#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
09/06/2010 13:08
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τι λέει ο κύριος Επίτιμος για την κόρη του;



Η κυρία Μπακογιάννη, διεγράφη από τη Νέα Δημοκρατία, όταν αποφάσισε σ’ ένα κρίσιμο θέμα,  να ταυτιστεί με την Κυβέρνηση,  περιφρονώντας την επίσημη θέση του κόμματος στο οποίο ανήκε. Το οποίο κόμμα την τίμησε πολλαπλώς και επί  μακρόν!

Έκτοτε,  συστηματικά αντιπολιτεύεται τη ΝΔ.,  ενίοτε μάλιστα  και με βαρύτατους  χαρακτηρισμούς.

Επίσης, διαδίδει δεξιά  και αριστερά,  ότι θα  ιδρύσει  δικό της κόμμα!

Έχω,  όμως, μια απορία:

Ο κ. Κωνσταντίνος Μητσοτάκης εγκρίνει αυτή τη συμπεριφορά της θυγατρός του;

Συμφωνεί με την  αντιπολιτευτική της τακτική εναντίον της Ν.Δ.;

Ενθαρρύνει τις προσπάθειές της για την ίδρυση κόμματος;

Έχει ενδιαφέρον να  μας  αποκαλύψει τις απόψεις του.

Γιατί ο κ. Μητσοτάκης, δεν  είναι  απλώς ένας πρώην Πρωθυπουργός και αρχηγός της Ν.Δ.

Σε όσους κοντεύουν να το ξεχάσουν,  να τους υπενθυμίσω ότι είναι ο Επίτιμος Πρόεδρος της Νέας Δημοκρατίας!



Ο τίτλος αυτός του απενεμήθη από την Κοινοβουλευτική Ομάδα της Ν.Δ. το 1993.

Εις  ένδειξιν τιμής μάλιστα,  μια αίθουσα στη Ρηγίλλης φέρει το όνομα του!



Αν, λοιπόν, ο κ. Μητσοτάκης, συμφωνεί με την κα. Μπακογιάννη, είναι  δεοντολογικά  επιτρεπτό να παραμένει Επίτιμος  Πρόεδρος της Νέας Δημοκρατίας,  ενώ  στο παρασκήνιο εργάζεται σε βάρος της;

Αν πάλι διαφωνεί, δεν πρέπει να το μάθουμε;

Στο κάτω – κάτω της γραφής έναν Επίτιμο  Πρόεδρο έχει η Ν.Δ. !

Να μην ξέρουμε  πως  σκέφτεται;

Και επειδή ο κ. Μητσοτάκης δεν έχει μάθει να μασάει τα λόγια του, αναμένουμε να ξεκαθαρίσει το ζήτημα αυτό σύντομα.

Κώστας Ροδινός

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Akis avatar
    Akis 09/06/2010 13:22:35

    Μόνο ένα πράγμα μας σώζει: Να ξαναγυρίσει ο Καραμανλής στην εξουσία!
    Όλα τα άλλα, είναι απλώς οδοντόκρεμες...

    • Γιάννης Χριστόπουλος avatar
      Γιάννης Χριστόπουλος @ Akis 09/06/2010 13:25:18

      Άκη σου απάντησα σε άλλη ανάρτηση γι' αυτό το άτοπο που αναφέρεις. Δεν θα το ξαναβάλω εδώ για να μην κουράσω.

      • diasapollon avatar
        diasapollon @ Γιάννης Χριστόπουλος 09/06/2010 22:37:47

        Ποτέ μην ξαναπείς ποτέ

    • ΓΙΑΝΝΗΣ avatar
      ΓΙΑΝΝΗΣ @ Akis 09/06/2010 13:26:56

      Να ξαναγύριζε στην εξουσία ο Καραμανλής ο Α μάλιστα. Αλλά για τον Β ΟΥΤΕ ΓΙΑ ΑΣΤΕΙΟ..

      • Ηλίας avatar
        Ηλίας @ ΓΙΑΝΝΗΣ 09/06/2010 13:37:05

        Ούτε ο Α ούτε ο Β. Τελειώσαμε με τους καραμανλήδες, εμπεδώστε το.

      • Sic transit gloria mundi avatar
        Sic transit gloria mundi @ ΓΙΑΝΝΗΣ 09/06/2010 13:40:48

        Ηλία, για τέτοια πράγματα, ποτέ μη λές ποτέ: Εγώ νόμιζα (τότε) ότι τελειώσαμε το 1964, αλλά ο Α' ξαναγύρισε για τη Β' Φάση. Μετά νόμισα ξανά (το 1981) ότι τελειώσαμε, και ήλθε ο ΚΚ ο Β'.
        Τα ίδια περίπου ισχύουν και για τους Παπανδρέου, εννοείται.
        Ίσως, πάλι, με χρόνια, με καιρούς...

      • Unionist avatar
        Unionist @ ΓΙΑΝΝΗΣ 09/06/2010 16:24:43

        Φυσικά γιατί αν ήταν ο Καραμανλής στην εξουσία σήμερα τι θα είχε αλλάξει; Απλώς η χώρα μας θα δανειζόταν κανονικα, δεν θα είχαμε το ΔΝΤ να μας κυβερνάει και δεν θα είχαμε γίνει περίγελος όλου του πλανήτη…
        (πάλι καλά να λέμε δηλαδή που δεν μας κυβερνάει ο Καραμανλής)

      • Alex avatar
        Alex @ ΓΙΑΝΝΗΣ 09/06/2010 16:32:28

        Ναι ουτε για αστειο....οντως...Απορια: Περυσι η Μπιλντεμπεργκ εκανε τη μαζωξη της εδω....Φετος στην Ισπανια...αραγγε πως θα ειναι η Ισπανια του χρόνου???

        Και επειδη σε πολλους αρεσει ο Alex Jones..δειτε και αυτο...

        http://www.infowars.com/cia-preparing-to-install-military-government-in-greece/

      • Γιάννης Χριστόπουλος avatar
        Γιάννης Χριστόπουλος @ ΓΙΑΝΝΗΣ 09/06/2010 17:31:39

        @ unionist: Σου απαντά ο ίδιος ο Καραμανλής γι' αυτό που αναφέρεις. Κατάλαβε ότι δεν γίνεται τίποτα πια έτσι όπως έστρωσε τα πράγματα (έπαιξε ρόλο και η διεθνής οικονομική κρίση), έκανε εκλογές αποχώρησης, συνετρίβη και έφυγε. Αφού σου απαντά ο ίδιος, εγώ περιττεύω.

    • Ιωάννης Ένατος avatar
      Ιωάννης Ένατος @ Akis 09/06/2010 14:27:59

      ΤΟΝ ΡΩΤΗΣΕΣ ΚΑΙ ΘΕΛΕΙ; Είναι απαράδεκτο να παίζουμε με τα αισθήματα ενός ανθρώπου έτσι. Σας έδειξε εσάς τη διάθεση να θέλει να ασχοληθεί άλλο με την πολιτική; Αν ο Καραμανλής θα ήθελε δεν θα είχε παραιτηθεί από Πρόεδρος! Τώρα παραιτήθηκε και από... πρώην πρωθυπουργός καθώς έχει αφήσει αυτούς που καταέκλεψαν το δημόσιο χρήμα να τον χλευάζουν.
      Αν έστω κι ένας πιστεύει πως ο Καραμανλής θέλει να μας ανεχτεί κι άλλο ας το πει ο ίδιος ο Καραμανλής. Ας μιλήσει όμως. Ή καλύτερα ας τα πει ΌΛΑ!! Αλλιώς ας σωπάσει...ίσως πιστεύει πως έτσι είναι πιο ασφαλές γι' αυτόν και για την οικογένειά του!

    • πολίτης avatar
      πολίτης @ Akis 09/06/2010 14:34:04

      Άκη εγώ συμφωνώ μαζί σου και ελπίζω μόνο σε αυτήν τη μέρα πλέον. Φέρτε πίσω τον Καραμανλή!!!

      • Γιάννης Χριστόπουλος avatar
        Γιάννης Χριστόπουλος @ πολίτης 09/06/2010 17:39:20

        @ πολίτης: Με μια προϋπόθεση όμως, να μην ξαναφέρει μαζί του
        τον Κοντό,
        τον Δούκα,
        τον Ζαχόπουλο,
        τον Μπασιάκο,
        τον Ρουσόπουλο,
        τον Βουλγαράκη,
        τον Παυλόπουλο,
        τον Μαγγίνα,
        την Ντόρα,
        τον Αλογοσκούφη,
        τον Παπαθανασίου,
        τον Γιαννόπουλο,
        τον Σπηλιωτόπουλο,
        την Καλαντζάκου,
        την Πετραλιά,
        και βάλε...ας μην τρώω άλλο χώρο...Νομίζω όλοι καταλάβατε ποιο είναι το βασικότερο χαρακτηριστικό που πρέπει να έχει ένας εν δυνάμει πρωθυπουργός. Είναι ο σημαντικότερος λόγος που δεν πρέπει να ξανάρθει ο Καραμανλής, η κωμικοτραγική επιλογή υπουργών και υφυπουργών καθώς και το δραματικό έλλειμμα ηγεσίας και αποτελεσματικότητας που παρουσίασε.

      • πολίτης avatar
        πολίτης @ πολίτης 09/06/2010 17:57:09

        Γιάννη, μόνο για τον Καραμανλή μίλησα, όχι για τους υπόλοιπους.
        Όμως Γιάννη, αυτοί αναδεικνύνται στα πολιτικά πράγματα, αυτούς ψηφίζουμε εμείς για αντιπροσώπους μας και σε αυτούς περιορίζονται και οι επιλογές των αρχηγών.
        Και αν μου πεις τώρα για εξωκοινοβουλευτικούς, επιστήμονες, ειδικούς κλπ, άσε, τα είδαμε τα αποτελέσματα και με τις επιλογές του ΓΑΠ.΄
        Πώς να πετύχεις κάποιον και έντιμος να είναι, και έξυπνος και πονηρός και διπλωμάτης και ικανός στρατηγιστής; Και πως μπορείς να πετύχεις αρκετούς για να συγκροτήσεις κυβερνητικό σχήμα;
        Και κυρίως, πως μπορείς να κρίνεις την εντιμότητα ή την ικανότητα εκ των προτέρων; Αυτά τα διαπιστώνεις όταν πλέον έχεις αποτελέσματα.

      • Γιάννης Χριστόπουλος avatar
        Γιάννης Χριστόπουλος @ πολίτης 09/06/2010 18:13:57

        Ο πραγματικός ηγέτης δεν επιλέγει, όντας σε ομηρία παλαιοκομματικών συμβιβασμών, από τους βαρώνους και τις φατρίες του κόμματος, μόνο και μόνο για να είναι όλοι ικανοποιημένοι. Ο αληθινός ηγέτης έχει την ικανότητα και την διορατικότητα 1) να διαβλέπει εκ των προτέρων ποιοι είναι οι άριστοι, 2) αν για κάποιον, φευ, λαθέψει, τον αντικαθιστά ΠΑΡΑΥΤΑ και 3) έχει την δύναμη να επιβάλλει ΠΑΝΤΟΥ αυτές τις κατ' αυτόν ορθές επιλογές. Αν δεν υπάρχουν αυτά τα χαρακτηριστικά (όπως δεν υπήρξαν ποτέ για τον Καραμανλή), άστο καλύτερα, πάμε για σκάκι και bridge, μην τρώμε και τον χώρο του blog...

