#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
16/05/2011 18:23
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Του την είχαν στημένη του Strauss-Kahn;






Δεν υπάρχει τρόπος να γνωρίζουμε αν όλα όσα κατήγγειλε η 32χρονη καμαριέρα εναντίον του Strauss-Kahn είναι αληθινά ή όχι. Αυτό το αφήνουμε στα λαγωνικά των ΜΜΕ, που ήδη ανέλαβαν ρόλο δικαστή και δήμιου. Η υπόθεση όμως βρωμάει. Θυμίζει έντονα τη περίπτωση του Eliot Spitzer, που κοντράρισε την Wall Street, και που είχε μεγάλες πιθανότητες να αναλάβει την ηγεσία της αμερικανικής Επιτροπής Κεφαλαιαγοράς (SEC).

Αν είχε πάρει τη θέση, οι περισσότεροι κορυφαίοι τραπεζίτες θα ήταν ήδη στα κελιά τους. Αυτός είναι και ο λόγος που άπαντες παρακολουθούσαν στενά τον πρώην κυβερνήτη της Νέας Υόρκης, προκειμένου να μάθουν τα άπλυτά του, και περιμένοντας το πρώτο στραβοπάτημα. Στο τέλος βρέθηκε μια πόρνη πολυτελείας ονόματι Ashley Dupre, που έκανε σεξ μαζί του στο ξενοδοχείο Mayflower. Μόλις μαθεύτηκε, τα ΜΜΕ έπεσαν επάνω του σαν όρνεα. Έτσι, οι απατεώνες της Wall Street ανακουφίστηκαν, και συνέχισαν να κάνουν αυτό που κάνουν πολύ καλά: Να κοροϊδεύουν τους επενδυτές, και να κλέβουν τις οικονομίες του κοσμάκη.

Ο Strauss-Kahn είχε πάρα πολλούς ισχυρούς εχθρούς. Για αυτό και η περίπτωση της σύλληψής του είναι ύποπτη. Πρώτα απ όλα, ήταν ο πιο πιθανός υποψήφιος των σοσιαλιστών για τη γαλλική προεδρία, απέναντι στον Sarkozy. Μάλιστα είχε ήδη το πλεονέκτημα, αφού ο Γάλλος πρόεδρος είναι μπλεγμένος σε μια θάλασσα προσωπικών σκανδάλων, και η δημοτικότητά του έχει πέσει κατά πολύ.

Αν η υπόθεση του Strauss-Kahn είναι όντως στημένη, τότε ο πιο πιθανός ένοχος είναι τα μέλη του συνασπισμού των τραπεζιτών της Δύσης, η πολιτική των οποίων καταστρέφει και εξαθλιώνει τους λαούς του πλανήτη εδώ και δυο αιώνες.

Πρόσφατα, ο Strauss-Kahn ξέφυγε κάπως από τη «κομματική γραμμή», προσπαθώντας να αλλάξει την πορεία του ΔΝΤ. Μάλιστα η αλλαγή αυτή εξυμνήθηκε από τον προοδευτικό οικονομολόγο Joseph Stiglitz σε πρόσφατο άρθρο του (Το Νέο ΔΝΤ του Dominique Strauss-Kahn, http://www.antinews.gr/2011/05/11/100226/).

Ο Γάλλος προσπαθούσε να αλλάξει τη κατεύθυνση του ΔΝΤ, έτσι ώστε οι εθνικές οικονομίες των κρατών να μην είναι τόσο εκτεθειμένες και βορά στις ορέξεις του ξένου κεφαλαίου, που κινείται γρήγορα, ανεβάζει τις τιμές δημιουργώντας φούσκες, και αποχωρεί ακόμη πιο γρήγορα, αφήνοντας πίσω του ανεργία, πεσμένη ζήτηση, ανάπηρη βιομηχανία, και μια βαθιά ύφεση. Ο Strauss-Kahn επιθυμούσε μια πιο απαλή και πιο ήπια πορεία, που δεν θα ανάγκαζε τα κράτη να ιδιωτικοποιήσουν τις δημόσιες επιχειρήσεις τους και να καταπνίξουν το συνδικαλιστικό κίνημα. Και όπως είναι φυσικό, αυτό δεν άρεσε στους κεφαλαιοκράτες που βλέπουν το ΔΝΤ ως τον νομιμοποιητικό παράγοντα για τη λεηλασία του πλανήτη. Μιλάμε για ανθρώπους που θεωρούν τις ισχύουσες πολιτικές «μια χαρά», αφού παράγουν αποτελέσματα ευνοϊκά για τα κέρδη τους, αλλά και φτώχια για όλους τους υπόλοιπους.

Όλα όσα ευαγγελίζονταν ο Strauss-Kahn (βλ. άρθρο του Stiglitz), σίγουρα εξοργίζουν τους ισχυρούς. Οπότε, δεν θέλει και πολύ για να αποφασίσουν πως του αξίζουν μακροχρόνιες διακοπές.

Διαβάστε το παρακάτω απόσπασμα από το World Campaign, και κρίνετε μόνοι σας αν ο Strauss-Kahn είχε εξελιχθεί σε απειλή που θα έπρεπε να εξουδετερωθεί, ώστε να συνεχιστεί απρόσκοπτη η λεηλασία των λαών.

«Εδώ και δεκαετίες, το ΔΝΤ έχει ταυτιστεί από τους ακτιβιστές ως σύμβολο του κάθε τι στραβού σε σχέση με τη δημοσιονομική διαχείριση του κόσμου από πλευράς των πλούσιων εθνών. Έχει ταυτιστεί με την μονοδιάστατη επιβολή λιτότητας ως αντάλλαγμα των δανείων του, και με μια οικονομική φιλοσοφία που επιτρέπει στις παραδοσιακές ελίτ να διατηρούν το στάτους κβο, ενώ η πλειοψηφία των λαών ζει στη δυστυχία.

Με έναν κόσμο που η παρούσα πραγματικότητα οδηγεί σε επαναστάσεις, και με μια παγκόσμια οικονομική κρίση που ακολούθησε την γενικότερη απορρύθμιση της οικονομίας, ο επικεφαλής του ΔΝΤ Strauss-Kahn, προχώρησε σε αποκαλυπτικές παρατηρήσεις, όσον αφορά στην ανάγκη αλλαγής πολιτικής τόσο του Ταμείου, όσο και του κόσμου… Ο Strauss-Kahn οδηγεί το ΔΝΤ σε μια αλλαγή πλεύσης, καταλήγοντας πως θα πρέπει να επεκταθούν οι κρατικοί έλεγχοι των αγορών, να δημιουργηθούν παγκόσμιες πολιτικές με έμφαση στην αναδιανομή του πλούτου, και να δραστηριοποιηθούν οι κεντρικές τράπεζες… Όπως είπε σε ομιλία του στο πανεπιστήμιο George Washington: Τα εκκρεμές πρέπει να κινηθεί από την αγορά προς το κράτος… η παγκοσμιοποίηση πρόσφερε πολλά, έχει όμως και μια σκοτεινή πλευρά: Το μεγάλο χάσμα μεταξύ πλουσίων και φτωχών. Χρειαζόμαστε μια νέα παγκοσμιοποίηση που θα εμποδίζει  το αόρατο χέρι των αγορών να μετατρέπεται σε αόρατη γροθιά…» http://wcampaign.org/issue.php?mid=625&v=y)

Πλάκα μας κάνουν; Όποιος διαβάσει το παραπάνω απόσπασμα, καταλαβαίνει αμέσως, ότι με αυτά που είπε, ο Strauss-Kahn υπέγραψε τη θανατική του καταδίκη.

Δεν πρόκειται να υπάρξει καμία επανάσταση στο ΔΝΤ. Αυτά είναι σαχλαμάρες. Ο θεσμός αυτός δημιουργήθηκε με μόνο σκοπό τη κλοπή των ανθρώπων, και σ αυτό έχει πετύχει μια χαρά. Δεν πρόκειται να αλλάξει η πολιτική του. Γιατί άλλωστε να αλλάξει; Μήπως  οι τραπεζίτες, και οι υπόλοιποι απατεώνες απέκτησαν ξαφνικά συνείδηση; Μήπως αποφάσισαν να βοηθήσουν επιτέλους την ανθρωπότητα; Μη τρελαθούμε…

Ο Strauss-Kahn ξέφυγε από τη γραμμή, και μπήκε σε χωράφια επικίνδυνα. Για αυτό και του την έστησαν, ζουλώντας τον σαν έντομο.

Παρεμπιπτόντως, τη θέση του κατέλαβε ήδη ο Νο2 του ΔΝΤ, John Lipsky, πρώην αντιπρόεδρος της JPMorgan Investment Bank!

Ωραία αλλαγή ε;

 

Prison Planet

Απόδοση SA

 

ΣΧΟΛΙΑ

  1. enianos avatar
    enianos 16/05/2011 18:34:12

    Άρα ο τζέφρι είναι χωρίς πλάνο β

    • Balafara Hunter avatar
      Balafara Hunter @ enianos 16/05/2011 19:16:26

      Υπονοείς ότι τώρα έχει και εφαρμόζει PLAN A;

  2. ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
    ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 16/05/2011 18:40:57

    Εχω αποριες ο ασχετος...
    1. Εισαι αφεντικο του ΔΝΤ... φρουρα δεν εχεις?? εισαι τοσο ασφαλης και κυκλοφορεις μονος σου?? Ξενοδοχειο-Αεροδρομιο-Δωματιο/φυλαξη (εστω διακριτικη)...
    2. Εισαι αφεντικο του ΔΝΤ... δλδ διαχειριστης του χρηματος -αερα- προς ολο τον κοσμο μαζι με World Bank... ειναι δυνατον σε αυτη τη θεση να εχουν εκλεξει οι Ιησουιτες!!! εναν τοσο ευαλωτο τυπο??? χαχαχαα εγω μας εστειλαν το ΓΑΠ !
    3. Εισαι αφεντικο του ΔΝΤ... και μενεις μονος τετ α τετ με οποιονδηποτε???....

    αν οι απαντησεις στα πιο πανω ειναι ΝΑΙ,ΝΑΙ,ΝΑΙ.. υπαρχει μεγαλο θεμα!!!...
    πακγοσμιως !!! και θα σκασει πολυ συντομα!! και το θεμα δεν ειναι ο Ντονινικ!!...

    ΠΠ

    • Orestios avatar
      Orestios @ ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 16/05/2011 20:50:22

      ???????????????????

    • Κωστας Ρ. avatar
      Κωστας Ρ. @ ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 16/05/2011 22:19:23

      Πορτα πορτα ευθυβολες οι αποριες σου,ευφυεστατες!

    • karamanlikos avatar
      karamanlikos @ ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 16/05/2011 23:48:50

      Άνοιξες και τη μία πόρτα και την άλλη πόρτα!
      Ευφυέστατο!!!

  3. anagnostopoulos panagiotis avatar
    anagnostopoulos panagiotis 16/05/2011 18:46:08

    Αντικειμενικό και σωστό το άρθρο. Όποιος και να είναι, ότι και να έχει κάνει, δεν μπορεί να ενοχοποιείται πριν δικαστεί. Το πιθανότερο παντως ειναι αυτό που αναφέρετε, το στήσιμο της υπόθεσης.

  4. JOHN avatar
    JOHN 16/05/2011 18:55:12

    Τολμηρο το αρθρο αλλα σε καποια σημεια γινεται και λιγο συνηγορος του διαβολου.Ο εν λογω ¨κυριος¨δεν ηταν και απο τα καλυτερα παιδια,εχει παρελθον.Για ν αναριχυθει στη κορυφη της ληστοσυμοριας του ΔΝΤ περασε απο πολλες δοκιμασιες με επιτυχια.Τωρα στη φαγομαρα γι επικρατηση πολλα παιγνιδια παιζονται που εμεις οι κοινοι θνητοι δεν θα μαθουμε ισως ποτε.Τελος εαν ειναι τοσο επιρεπης στις ορεξεις του σε προσωπικο επιπεδο ειναι αξιος της τυχης του.Οι σκιωδεις μηχανισμοι της παγκοσμιοποιησης ειναι παντου και τιμορουν σκληρα οσους παραβαινουν τους ορους του παιγνιδιου!

  5. Factorx avatar
    Factorx 16/05/2011 18:56:22

    Σύμφωνα με ανώνυμη πηγή που επικαλείται το Γαλλικό Πρακτορείο από το ξενοδοχείο που διέμενε ο Ντομινίκ Στρος Καν, ο Διευθυντής του Διεθνούς Νομισματικού Ταμείου είχε κάνει check – out περίπου στις 12.28 το μεσημέρι ώρα Νέας Υόρκης. Μετά το check – out η κάρτα –κλειδί για το δωμάτιο απομαγνητίζεται και συνεπώς είναι αδύνατον για τον πελάτη να επιστρέψει στο δωμάτιό του.

