#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
04/06/2013 07:44
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τι συμβαίνει στην Τουρκία;



Του Φαήλου Μ. Κρανιδιώτη

Ο Ερντογάν πληρώνει την αλαζονεία του. Η πολυεθνική και πολυθρησκευτική Τουρκία οδηγήθηκε από τον επίδοξο νέο Σουλτάνο σε εντυπωσιακούς ρυθμούς ανάπτυξης. Πρόκειται για μια φούσκα βασισμένη σε τέσσερα πράγματα: κλεμμένες πατέντες, ανασφάλιστη εργασία, μέτριας έως κακής ποιότητας προϊόντα και πολύ σουνίτικο χρήμα, από τις ίδιες πηγές με την διεθνή ισλαμική τρομοκρατία. Από τη Σαουδική Αραβία, την «μητέρα του κακού» και τα άλλα μεσαιωνικά αραβικά καθεστώτα. Φούσκα – ξεφούσκα όμως, δημιούργησε πλούτο, κυκλοφόρησε ρευστό και φτιάχτηκαν «τζάκια». Στις μεγάλες μητροπόλεις μια τεράστια σε αριθμό νεολαία, σπούδασε, γεύτηκε μια άλλη ζωή και διψά για ελευθερίες.

Τι πιο λογικό η ευμάρεια να συνοδευτεί από μια ζωή πιο άνετη αλλά και πιο φιλελεύθερη. Ο Ερντογάν όμως εντείνει τις μαύρες μεταρρυθμίσεις, που οδηγούν την Τουρκία κατευθείαν στην Σαρία. Μαντήλα και στα Πανεπιστήμια, απαγόρευση των φιλιών δημοσίως (!), απαγόρευση του…κραγιόν στις Τουρκικές Αερογραμμές και τώρα περιορισμοί και στην κατανάλωση αλκοόλ. Λεπτομέρειες; Όχι και τόσο. Προκαλούν, μαζί με τις κραυγαλέες ανισότητες, έντονη αντίδραση στους νέους.

Ενώ ο Ερντογάν πληρώνει ήδη βαρύ τίμημα για τον εναγκαλισμό του, ως συνεργός, με την Αλ Κάϊντα στη Συρία, δεν μεσανατολικοποιεί μόνο την εξωτερική πολιτική της χώρας του, κάνοντας την μέρος του προβλήματος, αλλά οδηγεί την Τουρκία πίσω στο σκοτάδι του σουνίτικου φανατισμού.

Στην χώρα όμως, εκτός από τους εξεγερμένους Κούρδους, που ακόμη δεν έχουν παραδώσει ούτε σουγιά κολοκοτρωνέϊκο, εκτός από τους «κοσμικούς» κεμαλικούς, ελάχιστους οικολόγους και δυτικότροπους διανοούμενους υπάρχουν και οι μεγάλες μάζες των Αλεβιτών. Είναι το πιο φιλελεύθερο κομμάτι της κοινωνίας, προερχόμενοι από τον ίδιο κλάδο με τους μισητούς Σιίτες, όμως είναι σχεδόν κατ’ επίφαση μουσουλμάνοι. Αυτοί ανησυχούν περισσότερο απ’ όλους για το ξεδίπλωμα της σκληρής ισλαμικής ατζέντας από τον Ερντογάν, γιατί ιστορικά έχουν υποστεί αλλεπάλληλες σφαγές και συνεχείς διώξεις σε όλα τα επίπεδα.

Η κυβέρνηση των ισλαμιστών έχει ξεκινήσει κοντά στο χωριό Γκαρίπσε την κατασκευή μιας τεράστιας, τρίτης, γέφυρας που θα ενώνει την Ευρώπη με την Ασία. Προγραμματίζουν δε τα εγκαίνια της για την 29η Μαΐου 2015, για να μην έχουμε αμφιβολίες για το τι συγκινεί τον Ερντογάν, που έχει δηλώσει πόσο μισεί τους Έλληνες.

Μάλιστα της έχουν ήδη δώσει το όνομα του Σουλτάνου Γιαβούζ Σελίμ, του πατέρα του Σουλεϋμάν του Μεγαλοπρεπούς, του ολίγον σεινάμενου και κουνάμενου, αν γίνομαι αντιληπτός αλλά αυτό δεν σας το δείχνει το σήριαλ, όπως ούτε τις σφαγές. Αυτός λοιπόν, ο Σελίμ, ήταν μέγας χασάπης, ξεκλήρισε δεκάδες χιλιάδες Αλεβίτες. Έρχεται λοιπόν ο Ερντογάν κι αφού απέλυσε εκατοντάδες στελέχη Αλεβίτες από τις Ένοπλες Δυνάμεις, αφού εφαρμόζει μέρα με την μέρα σκληρή ισλαμική αντζέντα στην όλη κοινωνία, αφού γίνεται συνεργός στην γενοκτονία των Αλεβιτών της Συρίας, αγκαλιά, στην ίδια συμμορία με την Αλ Κάϊντα,  τρίβει στα μούτρα των εκατομμυρίων Αλεβιτών της Τουρκίας μια προσβολή, δίνοντας το όνομα του σφαγέα τους στην νέα γέφυρα, σύμβολο, όπως λέει, των επιτευγμάτων και της προοπτικής της Τουρκίας.

Η ανάπλαση λοιπόν της Πλατείας Ταξίμ ήταν η αφορμή. Στην αρχή βγήκαν κάτι οικολόγοι, αστοί, νοικοκύρηδες που θίγονται οι γειτονιές τους αλλά η μεγάλη μάζα είναι οι Αλεβίτες κι οι κύριες αιτίες τα παραπάνω.

Θυμηθείτε δε και την αλαζονική απρέπεια του Ερντογάν πέρυσι όταν χλεύαζε πως «η Ελλάδα άπλωσε μαντήλι ζητιανιάς». Τώρα είδε να εξεγείρονται εναντίον του σε 48 πόλεις, ενώ στο επικίνδυνο παιχνίδι του στη Συρία δέχθηκε φρονηματισμό από την Ουάσιγκτον και βλέπει τις δυνάμεις του Συριακού Στρατού να πετσοκόβουν αυτούς που διευκόλυνε, στήριξε και χρηματοδότησε, τα καθάρματα του λεγόμενου «Ελεύθερου Συριακού Στρατού». Ένα κατσαπλιάδικο συνονθύλευμα από πάσης προέλευσης μουτζαχεντίν, τρομοκράτες φονιάδες και πλιατσικολόγους, τους οποίους οι στρατιώτες του Άσαντ σκοτώνουν πια σαν μπεκάτσες.

Στους δρόμους προστέθηκαν στους Αλεβίτες, τους νοικοκυραίους και τους οικολόγους, οι Κεμαλικοί φασίστες, ακροαριστεροί, πλιατσικολόγοι και άλλοι, χωρίς όμως ηγεσία της προκοπής. Ο Ερντογάν έχει την υποστήριξη της μεγάλης μάζας των αγράμματων και θρησκόληπτων σουνιτών, απείλησε δε να τους κινητοποιήσει ενάντια στους διαδηλωτές. Αν αποπειραθώ πρόβλεψη, θα σας πω πως ο Ερντογάν θα επιβληθεί προσωρινά και θα εκτονώσει την κατάσταση. Η Τουρκία θα κάνει άλλο ένα βήμα προς το σκοτάδι και ο ισλαμοφασίστας Πρωθυπουργός θα προχωρήσει πιο επίμονα προς το νέο χαλιφάτο, που ονειρεύεται, εντείνοντας έτσι τις αντιδράσεις της άλλης Τουρκίας. Αυτή, η άλλη Τουρκία, δεν έχει μόνο Αλεβίτες, κοσμικούς κεμαλικούς, λίγους οικολόγους κι αριστερούς. Έχει και κρυπτοχριστιανούς, όπως και μεγάλες μάζες με απροσδιόριστη ταυτότητα. Αρκετοί με επίγνωση της ελληνικής ή αρμένικης καταγωγής τους και του ιστορικά πρόσφατου βίαιου εξισλαμισμού τους. Άνθρωποι μορφωμένοι, επιτυχημένοι, που θεωρούν δεσποτικό παραλογισμό να κυνηγάς τα φιλιά των ερωτευμένων και να θες να φτιάξεις ομοίωμα οθωμανικού στρατοπέδου στο κέντρο της Βασιλεύουσας.

Και βέβαια μην ξεχνάτε ότι ο πιο οργανωμένος και δυναμικός παίκτης, που ακόμη έχει όλα του τα όπλα με το δάχτυλο στη σκανδάλη, παρατηρεί άγρυπνα: οι Κούρδοι.

Μπορεί ο επίδοξος Σουλτάνος να τρομοκρατήσει προσωρινά τους διαδηλωτές, να επιβάλλει κι άλλες μεταρρυθμίσεις – άλματα στο σκοτεινό παρελθόν. Μπορεί να φτιάξει την γέφυρα του, βαφτίζοντας την με το όνομα του σφαγέα των Αλεβιτών. Από κάτω της όμως περνάει ο Βόσπορος. Έχουν πνιγεί στα νερά του αλαζονείες μεγαλύτερες από αυτήν του Υβριστή Ρετζέπ Ταγίπ Ερντογάν…

Εμείς τί κάνουμε; Μύθος που βαρέθηκα να διαβάζω, πως η Τουρκία όταν έχει εσωτερικά προβλήματα τα εξάγει και μπορεί να αποπειραθεί τετελεσμένα σε βάρος μας. Η Ιστορία δεν το επιβεβαιώνει. Το 1974 η Τουρκία δεν είχε ιδιαίτερα εσωτερικά προβλήματα. Απλά μας βρήκε μπόσικους.

Οι Τούρκοι είναι «σιγουρατζήδες». Αν δεν είσαι πισθάγκωνα δεμένος και να σε κρατούν Άγγλοι κι Αμερικανοί και με ηλίθια ηγεσία, δεν τολμούν. Αν εκπέμψεις όμως το μήνυμα της αδυναμίας, του φόβου, τότε προκαλείς την επιθετικότητα τους. Άρπαγες ήρθαν από τη στέπα κι έτσι έμειναν. Ένα «μη έθνος» οικοδομημένο πάνω στο πλιάτσικο και την Γενοκτονία, όπου τους έπαιρνε όμως. Χρέος μας λοιπόν η αποτροπή, η επαγρύπνηση. Γι’ αυτό πρέπει τάχιστα, χθες, να αναστρέψουμε το κλίμα στις Ένοπλες Δυνάμεις, να αποκαταστήσουμε τον σκληρό πυρήνα της Εθνικής Κυριαρχίας μας, ηθικά και υλικά. Όχι αύριο, χθες! Να εκπέμπουμε άγρυπνα και σταθερά το μήνυμα πως μνημόνιο – ξεμνημόνιο, αν τολμήσουν, θα φάνε χώμα. Πολύ περισσότερο με μια στρατιά μειονότητες να βράζουν πίσω τους.

 

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Αθώρ avatar
    Αθώρ 04/06/2013 08:04:19

    Καλημέρα. Θαυμάσιο το άρθρο σας και ακριβής η ανάλυσή σας κ. Κρανιδιώτη. ''Μπορεί να φτιάξει την γέφυρα του, βαφτίζοντας την με το όνομα του σφαγέα των Αλεβιτών. Από κάτω της όμως περνάει ο Βόσπορος. Έχουν πνιγεί στα νερά του αλαζονείες μεγαλύτερες από αυτήν του Υβριστή Ρετζέπ Ταγίπ Ερντογάν…''

  2. alphami avatar
    alphami 04/06/2013 08:26:13

    Το κλίμα στις ένοπλες δυνάμεις δεν είναι το καλύτερο. Λοιδορούμενοι ως τεμπέληδες, προδομένοι από υποσχέσεις του πρωθυπουργού που δεν έγιναν και σε κλίμα διαρκούς κομματικής εκμετάλλευσης το ηθικό είναι πεσμένο. Μακάρι να βγω ψεύτης αλλά οι συνθήκες μας βρίσκουν ''μπόσικους''. Από λόγια κομπορρημοσύνης δεν φτιάχνεται το ηθικό και οι καιροί είναι πολύ πονηροί..

