16/10/2009 15:05
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τελικά μόνο ο Καραμανλής θα σηκώσει τον σταυρό της συντριβής;

 Ντόρα : Άφησα τον Καραβέλα να φύγει, μην μιλήσει για ΠΑΣΟΚ-Siemens !

Ακούγοντας ξανά αυτή την όχι και τόσο μακρινή συνέντευξη της κ. Ντόρα Μπακογιάννη στον κ. Ν. Χατζηνικολάου μπορούμε να υποθέσουμε εκ του ασφαλούς ότι η πολιτεία της μπορεί να θεωρηθεί εγγύηση ότι η διακομματική διαπλοκή θα συνεχιστεί απρόσκοπτα.



 Ούτε λίγο ούτε πολύ η κ. Μπακογιάννη  ομολογεί ότι δεν τηλεφώνησε στον Δένδια για να μην μιλήσει ο Καραβέλας εις βάρος του… ΠΑΣΟΚ!

Από πολιτική ευαισθησία, λέει, και καταθέτει στον κ. Χατζηνικολάου :

 «… ο κύριος Καραβέλας, ο συγκεκριμένος Καραβέλας, ήταν ένας άνθρωπος, ο οποίος ασχολήθηκε με όλες τις μεγάλες συμβάσεις που υπογράφησαν επί ΠΑΣΟΚ, δηλαδή, με όλες τις συμβάσεις οι οποίες, τα τελευταία χρόνια είχε την ευθύνη η διακυβέρνηση του ΠΑΣΟΚ και η Siemens η συγκεκριμένη. Για να μην θεωρηθεί λοιπόν ότι δύο Νεοδημοκράτες Υπουργοί συνομιλούν για μια δικαστική διαδικασία, η οποία είχε σχέση με κάποιον του οποίου εάν μιλούσε, άνοιγε το στόμα του ενδεχομένως να έδινε την εικόνα του τι ακριβώς έγινε επί ΠΑΣΟΚ, από ιδιαίτερη ευαισθησία δεν… λέω… δε μιλάω, δίνω την εντολή να φύγει αμέσως τηλεγράφημα. Δεν έφυγε και γι’ αυτό ακριβώς υπάρχει ευθύνη …»

Τι ομολογεί η κ. Ντόρα;

1. Εσκεμμένα δεν μίλησε εγκαίρως στον Δένδια. Γνώριζε το περιστατικό από την Ουρουγουάη, αλλά προτίμησε την αργή διαδικασία του τηλεγραφήματος, που ούτε κι αυτό έφυγε εγκαίρως.

2. Πρόθεσή της υπήρξε να μην μιλήσει ο Καραβέλας εις βάρος του ΠΑΣΟΚ, διότι ήξερε πολλά, όντας ο άνθρωπος που ασχολούνταν με όλες τις συμβάσεις.

Αυτά που ΔΕΝ θέλει να πει είναι ότι:

1. Ανεξάρτητα του αν είχαν «φάει» πράσινοι ή γαλάζιοι, δεν άσκησε, ως όφειλε, τα καθήκοντα της.

2. Αν είχαν «φάει» πράσινοι, ακύρωσε το πολιτικό και ηθικό πλεονέκτημα για το κόμμα της. Είχε στα χέρια της την ευκαιρία η ΝΔ να «καθαρίσει» το ΠΑΣΟΚ, με τη Siemens. Και την πέταξε . Συνεπώς δεν μπορεί να προβάλλεται σαν αγωνίστρια της παράταξης.

3. Ο Καραβέλας ήταν κατηγορούμενος στην υπόθεση. Τι αποτελεί δικονομικά η ομολογία της ότι βοήθησε στη διαφυγή ενός κατηγορούμενου στο εξωτερικό «για να μην ανοίξει το στόμα του»;

4. Έχοντας εμπλακεί στην υπόθεση  τόσο το δικό της όνομα όσο και του αδερφού της, πιθανόν δεν ήταν μόνον ο πολιτικός αντίπαλος, το ΠΑΣΟΚ, που ήθελε να βοηθήσει (κατά την ομολογία της).

Μπορεί όμως η κ. Ντόρα Μπακογιάννη-Κούβελου να απαντήσει:   

Θέτει το πολιτικό fairplay πάνω από το συμφέρον του Τόπου, και δευτερευόντως πάνω από το συμφέρον της παράταξής στην οποία φιλοδοξεί να γίνει αρχηγός;

Ή βαφτίζει κάποιο στενά εννοούμενο συμφέρον πολιτικό fairplay;

Και, τελικά, μόνο ο Καραμανλής, παρά τις αναμφισβήτητες ευθύνες του, θα σηκώσει το σταυρό της συντριβής;

Για όσους δεν θυμούνται, την εβδομάδα των γεγονότων Καραβέλα, οι δημοσκοπήσεις έδειχναν ανάκαμψη της ΝΔ και τάση ισοφάρισης του ΠΑΣΟΚ.

Αμέσως μετά το επεισόδιο Καραβέλα το ΠΑΣΟΚ, δημοσκοπικά, αποσπάσθηκε ξανά περίπου 4-5 μονάδες, διαφορά που πιστοποιήθηκε στις Ευρωεκλογές και με την παράσταση νίκης έγινε κύμα 10 μονάδων στις εθνικές εκλογές.

Προφήτης

ΣΧΟΛΙΑ

  1. mpaxalo avatar
    mpaxalo 16/10/2009 15:12:35

    Και μετά κατηγορούν τον Σαμαρά οτι έριξε τάχα την κυβέρνηση της ΝΔ το 1993, πριν απο 16 χρόνια. Ποιος ζει ποιος πεθαίνει. Η κόρη του Μητσοτάκη με τον Σιούφα πριν απο 10 ημερες έριξαν την κυβέρνηση της ΝΔ. Και για να μην νομίζουν οτι μπορούν να μας μπερδεχουν "κυβέρνηση Μητσοτάκη" έπεσε τότε οχι¨"κυβέρνηση ΝΔ"

    • beckam avatar
      beckam @ mpaxalo 16/10/2009 17:59:33

      ME TO SOUFLIA...OXI ME TO SIOUFA.....!!!

  2. Blimblomblim avatar
    Blimblomblim 16/10/2009 15:31:28

    Πόση περιφρόνηση φανερώνει αυτό εις βάρος όλων μας, περιφρόνηση, όχι αστεία.

  3. donaE avatar
    donaE 16/10/2009 15:47:52

    Η λεπτοτητα απεναντι στο Πασοκ της μαρανε.Εδω χθες βγηκε και ανακοινωσε τα ποσοστα της πριν ανακοινωθει η υποψηφιοτητα Σαμαρα,σαν να λεει 'κοιτατε εγω'...
    Δυστυχως η κατασταση πολλων στην ΝΔ ειναι παιδικη χαρα.Ο κοσμος αρχιζει και εκνευριζεται.

  4. Χαζος του χωριου avatar
    Χαζος του χωριου 16/10/2009 15:50:33

    Ν αγιασει το στομα σου (το πληκτρολογιο σου) Μπαχαλο!

    Οχι μονο αυτο,αλλα για να μην ξεχνιομαστε,το 1993,αφου ο Μητσοτακης ειπε ορθα-κοφτα οτι ο Α.Σαμαρας ταπιασε απο ανομα συμφεροντα για να τον ριξει (υπονοωντας τον Κοκκαλη) ΥΠΟΓΡΑΦΕΙ ο ιδιος την συμβαση του ξυστου με τον Σωκρατη Κοκκαλη!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Ημαρτον...

  5. ΓΙΑΝΝΗΣ avatar
    ΓΙΑΝΝΗΣ 16/10/2009 15:52:30

    Πρεπει ΟΛΗ η βαση της ΝΔ να πληροφορηθει αυτα τα γεγονοτα. Πρεπει να φτασει ΠΑΝΤΟΥ η αληθεια και ΜΠΡΑΒΟ στο antinews που τη λεει με θαρρος. Τα χιλιάδες οργανωμένα μελη της ΝΔ πρεπει να προσεξουν παρα πολυ και να μη δωσουν ψηφο στη Ντορα Μπακογιαννη που εχει τεραστιες ευθυνες για την ηττα. Μεγαλυτερες απο Σουφλια, Ρουσοπουλο, κλπ. Τα γεγονοτα μιλουν απο μόνα τους. Οι σκοτεινοι μηχανισμοι και η διαπλοκη, ΔΕΝ θα ορισουν αρχηγο στη ΝΔ. Πρεπει να αγωνιστουμε προς την κατευθυνση αυτη ΟΛΟΙ.