    Αυτή η μαρτυρία καταρρίπτει την κατηγορία της καμαριέρας η οποία στην κατάθεσή της ανέφερε πως ο Ντομινίκ Στρος Καν της επιτέθηκε περίπου στη μία μετά το μεσημέρι

    • archaeopteryx avatar
      archaeopteryx @ Factorx 16/05/2011 19:03:37

      αφού τον βρήκε μέσα, λέει.

    • archaeopteryx avatar
      archaeopteryx @ Factorx 16/05/2011 19:04:45

      άσε που τσεκάουτ είναι στις δύο, και άσε που σε σουίτες των 3.000 Γαλλικού ξενοδοχείου με Γάλλο ένοικο...

      • Αδράστεια avatar
        Αδράστεια @ archaeopteryx 18/05/2011 16:15:32

        Οι αποχωρήσεις Check-Out στις ΗΠΑ είναι κατά κανόνα στις 12:00. Οι εξαιρέσεις είναι σε διάφορες περιοχές του Las Vegas όπου γίνονται στις 11:00 καθώς και για ξενοδοχεία σε VIP που εκτείνονται ως στις 13:00. Σε καμία περίπτωση δε γίνονται στις 14:00. Και αυτό γιατί οι αλυσίδες ξενοδοχείων ειδικά έχουν ως απώτατο χρόνο Check-In τις 15:00 με 2 ώρες περιθώριο για το φρεσκάρισμα και καθαρισμό των διαμερισμάτων. Οι σουΐτες έχουν ειδική διαδικασία φρεσκαρίσματος.

      • Αδράστεια avatar
        Αδράστεια @ archaeopteryx 18/05/2011 16:23:25

        http://www.kayak.com/New_York-Hotels.Sofitel_New_York.31660.ksp

        Check out time = 12:00. Επομένως άντε στη χειρότερη να πάει 13:00 για κάποιον VIP.

      • Αδράστεια avatar
        Αδράστεια @ archaeopteryx 18/05/2011 16:25:55

        Εάν επισκεφθείτε το σάιτ kayak τελεία com και βάλετε /New_York-Hotels.Sofitel_New_York.31660.ksp, βλέπετε ότι για το συγκεκριμένο ξενοδοχείο το checkout είναι 12:00. Επομένως πόσο να έκατσε άραγε παραπάνω ο εν λόγω ένοικος;

  6. archaeopteryx avatar
    archaeopteryx 16/05/2011 19:01:44

    Να είμαστε σοβαροί. Ζήτησε δημόσια συγγνώμη επειδή κουτούπωνε και πλήρωνε ξανθωπή υφισταμένη του στο ΔΝΤ. Σε ανύποπτο χρόνο. Αυτός ζήτησε συγγνώμη, όχι εγώ. Μπορεί στην Ευρωπαϊκή συνείδηση το κουτούπωμα υφισταμένου να ενδείνυται, ή λίγο πισωκολλητό με το ζόρι να θεωρείται πλάκα, αλλά στις ΗΠΑ, εάν σε συνέντευξη για πρόσληψη γυναίκας στελέχους την ρωτήσεις αν είναι παντρεμένη, σε κυνηγάνε.

    Το εάν ξέραν ότι έχει αδυναμίες και του έστειλαν μαύρη 32άρα με παιδί, τι να πώ... Πρέπει να την δω.

    Όσο για τον Λίπσκυ, πρώτον είναι υπό αποχώρηση. Έχει δηλώσει ότι φεύγει τον Αύγουστο. Δεύτερον το έχει δουλέψει σε χρηματοπιστωτικά, ένα σκασμός κόσμος έχει δουλέψει σε χρηματοπιστωτικά. Τι θα έβαζαν όταν ο αφεντικός είναι κατηγορούμενος, με χειροπέδες, για φυλάκιση 32άρας αραπίνας με σκοπό το κουτούπωμα; Πωλητή hot dogs? Ή Ευρωπαίο που θέλει η Μέρκελ; Τον Μπερλουσκόνι!

    Να μου πείτε ότι θα αποσύρει τις κατηγορίες η αραπίνα αν της γυαλίσει κανενα 100άρι, να πω "payoff". To έχει ξανακάνει. Να μου πείτε ότι θα την γλυτώσει επειδή δεν βρήκαν "υγρά" σε σκοτεινά μέρη, να πω την γλύτωσε.

    • βαγόνι avatar
      βαγόνι @ archaeopteryx 16/05/2011 19:18:08

      Να μου επιτρέψεις: καλά όλα τα άλλα...αυτό το "ασυμβίβαστο" moralism
      των Αμερικανών επιτρέπει να κινούνται όλοι οι αφανείς μηχανισμοί
      ανθρωποφαγίας, όταν τα μεγάλα μαγαζιά νομίζουν ότι κάτι χάνουν....
      άσε που έχει και μεγάλες τρύπες!
      'Οπως και νά'χει, ο πόλεμος έχει ανάψει για καλά....και είμαστε,ως 'Ελληνες,
      περίπου στο κέντρο του....για καλό και για κακό!

      • archaeopteryx avatar
        archaeopteryx @ βαγόνι 16/05/2011 20:17:17

        Το βιάζειν, χουφτώνειν, και κλειδώνειν την πόρτα ενάντια στην θέληση του άλλου με σκοπό το κουτούπωμα απαγορεύονται. Εχοντας πει αυτά, είναι η χώρα που είσαι αθώος μέχρι να αποδειχθείς ένοχος και αθωώθηκε ο OJ Simpson! (που μάλλον την έκανε, αλλά "δεν την ΄'εκανε"

        Η πιθανότερη εκδοχή εάν θες conspiracy είναι να παραδεχθεί η καμαριέρα ότι του ρίχτηκε.

        • βαγόνι avatar
          βαγόνι @ archaeopteryx 16/05/2011 20:44:15

          Το μόνο που καταλαβαίνω είναι ότι κάποιοι(;) Αμερικανοί
          αρχίζουν να κινούνται σπασμωδικά....with a certain brutality,
          οικεία σ'αυτούς, πάντως απείρως μεγαλύτερη απο αυτήν του
          επίδοξου"βιαστή".
          Αυτή η διπλή ηθική μόνο Tenessee Williams θυμίζει!

          • archaeopteryx avatar
            archaeopteryx @ βαγόνι 16/05/2011 21:01:16

            Καμία διπλή ηθική. Το πρόβλημα με τους βιασμούς είναι ότι το θύμα σπάνια εμφανίζεται και ντρέπεται να δώσει συνέχεια. Η καμαριέρα είναι καποιουνού κόρη και καποιουνού μαμά. Στο Ιράν τους εκτελούν. Δεν είμαι υπέρ της εκτέλεσης, αλλά δεν θα έλεγα όχι σε ευνουχισμούς.

          • βαγόνι avatar
            βαγόνι @ archaeopteryx 16/05/2011 21:53:43

            Mείνε στο "γεγονός" και, μάλιστα, όπως
            παρουσιάστηκε τηλεοπτικά απο την αίθουσα του
            δικαστηρίου...τί χρείαν έχομεν άλλων ερμηνειών;

          • archaeopteryx avatar
            archaeopteryx @ βαγόνι 16/05/2011 22:13:00

            παρουσιάστηκε τηλεοπτικά γιατί είναι δημόσιο πρόσωπο.

            Δεν σε συλλαμβάνουν χωρίς ενδείξεις ή σαφείς κατηγορίες, και το εάν σε συλλάβουν ή όχι εξαρτάται από την κρίση του εισαγελλέα (district attorney). Tο ότι γίνεσαι θέαμα είναι μέρος του τυπικού, είτε είσαι αραπίλος, είτε ο ΣτρωςΚαν. Οι χειροπέδες είναι "κανονισμός".

            Εάν ζω στην ΝΥ είναι δικαίωμά μου να βλέπω κατηγορούμενους. Εξευτελιστικό όσο κι αν ακούγεται. Η Αμερική είναι χώρα που εάν ο Μέγας Τραπεζίτης ήταν ύποπτος για insider trading θα τον έπιαναν στο γραφείο του και θα τον περπατούσαν αγκαζέ με χειροπέδες μπροστά σε όλους (και έχει συμβεί αρκετές φορές).

            Εχοντας πει αυτά, είναι η χώρα που με εξαίρεση ρατσιστικά του παρελθόντος ο κατηγορούμενος έχει απίθανα δικαιώματα και το beyond any reasonable doubt.

            Δεν βλέπω τηλεόραση, αλλά οι φωτό και το κείμενο στους ΝΥTimes είναι ξεκάθαρα:

            Mr. Strauss-Kahn has been charged with various counts of sexual assault including attempted rape, sexual abuse and criminal sexual act. He faces up to 25 years in prison if convicted.

            H άρνηση bail είναι επειδή τον έπιασαν στο αεροπλάνο. Οι Χριστοφοράκοι δεν την κάνουν εύκολα.

            Δεν έχει καταδικαστεί. Του απαγγέλθηκαν κατηγορίες και θεωρείται ικανός να την κοπανήσει. Nothing personal. Και γυναίκα η δικαστίνα που το αποφάσισε.

            Δεν είναι άγιοι στην χώρα αυτή, αλλά έχουν σοβαρό και ανεξάρτητο δικαστικό σύστημα. Παίζουν politics? Βεβαίως. Έχουν καταδικασθεί αθώοι; Έχει συμβεί. Την έχουν σκαπουλάρει λέρες; Και αυτό. Αλλά ο κάνόνας είναι ότι το σύστημα είναι και δίκαιο και αμείλικτο.

          • βαγόνι avatar
            βαγόνι @ βαγόνι 16/05/2011 22:37:21

            Προτιμώ την ερμηνεία του Εzra Pound:
            "Justice of a half savage country..."
            ..διαφωνούμε σε βασικά σημεία, προφανές.

          • βαγόνι avatar
            βαγόνι @ βαγόνι 16/05/2011 23:37:58

            Τελικά: μου είναι αδιάφορη η δικονομική
            "integrity" των Αμερικανικών δικαστηρίων και
            επίσης αντιπαθής η social arrogance του
            κατηγορουμένου, όπως έγραψα παρακάτω σε
            μικρή παρέμβαση.
            Το θέμα είναι η προφανής πολιτική σύγκρουση
            και ότι διακυβεύεται...Συμφωνώ με την κύρια
            ανάρτηση... Το στόρυ της καμαριέρας δεν
            καταπίνεται ως κύριο θέμα.
            Δεν έχω τίποτε άλλο να προσθέσω, είναι σαφές
            που αποκλίνουμε!

          • archaeopteryx avatar
            archaeopteryx @ βαγόνι 17/05/2011 00:04:19

            ααα... δεν αμφιβάλω ότι μπορεί να υπάρχουν πολιτικές σκοπιμότητες... αλλά όπως είπε κάποιος άλλος, το απαυτό και την υπογραφή πρέπει να προσέχεις που τα βάζεις...

        • skeptiki avatar
          skeptiki @ archaeopteryx 16/05/2011 22:59:46

          Το βιάζειν κλπ συγχωρείται άνετα αν είσαι πεζοναύτης σε βάση σε άλλη χώρα και έχεις ασυλία ουσιαστικά (επίσημα σχεδόν) και φόνο να κάνεις. Τόσο για την Αμερικάνικη δικαιοσύνη που παίρνει μπρός όταν τη βολεύει.... μιά χαρά έπεσε το ευρώ.

          • archaeopteryx avatar
            archaeopteryx @ skeptiki 16/05/2011 23:12:32

            το ευρώ έπεσε γιατί φάνηκαν πληθωριστικές επιθέσεις (που "αποδίδονται σε ενέργεια") και ανέβασε ή είπε ότι θα ανεβάσει τα επιτόκαι η ΕΚΤ. Τα περί ενέργειας είναι τρίχες, το πετρέλαιο σε σταθερά δολάρια δεν έχει ανέβει.

            Να μην σκύβεις να πιάσεις το σαπούνι εάν βρεθείς σε ντούς με πεζοναύτη...

  7. Hellas-Orthodoxy avatar
    Hellas-Orthodoxy 16/05/2011 19:02:15

    Ο Alex Jones,δηθεν επαναστατης και "αντινεοταξιτης",γλειφει το ΔΝΤ!!!

    Ενταξει,τα εχουμε δει ολα...

    Υ.Γ.Εμπρος στο δρομο που χαραξε ο Καρατζαφερης...

  8. βαγόνι avatar
    βαγόνι 16/05/2011 19:05:07

    Mετά τα κουτσομπολιά, νά και μιά ανάρτηση που βάζει τα πράγματα
    στη θέση τους!
    Το βασικό λάθος του Στρώς-Κάν είναι πώς πίστεψε πώς είναι άτρωτος...,
    είχε όλη την προπέτεια των γεννημένων σε περιοχές όπως το Neuilly sur
    Seine, γόνος παλιάς μεγαλοαστικής οικογένειας.
    Θα έπρεπε να γνωρίζει πώς τα διεθνή funds διαφεντεύονται απο ανερχόμενους
    λύκους,που δεν εκτιμούν ούτε τα bonnes manieres, ούτε τα... βίτσια που τα
    συνοδεύουν.
    Κρίμα, γιατί δεν είναι τυχαίο πρόσωπο!
    Ο.Κ S.A ! Πολύ καλή ανάρτηση!

