#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
23/12/2013 11:30
του Φαήλου Κρανιδιώτη
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τις δημοσκοπήσεις τις αλλάζουν οι πολιτικές, όχι το ανάποδο



Του Φαήλου Μ. Κρανιδιώτη

Άρχισαν πάλι συζητήσεις για στροφή στον «μεσαίο χώρο», καθ’ ότι λένε οι δημοσκοπήσεις, η ΧΑ αντέχει, όταν δεν έχει κι ανοδική τάση, και δύσκολα οι τσαντισμένοι ψηφοφόροι της θα επανακάμψουν στη ΝΔ. Άρα λοιπόν να τους …εγκαταλείψουμε  για να απευθυνθούμε στην κρίσιμη μετακινούμενη μάζα των μετριοπαθών, που θέλουν αποτελεσματικότητα, σοβαρότητα κλπ.

Γιατί, ρε παλικάρια, οι υπόλοιποι τι θέλουν; Αναποτελεσματικότητα και καραγκιοζιλίκι; Ποιος το λέει αυτό; Ο …Λούλης;

Το σύνηθες επιχείρημα είναι πως έτσι ο Καραμανλής θριάμβευσε το 2004.

Λυπάμαι που θα σας το χαλάσω αλλά ο Καραμανλής το 2004 δεν κέρδισε γιατί με την θεωρία του «μεσαίου χώρου» και το χάιδεμα στην αριστερά τιθάσευσε ορδές μαρξιστών που γοητεύτηκαν κι άφησαν το όπλο να πέσει απ’ το «παρά πόδα» και ψήφισαν ΝΔ. Και ντανταϊστής να δήλωνε ή οπαδός του Αμπιμαέλ Γκουσμάν, πάλι θα σάρωνε, γιατί όλοι οι άνεμοι φύσαγαν τα πανιά του, γιατί είναι κι έδειχνε τίμιος άνθρωπος και τελικά όντως προσπάθησε να κάνει κάτι, βλ. βασικός μέτοχος, αγωγός, Βουκουρέστι, αλλά και γιατί οι Έλληνες δεν είναι αυτό που νομίζουν οι νταραβερτζήδες δημοσκόποι και λοιποί σιτιζόμενοι στα κομματικά ταμεία.

Να το ξαναπούμε, η πραγματική πολιτική επιστήμη είναι η Ιστορία. Η κανονική, όχι αυτή της Ρεπούση, του Βερέμη και λοιπών συγγενών. Όποιος λοιπόν γνωρίζει Ιστορία και έχει πάρει μια μυρωδιά από τον λαϊκό πολιτισμό και την διαχρονική ψυχοσύνθεση του Έλληνα, ξέρει ότι ο Έλληνας, δεξιός ή αριστερός, είναι κατά βάσει τρία πράγματα: πατριώτης, Χριστιανός Ορθόδοξος και νοικοκύρης.

Γι’ αυτό άλλωστε σε όλες τις δημοσκοπήσεις, με σοβιετικά αλλά αληθινά ποσοστά, που καλύπτουν σχεδόν το σύνολο του πολιτικού φάσματος, πλην των γνωστών ακραίων βαρεμένων μειοψηφιών, εμπιστεύονται τις Ένοπλες Δυνάμεις, την Αστυνομία, την Εκκλησία και γίνονται φιδές τα νεύρα των φουλαράτων αριστερών αναλυτών των μπετατζίδικων συγκροτημάτων. Παρά το ότι τα καθεστωτικά μέσα και η αυτόμολη ψευτοδιανόηση βρίθουν από «ιαχωβάδες» ζηλωτές της αποδόμησης, ο Έλληνας εξακολουθεί να αγαπάει και να εμπιστεύεται τον Στρατό του και τ’ άλλα ΄Οπλα, τον αστυφύλακα και την εκκλησία του! Γκρινιάζει, εξοργίζεται για τα σκάνδαλα στην άμυνα ή κάτι κοιλαράδων διεφθαρμένων παπάδων, που βγαίνουν ενίοτε στην φόρα, αλλά στο βάθος δεν χάνει την ψυχή του, δεν αίρει την εμπιστοσύνη του. Πάντα προσβλέπει με εμπιστοσύνη στον λαϊκότερο θεσμό, τις Ένοπλες Δυνάμεις, στελεχωμένο με λαϊκούς ανθρώπους και τα ίδια τα παιδιά του, και στην εκκλησία του, εκεί που πάει να προσευχηθεί και ν’ ανάψει ένα κεράκι, όταν αρρωσταίνει το παιδί του ή η μάνα του, όταν η ζωή τον δοκιμάζει και τον ζορίζει. Και φυσικά, πάνω απ’ όλα, αγαπάει και φροντίζει την γυναίκα του, τα παιδιά του, τους γονείς του, φροντίζει το λιοστάσι και το περιβόλι του, το πατρικό του στο χωριό. Δεξιός, αληθινός κεντρώος ή αριστερός, είναι νοικοκύρης, «συντηρητικός»! Κι αν κάποιοι ενοχλούνται και χλευάζουν τον όρο, να το ξαναπώ: ο Έλληνας είναι νοικοκύρης. Κι αυτοί, οι νοικοκυραίοι, κάποτε άφησαν το αλέτρι, το εμπόριο και άλλες ειρηνικές ασχολίες και με το καριοφίλι και το γιαταγάνι θεμελίωσαν την ελευθερία μας.

Κι όποτε ηχούσε κι ηχεί η σάλπιγγα του χρέους, πάντα οι νοικοκυραίοι, που αγαπούν την Πατρίδα, τον Στρατό της, την φαμίλια τους, έκαναν το σταυρό του και μπαίνανε στους κινδύνους. Και σήμερα, που περνάμε από τα Καυδιανά Δίκρανα, η αλληλεγγύη της οικογένειας διασώζει τον κοινωνικό ιστό. Στ’ αδέρφια και τους γονείς βρίσκει καταφύγιο ο άνεργος. Ευτυχώς, ακόμη δεν κλείνουμε ραντεβού με τον πατέρα μας για γεύμα και δεν τα πληρώνουμε μισά - μισά, ούτε ζητάμε από τα παιδιά μας να πληρώνουν νοίκι από τα 18 στο πατρικό τους.

Όποιος λοιπόν το κατανοήσει αυτό, σε ποιους απευθυνόμαστε, τότε ξέρει πως δεν πρέπει να εγκαταλείψουμε αυτούς που υπάρχουν, τους αληθινούς Έλληνες,  πατριώτες και νοικοκυραίους, για κάτι που δεν υπάρχει.

Ο Έλληνας όμως είναι και κάτι άλλο. Καχύποπτος. Έχει καεί η γούνα του από τα «θα» και το «αγάντα». Πλην όμως, δεξιοί, αληθινοί κεντρώοι κι αριστεροί, αν δουν μια φορά συνέπεια κι έργα θα είναι καχύποπτοι, την δεύτερη φορά θα σε ακούσουν δύσπιστοι αλλά με προσοχή και την τρίτη θα σε πάρουν στους ώμους και θα σε ακολουθήσουν ως την Άγκυρα, τον Ινδό ποταμό ή απλά την έξοδο από την παρακμή. Το ‘χουν ξανακάνει, όποτε διοικήθηκαν διά του παραδείγματος και πίστεψαν στον Σκοπό.

Έτσι λοιπόν μια πολιτική μαζικών απελάσεων των παρανόμων μεταναστών που δεν δικαιούνται άσυλο, με συντριβή της εγκληματικότητας και γρήγορη διεκπεραίωση των αληθινών αιτήσεων πολιτικού ασύλου, θα κερδίσει την ευαρέσκεια μιας συντριπτικής πλειοψηφίας που θα διαπερνά όλο το πολιτικό φάσμα. Θα δυσαρεστηθούν οι χλιδάτοι εκατομμυριούχοι Συριζαίοι και κάτι επαγγελματίες «αντιρατσιστές», που κάνουν πολιτικό τουρισμό στις λαϊκές γειτονιές αλλά θα χειροκροτήσουν οι αληθινοί άνθρωποι, αυτοί που ζουν το πρόβλημα.

Ψηφοφόρους κάθε προέλευσης και συναίνεση θα φέρει μια αληθινή πολιτική «μια επένδυση, ένα αρμόδιο γραφείο». Πούντη οέο; Που θα διαψεύσει το «γιατί να μην υπάρχει Άγιος Βασίλης, εδώ υπάρχει Υπουργός Ανάπτυξης»; Αυτή η πολιτική, αντί να παλεύουμε ακόμη με την τιθάσευση της όρεξης της διαπλοκής και την εξόντωση της γραφειοκρατίας, θα κέρδιζε τους πάντες.

Μια δικαστική καταιγίδα σε βάρος των λεηλατών της χώρας τα τελευταία 20 χρόνια, όση κι η παραγραφή των κακουργημάτων, είναι εφικτή. Το κακούργημα του «ξεπλύματος» σου επιτρέπει να μπαγλαρώσεις αυτούς, που την σκαπούλαραν μέσω της παραγραφής του κατάπτυστου βενιζέλειου νόμου περί ευθύνης υπουργών. Κορυδαλλός και δήμευση. Τότε να δείτε πως ομοθυμαδόν ο δεξιός, μεσαίος, αριστερός, πάνω – κάτω και μπρος –πίσω χώρος, θα στηρίξει μονομπλόκ την κυβέρνηση που θα το κάνει.

