#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
02/07/2012 07:00
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τι περιμένουμε από τον Αντώνη Σαμαρά

(Τώρα αρχίζουν όλα…)



Του Φαήλου Μ. Κρανιδιώτη

Τι σας είχα γράψει εδώ μέσα κάποτε; Πως στον Αντώνη Σαμαρά θα κάνω ανοικτή κριτική όταν θα είναι Πρωθυπουργός. Για μένα, μετά από 19 χρόνια εθελοντικής συστράτευσης ήταν μεγάλη ικανοποίηση η ορκωμοσία του. Θα προτιμούσα βεβαίως να ήταν αυτοδύναμος, θα προτιμούσα το κύμα της 29ης Νοεμβρίου 2009 να είχε γιγαντωθεί μήνα το μήνα και να είχε σαρώσει κινηματικά την μεταπολιτευτική παράγκα. Η πολιτική όμως είναι απρόβλεπτο πράγμα. Η ζωή η ίδια είναι απρόβλεπτη. Σήμερα είμαστε εδώ που είμαστε, όπως φτάσαμε, με αυτούς τους συσχετισμούς και τα τεράστια προβλήματα της χώρας.

Ανεξάρτητα από αυτά ο Αντώνης Σαμαράς είναι πλέον ο Πρωθυπουργός της χώρας. Σε αυτό οι φιλίες δεν μετράνε. Χρέος μου, χρέος όλων μας, να λέμε την αλήθεια, αυτό που πιστεύουμε κι αυτό που συμβαίνει. Εμείς σε αυτόν κι ο κ. Σαμαράς σε μας, στους πολίτες.

Δικαιούται μια πίστωση χρόνου, πολύ περισσότερο με την προσωρινή περιπέτεια της υγείας του, που σίγουρα απαιτεί προσοχή για την, ήδη ευτυχώς, καλή ανάρρωση και πλήρη δραστηριοποίηση του. Ώστε σύντομα να μπορεί να κάνει αυτό στο οποίο είναι πολύ καλός. Αυτό που προσδοκούμε τουλάχιστον: σκληρό παιχνίδι man to man, για την προάσπιση των συμφερόντων της Πατρίδας και του Λαού, των πολλών, απλών ανθρώπων. Αυτή είναι η εντολή του, η αποστολή του.

Δεν έχω καμία εμπιστοσύνη στην μπατιρισμένη, ηθικά και οικονομικά «ελίτ» μας. Στους εισαγωγείς – εξαγωγείς πεπιεσμένου αέρος του Κολωνακίου, στους καταπατητές των συχνοτήτων, στους μπετατζήδες και τους πολιτικούς υπαλλήλους τους, στους νταραβεριτζήδες των προμηθειών του δημοσίου, στους μισέλληνες πανεπιστημιακούς, στους κρατικοδίαιτους «καλλιτέχνες» και στην ανακυκλωμένη αριστεράντζα. Δεν θα τους πείραζε να γίνουμε Ηγεμονία της Βλαχίας ή οσποδάροι του Βερολίνου, αρκεί να εξακολουθήσουν να έχουν προνόμια και να κρατάνε μερτικό από τα δοσίματα προς την Υψηλή Πύλη ή την Πύλη του Βραδεμβούργου. Χρειαζόμαστε λοιπόν ηγεσία που θα τους μαζέψει τα λουριά, που θα βάλει τάξη, που θα τελειώσει με την Δημοκρατία των Κολλητών. Τις απαιτήσεις μου λοιπόν δεν τις έχω από αυτούς, που είναι μέρος του προβλήματος. Τις έχω από αυτόν που κάποτε απέλασε κλοτσηδόν τον Τούρκο Πρόξενο στην Κομοτηνή. Τις έχω από αυτόν που έκανε τον Τζιάνι Ντε Μικέλις να τον αποκαλεί ωρυόμενος «πειρατή» για το σθένος με το οποίο υπερασπιζόταν σε ευρωπαϊκή σύνοδο τα ελληνικά συμφέροντα. Απαιτήσεις έχω από τον άνθρωπο που στωικά υπέμεινε επί μία ώρα και τρία τέταρτα το σφυροκόπημα της Μέρκελ  στο ΕΛΚ, για να σηκωθεί όρθιος και να της πει την αλήθεια, που μετά επιβεβαιώθηκε, το τι είναι επωφελές για την Ελλάδα, τους Έλληνες αλλά και για την Ευρώπη. Όλοι μας από αυτόν έχουμε απαιτήσεις.

Δεν είναι απλά η επαναδιαπραγμάτευση το μόνο που περιμένουμε. Είναι η ανασυγκρότηση της παραγωγικής βάσης της χώρας, η εξασφάλιση ενός μίνιμουμ αυτάρκειας και νέων, χιλιάδες χιλιάδων θέσεων εργασίας για τους Έλληνες. Δουλειά, ελπίδα, αξιοπρέπεια.

Περιμένουμε επίσης την αποκατάσταση του κύρους και την μεγιστοποίηση των δυνατοτήτων των Ενόπλων Δυνάμεων μας. Την θεμελίωση κι οικοδόμηση των νέων συμμαχιών μας στην περιοχή, την ανακήρυξη της ΑΟΖ. Την οικοδόμηση στρατιωτικά, διπλωματικά, οικονομικά, δύναμης Αποτροπής απέναντι στον ληστρικό επεκτατισμό της Άγκυρας και τις προκλήσεις των βοηθητικών της, των επιγόνων του ναζί Μιχαήλοφ στα Σκόπια.

Περιμένουμε την ανακατάληψη των πόλεων μας, την φύλαξη των συνόρων και τον επαναπατρισμό των λαθρομεταναστών που δεν δικαιούνται άσυλο, αλλάζοντας πολιτικές και διεθνείς συμφωνίες, που μας έφεραν σε αυτά τα χάλια.

Περιμένουμε ένα κράτος άγρυπνο Φύλακα της εσωτερικής και εξωτερικής ασφάλειας, με μηδενική ανοχή στην εγκληματικότητα.

Περιμένουμε την επανελλήνιση της Παιδείας μας, σε όλες τις βαθμίδες. Να βγάζει πάλι Έλληνες, όχι ανδράποδα, φορείς των ιδεοληψιών των πιο απίθανων αριστερίστικων αποχρώσεων του μηδενισμού.

Στο υστέρημα λοιπόν του χρόνου μου από την επιβίωση θα κάνω κι εγώ το ελάχιστο καθήκον μου. Άλλωστε, δεν είμαι παρά ο τελευταίος από τις 800.000, απλό μέλος μιας τοπικής στον Κορυδαλλό. Μια γνώμη έχω μόνο, λοιπόν, και θα σας την λέω. Θα επαινώ ό,τι θεωρώ καλό και θα κατακρίνω ό,τι θεωρώ κακό, χωρίς να αυτολογοκρίνομαι για να μην ενοχληθεί ο τάδε ή η δείνα. Γιατί, να ξέρετε, ένα σύστημα, οποιοδήποτε, από οικογένεια, σχολείο, εταιρεία, στρατιωτική μονάδα, ως ολόκληρη χώρα, είναι στην κατηφόρα με σπασμένα φρένα, όταν τιμωρεί ή έστω αγνοεί τους καλούς και ανταμείβει τους κακούς. Όταν χαϊδεύει το επιζήμιο κι επικρίνει ή λοιδορεί το επωφελές. Το ζήσαμε στο παρελθόν ως χώρα και πολιτικό σύστημα και τώρα «απολαμβάνουμε» τους δύσοσμούς καρπούς στην οικονομία, στην πολιτική, στην κοινωνία ολόκληρη.

Όλοι πλέον περιμένουμε ένα άλλο δείγμα γραφής, μια άλλη πολιτική. Ακόμη και πολλοί που δεν τον ψήφισαν.

Ο κ. Σαμαράς είναι πλέον εκεί που ήθελε. Είναι εκεί όπου χιλιάδες άνθρωποι, μαζί με τον ίδιο, ονειρεύτηκαν κι αγωνίστηκαν γι’ αυτό. Τώρα λοιπόν θα κρίνουμε πλέον πράξεις απτές, αποτελέσματα. Γιατί τις προθέσεις του τις ξέραμε. Όσοι πιστέψαμε σε αυτές  και τρέξαμε στο πλάι του, δεν είχαμε καμία αμφιβολία. Τώρα πλέον είναι η ώρα των πράξεων. Αυτές θα κριθούν, αυτές θα κρίνουμε κι αυτές θα τον κατατάξουν, όπου δει, στην Ιστορία της Πατρίδας…

 

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Γρύνη avatar
    Γρύνη 02/07/2012 07:08:08

    αρχή άνδρα δείκνυσι...

    • ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. avatar
      ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. @ Γρύνη 02/07/2012 12:54:19

      Την οποία αρχή που τον άνδρα δείχνει θα δούμε στις προσεχείς εβδομάδες μετά τις προγραμματικές δηλώσεις.

      • Γρύνη avatar
        Γρύνη @ ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. 02/07/2012 14:47:21

        εμένα αγαπητε κε. Μανώλη Μ., δεν με ενδιαφέρουν οι δηλώσεις αλλά οι ...πράξεις!
        απο αυτές κρίνονται όλοι!

    • ΠΙΛΟΤΟΣ avatar
      ΠΙΛΟΤΟΣ @ Γρύνη 02/07/2012 19:46:31

      Να βάλει τέλος στις αδικίες του συστήματος ΠΑΣΟΚ !!!

  2. ΗΛΙΑΣ ΠΑΝΤΕΛΙΔΗΣ avatar
    ΗΛΙΑΣ ΠΑΝΤΕΛΙΔΗΣ 02/07/2012 07:19:04

    ΦΑΗΛΟ, ΕΙΣΑΙ ΔΥΝΑΜΙΤΗΣ. ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ ΑΝΑΛΗΨΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ, ΑΦΟΥ ΔΕΝ ΕΓΙΝΕ ΣΕ ΚΥΒΕΡΝΗΤΙΚΟ ΕΠΙΠΕΔΟ ΑΥΤΟ, ΑΠΟ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΣΑΝ ΚΑΙ ΣΕΝΑ. ΑΛΛΑ ΤΟ COALITION ΕΙΝΑΙ ΜΕΓΑΛΗ ΤΡΙΚΛΟΠΟΔΙΑ...

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ ΗΛΙΑΣ ΠΑΝΤΕΛΙΔΗΣ 02/07/2012 15:25:21

      Είμαι μεταξύ Αστεροσκοπείου Αθηνών και Γενικής Γραμματείας Ορεινής Ιχθυοκομίας. Θα κάνω αμπεμπαμπλομ.

  3. Θόδωρος avatar
    Θόδωρος 02/07/2012 08:33:55

    Τον άρχοντα τριών δει μέμνησθαι: Πρώτον ότι ανθρώπων άρχει. Δεύτερον ότι κατά νόμους άρχει. Τρίτον ότι ουκ αεί άρχει. Αγάθων (450-400 π.Χ. , Αρχαίος τραγικός)

  4. anagnostopoulos panagiotis avatar
    anagnostopoulos panagiotis 02/07/2012 08:52:58

    Πράγματι περιμένουμε πάρα πολλά από το Σαμαρά. Το πρώτο δείγμα γραφής πάντως θα είναι οι αποκρατικοποιήσεις, για τις οποίες μας πιέζουν οι δανειστές. Αν δεν καταφέρει να αντισταθεί στο ξεπούλημα, τότε θα καταλάβουμε που οδηγείται η πατρίδα μας.

    • ψυχραιμια avatar
      ψυχραιμια @ anagnostopoulos panagiotis 02/07/2012 09:29:14

      Mονο που τις θελει και ο ιδιος τις αποκρατικοποιησεις και το εχει πει.
      Μην αρχιζεις με φαουλ.Το Ζαππειο 1 οταν τον ειπαν Χαρυ Ποτερ και το μνημονιο 1 δεν προεβλεπε αποκρατικοποιησεις,προεβλεπε 50 δις απο αυτες και πωλησεις δημοσιας περιουσιας.Δεν μπορει να αντισταθει καποιος σε κατι που το ζητησε ο ιδιος.

    • Tassos avatar
      Tassos @ anagnostopoulos panagiotis 02/07/2012 09:36:00

      Εσύ τι λες, να μην γίνουν αποκρατικοποιήσεις?

      • diman avatar
        diman @ Tassos 02/07/2012 10:39:54

        Δημόσιες σχέσεις στο Μπόμπολα κάνεις.?????????????

      • Διογένης avatar
        Διογένης @ Tassos 02/07/2012 11:28:10

        Ασφαλώς να μην γίνουν. Πέρα από την "έμφυτη" εχθρότητα που ο κάθε σύγχρονος Έλληνας έχει απέναντι στο ελλαδικό κράτος και της κακοδαιμονίες του, είναι ασύλληπτο το μέγεθος του ξεπουλήματος που θα υποστεί η κακόμοιρη πατρίδα μας με τις λεγόμενες "αποκρατικοποιήσεις". Τα αγαθά που θα "αποκρατικοποιηθούν" δεν είναι τίποτε άλλο παρά οι βασικές υποδομές της κοινωνίας: νερό, σιδηροδρομικές συγκοινωνίες, ενέργεια, φυσικός πλούτος, παραλίες, δημόσιες εκτάσεις. Καθώς και δραστηριότητες σημαντικές για την κοινωνική υγεία, όπως ο τζόγος, σημαντικές για την οικονομία όπως κάποιες κομβικές τραπεζικές δραστηριότητες (ΤΤ, ΑΤΕ) κοκ.

        Ήδη ο Σαμαράς είχε κάνει στο παρελθόν σαφή μνεία του ΟΠΑΠ και των συνεπειών που θα είχε σε ΑΥΤΗ τη φάση η πώληση του ποσοστού του. Βέβαια, είχε μιλήσει για το τίμημα που θα είναι αναγκαστικά πολύ χαμηλό σε αυτή τη φάση. Θέλω να πιστεύω όμως ότι προσπαθούσε απλώς να κερδίσει χρόνο με αυτή την τακτική και ότι η πραγματική του επιθυμία θα ήταν να μην τα πουλήσει ποτέ.

