#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
10/02/2013 11:01
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τι έρχεται πίσω από τον Αλέξη;



Αργά και σταθερά, ο ΣΥΡΙΖΑ «ροκανίζει» στελεχιακό δυναμικό τόσο από το (πρώην)ΠΑΣΟΚ όσο και από την ΔΗΜΑΡ. Δεν ξέρω φυσικά αν κάτι τέτοιο σημαίνει πως «τσιμπάει» και τους αντίστοιχους ψηφοφόρους, από τις ίδιες δεξαμενές ενός οιονεί «αριστερού χώρου», όμως το υποψιάζομαι σφόδρα. Ενός χώρου που υπήρξε ανέκαθεν το λίκνο και η «φωλιά» συγχρόνως του πάλαι ποτέ πανίσχυρου Συστήματος ΠΑΣΟΚ. Ενός συστήματος που ως φαίνεται αρνείται πεισματικά να πεθάνει!

Ο ΣΥΡΙΖΑ αυτή την στιγμή είναι στην ουσία μια τετράπαχη γριά φαφούτα μάγισσα, με γαμψή μύτη και φαρδιές «πεινασμένες» τσέπες, μεταμφιεσμένη άρον – άρον σε αποστεωμένο αναρχοαριστερό μπαχαλάκικο ξωτικό! Πίσω από την μάλλον ακίνδυνη και χαβαλέδικη μάσκα του Αλέξη και των μπαχαλάκηδων, βρίσκονται μετά δυσκολίας κρυμμένοι οι «φαγάνες» του βαθέος ΠΑΣΟΚ, έτοιμοι για ακόμη μια φορά να πέσουν σαν ακρίδες στα δημόσια οικονομικά, ευκαιρίας δοθείσης. Πίσω από την παρδαλή πρόσοψη της Βίλα Αμαλία Α.Ε. βρίσκεται η γκρίζα και επίφοβη πολυκατοικία των ορφανών του Ανδρέα που ρήμαξαν την χώρα και εκμαύλισαν τρεις σχεδόν γενιές Ελλήνων.

Ο Αλέξης νομίζει πως είναι αρχηγός ενός κόμματος του 30%. Κούνια που τον κούναγε ….. Ούτε καν το παλιό 4% δεν θα τον ακολουθούσε κάτω από διαφορετικές συνθήκες. Ο Αλέξης ίσως αποδειχτεί απλώς άλλη μια πολιτική μαριονέτα. Ο ΣΥΡΙΖΑ έχει παραδοθεί στην βάση του. Ένα κύμα παλαιοπασόκων κρατιστών ψηφοφόρων έχει πυκνώσει τις τάξεις του, οσμιζόμενοι νέες εποχές δόξης, για τα αχόρταγα ζόμπι της Ανδρεοπαπανδρεϊκής τζαμαχιρίας. Όλοι αυτοί, οργανώνονται και ανασυντάσσονται, παίρνουν μια ανάσα και μεταμφιέζονται για λίγο καιρό μιας και καταλαβαίνουν πως ακόμη δεν τους «παίρνει» να εμφανίζονται φάτσα – κάρτα στην πρώτη γραμμή. Στην ουσία όμως, είναι έτοιμοι να αλώσουν από μέσα το κόμμα του Αλέξη οποιαδήποτε στιγμή κρίνουν κατάλληλη και να επιβάλλουν τους δικούς τους όρους στην wannabe παλαιοκομμουνιστική νομενκλατούρα του άλλοτε κομματικού αποκόμματος του ΣΥΡΙΖΑ.

Την ίδια ώρα που το βαθύ ΠΑΣΟΚ ξεπλένεται επιμελώς και ανασυντάσσεται μέσα στην κολυμβήθρα του συριζαίικου Σιλωάμ, η «πατριωτική δεξιά», βλέποντας μονάχα την λεοντή των άπλυτων αναρχομπάχαλων και την πολύχρωμη πρόσοψη της Βίλα Αμαλία Α.Ε., αυτοϊκανοποιείται εκτοξεύοντας άρες – μάρες – κατάρες – κουκουνάρες εναντίον των ελάχιστων εθνομηδενιστών – ντεμέκ αναρχικών, που όλοι μαζί δεν μαζεύονται σωστά 10.000 νοματαίοι σε όλη την χώρα! Εκτονώνεται λοιπόν η συντηρητική παράταξη με ανούσιες αναλύσεις, δακρύβρεχτα άρθρα και κατινίστικες ανταλλαγές παραπολιτικών ανοησιών, την ίδια ώρα που η πιο επικίνδυνη συντεχνία (σχεδόν με χαρακτηριστικά μαφίας)  πολιτικής και οικονομικής πειρατείας από την  οποία ατύχησε να κυβερνηθεί η χώρα τα τελευταία 30 χρόνια αντί να πεθάνει, ανακτά δυνάμεις και ζωτικό χώρο για να αντεπιτεθεί ως άλλος Λάζαρος αναστημένος εκ νεκρών, στο ισχνό κορμί της κοινωνίας και της χώρας. Την ώρα που εμείς ασχολούμαστε με τις ανοησίες του Θεοδωρίδη, τις σαχλαμάρες της Γαϊτάνη και κατατροπώνουμε λεκτικά, ηθικά και με αγαστή, «πατριωτικώς δεξιά» σύμπνοια την «λάιτ» αριστερά του Κολωνακίου, ο επίφοβος και καταχθόνιος στρατός του βαθέος ΠΑΣΟΚ (*), μένει στο απυρόβλητο πίσω από το πολύχρωμο σκηνικό του πολιτικού πανηγυριού που ονομάζεται ΣΥΡΙΖΑ και που φορά για λίγο καιρό τώρα τα ρούχα του βασιλιά αλλά σκοντάφτει κάθε φορά που πάει να κάνει ένα βήμα στα μεγάλα, φαρδιά παπούτσια του.

Είναι ώρα, ο χώρος δεξιότερα του κέντρου που λέει και ο κ. Μητραλέξης να αφήσει τα αστεία, τα λόγια, τους φραστικούς ακροβατισμούς και το άσφαιρο ανάθεμα στον ψευδο-στόχο του Αλέξη και του ΣΥΡΙΖΑ. Είναι η ώρα να επικεντρώσει την πολεμική του στον γκρίζο όγκο του συστήματος ΠΑΣΟΚ που προσπαθεί άγαρμπα να κρυφτεί πίσω του. Και κυρίως είναι ώρα να επικεντρώσει την προσοχή του στην σωτηρία της χώρας, προχωρώντας σε τολμηρές πολιτικές κινήσεις ανατροπής του υφιστάμενου μοντέλου, σε βαθιές εκσυγχρονιστικές τομές σε θεσμικό επίπεδο και στην άμεση προστασία των αδυνάτων που πλήττονται από την κρίση. Αν ολιγωρήσει, φοβάμαι πως το Σύστημα ΠΑΣΟΚ θα αναστηθεί εκ νεκρών με ότι αυτό μπορεί να σημάνει για την χώρα και τους ανθρώπους της.

Akenaton

(*) Δεν υπάρχει «πατριωτικό», «ανανεωτικό», «εκσυγχρονιστικό» ΠΑΣΟΚ: όποιος πιστεύει σε τέτοια πολιτικά παραμύθια δεν έχει καταλάβει τίποτε από αυτά που έπαθε η χώρα μετά το 1981. Το ΠΑΣΟΚ είναι πάντα ένα: Ανδρεοπαπανδρεϊκό! Ένα απόλυτα κρατικοδίαιτο και βαθιά πελατειακό σύστημα, εξαιρετικά επικίνδυνο για την χώρα όσο δεν οριστικοποιείται ο πολιτικός του θάνατος. Αυτή την στιγμή, παρασιτεί στο σώμα του (πρώην)ΣΥΡΙΖΑ για όσο καιρό νομίζει ότι το συμφέρει. Η πλήρης κατάληψη αυτού του ανίσχυρου σώματος από τους μπαρουτοκαπνισμένους επιγόνους του Ανδρέα, είναι παιχνιδάκι. Piece of Cake που λένε και στην δεύτερη πατρίδα του παντοτινού αρχηγού και «ιδιοκτήτη» της πολιτικής δυναστείας.

 

ΣΧΟΛΙΑ

  1. η Dimi avatar
    η Dimi 10/02/2013 11:20:15

    «Όταν δεν ξέρεις πού πας, όλοι οι δρόμοι σε οδηγούν εκεί. Είναι κακής ποιότητας μνήμη αυτή που δουλεύει μόνο προς τα πίσω.» ~Λούις Κάρολ (1832-1898), Άγγλος συγγραφέας: «H Αλίκη στη Χώρα των Θαυμάτων»

  2. mara avatar
    mara 10/02/2013 11:37:31

    Δηλαδή μας λέτε ο ΣΥΡΙΖΑ είναι σαν την ΝΔ και το ΠΑΣΟΚ?
    Ωραία θα συμφωνήσω θέλω όμως και να δώ.

  3. Ερωτοφωτόσχιστος avatar
    Ερωτοφωτόσχιστος 10/02/2013 11:51:21

    Akenaton καλημέρα! Πολύ σωστό το άρθρο σου και πολύ καλή ανάλυση. Επιτέλους να ξεφύγουμε από τον φαύλο κύκλο της δήθεν ικανοποίησης, που μας δίνει η κατατρόπωση των αντιλήψεων ορισμένων αναρχοάπλυτων και να επικεντρωθούμε στην ουσία.

    • akenaton avatar
      akenaton @ Ερωτοφωτόσχιστος 11/02/2013 00:23:44

      Καλησπέρα (πια) αγαπητέ νεαρέ (αν δεν κάνω λάθος!). Με συγχωρείτε για την αργοπορία της απάντησης, αλλά "μπαίνοντας" και "βγαίνοντας" αποσπασματικά σήμερα όλη μέρα στο νετ, δεν κατάφερα να "δω" με την ησυχία μου όλους τους φίλους που σχολίασαν στο σημείωμα αυτό. Καλή νύχτα σας εύχομαι.

  4. ΕΛ΄ΣΑ avatar
    ΕΛ΄ΣΑ 10/02/2013 12:08:16

    Και εγω που νομιζα οτι το ΠΑΣΟΚ το υποθαλπει η ΝΔ και η ΔΗΜΑΡ

  5. cresswell avatar
    cresswell 10/02/2013 12:26:28

    Σωστά! Έτσι κι αλλιώς, ποτέ δεν ξέρεις τι έρχεται από πίσω ..

    Ήξερα, φαντάζεσαι, πως θα ψηφίσω Σαμαρά και θα μου έλθει ο Στουρνάρας;
    Ένα προβεβλημένο στέλεχος του σκληρού σημιτικού πυρήνα, που ψέγει τώρα το μοντέλο της ελληνικής οικονομίας ενώ το εκθείαζε κατα την οκταετία Σημίτη; Που βρήκε τη ρίζα του κακού στην περίοδο Καραμανλή (λες και θα διελύετο η "σύγχρονη και ισχυρή Ελλάδα" με κακοδιαχείριση τριών ετών ....);
    Που ακολουθεί τη διαδρομή ΓΑΠ-Παπακωνσταντίνου, και μάλιστα με τα ΙΔΙΑ φραστικά επιχειρήματα ...

    Έτσι φαίνεται πως είναι εδώ; Ποτέ δεν ξέρεις τι ακριβώς (νομίζεις πως ) ψηφίζεις ...

    • akenaton avatar
      akenaton @ cresswell 10/02/2013 14:33:08

      Η διαφορά είναι πως με τον ΣΥΡΙΖΑ ξέρεις !!!!!!!!

      • cresswell avatar
        cresswell @ akenaton 10/02/2013 15:37:21

        Δεν νομίζω πως πραγματικά ξέρεις. Προφανώς, σου διαφεύγει το γεγονός πως η Αριστερά, της ανανεωτικής συμπεριλαμβανομένης, έχει τεράστια ιστορια (και εμπειρία) σε εσωκομματικές εκκαθαρίσεις, χρήση εσωκομματικών ισορροπιών και "εκτέλεση" (πολιτική, και σε κάποιες σκοτεινές περιόδους και φυσική) στελεχών, όταν παίζονται παιχνίδια εξουσίας. Η γλυκύτατη φιγούρα π.χ. του Λεωνίδα Κύρκου, έκρυβε έναν χαρισματικό, εσωκομματικό killer.

        Ο Ανδρέας Παπανδρέου ήταν μαθητευόμενος σε σύγκριση με ιστορικά στελέχη της Αριστεράς.

        Και μιάς και πιάσαμε τέτοια συζήτηση, ας σου πω πως γενικά διαφωνώ με όσα κατα καιρούς γράφεις, αλλά - φυσικά - σέβομαι τον διαυγή τρόπο που τα εκθέτεις (είναι στην ΟΥΣΙΑ τους, με την οποία διαφωνώ κάθετα). Στο συγκεκριμένο άρθρο σου - το οποίο σχολιάζουμε αυτή τη στιγμή οι δυό μας, νομίζω πως έχεις τελείως λάθος. Ακτινογραφείς τα πράγματα με όρους παρελθόντος και κοινωνικές και πολιτικές διαιρέσεις, οι οποίες δεν υφίστανται πλεόν. Το ΠΑΣΟΚ, μπορεί να αφήνει βαριά κληρονομιά καταστροφής, ηθικής και πραγματικής, αλλά δεν υφίσταται πλέον. Διαιρεσεις του τύπου "κεντροαριστερά", "πατριωτική δεξιά", "κεντροδεξιά", κτλ, μόνο οριακά περιγράφουν κάτι. Η αποσάθρωση της κοινωνίας έχει ήδη φέρει τεράστιες αλλαγές και θα φέρει ακόμη μεγαλύτερες. Θα το δείς, με την τύχη που θα έχουν πολύ σύντομα οι κλασσικοί πολιτικού φορείς της μεταπολίτευσης και τα επίδοξα διάδοχα σχήματα.

        Ασε που κινήσεις όπως "τολμηρές πολιτικές κινήσεις ανατροπής του υφιστάμενου μοντέλου, σε βαθιές εκσυγχρονιστικές τομές σε θεσμικό επίπεδο και στην άμεση προστασία των αδυνάτων που πλήττονται από την κρίση", έχουν νόημα σε μία κοινωνία που λειτουργεί, έστω και οριακά. Αυτό δεν συμβαίνει πλέον, και στερούνται νοήματος τέτοιες παροτρύνσεις. Κάποιου είδους ρήξη χρειάζεται, με κόστος τεράστιο ΠΡΟΦΑΝΩΣ, και κάποια στιγμή θα επέλθει, ελπίζω όχι με διαδικασίες χάους ...

      • σταρατα avatar
        σταρατα @ akenaton 10/02/2013 23:54:48

        Σίγουρα αφαιρείς την κουτάλα απ' αυτούς που ακόμα και τώρα διορίζουν θυγατέρες...

    • JE NE REGRETTE RIEN avatar
      JE NE REGRETTE RIEN @ cresswell 22/02/2013 18:53:34

      @cresswell Σκέψου υπάρχουν χειρότερα : να ψηφίζεις Σαμαρά και να σου βγαίνει Μπενι-ζέλος, ή μπαρμπα-σύντροφος Κουβέλης...
      να θέλεις να κάνεις χαρακίρι μετά

  6. μακεδων avatar
    μακεδων 10/02/2013 12:34:50

    Φωνάζουν τον Σαμαρά αυτοί που ψήφισαν καμένο θα τρελαθούμε σε λιγο . Ο στουρναρας θα πάρει το δρόμο του Σημίτη . Ο Α.Σ ας δώσει το υπουργείο οικονομικών σε ενα στέλεχος που εκφράζει την λαϊκή δεξιά και θα δει αποτελέσματα

  7. akenaton avatar
    akenaton 10/02/2013 12:37:05

    Τα κόμματα είναι οι οπαδοί τους!
    Αμφιβάλλετε ακόμη πως είναι όχι σαν το ΠΑΣΟΚ, αλλά το ΠΑΣΟΚ μεταμφιεσμένο;
    Κατά την ταπεινή μου γνώμη φυσικά.

