#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
25/02/2010 06:00
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τζάμπα μάγκες

 

Τζάμπα μάγκες και τζάμπα πατριώτες. Γέμισε η κυβέρνηση από δαύτους οι οποίοι νομίζουν ότι με … εντυπωσιοθηρία θα ρίξουν στάχτη στα μάτια του κόσμου.

Κινήσεις πανικού είναι αυτά που κάνει η κυβέρνηση του ΠΑΣΟΚ σχετικά με τις «επιθέσεις» που δεχόμαστε από ξένα μέσα ενημέρωση. Ο πρόεδρος της Βουλής, Φ. Πετσάλνικος θίχθηκε λέει διότι το περιοδικό Focus και άλλα γερμανικά έντυπα περνάνε την Ελλάδα από γενεές 14. Κάλεσε λοιπόν τον Γερμανό πρέσβη να του τα ψάλλει και να βάλει στη θέση του τους Γερμανούς δημοσιογράφους.

Ατόπημα πρώτον: Με ποιο δικαίωμα θα λένε σε δημοσιογράφους τι να γράψουν; Ακόμη κι αν όλα αυτά για την Ελλάδα είναι ανόητα, πικρόχολα και γεμάτα σκοπιμότητες, είναι ελεύθεροι να τα γράψουν. Δηλαδή τι θα ήθελε ο κ. Πετσάλνικος. Να καλέσει ο Αμερικανός πρόεδρος της Γερουσίας τον Έλληνα πρέσβη στις ΗΠΑ για να διαμαρτυρηθεί για τα όσα αντιαμερικανικά γράφουν τα ελληνικά έντυπα; Ή ακόμη σοβαρότερο: Μήπως οι Αμερικανοί να μας τα ψάλλουν γιατί ο υπουργός κ. Χρυσοχοϊδης είπε μέσα στη Βουλή μουσουλμάνο τον Ομπάμα; Έλεος πια.

Ατόπημα δεύτερον: Αυτό πείραξε τον πρόεδρο της Βουλής; Γιατί δεν κοιτάει τα του οίκου του που άφησε τους 16 μισθούς στους υπαλλήλους και για τα μάτια του κόσμου έκοψε κάτι ψίχουλα από τα επιδόματα; Εκεί γιατί δεν ζητάει ευθύνες αφού το πολύ – πολύ να τα έριχνε στον προκάτοχό του κ. Σιούφα; Αλλά, εκεί είναι βιλαέτι και φοβάται μήπως το χάσει.

Ατόπημα τρίτον: Αφορά όλη την κυβέρνηση και προσωπικά τον πρωθυπουργό: Εσείς δε μιλάτε για περήφανη εξωτερική πολιτική; Εσείς δε βάζετε γνωστούς οικονομολόγους να σας «ξεσκονίζουν» λέγοντας πόσο σοβαρός και πόσο συμπαθής είστε στους ξένους; Μέχρι και «αστέρι του Νταβός» σας είπανε. Τώρα που χρειάζεται λίγη από τη... ισχυρή διπλωματία σας για να μας αφήσουν ήσυχους, που είστε;

Και να πούμε και κάτι ακόμα. Θα τους παίρναμε πολύ πιο σοβαρά όλους αυτούς τους όψιμους υπερπατριώτες αν έκαναν έστω και στο ελάχιστο αυτό που κάνουν οι συνεπείς πολίτες αυτού του τόπου (και τολμούμε να εντάξουμε σε αυτούς το antinews και τους αναγνώστες του: Να καταδικάσουν όχι μόνο τα άθλια δημοσιεύματα, αλλά και τα χαλασμένα υποβρύχια, την Ζήμενς, τους εξοπλισμούς, τα τιμολόγια και όλο αυτό το διαπλεκόμενο σύστημα που διαφθείρει πολιτικούς και εκμαυλίζει συνειδήσεις από την δεκαετία του 50 ακόμα

 Αριστερός Ψάλτης

ΣΧΟΛΙΑ

  1. archaeopteryx avatar
    archaeopteryx 25/02/2010 06:21:59

    Η Κυβέρνηση, εκ του μέχρι στιγμής αποτελέσματος, έχει κάνει τα εξής:

    1. Μας ετοιμάζει για χρεοκοπία.
    2. Διαχειρίζεται επικοινωνιακά, τα της χρεοκοπίας (φταίνε η ξένοι)
    3. Φέρνει Πακιστανούς
    4. Σπρώχνει αιολικά πάρκα.

    ΤΙΠΟΤΕ ΑΛΛΟ.

    • κοψοχέρης avatar
      κοψοχέρης @ archaeopteryx 25/02/2010 07:27:05

      Για λόγους πληρότητας στο (2) ξέχασες και τη Ν.Δ. και θα πρόσθετα ένα (5) το κυπριακό.

    • καινός avatar
      καινός @ archaeopteryx 25/02/2010 07:27:16

      Και φωτοβολταϊκά, μην ξεχνάς :)

    • popolaros avatar
      popolaros @ archaeopteryx 25/02/2010 08:25:09

      ...δηλαδή την διάλυση της χώρας.

    • pikis avatar
      pikis @ archaeopteryx 25/02/2010 10:50:20

      1. Η ΝΔ δηλαδή έλαμψε με την διακυβέρνηση της;
      2. Τι σε χαλάει στα αιολικά/φωτοβολταϊκά πάρκα;
      3. Αν στους παράνομους αλλοδαπούς δεν έδιναν μαύρη δουλειά τα λαμόγια οι συμπολίτες μας, δεν θα ερχόταν κανένας. Αλλά βολεύτηκαν οι "μεγάλοι" και την τρώμε εμείς.
      4. Πάρτε το χαμπάρι ότι όποιος κυβερνά κάνει την μπάζα του και μας έχει γραμμένους στα... Άλλος το παίζει πατριώτης, άλλος σοσιαλιστής. Στην ουσία είναι το ίδιο άθλιοι και ανίκανοι.

    • Σαος avatar
      Σαος @ archaeopteryx 25/02/2010 11:19:48

      @pikis
      Οι λαθρομετανάστες θα έρχονταν έτσι και αλλιώς, απλά έχουν ως άλλες χώρες ως στόχους και ξεμένουν εδώ λόγω του Δουβλίνο-ΙΙ. Σιγά μην έρχονταν εδώ για να δουλεύουν πχ στις φράουλες της Μανωλάδας για να τρώνε ξύλο.

    • l
      l' ami du peuple @ archaeopteryx 25/02/2010 12:43:38

      δυστυχως ορος της σαμοθρακης με το φεγγαρι για κορυφη, υπαρχουν ανθρωποι στο πλανητη που οταν καταφερουν να ξεφυγουν απ τους μουσαραφ και μουμπαρακ και δεν ξερω ποιον αλλο συνεταιρο της πολιτισμενης δυσης, μετα χαρας ερχονται ακομα και στη μανωλαδα για φραουλες μετα ξυλου, ΕΠΕΙΔΗ ΓΙΑ ΑΥΤΟΥΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΥΤΕΡΑ.

    • Μάρκο Τ avatar
      Μάρκο Τ @ archaeopteryx 25/02/2010 13:01:46

      By the way, στη Μανωλάδα χτες δολοφονήθηκε άγρια φιλήσυχος Μπαγκλαντεσιανός από φιλήσυχους ομοεθνείς του, οπλισμένους με λοστούς και διάφορα άλλα εργαλεία. Το ξέρω, φταίει ο κακός καπιταλισμός για τη δολοφονία, η αλλοτρίωση, οι έλληνες ρατσιστές κ.λπ., κ.λπ. Απλά το αναφέρω.

      Προσωπικά, βέβαια, θεωρώ ότι οι αγρότες μας βολεύτηκαν με τους Ασιάτες, βολεύτηκαν και οι Ασιάτες (κακά τα ψέματα, εδώ είναι όλα χύμα, στην Αγγλία δεν παίζουν) και μόνο εμείς οι αλλοτριωμένοι κάτοικοι των πόλεων θα πληρώσουμε το μάρμαρο. Δεν έχω κανένα πρόβλημα αν φύγουν όλοι τους οι Μπαγκλαντεζοπακιστανοί από εδώ, ακόμα και αν ανέβει η τιμή της - πήχτρα στα χημικά - φράουλας και σαλάτας Μαραθώνα στα ύψη. Και να μην φάω, σιγά τα ωά.

    • donaE avatar
      donaE @ archaeopteryx 25/02/2010 13:02:23

      Καταργησε και τα stage.

    • Sic transit gloria mundi avatar
      Sic transit gloria mundi @ archaeopteryx 25/02/2010 13:14:11

      Μάρκο Τ.,
      *έστηκα για το τί θα πάθει η Μανωλάδα, άν τους διώξουν. Προληπτικά, σε προσκαλώ τέλος Μάη στη Βάδη, στο Bruchsal, στους παλιούς φίλους και γειτόνους μου, κοιλάδα του Ρήνου. Θα μπούμε στο χωράφι, θα μαζέψουμε φράουλες βιολογικές, στην έξοδο θα τις ζυγίσουμε, θα πληρώσουμε χονδρική και φθηνά φθηνά. Θα φάμε και όσες θέλουμε μέσα, μαζεύοντας. Έτσι δουλεύουν εκεί, οι πελάτες έρχονται μέσα στο χωράφι ή στο σπίτι. Ούτε μεσάζοντες, ούτε λαχαναγορές.
      Μετά θα πάμε δίπλα στο Obergrombach, να πάρουμε σπαράγγια, καλλιεργημένα με άλογο, από σπίτι (αυτό το κάνουν ευτυχώς και στα Γιαννιτσά, έμαθαν οι πρώην μετανάστες). Και κρασί.
      Είναι και φιλέλληνες οι Βαδινοί φίλοι μου, ξέρουν απ' έξω Όμηρο, Θεοδωράκη και χωρία του Αριστοτέλη, καμμιά σχέση με Focus.

    • Μάρκο Τ avatar
      Μάρκο Τ @ archaeopteryx 25/02/2010 16:32:53

      @Sic Transit Gloria Mundi: Μακάρι να μπορούσα να ερχόμουν, μετά χαράς. Οπως έχεις καταλάβει, αρνούμαι να ταυτίσω το Focus ή το Stern (σιγά τα έντυπα, για όποιον ξέρει) με το σύνολο του γερμανικού λαού. Τα περί διαμαρτυριών στη γερμανική πρεσβεία τα βρίσκω ολίγον φαιδρά. Ούτε θα σβήσω με μια μονοκοντυλιά την τεράστια προσφορά του γερμανικού λαού στην Ευρώπη του πολιτισμού επειδή έχουν τα τευτονικά στραβά τους (και εμείς έχουμε τα μεσογειακά δικά μας) και επειδή άφησαν έναν ψυχάκια να ηγηθεί της χώρας τους και να αιματοκυλίσει τον κόσμο. Τα στερεότυπα έχουν την πλάκα τους, αλλά δεν χρειάζεται να τα παίρνουμε και τοις μετρητοίς. Με εκνευρίζει η εξίσωση Γερμανοί=Ναζί (άντε και Sauerkraut), όσο με εκνευρίζει η εξίσωση Έλληνας=Τζατζίκι+σουβλάκι+μπουζούκι

      Αναρωτιέμαι 30-35 χρόνια πριν, όταν ήμουν παιδάκι και με έπαιρνε η μητέρα μου ή η γιαγιά μου καμιά φορά στη λαϊκή, ποιός καλλιεργούσε τα χτήματα, ποιός ξεφόρτωνε τα τελλάρα, ποιός πουλούσε στους πάγκους; Δεν ήταν όλοι Έλληνες; Αντε να πηγαίνανε για τη σοδειά και τίποτα Τσιγγάνοι, εποχιακοί.
      Λιγόστεψαν οι αγρότες μας, μάθανε στην υπερεντατική καλλιέργεια, μάθανε στο φυτοφάρμακο με τη σέσουλα, πέρα από κάθε λογική και στοιχειώδη κανόνα, μάθανε στις επιδοτήσεις, μάθανε στο καθησιό, μάθανε στα φτηνά εργατικά χέρια με μαύρο χρήμα...Τώρα έρχονται σιγά-σιγά τα αδιέξοδα. Και για εκείνους, και για εμάς, τους αστούς και μικροαστούς (μάλλον στο δεύτερο με βάζω).

  2. Jimmy L avatar
    Jimmy L 25/02/2010 07:40:53

    Ολα αυτα τα εκανε η κυβερνηση και μαλιστα σε τοσο συντομο χρονο??Μπραβο στην ..κυβερνηση και επισης μπραβο σε σενα που τα γραφεις και τα πιστευεις...Θα τρελλαθουμε εντελως η μαλλον ορισμενοι εχουν τρελλαθει και δεν ξερουν τι γραφουν..Ειπαμε αλλα οχι ετσι...γιατι δεν επιτυνχανουν τον σκοπο τους ..

    • archaeopteryx avatar
      archaeopteryx @ Jimmy L 25/02/2010 08:22:41

      ακούω.
      πες μας την δική σου εκδοχή.

      Ξεχασα τα πράσινα τέλη κυκλοφορίας -- συγγνώμη λάθος
      Και τα λαϊφστάϊλ

  3. Άφατος avatar
    Άφατος 25/02/2010 07:50:39

    Καλά έκανε ο Πετσάλνικος γιατί η ηγεσία της Γερμανίας δίνει τις αφορμές για τόσο ανθελληνική στάση. Η οποία ηγεσία της Γερμανίας τόσα χρόνια συνδιαπλεκόταν με Σημίτη και Μητσοτάκη.

    • ο κερδοσκόπος της γειτονιάς avatar
      ο κερδοσκόπος της γειτονιάς @ Άφατος 25/02/2010 19:35:10

      Σώωωωωπα! Βρήκανε τώρα οι σοσια-ληστές θέμα για να τραβήξουν τα μάτια του κόσμου από τα τεκταινόμενα και να συσπειρώσουν τον αγαθιάρη Ελληνα που όλα τα χάβει , εναντίον των κακών ξένων. Ο Τύπος παγκοσμίως τουλάχιστον σε γενικές γραμμές δεν ξέρει από νταβατζήδες στο χώρο του, που το άσπρο το κάνουν μαύρο και θέλουν να σε πείσουν κιόλας γι΄αυτό, όπως κάνουν οι δικοί μας εργολάβοι της ενημέρωσης. Οι οποίοι εργολάβοι δεν αρκούνται μόνον σ΄αυτό αλλά τραβάνε και μια ετικέττα "φασιστας" σε όποιον διαβάσει πίσω από τις γραμμές και ψάξει για την αλήθεια.

  4. lelos1966 avatar
    lelos1966 25/02/2010 07:58:09

    Οταν βλεπουμε τετοιες γελοιες πρακτικες και ενεργειες απο "σημαινοντα" (πολιτικα και οχι μονο )προσωπα καταλαβαινουμε γιατι εχουμε φτασει τοσο χαμηλα...Ειναι μια συνεχεια του γεγονοτος της αντιδρασης σχεδον ολων για την (και καλα) ασεβεια προς το προσωπο του πρωθηπουργου μας επειδη ο δημοσιογραφος ο ξενος δεν τον εγλυφε και του εκανε σκληρες και επιπονες ερωτησεις εστω και στον διαδρομο ξενοδοχειου...Μας εχει φαει εν πολλοις το πουτανιλικι εμας και δεν κοιταμε την ουσια και μονο αλλα μενουμε μονο στην επικαλυψη...

  5. tassos avatar
    tassos 25/02/2010 08:32:07

    Για όλα τα κακά του τόπου μας φταίνε οι "αλλοι" . Οι δικοί μας είναι θύματα........τα καημένα τα παιδιά!!!!!!!!!!
    Ποιος έδωσε όμως δικαίωμα σε κάθε "βάρβαρο" Γερμανό και μη να μας σχολιάζει με τέτοιο τρόπο;

    • l
      l' ami du peuple @ tassos 25/02/2010 12:46:35

      οι γερμανοι σχολιαζουν "ετσι", οπως ακριβως εμεις τους πακιστανους.

      οταν ο γερμανος σε σχολιαζει κατ'αυτο τον τροπο η μερκελ μειδια, οπως οι αντιστοιχοι δικοι μας, οταν το ποπολο κανει βασικο του ζητημα τη μεταναστευση.

  6. popolaros avatar
    popolaros 25/02/2010 08:32:14

    «Αν η λαϊκή στήριξη για το πρόγραμμα σταθερότητας της κυβέρνηση υποχωρήσει από τα σημερινά επίπεδα, θέτοντας σε κίνδυνο την εφαρμογή τους, ίσως να μειώσουμε και την σύσταση», είπε ο Μάρκο Μρίσνικ της Standard & Poor's.
    http://www.in.gr/news/article.asp?lngEntityID=1109962&lngDtrID=251
    ---
    Τι εννοεί ο λαμόγιος ποιητής από την εσπερία και σε ποιόν παρέχει στήριξη ;
    Απειλεί απευθείας τον Ελληνικό λαό..να μην αντιδράσει στα 'αμερικανικά' μέτρα αλλά ΔΝΤ.
    Μας λέει να στηρίξουμε την εξωγήινη πολιτική της παιδικής χαράς του ΓΑΠ, αλλιώς θα την πληρώσει η Ελλάδα.

