#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
08/11/2012 14:56
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τι θέλουν επιτέλους από την Ελλάδα;

Φτάνει πια, η Ελλάδα δεν είναι μπανανία



 

(Ανανεωμένο) -  Όταν ήλθε η Ανγκελα Μέρκελ στην Αθήνα, δεν περιμέναμε κάτι τρομερό, μια καλή κουβέντα για τις προσπάθειες που γίνονται στην Ελλάδα. Έστω και φειδωλά η καγκελάριος, είπε ότι γίνονται προσπάθειες αλλά θα πρέπει να περιμένει την έκθεση της τρόικας για τις μεταρρυθμίσεις στην Ελλάδα.

Το ίδιο ακούσαμε σε κάθε Γιουρογκρούπ από το καλοκαίρι και μετά καθώς και στις Συνόδους Κορυφής. Καλές κουβέντες για την ελληνική προσπάθεια αλλά οι Ευρωπαίοι περίμεναν την έκθεση της τρόικας μόλις ολοκληρωνόταν η διαπραγμάτευση με την Αθήνα.

Χορτάσαμε τσάι και συμπάθεια από τους ξένους αλλά είχαμε και την ελπίδα ότι δε θα αποδειχθούν άθλιοι διαπραγματευτές που καταπατούν κάθε συμφωνία αλλά και κάθε παραδοσιακή ευρωπαϊκή αλληλεγγύη.

Από το antinews είχαμε εκφράσει κατά καιρούς τις επιφυλάξεις μας για το αν η κυβέρνηση έχει plan B κι αν προχωρά σε συμφωνίες με την τρόικα έχοντας τουλάχιστον εξασφαλίσει κάποια ζωτικής σημασίας θέματα.

Αν τέλος πάντως έχει πάρει εγγυήσεις ότι θα γίνει ομαλά η χρηματοδότηση της χώρας, αν θα τηρηθούν εν πάση περιπτώσει τα συμφωνηθέντα της άνοιξης.

Αλίμονο, τα όσα συμβαίνουν τις τελευταίες ώρες αποδεικνύουν ότι οι Ευρωπαίοι παίζουν πολύ ύπουλο παιχνίδι το οποίο, ωστόσο, είναι και επικίνδυνο.

Οι επίσημες δηλώσεις του Σόιμπλε, του ΔΝΤ, της Κομισιόν και του Ντράγκι, αλλά και οι διαρροές περί μη απόφασης τη Δευτέρα για την εκταμίευση της δόσης, δείχνουν ότι η αθλιότητα βρήκε πρόσφορο έδαφος στα γραφεία των δανειστών μας.

Η δόση των 31,5 δισ. είναι ανάσα για την Ελλάδα. Μαζί με τα 5 δισ. που έπρεπε να εκταμιευτούν τον Σεπτέμβριο και τα 8,3 δισ. που θα πρέπει να πάρουμε το Δεκέμβριο, δηλαδή σχεδόν 44 δισ. ευρώ θα ήταν μια καλή παράταση ζωής για τη χώρα. Θα μπορούσε να γίνει η ανακεφαλαιοποίηση των τραπεζών, να πληρωθούν οφειλές (άρα να πέσει χρήμα στις επιχειρήσεις) και να κινηθεί κάπως η αγορά.

Κι όμως, οι ξένοι κάνουν καθυστέρηση παρά το γεγονός ότι η Βουλή σχεδόν κατέρρευσε, η κυβέρνηση έχει πλέον ισχνή πλειοψηφία και καραδοκεί το λόμπι της δραχμής. Οι βουλευτές και ο λαός, έτσι ή αλλιώς, αποδέχθηκαν να αναλάβουν ένα ακόμη απίστευτο βάρος, πιστεύοντας ότι κάτι μπορεί να αλλάξει. Περιμένει τη διετή παράταση, περιμένει άλλη λύση πανευρωπαϊκού χαρακτήρα για το χρέος, γενικά περιμένει να αλλάξει κάτι.

Δεν περιμένει να ξαναγίνει όπως ήταν πριν, αλλά έχει μια ελπίδα ότι θα γίνει πιο ανεκτή η ζωή του. Αυτή την ελπίδα θέλουν οι ξένοι να την πατήσουν κάτω και να τη διαλύσουν.

Ολα τα παραπάνω τα έχουν συμφωνήσει στις άπειρες συναντήσεις με τους Ελληνες. Πάρτε μέτρα εσείς κι εδώ είμαστε εμείς, έλεγαν κατά καιρούς. Να που πήραμε τα μέτρα και οι δανειστές καταπατούν τη συμφωνία. Γιατί το κάνουν άραγε; Θέλουν να διαλύσουν τη χώρα; Επιζητούν την κοινωνική έκρηξη, την κυβερνητική κρίση και την άνοδο στην εξουσία των αντιευρωπαϊστών;

Αν το θέλουν με γειά τους με χαρά τους. Να μας το πουν να μην περιμένουμε πολλά. Να χρεοκοπήσουμε από μόνοι, να κηρύξουμε στάση πληρωμών και να γυρίσουμε στη δραχμή. Θα πληρώσουν όμως κι αυτοί το τίμημα, και θα είναι βαρύ.

Όμως, η κυβέρνηση τη Δευτέρα έχει μία και μόνη επιλογή, αν οι δανειστές επιμείνουν στη μη λήψη αποφάσεων. Να τους πουν με τον πιο κατηγορηματικό τρόπο «Φτάνει ως εδώ. Η Ελλάδα δεν ανέχεται άλλο τα παιχνίδια σας». Τουλάχιστον θα πέσουμε, αλλά αυτό θα γίνει ηρωϊκά και περήφανα.

 

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Padron avatar
    Padron 08/11/2012 15:03:27

    Ας ελπίσουμε οτι το θέμα του ειδικού λογαριασμού θα βρεί σύσσωμο το ελληνικό κοινοβούλιο απέναντι στις παρανοϊκές απαιτήσεις τους...

    • Μ.Γ avatar
      Μ.Γ @ Padron 08/11/2012 21:15:54

      Δυστυχως μ' αυτο το πλευρο να κοιμασαι. Οσοι συμμετεχουν σ' αυτη την παρωδια της τρικομματικης κυβερνησης γνωριζουν οτι εχει χαθει το παιγνιδι γι αυτο θα παραμεινουν κολλημενοι σαν τα τσιμπουρια στην εξουσια, οσο γινεται περισσοτερο. Σκεψου το πολυ απλο : Οι περισσοτεροι απο τους σημερινους βουλευτες -που δεν προκειται να επανεκλεγουν- δεν ενδιαφερονται για την "σωτηρια" της χωρας αλλα για την διασφαλιση του μισθου που τους επιτρεπει να συντηρουν την οικογενεια τους, να πληρωνουν τα δανεια τους, κλπ. Κι επειδη οι περισσοτεροι απ αυτους μπηκαν στην πολιτικη, χωρις να εχουν μια επιτυχημενη επαγγελματικη σταδιοδρομια την οποια θα μπορουσαν να συνεχισουν μετα, βρισκονται τωρα μπροστα στο φασμα της μελλοντικης ανεργιας. Ετσι, προσπαθουν να κερδισουν οσο γινεται περισσοτερο χρονο γι αυτο θα ψηφισουν τα παντα προκειμενου να αποφευχθουν οι εκλογες και συνεχισει τα τρεχει ο μισθος. Oλα αυτα βεβαια πασπαλισμενα με φοβερες κουβεντες περι "συνεπειας" και "υπευθυνης στασης" και τα λοιπα.

    • Ευαγγελος avatar
      Ευαγγελος @ Padron 09/11/2012 02:12:30

      Ποιος εμπιστεύεται κάποιον αποδεδειγμένα λαμογιο και ανίκανο (όπως οι πολιτικοί) μας, να διαχειριστεί χρήματα? Προσωπικά πιο ασφαλής θα νιώθω με τον ειδικό λογαριασμό.

    • Μηχανικός avatar
      Μηχανικός @ Padron 09/11/2012 09:22:02

      Τελικά είναι πιθανόν να μην έχουν εμπιστοσύνη στον Σαμαρά και να φοβούνται μήπως πάρουμε τη δόση και μετά, έχοντας μηδενίσει το πρωτογενές, βγούμε από το καθεστώς επιτήρησης μένοντας και στο ευρώ.

      Αυτό φυσικά εαν συμβαίνει είναι προς τιμήν του Σαμαρά και καλό για τη χώρα!

  2. Νίκος Στ. avatar
    Νίκος Στ. 08/11/2012 15:04:01

    Εάν την πρώτη φορά ενδώσεις στον εκβιαστή, τη δεύτερη θα σε λυπηθεί ή θα ζητήσει παραπάνω;

    • Βασίλης Γκιώνης avatar
      Βασίλης Γκιώνης @ Νίκος Στ. 08/11/2012 17:37:19

      Ποιούς εκβιαστές εννοείται κύριε Στ.;

      Τους εγχώριους εκβιαστές (δημόσιοι υπάλληλοι, συνδικάτα, ΔΕΚΟ) που μας στέλνουν επαίτες στην Ευρώπη προκειμένου να συνεχίσουν να απολαμβάνουνε τα προνόμια της "αλλαγής";;;
      Τις "μαϊμούδες" των ασφαλιστικών ταμείων που μας στέλνουν επαίτες στης Ευρώπη προκειμένου να μην καταρεύσουνε τα ταμεία;;;
      Τους φοροδιαφεύγοντες (80% όλων των εμπόρων, καταστηματαρχών, μικρών μεγάλων επιχειρηματιών);;;

      Ποιοί μας "εκβιάζουνε" να πάμε να επαιτούμε στην Ευρώπη;;;

      Σε λόγο θα λέμε και οτι ήμασταν μια πλούσια κι ευημερούσα χώρα κι επειδή μας "ζήλεψαν" οι Ευρωπαίοι, ήρθανε να μας εκβιάσουνε και να μας αρπάξουνε τον πλούτο που έλεγε κάποιος εδώ μέσα σε ενα ποστ χωρίς να ντρέπεται καθόλου...

      • Λιογκος avatar
        Λιογκος @ Βασίλης Γκιώνης 09/11/2012 00:14:08

        Είσαι άρρωστα εμπαθής... ξέρεις κάτι? Κατά βάθος ζηλεύεις! Απωθημένο που δεν μπόρεσες να βρεις μια θεσούλα στο δημόσιο...

        • tarzan avatar
          tarzan @ Λιογκος 09/11/2012 07:48:23

          ενω εσυ που την βρηκες ,εισαι μια χαρα ...

        • Βασίλης Γκιώνης avatar
          Βασίλης Γκιώνης @ Λιογκος 09/11/2012 13:39:38

          Εγώ αν θες να ξέρεις το έχω λύσει το οικονομικό θέμα κι εμένα και των παιδιών μου.
          Αναγκάστηκα να απολύσω κάμποσους ανθρώπους και μάλιστα στα 50+ που εργάζονταν από παλιά όταν την είχε την εταιρεία ο πατέρας μου.
          Αναγκάστηκα να τους απολύσω για να παρασιτοζωείς εις βάρος μας...

    • χανια avatar
      χανια @ Νίκος Στ. 09/11/2012 01:21:47

      Πραγματικα,αποδεικνυεται οτι σε αυτη τη χωρα οι αφελεις ειναι τελικα παρα πολλοι...Πιο λομπι της δραχμης βρε ανθρωπε μου...

  3. Γιάννης avatar
    Γιάννης 08/11/2012 15:11:12

    Είναι απλό τη θέλουν: με σχόλια σα του Schauble ο Σαμαράς και κανα 2-3 δημιοσιογράφοι θα άρχισουν την ξενολογία και πόσο μας αδικούν οι ξένοι. Ο κόσμος θα κραυγάσει ενάντια στην αδικία και voila, κόσμος θα έχει μετατοπίσει την οργή του μακριά απο τα νομοσχέδια και του εφαρμοστικούς.

    Όχι τιποτε άλλο αλλα επειδή φαινεται να αναρωτιέσαι, τι ΄θελουν πια.

    Γ

    • τσαντιλας avatar
      τσαντιλας @ Γιάννης 09/11/2012 00:26:27

      ολοσωστος φιλε! ακριβως αυτό. αλλάς δε μασάμε πια!

      • Γεώργιος Τ. avatar
        Γεώργιος Τ. @ τσαντιλας 13/11/2012 19:27:50

        Μου αρέσει που καταλάβατε και οι δύο πως ο Σόιμπλε παίζει θέατρο. Κούνια που σας κούναγε. Αν δεν δώσουν τη δόση θα φταίει ποιος μετά;

  4. TARAMAS avatar
    TARAMAS 08/11/2012 15:17:39

    Ο καθένας έχει τις σκοτούρες του και παίζει το παιχνίδι του. Και ούτε όλοι είναι σύμφωνοι σε όλα.
    Και άσχετα από αυτό, δηλαδή αν δεν μας έδιναν τις δόσεις, εμείς δε θα κάναμε περικοπές; Τι θα κάναμε, αυξήσεις;

    • ΚΜ avatar
      ΚΜ @ TARAMAS 08/11/2012 18:37:27

      Σίγουρα. Όμως το ερώτημα παραμένει: Τί άλλο μπορεί να θέλουν, στην παρούσα φάση; Σε επίπεδο τακτικής, πού στην ευχή αποσκοπούν αυτά τα καμώματα;

      • TARAMAS avatar
        TARAMAS @ ΚΜ 08/11/2012 18:54:10

        Και τι σε κάνει να πιστεύεις ότι η τακτική του Σόιμπλε είναι η τακτική π.χ. του Ολάντ ή του Ρεν ή του Ο'Μπάμια (για να μην πω και της Αγγέλας - χρόνια πολλά της μέρα που είναι, τι γαϊδούρια είμαστε, ούτε μια "ευχή" δεν της στείλαμε από το Antinews);

  5. γελωτοποιος avatar
    γελωτοποιος 08/11/2012 15:21:37

    οι αμερικανικες εκλογες τελειωσαν...ωρα να βγουν τα μαχαιρια...αν δεν μας δοσουν τη δοση ελπιζω η κυβερνηση ν'ακυρωσει τα μετρα η διαφορετικα εκλογες το συντονοτερο

    • Γεώργιος Τ. avatar
      Γεώργιος Τ. @ γελωτοποιος 08/11/2012 17:14:39

      Μα αν δε δώσουν το χρήμα που μόνο για αυτό το λόγο ψηφίστηκαν τα μέτρα τα 2 τελευταία χρόνια, είναι πανεύκολο να επιστρέψει τις μειώσεις στους χαμηλόμισθους και χαμηλοσυνταξιούχους, να μειώσει τους φόρους (άμεσους και έμμεσους) και να αλλάξει το κλίμα. Με ποιο νόμισμα όμως όταν θα έχουμε στεγνώσει σε ευρά; Ε, ρε τι έρχεται... Πολύ βαρύς ο χειμώνας 2012-13.

  6. Ο Θείος avatar
    Ο Θείος 08/11/2012 15:21:53

    Για τον χρόνο εκταμίευσης, το ξανασυζητήσαμε πριν ένα μήνα και βάλε. Άλλαξε τίποτε;
    Ιδού (03/10/2012):
    "Το πολυδιαφημισμένο PSI ήταν “πατάτα Νευροκοπίου”, το λέγαμε από το 2010, από τον καιρό του Ντωβίλ.
    Θα τρενάρουν την “διαπραγμάτευση” μαιμού με την τρόικα όσο πάει.
    Το μέν ΔΝΤ είναι πιά πεπεισμένο ότι η Ευρωπαική πολιτική για την κρίση είναι εντελώς λάθος και θα “προβοκάρει” τους Ευρωπαίους ηγέτες για να καταρρεύσει εντελώς αυτή η πολιτική τους και να την εγκαταλείψουν.
    Οι δε υπεύθυνοι των Βρυξελλών δεν θέλουν πια μεμονωμένη λύση για την Ελλάδα: Βλέπουν προς λύση-πακέτο, κυρίως για το τραπεζικό σκέλος της κρίσης, για Ισπανία – Ελλάδα – (αναθεωρημένους) στοχους Πορτογαλίας – Κύπρο – ίσως και Σλοβενία, με “Ιταλική συμβολή”
    Είναι δύσκολο να συγκλίνουν σε αναθεωρημένη συμφωνία. Θα το τρενάρουν, ίσως πιάσουμε και Χριστούγεννα με εκκρεμότητα".
    h**p://www.antinews.gr/2012/10/03/182197/#comment-1060102

  7. Ο Θείος avatar
    Ο Θείος 08/11/2012 15:25:52

    Άλλωστε, "η ισχνή παγκόσμια οικονομία πνίγει την δυνατότητα επίλυσης της κρίσης της Ευρωζώνης", λέει ο Σόιμπλε.
    Δεν μπορούν πιά να το διαχειριστούν οι πολιτικοί εκπρόσωποι της Ευρωδεξιάς. Έχουν πέσει έξω, ακόμη και στη Γερμανία το οικονομικό κλίμα καταρρέει.
    Βαίνουν προς πολιτική ανατροπή, είναι θέμα χρόνου.