Και φυσικά, αφού με τόσο αίμα και εργασία νυχθημερόν του Σαμαρά, φτάνουμε στο τέλος, να βγούμε ολοταχώς απ’ αυτό το φράγκικο νταβαντζιλίκι, που εξοργίζει την φιλοτιμία, την αμετάφραστη αρετή και κύριο χαρακτηριστικό του Έλληνα.

Αν θέλουμε οι ψηφοφόροι να εγκαταλείψουν την ΧΑ να άρουμε τους λόγους της οργής τους, όχι να τους εγκαταλείψουμε ή να μασκαρευτούμε ως κάτι άλλο και να απευθυνθούμε σ’ ένα νεφέλωμα.

Η πιο μετριοπαθής πολιτική είναι αυτή που επιβάλλει η κοινή λογική, το εθνικό συμφέρον και ο σεβασμός στον χαρακτήρα και την αξιοπρέπεια του λαού μας. Μια τέτοια πολιτική, αποδεδειγμένη κατ’ επανάληψη στους πολίτες με πράξεις, με κατάργηση όλων των βουλευτικών προνομίων, τιμωρία της διαφθοράς και έξοδο, επιτέλους, από το Μνημόνιο, μια πολιτική που τραβήξει την πρίζα στην ημιθανή διαπλοκή, θα απλοποιήσει διαδικασίες και θα διευκολύνει αληθινές επενδύσεις, θα πείσει και θα συσπειρώσει κάτω από τις σημαίες της Νέας Δημοκρατίας, δεξιούς, προσωρινούς χρυσαυγίτες, πρώην ΠΑΣΟΚ, αριστερούς, ψηλούς, κοντούς, οπαδούς της Καλαμαριάς και του Εορδαϊκού κι όποιον, ανεξαρτήτως πεποιθήσεων, είναι πατριώτης, νοικοκύρης και βλέπει πράξεις, πράξεις, πράξεις.

Ένας φίλος, ο Αντώνης Α., αριστερός, με πατέρα με «τουρνέ» στα ξερονήσια, μου είπε: «Τελικά ρε, όντως για όλα φταίει η Δεξιά. Θέλουμε να σας ψηφίσουμε και δεν μας αφήνετε. Όταν έπρεπε να ήσασταν επιεικείς κυνηγούσατε τους απλούς ανθρώπους. Τώρα που θα έπρεπε να ήσασταν αυστηροί κι ανελέητοι με αυτούς που ξέσκισαν την χώρα, ακόμη και δικούς μας, παίζετε τις κουμπάρες»….

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Δρυς avatar
    Δρυς 23/12/2013 12:21:42

    Εύγε Φαήλο, τα σέβη μου και καλές γιορτές.

  2. l
    l'italiano 23/12/2013 12:31:52

    ΑΛΛΑ ΛΟΓΙΑ Ν' ΑΓΑΠΙΟΜΑΣΤΕ...

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ l'italiano 23/12/2013 16:37:37

      Εμείς εδώ αγαπιόμαστε κι άμα είσαι καλό παιδί θα σε πάρει ο Φάκτορας στα γόνατα του τα Χριστούγεννα.

  3. θηραία avatar
    θηραία 23/12/2013 12:35:14

    Σε εποχές ευημερίας… οι αποδιοπομπαίοι τράγοι είναι απαραίτητοι. Εκτονώνουν τις επιμέρους εντάσεις. Σε εποχές κρίσης κι ανέχειας, όμως, οι αποδιοπομπαίοι τράγοι αποτελούν γραφικές υπεκφυγές των ουσιαστικών προβλημάτων…. παλαιοκομματικά τερτίπια των εραστών της εξουσίας.

    Ο τράγος πρέπει να πιαστεί από τα κέρατα για να αποθεωθεί ο αναβάτης. Σε εποχές κρίσης, ο τράγος για να χειραγωγηθεί, δεν χρειάζεται να συλληφθούν τα πτώματα που θησαύρισαν στις εποχές ευημερίας. Χρειάζεται να χειραγωγηθούν εκείνοι, που εξακολουθούν να πλουτίζουν μέσα από τα παραθυράκια, τις τροπολογίες και τις γνωριμίες… σε βάρος των υπερφορολογημένων πολλών.

    Όπως τους ξέραμε τους πολλούς, με επιμέρους ταξικές και πολιτικές ταμπελίτσες καλό θα ήταν, να τους ξεχνάμε. Η οικονομική ισοπέδωση κι η υπερφορολόγηση έχουν ενώσει τους πολλούς, στο κοινό συμφέρον της καθημερινής επιβίωσης. Εκεί, που οι ελληνικές οικογένειες αλληλοστηρίζονται, παρά τις διατάξεις των γραφικών του υπ οικ, που ζητά υπεύθυνες δηλώσεις δωρεών για να δικαιολογήσει ο γυιός που βρήκε ως άνεργος λεφτά για να πληρώσει τη ΔΕΗ της οικογένειάς του… από τη σύνταξη του πατέρα του, βρε ξύπνιοι! Την ίδια στιγμή βέβαια, θαλαμηγοί ιδιοκτησίας αγνώστων offshore, με επιβάτες πτωχευμένους κοσμικούς, μπορούν ελεύθερα να αρμενίζει στα γαλάζια μας πελάγη και να πνίγουν τον πόνο τους σε σαμπάνιες με ρινίσματα χρυσού! Ομως, ...ποιός ασχολείται μ΄αυτούς!

    • tassos.κ avatar
      tassos.κ @ θηραία 23/12/2013 18:14:37

      Του στυλ "ψηφίζω την απαλλαγή των Αγροτοσυνδικαλ(η)στών", φίλε Φαήλο;

      • θηραία avatar
        θηραία @ tassos.κ 23/12/2013 21:33:42

        ...του στυλ, tassos.κ,
        κυνηγάω όσους θα επιστρέψουν στα ταμεία όσα έφαγαν, ώστε να σταματήσει η απεχθέστατη φοροεπιδρομή στην μεσαία τάξη!
        Ολα βέβαια, είναι θέμα προτεραιοτήτων...

  4. Δαρβινος avatar
    Δαρβινος 23/12/2013 12:40:38

    Πραγματι, τις δημοσκοπησεις τις αλλαζουν οι πολιτικες, και τις κυβερνησεις επισης τις ριχνουν οι πολιτικες τους. Toυλαχιστον στις δημοκρατιες, οπου οι κρισιμες αποφασεις για το μελλον της χωρας παιρνονται μεσα απο κοινοβουλευτικες διαδικασιες κι οχι με πραξεις νομοθετικου περιεχομενου που τις υπογραφουν αβουλοι προεδροι.

    • Ανεξάρτητη Μεραρχία avatar
      Ανεξάρτητη Μεραρχία @ Δαρβινος 23/12/2013 15:10:36

      ...που τις υπογραφουν αβουλοι προεδροι των οποίων οι οικογένειες είναι μόνιμοι κάτοικοι εξωτερικού.

  5. Βαθιά Νερά avatar
    Βαθιά Νερά 23/12/2013 12:50:11

    Προχθές μια 54 ετών κομμώτρια στην γειτονιά αυτοκτόνησε από απόγνωση πνιγμένη από τα χρέη .
    Οι τράπεζες δεν ανατροφοδοτούσαν το χρέος της βλέπεις .
    Ο Εθνικός εργολάβος αν και τσεπώνει πάνω από 1 δις τον χρόνο από τα διόδια δεν έχει παραδώσει ούτε μέτρο νέου δρόμου ως όφειλε ,ούτε είναι εντάξει στις δημοσιονομικές υποχρεώσεις του ,βλέπεις όμως ελέγχει καθεστωτικά ΜΜΕ και θα πρέπει να πάρει κοντά άλλα 390 εκατομμύρια από τις ίδιες τράπεζες που δεν ανατροφοδοτούσαν το δάνειο της συχωρεμένης κομμώτριας .

    Φαήλο συγνώμη και καλές γιορτές να έχεις,με υγεία ,αλλά χορτάσαμε από λογικές διαπιστώσεις και από λόγια λόγια λόγια στου κουφού την πόρτα !

    Πόσοι ακόμη συνάνθρωποι μας θύματα ξέρεις καλά ποιων, θα αυτοκτονήσουν μέσα στο 2014;
    Γιατί ;

    • θηραία avatar
      θηραία @ Βαθιά Νερά 24/12/2013 00:05:28

      Τώρα ποιά οί αυτόχειρες δεν απαριθμούνται στα ΜΜΕ. Εχει ξεφύγει ο αριθμός!
      Τώρα μετράμε καθημερινά, πόσοι, για να μην ψοφήσουν από το κρύο, πεθαίνουν απο αναθυμιάσεις ή καίγονται μέσα στα σπίτια τους.... από αυτοσχέδια συστήματα θέρμανσης! Ανάψτε τα aircondition και δεν θα πληρώσετε το ηλεκτρικό, λένε οι αρχές, χωρίς να αναρωτηθούν, πόσοι έχουν aircondition!
      Ποιός ασχολείται όμως μ΄αυτούς;
      Σημασία έχει να ευσταθούν οι αριθμοί στους ξένους ....

