#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
25/09/2012 14:18
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα φαντάσματα του Καραμανλή κυνηγούν το Σαμαρά



Εν μέσω της πρωτοφανούς οικονομικής κρίσης, με τη κυβέρνηση κυριολεκτικά να χαροπαλεύει για να μη χρεοκοπήσει η χώρα, η επιστροφή στη σκανδαλολογία της περιόδου Καραμανλή ξυπνάει δυσάρεστες μνήμες. Η εμπλοκή - με βάσει το δημοσίευμα της Real News - του ονόματος του Βαγγέλη Μεϊμαράκη, αλλά και των Γιώργου Βουλγαράκη και Μιχάλη Λιάπη σε ξέπλυμα μαύρου χρήματος μέσω αγοραπωλησίας ακινήτων, έπεσε σαν βόμβα στο Μέγαρο Μαξίμου. Ο Σαμαράς, εκτός από την αντιμετώπιση της κατάστασης στην οικονομία πρέπει τώρα να απολογείται και για υποθέσεις που δεν φέρει καμία απολύτως ευθύνη, αλλά που στα μάτια της κοινής γνώμης θεωρούνται σκάνδαλα.

Ανεξαρτήτως εάν είναι ή όχι μπλεγμένος ο Μεϊμαράκης - εμείς υποστηρίζουμε μέχρι τέλους το τεκμήριο της αθωότητας-η κυβέρνηση κινδυνεύει να χάσει το ηθικό πλεονέκτημα, πράγμα που θα δυσκολέψει πολύ και τον αγώνα της να κερδίσει στο επίπεδο της αξιοπιστίας. Γιατί, ο Μεϊμαράκης δεν είναι ο πρώτος τυχαίος και ασήμαντος βουλευτής. Είναι ο τρίτος πολιτειακός παράγοντας και υπό προϋποθέσεις θα μπορούσε, λόγω κωλύματος του Πρωθυπουργού, να πρωθυπουργεύει βάσει του Συντάγματος. Δεν είναι απλή η περίπτωση.

Η κυβέρνηση καλείται τώρα να αντιμετωπίσει μια εξαιρετικά δύσκολη κατάσταση σε πολιτικό και κοινωνικό επίπεδο. Πως θα απαντάει όταν θα ακούγεται κάθε τόσο στη Βουλή, από τη Χρυσή Αυγή, τους Ανεξάρτητους Έλληνες, την Αριστερά, ότι ο Βαγγέλης Μεϊμαράκης είναι μπλεγμένος σε σκάνδαλο; Μέχρι να λάμψει η αλήθεια και να επιβεβαιωθεί αυτό που λέει και ο ίδιος ο Μεϊμαράκης - και δεν έχουμε λόγο να μην τον πιστέψουμε - θα περάσει καιρός. Και αυτό το χρονικό διάστημα θα είναι το χειρότερο για το Σαμαρά, γιατί δεν είναι η μόνη υπόθεση. Ξαφνικά βλέπει γύρω του ο πρωθυπουργός να τον κυνηγάνε κυριολεκτικά τα φαντάσματα της περιόδου Καραμανλή, ο οποίος κάθε τρεις και λίγο, διαπίστωνε να σκάνε δίπλα του, γύρω του, ακόμα και στην αυλή του, σκάνδαλα. Η αναφορά των ονομάτων των Βουλγαράκη και Λιάπη-και οι δυο διαψεύδουν οποιαδήποτε εμπλοκή τους-θυμίζει εκείνη την περίοδο με δυσάρεστο τρόπο και ξαναθυμίζει τα σκάνδαλα της περιόδου Καραμανλή, τα οποία - όπως θυμάστε πολύ καλά-είχε και ο ίδιος ο Σαμαράς αποκηρύξει με δηλώσεις, στο πεζοδρόμιο της Ρηγίλλης, όταν "πήρε" εκεί τα "κεφάλια" των Βουλγαράκη-Ρουσόπουλου.

Να πάμε όμως και στις ευθύνες του επιτελείου Σαμαρά, γιατί για τον ίδιο είναι σαφές και ότι δεν έχει εμπλοκή αλλά και ότι τα μαθαίνει τελευταίος, όπως δηλαδή και ο ...Καραμανλής! Γνώριζαν για την υπόθεση; Κατά την γνώμη μας όφειλαν από την στιγμή  που όλη η πιάτσα γνωρίζει ότι ορισμένοι από το πρωθυπουργικό περιβάλλον διατηρούν προνομιακές σχέσεις με τις εφημερίδες του συστήματος που κάνουν τις αποκαλύψεις.  Αντιθέτως, το σύστημα του Μαξίμου το ακατόρθωτο: Μια εφημερίδα που τη στηρίζουν διάφοροι από το πρωθυπουργικό περιβάλλον, κατάφερε -για μια ακόμη φορά-να τους πλήξει καίρια. Και βεβαίως η εφημερίδα κάνει την δουλειά τους. Οι συνεργάτες όμως του πρωθυπουργού που υποτίθεται πως πρέπει να τον προστατεύουν τι κάνουν;