    • Κώστας ΜΠ avatar
      Κώστας ΜΠ @ Ο Θείος 08/11/2012 15:30:01

      Θείε,
      αν έχεις την καλωσύνη απαντάς σε ένα quiz:
      Ποιός δήλωσε τα εξής:
      "...η ηγεσία της Γερμανίας έχει πολύ πραγματιστική θέση, η οποία έγκειται στο ότι πρέπει πρώτα να αρθούν τα συστημικά προβλήματα, τα οποία οδήγησαν στη σημερινή κατάσταση και κατόπιν πλέον να διοχετευθούν πρόσθετα μέσα...";

      • Ο Θείος avatar
        Ο Θείος @ Κώστας ΜΠ 08/11/2012 15:36:32

        Βλαδίμηρος Βλαδιμήροβιτς Πούτιν, φυσικά.
        (Οκτώβριος 2012, ομιλία σε αναλυτες της Λέσχης "Βαλντάï).

    • Βούρδουλας avatar
      Βούρδουλας @ Ο Θείος 08/11/2012 16:58:41

      Θείε, βλέπεις πολιτική ανατροπή στη Γερμανία ; Που φαίνεται κάτι τέτοιο ; Από κάτι γκάλοπ που έχω δει ενσιχυμένη βγαίνει η μαντάμ μέρκελ, ο σοσιαλδημ/της φαίνεται χαμένος. Αλλαξε τίποτα ;

      • Ο Θείος avatar
        Ο Θείος @ Βούρδουλας 09/11/2012 10:42:15

        Με 3 % FDP πώς θα κάνει κυβέρνηση το 35 % της CDU;
        Βλέπω 3 μαθηματικές επιλογές: Ή με τους Σοσιαλδημοκράτες ή με τους Πράσινους ή με τους εξωγήινους.
        Ξυπνήστε, στη Γερμανία δεν έχουν ενισχυμενη με Πάκη και bonus 50 εδρών, αλλά συνταγματικά απλή αναλογική με φράγμα 5 %.

    • Γεώργιος Τ. avatar
      Γεώργιος Τ. @ Ο Θείος 08/11/2012 17:15:26

      Πάμε για παγκόσμιο κραχ, τρισχειρότερο του 1920-30...

  8. Γιάννης Φαίλτωρ avatar
    Γιάννης Φαίλτωρ 08/11/2012 15:30:27

    Το πρόβλημα της βιωσιμότητας του ελληνικού χρέους έχει διχάσει τους δανειστές. Δεν είναι τυχαίο ότι χτές στις προβλέψεις της Κομισιόν, υπάρχει ολόκληρο τεχνικό υπόμνημα που αναιρεί τις πρόσφατες εκτιμἠσεις του ΔΝΤ για τις επιδράσεις της λιτότητας στην ὐφεση. Η υποβόσκουσα διαμάχη για τη βιωσιμότητα βρίσκει την Ελλάδα να ισορροπεί σε τεντωμένο σχοινί.
    Κανείς δεν φαίνεται να είναι έτοιμος ή δε θέλει να αντιμετωπίσει άμεσα το πρόβλημα της Ευρωζώνης. Η Γερμανική κυβέρνηση έχει εκπαιδεύσει το κοινό στη Γερμανία να θεωρεί ότι για όλα φταίνε οι τεμπέληδες Έλληνες. Πως τώρα θα τους πει τα αντίθετα ενόψει και των επικείμενων εκλογών;
    Εκτός κι αν θέλουν να στήσουν ένα τεχνητό σκηνικό κρίσης με μια Ελλάδα "καταρρέουσα που θα συμπαρασύρει την υπόλοιπη Ευρώπη" ώστε να τρομοκρατηθεί η γερμανική κοινή γνώμη - έχει εφαρμοστεί ξανά! - και να μπορέσει να αποδεχτεί πιο εύκολα κάτι που τώρα της φαντάζει πολύ δύσκολο.
    Δε θα εκπλαγώ σε δυο εβδομάδες να έχουμε εκκλήσεις και δραματικά διαγγέλματα.

    • Ο Θείος avatar
      Ο Θείος @ Γιάννης Φαίλτωρ 08/11/2012 15:32:43

      Ο Σάιμον Ο' Κόνορ, εκπρόσωπος του Επιτρόπου Οικονομίας Όλι Ρεν, δήλωσε σήμερα ότι "επιπλέον χρειάζεται να υπάρξουν συμφωνίες όσον αφορά τη μακροπρόθεσμη βιωσιμότητα του ελληνικού χρέους και τις μελλοντικές ανάγκες χρηματοδότησης για να αποδεσμευτεί η δόση των 31,5 δισεκ. ευρώ".
      Απλόν και σαφές...

      • Γιάννης Φαίλτωρ avatar
        Γιάννης Φαίλτωρ @ Ο Θείος 08/11/2012 15:50:46

        Αυτές οι συμφωνίες πρέπει να περιλαμβάνουν ένα "μπουκέτο" αλληλοσυμπληρούμενων μέτρων τις οποίες δε γνωρίζω αν είναι σε θέση να τις λάβουν πολιτικώς.
        Η έκθεση της Κομισιόν πάντως έχει πολύ "πλάκα" αν τη διαβάσει κανείς προσκετικά.
        Ωραίο είναι και ένα δημοσίευμα των FT που λέει ότι ο Αντώνης Σύσιφος έκανε άλλο ένα βήμα μπροστά
        Ένας αναλυτής της JP Morgan αναφέρει ότι: Οι χτεσινές εξελίξεις υποδηλώνουν επίσης ότι η εφαρμογή των συγκεκριμένων μέτρων μάλλον είναι αδύνατη. Πέρα από το γεγονός ότι η κυβέρνηση εκβιάστηκε από τους υπαλλήλους της Βουλής, αντιμετωπίζει αμφισβήτηση της κυραρχίας της από κατεστημένα συμφέροντα.
        Ο πρωθυπουργός – όπως οι προκάτοχοί του – έχει μετατραπεί σε Σίσυφο, ο οποίος προσπαθεί ατερμόνως να κυλήσει το ελληνικό χρέος προς την κορυφή του βουνού και αγωνίζεται να περάσει μέτρα, σαν κι αυτά που ψηφίστηκαν χτες. Η επιδείνωση της δημοσιονομικής θέσης της Ελλάδας των γυρίζει προς τα πίσω και τον αναγκάζει να επαναλάβει τα ίδια. Χτες το βράδυ ο Σαμαράς επέμεινε ότι δε θα χρειαστεί να λάβει η Ελλάδα άλλα μέτρα δημοσιονομικής προσαρμογής, υπονοώντας ότι έχει φτάσει στην κορυφή του βουνού. Αυτό είναι μάλλον απίθανο να γίνει. Η οικονομική κατάσταση της Ελλάδας παραμένει μη διατηρήσιμη μακροπρόθεσμα και θα χρειαστούν και άλλες μέρες ξεκαθαρίσματος λογαριασμών στο κοινοβούλιο, ακόμα κι αν η Τρόικα συμφωνήσει σε ένα σχέδιο OSI. Κάθε τέτοια κατάσταση εξασθενεί περαιτέρω την ελληνική πολιτική τάξη με αποτέλεσμα να ενισχύεται η διάλυση της κυβέρνησης. Αναμένουμε ότι ο συνασπισμός θα επιβιώσει τις ερχόμενες εβδομάδες (αν και υπάρχουν κίνδυνοι να μην επιβιώσει) αλλά η μεσοπρόθεσμη πρόγνωση είναι πιο εύθραυστη σήμερα το πρωί

        • Γιάννης Φαίλτωρ avatar
          Γιάννης Φαίλτωρ @ Γιάννης Φαίλτωρ 08/11/2012 16:04:24

          Και καταλήγει:
          Η αντιπολίτευση του ΣΥΡΙΖΑ είχε μια καλή βραδιά. Ο αρχηγός του κόμματος Αλέξης Τσίπρας επανέλαβε τη βεβαιότητά του ότι η Ελλάδα δε θα εξαναγκαστεί ποτέ να βγει εκτός του Ευρώ ακόμα κι αν δεν αναγνωρίσει τα χρέη της. Υποστήριξε ότι η Ελλάδα χρειάζεται την Ευρώπη όσο και η Ευρώπη την Ελλάδα. Το επιχείρημά του, αν και στερείται λογικής, κερδίζει όλο και περισσότερη υποστήριξη. Πολλοί στην Ελλάδα πιστεύουν ακόμα ότι οι μεταρρυθμίσεις που επιβάλλονται από την Τρόικα είναι προαιρετικές· ότι υπάρχει ένα βιώσιμο μονοπάτι το οποίο περιλαμβάνει το ΟΧΙ (και τη μη αναγνώριση του χρέους).
          Ο ηθικός κίνδυνος είναι κάτι που δεν μπορεί να ανγοήσει η Τρόικα.
          Δεν υπάρχουν σημάδια ότι τα κατεστημένα συμφέροντα θα αποδεχθούν δομικές αλλαγές, κάτι που αποτρέπει την Τρόικα από το να δημοσιεύσει μια επικοιδομιτική έκθεση.

          Αυτά για τους φίλους αναγνώστες του Antinews

          • drider avatar
            drider @ Γιάννης Φαίλτωρ 08/11/2012 17:46:15

            Η JP Morgan των δομημένων ομολόγων δεν είναι αυτή ή η μνήμη μου με απατάει;

            Μήπως έχει και αυτή ακόμα "εκκρεμότητες" στην Ελλάδα;

            Και εγώ στη θέση τους πάντως θα φοβόμουν...

    • Χριστίνα avatar
      Χριστίνα @ Γιάννης Φαίλτωρ 09/11/2012 09:38:31

      Ερώτηση : Αν αυτή η τεχνική κρίση έχει ως μέρος της ανάφλεξη εμφυλίου με απρόβλεπτες μεν συνέπειες αλλά λειτουργήσει ως μοχλός εκτόνωσης των λανθασμένων κινήσεων των συν_εταίρων μας ;
      Βέβαια είναι άρρωστο σενάριο αλλά σε κάθε πόλεμο είτε εμφύλιο είτε με κανένα γείτονα (λέω εγώ τώρα) ποιοι είναι εκείνοι που επωφελούνται ;
      Και αν αυτός ο εμφύλιος προκληθεί γιατί θα είναι τεχνητός όπως και η κρίση ποιοι θα βγουν πρώτη στη σκηνή να ''βοηθήσουν'' ή να προσπαθήσουν με την μεσότητα τους να κατευνάσουν τα πνεύματα αλλά ταυτόχρονα με τα ''πραγματάκια'' που θα πουλήσουν θα έχουν και λίγο τόσο δα καλυτέρευση στο εμπορικό τους ισοζύγιο πέραν των εε χωράφια να το πω λίμνες να το πω νησιά να το πω που θα μπορέσουν να πάρουν για να ''βοηθήσουν στην εκτόνωση και στην μη επέκταση και ανάφλεξη''...

      Και δεν βλέπω και Σπίλμπεργκ .....

  9. Κλέων avatar
    Κλέων 08/11/2012 15:36:03

    Αυτές τις ερωτήσεις τις κάνεις, πριν αποφασίσεις να δώσεις ότι σου ζητάνε...

  10. ΒΙΣ avatar
    ΒΙΣ 08/11/2012 15:43:00

    Φυσικά και υπάρχουν σκοπιμότητες σε όσα δήλωσε ο Σώυμπλε, και φυσικά και υπάρχουν διϊστάμενες απόψεις στους δανειστές μας και διαφορετικές εκτιμήσεις, ανάλογα με τα συμφέροντα και τη σχολή σκέψης.
    Με δεδομένα όλα τα παραπάνω, το άλλο δεδομένο παραμένει:
    Η συγκεκριμένη δήλωση είναι ένα γερό χαστουκάκι στην κυβέρνηση και προσωπικά στον Σαμαρά. Δεν είναι αφαλής ο Σώυμπλε, δείχνει στον Σαμαρά ποιος είναι το αφεντικό.
    Η απορία μου είναι γιατί να βιαστούμε να διώξουμε τον Παπαδήμο...Και, εννοείται ότι δεν τον διώξαμε όλοι μαζί, ούτε καθήσαμε όλοι μαζί εκεί όπου καθόταν αυτός....

    • Ο Θείος avatar
      Ο Θείος @ ΒΙΣ 09/11/2012 10:44:02

      Και δική μου απορία, αλλά αυτό είναι πιά ιστορία και μόνον.

  11. Ο Θείος avatar
    Ο Θείος 08/11/2012 15:43:19

    Валдай клуб : Διεθνής όμιλος συζητήσεων για οικονομικά, πολιτικά και στρατηγικά παγκόσμια θέματα, που συναντάται μία φορά τον χρόνο, κάθε φορά σε διαφορετική Ρωσική πόλη, με συμμετοχή όλης της Ρωσικής "ελίτ" της πολιτικής και της οικονομίας.

    • Κώστας ΜΠ avatar
      Κώστας ΜΠ @ Ο Θείος 08/11/2012 15:54:10

      A γεια σου. Και συμπλήρωσε ο Ήρωας των εν ελλάδι θυμάτων του Λαικισμου:
      "Εάν γίνει διαφορετικά, τότε τα πρόσθετα οικονομικά μέσα θα εξατμιστούν, θα δώσουν μια προσωρινή ώθηση, που δεν θα είναι επαρκής επιτάχυνση για να καλυφθεί όλη η απόσταση ως την έξοδο από την κρίση"

      Πενηνταράκια: εξαλείψτε τα ελλείμματά σας και μην ακούτε τους-ανά την ευρώπη - Τράγκες , γιατί με ελλείμματα ούτε με 1000 ΕΣΠΑ δεν σώζεστε.
      Άρα να ξέρουμε πως από ένα σημείο και μετά η "ανάπτυξη" είναι εν τινί μέτρω παραπλανητική ως σύνθημα:
      - ανάπτυξη με εθνικούς πόρους; Δεν υπάρχουν εθνικοί πόροι στους ελλειμματικούς εθνικούς προυπολογισμούς.
      -ανάπτυξη με ευρωπαικούς( γερμανικούς) πόρους; Ναι, αλλά ο Πούτιν λέει "αφού παιδάκια μηδενίσετε τα ελλείμματα και μην ακούτε τους υπερατλαντικούς εκτυπωτές"....

      • Γιώργος Αχαιός avatar
        Γιώργος Αχαιός @ Κώστας ΜΠ 08/11/2012 17:08:45

        Πωπω τι πραγματιστική θέση είναι αυτή!

        Το πλοίο έχει πάρει κλίση και μπάζει νερά και μεις τακτοποιούμε τα μπιμπελό που κουνήθηκαν από την θέση τους.

        Ύστερα θα ασχοληθούμε και με την τρύπα που μπάζει νερά.

        Θα έχουν πνιγεί εντωμεταξύ στα σίγουρα οι επιβάτες των κάτω καταστρωμάτων. Αλλά εμείς θα την γλιτώσουμε. Ή μήπως όχι;;;;;;;;

        Τόσο πραγματιστική άποψη. Δεν ξέρω αν την είπε ο πούτιν ή ποιος άλλος. Εμένα μου φαίνεται την είπε κάποιος που είτε θέλει το πλοίο ευρώπη να βυθιστεί μια ώρα νωρίτερα, είτε είναι ανόητος.

      • TARAMAS avatar
        TARAMAS @ Κώστας ΜΠ 08/11/2012 18:30:03

        Κοινή λογική: Κι ο κτηνοτρόφος, πρώτα φροντίζει να κλείσει τις τρύπες του κουβά και μετά τον χρησιμοποιεί όταν αρμέγει τη γελάδα.

        • ΚΜ avatar
          ΚΜ @ TARAMAS 08/11/2012 18:41:00

          Ο Ταραμάς συμφωνεί με τον Πούτιν! :)

          • TARAMAS avatar
            TARAMAS @ ΚΜ 08/11/2012 18:48:42

            Όταν σκέφτεται σαν κτηνοτρόφος, ναι!!
            Καλέστε τον Τύπο! :)

          • TARAMAS avatar
            TARAMAS @ ΚΜ 08/11/2012 18:55:05

            Λες νάχω πυρετό;

          • baronaki avatar
            baronaki @ TARAMAS 08/11/2012 22:33:59

            Συγνώμη αλλά τα ελλείματα των λεγομένων pigs κτλ δεν είναι τα πλεονάσματα των ''Α(γ)ρείων'' και του ''κακού'' συναπαντήματος;

            Η '''άρση΄΄ τους δεν σημαίνει για Γερμανίες κτλ ύφεση με ότι αυτό συνεπάγεται ;
            Μας δουλεύουν , ή έχουν χάσει την μπάλλα; Ή και τα δυο;

            ΄΄Πρώτα άρση των συστημικών κτλ και μετά ... κτλ''
            σε απλή γλώσσα δεν σημαίνει ότι απολαμβάνω (σαν Γερμανία) τα προτερήματα της Ευρωζώνης, χωρίς να βάζω το χέρι στην τσέπη;

            Δεν σημαίνει de jure διάλυση της ΕΕ και υπονόμευση του Ευρώ, με ότι αυτό συνεπάγεται;

          • Κώστας ΜΠ avatar
            Κώστας ΜΠ @ TARAMAS 09/11/2012 09:26:05

            @baronaki,
            το έλλειμμα στο ισοζύγιο τρεχουσών συναλλαγών μπορεί και σε κάποιο βαθμό είναι.
            Αλλά το έλλειμμα του ΟΣΕ, του ΕΟΠΠΥ, των αστικών συγκοινωνιών, των ΟΤΑ, η διατημικού επιπέδου φαρμακευτική δαπάνη, τα ελλείμματα των ταμείων κλπ ΌΧΙ δεν είναι τα πλεονάσματα των Α(γ)ρίων που λες.
            Είναι ο καρκίνος ο δικός μας.

