέει ο άνθρωπος;
    Οτι όποια λύση και να προκρίνουμε, θα είναι επώδυνη.
    Αλλά η συγκεκριμένη, των ΓΑΠ-Παπακωνσταντίνου, είναι η χειρότερη, και επώδυνη και αδιέξοδη συνάμα. Άρα, είναι μη λύση.
    Και προτείνει κάτι συγκεκριμένο, που μου φαίνεται απόλυτα λογικό. Δεν είναι η μαγική λύση, αλλά είναι μία βιώσιμη λύση.

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ ΒΙΣ 10/06/2011 14:52:51

      ΒΙΣ,
      Αν θυμάμαι καλά ο Βαρουφάκης είχε πεί οτι την πρότασή του αυτήν την υπονόμευσε ο Παπακωνσταντίνου

      • drider avatar
        drider @ Κώστας Ροδινός 10/06/2011 15:07:23

        Ακριβώς! Την αντίθεση Παπακωσταντίνου τη βεβαιώνει και το άρθρο των NY Times:

        "But according to economists who participated in the discussions, Greece’s finance minister, George Papaconstantinou, was opposed, arguing that Germany, to say nothing of the central bank, would never accept it."

        h**p://www.nytimes.com/2011/06/09/business/global/09euro.html

      • Αίθρα avatar
        Αίθρα @ Κώστας Ροδινός 10/06/2011 16:29:45

        Έτσι έχει πει.

  30. Pikis avatar
    Pikis 10/06/2011 13:28:36

    Ο ΓΑΠ έθεσε το δίλλημα (δόλωμα) στους βουλευτές του.
    Αν δεν ψηφιστεί το μεσοπρόθεσμο τότε θα κάνει εκλογές στις 10 Ιουλίου.
    Όμως έμαθα και κάτι που με τρόμαξε.
    Τους είπε ότι ο Σαμαράς "πείστηκε" από τους ευρω-πέους να συνεναίσει.
    Δεν ξέρω τι να πιστέψω πλέον...

  31. Αναξίμανδρος avatar
    Αναξίμανδρος 10/06/2011 13:37:47

    Το σχέδιο "διάσωσης" της Ελλάδας, όπως ονομάζεται, δεν έχει καμία σχέση με την διάσωση της χώρας μας. Το μόνο που έχει να κάνει είναι να διασώσει τις γερμανικές, γαλλικές και ολλανδικές τράπεζες από το να χρεοκωπήσουν, αν η Ελλάδα κυρήξει στάση πληρωμών. Τα Μνημόνια είναι ένας ευφυής τρόπος για να "κοινωνικοποιηθεί" η ζημιά των τραπεζών, με το να φύγει από τα λογιστικά βιβλία των τραπεζών και να μετατεθεί στους "φορολογούμενους." Με αυτό τον “μαγικό” τρόπο, μετατρέπουν τις απώλειές τους σε κέρδος. Φυσικά, αν η Ευρώπη δεν ήταν εντελώς ξεπουλημένη και υπόδουλη στην δικτατορία των τραπεζών, δεν θα μπορούσε να γίνει ποτέ αυτό. Ο ελληνικός λαός δεν έχει καταλάβει πως οι δόσεις των δανείων δεν περνούν μέσα από την ελληνική επικράτεια, αλλά εξυπηρετούν απευθείας τις πιστώτριες τράπεζες και δεν έχουν καμία σχέση με μισθούς, συντάξεις ή άλλα έξοδα του κράτους.

    Καθόλου τυχαία, τα ποσά των δανείων είναι ακριβώς τα χρήματα που έχουν επενδύσει οι ευρωπαϊκές τράπεζες σε ελληνικά κρατικά ομόλογα. Μόλις το τραπεζικό λόμπι εξασφαλίσει με αυτές τις μανούβρες τα χρήματα αυτά, μέσω υποθήκευσης της ακίνητης περιουσίας της χώρας, μέσω των κρατικών μας μονοπολίων και όλων των φυσικών πόρων, τότε θα αποσύρει την στήριξη του στην Ελλάδα και θα μας αφήσουν έρμαια στην τύχη μας. Αν νομίζετε πως δεν είναι έτσι, τότε έχετε αναρωτηθεί γιατί τα μέτρα του Μνημονίου έχουν αποτύχει τόσο οικτρά;