  5. τσαλες avatar
    τσαλες 02/07/2012 09:01:18

    Αν, αν λέω ισχύσει η επιπλέον μείωση κατά 12% στα μισθολόγια των στρατιωτικών τότε ετοιμαστείτε να ζήσουμε πράγματα που δε τα έχουμε ξανά ζήσει. Αν ο κλάδος, ο οποίος δέχτηκε τις περισσότερες μισθολογικές πιέσεις από οποιονδήποτε και ενώ ΗΔΗ βρισκόταν σε σχέση με άλλους κλάδους στον πάτο, πιεστεί για ακόμη μια φορά, οι κινητοποιήσεις των Πορτογάλων στρατιωτικών θα ναι νηπιακή παρέλαση μπροστά σε αυτά που θα γίνουν σε εμάς. Και με διαλυμένο στρατό ΔΕ πας πουθενά.

    • Βαγκούκος avatar
      Βαγκούκος @ τσαλες 02/07/2012 19:54:35

      Δεν μπορεί να έχουν περικοπεί δραματικά οι μισθοί όλων και τα ειδικά μισθολόγια και οι ΔΕΚΟ στην απέξω. Το δίκαιο είναι αναλογικές μειώσεις ΣΕ ΟΛΟΥΣ. Δεν μπορεί κάποιοι από 1200 ευρώ να έχουν πέσει στα 700 (πχ εκπαιδευτικός με 3 χρόνια προϋπηρεσία) και κάποιοι να παίρνουν τάληρα (Δικαστικοί , ΔΕΚΟ κλπ). Κάποιοι όταν επιχείρησαν να τους κόψουν το πτητικό διαταράχτηκε η ψυχολογία τους και αρνήθηκαν να πετάξουν και πήραν και αύξηση. Ναι στις περικοπές αλλά ...όταν αφορούν άλλους. Δυστυχώς αυτοί είμαστε.

  6. Διηνεκης avatar
    Διηνεκης 02/07/2012 09:09:21

    Φαηλε Καλημέρα,(κορυφαίος)

  7. ΣΤΕΛΙΟΣ avatar
    ΣΤΕΛΙΟΣ 02/07/2012 10:15:56

    Φαήλο ωραία τα γράφεις όπως πάντα. Αλλα τώρα είναι ώρα για έργα , όχι για λόγια. Τα λόγια δε θα φέρουν πίσω στη ζωή τον παπούλη που έπνιξαν προχθές τα κτήνη στο Παγκράτι , ούτε θα σβήσουν το μαρτύριο που πέρασε στα χέρια τους πρίν πεθάνει. (όταν όλα τα media ηταν απασχολημένα με τους ληστές που τόλμησαν να ενοχλήσουν την γειτονιά των "επωνύμων" στην Κηφισιά). Περιμένω απο τον Α.Σ (και εσάς τους συνεργάτες του) να φανταστείτε τον δικό σας πατέρα στη θεση του... Και να πράξετε ανάλογα ,όπως ελπίζω. Αλλιώς ,δε θα διστάσω να κάνω ακόμα και κυβέρνηση (με την ψήφο μου) την Χ.Α , και αποθανέτω η ψυχή μου μετά των αλλοφύλων! Συγνώμη για την ένταση , αλλα πολύ κοντά στο σπίτι του δολοφονημένου μένει η ηλικιωμένη μητέρα μου , και περιμένει τη σειρά της...

    • voter avatar
      voter @ ΣΤΕΛΙΟΣ 02/07/2012 14:58:34

      Φίλε Στέλιο , η αγανάκτηση σου αγγίζει πολλούς απο εμάς με ηλικιωμένους η όχι γονείς .
      Προσωπικά , δεν καταλαβαίνω καθόλου σήμερα την αναγκαιότητα της παρούσας ανάρτησης του ΦΚ και συμφωνω μαζί σου οτι από λόγια έχουμε πει πάμπολλα , ειναι καιρός για έργα .
      Οσο αφορά την αγωνία σου για την ηλικιωμένη μητέρα , δες προς το παρόν τι μπορείς νά κάνεις εσύ να την προστατεύσεις ,οπως προσπαθούμε και άλλοι ομοιοπαθείς . Αν θέλουμε να είμαστε ρεαλιστές , ακόμα κι αν το κράτος αποφασίσει να κουνηθεί , πάλι εμεις θα πρέπει να λαμβάνουμε ιδιαίτερα τα μέτρα μας -δεν θα γίνουμε ξαφνικά ...Δανία . Επιτρεψε μου να σου πώ , οτι η σκέψη για την ΧΑ θυμίζει λίγο τις εξαρτησιογόνες ουσίες :αρχικά προσφέρουν ανακούφιση, ικανοποίηση και ευφορία αλλα στην πορεία το πληρώνεις πανάκριβα.

      • ΣΤΕΛΙΟΣ avatar
        ΣΤΕΛΙΟΣ @ voter 02/07/2012 15:40:59

        Γι' αυτό έγραψα "αποθανέτω η ψυχή μου μετά των αλλοφύλων"!

        Αλλα, αναρωτιέμαι , όταν έχουμε φτάσει στο σημείο να μπουκάρουν στα σπίτια και δολοφονούν ή να βασανίζουν με μεσαιωνικά βασανιστήρια ηλικιωμένους, ε , πόσο πιό "πανάκριβα" μπορεί να πληρώσει μιά κοινωνία?

  8. roadrunner avatar
    roadrunner 02/07/2012 10:18:35

    Καλημερα, Φαήλο πολύ καλά κάνεις και ασκείς εποικοδομητική κριτική στη νέα κυβέρνηση.
    Ευοίωνα τα πρώτα δείγματα γραφής του Προεδρου, πριν καλά καλά κλείσει δεκαήμερο στην πρωθυπουργία: Περικοπές στα προνόμια των βουλευτών, επανιδρύσεις στρατηγικών υπουργείων (ΜαΘρα, Ναυτιλίας), όπως το συζητούσαμε και το ευχόμασταν προεκλογικά (http://www.antinews.gr/2012/03/30/154001/).
    Έχω να επισημάνω ένα σημειολογικό παράπονο όμως: γιατί απουσιάζει ο προσδιορισμός ¨Εθνική" από το Υπ.Παιδείας ;
    Έτσι κι αλλιώς, με τη συγχώνευση και του Αθλητισμού-Πολιτισμού, η επωνυμία έχει καταντήσει ένα μακρυνάρι: Υπουργείο Παιδείας & Θρησκευμάτων, Πολιτισμού & Αθλητισμού ! Τι μας ενοχλεί να επαναφέρουμε τον προσδιορισμό "Εθνική " στην Παιδεία ;; Και πάλι η επωνυμία θα έχει ίσο αριθμό λέξεων με την προηγούμενη (έφυγε το Δια Βίου Μάθησης, ας μπει το Εθνική-Πολιτισμού-Αθλητισμού)
    Αφού όπως εξάλλου έγραψες "περιμένουμε την επανελλήνιση της Παιδείας μας, σε όλες τις βαθμίδες. Να βγάζει πάλι Έλληνες, όχι ανδράποδα, φορείς των ιδεοληψιών των πιο απίθανων αριστερίστικων αποχρώσεων του μηδενισμού."

    Ένα κόστος θα το πληρώσουμε σε κάθε περίπτωση, για την αλλαγή λογοτύπων, πινακίδων σε υπηρεσίες, σχολεία κτλ. Τουλάχιστον να το κάνουμε σωστά !

    • ΣΤΕΛΙΟΣ avatar
      ΣΤΕΛΙΟΣ @ roadrunner 02/07/2012 15:53:11

      Ουτε κόστος δεν χρειάζεται να υπάρξει: Μπορεί να γίνει επίσημα η αποκατάσταση της παλιάς ονομασίας, αλλα να δοθεί εντολή, λόγω οικονομίας ,να χρησιμοποιείται το υπάρχον έντυπο και άλλο υλικό μέχρι εξαντλήσεως των υπαρχόντων αποθεμάτων.

      Παρεμπιπτόντως ,αναρωτιέμαι αν όταν μπορέσει ο Α.Σ να πάει στο πρωθυπουργικό γραφείο, θα ξαναδούμε πίσω του τον πίνακα του Βρυζάκη, στη θέση του "blue screen" του ΓΑΠ!

    • Βαγκούκος avatar
      Βαγκούκος @ roadrunner 03/07/2012 17:02:32

      Μισές δουλειές άρχισαν να γίνονται. Η ονομασίες σιδηρόδρομοι με ονόματα μπαρούφες του ΓΑΠ πρέπει να καταργηθούν ολοσχερώς και όχι μερικώς.

      Προτείνω :
      1. Υπουργείο Εξωτερικών
      2. Υπουργείο Οικονομικών
      3. Υπουργείο Εθνικής Άμυνας
      4. Υπουργείο Εσωτερικών
      6. Υπουργείο Ανάπτυξης και Δημοσίων Έργων.
      7. Υπουργείο Εθνικής Παιδείας.
      8. Υπουργείο Εργασίας
      9. Υπουργείο Υγείας
      10. Υπουργείο Γεωργίας
      11. Υπουργείο Δικαιοσύνης
      12. Υπουργείο Δημόσιας Τάξης
      13. Υπουργείο Τουρισμού
      14. Υπουργείο Ναυτιλίας
      15. Υπουργείο Μακεδονίας και Θράκης

      Δημιουργούνται Διευθύνσεις ανά Υπουργείο ως ακολούθως :

      Εσωτερικών : Υπουργείο Διοικητικής Μεταρρύθμισης (όχι Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης... σαχλαμάρα του Γιώργου).
      Ανάπτυξης : Ανταγωνιστικότητας, Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων, Περιβάλλοντος (η Κλιματική Αλλαγή είναι μπαρούφα και δεν θα την αποτρέψει κανένα υπουργείο ή Διεύθυνση).
      Παιδείας : Πολιτισμού , Αθλητισμού
      Εργασίας : Κοινωνικής Ασφάλισης, Πρόνοιας
      Γεωργίας : Αγροτικής Ανάπτυξης , Τροφίμων
      Τα , Διαφάνειας και Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων είναι μπουρδολογία και δεν αποτελούν ούτε διευθύνσεις.
      Το , Προστασίας του Πολίτη ,εννοείται και δεν χρειάζεται.

      Μόνο 15 Υπουργοί και κανένας να μην είναι Βουλευτής.

      • roadrunner avatar
        roadrunner @ Βαγκούκος 03/07/2012 17:26:38

        Βαγκούκο, παίζεις με τη φωτιά ! Ξέρεις πόσους υφυπουργούς και αναπλ.υπουργούς,
        καταργείς ή υποβιβάζεις με την πρότασή σου, σε γενικούς γραμματείς ;

        • Ο Ιθαγενής avatar
          Ο Ιθαγενής @ roadrunner 03/07/2012 22:46:03

          Γιατί;
          Χρειάζονται οι Γ Γραμματείς;
          Για να τακτοποιούνται και τα στελέχη που ...ατύχησαν στις εκλογές;
          Οι Γ Διευθυντές δεν αρκούν;

          • roadrunner avatar
            roadrunner @ Ο Ιθαγενής 04/07/2012 01:16:38

            Σωστός.

  9. ειδωλοκλάστης avatar
    ειδωλοκλάστης 02/07/2012 10:39:12

    Η ουσία μία:

    Ο μόνιμος μηχανισμός στήριξης (ESM) παραδίδει τή χώρα σέ μιά εκτός νόμου καί ελέγχου 'οντότητα'.

  10. Αξύριστος Μαρξιστής avatar
    Αξύριστος Μαρξιστής 02/07/2012 11:08:59

    Εγώ πιστεύω ότι στις αποκρατικοποιήσεις, στην παιδεία, στις σχέσεις με τη Ρωσία, έχει περιθώριο ένα εξάμηνο.

    Οι μπετατζήδες είναι κλονισμένοι, νομίζω μπορεί να τους βάλει χέρι.

    Στη λαθρομετανάστευση υπάρχει θέμα. Θα χρειαστεί να περαστεί με νομοσχέδιο και με τη στήριξη Ανεξάρτητων Ελλήνων και ΧΑ. Στην κατάργηση νόμου Ραγκούση αντιδρά Κουβέλης- Βενιζέλος. Ας κάνει δημοψήφισμα.

  11. Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
    Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 02/07/2012 11:16:22

    Αυτό ακριβώς έγραψα κι εγώ. Έργα τώρα κι αυτά θα κρίνουμε.
    Σου υπενθυμίζω απλώς ότι είμαι εκεί που ήμουν και πριν, στο δικηγορικό γραφείο μου ζώντας από την δουλειά μου, οπότε είμαι στη θέση που είσαι κι εσύ, τίποτα παραπάνω.

    • ΣΤΕΛΙΟΣ avatar
      ΣΤΕΛΙΟΣ @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 02/07/2012 13:59:00

      Κακώς ,κάκιστα. Αν δεν χρησιμοποιήσει ο Α.Σ ανθρώπους σαν κι εσένα , ποιούς θα χρησιμοποιήσει?

      • Πατωματζής avatar
        Πατωματζής @ ΣΤΕΛΙΟΣ 02/07/2012 15:20:49

        Θα είναι ΜΕΓΑ ατόπημα να μη χρησιμοποιήσει τέτοιους ντόμπρους ανθρώπους όπως ο Φαήλος.
        Αν υπήρχαν καμμιά δεκαριά άτομα σαν κι εσένα Φαήλο στην πολιτική θα ήταν όλα εντελώς διαφορετικά. Κάτι ανάλογο σου είχε πει ο 30φυλλόπουλος πριν ενάμισο μήνα περίπου.
        Καλό απόγευμα από την ηλιόλουστη Μεσσηνία.
        Αυτό βέβαια δε με συμφέρει και τόσο διότι εμάς θα πάρετε με τις πέτρες, σε κάθε στραβοπάτημα της ΝΔ!

      • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
        Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ ΣΤΕΛΙΟΣ 02/07/2012 15:37:15

        Έχει η Πατρίδα αστείρευτες εφεδρείες.

        • ΣΤΕΛΙΟΣ avatar
          ΣΤΕΛΙΟΣ @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 02/07/2012 15:57:12

          Σε τιμά η μετριοφροσύνη Φαήλο , αλλα δυστυχώς , ΤΕΤΟΙΕΣ εφεδρείες είναι μετρημένες στα δάχτυλα του χεριού...

          • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
            Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ ΣΤΕΛΙΟΣ 02/07/2012 18:49:04

            Τα νεκροταφεία είναι γεμάτα από "εκλεκτούς" κι "αναντικατάστατους".

          • man8os avatar
            man8os @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 02/07/2012 18:59:38

            !!!!!

          • roadrunner avatar
            roadrunner @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 02/07/2012 19:10:27

            !!!!!

  12. nestrom avatar
    nestrom 02/07/2012 11:25:17

    Tώρα δεν αρχίζουν όλα, τώρα θα αποδειχθούν όλα.