  6. ΠΑΤΡΙΩΤΗΣ avatar
    ΠΑΤΡΙΩΤΗΣ 23/12/2013 12:52:40

    Aνταποκριτής του BBC περπατάει στην Αθήνα, βλέπει τα κλειστά μαγαζιά και τους άστεγους, ανεβαίνει στην Ακρόπολη: Προσπαθώ να καταλάβω πώς κατέρρευσε αυτή η χώρα

    μα προφανως απο το σαξε στορι

  7. Ματούλα avatar
    Ματούλα 23/12/2013 12:58:23

    Ρατσιστικό νομοσχέδιο και άμεση απέλαση;
    Μάλλον κοροϊδευόμαστε.
    Εξόντωση πολιτικών αντιπάλων με κάθε τρόπο, επειδή καλπάζουν επικίνδυνα δημοσκοπικά;
    Με αυτές τις μεθόδους θα γυρίσουν οι ψηφοφόροι πίσω;

  8. Γιώργος Αχαιός avatar
    Γιώργος Αχαιός 23/12/2013 13:17:56

    Καλό άρθρο όπως πάντα.
    Αν αρχίσει η ΝΔ τις μεσαίες στροφές θα χάσει κι αυτούς που έχει. Κάνω μία σκέψη ότι αν είχε βγει το 2009 η μεσαία, νεοφιλελεύθερη κτλ, Ντόρα, η ΝΔ τώρα θα είχε ποσοστά πασόκ και η ΧΑ 27%. Ο εκλογή Σαμαρά απέτρεψε την ολοκληρωτική εκροή ψηφοφόρων προς δεξιότερους σχηματισμούς. Κάτι ψιλοκάνει κι ο Δένδιας όσον αφορά την ασφάλεια και το μεταναστευτικό.

    "Αν θέλουμε οι ψηφοφόροι να εγκαταλείψουν την ΧΑ να άρουμε τους λόγους της οργής τους"
    Σωστό κι αυτό αλλά πολύ δύσκολα πραγματοποιήσιμο. Οι λόγοι της οργής κάποιου μπορεί να είναι ότι δεν έχει τα ίδια εισοδήματα με το 2009 ενώ έχουν αυξηθεί κατά 300% οι φόροι. Δεν βλέπω να λύνεται αυτό το θέμα τους προσεχείς μήνες......(να μην πω χρόνια και πέσει η ψυχολογία μας).

    Επίσης, τι θα γίνει με το πετρέλαιο και το ρεύμα;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;
    Ο φόρος στα καύσιμα έχει αυξήσει ή έχει μειώσει τα έσοδα λόγω πτώσης κατά 90% της κατανάλωσης;;;; Μπορεί κάποιος να απαντήσει σε αυτό. Πέρυσι ο κ. Θεοχάρης είχε πει ότι "θα αξιολογήσουμε αν ο φόρος αυξάνει ή μειώνει τα έσοδα". Δεν τελείωσε η αξιολόγηση ακόμη;
    Μπορεί να απαντήσει κάποιος γιατί παράλογα, εξοργιστικά και τελικά ατελέσφορα μέτρα όπως αυτό διατηρούνται επ' αόριστον; Αν καούν άλλοι 5, άλλοι 10 θα τελειώσουμε με αυτό το πράγμα;

    • Tassos avatar
      Tassos @ Γιώργος Αχαιός 23/12/2013 15:29:33

      Αξιολογήθηκε και κρίθηκε κάργα επιτυχημένο. Δεν υπάρχει πια νοθεία, το κράτος κέρδισε δεκάδες εκατομμύρια ευρώ. Δεν πρόκειται να πέσει το θέρμανσης,βάλε φυσικό αέριο. Είναι σαν τις ασπρόμαυρες τηλεοράσεις, όταν άρχισαν να σπανίζουν λόγω των έγχρωμων ανέβηκε στα ύψη η τιμή τους.

      • Γιώργος Αχαιός avatar
        Γιώργος Αχαιός @ Tassos 23/12/2013 18:21:19

        Κρίθηκε επιτυχημένο με οικονομικά ή με άλλα κριτήρια;

  9. NONOS avatar
    NONOS 23/12/2013 13:21:57

    Εμάς λοιπόν τους νοικοκυραίους ειναι που αλλαξαν τα φώτα και τωρα ζητανε και τα ρεστα..απο που ν'αρχίσω και που να τελειώσω.....ποιες πολιτικές τις "οι πλουσιοι πλουσιοτεροι και οι φτωχοι φτωχότεροι" η της συγκαλυψης των σκανδαλων με την συνεργασία μ'αυτούς που κατεστρεψαν τον τόπο τα 20 τελευταια χρόνια..παρτε το χαμπαρι ο Λαικός δεξιός ειναι πληγωμενος και θυμωμενος συνάμα....οτι και να λετε η να γράφετε οι εχεφρωνες κι αυτοι που πιστεψαν στο Σαμαρά απογοητευτηκαν αηδιασαν προδοθηκαν...ουτε ΑΝΕΛ ουτε ΧΑ..ειμαστε αστεγοι πολιτικα και ειμαστε πολλοί...δυστυχως χασατε πολλους δεδομενους...απλα πραγματα ποιο στελεχος η αποστρατος των ΕΔ και ΣΑ θα ξαναψηφίσει Σαμαρα δε του κοβεται καλύτερα το χερι.....ποια απολυμενη καθαρίστρια η πανεπηστημιακος η γιατρός η δημοτικος αστυνόμος και οι συν αυτώ θα ξαναψηφίσουν...τα γεγονότα μιλούν απο μονα τους..τα καμπανακια χτυπανε αλλα καποιοι κανουν πως δε βλεπουν και πως δεν ακούνε....ουδείς ψόγος για το Σαμαρα που όντως προσπαθει αλλα αυτη η προσπάθεια πλήττει συγκεκριμενους στοχους αδυναμους και ανυμπορους..τα ρετιρε και παλι βασιλευουν..η διαπλοκη συνεχιζει τη δουλεια της ..οι υβριστες του Σαμαρα και οι Σημιτανθρωποι γινανε υπουργοί και μας κουνανε το δαχτυλο.....γι αυτο αδικος κοπος..οι Δεξιοι ειμαστε παραξενοι στη συμπεριφορα μας..εχουμε αρχες απ τους παππουδες και τους πατεραδες μας..δεν αλλαζουμε χωρο αλλα και δεν τον χαριζουμε ετσι ακριτα.....

  10. Αρης avatar
    Αρης 23/12/2013 13:28:23

    Συγχαρητήρια για το άρθρο σου φίλε Φάκτωρα. Ειδικά για την τελευταία παράγραφο όπου έντιμα αναφέρεις:
    «Τελικά ρε, όντως για όλα φταίει η Δεξιά. Θέλουμε να σας ψηφίσουμε και δεν μας αφήνετε. Όταν έπρεπε να ήσασταν επιεικείς κυνηγούσατε τους απλούς ανθρώπους. Τώρα που θα έπρεπε να ήσασταν αυστηροί κι ανελέητοι με αυτούς που ξέσκισαν την χώρα, ακόμη και δικούς μας, παίζετε τις κουμπάρες»…
    Το χειρότερο είναι οτι αφήσατε να χαθεί 1,5 χρόνος κερδισμένος με το δικό μας αίμα. Ποιός θεός μπορεί να σας σώσει τώρα σε 4 μήνες? Θα συμπλήρωνε τώρα ο Αριστερός φίλος σου Αντώνης Α....

  11. Αντίθεσις avatar
    Αντίθεσις 23/12/2013 13:46:06

    Αν το "χριστιανός ορθόδοξος" είναι συστατικό στοιχείο της ελληνικής ψυχοσύνθεσης, τότε είτε οι π.Χ. κάτοικοι αυτών εδώ των χωμάτων δεν ήταν Έλληνες, είτε η ελληνική ψυχοσύνθεση δημιουργήθηκε τους τελευταίους 20 αιώνες. Και τα δύο επιδέχονται πολλές αντιρρήσεις...

    • ΚΜ avatar
      ΚΜ @ Αντίθεσις 23/12/2013 14:17:23

      Δεν είναι στοιχείο ψυχοσύνθεσης (αφού θες να κολλάς στις λέξεις) αλλά στοιχείο ταυτότητας, η οποία δεν δημιουργήθηκε τους τελευταίους 20 αιώνες, αλλά διαμορφώθηκε/εξελίχθηκε, τρολάκι. Όποιος δε απαρνείται αυτό το «χριστιανός ορθόδοξος», ανάλογα με την ιστορική περίοδο, είτε γίνεται μεμέτι, είτε αποεθνικοποιημένος ελληνόφωνος οπαδός του Μαρξ ή του Πόππερ, είτε (εσχάτως, για να ευθυμήσουμε και λίγο) cargo cult σπονδάκιας. Εσύ προσμέτρα τον στους Έλληνες πάντως, άν έτσι αρέσκεσαι.

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ Αντίθεσις 23/12/2013 16:36:15

      Σήμερα έτσι είναι, αγαπητέ. Όπως ξέρεις, πέρασαν δυο χιλιάδες χρονάκια. Ε, κάτι προστέθηκε...

      • Αντίθεσις avatar
        Αντίθεσις @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 23/12/2013 20:08:46

        Ευχαριστώ για την απάντησή σας, η οποία ουσιαστικώς επιβεβαιώνει αυτό που υποπτεύθηκα: είναι στοιχείο της ψυχοσύνθεσής μας, αλλά όχι συστατικό. Η θρησκεία μπορεί να προστίθεται, αφαιρείται ή τροποποιείται κατά την πάροδο των αιώνων, χωρίς να αίρεται η ελληνικότητά μας.

