#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
16/02/2011 14:53
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Το «Βατοπέδι» του Γ. Παπανδρέου!





του Κώστα Ροδινού



Αυτή η ιστορία με την πώληση της ακίνητης περιουσίας του δημοσίου, που ξεκίνησε η «τρόϊκα», στην αρχή δήθεν εν αγνοία της κυβέρνησης, αλλά όπως αποδείχθηκε στη συνέχεια με τις ευλογίες του πρωθυπουργού, μπορεί να εξελιχθεί στο ….Βατοπέδι του κ. Παπανδρέου, αν η Ν.Δ.  χειριστεί έξυπνα το θέμα.

Είναι η πρώτη φορά, που η κυβέρνηση βρίσκεται σε  εξαιρετικά δύσκολη θέση.

Είναι, η πρώτη φορά, που το θέμα ακουμπά προσωπικώς τον ίδιο τον πρωθυπουργό.

Είναι η πρώτη φορά, που ο πανίσχυρος επικοινωνιακός μηχανισμός του Μαξίμου απεδείχθη ανίκανος να διαχειριστεί αποτελεσματικά την κρίση.

Είναι, επίσης, η πρώτη φορά, που ακόμα και τα καθεστωτικά ΜΜΕ, δυσκολεύονται να παράσχουν τη συνήθη και ….ανιδιοτελή υποστήριξη τους.

Το απόλυτο πολιτικό και επικοινωνιακό φιάσκο

Από το απόγευμα της  περασμένης Παρασκευής, βλέπουμε το  απόλυτο πολιτικό και επικοινωνιακό φιάσκο της Κυβέρνησης Παπανδρέου!  Στην αρχή δεν ήξεραν! Μετά ήξεραν! Στη συνέχεια είπαν ότι η πρόταση ήταν δική τους! Αρχικά διαμαρτυρήθηκαν για το περιεχόμενο των  δηλώσεων!  Μετά παραπονέθηκαν για το ύφος! Βαβέλ!

Και φτάσαμε  στην απόλυτη κωμωδία και ανευθυνότητα: ο πρωθυπουργός  να δηλώνει ότι θα φέρει νόμο, που θα απαγορεύει την πώληση ακίνητης περιουσίας του δημοσίου!

Καλά δεν βρέθηκε ένας να τον προστατεύσει για να μην εκτίθεται,   αμολώντας τέτοιες πομφόλυγες;

Δεν είναι μόνο αυτά που είπε πέρυσι τον Σεπτέμβριο στην Νέα Υόρκη, όπου μιλούσε για «outright sales». Ούτε υπονοώ  τη  γνωστή δέσμευση του Μνημονίου.

Απλά, κάτι τέτοιο δεν απαγορεύεται  ούτε σε ….τζαμαχιρία!

Θα το ακούνε οι αγορές και θα ξεραίνονται  στα γέλια!

Δηλαδή το αεροδρόμιο του Ελληνικού που περιφέρει στους ξένους επενδυτές ο κ. Παμπούκης τι είναι; Ιδιωτική περιουσία;

Η ΛΑΡΚΟ,  την οποία έχουν προς πώληση, δεν έχει ακίνητη περιουσία;

Η ΔΕΗ, η ΑΤΕ (για να μην επεκταθώ) που είναι εισηγμένες  στο Χρηματιστήριο, δεν έχουν ακίνητη περιουσία;

Τι μας λένε τώρα;

Μου θυμίζει εκείνη την περίφημη δέσμευση του Ανδρέα Παπανδρέου ότι ο «ΟΤΕ  θα έχει μια μετοχή και θα ανήκει στο δημόσιο» και στη συνέχεια οι κυβερνήσεις του ΠΑΣΟΚ,  άρχισαν τις ….. τις μετοχοποιήσεις και δεν σταματούσαν!

Λάθος  ή δόλος;

Όταν πέρυσι τον Ιούλιο ο Αντώνης Σαμαράς κατέθεσε στο Ζάππειο την οικονομική πρόταση της Ν.Δ. ,  η κυβέρνηση επιστράτευσε τον …Χάρυ Πόττερ!    Τα ήξεραν βλέπετε όλα έχοντας εναποθέσει τις ελπίδες τους στον αυτόματο πιλότο του μνημονίου.

Τώρα που το πρόγραμμα δεν βγαίνει, αναζητούν απεγνωσμένα λύσεις.

Και είπαν να ασχοληθούν με το πιο σοβαρό και πιο ευαίσθητο θέμα: τη δημόσια περιουσία!

Και αγχωμένοι από τη βιασύνη τους,  διαπράττουν παιδαριώδη λάθη που εκθέτουν τη χώρα και υπονομεύουν την οικονομία της.

Κατ’ αρχήν ανακίνησαν ένα θέμα χωρίς να έχει προηγηθεί η στοιχειώδης προετοιμασία!

Δεύτερον, το ανακοίνωσαν σε μια κακή  συγκυρία (και απορώ που η αντιπολίτευση δεν το έχει επισημάνει ακόμα) λίγες μέρες αφότου η Fitch προέβλεψε  μείωση της αξίας των ακινήτων στην Ελλάδα. Τυχαίο;

Τρίτον, κατακυριευμένοι από την αλαζονεία τους, δεν ενημέρωσαν κανέναν! Ολο τον χειρισμό, τον έκανε ο κ. Παπακωνσταντίνου, υπό τις ευλογίες του Πρωθυπουργού.



Τέταρτον, ενέπλεξαν το θέμα στο πλαίσιο των συζητήσεων για το επικαιροποιημένο μνημόνιο. Εχουν άραγε αντιληφθεί, ότι από τη στιγμή που έθεσαν  το ζήτημα της  περιουσίας του δημοσίου, εφεξής  θα ελέγχονται από την τρόϊκα κατά τη διαδικασία αξιολόγησης  του μνημονίου; ‘ Η το έκαναν σκοπίμως; Για να μας εκβιάζουν αργότερα (ελπίζω να μην προλάβουν) πως αν δεν πωλήσουμε περιουσία του δημοσίου, δεν θα μας δοθεί η επόμενη δόση του δανείου;  Αρα ας πωλήσουμε,  για να μη  χρεοκοπήσουμε;

Ποιό είναι το συμπέρασμα απ’ όλα αυτά; Μάλλον επιχείρησαν στα γρήγορα να μας φέρουν προ τετελεσμένων και αιφνιδιάστηκαν από τις αντιδράσεις! Για αυτό και ανέκρουσαν  πρύμνην! Και για να διασκεδάσουν τις εντυπώσεις, οδηγήθηκα στο άλλο άκρο! Ομως, η επίθεση, δεν είναι πάντοτε και η καλύτερη άμυνα!



Χρειάζεται σοβαρότητα



Είναι βαρύτατες οι ευθύνες του πρωθυπουργού που κατάφερε (γιατί περί κατορθώματος πρόκειται!) ένα ζήτημα στο οποίο θα μπορούσε να εξασφαλίσει μια ευρύτερη συναίνεση, να το καταστήσει αντικείμενο εσωκομματικής, αλλά και αντιπολιτευτικής διαμάχης. Δικαιολογημένα εγείρονται  ερωτηματικά για τους  χειρισμούς  του.

Δυστυχώς για τη χώρα, η ιστορία αυτή θα στιγματίσει τη θητεία του και θα τον συνοδεύει. Ό, τι και να λέει πια. Αλλωστε η αξιοπιστία, δεν αποτελεί και το πιο μεγάλο του  ατού!

Αλλά και η  Ν.Δ. δεν  κέρδισε όσα θα μπορούσε΄για  ένα θέμα για το οποίο μίλησε πρώτη και μίλησε ξεκάθαρα!  Και αυτό γιατί κάποια υψηλόβαθμα στελέχη της εμφανίζονται στην τηλεόραση απροετοίμαστα και αντί να αναδεικνύουν τον κυβερνητικό τραγέλαφο, απολογούνται!

Στο ζήτημα της περιουσίας του δημοσίου, έχουν βαρύτατες ευθύνες όλες οι κυβερνήσεις. Η Ελλάδα μάλλον είναι η μοναδική ευρωπαϊκή χώρα όπου το Δημόσιο δεν ξέρει την  περιουσία του! Και αν  δεν ξέρεις την περιουσία σου, είναι σαν να μην την έχεις! Χώρια, που προφανώς και  δεν μπορείς να την αξιοποιήσεις!

Επιπλέον μεγάλα κομμάτια αυτής της περιουσίας, χρόνια τώρα, τα λυμαίνονται διάφοροι επιτήδειοι, (που θησαυρίζουν, ενώ το δημόσιο πληρώνει ενοίκια)  με την εγκληματική αδιαφορία (;)  του κρατικού μηχανισμού. Στο σύνολό του.

Αυτό, επομένως, που πρέπει να ξεκινήσει άμεσα και να ολοκληρωθεί ταχύτατα, είναι η καταγραφή της δημόσιας περιουσίας. Για να ξέρουμε για τι μιλάμε. Αλλιώς σε αντιμετωπίζουν οι αγορές, όταν γνωρίζουν  τι έχεις. Όταν πας σε μια τράπεζα ως ιδιώτης και ζητάς ένα δάνειο, δε ζητάνε τα περιουσιακά σου στοιχεία;

Όταν καταλαγιάσει ο κουρνιαχτός, θεωρώ,  ότι ο Αντώνης Σαμαράς πρέπει με νηφαλιότητα να επαναφέρει την πρόταση του περασμένου Ιουλίου. «Επικαιροποιημένη», όπως μας έμαθαν να λέμε τελευταία. Γιατί τώρα που το πρόγραμμα του μνημονίου οδηγείται σε πλήρες αδιέξοδο, χρειάζεται μια άλλη πολιτική.

Πριν απ’ όλα, όμως, πρέπει να κατατεθεί μια επίκαιρη ερώτηση προς τον Πρωθυπουργό για να ενημερώσει τη Βουλή, τόσο για τους χειρισμούς του, όσο κυρίως για τι συμφωνίες έχει κάνει στο παρασκήνιο και ποιές  δεσμεύσεις έχει αναλάβει.

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Orestios avatar
    Orestios 16/02/2011 15:04:52

    Όχι μόνο ένα Βατοπέδι.
    Εδώ μιλάμε για χιλιάδες Βατοπέδια!!!!!!

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ Orestios 16/02/2011 15:17:22

      Το Βατοπέδι ουσιαστικά σήμανε την αρχή της πτώσης του Κώστα Καραμανλή.

      • Kostas D avatar
        Kostas D @ Κώστας Ροδινός 16/02/2011 15:21:17

        Και το αστειο ειναι οτι το Βατοπεδι δεν ηταν σκανδαλο, δεν υπηρξε κατι σε βαρος του Ελληνα πολιτη....
        Το εκαναν "σκανδαλο" τα πασοκικα μμε....
        Αρα τωρα να δειτε τι εχει να γινει με τα "κατορθωματα" και "μπαλωματα" του παπανδρεου......

        • kakofonix avatar
          kakofonix @ Kostas D 16/02/2011 15:43:00

          Η ανταλλαγή ακινήτου που νομίζεις ότι κατέχεις, με ένα καθόλα εμπορικό ακίνητο, δεν είναι σκάνδαλο;

          • butcher avatar
            butcher @ kakofonix 16/02/2011 16:17:31

            Η ανταλλαγή ακινήτου που νομίζεις ότι κατέχεις, με ένα καθόλα εμπορικό ακίνητο, δεν είναι σκάνδαλο;
            ==
            Ακαταληπτο .Μπορεις να γινεις πιο σαφης?

            Να σε προλαβω.
            Δεν υπηρξε οικονομικη ζημια του Δημοσιου.
            Το δημοσιο αντηλλαξε καποιες αχρηστες εκτασεις με κατι "βακουφικα" δηλαδη περιουσιακα στοιχεια της μονης Βατοπεδιου.(που ειναι και αυτονομη και υπαγεται στο Οικουμενικο πατριαρχειο).
            Συγκεκριμενα μια ΛΙΜΝΟΘΑΛΑΣΣΑ την Βιστωνιδα και καμποσες χιλιαδες στρεμματα γης παραλιμνιως.
            Κανεις δεν διαμαρτυρηθηκε. ισια ισια που ηρεμησαν και οι κατοικοι παραλιμνιως της ΛΙΜΝΟΘΑΛΑΣΣΑΣ.

            Μεσα στις ανταλλαγες ηταν και ενα Ολυμπιακο ακινητο.
            Φημες λενε οτι το ηθελε και ο Κοντομηνας.
            ο Εφραιμ ομως δεν του ειχε εμπιστοσυνη και εχοντας στη κατοχη του το ακινητο το πουλησε σε καποιο Κυπριο.
            Και εκει "τα πηραν στο κρανιο"(μπλιαχ!) οι υπαλληλοι του Κοντομηνα "κ.αυτιας" και "κ.βλαχος" και καναν το σκανδαλο Βατοπεδιου..
            Αυτα ξερω εγω.