  7. ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
    ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 25/02/2010 08:34:30

    Τωρα που θα κανει τις παραγγελίες ο Βαγγελας ( της Μεσογειων ).. σαν καλο και υπακουο παιδι, ολα θα ξεχαστουν. Λετε να κανει την επανασταση του?? να βγει και να δαχτυλισει προς βοραν?? χαχαχα Αυτος ειναι ο Τσαμπα μαγκας. ο ΓΑΠ ειναι γιαλατζι μποϋ.

    ΠΠ

    • vardarskian avatar
      vardarskian @ ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 25/02/2010 17:46:41

      υπάρχει κι ο Μπεγλίτης.
      Θα κόψει ΣΥΡΙΖΑ κάθε κακοπροσανατολισμένο δάχτυλο...

  8. ΙΔ avatar
    ΙΔ 25/02/2010 08:41:34

    Ποιό αστέρι του Νταβόs ; Όλοιτουs κάποιο άλλο αστέρι φοράνε.θρασύδειλοι και μειωμένου εθνικού υπόβαθρου.Έκτισαν την σταδιοδρομία τουs ενεργώνταs με λόγια και έργα εναντίον κάθε τι εθνικού.Απαγορεύουν τον εορτασμό τηs Εθνικήs επετείου με επείγον σήμα του πρέσβη Γ. Παιζη προs όλαs τιs πρεσβείεs μαs έστω και αν το καταβαλόμενο τίμημα θα το κατέβαλαν οι ομογενείs. Επι λέξει απαγορεύει τον εορτασμό για την 25η Μαρτίου έστω αν γίνει και αδαπάνωs.Όσο για την διαμαρτυρία του ψαρά τηs βουλήs προs τον Γερμανό πρέσβη καλό θα ήταν να έβαζε την Γερμανίδα γυναίκα του να διαματρηρηθή ή καλυτερα τον Πάγκαλο. Τον αντιπρόεδρο Πάγκαλο τρομάρα του που την προηγούμενη φορά ζήτησε συγνώμη απο τούs Γερμανούs.Ναι συμφωνώ είναι τζάμπα μάγκεs όταν συλαμβάνουν γριούλεs στην πλατεία αγάμων και ασεβείs όταν εισέρχονται ώs τάγματα εφόδου στον Ιερό Ναό του Αγίου Παντελεήμονα για να συλάβουν Έλληνεs.

    • popolaros avatar
      popolaros @ ΙΔ 25/02/2010 08:45:35

      Ο Αστερίας του Νταβόs.
      Όχι στο ξεπούλημα της Ελλάδας.

    • nama avatar
      nama @ ΙΔ 25/02/2010 09:50:47

      εισέρχονται στον Ναό για να συλλάβουν Έλληνες χρυσαυγοχουλιγγάνους εννοείς...

  9. popolaros avatar
    popolaros 25/02/2010 08:43:12

    «Η Ελλάδα είναι διεφθαρμένη»

    Το περασμένο Σάββατο, οι Financial Times σχολίασαν: «Ο πρωθυπουργός της Ελλάδας, Γιώργος Παπανδρέου, έγραψε νέα σελίδα στη ζοφερή ιστορία των δημοσιονομικών της χώρας του, δηλώνοντας στους ομολόγους του στην Ε. Ε. ότι η δημόσια διοίκηση της Ελλάδας είναι διάτρητη από τη ΔΙΑΦΘΟΡΑ».
    Υπό τον τίτλο «Η Ελλάδα είναι διεφθαρμένη», το άρθρο περιέγραφε τους 26 άλλους ηγέτες «να κάθονται σιωπηλοί στη σύνοδο κορυφής την προηγούμενη Πέμπτη ενώ ο κ. Παπανδρέου έκανε μια σύντομη, ωμή ομιλία με την οποία εξέθετε όλα αυτά που η υπόλοιπη Ευρώπη γνώριζε ή υποπτευόταν για την ελληνική γραφειοκρατία εδώ και πολύ καιρό».
    http://www.kathimerini.gr/4dcgi/_w_articles_kathpolitics_1_07/02/2010_1290641
    ----------
    Όταν ο ίδιος ο καπετάνιος του τιτανικού ρίχνει τον πρώτο λίθο εναντίον της Ελλάδας, τι περιμένουμε από τους διάφορους φιτς,πριτς και φοκους.

    • ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
      ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ @ popolaros 25/02/2010 08:54:04

      Ο ΓΑΠ ειναι μανατζερ ολκης, ο οποιος μας κανει χαρη να μας διοικησει και να ξεκαθαρισει το τοπιο στη Χωρα. Φυσικα, μιας και δεν ειναι ντοπιος, δικος μας ρε παιδι μου.., σε καθε αναλυση του και αναφορα του, "δινει" το μπουρδελο στους μετοχους στη ΓΣ, για να εχει το κεφαλι του ησυχο. Μην του πουν .. καλα σε προσλαβαμε να ξεκαθαρισεις και να οργανωσεις.. κ εσυ δεν πηρες χαμπαρι τι γινοταν στο μαγαζι σου!!!! Οποτε ο ΓΑΠουλης μας βγαζει στο κλαρι με την ευκολια που η πουτανα λεει το ιδιο παραμυθι σε καθε πελατη.
      Δεν τι νιωθει δικο του το μαγαζι.. δεν φταιει, ειναι ενας φιτ μανατζερ. Οι αλλοι ελεγαν ψεμματα για το καλο της πατριδας!!! και ο ΚΚ και ο Κινεζος.

      Οταν τελειωσει ή του τελειωσουν τη θητεια του, ΠΑΣΟΚΟΣ δε αλλα και διορισμενος, θα πει.. ενηψα τας χειρας μου. Ψεμμα δεν ειπα, μπουρδελο εισαστε, εκανα το καλυτερο δυνατον με την κοσμικοτητα μου την τεραστια, δυστυχως για ΑΠΟΤΥΧΑΤΕ. Σας στιριζω με ολες μου τις δυναμεις και ευχαριστω τη μαμα μου και την οικογενεια μου που μου σταθηκαν καθ ολη αυτη την περιοδο.

      Untouchable Jefrey.

      ΠΠ

    • Λάκωνας avatar
      Λάκωνας @ popolaros 25/02/2010 09:41:14

      ρε φίλτατε ΠΠ...σπάω το κεφάλι μου κ δεν μπορώ να θυμηθώ ποιός άλλος πολιτικός είχε πολύ πρόσφατα ακριβώς την ίδια στάση (όμοια με αυτή που σχολιάζεις στην τελευταία παράγραφο του κειμένου σου) απέναντι σε φλέγοντα ζητήματα κ αν δεν απατόμαι τον είχα ακούσει να τα λέει προεκλογικά

  10. ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
    ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 25/02/2010 08:44:26

    Επιστημονικη Φαντασια...

    Ο ΓΑΠ στον Πουτιν.. και διαπραγματευση.. παραγγελνω 50 Suchoi, kai αντιπυραυλικη αμυνα.. ΕΣΥ κοβεις αεριο στη Μερκελ ή ΚΑΙ μου δινεις δανειο με 1% επιτοκιο.

    ΠΠ

    • popolaros avatar
      popolaros @ ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 25/02/2010 08:48:34

      Έχει γούστο να είπε τέτοιες αμερικανιές στον πούτιν ο αμερικανοτσολιάς.

    • άστεγος avatar
      άστεγος @ ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 25/02/2010 09:00:44

      ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ, ειλικρινά νομίζεις ότι ο Πούτιν παίρνει στα σοβαρά το ΓΑΠ και μάλιστα θα κόψει το αέριο στη Γερμανία, στην οποία και ο ίδιος στηρίζεται για άλλους λόγους;
      Να σου θυμίσω ότι ο Πούτιν δεν παρέθεσε κάν δείπνο στο ΓΑΠ την μέρα που είχει πάει ο προκομένος μας στη Μόσχα, μόνος και έρημος έφαγε με το Δρούτσα και κανα δυό άλλους.
      Μεγαλύτερη προσβολή δεν θα μπορούσε να γίνει προς ξένο ηγέτη.
      Ας είμαστε λίγο ρεαλιστές.

    • ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
      ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ @ ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 25/02/2010 09:05:02

      Αστεγε... ο ΓΑΠ ειναι γατα !! χαχααααα φαντασμενη φυσικα. Ο Πετσαλνικος δεν πηγε στο Ρωσσο πρεσβυ να ζητησει τα ρεστα για την "πορτα" του αφεντικου του.. τον πειραξε το εντυπο δαχτυλο και οχι το ατυπο!

      ΠΠ

    • popolaros avatar
      popolaros @ ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 25/02/2010 09:23:10

      Ούτε γεύμα...Τόσο ξεφτίλα ?
      Τον έστειλε στην καντίνα για hot-dog, παρέα με τον αέρινο φίλο από το γυμναστήριο.
      Πουτινιές στον πούτιν, δεν περνάνε.

  11. ΚΟΥΡΚΟΥΜΠΙΝΙ avatar
    ΚΟΥΡΚΟΥΜΠΙΝΙ 25/02/2010 08:52:08

    Λάθος μας να δίνουμε σημασία στις κινήσεις Πετσάλνικου,Πάγκαλου καθώς και στη θύελλα αντιγερμανικών δημοσιευμάτων στο διαδίκτυο κι αλλού.Χάνουμε το δάσος,και στο δάσος βάλαμε φωτιά εμείς!

  12. Kὀριννα avatar
    Kὀριννα 25/02/2010 09:10:37

    Αρχαίε,

    τό 3ο(φέρνει Πάκους)τό κάνει,ούτως ώστε νά πετύχη τά υπόλοιπα υπό τό καθεστώς φόβου.Νομίζει.

  13. ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
    ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 25/02/2010 09:17:40

    Προτεινω σε ολους οσους εχουν σοβαρο ή μη οικονομικο προβλημα με την κριση και τον ΓΑΠ στο τιμονι.. να πανε στις κατατοπου αρχιεπισκοπες και να απαιτησουν καθημερινο Συσσίτιο για ολη την οικογενεια!!! μεχρι να περασει η κριση. Εχω αδικο?? Ειναι μια λυση και η μοναδικη ευκαιρια η Εκκλησια της Ελλαδος να αποδειξει οτι ειναι παρουσα και διπλα στο ποιμνιο.

    ΤΕΛΟΣ.-

    ΠΠ

    • ataktos avatar
      ataktos @ ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 25/02/2010 09:47:03

      Πάντα ακριβείς και εύστοχος …

  14. adistaktos avatar
    adistaktos 25/02/2010 09:26:08

    Προτείνω, να κρεμάσουμε ένα πανό από το βράχο της Ακρόπολης, για να καταγγείλουμε τη Γερμανική κατοχή και να ζητήσουμε από τη διεθνή κοινότητα να πάρει τη γερμανική μπότα απ' την πατρίδα...
    Όπως ακριβώς κάναμε πέρυσι, όταν ενημερώναμε τον πλανήτη για τον αγώνα που κάναμε εναντίον της μπότας του Καραμανλή...
    Επιπλέον, θα πρέπει ο Γιώργος ν' ανάψει 100 κεράκια προς τιμήν των Ελλήνων που μαρτύρησαν κατά το 2ο Παγκόσμιο Πόλεμο...
    Είναι προτιμότερο να εφαρμόζουμε τις πρακτικές που ενημέρωναν τον πλανήτη ότι θέλουμε να ρίξουμε την κυβέρνηση Καραμανλή, παρά να στέλνουμε τον χοντροΠάγκαλο τσάμπα-μάγκα στας Ευρώπας!

  15. Σαος avatar
    Σαος 25/02/2010 09:26:38

    Γιατί δεν μας λένε επιτέλους την αλήθεια; Προσπαθούν να κερδίσουν χρόνο ή να φάνε και τις τελευταίες σάρκες από το πτώμα που λέγεται Ελληνικό Κράτος;

    http://jsmineset.com/2010/02/24/greece-just-weeks-away-from-bankruptcy/

    Η Ελλάδα θα χρεοκοπήσει μέσα στις επόμενες 6 εβδομάδες, σύμφωνα με το παραπάνω!!!! Ήδη πολύς κόσμος μαζεύει τα χρήματά του από τις τράπεζες.

    • popolaros avatar
      popolaros @ Σαος 25/02/2010 09:31:51

      Ευσεβής πόθος των εκ της εσπερίας ορμώμενων.

    • αχαβαχ avatar
      αχαβαχ @ Σαος 25/02/2010 10:43:38

      Η κυβέρνηση καθυστερεί τα μέτρα γιατί τζογάρει με τους ευρωπαίους ώστε να πάρει την οικονομική βοήθεια. Γι' αυτό είρθε η υποβάθμιση και η φιλολογία περί χρεωκοπίας.

  16. popolaros avatar
    popolaros 25/02/2010 09:27:40

    «Φωτιές» στη Βουλή από δήλωση Αλογοσκούφη περί ένταξης στην ΟΝΕ με «απάτη του ΠΑΣΟΚ»
    Ο πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ Γ.Παπανδρέου έκανε λόγο για «ΕΘΝΙΚΟ ΑΤΟΠΗΜΑ» τη δήλωση του Γ.Αλογοσκούφη η οποία, όπως είπε, έγινε μέσα στον πανικό της κυβέρνησης και ζήτησε από τον πρωθυπουργό Κ.Καραμανλή να προχωρήσει στην αποπομπή του υπουργού Οικονομίας από την κυβέρνηση.
    http://www.in.gr/news/article.asp?lngEntityID=692058
    -----
    Ματιά στο πρόσφατο παρελθόν(2006), πριν ο ΓΑΠ ξεκινήσει την εργολαβία διεθνής απαξίωσης της χώρας και τα απανωτά εθνικά ατοπήματα.

    • αχαβαχ avatar
      αχαβαχ @ popolaros 25/02/2010 10:47:14

      Ήταν μια δήλωση αντάξια του "Τιτανικού". Λίγο καιρό αργότερα δήλωσε ότι η χώρα μπήκε με το σπαθί της στην ΟΝΕ. Το θέαμα υπουργών που αδιαφορούν για τα συμφέροντα της χώρας για κομματικές σκοπιμότητες που βλέπουμε τον τελευταίο καιρό είναι διαχρονικό και εξαιρετικά θλιβερό.

  17. Kώστας Θ. avatar
    Kώστας Θ. 25/02/2010 09:35:14

    Υπάρχει ελευθερία του τύπου και το κάθε έντυπο, ελληνικό ή ξένο, ευθύνεται για τα γραφόμενά του. Το δημοσίευμα του focus ήταν πράγματι προσβλητικό και η διαμαρτυρία έπρεπε να γίνει προς το focus και όχι προς τον γερμανό πρέσβη.. Ζούμε πολλά χρόνια πίσω ! Ούτε ασφαλώς πρέπει να βρίζουμε τώρα όλους τους γερμανούς εξαιτίας ενός περιοδικού.
    Και μην ξεχνάμε ότι εμείς δίνουμε λαβή για τέτοια σχόλια. Τους κοροϊδέψαμε και τώρα τους ζητάμε και βοήθεια από πάνω.

  18. Σαος avatar
    Σαος 25/02/2010 09:43:13

    Ευσεβής πόθος ή αυτοί ξέρουν καλύτερα τι συμβαίνει πραγματικά γιατί αυτοί οδηγούν το «παιχνίδι» προς αυτή τη κατεύθυνση; Και από την άλλη γιατί τόση τρομάρα και όλοι οι έχοντες μεγάλα κεφάλαια μεταφέρουν τα λεφτά τους σε τράπεζες του εξωτερικού; Εγώ μυρίζομαι πως θα μας αφήσουν να χρεοκοπήσουμε και μετά θα δούμε πολλά! Αιγαίο να μοιράζεται στην μέση τουλάχιστον στα θέματα ΑΟΖ και ελέγχου (και γιατί όχι μερικά νησάκια και βραχονησίδες), τα πετρέλαια το ίδιο, θα αρχίσουν διάφοροι συνεργάτες των Ναζί να ζητάνε αποζημιώσεις αντί να ζητάμε εμείς από αυτούς, ίσως θα δούμε επικίνδυνα "παιχνίδια" σε Θράκη, σε Κρήτη και Ήπειρο. Μερικοί θέλουν μια Ελλάδα μέχρι την Λαμία...