    • mara avatar
      mara @ akenaton 10/02/2013 13:11:33

      Δεν αμφιβάλω για τίποτα μου φαίνεται όμως αδιανότητο να μας κυβερνούν ακόμα αυτοί που μας έφτασαν εδώ ,και αυτοι δεν είναι οι οπαδοί. Μπορεί τα πράγματα να είναι τα ίδια ή χειρότερα με το ΣΥΡΙΖΑ δεν έχει όμως κυβερνήσει, δεν εχει την ίδια ευθύνη και το τι θα γίνει μένει να το δούμε. Σημειωτέον δεν έχω ξαναψηφίσει ΣΥΡΙΖΑ αλλά αυτή τη στιγμή είμαι αποφασισμένη να το κάνω παρά τις παραφωνίες του.

      • akenaton avatar
        akenaton @ mara 10/02/2013 14:44:27

        Κανείς δημοκρατικά εκλεγμένος δεν μπορεί να κυβερνήσει κόντρα στην θέληση των οπαδών του. Μην περιμένετε αλλαγή μοντέλου διακυβέρνησης αν δεν αλλάξουμε ως κοινωνία. Όταν εξακολουθούμε να "συχνάζουμε" σε υπουργικά, βουλευτικά και κομματικά γραφεία τίποτε δεν θα αλλάξει. Ο μόνος τρόπος να αλλάξουν πράγματα "εκ των άνω" λέγεται Φωτισμένη Δεσποτεία και δεν ταιριάζει δυστυχώς με την Δημοκρατία μας ....

        • mara avatar
          mara @ akenaton 10/02/2013 15:02:59

          Διαφωνώ ριζικά. Προτιμώ τη δημοκρατία άλλωστε τη φωτισμένη δημοκρατία ή αλλιώς Χούντα την έχει ζήσει η Ελλάδα ήδη μια φορά.
          Για θυμηθείτε πόσες πράξεις νομοθετικού περιεχομένου έχουν περάσει χωρίς να ψηφιστούν απο το κοινοβούλιο και θα δείτε ότι εν μέρει ζούμε την φωτισμένη δημοκρατία.
          Σας φαίνονται καλά τα αποτελέσματα?

          • 3V4NG3L05 avatar
            3V4NG3L05 @ mara 24/02/2013 22:50:32

            Πριν αναζητησουμε λυσεις στην πεφωτισμενη δεσποτεια, πρεπει να δουμε αν εχουμε Δεσποτη.
            Αμα διαβασετε λιγο τα CV των πεφωτισμενων δεσποτων που ετυχε να εχουμε, θα δακρυσετε. Τα βιωματα και γενικα η προελευση τους δεν εχει σχεση με το Κολλεγιο Αθηνων, Πολιτεια Τεννις Κλαμπ, Αμχερστ και αλλα φαιδρα. Και αναφερομαι σε Παπαδοπουλο, Μεταξα και εν μερη Βενιζελο.

        • mara avatar
          mara @ akenaton 10/02/2013 15:13:46

          ΥΓ Προσωπικά δεν συχνάζω σε βουλευτικά γραφεία το αντίθετο δεν τα έχω επισκεφτεί ποτέ. Δεν είμαι βολεμένη. Εργάζομαι 25 χρόνια στον Ιδωτικό τομέα και άντρας μου αυτή τη στιγμή είναι άνεργος.
          Συγνώμη αν σας κούρασα.

          • akenaton avatar
            akenaton @ mara 10/02/2013 15:50:59

            Ελπίζω να μην σας εδόθη η εντύπωση πως είμαι θιασώτης οποιασδήποτε "φωτισμένης Δεσποτείας" επειδή έγραψα μια - πιστεύω - κοινότατη αλήθεια. Όσο για την ποιότητα της σημερινής μας Δημοκρατίας, δεν μπορεί να είναι διάφορη από την γενικά άρρωστη περιρρέουσα ατμόσφαιρα των πολιτικών, κοινωνικών και (γιατί όχι) και οικονομικών μας πραγμάτων. Δείτε άλλωστε και την σύνθεση και την λειτουργία του ναού της, δηλαδή του Κοινοβουλίου μας.

          • Παύλος avatar
            Παύλος @ akenaton 11/02/2013 13:08:30

            Φίλε Akenaton,
            Διάβασα μόνο το υστερόγραφο, μόλις τώρα και ομολογώ ότι είμαι τόσο καλυμμένος, ώστε δεν θέλω να διαβάσω το κύριο άρθρο σας για δύο λόγους :
            -Δεν έχω , δυστυχώς πολύ χρόνο.
            - Δεν θέλω να .."αλλοιωθεί" η τέλεια εικόνα που ήδη εισέπραξα !
            Ισοδυναμεί με ολόκληρο βιβλίο !

            Καλή μου Μάρα :
            Είσαι πολύ αυστηρή, αλλά δεν απελπίζομαι . Δεν γίνεται, δεν νομίζω ότι θα καταφέρεις ποτέ να ....."σκοτώσεις ", την γενναία Μάρα, που κουβαλάς μέσα σου !

            (Παρεμπιπτόντως, το σημαντικότερο στοιχείο, στο οποίο μοιάζουμε , είναι ότι δεν πατήσαμε ποτέ σε πόρτα βουλευτού ή πολιτευτού και χαίρομαι γι ' αυτό !)

          • stamoschios avatar
            stamoschios @ mara 11/02/2013 00:09:26

            Μάρα είσαι φίλη με τη σάρα;

          • ~Mara~ avatar
            ~Mara~ @ stamoschios 11/02/2013 11:57:23

            Και με την βάρα... άν έχεις όρεξη...

          • ~Mara~ avatar
            ~Mara~ @ stamoschios 11/02/2013 12:15:33

            Άν η ειρωνεία σου δεν ήταν για μένα, άκυρη η απάντηση.

      • Φωτεινή avatar
        Φωτεινή @ mara 10/02/2013 19:28:48

        "Σημειωτέον δεν έχω ξαναψηφίσει ΣΥΡΙΖΑ αλλά αυτή τη στιγμή είμαι αποφασισμένη να το κάνω παρά τις παραφωνίες του."

        Μάρα;;;;;;;;

        • ΓΙΑΔΙΚΙΑΡΟΓΛΟΥ avatar
          ΓΙΑΔΙΚΙΑΡΟΓΛΟΥ @ Φωτεινή 10/02/2013 21:27:40

          Κάπως έτσι ήρθε κι ο Γιωργάκης το 2009. Από καθαρά.....περιέργεια των οπαδών που θέλαν Λεφτάααααα. Περαστικά μας λοιπόν και περαστικά στην Δημοκρατία

          • σταρατα avatar
            σταρατα @ ΓΙΑΔΙΚΙΑΡΟΓΛΟΥ 10/02/2013 23:51:26

            Ε, όχι κι απο περιέργεια ο Γκιωργάκης...20 χρόνια υπουργός του ΠΑΣΟΚ ήτανε...Επρεπε να φάει και τον πατέρα του? Και πού ξέρουμε αν δεν το δοκίμασε? Αλλωστε ο Αντρέας τον αποκλήρωσε κανονικά και του άφησε, αφού δεν μπορούσε να του το πάρη, μόνο το όνομα...

          • ΓΙΑΔΙΚΙΑΡΟΓΛΟΥ avatar
            ΓΙΑΔΙΚΙΑΡΟΓΛΟΥ @ σταρατα 11/02/2013 17:41:34

            Εννοώ ότι ο λαός έκλινε προς αυτόν που του έταζε λεφτά.

        • ~Mara~ avatar
          ~Mara~ @ Φωτεινή 10/02/2013 23:42:02

          Καλή μου Φωτεινή, υπήρχε περίπτωση έστω μία στο εκατομμύριο να είμαι αυτή η mara???
          Koψοχολιάστηκες ε..???

          • Φωτεινή avatar
            Φωτεινή @ ~Mara~ 11/02/2013 01:03:17

            Καλή μου Μάρα, πρός στιγμή, ναί. Μετά διάβασα τό σχόλιο σου καί σοῦ ἀπάντησα, ἀλλά τό σχόλιο μου δέν ἀνέβηκε ἀκόμα. :D

          • Παύλος avatar
            Παύλος @ ~Mara~ 11/02/2013 15:02:01

            Εγώ να δεις , -Mara_ !

          • ~Mara~ avatar
            ~Mara~ @ Παύλος 11/02/2013 18:22:37

            Και εσύ βρέ Παύλο???

            Κοίτα τί μου έκανε η mara (με το m μικρό και χωρίς παυλίτσες και κυμματάκια...) παραλίγο να έχουμε καρδιακά....

    • Agriemenos avatar
      Agriemenos @ akenaton 10/02/2013 19:54:38

      Θα ήθελα να συμφωνήσω με την άποψή σας στο άρθρο, αλλά τα στοιχεία των δημοσκοπήσεων δείχνουν άλλα, ειδικώς τα ηλικιάκα-διαστρωματικά στοιχεία. Αυτά δείχνουν ότι η κυρίως "πελατεία" του ΣΥΡΙΖΑ είναι οι νέοι και κυρίως της ηλικιακής ομάδας 18-30 και έπονται αυτοί των 31-45 (αντίθετα σε μεγαλύτερες ηλικίες η ΝΔ μέχρι τώρα κάνει πάρτυ). Στο άρθρο σας λέτε ξεκάθαρα ότι το βαθέως ΠΑΣΟΚ (και κυρίως αυτό του 1981 και εντεύθεν) ως γκρίζα κακιά μάγισσα κρύφτηκε στο ΣΥΡΙΖΑ. Δηλαδή, κατ' εσας κύριε Μητραλέξη, ένας νεός 25 ετών (γεννηθείς το 1987) είναι το... γκρίζο βαθύ ΠΑΣΟΚ που κρύβεται πίσω από το ΣΥΡΙΖΑ?
      Διαφωνώ γιατί αναλώνεστε σε συνθηματικό λόγο που απευθύνεται στο θυμικό (τουλάχιστον σ' αυτό το άρθρο) και όχι σε πολιτική τεκμηριωμένη επιχειρηματολογία

      • akenaton avatar
        akenaton @ Agriemenos 10/02/2013 20:16:31

        Έχω απαντήσει επ' αυτού πιο κάτω : http://www.antinews.gr/2013/02/10/203495/#comment-1124678

        ΥΓ. Δεν με χαλάει που με συγχέετε με τον αξιολογότατο κ. Μητραλέξη, δεν γνωρίζω όμως τι λέει κι ο ίδιος. Οπότε, θα πρέπει να σας διορθώσω εδώ. Να είστε καλά.

      • roadrunner avatar
        roadrunner @ Agriemenos 11/02/2013 00:08:42

        Κάτι δεν κολλάει με αυτές τις θεωρίες περί ηλικιακών ομάδων και κομματικών προτιμήσεων: έχουμε ακούσει όλες τις εκδοχές , δηλ. οι νέοι προτιμούν το ΣΥΡΙΖΑ. Όμως, επίσης και οι ψηφοφόροι της ΧΑ είναι νέοι σε ηλικία. Όπως ως γνωστόν και λογικόν, νέες ηλικιακά ομάδες συνωστίζονται στην ΚΝΕ, αλλά και στους Ανελ (ιντερνετικό κόμμα, ως προς τη γέννησή του). Αν τα πιστέψουμε όλα αυτά, πάνω από το 70% των Ελλήνων, είναι κάτω των 35 , κάτι που φυσικά δεν ισχύει . Άρα, σε κάποιο κόμμα (syriza=ποσοστό του πασοκ) οι νεολαίοι, δεν είναι όσοι φαίνονται, στις δημοσκοπήσεις.

  8. akenaton avatar
    akenaton 10/02/2013 12:43:38

    Ποιό ΠΑΣΟΚ; Ο Βαγγέλης κρατά μονάχα την ταμπέλα! Και πάνε μαζί του μερικοί ξεχασμένοι, κάποιοι φιλότιμοι και ελάχιστοι ευγνωμονούντες. Τα "τσακαλάκια" την έχουν κάνει ΣΥΡΙΖΑ μεριά και γλύφονται.

    • ΓΙΑΔΙΚΙΑΡΟΓΛΟΥ avatar
      ΓΙΑΔΙΚΙΑΡΟΓΛΟΥ @ akenaton 10/02/2013 21:29:22

      Αυτό λέει και ο Fritz. Οι ιδρυτές των οργανισμών-συστημάτων μπορεί να πεθαίνουν και να παραμένουν οι οργανισμοί.

  9. Δεξιόχειρας avatar
    Δεξιόχειρας 10/02/2013 12:44:43

    Οι αντίπαλοί μας είναι γνωστοί. Κάποτε λέγονταν κατσαπλιάδες, μετά κομμουνιστές, αργότερα μετονομάστηκαν σε "δημοκράτες" , στη συνέχεια δικαιώθηκαν ώς δήθεν αγωνιστές της δημοκρατίας και κατέλαβε ο καθένας από μια δημόσια θέση και εισέπραταν από δύο συντάξεις οι οποίες πληρώνονταν με δάνεια που έπαιρναν οι ηγέτες τους στην πλάτη των επόμενων, αγέννητων τότε, Ελλήνων. Ενδιάμεσα αγωνίστηκαν με νύχια και με δόντια κατά καιρούς για να μην χάσουν την εξουσία, όποτε απειλήθηκαν. Δεν δίστασαν ποτέ. Δεν ενδιαφέρονται για τον Έλληνα. το μόνο που τους νοιάζει είναι η θέση τους. Είναι αδίστακτοι. Όταν πρόσκαιρα φάνηκε ότι ο Μητσοτάκης πάει να βάλει άλλους, ασύμφορους για αυτούς κανόνες, δεν δίστασαν να εξεγερθούν. Όταν ο Καραμανλής επιδίωξε την επαναφορά στον ορθολογισμό δεν δίστασαν να βάλουν φωτιά σε όλη την Ελλάδα. Σήμερα νιώθουν όσο ποτέ άλλοτε στο παρελθόν το αίσθημα της ήττας. Μια ήττα που έρχεται κάθε μέρα. Η ήττα για αυτούς μην νομίσετε ότι είναι κάτι άλλο παρά " το πάρσιμο της κουτάλας". Δεν έχουν τσίπα οι άνθρωποι, το μόνο που τους νοιάζει είναι η εξουσία και η κουτάλα. Και μην πεί κανείς ότι πλέον δεν απειλούμαστε γιατί δεν υπάρχει κουτάλα! Οι άνθρωποι είναι αδίστακτοι! Προτιμούν να μας ρίξουν στην εξαθλίωση αρκεί να έχουν την κουτάλα!
    Σαμαρά, είσαι τυχερός. Θα σε γράψει η ιστορία. Δείξε πυγμή μπας και ξεμπερδέψουμε από αυτούς.

    • dim avatar
      dim @ Δεξιόχειρας 10/02/2013 14:53:01

      +1000

      Ο Σαμαράς δείχνει πυγμή, αλλά χρειάζεται και τη συμπαράσταση ΟΛΩΝ των άλλων, που δεν είναι σα κι αυτούς που περιγράφεις παραπάνω...

      Όσο ο Σύριζα θα είναι πόντο - πόντο με τη ΝΔ, θα ανοίγει η όρεξη των παραπάνω για τη κουτάλα... Αν όμως η μεγάλη Κεντροδεξιά Φιλελεύθερη Πατριωτική Παράταξη ενωθεί, και πάρει δέκα μονάδες πχ διαφορά, και θα λυθούν παραπέρα τα χέρια Σαμαρά και οι επίδοξοι κουταλοκένταυροι θα λουφάξουν βλέπονται ότι χάνουν το παιχνίδι....

      Το μέλλον της πατρίδας μας είναι στα χέρια των ψηφοφόρων της Παράταξης... Καμία διαρροή προς ΑΝΕΛ, ΧΑ, ΔΗΞΑ, ΔΡΑΣΗ, ΛΑΟΣ κλπ... Όλοι συσπειρωμένοι, όλοι ενωμένοι, ας μη λέγεται ΝΔ, ας βρεθεί άλλο όνομα – ομπρέλα (προφανώς με το Σαμαρά ηγέτη, αφού είναι ο αδιαμφισβήτητος κυρίαρχος της πολιτικής σκηνής τώρα), δεν έχουν τόσο σημασία τα ονόματα και οι θέσεις, όσο έχει η ουσία, να τελειώσουμε δηλαδή μια και καλή με το σύστημα ΠΑΣΟΚ, δηλαδή τον ΝΥΝ ΣΥΡΙΖΑ (αφού στο ΠΑΣΟΚ έχουν μείνει όσοι κατάλαβαν τα λάθη του παρελθόντος και θέλουν να εξαγνιστούν τώρα μέσα από τη συμβολή τους στο συμμάζεμα του δημοσίου και την ανασυγκρότηση της χώρας)...