    Η απάντηση είναι πως δεν έχουν αποτύχει, γιατί ο σκοπός των μνημονίων δεν είναι η διάσωση της Ελλάδας, ή των ευρωπαϊκών κρατών, αλλά η καθολική επικράτηση των τραπεζών έναντι των ευρωπαϊκών κοινοβουλευτικών δημοκρατιών και η εγκαθίδρυση νέου πολιτεύματος Τραπεζικής Δικτατορίας, μέσω του χειρισμού του χρηματοπιστωτικού συστήματος. Αυτή είναι η πικρή αλήθεια και δυστυχώς επαλυθεύεται μέρα με την μέρα.

  32. Monique B. avatar
    Monique B. 10/06/2011 14:29:41

    http://www.globalresearch.ca/index.php?context=va&aid=25169

  33. Θωμάς avatar
    Θωμάς 10/06/2011 14:41:07

    Aυτή την στιγμή αντιμετωπίζουμε δύο κύρια προβλήματα. Το πρώτο είναι η πολιτική ελίτ που μας κυβερνάει εναλλασσόμενη στην εξουσία είναι μια συμμορία που θα έκανε και τον Μπαρμπαρόσα να ξυρίσει το μούσι του.
    Το δεύτερο πρόβλημα είναι η κρίση χρέους σε συνδυασμό με τα ελλείμματα που δημιουργούμε κάθε χρόνο. Γνωρίζετε βέβαια πως το έλλειμμα κάθε χρόνου δημιουργεί αυτόματα μια νέα ανάγκη δανεισμού.
    Έτσι το Ελληνικό κράτος χρειάζεται κάθε χρόνο για να συνεχίσει να λειτουργεί, στη παρούσα του μορφή, δανεισμό για να αναχρηματοδοτήσει τα ομόλογα που λήγουν τη τρέχουσα χρονιά και για να καλύψει το έλλειμμα της χρονιάς.
    Στο διεθνές περιβάλον σήμερα σε συνθήκες παγκόσμιας πιστωτικής ασφηξίας το δίδυμο πρόβλημα μαζί με τα ελλείματα είναι η αναχρηματοδότηση του χρέους που απλά δεν λύνετε με καμία από τις προτεινόμενες από διαφόρους στα ΜΜΕ πιθανές λύσης. Ούτε με επιμήκυνση, ούτε με κούρεμα (haircut), για τον απλούστατο λόγο πως το συσσωρευμένο χρέος είναι τόσο μεγάλο που ακόμα και αν καταφύγουμε σε μια ή και στις δύο αυτές λύσης το επιτόκιο με το οποίο θα αναγκαζόμασταν να συνάψουμε νέα δάνεια για αναχρηματοδότηση ακόμα και μέρους του παλαιού δανεισμού μας θα καταστρέψει το μέλλον και των εγγονιών μας. Για τα παιδάκια μας δε το συζητώ αυτά τα φροντίσαμε καλά!
    Μία λύση μόνο μπορεί να μας κράτηση σε συνδυασμό με μια πολιτική κατάρρευση του σημερινού συστήματος και την αντικατάσταση του με ένα πραγματικά δημοκρατικό σύστημα που λειτουργεί για να εξυπηρετεί τον πολίτη και όχι την πολιτικοοικονομική ολιγαρχία που μας πίνει το αίμα.
    Η μαγική λοιπόν λέξη είναι perpetual bond ή ελληνιστή ομόλογα που ισχύουν στο διηνεκές. Αυτά τα ομόλογα δε λήγουν ποτέ και πληρώνουν κουπόνι-τόκο στο διηνεκές. Ας αποφασίσουμε λοιπόν μονομερώς (ξέρω εδώ γελάτε) να μετατρέψουμε όλο το χρέος μας σε perpetual.