  9. Ευμένης avatar
    Ευμένης 16/05/2011 19:08:48

    Σαφώς υπάρχει περίπτωση στησίματος. Όλοι οι ισχυροί όμως πρέπει να προσέχουν. Τα μεταξωτά βρακιά θέλουν και επιδέξιους κόλους που λέει και ο λαός.
    Από εκεί και πέρα το άρθρο λίγο-πολύ παρουσιάζει τον Στρος-Καν σαν σωτήρα που τιμωρείται για τον αλτρουισμό του κτλ.
    Ξεχνάμε ότι πρόκειται για ένα μίσθαρνο όργανο που πριν λίγο καιρό έλεγε ότι οι Έλληνες είναι βουτηγμένοι στα σκατά?
    Δεν μαζευόμαστε και λίγο?

    • phoivos avatar
      phoivos @ Ευμένης 16/05/2011 20:00:44

      Η γαλλική φράση “être dans la merde” που χρησιμοποίησε ο Στρως-Καν δεν εμπεριέχει καταρχήν απαξιωτικό χαρακτηρισμό για το υποκείμενο, αλλά χαρακτηρίζει την περιγραφόμενη κατάσταση.
      Δηλ. εν προκειμένω “Οι Έλληνες βρίσκονται σε απελπιστική κατάσταση”, “τραγική”, “η κατάστασή τους είναι γάμησέ τα” αν προτιμάτε κάτι πιο αθυρόστομο. Ο Γάλλος που έμεινε άνεργος και ταυτόχρονα τον παράτησε κι η γυναίκα του θα πει άνετα “je suis dans la merde“, περιγράφοντας την προσωπική τραγωδία του και χωρίς να εκφέρει καμία αξιολογική κρίση για το άτομό του).

      • ΒΙΣ avatar
        ΒΙΣ @ phoivos 16/05/2011 21:15:04

        Πολύ σωστά, αυτή είναι η ακριβής έννοια της φράσης. Είναι πολύ συνηθισμένη στην καθομιλούμενη γαλλική, δεν είναι κατ' ανάγκη αρνητική για το υποκείμενο.
        Βέβαια, δεν σημαίνει αυτό ότι ο Strauss-Kahn ήταν κανένας κοινωνικός αγωνιστής. Δεν είναι δυνατόν πρόεδρος του ΔΝΤ να γίνει άνθρωπος που δεν χαίρει της εμπιστοσύνης των "αγορών", αλλά και των ΗΠΑ. Νομίζω ότι το άρθρο του Prison Planet φτιάχνει ένα εξιδανικευμένο πορτραίτο του.

  10. ΝΑΟΥΣΑΙΟΣ avatar
    ΝΑΟΥΣΑΙΟΣ 16/05/2011 19:11:11

    “Ο θεσμός αυτός δημιουργήθηκε με μόνο σκοπό τη κλοπή των ανθρώπων, και σ αυτό έχει πετύχει μια χαρά."
    Μήπως ο άνθρωπος πληρώνει μαζί με όλα τ' άλλα και το δόσιμο του δικού μας ΓΑΠ; Η μεγάλη κατηφόρα του ιχνηλάτη μας ξεκίνησε από την περίφημη συνέντευξη και το γκρέμισμα οι υπόγειες συμφωνίες. Το τι υπόθηκε στην συνέντευξη εκείνη λιγοστοί γνώριζαν αλλά σιωπή. Mέχρι που το επτασφράγιστο μυστικό κάποιοι άγνωστοι το σφύριξαν στο αυτί του Λάκη με την εντολή να το πασάρει στους κοιμισμένους του καναπέ Έλληνες.
    Ρωτήστε τον Καραμανλή να σας πει τι παθαίνε όποιος δεν ακολουθεί πιστά τις οδηγίες των μαστόρων της νέας τάξης και καίει τους κρυμμένους άσσους των χαρτοκλεπτών. Μην λυπάστε όλοι αυτοί είναι βουτηγμένοι στα σκατά με τους περισσότερους πολιτικούς μας.

  11. Κάποιος avatar
    Κάποιος 16/05/2011 19:19:00

    Αν η ιστορία δεν είναι στημένη, ο Στρος Καν θα βγει λάδι.
    Θα την καταπιούν την καμαριέρα οι ακριβοπληρωμένοι δικηγόροι του.

    Αν κρύβονται πίσω από την ιστορία κέντρα που τον αντιπολιτεύονται στοχευμένα, θα έχουμε ντέρμπυ.

    • drider avatar
      drider @ Κάποιος 16/05/2011 19:34:28

      Ψηφίζω το δεύτερο. Προβλέπω να γίνονται κουλουβάχατα Ευρωπαίοι με Αμερικανούς σε χρόνο dt και με αφορμή ποιός θα διαδεχθεί τον Στρος-Καν...

      Όχι ότι δεν έχουν και άλλους λόγους, τώρα που το "σύστημα" τους περνάει γερές αναταράξεις.

      Άκου εκεί να θέλει ο "πολύς" κ. Στρος-Καν να "μεταφέρει" το αμερικανικό χρέος σε SDRs (Special Drawing Right). Και να θέλει να το συνδέσει με το Ευρωπαϊκό χρέος! Και μετά πώς θα ελέγχουν τον κόσμο, αν το δολάριο παύσει να είναι το κυρίως αποθεματικό νόμισμα;

      Πηγή
      h**p://www.marketoracle.co.uk/Article28147.html

      • rally monkey avatar
        rally monkey @ drider 16/05/2011 21:54:13

        ..deν το βλεπω η μιση Γαλλια και (ολοκληρη) η Γερμανια μαλλον το διασκεδαζουν

    • sawas avatar
      sawas @ Κάποιος 16/05/2011 21:55:12

      Στημένη η όχι ο σκοπός επετεύχθη!!!! Το όνομα (η καλύτερα οι φωτογραφίες) βγήκαν!!!

      Για ποιον όμως είχε επιτυχία?

      Τα άλλα περί ηθικής Αμερικής (σε αυτό το επίπεδο) είναι αστειότητες

  12. Aris. A avatar
    Aris. A 16/05/2011 19:22:14

    τρεις μήνες πριν αποχωρήσει ποιος ο λόγος να του την στήσουνε;;

    Μήπως τα πράγματα είναι ποιο απλά.

    Οπως λέει και ο λαός πρώτα βγαίνει η ψυχή και μετά το χουι.

    Ενας υπέρμετρα αλλάζονας παγκόσμιος παράγοντας κάνει για μια ακόμη φορά αυτό που έχει κάνει δεκάδες φορές και έχει πιάσει.

    Την πέφτει σε μια ανίσχυρη γυναίκα μόνο που αυτή την φορά είναι ποιο επιθετικός ποιο βίαιος και αυτή υπερβολικά φοβισμένη και άβγαλτη.

    Αυτή ενημερώνει τον υπεύθυνο ασφαλείας του ξενοδοχείου ο οποίος φοβάται για την δουλειά του για να καλύψει μια τόσο σοβαρή καταγγελία που ήδη έχει γίνει σούσουρο σε όλο το ξενοδοχείο και ο οποίος για να βγάλει την ευθύνη από επάνω του (και να προστατεύσει την εταιρεία του ξενοδοχείου από τυχόν απαιτήσεις της καμαριέρας) ενημερώνει τις αρχές.

    Αυτές ξεκινάνε άμεσα την διαδικασία που προβλέπει ο νόμος χωρίς να έχουν καταλάβει με ποιο έχουν να κάνουν (πολλά έχουν γραφτεί για την αμορφωσιά των αμερικάνων) και όταν πλέον αντιλαμβάνονται ποιον έχουν στα χέρια τους το θέμα έχει πάρει έκταση και τα πράγματα τον δρόμο τους.

    Πολλές φορές πάει η στάμνα για νερό μια πάει και δεν γυρίζει.

  13. Νίκος Αργεάδης avatar
    Νίκος Αργεάδης 16/05/2011 19:38:00

    Παραξενε,
    Ο Spitzer αποδεδειγμένα χρησιμοποιούσε "συνοδούς πολυτελειας" και αποδεδειγμενα χρηιμοποιούσε δημόσιο χρημα για τις μετακινησεις του. Το παραδέχτηκε με την γυναίκα του δίπλα του, μπροστά στις κάμερες.
    Όταν τον συνέλαβαν ήμουν κυριολεκτικά "μπροστα" καθ' ότι το γραφείο μου ήταν δίπλα στο δικό του. Το "δικό μου" κτήριο ήταν δίπλα στο "δικό του" στους 40 δρόμους και την 3η λεωφόρο. Το Prison Planet δεν εχει credibility με το να γραφει τέτοια.
    Όσο για τον "έτσι Στρω(ν)ς έτσι Καν'" , δεν βοηθιέται απο το προηγούμενο "ιστορικό" του.

  14. Delta Lamda avatar
    Delta Lamda 16/05/2011 19:47:06

    ακομα κι αν ειναι ετσι γιατί ο DSK δεν ειπε οταν τον συνελαβαν "τι λέτε ρε μεγάλοι? εγω την ωρα που λέτε οτι την επεφτα στην καμαριερα ετρωγα με την κόρη μου στο ταδε restaurant" και να επικαλεστεί το προσωπικό του restaurant... αντ' αυτού δεν ειπε τιποτα και ζήτησε τον δικηγόρο του! Προσωπικά απο την γλώσσα του σωματος, τών αντιδράσεών του και σε συνδιασμό με το ιστορικό του, θεωρώ την συμπεριφορά του ένοχη και σε ποσοστό πάνω απο 90% πιστεύω οτι ο ανθρωπος την εχει κανει την λαδιά του.

    Τωρα αν η καμαριέρα ηταν "δολωμα" το οποίο του ερριξαν και το τσίμπησε, τότε ηταν αξιος της τυχης του και των ορμών του. Τόσο μακακας και σαβουρογαμης ηταν που αντι να παρει βιζιτα το καλυτερο "μοντελο" πήγε να την βγάλει φτηνά με οτι του βρέθηκε μπροστά του !

    Η υπόθεση μου θυμίζει κάτι απο Julian Assange που καταγγέλθηκε για σεξουαλική παρενόχληση δύο Σουηδέζων στο ξενοδοχείο που διέμενε οταν αρχιζε να βγάζει στη φόρα τα απλυτα της Αμερικανικης κυβερνησης! Και παρ' οτι η "συνευρεση" εγινε με την συναινεση των 2 γυναικών και απαλλάχτηκε αρχικά στην Σουηδία, εν τουτοις το "συστημα" δεν θα ησυχάσει μέχρι να τον χώσει μέσα. Πρός το παρόν τον συνέλαβαν στην Αγγλία με σκοπό να τον εκδώσουν στην Σουηδία για να ανακριθεί ξανα! Μεχρι να εκδικαστεί η έφεσή του κυκλοφορεί με ενα "βραχιολάκι" στο χέρι για να μην "χαθεί" στον δρόμο και δίνει το παρόν καθημερινά στο αστυνομικό τμήμα της περιοχής.

    Ακόμα κι αν ο DSK καταφέρει να βγει αθωος λογω αμφιβολιών, εν τουτοις κάποιος προθυμος εισαγγελέας θα τρέξει να καταθέσει έφεση κατά της απόφασης ωστε να επανεξεταστεί η υπόθεση και μεχρι τοτε ο "φιλος" μας θα κυκλοφορεί κι αυτός με το δικό του "βραχιολάκι" και φυσικά στα αζητητα του πολιτιοικονομικού παγκόσμιου κατεστημένου

  15. lykoyrgos avatar
    lykoyrgos 16/05/2011 19:50:45

    Πλάκα κάνουμε; Αυτά γράφονται μόνο από υπαλλήλλους ή παπαγαλάκια του ΔΝΤ και τέτοια δυστυχώς στην Ελλάδα υπάρχουν πολλά. Δεν φτάνει που μας βάλανε στο ΔΝΤ και μας καταλήστεψαν , θα τους αγιοποιήσουμε κι από πάνω. Ντροπή ρε...

  16. stefanos avatar
    stefanos 16/05/2011 20:00:36

    Η παγκόσμια διακυβέρνηση και η εωσφορική ,σιωνιστική της αντίληψη δεν κάνει κανένα απόλυτο "μάγκα". Τους ανεβάζει,τους χρησιμοποιεί, κάνουν τις βρωμοδουλειές της και μετά τους πετάει σαν στιμένες λεμονόκουπες(....ίσως τα ανωτέρω αποδειχτούν προφητικά και για τον άλλο μεγάλο αστέρα της παγκόσμιας διακυβέρνησης ,τον ΓΑΠ). Και οπωσδήποτε παρεκκλίσεις από τον σχεδιασμό δεν επιτρέπονται! Δε θα λυπηθούμε βέβαια τον σοσιαληστη σιωνιστη Στρος Καν, αλλά μάλλον καποια κουτσουκέλα τους έκανε. Κατα τα άλλα ...ΤΖέφρι γερά η χρεωκοπία είναι κοντά.