  3. Δρόλαπας avatar
    Δρόλαπας 04/06/2013 08:28:14

    Οι Κούρδοι υπέστησαν στρατηγική ήττα και με την αποχώρηση τους την επισημοποίησαν αυτή είναι η αλήθεια και ευτυχώς Κούρδοι αναλυτές και δημοσιογράφοι έχουν το θάρρος και την ευθύτητα να το παραδεχτούν.Το οτι Έλληνες δεν μπορούν να το αντιληφθούν δεν μου προκαλεί εντύπωση.Εδώ δεν τολμούν να ψελλίσουν πως το PKK είναι Μαρξιστικό Κόμμα και η πολιτική σκέψη Οτζαλάν φέρει σημαντικά στοιχεία της Μαρξιστικής σκέψης.Το ποιά θα είναι η πορεία του Κουρδικού ζητήματος αυτό θα το κρίνουν ΗΠΑ και Ισραήλ αυτές οι δυνάμεις που παρέδωσαν τον Οτζαλάν δια χειρός Ελλάδας στην Τουρκία και ποτέ δεν απειλήθηκαν απο τους Κούρδους.Και επι αυτού πάλι σιγή

    Την αλαζονική απρέπεια του Ερντογάν την τροφοδότησαν κατά συνέπεια και οι Κούρδοι οι οποίοι φαίνεται πως νοιώθουν ευνοημένοι με το τόν όρο "βιλαέτι".Ομως δεν υπολόγισαν τους Αλεβήδες οι όποιοι και πήραν τα ήνια του αγώνα και οι οποίοι δεν είναι διαιρεμένοι..Τώρα Οτζαλάν και Κούρδοι προκειμένου να περιφρουρήσουν τα κεκτημένα είναι πολιτικοί σύμμαχοι του Ερντογάν.Μην ξεχνάμε ότι ο ίδιος ο Οτζαλάν μίλησε για τον συνδετικό ρόλο του σουνιτικού Ισλάμ και δη έκδοσης Φεττουλλάχ Γκουλέν.Τόσο απλά και καθαρά.

    Τα περί κρυπτοχριστιανών αποτελούν μια ακόμη νεκρανάσταση του μαρμαρωμένου Βασιλιά , κάποιοι τρέφονται ακόμα με ιδεασμούς αγνοώντας ότι η Τουρκία είναι μια χώρα κρίσιμης σημασίας, ένα «κράτος πυλώνας» στη γεωπολιτική στρατηγική, ένα κράτος που ελέγχει ή ασκεί επιρροή στη «γόνιμη ημισέληνο» της Μέσης Ανατολής και κάθε αναταραχή στο εσωτερικό της απειλεί με εξάπλωση της ρευστότητας σε μια περιοχή του πλανήτη, άκρως σημαντική για τις παγκόσμιες ισορροπίες.

    Αλλοι αγνοούν πάλι ότι ξεφτίζει και ο ρόλος της Άγκυρας ως ηγετικού κέντρου του μετριοπαθούς σουνιτικού Ισλάμ και την αναγορεύουν ως Δύναμη που πρωτοστατεί σε Θρησκευτικό πόλεμο Σουνιτών-Σιιτών και πως τα πρωτεία έχουν δοθεί απο τις ΗΠΑ κατά την πρόσφατη επίσκεψη Ερντογάν.

    Το στρατηγικό λάθος του Ερντογάν ήταν πως πρίν να κλείσει το εσωτερικό μέτωπο (Αλεβήδες) έκανε το μοιραίο λάθος της εμπλοκής στη Συρία και άνοιξε το κουτί της Πανδώρας για θρησκευτικές-κοινοτικές συγκρούσεις εντός συνόρων. Τα περί Ελληνοτουρκικής σύγκρουσης καλό θα είναι να μην γράφονται με τόση ευκολία και οι όποιοι παλικαρισμοί να μείνουν στην άκρια.Χρειάζεται σοβαρότητα, σύνεση , ψυχραιμία και νηφαλιότητα όχι κουτσαβακισμοί.

    • lordofthelastdays avatar
      lordofthelastdays @ Δρόλαπας 04/06/2013 12:46:00

      @Δρόλαπα: Διάβασε λίγο Sun Tzu και λίγο von Clausewitz μπας και καταλάβεις την άγνοια σου.

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ Δρόλαπας 04/06/2013 12:55:26

      Έχεις αβυσσαλέα άγνοια για το τι είναι η Τουρκία και τι συμβαίνει. Κάθε φορά γράφεις ένα σεντόνι ανοησίες.

      • Θησειώτης avatar
        Θησειώτης @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 04/06/2013 13:15:06

        Πράγματι!

    • ελλην-1821 avatar
      ελλην-1821 @ Δρόλαπας 04/06/2013 18:01:50

      επι τελους συμφωνω σε ολα. Διαφωνω οτι καποιοι ελληναραδες του καναπε , εχουν φερει τους κουρδους να θεωρουνται οχι μονο νικητες αλλα και συμμαχοι μας. Ακατανοητα πραγματα.

  4. Nik avatar
    Nik 04/06/2013 08:31:49

    Καλή ανάλυση που αγγίζει αυτά που δεν βλέπουν οι περισπούδαστοι ξένοι αναλυτές που ξέρουν την Τουρκία από μακριά.

  5. στεντωρ avatar
    στεντωρ 04/06/2013 08:46:45

    Φαηλε ευγε. Να επισημανεις ομως ότι με τον συγκεκριμενο εκδοροσφαγεα καποτε κουμπαριασαμε και επισης μολις βγηκαμε στις εκλογες πηγαμε κατ ευθειαν να τον επισκεφτουμε πριν ακόμη παρουμε ψηφο εμπιστοσυνης αν θυμαμαι καλα. ομιλω περι των ολιγιστων απογονων.

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ στεντωρ 05/06/2013 01:08:22

      Δίνεις πολύ μεγάλη σημασία σε κάτι τριτεύον.

  6. αργατεία avatar
    αργατεία 04/06/2013 08:56:34

    ευκαιρία είναι, τώρα που θα φτιαχτεί σουνιτικό τζαμί στην Αθήνα (σε άλλη παρέμβαση μου εδώ μέσα εξέφρασα την διαφωνία μου με την κατασκευή ενός μεμονωμένου τεμένους και πρότεινα την ιδέα του θρησκευτικού πάρκου με ναούς διαφόρων θρησκειών και με τουριστικό χαρακτήρα επιπλέον, θρησκευτικός τουρισμός....) πρέπει η Ελλάδα ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ να αναγνωρίσει τον ΑΛΕΒΙΤΙΣΜΟ ως την θρησκεία ενός τμήματος των πολιτών της (στην Θράκη) και να φτιάξει και έναν αλεβιτικό ναό για να μην αναγκάζονται να άγονται και να φέρονται από τους σουνίτες εδώ στην Ελλάδα, άλλωστε ανεξιθρησκεία έχουμε....μην ξεχνάμε ότι οι Αλεβίτες στην τουρκία δεν αναγνωρίζονται από καμιά κυβέρνηση ως επίσημη θρησκεία αλλά ως παρακλάδι του σουνιτικού ισλάμ...(ούτε από ισλαμική ή κεμαλική κυβέρνηση έχουν λάβει αναγνώρισει και διαμαρτύρονται συνεχώς για αυτό..., θα είμαστε από τους πρώτους στην Ευρώπη (έχουν προηγηθεί οι αλεπούδες οι Αγγλοι και οι Γερμανοί και ακολουθησαν οι Ελβετοί) να τους αναγνωρίσουμε λοιπόν ως Ελλάδα ως θρησκεία, θα πάθουν πολλά εγκεφαλικά κάποιοι απέναντι....ευκαιρία οι Έλληνες να δείξουμε την αλληλεγγύη μας σε αυτό το καταπιεζόμενο κομμάτι του κόσμου, μιας και επιπλέον έχουμε τέτοιου θρησκεύματος πολίτες μας, νομιμοποιούμαστε και από αυτό....επιπλέον έχουμε και διάφορα κοινά με αυτούς τους ανθρώπους σε επίπεδο θρησκείας και ένας διαθρησκειακός συνεχής διάλογος θα είχε πολλαπλά οφέλη. Επιπλέον εκεί πάνω στην Θράκη μας υπάρχει ένας τάφος ενός αλεβιτη που ξέμεινε από τα οθωμανικά χρόνια ο οποίος θεωρείται ιερό πρόσωπο για όλους τους αλεβίτες του κόσμου, ίσως ο δεύτερος σημαντικότερος τάφους αλεβίτη αγίου, όπως έχουμε εμείς τους αγίους ας πούμε (να υπενθυμισω ότι στην Τουρκία σχεδόν σε ολες τις περιοχές όπου είναι θαμμένα ιερά πρόσωπα των αλεβιτών έχουν χτιστεί σουνιτικά τζαμιά, καταλαβαίνετε γιατί.....) Φαντάζομαι ότι αυτό στην Θράκη το έχουν καπελώσει οι προξενικοί και τα σουνιτικά φασιστοειδή τους....πρέπει να το αποδώσει η πολιτεία στους πολίτες οι οποίοι πιστεύουν σε αυτή την θρησκεία (δεν είναι και πολλοί αλλά δεν έχει σημασία) και επιπλέον μπορούμε να το αναδείξουμε σε ένα προσκύνημα παγκόσμιας ακτινοβολίας για τους αλεβίτες όλου του κόσμου, να έρχονται να προσκυνάνε τον άγιό τους οι άνθρωποι και να αφήνουν και τα χρήματα τους στην περιοχή....τότε να δεις πως χτίζεις ένα τεράστιο ρεύμα φιλελληνισμού μεταξύ των αλεβιτών εντός της τουρκίας αλλά και σε όλον τον κόσμο, δεν υπάρχει λόγος για τον οποιο η Ελλάδα δεν θα έπρεπε να διατηρεί καλή εικόνα και σε αυτούς τους πληθυσμούς....και το ανεξίθρησκο προφίλ της χώρας θα ενισχύσουμε χωρίς κόστος πολιτικό και γεωπολιτικό, αντίθετα μόνο με όφελος, και κάποιους πολιτες μας στην Θράκη θα βοηθήσουμε να απεμπλακούν από τον προξενικό σουνιτικό εναγκαλισμό, και θα βοηθήσουμε έμμεσα τους αλεβίτες στην τουρκία να αναγνωριστούν ως θρησκεία γιατί θα δημιουργήσει τετελεσμένο και πίεση στον φράνκεσταιν (η Ελλάδα μας αναγνωρίζει ως θρησκεία και αναδεικνύει και ένα ιερό μας πρόσωπο για να πηγαίνομε να το προσκυνάμε η τουρκία γιατί δεν μας αναγνωρίζει...?) και από τον θρησκευτικό τουρισμό θα βγουν πολλά χρήματα για την περιοχή....αυτό το ιερό μνημείο για τους αλεβίδες στην θράκη είναι ότι τα λείψανα ενός πολύ γνωστού αγίου για εμάς τους ορθόδοξους ας πούμε και κάτι παραπάνω....πρόκειται για θρησκευτική διπλωματία με βαθειες στοχεύσεις....κ. Κρανιδιώτη μεταφέρετέ το στους αρμοδίους ας το έχουν υπόψη τους, αν δεν το έχουν ήδη δηλαδή......:))

    • δρόμος avatar
      δρόμος @ αργατεία 04/06/2013 10:20:36

      Ευχαριστούμε για την ενημέρωση!

      • αργατεία avatar
        αργατεία @ δρόμος 04/06/2013 11:03:44

        παρακαλούμε!

      • αργατεία avatar
        αργατεία @ δρόμος 04/06/2013 12:33:36

        δρόμε εσύ είσαι εκ των αρμοδίων...?

    • Αν... avatar
      Αν... @ αργατεία 04/06/2013 10:51:33

      Πολύ ενδιαφέρουσα η πρόταση και διαφωτιστικό το σχόλιό σας ''αργατεία''.

    • PA avatar
      PA @ αργατεία 04/06/2013 11:29:58

      Συγχαρητήρια για την ενημέρωση...το ό,τι οι αρμόδιοι θα έπρεπε να τα γνωρίζουν αυτά είναι αυτονόητο αλλά πολύ φοβάμαι ότι δεν θέλουν καν να τα ακούνε...

