#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
08/03/2011 12:18
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τι θα μπορούσε να κάνει η Ελλάδα αν είχε πρωθυπουργό ηγέτη



Το έχουμε γράψει πολλές φορές: Εδώ που έφτασαν τα πράγματα η χώρα μας έχει μόνο μια επιλογή: να μετατρέψει την αδυναμία της σε δύναμη. Αδυναμία της είναι το μνημόνιο. Δύναμή της είναι η καταγγελία του! Μέγιστη πολιτική αρετή ενός ηγέτη είναι να μετατρέπει το στρατηγικό μειονέκτημα σε στρατηγικό πλεονέκτημα.

Αν αποσταθεροποιηθεί η Ελλάδα, θα αποσταθεροποιηθεί και η Ευρώπη. Κι επειδή η κρίση από την Ελλάδα πολύ εύκολα θα μεταδοθεί στα γειτονικά και πάντα εύθραυστα Βαλκάνια, θα φτάσει ένα βήμα από την καρδιά της Ευρώπης. Όπου υπάρχουν πολλοί μουσουλμάνοι. Και στη Γερμανία, και στην Αυστρία, και στη Γαλλία, και στο Βέλγιο και στην Ολλανδία και στην Ιταλία…

Ακόμα κι αν η ελληνική κοινωνία ήταν σταθερή, θα κινδύνευε να σαρωθεί από νέο κύμα λαθρομεταναστών. Όμως, από την στιγμή που η ίδια η Ελλάδα είναι ήδη αποσταθεροποιημένη από την πολιτική του Μνημονίου, η προοπτική ενός νέου κύματος λαθρομεταναστών από τον γειτονικό μουσουλμανικού κόσμο, καθιστά ένα ανησυχητικό ενδεχόμενο δύο φορές πιο εφιαλτικό (και πιο πιθανό).

Ένας λοιπόν Έλληνας πρωθυπουργός που θα σεβόταν την χώρα του, την Ιστορία της και τον εαυτό του θα πήγαινε στη Σύνοδο Κορυφής και θα τους έλεγε: Μην αποσταθεροποιείτε άλλο την Ελλάδα! Αν επιβάλλετε κι άλλα μέτρα, προκαλώντας ακόμα μεγαλύτερη ύφεση, δεν θα οδηγήσετε σε μικρότερα ελλείμματα, θα πυροδοτήσετε κοινωνική έκρηξη, στην πιο εύφλεκτη περιοχή. Και σύντομα θα διαπιστώσετε ότι οι ευρωπαϊκές κοινωνίες σας δεν είναι ούτε τόσο μακριά ούτε και τόσο «θωρακισμένες», από την εξάπλωση του «ιού του Νείλου». Πάρτε λοιπόν πίσω το Μνημόνιο. Ή κάντε το λιγότερο δυσβάστακτο...Τώρα

Και μην ξεχνάτε κύριοι συνάδελφοι : Τις τελευταίες δεκαετίες σαρώθηκαν οι διεφθαρμένοι κομμουνιστές της Ανατολικής Ευρώπης και της Ασίας. Τώρα σαρώνονται οι διεφθαρμένοι «σοσιαλιστές» του Αραβικού κόσμο. Αύριο θα έλθει η σειρά η δική σας, των χρεοκοπημένων νεοφιλελεύθερων της Δύσης...

Αυτά θα τους έλεγε ένας πρωθυπουργός - ηγέτης της Ελλάδας. Και αν στην ΕΕ επιμένουν να μην ακούν και να κάνουν τα χατίρια της Μέρκελ, υπάρχει και το τελευταίο επιχείρημα. Να κάνουμε εμείς αναδιάρθρωση του χρέους με δικούς μας όρους.

Τι έχουμε να φοβηθούμε; Θα μας κάνουν πόλεμο οι τραπεζες και οι κάτοχοι του χρεους;

Να πάρουμε εμείς μια πρωτοβουλία επιτέλους…

Να κάνουμε κάτι για τη χώρα μας...

Αντί να μας αιφνιδιάζουν οι αγορές, να τις αιφνιδιάσουμε εμείς

 

ΣΧΟΛΙΑ

  1. kiki avatar
    kiki 08/03/2011 12:31:32

    Ολα τα λεφτα ο τιτλος, " Αν ειχαμε ηγετη "
    Που πουλανε τετοιο φρουτο εξωτικο?

  2. ataktos avatar
    ataktos 08/03/2011 12:37:55

    xixxi

  3. Πάνος Καμμένος avatar
    Πάνος Καμμένος 08/03/2011 12:52:41

    Είναι η μόνη λύση συμφωνώ απόλυτα .Η παραχώρηση εθνικής κυριαρχίας που προβλέπει το μνημόνιο και η μή ύπαρξη 180 ψήφων το καθιστούν ΆΚΥΡΟ.
    Πάνος Καμμένος

    • Ευθύμης avatar
      Ευθύμης @ Πάνος Καμμένος 08/03/2011 12:58:33

      Πές τα βρε Πάνο....
      ΣΚΙΣΤΟΥΣ μη μασάς!

    • popolaros avatar
      popolaros @ Πάνος Καμμένος 08/03/2011 13:00:41

      Πάνο, η πρόταση της Σακοράφας για έλεγχο του χρέους δείχνει πολύ καλή.

      • Ορχαν avatar
        Ορχαν @ popolaros 08/03/2011 13:35:05

        Όψιμε επαναστάτη πάρε αγκαλίτσα την Σακοράφα και προχώρα.
        Έτσι κάνε κολεγιές μ' αυτούς που συνέργησαν στην καταστροφή της χώρας.
        Μη ζητήσεις όμως τα ρέστα. Το παιδί του καφενείου θα τα χει ήδη πάρει.

    • Καλά τώρα..... avatar
      Καλά τώρα..... @ Πάνος Καμμένος 08/03/2011 13:29:38

      Αυτά τους λέτε κύριε Καμμένο εκεί στη Συγγρού γι' αυτό τους χαλάτε τη σούπα και δε σας κάνουνε παρέα τα άλλα παιδάκια. Ένας κούκος δε φέρνει την άνοιξη όμως...

    • Αντάμ Παπαντάμ avatar
      Αντάμ Παπαντάμ @ Πάνος Καμμένος 08/03/2011 13:29:45

      κ.Καμμένε ,μήπως μια πρόταση μομφής για το συγκεκριμένο θέμα των 180 ψήφων για την νομιμοποίηση του μνημονίου θα ξεβράκωνε πολλούς από το πολιτικό σύστημα ;

    • ΓΙΩΡΓΟΣ avatar
      ΓΙΩΡΓΟΣ @ Πάνος Καμμένος 08/03/2011 13:41:45

      ΚΑΙ ΚΑΤΙ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟΤΕΡΟ: Η ΔΑΝΕΙΑΚΗ ΣΥΜΒΑΣΗ ΔΕΝ ΨΗΦΙΣΤΗΚΕ ΑΠΟ ΤΗ ΒΟΥΛΗ. ΑΠΛΩΣ ΥΠΕΓΡΑΦΗ, ΚΑΤΑ ΠΡΟΒΛΕΨΗ ΤΟΥ ΜΝΗΜΟΝΙΟΥ ΜΕ ΤΗΝ ΑΠΛΗ ΠΛΕΙΟΨΗΦΙΑ ΤΗΣ ΒΟΥΛΗΣ. ΑΥΤΟ ΒΟΛΕΥΕΙ ΣΤΗΝ ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ ΤΗΣ ΣΥΜΒΑΣΗΣ ΑΥΤΗΣ.

  4. Blut und Tränen avatar
    Blut und Tränen 08/03/2011 12:53:15

    Αν είχε πρωθυπουργό ηγέτη θα έβαζε τάξη πρώτα στο εσωτερικό της χώρας και μετά θα πήγαινε να διαπραγματευθεί στο εξωτερικό σαν κάποιος που έχει τον έλεγχο της κατάστασης.

  5. kiki avatar
    kiki 08/03/2011 13:10:40

    Κυριε Καμμενε,
    Με τις διαφορες κινησεις που γινονται αυτο θελουμε να αποδειξουμε, οτι ειναι ΑΚΥΡΟ.
    Αντισυνταγματικο, προδοτικο και οτι αλλο θελετε το συμπληρωνουμε.
    Το ΣτΕ δεν βγαζει αποφαση, οι εισηγησεις των δυο δικαστινων ειναι επι του οικονομικου, δεν το ελεγχουν αν ειναι συννομο.
    Ζηταμε οι πολιτες, και ειμαστε πολλοι, κατ αρχην μια αξιωματικη αντιπολιτευση σε εγρηγορση, και οχι η ωραια κοιμωμενη, ετσι ξεκαθαρα.
    Δευτερον καθε αποκλιση απο την συνταγματικη νομιμοτητα να καταγγελεται οχι μονο απο τις ιστοσελιδες.
    Ζηταμε να μετασχει η ΝΔ, στην ΕΛΕ, για να μην πειτε μετα οτι σας καπελωνουν οι αριστεροι.Γιατι θαναι ψεμα πια.
    Ζηταμε η επομενη βουλη ναναι συντακτικη, οχι πασαλειματα, ουσιαστικη.Φτου και απο την αρχη, το συνταγμα.
    Ζηταμε να μετεχετε ενεργα στις διαμαρτυριες των εξαθλιομενων ελληνων, κυριως αποκαρδιομενων, και μην ξανακουσουμε εμεις ειμαστε αστικο κομμα, γιατι και εμεις ειμαστε αστοι.
    Ξεκινηστε με μηνυσεις δεν ξερω και νομικα εναντιον των λαδωμενων ποντικων της Ζημενς, ξερω για τον Τσουκατο, και την εκβαση της δικης, την αναβολη, αλλα αν ειναι πρωτοβουλια της ΝΔ, αλλιως θα ακουστει και θα δειξει οτι δεν φοβαστε.
    Αλλα ουσιαστικα το μηνυμα ειναι ξυπνειστε.