  12. avanti avatar
    avanti 08/11/2012 15:44:59

    Λίγο κρασί, λίγο θάλασσα, λίγο αέρα, και τ΄αγόρι μου.... α, ξέχασα, να επιστραφούν και μερικές μιζούλες.

  13. η Dimi avatar
    η Dimi 08/11/2012 15:59:33

    "Σωτηρία θα πει να λυτρωθείς απ’ όλους τους σωτήρες· αυτή ‘ναι η ανώτατη λευτεριά, η πιο αψηλή, όπου με δυσκολία αναπνέει ο άνθρωπος. Αντέχεις;" ~Νίκος Καζαντζάκης

    • Άρχισαν τα όργανα... avatar
      Άρχισαν τα όργανα... @ η Dimi 08/11/2012 16:25:14

      Συγκλονιστικός Καζαντζάκης, σας ευχαριστώ για το σχόλιο. Οι μεγάλες αλήθειες χωρούν σε λίγες μόνο λέξεις. Οι πολλές αναλύσεις συνήθως θολώνουν την εικόνα, κάτι προσπαθούν να κρύψουν.

      • η Dimi avatar
        η Dimi @ Άρχισαν τα όργανα... 10/11/2012 09:04:17

        O Νίκος Kαζαντζάκης, έχει πει και το ανεπανάληπτο: "η πατρίδα δεν χρειάζεται νοικοκυραίους, αλλά κουζουλούς. Οι κουζουλοί είναι αυτοί που τη κάνουν αθάνατη."
        Συμφωνώ μαζί του. Οι Έλληνες, ανέκαθεν αριθμητικά ολίγοι, αλλά, ουσιαστικοί. Καταγεγραμμένο στον Γενετικό Κώδικα του Έλληνα, να κάνει τη διαφορά στο ακέραιο της ώρας.

      • nikos avatar
        nikos @ Άρχισαν τα όργανα... 26/11/2012 05:23:34

        ΣΥΜΦΩΝΩ ΑΠΟΛΥΤΑ
        ΜΟΝΟΙ ΜΑΣ ΘΑ ΣΩΘΟΥΜΕ ΣΑΝ ΕΛΛΗΝΕΣ
        ΟΙ ΞΕΝΟΙ ΘΕΛΟΥΝ ΤΗΝ ΕΚΜΕΤΑΛΛΕΥΣΗ ΜΑΣ
        ΚΑΙ ΤΗΝ ΥΠΟΔΟΥΛΩΣΗ ΜΑΣ.
        ΟΙ ΔΟΣΕΙΣ ΠΑΝΕ ΣΤΙΣ ΤΣΕΠΕΣ ΤΩΝ ΤΡΑΠΕΖΙΤΩΝ ΔΑΝΕΙΣΤΩΝ ΠΑΛΙ.
        ΑΝ ΑΠΟΚΤΗΣΟΥΜΕ ΤΗΝ ΠΛΗΡΗ ΑΝΕΞΑΡΤΗΣΙΑ ΜΑΣ
        ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΕΠΙΠΕΔΑ ΤΟΤΕ ΙΣΩΣ ΜΠΟΡΕΣΟΥΜΕ ΝΑ ΣΩΘΟΥΜΕ. ΤΩΡΑ ΟΧΙ.
        ΒΕΒΑΙΑ ΑΥΤΟ ΠΡΟΥΠΟΘΕΤΕΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥΣ ΕΛΕΥΘΕΡΟΥΣ ΚΑΙ ΠΑΤΡΙΩΤΕΣ. ΟΧΙ ΣΑΝ ΟΛΟΥΣ ΑΥΤΟΥΣ ΤΟΥΣ ΕΞΑΡΤΗΜΕΝΟΥΣ ΚΑΙ ΥΠΟΔΟΥΛΟΥΣ.

  14. blue nile avatar
    blue nile 08/11/2012 15:59:58

    Αφού ψηφίστηκαν τα μέτρα τώρα καθήστε αναπαυτικά στις πολυθρόνες σας και περιμένετε.

    Για να καταλάβετε ότι χάσαμε και την τελευταία ελπίδα για διαπραγμάτευση και πια το μόνο που μπορεί να κάνουμε είναι να παρακαλάμε για οίκτο.

    Ο οποίος να μου το θυμηθείτε δεν θα υπάρξει εύκολα και για πολύ καιρό ακόμα.

    Γιατί πολύ απλά η Γερμανία δεν θέλει να κάνει τίποτα από αυτά που πρέπει να γίνουν για να σωθεί το ευρώ .

    Και βολεύεται με την υπάρχουσα κατάσταση που εμάς μας καταστρέφει.

    Η κυβέρνηση ταυτίστηκε με τα γερμανικά συμφέροντα και τις επιθυμίες των Ελλήνων τραπεζιτών.

    Αλλά μην ανησυχείτε ... τη δόση θα την εκταμιεύσουν μετά από μερικά γυμνάσια που θα μας κάνουν και μόλις εξασφαλίσουν συναίνεση για όποιες επιδιώξεις έχουν για την Ελλάδα

    Δεν τους συμφέρει να πάμε αναγκαστικά σε πρωτογενή πλεονάσματα και να βρεθεί μετά κάποιος λογικός να μη δεχτεί τη δόση.

    • αβγό avatar
      αβγό @ blue nile 08/11/2012 18:39:48

      Αγαπητέ Blue Nile,
      Oταν λες " ότι χάσαμε και την τελευταία ελπίδα για διαπραγμάτευση και πια το μόνο που μπορεί να κάνουμε είναι να παρακαλάμε για οίκτο." προφανώς εννοείς εσάς τους δεξιούς και πασοκονεοφιλελεύθερους, διότι εμείς οι Αριστεροί δεν δοκιμαστήκαμε ακόμα. Εμείς που δεν φάγαμε ούτε ψίχουλο με τον Πάγκαλο, ούτε υπογράψαμε κανένα μνημόνιο, επομένως δεν έχουμε καμμία δέσμευση απέναντι στους Γερμανούς . Οταν πάρουμε την εξουσία θα κάνουμε αυτά που επανέλαβε χθες ο Τσίπρας. Και θα δείς οτι κανείς δεν θα τολμήσει να μας βγάλει απο το Ευρώ, αν και αυτή η απειλή μοιάζει πλέον με ανέκδοτο. Μην απογοητεύεσαι υπάρχει και η άλλη Ελλάδα. Αυτή που αντιστάθηκε στους Γερμανούς πάλι πριν απο 67 χρόνια και είναι πανέτοιμη και κυρίως οργανωμένη όπως κανένας άλλος στην Ελλάδα αυτή τη στιγμή...Μια επίσκεψη, έστω απο περιέργεια σε μια ανοικτή συγκέντωση του Συριζα σε οποιαδήποτε γωνιά απ' ακρου εις άκρον της Ελλάδας θα σε πείσει. Και δεν μοιράζονται δώρα σ΄αυτές τις συγκεντρώσεις, ούτε μπόνους...
      Οι Γερμανοί στις 16 Ιουνίου τη γλίτωσαν φτηνά στο παρα πέντε. Τώρα έχουν χάσει εντελώς τη μπάλλα στην Ελλάδα. Δεν ξέρω αν τόχουν καταλάβει όμως, ή πιστεύουν οτι με τη δόση στις τράπεζες θα χορτάσουμε και εμείς...

      • The Camel avatar
        The Camel @ αβγό 08/11/2012 19:01:49

        Οταν αγαπητέ βρείς κανένα να μας δανείσει φθηνά η τζάμπα τότε μπορείς να βάλλεις τις θεωρίες του Συριζα σε εφαρμογή.
        Αν δανειακά δεν βρίσκονται τότε η μόνη άλλη λύση είναι να κοπεί εθνικό νομισμα για να μπεί σε εφαρμογή το όποιο πρόγραμμα του.
        Δυστυχώς, οι γερμανοί συντηρητικοί και όχι μόνο αυτοί γνωρίζουν ένα τρόπο να λύνουν τα προβλήματα και υπαγορεύει στους "αμαρτωλούς" να υποστούν τις συνέπειες των αμαρτιών του παρελθόντος, δίνοντας παράλληλα ένα μάθημα στους υπόλοιπους απείθαρχους.

        • αβγό avatar
          αβγό @ The Camel 08/11/2012 19:16:21

          Σου έχω απαντήσει ήδη φίλε Camel.
          Η Ισλανδία έβαλε τις θεωρίες του Συριζα σε εφαρμογή και τώρα σπεύδουν να τη δανείσουν όλοι φθηνά και μάλιστα οι Κινέζοι ακόμα και τζάμπα για μεγάλη τουριστική επένδυση...

          • Γιάννης Φαίλτωρ avatar
            Γιάννης Φαίλτωρ @ αβγό 08/11/2012 19:40:52

            Βλήτα με ροδάκινα συγκρίνεις αγαπητέ. Ουδεμία σχέση οι δύο περιπτώσεις και δυσανάλογα τα μεγέθη.

          • blue nile avatar
            blue nile @ Γιάννης Φαίλτωρ 08/11/2012 19:47:22

            Aβγό η αλήθεια είναι ότι από τον Τσίπρα δεν έχω ακούσει ακόμα τις λέξεις κλειδιά: εξαφανισμός πρωτο -γενών ελλειμμάτων.
            Και όσο δεν τις ακούω τόσο καχύποπτος θα είμαι
            Γιατί για να διαπραγματευτεί πρέπει πρώτα να μπορεί να πληρώσει μισθούς και συντάξεις .
            Από εκεί και πέρα τι να πω...

          • The Camel avatar
            The Camel @ αβγό 08/11/2012 22:30:03

            H Ισλανδία είναι τελείως διαφορετική περίπτωση για διαφόρους λόγους. Είχε ήδη δικό της νόμισμα, το μεγάλο πρόβλημα ήταν οι τράπεζες, η διάρθρωση της οικονομία της διαφορειτκή
            κ.τ.λ. Δεν πρέπει να συγκρίνεται με την Ελλάδα.

          • M.Π avatar
            M.Π @ αβγό 08/11/2012 22:42:52

            Χμμμ, η Ισλανδία ε? Έχεις απόλυτο δίκιο, η λέξη "Ισλανδία" έχει απαγορευθεί αυστηρά στους διαδρόμους του μεγάρου του ΔΝΤ στην Ουάσιγκτον, θεωρείται η μεγαλύτερη αποτυχία του Ταμείου, επειδή η χώρα αυτή απέδειξε ότι το Ταμείο δεν είναι παντοδύναμο και του δωσε κυριολεκτικά τα παπούτσια στο χέρι.. Πήγα στην Ισλανδία πριν από κανα δυό χρόνια, και διαπίστωσα τα ακόλουθα: α) τα σουπερ μάρκετ της χώρας έχουν μια μάρκα γάλα, μια μάρκα τυρί και μακαρόνια made in Iceland. Ο,τι βγάζει ο τοπος τους. Αν ξεμεινουν, σε κάτι απομακρυσμένα χωριά, μεσα στα φιορδ,τρώνε το εθνικό τους σνακ, ψάρι αποξηραμένο, μέχρι να φτάσουν οι προμήθειες . Είναι όλοι μια χαρά στην υγεία τους. β) κάτι δάσκαλοι που γνώρισα, κατά τις θερινές διακοπές των σχολείων δούλευαν, ο ενας ξεναγός και κανα δυό ως ψαράδες. Ένας σε φαλαινοθηρικό! γ)Μια μέρα έγινε σεισμός, έσκασε ένας παγετώνας, γκρεμίστηκε μια γέφυρα και η χώρα κόπηκε στα δύο (η Ισλανδία στην ουσία έχει έναν εθνικό αυτοκινητόδρομο που πηγαίνει γυρω γύρω τη χωρα). Περαν του ότι η γέφυρα επισκευάστηκε σε δυό βδομάδες, τη μέρα της πλημμύρας οι κάτοικοι των χωριών της περιοχής πήγαν να βοηθήσουν τα συνεργεία να φτιαξουν μια πρόχειρη. Αυτή όμως δεν άντεχε να πάρει αυτοκίνητα. Γι αυτό, οι κάτοικοι της περιοχής στήθηκαν καμιά βδομάδα στην νότια άκρη της πρόχειρης γέφυρας, το λεωφορείο της γραμμής σταματούσε στη βόρεια, οι επιβάτες, Ισλανδοί και ξένοι περνούσαν με τα πόδια τη γεφυρούλα, τους παραλάμβαναν οι κάτοικοι με τ αμάξια τους στην άλλη μεριά και τους πήγαιναν μέχρι ένα βενζινάδικο καμιά εβδομηνταρια χιλιόμετρα πιο κάτω απ όπου ξεκινούσε άλλη λεωφορειακή γραμμή δ) όταν διαπίστωσαν ότι ο πρωθυπουργός τους τους δούλευε, στήθηκαν γύρω απ το κοινοβούλιο (ένα χαμηλό κτίριο είναι, μη φανταστείτε τα δικά μας μεγαλεια) για μηνες κι όποιος έμπαινε ή έβγαινε έτρωγε κι από ένα αυγό στο μάτι. Δακρυγόνα και μολότωφ δεν έπεσαν. Μετά έγιναν εκλογές και έβγαλαν πρωθυπουργό παλικάρι, που αγαπάει τη χώρα και μπήκε μπροστά στον αγώνα του λαού κατά της διεθνούς τοκογλυφίας. Α, το άξιο αυτό παλικάρι έτυχε να είναι γυναίκα, ανοιχτά λεσβία, και κατά τη διάρκεια της πρωθυπουργίας της, στο αποκορύφωμα της μάχης της μικρής αυτής χώρας με τις διεθνείς τράπεζες, νυμφεύθηκε την καλή της. Οι Ισλανδοί την ξαναψήφισαν, γιατί τους φάνηκε άξια και ωφέλιμη για τον τόπο τους.
            Αυτός ο λαός, λοιπόν, έδωσε ένα καλό μάθημα στη διεθνή τοκογλυφία. Τώρα, τί ακριβώς από τα ανωτέρω σου θύμισαν Ελλάδα?

          • αβγό avatar
            αβγό @ M.Π 09/11/2012 09:18:31

            Ολα τα ανωτέρω μου θυμισαν Ελλάδα πριν 50 χρόνια. Οταν στο χωριό μου ο πρόεδρος καλούσε, μετα τη δουλεια στο χωράφι τους κατοίκους για εθελοντική εργασία και σιγά σιγά φτιάχτηκαν όλοι οι δρόμοι του χωριού με τσιμέντο γιατί πρίν ήταν στρωμένοι με πέτρες που πετάγοντας όταν ήρθαν τα πρώτα αυτοκίνητα και χτύπαγαν κι εμάς τα παιδιά, καμμιά φορά άσχημα...Τώρα που γυρίζουμε ταχέως 50 χρόνια πίσω βρίσκουμε ξανα τα κοινά μας σημεία με τους Ισλανδούς. Οσον αφορά τις λεσβίες στην Ελλάδα νομίζω ουδέποτε μας απασχόλησε το θέμα του τι κάνουν οι γυναίκες μεταξύ τους, για τους άντρες ήταν πρόβλημα μέχρι πρίν 20 χρόνια. Τώρα αν ανοίξεις τηλεόραση το πρωί έχεις την εντύπωση οτι είμαστε Εθνος ομοφυλόφυλων και δεν άκουσα να διαμαρτύρεται κανείς.

    • someone avatar
      someone @ blue nile 08/11/2012 22:20:38

      δηλαδη αυτο που εμεινε απο χτες αφου καθυστερουν τη δοση και ας ψηφισανε 153 ειναι οτι οι βουλευτες παιρνουν 8000 το μηνα απο δηλωση κασσιδιαρη και επιβεβαιωση σημερα πιπιλη is not bad

  15. Delta Lamda avatar
    Delta Lamda 08/11/2012 16:09:04

    Τι θέλουν επιτέλους από την Ελλάδα;
    Τι τίτλος ειναι αυτός και προς τι το ερωτημα?
    Αυτοί ξέρουν τι θέλουν και πως να το πέρουν. Εμείς???

  16. Α avatar
    Α 08/11/2012 17:36:46

    Δεν πάει να λέει ότι θέλει ο Σόϊμπλε..
    Η Μέρκελ τι λεει, αυτό έχει σημασία.

