#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
07/05/2010 08:38
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τι θα κάνει η Ντόρα;



Ευσεβείς πόθοι - Αδιόρατοι ρόλοι

Η κ. Ντόρα Μπακογιάννη έκανε χθες μια κίνηση από καιρό αναμενόμενη και ελάχιστα εντυπωσιακή.

Κάθε πρόβλεψη για το πολιτικό της μέλλον είναι επισφαλής.

Σύμφωνα όμως με τα διαθέσιμα πολιτικά δεδομένα θα επιχειρήσει μεσοπρόθεσμα να κάνει κόμμα με επιδίωξη όχι την αποκλειστική νομή της εξουσίας, όπως τα υπάρχοντα κόμματα εξουσίας, ή τη διαμαρτυρία όπως τα αντίστοιχα, αλλά ΚΟΜΜΑ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ ΣΕ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑΣ, που θα διεμβολίζει το υπάρχον πολιτικό σκηνικό.

Α. Διασυνδέσεις με διεθνή κέντρα εξουσίας διαθέτει. Ενημερωμένη για τις τάσεις και τις επιδιώξεις του συστήματος παγκόσμιας διακυβέρνησης είναι.
Όχι αυτοδύναμες "εθνικές" κυβερνήσεις αλλά συνονθυλεύματα που θα προκύπτουν από ακραίο προεκλογικό μάρκετινγκ και πλύση εγκεφάλου μέσω των ΜΜΕ σε συνδυασμό με χορηγίες πολυεθνικών.

Η μέριμνα για το κράτος θα εξαντλείται σε επιλεγμένη τήρηση δημόσιας τάξης και φροντίδα για μερικά ζητήματα της καθημερινότητας του πληθυσμού, χωρίς εθνικές επιδιώξεις και σχεδιασμούς.
Θα υπηρετούν υπερεθνικά πρωτίστως συμφέροντα, δηλαδή υπερεθνικά επιχειρηματικά σχήματα που θα υλοποιούνται, όσον μάς αφορά, στον ευρύτερο γεωγραφικό χώρο της Ανατ. Μεσογείου  και των Βαλκανίων. Με τη συνεργασία  εγχώριων μεταπρατών.

Ένα τέτοιο, για παράδειγμα, θα μπορούσε να είναι ενεργειακό deal στο χώρο του Αιγαίου με συμμετοχή ΗΠΑ, Τουρκίας, Ελλάδας.

Το θέμα είναι κατά πόσον τα διεθνή κέντρα εξουσίας την θεωρούν ακόμα «πουλαίν» ή την έχουν διαγράψει από τη λίστα των φερέλπιδων εγχώριων πολιτικών.

Β. Η έλευση του ΔΝΤ ξεθεμελιώνει το μεταπολιτευτικό τοπίο. Η άποψη δεν μεταφέρεται μηχανιστικά, λόγω του τι συνέβη ιστορικά σε αντίστοιχες περιπτώσεις άλλων χωρών. Ούτε αρέσει το σλόγκαν «το τέλος της Μεταπολίτευσης».

Απλά τα περίφημα «μέτρα» του θα αλλάξουν δραματικά το κοινωνικό καθεστώς εκατομμυρίων ατόμων με αποτέλεσμα να αλλάξει και η δια της ψήφου εκφραζόμενη πολιτική τους βούληση, άρα και οι κομματικοί σχηματισμοί που μέχρι σήμερα καρπώνονταν την εκπροσώπηση αυτής της βούλησης.

Για παράδειγμα, δεν υπάρχει πλέον περίπτωση το ΠΑΣΟΚ να ξαναπροβληθεί με απήχηση σαν φιλολαϊκό κόμμα, και πολύ περισσότερο σαν κίνημα, παρά σε ανθρώπους μειωμένου καταλογισμού.

Σε παρόμοιες συνθήκες ανεβαίνει η Ακροδεξιά. Όμως ο Καρατζαφέρης δεν μπορεί να εκφράσει το σκληρό πρόσωπο μιας αυθεντικής Ακροδεξιάς, ένας τυχοδιώκτης είναι. Οπότε για να είχε εκλογική επιτυχία μια Ακροδεξιά θα έπρεπε να δημιουργηθεί εξ αρχής, πράγμα δύσκολο γιατί δεν υπάρχει πολιτική παράδοση.

Η Ντόρα θα απευθυνθεί στον αχανή εκλογικά χώρο που εκτείνεται από τα δεξιά της ΝΔ μέχρι τα αριστερά του ΠΑΣΟΚ και εξέφραζε την -επίσης αχανή- ελληνική μεσαία τάξη.

Και βέβαια θα επιδιώξει να εξαργυρώσει τα γραμμάτια της περίθαλψης των πάσης φύσεως ροζ αριστερών που πλουσιοπάροχα –η αλήθεια να λέγεται- συνέδραμε σε όποιον κρατικό μηχανισμό η Οικογένεια απέκτησε έλεγχο, όπως π.χ. στον  Δήμο Αθηναίων, στον 9,84, στο ΥΠΕΞ κλπ, όπου με δημόσιο χρήμα έκανε προσωπικές δημόσιες σχέσεις.

Εκτιμάται ότι η επιδίωξη θα είναι ένα ποσοστό ικανό να της δώσει κυβερνητικό μερίδιο σε μη αυτοδύναμη κυβέρνηση.

Θα έχει ενδιαφέρον ποια τροπή θα λάβει το μητσοτακικό εγχείρημα του ΛΑΟΣ. Θα απορροφηθεί από ένα ενδεχόμενο «Κόμμα Ντόρας»;

Θα εξαρτηθεί από την μακροημέρευση του Επίτιμου.

Το μέλλον θα αποδεσμεύσει τον Καρατζαφέρη από τα πολιτικά γραμμάτια και θα επιτείνει την επιθυμία να είναι αυτόνομος.

Άλλωστε καλύτερα μαγαζάτορας παρά υπεργολάβος.

Γ. Οι Μητσοτάκηδες είναι κυνικά ρεαλιστές. Το colpo grosso ήταν η κατάληψη του ενός από τα δύο κόμματα εξουσίας και η μετατροπή του σε οικογενειακή επιχείρηση. Δεν πέτυχε.

Γνωρίζοντας ότι είναι μισητοί και εξουσία μόνοι τους δεν πρόκειται ποτέ να κατακτήσουν, η καλύτερη επόμενη λύση είναι μερίδιο εξουσίας.

Δεν θυμάμαι κανένα μέλος της Οικογένειας να ασκεί επάγγελμα, όπως οι κανονικοί άνθρωποι. Από την πολιτική ζουν.
Αλλά η Ντόρα απολύθηκε από τη ΝΔ, χωρίς αποζημίωση.

Και ο παραμένων Κυριάκος δεν μπορεί σίγουρα να κινήσει και μεγάλα νήματα, σε «εχθρικό» έδαφος ων.

Άρα τι θα κάνουν;

Θα επιδιώξουν να ανακτήσουν μερίδιο εξουσίας σε άλλο κυβερνητικό σχήμα, όποιο αυτό κι αν είναι, φυσικά αποκλειόμενης της ΝΔ. Και για να αναπληρωθεί, ψυχολογικά, η διαψευσθείσα φιλοδοξία, να γιατρευτεί λίγο το πληγωμένο «εγώ».

Ταυτόχρονα  δίνουν προοπτική στους ανθρώπους τους σε κράτος, δικαιοσύνη, επιχειρήσεις, πολιτική, οι οποίοι ανησυχούν και πιέζουν διότι δεν βλέπουν ρόλο για τον εαυτό τους στο «σύστημα» και με εξαφάνιση της Οικογένειας Μητσοτάκη από το πολιτικό σκηνικό θα περιθωριοποιούνταν κοινωνικά.

Όσα στελέχη της Οικογένειας παραμένουν στην ΝΔ αντιμετωπίζουν σκληρά διλήμματα για την πολιτική τους επιβίωση.
Να γίνουν η 5η Φάλαγγα ή να «προσκυνήσουν»;

Ελάσσονα σε σχέση με αυτά που αντιμετωπίζουν οι απλοί άνθρωποι για την καθημερινή τους επιβίωση.

Από τις εξελίξεις δεν αποκλείεται τελικά η κα Μπακογιάννη να αφοσιωθεί στα εγγονάκια της.
Ή, όπως είπε κάποιος, να φάει ο Ισίδωρος ένα πιάτο ζεστό φαΐ.

Αλλά στα χωριά λένε «ο λύκος αλλάζει τρίχωμα, δεν αλλάζει χούγια».

Κάτι ξέρουν.

Προφήτης

Σημείωση Φάκτορα: κ. Προφήτα ξεχάσατε τον Hans Dietrich Genser τον μαικήνα παλιά του Μητσοτάκη και ηγέτη του κόμματος των Γερμανών Φιλελεύθερων, το οποίο αν και πολύ μικρό έπαιζε καθοριστικό ρόλο για να συμπληρώνονται κυβερνήσεις συνασπισμού με τα άλλα μεγάλα κόμματα.

ΣΧΟΛΙΑ

  1. archaeopteryx avatar
    archaeopteryx 07/05/2010 08:47:59

    η κυρία θα κάνει ότι έκανε και ο μπαμπάς μεταξύ 1965 και 1967. Διεργασίες.

    Όσο για τον Φριτζ, μου είπε ένα πουλάκι ότι είναι ΜΕΓΑΣ παρασκηνιακός παράγων στις πωλήσεις όπλικών συστημάτων και ίσως υποβρυχίων και επιφανειακών στο Γκρηχενλαντ. Καλός κύριος, ευγενής και αξιοππρεπής.

  2. DrNo avatar
    DrNo 07/05/2010 08:48:26

    Αν ο Σαμαράς ψήφισε ΝΑΙ, η Ντόρα θα ψηφιζε ΟΧΙ κοπτόμενη για τους χαμηλοσυνταξιούχους δήθεν.

    Είναι μεγάλο πολιτικό φίδι η μοσχαροκεφαλή

    • TARAMAS avatar
      TARAMAS @ DrNo 07/05/2010 17:13:31

      Καλά οι βεντέτες, αλλά η αλήθεια είναι ότι η ακατανόμαστη είπε στο Σαμαρά οτι η ΝΔ θα πρέπει να ψηφίσει ΝΑΙ, πριν ο ίδιος λάβει την απόφαση για το ΟΧΙ.

  3. CRAZY DOCTOR avatar
    CRAZY DOCTOR 07/05/2010 08:54:27

    19 μαϊου σταση πληρωμων ρεεεεεε....και ασχολειστε με την ντορα και το σαμαρα λες και ειναι το 93

    • Στέργιος avatar
      Στέργιος @ CRAZY DOCTOR 07/05/2010 09:16:53

      Δεν θα γίνει στάση πληρωμών. Η Ελλάδα αγοράζει το 15% της οπλικής παραγωγής τής Γερμανίας και ποιος ξέρει τι ποσοστό τής οπλικής παραγωγής τής Γαλλίας. Η Ελλάδα συνεισφέρει πολλά δις κάθε χρόνο στις οικονομίες των μεγάλων χωρών τής ΕΕ. Αν γίνει στάση πληρωμών θα σπάσουμε μεν τα μούτρα μας, αλλά οι Ευρωπαίοι θα πάθουν μεγάλη νίλα. Άρα, δεν θα μας αφήσουν.

      • anonymous avatar
        anonymous @ Στέργιος 07/05/2010 11:49:15

        Οι ταξινομήσεις αυτοκινήτων ανά μήνα έπεσαν από 23.000 στις 12.000. Από αυτές το 20% είναι γερμ. αυτοκίνητα. Το κάθε αυτοκίνητο που παράγεται στη Γερμ. εξασφαλίζει 2 θέσεις εργασίας.

        Αμέσως αμέσως έχασαν 4.000 θέσεις εργασίας μόνο στον κλάδο της αυτοκινητοβιομηχανίας. Απλά δεν το ξέρουν ακόμη. Θα το μάθουν στο τέλος του χρόνου.

      • lampros avatar
        lampros @ Στέργιος 07/05/2010 15:59:23

        @anonymous

        Το κάθε αυτοκίνητο που παράγεται στη Γερμ. εξασφαλίζει 2 θέσεις εργασίας.

        == = = = =

        Δηλαδή ένα αυτοκίνητο των 25.000 ευρώ π.χ. τρέφει δυο άτομα για ένα χρόνο;;;

        Με πόσο; με 25.000 / 2 = 12.500 το χρόνο παίρνουν στην Γερμανία;

        Και άμα βάλουμε και τα υλικά, το κόστος υποδομών του εργοστασίου, το ποσοστό κέρδους και το ποσοστό λιανικής, πόσο απομένει στο καθένα από τα "δυο άτομα";

        Μάλλον μούφα η στατιστική.

      • TARAMAS avatar
        TARAMAS @ Στέργιος 07/05/2010 17:15:15

        lampro, άν η λογική δε ταιριάζει με τις φαντασιώσεις μας, τόσο το χειρότερο για τη λογική. Που πας ξυπόλητος στ' αγκάθια...