    • kiki avatar
      kiki @ kiki 08/03/2011 13:13:50

      @ κ.καμμενε,
      Εγω θα εβαζα και θα ηθελα να ακουσω, οχι επαναδιαπραγματευση του Μνυμοσυνου , αλλα τερμα με αυτην την καταπτιστη συμβαση,
      απεχθες και επαχθες Χρεος.

      • Κρης avatar
        Κρης @ kiki 08/03/2011 13:20:02

        Είπε και Ψέμματα από το Βήμα της Βουλής ότο το Μνημόνιο
        ''πέρασε'' από το Νομικό Συμβούλιο του Κράτους

        http://www.antinews.gr/2010/07/09/53047/

        ....Και ο Πρόεδρος του Νομικού Συμβουλίου του κράτους, ο κ. Αλέξανδρος Τζεφεράκος απάντησε τι νομίζετε;
        Απάντησε ως εξής:
        Ότι στα οικεία βιβλία και στο Αρχείο της Κεντρικής υπηρεσίας του Νομικού Συμβουλίου του κράτους δεν υφίσταται σχετικό ερώτημα, ούτε γνωμοδότηση, σχετικά με τον παραπάνω Μηχανισμό. Η οποιαδήποτε αναφορά σε τέτοια Γνωμοδότηση οφείλεται σε παραδρομή ή παρανόηση......

        • Κρης avatar
          Κρης @ Κρης 08/03/2011 13:25:02

          ΨΕΜΜΑ GAP ΑΠΟΚΑΛΥΨΕ Ο ΣΑΜΑΡΑΣ
          απο το 2:20
          ''και φυσικά πηρε την γνωμοδότηση του ΝΣΚ''
          !!!!!
          http://www.youtube.com/watch?v=t64QsfCx0uQ

          ΄''Ο Πινόκιο''

  6. αχ κουλα!! avatar
    αχ κουλα!! 08/03/2011 13:14:35

    Πρεπει να μετατρεψουμε την αδυναμια μας σε δυναμη!
    Ολοι εχουν ευθυνες αυτη την ωρα!!

    Δεν ειναι μονο η συναινεση λυση. Η μαλλον η συναινεση δεν ειναι λυση!!

  7. ψυχραιμια avatar
    ψυχραιμια 08/03/2011 13:15:35

    Και ποιος σας λεει οτι αυτο ακριβως δεν γινεται με τους γελοιους εκβιασμους της Υπατιας;
    Ποιος μου λεει οτι ολο αυτο δεν ειναι στημενο απο το συστημα ΠΑΣΟΚ με τα "αντιρατσιστικα και ακροαριστερα" πλοκαμια του για να εκβιασει τους Ευρωπαιους με το μεταναστευτικο;
    Μονο που αυτα ειναι ανταξια οχι ηγετων αλλα κουτσαβακηδων του Τριτου Κοσμου και θα εχουν την ιδια τυχη με τα πιστολια πανω στο τραπεζι με τα οποια επαιζε ο ΓΑΠ περυσι.
    Απο το μνημονιο μπορουμε να φυγουμε οποτε θελουμε.Ενα γραμμα στην τροικα οτι δεν θελουμε αλλα λεφτα και δεν ξαναρχεται κανεις.
    Εαν ομως πας και πεις θελω ευνοικοτερο μνημονιο αλλιως θα αμολυσω τους λαθρομεταναστες στην Ευρωπη θα σου κλεισουν τα συνορα και θα ησυχασεις.

    • http://neotera.wordpress.com avatar
      http://neotera.wordpress.com @ ψυχραιμια 08/03/2011 14:55:08

      Και το σύστημα πλαστόκ μαζύ με τα “αντιρατσιστικα και ακροαριστερα” πλοκαμια του όπως πολύ ορθώς το λές δεν υπακούει στην Πρεσβεία ? Και δεν κάνει πόλεμο ζωής και θανάτου αυτή την εποχή στην ευρωζώνη υπερασπιζόμενο το δολάριο ? Γι αυτό δεν μας πήγαν κλωτσηδόν στο ΔΝΤ κι από κεί στην τρόϊκα ? Η όποια "νομιμοποίηση" μεταναστών, όπως και η παντελής απουσία μεταναστευτικής (και εξωτερικής) πολιτικής μέχρι τώρα, έργο υπογραμμένο δια χειρός αγγλοαμερικάνων δεν θα γίνει ? Μπορεί να πάρει μόνη της απόφαση η Παγκόσμια Διακυβέρνηση του γιωργάκη να τους απελάσει και να μπουζουριάσει τα "παιδιά" τα αγέραστα από τα "δίκτυα" και τις δήθεν "Μη κυβερνητικές" οργανώσεις? Ούτε να τους κόψουμε τη χρηματοδότηση από το ΥΠ.ΕΞ δεν αφήνουν...

  8. antanistimi avatar
    antanistimi 08/03/2011 13:27:38

    Φίλε Πάνο:Αρθρο 120 παράγραφος 4.ΤΩΡΑ!!!
    Τά είχαμε πεί και στό Γαλαξίδι τά Χριστούγεννα.
    Δάνειο ομολογιακό τό γύρισαν σέ ενυπόθηκο γιά τά ασφάλιστρα
    δύο-τριών ξένων τραπεζών!!!Γιά νά μήν πληρώσουν κάποιοι τό τζογάρισμα,
    σκοτώνουν τούς Ελληνες!!Πουλάνε τήν χώρα ΜΑΣ!!!
    Οι φίλοι σου από Ιτέα.........

  9. ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ Χ avatar
    ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ Χ 08/03/2011 13:28:43

    ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΛΕΩ ΕΔΩ ΚΑΙ ΜΗΝΕΣ. ΑΛΛΑ ΠΟΙΟΣ ΝΑ ΑΚΟΥΣΕΙ. ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ ΤΩΝ ΚΡΑΤΩΝ ΚΑΙ ΟΧΙ ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ ΤΩΝ ΛΑΩΝ . ΚΑΙ ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ ΤΩΝ ΚΡΑΤΩΝ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΓΡΑΦΕΤΑΙ ΕΣΕΙΣ. ΝΑ ΒΑΛΕΙ Η ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΚΑΙ Ο ΗΓΕΤΗΣ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ ΤΟΥ ΟΡΟΥΣ ΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ. ΑΛΛΑ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ Ο ΗΓΕΤΗΣ

    • αχ κουλα!! avatar
      αχ κουλα!! @ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ Χ 08/03/2011 13:33:32

      οι ηγετες, Παναγιωτη Χ, ΓΕΝΝΙΟΥΝΤΑΙ!!

      Δεν εμφανιζονται οταν φωναζεις εσυ και γω...

      ΠΡΟΥΠΑΡΧΟΥΝ και καλουν εκεινοι το ΛΑΟ!!!!!!

  10. ΠΑΣΟΚ Χωρίς Σύνορα avatar
    ΠΑΣΟΚ Χωρίς Σύνορα 08/03/2011 13:31:25

    Για να σταθεί ένας ηγέτης θέλει μια δυναμική νεολαία πίσω του, διαμορφωμένη με αρχές (πατρίδα, θρησκεία,οικογένεια)

    Το ΚΚΕ έχει τις ΚΟΒΕΣ που διαμορφώνει τη νεολαία, το ΠΑΣΟΚ τους διορισμούς και τα ΜΜΕ ,το ΣΥΡΙΖΑ τις ΜΚΟ
    Εμείς δεν έχουμε τίποτε.

    • αχ κουλα!! avatar
      αχ κουλα!! @ ΠΑΣΟΚ Χωρίς Σύνορα 08/03/2011 13:36:35

      που τα θυμηθηκες παλι ολα αυτα (πατρις κλπ. κλπ)

      Τωρα ειναι Ωρα μεγαλων αποφασεων!!!
      Για ολο το Λαο!
      Η ταν η επι τας!!!