    • Νεράκι avatar
      Νεράκι @ αργατεία 04/06/2013 11:47:22

      @Επιπλέον εκεί πάνω στην Θράκη μας υπάρχει ένας τάφος ενός αλεβιτη...

      Ποιανού; Πώς τον λένε;

      • αργατεία avatar
        αργατεία @ Νεράκι 04/06/2013 13:48:12

        Νεράκι αρκετά είπαμε δημόσια, αν ερωτηθούν οι αρμόδιοι στην Θράκη θα δώσουν την απαραίτητη ενημέρωση εκει που πρέπει...στον δημόσιο αυτό χώρο δεν χρειάζεται να πουμε περισσότερα....

    • PA avatar
      PA @ αργατεία 04/06/2013 15:17:57

      Δείτε και τί γράφει σήμερα σε άρθρο του στη γαλλική εφημερίδα Le Monde o υπεύθυνος δημοσίων σχέσεων της FUAF (Ομοσπονδιακής Ένωσης Αλεβιτών της Γαλλίας), Αλί Καραμπαμπά: http://www.capital.gr/NewsTheme.asp?id=1809749

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ αργατεία 05/06/2013 01:16:29

      Πολύ ενδιαφέρουσα σκέψη...

    • anideos avatar
      anideos @ αργατεία 05/06/2013 12:56:58

      Αν και δεν ειμαι απολυτα σιγουρος, νομιζω πως ενα απο τα κυρια χαρακτηριστικα των Αλεβητων ειναι πως δεν χρειαζονται ναο...
      Δεν προσευχονται σε τεμενος αλλα οπου γουσταρουν, μιας κι ο θεος ειναι παντου...
      Αυτο τους κανει να ξεχωριζουν απ τους Σουνιτες που θελουν να δειχνονται.
      Το οτι στην Τουρκια συνεχιζουν να υπαρχουν Αλεβητες οφειλεται στο γεγονος πως ποτε δεν θελαν να χτισουν καπου τεμενος.
      Αν το ειχαν κανει δε θα ειχε μεινει κανεις εν ζωη.

      • αργατεία avatar
        αργατεία @ anideos 05/06/2013 13:01:16

        είσαι πράγματι ανίδεος...

        • anideos avatar
          anideos @ αργατεία 05/06/2013 23:19:17

          Αγαπητη/τε μου τυγχανει να to εχω δηλωσει επανελειμενως, αρα δεεεν.
          Για να συνεχησω ομως την κουβεντα και να σε
          βοηθησω λιγο στη σκεψη σου.
          Στη Γερμανια οπου οι Αλεβιτες ειναι αναγνωρισμενοι δεν εχουν τζαμι η τεμενος οπως οι σουνιτες και οι σιητες.
          Γιατι;
          Επειδη δεν πατανε σε μοσεδες.
          Πως και γιατι με το ζορι θα τους κανουμε τεμενος εμεις στην Αθηνα;
          Προσωπικα τυχαινει να ξερω καμια 20αρια Αλεβιτες και αυτο που ξερω ειναι πως δεν μιλανε ευκολα για τη θρησκια τους

          • αργατεία avatar
            αργατεία @ anideos 06/06/2013 01:46:41

            αγαπητέ anidee, όταν λέμε "ναοί" μην φανταστείς τζαμιά, αυτοί δεν πάνε σε τζαμιά, έχουν τους δικούς τους χώρους λατρείας, τα "σπίτια τζεμ" τα οποία στην τουρκία ειδικα δεν αναγνωρίζονται ως λατρευτικοί χώροι αλλά ως πολιτιστικά κέντρα διότι απλούστατα το καθεστώς δεν θέλει να τους αναγνωρίσει ως επίσημη θρησκεία, παρά να τους παρουσιάζει ως μια άλλη ισλαμική σέκτα. οι Αλεβίδες δεν πάνε στο τζαμί εχουν ομως χωρους λατρείας, δεν κανουν τελετές στα βουνά και στις λίμνες....δεν ειχα προθεση να σε θιξω με το παραπανω σχόλιο μου, αστειευόμενος το ειπα αλλά στον γραπτο λόγο πολλά μπορούν να παρεξηξηθουν.....επιμένω στην παραπάνω ανάρτησή μου περί Αλεβιτών στην Ελλάδα, οι γνωρίζοντες κατανοούν.

  7. ΛΕΝΑ avatar
    ΛΕΝΑ 04/06/2013 08:58:55

    Γιά άλλη μια φορά εξαιρετικός κύριε Κρανιδιώτη!Είστε ο καλύτερος λόγος για να διαβάζει κανείς ΑΝΤΙΝΕWS!

    • ελλην-1821 avatar
      ελλην-1821 @ ΛΕΝΑ 04/06/2013 18:05:08

      Σε πολλα διαφωνω. Ομως τον θεωρω πολυ εξυπνο ανθρωπο

  8. tpe avatar
    tpe 04/06/2013 09:02:55

    Εξακολουθώ να μην βλέπω πως ο Ερντογάν (ή ακόμα χειρότερα οι στρατηγοί), ΔΕΝ θα εξάγουν την κρίση. Εξαιρετική η ανάλυση του που πάει η Τουρκία (αν κι όλοι το αντιλαμβάνονται). Αλλά αυτό δεν παύει να έχει σχέση με αυτούς. Όχι με ΕΜΑΣ. Που αντί να χτίζουμε εμείς κορβέτες και φρεγάτες, το κάνουν οι Τούρκοι. Αντί να χτίζουμε εμείς ναυτικούς κινητήρες το κάνουν αυτοί. Αντί να έχουμε ΕΔΩ γραμμή παραγωγής F16 παίρνουμε τα ανταλλακτικά από τους γείτονες...

    Ξέρεις που πρέπει να τα πεις Φαήλε.

    • ψυχραιμια avatar
      ψυχραιμια @ tpe 04/06/2013 09:46:39

      Οι Τουρκοι δεν εξαγουν τις κρισεις.Μαλλον η Ελλαδα τις εξαγει.
      Το 1974 η χουντα εκανε πραξικοπημα στην Κυπρο για να ξεπερασει την κριση της απο το Πολυτεχνειο.Πιο χαρακτηριστικη περιπτωση εξαγωγης δεν υπαρχει.
      Το 1996 στα Ιμια εξηχθη η εσωτερικη κριση του ΠΑΣΟΚ μεταξυ παλαιοπαπανδρεικων και σημιτικων.

      • anonymous avatar
        anonymous @ ψυχραιμια 04/06/2013 20:18:41

        Και πήγαν οι Έλληνες ΠΑΣΟΚοι κι έκαναν κατάληψη στα Ίμια.

  9. αργατεία avatar
    αργατεία 04/06/2013 09:04:31

    χα τις προάλλες διάβασα ένα ρεπορτάζ τουρικής εφημερίδας, μια δήλωση βουλευτή του CHP που έλεγε ότι τα τελευταία χρόνια έχουν γίνει εκκαθαρίσεις αλεβιτών αξιωματικών από την τουρκική αεροπορία....μετά από λιγες ημέρες βγήκε το τουρκικό γεεθα να το διαψεύσει αλλά τώρα ποιος ξέρει τι πραγματικά έγινε....έτσι τροφή για σκέψη αυτή η πληροφορία....

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ αργατεία 04/06/2013 12:56:33

      Ο Ερντογάν έχει διώξει περί τους 200 πιλότους!

  10. kostas karakasis avatar
    kostas karakasis 04/06/2013 09:12:41

    Εξαιρετικός! Συγχαρητήρια, κύριε Κρανιδιώτη!

  11. anonymous avatar
    anonymous 04/06/2013 09:27:30

    Η Τουρκία δεν έχει κρυπτοχριστιανούς. Αν είχε με τόσους τούρκους μετανάστες θα είχαμε δει κάποιους να περιφέρονται ανά την Ευρώπη.

    Οι Αλεβίτες είναι πιο κοντά στο χριστιανισμό και κατά τον Κιτσίκη ήταν το κυρίαρχο δόγμα που άλωση την Πόλη. Μετά μπήκαμε στο σκοταδισμό.

    Η εξέγερση έχει αρκετά αίτια ίσως και λόγω του ότι η Τουρκία δεν είναι εθνικό κράτος.

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ anonymous 04/06/2013 15:07:32

      Αναλόγως που συχνάζεις και πόσο ασχολείσαι με το θέμα, το οποίο θέλει προσοχή κι όχι πολύ διαφήμιση, διότι όσοι ζουν εκεί δεν θα καλοπεράσουν....Ενημερώσου καλύτερα. Υπάρχουν. Έχω φίλους που ήρθαν από τον Πόντο στην Αθήνα και τη Θεσσαλονίκη και βαφτίστηκαν, επιστρέφοντας φανερά στην πατρώα θρησκεία.

      • Geros avatar
        Geros @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 04/06/2013 16:16:52

        Εξαιρέσεις ,των εξαιρέσεων ,ω εξαιρέσεις!
        Για κάθε Τούρκο που βαφτίζεται χριστιανός μπορώ να σας δείξω εκατό Έλληνες που γίνονται μουσουλμάνοι.
        Όποιος έχει την παραμικρή ιδέα για το πως νιώθουν οι Τούρκοι ξέρει ότι οι ελπίδες για μαζικούς εκχριστιανισμούς αφορούν την Ελεύθερη Ώρα και τις προφητείες του ... Παστίτσιου.

        • Κυθήριος avatar
          Κυθήριος @ Geros 04/06/2013 23:48:42

          Λίγοι εἶναι οἱ Τούρκοι πού βαπτίζονται χριστιανοί.
          Ὅταν λέμε ''κρυπτοχριστιανοί'' δέν ἀναφερόμαστε σ' αὐτούς,ἀλλά σέ τούρκους ὑπηκόους πού ἔχουν ἑλληνικές καί χριστιανικές ρίζες ἀπό τούς προγόνους τους,ἀπό τίς ὁποίες δέν ἔχουν ἀποκοπεῖ ποτέ.

          • anonymous avatar
            anonymous @ Κυθήριος 05/06/2013 00:19:51

            Πλήρως αποκομμένοι είναι. Ακόμη κι αυτοί που μιλούν ποντιακά.

          • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
            Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ Κυθήριος 05/06/2013 01:20:48

            Υπάρχουν πάρα πολλοί από αυτούς που περιγράφεις με επίγνωση καταγωγής και απροσδιόριστη θρησκευτική και εθνική ταυτότητα.
            Ο αείμνηστος φίλος μου Νεοκλής Σαρρής ήταν πιο αξιόπιστη πηγή από τους διάφορους σκιντζήδες του διαδικτύου που έχουν άποψη για όλα και όλους.

        • ΜΑΝΩΛΗΣ Μ avatar
          ΜΑΝΩΛΗΣ Μ @ Geros 05/06/2013 00:44:45

          Λες ψέματα ότι μπορεί να δείξεις εκατό Έλληνες που γίνονται μουσουλμάνοι. Ανοησίες

          • Geros avatar
            Geros @ ΜΑΝΩΛΗΣ Μ 05/06/2013 01:46:03

            http://www.youtube.com/watch?v=BwSQyhsp-Ks

          • αργατεία avatar
            αργατεία @ Geros 05/06/2013 13:30:22

            γέρο είδα το βίντεο που ανάρτησες εδώ, τι λουκούμια είναι αυτά τα παληκάρια? πλάκα κάνουν? πράκτορες είναι? πράγματι λένε την αλήθεια? πολύ πλάκα είχε πάντως, όποιος ξέρει τίποτα για τους "Έλληνες που γίνονται μουσουλμάνοι" ας μας πει, εμένα για ψυχολογική επιχείρηση μου φαίνεται....

          • Κυθήριος avatar
            Κυθήριος @ ΜΑΝΩΛΗΣ Μ 05/06/2013 08:47:00

            http://adontes.blogspot.gr/2013/05/city-mall-2011.html

        • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
          Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ Geros 05/06/2013 01:18:23

          Τα περί μαζικών εκχριστιανισμών τα κατέβασε η γκλάβα σου, όπως και τον ...Παΐσιο. Να σχολιάζεις αυτά που γράφω κι όχι ότι σου καπνίσει.