Η ουσία είναι ότι τα φαντάσματα του Καραμανλή κυνηγάνε το Σαμαρά και εάν πληροφορηθεί κανείς τη λίστα των 32 προσώπων που ελέγχει το ΣΔΟΕ θα διαπιστώσει ότι υπάρχουν και άλλοι πολιτικοί που θα πανικοβάλλουν το Μέγαρο Μαξίμου. Αυτό όμως χωρίς να γνωρίζει τι γίνεται και παίζεται "σήκωσε το θέμα" και τώρα τρέχει να μαζέψει τα ασυμμάζευτα.  Και να τους θυμίσουμε ότι στη λίστα ήταν πρόσωπο-που στήριζε με νύχια και με δόντια το σύστημα Καραμανλή-που το ήλεγχε το ΣΔΟΕ, ενημερώθηκε το Μέγαρο Μαξίμου, αλλά δεν ίδρωσε το αυτί κανενός. Δεν γνωρίζουμε εάν υπάρχει κάτι μεμπτό για το συγκεκριμένο πρόσωπο που επιμένει ότι δεν υπάρχει θέμα. Και μόνο όμως το γεγονός πως υπήρχε έλεγχος, έπρεπε κάποιους να τους κάνει πιο προσεκτικούς. Αδιαφόρησαν όμως… Να δούμε τώρα που θα φθάσει η υπόθεση.

Μάρκος Αυρήλιος

Υ.Γ.  Ά, ρε έρμη "ανανέωση".

ΣΧΟΛΙΑ

  1. drider avatar
    drider 25/09/2012 14:23:10

    "Και να τους θυμίσουμε ότι στη λίστα ήταν πρόσωπο-που στήριζε με νύχια και με δόντια το σύστημα Καραμανλή"

    Ρουσόπουλος;

    • nick avatar
      nick @ drider 25/09/2012 23:11:32

      Ο Ακης τελικα θα φανει αγγελος μπροστα στη ρεμουλα του μαυρου χρηματος απο τα κορυφαια στελεχη της Ν.Δ !!! και τωρα αρχισαμε!!

      • Paliogeorge avatar
        Paliogeorge @ nick 26/09/2012 19:02:45

        ελα nick, μην λεμε κ ο,τι θελουμε..

  2. ΠΕΛΙΑΣ avatar
    ΠΕΛΙΑΣ 25/09/2012 14:36:28

    ............σε ξέπλυμα μαύρου χρήματος μέσω αγοραπωλησίας ακινήτων, έπεσε σαν βόμβα στο Μέγαρο Μαξίμου. Ο Σαμαράς, εκτός από την αντιμετώπιση της κατάστασης στην οικονομία πρέπει τώρα να απολογείται και για υποθέσεις που δεν φέρει καμία απολύτως ευθύνη, αλλά που στα μάτια της κοινής γνώμης θεωρούνται σκάνδαλα.
    Ελα τώρα!!!!!! πρωτόγνωρα πράγματα.......όλα αυτά τα παιδιά γίναν πλούσια από την πολύ δουλειά ...... 10.0000 ένσημα βαρέα ο καθ΄ένας ....και από κληρονομιές .......μην ρίχνουμε λάσπη!!!!!

  3. factorx avatar
    factorx 25/09/2012 14:43:28

    Οχι

  4. ano-kato avatar
    ano-kato 25/09/2012 14:44:35

    Θεοί και δαίμονες εναντίον Σαμαρά.

    • Ἀστυάναξ Καυσοκαλυβίτης avatar
      Ἀστυάναξ Καυσοκαλυβίτης @ ano-kato 25/09/2012 14:54:55

      Ὅταν βάζεις τὰ ρετάλια τοῦ δεινοσαυρικοῦ παρελθόντος πρώτη μούρη καὶ δὲν κάνεις τὴν «ἔρμη τὴν ἀνανέωση» δὲ σοῦ φταῖνε Θεοὶ καὶ Δαίμονες ἢ οἱ κάθε εἴδους «ἄλλοι».

      • Φελίζα avatar
        Φελίζα @ Ἀστυάναξ Καυσοκαλυβίτης 25/09/2012 15:14:58

        Ακριβώς!

        • tak avatar
          tak @ Φελίζα 26/09/2012 16:37:01

          Φελίζα, με μια και μόνη σου λέξη, περιγράφεις όλα όσα θα χρειαζόταν για την ανάλυση του θέματος!

          • Φελίζα avatar
            Φελίζα @ tak 27/09/2012 09:01:34

            Επομένως ....συμφωνούμε με τον Αστυάνακτα , διαφωνούμε με τον Ρωμαίο αυτοκράτορα.

      • nikolas avatar
        nikolas @ Ἀστυάναξ Καυσοκαλυβίτης 25/09/2012 19:47:27

        Πέστα ντέ τόσο δύσκολο είναι ; ΑΝΑΝΕΩΣΗ! Μία λέξη χίλια καλά!