      • ΠΑΣΟΚ Χωρίς Σύνορα avatar
        ΠΑΣΟΚ Χωρίς Σύνορα @ αχ κουλα!! 08/03/2011 14:05:10

        Εμείς που μεγαλώσαμε με παππούδες και γιαγιάδες, είχαμε την παράδοση μέσα στο σπίτι μας.Την Ελλάδα αν θέλεις. Και πάλι τη δεκαετία του 80, τον Ελεύθερο Τύπο τον κρύβαμε κάτω από τη μασχάλη να μη μας αναγνωρίζουν οι "δημοκρατικές δυνάμεις".
        Φτιάξαμε αντοχές.
        Η νεολαία σήμερα είναι εκτεθιμένη στο "διεθνισμό" και στα ΜΜΕ.
        Πες μου εσύ ένα τρόπο που μπορεί η νεολαία της ΔΑΠ να ακολουθήσει έναν ηγέτη και να αποφασίσει να συγκρουσθεί με το σύστημα. Δεν την είδα έξω από το ΣΚΥ για το "1821", δεν κατάθεσαν στεφάνι για τους αστυνομικούς της ομάδας ΔΙΑΣ, στους ήρωες των Ιμίων. Η νεολαία της ΝΔ είναι ανέτοιμη. Βέβαια έχει ηγέτη..δηλαδή μέλλον.

        • Crocodile avatar
          Crocodile @ ΠΑΣΟΚ Χωρίς Σύνορα 08/03/2011 16:30:59

          Να συγκρουστεί με το σύστημα; Χαχα. Ποιον ηγέτη; Αυτόν που ψήφισε να πληρώσουμε εμείς τα χρέη του μεγάρου για να μπει εξώφυλλο στο Βήμα; Πασόκ-ΝΔ καμιά διαφορά. Υπηρέτες των τραπεζών και των νταβατζήδων. Γιαυτούς λεφτά υπάρχουν. Και μετά το χάος βέβαια. Καμιά ελπίδα.

  11. thessalonikios avatar
    thessalonikios 08/03/2011 13:32:21

    Είναι η ώρα μηδέν για την Ελλάδα (http://taxalia.blogspot.com/2011/03/blog-post_8286.html ). Να είναι η ώρα του Σαμαρά;

  12. niko.pap@hotmail.com avatar
    niko.pap@hotmail.com 08/03/2011 13:41:46

    Oι 'Ελληνες και γενικώς οι δημοκρατίες δε χρειάζονται <> αλλά πρωθυπουργούς, και η χώρα έχει πρωθυπουργό. Ούτε χρειάζονται ρητορική της δεκαετίας του ΄80. Τόλμη χρειάζεται και αποφασιστικότητα σε μια κρίσιμη στιγμή της ιστορίας του Ελληνικού κράτους. Η Ε.Ε. αποδείχτηκε ένας σουρεαλιστικός συνεταιρισμός με τάσεις ολοκληρωτισμού, ενώ η Γερμανία πέρασε πλέον στο στάδιο της ενηλικίωσης, ανακτά κυριαρχία και βλέπει τα συμφεροντά της υπο άλλο πλέον πρίσμα μαζί με τις βόρειες χώρες. Η Γαλλία μαζί με την Αγγλία, φαίνεται να διαμορφώνουν το αντίβαρο στην αύξηση της Γερμανικής ισχύος και επιρροής. Η Ελλάδα που βρίσκεται; Δε θέλει και πολύ σκέψη για το βρεί κανείς. Περιμένει βέβαια και η Ρωσία, η οποία θα μπορούσε να αποτελέσει ίσως το κλειδί για μια μιά μεγάλη ευρωπαική συννενόηση που δεν θα άφηνε 'εξω τη Γερμανία. Αλλά βέβαια αυτό πρέπει να το θέλει και η ίδια η Γερμανία.

  13. ΓΙΩΡΓΟΣ avatar
    ΓΙΩΡΓΟΣ 08/03/2011 13:43:24

    ΚΑΙ ΚΑΤΙ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟΤΕΡΟ: Η ΔΑΝΕΙΑΚΗ ΣΥΜΒΑΣΗ ΔΕΝ ΨΗΦΙΣΤΗΚΕ ΑΠΟ ΤΗ ΒΟΥΛΗ. ΑΠΛΩΣ Υ Π Ε Γ Ρ Α Φ Η ΑΠΟ ΤΟΝ ΥΠΟΥΡΓΟ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ, ΚΑΤΑ ΠΡΟΒΛΕΨΗ ΤΟΥ ΜΝΗΜΟΝΙΟΥ ΜΕ ΤΗΝ ΑΠΛΗ ΠΛΕΙΟΨΗΦΙΑ ΤΗΣ ΒΟΥΛΗΣ. ΑΥΤΟ ΒΟΛΕΥΕΙ ΣΤΗΝ ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ ΤΗΣ ΣΥΜΒΑΣΗΣ ΑΥΤΗΣ.

    • Πάνος Καμμένος avatar
      Πάνος Καμμένος @ ΓΙΩΡΓΟΣ 08/03/2011 13:59:48

      Έτσι είναι ΔΕΝ ψηφίστηκε ούτε επικυρώθηκε όπως προβλέπεται απο το Σύνταγμα και τον κανονισμό της Βουλής.
      Όταν το επισυμάναμε στον πρόεδρο της Βουλής την ημέρα της αντισυνταγματικής και παράνομης ψήφισης απάντησε ότι θα ερχόταν για συζήτηση μέσω της επιτροπής εξωτερικών και άμυνας πράγμα που δεν έγινε ΠΟΤΈ.
      Μην ξεχνάτε δε ότι η προσθήκη για μονομερή υρογραφή απο τον Υπουργό Οικονομικών έγινε την επόμενη της συζήτησης.

      • ierofantis avatar
        ierofantis @ Πάνος Καμμένος 08/03/2011 14:15:40

        Πάνο, αφού η Δανειακή Σύμβαση δεν έχει κυρωθεί με τυπικό νόμο, και με δεδομένο ότι το κράτος δεσμεύεται από συμβάσεις μόνο αν αυτές κυρωθούν από τη Βουλή, μήπως το σύνολο της Δανειακής Σύμβασης με όλες τις εμπράγματες εξασφαλίσεις αυτής και τις παραιτήσεις της χώρας από ετεροδικίες και ασυλίες, είναι απλώς μια ενοχικού τύπου συμφωνία, που τυχόν αθέτησή της από τη χώρα δεν θα επιφέρει καμία ανάγκη για εκποίηση και αναγκαστική εκτέλεση επί δημοσίας περιουσίας, παρά μόνο ενοχική αξίωση των δανειστών για επιστροφή των δανεισθέντων και εύλογη αποζημίωση για τόκους; Σε αυτή την περίπτωση, μήπως ούτε αυτά ενδεχομένως δεν θα τους δώσουμε, αφού μη κυρωθείσας της Δανειακής Σύμβασης, η Ελλάδα εξακολουθεί να απολαμμβάνει των ασυλιών της, έχοντας και σχετικό δεδικασμένο υπέρ της από το δάνειο που δεν αποπληρώθηκε επι Μεταξά, το 1936;

        • kiki avatar
          kiki @ ierofantis 08/03/2011 14:23:05

          @ ιεροφαντη,
          αυτο συζηταμε πως θα την ακυρωσουμε.
          το ΕΛΕ, εχει και νομικους μεσα, συνταγματολογους, εκτος απο τους οικονομολογους που θα αναζητησουν το χρεος διαχρονικα, ποιο ειναι, ποσο ειναι και που χρωσταμε, και αν ειναι παρανομο κρινεται απεχθες, εδω ειμαστε, και επαχθες.

    • ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
      ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ @ ΓΙΩΡΓΟΣ 08/03/2011 14:37:21

      Αντε παλι... ξαναλεω...
      Ο ΠΑΠΑΚ υπεγραψε ΠΑΡΑΝΟΜΑ 2 μερες πριν το ΦΕΚ !!! Υπαρχει πιο απλος τροπος προσβολης της συμβασης !!......

      ΠΠ

      • Πάνος Καμμένος avatar
        Πάνος Καμμένος @ ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 08/03/2011 14:42:54

        ΠΠ Έχεις δίκιο δεν είπα το αντίθετο.
        Δεν στέκεται πουθενά και σε κανένα δικαστήριο.
        Όσο και να το επιρεάσουν όπως έκαναν με τον Τσουκάτο την Πέμπτη υπάρχει και το ακροτελεύτιο άρθρο του Συντάγματος.........

  14. Δημήτρης avatar
    Δημήτρης 08/03/2011 13:49:10

    Μάλλον το πλήρες ερώτημα είναι τι θα έκανε η ελληνική κοινωνία αν το πολιτικό σύστημα δεν ήταν εναντίον της.

  15. ierofantis avatar
    ierofantis 08/03/2011 13:51:18

    Αν η Ελλάδα είχε ηγέτη Πρωθυπουργό...