          • Αθώρ avatar
            Αθώρ @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 05/06/2013 08:27:35

            Ο ....Γέρος και άλλα παραμύθια. Πάντα εικονογραφημένα.

      • yiannos avatar
        yiannos @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 04/06/2013 16:42:20

        Είναι εκπληκτικό αυτό το παραμύθι περί "Κρυπτοχριαστιανών". Οι εξωγήινοι έχουν καλύτερες πιθανότητες να εμφανιστούν από όσες έχουν "αυτοί".

        Ακόμη όμως κι αν υπήρχαν σε αριθμούς που ο κ. Κρανιδιώτης θα θεωρούσε ως σημαντικούς, από πότε η θρησκευτική ιδιότητα αποτελεί λόγο συμμαχίας μεταξύ κρατών ή άλλων οντοτήτων?

        Επειδή κύριε Κρανιδιώτη είμαι και Κύπριος, επισημαίνω το εξής: από την στιγμή που η Ελλάδα αδυνατεί να συμμαχήσει με τον εαυτό της για να υπερασπιστεί και να διεκδικήσει τα αυτονόητα (Κύπρος από τον Βενιζέλο έως σήμερα), σε ποια βάση στηρίζετε τις θεωρίες περί συμμαχιών με Κούρδους, Κρυπτοχριστιανούς ή οποιουσδήποτε άλλους?

        • anonymous avatar
          anonymous @ yiannos 04/06/2013 18:39:27

          Το πρόβλημα της Κύπρου είναι οι ΑΚΕΛικοί οι οποίοι θεωρούν ότι δεν είναι Έλληνες. Και δυστυχώς το ποσοστό τους είναι μεγάλο ...

      • αργατεία avatar
        αργατεία @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 05/06/2013 00:42:41

        κ.Κρανιδιώτη δυστυχώς υπάρχουν μερικοί εν Ελλάδι που ασχολούνται με αυτά τα φαινόμενα περισσότερα "επαγγελματικά" και που τους αρέσει πολύ η διαφήμιση δυστυχώς, πιστεύουν ότι εκτελούν πατριωτικό καθήκον αλλά ο εγωκεντρισμός, αρχηγισμός και η αγάπη του για προσωπική προβολή τους καθιστά επικίνδυνους. Η πολύ διαφήμιση και δημόσια συζήτηση σε αυτά τα θέματα βλάπτει. Διαφωνώ επίσης με την διαρκή δημόσια αναφορά σε κρυπροχριστιανούς και συμμαχίες. Δεν μάθαμε ακόμα να κάνουμε επικοινωνιακή πολιτική να πάρει η ευχή. Δεν νομίζω ότι είναι έξυπνο να αναλύσεις συνεχώς την στρατηγική σου δημόσια, και πολλά είπαμε....αυτά που πρέπει να βγαίνουν δημόσια, κατά την γνώμη μου, πρέπει να στοχεύουν στην διαμόρφωση της κοινής γνώμης και σε τίποτα άλλο, αν με εννοείτε. Δυστυχώς οι φιγουρατζίδες και οι ξερόλες στην Ελλάδα και στα μπλοκς είναι αρκετοί. Διαβάζω τι γράφουν και απορώ μερικές φορές....πολύ κρίμα. Επαγγελματισμός χρειάζεται, όχι δημόσιες φανφάρες για το θεαθήναι και την προσωπική προβολή, μετριοπάθεια και λογική εκτίμηση καταστάσεων, γνώση, γνώση, γνώση!

        • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
          Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ αργατεία 05/06/2013 01:22:22

          Διάβασε ξανά το κείμενο μου. Καμμία φανφάρα, μόνο κοφτή αναφορά λόγω του αληθούς. Ως συνήθως διάφοροι σχολιάζουν αυτά που θέλουν κι όχι αυτά που γράφω.

          • αργατεία avatar
            αργατεία @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 05/06/2013 01:33:50

            μα λάθος καταλάβατε κ.Κρανιδιώτη, το "φανφάρα" και ξερολισμός δεν πήγαινε σε εσάς αλλά ήταν ένας γενικός σχολιασμός/διαπίστωση για σχολιαστές του διαδικτύου, κακώς το ερμηνεύσατε ως κριτική προς το προσωπό σας.

          • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
            Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ αργατεία 06/06/2013 23:14:19

            Γράψε λάθος.

      • Ιωάννης Ζέρβας avatar
        Ιωάννης Ζέρβας @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 05/06/2013 02:08:14

        Εδώ βαφτίστηκαν στην Γερμανία ακόμα. ’λλη δεν το δείχνουν επίσημα, αν τους ρωτήσεις για την καταγωγή τους πολλές φορες σου λένε πως έχουν Έλληνες Παππούδες, Γιαγιάδες. Απλά φοβόνται και είναι προσεχτική να το δείξουν...

    • ΚΥΘΗΡΙΟΣ avatar
      ΚΥΘΗΡΙΟΣ @ anonymous 04/06/2013 15:11:24

      Δέν ἔχεις δίκιο γιά τούς κρυπτοχριστιανούς,ὑπάρχουν καί μάλιστα πολλοί!

    • Ιωάννης Ζέρβας avatar
      Ιωάννης Ζέρβας @ anonymous 05/06/2013 02:05:17

      Πρέπει να το παρακολούθησης καλύτερα. Οποιος πήγε Πόντο ξέρει πως υπάρχουν πολλή Κρυπτοχριστιανοί.
      Πολύ Τούρκοι ξέρουν από που κατάγονται (η λίγο μορφωμένοι τουλάχιστον) και έχουν και ανάλογα με την εθνικότητα τους αρκετές έχθρες κατά άλλους Τούρκους.

      • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
        Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ Ιωάννης Ζέρβας 06/06/2013 23:13:57

        Έτσι.

  12. Διηνεκης avatar
    Διηνεκης 04/06/2013 09:33:21

    Καλημέρα φαηλο εξαιρετική ανάλυση,όταν οι άνθρωποι κάνουν σχέδια οι θεοί γελάνε Μαζί τους για να θυμηθούμε κ´ τους προγόνους μας,σεμνά κ´ ταπεινά

  13. Grigoris avatar
    Grigoris 04/06/2013 09:36:41

    Αγαπητέ Φαήλο, πάλι βάζεις τα πράγματα στη θέση τους. Όπως σωστά επισημαίνεις πρέπει να αντιστρέψουμε το κλίμα στις Ένοπλες Δυνάμεις (ΕΔ) και μάλιστα χθες. Άρα δέχεσαι ότι το ηθικό, ο κυριότερος παράγων ισχυρών ΕΔ, έχει τρωθεί ενδεχομένως ανεπανόρθωτα. Οι αιτίες πάμπολλες. Ας αναφέρουμε μερικές. Σε ποιον άλλο κλάδο έχουν επιβληθεί μισθολογικές μειώσεις μέχρι και άνω του 60%, σύμφωνα και με προχθεσινή δήλωση - παραδοχή του ίδιου πρωθυπουργού, προς τον Α/ΓΕΕΘΑ; Να θυμίσω ότι πριν μερικές δεκαετίες ο μισθός του Α/ΓΕΕΘΑ ήταν συνδεδεμένος με το μισθό του Προέδρου του Αρείου Πάγου και αναλογικά των υπολοίπων στελεχών των ΕΔ με τους εν αντιστοιχία βαθμούς του Δικαστικού Σώματος; Αυτό βέβαια καταργήθηκε επί αλήστου μνήμης Α. Παπανδρέου στα πλαίσια της αντιμιλιταριστικής νοοτροπίας της περίφημης αλλαγής που έφερε το ΄80, σε συνδυασμό με την άκρατη κομματικοποίηση και τη διαφθορά. Αλλά ας έλθομε στο σήμερα. Θα μου πείτε άρα το θέμα είναι το μισθολογικό; Σαφώς όχι. Το θέμα είναι η απαξίωση, κάτι που δεν ανέχεται ο Στρατιωτικός. Και η απαξίωση έρχεται όταν ο μισθός του Αρχηγού των Ενόπλων Δυνάμεων είναι μικρότερος ή ισοδύναμος του μισθού μιας καθαρίστριας στη Βουλή. Όταν ο μισθός ενός Υπολοχαγού στον Έβρο ή ενός πιλότου F-16 είναι μικρότερος ενός κλητήρα σε ΔΕΚΟ. Όταν η σύνταξη ενός παλαίμαχου απόστρατου με 35 πραγματικά χρόνια υπηρεσίας, είναι μικρότερη ενός συνταξιούχου ΟΤΕ ή ΔΕΗ με απολυτήριο Γυμνασίου ούτε καν Λυκείου και ως αποκορύφωμα όταν τίθεται το θέμα με πρωτοφανείς για Στρατιωτικούς παρεμβάσεις και διαδηλώσεις ανά την Ελλάδα, ο κ. Σταϊκούρας να δηλώνει ότι δεν προκύπτει θετική αντιμετώπιση από προφανώς ενδελεχή εξέταση του μισθολογικού θέματος!! Αλλά προφανώς ο κ Σταϊκούρας δεν κλήθηκε ποτέ να υπηρετήσει στον Έβρο με 700 ευρώ, ούτε να αντιμετωπίσει τις κακουχίες και τις δυσκολίες της ζωής των Στρατιωτικών και των οικογενειών τους. Σε όλα αυτά προσθέστε τις πρωτοφανείς μειώσεις στα λειτουργικά έξοδα των Μονάδων, όπως και τις πρωτοφανείς επισημάνσεις από ηγετικά στελέχη των ΕΔ για υποβάθμιση παραγόντων που επηρεάζουν άμεσα τη μαχητική ικανότητα, τη στιγμή που η Τουρκία μεθοδεύει εξοπλιστικά προγράμματα αξίας πολλών δισ δολλαρίων. Σε πολύ σύντομο χρονικό διάστημα στο Αιγαίο οι πιλότοι μας θα έχουν να αντιμετωπίσουν τα Τουρκικά F-35, από τα πλέον σύγχρονα παγκοσμίως αεροσκάφη και εμείς εγκαταλείπουμε κάθε ιδέα εκσυγχρονισμού, αν λάβουμε υπόψη μας την προχθεσινή συνεδρίαση του ΚΥΣΕΑ, που συνεδρίασε για να αποφασίσει την αγορά...ανταλλακτικών για αεροσκάφη παλαιού τύπου. Σημειώστε ότι η Αεροπορία μας ποιοτικά τη δεκαετία του ΄70 & '80 ήταν σε πολύ ανώτερο επίπεδο από την Τουρκική. Αλλά δυστυχώς μεσολάβησαν οι περίφημες ''αγορές του αιώνα'', με τις πλέον ανορθολογικές επιλογές, με κατασπατάληση δημοσίου χρήματος προς τέρψιν και ικανοποίηση μιζαδόρικων απαιτήσεων γνωστών και μη εξαιρετέων παραγόντων του κατ΄εξοχήν διεφθαρμένου πολιτικού μας συστήματος. Μετά απ΄όλα αυτά πέστε μας αγαπητέ Φαήλο, πως θα αντιστρέψουμε το κλίμα στις Ένοπλες Δυνάμεις και μάλιστα χθες. Το ηθικό έχει τρωθεί και αυτό δεν επανέρχεται εύκολα, αν δεν γίνει κάτι συνταρακτικό και άμεσο. Ελπίζω και εύχομαι να μην χρειασθεί ''νεκροψία'' για να αποδειχθούν τα ανωτέρω. Οι συνέπειες θα είναι δυσβάσταχτες.

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ Grigoris 05/06/2013 01:23:49

      Τα έχω γράψει και φωνάξει κατ' επανάληψη και συνεχίζω!