        • Αρης avatar
          Αρης @ Αντίθεσις 23/12/2013 20:20:15

          Και όχι όλων των Ελλήνων. Εμείς οι Ελληνες καθολικοί ουδέποτε υπήρξαμε Ορθόδοξοι, ούτε επι Τουρκοκρατίας. Και οι Ελληνες Εβραίοι το θρήσκευμα επίσης . Και οι αγνωστικιστές, οι Ευαγγελιστές , οι άθεοι, οι Δωδεκαθειστές, οι Βουδιστές κ. α. μειοψηφίες μεν, αλλά ΕΛΛΗΝΕΣ πιθανοί απ' ευθείας απόγονοι του Περικλή ή του Λεωνίδα με ταυτόσημο DNA. Εντάξει, σήμερα οι Ορθόδοξοι είναι μεγάλη πλειοψηφία, αλλά δεν είναι βέβαιο οτι θα συνεχίσουν να είναι και σε 100 χρόνια. Κι αν έρθουν οι εξωγήινοι? Θα χάσουμε την ταυτότητά μας ή την ψυχοσύνθεσή μας?

  12. ΙΩΑΝΝΗΣ ΚΑΣΤ. avatar
    ΙΩΑΝΝΗΣ ΚΑΣΤ. 23/12/2013 13:55:14

    ΚΑΛΑ ΤΟΥΣ ΤΑ ΛΕΣ ΦΑΗΛΕ,ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΣΕ ΑΚΟΥΗ ΚΑΝΕΝΑΣ ΕΚΕΙ ΣΤΗΝ ΝΔ.ΤΩΡΑ ΟΙ ΜΑΡΞΙΣΤΕΣ ΕΧΟΥΝ ΤΟΝ ΠΡΩΤΟ ΛΟΓΟ ΣΤΑ ΠΟΛΙΤΙΚΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ,ΚΑΙ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΕΙ Η ΝΔ ΣΑΝ ΚΟΜΠΑΡΣΟΣ.ΕΝΤΕ ΚΑΙ ΚΑΛΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ.

  13. Διογένης avatar
    Διογένης 23/12/2013 14:15:45

    Αγαπητέ κύριε Κρανιδιώτη, ενώ συνήθως συμφωνώ με τα λεγόμενά σας, αυτή τη φορά διαφωνώ. Ο λόγος που ακολουθούν έναν πολιτικό οι ψηφοφόροι είναι σπάνια εκ των προτέρων ευχερές να εξευρεθεί. Δεν είναι μια διεργασία που υπακούει πλήρως στην λογική. Σε πολύ μεγάλο βαθμό στην πολιτική υπάρχει η λογική της αγέλης. Ο κόσμος ακολουθεί κάποιον επειδή πολύ απλά συνήθισε να ακολουθεί αυτόν. Όπως δεν υπάρχει κανένας συγκεκριμένος λόγος για να είναι κανείς Ολυμπιακός ή Παναθηναϊκός (πέραν ίσως - αλλά όχι πάντα - από το ότι ήταν και ο πατέρας μας), έτσι πολύ συχνά δεν υπάρχει και συγκεκριμένος λόγος για τον οποίο κάποιος εξακολουθεί να είναι με ένα κόμμα. Οικογενειακή παράδοση, αίσθημα του ανήκειν, αίσθημα υπεροχής απέναντι στον γείτονά του, οπότε η πειθώ από πράξεις ή λόγια μένει συχνά στην σφαίρα του μη πραγματικού στην πολιτική.

    Τεράστιο ρόλο παίζει επίσης η αίσθηση της ισχύος. Η ολιγοήμερη βελτίωση των δημοσκοπικών επιδόσεων της ΝΔ τον καιρό των συλλήψεων των ηγετών της Χ.Α. δεν οφειλόταν στην "εξάρθρωση του νεοναζισμού", αλλά στο ότι ο κόσμος ένιωσε ως ισχυρό την ΝΔ και όχι την Χ.Α., που ως τότε εμφανιζόταν ως ο επερχόμενος "ισχυρός" της πολιτικής ζωής - εξ ου και τα μούσκουλα του στενού κύκλου του Μιχαλολιάκου, για προβολή ισχύος. Αντίστροφα, η κατάρρευση του Καραμανλή τον Οκτώβριο του 2009 οφειλόταν στην παραίτηση που "έβγαζε" η προκήρυξη των εκλογών σε όλο το εκλογικό σώμα και η όλη περιρρέουσα ατμόσφαιρα ότι ο Καραμανλής τα παράτησε. Αφοσιωμένοι καραμανλικοί έλεγαν σε εκείνες τις εκλογές ότι "ποιος ο λόγος να πάω να ψηφίσω, αφού θα βγει το ΠΑΣΟΚ". Αυτό δεν ειπώθηκε ποτέ άλλοτε σε εκλογές, ούτε καν το 1981.

    Παρόμοια εντούτοις ήταν και η διεργασία που έβγαλε τον Ανδρέα το 1981. Η αποχώρηση Καραμανλή ήταν προάγγελος ήττας, αλλά ακόμη περισσότερο η μη στήριξη του αγωνιστή Αβέρωφ στην εκλογή νέου αρχηγού. Το "δεν θέλω ου" του Ράλλη βοήθησε τον Ανδρέα πολύ περισσότερο από οποιαδήποτε άλλη γκάφα ή λάθος της ΝΔ: Έδειξε αδύναμη, πολύ απλά. Συν τοις άλλοις, σοβαρός άνθρωπος κάποτε μου είπε ότι ο Ράλλης ήθελε να παραδώσει την χώρα στους αριστερούς, για να ξεχάσουν όλοι ότι ο πατέρας του (κατοχικός πρωθυπουργός) ήταν προδότης. Εκ του αποτελέσματος δεν έχω καμιά αμφιβολία γι' αυτό.

    Άρα, η προβολή ισχύος είναι σημαντικότερη από τις πράξεις. Καθώς και η αίσθηση της αγέλης, η αίσθηση του ανήκειν. Η οποία σε μεγάλο βαθμό, αλλά όχι πλήρως, εξαρτάται από την προβλή ισχύος (δεν είναι τυχαίο ότι οι οπαδοί των "δυνατών" ομάδων στο ποδόσφαιρο είναι περισσότεροι από τους οπαδούς των "αδύνατων"). Η ύπαρξη της τρόικας στην Ελλάδα διέβρωσε αυτήν την προβολή ισχύος των κομμάτων στους οπαδούς τους, αλλά επίσης διέβρωσε και την ίδια την αίσθηση του ανήκειν, μέσω της πλήρους έλλειψης ταύτισης του κόσμου με τις ασκούμενες πολιτικές.

    Διότι, αν πάμε στις πράξεις, νομίζω ότι η κυβέρνηση Σαμαρά ξεπερνάει, σε επίπεδο ουσιαστικής αποτελεσματικότητας, οποιαδήποτε άλλη κυβέρνηση, ίσως από τον καιρό του Παπάγου και μετά. Προσωπικά θα την συνέκρινα μόνον με του Καποδίστρια, που πήρε μια σχεδόν ηττημένη δράκα επαναστατών στις αρχές του 1828 και την έκανε ανεξάρτητο κράτος μέσα σε ελάχιστο χρονικό διάστημα. Μπορεί τα μέτρα της να είναι αντιλαϊκά και επί της ουσίας εσφαλμένα, όμως πρώτον μας έρχονται κυρίως από έξω, από την τρόικα, και δεύτερον, τον καταιγισμό των μέτρων ως μορφή άσκησης πολιτικής τα κληρονόμησε αναγκαστικά από τους προκατόχους ο Σαμαράς. Και είναι ο μόνος που κάτι κάνει για να αλλάξει αυτό που συμβαίνει. Και ήδη το αλλάζει.

    Αυτά λοιπόν που έχουν γινει είναι αδιανόητα, από τον Ιούνιο του 2012 μέχρι σήμερα. Πήρε την χώρα από την ανυποληψία και την υποταγή, και σήμερα έχει φθάσει στο σημείο να θεωρείται στην Ευρώπη η ελληνική κυβέρνηση πιο αξιόπιστη από την τρόικα! Ναι, από αυτούς που μας κουνούσαν το δάχτυλο έως προχθές. Το βήμα αυτό είναι η πεμπτουσία της εξόδου της Ελλάδας από την κρίση. Η αναξιοπιστία (που προκάλεσε ο ΓΑΠ) μας έβαλε στην κρίση, η αξιοπιστία (που προκαλεί ο Σαμαράς) μας βγάζει.

    Και σε άλλα επίπεδα υπάρχουν αποτελέσματα χωρίς πολιτική προέκταση. Η λαθρομετανάστευση υποχωρεί και οι λαθρομετανάστες μειώνονται. Αλλά η κυβέρνηση δεν το καρπώνεται πολιτικά. Γιατί; Μα διότι με τον τρόπο που το κάνει δεν εντυπωσιάζεται κανένας, ώστε να ταυτιστεί με αυτό. Ο κόσμος θα εξακολουθήσει να προτιμάει την Χρυσή Αυγή για αυτό το θέμα, παρά τον Δένδια. Πολύ απλά, η Χ.Α. το περνάει στον κόσμο, ενώ ο Δένδιας όχι. Στον στρατό κάναμε δοκιμή τους S-300 μετά από 15 χρόνια, αλλά είδαμε να καρπώνεται πολιτικά οφέλη από αυτό η κυβέρνηση; Το χρηματιστήριο ανεβαίνει σαν τρελό, αλλά θυμάστε τι οφέλη είχε ο Σημίτης από το χρηματιστήριο και τι βλέπει ο Σαμαράς τώρα; Τα spread πέφτουν, αλλά αντί για πανηγυρισμούς από τον κόσμο, ότι έρχεται η σωτηρία από τα Μνημόνια, ακούμε λοιδορίες.

