#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
10/02/2011 12:51
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τολμάτε κ. Παπανδρέου να ζητήσετε εκλογές για το νέο Μνημόνιο;



του Κώστα Ροδινού

Αυτό που οι περισσότεροι  έβλεπαν και έλεγαν, αλλά ο κ. Παπανδρέου και η κυβέρνησή του έκαναν πως δεν καταλάβαιναν, ήρθε να επιβεβαιωθεί χθές από τον καθ΄ ύλην αρμόδιο: τον υπουργό Οικονομικών κ. Παπακωνσταντίνου, ο οποίος παρουσίασε στο Υπουργικό Συμβούλιο

«Σχέδιο μείωσης του ελλείμματος κατά 14 δισ. ευρώ για την τριετία 2013-2015».

Ουσιαστικά πρόκειται και ένα νέο και επαχθέστερο μνημόνιο.

Είναι η πιο δραματική ομολογία αποτυχίας της κυβέρνησης Παπανδρέου και του ιδίου προσωπικώς.

Αυτό ,σε απλά ελληνικά, σημαίνει παράταση της λιτότητας και των (επαχθέστερων)  όρων του μνημονίου τουλάχιστον για μια τετραετία ακόμα!

Και λέμε τουλάχιστον γιατί ουδείς εγγυάται (και δικαίως) την επιτυχή έκβαση του σχεδίου. Γιατί δε εξαρτάται μόνο από εγγενείς παράγοντες.

Επί πλέον  ποιος μπορεί να λάβει στα σοβαρά τις εγγυήσεις μιας κυβέρνησης και την ικανότητά της να διαχειριστεί  επιτυχώς την κρίση, όταν μέχρι σήμερα έχει πέσει έξω  σε όλες τις εκτιμήσεις και τις προβλέψεις της;

Γιατί να «πέσει μέσα» αυτή τη φορά;

Είναι προφανές ότι μια κυβέρνηση που υφάρπαξε τη λαϊκή εντολή, με ψεύτικες υποσχέσεις τον Οκτώβριο του 2009, δεν νομιμοποιείται να δεσμεύσει τη χώρα για διάστημα πέραν της συνταγματικά προβλεπόμενης θητείας της.

Πολλώ δεν μάλλον, που σύμφωνα με όλες τις δημοσκοπήσεις, η συντριπτική πλειοψηφία του ελληνικού διαφωνεί με την ακολουθούμενη πολιτική.

Το νέο μνημόνιο υπερβαίνει τη σημερινή κυβερνητική πλειοψηφία ακόμα και με τη σύμπραξη των γνωστών εξαπτέρυγων.

Θέλει λαϊκή νομιμοποίηση με εκλογές.

Και η νέα κυβέρνηση που θα προκύψει να έχει ισχυρή και νωπή εντολή για να βγάλει τη χώρα από τα αδιέξοδα.

Και αν ο κ. Παπανδρέου δεν τολμάει να πάει σε εκλογές να προκηρύξει δημοψήφισμα.

Δεν μπορεί να κυβερνάει τη χώρα με εντολή που έλαβε το 2009 για άλλο πρόγραμμα.

Και αυτό δεν αφορά μόνο στον κ. Παπανδρέου. Αφορά στην ίδια τη λειτουργία της δημοκρατίας μας. Για λογοδοσία και διαφάνεια δεν αρέσκεται να  μιλάει ο κ. Παπανδρέου; Για σεβασμό της λαϊκής βούλησης δε μας λέει; Ιδού! Εχει μια ευκαιρία να σταθεί ενώπιον του ελληνικού λαού και να ζητήσει την έγκρισή του.

Για να μάθει ο ελληνικός λαός τι τον περιμένει .

ΣΧΟΛΙΑ

  1. katalytikos avatar
    katalytikos 10/02/2011 13:04:09

    Οι …GOURMET ειδήσεις των ΜΜΕ, φαίνεται ότι πιάνουν τόπο….
    (Στο: http://envthink.blogspot.com/2011/02/blog-post_10.html)

    • katalytikos avatar
      katalytikos @ katalytikos 10/02/2011 16:37:19

      Η ΣΩΣΤΗ ΣΕΛΙΔΑ:
      http://envthink.blogspot.com/2011/02/blog-post_10.html

      • Κώστας Ροδινός avatar
        Κώστας Ροδινός @ katalytikos 10/02/2011 18:39:36

        Αυτό με τους 41 λόγους είναι όντως εντυπωσιακό!

        • katalytikos avatar
          katalytikos @ Κώστας Ροδινός 10/02/2011 21:44:24

          ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ!!
          ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΗ ΦΙΛΟΞΕΝΙΑ

  2. tsilivithras avatar
    tsilivithras 10/02/2011 13:07:45

    Κε Ροδινέ ο Ελληνικός λαός ξέρει πολύ καλά τι τον περιμένει και τρέμει στην σκέψη ότι ΟΛΟ το πολιτικό σύστημα είναι συντεταγμένο πίσω από αυτό το προδοτικό μνημόνιο καταστροφής της χώρας.

    Αναρωτιέστε αν έχει το θάρρος ο ΓΑΠ να κάνει εκλογές;;;
    Εδώ οι άνθρωποι κοπανάνε ΑΝΕΛΕΗΤΑ ΚΑΙ ΑΝΟΙΧΤΑ τον διαμαρτυρόμενο πολίτη με ξύλο, χημικά και απειλές ποινικών διώξεων και απαγόρευση συναθροίσεων (!!!!!!) και θα κωλώσουν στις εκλογές;;;
    Τι θα τους φοβίσει δλδ;;;Η αντιπολίτευση του κου Σαμαρά;;;
    Χα....Εδώ γελάνε και οι ανεμογεννήτριες δλδ...!!!!!!

    Λέτε κε Ροδινέ ότι η κυβέρνηση δεν έχει το δικαίωμα να δεσμεύσει τη χώρα πέραν του χρόνου θητείας της.
    Μα αυτό από μόνο του απαντάει στο ερώτημα...
    Προφανώς γνωρίζουν ότι βρέξει-χιονίσει θα ξαναβγούν...ξέρουν ότι ο κόσμος δεν τους θέλει αλλά ξέρουν ότι τα τεράστια νούμερα αποχής θα τους επιβραβεύσουν καθώς η αντιπολίτευση δεν μπορεί να εισπράξει την αντιμνημονιακή οργή του κόσμου ως ψήφο ΟΥΤΕ ΓΙΑ ΠΛΑΚΑ...!!
    Εάν πάλι δεν είναι σίγουροι και κάνουν κάτι τέτοιο τότε μένει να δούμε ποια θα είναι η αντίδραση (;;;;;) του κου Σαμαρά όταν δει ότι τα χέρια του θα ναι δεμένα πριν αν σκεφτεί να εκστομίσει προεκλογικό λόγο.


    Κε Ροδινέ ο αριστερισμός του πασοκ σε αυτή τη χώρα έχει καταστρέψει από την ρίζα κάθε αίσθηση δικαίου και εύνομου πράγματος.Τώρα πια ξεβρακώνονται τελείως με όσα κάνουν και λένε αλλά γνωρίζουν καλά ότι τα ΑΜΟΡΦΩΤΑ ΚΟΜΜΑΤΟΣΚΥΛΑ ΤΟΥΣ πρώτα θα πεθάνουν και μετά θα αποκυρήξουν τον πασοκισμό...
    Έχουν δλδ "άμυνες" ακόμα κι όταν κοπανάνε τον πολίτη ασάλιωτα...

    Ο πολίτης έχει μια...βούρτσα στον πισινό του κι ένα λεπίδι στο λαιμό του κι ο δήμιος στέκεται ΑΦΟΒΟΣ και με πλάτη γυρισμένη γιατί ΞΕΡΕΙ ότι ούτε ήρωας θα ρθει να σώσει τον φουκαρά ούτε κανείς θα υψώσει φωνή στην αδικία.
    Φαντάσου....μπροστά στο έγκλημα όπου κι αυτοί οι φονιάδες κρατάνε μια επιφυλακή, ο δικός μας γκαζώνει ακ΄μα περισσότερο γιατί ΞΕΡΕΙ ότι απολύτως ΚΑΝΕΝΑΣ δεν θα βοηθήσει το θύμα...

    ...είτε από φόβο, ανικανότητα ή συναίνεση.

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ tsilivithras 10/02/2011 14:13:27

      Aν εσύ αποδέχεσαι την αποχή ως μορφή αντίδρασης, τότε όντως θα συνεχίσει να διοικεί τη χώρα ο "Mr Βlue eyes"

      • tsilivithras avatar
        tsilivithras @ Κώστας Ροδινός 10/02/2011 15:22:13

        Κε Ροδινέ αντί να "παρατηρείς" τους πολίτες που δεν έχουν στον ήλιο μοίρα και αποφασίζουν κατά συνείδηση καλύτερα να ξυπνήσεις τον κο Σαμαρά μπας και καταλάβει ότι θα πάει άκλαφτος και δεν θα το πάρει και χαμπάρι.

        • Κώστας Ροδινός avatar
          Κώστας Ροδινός @ tsilivithras 10/02/2011 15:28:50

          Εγώ ...ξυπνώ μόνο τον εαυτό μου!
          Και δεν ¨παρατηρώ" κανέναν.
          Αν,όμως, πιστεύεις οτι με την αποχή λύνονται τα προβλήματα, τότε επαναλαμβάνω τα παραπάνω.