  6. nasos avatar
    nasos 16/10/2009 15:54:04

    Αυτό νομίζω πως οι Αμερικανοί το ονομάζουν abstractiion of justice,ελληνιστί παρεμπόδιση δικαιοσύνης,ένα αδίκημα το οποίο τιμωρούν πολύ αυστηρά.
    Στην Αμερική όλα αυτά,γιατί στο Ελλαδιστάν θεωρείται απολύτως φυσιολογικό μια γόνος οικογένειας φεουδαρχών να βγαίνει και να δηλώνει ανερυθρίαστα πως βοήθησε έναν φυγόδικο να διαφύγει,για το καλό του τόπου μάλιστα(!) λες και ο τόπος είναι αμπελοχώραφό της(ή μήπως είναι;)

    • Strange Attractor avatar
      Strange Attractor @ nasos 16/10/2009 15:56:58

      Obstruction

      • nasos avatar
        nasos @ Strange Attractor 16/10/2009 17:18:49

        Thanks man.

    • Blimblomblim avatar
      Blimblomblim @ nasos 16/10/2009 15:59:40

      Τώρα που το ξανβλέπω και το ξανασκέφτομαι, κανένας εισαγγελέας ρε παιδιά δεν πρέπει να παρέμβει;

  7. eleftheros avatar
    eleftheros 16/10/2009 16:06:18

    Είμαι τόσο μα τόσο εκνευρισμένος με τους οπαδούς της αυτοκράτειας Θεοδώρας.
    Έχουνε πλακώσει από το πρώι σήμερα με χιλιάδες blogspots και βομβαρδίζουν τα μπλόγκς που έχουν δημοσκοπήσεις για τους 4 υποψήφιους της Ν.Δ.
    Μιλάμε ότι σε ένα μάλλον μεγάλο και ΠΟΛΥ ΓΝΩΣΤΟ ΜΠΛΟΓΚ, που η αυτοκράτειρα είχε επί 5 μέρες σταθερά γύρω στο 12%, ΜΕΣΑ ΣΕ ΤΡΕΙΣ ΩΡΕΣ ΣΗΜΕΡΑ ΤΟ ΠΡΩΙ ΕΦΤΑΣΕ ΤΟ 42%.
    Δεν τηρούν ούτε τα προσχήματα.
    Είναι ξεφτίλα αυτά τα πράγματα, αυτά τα κάνουν οι πασόκοι.
    Αυτά τα ΑΝΕΝΤΙΜΑ πράγματα ΔΕΝ ΤΑΙΡΙΑΖΟΥΝ ΣΤΗ ΝΕΑ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ.
    Θα μου πείς, όλοι μήπως όλοι οι υποψήφιοι είναι γνήσιοι νεοδημοκράτες;
    Ας κουνήσουμε το κεφάλι συγκαταβατικά, γιατί όλοι έχουμε καταλάβει περί τίνος πρόκειται.
    Δυστυχώς ή και ευτυχώς.

    • Κώστας Θ. avatar
      Κώστας Θ. @ eleftheros 16/10/2009 16:42:47

      Παιδιά παρατήστε τα,μόλις έμαθα ότι, κοντά σε συμφωνία με την Ντόρα βρίσκεται η Φεβρωνία Πατριανάκου.
      Κρίμα..

      • ΓΙΑΝΝΗΣ avatar
        ΓΙΑΝΝΗΣ @ Κώστας Θ. 16/10/2009 17:12:10

        Χαχαχα, γραμματεας πολιτικου σχεδιασμου σου λεει μετα, που κατεβηκε υποψηφια στην πατριδα της τη Λακωνια και δεν επιασε ουτε 4.000 σταυρους! Σιγά το στέλεχος.

        • Κώστας Θ. avatar
          Κώστας Θ. @ ΓΙΑΝΝΗΣ 16/10/2009 17:31:55

          To ξέρατε ότι είχε, λέει, πολιτικό μέντορα τον....
          ΣΩΤΗΡΗ ΚΟΥΒΕΛΑ!
          Ελα Χριστέ και Παναγία...

        • beckam avatar
          beckam @ ΓΙΑΝΝΗΣ 16/10/2009 18:00:37

          KAI MIN KSEXNAME OTI KSEKINISE APO TIN POLITIKI ANIXI.....

    • nasos avatar
      nasos @ eleftheros 16/10/2009 17:18:05

      Μπήκα στο Olympia.gr πριν από καμιά βδομάδα και ο Σαμαράς την σχετική ψηφοφορία ήταν πρώτος,πολύ μακραν των υπολοίπων.
      Ξαναμπαίνω χθες και βλέπω την Ντόρα πρώτη και με διαφορά μάλιστα.
      Πήραν φωτιά τα πληκτρολόγια μιλάμε!!!!

  8. nasos avatar
    nasos 16/10/2009 17:13:43

    Οπα τι έχουμε εδώ;
    http://taxalia.blogspot.com/2009/10/blog-post_8426.html


    16 Οκτ 2009
    ΜΕΣΑ ΣΤΟΥΣ ΧΙΛΙΟΥΣ ΔΗΘΕΝ ΣΥΝΕΔΡΟΥΣ ΥΠΕΡ ΤΗΣ ΝΤΟΡΑΣ ΕΒΑΛΑΝ ΚΑΙ ΣΥΝΕΔΡΟ ΠΟΥ ΠΙΝΕΙ ΝΕΡΟ ΣΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΟΥ...ΑΝΤΩΝΗ ΣΑΜΑΡΑ!
    Μιλάμε για ΤΕΡΑΣΤΙΑ ΓΚΑΦΑ -ηθελημένη ή μη δεν ξέρω- των ανθρώπων της Ντόρας Μπακογιάννη που έγραψαν τα ονόματα των συνέδρων που στηρίζουν την υποψηφιότητά της για την αρχηγία της Νέας Δημοκρατίας!!!
    Νούμερο 654 και το όνομα αυτού:

    Νίκος Πογέλης πρόεδρος ΕΑΣ.
    Είναι δυνατόν ο Νίκος; αναρωτήθηκα όταν το είδα ξανά και ξανά...
    Και τον πήρα στο τηλέφωνο:
    -Νίκο καλημέρα και συγχαρητήρια για την υπογραφή σου υπέρ της υποψηφιότητας της Ντόρας Μπακογιάννη.
    - Ποια υπογραφή και ποια Ντόρα! Μου απαντάει εκείνος.
    -Είσαι το νούμερο 654 στη λίστα των συνέδρων που τη στηρίζουν, του ξαναλέω εγώ.
    - Αποκλείεται γιατί εγώ ψηφίζω και κάνω αγώνα για τον ΑΝΤΩΝΗ ΣΑΜΑΡΑ!!!
    -Που το είδες αυτό; Με ξαναρωτάει
    - Στο ίντερνετ και μπορείς να το δεις κι εσύ....

    Και για να μη τα πολυλογούμε, ο άνθρωπος παράτησε το χωράφι και πήγε στο κοντινότερο σπίτι για να το δει...
    Και με ξαναπαίρνει στο τηλέφωνο:
    Εγώ δεν υπέγραψα τίποτα, ούτε και είπα σε κανέναν να χρησιμοποιήσει το όνομά μου!

    Αυτά έγιναν έτσι ακριβώς όπως τα γράφω.

    ΤΟ ΘΕΜΑ ΕΙΝΑΙ ΤΕΡΑΣΤΙΟ.
    ΥΠΑΡΧΕΙ ΕΥΘΕΙΑ ΑΜΦΙΣΒΗΤΗΣΗ ΓΙΑ ΤΟ ΠΩΣ ΕΓΙΝΕ Η ΛΙΣΤΑ ΤΩΝ ΧΙΛΙΩΝ ΣΥΝΕΔΡΩΝ

    ΑΝΑΜΕΝΩ ΑΠΑΝΤΗΣΗ...