    Λοιπόν, κάτι δεν πάει καλά πολιτικά. Ο Σαμαράς πρέπει να βρει το καπέλο που βγάζει λαγούς. Κάνει την μια επιτυχία μετά την άλλη, αλλά ανεβαίνει η Χ.Α. και ο Τσίπρας. Δεν είναι μόνον για τον φόρο ακινήτων, δεν είναι μόνον για το σκάσιμο του κόσμου. Είναι πιο σύνθετο. Πρέπει να αναλυθεί. Και να κατανοηθεί. Και το σίγουρο είναι ότι δεν φταίει ο κόσμος. Ο κόσμος άγεται και φέρεται. Και δεν άγεται και φέρεται εδώ από τον Σαμαρά, αλλά από τον κάθε τυχοδιώκτη.

    Αυτή είναι η πραγματικότητα και πρέπει να την κατανοήσουν όλοι περί τον Σαμαρά. Και ο ίδιος.

    • Tasos avatar
      Tasos @ Διογένης 23/12/2013 16:46:08

      Δεν είναι που για τα ίδια εισοδήματα πληρώνω τετραπλάσιο φόρο, ενώ ταυτόχρονα οι πελάτες με πληρώνουν όταν θυμηθούν, επειδή τους χρωστά κάποιος άλλος, στον οποίο χρωστά κάποιος άλλος, στον οποίο χρωστάει το κράτος...

      Ούτε είναι το χαράτσι στη ΔΕΗ που από έκτακτο έγινε μόνιμο, ούτε ότι φέτος θέλουν 1.000 ευρώ νταβατζιλίκι για την Ο.Ε. + 3.500 ΟΑΕ + 2 % αλληλεγγύη!
      Ούτε ότι με ότι περισεύει δεν ζει η οικογένεια.
      Ούτε ότι η πιστωτική μου έχει 20% επιτόκιο, ενώ η τράπεζα παίρνει λεφτά με 0,25% και τη δική μας (κρατική) εγγύηση και δικά μας (κρατικά) εκατοντάδες δις.

      Ξεχνάτε ότι όλα τα κράτη και οι αυτοκτατορίες λίγο πριν καταρεύσουν είχαν τρελάνει τους υπηκόους στην υπερφορολόγηση.

      Να συνεχίσω;

      • Panos avatar
        Panos @ Tasos 23/12/2013 20:50:31

        Τί να συνεχίσεις ρε φίλε... Πώς να κατανοήσει σε βάθος την κατάσταση τρέλλας που ζούμε. Όταν ο άνθρωπος έχει τα προβλήματα του λυμένα ώς φαίνεται, ούτε έννοιες έχει ούτε τίποτα... Αμπελοφιλοσοφεί με διπλοσέντονα σχόλια.

    • ΚΠ avatar
      ΚΠ @ Διογένης 23/12/2013 23:43:34

      ''Και ήδη το αλλάζει.'' - ''Το χρηματιστήριο ανεβαίνει σαν τρελό'' - ''αλλά αντί για πανηγυρισμούς από τον κόσμο, ότι έρχεται η σωτηρία από τα Μνημόνια, ακούμε λοιδορίες (!!!!!!!!)''.
      Καλές οι υψηλής επιπέδου αναλύσεις, αλλά ενίοτε χρειάζεται να προσεγγίζουμε την καθημερινότητα με περισσότερη διάθεση προβληματισμού. Αφορμή προς τούτο; Aυτό που είδα σήμερα (23/12/2013) στις τράπεζες, όπου ο συνωστισμός του πλήθους μου θύμιζαν καταστάσεις, προφανώς μη αρεστές.

  14. korali avatar
    korali 23/12/2013 14:48:55

    Μπράβο Φαήλο. Πολύ καλό το άρθρο. Ακόμα κι εγώ που δεν έχω πετρέλαιο και κρυώνουν τα παιδιά μου, έχω να πληρωθώ 2 μήνες από την εταιρεία που δουλεύω σαν το σκυλί, δεν προλαβαίνω να μετράω τα ραβασάκια της εφορίας και δεν ξέρω για πόσο ακόμα θα έχω να πληρώνω το ρεύμα, πείστηκα να παραμείνω στην ΝΔ γιατί είμαι..χριστιανός ορθόδοξος, νοικοκύρης και αγαπάω τον στρατό. Συγγνώμη φίλε αλλά αυτά τελείωσαν. Και τελείωσαν από τότε που τα ζάπεια, τα 18 σημεία και η αναδιαπραγμάτευση, έγινε..Στουρνάρας/Βενιζέλος και εφαρμογή του μνημονίου μέχρι θανάτου. Κορόιδα ξανά δεν πιανόμαστε. Αρκετά με τις καραμέλες για πατρίδες και θρησκείες για να μας παίρνουν εμάς την ψήφο και να συνεχίζουν οι άλλοι στις λίστες και στις offshore να κάνουν πάρτι. Και αυτά τα γράφω έχοντας υπάρξει 20 χρόνια νεοδημοκράτης και έχοντας ψηφίσει και τις 2 φορές σαμαρά πέρσι το καλοκαίρι. Την πατρίδα μου και τα σχετικά δεν δίνω δικαίωμα σε καμία ΝΔ να την καπηλεύεται πλέον, ενώ εγώ και τα παιδιά μου δεν έχουν να φάνε.

    • giannis- pylos avatar
      giannis- pylos @ korali 23/12/2013 16:03:40

      mpravo sou fahlo.oi idees sou se timoun san anthropo k san ellina.omos den se akouei kaneis.prepei na vgeis pio energa mprosta.o filos sou o samaras k dikos mou patriotis exei ginei ena me tous pasokous.an sinexisei etsi tha psaxnei tous psifous afton pou ton stiriksan gia na ginei proedros tis neas dimokratias.den paei allo afti i katastasi.kati prepei na ginei prin xithei elliniko aima.

    • Κώστας ,Πεύκη avatar
      Κώστας ,Πεύκη @ korali 23/12/2013 16:15:59

      Ψήφισε ΚΚΕ για διαμαρτυρία στις ευρωεκλογές, που δεν χωρίζει τον λαό σε δεξιούς και αριστερούς αλλά σε αυτούς που τα έχουν και σε αυτούς που δεν τα έχουν.

      Αυτή η ψήφος πονά και ΠΑΣΟΚ και ΝΔ και ΣΥΡΙΖΑ, αυτούς που ψήφισαν δηλαδή το Μάαστριχτ όταν όλοι κατηγορούσαν το ΚΚΕ που ήταν εναντίον.

      Το ΛΑΟΣ που το έπαιζε πατριωτικό κόμμα, συνεργάστηκε με τον Παπαδήμο και την Τρόικα , η Χ.Α. που το παίζει αντιμνημονιακή έχει τον Κασιδιάρη αρχηγό να αλλάζει ξανθιές χαζογκόμενες μοντέλα κάθε 2μηνο (Διαβάστε Παραπολιτικά για το νέο ούφο σιλικόνης που έχει δίπλα του).Να θυμηθείτε την μέρα που ο Κασιδιάρης θα γίνει ο νέος Βορίδης , ο Παναγιώταρος ο νέος Άδωνις και ο Μιχαλολιάκος θα μείνει μόνος του σαν τον Καρατζαφέρη.

    • giannis- pylos avatar
      giannis- pylos @ korali 23/12/2013 16:16:03

      Μπραβο σου Φαηλο.Οι ιδεες σου σε τιμουν σαν ανθρωπο και σαν Ελληνα.Ομως δεν σε ακουει κανεις στην κυβερνηση.Πρεπει να βγεις πιο ενεργα μπροστα.Ο φιλος σου ο Αντωνης κ δικος μου πατριωτης εχει γινει ενα με τους πασοκους.Αν συνεχισει ετσι θα ψαχνει τους ψηφους αυτων που τον πιστεψαν πραγματικα.Δεν παει αλλο αυτη η κατασταση.Κατι πρεπει να γινει πριν χυθει Ελληνικο αιμα ξανα.

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ korali 23/12/2013 16:34:57

      Εσύ κατάλαβες πως το ρεζουμέ του άρθρου είναι "είσαι πατριώτης, ορθόδοξος και νοικοκύρης, άρα ψήφισε ΝΔ"; Με εντυπωσιάζεις...

  15. Free Democrat avatar
    Free Democrat 23/12/2013 14:49:37

    Φαήλε,

    Με 'μονόδρομους' άκραίας λιτότητας, πηγαίου αυταρχισμού και αχαλίνωτης διαπλοκής ιδού τα αποτελέσματα.

    Τα 'τσογλάνια' εκδικούνται.

    Οι ανατροπές θα κάνουν πάταγο και οι πτώσεις θα είναι εκκωφαντικές...