  14. Tonia G. avatar
    Tonia G. 04/06/2013 09:49:01

    Ωραία η ανάλυση σου Φαήλο.
    Ωστόσο, η όποια κατάσταση στην Τουρκία ΠΑΝΤΑ θα μας επηρεάζει αρνητικά ΟΣΟ εμείς δεν ξέρουμε Τι είμαστε, Ποιων προγόνων τέκνα είμαστε, Από Που ερχόμαστε, Τι θέλουμε και Που πηγαίνουμε.
    Αγαπητέ φίλε, θα συμφωνείς ότι η "Τουρκία" είναι ένα οικοδόμημα ηλικίας μόλις 83 ετών. Ακόμη ούτε καν έχει "δέσει"...
    Φυσώντας τη "κάποιοι", εύκολα θα τη ρίξουν...
    Το Θέμα είναι ότι και να γίνει αυτό, ΕΜΕΙΣ που έχουμε ΙΣΤΟΡΙΚΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ στη Μικρά Ασία, πάλι απροετοίμαστοι είμαστε. Και θα είμαστε όσο υπάρχουν πολιτικές δυνάμεις άνω του 20% που υποστηρίζουν Αντεθνικές πολιτικές.
    Συγγνώμη αλλά η αλήθεια είναι πικρή, ειδικά για όσους από μας κατάγονται από τις αλύτρωτες Πατρίδες.

  15. Καβαλιώτης avatar
    Καβαλιώτης 04/06/2013 09:53:54

    "Ένα "μη έθνος" οικοδομημένο πάνω στο πλιάτσικο και την Γενοκτονία ...".
    Γράψτε όσο προλαβαίνετε κ. Κρανιδιώτη, εν όψει "αντιρατσιστικού".
    Προλαβαίνω κι εγώ να συμφωνήσω ...

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ Καβαλιώτης 05/06/2013 01:25:33

      Μπα, μην φοβάσαι.

  16. ballomatou avatar
    ballomatou 04/06/2013 10:07:33

    Φαηλο, ξερεις γιατι πηγε ο Σουλτανος στο Μαροκο ενω καιγεται η χωρα του? Το γεγονος οτι την μολις την προηγουμενη Παρασκευη αναχωρησε για τον ιδιο προορισμο ο Βασιλιας της Σαουδικης Αραβιας αραγε σημαινει κατι?

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ ballomatou 05/06/2013 01:26:42

      Θα συζητήσουν την νίλα που έχουν πάθει οι κατσαπλιάδες τους στην Συρία.

  17. ΣΤΕΛΙΟΣ avatar
    ΣΤΕΛΙΟΣ 04/06/2013 10:23:26

    Ο Αλλάχ να έχει καλά τον Ταγίπ Ερντογάν , είναι ότι καλύτερο θα μπορούσε να συμβεί για Ελλάδα:

    Ναι , η Τουρκία έχει γνωρίσει πρωτοφανή οικονομική ανάπτυξη- που ανατρέπει την ισορροπία με την Ελλάδα- , αλλά αυτή θα συνέβαινε και χωρίς τον Ερντογάν, λόγω της φούσκας που περιγράφει ο Φαήλος. Και βέβαια, αυτά θα πάνε περίπατο όταν σκάσει η φούσκα.

    Από κεί και πέρα όμως , ο Ταγίπ πρόσφερε σ’εμάς τους…φίλους της Τουρκίας ένα σωρό ανέλπιστα καλούδια:

    - Διέλυσε τον Κεμαλισμό και το Κεμαλικό κατεστημένο. Να θυμηθούμε πως , από το 1922 μέχρι τα Ιμνια, όλες οι κρίσεις και όλα τα προβλήματα που είχαμε με την Τουρκία συνέβησαν επι Κεμαλικών.

    - Σαν συνέπεια ,η Τουρκία έπαψε να είναι μια "under cover" δικτατορία και αστυνομικό κράτος, και έγινε Δημοκρατία! Όμως, λόγω των εσωτερικών της προβλημάτων (Κουρδικό και όχι μόνο), η Τουρκία, σαν δημοκρατία, είναι καταδικασμένη να οδηγηθεί σε διάλυση!

    - Διέλυσε τις Τουρκικές Ε.Δ ,και την ειδική σχέση αγάπης που υπήρχε ανάμεσα στα "μεχμετζίκ" και τον λαό.

    - Έφερε σε στρατηγική αντιπαράθεση την Τουρκία με τη Δύση , και προπαντός με τις ΗΠΑ και το Ισραήλ. (άσχετα από τις περιστασιακές "αγάπες" της Ουάσιγκτον λόγω Συρίας, το Ισραήλ ξέρει πως όταν το ισλαμικό τζίνι βγει από το λυχνάρι ,δεν το ξαναμαζεύεις με τίποτα).

    Στην ουσία, ξαναπήγε την Τουρκία εκεί που ανήκει , πίσω στην Ασία, και έκανε πάλι τα ανατολικά σύνορα της Ελλάδας σύνορα του «πολιτισμένου κόσμου».

    Και το ωραιότερο , όλα αυτά είναι μη αναστρέψιμα. Ο Στρατός , που το 1997 ανέτρεψε τον Ερμπακάν , σήμερα έχει αποδυναμωθεί πολιτικά ,και σε επίπεδο κατώτερων στελεχών κυρίως έχει αλωθεί από τους Ισλαμιστές.

    Οι Ισλαμιστές δεν είναι ούτε Μεντερές ουτε Ντεμιρέλ . Κάθε προσπάθεια πραξικοπήματος σήμερα θα οδηγούσε σε αιματοχυσία και σε εγκαθίδρυση Θεοκρατικής δικτατορίας. Αυτά τέλειωσαν.

    Και όσο για το σενάριο να παραδώσουν ειρηνικά την εξουσία μετά από εκλογική ήττα (πολύ αμφίβολή ούτως ή άλλως) , ε ,όσο παρέδωσε ποτέ «δημοκρατικά» κομουνιστικό κόμμα την εξουσία ,αφού την κέρδισε, από το 1945 και μετά, άλλο τόσο την έχουν παραδώσει και Ισλαμιστές!

    • αργατεία avatar
      αργατεία @ ΣΤΕΛΙΟΣ 04/06/2013 10:58:24

      η αλήθεια είναι ότι περιόρισε τον μιλιταριστικό δημόσιο λόγο σε σχέση με το παρελθόν, για τα άλλα που αναφέρεις φιλε μου Στέλιο δεν είμαι καθόλου βέβαιος....

    • ελλην-1821 avatar
      ελλην-1821 @ ΣΤΕΛΙΟΣ 04/06/2013 18:11:36

      νομιζβ οτι με Ερντογαν οι ισραηλιτες δειχνουν φιλια περιστασιακη . Με κεμαλιστες οι ισραηλ. θα μας πανε στο πυρ το εξωτερο.

    • Επισκέπτης avatar
      Επισκέπτης @ ΣΤΕΛΙΟΣ 04/06/2013 18:40:46

      Έχω την εντύπωση ότι η Τουρκία, είτε κεμαλική, είτε ισλαμική, θα παραμείνει για την Ελλάδα... Τουρκία. Το βλέπετε, άλλωστε, ότι δεν έχει αλλάξει τίποτε στην επιθετικότητά της και μάλιστα έχει επιταθεί ο επεκτατισμός της εις βάρος της χώρας μας και όχι μόνο. Και είναι φυσικό αυτό, αφού στράφηκε στην νεκρανάσταση της Οθωμανικής Αυτοκρατορίας με όχημα το Ισλάμ.

      Το κεμαλικό κράτος, εξ ορισμού δεν έχει επεκτατικές βλέψεις. Επικεντρώνεται στην εσωτερική, εθνική σταθερότητα. Γι αυτό έδιωξαν και τους Έλληνες από την Πόλη, Ίμβρο, Τένεδο.

      "μια “under cover” δικτατορία και αστυνομικό κράτος, και έγινε Δημοκρατία!"

      Έλεος, το πιστεύετε αυτό; Απλώς αλλάζει μορφή η δικτατορία. Δέστε το παράδειγμα του Ιράν, πριν και μετά το '79. Και μάλιστα το ισλαμικό κράτος είναι χειρότερο από μία στρατιωτική δικτατορία, διότι είναι κράτος ολοκληρωτικό. Δείτε τι πάει να εφαρμόσει ο Ερντογάν.

      " Κάθε προσπάθεια πραξικοπήματος σήμερα θα οδηγούσε σε αιματοχυσία και σε εγκαθίδρυση Θεοκρατικής δικτατορίας. Αυτά τέλειωσαν. "

      Mα την θεοκρατική δικτατορία πάει να φέρει ο Ερντογάν. Απλώς, σε άλλες εποχές, θα τον είχε ανατρέψει ο στρατός, με την κατηγορία ότι πάει να καταλύσει το κεμαλικό, κοσμικό κράτος.

  18. Ρηνα avatar
    Ρηνα 04/06/2013 10:43:31

    Φαηλε εξαιρετικη αναλυση και οντως πολυ ενημερωτικη!!!
    Ο επιτυχης χαρακτηρισμος των Τουρκων ως "μη εθνος" που στηριχτηκε σε πλιατσικα και γενοκτονιες συμπιπτει με τις ρησεις του γεροντα Παϊσιου που εχει πει οτι ειναι "εθνος που δεν προηλθε εξ ευλογιας γι αυτο και θα καταστραφει".
    Η συγκεκριμενη δε εκφραση που χρησιμοποιουσε συχνα για τους Τουρκους ειναι: "αυτοι εχουν τα κολλυβα στο ζωναρι τους"......[Μικρασιατικη ορολογια για καποιον που δεν εχει χρονο πολυ].

    • Νεράκι avatar
      Νεράκι @ Ρηνα 04/06/2013 12:05:52

      @με τις ρησεις του γεροντα Παϊσιου που εχει πει οτι ειναι “εθνος που δεν προηλθε εξ ευλογιας γι αυτο και θα καταστραφει”.

      Συγγνώμην, αλλάαααα, ο Γέροντας ήταν πολύ έξυπνος και ταπεινός άνθρωπος για να λέει τέτοιες λαλακίες που αναμασούν όσοι τον έχουν μόνον ακουστά, ή προπαγανδίζουν την ιδεολογική πραμάτεια τους εξ ονόματός του.

      ΓΙΑΤΙ δεν τα έλεγαν αυτά, όσο ήταν ζωντανός;

      • Ρηνα avatar
        Ρηνα @ Νεράκι 04/06/2013 14:38:24

        Γιατι τους το απαγορευε ο ιδιος να τον διαφημιζουν....
        Συνηθως μετα θανατον γινονται γνωστες οι ρησεις αυτες και δεν εχω κανεναν λογο να τις αμφισβητησω απο ενα σοβαρο μοναστηρι που τον εζησε. Οσο για μενα που οταν τον πρωτογνωρισα με αφησε αφωνη με τις λεπτομερειες και τα ονοματα που μου ανεφερε για την οικογενεια μου, επισης δεν εχω λογο να τον αμφισβητησω.
        Πολλα "ταγκαλακια" σας ενοχλουν!

      • ήγγικεν avatar
        ήγγικεν @ Νεράκι 04/06/2013 17:10:18

        Από ιδιόχειρη επιστολή του π. Παϊσίου (10/1974)
        *«Αγαπητέ μου αδελφέ Ιωάννη, Εύχομαι ο Θεός να δώση γρήγορα να έλθη η χάση του τουρκικού φεγγαργιού. Αμήν. Του Αγίου Δημητρίου κλείνω δύο χρόνια που προσευχήθηκα στην Αγιά Σοφιά μας, και είπα τα παράπονα μου στον Καλόν Θεόν. Με κατάλαβε ο Τούρκος φύλακας πού προσευχὀμουν και με έδιωχνε έξω… Πιστεύω δεν θα την αφήση την Αγία Σοφιά μας στα χέρια των βρώμικων Τούρκων. Είναι ένας Λαός σαν τους γύφτους βρώμικος και φοβιτσιάρικος. Τώρα δεν έχουν ιδανικά, διότι πριν πιστεύανε στον Μωάμεθ, αργότερα στον Κεμάλ. Τώρα ούτε στον Μωάμεθ πιστεύουν (γιατί μορφώθηκαν κάπως, και είδαν ότι ήτο ένας αγύρτης ο Μωάμεθ), ούτε και στον Κεμάλ πιστεύουν, αλλά στην σαρκολατρία. Ενώ εμείς πιστεύουμε στον Χριστό, ο οποίος έχει συνέχεια την Θεϊκή Του Αξία. Και ο Ελληνικός Λαός έχει πάντα ιδανικά. Και τον Χριστό και την Παναγία μαζί του. Με αγάπη Χριστού, Μοναχός Παΐσιος».*

  19. panos avatar
    panos 04/06/2013 10:55:58

    Μην ειστε σιγουροι οτι συμφερει την Ελλαδα μια ΗΤΤΑ ΕΡΝΤΟΓΑΝ. Αν αναλαβουν οι ΚΕΜΑΛΙΣΤΕΣ ουε και αλλοιμονο.........Πιστευω οτι ετοιμαζονται πολλα με ΣΥΡΙΑ-ΙΡΑΝ.