    • ΓΙΑΔΙΚΙΑΡΟΓΛΟΥ avatar
      ΓΙΑΔΙΚΙΑΡΟΓΛΟΥ @ CRAZY DOCTOR 07/05/2010 12:08:16

      Τρελλέ Γιατρέ, το πρώτο πράγμα που μάθαμε στο Πανεπιστήμιο στα Οικονομικά, είναι ότι τα κράτη μπορούν να δανείζονται απεριόριστα -επειδή δεν είναι πεπερασμένα φυσικά πρόσωπα- και γι΄αυτό προϋπολογίζουν πρώτα τα έξοδα και μετά τα έσοδα.

      Αυτά για τις 19/5 είναι τα επινοήματα του Γιωργάκη-Ντόρας-Καρατζαφέρη για να μη σηκώσουμε κεφάλι στο ΔΝΤ που μας φόρεσαν. Αντε....

      • TARAMAS avatar
        TARAMAS @ ΓΙΑΔΙΚΙΑΡΟΓΛΟΥ 07/05/2010 17:21:13

        Σε ποιό πανεπιστήμιο τα μάθατε αυτά; Τόπατε στην Αργεντινή; (Γι αυτό πέσαμε έξω, με τέτοια που μαθαίνουμε στους φοιτητές μας, αυριανούς πολιτικούς...)

  4. Αυριανιστής avatar
    Αυριανιστής 07/05/2010 09:07:01

    Προς Φάκτορα:

    Το κόμμα του Genscher όμως, ξεκίνησε από... σκληροπυρηνικό του κοινού ευρωπαϊκού οράματος, και βλέπουμε τώρα πώς κατάντησε. Τι τύχη θα είχε (με την πρότερη εμπειρία του ΔΝΤ στο... πετσί του ελληνικού λαού), ένα "κόμμα Ντόρας" που αντίστοιχα θα κηρύττει τον άκρατο νεοφιλελευθερισμό, ο οποίος θα αποκλείει κάθε έννοια αλληλεγγύης μεταξύ των κρατών;

  5. Spm avatar
    Spm 07/05/2010 09:07:46

    Τι θα κάνει η Ντόρα?
    Σαν τι να κάνει ρε φακτορα?
    Ότι και η θειά μου, φτιάχνει κανα φαγητό του μπάρμπα μου και του πλένει τα σώβρακα!!!

    • Tassos avatar
      Tassos @ Spm 07/05/2010 09:45:11

      Εγραψες!

  6. Blut und Tränen avatar
    Blut und Tränen 07/05/2010 09:14:05

    Ο Μητσοτάκης είχε προαναγγείλει την έξοδο Ντόρας πριν περίπου μία βδομάδα στο Mega, όταν σε παρατήρηση σχετική με κατάρρευση του πολιτικού σκηνικού λόγω ΔΝΤ σε άλλες χώρες, δήλωσε ότι είναι αναμενόμενο να συμβεί και εδώ.

    Δηλαδή κάποιοι μεθοδεύουν ελεγχόμενη "κατάρρευση".

    Ο επίτιμος Μητσοτάκης έχει τώρα Ντόρα εκτός, Κυριάκο εντός. Δεν είναι έξω από το παιχνίδι της ΝΔ.

    Τώρα, για την "νέα μεταπολίτευση", αναρωτιέμαι πόσο νέα μπορεί να είναι με Τραγάκη, Αντώναρο, Ψωμιάδη κλπ.

  7. Στέργιος avatar
    Στέργιος 07/05/2010 09:14:25

    Θα κάνει κόμμα νεοφιλελεύθερο, ελπίζοντας να αποτελέσει την έκπληξη α λα Νικ Κλεγκ. Θα φλερτάρει με τον Μάνο, τον Ανδριανόπουλο, τη Φιλελεύθερη Συμμαχία, οι οποίοι στο τέλος θα διαχωρίσουν τη θέση τους από αυτήν.

    Η εκλογική της μοίρα θα είναι η ίδια και των άλλων προσωποπαγών κομμάτων που προέκυψαν από τη ΝΔ: ΔΗΑΝΑ, ΠΟΛΑΝ και ΚΕΠ.

    Θα κατεβεί στις επόμενες εκλογές, θα πάρει 30% στα Χανιά, αλλά 1% πανελλαδικά, με αποτέλεσμα να μην μπει στη Βουλή. Θα ξανακατέβει στις μεθεπόμενες εκλογές και θα πάρει 30% στα Χανιά, αλλά 0,5% πανελλαδικά, με αποτέλεσμα να κλείσει το κόμμα της και απογοητευμένη από το πόσο οπισθοδρομικοί και καθυστερημένοι είναι οι Έλληνες, να αποσυρθεί (αυτοεξοριστεί;) στο Παρίσι.

    • Determinism Is Dead avatar
      Determinism Is Dead @ Στέργιος 07/05/2010 11:12:05

      Το Παρίσι το έχουν αποκλειστική κυριότητα οι Καραμανλήδες κι οι Πλαστήρες. Μάλλον για Deutschland μεριά την βλέπω. Άσε που θα κάνει παρέα και με τον συμμαθητή της Χριστοφοράκο.

  8. Προφήτης avatar
    Προφήτης 07/05/2010 09:15:13

    Φάκτορα, ποτέ δεν ξεχνώ. Και μερικές φορές είναι κακό.
    Το κόμμα του Γκενσερ, οι Ελεύθεροι Δημοκάτες, κινείτο σε μικρά ποσοστά, αλλά αποτελούσε ΣΤΑΘΕΡΟ κυβερνητικό εταίρο ΟΛΩΝ, και, στην ακμή του, ΜΟΝΙΜΟ υπουργό Εξωτερικών της (ΟΔΓ) Γερμανίας.

    Αυτός μάς έραψε το κοστούμι της διάλυσης της Γιουγκοσλαβίας και κατ' επέκταση των Βαλκανίων.

    Επιπλέον, το κόμμα του Γκενσερ θεωρείτο και ήταν η πολιτική εκπροσώπηση των φεουδαρχών της Γερμανικής Οικονομίας.
    Ο Κόμης Λάμπσντορφ, πρόεδρος του κόμματος των Ελευθέρων Δημοκρατών είχε εμπλακεί στην Υπόθεση Φλικ.
    Αυτά χωρίς google και wiki. Όποιος θέλει περισσότερα ψάχνει.

    • Προφήτης avatar
      Προφήτης @ Προφήτης 07/05/2010 09:21:05

      Εννοείται ο Γκένσερ ήταν μόνιμος ΥΠΕΞ, όχι το κόμμα.

    • zonitis avatar
      zonitis @ Προφήτης 07/05/2010 11:01:49

      Αυτον εραψε το κοστουμι, αλλα τα πατρον τα ειχε κανει αλλος. Ο Kingel ειχε γραψει ενα βιβλιο για την διαλυση της Γιουγκοσλαβιας χρονια πριν ξεκινησουν οι διαδικασιες.

  9. ΠΕΤΡΟΣ ΧΑΣΑΠΗΣ avatar
    ΠΕΤΡΟΣ ΧΑΣΑΠΗΣ 07/05/2010 09:20:37

    Γι' αυτό θα πρέπει να πάμε σε αλλαγή Συντάγματος και όχι αναθεώρηση.
    Γι' αυτό και θα πρέπει να έχουμε ένα πολιτικό σύστημα ισχυρό με σταθερή τετραετία, χωρίς συνεργασίες, ξεπουλήματα και εξαρτήσεις που δεν εξυπηρετούν το συμφέρον του λαού.
    Θα πρέπει λοιπόν να πάμε σε Προεδρική Δημοκρατία (όπως τα περισσότερα κράτη στον κόσμο), όπου την κυβέρνηση θα την εκλέγει απευθείας ο λαός, θα υπάρχει περιορισμός θητειών σε δύο, θα υπάρχει σαφής διάκριση των εξουσιών και σταθερή ημέρα εκλογών, χωρίς εξαρτήσεις από βουλευτές, ξεπουλήματα, αποστασίες και άλλα παιχνίδια που θέλει να παίζει η κρατικοδίαιτη ολιγαρχία ερήμην του λαού.
    Αν κάποτε καταλάβουμε ότι απόλυτα υπεύθυνο για την κατάντια μας είναι το πολιτικό σύστημα της Κοινοβουλευτικής Δημοκρατίας, τότε κάτι μπορεί να αρχίζει να αλλάζει.
    Διαφορετικά.....

    • Κώστας Σταματάκης avatar
      Κώστας Σταματάκης @ ΠΕΤΡΟΣ ΧΑΣΑΠΗΣ 07/05/2010 20:28:13

      Πέτρο συμφωνώ απόλυτα με ότι γράφεις : Το πρόβλημα στη χώρα μας είναι το πολιτικό σύστημα

      "Γι’ αυτό και θα πρέπει να έχουμε ένα πολιτικό σύστημα ισχυρό με σταθερή τετραετία, χωρίς συνεργασίες, ξεπουλήματα και εξαρτήσεις που δεν εξυπηρετούν το συμφέρον του λαού.
      Θα πρέπει λοιπόν να πάμε σε Προεδρική Δημοκρατία (όπως τα περισσότερα κράτη στον κόσμο), όπου την κυβέρνηση θα την εκλέγει απευθείας ο λαός, θα υπάρχει περιορισμός θητειών σε δύο, θα υπάρχει σαφής διάκριση των εξουσιών και σταθερή ημέρα εκλογών, χωρίς εξαρτήσεις από βουλευτές, ξεπουλήματα, αποστασίες και άλλα παιχνίδια που θέλει να παίζει η κρατικοδίαιτη ολιγαρχία ερήμην του λαού"

      Εδώ στη χώρα αυτή μας έχει φάει η πολυλογία και η πολύ μ@λ@κι@. Όλο για μεγάλες ιδέες και για μεγάλα λόγια είμαστε και τελικά δουλευόμαστε μεταξύ μας.

      Τα πράγματα είναι πολύ απλά. Τι σύστημα εφαρμόζουν τα πιο επιτυχημένα κράτη; Αυτό πρέπει να εφαρμόσουμε και εμείς. Εμείς οι μηχανικοί το λέμε best practice. Δεν χρειάζεται να ανακαλύψουμε τον τροχό. Ας επιλέξουμε το πιο επιτυχημένο δημοκρατικό πολιτικό σύστημα, ας αντιγράψουμε τις πιο επιτυχημένες πρακτικές σε όλα τα θέματα (π.χ. παιδεία, οικονομία κλπ) και να προχωρήσουμε αντιγράφοντας τα και στη χώρα μας. Στη χώρα μας αλληλοδουλευόμαστε δήθεν για υψηλά ιδανικά, μεγάλες ιδέες και όλα αυτά για να τα οικονομάνε οι πονηροί εις βάρος όλων μας.

  10. Νίκος avatar
    Νίκος 07/05/2010 09:26:25

    Δυσκολη προβλεψη Παραγοντες μου.

    Θα μεταβαλλει χρωμα; λεμε τωρα.

  11. parsifal avatar
    parsifal 07/05/2010 09:33:30

    Ρε πόνο που τον εχετε τι θα κάμει η Ντόρα !Οτι εκαμνε πάντα το Μητσοτακεικο :"λικβινταρισμό" το ελεγαν οι Σταλινικοί, διάλυση, δολιοφθορά, ιντριγκα,αναζήτηση προστατών και σπονσόρων, διαπλοκή με μια κουβέντα.
    Οσο ασχολείστε με κουφάρια τόσο βρυκολακιάζουν ! Αστε την να πεθάνει πολιτικά, ασχοληθείτε με τα τρέχοντα !

  12. ΠΕΡΑΣΤΙΚΟΣ avatar
    ΠΕΡΑΣΤΙΚΟΣ 07/05/2010 09:34:40

    Who cares?

  13. Αγανάκτηση avatar
    Αγανάκτηση 07/05/2010 09:42:33

    Πολύ καλή η ανάλυση, καλύπτει όλα τα ενδεχόμενα.
    Για να συνοψίσουμε:
    Το πολιτικό μέλλον της Ντόρας εξαρτάται από την όποια εναπομείνουσα μαλάκυνση του εγκεφάλου του ελληνικού εκλογικού σώματος.

  14. μας δουλεύουν avatar
    μας δουλεύουν 07/05/2010 09:43:11

    Η ντόρα Μπακογιάννη είναι μια ηλικιωμένη κυρία που δεν έχει τη δυνατότητα να ξεκινήσει κάτι εντελώς καινούργιο, όση βοήθεια από τα κανάλια και εφοπλιστές και να πάρει.
    Εξάλλου, με δεδομένο ότι ο κόσμος ξέρει ότι επί κάμποσα χρόνια υπέσκαπτε τον Κ.Κ. δεν πρόκειται να την εμπιστευθεί κανένας δυνητικός "συνοδοιπόρος", ούτε κάν ο Καρατζαφέρης.
    Κατά τη γνώμη μου, πάει κατευθείαν πίσω στον κήπο να ποτίζει τις τριανταφυλλιές.