  16. Dixie avatar
    Dixie 23/12/2013 14:59:24

    Προσυπογράφω συντοπίτα μου Φαήλο. Αλλά μήπως τα σαίνια οι συμβουλάτορες του Α.Σαμαρά έχουν λύσει το πρόβλημα..? Ώς γνωστόν ό,τι δεν λύνεται κόβεται. Τι κι αν οι δεξιοί νυκοκυραίοι έχουν μετεγκατασταθεί στην ακροδεξιά χρ.αυγή και η ΝΔ εικάζεατι ως τρίτο κόμμα? Βάζουμε τα μεγκάλα μέσα και φαιρούμε την χρ. αυγή από τις εκλογές και εκλίπει κάθε λόγος ανησυχίας. Δεν κάνω πλάκα. Αυτά τα μυαλά κουβαλάνε κάτι συμβουλάτορες και θα πάει η Παράταξη να κάνει παρέα στο Πασόκ σύντομα..!

    • Panos avatar
      Panos @ Dixie 23/12/2013 16:36:24

      Ποιός νοιάζεται για τους συμβουλάτορες της κακιάς ώρας;
      Εμένα με νοιάζει πώς ο Σαμαράς δέχτηκε να εφαρμόσει μιά τόσο ακραία τακτική με την ΧΑ. Δεν του πέρασε καθόλου από το μυαλό ότι αυτές οι ενέργειες φέρνουν τα ακριβώς αντίθετα αποτελέσματα;

  17. Χαρης avatar
    Χαρης 23/12/2013 15:12:06

    Φάκτωρα αυτα τα περι δημοσκοπησης της αμερικανικης πρεσβειας που δινει 1 το συριζα και 2 τη χ.α πιστευεις οτι ειναι αληθη ή ραδιο αρβυλα,

    • Tassos avatar
      Tassos @ Χαρης 23/12/2013 20:54:31

      Οταν ακούς για κρυφές δημοσκοπήσεις να ξέρεις ότι είναι παπάντζα. Σαν βουαρ...

  18. Ανεξάρτητη Μεραρχία avatar
    Ανεξάρτητη Μεραρχία 23/12/2013 15:13:16

    Πως γίνεται επί "μεσαίου" Καραμανλή η ΝΔ να έχει στα δεξιά της 3% και επί "δεξιού" Σαμαρά 20% αυτό μόνο ο Φαήλος μπορεί να το εξηγήσει.

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ Ανεξάρτητη Μεραρχία 23/12/2013 16:33:09

      Είσαι τόσο οξυδερκής στην ανάλυση σου, που θα πετάξω το πληκτρολόγιο. Πως να σχολιάσω τον ευφυή παραλληλισμό, ανάμεσα στην Ελλάδα προ Μνημονίου και στην Ελλάδα βουτηγμένη στην κρίση ως το λαιμό;

    • Simulation Theory V85 avatar
      Simulation Theory V85 @ Ανεξάρτητη Μεραρχία 23/12/2013 17:24:58

      Έγραψες +1

  19. ΣΤΕΛΙΟΣ avatar
    ΣΤΕΛΙΟΣ 23/12/2013 15:38:21

    Ο Καραμανλής το 2004 κέρδισε γιατί είπε την κουβέντα για τους "νταβατζήδες". Εχασε γιατί την ξέχασε...

    Κατά τα λοιπά ,τα άλλα ωραία (όπως πάντα) που γράφεις θα είχαν νόημα αν την Ελλάδα την κυβερνούσαν οι πολιτικοί , και όχι αυτοί ακριβώς (οι ίδιοι και γνωστοί) νταβατζήδες.

    Εδώ δεν τολμάμε να βάλουμε έναν όρο πως στα μεγάλα έργα που "επανεκκινούν" , θα εργαζονται Ελληνες , και όχι Πακιστανοί!

    Δυστυχώς το σενάριο ΣΥΡΙΖΑ (σχεδόν βέβαιο) , πτώχευση (επακόλουθα σχεδόν βέβαιο) , εμφύλιος (καθόλου απίθανο πιά) είναι το μόνο που βλέπω μπροστά μας ,καθως βέβαια, η δικομματική δεν επιβιώνει του Μαίου.

    Βάλε και ένα ντού απο τους Τουρκους μέσα στο μπαχαλο ,για να προστατευσουν τα αδέρφια τους τους Μουσουλμάνους της Θράκης ,των νησιών και...της ...πλατείας Ομονοίας!

  20. Nίκος Λύτης avatar
    Nίκος Λύτης 23/12/2013 16:07:21

    Για άλλη μια φορά μας δίνεις κουράγιο...

  21. Panos avatar
    Panos 23/12/2013 16:08:53

    Η πραγματικά σωστές πολιτικές κύριε Κρανιδιώτη, κερδίζουν το μεγαλύτερο ποσοστό όλων ανεξαιρέτως των ψηφοφόρων.
    Αυτά περί "μεσαίου" ή μη χώρου είναι ετικέτες που ξεφτίσανε ή ίσως περνούσαν πρό 2009. Αυτά πλέον τελειώσανε.
    Η δεξιά στην Ελλάδα μεταπολιτευτικά εκφραζόταν πάντα από κλασσικούς συντηρητικούς δεξιούς, από μεσαιοχωρίτες και από ακροδεξιούς. Αυτή είναι η πραγματικότητα. Και κυρίως ήταν ενωμένη.
    Τώρα έτσι όπως γίναμε χίλια κομμάτια, τί περιμένετε να πάρει;
    Δεν τα είδαμε τί γίνανε στις εκλογές;
    Διασπασμένη η δεξιά πήρε 18,5%.
    Τώρα τα πράγματα είναι πολύ χειρότερα και χειροτερεύουν μέρα με τη μέρα.
    Δεν μαζεύονται τόσο εύκολα όσο νομίζετε. Χαθήκανε πολλές ευκαιρίες και γίνανε τραγικά λάθη.
    Τέτοιο μπάχαλο που είμαστε, φοβάμαι ότι θα μας βρούνε και χειρότερα....
    Βλέπετε τί γίνεται με τους γείτονες. Δεν θέλουν και πολύ....

  22. romario avatar
    romario 23/12/2013 16:46:28

    Καλό άρθρο. Ο έλληνας είναι συντηρητικός στην ψυχοσύνθεση αλλά προοδευτικός
    στην επιχειρηματικότητα. Η " αριστερά "επικράτησε στη μεταπολίτευση με λαικισμό και προπαγανδα, αλλα ο τσίπρας δεν είναι ανδρέας. Οι προτασεις σου
    είναι στη σωστή κατεύθυνση +κάποια χρήματα για τους μικροσυνταξιούχους και
    αύξηση των κατώτερων μισθών + μερικές εντυπωσιακές επενδύσεις +κατάργηση του φόρου αγροτεμαχιων στους φτωχούς αγροτες. Αν γίνουν αυτά ο σύρ. δεν έχει ελπίδα.

  23. Art of War avatar
    Art of War 23/12/2013 16:59:35

    Άστο βρε Φαήλο , δεν το βλέπεις; Τα κόμματα της μεταπολίτευσης καταρρέουν και μάλιστα με πάταγο , το ΠΑΣΟΚ έγινε ήδη μπάζα , η ΝΔ ακολουθεί συντόμως , το τοπίο στην χώρα αλλάζει άρδην και νέοι πολιτικοί πόλοι δημιουργούνται , κατά την γνώμη μου θα πάψουν να υφίστανται έννοιες όπως δεξιά -αριστερά- κέντρο και τα τοιαύτα .
    Η ΝΤΠ έχει ήδη έρθει στην πατρίδα μας και μας επιβάλει τους κανόνες της.Πλήρη αποδόμηση της ελληνικής κοινωνίας , εκμαυλισμός της παραδοσιακής ελληνικής οικογένειας , ισλαμοποίηση κατά τα πρότυπα της Ευρώπης , πλήρη κυριαρχία των τραπεζών στα οικονομικά των κρατών.
    Ή θα υποκύψουμε σ' αυτήν τη λαίλαπα και το ελληνικό έθνος θα πάψει να υφίσταται σε 50 χρόνια ή θα αντισταθούμε με νύχια και με δόντια για τις μελλοντικές γενιές των Ελλήνων.
    Δυστυχώς έχω την εντύπωση πως και εσύ έχεις περάσει στην απέναντι πλευρά Φαήλο , και αυτό με λυπεί αφάνταστα.
    Ας είναι 'όμως .....δεν είναι εύκολος ο δρόμος της αντίστασης και δεν μπορώ να κατηγορήσω κανέναν γιαυτό. Εξάλλου πάντα λίγοι ήταν αυτοί που κράταγαν τις ''Θερμοπύλες'' ,λίγοι και άξιοι, κάποιοι τους είπαν Ήρωες μα δυστυχώς δεν υπάρχουν στην εποχή μας ήρωες, τουλάχιστον ως τώρα.

    Καλά Χριστούγεννα ....

  24. Petronius avatar
    Petronius 23/12/2013 17:02:17

    Ο "Αντώνης Α." τα είπε όλα στην τελευταία παράγραφο, νομίζω.

  25. παραμεθοριος avatar
    παραμεθοριος 23/12/2013 17:08:19

    Ο Φ.Κ. περισσοτερο απο ολους εκει στην ΝΔ λιγουρευεται τα ψηφουλακια της ΧΑ και δεν το κρυβει. Αυτη την φορα ομως φαινεται να ξεπερνα καθε οριο καθως τους προσεγγιζει φανερα και ξεδιαντροπα πλεον μεσω της γνωστης ιδεολογιας πατριδα θρησκεια οικογενεια, ασφαλεια στρατος, με δοση απο μεταναστες.
    Κριμα και παλι κριμα για εναν νεο μαχητικο πολιτικο να χαραμιζεται βριζωντας την αριστερα βουτωντας στα λασπονερα της ΧΑ.
    Και ως συνηθως για τους κυριους υπευθυνους, τουμπεκι.