  20. nikos avatar
    nikos 04/06/2013 11:01:02

    Όσο πιό ψηλά ανεβαίνει η μαϊμού τόσο πιό πολύ φαίνεται ο κώλος της.

  21. ΒΙΣ avatar
    ΒΙΣ 04/06/2013 11:10:31

    Ο Σελίμ δεν ήταν μόνο ο σφαγέας των Αλεβιτών, αλλά και ο απηνής διώκτης των χριστιανών. Αρχικά θέλησε να εξισλαμίσει όλους τους χριστιανούς με το ζόρι και να μετατρέψει όλες τις εκκλησίες σε τζαμιά και μόνο με την πονηριά των αξιωματούχων του Πατριαρχείου και με δωροδοκίες άλλαξε γνώμη (επιστρατεύθηκε γι' αυτό μέχρι και ο ανώτατος θρησκευτικός αρχηγός της Αυτοκρατορίας, ο σεϊχουλισλάμης).
    Οδήγησαν ενώπιόν του σιδηροδέσμιο τον μελλοντικό οσιομάρτυρα Ιάκωβο, όταν ο Σελίμ στρατοπέδευε στην Αδριανούπολη. Του είχαν πει ότι ο γέροντας μοναχός είχε χάρισμα προορατικό και τον ρώτησε αν θα καταλάβει τη Ρόδο (ετοιμαζόταν να εκστρατεύσει εναντίον του νησιού των Ιπποτών). Ο γέροντας του είπε ότι όχι μόνο δεν θα την καταλάβει, αλλά ούτε καν στο νησί δεν θα πατήσει το πόδι του, γιατί θα πεθάνει. Ο Σουλτάνος εξαγριώθηκε και διέταξε τον βασανισμό και την αποκεφάλισή του. Μετά από λίγο καιρό αποβίωσε ξαφνικά, πριν ξεκινήσει για τη Ρόδο...

    • αργατεία avatar
      αργατεία @ ΒΙΣ 04/06/2013 13:57:07

      ΒΙΣ ρίξε μια ματιά τι είπε ο κ.Αντώνης Λιάκος σήμερα στο tvxs για τα θέματα της γενοκτονίας και αν δεν πάθεις εγκεφαλικό έλα να μου το πείς....ανάμεσα στα ωραία που λέει είναι πως μετά την επανάσταση εκδιώχθηκαν μουσουλμάνοι και εβραιοι και αυτο ειναι εθνοκάθαρση κλπ κλπ τα σκέφτομαι και συγχίζομαι, πρόκειται για φιλοκεμαλιστή φασίζοντα με προσωπείο αριστερού! δεν κατάλαβε πως άλλο Δράμαλης άλλο Κολοκοτρλωνης, έσω και αν και οι δυο χρησιμοποίησαν βία....για πολύ διαφοερικούς λόγους.

      • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
        Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ αργατεία 05/06/2013 01:29:28

        Κι αυτόν τον μισθοδοτεί το Έθνος, ωρέ!

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ ΒΙΣ 05/06/2013 01:28:55

      Σωστός κι ενημερωμένος!

  22. aris. aold avatar
    aris. aold 04/06/2013 11:11:57

    Η Ελλάδα μου θυμίζει την ιστορία της αλεπού που περιμενε να πεσουν τα αχαμνά του λύκου για να τα φάει και στο τέλος ψόφησε από την πείνα.

    Η Τουρκία περιμενουμε να διαλυθεί από αλεβιτες κρυπτοχριστιανους κούρδους αλλά ζει και βασιλεύει και τα πολεμικά της είναι έτοιμα να αραξουν στον φλοίσβο.

    Καταρχήν η οικονομική αναπτυξη της Τουρκίας είναι πραγματική και θα διατηρηθεί.

    Οι ιδιωτικές επενδύσεις είναι κύρια από Γερμανία Γαλλία ρωσσία και ειδικα στον βιομηχανικό τομέα παραγωγής πρώτων υλων η ποιότητα των προϊόντων της είναι πολύ καλή.

    Η αναπτυξη της στηρίζεται στα χαμηλά μεροκαμματα, στην γεωγραφική της θεση, και στο δικό της νόμισμα που κάνει τα προιοντα της ιδιαιτερα ανταγωνιστικά

    Παράλληλα το κράτος λειτουργεί στην Τουρκία και οι επενδύσεις υλοποιούνται εντός έξι μηνών οταν στην Ελλάδα απαιτούνται πάνω από δυο χρόνια.

    Αυτήν την στιγμη έχουν μια από τις μεγαλύτερες κατασκευαστικές βιομηχανιες και σαρώνουν τα εργα στην βόρεια αφρικη στις χώρες του κόλπου και επεκτείνονται με ταχύτητα στην Ασία.

    Να βλέπουμε την αλήθεια η Τουρκία σε σχέση με εμάς είναι ήδη πολύ μπροστά.

    Οποίος δεν το πιστεύει ας πάει σε μια οποιαδήποτε έκθεση στην πόλη για να δει το μεγεθος την ακμή και την ευρωστία των τουρκικών εταιρειών.

    Πολιτικά ο Ερντογάν είναι τυχερός γιατί ετυχε σε αυτόν να διαχειρισθεί την αναμενόμενη άνοδο της τουρκικής οίκονομιας.

    Παράλληλα είναι και ηγέτης γιατί βάζει υψηλούς στοχους και προσπαθεί να τους πετύχει.

    Τι προτιμάμε αυτόν που βάζει υψηλούς στοχους άσχετα αν καμία φορα γίνεται γραφικός η αυτον που εφαρμοζει το σκονακι που του δίνουν οι ισχυροί.

    Οι διαδηλώσεις για μια πόλη 20 εκαττομμυριων είναι πολύ μικρές και περισσότερο είχαν απήχηση στο εξωτερικο στους αντιπάλους του ερντογανπαρα στο εσωτερικό.

    Αντί να είμαστε της λογικής πέσε πίτα να σε φάω μπορεί να μας πει κανείς το σχέδιο της ελληνικης κυβέρνησης για να σταματήσει το κουρελιασμα της εθνικης αξιοπρέπειας μέσα από τις βόλτες των τουρκικών πολεμικών.

  23. PA avatar
    PA 04/06/2013 11:20:06

    Αγαπητέ Φαήλε, η ανάλυσή σου νομίζω θέτει τα πράγματα στη σωστή τους βάση. Διότι έχουν ακουστεί αυτές τις μέρες διάφορα ευτράπελα, όπως π.χ. η άποψη (υποστηριζόμενη εξ όσων γνωρίζω από "διανοουμένους" του εσμού Ρεπούση) ότι μας βολεύει καλύτερα ο μεταρρυθμιστής Ερτογάν διότι αν ανατραπεί θα επανέλθουν τα φιλοπόλεμα κεμαλικά γεράκια κτλ..Λες κι ο ιδεολογικός μέντορας του Ερτογάν, ο πολύς Νταβούτογλου, είναι ειρηνιστής ή λες και έχει επί Ερτογάν σταματήσει να εξοπλίζεται με ασύλληπτους ρυθμούς η Τουρκία (η οποία πρόσφατα πραγματοποίησε και ευρείας κλίμακας αποβατική άσκηση στο Αιγαίο...). Αλλά με τέτοιους "διανοούμενους" δεν είναι να απορεί κανείς για την κατάντια μας...
    Εν κατακλείδι θα σταθώ στο πολύ εύστοχο σχόλιό σου, ότι : "Οι Τούρκοι είναι «σιγουρατζήδες». Αν δεν είσαι πισθάγκωνα δεμένος και να σε κρατούν Άγγλοι κι Αμερικανοί και με ηλίθια ηγεσία, δεν τολμούν". Και επισημαίνω: Ας αποδείξει επιτέλους η ηγεσία μας ότι δεν είναι ηλίθια....διότι άλλους περιορισμούς σε αυτή τη φάση δεν βλέπω (αντιθέτως βλέπω ευκαιρίες, όπως π.χ. η στρατιωτική συνεργασία με το Ισραήλ).

  24. Uncle Stgm avatar
    Uncle Stgm 04/06/2013 11:48:12

    Ένα πουλάκι μου είπε ότι ο αθεόφοβος πήγε να πειράξει
    Ακακίες Κωνσταντινουπόλεως, για τους βιολόγους Albizia julibrissin
    (Γκιουλμπρισίν σημαίνει στα Τουρκικά «Ροδομέταξος», από το χρώμα και την υφή του άνθους. Τα δέντρα αυτά τα λατρεύουν στην Πόλη. Φετίχ.
    Έτσι ξεκίνησε η ιστορία, από κάτι λίγους Πολίτες γκάγκαρους που αισθάνθηκαν να τους πατούν στον κάλο: Σαν να έριχναν δηλητήριο στις κουκουβάγιες στην Αθήνα.
    Μετά ανέβηκε στο τρένο των διαδηλώσεων κόσμος και κόσμος: Από Αλεβίτες, φίλους του κρασιού, μεσοαστούς νοικοκυραίους και φρικιά μέχρι το παράξενον αυτό ακραίον είδος των "Κεμαλικών ευρωλιγούρηδων" - και τον "Σουλειμάν τον Μεγαλοπρεπή" με τη γυναίκα του.
    Μη ξεχνάμε ότι μερικές μέρες πρίν έγινε η διαμαρτυρία με ...φιλιά στο μετρό της Άγκυρα;...

  25. MAYRO XABIARI avatar
    MAYRO XABIARI 04/06/2013 12:14:46

    Δεν έχω ιδιαίτερες γνώσεις για το θέμα, όπως όλοι εκφράζω προσωπικές απόψεις και ίσως πέφτω έξω. Η δική μου αίσθηση είναι ότι όλες οι αναλύσεις που εμφανίζονται στη χώρα μας για την Τουρκία είναι επιφανειακές και επηρεασμένες από δικούς μας μύθους. Χρόνια ολόκληρα ακούω για τους κρυπτοχριστιανούς, για τους Κούρδους, για τις βαθιές διαιρέσεις, όμως έχω την εντύπωση ότι απλά ξύνουμε την επιφάνεια, επιβεβαιώνοντας δικά μας στερεότυπα και μύθους. Μάλλον τα πράγματα είναι πιο πολύπλοκα και είναι λυπηρό αν το ελληνικό κράτος δεν έχει ανθρώπους εξειδικευμένους στα τουρκικά θέματα, με βαθιά γνώση της γειτονικής χώρας. Η γνώση του αντιπάλου (και μάλιστα γείτονα) είναι ουσιώδης στη διεθνή σκακιέρα.
    Το τελικό συμπέρασμα όπως και νάχει με βρίσκει σύμφωνο, με την έννοια ότι αν θες ειρήνη, να ετοιμάζεσαι για πόλεμο. Με σωστό και έξυπνο τρόπο όμως, επαγγελματικά και αθόρυβα, κι όχι με κορώνες και εθνικιστικές πλειοδοσίες. Και να μην ξεχνάμε ότι ισχυρή χώρα σημαίνει ισχυρή οικονομία. Σημαίνει απόρριψη λαικίστικων επιλογών, αναγνώριση και διόρθωση του προβλήματος της στρεβλής οικονομίας και του αντιπαραγωγικού δημοσίου, χωρίς δαιμονοποιήσεις και μνημονιακά - αντιμνημονιακά δίπολα. Αντιμετώπιση του τρίτου μεγάλου προβλήματος (με την οικονομία και τη δομή του κράτους τα άλλα δύο) που είναι η λαθρομετανάστευση. Και προσοχή στην Παιδεία επιτέλους.