      • Κώστας Ροδινός avatar
        Κώστας Ροδινός @ πολίτης 09/06/2010 21:07:16

        Κύριε Χριστόπουλε,
        Ελεος πιά!
        Το εμπεδώσαμε!
        Γνωρίζετε την εξ αποκαλύψεως αλήθεια, έχετε και το αλάθητο του Πάπα.

        Ολους αυτούς που λέτε, με τον Καραμανλή επικεφαλής, θα τους ...μαστιγώσουμε στο Σύνταγμα και στη συνέχεια θα τους στείλουμε στη Γυάρο. Για να σωθεί η πατρίς!

        Τι να περιμένουμε τώρα την αργόσυρτη και χρονοβόρα ελληνική δικαιοσύνη;
        Ασε που υπάρχει και ...παραδικαστικό.

        Αφού το αποφάσισε η προπαγάνδα του ΠΑΣΟΚ, το αναπαρήγαγαν τα διαπλεκόμενα ΜΜΕ, ε, το λέτε και εσείς, ως ειδήμων υποθέτω, γιατί να χάνουμέ χρόνο;

        Θα παρακαλούσα τη Ρηγίλλης, να φωνάξει τον κ. Χριστόπουλο στην Επιτροπή Αξιολόγησης στελεχών για να τους συνδράμει με τις γνώσεις του. Ετσι θα έχουμε ήσυχο το κεφάλι μας για το μέλλον.


        Υ.Γ. Για τους περισσότερους εξ αυτών έχω κακή άποψη, αλλά αρνούμαι να συμμετάσχω σε ανθρωποθυσίες με όρους ΠΑΣΟΚ.
        Η κάθαρση στο πολιτικό της σκέλος είναι υπόθεση των οργάνων της Ν.Δ. και στο ποινικό της (όπου και άν προκύπτει)είναι της δικαιοσύνης.
        Ούτε των ΜΜΕ, πολύ δε περισσότερο του ΠΑΣΟΚ.

      • Βρασίδας avatar
        Βρασίδας @ πολίτης 09/06/2010 22:59:22

        Σημιτίζεις επικίνδυνα κε Ροδινέ: Όποιος έχει στοιχεία ας πάει στον εισαγγελέα.
        Και τα στοιχεία ήρθαν 10 χρόνια μετά, και εμείς ρουφάμε τ΄αυγό μας.

      • Θραξ Αναρμόδιος avatar
        Θραξ Αναρμόδιος @ πολίτης 10/06/2010 12:33:18

        Αυτοί οι άνθρωποι τους οποίους αναφέρει ο Γιάννης Χριστόπουλος, κυβέρνησαν την χώρα από υπεύθυνες θέσεις.

        Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί δεν μου επιτρέπεται εμένα ή σε οποιονδήποτε άλλον να τους κρίνει και να μην θέλει να τους ξαναδεί σε τέτοιες θέσεις.

        Και ΔΕΝ θα περιμένω ούτε την ανεξάρτητη ελληνική δικαιοσύνη να τους κρίνει, ούτε τα αδέκαστα κομματικά όργανα να εφαρμόσουν τα εσωτερικά τους.

        Την θέση μου κοιτάω, την χώρα μου και την τσέπη μου.

        Θραξ Αναρμόδιος

      • Κώστας Ροδινός avatar
        Κώστας Ροδινός @ πολίτης 10/06/2010 16:21:30

        Η κριτική είναι αυτονόητη και ευπρόσδεκτη.
        Μη λέμε τα ίδια.
        Τις ανθρωποθυσίες που μεθοδεύει η προπαγάνδα του ΠΑΣΟΚ στηλιτεύεω.
        Και όποιος θέλει να καταλάβει, καταλαβαίνει.
        Ολα τα άλλα είναι εκ του περισσού.

    • Στέργιος avatar
      Στέργιος @ Akis 09/06/2010 16:31:47

      Πώς ακριβώς μας "σώζει" η επιστροφή Καραμανλή στην εξουσία, Άκη;
      Ο άνθρωπος αποδείχτηκε τζάμπα μάγκας που έχασε τον έλεγχο τής κυβέρνησής του ήδη από το 1995 και άφηνε να τον κάνουν ό,τι ήθελαν οι Ριρήδες, οι Βουλγαράκηδες και οι Αλογοσκούφηδες.

      Να σου υπενθυμίσω ότι ο Καραμανλής στήριξε τον Βουλγαράκη στη μοιραία ΔΕΘ τού 2008 (η αρχή τού τέλους) εν μέσω σκανδάλων, ΔΥΟ ΜΟΝΟ ΜΕΡΕΣ πριν ο Βουλγαράκης παραιτηθεί από δήθεν ευθιξία. Και σε ρωτώ: Από πόσες μπάντες κρατούσε (κρατάει;) ο Βουλγαράκης τον Καραμανλή ώστε κοτζάμ πρωθυπουργός να μην μπορεί να σχολάσει τον υπουργό του δυο μέρες πριν αυτός παραιτηθεί;

      • Στέργιος avatar
        Στέργιος @ Στέργιος 09/06/2010 16:34:27

        Λάθος: Αντί για 2005 έγραψα 1995.

      • Alex avatar
        Alex @ Στέργιος 09/06/2010 17:24:48

        Ειπε κανεις οτι ο Κ.Κ ειναι αλανθαστος? Τζαμπα μαγκας ηταν και στο Νταβος και στο Βουκουρεστι? Γιατι κατι γιουσουφακια φερανε εδω τον Ερντογαν και χθες πεταγε πανω απο τη φρεγατα μας...Ναι ο Κ.Κ δεν ειναι ο καλυτερος πολιτικος των τελευταιων 30 ετών αλλα μεσα στην ενδεια πολιτκου προσωπικου ειναι οτι καλυτερο....για το Σαμαρα ειναι νωρις για να κριθει και στο κατω κατω ας μην ξεχναμε οτι τον βαρενει και το παρελθον του.Εγω το ψηφισα το Σαμαρα διοτι δεν ηθελα με τιποτα τη Ντορα....οχι γιατι ο Σαμαρας ειναι για μενα ΑΥΤΗ τη στιγμη ο ηγετης που θα βγαλει τη χωρα και τη παραταξη απο το τελμα...Και μην ξεχναμε οι Νεοδημοκρατες ειδικα αυτοι που ριχνουν το Αναθεμα στο Κ.Κ οτι καποτε θεωρουσαν Ηγεταρα το Κ.Μητσοτακη και ιδου τα αποτελεσματα...
        Που θελω να καταληξω? Οτι ναι μεν ο Κ.Κ εχει κανει τραγικα λαθη αλλα ακομα δεν μπορει να κριθει αν δεν περασει χρονος αρκετος ωστε να τον κρινουμε με ψυχραιμια και οχι με ΘΥΜΟ..αυτη τη στιγμη κρινεται υπο το πρισμα μιας καταστασης πρωτογνωρης για τη χωρα μεταπολιτευτικα εννοοω..Δεν αποθεωνω κανενα ΑΡΝΟΥΜΑΙ ομως να σταυρωσω το μακροβιοτερο προεδρο της παραταξης που οδηγησε σε αλλεπαληλες εκλογικες νικες τη Ν.Δ..Σαφως και θα τον κρινω σαφως θα του καταλογισω ευθυνες αλλα ΑΝΘΡΩΠΟΦΑΓΟΣ οπως μερικοι που εχουν κοντη μνημη που φτυνουν τον πρωην και αποθεωνουν τον νυν ΔΕΝ θα γινω...

      • Στέργιος avatar
        Στέργιος @ Στέργιος 09/06/2010 22:15:27

        Αγαπητέ Alex.

        Δεν ξέρω σε ποιο Νταβός αναφέρεσαι, αλλά υποψιάζομαι ότι αναφέρεσαι στο Μπίργκενστοκ τής Ελβετίας και στις διαπραγματεύσεις για το Σχέδιο Αννάν. Λοιπόν, ο Καραμανλής είπε ΝΑΙ στο Σχέδιο Αννάν. Μπορεί να το είπε λιγότερο πρόθυμα και πιο κομψά από ό,τι η Ντόρα ή ο Γιωργάκης, αλλά το είπε. Μη διαστρεβλώνεις την πραγματικότητα.

        Βουκουρέστι. Ναι, ο Καραμανλής όντως δημιούργησε τις συνθήκες ώστε να μην προχωρήσει η είσοδος των Σκοπίων στο ΝΑΤΟ, αλλά μην ξεχνάς ότι ο Καραμανλής είχε ήδη δεχθεί (όταν ΥΠΕΞ ήταν ο Μολυβιάτης) το απαράδεκτο "Δημοκρατία τής Μακεδονίας - Σκόπια" ως "βάση διαπραγμάτευσης" για την ονομασία των Σκοπίων, δηλαδή σαν "κόκκινη γραμμή" που είναι και η έκφραση τής μόδας. Άρα, το Βουκουρέστι ήταν ένας κενός περιεχομένου λεονταρισμός προκειμένου ο "Μακεδόνας πρωθυπουργός (που πρώτη φορά πάτησε το πόδι του στη Μακεδονία όταν ήταν 29 χρονών) να ανεβάσει τα ποσοστά τής ΝΔ στη Μακεδονία, μια περιοχή που αν και είναι κάστρο της ΝΔ γνώρισε την απόλυτη εγκατάλειψη επί κυβερνήσεων Δάμαλου. Πώς περιμένεις ευνοϊκή λύση στο θέμα των Σκοπίων όταν έχεις πει ως χώρα το ΟΚ στο "Δημοκρατία τής Μακεδονίας - Σκόπια";

        Ερντογάν: Σου υπενθυμίζω ότι ο Καραμανλής έγινε ΚΟΥΜΠΑΡΟΣ του. Πόσ πιο γιουσουφάκι μπορεί να γίνει κανείς; Και μπορεί επί Καραμανλή να μην πέταξαν τουρκικά πολεμικά πάνω από φρεγάτες, άρχισαν όμως να πετάνε πάνω από το Φαρμακονήσι και το Αγαθονήσι, δηλαδή πάνω από ΚΑΤΟΙΚΗΜΕΝΑ ελληνικά νησιά. Κι ο Καραμανλής, "οργισμένος" (έτσι δεν μας έλεγε η προπαγάνδα;) έπαιζε playstation στη Ραφήνα.

