#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
08/12/2011 10:20
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τι να κάνουμε…



Του Φαήλου Μ. Κρανιδιώτη

Η διαπλοκή είναι αλανιάρα, κοινώς ελευθερίων ηθών, που λέμε κι εμείς του κλασσικού. Τουτέστιν δεν έχει μπέσα, ήθος, αναστολές. Τα κάνει όλα και δεν σιχαίνεται. Με τρεις στόχους φυσικά: χρήμα, χρήμα, χρήμα. Και για να το πούμε πιο σωστά, το δικό σου χρήμα Έλληνα μου, μνημονιακέ δανειολήπτη.  Αυτό που χρωστάς και θα πληρώνεις για την επόμενη τριακονταετία. Μονίμως δε βρίσκεται σε αναζήτηση ευκαιριακών πολιτικών συντρόφων. Διότι η διαπλοκή, αδέρφια, για να κάνει τις δουλειές της, θέλει και τις άκρες της. Ως εξωθεσμική, χρειάζεται θεσμικούς νταραβεριτζήδες. Τους οποίους, φυσικά, τους αλλάζει σαν τα πουκάμισα.

Δείτε τα εξώφυλλα και τα δελτία πως αλλάζουν αγάπες και προτιμήσεις. Φύγε εσύ, ελά εσύ. Πολλοί πρόθυμοι.

Τα δε «σπίτια» είναι πολλά. Άλλα λειτουργούν ως κανάλια, άλλα ως τράπεζες, τεχνικές εταιρείες και πάει λέγοντας.

Και στις άλλες χώρες υπάρχουν αυτά. Η Μαφία στην Αμερική ξεκίνησε ληστεύοντας βενζινάδικα,  πουλώντας προστασία σε μπαρ, μανάβικα και πόρνες. Ο Τζόνυ Τόριο ή Τζόνυ η «Αλεπού», ο Μέγιερ Λάνσκυ και τα άλλα νεοφιλελεύθερα παιδιά του «αμερικανικού ονείρου», ξεκινήσανε με το κουμπούρι, το στιλέτο και το ρόπαλο. Σήμερα οι απόγονοι τους ασχολούνται με δημόσια έργα, την αποκομιδή και διαχείριση απορριμμάτων. Κι αυτοί είχαν στο pay roll πολιτικούς, δικαστές και δημοσιογράφους. Σήμερα την προστασία στα μαγαζιά την πουλάνε νέα φυντάνια, Κοσοβάροι και άλλοι. Η αριστοκρατία του εγκλήματος όμως είναι πλέον καθεστώς με, σχετικά, καθαρά χέρια. Όμως εκεί, δεν είναι αυτοί οι κανόνας. Πως το λέγανε οι θεωρητικοί του μαρξισμού; Η πρωτογενής συσσώρευση γίνεται με εγκληματική πράξη. Δεν είμαι μαρξιστής, δεν συμφωνώ με τη γενίκευση, αλλά εν προκειμένω είχε δίκιο ο Κάρολος.

Εδώ, στο Gau του Νότου δεν ληστέψανε βενζινάδικα, ούτε το ρίξανε στην πορνοβοσκεία. Απλώς τρυπώσανε στα κενά των μπαταρισμένων θεσμών μας, βρήκανε και μια πρόθυμη στρατιά από ξελιγωμένους «προοδευτικούς» κι ενοχικούς «αστούς», δημοσιογραφούντες και κομματαρχαίους και στήσανε κατευθείαν τη μπίζνα, παραλείποντας τον κύκλο του αίματος. Δεν την στήνανε στις σκοτεινές αλέες να περάσει ο ανυποψίαστος Λαός για να του την δώσουν κατακέφαλα και να φύγουν τρέχοντας με το πορτοφόλι και το ρολόϊ. Ήταν αλλιώτικο κόλπο. Οι δουλειές επί χρόνια στηνόντουσαν σε γεύματα, κότερα και σε υπουργικά γραφεία. Προκαθορισμένο τίμημα, δέκα εκατομμύρια νοματαίοι για πελάτες, σικέ διαδικασίες και ναυαρχίδες των ΜΜΕ έτοιμες για όλα. Έτσι τα καλόπαιδα μας κουρεύανε με την ψιλή. Εμείς δανειζόμασταν, αυτοί τα παίρνανε και τα παίρνανε και ξαναπαίρνανε. Και τώρα πληρώνουμε.

Λοιπόν, θα μου πουν πάλι μερικοί, καλές οι διαπιστώσεις, αγαπητέ, πες μας όμως για την ταμπακιέρα. Η ταμπακιέρα λοιπόν, το δια ταύτα, εξ ου και ο λενινιστικός τίτλος, λέει πως πρέπει να ξανααποκτήσουμε επιτέλους κράτος. Πορευτήκαμε, όπως πορευτήκαμε με το κατσαπλιάδικο που στήθηκε από το 1981. Σε μερικούς δεν αρέσει, εξεγείρονται τα βαρέα προοδευτικά ανακλαστικά τους, οι ποταμοί αίματος που δεν έχυσαν στο Πολυτεχνείο κλπ, η ζοχάδα τους που έχασαν στο Γράμμο οι πατεράδες τους, σόρρυ παίδες, αλλά το κράτος της Δεξιάς και του Κέντρου ως το 1980, είχε λίγη τσίπα και σοβαρότητα. Χωροφυλακίστικη αυστηρότητα, φτώχεια αλλά πάντως δεν ήμασταν περίγελως της γης και ζήτουλες. Μας λογαριάζανε.

Τώρα τέλειωσε το παραμύθι. Είναι προφανές πως δεν πρόκειται να βρέξει πεντακοσάρικα, η ΑΟΖ κι η εκμετάλλευση του ορυκτού πλούτου της χώρας θα πάρουν κάποιο χρόνο ν΄ αποδώσουν, όταν επιτέλους ο Αντώνης Σαμαράς θα κάνει αυτά που δεν έκανε ο ανεκδιήγητος και οι υπουργοί του. Άρα χρήμα, που δεν θα είναι δάνειο δεμένο σαν άλλη μια πέτρα στο λαιμό μας, δεν προβλέπεται να βγάλουμε άμεσα κι εύκολα.

Αυτό όμως που μπορούμε να κάνουμε, είναι να δημιουργήσουμε, με τα μέσα που έχουμε, τις υγιείς συνθήκες για να βγάλουμε χρήμα. Χρειάζεται καταρχή μια βάση. Κι η βάση αυτή είναι ένα σοβαρό, υγιές κράτος. Ένα κράτος, όπου ο καθένας θα κάνει τη δουλειά του.

Ο Στρατός θα φυλάει τα σύνορα κι η Αστυνομία θα σβερκώνει τους παράνομους αδιακρίτως κι η Δικαιοσύνη θα τους δικάζει, χωρίς να μισανοίγει το δεξί ή αριστερό της μάτι.

Χρειάζεται να μαζέψουμε από τους δρόμους σε μεγάλους χώρους κράτησης, στρατόπεδα, νησιά, ό,τι έχουμε, και να απελάσουμε τους λαθρομετανάστες, που δεν δικαιούνται πολιτικό άσυλο και δεν έχουν άλλους σοβαρούς ανθρωπιστικούς λόγους παραμονής στη χώρα, πχ βαριά αρρώστια, κι έχουν μετατρέψει ολόκληρες συνοικίες σε αφρικανοασιατικό γκέτο. Χρειάζεται να έφαρμόσουμε μια πολιτική μηδενικής ανοχής απέναντι στο έγκλημα κάθε είδους, ώστε να απαλλάξουμε τους πολίτες από ένα φαινόμενο που κάνει την ήδη δύσκολη ζωή τους αφόρητη. Γιατί το έχουμε ξαναπεί: η λαθρομετανάστευση και η εν γένει εγκληματικότητα ευτελίζει κυρίως την ζωή των φτωχών κι αδύναμων.

Χρειάζεται να δημιουργήσουμε ένα απλό, μακρόχρονα σταθερό και με χαμηλούς συντελεστές φορολογικό σύστημα, με παράλληλο σπάσιμο των γραφειοκρατικών μηχανισμών εκβιασμών, το οποίο θα αποτελέσει κράχτη για επενδύσεις κι υγιές περιβάλλον για την ανάπτυξη.

Με λίγα λόγια πρέπει να δημιουργήσουμε τις συνθήκες εκείνες που στο εξωτερικό δίνουν την ευκαιρία στους Έλληνες να γίνονται πρώτοι και καλύτεροι: ευνομία, αξιοκρατία.

Αν τις έχουν εδώ, γιατί να φύγουν; Θα δημιουργήσουν το θαύμα τους στην Πατρίδα.

Γιατί, αδέρφια, στο μεταπολιτευτικό μπορντέλο της διαπλοκής όλο τον προϋπολογισμό του πλανήτη να ρίξεις με δανεικά, σε δέκα χρόνια πάλι οι εκατό σεσημασμένοι αλήτες θα τα έχουν φάει μέχρι φόδρα και θα είμαστε πάλι ταπί και ψύχραιμοι ή όπως λέει ο μέγας Τσάντλερ, πιο φτωχοί κι από ποντικό (αγγλικανικής) εκκλησίας. Ξέρετε γιατί; Ούτε αντίδωρο δεν έχει.

ΣΧΟΛΙΑ

  1. man8os avatar
    man8os 08/12/2011 10:46:27

    Ενα πραγμα ζηταω να πει , και να επαναλαμβανει.
    Οτι θα δικασει τον κακουργο και τους συνεργους του.
    Καποια στιγμη μιλησε για μια εξεταστικη. Ο κοσμος την εχει ξεχασει.
    Ισως ο ιδιος να εννοει οτι θα την κανει. Κανεις δεν θα τον ψηφισει αν δε το επαναλαμβανει.

    ΥΓ: Ειμαι βεβαιος οτι αν αρχισει να τα φωναζει αυτα θα παρει 10 μοναδες, αγνοω πιθανες επιπτωσεις στο εξωτερικο της χωρας.

    • rally monkey avatar
      rally monkey @ man8os 10/12/2011 13:13:13

      Εχεις καμμια θεωρία γιατι να αρχισει να το κάνει τωρα πισω-πισω ενω σχεδον δεν ελεγε τιποτα οσο συντελουνταν το εγκλημα?

  2. SABI avatar
    SABI 08/12/2011 10:54:33

    Αγαπητέ Φαήλο,
    Κάνεις ενα ΧΟΝΤΡΟ ΛΑΘΟΣ θέλω να ελπίζω εν αγνοία σου.
    Μάλιστα στο ίδιο το κείμενό σου αυτοαναιρείσαι και με προβληματίζεις ...
    αφήνω τα γραπτά σου να μιλήσουν μόνα τους:
    1. ) Διαπιστώνεις οτι το έγκλημα το κάνουν αυτοί:
    "Οι δουλειές επί χρόνια στηνόντουσαν σε γεύματα, κότερα και σε υπουργικά γραφεία. Προκαθορισμένο τίμημα, δέκα εκατομμύρια νοματαίοι για πελάτες, σικέ διαδικασίες και ναυαρχίδες των ΜΜΕ έτοιμες για όλα. Έτσι τα καλόπαιδα μας κουρεύανε με την ψιλή. Εμείς δανειζόμασταν, αυτοί τα παίρνανε και τα παίρνανε και ξαναπαίρνανε. Και τώρα πληρώνουμε."
    2. ) Kαι παρακάτω προτείνεις να πληρώσουν αυτοί:
    "Χρειάζεται να μαζέψουμε από τους δρόμους σε μεγάλους χώρους κράτησης, στρατόπεδα, νησιά, ό,τι έχουμε, και να απελάσουμε τους λαθρομετανάστες, που δεν δικαιούνται πολιτικό άσυλο και δεν έχουν άλλους σοβαρούς ανθρωπιστικούς λόγους παραμονής στη χώρα, πχ βαριά αρρώστια, κι έχουν μετατρέψει ολόκληρες συνοικίες σε αφρικανοασιατικό γκέτο."
    Δεν ξέρω αν συνειδητοποιείς οτι ακριβώς αυτά διαπίστωνε και πρότεινε και ο Χίτλερ.
    Η λογική λέει οτι πρώτα πρέπει να αμφισβητήσουμε το χρέος και ξαναπάρουμε πίσω αυτά που μας πήρανε τα καλόπαιδα που μας τα παίρνανε και τα παίρνανε και ξαναπαίρνανε και δεν ήταν οι λαθρομετανάστες, και μετά να κάνουμε αυτό που έκανε ο Μπερλουσκόνι για τους λαθρομετανάστες, που δεν ήρθαν σε εμάς αλλά στην Ευρώπη.