  15. Τηλέμαχος avatar
    Τηλέμαχος 07/05/2010 09:44:15

    Θέλω να διαβάσω την άποψη του "Ψυχραιμία"

    • ψυχραιμια avatar
      ψυχραιμια @ Τηλέμαχος 07/05/2010 10:08:34

      Γιατι νομιζεις οτι εγω εχω αμεση ανταποκριση;
      Λοιπον κατα την αποψη μου σε πρωτη φαση θα αναμεινει τις εξελιξεις.
      Το ενδιαμεσο κομμα αλα Γκενσερ εχει τυχη μονο σε περιπτωση απλης αναλογικης.Αυτη τη στιγμη οι Παπανδρεου - Σαμαρας μπορουν να φτιαξουν τα πραγματα ετσι ωστε να μην επιτρεψουν τιποτε ενδιαμεσο με το εκλογικο συστημα που υπαρχει.Ομως η κατασταση ειναι εντελως ρευστη λογω της κρισης.
      Κατα τη γνωμη μου υπαρχει συνεννοηση των δυο για να τη βγαλουν απο τη μεση ή να την υποχρεωσουν να παει ανοιχτα στο ΠΑΣΟΚ.
      Υ.Γ. Εγω ειμαι πρωτα απ ολα ΝΔ και με τοξικα κομματα σαν το ΠΑΣΟΚ δε θελω καμμια σχεση.

      • ΓΙΑΔΙΚΙΑΡΟΓΛΟΥ avatar
        ΓΙΑΔΙΚΙΑΡΟΓΛΟΥ @ ψυχραιμια 07/05/2010 12:15:14

        Παπανδρέου-Σαμαράς θα φτιάξουν το "νέο" πολιτικό τοπίο είτε θέλουμε είτε δεν θέλουμε.
        Εγώ διαβλέπω γρήγορα εκλογές με λίστα ώστε και οι δυό να κάνουν τα κόμματά τους στα μέτρα τους.
        Βεβαίως τίποτα στην πολιτική γενικά δεν είναι βέβαιο και απόλυτο.
        Ο ελληνικός λαός ψηφίζει ΠΑΝΤΑ αυτόν που θα του κάνει τα ρουσφέτια. Γίαυτό δεν έχουν τύχη ποτέ τα μικρά κόμματα στις εκλογές. Ο δικομματισμός καλά κρατεί.
        Είπαμε η Μπακογιάννη θα προσκολληθεί σ΄αυτούς που θα την καλύψουν όσον αφορά στη Ζήμενς κλπ σκανδαλα.

      • Τηλέμαχος avatar
        Τηλέμαχος @ ψυχραιμια 07/05/2010 13:15:51

        Δεν εννοούσα τόσο σε σχέση με τις εξελίξεις, όσο την κρίση σου για την κρίση. Τη διάσταση απόψεων, τη διαγραφή, την αντίδραση στη διαγραφή κλπ.

      • ΣΟΝ ΠΕΝ avatar
        ΣΟΝ ΠΕΝ @ ψυχραιμια 07/05/2010 15:23:11

        Συζητείται εκλογικό σύστημα που θα δίνει διέξοδο στα μεγάλα κόμματα να κυβερνούν σε συνεργασία με μικρότερα.
        Εκτιμούν ότι πλέον απομακρυνόμαστε από ποσοστά 38% και άνω που δίνουν αυτοδυναμίες μονοκομματικές.
        Ενα σύστημα που θα κατανέμει 200 έδρες από μονοεδρικές και τις υπόλοιπες 100 από λίστα με αναλογική,εκεί μάλλον οδηγεί.
        Ετσι ενα μικρό κόμμα που δεν έχει ελπίδες να κερδίσει μονοεδρικές ή έχει μικρές θα εισπράτει 5 έδρες με 5%,
        8 έδρες με 8%κ.λ.π.
        Ετσι μπορεί να γίνει ρυθμιστικός παράγων δεδομένου και της συνεργασίες που θα γίνονται στις μονοεδρικές.
        Σχετικά με τη Ντόρα πιστεύω ότι δεν έχει σχεδιάσει τίποτα.
        Θα πορευτεί κατά το βλέποντας και κάνοντας.
        Καταρχάς θα κάνει ότι έκανε κι ο Μπίστης(αλήθεια που βρίσκεται αυτός ο γίγαντας του εκσυγχρονισμού?).
        Θα την "τρώμε στη μάπα" όπως το Μπίστη που ενώ εξέφραζε ένα μισοάδειο κινηματογράφο σε αριθμό οπαδών,μονοπωλούσε την Τηλεόραση επί υπαρκτών και μη υπαρκτών θεμάτων με το ύφος μπολσεβίκου μετά την κατάληψη των θερινών ανακτόρων.
        Περιζήτητη θα είναι στα κανάλια όπου θα καπανάει τη Ν.Δ ΣΑ ΧΤΑΠΌΔΙ,ενισχύοντας άθελά της το Σαμαρά που κατάφερε να απαλλαγεί από ΤΟ βαρίδι.
        Η φυγή της εξηγείται απόλύτως με ψυχολογικούς όρους.
        Ακόμη και το ψυχρό Μητσοτακικό αίμα έχει τα όριά του.
        Απλώς δεν άντεξε το απόλυτο και μη ανατάξιμο γρέμισμα του μακροχρόνιου σχεδιασμού της.
        Η παραμονή στη Ν.Δ των εξαπτερύγων της και κυρίως του αδελφού της μαρτυρά ότι δεν υπάρχει για το ορατό μέλλον σχέδιο κλιμάκωσης.
        Και μη μου πει κανείς ότι τον Κυριάκο ή τον Κεδίκογλου τους φυλάει για αιφνιδιασμό για αργότερα γιατί θα του ζητήσω να μου ορίσει τί σημαίνει αιφνιδιασμός.
        Δε λέω ότι αργότερα δεν μπορεί να προκύψει κάτι στη Ντόρα αλλά δε θέλω ούτε να το σκεφτώ.
        Τότε πράγματι θα έχουν πάει πολύ,πολύ στραβά τα πράγματα για τη Χώρα...μπρρρρρρ.!!!

      • ΣΟΝ ΠΕΝ avatar
        ΣΟΝ ΠΕΝ @ ψυχραιμια 07/05/2010 15:32:24

        Φταίμε και εμείς.
        Την κατηγορούσαμε ότι δε συμμετέχει στο κόμμα,καλά!
        Κάναμε όμως κάτι ακόμα χειρότερο.
        Της ζητούσαμε και να ΧΑΜΟΓΕΛΑΕΙ.
        Αυτό ήταν που δεν άντεξε.

      • TARAMAS avatar
        TARAMAS @ ψυχραιμια 07/05/2010 17:23:33

        Και ο πατέρας μου είναι 60 χρόνια Παναθηναικός και δεν αλλάζει.

      • ψυχραιμια avatar
        ψυχραιμια @ ψυχραιμια 07/05/2010 20:38:20

        @ Tηλεμαχος

        Η διασταση αποψεων δεν αρχιζει απο τωρα.Αρχισε απο καιρο και εκδηλωθηκε πληρως τη νυχτα της 8ης Δεκεμβριου 2008 οταν καιγοταν η Αθηνα απο τους αναρχικους.Η Ντορα στη συσκεψη εκεινη ζητησε γενικη εφοδο της αστυνομιας και ο Καραμανλης το απερριψε.
        Η λεγομενη εξεγερση στην πραγματικοτητα ηταν εκβιασμος για να μη ληφθουν μετρα λιτοτητος λογω της κρισης.Μονο ομως αν επαιρνε αυτα τα μετρα ειχε πιθανοτητες το ελλειμμα να μη ξεφυγει και απαραιτητη προυποθεση για τα μετρα ηταν η καταστολη της εξεγερσης.
        Εκεινο που εγινε ειναι οτι η λεγομενη λαικη δεξια αρνηθηκε να γινει ο παραδοσιακος "κακος" που ηταν επι ψυχρου πολεμου για χαρη της παραμονης στην ευρωζωνη.Η φιλελευθερη πλευρα το ηθελε αλλα ηταν μειοψηφια.
        Η χθεσινη ψηφοφορια παλι ειναι στο ιδιο μοτιβο : η λαικη δεξια δεν θελει να γινει συνυπευθυνη της λιτοτητος ενω η Ντορα θελει και διεγραφη.
        Τη πρωτοβουλια των κινησεων πια εχει το ΠΑΣΟΚ που θα παρει και τις αποφασεις.Το ΠΑΣΟΚ θα κινηθει πια προς τα δεξια και θα ενσωματωσει αστικα επιχιερηματικα στρωματα που ψηφιζαν ΝΔ -αν θα παρει και τη Ντορα μενει να το δουμε.

  16. Tassos avatar
    Tassos 07/05/2010 09:46:08

    Σωστοοοοός!

  17. μια αλεπού στο παζάρι avatar
    μια αλεπού στο παζάρι 07/05/2010 09:47:42

    @ ΠΕΤΡΟΣ ΧΑΣΑΠΗΣ....επειδή πολλοί χρησιμοποιείτε τώρα τελευταία ως καραμέλα την αλλαγή του Συντάγματος, να μάθετε ότι οι διατάξεις του Συντάγματος για το πολίτευμα της χώρας μας είναι ΜΗ ΑΝΑΘΕΩΡΗΤΕΕΣ - ακόμα και αν το θέλουν και οι 300 βουλευτές.
    Δηλαδή ο σκληρός πυρήνας του Συντάγματος (διατάξεις για το πολίτευμα) δεν μπορεί να αλλάξει σε συνθήκες ευνοούμενης και δημοκρατικής Πολιτείας.
    Μόνο με πραξικόπημα (γεγονός σαφώς αντιδημοκρατικό και αντισυνταγματικό) μπορούν να ανασταλούν οι συγκεκριμένες διατάξεις.

    • ΠΕΤΡΟΣ ΧΑΣΑΠΗΣ avatar
      ΠΕΤΡΟΣ ΧΑΣΑΠΗΣ @ μια αλεπού στο παζάρι 07/05/2010 10:22:09

      Αλεπού.
      Ευχαριστώ για την πληροφορία.
      Λες να μην το γνωρίζω φίλε μου.
      Εσύ πιστεύεις ότι θα πράγματα θα εξελιχθούν ομαλά;
      Μήπως πρέπει να ξέρουμε από πριν κάποια πράγματα που δεν πάνε καλά και τι ακριβώς θα πρέπει να αλλάξει;
      Εκτός και αν είσαι της άποψης ότι όλα πρέπει να γίνουν όπως τα έχει προγραμματίσει το ίδιο το κατεστημένο να γίνουν.
      Διάβασε, τι έλεγε ο Ε. Βενιζέλος μόλις το Μάϊο 2009 για την Προεδρική Δημοκρατία.
      Μήπως σε τελική ανάλυση θα πρέπει να έχει λόγο και ο λαός με κάποιο δημοψήφισμα;

  18. Colombus avatar
    Colombus 07/05/2010 09:48:09

    Τουλάχιστον ο Γκένσερ ήταν φιλλέληνας και υπεράσπιζε τα συμφέροντα της πατρίδας του,ενώ οι Μητσοτάκηδες.........καταλάβατε.

  19. perastikos avatar
    perastikos 07/05/2010 09:48:22

    σορρυ αλλα χεστήκαμε για το τι θα κάνει η θεοδωρα

    • ΙΩΝΑΣ avatar
      ΙΩΝΑΣ @ perastikos 07/05/2010 14:15:18

      Who pays any shit?

      • Fotini avatar
        Fotini @ ΙΩΝΑΣ 07/05/2010 19:23:14

        Υοu mean: "who gives a shit?"

  20. Sic transit gloria mundi avatar
    Sic transit gloria mundi 07/05/2010 09:48:59

    To σημερινό Ελεύθερο Δημοκρατικό Κόμμα (FDP) στη Γερμανία, το μόνο κοινό που έχει με το παλιό κόμμμα του Hans Dietrich Genscher είναι μάλλον ο τίτλος του μόνον. Τα περισσότερα στρώματα των πολιτών που υποστηρίζουν αντιλήψεις πολιτικού φιλελεθερισμού με την αναπόφευκτη Ευρωπαική του διάσταση, είναι σήμερα πιό κοντά στο κόμμα των Πρασίνων και όχι του FDP, στο οποίο ο φιλελευθερισμός έχει πιά εκφυλιστεί σε οικονομικό απορρυθμισμό και επαρχιώτικο ευρωσκεπτικισμό.

    • Sic transit gloria mundi avatar
      Sic transit gloria mundi @ Sic transit gloria mundi 07/05/2010 09:52:35

      Ο Hans Dietrich Genscher άν και το κόμμα του ήταν ο "μικρός κυβερνητικός εταίρος", είναι πολιτικός γίγαντας και έχει προσφέρει πολλά στην Ευρωπαική πολιτική. Οι σημερινοί ηγέτες του FDP, βλέπουν τόσο μακριά, όσο μπορούν να δουν από το καμπαναριό του χωριού τους.