  9. mpaxalo avatar
    mpaxalo 16/10/2009 17:14:36

    Δεν πάνε καθόλου καλά στο ντορέικο. Διάβάστε τι γράφει τωρα το parapolitika:

    "Εξαιρετικά μεγάλο ενδιαφέρον παρουσιάζει η σημειολογία της δήλωσης που έκανε πριν από λίγη ώρα ο Πρόεδρος της Επιτροπής Εκτάκτου Συνεδρίου Δημήτρης Σιούφας. Και, έχει ενδιαφέρον γιατί ουσιαστικά μέσα από την σειρά των λέξεων προκύπτουν ενίοτε και οι μεγάλες ειδήσεις. Ο Σιούφας θέλοντας να ενημερώσει για την πορεία των επαφών που είχε με τους υποψήφιους για την αρχηγία της Ν.Δ., δείχνει να έχει συνειδητοποιήσει (και παράλληλα να έχει αποδεχτεί) το προβάδισμα που έχει έναντι των αντιπάλων της, η Ντόρα Μπακογιάννη. Αυτό προκύπτει από το γεγονός ότι μπαίνει στο κόπο να επισημάνει ότι συνάντηση την πρώην υπουργό πρώτη κατά σειρά. Αυτό λέει και δείχνει πολλά..."

    Δηλαδή επειδή ο Σιούφας την ανέφερε πρώτη βγάζουν συμπερασμα οτι έχει και το ...προβάδισμα στν βαση. ΕΛΕΟΣ.

    Εγω σας το έλεγα πάντως οτι αν δεις πίσω απο τα συστήματα του μηχανισμούς και τα λιβάνια δεν θα ανακαλύψεις και κανέναν Αινσταιν. Χο χο χο

  10. isnogood avatar
    isnogood 16/10/2009 17:23:17

    ΦΑΚΤΟΡΑ ΤΟ ΘΕΜΑ ΕΙΝΑΙ ΣΟΒΑΡΟΤΑΤΟ!
    ΣΤΗ ΛΙΣΤΑ ΤΩΝ 1000 ΣΥΝΕΔΡΩΝ ΥΠΕΡ ΤΗΣ ΝΤΟΡΑΣ, ΠΟΣΟΙ ΕΙΝΑΙ...ΜΑΙΜΟΥ;
    ΔΙΑΒΑΣΕ ΣΕ ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΑΥΤΟ ΤΟ ΠΟΣΤ

    ΜΕΣΑ ΣΤΟΥΣ ΧΙΛΙΟΥΣ ΔΗΘΕΝ ΣΥΝΕΔΡΟΥΣ ΥΠΕΡ ΤΗΣ ΝΤΟΡΑΣ ΕΒΑΛΑΝ ΚΑΙ ΣΥΝΕΔΡΟ ΠΟΥ ΠΙΝΕΙ ΝΕΡΟ ΣΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΟΥ...ΑΝΤΩΝΗ ΣΑΜΑΡΑ!
    Μιλάμε για ΤΕΡΑΣΤΙΑ ΓΚΑΦΑ -ηθελημένη ή μη δεν ξέρω- των ανθρώπων της Ντόρας Μπακογιάννη που έγραψαν τα ονόματα των συνέδρων που στηρίζουν την υποψηφιότητά της για την αρχηγία της Νέας Δημοκρατίας!!!
    Νούμερο 654 και το όνομα αυτού:

    Νίκος Πογέλης πρόεδρος ΕΑΣ.
    Είναι δυνατόν ο Νίκος; αναρωτήθηκα όταν το είδα ξανά και ξανά...
    Και τον πήρα στο τηλέφωνο:
    -Νίκο καλημέρα και συγχαρητήρια για την υπογραφή σου υπέρ της υποψηφιότητας της Ντόρας Μπακογιάννη.
    - Ποια υπογραφή και ποια Ντόρα! Μου απαντάει εκείνος.
    -Είσαι το νούμερο 654 στη λίστα των συνέδρων που τη στηρίζουν, του ξαναλέω εγώ.
    - Αποκλείεται γιατί εγώ ψηφίζω και κάνω αγώνα για τον ΑΝΤΩΝΗ ΣΑΜΑΡΑ!!!
    -Που το είδες αυτό; Με ξαναρωτάει
    - Στο ίντερνετ και μπορείς να το δεις κι εσύ....

    Και για να μη τα πολυλογούμε, ο άνθρωπος παράτησε το χωράφι και πήγε στο κοντινότερο σπίτι για να το δει...
    Και με ξαναπαίρνει στο τηλέφωνο:
    Εγώ δεν υπέγραψα τίποτα, ούτε και είπα σε κανέναν να χρησιμοποιήσει το όνομά μου!

    Αυτά έγιναν έτσι ακριβώς όπως τα γράφω.

    ΤΟ ΘΕΜΑ ΕΙΝΑΙ ΤΕΡΑΣΤΙΟ.
    ΥΠΑΡΧΕΙ ΕΥΘΕΙΑ ΑΜΦΙΣΒΗΤΗΣΗ ΓΙΑ ΤΟ ΠΩΣ ΕΓΙΝΕ Η ΛΙΣΤΑ ΤΩΝ ΧΙΛΙΩΝ ΣΥΝΕΔΡΩΝ

    ΑΝΑΜΕΝΩ ΑΠΑΝΤΗΣΗ...



    http://taxalia.blogspot.com/2009/10/blog-post_8426.html

  11. Mike avatar
    Mike 16/10/2009 17:29:13

    Ναι αυτό είναι το πρόβλημα μας!!! Δεν φταίει ο Κ.Κ. που μια ζωή ήταν στο απυρόβλητο και ετοίμαζε εκθέσεις ιδεών που μας διάβαζε κατά καιρούς, και δεν κυβερνούσε γιατί αποδείχθηκε ότι δεν μπορούσε, αλλά γιατί το έριξαν άλλοι. Τα ίδια έλεγε και ο Μητσοτάκης όταν έπεσε η Κυβέρνηση του. Δεν έφταιγε ο ίδιος και η πολιτική του αλλά ο Σαμαράς που τον έριξε!!! Οταν αρωσταίνει κάποιος και πέφτει στο κρεβάτι δεν φταίνε τα μικρόβια αλλά ο οργανισμός του που ήταν αδύνατος και δεν είχε το σθένος να τα πολεμήσει.

  12. ΓΙΑΝΝΗΣ avatar
    ΓΙΑΝΝΗΣ 16/10/2009 17:32:29

    Αυτο το parapolitika.gr που μερα νυχτα γλυφει την Μητσοτακενα και ηρωνευεται τους υπολοιπους ξερει κανεις τί ρολο παιζει?

  13. ΑΔΥΝΑΜΟΣ ΚΑΚΟΣ avatar
    ΑΔΥΝΑΜΟΣ ΚΑΚΟΣ 16/10/2009 17:38:15

    DONA E ΣΥΜΦΩΝΩ ΟΤΙ ΠΟΛΛΟΙ ΝΕΟΔΗΜΟΚΡΑΤΕΣ ΕΙΝΑΙ ΠΑΙΔΙΚΗ ΧΑΡΑ.ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΟΜΩΣ ΠΟΛΛΟΙ ΠΟΥ ΔΕΝ ΣΥΝΗΓΟΡΟΥΝ ΣΤΗΝ ΔΙΑΤΗΡΗΣΗ ΤΟΥ ΣΗΜΕΡΙΝΟΥ ΣΤΑΤΟΥΣ.ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ, ΚΑΠΟΙΑ ΣΤΙΓΜΗ" Η ΑΛΗΘΕΙΑ ΚΑΙ ΘΑ ΛΑΜΨΕΙ ΚΑΙ ΘΑ ΣΦΑΞΕΙ"(Κ.ΠΑΛΑΜΑΣ).ΔΕΝ ΕΧΩ ΨΗΦΙΣΕΙ ΠΟΤΕ ΑΠΟ ΤΟ 1981 ΝΔ,ΟΜΩΣ Μ"ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ Η ΕΠΙΚΡΑΤΗΣΗ ΤΟΥ ΠΑΤΡΙΩΤΙΚΟΥ ΜΠΛΟΚ ΣΤΗ ΝΔ.