    • noldor avatar
      noldor @ SABI 08/12/2011 11:22:34

      Μία ερώτηση μόνο : κινείσαι στο κέντρο της Αθήνας χρησιμοποιώντας ΜΜΕ;

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ SABI 08/12/2011 12:34:14

      Επισημαίνω δυο διαφοπρετικά και σημαντικά προβλήματα. Ξαναδιάβασε το κείμενο. Δεν λέω ότι το δεύτερο είναι λύση στο πρώτο.
      Την διαπλοκή την αντιμετωπίζεις με εφαρμογή των θεσμών, των νόμων.
      Την λαθρομετανάσατευση επίσης την αντιμετωπίζεις με τον ίδιο τρόπο. Δεν καλώ να "πληρώσουν" κάποιοι. Λέω απλά ότι δεν μπορούμε να επιτρέψουμε η χώρα μας να είναι μπάτε σκύλοι αλέστε, να έχουμε ήδη σχεδόν 2.000.000 μουσουλμάνους και να έρχονται κάθε μέρα κι άλλοι.
      Αλήθεια δεν το θεωρείς κι αυτό πρόβλημα; Που ζεις; Περπάτησε από την Ομόνοια ως τα Πατήσια και δες. Μάθε πόσα ξενοδοχεία κλείσανε, πόσα εστιατόρια, μικρά θέατρα, μαγαζιά, εστιατόρια, οδηγηθήκανε σε φούντο λόγω της ραγδαίας γκετοποίησης της περιοχής. Πήγαινε στην Ομόνοια να δεις το υπαίθριο σούπερ μάρκετ ήρωίνης που έχουν στήσει τ' αδέρφια μας οι μαύροι, κοπάδια ολόκληρα, στην κεντρικότερη πλατεία της πόλης, πήγαινε πίσω από το παλιό Δημαρχείο, στην Αγίου Κωνσταντίνου και τα στενά, στην Μάρνη και τα πέριξ, να δεις μια ξένη, βάραρη πόλη, γεμάτη παράνομους, δύστυχες πόρνες, ντήλερς εξαθλιωμένους χρήστες, κλεφτρόνια. . Και μου λες για ...Χίτλερ;
      Προφανώς για σένα η εφαρμογή των νόμων είναι αλά καρτ. Ζεις αλλού και πας μόνο για διεθνιστικό τουρισμό στο κέςντρο. Πήγαινε να ζήσεις στην Φωκίωνος Νέγρη, στην Γ' Σεπτεμβρίου, βγες βράδυ στα στενά, άνοιξε μαγαζί και προσπάθησε να ζήσεις εκεί και μετά τα λέμε.
      Μια τόσο ευρεία υποβάθμιση των αξιών της γης, του αστικού περιβάλλοντος, μια εξάπλωση νησίδων ανομίας, εξαθλίωσης, που διαλύει την οικονομική ζωή, την καθημερινή ζωή στο Κέντρο, παίζει τεράστιο ρόλο και για την ανάκαμψη. Ποια ξενοδοχεία θα επιβιώσουν, ποιος τουρισμός, ποια εμπορική κίνηση μέσα σε ένα τριτοκοσςμικό γκέτο.
      Η μεγαλύτερη μεταρρύθμιση στη χώρα θα είναι να εφαρμοστούν οι νόμοι της. Χτύπημα της διαπλοκής, εξάρθρωση των μηχανισμών της και ριζική αντιμετώπιση της λαθρομετανάστευσης και της εγκληματικότητας κάθε είδους.
      Όποιος είναι υπέρ της διαιώνισης αυτής της κατάστασης με 150 ως 500 παράνομους να περνάνε τα σύνορα καθημερινά και να μένου εδώ, είναι ή δουλέμπορος ή ηλίθιος ή προδότης.

      • ψυχραιμια avatar
        ψυχραιμια @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 08/12/2011 13:16:40

        Oλα αυτα δεν μπορουν να συμβουν χωρις τη συντριβη του στρατου των αναρχικων που προστατευει την παρανομια και τους λαθραιους.
        Γιαυτο δεν βλεπω καμμια προετοιμασια.Μπορει να κανω λαθος αλλα πολυ γρηγορα θα δουμε.

        • δρόμος avatar
          δρόμος @ ψυχραιμια 08/12/2011 13:44:41

          Από τα Εξάρχεια όπου μένω συμφωνώ μαζί σου και υπερθεματίζω, προκαλώ δε τον Φαήλο, αν ενδιαφέρεται, να επικοινωνήσει μαζί μου για να του δώσω στοιχεία. Είναι καιρός τώρα που επισημαίνω το πρόβλημα της εγκατάστασης στρατηγείου των αναρχικών επιτόπου, και βέβαια όχι μόνο δεν ασχολείται κανείς, αλλά η ανοχή όσο πάει και μεγαλώνει. Σε βαθμό που όλοι πια πιστεύουν ότι πρόκειται για ΣΧΕΔΙΟ ολκής.

      • Απορία avatar
        Απορία @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 08/12/2011 18:36:56

        "δουλέμπορος ή ηλίθιος ή προδότης"

        Σωστά.
        Είναι εμφανέστατο ότι κάποιοι κύκλοι προωθούν μια Ελλάδα πολυπολιτισμικό γιουσουρούμ το οποίο θα εκτείνεται το πολύ μέχρι την Κατερίνη και με τον μισό νησιωτικό χώρο που κατέχει σήμερα.

        Αυτοί που προωθούν το σχέδιο είναι δουλέμποροι και προδότες, αυτοί που πιστεύουν την παραμύθα, που οι πρώτοι λανσάρουν για να υποστηρίξουν το "οικοδόμημα", είναι απλά ηλίθιοι ή βλακωδώς αφελείς.

      • blue nile avatar
        blue nile @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 09/12/2011 01:59:26

        Ο Χα-Τζούν Τσανγκ στο βιβλίο του με τίτλο : 23 αλήθεις που δεν μας λένε για τον καπιταλισμό, (που μάλλον έπρεπε να τιτλοφορείται: 23 αλήθεις που δεν μας λένε για τον νεοφιλελευθερισμό) το οποίο διαβάζω μετά την αναφορά σε αυτό του Ροδινού, γράφει σε ένα σημείο: ...Τα ημερομίσθια στις πλούσιες χώρες καθορίζονται πάνω απ΄όλα περισσότερο και από τη νομοθεσία περί κατώτατων ημερομισθίων από τον έλεγχο της λαθρομετανάστευσης. Πως γίνεται αυτό; Σίγουρα όχι από την μέσα σε εισαγωγικά ελεύθερη αγορά εργασίας, που, αν δεν υπήρχαν οι υφιστάμενοι περιορισμοί, θα κατέληγε να αντικαταστήσει το 80-90% των εργαζομένων με φθηνότερους και συχνά πιο παραγωγικούς μετανάστες...

    • ΠΗΛΕΑΣ avatar
      ΠΗΛΕΑΣ @ SABI 08/12/2011 15:56:59

      Α. Η πολλή πλύση εγκεφάλου μας κάνει να βλέπουμε Χίτλερ και Μουσσολίνι μετά 70 χρόνια, παντού.
      Τι κι αν είπε κάτι ο Χίτλερ; Είναι αρνητικό επιχείρημα αφ' εαυτού; Ότι αυτός υλοποίησε κατά τρόπο αποκρουστικό δεν μπορεί να υποποιηθεί και με πιό αποδεκτό τρόπο; Και το VW του Χίτλερ ήταν, αλλά ακόμα αναπτύσσεται. Έπρεπε να το εξαφανίσουν;

      Β. Ελπίζω, ο αγαπητός Φαήλος να αντιλαμβάνεται ότι, πέρα από την αδιαμφισβήτητη γλαφυρότητά της πένας του, δεν προσέθεσε, σήμερα, κάτι που δεν είχε, μέχρι τώρα, διατυπωθεί σαν ελπίδα/υπόσχεση επίδοξων πολιτικών. Τι απ'αυτά εφαρμόσθηκε και πως;

      Ο ουσιώδης προβληματισμός βρίσκεται στο πως, ο φιλόπατρις ηγέτης θα αντεπεξέλθει στα χιλιάδες κωλύματα, που έχουν στήσει όλοι αυτοί οι διαπλεκόμενοι ΜΕΣΑ στην νομοθεσία μας (και την νοοτροπία μας, συνάμα) για να λειτουργούν ανενόχλητοι. ΟΙ ΙΔΙΟΙ ΟΙ ΘΕΣΜΟΙ ΕΜΠΟΔΙΖΟΥΝ τον ενάρετο.

      Ας ελπίσουμε ότι η μύχια του ΑΣ θα αποδειχθεί πιό ρηξικέλευθη, πιό "αναρχική", από την εκφρασθείσα συλλογιστική του.

  3. Y. avatar
    Y. 08/12/2011 10:57:44

    Διαπιστώσεις, διαπιστώσεις, διαπιστώσεις....
    Κουραστήκαμε από τις διαπιστώσεις. Πράξεις, όχι διακηρυκτικές θεωρίες επί των διαπιστώσεων

  4. Απορία avatar
    Απορία 08/12/2011 11:01:45

    Μπράβο αγαπητέ κ. Κρανιδιώτη,
    γιατί είσαι ο μοναδικός που επωνύμως λέει τα πράγματα με το όνομά τους.

    Και επειδή θα βρεθούν μερικοί να πουν, ε αυτά τα ξερουμε, στο δια ταύτα κλπ. εγώ έχω να τους πω, ότι ΔΕΝ τα ξέρει ο κοσμάκης.
    Εαν δεν βγούν 5-10 σοβαρά άτομα, επωνύμως, να τα λένε συνεχώς στον λαό να τα "αφομοιώσει", δεν πρόκειται να δούμε ποτέ προκοπή.

    Καλά θα κάνουν λοιπόνκαι άλλοι στη ΝΔ να βγουν προς τα έξω επωνύμως και να πουν τα πράγματα καθαρά και ξάστερα όπως τα λέει ο Κρανιδιώτης.

    Τι φοβούνται; Ούτως ή άλλως γραμμένους τους έχει το νταβατζοσκυλολόι.

    • ΝΑΥΤΗΣ avatar
      ΝΑΥΤΗΣ @ Απορία 08/12/2011 11:24:39

      Εχω μιά απορία , ο κ Φ.Κ μιλάει εκ μέρους της Ν.Δ ?
      Φοβάμαι ή ευχομαι , πως όχι...
      Δεν πρέπει να ξεκαθαριστεί ?
      Με τόση θολούρα που επικρατεί κ. Φ.Κ, μας μπερδεύεις ακόμα περισσότερο...

      • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
        Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ ΝΑΥΤΗΣ 08/12/2011 12:17:04

        Αν μπερδεύεσαι τόσο εύκολα, κάποιο πρόβλημα έχεις.
        Το κείμενο έχει υπογραφή.

        • ΝΑΥΤΗΣ avatar
          ΝΑΥΤΗΣ @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 08/12/2011 12:33:12

          Πιθανόν να έχω εγώ πρόβλημα...
          Πάντως ευχαριστώ για την απάντηση.

          • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
            Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ ΝΑΥΤΗΣ 08/12/2011 12:41:45

            Αν θέλεις την επίσημη θέση της ΝΔ, μπορείς να απευθυνθεί στην γνωστή διεύθυνση. Υπάρχει ιστότοπος, εξαίρετοι εκπρόσωπος Τύπου κι αναπληρωτής του, Τομεάρχες κλπ.
            Η γνώμη μου είναι η γνώμη μου. Δεν ευθύνομαι εγώ για ηλίθιες λεζάντες, τίτλους, σχόλια και μυθοπλασίες άλλων.
            Ο Αντώνης Σαμαράς πάντως έχει δεσμευτεί για την κατάργηση του λαθρονόμου και την εφαρμογή των διατάξεων για την καταπολέμηση του εγκλήματος. Η λαθρομετανάστευση είναι έγκλημα. Ελάχιστοι δικαιούνται άσυλο, η πλειοψηφία απλώς είναι οικονομικοί μετανάστες κι ένα μέρος κάνουν "εγκληματικό τουρισμό".
            Είμαι όλος αυτιά για το ποια είναι η άλλη λύση, που δεν θα περιλαμβάνει φύλαξη των συνόρων, σύλληψη, κράτηση κι απέλαση όσων δεν δικαιούνται άσυλο και δεν έχουν σοβαρούς ανθρωπιστικούς λόγους.

          • kotstak avatar
            kotstak @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 08/12/2011 17:23:24

            Υπάρχουν καλύτερες λύσεις(νομίζω), πιο εύκολες, άμεσα υλοποιήσιμες, και ρεαλιστικές.
            Λύσεις που εξυπηρετούν το συμφέρον της πατρίδας στον υπερθετικό βαθμό.
            Τέτοιες ώστε, − σε αντίθεση με τώρα − να μην φεύγει άδειο από την πατρίδα κανένα κοντέινερ, απεναντίας να επιστρέφουν πολλά άδεια…
            Λύσεις όμως που προϋποθέτουν ευφυή και πατριώτη πρωθυπουργό.
            Δηλαδή τρεις μήνες υπομονή…


            Η λύση που προτείνω:
            Όλοι οι λαθρομετανάστες συγκεντρώνονται σε μικρούς προχείρους καταυλισμούς που δημιουργούνται πλησίον εργοστασίων ή άλλων παραγωγικών μονάδων, από παλιά βαγόνια τρένων ή ότι άλλο πρόχειρο και οικονομικό, και εργάζονται με ημερομίσθιο πέντε(5) ευρώ και πληρωμένες όλες τις βασικές ανάγκες από τους εκάστοτε εργοδότες τους.
            Με αυτό το τρόπο κατασκευάζουμε προϊόντα χαμηλού κόστους που ΔΕΝ θα κατασκευάζαμε διαφορετικά. Προϊόντα που μέχρι σήμερα εισάγαμε.
            Όποιος θέλει να φύγει, μαζεύει χρήματα, πληρώνει το εισιτήριο και φεύγει.
            Θα παρακαλάμε να έρθουν και ΔΕΝ θα έρχονται… θα παρακαλάμε να ΜΗΝ φύγουν και θα φεύγουν…
            ΔΕΝ θα είμαστε ελκυστικός προορισμός λαθρομεταναστών.

        • johnnythespecs avatar
          johnnythespecs @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 08/12/2011 16:37:57

          @ κ. Κρανιδιώτη: Ευστοχότατα απαντημένο...!!!

        • Γενίτσαρος Πανεπιστημίου avatar
          Γενίτσαρος Πανεπιστημίου @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 08/12/2011 19:28:15

          Το άρθρο πέφτει λίγο βαρύ για την αριστερή θολοκουλτούρα.Σε ρωτάει ο άνθρωπος και δεν του απαντάς: Εκφράζεις τη ΝΔ, για να κάνει αναφορά στην ΚΟΒΑ το βράδυ?

  5. Panos avatar
    Panos 08/12/2011 11:11:41

    Πριν απο το νεο Κρατος, χρειαζεται οραμα και επιχειρησιακο σχεδιο. Αυτο θα σου πει τι Κρατος χρειαζεσαι!