  21. fitsulas avatar
    fitsulas 07/05/2010 09:50:50

    Ό,τι έκανε και πριν. Ντηλίβερυ στην πρεσβεία. Αντί για τους φακέλους του ΥΠΕΞ, θα μεταφέρει ώνια. Φάιβ αλάδωτες γουίθ απ' όλα εντ ουάν μερίδα κεμπάπ. Και ένα μάρλμπορο μαλακό ας γιου κάμινγκ.

  22. omen avatar
    omen 07/05/2010 09:55:18

    φροντίστε οι Σαμαρικοί να συμμαχήσετε με τον Καρατζαφέρη και όλοι μαζί να βρείτε την ιδεολογία που θα μεγαλώσει την πίτα της δεξιάς...

    Με 40 - 45 % δεξιούς στην Ελλάδα δεν χωράνε τρία κόμματα.... ΛΑΟΣ ΝΔ Ντόρα..

    Συνέλθετε οι δεξιοί και βρείτε τις κοινές συνισταμένες σας. Πατρίδα - Ηθική πάνω από όλα σαν απάντηση στην διαφθορά και την πλήρη διάβρωση τους συστήματος ΠΑΣΟΚ.! σας έχουν διαβρώσει πλήρως οι αριστερές σχιζοφρένειες... Αυτές καταστρέψαν και τον καραμανλή..

    ο Καρατζαφέρης ξέρουν όλοι οι δεξιοί ότι δεν είναι τυχοδιώκτης. Εκφράζει γνήσιο ρεύμα που η ΝΔ λόγω αριστερών αγκυλώσεων της κοινωνίας δεν μπορεί να καλύψει.

    αντί να το κοντράρετε συμμάχήστε και αναπτυχθείτε! Το 45% να γίνει 60% για το καλό όλης της χώρας και όλων των ανθρώπων εδώ... Τα μητσοτακικά βαρίδια που λέτε σαν ενοχλούσαν φύγανε...

    • Αγανάκτηση avatar
      Αγανάκτηση @ omen 07/05/2010 09:59:39

      "Το 45% να γίνει 60%"
      Εσύ που το είδες το 15% του Καρατζαφέρη.
      Φίλε μου ο Καρατζαφέρης όπου και να πάει θέλει να καπελώνει. Κανένα κόμμα δεν τον θέλει πραγματικά.

      Εαν είχε μυαλό και σταμάταγε αυτό το υπερφίαλο χούϊ θα είχε "τρουπώσει" κάπου, αλλά από ότι φαίνεται δεν έχει.

      • omen avatar
        omen @ Αγανάκτηση 07/05/2010 10:08:36

        Δεν με κατάλαβες. Σήμερα 40 ΝΔ + 5 ΛΑΟΣ = 45%
        η Ντόρα ένα 3% για την πλάκα της το έχει το οποίο αφαίρεσέ το από το 40 της ΝΔ....
        Πως θα κάνεις Κυβέρνηση?

        Για να κάνεις κυβέρνηση πρέπει να μεγαλώσει η πίτα!
        Η δεξιά δν θα πιάσει ποτέ πάνω απο 50% συνολικά όσο θα έιναι μοιρασμένη σε τρία κόμματα. απλά αυτό λέω.

        οι δεξιοί παρά την πλύση εγκεφάλου που φάγατε από Λούλη Ρουσόπουλο ξέρετε ότι συμφωνείτε με τις ιδεολογικές αρχές του καρατζαφέρη. και συμφωνείτε ΟΧΙ επειδή είναι εμπορικές. ίσα ίσα που είναι Αντιεμπορικές...!

      • omen avatar
        omen @ Αγανάκτηση 07/05/2010 10:10:51

        το μεγάλωμα της πίτας για να γίνει θέλει ιδεολογική δουλειά. Πρέπει να πειστεί η κοινωνία για το φιλελεύθερο, ηθικό, πατριωτικό περιεχόμενο της δεξιάς. Μόνο κοινά βλέπω μεταξύ Σαμαρά Καρατζαφέρη εγώ πάντως.

      • Αγανάκτηση avatar
        Αγανάκτηση @ Αγανάκτηση 07/05/2010 10:15:11

        Σου επαναλαμβάνω δεν μπορεί να συνεργαστεί κανείς σοβαρά με τον καρατζαφέρη. Είναι υπερφίαλος, χωριό κάνεις μαζί του μόνον εαν τελικά σε "καπελώσει".

      • omen avatar
        omen @ Αγανάκτηση 07/05/2010 10:28:12

        εχει άποψη και να σου πώ την αλήθεια με τα χάλια που είχε η ΝΔ όλα αυτά τα χρόνια βάστηξε μόνος του σε ένα ολόκληρο πατριωτικό ρεύμα που με την μία όλοι το βαφτίζανε εθνικιστικό και φασιστικό. Βιάζεσαι να τον κρίνεις ως υπερφίαλο γιατί άνετα εγώ πιστέυω θα ήταν Νο2.΄ Διακαιούται όμως να λέει ότι Μονος βάστηξε τον πατριωτικο χώρο όταν οι Λούληδες και Κουλτουριαρουραίοι της ΝΔ είχαν το νού τους σε πιο διεφθαρμένα ήθη.
        .. τέλος πάντων. Γνώμη μου είναι ότι διαφύλαξε ένα σημαντικό κομμάτι από το DNA της ΝΔ σε μιά εποχή που όλοι οι επικοινωνιολόγοι συνιστούσαν αριστερές στροφές και χαζοχαμόγελα. Μν ξεχνάς ότι η ΝΔ τον κόντραρε πρωτη. Και την έχει πατήσει πάντως μέχρι τώρα.

    • Tassos avatar
      Tassos @ omen 07/05/2010 13:43:05

      Πας καλά ρε? Απευθύνεσαι στο κόμμα που ίδρυσε ο Κ.Καραμανλής ο άνθρωπος που έδιωξε την χούντα και του λες να συμμαχήσει με τους ιδεολογικούς απογόνους των δωσιλόγων και των Απριλιανών? Οποιος θέλει από αυτούς ας ψηφίσει ΝΔ στη ζούλα και χωρίς να μας το λέει. Αλλά πολιτικός διάλογος με αυτούς δεν γίνεται. Βρωμίζεις και μόνο που τους κοιτάς.

    • oxoxo avatar
      oxoxo @ omen 07/05/2010 13:45:44

      Τι ιδεολογική σχέση μπορεί να έχει ο αξιοπρεπέστατος κοινωνιστής φιλελεύθερος Σαμαράς με τον τυχάρπαστο φον Κολοτούμπεν και την φον Διαπλοκι;
      Ο Σαμαράς απευθύνετε στους πολίτες. Απευθείας. Από εκι θα προκύψει το καινούργιο. Η πραγματική Αλλαγή κι Νέα Μεταπολίτευση.
      Οι φον Κολοτούμπεν κλπ δεν έχουν θέση σ' αυτό το κάδρο. Δε τους βάζει ο λαός. Τους πήρε χαμπάρι και θα τους στείλει εγκαίρως στα αζήτητα.

      • nancy avatar
        nancy @ oxoxo 07/05/2010 16:45:53

        Ω χοχο για ποιόν λαό μιλάτε? Του Αντινιούζ? Πόσους ξέρετε της ΝΔ που δεν μπερδευτήκανε αυτές τις μέρες, δεν καταλαβαίνουν τί γίνεται, ποιός έχει δίκιο? Ανθρωποι σεβαστοί σαν τον Ψυχραιμία ξέρετε πόοοοσοι υπάρχουν? Ο κ. Σαμαράς έχει πολύ δρόμο μπροστά του ακόμη και του εύχομαι να μπορέσει να πείσει τον κόσμο για να βγούμε απο αυτή τη μαύρη κατάσταση. Και σίγουρα το γνωρίζει,αρκεί να έχει σωστό επιτελείο. Μακάρι.

  23. γ.μ. avatar
    γ.μ. 07/05/2010 10:00:45

    Αγαπητέ φίλε,
    πιστεύω ότι ξεκινάς από λάθος σημείο. Η Ντόρα όπως και το σύνολο της φαυλοκρατίας του πολιτικού μας συστήματος έχει τελειώσει. Δεν έχει καμία τύχη, μην γελιόμαστε.Επίσης, έχει τελειώσει και ο ΓΑΠ με το ΠΑΣΟΚ, καθώς και η γαλάζια εκδοχή του με τον Σαμαρά (για τους οπαδούς της ασυδοσίας την αριστερά δεν συζητώ). Σε λίγο θα μιλάνε στον κόσμο και θα είναι σαν να μιλάνε σε ντουβάρια. Όχι γιατί δεν θα έχει κάποια αξία ο λόγος τους, αλλά γιατί κανείς δεν θα τους ακούει. Δυστυχώς ή ευτυχώς, οι τελευταίες ημέρες επηρέασαν τόσο την πολιτική συμπεριφορά όσο δεν μπόρεσαν να επηρεάσουν τα τελευταία 30 χρόνια ο περονισμός του Ανδρέα, ο τυχοδιωκτικός φιλελευθερισμός του Μητσοτάκη, ο διαχειριστικός αμοραλισμός του Σημίτη και ο εκπασοκισμός του Καραμανλή. Λέω δυστυχώς γιατί όταν οδηγούμαστε σε αλλαγή παραδείγματος δεν σημαίνει ότι πάμε πάντα σε ένα καλύτερο μοντέλο από αυτό της κομματικής φαυλοκρατίας που βιώνουμε μέχρι και τώρα. Λέω ευτυχώς γιατί δεν πάει άλλο με την έλλειψη λογικής του υπάρχοντος συστήματος. Το έκτρομα της μεταπολίτευσης χρεοκόπησε όχι μόνο την οικονομία μας, αλλά και τον κοινωνικό ιστό της χώρας καθώς και το κρατικοδίαιτο πολιτικό μας σύστημα.
    Είναι πρώτα και πάνω από όλα ζήτημα πολιτικής κουλτούρας. Φταίμε όλοι και δεν εξαιρώ τον εαυτό μου. Φτιάξαμε ένα σύστημα όπου η πολιτική σφαίρα επηρέασε και την οικονομική σφαίρα. όπου κάθε κίνηση είχε αξία μόνο όταν έφερνε πολιτικά ή προσωπικά οφέλη. Ο απόλυτος κομματισμός χωρίς ίχνος κριτικής σκέψης. Αυτό που κατάφερε να κάνει ο Ανδρέας με τις κλαδικές το υιοθέτησε και η ΝΔ, το υποτίθεται κατεξοχήν αστικό κόμμα. Δημιούργησαν οπαδούς και όχι σκεπτώμενα στελέχοι. Επένδυσαν στην πόλωση και όχι στη δύναμη της πειθούς και των επιχειρημάτων. Κομματισμός στη βάση του οπαδισμού παντού. Στον δημόσιο τομέα, στα σχολεία, στα πανεπιστήμια, στην αγορά, στο χωράφι, στα συνέδρια της ΟΝΝΕΔ. Αυτός ο κομματικός κανιβαλισμός περιόρισε την έννοια το
    υ ανταγωνισμού, έκανε τους σκεπτόμενους πολίτες να δείχνουν γραφικοί και απομονωμένοι και σε τελική ανάλυση έφερε σύγχυση σε ορισμούς όπως Κράτος, Αγορά, ατομική ελευθερία ακόμη και στην ίδια την ύπαρξη της αστικής δημοκρατίας.
    Ας μην γελιόμαστε λοιπόν!Αν θέλουμε να φτιάξουμε μία σοβαρή πολιτεία με υπερήφανους Έλληνες πρέπει να φτιάξουμε πρώτα πολίτες. Πολίτες με όλη την σημασία της λέξης, οι οποίοι θα σέβονται τους θεσμούς, το περιβάλλον, τον συνάνθρωπο, το δημόσιο αγαθό όπως ακριβώς σέβονται και την ατομική τους περιουσία. Κύριο εργαλείο αποτελλεί η παιδεία. Παιδεία από το νήπιο, όχι εκπαίδευση. Παιδεία που θα κάνει τις γενεές που έρχονται να σκέπτονται κριτικά και να πράττουν ορθολογικά.

    • Προφήτης avatar
      Προφήτης @ γ.μ. 07/05/2010 11:03:36

      Αγαπητέ, όχι μόνο συμφωνώ, προσυπογράφω με χέρια και πόδια. Αλλά έχεις αποδείξεις ότι θέλουν πεπαιδευμένους πολίτες ;

  24. κοψοχέρης avatar
    κοψοχέρης 07/05/2010 10:03:38

    Ας μην χάνουμε την προοπτική.
    Σε δεκαπέντε μέρες η Ντόρα Μπακογιάννη θα έχει ξεχαστεί.
    Σε δεκαπέντε χρόνια αυτά που μας κάνει ο Γιώργος Παπανδρέου ΔΕΝ ΘΑ ΕΧΟΥΝ ΞΕΧΑΣΤΕΙ.
    Ας φρενάρουμε λίγο και άς σκεφθούμε.
    Όσοι ζούμε το 2025, τί θα θυμόμαστε από το Μάη του 2010;
    Θα λέμε και εμείς "δεν μετανοιώνω για όσα έκανα αλλά για όσα δεν έκανα";
    Ας αφήσουμε, λοιπόν, ήσυχη την κυρία Μπακογιάννη στα πλούτη της και ας προσπαθήσουμε τουλάχιστον να επιβιώσουμε τα δύσκολα χρόνια που έρχονται.