          • tsilivithras avatar
            tsilivithras @ Κώστας Ροδινός 10/02/2011 16:59:14

            Όχι κε Ροδινέ το χω ξαναπεί ότι με την αποχή δεν "λύνεται" τίποτα.
            Αλλά ο κόσμος δεν "απέχει" επειδή θέλει να λύσει κάτι αλλά επειδή δεν βρίσκει άλλο τρόπο να αντιδράσει αγανακτισμένος σε ένα σύστημα το οποίο τον έχει προδώσει επανειλλημένα και τον έχει φέρει ένα κλικ πριν την ολική καταστροφή...

            ...και το οποίο ακόμα και τώρα τον χλευάζει, τον κατηγορεί, τον ποινικοποιεί και τον καταδιώκει...

          • Κώστας Ροδινός avatar
            Κώστας Ροδινός @ tsilivithras 10/02/2011 18:42:19

            Οταν έχεις απογοητευτεί από το σύστημα και δεν το εμπιστεύεσαι πλέον, μάχεσαι να το αντικαταστήσεις.
            Και δεν το αλλάζεις απέχοντας.

          • Orestios avatar
            Orestios @ Κώστας Ροδινός 10/02/2011 19:39:52

            +1000 Κώστα Ροδινέ

          • loretta avatar
            loretta @ Κώστας Ροδινός 10/02/2011 22:49:27

            Απολυτως σωστος!!

      • anonymos avatar
        anonymos @ Κώστας Ροδινός 10/02/2011 18:57:34

        Αν γίνονταν εκλογές πριν δυο μέρες το ΠΑΣΟΚ θα ηταν 5,1% μπροστα από τη Ν.Δ σας παρακαλώ μην ονειρευθσθε τη Ν.Δ ως Κυβέρνηση!!!

        • Κώστας Ροδινός avatar
          Κώστας Ροδινός @ anonymos 10/02/2011 19:43:44

          Λυπούμαι που θα σας απογοητεύσω, αλλά αιθεροβατείτε!

          • soulis avatar
            soulis @ Κώστας Ροδινός 11/02/2011 01:29:02

            Αφιστε τον τσιλιβιθρα και τους υπολιπους να πανε για καφε οσο οι υπολυποι θα χουντοκυβερνανε την χωρα.
            Απ οτι καταλαβα αυτοι παλι θα απεχουν και θα περιμενουν ποτε ο γιωργκακης με την παρεα του θα μας λυπηθει για οτι μας εχει κανει και θα φυγει μονος του.

  3. factorx avatar
    factorx 10/02/2011 13:17:55

    Η Ν.Δ. φαίνεται σαφώς ότι δεν έχει καμία διάθεση συναίνεσης. Χθες γνωστό ότι θα γίνει αυτή η προσπάθεια διαλόγου και συνεννόησης από την πλευρά της κυβέρνησης, ο Εκπρόσωπος Τύπου της Ν.Δ. Γ. Μιχελάκης δήλωσε ότι οι προτάσεις οι δικές μας είναι γνωστές, τις ξέρετε, με βάση αυτές εμείς πορευόμαστε, δηλαδή τι να τις κάνουμε τις κουβεντες που θέλει ο κ. Παπανδρέου

    • ΜΑΝΙΑ avatar
      ΜΑΝΙΑ @ factorx 10/02/2011 14:07:31

      ΜΑΚΑΡΙ ΝΑ ΤΟ ΤΗΡΗΣΟΥΝ ΚΑΙ ΝΑ ΚΡΑΤΗΣΟΥΝ ΑΝΑΛΟΓΗ ΣΤΑΣΗ ΚΑΙ ΣΕ ΑΛΛΑ ΘΕΜΑΤΑ...
      ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΒΑΣΙΚΟ ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΙ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΟΤΙ Η ΝΔ ΕΧΕΙ ΑΠΟΨΕΙΣ, ΛΥΣΕΙΣ ΚΑΙ ΙΔΕΕΣ ΚΑΙ ΜΕΝΕΙ ΣΤΑΘΕΡΗ ΣΕ ΑΥΤΕΣ!!!

    • Kostas D avatar
      Kostas D @ factorx 10/02/2011 15:53:41

      Πιστευω πως καλο θα ηταν ο Σαμαρας να ξανακανει μια παρουσιαση του
      οικονομικου προγραμματος.... ΕΣΤΩ επαναληψη, ωστε να υπενθυμισει ακομα και στον τελευταιο πολιτη οτι ΝΑΙ σχεδιο υπαρχει ειναι ΕΔΩ ΕΤΟΙΜΟ..!!
      ΑΝ ΓΙΝΕΤΑΙ να κανει παλι μια ΕΠΙΤΥΧΗΜΕΝΗ παρουσιαση αντιστοιχη της ΔΕΘ του Σεπτεμβριου.
      Καλυτερα να κανει κατι 2 φορες κι ΑΣ ειναι το ιδιο, παρα μονο μια την οποια πολυς κοσμακης και λογω παραπληροφορησης εχει ξεχασει.... περασαν τοσοι μηνες....

      ΕΠΙΒΑΛΛΕΤΑΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ "ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ"...του Οικονομικου προγραμματος του
      Σαμαρα ΑΠΑΝΩΤΑ..!!!! Δηλαδη η παραταξη μας να κανει ΕΠΙΘΕΣΗ με στοχο
      την ΑΜΕΣΗ ΑΝΑΤΡΟΠΗ ΤΗΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ.....
      ΑΛΛΑ κι αν η κυβερνηση πεσει λογω των γεγονοτων.....να ΕΙΝΑΙ ΕΤΟΙΜΗ Η ΠΑΡΑΤΑΞΗ ΜΑΣ ΝΑ ΚΥΒΕΡΝΗΣΕΙ.....ωστε να μην εχουμε χαος σαν της Αιγυπτου για καποιο διαστημα....

      • Κώστας Ροδινός avatar
        Κώστας Ροδινός @ Kostas D 10/02/2011 18:32:47

        Κώστα,
        σ' αυτό μάλλον έχεις δίκιο.

      • Γιώργος Μεσσηνία avatar
        Γιώργος Μεσσηνία @ Kostas D 11/02/2011 02:12:56

        Πολύ σωστός ο φίλος...
        Η αδράνεια, δείχνει αδιαφορία και δεν πιστεύω πως είναι αδιάφορη η ΝΔ.

  4. Γιαννης 3 avatar
    Γιαννης 3 10/02/2011 13:18:27

    κ.Ριδινε και Φακτορα για ριξτε μια εδω:http://www.gazzetta.gr/Media-Cafe νομιζω οτι αυτο που εχει ξεκινησει απο εδω γινεται μεγαλυτερο...........

  5. Misha avatar
    Misha 10/02/2011 13:21:27

    Kώστα ,

    Χτες έπρεπε σύσσωμη η Κοινοβουλευτική Ομάδα της ΝΔ να είναι στην Κερατέα, μη πω και στις Σέρρες. Δεν είναι στο DNA της δεξιάς μια τέτοια στάση αλλά σήμερα έχουμε χούντα, απροκάλυπτη και προκλητική.
    Οι Δημαρχοι της περιοχής κηρυξαν τον τόπο τους σε κατάσταση έκτακτης ανάγκης.
    Όσον αφορά το Κοινοβούλιο δεν έχει καμμιά αξία πια για οτιδήποτε.Τα φιρμάνια που υπογράφονται εκεί είναι εισαγόμενα.
    Ο Αντωνης Σαμαράς θα μπορούσε να ταράξει τα ύδατα με μια εντυπωσιακή κίνηση αποχώρησης από όλες τις δραστηριότητες της Βουλής, μέχρι να έρθει προς ψηφιση η κατοχική δανειακή συμβαση και να μαθευτεί το αισχος του ξεπουλήματος που έχει υπογράψει η ληστοσυμμορία του ΓΑΠ.
    Δεν ξέρω πώς και εαν μπορεί να διαχειριστεί το ετερόκλητο δυναμικό του κόμματος του και την κ.ο. του, αλλά το βέβαιο είναι πως αν δεν βγεί μπροστά με συνεχείς κινήσεις σε στυλ Μιχελάκη, το σύστημα που δεν τον καλοβλέπει, θα τον ισοπεδώσει.

    • Αστραπόγιαννος avatar
      Αστραπόγιαννος @ Misha 10/02/2011 13:37:05

      Τί, μόνο στην Κερατέα και τις Σέρρες; Κανονικά η ΚΟ ομάδα της ΝΔ πρέπει σύσσωμη να παραστεί στη συναυλία αλληλεγγύης για τους 300 λαθρομετανάστες που θα πραγματοποιηθεί έξω από το Μουσείο. Στο καπάκι θα πρέπει να μοιραστούν βόμβες μολότωφ στους νεολαίους της ΟΝΝΕΔ και να κάψουν το Πλαίσιο, κλασσικό κολαστήριο του καπιταλισμού και της πλουτοκρατίας. Αν φυσικά στο δρόμο τους βρεθεί κάποια έγγυος τραπεζική υπάλληλος καλούνται-σε συνενόηση πάντα με την χρέπια της Πλατείας Εξαρχείων-να την κάψουν ζωντανή. Ό,τι να 'ναι, ρε παιδί μου.

      • Misha avatar
        Misha @ Αστραπόγιαννος 10/02/2011 13:45:03

        Ο Αστραπόγιαννος ματατζής ήτανε;

        • Αστραπόγιαννος avatar
          Αστραπόγιαννος @ Misha 10/02/2011 14:04:16

          Αναλόγως σε ποιο διαλεκτικό πλαίσιο τον τοποθετήσεις, μπορεί να σου βγει από ματατζής μέχρι Τσε. Σε δυσκόλεψα;

          • Misha avatar
            Misha @ Αστραπόγιαννος 10/02/2011 14:08:24

            Και ο Παττακός , εντατικολόγος- θεράπων ιατρός της βαρέως ασθενούσης, από την επάρατον νόσον του αριστερισμού, ελληνικής κοινωνίας
            Ό,τι του φανεί του Λωλοστεφανή...