      • Alex avatar
        Alex @ Στέργιος 10/06/2010 00:42:17

        Αγαπητε Στεργιο δεν διαστρευλων καμια πραγματικοτητα , περα παο το λαθς που εκανα για το Νταβος...δεν ειπε ναι ουτε οχι απλα αν θυμασαι καλα ειπε οτι θα στηριξει την οποια αποφαση παρει η Κυπριακη Δημοκρατια σου υπενθιμιζω και δηλωσεις ακομα και του της Κανελη απο το ΚΚΕ οτι αν ηταν αλλος πρωθυπουργος στη θεση του ( πχ Σημτης) θα ηταν πολυ χειροτερα τα πραγματα επισης σε παρακαλω ρωτα καποιον κυπριο αδελφο μας να σου πει καλυτερα πιο μυνημα εστελναν στη Κυπρο ο ΟΗΕ οι ΗΠΑ αλλα και οι ΓΑΠ Ντορα σχεδον εκβιαζαν προσ το Ναι και η δηλωση του Ελληνα τοτε πρωθυπουργου ηταν το αντιβαρο...οσο για τα Σκοπια που λες αγαπητα και τη βαση διαπραγματευσης η θεση ηταμ παντα ξεκαθαρη για ονομασια με γεωγραφικο προσδιορισμο για ολες τις χρησεις αν ηταν αυτη που λες η οχι δεν εχει τοσο πολυ σημασια γιατι ο Κ.Κ ποτε δεν παρεκλινε στο θεμα του Συνταγματος και των Συμβολων καθως και για τη Γλωσσα που ειναι περισοτερο σημαντικα απο την ονομασια και που με τη σημνερινη κυβερνηση ουτε καν συζητιουνται παρολο που εσκουζε ο ΓΑΠ το αστειο οτι αυτος επεβαλε στο Κ.Κ τις κοκκινες γραμμες.Τελος ναι εκανε κουμπαρια με τον Ερντογαν..αλλα παραβιαση χωρις αναχαιτιση οπως τωρα δεν υπηρξε και μην ξενχανμε οτι και η πολιτικη των αγωγων που ο ΓΑΠ εστειλε στα σκουπιδια ουσιαστικα περα απο το οικονομικο οφελος ηταν και αναχωμα στη τουρκικη επιθετηκοτητα στη θρακη δεν ειναι τυχαιο που συσωμος ο Ρωσικος τυπος πανηγυριζε τοτε οτι ο Πουτιν κερδισε το 3 βαλκανικο πολεμο και τα ρωσικα πετρελαια και το αεριο βρηκαν διεξοδο στη Μεσογειο παρακαμπτοντας το Βοσπορο...αυτα νομιζω οτι ειναι αρκετα...Δεν αγιοποιηται ο Καραμανλης ουτε αθωωνεται για τα λαθη του απλως ειτε αρεσει ειται οχι ειχε και ΘΕΤΙΚΑ τι να κανω που δεν με πιανει εμενα το Brain wash....

      • Alex avatar
        Alex @ Στέργιος 10/06/2010 00:46:59

        α και δεν σχολιαζω τα περι πρωτης φορας στη Μακεδονια και τα αλλα φαιδρα...και σου θυμιζω οτι τουλαχιστον το κωλομετρο ξεκινησε εκει που το ειχαν πριν αλλοι 5 πρωθυπουργοι ταξει αλλα ουτε τρυπα δεν ειχαν ανοιξει.....ουτε η εκτροπη του αχελωου να ηταν!!!

      • Στέργιος avatar
        Στέργιος @ Στέργιος 10/06/2010 01:19:04

        Alex, τι κι αν πανηγύριζε ο ρωσσικός τύπος;
        Ο Καραμανλής είχε 5,5 χρόνια να φτιάξει 100 χλμ αγωγού και δεν έφτιαξε τίποτα.

        Όσο για το μετρό, είναι ένα έργο τής δεκαετίας τού 70 που δεν έχει ενταχθεί σε κανέναν ευρύτερο σχέδιο για τη Θεσσαλονίκη και την ανάπτυξή της, ούτε εξυπηρετεί μια πόλη τού ενός εκατομμυρίου. Αν τελειώσει, θα αρχίζει από τον σιδηροδρομικό σταθμό και θα τελειώνει στο Ντεπό. Σαν να λέμε, σαν να άρχιζε η μια γραμμή τού αθηναϊκού μετρό από τον σαθμό Λαρίσης και να τελείωνε στους Αμπελόκηπους. Αν περιμένεις οι Θεσσαλονικείς να είναι αιωνίως ευγνώμονες στην Αθήνα επειδή αρχίζει ένα χρωστούμενο έργο 30 χρόνια μετά, λυπάμαι, αλλά όχι.
        Ακόμη, σκέψου πως οι εργασίες για το μετρό άρχισαν το 2008 και τώρα έχουν σταματήσει επειδή προφανώς δεν υπάρχει πολιτική βούληση από την Αθήνα για να δοθούν τα κεφάλαια.
        Το μετρό ήταν να ολοκληρωνόταν το 2012, αλλά τώρα μιλάνε για το 2018. Τέλος πάντων.

        Το 2008 άρχισαν οι εργασίες. Οι λαμαρίνες ορθώθηκαν από το 2006, αλλά οι εργασίες άρχισαν το 2008. Ήμασταν ήδη 4,5 χρόνια κάτω από το άστρο τού αγαπημένου σου Καραμανλή. Προεκλογικό τέχνασμα, δηλαδή, για να ψηφίσει η Θεσσαλονίκη τον Ντεμέκ Μακεδόνα Πρωθυπουργό, ο οποίος αν και βουλευτής Θεσσαλονίκης, ούτε που πατάει το πόδι του ποτέ στην εκλογική του περιφέρεια. Τόσο Θεσσαλονικιός και Μακεδόνας είναι.

      • Alex avatar
        Alex @ Στέργιος 10/06/2010 09:20:13

        Ναι ναι οπως τα λες ειναι Στεργιο δεν εκανε τα 10 χιλιμομετρα λοιπον για αυτο και ο Γιωργακης τσαντιστηκε και το εκοψε το εργο στελνοντας τους Ρωσους στους απεναντι..Ευγε ωραιο επιχηρημα ...και το Μετρο εκατσες και βρηκες αν ειναι η δεν ειναι ενταγμενο σε καποιο σχεδιο ε? Τοτε γιατι ολοι οι προκατοχοι του εταζαν και δεν εκαναν ε? Αλλα βεβαια η εκτροπη του Αχελωουθ που ταζει και ξεταζει το ΠΑΣΟΚ 30 χρονια ειναι ενταγμενη σε σχεδιο...και πρεπει να ζητησει συγνωμη ο Κ.Κ που ξεκινησε το εργο ενω αλλοι δεν εβαλαν ουτε χαλικι..Στεργιο μαλλον δεν προσεχεις τι γραφω..και σε παρακαλω βγαλε τα πρασινα γυαλια σου,Εγω δεν αρνηθηκα τα τεραστια σφαλματα του Κ.Κ ειπα οτι εχει και θετικα...και απλα ειναι καλυτερος απο τους υπαρχοντες δυστυχως δεν φταιω εγω που το πολιτικο προσωπικο ειναι το χειορτερο ever στη χωρα...και τι να σου κανω που ο ΓΑΠ ειναι χειροτερος απο οσο θα περιμενε κανεις...δες το συνδεσμο παρακατω ΝΑ θυμηθεις!!! Τοσο δυσκολο ειναι να δεις καποια πραγματα? και γω εχω την πολιτικη μου ιδεολογια....αλλα τοσο μικροψυχος πια???

        Υ.Γ Γιουχα στο Γιωργακη που στο Ηρωδειο! Τυχααιο δεν νομιζω!!!!

      • Επώνυμος avatar
        Επώνυμος @ Στέργιος 10/06/2010 13:09:12

        Στέργιο, αν ο Καραμανλής είχε πετύχει, θα ήταν ακόμη πρωθυπουργός. Δυστυχώς απέτυχε. Δεν το αμφισβητεί κανείς αυτό. Όμως δεν μπορούμε να απαξιώνουμε τελείως εκείνη την περίοδο, ειδικά σε σχέση με το ζοφερό, με το απίστευτο σήμερα. Ούτε βέβαια να του φορτώνουμε την πασοκική λεηλασία 1981-2004, όπως λέει και ο Προφήτης.

      • Στέργιος avatar
        Στέργιος @ Στέργιος 10/06/2010 16:14:09

        Το 2004 ψήφισα ΝΔ και ένιωσα αγαλλίαση που είχαμε πρωθυπουργό τον Καραμανλή, τον οποίο -όπως οι περισσότεροι Έλληνες- "έκοβα" για διαφορετικής πάστας από τον εκαλοκολωνακιώτικο εσμό και την πράσινη μαφία που λυμαινόταν την Ελλάδα.

        Έχω ΜΕΓΑΛΟ άχτι τον Καραμανλή, όχι επειδή ήταν ένας αποτυχημένος πρωθυπουργός, αλλά επειδή απέτυχε λόγω δειλίας και ανικανότητας, ενώ παράλληλα ανέχτηκε τη μεταμόρφωση τής ΝΔ, του κόμματος με το ηθικό πλεονέκτημα, σε κακέκτυπο τής πασοκικής μαφίας. Τουλάχιστον το ΠΑΣΟΚ έκλεβε με στιλ, όπως η μαφία, ενώ οι Νεοδημοκράτες έκλεβαν άτσαλα κι αχόρταγα και με οίηση, σαν συνοικιακή συμμορία.

        Δεν μπορώ να συγχωρήσω στον Καραμανλή ότι έγινε υπαίτιος να χάσει η ΝΔ το ηθικό της πλεονέκτημα και στη συνείδηση τού κόσμου να ταυτιστεί με το ΠΑΣΟΚ. Ο Καραμανλής είναι σε πολύ μεγάλο βαθμό υπεύθυνος που οι Έλληνες πολίτες είμαστε τόσο κυνικοί κι απαισιόδοξοι για την χώρα μας. Ο Καραμανλής ήταν η τελευταία μας ελπίδα, η οποία αυτοδιαψεύστηκε παταγωδώς, και με ΔΙΚΗ ΤΟΥ ευθύνη.

      • Alex avatar
        Alex @ Στέργιος 10/06/2010 19:56:36

        Υπ αυτη τη βαση μπορω να συμφωνησω σε αρκετα μαζι σου και σαφως στο θεμα του ηθικου πλεονεκτηματος εκανε μοιραια λαθη που μας πληγωσαν ολους μας.Το μεγαλυτερο του λαθος ηταν η Δ.Ε.Θ το 2008 περιμενα τοτε να ξαποστειλει τους υπαιτιους και να παει σε εκλογες οα ειχε κερδισει και ο ιδιος και η παραταξη και η χωρα αντ αυτου ομως καταβαρθρωθηκε με αλλεπαληλα και κατανοητα πολλες φορες λαθη....το πιο εξοργιστικο αν θες ειναι το θεμα με τη Μπακογιαννη και τη Siemens και πολυ λιγοτερο το βατοπαιδι που τελικα κανεις δεν καταλαβαινει τι εχει γινει ουτε καν αυτοι που καταγγελουν. Οπως και να χει οφειλε και για ψυλλου πηδημα να παρει κεφαλια και δεν το εκανε.Περαν ομως ολων αυτων ειχε και καποια θετικα οπως προανεφερα και εχοντας και την οκταμηνη εμπειρεια ΓΑΠ τελικως ολοι καταλαβαινουμε οτι ο μονοφθαλμος ειναι καλυτερος του αομματου.Αυτο το πολιτκο προσωπικο εχουμε μακαρι να ειχαμε το Θειο Κ.Κ αλλα φευ.