    Θυμαμαι το 1992, ειχα ρωτησει τους Μανο, Αρσενη, Κανελοπουλο, Παπαντωνιου και αλλους, πως βλεπουν η πως θα ηθελαν να δουν την Ελλαδα σε δεκα χρονια.
    Οι απαντησεις των ιδιες. Αστιευεσαι, ποιος ασχολειται με αυτα.

    Πρωτα οραμα, μετα επιχειρησιακο σχεδιο, και σε αυτο τι Κρατος ειναι αναγκαιο

  6. A.T. avatar
    A.T. 08/12/2011 11:13:04

    Η φωτογραφία με τα χέρια δεμένα από το ευρώ δεν ταιριάζει
    Αν δεν ήταν η Ευρώπη θα είμαστε ένα υπανάπτυκτο κολοχώρι του βαλκανικού νότου.Γι΄αυτό πρέπει η ισχυροποίηση των θεσμών της Ευρώπης να προχωρήσει ακόμα και με βαρύ τίμημα
    Αυτή την περίοδο οι Ηνωμένες Πολιτείες παίζουν μέσω των δανειστών και των οίκων αξιολόγησης ένα σκληρότατο παιχνίδι ειρηνικού εξανδραποδισμού στην Ελλάδα και στην Ευρώπη γενικότερα
    Όσοι δεν το καταλαβαίνουν αυτό και περιμένουν η δημοκρατία και η ανάπτυξη να έρθουν από υπερατλαντικές δυνάμεις πλανώνται πλάνην οικτρά.
    A.T.

    • ΚΜ avatar
      ΚΜ @ A.T. 08/12/2011 17:24:40

      Όταν γράφεις ότι

      «Αν δεν ήταν η Ευρώπη θα είμαστε ένα υπανάπτυκτο κολοχώρι του βαλκανικού νότου.»

      αναπαράγεις έναν ανυπόστατο μύθο. Εκτός άν την ανάπτυξη την μετράς με κατά κεφαλήν Καϋέν και χλιδές με δανεικά. Ακόμα κι έτσι όμως, ήταν κάτι προσωρινό, κάτι πλασματικό, και τώρα βιώνουμε το σπάσιμο της φούσκας.

      Στην πραγματικότητα, ήμασταν πολύ πιο ανεπτυγμένοι (και από πλευράς ευνομίας και από πλευράς παραγωγικής βάσης) προτού εμπλακούμε στην Ε.Ε. από ότι τώρα. Θα συμφωνήσω ότι με διαφορετική πολιτική, από το 1981 μέχρι σήμερα, τα πράγματα θα μπορούσαν να ήταν διαφορετικά - όμως, η ουσία είναι ότι τελικά, ξε-αναπτυχθήκαμε και απωλέσαμε κάθε ανταγωνιστικό πλεονέκτημα. Τέρμα.

      ΥΓ: Παρατηρώ ότι αναφέρεσαι στον «βαλκανικό νότο» (μια καθαρά γεωγραφική έννοια) ωσάν να ήταν κάτι εγγενώς περιφρονητέο. Ενώ, υποθέτω, με τους «σκοταδομουχλοδρυμούς της Βαυαρίας» διεγείρεσαι. Και θυμάμαι την μαντάμ-Σουσού του Ψαθά.

      • Α.Τ. avatar
        Α.Τ. @ ΚΜ 10/12/2011 17:21:28

        Όχι φίλε καθόλου
        Συμφωνώ με την ανάλυση σου
        Απλά κάποιες λεπτομέρειες δείχνουν, μακάρι να βγω ψεύτης, έναν φανερό υπερφιλοαμερικασισμό του site.
        To περασμένο εξώφυλλο των επικαίρων το είδες;
        Για σχέδια να βγούμε από το ευρώ και να μπούμε στο δολλάριο;
        Ως τι ; Ως Χαβάη;
        Δυστυχώς τα γεωπολιτικά παιχνίδια είναι ανελέητα και οι συμμαχίες απαραίτητες
        Δεν λέω ότι όσοι αντιτίθενται στη Γερμανία το κάνουν εκ του πονηρού. Λέω όμως ότι εκεί θα μας οδηγήσουν με ή χωρίς τη θέληση τους
        Εκτός αν ο Σαμαράς έχει κάποιο πλάνο για κάποιες γεωπολιτικές ακροβασίες και επιβεβαιωθεί εκ των υστέρων. Μακάρι
        Πιστεύω βαθειά ότι αν και σπούδασε στις Η.Π.Α. δεν είναι αμερικανόδουλος, όπως ήταν κατά βάθος ο Ανδρέας παρά τη φαινομενική πολιτική του "ανήκουμε στους Έλληνες"
        Α.Τ.

  7. panagiotis_argos avatar
    panagiotis_argos 08/12/2011 11:34:25

    Έχουμε χάσει την ταυτότητα μας σαν λαός φίλε ΦΑΗΛΟ. Δυστυχως θελει πολύ δουλειά να γίνουμε πάλι ΕΛΛΑΔΑ πραγματική με αξίες και ιδανικά. Έχεις απόλυτο δίκιο. Μηδενική ανοχή ευνομια αξιοκρατία είναι τα συστατικά της αναγέννησης . Τα όπλα μας λίγα η πίστη μας όμως μεγάλη. Και η ΕΛΠΙΔΑ μας.

  8. GGL avatar
    GGL 08/12/2011 11:36:16

    Μακάρι αυτά που γράφετε για τους λαθρομετανάστες, την εγκληματικότητα, τη δικαιοσύνη και τη εκδίωξή τους από τις πόλεις να τα έλεγε και η ΝΔ και ο αρχηγός της. Γιατί όμως σιωπούν?????
    Δεν είναι μόνο οι λαθρομετανάστες όμως. Είναι και οι βαλκάνιοι και οι ημεδαποί που στρέφονται στην εγκληματικότητα λόγω ανυπαρξίας κράτους και μαλθακής δικαιοσύνης.

  9. NIK THE GREEK avatar
    NIK THE GREEK 08/12/2011 11:36:53

    Φ αηλο
    Οκοσμος της ΝΔ και οχι μονο, τα γνωριζει ολ αυτα και τα βλεπει,μονο τα δογματικα ντουρντουβακια επιμενουν στις ιδεοληψιες τους και στο "βαζω την προβοσκιδα κατω και προχωραω",ομως υπαρχει μια ενδοια "ανενδοτου"απο πλευρας ηγεσιας που ο κοσμος το εισπρατει και δεν μπορει να συσπειρωθει οπως θα επρεπε.
    Σ αλλους καιρους τα ποσοστα του κοματος θαταν στα ουρανια με τετοια διαχειρηση εξουσιας απο το Πασοκ,οποιες και ναναι οι πιεσεις ,η συγκυβερνηση δεν ειναι σταθεροτητα ποριας και ας βγω τελικα λαθος,ειναι η κυρια αιτια της μη προς τα ανω κατευθυνσης και παραμονης σε επιπεδα 21 και22%.

  10. Βεντούζα avatar
    Βεντούζα 08/12/2011 11:45:23

    Με άρθρα δε γεμίζουν τα στομάχια. Μέχρι τότε θα έχουμε πεθάνει από την πείνα όσοι δεν μπορέσουμε να μεταναστεύσουμε. Χαιρετίσματα.

  11. no fear avatar
    no fear 08/12/2011 11:45:53

    Όπως πάντα εύστοχος με ύφος "φωτιά" και γλώσσα "τσεκούρι".Το πρόβλημα είναι οτι ουδείς έχει τα guts να ακολουθήσει το δύσκολο και μοναχικό δρόμο που προτείνεις για τον απλούστατο λόγο οτι οι σημερινοί πολιτικοί είναι παιδιά της διαπλοκής κατά κύριο λόγο ή ανεπαρκείς κατά δεύτερο,χωρίς να αποκλείεται και ο συνδυασμός των δύο.Η περίπτωση να αναδειχθούν άφθαρτοι και ικανοί δεν "παίζει"1ον διότι έχει φροντίσει το κομματικό σύστημα να τους αποθαρρύνει για λόγους δικής του αυτοσυντήρησης και 2ον το διαπλεκόμενο μιντιακο σύστημα δεν τους αναδεικνύει διότι δεν τους ελέγχει.
    Δεν βλέπω επίσης συνθήκες ευνομιας και αξιοκρατίας να ωριμάζουν και στην ξεπερασμένη κομματική δομή της Ν.Δ. η οποία αδυνατεί να αποτυπώσει στο εσωτερικό της τα νέα κοινωνικά δεδομένα.Και αυτό φυσικά είναι ευθύνη της ηγετικής ομάδας.Το δίλημμα κατανοητό.Πότε είναι το σωστό timing για ανατροπές?Σήμερα είναι νωρίς,αύριο ίσως αργά.Πάντως,όποιος φοβάται πάει και κοιμάται!

  12. Αριστειδης ο δικαιος avatar
    Αριστειδης ο δικαιος 08/12/2011 12:10:36

    Κε κρανιδιωτη
    Σε τιμα το οτι επωνυμως και δημοσιως λες τα πραγματα με το ονομα τους και που αγγιζουν τον μεσο ελληνα που προβληματιζεται και αγωνια για την ατελειωτη κατηφορα της πατριδας μας.
    Ομως μια και απο οτι διαβαζουμε εισαι η ανηκεις τελος παντων στους συνομιλητες του προεδρου της ΝΔ γιατι δεν τον πειθεις να βγει δημοσια και να απαλυνει τον πονο και την δυστυχια που βιωνει ο πολιτης?
    Οχι λογια τουαερα και θα ,αλλα δεσμευσεις περα απο το εχετε μου εμπιστοσυνη, του εχουμε , ε και? και του γιωργου του παπανδρεου του εδειξαν εμπιστοσυνη, τα αποτελεσματα της , τα βιωνει καθε ελληνικο σπιτι.

    Θα μου απαντησεις αλλο ΓΑΠ ΚΑΙ ΑΛΛΟ ΣΑΜΑΡΑΣ ναι αλλα αποδειξη τωρα!!!
    Κυριε Κραν. μουλυπαμαι αλλα σχεδιο, στρατηγικη οπως την οραματιζεστε δεν υπαρχει απο κανενα κομμα στην ελλαδα ουτε υπηρξε και ποτε, βλεποντας και νακοντας ,και εχει ο Θεος!!
    Να σου πω τι θελει ο τοπος μας ενα ΣΟΚ, ΠΟΛΕΜΟ ΘΑ ΤΟΝ ΠΕΙΤΕ ,ΑΝ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΖΟΥΜΕ ΤΙ ΕΙΝΑΙ?, ΤΕΛΟς ΠΑΝΤΩΝ, ΠΕΙΝΑ, ΚΑΚΟΥΧΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΞΥΠΝΗΣΕΙ ,ΕΞ ΑΛΛΟΥ ΔΕΙΤΕ ΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ΜΑς ΤΗΝ ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗ ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟ , ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΜΕΓΑΛΕς ΣΥΜΦΟΡΕΣ ΕΘΝΙΚΕΣ ΞΗΜΕΡΩΣΕ Η ΕΛΠΙΔΑ ,ΤΟΥΤΗ ΤΗΝ ΦΟΡΑ ΟΜΩς ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΡΘΟΥΝ ΟΛΙΚΕς ΚΑΙ ΣΥΝΤΡΗΠΤΙΚΕς ΑΝΑΤΡΟΠΕΣ ΑΝ ΘΕΛΟΥΜΕ ΝΑ ΦΤΙΑΞΟΥΜΕ ΣΥΓΧΡΟΝΟ ΚΑΙ ΕΥΡΩΠΑΙΚΟ ΚΡΑΤΟς ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ.
    Ο Σ αμαρας το μπορει? εχει τα κοτσια ? θα αντεξει? περιμενουμε ,τον κοιταμε στα ματια γιατι αυτος ειτε αρεσει ειτε οχι σε καποιους τουτη την στιγμη μπορει να κινησει τα νηματα.....

  13. Διηνεκης avatar
    Διηνεκης 08/12/2011 12:19:07

    Φαηλο χαιρετίσματα απο Germany,ναι έτσι είναι ελπίζω μόνο να ακούνε κ´ οι ντιντίδες τις ΝΔ

  14. hagan avatar
    hagan 08/12/2011 12:48:30

    Κύριε Κρανιδιώτη,θέλω να σας παρακαλέσω,όποτε μπορείτε βέβαια,να μας γνωστοποιήσετε τις απόψεις σας για όσα συμβαίνουν στη Ρωσία..

  15. ANENTAXTOΣ avatar
    ANENTAXTOΣ 08/12/2011 13:07:30

    ΑΥΤΑ ΦΙΛΕ ΤΑ ΞΕΡΟΥΜΕ.ΔΕΝ ΜΑΣ ΕΙΠΕΣ ΤΙΠΟΤΑ ΝΕΟ.ΜΑΣ ΤΑ ΕΧΟΥΝ ΠΕΙ ΚΑΙ ΠΑΛΙΟΤΕΡΟΙ.ΘΥΜΑΣΑΙ ΤΙ ΕΛΕΓΕ ΚΑΙ Ο ΚΩΣΤΑΚΗΣ, Ο ΔΙΚΟ ΣΑΣ?
    ΕΡΓΑ ΟΜΩΣ ΑΠΟ ΚΑΝΕΝΑ.Ή ΔΕΝ ΘΕΛΟΥΝ Ή ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΝ.ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΟΙ ΑΡΧΗΓΟΙ,ΑΛΛΑ ΚΑΙ Ο ΚΟΜΜΑΤΙΚΟΣ ΣΤΡΑΤΟΣ ΚΑΙ ΟΙ ΑΝΩΤΕΡΟΙ ΚΡΑΤΙΚΟΙ ΥΠΑΛΛΗΛΟΙ.
    ΑΣΕ ΛΟΙΠΟΝ ΤΟ ΜΠΛΑ-ΜΠΛΑ ΚΑΙ ΠΕΡΙΜΕΝΕ ΝΑ ΠΙΑΣΟΥΜΕ ΠΑΤΟ,ΓΙΑ ΝΑ ΒΡΟΥΜΕ ΣΚΑΛΑ ΓΙΑ ΝΑ ΞΑΝΑΝΕΒΟΥΜΕ.ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΛΛΗ ΛΥΣΗ.