    • Άνθρωπός τις avatar
      Άνθρωπός τις @ stefanos 16/05/2011 21:04:03

      Τους ανεβάζει,τους χρησιμοποιεί, κάνουν τις βρωμοδουλειές της και μετά τους πετάει σαν στιμένες λεμονόκουπες(….ίσως τα ανωτέρω αποδειχτούν προφητικά και για τον άλλο μεγάλο αστέρα της παγκόσμιας διακυβέρνησης ,τον ΓΑΠ).

      Συμφωνώ 1000% - σιγά μην είναι η οικονομική και γεωπολιτική τρομοκρατία του κεφαλαίου θέμα προσώπων. Έκανε τη δουλειά του και τώρα πάμε γι' άλλα. Το ίδιο θα ισχύσει σε λίγο και για κάτι εγχώριους (;) καραγκιοζάκους που ονειρεύονται να γίνουν Σολάνα, Μπαρόζο, Στρως Καν και λοιπά λοιπούμενα.

  17. Y. avatar
    Y. 16/05/2011 20:18:56

    Αποχώρηση από το ΔΝΤ, όλων των χωρών της ΕΕ. Αν όχι της ΕΕ, του Γιούρογκρουπ. Σούμπιτο!

  18. vonchristoforakos avatar
    vonchristoforakos 16/05/2011 20:21:20

    Ας αφήσουν τις πουριτανικές παπαριές τους τα αμερικανάκια. Το ξεκαθάρισμα, και η απομάκρυνση των προηγούμενων από το ΔΝΤ ήταν προγραμματισμένη. Το Νο2 μάλιστα, είχε αποφασίσει να την κάνει. Πότε το ανακοίνωσε ο Λίπσκυ; Δύο μέρες προτού "τσιμπήσουν"¨τον Καν με την "καμαριέρα".

    13/05/11
    Ο John Lipsky, το υπ’ αριθμόν 2 στέλεχος του Διεθνούς Νομισματικού Ταμείου ανακοίνωσε ότι δεν θα διεκδικήσει ανανέωση της πενταετούς θητείας του που λήγει τον Αύγουστο. Ο Lipsky ανέλαβε καθήκοντα αναπληρωτή γενικού διευθυντή το 2006, σε μία περίοδο κατά την οποία η διεθνής οικονομία απολάμβανε τέτοια σταθερότητα, ώστε να αμφισβητείται ακόμη και η αναγκαιότητα ύπαρξης διεθνών θεσμικών οργάνων.

  19. archaeopteryx avatar
    archaeopteryx 16/05/2011 20:21:49

    Judge Denies Bail to I.M.F. Chief in Sexual Assault Case
    (nytimes).

    Την κλείδωσε, προσπάθησε να την βιάσει, απέτυχε και προσπάθησε για στοματικό (το πως το κατάφερε είναι άλλο θέμα -- προφανώς ή άλλη δεν ήθελε να δαγκώσει)

    • vonchristoforakos avatar
      vonchristoforakos @ archaeopteryx 16/05/2011 20:30:30

      Αν δεν κάνω λάθος 9διορθώστε με αν κάνω) το γαλλικό σεξ (για γυναίκες σε άνδρες είναι η "ανάρμοστη" σχέση αλα Λεβίνσκυ) και το γαλλικό φιλί (για άνδρες σε γυναίκες είναι το αντίστοιχο "ανάρμοστο" σε γυναίκες). Τουτέστιν, στις ΗΠΑ φαίνεται οτι πολυσυνηθίζεται να ρίχνουν από τους θώκους τους παράγοντες της ... πίπας

  20. vonchristoforakos avatar
    vonchristoforakos 16/05/2011 20:24:31

    Τωρα ο Λίπτσκυ, λέει, θα αναλάβει στη θέση του Καν; Χαχαχαχαχα

  21. αλλενάκι avatar
    αλλενάκι 16/05/2011 20:32:36

    Νέα "Υπόθεση Πολάνσκι"

    Α χα χαααα θα κλάααψω συγκινήθηκα...

    Έχουν επιστρατεύσει τις μεγαλύτερες εταιρείες PR για να τον ξεπλύνουν.

    Και μόνο το γεγονός ότι έχουν πέσει όλοι οι εξωνημένοι παπαγάλοι να τον ξεπλυνουν πρέπει να μας υποψιάζει.

    Εκατομμύρια αθώοι άνθρωποι έχουν οδηγηθεί και σαπίσει στο πρίζον και κανένα σύστημα δεν έπεσε όλο πάνω τους να τους υπερασπιστεί.

    Ο δε πλάνετας ενδέχεται να έχει προσχωρήσει τελευταία στη Νέα Τάξη Πραγμάτων και όχι μόνο, ενώ το βίντεο που τα αποκάλυπτε αυτά το κατέβασαν από το utube.

    Λοιπόν, αυτός ο καθ υποτροπή σάτυρος την πάτησε.

    Η φυλακή και ο θάνατος είναι πάντα σε απόσταση ίσα που απλώνεις το χέρι σου και τους άγγιξες.

    Οι άνθρωποι που το έχουν συνειδητοποιήσει αυτό είναι σοφοί.

    Ευκαιρία για τον στρος καν να δει τα πράγματα αλλιώς μέσα στις φυλακές τις ατέλειωτες ώρες μοναξιάς που θα περάσει και να καταλάβει πόσο ΜΙΚΡΟΣ είναι, και όχι μόνο αυτός, όλοι μας.

    Και να θεωρεί τον εαυτό του τυχερό γιατί δεν θα τον ρίξουν και στην απομόνωση κιόλας.

    Με λίγη καλή συμπεριφορά, θα εκτίσει την ποινή στη βιβλιοθήκη της φυλακής.

    Μπορεί να ανοίξει και μπλογκ...

    • rally monkey avatar
      rally monkey @ αλλενάκι 16/05/2011 22:35:06

      εγω παλι αυτο που βλεπω ειναι ενα συστημα να εχει πεσει πανω στον DSKνα τον εκμηδενισει (dhl. τον εκμηδενισε σε λιγοτερο απο 24h)
      Φυσικα ολα γινονται για την τιμη της καμαριερας

  22. Sofie avatar
    Sofie 16/05/2011 20:35:09

    Μα βρε παιδιά ήμαρτον!
    Να την πηδήξει ήθελε όχι να την σκοτώσει! Κοπλιμέντο της έκανε...

    • archaeopteryx avatar
      archaeopteryx @ Sofie 16/05/2011 20:58:45

      Να εύχεσαι να μην σου τύχει. Σε πολλές που τυχαίνει συχνά κρύβονται. Οι περισσότερες ντρέπονται.

      • Sofie avatar
        Sofie @ archaeopteryx 16/05/2011 21:39:05

        Η συγκεκριμένη παντως δεν φάνηκε να ντράπηκε....να δούμε και με πόσα θα συμβιβαστεί :)

    • juliet avatar
      juliet @ Sofie 16/05/2011 22:01:09

      @Sofie
      αν το θεωρείς κοπλιμέντο, η υπηρέτρια είχε μεγαλύτερη ηθική αξία απο κάποιες κυρίες του όχι αλλά ναι .Το να διαθέσει τον εαυτό της η κάθε γυναίκα είναι δικαίωμα της,η βια και ο βιασμός είναι αυτό που είναι στην Αμερική....τον πάνε φυλακή όποιος και να είναι ο γαμπρός,αγαπητή του.

      • Sofie avatar
        Sofie @ juliet 16/05/2011 23:31:42

        ΠΑΠΑΠΑΠΑ Πλάκα έκανα ρε παιδιά αλλά μάλλον έχουμε χάσει και το χιούμορ μας :)

  23. Y. avatar
    Y. 16/05/2011 20:43:25

    “….Μέχρι το ’08 με τις τιτλοποιήσεις, τ’ αρπάζανε με όχημα τα ενυπόθηκα. Τώρα με τα κρατικά ομόλογα, τ’ αρπάζουν από τα ίδια τα κράτη” (από παλαιότερο σχόλιο)

    Σε περίοδο βαρομετρικού χαμηλού στις ευκαιρίες διοχέτευσης επενδυτικών κεφαλαίων από τα φάντς (μετά τη φούσκα και τη κονόμα τους από τα σαμπράϊμς), μήπως παγκόσμιοι οικονομικοί οργανισμοί (ΔΝΤ, ΕΕ, ΕΚΤ) που αγοράζουν πλέον ομόλογα κρατών με 3,5-5,5%, τους χάλασε το στήσιμο με τα σπρέντς (άρα και δυνητικά αγορές κρατικών ομολόγων από τα ίδια τα φαντς) στο διπλάσιο, τριπλάσιο?

  24. Ιαπετός avatar
    Ιαπετός 16/05/2011 21:07:21

    Προφυλάκιση για τον Στρος Καν διέταξε η δικαστής. Πολύ στημένη υπόθεση.
    Νέα δικάσιμος την 20η Μαΐου. Απορρίφτηκε το αίτημα για εγγύηση 1 εκατ. δολαρίων. Υποπτος φυγής ο Στρός Κάν λοιπόν. Δεν με πείθουν καθόλου. Να φύγει απο πού; Από τίς ΗΠΑ για Γαλλία όπως ειπώθηκε; Είναι πιό πιθανό να την κοπανήσουν οι έγκλειστοι του Γκουαντάναμο, παρά να εγκαταλείψει ο Στρός Κάν την γή της επαγγελίας.
    Κάτι άλλο σοβαρό συμβαίνει. Ο Χουσεΐν της Αμερικής γνωστός του, ο κοντός πρόεδρος της Γαλλίας, γνωστός του. Δεν υπάρχει αρχηγός κράτους, πού δεν τον ξέρει και δεν θα ήθελε να τον εξυπηρετήσει. Ακόμα και ο ΓΑΠ συγκαταλέγεται στο μενού τού κυρίου Στρός Κάν. Παρ' όλα αυτά σιγή ιχθύος. Ολοι σέβονται την "άτεγκτα" λειτουργούσα, προτεσταντικά δομημένη στην ηθική του δικαίου και τιμωρίας, αμερικανική δικαιοσύνη.
    Και αυτή η επιλεκτική παράθεση οπτικοακουστικού υλικού; Με μέτρο. Ο Στρός Κάν με χειροπέδες, για να πάει δέκα μέτρα μέχρι το αυτοκίνητο. Φωτογραφία απο το δικαστήριο, να δείχνει ένα εξουθενωμένο υποκείμενο σωριασμένο στον πάγκο, σαν τον τελευταίο κλεφτοκοτά. Και αναμένω την επόμενη φωτογραφία με στολή καταδίκου.

    "Νωρίτερα εισαγγελείς στη Νέα Υόρκη ανέφεραν ότι ο κ. Ντομινίκ Στρος-Καν που αντιμετωπίζει κατηγορίες περί σεξουαλικής επίθεσης εναντίον μιας καμαριέρας στο ξενοδοχείο όπου διέμενε πρέπει να προφυλακιστεί και δήλωσαν ότι ερευνούν εάν ο κατηγορούμενος εμπλέκεται και σε άλλες παρόμοιες υποθέσεις."
    Αν είναι δυνατόν!!! Ετσι κάνουν με κάθε μαύρο πού οδηγείται στίς εισαγγελικές αρχές; Ψάχνουν όλο το παρελθόν του; ή απλώς ρίχνουν μιά ματιά στο φάκελλό του, άν έχει διαπράξει κάποιες αξιόποινες πράξεις στο παρελθόν. Τι θέλουν να μας δείξουν; Το αυτονόητο. Να βλέπεται και να μαθαίνεται. Ολόκληρος πρόεδρος ο Κλίντον και τον κάναμε κουρέλι, γιατί δεν ακολούθησε πιστά τις οδηγίες μας. Στόν Στρός Κάν θα κολλήσουμε;
    Υποθέτω ότι θα αποδεχθεί στωϊκά την τιμωρία του και δεν θα μιλήσει. Απο το ίδιο σινάφι είναι και τούς όρους του παιχνιδιού τούς ήξερε. Και εξ άλλου, άν είχε και κάτι ενδιαφέρον να πεί, την τύχη του Νοριέγκα την ξέρει.
    Ο μεγάλος αδερφός δεν συγχωρεί.
    Γιωργάκη πήγαινε μια βόλτα με το Κανό σου και σκέψου με ποιόν έκανες παρέα.
    Μήπως έκανες, αθέλητα, κάποιο λάθος και δεν το έχεις καταλάβει;

    Την ίδια στιγμή οι συνήγοροί του δήλωναν σχεδόν βέβαιοι ότι ο πελάτης τους «θα αθωωθεί».