    Τι σημαίνει αυτό για το μέλλον μας:. Βασικά σημαίνει ότι θα πληρώνουμε τους τόκους για τα δάνεια που έχουμε εκδώσει χωρίς όμως να έχουμε το πρόβλημα της αναχρηματοδότησης που ανέρχεται τα επόμενα χρόνια σε πολλές δεκάδες δις ευρώ.
    Ακόμα θα μπορούμε να συντηρούμε ένα δημόσιο χρέος με τα χαμηλά επιτόκια της περασμένης δεκαετίας και όχι να βρεθούμε σε λίγα χρόνια με το ίδιο ή μεγαλύτερο χρέος που μετά την αναχρηματοδότηση θα επιβαρύνετε με πολύ μεγαλύτερο επιτόκιο.
    Ακόμα σημαίνει πως θα αναζητούμε κεφάλαια μόνο ίσα με το ετήσιο έλλειμμα του κράτους, πως θα το κάνουμε αυτό θα προσπαθήσω να το αναλύσω σε άλλη ανάρτηση άλλα και αυτό είναι πρωτίστως θέμα πολιτικής.
    Να δούμε όμως τι σημαίνει μια τέτοια εξέλιξη και για τους ‘κακόμοιρους’ τους δανειστές μας.
    Θα ξεχωρίσω τους δανειστές σε δύο κατηγορίες. Αυτούς που στα βιβλία τους αποτιμούν τα ομόλογα στην αρχική τους αξία (στην τιμή που τα αγοράσανε) και σε αυτούς που τα αποτιμούν με τη μέθοδο mark to market δηλαδή στην τρέχουσα τιμή τους στην αγορά ομολόγων.
    Οι πρώτοι θα συνεχίσουν να τα αποτιμούν χωρίς να εγγράψουν ζημίες ενώ εάν πηγαίναμε σε κούρεμα θα αναγκαζόντουσαν να γράψουν ζημιά. Ακόμα θα αποφύγουν την πώληση τους γιατί έτσι θα αναγκαστούνε να εγγράψουν τη ζημιά από το κλείσιμο της θέσης. Αν παρόλα αυτά επιθυμούν να κλείσουν τη θέση είναι σίγουρο πως θα βρουν υποψήφιους αγοραστές άλλους από την ΕΚΤ η οποία όπως πάει σε λίγο θα της ανήκουμε όλοι μας. Γιατί θα βρουν αγοραστές θα το εξηγήσω λίγες γραμμές πιο κάτω.
    Πάμε τώρα στους ομολογιούχους που αποτιμάνε με την μέθοδο mark to market.
    Για αυτούς η ζημιά έχει ήδη γραφτεί στα βιβλία τους με την κατάρρευση της αγοράς Ελληνικών ομολόγων (αύξηση του spread). Αυτοί ή έχουν κρατήσει τα ομόλογα μέχρι σήμερα ή βρέθηκαν σε αδυναμία λόγω margin call να τα πουλήσουν. Όσοι τα έχουν κρατήσει ενδιαφέρονται για τη μη περεταίρω κατάρρευση των τιμών τους στην αγορά ομολόγων.
    Η κοινή αγωνία όλων των παραπάνω είναι πια αν θα μπορέσουν να πληρωθούν την ονομαστική αξία των χρεογράφων τους στην ημερομηνία της λήξης τους.
    Ας δούμε τώρα αν μια τέτοια απόφαση θα έκανε τα Ελληνικά ομόλογα ελκυστικά σε αγοραστές στο μέλλον. Θα χρησιμοποιήσω απλά μαθηματικά αλλά και ένα βασικό παράδειγμα για να το εξηγήσω, όποιος ειδικός στην οικονομετρία ας κάνει την μελέτη του και ας την μοιραστεί μαζί μας.