    • Flat avatar
      Flat @ nestrom 02/07/2012 13:36:17

      πήρες αδεια απο τον Καμμενο για να μπαίνεις εδώ;

      • nestrom avatar
        nestrom @ Flat 03/07/2012 01:23:45

        Θα τον ρωτήσω. Ασε μας ρε ...Επίπεδε

  13. man8os avatar
    man8os 02/07/2012 11:29:19

    Ειναι ωρα για δουλεια. Εγω απο 4 πραγματα θα τον κρινω με σειρα σημαντικοτητας

    ΑΝΕΡΓΙΑ, ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ,ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ, ΛΑΘΡΟΜΕΤΑΝΑΣΤΕΥΤΙΚΟ

  14. Υψηλάντης avatar
    Υψηλάντης 02/07/2012 11:32:51

    Φαήλο αυτό που αναφέρεις για την Παιδεία είναι το πιο σημαντικό.Είδα πάλι να λείπει η λέξη Εθνική αλλά δεν είναι εκεί το θέμα.Ας μπει η βάση μιας Ελληνικής Παιδείας έστω κι αν τα αποτελέσματά της φανούν μετά από χρόνια.Η Ελλάδα παιδεία και πολιτισμό οφείλει να ξαναδώσει στην Ευρώπη.

    • Αφροδίτη avatar
      Αφροδίτη @ Υψηλάντης 02/07/2012 13:21:44

      Αγαπητέ Υψηλάντη, όταν η Πατρίδα μας έχει διδάξει Παιδεία και Πολιτισμό στην Οικουμένη και όταν ο Δυτικός Πολιτισμός έφτασε όπου έφτασε γιατί στηρίχθηκε στους αρχαίους μας κλασσικούς, καθίσταται επιτακτική ανάγκη να επανέλθει άμεσα στον τίτλο του Υπουργείου ο ορισμός της Παιδείας ως Εθνικής! Αυτόν που ο ΓΑΠ, ως ήταν αναμενόμενο, εξωπέταξε για να μπορεί να είναι συνεπής στις εντολές της παγκοσμιοποίησης και της παγκόσμιας διακυβέρνησης, των οποίων είναι ένθερμος θιασώτης!

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ Υψηλάντης 02/07/2012 15:34:48

      Δεν αναφέρομαι στενά στο υπουργείο Εθνικής Παιδείας και Θρησκευμάτων. Αναφέρομαι εν γένει στην Παιδεία. Ότανμ λοιόν γράφω για επανελλήνιση της όλη Παιδείας, ώστρε να παράσγει και πάλι Έλληνες κι όχι ανδράποδα, τι άλλη Παιδεία θα μπορούσα να εννοώ, αν όχι εθνική;

      • Δαναός avatar
        Δαναός @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 02/07/2012 15:51:33

        Προς ενίσχυση υης σκέψης του Φαήλου δυο κουβέντες:
        Οι υπεύθυνοι μέχρι τώρα υπουργοί έκαναν όλους εκείνους τους «υπεύθυνους» χειρισμούς, για την πλήρη αποδόμηση του εκπαιδευτικού μας συστήματος και την απομάκρυνσή του από τον όποιο ελληνοκεντρικό του χαρακτήρα..
        Περιέκοψαν δραματικά τη χρηματοδότηση για τα λειτουργικά έξοδα των σχολείων, δείχνοντας πως τη μόρφωση των παιδιών δεν τη θεωρούν ως τη σοβαρότερη επένδυση, αλλά μια απλή δαπάνη προς περικοπή.

        Παρεμβαίνουν στο περιεχόμενο των σπουδών, υποβαθμίζοντας σημαντικά για τον Ελληνισμό μαθήματα σε προαιρετικά, στο νέο Λύκειο.

        Θεωρούν ότι έτσι θα καταφέρουν να αφαιρέσουν από τη νέα γενιά την εθνική και κατ’ επέκταση την πατριωτική συνείδηση, που τις θεωρούν βλαπτικές στα σχέδια της παγκοσμιοποίησης και της παγκόσμιας διακυβέρνησης.

        • Aφροδίτη avatar
          Aφροδίτη @ Δαναός 02/07/2012 19:03:11

          Για την αποδόμηση της Παιδείας, που ασφαλώς δεν έχει συντελεστεί ασφαλώς μόνον τα τρία τελευταία χρόνια, έχουμε γράψει κάμποσα και εσύ Δαναέ και η ταπεινότητά μου, εδώ στο φιλόξενο χώρο του antinews. Ήταν τις εποχές που η Άννα του χιονιά επιχειρούσε τον εξορθολογισμό της, γκρεμίζοντας ό, τι είχε γλυτώσει από τις προηγούμενες μεταρρυθμίσεις-απορυθμίσεις της.
          Το ζήτημα του τίτλου του υπουργείου το έβαλα εγώ, μόνο και μόνο για να καταδείξω ότι ο ΓΑΠ το έκανε πλέον απροκάλυπτα, για να δείξει ότι ο εξευτελισμός που της επεφύλασσε θα ήταν τέλειος και θα ξεκίναγε από πολύ ψηλά.
          Γι αυτό προσωπικά θα ήθελα την επαναφορά του προσδιορισμού της Παιδείας ως Εθνικής ακόμα και στον τίτλο του αρμόδιου υπουργείου και όχι μόνο στο περιεχόμενό της. Θέλω να θυμίζει σε όλους και κυρίως στις ρεπούσιες νοοτροπίες , που βλέπεις πως κρατούν γερά στα κέντρα αποφάσεων και στο κονκλάβιο του προσωπικού των ανωτάτων ιδρυμάτων, πως η Παιδεία των ελληνοπαίδων δεν μπορεί παρά να είναι Εθνική Υπόθεση και ως εκ τούτου και Εθνικού προσανατολισμού.

          • roadrunner avatar
            roadrunner @ Aφροδίτη 02/07/2012 19:24:50

            Στο ίδιο πνεύμα εθνικής μειοδοσίας, εκτός από την αφαίρεση του προσδιορισμού "Εθνική" του τοτε ΥΠΕΠΘ, το ΠΑΣΟΚ του 2009 είχε καταργήσει και το Υπ. Μακεδονίας-Θράκης, καθώς και το Ναυτιλίας. Είχαμε δει τότε αυτό το τριπλό χτύπημα, κατά τη σύσταση-στελέχωση του υπουργείων της κυβέρνηση του ΓΑΠ του 2009.
            Επειδή, τα άλλα δυο αποκαταστάθηκαν, δηλαδή το ΜαΘΡΑ και το ναυτιλίας από τον Αντώνη Σαμαρά, ελπίζουμε να αποκατασταθεί και ο Εθνικός χαρακτήρας του Υπουργείου Παιδείας, κυρίως κατ΄ουσίαν.
            Δεν παραβλέπουμε βέβαια το γεγονός ότι ο νυν υπουργός Παιδείας, ακόμη και από τη θέση του υφυπουργού της κυβέρνησης Παπαδήμου, είχε σπεύσει να πράξει τα δέοντα ώστε να αντικαταστήσει το βιβλίο ιστορίας της ΣΤ δημοτικού.
            Αλλά αν βλέπαμε την "Εθνική Παιδεία" και στις πινακίδες και τα λογότυπα του Υπουργείου ακόμη καλύτερα !

  15. ΝΙΚΟΣ Κ. ΦΑΚΙΤΣΑΣ Αρχιτεκτων avatar
    ΝΙΚΟΣ Κ. ΦΑΚΙΤΣΑΣ Αρχιτεκτων 02/07/2012 11:41:25

    Στις 30 Ιουνιου πριν 19 χρονια, στην Αρτα, συναντηθηκαμε 17 ατομα και υπογραψαμε την διακυρηξη της 'Πολιτικης Ανοιξης' .
    Ανελαβα προεδρος της Νομαρχιακης, και ξεκινησε η οργανωση του κομματος.
    Η περιοδος του καλοκαιριου ηταν θερμη.
    Τον Σεπτεμβριο εθεσα τον εαυτο μου στη διαθεση του κομματος, κατερχομενος ως υποψηφιος βουλευτης, κατι που επαναληφθηκε και το 1996.
    Τον Φαηλο γνωρισα τοτε, ως περιφερειαρχη συντονιστη Ηπειρου, μαχιμο πολιτικο , εναντιον του δικομματικου κατεστημενου. ΑΝΕΞΑΡΤΗΣΙΑ ΤΗΣ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗΣ, ΔΙΑΧΩΡΙΣΜΟ ΝΟΜΟΘΕΤΙΚΗΣ ΚΑΙ ΕΚΤΕΛΕΣΤΙΚΗΣ ΕΞΟΥΣΙΑΣ, ΑΜΦΙΜΟΝΟΣΗΜΑΝΤΗ ΣΧΕΣΗ ΠΟΛΙΤΗ-ΠΟΛΙΤΕΙΑΣ, ΑΕΙΦΟΡΟΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗ (οι αλλοι εψαχναν να βρουν στα λεξικα τι σημαινει),
    ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΕΘΝΙΚΟΥ ΠΛΟΥΤΟΥ, κλπ.κλπ.
    Τα συνθηματα μας ηταν "ΕΛΛΑΣ, ΕΛΛΑΣ, ΑΝΤΩΝΗΣ ΣΑΜΑΡΑΣ", και στην κεντρικη ομιλια στα Γιαννενα "ΝΑΤΟΣ, ΝΑΤΟΣ, Ο ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟΣ".
    ΤΟ ΟΝΕΙΡΟ ΕΓΙΝΕ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ.
    οι πετρες, οι βιδες και οι βρισιες στα δεξια καφενεια, αποτελουν πλεον μουσειακο υλικο.
    και επειδη μεσα μας δεν αλλαξε η αγαπη για τον ανθρωπο Σαμαρα, ειμαστε παροντες , ελπιζοντας στην "πραγματοποιηση του ονειρου", ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ του ΑΝΤΩΝΗ ΣΑΜΑΡΑ.

    • Κβάντα avatar
      Κβάντα @ ΝΙΚΟΣ Κ. ΦΑΚΙΤΣΑΣ Αρχιτεκτων 02/07/2012 13:22:02

      Κύριε Φακίτσα, να ξέρατε μόνο τι μου θυμίσατε!
      Το 1993, φοιτητές τότε, στηρίξαμε και πολεμήσαμε κάτω από πολύ δύσκολες συνθήκες για την ιδέα της ΥΠΕΡΒΑΣΗΣ.
      Το "πολεμήσαμε" ίσως θεωρηθεί από κάποιους υπερβολή. Είμαι σίγουρος, ότι εσείς καταλαβαίνετε τι εννοώ.
      Να είστε καλά!

      • ΝΙΚΟΣ Κ. ΦΑΚΙΤΣΑΣ Αρχιτεκτων avatar
        ΝΙΚΟΣ Κ. ΦΑΚΙΤΣΑΣ Αρχιτεκτων @ Κβάντα 02/07/2012 22:05:37

        η Υπερβαση δεν ειναι υπερβολη, που προσπαθουσαμε να κρατησουμε τα γραφεια ανοικτα, εκ των ενοντων, να ενθουσιασουμε συμπολιτες μας "εχοντες", να προσφερουν με αθωα διαθεση, να κατανοησουν την αξια του ορθου πολιτικου λογου, οταν:
        ΤΑ ΣΥΝΟΡΑ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΕΙΝΑΙ ΣΥΝΟΡΑ ΤΗΣ ΕΥΡΩΠΗΣ, τα τανκς της Ελλαδας, τα εχει αναγκη περισσοτερο η Ευρωπη, κι οχι η Ελλαδα, κι οταν γέρνουν ανατολικα, πρεπει η Ευρωπη να τα φερει στα ζυγια τους "δυτικα".
        Και σημερα εκ των ενοντων κραταμε το γοητρο του κομματος υψηλα. Ειναι δε ευκαιρια να δημιουργησουμε τις σωστες βασεις διαχειρησης των ΝΟΔΕ , για να μην υποστουμε και μεις ,την κριση χρεους . Ετσι θα απελευθερωσουμε τον Αντωνη Σαμαρα, απο τα προβληματα της καθημερινοτητας, (φως,νερο,τηλεφωνο).
        Ξερω τι σημαινει φοιτητης, γιατι εχω 3 παιδια , και 2 εγγονια απ΄την μεγαλη κορη.

    • ROCK avatar
      ROCK @ ΝΙΚΟΣ Κ. ΦΑΚΙΤΣΑΣ Αρχιτεκτων 03/07/2012 08:52:19

      BRAVO ARCHITETTO.
      SEI STATO PROPRIO SINCERO.
      NON AVRAEI MICA STUDIATO IN ITALIA?

  16. AZ avatar
    AZ 02/07/2012 11:42:21

    Εχουν τελειωσει πριν καν αρχισουν. Ακομα να καταλαβετε οτι το κουτοχορτανιλ του δηθεν πατριωτισμού κλπ δεν πουλαει????

    • ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. avatar
      ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. @ AZ 02/07/2012 12:55:15

      Αυτά σας λένε στην Κουμουνδούρου;

    • Φωτεινή avatar
      Φωτεινή @ AZ 02/07/2012 13:09:10

      AZ ,

      ᾿Εσεῖς εἴσαστε ἕτοιμοι γιά ν᾿ ἀρχίσετε, πολυπολιτισμικέ/ἤ μου, ἤ ἀσχολεῖστε ἀκόμα μέ τό θέατρο σκιῶν (ἔ ρέ γλέντια), χιχιχι :lol:

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ AZ 02/07/2012 15:30:12

      Μην στεναχωριέσαι ρε ΑΖ, για σένα θα φέρουμε μπαμπακόπιτα και γιαρμά.

  17. Παρατηρητής avatar
    Παρατηρητής 02/07/2012 12:56:16

    Πολλά περιμένετε, δικαίως ή όχι θα φανούν μέσα στον επόμενο μήνα. Μετά ξεχάστε το.

    Εν τω μεταξύ, κρατήστε μικρό καλάθι και όσοι πραγματικοί πατριώτες αρχίστε να μαζεύεστε σε νέο κόμμα, αμιγώς πατριωτικό και πανκομματικό.

    Υπάρχουν άξιοι πατριώτες από όλους τους χώρους που πρέπει να συντονιστούν για να αναλάβουν την τύχη της πατρίδας τις δύσκολες ώρες που θα έρθουν μετά την επικείμενη αναπόφευκτη χρεοκοπία.