    Η κράτηση του κ. Στρος-Καν εγείρει πολλά ερωτηματικά για το εάν θα έχει πλέον την δυνατότητα να παραμείνει στην ανώτατη θέση του εδρεύοντος στη Νέα Υόρκη Διεθνούς Νομισματικού Ταμείου.

    Ορίστηκε νέα δικάσιμος την 20η Μαΐου.

    • skeptiki avatar
      skeptiki @ Ιαπετός 16/05/2011 23:09:34

      Και να πεις δεν τον είχαν προειδοποιήσει? Πριν 3-4 μέρες είχε βγει η φωτογραφία με την πόρσε.... είχαν αρχίσει τα όργανα αλλά δεν αντέδρασε σωστά μάλλον :)

    • archaeopteryx avatar
      archaeopteryx @ Ιαπετός 17/05/2011 00:00:04

      Δεν ορίστηκε "νέα" δικάσιμος. Σήμερα ήταν η απαγγελία κατηγοριών, όχι η δίκη. H δικάσιμος σε 4 μέρες (δοκίμασέ το αυτό πουθενά στην περιοχή του Σηκουάνα ή της Ευελπίδων). Η μη αποδοχή bail (εγγύησης) είναι επειδή συνελήφθη στο αεροπλάνο 10 λεπτά πριν απο απογείωση (ειπώθηκε). Όλοι οι συνήγοροι δηλώνουν ότι ο πελάτης τους θα αθωωθεί. Μπορεί και να αθωωθεί. Από αυτό που είπαν οι συνήγοροι, μπορεί και να επικαλεσθούν unfair trial εάν το πράγμα έχει τόση δημοσιότητα (ήδη στην Γαλλία εμφανίστηκε μία μαμά που είπτε οτι την έπεσε στην κόρη κλπ)

      • Smartoulis avatar
        Smartoulis @ archaeopteryx 17/05/2011 00:05:25

        νέα χωρίς εισαγωγικά, τι τα θες τα εισαγωγικά;

        • Smartoulis avatar
          Smartoulis @ Smartoulis 17/05/2011 00:17:10

          unfair trial!

        • archaeopteryx avatar
          archaeopteryx @ Smartoulis 17/05/2011 00:22:40

          τα "εισαγωγικά" είναι σε απάντηση στον Ιαπετό που είπε ότι ορίστηκε "νέα" δικάσιμος στις 20 Μαϊου. Η "δικάσιμος" ορίστηκε στις 20 Μαϊου.

          Για το εάν θα είναι fair ή unfair, δεν γνωρίζω. Αλλά με πιθανά 20 χρόνια στην ψειρού, η καμαριέρα μπορεί και να αποσύρει τις κατηγορίες (που νομίζω έχει κυρώσεις για αυτήν... δεν είμαι σίγουρος)

  25. vaggelis avatar
    vaggelis 16/05/2011 21:11:23

    Μουμπαρακ κανταφι στρος καν ποιος αλλος κολλητος του γιωργακη εχει σειρα???

    • Άνθρωπός τις avatar
      Άνθρωπός τις @ vaggelis 16/05/2011 21:14:01

      Αυτό σκέφτεσαι; Μ' αυτό επιχαίρεις; Αυτούς σκέφτεσαι;

      Αυτά που θα πάθουμε εμείς, βρέξει χιονίσει, να σε νοιάζουν.

  26. ΑΓΙΟΣ ΠΕΙΡΑΙΩΤΗΣ avatar
    ΑΓΙΟΣ ΠΕΙΡΑΙΩΤΗΣ 16/05/2011 21:18:34

    ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΩ ΤΟ ΔΙΛΛΗΜΑ . ΜΟΥ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΟΤΙ ΕΝΙΣΧΥΕΙ ΤΑ ΚΟΛΠΑΚΙΑ ΠΟΥ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΕΙ ΠΑΝΤΑ Η ΔΥΝΑΜΗ ΤΗΣ ΕΞΟΥΣΙΑΣ ΓΙΑ ΝΑ
    ΒΓΑΙΝΟΥΝ ΛΑΔΙ ΟΙ ΙΣΧΥΡΟΙ.
    ΚΑΙ ΚΑΤΙ ΑΛΛΟ ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ. ΑΜΑΝ ΜΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΣΥΝΟΜΩΣΙΟΛΟΓΙΑ,
    ΔΙΑΣΤΡΕΒΛΩΝΕΙ ΚΑΘΕ ΙΧΝΟΣ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ.

    • Greece Pleading avatar
      Greece Pleading @ ΑΓΙΟΣ ΠΕΙΡΑΙΩΤΗΣ 16/05/2011 23:38:14

      Ποια ειναι η πραγματικοτητα?
      Μηπως δεν ζεις στην ιδια χωρα που ολα της τα τηλεοπτικα καναλια οτι μεταφερουν δεν εχει καμια σχεση με τη πραγματικοτητα?
      Μας ενοχλησε που ο κοσμος ψαχνεται για να βρει ποια ειναι η αληθεια? Κι αν ειναι συνομοσιολογια αυτο τοτε ποιος την ενοχοποιησε? Μηπως οι αρχικοι συνομωτες? Αυτοι που τωρα η συνομωσιολογια δεν τους συμφερει?

      • ΑΓΙΟΣ ΠΕΙΡΑΙΩΤΗΣ avatar
        ΑΓΙΟΣ ΠΕΙΡΑΙΩΤΗΣ @ Greece Pleading 16/05/2011 23:42:28

        ΠΑΡ'ΟΛΟ ΠΟΥ ΣΕ ΠΟΛΛΑ ΣΥΜΦΩΝΩ ΜΑΖΙ ΣΟΥ ΜΕ ΕΝΟΧΛΕΙ Η ΙΣΟΠΕΔΩΣΗ ΚΑΙ Η ΔΙΑΣΤΡΕΒΛΩΣΗ ΠΟΥ ΠΡΟΚΑΛΕΙ Η
        ΣΥΜΟΜΩΣΙΟΛΟΓΙΑ.

  27. εναςάσχετος avatar
    εναςάσχετος 16/05/2011 22:08:36

    Υπάρχει λογικός άνθρωπός που μπορεί να θεωρεί ότι ένα άτομο, όσο ψηλα κι αν βρίσκεται στην ιεραρχία, έχει τη δυνατότητα να αλλοιώσει τον χαρακτήρα ενος οργανισμού σαν το ΔΝΤ?

  28. juliet avatar
    juliet 16/05/2011 22:09:26

    @Αρχαίε,
    σ΄ευχαριστώ ,η απάντησή σου τιμά τον άνθρωπο .Εχεις απόλυτο δίκαιο,θυμάσαι το παιδί που σκότωσε το πατέρα γιατί βίαζε τη μάνα μπροστά τους;Γιά τη κατακραυγή του κόσμου έκανε το παιδί της φονιά.Είχα τη τύχη να μεγαλώσω με άνδρες,ωραίους ,που τιμούσαν και αγαπούσαν τη γυναίκα ,και έτσι έμαθα να αγωνίζομαι για τον σεβασμό.

  29. jkr avatar
    jkr 16/05/2011 22:11:05

    Καλά προφυλακιστέος...μιλάμε τον ξέσκισαν σε μια ημέρα...είναι απίστευτο πώς το Σύστημα εξαϋλώνει πρόσωπα, χώρες, κοινωνίες, τον ίδιο τον πλανήτη.
    Μιλάμε για απίστευτη επίδειξη δύναμης και με πολύπλευρους στόχους που σαφώς δεν έχουμε τη στοιχειώδη ικανότητα να διακρίνουμε.

    Για όσους εξακολουθούν να το θεωρούν ένα τυχαίο, φυσιολογικό γεγονός δεν έχω να αντιτάξω τίποτε...είναι ανίκητη...

  30. Aris avatar
    Aris 16/05/2011 22:12:29

    Τον έφαγε και αυτόν ο ΓΑΠ! Ο Γιώργος είναι πονηρός... Με το που βγήκε στον αέρα η αλήθεια για τον ΓΑΠ και το ΔΝΤ από τον ίδιο τον Στρος Καν, μπήκαν μπροστά τα μεγάλα μέσα... Ο ΓΑΠ δεν συγχωρεί.
    Πέρα από την πλάκα όμως, όλοι γνώριζαν την "Αχίλλειο πτέρνα" του Ντομινίκ, του την "έστησαν" και το αποτέλεσμα το βλέπουμε όλοι στις φωτογραφίες που είναι 1.000 λέξεις. Ύφος σοβαρό, χωρίς κανένα πανικό ή αιφνιδιασμό, αλλά και με την βεβαιότητα ότι την πάτησε άσχημα. Την ώρα του δικαστηρίου, "διαβάζει" κανείς στο πρόσωπό του, ότι σκέφτεται αυτούς που του την "έστησαν". Από το ποιοι του την "έστησαν" θα εξαρτηθούν οι συνέπειες σε παγκόσμιο επίπεδο. Εάν είναι οι "δικοί" του, τότε πρόκειται για εσωτερικό ξεκαθάρισμα που αφορά μόνο τους Γάλλους. Εάν δεν είναι "δικοί" του, τότε ξεκινάει παγκόσμιος οικονομικός πόλεμος με απρόβλεπτες συνέπειες. Πάντως από την γενικότερη συμπεριφορά των Αμερικανικών αρχών, η δημόσια διαπόμπευση, το γεγονός ότι τον άφησαν να εκτεθεί στις κάμερες ίσως δείχνει πολλά... Με λίγα λόγια τον τελείωσαν.

  31. Τηλέμαχος avatar
    Τηλέμαχος 16/05/2011 22:38:48

    Επιτρέψτε μου να διαφωνήσω με την ανάρτηση:
    Όχι δεν του την είχανε "στημένη" του Ντομενίκ
    * Πρώτον: Η "πέτρα του σκανδάλου" δεν ήταν κάποια πόρνη πολυτελείας. Δεν ήταν καν ένα δροσερό κορίτσι. Ήταν μια γυναίκα εξαιρετικά "μέτριας" εμφάνισης, μη πω τίποτε χειρότερο. Θεωρώ αδύνατο να του τη "στήσανε" με ένα τέτοιο πρόσωπο. Μόνο άρρωστος θα μπορούσε να "χάσει το μυαλό του" με μια τέτοια "περίπτωση". Εκτός κι αν είχε σνιφάρει τίποτε προηγουμένως...

    * Δεύτερον: Όχι και "αγιογραφίες" στον Ντομινίκ!. Υπήρξε από τους πρωτεργάτες της Παγκόσμιας Διακυβέρνησης. Θυμάμαι είχε έλθει στην Ελλάδα το 2000, μίλησε στη "Μεγάλη Βρετανία" και ξιφούλκησε για τη Διεθνή Διακυβέρνηση.

    * Τρίτον: Στο κόμμα του, το Σοσιαλιστικό Κόμμα Γαλλίας, την είχαν βάλει στο περιθώριο, ακριβώς επειδή δεν γούσταραν τις "παγκοσμιοποιητικές" άπόψεις του.

    * Τέταρτον: Είχε μακρά παράδοση με τέτοια καμώματα. Είχε κατηγορηθεί πολλές φορές γιατί την "έπεφτε" σε κοπέλλες, άλλοτε υφιστάμενές του, άλλοτε δημοσιογράφους.
    Τον Μπερλουσκόνι (που είναι Κεντροδεξιός) τον κράζουνε τα προοδευτικά δίκτυα της Ευρώπης. Για τον Ντομινίκ που είναι Κεντροαριστερός, Κοσμοπολίτης της Διεθνούς Διακυβέρνησης, ποτέ δεν είπαν "κακό λόγο". Κι αν είχε δώσει τόσες "αφορμές", τον κάλυπταν πάντα.
    Ακόμα και τώρα επικαλούνται το "τεκμήριο αθωώτητας". Πράγμα που δεν ίσχυσε ποτέ για τον Μπερλουσκόνι, για παράδειγμα...
    Παιδιά, το να είσει 70αρης και να κυνηγάς μικρούλες ασυγκράτητα - προφανώς με "βοηθήματα" άσπρα ή γαλάζια - είναι κομματάκι αρρώστια.
    Αλλά αν το κάνεις με τον παρά σου είναι απλώς γελοίο (Μπερλουσκόνι).
    Αν το κάνεις με το στανιό, αυτό λέγεται βιασμός και δεν είναι απλώς γελοίο. Είναι εγκληματικό!
    Μη συζητήσουμε τώρα αν ο γελοίος Μπερλουσκόνι ή ο "επιθετικός" Ντομινίκ είναι χειρότεροι.
    Το βέβαιο είναι ότι τον ένα τον κράζουν συστηματικά, ενώ τον άλλο την έκρυβαν και τώρα τον βγάζουν και... "ήρωα θύμα συνομωσίας", μη χε@ω.