    - Δεν θα μίλαγε για τιτανικούς, κοπρίτες, μαζί τα φάγαμε και άλλα τινά...
    - Δεν θα υπέγραφε εξαρχής το Μνημόνιο....
    - Θα απειλούσε ευθέως με κατάρρευση όλες τις μεγάλες Ευρωπαϊκές Τράπεζες με ομολογιακό χρέος (κοινώς κωλόχαρτα) ύψους 300 δις...
    - Θα διαπραγματεύονταν αμοιγώς ευρωπαϊκή λύση....
    - Δεν θα έβαζε στο τραπέζι, πιστόλια, ΔΝΤ και άλλα ευφάνταστα...
    - Αντί να έτρεχε σαν βρεμένο κουτάβι στις Βρυξέλλες και στο Βερολίνο για να εισπρέττει βδελυγμία και ειρωνία, θα είχε γίνει μόνιμος θαμώνας της Μόσχας και του Πεκίνου...
    - Θα είχε ήδη χώσει μέσα στη ψειρού καμιά δεκαριά λαμόγια..
    - Δεν θα ανεχόταν Υπατίες, Μάρφιν, αντάρτικο πόλεων, εν ψυχρώ δολοφονίες αστυνομικών και άλλες κουταμάρες...
    - Θα είχε σχέδιο...
    - Θα μίλαγε στο λαό την αλήθεια και δεν θα κρυβόταν πίσω από δηλώσεις Αντιπροέδρων, Υπουργών, Τροϊκανών και άλλων....
    - Θα είχε στρώσει τον κώλο του στη χώρα για να δουλέψει μαζί με τους πολίτες της, τον τρόπο εξόδου από την κρίση και τη σφυρηλάτηση εθνικού μετώπου, αντί να έχει πάρει σβάρνα τις προωτεύουσες του κόσμου σαν τον Φιλέα Φογκ....
    - Θα είχε ήδη από τις πρώτες στιγμές της κρίσης συνεργαστεί επί τη βάσει αρχών, με την Αντιπολίτευση...

    Αυτά τα ολίγα για αρχή...για μένα...!

  16. skeptomenos avatar
    skeptomenos 08/03/2011 13:54:08

    Δεν θα φτάναμε έως εδώ, εάν είχαμε πρωθυπουργό ηγέτη.
    Με πρωθυπουργό ηγέτη, δεν θα είχαμε ΜΜΕ να σπέρνουν ασύστολα βλακεία στην κοινωνία.
    Για να δούμε την διάφορα στην διαπραγμάτευση, πρέπει να δούμε πως σκέπτεται ένας πρωθυπουργός, όταν απέναντι του έχει ηγέτη πρωθυπουργό, και πως «μη ηγέτη».
    Όταν έχει ηγέτη απέναντι σκέπτεται: όσα μπορέσω να σώσω.
    Όταν έχει «μη ηγέτη» απέναντι σκέπτεται: όσα προλάβω να πάρω.
    Τεράστια η διάφορα ανάμεσα σε αυτά τα δυο.
    Κύριοι γι αυτό φτάσαμε έως εδώ.
    Όλοι κοιτούν να πάρουν από εμάς όσο το δυνατόν περισσότερα.

  17. siakkas-gagauz avatar
    siakkas-gagauz 08/03/2011 14:05:56

    @factorx Διάβασα τη σκέψη σου και έγραψα το πρωί
    siakkas-gagauz είπε:
    08/03/2011 στις 5:50 am στο άρθρο
    http://www.antinews.gr/2011/03/07/89618/
    και περιγράφω το ΤΙ ΚΑΝΕΙ αυτή την στιγμή ο gap.
    Σωστά αναφέρεις το ΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ένας ηγέτης ΤΩΡΑ ή καλύτερα ΧΘΕΣ.
    Το παιχνίδι πλέον δεν είναι μόνο χρεοκοπικό αλλά ΚΑΙ γεωπολιτικό.

  18. Zio avatar
    Zio 08/03/2011 14:12:52

    Αναδιάρθρωση με δική μας πρωτοβουλία, του στυλ "να τους πιάσουμε στον ύπνο", δεν παίζει πλέον. Κάθε πράγμα στον καιρό του και ο καιρός αυτός πάει, πέρασε.
    Πλέον η Ελλάδα είναι βαρίδι και όχι πρόβλημα της ΕΕ, δεν ξέρω αν το έχετε/ουμε συνειδητοποιήσει. Όταν ο Γερμανός σου λέει ότι έξοδος της Ελλάδας από την ΕΕ σημαίνει ανατίμηση του ευρώ (ήδη είναι στο 1.40) και αυτό μας κόβει τις εξαγωγές, τότε για ποια απειλή συζητάμε σήμερα?
    Ο καιρός που έχει περάσει είναι υπέρ ΜΟΝΟ των αρχικών σχεδίων του ΓΑΠ και των πατρόνων του.

    Δυστυχώς, στο διάστημα που έπρεπε να υπάρξει αντιπολίτευση, να προλάβει το κακό, αυτή μετακόμιζε.
    Πλέον ΟΛΟΙ ξέρουν ότι τίποτα πια δεν είναι στο χέρι μας και το πιο επίφοβο είναι να μην καταλήξουμε στις 25 σαν παράδειγμα προς αποφυγή, με ό,τι αυτό συνεπάγεται.
    Όπως όλοι ξέρουν, αυτοί που πρέπει, ότι πρόκειται να ακούσουμε αποφάσεις που έχουν παρθεί ήδη, όπως ήταν και η επιθετική υποβάθμιση της κακοMoodης, την οποία η αγορά είχε προεξοφλήσει 1 εβδομάδα τώρα και οι δικοί μας ήταν ενήμεροι γι αυτήν λίγες μέρες πριν.

    Δεν την λένε άδικα πολιτική σκηνή. Για ένα θέατρο πρόκειται, του παραλόγου, με κακούς πρωταγωνιστές και πρώην καλομαθημένους και νυν τρομοκρατημένους θεατές.

    υγ. έξοδος από το ευρώ και κατ επέκτασιν την ΕΕ, δεν σημαίνει μόνο οικονομικά προβλήματα, αφού τα σύνορα πλέον δεν θα είναι από κανέναν τρίτο εγγυημένα.

  19. kiki avatar
    kiki 08/03/2011 14:19:34

    Τωρα διαβασα στην ελευθεροτυπια
    " οταν ο γιωργακης εβαζε το πιστολι στο τραπεζι
    φαινεται οτι μπερδεψε την Moody s
    με τα Goody s
    αριστουργημα.

  20. Μαύρος Ιάκωβος avatar
    Μαύρος Ιάκωβος 08/03/2011 14:26:59

    Οι ''φίλοι μας'' οι ευρωπαίοι κρατούν την Ελλάδα ζωντανή και για έναν ακόμη λόγο:ΕΠΕΙΔΗ εδώ είναι ο σκουπιδότοπος της Ευρώπης,μια αποθήκη ανθρώπινων ψυχών,με τον αριθμό των λαθρομεταναστών να γιγαντώνεται,οι εξαθλιωμένοι να εγκλωβίζονται εδώ και να εξαθλιώνονται και οι ιθαγενείς...Τα σύνορα για να μπούν είναι ορθάνοιχτα,για να βγούν είναι σφραγισμένα....Δώστους διαβατήρια ρε Τζέφρυ και στο καλό ας το λύσει το πρόβλημα η Μέρκελ που το παίζει και ιστορία....Ξεχνάει όμως που γονάτισε το Γ' ράιχ,αν θέλει η ΕΛΛΑΔΑ τελειώνει το παραμύθι της ευρωπαικής ολοκλήρωσης σε ένα βράδυ....Αν ΥΠΗΡΧΕ ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟΣ.......

  21. tom avatar
    tom 08/03/2011 14:30:16

    Αυτά θα μπορούσε να τα πει ένας πολιτικός - ηγέτης αδιάφθορος! Θα μπορούσε να τα πει μια κυβέρνηση καινούργια και ένας πρωθυπουργός "φρέσκος"... όχι κάποιος που βρίσκεται στα πολιτικά πράγματα της χώρας εδώ και 30 χρόνια...

  22. Πάνος Καμμένος avatar
    Πάνος Καμμένος 08/03/2011 14:32:00

    Ierofanti για αυτόν ακριβώς τον λόγο μιλάω για απόλυτη ΑΚΥΡΟΤΗΤΑ και το άκυρο αντισυνταγματικό δεν δεσμεύει κανένα.
    Κικί μην ξεχνάς και την μήνυση στήν Χαλκίδα .
    Κανένας δεν μπορεί να παραιτηθεί της Ασυλίας της Χώρας.