          • Αστραπόγιαννος avatar
            Αστραπόγιαννος @ Misha 10/02/2011 14:24:41

            ΚΟ της ΝΔ, ματατζήδες, Αστραπόγιαννος, Παττακός...Μόνο η Αννίτα και ο Κάτμαν λείπει από την επιχειρηματολογία σου. Συνεπώς δεν μπορώ παρά να συμφωνήσω με το ό,τι του φανεί του Λωλοστεφανή…

          • Misha avatar
            Misha @ Αστραπόγιαννος 10/02/2011 14:34:05

            Το νικ «Αστραπόγιαννος» προκαλεί τη συγχυση.Βαλε ενα «Θεοφιλογιαννάκος» να γίνεται σαφής η σύνδεση του παρωνυμίου με τις αποψεις σου.

    • tiramola avatar
      tiramola @ Misha 10/02/2011 14:43:52

      Μερικές φορές δίνεις την εντύπωση ότι προσγειώθηκες τώρα στη Γη από κάποιον πλανήτη του αστερισμού της Ανδρομέδας.
      Αυτά που γράφεις είναι επιεικώς εξωφρενικά.
      Και καλά ο Κώστας που πρωτίστως ενδιαφέρεται για την άνοδο του κόμματός του, εσύ τι ακριβώς προσδοκάς?
      Την κομμουνιστική επανίδρυση του κράτους μέσω αντίστασης του δεξιού Σαμαρά που ζητούσε την εισβολή της αστυνομίας στο κτήριο της Νομικής για να επιβάλει την τάξη με βία στα θύματα της νεοφιλελεύθερης παγκοσμιοποίησης?
      Σε ποιούς δρόμους να κατέβουν μαζί με τους αγρότες αφού είναι ενάντια στο κλείσιμο των δρόμων?
      Οι αριστεροδεξιές μπαρούφες τέλειωσαν, πάρτο χαμπάρι.
      Οι συντεχνίες θα διαλυθούν και οι πραγματικές ληστοσυμμορίες δεν θα έχουν που να κρυφτούν!
      Όλοι μαζί σαν κοινωνία των Ελλήνων θα προχωρήσουμε για τον εκσυγχρονισμό των κράτους με διαφάνεια, αξιοκρατία και αλληλεγγύη για τις επόμενες γενιές.
      Όσο πιό γρήγορα το πάρεις χαμπάρι τόσο καλύτερα για σένα.
      Τώρα αν το όνειρο του Κώστα είναι να δει πρωθυπουργό το Σαμαρά, ενδεχομένως να πραγματοποιηθεί αλλά σε μιά άλλη χώρα με τα χαρακτηριστικά που περιέγραψα ανωτέρω.

      • Κώστας Ροδινός avatar
        Κώστας Ροδινός @ tiramola 10/02/2011 14:56:32

        Kαι όλα αυτά τα ποιητικά θα γίνουν με πρωθυπουργό τον κ. Παπανδρέου!

        Σήμερα ανακοινώθηκε οτι ο πληθωρισμός έφτασε στο 5,2%
        η ανεργία πάνω από 13% και εσύ ακόμα παραμένεις αιθεροβάμων!

        Tiramola,
        ώρες -ώρες αναρωτιέμαι αν αυτά τα γράφεις επειδή τα πιστεύεις ή για να μας προκαλείς να απαντάμε!

        • tiramola avatar
          tiramola @ Κώστας Ροδινός 10/02/2011 15:07:13

          Φυσικά και τα πιστεύω!
          Εσύ τι πιστεύεις δεν μας δίνεις να καταλάβουμε...
          Θέλεις να συνεχίσουν κάποιοι δημόσιοι να κονομάνε 4 και 5 χιλιάρικά το μήνα όταν άλλοι την βγάζουν με 800?
          Θέλεις να κλείνουν του δρόμους όποιος γουστάρει?
          Θέλεις να συνεχίζεται η απαξίωση ασθενών και συνταξιούχων στις ουρές της ντροπής για να συνεχίσουν να κονομάνε μιά μειοψηφία γιατρών?
          Τι ακριβώς θέλετε τελικά?
          Μόνο να κυβερνήσετε?

          • Κώστας Ροδινός avatar
            Κώστας Ροδινός @ tiramola 10/02/2011 15:16:05

            Οταν η Ν.Δ. πρότεινε την μείωση των ασφαλιστικών ταμείων, το ενιαιίο μισθολόγιο και μετατάξεις ο κ. Παπανδρέου διαδήλωνε στους δρόμους μαζί με τηνΑΔΕΔΥ.

            Οταν ο Πολυδωρας είχε ζητήσει τον περιορισμό των διαδηλώσεων σε μια λωρίδα για να μην κωλύονται οι μετακινήσεις των υπολοίπων, το ΠΑΣΟΚ μιλούσε και στέρηση δημοκρατικών ελευθεριών.

            Οταν,οταν ....
            Αυτά τα τα φαινόμενα τα πολεμάει το ΠΑΣΟΚ οταν είναι στην κυβέρνηση και τα καλλιεργεί οταν βρίσκεται στην αντιπολίτευση.
            Ουδείς εχέφρων συμφωνεί με τα φαινόμενα που περιγράφεις, αλλά ακόμα και ο λαϊκισμός έχει τα όρια του.

          • ο ξένος avatar
            ο ξένος @ Κώστας Ροδινός 10/02/2011 16:18:03

            Μόνιμη επωδός της μιζέριας των νεοδημοκρατών είναι:
            "ώρε τι γινότανε αν κυβερνηση ήταν η ΝΔ".
            Αφού, όπως παραδέχεστε, όσο κι αν το θέλετε, δεν το μπορείτε,
            γιατί προκαλείτε την τύχη σας;
            Είναι σκούρα τα πράγματα, για πρώτη φορά στα χρόνια της
            "ευημερίας", μια ελλ. κυβέρνηση καλείται να μαζέψει αντί να
            σκορπά τα λεφτά.
            Το σκέφτεστε τι θα γινόταν αν κυβέρνηση ήταν η ΝΔ;

          • Γιώργος Μεσσηνία avatar
            Γιώργος Μεσσηνία @ Κώστας Ροδινός 11/02/2011 02:17:11

            Αυτά !!!

            Αυτά που ανέφερες μόλις, Κώστα γιατί δεν περνάνε προς τα έξω να γίνει ρεντίκολο η κυβερνητική προπαγάνδα;;;

            Αυτός είναι ο πυρήνας της πλέον ανεύθυνης αντιπολίτευσης στην ελληνική μεταπολιτευτική ιστορία.

            Είναι ανακόλουθοι από την αρχή έως το τέλος, ας τους χτυπήσουν εκεί ακριβώς που πονάνε!

          • loretta avatar
            loretta @ tiramola 10/02/2011 22:53:52

            Τιραμολα ακομα δεν μου απαντησες....Ο ΓΑΠ ειναι σοσιαλιστης με ολα αυτα που κανει ΝΑΙ Η ΟΧΙ???

            Απλη η ερωτηση ...μονοσυλλαβη η απαντηση θα μας την δωσεις???

          • Kώστας β. avatar
            Kώστας β. @ tiramola 11/02/2011 22:05:26

            Τιραμόλα εμείς θέλουμε ,όπως κι όλος ο κόσμος,την κρίση αυτή (τη δήθεν) να την πληρώσει αυτός που την δημιούργησε.Κι άν ξαφνικά φταίνε οι Δ.Υ των 4 και 5 χιλ.δές ποιοί είναι αυτοί;;;Εφορίες 69% πασοκ ,ΚΤΕΟ 98% πασοκ,ΕΡΤ 54% πασοκ 1 44% πασοκ 2 και 2% καναπεδοαριστεροί, ΟΣΕ ΟΤΕ, ΔΕΗ, και άλλοι,σε μια κοινωνία μοιρασμένη.Αυτά που θα κόψουν απ¨αυτούς ,θα τα δώσουν στους των 600;; Όσο για κάτι siemens INTRACOM χρηματιστήρια,ολυμπιάδες,εξοπλιστικά και άλλα,μίζες ,ποιός τα δημιούργησε;;;;δεν έχουν ονοματεπώνυμο;;;Κατ εσένα θα κερδίσει πάλι το πασοκ,και καλά θα κάνει ,αφού διόρισε την μισή ελλάδα.Ένα θέλω να μάθω όμως,το ξύλο ποιός θα το φάει άραγε,γιατί γνώρισμα της εξουσίας σας είναι η ψυχολογική βία,αλλά γνώρισμα του όχλου είναι η πραγματική βία,η οποία ήταν, είναι,και θα είναι η μαμή της ιστιρίας.

      • Misha avatar
        Misha @ tiramola 10/02/2011 14:57:53

        Τiramola

        O φαιοπράσινος φασισμός θα πεθάνει μέρα μεσημέρι στις Κερατέες της αντιστασης, μαζί με την καθεστωτική σαπίλα των μεγαλοεργολάβων που εκπροσωπεί Δε σας σώζει ούτε ο Σορος-ικός ψευτοανθρωπισμός σας, ούτε οι αύρες και οι ματατζήδες , ούτε οι ντιρεκτίβες από τη Σοσιαλιστική Διεθνή των Μουμπαρακ,ΜπενΑλι, Στρος Καν και Εχουντ Μπαρακ.
        Φροντισε να έχει κλεισμένη θεση στο ελικόπτερο ή καλο πλαστικό stand by για να μην αναγνωρίζεσαι.

        • Κώστας Ροδινός avatar
          Κώστας Ροδινός @ Misha 10/02/2011 15:05:12

          Misha,
          Ο Tiramola,
          δεν πάει πουθενά!
          Εδώ θα μείνει!