    • Alex27 avatar
      Alex27 @ Akis 09/06/2010 19:09:24

      Απίστευτο!!! Υπάρχουν άνθρωποι που ακόμα θεωρούν άξιο τον πλέον άχρηστο πρωθυπουργό της Ελλάδας, μαζί με τον Σημίτη (ίσως και όλους τους υπόλοιπους της μεταπολίτευσης)!!! Δεν αλλάζει μυαλά ο Έλληνας με τίποτα!!! Όσο για το Νταβός (απίστευτο επιχείρημα!!!), αν τολμούσε να κάνει διαφορετικά δεν θα προσγειωνόταν στην Ελλάδα ξανά και το γνώριζε (μαζί και η Ντόρα). Έκαψε την Ελλάδα κυριολεκτικά και μεταφορικά (οικονομικά) και τον θέλετε πίσω!!!!! Πρωθυπουργός ήταν και δεν μπορούσε να κάνει τίποτα γιατί τα «κέντρα εξουσίας» δεν τον άφηναν!!!!!! Ούτε τα πιο απλά δεν έκανε… Το μόνο που κατάφερε ήταν να αλλάξει τους νταβατζήδες του ελληνικού λαού… Από πράσινοι, μπλε και ξανά πράσινοι. Αφού υπάρχουν άτομα που τολμάμε και ψελλίζουν την επιστροφή Καραμανλή, τότε εγώ πρέπει να αλλάξω χώρα για να ησυχάσω (και να βουλιάξετε κι εσείς με την ησυχία σας)…

      • Alex avatar
        Alex @ Alex27 10/06/2010 01:32:50

        Ναι καλυτερος απο αυτον

        http://www.youtube.com/watch?v=vb3WiQ809bM

      • Επώνυμος avatar
        Επώνυμος @ Alex27 10/06/2010 13:10:22

        Την Ελλάδα την έκαψαν αυτοί που έφεραν τον δικό σου για πρωθυπουργό. Ο οποίος την έφτασε σε χρόνο Dt στη σημερινή καταστροφική κατάσταση. Από διαχειρίσιμη που την παρέλαβε, την κατέστησε μη διαχειρίσιμη. Το έγκλημα αυτό είναι όλο του ΓΑΠ.

  2. Kώστας Θ. avatar
    Kώστας Θ. 09/06/2010 13:22:49

    Και τι έγινε που είναι επίτιμος; Τόσα χρόνια ήταν και δε μας πείραξε καθόλου.
    Οσο για την αίθουσα στη Ρηγίλλης που έχει το όνομά του, ας προσέξουν μόνο οι από μέσα μη πέσει κανά δοκάρι στο κεφάλι τους.

  3. Γιάννης Χριστόπουλος avatar
    Γιάννης Χριστόπουλος 09/06/2010 13:23:49

    Άκου εκεί κόμμα με επίτιμο! Οι τίτλοι μας μάραναν! Και με αίθουσα Κωνσταντίνος Μητσοτάκης στην Ρηγίλλης, κρίνεται επιτακτική πλέον η ανάγκη για άμεση μετακόμιση σε νέο κτίριο.

  4. ΜΙΚΕ avatar
    ΜΙΚΕ 09/06/2010 13:27:20

    Να ξαναγυρίσει ο Καραμανλής στην εξουσία ??? ΘΕΟΣ ΦΥΛΑΞΟΙ !

    • Unionist avatar
      Unionist @ ΜΙΚΕ 09/06/2010 16:21:44

      Φυσικά γιατί αν ήταν ο Καραμανλής στην εξουσία σήμερα τι θα είχε αλλάξει; Απλώς η χώρα μας θα δανειζόταν κανονικα, δεν θα είχαμε το ΔΝΤ να μας κυβερνάει και δεν θα είχαμε γίνει περίγελος όλου του πλανήτη...
      (πάλι καλά να λέμε δηλαδή που δεν μας κυβερνάει ο Καραμανλής)

      • CRAZY DOCTOR avatar
        CRAZY DOCTOR @ Unionist 09/06/2010 16:35:21

        και με τον σημιτη ετσι δεν ηταν?

      • πολίτης avatar
        πολίτης @ Unionist 09/06/2010 18:02:52

        Γιατρέ, με το Σημίτη ήταν έτσι, μόνο που έκλεβαν όλοι σα μανιασμένοι, διαμορφώνονταν γκρίζες ζώνες στο Αιγαίο, σκοτώνονταν τα παιδιά μας και ο πρωθυπουργός ευχαριστούσε του Αμερικανούς, προδίδαμε λαούς που αγωνίζονταν για τη λεφτεριά τους και παραδίδαμε τον αρχηγό τους, τα ασφαλιστικά ταμεία έχαναν τα λεφτά τους στο χρηματιστήριο, μαζί με χιλιάδες Έλληνες που εμπιστεύτηκαν τον πρωθυπουργό, προωθούσαμε το σχέδιο ΑΝΑΝ στην Κύπρο, όχι τελικά δεν ήταν όπως με τον Καραμανλή.

      • Στέργιος avatar
        Στέργιος @ Unionist 10/06/2010 01:22:29

        Και το χρέος που αυξήθηκε με αστρονομικό ρυθμό μέσα σε 5,5 χρόνια;
        Όσα λεφτά δανείστηκε η Ελλάδα από την εποχή τού Τρικούπη ως το 2004, άλλα τόσα δανείστηκε μόνο επί Καραμανλή.

  5. Asterix avatar
    Asterix 09/06/2010 13:31:44

    Επιπλέον, ο κ. Μητσοτάκης, εμφανίζεται κατά το δοκούν και μας μιλάει για τα πάντα. Για την κόρη του τώρα; Δεν θα μας πει τίποτα; Μουγκάθηκε;

  6. Κώστας Ροδινός avatar
    Κώστας Ροδινός 09/06/2010 13:38:35

    Ο Μητσοτάκης έχει και ένα άλλο πρόβλημα:
    Τι θα κάνει με τον Κυριάκο!
    Για αυτό τρέχει στις εκδηλώσεις που οργάνωνει η άλλη του κόρη για το ONE GOAL!

  7. Vassilis avatar
    Vassilis 09/06/2010 13:42:18

    Πολύ εύστοχο άρθρο. Ο.... χμ....” επίτιμος”... έχει άποψη για όλους και για όλα, που πάντα την συνοδεύει με την χαρακτηριστική πλέον φράση: “εγώ αυτό το έλεγα από τότε...”!

    Είναι λοιπόν όντως καιρός να μας πει την άποψή του και για αυτό!

  8. ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
    ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 09/06/2010 13:50:32

    Ο επιτιμος ανηκει στη ΝΔ μεχρι νεοτερας. ευτυχως δεν μας ειπε τυπου.. "η ΝΔ ειμαι εγω κ εγω η ΝΔ" να εχουμε αυτοκτονιες και αυτοπυρπολισμους στο Συνταγμα.

    ΠΠ

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 09/06/2010 13:52:49

      Αυτο το .."μέχρι νεωτέρας",για πόσο το βλέπεις;

      • ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
        ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ @ Κώστας Ροδινός 09/06/2010 14:05:03

        ο Κουλης γνωριζει.

        ΠΠ

  9. χελιδόνι avatar
    χελιδόνι 09/06/2010 14:02:03

    Καθαίρεση επιτίμου προβλέπεται από το καταστατικό;

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ χελιδόνι 09/06/2010 14:14:28

      Οχι!
      Αλλά μπορεί να βρεθεί τρόπος εν όψει Συνεδρίου!
      Κύττα τώρα με τι ασχολούμαστε!

  10. sovokai avatar
    sovokai 09/06/2010 14:17:33

    Και δεν αλλάζουμε το ονομα της ΝΔ οποτε θαναι επιτιμος πρόεδρος της τεως ΝΔ

  11. ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
    ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 09/06/2010 14:25:35

    Τριζουν τα κοκκαλα του Μπακογιαννη.

    ν αλαλξει και το επιθετο της η Θοδωρα.. αρκετα πια με το positioning Παυλου. Αν εχει τη μαγκια να παρει του Μπαμπα η του Ισιδωρου, και να ελεγες οτι δεν εχει να διαλεξει η προπελα..

    Θοδωρα δεν εχεις δικαιωμα να χρησιμοποιεις το ονομα του τιμημενου Παυλου. Στο λεω εγω ο Πορτα Πορτα και ελα χτυπα μου την πορτα.

    ΠΠ

  12. Kὀριννα avatar
    Kὀριννα 09/06/2010 16:07:13

    Πολύ σωστό τό ἐρώτημα Κώστα Ροδινέ.
    Θά σέ ρωτήσω καί ἐγώ τό ἐξῆς:
    Ἄν ὁ Σαμαρᾶς ἀλλάξη τό όνομα τοῦ κόμματος τί θά ἀπόγίνη τό "Ἐπίτιμον"; θά πάρη μπροστά τό Τέως σάν τόν Γκλίκσμπουργκ;

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ Kὀριννα 09/06/2010 16:17:46

      Αγαπητή Κόριννα,

      To τι θα κάνει ο Μητσοτάκης, ουδόλως με απασχολεί, ούτως ή άλλως.

      Οσον αφορά στο θέμα αλλαγής του ονόματος, έχω διαφορετική άποψη. Δεν το θεωρώ καλή ιδέα και ούτε νομίζω θα προσφέρει κάτι επιπλέον στον Αντώνη Σαμαρά.

      Επιτέλους, είναι καιρός να αποκτήσουμε σύγχρονα,ανοικτά κόμματα, δημοκρατικά οργανωμένα με ξεκάθαρες ιδεολογικές αναφορές και συγκεκριμένα προγράμματα. Αυτή είναι η πρόκληση.

      Οι αλλαγές στην ονομασία που θυμίζουν τις εταιρείες που πτωχεύουν και ξανανοίγουν με άλλη ονομασία!

      Δεν νομίζω οτι είναι καλή ιδέα.

      Αυτή είναι η γνώμη μου.

  13. nick name@ta lefta iparhoun.gr avatar
    nick name@ta lefta iparhoun.gr 09/06/2010 16:16:04

    Ο επίτιμος πρόεδρος ενός κόμματος πιστευω ότι πρέπει να ανήκει στο κόμμα που τον έκανε επίτιμο! ή μήπως είναι κάτι σαν το επίτιμος διδάκτωρ του τάδε πανεπιστημίου που πήγε μόνο όταν του δώρισαν την τήβενο.
    Ο κος Κ.Μητσοτάκης πήρε τον τίτλο του επίτιμου προέδρου από ένα κόμμα το οποίο τον εξέλεξε πρίν σαν κανονικό πρόεδρο , του ικανοποίησε ένα συγγενή πόθο και τον έκανε προθυπουργό,που μόνος τουδεν θα γινόταν με τίποτα ! όφείλει λοιπόν να ξεκαθαρίσει "εδώ και τώρα " την θέση του . Αν δεν συμφωνεί με το κόμμα , τι πιό έντιμο από το να καταθέσει τον τίτλο του επίτιμου προέδρου και να αποχωρήσειμε αξιοπρέπεια ακολουθώντας την ΘΥΓΑΤΕΡΑ του.
    Κε Μητσοτάκη Κων/νε , αν σου έχει μείνει εντιμότητα και φιλότιμο, κάτι που χαρακτήριζε τους πολύ παληούς πολιτικούς , κάντο τώρα , δηλαδή ξεκαθάρισε τη θέση σου ..με τον Κυριάκο ή με την Ντόρα!!!!!!

  14. Αγανάκτηση avatar
    Αγανάκτηση 09/06/2010 16:23:30

    Ορισμένοι δεν καταλαβαίνουν ότι σε λίγο δεν θα υπάρχει χώρα για να "πρωθυπουργέψουν" ή εαν υπάρχει θα πρέπει να μάθουν κι άλλες ξένες γλώσσες για συνεννοούνται με τους υπηκόους τους.

    Για να συνεχίσει να υπάρχει αυτός ο τόπος πρέπει άμεσα να βάλουμε τον παλαιοκομματισμό της μεταπολίτευσης στο "χρονοντούλαπο της ιστορίας".