      • Δεξιόχειρας avatar
        Δεξιόχειρας @ dim 10/02/2013 15:55:12

        Η παλιά Ν.Δ του 40% plus ήταν μεγάλη γιατί "αγκάλιασε" αρκετούς από τους απέναντι. Γι'αυτό και έχει μερίδιο στην ευθύνη, όχι μεγάλο αλλά έχει. Αυτό βέβαια ήταν αναπόφευκτο όπως αναπόφευκτο είναι το λέρωμα του ποδοσφαιριστή ο οποίος αγωνίζεται σε λασπωμένο γήπεδο. Ή θα αποχωρούσε από το πολιτικό παιχνίδι ή θα ακολουθούσε την τακτική του βολέματος. Αυτοί πλέον έφυγαν, μας άφησαν χρόνους και οδηγήθηκαν σε ΑΝΕΛ, Χ.Α και ΣΥΡΙΖΑ ελπίζοντας ότι εκεί θα συνεχιστεί το πάρτι. Τώρα είναι καλύτερα. Πάμε στην πολιτική των καθαρών θέσεων. Η Ν.Δ του Σαμαρά είναι καθαρόαιμη. Δεν βολεύει , δεν εξυπηρετεί και όποιος θέλει. Επιτέλους να ξεβρωμίσει το σπίτι...

        • Ρηνα avatar
          Ρηνα @ Δεξιόχειρας 10/02/2013 20:55:07

          Αν μεινει καθαροαιμος δεν μπορει να κυβερνησει δε βγαινουν τα κουκια. Οποτε αναγκαστικα παλι με "βρωμιλους" οπως λετε θα συγχρωτιστει προκειμενου ναι ειναι στο παιχνιδι. Δηλαδη μια απ τα ιδια....

      • stamoschios avatar
        stamoschios @ dim 11/02/2013 00:14:15

        ένωση ναι αλλά να ξανάρθετε και από του "Μακρυγιάννη" έτσι;;;
        (για Γράμμο και Μελιγαλά δεν έχω ελπίδες, αλλά στου μακρυγιάννη γιατί όχι;;;;;;;)

      • Kostas nikolaou avatar
        Kostas nikolaou @ dim 11/02/2013 11:55:12

        να τελειώσουμε δηλαδή μια και καλή με το σύστημα ΠΑΣΟΚ, δηλαδή τον ΝΥΝ ΣΥΡΙΖΑ (αφού στο ΠΑΣΟΚ έχουν μείνει όσοι κατάλαβαν τα λάθη του παρελθόντος και θέλουν να εξαγνιστούν τώρα μέσα από τη συμβολή τους στο συμμάζεμα του δημοσίου και την ανασυγκρότηση της χώρας)…

        προφανώς ειρωνεύεσαι αγαπητέ και δεν μπορώ να καταλάβω το χιούμορ σου. Αν μιλας σοβαρά τότε λυπάμαι αλλά μετά τα συγχωροχάρτια μήπως να απονείμουμε και βραβείο στους αγνούς πασόκους που αφού κατέστρεψαν την πατρίδα τώρα αγωνίζονται να την σώσουν?
        Να ανεχτούμε ντόρα, γεωργιάδη και λοιπούς για να μην βγει ο σύριζα, με βαριά καρδιά, να το αντέξω. Αλλά απονομή χάριτος στον μπένυ και τα παλικάρια του δεν δέχομαι για κανένα λόγο και καμιά αιτία. εκτός αν ισχύει αυτό που λέει ο λαός για κόρακα που δεν βγάζει κοράκου μάτι

        • dim avatar
          dim @ Kostas nikolaou 11/02/2013 21:16:35

          Δεν μιλάω για συγχωροχάρτι... Εννοώ ότι το τωρινό ΠΑΣΟΚ δεν αποτελεί κίνδυνο, γιατί θα κινείται σε μονοψήφια νούμερα... Αυτο που αποτελεί κίνδυνο είναι το ΝΕΟ ΠΑΣΟΚ, ο ΣΥΡΙΖΑ, και για αυτό λέω ότι πρέπει να συπσειρωθεί η κεντροδεξιά παράταξη για να τελειώνουμε μια και καλή με το σύστημα ΠΑΣΟΚ... (Πάντως με στελέχη τύπου Μανιάτη, κι ας ανήκουν στο ΠΑΣΟΚ, δε θα με χάλαγε να συνεργαστώ... ικανά και τίμια στελέχη υπάρχουν ακόμα και στο ΠΑΣΟΚ, γιατί σου φαίνεται περίεργο?)

  10. καπτεν avatar
    καπτεν 10/02/2013 12:52:24

    Για τα ασφαλιστικα ελλειμματα, για το υψηλο χρεος, για τα κρυφα χρεη του ευρυτ.δημ.τομεα, φταιει το διαχρονικο πασοκ. Για το εξωτερικο έλλειμμα (15%!!)(=αυξηση εργατ.κοστους αφενος , αφετερου αυξηση δαπανων δημοσίου -> ελλειμμα -ξενος δανεισμος που κατεληγε σε εισαγωγες δια της καταναλωσης των ΔΥ) φταιει ο Καραμανλης που ουτε καν αντεληφθη τον μηχανισμο παραγωγης αυτου του ελλείματος. Οπως φταιει και για την εκρηξη των δαπανων το 2008-09, με αποτελεσμα έλλειμμα το 2008 (8%) και το 2009 (10;-12%) ενω μιλαγε για 3 και 6% αντιστοιχα. Η αριστερα, τα αριστερα συνδικατα και τα αριστεροδιαπλεκομενα μηντια φταινε διοτι εαν ο Καραμανλης επιχειρουσε να μειωσει εγκαιρα τις δαπανες στα επιπεδα του 2005, η αριστερα και το πασοκ θα εκαιγαν την Αθηνα παλι. Ο λαος φταιει που πιστεψε το "λεφτα υπαρχουν" (44%). Η μεγαλη περιπετεια της παραγωγικης ανασυγκροτησης που θα παρει χρονο μεχρι το 2017, εχει ονομα: πασοκοαριστερα 1981-2012. Τον συριζα πρεπει να τον κριτικαρουμε ως ακραιο αριστερο κομμα, δεδομενου οτι ουτε η σοσιαλδημοκρατια μπορει να δωσει καθαρες λυσεις μεσα στην ΕΕ σημερα. Ποσο μάλλον ενα πιο εχθρικο προς την ιδ. πρωτοβουλια και πιο κρατικιστικο κόμμα οπως ο Συριζα.

    • akenaton avatar
      akenaton @ καπτεν 10/02/2013 14:38:25

      Το "Σύστημα ΠΑΣΟΚ" διέβρωσε και την ΝΔ. Αυτό είναι αναμφίβολο. Όμως είναι πιο εύκολο να εξολοθρεύσεις το (κακέκτυπο) αντίγραφο παρά το πρωτότυπο: την ΜΗΤΡΑ. Ειδικά όταν αυτή η ΜΗΤΡΑ του κρατισμού έχει ματαμφιεστεί και το "παίζει" αθώα του αίματος, ενώ παριστάνει το "ΝΕΟ" που έρχεται μαζί με τον Αλέξη!

  11. Ανώνυμος avatar
    Ανώνυμος 10/02/2013 13:06:36

    Ορθότατα τα τοποθετείς φίλτατε Ακένατε

  12. Kostas G avatar
    Kostas G 10/02/2013 13:23:44

    Μεγάλες απαιτήσεις έχεις Akenaton. Από ποιούς ζητάς να στρέψουν την προσοχή τους στην σωτηρία της χώρας και στην άσκηση πολιτικής με τόλμη, αποφασιστικότητα και κοινωνική δικαιοσύνη? Από αυτούς που ζούν στα γυάλινα γραφεία τους και δεν ξέρουν τί θα πεί κοινωνία και πιάτσα? Από αυτούς που ανέχονται το λάθος (ΔΝΤ), έκαναν λάθη (πετρέλαιο θέρμανσης, είσπραξη φόρων) και ετοιμάζονται να κάνουν και άλλο λάθος (φόρος στα ακίνητα)? Από αυτούς που διάλεξαν ως σωτήρα της χώρας τον Στουρνάρα εναντίον του οποίου εξεγείρονται τώρα απροκάλυπτα και χωρίς προσχήματα όλοι σχεδόν? Από αυτούς που στο όνομα του ψευτοδιλήμματος "κυβερνητική σταθερότητα" συγκάλυψαν τους Παπανδρέου και Βενιζέλο? Από αυτούς που διατηρούν υπόδικους στις θέσεις τους? Κάτι τρέχει αγαπητέ Αkenaton. Δεν μπορεί να μην καταλαβαίνουν εκεί στη γειτονιά του Σίμου οτι εχθρός δεν είναι ο Σύριζα, αλλά το άτολμο, χωρίς δυναμική και υπάκουο στις έξωθεν εντολές πρόσωπο της κυρίαρχης "συνιστώσας" της κυβέρνησης. Αυτό σημαίνει οτι θα σταματήσουμε να κρίνουμε, να επικρίνουμε, να προτείνουμε? Οχι βέβαια, γιατί πιστεύουμε οτι στο τέλος κάτι καλό θα βγεί για τη χώρα και οπωσδήποτε για την παράταξη.

    • JE NE REGRETTE RIEN avatar
      JE NE REGRETTE RIEN @ Kostas G 22/02/2013 19:03:24

      @ Κώστα G συμφωνώ απόλυτα.

  13. Φωτεινή avatar
    Φωτεινή 10/02/2013 13:24:42

    Τελικά, τό πασοκ πιστεύει στήν μετεμψύχωση, ἄλλωστε εἶναι πολύ σκληρό γιά νά πεθάνη!!

  14. Ιαπετός avatar
    Ιαπετός 10/02/2013 13:25:36

    Κατά μάνα, κατά κύρη.

    Ο λαός θέλει «νταβάδες» καί «αγάδες» φἰλτατε Akenaton.
    Ο λαός θέλει «συντεχνία» καί «αρπαχτή» καί θέλει νά ελπίζει ότι η επόμενη κυβέρνηση θά βολέψει αυτόν προσωπικά. Αυτή είναι η πικρή αλήθεια.
    Πατρίδα, αξίες, δικαιοσύνη, όλα είναι σχετικά.«Αν είναι να μείνωμε ημείς νηστικοί, ας πάη στο διάβολο η ελευθερία. Έφαγαν αυτοί, ας φάμε και εμείς τώρα». Απόγονοι τού Μακρυγιάννη είμαστε καί γι' αυτό τόν έχει κάνει σύμβολό του τό «προοδευτικό» κατσαπλιάδικο. Έφαγαν αυτοί, ας φάμε και εμείς τώρα.

    Ο Κολοκοτρώνης ήταν μονόλυκος. Είχε πατρογονική έχθρα μέ τόν Τούρκο καί γι' αυτό πολεμούσε. Όχι νά τόν «ανταμείψει» η πατρίδα. Απόγονός του είναι ο Λάλας. Άς δυστυχεί σήμερα. Όπως λέει θά τό ξανάκανε καί άς γνωρίζει πώς θά τόν «αντάμειβε» τό γκοβέρνο.

    Ο λαός θέλει νά ακούει γιά «βόλεμα», «λεφτά υπάρχουν», «αποκατάσταση», νά «πάρουμε» τά λεφτά τών άλλων, γιατί οι πλούσιοι είναι όλοι κλέφτες καί δέν θέλει νά καταλάβει ότι τήν επικείμενη αποκατάσταση τής κρατικής «νομενκλατούρας» αυτός θά κληθεί νά τήν ταϊσει από τό υστέρημά του.

    Άδικα βασανίζεις τό μυαλό σου καί κουράζεις τό πληκτρολόγιό σου.

  15. Apistos avatar
    Apistos 10/02/2013 13:43:27

    Το προηγούμενο είναι απάντηση στον ΔΕΞΙΟΧΕΙΡΑ

  16. Hans avatar
    Hans 10/02/2013 14:13:16

    Εθελοτυφλείτε. Αν διαβάσετε τα ποιοτικά χαρακτηριστικά των δημοσκοπήσεων, θα δείτε ότι ο Σύριζα αντλεί ψηφοφόρους κυρίως από τους άφθαρτους και μη βολεμένους νέους. Αντίθετα, η εκλογική δύναμη της ΝΔ και του ΠΑΣΟΚ βρίσκεται στους παροπλισμένους συνταξιούχους και δημοσίους υπαλλήλους των 50 και άνω, που έχουν βολευτεί από τη δεκαετία του '60 μέχρι τα μέσα του '90, αλλά και στους αγρότες που παραδοσιακά ψηφίζουν δεξιά (αν και σύμφωνα με την ανάλυση της έκπληξης για τους τρομοκράτες των Β.Π. , δεν θα έπρεπε γιατί αυτό θα ήταν αντίθετο στην καταγωγή τους και κοινωνική θέση).

    Με λίγα λόγια, αν η ΝΔ θέλει τα ποσοστά της να αυξάνονται, πρέπει να πείσει τις παραγωγικές ηλικίες 18-50, που της έχουν γυρίσει την πλάτη (και δε σχετίζονται με τις παραδοσιακά προνομιούχες δημοσιουπαλληλοτραφείσες ομάδες πληθυσμού).

    • kapoios avatar
      kapoios @ Hans 10/02/2013 15:11:49

      πολυ μεγαλες αληθεις.....

    • akenaton avatar
      akenaton @ Hans 10/02/2013 15:14:49

      Το 2009 το 44% των ψηφοφόρων "αγόρασε" με την ψήφο του το "λεφτά υπάρχουν" του ΓΑΠ. Ο ΣΥΡΙΖΑ είχε τότε 5%. Το 2012 το ΠΑΣΟΚ πήρε 12% και ο ΣΥΡΙΖΑ 27%. Έχετε καμιά αμφιβολία ποιοί ακριβώς ψήφισαν το 2012 τον ΣΥΡΙΖΑ; Κατά την γνώμη μου ακριβώς αυτοί που πίστεψαν το 2009 πως λεφτά υπήρχαν. Αυτή την φορά πιστεύουν πως όλοι θα διασωθούν στο καινούριο ΜΕΓΑΛΟ ΔΗΜΟΣΙΟ του Αλέξη. Ο κ. Τσίπρας το γνωρίζει αυτό και όσο περνά ο καιρός, τόσο δυσκολότερα θα καταφέρει να ολοκληρώσει την στροφή του προς την λογική και την υπευθυνότητα ενός κυβερνητικού κόμματος. Παρόλα αυτά, δεν είναι απίθανο να κυβερνήσει αλλά δεν θα είναι αυτός στα πράγματα αλλά το νεκραναστημένο Σύστημα ΠΑΣΟΚ δυστυχώς.
      Τώρα, ξανακοτάξτε τις δημοσκοπήσεις αν θέλετε. Κρατείστε όμως και την λογική της ανάλυσης που διαβάσατε. Ο καιρός εγγύς και θα μας δείξει.

      • Θόδωρος XVII-VI-MMXII avatar
        Θόδωρος XVII-VI-MMXII @ akenaton 10/02/2013 18:27:38

        Σωστά τα λες, φιλε akenaton, ο κόσμος πστεύει ακόμα ότι ΔΕΝ ΦΤΑΙΕΙ αυτός ΤΟΣΟ ΠΟΛΥ αλλά οι "μεγάλοι" που έφαγαν τα περισσότερα.
        Φυσικός μηχανισμός αυτοάμυνας, ειδικά οταν ξέρεις ότι ΚΙ ΕΣΥ έχεις λερωμένη την φωλιά σου!
        Δεν πρόκειται να το παραδεχτεί ποτέ.. Γι' αυτό και έχει κρεμαστεί απ'τον σφύριζα, ελπίζοντας να ξαναέρθουν οι παλιές καλές εποχές. Ο Παπαντρέας το ίδιο δεν έκανε το '81? Είδε κατά που πήγαινε η κατάσταση και μπήκε μπροστά.