  14. 21 avatar
    21 16/10/2009 17:41:02

    Θαυμάστε την επόμενη Πρωθυπουργό...πρώτη φορά να χάνει τα λόγια της...
    Τελικά το ΥΠΕΞ αποδεικνύεται Νέμεση κάθε γενιάς της Αγίας Οικογένειας...

  15. Κώστας Θ. avatar
    Κώστας Θ. 16/10/2009 17:54:05

    Παιδιά, δε θα κουραστώ να το λέω, έχουμε να κάνουμε με έναν πολύ οργανωμένο κύκλωμα, (εγώ το λέω παραμάγαζο),το οποίο μερικώς κληρονομήθηκε από τον πατέρα της και εμπλουτίστηκε από την ίδια. Το κύκλωμα αυτό έχει ως μοναδικό σκοπό ύπαρξης την ηγεμονία του τέκνου της Αγίας Οικογενείας και το βόλεμα των παρατρεχαμένων. Χρόνια φωνάζαμε ότι αυτό το κύκλωμα καταστρέφει την παράταξη σιγά-σιγά, αλλά δε μας άκουγαν. Όλοι κοιτούσαν να μαζέψουν ψήφους.
    Γι' αυτό μην απορούν ορισμένοι φίλοι πως αλλάζουν τα γκάλοπ σε μια νύχτα. Είναι όλα αναμενόμενα. Κι έχουμε να δούμε πολλά ακόμα.

  16. Blimblomblim avatar
    Blimblomblim 16/10/2009 18:43:18

    Το κακό είναι ότι εδώ έχουμε με ψυχρή ομολογία δόλου τουλάχιστον πολιτικού και αν εξαιρέσεις μερικές δεκάδες (ή εκατοντάδες; άντε και χιλιάδες) πολίτες, που παρακολουθούν τι γίνεται εδώ μέσα, κανένας δεν συγκινείται. Η Ντόρα εξακολουθεί να είναι αυτή που είναι και να απειλεί να γίνει η επόμενη πρωθυπουργός.

    • ΑΡΗΣ Θ avatar
      ΑΡΗΣ Θ @ Blimblomblim 16/10/2009 19:18:17

      Με 10,5 μονάδες διαφορά και με την τάση που υπάρχει στην Ελλάδα κάθε κομμα να κερδίζει 2 εκλογικές αναμετρήσεις και να χάνει την τρίτη μην είσαι καθόλου σίγουρος ότι ο επόμενος αρχηγός της ΝΔ θα είναι ο επόμενος Πρωθυπουργός.
      Ανεξάρτητα από αυτό προσωπικά με ενδιαφέρουν οι πολιτικές και πολύ λιγότερο τα πρόσωπα, πολιτικές διαφορές μεταξύ των υποψηφίων δεν βλέπω (διαφορές στυλ και μόνο) και δεν μου αρέσει να φορτώνουμε τα πάντα στη Μπακογιάννη ( και τους ... Αμερικάνους ) Στο κάτω-κάτω ούτε μόνη της μπήκε στη Κυβέρνηση και ούτε διατηρήθκε σε αυτήν με το "έτσι θέλω".
      Και κάτι τελευταίο. Ο Καραμανλής παραμένει κεφάλαιο για την παράταξη και τη χώρα. Αν όχι ο σεβασμός στον άνθρωπο που ηγήθηκε της παράταξης 12 χρόνια στοιχειώδης εξυπνάδα απαιτεί το κεφάλαιο αυτό να το προστατέψουμε

  17. Μαρία Οικονόμου avatar
    Μαρία Οικονόμου 16/10/2009 18:50:15

    Το παραπολιτικά.gr είναι φίλα προσκεόμενο στη Ντόρα όπως και το Fimotro και πολλά άλλα μπλογκς....Το πιο αστείο όμως είναι με την Παρασκευή και 13 που( μετά την έλευση Κοτρώτσου)στηρίζει Ντόρα. Πιο ταιριαστό τίτλο δεν θα μπορούσε να έχει!χε χε

  18. archaeopteryx avatar
    archaeopteryx 16/10/2009 18:52:27

    χρειάζονται πολλές πολλές συνεντεύξεις της Ντόρας. Είναι καταπληκτική.

    • ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
      ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ @ archaeopteryx 16/10/2009 18:54:23

      Ο Αβραμοπουλος εχει παιδια?? ηλικιες?? με εχεις αγωσει ρε φουστη μου...

      ΠΠ

  19. ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
    ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 16/10/2009 19:03:35

    Ν απαντησω στον τιτλο του ΠΟΣΤ..

    ΝΑΙ, διοτι ο σταυρος αυτος δεν περναει απο γολγοθα !!!! οκ??