    Πέμπτο: ο ΓΑΠ όταν φώναζε, we want global financial governance, and we want it now! ήταν σε ανοιχτή γραμμή με το Ντομινίκ.
    Τυχαίο; Δεν νομίζω...

    Έκτο: μετά το 2005, όταν το ΔΝΤ πέρασε μεγάλη κρίση αξιοπιστίας λόγω των προηγούμενων χειρισμών του στην κρίση της Αργεντινής (και όχι μόνο), αποφάσισαν να του αλλάξουν "προφίλ". Να του κάνουν "λίφτινγκ".
    Τότε λοιπόν τοποθέτησαν επί κεφαλής τον Ντομινίκ, και πέρασε σιγά-σιγά η γραμή της διεθνούς οικονομικής διακυβέρνησης, τέθηκε και το ζήτημα για τη δημιουργία παγκόσμιου νομίσματος (δεν πέρασε) και γενικώς το ΔΝΤ προσπάθησε να αποκτήσει ένα προσωπείο "προοδευτικότητας".
    Συνέχισε να ειναι θεματοφύλακας των συμφερόντων των δανειστών και του χρηματοοικονομικού κεφαλαίου. Έγινε πιο διεθνιστικό στις επιλογές του και πιο πολιτικά ευέλικτο στις συνταγές του. Αλλά στην πραγματικότητα ο Ντομινίκ προσπάθησε να το κάνει πιο "παρεμβατικό".
    Πολλοί πίστεψαν ότι αυτό σήμαινε (επί)στροφή σε ένα πιο μετριοπαθή Κεϋνσιανισμό. Στην πραγματικότητα, όμως, ο νέος "παρεμβατισμός" του ΔΝΤ ήταν στα πλαίσια ενός προγράμματος για Διεθνή Οικονομική Διακυβέρνηση, που είναι κορυφαίο αίτημα στην ατζέντα διάφορων Κεντροαριστερών όπως παλαιότερα ο Μπλαίρ και ο Σρέντερ και σήμερα ο Ομπάμα.

    Έβδομο: από καθαρά οικονομική άποψη, μπορεί ο Ντομινίκ Στρος Κάν να είναι αρκετά πιο λογικός απο τις παλαβομάρες τις Μέρκελ, αλλά υπάρχει μια θεμελιώδης διαφορά μεταξύ τους:
    Η Μέρκελ εκφράζει μια στροφή στην προτεραιότητα του οικονομικού εθνικισμού στην Ευρώπη. Τα ίδια ισχύουν στην Ολλανδία, στη Βρετανία, στη Σουηδία και τη Φιλανδία. Αλλά και στην Ισπανία και στην Ιταλία, τώρα πια και στην Ιρλανδία και στη Σλοβακία και στην Πολωνία.
    Αντίθετα, οι "προοδευτικοί" διεθνιστές πολεμούν τον οικονομικό εθνικισμό, για να επιβάλλουν την κυριαρχία των τραπεζών.
    -- Το πρόβλημα είναι ότι οι μέν τράπεζες δεν μπορούν να κυριαρχήσουν γιατί στηρίζονται πάνω σε κερδοσκοπικές φούσκες που σκάνε μια-μία. Κι έχουν ήδη αποδυναμωθεί από το 2008.
    -- Αλλά και ο οικονομικός εθνικισμός που αναβιώνει στην Ευρώπη, ουσιαστικά διαλύει τους εύθραυστους ευρωπαϊκούς θεσμούς, χωρίς να δίνει διέξοδο στην κρίση και χωρίς να μπορεί καν να τη διαχειριστεί.

    Ουσιαστικά έχουμε τη σύγκρουση δύο αδιέξοδων προοπτικών.
    Το πώς μπορούμε να παίξουμε στις αντιφάσεις τους είναι ένα σημαντικό πολιτικό ζήτημα. Ίσως είναι το πιο σημαντικό ερώτημα που πρέπει να απαντήσουμε.
    Αλλά όχι να κάνουμε "ήρωα ένα άνθρωπο βαθιά διεφθαρμένο!
    Γιατί παιδιά ο "μακαρίτης" ήταν διεφθαρμένος. Όχι γιατί του άρεσε το "κοκό". Αλλά γιατί δεν είχε την αξιοπρέπεια να μη ξεφτιλίζεται.
    Και γιατί είχε την αλαζονεία να βλέπει τους άλλους ως μύγες!

    Η διαφθορά δεν είναι ορμονικό ζήτημα.
    Είναι θέμα ευγένειας, καλλιέργειας και αγωγής.
    Η διαφθορά δεν βρίσκεται στα γενετικά σου όργανα. Βρίσκεται στην ψυχή σου.
    Υπάρχουν δύο ειδών ερωτικές συμπεριφορές: Τα λυγούρια και τα καψούρια.
    Ο Ντομινικ είναι λιγούρι. Ζήτω τα καψούρια!
    Και τα λιγούρια δεν έχουν ανάγκη να τους τη "στήσει" κανείς.
    Μόνοι τους ξεφτυλίζονται.

    • Αρματιστής avatar
      Αρματιστής @ Τηλέμαχος 16/05/2011 23:04:24

      Πολύ καλή και ανδιαφέρουσα παρουσίαση. Μου άρεσε.

    • ΣΤΕΦΑΝΟΣ avatar
      ΣΤΕΦΑΝΟΣ @ Τηλέμαχος 16/05/2011 23:04:35

      Άψογος!!!

    • juliet avatar
      juliet @ Τηλέμαχος 16/05/2011 23:06:12

      σωστός,και με μπέσα..Ζήτω τα καψούρια!
      Τα βρώμικα κέρδη ,η ασυδοσία,η βρωμιά της ψυχής τους, τους δίνει το δικαίωμα να λένε είμαστε όλοι ίδιοι,έλα που δεν είμαστε!!!

    • skeptiki avatar
      skeptiki @ Τηλέμαχος 16/05/2011 23:14:51

      Συμφωνώ απόλυτα. Αλλά είναι και στο χέρι του συστήματος να επιλέγει την ώρα της "τιμωρίας" όταν το βολεύει. Έτσι και αλλιώς όταν προωθείται κάποιος πάντα υπάρχει και η άμεση δυνατότητα ελέγχου του αλλιώς γιατί να προωθηθεί :) .
      Καραγκιόζης κι αυτός, αλλά ποιός ξέρει πόσα έχουν καλυφθεί γιατί δεν ήταν η κατάλληλη "ώρα" για το show !!!

      • jkr avatar
        jkr @ skeptiki 16/05/2011 23:25:32

        Ακριβώς!! κι ήρθε η ώρα του...το γιατί δεν θα το μάθουμε ποτέ.

    • Aris avatar
      Aris @ Τηλέμαχος 16/05/2011 23:25:22

      Δηλαδή υπήρξε βιασμός; Απόπειρα βιασμού; Σημάδια πάλης δεν φαίνονται πάνω του. Ιδιαίτερα γυμνασμένο δεν τον βλέπω για να μπορεί να ακινητοποιήσει εύκολα μια νέα γυναίκα. Από την άλλη υπάρχει γενετικό υλικό το οποίο σύμφωνα με τις τελευταίες πληροφορίες έχει διασταυρωθεί. Οπότε υπήρξε σεξουαλική πράξη. Η καμαριέρα τελικά αντιστάθηκε ή όχι; Βγήκε τρέχοντας στον διάδρομο και φωνάζοντας, αλλά πάνω στον βιασμό μια... νυχιά δεν του τράβηξε, έτσι για να την έχει ενθύμιο; Όλα συγκλίνουν στο "στημένο" και όχι στη θεωρία του ασυγκράτητου επιβήτορα! Όπως και να έχει πάντως την μ@λ@κί@ την έκανε και φυσικά την πληρώνει...

    • Προφήτης avatar
      Προφήτης @ Τηλέμαχος 16/05/2011 23:31:13

      Τηλέμαχος εξαιρετικό! Συγχαρητήρια!

      Όμως, θα μπορούσε να "επιτεθεί" σε μια γυναίκα ανεξάρτητα από εμφάνιση. Η ελκυστικότητα μιας γυναίκας είναι εντελώς υποκειμενική στα μάτια των ανδρών.

      Η διαφθορά δεν είναι μεν ορμονική όμως υπάρχει, ας πούμε, ένα "σκοτεινό δωμάτιο" στην ψυχή ανθρώπων με "πάθη", που τούς τραβάει, λες, στο βυθό.

      Δεν είναι ο μόνος.
      Άλλος κατέβηκε με "βαλίτσα" από την Επαρχία στην Αθήνα να αγοράσει διαμέρισμα, προίκα στην κόρη του.
      Και έφαγε τα λεφτά στα χαρτιά σε 2 μέρες.

      Το ζήτημα είναι ότι ΔΕΝ φθάνεις σε τέτοια επίπεδα χωρίς να γνωρίζουν ότι σε κυβερνάει αυτό το "σκοτεινό δωμάτιο".
      (Ένας παλιός φίλος έλεγε δηκτικά, "πώς να γίνω πολιτικός, πρέπει να σε κρατάνε με 5-6 κακουργήματα για να εκλεγείς")

      Άρα, όταν εμπιστεύονται μια τέτοια θέση σε έναν τέτοιο άνθρωπο γνωρίζουν ότι κάτι μπορεί να συμβεί. Και γνωρίζουν ότι πρέπει να το αντιμετωπίσουν.
      Το ΠΩΣ, δείχνει τι επιδιώκουν.

      Προς το παρόν, με τον προσωπικό εξευτελισμό, το μήνυμα είναι :
      Κανένας δεν είναι αρκετά ισχυρός.

      • Τηλέμαχος avatar
        Τηλέμαχος @ Προφήτης 17/05/2011 00:11:04

        Ασφαλώς, ένας "παρορμητικός" μπορεί να την "πέσει" σε οποιανδήποτε. Αλλά αν τους την έστηναν, δεν θα διάλεγαν μια κακοφτιαγμένη. Ειναι αδύνατο να δεχθώ ότι του την έστησαν με μια γυναίκα που δεν θα έβαζε σε "πειρασμό" κανένα.
        Η παρατήρησή μου δεν αφορά την "ελκυστικότητα" της κυρίας. Αλλά τον ισχυρισμό ότι του την έστησαν. Ε, λοιπόν, ΔΕΝ του την έστησαν. Άλλωστε, με την αλλαγή "υπερασπιστικής γραμμής" επιβεβαιώνει ότι δεν είναι θύμα.
        Τώρα ισχυρίζεται ότι δεν την βίασε. Πριν λίγο ισχυριζόταν ότι δεν την ήξερε. Αρχίζει να διαψεύδει ο ίδιος ότι του την έστησαν...

    • Ιαπετός avatar
      Ιαπετός @ Τηλέμαχος 17/05/2011 00:12:01

      Πολύ καλό το σχόλιο του Τηλέμαχου. Αξιοπρόσεκτη και η επισήμανση περί οικονομικού εθνικισμού.

    • Y. avatar
      Y. @ Τηλέμαχος 17/05/2011 00:19:38

      Τηλέμαχε, έγραψες!!!

      • alvita avatar
        alvita @ Y. 17/05/2011 02:31:17

        Τηλέμαχε, ο Καν δεν είναι τόσο λιγούρι, είναι περισσότερο αυτό που εσύ έγραψες, ότι "είχε την αλαζονεία να βλέπει τους άλλους ως μύγες!" Και τη γυναίκα ως τέτοια την έβλεπε και ως τέτοια την βλέπει ο κάθε εξουσιαστής που παράλληλα είναι και λιγούρι. Το ίδιο κάνουν βέβαια και κάτι θηλυκές Στρός Καν (κάτι γιάπησες, σαλονάτες της οικονομικής ολιγαρχίας, κ.ο.κ.). Εν πάση περιπτώσει, λίγο με ενδιαφέρει αν μικρός ο Καν είχε πέσει στο καζάνι με το Βιάγκρα. Συνελήφθη να κλέπτει οπώρας (όπως κάνουν άπειροι μεγαλοσχήμωνες στις ΗΠΑ αλλά δεν πιάνονται -γιατί άραγε;- ποτέ) ας τον πατήσουν.

        Αλλο είναι που με απασχολεί. Οτι αυτό έγινε στις ΗΠΑ και όχι σε κάποια άλλη χώρα. Εκεί έφυγε ομ σαξοφωνίστας ο Κλίντον για την υπόθεση της πίπας Λεβίνσκυ,. εκεί έκαψαν τον Δουκάκη για μια γυναίκα, εκεί όσους θέλουν να στείλουν στον αγύριστο, τους στολίζουν με μια σεξουαλική παραπλάνηση και τους πεθαίνουν. Κάποτε στις ΗΠΑ αποκαλύπτονταν σκάνδαλα πολιτικά (Γουώτεργκαίητ, κ.λ.π.). Εδώ και πολλά χρόνια μόνον σεξουαλικά σκάνδαλά αποκαλύπτονται. Σε μια πουριτανική κοινωνία, όπως των ΗΠΑ, πιάνει πολύ αυτό και το πολιτικό σκάνδαλο πιά δεν ρίχνει κυβερνήσεις και πρόσωπα. Αναρωτιέμαι, λοιπόν, γιατί δεν τσίμπησαν τον Καν στην Ευρώπη; Αλλωστε, υπήρχαν καραμπινάτες καταγγελίες σε βάρος του από το 2008 για σεξουαλικές παρενοχλήσεις.