        Βεβαίως και δεν έχει το ίδιο μερίδιο ευθύνης το μικρολαμόγιο με τον "μεγαλοκαρχαρία" που έτρωγε με 10 μασέλες..
        Αλλά τι να πει ο μικρός? "Καλά μου κάνουν και με πη@#$νε?" Δεν θα το πει, αλλά το καταλαβαίνει και περιμένει να δει βελτίωση.
        Τι να γίνει, εκεί κατάντησε ο Ελληνικός λαός, μέχρι το μεδούλι του έχει εισχωρήσει η κουτοπονηριά και η μικρολαμογιά. "Δούλεψε να φας και κλέψε να 'χεις" δεν λέει παροιμία του λαού μας? Αν είναι ποτέ δυνατόν!

        Γι' αυτό επιμένω αυτή η κυβέρνηση να δείξει κάτι διαφορετικό, κυνηγώντας την φοροδιαφυγή και τους απατεώνες κρατικο-επιχειρηματίες που "τα φάγαν όλοι μαζί". Οι νόμοι να εφαρμοστούν ΓΙΑ ΌΛΟΥΣ!

        Το γεγονός ότι ο κόσμος περιμένει να δει που θα πάει η κατάσταση φαίνεται κι απ΄τα ποσοστά των κομμάτων: Η ΝΔ με τέτοια μέτρα θα 'πρεπε να 'ναι κοντά σ' αυτά του ΠΑΣΟΚ και ο τσίριζα στο +35%!..

        Υ.Γ. Όσο για τα ποσοστά και τις ηλικιακές ομάδες των κομμάτων, ο Σύριζα έχει μαζέψει το +90% των ΔΥ, χωρίς άλλο σχόλιο. Ούτε νέοι, ούτε γέροι, ούτε ξέρω γω τι.. Αυτό πιστεύω εγώ.
        Και κάποιοι -χαμηλής ίσως- αντίληψης "αγαθοί" πιστεύουν ότι την κυβέρνηση την βάζει η τρόϊκα. Αλλά αυτό είναι η καλλιέργια της συνωμοσιολογίας και του "ΕΟΚ και ΝΑΤΟ" που εφαρμόστηκε τόσα χρόνια και τόσες γενιές γαλουχήθηκαν και γαλουχούνται ακόμα μ΄αυτά.
        Δεν λέω ότι δεν υπάρχουν πιέσεις εγχώριων και ξένων συμφερόντων -αυτό δα έλειπε, που ζούμε!- αλλά όχι και να είναι όλοι όσοι κυβερνάνε δωσίλογοι!

        Αυτή η νοοτροπία των συνωμοσιών θα πάρει χρόνια ν' αλλάξει ΚΑΙ ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΑ η πατριωτική κεντροδεξιά -αν κυβερνάει συνεχώς- να φανεί και να είναι ΑΤΕΓΚΤΗ και ΤΙΜΙΑ για να δώσει το παράδειγμα, πολύ-πολύ σημαντικό!

    • Γεώργιος Τ. avatar
      Γεώργιος Τ. @ Hans 10/02/2013 21:39:14

      "Αν διαβάσετε τα ποιοτικά χαρακτηριστικά των δημοσκοπήσεων, θα δείτε ότι ο Σύριζα αντλεί ψηφοφόρους κυρίως από τους άφθαρτους και μη βολεμένους νέους."

      Απόλυτα λογικό! Με βάση το ότι ούτε έζησαν εμφύλιο, ούτε μεταπολίτευσημ ούτε η παιδεία μας σε διδάσκει ιστορία στα σχολειά μας, εύκολο να παρασυρθούν από άκρα. Γιατί και η ΧΑ από νέους κυρίως "τσιμπάει"...

      Είμαι κοντά στα 30 και ξέρω τους συνομηλίκους μου και το επίπεδο ιστορικής και πολιτικής παιδείας τους καλά για αυτό και τα λέω τόσο απόλυτα...

  17. σταρατα avatar
    σταρατα 10/02/2013 14:20:28

    Aγαπητέ Ακενατών,
    Η ανάλυσή σου θα μπορούσε να είναι μια σχεδόν πατρική νουθεσία προς τον Αλέξη Τσίπρα...Φαντάζομαι οτι κι ο μακαρίτης ο πατέρας του θα τού 'λεγε: "Πρόσεχε τα Πασοκολαμόγια που προσπαθούν να σου χωθούν". Αυτός βέβαια θα του απαντούσε: "Μην ανησυχείς, έχουν γνώση οι φύλακες"...
    Αυτή τη στιγμή ο κυρίαρχος του παιχνιδιού είναι ο Πρωθυπουργός Σαμαράς που κατ' εσένα πρωτίστως, είναι ό,τι καλύτερο διαθέτει σήμερα η πολιτική στην Ελλάδα. Προφανώς έχει Σχέδιο, το οποίο με μεθοδικότητα αναπτύσσει. Αν το σχέδιό του πετύχει και ξαναείναι Πρωθυπουργός μετά τις επόμενες εκλογές, η γριά μάγισσα του ΠΑΣΟΚ, ο Τσίπρας και οι λοιπές συνιστώσες και συμμαχίες θα τα τινάξουν. Αν ο Σαμαράς αποτύχει, ο Τσίπρας με ό,τι τελοσπάντων κουβαλάει, θα είναι η μόνη μας ελπίδα για να μην οδηγηθούμε σε εμφύλιο σπαραγμό. Στη δημοκρατία έτσι γίνεται πάντα. Οταν το πρώτο κόμμα διαλύεται, τα υπόλοιπα κόμματα διαμοιράζονται τα ιμάτιά του ανάλογα με τις ικανότητές τους να τα προσελκύσουν. Αλλωστε φαντάζομαι θα παραδεχτείς οτι ένα μέρος απο το ΠΑΣΟΚ έχει ήδη εισχωρήσει και στη ΝΔ, αν και δεν είναι τοσο μεγάλο όσο θα το ήθελαν οι επιτελείς της. Προς τι λοιπόν το μίσος και ο αλληλοσπαραγμός αγαπητέ Ακενατών? Σε όλα τα κόμματα υπάρχουν πάρα πολλοί, μην πω η πλειψηφία, που κυνηγούν την 'κουτάλα". Αυτο θα εκλείψει σε 50-100 χρόνια όταν εκείνες οι γενιές θα έχουν κάνει την Ελλάδα Δανία του Νότου (¨Οπου οι κυνηγοί της "κουτάλας" εξακολουθούν να υπάρχουν, αλλά είναι μειοψηφία).

  18. Uncle Stgm avatar
    Uncle Stgm 10/02/2013 14:34:31

    Φἰλτατε Akenaton απο καιρό επισήμανα ότι το φορτίο που έχει φορτώσει ο σημερινός ΣΥΡΙΖΑ δεν είναι κόμμα αλλά μαζικός χώρος. Κάτι σαν το οικείο μου ΤΕΕ δηλαδή.
    Και ως μαζικός χώρος έχει μέσα ποοολύ, πάρα πολύ "φύσει ΠΑΣΟΚ", δηλαδή αυτό το κοινωνικό φαινόμενο που ζήσαμε μετά το 1981 ως κυρίαρχο στη χώρα.
    Το βαπόρι έχει τίγκα το κατάστρωμα από νέους επιβάτες, μετεπιβιβάστηκαν απο το διπλανό ναυάγιο. Έχει "καθήσει" χαμηλά στα νερά και πάει πιά αργά απο το βάρος. Στη γέφυρα, ο καπετάνιος με 4 - 5 αξιωματικούς (π.χ. Δημήτρης, Ρένα, Γιάννης, Γιώργος "κρητικός"...), έχουν καταλάβει το πρόβλημα, άρχισαν τους ελιγμούς, προσπαθούν διακριτικά να πετάξουν έρμα απο τα αμπάρια...Αλλά χωρίς μεγάλες αλλαγές και ενισχύσεις κάτω στις παμπάλαιες, αδύνατες και χειροτεχνικής κατασκευής μηχανές, δύσκολα τα πράγματα.
    Κι άν εν τω μεταξύ στασιάσουν μηχανικοί και θερμαστές; Κι άν οι νέοι επιβάτες αρχίσουν να τρέχουν τρελά δεξιά και αριστερά στο υπέρβαρο κατάστρωμα; Θα τρακάρει το σκαρί στους πάγους που έφαγαν το θωρηκτό "ΠΑΣΟΚΙΝ";
    Αυτό το πρόβλημα πρέπει μόνοι τους να το λύσουν. Κυρίως. Απ' έξω οι θεατές φωνάζουμε, "προσέχτε", κάντε αυτό, κάντε εκείνο, αλλά η απόφαση είναι δουλειά δική τους.
    Βλέπω όμως δίπλα και το βαρύ τρικάταρτο τάνκερ - ναυαρχίδα άτσαλα σταματημένο. Δεν πάει μπρός, μόνον σφυρίζει. Φοβάται τα πέρα δώθε του βαποριού με το ετερόκλητο πλήθος, φοβάται μην το προσπεράσει και του φύγει μπροστά και προσπαθεί να το τρομάξει με σφυρίγματα, φωτοβολίδες και στρακαστρούκες.
    Δεν περνάς έτσι το Βορειοδυτικό Πέρασμα. Υπάρχουν οι ενδοεπικοινωνίες, οι καπετάνιοι και οι επιτελικοί αξιωματικοί πρέπει να συνεννοηθούν στοιχειωδώς γαι τη ρότα και τους χειρισμούς, το τάνκερ να ξεκινήσει πάλι, το βαπόρι να ισορροπήσει, η πορεία να συνεχισθεί. Άς βγούν πρώτα απο την επικίνδυνη ζώνη, και μετά άς παραβγούν ως αντιπαλοι στην ανοιχτή θάλασσα.
    Στοιχειώδεις αρχές ναυσιπλοίας, αλλα δεν είναι πράγματα για να μπλέκει το πλήθος των επιβατών. Άς αφήσουμε τους ναυαγούς ΠΑΣΟΚους επιβάτες ν' αραξουν στο κατάστρωμα. Είναι ώρα για ικανούς καπεταναίους, δεύτερους και για διαλεγμένους πλοηγούς. Με καλές επικοινωνίες και κανάλια ενδοσυνεννόησης.

  19. Uncle Stgm avatar
    Uncle Stgm 10/02/2013 14:45:36

    Χθές ήρθε και η "τορπίλλη" από τον παλιό καπετάνιο, που έγινε εν τω μεταξύ στασιαστής με πειρατικο ταχύπλοο.
    h**p://www.antinews.gr/2013/02/09/203393/
    Μας αξίωσε ο Θεός να δούμε και μικρο-ναυμαχία με προσωπικά κίνητρα στο Βορειοδυτικό Πέρασμα.
    Κάπτεν Μπαρμπόσα εναντίον κάπτεν Τζάκ Σπάρροου - ΤΝΤ, από τον Αλέκο για τον Αλέξη, με αγάπη...

    • akenaton avatar
      akenaton @ Uncle Stgm 10/02/2013 15:44:44

      'Η αλλιώς, η εκδίκηση του "πατριού" ......

  20. akenaton avatar
    akenaton 10/02/2013 14:48:09

    Χμμμ, αν και Ηπειρώτης, τον ρουμπώσατε τον υποφαινόμενο ... βλάχο στα θέματα της ναυτικής τέχνης!

    • Uncle Stgm avatar
      Uncle Stgm @ akenaton 10/02/2013 15:01:51

      Από τον Γράμμο, "με τρύπια βάρκα και ναυτία, βγήκα λοιπόν στην πειρατεία",
      όπως λέει το έντεχνον άσμα, αγαπητέ.
      Αυτή η κρίση κατάφερε να μας βγάλει εντελώς έξω από τα νερά μας.
      Τρεκλίζω όπως ο κάπταιν Τζάκ Σπάρροου στη στεριά.

      • Β.Κ.Σ. avatar
        Β.Κ.Σ. @ Uncle Stgm 10/02/2013 21:19:36

        h**p://www.youtube.com/watch?v=WCSqjMyR2TY

        • Uncle Stgm avatar
          Uncle Stgm @ Β.Κ.Σ. 10/02/2013 21:57:42

          Ευχαριστώ, είναι εξαιρετικό !

      • ΚΥΘΗΡΙΟΣ avatar
        ΚΥΘΗΡΙΟΣ @ Uncle Stgm 10/02/2013 23:06:13

        http://www.youtube.com/watch?v=DRdjnkDJr_c

  21. Paynek avatar
    Paynek 10/02/2013 15:03:02

    Συνειδητή επιλογή του Τσίπρα είναι, τουλάχιστον αυτήν την στιγμή χρονικά ακόμα, το να πατάει σε δύο βάρκες, ευελπιστώντας να εκμαιεύσει εύκολα και ψήφους χαιδεύοντας αυτιά απο διάφορετικούς χώρους και όπου αυτό χρειαστεί. Εκεί πολύ καλά κάνει η κυβέρνηση και ειδικά η ΝΔ που σηκώνει το γάντι στις απίστευτες γελοιότητες που θέλουν να υπερασπίζονται σφόδρα εκεί στον Συριζα, μέσα απ' τις κάθε λογείς έκνομες ενέργειες και παραλογισμούς .
    Κεντρικός στόχος όμως είναι ένας, με κάποιους απαραίτητους συμβιβασμούς, να "σφετεριστεί" την αρχηγία όχι απλά ενός αποκόμματος που την απέκτησε, αλλά ακριβώς του συστήματος αυτού νοοτροπίας παλαικομματικού χαρακτήρα, με τις αγκυλώσεις και τις πελατειακές σχέσεις του. Η "δυναστεία" αυτή, όπως πολύ εύστοχα το θέτετε, γιατί αυτός είναι ο ακριβής χαρακτηρισμός , φαντάζει ακέφαλη προς το παρόν αλλά η αλήθεια είναι οτι ξέρει να ελλίσεται αφού το'χει αποδείξει κατά καιρούς.
    Η ΝΔ όπως πορεύεται πλέον μέσα απο συνεργασίες αν και εκπροσωπεί τον χώρο δεξιότερα του κέντρου, δεν θα μπορούσε να αναδείξει περισσότερο το θέμα και δεν τις αρμόζει να δίνει εύκολες κατευθυντήριες γραμμές. Δεν το κρύβω οτι ήταν και δικιά μου απορία, αλλά και πολλών άλλων απο προπέρυσι ακόμα με την αλλοπρόσαλλη πολιτική του ΓΑΠ και την σιγή ιχθύος μέσω της συγκυβέρνησης που πολλοί το πήγαν και παραπέρα και βιαστικά έσπευσαν να καταδικάσουν ως γενικότερη συνενοχή ίσως.
    Πλέον πιστεύω οτι ο καθένας κρίνει και πράττει κατά συνείδηση ώστε να είναι και ο μόνος υπεύθυνος για τις πράξεις του, στο ποιούς ψηφίζει και κυρίως γιατί τους ψηφίζει. Και επιτέλοςυ ο πατριωτικός χώρος δεξιότερα του κέντρου που του αρέσει κατα καιρούς να'χει τις αυταπάτες του, ανθρώπινο ίσως θα πεί κανείς, ας αποφανθεί πλέον, κατά πόσο ο Τσίπρας είναι "ολίγον έγκυος" απ'το κραταιό ακόμα σύστημα Παπανδρεϊκής κοπής και βαθιά κρατικοδίαιτης νοοτροπίας, που μεθοδικά υπέσκαψε τις πραγματικές δυνατότητες της χώρας ώστε να τις οριοθετεί έπειτα στα μέτρα του.

    (Τα συγχαρητήρια μου και στον "Akenaton", επιμένει να καταστεί συνήθειο το να σκεφτόμαστε.)