    Η ΧΑ κατάφερε με μηδέν προβολή να πάρει 7% παρά την αρρωστημένη ιδεολογία της, γιατί λοιπόν να μην μπορεί να γίνει κυβέρνηση και ένα καθαρό πατριωτικό κόμμα;

    • Παύλος avatar
      Παύλος @ Παρατηρητής 02/07/2012 14:22:14

      Με ποιόν αρχηγό ας πούμε ;;;;

      • Παρατηρητής avatar
        Παρατηρητής @ Παύλος 02/07/2012 15:17:51

        Υπάρχουν και θα ξεπηδήσουν κι άλλοι άξιοι, αρκεί να ανοίξει ο δρόμος και να καταλάβει το "κατεστημένο" (καναλάρχες, νταβατζήδες) ότι χωρίς πατρίδα και αυτοί θα είναι χαμένοι.

        Γιατί χωρίς σοβαρή πατρίδα, μακροπρόθεσμα κι αυτοί γιουσουφάκια του εξ'ανατολών "συμμάχου" θα καταντησουν, όσο κι αν οι ΗΠΑ τους έπεισε ότι θα κάνουν "κουμάντο" ακόμα και αν δορυφοροποιηθεί η Ελλάδα υπό την Τουρκία.

        Εν ολίγοις, το συμφέρον όλων, λαού και "νταβατζήδων" είναι η πατριωτική σοβαρότητα. Χωρίς ανεξάρτητη πατρίδα θα πάψουμε σε λίγο να υπάρχουμε.

        Υ.Γ.
        Επιμένω στο θέμα των νταβατζήδων γιατί αυτοί εν πολλοίς καθορίζουν τα πολιτικά πράγματα στη χώρα. Ο λαός είναι μαζοποιημένος και κυττάει μόνον το προσωπικό του συμφέρον.

        Στο τέλος της ημέρας στην συντριπτική του πλειοψηφία ψηφίζει όποιον δείξει πιο πολύ το ΝΕΤ, το ΜΕΓΚΑ, ο ΑΝΤ1 και το ΣΚΑΙ.

        Αυτή είναι η πικρή αλήθεια.

    • PayneK avatar
      PayneK @ Παρατηρητής 02/07/2012 15:18:52

      Για παρατηρητής πολλές προτροπές έχεις να κάνεις, ενώ μόλις και ξεκίνησε το παιχνίδι.
      Άλλο πράγμα το ασκώ κριτική και άλλο κατακρίνω τα πάντα αφ'υψηλού.
      Σε αυτό που συμφωνώ πάντως είναι οτι θα διαφανούν το επόμενο διάστημα απο τις εξελίξεις αν δικαίως επιλέξαμε να διατηρούμε τις ελπίδες μας.
      Φιλικά..

      • Παρατηρητής avatar
        Παρατηρητής @ PayneK 02/07/2012 16:05:13

        Το κατακρίνω αφ'υψηλού δεν το κατάλαβα από που προκύπτει. Ανωνύμως έγραψα δυο αράδες.

        Όσον αφορά το παιγχνίδι, αυτό παίζεται καιρό, δεν άρχισε τώρα. Τα προβλήματα γνωστά όπως και οι κατευθύνσεις και οι λύσεις. Το θέμα είναι οι επιλογές.

        Βαστώ μικρό καλάθι γιατί οι επιλογές για την κυβέρνηση με απογοήτευσαν. Φυσικά εύχομαι να διαψευστώ.

        Όπως και να έχει πριν το φθινόπωρο θα έχει διαφανεί αν ο πρόεδρος κάνει κουμάντο και πηγαίνει τη χώρα προς τη ορθή κατεύθυνση.

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ Παρατηρητής 02/07/2012 22:01:17

      Δεν έχει ούτε δυο βδομάδες στην κυβέρνηση, κόντεψε να χάσει το μάτι του αλλά παρ' όλα αυτά, αντί να αναρρώσει εν ηρεμία, κάνει συνέχεια συσκέψεις, οργανώνει, καθοδηγεί, δουλεύοντας συνεχώς.
      Το λιγότερο που μπορούμε να κάνουμε είναι να δώσουμε μια πίστωση χρόνου και μετά θα κάνουμε κριτική, θα πούμε μπράβο ή θα ρίξουμε "πέτρες".
      Με το καλημέρα και θέλετε άλλο πατριωτικό κόμμα;
      Γιατί, η συντριπτική πλειοψηφία της βάσης της ΝΔ κι ο Πρωθυπουργός τι είναι; Της ...Τετάρτης Διεθνούς ή της..."Ρόζας";

  18. Ypsilantis Tzouros avatar
    Ypsilantis Tzouros 02/07/2012 13:02:04

    Ερώτηση άσχετη με το άρθρο. Έχω και συνονόματο; Προς τον χρήστη 'Υψηλάντη' αναφέρομαι.

    Όσο για το άρθρο. Είναι επιτέλους ευκαιρία να γίνει κάτι σ'αυτή τη χώρα. Μεγάλη ευκαιρία. Δύναμη χρειάζεται και δουλειά.

  19. Κβάντα avatar
    Κβάντα 02/07/2012 13:10:10

    Κύριε Κρανιδιώτη, συμφωνώ με το άρθρο σας.
    Είναι καιρός να αφήσουμε τις παρωπίδες και την προσωπολατρία και να κινηθούμε ΕΘΝΙΚΑ!
    Η κριτική εφόσον είναι υπεύθυνη, μόνο καλό μπορεί να κάνει.
    Στόχος μας, η Εθνική Υπέρβαση.
    Από το 1993, φοιτητές τότε, μέχρι σήμερα, μαχόμαστε για την ιδέα και την πολιτική της υπέρβασης.
    Ή τώρα, ή ποτέ.
    Τα πάντα θα εξαρτηθούν από τις επιλογές του Προέδρου.

  20. IOANNIS avatar
    IOANNIS 02/07/2012 13:14:12

    ΟΙ ΤΡΟΙΚΑΝΟΙ ΕΡΧΟΝΤΑΙ ΜΕ ΑΓΡΙΕΣ ΔΙΑΘΕΣΕΙΣ.ΑΝ ΔΕΝ ΥΠΑΡΞΕΙ ΣΚΛΗΡΗ ΔΙΑΠΡΑΓΜΑΤΕΥΣΗ ΤΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΘΑ ΧΑΘΕΙ ΑΠΟ ΤΑ ΑΠΟΔΥΤΗΡΙΑ.

  21. ΒΙΣ avatar
    ΒΙΣ 02/07/2012 13:59:10

    Φαήλο, συγγνώμη που θα επαναλάβω τα ίδια και τα ίδια. Αλλά η επανάληψη μήτηρ μαθήσεως (όχι για εσένα, αλλά για την [συγ]κυβερνώσα, πλέον, ΝΔ).
    1. Η Αθήνα είναι μία χαβούζα. Πήγαινε στο κέντρο των Τιράνων, ακόμα περισσότερο πήγαινε σε Σόφια, Βουκουρέστι, Βελιγράδι, βαλκανικές πρωτεύουσες. Πουθενά δεν θα δεις να πουλάνε ναρκωτικά λαθρομετανάστες δίπλα στη Νομική Σχολή, δίπλα στην Ακαδημία Αθηνών και το Πανεπιστήμιο. Ο πεζόδρομος του Θησείου είναι παραδομένος στου Αφροασιάτες λαθρέμπορους (και όχι "μικροπωλητές" που λέει η αισχρή αριστεράντζα). ΕΙΝΑΙ ΝΤΡΟΠΗ ΜΑΣ Η ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΑΥΤΗ!
    Δεν γίνεται ανόρθωση της χώρας όταν το κέντρο της, η βιτρίνα της, η καρδιά της, αποπνέει δυσοσμία και εγκατάλειψη. Και δεν είναι μόνη της η Αθήνα, η Πάτρα έχει τα ίδια χάλια. Αριστεριστές νταβαντζήδες (είδαμε με το θέμα της Αγίας Νάπας ότι πλέον οι αριστεριστές εκτελούν και συμβόλαια θανάτου, μαφιόζοι κανονικοί).
    2. Η φορολογία είναι δυσβάκτακτη για τους μισθωτούς, αλλά και για τους τίμιους ελεύθερους επαγγελματίες. Πρέπει να γίνει κάτι. Μην περιμένουμε να κινηθεί η αγορά όταν μία μέση οικογένεια μισθωτών με 2 ή 3 παιδιά, με άκρως συντηρητική ζωή, δεν μπορεί να πληρώσει φόρους και αλληλεγγύες και άλλα οθωμανικού τύπου χαράτσια.

    • ΚΜ avatar
      ΚΜ @ ΒΙΣ 02/07/2012 21:45:58

      Σχετικά με την ανακατάληψη των πόλεών μας τους αριστεριστές νταβατζήδες, σήμερα είχαμε ένα ευχάριστο από τη Θεσσαλονίκη. Ας ελπίσουμε ότι είναι μόνο η αρχή ενός γενικότερου ξεκαθαρίσματος του αποστήματος. Μεταφέρω από Ελεύθερο Τύπο (κλικ στη δεξιά στήλη για ολόκληρο το άρθρο):

      Μετά από αστυνομικές έρευνες, που περιελάμβαναν και παρακολούθηση τηλεφωνικών συνομιλιών υπόπτων, σχεδιάστηκε κατά τις πρωινές ώρες επιχείρηση σε στέκια και σπίτια αντιεξουσιαστών, με αποτέλεσμα να συλληφθούν συνολικά 25 άτομα ως «πρωταγωνιστές» των παραπάνω περιστατικών και να προσαχθούν άλλα εννέα άτομα ως ύποπτοι για συμμετοχή σ' αυτά.

      Όπως σχολιάζει και ένας ξεφτιλέγγυος στο Indymedia, από αυτούς που σκούζουν και οδύρονται για το σημερινό, η εν λόγω επιχείρηση έλαβε χώρα «μετα της εγκρισεως του Σαμαρα, η αστυνομια του οποιου δεν κανει παρα τα οσα ειχε προεξαγγειλει περι καταστολης των "κουκουλοφορων" κλπ».

  22. Emmanuil avatar
    Emmanuil 02/07/2012 14:11:22

    Κάποτε θα πρέπει να γίνει αντιληπτό, ότι επαναδιαπραγμάτευση διεθνώς συμφωνηθέντων δεν θα είναι δυνατή. Η Ελλάδα πρεπει ν' αρχίσει απο χαμηλή βάση, όχι στην επάνοδο της απατηλής ευημερίας που στηρίχθηκε στα δάνεια και έφερε την χώρα στη σημερινή κατάσταση, όχι στην γκρίνια που είναι εύκολο πράμμα αλλά δεν αποφέρει τίποτε. Το ισχύον καπιταλιστικό σύστημα δεν θ' αλλάξει, τουλάχιστο σε ορατό χρόνο. Χωρίς να ξεχάσουμε ένα σοσιαλιστικό μέλλον, χρειάζεται προσγείωση στην πραγματικότητα. Ανασύνταξη λοιπόν, το σεμνά και ταπεινά και όρεξη για δουλειά πρεπει να γίνουν όραμα.

    • Θανάσης Παπαδόπουλος avatar
      Θανάσης Παπαδόπουλος @ Emmanuil 02/07/2012 15:07:18

      Συμφωνώ απόλυτα με τον Emmanouil. Μην ψάχνετε για θαυματουργούς. Όσο και να το παλέψει ο Σαμαράς, αν ο Ελληνικός λαός ελπίζει ότι θα ξυπνήσει αύριο το πρωί και θα πει: 'Τι όμορφα,!.... ένα κακό όνειρο ήταν και πέρασε!,.... τότε, ετοιμασθείτε για τα χειρότερα. Οι μαγικές λέξεις είναι: παραγωγικότητα, ανταγωνιστικότητα και συνέπεια. Δυστυχώς, αυτά δεν διορθώνονται σε 100 ημέρες. Συνεπώς, μην κάνετε τον βίο του Σαμαρά, αβίωτο. Μην ρωτάς τι μπορεί ο Σαμαράς να κάνει για σένα, ρώτα τι μπορείς να κάνεις εσύ για τον Σαμαρά (για την πατρίδα εννοώ βέβαια).

  23. Παναγιώτης Καρβέλης avatar
    Παναγιώτης Καρβέλης 02/07/2012 14:26:27

    Ο Πρωθυπουργός κ. Σαμαράς έχει πολλά να κάνει και μάλιστα σε λίγο χρονικό διάστημα. Επίσης δεν είμαι βέβαιος αν έχει το κατάλληλο πολιτικό δυναμικό για να κάνει όλες αυτές τις μεταρρυθμίσεις που έχει πει προεκλογικά. Πιστεύω πως χρειάζεται κοινή λογική, ο Πρόεδρος την έχει. Ελπίζω να πάνε όλα καλά, για την ΕΛΛΑΔΑ!

  24. Ἀστυάναξ Καυσοκαλυβίτης avatar
    Ἀστυάναξ Καυσοκαλυβίτης 02/07/2012 14:44:14

    «Τις απαιτήσεις μου λοιπόν δεν τις έχω από αυτούς, που είναι μέρος του προβλήματος. Τις έχω από αυτόν που κάποτε απέλασε κλοτσηδόν τον Τούρκο Πρόξενο στην Κομοτηνή. Τις έχω από αυτόν που έκανε τον Τζιάνι Ντε Μικέλις να τον αποκαλεί ωρυόμενος «πειρατή» για το σθένος με το οποίο υπερασπιζόταν σε ευρωπαϊκή σύνοδο τα ελληνικά συμφέροντα. Απαιτήσεις έχω από τον άνθρωπο που στωικά υπέμεινε επί μία ώρα και τρία τέταρτα το σφυροκόπημα της Μέρκελ στο ΕΛΚ, για να σηκωθεί όρθιος και να της πει την αλήθεια, που μετά επιβεβαιώθηκε, το τι είναι επωφελές για την Ελλάδα, τους Έλληνες αλλά και για την Ευρώπη. Όλοι μας από αυτόν έχουμε απαιτήσεις.»

    Θὰ σταματήσω νὰ σὲ διαβάζω γιατί... μὲ πείθεις καὶ μετὰ δὲν ἔχω καθαρὴ κρίση!

  25. Ἀστυάναξ Καυσοκαλυβίτης avatar
    Ἀστυάναξ Καυσοκαλυβίτης 02/07/2012 14:52:49

    Στὸ κράτος ὑπάρχει

    (α) ἕνας προβληματικὸς τρόπος στελέχωσής του (ἀναξιοκρατία - κομματοκρατία - κολλητοκρατία) καὶ

    (β) ἕνας προβληματικὸς τρόπος λειτουργίας αὐτῶν τῶν στελεχῶν (μερικοὶ εἶναι ἁπλῶς ἄχρηστοι - ἔλλειψη κινήτρων γιὰ καλὴ καὶ σκληρὴ δουλειά, ἀφοῦ ἡ θέση ἤδη κατελήφθη - ἄλλες μέριμνες ἀντὶ τοῦ ἀντικειμένου ἐργασίας, π.χ. ἡ δόμηση προσωπικοῦ πολιτικοῦ μέλλοντος).