      • Νίκος Αργεάδης avatar
        Νίκος Αργεάδης @ Ἀστυάναξ Καυσοκαλυβίτης 25/09/2012 20:53:59

        Πέστα Αστυάνακτα!

      • Γεώργιος Τ. avatar
        Γεώργιος Τ. @ Ἀστυάναξ Καυσοκαλυβίτης 25/09/2012 21:14:50

        Δηλαδή Σπηλιωτόπουλος, Βουλγαράκης, Ρουσόπουλος, Ντόρα, Κυριάκος, Παυλόπουλος που λείπουν από το προσκήνιο είναι μικρή διαφορά;

      • TIMAIOS avatar
        TIMAIOS @ Ἀστυάναξ Καυσοκαλυβίτης 25/09/2012 21:48:49

        Συγγνωμη αλλα νομιζω το σχολιο ακυρο, εδω φταινε οι "αλλοι" τα ρεταλια δεν τα επεβαλλε ο Σαμαρας, εξελεγησαν απο τον υπερηφανο λαο... Ο Σαμαρας εβαλε νεα προσωπα, εκανε το μισο δρομο, ο κοσμος ηταν αυτος που επελεξε τελικα αυτους που σημερα βριζετε, οποτε τις πταιει???

        • Γρύνη avatar
          Γρύνη @ TIMAIOS 26/09/2012 02:59:49

          σιγουρα κανεις πλακα!!!

          παρε ενα -ενα τα ψηφοδελτια και ελα να δουμε ποια ανανεωση εγινε απο τον αρχηγο!!!

          για να μην αναφερθω στην κραυγαλεα περιπτωση Φαηλου που τελευταια στιγμη του βαλαν απεναντι τον Μητροπουλο!!

          γι' αυτο σου λεω μαλλον πλακα κάνεις!!!

          • GO avatar
            GO @ Γρύνη 26/09/2012 07:42:47

            Σχολιάζετε όλοι λαμβάνοντας ως δεδομένο το δημοσίευμα και την λαμογιά του Μεϊμαράκη και των άλλων.
            Μα το οφθαλμοφανές παράδοξο των €10,2δις τζίρου που ακυρώνει την όλη υπόθεση, δεν το βλέπετε; Το ποιόν του καταγγέλοντος, δεν το διακρίνετε;
            Τι αυτοβασανισμός είναι αυτός;
            Αφήστε την εσωκομματική γκρίνια και δείτε το σύνολο της πολιτικής!
            Δείτε τα "μέτρα"!

        • Παρατηρητής avatar
          Παρατηρητής @ TIMAIOS 26/09/2012 06:54:43

          Σταϊκουρας ας πουμε ε;

  5. Ο Θείος avatar
    Ο Θείος 25/09/2012 14:57:10

    Άς το δούμε ολίγον ρεαλιστικά και με νούμερα :
    h**p://www.antinews.gr/2012/09/25/181064/#comment-1054868
    10 δις ευρώ σε ακίνητα είναι τερατώδες νούμερο.
    Μια και γίνεται σύγκριση με Βατοπέδι, για να έχουμε αίθηση της κλίμακας, θυμίζω ότι τα 8.600 στρέμματα "τουριστικής γής" στην περιοχή της Ουρανούπολης ανταλλάχθηκαν με το 23 % περίπου της λίμνης Βιστωνίδας και η αξία εκτιμήθηκε στο €1,1 εκατομμύριο ευρώ.
    Τα 10 δις Ευρώ αντιστοιχούν λοιπόν με 10.000 "οικόπεδα ουρανουπόλεως" των 8.600 στρεμμάτων το καθένα.

    • kotstak avatar
      kotstak @ Ο Θείος 25/09/2012 15:14:14

      Δηλαδή 86.000.000 στρέμματα = 86.000 τετραγωνικά χιλιόμετρα = το 65% της έκτασης της Ελλάδας.

    • drider avatar
      drider @ Ο Θείος 25/09/2012 15:32:19

      α) Εκτίμηση του Σώματος Ορκωτών Εκτιμητών το 1.1 εκ;
      β) Προφανώς υπήρχε η δυνατότητα διαδοχικών αγοροπωλησιών των ίδιων ακινήτων για "ξέπλυμα" χρήματος
      γ) Βέβαια τα 10 δις σε μίζες θα προϋπέθετε έργα/προμήθειες άνω των 60 δις ... (μίζα γύρω στο 20% οπότε τελική τιμή = 100% + 20% =120%, συντελεστής x6)

      • Ο Θείος avatar
        Ο Θείος @ drider 25/09/2012 16:42:38

        α) Υποθέτω ναί. Αυτή η αξία αναφέρεται στην απόφαση 3822 (της 25 Ιανουαρίου 2005, την μηδέποτε δημοσιευθείσα στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως) του Υπουργού Αγροτικής Ανάπτυξης κ. Μπασιάκου, με την οποία η Μονή Βατοπαιδίου επέστρεψε τις εκτάσεις αυτές στην Κτηματική Εταιρεία του Δημοσίου (ΚΕΔ) και σε αντάλλαγμα απέκτησε από την ΚΕΔ το κτήμα της Ουρανούπολης.
        β) Το φαντάζομαι, με όσα κυκλοφορούν. Αλλά πάλι, με τέτοιο ποσό, θα είναι πολλές, πάρα πολλές διαδοχικές...
        γ) Είναι περίπου το 20 % του ΑΕΠ...
        Σηκώνω τα χέρια ψηλά...