    • αργατεία avatar
      αργατεία @ MAYRO XABIARI 04/06/2013 12:24:01

      μαύρο χαβιαρι εν πολλοίς έχεις δίκιο δυστυχώς.....

    • Περικλής avatar
      Περικλής @ MAYRO XABIARI 04/06/2013 18:47:39

      +1. Ακριβώς. Α-θό-ρυ-βα! Το πιο σημαντικό!

      Ευτυχώς η κυβέρνηση το χει καταλάβει φαίνεται και αν εξαιρέσουμε μερικές αναγκαίες βλακείες για ανάπτυξη + πατριωτικές/θρησκευτικές κορώνες που λέει/έλεγε για να τσιμπήσει τα κορόιδα αμόρφωτους ψηφοφόρους, γενικά δε μιλάει πολύ ούτε μέσα ούτε έξω και λέει τα αναγκαία ψέματα. Μπορεί να κάνει ίσως λιγότερα από όσα χρειάζονται πράγματα αλλά μιλάει ακόμη λιγότερο που είναι το πιο σημαντικό.

  26. ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΡΟΥΜΟΓΛΟΥ avatar
    ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΡΟΥΜΟΓΛΟΥ 04/06/2013 13:32:36

    Κύριε Κρανιδιώτη,

    συγχαρητήρια γιὰ μιὰ ἀπὸ τὶς καλύτερες ἀναλύσεις σας. Εἶμαι γέννημα θρέμα Κωνσταντινουπολίτης καὶ εἶστε ἀπὸ τοὺς ἐλάχιστους ἀρθογράφους ποὺ ἀξιολογοῦν σωστὰ τὴν τουρκικὴ πραγματικότητα, παρ' ὅλο ποὺ δὲν γνωρίζετε τουρκικά.

    Ἐδῶ ἕνα ἄλλο σχόλιο ἀπὸ ἕναν πεπειραμένο γνώστη τῆς Τουρκίας:
    Αλεβίτες: Μια άγνωστη παράμετρος του Νέου Ανατολικού Ζητήματος
    http://infognomonpolitics.blogspot.gr/2013/06/blog-post_4734.html#.Ua3Bv0Awdyg

  27. roadrunner avatar
    roadrunner 04/06/2013 13:44:21

    Κατά την ταπεινή μου άποψη, ο Ερντογάν είναι πολύ έξυπνος, για να νικηθεί από την αλαζονεία του.
    Γιατί ο Ερντογάν επέλεξε την πολύ συγκεκριμένη χρονική περίοδο, για να "πατήσει τον κάλο", όλων αυτών που εξεγέρθηκαν ;
    Η επιλογή του χρόνου ήταν αποτέλεσμα πολιτικών αποφάσεων, οι αντιδράσεις αναμενόμενες. Γιατί λοιπόν, τώρα ;

  28. vasilis_michanikos avatar
    vasilis_michanikos 04/06/2013 13:48:30

    H τελευταία παράγραφος είναι όλα τα λεφτά αγαπητέ Φαήλο!
    μια επισήμανση ξέχασες το ρόλο των σιωνιστών και των ΗΠΑ σε αυτές τις εξελίξεις...

  29. nikos avatar
    nikos 04/06/2013 15:32:16

    Η μόνη αισιοδοξία που νιώθω σαν Έλληνας με την Τουρκία και τον Ερντοαγάν είναι όταν σκέφτομαι ότι οι μεγάλοι ηγέτες κάνουν και τα μεγάλα λάθη!

  30. Mm avatar
    Mm 04/06/2013 15:38:45

    Ποιοι ειναι πια αυτοί οι κρυπτοχριστιανοί Τουρκοι; Και εγώ ποτέ δεν έχω καταλάβει κάτι τέτοι

    Εγω εχω καταλάβει μόνο

    ότι οι φιλοδυτικοί και "πολιτισμένοι" κοσμικοί Τουρκοι δεν ειναι ΚΑΘΟΛΟΥ φίλοι της Ελλάδας

    και την βλέπουν ιδιαίτερα ανταγωνιστικά.

    • Tonia G. avatar
      Tonia G. @ Mm 04/06/2013 17:10:14

      Σωστά, όπως και οι Νεο-οθωμανοί που τη θέλουν συνδεδεμένη επαρχία τους. Αυτή είναι ολοκληρη η εικόνα...

  31. JOHN avatar
    JOHN 04/06/2013 16:42:42

    ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΗ ΑΝΑΛΥΣΗ !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ JOHN 05/06/2013 11:41:25

      Απλά λογική και με βάση τα δεδομένα. Άλλοι ερμηνεύουν τα γεγονότα "ταξικά/διεθνιστικά" και τρέχα γύρευε. Σας ευχαριστώ.

  32. Zugzwang avatar
    Zugzwang 04/06/2013 19:12:16

    Ελληνες θαυμαστε: οι πατριωτες και οι θρησκευομενοι ειναι κοροιδα και αμορφωτοι! Ταδε εφη ο εξυπνος και μορφωμενος Περικλής... ...

  33. ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΡΟΥΜΟΓΛΟΥ avatar
    ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΡΟΥΜΟΓΛΟΥ 04/06/2013 21:09:37

    Πάντως, άναγνώστες τοῦ ἱστολογίου,

    νὰ εἶστε σίγουροι, ὅτι ὑπάρχουν πολὺ περισσότεροι κρυπτοχριστιανοὶ ἀπὸ ὅτι φαντάζεσται, ἀλλὰ αὐτὰ τὰ πράγματα δὲν λέγονται, πιὸ συγκεκριμένα γιὰ εὐνόητους λόγους δημοσίως.

    Οἱ ὀρθόδοξοι χριστιανοὶ ἀδελφοὶ τῆς Ἑλλάδος τὸ γνωρίζουν πολὺ καλά.

    Οἱ ἄλλοι, ὅταν περάσουν ἀπὸ ἐδῶ θὰ τὸ μάθουν.

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΡΟΥΜΟΓΛΟΥ 05/06/2013 11:40:11

      Η δημόσια συζήτηση για το θέμα δεν κάνει καλό. Ας κρατήσουμε απλά το ότι υπάρχουν...

    • Κρης avatar
      Κρης @ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΡΟΥΜΟΓΛΟΥ 06/06/2013 08:23:59

      πέρισυ αρχες Ιουλίου έγινε μια εκδηλωση στην Θεσσ/κη
      οπου μεταδοθηκε και Τηλεοπτικό Σταθμό 4ε της Ιεράς Μητροπόλεως Θεσσαλονίκης, oπου παρουσιάστηκαν δημοσιεύματα του ίδιου του Τουρκικού Τύπου, ακόμα και βίντεο από εκπομπές της τουρκικής τηλεόρασης, και αναφορά εφημερίδας για το ποσα βιβλία της Αγίας γραφης πωληθησαν τα τελευταία ( τοτε ) τρια χρόνια στην Τουρκική γλώσσα.
      για περισσότερα στο google.

  34. Περικλής avatar
    Περικλής 04/06/2013 21:51:38

    Δεν είπα ότι οι πατριώτες και οι θρησκευόμενοι είναι κορόιδα και αμόρφωτοι προφανώς. Αυτό έλειπε! Αυτοί που τσιμπάνε από τέτοιες κορώνες εννοούσα (νομίζω φαίνεται καθαρά) τους οποίους αναγκάστηκε να μαζέψει ΧΑ/ΑΝΕΛΛ η ΝΔ.

    Τέλος πάντων δεν είναι αυτό το θέμα.

  35. fitsoulas avatar
    fitsoulas 04/06/2013 21:56:40

    Πολύ χαίρομαι που η ελληνική κυβέρνηση φαίνεται να αποφεύγει τα λάθη του Ερντογάν και συνδυάζει το success story με τη σπαρτιατική λιτότητα - τα λάθη του πασοκικού παρελθόντος πρέπει να αποφευχθούν!

  36. Vee avatar
    Vee 04/06/2013 22:06:17

    Εξαιρετική ανάλυση Φαήλο, και διορατική. Ένας συνάδελφος εδώ στην Αγγλία είναι Τούρκος, και λιγο πολύ έκανε την ίδια ανάλυση!

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ Vee 05/06/2013 11:36:32

      Η λογική και η αληθινή Ιστορία υποδεικνύουν τα συμπεράσματα.

  37. τάσος avatar
    τάσος 04/06/2013 22:22:58

    και οι βομβάρες στο reyhanlı.

  38. ΣΤΕΛΙΟΣ avatar
    ΣΤΕΛΙΟΣ 04/06/2013 22:27:08

    Ισως έπρεπε να γράψω "εγινε πιό δημοκρατική". Σαφώς ο εκδημοκρατισμός ήταν εργαλείο του Ερντογάν γιά να ξηλώσει τον Κεμαλισμό, ωστε να εφαρμόσει τα δικά του σχέδια.

    Σαφώς η Τουρκία θα είναι πάντα εχθρός. Γι'αυτό την προτιμώ Ισλαμική και Θεοκρατική, για να έχουμε τη Δύση και το Ισραήλ με το μέρος μας (και οταν λέμε Ισραήλ ενοούμε ΗΠΑ βέβαια!)

    Φυσικά ,την προτιμώ ακόμα περισότερο διαλυμένη και σε κατάσταση εμφυλίου πολέμου!

    • αργατεία avatar
      αργατεία @ ΣΤΕΛΙΟΣ 05/06/2013 01:09:25

      τα εν οίκω μη εν δήμω.....στελάρα:)))

    • Επισκέπτης avatar
      Επισκέπτης @ ΣΤΕΛΙΟΣ 05/06/2013 11:01:11

      > Γι’αυτό την προτιμώ Ισλαμική και Θεοκρατική<

      Τότε θα είναι ακόμη επιθετικότερη. Εξήγησα το γιατί.

  39. αργατεία avatar
    αργατεία 04/06/2013 22:49:39

    ξερουν τι κάνουν οι Γάλλοι ΡΑ και ξέρουν σε ποιους δίνουν φωνή, άμα είσαι αυτοκρατορία κάνεις αναλογη πολιτική.....

  40. M.O. avatar
    M.O. 04/06/2013 23:42:40

    Μπράβο Φαήλο για την προσεκτική ανάλυση και ιδίως για την κατάρριψη του μύθου των "εξαγωγών" των τούρκικων κρίσεων...

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ M.O. 05/06/2013 11:26:29

      Μια παρλαπίπα που την λένε όλοι με περισπούδαστο ύφος.

  41. αργατεία avatar
    αργατεία 05/06/2013 00:34:40

    anonymous λάθος....

  42. MantisKalhas avatar
    MantisKalhas 05/06/2013 01:30:00

    Λόγω της ώρας δεν ξέρω εάν αναφέρθηκαν από τους παραπάνω αλλά:
    1. Η Τουρκία δεν είναι η δύναμη που παρουσιάζεται και θέλουν οι Τούρκοι να πιστεύουν ότι είναι. Ο τούρκικος στρατός είναι χειρότερος και από τον ελληνικό.
    2. Η Τουρκία είναι μωσαϊκό ετερόκλητων πολιτικών και θρησκευτικών στοιχείων.
    3. Η Τουρκία ανέπτυξε τα τελευταία χρόνια μια φιλοδοξία να ηγηθεί των μουσουλμανικών χωρών. Αυτό δημιουργεί αντιπάθειες και σε μουσουλμάνους και στους εχθρούς των μουσουλμάνων.
    4. Η Τουρκία έχει πολύ καλές σχέσεις με το Ιράν, το διαφαινόμενο ηγέτη του ισλαμικού κόσμου εναντίον της δύσης.
    5. Η Τουρκία οφείλει σε μεγάλο βαθμό αυτό που είναι σήμερα στις ισχυρές χώρες της Ευρώπης οι οποίες εξασφάλισαν την ύπαρξή της εισβάρος της Ελλάδος στα γεγονότα της Μικρασίας. Η Τουρκία αποδείχτηκε από την πρώτη στιγμή αχάριστη, βάρβαρη, κατώτερη και κομπλεξική. Προέβει σε αιματοχυσίες και βαρβαρότητες. ΗΡΘΕ Η ΩΡΑ ΝΑ ΠΛΗΡΩΣΕΙ ΜΕ ΤΗ ΔΙΑΛΥΣΗ ΤΗΣ ΤΑ ΤΡΑΓΙΚΑ ΛΑΘΗ ΤΗΣ.

