#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
04/11/2010 12:56
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τι εκπροσωπεί για μένα ο Σαμαράς



Είμαι μια Ελληνίδα, γεννημένη στη Μεταπολίτευση.

Δεν έχει σημασία ποια είμαι και τι έχω ψηφίσει. Δεν με νοιάζει να το πω, ούτε έχω μετανιώσει σε κάτι, απλά σας θέλω ελεύθερους εντυπώσεων -όσο γίνεται.

Δεν έχει σημασία αν η οικογένειά μου έχει λεφτά ή όχι.              Γιατί έχω Νεοδημοκράτες φίλους και γνωστούς που είναι μισθοσυντήρητοι (εργατική τάξη που λέει η Παπαρήγα, άντε με πτυχία τώρα) και έχω και Πασόκους (δηλαδή σοσιαλιστές, σαν να λέμε) με λαϊφστάιλ και φοροδιαφυγή ίση με την ετήσια κρατική επιχορήγηση μιας εντατικής μονάδας σε δημόσιο νοσοκομείο, το λέω με κυριολεξία -όχι για εντυπωσιασμό.

Θέλω να πω και συγχωρήστε με, αν μια γενιά χαρακτηρίζεται από το απόλυτο ντελίριο στη συσχέτιση ιδεών με τρόπο ζωής (κάνω την παραδοχή ότι αυτά πρέπει να συνάδουν για να είναι κανείς αξιόπιστος, έναντι του εαυτού του αν μη τι άλλο), είναι η δική μας. Όχι πως άλλες γενιές ζούσαν οπωσδήποτε τη ζωή τους σε σχέση με αυτά που υποστήριζαν, αλλά υπήρχε μια σημειολογία νομίζω, άλλοι την κράτησαν μέχρι σήμερα, άλλοι όχι, αλλά υπήρχε μια επίφαση.

Τώρα βάλαμε σχεδόν όλοι κουστούμια. Τώρα δεν έχει σημασία από ποιο τζάκι προερχόμαστε (συνήθως!) και καλά κάνει. Όμως μπλεχτήκαμε κιόλας… Μάθαμε τους ορισμούς των πολιτικών συστημάτων στο σχολείο, και μετά μείναμε να κοιτάμε με απορία γύρω μας. Σοσιαλισμός στη μαιζονέτα με πισίνα της Νέας Ερυθραίας και φιλελευθερισμός στο δυάρι στο Παγκράτι. Ή έτσι έπρεπε να είναι, δεν είναι ανάγκη να ταιριάζει το πιστεύω σου με τον τρόπο ζωής σου; Δεν ξέρω, ρωτώ. Μετά φταίνε οι νέοι που δεν καταλαβαίνουν.

Μιλάω με δεξιούς (που τώρα πια διακρίνω σε φιλελεύθερους και νεοφιλελεύθερους) και ορισμένοι με έλεγαν μαοϊκιά. Μιλάω με αριστερούς, «εσύ είσαι δική μας και δεν το ξέρεις» (;!).

Άρα αυτό που έχουμε πρέπει να αλλάξει. Αυτό είναι το τέλος της μεταπολίτευσης. Αλλάζουν οι ταυτίσεις κουστουμιών και χρωμάτων. Προσωπικά έχω βρει κάποιον να εκφράσει αυτό που είχα στο μυαλό μου. Τελικά δεν είναι ότι εγώ τελώ σε ιδεολογική σύγχυση, άλλωστε αυτό θα ήταν μικρό το κακό για τον κόσμο. Είναι ότι από τη μία μεγαλώσαμε σε έναν συγκεκριμένο κόσμο με συγκεκριμένο επικρατούν οικονομικό σύστημα, έτσι μάθαμε, έτσι ζούμε, αυτές είναι οι παραστάσεις μας. Από την άλλη έχουμε και ανθρωπισμό, αποδελτιώσαμε ιστορία, μάθαμε και για τα άλλα συστήματα, κριτικάρουμε και το δικό μας.

Δεν ζω στην Κούβα και ενίοτε με γοητεύει, αλλά αποδοκιμάζω τη Βόρεια Κορέα και τα συστήματά της. Ζω στην Ελλάδα που είναι Ευρώπη (α λα Αρβελέρ) και μου αρέσει που δεν έχουμε όλοι το ίδιο συσσίτιο, γιαυτό φαντάζομαι προσδιορίζομαι ως τείνουσα προς τα δεξιά του φάσματος. Απορρίπτω όμως εξίσου το να με κυβερνάνε οι τράπεζες. Υποτίθεται ότι αυτό υπαγορεύουν οι βασικές αρχές της Συνθήκης της ΕΕ (δημοκρατία, ισότητα, ισονομία,  ευημερία, αλληλεγγύη, ανεξιθρησκεία, πολιτισμός, ωραία πράγματα μη μου πείτε), σε τι να μη συμφωνήσω? Άλλο αν τελευταία τα έχω μαζεμένα στις Βρυξέλλες, γιατί σαν να τις ξεχνούν.

Γιαυτό και δεν βλέπω αντίφαση ή διγλωσσία στο «Σαμαρισμό» και την Ευρωπαϊκή πολιτική (=όπως θα έπρεπε  να είναι). Αυτά τους θύμισε κι εκεί έξω στις Βρυξέλλες και εγχωρίως έσπευσαν να δείξουν διάσταση με το Ευρωπαϊκό Λαϊκό Κόμμα, με την Ευρώπη. Μετά έσπευσαν να ενισχύσουν τη θολούρα: Μα κι εσείς (ΝΔ) δεν θέλατε την απελευθέρωση/μεταρρυθμίσεις κλπ; Δεν είναι ή το ένα άκρο, ή το άλλο, το εξηγώ όπως το καταλαβαίνω. Αυτή είναι κι η στάση του Σαμαρά για το Μνημόνιο. Αυτό εννοεί πιστεύω, αυτά είπε στον Βαν Ρομπέι: ναι στο συμμάζεμα, όχι στην κοινωνική αναλγησία. Ναι στις μεταρρυθμίσεις, όχι στο μίγμα ΠΑΣΟΚ. Πχ ναι στην αξιολόγηση των δημοσίων υπαλλήλων και ανασυγκρότηση του δημοσίου τομέα ώστε να δουλεύει για τους Έλληνες και όχι σε βάρος τους, όχι στη συλλήβδην και άκριτη περικοπή μισθών και σε αποδιοπομπαίους τράγους. Ναι στη δημοκρατική διεκδίκηση, όχι στις πορείες στους δρόμους για το σκονάκι στο πανεπιστήμιο κ.ο.κ. «Μέτρον» πώς να το πω. Δύσκολη τομή να βρεθεί κι εκεί τον χτυπάνε, αλλά αυτή η τομή είναι η λύση. Για μένα, τόσο ιδεολογικά όσο και πρακτικά. Δεν βλέπω καμιά καλύτερη ιδέα.

Σίγουρα οι Βρυξέλλες πρέπει να επαναπροσδιορίσουν ίσως όχι το όραμα, αλλά τις πολιτικές τους. Γιατί πχ η απελευθέρωση δεν έδειξε το περίφημο δυναμικό της για το όφελος των πολλών. Όμως οι Βρυξέλλες πιέζουν μεν για απελευθέρωση, αλλά θεσμικά επιβάλλουν και ενθαρρύνουν τη δουλειά των ρυθμιστών, τιμωρούν τα μονοπώλια και τις δεσπόζουσες θέσεις στην αγορά. Τώρα, επειδή το σωστό είναι δύσκολο να υλοποιηθεί (και ο καθένας σας διαβάζοντας την προηγούμενη γραμμή σίγουρα ξερόβηξε κι εγώ το ίδιο), δεν σημαίνει ότι είναι και λάθος. Δεν σημαίνει ότι δεν μπορεί ακόμα και η μικρή Ελλάδα να παρεμβαίνει και να ασκεί κριτική (αν ήταν σοβαρό κράτος), όταν τείνει να στηρίζεται η μια όψη του νομίσματος και όχι η άλλη. Τουλάχιστον μέχρι τώρα, η Ευρώπη ήταν το μοναδικό πολιτικό σύστημα που δεχόταν κριτική. Υπάρχει ένας Βαν Ρομπέι, αλλά μπορεί κάποιος να σηκωθεί στο Ευρωκοινοβούλιο και να τον περάσει γενεές δεκατέσσερις (άσχετα αν συμφωνούμε). Τουλάχιστον μέχρι τώρα, η Ευρώπη πρέσβευε ότι είναι μια οικονομική ένωση που όμως δεν στηρίζει συμφέροντα και ομίλους, αλλά έθνη για ένα κοινό μέλλον και κοινό (υψηλό) βιωτικό και μορφωτικό επίπεδο. Αυτό σήμαινε, ότι ακόμα και αν κάποιοι έκαναν μέσα στην ΕΕ τις δουλειές τους ή τα λόμπυ τους, αυτό είχε όρια. Ή εν δυνάμει είχε τιμωρία. Αν άλλαξε το memo τώρα με τις αλλαγές που θέλουν, να μας το πουν, αλλά μέχρι τώρα για αλληλεγγύη, συνοχή και σύγκλιση έλεγαν, αν έγινε ο καθένας για την πάρτη του και τις τράπεζές του, να μας το πει η Μέρκελ. Και τότε πολλοί μέσα στην Ευρώπη, όχι μόνο η Νέα Δημοκρατία, θα επαναπροσδιοριστούν. Βλέπε +Ουγγαρία.

Και εντέλει δεν έχω βρει κάτι καλύτερο με τι να αντικαταστούσα τις Βρυξέλλες και να ήθελα/μπορούσα. Νομίζω κι οι Βρυξέλλες την ίδια ισορροπία πρέπει να αναζητήσουν. Κράτος, αλλά όχι κρατισμό. Ανάπτυξη, αλλά όχι τις «αγορές» του ΓΑΠ.