    • Simon Bolivar avatar
      Simon Bolivar @ Ο Θείος 26/09/2012 00:26:58

      Μήπως κάτι άλλο πολλή πιο επικερδές πχ ναρκωτικά ας πούμε ?

  6. Παύλος avatar
    Παύλος 25/09/2012 15:10:28

    Ε ρε Κωστάκη Καραμανλή, πότε θά'ρθει η μέρα που θα ανοίξεις το στόμα σου και θα κάνεις μερικούς κήνσορες, να τρέχουν και να μην βρίσκουν πού να κρυφτούν;!;!;!;!;!;

    • η Dimi avatar
      η Dimi @ Παύλος 25/09/2012 15:20:38

      Η σιωπή Κώστα Καραμανλή μιλάει Τόμους και είναι εκκωφαντική για όσους μπορούν να την ακούσουν και να τη «διαβάσουν».

      • Άρχισαν τα όργανα... avatar
        Άρχισαν τα όργανα... @ η Dimi 25/09/2012 16:04:37

        Πραγματικά εκκωφαντική... έως ένοχη. Εδώ ο κόσμος καίγεται κι εμείς κοιτάμε τον Βούδα για να βγάλουμε συμπέρασμα. Στα πλαίσια των αγαθών υπηρεσιών που προσέφερε στην πατρίδα, έτρωγαν με χρυσά κουτάλια όλοι σχεδόν γύρω του; Θεάρεστο το έργο τους, πείτε τους, μόνο που το καράβι τελικά βούλιαξε. Και η προσφορά στον τόπο και την παράταξη του συνεχίζεται, απ' ότι φαίνεται έχει και πιο κάτω...

        • η Dimi avatar
          η Dimi @ Άρχισαν τα όργανα... 25/09/2012 17:16:23

          @ Άρχισαν τα όργανα... έγινε ποτέ δολοφονική απόπειρα εναντίον σας; εναντίον της οικογενείας σας, συζύγου σας; εναντίον των δίδυμων μωρών σας; Εάν Ναι, μιλήστε μας για την εμπειρία σας για να μάθουμε κι εμείς οι αδαείς.

          • nikolas avatar
            nikolas @ η Dimi 25/09/2012 19:51:04

            Γιατί έγινε εναντίον του κυρίου Καραμανή; Εάν ναί που οι αποδείξεις που η δικαστικές συνεδριάσεις; Μυθεύματα!!!

          • Γεώργιος Τ. avatar
            Γεώργιος Τ. @ nikolas 25/09/2012 21:16:46

            Δεν είσαι ενήμερος! Εισαγγελέας έβγαλέ πόρισμα που αφορά τη δεδομένη απόπειρα δολοφονίας του πρώην πρωθυπουργού και πλέον ερευνά το ποιος το έκανε όχι το αν έγινε. Να διαβάζεις περισσότερο τα σοβαρά θέματα και όχι κουτσομπολιά...

          • η Dimi avatar
            η Dimi @ Γεώργιος Τ. 26/09/2012 01:12:59

            (dimokratianews.gr 23.04.12) «Ξεθάβουν» την αλήθεια για την «αυτοκτονία» (;) Τσαλικίδη. Ο 39χρονος Κώστας Τσαλικίδης υπάλληλος της Vodafone βρέθηκε απαγχονισμένος στις 9 Μαρτίου του 2005 στο διαμέρισμά του επί της οδού Ευκλείδου 18 στον Κολωνό. Μία μέρα αργότερα (10 Μαρτίου 2005), ο τότε επικεφαλής της εταιρίας Γιώργος Κορωνιάς (που γνώριζε καλά τον Τσαλικίδη) ενημέρωσε τον τότε πρωθυπουργό Κώστα Καραμανλή για το «σουρωτήρι» των υποκλοπών, παρέλειψε όμως να πει στον κ. Καραμανλή ότι ένας υπάλληλος-κλειδί (που γνώριζε για τις υποκλοπές) είχε βρεθεί να αιωρείται άψυχος από σωλήνα στο σπίτι όπου έμενε, ενώ λίγο καιρό αργότερα ετοιμαζόταν να παντρευτεί. Ισως ο κ. Κορωνιάς να έχει τώρα περισσότερο χρόνο για να πει όσα είχε ξεχάσει τότε. Οπως και ο τότε υπεύθυνος ασφαλείας της Vodafone (πρώην αξιωματικός της Αντιτρομοκρατικής Υπηρεσίας, προσωπική επιλογή του Σωκράτη Κόκκαλη), που έκοβε βόλτες στο Τμήμα του Κολωνού «για να συζητήσει με τους παλιούς συναδέλφους του», την ώρα που γινόταν η προανάκριση και το σώμα του Τσαλικίδη ήταν ακόμα άταφο.»