    • tak avatar
      tak @ ANENTAXTOΣ 08/12/2011 18:08:49

      Αγαπητέ κύριε, ποια είναι η συνεισφορά σας στη δημόσια συζήτηση που γίνεται για το θέμα αυτό;

  16. Μπαμπης avatar
    Μπαμπης 08/12/2011 13:13:06

    Το καλύτερο άρθρο από τα 3-4 που έχω διαβάσει συνολικά και φέρουν την υπογραφή Κρανιδιώτης.Ταμπακιέρα όμως δεν είναι οι φορολογικές ελαφρύνσεις.Τα χρήματα που θα μείνουν στις τσέπες μας θα λείψουν από το κράτος και κάπως πρέπει να αναπληρωθούν.Οικονομολόγος δεν είμαι αλλά νομίζω ότι όπου υπήρξαν μειώσεις φόρων εμφανίστηκε αύξηση του ελλείμματος.Η μείωση των φόρων είναι σίγουρα απαραίτητη αλλά από μόνη της και χωρίς αντιπρόταση,συγγνώμη αλλά μου μοιάζει πυροτέχνημα.Τα στρατόπεδα συγκέντρωσης επίσης είναι μια πικρή αλήθεια που πρέπει να αναλογιστούμε όλοι μας που από τη μια θέλουμε να είμαστε ανθρωπιστές και αδέρφια με όλο τον κόσμο αλλά από την άλλη μας ενοχλεί η παρουσία τους όταν φτάνει να γίνεται αντιληπτή δια ζώσης.Συμφωνώ μαζί σας αλλά δε βλέπω πως ένα τέτοιο μέτρο θα αλλάξει επί της ουσίας το κράτος ή την οικονομική μας κατάσταση.Είναι θέμα από μόνο του αυτό των λαθρομεταναστών αλλά δε βλέπω πως κολλάει με την εισαγωγή περί διαπλοκής και το καλύτερο κράτος.Οι ικανοί άνθρωποι δε φεύγουν εντέλει γιατί βλέπουν λαθρομετανάστες αλλά γιατί δεν υπάρχει προοπτική σε μια κομματοκρατούμενη κοινωνία όπου τον παλμό ως τώρα έδινε το μέσο και όχι η αξία.Αξία που κι εσείς θα αμφιβάλλετε για την ύπαρξη της μέσα στα κόμματα.Ποιός πολιτικός μηχανισμός θα αλλάξει το κράτος όταν η ίδια του η ύπαρξη συντηρούνταν από τους διορισμούς,τα μοιράσματα και τη διαπλοκή?Ο προηγούμενος αρχηγός της Νέας Δημοκρατίας πήρε ψήφους μιας μεγάλης μάζας ανθρώπων που είδε στο πρόσωπο του την ελπίδα να χτυπηθεί το άρρωστο κράτος και οι 5 ''νταβατζήδες" κατά δήλωση του ίδιου.Το αποτέλεσμα ήταν η διόγκωση του κράτους και οι 5 συνεχίζουν να κόβουν το δρόμο και στον σημερινό πρόεδρο της Νέας Δημοκρατίας.Μπορεί ο Α. Σαμαράς μόνος του να τα αλλάξει όλα αυτά?Θα μπορέσει να επιβάλει την κοινή λογική στους συνδικαλιστές του ίδιου σας του κόμματος?Θα επιβάλει τη δημιουργία καινούργιου κράτους όταν το ΚΚΕ μπορεί να κλείνει το σύμπαν ακόμα κι αν έχει ένα 5% των ψήφων του ελληνικού λαού?Μπορεί τελικά μια χώρα να αλλάξει τόσο πολύ και τόσο γρήγορα από ένα και μόνο κόμμα?

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ Μπαμπης 08/12/2011 14:39:28

      Λάθος, αγαπητέ. Το κράτος με σταθερούς και χαμηλούς φορολογικούς συντελεστές θα εισπράξει περισσότερα διότι:
      1. Θα ανοιίξουν περιισότερες δουλειές, επιχειρήσεις και το κράτος θα εισπράξει φόρο από τα κέρδη και φόρο εισοδήματος από τους εργαζόμενους που θα βρουν δουλειά και τους επιτηδευματίες που θα ξεκινήσουν δραστηριότητα.
      2. Θα υπάρξουν τζίροι και κατανάλωση, οπότε θα εισπράξει ΦΠΑ, χαμηλότερο μεν αλλά θα εισπράξει. Σήμερα και πάντα το 23% του ΤΙΠΟΤΑ, είναι ΤΙΠΟΤΑ.

      • Μπαμπης avatar
        Μπαμπης @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 08/12/2011 15:48:24

        Μακάρι να κάνω λάθος εγώ,επαναλαμβάνω δε μπορώ να αντικρούσω με επιχειρήματα ουσίας καθώς οικονομολόγος δεν είμαι.Επισημαίνω αυτό που λέει η κοινή λογική και μου απαντάς,χαίρομαι γι αυτό,επίσης με κοινή λογική.Μου φαίνεται όμως μακροπρόθεσμη λειτουργία και δεν ξέρω κατά πόσο μπορεί να αντιμετωπίσει άμεσα τα σοβαρά εισπρακτικά προβλήματα του κράτους.Επειτα επιμένω στην ερώτηση,μπορεί ένας κομματικός οργανισμός μόνος του να επιφέρει αλλαγές που ταρακουνούν τρόπο ύπαρξης δεκαετιών?Δεν πρέπει όλοι οι κομματικοί φορείς να ξεκινήσουν από τώρα μια συζήτηση για τους κοινούς τόπους των πολιτικών τους και πως αυτές θα γίνουν πράξη?Οι βαθιές τομές απαιτούν βαθιές συνεργασίες και συναίνεση για την οποία ο λαός είναι έτοιμος νομίζω,η κοινωνία φαντάζει ένα βήμα μπροστά από τα κόμματα όταν παρατηρείς τις δημοσκοπήσεις που δε μπορώ να φανταστώ ότι είναι όλες στημένες και δείχνουν πως η κοινωνία είναι έτοιμη πια για κυβερνήσεις συνεργασίας που θα είναι συνεργασίας όντως και όχι κυβερνήσεις απροθύμων.Ελπίζω η Νέα Δημοκρατία ως μια από τις δύο μεγάλες παρατάξεις να φανεί υπεύθυνη όσο ποτέ,το επιβάλλουν οι περιστάσεις και η τραγική κατάσταση του άλλου μεγάλου πολιτικού φορέα στον οποίο έτσι κι αλλοιώς έχω σταματήσει να ελπίζω εδώ και χρόνια.Η κριτική μου είναι καλόπιστη γιατί έχοντας περάσει από το χώρο της αριστεράς καταλαβαίνω ότι θα είναι τραγική εξέλιξη να αφεθεί η κατάσταση στα χέρια τους.Δεν πιστεύω στο θεό κατά τον τρόπο που οι περισσότεροι εδώ μέσα θέλουν να πιστεύουν αλλά αν υπάρχει να μας φυλάει από ελεγχόμενους κεντρικούς οικονομικούς επιστημονικούς σχεδιασμούς και την τσιπροειδή αφέλεια....

      • TARAMAS avatar
        TARAMAS @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 08/12/2011 16:05:46

        Δύο μικρά προβληματάκια:
        1) Μόνο με σταθερούς και χαμηλούς φορολογικούς συντελεστές ΔΕΝ θα ανοίξουν περισότερες δουλειές και επιχειρήσεις σε μια χώρα που είναι στα πρόθυρα της χρεοκοπίας, που κανένας δεν τολμά να πειράξει το τέρας της γραφειοκρατίας, που κανένας δεν τολμά να βάλει χέρι στην αναποτελεσματικότητα του κράτους, που κανένας δεν τολμά να άρει τις στρεβλώσεις των επαγγελματικών συμφερόντων, που κανένας δεν τολμά ούτε να να μιλήσει, όχι και να πράξει, για το πως οι σωστές ιδιωτικοποιήσεις με εξασφάλιση του ανταγωνισμού δεν είναι "εκποίηση" δημόσιας περιουσίας, αλλά εργαλείο ανάπτυξης και κλείσιμο των μαγαζιών των νταβατζήδων που τη λυμαίνονται.
        2) Ώσπου να γίνει η ανάπτυξη και να (αν) έρθουν τα νέα έσοδα, θα μειωθούν τα ήδη υπάρχοντα έσοδα, άρα στο μεταξύ πρέπει ή να βρεις νέες πηγές χρηματόδοτησης, ή να κόψεις κι άλλο τα έξοδα δηλ. μισθούς και συντάξεις.

      • καθηγητής avatar
        καθηγητής @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 08/12/2011 16:11:14

        Προσθέτω ότι με την αύξηση των εργαζομένων μειώνεται το ποσό που πρέπει να δαπανηθεί για επιδόματα ανεργίας και αυξάνονται οι ασφαλιστικές εισφορές με αποτέλεσμα την ενίσχυση των ασφαλιστικών ταμείων. Άλλωστε η αύξηση των δαπανών του προϋπολογισμού έχει προκύψει κυρίως εξαιτίας των παραπάνω.

  17. Γιώργος Τρεβής avatar
    Γιώργος Τρεβής 08/12/2011 13:36:20

    «Η αριστοκρατία του εγκλήματος όμως είναι πλέον καθεστώς με, σχετικά, καθαρά χέρια.»
    Το καθαρά χέρια έπρεπε να είναι σε εισαγωγικά. Γιατί αυτά τα «καθαρά χέρια» ξεπλένουν την βρώμα με πολιτιστικές δράσεις σε Μέγαρα Μουσικής και με φιλανθρωπίες χτίζοντας και ιατρικά κέντρα, κλπ., τα οποία διαφημίζονται συνεχώς και παντοιοτρόπως από τα ιδιόκτητα κανάλια.

    Σε βλέπω Υπουργό ΠροΠο σε γνήσια Ελληνική κυβέρνηση.

  18. αλλενάκι avatar
    αλλενάκι 08/12/2011 14:07:52

    Πολύ σωστά αναφέρεις τρία πράγματα απλά και σταράτα Φαήλε. Η εγκληματικότητα είναι το υπ. αρ.1 πρόβλημά μας, διότι ΕΧΕΙ ΗΔΗ ΑΠΟΣΤΑΘΕΡΟΠΟΙΗΣΕΙ εσωτερικά και εξωτερικά τη χώρα και χρησιμοποιείται για να κρατά σε καταστολή και τρομοκρατημένο τον Ελληνικό πληθυσμό, μη σου πω ότι επίτηδες τους αποφυλακίζουν... Το έγκλημα αποσταθεροποίησε τα Βαλκάνια μία φορά, αλλά κρατήθηκε στα όρια του κοσόβου. Τώρα έχει περάσει τα δικά μας σύνορα. Μελέτες έδειξαν ότι το λεγόμενο έγκλημα του δρόμου τροφοδοτεί το οργανωμένο, το οποίο με τη σειρά του αποσταθεροποιεί χώρες. Όταν θέλει το κράτος -και θέλει πάντα...- μαντρώνει μια ολόκληρη Ελληνική διαδήλωση, τους ξένους εγκληματίες όχι... Τα πρωτόδικα δουλεύουν φουλ και ρίχνουν φυλακίσεις σε Έλληνες οφειλέτες του ΤΕΒΕ για 5 και 10 χιλιάδες ευρώ, αλλά οι εγκληματίες αποφυλακίζονται με όρους και ξαναεγκληματούν (ένα κελεπούρι ευπαθούς εθνικότητας είχε αποφυλακιστεί με όρους για οπλοφορία και ληστεία που είχε κάνει, κατέβηκε άνετος στη Λακωνία όπου επετέθη για να ληστέψει και βιάσει 2 γυναίκες που τις παραμόνευε στο ασανσέρ, ενώ είχε επιτεθεί και σε τρίτη γυναίκα στο δρόμο έξω από τη Σπάρτη) σήμερα βρήκαν έναν άλλης ευπαθούς εθνικότητας, που τον είχαν απαγάγει βασανίσει και σκοτώσει 4 εγκληματίες άλλης ευπαθούς εθνικότητας Επειδή ο κατάλογος είναι ατελείωτος και είναι ΔΕΚΑΔΕΣ ΧΙΛΙΑΔΕΣ και κυκλοφορούν ΑΝΑΜΕΣΑ ΜΑΣ, αν δε λυθεί το ζήτημα αυτό, ΕΛΛΑΔΑ ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ. Δεν είναι δυνατόν κάθε βράδι οι Έλληνες να κοιμόμαστε και να μην ξέρουμε αν θα ξυπνήσουμε την άλλη μέρα. Στις γειτονιές μας έχει αρχίσει και αναπτύσσεται ένα δίκτυο αλληλεγγύης όπου μεγάλοι άνθρωποι, γέροντες και γερόντισσες παρακαλούν άλλους γείτονες αν τυχόν λείψουν τα παιδιά τους πολλές ώρες το βράδι να πηγαίνουν να παραστέκουν (δε μιλάμε για κατάκοιτους, αλλά για γέροντες που φοβούνται). Τα νησιά μας βέβαια και τα στρατόπεδά μας δεν τα έχουμε για να γίνουν Γκουαντανάμο, αν και από την άλλη, αυτό θα λειτουργούσε άκρως αποτρεπτικά... Καλό είναι λοιπόν όσοι (δεκάδες χιλιάδες είναι αυτοί) έχουν παρανομήσει με ελαφριά αδικήματα (ελαφριά, λέμε τώρα...) τίποτα κλοπές, τίποτα ναρκωτικά, διαρρήξεις, παράνομη είσοδο, δρόμο, έξω από την Ελλάδα, στα βαριά εγκλήματα ληστείες μετά τραυματισμων, βιασμοί, απαγωγές, εισβολές σε σπίτια και εγκλήματα πρέπει να δικάζονται εδώ, ή αν προτιμούν να στέλνονται πακέτο με το συνοδευτικό έγγραφο στις χώρες τους... να δικαστούν εκεί με τους ΠΟΛΙΤΙΚΑ ΟΡΘΟΤΑΤΟΥΣ... νόμους τους...