Στην Ελλάδα επιτέλους βρέθηκε ένας Σαμαράς να ξεκαθαρίσει πως το να πιστεύουμε στην πρωτοβουλία και επιβράβευση του ατόμου και όχι στο ίδιο κουστούμι για όλους, δεν μας κάνει υπηρέτες του μεγάλου κεφαλαίου. Με θυμώνουν οι μεγαλοκαρχαρίες που κάνουν ό,τι γουστάρουν σε αυτή τη χώρα -και αυτός τα βάζει μαζί τους χρόνια τώρα. Με θυμώνει κι ότι δεν υπάρχει διάκριση μεταξύ ασύδοτου και έντιμου επιχειρηματία, μεταξύ εκμετάλλευσης και επένδυσης. Με θυμώνει εξίσου με τον καθένα η κοινωνική αδικία και ποτέ θέλω να πιστεύω δεν επιβάρυνα, ή δεν πάτησα σε βάρος συνανθρώπου μου. Με θυμώνουν από την άλλη κι οι άνθρωποι που είναι φτωχοί και πουλάνε την ψήφο τους για ένα ρουσφέτι, ενώ άλλοι σκίζονται μα βγάζουν 500 Ευρώ (και αξιοπρέπεια). Με θυμώνουν κι οι λίγο πιο πλούσιοι/τυχεροί (?) που κάποτε προσλήφθηκαν στο δημόσιο και παίρνουν λεφτά χωρίς να το αξίζουν, ενώ άλλοι σκίζονται μα βγάζουν 500 Ευρώ (και αξιοπρέπεια, πάλι). Κάθε παραπάνω πρόταση χωριστά, θα μου έδινε και ένα χρώμα/μια ταμπελίτσα. Όμως δεν είναι έτσι. Τίποτα στη ζωή δεν είναι μονοσήμαντο. Και δεν είμαι λίγο από όλα, τουναντίον με προσδιορίζει σαν προσωπικότητα το «μέτρον» που αναζητώ. Δεν με προσδιορίζει όμως πάνω σε ένα χρωματικό φάσμα. Αν θέλετε βέβαια, πείτε με γαλάζια. Αν πρέπει να έχω χρώμα για να με καταλάβετε, μου αρέσει το γαλάζιο.

Ίσως γιατί αντανακλαστικά πάντοτε ένιωθα ότι ο σοσιαλισμο-αριστερισμός στην Ελλάδα, υπήρξε το εντελώς αντίθετο από αυτό που δήθεν πρέσβευε. Και γιαυτό θεωρώ πως πρέπει να ξυπνήσουν και να αντιδράσουν και οι άνθρωποι που τον πίστεψαν. Διαχρονικά. Ίσως να μην είχε την τύχη ενός εκφραστή σαν το Σαμαρά η αριστερά. Δεν ξέρω γιατί, πάντως δεν με κάλυψε. Κάλεσμα σε επανάσταση με πιο ξύλινο λόγο κι από τον Παπαδόπουλο δεν γίνεται. Προστάτεψε όχι τον αδύναμο, αλλά τον τεμπέλη, ή αν θέλετε έκανε και τον εργατικό τεμπέλη, γιατί ο εργατικός έγινε γραφικός. Έβαλε νοητικά εμπάργκο, υιοθέτησε συνθηματολογία όχι ουσία, δαιμονοποίησε καταστάσεις πατώντας απλώς σε προπολεμικούς ή μεταπολεμικούς κάλους. Νομίζω η γενιά μου δεν τα καταλαβαίνει αυτά, γιατί δεν τα έζησε. Νομίζω η γενιά μου ψάχνει ποιος πρεσβεύει τι και απογοητεύεται που όλοι πρεσβεύουν τα καλύτερα, μα κανείς δεν φαίνεται να τα κάνει πράξη. Το ψάχνει στην Ελλάδα, το ψάχνει και στον κόσμο, μια διαβάζει εφημερίδες, μια βλέπει το zeitgeist στο διαδίκτυο. Για την Ελλάδα τουλάχιστον, εγώ βρήκα το αύριο που θα ήθελα να ζήσω.

Βρήκα στο Σαμαρά, τον κοινό τόπο του πολίτη

-που θέλει δουλειά και μισθό με κριτήριο τον ίδιο, και όχι το μισθολογικό κουτάκι που του αντιστοιχεί (ελεύθερη αγορά με την καλή έννοια σαν να λέμε),

-που θέλει προοπτική εδώ για τα παιδιά του,

-που είναι πολύ ευαίσθητος με τους ανθρώπους που πεινάνε και δεν θέλει να συμβαίνει κάτι τέτοιο, όχι αν είναι έξω από την πόρτα μου δεν με νοιάζει,

-που θεωρεί ανεπίτρεπτο να πνίγονται παιδάκια από το Αφγανιστάν στο Αιγαίο και καθόλου δεν του αρέσει να στοιβάζονται σε τρώγλες, αλλά που καταλαβαίνει ότι δεν γίνεται μια Ελλάδα μόνη να στεγάσει και να ταΐσει όλη την υφήλιο άρα κάτι άλλο πρέπει να γίνει,

-που αποστρέφεται το έγκλημα και θέλει τιμωρία για όλους τους δράστες, σε βάρος των Γρηγορόπουλου, Κούνεβα και Μαρφίν,

-που δεν συμμερίζεται τους πολέμους που γίνονται στον κόσμο από όποια χώρα και αν προκαλούνται,

-που σέβεται και μαθαίνει από τους άλλους πολιτισμούς, αλλά αγαπάει και την πατρίδα του γιατί α. εκεί γεννήθηκε και β. αυτή έτυχε να πρεσβεύει δυο ιδεώδη παραπάνω για την ανθρωπότητα πώς να το κάνουμε (έτσι έμαθα στο σχολείο, παρακαλώ αφήστε με στην ουτοπία μου…).

Πιστεύω στις ίσες ευκαιρίες και στην ίση πρόσβαση στην παιδεία, στην υγεία, στην εργασία, είτε γεννήθηκε κανείς στην Εκάλη, ή στη Δραπετσώνα, ή στα πολλά ενδιάμεσα που υπάρχουν. Αλλά πιστεύω και στην προσπάθεια του ατόμου που εκμεταλλεύεται καλύτερα ή χειρότερα τις ευκαιρίες που του δίνονται, και άρα ανταμείβεται ανάλογα.

Κάθε δουλειά, μπορείς να την «έχεις» ή όχι, για να είμαι και μέσα στο λίνγκο. Μπορείς να είσαι σερβιτόρος, καπάτσος, γρήγορος και ευγενικός, ή να είσαι βαριεστημένος, αγενής και να σου πέφτουν τα πιάτα. Ε, θα πληρωθείς καλύτερα στην πρώτη περίπτωση σε ένα σωστό ελεύθερο κόσμο. Όμως και για το χειρότερο σερβιτόρο του κόσμου, αν χτυπήσει θα υπάρχει ασφάλιση και νοσοκομείο να πάει, και θα υπάρχουν ελάχιστες διασφαλίσεις αν μια μέρα δεν βρει δουλειά.

Ευχαρίστως να πληρώσω ό,τι μου αναλογεί για να ισχύει αυτό. Ευχαρίστως να βγάλω λιγότερα αρκεί να μην πεινάει κανείς. Αλλά όχι δουλειές στην πλάτη μου. Ούτε των τραπεζών (βάλτε νέα τάξη; μεγαλοεπιχειρηματίες χωρίς ηθική; όπως το θέλετε), ούτε των τεμπέληδων (βάλτε μειωμένης συνεισφοράςς εκμεταλλευτώνς κομματαρχώνς).

Έτσι καταλαβαίνω τον ορισμό του κοινωνικού φιλελευθερισμού του Σαμαρά. Είναι η άμιλλα για μένα. Αλλά για να υπάρχει άμιλλα, υπάρχει και αγώνας, δεν νοείται μόνη της. Για κάτι παλεύουμε, κάπου να φτάσουμε, κάτι να βελτιώσουμε στη ζωή μας. Κάποιος θα φτάσει πρώτος, κάποιος δεύτερος. Αλλά δεν βάζω τρικλοποδιά στο συναθλητή. Κι ούτε αν κάποιος βγει τελευταίος, θα πεταχτεί στα τάρταρα.

Θα μου πείτε δεν υπάρχει ελεύθερη αγορά με την καλή έννοια, με ισονομία, ίσες ευκαιρίες κλπ. Δεν υπάρχει και σοσιαλισμός, που να έγινε δικαιοσύνη για όλους όταν εφαρμόστηκε. Δεν υπάρχει κομμουνισμός, που να μην είχε δόση καταπίεσης. Καλώς, τότε το πρόβλημα είναι μεγαλύτερο από την Ελλάδα. Άλλο ζήτημα, άλλη κουβέντα, προς το παρόν μιλάω με το δεδομένο ότι ζούμε εδώ και κάπως πρέπει να κυβερνηθούμε εν έτει 2010. Το μόνο φιλοσοφικό που μπορώ να απαντήσω σε αυτά, είναι ότι το όποιο «σύστημα» έχει τη σημασία του μέχρι ένα σημείο. Γιατί από ένα σημείο και μετά, υπάρχει η ατομική ευθύνη μέσα στο σύστημα: αλλιώς οποιοδήποτε σύστημα μπορεί να εκφυλιστεί. Δεν ψάχνω τώρα για άλλο σύστημα (αυτό είναι δουλειά άλλων πολύ καλύτερων από μένα). Εγώ απλώς ψάχνω για λύση σε αυτό που έχω μπροστά μου.

Πιστεύω πως κανείς δεν έχει το αλάθητο, αλλά αυτό δεν με οδηγεί στο να τους απορρίπτω όλους και σίγουρα δεν απέχω. Διάβασα, άκουσα, είδα, πιστεύω και ελπίζω. Προσωπικά, όπως και στις 29 Νοεμβρίου πέρυσι, αισθάνομαι σίγουρη για τις 7 Νοεμβρίου. Ξέρω τι θα ψηφίσω στις εκλογές και γιατί. Αν κάποιος με απογοητεύσει στο μέλλον, ή αυτό που νόμιζα τροχιοδρομήσει για αλλού, καλά να είμαστε, δικαίωμα σε ψήφο θα έχω. Δεν θα με κάνει εμένα βλάκα ο Σαμαράς, αν τον πιστέψω και με απογοητεύσει (αλλά εδώ τον πίστεψε ο Ελύτης, όσο να ‘ναι σε καλό δρόμο είμαι!).

Όπως δεν κάνει εμένα βλάκα η Γιάννα ή όποιος άλλος, αν έβγαλαν λεφτά από τους Ολυμπιακούς ενώ εγώ πήγα εθελόντρια. Είναι ντροπή που όλοι κάπως το αναγνωρίζουμε και δεν μπορούμε να το αποδείξουμε έτσι που φτιάχτηκε η μπίζνα/ο ελεγκτικός μηχανισμός/η δικαιοσύνη. Αλλά όχι δική μου ντροπή. Μην τρελαθούμε.