        • Κώστας Ροδινός avatar
          Κώστας Ροδινός @ Kostas D 16/02/2011 17:41:43

          Κώστα,

          Το project Βατοπέδι το είχε σχεδιάσει το ΠΑΣΟΚ για να διαχειριστεί, μετά την Ολυμπιάδα, τα Ολυμπιακά ακίνητα.
          Επεσαν έξω στο σχεδιασμό γιατί δεν υπολόγιζαν να χάσουν τις εκλογές του 2004.
          Η Κυβέρνηση Καραμανλή στοχοποιήθηκε εκείνη την εποχή για πολλούς λόγους, και προφανώς οι χειρισμοί που έγιναν ήταν για τα πανηγύρια.

          • Ermippos avatar
            Ermippos @ Κώστας Ροδινός 16/02/2011 21:48:58

            κ. Ροδινέ

            Όλους αυτούς τους μήνες που σας διαβάζω έχω πλέον πεισθεί απολύτως. Τα πάντα χωρίς καμία εξαίρεση είναι αποτέλεσμα σατανικού μπομπολοσχεδιασμού. Που καμιά φορά εκτείνεται και σε βάθος δεκαετιών, για να μην πω αιώνων. Είναι ήδη γνωστό και δεν αμφισβητείται ας πούμε ότι η στοχοποίηση Καραμανλή είχε σχεδιασθεί από την δεκαετία του 60 από τους προΠΑΣΟΚΟΥΣ της εποχής εκείνης, που προέβλεψαν την μετά από 40 χρόνια άνοδο του στην εξουσία, με ειδικές αναλύσεις που έκαναν σε κρυφά εργαστήρια με αντιδραστήρια που τους προμήθευαν οι αμερικάνοι υποκλέπτοντας τα τσισάκια του. Από αυτούς τους ίδιους που αργότερα παρέδωσαν την σκυτάλη στις επόμενες γενεές τους για να φτάσουμε το 80 στο ανδρεοΠΑΣΟΚ και αισίως σήμερα στο ΓΑΠο ΠΑΣΟΚ. Είναι προφανές ότι εδώ έχουμε να κάνουμε με ένα τέλεια επανδρωμένο μεγαλοφυές σύστημα. Τόσο τέλειο που δεν έχουμε άλλη επιλογή από του να το ψηφίσουμε, αντί να προτιμούμε τα αθώα και αφελή μόνιμα θύματα των συνωμοσιών. Μια ζωη με τα κορόιδα δεν λέει.

            Εκτός κι αν δεν είναι έτσι και είναι όλοι, δεξιοί αριστεροί, για τα μπάζα. Βλάκες μεν και απατεώνες του κερατά αλλά τουλάχιστον λιγότερο βλάκες από τους ραγιάδες που τους φορτώνονται στο κεφάλι τους. Όπερ και το πιθανότερο δηλαδή.

          • Κώστας Ροδινός avatar
            Κώστας Ροδινός @ Ermippos 16/02/2011 22:12:30

            "επανδρωμένο σύστημα;"
            Γιατί αποκλείετε τις γυναίκες από το σύστημα;

          • sanderson avatar
            sanderson @ Κώστας Ροδινός 17/02/2011 00:09:28

            κύριε Ροδινέ.

            Το σκάνδαλο του Βατοπεδίου είναι υπαρκτό. Το όλο κόλπο ήταν στημένο από το ΠΑΣΟΚ, με σκοπό να περάσουν επιλεγμένα ακίνητα του δημοσίου σε επιλεγμένα φιλικά χέρια, όχι με απευθείας πώληση αλλά με ενδιάμεσο. Αυτός ο ενδιάμεσος ήταν η μονή.

            Ας πούμε ότι η μονή είχε μια περιουσία αξίας 100. Την ανταλλάσει με κρατική περιουσία αξίας 200, μετά από τα σχετικά σκόντα στην αξιολόγηση της. Όταν περιέχονται τα ακίνητα στην κατοχή της, τα πουλάει για 150. Όλοι ευχαριστημένοι, εκτός από τον ιδιοκτήτη των 200, που φορτώθηκε κάτι που κάνει 100. Είναι ο ίδιος που θα πουλήσει κοψοχρονία τώρα άλλα ακίνητα του, λόγω χρεών και εντολών τρόικας.

            Η ΝΔ φταίει γιατί δεν ασχολήθηκε με το θέμα σοβαρά, παρά μόνο όταν ήταν αργά. Θα μπορούσε να ξεκινήσει, από το ποιοι θα αγόραζαν από την μονή τα ανταλλαχθέντα ακίνητα, για να βρει την άκρη στο κουβάρι. Α ναι, και να σταματούσε τις ανταλλαγές, κάτι το οποίο απ' όσο γνωρίζω μόνο ένας έκανε. Ο Τσιτουρίδης.

            Η εμπλοκή του ΠΑΣΟΚ, δεν σταματάει μόνο στο στήσιμο της μηχανής. Είναι και ο ρόλος του Ξενίδη. Της Ράπτη. Η εμπλοκή της Τορκάσο. Η συνάντηση Παπίστα - Παπακωνσταντίνου.

          • Κώστας Ροδινός avatar
            Κώστας Ροδινός @ sanderson 17/02/2011 07:56:33

            ειδικά για την τελευταία δεν δόθηκαν ποτέ επαρκείς εξηγήσεις, αλλά τότε ερχόταν το ΠΑΣΟΚ στην εξουσία οπότε για τα .....ανεξάρτητα ΜΜΕ δεν υπήρχε ...θέμα

          • butcher avatar
            butcher @ sanderson 17/02/2011 08:49:04

            Η εμπλοκή της Τορκάσο. Η συνάντηση Παπίστα – Παπακωνσταντίνου.
            ==
            Και τη "ιερα" επισκεψη Κοντομηνα στην μονη Μεγιστης Λαυρας (..ανταγωνιστριας της μονης Βατοπεδιου) , μια βδομαδα μετα την αρνηση του Εφραιμ να του πουλησει το Ολυμπιακο ακινητο κοψοχρονια ,που την βαζεις??
            Να αγιασουν τα κοκκαλα του πηγε??

            Υπερτιμολογησεις και υποτιμολογησεις οσον αφορα τις ανταλλαγεισες εκτασεις/ακινητα γιναν και μιζες πεσαν , δεν υπαρχει αμφιβολια .
            Αλλα ειναι στα πλαισια του .."στατιστικου λαθους"!

            ΠΟΣΟ ΚΟΣΤΙΖΕΙ φερ ειπειν μια ΛΙΜΝΟΘΑΛΑΣΣΑ??
            Δεν υπαρχει κοστολογηση. Ειναι δις τρις εις την τετρακις δις ..
            Αφου ομως ανηκε στην μονη Βατοπεδιου??
            Με χρυσοβουλα, με φιρμανια με ετσι με γιουβετσι ανηκαν στην μονη .
            Ηταν βακουφικα.
            Να ελα κατα Πρεβεζα μερια να δεις που οι παπαδες (μονη Ροδιας) μητροπολη Πρεβεζας εχει/ουν δικη της λιμνη..Την λιμνοθαλασσα Ροδιας και το "σακουλετσι διπλα ,μερος του Αμβρακικου κολπου!
            Ειναι δικα τους ,τουλαχιστον εγω ετσι εμαθα απο μικρος : Αυτο ειναι της Ροδιας αυτο του δεσποτη της Πρεβεζας.

            Πουλιεται αυτη? Κοστολογειται αυτη?
            Η απαντηση ειναι οχι...
            Οπως και οσο να την ανταλλαξεις, παλι ο ..απεναντι μπορει να σε κατηγορησει οτι την πουλησες/ανταλλαξες τζαμπα..

            Και ουτε και οι δημοσιοι υπαλληλοι (ελεγκτικο συνεδριο,νομικο συμβουλιο και αλλοι εμπλεκομενοι π.χ δικαστες κλπ ) φερουν καμμια ποινικη ευθυνη..
            Πιθανωτατα λαδωθηκαν ,αλλα ειπαμε:
            ΔΕΝ ΚΟΣΤΟΛΟΓΕΙΤΑΙ μια ΛΙΜΝΟΘΑΛΑΣΣΑ ακριβως, ουτε και 27000 στρεμματα γης παραλιμνιως ,που μαλιστα οταν ειναι χωρια που κατοικουνται απο ανθρωπους(προσφυγες που πηραν τα χωραφια και τα οικοπεδα δωρεα απο την μονη)...

        • Pikis avatar
          Pikis @ Kostas D 17/02/2011 11:35:00

          Είσαι με τα καλά σου;
          Τι πίνεις;

  2. Misha avatar
    Misha 16/02/2011 15:07:41

    O Σαμαράς έριξε τον Μητσοτάκη και για το θέμα του ξεπουλήματος του ΟΤΕ και έπραξε άριστα.
    Η «πανάκεια» των ιδιωτικοποιήσεων είναι μια φούσκα ανάλογη του σημιτικού χρηματιστηρίου, και καταλήγει νομοτελειακά σε ολιγοπώλια και καρτέλ.
    ΝΔ και ΠΑΣΟΚ όμως μάχονται για το ποιος υιοθέτησε πρώτος αυτή τη νεοφιλελεύθερη θεωρία , ποιος την πιστεύει περισσότερο και ποιος την εφαρμόζει πιστότερα!! Κι ενω με 10 δις θα μπορουσαν να έχουν τεθεί υπό δημόιο έλεγχο όλες οι ιδιωτικές τράπεζες, συμβαίνει το άκρως σουρεαλιστικό να επιδοτουνται οι Σάλλες με 130 δις και από τα δυο κόμματα εξουσίας!



    «Τι κάναμε

    Προχώρησε εντατικά η αναδιάρθρωση κρατικών επιχειρήσεων μέσω διάθεσης πακέτων μετοχών στην κεφαλαιαγορά και της απόδοσής τους στην ιδιωτική πρωτοβουλία. Τα τελευταία χρόνια έχουμε ακολουθήσει "επιθετική" πολιτική στον τομέα των αποκρατικοποιήσεων, τόσο στις μετοχοποιήσεις δημοσίων επιχειρήσεων, όπως ο ΟΤΕ, ο ΟΠΑΠ, η ΔΕΗ, η ΕΧΑΕ, τα ΕΛΠΕ κ.τ.λ. όσο στις ιδιωτικοποιήσεις όπως για παράδειγμα με την Ιονική Τράπεζα, την ΕΤΒΑ, τα Ναυπηγεία Σκαραμαγκά, τη Διώρυγα της Κορίνθου κ.τ.λ. (...). Οι νέες μορφές αποκρατικοποιήσεων συμβάλλουν περισσότερο στην προσέλκυση ξένων επενδύσεων και στην ενίσχυση της ανταγωνιστικότητας και εξωστρέφειας της οικονομίας.

    *Απελευθέρωση αγορών και μηχανισμοί εποπτείας. Τραπεζικός τομέας: Μειώθηκε ο ρόλος του κράτους στη λειτουργία του (ο αριθμός τραπεζών άμεσα ή έμμεσα υπό κρατικό έλεγχο μειώθηκε από 10 το 1995 σε 3)...».

    *«Τηλεπικοινωνίες. Απελευθερώθηκαν πλήρως (...)

    *Ενέργεια. Το μονοπώλιο καταργήθηκε επισήμως στις αρχές του 2001. Στην ηλεκτροπαραγωγή, δημιουργήσαμε νέο θεσμικό πλαίσιο για βιώσιμες ιδιωτικές επενδύσεις (...).

    *Αποκρατικοποιήσεις. Επιτάχυνση του προγράμματος αποκρατικοποιήσεων με προώθηση ιδιωτικοποιήσεων και στρατηγικών συμμαχιών και στόχο την περαιτέρω μείωση της συμμετοχής του κράτους στην οικονομική δραστηριότητα».

    «Απελευθέρωση αγορών. Υλοποίηση του προγράμματος απελευθέρωσης της αγοράς ενέργειας, προώθηση απελευθέρωσης σε άλλους τομείς (μεταφορές, ταχυδρομεία)...».

    *Τα προηγούμενα αποσπάσματα περιέχονται στην προεκλογική έκδοση του ΠΑΣΟΚ με τίτλο: «2004 - 2008, Το κυβερνητικό πρόγραμμα του ΠΑΣΟΚ, Το Σχέδιο για τη χώρα. Η αντίληψή μας. Οι προτάσεις μας», σελίδες 12 - 13.

  3. Στέργιος avatar
    Στέργιος 16/02/2011 15:11:24

    Στην πρώτη φωτό ο Τζέφρι τοποθετεί ΣΒΗΣΤΟ κερί στο μανουάλι.
    Την προηγούμενη φορά που τοποθέτησε κερί σε μανουάλι, το κερί ήταν αναμμένο, αλλά δεν ήταν απλό κερί, ήταν η λαμπάδα τού Επιταφίου.