  25. gekapsa avatar
    gekapsa 07/05/2010 10:08:55

    Αφου τελειώσετε με τους πανηγυρισμούς για τη διαγραφή της Ντόρας, προβληματιστείτε πόσο θα πέσει το ποσοστό της Ν.Δ. μετά την ίδρυση του κόμματός της

    • omen avatar
      omen @ gekapsa 07/05/2010 10:29:23

      συμφώνω.
      Είναι σε πολύ δύσκολη θέση ο Σαμαράς. 3 κόμματα στην δεξιά δεν χωράνε αν δεν μεγαλώσει η πίτα.

      • Lewnidas avatar
        Lewnidas @ omen 07/05/2010 10:40:38

        τα 3 που τα ειδες! το λαος μολις τελειωσε. η καμιλα που θα παει

    • Lewnidas avatar
      Lewnidas @ gekapsa 07/05/2010 10:36:26

      εισαι σιγουρος οτι θα πεσει (ποσο κατω να παει)?

      • gekapsa avatar
        gekapsa @ Lewnidas 07/05/2010 10:45:08

        ΝΔ 15-17%
        ΝΤΟΡΑ 6-8%

      • Lewnidas avatar
        Lewnidas @ Lewnidas 07/05/2010 12:40:48

        και τι εγινε! αυτη η συζητηση ειναι πολυ......ΠΑΣΟΚ.
        παντως αυτος που τελειωσε χθες και δεν το εχει παρει και χαμπαρι ειναι ο πρωην ιδιοκτητης σχολης μοντελων και η τζουτζουκοπαρεα του. αυτο που εκανε ισουται με πολιτικη αυτοκτονια.

    • I.Q. ΠΙΓΚΟΥΙΝΟΥ avatar
      I.Q. ΠΙΓΚΟΥΙΝΟΥ @ gekapsa 07/05/2010 11:35:28

      Ο συγκεκριμένος συλλογισμός μάλλον περιορίζεται στην επιφάνεια. Χ% (η ΝΔ) - Ψ% (η Ντόρα) = Ω% τελικό αποτέλεσμα. Είναι στατική και όχι δυναμική προσέγγιση (σα να βλέπεις μία εικόνα αντί για ένα βίντεο). Η κοινωνική δυναμική που αναπτύσσεται από τα μέτρα του ΔΝΤ θα σαρώσει πολλά πολιτικοκοινωνικά στερεότυπα όπως τα γνωρίζουμε σήμερα (και είμαστε ακόμα στην αρχή). Το που θα οδηγήσει αυτή η δυναμική μπορούμε μόνο να υποψιαζόμαστε και τίποτα παραπάνω.

  26. tsiter avatar
    tsiter 07/05/2010 10:29:42

    στα τσακίδια και λίγο παραπέρα

  27. Kώστας Θ. avatar
    Kώστας Θ. 07/05/2010 10:29:55

    Σε αυτή τη συγκυρία το τι θα κάνει η Ντόρα θα έπρεπε να μας ενδιαφέρει όσο το DVD της Τζούλιας. Πάντως δεν τη φαντάζομαι αρχηγό μικρού κόμματος. Η ανάγκη για εξουσία είναι στο DNA της. Από ΥΠΕΞ και παρά τρίχα αρχηγός της ΝΔ να βρεθεί εδώ; Δεν ξέρω αν έχει τα κότσια να ξαναρχίσει από την αρχή.
    Οσο για τον Γκένσερ - μιλάμε για προσωπικότητα ολκής. Η Ντόρα είναι (ήταν) μια φούσκα.

  28. Μπερδεμένος avatar
    Μπερδεμένος 07/05/2010 10:37:59

    "Δεν θυμάμαι κανένα μέλος της Οικογένειας να ασκεί επάγγελμα, όπως οι κανονικοί άνθρωποι. Από την πολιτική ζουν".

    Ορθόν... Τι δουλειά κάνει ο κ. Σαμαράς είπαμε;....

    • MΑΝΩΛΗΣ Μ avatar
      MΑΝΩΛΗΣ Μ @ Μπερδεμένος 08/05/2010 22:42:40

      Ο Σαμαράς είναι οικονομολόγος. Μπήκε στην πολιτική πολύ νωρίς χωρίς να προέρχεται από πολιτική δυναστεία. Έκανε τις προπτυχιακές του σπουδές στο Κολλέγιο Άμχερστ των Ηνωμένων Πολιτειών στα Οικονομικά και έκανε μεταπτυχιακό στη Διοίκηση Επιχειρήσεων (ΜΒΑ) στο Πανεπιστήμιο Χάρβαρντ. Εκλέχτηκε για πρώτη φορά βουλευτής Μεσσηνίας με τη Νέα Δημοκρατία το 1977 σε ηλικία 26 ετών, ο νεότερος βουλευτής στην ιστορία του Ελληνικού Κοινοβουλίου.

  29. nbechr avatar
    nbechr 07/05/2010 10:54:44

    Το ουσιαστικό ερώτημα είναι τι θα κάνει ο Σαμαράς και οχι τι θα κάνει η Ντόρα. Η πορεία του ξεκινά με την μεγάλη απόφαση τού ΟΧΙ . Μια απόφαση πού ο λαός την εξέλαβε σαν πραγματική υπέρβαση . Τα λαικά στρώματα θα υποφέρουν από την ανεργία , τα μεσαία στρώματα θα νοιώσουν την ανέχεια , και αυτοί οι λίγοι θα πιεσθούν από την αναδιανομή τού πλούτου πού προκαλεί η εφαρμογή του συμφώνου στήριξης. Οι επόμενες αποφάσεις για τον Σαμαρά θα είναι εξ ίσου καθοριστικές και θα είναι συνεχείς προκλήσεις . Πώς θα παρουσιασθεί στήν Ευρώπη ; Τι θα πεί οταν θα υπογράφονται τα Προεδρικά Διατάγματα της παρ. 2 τού χθεσινού νόμου; Πώς θα σταθεί ανάμεσα στίς μυλόπετρες της αριστεράς και τού Καρατζαφέρη ; Ερωτήματα πού θα βρίσκουν απαντήσεις κάθε ημέρα γιατι οι εξελίξεις θα είναι γρήγορες ....
    Αυτά ενδιαφέρουν , αυτή είναι η στοχοθέτηση και όχι το ΝΑΙ , αυτό πέρασε.

  30. μέτοικος avatar
    μέτοικος 07/05/2010 10:59:16

    @gekapsa , φίλτατε όσοι είναι με την λάθος πλευρά σε οτιδήποτε αφορά την ελλάδα (ανανιστές, "ευρωπαϊστές", "ατλαντιστές", ρεπουσικοί, φίλοσκοπιανοί, φίλοι του τουρκικού προξενείου στην θράκη,οπαδοί της μη επέκτασης των χωρικών μας υδάτων) και βεβαίως οι λοιπές νεοταξικές δυνάμεις πρέπει να έχουν το δικαίωμα να εκφράζονται μέσω ενός δικού τους χώρου. Η Ντόρα είναι από μακρού χρόνου αυτοδικαίως η σημαία τους, η Ηγέτης τους, η Πασιονάρια του ενδοτισμού. Στα συν της ότι είναι και ...επικοινωνιακή. Ετσί όλοι μαζί, θα μπορέσουν, χωρίς να κρύβονται, να προωθήσουν τις ιδέες τους. Εχουν το δικαίωμα. Εμείς έχουμε το δικαίωμα να δούμε πόσοι είναι. Θα το επιδίωξουν άραγε...;

  31. Kὀριννα avatar
    Kὀριννα 07/05/2010 11:12:14

    Ἄν(πού ἔτσι εἶναι)ὑπηρετῆ ὑπερεθνικά συμφέροντα,τότε γιατί νά μήν ἐπιδιώξη νά γίνη κάποια μέρα Κτρητικάρχης;Ἐκεῖ θά φανῆ καί πόσο μυαλό διαθέτουν οἱ Χανιῶτες καί λοιποί Κρητικοί.
    Καλλίτερα πρώτη στό χωριό παρά δεύτερη στήν πόλι.
    Ὁ "Καλλικράτης εἰδαμε τί πάει νά κάνη·καί ἡ Κυρία ἔχει μιά σκασίλα γιά τήν Πατρίδα!

    • Fotini avatar
      Fotini @ Kὀριννα 07/05/2010 19:42:30

      Κόριννα,

      Σέ παρακαλῶ μήν βάζεις ὅλους τούς Κρητικούς στό ἴδιο τσουβάλι! Ἐπιτέλους δέν δέχομαι νά μιλᾶ ΚΑΝΕΝΑΣ ἀπαξιωτικά γιά τήν Κρήτη! Ἤ μήπως δέν είναι Ἑλλάδα; Τά ἀπαξιωτικά σχόλια γιά περιοχές τῆς Ἑλλάδας πρέπει νά μήν ἀνεβαίνουν στήν ἱστοσελίδα, Φάκτορα. Δέν φταίω ἐγώ ὅτι τό Μητσοτακέϊκο γεννήθηκε στό ἴδιο νησί πού γεννήθηκα κι΄ ἐγώ!

      • MΑΝΩΛΗΣ Μ avatar
        MΑΝΩΛΗΣ Μ @ Fotini 08/05/2010 22:46:06

        Και εγώ είμαι από την Κρήτη και συμφωνώ με την Φωτεινή. Ο λαός των κρητικών είναι παθιασμένος με τους ανθρώπους του, και έτσι εξηγείται η μεγάλη δύναμη που έχει ο Μητσοτάκης στα Χανιά. Αυτό δε σημαίνει ότι δεν μπορεί στο μέλλον να αναδείξει άλλους σημαντικούς, πατριώτες και ικανούς ανθρώπους για την πολιτική της Ελλάδας. Μην ξεχνάμε ότι από την Κρήτη προερχόταν ο Ελευθέριος Βενιζέλος.

      • MΑΝΩΛΗΣ Μ avatar
        MΑΝΩΛΗΣ Μ @ Fotini 08/05/2010 22:48:10

        Αν ο Μητσοτάκης βγήκε σκάρτος δεν σημαίνει ότι όλοι έτσι είναι. Είναι σαν να ενοχοποιούμε την Πάτρα γιατί από εκεί κατάγονται ι οι Παπανδρέου.

  32. Κώστας avatar
    Κώστας 07/05/2010 11:15:28

    παιδιά τα ντόρια θα την πέσουν σήμερα στα sites του Προέδρου!Τις καλύτερες φωτό τις έχουν το παρων site αλλά και το http://www.politis-gr.com/

    Θερμή παράκληση.Αλλάξτε της τα φώτα! Είναι η στιγμή μας

    • Stathis avatar
      Stathis @ Κώστας 07/05/2010 11:29:38

      Όντως είναι όλα τα λεφτά!

  33. mavro kounavi avatar
    mavro kounavi 07/05/2010 11:15:38

    Ας μη παίρνει κατάκαρδα τη διαγραφή της η κ. Ντόρα που άλλωστε την προκάλεσε και επέλεξε η ίδια. Ας έχει πάντα κατά νου ότι "Σε δέκα χρόνια ποιός θα τα θυμάται όλα αυτά;".

  34. νεόπτωχος avatar
    νεόπτωχος 07/05/2010 11:23:03

    Τί θα κάνει η Nτόρα;
    Ποιά Ντόρα;

  35. Sic transit gloria mundi avatar
    Sic transit gloria mundi 07/05/2010 11:31:14

    Τα κόμματα προκύπτουν, διατηρούνται, μεγαλώνουν, συρρικνώνονται και πεθαίνουν από κοινωνικές ανάγκες, όχι από ιδεολογήματα και φαντασιοπληξίες. Σημαντικός είναι βέβαια και ο ρόλος των διορατικών πολιτκών γυναικών ή ανδρών, με "αίσθηση αποστολής". Έγραψα ήδη για το ρόλο του Γκένσερ στη Γερμανία. Εδώ είμαστε λίγο ιδιόρρυθμοι, μετρούν ακόμη οι δυναστείες. Αλλά ο ΓΑΠ έχει "αίσθηση αποστολής". Ο Κ. Καραμανλής ο Β' δεν είχε (ο Α' είχε τερατώδη). Για το Σαμαρά θα δείξει, δεν ξέρω ακόμη.
    Αλλά και ο Παπανδρέου και ο Σαμαράς έχουν τουλάχιστον την αρετή του πολιτικού που "έπεσε και ξανασηκώθηκε πιό δυνατός" (Max Weber).
    Από τους αριστερούς, ο τελευταίος που είχε (αφότου έφυγε από αυτό τον κόσμο ο Ηλίας Ηλιού) ήταν ο Μιχάλης Παπαγιαννάκης.
    Όσο για τη Ντόρα, μέχρι τώρα ήταν κληρονόμος ανδρών (ο Παύλος Μπακογιάννης ήταν σημαντική προσωπικότητα, με όραμα). Τώρα θα δείξει τι έχει όντως στο σάκκο, που σηκώνει στη δική της πλάτη.
    Τα κοινωνικά στρώματα που στήριξαν το (παλιό γνωστό) ΠΑΣΟΚ και την (παλιά γνωστή) ΝΔ πεθαίνουν. Τα καινούρια γεννιούνται επώδυνα μέσα στο χάος της Αποτυχημένης Γαλαζοπράσινης (και με Κόκκινους κόκκους) Πολιτείας. Οι πολιτικοί χώροι και οι πολιτκοί άνδρες και γυναίκες με αίσθηση αποστολής που που θα σταθούν στο ύψος των απαιτήσεων, θα αντέξουν και θα συν-διαμορφώσουν την Ελλάδα-μετά-τη-σκασμένη-αναπτυξιακή-φούσκα.