    Γιὰ ὁποιαδήποτε προκοπὴ πρέπει νὰ ἀνατραποῦν οἱ παραπάνω δύο πυλῶνες, καὶ γιὰ ἀνατραποῦν ΔΕΝ ΦΤΑΝΟΥΝ ΟΙ ΚΑΛΕΣ ΠΡΟΘΕΣΕΙΣ ἀλλὰ χρειάζεται ἐκπληκτικὸς ριζοσπαστισμός. Κάθε «ἰσορροπία», καὶ εἴδαμε ἤδη ἀπὸ τὴν σύνθεση τοῦ ὑπουργικοῦ συμβουλίου ὅτι ὑπάρχουν τέτοιες (ἐνῷ καλέ μας Φαῆλο μᾶς ἔλεγες «δὲν θὰ πιστεύετε στὰ μάτια σας», ἀλλὰ δυστυχῶς πιστεύουμε), δημιουργεῖ νέα ἐμπόδια στὸ ἐνδεχόμενο ἀνατροπῆς τῶν παραπάνω, τὸ καθιστᾶ ὅλο καὶ πιὸ δυσχερές. Καὶ ὅπως λέγαμε δυὸ χρόνια «δὲ χωρᾶνε ὅλα τὰ πεπόνια κάτω ἀπὸ τὴν ἴδια μασχάλη». Τὸ πρόβλημα εἶναι ὅτι θὰ ὑπάρξει (ἤδη ὑπάρχει) ΜΙΑ καὶ ΜΟΝΗ εὐκαιρία, καὶ μετὰ γιὸκ πανεθνικῶς.

    Συμπέρασμα: εἴμαστε ὑποχρεωμένοι νὰ τὰ θέλουμε -ὅλα- καὶ -ἀμέσως-, διότι ἡ ἐναλλακτικὴ στὶς παροῦσες δύσκολες συνθῆκες εἶναι νὰ μὴν ἔχουμε τίποτα. Καὶ δυστυχῶς ἡ συγκυβέρνηση δὲν θὰ ἀποτελέσει δικαιολογία.

  26. Δημήτρης avatar
    Δημήτρης 02/07/2012 15:27:23

    Iσονομία.

  27. sg avatar
    sg 02/07/2012 15:28:29

    Φαήλο ορθώς κάνεις κριτική και πάντα πρέπει να κάνουμε κριτική και για τα καλώς αλλά και για τα κακώς κείμενα. Είναι μια καυτή πατάτα η σημερινή πραγματικότητα. Θα πρέπει να περιμένουμε τις κινήσεις της Κυβέρνησης και θα δούμε. Οσο για τις αποκρατικοποιήσεις σαφώς και πρέπει να γίνουν, διότι αυτή τη στιγμή όλοι καίγονται για την προστασία των υπαλλήλων του Δημόσιου Τομέα και κανείς για τον ιδιωτικό τομέα. Που γίνεται η περισσότερη δουλειά και μάλιστα χωρίς να σηκώνεις κεφάλι, το ξέρουμε όσοι δουλεύουμε στον ιδιωτικό τομέα. Πρέπει να γίνονται κρατήσεις μήπως από τους ανέργους για να στηριχθεί ο Δημόσιος τομέας? άλλωστε αν κάποιος είναι ικανός θα απορροφηθεί στον ιδιωτικό τομέα, γιατί τον φοβούνται? η μήπως πρπει να πιστεψουμε ότι όλοι όσοι μπήκαν στον Δημόσιο τομέα ήταν οι ικανοί και οι άξιοι? γιατί σκοτώνονται όλοι για το 1.000.000 δημοσιους υπαλλήλους και δεν σκοτώνονται το ίδιο για τα 2.000.000+ του ιδιωτικού τομέα? άλλωστε το μοντέλο "ολα Κράτος το ζήσαμε και στην Ελλάδα και σε όλο το πρώην ανατολικό μπλοκ" είδαμε πως κατέρευσε σαν χάρτινος πύργος. Καιρός λοιπόν να χτίσουμε όλοι μαζί σε γερά θεμέλια

  28. Jack Sparrow avatar
    Jack Sparrow 02/07/2012 15:48:27

    Αχ και να χαμε αυτήν την πολυπόθητη αυτοδυναμία…!
    Ο «χειρότερος εφιάλτης του Σαμαρά» θα είχα γίνει…
    Απαιτητικός και τελειομανής, ιδιαίτερα με τους ανθρώπους που πιστεύω και που έχουν μεγάλες ικανότητες, είμαι σίγουρος ότι πολύ συχνά, θα έφτανα μέχρι του σημείου να είμαι και επικριτικός ακόμα απέναντί του…

    Τώρα όμως αποφάσισα και είδα, ότι τόσο λόγω συγκυβέρνησης, όσο και λόγω γενικότερων συγκυριών, θα πρέπει να είμαι πολύ ελαστικός στις κρίσεις μου, λαμβάνοντας υπ όψιν και τις άλλες (……) παραμέτρους…
    Η αλήθεια είναι ότι περιμένω ακόμα ΠΟΛΛΑ για την Πατρίδα, από τον Πρωθυπουργό Αντώνη Σαμαρά και είμαι σίγουρος ότι είτε με τον ένα, είτε με τον άλλο τρόπο θα μου τα δώσει και τελικά ξέρω ότι θα με εκπλήξει ΠΑΛΙ ευχάριστα, παρ όλες τις ΔΥΣΚΟΛΙΕΣ, που ενέχουν πραγματικά οι δεδομένες ΣΥΓΚΥΡΙΕΣ…

    Το μόνο που δεν ξέρω είναι η χρονικές απαιτήσεις, που πια είναι αναγκαίες για την επίτευξη των παραπάνω στόχων, που ο Φαήλος περιγράφει μ έναν άρτιο και συμπαγή τρόπο και νομίζω ότι ακουμπάν κάθε Έλληνα…

  29. Jack Sparrow avatar
    Jack Sparrow 02/07/2012 16:08:52

    Διευκρίνιση:
    Οι «άλλες (……) παράμετροι» και οι «δεδομένες ΣΥΓΚΥΡΙΕΣ» αναφέρονται στα «ΕΓΧΩΡΙΑ ΜΕΤΩΠΑ», που αντιμάχονται τις προσδοκίες του λαού μας και μοιραία και τον Αντώνη Σαμαρά, που τις ΦΕΡΕΙ ΕΠΑΞΙΑ ΕΠΙ ΧΡΟΝΙΑ ΤΩΡΑ...
    Και λέω «ΕΓΧΩΡΙΑ» γιατί ΕΞΩ μάλλον ΚΑΛΑ ΠΑΜΕ…

  30. Ο Ιθαγενής avatar
    Ο Ιθαγενής 02/07/2012 16:13:06

    Η κριτική αρχίζει τώρα.
    Μέχρι τώρα είχε στήριξη.
    Τώρα όμως διοικεί.
    & πολλοί θα πρέπει να επιλέξουν τι είναι αφέντες; ηγέτες; αυλικοί; στρατιώτες; επαίτες;

    Εκεί θα κριθεί : στο κοσκίνισμα.
    Στο τι θα κρατήσει τι θα πετάξει.
    Τι θα φτιάξει.
    Γιατί η ζωή είναι απλή : επιλογές και συνέπειες.
    Προς το παρόν περιμένουμε ακόμα ...02/07/2012.

    (100-15 ημέρες για τις πρώτες 100 που έλεγαν οι ...παλαιοί).

    ΥΓ

    Αχ βρε Φ.Κ...
    Μπορεί μέχρι τον Σεπτέμβριο:

    -5,000 μισθό στον πρόεδρο και στον Πρωθυπουργό και ως αφετηρία τις 5,000 ένα ενιαίο μισθολόγιο σε όλο τον στενό και ευρύτερο δημόσιο τομέα; Για βολευτές, Υπουργούς, προβόπουλους, Δικαστές και λοιπούς; Γιατί όταν καλείς στα όπλα τον λαό κάποιοι δεν μπορούν να νουθετούν από τις χρυσοποίκιλτες πολυθρόνες....
    -ένα συνταξιοδοτικό ταμείο με μια σύνταξη για κάθε πολίτη ανάλογα με τις εισφορές του;
    -μια ΕΝΙΑΙΑ βάση δεδομένων για τα οικονομικά στοιχεία εκτέλεσης του Προϋπολογισμού; ...σε 2 ημέρες την φτιάχνουν τα ΑΕΙ δωρεάν...
    -διασταύρωση στοιχείων από τις βάσεις δεδομένων που ΥΠΑΡΧΟΥΝ για την φορολογική ταυτότητα κάθε πολίτη...
    -μηχανογράφηση : πολίτη -ιατρού - φαρμακείου - ταμείου με καταγραφή πληρωμή εξόφληση;
    -άνοιγμα των κλειστών επαγγελμάτων;
    -ένας φόρος στην ακίνητη περιουσία;
    -4 Φ κλιμάκια για τους πολίτες και τις επιχειρήσεις;
    -τα 24,000 Ν Πρόσωπα να γίνουν 1,000 ...χωρίς Προέδρους ΔΣ και κολλητούς
    (πχ ως Κράτος έχουμε περισσότερα αεροδρόμια, Η/Υπολογιστές & προγράμματα ...άνευ δια λειτουργικότητας από την Γερμανία...αλλά έχουμε και περισσότερους κολλητούς ...ως χώρα)

    Ούτε ανακάλυψη της πυρίτιδας ούτε του τροχού.
    Απλά πράγματα καθημερινά.
    & λέμε αντίο στο Μνημόνιο...& για όποιον διαφωνεί ας βάλουμε τα νούμερα κάτω.
    Γιατί είμαστε σε πόλεμο και απαιτούν από εμένα να πεθάνω και αυτοί να δοξαστούν πάλι...

    02/07/2012 ...πέρασαν 15 ημέρες....αλλά ας μην πούμε για τη διαβούλευση.
    Πότε ορκίστηκε η Κυβέρνηση; Ούτε ΠΔ με αρμοδιότητες δεν έχουν βγει...

    • Γρύνη avatar
      Γρύνη @ Ο Ιθαγενής 02/07/2012 19:17:45

      τικ-τακ το ωρολογι χτυπα!
      οι ωρες περνουν, ο χρονος φευγει...
      100-15= 85 ημέρες
      (για τις πρώτες 100 που λέει ο Ιθαγενης και ομολογουσαν οι …παλαιοί)!!!!!!!!!!

  31. theo1611 avatar
    theo1611 02/07/2012 16:42:53

    Να μας βάλει όλους να τρέχουμε, με τον ένα ή τον άλλο τρόπο και να ξωπετάξουμε τις πρώτες σκέψεις μας.

    Τόσο απλό, τόσο δύσκολο!!!

  32. BLACKQUEEN avatar
    BLACKQUEEN 02/07/2012 18:26:49

    Συμφωνώντας απόλυτα σε όλα τα γραφόμενά σας κ. Φαήλο, θέλω να σταθώ σε δύο σημεία (όχι τα πιο σημαντικά, αλλά αυτά που με …κέντρισαν ) :
    ‘’Όλοι πλέον περιμένουμε ένα άλλο δείγμα γραφής, μια άλλη πολιτική. Ακόμη και πολλοί που δεν τον ψήφισαν.
    Ο κ. Σαμαράς είναι πλέον εκεί που ήθελε. ‘’
    Αυτοί λοιπόν (εμείς), που δεν τον ψηφίσαμε τον αγαπητό κ.Αντώνη Σαμαρά, όχι γιατί δεν τον πιστεύουμε σαν άτομο, αλλά γιατί δεν δεχθήκαμε να στοιχηθούμε (δεν έχουν σημασία οι…αιτιάσεις και οι δικαιολογίες) ,μετά την αλλαγή της αντιμνημονιακής του στάσης, εμείς που δεν αποδεχθήκαμε το συνονθύλευμα των αλλοπρόσαλλων ‘’προσωπικοτήτων’’ που συνωστίστηκαν τελικά στο ψηφοδέλτιο της ΝΔ (όχι, για μάς ο σκοπός δεν αγιάζει τα μέσα), την ίδια τη ΝΔ κι αυτό που διαχρονικά εκπροσωπεί και έχει εξ – υπηρετήσει, δεν τον εκτιμούμε λιγότερο από αυτούς που εν λευκώ του προσφέρουν την αποδοχή τους λόγω κομματικής συγγένειας, λόγω ιδιοσυγκρασίας, λόγω τυφλής εμπιστοσύνης. Απλά αν κρίνω απ΄ τον εαυτό μου, συνηθίζω να έχω απαιτήσεις, από εκείνους μόνο που υπερεκτιμώ και σέβομαι, αυτούς που με εξοργίζουν όταν για λόγους σκοπιμότητας, …ελίσσονται, συμβιβάζονται, συνθηκολογούν ενώ ταυτόχρονα μου υπόσχονται πως είναι η στάση τους περιστασιακή και αναγκαία κίνηση τακτικής…. Εγώ το εκλαμβάνω ως προδοσία της εμπιστοσύνης μου και άρνηση να μου προσφέρουν αυτό που αληθινά μπορούν και δικαιούμαι να εισπράξω από τις δυνατότητές τους. Κάπως σαν να με …παίζουν υποτιμώντας με, εξοικονομώντας και καλά δυνάμεις, για κάποιον μελλοντικό αγώνα, όπου οι συνθήκες θα΄ναι τάχα ευνοϊκότερες…Δεν ξέρω αν γίνομαι σαφής….. Τον Νοέμβριο του 2011 λοιπόν αγαπητέ, εκεί που ήμουν πια σχεδόν έτοιμη για την προσωπική μου υπέρβαση (δεν ανήκω στο χώρο της δεξιάς), και μιας και αναγνώριζα μέσα απ΄τις αντιμνημονιακές ομιλίες του κ. Α.Σαμαρά, έναν εν δυνάμει Εθνικό Ηγέτη, που θα μπορούσε να ενώσει αποτελεσματικά αντίρροπες κοινωνικές συνιστώσες :-), μένω εκκρεμής ξαφνικά στο κενό (μαζί με χιλιάααδες άλλους Έλληνες), να παρακολουθώ το άσπρο να προσπαθεί να μαυρίσει με χρήση επιχειρημάτων, που εμένα δεν με ικανοποίησαν ποτέ ….. Εν συντόμω, έτσι κάπως χάθηκε η πολύτιμη αυτοδυναμία όχι της ΝΔ ή του Αντώνη Σαμαρά, αλλά η συστράτευση της πλειοψηφίας του Ελληνικού λαού, απέναντι στους τοκογλύφους και τους αισχρούς τους ντόπιους συνεργούς….. Αδικία, ατυχία, μέγα λάθος…..
    Η Ιστορία λένε, δε δίνει δεύτερη ευκαιρία ποτέ, και συμπεριφέρεται σκληρά σαν τις μεγάλες ερωμένες…Αν σε επιλέξει κι εσύ την προδώσεις, έρχεται η ώρα που σε εκδικείται ανελέητα. Όμως ω του θαύματος, εδώ, έχουμε εξαίρεση!!!!! Η Ιστορία, προσφέρει σήμερα στον κ.Αντώνη Σαμαρά μια δεύτερη ευκαιρία, (έστω και σε πιο περίπλοκες συνθήκες λόγω συγκυβέρνησης). Είναι ξανά στα χέρια του η πλέον μοιραία κίνηση στην Εθνική σκακιέρα. ….
    Λέτε : ‘’Είναι πλέον εκεί που ήθελε’’. Μένει να αποδείξει λοιπόν στον εαυτό του και σε όλους εμάς, τι ήταν τελικά αυτό που τόσο ήθελε. Εύχομαι να είναι το στοίχημά του (που είναι πια και δικό μας), κάτι πολύ περισσότερο από ανάγκη ικανοποίησης κάποιας ανθρώπινης προσωπικής φιλοδοξίας. Εύχομαι ολόψυχα να θέλει να υψωθεί στο ρόλο του Εθνικού Ηγέτη που απουσιάζει απ΄το προσκήνιο καιρό, κι η απουσία του μας καθιστά ‘’πολιτικά ανάπηρους’’. Εύχομαι να έχει αποφασίσει ν΄απελευθερωθεί, να διαφοροποιηθεί από τον συρφετό των αχρήστων πολιτικάντηδων, ν΄αποφασίσει να είναι ο εαυτός του, να τολμήσει, να συγκρουσθεί και να γκρεμίσει ότι σαθρό και κίβδηλο διαιωνίζει την παρακμή και τη μιζέρια. Θαυμάσιος ρόλος, ο ρόλος της ζωής του!!!! Ας τον υποστηρίξει λοιπόν επί τέλους, μιας και η Ιστορία επιμένει να τον …..παρακαλάει, και τότε ξεκινώντας από αντίθετες αφετηρίες, σίγουρα θα συναντηθούμε. Και θα είμαστε ΟΛΟΙ.