    • Φαηλος Μ. Κρανιδιωτης avatar
      Φαηλος Μ. Κρανιδιωτης @ παραμεθοριος 24/12/2013 00:55:59

      , Ειναι τοσο καταλυτικη η κριτικη σου, που θα γραφομουν στην ΚΝΕ για αναμορφωση κι εξιλεωση αλλα δεν με με παιρνουν, γιατι μεγαλωσα.
      Και τι ζορι τραβας με την Πατριδα, την Θρησκεια και την Οικογενεια. Ουδεποτε μας προδωσαν και τα τρια εχουν υψηλη αποδοση στηγν Ιστορια. Μου εδωσες και ωραια ιδεα: "Πατριδα, Θρησκεια, Οικογενεια" θα ειναι ο τιτλος του επομενου αρθρου μου, αφιερωμενο σε σενα.

  26. Τασ.Παπ. avatar
    Τασ.Παπ. 23/12/2013 17:20:12

    Δεν είναι που για τα ίδια εισοδήματα πληρώνω τετραπλάσιο φόρο, ενώ οι πελάτες με πληρώνουν όταν θυμηθούν, επειδή τους χρωστά κάποιος άλλος, στον οποίο χρωστά κάποιος άλλος, στον οποίο χρωστάει το κράτος...

    Ούτε είναι το χαράτσι στη ΔΕΗ που από έκτακτο έγινε μόνιμο, ούτε ότι φέτος θέλουν 1.000 ευρώ νταβατζιλίκι για την Ο.Ε. + 3.500 ΟΑΕ + 2 % αλληλεγγύη...
    Ούτε ότι με ότι περισεύει δεν ζει η οικογένεια. Ούτε ότι η πιστωτική μου έχει 20% επιτoκιο, ενώ η τράπεζα παίρνει λεφτά με 0,25% και τη δική μας (κρατική) εγγύηση και δικά μας (κρατικά) εκατοντάδες δις.

    Ξεχνάτε ότι όλα τα κράτη και οι αυτοκτατορίες λίγο πριν καταρεύσουν είχαν τρελάνει τους υπηκόους στην υπερφορολόγηση.

    Να συνεχίσω;

  27. Simulation Theory V85 avatar
    Simulation Theory V85 23/12/2013 17:34:10

    Φαήλε, μάστα και φύγε από τη ΝΔ. Το κόμμα αυτό πάσχει από ID crisis. Οι ηλικιωμένοι -παραδοσιακά ψηφοφόροι- της ΝΔ δεν σε γουστάρουν και πολύ και οι νέοι έφυγαν προς ΧΑ και αλλού προ πολλού.

  28. clarinetgroom avatar
    clarinetgroom 23/12/2013 19:04:17

    Είσαστε εκτός τόπου και χρόνου.
    Με την πολιτική σας, συνεχίσατε την γιωργάκειο διάλυση της κοινωνίας και δεν σας έφτανε αυτό διαλύσατε και την παράταξη.
    Με την πρώτη ευκαιρία, θα ακούσετε τα κανόνια των εκλογικών αποτελεσμάτων και θα πάρετε των ομματιών σας.

  29. kritwn avatar
    kritwn 23/12/2013 19:30:33

    Σιγά μην είναι ο έλληνας πατριώτης. Την πάρτι του σκέφτεται και τίποτα άλλο. Στη χώρα που η φοροδιαφυγή οργιάζει δεν μπορούμε να μιλάμε για πατριωτισμό. Ο έλληνας της μεταπολίτευσης έχει μάθει να ζει εις βάρος της κοινωνίας. Αυτό είναι σφόδρα αντιπατριωτικό. Ναι, εντάξει δεν καίει τη σημαία στο Σύνταγμα αλλά επί της ουσίας την έχει γραμμένη την πατρίδα.

  30. δημης avatar
    δημης 23/12/2013 20:56:17

    ++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
    ΠΟΛΛΕΣ ΕΥΧΕΣ ΓΙΑ ΥΓΕΙΑ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ .

  31. ΔΗΜΟΣΘΕΝΗΣ ΓΙΑΝΝΗΣΟΠΟΥΛΟΣ avatar
    ΔΗΜΟΣΘΕΝΗΣ ΓΙΑΝΝΗΣΟΠΟΥΛΟΣ 23/12/2013 21:16:43

    ΣΥΓΝΩΜΗ ΕΧΕΤΕ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ ΟΤΙ ΕΧΟΥΝ ΚΑΤΑΛΥΘΕΙ ΑΡΚΕΤΑ ΑΡΘΡΑ ΤΟΥ ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΟΣ; ΣΕ ΠΟΙΑ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΓΙΝΕΤΑΙ ΑΥΤΟ;ΠΟΤΕ ΦΕΡΝΕΙΣ ΠΡΑΞΗ ΝΟΜΟΘΕΤΙΚΟΥ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟΥ(ΔΕΝ ΘΑ ΑΣΧΟΛΗΘΩ ΚΑΝ ΓΙΑ ΤΙΣ ΠΡΟΥΠΟΘΕΣΕΙΣ ) ΚΑΙ ΕΝΩ ΕΧΟΥΝ ΠΕΡΑΣΕΙ 90 ΗΜΕΡΕΣ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΕΘΕΙ ΣΤΗ ΒΟΥΛΗ ΠΡΟΣ ΨΗΦΙΣΗ ΚΑΙ ΕΝΩ ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΑΥΤΟΑΚΥΡΩΘΕΙ, ΕΧΟΥΜΕ ΚΑΝΕΙ ΠΑΝΑΚΙΑ ΤΗΝ ΜΕΘΟΔΟ ΑΥΤΗ; ΠΩΣ ΦΟΡΟΛΟΓΕΙΣ ΑΚΙΝΗΤΟ η ΟΙΚΟΠΕΔΟ η ΧΩΡΑΦΙ ΠΟΥ ΔΕΝ ΠΑΡΑΓΕΙ ΕΙΣΟΔΗΜΑ;(ΑΝΤΙΘΕΤΑ ΜΕ ΤΟ ΙΣΧΥΟΝ ΑΡΘΡΟ ΤΟΥ ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΟΣ) ΠΕΑΣ ΜΑΣ ΦΑΗΛΟ ΠΟΣΑ ΑΡΘΡΑ ΤΑ ΕΧΕΙ ΣΤΗΝ ΚΥΡΙΟΛΕΞΙΑ ΑΓΝΟΗΣΕΙ ΑΥΤΗ Η ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ;ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ Η ΛΑΙΚΗ ΔΕΞΙΑ;ΜΑΣ ΔΙΕΛΥΣΕ Η ΝΔ.ΓΙΑ ΤΟ ΠΛΕΟΝΑΣΜΑ ΔΕΝ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΝΑ ΠΩ ΤΙΠΟΤΑ, ΤΟ ΛΕΕΙ ΤΑ ΧΡΕΗ ΤΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΣΤΟΥΣ ΙΔΙΩΤΕΣ.ΠΕΛΟΝΑΣΜΑ ΕΧΕΙΣ ΟΤΑΝ ΔΕΝ ΧΡΩΣΤΑΕΙ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΤΟΥΣ ΠΟΛΙΤΕΣ ΤΟΥ.ΟΧΙ ΝΑ ΧΡΩΣΤΑΕΙ ΣΕ ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΚΟΣΜΟ ΚΑΙ ΑΝ ΛΕΕΙ ΕΧΩ ΠΛΕΟΝΑΣΜΑ. ΗΜΑΡΤΟΣΝ Η ΔΕΞΙΑ ΕΧΕΙ ΧΑΘΕΙ ΚΑΙ ΔΕΝ ΘΑ ΜΕΙΝΕΙ ΣΤΗ ΣΙΩΠΗ.ΟΧΙ ΣΤΗΝ ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ, ΑΛΛΑ ΟΧΙ ΚΑΙ ΝΑ ΜΑΣ ΚΟΡΟΙΔΕΥΕΙ Η ΝΔ.ΘΑ ΒΡΟΥΜΕ ΤΡΟΠΟ ΝΑ ΑΜΥΝΘΟΥΜΕ ΣΤΗΝ ΣΦΑΓΗ ΤΗΣ ΠΑΡΑΤΑΞΗΣ.

  32. Μιλτον Ποπερ avatar
    Μιλτον Ποπερ 23/12/2013 21:30:22

    Τι λετε παιδια; Στις επομενες εκλογες, ποιο κομμα θα ψηφισουν οι ψηφοφοροι του Αφαντου στην Ροδο;

    rodosreport.gr/fasaria-afantou 23.12,2013
    Αστυνομικές δυνάμεις έχουν σπεύσει στο χωρίο Αφάντου μετά τον ξεσηκωμό κάτοικων του χωριού κατά Πακιστανών που μένουν στην περιοχή και τους θεωρούν υπαίτιους της ληστείας και του τραυματισμού ατόμου με αναπηρία .

    Οι κάτοικοι που έχουν συγκεντρωθεί λογόφεραν και πιάστηκαν στα χέρια με τον ιδιοκτήτη των σπιτιών οπου μένουν οι Πακιστανοί . Η αστυνομία εχει καταφέρει να ελέγξει το μαινόμενο πλήθος , αλλά στο σημείο παραμένει ο εκσκαφέας που έχουν φέρει μαζί τους οι κάτοικοι προσπαθώντας να διώξουν τους Πακιστανούς .