    • antiathlitikos avatar
      antiathlitikos @ Sic transit gloria mundi 07/05/2010 12:01:47

      Έτσι ακριβώς! Να "προσθέσω" μόνον ότι η δεύτερη ελληνική ιδιορρυθμία είναι εν προκειμένω η τερατωδώς ανεπτυγμένη προδιάθεση καχυποψίας απέναντι σε όποιον έχει "αίσθηση αποστολής": και γιατί εμφανίζεται να χαλάει την πιάτσα του βολέματός μας και γιατί πεθαίνουμε για συνομωσίες ...

      • Sic transit gloria mundi avatar
        Sic transit gloria mundi @ antiathlitikos 07/05/2010 12:05:53

        Οι έχοντες “αίσθηση αποστολής” έχουν συχνά μειωμένο εγωισμό, και ως γνωστόν ζούμε σε χώρα όπου οι λεγόμενες "δυναμικές" (κούνια που τους κούναγε) κοινωνικές ομάδες έχουν αναγάγει σε αρετή τον εγωισμό και τον ηδονισμό: Κάνανε το ηθικό και πνευματικό σκα*ό παξιμάδι, για να αισθάνονται ηθικά και πνευματικά χορτάτοι.

      • antiathlitikos avatar
        antiathlitikos @ antiathlitikos 07/05/2010 12:17:06

        Λέω να το δω κι αυτό ... αισιόδοξα: λες μαζί με την αναπτυξιακή να σκάσει και η φούσκα των "έτσι" χορτασμένων;

    • Προφήτης avatar
      Προφήτης @ Sic transit gloria mundi 07/05/2010 13:25:12

      Από πού ακριβώς έπεσε ο ΓΑΠ;
      Όχι βέβαια από την αμφισβήτηση Βενιζέλου και τη χρήση του παπανδρεϊκού κομματικού μηχανισμού που του εξασφάλισε τη νίκη και τον έχοντα απήχηση σε βλάκες ισχυρισμό "δεν χρωστάω σε κανέναν".
      Για την "αίσθηση αποστολής" συμφωνώ.
      Για την καταστροφικότητα της αποστολής του δεν ξέρω αν συμφωνείς εσύ.

      "Αίσθηση αποστολής" και μειωμένος εγωισμός;
      Σε περιπτώσεις πολιτικών σπάνιο. Ο ΚΚ Α' είχε ωσαύτως τερατώδη εγωισμό (με καλέσατε και ήρθα).

  36. Αφροδίτη avatar
    Αφροδίτη 07/05/2010 12:08:18

    Θα δουλεύει πυρετωδώς, όπως εκείνη ξέρει, για να μην διαψευστεί η παροιμία που λέει, πως «πρώτα βγαίνει η ψυχή του ανθρώπου και ύστερα το χούι του»!
    Θα προσπαθήσει με τα υιοθετημένα της, που τα άφησε προς το παρόν εντός, να ελέγξει όσο μπορεί εν όψει εσωκομματικών Τοπικές, ΝΟΔΕ και συνέδρους, ενώ παράλληλα θα αναζητεί την καταλληλότερη στιγμή για σταδιακή τους αποχώρηση από το κόμμα!
    Θα φιλοξενείται τακτικότατα στα φιλικά της ΜΜΕ, και θα υπερασπίζεται τις «ξεκάθαρες» απόψεις της, ενώ θα περνιέται εντέχνως στην κοινή γνώμη ότι η Ν.Δ. συρρικνώνεται εξ αιτίας της εκλογής του Αντώνη!
    Θα βομβαρδιζόμαστε από καλοπληρωμένες «αντικειμενικές» δημοσκοπήσεις, που θα αναδεικνύουν το μέγεθος της απώλειας, που υφίσταται η Ν.Δ. εξ αιτίας της διαγραφής της!
    Θα φιλοξενείται τακτικότατα στα ΜΜΕ, Ο πολιτικός της αδελφούλης και πρόεδρος του ΛΑΟΣ, για να κατακεραυνώνει την απόφαση της διαγραφής της και να ζητεί κυβέρνηση «εθνικής σωτηρίας» μπας και την επαναφέρει από το παράθυρο στο προσκήνιο!
    Θα προσπαθήσει να πείσει ότι ήταν και παραμένει, η μόνη εγγύηση για την ενότητα της Ν.Δ. και θα αδειάζει σε κάθε ευκαιρία τον Καραμανλή, δηλώνοντας πως θυσιάστηκε που δεν διαχώρισε τη θέση της όταν έπρεπε!
    Θα αλλάζει η στάση της, όπως και το χρώμα του χαμαιλέοντα και θα προσαρμόζεται κάθε φορά ανάλογα, άλλοτε ως η δυναμική γυναίκα και αυθεντία στην πολιτική και άλλοτε ως η αδικημένη και πονεμένη!
    Θα ροκανίζει όπως το σαράκι τον Αντώνη, γιατί ξέρει πως περιθώρια για νέο κόμμα με τα δικά της υπόλοιπα και με την προίκα του Καρατζαφέρη, προοπτική εξουσίας δεν έχει στο άμεσο μέλλον!
    Άρα η Ντόρα για αρκετό χρόνο θα είναι σαν το κακό σπυρί, που δεν φτάνει να το κόψεις, θέλει καθημερινό καθάρισμα και επιμελή απολύμανση!

    • ΙΩΝΑΣ avatar
      ΙΩΝΑΣ @ Αφροδίτη 07/05/2010 14:32:12

      Αντώνη ένα τηλεοπτικό κανάλι δικό μας και 2-3 εφημερίδες ΤΩΡΑΑΑΑΑ !

      • MΑΝΩΛΗΣ Μ avatar
        MΑΝΩΛΗΣ Μ @ ΙΩΝΑΣ 08/05/2010 22:52:12

        @ΙΩΝΑ

        Αυτό είναι πολύ σοβαρό και πρέπει να υπάρξει μέριμνα για να γίνει. Όχι μόνο να το λέμε. Να δημιουργηθεί μια ομάδα υπό τον Σαμαρά που θα κάνει τις αναγκαίες επαφές με επιχειρηματίες για την οικονομική στήριξη του εγχειρήματος και να μην αργήσει κιόλας.

  37. ataktos avatar
    ataktos 07/05/2010 12:11:49

    xaxaaaaxax μια φωτογραφία 100000 λέξεις

  38. mavro kounavi avatar
    mavro kounavi 07/05/2010 12:17:01

    Χέρι Χέρι Μητσοτακαίικο-Καρατζαφέρης ("Το Στέμμα της Δημοκρατίας") στην "εθνική" συστράτευση πίσω από τον Jeffrey.

    Από κωλογλείφτες της Φρειδερίκης, κωλογλείφτες του γιού της Μαργαρίτας.

  39. SAM avatar
    SAM 07/05/2010 12:18:21

    Καλό θα ήταν να πάει σπίτι της και να ασχοληθεί με τη μαγειρική.Ίσως τα καταφέρει.Οι 'Ελληνες ποσώς ενδιαφέρονται αν θα κάνει καινούριο κόμμα.Μας είναι εντελώς αδιάφορο.Φεύγοντας να παραδώσει και την έδρα.

  40. ataktos avatar
    ataktos 07/05/2010 12:19:16

    Λέτε την σαβρα ..να την φάει ο Κυριάκος …..

  41. Μποτίλια στο πέλαγος avatar
    Μποτίλια στο πέλαγος 07/05/2010 12:28:05

    Το γράφω εδώ και χρόνια στο Antinews: Η κ. Μπακογιάννη είναι η επόμενη πρωθυπουργός της χώρας (συντομότατα) με κολαούζους Καρατζαφέρη και Βενιζέλο, ελέω Μπίλντερμπεργκ (μετά την ταφόπετρα του δικομματισμού).
    Δεν ξέρω κατά πόσο αυτή την στιγμή παραμένει ενθουσιασμένη με όσα κλιμακώνει, βλέποντας τις άφθες αλλωνών. Όμως τα ελικόπτερα πάντοτε αποτελούν την έσχατη παρηγοριά (όχι όμως γι' αυτούς που μένουν).

    • Lewnidas avatar
      Lewnidas @ Μποτίλια στο πέλαγος 07/05/2010 12:44:34

      αυτο δεν θα ειναι κυβερνηση! ο καλος ο κακος και η ασχημη θα ειναι.

  42. tiramola avatar
    tiramola 07/05/2010 12:39:21

    Σταματείστε να ασχολήστε με το παρασκήνιο του πολιτικού θίασου της βουλής και οργανωθείτε προκειμένου να αντιμετωπίσουμε συλλογικά σαν κοινωνικά όντα που είμαστε τις επερχόμενες δύσκολες μέρες για όλους.
    Σκεφτείτε μόνο ότι τα μέτρα της εξαθλίωσης των πολιτών θα τα έπαιρνε και μία κυβέρνηση ΝΔ και φυσικά θα καταψηφίζονταν από την αντιπολίτευση ΠΑΣΟΚ.
    Πρόκειται για ανίκανους , γελοίους και εν τέλει προδότες αυτών που τους εξέλεξαν.
    Όλοι τους!
    Αφήστε κατά μέρος τις διαφορές και μην γίνεστε μέρος του κατακερματισμού της κοινωνίας δικαιολογώντας με οπαδικό τρόπο την αθλιότητά τους ψάχνωντας για σωτήρες από τους υπάρχοντες πολιτικούς.
    Απαιτείται συλλογική δράση και κοινωνικός ακτιβισμός για να αποφύγουμε την αλληλοεξόντωση μας.

    • Προφήτης avatar
      Προφήτης @ tiramola 07/05/2010 13:35:33

      Σύντροφε τιραμόλα, μαζί σου, τα γράφω χρόνια.
      Αλλά όταν ένοιωθες καβάλα στο κομματικό άλογο που κάλπαζε (στο γκρεμό) δεν τα άκουγες.
      Δεν πρέπει να επικρατήσει το σάπιο αγγλοσαξονικό πνεύμα uomo uomini lupus, δηλαδή ο άνθρωπος για τον άνθρωπο είναι λύκος, δηλαδή κατασπαράξτε ο ένας το άλλον.
      Αλλά η κρίση να αναδείξει την αλληλεγγύη που κρύβουν μέσα τους τα ανθρώπινα όντα.
      Αλλοιώς, οπλιστείτε, δεν έχουμε δει τίποτα ακόμα.

  43. ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
    ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 07/05/2010 13:25:47

    Λεφτα εχει παααρα πολλα. Χρονο εχει πολυ.. επομενο ειναι να κανει μια συνιστωσα προς τα δεξια της βουλης με το βελος να κοιτα το κεντρο.

    ΠΠ

    • Προφήτης avatar
      Προφήτης @ ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 07/05/2010 13:37:43

      Πάντως δεν είναι κι εύκολο. Κατά τη γνώμη μου οδεύει σε μια πορεία Σημίτη. Στη λήθη. Χωρίς να έχει γίνει πρωθυπουργός.
      Με προβληματίζει όμως και η επιμονή του Μποτίλια..

      • Αφροδίτη avatar
        Αφροδίτη @ Προφήτης 07/05/2010 14:12:20

        Προφήτη, η επιμονή του δείχνει, άνθρωπο που ξέρει το πώς δουλεύει η οικογένεια και ποιοί είναι οι στόχοι της! Όλη η τεχνογνωσία της κόζα-νόστρα και της καμόρα έχει τεθεί στην υπηρεσία τους εδώ και χρόνια!
        Πες μου σε παρακαλώ, υπήρχει Έλληνας το 65', που να πίστευε οτι ο μπαμπάς της θα γινόταν ποτέ πρωθυπουργός;
        Κι εγώ συμφωνώ με τη δική σου εκτίμηση, πως οδεύει στη λήθη!Αλλά ότι θα δουλέψει σκυλίσια για ανατροπές, το θεωρώ εντελώς αναμφισβήτητο!