    • franc avatar
      franc @ BLACKQUEEN 02/07/2012 19:39:30

      Aγαπητή BLACKQUEEN είμαι ομοιοπαθής!!!
      Στό τέλος και εγώ εύχομαι αυτά που εύχεσαι και εσύ, όμως είμαι πολύ περισσότερο επιφυλακτικός και απαισιόδοξος όταν βλέπω τα ονόματα των υπουργών που διάλεξε ο Σαμαράς...
      Να τους έβαλε για να τούς εκθέσει άλλη μια φορά και να καούν οριστικά, και μετά να αρχίσει αυτό που εύχεσαι κι εσύ, ή απλά αυτά τα ονόματα αποτελούν την σαφέστερη απόδειξη οτι ποτέ δεν ήταν αυτό που θα θέλαμε, αλλά απλώς ένας ακόμα πονηρός πολιτευτής στην υπηρεσία του Τραπεζικού συστήματος?...

      • BLACKQUEEN avatar
        BLACKQUEEN @ franc 02/07/2012 21:31:31

        Εγώ δε δίνω και μεγάλη σημασία στην ...ορχήστρα, αρκεί να έχει κάθε μέλος της ένα έστω στοιχειώδες ταλέντο. Αυτό που με ενδιαφέρει περισσότερο, είναι ο μαέστρος και ....συνθέτης, να καταφέρει να δημιουργήσει ένα ποιοτικό συμφωνικό έργο, αντάξιο των περιστάσεων. Ο συγκεντρωτισμός του με καθησυχάζει, γιατί πάντα πίστευα πως η...πολυφωνία όταν οι ομιλούντες δεν έχουνε και κάτι βαρυσήμαντο να καταθέσουν, είναι μια περιττή και επιζήμια διαδικασία. Το ότι ο κ. Α.Σαμαράς με τις παρελθούσες επιλογές του με εμπόδισε να...παραβλέψω αυτά που μας χωρίζουν (Βορίδη, Μπακογιάννη, Γεωργιάδη, Ανατολάκη, ΝΔ, κ.λ.π., κ.λ.π), και να στοιχηθώ, δεν σημαίνει με κανέναν τρόπο οτι δεν τον εμπιστεύομαι, ούτε οτι τον συγκρίνω, ούτε φυσικά και οτι τον ταυτίζω με τις ασημαντότητες που περελαύνουν με περίσσιο θράσος στην πολιτική σκηνή. Και σίγουρα δεν δέχομαι, πως είναι ''ένας ακόμη πονηρός πολιτευτής στην υπηρεσία...'' κανενός. Το μόνο δικό μου ερώτημα, είναι αν θα επιλέξει με αυτοθυσία, τόλμη και πάθος, να παραμερίσει κάθε σκοπιμότητα και να υπερασπιστεί τα δίκαια του Ελληνικού λαού. Με όποιο κόστος και με οποιοδήποτε τίμημα. Και η διαίσθησή μου μου λέει, οτι δεν έχει άλλο δρόμο, γιατί δεν θ' ανεχτεί ποτέ να συμπεριφερθεί όπως ακόμα ένας δειλός, συμβιβασμένος, μέτριος διαχειριστής της παρακμής και της μιζέριας. Για να μάς προδώσει εδώ που έχουμε φτάσει, πρέπει πρώτα να προδώσει αισχρά τον εαυτό του και ν΄αλλοτριωθεί εντελώς. Αλλά αυτό, δεν έχει φυσικά κανέναν απολύτως λόγο να το κάνει. Άρα, του μένει μόνο να υπερβεί.....

        • franc avatar
          franc @ BLACKQUEEN 02/07/2012 21:42:46

          Αν δεν σε ξεγελά η διαίσθησή σου, θα δικαιωθείς εσύ και θα σωθεί η πατρίδα και εγώ τελικά θα παρηγορηθώ...
          Eκτός αν ήταν εξ αρχής αλλοτριωμένος, οπότε θα ψάξουμε παραπέρα, γιατί η Ελλάδα δεν μπορεί να πεθάνει τώρα αφού δεν πέθανε το 1453...

  33. ΕΛ avatar
    ΕΛ 02/07/2012 18:50:51

    Εγώ απο τον Σαμαρά περιμένω μόνο να διώξει ΟΛΟΥΣ τους λαθρομετανάστες και να ξανακάνει τις πόλεις και τα χωριά της Ελλάδας ασφαλείς χώρους διαβίωσης.
    Τίποτα άλλο.

  34. dikefalosaitos avatar
    dikefalosaitos 02/07/2012 19:13:53

    Φίλε Φαήλο, εγώ περιμένω αλλά και απαιτώ, από την κυβέρνηση Σαμαρά, μόνο φιλοπατρία και λογική.
    Όλα τα άλλα θα έρθουν μόνα τους.

  35. ΠΙΛΟΤΟΣ avatar
    ΠΙΛΟΤΟΣ 02/07/2012 20:49:25

    Σήμερα έγιναν οι τοποθετήσεις ανα την Ελλάδα των πυροσβεστών πενταετούς υποχρέωσης.
    Απο τους 600 στην κατηγορία των ιδιωτών,
    οι 223 τοποθετήθηκαν στην Αττική,
    οι 30 Θεσ/νίκη,
    14 Ηράκλειο, 7 Κέρκυρα, 14 Χανιά, 4 Κοζάνη, 5 Σάππες,
    28 (!!!) Κιλκίς, 5 Ζάκυνθο, 4 Ιεράπετρα, 5 Καλάβρυτα,
    9 Κομοτηνή, 12 Λεχαινά, 9 Μέγαρα, 7 Μυτιλίνη,
    21 Ξάνθη, 13 Πάργα, 6 Τρίπολη,
    3 Καβάλα, 3 Χίο, 3 Ρόδο, 2 Πτολεμαΐδα κλπ κλπ…

    Η ΜΟΝΑΔΙΚΗ αδικημένη περιφέρεια είναι αυτή της Θεσσαλίας όπου απο τους 46 πυροσβέστες τοποθετήθηκαν 1 στην Αγιά της Λάρισας και 3 στην Αργαλαστή του Βόλου !!!
    Σε ολόκληρη τη Θεσσαλία τοποθετήθηκαν μόνο 4 απο τους 46 πυροσβέστες !!!

    Με 700 ευρω για 5 χρόνια είναι τουλάχιστον άδικο να στέλνεις μια ολόκληρη περιφέρεια στην Αθήνα έχοντας παράλληλα τοποθετήσει σε κατα τόπους υπηρεσίες όλους τους άλλους !

    ΝΤΡΟΠΗ

    • ROCK avatar
      ROCK @ ΠΙΛΟΤΟΣ 03/07/2012 08:37:36

      ΓΙΑΤΙ ΑΠΟΡΕΙΣ ΡΕ ΦΙΛΕ;
      ΠΕΡΙΜΕΝΕΣ ΑΞΙΟΚΡΑΤΙΚΕΣ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΕΙΣ;
      ΜΙΑ ΑΠΟ ΤΑ ΙΔΙΑ ΕΧΟΥΜΕ!!
      ΞΕΡΕΙΣ ΠΟΣΟΥΣ ΣΙΤΟΒΟΛΩΝΕΣ ΕΧΕΙ ΣΤΟ ΚΙΛΚΙΣ;
      ΘΕΛΕΙΣ ΝΑ ΚΑΟΥΝ ΝΑ ΜΕΙΝΟΥΜΕ ΧΩΡΙΣ ΣΙΤΑΡΙ;

      • ΠΙΛΟΤΟΣ avatar
        ΠΙΛΟΤΟΣ @ ROCK 03/07/2012 08:59:17

        Αξιοκρατικά πήγαν όλοι οι υπόλοιποι Πυροσβέστες πενταετούς υποχρέωσης στον τόπο καταγωγής τους !
        Άδικα όμως πήγαν όλοι οι Θεσσαλοί μαζικά στην Αττική.
        Η αδικία είναι που μας πληγώνει. Όμως έχει ο καιρός.

        Αγαπητέ Φαήλο, φίλε καταδρομέα, ανέδειξε το θέμα. Φτάσε το όσο πιο ψηλά μπορείς.
        Οι αδύναμοι, στους αετούς ελπίζουν μόνο...

  36. airman avatar
    airman 02/07/2012 21:02:49

    ''..... ένα σύστημα, οποιοδήποτε, από οικογένεια, σχολείο, εταιρεία, στρατιωτική μονάδα, ως ολόκληρη χώρα, είναι στην κατηφόρα με σπασμένα φρένα, όταν τιμωρεί ή έστω αγνοεί τους καλούς και ανταμείβει τους κακούς.''
    Το χειρότερο πράγμα, αυτό που διαλύει έναν οποιοδήποτε οργανισμό, μια οποιαδήποτε δραστηριότητα, είναι αυτό που κατά κόρον έχει συμβεί τα (πολλά) τελευταία χρόνια και δεν είναι άλλο από τη μη αναγνώριση, τον παραγκωνισμό των ικανών.
    Το ''καπέλωμα'' από κάθε είδους ''παρατρεχάμενους'' με ''πλάτες'' ήταν και είναι η χειρότερη τιμωρία για όσους αξίζουν και θέλουν να στηρίξουν στον τομέα που δραστηριοποιούνται, ιδιαίτερα στη Δημόσια Διοίκηση αλλά όχι μόνο εκεί.
    Δυστυχώς όμως δεν είναι λίγοι όσοι εξ αυτών εκδηλώνουν πλέον την απροθυμία τους να συμμετάσχουν στη μεγάλη προσπάθεια που απαιτείται. Και ως ένα βαθμό είναι δικαιολογημένοι. Άλλοι οδήγησαν την κατάσταση ως εδώ, ενώ οι ίδιοι ήταν τα κορόιδα που απλά αγωνιούσαν. Τώρα καλούνται και πάλι σαν ''κορόιδα'' να συμαζέψουν τα ασυμάζευτα και ενδεχομένως να εισπράξουν τη δυσφορία για την όποια ''αστοχία'' προκύψει.
    Αυτή είναι η πραγματικότητα κυρίως στα κατώτερα επίπεδα διοίκησης και απαιτείται όσοι επιλεγούν ως επικεφαλείς μεταξύ των άλλων να εμπνεύσουν το ανθρώπινο δυναμικό και να ''ξυπνήσουν'' εκείνους που θέλουν και μπορούν να κάνουν τη διαφορά. Και αυτό είναι μια από τις παραμέτρους που πρέπει να δώσει ιδιαίτερη σημασία ο Πρωθυπουργός.
    Να παραδειγματίσει, να ''απαιτήσει'' το παράδειγμα από όλους τους συνεργάτες του και από όλους όσους στελεχώσουν θέσεις πέριξ αυτών.
    Η αναγνώριση των ικανών και εργατικών δεν κοστίζει τίποτα, μπορεί όμως να αποδώσει πολλά και τουλάχιστον να στηρίξει τις προσπάθειες όσων πραγματικά αγωνιούν γι' αυτό που κάνουν.

  37. Ιεροφάντης avatar
    Ιεροφάντης 02/07/2012 21:04:31

    Αγαπητέ Φαήλε, καλά και δίκαια όσα λες. Μια απορία έχω. Μπορείς να μου πεις αν στα ελληνικά έχεις ξανακούσει τη φράση "αποδέχομαι πλήρως την ... ιδιοκτησία του Προγράμματος..." που είδαμε γραμμένο στην πρόσφατη επιστολή του Πρωθυπουργού προς τους εταίρους;

    Αυτό το ownership of the Program κάπως φαίνεται παράτερο. Τί σημαίνει; Το Μνημόνιο είναι τελικά δικό μας; Ιδιόκτητο;

    Γιατί να διαπραγματευτούμε κάτι που αποδεχόμαστε ως δικό μας και με ποιον; Εσυ τα δικά σου πράγματα τα διαπραγματεύεσαι;

    • Φωτεινή avatar
      Φωτεινή @ Ιεροφάντης 03/07/2012 01:32:53

      ". . .ownership of the Program κάπως φαίνεται παράτερο. Τί σημαίνει;"

      Doesn't make any sense, translated word to word! Lost in translation???