  19. αλλενάκι avatar
    αλλενάκι 08/12/2011 14:32:24

    Eνα άλλο αρνητικό στοιχείο είναι ότι είμαστε λίγοι. 9, 10 εκ. Στόχος μιας πατριωτικής διακυβέρνησης θα πρέπει να είναι η αύξηση του πληθυσμού ΜΑΣ από τα 9 στα στα 15 εκ. σταδιακά σε βάθος εικοσαετίας. Χώρες όπως Αφγανιστάν, Νιγηρία, Πακιστάν, Αίγυπτος, Μαρόκο και πλείστες όσες άλλες έχουν τριπλασιάσει τους πληθυσμούς τους σε διάστημα 50ετίας, με αποτέλεσμα έλλειψη τροφίμων, ερήμωση εκτάσεων εξ αιτίας ανοικοδόμησης, λειψυδρία, και εξαγωγή των προβλημάτων τους. Εμείς σαν κανονικοι ΗΛΙΘΙΟΙ ΠΟΛΙΤΙΚΑ ΟΡΘΟΙ, έχουμε "εκχωρήσει" το δικαίωμα του πολλαπλασιασμού σε όλους τους άλλους, γεγονός το οποίο αναγνωρίζουμε ως απόλυτα φυσιολογικό, αλλά για τον εαυτό μας έχουμε κρατήσει το δικαίωμα στην ΕΘΝΙΚΗ ΑΥΤΟΚΤΟΝΙΑ (λειψανδρία...) Δεν θα πάμε μακριά έτσι. "Αυξάνεται ραγδαία η υπογεννητικότητα στην Ελλάδα Ανησυχία προκαλεί η συνεχώς αυξανόμενη υπογεννητικότητα, με το συνολικό ποσοστό γονιμότητας στην Ευρώπη να έχει μειωθεί, μόνο το 2003, στις 1,47 γεννήσεις ανά γυναίκα. Η έκθεση παρουσιάστηκε σε εκδήλωση από τον καθηγητή Μαιευτικής-Γυναικολογίας και Ανθρώπινης Αναπαραγωγής του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης, Βασίλη Ταρλατζή, ο οποίος κι εξήγησε τα αίτια της έξαρσης του φαινομένου και συζήτησε τρόπους για την αντιμετώπισής του. Στην ανάπτυξη της υπογονιμότητας, πέραν από ιατρικούς λόγους, συντελεί και το φαινόμενο επιβράδυνσης της αναπαραγωγής, σημείωσε ο καθηγητής. Όπως εξήγησε, οι γυναίκες περιμένουν να φτάσουν σε μεγαλύτερη ηλικία για να αποκτήσουν παιδί και -σύμφωνα με τα στοιχεία της έκθεσης- μόνο το ένα τρίτο από τις γυναίκες άνω των 40 χρόνων θα μείνει έγκυος μετά από τρία χρόνια σεξουαλικών επαφών χωρίς προφυλάξεις. Σημαντικό ρόλο στη μείωση των φαινομένων υπογεννητικότητα παίζει η Ιατρικώς Υποβοηθούμενη Παραγωγή – MAR, με τη βοήθεια της οποίας έχουν γεννηθεί 3,75 εκατ. μωρά σε χρονικό διάστημα 32 χρόνων, εξήγησε ο καθηγητής κ. Ταρλατζής. Σε ό,τι αφορά την πρόσβαση των ζευγαριών στην Ελλάδα σε θεραπείες γονιμότητας και την επιτακτική ανάγκη για αντιμετώπιση της γονιμότητας ως ιατρική και κοινωνική προτεραιότητα, ο κ. Ταρλατζής είπε, ότι «όσο περνά ο καιρός, το κράτος, μέσω των ασφαλιστικών ταμείων, δείχνει να έχει τη διάθεση να ξεκινήσει μια προσπάθεια, ώστε να κάνει τη θεραπεία αυτή λίγο πιο προσβάσιμη σε όσο το δυνατόν περισσότερα ζευγάρια». Εξέφρασε, επίσης, την ελπίδα στο μέλλον οι παρεμβάσεις αυτές να διευρυνθούν ακόμη περισσότερο και ως προς το ύψος της χρηματικής κάλυψης, αλλά και ως προς τον αριθμό των προσπαθειών, έτσι ώστε να καλυφθεί απολύτως η έννοια της προσβασιμότητας της θεραπείας σε όλους. Καταλήγοντας ενθαρρυντικά, ο καθηγητής τόνισε ότι «η ανάπτυξη της γονιμότητας δεν έρχεται να δώσει λύση μόνο σε δημογραφικά και κοινωνικά ζητήματα, αλλά κυρίως να δώσει χαρά και να στηρίξει τη δομή και επέκταση μιας οικογένειας, με άμεσο αντίκτυπο την ύπαρξη μιας υγιούς κοινωνίας»

    • καθηγητής avatar
      καθηγητής @ αλλενάκι 08/12/2011 15:24:46

      Αν δεν δοθεί η δυνατότητα και στον ιδιωτικό τομέα να παρέχει 9μηνη άδεια ανατροφής όπως το Δημόσιο (άρα το κράτος να επιδοτεί τον εργοδότη για το διάστημα αυτό), αν δεν λειτουργήσουν οι ΔΗΜΟΣΙΟΙ παιδικοί σταθμοί ώστε να καλύπτουν όλους τους εργαζόμενους, αν δεν δοθούν κίνητρα αποκέντρωσης τουλάχιστον στους ΔΥ, η κινητικότητα των οποίων είναι σχετικά εύκολη και αν δεν αυξηθεί το οικογενειακό επίδομα (70 ευρώ για 2 παιδιά ούτε τα pampers 10ημέρου δεν καλύπτουν) σε μερικά χρονάκια θα είμαστε σαν το γάλα μες τις μύγες, αντιστρέφοντας τη γνωστή ρήση.

      • αλλενάκι avatar
        αλλενάκι @ καθηγητής 08/12/2011 16:14:00

        Ο Ελληνικός λαός υπό την καθοδήγηση της αριστεράς βεβαίως βεβαίως (πασόκ φεμιν και αριστερότερα) αναγνώρισε σε όλους τους άλλους λαούς το δικαίωμα της ύπαρξης και του πολλαπλασιασμού τους και κράτησε για τον εαυτό του το δικαίωμα στον αφανισμό, στις εκτρώσεις των κοριτσιών του και το δικαίωμα στη λειψανδρία.

        Από ανθρώπινα δικαιώματα πάντως σκίζουμε!

        • Γενίτσαρος Πανεπιστημίου avatar
          Γενίτσαρος Πανεπιστημίου @ αλλενάκι 08/12/2011 19:00:12

          Αν θέλει μια κυβέρνηση να αυξήσει τον πληθυσμό
          πρέπει να απαλλάξει τη γυναίκα από την εργασία,
          το άγχος, την εξέλιξη. Σε δυο γενιές (30 χρόνια) η Ελλάδα μπορεί να έχει 20 εκ πληθυσμό.

  20. αλλενάκι avatar
    αλλενάκι 08/12/2011 14:44:00

    συγνώμη για το σεντόνι, αλλά το είχα γράψει κανονικά, με παραγράφους, τι έγινε και χάλασε δεν ξέρω...

  21. Γιώργος msn avatar
    Γιώργος msn 08/12/2011 14:46:26

    Σαν ένας απλός αναγνώστης θα ήθελα να κάνω μια στοιχειώδη επισήμανση.
    Το θεωρώ ντροπή και αγένεια του κερατά, να θεωρούνται ως ρατσιστές άνθρωποι που έχουν μετατραπεί σε ανθρωπόμορφα ζόμπι, κλεισμένοι στα σπίτια τους, αμπαρωμένοι από τον φόβο και την ανασφάλεια, που η ζωή τους έχει εξελιχθεί σε επίγειο κολαστήριο, που νιώθουν απόβλητοι στον τόπο τους.

    Τα υπόλοιπα είναι για άλλου είδους συζητήσεις και σε κάθε περίπτωση, όταν η αγάπη, ο ανθρωπισμός παρεκκλίνουν σε σαδισμό και φρικαλέα ενοχικότητα τότε κάτι δεν πάει καλά.
    Άνθρωποι είναι όλοι, μετανάστες νόμιμοι και παράνομοι, γηγενείς, τουρίστες, ομογενείς, όλοι ψυχή έχουμε.
    Το θέμα είναι να υπάρχει μέτρο και κανόνες, αλλιώς θα καταντήσουμε ζούγκλα.
    Ε, αν δεν το καταλαβαίνουμε και αυτό, είμαστε άξιοι της μοίρας μας!

  22. Νικηφoρος Φωκας avatar
    Νικηφoρος Φωκας 08/12/2011 15:17:45

    Σωστα αγαπητε μου , πολυ σωστα , αλλα για να καθαρισει ολη αυτη η αθλια πλεμπα και διαπλοκη πρεπει να υπαρξει μια δρακα αξιων και εμπνευσμενων στελεχων και επικεφαλη ενα ηγετη δυναμικο , αταλαντευτο , σταθερο και πανω απο ολα ετοιμο για ΡΗΞΗ γιατι αυταπατασαι φιλτατε αν νομιζεις οτι ολο αυτο το σκυλολοι που επικαθεται χρονια στον σβερκο της πατριδος μας θα φυγει γιατι τρομαξε... θα φυγε αγαπητε Φαηλο ΜΟΝΟ ΟΤΑΝ ΚΑΠΟΙΟΣ ΤΟΥΣ ΤΕΛΕΙΩΣΕΙ ΨΥΧΡΑ... αν εσυ βλεπεις σημερα στην παραταξη μας αυτη τη δρακα και αυτον τον ηγετη μπραβο γιατι εγω δεν βλεπω ουτε την δρακα (καποια στελεχη ναι και ενας εισαι εσυ προς τιμην σου) ουτε κανενα τετοιας εμβελειας ηγετη... φυσικα ηλπισα σε καποιον αλλα εμετρηθη , εζυγισθη και ευρεθει ελλειπης...

    Ευκαιριες δεν δινονται πολλες απο την Ιστορια αγαπητε φιλε .. και οπως εχω ξαναπει δεν ειναι μονο η παραταξη (το ΚΑΛΥΤΕΡΟ τμημα του Ελληνικου λαου) αλλα κυριως η ΠΑΤΡΙΔΑ που απαιτει ΓΡΗΓΟΡΑ εναν μεγαλο ηγετη , και οταν η πατριδα ζητα κατι τετοιο η νομοτελεια παντα τον γεννα...

  23. ΣΤΕΛΙΟΣ avatar
    ΣΤΕΛΙΟΣ 08/12/2011 15:29:48

    Δεν θα μπορούσα να συμφωνήσω περισότερο.

    Αλλα , για να κάνεις ομελέτα , πρέπει να μην φοβάσαι να σπάσεις αυγά. Και στην περίπτωση μας , πιθανώς να χρειαστεί να σπάσουν όχι αυγά , αλλα κεφάλια!

    Είμαστε έτοιμοι? Εχουμε τα κότσια?

    Η θα ακούμε και απο μιά κυβέρνηση ΝΔ "καλύτερα σπασμένα μάρμαρα παρα σπασμενα κεφάλια!" ? (αν το έλεγε άλλος και όχι ο Παπουτσής, θα είχε νόημα να προσπαθήσεις να του εξηγήσεις πως τα μάρμαρα τα έσπαζαν ΑΚΡΙΒΩΣ για να σπάσουν με αυτά κεφάλια...)

    Γιατί ζήσαμε και τον...χαλύβδυνο Υπουργό Δ. Τάξης Πάκη Παυλόπουλο, όπως και τον (ασύγκριτα συμπαθέστερο) Βύρωνα Πολύδωρα.

    Βέβαια, και πάλι , προυπόθεση είναι το ξαναστήσιμο απο την αρχή των Σωμάτων Ασφαλείας και ,το πιό δύσκολο ,της Δικαιοσύνης. Γιατί με δικαστές που καταδικάζουν αστυνομικό για παράνομη οπλοχρησία με το σκεπτικό "εντάξει ,ο ληστής τράβηξε πιστόλι, εντάξει ,το έστριψε το πιστόλι κατα πάνω σου , αλλα...πως ήσουν σίγουρος πως θα σε πυροβολουσε?" δέν γίνεται δουλειά...

    Εδώ χρειάζεται ένα "Σχέδιο Δράκων"! Επαναλαμβάνω , έχουμε τα κότσια?

    Καί έχουμε τη δυνατότητα ,αν χρειαστεί (που θα χρειαστεί) ,να κατέβάσουμε και κόσμο στα πεζοδρόμια για να αντιμετωπίσουμε τις οργανωμένες μειοψηφίες που θα διαμαρτύρονται για...ρατσισμούς και φασισμούς?

    Και ποιούς θα καταβάσουμε , την ...ξεχασμένη ΟΝΕΔ?

    Εδώ μιλάμε για Ηράκλειο έργο. Ελπίζω ο Αντώνης Σαμαράς, όταν ήταν μικρός, να είχε διαβάσει το "Παραμύθι χωρίς Ονομα" της προγονής του Πηνελόπης Δέλτα. ¨Ετσι , για να πάρει μιά ιδέα τι τον περιμένει!