    Πολύ μπερδεύεται με τα ήθη και τα έθιμά μας, τα τόσο εξωτικά για έναν Μινεζοτιανό. Έχουμε ένα πρωθυπουργό αλλεργικό στον λαό του και άσχετο με τον πολιτισμό τής χώρας που διοικεί.

    • Pikis avatar
      Pikis @ Στέργιος 17/02/2011 11:37:51

      Ενώ η γυναίκα του Βουλγαράκη έκανε τα συμβόλαια του Βατοπεδίου για την ευχή της Παναγίας και μόνο!

      • Κώστας Ροδινός avatar
        Κώστας Ροδινός @ Pikis 17/02/2011 11:58:13

        προφανώς όχι, αλλά αυτό αθωώνει τους άλλους;

  4. sauraki avatar
    sauraki 16/02/2011 15:41:46

    Γιατί όμως να μην κάνει η ΝΔ πρόταση μομφής κατά του Παπακωνσταντίνου? Αν μια τέτοια πρόταση τη φυλά για τη συνέχεια ίσως να μην προλάβει να την κάνει αν ο ΓΑΠ πάει σε εκλογές. Και τότε θα έχει χάσει μια σημαντική ευκαιρία να τους στριμώξει.

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ sauraki 16/02/2011 17:14:56

      Για την πρόταση μομφής έχω κουραστεί να το γράφω. Θα γίνω μονότονος.

  5. Aris. A avatar
    Aris. A 16/02/2011 15:43:32

    Ο Παπανδρέου πίστεψε, ότι η προκλητική αβάντα από τα ΜΜΕ, ο έλεγχος των συνδικαλιστικών οργανώσεων, και η υποστήριξη από κύκλους του εξωτερικού που στο πρόσωπο του βρήκαν τον πλέον εύκολο διαπραγματευτή, έφταναν για να κυβερνήσει το καράβι.

    Η δυναμική της κυβερνητικής προπαγάνδας εξαντλείται, οι πολίτες διαισθανόμενοι των ρόλο των εργατοπατέρων αρχίζουν να αυτονομούνται και να αυτοοργανώνονται (δες κίνημα δεν πληρώνων διόδια και Κερατέα) ενώ οι υποστηρικτές από το εξωτερικό αρχίζουν να χάνουν την υπομονή τους γιατί βλέπουν ότι ο Πρωθυπουργός είναι μια επικοινωνιακή φούσκα που δεν μπορεί να πετύχει τους στόχους και τα νούμερα που του θέτουν.

    Παράλληλα η κοινωνία αρχίζει να χάνει την υπομονή της.

    Οι εταιρείες κλονίζονται, από την ραγδαία πτώση των πωλήσεων τους, τα αποθεματικά τους σιγά σιγά τρώγονται, και οι μαζικές απολύσεις δεν λύνουν το πρόβλημα αφού η πτώση των πωλήσεων είναι μεγαλύτερη από την μείωση του λειτουργικού κόστους.

    Το πρόβλημα ρευστότητας αποκτά τραγικές διαστάσεις, η αγορά στερεύει από μετρητά και οι επισφάλειες πολλαπλασιάζονται.

    Η αύξηση της ανεργίας σε συνδυασμό με τον υψηλό πληθωρισμό βγάζουν στο περιθώριο καθημερινά περισσότερους ανθρώπους.

    Η εγκληματικότητα σε συνδυασμό με την διάλυση της στοιχειώδης ιατροφαρμακευτικής προστασίας που είχαν οι πολίτες πολλαπλασιάζουν ουσιαστικά και συναισθηματικά την ανασφάλεια των πολιτών.

    Ολα αυτά θα ωθήσουν κοινωνικές ομάδες του δεν ξέρω δεν απαντώ των δημοσκοπήσεων και της αποχής να αντιλαμβάνονται ότι η αποχή δεν είναι λύση.

    Τα κόλπα με την Τρέμη και τον Καψή, η πώληση πατριδοφροσύνης, και οι άρες μάρες κουκουνάρες της πράσινης ανάπτυξης τελειώνουν.

    Με δεδομένο ότι ο Παπανδρέου δεν αντέχει την πίεση το 1/10 από την πολεμική που δέχθηκε ο Καραμανλής να δεχθεί θα καταρρεύσει ψυχολογικά και μάλλον έτσι θα γίνει.

    Από τα γεγονότα της Νομικής και τον τρόπο που τα χειρίσθηκε η κυβέρνηση άνοιξαν την πρώτη μεγάλη τρύπα στην κυβερνητική πανοπλία όπου οι πολίτες είδαν μέσα αφόρητους ερασιτέχνες να πνίγονται σε μια κουταλιά νερό.

    Από εδώ και πέρα κάθε μικρή θαλασσοταραχή θα μετατρέπεται σε τρικυμία.

    Εχασε και το προνόμιο των εκλογών.

    Ο Παπανδρέου τα έκαψε τα χαρτιά του με τις γελοιότητες τύπου Καστελόριζου και θα πληρώσει μαζεμένα τα λάθη του.

    Πλέον για κάθε πολίτη το ερώτημα είναι τι γίνεται για την χώρα από εδώ και πέρα και αν υπάρχει αξιόπιστη και αποτελεσματική λύση.

  6. kakofonix avatar
    kakofonix 16/02/2011 15:54:09

    Καταλαβαίνω την πολιτική σκοπιμότητα να στοχοποιηθεί ο ΓΑΠ, αλλά με τον τρόπο αυτό χάνεται η ουσία. Και η ουσία είναι ότι,

    παρά τις αιτιάσεις της αντιπολίτευσης, παρά τις δικές μου αμφιβολίες (έγραψα πρώτος περί της παροιμιώδους αναξιοπιστίας του ανδρός), παρά το πολύ σοβαρό σας επιχείρημα αναφορικά με την επένδυση στο Ελληνικό,

    ο ΓΑΠ με τον πιο επίσημο τρόπο ανέστειλε τους πλειστηριασμούς.

    Στην παραπάνω απόφαση του ΓΑΠ (ασχέτως κινήτρων ή αναξιοπιστίας που θα φανεί στο κοντινό μέλλον) είμαστε όλοι σύμφωνοι.

    Παραμένει ένα τεραστίων διαστάσεων ζήτημα:

    Η σύμβαση...

    Και εδώ κάνουν λάθος ο Σαμαράς και ο Μιχελάκης και να τους το πείτε:

    Αν αφαιρέσεις από αυτή την υπόθεση την επικοινωνιακή σάλτσα, αυτό που μένει είναι η πρώτη αμφισβήτηση του ΓΑΠ για τη σύμβαση που ο ίδιος υπέγραψε και την οποία ο Σαμαράς δεσμεύθηκε να τηρήσει.

    Η επικοινωνιακή ομάδα της ΝΔ σύρεται σε έναν χαμένο από χέρι εκτός έδρας αγώνα απέναντι στην καθεστωτική ενημέρωση, τσιμπώντας το δόλωμα περί των 50 δις και όλοι αναλώνονται στο ποιος θα πουλήσει και ποιος θα αξιοποιήσει,

    ενώ το πραγματικό πρόβλημα είναι Η ΣΥΜΒΑΣΗ...

    Προσωπική μου άποψη: Αν έβγαινε τώρα ο Σαμαράς και έθετε το θέμα της σύμβασης με ταυτόχρονη δέσμευσή του περί της ΜΗ τήρησής της,

    αύριο το ΠΑΣΟΚ θα είναι 5 μονάδες πίσω.

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ kakofonix 16/02/2011 17:13:49

      Aς το δούμε από την πλευρά της Ν.Δ.
      Ο Παπανδρέου, σε όλες τις δημοσκοπήσεις, αποτελεί το ισχυρό χαρτί του ΠΑΣΟΚ. Επομένως, από άποψη στρατηγικής, η στοχοποίηση του γενικότερα και όχι μόνο με το θέμα αυτό.

      Δεύτερον, αυτά τα περί νόμου που απαγορεύει την πώληση περιουσίας του δημοσίου τα θεωρώ αστειότητες γιατί τέτοιος νόμος δεν ξέρω που υπάρχει. Κατά τη γνώμη μου δεν υπάρχει και ανάγκη αφού το κράτος εντός της επικράτειας του έχει το δικαίωμα να κάνει οτι θέλει: να κρατικοποιεί, να απαλλοτροιώνει, να δημεύει, να δεσμεύει, να επιβάλλει πρόστιμα, να ορίζει και να αλλάζει χρήσεις γής. Τα πάντα.

      Οσον αφορά στη σύμβαση. Οσες φορές μιλούσε η Ν.Δ. για τη σύμβαση και το έκανε αρκετές φορές, δεν ασχολήθηκε κανένας. Τώρα ήρθε στην επικαιρότητα το θέμα. Και συμφωνώ και επαυξάνω ότι η σύμβαση είναι το μείζον.

      • kakofonix avatar
        kakofonix @ Κώστας Ροδινός 16/02/2011 17:31:38

        Βλέπω να μας έχουν καταραστεί οι Olynpians πάλι!
        Για τη στοχοποίηση, κατανοητό, είναι θέμα στρατηγικής, η ΝΔ είναι πολιτικό κόμμα και έχει κάθε δικαίωμα να εκμεταλλευθεί τη φθορά ΓΑΠ, επαυξάνω,

        Το θέμα της κυριαρχίας στη δημόσια γη το θέτεις σε σωστή βάση, έρχεται όμως η ρημάδα η σύμβαση να σε διαψεύσει. Ουσιαστικά το κράτος έχει παραιτηθεί από την κυριαρχία του (όπως εύστοχα την περιγράφεις παραπάνω) μέσω της σύμβασης. Το σχετικό εδάφιο το είχα ανεβάσει χθές και το είδα και σήμερα στο antinews ως ξεχωριστό θέμα.

        Και εδώ ακριβώς είναι το πρόβλημα. Έρχεται ο ΓΑΠ και ουσιαστικά ανατρέπει τη σύμβαση και επαναφέρει θέμα ασυλίας. Πηγή από το Βερολίνο αναφέρει έντονο προβληματισμό των Γερμανών, φοβούνται μην τους πουλήσει ο ΓΑΠ και ψάχνουν αντίμετρα. Κάνει λάθος το επιτελείο να υποβαθμίζει τη δήλωση ΓΑΠ. Αλλά ακόμα και αν η τακτική τους είναι σωστή, παραμένει το θέμα της σύμβασης. Και για να στο πω με όρους καφενείου, όσο φούσκα και αν θεωρείς την πρωτοβουλία ΓΑΠ, έχει ξεσκίσει επικοινωνιακά στη βάση. Γι αυτό μιλάω για λάθος τακτική. Στα μάτια του κοσμάκη εμφανίζεται η ΝΔ να υποβαθμίζει ένα θέμα που έχει αγγίξει το φιλότιμό τους. Τους συμβουλεύει κανείς εκεί;

        Και πες μου σε παρακαλώ, που θα μπορούσα να στείλω ένα κείμενο που έχω ετοιμάσει;

        • Κώστας Ροδινός avatar
          Κώστας Ροδινός @ kakofonix 16/02/2011 17:33:46

          Πήγαινε εκεί που λέει επικοινωνία, θα δείς το mail του Φάκτορα.

        • Κώστας Ροδινός avatar
          Κώστας Ροδινός @ kakofonix 16/02/2011 17:37:11

          Ο Παπανδρέου σκεφτόταν εκλογές αν εξασφάλιζε επιμήκυνση και μείωση επιτοκίου.
          Τον μάζεψε προσωρινά η τρόϊκα.
          Δεν νομίζω να έχει εγκαταλείψει την ιδέα.
          Επαναλαμβάνω,όμως, από τη στιγμή που έβαλε την περιουσία στο πλαίσιο των διαπραγματεύσεων για το μνημόνιο θα το βρίσκει σε κάθε διαπραγμάτευση μπροστά του.

        • billyraf avatar
          billyraf @ kakofonix 16/02/2011 22:31:18

          Οι διεθνείς συνθήκες υπερισχύουν του ελληνκού νόμου.
          Εξάλλου τυχόν διαφορά σχετικά με την εφαρμογή της σύμβασης θα κριθεί από το Ευρωπαικό Δικαστήριο με εφαρμογή του αγγλικού δικαίου.

      • περήφανος δεξιός avatar
        περήφανος δεξιός @ Κώστας Ροδινός 17/02/2011 04:08:55

        νομίζω ότι όσες φορές η ΝΔ ασχολήθηκε με τη σύμβαση δεν ασχολήθηκε κανένας γιατί το έκανε με όχι ξεκάθαρο τρόπο..πιθανολογώ ότι ο καλαματιανός το έκανε επίτηδες,θέλοντας να δει που θα κάτσει η μπίλια ,κερδίζοντας χρόνο,οργανώνοντας το κόμμα..όμως η ΝΔ δεν είναι κκε..δεεν μπορεί μόνο να καταγγέλει..πρέπει να πει ξεκάθαρα στο λαό τι προτίθεται να κάνει με το μνημόνιο όταν θα κληθεί να αναλάβει..