  22. mara avatar
    mara 10/02/2013 16:04:34

    Λόγω κεκτημένης ταχύτητας έγραψα φωτισμένη δημοκρατία .Φωτισμένη δεσποτεία

  23. akenaton avatar
    akenaton 10/02/2013 16:15:41

    Χαίρομαι όταν κάποιος διαφωνεί τόσο κριτικά με αυτά που γράφω. Πιστεύω πως η διαφωνία είναι η βάση της σύνθεσης. Και αυτή την ώρα έχουμε ανάγκη την σύνθεση όσο ποτέ.
    Στο προκείμενο, πιστεύω πως ήδη η ανανεωτική αριστερά που λέτε είναι μια (έστω έμπειρη) μειοψηφία στο ίδιο της το κόμμα. Και δεδομένου πως οι "πρόσφυγες" που το έχουν κατακλύσει δεν είναι ακριβώς "άπειροι" σε αυτά, αναμένω με ενδιαφέρον την εσωκομματική εκκαθάριση ή αναδιάταξη δυνάμεων όποτε και αν αυτή συμβεί.
    Δεν καταλαβαίνω γιατί κατά την γνώμη σας δεν υπάρχουν όλες αυτές οι έννοιες που αναφερετε αλλά υπάρχει η έννοια της "Αριστεράς" και μάλιστα της "ανανεωτικής αριστεράς" όπως αναφέρετε. Έχουν καταργηθεί οι διαχωρισμοί και οι ταμπέλες μονάχα δεξιότερα της αριστεράς; Γιατί ακριβώς συνέβη αυτό; Επειδή την βολεύει έτσι την "αριστερά"; Προσωπικά, χρησιμοποιώ πλέον όλους αυτούς τους όρους καθαρά για λόγους συνεννόησης με τους συνομιλητές και όχι ως πολιτικούς διαχωρισμούς με απτά και μετρήσιμα αυτή την στιγμή και σε αυτή την χώρα όρια. Όμως, επιτρέψτε μου να πιστεύω στον απλούστερο και ξεκάθαρο διαχωρισμό ανάμεσα στον κρατισμό (που υπηρέτησε τυφλά το Σύστημα ΠΑΣΟΚ) και στον φιλελευθερισμό που δυστυχώς ποτέ η χώρα μας δεν γνώρισε ως οικονομικό σύστημα ως τώρα.
    Φιλικά.

    • cresswell avatar
      cresswell @ akenaton 10/02/2013 18:58:02

      Eυχαριστώ για την ευγενική απάντηση.
      Επιτρέψτε μου να διευκρινίσω πως χρησιμοποίησα τον όρο "ανανεωτική αριστερά" για να δείξω την απώτερη καταγωγή του ΣΥΡΙΖΑ και τίποτα άλλο. Θεωρώ πως η (όπως λέει ο Καραμπελιάς) "αριστερά του χαβιαριού" δεν είναι ούτε ανανεωτική, ούτε αριστερά. Τα χούγια και οι εσωκομματικές πρακτικές έχουν όμως επιβιώσει.
      Επίσης, να διευκρινίσω πως δεν πιστεύω στον ιδεολογικό διαχωρισμό κρατισμού και φιλελευθερισμού που προτάσσετε, και νομίζω πως σωστά έχω διαγνώσει (συνολικά, από την αρθρογραφία σας) τις αντιλήψεις σας, με τις οποίες - επαναλαμβάνω - διαφωνω κάθετα. Σε κάθε περίπτωση όμως, αυτό που οικοδομήθηκε από το ΠΑΣΟΚ δεν ήταν (δεν μπορεί να ειπωθεί) "κρατισμός". Ήταν ένα άθλιο κατασκεύασμα, που επέκτεινε τη διαφθορά, αποσάθρωσε το σύστημα αξιων της ελληνικής κοινωνίας (οικοδομημένο και όρθιο για γενεες) και αγκάλιασε (στην περίοδο Σημίτη) τα κρατικοδίαιτα οικονομικά συμφέροντα. Αυτό δεν λέγεται κρατισμός, ούτε υπήρξαν ο Κατσιφάρας, ο Κουλούρης, ο Τσουκάτος, ο Μαντέλης και η Μπιρμπίλη, υπηρέτες ενός "κρατιστικού" μοντέλου. Κάπως αλλιώς λέγεται, κάπως αλλιώς λέγονται και νομίζω πως καταλαβαινόμαστε ...
      Αυτό όμως μας άφησε χρόνους, και εμείς θρηνούμε επι των ερειπίων. Τα οποία, σκέπασαν και τους παραδοσιακούς διαχωρισμούς, για τους οποίους συζητάμε ...

      • akenaton avatar
        akenaton @ cresswell 10/02/2013 19:40:25

        Με το τελευταίο που γράψατε μπορούμε να κλείσουμε αυτή την ενδιαφέρουσα κουβεντούλα μας συμφωνώντας (ενίσταμαι μονάχα στο ότι μας άφησε χρόνους αλλά θα δούμε)!! Να είστε καλά.

    • Uncle Stgm avatar
      Uncle Stgm @ akenaton 10/02/2013 19:34:47

      Πολύτιμος ο διάλογός σας , akenaton και cresswell. Χαίρομαι.
      Αλλά τζαναμπέτικο, απείθαρχο το "αντικείμενο". "Άμμος στα διαλεκτικά γρανάζια", ακόμη και ο Χέγκελ θα σήκωνε τα χέρια ψηλά.
      Βρισκόμαστε μπροστά σε στρεβλωμένη κοινωνία, και σε failed state.
      Το πρόβλημα θα λυθεί στην πράξη, με τον ένα ή άλλο τρόπο. Δεν επιδέχεται προκάτ λύση.
      Ανάγκα και θεοί πείθονται.

      • Karenin avatar
        Karenin @ Uncle Stgm 10/02/2013 19:54:19

        Θείε, κατά παράδοξο τρόπο το 1943 και 44 οι ανακοινώσεις καταγγελιών και απο την μια και απο την αλλη πλευρά ήταν περισσότερες απο σήμερα. Και ενώ η ενεδειγμένη λύση, αυτό που σπρώχνεις και υπονοείς, του ιστορικού συμβιβασμού ηταν προφανής, η πρακτική λύση που η ζωή έδωσε ήταν τραγική. Ο πολιτικές διαπραγματεύσεις που έγιναν με όρους ιδεοληπτικών γενικεύσεων και αστήρικτων χαρακτηρισμών και καταγελιών, έχει απίστευτη ομοιότητα με την σημερινή γενικευμένη πολιτική ανευθυνότητα.

    • Uncle Stgm avatar
      Uncle Stgm @ akenaton 10/02/2013 19:39:13

      Τα 2 κόμματα εξουσίας και ο κοινωνικός συνασπισμός που είχε το τιμόνι (μεγαλοαστική απομίμηση τάξης + ανώτερα μεσοστρώματα, ελευθεροεπαγγελματικά και στελεχο-μισθωτά), καννιβαλίσανε τον εαυτό τους.
      Οπως ο ουροβόρος όφις.
      Πριόνισαν το κλαδί πάνω στο οποίο καθόταν. Η συνέχιση του σαμποτάζ στο Δημόσιο ταμείο (βλέπε χειρισμό στις "λίστες", μοναδικό στην Ευρώπη) και ο πρωταθλητισμός σε αγορά ακινήτων στο Hampstead, δεν θα τους σώσει.

  24. ΑΜΟΡΓΟΣ avatar
    ΑΜΟΡΓΟΣ 10/02/2013 17:01:39

    ΑΚΡΙΒΕΣΤΑΤΟΣ.ΠΟΙΑ ΑΡΙΣΤΕΡΑ ΜΕ ΠΑΡΑΔΟΣΗ ΚΑΙ ΤΡΙΧΕΣ ΚΑΤΣΑΡΕΣ.ΚΥΒΕΡΝΗΣΑΝ ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΤΡΙΑΝΤΑ (30)ΧΡΟΝΙΑ .ΟΙ ΙΔΙΟΙ ΕΙΝΑΙ ΠΑΛΙ ΜΕ ΑΛΛΟ ΟΝΟΜΑ.ΟΛΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΞΟΥΣΙΑ.
    ΑΝ ΤΟΥΣ ΨΑΞΕΤΕ ΟΛΟΥΣ ΑΥΤΟΥΣ(ΤΑ ΣΤΕΛΕΧΗ ΤΟΥ ΣΥΡΙΖΑ)''ΕΙΤΕ ΣΤΑ ΒΡΑΧΑΚΙΑ ΠΑΝΕ ΕΙΤΕ ΣΤΗΝ ΑΚΡΟΓΙΑΛΙΑ'' ΤΗ ΚΟΥΤΣΟΥΚΕΛΑ ΤΟΥΣ ΤΗΝ ΕΧΟΥΝ ΚΑΝΕΙ.

  25. Εύμηλος avatar
    Εύμηλος 10/02/2013 17:15:36

    Τα περιέγραψες ορθότατα "akenaton" και στο άρθρο και στα σχόλια στη συνέχεια. Τα πολλά λόγια περιττεύουν.

    • akenaton avatar
      akenaton @ Εύμηλος 10/02/2013 17:40:30

      Σας ευχαριστώ αγαπητέ Εύμηλε!

  26. ~Mara~ avatar
    ~Mara~ 10/02/2013 17:20:23

    Συνονόματη ακόμα δεν έχεις καταλάβει ότι, το έργο "Ο Alexis πρωθυπουργός" δεν πρόκειται να το δείς ποτέ???
    Θα μείνει στα γυρίσματα....

    • greekfournaris avatar
      greekfournaris @ ~Mara~ 10/02/2013 22:02:29

      Εχεις το κληρονομικό? Πες μας και ποιον θα στείλουμε στη Eurovision, να το παίξω στοιχηματάκι!

      • ~Mara~ avatar
        ~Mara~ @ greekfournaris 11/02/2013 12:09:05

        Φούρναρη,
        τον Alexis φυσικά με το Americano....
        http://www.youtube.com/watch?v=6uVp7s0Ydfk
        Mιλάμε... ότι θα σκίσει... το παιδί....
        Πρωτιά στα σίγουρα!!!

  27. Γεώργιος Τ. avatar
    Γεώργιος Τ. 10/02/2013 17:31:36

    Οι ΠΝΠ ψηφίστηκαν όλες στη Βουλή προσφάτως. Μη λέμε τρέλες...

  28. Γεώργιος Τ. avatar
    Γεώργιος Τ. 10/02/2013 17:32:51

    Ο Στουρνάρας πάντως είναι υπουργός και είναι απλό να αλλάξει. Ο πρωθυπουργός όχι!

  29. mara avatar
    mara 10/02/2013 17:42:25

    Αν έχεις να προτείνεις κάτι καλύτερο ευχαρίστως σε ακούω.

    • ~Mara~ avatar
      ~Mara~ @ mara 10/02/2013 23:37:08

      Έχουμε εκλογές και δεν το ξέρω???

    • σταρατα avatar
      σταρατα @ mara 10/02/2013 23:52:35

      Αδικα περιμένεις...

  30. ψυχραιμια avatar
    ψυχραιμια 10/02/2013 17:45:10

    Δεν μπορουν να γινουν τα ιδια εντος ευρωζωνης.Το προγραμμα του μνημονιου προβλεπει μειωση των δαπανων ως ποσοστο του ΑΕΠ 8 μοναδες τα επομενα χρονια.Οτι αναθεωρηση και να πετυχει ο Τσιπρας δεν προκειται να του δωσουν μαζικους διορισμους.Θα πρεπει να φυγει απο την ευρωζωνη.Τοτε ομως ολοι θα παιξουν αλλιως.

    • akenaton avatar
      akenaton @ ψυχραιμια 10/02/2013 18:41:09

      Μα, φυσικά θα φύγει από την ΕΖ και το Ευρώ. Έχετε καμιά αμφιβολία γι αυτό; Το σύστημα ΠΑΣΟΚ παίζει τα ρέστα του στην επιστροφή στην δραχμή και στην επαναλειτουργία του νομισματοκοπείου.

      • ψυχραιμια avatar
        ψυχραιμια @ akenaton 10/02/2013 20:30:34

        To σύστημα ΠΑΣΟΚ ηταν και ειναι διττης φυσεως.Πατουσε παντα σε δυο βαρκες : τη βαρκα του αριστερισμου και της αρπαγης πορων αλλα και την ταυτοχρονη ψευδαισθηση οτι η Ελλαδα "παει μπροστα" κατα την εννοια των προοδευτικων.
        Ισως δεν εχετε αντιληφθει τη δευτερη αυτη λειτουργια του που ομως ηταν εμφανης απο την εποχη της συμφωνιας "παραμονης" των βασεων.
        Ο μεσος πασοκος θελει ελληνικη αρπαχτη ΚΑΙ την ψευδαισθηση οτι ανηκει στον προηγμενο κοσμο.Αυτος ειναι ο λογος που και ο ΓΑΠ επελεξε να μην φυγει απο το ευρω.
        Τυχον αποχωρηση απο το ευρω με αριστερα ταμπουρλα ειναι ρηξη με τη λογικη αυτη.Σημαινει οπισθοδρομηση και θα επιφερει καιριο πληγμα στην εικονα και αυτοεικονα του κεντροαριστερου χωρου.Η αντιδραση θα ειναι χιονοστιβαδα.Αποχωρηση απο την Ευρωπη με πρωτοβουλια της αριστερας σημαινει λαικοδεξια πλημμυριδα στο μελλον.

      • σταρατα avatar
        σταρατα @ akenaton 10/02/2013 21:00:39

        Προσωπικά έχω πολλές αμφιβολίες γι αυτό τωρα πλέον, δεδομένου οτι και ο Τσίπρας και οι Γερμανοί το δηλώνουν απερίφραστα πως ό,τι και να γίνει η Ελλάδα δεν θα βγεί απ' το ευρώ, εκτός αν διαλυθεί η ευρωζώνη οπότε θα βγούμε όλοι. Το να πουμε στις επόμενες εκλογές μην ψηφίστε Τσίπρα διότι είναι ενας έντιμος και ακέραιος αριστερός που θα μας πάει όπως θέλει και το ΚΚΕ στη δραχμή, θα μοιάζει με παρωχημένο ανέκδοτο...

        • ψυχραιμια avatar
          ψυχραιμια @ σταρατα 10/02/2013 21:41:58

          Αλλο το να μη μας διωξουν και αλλο να φυγουμε μονοι μας.Οταν ελεγαν οτι θα μας εδιωχναν δεν εννοουσαν οτι θα βγαλουν καποιο διαταγμα γιατι δεν εχουν παρομοιο δικαιωμα.Εννοουσαν απλως οτι θα μας εκοβαν τις δοσεις και θα αναγκαζομαστε να φυγουμε.
          Τωρα αν ο Τσιπρας θελει να μεινει μεσα χωρις λεφτα εκανε μια τρυπα στο νερο και το θεμα της αποκαταστασης του πασοκισμου.

          • σταρατα avatar
            σταρατα @ ψυχραιμια 11/02/2013 10:55:50

            Μέσα χωρίς λεφτά δεν πρόκειται να μείνουν ούτε η Ιταλία ούτε η Ισπανία. Οπότε ή οι Γερμανοί θα το διαλύσουν (ίσως γι αυτό μαζεύουν πίσω το χρυσάφι τους απ' όλο τον κόσμο) ή θα δώσουν λεφτά στους μέσα για αυτοσυντήρηση και ανάπτυξη πληρώνοντας τα χρέη τους είτε τυπώνοντας ευρώ, είτε εκδίδοντας ευρωομόλογα μακράς διαρκείας .

          • Uncle Stgm avatar
            Uncle Stgm @ σταρατα 11/02/2013 15:21:31

            Ιταλία + Ισπανία δεν χωρούν σε κανένα μηχανισμό. Και δεν υπάρχει πουθενά στην ΕΕ τόσο διαθέσιμο απόθεμα ώστε να καλύψει 3 - 4 τρις χρέος (Ισπανικό + Ιταλικό δημόσιο) χωρίς να ανατραπεί όλη η "αμαξοστοιχία". Άνω από 5 τρις, άν υπολογίσουμε και τις τράπεζες.
            Η εξίσωση βγαίνει μόνον με "μεικτό σύστημα', εθνικό + Ευρωπαικό. Αλληλέγγυο Ευρωπαικό ταμείο απόσβεσης του χρέους είναι αυτό που διαφαίνεται. Για το μέρος των δημόσιων χρεών που ξεπερνά το 60 % του αντίστοιχου ΑΕΠ. Αυτό το ταμείο θα χρηματοδοτήσουν με Ευρωομόλογα.
            Θα υπάρξει επίσης εξαίρεση των τραπεζικών ανακεφαλαιοποιήσεων (για τις μεγάλες, συστημικές τράπεζες) απο τα εθνικά δημόσια χρέη.