        Και κάτι ακόμα. Το Νο2 του ΔΝΤ, Λέτσκυ, είχε ανακοινώσει δυό μέρες πρίν την σύλληψη Καν την αποχώρησή του από το Ταμείο. Τώρα τον φέρουν να γίνεται το Νο1, ενδεχομένως ως μεταβατικός. Τι τρέχει;

        Ας τον "εκτελέσουν" τον Καν. Σιγά μην κλάψουμε. Ας μάθουμε όμως, και για ποιό λόγο τον έκαψαν. Και με την ευκαιρία, πολλούς ακόμα πρέπει να "εκτελέσει" η "Δημοκρατική" (σιγά τη δημοκρατική) κοινωνία της Δύσης.

        Γιατί επίσης τέτοια χάρη στον Σαρκοζί; Επειδή τον χρησιμοποίησαν οι ΗΠΑ για τη Λιβύη, τώρα του το ξεπληρώνουν; Καρα-αμερικανάκια του κερατά είναι και ο Σαρκοζύ και ο Καν. Ο σαρκοζύ μάλιστα, τις πρώτες του διακοπές με την Κάρλα, όταν βγήκε πρόεδρος, τις έκανε στις ΗΠΑ. Τότε είχαν γραφτεί πολλά στον γαλλικό Τύπο για τις περίεργες και πολύ στενές παρτίδες του με τις ΗΠΑ.

        Κοντολογίς, το ερώτημα είναι ποιοί κύκλοι εξουσίας σε ΗΠΑ και Δ.Ευρώπη είχαν αποφασίσει να βάλουν τον πορνόγερο (το ήξεραν έτσι...) Καν στο ΔΝΤ, και ποιοί κύκλοι εξουσίας αποφάσισαν -και γιατί- να τον διαπομπεύσουν. Α, και μην ξεχνάμε πριν απο μερικές εβδομάδες που του έβγαλαν την υπόθεση-φούσκα (;) με την Πόρσε.

  32. archaeopteryx avatar
    archaeopteryx 16/05/2011 22:45:01

    δεν σε καταλαβαίνω... Διαφωνείς με τα γεγονότα; Με τι δικαστικό τους σύστημα; Αυτό είναι. Δεν έχει άλλους κανόνες για τον περιπτερά και άλλους για τον Χριστοφοράκο... Αυτό το σύστημα έχουν, με αυτό δικάζεται.

    Να σου θυμίσω ότι με τον Ζαχόπουλο, ο μόνος που μπήκε μέσα ήταν η 35χρονη... Να σου θυμίζω ότι για το ΧΑΑ, από τα αεροπλανάκια μέχρι την φούσκα, έπιασαν τον μόνο αθώο.

  33. kouklos avatar
    kouklos 16/05/2011 22:47:54

    Ποιο είναι το χειρότερο: Να μη καταλάβει αυτός ο έξυπνος άνθρωπος ότι του την έχουν στημένη την παγίδα και αυτός να πέσει πάνω της ή να μη μπορεί να χαλιναγωγήσει τις ορέξεις του.

  34. rally monkey avatar
    rally monkey 16/05/2011 22:56:38

    Γιατί παιδιά ο “μακαρίτης” ήταν διεφθαρμένος. Όχι γιατί του άρεσε το “κοκό”. Αλλά γιατί δεν είχε την αξιοπρέπεια να μη ξεφτιλίζεται.

    Aν αποφασισουν σοβαρα να σε εξευτελισουν μπορουν να το κανουν ακομα και αν μεχρι σημερα ησουν υποψηφιος για οσιοποιηση- αν ειχες και 'γουστα' θα τους ερθει και φτηνοτερα - στην προκειμενη τους ηρθε τζαμπα..
    μην γελιεσαι...

  35. Θα κλαύσω! avatar
    Θα κλαύσω! 16/05/2011 23:11:53

    Γινεται όλο και πιο συχνά τα τελευταία χρόνια !
    Κενεντυ, Σαντάτ, Μπενανζιρ Μπουτο, οι Γκάντιδες, οι Τσαουσέσκου....
    Είδαμε λαιβ την επίθεση στους δίδυμους πύργους και την εξόντωση χάριν των σκοπών της Απρόσωπης αρχής 2,5 χιλιάδων αθωων ανθρώπων
    Ειδαμε την σύλληψη πρωτα και την εκτέλεση μετά του Σανταμ ανήμερα τα Χριστούγεννα, είδαμε την εξόντωση του Μπιν Λάντεν, ειδαμε την “εκτέλεση” του Στρος Κανν του εκλεκτου της Παγκόσμιας Εξουσίας στην Αρένα της πρωτεύσουσάς της.
    Τί έκανε ο Υπερήνωρ και καταδικάστηκε στο “θάνατο Χαρακτήρα”, την τελεία ταπείνωση ενώπιον του Γηινου κοινου; Τι εκριναν καταστροφικό για τα συμφέροντά τους, ποιος χειρισμός του έβλαψε τα σχέδιά τους; θα το μάθουμε ποτέ; Η θα το μαντέψουμε; Υπερβάλλουμε;

    Όλοι πήραμε με χαρά την πέτρα σημερα, συμμετείχαμε στον δημοσιο χλευασμό και τον λιθοβολισμό του ξέσαλου εξηνταπεντάρη ! Τα σκατά που είμασταν κατά δήλωσή του μέσα, υποδέχτηκαν αλλον έναν πελάτη!
    Εχάρημεν! Γελάσαμεν! Η εκδίκηση της γυφτιάς..
    Ενας ωραιότατος συμπαγής ομόγνωμος όχλος!
    ΑουτοΔιαχειριζόμενος!
    Στην κουρα!
    Στην πυρά!!!
    Χεδμενο τον είχαμε τον κυριο! Γιατί μας καναν να ξαναδουμε στο πρόσωπό του δικό μας, το ξένο κατάντημα;

    http://www.cosmo.gr/News/Asia/259397.html

  36. alxs avatar
    alxs 16/05/2011 23:13:21

    Έχουμε πόλεμο μωρό μου... Αδυσώπητο "πολεmο" Ευρώ-Δολαρίου.
    Το 2008 του δείξανε κίτρινη κάρτα με την υπάλληλο που "θυμη8ηκε" ότι το έκανε οικειοθελώς αλλα,...μετάνοιωσε. Έπρεπε να καταλάβει ότι πρέπει να χορέψει στον ρυθμό που του παίζουν, και τέρμα οι μοναχικές πορείες για αλλαγή του ΔΝΤ (λέμε τώρα...).
    Η διαφοροποίηση του τώρα (αρνούμενος να σπρώξει ανοικτά τις αδύναμες χώρες εκτος Ευρώ, που είναι το πλάνο ΗΠΑ) του στοίχησε μια κόκκινη κάρτα, και πιθανώς, κάποια χρονια στο φρέσκο.
    Ένας οργανισμός όπως το ΔΝΤ, δύσκολα μπορεί να ανεχθεί διαφοροποιήσεις σε τέτοιες στιγμές που ο πόλεμος έχει ανάψει για τα καλά και τα θεμέλια της αυτοκρατορίας τρίζουν. Δυο στοιχεια : Το Iran δέχτηκε να πληρωνει η India το πετρέλαιο σε ρουπίες. Και η Κίνα είναι σε συνεννόηση με μεgaλες ευρωπαϊκές εταιρίες να πληρώνει σε γουάν.
    φαντάζεστε το τι έρχεται?
    Πιστεύεται ότι σε τέτοιες στιγμές αφήνουμε έναν DSK να χειρίζεται θέματα αυτού του είδους?
    Είναι θαύμα που δεν έχουν βάλει 5-αστέρo από το πεντάγωνο.....

    Το γεγονός ότι το δικαστήριο δεν δέχτηκε την εγγύηση, είναι γιατί πληρώνει τα σπασμένα της υπόθεσης Polanski.

    • Greece Pleading avatar
      Greece Pleading @ alxs 16/05/2011 23:30:36

      "φαντάζεστε το τι έρχεται?"
      Αυτο που ερχεται ειναι να απαλλαγουμε ολοι μας απο την Αμερικη να τελειωνουμε. Δεν προσφερει τιποτε πλεον μιας και εχει καταντησει ο καρκινος της ανθρωποτητας. Απο την αλλη εμεις ποσες υποβαθμισεις και μαχαιρωματα θα αντεξουμε ως λαος με το στημενο και κατευθυνομενο πολιτικο σκηνικο και τους πρακτοροψυχιατρους των ΗΠΑ και της Αγγλιας να μας κινουν τα νηματα?

  37. Greece Pleading avatar
    Greece Pleading 16/05/2011 23:24:11

    "Του την είχαν στημένη του Strauss-Kahn;"

    Ποιος ξερει.
    Προσεξτε ομως τι θελει ο κος Κλιντον:

    "Bill Clinton Muses About Creating Internet Agency to Combat Falsehoods"

    Read more: h++p://www.foxnews.com/politics/2011/05/14/clinton-muses-creating-internet-agency-combat-falsehoods/#ixzz1MY4Y177I

    Μια ειδικη υπηρεσια απο πρακτορες (τι αλλο) που θα "σταματουν" τις φημες στο ιντερνετ. Δηλαδη ο κυριος ζητησε ουτε λιγο ουτε πολυ να δημιουργηθει υπηρεσια ΑΝΤΙΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗΣ με τα λεφτα των φορολογουμενων.
    Αν κανετε μια ερευνα με τις λεξεις Clinton, conspiracy, sites τι θα βρειτε αραγε για αυτη την οικογενεια?
    Οι μονες δουλειες που δημιουργει η Αμερικανικη κυβερνηση τελευταια ειναι δουλειες για πρακτορες, οχι του ΠΡΟΠΟ φυσικα. Πρακτορες, πρακτορες πρακτορες. Οι Ηνωμενες Πολιτειες της Πρακτορευσης, θα επρεπε να ειναι το νεο ονομα της χωρας. ΗΠΠ. Unite States of Spooks. USS. :)

  38. geopan avatar
    geopan 16/05/2011 23:47:37

    όσο και στημένη να είναι η υπόθεση μην κάνουμε και το δντ θύμα τώρα!!και ότι ο "σοσιαλιστής" στρος καν το έκανε να έχει πιο "ανθρώπινο" πρόσωπο!!στο τέλος θα διαδηλώνουμε για να μη φύγει ποτέ από την Ελλάδα!!δουλευόμαστε ή έχουμε πάθει ομαδική παράκρουση;συμπαθούμε τώρα αυτόν;Ε-Λ-Ε-Ο-Σ!!μέρος του συστήματος είναι όπως ο γαπ..

    • Greece Pleading avatar
      Greece Pleading @ geopan 16/05/2011 23:51:03

      Επειδη ειναι μερος του συστηματος παει να πει οτι εμεις δεν πρεπει να προσπαθουμε να βγαλουμε ακρη για αυτο το συστημα που ο καθενας που εχει αναλαβει την εργολαβια της ενημερωσης μας το ερμηνευει αναλογα με τα συμφερωντα του? να μη βγαλουμε δηλαδη ακρη για αυτους που μας ΚΥΒΕΡΝΟΥΝ? Να ασχολουμαστε μονιμως με τις μαριονετες τυπου ΓΑΠ χωρις να πρεπει να εχουμε αντιληψη για το ποιος τις κινει.

  39. Theoprovlitos avatar
    Theoprovlitos 16/05/2011 23:55:12

    "Εμφυλιος" πόλεμος.

    Ο Kahn ξεμπροστιασε τον Papanreou ο οποίος ανηκει στην σφαιρα επιρροης του Soros όπως εξ αλλου και οι αποδομητες της Ελλαδας αλλα και αλλοι εντολοδοχοι -ηγετες κατοχης υπόδουλων λαών. Προφανως οι κυριοι αυτοί τον τιμώρησαν.

    Το χειροτερο ειναι το ποιος θα τον αντικαταστησει. Διοτι φημολογειται οτι ο αντικαταστατης του θα ειναι Τουρκος ντονμές (εβραιότουρκος) όπως και ο παγκοσμιος CEO του παγκοσμιου αναψυκτικού. Αν γινει αυτο η Ελλαδα θα γινει Νεοοθωμανικη αποικια στην καλυτερη των περιπτωσεων...

  40. Γιάννης Χριστόπουλος avatar
    Γιάννης Χριστόπουλος 17/05/2011 00:10:31

    Έχει πέσει πολύ κλάμα για τον εκατομμυριούχο "φουκαρά", τον αρχιτοκογλύφο με τάσεις βιαστή, τον υπόγειο συνομιλητή του ΓΑΠ, μόνο το Mega να δείτε φθάνει! Και κλααααααάμα τα παπαγαλάκια!