Το θέμα είναι τα ψέματα κι οι ανομίες να τελειώσουν, όχι εγώ (κι ο καθένας σαν εμένα) να σιχαθεί τη ζωή του. Ο καθένας να (εξ)αναγκάζεται να είναι αυτό που λέει, ή να λέει αυτό που είναι. Να έχουμε και μηχανισμούς και γερά φίλτρα για να βλέπουμε. Πιο γρήγορα, γιατί αργά βλέπουν όλοι.

Σε κάποιους ανάμεσά μας μπορεί να φαίνονται πολύ ουτοπικά όλα αυτά. Μια απάντηση έχω: Δεν είμαι πιτσιρίκα, αλλά είμαι ακόμα πολύ νέα για να πιστέψω πως 1) όλοι ίδιοι είναι, 2) όλοι μαζί τα φάγαμε, 3) το φως στο τούνελ είναι πάντα το τρένο που έρχεται. Κι αν είναι, δεν θέλω να το ξέρω!

Ελληνίδα πολίτης, της μεταπολίτευσης

(Victoria, για τους αναγνώστες του Antinews)

ΣΧΟΛΙΑ

  1. man8os avatar
    man8os 04/11/2010 13:12:52

    Δεν θα ψαξουμε τον επομενο. Δεν εχουμε αυτη την πολυτελεια. Αν αποτυχει θα ψαξουμε αλλο συστημα.

  2. netos avatar
    netos 04/11/2010 13:20:37

    Αφορ-ισμός: Όλοι οι -ισμοι είναι επικίνδυνοι.

  3. Factorx avatar
    Factorx 04/11/2010 13:26:06

    Σοβαρά; Διάβασες το κείμενο; Περιμένω την άποψή σου τώρα που άλλαξα τον τίτλο

  4. μικρός οδυσσέας avatar
    μικρός οδυσσέας 04/11/2010 13:28:19

    Συγχαρητήρια victoria. Θέτεις πολλά πράγματα στη σωστή τους βάση και σε ευχαριστούμε που μας θύμισες ότι από τους πρώτους που πίστεψαν στον Σαμαρά ήταν ο Ελύτης, με δημόσια δήλωση, κάτι που δεν συνήθιζε. Ούτε τις δηλώσεις, ούτε να εμπλέκεται με την πολιτική

  5. bakunin avatar
    bakunin 04/11/2010 13:42:10

    Ζήτω η Πολιτική Άνοιξη του 21ου αιωνα.....

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ bakunin 04/11/2010 15:18:08

      Xαιρετούμε τα ορφανά της Διονυσίου Αρεοπαγίτου, τους τσιλιαδόρους του Μνημονίου.

    • chrisss avatar
      chrisss @ bakunin 04/11/2010 16:10:10

      ο Μπακούνιν θα σε φάει, αναρχικέ της πλάκας..

  6. Professor Moriarty avatar
    Professor Moriarty 04/11/2010 13:52:07

    Μού άρεσε η περιγραφή για το σχιζοειδές ντελίριο, για την πλήρη διάσταση ανάμεσα στην ιδεολογία και την καθημερινή πράξη. Το "είσαι ό,τι δηλώσεις", η επικέντρωση στις ιδέες-μακιγιάζ και όχι στα χαρακτηριστικά του προσώπου.

    • victoria avatar
      victoria @ Professor Moriarty 04/11/2010 14:43:11

      Ευχαριστώ καθηγητά!

  7. enianos avatar
    enianos 04/11/2010 13:57:05

    Κάτι προς εκκλησιοκρατία μου φέρνει .Factor αν άλλαζες και την photo?

    • Factorx avatar
      Factorx @ enianos 04/11/2010 14:04:50

      Γιατί, δεν εκφραζονται αυτα που γραφει στην σύνθεση;

  8. spiros avatar
    spiros 04/11/2010 13:57:38

    Το άρθρο σου πολύ καλό . Συμφωνώ μαζί σου σε πάρα πολά . Θ αήθελα να δώσ ένα τόνο σκεπτικισμού για όλα αυτά που αντιπροσωπεύει για σένα ο Σαμαράς όχι ότι δεν τα πιστεύω , αλλά το ερώτημα είναι πόσο ο Αρχηγός θα τραβήξει του υπόλοιπους εντός του κόμματος μια και έχουν μάθει αλλιώς;
    Μήπως πρέπει εμείς να επιλλέξουμε άτομα με τις ίδιες ευαισθησίες τουλάχιστον;

    • victoria avatar
      victoria @ spiros 04/11/2010 14:21:21

      Νομίζω πως όσοι έχουν μάθει αλλιώς, θα μπουν στο χρονοντούλαπο αργά ή γρήγορα. Από τον κόσμο εννοώ, όχι από διαγραφές κλπ...

      Βέβαια μπορεί να παραμείνει και κανένας γραφικός, όλα στή ζωή είναι, το θέμα είναι ποιος δίνει τον τόνο και ποιος είναι αυτός ο τόνος. Νομίζω.

      • spiros avatar
        spiros @ victoria 04/11/2010 14:41:37

        Την ίδια άποψη έχω για το χρονοντούλαπο

      • δρόμος avatar
        δρόμος @ victoria 04/11/2010 17:10:33

        Οι εκλογικές διαδικασίες μας δίνουν ακριβως αυτή την ευκαιρία, να βάλουμε στο χρονοντούλαπο ΕΜΕΙΣ όσους δεν ανταποκρίνονται στα αιτήματα των καιρών. Κανένας αρχηγός δεν είναι δυνατό να γνωρίζει όλους τους ανθρώπους σε κάθε γωνιά της επικράτειας, ας μοιραστούμε λοιπόν αυτή την ευθύνη μαζί του.

        Βικτώρια, πολύ άμεση η προσωπική γραφή, μιλάει πιό ζωντανά σε όλους, νομίζω. Ωραίο κομμάτι, μπράβο.

  9. firiki2010.wordpress.com avatar
    firiki2010.wordpress.com 04/11/2010 13:58:31

    Πολύ όμορφο άρθρο!
    Θα το προτιμούσα λιγότερο επικεντρωμένο στο πρόσωπο του Σαμαρά και περισσότερο στις ιδέες που προφανώς δεν είναι άγνωστες στην Ελληνική κοινωνία αλλά μάλλον κολλάνε στην πρακτική εφαρμογή.
    Αν το φως στο τούνελ είναι το τραίνο που έρχεται (συμφωνώ δεν είναι πάντα) κι εσύ ΔΕΝ ΘΕΛΕΙΣ ΝΑ ΤΟ ΞΕΡΕΙΣ ... είναι πρόβλημα.

    • victoria avatar
      victoria @ firiki2010.wordpress.com 04/11/2010 14:25:33

      :-)

  10. 11888 avatar
    11888 04/11/2010 14:12:06

    Μου φαινεται οτι περιγραφεις περισσοτερο ενα συγχρονο Γκαντι παρα τον Α.Σαμαρα.Ευχομαι να πεφτω εξω.

    • τσώφλι πασατέμπου avatar
      τσώφλι πασατέμπου @ 11888 04/11/2010 14:20:56

      Του πάει Γκάντι !

      Αυτό το προσωπείο της ήρεμης και σοφής αποφασιστικότητας... Της ευφυούς καλοσύνης, με κάτι απο εναργή ενατένιση του μέλλοντος...

      Όχι, δέν του πάει αυτό το στύλ του Αντώνη, κι άν χαλαρώσει κι άλλο τα λουριά, θα τον κάνουν να μοιάζει σε λίγο με τις χαζοχαρούμενες εικόνες του Μάο των νειάτων μας

    • victoria avatar
      victoria @ 11888 04/11/2010 14:24:18

      Κανείς δεν είναι τέλειος εννοείται, το έγραψα.
      Σε σχέση με τον περίγυρο όμως, η διαφορά είναι μεγάλη, αυτή είναι η γνώμη μου.

  11. Greg avatar
    Greg 04/11/2010 14:27:09

    Η μεγάλη ληστεία των 2 δισ. ευρώ

    Στην παρουσίαση της ηλεκτρονικής συνταγογράφησης, ο Γιώργος Παπανδρέου τόνισε ότι η ετήσια σπατάλη στα ασφαλιστικά ταμεία φτάνει τα 2 δισ. ευρώ, ενώ η εξοικονόμηση με τη νέα διαδικασία υπολογίζεται για το 2011 στο 1,1 δισ. ευρώ.

    Ηλεκτρονικές συνταγές

    Ηλεκτρονικό φρένο στη ληστεία με τα φάρμακα

    2.250 γιατροί έχουν λογαριασμούς από ένα έως 10 εκατομμύρια ευρώ. Πρόκειται για γιατρούς του ΙΚΑ, ιδιώτες και νοσοκομειακούς

    (από “ΤΑ ΝΕΑ”)

    ΥΓ Φαντάζομαι ότι η ηλεκτρονική συνταγογράφηση περιλαμβάνεται στα ζητούμενα της Victoria

    • victoria avatar
      victoria @ Greg 04/11/2010 14:42:10

      Βεβαίως περιλαμβάνεται. Όλα τα ηλεκτρονικά μέσα που μπορούν να βγάλουν τα ανθρώπινα χέρια από τη μέση, ειδικά αν δεν είναι καθαρά.

      Έχω δει όμως κάτι τέτοιες προσπάθειες στο παρελθόν να τις καταπίνει για πλάκα το εκάστοτε κατεστημένο που ενοχλείτο. Δυστυχώς έπρεπε να φτάσουμε εδώ για να το θυμηθούν και "ΤΑ ΝΕΑ". Τώρα που ξαφνικά αυτά είναι υπέρ του κράτους και των πολιτών, όχι εκχώρηση δημόσιας εξουσίας σε ανεξέλεγκτες ιδιωτικές εταιρείες.

    • noldor avatar
      noldor @ Greg 04/11/2010 15:19:27

      Μήπως πρέπει να ψαχτεί λίγο η διαδικασία ανάθεσης του έργου;

      Που, πως, πόσο;

      Από εμπειρία μιλάω!!!