          • σταρατα avatar
            σταρατα @ Uncle Stgm 11/02/2013 16:26:14

            Θείε απ' το στόμα σου και stgmn τ' αυτί. Πάντως αυτοί καλού κακού μαζεύουν το χρυσάφι...

  31. Γκοτζιλλα avatar
    Γκοτζιλλα 10/02/2013 17:53:44

    Θα ηθελα να θυμισω σε οσους το ξεχνουν οτι ο Στουρναρας ειναι βαθυ ΠΑΣΟΚ. Επισης θα ηθελα να πω οτι τα φαινομενα δειχνουν πως καποιοι ονειρευονται κυβερνηση Στουρναρα. Απετυχαν με τον Παπαδημο και σκεφτονται οτι ισως πετυχουν με τον Στουρναρα. Και αυτοι οι καποιοι μπορουν πολλα.
    Κατα τα αλλα, ισως να επρεπε να εξετασουμε γιατι αρχισε τετοιος πολεμος και εκστρατεια δαιμονιοποιησης κατα του Δενδια (εδω και στο εξωτερικο), απο τοτε που αρχισε να βαζει χερι στους "μπαχαλακηδες", στους κουκουλοφορους, στις καταληψεις και στους τρομοκρατες. Ποιοι θιγονται και γιατι τετοιο μενος εναντιον του; Καλη η οικονομια αλλα μην παραμεριζουμε τοσο ευκολα τα υπολοιπα . Το δεξιο ΠΑΣΟΚ δεν ειναι καλυτερο απο το αριστερο ΠΑΣΟΚ. Εχουν βαθεια κοινη ριζα.

    • ψυχραιμια avatar
      ψυχραιμια @ Γκοτζιλλα 11/02/2013 00:08:50

      Θιγεται ολη η δομη της μεταπολιτευτικης Ελλαδος ως χωρα μπατε σκυλοι - αλεστε απο το Δενδια.

  32. Nik avatar
    Nik 10/02/2013 18:21:46

    Η κυνική άποψη λέει ότι το ατομικό συμφέρον υπερισχύει. Αν είναι έτσι, τότε όταν το ατομικό συμφέρον κατανοήσει άμεσα ότι ευεργετείται περισσότερο από την ανοικτή αγορά, την γνήσια επιχειρηματικότητα και την πάταξη της γραφειοκρατείας τα αναφερόμενα στο άρθρο προβλήματα θα παραμεριστούν και τα κόμματα, χωρίς δυνατότητα να μοιράσουν πλούτο, θα πάρουν τον πούλο.

    Η κομματοκρατεία με ευχές δεν φεύγει, ενόσω αποτελεί πηγή πλουτισμού και βολέματος, ειδικά η αριστερή τοιαύτη που δεν έχει και τίποτε άλλο να δώσει.

  33. undercover gpr avatar
    undercover gpr 10/02/2013 18:26:01

    Θειο μου, απο το 2014 θα αρχισει να χει δικιο ο ταχυπλοος.δεν εχει σχεση με προσωπικα κινητρα.δες πως υποσυνειδητα τον επιβεβαιωνουν κι οι Ιταλοι στις δημοσκοπησεις.

  34. ΕΛΛΗΝ avatar
    ΕΛΛΗΝ 10/02/2013 19:14:58

    @ Akenaton

    ''...........Το ΠΑΣΟΚ είναι πάντα ένα..........''

    Αυτό που είναι μέσα στην κυβέρνηση και μάλιστα κάνει κουμάντο στη δημόσια διοίκηση

    Τί ακριβώς είναι??????????????????

  35. Queen In Black avatar
    Queen In Black 10/02/2013 19:39:09

    Το Πασόκ είναι εδώ, συγκυβερνά, μένει ακλόνητα εγκατεστημένο στον κρατικό μηχανισμό, αποτελεί ρυθμιστικό πολιτικό παράγοντα, διαπραγματεύεται, συναλλάσσεται και στηρίζει, με αντίτιμο την ''αθώωση'' των ανομιών του. Ο Κ. Σημίτης και οι ''εκσυγχρονιστάδες'' συμμορίτες του κυκλοφορούν ελεύθεροι, δεν έχουν κατηγορηθεί ξεκάθαρα από κανέναν για τα αίσχη τους και με θράσος, γράφουν βιβλία και βαθυστόχαστα άρθρα, εμφανίζονται στα κανάλια απευθυνόμενοι στο πόπολο, προτείνουν λύσεις και πρακτικές εξόδου από την κρίση. Ο μέγας ΓΑΠ, πρόσφατα αθωώθηκε για την εσχάτη προδοσία του από την Ελληνική βουλή, κυκλοφορεί ανά τον Πλανήτη διαλαλώντας τη μεγαλουργό του προσφορά στο Ελληνικό Έθνος, πληρώνεται από τον καθημαγμένο Ελληνικό λαό, και παρουσιάζεται ως άσπιλη κι αμόλυντη περιστερά !!!! Με ευθύνη ποιών άραγε σύσσωμο το σύστημα Πασόκ πλην...Τσοχατζόπουλου :-), με προεξάρχοντες τους ΣημιτοΓΑΠοΒενιζέλους ΑΘΩΩΝΕΤΑΙ καθημερινά στη συνείδηση του κόσμου εκ των πραγμάτων, εφόσον ΔΕΝ λέγεται η αλήθεια και ΔΕΝ του αποδίδονται οι ευθύνες για λόγους ...σκοπιμότητας; Ο ....Αλέξης τους αθωώνει και οι..Αναρχοάπλυτοι της βίλας Αμαλία, ή η ανοχή, συνενοχή και η αλληλοσυγκάλυψη; Αγαπητέ Akenaton, το Πασόκ, οι μηχανισμοί του, τα λαμόγια του, οι κατσαπλιάδες του, οι εγκληματίες καταχραστές του δημοσίου χρήματος που φωλιάζουν εντός του, είναι οι σημερινοί συνδιαχειριστές του παρόντος μας και οι...συνσχεδιαστές του μέλλοντός μας. Φυσικά αφού ΚΑΝΕΝΑΣ ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΑΠΟΚΑΛΥΠΤΕΙ, θα συνεχίσουν το έργο τους αισχρά συναλασσόμενοιείτε από εδώ, είτε από την απέναντι πλευρά. Δεν έχουνε...’’πατρίδα’’. Έχουν συμφέροντα.
    Όμως μη γίνεστε μονομερής και καταλήγετε να είστε από κομματική ευσέβεια και μύωψ!!!!! Η κόμπρα είναι κόμπρα ΚΑΙ όταν εξυπηρετεί τα σχέδιά μας και όταν τα αντιμάχεται. Ή την εξολοθρεύεις λοιπόν μία κι έξω και μας απαλάσσεις, ή αν πιστεύεις οτι θα τη...γοητέψεις παίζοντας τη ....φλογέρα σου, όταν θα αποτύχεις και σε σκοτώσει, μην περιμένεις να σε...κλάψουμε. Τα ήθελες και τα΄παθες.
    Και ο νοών, νοείτω......
    Πίσω από τον....Αλέξη λοιπόν, θα έρθει αναμφίβολα, αυτό που ο Αντώνης θα επιτρέψει να αθωωθεί. Τ Ε Λ Ο Σ.

    • akenaton avatar
      akenaton @ Queen In Black 10/02/2013 19:59:09

      Αγαπητή βασίλισσα, αυτό που συγκυβερνά με την ΝΔ δεν το θεωρώ ΠΑΣΟΚ. Όλοι αυτοί που αναφέρετε, είναι πολιτικά νεκροί και ακίνδυνοι. Συμφωνώ πως είναι ένοχοι αλλά τεχνικά αυτή την στιγμή είναι δύσκολο να τιμωρηθούν και στην πράξη. Αυτό για μένα δεν είναι πρωτεύον. Φοβάμαι πως όλα αυτά που ξορκίζουμε τόσον καιρό εδώ μέσα, επιμένοντας σε αλλαγή πλεύσης, αξιοκρατία και κοινωνική δικαιοσύνη δεν πρόκειται ποτέ να γίνουν πράξη όσο υπάρχει η κοινωνική βάση που προκρίνει το Σύστημα ΠΑΣΟΚ. Και αυτή η βάση δεν έχει διαλυθεί στο μεγαλύτερο μέρος της βρήκε καταφύγιο στον ΣΥΡΙΖΑ και περιμένει. Τι περιμένει; Μαντέψτε!
      ΥΓ. Δεν λέω πως δεν έχετε δίκιο, αλλά κι αυτός ο έρμος ο Πρωθυ, πού να σταθεί να βάλει μοχλό να αλλάξει το παιχνίδι; "Δῶς μοι πᾶ στῶ καὶ τὰν γᾶν κινάσω" είχε πει ο Αρχιμήδης. Βρέστε του ένα κομμάτι κοινωνίας, σταθερό, λογικό, οργανωμένο, πάνω στο οποίο να μπορέσει να πατήσει αυτός που θα επιχειρήσει τις κοσμογονικές αλλαγές που χρειάζονται. Είναι δυνατόν να τις κάνει ο Αλέξης με την βάση που τον στηρίζει γεμάτη από οπαδούς του βαθέος ΠΑΣΟΚ; Εγώ αμφιβάλλω.

      • Queen In Black avatar
        Queen In Black @ akenaton 10/02/2013 20:40:07

        Αγαπητέ Akenaton,
        1) ''αυτό που συγκυβερνά με την ΝΔ δεν το θεωρώ ΠΑΣΟΚ. Όλοι αυτοί που αναφέρετε, είναι πολιτικά νεκροί και ακίνδυνοι''. Θεωρείστε τους ότι σας εξυπηρετεί, αλλά ούτε νεκροί, ούτε ...ακίνδυνοι είναι. Η καθημερινή τους πασαρέλα στα ΜΜΕ και η αναβάπτισή τους μέσα από τη συγκυβερνητική συμπόρευση, είναι αυτά που τους κρατούν ''ζωντανούς'' κι επικίνδυνους. Και μόνο που κραυγάζει η συμπόρευση-συγκάλυψη τη δεδομένη υποταγή, κερδισμένα είναι τα ζόμπι κι ακλόνητα.
        2) '' όσο υπάρχει η κοινωνική βάση που προκρίνει το Σύστημα ΠΑΣΟΚ. Και αυτή η βάση δεν έχει διαλυθεί στο μεγαλύτερο μέρος της βρήκε καταφύγιο στον ΣΥΡΙΖΑ '' Πως την εννοείτε τη ...διάλυση της κοινωνικής αυτής βάσης; Ετούτο το ασυνείδητο, μετακινούμενο, ιδιοτελές πλήθος δεν αποτελεί το ''σοφό λαό'' που αλλάζοντας στρατόπεδο κατά το ...’’συμφέρον του’’ κάθε φορά, προσφέρει τις ..πλειοψηφίες στους ικανούς να το δελεάσουν με ψευτοαλήθειες και καλομακιγιαρισμένες πλάνες; Πως θα εξαφανιστεί ξαφνικά;;; Δεν πρόκειται. 40 χρόνια τώρα εκπαιδεύτηκε στη συνένοχη εκχώρηση (μετ΄ανταλλαγμάτων, υπαρκτών ή και μονάχα υποσχεμένων) της ελεύθερης βούλησής του. Υποψιάζομαι οτι σας...ενοχλεί μονάχα το ενδεχόμενο να μετακινηθεί αυτός ο ανυπόληπτος όχλος, απέναντι..... :-)
        3) '' αλλά κι αυτός ο έρμος ο Πρωθυπουργός, πού να σταθεί να βάλει μοχλό να αλλάξει το παιχνίδι;΄'' Ο κ. Αντώνης Σαμαράς, έχει μία μοναδική ευκαιρία, να δράσει επαναστατικά αποκαλύπτοντας λίστες, ληστές, ρεμούλες, παρελθόντα εγκλήματα, απαλλάσσοντας το πολιτικό σκηνικό από τους εγκληματίες των τελευταίων 25 χρόνων, χαράσσοντας νέα πορεία και επιβάλλοντας νέο ήθος, αρνούμενος να αφομοιωθεί από το φαύλο και χρεοκοπημένο σύστημα. Η πλειοψηφία του Ελληνικού λαού, θα συμπαρατασσόταν ολόψυχα με αυτόν που θα το αποτολμούσε. Απόδοση δικαιοσύνης, όλη η αλήθεια στο φώς, υπεύθυνο προσωπικό παράδειγμα κατά την άσκηση της εξουσίας, απόρριψη των αισχρών μεθόδων και των σκοτεινών μεθοδεύσεων που οι ανίκανοι διαχειριστές επέλεξαν στο παρελθόν.
        Επανάσταση χρειάζεται. Δεν έχω καταλάβει ακόμη, γιατί δεν την τολμά.
        Είναι λάθος μας να ασχολούμαστε τόσο πολύ με τον ...Αλέξη, ενώ ο πρωταγωνιστής του δράματος, είναι ο Αντώνης.
        Αν ο Αντώνης πάψει ν΄ αυτοακρωτηριάζεται και ν΄ αυτοαποδυναμώνεται, ο Αλέξης θ΄ αργήσει πολύ να μας παρουσιάσει τα ταλέντα του. :-)

        • akenaton avatar
          akenaton @ Queen In Black 10/02/2013 20:53:19

          Με το τελευταίο που γράψατε (και με αρκετά από το κύριο "σώμα" του σχολίου), συμφωνώ πολύ και μάλλον το γνωρίζετε. Περιμένω κι εγώ κάποια τολμηρή και σημαίνουσα κίνηση. Περιμένω .....
          ΥΓ. Το σημερινό μου σημείωμα γεννήθηκε από την ανάγκη αντιλόγου στην συνεχή ανάγνωση άρθρων, σχολίων και αναλύσεων περί την εθνομηδενιστική - αναρχομπαχαλική φύση του ΣΥΡΙΖΑ. Με τα οποία φυσικά και έχω κάποιες διαφωνίες, όπως ελπίζω να έκανα κατανοητό. Όχι στην ουσία τους (αδιάφορο για μένα) αλλά στην στρατηγική που υπηρετούν όχι τόσο για κάποιο συγκεκριμένο κόμμα αλλά για την χώρα ολάκερη.

          • σταρατα avatar
            σταρατα @ akenaton 10/02/2013 21:20:49

            Αγαπητέ Ακενατών, έτσι περίμενα κι εγώ μέχρι πρόσφατα, αλλα μετά και την σχεδόν ψήφιση του φορολογικού για τα ακίνητα που θα περιλαμβάνει και τις δημεύσεις της ιδιωτικής μας περιουσίας με την κατάργηση των ρυθμίσεων, έπαψα να το ελπίζω. Εξ άλλου, όπως λέει και ο φίλος Απόστολος Βλάχος εδώ απο κάτω επιβεβαιώνοντας όσα έγραψα στο σχόλιό μου, το πιο αμαρτωλό κομμάτι του ΠΑΣΟΚ μάλλον θα συστρατευθεί με τη ΝΔ στις επόμενες εκλογές. Και να θελήσει τώρα να κάνει την ανάστροφη κολωτούμπα για να επανέλθη στον ίσιο δρόμο, ο Σαμαράς δεν έχει πια τα χρονικά περιθώρια. Ασε που έχει σιχαθεί αυτή την άθλια Πασοκική βάση που περιγράφεις, όπως φάνηκε το βράδυ της 6ης Μαίου με το προσκλητήριο ακόμα και στη Ντόρα...

    • ΕΛΛΗΝ avatar
      ΕΛΛΗΝ @ Queen In Black 11/02/2013 00:18:28

      @ Queen In Black

      Τα σέβη μου μεγαλειοτάτη.+++++++++++++++++++++++++++

      Δεν διάβασα το σχόλιό σου και βιάστηκα να απαντήσω στον Akenaton

      Τα είπες όοοοοοοοοοολα.