  17. Μυρριναίος avatar
    Μυρριναίος 08/11/2012 17:49:53

    Και αν δεν μας την δώσουν την "δόση" μας θα έχουμε λεφτά για μισθούς και συντάξεις;. Ο Στουρνάρας θα' χει μούτρα να γυρίσει στην Ελλάδα;Θα έχουμε πτωχεύσει έστω και εντός ευρώ; Ή απλώς θα αποδειχθεί για μία φορά ακόμη η μπλόφα και οεκβιασμος τους;Ρητορικές ερωτήσεις βέβαια. Απλώς ελπ΄ζω πως όταν λέμε πως τελευταία φορά την φάγαμε την προσοίηση να το εννοούμε, Το τελευταία φορά. Οχι σαν κάτι άλλους ψηλούς καλαματιανούς.

  18. Θόδωρος avatar
    Θόδωρος 08/11/2012 18:09:12

    Αυτοί παίζουν τα δικά τους πολιτικά παιχνίδια και κάνουν ό,τι τους συμφέρει. Εμείς έχουμε να "ζητάμε", ας πούμε, και δεν μπορούν να πουν "πάλι δεν τα κάνατε!"

    Και αν έρθει και καμιά τρόικα και ζητάει ξανά, μπορείς να τους πεις ευγενικά (έστω κι αν θες να τους ρίξεις κανά "καντήλι"): "Από τα 89 μέτρα που θέλατε, κάναμε τα 86, αλλά η δόση καθυστερεί, τι γίνεται?!... Βλέπετε τι γίνεται? Τι θα κάνουμε?"
    Εγώ καμμένος (όχι αεροψε-καμμένος!) είμαι, πες, θα πορεύομαι όπως μπορώ.
    Πιέστε κι εσείς, δεν μπορεί, θα μας πνίξετε στο τέλος!

    Τι να γίνει, ρε παιδιά?

    Πάντως εγώ από εχθες αισθάνομαι σαν τον Βέγγο που φώναζε στον Ιππόδρομο:
    "Να σε δω, αστραχάν! 2 χιλιάρικα σου 'χω ρίξει, ΑΣΤΡΑΧΑΝ!"

    Μακάρι οι άνεργοι και ταλαιπωρημένοι συμπατριώτες μας να δείξουν όση υπομονή έχουν!


    "Η τέχνη του πολέμου έγκειται στο να κερδίζουμε χρόνο, όταν έχουμε κατώτερες δυνάμεις."

    Ναπολέων Βοναπάρτης, 1769-1821, Γάλλος ηγέτης

    • Κυθήριος avatar
      Κυθήριος @ Θόδωρος 08/11/2012 22:42:26

      Ἀδελφέ,σέ ἕναν ἀπελπισμένο ἄνεργο ἤ συνταξιούχο πού δέν τοῦ φτάνουν τά χρήματα νά ζήσει καί τό μυαλό του περιφέρεται σέ ἀτραπούς ἐπικίνδυνους,δέν τοῦ συστήνεις ἔκ τοῦ ἀσφαλοῦς νά κάνει ὑπομονή,γιατί δέν μπορεῖ νά σ' ἀκούσει.
      Τοῦ προτεῖνεις,ἄν μπορεῖς,κάποιες λύσεις,ἄν δέν μπορεῖς,σωπαίνεις.
      Γιά νά συμβουλεύσεις κάποιον νά κάνει ὑπομονή σέ δοκιμασίες πού δέν φαντάζεσαι,θά πρέπει πρῶτα νά φορέσεις τά παπούτσια του για δυό βδομάδες καί νά περπατήσεις μ' αὐτά...

      • Θόδωρος avatar
        Θόδωρος @ Κυθήριος 09/11/2012 08:18:08

        Άμα είναι έτσι, αδερφέ, ούτε εσύ, ούτε εγώ, ούτε κανένας άλλος εδώ μέσα έπρεπε να μιλάει.
        Εσύ δλδ. λες αυτά που "σηκώνει" ν'ακούσει ένας απελπισμένος άνεργος ή συνταξιούχος κι εγώ όχι? Σε γελάσανε!
        Εσύ έχεις περπατήσει με τα παπούτσια που λες? Για βολεμένο σε κόβω μ' αυτά που λες...
        Εσύ τι λύσεις προτείνεις? Δεν σ' ακούσαμε ακόμα, περί "ανέμων και υδάτων" είσαι..

        Θέλεις ρεαλιστικές προτάσεις?

        1. Αν είσαι νέος κι άνεργος -μορφωμένος ή μη- φύγε έξω, εδώ δεν υπάρχει τίποτα πλέον από δουλειά. Εκτός κι αν έχεις βύσμα να σε βολέψει κάπου, ιδιωτικό τομέα βέβαια..
        Εγώ αυτό θα 'κανα, έχω φύγει έξω και θα το ξανάκανα

        2. Αν είσαι ηλικιωμένος και συνταξιούχος, αν έπαιρνες μεγάλη σύνταξη και σου κόβουν πολλά, ξέρουμε ότι μπορείς να ζήσεις και μ' αυτά μ' αυτές τις τιμές. Δεν είναι δίκαιο γιατί είναι δικά σου λεφτά αλλά όλοι στην ίδια μοίρα είμαστε.

        Αν είσαι ΟΓΑ και χαμηλοσυνταξιούχος, ελπίζω να έχεις παιδιά φιλότιμα (να τα μεγάλωσες να είναι..) για να σε βοηθήσουν. Εγώ βοηθάω την πατρική μου οικογένεια, όσο μπορώ.
        Αλλιώς περνάς όπως μπορείς.. Αν δεν έχεις άλλες πηγές εισοδήματος, γιατί ξέρω κάποιους να είναι ΟΓΑ ή χαμηλοσυν/χοι αλλά παίρνουν 3 και 4 ενοίκια π.χ.

        Και όλοι περμένουμε τον ΑΣ να ξαναστήσει την χώρα στα πόδια της..

        Αυτές είναι ρεαλιστικές προτάσεις γι' αυτούς που ανέφερες. Τ' άλλα είναι τα "μαγικά" των σφυριζο-καμμενό-χρυσαυγών για ψηφοθηρία... Έχω κι άλλες προτάσεις γι' άλλα θέματα. Ρώταμε να σου πω.

        Τώρα ν' ακούσουμε εσένα, αν έχεις τίποτε να πεις...

        • JKAL avatar
          JKAL @ Θόδωρος 09/11/2012 08:28:43

          Απίθανη ωμότητα!
          Σας συλλυπούμαι!

        • ΚΥΘΗΡΙΟΣ avatar
          ΚΥΘΗΡΙΟΣ @ Θόδωρος 09/11/2012 13:33:34

          Ἄμ,αὐτές εἶναι οἱ προτάσεις σου;Ἡ ἐξῆς μία:νά φύγω ἔξω!
          Βρέ πῶς δέν τό 'χα σκεφτεῖ τόσο καιρό καί κάθομαι καί στενοχωριέμαι.
          Στά δικά μου τῶρα,γιά νά μή μένεις καί μέ ἀπορίες.
          Ἕνας καθηγητής 42 χρονῶν εἶμαι μέ καρδιολογικά προβλήματα,μέ ἅρρωστους γονεῖς καί 6 μικρά παιδιά καί σύζυγο καθηγήτρια μουσικῆς.
          Τήν περίπτωση λοιπόν νά φύγω ἔξω μᾶλλον τήν ξεχνῶ,δέν ἔχει νόημα ἄλλωστε.
          Δέν παραπονιέμαι,γιατί δόξα τῶ Θεῶ δέν εἶμαι ἄνεργος,ἀλλά γιατί τόσοι ἄνθρωποι περιμένουν νά ζῆσουν ἀπό δυό μισθούς,τόν δικό μου καί τῆς συζύγου μου, πού ὅλο παίρνουν τήν κατιοῦσα.
          Σοῦ ἔγραψα προχθές ὅτι ὅσοι ἔκαναν παιδιά ''ἄς πρόσεχαν''! Εἰρωνικά τό εἶπα,γιά μένα περισσότερο.Δέν μετάνιωσα γιά τά παιδιά πού ἔφερα στόν κόσμο,ἀπεναντίας μάλιστα,χαίρομαι πολύ γι' αὐτά,ἀγωνιῶ ὅμως πολύ κι ἐγῶ,ὅπως πάρα πολλοί γονεῖς,τί ἄμεσο πιά,μέλλον θά ἔχουν αὐτά τά παιδιά καί ἄν,μέ τά μέτρα πού ψηφίστηκαν προχθές, θά μπορέσω νά συνεχίσω νά τούς παρέχω τά ἀπαραίτητα,γιατί βλέπεις,ἀπό δῶ καί πέρα ἡ γέννηση παιδιῶν θά τιμωρεῖται ἀναδρομικά!
          Ἐγῶ σοῦ εἶπα ἀπό τήν ἀρχή ὅτι δέν ἔχω προτάσεις,τίς προτάσεις πού ἔκανε προεκλογικά ὁ Σαμαρᾶς,πίστεψα καί περίμενα ὅτι κάποιες ἀπό αὐτές θά ἔκανε πράξη,εἰδικά γιά τούς πολύτεκνους,ἀλλά φεῦ,τά παιδιά πρέπει νά ὑπολογίζονται ὥς τεκμήρια,εἶναι περιουσιακά στοιχεῖα!
          Ἀλλά ξέρεις κάτι,οὔτε ἐσύ ἔχεις προτάσεις,γιά τό ρεαλιστικές,ἄστο καλύτερα,ἀπλά αὐτά τά φληναφήματα περί ὑπομονῆς καί τά τέτοια,ἄν ἐσύ κι ἐγῶ,πᾶμε νά τά ποῦμε σέ κάποιους μέ ἄμεσα προβλήματα ἐπιβίωσης,πού τέτοια ἔχω ἐγῶ στο συγγενικό μου περιβάλλον καί ξέρω,θά μᾶς κοιτᾶνε μέ μάτι τουμπανιασμένο.
          Κάτι τέτοιο περίπου ἦταν τό νόημά μου μέ τά παπούτσια...
          Αὐτά τά λίγα,ἀπλά γιά νά μήν βγάζεις λάθος συμπεράσματα.

          • Φανη avatar
            Φανη @ ΚΥΘΗΡΙΟΣ 09/11/2012 14:18:55

            Μπραβο σου Κυθηριε!!!

          • ΚΥΘΗΡΙΟΣ avatar
            ΚΥΘΗΡΙΟΣ @ Φανη 09/11/2012 14:25:00

            Τήν καλησπέρα μου Φανή κι εὐχαριστῶ!

          • Θόδωρος avatar
            Θόδωρος @ ΚΥΘΗΡΙΟΣ 09/11/2012 16:27:13

            Αναφέρεσαι -και αυτό σε τιμά, εγώ ίσως δεν θα το'κανα- στην προσωπική σου κατάσταση, παρανοώντας όμως ότι όταν αναφέρθηκα σε πρώτο ενικό δεν αναφερόμουν προσωπικά αλλά γενικά, σαν να μιλάω σε τρίτο πρόσωπο αλλά εμφαντικά, καταλαβαίνεις πιστεύω, αφού είσαι και καθηγητής.

            Τώρα τι είδους προτάσεις περιμένεις, δεν καταλαβαίνω. Αυτά που προτείνω περιγράφουν το τι μπορεί να γίνει τώρα που μιλάμε.. Και είναι οι μόνες ρεαλιστικές, αν αλλάξει η κατάσταση θα μπορέσουν και όσοι φύγαν να ξαναγυρίσουν.
            Οι επενδύσεις όμως δεν γίνονται απ' τη μια στιγμή στην άλλη. Δεν γίναν τόσα χρόνια, τώρα που μας "μπήκε το παλούκι",
            εμείς τις θέλουμε τώρα?
            Αυτά είναι τα εγκλήματα αυτών που κυβέρνησαν πριν και αυτών που μας πούλησαν στις αγορές (λέγε με "λεφτά υπάρχουν").

            Τα μαγικά είπαμε από που. Kαι όσοι θέλουν να παραμυθιαστούν, παραμυθιάζονται. Άλλοι πίνουν για να ξεχάσουν και άλλοι βαράνε πρέζα, ό,τι θέλει ο καθένας.

            Να σε ενημερώσω ότι ήμουνα 2 χρόνια άνεργος, όχι 2 βδομάδες!...
            Έχω καθηγητές συγγενείς μου και -επέτρεψε μου- ξέρω ότι δεν σκαμπάζετε πολύ από οικονομικά ή τεχνοκρατικά θέματα. Τους το λέω και προφανώς δεν τους αρέσει, αλλά έτσι είναι.
            Για μένα όντως η παιδεία είναι το πρώτο, αυτή φτιάχνει συνειδητοποιημένους πολίτες με αντίληψη δικαιωμάτων και υποχρεώσεων.
            Οι καθηγητές μιλάτε συναισθηματικά (και καλά κάνετε, αυτό είναι το ανθρώπινο) αλλά δυστυχώς εδώ που είμαστε χρειάζονται πλέον τεχνοκράτες (σαν κι εμάς τους μηχανικούς) που θα τα βάλουν με το "τέρας". Ευθυμολογώ, εντάξει.

            Καταλαβαίνεις όμως το νόημα.
            Αρκετά μας "κυβέρνησαν" οι "καλλιτέχνες", όλοι να καλοπιάνουν τον κόσμο και στο διάολο και οι υποχρεώσεις,
            ελάτε να περάσουμε ωραία και
            ψηφίστε μας και "εμείς είμαστε εδώ".

            Δεν ήταν σοβαρά αυτά τα πράγματα και αυτά πληρώνονται και, δυστυχώς, και από αυτούς που δεν πρέπει , ίσως περισσότερο απ' αυτούς..

            Εν πάσει περιπτώσει, δεν νομίζω ότι χρειάζεται να προσθέσω κάτι άλλο.
            Και έχεις δίκιο η εναλλακτική αυτών που δεν ζορίζονται ακόμα και έτσι κι αλλιώς δεν έχουν μαγικές λύσεις είναι να σωπαίνουν.

            Η πρώτη μου ανάρτηση πιο πάνω ίσως προκάλεσε, αλλά ρίχνουμε ιδέες μπας μάθουν οι "από πάνω" τι γίνεται στη βάση ή κάνουν κάτι που φανεί καλό και μια λύση. Και απ' ότι φαίνεται κάποιες φορές περνάει..
            Είδα τις μαλ... του Σοιμπλε και είπα να το σχολιάσω..

          • ΚΥΘΗΡΙΟΣ avatar
            ΚΥΘΗΡΙΟΣ @ Θόδωρος 09/11/2012 18:42:12

            Ἀγαπητέ Θόδωρε,θέλησα νά ἐκθέσω μερικά ἀπό τά προσωπικά μου,διότι ''βολεμένος'' εἶμαι,ἀλλά ὄχι μέ τήν ἔννοια πού ἐσύ μπορεῖ νά ὑποννοοῦσες...
            Κατά τ' ἄλλα,σέ γενικές γραμμές δέν διαφωνῶ κάπου μαζί σου,ἐκτός ἴσως ἀπό τό ὅτι σέ μιά εὐνομούμενη πολιτεία,ἑάν κάνουμε σωστά τή δουλειά μας,ὅλοι εἴμαστε ἀπαραίτητοι.

          • η Dimi avatar
            η Dimi @ ΚΥΘΗΡΙΟΣ 10/11/2012 09:58:38

            Κυθήριε, Εύγε! στη νιοστή. Ηράκλειος ο Άθλος σου, υπό τις παρούσες αλγεινές συνθήκες. Και εφόσον τα μικρά από νωρίς διδαχθούν να εργάζονται συλλογικά ως «Εμείς» (Δεν υπάρχει το εγώ). Εφόσον όλα τα μέλη λειτουργούν για την οικογένεια και η οικογένεια για όλους, τότε οι οικογενειακές «μπαταρίες αγάπης», παραμένουν μόνιμα φορτισμένες. Αυτές είναι που ενισχύουν τη δύναμη και θέληση για πάλη στη ζωή. Τα πολλά παιδιά, είναι ευλογία Θεού. Ψηλά τις καρδιές!

          • ΚΥΘΗΡΙΟΣ avatar
            ΚΥΘΗΡΙΟΣ @ η Dimi 10/11/2012 13:01:12

            Dimi,μέσα ἀπό τήν καρδιά μου σέ εὐχαριστῶ,ὁ λόγος σου πραγματικά μοῦ δίνει κουράγιο!Νά 'σαι πάντα καλά καί ἐσύ καί ἡ οἰκογένειά σου.
            Τήν καλημέρα μου.

      • Θόδωρος avatar
        Θόδωρος @ Κυθήριος 09/11/2012 09:01:55

        Μπορώ να σου πω για τις αποκρατικοποιήσεις που δεν συμφωνώ με πώληση π.χ. ΟΠΑΠ για ένα ξεροκόμματο.

        Συμφωνώ όμως με την εισαγωγή Στρατηγικού Επενδυτή στις ΔΕΚΟ για να οργανώσει και να τακτοποιήσει το μπουρδ... που επικρατεί εκεί.

        Ή με την φορολογία των επιχειρήσεων που πρέπει να πέσει πολύ περισσότερο από το 28%-33% (πόσο το βάλανε..) για να γίνεις ελκυστικότερος για επενδύσεις.

        Έχω προτάσεις, αγαπητέ Κυθήριε, περιμένω αντίστοιχη ανάρτηση του antinews για να τοποθετηθώ.