  19. Νίκος avatar
    Νίκος 25/02/2010 09:48:38

    Ας ανακεφαλαιωσουμε μερικα δεδομενα για τους Ελληνες εργαζομενους και την φοροδιαφυγη για να εχουμε καθαρη εικονα, Και δεν πρεπει να λησμονουμε οτι η ολη εικονα ειναι πιο περιπλοκη απο τις απλουστευσεις που γραφονται. Καλα τα σχολια αλλα καλυτερα τα πραγματικα δεδομενα.
    Τα επίσημα στοιχεία της Εurostat αλλά και του ΙΝΕ-ΓΣΕ:

    ●Οι κατώτατοι μισθοί κυμαίνονται στο 51% του μέσου όρου της ευρωζώνης και οι μέσες αποδοχές στο 73%.

    ● Οι συντάξεις βρίσκονται στο 55% του μέσου όρου της ευρωζώνης.

    ●Η αγοραστική δύναμη των Ελλήνων εργαζομένων κινείται στο 83% του μέσου όρου της ευρωζώνης.

    ●Η φορολόγηση κερδών από 19,9% μειώθηκε στο 15,9% (ο μέσος όρος στην Ε.Ε. είναι στο 33%).

    ●Η φορολόγηση μισθωτών από 34,5% αυξήθηκε στο 35,5% (ο μέσος όρος στην Ε.Ε. είναι στο 36,4%).

    ●Το μέσο δηλωθέν εισόδημα το 2008 ήταν 16.000 ευρώ για μισθωτούς- συνταξιούχους και 13.000!!!!!!!!!!! ευρώ για εμπόρους-βιομηχάνους.

    ●Η φορολόγηση των μισθωτών στην Ελλάδα είναι ίδια με αυτήν του μέσου όρου της ευρωζώνης, ενώ η φορολόγηση των κερδών βρίσκεται στο μισό του μέσου όρου της ευρωζώνης. (ΙΣΟΔΥΝΑΜΕΙ ΜΕ ΦΟΡΟΔΙΑΦΥΓΗ).

    ●Το επίπεδο των ασφαλιστικών εισφορών στη χώρα μας παραμένει από τα υψηλότερα στις χώρες του ΟΟΣΑ (το σύνολο φόρων και εισφορών αντιστοιχεί στο 42,3% του μισθού, ενώ το αντίστοιχο ποσοστό στον ΟΟΣΑ ανέρχεται στο 37,7%). Την ίδια ώρα όμως, η παραγωγικότητα της εργασίας βρίσκεται στο 93,5% του μέσου όρου της ευρωζώνης, σύμφωνα με το ΙΝΕ-ΓΣΕΕ, με αποτέλεσμα να έχει προσεγγίσει σημαντικά τα ευρωπαϊκά επίπεδα σε αντίθεση με τους μισθούς.

    *Οι τιμές βρίσκονται πολύ υψηλότερα απ’ το μέσο ευρωπαϊκό όρο. Γιατι; διοτι τα παντα ΕΙΣΑΓΟΝΤΑΙ. Ετσι δεν υπαρχει ουσιαστικη συνδεση προσφορας και ζητησης μεσω εγχωριας παραγωγης και επομενως οι μεσαζοντες, οι μονοι που επωφεληθηκαν απο την εισδοχη στο Ευρω, μεγιστοποιουν το κερδος αυξανοντας τις τιμες οσο θελουν. Το ιδιο κανει και το κρατος με τα μονοπωλειακα του "ειδη', πετρελαιο κλπ.
    Αν δεν μεταβληθει ΑΡΔΗΝ η οικονομικη παραγωγικη δομη του Ελληνικου κρατους δεν μας σωζει ΤΙΠΟΤΑ. Και γι' αυτο ευθυνεται αποκλειστικα η ΑΛΗΤ μας.
    Η εισοδος στην ΕΕ και στο ευρω επιταχυνε το σαπισμα ενος ηδη σαπιου καθεστωτος. Και το κυριωτερο, η συμμετοχη μας ως φτωχου και οιωνει επαιτη "εταιρου" (εδω γελαμε) μας κανει περισσοτερο κακο παρα καλο. Και τωρα δρεπουμε τους καρπους της ανυπαρξιας ΕΘΝΙΚΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ. Οσοι νομιζουν οτι ζουμε σε παραδεισο διεθνιστικο καλο ειναι να ξυπνησουν ΤΩΡΑ!

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ Νίκος 25/02/2010 11:03:23

      Nίκο,

      Πολύ χρήσιμα και διαφωτιστικά τα στοιχεία

  20. mavro kounavi avatar
    mavro kounavi 25/02/2010 09:48:44

    Αναρωτιέμαι πόσο γελοίος θα φαινόταν στο εσωτερικό της χώρας ο Παύλος Ψωμιάδης αν πχ έλεγε: «Δεν ζητώ οικονομική στήριξη για την Aspis Bank παρά μόνο πολιτική στήριξη, ούτως ώστε η τράπεζά μου να δανείζεται με τους ίδιους όρους που δανείζεται η Εθνική Τράπεζα ή το Ταχυδρομικό Ταμιευτήριο». Μήπως όσο θα φαίνονταν στις αγορές, ένας υπουργός Οικονομικών που «αποκαλύπτει» (έχοντας φουσκώσει κιόλας τα στοιχεία) ότι η χώρα του επί χρόνια παρουσίαζε πλαστά στοιχεία και την παρομοιάζει με τον «Τιτανικό» ή μήπως λιγότερο;

    • socrates avatar
      socrates @ mavro kounavi 25/02/2010 11:50:28

      Καλός ο παραλληλισμός που δείχνει πόσο αστεία είναι τα επιχειρήματα του παπακωνσταντίνου.
      Δείχνει επίσης πόσο μεγάλο ήταν το λάθος του ΓΑΠ να φουσκώσει τεχνητά το έλλειμμα του 2009 για να κατηγορήσει τον Κ.Κ.
      Όλα αυτά τα βρίσκουμε τώρα μπροστά μας και δυστυχώς θα μας κοστίσουν πολύ ακριβά!

    • tiramola avatar
      tiramola @ mavro kounavi 25/02/2010 12:09:59

      Δεν θα πρέπει να πάρετε μία απόφαση αγαπητέ sokrates?
      Όταν φουσκώναμε το έλλειμμα το 2004 προσθέτωνρτας τις αμυντικές δαπάνες λέγαμε την αλήθεια στον Ελληνικό λαό?
      Τώρα που φούσκωσε το έλλειμμα από τα χρέη των νοσοκομείων ήταν λάθος?
      Πάρτε επιτέλους μιά απόφαση , μας τρελλάνατε...
      Να προσμετράται στο έλλειμμα οι αμυντικές δαπάνες και να κάνουμε γαργάρα τα χρέη των νοσοκομείων ή το αντίθετο?
      Να τα κάνουμε γαργάρα και τα δύο ή να τα δηλώνουμε και τα δύο?
      Αποφασίστε ρε σύντροφοι , μας κουράσατε...

    • Φυγόκεντρος avatar
      Φυγόκεντρος @ mavro kounavi 25/02/2010 15:55:26

      Αγαπητέ Τιραμόλα, Η απάντηση είναι πολύ απλή:
      Στην κατηφόρα μπορείς να πατάς φρένο.
      Αντίθετα, στην ανηφόρα δεν το πατάς ποτέ γιατί μπορεί να σε πάρει πίσω.
      Αυτά είναι αυτονόητα. Αρκεί να ...ξέρεις ποδήλατο.

  21. ΙΔ avatar
    ΙΔ 25/02/2010 10:09:15

    Ναμα ή όπωs αλλιώs σε λένε. μπορεί και συ να έειs διπλό όνομα όπωs ο Χρυσοχοείδηs.Πρώτον ο Ναόs είναιΆΣΥΛΟ. Δεύτερον μεταξύ των συληφθέντων ήταν και η νεοδημοκράτισα νομαρχιακή σύμβουλοs Χριστίνα Σιδέρη αλλά και πολλοί αριστεροί και κεντρώοι πατριώτεs. Ήθελα να 'ηξερα εάν τολμούσαν να εισβάλουν σε μουσουλμανικό τέμενοs ή συναγωγή. Αυτά και αλού την προπαγάνδα εμείs δεν μασάμε.

  22. gap-goup avatar
    gap-goup 25/02/2010 10:20:59

    To Πασοκ με-γα-λου-ργει..
    Εχει αποφασισει εξοδο απο την ευρωπη..
    Ολα τα αλλα ειναι μεσα στο παιγνιδι,της προπαγανδας.
    Θα φορτωση στους αλλους το πολιτικο κοστος..
    δηλαδη στην επαρατο δεξια και στην ναζιστικη γερμανια.

  23. Sic transit gloria mundi avatar
    Sic transit gloria mundi 25/02/2010 10:31:40

    Αρχίζω να υποψιάζομαι πιά, ότι Πράσινοι και Βένετοι στο τέλος μπορεί και τα βρούνε για τον επιμερισμό ευθυνών περί οικονομίας: Και ο συνήθης ύποπτος υπάρχει. Και ολόκληρη οικογένεια τύπου Ατρειδών είναι, μπορεί να προσφέρει ...Ιφιγένεια. Και μετά από ανατολίτικο παζάρι, μάλλον θα κάνουν έρευνα όχι 2004 - 2009, ούτε 1981 - 2009, αλλά 1989 - 2009 (ο μέσος όρος).
    Και το βασικότερο: Πίσω από κάθε ριφιφί σε κοτέτσι και κάθε τζιβιτζιλιά εις τα Καρπάθια και πάσαν Τρανσυλβανίαν, κρύβεται ο Κόμης!

  24. falkonbee avatar
    falkonbee 25/02/2010 10:31:42

    Σωστά όλα αυτά,αλλά θα έχουμε πράσινη ανάπτυξη,δηλαδή θα βάψουμε τα σπίτια μας πράσινα με όχρα.

  25. μαρικα avatar
    μαρικα 25/02/2010 10:39:09

    Ζητηστε τα αιτια στον πρωθυπουργο σαςΟλες οι χωρες εχουν ελειματα και περισσοτερα απο εμας.Δεν βγηκε ομως κανενας κυβερνητης να κατηγωρηση την ιδια του την χωρα,αυτος αρχισε τον χωρο και οι αλλοι απλως τον εσειραν
    Το αστερι του Νταβος ειναι μαλον ειρωνια γιατι εγω εδω αλλα ακουω.Τα χειροτερα επονται,θα ξυπνησουμε επιτελους;

  26. Πολίτης της Μπανανίας avatar
    Πολίτης της Μπανανίας 25/02/2010 10:48:01

    Δεν έχεις δίκιο Ψάλτη.

    Ο Πετσάλνικος δεν προσπάθησε να φιμώσει τους Γερμανούς δημοσιογράφους, τους ζητησε τον λόγο για τα γραφόμενα τους, γραφόμενα που πλέον έχουν καταλήξει σε μονόπλευρη εμπάθεια και κυνήγι μαγισσών. Απο την στιγμή που τα γράφουν και δημόσια, έχει και η χώρα το δικαίωμα να τους φέρει ενώπιον των ευθυνών των γραφόμενων τους. Δεν τους έκανε και καμία φάλαγγα.

    Τα του οίκου τους να μην τα κοιτάξουν μόνο οι γαλαζοπράσινοι κόκκοι.

    Να τα κοιτάξουν και όσοι τους ψήφιζαν τόσα χρόνια, μην πάνε να βγάλουν την ουρά τους απ' έξω. Μόνοι τους εκλέγονταν; Τώρα έγιναν οι "κακοί";

    Και ναι, θα τα ακούσει η Γερμανία. Άλλο να εκφράζεις μία δυσφορία, και άλλο να εξευτελίζεις και να μειώνεις στοχευμένα, με εμπάθεια, με μονόπλευρες και ξεκάθαρα μειωτικές μεθοδεύσεις. Δεν έχει μόνο η Ελλάδα λερωμένα, ούτε μόνο η Ελλάδα προβλήματα, ούτε μόνο η Ελλάδα έκανε λαμογιές, η Ελλάδα όμως πάει να πάει την ευθύνη για όλους. Γιατί;

    Ξαναλέω, σκοτώστε τον ραγιά μέσα σας κάποιοι γαμώτο....

    Πότε πάψατε να δυσφορείτε και να επαναστατείτε όταν καταποντίζουν την αξιοπρέπεια σας; Πότε αρχισατε να το δεχόσαστε αυτό σαν μέρος της κατάστασης και της καθημερινότητας;

    Οι ξένοι καβάλησαν την Ελλάδα επειδή η Ελλάδα άφησε πρώτη να συμβεί κάτι τέτοιο. Απο την "απελευθέρωση" μας μετά το 21 έχει ξεκινήσει η ζημιά, όχι τώρα.

  27. Ανώνυμος avatar
    Ανώνυμος 25/02/2010 10:48:19

    Οχι στην ψευτοεθνική υστερία. Ας τους γελοιοποιήσουμε κι εμείς. Δύσκολο είναι ? Η απάντηση σε γερμανούς και άλλους είναι ο Αρης Βελουχιώτης. Μη κοιτάτε τους προδότες, το γιωργάκη που υπονομεύει το ευρώ μετά την Ελλάδα. Δε φταίει ο ελληνικός λαός που τόση χλαπάτσα τρώει στη μάπα...

    http://neotera.wordpress.com/

    • Sic transit gloria mundi avatar
      Sic transit gloria mundi @ Ανώνυμος 25/02/2010 10:56:01

      Ούτε Νέα Ελλάδα, ούτε Νέα Μεταπολίτευση:
      Εμπρός για μιά Νέα Πηγάδα!

  28. Ratca avatar
    Ratca 25/02/2010 10:50:11

    Ασχετο αλλά ο Τελλογλου τι βιολί βαράει;

    • αλλενάκι avatar
      αλλενάκι @ Ratca 25/02/2010 10:56:39

      νομίζω ότι έχει πάρει εργολαβία τις αποκαλύψεις και γενικά όλα τα ζητήματα που έχουν σχέση με ότι γερμανικό κινείται πετάει κολυμπάει επικοινωνεί μεταδίδει

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ Ratca 25/02/2010 11:01:53

      Αλλενάκι,

      Εκείνο το άρθρο που μετέφρασες χθές, μήπως μπορείς να το παραθέσεις ενιαίο.
      Thanks

    • αλλενάκι avatar
      αλλενάκι @ Ratca 25/02/2010 11:07:21

      Θα προσπαθήσω, αν και είναι τεράστιο. Να δεις όμως και μια προσθήκη που έκανε ο ΝΤΑΝΤΟΝ για τις δωροδοκίες γερμανικών εταιρειών εδώ, διότι αυτές τις έγραψα περιληπτικά και για τους επίτροπους που θέλουν να μας επιβάλλουν.
      Νομίζω αυτό που ενδιαφέρει είναι ορισμένα κριτήρια που παραθέτει για την ΥΠΑΓΩΓΗ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΚΡΑΤΙΚΟΥ ΧΡΕΟΥΣ ΣΤΑ ΑΘΕΜΙΤΑ, ΜΗ ΝΟΜΙΜΟΠΟΙΟΥΜΕΝΑ ΕΠΑΧΘΗ ΧΡΕΗ.

      Ιδού:
      _______________________________________

      “Έλληνες όλων των χωρών, ενωθείτε!“
      Ανάλυση της γερμανικής JungeWelt, του Werner Rügemer.
      Οι αμερικανικές τράπεζες, οι γερμανικοί όμιλοι [εννοεί τις βαριές τους βιομηχανίες] και η ΕΕ συνυπεύθυνοι για την υπερχρέωση της Ελλάδας.
      Οι ΜΗ νομιμοποιημένες υποχρεώσεις ΔΕΝ πρέπει και ΔΕΝ επιτρέπεται να αποπληρωθουν.
      Ποια είναι τα Κριτηρια υπαγωγής ενος κρατικού χρέους στην κατηγορία ΑΘΕΜΙΤΟ ΕΠΑΧΘΕΣ ΧΡΕΟΣ.

      Η ΕΕ απαιτεί από την Ελλάδα αιματηρές περικοπές, για να μπορέσει να αποπληρωθεί το κρατικό χρέος. Όμως η Ελλάδα είναι μόνο η αρχή. Η συνέχιση της προσπάθειας διάσωσης των ΤΡΑΠΕΖΩΝ θα απαιτήσει και στην Γερμανία θυσίες από τους εργαζόμενους του δημόσιου τομέα. Οι ιδιωτικές επιχειρήσεις έχουν αποδυθεί προ πολλού σε μια σκυταλοδρομία μειώσεων αμοιβών και προσωπικού. Οι κοινωνίες θα έχουν πλέον περιορισμένα έσοδα στη διάθεσή τους για ασφάλιση και περίθαλψη. Διακυβεύονται τα τελευταία απομεινάρια του κοινωνικού κράτους ακόμα και στις πλουσιότερες χώρες της ΕΕ.