    • kiki avatar
      kiki @ Πάνος Καμμένος 08/03/2011 14:57:22

      @ Καμμενο,
      οχι δεν την ξεχνω, το παρακολουθω, ολα τα παρακολουθω, αν και μακρια απο την Αθηνα.
      σκεφτητε κ. Καμμενο, οτι αρχισαμε μια συζητηση εδω κατω στο Γυθειο, ψηφοφορος Β Αθηνας ειμαι, πως θα οργανωσουμε ομαδες αλληλεγγυης για τους πιο αδυναμους συμπολιτες μας.Γιατροι,δικηγοροι, και αλλοι μετεχουν.Βλεποντας γερους να ψαχνουν τα σκουπιδια, σοκαριστηκαμε, εδω σε αγροτικη περιοχη, μειναμε αφωνοι απο τον τρομο για το τι ερχεται.
      Η ενημερωση του κοσμου εχει αρχισει απο περυσι ,για την κριση και το μνημονιο, στην αρχη η υποδοχη ηταν με πολλες επιφυλαξεις, αλλα με το πορτα πορτα σιγα σιγα, εχουμε ενημερωσει παπουδες αγροτες γιαγιαδες,και μην ξεχνατε οτι η αποχη της ΝΔ στις εκλογες ηταν το 65% που στην Λακωνια.
      Τωρα ειναι να οργανωσουμε μια συζητηση με το ΕΛΕ, αν και θα θελαμε καποιους απο τα στελεχη της ΝΔ, οπως και το κομμα μας αποφευγουν.Γιαυτο σας ξαναλεω οτι μετα θα λετε οτι σας καπελωνει η αριστερα, γιατι απεχετε απο παντου, οχι εσεις ως κομμα.
      Κανεις δεν ρωταει κανεναν που ανηκε πριν, ουτε ενδιαφερει, στοχος ειναι πρωτον να φυγει η Τροικα , η κυβερνηση των Τσολακογλου, το χρεος να χαρακτηριστει ως απεχθες, να μην πληρωσουμε τιποτα, και να καταδικαστουν οι υπαιτιοι αυτης της καταστασης, και δημευση της περιουσιας τους ως προιον κλοπης.
      Οτι θελετε εδω ειμαστε προθυμοι να βοηθησουμε τον τοπο μας τους συμπολιτες μας.
      Οχι τα κομματα.

      • Πάνος Καμμένος avatar
        Πάνος Καμμένος @ kiki 08/03/2011 15:08:22

        Κικί,
        Είμαι στη διάθεση σας να έλθω όποτε με καλέσετε στην Λακωνία για αυτή την συζήτηση.
        Επέλεξα πάντα ότι έχω να πώ να το λέω δημόσια και αυτό κάνω ασχέτως των συνεπειών .....
        Όλοι μας σε αυτές τις στιγμές πρέπει να ακολουθούμε το συμφέρον της πατρίδας μας τον όρκο και την συνείδηση μας.
        Θα απολογιθούμε μόνο στον Θεό και στις γενειές που έρχονται.

      • kiki avatar
        kiki @ kiki 08/03/2011 17:29:58

        Ευχαριστουμε απο καρδιας και μονο που το ειπατε, εχω το mail σας και οταν ειναι θα επικοινωνησω μαζι σας.

    • ierofantis avatar
      ierofantis @ Πάνος Καμμένος 08/03/2011 15:01:32

      Η δανειακή σύμβαση υπεγράφη πριν την κύρωση του μνημονίου από τη Βουλή.

      Το μνημόνιο και τα συνοδευτικά αυτού Παραρτήματα (στα οποία δεν περιλαμβάνεται η Δανειακή Σύμβαση) κυρώθηκαν με τον νόμο 3845/2010.

      Το αρχικό άρθρο 1 παρ. 4 όριζε ότι για τυχόν πρόσθετα σύμφωνα, δάνεια ή άλλες εκτελεστικές συμβάσεις του μνημονίου απαιτείται κύρωση.

      Την επομενη μέρα εισήχθη η τροπολογία με την οποία άλλαξε η διατύπωση αυτή και πλέον ορίζονταν ότι δεν θα κυρώνονταν αλλά θα συζητούνταν στην βουλή για ενημέρωση αλλά θα δεσμεύουν από την υπογραφή τους από τον Υπουργό, κατ΄εξουσιοδότηση νόμου.

      Βάσει αυτής της πρόνοιας μελλοντικά έχουν γίνει και οι τρεις αναθεωρήσεις του μνημονίου. Ωστόσο αναθεώρηση ακόμη δεν έχει γίνει στην Δανειακή...

      Αν η κυβέρνηση πάει για στη Σύνοδο κορυφής και επιτύχει πχ μείωση των επιτοκίων δανεισμού, η υπογραφή της τροποποιητικής πράξης της δανειακής σύμβασης θα γίνει μόνο με την υπογραφή του Υπουργού, ή μιας και η Δανειακή δεν έχει εξαρχής εισαχθεί προς κύρωση, θα απαιτηθεί πρώτα η κύρωσή της και μετά με χρήση του κατά την τροπολογία μεταβληθέντος άρθρου 1 παρ. 4 να επέλθει και η τροποποίηση της δανειακής για το μέλλον;

  23. Υψηλάντης avatar
    Υψηλάντης 08/03/2011 14:36:59

    Η Ελλάδα και η Ευρώπη έχει ανάγκη από έναν Έλληνα Ηγέτη.

    • Αστος avatar
      Αστος @ Υψηλάντης 08/03/2011 20:17:15

      Εγω θα συμβιβαστω και απλως με εναν που ξερει που του παν' τα τεσσερα

  24. tom avatar
    tom 08/03/2011 14:38:44

    Ένας πρωθυπουργός - ηγέτης πριν πει αυτά στους Ευρωπαίους θα είχε φέρει πίσω τα κλεμμένα... Πέρα από τη SIEMENS και τα υποβρύχια, υπάρχουν και όλα τα εξοπλιστικά συστήματα, υπάρχει το έγκλημα του Χρηματιστηρίου, υπάρχουν τα Κοινοτικά Πλαίσια Στήριξης. Ναι αυτά που αντί να δημιουργήσουν υποδομές, κάνανε ‘νοικοκυραίους’ και παράγοντες, τους κάθε λογής ‘κολλητούς’ και τυχοδιώκτες.
    Αυτούς που κάνανε μια κοινωνία να πιστεύει πως όλα επιτρέπονται. Που βύθισαν έναν λαό στη μοιρολατρία και μια νεολαία στον αρνητισμό, με μόνο της ενδιαφέρον το ‘Καραϊσκάκη’ και όσα γίνονται γύρω από αυτό. Και που είχαν το θράσος να γίνουν και τιμητές.
    Η διεκδίκηση των κλεμμένων είναι μια σπουδαία αποστολή. Και κορυφαία προτεραιότητα. Τόσο σε επίπεδο συμβολικό-για να κλονιστεί επιτέλους το αίσθημα της ατιμωρησίας-όσο και ουσίας, καθώς τα όσα θα διεκδικηθούν θα αποτελέσουν μοναδική ‘ένεση’ ρευστότητας για την Οικονομία.
    Ένας πρωθυπουργός - ηγέτης θα καθάριζε πρώτα τη 'γάγγραινα' που έχει κακοφορμίσει τον Δημόσιο Βίο...

  25. Νίκος avatar
    Νίκος 08/03/2011 14:47:16

    Ναι, αλλά υπάρχει ένα πρόβλημα, σημαντικό...
    Ο Παπανδρέου ΔΕΝ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΤΑΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ, όπως τουλάχιστον την εννοούμε εμείς. Η Ελλάδα για τον κο. αυτό είναι απλά χώρος δράσης. Πότε θα το αντιληφθείτε;

  26. anonymous avatar
    anonymous 08/03/2011 15:08:24

    Tι έγινε έδωσε ο σαμαρας ¨συναίνεση΄" στο γιωργάκη. Βιάζεται ο σαμαράς φαίνεται να δώσει εύσημα στους ξένους.

  27. Αφελής avatar
    Αφελής 08/03/2011 15:39:19

    Ο κ. Καμμένος μπορεί να μας πεί τι έκανε στην Εξεταστική για την Ζήμενς

    1. σχετικά με τον Κόκκαλη και

    2.σχετικά με την κ. Μπακογιάννη;

    διότι εγώ τουλάχιστον αποκόμισα την εντύπωση οτι παρά τους λεονταρισμούς του σε διάφορα μπλογκς τους άφησε να φύγουν ανενόχλητους

    • Πάνος Καμμένος avatar
      Πάνος Καμμένος @ Αφελής 08/03/2011 15:56:28

      Όταν συγκρουόμουν με τον Κόκκαλη στη Βουλή στα δικαστήρια εκτός του Φάκτορα της Αριστέας Μπουγάτσου και κάποιων ελάχιστων ΌΛΟΙ κάναν τον Αφελή .
      Το να πετάξω την μπάλα στην εξέδρα μέσω siemens γιά να μην κάνει η δικαιοσύνη ότι ώφειλε θα ήταν το πιό εύκολο και πολιτικά αποδοτικό.
      Μην βιάζεστε λοιπόν. Ως προς την Μπακογιάννη διαβάστε λίγο τα πρακτικά το πόρισμα μου και την δήλωση Μαρκογιαννάκη εναντίον μου, θα καταλάβετε.
      Το θέμα είναι να γίνει άμεσα η προανακριτική.
      Μην είστε βέβαιος ότι είμαστε όλοι Αφελείς........

  28. SABONIS avatar
    SABONIS 08/03/2011 15:59:35

    Οι ηγέτες εμφανίζονται μέσα από μεγάλα γεγονότα και δύσκολες καταστάσεις. Με το που έφυγε και ο Κολ από την μέση οι Αμερικάνοι διέλυσαν την Γιουγκοσλαβία. Δεν είναι μόνο ελληνικό φαινόμενο είναι πανευρωπαϊκό είναι παγκόσμιο η μη υπάρξη πολιτικών με προσωπικότητα. Πιστεύω ότι θα βρεθεί αυτή προσωπικότητα και μάλιστα σύντομα και τότε έχει να πέσει πού γέλιο...