    • Τηλέμαχος avatar
      Τηλέμαχος @ Γιάννης Χριστόπουλος 17/05/2011 00:26:51

      Δέστε το γάλλο δημοσιογράφο στις Βρυξέλλες τι λέει στο Μέγκα.
      Είναι και σοσιαλιστής τρομάρα του...
      Ήταν κοινό μυστικό, λέει, ότι ο Ντομινίκ είχε μια "παθολογική παρορμητικότητα στις γυναίκες"! Δηλαδή ήταν άρρωστος ο άνθρωπος...
      Και τον κάλυπτε μια ομερτά! Δηλαδή ένας νόμος της σιωπής!
      Πώς ομερτά, βρε παιδιά;
      Δηλαδή το ήξεραν οι πολιτικοί και δεν μιλούσαν;
      Το ήξεραν και οι δημοσιογράφοι και δεν μιλούσαν;
      Το ήξεραν και οι ξένοι ηγέτες και συνομηλούσαν μαζί του;
      Το ήξεραν και οι διεθνείς οργανισμοί και τον έκαναν... παντοδύναμο Πρόεδρο στον πιο ισχυρό απ' αυτούς;
      Κι εκεί που πήγε έκανε τα ίδια, αλλά του το συγχώρεσαν!
      Εντάξει, τον "κρατούσαν"...
      Εντάξει, και κάποιες κυρίες που βγαίνουν τώρα και λένε "και σε μας τα έκανε αυτά", πήγαιναν σε ραντεβού μαζί του σε δωμάτια ξενοδοχείου!
      Κι ύστερα το έβγαζαν στη φόρα. Κι ύστερα το μετάνιωναν. Κι ύστερα σιωπούσαν κι αυτές...
      Καλά κουμάσια και οι "κυρίες" αυτές...
      Εντάξει. Όλα αυτά μοιάζουν λίγο στημένα.
      Αλλά το περιστατικό στο Sofitel, όχι! Εκεί έχουμε μια κακομοίρα - κυριολεκτικά - που βγαίνει και τον καταγγέλλει.
      Και οι αρχές τον συλλαμβάνουν.
      Δεν ξέρω, αλλά ανάμεσα στην "πολιτισμένη" Ευρώπη της "ομερτά" και στην Αμερική, που όποιος κι αν είσαι, αν σε καταγγείλει κάποια κατακαημένη, βρίσκεις τον μπελά σου, όποιος κι αν είσαι, αρχίζει και μ' αρέσει η Αμερική.
      Ό,τι θέτε πείτε. Αλλα το περιστατικό αυτό στημένο δεν ήταν. Τόσες και τόσες δίμετρες τον κατήγγειλαν και δεν έπαθε τίποτε.
      Κι ήλθε μια φτωχούλα, άσχημα και κακοφτιαγμένη να τον καταγγείλει και βρήκε άγριο μπελά ο ίδιος.
      Γιατί; Γιατί έπεσε σε αμερικανούς, που ξεροκέφαλοι είναι, χοντροκομμένοι είναι, αλλά αν σε πιάσουν να παρανομείς - ή νομίζουν ότι παρανομείς - δεν σε γλιτώνεις ούτε ο Πάπας.
      Αν δημοκρατία σημαίνει να ισχύει ο ίδιος νόμος για όλους,
      είναι δημοκρατία να ΜΗ γλιτώνουν οι μεγαλόσχημοι.
      Και ΔΕΝ είναι δημοκρατία να υπάρχει "ομερτά" για τους μεγαλόσχημους (ιδιαίτερα αν είναι Σοσιαλιστές).
      Πέστε μου κάνω λάθος, το ΔΝΤμου μέσα....

      • archaeopteryx avatar
        archaeopteryx @ Τηλέμαχος 17/05/2011 00:38:08

        Δεν νομίζω ότι κάνεις λάθος...

        Αλλά ζούμε στην χώρα που ο Τσόκλης εκθειάζει την αδυναμία που έχει για ...νεαρές υπάρξεις, και κυκλοφορεί ελεύθερος... Ασε πιο πάνω. Και η Ευρώπη έχει και αυτό το droit du seigneur... Πολλά έχει η Ευρώπη, και σε πολλούς δεν άρεσαν και πήγαν δυτικά.

      • Y. avatar
        Y. @ Τηλέμαχος 17/05/2011 00:39:48

        ...τελικά γράφεις κατά συρροή

      • ΑΓΙΟΣ ΠΕΙΡΑΙΩΤΗΣ avatar
        ΑΓΙΟΣ ΠΕΙΡΑΙΩΤΗΣ @ Τηλέμαχος 17/05/2011 09:57:14

        ΤΗΛΕΜΑΧΕ ΠΡΟΣΥΠΟΓΡΑΦΩ 1000% ΤΑ ΓΡΑΦΟΜΕΝΑ ΣΟΥ.
        ΣΤΗ ΧΩΡΑ ΤΗΣ ΑΠΕΡΑΝΤΗΣ ΔΙΑΣΤΡΕΒΛΩΤΙΚΗΣ ΣΥΝΟΜΩΣΙΟΛΟΓΙΑΣ ΠΟΛΛΕΣ ΦΟΡΕΣ ΤΑ ΑΥΤΟΝΟΗΤΑ
        ΧΡΗΖΟΥΝ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗΣ.

      • Αίθρα avatar
        Αίθρα @ Τηλέμαχος 18/05/2011 14:26:40

        +1 Tηλέμαχε.

  41. jkr avatar
    jkr 17/05/2011 00:51:06

    Πάμε ολοταχώς σε εκλογές αλά Πορτογαλία.
    Έγγραφη (!) δέσμευση Σαμαρά για ψήφιση μεσοπρόθεσμου και εφαρμογή Μνημονίου αξιώνει η ΕΕ!!!!

    • Γιάννης Χριστόπουλος avatar
      Γιάννης Χριστόπουλος @ jkr 17/05/2011 01:07:31

      Που το είδες αυτό;;; !!!

    • Γιάννης Χριστόπουλος avatar
      Γιάννης Χριστόπουλος @ jkr 17/05/2011 02:58:15

      Το βρήκα, οκ!

  42. alvita avatar
    alvita 17/05/2011 02:36:05

    Πού σαι ρε Αντρέα που κανες το σήμα στη σκάλα του αεροπάνου, μετά το Χέρφιλντ, στη Μιμή! Που το δε ο Γιωργάκης και ως γνήσιος αμερικάνος, έγινε πατροκτόνος! Που κανες τη Μάργκαρετ να παραμιλάει! Αλλά τι να κάνουμε, η Μάργκαρετ έβγαλε πρωθυπουργό, και συ άφησες την κακομοίρα τη Μιμή με τη βίλα της Εκάλης (την πούλησε κι αυτή το κακόμοιρο). Και να πείς, με τόσο κόπο την έφτιαξες, με λεφτά του Χάλακ, του Κάρολου και τόσων άλλων καλών ανθρώπων.

  43. panos avatar
    panos 17/05/2011 03:27:32

    Παιδια μην είμαστε αφελής.Ανθρωποι επιπεδου στρος καν δεν πανε φυλακη.Ολο το παιχνίδι ειναι στημένο. μονο με την δολοφονια του θα μπορουσαν να τον βγαλουν απο τη μεση. Δηλαδη να του κλείσουν το στομα. Ενας διευθυντής νομισματικού ταμείου ξερει πολα μυστικά. Στο κόλπο ειναι και ο ιδιος.Αν πραγματικά τον ειχαν στριμώξει θα έβγαζε ολα τα απλητα και βρωμιες του Δ.Ν.Τ. στη φόρα. Να περιμένουμε εξέλιξης.

    • ΑΓΙΟΣ ΠΕΙΡΑΙΩΤΗΣ avatar
      ΑΓΙΟΣ ΠΕΙΡΑΙΩΤΗΣ @ panos 17/05/2011 09:59:00

      ΔΗΛ. ΝΑ ΜΕΝΕΙ ΗΣΥΧΟΣ ΚΑΙ ........Ο ΣΤΡΟΣ-ΚΑΝ .

  44. Αννίτα avatar
    Αννίτα 17/05/2011 09:06:45

    Αυτό ακριβώς είναι η ουσία του θέματος, οχι ότι του την είχαν στημένη. Το word campaign δηλώνει καθαρά την πολιτική που ασκεί στις υπό Ανάπτυξη χώρες αλλά και στις πλούσιες χώρες. Η Ελλάδα πέραν του μικρού χρέους που είχε, το οποίο τώρα έγινε ΄Εβερεστ, αλλά δεν είμαστε η μόνη χώρα που χρόνια χρωστούσε κ.άλλες χώρες χρωστούσαν η μια στην άλλη, είχε αρχίσει να αναπτύσεται. Αυτό σε κάποιους δεν άρεσε. Το ότι του την είχαν στημένη είναι σχετικό. Γιατί; ο Στρός μπερμπάντευε πάντα δεν ήταν κ η πρώτη του φορά. Ο αληθινός εχθρός δεν είναι αυτός που φαίνεται, αυτόν μπορείς, ξέρεις να τον αντιμετωπίσεις, έχει δείξει τα όπλα του. Ο κρυφός εχθρός είναι το πρόβλημα. Η Αμερική πάντα ήταν φανερή απειλή για όλο τον κόσμο του πλανήτη.

  45. thanosv avatar
    thanosv 17/05/2011 12:37:15

    ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ Η ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ ΠΟΥ ΠΑΝΕ ΝΑ ΣΤΗΣΟΥΝ ΚΑΠΟΙΟΝ ΕΙΔΙΚΑ ΣΤΗΝ ΓΑΛΛΙΑ.

    ΓΙΑ ΝΑ ΒΡΟΥΜΕ ΤΗΝ ΛΥΣΗ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΟΙΤΑΞΟΥΜΕ ΠΟΙΟΝ ΩΦΕΛΕΙ Η ΦΥΛΑΚΙΣΗ ΣΤΡΟΣ ΚΑΝ. ΚΑΙ ΤΟ ΠΡΟΦΑΝΕΣ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΩΦΕΛΕΙΤΑΙ Ο ΣΑΡΚΟΖΙ.
    ΚΑΙ ΑΝ ΘΥΜΑΜΑΙ ΚΑΛΑ Ο ΠΡΟΚΑΤΟΧΟΣ ΤΟΥ ΣΑΡΚΟΖΙ ΣΤΙΝ ΠΡΟΕΔΡΙΑ ΤΟΥ ΚΟΜΜΑΤΟΣ ΠΗΓΕ ΝΑ ΤΟΥ ΤΗΝ ΣΤΗΣΕΙ ΚΑΙ ΤΟΝ ΤΣΙΜΠΙΣΑΝ ΤΕΛΙΚΑ ΟΙ ΓΑΛΛΙΚΕΣ ΜΥΣΤΙΚΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ.

    ΚΑΙ ΚΑΤΙ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ΠΟΥ ΜΟΥ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΠΑΡΑΞΕΝΟ. ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΕΥΚΟΛΟ ΕΝΑΣ ΚΑΚΟΜΟΙΡΗΣ 70ΑΡΗΣ ΣΑΝ ΤΟΝ ΣΤΡΟΣ ΚΑΝ ΝΑ ΒΑΛΕΙ ΚΑΤΩ ΜΙΑ 32ΧΡΟΝΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΓΚΑΝΑ :p ΠΡΕΠΕΙ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΝΑ ΒΡΟΥΝΕ ΣΗΜΑΔΙΑ ΠΑΛΗΣ.

  46. akis avatar
    akis 17/05/2011 13:11:04

    και να του την ειχαν στημενη επεσε στην φακα σαν μωρος...
    εξουσια και αγαπη δεν πανε μαζι... καποιο θα σου λειψει... καμια φορα και τα δυο,
    αυτος ειναι ο πραγματικος κοσμος και οχι τα ψηφιακα νουμερακια...

  47. ΠΑΝΟΣ avatar
    ΠΑΝΟΣ 17/05/2011 14:18:42

    Η ΥΠΕΡΑΣΠΙΣΗ ΠΑΡΑΔΕΧΤΗΚΕ ΤΗΝ ΣΕΞΟΥΑΛΙΚΗ ΕΠΑΦΗ!ΤΩΡΑ ΑΝ ΗΤΑΝ ΣΤΗΜΕΝΟ Η ΟΧΙ,ΛΙΓΟ ΜΕ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ.ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΕΧΩ ΝΑ ΠΕΙ ΕΙΝΑΙ:ΑΣ ΠΡΟΣΕΧΕ!

  48. Ωχ! avatar
    Ωχ! 18/05/2011 00:49:34

    Εκεινο που θελω να σημειωσω ποσο ευκολα ταυτιστηκαμε ως λαος με τη πηδηγμενη καμαριερα!
    Σημεια των καιρων!

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.