      “Μια Ελλάδα είναι παντού“
      Το πειραματόζωο Hellas
      Η Ελλάδα δεν περιήλθε στη θέση του υπερχρεωμένου κράτους μόνο υπ’ευθύνη της.
      »Πως εξηγούνται οι επιθέσεις των αγγλο-αμερικανικών σπεκουλαδόρων των αγορών κατά της Ελλάδας όταν παράλληλα οι ίδιοι οι Αμερικάνοι και οι Βρετανοί έχουν υψηλό τρέχον κρατικό έλλειμμα πάνω από 10%, και δεν προσπαθούν καν να το μειώσουν άμεσα στο 3%?«
      (Financial Times Deutschland, 12.2.2010).

      Η αύξηση του δημόσιου χρέους από την αρχή της οικονομικής κρίσης το 2007 σύμφωνα με τα στοιχεία του OECD είναι:

      Ελλάδα 19,4 %
      Γαλλία 22,6 %
      Ιαπωνία 30,1 %
      ΗΠΑ 30,6 %
      Μ.Βρετανία 36,2 %
      και στο πρώην πρότυπο κρατίδιο της Ιρλανδίας [η οποία μυστηριωδώς είναι στο απυρόβλητο της κριτικής] 53 %
      Ούτε στις χώρες αυτές προβλέπεται τόσο σύντομα μια ανάταξη της οικονομίας, που θα μείωνε το δημόσιο χρέος τους. Δεν πρόκειται λοιπόν εδώ για μια κλασική εφαρμογή της οικονομικής θεωρίας.

      Η Ελλάδα πρέπει να ταπεινωθεί και να δυσφημιστεί με όλα τα διαθέσιμα μιντιακά και ψυχολογικά μέσα. Ξαφνικά μιλούν όλοι για τον πονηρό Βαλκάνιο, τη διαβόητη διαφθορά του και την εκ παραδόσεως συνήθειά του παραποίησης των στατιστικών του χρέους. Η “ασθένεια” εξαπλώθηκε ταχύτατα και στις άλλες μεσογειακές χώρες, που αναφέρονται ως τέσσερα χοντρόπετσα γουρούνια PIGS Portugal, Italien, Griechenland, Spanien που περιμένουν σειρά για να σφαγιαστούν.
      Τυπικά από μιντιο-ψυχολογική άποψη αυτή είναι μια εξαιρετική υλοποίηση ψυχολογικής επιχείρησης κατά μίας ολόκληρης χώρας.

      ___________________________________________________________________

      »Παραποιήσεις στατιστικών στοιχείων«
      Η Ελλάδα κατηγορείται για παραποίηση των στατιστικών της. Η πρακτική αυτή όμως ανήκει στην ιδιοσυστασία της ΝΕΟΦΙΛΕΛΕΥΘΕΡΗΣ πρακτικής, είτε πρέπει να μειωθεί ο αριθμός των ανέργων είτε να εμφανιστούν μικρότερα τα κρατικά χρέη. Ωστόσο δεν είναι τόσο ξεκάθαρο αν πρόκειται για παράνομες παραποιήσεις, γιατί όλες οι παρεμβάσεις κινούνται σε μια γκρίζα από νομικής πλευράς ζώνη.
      Οι σημερινοί παγκόσμιοι φορολογικοί παράδεισοι, όπως η πολιτεία του Delaware στις ΗΠΑ, οι νήσοι Cayman, το Λουξεμβούργο είναι υπερπλήρεις από εκατοντάδες χιλιάδες εταιρείες »Special Purpose Entities« ή »Conduits«. Στα γερμανικά αυτές ονομάζονται »εταιρείες εκτός ισολογισμού & ειδικού σκοπού außerbilanzielle Zweckgesellschaften«.
      Μέσω αυτών σχεδιάζονται νομικά τα περισσότερα χρηματοοικονομικά προϊόντα που προκαλούν τις κρίσεις. Π.χ. η »Rhineland Funding« και η »Rhinebridge« όπως ονομάζονταν στην IKB και είχαν έδρα στο Wilmington/Delaware. Η IKB ήταν η πρώτη τράπεζα που απειλήθηκε με κλείσιμο στην Γερμανία το καλοκαίρι του 2007, αλλά διασώθηκε [με πρωτοβουλία του Josef Ackermann, προέδρου της Deutsche Bank] από την γερμανική κυβέρνηση με ένεση 10 δισ. ευρώ.
      Η Deutsche Bank είχε πουλήσει σε αυτές τις εταιρείες ενός σκοπού της IKB τιτλοποιημένα στεγαστικά δάνεια των ΗΠΑ ενώ ταυτόχρονα είχε εγκρίνει στην ΙΚB τις πιστώσεις για αυτά τα δάνεια.
      Όταν όμως αυτές οι θυγατρικές εταιρείες Ενός Σκοπού Einzweck-Tochtergesellschaften δεν πέρασαν στον ισολογισμό της IKB το εποπτικό συμβούλιο της τράπεζας και το κράτος δεν “παρατήρησαν” κάτι το μεμπτό.
      Αυτού του είδους οι αλχημείες είναι »νόμιμες« και μια ουσιώδης αιτία της οικονομικής κρίσης.
      Οι χώρες της ΕΕ όχι μόνο ανέχονται και προάγουν παρόμοιες πρακτικές των τραπεζών, hedgefunds και σία, αλλά τις εξασκούν οι ίδιες, ως κρατικές οντότητες.
      Στην ΓΕΡΜΑΝΙΑ οι κρατικοί κρυφοί ισολογισμοί ειναι ΡΟΥΤΙΝΑ ΑΠΟ ΤΟ 1990.
      Η αρχή έγινε με την Treuhandanstalt.
      Ένα σημερινό παράδειγμα: Η σταθεροποίηση της αγοράς των ειδικών funds »Sonderfonds Finanzmarktstabilisierung« (SoFFfin) έχει “αυτονομηθεί/αποσπασθεί” από τον τακτικό ομοσπονδιακό προϋπολογισμό.
      Με έγκριση της ΕΕ και τα άλλα κράτη μέλη δεν εμφανίζουν στους επίσημους προϋπολογισμούς τους τις ΚΡΑΤΙΚΕΣ τους δαπάνες για τη διάσωση των τραπεζών.

      Μια άλλη περίπτωση παραποίησης, ή “διαμόρφωσης” όπως έχει επικρατήσει να αποκαλείται, των στατιστικών, είναι τα κατά κανόνα 30ετή συμβόλαια του τύπου »Public Private Partnership« (PPP). Αυτά προωθούνται επίσημα από την ΕΕ, ενώ η Ευρωπαϊκή Τράπεζα Επενδύσεων (ΕΙΒ) χορηγεί και ευνοϊκές πιστώσεις γι’ αυτά. Οι συμβάσεις αυτές είναι στην πραγματικότητα κεκαλυμμένα (κρυφά) χρέη, τα οποία μετατίθενται στο …απώτερο μέλλον και δεν εμφανίζονται στον επίσημο κρατικό προϋπολογισμό (γράφε κέρδος χωρίς ρίσκο.
      Public Private Partnership: Η λεηλασία του κράτους, jW-Thema v. 30.1.2010).

      Illegitime Schulden ΑΘΕΜΙΤΑ ΧΡΕΗ – στα αγγλικά »odious debts« ΑΠΕΧΘΗ ΧΡΕΗ – είναι τα χρέη, στα οποία οι δανειστές έχουν ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΗ ΣΥΝΥΠΕΥΘΥΝΟΤΗΤΑ για το γεγονός ότι τα χρέη είναι τόσο υψηλά και δεν είναι δυνατόν να αποπληρωθούν τακτικά.
      Η έννοια των αθέμιτων χρεών »illegitime Schulden« δημιουργήθηκε αρχικά για τις λεγόμενες “αναπτυσσόμενες” χώρες, στις οποίες οι τράπεζες και τα μονοπώλια (όμιλοι) συνεργάζονται(συνεργάζονταν) με τους δικτάτορες και τα απολυταρχικά καθεστώτα: οι συνθήκες χορήγησης των δανείων είναι(ήταν) αδιαφανείς, οι δανειστές πλούτιζαν από τη χορήγηση του δανείου…, παραβιάζονται(παραβιάζονταν) ανθρώπινα δικαιώματα, γίνεται ξέπλυμα χρήματος και φοροδιαφυγή.

      Η δράση Finanzplatz Schweiz π.χ. αναφέρει ως παράδειγμα, για τη χορήγηση δανείων απο ελβετικές τράπεζες στο καθεστώς του απαρτ χάιντ στη Ν.Αφρική:
      Οι τράπεζες τροφοδοτούσαν μυστικά το κυβερνητικό κόμμα και παρέκαμπταν το εμπάργκο των Ηνωμένων Εθνών (www.afp.ch). Στη Ν. Αμερική και στην Ασία λειτουργούν τα Entschuldungsnetze “Δίκτυα “ΑΠΟ-χρέωσης” [ξεχρεώματος] LATINDADD και AFRODAD. Με σκοπό π.χ. ένα μορατόριουμ τόκων (www.erlassjahr.de). Τα επιχειρήματα είναι εν μέρει νομικά, εν μέρει ηθικά.

      Στο μεταξύ όμως, η κατάσταση που βίωναν κατ’ αρχήν μόνο οι “αναπτυσσόμενες” χώρες εξαπλώθηκε σε όλο τον κόσμο. Και οι “ανεπτυγμένες” χώρες της “Δυτικής Τραπεζικής Κοινοπραξίας” είναι τόσο υπερχρεωμένες, που δεν υπάρχει καμία περίπτωση να αποπληρώσουν ποτέ κανονικά και επί της γης τα χρέη τους. Το ίδιο ισχύει για τις ΗΠΑ, Μεγ. Βρετανία και Ιαπωνία. Το χρέος τους είναι κατά πολύ υψηλότερο του μέσου ευρωπαϊκού όρου!
      ΑΛΛΑ! σε καμία από αυτές δεν υπάρχει ένα πλάνο αποπληρωμής, ενώ μετά απο τη διάσωση των τραπεζών η κατάστασή τους χειροτέρευσε. Τα νέα δάνεια που συνάπτουν πληρώνουν μόνο τους τόκους. Και παρόλα αυτά οι τράπεζες εκδίδουν συνεχώς καινούργια επισφαλή δάνεια, τα οποία συνεχίζουν το φαύλο κύκλο των τιτλοποιήσεων, που ανατροφοδοτεί την οικονομική κρίση, όπως έγινε και στην Ελλάδα.

      Η παραπάνω διαδικασία βασίζεται σε μία και μόνο προϋπόθεση: στην προϋπόθεση ότι οι εργαζόμενοι, οι φορολογούμενοι πολίτες, οι συνταξιούχοι, οι άνεργοι θα ΥΠΟΧΡΕΩΘΟΥΝ να αποπληρώσουν τα χρέη και θα εξαθλιωθούν, οι δημόσιες υποδομές θα ιδιωτικοποιηθούν και το κοινωνικό κράτος και το κράτος δικαίου θα πάψει ουσιαστικά να υφίσταται.
      Η θανάσιμη αυτή λογική, πάνω στην οποία εδράζεται και το ευρώ, πρέπει να γκρεμιστεί.
      Η αντίσταση είναι δικαιολογημένη, αναγκαία και ΝΟΜΙΜΗ.
      Η μη πληρωμή υποχρεώσεων σύμφωνα με την αρχή του ΑΘΕΜΙΤΟΥ ΧΡΕΟΥΣ θα μπορούσε να διατυπωθεί και ως: “Δεν θα πληρώσουμε για την κρίση σας”.

      ____________________________________________________________________

      Κριτηρια υπαγωγής ενος χρέους στην κατηγορία ΑΘΕΜΙΤΟ ΕΠΑΧΘΕΣ ΧΡΕΟΣ.

      Tα κριτήρια που παρατίθενται αφορούν στο “παράδειγμα” της Ελλάδας. Τα στοιχεία είναι προς το παρόν αποσπασματικά και χρειάζονται συμπλήρωση.

      Κριτήριο 1. Η συνδρομή των τραπεζών στην παραποίηση των στατιστικών: η επενδυτική Goldman Sachs “βοήθησε” το 2001/2002 την Ελλάδα να παρουσιάσει στατιστικά μειωμένο κρατικό χρέος για να εισέλθει στην ευρωζώνη και να αποκρύψει την πραγματική δημοσιονομική κατάσταση. Η τράπεζα που αποκόμισε προμήθειες 300 εκ. δολ. από τη συναλλαγή αυτή αγόρασε από την Ελλάδα κρατικό χρέος σε δολάρια και γιεν σε ύψος 10 δισ. δολ. και το γύρισε μακροπρόθεσμα σε ευρώ. Αυτό το Cross Currency Swap ήταν ένα κεκαλυμμένο δάνειο που δεν εγγράφηκε στον προύπολογισμό. Η αμερικάνικη επενδυτική τράπεζα JP Morgan και η United Bank of Switzerland (UBS) αγόρασαν την ίδια χρονική στιγμή από το ελληνικό κράτος τα μελλοντικά έσοδα τυχερών παιχνιδιών-λόττο και έσοδα αυτοκινητοδρόμων Autobahngebühren – έτσι εισέρρευσε για λίγο διάστημα ρευστό στα κρατικά ταμεία εις »ανταλλαγή« για τα μειωμένα έσοδα αργότερα: ο κρατικός προϋπολογισμός “σενιαρίστηκε” κατά την ημερομηνία της αγοράς και το χρέος κρύφτηκε προσωρινά.

      Κριτήριο 2. Συνδρομή της ΕΕ στην παραποίηση των στοιχείων: αυτό έγινε εν γνώσει της ΕΕ, για την οποία αυτές οι πρακτικές ανήκουν στο προωθούμενο απορρυθμισμένο χρηματοοικονομικό σύστημα. Ο επίτροπος κος Αλμουνια ήθελε το 2005 να ελέγξει τα ελληνικά στοιχεία, αλλά ο πρόεδρος της επιτροπής, κος Μπαρόζο ήταν αντίθετος. Πριν από το 2004 η Eurostat αμφισβητούσε τα ελληνικά στοιχεία και το Goldman-Deal. Αλλά για πολιτικούς λόγους δεν επιτρεπόταν να κλονιστεί το μέλος Ελλάδα. Η Αθήνα είχε ήδη το 2003 την προεδρία του συμβουλίου της ΕΕ, κάτω από τον Ιερό Βράχο έγινε η διεύρυνση προς ανατολάς και η υποδοχή δέκα νέων κρατών μελών.

      Κριτήριο 3: Διαφθορά: Σωστά στην Ελλάδα επικρατούσε και επικρατεί κρατική διαφθορά. Αυτό είναι το ένα μέρος της εξίσωσης. Το άλλο μέρος είναι οι μεγάλες ξένες επιχειρήσεις, που διασφάλιζαν θηριώδεις κρατικές συμβάσεις με δωροδοκίες.
      Π.χ. Siemens, σύστημα ασφαλείας ΟΑ 2004, ΟΤΕ, Thales. Όλα αυτά ήταν γνωστά σε τραπεζικούς κύκλους που ενέκριναν πιστώσεις για αυτά τα έργα.

      [Η πρακτική αυτή επιβεβαιώθηκε κιόλας από τον Jorgo Chatzimarkakis, ευρωβουλευτή και μέλος του προεδρείου του FDP, και ταυτόχρονα προέδρου της γερμανο-ελληνικής[?] οικονομικής ένωσης[?], ο οποίος δήλωσε για την κριτική στη Siemens: »Αυτό ήταν ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΗ ΡΕΑΛ ΠΟΛΙΤΙΚ! Αν η ΓΕΡΜΑΝΙΑ… θέλει να παραμείνει ΗΓΕΤΙΔΑ ΕΞΑΓΩΓΙΚΗ ΧΩΡΑ, πρέπει να βγάλει τα ρόζ γυαλιά της.« Η δωροδοκία ΕΠΡΕΠΕ να επιτραπεί και να ενισχυθεί φορολογικά (Süddeutsche Zeitung, 15.12.2006) …][βλέπε και: η δωροδοκία ως »επιχειρηματική ρεάλ πολιτίκ«: Jorgo Chatzimarkakis, βουλευτής του FDP, για ένα μείζον θέμα των γερμανο-ελληνικών οικονομικών σχέσεων].

      Κριτήριο 4: Εξαπάτηση των επενδυτών-μεγάλων πελατών της τράπεζας όσον αφορά στην ικανότητά της επαναγοράς: Η Goldman Sachs οργάνωνε για την Ελλάδα από το 2002 συνεχώς την πώληση κρατικών τίτλων συνολικού ύψους 15 δις δολαρίων. Η τράπεζα γνώριζε την εύθραυστη οικονομική θέση της Αθήνας, αλλά δεν ενημέρωνε τους αγοραστές στα φυλλάδια στα οποία διαφήμιζε τα προϊόντα της. Η Goldman Sachs προήγαγε έτσι εμμέσως την υπερχρέωση της Ελλάδας, συγκάλυπτε την πραγματική της θέση και έθετε σε κίνδυνο την πληρωμή των τίτλων στους κατόχους τους. Προφανώς η προμήθεια του ενός δις ήταν για την Goldman πολύ πιο σημαντική.
      Οι μεγάλοι καταθέτες ελέγχουν τώρα τις διαδικασίες που ακολούθησε η Goldman Sachs, είναι πιθανόν να ακολουθήσουν αγωγές και μηνύσεις – η ΕΕ όμως δεν ελέγχει.