  15. Στέργιος avatar
    Στέργιος 09/06/2010 16:33:37

    Μητσοτάκης και Ντόρα στην ίδια φωτό.
    Πιάστε όλοι τα τέτοια σας (για τις κυρίες δεν έχω πρόταση - αυτοσχεδιάστε!) γιατί αλλιώς θα σας βρει όλους μεγάλο κακό.

  16. Κώστας Μανίκας avatar
    Κώστας Μανίκας 09/06/2010 17:29:04

    Κώστα υποθέτω ότι η απορία σου είναι ρητορικού επιπέδου!! Ο Μητσοτάκης φυσικά και έχει πάρει τις αποφάσεις του και περιμένει, σε συνεργσία με την κορασίδα, που θα φέρει τη "νέα εποχή" με τα παλιά ανκυκλωμένα υλικά, το τέλος του συνεδρίου ώστε αφού γίνουν κάποιες καταστατικές αλλαγές, να δηλώσει ότι η ΝΔ έχει φύγει από τις καταστατικές της βάσεις κι ότι δεν μπορεί να έχει πλέον θέση στο κόμμα. Όσο για την αλλαγή ονόματος όντως είναι δευτερεύων κι ειδικά αυτή την περίοδο μπορεί να δημιουργήσει ακόμα μεγαλύτερα ζητήματα με τον Κώστα Καραμανλή, αλλά ενίοτε όταν αλλάζουν οι καιροί μια αλλαγή ονόματος σηματοδοτεί κάτι. Όχι όμως αυτή τη φορά.
    Υ.Γ. Ποιες είναι οι οικονομικές προτάσεις της Ντόρας, γιατί δεν έχω ακούσει κάποια που να την διαφοροποιεί από το Σαμαρά!! Επίσης βλέπω ογκολιθους του φιλελευθερισμού και του κέντρου όπως ο Κιλτίδης, ο Γιαννόπουλος, ο Γιακουμάτος κλπ να αποτελούν τον πυηρήνα των φίλων της (όλως τυχαίως γνωστοί όχι ως λαϊκοί, αλλά λαϊκιστές δεξιοί!!)

    • politiko zwo avatar
      politiko zwo @ Κώστας Μανίκας 09/06/2010 17:54:24

      Προσωπικά δεν πιστεύω ότι η κα Μπακογιάννη μπορεί να αποτελέσει νέα πρόταση στην πολιτική. Οι λόγοι είναι πολλοί. Ένας εξ αυτών κι ο Επίτιμος, ο οποίος ανέκαθεν συμφωνούσε σε πολλά με τον ΓΑΠ. Για τη Νέα Δημοκρατία που διανύει δύσκολη περίοδο ο δρόμος είναι ένας και είναι προς τα μπρος.Ούτε Καραμανλής ούτε Ντόρα. Στήριξη στον πρόεδρο.

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ Κώστας Μανίκας 09/06/2010 20:21:15

      Κώστα,
      για να σου λυθεί η απορία, το οικονομικό πρόγραμμα της κας Μπακογιάννη το ετοιμάζουν οι Μάνος, Ξαφά και Σκυλακάκης.

    • Γιάννης Φαίλτωρ avatar
      Γιάννης Φαίλτωρ @ Κώστας Μανίκας 09/06/2010 20:29:49

      Τρία βραβεία Νόμπελ δηλαδή!

      • Κώστας Ροδινός avatar
        Κώστας Ροδινός @ Γιάννης Φαίλτωρ 09/06/2010 21:16:39

        To be nominated!!!

        A, και για βοηθό τους θα έχουν τον ...μικρό Οδυσσέα!

        Ο Strange Attactor πρεσβεύει παλαιολιθικά οικονομικά, τον αντιαθλητικό τον φοβούνται μη τους οργανώσει καμμιά αντίσταση.

      • Strange Attractor avatar
        Strange Attractor @ Γιάννης Φαίλτωρ 09/06/2010 21:21:43

        Εγώ στα οικονομικά συντάσσομαι με τον παλιό συμμαθητή μου στο πανεπιστήμιο, τον Άνταμ Σμίθ. Άραγε ζει ακόμη ο φουκαράς;

      • Κώστας Ροδινός avatar
        Κώστας Ροδινός @ Γιάννης Φαίλτωρ 09/06/2010 21:25:15

        Επινε χθές καφέ στη Βαλαωρίτου με την Ανυ Ράντ και τον Μίζες

      • Strange Attractor avatar
        Strange Attractor @ Γιάννης Φαίλτωρ 09/06/2010 21:27:31

        Εσένα σε ψάχνει η Ασλάν. Της χρωστάς ακόμη για το κολαγόνο σου.

      • Κώστας Ροδινός avatar
        Κώστας Ροδινός @ Γιάννης Φαίλτωρ 09/06/2010 21:31:11

        Νομίζω ότι άρχισες και ξεχνάς. Ανησυχητικό αυτό.
        Δεν σου είπα χθές, ότι την έχω προσλάβει ως αποκλειστική;
        Πές μου πότε θέλεις (αν και θα δυσανασχετήσει) να σου τη στείλω.

      • Strange Attractor avatar
        Strange Attractor @ Γιάννης Φαίλτωρ 09/06/2010 21:35:46

        Εγώ ξεχνάω; Σαν χθες τη θυμάμαι τη θητεία μου στο θωρηκτό ΑΒΕΡΩΦ.

      • Κώστας Ροδινός avatar
        Κώστας Ροδινός @ Γιάννης Φαίλτωρ 09/06/2010 21:39:44

        Τι λές! Εσύ βγήκες με βαρκούλα από τον Κεράτιο στο Ντολμά Μπαχτσε και έκλεψες τη Γκιουζέλ Χανούμ;

        Αληθεύει ότι σε είχε ζήτησε και ο Πίρι Ρέϊς και αρνήθηκες να τον συνοδεύσες και ετσι δε βρήκε τη Μάλτα;

      • ΟΔΥΣΣΕΑΣ avatar
        ΟΔΥΣΣΕΑΣ @ Γιάννης Φαίλτωρ 09/06/2010 21:54:56

        Φαντάζομαι ότι δεν εννοείς εμένα. Αλλά το μικρός Οδυσσέας μου άρεσε, μπορεί να το κάνω nick

      • Strange Attractor avatar
        Strange Attractor @ Γιάννης Φαίλτωρ 09/06/2010 22:02:39

        Κακότροπε Ροδινέ, τον Πίρι Ρέϊς τον γνώριζα από νεαρό σημαιοφόρο, μια χαρά παιδί ήταν. Τον βοήθησα και στις έρευνες για τον περιβόητο χάρτη που έφτιαξε αργότερα, για να μη τη ξαναπάθει.
        Οδυσσέα, περιμένω απάντηση στο ερώτημα για το μουντιάλ.

      • Κώστας Ροδινός avatar
        Κώστας Ροδινός @ Γιάννης Φαίλτωρ 09/06/2010 22:04:12

        Ποιόν να εννοούσα τον ..Ανδρούτσο ή αυτόν της Πηνελόπης;

      • Κώστας Ροδινός avatar
        Κώστας Ροδινός @ Γιάννης Φαίλτωρ 09/06/2010 22:06:44

        Ζητώ ταπεινά συγγνώμη Πολύτροπε, για την παράλειψή μου αυτή!
        Αληθεύει επίσης οτι βοηθούσες και τον Πυθέα;

      • μικρός οδυσσέας avatar
        μικρός οδυσσέας @ Γιάννης Φαίλτωρ 09/06/2010 22:22:09

        Είμαι σε moderation strange μάλλον γιατί έβαλα μικρός οδυσσέας nick. Νονέ Ροδινέ εμείς κάνουμε ανάλυση και εκτιθέμεθα με προβλέψεις δεν τα βάζουμε με γέρους δράκουλες. Εγώ το πρόγραμμα της Ντόρας; Με απογοήτευσες Κώστα. Τζάμπα μέτραγα κουνέλια το μεσημέρι..

      • Κώστας Ροδινός avatar
        Κώστας Ροδινός @ Γιάννης Φαίλτωρ 09/06/2010 22:28:31

        Να μας θυμίζεις τις ...λαμπάδες το Πάσχα!
        Επί τη ευκαιρία, μια χαρά τα πήγατε στο μέτρημα των κουνελιών!

      • μικρός οδυσσέας avatar
        μικρός οδυσσέας @ Γιάννης Φαίλτωρ 09/06/2010 22:33:49

        Να συντονισστούμε σε ένα σημείο γιατί ζαλίστηκα πέρα δώθε.
        Για τον υφεσιακό πληθωρισμό δεν είπες τίποτα
        Ούτε νικητά στο Μουντιάλ έδωσες, ψάχνεις άσκηση ξέρω

      • Κώστας Ροδινός avatar
        Κώστας Ροδινός @ Γιάννης Φαίλτωρ 09/06/2010 22:39:31

        Οταν τα πας μια χαρά μόνος σου, απλώς παρακολουθώ!
        Για Μουντιάλ, είπαμε!
        Ισπανία!

  17. ΟΔΥΣΣΕΑΣ avatar
    ΟΔΥΣΣΕΑΣ 09/06/2010 17:41:29

    Κώστα ποια είναι αυτή που φιλάει ο Σιούφας στη φωτό?

    • Alex avatar
      Alex @ ΟΔΥΣΣΕΑΣ 09/06/2010 17:48:46

      Η εγγονη Αλεξια Μπακογιαννη

  18. Fotis avatar
    Fotis 09/06/2010 17:50:19

    Μόνο η Ντόρα Μπακογιάννη φάνηκε συνεπής στις προεκλογικές δεσμεύσεις της Ν.Δ.!

  19. Sebepes avatar
    Sebepes 09/06/2010 19:13:38

    Καραμανλής, Καραμανλής και τα μυαλά στα σίδερα.
    Να γυρίσει πίσω ο Κώστας Καραμανλής για να σωθεί η πατρίδα μας.
    Αρχηγός της ΝΔ και ξανά πρωθυπουργός έστω με τα ζόρια, εμείς ο λαός να πάρουμε την κατάσταση στα χέρια μας να το επιβάλουμε.

  20. Γιάννης avatar
    Γιάννης 09/06/2010 19:46:47

    ΣΑΜΑΡΑΣ Η ΜΟΝΗ ΛΥΣΗ!!!!!!!