    Ας πούμε τώρα ότι είστε ένας broker ομολόγων στο City. Ο πελάτη σας, το ταμείο παλαιστών σούμο, θέλει να του επενδύσετε 100 ευρώ σε ομολογίες. Εσείς ξέρετε πως ο πελάτης είναι μακροπρόθεσμος γιατί που να κουνηθούνε αυτά τα παιδιά. Ακόμα τρέμετε στην ιδέα να χάσετε τα λεφτά τους γιατί θα έρθουν να σας πλακώσουν.
    Έχετε λοιπόν δύο επιλογές. Από τη μία τα ομόλογα uber alles των φίλων μας τον Γερμανών και από την άλλη τα ομόλογα μιας χώρας που τη λένε Ελλάδα που την είχατε επισκεφτεί μικρός αλλά από το πιόμα δε θυμάστε τίποτα.
    Ανοίγετε ένα εξελόφυλλο να δείτε τη προσφέρουν τα δύο ομόλογα.
    1) Οι γερμανοί δίνουν 3% (τα νούμερα στρογγυλοποιημένα) και τη σιγουριά πως όσο υπάρχει πετρέλαιο να τσουλάνε τα αυτοκίνητα θα έχουν να αποπληρώσουν.
    Οπότε σε 10 χρόνια θα προσφέρουν στο πελάτη σας 100 ευρώ στη λήξη και ακόμα 30 ευρώ σε τόκους σύνολο 130.
    2) Οι Έλληνες δίνουν 10% τόκο δηλαδή 100 ευρώ και ότι πιάσετε στην αγορά για να πουλήσετε. Θυμηθείτε πως τα έχετε αγοράσει κοντά στα 50 (spread 10%+ επιτόκιο αναφοράς). Αρκεί να βρείτε μια τιμή πάνω από τριάντα για να έχετε την απόδοση των Γερμανών. Θα βρείτε; Οπωσδήποτε γιατί στο τριάντα τα ομόλογα θα έχουν απόδοση 15% και θα διπλασιάζουν το κεφάλαιο κάθε 5 χρόνια, οπότε σε δέκα χρόνια θα δίνουν 200ευρώ μόνο από τόκους και ας μην αγοράζει κανείς τότε τα Ελληνικά ομόλογα ούτε με ένα ευρώ. Αυτό θα αντιστοιχούσε σα να πουλάνε τότε οι Γερμανοί ομόλογα με κουπόνι 10%.
    Ας μη κάνουμε όμως τέτοιε προβολές στο μέλλον.
    Σα καλός broker καλείτε στο Τόκιο να μιλήσετε στους πελάτες σας και για να έχετε το κεφάλι σας ήσυχο τους λέτε:
    Ή σας παίρνω Γερμανικά ομόλογα με 3% για 15 χρόνια οπότε στη λήξη θα έχετε το κεφάλαιο 100, αν δε πέσουν έξω οι Γερμανοί (συμβαίνει και στις καλύτερες οικογένειες και άλλα 45 από τα κουπόνια σύνολο 145.
    Ή σας παίρνω Ελληνικά με 10% απόδοση από την αγορά ομολόγων οπότε παίρνετε 150 και ότι αξίζουν τότε τα ομόλογα αλλά ακόμα και αν αξίζουν 0 πάλι κερδισμένοι θα είστε.
    Καλά θα μου πείτε εμείς θα πληρώνουμε 10% επιτόκιο. Όχι εμείς θα πληρώνουμε το επιτόκιο της έκδοσης του ομολόγου στα 100 απλά για αυτούς που θα αγοράσουν το 100 πολύ φθηνότερα π.χ. 50 το επιτόκιο θα είναι 10%.
    Εδώ θα σταματήσω αν και υπάρχουν πολλά να πει κανείς, γιατί αυτό που με ενδιαφέρει είναι απλά να θέσω το ζήτημα για προβληματισμό και συζήτηση.
    Το μήνυμα είναι πως έχουμε πολλές περισσότερες επιλογές από αυτές που παρουσιάζονται και πως οφείλουμε να αρχίσουμε σήμερα και στο μέλλον κάνουμε τις δικές μας σκέψεις για ότι μας αφορά.