  36. Apostolos Vlahos avatar
    Apostolos Vlahos 10/02/2013 19:52:20

    Χωρίς να θέλω να σας χαλάσω την ιστορία, η Χριστοφιλοπούλου ανακοίνωσε ότι το ΠΑΣΟΚ ίσως συστρατευθεί με τη ΝΔ στις επόμενες εκλογές.

    • Σαρακατσανος avatar
      Σαρακατσανος @ Apostolos Vlahos 10/02/2013 21:24:06

      ΤΟΥΣ ΚΑΡΑΜΑΝΛΙΚΟΥΣ ΤΟΥΣ ΡΩΤΗΣΑΝΕ?

      • Η Αλίκη των θαυμάτων avatar
        Η Αλίκη των θαυμάτων @ Σαρακατσανος 10/02/2013 21:42:13

        Εύχομαι να λογαριάζουνε χωρίς τον Ξενοδόχο.

        • σταρατα avatar
          σταρατα @ Η Αλίκη των θαυμάτων 10/02/2013 22:07:28

          Αυτοί πρώτα κλείνουν το Ξενοδοχείο και μετά κάνουν το ταξίδι. Εχουν μεγάλη πείρα πλέον και οι Καραμανλικοί αφού τους δέχτηκαν ως εδώ, δεν μπορούν ν' αρχίσουν τις κολωτούμπες τώρα...
          Εκτός αυτού μεταξύ κατεργαρέων υπάρχει αλληλεγγύη. Δεν μπορεί ξαφνικά να πετάξεις απ' το πλοίο αυτόν που σ' έκανε Πρωθυπουργό, τη στιγμή που θα ξέρεις οτι πάλι χωρίς αυτόν θα χάσεις...
          Επομένως τα πράγματα θα συνεχίσουν να είναι αυτά που φαίνονται χωρίς ανατροπές εκ των έσω. Μόνο εκ των έξω κι αν υπάρξει αρκετή αντίσταση...

    • Θόδωρος XVII-VI-MMXII avatar
      Θόδωρος XVII-VI-MMXII @ Apostolos Vlahos 11/02/2013 00:08:12

      Ως μια μικρή προσθήκη στις παραπάνω παρατηρήσεις-συζήτηση σας και κρατώντας τις επιφυλάξεις μου για το "ποιον" των παραπάνω σχολιαστών (...),
      έχετε την εντύπωση ότι τον κόσμο της ΝΔ ή του ΠΑΣΟΚ ή του Σύριζα ή και όλους τους Έλληνες τους απασχολεί ποιοι γουστάρουν ποιους?.. Ποσώς! Αυτά ξεπεράστηκαν από τις τελευταίες εκλογές.
      Λες και δεν ξέρει ο κόσμος ποιος είναι τι και τι έκανε..

      Όποιος αποδειχθεί ότι έφταιξε, στην πυρά!
      Οι υπόλοιποι να δώσουν ΑΜΕΣΑ πορεία και λύση στην δραματική κατάσταση που έχουμε περιέλθει.

      Φτάνει πια με την ομφαλοσκόπηση και την εσωστρέφεια.

  37. akenaton avatar
    akenaton 10/02/2013 21:04:11

    Μα, αλλιώς θα πρέπει να ακολουθήσει πολιτικές μνημονίου και δανειακής σύμβασης! Δεν υπάρχει ενδιάμεσος δρόμος, αν υπήρχε θα τον είχαμε βρει τρία χρόνια τώρα ...... Σε αυτή την περίπτωση, αν εκλεγεί ποτέ, θα .... καλοπεράσει να είστε σίγουρος.

    • σταρατα avatar
      σταρατα @ akenaton 10/02/2013 21:59:57

      Ποτέ μη λες ποτέ αγαπητέ Ακενατών. Δεν αναζητήσαμε τον ενδιάμεσο δρόμο. Ξέρεις πουθενά κάποιον που του προσφέρεις τον εύκολο, να σου πεί μόνος του οτι υπάρχει και άλλος δρόμος πιό δύσκολος γι' αυτόν? Μόνο όταν αναγκαστεί απο τα γεγονότα και τις συμμαχίες...

  38. Uncle Stgm avatar
    Uncle Stgm 10/02/2013 21:55:58

    Φοβάμαι ότι πρέπει να κάνω πιό "λιανά" (αλλοίμονο και κυνικά) σαφή την παρατήρησή μου, αγαπητέ akenaton.
    Παρατήρηση που δεν απευθύνεται σε σάς - μου είναι σαφής η κατεύθυνση που δείχνετε - αλλά στον τρόπο που καταλαβαίνει το πολιτικό και εθνικό διακύβευμα ο κορμός των "ένθερμων" κομματικων υποστηρικτών, ΝΔ και ΣΥΡΙΖΑ, και κυρίως το μεσαίο στελεχικό δυναμικό:
    Βλέπω λοιπόν έλλειμα πολιτικου ρεαλισμού. Ο πρωθυπουργός, και μάλλον τελευταία η "γεφυρα διακυβέρνησης" του ΣΥΡΙΖΑ έχουν επίγνωση τι σημαίνει "Βορειοδυτικό Πέρασμα". Έχουν βέβαια πολύ διαφορετικά σχέδια πλοήγησης, έχουν πάντως κάποια σχέδια.
    Το πρόβλημα είναι στους ελιγμούς, και του ενός και του άλλου σκάφους: Με τέτοια πληρώματα και με τέτοιες μηχανές σμπαράλι, οι ελιγμοί είναι προβληματικοί. Και όπως έγραψα, η ναυαρχίδα που οδηγεί, κόλλησε στον "πάγο" που λέγεται φορολογικό-έσοδα: Είναι αυτή τη στιγμή ακίνητο, μόνον ρίχνει φωτοβολίδες.

    • akenaton avatar
      akenaton @ Uncle Stgm 10/02/2013 22:26:34

      Αν μη τι άλλο δεν θα πλήξουμε δηλαδή ..... Το καλύτερο βέβαια θα ήταν να μας ..... εκπλήξουν ευχάριστα αλλά δεν το βλέπω σύντομα.

  39. ηλιας avatar
    ηλιας 10/02/2013 22:03:25

    Γιαυτο λιγα λογια με τον πουτιν-γκα...

  40. akenaton avatar
    akenaton 10/02/2013 22:22:21

    Πολύ όμορφο αγαπητή Β.Κ.Σ.
    Να είστε καλά.

  41. akenaton avatar
    akenaton 10/02/2013 22:23:38

    Η ...... ταμπέλα!

    • ΕΛΛΗΝ avatar
      ΕΛΛΗΝ @ akenaton 11/02/2013 00:12:19

      @Akenaton

      Και ΄χει τόση δύναμη??????

      • akenaton avatar
        akenaton @ ΕΛΛΗΝ 11/02/2013 01:36:17

        Virtual Reality ...... ή όπως λέγαμε μικροί: "μαγική εικών" (της 17ης Ιουνίου 2012, μην ξεχνιόμαστε).

  42. σταρατα avatar
    σταρατα 10/02/2013 22:34:41

    Eδώ μου φαίνεται συμφωνούμε και οι τρείς, και αυτό στην Ελλάδα δεν συμβαίνει συχνά. Κάτι αλλάζει σίγουρα...

  43. Hans avatar
    Hans 10/02/2013 22:52:17

    Στρουθοκαμηλισμός. Αλλά έτσι δεν θα βγει ποτέ κυβέρνηση η ΝΔ. Γιατί δεν πείθει το παραγωγικότερο κομμάτι της κοινωνίας.

    • akenaton avatar
      akenaton @ Hans 11/02/2013 00:03:40

      Νομίζω πως ο "Θόδωρος" σε αυτό το σχόλιο βλέπει τα πράγματα αρκετά καθαρά και τα συνοψίζει με πειθώ και συνέπεια. Το αντίθετο ακριβώς της (πολιτικής) στρουθοκαμήλου που λέτε αγαπητέ Hans, η οποία κρύβει το κεφάλι της στην άμμο και αφήνει απ' έξω μονάχα τους ακουστικούς της πόρους για να τους "χαϊδέψει" ευχάριστα ο πρώτος τυχάρπαστος λαοπλάνος .....

      • Hans avatar
        Hans @ akenaton 11/02/2013 22:51:05

        Αυτοί που πρέπει και θέλουν να καταλάβουν, κατάλαβαν.

  44. Η Αλίκη των θαυμάτων avatar
    Η Αλίκη των θαυμάτων 10/02/2013 23:04:24

    Καλά. Μην είστε τόσο σίγουρος. Εγώ μιλάω για τον κόσμο της ΝΔ, που απεχθάνεται το λαμογιοΠασόκ όσο όλοι μας και δεν μπορεί να καταπιεί την αναγκαστική σύμπλευση. Αυτή τη στιγμή, τον ταυτίζουν με τους λωποδύτες που μέχρι χθες βρίζανε. Πολύ άγριο για να το αποδεχτεί κανείς σαν μόνιμη συγκατοίκηση.

    • σταρατα avatar
      σταρατα @ Η Αλίκη των θαυμάτων 11/02/2013 00:09:34

      Λυπάμαι αγαπητή Βασίλισσα αλλα όπως δεν ρώτησαν ως εδώ τον κόσμο της ΝΔ, δεν θα τον ρωτήσουν ούτε απο δώ και πέρα. Αλλωστε σ' αυτό το κόμμα δεν το συνηθίζουνε ακόμα και σε ομαλές συνθήκες. Δυστυχώς δεν είναι ο κόσμος της ΝΔ ο ξενοδόχος στην περίπτωση αυτή...

      • Η Αλίκη των θαυμάτων avatar
        Η Αλίκη των θαυμάτων @ σταρατα 11/02/2013 00:51:40

        Αλίκη, ariste! Ο κόσμος είναι ο ξενοδόχος πια, μιας και πληρώνει πολύ ακριβά τους λογαριασμούς τους. Θα τους απαντήσει καταλλήλως στην κάλπη αν τον περιφρονήσουν και δε θα τους σώσουνε, ούτε 83 στημένες δημοσκοπήσεις. Αν έχεις δίκιο εσύ, τότε είμαστε άξιοι της τύχης των άβουλων.

        • σταρατα avatar
          σταρατα @ Η Αλίκη των θαυμάτων 11/02/2013 08:55:05

          Tελικά Αλίκη-Βασίλισσα συμφωνούμε απόλυτα αν ξαναδείς τον διάλογό μας εξ αρχής.
          Κι εγώ ξεκίνησα λέγοντας οτι το ΠΑΣΟΚ θα συστρατευθεί με τη ΝΔ στις επόμενες εκλογές, χωρίς να ρωτήσει τον λαό-ξενοδόχο. Οπότε αυτός θα τους απαντήσει καταλλήλως στην κάλπη, ψηφίζοντας αυτό που και συ υποθέτω γνωρίζεις...

  45. Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
    Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 10/02/2013 23:08:57

    Το ΠΑΣΟΚ δεν ήταν ένα μονολιθικό πράγμα. Κανένα κόμμα δεν ήταν πλην ίσως του ΚΚΕ.
    Μέσα στα τεράστια ποσοστά που έπαιρνε το πάλαι ποτέ, φυσικά και υπήρχαε και πατριωτικό και εκσυγχρονιστικό και παλαιοκρεντρώοι και διάφορα άλλα.
    Είναι λάθος να τσουβαλιάζουμε συλλήβδην όσους το ψήφιζαν. Υπήρχαν και άνθρωποι που δεν ήταν "πελάτες", δημόσιοι υπάλληλοι ή βολεμένοι με διάφορους τρόπους.
    Το ψήφιζαν για λόγους οικογενειακούς, πολιτικής "παράδοσης", γιατί ελπίζανε, εσφαλμένα, σε κάτι καλύτερο. Το είχαν ψηφίσει κάποτε γιατί είχαν πιστέψει το "Ελληνική Μεραρχία στην Κύπρο", "Η Ελλάδα στους Έλληνες" κλπ. Υπήρχε λοιπόν πατριωτικό ΠΑΣΟΚ, υπήρχαν στην βάση χιλιάδες, χιλιάδων άνθρωποι που σταδιακά απογοητεύονταν κι έφευγαν και σήμερα αποτελούν εν δυνάμει ψηφοφόρους μας, οπότε να κάνουμε τις απαραίτητες διακρίσεις...

    • Η Αλίκη των θαυμάτων avatar
      Η Αλίκη των θαυμάτων @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 10/02/2013 23:31:04

      Συμφωνώ απολύτως. '' στα τεράστια ποσοστά που έπαιρνε το πάλαι ποτέ Πασόκ, φυσικά και υπήρχαν και πατριωτικό και εκσυγχρονιστικό και παλαιοκρεντρώοι και διάφορα άλλα''. Τα υγιή στοιχεία όμως άρχισαν να αποχωρούν σταδιακά από το 1985 κι ύστερα, όσο ξέφτιζαν τα οράματα και προδίδονταν οι ελπίδες. Μετά το θάνατο του Ανδρέα και την επικράτηση των κάλπικων κλεπτοεκσυγχρονιστών, το Πασόκ κατάντησε μία αισχρή συμμορία δεξιονεοφιλελεύθερων αλητών που ισοπέδωσε τα πάντα, με εφημεριδοκαναλοαναγορευόμενο τρισμέγιστο ηγέτη τον τιποτένιο Σημίτη, κι έτσι άρχισε να υφαίνεται ο ιστός της προδοσίας που λίγο-λίγο οδήγησε συνειδητά και μεθοδευμένα στην υποδούλωση της χώρας.

    • Uncle Stgm avatar
      Uncle Stgm @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 11/02/2013 22:19:01

      Έ τώρα.... απο αντίδραση στα ριγμένα "μπετά και χωματουργικά οδοποιίας" του Σημιτη, εξωραïζουμε τον εθνικολαικισμό του Λαλιώτη και την "παλλαïκή άμυνα" του Πάγκαλου.
      Μην προβληματιζόμαστε "καθρέφτη καθρεφτάκι μου, ποιό από τα δύο ΠΑΣΟΚ είναι πιό όμορφο"... και απο τις δύο εκδοχές ΠΑΣΟΚ τίγκαραν οι offshore του Άκη.

  46. GRIGORIS avatar
    GRIGORIS 10/02/2013 23:10:49

    ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΑΝΔΡΕΑ ΠΟΥ ΕΙΧΕ ΩΣ ΠΡΟΤΥΠΟ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΕΠΙΤΥΧΙΑΣ Ο ΚΩΣΤΑΣ Ο ΚΑΡΑΜΑΝΛΗΣ.ΠΟΥ ΝΟΜΙΖΕ ΟΤΙ ΤΟ ΑΠΑΥΓΑΣΜΑ ΤΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΟΛΟΚΛΗΡΩΣΗΣ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΣΑΓΗΝΕΥΕΙΣ ΤΑ ΠΛΗΘΗ ΜΕ ΩΡΑΙΑ ΛΟΓΙΑ ΚΑΙ ΧΕΙΡΟΝΟΜΙΕΣ ΚΑΙ ΡΗΤΟΡΙΚΕΣ ΚΟΡΩΝΕΣ ΜΕΤΑ ΝΑ ΑΦΗΝΕΙΣ ΣΤΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ ΤΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΓΙΑΤΙ Η ΧΩΡΑ ΔΟΥΛΕΥΕΙ ΜΕ ΑΥΤΟΜΑΤΟ ΠΙΛΟΤΟ .ΝΑ ΓΛΥΦΕΙΣ ΑΡΙΣΤΕΡΟΥΣ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟΥΣ ΔΙΚΑΙΩΝΕΙΣ ΣΥΝΕΙΔΗΣΙΑΚΑ ΣΤΗ ΜΝΗΜΗ ΤΟΥ ΑΦΡΟΝΟΣ ΚΑΙ ΑΝΙΣΤΟΡΗΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΛΑΟΥ ΩΣ ΤΕΘΛΙΜΜΕΝΗ ΧΗΡΑ ΚΑΙ ΕΠΙΒΗΤΟΡΑ ΤΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ

  47. tzagerCrete avatar
    tzagerCrete 11/02/2013 00:32:07

    Akenaton,

    Μπορεί πίσω απ'τον Αλέξη να κρύβεται το κρατικοδίαιτο ΠΑΣΟΚ, αλλά πίσω απ'τον Αντώνη κρύβεται το βαθύ αμαρτωλό ΠΑΣΟΚ.