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ kakofonix 16/02/2011 17:21:56

      Κakofonix,
      πάντως ο κ. Παπακωνσταντίνου μιλώντας σήμερα στη Βουλή είπε οτι το στόχος των 50 δις είναι "ρεαλιστικός και φιλόδοξος".
      Το σχέδιο, μπορεί να έκλεισαν την πόρτα προς το παρών, αλλά θα επανέλθει από το παράθυρο.

      • man8os avatar
        man8os @ Κώστας Ροδινός 16/02/2011 17:25:11

        Το εχει υπογραψει, δεσμευει την χωρα.

      • kakofonix avatar
        kakofonix @ Κώστας Ροδινός 16/02/2011 17:39:45

        Θυμάσαι που είχαμε διαφωνήσει για το αν έκανε γκάφα; Ε, λοιπόν, όχι μόνο έκανε γκάφα, αλλά συνεχίζει να μπαλαμουτιάζει την κυβέρνηση ότι δήθεν θα κερδίσει χρόνο με αυτή την ιστορία. Η υπόθεση έχει ξεκαθαρίσει πια (το είδα το επίμαχο βίντεο στο Ποντίκι)

        Το παιδί πιστεύει ακόμα ότι θα εξασφαλίσει 50 δις (τόσα του χρειάζονται για τρίμηνη παράταση) με τα οποία θέλει να προχωρήσει σε επαναγορά τίτλων που κατέχει τώρα η ΕΚΤ. Οι Γερμανοί έχουν συμφωνήσει προκειμένου να ξεφορτωθούν τα ομόλογα που αγόραζε αναγκαστικά τόσο καιρό η ΕΚΤ και που φοβούνται μην τους ξεμείνουν, γιατί πλέον η ελληνική αναδιάρθρωση έχει υπολογιστεί σε 50 - 60%. Το πρόβλημα βρίσκεται στην ταμπακιέρα. Το παιδί πίστευε ότι θα πάρει τα λεφτά από το EFSF αλλά έφαγε πόρτα. Του αντιπρότειναν να πουλήσει ακίνητα ΤΩΡΑ και μετά χαθήκαμε στη μετάφραση. Τώρα μαθαίνω ότι θέλει να εκδώσει καλυμμένο ομόλογο (με υποθήκες νησιών, βουνών και ότι βάζει ο νους), να δανειστεί τα 50 δις (ίσως απευθείας από τις αγορές) και να κάνει την επαναγορά. Λεπτμέρεια: Αν τα καταφέρει, οι τράπεζες παίρνουν 3 -6 μήνες παράταση ζωής.

        • Κώστας Ροδινός avatar
          Κώστας Ροδινός @ kakofonix 16/02/2011 17:45:40

          Τώρα μόλις αποκάλυψες το άρθρο που σχεδίαζα να γράψω γιατί κάτι παρόμοιο έμαθα πριν από καμιά ώρα.

          Επαναλαμβάνω, όμως, οτι εμένα από πουθενά δεν μου προκύπτει "γκάφα".
          Και ο Πρωθυπουργός ήταν ενήμερος.

          • kakofonix avatar
            kakofonix @ Κώστας Ροδινός 16/02/2011 17:47:12

            Θα με δικαιώσει η επικαιρότητα και θα κεράσεις τις μπύρες!!!

          • Κώστας Ροδινός avatar
            Κώστας Ροδινός @ kakofonix 16/02/2011 17:50:37

            To πρόβλημα δεν είναι μπύρες!
            Εχω μια αμφιβολία αν πρέπει να σε ...δικαιώσει οι επικαιρότητα!

          • kakofonix avatar
            kakofonix @ Κώστας Ροδινός 16/02/2011 17:55:47

            Έχεις δίκιο, είναι από τις περιπτώσεις που εύχεσαι να διαψευστείς. Και στις δύο περιπτώσεις νιώθεις χαμένος. Έχει ενδιαφέρον πάντως. Υπάρχει και η περίπτωση να βρίσκεται σε εξέλιξη ''πραξικόπημα'' της πλατείας συντάγματος με τις πλάτες της Τρόικας. Οι πληροφορίες είναι συγκεγχημένες και η επικαιρότητα δεν το διαψεύδει. Δεν σε παραξένεψε η σημερινή στάση της προπαγάνδας;

          • Κώστας Ροδινός avatar
            Κώστας Ροδινός @ Κώστας Ροδινός 16/02/2011 18:01:38

            Αυτό μου φαίνεται δύσκολο.
            Ο Παπακωνσταντίνου έχει συνδέσει την τύχη του με τον Παπανδρέου.
            Παίζει και το σενάριο Στρος Καν για τη Προεδρία στη Γαλλία.
            Επ' ουδενί θα ήθελε μια παταγώδη αποτυχία στην Ελλάδα.
            Είναι και κάτι ελληνικά ομόλογα που έχουν ασφαλιστικά ταμεία της Γαλλίας.
            Το πρόβλημα είναι πιο σύνθετο.

          • kakofonix avatar
            kakofonix @ Κώστας Ροδινός 16/02/2011 18:13:29

            Κώστα υπάρχει σαφής διαφοροποίηση μετά τη γκάφα. Άλλα λέει ο ένας, άλλα ο άλλος και άλλα ο Πεταλωτής. Στα ΜΜΕ γίνεται σφαγή. Θα δούμε.
            Αυτό με τον Στρος Κοέν είναι απολύτως σωστό. Εντάσσεται όμως στη Γαλλογερμανική κόντρα. Η Γερμανία πιέζει για αναδιάρθρωση. Ο μεγαλύτερος χαμένος θα είναι οι ελληνικές και οι γαλλικές τράπεζες (μαζί και τα ταμεία). Οι Γάλλοι προσπαθούν να το αποφύγουν με πρώτο βιολί τον Στρος Κοέν. Κοντός ψαλμός αλληλούια.

          • Κώστας Ροδινός avatar
            Κώστας Ροδινός @ Κώστας Ροδινός 16/02/2011 18:20:27

            Η Μέρκελ θα λάβει τις οριστικές της αποφάσεις αφου ξεμπερδέψει με τις τοπικές εκλογές.
            Δεν αποκλείω το ενδεχόμενο να αλλάξει στάση γιατί την απασχολεί το σενάριο κοινωνικών αναταραχών που μπορεί, για διαφορετικούς λόγους, να επεκταθεί στο Νότο.

          • kakofonix avatar
            kakofonix @ Κώστας Ροδινός 16/02/2011 18:27:03

            Εδώ έρχεται να παίξει ρόλο ο μοιραίος Σαμαράς.
            Αν υποκύψει στις (αφόρητες) πιέσεις Μέρκελ, Γιουνκέρ, Σαρκοζί και λαϊκού κόμματος, τη βάψαμε. (Βλέπε κυβέρνηση εθνικής ενότητας, να τηρήσουμε τη συνέχεια του κράτους κλπ)

            Αν έχει το σθένος να σηκώσει ανάστημα, υπάρχουν πολλές και καλές λύσεις.

            Αν όχι, βλέπω το ΚΚΕ στο 20%

          • Κώστας Ροδινός avatar
            Κώστας Ροδινός @ Κώστας Ροδινός 16/02/2011 18:33:11

            Πρέπει να γίνει σαφές το εξής:
            Κανένας πλέον δεν πιστεύει οτι το πρόγραμμα του μνημονίου βοηθάει την Ελλάδα.
            Οσον αφορά στα κυβερνητικά σχήματα συνεργασίας ο Σαμαράς το ξέρει οτι αν δεχτεί να συμμετάσχει θα αναλάβει ευθύνες που δεν του αναλογούν.
            Το εγχείρημα θα είναι βραχύβιο και καταστροφικό.

          • popolaros avatar
            popolaros @ Κώστας Ροδινός 16/02/2011 22:48:28

            kakofonix και Κώστα, να τα λέτε συχνότερα...βγάζετε ειδήσεις.

    • man8os avatar
      man8os @ kakofonix 16/02/2011 17:23:10

      Πλεον δεν ξερω τι πρεπει να κανει ο Σαμαρας. Τον Ιουλιο ειπε οτι θα την σεβαστει. Αλλα τα δεδομενα εχουν αλλαξει. Καθε επικαιροποιηση ηταν χειροτερη της προηγουμενης και τωρα το μνημονιο ειναι αρκετα διαφορετικο απο αυτο που αρχικα υπογραφηκε, αν και ομοιο στο οτι ειναι αποικιακου τυπου. Ισως λυση ειναι ενα γερο κουρεμα, δεν ξερω ποσο, και να πληρωσουμε τα υπολοιπα. Γιατι δεν βρισκω κανεναν λογικο τροπο να πληρωσουμε ολο το ποσο του χρεους.

      • Kostas D avatar
        Kostas D @ man8os 16/02/2011 17:38:25

        Πρεπει να γινουν τα εξης

        1) ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ του αντισυνταγματικου/αντιλαικου μνημονιου ΑΜΕΣΑ!!
        2) ΑΡΝΗΣΗ πληρωμης και διαγραφη του δημοσιου χρεους, μιας και
        ο λαος ΔΕΝ ωφεληθηκε απο μιζες κτλ....
        3) Να ΔΙΚΑΣΤΟΥΝ και να γινει δημευση περιουσιων ΑΥΤΩΝ που πλουτισαν στις πλατες
        του κοσμακη που δεν κερδισε τιποτα, και τωρα καλειται να
        "πληρωσει αυτος το χρεος" απο τα 500, 600 και 1000 ευρω που επαιρνε μεχρι προσφατα..... , τους μισθους πεινας κοινως....

        4) Να συσταθει ειδικη Επιτροπη (αλλα απο Ελληνες μονον!!)
        και να ξεκαθαρισουν ποιο ειναι το αληθινο χρεος..
        Οπως προτεινε και ο Νοαμ Τσομσκι. Ψαξτε το.

        • man8os avatar
          man8os @ Kostas D 16/02/2011 18:01:20

          Πρεπει να στηθει ειδικο διακαστηριο για το μνημονιο. Πρεπει να δικαστουν οσοι υπεγραψαν την λεηλασια και να τημωρηθουν.

  7. Κρης avatar
    Κρης 16/02/2011 15:56:11

    Greece Needs ‘Real Leadership’
    http://blogs.wsj.com/source/2011/02/15/greece-needs-real-leadership/

    εδώ η είδηση στα ελληνικά
    http://www.isotimia.gr/default.asp?pid=24&ct=13&artid=93679
    «Η Ελλάδα χρειάζεται πραγματική ηγεσία»,
    τιτλοφορείται άρθρο του συντάκτη της Wall Street Journal,
    Nick Skrekas που δημοσιεύεται
    στο blog της εφημερίδας “The Source”.

  8. pikras57 avatar
    pikras57 16/02/2011 17:08:34

    "Όταν καταλαγιάσει ο κουρνιαχτός, θεωρώ, ότι ο Αντώνης Σαμαράς πρέπει με νηφαλιότητα να επαναφέρει την πρόταση του περασμένου Ιουλίου. «Επικαιροποιημένη», όπως μας έμαθαν να λέμε τελευταία. Γιατί τώρα που το πρόγραμμα του μνημονίου οδηγείται σε πλήρες αδιέξοδο, χρειάζεται μια άλλη πολιτική."

    ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΚΛΕΙΔΙ ΤΗΣ ΥΠΟΘΕΣΗΣ. ΑΜΕΣΑ!

    • man8os avatar
      man8os @ pikras57 16/02/2011 17:46:22

      Και να την τπυωσει με απλα λογια σε φυλλαδιακια να την μοιρασουν μελη της ΟΝΝΕΔ η των ΝΟΔΕ εξω απο ναους, λαικες αγορες και σουπερμαρκετ.

      • Κώστας Ροδινός avatar
        Κώστας Ροδινός @ man8os 16/02/2011 18:02:14

        αυτο έπρεπε να είχε ήδη γίνει!