      Η Ελλάδα είναι χρεωμένη ΚΥΡΙΩΣ ΣΕ ΤΡΑΠΕΖΕΣ ΤΩΝ ΧΩΡΩΝ ΤΩΝ ΟΠΟΙΩΝ ΟΙ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΠΗΡΑΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΤΙΣ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΚΡΑΤΙΚΕΣ ΑΝΑΘΕΣΕΙΣ – ΜΕΣΩ ΔΩΡΟΔΟΚΙΑΣ. Οι δανειστές από την Γερμανία είναι κυρίως η Deutsche Bank και η Allianz, εκτός από τις πτωχευμένες Commerzbank, Eurohypo και Hypo ­Real Estate (HRE). Όλες οι ανωτέρω έδιναν δάνεια, χωρίς να ελέγχουν την πιστοληπτική ικανότητα της Ελλάδας.

      Κριτήριο 5: Απορρύθμιση: την 8.12.2009 η Fitch υποβάθμισε την πιστοληπτική ικανότητα του ελληνικού κράτους από »A-« σε »BBB+«, και μετά από μία εβδομάδα ακολούθησε η Standard & Poor’s.
      Η ΕΕ δεν προβαίνει σε δική της ξεχωριστή αξιολόγηση των μελών της, αλλά στηρίζεται όπως και πριν στην κρίση των οίκων αξιολόγησης, οι οποίοι λειτουργούν προς το συμφέρον των δανειστών. Η υποβάθμιση σήμαινε για αυτούς άμεσο κέρδος γιατί το επιτόκιο δανεισμού αυξήθηκε κατά 2,9%, στο διπλάσιο αυτου που δανείζεται η Γερμανία.
      Ταυτόχρονα αυτό σήμαινε: ελευθερία δράσης για τα Hedgefunds και την κερδοσκοπία με τα CDS. Οι σημερινοί δανειστές και κάτοχοι κρατικών ομολόγων αγοράζουν CDS και οι τράπεζες που τα πωλούν εισπράττουν αυξημένα πριμ.
      Όσο αυξάνουν τα επιτόκια δανεισμού αυξάνεται η χρέωση της Ελλάδας, η οποία αναγκάζεται να συνάπτει και άλλα δάνεια για να αποπληρώσει τα προηγουμενα κοκ. Ταυτόχρονα οι κερδοσκόποι προτιμούν να επενδύουν στο κρατικό χρέος, γιατί το κέρδος που αποφέρει είναι υψηλότερο και έτσι κλείνει η στρόφιγγα δανείων προς τις επιχειρήσεις (Börsenblatt, 19.2.2010). Η οικονομική ανάπτυξη φρενάρεται, το κράτος δεν εισπράττει φορους.
      Στο παιχνίδι συμπράττει πάντα η American International Group (AIG), η οποία ασφάλισε δεκάδες χιλιάδες επισφαλή δάνεια και εισέπραξε υψηλότατα πριμ, αλλά δεν διέθετε επαρκή αποθεματική βάση. Για το λόγο αυτό το αμερικανικό κράτος “έπρεπε” να τη διασώσει, ώστε να μπορέσει η Deutsche Bank να εισπράξει με τη σειρά της τα 11 δισ. δολ. για τα δάνεια τα οποία είχε χορηγήσει χωρίς δικές της ασφαλιστικές αποθεματικές δικλείδες.

      Η ΕΕ, η Ευρωπαϊκή Κεντρική Τράπεζα και οι συμμετέχουσες κυβερνήσεις με τις εθνικές τράπεζες (π.χ. Deutsche Bundesbank) δεν φρόντισαν επίσης μετά από την οικονομική κρίση να ρυθμίσουν τους οίκους αξιολόγησης και τα Hedgefunds, και έτσι γίνονται συνυπεύθυνες στην αυξανόμενη υπερχρέωση της Ελλάδας.
      »Η κατάσταση δεν θα είχε φθάσει έως εδώ, αν η γερμανίδα καγκελάριος και οι συν αυτή είχαν ξεκαθαρίσει ήδη από το φθινόπωρο, ότι απαιτούν μεν από την ελληνική κυβέρνηση μια εύλογη μείωση του κρατικού ελλείμματος, αλλά θα αντιταχθούν κατά τα άλλα σε κάθε κερδοσκοπική προσπάθεια που θα επιχειρήσει να οδηγήσει τη χώρα αυτή στην καταστροφή« (Financial Times Deutschland, 12.2.2010).

      ___________________________________________________________________

      Goldman – ποιος κυβερνά?

      Η περίπτωση της Ελλάδας εκθέτει τη σημερινή ελαττωματική κατασκευή της Ευρωπαϊκής Ένωσης και του Ευρώ και για το λόγο αυτό έχει μεγάλο μερίδιο στις βαθιές αλλαγές που μπορεί να γίνουν στην Ευρώπη. Σύμφωνα με τη συνθήκη της Λισσαβώνας καμία χώρα του Ευρώ δεν επιτρέπεται να βάλει πλάτη για τα χρέη ενός άλλου κράτους. »Γιατί όμως η ρήτρα αυτή δεν ισχύει και για τις τράπεζες, οι οποίες έδρασαν αποκλειστικά για δικό τους όφελος και εις βάρος του κοινού? Οι Έλληνες υποχρεώνονται να σφίξουν το ζωνάρι. Τα μέτρα λιτότητας δεν προάγουν την αναθέρμανση της οικονομίας«, σύμφωνα με το Γάλλο οικονομολόγο Jean-Paul Fitoussi (FR-online, 11.2.2010).
      Η λογική του ευρώ είναι η εξής: οι αγορές κυβερνούν, στα κράτη απομένει μόνο η συμπίεση των μισθών, η φορολόγηση και η ιδιωτικοποίηση.
      Με αυτή τη φιλοσοφία η παγκόσμια τράπεζα έχει εξαθλιώσει δεκάδες »αναπτυσσόμενες χώρες« επιβάλλοντας υπερχρέωση, στασιμότητα, φτώχεια και διεφθαρμένες ελίτ.
      Η λογική αυτή εκφράζεται καθαρά και στην περίπτωση της Ελλάδας και από το γεγονός ότι ο Ex-Goldman-Banker Πέτρος Χριστοδούλου ορίστηκε ο νέος διαχειριστής του δημόσιου χρέους.

      Η Αργεντινή κήρυξε στάση πληρωμών το 2001 εξ αιτίας ενός χρέους που είχε δημιουργήσει η ακραία νεοφιλελεύθερη προηγούμενη κυβέρνηση (του Carlos Menem) και υποτίμησε το νόμισμά της. Το αποτέλεσμα ήταν να χάσουν μεν οι τράπεζες, χωρίς ωστόσο να χρεωκοπήσουν, αλλά έτσι μπόρεσε να τακτοποιήσει τα δημόσια οικονομικά της και η οικονομία της πήρε μπροστά.

      ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ:
      Η βασικότερη προϋπόθεση για την μείωση του χρέους και την αποφυγή συνεχούς σύναψης νέων δανείων είναι η οικονομική αναζωογόνηση, η παραγωγή νέων προϊόντων, η παραγωγή νέων υπηρεσιών, η δημιουργία νέων θέσεων εργασίας, η τόνωση της αγοραστικής δύναμης και τα φορολογικά έσοδα.

      ΜΕ ΔΥΟ ΛΟΓΙΑ: το ελληνικό κρατικό χρέος υπό μια ευρεία έννοια ΔΕΝ ξεκίνησε με την υποβάθμιση απο τους οίκους αξιολόγησης, »αλλά ξεκίνησε στα μισθολογικά γραφεία των ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ« (Die Zeit, 14.2.2010).
      Οι αυξημένες απολαβές για τους εργαζόμενους και τους άνεργους στη Γερμανία και η αποφυγή περικοπών στην Ελλάδα δεν είναι μόνο προς το συμφέρον Γερμανών και Ελλήνων, αλλά προς το συμφέρον ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΕΥΡΩΠΑΙΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ.

    • αλλενάκι avatar
      αλλενάκι @ Ratca 25/02/2010 11:23:51

      Αγαπητέ Κώστα Ροδινέ, επειδή καθυστερεί γιατί είναι μεγάλο, το έχω αναρτήσει και στο blog πρώτο πρώτο με τίτλο: ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ.
      Το blog θα το δεις κάτω, στους συνδέσμους του Αntinews.

  29. Dimi avatar
    Dimi 25/02/2010 10:58:43

    Η Ελλάδα στο Ευρωδικαστήριο γιά τις Φοροαπαλλαγές Επιχειρήσεων http://bit.ly/adhgn7

    • Sic transit gloria mundi avatar
      Sic transit gloria mundi @ Dimi 25/02/2010 11:02:55

      Επιτέλους ένα καλό νέο;
      Ναι, άν το Δημόσιο αναγκαστεί έτσι ν' ανακτήσει τις ενισχύσεις που έδωσε υπό μορφή ΠΑΡΑΤΥΠΩΝ ΦΟΡΟΑΠΑΛΛΑΓΩΝ σε επιχειρήσεις.

  30. Smash Direct avatar
    Smash Direct 25/02/2010 11:17:56

    Δεν θα τιμωρηθει ποτε κανενας σε αυτο τον τοπο οτι και αν κανει???Τωρα μας προεκυψε και το Ευρωδικαστηριο για τις φοροαπαλαγες των επιχειρησεων??η των επιχειρηματιων οπου υποτιθεται οτι θα εκαναν επενδυσεις..Γεια σου μεγαλε Καραμανλη-Αλογοσκουφη-Σουφλια και...λοιπες επιχειρηματικες δυναμεις!!!

    • Sic transit gloria mundi avatar
      Sic transit gloria mundi @ Smash Direct 25/02/2010 11:25:48

      Πήραν φοροαπαλλαγές και μετά "επένδυσαν". Δηλαδή πούλησαν, πούλησαν...Ακριβά: Είχαν βλέπετε "ταμειακές εισροές" στους ισολογισμούς, οι ελεγκτές - λογιστές των υποχήφιων αγοραστών έμεναν άκρως ικανοποιημένοι!
      Κι αγόραζε ο Βγενόπουλος, η Deutsche Telekom κτλ.

  31. Ανώνυμος avatar
    Ανώνυμος 25/02/2010 11:32:06

    Τον Αρη τον επικαλούμαστε μόνο σε σοβαρές απειλές, όχι στο δάχτυλο της ...Αφροδίτης. Χωρίς μικρή Πηγάδα('ντάξει ΚΑΘΑΡΣΗ) τέρμα η Ελλάδα ! ))

    • Sic transit gloria mundi avatar
      Sic transit gloria mundi @ Ανώνυμος 25/02/2010 11:42:58

      Ποιοί τον επικαλείστε, ποιοί τον επικαλούνται, 65 χρόνια μετά;
      Έχουν μπερδευτεί βλέπεις πολύ τα πράγματα πλέον: Τί "Δεξιά" τι "Αριστερά" και τι ανάμεσά τους;
      Κι εγώ ο αφελής, που νόμιζα ότι από το 1973 και μετά, δεν διαθέτουμε πιά Χούτου και Τούτσι στα Νότια Βαλκάνια!

    • Sic transit gloria mundi avatar
      Sic transit gloria mundi @ Ανώνυμος 25/02/2010 11:44:50

      Σιγά να μη κάνουμε και μικρή Νυρεμβέργη!
      Αλλά τι λέω; Όταν χρειαζόταν πράγματι Ελληνική Νυρεμβέργη, οι "άλλοι" έφτιαξαν Πηγάδα!

    • l
      l' ami du peuple @ Ανώνυμος 25/02/2010 12:55:12

      τοσο μπορουσαν φιλε μου, τοσο εκαναν.
      και το πληρωνουμε ακομη.

      αλλα και το θεωρημα του fermat δε λυθηκε σωστα και με τη πρωτη

  32. klausewitz avatar
    klausewitz 25/02/2010 11:43:15

    Οι Γερμανοί,δηλαδή ο ακαδημαικός τους κόσμος, έχουν
    φιλο-αρχαιοελληνική παράδοση...Τούς Νεοέλληνες δεν
    τούς πάνε, θεωρώντας τους ένα ασαφές φυλετικό μείγμα
    γραικο-σλάβων και τουρκαρβανιτών! Θυμηθείτε,την επική
    προσπάθεια του Κωνσταντίνου Παπαρρηγόπυλου να κατεδαφίσει
    τις θεωρίες του Φαλμεράυερ. Στον Α' και Β' πόλεμο...μην
    τα θυμηθούμε..! Στην τότε ΕΟΚ , το 80-81, καθάρισαν οι Γάλλοι
    για πάρτη μας....! Λεφτά πήραμε, ένας Θεός ξέρει πώς τα
    χρησιμοποιήσαμε...αλλά κατεδαφίσαμε την όποια παραγωγική
    και διανεμητική δομή για να ...καλωσορίσουμε κυρίως τα
    δικά τους προιόντα...Συνεπώς, έχουμε ράματα για τη γούνατους
    κι'αυτοί για τη δικιά μας!
    Η "ανθελληνική" και η "αντιτευτονική" εκστρατεία,όμως,είναι
    άχρηστες,σικέ,απολιτικές και..μπανάλ!
    Οι Γερμανοί,παρά τίς μνημειώδεις ιστορικές χοντράδες τους,
    παραμένουν το δημιουργικότερο έθνος της Ευρώπης στην οικονομία,
    τα γράμματα, την αυθεντική σκέψη! 'Οθεν: άς κατέβουν οι τόνοι,
    μόνο κακό κάνουν και κανένα καλό...Ευπρέπεια Συνέλληνες και
    όχι ευκολίες-γκεγκε;

    ν.σ

    • Μάρκο Τ avatar
      Μάρκο Τ @ klausewitz 25/02/2010 13:04:17

      Συμφωνώ απολύτως.

    • zonitis avatar
      zonitis @ klausewitz 25/02/2010 13:08:13

      Ουτε τα εντερα τους δεν πανε. Μην ξεχνας τις διαφορες που υπαρχουν μεταξυ δυτικης και ανατολικης Γερμανιας (Ossis, Wessis). Βορειας και νοτιας (βαυαρια). Να μην μιλησουμε και για τις γλωσσες τους. Ο ενας δεν καταλαβαινει τον αλλον. Και θα μας πουν αυτοι για ασαφες φυλετικο μειγμα?

    • Sic transit gloria mundi avatar
      Sic transit gloria mundi @ klausewitz 25/02/2010 13:26:03

      @ zonitis
      Φίλος μου Βαυαρός, πληρέστατα Ελληνομαθής, μου είπε ότι το να πεί κατά το Βαυαρικόν οικείον "Grüss Gott" σε Βερολινέζο, Χαμπουργκιανό ή Λειψιώτη, είναι κάπως σαν να λέει Κρητικός "μωρ' σύ κοπέλι" σε Φλωρινιώτη!
      Οι γνωρίζοντες από ετυμολογίες και γλωσσικά δάνεια, θα καταλάβουν.

  33. Kὀριννα avatar
    Kὀριννα 25/02/2010 12:14:27

    Πρίν κάνουν φέτες τήν Σερβία,τήν δυσφημούσαν συνεχώς.Λέτε;
    Νομίζω πώς δέν μάς πάνε διότι τούς περιποιηθήκαμε δεόντως κατά τόν ΒΠΠ.
    Γιά τό άν είμαστε ή όχι φυλετικό μείγμα,τό γνωρίζουν καί ποιούν τήν νύσσαν,ειδ'άλλως,δέν θά μας πολεμούσαν έτσι.Μή ξεχνάτε,ότι εδόθησαν από τόν
    Βενιζέλο,στίς ΗΠΑ.σκελετοί από τό Δημόσιο Σήμα.Φαντάζεσθε τί θά είχε γίνη άν είχαν ανακαλύψη,ότι δέν υπάρχει φυλετική συνέχεια;

  34. Κώστας Ροδινός avatar
    Κώστας Ροδινός 25/02/2010 12:19:02

    Υπάρχει αλήθεια κανένας που πιστεύει σοβαρά ότι τα Γερμανικά Μέσα Μαζικής Επικοινωνίας είναι ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΑ, ΑΔΕΣΜΕΥΤΑ, ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΑ και τα σχόλια τους για την Ελλάδα, είναι αποτελέσμα ΜΟΝΟ δημοσιογραφικού ενδιαφέροντος;
    Για τα Αγγλικά και τα Αμερικανικά, δεν χρειάζεται.Ξερουμε...

    • klausewitz avatar
      klausewitz @ Κώστας Ροδινός 25/02/2010 12:36:15

      Προφανώς!