    Γι'αυτό άσε τον Τσίπρα και τον ΣΥΡΙΖΑ και ασχολήσου λιγάκι με την επίσημη συνιστώσα της ΝΔ, το ΠΑΣΟΚ της διαπλοκής, της διαφθοράς και της συγκάλυψης...

    Δες προϊόν έχουν ορίσει για πρόεδρο της προανακριτικής... Μήπως ήταν ο ίδιος που προέδρευε στην εξεταστική που 'έβγαλε λάδι' τον Τσοχατζόπουλο...;;;

    Έτσι θα αποκαλύψει η συγκυβέρνηση το πολιτικό φιάσκο με τη λίστα και αυτούς που κρύβονται σ'αυτήν και αυτούς που τους καλύπτουν...;;;
    Έτσι θα πατάξει η συγκυβέρνηση την εκτεταμένη φοροδιαφυγή...;;;

    Ποιοί βρίσκονται πίσω από τον Παπακωνσταντίνου και τον Βενιζέλο akenaton...;;;

  48. Σωτ Μητραλ avatar
    Σωτ Μητραλ 11/02/2013 01:39:04

    Ὁ ΣΥΡΙΖΑ μέχρις στιγμῆς δὲν ἐπιτυγχάνει τὶς ἀπαραίτητες μετεξελίξεις (εἴτε πρὸς τὴν κατεύθυνση ἑνὸς «νέου ΠΑΣΟΚ» εἴτε πρὸς τὴν κατεύθυνση ἑνὸς μετα-μεταπολιτευτικοῦ) ποὺ θὰ τὸν καθιστοῦσαν βιώσιμο μακροπρόθεσμα ὡς ἕνα ἀπὸ τὰ δύο μεγάλα κόμματα. Βέβαια, οὔτε ἡ ΝΔ τὸ κάνει ὅσο θὰ ἔπρεπε, δυστυχῶς ἐνίοτε φανερώνει τὸ πρόσωπο τοῦ «φύλακα τοῦ παλιοῦ», καὶ καλὸν θὰ ἦταν νὰ καταλάβουν ὅτι δὲ χωρᾶνε ὅλα τὰ καρπούζια στὴν ἴδια μασχάλη.

    Θεωρῶ ὅτι ὀ ΣΥΡΙΖΑ ὡς «τὸ μεγάλο ἀντίπαλον δέος» εἶναι μιὰ μᾶλλον προσωρινὴ κατάσταση. Πᾶμε γι' ἄλλα, γιὰ τὴν ἀκρίβεια γιὰ ἀντιπάλους τοῦ Σαμαρᾶ πολὺ σοβαρώτερους ἀπὸ τὸ σμάρι τῶν συνιστωσῶν.

    Πολὺ σωστὰ τὰ λέτε ἀγαπητὲ Ἀκένατον, νὰ μὴν ξεχνᾶμε ὅμως ὅτι τὴν ἀντίσταση ποὺ ἀντιμετωπίζει ὁ «γκρίζος ὄγκος τοῦ ΠΑΣΟΚ» σὲ κάποιους θύλακες τοῦ ΣΥΡΙΖΑ δὲν τοὺς ἀντιμετωπίζει σὲ κάποια σαλόνια τῆς ΝΔ...

  49. λαλακης avatar
    λαλακης 11/02/2013 02:34:48

    Ο σημερινος Συριζα ειναι ενα συνοθηλευμα τασεων με ακροαριστερες αποψεις.
    Ολα δειχνουν πως θα ειναι το πρωτο κομμα στις προωρες που θα γινουν συντομα
    μαλλον κατα το φθινοπωρο εν οψη νεων μετρων .
    Η ΝΔ και ο Σαμαρας εκαναν το σφαλμα να ταυτιστουν πληρως με το
    παρακμαζων πασοκ και το Βενιζελο.
    Και σαν να μην εφτανε αυτο μετατραπηκε ο πασοκογενης Στουρναρας
    σε μεγα γκουρου , αλανθαστο Παπα της οικονομιας σε ανθρωπο που κανεις
    δεν τολμα να κριτηκαρει.
    Τι γνωμη να σχηματισει ο κοσμος βλεποντας την ενωση Πασοκ-ΝΔ με
    υπερυπουργο τον εκτος πραγματικοτητας Στουρναρα;
    Ο Συριζα απο την αλλη δε θελει να κυβερνησει ,απο τυχη εγινε κομμα
    εξουσιας κατι που ουτε ο Τσιπρας θα φανταζονταν.
    Προς το παρον η πολυφωνια και η κριτικη εντος του Συριζα ειναι και
    το πλεονεκτημα του.
    Σε αλλες εποχες οι πολλες αποψεις ηταν μειονεκτημα ,τωρα οχι.
    Το αν τελικα θα καταφερει να κυβερνησει ο Συριζα ειναι αγνωστο
    Αν το κανει θα συμμαχισει αναγκαστικα με τους Ανελ και θα οδηγησει
    τη χωρα εκτος Ευρωζωνης ας μην εχουμε αυταπατες.
    Δεν μπορεις να εχεις ευρω και να κανεις οτι θες.
    Απο την αλλη υπαρχει ενας ασταθμητος παραγωντας η Χρυση Αυγη
    που δεν ξερεις πως μπορει να δρασει.
    Η τρικομματικη παντως παει για φουντο , η πτωση της θα ερθει απο τη
    Ρημαδ μολις θα χρειαστουν νεα μετρα και απολυσεις στο δημοσιο.

    • ψυχραιμια avatar
      ψυχραιμια @ λαλακης 11/02/2013 09:41:21

      Γιατι ειναι εκτος πραγματικοτητας ο Στουρναρας;Επειδη ετσι λεει ο Κεφαλογιαννης;Και ποιος ήταν εντος πραγματικοτητος;Ο Αλογοσκουφης μηπως;Πιο μεσα στη πραγματικοτητα ηταν ο Στουρναρας και γιαυτο τον διαλεξε ο Σαμαρας.
      Απο ολους τους διεθνεις φορεις εκπεμπεται μονοτονα ενα μηνυμα : Πληρωστε τους φορους σας.

      • Kostas nikolaou avatar
        Kostas nikolaou @ ψυχραιμια 11/02/2013 12:20:19

        οκ τότε αγαπητέ. Δίκιο έχει ο γκαπ που μιλούσε για διάλυση της χώρας την 5ετία καραμανλή. αφού το είπε και ο εντός πραγματικότητας στουρνάρας

      • σταρατα avatar
        σταρατα @ ψυχραιμια 11/02/2013 13:09:32

        Πληρώστε τους φόρους σας στον Βενιζέλο κι αυτή τη φορά δεν θα σας τους φάει...(μαζί με τον Πάγκαλο).

      • tzagerCrete avatar
        tzagerCrete @ ψυχραιμια 11/02/2013 14:39:54

        Αγαπητέ φίλε,

        "Πληρώστε τους φόρους σας" δε σημαίνει να πληρώνουν μόνο τα συνήθη κορόιδα!

        Και η διαχείρηση των διαφόρων λιστών με τους μεγαλοκαταθέτες του εξωτερικού από τις τρεις τελευταίες μνημονιακές κυβερνήσεις δεν πείθει καθόλου ότι η φορολόγηση θα είναι δίκαιη και διάχυτη ΠΑΝΤΟΥ!

        Επίσης η συγκυβέρνηση με τις άκυρες και άκαιρες επιλογές της δεν πείθει ότι είναι αποτελεσματική και θα μακροημερεύσει.

        Συμφωνώ ότι ο Στουρνάρας είναι σοβαρός ή τουλάχιστον σοβαρότερος από κάτι επαγγελματίες πολιτικούς διαχειριστές τύπου Βρούτση, Δένδια ή Λυκουρέντζου...

        Και σίγουρα ο υπουργός οικονομικών εκτελεί με σοβαρότητα και αξιοπιστία ένα -λανθασμένο και εκ των πρωτέρων καταδικασμένο σε αποτυχία - πρόγραμμα που έχει συμφωνηθεί από τους αρχηγούς των κομμάτων της συγκυβέρνησης και την τρόικα.

        Αν μέσα στη ΝΔ ψάχνουν για εξιλαστήριο θύμα για τις άστοχες επιλογές της κυβέρνησης και την ενδεχόμενη πρόωρη κατάρρευση της, να κοιτάξουν λίγο μέσα τους και θα βρουν πολλούς πιθανούς υποψήφιους...

  50. Dr. Tom Papadopoulos, Windsor, Ontario, Canada avatar
    Dr. Tom Papadopoulos, Windsor, Ontario, Canada 11/02/2013 05:39:06

    Συγχαρητήρια σε όλους για αυτή τη σοβαρή πολιτική συζήτηση. Αν συνεχίσουμε έτσι ενεργοί πολίτες και πολιτικοί ίσως μια μέρα αρχίσει και ο λαός ευρύτερα να ασχολείται με την πολιτική (τα κοινά, και όχι το εγώ) όπως θα έπρεπε, και είναι απαραίτητο για να λειτουργήσει σωστά η δημοκρατία..

  51. Μανιάτης avatar
    Μανιάτης 11/02/2013 09:36:31

    Αγαπητέ Ακένατον,
    θέτεις το όλο ζήτημα του πολιτικού μας συστήματος και των πολιτικών ιδεολογημάτων που το μονιμοποιούν στην ουσία του, στις πραγματικές του διαστάσεις.
    Το ΠΑΣΟΚ δεν είναι η ανατομία των ψηφοφόρων του. Υπερβαίνει τα χαρακτηριστικά τους.
    ¨Το ΠΑΣΟΚ είναι πάντα ένα: Ανδρεοπαπανδρεϊκό!¨, όπως επισημαίνεις.
    Πρόκειται για νοοτροπία και ψυχοιδεολόγημα που κάθετα διοχετεύτηκε προς κι απορροφήθηκε από την ελληνική κοινωνία.
    Ο ανδρεοπαπανδρεϊσμός έχει αντιστοιχίες με τον περονισμό. Μία κύρια διαφορά είναι ότι η Μιμή δεν μπορεσε να γίνει Εβίτα.
    Η κατανόηση του φαινομένου και η πιθανή υπέρβασή του απαιτούν εκτός από κοινωνιολογικές αναλύσεις και την ψυχαναλυτική προσέγγιση των ψυχοιδεολογημάτων που δομούν το σκληρό πυρήνα του φαινομένου.

  52. cielo avatar
    cielo 11/02/2013 13:17:38

    Πισω απο τον Αλεξη υπαρχει μονο ο Αλεξης.
    Πιστευω οτι μοναδικο του μελημα εδω και αρκετα χρονια ειναι να χτιζει το δικο του, το ατομικο του πολιτικο προφιλ, δεδομενου οτι ειναι νεος ανθρωπος και στοχευει στο να ειναι παρων και δραστηριος για τα επομενα σαραντα τουλαχιστον χρονια οταν το σημερινο πολιτικο προσωπικο στην πλειοψηφια του θα βλεπει τα ραδικια αναποδα και ενα αλλο μεγαλο μερος θα βρισκεται στα καροτσακια με τα σαλια να τρεχουν στα σταφιδιασμενα τους μαγουλα.
    Οσο για τον ψηφοφορο, σιγα μην θυμαται τι ελεγε ο Αλεξης πριν απο 10-20 χρονια, εδω ξεχναει με απιστευτη ευκολια τι εχει πει οποιοσδηποτε πολιτικος πριν 10-20 μερες.
    Οποιοδηποτε κομμα θα βολευε τον Αλεξη για να πραγματοποιησει αυτον τον στοχο του, απλως ετυχε να ειναι ο ΣΥΡΙΖΑ, τον οποιον ΣΥΡΙΖΑ ο Αλεξης τον εχει γραμμενο στα παλια του τα παπουτσια.

  53. Bulsara avatar
    Bulsara 11/02/2013 14:46:18

    Όντως, έχεις αστείρευτη φαντασία ! Καλά, ούτε ένα όνομα που να στηρίζει το αποκύημά σου δεν μπόρεσες να παραθέσεις ;

    • akenaton avatar
      akenaton @ Bulsara 11/02/2013 18:58:49

      Εσείς μονάχα με ονόματα μπορείτε να συζητάτε; (αν φυσικά αναφέρεστε σε μένα). Από ονόματα να φάνε και οι κότες! Αλλά δεν έχει νόημα να σας παραθέσω αφού θεωρείτε όλα όσα έγραψα αποκύημα της φαντασίας μου.

  54. GA avatar
    GA 11/02/2013 17:53:28

    ΛΥΠΑΜΑΙ ΠΟΥ ΘΑ ΑΠΟΓΟΗΤΕΥΣΩ ΠΟΛΛΟΥΣ(?) ΙΣΩΣ ΣΥΝΟΜΙΛΗΤΕΣ ΜΑΣ ΑΛΛΑ ΤΟ ΠΑΙΔΙ(ΑΛΕΞΗΣ)ΔΕΝ ΔΙΑΘΕΤΕΙ ΑΚΟΜΗ ΤΑ ΠΡΟΣΟΝΤΑ ΤΟΥ ΗΓΕΤΗ.ΒΟΛΟΔΕΡΝΕΙ ΕΝΘΕΝ ΚΑΚΕΙΘΕΝ ΝΑ ΒΡΕΙ ΤΟ ΣΤΙΓΜΑ ΤΟΥ.ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ Η ΚαΣΑΚΟΡΑΦΑ Η ΟΠΟΙΑ ΟΠΩΣ ΜΑΘΑΤΕ ΑΝΕΦΕΡΕ ΠΩΣ ΤΟΥΣ ΠΡΟΔΩΣΕ.ΕΜΕΝΑ ΜΟΥ ΘΥΜΙΖΕΙ ΤΟΝ ΜΥΘΟ ΤΟΥ ΑΙΣΩΠΟΥ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗΝ ΑΞΙΑ ΤΟΥ ΗΓΕΤΟΥ.
    "ΑΓΕΛΗ ΠΡΟΒΑΤΩΝ ΜΕ ΑΡΧΗΓΟ ΛΕΟΝΤΑ ΕΝΙΚΗΣΕ ΑΓΕΛΗ ΛΕΟΝΤΩΝ ΜΕ ΑΡΧΗΓΟ ΠΡΟΒΑΤΟ".ΣΤΗ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΗ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ Ο ΑΛΕΞΗΣ ΠΑΡΟΜΟΙΑΖΕΤΑΙ ΜΕ ΤΟΝ "ΑΡΧΗΓΟ ΠΡΟΒΑΤΟ"

  55. marκ avatar
    marκ 12/02/2013 00:11:53

    στον Αδωνη...τον εκφραζει πληρως

  56. yas avatar
    yas 20/02/2013 08:06:54

    ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΤΟΝ ΑΛΕΞΗ.....ΚΡΥΒΟΝΤΑΙ ΔΥΟ ΛΕΞΗΣ........ΑΝΤΙΠΟΛΙΤΕΥΣΗ-ΑΝΑΡΧΙΑ [ ΟΧΙ ΣΕ ΟΛΑ Κ.Λ.Π, Κ.Λ.Π]

  57. JE NE REGRETTE RIEN avatar
    JE NE REGRETTE RIEN 22/02/2013 16:24:01

    Akenaton, δέν είχα διαβάσει νωρίτερα αυτό το άρθρο διότι δεν με "ενέπνεε" ο τίτλος , το διάβασα μόλις τώρα και έτσι πολύ καθυστερημένα σου δίνω τα συγχαρητήριά μου. Απόλαυση σκέτη. Οι δέ παρομοιάσεις και αλληγορίες ...εξαιρετικές. Τόσο εύστοχες και παραστατικές.
    Επιπλέον, συμφωνώ και επαυξάνω.
    Μού έφτιαξες την διάθεση,
    καλό μεσημέρι !

    • akenaton avatar
      akenaton @ JE NE REGRETTE RIEN 24/02/2013 01:03:46

      Ευχαριστώ πολύ, μόλις διάβασα το σχόλιο.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.