        • Misha avatar
          Misha @ Κώστας Ροδινός 16/02/2011 18:58:10

          Κώστα , επειδή είσαι έντιμος άνθρωπος πες μου τι θα απαντήσει ο Σαμαράς στο αυτονόητο ερώτημα που προκύπτει από την ακόλουθη είδηση : «Ο επικεφαλής του Γιουρογκρουπ , χριστιανοδημοκράτης και επιφανές μέλος του Ευρωπαϊκού Λαϊκού Κόμματος στο οποίο συμμετέχει και η ΝΔ , Ζαν Κλώντ Γιούνκερ, μας λέει πως για να «ξεχρεώσουμε» -ποιους και γιατί άραγε ;- πρέπει να πουλήσουμε ελληνική γή έως του ποσού των 50 δις ευρώ μέσα στην επόμενη τριετία. »

          • Κώστας Ροδινός avatar
            Κώστας Ροδινός @ Misha 16/02/2011 19:08:42

            Misha,
            Κατ' αρχήν με ενοχλεί πάρα πολύ να μας λέει ο κ. Γιούνκερ, ή ο οποιοσδήποτε Γιούνκερ τι πρέπει να κάνουμε.
            Εμείς του λέμε τίποτα για το υπερχρεωμένπ κρατίδιό του;
            Αν πραγματικά ήθελε να βοηθήσει, θα ζητούσε να μειωθούν τα τοκογλυφικά επιτόκια με τα οποία μας δανείζουν εκείνοι που μας κατηγορούν οτι είμαστε υπερχρεωμένοι.

            Επι της ουσίας τώρα: Ο Σαμαράς έχει απαντήσει ήδη στο ερώτημα αυτό από τον Ιούλιο του 2010.
            Και η απάντηση ήταν οτι δεν μιλάει για πώληση, αλλά για αξιοποίηση.
            Να προσθέσω και κάτι ακόμα που εντέχνως αποσιωπάτε: αν αρχίσουμε να πωλούμε για να ξεχρεώσουμε το μνημόνιο τότε η φάμπρικα δεν θα έχει τέλος.
            Θα γίνουμε όλοι δουλοπάροικοι.

          • Misha avatar
            Misha @ Κώστας Ροδινός 16/02/2011 19:20:37

            Συμφωνούμε πως ο σκοπός τους ,συνολικά, είναι να γίνουμε δουλοπάροικοι.
            Και σε αυτό το κόλπο μετέχουν όλοι οι καθεστωτικοί παραγοντες της ΕΕ: Γιούνκερ, Ντερούζ, Ρεν κλπ

            Τι διάολο λοιπόν ζητάμε με δαύτους;

            Δεν περιμένω, απαιτώ από όποιον θέλει την ψήφο μου, να σιχτιρήσει τον κάθε τυχάρπαστο Γιούνκερ και να του πει πως οι πολεμικές αποζημιώσεις που μας οφείλονται από το Ράιχ είναι 160 δις, και να πάνε να ζητήσουν από αυτούς τα 50 δις που λένε πως τους χρωστάμε.

            Όσο δεν το κάνουν αυτοί που ισχυρίζονται πως αντιπαλεύουν το κατοχικό μνημόνιο, μυρίζομαι συμπαγνία.

          • man8os avatar
            man8os @ Κώστας Ροδινός 16/02/2011 19:30:57

            Αυτο βλεπω κ εγω κυριε Ροδινε. Οτι και να πουλησουμε δεν βγαινει...
            Και αν ολα τα πουλησουμε θα γινουμε δουλοπαροικοι

          • Κώστας Ροδινός avatar
            Κώστας Ροδινός @ man8os 16/02/2011 22:49:49

            Το πρόβλημα είναι να μην πέσουμε στην παγίδα και αυτό το εξηγεί από την πρώτη μέρα ο Σαμαράς, να πωλούμε περιουσία του δημοσίου στο πλαίσιο του Μνημονίου.
            Η αξιοποίηση της δημόσιας περιουσίας πρέπει να γίνει για να απαλλαγούμε από το μνημόνιο.

          • man8os avatar
            man8os @ man8os 17/02/2011 11:42:47

            ΒΙΣ,
            συμφωνω μαζι σου. Το προβλημα που αντιμετωπιζουν ολοι οι επιστημονες ειναι αυτο που λες. Πως θα πεις συνθετα πραγματα με απλες κουβεντες.

          • Κώστας Ροδινός avatar
            Κώστας Ροδινός @ man8os 17/02/2011 12:16:36

            Θα το πώ όσο πιο απλά γίνεται, τουλάχιστον όπως το καταλαβαίνων εγώ.
            Ο Σαμαράς πέρυσι τον Ιούλιο κατέθεσε μια συνολική πρόταση εξόδου από το Μνημόνιο.
            Βασικό στοιχείο της πρότασης αυτής ήταν η αξιοποίηση της τεράστιας περιουσίας του δημοσίου.
            Το διευκρίνισε με τον πιό σαφή τρόπο οτι δεν μιλούσε για πώληση.

            Τα έσοδα από την αξιοποίηση θα πήγαιναν απ' ευθείας στη μείωση του χρέους.
            Γιατί;
            Γιατί με μειωμένο χρέος, μεταξύ άλλων,
            -μειώνεις την αναλογία χρέους προς ΑΕΠ
            -μειώνεις τα χρεωλυσία
            -βελτιώνεις τη συνολική εικόνα της χώρας
            -εξασφαλίζεις καλύτερες συνθήκες δανεισμού

            Θυμάσθε τότε τις αντιδράσεις της Κυβέρνησης;
            Τι προτείνει τώρα ο κ. Παπακωνσταντίνου;
            Λάθος πρώτον: ενέπλεξαν το θέμα της αξιοποίησης της περιουσίας του δημοσίου στη διαδικασία του μνημονίου.
            Αυτό είναι εξαιρετικά επικίνδυνο. Επαναλαμβάνω επικίνδυνο.
            Γιατί;
            Το πρόγραμμα του μνημονίου δεν βγαίνει.
            Αρα είναι πιθανόν να εμπλακούμε σε μια διαδικασία ρευστοποίησης δημόσιας περιουσίας για να εξυπηρετούμε το μνημόνιο!
            Αυτό δεν έχει τέλος!

            Λάθος δεύτερον, αυτό γίνεται σε μια κακή συγκυρία λόγω της βαθιάς ύφεσης. Σε κατάσταση ύφεσης δεν πουλάς, ξεπουλάς! Πέραν οτι το όλο πράγμα γίνεται υπό πίεση και καθ' υπαγόρευση.

  9. ΣΤΕΦΑΝΟΣ avatar
    ΣΤΕΦΑΝΟΣ 16/02/2011 17:46:16

    "Θα το ακούνε οι αγορές και θα ξεραίνονται στα γέλια!".
    Ρίξτε μια ματια στο spread. Μόνο 875!!!

    ΣΤΕΦΑΝΟΣ
    ΚΕΡΚΥΡΑ

  10. ΙΩΑΝΝΗΣ ΚΑΣΤ. avatar
    ΙΩΑΝΝΗΣ ΚΑΣΤ. 16/02/2011 18:05:30

    -Ο ΠΑΠΑΔΡΕΟΥ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΙΠΟΤΑ ΑΛΛΟ ΑΠΟ ΕΝΑ ΠΙΟΝΙ ΤΩΝ ΑΜΕΡΙΚΑΝΩΝ ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΚΑΝΕΙ ΤΑ ΧΑΤΙΡΓΙΑ.ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΓΙΑ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΔΟΥΛΕΙΕΣ,Η ΝΔ ΕΧΕΙ ΠΛΕΟΝ ΕΝΑ ΑΤΟΥ ΣΤΑ ΧΕΡΙΑ ΤΗΣ ΚΑΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΕΙ ΛΑΒΑΡΟ .ΕΧΕΙ ΑΠΟΔΕΙΞΕΙΣ ΟΤΙ ΜΙΑ ΠΑΡΕΑ ΤΩΝ ΤΡΙΩΝ ΑΝΘΡΩΠΩΝ ΕΧΟΥΝ ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΞΕΠΟΥΛΗΣΕΙ ΧΩΡΗΣ ΝΑ ΞΕΡΕΙ ΚΑΙ ΤΟ ΥΠΟΥΡΓΙΚΟ ΣΥΝΒΟΥΛΙΟ ΤΙΠΟΤΑ!!!ΠΑΠΑΔΡΕΟΥ,ΠΑΠΑΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ,ΠΕΤΑΛΩΤΗΣ ΕΙΝΑΙ Η ΤΡΙΑΔΑ ΤΟΥ ΔΝΤ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΑΥΤΟΙ ΓΝΩΡΙΖΟΥΝ ΤΙ ΜΕΛΕΙ ΓΕΝΕΣΘΑΙ ΓΙΑ ΤΑ 50 ΔΙΣ ΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΞΑΠΟΥΛΗΣΟΥΝ,ΧΩΡΗΣ ΝΑ ΓΝΩΡΙΖΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΤΙΠΟΤΑ!!!.ΤΟΥΣ ΧΑΛΑΣΕ Η ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΤΙΣ ΤΡΟΙΚΑΣ ΓΙΑ ΝΑ ΜΑΘΟΥΝ ΚΑΙ ΟΙ ΠΙΟ ΠΡΑΣΙΝΟΦΡΟΥΡΟΙ ΟΤΙ Ο ΓΑΠ ΕΙΝΑΙ Ο ΕΦΙΑΛΤΗΣ ΤΙΣ ΕΛΛΑΔΟΣ.Ο ΚΥΒΟΣ ΕΠΕΣΕ,ΑΠΟΜΕΝΕΙ ΣΤΟΝ ΣΑΜΑΡΑ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΤΗΝ ΚΙΝΗΣΗ ΤΟΥ ΑΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΕΧΕΙ ΤΑ ΚΟΤΣΙΑ ΝΑ ΒΓΕΙ ΜΠΡΟΣΤΑ ΚΑΙ ΝΑ ΞΕΣΥΚΩΣΗ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ.ΓΙΑΤΙ ΜΟΝΟ ΟΙ ΜΠΡΟΣΤΑΡΙΔΕΣ ΕΧΟΥΝ ΤΟ ΑΝΑΣΤΙΜΑ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΣΗΜΑΙΟΦΟΡΟΙ,ΟΙ ΑΛΛΟΙ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΝΤΙΝΤΙΔΕΣ.

    • Kostas D avatar
      Kostas D @ ΙΩΑΝΝΗΣ ΚΑΣΤ. 16/02/2011 18:17:30

      !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
      +1000

  11. geopan avatar
    geopan 16/02/2011 18:37:52

    Κύριε Ροδινέ τις δηλώσεις Πεταλωτή για τον εισαγγελέα και τις ΜΚΟ τις διαβάσατε;τι πάνε να στήσουν πάλι;κάτι πάνε να "βρωμίσουν" οι σοσιαληστές..

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ geopan 16/02/2011 18:39:44

      Δεν τις ξέρω; Τι ακριβώς λέει;

      • geopan avatar
        geopan @ Κώστας Ροδινός 16/02/2011 20:02:32

        αντιγράφω από τη ναυτεμπορική:
        Για αδιαφανή και σκανδαλώδη διαχείριση των κονδυλίων των Μη Κυβερνητικών Οργανώσεων πριν το ΠΑΣΟΚ αναλάβει την διακυβέρνηση έκανε λόγο ο κυβερνητικός εκπρόσωπος Γ. Πεταλωτής, κληθείς να σχολιάσει σημερινό δημοσίευμα αναφορικά με τη χρηματοδότηση των ΜΚΟ.


        Briefing Κυβερνητικού Εκπροσώπου Γ. Πεταλωτή
        Όπως ανέφερε ο κ. Πεταλωτής, υπάρχουν τόσο «πλούσια» στοιχεία, τα οποία όποιος αρμόδιος εισαγγελέας τα διερευνήσει, θα φανεί ποιος χρησιμοποίησε τη χρηματοδότηση, ποιων ΜΚΟ, με ποιον τρόπο και για ποιους σκοπούς. «Εκεί πραγματικά νομίζω ότι κάποιοι θα χάσουν τον ύπνο τους», σχολίασε χαρακτηριστικά, επισημαίνοντας παράλληλα ότι μόλις ανέλαβε την εξουσία η κυβέρνηση, «πάγωσε» όλα τα επόμενα προγράμματα που θα έπρεπε να προκηρυχτούν κανονικά, «για να μην υπάρξει παρόμοιο θέμα στο μέλλον και για να ξεκαθαρίσει ό,τι παλιό υπήρχε».

        Διευκρίνισε επίσης ότι έγιναν μόνο εκείνες οι καταβολές για τις οποίες το κράτος έχει τη συμβατική υποχρέωση και πως αυτό ορίστηκε με εγκύκλιο του αρμόδιου για τα συγκεκριμένα θέματα υφυπουργού Εξωτερικών Σπύρου Κουβέλη.

        Γι' αυτό, πρόσθεσε, δεν εγκρίθηκαν νέα προγράμματα αναπτυξιακής υποτίθεται βοήθειας η οποία περνούσε μέσα από την υπηρεσία διεθνούς αναπτυξιακής συνεργασίας του ΥΠΕΞ, μια υπηρεσία που, όπως είπε, επί ΝΔ λειτούργησε σαν «πλυντήριο».

        δεν σας φαίνεται ότι κάτι μαγειρεύουν;κάτι πάνε να κρύψουν πάλι και για αυτό΄μίλανε κια για ευθύνες της νδ και για "πλυντήρια"!!