  12. nina avatar
    nina 04/11/2010 14:30:43

    αγαπητή βικτώρια,κάποτε θα μάθεις και ελπίζω για το καλό σου να μήν είναι το τραίνο ΄οπως πολύ σωστά ειπε το firiki

  13. nina avatar
    nina 04/11/2010 14:34:20

    @ factorx kαταπληκτική η φωτογραφική σύνθεση "η ελλάς ευγνωμονούσα"

  14. κοινη λογικη avatar
    κοινη λογικη 04/11/2010 15:01:28

    .....το θέμα είναι ότι, φίλτατη Βικτώρια, μετά την επαναλαμβανόμενη δήλωσή σου ότι γεννήθηκες στη Μεταπολίτευση, έσπευσαν όλοι οι δημογέροντες του antinews να σε διορθώσουν χτυπώντας σε φιλικά στην πλάτη, τύπου, καλή η προσπάθειά σου μικρούλα, αλλά όταν φτάσεις στα χρόνια μας..... κι αυτό είναι ένα από τα σημαντικότερα προβλήματα της ναι-ναι-ναι, αστικής Δεξιάς / ΝΔ: οι δημογέροντες, οι βαρώνοι, οι παλιοσειρές...κι ας έμαθαν να πληρκτρολογούν με περισσότερα του ενός δάκτυλα στο PC, κι ας έβαλαν στα favorites ή ακόμα και ως homepage το antinews. Μην ξεχνιόμαστε κι ο Σαμαράς, καίτοι babyfaced, 60άρης είναι....

    ...και κάτι ακόμα, ότι ο Ελύτης αναγνώρισε την αξία του Σαμαρά δεν μπορεί να είναι εχέγγυο ποιότητας από μόνο του....άλλωστε τότε ο Σαμαράς ήταν ηλικίας λυκόπουλου σχεδόν.

    έχουμε δρόμο ακόμα....

    • lianos avatar
      lianos @ κοινη λογικη 04/11/2010 18:30:16

      την αξία του ¨λυκόπουλου¨Σαμαρά την αναγνώρισε - αγαπητέ - ως αποτέλεσμα της στάσης του τότε (άλλοι ¨ακέλες¨ ποίησαν την νήσσαν) .!!!!!!!!
      Για την ποιότητά του δεν μπορώ να πώ, μόνο για τις πολιτικές του πράξεις (με τις οποίες βέβαια δεν συμφωνώ με όλες, όμως δείχνουν άνθρωπο φτιαγμένο από καλή πολιτική πάστα
      @victoria
      μας κάνατε καλό να μας θυμήσετε πράγματα που ξεχνάμε στην καθημερινότητά μας

  15. Evan avatar
    Evan 04/11/2010 15:23:13

    Εξαιρετικό, σε ευχαριστούμε.
    Το αναδημοσίευσα όπως κάνω κάποιες φορές με αναρτήσεις από εδώ, αλλά πάντα με σύνδεσμο προέλευσης

  16. κωστας avatar
    κωστας 04/11/2010 15:27:17

    Μπραβο σου για το κειμενο , εκφραζεις πολλους απο εμας στο τι πιστευουμε στον Αντωνη Σαμαρα... πιστευουμε στη Πολιτικη Ανοιξη αυτου του τοπου , σε ανθρωπους που αγαπησαν την Ελλαδα απο διαφορετικα φασματα του πολιτικου κοσμου ...Ανθρωπους που τιμησαν την Ελλαδα , αφησαν κληρονομια οπως ο Ελυτης ... ανθρωπους που υπεφεραν για αυτη στην κυριολεξια οπως ο Λεντακης , ο Λαζαριδης ... ο Παναγουλης ... Ανθρωποι που βρεθηκαν και πιστεψαν κα ιαυτοι οπως εμεις το Σαμαρα ... ανθρωποι που πιστευουμε στον ανθρωπο στην Ελλαδα στην Ευρωπη ! Κριμα γιατι δε μπορουμε να βοηθησουμε οσο θελουμε . το πολιτικο συστημα μας απωθει καθε φορα που προσπαθουμε να βοηθησουμε αυτο που πιστευουμε ...Δε χωραμε διπλα σε ανθρωπους ανακατεμενους στα κοινα για αλλους σκοπους , οποτε παρακολουθουμε απο μακρια τις εξελιξεις...Σε ευχαριστω και παλι για το κειμενο που διαβασα !

  17. Enzo avatar
    Enzo 04/11/2010 16:02:06

    Α.Σαμαράς ωραίος ως Έλλην

  18. χρηχα avatar
    χρηχα 04/11/2010 16:02:37

    μαζί σου victoria......

    διπλή η ευχή να μην μας απογοητέυσει ο Σαμαράς......

    όσο για τον αΓΑΠούλη.....ας κάνει την απειλή του πραγματικότητα....ας κάνει εκλογές........

    και στα τσακίδια......

  19. Ἀστυάναξ Καυσοκαλυβίτης avatar
    Ἀστυάναξ Καυσοκαλυβίτης 04/11/2010 16:21:44

    Ὁ Μάνθος συνόψισε τὸ διακύβευμα.

    Τὸ καλὸ ἀλλὰ καὶ τὸ πρόβλημα μὲ τὸν Σαμαρᾶ εἶναι ὅτι πρόκειται γιὰ τὴν ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ἐλπίδα ἐξόδου ἀπὸ τὸ ἀδιέξοδο.

    Ἂν ἀποτύχει, ἂν δὲν κατανοήσει τὸ διακύβευμα*, μετὰ πᾶμε κατ' εὐθείαν στὰ ὁδοφράγματα, τὰ ὁποῖα δὲν ὁδηγοῦν νομοτελειακὰ σὲ κάτι καλύτερο- μπορεῖ κάλλιστα νὰ ὁδηγήσουν καὶ σὲ ἕναν θεσμικὰ νομιμόφρονα δικτατορίσκο, σὲ κανέναν Μπερλουσκόνι. Ἅμα μπατάρει τὸ πράμα, μετὰ μόνον τὸν σταυρό μας μποροῦμε νὰ κάνουμε. "Λύση θὰ βρεθεῖ, ἀλλὰ [ἂν δὲν καταφέρουμε μιὰ θεσμικὴ μετάβαση] τὴν λύση θὰ τὴν δώσει τὸ πεζοδρόμιο", ποὺ εἶπε κι ὁ Μαρκεζίνης.


    *τμῆμα τοῦ διακυβεύματος εἶναι ἡ μετατροπὴ τῆς ΝΔ ἀπὸ μέρος τοῦ προβλήματος σὲ μέρος τῆς λύσης. Πρέπει νὰ εἶναι σχεδὸν ἀκατόρθωτο τὸ νὰ ἐπιτευχθεῖ κάτι τέτοιο ἀποκλειστικὰ μέσα ἀπὸ τὶς ὑπάρχουσες δομὲς τοῦ κόμματος (ὅσο κι ἂν ἀλλάξουν), χωρὶς ἕνα "ἀρχιμήδειο στήριγμα" ἔξω ἀπὸ τὴν κομματικὴ δομή. Πρέπει νὰ κρατήσει τὴν συνείδησή του σὺν τοῖς ἄλλοις καὶ ἀνεξάρτητη ἀπὸ τὰ κομματικά, ἢ ἔτσω νὰ μιλάει συχνὰ καὶ ἐκ βαθέων μὲ ἀνθρώπους ποὺ δὲν ἔχουν σχέση μὲ αὐτά. Ἂς ἐλπίσουμε ὅτι θὰ τὰ καταφέρει. Πάντως αὐτὸ δὲν ἐπιτυγχάνεται μὲ καλὲς κινήσεις στὴν ἐπικοινωνιακὴ σκακιέρα, ἀλλὰ μὲ ἕνα πραγματικὸ μαχαίρι -ΝΑ!- μέχρι τὸ κόκκαλο.

  20. ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
    ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 04/11/2010 16:29:54

    Δεν θα δυσφημισει ποτε τη Χωρα του ο Αντωνης. Θα παλεψει για τα ελαττωματα μας αλλα και για τις δυνατοτητες μας, την Ιστορια και το μελλον μας.
    Αυτο το μυνημα πηρε με αυτο θα πορευθει.

    ΠΠ

  21. ΓΙΑΝΝΗΣ - ΚΟΡΙΝΘΟΣ avatar
    ΓΙΑΝΝΗΣ - ΚΟΡΙΝΘΟΣ 04/11/2010 17:16:57

    Ο Πρόεδρος με δεμένο χέρι και κλεισμένο λαιμό τα δίνει όλα για τη μάχη της Κυριακής. Κάποιοι βουλευτές της ΝΔ εξακολουθούν να αδιαφορούν και να κοιμούνται τον ύπνο του δικαίου. Πίσω έχει η αχλάδα την ουρά όμως. Θα τους ονοματίσουμε και θα τους ζεματίσουμε πολιτικά στην ώρα τους. Η βάση της ΝΔ έχει ξυπνήσει πρέπει να γνωρίζουν, όλοι αυτοί οι καρεκλοκένταυροι..

    • Greg avatar
      Greg @ ΓΙΑΝΝΗΣ - ΚΟΡΙΝΘΟΣ 04/11/2010 17:49:30

      Ο κλεισμένος λαιμός δεν κάνει καθόλου καλή εντύπωση. Ιδιαίτερα όταν προσπαθείς να φωνάξεις. Κακή εικόνα-κακός ήχος.

      • man8os avatar
        man8os @ Greg 04/11/2010 17:57:29

        Δειχνει παθος και πιστη στον σκοπο του αγωνα, δηλαδη στο να πανε οι ψηφοφοροι στις καλπες.

  22. gloup avatar
    gloup 04/11/2010 17:26:27

    το άρθρο είναι εξαιρετικό!

    (Από τότε που άλλαξε όμως το site δεν μπορώ να τυπώσω. Μπορείτε να το κοιτάξετε;)

    • firiki2010.wordpress.com avatar
      firiki2010.wordpress.com @ gloup 04/11/2010 18:58:26

      Και κάτι άλλο μια και μιλάμε για την καινούργια μορφή. Νομίζω ότι οι απαντήσεις σε 3ο- 4ο επίπεδο με την καινούργια διάταξη χαλάνε λιγάκι την εικόνα.

  23. Nίκος Θ. avatar
    Nίκος Θ. 04/11/2010 17:34:56

    Για η Victoria: Υποκλίνομαι. Τα πιό θερμά μου συγχαρητήρια. Υπάρχουν στιγμές που ο νούς και η ψυχή ενώνονται για τη δημιουργία μιας φωτεινής αχτίδας στον μαύρο μας ορίζοντα. Κοιτάμε μπροστά με δύναμη και ελπίδα. Ο Αρχηγός μας υποκλίνεται σε σένα επίσης, γιατί εισαι αληθινή.

  24. τσώφλι πασατέμπου avatar
    τσώφλι πασατέμπου 04/11/2010 17:41:50

    Λυρισμός !