  24. Μάνος στο Βουνό avatar
    Μάνος στο Βουνό 08/12/2011 15:30:48

    Συμφωνώ και επαυξάνω με κάθε λέξη κ . Κρανιδιώτη και αυτό μου φέρνει ανατριχίλα . Κρίμα , πολύ κρίμα που στέκεστε στο ΄΄απέναντι ΄΄ στρατόπεδο . Γιατί δυστυχώς για όλους μας ένας άνθρωπος όπως εσείς , ικανότατος και δεινός ρήτορας , με πλούσιο έργο , αυτή την στιγμή δίνετε χείρα βοηθείας στον Σαμαρά , δηλαδή στήν κατοχική κυβέρνηση μας , αντί να συσπειρωθέιτε με άλλες αξιόλογες φωνές και να βοηθείσετε να ανατραπεί ολη αυτή η κατάσταση .
    Ποτέ δεν είναι αργά όμως...

    • ΣΤΕΛΙΟΣ avatar
      ΣΤΕΛΙΟΣ @ Μάνος στο Βουνό 08/12/2011 15:40:44

      Βρέ Μάνο στο Βουνο, έτσι απο περιέργεια ,ποιές είναι οι άλλες αξιόλογες φωνές , ο Τσίπρας και η Λιάνα Κανέλη? Απλά ρωτάω , μήπως είμαι ανανημέρωτος!

      • Μάνος στο Βουνό avatar
        Μάνος στο Βουνό @ ΣΤΕΛΙΟΣ 08/12/2011 16:11:39

        Mην τις αναζητάς φίλε μου μέσα στα κόμματα , οι περισσότερες είναι γύρω σου , είναι απλοί άνθρωποι όπως εγώ και εσύ που οι προβληματισμοί τους και οι έννοιες τους είναι όμοιες με τις δικές μας γιατί ζούν την δικιά μας καθημερινότητα και όχι των βουλευτών. Και ναι , ο Καζάκης , θεωρώ ότι είναι μία απο αυτές , μίας που τον ανέφερε το αλλενάκι .

  25. Αριστειδης ο δικαιος avatar
    Αριστειδης ο δικαιος 08/12/2011 15:45:26

    Επαναλαμβανω επειδη τα λογια και οι θεωριες κουραζουν, και επειδη εδω μεσα εκτος καποιων εξαιρεσεων υπαρχει υλικο που μπορει να βγαλει την παραταξη της ΝΔ απο τον ληθαργο, και το λεω με πληρη συναισθηση των στιγμων και του μετρου που με διεπει.
    Για αυτο ας αρχισουμε να σκεφτομασθε μια μεγαλη συναντηση μας σε καποιο χωρο ,και να γνωρισθουμε και να αποτελεσουμε μια κινηση πολιτων με καθαρο συντηρητικο λογο,να φερουμε τον φρεσκο αερα που τοσο εχει αναγκη η ΝΔ και μαζι της η πατριδα.εμπρος φιλοι ,ολα απο μια ιδεα που πεταει καποιος στον αερα ξεκινανε,χορτασαμε απολογια ωρα για εργα!!!!!

  26. αλλενάκι avatar
    αλλενάκι 08/12/2011 15:49:04

    Καζάκης: “Υπάρχει και αριστερός δοσιλογισμός. Δοσίλογοι είναι όσοι αριστεροί είναι υπέρ των ανοιχτών συνόρων και μπάτε σκύλοι αλέστε. Ο οικουμενικός κοσμοπολιτισμός που προωθει ένα μέρος της αριστεράς είναι ο σύγχρονος δοσιλογισμός και όσο η αριστερά δεν ξεκόβει από αυτές τις ιδέες, τόσο θα θεωρείται στη συνείδηση του λαού δοσίλογοι.”

    Καζάκης: “Ανοιχτά σύνορα θέλουν οι Τραπεζίτες, οι Χρηματιστές και το Κεφάλαιο. Ο λαός πάντα πολέμησε για τα σύνορά του”.

    ΚΑΖΑΚΗΣ: “ΟΣΟΙ ΑΡΙΣΤΕΡΟΙ ΣΗΜΕΡΑ ΥΠΟΣΤΗΡΙΖΟΥΝ ΑΝΟΙΧΤΑ ΣΥΝΟΡΑ ΚΑΙ ΜΠΑΤΕ ΣΚΥΛΟΙ ΑΛΕΣΤΕ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΣΥΓΧΡΟΝΟΙ ΔΟΣΙΛΟΓΟΙ”__

    __“Ο “ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΚΟΣ” ΚΟΣΜΟΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ ΤΗΣ ΑΡΙΣΤΕΡΑΣ ΕΙΝΑΙ ΔΟΣΙΛΟΓΙΣΜΟΣ”___

    ___“στόκοι τα αριστερά φυντάνια που ζητάνε ανοιχτά σύνορα”___

    “η εργατική τάξη και ο λαός ποτέ δεν είχε θέση για ανοιχτά σύνορα”

    “και όποιος θεωρεί ότι ανοιχτά σύνορα ισοδυναμεί με διεθνοποίηση είναι στόκος”

    ___“πρόκειται για το σύγχρονο δοσιλογισμό, την ΙΕΡΑΠΟΣΤΟΛΙΚΗ λογική του ιμπεριαλισμού του 20ου αιώνα”___

    ___“και όσο ΔΕΝ ξεμπερδεύει η αριστερά με αυτές τις λογικές, ο κόσμος θα τους κατατάσσει ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΜΕΝΑ ΣΤΟ ΙΔΙΟ ΚΑΔΡΟ ΜΕ ΤΟΥΣ ΣΥΓΧΡΟΝΟΥΣ ΔΟΣΙΛΟΓΟΥΣ”___

    “τα σύνορα είναι στοιχείο υπεράσπισης από την εργατική τάξη και το λαό της, ΕΧΥΣΕ ΑΙΜΑ”


    ΚΑΖΑΚΗΣ ΕΦΑ…

  27. alexis avatar
    alexis 08/12/2011 15:52:58

    έχουμε και λέμε , Φωτόπουλος, Φαήλος άντε και η Λιάνα.... η σωτηρία μας είναι ποιο κοντά από ποτέ!!!!!! Βρεεεέ που φθασαμεεεέ!!!!!!!

    • ΚΜ avatar
      ΚΜ @ alexis 08/12/2011 17:33:41

      Καλησπέρα Alexi Papahela.

      • alexis avatar
        alexis @ ΚΜ 09/12/2011 09:20:06

        και για να τα κάνουμε ποιο λιανά, οι καλύτεροι να βγούνε μπροστά και ο κάθε κατεργάρης στο πάγκο του. Και ο Κώστας ήταν ρήτορας αλλά μια τρύπα στο νερό κατάφερε.
        Δουλειά, δουλειά και πάλι δουλειά για να ζήσουμε καλύτερα. Εδώ πατέρας αποκληρώνει γιούς και κόρες (παράσιτα) η Γερμανία θα μας λυπηθεί...
        Τα αμερικανάκια βέβαια θέλουν να βάλουμε μπρος τη μηχανή να κόψουμε μυρωδάτο χρήμα ας είναι καλά οι μαλά...ς οι κινέζοι που δουλεύουν πρωί βράδυ.. και εμείς να το παίζουμε μεγαλόκαρδοι στέλνοντας εμβόλια στα παιδιά της Αφρικής....

    • tak avatar
      tak @ alexis 08/12/2011 18:13:03

      Ενώ με σένα, θα φτάσουμε...

  28. αλλενάκι avatar
    αλλενάκι 08/12/2011 16:08:43

    “Δωρεάν τοκετός για όλες τις Ελληνίδες μητέρες”

    Ο Βουλευτής Α’ Θεσσαλονίκης και Υπεύθυνος του Τομέα Πολιτικής Ευθύνης Ενέργειας και Φυσικών Πόρων της Νέας Δημοκρατίας κ. Σταύρος Καλαφάτης κατέθεσε στη Βουλή την με αριθ.πρωτ.: 2445/07-12-2011 ερώτηση προς τους Υπουργούς Υγείας και Κοινωνικής Αλληλεγγύης και Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης, με Θέμα:
    «Εξίσωση τιμοκαταλόγου εξόδων γέννας και επιδόματος τοκετού και επιπλέον κίνητρα για την ανάσχεση του ρυθμού μείωσης γεννήσεων στην Ελλάδα».
    Με δεδομένη τη δυσχερή οικονομικοκοινωνική συγκυρία και το σοβαρό δημογραφικό πρόβλημα που αντιμετωπίζει η χώρα, ο κ. Καλαφάτης θεωρεί ότι ο δωρεάν τοκετός για όλες τις Ελληνίδες μητέρες, αποκτά ιδιαίτερη βαρύνουσα σημασία.
    Γι’ αυτό και προτείνει μέσω της ερώτησής του:

    * την εξίσωση της διαφοράς ανάμεσα στα ποσά τιμοκαταλόγου εξόδων γέννας, με τα αντίστοιχα προνοιακά επιδόματα τοκετού και
    * τη θεσμοθέτηση επιπλέον άμεσων κινήτρων για την ανάσχεση του ρυθμού μείωσης των γεννήσεων στην Ελλάδα.

    Στην ερώτησή του ο κ. Καλαφάτης αναφέρεται στα πρόσφατα περιστατικά άρνησης ορισμένων δημόσιων νοσοκομείων της χώρας, μεταξύ των οποίων και της Θεσσαλονίκης, να περιθάλψουν ανασφάλιστες ετοιμόγεννες γυναίκες, εξαιτίας αδυναμίας να προκαταβάλουν τα έξοδα τοκετού σύμφωνα με το νέο τιμολόγιο υγειονομικών υπηρεσιών.
    Παρά την πρόσφατη επίλυση, από το αρμόδιο Υπουργείο Υγείας, του σοβαρού αυτού ζητήματος που εμφάνιζε ανάλγητη την Ελληνική Πολιτεία, ο κ. Καλαφάτης επισημαίνει ότι δυστυχώς στη χώρα εξακολουθούν να υπάρχουν οικογένειες χωρίς καμία ασφαλιστική κάλυψη, οι οποίες αδυνατούν να καταβάλλουν έστω και εκ των υστέρων τις δαπάνες τοκετού.
    Σύμφωνα με τον νέο υγειονομικό τιμοκατάλογο οι δαπάνες αυτές ανέρχονται σε 950 ευρώ για τον φυσιολογικό τοκετό και 1500 ευρώ για τον τοκετό με καισαρική τομή, ποσά αισθητά μεγαλύτερα σε σχέση με τα θεσμοθετημένα προνοιακά επιδόματα τοκετού (600 ευρώ για φυσιολογικό τοκετό και αναλογικά υψηλότερο για την καισαρική)

    • Γενίτσαρος Πανεπιστημίου avatar
      Γενίτσαρος Πανεπιστημίου @ αλλενάκι 08/12/2011 19:05:08

      Ισόβια σύνταξη για όποια γυναίκα γεννήσει 5 παιδιά και δωρεάν σπίτι
      Τα ζευγάρια που έχουν 1-4 παιδιά καθώς και τα άτεκνα θα έχουν στόχο να αυξήσουν την οικογενειά τους! Τα υπόλοιπα είναι μπαλώματα.
      Ο στόχος μέχρι σήμερα ήταν να μπεις στο δημόσιο.

      • Kostaz avatar
        Kostaz @ Γενίτσαρος Πανεπιστημίου 08/12/2011 19:19:28

        Η χαρά των τσιγγάνων... Πουλάνε και το σπίτι φυσικά αφού δεν το χρειάζονται!

        • Γενίτσαρος Πανεπιστημίου avatar
          Γενίτσαρος Πανεπιστημίου @ Kostaz 08/12/2011 19:24:21

          H διαφορά των τσιγγάνων από τους αριστερούς είναι ότι οι πρώτοι παλεύουν στη ζωή τους, έχουν κώδικες αξιοπρέπειας κι ας ζουν φτωχικά...

  29. Χαζούλης avatar
    Χαζούλης 08/12/2011 16:13:20

    Άρα χρήμα, που δεν θα είναι δάνειο δεμένο σαν άλλη μια πέτρα στο λαιμό μας, δεν προβλέπεται να βγάλουμε άμεσα κι εύκολα

    Αυτός είναι ο λόγος που θα συνεχίσουμε να φυτοζωοούμε στο βάλτο για πολύ ακόμα. Το έθνος που ονομάζεται Ελλάδα και αποτελείται από έναν κατεξοχήν φυγόπονο λαό (τα νούμερα χρήσης φαρμάκων ενδεικτικά) , σε καμιά περίπτωση δεν πρόκειται να επιλέξει το μονοπάτι το οποίο βασίζεται και περιγράφεται ξεκάθαρα στην παραπάνω πρότασή σου. (Και με την οποία συμφωνώ απόλυτα).