  19. roadrunner avatar
    roadrunner 08/11/2012 18:16:46

    "Τι θέλουν από την Ελλάδα ;"
    Εφόσον το υποκείμενο δεν καθορίζεται επακριβώς, ας κάνουμε μόνο υποθέσεις επί των προθέσεων του υποκειμένου:

    [1η περίπτωση]: Έστω ότι το υποκείμενο έχει τις καλύτερες προθέσεις για την Ελλάδα και την Ευρώπη, δηλαδή θέλει να τη διατηρήσει ως εταίρο στην ευρωζώνη. Μα με την προϋπόθεση, ότι θα εξυγιάνει τα δημόσια οικονομικά της. Τότε, το υποκείμενο, ίσως θέλει από την Ελλάδα, ό,τι ο Λυκούργος ήθελε από τους Σπαρτιάτες. Ο Λυκούργος (ευρωπαίοι εταίροι) ανάγκαζε τους Σπαρτιάτες να ζουν με λιτότητα και πειθαρχία, υπακούοντας στους αυστηρότατους νόμους του, προσδοκώντας την επιστροφή του (αποπληρωμή του χρέους). Όσο ο Λυκούργος επέστρεψε στη Σπάρτη (ποτέ!), άλλο τόσο θα αποπληρωθεί και το χρέος της Ελλάδας (ποτέ!). Στην πορεία όμως, προς την αποπληρωμή, η πατρίδα μας και όλοι εμείς, θα αναγκαστούμε να αποβάλλουμε και να απομονώσουμε όλες τις στρεβλές νοοτροπίες της κλεψιάς, της διαφθοράς, της εξαπάτησης, του ρουσφετιού, της αναξιοκρατίας, του εύκολου κέρδους, που καλλιεργήθηκαν από το 1981 και μετά, στη μεταπολίτευση των μετριοτήτων, των αναρχο-τίποτα και των κολλητών.
    Η πορεία θα είναι μακριά και δύσκολη, γιατί οι αντιστάσεις των «καλομαθημένων» είναι σθεναρές (δείτε για παράδειγμα πόσο δύσκολο ήταν χθές να ενταχθούν οι υπάλληλοι της Βουλής στο ενιαίο μισθολόγιο, ή δείτε πόσο δύσκολο φαντάζει να καταργηθούν ΟΛΕΣ, μα όλες, οι συντάξεις για βουλευτές και αιρετούς (ενώ θα ήταν απλούστατο να πληρώνει απλά η Βουλή τις εισφορές στα ασφαλιστικά τους ταμεία για τη διάρκεια της θητείας τους, και να παίρνουν σύνταξη έκαστος από το ταμείο του).

    [2η περίπτωση]: Έστω ότι το υποκείμενο ΔΕΝ έχει τις καλύτερες προθέσεις για την Ελλάδα και την Ευρώπη. Τότε χίλια σενάρια θα μπορούσαμε να φανταστούμε, γιατί το κακό έχει πολλά πρόσωπα. Ας αναφέρουμε ένα μόνο και το απλούστερο όλων: αυτά που ήδη καρπώνονται τα κράτη-εταίροι μας και δεν είναι άλλο από το «αίμα» της Ελλάδας και της οικονομίας της: οι νέοι που μεταναστεύουν (οι καλύτεροι, οι πιο καταρτισμένοι και εξειδικευμένοι). Έτοιμα και καλογυαλισμένα (με ελληνικά έξοδα) τα εισαγόμενα γρανάζια της οικονομίας τους, νοικιασμένα σε χαμηλότερες τιμές, από τα αντίστοιχα της δικής τους «παραγωγής».

    Τείνω να ελπίζω, ότι είμαστε στην περίπτωση 1. Αλλά ταυτόχρονα, προσδοκώ (θυμωμένα και ανυπόμονα), γρηγορότερους ρυθμούς «ξηλώματος της διαφθοράς», προσγείωσης των «προνομιούχων» και «χαϊδεμένων», παραδειγματικής τιμωρίας των κλεφτών του δημόσιου χρήματος (NEMEΣΙΣ). Γιατί όσο αυτά δεν προχωράνε, ή προχωράνε πολύ αργά, τόσο περισσότερο πληρώνει ο λαός, και αυτό δεν είναι δίκαιο.

    Αν όμως είμαστε πράγματι στη περίπτωση 1, δηλαδή περιμένουμε την ανέφικτη αποπληρωμή του χρέους (όπως οι Σπαρτιάτες τον Λυκούργο), τότε επειδή η ιδέα είναι ΓΙΑ ΑΛΛΗ ΜΙΑ ΦΟΡΑ δική μας, αρχαιοελληνική, τουλάχιστον ας την χρεώσουμε στους εταίρους μας, κάποια εκατομμύρια ευρώ (ως έκτπωση στο χρέος)...

    • αβγό avatar
      αβγό @ roadrunner 08/11/2012 21:51:06

      Αγαπητέ roadrunner ,
      Eίσαι καλοπροαίρετος ως Ελλην. Η περίτωση 1.) "το υποκείμενο έχει τις καλύτερες προθέσεις για την Ελλάδα και την Ευρώπη, δηλαδή θέλει να τη διατηρήσει ως εταίρο στην ευρωζώνη. Μα με την προϋπόθεση, ότι θα εξυγιάνει τα δημόσια οικονομικά της", αποκλείεται. Και έχουμε αποδείξεις και όχι μόνο αποχρώσες ενδείξεις επι τούτου. Δεν τους καίγεται καρφί αν θα εξυγιάνει η Ελλάδα τα δημόσια οικονομικά της. Τα λεφτά της τους ενδιαφέρουν. Ενω και στα τρία μνημόνια ήταν ανυποχώρητοι στις εισπράξεις , στην εξυγίανση δεν έδειξαν καθόλου ζήλο, και μάλλον την αγνοούσαν εντελώς αρκεί να τους δίναμε τα λεφτά απο 'ισοδύναμα' μέτρα. Κράτος χωρις διαφθορά δεν υπάρχει. Η Γαλλία έχει 32% διαφθορά . Εμείς 75%. Πέρα όμως από τη φανερή διαφθορά υπάρχει και η κρυφή. Αυτή στα "προηγμένα " κράτη είναι μεγαλύτερη. Στα υπανάπτυκτα 'ολα φαίνονται και η κρυφή διαφθορά είναι μικρή.
      Μην περιμένεις λοιπόν να εξαλειφθεί πλήρως όπως κάποτε πίστευαν οι Σοσιαλιστές και οι Κομμουνιστές. Αν εξαλειφόταν πλήρως η διαφθορά σ΄ένα κράτος, θα εξαλειφόταν και οι κοινωνικές ανισότητες άρα θα είχαμε σοσιαλισμό. Για μάς λοιπόν ο άμμεσα εφικτός στόχος θα ήταν να μειωθεί η διαφθορά στα επίπεδα της Ιταλίας και της Ισπανίας , Αυτό βεβαίως δεν θα μας έβγαζε καθόλου απο την κρίση, αλλα θα μείωνε τις εσωτερικές μας ανισότητες...

  20. Τί να λέμε; avatar
    Τί να λέμε; 08/11/2012 18:17:01

    Τι θέλουν επιτέλους από την Ελλάδα;
    Θέλουν τα εξής δύο: το φυσικό αέριο και το πετρέλαιο.

    • Χριστίνα avatar
      Χριστίνα @ Τί να λέμε; 09/11/2012 09:47:27

      Και το νερό στο οποίο δεν έχουμε δώσει την αξία που έχει και που αν λείψει τι θα πίνουμε πετρέλαιο ; και θα τρώμε αέριο ή το ανάποδο;

  21. τρεις λαλούν avatar
    τρεις λαλούν 08/11/2012 18:45:29

    πωπω αφού χρεοκοπούμε στις 16/11 τι θα γίνει τώρα;

    • Κώστας ΜΠ avatar
      Κώστας ΜΠ @ τρεις λαλούν 08/11/2012 21:30:21

      Θα δανειστούμε. Ξανά. Με την άδεια της ΕΚΤ όμως γιατί χωρίς αυτήν οι τράπεζές μας ρευστό νιέτ. Ήδη δανειστήκαμε-με 4,41% για 6 μήνες- και αν χρειαστεί( καθυστέρηση δόσης) θα ξαναβγούμε:
      Τρίτη 6 Νοέμβριου:
      "Ποσό ύψους 1,3 δισ. ευρώ άντλησε σήμερα το Δημόσιο από την έκδοση εντόκων γραμματίων εξάμηνης διάρκειας, με την απόδοση να υποχωρεί ελαφρώς από την αντίστοιχη δημοπρασία του Οκτωβρίου.

      «Σήμερα διενεργήθηκε δημοπρασία εντόκων γραμματίων διάρκειας 26 εβδομάδων, ύψους 1.000 εκατομμυρίων ευρώ. Η απόδοση διαμορφώθηκε στο 4,41%. Υποβλήθηκαν συνολικές προσφορές ύψους 1,700 δισεκατομμυρίων ευρώ, πού υπερκάλυψαν το ζητούμενο ποσό κατά 1,70 φορές», αναφέρει ο Οργανισμός Διαχείρισης Δημοσίου Χρέους στην ανακοίνωσή του".

      Δηλαδή ούτε τα βασικά δεν έχουν καταλάβει οι "αντιμνημονιακοί". Δεν τα εξηγεί το left.gr ;

      • Κυθήριος avatar
        Κυθήριος @ Κώστας ΜΠ 08/11/2012 22:46:31

        Τήν ἔχω αὐτήν τήν ἀπορία ἀγαπητέ Κώστα,ὥς ἄσχετος πού εἶμαι μέ τά οἰκονομικά: ἀφοῦ δέν ἔχουμε πάρει τῶρα τρεῖς δόσεις ἀπό τήν τρόϊκα,ἀπό πού δανειζόμαστε;

        • Θόδωρος avatar
          Θόδωρος @ Κυθήριος 09/11/2012 08:23:04

          "Έντοκα 6μηνης διαρκείας" το 'χεις ακουστά?

          Έστω κι απ' την τηλεόραση?..

      • Γιωργος avatar
        Γιωργος @ Κώστας ΜΠ 09/11/2012 02:28:32

        Απο που δανειζομαστε με 4,41% τοκο και μονο με την αδεια ΕΚΤ? Απο το ΔΝΤ με ποσο τοκο δανειζομαστε οεο?

      • Καβαλιώτης avatar
        Καβαλιώτης @ Κώστας ΜΠ 09/11/2012 11:02:49

        O/H "τρεις λαλούν" σάρκασε τη δραματική προειδοποίηση του πρωθυπουργού, ότι την 16η Νοεμβρίου τα αποθέματα τελειώνουν.
        Του/της γράφετε ότι θα δανειστούμε "με την άδεια της EKT".
        Ο ΑΣ γνώριζε, πρώτος απ' όλους ότι έτσι θα γινόταν, εφόσον δεν εκταμιευόταν η δόση μέχρι τις 16.11.
        Αυτό εννοεί ο/η παραπάνω, αυτό επισημαίνει.
        Κάνετε ότι δεν καταλαβαίνετε αυτό που όλοι κατάλαβαν και ταυτόχρονα ειρωνεύεστε στη βάση της ικανότητας αντίληψης.
        Πάρα πολύ φθηνή ειρωνεία.

  22. ψυχραιμια avatar
    ψυχραιμια 08/11/2012 19:00:41

    Tα μετρα ψηφισθηκαν αλλα εφαρμοζονται απο το 2013.Εαν ως τοτε δεν ελθει η δοση να κοπουν μονο 2,5 δις και οχι 9 ωστε να φθασουμε σε πρωτογενες πλεονασμα και τα υπολοιπα να μην εφαρμοσθουν μεχρι να ελθει η δοση.Και εννοειται καμμια πληρωμη για τοκους μεχρι να πληρωσουν.

  23. Κωνσταντινος avatar
    Κωνσταντινος 08/11/2012 19:39:30

    Αν εχει μεινει ΙΧΝΟΣ πατριωτισμου και πολιτικης αξιοπρεπειας ( Σαμαρας ) , φωναζει τους αρχηγους ολων των κομματων, παρουσιαζονται μπροστα στον ελληνικο λαο και ανακοινωνει παυση πληρωμων προς τους δανειστες. Τοτε να δειτε ποσος κοσμος θα κατεβει στο Συνταγμα.

  24. tas avatar
    tas 08/11/2012 20:19:44

    Για ποιούς χτυπάει η καμπάνα?

    Έτσι θα είναι τα νέα ευρώ

    Μια νέα σειρά χαρτονομισμάτων ευρώ θα αρχίσει να εκδίδει η Ευρωπαϊκή Κεντρική Τράπεζα μέσα στο 2013, όπως ανακοίνωσε σήμερα ο επικεφαλής του επικεφαλής της Μάριο Ντράγκι.

    Το πρώτο νέο χαρτονόμισμα, των 5 ευρώ, θα εισαχθεί στην αγορά τον Μάιο του επόμενου έτους και σταδιακά θα αρχίσουν να εκδίδονται νέες σειρές και των υπόλοιπων χαρτονομισμάτων.

    Η Ευρωπαϊκή Κεντρική Τράπεζα παρουσίασε σε συνέντευξη Τύπου τρία από τα νέα διακριτικά γνησιότητας που θα φέρει το νέο χαρτονόμισμα των 5 ευρώ, ενώ ολόκληρο το χαρτονόμισμα θα αποκαλυφθεί σε μια δεύτερη φάση.

    Τα νέα χαρτονομίσματα, που θα είναι πολύ πιο δύσκολο να παραχαρακτούν, θα περιλαμβάνουν το πορτρέτο της Ευρώπης, της μορφής της ελληνικής μυθολογίας που έδωσε το όνομά της και στην ευρωπαϊκή ήπειρο και η οποία απεικονίζεται στα ελληνικά νομίσματα των 2 ευρώ.

    Με την κυκλοφορία των νέων χαρτονομισμάτων, αυτά που χρησιμοποιούνται μέχρι και σήμερα θα αποσύρονται προοδευτικά από την κυκλοφορία, ενώ θα μπορούν να ανταλλάσσονται με τα καινούργια στις κεντρικές τράπεζες.


    Γιατί εμένα αυτό μου λέει ότι όσοι παραμείνουν στο ευρώ θέλουν να προστατεύσουν την ισοτιμία του, μετατρέποντας αυτόματα σε χαρτοπόλεμο τα φυλαγμένα σε σεντούκια ευρώ (δικά μας και ίσως και κάποιων άλλων) όταν θα μας διώξουν από το ευρώ?

    • Δραχμολάγνος avatar
      Δραχμολάγνος @ tas 08/11/2012 21:42:44

      Ίσως το σημαντικότερο σχόλιο για όσους βλέπουν μακρύτερα.

    • rasputin avatar
      rasputin @ tas 08/11/2012 23:19:43

      Δηλαδή μπήκαν στην διαδικασία να βγάλουν καινούργια χαρτονομίσματα για να βλάψουν την Ελλάδα . Δυστυχώς έχετε την εντύπωση ότι όλοι ασχολούνται μόνο με εμάς . Και ενώ σκοπεύουν να μας διώξουν , αποφάσισαν να χρησιμοποιήσουν μορφή της ελληνικής μυθολογίας , μάλλον για να μας θυμούνται .

    • tarzan avatar
      tarzan @ tas 09/11/2012 09:09:11

      μεγαλυτερη χαζομαρα δεν εχει ξαναγραφτει ...αυτα που ειναι στα σεντουκια δεν ειναι τιποτα μπροστα σ'αυτα που ειναι εξω ...

    • Ο Θείος avatar
      Ο Θείος @ tas 09/11/2012 10:51:06

      Απ' ότι είδα δεν είναι η αγελάδα - Ευρώπη.
      Βόïδι αρσενικό είναι, ταύρος μάλλον, για ταυρομαχίες, πως το λένε !
      Τους άμοιρους Ισπανούς θέλουν να διωξουν, όχι εμάς, τζάμπα χαρήκατε αγαπητοί Δραχμολάγνοι !!!

  25. elli avatar
    elli 08/11/2012 20:37:03

    Αφού οι κυβερνήτες μας έχουν πέσει στα τέσσερα και γλύφουν τα πόδια των δανειστών,για να μην χάσουν τα προνόμιά τους (σίγουρα με κάτι τους κρατάνε, αυτό είναι γνωστό στους πάντες), σε λίγο δεν αποκλείεται και λεφτάνα μην δώσουν και νέα μέτρα να ζητήσουν!
    Αυτό που συζητιόταν τόσο καιρό, ότι θέλουν να καθυστερήσουν τις εξελίξεις για μετά τις αμερικανικές εκλογές, το κατάφεραν. Τώρα θα προσπαθήσουν να καθυστερήσουν και μετά τις γερμανικές εκλογές υποβάλλοντας τη χώρα στο "μαρτύριο της σταγόνας" ,σε αργό και βασανιστικό θάνατο?
    Αν δεν δωθούν τώρα τα χρήματα που υποσχέθηκαν μετά τόσες θυσίες που έχουν κάνει οι Έλληνες είναι φανερό ότι μόνο να μας σώσουν δε θέλουν.