      • Μποτίλια στο πέλαγος avatar
        Μποτίλια στο πέλαγος @ Προφήτης 07/05/2010 16:08:59

        @ Προφήτης, Αφροδίτη

        Νομίζω ότι η επιμονή δεν είναι δική μου, αλλά κύρια της κ. Μπακογιάννη.
        Εγώ είμαι ένας απλός σχολιαστής, που τολμάει παρακινδυνευμένες προβλέψεις. Άλλοτε οι εξελίξεις ανταποκρίνονται στις εκτιμήσεις μου, άλλοτε οι προβλέψεις μου αποδεικνύονται μη ρεαλιστικές.
        Δεν νομίζω ότι αξίζω για να προβληματίσω κανένα, ειδικά φίλους όπως εσείς οι δυο, που έχετε καθιερωθεί στα σχόλια με την οξύνοια που σας διακρίνει.
        Επειδή θέλω να συμμετέχω ενεργά στο λαϊκό κίνημα, επιδιώκω να αναπτύξω τις ικανότητες μου στην σφαίρα της στρατηγικής. Συστατικό στοιχείο της στρατηγικής ικανότητος είναι η πρόβλεψη. Αυτή δεν αναπτύσσεται ως ικανότητα, εάν δεν καλλιεργηθεί. Κατά συνέπεια πρέπει να ασκηθούμε στο να μπορεί το βλέμμα μας όχι μόνο να καταγράφει, αλλά ταυτόχρονα να αξιολογεί και να διακρίνει τα συμφραζόμενα. Καθώς και στο να αποτολμάμε προβλέψεις.
        Το Antinews είναι μια σελίδα, η οποία αποτολμά ριψοκίνδυνες προβλέψεις και κατά κανόνα δικαιώνεται. Κατόπιν βγαίνουν κάποιοι σχολιαστές και υποτιμούν την επιτυχία των προβλέψεων, ισχυριζόμενοι ότι αυτά που συνέβησαν ήταν από προηγουμένως φανερά. Οι ίδιοι όμως γιατί δεν τα πρόβλεψαν;
        Ας μου επιτραπούν δυο εκτιμήσεις που έκανα στο παρελθόν, στις οποίες ανταποκρίθηκαν ως ένα βαθμό οι εξελίξεις:
        1. Η συγκρότηση της πατριωτικής - λαϊκής δεξιάς. Αυτό ήταν επόμενο, από την στιγμή που οι παραδοσιακές αξίες βάλλονται απροκάλυπτα. Ήταν επόμενο, τμήμα του παραδοσιακού να ασκήσει αίτημα προοδευτικότητος, διαδικασία που συνεπάγεται μια βαθιά μεταβολή νοημάτων.
        2. Η ταφόπετρα στον δικομματισμό. Αυτό δεν έχει ακόμη πλήρως συντελεστεί. Μπορούμε να διαπιστώσουμε όμως την πολύ μεγάλη ρωγμή που αυτός έχει υποστεί.
        Στην επιφάνεια διαπιστώνουμε τα εξής πέντε δεδομένα και θα πρέπει να διαπιστώσουμε, ότι στην πολιτική τίποτε δεν συμβαίνει τυχαία, χωρίς δηλαδή να διέπεται από στόχευση:
        - Το "ρεύμα" Βενιζέλου
        - Τις αρχηγικές τάσεις της κ. Μπακογιάννη
        - Το γεγονός ότι ο αυτοκαθορισμός του κ. Σαμαρά από την μέχρι τώρα πολιτεία του επικεντρώνεται πρώτιστα στην αντίληψη ενός χαρισματικού ηγέτη και δευτερευόντως στην εκπροσώπηση συγκεκριμένων χώρων του πολιτικού-κομματικού τοπίου.
        - Τον χαμαιλεονισμό του κ. Καρατζαφέρη, ο οποίος δεν μπορεί να εκδηλώνεται αυθόρμητα.
        - Το ότι επιχειρηματικοί κύκλοι εκδήλωσαν φιλοδοξίες άμεσης παρέμβασης στα πολιτικά δρώμενα, συχνά σε ρήξη με πολιτικά πρόσωπα (κόντρα Βγενόπουλου/Μπακογιάννη).

        Η φθορά του Γιώργου Παπανδρέου και του επιτελείου του συντελείται πολύ γρήγορα, πράγμα που είναι περισσότερο από φυσικό στην σημερινή συγκυρία. Όταν ο ίδιος διακηρύσσει, ότι δεν τον ενδιαφέρει η δεύτερη τετραετία, στην ουσία προετοιμάζει ψυχολογικά τους οπαδούς του για την επερχόμενη πτώση της κυβέρνησης, διεκδικώντας τον ρόλο του αυτοθυσιαζόμενου θύματος.
        Η έξωθεν κηδεμονία υπήρξε στην Ελλάδα ο μοχλός των πολιτικών εξελίξεων. Κάποτε είχε πει ο Γουόρεν Κρίστοφερ "Τον Οκτώμβριο θα έχετε εκλογές".
        Είναι προφανές ότι επίκεινται σημαντικέςε ξελίξεις?ανακατατάξεις του πολιτικού τοπίου. Η επιλογή του κατεστημένου για την αμέσως επόμενη φάση δεν μπορεί παρά να αφορά κάποιους, που θα συνεχίσουν το "έργο" του ΓΑΠ. Αυτοί ελπίζουν, ότι το βασικό κόστος θα το έχει φορτωθεί ήδη ο ΓΑΠ.
        Επειδή στην επόμενη τουλάχιστον φάση, θα πρέπει να αποκλειστεί μια σύμπραξη του κ. Σαμαρά με αποσχισθέντες από το Πασόκ, νομίζω ότι ο εντοπισμός του επόμενου πρωθυπουργού μπορεί να προκύπτει. Βεβαίως το κατεστημένο εκπονεί ταυτόχρονα περισσότερα σενάρια, τα οποία προσαρμόζει. Αν δούμε όμως τι συγκεκριμένα προωθείται - και επειδή ο Μητσοτάκης ως γηραιός πολιτικός προωθεί τους στόχους του σε βάθος χρόνου - η έλευση της Ντόρας είναι περισσότερο από πιθανή. Έχει επί πλέον καταστεί ορατό, ότι η στήριξη του Μητσοτάκη στον Καραμανλή, δόθηκε κατόπιν συμφωνίας να τον διαδεχθεί η Ντόρα.

      • Αφροδίτη avatar
        Αφροδίτη @ Προφήτης 07/05/2010 20:42:47

        Μποτίλια στο πέλαγος,
        Αρχικά σ’ ευχαριστώ για την απάντηση και προς εμένα. Είναι βέβαιο, πως όλοι καταθέτουμε εδώ τις εκτιμήσεις μας, που όταν επαληθευτούν εκλαμβάνονται ως επιτυχείς προβλέψεις ή συμβαίνει το αντίθετο! Ασφαλώς και κανείς μας, δεν παριστάνει ούτε τον μάγο ούτε τον εξ απορρήτων κανενός, από εκείνους που βάζουμε στο κάδρο μας!
        Αναφέρθηκα σ’ εσένα σχολιάζοντας τη σιγουριά σου, σχετικά με την επόμενη πρωθυπουργία της Ντόρας, χρησιμοποιώντας απλά το ρήμα «ξέρει». Και κάποιος μπορεί να ξέρει, όταν παρακολουθεί προσεκτικά τα γεγονότα, αναλύει συμπεριφορές, έχει καλή μνήμη, κρατάει στατιστικά στοιχεία και είναι αντικειμενικός όσο γίνεται. Μπορεί όμως να νομίζει πως ξέρει, επειδή περιμένει να πραγματοποιηθεί αυτό που θέλει!
        Παραδέχομαι ότι στην πολιτική η αντικειμενικότητα όλων μας είναι σε «εισαγωγικά», γιατί έχουμε επιρροές από την οικογένειά μας και πολλά προσωπικά βιώματα, που μας τοποθέτησαν πολύ νωρίς στα χρωματιστά κουτάκια! Κάποιοι από μας, κάποια στιγμή της ζωής μας, κατανοήσαμε ότι αυτοί οι κάθετοι διαχωρισμοί είναι ψευδεπίγραφοι και ότι η γραμμή στην κοινωνία λογικά πρέπει είναι μία και οριζόντια! Μια γραμμή που μας διακρίνει στο αν υπερασπιζόμαστε την πατρίδα, την ισονομία, την ισοπολιτεία, την κοινωνική δικαιοσύνη, την αξιοκρατία, τη διαφάνεια και πολλές άλλες αξίες που τις λέμε αρχές. Αυτά σε γενικές γραμμές είναι τα πιστεύω μου.
        Η πολιτική ανάλυση που εκθέτεις έχει σοβαρά σημεία για να σταθεί κανείς. Ίσως να είσαι πιο αντικειμενικός από μένα ίσως όμως και όχι! Το ποιά είναι η γνώμη μου για τα πρόσωπα στα οποία αναφέρεσαι, είναι ήδη καταγεγραμμένη σε πολλά αναρτημένα σχόλιά μου, στο antinews. Σε ένα πράγμα όμως θα σταθώ, που αφορά στους σχεδιασμούς που μπορεί να επηρεάσουν την πολιτικές εξελίξεις. Καμιά φορά πάλι, μακροχρόνιοι σχεδιασμοί, καλοστημένοι μηχανισμοί, χρίσματα και δακτυλίδια όταν μπουν σε διαδικασία ελέγχου από τον απλό πολίτη, μπορεί να μην καταφέρουν να υλοποιηθούν. Αυτά που λες, ισχύουν πράγματι, όταν ο πολίτης παρακάμπτεται και παραπληροφορείται!
        Π.χ. η κα Μπακογιάννη με τις εύλογες φιλοδοξίες της, βοηθούμενη από την υπερεκτίμηση της δύναμής της που απολάμβανε μέσα στο κόμμα, βοηθούμενη σκανδαλωδώς και από τα ΜΜΕ, πλασαρίστηκε ως αδιαμφισβήτητο φαβορί! Και θεωρήθηκε φαβορί και από την κοινή γνώμη! Επίσης πράγματι το βράδυ των εκλογών, πήρε και το δακτυλίδι από τον πρώην πρωθυπουργό και αποκαλύφθηκε τρόπον τινά η κύρωση μιας κρυφής συμφωνίας! Δες όμως τι έγινε όταν η υπόθεση κατέβηκε στη βάση και ανετράπησαν όλες οι «έγκυρες» και «ασφαλείς» προβλέψεις!
        Γι αυτό φίλε μου θα συζητάμε εδώ, θα συμφωνούμε ή θα διαφωνούμε, ίσως και να συγκρουόμαστε καμιά φορά, αλλά αυτό έχει υγεία γιατί εμπεριέχει τον σεβασμό στην άλλη άποψη!

  44. GreenHorses avatar
    GreenHorses 07/05/2010 13:26:20

    Ας πάει για μπάνια στα Χανιά...

    • Fotini avatar
      Fotini @ GreenHorses 07/05/2010 20:01:13

      Νά πᾶς καί ἐσύ στά Χανιά γιά μπάνια. Σοῦ ἐγγυῶμαι οἰ θαλασσες εῖναι καθαρές καί ΓΑΛΑΖΙΕΣ!!!

      • Fotini avatar
        Fotini @ Fotini 07/05/2010 21:44:10

        οἱ. . .εἶναι. . . Διόρθωση.

  45. Tassos avatar
    Tassos 07/05/2010 13:44:55

    Κατεδικάσθη εις πολιτικόν θάνατον επί δωσιλογισμώ.

  46. http://firiki2010.wordpress.com/ avatar
    http://firiki2010.wordpress.com/ 07/05/2010 13:51:41

    Μια που η Μπακογιάννη είναι πλέον εκτός ΝΔ μήπως θα ήταν σκόπιμο να περιοριστεί η ενασχόληση μαζί της (σιγά-σιγά δε λέω μην πάθουμε και κανένα σοκ από την στέρηση) ώστε να κουβεντιάζουμε λίγο περισσότερο επί της ουσίας? Απλώς μια σκέψη.

  47. George Poulos avatar
    George Poulos 07/05/2010 14:13:00

    H Nτόρα βλέπει ότι ο Σαμαράς είναι μια απο τα ίδια στο κόμα,δηλαδή επανάληψη του έργου Καραμαλή της Λαικής Δεξιάς.(Ηπια προσαρμογή με αρκετό λαικισμό).
    Η Ν.Δ εχει πέσει θύμα του πρώτου διδάξαντα τον Λαικισμό γιατί ετσι πιστέυει θα νικάει το ΠΑΣΟΚ.
    Με αποτέλεσμα ενώ οι μετέπειτα αρχηγοί του ΠΑΣΟΚ να είναι πιο ρεαλιστές ,αυτοί της Ν.Δ.να μιμούντε τον Α.Παπανδρέου.
    Τώρα κινδυνεύει με αυτή την κρίση να κάνει το λάθος ο Σαμαράς και να επενδύει στην οικονομική αποτυχία του ΠΑΣΟΚ, που θα σημαίνει την χρεωκοπία της χώρας.

    • νεόπτωχος avatar
      νεόπτωχος @ George Poulos 07/05/2010 14:54:28

      george, τα βλέπει όλα αυτά η Θοδώρα;
      Εντύπωση μου κάνει η σκέψη σου.
      Εδώ δεν έβλεπε στις εσωκομματικές εκλογές το τ΄ρνεο που ερχόταν καταπάνω της και την έκανε αλοιφή, τώρα βλέπει ότι ο Σαμαράς πάει να ξεστρατίσει;
      Δεν παίζεσαι φίλε μου, η διορατικότητά σου είναι το κάτι άλλο.