  38. «Ο λύκος κ’ αν εγέρασε και άσπρισε το μαλλί του avatar
    «Ο λύκος κ’ αν εγέρασε και άσπρισε το μαλλί του 02/07/2012 21:09:09

    μήτε την χαίτη άλλαξε, μήτε την κεφαλή του»
    Στοιχεία-φωτιά για γαλάζιο "Μαυρογιαλούρο" Σε υπόθεση ρουσφετολογικών μεταθέσεων και διορισμών πρωταγωνιστεί πρωτοκλασάτο στέλεχος της κυβέρνησης

  39. christof avatar
    christof 02/07/2012 21:48:22

    Φαηλο τα ειπες ολα.Ευγε

  40. Βασίλης avatar
    Βασίλης 02/07/2012 21:53:35

    Ο αριθμός 88 σαν κατάληξη σε nickname δηλώνει χαρακτηριστικά διεθνώς νεοναζί χρήστη του διαδικτύου. Προκύπτει από τα αρχικά HH των λέξεων Heil Hitler. To H ως γνωστόν είναι το 8ο γράμμα του Γερμανικού αλφαβήτου.

  41. Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
    Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 02/07/2012 22:08:39

    Πάντως, Μαύρη Βασίλισσα, αν το ήθελε απλά για να το β΄'αλει στο βιογραφικό του, θα είχε γίνει εδώ και χρόνια. Θα καθόταν ήσυχος και υπάκουος. Δεν έκατσε.
    Λάθη δεν κάνουν μόνο οι νεκροί και οι αμέτοχοι των δημοσίων.
    Όλες οι απορίες θα λυθούν από τις πράξεις του.
    Καλόπιστα να τις κρίνουμε όλοι, στηρίζοντας το ορθό και στηλιτεύοντας το λάθος.

  42. papasmurf avatar
    papasmurf 02/07/2012 22:12:36

    Στο ίδιο έργο θεατές ,στα υπουργεία που ανέλαβαν "πράσινες επιλογές¨ δεν κουνιέται φύλλο .
    Άγνοια η σκοπιμότητα θα σας γελάσω ,αλλά κυβέρνηση έτοιμη για προγραμματικές, με υπουργούς που ακόμα δεν έχουν γνωρίσει τα στελέχη των υπουργείων τους και δεν έχουν μοιράσει αρμοδιότητες σε υφυπουργούς ,τι να πεις;

  43. Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
    Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 02/07/2012 22:15:07

    Λάθος να αρνηθούν να πετάξουν, αν έγινε.
    Όμως αυτοί που είναι ταγμένοι να πεθάνουν, αν χρειαστεί, αυτοί που κάνουν αναχαιτίσεις, που πετάνε νύχτα στον αφρό του κύματος, όσοι αγρυπνούν στον Έβρο, τα νησιά, την Κύπρο, όσοι πηδούν στο σκοτάδι από αεροπλάνα κι ελικόπτερα, σκαρφαλώνουν γκρεμούς και πορεύονται με φόρτο για 80 χλμ, όσοι διασχίζουν το Αιγαίο με το ΠΝ, κι όσοι διώκουν το έγκλημα, πρέπει να έχουν διακριτική μεταχείριση. Είναι ο σκληρός πυρήνας της Εθνικής Κυριαρχίας.
    Και σιγά τους μεγάλους μισθούς που έπαιρναν τα στελέχη των Ενόπλων Δυνάμεων και των Σωμάτων Ασφαλείας και πριν τις περικοπές. Μα τι, δεν το ξέρετε; Όποιος θέλει να γίνει Ωνάσης πάει για Ανθυπολοχαγός, ΑΣνθυποπλοίαρχος ή Ανθυποσμηναγός και να, μάτσο οι χλιδάτοι ανθυπαστυνόμοι! Ότι θέ΄λουμε λέμε μου φαίνεται..

    • Βαγκούκος avatar
      Βαγκούκος @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 03/07/2012 16:06:35

      Φαήλο,
      Η παθογένεια της Ελληνικής κοινωνίας των τελευταίων 30 χρόνων έχει περάσει ατόφια και στον Ελληνικό Στρατό. Δεν πρέπει να κοροϊδεύουμε τους εαυτούς μας με ιδεατές καταστάσεις που ανυπάρχουν αφορούν ένα μικρό ποσοστό των στελεχών. Όταν ο Στρατός και η Αστυνομία είναι ΜΟΝΟ βιοπορισμός αναπόφευκτα είναι όλα τα υπόλοιπα. Ο Συνδικαλισμός στην αστυνομία είναι ένας από τους λόγους που οδήγησαν στο ξεχαρβάλωμα , αντίστοιχες καταστάσεις (που δεν φαίνονται από τους πολίτες) υπάρχουν στον Στρατό .Πρόσθεσε ότι βούλιαξε η Αθήνα από Μονάδες και προσωπικό που έπρεπε να είναι στα σύνορα και τα νησιά. Ο πόλεμος δεν γίνεται από την Μεσογείων ούτε η φύλαξη των συνόρων όπου στείλαμε εφέδρους και οι υπόλοιποι είναι στο Πεντάγωνο και τις υπόλοιπες Μονάδες του Κέντρου.
      Επειδή η Αστυνομία και ο στρατός δεν είναι δημοτικές επιχειρήσεις θα πρέπει να προσεχθούν (όχι αυξάνοντας μισθούς), με πειθαρχία , ασκήσεις, περιπολίες ,φύλαξη των χερσαίων και θαλάσσιων συνόρων (και κάποιοι να παριστάνουν τους τροχονόμους των λαθραίων και να μην ελέγχονται για την αποτελεσματικότητα από κανέναν!!!). Όλα ξεκινάνε από τις ηγεσίες , πρώτα τις πολιτικές και μετά τις φυσικές τους.Ελπίζω οι νέες ηγεσίες να είναι ΗΓΕΣΙΕΣ και όχι προϊόν κομματικών ισορροπιών.

  44. Ιεροφάντης avatar
    Ιεροφάντης 02/07/2012 22:16:11

    Ο κυρ Φώτης συμφωνεί; Η συγγραφεύς του συνωστισμού;

    Μάλλον θα περιμένεις πολύ αδερφέ μου...

  45. Φελίζα avatar
    Φελίζα 02/07/2012 22:18:18

    Δεν μπορεί ...και ο Σαμαράς κάτι θα περιμένει από εμάς ....από όλους τους Έλληνες ...από αυτούς που τον ψήφισαν ...από αυτούς τις τόσες χιλιάδες που τον ψήφισαν για αρχηγό του κόμματος ...από τους φίλους του παλιούς και νέους.
    Αν είστε σίγουροι ότι κρίνοντας γενικώς βοηθάτε τον εαυτό σας , την πατρίδα , τον Πρωθυπουργό μας , συνεχίστε αδέρφια. Αν είστε σίγουροι ότι εσείς στην θέση του θα καταφέρνατε να ισιώσετε όλα τα στραβά σε μια εβδομάδα ..λάθος υποψήφιο είχαμε τότε.

    • tak avatar
      tak @ Φελίζα 03/07/2012 08:03:25

      Το συνυπογράφω, Φελίζα!

  46. BLACKQUEEN avatar
    BLACKQUEEN 02/07/2012 22:18:25

    ...Πολύ σωστά. Ή θα αποδεχτεί τον ύψιστο αυτό ρόλο και θα τον υπηρετήσει με σεβασμό, συνέπεια και πάθος, ή αν προτιμά να ηττηθεί στις ψυχές των Ελλήνων και να ''ομοιάσει'', θα ξεκινήσει ο σκηνοθέτης λαός την ....αναδιανομή (των ρόλων) και τότε, θα είναι αργά .... :-)). Αλλά δεν το πιστεύω πως θα δειλιάσει.... ''Αρκετά λατρέψαμε τον κίνδυνο, κι είναι καιρός να μας το ανταποδώσει''. Οψόμεθα λοιπόν....

  47. Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
    Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 02/07/2012 22:19:02

    Πολιτική Μηδενικής Ανοχής λέγεται. Τηνμ εφάρμοσε ο Τζουλιάνι και ξεβρώμισε την Νέα Υόρκη. Από μια από τις πιο επικίνδυνες πόλεις των ΗΠΑ, αν όχι του κόσμου, έγινε μια από τις ασφαλέστερες. Κέλλυ, αμερικανοϊρλανδός, λέγεται ο Επίτροπος της Αστυνομίας στην Βοστώνη, αν θυμάμαι καλά, που είχε την ιδέα αυτής της αντεγκληματικής πολιτικής και τον έφερε ο Τζουλιάνι στην Νέα Υόρκη και τους άλλαξε τον αδόξαστο.

    • Iωάννης33 avatar
      Iωάννης33 @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 03/07/2012 02:02:38

      Το ακριβώς αντίθετο απο την πολιτική παθητικής στάσης του Παυλόπουλου που ΜΑΣ άλλαξε τον αδόξαστο

    • Gtsokal avatar
      Gtsokal @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 03/07/2012 06:52:45

      Όχι ότι έχει ιδιαίτερη σημασία, αλλά για την ιστορία ο Κέλλυ ήταν στην Φιλαδέλφεια πριν την Ν. Υόρκη. Κατα τα άλλα συμφωνώ με το σχόλιο. Χρειάζεται επίσης αλλαγή νομοθεσίας επειγόντως. Πρέπει η απλή κλοπή να θεωρήται έγκλημα όχι πλημμέλημα.

  48. BLACKQUEEN avatar
    BLACKQUEEN 02/07/2012 22:26:28

    ....Κι εγώ φαντάζομαι, πως σίγουρα κάτι άλλο έχει στο μυαλό του εκτός από τον εμπλουτισμό του βιογραφικού του :-)). Απλά εύχομαι αυτό να είναι κάτι πολύυυυυ απαιτητικό, πολύ φιλόδοξο που να ξεπερνά τα μέτρια και τ΄αναμενόμενα. Πρώτον γιατί διαθέτει τις δυνατότητες και το ταλέντο να προκαλέσει ανατροπές και δεύτερον γιατί μ΄ επαναστατικές κινήσεις μόνο, θα ξεκολήσουμε απ΄το τέλμα.

  49. μιχαλης Αλυσσανδρακης avatar
    μιχαλης Αλυσσανδρακης 02/07/2012 23:33:53

    Γεια σας Κ.Κρανυδιωτη.Κατ αρχην χερωμαι γιατι απαντας σχεδον σε καθε εναω που γραφει εδω μεσα...Και κατα δευτερον γιατι πιστευεις σε καποια πραγματα,εχεις οραμα και ελπιδα κ αυτο ειναι πολυ καλο.Εργαζωμαι κ γω στα Ναυπηγεια Σκαραμαγκα,και ευχωμαι να βρη και σε μας την καταλληλη λυση..Δεν θα αναφερω πως φτασαμε εδω που φτασαμε..φταινε πολλοι και πολλα.Ειμαστε ομω ς 3 σχεδονμηνες σε εκ περιτροπης εργασια,με 4 μεροκαματα τονμηνα,που ουτε αυτα δεν τα περνουμε..Ειμαστε σε απελπιστικη κατασταση.Μακαρι και το ευχω μαι ολοψυχα,να πετυχει γιατι θα το κανει για την χωρα...Ειμουν επι πολλα χρονια πασοκ,αλλα τους σιχαθηκα...Με απογοητεψαν με κοροιδεψαν,...Μακαρι να πετυχει..Ειναι η τελευταια μας ελπιδα..Οτι βοηθεια προς την θετικη εκβαση του Ναυπηγειου Σκαραμαγκα ειναι ευπροσδεκτη.Νασαι καλα..

  50. NONOS avatar
    NONOS 02/07/2012 23:37:47

    "ΟΙΟΣ Ο ΔΙΟΙΚΗΤΗΣ ΟΙΟΝ ΤΟ ΤΜΗΜΑ ΤΟΥ"....ΚΑΙ ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΑΠΟ ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΜΕΝΕΣ ΠΗΓΕΣ ΗΔΗ ΑΡΧΙΣΑΝ ΝΑ ΚΑΒΑΛΟΥΝ ΚΑΛΑΜΙ ΟΡΙΣΜΕΝΟΙ...ΚΑΙ ΔΗ ΥΦΥΠΟΥΡΓΟΙ ΠΟΥ ΠΗΡΑΝ ΣΒΑΡΝΑ ΤΑ ΠΡΩΙΝΑΔΙΚΑ..ΠΑΡΕ ΚΕΦΑΛΙΑ ΠΡΟΕΔΡΕ ΟΣΟ ΕΙΝΑΙ ΝΩΡΙΣ...ΔΕΝ ΣΥΝΔΙΟΙΚΕΙΣ ΜΕ ΚΑΝΕΝΑΝ ΔΙΟΙΚΕΙΣ ΜΟΝΟ ΣΟΥ ΚΑΙ ΚΡΙΝΕΣΑΙ....

  51. Κώστας ΜΠ avatar
    Κώστας ΜΠ 02/07/2012 23:42:26

    Eγώ περιμένω να την μαζέψει.
    Ποιά; Την πολιτική φούσκα ( είναι βαθιά άσχετη επί των ζητημάτων, πραγματική πολιτική φούσκα) που λέγεται Κεφαλογιάννη.
    Ας την θαυμάσουμε:

    "She said Turkish TV series are very popular in Greece, but she does not have time to watch TV. “Turkish series are very popular in Greece and you will find a lot of people who watch them on a daily basis. What you will hear from the people is that they see that we have many similarities, even with series that portray modern life in Turkey. This is really good; it works on the friendship we are trying to build on,” she said."
    http://www.hurriyetdailynews.com/greek-minister-calls-for-cooperation-with-turkey.aspx?PageID=238&NID=24508&NewsCatID=351

    • roadrunner avatar
      roadrunner @ Κώστας ΜΠ 02/07/2012 23:57:51

      Και συνεχίζει: "Turkey and Greece nearly came to the brink of the war 20 years ago over sovereignty of tiny islands in the Aegean." Δηλ:
      "Η Τουρκία και η Ελλάδα σχεδόν έφτασαν στην κόψη του πολέμου 20 χρόνια πριν, για την κυριαρχία των μικροσκοπικών νησιών (βραχονησίδες) στο Αιγαίο"

      Αυτή η φράση της είναι σαν λέμε "Δυο γάιδαροι (Τουρκία-Ελλάδα) μαλώνανε σε ξένον αχυρώνα ;"
      Ή αλλιώς, ήταν ελεύθερα και ανεξάρτητα κάτι νησάκια του Θεού ('Ιμια) το 1993 και μαλώσανε οι δυο χώρες ποια θα τα πρωτοπάρει !!!!!
      Μήπως δικαίωνει τον κύριο "φύσηξε ο αέρας και πήρε τη σημαία" ;;;;

  52. Aφροδίτη avatar
    Aφροδίτη 02/07/2012 23:46:44

    Ακριβώς αυτό επιχείρησα να αναδείξω. Σε όσα πολύ σωστά αναφέρεστε, για το τριπλό χτύπημα της εθνικής μειοδοσίας αμέσως με την ανάληψη της διακυβέρνησης της χώρας, θα πρέπει να επισημανθεί και η πρεμούρα τους για την άμεση ψήφιση του λαθρονομοσχεδίου. Ήταν το απαραίτητο συμπλήρωμα, για να είναι το έγκλημά τους τέλειο!