        • Κώστας Ροδινός avatar
          Κώστας Ροδινός @ geopan 16/02/2011 22:18:32

          ευχαριστώ για την είδηση.
          Αν ψάξουν το θέμα με τις ΜΚΟ αυτός που πρέπει να ανησυχίσει είναι μάλλον ο κ. Παπανδρέου.

  12. Απλός Πολίτης avatar
    Απλός Πολίτης 16/02/2011 19:58:47

    Ο Αβρααμ Λίνκολν είπε κάποτε ότι: "Μπορείς να ξεγελάς όλους τους ανθρώπους μερικές φορές και μερικούς ανθρώπους κάθε φορά, αλλά δεν μπορείς να ξεγελάς τους πάντες πάντοτε". Προσθέτω ότι βασική προϋπόθεση για να ξεγελάσεις μερικούς ανθρώπους είναι να λειτουργείς λιγάκι πιό έξυπνα από αυτούς που πας να ξεγελάσεις. Υπάρχει πια τόση ηλιθιότητα που να ξεγελιέται από αυτά που βλέπουμε και ακούμε τελευταία; Σας παρακαλώ..

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ Απλός Πολίτης 16/02/2011 22:16:49

      Οταν το είπε αυτό ο Λινκολν, δεν υπήρχε τηλεόραση!

      • Απλός Πολίτης avatar
        Απλός Πολίτης @ Κώστας Ροδινός 17/02/2011 19:22:16

        Σίγουρα η τηλεοραση βοηθά πολύ, αλλά μην μου πείτε ότι είμαστε πια τόσο ηλίθιοι ως λαός. Ο Κεμαλ Ατατουρκ είχε πεί ότι η βασική διαφορά μεταξύ Ελλάδας και Τουρκίας είναι ότι στην Ελλάδα ένας πληθυσμός ανθρώπων διοικείται από μια χούφτα ζώα ενώ στην Τουρκία μια χούφτα άνθρωποι διοικούν ένα πληθυσμό ζώων. Και τότε δεν υπήρχε τηλεόραση, αλλά ζώα δεν είμαστε ακόμη...

  13. thanos avatar
    thanos 16/02/2011 19:58:55

    Η μόνη σύνδεση κε Ροδινέ που μπορώ να δω στο θέμα της πώλησης-ξεπουλήματος δηλ. της Δημόσιας περιουσίας με το Βατοπαίδι, είναι η επικοινωνιακή ζημιά της εκάστοτε κυβέρνησης. Πολύ σωστά γράφετε ότι ήταν η αρχή του τέλους της κυβέρνησης Καραμανλή.
    Εν τούτοις όσο κ αν φαίνεται οξύμωρο, είμαι από αυτούς που επιμένουν να λένε ότι το Βατοπαίδι ήταν μικρό σκάνδαλο (σε σχέση πάντα με την ελληνική ... εμπειρία).
    Ο χρόνος, η συγκυρία, η κρίση αλλά και ο τρόπος (όλα μαζί σε βάθος διετίας-κερδοφόρες και ζημιογόνες) που η κυβέρνηση θα ΞΕπουλούσε την ελληνική περιουσία δεν είναι του ιδίου μεγέθους σκάνδαλο αλλά πολύ μεγαλύτερο.

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ thanos 16/02/2011 22:08:09

      Θάνο,
      απ' όλα τα σκάνδαλα της μεταπολίτευσης, υπαρκτά και κατασκευασμένα, το Βατοπέδι έκανε τη μεγαλύτερη ζημιά χωρίς να είναι το μεγαλύτερο σκάνδαλο.

  14. Παναγιώτης Ζ avatar
    Παναγιώτης Ζ 16/02/2011 20:07:46

    Σχετικά με την περιουσία του Δημοσίου ας ρωτήσει κάποιος τον κ. Βερελή σχετικά με ένα από τα μεγαλύτερα σκάνδαλα που ποτέ στην ουσία δεν ελέγχθηκε το Κτηματολόγιο. Πώς και γιατί δεν τελείωσε ποτέ (εκείνη την εποχή τέλος της δεκαετίας 1990 και αρχές της δεκαετίας 2000), πώς και γιατί εξανεμίστηκε ένα τεράστιο κονδύλι πως και για γιατί ένα τεράστιο και σημαντικότατο έργο έμεινε στην μέση και τώρα μετά από μεγάλη καθυστέρηση ξανάρχισε. Τώρα που το σκέφτομαι μπορεί και ο αξιότιμος κ.κ. αντιπρόεδρος της κυβερνήσεως κάτι να ξέρει απ' αυτού. Άλλωστε μαζί τα φάγαμε!

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ Παναγιώτης Ζ 16/02/2011 22:09:34

      Το Κτηματολόγιο ήταν ένα πολύ μεγάλο σκάνδαλο και η ευθύνη είναι το Σουφλιά που δέχθηκε να το συγκαλύψει.

  15. ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
    ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 16/02/2011 21:17:32

    Κωστα μου καλησπερα,
    Το πιο ασοβαρο, επικινδυνο και γελοιο ΠΑΣΟΚ ολων των εποχων μας εβαλε σε ΓΥΨΟ. Αν πουλησουν ΑΤΕ πουλανε ολα τα ενεχειρα τη ΓΗ των αγροτων !!.. τη ΓΗ μας.
    Ευκολα. Δεν κουνιεται φυλλο. Μονο ο Μιχελακης και η Καννελη. αα και ο Τραγκας για τους δικους του λογους.

    ΜΚΟ και ξεπλυμα, και Ακης και Γειτονας - ταμιας, και σρεκ και Παπακων/νου.. και με παρανομη συμβαση.. οτι θες.. διοδια, σπανε τους παραδρομους τωρα!!χαχα ΕΧΩ ΑΠΕ, εχω Αγροτες, Εχω Μαθουδακη, εχω Καλλιμανη, εχω Μπλετσιο.. και τι δεν εχω!!! εχω Νικολακη-αδερφο.. εχω Παγκαλο.
    εχω και Κερατεα ( και οπως εχω πει απο εκει θα πεσει το ΠΑΣΟΚ )...
    εχω Παπουλια, εχω Τσουκρατο ελευθερο και ΠΑΚωραιο.

    Μας ειχε αποκαλεσει "ΞΕΠΛΥΜΑΤΙΕΣ" ο Ακης !!! ποιος?? ο Ακης?? Πολυ τη γουσταρω αυτη τη λεξη... μονο ΠΑΣΟΚΟΣ θα μπορουσε να την εφευρει.
    ΞΕΠΛΥΜΑΤΙΕΣ ΤΟΥ ΠΑΣΟΚ ΕΙΝΑΙ ΛΙΓΑ ΤΑ ΨΩΜΙΑ ΣΑΣ ( ΚΑΙ ΤΑ ΤΥΡΙΑ ΣΑΣ)

    ΠΠ

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 16/02/2011 22:15:25

      Συγγνώμη, είπε ο Ακης τέτοιο πράγμα;

      • firiki2010.wordpress.com avatar
        firiki2010.wordpress.com @ Κώστας Ροδινός 16/02/2011 22:32:29

        Κώστα, το άκουσα κι εγώ σε μια ραδιοφωνική εκπομπή, αλλά το άκουσα σαν "ξεπουληματίες" ( κι έτσι το αναφέρω - ελπίζω όχι λάθος- στο σημερινό "Αερολογώντας για τα "ασημικά" στο firiki2010).
        Kατά τα λοιπά 1. δεν καταλαβαίνω γιατί αναφέρεσαι στο Βατοπέδι ως σκάνδαλο και 2. η ζημιά απ όλα τα πραγματικά σκάνδαλα φοβάμαι πως είναι μικρότερη από την επι χρόνια αδράνεια στο θέμα της αξιοποίησης των "ασημικών της οικογένειας" που απλώς τα καμαρώνουμε να απαξιώνονται.

  16. Misha avatar
    Misha 16/02/2011 21:20:23

    Αυτοί που θέλουν να πουλήσουν τον ΟΣΕ δε λένε πως ο ΟΣΕ είναι ο δεύτερος, μετά την Εκκλησία, κάτοχος γής στην Ελλάδα.
    Τα τομάρια που θέλουν να ξεπουλήσουν τις σιδηροδρομικές γραμμές , ξεπουλάνε και τους σταθμούς και τη γή που περιβάλλει σταθμούς και γραμμές , μαζί και τα πολλά ακίνητα του Οργανισμού.
    Κι έχουν το θράσος να λένε πως δεν πουλάνε...

    • ΝΙΚΟΛΑΣ avatar
      ΝΙΚΟΛΑΣ @ Misha 17/02/2011 00:49:38

      Το ίδιο με ΔΕΗ, όχι μόνο πάει για ξεπούλημα - αλλά αφού συκοφαντηθεί, για να αγοράεται φτηνότερη η μετοχή της - αλλά ενδιαφέρον έχει και ποιοί ανθέλληνες θα θέλουν να αγοράσουν μονάδες της σε παραμεθόριες περιοχές - ιδιαίτερα αυαίσθητο θέμα. Αν δηλ. ξεπουληθεί μονάδα στη Φλώρινα, βγούν στην ανεργία λόγω "εξορθολογισμού" μερικές εκατοντάδες ακριτικές οικογένειες, αδειάζουν περιοχές λόγω επακόλουθης μετανάστευσης και ιδιοκτήτης εμφανίζεται ένα τσιράκι του Σόρος, πώς λέγεται όλο αυτό; "Πράσινη ανάπτυξη" εναντίον ρυπογόνου μονάδας!

  17. Λιζα Αλεξίου avatar
    Λιζα Αλεξίου 16/02/2011 21:46:13

    Δειτε στο http://www.newsbiscuit.com/2010/02/04/eu-puts-greece-up-for-sale-on-ebay/ πουλιέται ελληνική γη και πρώτος ενδιαφερόμενος είναι η Τουρκία και το Βρετανικό Μουσείο.

  18. Νικηφόρος Ουρανός avatar
    Νικηφόρος Ουρανός 16/02/2011 22:00:45

    Ερώτησηπρος κάθε επαϊοντα : ΄ςχω ένα αυτοκίνητο και θέλω να το αλλάξω. Να το πουλήσω ή να το αξιοποιήσω ;

  19. δημης avatar
    δημης 16/02/2011 22:06:30

    Ο λαός ΠΟΤΕ θα τον κάνει αποπαίδι ;;;;;;;

  20. Κώστας Ροδινός avatar
    Κώστας Ροδινός 16/02/2011 22:39:51

    Firiki,
    Εξήγησα παραπάνω, οτι όπως το Βατοπέδι απετέλεσε την αρχή της πτώσης του Κώστα Καραμανλή, έτσι και ο χειρισμός του θέματος της περιουσίας του δημοσίου εκ μέρους του Πρωθυπουργού μπορεί να αποβεί μοιραίος για τον ίδιο.
    Για την αξιοποίηση της περιουσίας τους δημοσίου εννοείται οτι συμφωνούμε.

  21. Bodinus1576 avatar
    Bodinus1576 16/02/2011 22:42:10

    Μην μπερδεύεις τα κινητά πράγματα με τα ακίνητα. Υπόκεινται σε τελείως διαφορετικούς κανόνες φθοράς και αμπορευσιμότητας (αν και δεν είμαι επαϊων ελπίζω να μου επιτρέπεις)

  22. Κώστας Ροδινός avatar
    Κώστας Ροδινός 16/02/2011 22:42:36

    Λιζα,
    Η Τουρκία κάνει κάτι ακόμα χειρότερο με την Τράπεζα που άνοιξε στη Θράκη, αλλά το ελληνικό κράτος κοιμάται τον ύπνο του δικαίου.

    Πάντως, επειδή θα ακουστούν πολλά, προτείνω να είμαστε λίγο συγκρατημένοι,

  23. Κώστας Ροδινός avatar
    Κώστας Ροδινός 16/02/2011 22:45:48

    για το δίκαιο του...μνημονίου έχεις δίκιο.
    και καλώς το υπενθυμίζεις.

  24. popolaros avatar
    popolaros 16/02/2011 23:06:52

    Πρόταση μομφής κατά Παπακωνσταντίνου.

    Θα ήθελα να δω να γκρεμίζεται ο μύθος της 'εσωκομματικής αντιπολίτευσης' του πασοκ σαν τραπουλόχαρτο.

    Όλοι αυτοί που 'κοπανάνε' τον Παπακωνσταντίνου από πέρσι, να τρέχουν να τον σώσουν από την μομφή, για να συνεχίσει το θεάρεστο έργο που φαινομενικά αντιπολιτεύονται με κριτικές, διαρροές, συλλογές υπογραφών κλπ.

    Να βλέπαμε και τα εξαπτέρυγα τι θα έπραταν.
    Θα γέλαγε ο κάθε πικραμένος.