          • Misha avatar
            Misha @ Κώστας Ροδινός 10/02/2011 15:16:33

            Κώστα, μετά από μια καλή πλαστική και αλλαγή γονιδιώματος , ίσως. Αυτή η φάρα των οπαδων του Μαντέλη, του Άκη και του Γιάννου έφαγε μέχρι και το μεδούλι του τόπου κι ακόμα έχει τεραστια αποθέματα θρασυτητας.

        • yossarian avatar
          yossarian @ Misha 10/02/2011 19:09:43

          ΠΟΣΟ ΜΙΣΟΣ ΚΟΥΒΑΛΑΣ;

          • loretta avatar
            loretta @ yossarian 10/02/2011 22:55:27

            ...δυστηχως οι αληθειες ενοχλουν....μην τις παρερμηνευεις σε μισος αγαπητε....το πασοκ ειναι ολα αυτα που λεμε οι περισσοτεροι ...!!! και ειναι βιωματα μας...εσυ που ζεις???

      • Δημήτρης avatar
        Δημήτρης @ tiramola 10/02/2011 15:44:41

        Για τους ξένους ο νεοφιλελευθερισμός είναι νεοφιλελευθερισμός αλλά για τους Έλληνες είναι εξορθολογισμός.

      • http://neotera.wordpress.com avatar
        http://neotera.wordpress.com @ tiramola 10/02/2011 16:18:00

        Ο Γιωργάκης πάντως δεν δίνει λογαριασμό στον ελληνικό λαό, ούτε στους ψόφιουςε πλέον θεσμούς του πάλαι ποτέ ελληνικού κράτους. Δραστηριοποιείται σε άλλους "ΜΕΙΖΩΝΕΣ" ουρανούς.
        Τη βούλησή του να προχωρήσει στις απαιτούμενες μεταρρυθμίσεις παρά τις κινητοποιήσεις ορισμένων κλάδων, επανέλαβε ο πρωθυπουργός κατά την ομιλία του στη διάσκεψη των προέδρων των Μειζόνων Αμερικανο-Εβραϊκών Οργανώσεων, με θέμα «Ελλάδα: Οι προκλήσεις του σήμερα ευκαιρίες του αύριο». (...!!)))
        Τιρλαμόγιε θυμάσαι ? "Στην αρχή πήραν τους εβραίους, μετά τους κομμουνιστές μετά τους σοσιαλιστες..." ΤΩΡΑ ΕΧΟΥΜΕ ΤΗΝ ΑΝΤΙΣΤΡΟΦΗ ΠΟΡΕΙΑ. Θα την πληρώσουν όλοι οι ΑΛΛΟΙ, ακόμα και οι έλληνες πασοκόγυφτοι όσο και να γλύψουν

  6. ΠΟΛΙΤΗΣ avatar
    ΠΟΛΙΤΗΣ 10/02/2011 13:23:25

    ΕΔΩ Ο ΠΑΤΕΡΑΣ ΤΟΥ ΒΓΗΚΕ ΜΕ ΤΟ ΣΥΝΘΗΜΑ ΕΞΩ ΑΠΟ ΤΗΝ Ε.Ο.Κ.ΕΝ ΓΝΩΣΕΙ ΤΟΥΣ ΟΤΙ ΤΟΥΣ ΛΕΕΙ ΨΕΜΜΑΤΑ.ΤΟΣΟ ΜΑΖΟΧΕΣ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΠΑΣΟΚΙΑ ΜΗΝ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ ΤΙΠΟΤΑ.ΕΧΟΥΝ ΚΟΜΠΛΕΞ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ.ΨΩΜΙ ΚΑΙ ΕΛΙΑ ΚΑΙ ΟΧΙ ΔΕΞΙΑ.ΕΤΣΙ ΤΟΥΣ ΜΕΓΑΛΩΣΑΝ.ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΦΥΓΕΙ ΟΙ ΚΟΛΟΓΕΝΙΑ ΤΟΥ ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟΥ ΓΙΑ ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΑΣΠΡΗ ΜΕΡΑ.

  7. man8os avatar
    man8os 10/02/2011 13:23:50

    Πριν λιγες μερες ειπε οτι προτιθεται να εξαντλησει την τετραετια.
    Δεν βλεπω θεμα εκλογων απο αυτων.
    Αλλα η αντιπολιτευση πρεπει να καταθεσει προταση μομφης, ολα τα κομματα που δεν ειναι εξαπτερυγα μαζι.

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ man8os 10/02/2011 14:38:54

      Ξέρουμε πόσο συνεπής είναι στις δεσμεύσεις του ο κ. Παπανδρέου.
      Αφού το είπε...

      • man8os avatar
        man8os @ Κώστας Ροδινός 10/02/2011 18:34:12

        Σε αυτα ειναι συνεπης. Μεχρι να γινει ΓΓ του ΟΗΕ θελει να κρατα γερα εδω την καρεκλα.

  8. archaeopteryx avatar
    archaeopteryx 10/02/2011 13:34:19

    Η απάτη είναι ότι και εκλογές να γίνουν, μετά την φουστιά του Καστελόριζου και την μεταμεσονύκτια υπογραφή του πρώτου μνημονίου είμαστε σχεδόν δεμένοι χεροπόδαρα. Απομένει να βγάλουμε την λέξη "σχεδόν".

  9. ΧΡΗΣΤΟΣ avatar
    ΧΡΗΣΤΟΣ 10/02/2011 13:53:03

    Ο Παπανδρεου πολυ θα ηθελε να κανει εκλογες και να πεταξει την καυτη πατατα απο πανω του, εστω και με ταπεινοτικοτερη ηττα απο τον προκατοχο του.Δεν μπορει ΟΜΩΣ.Απαγορευεται ρητως και δια "ροπαλου" απο την Τροικα, κανενας -επι της παρουσης - δεν θελει να τον διαδεχτει (εντος και εκτος) και η σεναριολογια περι εκλογων, κρατα απλως "ζεσταμενους" τους εναπομειναντες βολεμενους ενθεν κα κειθεν, για να διαφυλαττουν "Θερμοπυλες"...Φοβουνται οτι αν πανε σε Εκλογες η αποχη θα ξεπερασει το 80%, και προσπαθουν να κρατουν συσπειρωμενους τους ελαχιστους (πληρως ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΜΕΝΟΥΣ και βιωνοντες ΜΕΣΑΙΩΝΑ εν ετοι 2011), Πασοκτζηδες και Νεοδημοκρατες....Φανατισμενους που περαν απο το ονομα τους (και τα οποια κατα καιρους παρεχομενα οφιτσια των κομματων τους),δεν βλεπουν μακρυτερα απο την "μυτη" τους...Για ολα θα φταιει η ο Παπανδρεου, η μετεπειτα ο Σαμαρας...Και η ζωη θα βαινει (ως εχει???), στην μπανανια του Βαλκανικου Νοτου!!!

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ ΧΡΗΣΤΟΣ 10/02/2011 14:15:49

      Κατ' αρχάς κανένας δεν μπορεί να απαγορέψει τις εκλογές.
      Και επαναλαμβάνω κάτι που είπα και παραπάνω. Αν θεωρούμε την αποχή, ως την πιό δόκιμη μορφή αντίδρασης σ' αυτά που συμβαίνουν, ε τότε η τρόϊκα δεν θα φύγει ποτέ.

      • Orestios avatar
        Orestios @ Κώστας Ροδινός 10/02/2011 19:43:28

        Αποχή = Μόνιμη κατοχή.

        • loretta avatar
          loretta @ Orestios 10/02/2011 22:58:22

          τι να κανεις ορεστιε...φαινεται οτι υπαρχουν ελληνες που θεωρουν οτι εχουν την πολυτελεια να ειναι...."αβουλοι αμετοχοι αδιαφοροι και τελικα δειλοι....και νομιζουν οτι με την αποχη...δεν θα τους ακουμπισει το προβλημα....!!

  10. Cultastasiakos avatar
    Cultastasiakos 10/02/2011 14:22:57

    Δυστυχώς τα καθεστωτικά μέσα της Πασοκικής χούντας θα παρουσιάσουν το "νέο" σχέδιο ως σπουδαία επιτυχία του μεγάλου τιμονιέρη πρωθυπουργού και μια εκλογική νίκη ακόμα και σε ενα τόσο πνιγηρό σκηνικό δεν πρέπει να αποκλειστεί..Αν η ΝΔ δεν είναι πρόθυμη ή ικανή να αναλάβει το βάρος της αντιστασιακής πρωτοβουλίας-γιατι το διακύβευμα είναι τέτοιο που νομιμοποιούμαστε να μιλάμε για αντίσταση-τότε θα πρέπει να βρεθούν αυτοί που θα το κάνουν.Αξίζει να σημειωθεί οτι τα διάφορα σχέδια που υπαγορεύονται στους φωτισμένους κυβερνήτες μας αγνοούν φαινομενικά καθε πιθανότητα ξεσπάσματος νέας συστημικής κρίσης σε παγκόσμιο επίπεδο που θα ακύρωνε καθε πιθανότητα να επιτύχουν.Προυποθέτουν δηλαδή ένα άθροισμα ιδεατών συνθηκών που έχει τοση σχέση με την πραγματικότητα οσο το ΠΑΣΟΚ με την εντιμότητα..

  11. undercover gpr avatar
    undercover gpr 10/02/2011 14:35:23

    Ροδινέ , αν ήσουνα (εσύ και το κόμμα σου) υπέρ της εξόδου από το ευρώ ίσως και να σε πιστεύανε μερικοί.