    Σε λίγο θα δούμε ποιήματα. Παρακαλώ, άν κάποιος "συάδελφος" μυρίζεται, όπως κι εγώ, οτι το πράγμα άρχισε να ξεφεύγει, άς γράψει δυό λόγια.

    • victoria avatar
      victoria @ τσώφλι πασατέμπου 04/11/2010 22:50:50

      Έχουμε και σε ποιήματα!
      Τα έχουν γράψει και καλύτεροι. Σου προτείνω το Άξιον Εστί.

  25. anonymous avatar
    anonymous 04/11/2010 17:51:51

    Την περίοδο Οκτωβρίου 2009-Νοεμβρίου 2009 γράφαμε εδώ ότι η δεξιά έχει καταντήσει μειονότητα στην ίδια της τη χώρα. Τα φράγκα τα έχουν οι αριστεροί και οι δεξιοί είναι πλέον οι φτωχοί συγγενείς.
    Τεράστιες ευθύνες φέρει η ΝΔ από την ίδρυσή της. Ο ΚΚ ο Α΄ δεν ήθελε τους δεξιούς διότι τους χαρακτήριζε χουντικούς. Η αντιμετώπιση αυτή των δεξιών συνεχίστηκε και η ΝΔ θα διαλυθεί επειδή τους εξαπατούσε επί 40 χρόνια. Πολύ φοβάμαι ότι ο Σαμαράς δε θα μπορέσει να αντιστρέψει την τάση.

    • firiki2010.wordpress.com avatar
      firiki2010.wordpress.com @ anonymous 04/11/2010 18:54:27

      Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί η δεξιά δεν μπορεί να είναι μειονότητα στην ίδια της την χώρα. Η χώρα ανήκει στη δεξιά ? Εννοείς κάτι άλλο? Διαφωνώ με τα περί Κωνσταντίνου Καραμανλή και χουντικών που αναφέρεις δεν μπορώ ομως να μην επισημάνω την ολόσωστη παρατήρηση σου ότι "τα φράγκα τα έχουν οι αριστεροί" Το πως προέκυψε αυτό θα μπορούσε να είναι αντικείμενο όχι απλώς ανάρτησης αλλά και ...διπλωματικής.

  26. loretta avatar
    loretta 04/11/2010 19:07:33

    Συγχαρητήρια Victoria...

    οι περισσοτεροι της γενιας μας.....νιωθουν και ζουν ακριβως αυτο που περιγραφεις...νασαι καλα..!

  27. ΓΙΑΝΝΗΣ - ΚΟΡΙΝΘΟΣ avatar
    ΓΙΑΝΝΗΣ - ΚΟΡΙΝΘΟΣ 04/11/2010 19:29:06

    Έγραψες Φαήλο. Και κλάαααμααα τα Μητσοτακόπουλααα. Ένα χρόνο τώρα, έχουν βαλαντώσει.

  28. leftayparxoyn avatar
    leftayparxoyn 04/11/2010 21:02:14

    Θέλοντας και μη ο Σαμάρας είναι η τελευταία αναίμακτη λύση στην αρρώστια της χώρας.
    Εάν δεν πετύχει τότε θα ακολουθήσει αιματηρή εγχείρηση ανοικτής καρδιάς από τον Λαό.

  29. victoria avatar
    victoria 04/11/2010 21:25:07

    Ευχαριστώ όλους για τα σχόλιά σας (ελπίζω να μην είστε όλοι τα ξαδέλφια μου, οι φίλοι μου κλπ, χα αστειεύομαι!)

    Συγγνώμη που βγήκε και μεγαλούτσικο, πάντως ήταν από καρδιάς.

  30. ψυχραιμια avatar
    ψυχραιμια 04/11/2010 21:41:22

    Πολυ καλο αρθρο.

  31. Nikos avatar
    Nikos 05/11/2010 09:46:22

    Γεννημένοι στη Μεταπολίτευση. Μεγαλωμένοι σε σπίτια γεμάτα κομματισμό. Μάθαμε να υποστηρίζουμε όποιον, με ζήλο, υποστήριζε η οικογένεια, τρέχοντας όλοι μαζί στις μεγαλοσυγκεντρώσεις. Στο πανεπιστήμιο περάσαμε όλοι καλά με τη ΔΑΠαρα/ΠΑΣΠαρα/ΟΛΕ. Τώρα, γύρω στα 35, δεν έχουν αλλάξει πολλά. Το παιδικό δωμάτιο είναι ακόμα βαμμένο γαλάζιο/πράσινο. Στην ηλικία μας όμως πρέπει να μιλάμε και σωστά πολιτικά. Ας "ιδεολογικοποιήσουμε" λοιπόν αυτά που ακούμε από τους σερβιρισμένους σ'εμας "αρχηγούς", να γράψουμε και κανένα δραματικό αρθράκι - ασύντακτο τελείως, δεν πειράζει, πολλοί θα δούνε, λίγοι θα καταλάβουνε - και θα τις πάρουμε τις εκλογές μωρε. ΘΑ ΜΑΜΗΣΟΥΜΕ.

    • victoria avatar
      victoria @ Nikos 05/11/2010 11:59:30

      Έτσι έμαθες μάλλον να κρίνεις, πού να πιστέψεις ότι μπορεί κάποιος να πιστεύει σε κάτι, όχι επειδή του το έμαθε η μαμά του, ή επειδή είναι το προσωπικό του συμφέρον.

      Δεν γράφω έκθεση για να μου βάλεις βαθμό στο συντακτικό αγαπητέ Νίκο (που δεν σε βλέπω και λόγιο), ούτε σε μισθοδοσία είμαι για να κάνω τη δουλειά μου, όμως μια που εσύ είσαι πιο νηφάλιος, έχεις κάτι επί της ουσίας να πεις; Αν μου έλεγες κοπελιά, αυτό εκεί που λες δεν συμφωνώ για αυτό και τον άλλο λόγο, να το συζητήσουμε. Αυτό κάνουμε εδώ μέσα.

      • Nikos avatar
        Nikos @ victoria 05/11/2010 14:05:10

        Λόγιος δεν είμαι victoria, ούτε και το παίζω τέτοιος. Τώρα εσύ πώς με "είδες" είναι άλλο θέμα. Όπως, άλλο θέμα είναι και αυτό που σχολιάζω με αυτό που θες εσύ να συζητήσουμε. Δεν με απασχολούν τα επιχειρήματά σου (στο συγκεκριμένο άρθρο), αλλά η όλη νοοτροπία πίσω από τις πολιτικές δράσεις και συζητήσεις των ανθρώπων της ηλικίας μου...

        • victoria avatar
          victoria @ Nikos 05/11/2010 14:57:57

          Ας συμφωνήσουμε ότι διαφωνούμε.
          Γιατί εγώ πάλι δεν καταλαβαίνω τι εννοείς "η όλη νοοτροπία των ανθρώπων" και με απασχολούν και με προβληματίζουν τα επιχειρήματά τους για να καταλάβω κάτι, ή να πάρω θέση.

  32. lypon avatar
    lypon 05/11/2010 13:13:18

    Victoria, πολύς κόσμος θα προσυπέγραφε το άρθρο σου, ο γράφων δεν εξαιρείται.

    Αλλά το πρόβλημα ΔΕΝ είναι οι στόχοι, το πρόβλημα είναι ο τρόπος που θα υλοποιηθούν. Το πρόβλημα είναι πως θα μπορέσει ο δημόσιος υπάλληλος να γίνει ο mediator που θα έπρεπε να είναι, ο mediator μεταξύ του δυνατού και του αδύνατου. Και αυτό θα πρέπει να συντελεστεί ξεκινώντας από το σημερινό δημόσιο υπάλληλο, εκείνο το ταλαιπωρημένο - διεφθαρμένο - κοντόφθαλμο -φοβισμένο πλάσμα. Πως το ξαναστήνεις στα πόδια του;

    Και πως θα κάνεις το ελεύθερο επαγγελματία να πληρώνει φόρους; Πως θα τον φέρεις στο φιλότιμο δηλαδή, γιατί με τα φορομπηχτικά μέτρα δε βγαίνει άκρη, όλοι τόχουμε ζήσει.

    Πως θα κάνεις τον πανεπιστημιακό να λειτουργήσει ως δάσκαλος και όχι ως βολεψιματίας σφουγκοκωλάριος;

    Πως βρε Victoria; Δεν έχω απαντήσεις, όπως καταλαβαίνεις. Μόνο ελπίδες έχω. Αλλά πάντα μπορώ να εκτιμήσω μια καλή ιδέα, γιατί θρέφει την ελπίδα μου.

    Και από το Σαμαρά ακούω μεν εξαιρετικούς στόχους, αλλά καμμία ιδέα για το πως θα πραγματωθούν.

    Από κανένα δεν ακούω...

    • victoria avatar
      victoria @ lypon 05/11/2010 13:39:48

      Έχεις απόλυτο δίκιο, το θέμα είναι η εφαρμογή (αν κι έχει μια ευθύνη η διατύπωση του στόχου, μη νομίζεις, δες και τον ΓΑΠ).

      Δεν έχω ρετσέτα. Είναι θέμα αλλαγής νοοτροπίας στην κοινωνία, θέμα παιδείας. Πρέπει να γίνουν θεσμικές παρεμβάσεις (αν και νόμοι συνήθως υπάρχουν), να υπάρξουν μηχανισμοί (αυτοί δεν υπάρχουν) και παράλληλα πρέπει να αλλάξει η νοοτροπία για να πιάσουν τόπο (αυτό σίγουρα δεν υπήρχε, για να δούμε).

      Προϋπόθεση ηθική διακυβέρνηση, συν σε όλα τα φαινόμενα που περιγράφεις ο καθένας μας όσο του αναλογεί, σταματά να τα υιοθετεί και τα πολεμά, όσο μπορεί. Αν όλοι μας δεν είχαμε εμπεδωμένο ως ψιλο-κεκτημένο το δικαίωμα των δημοσίων υπαλλήλων να κάθονταν, δεν θα κάθονταν. Παράλληλα βέβαια με τον υπουργό που τους δίνει όντως και καμιά δουλειά να κάνουν και τους αξιολογεί χωρίς χρώμα.
      Κάποιοι που είναι καμμένα χαρτιά (δεν είναι όλοι ανατάξιμες περιπτώσεις), πάνε σπίτια τους.
      Οι υπόλοιποι γινόμαστε κρίσιμη μάζα μιας νέας κοινωνίας όπου όλα δεν είναι πάντα τέλεια, αλλά κάποια πράγματα θα θεωρούνται επιτέλους ανεπίτρεπτα, όχι μέρος της καθημερινότητας. Εκτός της αντίληψης και της ζωής μας, το να κάθεσαι και να πληρώνεσαι, το να διδάσκεις για να γλύφεις, το να πληρώνεις εσύ πιο πολύ φόρο από το μεγαλοτάδε δίπλα σου κλπ.