  29. victoria avatar
    victoria 08/03/2011 16:49:53

    Φοβάμαι πως για αυτό που κάποιοι διαβάζουμε στο κείμενο ως θάρρος, ήθος και αγάπη για την πατρίδα, στοιχεία που όλοι οι λαοί του κόσμου θα ήθελαν για τους ηγέτες τους (φαντάζομαι!), υπάρχουν ακόμα πολλοί που θα μας πουν εθνικιστή, φουστανελοφόρο κλπ. Από την 'αριστερά', για το γνωστό χαβά, κι από τη 'δεξιά' (του μεσαίου) ως ακραία pas chic συμπεριφορά.

    Πόσοι είναι το θέμα. Πόσοι είμαστε από κάθε πλευρά, ποιοι θέλουμε ηγέτες και ποιοι χαλβάδες, με ό,τι συνεπάγεται το καθένα, να μετρηθούμε και να κυβερνηθούμε να τελειώνουμε. Κι αναλόγως ο καθένας μας να πάρει των ομματιών του, ή όχι...

  30. Καλά τώρα..... avatar
    Καλά τώρα..... 08/03/2011 17:13:49

    factorx: για ψάξε το παρακάτω

    h++p://athens.indymedia.org/front.php3?lang=el&article_id=1270912&utm_source=twitterfeed&utm

    • siakkas-gagauz avatar
      siakkas-gagauz @ Καλά τώρα..... 08/03/2011 17:40:22

      είναι ο λοστρόμος που ρίχνει στο μπαλαούρο ο capten-Gap όπως έγραψα σε ένα σουρεαλιστικό σχόλιο προτού 5 μέρες εδώ

  31. ΑΓΡΟ avatar
    ΑΓΡΟ 08/03/2011 17:14:44

    Ο ΓΑΠ ΚΑΠΩΣ ΚΑΠΟΥ ΚΑΠΟΤΕ ΨΗΦΙΣΤΗΚΕ ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟΣ.
    Η ΕΝ ΓΕΝΕΙ ΠΟΛΙΤΕΙΑ ΤΟΥ ΗΤΑΝ ΓΝΩΣΤΗ ΑΠΟ ΤΙΣ ΠΛΕΙΣΤΕΣ ΟΣΕΣ ΘΕΣΕΙΣ "ΥΠΗΡΕΤΗΣΕ"(ΠΟΙΟΝ ΕΙΝΑΙ ΑΛΛΟΥΝΟΥ ΠΑΠΑ ΕΥΑΓΓΕΛΙΟ).
    ΘΕΩΡΩ ΟΤΙ ΔΕΝ ΜΑΣ ΤΙΜΑ ΚΑΙ ΤΟΣΟ ΝΑ ΤΟΥ ΖΗΤΑΜΕ ΕΥΘΥΝΕΣ ΚΑΤΟΠΙΝ
    ΕΟΡΤΗΣ.ΑΣ ΠΡΟΣΕΧΑΜΕ!!!
    ΑΛΛΩΣΤΕ Ο ΛΥΚΟΣ ΚΙ ΑΝ ΕΓΕΡΑΣΕ......

  32. 888 avatar
    888 08/03/2011 17:19:30

    Παρτε το ολοι χαμπαρι. Ο τελευταιος ηγετης που πονεσε την πατριδα, πιστεψε στην θρησκεια, αγκαλιασε την οικογενεια και ΕΦΗΡΜΟΣΕ την δημοκρατια ηταν ο Γεωργιος Παπαδοπουλος!! Οι υπολοιποι ηταν απλως υπαλληλισκοι των γνωστων στοων.

  33. factorx avatar
    factorx 08/03/2011 17:36:55

    Εγώ θα πω κάτι άλλο: Ο κ. Καμμένος το έκλεισε το ...ραντεβου για την Σπάρτη κι αυτή είναι η δύναμη του διαδικτύου. Όμως και αυτός όπως και οι περισσότεροι συνάδελφοί του πρώτα θα βγουν στα ραδιόφωνα και τα κανάλια και μετά θα δώσουν την είδηση στο διαδίκτυο. Το βλέπουν δηλαδή ακόμα συμπληρωματικό (αναγκαστικά) στις άλλες επικοινωνιακές δραστηριότητές τους. Αυτό για να μην γκρινιάζουν - φίλοι και εχθροί - ότι δεν τους παίζουμε.

    • effie B. avatar
      effie B. @ factorx 08/03/2011 18:48:18

      ειναι απλα βαθεια νυχτωμενοι, Φακτορα.

  34. antanistimi avatar
    antanistimi 08/03/2011 17:41:29

    Και ο Καλλικρατης και το μνημονιο ειναι παρανομα.Σημερα στην Ιτεα Φωκιδος τα παιδιά στά σχολεια πηγαν κι εφυγαν γιατι δεν ειχαν πετρελαιο,ο Γυμναστικος Συλλογος δεν κανει προπονησεις γιατι δεν εχει πετρελαιο,το κολυμβητηριο Ιτεας ειναι κλειστο μια βδομαδα γιατι δεν υπαρχει πετρελαιο.Θελουν να συγχωνευσουν το 1ο και 2ο Δημοτικα Ιτεας που το καθενα εχει απο 120 !!! παιδια....Ραγκουση επιτυχης ο Καλλικρατης??Ο Τασσος Παπαδοπουλος ειχε πει στο διαγγελμα στους Κυπριους:Παρελαβα κρατος δεν θα παραδωσω κοινοτητα.

  35. siakkas-gagauz avatar
    siakkas-gagauz 08/03/2011 17:49:52

    ....γιατί όλοι βγαίνουν απο του Μαξίμου και κάνουν δηλώσεις ¨ο καπετάνιος απόθανε να δούμε τώρα τι θα αποκάνουμε με τη χήρα (Ελλάδα) και τα ορφανά (λαός); μέχρι κ ο Τσίπρας antinews πρέπει να διαβάζει με της δηλώσεις που έκανε.

  36. ZXSpectrum avatar
    ZXSpectrum 08/03/2011 18:11:41

    Ο Δροσίνης γράφει πως ο Σουρής έπαιζε σκάκι στην τύχη - κι όταν έκανε καμία στραβή κίνηση και το καταλάβαινε ψιθύριζε "Παναγίτσα μου να μην το δει!"

    Η πολιτική είναι σαν μια παρτίδα σκάκι. Μπορεί μια κίνηση να φαντάζει εντυπωσιακή και στις επόμενες δύο κινήσεις να σου κάνει ο αντίπαλος ΜΑΤ.
    Πάντα πρέπει να ζυγίζεται η αντίδραση του αντιπάλου στη δική σου κίνηση.

    Στο παρόν άρθρο παρουσιάζεται ανάλυση για κινήσεις που πρέπει να κάνει
    η Ελλάδα. Ανάλυση για τις πιθανές απαντήσεις του αντιπάλου δε βλέπω
    ώστε να μη γίνουμε Σουρήδες σκακιστές.

    • ΝΙΚΟΛΑΣ avatar
      ΝΙΚΟΛΑΣ @ ZXSpectrum 08/03/2011 19:24:28

      Ας μην τρέφουμε ψεύτικες ελπίδες...
      Η αντίληψη που έχουν οι εξουσιάζοντες είναι ότι η κατάληξη σε ΜΑΤ είναι ενδεδειγμένη και μάλιστα συχνά γιατί τα ΜΑΤ μπορούν και κρατούν τον κόσμο μακρυά. Αλλά στην Κερατέα τρώνε μεγάλες ήττες..

  37. st.takis avatar
    st.takis 08/03/2011 18:31:31

    ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΜΗΝΥΣΗ ΣΤΗΝ Ε.Ε ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΤΑΝΤΙΑ ΠΟΥ ΤΗΝ ΕΦΕΡΕ?

  38. elinfree avatar
    elinfree 08/03/2011 18:36:09

    ΠΑΙΔΙΑ ΜΗΠΩΣ ΕΙΝΑΙ Η ΩΡΑ ΤΗΣ ΕΛΛΔΟΣ?ΕΚΕΙ ΣΤΗΝ ΝΔ ΔΩΣΤΕ ΣΥΝΕΝΑΙΣΗ ΣΤΟ ΠΑΣΟΚ ΑΦΟΥ ΚΗΡΥΞΕΙ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΕΘΝΙΚΗΣ ΕΝΟΤΗΤΑΣ ΚΑΙ ΒΓΕΙΤΕ ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ ΣΤΙΣ 25 ΜΑΡΤΙΟΥ ΝΑ ΔΕΙΞΕΤΕ ΣΤΟΥΣ ΕΥΡΩΠΑΙΟΥΣ ΣΕ ΠΟΙΟΝ ΟΦΕΙΛΟΥΝ ΤΟΝ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟ ΤΟΥΣ!!!