    Η αστυνομία ισχυρίζεται πως οι Πακιστανοί που διαμένουν στην περιοχή έχουν ηδη ελεγχθεί και δεν είχαν καμιά ανάμειξη στη Ληστεία . Αυτό που εχει εξοργίσει τους Αφαντενούς είναι ο τραυματισμός του ιδιοκτήτη του προποτζίδικου που είναι άτομο με αναπηρία

  33. Σαρακατσανος avatar
    Σαρακατσανος 23/12/2013 22:26:49

    Κύριε Κρανιδιώτη οι πολιτικοί μας πλέον είναι κατώτεροι των περιστάσεων γιά να σώσουν τη Χώρα. Ο κόσμος πλέον δεν ενδιαφέρεται για τα κόμματα, αλλά για την επόμενη μέρα, όπου δεν ξέρει τι θα του ξημερώσει γιατί το μέλλον είναι αβέβαιο. Φοβάμαι ότι αν κάποιοι πολιτικοί μας δεν κάτσουν.....υπεύθυνα να βρούνε τις ΛΥΣΕΙΣ χωρίς το ΚΟΜΜΑΤΙΚΟ ΚΟΣΤΟΣ, τότε είναι σίγουρο ότι θα την κάνουμε μόνοι μας από την Ευρώπη και θα πάμε εκεί που ανήκαμε πάντα σαν λαός σαν νοοτροπία....στην ανατολή. Όσο το σύστημα στηρίζει τις ΣΟΒΙΕΤΙΚΕΣ ΔΟΜΕΣ της χώρας και πολεμάει για τα κεκτημένα τόσων χρόνων, λυπάμαι αλλά θα πηγαίνουμε ακόμη πιο πολύ στο βούρκο. Επιτέλους φίλε φαήλο πότε θα μας πει ένας....πολιτικός άνδρας την αλήθεια για το πως φτάσαμε ως εδώ, γιατί μόνο ο ανεκδιήγητος κύριος Πάγκαλος μας είπε ότι όλοι μαζί τα φάγαμε, αλλά υπάρχουν και......κορόιδα που δεν.....μάσησαν τίποτα και τώρα πληρώνουν και για τους υπόλοιπους.

  34. αρέλεγος avatar
    αρέλεγος 23/12/2013 22:58:45

    "...φτάνουμε στο τέλος, να βγούμε ολοταχώς απ’ αυτό το φράγκικο νταβαντζιλίκι, που εξοργίζει την φιλοτιμία, την αμετάφραστη αρετή και κύριο χαρακτηριστικό του Έλληνα..."
    Οταν ζούμε τη ραγδαία φτωχοποίηση των Ελλήνων , όταν έχει δρομολογηθεί μια ζοφερή προοπτική για τη χώρα και τους πολίτες σε πλήρη συμμόρφωση με τις επιδιώξεις της Ευρώπης των αδηφάγων ελίτ , όταν η καθ'ημάς διαπλοκή επιβραβέβευται με νέες συμβάσεις , δωρεάν ψηφιακές συχνότητες , ασυλία από φορολογία ακινήτων και καναλιών , όταν εν τέλει ο καταμερισμός των βαρών της χρεοκοπίας είναι παντελώς άδικος σε βάρος των αδυνάτων , ο αφιλότιμος λαικισμός που αποπνέει αυτή διατύπωση θυμίζοντας τις λαμπρές μέρες του αυριανισμού είναι επιικώς εξοργιστικός για κάθε φιλότιμο πατριώτη , χριστιανό και νοικοκύρη.

  35. βασίλης avatar
    βασίλης 24/12/2013 01:49:08

    Αγαπητέ Κ. Φαήλο, μας τελείωσε η ελπίδα πλέον για όλους ..... σαν Πειραιώτης που είσαι ρώτησε τα παιδιά της ΔΑΚΕ Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Πειραιά (όχι Δευτεροβάθμιας που το παίζουν σύμβουλοι, επικοινωνιολόγοι και Γκόρτσοι Καρεκλοκένταυροι), γιατί οι δεξιοί της Πρωτοβάθμιας δεν θα ξαναβρούν ούτε τη ψήφο τους σε όλη την Ελλάδα; (στη μοναδική βαθμίδα της εκπαίδευσης που η ΔΑΚΕ ήταν πρώτη). Ρώτησε σαν νομικός πως έγιναν (σε μια νύχτα) και γίνονται ακόμη οι χιλιάδες περίφημες μετατάξεις εν κρυπτώ και ποιούς βολέψανε σε ποιές θέσεις....(υπηρεσιακές μεταβολές χωρίς να ανακοινωθούν ποτέ τα μόρια κανενός) πόσες χιλιάδες οικογένειες εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας ζουν και θα ζήσουν μόνιμα πλέον, διαλυμένες για όσο αντέξουν;
    Κάποιοι κ. Κρανιδιώτη, τη στροφή στο βαθύ μεσαίο χώρο (εκεί που βούλιαξε όλη η Ελλάδα), την έχουν κάνει από τη πρώτη μέρα που στρογγυλοκαθήσανε στις καρέκλες τους (σκεπτόμενοι μόνο το δικό τους αύριο) ξεχνώντας πάνω από όλα το τι σημαίνει ΝΟΜΟΣ και δικαιοσύνη, η πράσινη διοίκηση ζει και βασιλεύει : Βολεύει τα δικά της παιδιά όπως πάντα, ξεκοκαλίζει ΕΣΠΑ, προετοιμάζεται για την επόμενη μέρα “Αρίστερα” και είναι “κράτος εν κράτει”. Να τους χαιρόμαστε τους μεγάλους καθηγητές εκεί κατά Μαρούσι μεριά και τους συμβούλους τους !!! Τους περιμένουμε αυτούς και τον Κυριάκο μαζί, όσο αντέξουμε να έρθουν να μας αξιολογήσουν (μεταπτυχιακά, διδακτορικά....δικά τους πράσινα παιδιά κ.λ.) και να μας απολύσουν τους άχρηστους τεμπέληδες εκπαιδευτικούς (των 800-900 ευρώ, να ζήσουμε εμείς στη μια άκρη της Ελλάδας και να συντηρήσουμε και την οικογένειά μας στην άλλη άκρη). Μέχρι τότε όμως πείτε τους να μας στείλουν κανά G3A4 μιας και φυλάμε σύνορα για χρόνια στην παραμεθόριο..... μήπως και φιλοτιμηθούν και μας επιτρέψουν να τρώμε τουλάχιστον πιο φτηνά στις στρατιωτικές λέσχες (όπου υπάρχουν) και να κοιμούνται ήσυχοι....
    Ρωτήστε τους, ξέρουν πόσοι νέοι και πόσες οικογένειες έφυγαν μετανάστες ξανά για Αυστραλία ή Αμερική από τα Δωδεκάνησα; Όχι από τα τουριστικά νησιά, αλλά από τα άλλα τα ξεχασμένα! Η υπογεννητικότητα στη Ελλάδα έφτασε στο χαμηλότερο δείκτη από (118.302) παιδιά το 2008, το 2012 γεννήθηκαν μόνο (100.980).
    Για τα χαράτσια βέβαια ποιός νοιάζεται, όποιος κατασχέσει τα σπίτια μας να πάρει μαζί και τους άρρωστους γονείς μας και τα παιδιά μας αφού εμείς αδυνατούμε και να ζήσουμε σε αυτά και με τις οικογένειές μας .....
    Συγνώμη, αλλά κάποιοι αποφάσισαν να σώσουν από το καράβι που λέγεται Ελλάδα όχι όλους τους επιβάτες, αλλά μόνο τους επιβάτες της πρώτης θέσης.......μην είναι τόσο σίγουροι πως θα προλάβουν γιατί οι κάτω είναι περισσότεροι πλέον.

  36. blue nile avatar
    blue nile 24/12/2013 02:37:05

    Η ιστορία Φαήλο δύσκολα δίνει παραπάνω από μία ευκαιρία.
    Κάποιοι την είχαν αυτή την ευκαιρία και φανήκανε ελλειποβαρείς.
    Καλά και άγια όλα όσα αναφέρεις για το τι θέλουν οι Έλληνες.
    Όμως το κύριο, το ύψιστο θέμα είναι η το οικονομικό αδιέξοδο όλο και περισσοτέρων συμπολιτών μας.
    Από τη στιγμή που δεν έγινε τίποτα γι'αυτό η εγγύτητα του ρέκβιεμ τρομάζει.
    Εύχομαι να έχω λάθος.
    Χρόνια πολλά.

  37. και πες και πες και ψ ψ π avatar
    και πες και πες και ψ ψ π 24/12/2013 02:49:32

    @Παρά το ότι τα καθεστωτικά μέσα και η αυτόμολη ψευτοδιανόηση βρίθουν από «ιαχωβάδες» ζηλωτές της αποδόμησης...

    ...που όταν οι διευθυντές ειδήσεών τους βγάζουν ποιητικές συλλογές, πρωθυπουργός και αντιπρόεδρος, αντάμα, υποβάλουν τα σέβη τους, -πατόκορφα.

    Αφήστε, αγαπητέ! Καλή η προσπάθεια, έως και συγκινητική, αλλά "δώσαμε, ΔΩΣΑΜΕ"...

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.