  33. Los Lostrellos avatar
    Los Lostrellos 05/11/2010 16:58:31

    Victoria,

    τι λε ρε παιδί μου, όλα αυτά ο Σαμαράς; Εμένα γιατί μου έχει μείνει απλά αυτό που λέει για τη μείωση των φόρων που πρέπει να γίνει;

    Κατά τα άλλα τι λέει η ΔΑΠ, καλά; Μύκονο πήγαμε;

    Ζήτω η Ελλάς των "ευγενικών γρήγορων και καπάτσων σερβιτόρων".. ΟΛΕ!

    • ο παγωτατζής avatar
      ο παγωτατζής @ Los Lostrellos 05/11/2010 17:15:03

      @ Los Lostrellos
      Πάλι σε γυναικόπαιδα τήν πέφτεις ρε bandito ??
      Πάντως αν χρειαστείς να ξεπλύνεις-να επενδύσεις ρε αδερφέ- τά λύτρα
      come and see me, you know, north of Rio Grande

      • Los Lostrellos avatar
        Los Lostrellos @ ο παγωτατζής 05/11/2010 17:19:59

        Έλα συνάδελφε καπάτσε σερβιτόρε. Δεν αντιλαμβάνομαι το χιούμορ σου τελευταία. Πιες κανένα Ισοτονικό να συνέλθεις, ή κανένα Λεξοτανύλ να χαμογελάς και στους πελάτες. Οκ;

        • ο παγωτατζής avatar
          ο παγωτατζής @ Los Lostrellos 05/11/2010 17:44:21

          Καί εσύ με πτυχίο από κωλοπανεπιστήμιο είσαι ..συνάδελφε σερβιτόρε;;
          Δεν είναι κακό, έτσι ξεκινήσαμε οι περισσότεροι, αλλά τώρα είμαι καλύτερα.... παγωτά πουλάω.

          Κάνε υπομονή,σκληρή δουλειά θέλει και θα άνέβεις

          Υ.Γ Νά προσέχεις!!! Στήν δουλειά ούτε πίνουμε ούτε παίρνουμε χάπια. Κανόνας τού αφεντικού

          • ο παγωτατζής avatar
            ο παγωτατζής @ ο παγωτατζής 05/11/2010 19:38:43

            A! έτσι εξηγούνται τά νεύρα σου....Τί να κάνουμε ή ζωή είναι σκληρή.......δεν σε αδικώ,αλλά με τόσα πτυχία και μεταπτυχιακά ρε παιδί μου, θά έπρεπε να ξέρεις καλύτερα.....
            Οπως βλέπεις η δικιά μου ή δουλειά δεν είναι σαν αυτές πού λές ,γιαυτό ίσως και επιβιώνω....Ελα να σου τήν μάθω άν θέλεις,νά κάνεις μεροκάματο, να μήν τούς έχεις ανάγκη όλους αυτούς πού λές.
            Νά δείς και στήν πράξη τί αξίζουν τά πτυχία σου.....

            ΥΓ. Οσο για τήν επιθυμία σου...πολύ λυπάμαι, χοντρικής είμαι,παράγω, δεν πουλάω λιανική.

          • Los Lostrellos a Noche avatar
            Los Lostrellos a Noche @ ο παγωτατζής 05/11/2010 21:54:23

            Όταν λες να δω τι αξίζουν στην πράξη τα πτυχία μου, εννοείς ότι τα θες για να τυλίγεις τα παγωτά;

      • victoria avatar
        victoria @ ο παγωτατζής 05/11/2010 20:50:28

        Φίλε Lostrellos νομίζεις ότι ήμουν ποτέ στη ΔΑΠ... Να την προσέχεις την προκατάληψη, δεν είναι όλα αυτό που φαίνονται. Και τι σε χάλασε στο παραδειγματάκι μου με το σερβιτόρο, έναν εργαζόμενο πήρα. Θες να πω χασάπη, τα ίδια ισχύουν. Πες μας τίποτα σοβαρό να καταλάβουμε τι θες από τη ζωή σου κι εσύ, όλο χιουμοράκι χωρίς περιεχόμενο (κ όχι τόσο πετυχημένα, διάβασε τον τσιλιβίθρα να μαθαίνεις τουλάχιστον)

  34. Los Lostrellos avatar
    Los Lostrellos 05/11/2010 19:09:28

    Όχι συνάδελφε, με καλό πτυχίο και μεταπτυχιακά είμαι αλλά στην "σοσιαλιστική" ή φιλελεύθερη ψευτοκαπιταλιστική ψευτοΕλλάδα, μόνο με κομματικά "πτυχία", ή πτυχία του "κώλου" (με πολλές ερμηνείες) πάει κανείς μπροστά ή αν σχετίζεται με business της κοιλιάς, του αλκοόλ ή του καφέ.

    Πιάσε τώρα ένα Cornetto καρδιά από κρέμα

  35. A.M. avatar
    A.M. 05/11/2010 20:56:33

    «Μου κάθεται καλά στην καρδιά!»
    Και άμα μου κάτσει άνθρωπος «Καλά!» ε λέω «εδώ είμαι!»

    Αυτό βέβαια ΔΕΝ είναι πολιτκή προσέγγιση, είναι ανθρώπινη.
    Αλλά όταν σε αυτήν την ανθρώπινη προσέγγιση προσθέσω και τα πεπραγμένα του Σαμαρά και τα λεγόμενά του αλλά και - κυρίως - το ότι ΌΛΑ τα λαμόγια του την πέφτουν λυσαλέα για να τον κατασπαράξουν τότε είμαι ΑΠΟΛΥΤΑ σίγουρος ότι «εδώ είμαι εγώ!».

    Αυτά.

  36. Los Lostrellos a Noche avatar
    Los Lostrellos a Noche 05/11/2010 21:53:06

    Μου θύμισες κάπως ΔΑΠ, εντάξει δεν υπάρχει λόγος να εξάπτεσαι. Σοβαρότατα είναι αυτά που γράφω. Και άμα δε σου αρέσουν ή προτιμάς τον τσιλιβίθρα δεν σε υποχρέωσε κανείς να με διαβάζεις. Το να μη θέλεις να ξέρεις αν έρχεται το τραίνο, αυτό λέγεται στρουθοκαμηλισμός. Απ τη ζωή μου τι να θέλω και εγώ ο άμοιρος, απλά να τη ζήσω i guess. Το παραδειγματάκι σου ήταν πράγματι πετυχημένο γιαυτό το επαύξησα, διότι είτε με τον έναν είτε με τον άλλον τρόπο είμαστε τα γκαρσόνια της Ευρώπης και όλου του κόσμου προσεχώς.

    • victoria avatar
      victoria @ Los Lostrellos a Noche 05/11/2010 23:10:23

      Τι έπαθα με αυτό το τραίνο, νομίζω παρεξηγήθηκα. Εννοούσα ότι με κουράζει η καταστροφολογία και ότι όλα μπορεί να είναι ίδια και μάταια. Κι άρα αν είναι, λέω να συνεχίσω να ζω όπως καταλαβαίνω κι όσο πάει τελοσπάντων.

      Γιατί όπως λες, μπορεί να γίνουμε όλοι τα γκαρσόνια της Ευρώπης, ή να φαληρίσουμε τελείως, ή να έρθει πρώτα το τέλος του κόσμου το 2012, ποιος ξέρει! (κι εγώ εξάπτομαι ή εσύ όλο είσαι με την καλή κουβέντα ;-) Πάντως μη στενοχωριέστε παιδιά, όλοι λαδόκολλες θα τα κάνουμε τα πτυχία μου φαίνεται (μηχανικός εγώ, περαστικά μας).

    • A.M. avatar
      A.M. @ Los Lostrellos a Noche 05/11/2010 23:38:38

      @victoria
      Πάντα υπάρχει το ενδεχόμενο να μην ξυπνήσουμε το άλλο πρωΐ.
      Αυτό δεν μας εμποδίζει - και ΔΕΝ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ να μας εμποδίζει - να ζήσουμε το σήμερα που έχουμε μπροστά μας.

    • Los Lostrellos avatar
      Los Lostrellos @ Los Lostrellos a Noche 06/11/2010 18:23:34

      Αγαπητή μηχανικέ Βικτώρια,

      Εγώ τα σέβομαι τα πτυχία σου. Η ΝΔ τα σεβάστηκε ποτέ; Κοίτα, το θέμα είναι ένα για την οικονομία, όλα τα άλλα είναι αηδίεςς: η Ελλάδα, όπως κάθε σοβαρή χώρα χρειάζεται αυτάρκεια και εθνική οικονομία. Ο μεταπρατισμός της "αγοράς", οι μεσάζοντες, το "εμπόριο", οι αντιπροσωπείες, όλη αυτή η ξεφτίλα είναι παρασιτισμός και είναι αυτό που μας έφερε ως εδώ. Χρειάζεται παραγωγή ντόπια για τα πάντα, ότι μπορούμε να βγάλουμε. Πρώτα χρειάζεται διατροφική επάρκεια για το έθνος και μετά παραγωγή από χαρτί υγείας μέχρι αυτοκίνητα και αεροπλάνα, ότι μπορούμε. Με τους Έλληνες επιστήμονες ανά τον κόσμο, μέχρι και διαστημόπλοια μπορούμε. Αν εκλείψει το πολιτικό σύστημα της εξάρτησης και της εθνοκτονίας.

  37. Leonidas avatar
    Leonidas 06/11/2010 08:59:29

    Αγαπητή Victoria, αν παραβλέψουμε ότι και ο Σαμαράς, όπως όλοι οι πολιτικοί, "αγωνίζεται" πρώτα για την καρέκλα του, εξακολουθεί να έχει στην παράταξη του (σχεδόν) όλα τα λαμόγια που ευθύνονται μαζί με τα αντίστοιχα λαμόγια του ΠΑΣΟΚ για τη χρεοκοπία και την ξεφτίλα της χώρας μας.