    Με το να μας λες για αντίσταση στη τρόικα (δηλ. στην Ε.Ε) και μετά να κάνεις τα γλυκά μάτια στον Γιουνκέρ και τον Τρισέ και στα ευρωομόλογα δεν τραβάει το "επιχείρημα"...

    Εγώ είμαι υπέρ του ευρώ και της Ε.Ε και παράλληλα διαφωνώ με το πρόγραμμά τους αλλά δεν δηλώνω ότι θα κυβερνήσω.

    Εάν θες (η ΝΔ δηλ) να κυβερνήσεις να μας πεις τι θα κάνεις εάν , όταν έρθει η ώρα σου , τους πεις για αλλαγή του μνημονίου και σου πουν το δεδομένο :
    "κύριε εμείς το πρόγραμμα δεν το αλλάζουμε".

    Θα βγεις από την Ένωση ναι ή ού ?

    • tiramola avatar
      tiramola @ undercover gpr 10/02/2011 14:58:03

      Ε, καλά τώρα...
      Δεν ξέρεις τι θα συμβεί?
      Θα εφαρμόσουν κατά γράμμα το μνημόνιο και στα τηλεπαράθυρα θα δηλώνουν αναγκασμένοι επειδή το κράτος πρέπει να έχει "συνέχεια" αλλά και επειδή δεν το διαπραγματεύτηκαν οι ίδιοι...
      Και ο Κώστας με συνεχόμενα άρθρα θα τους δικαιολογεί εν μέσω κάποιων υπερβολών όπως ότι ο Παπανδρέου μας είχε ήδη "πουλήσει"...

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ undercover gpr 10/02/2011 15:02:10

      Καθ΄ ότι με αφορά τις απόψεις μου για το Μνημόνιο τις έχω καταθέσει εδώ, όταν ακόμα συζητούσαν για το ενδεχόμενο ελεύσεως του ΔΝΤ.
      Περιττεύει να τις επαναλάβω.
      Σε μια κρίση αυτού του επιπέδου δεν απαντάς μονολεκτικά με "ναι ή ού".

      Οσον αφορά στη Ν.Δ. αν και δεν είναι δουλειά μου να απαντώ για λογαριασμό τους, από τον περασμένο Ιούλιο ο Αντώνης Σαμαράς κατέθεσε μια ολοκληρωμένη πρόταση εξόδου της χώρας από την κρίση.

      Και μέχρι σήμερα δεν έχω ακούσει ουσιαστικό αντίλογο εκτός από τσιτάτα.

      • undercover gpr avatar
        undercover gpr @ Κώστας Ροδινός 10/02/2011 15:38:06

        Άσε το ΔΝΤ , δε μιλάμε για ΔΝΤ. Μιλάμε για Ευρώπη που σου επιβάλει και ΔΝΤ και μνημόνιο και πολλά άλλα (που κι εγώ διαφωνώ είπαμε).Μην απομονώνετε συνέχεια το ΔΝΤ για να είναι πιο ευκολοχώνευτα τα επιχειρήματά σας.

        Ευρώπη κύριε , τη θέλεις ? Ναι ή ου ?
        Εάν την θέλεις θα την πάρεις μαζί με όλα τα κομφόρ όπως τα αποφάσισαν.Δεν θα αλλάξουν άποψη επειδή ο λαός θα αλλάξει ψήφο και κυβερνήτη σε ενδεχόμενες εκλογές.Ελπίζω να το κατανοείς αυτό.

        Πες μας λοιπόν τι μπορεί να κάνει ο κυβερνήτης εάν και εφόσον του αρνηθούν οι συν-εταίροι τις αλλαγές που αυτός υποστηρίζει στο πρόγραμμά του ότι θα σώσουν τη χώρα.Που πλέον κι αυτό πάει για update γιατί πλέον είναι πασιφανές και σε πρωτοετείς ότι δεν βγαίνει μόνο και μόνο με τα bridge finance (sic) των ακινήτων.

        Μη μας θεωρούν ηλίθιους οι άχρηστοι γιατί και το Πασόκ το ίδιο λάθος έκανε θα την πατήσει πολύ άσχημα.

  12. Zio avatar
    Zio 10/02/2011 14:53:12

    αυτά που έγραψε ο Στάθης για τους προσκυνημένους, υπάρχει κανείς από τη ΝΔ να τα υποστηρίξει και να τα επαναλάβει φωναχτά?
    τι λέω τώρα, ε? η διάλυση παντού και εμείς δουλευόμαστε. και παραμυθιαζόμαστε.

  13. mikros fokion avatar
    mikros fokion 10/02/2011 15:07:51

    Απο Μικρα Μεγαλα Εγκληματα
    "Ενας στους τρεις Ρώσους πιστεύουν ότι η γη δεν γυρίζει. Αλλά γιατί μας κάνει εντύπωση, εδώ ένας στους δύο Ελληνες πιστεύουν ότι το ΠΑΣΟΚ και η ΝΔ πρέπει να κυβερνάν την Ελλάδα".

  14. ΛΟΓΟΚΡΙΣΙΑ avatar
    ΛΟΓΟΚΡΙΣΙΑ 10/02/2011 15:36:21

    Μα καλά πιστεύεται ότι το πασοκ θα παει σε εκλογές;
    Για ποιο λόγω;
    Μήπως φοβάται το λαό ή τη ΝΔ;
    Αλλά δεκα χρόνια θα είναι κυβέρνηση τουλάχιστον!

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ ΛΟΓΟΚΡΙΣΙΑ 10/02/2011 18:37:06

      Μάλλον υποτιμάτε πόσο δύσκολα περνάει ο κόσμος πιά.

      • ΛΟΓΟΚΡΙΣΙΑ avatar
        ΛΟΓΟΚΡΙΣΙΑ @ Κώστας Ροδινός 10/02/2011 19:21:38

        Μάλλον εσείς υπερτιμάτε την αντιπολίτευση της ΝΔ.
        Ή νομίζετε ότι το πασοκ θα φύγει από μόνο του;
        Μας έχει κατσικωθεί στο σβέρκο και μας ρουφάει το αίμα,ενώ εμείς εκληπαρούμε τη ΝΔ να βγει μπροστά και να τους στείλουμε στα τσακίδια.

        • Κώστας Ροδινός avatar
          Κώστας Ροδινός @ ΛΟΓΟΚΡΙΣΙΑ 10/02/2011 20:19:36

          Στο ΠΑΣΟΚ πιό έυκολα βγαίνει η ψυχή του παρά η εξουσία.

  15. φωτεινη avatar
    φωτεινη 10/02/2011 15:45:52

    για αλλη μια φορα στις ειδησεις ακουσα «να μη γινουμε σαν
    την Ελλαδα».ντρεπομαι να λεω οτι ειμαι ελληνιδα πλεον.αυτη ειναι
    περηφανη πολιτικη.

  16. zagor avatar
    zagor 10/02/2011 16:08:32

    ΜΕ ΑΡΡΩΣΤΟΥΣ ΠΑΣΟΚΟΥΣ ΣΤΥΛ ΤΙΡΑΜΟΛΑ ΚΑΙ ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ ΑΛΛΟ ΔΕΝ ΑΞΙΖΕΙ ΝΑ ΑΝΟΙΓΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΣΥΖΗΤΗΣΗ ΓΙΑΤΙ ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΕΧΟΥΝ ΕΠΙΛΕΚΤΙΚΗ ΜΝΗΜΗ ΚΑΙ ΚΟΜΜΑΤΙΚΗ ΕΜΠΑΘΕΙΑ. ΑΛΗΘΕΙΑ ΠΟΙΟΣ ΕΞΩΘΟΥΣΕ ΤΟΥΣ ΑΓΡΟΤΕΣ ΝΑ ΚΛΕΙΝΟΥΝ ΤΟΥΣ ΔΡΟΜΟΥΣ ΟΤΑΝ Η Ν.Δ ΗΤΑΝ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ? ΜΗΠΩΣ Ο ΙΔΙΟΣ Ο ΚΑΡΑΜΑΝΛΗΣ ΓΙΑΤΙ ΤΟΥ ΠΕΡΙΣΣΕΥΑΝ ΤΑ 600 ΕΚΑΤΟΜΥΡΙΑ ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΜΟΙΡΑΣΕ ΜΕ ΤΟ ΠΑΣΟΚ ΝΑ ΤΟΝ ΚΑΤΑΓΓΕΛΕΙ ΣΤΗΝ Ε.Ε? Ο ΔΕ ΓΑΠ ΥΠΟΔΕΧΟΤΑΝ ΣΤΟΝ ΠΕΙΡΑΙΑ ΤΟΥΣ ΠΡΑΣΙΝΟΥΣ ΑΓΡΟΤΕΣ ΤΗΣ ΚΡΗΤΗΣ ΜΕ ΣΚΟΠΟ ΝΑ ΟΡΓΩΣΟΥΝ ΜΕ ΤΑ ΤΡΑΚΤΕΡ ΤΟΥΣ ΤΟΥΣ ΔΡΟΜΟΥΣ ΤΗΣ ΑΘΗΝΑΣ ΕΝΩ ΤΩΡΑ ΒΑΖΕΙ ΤΟΝ ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΟ Δ/ΝΤΗ ΤΩΝ ΣΕΡΡΩΝ ΝΑ ΕΚΔΙΔΕΙ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ ΑΠΟΓΟΡΕΥΣΗΣ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗΣ ΑΓΡΟΤΩΝ ΓΥΡΝΩΝΤΑΣ ΜΑΣ ΣΕ ΑΛΛΕΣ ΕΠΟΧΕΣ. ΑΠΛΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ΓΙΑΤΙ ΜΟΝΟ ΕΠΙ ΠΑΣΟΚ ΣΥΜΒΑΙΝΟΥΝ ΑΥΤΑ ΝΑ ΘΥΜΙΣΩ ΟΤΙ Η ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ ΤΩΝ ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΩΝ ΣΤΟ ΣΥΝΤΑΓΜΑ ΕΙΧΕ ΔΙΑΛΥΘΕΙ ΑΠΟ ΤΑ ΜΑΤ ΜΕ ΕΠΙΚΛΗΣΗ ΤΩΝ ΙΔΙΩΝ ΔΙΑΤΑΞΕΩΝ ΑΠΟ ΤΟΝ ΤΟΤΕ Γ.Α.Δ.Α Γ.ΑΓΓΕΛΕΚΟ ΚΑΙ ΥΠΟΥΡΓΟ ΤΟΝ Γ.ΦΛΩΡΙΔΗ. Α ΡΕ ΑΘΑΝΑΤΟ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΟ ΠΑΣΟΚ ΜΟΝΟ ΕΣΥ ΚΑΙ ΚΑΝΕΙΣ ΑΛΛΟΣ?