  30. SABI avatar
    SABI 08/12/2011 19:50:47

    Aγαπητέ Φαήλο,
    Ξαναδιάβασα το κείμενο μην τυχόν και δεν κατάλαβα κάτι. Ομως νομίζω οτι τα κατάλαβα καλά όλα. Ούτε εγώ λεώ οτι η μοναδική λύση που προτείνεις στο πρώτο είναι το δεύτερο (το κυνήγι των μεταναστών). Ομως μέσα στις λύσεις για το πολιτικό και οικονομικό πρόβλημα της χώρας προτείνεις και αυτό. Το να το προτείνουν οι επαγγελματίες της πολιτικής το κατανοώ. Είναι "πιασάρικο" θέμα και φέρνει ψήφους ακόμα και στον Καρατζαφέρη. Νομίζεις οτι τυχαία ο καραγκιόζης το έκαμε σημαία του? Θεωρώ άτοπο σε μια συζήτηση που τό καυτό ζήτημά της είναι αν τη Δευτέρα επιστρέφουμε στη δραχμή και γινόμαστε Αργεντινή να βάζουμε ΤΩΡΑ και το μεταναστευτικό. Αν γίνουμε φτωχότεροι απο την Βουλγαρία και την Τουρκία το μεταναστευτικό θα λυθεί αυτόματα γιατί μαζί με μας θα φύγουν και οι μετανάστες. Αν μείνουν πίσω τόσο το χειρότερο γι αυτούς γιατί δε θα βρίσκουν ούτε σκουπίδια για να φάνε. Αν διάβασες και σύ το κείμενό μου ως το τέλος, εγώ, επειδή το μεταναστευτικό είναι κύρια πρόβλημα των πλουσίων της Ευρώπης και εκεί θέλουν να πάνε οι λαθρομετανάστες, πιστεύω οτι η πρώτη κίνησή μας σ' αυτό είναι αυτή που έκανε ο Μπερλουσκόνι. Τους δίνουμε ταξιδιωτικά έγγραφα, δωρεάν ή μειωμένο εισιτήριο και τους φοτρώνουμε στα τραίνα του ΟΣΕ για Αυστρία (που μας θέλει εκτός ΕΕ). Για να τους στείλουμε πίσω στην πατρίδα τους χρειαζόμαστε απο την Ευρώπη περισσότερα λεφτά κι απ όσα μαζέψαμε κόβοντας τις συντάξεις. Θα μας τα δώσουν?
    Κατανοώ τον νεανικό σου πολιτικό ενθουσιασμό και την ετοιμότητά σου να προτείνεις και να απαιτείς λύσεις εδώ και τώρα.
    Ομως τα πράγματα δεν είναι τόσο απλά . Το σημαντικώτερο για ΄μενα είναι οι πολιτικοί μας ηγέτες απο εδώ και πέρα να εχουν ΚΑΘΑΡΟ ΠΟΛΙΤΙΚΟΠΟΙΝΙΚΟ ΜΗΤΡΩΟ και πριν νομοθετήσουν κάτι, να δίνουν πρώτοι το παράδειγμα . Πχ. στη ΦΟΡΟΔΙΑΦΥΓΗ, οι νέοι πολιτικοί μας θα πρέπει: 1.)να καταργήσουν αμμεσα όλες τις φοροαπαλλαγές των βουλευτών και των κρατικών λειτουργών (αυτοκίνητα, οικοσκευές, κομπιούτερ κλπ). 2) Να δώσουν το ΠΟΘΕΝ της περιουσίας τους και στο διαδίκτυο. 3) Να καταργήσουν όλα τους τα προνόμια .
    Συμφωνώ οτι η μεγαλύτερη μεταρρύθμιση στη χώρα θα είναι να εφαρμοστούν οι νόμοι της. Ομως όχι οι υφιστάμενοι νόμοι. Αυτοί θα πρέπει να καταργηθούν ΑΜΕΣΑ. Και να αντικατασταθούν με απλούς και ΜΟΝΟΣΗΜΑΝΤΟΥΣ νόμους όπως στην Ευρώπη . Δεν είναι δυνατον να εφαρμόσεις θεσμούς οταν σε κάθε τομέα του κράτους η πολυνομία και η πολυερμηνεία των νόμων είναι μεγαλύτερη κι από εκείνη της Σοβιετικής Ενωσης. Μπορώ να σε βεβαιώσω ότι αν μου αναθέτανε να εφαρμόσω την υφιστάμενη πχ. οικοδομική νομοθεσία θα σταματούσα ΝΟΜΙΜΑ κάθε οικοδομική δραστηριότητα στη χώρα. Μην νομισεις οτι υπερβάλλω...Για να γίνουν όμως αυτά θα πρέπει πρίν απ' όλα να φύγουν οι ΝΤΑΒΑΤΖΗΔΕΣ ΚΑΙ ΟΙ ΕΡΓΑΤΟΠΑΤΕΡΕΣ που κυβερνούν αυτό τον τόπο οπως με ΜΟΝΑΔΙΚΗ ΕΙΛΙΚΡΙΝΕΙΑ ομολόγησε ο Κώστας Καραμανλής. Αυτό είναι κατά τη γνώμη μου το δυσκολώτερο πρόβλημα. Μια λύση θα ήταν ίσως να ανατεθεί η είσπραξη των φόρων και το ΣΔΟΕ σε οικονομολόγους του KKE.
    Γενικά πιστεύω οτι το νέο Ελληνικό κράτος που θα προκύψει μετά το 2012 είτε με ευρώ είτε με δραχμή θα πρέπει να διοικηθεί απο πολιτικούς που θα έχουν απόλυτη συνείδηση της ΕΘΝΙΚΗΣ ΕΝΟΤΗΤΑΣ, να είναι δηλαδή πρώτα ΕΛΛΗΝΕΣ και μετά Δεξιοί, Αριστεροί ή Κεντρώοι...

  31. Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
    Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 08/12/2011 22:21:14

    Σωστά. Πράξεις. Οι πράξεις λοιπόν θέλουν εξουσία. Πράξτε λοιπόν το καθήκον σας.

    • Y. avatar
      Y. @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 09/12/2011 00:05:19

      Η 19 Φλεβάρη απ’ ότι φαίνεται, πέθανε. Μάλον πάμε για τις 30 του ίδιου μήνα

  32. Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
    Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 08/12/2011 22:26:12

    Λίγα λόγια για τη Λιάνα, γιατί κυκλοφορεί κι οπλοφορεί!

  33. VASILIS avatar
    VASILIS 08/12/2011 22:35:08

    Είμαι φοιτητής και κυκλοφορώ αρκετά συχνά στο κέντρο και η εικόνα είναι άθλια και τριτοκοσμική. Καθε χρονο και χειροτερα και ειναι λογικο να κλείνουν τα καταστήματα και ο κόσμος να αποφεύγει να πηγαίνει στο κέντρο. Στα μέσα μαζικής μεταφοράς ή ίδια κατάσταση με λαθρομεταναστες που δεν τηρουν κανενα κανονα υγιεινης και στοιβάζονται όπως στο πακισταν ενω μεταφέρουν μαζι τις σκουπιδοσακούλες τους με τα παράνομα εμπορεύματα τους (βέβαια, ο multicultural Γιωργακης Παπανδρεου δεν κυκλοφορει με δημόσια μεσα μεταφοράς). Η χωρα μας εχει πακιστανοποιηθει. Χρειάζονται μαζικές απελάσεις. Δεν μπορούμε να συνυπάρξουμε με τους λαθρομετανάστες.

  34. Vv avatar
    Vv 08/12/2011 22:57:54

    Θα μπορούσε να δημιουργηθεί μια νέα Google στην Ελλάδα; Η απάντηση ειναι ΟΧΙ.
    http://www.capital.gr/News.asp?id=1128942

    Η τεράστια γραφειοκρατεία αποτελεί αποτρεπτικό παράγοντα για να ανοιξει μια καινουργια επιχειρηση. Στην Ελλάδα έχουμε χρονοβορες διαδικασίες, τεραστια χαρτούρα, και υψηλότερο κόστος για ανοιγμα μιας επιχειρησης απο αλλες χώρες, αρα ειμαστε μη ανταγωνιστικοι.
    Aς αντιγραψουμε λοιπόν το νομοθετικο πλαισιο των πιο ανταγωνιστικών χωρων οπου είναι πολυ πιο εύκολο να ανοίξεις μια καινούρια επιχείρηση (πχ ΗΠΑ, Αγγλια κλπ). Ας το εφαρμόσουμε σε συνδιασμό με ένα απλοποιημένο σύστημα χαμηλής και σταθερής φορολογίας. Σίγουρα τα πράγματα θα βελτιωθούν. Το υψηλα ειδικευμενο ανθρωπινο δυναμικό το έχουμε.

  35. Y. avatar
    Y. 09/12/2011 00:19:11

    Μα προσθέσω για τους βουλευτάδες
    Ανεξαρτήτως χρόνου στη Βουλή, τιμητική σύνταξη 500 Ε, και όχι αυτές που παίρνουν τώρα, οι δε χήρες ή χήροι 300 Ε
    Όποιου δεν του αρέσει, να παραμείνει δικηγόρος, γιατρός, μηχανικός, ή συνδικαληστής. Το βουλευτιλήκι εφόσον επιθυμείται είναι προσφορά, όχι επαγγελματικός προσανατολισμός

  36. GG avatar
    GG 09/12/2011 03:16:18

    Οι ευθύνες της ΝΔ και κυρίως της κυβέρνησης Καραμανλή στην έξαρση της εγκληματικότητας και της εκτός ορίων λαθρομετανάστευσης είναι τεράστιες. Για αυτό και δεν συμπαθώ τη ΝΔ. Νομίζω το πολιτικό της προσωπικό είναι μαλθακό και αναποτελεσματικό. Κάτι σαν το ΠΑΣΟΚ ένα πράγμα. Πολλά λόγια και υποσχέσεις από δράση τίποτα.
    Μακάρι να υπήρχε πολιτικό κόμμα σοβαρό στη χώρα να εξέφραζε με τέτοια σαφήνεια τις θέσεις που εκφράζει ο κ. Κρανιδιώτης. Θα το στήριζα με φανατισμό. Αλλά σιωπή..........

  37. δρόμος avatar
    δρόμος 09/12/2011 16:36:29

    Πολύ σωστά. Και ακόμη: αντίστοιχη προσαρμογή απολαβών των εν ενεργεία. Είπαμε, προσφορά και όχι λύση βιοπορισμού.

  38. VASILIS avatar
    VASILIS 09/12/2011 20:44:55

    Η κατάσταση είναι εκτός ελέγχου εδώ και πολλά χρόνια και ή μαζική λαθρομετανάστευση πλέον αποτελεί τεράστιο κίνδυνο και για λόγους ασφαλείας (ισλαμικη τρομοκρατια, εγκληματικότητα κάθε μορφής κλπ.), και για λόγους δημοσιας υγείας (φυματίωση, υπατίτιδα, ελονοσία, AIDS κλπ) και για λόγους πολιτιστικούς και εθνικούς (ισλαμοποίηση).

    Ο φράχτης δεν θα είναι αποτελεσματικός και λόγω περιορισμένου μήκους και λόγω οτι δεν θα είναι ηλεκτροφόρος, οποτε θα μπορεί να παραβιαστεί. Δείτε την πολύ εύκολη παραβίαση του μη ηλεκτροφόρου φρακτη ΗΠΑ-Μεξικού.
    http://www.youtube.com/watch?v=XHjKBjM1ngw

    Γιαυτό χρειάζεται:
    1) να κατασκευαστεί ψηλός ηλεκτροφόρος φράκτης σε όλο το μήκος των συνόρων αλλα και ναρκοθέτηση στρατηγικών σημείων (με τοποθέτηση προειδοποιητικής σήμανσης).
    2) να τοποθετηθούν ένοπλες περιπόλοι οπού θα χρησιμοποιούν ακόμα και χρήση βίας (πλαστικές σφαίρες, taser) κατα λαθρομεταναστών και δουλεμπόρων.
    3) Kατάργησεις νομου για ιθαγενεια και νομου για δικαιωμα ψηφου λαθρομεταναστων όπως και ευεργετικων διαταξεων καστανίδη.
    4) Η λαθρομετανάστευση να γινει κακούργημα όπως και η διακίνηση παρανόμων μεταναστών και να επιβάλλονται υψηλότατα χρηματικά πρόστιμα.
    5) Το νομοθετικό πλαίσιο να διευκολυνθεί ωστε να επιτρέπει γρηγορότερα τις απελάσεις.
    6) Καταπολέμηση παρεμπορίου.
    7) Δημιουργία κεντρων κράτησης για την απέλαση των παρανόμων.
    8) Αφαίρεση ιθαγένειας απο ελληνοποιηθέντες αλλοδαπούς που έχουν διαπράξει σοβαρά ποινικά αδικήματα. Πολύ αυστηρά κριτήρια για τη χορήγηση ιθαγένειας και επικράτηση του δικαιου του αίματος έναντι του δικαιου του εδάφους.
    9) Απαγόρευση μαζικών και μεμονομένων νομιμοποιησεων λαθρομεταναστών.
    10) Μη υιοθέτηση του πολυπολιτισμού απο το ελληνικό κράτος.
    11)Βαρια χρηματικά προστιμα σε οσους νοικιαζουν τα σπιτια τους σε αλλοδαπους χωρις νομιμη αδεια παραμονης και σε οσους απασχολουν λαθρομεταναστες.

  39. rally monkey avatar
    rally monkey 10/12/2011 14:13:46

    πριν παμε σε νεους νόμους, νεα μετρα,νεες τεχνολογιες κλπ μια παρατηρηση ..
    αν εφαρμοζονταν τα ήδη ισχυοντα δεν θα φταναμε ποτε σ'αυτο το σημειο

    υπαρχει κανεις σημερα που να μπορει να εγγυηθει
    ότι οσοι παρανομουν θα δικαζονται (απο μεγαλοεργολαβο μεχρι λαθρομεταναστη)
    οτι οι (ισχυοντες) νομοι θα εφαρμοζονται και οι ποινες θα επιβάλλονται (..?)

    πρωτα θα πρεπει να εξηγησει γιατι αυτο δεν συνεβει μεχρι σημερα και μετα τι προτιθεται να κανει ..αλλιως συνεχιζουμε με διαπιστωσεις και εξαγγελιες ανεφαρμοστες

    ακομα και οταν πιστεψαμε οτι βουληση υπήρχε..πραξεις δεν ειδαμε..τυχαιο ?