          • TARAMAS avatar
            TARAMAS @ Γεώργιος Τ. 26/09/2012 01:25:24

            Σιγά την ενημέρωση που έχετε και σιγά την απόπειρα. Είπαν μια @@@ριά κάτι Ρώσοι καγκεμπίτες, ένα ωραίο κατασκοπικό σενάριο που τους βόλευε για να δημιουργήσουν αναμπουμπούλα και καχυποψία μεταξύ δυτικών χωρών (ξέροντας πόσο άσχετοι καταγκιόζηδες και πολιτικάντηδες είναι οι δικοί μας των υπηρεσιών ασφαλείας), χωρίς καμία απόδειξη και χωρίς ανένα στοιχείο (τα πήραν όλα στη Μόσχα για ... εξέταση) μόνο με το λόγο ενός Καγκεμπίτη, και οι δικοί μας ψοφοδεείς Καραμανλολάγνοι, βρήκαν ευκαιρία να σηκώσουν ένα μη-θέμα για να κάνουν ήρωα το Βούδα.

          • BLACKQUEEN avatar
            BLACKQUEEN @ η Dimi 26/09/2012 09:17:06

            Είπαμε. Η λύση μας είναι ο Τομ Σώγιερ. ''Χωρίς οικογένεια'', απερίσπαστος και ακλόνητος υπηρέτης του καθήκοντος. Αν δεν αντέχεις στις πιέσεις και τους εκβιασμούς, μη ζητάς το τιμόνι. Μείνε στη σιγουριά της οπισθοφυλακής. ΑΡΧΗ ΑΝΔΡΑ ΔΕΙΚΝΥΣΙ.

          • anonymous avatar
            anonymous @ η Dimi 26/09/2012 15:28:17

            ε τότε τα "παλικάρια" που ζητούν τη ψήφο μας ας λένε:

            θα κάνω ότι πρέπει για να σώσω την Ελλάδα ΕΚΤΟΣ αν με απειλήσει κανείς, ή πέσει κανα ανώνυμο τηλέφωνο, ή κανα τηλέφωνο από καμιά πρεσβεία ΟΠΟΤΕ θα υπογράψω οτι μου ζητάν και θα ξεπουλήσω όλη την Ελλάδα για να σώσω το τομάρι μου.

            Ω ρε κάτι Πούτιν που έχουμε στη Ραφήνα και στο μαξίμου...

        • Βαγγέλης avatar
          Βαγγέλης @ Άρχισαν τα όργανα... 25/09/2012 18:35:48

          Φίλε μου όλο για δεξιό φαγοπότι ακούω αλλά δεν βλέπω να μπαίνει κανένας μέσα.Είναι τόσο έξυπνοι που την σκαπουλάρουν ή μήπως είναι μυθεύματα του πασοκικού κράτους;Αλήθεια ένα άρθρο που έλεγε ότι για να σωθεί η Ελλάδα πρεπει να διαλυθεί το κράτος ΠΑΣΟΚ ,τι έγινε;

        • cyprusnet avatar
          cyprusnet @ Άρχισαν τα όργανα... 25/09/2012 18:56:33

          ... Αχ και πόσο θα τον πίστευες, εάν δεν σου άρεσε αυτό που θα έλεγε και πόση λάσπη θα του έριχνες, εσύ που θές να μιλήσει, θέλεις να διδαχθείς ή να τον θανατώσεις πάλι;;;...
          Να πάρεις το πληκτρολόγιο και να κάνεις την blog-γύρα να τον θάψεις..!!!
          Τι να σου πει ο Καραμανλης, που ΔΕΝ ξερεις;;
          1.. Για τον Βασικο Μετοχο, ποιοι επιχειρηματικα και ποια κομματα στις Βρυξελλες και εδω, τον κυνηγησαν λυσσαλεα;;
          2.. Για τον κομματικο μηχανισμο και τις παγιδες που εστηναν στους Υπουργους τους, το συστημα;;;
          3.. Για την υποθεση Ζαχοπουλου, που ακομα και τον Αγιο(για οσους γνωριζουν) Αγγελου, παρα λιγο να τον κλεισουν μεσα για εκβιασμο στον Καραμανλη;;
          4.. Για τις παρακολουθησεις και τα μηνυματα εκτελεσης του, για την βομβα που εσκασε, για τις σφαιρες, για τις εμπλοκες πρακτορων στους δρομους;;
          5.. Για τα οικονομικα, ιδιαιτερα απο τον χειμωνα '08- '09, που ζητουσε βοηθεια των αρχηγων κομματων και παει ο ΓΑΠ μηνυματα απο την Αμερικη;;;
          6.. Για τα γεγονοτα του καψιματος της Αθηνας τον χειμωνα του '08;;
          7.. Για τους Συνδικαληστες που κυνηγουσαν και επισκεπτονταν τους Διοικητες ΔΕΚΟ στα σπιτια τους, προκειμενου να παρουν πισω τα σχεδια ιδιωτικοποιησεων;;;
          8.. Για τις Φωτιες;;
          9.. Για τα Εθνικα Βετο;;