    Μπορείς να υποστηρίζεις Σαμαρά όταν εξακολουθεί να έχει μαζί του αντιπρόεδρο τον Αβραμόπουλο και χρισμένο (με το ζόρι) δήμαρχο Αθηναίων τον Κακλαμάνη πρώην υπουργούς υγείας;

    Τι έκαναν εκεί για να μην εμφανιζόμαστε με ιατροφαρμακευτικές δαπάνες μεγαλύτερες σε απόλυτα νούμερα από την Ισπανία; Πόσο άχρηστοι για το αξίωμα του υπουργού ήταν;

    Τι έχεις να πεις για τον άλλο απερίγραπτο τύπο Παυλόπουλο που κατέστρεψε την Αθήνα και άλλες πολλές πόλεις με το «έπος» του Δεκέμβρη;

    Τι πρόσφερε ο «ωραίος» Άρης με τα χλιδάτα αναρίθμητα ταξίδια του ως υπουργός τουρισμού και τι στο υπουργείο παιδείας και ξεφτίλας;

    Ατέλειωτος ο κατάλογος….. Για να μη σου πω εγώ περισσότερα, σου παραθέτω τη γνώμη του Χρήστου Γιανναρά από τα άρθρα του στην Καθημερινή 17.10 και 31.10.10

    {Σήμερα ο Α. Σαμαράς είναι για την ελλαδική πολιτική σκηνή «μία από τα ίδια», διότι τίποτε από τα όσα προϋποθέτει μια «άλλη» γλώσσα δεν μοιάζει να το διαθέτει.

    Ο Α.Σ. δεν τόλμησε να αποκόψει θαρραλέα ούτε τις πιο κραυγαλέες περιπτώσεις ανίκανων, διεφθαρμένων, μαΐστρων της φαυλότητας.

    Πληρώνει γραμμάτια υποχρέωσηςσε υποστηρικτές της αρχηγικής εκλογής του και όσες αλλαγές τόλμησε σε διευθυντικές κομματικές θέσεις, μοιάζει απλώς να μετέβαλαν τις ισορροπίες του παραγοντισμού(όχι και τη λογική του παραγοντισμού) στη λειτουργία του κόμματος.}
    --------------------------------------------------------------------------------------------------------------

    {Η αξιωματική αντιπολίτευση είναι μια εξ ίσου θλιβερή και ευτελισμένη συναγωγή μετριοτήτων, σπιθαμιαία αναστήματα λιμασμένων για επιστροφή στην εξουσία, αναπολόγητων ακόμη για πράξεις απύθμενης φαυλότητας και διαφθοράς.}

    • Los Lostrellos avatar
      Los Lostrellos @ Leonidas 06/11/2010 18:25:42

      Έτσι ακριβώς είναι, αλλά η αλήθεια πονάει (...τους φυγόπονους ΝΔκράτες)...

  38. victoria avatar
    victoria 06/11/2010 19:33:57

    Να σας πω κάτι. Πιστεύω στο Σαμαρά για συγκεκριμένους λόγους, ένας εξ αυτών το ότι δεν έχω κα-μί-α ένδειξη ότι ενδιαφέρεται πρωτίστως για την καρέκλα του, φαντάζομαι ξεχνάς ότι ήταν ο νο.2 από το 1993 και εν δυνάμει «καρεκλάτος» εξασφαλισμένος για μια ζωή, ίσως και πρωθυπουργός από τότε και τα πέταξε όλα για θέμα αρχής. Εμένα αυτό μου λέει πολλά για τα κίνητρα ενός ανθρώπου.

    Στα υπόλοιπα που λες, δεν διαφωνούμε. Τι έχει σημασία όμως: το γεγονός ότι πιστεύω στο Σαμαρά δεν με αναγκάζει να απολογούμαι για τον κάθε πολιτικό που αποδεικνύεται κατώτερος των περιστάσεων στη ΝΔ, όπως και σε οποιοδήποτε κόμμα. Ούτε είναι σωστό να εγκαλείς έναν οποιοδήποτε πολίτη που καλή τη πίστη ψήφισε μια παράταξη (που λέτε συνέχεια οι νεοδημοκράτες), επειδή ένας από τους 'παράγοντες' βγήκε σκάρτος. Δεν είναι ευθύνη του πολίτη η προσωπική ανεπάρκεια ή η λαμογιά του καθενός. Εάν το είδε και ξαναψήφισε, ο καθένας έχει τότε τη συμμετοχή του. Αλλά δεν νομίζω, ξεχνάς ότι σε μεγάλο βαθμό οι νεοδημοκράτες δεν πήγαν πέρυσι να ψηφίσουν ή έστειλαν στην απέξω μεγάλα ονόματα. Και σε αυτό όμως, να πω ότι έχει σημασία και πώς αναδεικνύεται η ανικανότητα και από ποιους, γιατί πέφτει και πολλή λάσπη για άλλους λόγους.
    Γενικά εννοώ ότι παντού υπάρχει ένας @#$%^ και μια εταιρεία σούπερ πετυχημένη να πάρεις, δεν είναι όλοι μέσα τζιμάνια. Είναι πολύ δύσκολο να υπάρξει πουθενά στον κόσμο η παράταξη των τέλειων.

    Για αυτό και σημασία έχει κατάτι παραπάνω αυτός που δίνει τον τόνο. Όπως και στην ετιαρεία έχει ευθύνη ο μάνταζερ. Πρέπει να φέρει αποτέλεσμα. Κάποια φύρα όμως μπορεί πάντα να την έχει και ο καλύτερος. Εδώ ο τόνος που δίνεται είναι σωστός πιστεύω και όσοι δεν ακολουθήσουν ή δεν μπορούν να ακολουθήσουν, θα ξεσκαρταριστούν. Ο Σαμαράς κράτησε ένα Δήμα, που αν θες κι εγώ θεωρώ υπερ-εκτιμημένο, ποτέ δεν κατάλαβα γιατί θεωρήθηκε τόσο πετυχημένος στις Βρυξέλλες αλλά σε διαβεβαιώνω θεωρήθηκε, διεθνώς, ήταν ένα όνομα και τον κράτησε. Από την άλλη, έβαλε ένα νέο τον Κικίλια και είδες τι κράξιμο του επεφύλαξε το σύστημα, άρα κάτι κάνει καλά. Και το έκανε υιοθετώντας τη νέα εντολή που πήρε. Αν έβαζε παντού Κικίλιες όμως...; μακάρι να είχε ο ελληνικός λαός την ωριμότητα να το δει αλλιώς, αλλά θα είχαμε το πάρτυ του συστήματος που κάνει μια χαψιά τους νέους και άσχετους από τα κόλπα. Δηλαδή πρέπει κι εμείς, ο κόσμος, να μη χάφτουμε τα κόλπα πια. Τότε στην πολιτική σκηνή θα μπουν άνθρωποι που αξίζουν ακόμα περισσότερο και θα έχουμε καλές επιλογές για να βάζουμε το σταυρουδάκι μας. Γιατί τους ακούσαμε, τους τσεκάραμε και θεωρούμε ότι το αξίζουν. Μου επιτρέπεις όμως να θεωρώ πως πολλοί ακόμα ψηφίζουν 1) επειδή κάποιον τον βλέπουν στην τηλεόραση, 2) επειδή έχουν σχέση συναλλαγής μαζί του ή προσδοκία για συναλλαγή, 3) χωρίς καμιά ώριμη σκέψη ή διερεύνηση, και υπό τις αντιλήψεις των γονιών τους, ή του περιβάλλοντός τους. Για να μην πω ότι αν κανένας «είναι με τα σωστά του», δεν θέλει κι ο ίδιος να μπλέξει με την πολιτική, δλδ πρέπει κάποια στιγμή να κουβεντιάσουμε ποιους θέλουμε μέσα στην πολιτική σκηνή και γιατί να κάνουν αυτοί τον κόπο, ιδιαίτερα αν -όντως φαντάζομαι χαρισματικοί- έχουν ήδη μια πετυχημένη ζωή χωρίς το χαβά της victoria, το λεωνίδα ή του lostrellos, ή οποιουδήποτε στο κεφαλάκι τους.

  39. victoria avatar
    victoria 06/11/2010 19:45:20

    Σε 2 δόσεις, γιατί δεν το παίρνει.
    Να σας πω κάτι. Πιστεύω στο Σαμαρά για συγκεκριμένους λόγους, ένας εξ αυτών το ότι δεν έχω κα-μί-α ένδειξη ότι ενδιαφέρεται πρωτίστως για την καρέκλα του, φαντάζομαι ξεχνάς ότι ήταν ο νο.2 από το 1993 και εν δυνάμει «καρεκλάτος» εξασφαλισμένος για μια ζωή, ίσως και πρωθυπουργός από τότε και τα πέταξε όλα για θέμα αρχής. Εμένα αυτό μου λέει πολλά για τα κίνητρα ενός ανθρώπου.

    Στα υπόλοιπα που λες, δεν διαφωνούμε. Τι έχει σημασία όμως: το γεγονός ότι πιστεύω στο Σαμαρά δεν με αναγκάζει να απολογούμαι για τον κάθε πολιτικό που αποδεικνύεται κατώτερος των περιστάσεων στη ΝΔ, όπως και σε οποιοδήποτε κόμμα. Ούτε είναι σωστό να εγκαλείς έναν οποιοδήποτε πολίτη που καλή τη πίστη ψήφισε μια παράταξη (που λέτε συνέχεια οι νεοδημοκράτες), επειδή ένας από τους 'παράγοντες' βγήκε σκάρτος. Δεν είναι ευθύνη του πολίτη η προσωπική ανεπάρκεια ή η λαμογιά του καθενός. Εάν το είδε και ξαναψήφισε, ο καθένας έχει τότε τη συμμετοχή του. Αλλά δεν νομίζω, ξεχνάς ότι σε μεγάλο βαθμό οι νεοδημοκράτες δεν πήγαν πέρυσι να ψηφίσουν ή έστειλαν στην απέξω μεγάλα ονόματα. Και σε αυτό όμως, να πω ότι έχει σημασία και πώς αναδεικνύεται η ανικανότητα και από ποιους, γιατί πέφτει και πολλή λάσπη για άλλους λόγους.
    Γενικά εννοώ ότι παντού υπάρχει ένας @#$%^ και μια εταιρεία σούπερ πετυχημένη να πάρεις, δεν είναι όλοι μέσα τζιμάνια. Είναι πολύ δύσκολο να υπάρξει πουθενά στον κόσμο η παράταξη των τέλειων.