  17. Έρεβος avatar
    Έρεβος 10/02/2011 16:17:32

    "Δεν μπορεί να κυβερνάει τη χώρα με εντολή που έλαβε το 2009 για άλλο πρόγραμμα."

    Α μπράβο λοιπόν! Επιτέλους.
    Να συμπληρώσω: όχι μόνον να κυβερνάει αλλά να υπογράφει και μνημόνια που δεσμεύουν 2 γενιές ελλήνων στο μέλλον.

    Εαν υπήρχε πραγματικά ανεξάρτητη δικαιοσύνη θα είχαν ήδη απαγγελθεί κατηγορίες.

    Βαράτε στ'αυτιά τους πολιτικούς απατεώνες!
    Επιταχύνετε την κάθαρση του κόμματος.
    Αυτή είναι η λαϊκή εντολή.

    Δεν υπάρχουν περιθώρια αποτυχίας. Η μόνη σοβαρή μεγάλη δύναμη να βγει η χώρα από το τέλμα είναι ο Σαμαράς. Αν τα θαλασσώσει και αυτός δεν θα υπάρξουν χρονικά περιθώρια να αναδυθεί κάποια άλλη πολιτική δύναμη προτού η χώρα υποστεί μη αναστρέψιμη βραχυμεσοπρόθεσμα εθνική ζημιά.

  18. ΧΡΗΣΤΟΣ avatar
    ΧΡΗΣΤΟΣ 10/02/2011 16:44:09

    Κυριε Ροδινε.,
    Με ολο τον σεβασμο.Εκλογες δεν ΓΙΝΟΝΤΑΙ.Τιποτα (θεωρητικα) δεν απαγορευεται, αρκει να εχεις χ ρ η μ α τ α, καλως η κακως σε καπιταλιστικο συστημα ζουμε.Και λεφτα ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ.Η οποια εν τοις πραγμασοι, προκυρηξη εκλογων--συντομοτερα θα φερει τα spreads και την οριστικη πτωση του ΧΑ--, απο τις "επικειμενες" εκλογες....Βοηθηστε τον λαο να εννοησει την τραγικοτητα της οικονομικης καταστασης και αποθαρρυνετε τον, απο τον φαυλο διαχωρισμο του δικομματισμου....Ε Λ Ε Ο Σ.

    • cveng avatar
      cveng @ ΧΡΗΣΤΟΣ 10/02/2011 16:56:52

      δηλαδη αν οι μισοι θελουν να βουτηξουν απο το γκρεμο και οι αλλοι δεν θελουν,ειναι φαυλοτητα.αν ολοι θελουν να βουτηξουν ειναι λογικη.
      με συγχωρειτε για τον τονο αλλα δεν θα παρω.εκλογες μια χαρα μπορουν να γινουν εαν και εφοσον εχει τη διαθεση ο λαος και αν νιωθουμε οτι υπαρχει ισχυρη εναλλακτικη λυση.

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ ΧΡΗΣΤΟΣ 10/02/2011 18:28:41

      Δηλαδή, αν το 2013 τα sreads είναι στις 1000 μονάδες δεν κάνουμε εκλογές;
      Εχετε αντιληφθεί που οδηγεί αυτή η λογική;

  19. ΧΡΗΣΤΟΣ avatar
    ΧΡΗΣΤΟΣ 10/02/2011 16:50:25

    Συμπληρωματικα επι του ανωτερου:Τα spreads σε περιπτωση προκυρηξης εκλογων θα περασουν τις 1200 μοναδες βασης!!!

    • cveng avatar
      cveng @ ΧΡΗΣΤΟΣ 10/02/2011 17:01:10

      αυτο το στηριζετε στην αβεβαιοτητα που θα δημιουργηθει στις αγορες απο την προκυρηξη εκλογων.σημερα δλδ εχουμε σταθερη κυβερνηση που ενισχυει την πιστοληπτικη μας ικανοτητα?το μονο βεβαιο ειναι οτι διακυβεβονται πολυ σημαντικοτερα πραγματα απο την σταθεροτητα των σπρεντ.βασικοτερο κατα τη γνωμη μου ειναι η σταθεροτητα των συνορων μας.εκει ο δεικτης αρχιζει να πεφτει ραγδαια..

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ ΧΡΗΣΤΟΣ 10/02/2011 18:27:06

      Η Ελλάδα εδώ και ένα χρόνο είναι εκτός αγορών.

  20. ΧΡΗΣΤΟΣ avatar
    ΧΡΗΣΤΟΣ 10/02/2011 17:32:11

    Ωραιοτατα λοιπον!!!Εκλογες.Παλι στο "κατωφλι"του ΠΑΣΟΚ η ΝΔ (δευτερη και καταιδρωμενη και απαντες το γνωριζουν αυτο), και απο την επ'αυριο--των δυνητικων και ανυπαρκτων ΕΚΛΟΓΩΝ--ολοι σε αυτο το site (ως οφειλεται) "συσσωμοι" και εναντιωμενοι στην αντιπαπανδρεικη ροτα...Και λοιπον???Σωζεται δια αυτου η Ελλαδα??Καθε αλλο. Αλλα κριτηρια σκεψης-γνωσης για την απαλλαγη απο τον καταστροφικο ΔΙΚΟΜΜΑΤΙΣΜΟ, χρειαζεται ο τοπος.Ουτε Εκλογες, ουτε τιποτα.Τις Εκλογες-ενδομυχα-δεν τις επιθυμει ουτε ο κ.κ.Σαμαρας, καιτοι εσωκομματικα πλεον δεν φοβαται κανεναν.

    • netos avatar
      netos @ ΧΡΗΣΤΟΣ 10/02/2011 17:49:00

      Ακριβώς ! Ο τίτλος του αρθρίδιου θα μπορούσε να ναι "Τολμάτε κ. Σαμαρά να ζητήσετε εκλογές για το νέο Μνημόνιο;"

      • Κώστας Ροδινός avatar
        Κώστας Ροδινός @ netos 10/02/2011 18:25:54

        Το νέο μνημόνιο δεν το συζητάει ο Σαμαράς, το σχεδιάζει ο κ. Παπανδρέου.

        • cveng avatar
          cveng @ Κώστας Ροδινός 10/02/2011 18:43:05

          συμφωνω με αυτη την παρατηρηση κυριε ροδινε αλλα σαν ερωτημα αυτο που θετει ο ''netos'' δεν ειναι και τοσο αβασιμο.αν τεθει και επισημως στη βουλη το ''νεο μνημονιο'', η νδ θα μεινει να ''ενισταται εντονως'',θα αποχωρει απο τις συνεδριασεις της Βουλης,θα κατεβασει κοσμο στους δρομους να διαμαρτυρηθουν η θα ζητησει εκλογες?δεν βλεπω και πολλες λυσεις ετσι προχειρα που το σκεφτομαι και στις κρισιμες περιοδους που διανυουμε.

          • Κώστας Ροδινός avatar
            Κώστας Ροδινός @ cveng 10/02/2011 18:45:56

            Αν θέλεις τη γνώμη μου, το νέο μνημόνιο είναι casus beli.
            Σαφέστερος δεν μπορώ να γίνω, αλλά δεν χαράσσω εγώ πολιτική.

  21. georgiosa avatar
    georgiosa 10/02/2011 17:49:29

    Εχω γραψει και σε παλαιοτερο σχολιο μου ο'τι αυτη η κυβερνηση εχει ερθει με σκοπο να υποδουλωσει την χωρα και αφου διαλυσει τον κοινωνικο και πολιτικο ιστο της χωρας θα παραδωσει στις επομενες γενιες μια μικροτερη Ελλαδα.Για να γινει αυτο ομως ειναι σαφες ο'τι πρεπει η χωρα μας να γινει πτωχη και οι πολιτες της να εξαθλιωθουν οικονομικα και ηθικα.Αυτο αλλωστε φαινεται κι απο τι το εχουν εξαλειψει καθε αναπτυξιακο νομο απο το οικονομικο τους προγραμμα και επομενως ειναι σιγουρο οτι θα παμε σε Μνημονιο Νο 3. και σε επιβολη νεων δυσβασταχτων οικονομικων μετρων (οπως η μειωση του ελλειματος κατα 15 δισ. μεχρι το 2015)Δικη μου εκτιμηση ειναι οτι πρεπει ολοι να στηριξουμε τον Αντωνη Σαμαρα να ανελθει στην εξουσια για να μπορεσουμε απεμπλακουμε μια ωρα αρχιτερα απο τις κατοχικες δυναμεις και τον εντολοδοτη πρωθυπουργο μας(ΓΑΠ) που μια μερα η ιστορια θα τον αναφερει ως τον συγχρονο Τσολακογλου.