          ΤΙ ΝΑ ΣΟΥ ΠΕΙ Ο ΚΑΡΑΜΑΝΛΗΣ, ΠΟΥ ΔΕΝ ΞΕΡΕΙΣ ΚΥΡΙΕ;;;;

          ΔΕΝ ΘΑ ΣΟΥ ΠΕΙ ΤΙΠΟΤΑ, ΓΙΑΤΙ ΣΟΥ ΑΞΙΖΕΙ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΕΠΑΘΕΣ ΚΑΙ Η ΠΕΙΝΑ ΣΟΥ, ΕΙΝΑΙ ΕΠΙΛΟΓΗ ΣΟΥ

          ΑΣ ΠΡΟΣΕΧΕΣ!!!!

          • Παύλος avatar
            Παύλος @ cyprusnet 25/09/2012 21:16:01

            Τον έτρωγε ο .....αποτέτοιος του να τα ακούσει ! Μπράβο σου cyprusnet (και Dimi) που με έβγαλες από την αγγαρεία να του τα γράψω εγώ, που το ξεκίνησα ! Να είστε καλά !
            Αυτή, όμως , είναι η ....κατάντια των κεντροδεξιών : Να ομφαλοσκοπούν, να εσωστρέφουν Μαζοχιστικά, να μην ξέρουν τί τους φταίει, όταν στη θέση τους η ΠΑΣΟΚική Δυναστεία, θα τους είχε κονιορτοποιήσει, αν ο ΓΑΠ ήταν αρχηγός της κεντροδεξιάς παράταξης και είχε πάρει τέτοιες ολέθριες για τη χώρα αποφάσεις !!!

          • cyprusnet avatar
            cyprusnet @ Παύλος 26/09/2012 12:25:44

            Παύλο, τι θέλεις να κάνει η ΚεντροΔεξιά;.. Χούντα;;
            Ο Λαός ωφείλει να εχει ανοιχτά τα μάτια, να εχει κρίση ..
            Η σχολή Αλεξ Ρόντου επανήλθε!!

          • Θάνος avatar
            Θάνος @ cyprusnet 25/09/2012 21:42:57

            Τα σέβη μου.

          • LamprosM avatar
            LamprosM @ cyprusnet 26/09/2012 09:19:17

            respect που λενε και στο χωριό μου...!

      • LamprosM avatar
        LamprosM @ η Dimi 25/09/2012 16:49:32

        2 φορές Μπραβο σου!!

    • BLACKQUEEN avatar
      BLACKQUEEN @ Παύλος 25/09/2012 15:47:11

      Το στόμα του όμως το ιερό σας Τοτέμ, το ανοίγει βασικά για να καταβροχθίζει γουρουνοπούλες, κοντοσούβλια, γαρδούμπες και συκωταριές. Έτσι Μπουκωμένος ασφυκτικά, πώς να σας μιλήσει και τι να σας πεί; Αφήστε ..... Ευχηθείτε καλύτερα να κερδίσετε το τζόκερ. Υπάρχουν περισσότερες πιθανότητες να δείτε μέσω αυτού το φως το αληθινό. :-)

      • LamprosM avatar
        LamprosM @ BLACKQUEEN 25/09/2012 16:51:26

        ναι, ενταξει, το εχουμε μάθει. Όπως ελεγε ο χ''νικολακης προτιμουμε καποιον που κανει κανω απο έναν που εχει το καφαλι μεσα στο ταψι με τις τυροπιτες. Τιποποτε άλλο σοβαρο? Οκ, το καταλαβαμε τρωει & ειναι χοντρος. Ψεματα σου ειπε? Οχι? καληνυχτα μας τοτε, και οσο αυτομαστιγωνομαστε σαν απραταξη δεν θα παμε πουθενα.