    ΠΠ

  20. palios psifoforos avatar
    palios psifoforos 16/10/2009 19:10:02

    Αντώνης Σαμαράς: Ο παίκτης

    «Πολλοί από μας γεννήθηκαν το 1977. Εκείνη τη χρονιά πολιτεύτηκε για πρώτη φορά με το κόμμα της Νέας Δημοκρατίας στη Μεσσηνία, ο Αντώνης Σαμαράς, ο πιο ριψοκίνδυνος παίκτης στην πολιτική σκακιέρα του τόπου στα χρόνια της μεταπολίτευσης. … Υπήρξε ο νεώτερος Έλληνας Βουλευτής στο Ελληνικό Κοινοβούλιο ...
    Το μεγάλο προτέρημά του δεν είναι ούτε η καταγωγή, ούτε οι σπουδές του. Το μεγάλο του προτέρημα –για τους περισσότερους δεξιούς ελάττωμα– είναι πως, μολονότι βουλευτής του συντηρητικού χώρου, η συμπεριφορά του θύμιζε σ’ όλους τον Αντρέα. … Ο Αντώνης όμως "τα έσπαγε" στα μπουζούκια στης Σωτηρίας Μπέλλου και στου Μητσιά, οι οποίοι ήταν και είναι πολύ καλοί του φίλοι. … Ο Αντώνης λάτρευε τον Ο. Ελύτη, τούτο όμως δεν τον εμπόδιζε στα επεισόδια του ’85 στη Μεσσηνία να ανέβει πάνω στο τρακτέρ του αντιπάλου και να τα κάνει λαμπόγυαλο. Πιστός Χριστιανός Ορθόδοξος –ένα σταυρουδάκι κρέμεται πάντα στο λαιμό του–, από την άλλη όμως η σχέση του με τις γυναίκες πονεμένη και μακριά. Μέχρι ο Αντώνης να καταλήξει σ’ αυτό το πανέμορφο πλάσμα που ονομάζεται Γεωργία, πέρασε από την αγκαλιά της Μυρτώ Παράσχη, της Φούλμαν Μουντάνου, της Άννας Βίσση (η πλέον αξιόλογη, είπε κανείς τίποτα;)
    Ο Αντώνης γίνεται Υπουργός Οικονομικών στην Κυβέρνηση Τζανετάκη και στη συνέχεια Υπουργός Εξωτερικών στις Κυβερνήσεις Ζολώτα και Μητσοτάκη.
    Η δημοτικότητα του Αντώνη φτάνει στα ύψη μετά από την επιτυχή διπλωματική έκβαση του θέματος "Μυρίνας" ενώ φίλοι και αντίπαλοι υποκλίνονται μπροστά του. Ο Μητσοτάκης επικροτεί την ανέλιξη του Αντώνη (όλοι λένε πως η Μαρίκα τον έβλεπε σαν καλό γαμπρό για την Ντόρα). Τότε όμως ήρθε το Μακεδονικό.
    Ο Μητσοτάκης νόμιζε πως ο Αντώνης θα ήταν πάντοτε του χεριού του και πάντοτε θα υπάκουε στις εντολές του. Ποιος εξάλλου θα τα έβαζε μαζί του. Είχε νικήσει ακόμη και αυτόν τον Ανδρέα Παπανδρέου. Λογάριαζε, όμως, χωρίς τον Σαμαρά.
    Η δεκαετία του ’80 ανήκει αποκλειστικά στο "τρομερό παιδί της δεξιάς", όπως τον ονόμαζαν. Το πιο αγαπημένο πολιτικό τέκνο του αείμνηστου Ευάγγελου Αβέρωφ, ο οποίος συνήθιζε να λέει το ιστορικό: "ο Αντώνης είναι ο καλύτερος βουλευτής του τόπου και, αν δεν φύγει από το μαντρί, θα κυβερνήσει την Ελλάδα". Ο Αντώνης προφητικά απαντούσε: "θα φύγω απ’ το μαντρί μόνο αν δω το λύκο μέσα σ’ αυτό" (και τι λύκος!). Μέσα σε δέκα χρόνια πέρασε από όλα τα αξιώματα της Νεολαίας και της Οργάνωσης της Ν.Δ. Οι φίλοι του, πολλοί και ορκισμένοι, οι εχθροί του το ίδιο.
    Ο ίδιος μπορεί να ήταν πιστός στο αμερικανικό πρότυπο πολιτικού προφίλ, (βλέπετε οι σπουδές στο Harvard καθώς και η πιτσαρία όπου δούλευε στην Αμερική, τον είχαν μπάσει για τα καλά στον αμερικανικό τρόπο ζωής). Όμως, όταν έπαιρνε ανάποδες ποιος τον συγκρατούσε; Οι Μεσσήνιοι ακόμη θυμούνται τις εκλογές του ’85 όπου οι νεολαίοι του Αντώνη (το ζήσαμε κι αυτό) είχαν φάει ξύλο, έξω από την πόλη της Καλαμάτας ενώ η αστυνομία –τον καιρό των Κλαδικών– είχε κλείσει τα μάτια. Ο Αντώνης, "ταύρος εν υαλοπωλείο", δε δίστασε να μπει στην αστυνομική διεύθυνση της πόλης και να ξηλώσει με τα χέρια του τα γαλόνια και τη γραβάτα του αστυνομικού διευθυντή, (έτσι ξεφτίζει ο μύθος του Βαρσάμη Γιοβανούδα...)
    Προσυνέδριο της Ν.Δ. στην Πάτρα το 1986: όλη νύχτα το ξενοδοχείο δεν έκλεισε μάτι και το πρωί όλοι αναζητούσαν το δωμάτιο από όπου ακουγόταν όλη τη νύχτα σκυλάδικα. Ήταν το 504, όπου ο Σαμαράς και ο Μεϊμαράκης είχαν επιστρέψει από ξενύχτι στα μπουζούκια και συνέχιζαν με δυο τραγουδίστριες που είχαν πάρει μαζί... (...)
    Στις 16 Δεκέμβρη 1992, οι Ευρωπαίοι με τους τρεις όρους του "Πακέτου Πινέιρο" δίνουν γη και ύδωρ στο Σαμαρά. Αυτές τις ώρες η Ελλάδα εκτός συνόρων θριαμβεύει, γίνεται μεγάλη όπως παλιά. Παπανδρέου και Πάγκαλος συγχαίρουν τον Σαμαρά. Η δημοτικότητά του αγγίζει το 85% των Ελλήνων (κρύψου Αβραμόπουλε). Ο Μητσοτάκης ανησυχεί.
    Την ημέρα παράδοσης του Υπουργείου, 6.000 Έλληνες έξω από το Υπουργείο Εξωτερικών διαδηλώνουν για τον Αντώνη τους. Ο Μητσοτάκης περνώντας μέσα από το πλήθος δείχνει να τα έχει χαμένα. Ένας Μεσσήνιος που έχει έρθει γι' αυτόν τον λόγο από την Καλαμάτα του φωνάζει, κουνώντας απειλητικά το χέρι: "Η Μακεδονία είναι Ελληνική, Μητσοτάκη την πούλησες κι αυτή" ... Οι Έλληνες δε χρειάζεται να ζητούν τα Ελγίνεια, αρκεί να αγοράσουν τη συλλογή αρχαίων της οικογένειας Μητσοτάκη!!!
    Σήμερα ο Αντώνης έχει δικαιωθεί παντού. ...
    Μιλούσε πρώτος από το ’89 για τα πετρέλαια του Αιγαίου και τον είχαν για τρελό, σήμερα όλοι ξέρουμε γι’ αυτό.
    Αυτός είναι ο Αντώνης Σαμαράς, ο άνθρωπος που τα έπαιξε όλα σε μια ζαριά. Που άλλαξε τη φυσική διαδοχή των πολιτικών προσώπων στην Ελλάδα. Που τα έβαλε πρώτος και μόνος με το Μητσοτάκη. Ο Αντώνης, ο πιο ριψοκίνδυνος Παίκτης της Ελληνικής πολιτικής σκηνής. Ο Αντώνης της Ελλάδος. ...»

    Δημοσιεύτηκε στο περιοδικό Χύμα, τον Απρίλιο του 1999.

    • φιονα avatar
      φιονα @ palios psifoforos 16/10/2009 19:22:01

      Μπράβο ο Σαμαράς!
      Ήταν τόσο μαγκάκι παλιότερα;
      Μακάρι να βγεί λίγο πιό έξω και πιό κοντά στο λαό να τον γνωρίσουμε καλύτερα.

  21. Τζένη avatar
    Τζένη 16/10/2009 19:22:12

    Υποκλίνομαι και γω στον Αντώνη.

    Και ποια γυναίκα θα βρεθεί να πει οτι δεν της αρέσει ο Σαμαράς.

    Έχει μια ποιότητα διαφορετική από άλλους. Κι ένα ύψος βρε παιδί μου!

    • Κώστας Θ. avatar
      Κώστας Θ. @ Τζένη 16/10/2009 19:47:57

      Καλά, αυτό με το ύψος ασ'το..

  22. mara avatar
    mara 16/10/2009 20:49:20

    Πως τα φέρνει όμως η ζωή? Να τον βρίσκει τώρα μπροστά της η κυρία...
    Έ! Ρέ! Κατάρες που θα ρίχνει στον Καραμανλή που τον έφερε πίσω στην Ν.Δ.
    Άντε! Αντώνη, καιρός να βγείς από το καβούκι σου. Καιρός να βγείς μπροστά με τσαμπουκά, κυρίως στα εθνικά που είναι και η "ειδικότητα" σου...
    ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ!!! ΚΑΙ Ο ΘΕΟΣ ΜΑΖΙ ΣΟΥ!!! (και κατ΄επεκτάση μαζί μας).

  23. ψυχραιμια avatar
    ψυχραιμια 16/10/2009 20:57:08

    Τον σταυρο της συντριβης τον σηκωνει και θα τον σηκωνει για καιρο ολη η Νεα Δημοκρατια.
    Τωρα για τα υπολοιπα ας ελπισουμε να γινει debate για να μαθουμε αν υπαρχουν διαφορες των υποψηφιων.Διοτι εχω την εντυπωση οτι διαφημιζονται διαφορες που ειναι πολυ μικροτερες των πραγματικων.

    • ΑΡΗΣ Θ avatar
      ΑΡΗΣ Θ @ ψυχραιμια 16/10/2009 21:17:23

      Τον σταυρό της συντριβής θα τον σηκώνουν για καιρό όλοι οι συνειδητοί ψηφοφόροι της ΝΔ.
      Αν γίνει debate,Ψυχραιμία θα είναι ότι πιο βαρετό έχει περάσει από την Ελληνική τηλεόραση εκτός αν αποφασίσουν να ξεκατινιαστούν κάτι που ευτυχώς δεν βλέπω πιθανό(το επίπεδο μεχρι στιγμής είναι εξαιρετικό και καμμία σχέση δεν έχει με το τι γινόταν προ διετίας στο ΠΑΣΟΚ).
      Οι υποψήφιοι δεν έχουν διαφορές ιδεολογικές και αν έχουν τις κρύβουν πολύ πετυχημένα. Για να είμαι δε απόλυτα ειλικρινής πολιτικές διαφορές ούτε οι υποστηρικτές των υποψηφίων δεν βλέπω να επικαλούνται.