  43. Στέργιος avatar
    Στέργιος 05/06/2013 02:27:14

    Αυτή τη στιγμή στην Τουρκία συγκρούονται δύο φασισμοί: ο πράσινος ισλαμιστικός φασισμός τού Ερντογάν και ο χακί κεμαλικός φασισμός τού Κιλιτσντάρογλου.

    Κύριε Κρανιδιώτη, μην ηρωοποιείτε τα "νέα παιδιά" που "γεύτηκαν μια άλλη ζωή" κλπ. Φασιστάκια όλο μίσος είναι, οι γόνοι τού κεμαλικού κατεστημένου, που αντιδρούν με λύσσα στο γεγονός ότι ο Ερντογάν διεμβόλισε την κεμαλική ελίτ στην οποία ανήκουν.

    Λυπάμαι τους Αλεβίδες και τους Κούρδους, βέβαια, οι οποίοι νομίζουν ότι το κεμαλικό κατεστημένο θα τους προστατέψει από διωγμούς, λες και τους προστάτεψε ποτέ.

    Αλλά αυτό που γίνεται στην Τουρκία βρωμάει μίσος και αίμα από χιλιόμετρα μακριά. Η μία παράταξη είναι πιο αποτροπιαστική από την άλλη.

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ Στέργιος 05/06/2013 11:25:58

      Δεν ηρωοοποιώ κανέναν. Πού το βρήκατε αυτό; Εξηγώ το αυτονόητο: όταν έχεις ευημερία στην όποια αστική τάξη σου (διότι η μάζα ακόμη ψωμολυσσάει) η νεολαία θεωρεί φυσιολογική και επιθυμητή την φιλελευθεροποίηση κι όχι την οπισθοδρόμηση στον σοπυνίτικο σκοταδισμό.
      Ναι, πολλοί από αυτούς τους νέους έχουν μίσος αλλά και αρκετοί, που δεν είναι κεμαλικοί κι έχουν μη τουρκική ή απροσδιόριστη, εθνικά ή/και θρησκευτικά, ταυτότητα. Αυτό μας ενδιαφέρει...

  44. anideos avatar
    anideos 05/06/2013 12:44:03

    Φαηλο γνωριζεις αν οι Κουρδοι ειναι στην πλειοψηφια τους Αλεβιτες;
    Κατι τετοιο μου ελεγε ενας γνωστος μου.

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ anideos 06/06/2013 23:12:12

      Όχι. Η πλειοψηφία είναι σουνίτες. Αλεβίτες είναι το 20% περίπου των Κούρδων κι ένα μικρό ποσοστό Γεζιντί (ζωροαστρικί, η παλιά πυρολατρική περσική θρησκεία).

  45. nikos avatar
    nikos 05/06/2013 17:10:18

    Ο Κεμάλ τους χρησιμοποίησε και κατέσφαξαν τους Έλληνες της Μικράς Ασίας και του Πόντου. Οι Κούρδοι΄σε αυτή την σφαγή ήταν πιό Βάρβαροι και αιμοσταγείς από τους Τούρκους.

  46. ΣΤΟΥΡΝΑΡΑΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ avatar
    ΣΤΟΥΡΝΑΡΑΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ 05/06/2013 20:41:32

    ΦΑΗΛΟ ΟΠΩΣ ΠΑΝΤΑ ΤΣΑΚΙΖΕΙΣ.ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΕΙΠΕΣ ΕΙΝΑΙ ΑΛΗΘΕΙ ΚΑΙ ΤΕΚΜΗΡΙΟΜΕΝΑ .Ο ΦΡΑΓΓΟΣ ΦΡΑΓΓΟΥΛΗΣ ΣΤΟ ΒΙΒΛΙΟ ΤΟΥ -ΠΟΙΑ ΤΟΥΡΚΙΑ ΠΟΙΟΙ ΤΟΥΡΚΟΙ-ΑΝΑΦΕΡΕΙ ΟΛΟ ΤΟ ΜΩΣΑΙΚΟ ΕΘΝΙΚΟΤΗΤΩΝ ΚΑΙ ΑΝΤΙΛΗΨΕΩΝ ΠΟΥ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΤΟ ΓΕΙΤΟΝΙΚΟ ΜΟΡΦΩΜΑ,ΚΑΙ ΑΝΤΙΚΑΤΟΠΤΡΙΖΕΤΑΙ ΟΛΟ ΤΟ ΦΑΣΜΑ ΑΝΤΙΘΕΣΕΩΝ ΠΟΥ ΕΠΙΚΡΑΤΕΙ ΣΤΟ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΜΑ ΤΟΥ κεμαλ.ΜΙΛΑΜΕ ΓΙΑ ΕΝΑ ΚΡΑΤΟΣ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΟΥΤΕ 100 ΧΡΟΝΙΑ ΖΩΗΣ.ΟΜΩΣ Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΕΠΑΝΑΛΑΜΒΑΝΕΤΑΙ ΚΑΙ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΣΤΙΓΜΗ ΓΙΝΕΤΑΙ ΣΕ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΟ ΕΠΙΠΕΔΟ ΣΤΗΝ ΤΟΥΡΚΙΑ ΟΤΙ ΕΙΧΕ ΓΙΝΕΙ ΜΕ ΤΟΝ κεμαλ ΣΕ ΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΟ.ΔΗΛΑΔΗ Ο κεμαλ ΕΣΦΑΞΕ ΚΑΙ ΕΔΙΩΞΕ ΟΤΙ ΑΛΛΗ ΕΘΝΙΚΟΤΗΤΑ ΥΠΗΡΧΕ ΣΤΗΝ ΙΩΝΙΑ ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟΝ,ΠΛΗΝ ΤΩΝ ΟΜΟΕΘΝΩΝ ΤΟΥ.ΤΩΡΑ ΚΑΙ Ο ΕΡΝΤΟΓΑΝ ΚΑΝΕΙ ΤΟ ΙΔΙΟ ΜΕ ΑΛΛΟ ΤΡΟΠΟ ΩΣΤΕ ΝΑ ΕΠΙΚΡΑΤΗΣΕΙ ΤΟ ΣΟΥΝΙΤΙΚΟ ΣΤΟΙΧΕΙΟ ΚΑΙ ΝΑ ΙΣΟΠΕΔΩΣΕΙ ΟΤΙ ΑΛΛΟ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΟ ΑΠΟΤΗΠΟΜΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΣΤΗΝ ΕΠΙΚΡΑΤΕΙΑ ΤΟΥ.ΛΟΓΙΚΟ ΟΙ ΑΛΕΒΙΔΕΣ ΝΑ ΝΟΙΟΘΟΥΝ ΤΗΝ ΑΠΕΙΛΗ ΚΑΙ ΝΑ ΑΝΤΙΔΡΟΥΝ ΑΝΑΛΟΓΑ.ΜΑΖΙ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΑΛΛΑ ΙΔΕΟΛΟΓΙΚΑ Η ΠΟΛΙΤΙΚΑ ΜΟΡΦΩΜΑΤΑ ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ ΒΟΜΒΑ ΜΕΓΑΤΟΝΩΝ ΣΤΑ ΠΟΔΑΡΑΚΙΑ ΤΟΥ ΚΑΤΑ ΤΑΑΛΛΑ ΙΚΑΝΟΤΑΤΟΥ ΤΑΓΙΠ.ΠΙΘΑΝΟΝ Ο ΤΑΓΙΠ ΝΑ ΤΟ ΠΡΟΣΠΕΡΑΣΕΙ ΤΟΝ ΚΑΒΟ.ΤΟ ΓΥΑΛΙ ΟΜΩΣ ΡΑΓΙΣΕ ΚΑΙ ΑΠΟ ΔΩ ΚΑΙ ΠΕΡΑ ΘΑ ΔΟΥΜΕ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΚΑΙ ΘΑΥΜΑΤΑ.ΟΜΩΣ ΑΣ ΣΤΡΑΦΟΥΜΕ ΣΤΑ ΤΟΥ ΟΙΚΟΥ ΜΑΣ ΣΤΟΝ ΟΠΟΙΟ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΔΙΟΡΘΩΘΟΥΝ ΠΟΛΛΑ ΣΤΡΑΒΑ ΠΟΥ ΜΑΣ ΑΦΗΣΕ Η ΣΟΒΙΕΤΙΑ.ΤΟ ΚΑΚΟ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ Ο ΣΑΜΑΡΑΣ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΧΡΟΝΟ,ΑΛΛΑ ΑΝ ΠΕΡΑΣΕΙ ΛΙΓΟΣΚΑΙΡΟΣ ΑΚΟΜΑ ,ΕΙΜΑΙ ΣΙΓΟΥΡΟΣ ΟΤΙ Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΘΑ ΜΑΣ ΕΧΕΙ ΒΓΑΛΕΙ ΣΤΟΝ ΑΦΡΟ.ΚΑΙ ΤΑ ΛΕΩ ΕΓΩ ΠΟΥ ΕΧΩ ΦΤΗΣΕΙ ΑΙΜΑ ΣΕ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΕΠΙΠΕΔΟ,ΟΠΩΣ ΟΛΗ Η ΚΟΙΝΟΝΙΑ.ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΛΑΞΟΥΜΕ ΝΑ ΓΙΝΟΥΜΕ ΠΙΟ ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟΙ ΚΑΙ ΝΑ ΣΤΡΑΦΟΥΜΕ ΣΤΗΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ ΚΑΙ ΞΕΦΗΓΟΥΜΕ ΑΠΟ ΤΗΝ ΜΙΖΕΡΕΙΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΚΑΚΟΜΗΡΙΑ ΠΟΥ ΜΑΣ ΔΙΑΚΡΙΝΕΙ.ΠΡΕΠΕΙ ΦΑΗΛΟ ΝΑ ΓΙΝΟΥΜΕ ΩΡΑΙΟ ΔΕΙΓΜΑ ΕΛΛΗΝΟΣ ΝΑ ΣΚΟΠΟΣ ΜΙΑΣ ΖΩΗΣ.

  47. Νικόλαος Μπεχράκης avatar
    Νικόλαος Μπεχράκης 06/06/2013 07:52:28

    Πολύ καλή ανάλυση.
    Αυτα τα τεσσερα πράγματα αποτελούν τίς αιτίες πού η φούσκα θα σκάσει.
    "... μια φούσκα βασισμένη σε τέσσερα πράγματα: κλεμμένες πατέντες, ανασφάλιστη εργασία, μέτριας έως κακής ποιότητας προϊόντα και πολύ σουνίτικο χρήμα, από τις ίδιες πηγές με την διεθνή ισλαμική τρομοκρατία."

  48. Δρόλαπας avatar
    Δρόλαπας 06/06/2013 09:30:41

    Θα διαπιστώνεις κάθε φορά το πόσο δύσκολα θα αντιπαρατίθεσαι απέναντι στην άγνοια μου και πόσο πόνο θα προκαλεί το χιλίων καρδιναλίων υφάκι σου. Οσο για το σεντόνι στο ξαναγράφω Πανωσέντονο, Κατωσένοντο έχεις επιχειρήματα; Αν ναι παρέθεσε τα και τότε θα ιδείς τι σημαίνει να γράφει στην ούγια.Στρίβεις και σε τιμά η τακτική του λαγού, ειλικρινά πολεμοχαρή λαγό δεν ξαναματάδα και να τον επευφημούν κιόλας

    Το τι έχω διαβάσει, τι διαβάζω και πως φαίνεται ως εκ τούτου αναχαμό και μην κάνετε την αλεπού με τα σταφύλια

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ Δρόλαπας 06/06/2013 22:57:49

      Δάκρυσα.

  49. stamoschios avatar
    stamoschios 06/06/2013 14:58:28

    Εύγε κύριε Κρανιδιώτη,μόνο αυτό εύγε. Κρατείστε ψηλά τη σημαία.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.