        • BLACKQUEEN avatar
          BLACKQUEEN @ LamprosM 25/09/2012 21:43:42

          Δεν έχει σημασία που τρώει και είναι χονδρός. Μην αποπροσανατολίζεστε εκουσίως για να τον αθωώσετε εντός κι εκτός σας. Σημασία έχει οτι εξ΄αιτίας της ανικανότητας και της ασχετοσύνης του, όσο και να μη θέλετε να το παραδεχτείτε : 1) ΧΑΣΑΜΕ 5 ΠΟΛΥΤΙΜΑ ΧΡΟΝΙΑ όπου ενώ ήξερε οτι ακροβατούσαμε στο χείλος της αβύσσου, επέτρεψε να κυβερνάνε αχρείοι αντ΄αυτού, δεν είχε την πυγμή να πει στο λαό όλη την αλήθεια, ούτε να πάρει μέτρα αποτροπής της καθοδικής μας πορείας. Και σα να μη μας έφτανε η εγκληματική απραξία του, παρέδωσε και άρον άρον πανικόβλητος την εξουσία, στον ΠΡΟΔΟΤΗ ΓΑΠ. 2) Υπό την σκέπη της αδιαφορίας και της ανοχής του, χορεύαν τα έμπιστα λαμόγια και πλούτιζαν εις βάρος των γνωστών κορόϊδων που σήμερα πληρώνουν με το αίμα τους τις λαμογιές. 3) Αποδείχτηκε δειλός, λίγος και ανίσχυρος. Δεν αρκεί το Ονοματεπώνυμο για να ηγηθείς, να εμπνεύσεις, να ενώσεις. Θέλει άλλες ικανότητες που ο άνθρωπος ΔΕΝ διαθέτει. Σας πρόδωσε η αδύναμη φύση κι η ανικανότητά του να ασκήσει εξουσία. Κι αφού το θέτετε έτσι, όχι δεν μας είπε....ψέματα, αλλά οπωσδήποτε παραπλάνησε τον Ελληνικό λαό ζητώντας του να λάβει εντολή να τον διοικήσει, ΕΝΩ ΗΞΕΡΕ ΚΑΛΑ ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΙΧΕ ΤΗΝ ΨΥΧΗ ΚΑΙ ΤΙΣ ΙΚΑΝΟΤΗΤΕΣ ΓΙΑ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΕΙ. Με αυτή την έννοια, καλύτερα να έλεγε 5-6 ψέματα, αλλά να ήταν και ικανός να προσφέρει 5-6 θετικά στα 5 χαμένα χρόνια της καταστροφικής Πρωθυπουργικής του θητείας. Αυτά.

          • tarzan avatar
            tarzan @ BLACKQUEEN 27/09/2012 09:51:57

            να αγιασει το στωμα σου ....

      • Παύλος avatar
        Παύλος @ BLACKQUEEN 25/09/2012 21:34:38

        Είδες τελικά, μαύρη μου, πόσο αντικειμενική , πόσο νηφάλια, πόσο ψύχραιμη, πόσο ανεπηρέαστη και προ παντός πόσο σοβαρή κριτική κάνεις ;;;;;
        Πόσες φορές τον είδες να καταβροχθίζει γουρουνοπούλες μαύρη μου;
        Πόσες φορές τον είδες να παραμελεί την πατρίδα για τις γαρδούμπες και τις συκωταριές μαύρη μου ;;;;;;
        Αλλά τί περιμένεις από πιθηκίζοντες, μή μου άπτου εξυπνάκηδες ; Με μυαλά αλλοιωμένα από Τράγκηδες και άλλα παρόμοια Ζαρατρουστροειδή .! Να χαίρεσαι την προσωπική σου γνώμη !

        • BLACKQUEEN avatar
          BLACKQUEEN @ Παύλος 26/09/2012 09:22:52

          Σιγά να μη χρειάζομαι και ...οπτικό υλικό για όλη αυτή την ...ομορφιά που περιγράφετε, για να κατανοήσω το βάθος των προβληματισμών και την ακάματη εγκεφαλική καταπόνηση που επέβαλλε στον εαυτό του ο συγκεκριμένος κύριος. ΕΛΕΟΣ που χρειάζομαι τον ...Τράγκα και τον Χατζηφάβα για να αντιληφθώ το εμφανέστατο !!!!!

          • BLACKQUEEN avatar
            BLACKQUEEN @ BLACKQUEEN 26/09/2012 14:48:08

            Mr. Go, αν .... προκαλείσαι από την πραγματικότητα κι αν έχεις αναλάβει εργολαβικά την ...υπεράσπιση του ανύπαρκτου Πρωθυπουργού της χαμένης πενταετίας, κανέναν δεν απασχολεί, κι ούτε κανείς υποχρεούται να χαϊδεύει και να κολακεύει την προσωπολατρεία σου. Η κριτική μου είναι καθαρά πολιτική, κι έχει να κάνει με τις αδυναμίες, την ανικανότητα, την ατολμία, τη δειλία και την ψυχική ανικανότητα ενός ανθρώπου που δεν κατάφερε να πράξει απολύτως τίποτε, προς το συμφέρον του κοινωνικού συνόλου που υποχρεούτο να υπηρετήσει. Πιό πολιτικό, ΔΕ ΓΙΝΕΤΑΙ. Η κριτική ξέρεις (ή δεν θες να ξέρεις), που αφορά την πορεία ενός πολιτικού προσώπου, είναι άμεσα συνδεδεμένη με το ψυχολογικό του προφίλ. Δε γίνεται να ξεφύγει κανείς απ΄ τον εαυτό του ....( Πάταξη των...νταβατζήδων και επανίδρυση του κράτους = ΜΗΔΕΝ ΕΙΣ ΤΟ ....ΠΗΛΙΚΙΟΝ --ΠΟΥ ΕΛΕΓΕ ΚΙ Ο ΠΑΝΣΟΦΟΣ ΓΑΠ).