      • ψυχραιμια avatar
        ψυχραιμια @ ΑΡΗΣ Θ 16/10/2009 21:21:35

        Κοιταξε,το debate πρεπει να γινει γιατι ειναι προτιμοτερο απο τις διαρροες και την "ατμοσφαιρα" περι ενδοτικων πολιτικων.
        Αν δεν υπαρχουν διαφορες να φανει και αυτο επισημα και να μην κυνηγαμε ανεμμομυλους αλλα να βγαλουμε τον ικανοτερο ή την ικανοτερη.

        • Blimblomblim avatar
          Blimblomblim @ ψυχραιμια 17/10/2009 11:46:44

          Όσο το σκέφτομαι ψυχραιμία, τόσο καταλήγω ότι ανήκεις στο επιτελείο της Ντόρας. Τις προάλλες άκουγα να λέει η Ντόρα ακριβώς αυτά που μας έλεγες εσύ δύο μέρες πριν. Τώρα βλέπω πάλι καθαρά ποια είναι η τακτική σου. Προσπαθείς να αναγκάσεις τους άλλους υποψηφίους να μην πουν διαφορετικά πράγματα από αυτά που λέει η Ντόρα. Και δεν είναι πολύ δύσκολο αυτό, διότι υπάρχει η καταπίεση από την πλευρά όλου αυτού του πελώριου και πολυπλόκαμου συστήματος που έχει υποτάξει τη χώρα και θα αρχίσουν κατευθείαν οι επιθέσεις για "ακροδεξιούς", "εθνικιστές" κουλουπού κουλουπού στο Σαμαρά.

          Οι διαφορές είναι σε επίπεδο εσωτερικής διάθεσης και πρακτέου. Η Ντόρα είναι αυτή που προωθεί την υποταγή, που την προάγει, την εδραιώνει. Αυτή που ανοίγοι κερκόπορτες, μαζί με όλο το Μητσοτακαίκο και άλλους καλοθελητές. Κάποιοι άλλοι όμως θέλουν να αντισταθούν σε αυτό ή, έστω, να μην ανοίξουν πρώτοι αυτοί τις κερκόπερτες.

          Πάω λοιπόν κι ένα στοίχημα ότι την ιδέα του debate θα την ακούσουμε επίσημα σε λίγες ώρες ή μέρες από τα χειλάκια της Ντορούλας. Δεν υπολογίζει όμως κάτι. Ο Σαμαράς είναι έξυπνος. Ο Σαμαράς έχει χάρισμα. Αυτή χριεάζεται autocue για να διαβάσει, ενώ ο Αντώνης θα πει με μια κουβέντα "θεωρώ λάθος τη σύνθετη ονομασία" και θα τελειώσει την υπόθεση αρχηγία εκεί.

          Νομίζεις ότι δεν θα το πει; Το είπε σε ανύποπτο χρόνο στον Κοττάκη, τώρα που κυνηγάει την αρχηγία θα διστάσει;

          Να γίνει λοιπόν το debate, φυσικά να γίνει και μην είστε τόσο σίγουροι εσείς του επιτελείου της ότι θα σας βγει όπως το θέλετε.

          Αν και αυτή είναι ικανή να πει ότι είναι κατά της σύνθετης ονομασίας και ότι πάντοτε ήταν... Δεν καταλαβαίνει τίποτα... Ο Θεός βοηθός...

        • ψυχραιμια avatar
          ψυχραιμια @ ψυχραιμια 17/10/2009 12:37:20

          ΡΕ μανια.Τι να σου πως τωρα οτι δεν εχω καμμια σχεση;
          Αφου δεν με πιστευεις.
          Κοιταξε,μπορει η αριστερα να δαιμονοποιει περι εθνικισμου αλλα υπαρχει και η πραγματικοτητα των δυνατοτητων της χωρας.Οποιος πιστευει οτι μπορει να πετυχει καλυτερα αποτελεσματα πρεπει να πει τον τροπο-αυτο λεω.
          Δεν δισταζω να σου πω οτι δεν θελω σε καμμια περιπτωση να γινει η ΝΔ δεξιο ανδρεικο ΠΑΣΟΚ της δεκαετιας του 70 που βυθιζε στο μυαλο του το Χορα γιατι θα γελοιοποιηθει.Αλλες εποχες τοτε και αλλες τωρα και κυριως αλλο κομμα το δικο μας.
          ΕΧουμε παραδοση υπευθυνης πολιτικης και σοβαρου κομματος και αν αρχισει ο λαικισμος θα βγουμε τελειως εξω απο τα νερα μας.

        • ψυχραιμια avatar
          ψυχραιμια @ ψυχραιμια 17/10/2009 12:41:22

          Και κατι αλλο.Η συνθετη ονομασια ειχε εξαγγελθει στις προγραμματικες δηλωσεις της κυβερνησης Καραμανλη και οποιος εδωσε ψηφο εμπιστοσυνης στην κυβερνηση εκεινη εδωσε ψηφο εμπιστοσυνης και στο θεμα αυτο.

        • Blimblomblim avatar
          Blimblomblim @ ψυχραιμια 17/10/2009 13:13:53

          Ναι, τον υποχωρητισμό έτσι τον βαφτίζουμε. "περιορισμένες δυνατότητες της χώρας". Λες και είπε κανείς να κάνουμε πόλεμο.

          Ποιες προγραμματικές δηλώσεις της κυβέρνησης; Πάτε να μας τους βγάλετε όλους ίδιους; Υπάρχει διαφορά αγαπητέ ψυχραιμία. Κάποιοι υπονομεύουν συνειδητά και κάποιοι αναγκάζονται να ανέχονται. Από τους 152 βουλευτές που είχε η ΝΔ, μεταξύ των οποίων και πολλοί Βορειοελλαδίτες Μακεδόνες, ένας, ΕΝΑΣ μίλησε κατά της σύνθετης ονομασίας. Α, ξέχασα, έδωσε ψήφο εμπιστοσύνης στην κυβέρνηση. Μήπως να μην έδινε;

          ΔΕΝ είμαστε όλοι ίσα κι όμοιοι, που να χτυπιέσαι. Και όσο για το αν είσαι μέρος του επιτελείου της Ντόρας, εδώ θα είμαστε και θα μας βγάζεις πρώτος αυτά που θα γίνονται τις επόμενες μέρες. Θα το δούμε.

        • Blimblomblim avatar
          Blimblomblim @ ψυχραιμια 17/10/2009 13:20:34

          Και μόνο που έχεις την πληροφορία ότι ήταν στις προγραμματικές δηλώσεις, αποδεικνύει ότι είσαι εκεί μέσα στο επιτελείο της Θοδώρας. Πού το θυμόσουνα βρε παιδί; Και δεν μας το έλεγες και τόσον καιρό;

          Εδώ θα είμαστε και θα τα λέμε.

        • ψυχραιμια avatar
          ψυχραιμια @ ψυχραιμια 17/10/2009 16:01:48

          Δεν ειναι κρυφες οι προγραμματικες δηλωσεις.Δεν βλεπεις τις τωρινες του ΠΑΣΟΚ.Διαβαζονται στη Βουλη ενωπιον ολων των βουλευτων και μετα ψηφιζονται.

        • Blimblomblim avatar
          Blimblomblim @ ψυχραιμια 17/10/2009 16:15:44

          Κι εσύ το σημείωσες από τότε και μας το λες τώρα, δεν το θυμόσουν τόσες μέρες και εβδομάδες που "πυροβολούμε" τη Ντόρα.

    • αρχισαμε avatar
      αρχισαμε @ ψυχραιμια 16/10/2009 21:18:58

      Να σου θυμησω πως στις τελευταιες εκλογες debate ζηταγε ο Mr "-10%".
      Μηπως ζοριζεται το Μητσοτακεϊκο και θελει "διαλογο"?

      • ΑΡΗΣ Θ avatar
        ΑΡΗΣ Θ @ αρχισαμε 16/10/2009 22:09:51

        Μην τα μπερδεύουμε! Το ότι κάποιος χάνει εστω και με μεγάλη διαφορά τις εκλογές σημαίνει ότι δεν καταφερε να πείσει. Δεν σημαίνει αναγκαστικά ότι δεν είχε δίκιο ούτε ότι ο "αντίπαλος" του που κέρδισε είναι ικανότερος.
        Το μέλλον θα δείξει.