  26. Economist avatar
    Economist 08/11/2012 20:49:48

    Το χειρότερο απ' όλα είναι να σε στύψουν και να σε πετάξουν. Κάποιοι θα τρέχουν να κρυφτούνε στα λαγούμια. Έχει ο καιρός γυρίσματα.

  27. Σταράτα avatar
    Σταράτα 08/11/2012 21:03:57

    Αυτό θά γίνει.......
    Ενας 60χρονος πρώην οικοδόμος έβαλε τέλος στη ζωή του όταν ενημερώθηκε από το ΙΚΑ στη Σιάτιστα ότι δεν δικαιούται πλέον να εισπράττει αναπηρική....σύνταξη, η οποία ήταν και το μοναδικό εισόδημα

  28. αβγό avatar
    αβγό 08/11/2012 21:06:30

    Αν τα κατάφερε ενας τόσο μικρός λαός στην πιό άγονη και ψυχρή γωνιά του πλανήτη δεν βλέπω πως είναι δυνατό να μην τα καταφέρουμε εμείς που μόνο η φύση της χώρας μας μας παρέχει δωρεάν τροφή και στέγη...

    • Γιάννης Φαίλτωρ avatar
      Γιάννης Φαίλτωρ @ αβγό 08/11/2012 21:38:44

      Όταν θα έρθει ο ΣΥΡΙΖΑ και εφαρμόσει το σχέδιό του στην κυβέρνηση θα το καταλάβεις.
      The hard way που λένε και οι αγγλοσάξονες.
      Οι απλοποίησεις δεν οδηγούν σε ασφαλή συμπεράσματα.

      • αβγό avatar
        αβγό @ Γιάννης Φαίλτωρ 08/11/2012 21:57:06

        Αν δεν με ικανοποιήσει εντός των πρώτων 100 ημερων ο ΣΥΡΙΖΑ θα επιστρέψω στον Σαμαρά . Οταν δεν έχεις καμμία οικονομική εξάρτηση απο τα κόμματα δεν σε δεσμεύει τίποτε αγαπητέ Φαίλτωρ.
        Αυτοί σε παρακαλάνε όχι εσύ...Οσον αφορά το hard way μετα απο 3 χρόνια τραγωδίας και 6 με ύφεση είμαστε οι ανθεκτικώτεροι στον κόσμο...

    • Φωτεινή avatar
      Φωτεινή @ αβγό 08/11/2012 21:46:40

      ". . .μόνο η φύση της χώρας μας μας παρέχει δωρεάν τροφή και στέγη…"

      Βεβαίως, βεβαίως καί πρό πάντων στούς λάθρο!!!

    • Aris. A avatar
      Aris. A @ αβγό 08/11/2012 21:58:56

      Αγαπητό αβγό

      Μια παρατήρηση:

      Οι επιλογές σας δεν δικαιώθηκαν ποτέ από την ιστορία.

      Πάντα πολύ καλή στην θεωρία και μηδέν στην πράξη.

      • αβγό avatar
        αβγό @ Aris. A 09/11/2012 09:06:24

        Αυτή τη φορά θα μας δικαιώσει γιατί απλούστατα δεν υπάρχει άλλη επιλογή.
        Κι αν δε μας δικαιώσει δεν χάσαμε και τίποτε.
        Η δοκιμή είναι μονόδρομος...

    • αβγό avatar
      αβγό @ αβγό 09/11/2012 20:00:44

      @Χριστίνα και ο Χρύσανθος ήταν στον ΣΥΝ πριν πάει στο Σαμαρά. Πιστεύω οτι αυτοί οι δύο τουλάχιστο μετακινήθηκαν επειδή το πίστευαν και όχι επειδή τωρα παίρνουν περισσότερα...

  29. αβγό avatar
    αβγό 08/11/2012 21:13:37

    Σε διαβεβαιώ ότι ο Τσίπρας ακούει πολύ προσεκτικά και τον Βαρουφάκη (Συριζαίος είναι κι αυτός νομίζω) ο οποίος παρουσίασε με εναργέστατο τρόπο αυτό που πολύ ευκολα μπορεί να κάνει ο Τσίπρας: Kατεβάζει 2-3 ρετιρέ μισθών που είναι πάνω απο τα 1500 ευρώ και εξοικονομεί άνετα 2-3 δίς για να μην έχει κανένα πρόβλημα με μισθούς και συντάξεις ήδη απο τώρα. Αν μάλιστα ο Σαμαράς προχωρήσει γρήγορα στην εφαρμογή των μέτρων που ψήφισε, τα πράγματα θα είναι ακόμα πιο εύκολα για τον Τσίπρα αφού οι δαπάνες για μισθούς-συντάξεις μετά τα μέτρα θα είναι ακόμα πιό μικρές.

    • firiki2010 avatar
      firiki2010 @ αβγό 08/11/2012 21:57:11

      Δηλαδή μια χαρά είσαι με τα μέτρα και θα συνεχίσεις και στην ίδια κατεύθυνση ! Καμμιά ιδέα για δημιουργία καινούργιου πλούτου; Κι αυτό που γράφεις παρακάτω για "δωρεάν τροφή και στέγη"... καταλαβαίνεις τι λες;;;

    • Χριστίνα avatar
      Χριστίνα @ αβγό 09/11/2012 09:40:54

      O Βαρουφάκης δεν ήταν στον αΓΑΠούλη πριν πάει στον Τσίπρα ;

  30. TARAMAS avatar
    TARAMAS 08/11/2012 21:13:51

    Τι να στύψουν, ακόμα με δανεικά ζούμε. Μιλάτε λες και μαζεύουμε χρήματα να τα δώσουμε στους δανειστές μας, ακόμα συμμαζεύουμε να μπορέσουμε να είμαστε αυτάρκεις. Αν με το καλό φτάσουμε σε τέτοιο σημείο, θα αλλάξει η ισορροπία και μόνο τότε μπορούμε να παίξουμε παιχνίδι και μεις.

    • Afroditi P. avatar
      Afroditi P. @ TARAMAS 09/11/2012 01:31:09

      Ταραμά,

      ''Τι να στύψουν, ακόμα με δανεικά ζούμε''

      Κι όμως, έχουν να στύβουν..και να στύβουν..

      Φιλετάκια ελληνικού real estate, εταιρείες με βασικά αγαθά για την επιβίωση - βλέπε ΝΕΡΟ -και άλλα, που θα αγοραστούν σε τιμές ευκαιρίας από ξένες εταιρείες...

      Για ποιούς νομίζεις ότι δουλεύουν οι Δανειστές?

      Μόνο στην Ελλάδα έχουμε διαπλοκή? Αμ πώς!!

      • bob avatar
        bob @ Afroditi P. 09/11/2012 22:44:45

        Δηλαδή ρε παιδιά να μας πάρουν όλες τις "στρατηγικές" εταιρείες, ορυκτό πλούτο και μας "πουλήσουν" τι μας εμποδίζει να κάνουμε "ηρωική έξοδο" όπως υποστηρίζουν τα τσυριζάκια και μετά να τα κρατικοποιήσουμε όλα? Το σημαντικό είναι να πάψουμε να είμαστε ελλειματικοί (όχι όμως με τα οριζόντια μέτρα και την υπερφορολόγηση που έχουμε μέχρι σήμερα) και να μορούμε να θρέψουμε τον λαό με δικά μας προιόντα. Τέλος να διώξουμε τους λάθρο (και εδώ συμφωνώ με ΧΑ ότι όλοι είναι λάθρο γιατί το κράτος δεν είχε ποτέ μεταναστευτική πολιτική όπως πχ εχουν άλλα κράτη που λένε πχ για το 2012 θέλω 3000 εργάτες αλλοδαπούς) με κάθε μέσο ακόμα και "σκληρά" και όταν λέω σκληρά εννοώ σκληρά (όχι σαν τα light της ΧΑ) άμεσο ξεκούμπισμα ή Dachau.

  31. ΦΑΝΤΑΣΜΑ avatar
    ΦΑΝΤΑΣΜΑ 08/11/2012 22:07:07

    Ούτε η δραχμή θα ειναι εφικτή , μάλλον θα πάμε κατευθείαν για το γρόσι !

  32. Κοινὸς νοῦς avatar
    Κοινὸς νοῦς 08/11/2012 22:12:48

    Μὲ τόοοοση ἀναδιαπραγμάτευση ποὺ κάνατε, ἀκόμα δὲν βρήκατε τὶ θέλουν (οἱ ποιοὶ ἄραγε;) ἀπὸ τὴν Ἑλλάδα;

  33. Α avatar
    Α 08/11/2012 22:21:13

    Tι θέλουν από την Ελλάδα;
    Οι Ευρωπαίοι ετοιμάζονται να δώσουν 41 δις ευρώ σε μια χώρα που:
    1. Δεν μπορεί να γιορτάσει μια εθνική εορτή
    2. Δυσκολεύεται να καταθέσει το πολυνομοσχέδιο στη βουλή, μετά από 4 μήνες διαβουλεύσεων με τους δανειστές γιατί ο υπουργός Δικαιοσύνης δεν υπογράφει, για τους χ λόγους (συντεχνιακούς)
    3.Την ημέρα της ψήφισης του νομοσχεδίου, η αξιωματική αντιπολίτευση , με τερτίπια θέλει ν΄ακυρώσει τη συζήτηση με διάφορα σώου περί αντισυνταγματικότητας
    4. Την ημέρα της ψήφισης του νομοσχεδίου, η αξιωματική αντιπολίτευση βγαίνει έξω από τη βουλή στο συγκεντρωμένο πλήθος διαδηλωτών και αλλαλάζοντας κρεμάει πανώ έξω απ΄τη βουλή
    5. το βράδι της ίδιας μέρας παροτρύνει τους υπαλλήλους της βουλής ν΄απεργήσουν, μετατρέποντας το Ελληνικό κοινοβούλιο σε αρρένα ...
    6. Ο ένας εταίρος της κυβέρνησης δεν ψηφίζει το νομοσχέδιο (για χ λόγους)
    7. Ο άλλος εταίρος που διατυμπάνιζε ότι είναι Ο ΕΓΓΥΗΤΗΣ της ενότητας της κυβέρνησης διαλύεται - αποσυντίθεται.

    Νομίζετε ότι όλα αυτά είναι χαρακτηριστικά μιας ΣΟΒΑΡΗΣ χώρας;
    Αυτά τα βλέπουν όλα τα Ευρωπαϊκά κράτη και τρέμουν .... τι να πουν στους λαούς τους; ότι πρέπει να χρηματοδοτούν μια χώρα χωρίς σοβαρότητα, χωρίς αξιόπιστους θεσμούς και μ΄ένα πολιτικό σύστημα για γέλια και για κλάμματα;
    Εμείς σαν Ελλάδα θα χρηματοδοτούσαμε ποτέ μια τέτοια χώρα;
    Και λίγα λένε.
    ΝΑ μην περιμένουμε από τους ξένους να μας σέβονται και να μας βοηθούν, αν πρώτοι εμείς δεν σεβόμαστε και δεν βοηθούμε τους εαυτούς μας.
    Ο εχθρός της Ελλάδας, πάντα ,πάντα είναι ο κακός της εαυτός. Μην ψάχνουμε τον εξωτερικό εχθρό, Ο ΕΧΘΡΟΣ ΕΙΝΑΙ ΕΔΩ ΜΕΣΑ.-

    • firiki2010 avatar
      firiki2010 @ Α 08/11/2012 22:30:19

      Ε-ΞΑΙ-ΡΕ-ΤΙ-ΚΌΣ !!! (θα το κάνω ανάρτηση στο firiki2010)

      • Α avatar
        Α @ firiki2010 08/11/2012 22:39:57

        να το πάρεις.

        • Karenin avatar
          Karenin @ Α 08/11/2012 22:56:58

          Mην ξεχάσεις μόνο να αναφέρεις ότι τους δώσανε 100ο σελίδες νομοσχέδιο το πρωί για να ψηφίσουνε το βράδυ. Και αυτό να το ανεβάσεις , για την αποθέωση της Δημοκρατίας.

          • firiki2010 avatar
            firiki2010 @ Karenin 08/11/2012 23:17:38

            Μην κοροϊδευόμαστε ! Η ουσία ήταν γνωστή. Οπως ήταν και οι πιέσεις καθώς και το διακύβευμα.
            Δεν ισχυρίζομαι πως η διαδικασία ήταν ό,τι καλύτερο αλλά όταν φτάνεις εδώ που φτάσαμε.....

          • Κοινὸς νοῦς avatar
            Κοινὸς νοῦς @ firiki2010 09/11/2012 02:24:32

            Μ' ἀρέσει τὸ "η διαδικασία δεν ήταν ό,τι καλύτερο"! Δηλαδή, τὶ περισσότερο θὰ ἔπρεπε νὰ κάνουν ὥστε νὰ θυμώσεις;

          • Κώστας ΜΠ avatar
            Κώστας ΜΠ @ Karenin 08/11/2012 23:18:01

            Ναι, ναι.. .
            Ότι δηλαδή για παράδειγμα οι κκ. Τραγάκης, Χαικάλης, Πάντζας, Γερμενής, Γιακουμάτος, Βούτσης, Παπακώστα, Τατσόπουλος, Δημαράς, Κασιδιάρης, Μπαρμπαρούσης, Μιχελογιαννάκης, Γκερέκου, Νεράτζης, Λαγός, Τζάκρη, Σπηλιωτόπουλος, Πιπιλή, Κουντουρά( και ποιά αστέρια λιγώτερο γνωστά αγνοούμε) αν είχανε πχ 5 ημέρες στη διάθεσή τους, θα το διαβάζανε...Και ότι αν το διαβάζανε θα το καταλαβαίνανε....

          • Αιρετικός avatar
            Αιρετικός @ Κώστας ΜΠ 08/11/2012 23:46:47

            Οπότε αφού έχουμε την ανάγκη τους, εκπροσωπούμαστε από ανίκανους και είμαστε και αχάριστοι, ας μας τα δίνουν έτοιμα, απλώς να τα περνάμε "τυπικά" από την Βουλή, χωρίς συζήτηση, να μην ξοδευόμαστε κιόλας (καίμε τζάμπα φώτα κλπ.)...Όταν κρίνουν ότι πρέπει να μας δώσουν κάτι, θα μας το δώσουν, βρε κουτά....Μούγκα στην στρούγκα...

          • Κοινὸς νοῦς avatar
            Κοινὸς νοῦς @ Κώστας ΜΠ 09/11/2012 02:13:29

            Κώστα ΜΠ, ἀφοῦ δὲν εἶναι ὅλοι οἱ βουλευτὲς τὰ ἀστέρια ποὺ θὰ ἤθελες, μήπως θὰ πρέπει νὰ καταργήσομε ὁλως διόλου τὸ Κοινοβούλιο καὶ τὸ Σύνταγμα ὥστε καὶ οἰκονομία νὰ κάνομε καὶ τὸ ἐλεύθερο νὰ ἔχει ὁ πᾶσα εἷς ὑπουργίσκος νὰ ἀποφασίζει καὶ νὰ διατάσσει; Ἐκεῖ νὰ δεῖς χαρὰ οἱ "σοβαροί" ἑταῖροι...

          • Κοινὸς νοῦς avatar
            Κοινὸς νοῦς @ Karenin 09/11/2012 02:22:49

            Καρένιν, εὖγε!

      • rasputin avatar
        rasputin @ firiki2010 08/11/2012 23:11:04

        Ας μην υπερβάλλουμε ακόμα . Δεν περίμενε κανένας ότι τα λεφτά θα δοθούν σε λίγες ημέρες .
        Για να συμπληρώσω τα λεγόμενα του "Α" , μας διαφεύγει ότι εδώ και 1 χρόνο είχε σταματήσει η εφαρμογή του όποιου συμφωνημένου προγράμματος . Ενώ ο λαός φυτοζωεί οικονομικά και φθείρεται ψυχολογικά , χάσαμε και έναν χρόνο . Μετά την πτώση του ΓΑΠ , φάγαμε 5 μήνες με τον Παπαδήμο και αποκλειστική ενασχόληση το PSI , 3 μήνες με τις εκλογές και άλλους 4 για τις συζητήσεις με την τρόικα . Τα πιο πολλά από αυτά που ψηφίστηκαν , υποτίθεται ότι θα ψηφίζονταν νωρίτερα .
        Αυτή την στιγμή , έχουμε αφαιρέσει από όποιον καλόπιστο ή κακόπιστο δανειστή το επιχείρημα ότι εμείς δεν προσπαθούμε ή δεν κάνουμε βήματα . Μέχρι πριν λίγο καιρό όλοι είχαν να πουν κάτι στραβό για την Ελλάδα , την αναβλητικότητα των κυβερνήσεών της και την αναποτελεσματικότητα των πολιτικών της .
        Τώρα κανένας δεν λέει κάτι ανάλογο , οπότε δεν υπάρχει πρόσφορο έδαφος για να σου κόψουν την δόση .
        Είτε μας αρέσει , είτε όχι , μαλλώνουν για το ποιος θα πληρώσει τον λογαριασμό .
        Εμείς μπορεί να πιστεύουμε ότι δεν χρωστάμε , ότι θα κάνουμε μονομερή διαγραφή και ότι βάζει ο νους μας .
        Αυτοί ξέρουν και βλέπουν ότι όσο υπάρχουν ελλείματα κάποιος πρέπει να τα καλύπτει . Κανείς τους όμως δεν θέλει να βάλει το χέρι στην τσέπη .
        Ο Σαμαράς πρέπει να πιέσει ασφυκτικά για να έρθουν τα λεφτά το συντομότερο , κάθε μέρα που θα περνάει χωρίς την εκταμίευση της δόσης ο κόσμος θα μπαρουτιάζει και οι λαϊκιστές θα βρίσκουν έδαφος να αναπτύσσουν νέες θεωρίες συνωμοσίας .