  35. Kὀριννα avatar
    Kὀριννα 25/02/2010 12:51:33

    Από Γερμανίδα πληροφορήθηκα(πρό 10ετίας),ότι ή Γερμανία δέν κυβερνάται από Γερμανούς.Μού είπε από ποιούς.Είχαμε καί εμείς έναν τέτοιο Πρωθυπουργό.Ονόματα δέν λέμε,οικογένειες δέν θίγουμε!

  36. fit for fun avatar
    fit for fun 25/02/2010 13:18:07

    Κάποιοι επικρίνουν την κυβέρνηση Καραμανλή γιατί έλεγε πως η κρίση τάχα θα περνούσε ξώφαλτσα από την Ελλάδα, εκτίμηση που τελικά διαψεύστηκε. Η στάση αυτή, όμως, είχε μια προφανή κοινή λογική.

    Αφελώς πίστευα μέχρι πρότινος ότι αποκλείεται να υπάρξει κυβέρνηση χειρότερη από την προηγούμενη.

    Απεχθάνομαι τη συνωμοσιολογία αλλά πώς αλλιώς είναι δυνατόν να ερμηνευτούν συμπεριφορές και δηλώσεις όπως τιτανικός, χρεοκωπία, εθνική κυριαρχία κτλ;

    Παρακαλώ θερμά έναν καλόπιστο πασόκο να το εξηγήσει λίγο. Να πει κάτι έστω λογικοφανές. Nα διασκεδάσει κάπως την τεράστια απογοήτευση όλων αυτών που αν και δεν ψήφισαν ΓΑΠ, ήλπιζαν τουλάχιστον σε κάτι λίγο καλύτερο.

  37. ΙΔ avatar
    ΙΔ 25/02/2010 13:29:55

    Και τώρα έχουμε και αυτόs συν τοίs άλλοιs είναι και αρχιερεύs του ξίφουs του Δαυίδ. Ο κεντρικόs τουs τραπεζίτηs είναι περιούσιοs αλλά και ο ιδιοκτήτηs του περιοδικού που νόμιζε ότι με την στάση αυτήν τηs Αφροδίτηs θα μαs εξευτέλιζε. Τα πρώτα για εμάs και τα δεύτερα για τούs Γερμανούs.

  38. Νίκος avatar
    Νίκος 25/02/2010 13:49:29

    "εδόθησαν από τόν Βενιζέλο,στίς ΗΠΑ.σκελετοί από τό Δημόσιο Σήμα".

    Κοριννα, τι θα πει το παραπανω;

  39. Κώστας Ροδινός avatar
    Κώστας Ροδινός 25/02/2010 13:54:23

    Εχοντας ζήσει πολλά χρόνια στο εξωτερικό και παρακολουθώντας εδώ και δεκεατίες τον αμερικανικό τύπο, έχω διαβάσει πολλά χολερικά σχόλια εναντίον της Ελλάδος.
    Οφείλω να ομολογήσω ότι αυτό που γίνεται τους τελευταίους μήνες δεν έχει προηγούμενο!
    Θυμίζε λίγο εκείνη την επονείδιστη περίοδο με το σκάνδαλο Κοσκωτά.
    Ομως ακόμα και τότε, απαξίωναν τους κυβερνώντες και όχι συνολικά τη χώρα. Τώρα,πολλά από τα σχόλια που δημοσιεύονται είναι εμπαθή,ενίοτε και ρατσιστικά σε βάρος της χώρας μας. Θίγουν την αξιοπρέπεια μας.
    Και αυτή η αρνητική εικόνα,η ζημιά που γίνεται, δεν πρόκειται να αποκατασταθεί από τη μια μέρα στην άλλη. Θα πάρει πολύ χρόνο. Η Wall Street Journal για παράδειγμα έχει δημιουργήσει,στην ηλεκτρονική της έκδοση, ειδικό ένθετο για Greek Debt Crisis! Με συνεχή ροή ενημέρωσης!
    Νομίζω ότι επιβάλλεται να αντιδράσουμε, αλλά να το σκεφτούμε καλά.
    Φυσικά θα ακουστούν και ακραίες φωνές. Συμβαίνει πάντα. Αλλά μήπως το Focus με την Αφροδίτη της Μήλου, δεν ήταν μια ακραία κριτική; Στην κρτική αυτού του επιπέδου, δε θ' απαντήσει η Ακαδημία Αθηνών. Απαντάς αναλόγως...

    Σπεύδω να σημειώσω οτι την αποκλειστική ευθύνη για το διασυρμό που υφίσταται η χώρα μας τους τελευταίους μήνες,τη φέρει το δίδυμο Παπανδρέου -Παπακωνσταντίνου. Με τις δηλώσεις περι ενταντικής και τιτανικού και την πρωτοφανή αναποφασιστικότητά τους, έριξαν άφθονο νερό στο μύλο των κερδοσκόπων. Αν είχαν λάβει τα απαραιτητα μέτρα από το φθινόπωρο η κατάσταση δεν θα είχε ξεφύγει.
    Και αυτό το έκαναν σκοπίμως, επειδή ήθελαν να εμφανίσουν τα μέτρα ως απαίτηση της Ε.Ε.
    Το ανησυχητικό είναι ότι τώρα επιχειρούν με Πάγκαλο, Πετσάλνικο και Ευθυμίου να μας κάνουν και μαθήματα ....πατριωτισμού.
    Ας προσέξουμε....

    • fitsulas avatar
      fitsulas @ Κώστας Ροδινός 25/02/2010 19:56:50

      Ας μου εξηγήσει κάποιος γιατί πρέπει να ασχολούμαστε με τις υστερίες των Αγγλοτευτόνων. Τη δουλειά τους αυτοί, τη δουλειά μας εμείς. Το μόνο που κάνουμε είναι να αναπαράγουμε τον ψυχολογικό πόλεμο που κάνουν εναντίον μας για να μας θέσουν ψευτοδιλλήματα και ψευτοαδιέξοδα στα εθνικά θέματα και στο κοινωνικό κράτος. Ας κλείσουμε την τηλεόραση και ας βάλουμε τον Ζίκο στο DVD. Αυτή είναι η καλλίτερη αντίσταση.

  40. Μαύρος Ιάκωβος avatar
    Μαύρος Ιάκωβος 25/02/2010 13:56:00

    Ρίγη εθνικής συγκίνησης διαπερνούν το κορμί μου!Κατακεραύνωσε ο πρόεδρος της Βουλής τον γερμανό πρέσβη!Ζούμε μεγάλες στιγμές,το αντάρτικο φουντώνει στα βουνά.Πάμε αδέρφια με τον καπετάν Γιωργάκη,τον καπετάνιο Θεόδωρο και το πρωτοπαλίκαρο Μιχάλη που κυνηγάει γριούλες και εισβάλλουν οι πραίτωρές του μέσα στις εκκλησίες(να μπούν στα πανεπιστήμια ούτε λόγος,εκεί οι σύντροφοι μαζεύουν εφόδια για τις μάχες με τους ναζί στα βουνά).Πάμε για νέους αγώνες να διώξουμε τους κατακτητές Γερμανούς που δυσφημούν την ΕΛΛΑΔΑΡΑ μας,που μας πίνουν το αίμα,που κυνηγάνε την κυβέρνησή μας η οποία είναι έτοιμη να φύγει στο Κάιρο να πολεμήσει απο εκεί τον κατακτητή...Για όλα φταίνε οι ξένοι,μας κρατάνε μούτρα επειδή τους πολεμήσαμε το 1940......Εν τω μεταξύ σήμερα έφτασε για συνομιλίες ο Νίμιτς γύρω απο το όνομα των σκοπίων(δε βαριέσαι,ποιός ασχολείται προέχει ο αγώνας της ένδοξης κυβέρνησης κατά των Γότθων κατακτητών)

    • Μάρκο Τ avatar
      Μάρκο Τ @ Μαύρος Ιάκωβος 25/02/2010 16:41:56

      Nα πάρουμε τα βουνά και τα δάση να πολεμήσουμε τους άτιμους Γότθους, σωστά, αλλά αυτά έχουν γεμίσει βίλλες πλουσίων (αριστερών ως επί το πλείστον, ο Διόνυσος έχει από τα υψηλότερα ποσοστά ΣΥΡΙΖΑ πανελλαδικώς). Λέτε να μας καταδώσουν οι νεόπλουτοι στους βάρβαρους κατακτητές; Αδιέξοδο και εκεί...

  41. Νίκος avatar
    Νίκος 25/02/2010 14:11:23

    Αν και δεν ειμαι ειδικος, με βαση τα δεδομενα που παρεθεσα πιο πανω, και εξαιρεσει των συγκριτικα υψηλων ασφαλιστικων εισφορων και της γραφειοκρατιας, η Ελλαδα θα επρεπε να ειναι παραδεισος εισαγωγης κεφαλαιων και, θεωρητικα, οικονομικης αναπτυξης. Αλλα φυσικα δεν ειναι. Επομενως πρεπει να αναζητησουμε τις αιτιες που το διεθνες και ιθαγενες κεφαλαιο αποφευγει την Ελλαδα. Ποιος κεφαλαιοκρατης δεν θα πηγαινε σε χωρα της ευρωζωνης οπου οι μισθοι ειναι το 1/2 της ζωνης; Η υποθεση εργασιας ειναι οτι η νεοταξικη παγκοσμοιποιηση ειναι κυριως κινηση για (α) φθηνα εργατικα χερια και (β) φθηνες πρωτες υλες. Μα θα μου πειτε, απο τοτε που εισηλθαν οι ανατολικες χωρες η Ελλαδα δεν ειναι πλεον απο τις χωρες με τα φθηνοτερα εργατικα. Τοτε, λεω εγω, δημιουργουνται σοβαρα ερωτηματα για την στρατηγικη της ΑΛΗΤ μας.
    1) γιατι η χαζοχαρουμενη καγιενοκινητη ευρωΑΛΗΤ μας συναινουσε στην εισοδο καθαρα ανταγωνιστικων χωρων στην ΕυρωΕΕ; Ποιος, εκτος της μιζοΑΛΗΤ μας, ωφελουνταν απο την επιζημια αυτη για τα εθνικα συμφεροντα κινηση;
    2) Γιατι βιαστηκαν να εισελθουν στην ευρωζωνη αφου απεμπολουνταν μονεταριστικοι κυριως μηχανισμοι που θα βοηθουσαν τν Ελλαδα να ανταπεξελθει σε δυσκολιες σαν των τωρινη, π.χ. υποτιμηση της δραχμης, και ενισχυση εξαγωγων/αποθαρρυνση εισαγωγων, δημιουργια κινητρων για επενδυσεις, π.χ. μειωση φορολογιας κερδων κ.α.;
    3) Τελος, με τι ειδους κριτηρια οριζουν το ΕΘΝΙΚΟ ΣΥΜΦΕΡΟΝ τα μελη της πολιτικης μας ΑΛΗΤ; Διοτι, απο τα ελαχιστα που ανεφερα συναγεται το συμπερασμα οτι οχι μονο δεν προασπισαν το εθνικο συμφερον αλλα και το πολεμησαν και το πολεμουν ακομη και τωρα. Να υπενθυμισω οτι μολις αρχισε η διεθνης κριση οι Παπανδρεου-Παπακωνσταντινου περιεδιαβαιναν ανα τας Ευρωπας ζητουσαν εκλογες!!!! και κατηγορουσαν την τοτε κυβερνηση με χαρακτηρισμους που δεν ταιριαζει σε πραγματικους πατριωτες. Ο αλλος πολεμος, αυτος σε ιδεολογικο επιπεδο εναντιον καθε Ελληνικου, π.χ. η αποεθνοποιηση σε παιδεια, οικονομια κ.α., μονο τους στοχους της διεθνικης ΑΛΗΤ, στην οποια ανηκουν και "δικα μας" τσουτσεκια, εξυπηρετουν.

  42. Kὀριννα avatar
    Kὀριννα 25/02/2010 14:14:30

    @ Νίκος,
    δέν είχες ακούσει ότι έχει βρεθή τό Δημόσιο Σήμα,δλδ,ό τόπος πού έθαβαν τούς επιφανείς Αθηναίους.Δέν γνωρίζω γιά πιό λόγο,όταν ήταν Υπουργός Πολιτισμού ό Μπένι,εδόθησαν στούς Αμερικανούς.Τελικά επεστράφησαν,μετά από λίγα χρόνια.Αρα γε τά ίδια;Δέν υπήρξε ενημέρωσι αρκετή,ή τουλάχιστον εγώ δέν διάβασα τίποτε περισσότερο.Υπέθεσα όμως,ότι άν δέν είχαμε φυλετική συνέχεια,αυτό θά είχε γίνει βούκινο.Πάντως ποτέ δέν κατάλαβα γιατί τά πήρανε.Πολλά υποθέτω,σίγουρη δέν είμαι γιά τίποτε.Αν κάποιος από εδώ μέσα γνωρίζει περισσότερα,άς γράψη κάτι.

  43. Νίκος avatar
    Νίκος 25/02/2010 14:30:35

    Kὀριννα, οχι δεν το ακουσα. Μα εχουμε χιλιαδες σκελετους και απο την περιοχη της Αθηνας (Κεραμεικος και εκσκαφες για τον υπογειο) και απο την Μακεδονια. Ως ενδιαφερομενος βιολογος παρακολουθουσα τις μελετες του Luigi Cvalli-Sforza και αλλων (Steve Jones, CIty U of London) που δειχνουν πειστικα οτι ειμαστε, ως πληθυσμος, απογονοι κυριως των αρχαιων Ελληνων. Μαλιστα, λεω, οπως και πιο παλια, οτι η πλειοψηφια π.χ. των σημερινων τουρκων ειναι απογονοι ελληνικων πληθυσμων, και εχουν, τουλαχιστον οι μορφωμενοι τουρκοι, συνειδηση αυτου. Αποφευγω δημοσιες συζητησεις επ' αυτου γιατι η συντριπτικη πλειοψηφια των μη ειδικων τεινει να αντιλαμβανεται τετοια θεματα ως ρατσισμο, πραγμα που δεν ισχυει.
    ΜΕ απλα λογια, το ξερουμε οτι ειμαστε απογονοι τους, γιατι τι αλλο λεει η γλωσσα και τα ηθη και εθιμα που ο χριστιανισμος δεν εξολοθρευσε; Αλλα, αλλο πραγμα η γενετικη πληθυσμων και αλλο η ζωολογια, κατι στο οποιο εμπλεκονται οι περισσοτεροι με οντολογικους ορους φυλετισμου και "καθαροτητας", πραγματα απραδεκτα για μενα.
    Αντε τωρα να τα συνδιαλεχθεις για τετοιες λεπτομεριες με το νεοταξικο ιεραστειο που λυσσωδως μας αφαιμαζει απο καθε ικμαδα πατριωτισμου επιχειρει να να μας μετατρεψει σε αμορφη καταναλωτικη μαζα.

  44. Kὀριννα avatar
    Kὀριννα 25/02/2010 15:15:46

    Αν μπορέσης καί μάθης περισσότερα,γράψε τα.Θέλω νά μάθω καί δυστυχώς λίγα γνωρίζω.
    Πήραν,όμως τά οστά αυτά,διότι τούς ενδιέφεραν αυτοί πού ήταν εκεί θαμμένοι.Ισως ό Περικλής;Ο Θεμιστοκλής είναι θαμμένος στόν Πειραιά,ό Σωκράτης στίς Αχαρνές,άγνωστον πού ακριβώς.Πολλοί άλλοι όμως θά είναι στό Σήμα.
    Μακάρι νά μπορούσε κανείς νά πάη εκεί γιά προσκύνημα.
    Αυτή ή υποδούλωσι,ή πνευματική κυρίως, κρατά χιλιετίες.

  45. Kὀριννα avatar
    Kὀριννα 25/02/2010 15:24:16

    Αναφέρεις τήν λέξι,Ρατσισμό.Θά ήθελα νά μου απαντήση κάποιος θολοκουλτούρας,ποιός είναι ό ρατσιστής,αυτός πού θέλει τήν επιμειξία,πού σάν συνέπεια έχει τήν εξαφάνησι τών φυλών,ή αυτοί πού τήν αρνούνται καί έτσι διατηρεί ό καθένας μας τά φυλετικά τού χαρακτηρηστικά;
    Εχασαν πλέον οί λέξεις τό νόημά τους.