  53. christinadelta avatar
    christinadelta 03/07/2012 00:10:42

    Kαι οι κρίνοντες κρίνονται...

  54. Παρατηρητής avatar
    Παρατηρητής 03/07/2012 00:11:59

    Δεν είναι θέμα πόση πίστωση χρόνου θα του δώσουμε, είναι θέμα πόσο θα αντέξει ο λαός περαιτέρω απραξία. Και ο λαός από ότι φαίνεται δεν αντέχει ούτε μέχρι τον Σεπτέμβριο. Ολα θα φανούν μέχρι τότε.

    Γενικώς πάντως από τη σημερινή ΝΔ δεν μπορούμε να περιμένουμε πολλά. Η πλειοψηφία των ψηφοφόρων ψήφισε παλαιοκομματικά. Γόνους (Μητσοτάκηδες κλπ), τηλεθαμώνες (Αδώνιδες κλπ), η σύνθεση της κυβέρνησης σαφώς θα μπορούσε να ήταν καλύτερη, το θάψιμο του Σαμαρά από τα ΜΜΕ είναι παροιμιώδες, ενώ το ροκάνισμα από τον Μπέννυ και τον κολαούζο του ήδη έχει αρχίσει h--p://www.antinews.gr/2012/07/02/169154/

    Επαναλαμβάνω, εύχομαι να διαψευστώ.

  55. victoria (true) avatar
    victoria (true) 03/07/2012 00:57:55

    Όλοι περιμένουμε πολλά. Όμως και εκείνος περιμένει από όλους μας. Για την ανασυγκρότηση της χώρας έχει δείξει πως έχει το σωστό όραμα. Πρέπει και όλοι μας να τον στηρίξουμε απέναντι σε όλες τις επιθέσεις που δέχεται και θα δεχθεί.
    Αρχή άνδρα δείκνυσι, όπως τα λες αγαπητέ Φαήλο, αλλά οι Έλληνες τώρα θα δείξουμε αν μπορούμε να αλλάξουμε σελίδα.

  56. PayneK avatar
    PayneK 03/07/2012 01:18:11

    Ξεχωρίζει ο τρόπος που βλέπει κάποιος τα πράγματα όσον αφορά την κριτική στο πως ακριβώς την κάνει. Καταλαβαίνω βέβαια εν μέρει και την απογοήτευσή σου. Όμως όταν αναφέρομαι στο παιχνίδι που μόλις ξεκίνησε μιλάω σίγουρα για αυτό μετά τις εκλογές και στο αν θα υλοποιηθούν οι λύσεις που είναι στα σκαριά. Ήδη κάποια πρώτα σημάδια ήταν εμφανή, αλλά απομένουν πολλά περισσότερα που χρειάζεται ο τόπος,μια ριζική αλλαγή νοοτροπίας κατά την γνώμη μου. Για μένα πρέπει να τελειώνουν οι τακτικές της εύκολης ανέλιξης στα πολιτικά αξιώματα για "βιοποριστικούς" λόγους. Όταν έχει γίνει προσοδοφόρο το επάγγελμα του κάθε ανεπάγγελτου κατά τ'άλλα πολιτευτή μην απορείς για τις δημόσιες σχέσεις που καλλιεργούνται με τα νταβατζοκάναλα. Πρόκειται για σχέση αμοιβαίας εμπιστοσύνης και πάνε πακέτο με τους άλλους ανεπάγγελτους της ενημέρωσης, εκεί να δείς πόσο προσοδοφόρο ανακάλυψαν οτι είναι το λειτούργημα στην ενημέρωση! Τη θέλω να πω δηλαδή,ίσως οτι πιάσαμε πάτο θα ταίριαζε σαν σκέψη,αλλά πάντα έχω στο μυαλό μου οτι πάει και πιο κάτω..
    Γιατί όλα αυτά που αναφέρεις,στο να καταλάβει το κατεστημένο της ενημέρωσης,να ανοίξει ο δρόμος(ποιοί αραγε τον έχουν κλειστό δηλαδή) και να αφήσει κάποιους ήδη πολιτευτές σε ποικίλους χώρους στο να οργανωθούν μου βγάζει κάτι σε συμβιβασμό με το παρελθόν. Απλά θα επανεφεύρουμε την λύση της διαπλοκής. Ότι ακριβώς δηλαδή, δεν έχουμε ούτε την πολυτέλεια ούτε τον χρόνο να κάνουμε.
    Κατά τ'άλλα οι πικρές αλήθειες που αναφέρεις για πρόσωπα και καταστάσεις αντιμετωπίζονται κυρίως με την απαξίωση που τους αρμόζει.

    • Παρατηρητής avatar
      Παρατηρητής @ PayneK 03/07/2012 10:59:19

      Εν πολλοίς δεν διαφωνούμε. Αυτό που θα ήθελα να τονίσω είναι το ότι το οικονομικό κατεστημένο της χώρας (a.k.a. νταβατζήδες) πρέπει να καταλάβει ότι ανακυκλώνοντας συνεχώς την ίδια πολιτική σαβούρα και κυττώντας μονάχα το μεσο-βραχυ-πρόθεσμο προσωπικό του συμφέρον και όχι το μακροπρόθεσμο συμφέρον της χώρας, οδηγείται και αυτό στον μαρασμό και την εκτόπισή του από άλλους "παίκτες" της περιοχής (βλέπε το οικονομικό κατεστημένο της Τουρκίας). Εαν δεν το αντιληφθούν σύντομα αυτό και δεν πάψουν να παίζουν το παιγχνίδι των διαφόρων αμερικανικών think tanks για την περιοχή μας, πολύ φοβάμαι ότι όταν το κάνουν δεν θα μπορούν πλέον να αντιδράσουν.

  57. Iωάννης33 avatar
    Iωάννης33 03/07/2012 02:19:10

    Κανείς δεν ρώτησε τον ίδιο τι περιμένει αυτός απο εμάς!
    ΤΙ ΠΕΡΙΜΕΝΕΙ Ο ΑΝΤΩΝΗΣ ΣΑΜΑΡΑΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΠΟΛΙΤΕΣ;
    Περιμένει και ελπίζει να αλλάξουμε μυαλά και νοοτροπία,αλλιώς όλες οι ενέργειες του πάνε χαμένες.
    Περιμενει να σκεφτόμαστε το μέλλον το δικό μας και των παιδιών μας,με όνειρα που δεν εγκλωβίζονται μόνο σε δωράκια και εκδρομούλες.
    Περιμένει να ακούσει μια ερώτηση απο πολίτη που θα αφορά την παιδεία,τον πολιτισμό και όχι μισθούς και επιδόματα
    Αυτά και τόσα άλλα...μα θα περιμενει για πολύ.

  58. BLACKQUEEN avatar
    BLACKQUEEN 03/07/2012 06:52:39

    Δεν θα αναρωτηθούμε αυτή τη στιγμή τι θέλει ο κ.Α.Σαμαράς από τους Έλληνες πολίτες, γιατί με την πλάτη στον τοίχο και φλερτάροντας με την κατάθλιψη ή την αυτοκτονία, βρίσκεται ένα μεγάλο μέρος του Ελληνικού λαού που δεν του περισσεύει η υπομονή, η ψυχραιμία, μα ούτε και η τετράγωνη λογική. Ο κ. Α.Σαμαράς, πρέπει με ειλικρίνεια, ευαισθησία και συνέπεια, να ξανακτίσει μία σχέση εμπιστοσύνης και να επενδύσει (με έργα κι επουλώνοντας πληγές), στην ευαισθητοποίηση της Εθνικής μας συνείδησης που θα ενεργοποιήσει το αίσθημα προσφοράς των πολιτών στην κοινή προσπάθεια, με στόχο την ατομική και τη συνολική μας ανόρθωση. Ρεβάνς από την παρακμή και τη μιζέρια, πρέπει να πάρουμε αρχικά και μετά, πιστεύω πως η πλειοψηφία των Ελλήνων, εάν αναγνωρίσει απέναντί της κάποιον που η πολιτική του συμπεριφορά χαρακτηρίζεται από τιμιότητα, σεμνότητα και αξιοπρέπεια, θα το εκτιμήσει, θα το μιμηθεί και θα εξελιχθεί στο μέλλον από ιδιοτελές μικρόψυχο και δουλοπρεπές σύνολο, σε υπεύθυνη, αγωνιστική και περήφανη κοινωνία, που υπερασπίζεται και μάχεται για το κοινό συμφέρον.

  59. Μοναχικός Λύκος avatar
    Μοναχικός Λύκος 03/07/2012 13:33:43

    Καταρχάς δεν μου αρέσουν οι φανφάρες ή τα αντι-αριστερά παραληρήματα. Δυστυχώς όμως κάποιοι "αριστεροί" (ρεφορμιστές κατά την αριστερή λογική) έχουν βγάλει κακό όνομα στους υπόλοιπους, συνεπώς κάποιες κριτικές πάνε γάντι σε μερικούς δήθεν "αριστερούς". Αυτοί οι "αριστεροί" είναι οι σταλινιστές του ΚΚΕ, οι ανεύθυνοι του ΣΥΡΙΖΑ και οι τρομοκράτες με τα καλάσνικοφ που το παίζουν λαϊκοί επαναστάτες. Θεωρώ πως η υγιής Αριστερά είναι αυτή που δεν εκφράζεται σε εκλογικά ποσοστά ή κομματικές λεωφόρους... δεν θεωρώ βασικά, είμαι σίγουρος. Βρίσκεται χρόνια καταπιεσμένη από έναν εμφύλιο του Ζαχαριάδη, την Σοβιετική νοοτροπία των εκπροσώπων του "λαϊκού κινήματος", την επταετή χούντα της Μακρονήσου και το τσιφτετέλι του νεοέλληνα.
    Δεν αναφέρω το ΠΑΣΟΚ ως Αριστερά γιατί ενώ αυτοαποκαλείται σοσιαλιστικό κόμμα, στην πραγματικότητα είναι ένας αχταρμάς, μια τσίχλα που αλλάζει μάγουλο κατά το δοκούν. Αυτός ο γλυκός τυχοδιωκτισμός που οδήγησε ένα μεγάλο μέρος του ελληνικού πληθυσμού στα στενά σοκάκια των πελατειακών σχέσεων.
    Αυτή η αποκαλούμενη υγιής Αριστερά ψάχνει τρόπο έκφρασης και πιστεύω θα τον βρει, κάθε πράγμα στον καιρό του. Από 'κει και πέρα δεν χρειάζεται να αναλωθώ σε περισσότερα απ'όσο ήδη είπα και θα μπω στην ουσία.
    Συμφωνώ με αρκετά από όσα είπε ο κος Κρανιδιώτης. Συμφωνώ ειδικά με το κομμάτι που αναφέρει ότι η Ελλάδα πρέπει να σταθεί στα πόδια της από μόνη της και χωρίς γερμανικά ή άλλα μπαστούνια. Η πραγματική πρόοδος γεννιέται μέσω της σωστής παιδείας, όλοι συμφωνούμε πως μόνο παιδεία δεν είναι αυτό το συνονθύλευμα που μορφώνει τα τέκνα μας. Συνονθύλευμα όμως, όχι μόνο λόγω των κακοτεχνιών αλλά και λόγω της απαράδεκτης εξωστρέφειας που επέδειξε το ΠΑΣΟΚ και το υπόλοιπο σκυλολόι. Απαράδεκτο η Ελλάδα του Ελύτη, του Σεφέρη, του Σουρή, του Σολωμού κ.α. να μην "μπορεί" πια να αναδείξει μεγάλες προσωπικότητες των γραμμάτων. Να θεωρεί προσωπικότητα τον Φωτόπουλο ή τον Τσοχατζόπουλο μέχρι πρότινος.
    Παράλληλα, η ελληνική κοινωνία είναι τρομακτικά σιωπηλή σ' αυτές τις δύσκολες στιγμές... μην επαληθευτεί το ρητό πως μετά τη νηνεμία έρχεται καταιγίδα. Οι φόροι που καλείται να πληρώσει ο Έλληνας πολίτης (και άλλα προβλήματα που αναδύονται) προκαλούν την υπομονή του. Η εκτόνωση δεν θα έρθει μέσα από εκλογικές διαδικασίες αλλά από πραγματικά κοινωνικές πολιτικές που θα βελτιώσουν το βιοτικό επίπεδο και θα καταστήσουν παραπάνω από ικανοποιητική τη ζωή στην Ελλάδα... Το κυριότερο, κάποιοι πρέπει να περάσουν την είσοδο των φυλακών Κορυδαλλού. Πάντα σ'ένα έγκλημα υπάρχει και ο ανθρώπινος παράγοντας, το πρόσωπο που το διαπράττει... το αριστερίζουσα ή δεξιά ιδεοληψία είναι γενικό και αόριστο. Ονόματα κύριοι, ποιοι μας έφεραν ως εδώ... τα υπόλοιπα είναι "άλλα λόγια να αγαπιόμαστε", που λέει ο σοφός λαός.
    Ιδωμεν σε κάθε περίπτωση, οι πράξεις είπαμε κρίνουν το μέλλον και όχι τα μεγάλα λόγια.

  60. Στελλα τσατσαρωνη avatar
    Στελλα τσατσαρωνη 06/07/2012 23:10:40

    Αντωνη σε ψηφισα και θελω να κανεις οτι ειναι δυνατον καλυτερο για την ελλαδα και τους ελληνες..σε πιστευω και σε στηριζω!!!

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.