  40. victoria avatar
    victoria 06/11/2010 19:50:55

    Για αυτό και σημασία έχει κατάτι παραπάνω αυτός που δίνει τον τόνο. Όπως και στην εταιρεία έχει ευθύνη ο μάνατζερ. Πρέπει να φέρει αποτέλεσμα. Κάποια φύρα όμως μπορεί πάντα να την έχει και ο καλύτερος. Εδώ ο τόνος που δίνεται είναι σωστός πιστεύω και όσοι δεν ακολουθήσουν ή δεν μπορούν να ακολουθήσουν, θα ξεσκαρταριστούν. Ο Σαμαράς κράτησε ένα Δήμα, που αν θες κι εγώ θεωρώ υπερ-εκτιμημένο, ποτέ δεν κατάλαβα γιατί θεωρήθηκε τόσο πετυχημένος στις Βρυξέλλες αλλά σε διαβεβαιώνω θεωρήθηκε, διεθνώς, ήταν ένα όνομα και τον κράτησε. Από την άλλη, έβαλε ένα νέο τον Κικίλια και είδες τι κράξιμο του επεφύλαξε το σύστημα, άρα κάτι κάνει καλά. Και το έκανε υιοθετώντας τη νέα εντολή που πήρε. Αν έβαζε παντού Κικίλιες όμως...; μακάρι να είχε ο ελληνικός λαός την ωριμότητα να το δει αλλιώς, αλλά θα είχαμε το πάρτυ του συστήματος που κάνει μια χαψιά τους νέους και άσχετους από τα κόλπα.

    Δηλαδή πρέπει κι εμείς, ο κόσμος, να μη χάφτουμε τα κόλπα πια. Τότε στην πολιτική σκηνή θα μπουν άνθρωποι που αξίζουν ακόμα περισσότερο και θα έχουμε καλές επιλογές για να βάζουμε το σταυρουδάκι μας. Μου επιτρέπεις όμως να θεωρώ πως πολλοί ακόμα ψηφίζουν 1) επειδή κάποιον τον βλέπουν στην τηλεόραση, 2) επειδή έχουν σχέση συναλλαγής μαζί του ή προσδοκία για συναλλαγή, 3) χωρίς καμιά ώριμη σκέψη ή διερεύνηση, και υπό τις αντιλήψεις των γονιών τους, ή του περιβάλλοντός τους. Για να μην πω ότι αν κανένας «είναι με τα σωστά του», δεν θέλει κι ο ίδιος να μπλέξει με την πολιτική, δλδ πρέπει κάποια στιγμή να κουβεντιάσουμε ποιους θέλουμε μέσα στην πολιτική σκηνή και γιατί να κάνουν αυτοί τον κόπο, ιδιαίτερα αν -όντας φαντάζομαι χαρισματικοί- έχουν ήδη μια πετυχημένη ζωή χωρίς το χαβά της victoria, του λεωνίδα ή του lostrellos, ή οποιουδήποτε στο κεφαλάκι τους.

  41. Leonidas avatar
    Leonidas 07/11/2010 10:09:24

    Αγαπητή Victoria,

    Ο Σαμαράς τα «πέταξε» όλα γιατί εκτίμησε, (υποτίθεται τότε είχε ρεύμα), ότι ήταν καλύτερο γι’ αυτόν να το παίξει Πρόεδρος κόμματος.

    Δεν του βγήκε και περίμενε στο «καθαρτήριο» της ΝΔ την επάνοδο του στη διεκδίκηση καρεκλών, όπως και έγινε και με τον (χωρίς καθαρτήριο) αντιπρόεδρο του Αβραμόπουλο.

    Ο Άξιος πολιτικός Δικαιώνεται, με τις αποφάσεις που παίρνει και τις πράξεις που κάνει, στο Μέλλον.

    Αν ο Σαμαράς ΔΕΝ είχε εναντιωθεί στο σκοπιανό θα είχαμε Σίγουρα από τότε μια εθνικά αξιοπρεπή λύση με πολλαπλά οφέλη και

    Πιθανόν δεν θα είχε ακολουθήσει η οκταετία Σημίτη που μαζί με την ολέθρια 5,5ετία του Χοντρού μας έφτασαν στην καταστροφή….

    • victoria avatar
      victoria @ Leonidas 07/11/2010 12:16:51

      Η λογική σου έχει κενά. Αν ο σκοπός ήταν η καρέκλα, αφού ήταν ήδη ο νο.2 και το νο.1 σε λίγο καιρό (χωρίς καν ανταγωνισμό) γιατί να πάει να γίνει νο.1 αλλού, όπου μη λέμε ότι θέλουμε, ήξερε ότι δεν θα κυβερνήσει; Εδώ δεν αφήνουν εύκολα την καρέκλα της κάτω κολοπετινίτσας, βρε Λεωνίδα...

      Το θέμα που θέτεις για το Σκοπιανό και το Σαμαρά έχει πολλάκις απαντηθεί. Λες και δεν ξέρεις πώς θα το έλυνε ο Μητσοτάκης, τι να σου πω, πολλά οφέλη. Για τους Σκοπιανούς, όχι τους Έλληνες. Δεν θες να δεις Λεωνίδα, έχεις και ωραίο όνομα. Κρίμα όμως που το φίλτρο σου δεν λειτουργεί πολύ καλά: μείνε στην 'ολέθρια πενταετία του χοντρού' που σου έμαθαν στο μέγκα ότι κατέστρεψε τη χώρα.

  42. Leonidas avatar
    Leonidas 08/11/2010 15:15:46

    Dear Victoria,

    Ο Σ. τότε δεν ήταν ούτε 2ος , ούτε 3ος . Απλά ήταν ένας «ανερχόμενος» νέος πολιτικός.

    Ο Σ. ήταν ο κύριος συντελεστής της πτώσης της κυβέρνησης της παράταξης του και της μετέπειτα εκλογικής ήττας της.

    Για το σκοπιανό, που από το 1945 δεν αντιμετωπίστηκε σοβαρά από καμία ελληνική κυβέρνηση, το θέμα δεν είναι τι μέγιστο επιθυμούμε εμείς, αλλά τι μπορούμε να πετύχουμε. Τώρα έχουμε χάσει το παιχνίδι και ευχόμαστε να πετύχουμε μια…… πολύ χειρότερη λύση.

    Δεν ξέρω πως βγάζεις το συμπέρασμα για τα φίλτρα και το mega….

    Φίλτρα έχει κάποιος, (για την πολιτική), όταν φοράει τα γυαλιά κάποιου κόμματος και ενεργεί σύμφωνα με το χρώμα των γυαλιών αυτών.

    Όποιος «βλέπει» με κομματικά γυαλιά: Ή έχει/προσδοκά οφέλη ή είναι βλάξ.

    Προσωπικά, Δεν με εκφράζει κανένα από τα υπάρχοντα κόμματα.

    Για την κατάντια της χώρας μας θα αναλογούσε ευθύνη:

    ΠΑΣΟΚ 60% . ΝΔ 40%. Μέγας καταστροφέας της Ελλάδος ο Ανδρέας Παπανδρέου. Οι άλλοι μπλε και πράσινοι συνέχισαν το «έργο» του.

    Τα μικρότερα κόμματα, ιδίως της αριστεράς, έχουν και αυτά μεγάλη ευθύνη στο ότι ήταν Πάντα στην Άρνηση και στην Αντίδραση, αποκομίζοντας τα δικά τους κομματικά οφέλη, χωρίς να προτείνουν σοβαρή εναλλακτική κυβερνητική λύση.

    Τι προτείνει πχ η κυρία Στάλιν του Περισσού, τι ο κ. Τσίμπλας και τι ο λαϊκιστής κωλοτούμπας Καρατζαφέρης;

    Εύχομαι μέσα από αυτή την κρίση που περνά η χώρα μας να καταρρεύσουν τα βαμπίρ-κόμματα που μας ήπιαν το αίμα και να αναδειχθούν νέα υγιή πολιτικά σχήματα με τίμιους ικανούς και άξιους Έλληνες.

    Ας ελπίζουμε σ’ αυτή τη Νίκη-Victoria, nice name.

    • victoria avatar
      victoria @ Leonidas 08/11/2010 16:30:11

      Λεωνίδα πώς το λένε οι φίλοι μας οι πολιτικοί, χτυπάς ανοιχτές πόρτες.

      Η κομματική μου προτίμηση πηγάζει από προσωποπαγή εκτίμηση. Ενδεχομένως γιαυτό έχω και εξιδανικευμένη εικόνα (το παραδέχομαι), γνώρισα και εστίασα σε καλά δείγματα. Δηλαδή πιστεύω σε ανθρώπους (συγκεκριμένους και πολύ λίγους), όχι σε κόμματα με την έννοια των μηχανισμών, κομματαρχών, κλπ. Όμως για να μπορούν αυτοί οι άνθρωποι να προσφέρουν, σήμερα η κατάσταση είναι ότι εντάσσονται σε ένα πλαίσιο που λέγεται κόμμα.
      Είμαι σίγουρη ότι η δομή και νοοτροπία που έχει ένα κόμμα εννοείται και τους κάνει να ασφυκτιούν (δεν το βλέπεις αυτό λιγουλάκι με το Σαμαρά;) αλλά ευτυχώς όλα αυτά είναι σε φάση αλλαγής. Οπότε ας ελπίσουμε στο μέλλον να υπάρξει ένα πλαίσιο συμμετοχής, ένα υγιές πολιτικό σχήμα, που όπως λες να ενθαρρύνει άλλους άξιους να μετέχουν, όχι να χολοσκά τους άξιους και να προωθεί τη φύρα.

      Το ζήτημα όπως σου ξαναείπα και νομίζω συνεννοούμαστε είναι το πώς θα έρθουν οι άξιοι στο πολιτικό σκηνικό και πώς θα μείνουν... Εντός κομμάτων, εκτός, όπως θες

  43. Leonidas avatar
    Leonidas 08/11/2010 21:16:27

    Αγαπητή Victoria,

    Αν η πλειοψηφία των Ελλήνων «χτυπούσε ανοιχτές πόρτες», τότε θα είχαμε λύσει το πολιτικό μας πρόβλημα, όπως το ευχηθήκαμε προηγούμενα.

    Δυστυχώς οι περισσότεροι Έλληνες (ακόμα) χτυπούν κομματικές πόρτες….

    Εύχομαι να έχεις δίκιο για το Σαμαρά.

    Πάντως για να δικαιωθείς, απαιτείται να μεταμορφωθεί σε Ηρακλή, για να ξεβρομίσει πρώτα τον κόπρο του οίκου της ΝΔ.

    Μένει να το δούμε….

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.