  46. Νίκος avatar
    Νίκος 25/02/2010 15:29:50

    Μολις το εψαξα λιγο, αν και οχι επισταμενα, αλλα ειναι λιγες οι πληροφοριες. Μονο αρχαιολογοι μπορουν να εκτιμησουν τι μπορει να γινει και τι οχι. Ο ταφος του Περικλη δεν βρεθηκε ακομα, ουτε και των αλλων επιφανων Αθηναιων. Επισης, η εικονα ειναι πολυπλοκη αφου υπαρχουν στιβαδες χωματος απο διαφορετικες εποχες με αναμικτα καμμενα και αθικτα οστα.
    Συγκινητικη η προσπαθεια των Αρχαιων παντως να μας εφοδιαζουν με πολιτιστικο κεφαλαιο, αλλα με την ελληνωνυμο διεθνοφασισταριο στα ηνια (ποια ηνια, τελος παντων) καθε προσπαθεια αναδειξης μαλλον θα γινει αιτια για καυγα. Περιμενεις απο τους βαρβαρους που κατεστρεψαν το πεδιο του Μαραθωνα για να φτιαξουν -Θεε και Κυριε- κωπηλατοδρομιο!!! να αναδειξουν τετοια ευρηματα;

  47. Νίκος avatar
    Νίκος 25/02/2010 15:39:48

    Kὀριννα, για την βιολογια η "εξαφάνησι τών φυλών" οπως λες δεν υφισταται. Οι διαφοροποιηση των ανθρωπινων πληθυσμων στις υπαρχουσες μορφες δεν γνωριζουμε γιατι που οφειλεται. Αν εννοεις οτι οι Ελληνες, οι Κινεζοι κλπ ως πληθυσμοι εχουν εκτος απο εσωτερικη πολτισμικη και γενετικη ομοιοτητα εχουν, αυτο ειναι σωστο. Διοτι μην ξεχνας οτι ειναι πιο ευκολο να παντρευτεις ατομο τηες ιδιας κουλτουρας παρα ξενο. Μαλιστα, θα ελεγα οτι η πολιτισμικη συγγενεια μετα απο ενα σημειο και περα υπερισχυει της γενετικης.
    Φυλες με στενη βιολογικη εννοια δεν υπαρχουν. Ομως, με βαση τα υπαρχοντα γενετικα δεδομενα για τους Ευρωπαϊκους πληθυσμους, μπορουμε να πουμε με σχετικη βεβαιοτητα και με ακριβεια 400-500 μετρων απο ποιο μερος της Ευρωπης καταγεται, π.χ. αν ενα ατομο ανηκει π.χ. στους Ελληνες ή στους Βασκους ή Στους Φιλλανδους (και οχι Φινλανδους, οπως γραφουν μερικοι).

  48. Δημητρης avatar
    Δημητρης 25/02/2010 15:50:21

    Διαμαρτυρετε ο Καρα-τζαφερ οτι μας τα παιρνουν τα μεγαλοκαταστηματα Lindl, Praktiker, Media Markt κλπ. Μπορει να πουλανε πραγματι τα προιοντα τους πιο ακριβα απο την Γερμανια, Γαλλια κλπ. αλλα πολυ φτηνοτερα απο τα αντιστοιχα ελληνικα Μεγαλοκαταστηματα πχ. Κοτσωβολος, Μαρινοπουλος κλπ. Λοιπον γιατι να μη αγορασουμε απο εκει;
    Επειτα ποιος εθισε τον ελληνικο λαο στην υπερκαταναλωση με δανεικα λεφτα;
    Εγω ξερω πολυ λιγους Γερμανους οι οποιοι αν και εχουν σαφως μεγαλυτερες αποδοχες και συνταξεις απο εμας,με τρια Διαμερισματα η σπιτια, δυο εξοχικα (ενα στο βουνο και ενα στη θαλασα), σκαφη και καταθεσεις.
    Εμεις ομως ασκουμεθα τωρα και στον χειμερινο τουρισμο (οι βλαχοι), ξοδευοντας τα κερδη απο την φοροκλοπη (εισοδημα 500/μηνα), το λαθρεμποριο και τις λαμογιες.
    Οι Γερμανοι σου φταινε κε. Παγκαλε;
    Για να συνελθουμε λιγο (πολυ θα ελεγα!).
    Dr.-Ing.

    • anonymous avatar
      anonymous @ Δημητρης 25/02/2010 17:09:11

      Ρε φίλε τα σκέφτεσαι και τα λες αυτά; Ο Γερμανός βγάζει τα διπλά από τον Έλληνα. Ο Έλληνας κάνει την επιλογή να τρέχει με μισό παπούτσι, να πάει να πάρει δάνειο για να αγοράσει σπίτι. Ο Γερμανός το θεωρεί αντιοικονομικό, και τρώει τα λεφτά του σε αυτοκίνητα ταξίδια κλπ. Κοινώς ο Γερμανός καταναλώνει περισσότερο από τον Έλληνα και σπίτι δεν έχει γιατί είναι επιλογή του. Όσο για τα εξοχικά που λες ότι έχουμε αυτά είνα τα σπίτια μας στα χωριά μας που είναι μεγέθους γκαρσονιέρας. Κουζίνα κι ένα ή δύο δωμάτια επιπλέον χωρίς θέρμανση κλπ.

  49. Tsolias avatar
    Tsolias 25/02/2010 16:29:24

    Ασχέτως τον προθέσεων της κυβέρνησης, άμα εμείς ο απλός λαός είμαστε τζάμπα μάγκες όπως θέλει να ισχυριστεί ο FactorX, εσύ τι είσαι; Μήπως Γκιαούρ Μάγκας δηλαδή;

    Αυτό μας λες είναι: κατεβάστε τα παντελόνια σας γιατί χανόμαστε!

    Ε ΟΧΙ ρε φίλε: η αντιπαθέστατη φίλη σου MERKEL να μάθει πως όταν κάποιος έχει πρόβλημα ΔΕΝ τον βαράμε λες κι είναι κάποιο σκυλί, αλλά τον ΣΤΗΡΙΖΟΥΜΕ!!

    Και τα αίτια και τους υπευθύνους τους βρίσκουμε ΜΕΤΑ.

    Η *ΜΕΡΚΕΛ* καλλιέργησε αυτό το κλίμα (και ακολούθησαν οι υπόλοιποι συμπατριώτες της) και πραγματικά είναι ΑΙΣΧΟΣ ν ακούω συμπατριώτες μου για καθαρά μικροπολιτικούς σκοπούς να θάβουν την ίδια τους τη χώρα ιδίως τώρα που ΔΕΝ έχουν δίκιο οι Γερμαναράδες (ΠΟΥ είναι τα ελλείμματα αυτωνών από την ανοικοδόμηση της Ανατολικής Γερμανίας;;; Ε;;).

    ΣΤΟΠ στην αγορά Γερμανικών προϊόντων *ΤΩΡΑ*>

  50. pennyton avatar
    pennyton 25/02/2010 16:53:55

    Καλά και για να ρωτήσω εγώ, το γερμανικό περιοδικό Focus τι ακριβώς είπε που δεν ξέρουμε όλοι και δεν το συζητάμε κάθε μέρα μεταξύ μας? Ότι είμαστε τίγκα στα λαμόγια??? Υπάρχει κάποια ανακρίβεια κάπου? Γιατί λοιπόν οι διαμαρτυρίες?

    Αλήθειες λένε που πονάνε...!!

    • Ο Ιθαγενής avatar
      Ο Ιθαγενής @ pennyton 25/02/2010 17:08:34

      Επειδή η αλήθεια στοιχίζει στην χώρα.
      Αλλά πάνω από όλα πονάει.

      FOCUS
      -“Πολλοί Έλληνες είναι δημιουργικοί όχι μόνο στο μαγείρεμα στατιστικών στοιχείων. Δεν είναι τυχαίο που στην Ελλάδα υπάρχουν πολλά ιδιωτικά μουσεία με περίεργες συλλογές. Οι Έλληνες κάνουν πολύ ευχαρίστως διακοπές. Κατά προτίμηση με την παρέα κάπου στην Ελλάδα. Πολλοί ξενώνες έχουν χτιστεί με χρηματοδότηση της Ε.Ε. Αντί, όμως, οι ιδιοκτήτες να διαμορφώσουν απλά δωμάτια, φτιάχνουν διαμερίσματα για τα παιδιά τους (για όταν μεγαλώσουν). Αυτό το θέμα δεν έχει απασχολήσει κανέναν προς το παρόν στις Βρυξέλλες”.
      -"Οι Έλληνες δεν αντιμετωπίζουν ποτέ και πουθενά προβλήματα ενσωμάτωσης. Παντού νοιώθουν σαν στο σπίτι τους. Το συμπαθητικό αυτό μικρό έθνος μοιάζει να μην έχει έγνοιες και να χορεύει πάντα σαν τον Αλέξη Ζορμπά".
      - “Οι Έλληνες αισθάνονται σαν πατέρες των υπόλοιπων ευρωπαϊκών κρατών και δεν θα είχαν καμία δυσκολία να ζήσουν και χωρίς κυβέρνηση. Γιατί να αλλάξει κάποιος που είναι ήδη τέλειος; Οι Έλληνες αποτελούν μοναδικό είδος. Μόνο αυτοί χρησιμοποιούν την ελληνική γραφή. Η διαγραφή των αρχαίων ελληνικών δεν τίθεται καν ως θέμα. Η προφορά και η σημασία των λέξεων έχουν, ωστόσο, αλλάξει. Τα αρχαία ελληνικά είναι υποχρεωτικό μάθημα από την Α΄ Γυμνασίου. Σαν να λέμε ότι οι γερμανοί μαθητές θα πρέπει να μάθουν γοτθικά. Τα τοπωνύμια στις πινακίδες των δρόμων γράφονται και με λατινικούς χαρακτήρες (στα αγγλικά, λένε οι Έλληνες). Ενιαίοι κανόνες, όμως, δεν φαίνεται να υπάρχουν και το ίδιο τοπωνύμιο μπορεί κανείς να το απαντήσει γραμμένο και με τρεις διαφορετικούς τρόπους. Οι κανόνες υπάρχουν, άλλωστε, για να παραβιάζονται”.
      - “Η διχόνοια είναι χαρακτηριστικό των Ελλήνων. Δεν είναι τυχαίο ότι ο εμφύλιος πόλεμος (1944-1949) κόστισε τη ζωή σε περισσότερους ανθρώπους απ’ ό,τι ο Β΄ Παγκόσμιος Πόλεμος. ‘Είσαι δικός μας’, είναι το μεγαλύτερο κομπλιμέντο που μπορούν να κάνουν οι Έλληνες σε κάποιον ξένο”.
      - “Η Κωνσταντινούπολη ακόμη και σήμερα ονομάζεται Κωνσταντινούπολη. Σε εκκλησίες και μονές κυματίζει η σημαία του Βυζαντίου δίπλα στην ελληνική, ενώ τα σχολικά βιβλία καλλιεργούν απροκάλυπτα τον σοβινισμό”.
      - “Οι περισσότεροι Έλληνες είναι κοινωνικοί άνθρωποι. Σπάνια τρώνε μόνοι τους έξω. Η έννοια της παρέας εμπεριέχει και μία αποκλειστικότητα. Κάθε παρέα διεκδικεί την πίστα για τον εαυτό της και πληρώνει τους μουσικούς για τις παραγγελιές της. Όλοι παραγγέλνουν, τα πιάτα τοποθετούνται στο μέσο του τραπεζιού, ο καθένας τρώει και πίνει όσο θέλει. Όταν έρθει η ώρα του λογαριασμού, αρχίζουν τα ψευτομαλώματα. Όλοι αγωνίζονται να πληρώσουν τον λογαριασμό. Και όσον αφορά το φιλοδώρημα, το ποσό του δεν δηλώνεται προφορικά, αλλά αφήνεται στο τραπέζι, καθώς φεύγει η παρέα” .
      -“Το 97% των Ελλήνων έχουν βαπτιστεί χριστιανοί ορθόδοξοι. Οι άγιοι εμφανίζονται ως υπουργοί και υφυπουργοί του Θεού στα εικονίσματα, τα οποία δεν απαντώνται μόνο στις αναρίθμητες εκκλησίες και μονές, αλλά και σε διαμερίσματα, ταβέρνες, σουπερμάρκετ και νυχτερινά μαγαζιά. Όποιος έχει προβλήματα απευθύνεται στους αγίους. Κάθε άγιος έχει και δικό του χαρτοφυλάκιο”.
      - “Η λέξη αύριο έχει ευρύτατη σημασία. Κυρίως χρησιμοποιείται για να μετατίθενται θέματα προς διεκπεραίωση στο μέλλον. Υπάρχουν μεν ταχυδρομικοί κώδικες και ονομασίες οδών (που τις ξέρει μόνο ο ταχυδρόμος), αλλά μόνο σποραδικά βλέπει κανείς αριθμούς σε σπίτια και καταστήματα. Οι Έλληνες δεν συμπαθούν τους χάρτες. Λίγοι αγοράζουν ταξιδιωτικούς οδηγούς και συστήματα πλοήγησης. Προτιμούν να ρωτούν. Απέναντι σε στοιχεία και πληροφορίες που παρέχονται γραπτώς θα πρέπει κανείς να είναι επιφυλακτικός. Οι ώρες κοινού των μουσείων, όπως αναγράφονται στις ιστοσελίδες τους, σπάνια ισχύουν. Καλύτερα κάποιος να τηλεφωνεί”.

  51. Κώστας Θ. avatar
    Κώστας Θ. 25/02/2010 17:15:23

    Kάποια σωστά αλλά και αρκετές βλακείες. Σαν να γράφτηκε πριν από 30 χρόνια.

  52. αλλενάκι avatar
    αλλενάκι 25/02/2010 17:21:39

    ΠΕΤΑΞΕ ΤΗ ΜΑΣΚΑ ΤΟ ΝΕΟ ΔΗΜΟΣΙΕΥΜΑ ΤΟΥ FOCUS!
    ΚΑΙ ΑΠΟΚΑΛΥΨΕ ΤΟΝ ΕΘΝΟΜΗΔΕΝΙΣΤΙΚΟ ΣΤΟΧΟ ΤΟΥ:

    1. Tι πρόβλημα έχει αν εντασσόμαστε: ”Οι Έλληνες δεν αντιμετωπίζουν ποτέ και πουθενά προβλήματα ενσωμάτωσης. Παντού νοιώθουν σαν στο σπίτι τους. Το συμπαθητικό αυτό μικρό έθνος μοιάζει να μην έχει έγνοιες και να χορεύει πάντα σαν τον Αλέξη Ζορμπά”.

    2. Τι πρόβλημα έχει αν ΥΠΕΡΑΣΠΙΖΟΜΑΣΤΕ ΤΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΜΑΣ ΣΤΗ ΓΛΩΣΣΑ ΜΑΣ ΚΑΙ ΣΤΗ ΓΡΑΦΗ ΜΑΣ: ”Μόνο αυτοί χρησιμοποιούν την ελληνική γραφή. Η διαγραφή των αρχαίων ελληνικών δεν τίθεται καν ως θέμα. Η προφορά και η σημασία των λέξεων έχουν, ωστόσο, αλλάξει. Τα αρχαία ελληνικά είναι υποχρεωτικό μάθημα από την Α΄ Γυμνασίου..bla bla bla ...”

    3. Τι πρόβλημα έχει με τον ΔΙΚΟ μας εμφύλιο -ΑΠΟΤΟΚΟ ΤΗΣ ΕΘΝΙΚΗΣ ΜΑΣ ΑΝΤΙΣΤΑΣΗΣ ΚΑΤΑ TΗΣ ΦΑΡΑΣ ΤΟΥΣ-, θέλουμε δεν θέλουμε: ”Δεν είναι τυχαίο ότι ο εμφύλιος πόλεμος (1944-1949) κόστισε τη ζωή σε περισσότερους ανθρώπους απ’ ό,τι ο Β΄ Παγκόσμιος Πόλεμος. ‘Είσαι δικός μας’, είναι το μεγαλύτερο κομπλιμέντο που μπορούν να κάνουν οι Έλληνες σε κάποιον ξένο”.

    4. Τι πρόβλημα έχει με το όνομα της Κωνσταντινούπολης: “Η Κωνσταντινούπολη ακόμη και σήμερα ονομάζεται Κωνσταντινούπολη. Σε εκκλησίες και μονές κυματίζει η σημαία του Βυζαντίου δίπλα στην ελληνική, ενώ τα σχολικά βιβλία καλλιεργούν απροκάλυπτα τον σοβινισμό”.
    ΠΩΣ ΗΘΕΛΕ ΝΑ ΤΗ ΛΕΜΕ? ΙΣΤΑΜΠΟΥΛ [ΕΙΣ ΤΗΝ ΠΟΛΗ ΑΝ ΔΕΝ ΤΟ ΞΕΡΕΙ ΠΕΣΤΟΥ!]

    5. Τι πρόβλημα έχει με τις παρέες μας:- “Οι περισσότεροι Έλληνες είναι κοινωνικοί άνθρωποι. Σπάνια τρώνε μόνοι τους έξω. Η έννοια της παρέας εμπεριέχει και μία αποκλειστικότητα. Κάθε παρέα bla bla bla...” .