  25. ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
    ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 16/02/2011 23:36:24

    Θυμιατό...
    Υπάρχουν διάφοροι ευσεβείς σλανγκο-λογισμοί για την προέλευση της έκφρασης, από τους οποίους ο σημαντικότερος είναι ότι για να θυμιάσεις πρέπει μοιραία να σπάσεις καρπό. Πλην, το σπάσιμο του καρπού, γνωστό και ως σύνδρομο καρπιαίου σωλήνος αποτελεί την διαφορική διάγνωση με την οποία διακρίνεται ο λεβεντομαλάκας απ' τον τρεντόπουστα. Σε περαιτέρω εκφυλιστική μορφή του, γίνεται αυτό που οι επιστήμονες ονομάζουν τσαγιέρα, ενώ μια ακραία παρενέργεια αν δεν αντιμετωπιστεί έγκαιρα είναι και αυτό το κάψιμο της βάτας. Όλα αυτά αρχίζουν, λοιπόν, από το απλό σπάσιμο ή και τίναγμα του καρπού που θυμίζει θυμιάτισμα στην εκκλησία.

    Σύμφωνα με άλλες ευσεβείς θεωρίες, το ίδιο το θυμιατό παρομοιάζεται με άνθρωπο, ο οποίος περπατά λικνιστά σαν λικνιζόμενο θυμιατό. Είναι δηλαδή ο τοιούτος συμπολίτης μας, αυτό που αποκαλείτο από τους αρχαίους ημών προγόνους ως ἁβροβάτης. Εξ ου και η έκφραση το κουνάει το θυμιατό.

    Εφόσον μάλιστα η υποδοχή του θυμιατού παρομοιαστεί ανατομικώς με την ανθρώπινη έδρα, τότε μπορούμε να πούμε βάσιμα για τον τοιούτο ότι το βάζει το καρβουνάκι στο λιβανιστήρι. Η υποδοχή του λιβανιστηριού συνδέεται εξάλλου στο φαντασιακό με την έδρα που περιμένει το «καταναλίσκον πῦρ», όπως φαίνεται και στην αντιστροφή θα σου χέσω το λιβανιστήρι, όπου το Πονηρόσκυλο αναφέρει και την σχετική θεολογική αλληγορία. Σχετική, επίσης, και η απειλή «θα σου κάνω τον κώλο βουλγάρικο θυμιατήρι».

    ΠΠ

  26. Γιάννης Φαίλτωρ avatar
    Γιάννης Φαίλτωρ 16/02/2011 23:56:19

    Φυσικά και όλη αυτή η φαρσοκομωδία με την ακίνητη περιουσία του Δημοσίου θα μπορούσε να εξελιχθεί ως ένα νέο Βατοπέδι. Πλην όμως, δεν υπάρχει καναλάρχης που να ενδιαφέρεται να σηκώσει το θέμα σε τέτοιο επίπεδο. Το κακό είναι ότι οι δημοσιογράφοι παρουσιάζουν την κυβέρνηση και τη ΝΔ ως σαν να έχουν ταυτόσημες θέσεις στο θέμα (μεταξύ αυτών και κάποιοι που είναι φίλα προσκείμενοι στη ΝΔ). Είναι προφανές ότι ούτε την πρόταση της ΝΔ έχουν διαβάσει, αλλά ούτε και τη Δανειακή Σύμβαση και τι αυτή προβλέπει για την ακίνητη περιουσία της χώρας (ή τα αποσιωπούν σκοπίμως). Σε επίπεδο επικοινωνίας, παρόλες τις εξαιρετικότατες προσπάθειες του Μιχελάκη, ήθελε καλύτερη διαχείριση το πράγμα. Η ικανότητα εκλαίκευσης είναι μεγάλο προσόν. Ο απλός άνθρωπος δεν πολυκαταλαβαίνει τις σύνθετες έννοιες του real estate κλπ.

    ΥΓ1. Ο Παπακωνσταντίνου δηλαδή είναι ο Αρσένιος του ΠΑΣΟΚ?

    • ΒΙΣ avatar
      ΒΙΣ @ Γιάννης Φαίλτωρ 17/02/2011 00:15:08

      Επειδή νομίζω ότι είσαι Πειραιώτης, το ξέρεις ότι η περιουσία της Ιωνιδείου με τον Καλλικράτη πάει για ξεπούλημα; Εδώ κυριολεκτικά το ξεπούλημα.
      Θα συγχωνευθεί το ταμείο του σχολείου με ΟΛΑ τα άλλα ταμεία των σχολείων του Πειραιά, που είναι μείον (τα άλλα, όχι της Ιωνιδείου, που είναι κληροδότημα και έχει τα μαγαζιά στο ισόγειο), οπότε καταλαβαίνεις πώς θα καταντήσει.
      Δηλαδή, ήρθε το ΠΑΣΟΚ το 1982 και κατήργησε ουσιαστικά τα πρότυπα δημόσια σχολεία, καταργώντας τις εισαγωγικές εξετάσεις, τώρα έρχεται να τα αποτελειώσει καταργώντας το αυτοτελές τους ταμείο και ρίχνοντάς το στη χοάνη των δημοτικών εξόδων για τα σχολεία. Δηλαδή, τρέχα γύρευε. Ζήτημα αν θα πάνε καν για τα σχολεία τα λεφτά, μπας και πάνε σε διάφορες μαύρες τρύπες οι οποίες υπεραφθονούν στο Δήμο Πειραιά, περισσότερο και από το σύμπαν.

      • Γιάννης Φαίλτωρ avatar
        Γιάννης Φαίλτωρ @ ΒΙΣ 17/02/2011 10:57:25

        Καλημέρα ΒΙΣ. Η ιστορία για την υπαγωγή της 18ης Σχολικής Επιτροπής Ιωνιδείου στον Καλλικράτη είναι γνωστή. Ο Σύλλογος Αποφοίτων έχει ξεκινήσει μεγάλη μάχη για το θέμα. Πάνε να βάλουν χέρι στα έσοδα του Σχολείου και στην οικονομική του αυτοτέλεια. Δεν θα τους περάσει. Ελπίζω ο Δήμαρχος να βάλει πλάτη.
        Περισσότερα εδώ h--p://blog.saisp.gr/?p=942

  27. ΒΙΣ avatar
    ΒΙΣ 16/02/2011 23:57:20

    Η δημόσια περιουσία πρέπει να αξιοποιηθεί. Ναι, με αυστηρότατους όρους, όχι με νομοθετικές ακροβασίες, αλλά δεν είναι δυνατόν να υπάρχουν εγκαταστάσεις κρατικές, του ΕΟΤ ή άλλου φορέα, που σαπίζουν. Ας γίνει παραχώρηση, π.χ. για 50, για 60, για 99 έτη, ας θεσπιστεί το σύστημα της "επιφάνειας" (ειχα γράψει σε άλλο σχόλιό μου για αυτό), κατά το οποίο το κράτος διατηρεί την ψιλή κυριότητα της γης, του εδάφους.
    Εχουμε έναν ΟΣΕ που παραπαίει. Με τραίνα που είναι άθλια, που είναι ακόμα και γεμάτα από γκράφιτι. Αν πάρει την πλειοψηφία η γαλλική SNCF, δεν θα είναι καλύτερα, αν τα τραίνα και οι σταθμοί νοικοκυρευτούν; Οσοι έχουν ταξιδέψει με γαλλικά τραίνα, θα καταλάβουν.
    Την ίδια ώρα που συζητάμε για το τί εννοούσε η ΝΔ με τον όρο "αξιοποίηση" και τι εννοεί η κυβέρνηση, ετοιμάζονται να δώσουν στα νησιά ρεύμα από την Τουρκία και δεν κουνιέται φύλλο, ελάχιστοι το γνωρίζουν. Δηλαδή, τα κάνουμε παραρτήματα της Άγκυρας, και αυτό δεν μας αφορά...
    Μειώνουν στο ήμισυ τα απαιτούμενα ένσημα για νομιμοποίηση λαθρομετανάστη, και ξέρετε αυτό πόσες δεκάδες χιλιάδες λάθρο αφορά και πόσο επιβαρύνει ακόμα περισσότερο αυτό τον έλληνα εργαζόμενο, και περνάει στο ντούκου, η ΝΔ αγρόν ηγόρασε.
    Είμαστε τελικά σαν λαός φτηνοί στο λάδι, ακριβοί στο ξύδι. Για τη ΝΔ δεν το συζητώ καν, αυτοί το λάδι το δίνουν και τζάμπα.

    Α, να μην το ξεχάσω: Ο αντιπρόεδρος κ. Αβραμόπουλος τηλεφώνησε στον μεγάλο συγγραφέα και άνευ πτυχίου μέλος του ΔΣ του Εθνικού Κέντρου Βιβλίου κ. Τ(σ)ατσόπουλο και του εξέφρασε την συμπαράστασή του για την άδικη κατακραυγή που δέχεται και του είπε να συνεχίσει και πόσο ωραία είναι η σειρά του αποδομητιστή κ. Βερέμη και του προστάτη του κ. Αλαφούζου. Τάδε έφη Τ(σ)ατσόπουλος, όχι εγώ...

  28. Κώστας Ροδινός avatar
    Κώστας Ροδινός 17/02/2011 00:03:07

    Που είσαι Γιάννη;
    Σήμερα ο Μ.Ο. έτυχε καθολικής αναγνωρίσεως για το έργο του!

  29. Κώστας Ροδινός avatar
    Κώστας Ροδινός 17/02/2011 00:04:06

    Τώρα αυτό με τον Αβραμόπουλο, όντως συνέβη;

    • ΒΙΣ avatar
      ΒΙΣ @ Κώστας Ροδινός 17/02/2011 00:07:58

      Ορίστε για τη συνομιλία Τατσόπουλου-Αβραμόπουλου:
      http://eglimatikotita.blogspot.com/2011/02/blog-post_6541.html

      Για να έχει να πανηγυρίζει ο Αδωνις, και δικαίως. Είναι και σε κάμψη το κόμμα του.

      • Κώστας Ροδινός avatar
        Κώστας Ροδινός @ ΒΙΣ 17/02/2011 00:16:02

        Μπερδεύει την πολιτική με τις δημόσιες σχέσεις.
        Ευτυχώς μετακινήθηκε από τον τομέα εξωτερικών.

        • Misha avatar
          Misha @ Κώστας Ροδινός 17/02/2011 15:04:09

          Δεν μπερδεύουν τίποτα , Κώστα.
          Είναι ταγμένοι στον διεθνιστικό κοσμοπολιτισμό του κεφαλαίου. Αυτός τους ταΐζει , αυτόν ομολογούν.
          Γι αυτό και ο Αλαφούζος καλεί τον Βερέμη που κάλεσε τον Παπαχελά .Γι αυτό ο Καραμανλής έβαλε τον Βερέμη επικεφαλής του προγράμματος για την Παιδεία, γι αυτό και η ευρωπαΐστρια Γιαννάκου έγινε ΥΠΕΘΠΑ κι έφερε τη Ρεπούση.Γι αυτό και ο Αβραμό σιγοντάρει τον Τατσόπουλο.

          Δεν υπάρχει άγνοια , υπάρχει συμπαιγνία και σχεδιασμός.

  30. ΒΙΣ avatar
    ΒΙΣ 17/02/2011 00:05:16

    Κύριε Ροδινέ, αυτη τη διαφορά ο κόσμος αδυνατεί να την καταλάβει και, πιστέψτε με, έστιψα και εγώ το κεφάλι μου για να την καταλάβω. Και πάντως, στη χτεσινοβραδινή παρέμβασή του ο Χρύσανθος Λαζαρίδης (στο Μέγκα, που τον άκουσα, αλλά και στον Αντέννα) δεν κατάλαβα ότι το διευκρίνισε αυτό. Τον Χρύσανθο Λαζαρίδη εκτιμώ απεριόριστα και πιστεύω ότι τέτοιους πολιτικούς χρειαζόμαστε και μακάρι να τον δούμε υπουργό. Αλλά η παρέμβασή του δεν διασάφησε επαρκώς τα πράγματα. Και σκεφτείτε, αν ένας άνθρωπος με ένα πανεπιστημιακό πτυχίο δεν κατάλαβε τη διαφορά, τι θα πρέπει να περιμένουμε από την πλειονότητα των πολιτών που τυχαίνει να μην έχουν ανώτατη μόρφωση;
    Και τελικά πάμε σε συνθηματολογίες τύπου ΚΚΕ και ΣΥΡΙΖΑ του στυλ " όχι στο ξεπούλημα" και διάφορα άλλα που μας χόρτασαν από το 1974 και δώθε.