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ Θωμάς 10/06/2011 14:51:28

      Ενδιαφέρουσα η συλλογιστική του Θωμα.

      Φάκτορα, νομίζω οτι το σχόλιο πρέπει να γίνει ξεχωριστή ανάρτηση.

    • ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
      ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ @ Θωμάς 10/06/2011 20:03:00

      ΝΑ ΑΝΑΔΗΜΟΣΙΕΥΘΕΙ !....

      ΠΠ

  34. ΑΓΙΟΣ ΠΕΙΡΑΙΩΤΗΣ avatar
    ΑΓΙΟΣ ΠΕΙΡΑΙΩΤΗΣ 10/06/2011 15:23:42

    ????????

  35. Tasos avatar
    Tasos 10/06/2011 15:35:12

    Δηλαδή τώρα πρέπει να πάρουμε στα σοβαρά έκθεση (ιδεών) που περιλαμβάνει πίνακα που στη πρόβλεψη για 2012-2015 εχεί πχ την ισοτιμία ευρώ/$ καρφωμένη στο 1,4 λες και κάποιος τους έχει πει αιώνια θα είναι τόσο?

    Επίσης, το ότι υπάρχει διασπορά στο πότε θα γίνει η κάθε αποκρατικοποίηση με αναφορά σε συγκεκριμένο τρίμηνο τι ακριβώς σημαίνει? Μηπως υπάρχει προσυνεννόηση με τον μελλοντικό αγοραστή? Κανονικά όταν πουλάς κάτι δε ξέρεις πότε θα σου κάτσει ο καλός αγοραστής...

    Τέλος, μήπως - λέω μήπως - κάποιοι εντός των τοιχών έχουν μεγάλο μερίδιο από γυμνά CDS και μασάνε και απο δάνεια της τρόικας για να συντηρούνε το παιχνίδι τους?

  36. Ελεύθερος Άνθρωπος avatar
    Ελεύθερος Άνθρωπος 10/06/2011 21:05:38

    Συνχαρητίρια

  37. ΣΑΓΝΟΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ avatar
    ΣΑΓΝΟΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ 11/06/2011 18:57:54

    Διαβάστε ποιοί κυβερνούν και ποιοί "αγωνίζονται" για τη "σωτηρία" μας...


    Ο προκλητικός τρόπος που πολιτεύεται, οι σπατάλες που καταγράφηκαν φωτογραφικά πριν από μήνες με την ανακαίνιση του γραφείου της στην οδό Σταδίου, τα 22.000.000 ευρώ που δημοσιοποιήθηκε ότι δόθηκαν υπό μορφή επιδομάτων και «δώρων» στους συνδικαλιστές του υπουργείου της, για να σιωπήσουν στην επέλαση της τρόικας, και η φράση «δεν υπάρχουν λαθρομετανάστες παρά μόνο λαθραία τσιγάρα» έχουν κάνει ιδιαίτερα αντιπαθή την κυρία Αννα Νταλάρα στην κοινή γνώμη. Οι αποδοκιμασίες, τα γιαούρτια, τα... παπούτσια και η φυγάδευσή της από το Πνευματικό Κέντρο του Ζωγράφου, για να μην τη λιντσάρουν οι «Αγανακτισμένοι» πολίτες, αποδεικνύουν ότι ένα μεγάλο μέρος του λαού την έχει ταυτίσει με το καθεστώς νεοπλουτισμού....
    και νεποτισμού στην κυβέρνηση Παπανδρέου (πρωτοξαδέλφη, άλλωστε, του υπουργού Εσωτερικών Γιάννη Ραγκούση).
    Η σύζυγος του διάσημου ερμηνευτή Γιώργου Νταλάρα έχει συνήθως το απορημένο ύφος της Μαρία Αντουανέτα (αφού δεν έχουν ψωμί, γιατί δεν τρώνε παντεσπάνι οι φτωχοί;), όταν καλείται να αντιμετωπίσει σύνθετα κοινωνικά προβλήματα.
    Η κυρία υφυπουργός, με το «γεμάτο» «πόθεν έσχες» της, θα μπορούσε να πολιτεύεται αμισθί (προσφέροντας στην πατρίδα), αφού οι οικονομικές δυνατότητές της της το επιτρέπουν. Και όχι να εισπράττει την παχυλή βουλευτική αποζημίωση και ό,τι άλλο αυτό συνεπάγεται! Εχει δηλώσει 27 ακίνητα, τα τρία εκ των οποίων είναι πολυτελείς εξοχικές κατοικίες σε κοσμοπολίτικα νησιά του Αιγαίου. Σύμφωνα με το φωτογραφικό ρεπορτάζ, αυτή την εποχή που ο λαός καλείται σε αιματηρές θυσίες και έχει βγει στους δρόμους διαδηλώνοντας, η κυρία Νταλάρα-Ραγκούση αποπερατώνει δύο παραθαλάσσιες επαύλεις που ανήκουν στην πλούσια συλλογή της.