    • Γιάννης Φαίλτωρ avatar
      Γιάννης Φαίλτωρ @ Α 08/11/2012 22:42:57

      Αν και συμφωνώ, να το θέσω λίγο διαφορετικά. Η στάση αυτή εδώ των δικών μας, τους δίνει λαβή να συνεχίσουν το τροπάρι περί ανικάνων κλπ, έτσι ώστε να μην αναλάβουν εκείνοι τις ευθύνες που τους αναλογούν για το αδιέξοδο στο οποίο έχουμε περιέλθει αυτή τη στιγμή.
      Αλλά είναι καλύτερο να κάνεις επαναστατικό πατριωτικό σόου χωρίς κόστος παρά να σκέφτεσαι σφαιρικά.
      Όταν πλουτίζουμε είμαστε κοσμοπολίτες. Όταν φτωχαίνουμε γινόμαστε πατριώτες...

    • TARAMAS avatar
      TARAMAS @ Α 08/11/2012 23:18:58

      Ακριβώς, έτσι είναι.

    • rally monkey avatar
      rally monkey @ Α 09/11/2012 00:27:44

      εχετε καταληξει σκετη αηδια όλοι εσεις 'οι υπεράνω'...
      ειμαστε σε πολεμο - και οταν εισαι σε πολεμο δεν ασχολεισαι με αυτοκριτικες και αυτομαστιγωμα.. εγιναν στο βαθμο που εγιναν και τωρα πολεμαμε..
      και μην ξεχασω - εξισου απεριγραπτους γκαραγκιοζηδες θα βρεις σε αφθονια και στα 'σοβαροτερα' απο τα κρατη που φαντασιωνεσαι...

      αναμφιβολα μιλαμε για συγκρουση μεταξυ Γερμανιας - ΔΝΤ για τους ορους με τους οποιους θα καταστει το Ελληνικο χρεος (τυπικα) βιωσιμο
      αναμφιβολα αυτη τη στιγμη η Γερμανια ειναι στριμωγμενη
      το κακο ειναι ο'τι μπορει να εξακολουθει και να παιζει καθυστερηση - ενω για την Ελλαδα ο χρονος τελειωνει.. η χωρα μπορει να αποσταθεροποιηθει εσωτερικα ανα πασα στιγμη ...και μολις συμβει αυτο (που περιμενει και ευχεται η Γερμανια) το προβλημα θα παψει να ειναι πια δικο της ...

      • TARAMAS avatar
        TARAMAS @ rally monkey 09/11/2012 10:43:46

        Θα είχες δίκιο αν είχαμε ένα σωστό κράτος, χωρίς σπατάλες, χωρίς συστημικά προβλήματα, χωρίς ένα εκατομμύριο πράγματα που θα έπρεπε να αλλάξουν για να μπορέσουμε να σταθούμε στο σύγχρονο κόσμο. Τώρα όμως με το να τα κουκουλώνουμε όλα αυτά, τι θα πετύχουμε; Να παραμείνουν βολεμένοι οι βολεμένοι.
        Και να μας χάριζαν όλο το χρέος, σε λίγα χρόνια στο ίδιο σημείο θα ήμασταν, με μηδενική ανταγωνιστικότητα και παραγωγή και με γιγαντιαίο χρέος.

      • Α avatar
        Α @ rally monkey 09/11/2012 12:24:22

        Ναι υπάρχει η διαφωνία μεταξύ Γερμανίας - ΔΝΤ, αλλά αφορά το χρέος ΤΟ ΔΙΚΟ ΜΑΣ, μπορεί να σφάζονται μεταξύ τους, αλλά εμείς πρέπει να δώσουμε επιχειρήματα στην όποια πλευρά, ότι η λύση που θ΄αποφασιστεί αναφέρεται σε μια χώρα, που από δω και μπρος τουλάχιστον, θα πράττει ότι υπόσχεται και δεν θα είναι ο τρομοκράτης της Ευρώπης.
        Το ζητούμενο της χώρας μας είναι να πάρει τα χρήματα της δόσης για να γίνουν τα ¨ελάχιστα¨απαραίτητα για να δημιουργηθεί κλίμα ευνοϊκό για επενδύσεις. Αλλά το κλίμα δεν εξαρτάται μόνο από την επίτευξη της χρηματοδότησης, απαιτεί και μέσα στην Ελλάδα να γίνουν πολλά.
        Πέρα κι απ΄το πρόβλημα Γερμανίας - ΔΝΤ, ας πούμε ότι αυτό λύνεται και προχωράμε κανονικά στη δανειοδότηση,
        όταν έχεις τον ΣΥΡΙΖΑ ως αντιπολίτευση και πας να κάνεις μια αποκρατικοποίηση ή προσέλκυση μια ξένης επένδυσης, που θα κάνει απίθανα πράγματα από καταλήψεις έως σταμάτημα της δραστηριότητας μιας επιχείρησης (έχουν συμβεί αυτά και θα συνεχίζουν σύμφωνα με την λογική - παραλογισμό του ΣΥΡΙΖΑ), τότε ας μας πει κάποιος έχων σώας τας φρένας, ποιός ¨ήρωας¨ επενδυτής θα έρθει να επενδύσει στην Ελλάδα;
        Πως θα γίνει αυτή η πολυπόθητη ¨ανάπτυξη¨, αφού μόνοι μας διώχνουμε τους επενδυτές;
        Εγώ επιμένω ότι κατ΄αρχήν εμείς οι ίδιοι δεν μπορούμε να διαχειριστούμε σωστά την ¨κρίση¨, κάνοντας πράγματα που επιδεινώνουν και αδυνατίζουν την θέση της χώρας μας, διαπραγματευτικά, πολιτικά, οικονομικά.

        Δυστυχώς είμαστε πολύ πίσω, σε σχέση με τα σύγχρονα κράτη, (γι΄αυτό και καταλήξαμε σ΄αυτή τη δεινή κατάσταση), αλλά ούτε τώρα που είμαστε στα πιο δύσκολα δεν καταλαβαίνουμε και καταστρέφουμε τον ίδιο μας τον εαυτό.
        Απαιτούμε σεβασμό από τους άλλους, όταν οι ίδιοι δεν σεβόμαστε τον εαυτό μας και τους θεσμούς (τους δικούς μας).
        Απαιτούμε να είμαστε ισότιμοι συζητητές όταν κάθε μέρα δείχνουμε κι΄από ένα δείγμα αναξιοπιστίας.
        Ας ελπίσουμε να διορθωθούμε, να κάνουμε τη δουλειά μας εδώ μέσα καλά και μετά μπορούμε ν΄απαιτούμε να κάνουν και οι απ΄έξω καλά τη δουλειά τους.

  34. Κώστας Τ avatar
    Κώστας Τ 08/11/2012 22:46:46

    Tα έδωσε όλα ο διαπραγματευτής και τώρα περιμένει να τον λυπηθούν!!!Δυστυχώς επτωχεύσαμεν!!!

  35. Περικλης avatar
    Περικλης 08/11/2012 22:49:04

    Επειδή το γράφεις στον τίτλο δεν σημαίνει ότι είναι έτσι. Με αυτά που γίνονται καθημερινά όχι μόνο μπανανία αλλά ο περίγελος είμαστε οχι μονο στην Ευρώπη. Σε ποια άλλη χώρα συντεχνίες καταλύουν το κράτος όπως οι υπάλληλοι της Βουλής με τους παχυλούς μισθους και τα εφάπαξ των 265,000 ευρώ. Κλείστε το μαγαζί να τελειώνει το πανηγύρι.

  36. pavlos avatar
    pavlos 08/11/2012 22:51:51

    τελικα χρεοκοπουμε στις 16/11? Ετσι δεν ελεγε ο αξιοτιμος κυριος Πρωθυπουργος μας οτι τα λεφτα φτανουν μεχρι τοτε και πρεπει να ψηφιστουν τα μετρα για να παρουμε την δοση..? Μηπως τελικα μας ελεγε ψεμματα?

    • firiki2010 avatar
      firiki2010 @ pavlos 08/11/2012 23:11:50

      Ρίχνε μια ματιά έστω "διαγώνια" στα σχόλια. Βρίσκεις απαντήσεις (Κώστας ΜΠ 9.30)

  37. Karenin avatar
    Karenin 08/11/2012 23:09:30

    Θυμίζει λίγο το ανέκδοτο για τους εργαζόμενους στις πρώην κομμουν. χώρες που απολάμβαναν μέσω των εκπροσώπων τους, έτσι και εδώ, είναι πολλοί αυτοί που νομίζουν ότι τους αφορά η δόση των 31.δισ.

    • TARAMAS avatar
      TARAMAS @ Karenin 09/11/2012 10:52:29

      Οπότε είναι ψέμα το : "Από τα 31,3 δισεκατομμύρια της αμέσως επόμενης δόσης, μόνο 3,2 δισεκατομμύρια θα επιστρέψουν στους δανειστές ως τοκοχρεολύσια"; Γιατί δεν τον κόλλησαν στον τοίχο τότε το Σαμαρά όταν τόπε στη Βουλή και ο Τσίπρας έλεγε διάφορα κουλά;

  38. elli avatar
    elli 08/11/2012 23:21:34

    Τελικά οι ΔΝΤ-Ε.Ε ανεβάζουν στην εξουσία αυτούς που πιστεύουν ότι θα εξπηρετήσουν τα συμφέροντά τους και θα υπογράψουν ότι τους δώσουν, και μετά αφού φέρουν σε πέρας το έργο τους, τους καταστρέφουν πολιτικά.
    Γιατί μη μου πείτε αν τελικά δεν δώσουν τα λεφτά, ότι αυτή η κυβέρνηση και τα πρωτοπαλίκαρά της δεν έχουν καταστραφεί πολιτικά!
    Εκτός κι αν άξιζε τόσο πολύ τον κόπο....που έτσι κι αλλιώς δεν τους νοιάζει!

  39. Sthlh Allatos avatar
    Sthlh Allatos 08/11/2012 23:45:30

    Μήπως ο Σόιμπλε και οι δικοί "δεν βολεύονται" στην καρέκλα του κουρείου, που θα τους βάλει να καθίσουν ο Ομπάμα, ο οποίος μόλις πριν λίγες ώρες ανανέωσε τη θητεία του .... (βλέπε κούρεμα ομολόγων της ΕΚΤ που μάλλον θα απαιτήσει ο αμερικάνος πρόεδρος, αλλιώς...)

  40. victoria (true) avatar
    victoria (true) 09/11/2012 00:20:52

    Η Ελλάδα είναι σε δεινή θέση. Ούτε ψύλλος στον κόρφο του Σαμαρά και όλων μας. Τα δύσκολα δεν φαίνεται να ξεπερνώνται με τίποτα, κάνουμε δυο βήματα λένε μπράβο τώρα θελουμε άλλα δέκα. Από μια χώρα κατεστραμμένη, μια διοίκηση υπό κατάρρευση σε όλα και μια κοινωνία καθημαγμένη. Δεν μπορεί να μη βλέπουν τι παει να γίνει. Εχουν τα δικά τους, αλλά θα έχουν τραγικές ευθύνες για ό,τι τυχόν συμβεί. Τραγικές.

  41. θρακομακεδονας avatar
    θρακομακεδονας 09/11/2012 00:23:34

    Το αλλο, με το ξεκ@λο που κουνουσε την ουριτσα του δεξια και αριστερα και μετα το "επαιζε" βιασμενη, το εχετε ακουσει;;;

    • Βασίλης Γκιώνης avatar
      Βασίλης Γκιώνης @ θρακομακεδονας 09/11/2012 01:07:52

      ++++++++++++++!!!

  42. Karenin avatar
    Karenin 09/11/2012 00:48:26

    Οχι αυτοι. Ο Σαμαράς Στουρνάρας Βενιζέλος, Κάποιος να είχε σφαιρική αποψη, τι περιέχει που οδηγεί να συζητηθουν κάποια σημεία να εμπλουτισθούν κάποια άλλα, να μην εισχωρούν μέχρι τέλους πολιτικάντικα χέρια να σώσουν ημετέρους, να εξηγήσουν ότι δεν κόβουν, αλλά δεν έχουν, και δεν εχουν για λόγους α, β, γ. Τρείς μήνες διαπραγμάτευσης με την τρόικα ένα απόγευμα με την κοινωνια, και κάνετε ΚώσταΜΠ και firiki πως δεν καταλαβαίνετε.

  43. Κώστας ΜΠ avatar
    Κώστας ΜΠ 09/11/2012 01:00:01

    Συγνώμη ,Karenin, ο διάλογος πάει ως εξής:
    1. ο Α αναφέρεται στο εύστοχο σχόλιό του σε "Ελληνική Βουλή", "αξιωματική αντιπολίτευση", "ελληνικό κοινοβούλιο" και γενικά κάνει αναφορές στο σύνολο της ελληνικής πολιτικής σκηνής και σε υποσύνολά τηςκλπ
    2. Του απαντάς επί λέξη: "Mην ξεχάσεις μόνο να αναφέρεις ότι τους δώσανε 100ο σελίδες νομοσχέδιο το πρωί για να ψηφίσουνε το βράδυ. Και αυτό να το ανεβάσεις , για την αποθέωση της Δημοκρατίας". Συγκρατούμε: "ΤΟΥΣ ΔΩΣΑΝΕ", λες.
    3. Σου απαντάμε ο firiki και εγώ και μας λες πως εννοούσες τον Σαμαρά, Βενιζέλο και Στουρνάρα( που ήταν - λόγω θέσης- και οι πλεόν καλά γνωρίζοντες και τις 800 σελίδες)!!!! Δηλαδή , για να συνεννοούμαστε κάποτε, με το "ΤΟΥΣ ΔΩΣΑΝΕ" που έγραψες εννοούσες τον πρωθυπουργό τον Υπουργό Οικονομικών και τον Βενιζέλο ή την Βουλή εν γένει - οπότε κολλάει και το "για να ψηφίσουνε το βράδυ" που έγραψες; Για αυτούς που έγραψες "να ψηφίσουνε το βράδυ " σου απαντάμε και μετά μας το γυρνάς σε Σαμαρά/ Στουρνάρα / Βενιζέλο.....Δηλαδή έλεος....

  44. Φωτεινή avatar
    Φωτεινή 09/11/2012 01:00:07

    ". . .ποὺ κάνατε. . ."

    Σέ ποιόν ἀπευθύνεσθε καί ποῦ τοποθετεῖτε ἑαυτόν;;;

  45. Βασίλης Γκιώνης avatar
    Βασίλης Γκιώνης 09/11/2012 01:00:47

    Αναρρβτιέσαι φίλτατε αν δεν μας την δώσουν την δόση αν θα έχουμε λεφτά για μισθούς...

    Πρώτη ερώτηση πάντα είναι αν θα έχουμε λεφτά για "μισθούς"...

    Ρε τι έχουμε πάθει με αυτούς τους κρατικούς μισθούς που έχουμε να πληρώνουμε...

  46. Φωτεινή avatar
    Φωτεινή 09/11/2012 01:02:20

    Α Υ Γ Ο!!!!!!! ῎ΟΧΙ ἀριστερίστικες γραφές!!!!!!!!!!!! ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΓΡΑΦΕ.

    • αβγό avatar
      αβγό @ Φωτεινή 09/11/2012 09:18:48

      Τι εννοείς?

  47. Κώστας ΜΠ avatar
    Κώστας ΜΠ 09/11/2012 01:05:49

    1. http://www.minfin.gr/portal/el/resource/section/t_bill_26

    2. http://www.minfin.gr/portal/el/resource/section/t_bill_13

  48. yianna avatar
    yianna 09/11/2012 01:21:29

    Η ξεφτίλα σε όλο της το μεγαλείο. 300 βολευτές φώναζαν περί όνου σκιάς και κατάπιαν το απίστευτο. Να συζητηθούν επαχθή μέτρα και διαπραγματεύσεις μηνών σε μια μέρα. Για ποιούς αριστερούς μιλάμε ? Για τους ΝΔ και λοιπούς δεν συζητώ, εάν δουν ψήφο από δεξιό να μου πουν.
    Η χώρα έχει πτωχεύσει εδώ και τρία χρόνια και μας κοροϊδεύουν όλοι.
    Ντροπή, Ντροπή, Ντροπή σε αυτή την παράταξη που πίστεψα και στήριξα 30 χρόνια τώρα.