  22. panagiotis avatar
    panagiotis 10/02/2011 18:39:16

    Τα καλύτερα στρατιωτικά τμήματα κάποτε ήταν όλα απο μισθοφόρους. Οι ψευτοσοσιαληστές τι έκαναν τόσα χρόνια? Έφτιαχναν μισθοφόρους αγαπητοί φίλοι. Πλέον πατάνε γερά και ξέρουν πού βαδίζουν. Η επανάσταση θα ξεκινήσει εκ των έσω όταν μερικοί καταλάβουν την απάτη.( να το πω πιο απλά όταν θα φάνε την πρώτη πόρτα στο ρουσφέτι τους οπως ειχαν μαθει) Αλλά θα είναι αργά πολύ αργά........

  23. Enzo avatar
    Enzo 10/02/2011 18:54:31

    ο Σρεκ ρε παιδια δεν ειπε σημερα οτι οποιος θελει εκλογες ας βγει να το ζητησει?
    Antonio dove sei amico mio?

  24. LOKROS avatar
    LOKROS 10/02/2011 19:35:40

    Ακου, λοιπόν, τι θα τους πεις αφού φωνάζουν όλοι αυτοί ( ίθι νυν λιβανωτὸν δεύρό τις καὶ πύρ δότω)
    Για την απόκρυψη, διαστρέβλωση γεγονότων και παροχή «λιβανωτού» σε προστάτες της εξουσίας για ιδιοτελείς λόγους. Οσο η εξουσία τούς έχει υπό την προστασία της, τους αμείβει πλουσιοπάροχα και είναι ο άνθρωποί τους, αφιερώνουν ολόκληρα κατεβατά θυμιάματος και τους αναγορεούν , με πλήθος αρετών και ταλέντων. Όταν όμως θα πέσουν στη δυσμένειά της εξουσίας θα παύσουν να είναι παρακοιμώμενοι και άνθρωποι του συστήματος, την ίδια στιγμή θα βουτήξουν την ιδιοτελή τους πένα στη μελάνη της χολής, της συκοφαντίας και της λασπολογίας. Οι λίβελοι που θα εκτοξεύσουν εναντίον τους είναι πρωτοφανείς, μετατρέπονται αυτόματα σε άτομα αισχρά, ανήθικα, ευτελή, και απάνθρωπα.
    Σήμερα,στις συντεταγμένες πολιτείες και στις πολιτισμένες κοινωνίες, που οι ρόλοι είναι βιωματικοί και διακριτοι και δεν επιτηδεύονται ουτε υποδύονται η αντιποίηση δεν ειναι μονο πράξη λοιδωρη, αλλα σε πολλές μορφές της και κολάσιμη. Το ερασιτεχνικό και το αμέθοδο είναι επικίνδυνο. ο κομπογιανιτισμός, ο πιθηκισμός, το δήθεν, δεν ειναι απλώς κωμικές μεταμφιέσεις. Εχουν πρωτίστως και επικίνδυνες παρενέργειες. Αυτα είναι αυτονοητα. Αυτα που τοσο εύκολα προϋποθέτουμε, ως αρέτες και τέρπουν στην ακοή, ως ευηχα κοσμητικά, αντικειμενικότητα, κριτική ικανότητα, αμεροληψία, ανιδιοτέλεια είμαστε δυστυχώς, υποχρεωμένοι να παραδεχτούμε, πως, κατα κανόνα, λείπουν απο την ηθική αρματωσιά. Αναλήθειες, σκοπιμότητες, προκαταλήψεις, μικρότητες περνούν μέσα απο στρεβλές γραφίδες και παραδίδοναι στις γενιές. Πνίγουν στο μονόχρωμο μελάνι τους συνταρακτικά γεγονότα και αμαυρώνουν δημιουργικό έργο. Πυργώνουν το οικοδόμημα με τόνους λάσπη. Οι λεγόμενοι υποψιασμένοι και όχι μόνο, έχουν εντοπίσει και αναδείξει το σοβαρό πρόβλημα της κολοβωμένης και αναξιόπιστης πληροφορησης. Οι περισσότεροι από αυτούς, έχουν καταγράψει τη ρετσινιά του στρατευμένου, που μένει πάνω τους και θα τους συνοδεύει πάντα, όσο υπάρχουν στον κόσμο αυτό γενεές ανθρώπων, που σέβονται την αλήθεια και μάχονται για το δίκαιο. Η Ιστορία πολλές φορές δε γράφει την αλήθεια αλλά ξεχνά να την καταγράψει, την κρύβει και τη διαστρεβλώνει Μεγάλα κομμάτια της έχουν μείνει στο σκοτάδι και άλλα έχουν καταχωνιαστεί λείπουν πολλοί κρίκοι άλλους τους έκρυψαν και άλλους τους παραμόρφωσαν ή τους κατάστρεψαν είναι απόλυτα φανερό και αναμφισβήτητο. Να ανασυγκροτήσουμε τα κομμάτια του παζλ που λείπουν η τα έχουν κρύψει, Να βρούμε και να τα συμπληρώσουμε. Και είναι πολλά αυτά, μα πάρα πολλά. Να βρούμε όλους τους κρίκους τους χαμένους και κρυμμένους και να τους ισιώσουμε, Να φέρουμε στην αρχική τους μορφή τους παραμορφωμένους. Να γίνει πάλι αλυσίδα, ακέραιη αυτή τη φορά μάλον εργο επίπονο. Aλλά αναγκαίο. Ολοι διατείνονται πως μπορεί, μεν, να πληρώνονται γι αυτό που κανουν ή να εχουν μια συγκεκριμένη ιδεοληψία και στράτευση, δεν απεκδύονται το ιμάτιο της στράτευσης και να το ρίξουν στην πυρά, για να γινει παρανάλωμα της ας το παραδεχτούμε, Η εθελοτύφλωση και ο στρουθοκαμιλισμός ειναι ενα καλο άλλοθι, ενα απαραίτητο μπαστούνι, για να προχωράει κανείς, εστω και τρεκλίζοντας ,στη ζωή. Τα αλλα είναι προφάσεις εν αμαρτίαις. Αν τώρα, για να συνέχισουμε τη φανταστική κουβέντα μας με την προκρούστεια αντίληψη που εχουν οι κυβερνήσεις για να επιβάλλουν στους καθεστωτικούς υπαλλήλους τους να κόβουν και να ράβουν, σύμφωνα με τι βούλονται και ορέγονται τα αφεντικά πάντα ευπειθεις καθεστωτικοί , αναλαμβάνουν το εργο της απόκρυψης και αποσιώπησης γεγονότων. Το ψέμα δεν μπορεί ποτε να υπερισχύσει της αλήθειας ειναι νόμος ειναι σαν τους φυσικούς νόμους.
    Είναι, επομένως, απολύτως κατανοητό για ποιο λόγο στο διαδίκτυο,ένα site, ασχoλείται με τη δημοσιογραφία και διαθέτει μάλιστα και ειδική κατηγορία στο μενού. Η Δημοσιογραφία και τα γεγονοτα είναι συγγενείς και μάλιστα "εξ αίματος" είναι όπως οι "διάλεκτοι" μιας γλώσσας κλπ
    Αλλά, αν θέλαμε να δώσουμε μια καθοριστική διευκρίνιση της διαφορετικότητας των δύο "συγγενών", θα λέγαμε πως η Δημοσιογραφία και στην έντυπη κι στην ηλεκτρονική μορφή της στοχεύει περισσότερο στο συναίσθημα σε αντίθεση με τα γεγονοτα που απευθύνεται κυρίως στο νου και κατά κανόνα ο συναισθηματισμός απουσιάζει εντελώς ή είναι περιορισμένος. Υπ΄αυτή την έννοια και ένα site, εκτός των άλλων αρμοδιοτήτων του, έχει και αυτονόητο δικαίωμα και καθήκον να δημοσιογραφει, να παρατηρεί και να κρίνει, δηλαδή, την επικαιρότητα των θεμάτων του καθημερινού γίγνεσθαι η χρησιμότητα που υπηρετεί εχει καθοριστικό στόχο την μόρφωση του νου και την δια-μόρφωση της κοινής γνώμης. Ο Δημοσιογράφος, όπως είπαμε, χρησιμοποιεί το συμβάν, το γεγονός της ημέρας ,συνήθως υπό την εφήμερη μορφή του. Αν όχι αύριο, πιθανότατα μεθαύριο, θα είναι μπαγιάτικο,αφού άλλη επικαιρότητα περιμένει στη σειρά, για να ικανοποιήσει την ακόρεστη πείνα του πελάτη ή του οπαδού για συγκεκριμένη ενημέρωση.

  25. ΑΓΙΟΣ ΠΕΙΡΑΙΩΤΗΣ avatar
    ΑΓΙΟΣ ΠΕΙΡΑΙΩΤΗΣ 10/02/2011 19:56:21

    ΝΑ ΚΙ Ο ΜΑΙΝΤΑΝΟΣ.Ο ΒΑΡΒΙΤΣΙΩΤΗΣ Ο ΠΡΕΣΒΥΤΕΡΟΣ , ΠΟΥ ΔΥΣΑΡΕΣΤΗΘΗΚΕ ΠΟΥ ΔΕΝ ΠΗΡΕ ΥΨΗΛΟΤΕΡΗ ΘΕΣΗ Ο "ΑΞΙΟΣ"
    ΓΙΟΚΑΣ ΤΟΥ ΚΑΙ ΚΑΝΕΙ ΚΡΙΤΙΚΗ,ΛΕΕΙ ,ΣΤΟΝ ΣΑΜΑΡΑ.
    ΡΕ ΔΕΝ ΠΑΤΕ ΣΤΟ Δ........ ΟΛΟΙ ΣΑΣ ,ΠΟΥ ΔΕΝ ΣΕΒΟΣΑΣΤΕ ΤΙΠΟΤΑ ?