    Ρίχνει μπετά στην Αντίπαρο και καλλωπίζει το νέο ανάκτορο στη Σύρο

    Το ζεύγος Γιώργου και Αννας Νταλάρα, με κοινή ρίζα την πρωτεύουσα των Κυκλάδων, έχει πολλούς φίλους στο νησί. Αλλά και πολλούς ακόμα που τους αντιμετωπίζουν με ιδιότυπο νησιώτικο «χιούμορ». Οι Συριανοί έδειξαν, στις 21 Μαρτίου και στα μέσα Απριλίου, πόσο εκτιμούν το πολιτικό ταμπεραμέντο της κυρίας Νταλάρα, αλλά και του φίλου του ζεύγους, Γιώργου Παπανδρέου, πρωθυπουργού αυτήν τη στιγμή της Ελλάδας. Ο κ. Παπανδρέου έφυγε τρέχοντας από την πίσω πόρτα του δημαρχείου μέσα στους καπνούς των δακρυγόνων και το ζεύγος, όταν κάθισε να φάει σε γνωστή ταβέρνα (τη Μεγάλη Παρασκευή), άκουσε τα εξ αμάξης, με αποτέλεσμα να εκνευριστεί ο τραγουδιστής σύζυγος και «να παραφερθεί», όπως γράφτηκε. Αυτό, βέβαια, δεν τους εμποδίζει να ξεκουράζονται στο πολυτελέστατο αρχοντικό, στο χωριό Φοίνικας, όπως φαίνεται και στις φωτογραφίες που δημοσιεύουμε.

    Πρόκειται για μια τριώροφη σομόν μεζονέτα, με υπόγειο, πολύ μεγάλο και φροντισμένο κήπο με φοίνικες, ψηλό πέτρινο μαντρότοιχο, για να προστατεύονται οι ιδιοκτήτες του από τα βλέμματα των αδιακρίτων, και πλακόστρωτη ράμπα, για να παρκάρουν τα αυτοκίνητα των επισκεπτών ακριβώς δίπλα από την πόρτα του πρώτου ορόφου. Επειδή το συγκεκριμένο ακίνητο, ιδιαίτερα μεγάλης αξίας, περιτριγυρίζεται και από άλλα σπίτια, η κυρία Νταλάρα αποφάσισε ότι πραγματική ηρεμία και γαλήνη θα έβρισκε, ειδικά κατά τη θερινή περίοδο, στο δεύτερο παραθαλάσσιο εξοχικό, που είναι υπό κατασκευή στη θέση Ακρωτήρι, στο χωριό Μέγας Γιαλός. Το σπίτι, πάντα κυκλαδίτικης αρχιτεκτονικής, που απλώνεται σε τεράστιο οικόπεδο κυριολεκτικά δομημένο πάνω σε ακρωτήρι που μπαίνει στη θάλασσα, είναι διώροφο. Κάτω, χτισμένο με πέτρα και καμάρες και, πάνω, λευκό για να κρατά την αιγαιοπελαγίτικη ισορροπία. Κατά σατανική σύμπτωση, βρίσκεται πολύ κοντά στην υπερπολυτελή κατοικία 224 τ.μ. του (πρώην υπουργού των κυβερνήσεων Σημίτη) Γιάννου Παπαντωνίου, η οποία διαθέτει μεγάλη πισίνα, βοηθητικούς χώρους, ακόμη και σκαλάκια για άμεση πρόσβαση από το σπίτι στη θάλασσα και η εμπορική της αξία υπολογίζεται στα 2.000.000 ευρώ.
    Πρέπει να σημειωθεί ότι η υφυπουργός Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης αυτή την εποχή αναγείρει και τρίτη πολυτελή εξοχική κατοικία στην Αντίπαρο, κοντά στο σπίτι του σταρ του Χόλιγουντ Τομ Χανκς και της Ελληνίδας συζύγου του. Το οικόπεδο βρίσκεται στην περιοχή Παναγιά, λίγο έξω από το λιμάνι της Αντιπάρου, εκτείνεται σε 576,94 τ.μ. και έχει χτιστεί σε οικόπεδο 8.095,00 τ.μ. Το κόστος ανέγερσης της χλιδάτης κατοικίας υπολογίζεται στα 2.000 ευρώ το τ.μ. Δηλαδή, υπολογιστικά (χωρίς να είμαστε μεσίτες ή εργολάβοι), η αξία του οικοπέδου μπορεί και να ξεπερνά τα 800.000 ευρώ, ενώ το κόστος κατασκευής της βίλας προσεγγίζει τα 1.200.000 ευρώ. Λεφτά υπάρχουν...

    Το παραπάνω "ψάρεψα" από ελεύθερο ιστολόγιο και ως συντάκτης του φέρεται ο κος.Στέφανος Χίος

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.