  21. γαλάζιος avatar
    γαλάζιος 09/06/2010 20:26:24

    Διαγραφή του Μητσοτάκη και του Μητσοτακαίικου (όλους μαζί και τα τσιράκια τους που ξεσκισαν τον ΚΚ και την ΝΔ) άυριο το πρωί.
    Διαγραφή όλων όσων αποδεδειγμένα ενεπλάκησαν σε παράνομες ή ανήθικες υποθέσεις, όχι όμως όλων όσων αδικαιολόγητα κατηγορεί το ΠΑΣΟΚ. Αύριο κιόλας. Με εσωτερικές έρευνες στο κόμμα και ειλικρινή διαθεση κάθαρσης.
    Αναγόρευση του Κώστα Καραμανλή ως επίτιμου προέδρου της ΝΔ.
    Αναγνωριση των λαθών και οριστική καταδίκη τους. Ανάδειξη του εργου που έγινε στα εθνικά και τα ενεργειακά την προηγούμενη πενταετία. Αποδοχή των λαθών από τον ΚΚ , όχι μόνο από τον ΑΣ και συμπόρευση για να αναγεννηθεί η ΝΔ και να χτίσει πάνω σε ότι καλό έχει κάνει, αλλάζοντας όσα πλήγωσαν τους ψηφοφορους.
    Τέλος στις βαρονίες και τις φατρίες. Ανανέσωση του κομματικού μηχανισμού και διείσδυση στην κοινωνία, τα συνδικάτα και τους φορείς με νέους και δημιουργικούς ανθρώπους που θα πάρουν στην πλάτη τους την ΝΔ και όχι με τελειώμένους που μόνο ωφέλη να αποκομίσουν θέλουν ενώ δεν έχουν κανένα έρισμα στην κοινωνία και καμία προσωπική προοπτική.
    Οπισθοχώρηση όλων των ¨τελειωμένων΄πολιτικών προσώπων από την πρώτη γραμμή στα μετόπισθεν γιατι έχουν τον ανθρωποδιώκτη και κάνουν ζημιά στη ΝΔ και τον Σαμαρά , εξοργίζοντας αμα τη εμφανίσει τους τους πολίτες. Ανάδειξη νέων στελεχων στο πλευρό του προέδρου που θα προέρχονται από την ΝΔ αλλα και στελέχη εκτός αυτής. Αμφίπλευρη διέυρυνση με ικανά και άξια πολιτικά στελέχη και κυρίως έντιμα από όλους τους πολιτικούς χώρους.
    Συμφωνίες με τις παραγωγικές τάξεις που θα οδηγήσουν σε κοινωνική συμμαχία και θα διαμορφώσουν ουσιαστικα ένα νεό εναλλακτικό κυβερνητικό πρόγραμμα.
    Βασικό όραμα και στόχος η έξοδος από την κρίση με συγκεκριμένο πρότζεκτ. Όχι απλώς έξοδος από το ΔΝΤ αλλα διωγμός κλωτσηδόν του ΔΝΤ με την αποπληρωμή των όσων έως σήμερα δανειστήκαμε.
    Έτσι θα κερδηθεί η εκλογική μάχη και μάλιστα με αυτοδύναμη κυβέρνηση της ΝΔ.
    Ο Αντώνης Σαμαράς Ισχυρός Πρωθυπουργός που θα κάνει το restart.
    Διασθρωτικά μέτρα, διεθνείς συμμαχίες και επιστροφή στις αγορές.
    Πολιτική εντολή να μπεί τέλος στη μίζα εφοριών, νοσοκομείων κτλ και στις συμβάσεις του δημοσίου.
    Διαφανή χρηματοδότηση του κόμματος ακόμη και από ιδιώτες.
    Ιδιωτικο-οικονομικά κριτήρια στο δημόσιο, απεμπλοκή των θέσεων -κλειδιών, πρόεδρων, γραμματέων και φαρισαίων από τον κομματικσμό. Αξιοκρατικές επιλογές με ανεξάρτητη πορεία και θητεία από τα κυβερνητικά στελέχη και όχι επιλογές των έμπιστων που βάζουν υπογραφές και διατίθενται να ρισκάρουν ακόμη και τη φυλακή αντί άλλων.
    Κωστας Καραμανλής Πρόεδρος της Δημοκρατίας.

    ΥΓ: Καμιά στρατηγική όμως δεν θα αποδώσει αν δεν εφαρμοστεί στο σύνολο της, από την αρχή ως το τέλος. Ανεξάρτητως αν θα είναι αυτή που συντόμως περιέγραψα ή όχι , σε κάθε περίπτωση το πρώτο βήμα είναι ένα και μοναδικό. Το ξερίζωμα του κακού.
    Του Μητσοτακισμού....

  22. ΟΔΥΣΣΕΑΣ avatar
    ΟΔΥΣΣΕΑΣ 09/06/2010 20:44:58

    Πάντως αν θέλει να συντηρήσει το μύθο του πρέπει να παγώσει λίγο τη Ντόρα και να ασχοληθεί με την καριέρα του Κυριάκου. Άκου να τον κρύβει στις εσωκομματικές, επειδή έτσι είπαν οι επικοινωνιολόγοι!!

  23. Κώστας Μανίκας avatar
    Κώστας Μανίκας 09/06/2010 22:07:58

    Κώστα αν τις ετοιμάζουν οικονομικό πρόγραμμα Μάνος, Ξιαφά και Σκυλακάκης, αγωνιώ να δω τις προτάσεις τους!! Είναι πολύ επιτυχημένοι στις προτάσεις τους τόσα χρόνια, ώστε η επόμενη μέρα του τόπου θα πρέπει να στηριχτεί σε αυτούς τους ογκόλιθους. Αν κρίνω μάλιστα από τις θέσεις του Μάνου όπως τις εξέφραζε σε πρόσφατες ραδιοφωνικές εκπομπές του με τον Πάγκαλο (αμετανόητος στις απόψεις του) θα έχουμε αρκετό θέμα για συζήτηση!! Ανμένουμε...

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ Κώστας Μανίκας 09/06/2010 22:12:25

      Για να σε βγάλω από την αγωνία, δεν έχεις παρά να μελετήσεις την πολιτική του Μάνου ως Υπουργού Εθνικής Οικονομίας του Μητσοτάκη.
      Από το τότε επιτελείο λείπει βέβαια ο Αλογοσκούφης, αλλά πάντα έχουμε και απώλειες

  24. Κώστας Μανίκας avatar
    Κώστας Μανίκας 09/06/2010 22:40:37

    Δεν είχα καμιά αγωνία Κώστα. Ρητορικές είναι οι ερωτήσεις κι οι αγωνίες!! Τον θυμάμαι μια χαρά το Μάνο ως υπ.Οικονομικών. Με το νεοφιλευθερισμό του '80 δεν γίνεται δουλειά το 2010!!

  25. Αφροδίτη avatar
    Αφροδίτη 10/06/2010 01:07:05

    Αγαπητέ Κώστα Ροδινέ,
    Εύλογη η απορία σου που αναπτύσσεις στο άρθρο σου! Σε αυτό λοιπόν που αναφέρεσαι υπάρχουν τουλάχιστον δύο σοβαρές παράμετροι που αποτελούν προαπαιτούμενα για να φτάσει ο επίτιμος να μιλήσει:
    1. Η παραίτηση για τέτοιου είδους θέματα Αρχής, υποβάλλονται από ανθρώπους που διαθέτουν το στοιχειώδες «φιλότιμο»! Έχεις την εντύπωση ότι υπάρχει καμιά συγγένεια του πατριάρχη της δολοπλοκίας και της διαπλοκής με τη λέξη αυτή;
    2. Αφού κατάφερε να βρει τη χαραμάδα και να χωθεί και στη συνέχεια να γίνει αρχηγός του μεγάλου κόμματος εξουσίας, την εποχή μάλιστα που βρισκόταν στα αζήτητα, «προσκεκλημένος» από τον καθυβρισθέντα από τον ίδιο Αείμνηστο Καραμανλή, θεωρείς ότι οι μητσοτάκηδες έχουν τελειώσει «οριστικά» με τη Ν.Δ.;
    Έχω την πεποίθηση ότι η Ντόρα προκάλεσε τη διαγραφή της μάλλον για λόγους «ψυχολογικούς», αφού φάνηκε ξεκάθαρα ότι δεν "αντέχει" να βλέπει ως αρχηγό της τον Αντώνη! Τα έστω και λίγα φερέφωνά της όμως τα άφησε για να δουλεύουν από μέσα, όπως το σαράκι ροκανίζει εσωτερικά και αυτή νομίζει πως απ’ έξω και «χέρι- χέρι» με τον αδελφό Καρατζαφέρη, θα μπορέσουν να επιφέρουν σοβαρότερα πλήγματα στον Αντώνη! Σε αυτό άλλωστε, έχουν τις πλάτες των ΜΜΕ, που φροντίζουν να μας βομβαρδίζουν «αντικειμενικά» με το πόσες φορές "έβηξε" η ίδια, ο μπαμπάς της και ο πρόεδρος του ΛΑΟΣ! Καθίσταται λοιπόν προφανές πως ζει με την ελπίδα, πως θα ευοδωθεί το σχέδιο και θα ξαναγυρίσει θριαμβευτικά στο κόμμα, το οποίο είχε φροντίσει εδώ και πολλά χρόνια αλώσει με τον καλολαδωμένο μηχανισμό της, ο οποίος βέβαια και υφίσταται ακόμα!
    Γιατί λοιπόν ο επίτιμος και μπαμπάς της να ευαισθητοποιηθεί για δεοντολογικούς λόγους και να πάρει θέση, αφού η επιδίωξή τους είναι μία και μοναδική και αφορά στη φθορά του νέου αρχηγού; Προτιμούν τη νεφελώδη κατάσταση προς το παρόν και τουλάχιστον ως τις εκλογές της Αυτοδιοίκησης, το μητσοτακέϊκο και οι μπιστικοί του θα βρίσκονται μοιρασμένοι «εντός- εκτός» και «επί τα αυτά»!
    Κι αν καλέ μου φίλε, περιμένεις να τον σκουντήξεις με το άρθρο σου, για να φιλοτιμηθεί και να πάρει θέση, μάλλον θα περιμένεις πολύ! Ούτε φιλότιμο έχει, ούτε καταλαβαίνει από τέτοιες προκλήσεις! Λέγεται δε ευρέως, πως και το φτύσιμο το θεωρούσε ανέκαθεν πως ήταν πλάγια βροχή!

  26. Γιάννης Φαίλτωρ avatar
    Γιάννης Φαίλτωρ 10/06/2010 06:58:16

    Κώστας Μητσοτάκης
    Ο αγαπημένος «τζόκερ» των αμερικανικών συμφερόντων.