  26. ΙΩΑΝΝΗΣ ΚΑΣΤ. avatar
    ΙΩΑΝΝΗΣ ΚΑΣΤ. 10/02/2011 20:00:01

    ΤΟ ΜΑΥΡΙΣΜΑ ΘΑ ΠΑΕΙ ΣΥΝΕΦΟ!!!.ΑΝ ΘΑ ΠΡΟΛΑΒΗ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΕΚΛΟΓΕΣ.

  27. BlueSky avatar
    BlueSky 10/02/2011 20:42:51

    ΕΚΛΟΓΕΣ ΕΔΩ ΚΑΙ ΤΩΡΑ!!!!!!!!!!!

  28. Aris. A avatar
    Aris. A 10/02/2011 21:01:32

    Κώστα

    Σε παλαιότερο μου σχόλιο είχες σχολιάσει ότι η ΝΔ έχει πιθανότητες κυβερνητικής επιτυχίας αν χτίσει προεκλογικά ευρύτερες κοινωνικές συμμαχίες.

    Σαββατοκύριακο έρχεται χρόνο θα έχεις αναμένουμε τις προτάσεις σου για το πως μπορεί να γίνει κάτι τέτοιο.

  29. zackii avatar
    zackii 10/02/2011 21:46:22

    Οπωσδήποτε η ΝΔ πρέπει να ξυπνήσει, αλλά δεν είμαι βέβαιος ότι κοιμάται. Αν ήταν τώρα το ΠΑΣΟΚ στην κυβέρνηση, συνεπικουρούμενο και από τα κανάλια θα είχαν ανέβει οι βουλευτές του και ο ΓΑΠ στα δέντρα. Μπορεί πολλά από αυτά που λέει η ΝΔ να είναι σωστά, αλλά όλοι έχουν την αίσθηση ότι δεν κάνει αντιπολίτευση. Κατά την γνώμη μου αν περιμένει να πάρει όλα τα μέτρα ο ΓΑΠ, κακώς κάνει, γιατί με αυτά τα μέτρα περισσότερα προβλήματα θα δημιουργηθούν παρά θα λυθούν με αποτέλεσμα όταν έρθει η ΝΔ στην εξουσία ίσως αυτή αντί του ΠΑΣΟΚ να αντιμετωπίσει την λαική έκρηξη. Και φυσικά ούτε λόγος γιά στήριξη από ΜΜΕ και... λοιπές δυνάμεις τότε. Αν δεν αλλάξει την πολιτική της , την βλέπω μιά πολύ σύντομη παρένθεση.
    Ακόμα δεν θα μπορεί να αρχίσει το παραμύθι της καμμένης γης, ούτε το κλασσικό αυτά τα μέτρα τα πήρε η προηγούμενη κυβέρνηση. Αυτά μας...τελείωσαν. Οπότε ο κος Σαμαράς θα πρέπει να σκεφτεί πολύ καλά την πορεία του.

  30. ΓΙΩΡΓΟΣ avatar
    ΓΙΩΡΓΟΣ 10/02/2011 22:02:07

    Η Ν.Δ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΟΞΥΝΕΙ ΠΕΡΟΣΣΟΤΕΡΟ ΤΗΝ ΑΝΤΙΠΟΛΙΤΕΥΤΙΚΗ ΤΗΣ ΤΑΚΤΙΚΗ. ΜΕ ΛΟΓΟ ΜΕΣΤΟ, ΛΙΤΟ ΚΑΙ ΜΕ ΕΝΤΟΝΟ ΙΔΕΟΛΟΓΙΚΟ ΣΤΙΓΜΑ ΤΟΥ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΥ ΦΙΛΕΛΥΘΕΡΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΠΑΤΡΙΩΤΙΣΜΟΥ!
    ΟΙ ΕΥΡΩΒΟΥΛΕΥΤΕΣ ΤΗΣ ΝΔ ΠΩΣ ΑΝΤΕΔΡΑΣΑΝ ΣΤΟ Ε.Λ.Κ ΜΕ ΤΗΝ ΚΙΝΗΣΗ ΤΟΥΣ "ΦΙΛΟΙ ΤΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ" ; ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΑΠΑΝΤΑΕΙ ΣΤΙΣ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΕΣ ΠΑΡΑΒΙΑΣΕΙΣ ΤΩΝ ΧΩΡΙΚΩΝ ΜΑΣ ΥΔΑΤΩΝ ΑΠΟ ΤΟΥΡΚΙΚΕΣ ΦΡΕΓΑΤΕΣ;

  31. karenin avatar
    karenin 10/02/2011 23:02:12

    Λαγός την φτέρη κούναγε, κακό του κεφαλιού του λέει μια λαική παροιμία.

  32. anonymous avatar
    anonymous 10/02/2011 23:19:26

    Το σημαντικό δεν είναι να γινει κυβέρνηση η ΝΔ το σημαντικό είναι να φύγει το ΠΑΣΟΚ για πάντα

    • of8almos avatar
      of8almos @ anonymous 11/02/2011 04:02:18

      anonyme ειπες μεγάλη κουβέντα.

  33. Έρεβος avatar
    Έρεβος 10/02/2011 23:43:30

    @Ροδινό, Φαήλο
    Εαν δεν υπέπεσε στην αντίληψη σας και καθαρά για πληροφοριακούς λόγους, τάδε έφη ο Άδωνις του ΛΑΟΣ στο blog του που αποκαλέιται, τρομάρα του, "εκκλησία του δήμου":

    "Re: Από το site του Κρανιδιώτη (του άντρα)
    Δημοσίευση από ΑΔΩΝΙΣ ΓΕΩΡΓΙΑΔΗΣ » 10 Φεβ. 2011, 20:52
    Αυτό που δεν έχετε καταλάβει, είναι ότι ο Φαήλος (προσωπικά μου είναι συμπαθής) δεν ήταν ποτέ δεξιός. Ο άνθρωπος ήταν στο πατριωτικό Πασόκ, από εκεί πήγε στην ΠΟΛ. ΑΝ (είναι η εποχή που εκεί πήγαν οι Στάθης Γιώτας, Ανδρέας Λεντάκης κλπ) και έκτοτε έγινε προσωπικός φίλος του Σαμαρά. Ποτέ δεν ήταν Ν.Δ. ο άνθρωπος αυτός. Ήταν και παραμένει αριστερός! Όλη αυτή η παρέα που παρέσυρε τον Αντώνη Σαμαρά στο Αντιμνημόνιο είναι αριστεροί, είναι σαν να έχουν κάνει οι κουρσάροι ρεσάλτο και να έχουν καταλάβει ένα ξένο πλοίο, έτσι κατέλαβαν και αυτοί την Ν.Δ., μέσω Αντώνη Σαμαρά."

    πάλι καλά που δεν σας είπε σομαλούς πειρατές...

  34. of8almos avatar
    of8almos 11/02/2011 03:58:35

    Ποια Δημοκρατία και πράσινα άλογα. Εδώ καταπατήσανε όλο το Σύνταγμα και αντι να λέμε βάλτε τους μέσα λέμε να αλλάξουμε το Σύνταγμα να πάρουν παραγραφή, και το λέει και η αντιπολιτευση δυστηχώς!!!!
    Πάντα είχα την απορία πως ήταν δυνατόν να είμαστε 400 χρόνια υπο τουρκική κατοχή και να μην γίνετε τίποτα. Τώρα κατάλαβα ότι τα ήθελε ο κώλος τον προγόνων μας όπως τα θέλει και ο δικός μας και ανεχόμαστε όλα αυτά όταν σε άλλες χώρες τύπου Αγγλίας που έχει βγεί και το παρατσούκλη για τους άντρες με μια απλή αύξηση των διαδάκτρων εξεγέρθηκαν όχι οι αλήτες αλλά οι φοιτητές της Οξφόρδης!!

  35. Κώστας Ροδινός avatar
    Κώστας Ροδινός 11/02/2011 10:10:31

    Προφανώς εσάς σας ενδιαφέρει η διαιώνιση ενός συστήματος που θέλει τη χώρα υπο υποτέλεια να δανείζεται με τοκογλυφικά επιτόκια.
    Να διαλύεται ο κοινωνικός ιστός της και να οδηγούνται χιλιάδες άνθρωποι πέρα από τα όρια της φτώχιας.
    Με την ανεργία να καλπάζει στο 14% και τον πληθωρισμό στο 5.2%
    Με ανύπαρκτες εργασιακές σχέσεις.
    Με βασικό μισθό επιπέδου ...Κίνας.
    Με την ακίνηση περιουσία της υποθηκευμένη.
    Με το τραπαπεζικό σύστημα της χώρας να αξίζει όσο μια μικρομεσαία τράπεζα της Γερμανίας.
    Με μερικούς χαμηλόβαθμους υπαλλήλους της ΕΚΤ, ΔΝΤ, ΕΕ να μας κουνούν φασιστικά το δάκτυλο.
    Και τέλος με πρακτικές διακυβέρνησης της χώρας του στύλ "αποφασίζομεν και διατάζομεν"
    Προφανώς μια τέτοια χώρα θέλουν τα επενδυτικά κεφάλαια τα οποία διαχειρίζεται εταιρεία στην οποία εργάζεσθε.
    Απευθύνεσθε σε κάποιον που εργάστηκε για πάνω από 10 χρόνια σε τέτοιες εταιρείς στο εξωτερικό και ξέρει και τη λογική τους και την πρακτική τους.
    Από έναν σουλατσαδόρο τοκιστή που κατ' επάγγελμα λαϊκίζει...

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.