    6. Τι πρόβλημα έχει με τη θρησκεία μας:-“Το 97% των Ελλήνων έχουν βαπτιστεί χριστιανοί ορθόδοξοι. ”.
    Αυτοί είναι γνωστοί άθεοι, αν δεν ήταν άθεοι, με την έννοια ότι ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΤΟ ΘΕΟ ΤΟΥΣ!!! δεν θα είχαν το ΜΕΝΓΚΕΛΕ πρόγονο!

    • εναςάσχετος avatar
      εναςάσχετος @ αλλενάκι 25/02/2010 17:40:53

      Κάποιος πρέπει να πεί στο αγαπητό Focus, ότι όπως όλοι οι Γερμανοί δεν είναι ίδιοι- π.χ. Ναζί(στη πραγματικότητα όλοι ήταν,αλλά...λέμε τώρα) έτσι και όλοι οι Έλληνες δεν είναι ίδιοι. Και ότι τα ελληνικά λαμόγια, συνεργάζονται μια χαρά με τα γερμανικά.

    • Orestios avatar
      Orestios @ αλλενάκι 25/02/2010 18:17:18

      Λες αλλενάκι γι' αυτό να ξεσπάθωσαν οι εδώ εθνομηδενιστάδες? Που τους πήραν τα πρωτεία οι Γερμανοί?

    • αλλενάκι avatar
      αλλενάκι @ αλλενάκι 25/02/2010 18:23:22

      Ορέστιε, αν έχεις διαβάσει τον ΝΤΑΝΤΟΝ γιατί και εγώ εκεί διαφωτίστηκα οι Γερμανοί προωθούν εντατικά τον εθνομηδενισμό -για όλους τους άλλους βέβαια, οι ίδιοι είναι φοβεροί σωβινιστές - και ψάχνουν μανιωδώς για μειονότητες έστω και των 5 ατόμων σε όλα τα Βαλκάνια με διάφορα επίσημα ιδρύματα που έχουν συστήσει και στα οποία διάφοροι δικοί μας γνωστοί και μη εξαιρετέοι εκπονούν διατριβές.

    • Orestios avatar
      Orestios @ αλλενάκι 25/02/2010 18:52:52

      Σε παραπέμπω στο βιβλίο της κυρά Ρεπούσαινας όπου κάθε αναφορά στη χώρα είναι εθνικιστική. Εγώ χαίρομαι που οι Γερμανοί έχουν τα κότσια να μπορούν να υπερασπίζονται τα εθνικά συμφέροντά τους σε αντίθεση με τους δικούς μας κυβερνώντες. Εδώ αν κάποιος τολμήσει να μιλήσει για έθνος και Ελλάδα θα τον φάνε οι μοντέρνοι εφιάλτες.
      Προσωπικά θεωρώ το "ξέσπασμα" αυτό της τάχαμου εθνικής υπερηφάνειας μια αστειότητα, καθώς επί χρόνια κυνηγείται κάθε αυθεντική εθνική συνείδηση. Θέλει πολλή δουλειά να είναι κανείς Έλληνας και δεν γίνεται εκδηλώνοντας αντίθεση σε κείμενα με τα οποία συμφωνούν οι κυβερνώντες μας. Εδώ μας λένε ότι Έλληνας θα γίνει ο κάθε Πακιστανός και εμάς μας πειράζει ένα κειμενάκι? Ας σοβαρευτούμε λίγο.

  53. αλλενάκι avatar
    αλλενάκι 25/02/2010 17:35:05

    ΜΗΠΩΣ ΔΙΑΣΠΕΙΡΕΙ ΚΑΙ ΨΕΜΑΤΑ για το θέμα του αριθμού των νεκρών του Εμφυλίου ότι ισούται με τον αριθμό των νεκρών από την Αντίσταση '40 έως '44?

    Πόσοι ήταν οι νεκροί απο τον εμφύλιο μόνο?

    • Κώστας Θ. avatar
      Κώστας Θ. @ αλλενάκι 25/02/2010 17:40:26

      Φαντάσου Αλλενάκι τι θα γράψουν για τους Ισπανούς σε λίγο καιρό..

    • αλλενάκι avatar
      αλλενάκι @ αλλενάκι 25/02/2010 17:51:40

      Mα δεν κοιτάνε τα λαμόγια του κερατά που είναι η μεγαλύτερη αντίστροφη σύγχρονη νεοαποικία με αμερικάνο διοικητή του υποτιθέμενου γερμανικού στρατού, καμιά 80.000 χιλιάδες αμερικανούς στρατιώτες εγκατεστημένους εκεί και 150 ατομικές βόμβες φυτεμένες στο έδαφός τους δεν ξέρω για ποιο σκοπό από τους αμερικανους νομίζω πάλι

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ αλλενάκι 25/02/2010 18:00:17

      Μήπως διαβάσουν Γκαίτε και Σίλερ;
      Να μάθουνε για την αρχαία Ελλάδα;

    • αλλενάκι avatar
      αλλενάκι @ αλλενάκι 25/02/2010 18:11:25

      Είναι γεγονός ότι πολύ θα ήθελαν να έχουν ιδιοποιηθεί την ιστορική μας συνέχεια. Κάπου στην πορεία τα μπέρδεψαν όμως και άρχισαν τις εκτελέσεις...
      Οι συγγραφείς, οι ποιητές τους, οι μηχανικοί, και οι μουσουργοί σεβαστοί. Αλλά ως εκεί. Τους έχουμε χρυσοπληρώσει, ειδικά την τεχνολογία τους την περίφημη...

    • man8os avatar
      man8os @ αλλενάκι 25/02/2010 20:26:52

      Οι βομβες ειναι του ΝΑΤΟ. Τις διαζειριζονται οι Γερμανοι. Κατι σαν δορο για να μην φτιαξουν δικες τους.Μεχρι προσφατα ειχαμε και εμεις 20 αλλα ζητησαμε να μας τις παρουν ,και ετσι μας τις πηραν και απο μας και απο τους Τουρκους.

  54. Kὀριννα avatar
    Kὀριννα 25/02/2010 18:09:47

    αλλενάκι,
    περίκαλα τού τά λές.Μέ τήν γλώσσα έχουν μεγάλο κόμπλεξ.Οποιος έχει διαβάσει Ομηρο θά γνωρίζη ότι πολύ λίγες λέξεις έχουν πέσει σέ αχρησία ή έχουν αλλάξει τήν έννοιά τους.Οσον αφορά τήν προφορά,είναι ή ίδια καί αποδεικνύεται από τό όστρακο πού βρέθηκε μέ ανορθόγραφα γραμμένο τό όνομα τού Αριστείδη(Αριστίδης).Δλδ,τίς διφθόγγους δέν τίς χώριζαν,όπως ισχυρίζετο ό Ερασμος.Αλλωστε,γιατί ένας Γερμανός πρέπει νά γνωρίζει τά τής δικής μου προφοράς;καί γιατί ασχολούνται όλο μέ τήν γλώσσα μας καί μέ τό άν είμαστε απόγονοι τών αρχαίων ή όχι;
    Μία αναιδεστάτη Αγγλίδα κάποτε μού είπε:γιατί νά έχετε εσείς άλλο αλφάβητο καί όχι λατινικό όπως εμείς οί υπόλοιποι;καί στόν φίλο της είπε:
    τό euro είναι από τήν γώσσα τών bloody Greeks.
    Τί κάνουμε εμείς σέ μιά ένωσι πού μας εχθρεύεται;

    • αλλενάκι avatar
      αλλενάκι @ Kὀριννα 25/02/2010 18:15:00

      Κόριννα πολύ καλά το επισημαίνεις και αυτό το ψέμα για τη γλώσσα και την μελωδική της προφορά που αναβλύζει από τους ύμνους το Πάσχα και στη νησιώτικη και όχι μόνο ντοπιολαλιά.

    • Orestios avatar
      Orestios @ Kὀριννα 25/02/2010 18:20:52

      Υπάρχει όμως ελληνίδα υπουργός, που σε συνεργασία με "πανεπιστημιακιά", δεν έχουν κρύψει τον πόθο τους για το λατινικό αλφάβητο και την βαρβαρική ντοπιολαλιά.
      Οι ξένοι δεν θα με πείραζαν γιατί δεν καταλαβαίνουν άλλωστε. Ειδικά οι περιορισμένης εκπαίδευσης. Οφείλουμε περισσότερο να προβληματιζόμαστε για τις δικές μας εφιάλτισσες και εφιάλτες.

  55. Kὀριννα avatar
    Kὀριννα 25/02/2010 18:17:30

    @ Νίκος,
    γράφεις γιά τόν Μαραθώνα,σωστά.Τί λές γιά έναν λαό πού επέτρεψε νά γίνη χαβούζα ό ιερότερος τόπος τής χώρας του;τήν Ελευσίνα;πόσοι άνοιξαν ένα βιβλίο γιά νά μάθουν τί εστί Ελευσίς;Αν βάλης τόν τόνο στό αρχικό γράμμα,τί σού λέει;
    Θεωρώ τόν εαυτό μου άτυχο πού βρέθηκα νά ζώ αυτόν τόν αιώνα.Αλλά τήν τύχη σου τήν αλλάζεις,τήν μοίρα σου όμως όχι.

  56. Kὀριννα avatar
    Kὀριννα 25/02/2010 18:37:36

    @αλλενάκι,
    τό γνωρίζεις ότι μιλάμε μέ ίαμβο;καί ακόμη προφέρουμε τήν περισπωμένη,καί τήν δασεία;
    Γιά τήν περισπωμένη κάνε τήν εξής δοκιμή:διάβασε τήν λέξι Παιώνια καί Παιονία καί θά βρής τήν διαφορά.
    Γιά τήν δασεία,βάλε τό χέρι σου μπροστά στό στόμα σου,όταν προφέρεις τήν λέξι ήλιος πού δασείνεται καί τή λέξι ηέλιος πού δέν δασείνεται.Θά νοιώσης μία ανεπαίσθητη πνοή στήν πρώτη καί τήν έλλειψί της στήν δεύτερη.
    Η γλώσσα μας είναι μαγεία,καί όσο εμβαθύνης τόσο μαγεύεσαι.Πονά ή ψυχή μου πού βλέπω τούς νέους νά μή μπορούν νά μιλήσουν ή νά γράψουν σωστά.
    Γράφεις γιά τήν μελωδική προφορά,έχεις ακούσει παλαιούς(οί νέοι φοβούμαι πώς τό έχασαν)Ναξιώτες νά μιλούν;σκέτο τραγούδι.

    • δρόμος avatar
      δρόμος @ Kὀριννα 25/02/2010 18:47:42

      Κόριννα, γιατί δεν γράφεις κι άλλα τέτοια ? Ένα ολοκληρωμένο κείμενο, ας πούμε, παρουσίασης? Νομίζω πως θα το "ρουφήξουν" όλοι

    • αλλενάκι avatar
      αλλενάκι @ Kὀριννα 25/02/2010 18:49:33

      Οι νησιώτισες μιλάνε πολύ μελωδικά και γλυκά, χωρίς αυτή την εκζήτηση που αφαιρεί το ηχόχρωμα από τη γλώσσα. Αλλά το ακούω και στις εκκλησιές, όταν πετύχεις ιερέα που ξέρει πως να διαβάζει τα κείμενα.

    • vardarskian avatar
      vardarskian @ Kὀριννα 25/02/2010 20:33:21

      Κοριννα έχεις blog?

  57. Kὀριννα avatar
    Kὀριννα 25/02/2010 19:12:22

    @ δρόμος,
    όταν θά'χω περισσότερο χρόνο,υπόσχομαι νά τό κάνω.Εχω μεγάλη οικογένεια καί κουράζομαι.Τό πληκτρολόγιο είναι ή ξεκούρασίς μου.
    Αρχησα αργά στήν ζωή μου νά ασχολούμαι μέ τήν γωσσα μας,καί διεπίστωσα δύο πράγματα:1ον,άν είχα αρχήσει νωρίτερα στήν ζωή μου,θά είχα κάνει καλλίτερες εκλογές,διότι αυτή ή γλώσσα σέ κάνει σοφώτερο,καί 2ον καί σπουδαιότερο,μού έκανε καλό στήν υγεία.Λένε πώς όταν διαβάζης φωναχτά τόν Ομηρο,ηρεμείς.Εγώ όπως καί νά τον διαβάσω ηρεμώ.
    Καί σάς γράφω καί αυτό.Τόν Ομηρο δέν τόν διαβάζεις τόν ακούς καί τόν βλέπεις,τόσο ζωντανός είναι.
    Ξέρετε γιατί δέν τόν διδάσκουν στά παιδιά μας;γιατί ένα παιδί που έχει ήρωα τόν Αχιλλέα,τόν Εκτωρα,ή τόν Διομήδη,δέν θά καταλήξη στά ναρκωτικά,καί ένα κορίτσι,μέ πρώτυπο τήν Ανδρομάχη,τήν Ναυσικά ή τήν Πηνελόπη,δέν θά γίνη ότι είναι τά κορίτσια μας σήμερα,καί γενικώς,άν όλοι είχαμε διαβάσει δέν θά ψηφίζαμε καραγκιόζηδες.

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ Kὀριννα 26/02/2010 09:45:26

      Κόριννα,
      Συνέχισε τέτοιες αναφορές...

  58. effie B. avatar
    effie B. 25/02/2010 19:50:20

    Φακτορα,
    επιτελους λιγη εθνικη εξαρση!!!
    3-1 ο Παναθηναικος την Ρομα στο ημιχρονο μεσα στο Ολυμπικο!!!!!!!!!!
    Αερα!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    • popolaros avatar
      popolaros @ effie B. 25/02/2010 20:13:22

      Η Ελλάδα ποτέ δεν πεθαίνει....
      Γιούργια.

    • vardarskian avatar
      vardarskian @ effie B. 25/02/2010 21:11:08

      Ιστορικα (πάντα) λίγο πριν μας π.... οι Γερμανοί,
      καταγάγαμε μια λαμπρή νίκη επί των Ιταλών...

    • effie B. avatar
      effie B. @ effie B. 25/02/2010 21:39:18

      vardarskian,

      απαικτο, εκπληκτικο σχολιο. Νασαι καλα!

  59. Νίκος avatar
    Νίκος 25/02/2010 20:02:26

    Kὀριννα, δεν εκπλησομαι. αλλωστε εχουμε το σπερμα της αυτομαστιγωσης και καταστροφης. ξενος μου ειπε καποτε επι λεξει "you have the mentality of the ancients and this is the greatest proοf of continuity, besides language and customs". ο ξενος αυτος ειναι ο καθηγητης ιστοριας (ετσι τους βαφτιζε η ΣΙΑ παλια) Peter Green (σχετικος υποστηρικτης των Σκοπιανων) ο οποιος εζησε σε νησια μας (how convenient) επι 15 συναπτα ετη. Go figure...που λενε οι περαν του ατλαντικου φιλοι.

  60. popolaros avatar
    popolaros 25/02/2010 20:12:43

    To άκουσα και γέλασα.
    Ο Ομπάμα έστειλε πρόσκληση στο ΓΑΠ να τον επισκεφθεί στις 9 του Μάρτη.
    Το γέλιο είναι ότι στις 9/3 γιορτάζουν στον Λ.Οίκο την 25η Μαρτίου.
    Την Εθνική μας εορτή.
    Ναι αυτή που κατήργησε ο ΓΑΠ...κάθε εορταστική εκδήλωση σε κάθε πρεσβεία μας στον πλανήτη γη.

  61. Kὀριννα avatar
    Kὀριννα 25/02/2010 21:07:53

    @ αλλενάκι,
    πρέπει νά διορθώσω ένα λάθος μου.Στό σχόλιό μου πού αναφέρω τήν λέξι Παιώνια καί Παιονία ,έγραψα γιά τήν περισπωμένη ,ενώ ήθελα νά γράψω γιά τήν διαφορά ανάμεσα σέ βραχύ καί μακρό φωνήεν,πού υπάρχει ακόμα καί σήμερα όταν μιλάμε.Προφέροντάς τις τό καταλαβαίνεις.Συγγνώμη.

  62. Kὀριννα avatar
    Kὀριννα 25/02/2010 21:10:24

    @ vardarskian,
    όχι,χρόνος δέν υπάρχει,καί δέν ξέρω από αυτά.

  63. Τι μου λες τώρα... avatar
    Τι μου λες τώρα... 28/02/2010 02:09:33

    "Με ποιο δικαίωμα θα λένε σε δημοσιογράφους τι να γράψουν;"

    ------

    Σαφώς και οι δημοσιοκάφροι μπορούν να γράφουν ό,τι θέλουν, εφόσον δε θίγουν τα ιερά και τα όσια των άλλων. Το κείμενο ήταν αληθές, για αυτό και μας έτσουξε.

    Οι γραφίστες όμως δεν επιτρέπεται να χρησιμοποιούν εθνικά σύμβολα για σάτιρα. Η σημαία-παρέο δεν ενόχλησε κανέναν σας;

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.