      • νεόπτωχος avatar
        νεόπτωχος @ νεόπτωχος 07/05/2010 14:55:09

        συγνώμη λάθος "το τρένο που ερχόταν καταπάνω της".

    • Αρράκις الراقص avatar
      Αρράκις الراقص @ George Poulos 07/05/2010 15:13:29

      Αφήστε τα κύριε, όσοι στήριξαν αυτό το νομοσχέδιο είναι τελειωμένοι πολιτικά...όσο γρηγορότερα το συνειδητοποιήσουν, ίσως προλάβουν να σώσουν και το κεφάλι τους...ειδάλλως

  48. ataktos avatar
    ataktos 07/05/2010 15:18:55

    Σύντροφε τιραμολα αλλά και αλλά κομματόσκυλα …όλα μαζί …είστε για της χωματερές του Κουρουπιτου κλπ

  49. αλλενάκι avatar
    αλλενάκι 07/05/2010 15:28:16

    τελικά ποιος είναι ο μεγαλύτερος μελιστάλαχτος προβοκάτορας εδώ μέσα?

    • ataktos avatar
      ataktos @ αλλενάκι 07/05/2010 15:40:15

      http://oikonikipragmatikotita.blogspot.com/2010/05/blog-post_07.html

      • αλλενάκι avatar
        αλλενάκι @ ataktos 07/05/2010 15:49:54

        καλοοοό!

  50. Dimi avatar
    Dimi 07/05/2010 15:29:19

    Theodora, you should know that when they stop calling you, you are yesterday's news..

  51. nick name@ta lefta iparhoun.gr avatar
    nick name@ta lefta iparhoun.gr 07/05/2010 18:53:43

    ..δεν άντεξε στην ήττα , ο θυλικός γκοντζίλα ,ποιός άραγε θα την πάρει μαζί του, αφού το φινάλε είναι προδιαγεγραμένο : "ΑΠΟΣΤΑΣΙΑ" μου αρέσει που λέει ότι δεν είναι αποστασία και ότι άλλοι αποστάτησαν (μήπως εννοεί τον ..Γκοντζίλα). Αχ κοριτσάκι μου η αποστασία είναι στο RNA του ..σογιού και το κληρονόμησες κατά τον επικρατούντα χαρακτήρα!!
    Να πας στην Μαρίκα Γιαννούκου να σου μάθει να κάνεις ντολμαδάκια τώρα που υπάρχουν τρυφερά αμπελόφυλλα και να γλυκάνεις τον Ισίδωρο και ας τα κόμματα δεν σου πάνε , ο αγαπημένος σου συνδυασμός : κόκκινο - μαυρο δεν περνάει!!!!

  52. cpt1 avatar
    cpt1 08/05/2010 08:35:00

    αυτη η εικόνα να περιμένουν την ντορα εξω απο το γραφείο για τις πρώτες υπογραφές τις ιδρυτικής διακήρυξης του νέου κόμματος οι αξιότιμοι συμπολίτες μας μανωλης κονταρος(μπλοκο μου καναν τα εκαμ...)ο γνωστός κρης και οποία έκπληξή για τους γνωρίζοντας την Ευελπίδων και τον κορυδαλλό 3 πτέρυγα επαμεινωνδα πουλη γνωστο τρόφιμο...καλη αρχη!!!χχχ

  53. Kὀριννα avatar
    Kὀριννα 08/05/2010 10:30:43

    Fotini,
    κανένας δέν κατηγορεῖ τήν Κρήτη,καί ὅλοι τήν θεωροῦν Ἑλλάδα.Ἀπαξιωτικά μιλάω γιά τήν Ντόρα καί γιά μερικούς Κρητικούς πού ψιθυρίζουν τήν ἀνεξαρτησία.
    Μέ τόν Καλλικράτη,περίμενε καί θά δῆς πολλά.
    Αὐτή τήν οἰκογένεια τήν ἔχω ἱκανή γιά ὅλα,ἀκόμη καί νά ὑποστηρίξη τέτοια κατάστασι μέ ἀμοιβή τήν θέσι Κρητικάρχου.
    Πές μου Φωτεινή,μετά τήν ὑποστήριξί της στό σχέδιο Ἀνάν,θά ἔπρεπε νά ὑπάρχη Κρητικός νά τήν ψηφίζη;
    Δέν ἔνοιωσε πῶς γιά μᾶς ἡ Κύπρος εἶναι σάν τήν Κρήτη;

  54. Αφροδίτη avatar
    Αφροδίτη 08/05/2010 11:42:02

    Μέσα σε μια μόλις μέρα τη χθεσινή, που βρέθηκε εκτός κόμματος η Ντόρα, αποκάλυψε ότι δεν δέχεται με τίποτα να πάει χαμένος ο μακροχρόνιος σχεδιασμός που θα την έφερνε στην αρχηγία της ΝΔ. Και το έκανε με τον καλύτερο τρόπο για εμάς και όχι βεβαίως για την ίδια, αφού αποκάλυψε πτυχές του χαρακτήρα της , την αδιαμφισβήτητη διαπλοκή της με τα ΜΜΕ αλλά και την πολυδιαφημιζόμενη ευφυΐα της . Απέδειξε ότι είναι γνήσιο τέκνο του επιτίμου, αλλά ως έκδοση «βελτιωμένη» και «επαυξημένη» επί το αρνητικότερον ασφαλώς!
    Ας αρχίσουμε από το αδίστακτο του χαρακτήρα που κληρονόμησε. Άδειασε τον Καραμανλή που υποτίθεται ότι στήριζε «με όλες της τις δυνάμεις», ενώ από τους Καραμανλήδες έχουν οικογενειακώς ευεργετηθεί! Ο Αείμνηστος μάζεψε το 78’ τον πατέρα της από τα αζήτητα, όταν ακόμα ήταν νωπές οι «μνήμες» και ο νεώτερος την έκανε πρώτα Δήμαρχο της Πρωτεύουσας, μετά την έκανε ΥΠΕΞ και μάλιστα πριν κλείσει την τετραετία της ως όφειλε και είχε υποσχεθεί η ίδια και στο τέλος της έδωσε φανερά και το δακτυλίδι της διαδοχής. Κι όμως είναι παραπάνω από βέβαιο, ότι θα τον κρεμάσει στα «μανταλάκια», προκειμένου να διασωθεί η ίδια και γιατί δεν πρόκειται να του συγχωρήσει το ότι υπέκυψε στη λύση εκλογής προέδρου από τη βάση.
    Χτες είδαμε τη διαπλοκή της με τα ΜΜΕ σε όλο της το μεγαλείο, όταν δεν προλάβαιναν να την έχουν τηλεοράσεις και ραδιόφωνα ως συνομιλήτρια, για να βγάζει τη χολή της με τις «κατάλληλες» ερωτήσεις που της απηύθυναν. Κι όσο σκέφτομαι το τι πρόκειται να γίνει με τα κυριακάτικα φύλλα, μου έρχονται αυθορμήτως στο μυαλό κάτι ξεδιάντροπες δηλώσεις της! Τότε που τόλμησε και μίλησε περί του πολέμου που δέχθηκε από τα ΜΜΕ, κατά την περίοδο της εκλογής προέδρου! Ανερυθρίαστα μπορεί να σου κάνει τη μέρα νύχτα!
    Χρησιμοποιεί για άλλη μια φορά την κόρη της Αλεξία, με τη δημοσιοποίηση της επιστολής της «επί προσωπικού»! Καλά κάνει, γιατί το όνομα «Μπακογιάννη» ξέρει πως την έχει διασώσει μέχρι στιγμής! Γι αυτό και το κρατάει σφικτά, κατά πάσα πιθανότητα και ως η μοναδική ελληνίδα που ενώ σύναψε άλλον γάμο, δεν άλλαξε το επίθετό της για να τιμήσει και μια σταλιά και τον τωρινό σύζυγό της. Καταλαβαίνουμε ασφαλώς ότι το πατρικό της επίθετο, θα ήταν ολίγον «αφαιρετικό» των φιλοδοξιών της!
    Τώρα ξανά λοιπόν η Αλεξία στο προσκήνιο! Η Αλεξία που όταν ήταν παιδί ακόμα με δάκρυα στα αθώα ματάκια του «χρησιμοποιήθηκε» από την οικογένεια! Θυμόμαστε όλοι, ότι το «έστησαν» στη Βουλή την ίδια μέρα της δολοφονίας του πατέρα του, για να ζουμάρουν συνεχώς οι κάμερες πάνω του. Στην πατρίδα μας είθισται, μια μάνα που ορφάνεψαν τα παιδιά της και έχασε το σύντροφό της μετά από τέτοιο αποτρόπαιο έγκλημα, να τα αγκαλιάζει και να κλείνεται μαζί τους στους 4 τοίχους του σπιτιού της, για να κλάψει, να φωνάξει, να τα παρηγορήσει και να παρηγορηθεί!
    Τώρα στα περί της εξέχουσας ευφυΐας της, διατηρώ κάποιες επιφυλάξεις! Μετά και από άλλες πρόσφατες άστοχες ενέργειές της, ήρθε και η αναντίρρητη επιβεβαίωση! Απέδωσε στον Αντώνη την πράξη της Αποστασίας! Καλά, δεν της έχουν πει πως στο σπίτι του κρεμασμένου δεν μιλάνε για σχοινί! Κανείς δεν της έχει πει, πως η λέξη αυτή είναι συνυφασμένη με το πατρικό της όνομα; Κανείς δεν της έχει πει πως οι Έλληνες συνειρμικά ταυτίζουν τη λέξη αυτή με τον πατέρα της;
    Η «Αποστασία» του Αντώνη έγινε, γιατί δεν δέχθηκε να ξεπουλήσει ο πατέρας της το όνομα της Μακεδονίας! Έγινε γιατί δεν ανέχθηκε την παραχάραξη της Ελληνικής Ιστορίας! Έγινε γιατί πάνω από τα κόμματα, υπάρχει η Εθνική Συνείδηση του πολιτικού! Αν αυτό που έκανε ο Αντώνης λέγεται «Αποστασία» και όχι «Επανάσταση Εθνικής Συνείδησης», μακάρι να είχε η Πατρίδα μας πολλούς τέτοιους «Αποστάτες», γιατί θα είχε καλύτερη μοίρα από αυτήν που της επεφύλαξαν πολιτικοί σαν τον πατέρα της, την ίδια και κάποιους ομοίους τους!

  55. Κουκουρίκου avatar
    Κουκουρίκου 08/05/2010 21:04:25

    Έρχεται βροχή έρχεται Ντόρα.

    • MΑΝΩΛΗΣ Μ avatar
      MΑΝΩΛΗΣ Μ @ Κουκουρίκου 08/05/2010 23:03:09

      @Κουκουρίκου

      ... έρχεται μπόρα και παγωνιά ... (ναι αλλά ο Σαβ. λέει αλλού ότι)

      Μέρες καλύτερες θα ’ρθουν, το λέει το ένστικτό μου
      αυτό το κάτι μέσα μου, το εντελώς δικό μου
      Χαράζουμε τα πρόσωπα, τα βλέμματα γλυκαίνουν
      γιατί ταλαιπωρήθηκαν και τώρα το μαθαίνουν

      Κι αυτοί που μας πληγώσανε, καθώς το φως τελειώνει
      αισθάνονται την μοναξιά που Έλληνες ενώνει
      Και δεν ακούν τα κόμματα και το μεγάφωνό τους
      τον χτύπο μόνο της καρδιάς που μας βαφτίζει ανθρώπους

      Γιατί είν’ η αγάπη δόσιμο και δάκρυ που ματώνει
      και πόρτα μισοσκότεινη κι απ’ έξω μας κλειδώνει
      Ώσπου η δόλια η φωνή να βρει την ρίζα εκείνη
      που χάσαμε κι εγώ κι εσύ σαν Φραγκολεβαντίνοι

      Φιλότεχνοι κι αλλήθωροι προς κάποια δύση πάντα
      που παραμόρφωσε γενιές, παλιά κι απ’ το τριάντα
      την ώρα που το μέσα μας κοβόταν σαν διαμάντι
      στου Καζαντζίδη το λυγμό και του Παπαδιαμάντη

      Μέρες καλύτερες θα ’ρθουν, το νιώθω στ’ αεράκι
      εκείνο το καρύδι σπάει, άκου και τ’ αηδονάκι
      του πάει το ντέρτι κι ο καημός, η λύπη του ταιριάζει
      μα θέλει και το φάρμακο. Ποιος το 'χει; Το μοιράζει;

      ...

      Μέρες καλύτερες θα ’ρθουν, τίποτα πια δεν σβήνει
      την δίψα την λαχτάρα μου, την ομορφιά μου εκείνη
      που μου ‘γινε πατρίδα μου, πόλη μου και Θεός μου
      ματιά που με κομμάτιασε να ξαναβρώ το φως μου

      ...

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.