  39. jim avatar
    jim 08/03/2011 18:41:16

    Ο ηγέτης θα εμφανιστεί μετά την αυθόρμητη κοινωνική έκρηξη μη μπορώντας να αντέξει άλλο, αλλά ρε πατριώτες φοβάμαι τους 900.000 μουτζαχεντίν που βρίσκονται στη χώρα μου.Θα χυθεί πολύ αίμα.

  40. vardarskian avatar
    vardarskian 08/03/2011 18:59:41

    κάθε χώρα έχει τον ηγέτη που της αξίζει...
    χρειαζόμαστε φαίνεται ακόμη περισσότερο "Purgatorio" (κάπως έτσι δεν το γραφε ο Δάντης;)

  41. farmakotriftis avatar
    farmakotriftis 08/03/2011 19:05:05

    Ο σαμαρας τι ειπε τελικα στη συνεδριαση του ευρωπαικου λαικου κομματος σχετικα με το μνημονιο?....λεγεται οτι τους ειπε....αν θελετε την Ελλαδα πρεπει να τη βοηθησετε διαφορετικα οταν αναλαβω δεν θα παρετε τιποτε...

  42. Γιώργος Γκάγκαλης avatar
    Γιώργος Γκάγκαλης 08/03/2011 19:17:48

    Αναδιάρθρωση του χρέους με δικούς μας όρους και τότε θα δείτε όλα τα ξενα λαμόγια που το παίζουν ινστρουκτορες να τρέχουν και να παρακαλούν να πάρουν έστω το 50 ή 60% των χρημάτων τους. Απλά πρέπει να τεθεί το δίλημμα ή αυτά ή τιποτα και πιστέψτε με το 60% θα τους κάτσει μια χαρα. Όσο γι'αυτους που θα σπεύσουν να πουν ότι οι αγορές θα μας αποκλείσουν απαντώ ότι οι αγορές είναι αδιστακτες και διψούν για χρήμα δηλαδή επενδύσεις οπότε μόλις η χώρα μπει σε αναπτυξιακή τροχιά όλοι θα σπεύσουν να επενδύσουν στην επιτυχία της χώρας και όχι στην αποτυχία της οπως συμβανει τώρα. Γίαυτο συνέλληνες αφήστε την φαγωμάρα, κατανοηστε την κρισιμότητα της κατάστασης, ξεχάστε την ραγιαδοσυνη και θυμηθητε την λεβεντιά που κρύβεται βαθιά μέσα στο DNA σας...

  43. Ιαπετός avatar
    Ιαπετός 08/03/2011 19:51:15

    Εκ πρώτης όψης, άσχετο

    Η τιμή ενός σκλάβου, έχει πέσει στα 90 δολ. Λόγω υπερπροσφοράς, όπως λέγεται. Πρίν περίπου 200 χρόνια η τιμή ήταν περίπου 40.000 δολ. Σήμερα υπάρχουν περίπου 30.000.000 σκλάβοι. Οπως λέγει και το ανέκδοτο: Σκλάβοι υπάρχουν, λεφτά δεν υπάρχουν.

  44. zame avatar
    zame 08/03/2011 19:55:14

    Ζηταμε να μετασχει η ΝΔ, στην ΕΛΕ.
    (..Δύναμή της είναι η καταγγελία του!
    & Μέγιστη πολιτική αρετή ενός ηγέτη είναι να μετατρέπει το στρατηγικό μειονέκτημα σε στρατηγικό πλεονέκτημα.)
    εδω http://www.debtocracy.gr/ μια προσπαθεια που
    συνοδευεται & απο οπτικοακουστικο υλικο.

  45. Έρεβος avatar
    Έρεβος 08/03/2011 19:57:35

    Η τρόϊκα γνωρίζει ότι άλλα τοκοχρεωλύσια εντός ολίγου ΔΕΝ θα μπορεί να εισπράτει από την Ελλάδα οπότε ο στόχος της είναι ένας, η αρπαγή της δημόσιας αλλά και της ιδιωτικής περιουσίας της χώρας. Η αρπαγή της ιδιωτικής περιουσίας θα γίνει μέσω των εξευτελιστικών εξαγορών των ελληνικών τραπεζών. Π.χ. μόνο στην αγροτική είναι υποθηκευμένη η μισή Ελλάδα.

    Είναι βέβαιον ότι κάποιος μελλοντικός ηγέτης της χώρας θα αναγκαστεί να πει το νέο ΟΧΙ στους κατακτητές αφού αυτοί δεν πρόκειται να σταματήσουν υπό άλλες συνθήκες.

    Ο ΓΑΠ αποδείχτηκε τραγικά αναξιόπιστος. Δεν μπορεί κανείς να του δώσει βάση και να τον εμπιστευθεί σε οποιαδήποτε συναινετική κίνηση (βλέπε κίνηση συνυπευθυνότητας με το ΠΑΣΟΚ) των υπολοίπων αρχηγών της αντιπολίτευσης. Σε αυτό δεν πρέπει να την πατήσει ο Σαμαράς και φυσικά δεν θα την πατήσει γιατί δεν είναι βλάκας.

    Ας μην γελιόμαστε η τρόικα είναι η σύγχρονη εκδοχή της βέρμαχτ, το μόνο που μένει για να μπορέσουμε να αντιμετωπίσουμε τον σύγχρονο κατακτητή είναι είτε μια αυτοδύναμη ΝΔ, είτε ακόμα καλύτερα μια συμμαχία των μόνων κομμάτων που μπορούν να συννενοηθούν μεταξύ τους. Της ΝΔ, του ΠΑΣΟΚ και του ΛΑΟΣ.

    Φυσικά για να μπορέσει το ΠΑΣΟΚ να συνεργαστεί με μόνο στόχο το εθνικό συμφέρον είναι απαραίτητο να φύγει από αυτό ο ΓΑΠ και η νεοταξική κλίκα του, ήτοι οι Ραγκούσης, Δρούτσας, Παπακωνσταντίνου, Καστανίδης, Χρυσοχοΐδης, Παπουτσής, Διαμαντοπούλου, οι άλλοι παρόμοιοι με αυτούς δευτεροκλασάτοι και ο γραφικός πλέον Πάγκαλος. Εν ολίγοις χρειάζεται αλλαγή ηγεσίας, βλέπε π.χ. Βενιζέλος.

    Οπότε το καλύτερο που πρέπει να γίνει είναι να ξεκουμπιστεί ο Παπανδρέου και να πάει να βασανίσει π.χ. τον ΟΗΕ, να βγεί καινούργιος αρχηγός στο ΠΑΣΟΚ να προκυρήξει εκλογές όπου και τα τρία κόμματα ΝΔ, ΠΑΣΟΚ, ΛΑΟΣ θα κατέβουν όλα μαζί. Το ΣΥΡΙΖΑ και το ΚΚΕ είναι στον κόσμο τους και το μόνο στο οποίο μπορούν να συμβάλλουν είναι στην αύξηση της αφασίας της πολιτικής ζωής του τόπου.

    Η τρικομματική αυτή κυβέρνηση εθνικής σωτηρίας θα είναι αυτή που θα πάρει από κοινού όλες τις αποφάσεις που χρειάζονται για να ανατραπεί το μνημόνιο και να γλυτώσει η χώρα την βέβαιη καταστροφή.

  46. zame avatar
    zame 08/03/2011 20:48:55

    ρε "ΣΑΙΝΙΑ" τι μας λετε
    1)επιμηκηνση..δηλαδή.. ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΥΣ ΤΟΚΟΥΣ ?
    2)ευρωομόλογο..
    3)αναπτυξιακό ομόλογο..
    4)επαναγορά ..& μπλα μπλα...και στη ουσια.. ΑΕΡΑΣ κοπανιστός..ολα εχουν να κανουν με το πως θα πάρουν περισσότερα οι "αγορες" απο την Ελλαδα.
    ..πεστα ρε ΤΡΑΓΚΑ...(στο βραδινό δελτίο)
    Εκτος & Προφανως ολα αυτα θα ειναι για ΜΕΤΑ την ΕΛΕ..(καταγγελία και την αρνηση του)..και περιλαμβανονται για την ΜΕΤΑ ΚΡΙΣΗΣ εποχης..(λυση πακετο)
    Και Σαφεστατα πρεπει να μπορουμε να απευθυνθούμε και σε αλλες αγορες ..
    (πράγμα που μας το απαγορεύουνε σήμερα οι υφιστάμενοι δανειστές)
    ΤΟΣΟ ΚΑΛΟ ΤΟ "ΣΩΣΙΜΟ" ΚΑΙ η ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΤΗΣ ΚΡΙΣΗΣ..απο τον GAP.