    Η πολιτική σταδιοδρομία του Επιτίμου δεν καθορίστηκε ποτέ από τη λέξη «πολιτική». Αυτό που την προσδιόριζε πάντοτε, από την αρχή της δράσης του, ήταν η σταθερή προσήλωσή του –πάντα με το αζημίωτο – στα συμφέροντα των Άγγλων αρχικά και των Αμερικανών αργότερα και μέχρι σήμερα. Μόνο υπό αυτό το πρίσμα μπορούν να γίνουν κατανοητές οι πολιτικές του κινήσεις. Ο Επίτιμος ποτέ δεν υπήρξε κεντρώος, ή δεξιός ή φιλοβασιλικός. Πάντοτε ήταν Μητσοτακικός. Δεν είναι τυχαίο ότι αντιπαθήθηκε και από τους κεντρώους και από τους δεξιούς καθ’ όλη τη διάρκεια της σταδιοδρομίας του. Αν δεν είχε τις πλάτες του αμερικανικού παράγοντα δεν θα είχε επιβιώσει πολιτικά ήδη από τα τέλη της δεκαετίας του 60.
    Με αυτό τον τρόπο εκμεταλλευόμενος την αφέλεια των απλών δεξιών έγινε ηγέτης της ΝΔ. Μέσα σε όλα τα χρόνια της παντοδυναμίας του κατάφερε να δημιουργήσει έναν κομματικό στρατό πραιτοριανών, έναν μηχανισμό που λειτουργούσε για την εξυπηρέτηση των δικών του συμφερόντων και μόνο. Οι πράξεις του, κατά έναν περίεργο τρόπο, πάντοτε ωφελούσαν τον ίδιο και πάντοτε τις χρεωνόταν η δεξιά. Οι βάσεις της νέας τάξης πραγμάτων στην Ελλάδα ξεκίνησαν επί της δικής του κυβερνήσεως. Μην ξεχνάμε ότι ήταν το αγαπημένο παιδί του Μπους του πρεσβύτερου. Η πτώση του το ‘93 την οποία εντέχνως τη χρέωσε στον αφελή, τότε, Σαμαρά, πάλι λειτούργησε προς όφελός του καθιστώντας τον τάχα θύμα των συμφερόντων που ο ίδιος πιστά υπηρετούσε. Ο έλεγχός του όμως στο κόμμα της ΝΔ ήταν ασφυκτικός. Ακόμα και επί προεδρίας του ΚΚ του Β΄ αυτός ήταν ουσιαστικά ο κυρίαρχος του κόμματος λόγω του μηχανισμού που είχε ο ίδιος στήσει. Το παιχνίδι το έχασε μάλλον λόγω της υπερβολικής αισιοδοξίας του για την κατάληψη της αρχηγίας από την κόρη του. Ίσως πίστεψε πια ότι είχε παγιωθεί στη δεξιά κοινή γνώμη ότι αυτός ήταν ο κύριος εκφραστής της σύγχρονης κεντροδεξιάς, ενώ, στα μάτια της κοινής γνώμης, ποτέ δεν ήταν παρά ένας προσκεκλημένος. Γι’ αυτό δημιούργησε και το κόμμα του Καρατζαφέρη. Αφού ο Καρατζαφέρης είναι ο «ακροδεξιός οπισθοδρομικός εθνικιστής» ο Μητσοτάκης και η κόρη του δεν μπορεί παρά να είναι «η μετριοπαθής σύγχρονη φιλελεύθερη φωνή». Έτσι οι Αμερικανοί θα ήλεγχαν πλήρως το πολιτικό παιχνίδι και στους δύο βασικούς πόλους εξουσίας στην Ελλάδα. Όμως, λόγω αυτού του στρατηγικού λάθους, εκτέθηκε στην ανοιχτή ψηφοφορία και το συλλογικό ασυνείδητο των δεξιών τον τιμώρησε.
    Δεν πιστεύω ότι θα σταματήσει να κάνει αυτό που πάντα έκανε. Να υπηρετεί τα συμφέροντα του αμερικανικού παράγοντα. εϊναι ο κλάυτερος σε αυτό. Μην παραξενευτείτε αν η κόρη αφού κάνει νέο κόμμα, θέσει υποψηφιότητα για περιφερειάρχης Κρήτης. Το νησί είναι το μοναδικό τμήμα της ελληνικής επικράτειας που έχει στρατηγική σημασία για τους Αμερικανούς. Ο υπόλοιπος ελλαδικός χώρος όχι πια. Το παιχνίδι του όμως το έχουμε καταλάβει…

  27. ΓΙΑΔΙΚΙΑΡΟΓΛΟΥ avatar
    ΓΙΑΔΙΚΙΑΡΟΓΛΟΥ 10/06/2010 11:37:40

    Αν αλλάξει όνομα η ΝΔ αυτομάτως ο Επίτιμος θα τεθεί εκτός κόμματος. Γιατί είπαμε είναι επίτιμος της ΝΔ , η οποία έφαγε τα ψωμιά της όπως την ονειρεύτηκε ο αυθεντικός Επίτιμος, ο αείμνηστος Κωνσταντίνος Καραμανλής. Αν γίνει "άλλο" κόμα ΛΑΪΚΗ ΔΕΞΙΑ π.χ.ή ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΗ ΤΟΜΗ κλπ. τότε θα χάσει την "οργανική" του θέση......

  28. Θραξ Αναρμόδιος avatar
    Θραξ Αναρμόδιος 10/06/2010 12:40:24

    Αφού εμένα δεν με ενδιαφέρει ΚΑΘΟΛΟΥ "τι λέει τώρα ο κ. Επίτιμος για την κόρη του", ίσως δεν θα πρεπε να σχολιάσω καν.

    Απορώ όμως που ένα τέτοιο μικρο-πολιτικό θέμα ενδιαφέρει τόσους. Ακόμη και τώρα. Μέσα στο μαύρο μας το χάλι.

    Λες και δεν είναι γνωστό τοις πάσι ποιος είναι ο άνθρωπος και τα πεπραγμένα του από το 1960 και δώθε. Και τα τόσα πολλά σχόλια στην ανάρτηση μάλλον τιμή είναι.

    Ξεχάστε τον.
    Είναι το καλύτερο που μπορείτε να κάνετε.
    Μην τον αναφέρετε καν. Τουλάχιστον για ένα ΜΕΓΑΛΟ διάστημα.

    Τι νόημα έχουν αναρτήσεις με τέτοια θέματα τελικά;

    Θραξ Αναρμόδιος

  29. Επώνυμος avatar
    Επώνυμος 10/06/2010 13:12:06

    Ρε παιδιά, παρατηρώ οι Καραμανλικοί λέτε να γίνει ο Καραμανλής ξανά πρωθυπουργός έστω και με το ζόρι και αναρωτιέμαι: Δεν έχετε στόχο να γίνει ο Σαμαράς πρωθυπουργός;

    Έτσι όπως το γράφετε, συνιστά υπονόμευση του σημερινού Προέδρου της ΝΔ.

    • ΓΙΑΝΝΗΣ avatar
      ΓΙΑΝΝΗΣ @ Επώνυμος 10/06/2010 14:31:05

      Τώρα που ξεφορτωνόμαστε το μισητό Μητσοτακέικο πρέπει να σταματήσουν οι διαχωρισμοί σε '-ικούς'. Δε θέλουμε Καραμανλικούς, Σαμαρικούς, Αβερωφικούς, κλπ. Θέλουμε..ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ!!! Όλοι να αγωνιστούμε για τη νίκη Σαμαρά μιας και είναι η τελευταία ελπίδα που μας έχει μείνει στον τόπο αυτό. Όλα τα άλλα είναι εκ του πονηρού και αποπροσανατολιστικά...Μην παίζετε τα παιχνίδια διαπλοκής-Καρατζαφύρερ και Δρακουλο-οικογένειας.

    • Sebepes avatar
      Sebepes @ Επώνυμος 10/06/2010 17:44:51

      Νίκη Σαμαρά και για μένα έχεις απόλυτο δίκιο.
      Πνίγω την πίκρα μου για το ότι θα προτιμούσα να παραμείνει ο Καραμανλής κάτι που θα έπρεπε να γίνει και αγωνίζομαι στο πλευρό του πανάξιου αντικαταστάτη του Σαμαρά.

  30. armageddon avatar
    armageddon 10/06/2010 13:13:24

    Όταν ήταν ο ΚΑΡΑΜΑΝΛΗΣ στήν κυβέρνηση όλοι οι διαπλοκή ΜΜΕ και η
    Βλακία του ΓΑΠ που δεν γνώριζε την πραγματική κατάσταση της Χώρας
    μας.Ζητούσαν λυσσαλέα εκλογές .
    Τα σφάλματα πληρώνονται .

  31. armageddon avatar
    armageddon 10/06/2010 13:22:09

    Η Ντόρα νόμιζε ότι ο Σαμαράς θα ήταν εύκολος στόχος και θα έπερνε
    την Αρχηγία .Αλλά δεν σκέφτικε τούς ψιφοφόρους που βαρέθηκαν την
    παρουσία της .

  32. ΓΙΑΝΝΗΣ avatar
    ΓΙΑΝΝΗΣ 10/06/2010 14:35:25

    Μη σπαταλάτε χρόνο ασχολούμενοι με φαντάσματα του χθες. Βρείτε τρόπους να βοηθήσουμε και να στηρίξουμε τις προσπάθειες Σαμαρά για αναγέννηση της παράταξης, ανανέωση προσώπων και πολιτικών. Έχουμε πολλές σημαντικότερες ασχολίες από το να σκεφτόμαστε πως θα αφαιρέσουμε τον τίτλο του 'επίτιμου' από τον Καρπάθιο μπέρτα (που λέει κ ο Τράγκας).

  33. Παλαιός Οννεδίτης avatar
    Παλαιός Οννεδίτης 10/06/2010 15:57:13

    η πατρίδα χρειάζεται ενιαία, ισχυρή, και δυναμική κεντροδεξιά. Τώρα που κατέβηκαν ή κατεβαίνουν οι λαθρεπιβάτες από το πλοίο, έρχεται η ώρα της
    συσπείρωσης γύρω από αρχές και αξίες. Αφήστε οι διάφοροι ηρακλειδείς το ψευτοδίλημμα Καραμανλής ή Σαμαράς.
    Ο Καραμανλής θα δικαιωθεί σταδιακά για την στάση του, ενώ ο Σαμαράς έχει μια ιστορική ευκαιρία να συνεχίσει το κατασυκοφαντημένο έργο Καραμανλή αλλά και να διορθώσει τα λάθη και τις παραλείψεις του. Πλησιάζει ο καιρός για την αναγέννηση της χώρας και καλά θα κάνει η ΝΔ να ασχολείται με την προετοιμασία της διακυβέρνησης που έρχεται και να αφήσει τους επικοινωνισμούς. Όσο για τον Σαμαρά και αυτός, όπως ο Καραμανλής, αποδεικνύεται πολύ ανώτερος του κόμματος και των συνεργατών. Σε κάθε περίπτωση πρέπει η Νέα Δημοκρατία να απο"πασοκοποιηθεί" σε νοοτροπία στελεχών και δράσης. Μην διχάζετε τους νεοδημοκράτες, ενώστε την βάση της μεγάλης κεντροδεξιάς. ΤΗΝ ΒΑΣΗ ΟΧΙ ΤΙΣ ΒΑΡΩΝΙΕΣ.
    η επιστροφή στα αυτονόητα είναι αναπόφευκτη αρκεί να πράξουμε το καθήκον μας στα μεγάλα αλλά και στα καθημερινά μικρά.

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ Παλαιός Οννεδίτης 10/06/2010 16:18:24

      Παλαιέ Οννεδίτη,
      Τα είπες πολύ ωραία και συμφωνώ απολύτως.
      Δεν υπάρχει κανένα δίλημμα Καραμανλής ή Σαμαράς.
      Το θέμα είναι πώς να εργαστούν όλοι για να γίνει ο Σαμαράς πρωθυπουργός.

      Τα διλήμματα διχάζουν και αυτή την ώρα δεν εξυπηρετούν κανένα σκοπό.

    • Θραξ Αναρμόδιος avatar
      Θραξ Αναρμόδιος @ Παλαιός Οννεδίτης 10/06/2010 16:35:17

      Η πατρίδα βασικά χρειάζεται δημοκρατία.

      Διότι πάσχει από μία κοινή αρρώστια, κοινότατη σαν την εποχιακή γρίππη, και η οποία ονομάζεται α-δημοκρατία (όπως α-βιταμίνωση).

      Κόμματα, δήμοι, συνδικάτα κλπ κλπ λειτουργούν με το σύστημα των δι' εκλογής και πολύ μακράς θητείας αντιπροσώπων. Καραμπινάτη Ολιγαρχία δηλαδή.

      Αν είχαμε δημοκρατία δεν θα χρειαζόταν να καταφεύγει ο έντιμος πολίτης που νοιάζεται για τον συνάνθρωπο και τον συμπολίτη του σε ιδεολογήματα του τύπου "Αριστερά" και "Κοινωνικός Φιλελευθερισμός". (Δεν εννοώ την οικονομική και κοινωνική ανάλυση, τις προτάσεις εννοώ).