  40. Αλήθεια avatar
    Αλήθεια 10/12/2011 16:31:09

    Πρεπει η ΝΔ κατι να κανει γι αυτα! κυριως να ακυρωσει τον 3838/2010 το λαθρονομο που δινει δικαιωμα ψηφου σε ολους τους αλλοδαπους ακομη και χωρις ιθαγενεια και ιθαγενεια σε 5 χρονια!! καθως και τον προσφατο νομο 2011 για το ασυλο που δινει ασυλο σε ολους τους αλλοδαπους φορεις λοιμωδων νοσημάτων όπως έιτζ, ηπατιτιδες κλπ.! Μετα μην εκπλήσσεστε που το ειτζ παρουσιάζει διαστασεις επιδημιας στην Ελλαδα!! ολοι οι αλλοδαποι φορεις ερχονται εδω καθως θα πάρουν επίδομα 700 ευρω τα φαρμακα τους 1500 ευρω και ασυλο εκαστος!!! Δυστυχώς αυτά συμβαίνουν όταν στην Ελλάδα περιθάλπτουμε κατα δηλωση Λοβερδου 6.000 παρανομους μετανάστες που μπήκαν στην χώρα όντας φορεις του υιου ήδη από τις χώρες καταγωγής τους και με συμφωνα με νομο του ΠΑΣΟΚ του 2001 τους δίνουμε και ασυλο λόγω της οροθετικότητας τους μαζι με επίδομα και θεραπευτική αγωγή. Ετσι διαλύονται τα ασφαλιστικά ταμεία! Αντιθετως σε αλλες χώρες τους απελαύνουν: α) διοτι εισήλθαν παρανόμως β) διοτι για να εισαι νομιμος μεταναστης πρεπει να προσκομίσεις εξετασεις μη οροθετικότητας. Στη δε Αιγυπτο π.χ. δεν μπορείς να εισελθεις ούτε σαν τουρίστας! Στη δε Αμερική: Προ Ομπαμα δεν επιτρεπόταν σε κανενα οροθετικό να εισελθει στην χωρα ως μετανάστης. Μετα την εκλογή Ομπάμα, προκειμένου να μην αποκλείονται έτσι (και βεβαια αδίκως ) από την μετανάστευση οι αφρικανικές χώρες όπου σε μερικές τα ποσοστά οροθετικότητας ειναι υψηλά, η νεα κυβερνηση Ομπαμα εκανε μια τροποποίηση του παλιού νομου κατα τρόπο που να επιτρεπεται η μεταναστευση σε οροθετικούς μόνο αν οι ίδιοι μπορουν να αποδείξουν ότι εχουν τα απαραίτητα ποσα για την νοσηλεία και τα φαρμακά τους, δηλ. δεν επιβαρύνουν το κράτος. ΟΙ δε ΗΠΑ για να δώσουν άσυλο πρεπει ο ενδιαφερόμενος να περάσει 3 φορες από εξετάσεις οτι δεν εχει ηπατίτιδα, ειτζ και σωρεια αλλων νοσημάτων. Τις 2 πρωτες φορες οι εξετάσεις πρεπει να γινουν στην πατρίδα του.Δυστυχώς το ΠΑΣΟΚ, οχι απλώς επιτρεπει στην εισοδο στην χώρα ανρθωπων με πολλες ασθενειες, χωρις να σκεφτεται την εξάπλωση στον ντοπιο πληθυσμο, αλλα διδει και ασυλο σε οσους ειναι φορεις χωρις να σκεφτεται την οικονομική διαλυση των ταμειων. Βεβαια οσο για ενημερωση, οι Ελληνες ειναι βυθισμένοι στην αγνοια οσον αφορα τους κινδύνους απο αυτη τη μεταναστευτική πολιτική περίθαλψης. Οσον αφορα την Ελλάδα η κατασταση στη δημόσια υγεία ξεφυγε κατα τη γνώμη μου από τοτε που η κ. Κατσέλη μαζί και με το Υπουργείο Υγειας, υπο το σχημα της δωρεαν περίθαλψης σε όλους τους ανέργους. εδωσε δικαιωμα νοσηλείας και περίθαλψης σε όλους τους μη έχοντες ασφάλιση και σε ολους ανεξαιρέτως ασχέτως αν πληρώνουν ασφαλιστικές εισοφρές ή οχι ή ειναι εγγεγραμμένοι σε καποιον ασφαλιστικό φορέα η οχι.http://www.inews.gr/68/anergia-kai-nosileia.htm.

    .http://www.yyka.gov.gr/articles/ministry/grafeio-typoy/press-releases/523-symboylio-ypoyrgwn-ygeias-sto-loyksemboyrgo

    ''ο κ. Λοβέρδος εκανε στην ΕΕ στο Συμβούλιο Υπουργών Υγείας τις ακόλουθες δηλώσεις στο λογο του προς τους ομολόγους του. Ολο το κείμενο είναι από την επίσημη ιστοσελίδα του Υπουργείου Υγείας. Το λινκ ειναι ακριβώς από πάνω

    Ο Υπουργός Υγείας και Κοινωνικής Αλληλεγγύης, κ. Ανδρέας Λοβέρδος συμμετείχε στο Συμβούλιο Υπουργών Υγείας που πραγματοποιήθηκε στο Λουξεμβούργο σήμερα, 6 Ιουνίου 2011, κατά το οποίο συζητήθηκε, μετά από αίτημα της Ελλάδας, το θέμα των επιπτώσεων στη δημόσια υγεία από τη μετανάστευση.

    Ο κ. Λοβέρδος κατά την παρέμβαση του ανέφερε ότι η παράνομη μετανάστευση είναι ένα από τα σημαντικότερα προβλήματα που αντιμετωπίζει η Ελλάδα, επισημαίνοντας ότι μόνο πέρυσι μπήκαν στη χώρα πάνω από 132.000 λαθρομετανάστες, ενώ το πρώτο τετράμηνο του 2011 περί τις 9.000.

    Καθώς η πλειονότητα τους είναι από χώρες της Ασίας και της Αφρικής με εντελώς διαφορετικό επιδημιολογικό προφίλ από εκείνο των Ελλήνων και των άλλων Ευρωπαίων, οι κίνδυνοι για τη δημόσια υγεία είναι μεγάλοι. Οι μετανάστες δύνανται να μεταφέρουν νοσήματα που στην Ευρώπη πλέον θεωρούνται εξαφανισμένα, όπως η πολιομυελίτιδα, η χολέρα, ο δάγκειος πυρετός, η ελονοσία και να αυξήσουν τα ποσοστά νοσημάτων όπως η φυματίωση και η ηπατίτιδα, λόγω κακών συνθηκών διαβίωσης.

    Οι συνέπειες της λαθρομετανάστευσης στη Δημόσια Υγεία ξεπερνούν τις δυνατότητες και τα μέσα που διαθέτει η χώρα ενώ το βάρος για το σύστημα υγείας είναι δυσβάσταχτο. Το συνολικό κόστος περίθαλψης των μεταναστών το 2010 προσέγγισε τα 140.000.000 ενώ η βοήθεια που λαμβάνει η χώρα είναι περισσότερο συμβολική. Για το πρώτο εξάμηνο του 2011 εγκρίθηκαν 10.000.000 ευρώ. Οι συνέπειες στη Δημόσια Υγεία δεν μπορούν να υποτιμηθούν και δεν αφορούν μόνο την Ελλάδα. Έως τώρα, η Ελληνική Πολιτεία έχει κατορθώσει να κρατήσει το πρόβλημα υπό έλεγχο. Ωστόσο, επιδημιολογικά η κατάσταση παραμένει επισφαλής. Οι επιδημίες δεν γνωρίζουν σύνορα. Τυχόν επιδείνωση των συνθηκών στην Ελλάδα θα επηρεάσει αναπόδραστα και την υπόλοιπη Ευρώπη''.1 Δεκέμβριος στις 6:28 μ.μ. · Μου αρέσει!Δεν μου αρέσει · 1.Paulina Chalanouli Κι εδώ σας δίνω το τι ισχύει στην Αμερική καθως και δηλώσεις του προέδρου του Ινστιτουτο Μεταναστευσης των ΗΠΑ. Με συγχωρειτε που ποσταρω σε συνέχειες αλλα δυστυχως δεν μου επιτρεπει δημοσιευση ενιαιου κειμένου από το fb.http://en.wikipedia.org/wiki/Immigration_to_the_United_States, People infected with HIV were banned from entering the United States in 1987 by executive order, but the 1993 statute supporting the ban was lifted in 2009. The executive branch is expected to administratively remove HIV from the list of infectious diseases barring immigration, but immigrants generally would need to show that they would not be a burden on public welfare.Immigration to the United States - Wikipedia, the free encyclopedia
    en.wikipedia.org
    σας δίνω την δήλωση του κ. Γκολντμποροου του Προέδρου του Αμερικανικού Ιδρύματος για την Μεταναστευση που λεει τα ακόλουθα .Μιλα παντα για περιπτώσεις περίθαλψης μεταναστών Mr. ROBERT GOLDSBOROUGH (President, American Immigration Control Foundation): We have to differentiate what is good for this country and what is harmful to this country. And to treat an HIV person on welfare that can't afford it, the cost are well over $10,000 per person per year. And we don't need to increase this problem, this threat.Το ακόλουθο κείμενο αφορά τους πρόσφυγες και είναι από το την επίσημη ιστοσελίδα του Αμερικάνικου Υπουργείου Υγείας
    όπως βλέπετε ορίζει ρητά ότι όλοι οι προσφυγες περνούν 3 ιατρικές εκτιμήσεις, την πρώτη στη χωρα καταγωγής τους overseas όπως λεει το κείμενο και όχι στις ΗΠΑ. Αν και εφόσον κριθούν υγιείς εκει, μονο τοτε ερχονται στις ΗΠΑ όπου περνάνε 2η ιατρική εκτίμηση και αν και εκει κριθουν υγιείς περνάνε 3η ιατρική εκτίμηση ίδια με αυτή που περνάνα οι αιτούντες πράσινη κάρτα στις ΗΠΑ
    Refugees are often disproportionally affected by infectious disease mainly because of their geographic origin, ethnicity, conditions at a refugee camp, as well as personal, physical,,, and psychological conditions, either pre-existing or acquired while they fled their homeland and made way to a camp. The Federal Refugee Act of 1980 recommends that all new refugees arriving in the United States receive a comprehensive health assessment. The Office of Refugee Resettlement (ORR) housed in the Department of Health and Human Services (DHHS) is charged with funding and oversight of this effort. Three medical interventions are either required or recommended in order to contain infectious disease and reduce the medical burdens that may be associated with refugee resettlement. First is a mandatory overseas screening for all refugees and immigrants, then a recommended domestic screening for refugees, and finally a required medical component to the Adjustment of Status (Green Card) process.
    Refugees undergo medical screening overseas that specifically focuses on medical eligibility for the U.S. Refugee Program. Upon arrival in the U.S. or soon after, however, refugees are advised to undergo a medical screening. The US-based medical screenings managed by State and local health departments or their proxies should focus on a wider range of medical conditions and on the general health of new arrivals. The purposes of the U.S.-based medical screening are to protect the public health of U.S. citizens and provide refugees with a level of health and well-being required for and supportive of successful resettlement in the U.S.
    The ORR Refugee Health Team provides technical guidance on post-arrival medical screenings and communicates with local-level officials on the substance of these screenings. Additionally, the ORR Refugee Health Team monitors the health burden of incoming populations and provides guidance to the resettlement communities on the management of medical conditions, both chronic and communicable. Through close communications with State and local health departments, various federal agencies, non-governmental and international organizations, the ORR Refugee Health Team works to ensure that medical screenings are thorough and appropriate for any given population in the process of resettlementImmigration to the United States - Wikipedia, the free encyclopedia
    en.wikipedia.org
    Immigration to the United States has been a major source of population growth an...d cultural change throughout much of the history of the United States. The economic, social, and political aspects of immigration have caused controversy regarding ethnicity, economic benefits, jobs for non-immigrants, s...Δείτε περισσότερα..1 Δεκέμβριος στις 6:32 μ.μ. · Μου αρέσει!Δεν μου αρέσει · 1 · .Paulina Chalanouli Βεβαια το ΠΑΣΟΚ στο νέο νομο για το ασυλο που έφτιαξε μετα την καταληψη στην Νομική από τους αλλοδαπους περιέλαβε και την εξής ρυθμιση να παραμένουν οι φορεις νοσημάτων στην χωρα και να παίρνουν ασυλο για ανθρωπιστικούς λογους επειδή ειναι φορείς «Άρθρο 44

    Χορήγηση και ανανέωση αδειών διαμονής

    για ανθρωπιστικούς λόγους

    1. Με κοινή απόφαση των Υπουργών Εσωτερικών,

    Αποκέντρωσης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης και

    Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης επιτρέπεται να

    χορηγείται άδεια διαμονής για λόγους ανθρωπιστικής

    φύσεως σε υπηκόους τρίτων χωρών που εμπίπτουν σε

    κάποια από τις παρακάτω κατηγορίες, εφόσον αυτοί

    δεν αποτελούν κίνδυνο για τη δημόσια τάξη και ασφά−

    λεια:

    στ. Πάσχοντες από σοβαρά προβλήματα υγείας. Η

    συνδρομή σοβαρών προβλημάτων υγείας, καθώς και η

    διάρκεια της θεραπείας, διαπιστώνονται με πρόσφατο

    ιατρικό πιστοποιητικόΑρ. 31 ν. 3907/2011 Στους υπό κράτηση υπηκόους τρίτων χωρών παρέ−

    χεται επείγουσα υγειονομική περίθαλψη και η απαραί−

    τητη θεραπευτική αγωγή. Ιδιαίτερη μέριμνα λαμβάνεται

    στις περιπτώσεις ευάλωτων ατόμων.

    4. Οι σχετικές και αρμόδιες εθνικές,

    Στους υπό κράτηση υπηκόους τρίτων χωρών παρέ−
    χεται επείγουσα υγειονομική περίθαλψη και η απαραί−

    τητη θεραπευτική αγωγή. Ιδιαίτερη μέριμνα λαμβάνεται

    στις περιπτώσεις ευάλωτων ατόμων.

    4. Οι σχετικές και αρμόδιες εθνικές,

    Σε περίπτωση, κατά την οποία

    το πρόβλημα υγείας αναφέρεται σε λοιμώδες νόση−

    μα, για την έκδοση της ανωτέρω απόφασης απαιτείται

    σύμφωνη γνώμη του Υπουργού Υγείας και Κοινωνικής

    Αλληλεγγύης

    • Δικερως avatar
      Δικερως @ Αλήθεια 10/12/2011 23:39:08

      Ρε Αληθεια,τα τελειωσες τα σχολια με το σεντονι που εριξες,τι ηταν αυτο
      ρε μαγκα μου?

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.