  47. O Άνθρωπος της μιας Γης avatar
    O Άνθρωπος της μιας Γης 08/03/2011 21:09:24

    Na bgei apo to adiejodo

  48. ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΣΑΓΝΟΣ avatar
    ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΣΑΓΝΟΣ 08/03/2011 23:06:32

    "Αν είχε Πρωθυπουργό ηγέτη"...Μάλιστα...Κατα πώς μου φαίνεται ξεχνάτε ότι η εποχή των "πεφωτισμένων" ηγετών παρήλθε ανεπιστρεπτί.Οι ηγεσίες που ανδρώθηκαν στις στάχτες του Β΄.Π.Π. και της λεγόμενης ψυχροπολεμικής περιόδου αντικαταστάθηκαν από ψυχρούς τεχνοκράτες που βλέπουν τους λαούς ως "assets" στην παγκόσμια οικονομική σκακιέρα.Τα πάντα σήμερα έχουν ως λυδία λίθο τα οικονομικά ωφέλη που συνακόλουθα θα επιτρέψουν την δημιουργία γεωστρατηγικών πλεονεκτημάτων.Ελέγχεις-π.χ.-πηγές πρώτων υλών ή υδάτων, εκβιάζεις καταστάσεις. Είσαι κόμβος διαμεταφοράς, παίζεις παιχνίδι.Εχεις γεωγραφική θέση πλησίστια σε ζώνη οικονομικών συμφερόντων, γίνεσαι χωροφύλακας των ισχυρών και πάει λέγοντας.Στη χώρα τούτη, πριν 30 ακριβώς χρόνια προσφέρθηκε η καρδάρα με το γάλα.Μας δόθηκε η μοναδική ευκαιρία να γίνουμε πραγματικά ισχυροί σε πολλά επίπεδα.Εμείς ως γνήσιοι "Ελληνάρες" θεωρήσαμε σκόπιμο και αλυσιτελές να κλωτσήσουμε την καρδάρα υπολαμβάνοντας τους υπόλοιπους ως "κουτόφραγκους" (συλλήβδην).Οι λεγόμενες ηγεσίες έκαναν το παιχνίδι τους. Αλλες με πράξεις του τύπου "Τσοβόλα δώστα όλα" άλλες με τραγικές παραλείψεις και παθητική θεώρηση των πραγμάτων(ξεχαστήκαμε στου "Μπαϊρακτάρη").
    Το θέμα πια είναι -εμείς-ο καθένας ξεχωριστά τι έκανε ή τι κάνει.Τσιμπήσαμε το "τυράκι" του διορισμού και της επιδότησης, κοιτάξαμε -ως συνήθως - την πάρτη μας και τώρα καλούμαστε να πάμε στο ταμείο δια τα περαιτέρω. Αφού λοιπόν βολευτήκαμε ποικιλοτρόπως, ασφαλώς και δεν ασχοληθήκαμε με αυτό που λέγεται εσωκομματική δημοκρατία, στείλαμε στην Βουλή άτομα που καθρέφτης μας είναι.Μην αγχώνεστε, δεν δικαιολογώ το "μαζί τα φάγαμε".Αν η "ηγεσία" ελέγχεται για πράξεις, εμείς ελεγχόμαστε για τραγικές παραλείψεις.Γι' αυτά που έπρεπε να φωνάξουμε δεν μιλήσαμε ποτέ.Για κείνα που ήταν ασήμαντα, κάψαμε το σύμπαν.
    Γύρω μας συντελούνται κοσμογονικές αλλαγές.Οι σύγχρονοι τρόποι επικοινωνίας εν δυνάμει κατάργησαν την "θεατρική δύναμη" των πολιτικών.Η πρόσβαση σε πηγές γνώσης και πληροφόρησης αποδυνάμωσε την "αυθεντία" των επιχειρημάτων τους.Μην ψάχνετε στην Ελλάδα Βάτσλαβ Χάβελ.Απλά δεν υπάρχει.Οι αλλαγές της τελευταίας εικοσαετίας έγιναν όχι από "πεφωτισμένους ηγέτες" αλλά από ανθρώπους της "διπλανής πόρτας".Για την πατρίδα μας πρέπει να τελειώσει η περίοδος των "επαγγελματιών πολιτικών".Καιρός να αναλάβουν οι άνθρωποι της δουλειάς. Οι (κατά την αρχαιότητα) "επαΐοντες" που τους ξέρουμε από τους χώρους της εργασίας τους.Πρέπει επίσης να υπάρξει-επιτέλους-σαφής διάκριση της εκτελεστικής από την νομοθετική εξουσία. Οι υπουργοί ΔΕΝ πρέπει να είναι βουλευτές.Με το φόβο του περιλάληλου "πολιτικού κόστους" προκοπή δεν γίνεται.Είμαι "Μπερλουσκονιστής" ή μήπως "Βγενοπουλικός";Οχι.Τα κόμματα, πρέπει να στηριχτούν σε άτομα καταξιωμένα από την ίδια την κοινωνία και όχι στα κομματόσκυλα.Αυτό φυσικά προϋποθέτει εσωκομματική δημοκρατία, διαφάνεια και έλεγχο.Ετσι αναδεικνύεται και ο ηγέτης.Παραδείγματα;Δέστε τι γίνεται σε όλες τις χώρες της Ε.Ε. και κυρίως στις λεγόμενες "μεγάλες δυνάμεις".Δέστε τι στελέχη έχουν η Μέρκελ και ο Κάμερον και θα καταλάβετε.
    Συμπατριώτες-Συνέλληνες, διάγουμε την κρισιμότερη περίοδο της ύπαρξής μας ως έθνος.Διακυβεύεται αυτή-καθαυτή η ιστορική μας συνέχεια.Σαφώς οι ορίζοντες είναι γκρίζοι.Ο,τι κι αν συμβεί στο προσεχές διάστημα πρέπει να είμαστε ΕΝΩΜΕΝΟΙ και ΑΥΤΟΚΥΡΙΑΡΧΟΥΜΕΝΟΙ. Βεβαίως κάναμε τα τραγικά μας λάθη, ακόμη τραγικότερο όμως θα ήταν - τώρα-να μεμψιμοιρήσουμε και να στραφούμε ο ένας εναντίον του άλλου.
    Λεφτά χρωστάμε στους δανειστές μας.Ούτε γή, ούτε ψυχή.Θα τα πάρουν, να είναι βέβαιοι.Ενα δεν θα καταφέρουν ποτέ:να μας δούν στα γόνατα.
    Καλή Σαρακοστή.Γρηγορείτε και προσεύχεσθε ίνα μη πειρασθείτε.

  49. Misha avatar
    Misha 10/03/2011 09:25:55

    Η παραχώρηση εθνικής κυριαρχίας που προβλέπει το μνημόνιο και η μή ύπαρξη 180 ψήφων το καθιστούν ΆΚΥΡΟ.
    Πάνος Καμμένος

    Μπορεί κανείς να διαφωνεί σε πολλά με τον Πάνο Καμμένο αλλά στο θέμα του Μνημονίου , έχει δίκιο 1000%.
    Μόνο αυτή η τοποθέτηση περί ΑΚΥΡΟΤΗΤΑΣ του κατοχικού μνημονίου , μπορεί να μάς βγάλει από το αδιέξοδο.
    Τα υπόλοιπα ΑΣΤΕΙΑ, πως «η χώρα θα τηρήσει τις υποχρεώσεις πρός τους δανειστές της» είναι τόσο ανεδαφικά όσο το «λεφτά υπάρχουν».

  50. ΓΙΑΝΝΗΣ avatar
    ΓΙΑΝΝΗΣ 05/06/2011 09:57:51

    Η τήρηση του συντάγματος επαφίεται στον πατριωτισμό των Ελλήνων σύμφωνα με το Σύνταγμα.Να απαιτήσουν οι Συνέλληνες τ ώ ρ α συγκεκριμένα,ιεραρχημένα και απλά πράγματα ,τα οποία όταν ακουστούν θα αναγκάσουν και ηγέτη να συνταχθεί με αυτά.
    Το να μαζευόμαστε στις πλατείες και να ζητάμε να φύγουν δεν προσφέρει τίποτα.
    Ζητάμε η επόμενη βουλή να είναι Συντακτική,ο κος Γιανναρά το φωνάζει μήνες,ας μας το πει πιο συγκεκριμένα.Τώρα!!Ζητάμε άμεσα οικονομικά μέτρα περιορισμού της κραιπάλης των πολιτικών και της παρεούλας τους στην πλάτη του Λαού.Ο πρόεδρος της Δημοκρατίας μπορεί να ζήσει πλουσιοπάροχα όχι με 360000 ευρώ το χρόνα αλλά με 60000ευρώ,Το ίδιο και οι υπόλοιποι.Να μαζευτούν .Να βγούν σε κοινή συνέντευξη Τύπου στο ΚΡΗΤΗ ΤV ΌΛΟΙ ΟΙ καθηγητές και οικονομολόγοι που έχουν περάσει από αυτό ,και είναι πολλοι να πουν σε ολο το λαό το τι και το πως.Είναι το μόνο κανάλι που θα τους δώσει βήμα.Και να πουν στον ελληνικό λαό πως θα διασχίσει μια έρημο,μόνος,ενδεχομένως και κάτω από φίλια πυρά,στην πορεία προς την Επαναφορά.Τα γεγονότα θα αναδείξουν ηγέτη και συμμαχία που θα δώσει ΤΗ μάχη....Καί μέχρι τότε αγοράζουμε Μ Ο Ν Ο ελληνικά προιόντα και Κ Λ Ε Ι Ν Ο Υ Μ Ε την ΤV.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.