  31. ΒΙΣ avatar
    ΒΙΣ 17/02/2011 00:09:19

    Και στο κάτω-κάτω, πόσο πια να στιφτούν οι μισθωτοί και οι συνταξιούχοι;

  32. karenin avatar
    karenin 17/02/2011 00:23:21

    Τελικά έχουμε πάθει εθνική παράκρουση. Πασόκ και ΝΔ ενω συμφωνουν για τα 50δισ., διαφωνουν σε πρώτη φάση στην διαδικασία, και στην ορολογία, και σε δεύτερη επειδή ανακοινώθηκε απο την τρόικα, κάνουν σαν να συνελήφθησαν να κλέπτουν οπώρας. Και βλέπουμε την ΝΔ αντί να πανηγυρίζει που δικαιώθηκε στην προτασή της, φοβισμένη επεξηγεί και εξηγεί, ο δε ΓΑΠ με νόμο θέλει να τα απαγορεύσει. Τραγελαφικά πράγματα, απο ένα σάπιο ανειλικρινες πολιτικό σύστημα που αντι να δημιουργήσουν ενα μικρό στέρεο έδαφος που να μπορεί να πατήσει ο κόσμος, τον ρίχνουν
    πιο θαθειά στην απελπισία. Ποιόν να εμπιστευτεί;
    Υ.Γ Εν τω μεταξύ αυτό που δεν τονίζεται, και δεν περιγράφεται επαρκώς
    κ. Ροδινέ, είναι ότι αυτά τα 50δισ. ΑΦΟΡΟΥΝ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΧΡΕΟΥΣ, με
    ότι αυτό συνεπάγεται απο εδω και πέρα.

    • ΒΙΣ avatar
      ΒΙΣ @ karenin 17/02/2011 00:53:50

      Μάλλον στο παρακάτω ρεπορτάζ θα βρεις την απάντηση. Αν είναι σωστά όσα γράφει, τότε καλά είπες ότι τα περίφημα 50 δις είναι επιστροφή χρέους, είναι το αντάλλαγμα για κούρεμα και επιμήκυνση αποπληρωμής:
      h...p://stoxasmos-politikh.blogspot.com/2011/02/blog-post_2677.html#more

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ karenin 17/02/2011 08:10:48

      Karenin,
      Η Ν.Δ. δεν λέει αυτό το πράγμα και δικαίως αντιδρά.
      Η πρόταση του Σαμαρά μιλούσε για αξιοποίηση της περιουσίας του δημοσίου ως ένα μέσο της πρότασης εξόδου από το μνημόνιο που παρουσίασε τον Ιούλιο του 2010.
      Και πάντως απέκλειε την πώληση, με το πρόσθετο επιχείρημα οτι ακόμα και αν ήθελες να πωλήσεις, σε μια συγκυρία που η οικονομία είναι σε ύφεση, δεν θα πουλούσες, αλλά θα ...ξεπουλούσες.
      Τούτοι εδώ, πήγαν να μαζέψουν άρον-άρον 50 δις χωρις να είναι ξεκάθαρο τι θα κάνουν μ' αυτά τα δις.

      Μια πρόταση ήταν να χρησιμοποιηθούν για να αγοράσουν χρέος στη δευτερογενή αγορά.
      Δεν ξέρω τι ακριβώς σκέφτονται.
      Οπως έχω επσημάνει.
      Προσωπικώς, έχω δυο ενστάσεις:
      Πρώτον πώληση αυτή τη στιγμή μοιάζει με ξεπούλημα και δεν ενδείκνυται.
      Δεύτερον, οποιαδήποτε τέτοια συναλλαγή στο πλαίσιο του μνημονίου μπορεί να μας οδήγήσει σε μια διαδικασία χωρίς τέλος για την αποπληρωμή των 110 δις.
      Δηλαδή, επειδή το πρόγραμμα δεν βγαίνει, θα μας λένε κάθε φορά: πουλήστε περιουσία, για να σας δανείσουμε!
      Ε, τότε ξεφεύγει το πράγμα άσχημα..

      • karenin avatar
        karenin @ Κώστας Ροδινός 17/02/2011 12:13:45

        Αν ήθελαν αξιοποίηση της δημόσιας περιουσίας θα την είχαν κάνει χρόνια τώρα, αντί να δανείζωνταν αλόγιστα. Αλλά βλέπεις οι αθεόφοβοι ούτε την προστάτεψαν ούτε την κατάγραψαν, αφήνοντας το κτηματολόγιο στην μέση. Πως να τους πάρεις στα σοβαρά τωρα;
        Εν πάσει περιπτώσει, και η τρόικα που το ανέδειξε, και το ΜΕΓΑ που σήκωσε τους τόνους, και έσπειρε τον πανικό και στους δύο το έκαναν με μοναδικό σκοπό να κόψουν κάθε σκέψη για εκλογές την άνοιξη, και το πέτυχαν.

        • Κώστας Ροδινός avatar
          Κώστας Ροδινός @ karenin 17/02/2011 12:20:01

          Karenin,
          Για τις διαχρονικές ευθύνες το αναφέρω και στο άρθρο.
          Πέραν της γραφειοκρατίας και των συμφερόντων που λυμαίνονται την περιουσία του δημοσίου, ήταν και οι γνωστές ιδεοληψίες που διαιώνιζαν την αρρωστημένη αυτή κατάσταση.
          Εδώ ισχύει το "πολλά τα λεφτά Αρη".

  33. drider avatar
    drider 17/02/2011 01:30:19

    Το θέσατε ευγενικά... Έχουν ακουστεί πολλά για συγκεκριμένους διορισμούς, αρκετούς στον αριθμό, στην Κτηματολόγιο ΑΕ, επί κ. Σουφλιά

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ drider 17/02/2011 07:59:47

      οι διορισμοί ήταν το .....μικρότερο κακό!
      Συνέβησαν πολλά άλλα...

  34. ΞΕΝΟΦΩΝΤΑΣ avatar
    ΞΕΝΟΦΩΝΤΑΣ 17/02/2011 13:33:37

    ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΣΥΝΤΑΚΤΙΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΤΟΥ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟΥ
    ΜΕΧΡΙ ΤΩΡΑ ΟΠΟΤΕ ΣΤΕΛΝΩ ΣΧΟΛΙΑ ΜΟΥ, ΤΑ ΥΠΟΓΡΑΦΩ ΩΣ ΞΕΝΟΦΩΝΤΑΣ ΜΕ ΓΝΩΣΤΟ ΣΕ ΕΣΑΣ ΤΟ e-mail.
    ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΥΠΟΓΡΑΦΕΤΑΙ ΑΠΟ ΚΑΠΟΙΟΝ ''ΞΕΝΟΦΩΝΤΑΣ'', ΠΟΥ ΟΜΩΣ ΔΕΝ ΤΟ ΕΣΤΕΙΛΑ ΕΓΩ !
    ΤΙ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΑΡΑΓΕ ?
    ΣΑΣ ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΔΕΙΤΕ ΑΠΟ ΠΟΥ ΕΛΑΒΑΤΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ, ΙΣΩΣ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΚΑΤΙ ΠΑΡΑΤΥΠΟ ΄Η ΚΑΙ ΠΟΝΗΡΟ...

    • factorx avatar
      factorx @ ΞΕΝΟΦΩΝΤΑΣ 17/02/2011 16:53:49

      Αποχώρησε

  35. Αστραπόγιαννος avatar
    Αστραπόγιαννος 17/02/2011 14:47:20

    Πράγματι η υπόθεση εκποίηση δημόσιας περιουσίας μπορεί, δυνητικά, να εξελιχθεί σε Πασοκικό Βατοπέδι για τρεις κυρίως λόγους: του θέματος που άπτεται, του τρόπου με τον οποίο ανακοινώθηκε και της «ποιότητας» της κυβερνητικής αντίδρασης. Πάμε να τα δούμε ένα, ένα.
    Ο νεοέλληνας παρά τα μύρια κακά του, δεν παύει να διατηρεί ένα καλό: μια μυστηριακή, άρρηκτη σύνδεση με τη γη του (με την ευρύτερη έννοια του όρου γη, όχι της ιδιοκτησίας). Τον βλέπεις να αναπολεί την αλάνα ή τον δρόμο που έφαγε τα γόνατά του ως παιδί, να δακρύζει για το ακρογιάλι που ήπιε θάλασσα από την πρώτη πατητή που του έχωσε ο πατέρας του, να λυγάει από συγκίνηση μπροστά στο αναμοδαρμένο ξωκλήσι μιας βραχονησίδας (ακόμα κι αν δεν πιστεύει), να χαϊδεύει το παγκάκι που είχε χαράξει το όνομά του, πιτσιρικάς ακόμη. Για μένα οι παραπάνω αντιδράσεις είναι σχεδόν σχιζοφρενικού τύπου αφού δεν μπορώ να κλείσω τα μάτια στο γεγονός ότι ο νεοέλληνας που κλαίει για τα παραπάνω την μια στιγμή, την αμέσως επόμενη μπορεί να τα «απαλλοτριώσει» για να χτίσει μεζονέτα με πισίνα και γκαζόν. Αυτή η αγάπη για την γη παραμένει ωστόσο ανυποχώρητη, εξαιτίας του πατριωτικού ενστίκτου που είναι μεν εν υπνώσει ποτέ όμως δεν έσβησε.
    Πάμε παρακάτω. Η αγάπη μπορεί να μετατραπεί ακαριαία σε έκρηξη οργής αν αυτός που πάει να βάλει χέρι στην ελληνική γη είναι ξένος. Μπορεί δηλαδή να κατουράμε στο μαγκανοπήγαδο του παππού μας αλλά αν δούμε να κατουράει εκεί κάποιος άσχετος, αρχίζουν τα όργανα. Εδώ έχουμε την περίφημη συνέντευξη της Τρόικας. Το να ακούς έναν άσχετο, αλλοδαπό, αποστειρωμένο τεχνοκράτη που δεν έχει βιώσει τη μυσταγωγία της περιφοράς του Επιταφίου σε νησάκι του Αιγαίου με τον βοριά να σε κοπανάει ανελέητα και τις γιαγιάδες να κρύβουν στον κόρφο τους το κερί για να μην σβήσει, να σου λέει να πουλήσεις την απέναντι βραχονησίδα, ενστικτωδώς σκέφτεσαι: «Άμα σε πετύχω πουθενά ρε τελειωμένε θα σου σκίσω τα ράματα».
    Τέλος έχουμε την κυβερνητική αντίδραση. Στην αρχή μούγγα. Στη συνέχεια λεονταρισμοί…γάτας. Μετά παραδοχή ότι επρόκειτο για κυβερνητικό σχέδιο και τέλος διαβεβαιώσεις σε σπαστά…ελληνικά ότι δεν θα πουληθεί ελληνική γη. Και μάλιστα από κάποιον ο οποίος προ ετών είχε δηλώσει ότι «καλύτερα να έχουμε λιγότερα στρέμματα γης και να κοιμόμαστε ήσυχοι, παρά να φοβόμαστε έναν κακόβουλο γείτονα (τον ίδιο γείτονα που προσπαθούμε να βάλουμε πάση θυσία στην ΕΕ, ντε).
    Μ’ αυτά και μ’ αυτά, το κόμμα το οποίο αφού πρώτα και επί 30 συναπτά έτη εκμαύλισε την ελληνική συνείδηση των πολιτών και γκρέμισε το παραδοσιακό αξιακό πλαίσιο που ανέστησε αυτό τον τόπο, έρχεται σήμερα να μας πει ότι «εγώ είμαι πατριώτης και όλα αυτά τα κάνω για να σώσω την πατρίδα». Ε, τότε κι εγώ είμαι απευθείας απόγονος των Ελ και «τρώω σίδερα και χέζω κεραυνούς» που έλεγε και ο προπονητής του Ρόκι, στο ΙΙΙ νομίζω.
    Βλέπουμε λοιπόν ότι το ΠΑΣΟΚ κατόρθωσε να συσπειρώσει απέναντί του τους πάντες με αφορμή τη συνέντευξη της Τρόικας. Και όταν λέμε τους πάντες ακόμα και την Όλγα-Ποτέ δεν είδα την τσόντα με τον Ζαχόπουλο-Τρέμη. Το ίδιο είχε καταφέρει και ο Καραμανλής με την κορυφαία στιγμή της πολιτικής του σταδιοδρομίας, τη συνέντευξη στη ΔΕΘ.
    Βρισκόμαστε λοιπόν μπροστά σε ένα νέο Βατοπέδι; Ενδεχομένως. Εξαρτάται από το πώς θα το χειριστεί η ΝΔ η οποία αφενός θα πρέπει να συντηρήσει το θέμα (τα ΜΜΕ σύντομα θα το κάνουν α, βα, βα) αφετέρου όμως θα πρέπει να ξεκαθαρίσει ότι δεν είναι αντίθετη με την αξιοποίηση δημόσιας περιουσίας. Για παράδειγμα, τα παλιά Ξενία που τώρα καταρρέουν δεν έχουν κανένα λόγο να παραμείνουν στον έλεγχο του κράτους. Αυτά τα υποστηρίζει η Αλέκα, ο Αλέκος και ο Αλέξης. Εμείς έχουμε τον Αντώνη.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.