  49. tilt avatar
    tilt 09/11/2012 02:31:53

    Επιλέχθηκε λάθος στρατηγική και τώρα θα μας "χορέψουν στο ταψί"...
    Γιατί δεν επιλέγονται οι σωστοί σύμβουλοι στο επιτελείο του πρωθυπουργού?
    Απόκτησε και αυτός κηπουρούς?
    Ελπίζω τουλάχιστον τα "σαΐνια" του να έχουν plan b.
    Γιατί σε λάθος στρατηγικές οι ευθύνες δεν επιμερίζονται,
    θα πρέπει να το γνωρίζει καλά ο πρωθυπουργός...

  50. ψυχραιμια avatar
    ψυχραιμια 09/11/2012 08:14:59

    Δεν ειναι το κυριο θεμα για την δοση τα μετρα.Εμεις το καναμε θεμα.
    Το κυριο ζητημα ειναι η βιωσιμοτητα του χρεους που δεν υπαρχει και ποιος θα χασει απο νεο κουρεμα.Γιαυτο αρχισε να κινειται και ο γνωστος Τσαρλς Νταλαρα.Φοβαται οτι θα χασει και αλλα για να μη χασουν οι πατρικιοι της ΕΚΤ.
    Εκεινο που πρεπει να κανει η Ελλαδα ειναι να διακηρυξει οτι εαν δεν ελθει η δοση τα μετρα που ψηφισθηκαν δεν θα εφαρμοσθουν.Πολυ απλο.

  51. Κώστας ΜΠ avatar
    Κώστας ΜΠ 09/11/2012 09:32:42

    Αγνοείτε δηλαδή και τα εντελώς στοιχειώδη, αλλά αυτό δεν σας εμποδίζει να γράφετε αμέριμνος....
    Επιτέλους διαβάστε , μάθεττε τον κόσμο όπου ζείτε....Δηλαδή καλός ο εξυπνακισμός , αλλά διαβάστε και λίγο....!!!

    "Ποσό ύψους 1,3 δισ. ευρώ άντλησε σήμερα το Δημόσιο από την έκδοση εντόκων γραμματίων εξάμηνης διάρκειας, με την απόδοση να υποχωρεί ελαφρώς από την αντίστοιχη δημοπρασία του Οκτωβρίου"
    http://www.naftemporiki.gr/news/cstory.asp?id=2250127

    • ΚΥΘΗΡΙΟΣ avatar
      ΚΥΘΗΡΙΟΣ @ Κώστας ΜΠ 09/11/2012 13:35:46

      Εὐχαριστῶ Κώστα.

    • Θόδωρος avatar
      Θόδωρος @ Κώστας ΜΠ 09/11/2012 16:31:33

      Αν αναφέρεσαι σε μένα, αυτό εννοώ κι εγώ!.. Στον Κυθήριο απάντησα, όχι σε σένα (παρατήρησε την στήλη).
      Και γιατί εξυπνακισμός? Δεν καταλαβαίνω..

  52. Παρατηρητής avatar
    Παρατηρητής 09/11/2012 10:34:40

    Τι θέλουν επιτέλους οι Ευρωπαίοι από την Ελλάδα; Αυτοί δε μας διαβεβαίωναν ότι, αφού ψηφιστούν τα βάρβαρα μέτρα, θα πάρουμε στις 12/11 τη δόση των 31,5 δις και την επιμήκυνση; Και αυτοί δεν έρχονται τώρα, την επομένη της «μεγάλης σφαγής» που έγινε στη Βουλή την Τετάρτη, να θολώσουν τα νερά, να μιλήσουν για αναβολή μερικών εβδομάδων σχετικά με τη λήψη της σχετικής απόφασης και να γράψουν στα παλιά τους τα παπούτσια υποσχέσεις, δεσμεύσεις και κοινοτική αλληλεγγύη, στο όνομα της οποίας εμείς οι «μικροί αλλά έντιμοι» εξακολουθούμε να υποβαλλόμαστε σε θηριώδεις θυσίες;
    Τι θέλουν, λοιπόν, από εμάς ο υψηλοί προστάτες και φίλοι μας; Γιατί υπαναχωρούν και παίζουν με τα νεύρα μας; Ίσως το κάνουν, επειδή επίκεινται οι γερμανικές εκλογές και θέλουν να σπεκουλάρουν ψηφοθηρικά αξιοποιώντας το χαρτί που προβλέπει χοντρό «καψόνι» στους «τεμπέληδες-απατεώνες-και-διεφθαρμένους-΄Ελληνες». Ίσως επειδή ΔΝΤ. ΕΚΤ και ΕΕ δεν τα έχουν ακόμη βρει στο θέμα της συνολικής ρύθμισης του ελληνικού χρέους και εξακολουθούν «να παίζουν καθυστέρηση», συνεχίζοντας έτσι την πολύμηνη εκνευριστική τακτική της Τρόϊκας. Ίσως επειδή οι Γερμανοί δίνουν την έσχατη μάχη οπισθοφυλακής, εκνευρισμένοι από το ότι, αργά αλλά σταθερά, η κρίση χτυπάει την πόρτα της ίδιας της «Über alles» πατρίδας τους... Οι περισσότερο καχύποπτοι και επιρρεπείς στη συνωμοσιολογία θα έλεγαν ότι αυτά γίνονται γιατί, όπως έξυπνα παρατήρησε ο «Τί να λέμε;», οι πολυχρονεμένοι φίλοι και προστάτες μας θέλουν, απλούστατα, το φυσικό αέριο και το πετρέλαιο της χώρας.
    Ένας πολύ πιο προχωρημένος θα έλεγε ότι οι άνθρωποι αυτοί παίζουν το χαρτί του ΣΥΡΙΖΑ. Σε μια χώρα με κατεστραμμένη την οικονομία, διαλυμένα τα πολιτικά κόμματα και τον κοινωνικό ιστό κομμάτια και θρύψαλα λόγω των αλλεπάλληλων μνημονίων (οι δικές μας οι ευθύνες είναι πασίγνωστες και δεν τις συζητώ) τι παραπάνω χρειάζεται, ώστε να έρθει ο (τυχόν) προγραμματισμένος εδαφικός διαμελισμός και ο απροσχημάτιστος σφετερισμός του ελληνικού φυσικού πλούτου από ξένες δυνάμεις; Χρειάζεται η ανάληψη της εξουσίας από ένα κόμμα που μα τους διάφορους «μουζαχεντίν» του προωθεί συστηματικά τον αφελληνισμό και κάτω από το προσωπείο ενός ροζ αριστερισμού εξυπηρετεί συνειδητά ή ασύνειδα όλες τις μεθοδεύσεις της παγκοσμιοποίησης και της νέας τάξης.
    Θα ήταν, λοιπόν, πολύ «κορόιδο» (για να χρησιμοποιήσω έναν επιεική χαρακτηρισμό) ο πρωθυπουργός, αν άφηνε να κάνουν οι ΣΥΡΙΖΑίοι παιχνίδι και δεν προχωρούσε ο ίδιος στις ενέργειες στις οποίες βίαια σχεδόν τον εξωθούν οι Ευρωπαίοι με επικεφαλής τους Γερμανούς. (Το είπαν άλλωστε πολύ εύστοχα «Ψυχραιμία» και «Κωνσταντίνος.»). Ο Σαμαράς βρίσκεται μπροστά σε ένα δίλημμα: θα μετατραπεί ο ίδιος σε ένα θλιβερό καμένο χαρτί ή θα τους «ξεράνει» όλους με μια κίνηση ματ; Για σκεφτείτε λίγο. Με ένα δραματικό διάγγελμα «urbi et orbi» o πρωθυπουργός θα μπορούσε να δηλώσει ότι:
    1. Δεν προχωρεί, βέβαια, σε στάση πληρωμών, αναγνωρίζει το δημόσιο χρέος της χώρας, αλλά αδυνατεί να το εξυπηρετήσει και ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΕΙ ΟΥΤΕ ΕΝΑ ΕΥΡΩ ΣΤΟΥΣ ΔΑΝΕΙΣΤΕΣ, γιατί δεν παίζει με τα νεύρα και την εξαθλίωση του ελληνικού λαού.
    2. Θα εφαρμόσει τα μέτρα που ψηφίστηκαν από το 2013 και μετά, αλλά προς το παρόν ΠΕΡΙΟΡΙΖΕΙ ΣΕ ΜΕΓΑΛΟ ΒΑΘΜΟ ΤΗΝ ΕΚΤΑΣΗ ΤΟΥΣ, ώστε να δημιουργηθεί έτσι ένα πλεόνασμα που θα επιτρέψει άνετα τη λειτουργία του κράτους και την ανακούφιση των πολιτών.
    3. Τις υποχρεώσεις που έχουν αναληφθεί και τα μέτρα που έχουν ψηφιστεί θα τα ξαναθέσει αυτομάτως σε ισχύ και θα τα εφαρμόσει στο ακέραιο από τη στιγμή που θα δοθεί η διετής επιμήκυνση, θα εκταμιευθεί η δόση των 31,5 δις και θα εισπραχθούν από τη χώρα μας ΤΑ ΠΡΟΣΘΕΤΑ ΕΚΕΙΝΑ ΔΙΣΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΑ που θα πέσουν αμέσως στην αγορά και θα αναθερμάνουν την οικονομία.
    Ο πρωθυπουργός μπορεί να βγει έτσι από τη γωνία όπου τον έχουν στριμώξει και να στείλει τους Καμμενοτσιπραίους αδιάβαστους. Οπότε έρχονται όλα «τα πάνω κάτω» ή όχι; Κάποτε ο Αντώνης έκρυβε μέσα του έναν μαχητικό και ασυμβίβαστο Σαμαρά. Μήπως ήρθε η ώρα να τον βγάλει και πάλι στην επιφάνεια;

  53. TARAMAS avatar
    TARAMAS 09/11/2012 10:50:32

    Δηλαδή το να κάνουμε σοβαρό και αυτάρκες κράτος ούτως ή άλλως, άσχετα αν έλθει η δόση δε παίζει;

  54. Παρατηρητής avatar
    Παρατηρητής 09/11/2012 12:51:15

    Τι θέλουν επιτέλους οι Ευρωπαίοι από την Ελλάδα; Αυτοί δε μας διαβεβαίωναν ότι, αφού ψηφιστούν τα βάρβαρα μέτρα, θα πάρουμε στις 12/11 τη δόση των 31,5 δις και την επιμήκυνση; Και αυτοί δεν έρχονται τώρα, την επομένη της «μεγάλης σφαγής» που έγινε στη Βουλή την Τετάρτη, να θολώσουν τα νερά, να μιλήσουν για αναβολή μερικών εβδομάδων σχετικά με τη λήψη της σχετικής απόφασης και να γράψουν στα παλιά τους τα παπούτσια υποσχέσεις, δεσμεύσεις και κοινοτική αλληλεγγύη, στο όνομα της οποίας εμείς οι «μικροί αλλά έντιμοι» εξακολουθούμε να υποβαλλόμαστε σε θηριώδεις θυσίες;
    Τι θέλουν, λοιπόν, από εμάς ο υψηλοί προστάτες και φίλοι μας; Γιατί υπαναχωρούν και παίζουν με τα νεύρα μας; Ίσως το κάνουν, επειδή επίκεινται οι γερμανικές εκλογές και θέλουν να σπεκουλάρουν ψηφοθηρικά αξιοποιώντας το χαρτί που προβλέπει χοντρό «καψόνι» στους «τεμπέληδες-απατεώνες-και-διεφθαρμένους-΄Ελληνες». Ίσως επειδή ΔΝΤ. ΕΚΤ και ΕΕ δεν τα έχουν ακόμη βρει στο θέμα της συνολικής ρύθμισης του ελληνικού χρέους και εξακολουθούν «να παίζουν καθυστέρηση», συνεχίζοντας έτσι την πολύμηνη εκνευριστική τακτική της Τρόϊκας. Ίσως επειδή οι Γερμανοί δίνουν την έσχατη μάχη οπισθοφυλακής, εκνευρισμένοι από το ότι, αργά αλλά σταθερά, η κρίση χτυπάει την πόρτα της ίδιας της «Über alles» πατρίδας τους... Οι περισσότερο καχύποπτοι και επιρρεπείς στη συνωμοσιολογία θα έλεγαν ότι αυτά γίνονται γιατί, όπως έξυπνα παρατήρησε ο «Τί να λέμε;», οι πολυχρονεμένοι φίλοι και προστάτες μας θέλουν, απλούστατα, το φυσικό αέριο και το πετρέλαιο της χώρας.
    Ένας πολύ πιο προχωρημένος θα έλεγε ότι οι άνθρωποι αυτοί παίζουν το χαρτί του ΣΥΡΙΖΑ. Σε μια χώρα με κατεστραμμένη την οικονομία, διαλυμένα τα πολιτικά κόμματα και τον κοινωνικό ιστό κομμάτια και θρύψαλα λόγω των αλλεπάλληλων μνημονίων (οι δικές μας οι ευθύνες είναι πασίγνωστες και δεν τις συζητώ) τι παραπάνω χρειάζεται, ώστε να έρθει ο (τυχόν) προγραμματισμένος εδαφικός διαμελισμός και ο απροσχημάτιστος σφετερισμός του ελληνικού φυσικού πλούτου από ξένες δυνάμεις; Αρκεί η ανάληψη της εξουσίας από ένα κόμμα που μα τους διάφορους «μουζαχεντίν» του προωθεί συστηματικά τον αφελληνισμό και με το προσωπείο ενός ροζ αριστερισμού εξυπηρετεί συνειδητά ή ασύνειδα όλες τις μεθοδεύσεις της παγκοσμιοποίησης και της νέας τάξης.
    Θα ήταν, λοιπόν, πολύ «κορόιδο» (για να χρησιμοποιήσω έναν επιεική χαρακτηρισμό) ο πρωθυπουργός, αν άφηνε να κάνουν οι ΣΥΡΙΖΑίοι παιχνίδι και δεν προχωρούσε ο ίδιος στις ενέργειες στις οποίες βίαια σχεδόν τον εξωθούν οι Ευρωπαίοι με επικεφαλής τους Γερμανούς. (Το είπαν άλλωστε πολύ εύστοχα «Ψυχραιμία» και «Κωνσταντίνος.»). Ο Σαμαράς βρίσκεται μπροστά σε ένα δίλημμα: θα μετατραπεί ο ίδιος σε ένα θλιβερό καμένο χαρτί ή θα τους «ξεράνει» όλους με μια κίνηση ματ; Για σκεφτείτε λίγο. Με ένα δραματικό διάγγελμα «urbi et orbi» o πρωθυπουργός θα μπορούσε να δηλώσει ότι:
    1. Δεν προχωρεί, βέβαια, σε στάση πληρωμών και αναγνωρίζει το δημόσιο χρέος της χώρας, αλλά αδυνατεί να το εξυπηρετήσει λόγω της υπαναχώρησης των εταίρων και ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΕΙ ΟΥΤΕ ΕΝΑ ΕΥΡΩ ΣΤΟΥΣ ΔΑΝΕΙΣΤΕΣ, γιατί δεν παίζει με τα νεύρα και την εξαθλίωση του ελληνικού λαού.
    2. Θα εφαρμόσει τα μέτρα που ψηφίστηκαν από το 2013 και μετά, αλλά προς το παρόν ΠΕΡΙΟΡΙΖΕΙ ΣΕ ΜΕΓΑΛΟ ΒΑΘΜΟ ΤΗΝ ΕΚΤΑΣΗ ΤΟΥΣ, ώστε να δημιουργηθεί έτσι ένα πλεόνασμα που θα επιτρέψει άνετα τη λειτουργία του κράτους και την ανακούφιση των πολιτών.
    3. Τις υποχρεώσεις που έχουν αναληφθεί και τα μέτρα που έχουν ψηφιστεί θα τα ξαναθέσει αυτομάτως σε ισχύ και θα τα εφαρμόσει στο ακέραιο από τη στιγμή που θα δοθεί η διετής επιμήκυνση, θα εκταμιευθεί η δόση των 31,5 δις και θα εισπραχθούν από τη χώρα μας ΤΑ ΠΡΟΣΘΕΤΑ ΕΚΕΙΝΑ ΔΙΣΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΑ που θα πέσουν αμέσως στην αγορά και θα αναθερμάνουν την οικονομία.
    Ο πρωθυπουργός μπορεί να βγει έτσι από τη γωνία όπου τον έχουν στριμώξει και να στείλει τους Καμμενοτσιπραίους αδιάβαστους. Οπότε έρχονται «τα πάνω κάτω» ή όχι; Κάποτε ο Αντώνης έκρυβε μέσα του έναν μαχητικό και ασυμβίβαστο Σαμαρά. Μήπως ήρθε η ώρα να τον βγάλει και πάλι στην επιφάνεια;

  55. Το όνομα του Ρόδου avatar
    Το όνομα του Ρόδου 09/11/2012 19:46:48

    Αντρίκια πολιτική, εθνική στάση και θέση θέλουν

  56. eurotalliban avatar
    eurotalliban 10/11/2012 20:44:55

    γή και ύδωρ επιθυμούν...απλά είναι τόσοι πολλοί οι πρόθυμοι εφιάλτες που υπάρχει ...συνωστισμός στο λιμάνι της μεγάλης φυγής.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.