        • αρχισαμε avatar
          αρχισαμε @ ΑΡΗΣ Θ 16/10/2009 22:40:33

          Θα συμφωνησω με το σχολιο σου.
          Δεν μπερδεψα τιποτα.
          Εκτιμω πως η επιμονη για debates απο τον Καραμανλη εξεπεμπε την αγωνια για την ανατροπη μιας προδιαγεγραμμενης ηττας.
          Και απορω με τους Μητσοτακικους που καιτοι ...σιγουροι, προτεινουν debate...

    • αρχισαμε avatar
      αρχισαμε @ ψυχραιμια 16/10/2009 21:22:08

      Μεταξυ των υποψηφιων υπαρχει τουλαχιστον μια σημαντικη διαφορα.
      Η ...SIEMENS

  24. ψυχραιμια avatar
    ψυχραιμια 16/10/2009 21:57:03

    Και αυτο μπορει να λεχθει στο debate.Εγω θα ηθελα να μαθω αν υπαρχει καποιος που διαφωνει με τις θεσεις του κομματος π,χ, στα εθνικα που ειναι 1) συνθετη ονομασια των Σκοπιων 2) αποδοχη της ενταξης της Τουρκιας στην ΕΕ.
    Η αν υπαρχει καποιος που ειναι αντιθετος στην πωληση του λιμανιου στους Κινεζους που ειναι επικαιρη ή του ΟΤΕ στους Γερμανους ή της Ολυμπιακης στο Βγενοπουλο κλπ.

  25. George avatar
    George 17/10/2009 11:02:11


    Τα χάλια σας... Εριξε την κυβέρνηση το 93 για τα συμφέροντα του. Τώρα προσπαθεί να αρπάξει το τιμόνι της παράταξης που πούλησε... Με ψεύδη και συκοφαντίες, το μόνο που θα καταφέρετε είναι να διχάσετε την παράταξη. Αλλά θα μου πείτε σας νοιάζει;;;;; Ο σκοπός αγιάζει τα μέσα....

    • anagnostis avatar
      anagnostis @ George 17/10/2009 11:18:02

      φαίνεται οτι η ευφυία πάει με το όνομα. Τον Μητσοτάκη έριξε οχι τη ΝΔ

    • george avatar
      george @ George 17/10/2009 12:32:18

      φιλε george υπάρχει και άλλος george με το ίδιο όνομα. Σου προτείνω να χρησιμοποιήσεις το george2 ή κάποιο άλλο γιατί μας μπερδεύουν.

    • Κώστας Θ. avatar
      Κώστας Θ. @ George 17/10/2009 16:40:17

      Μπορεί να είμαι βαμμένος Νεοδημκράτης και νη μη ψήφισα ποτέ άλλο κόμμα αλλά πάνω από όλα είναι η πατρίδα. Δεν μπορεί να μας λέει ο Μητσοτάκης,εμάς τους Μακεδόνες, ότι θα ξεχάσουμε το όνομα μας και να σαμποτάρει τον ίδιο του τον Υπουργό. Και επαναλαμβάνω ότι δεν είχα φυγει τότε από την ΝΔ - απλώς περίμενα να φύγει ο αρχηγός που με έκανε να ντρέπομαι που τον ψήφιζα.

  26. George avatar
    George 17/10/2009 11:04:17

    ... Υποθέτω πως θα το σβήσετε και το παραπάνω σχόλιο, όπως και άλλα ή θα κλειδώσετε πάλι τα σχόλια για να ελέγχετε τι αναβαίνει. Ας σας κρίνει ο κόσμος

  27. Μποτίλια στο πέλαγος avatar
    Μποτίλια στο πέλαγος 17/10/2009 11:10:13

    Εγώ νόμιζα ότι αναφερόσουν στον Μητσοτάκη.

  28. ψυχραιμια avatar
    ψυχραιμια 17/10/2009 11:11:18

    Φιλε george : αν και θα ψηφισω Ντορα θεωρω λαθος τις επιθεσεις εναντιον αλλων υποψηφιων.Θεωρω οτι ο Σαμαρας εριξε την κυβερνηση το 93 λογω λανθασμενων εθνικιστικων υπολογισμων για το θεμα των Σκοπιων.
    Εν πασει περιπτωσει γιαυτο ζητω debate οχι για να πλακωθουν οι υποψηφιοι για το παρελθον αλλα για να αναλυσουν ψυχραιμα εαν εχουν διαφορες ως προς τα εθνικα θεματα που οπωσδηποτε συγκινουν πολυ το κοινο του κομματος.
    Εκει θα δουμε εαν καποιος εχει συγκεκριμενο διαφορετικο τροπο αντιμετωπισης της καταστασεως και θα ξεφυγουμε απο την αοριστη και περιρρεουσα ατμοσφαιρα πατριωτων και ενδοτικων.

  29. Factorx avatar
    Factorx 17/10/2009 11:12:37

    Καλά ρε παιδί μου τόσο βλάκες έχουν στην Αραβαντινού;

  30. George avatar
    George 17/10/2009 11:12:40

    Τα σβύσατε κιόλας;;;;; ΜΠΡΑΒΟ !!!!!!!!!!

    • anagnostis avatar
      anagnostis @ George 17/10/2009 11:16:32

      Βρε βλάκα μέσα είσαι, κοίτα και λίγο το site μην γράφεις μόνο τι σου λενε

  31. NYXTA avatar
    NYXTA 17/10/2009 11:43:01

    Ποιος φωναζει
    Ποιος πληγωνει τη σιωπη
    Τι να θελει να μου πει

    Για Ν.Τ.

  32. fatfat avatar
    fatfat 17/10/2009 12:16:06

    Αρχικά να επισημάνω ορισμένα πράγματα :

    1) O κύριος Σαμαράς δεν έριξε τον κύριο Μητσοτάκη....έριξε την κυβέρνηση της ΝΔ με πρωθυπουργό τον κύριο Μητσοτάκη.....δεν θυμάμαι τότε να χάρηκε και να πανηγύρισε η μεγάλη πλειοψηφία των νεοδημοκρατών για την ενέργεια του κυρίου Σαμαρά....κάποιοι όμως έχουν πολύ ισχνή μνήμη.......
    2) Ο κύριος Σαμαράς έφυγε από την ΝΔ, έφτιαξε δικό του κόμμα και για χρόνια καταφερόταν εναντίον της ΝΔ......και μετά όταν το κόμμα του ΠΑΤΩΣΕ και δεν μπήκε στην Βουλή - όπως το ΚΕΠ του κυρίου Αβραμόπουλου - επέστρεψε στην ΝΔ.
    ΜΠΟΡΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΝΑ ΜΟΥ ΕΞΗΓΗΣΕΙ ΤΙ ΑΛΛΑΞΕ ΣΤΟ ΙΔΕΟΛΟΓΙΚΟ ΕΠΙΠΕΔΟ ΣΤΗΝ ΝΔ ΚΑΙ ΕΠΕΣΤΡΕΨΕ Ο ΚΥΡΙΟΣ ΣΑΜΑΡΑΣ?
    3) Η κυρία Μπακογιάννη προφανώς έχει αναπτύξει μηχανισμούς σε όλη την Ελλάδα......αν είχαν όμως την δυνατότητα, δεν θα είχαν αναπτύξει παρόμοιους μηχανισμούς και οι υπόλοιποι υποψήφιοι?
    Ισχυρίζεται ή αμφισβητεί κανένας π.χ ότι ο κύριος Σαμαράς δεν έχει προσωπικό μηχανισμό στην Μεσσηνία όπου εκλέγεται?
    4)Οι "δήθεν" - όπως τους αποκαλεί κάποιος φίλος σε προηγούμενο κείμενο-1000 σύνεδροι που τάχθηκαν υπέρ της κυρίας Μπακογιάννη ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΜΕΛΗ ΤΗΣ ΝΔ? Δεν είναι εκλεγμένα μέλη από τα σπλάχνα της ΝΔ? - έστω και από το 2007 -.
    Αν εμφανιζόταν παρόμοιο ψήφισμα 1000 συνέδρων υπέρ του κυρίου Σαμαρά ή του κυρίου Αβραμόπουλου, θα γινόταν τέτοιος αρνητικός ντόρος?......θα υπήρχε τέτοια απαξίωση?