      Αποκρύπτεται από τον πολίτη του σήμερα το πραγματικό περιεχόμενο της δημοκρατίας καθώς και ο μηχανισμός λειτουργίας της. Και παρουσιάζεται στην θέση του ένα σύστημα Ολιγαρχικώτατο μασκαρεμένο σε δημοκρατία.

      Κάντε το τεστ και απαντήστε σε αυτές τις ερωτήσεις εδώ
      http://macedonia-greece.blogspot.com/2010/06/blog-post_10.html

      Θραξ Αναρμόδιος

    • ΓΙΑΝΝΗΣ avatar
      ΓΙΑΝΝΗΣ @ Παλαιός Οννεδίτης 10/06/2010 20:19:31

      Χαίρομαι πως συμφωνούμε πως προέχει η συσπείρωση. Θέμα ΠΡΩΤΟΝ η ανάδειξη νέων, άφθαρτων στελεχών. Κάποιοι από το περιβάλλον Σαμαρά είναι βαρίδια (Μρκόπουλος, Μιχαλολιάκος). Διψάει η βάση για νέα, αξιόλογα στελέχη. Η ανανέωση των στελεχών έχει ήδη αργήσει.

  34. ΙΩΝΑΣ avatar
    ΙΩΝΑΣ 10/06/2010 16:24:19

    Για όσους το ξέχασαν,ή κάνουν ότι το έχουν ξεχάσει. Πρόεδρος της ΝΔ,με απ ευθείας θριαμβευτική εκλογή από την βάση του κόμματος,είναι ο ΑΝΤΩΝΗΣ ΣΑΜΑΡΑΣ.

  35. γαλάζιος avatar
    γαλάζιος 10/06/2010 16:47:37

    Αγάπη και σεβασμός αξίζει τόσο στον Καραμανλή όσο και στον Σαμαρά. Οι προσδοκίες μας είναι όμως τώρα όλες πάνω στον Αντώνη. Αλλα πρέπει να σταματήσουν τα εκδικητικά παιχνιδάκια διαφόρων πικραμένων που οδηγούν σε διλλήματα τύπου ή με το Σαμαρά θα είσαι ή με τον Καραμανλή.
    Μην μας βάζετε να διαλέξουμε ξανά. Είναι άστοχο , άκαιρο και μόνο ζημιά μας κάνει. Οταν έπρεπε κάθε φορά διαλέξαμε. Τώρα πρόεδρος μας είναι ο Αντώνης και παλέψαμε γι αυτόν. Και θα συνεχίσουμε να παλεύουμε με όραμα και περισσότερη δύναμη. Και ας μην έχουμε κανένα κομματικό πόστο ή όφελος. Αυτή είναι η διαφορά μας. Και τον Καραμανλή δεν τον διαγράφουμε. Τον τιμούμε για την καθαρότητα , τις προθέσεις του και το έργο που έκανε. Οσο για τα λάθη , πιστέυω πως είναι πια ο πρώτος που τα κατάλαβε. Κι ας είναι αργά ...
    Ο Καραμανλής είναι Νέα Δημοκραστία με ψυχή καθαρή. Ο Σαμαράς είναι νεοδημοκράτης με με την καρδιά και το μυαλό του... Όσο και αν ο κακός δάκτυλος πάντα υπάρχει εγώ θα πω μόνο πως "αδέλφια δεν χωρίζουν , η μοίρα το ΄χει γράψει και οποιος ανάμεσα τους μπεί φωτιά να τον εκάψει"

    Επιτέλους κάποιος (πρόεδρε) να βάλει στη θέση τους όλα αυτά τα βλαμμένα που ξέρουν μόνο από υπονόμευση, ιδιοτέλεια, και αναδελφισμό!!!
    Δούρειοι ίπποι, λαμόγια και κωλοπαιδισμός. Και άμα κανένας υπουργός ή βουλευτής δεν τα πιάνει ή τα πάει καλα, οι συνάδελφοι του κάνουν αμάν να τον λασπώσουν για να έχουν προβάδισμα. Αντώνη και μερικά χαστούκια δεν θα έβλαπταν. Αυτοί οι πόλεμοι είναι που δεν έκλανε ο καραμανλής και αυτούς περιμένουμε να δούμε απο εσένα. Ξύλο και ΄στους απέναντι αλλα και λίγο ξύλο προς τα μέσα...Όπως τότε στην ΟΝΝΕΔ!!

    • Sebepes avatar
      Sebepes @ γαλάζιος 10/06/2010 17:41:56

      Τα πες όλα τώρα βασικός μας στόχος είναι μόνο να πέσει ο Αμερικάνος προδότης τον μεγάλο ηγέτη Καραμανλή θα βρούμε τρόπο να τον δικαιώσουμε, πιστεύω οτι ο Σαμαράς ώς πρωθυπουργός δέν υπάρχει περίπτωση να τον αφήσει έτσι. Η οργή όλων μας για τον άδικο τρόπο που έπεσε ο μεγαλύτερος Έλληνας πρωθυπουργός ο μοναδικός αληθινός πατριώτης ηγέτης θα ξεσπάσει με όλους τους τρόπους.

  36. aristotelis avatar
    aristotelis 10/06/2010 18:21:05

    Πάντως εξετάστε την κατάσταση μέσω μιας υπόθεσης...Αξιολογήστε όλες τις κυβερνήσεις των τελευταίων 20 ετών με την υπόθεση ότι δεν επηρεάζεστε καθόλου από τα ΜΜΕ. Δηλαδή έστω ότι δεν υπήρχαν καθόλου ειδήσεις. Στη συνέχεια βρείτε πότε εσείς και ο περίγυρος σας (φίλοι σας, γνωστοί σας ήταν στην καλύτερη δυνατή κατάσταση). Εγώ ως ελεύθερος επαγγελματίας και χωρίς καμία σχέση με το κράτος βλέπω ότι τα τελευταία 5 χρόνια ήταν τα καλύτερα της τελευταίας 20ετίας. Στην περίφημη οκταετία Σημίτη γιγαντώθηκαν οι μεγάλες επιχειρήσεις και καταστράφηκε η μεσαία αστική τάξη είτε μέσω της επέκτασης των μεγάλων επιχειρήσεων είτε μέσω του Χρηματιστηρίου ενώ για τις κυβερνήσεις Παπανδρέου, καλύτερα να μην συζητάμε καθόλου. Η κυβέρνηση Καραμανλή παρά τις πολύ μεγάλες αδυναμίες της και τα προσωπικά σφάλματα τόσο του ίδιου όσο και βασικών υπουργών ήταν μάλλον η καλύτερη για τον μέσο Ελληνα. Και αν έπεσε, έπεσε λόγω της συνεχιζόμενης σκανδαλολογίας από τα ΜΜΕ καθώς και από τις συνεχιζόμενες κοινωνικές αναταράξεις που οφείλονται σε λόγους που δεν είναι εύκολο να κατανοηθούν. Οπότε το αίτημα του προηγούμενου φίλου " Φέρτε πίσω τον Καραμανλή" δεν είναι εντελώς άτοπο. Δυστυχώς όμως ο Καραμανλής είχε χάσει εντελώς το λαικό έρεισμα οπότε δεν ξέρω αν ήταν σε θέση να κυβερνήσει. Αυτό μάλλον το είχε καταλάβει και ο ίδιος ως ο πλέον έξυπνος πολιτικός της γενιάς του.

    • Επώνυμος avatar
      Επώνυμος @ aristotelis 10/06/2010 18:37:28

      Συμφωνώ μαζί σου. Αναμφίβολα η κυβέρνηση Καραμανλή ήταν η καλύτερη της τελευταίας 20ετίας, μαζί ίσως με την κυβέρνηση Ανδρέα Παπανδρέου το 1993-95 (αν εξαιρέσουμε κάτι σοσιαλιστικές ανοησίες που έγιναν τότε). Αν βάλουμε μέσα και την κυβέρνηση Ανδρέα Παπανδρέου 1981-1989, που ήταν καταστροφική, πάμε στην καλύτερη κυβέρνηση από το 1981 μέχρι σήμερα. Ας μην τον συγκρίνουμε με το θείο του, άλλες εποχές, άλλες συνθήκες.

    • Επώνυμος avatar
      Επώνυμος @ aristotelis 10/06/2010 18:39:58

      Και έπεσε και για έναν ακόμη λόγο: Γιατί φάνηκε ο ΚΚ ΑΔΥΝΑΜΟΣ απέναντι στο σύστημα που τον πολεμούσε, κυρίως φάνηκε αδύναμος όταν προκήρυξε εκλογές.

      Αυτός είναι και ο λόγος που ο Σαμαράς δεν μπορεί να πάρει δημοσκοπικά πάνω του. Φαίνεται αδύναμος. Μόλις δείξει δυνατός, όλοι θα συσπειρωθούν γύρω του. Δυνατός, όρθιος και αποτελεσματικός ως αντιπολίτευση απέναντι στον ΓΑΠ. Σε ορισμένα πρέπει να αντιγράψει το Μητσοτάκη του 1984-89, που έκανε πολύ καλή αντιπολίτευση τότε, ασχέτως από ορισμένα εγκληματικά σφάλματα.

  37. anonymous avatar
    anonymous 10/06/2010 19:15:06

    Θα απαντήσω μόνο στην αρχική ανάρτηση. Τα υπόλοιπα λίγο ως πολύ έχουν ειπωθεί αρκετές φορές στις διάφορες αναρτήσεις των τελευταίων 8 μηνών.

    Οι Μητσοτάκηδες αντιμετώπιζαν τη δεξιά ως ξενιστή. Ήταν τα παράσιτα που είχαν προσκολληθεί πάνω της. Όσο είχαν το κόμμα στα χέρια τους και το καπηλεύονταν ήταν καλά. Όταν δεν το είχαν υπονόμευαν (μέσω τύπου, προμοτάροντας την εσωκομματική αντιπολίτευση, διασπώντας με τον Καρατζαφέρη, κλπ.) τον εκάστοτε αρχηγό καθώς και τα λοιπά στελέχη για να καταφέρουν πάλι να πάρουν το κόμμα στα χέρια τους.

    Τώρα απλά το σχέδιο δεν τους βγήκε. Το στραπάτσο ήταν μεγάλο και οδήγησε σε μεγάλες εσωκομματικές ανατροπές με πρώτη την εκλογή αρχηγού από τη βάση.

    Η δεξιά δε μπορεί άλλο να παίζει το ρόλο του ξενιστή για κανέναν. Πρέπει να βρει το δρόμο της και αργά η γρήγορα θα τον βρει.

  38. Thomas avatar
    Thomas 11/06/2010 20:12:45

    Να διαγράφει άμεσα ο Κωνσταντίνος Μητσοτάκης,Κυριάκος Μητσοτάκης,Θεόδωρος Σκυλακάκης,Κωνσταντίνος Καραμανλής, Μάνος Αντώναρος, Προκόπης Παυλόπουλος, και όλοι αυτοί του μητσοτακισμού, νεοκαραμανλισμού που πλήγωσαν την παράταξη.
    Η παράταξη έχει ένα παρωχημένο όνομα πλέον=Ν.Δ., ώρα να επιστρέψει στις πατρογονικές της ρίζες.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.