    Ας σταματήσουν επιτέλους οι προσωπικές επιθέσεις κατά των υποψηφίων προέδρων της ΝΔ και ας τους κρίνουμε πολιτικά για τις θέσεις που θα πάρουν......
    Δεν παίρνω ακόμα το μέρος κανενός.....περιμένω να ακούσω συγκεκριμένες πολιτικές θέσεις και μετά να αποφασίσω.......

    Υ.Γ 1 : Δεν έχω πρόβλημα με τον κύριο Σαμαρά.....θα υποστηρίξω τον υποψήφιο που θα με πείσει με τις θέσεις του για μια σύγχρονη κεντροδεξιά......
    Υ.Γ 2 : Το πρώτο μεγάλο ζητούμενο είναι η ενότητα του κόμματος......όχι ο αρχηγός.......και μετά το κόμμα ως σύγχρονη και ευρωπαική κεντροδεξιά να πλησιάσει τους πολίτες, από τους οποίους αποξενώθηκε και αποκόπηκε ως κυβέρνηση.....

    • ΑΡΗΣ Θ avatar
      ΑΡΗΣ Θ @ fatfat 17/10/2009 15:54:28

      Σωστός 100% !!!!

    • Blimblomblim avatar
      Blimblomblim @ fatfat 17/10/2009 16:12:29

      Άκου να σου πω φίλε μου. Ανήκω σε εκείνους που μίσησαν το Σαμαρά το 1993. Ανήκω όμως και σε εκείνους που λάτρεψαν το Σαμαρά πριν από την αποπομπή του και την ίδρυση της ΠολΑν. Εμείς οι (τότε) Μητσοτακικοί είχαμε στην αρχή της σύγκρουσης Σαμαρά-Μητσοτάκη σοβαρό διχασμό προσωπικότητας, διότι ο εκλεκτός μας συγκρούονταν με την αρχηγάρα μας. Στο τέλος βέβαια δεν υπήρχε δίλημμα και σαν καλοί δεξιοί μείναμε νομιμόφρονες. Έπρεπε να αγαπάς προσωπικά το Σαμαρά για να φύγεις τότε μαζί του και οι περισσότεροι δεν τον αγαπούσαμε τόσο πολύ.

      Δεν έχω καμιά αμφιβολία ακόμη και σήμερα ότι η φυγή του εκείνη ήταν λάθος. Το ήξερα τότε, από ένστικτο, όχι επειδή κάθησα και το ανέλυσα, το ξέρω και τώρα. Με τη σοφία 16 επιπλεόν ετών στις πλάτες μου ξέρω σήμερα ότι το άδικο τότε το είχε ο Μητσοτάκης. Ντρέπομαι για την κομματική νομιμοφροσύνη που έδειξα, για το λόγο ότι η κυβέρνηση Μητσοτάκη ήταν μια κακή κυβέρνηση για τη χώρα μου. Και ειδικά για το Σκοπιανό.

      Το ότι δεν έχει μηχανισμό είναι στα υπέρ του. Δείχνει ότι δεν είναι άνθρωπος της παραεξουσίας. Τον άκουγα στη συνέντευξη του Κοττάκη και ήταν ακόμη εκείνος ο παλιός Σαμαράς που λατρέψαμε, εμείς οι τότε Μητσοτακικοί. Ποια κεντροδεξιά και ιστορίες. Μπορεί να δηλώνω ακόμη δεξιός (όχι πια Νεοδημοκράτης), αλλά το κάνω για να ξέρει ο άλλος με ποιον μιλάει, όχι για να βάλω ταμπέλα στο εαυτό μου. Σήμερα ψηφίζουμε τον πρωθυπουργό του αύριο. Θα ψηφίσω Σαμαρά, έστω και αν πρέπει να ξαναδηλώσω Νεοδημοκράτης, που κανονικά δεν θα το ήθελα.

      Αρχές πρέπει να έχεις ο ίδιος. Ο Σαμαράς έχει. Η Ντόρα, ποιες είναι οι αρχές της; Υπονομεύουμε τον Καραμανλή στα κρυφά; Τουλάχιστον ο Σαμαράς έριξε το Μητσοτάκη έντιμα. Ας μην ξεπουλούσε το όνομα της Μακεδονίας ο Μητσοτάκης. θα μπορούσε κανένας τότε να τον ρίξει;

      Το 1993 ο Σαμαράς θα εκλεγόταν πανηγυρικά αρχηγός και το 1995 με τη μη εκλογή του Προέδρου της Δημοκρατίας θα γινόταν πρωθυπουργός. Δεν θα είχε έρθει ποτέ ο Σημίτης, δεν θα είχαμε ποτέ Ίμια, Οτσαλάν και S-300. Δεν θα είχε έρθει σχέδιο Ανάν, ούτε θα είχαμε σύνθετη ονομασία. Κλαίω σήμερα για όσα χάσαμε από τον Αντώνη που δεν έγινε πρωθυπουργός τότε, αλλά σήμερα πρέπει να του δώσουμε μια ευκαιρία. Επιτέλους, ας ρωτήσει μέσα του ο καθένας: Ποιος προτιμάμε να μας κυβερνήσει; Ο Σαμαράς ή η Ντόρα;

  33. T avatar
    T 17/10/2009 16:39:38

    Νομίζω ότι εδώ κυριαρχεί η παραφιλολογία και η παραπολιτική. Μαζευτήκανε 20 υποκινητές της υποψηφιότητας Σαμαρά και αρχίζουν να θάβουν δεξιά κι αριστερά. Ποιος μπορεί να παραποιήσει τους λανθασμένους χειρισμούς του κ. Σαμαρά στο Σκοπιανό; Όλοι λέτε ότι αν δεν έφευγε από τη ΝΔ, τώρα θα ήταν Πρωθυπουργός και ηγέτης της παράταξης. Όντως, αυτό θα ήταν πολύ πιθανό. Το θέμα είναι ότι ο κ. Σαμαράς Ε Φ Υ Γ Ε από τη ΝΔ και απέτυχε να σχηματίσει ένα νέο κόμμα εξουσίας. Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί δεν θέλουν ορισμένοι να παραδεχτούν τα γεγονότα, όπως εκείνα έγιναν.

    Δεν θα υποστηρίξω την μία ή την άλλη υποψηφιότητα, αλλά δεν μπορώ να δεχτώ ότι ο κ. Σαμαράς έχει τα φόντα να αναλάβει την ηγεσία... Αυτό όχι...

    • Κώστας Θ. avatar
      Κώστας Θ. @ T 17/10/2009 17:21:23

      1. Το ότι στηρίζω, εγώ προσωπικά, Σαμαρά δεν σημαίνει ότι συμφώνησα τότε με την ίδρυση άλλου κόμματος. Καταλαβαίνω όμως γιατί το έκανε.
      2. Ο Σαμαράς εφήρμοζε την απόφαση του Συμβουλίου Αρχηγών. Ο Μητσοτάκης ήταν αυτός που παρέκκλινε σαμποτάροντας τον ίδιο του τον Υπουργό. Δες το youtube την εκπομπή του Παπαχελά για να θυμηθείς.
      3. Κανείς φεύγοντας από το μαντρί δεν κατάφερε να φτιάξει κόμμα εξουσίας. Αυτό δεν σημαίνει ότι είναι ανίκανος. Με αυτή τη λογική δεν έπρεπε ποτέ να κάνουμε αρχηγό τον Μητσοτάκη που έβγαινε μόνος του στην Κρήτη πριν τον μαζέψει ο Καραμανλής.

    • Blimblomblim avatar
      Blimblomblim @ T 17/10/2009 18:00:13

      Για τους άλλους έχεις να μας πεις κάτι ή μόνον για το Σαμαρά θέλεις να μας πεις;

  34. Κώστας Θ. avatar
    Κώστας Θ. 17/10/2009 17:23:11

    Γιατί είμαστε νεοδημοκράτες. Εσύ τι είσαι?

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.