          • GO avatar
            GO @ BLACKQUEEN 26/09/2012 18:25:17

            Ok Chilla!!!
            Η εμπάθεια, όπως και η βλακεία, είναι ανίκητη.

          • BLACKQUEEN avatar
            BLACKQUEEN @ GO 28/09/2012 15:17:10

            Συμφωνώ. Είσαι ανίκητος.

    • LamprosM avatar
      LamprosM @ Παύλος 25/09/2012 16:49:04

      Μπραβο σου.
      +1000

    • nikolas avatar
      nikolas @ Παύλος 25/09/2012 19:49:29

      Ήμουνα νιός και γέρασα. Το ανοίγει μόνο για να φάει. Όταν θα έχουμε καταστραφεί τη σημασία θα έχει; Από την ασιτία δε θα μπορέσουμε να κυνηγήσουμε τους υπαίτιους. Τώρα όλο και κάποιος έχει δυνάμεις.

    • stef avatar
      stef @ Παύλος 26/09/2012 00:01:38

      Τί νόημα έχει πιά?

  7. Προφήτης avatar
    Προφήτης 25/09/2012 15:21:58

    Ρωμαίε αυτοκράτορα και στωικέ
    Συνήθως είσαι καίριος και αιχμηρός.
    Σήμερα τι έπαθες;

    Κανένας, αγαπητέ, δεν κυνηγάει κανέναν.
    Τις επιθυμίες, τις ανάγκες και τα πάθη μας κυνηγάμε όλοι.
    Και στο κυνήγι αυτό πέφτουμε πάνω σε κύκλωπες, λαιστρυγόνες και σειρήνες.

    Άλλοτε, τα τέρατα και τα στοιχειά γίνονται σύμμαχοί μας.
    Άλλοτε, είναι η Νέμεσις μας.

    • βαγόνι avatar
      βαγόνι @ Προφήτης 25/09/2012 17:17:03

      Απολύτως περιγραφικός και μινιμαλιστής ταυτοχρόνως!
      ----
      Βέβαια, καλό θα ήταν κάποιοι θεσμοί να λειτουργούσαν ανασταλτικά
      απέναντι στην ανθρώπινη επεκτατικότητα...έτσι για να μήν ακούγονται
      γκροτέσκοι αριθμοί αυτού του τύπου, ακόμη κι'αν είναι
      προιόν φαντασιώσεων και συνωμοσιολογίας...που να ξέρει κανείς!
      Αυτό, όμως,είναι άλλο θέμα..!.το παραρίξαμε στην ανάρμοστη
      θεματογραφία και πάει καιρός που δεν βλέπουμε...!

  8. Jim Bim avatar
    Jim Bim 25/09/2012 15:24:09

    Να γινει τωρα η εξεταστικη για όλους από το 1974 και μετά.
    Επίσης για να είναι κάποιος υποψήφιος με την ΝΔ στις εκλογές θα πρέπει να έχει 2000 ένσημα, και καθαρά οικονομικά και περιουσιακά στοιχεία ....

    ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΑΡΟΥΜΕ ΤΟ ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΚΟΣΤΟΣ ΤΩΡΑ !!!!

  9. BLACKQUEEN avatar
    BLACKQUEEN 25/09/2012 15:40:20

    Ας είμαστε ρεαλιστές. Δεν θα πέσουμε από τα σύννεφα πλέον, αν αποκαλυφθεί το οποιοδήποτε σκάνδαλο, λαμογιά, απατεωνιά, παλιανθρωπιά και λοβιτούρα, στο οποίο να εμπλέκεται ΟΠΟΙΟΔΗΠΟΤΕ από τα σπάνια και πολύτιμα μαργαριτάρια του Εθνικού μας ..... Κυνοβουλίου. Το δύσκολο, είναι πλέον να πιστέψουμε οτι κάποιος εξ΄αυτών είναι άμεμπτος, πάλευκος κι αθώος. Το πολιτικό προσωπικό της χώρας είναι παντελώς απαξιωμένο και ...ύποπτο, είτε γιατί άμεσα εμπλέκεται σε αμαρτωλές υποθέσεις, είτε γιατί διά της σιωπής και της ανοχής - συνενοχής του, εξέθρεψε και συγκάλυψε συστηματικά όλα τα αίσχη που σήμερα αποκαλύπτονται ένα-ένα ή και που δεν θα αποκαλυφθούν ποτέ, αλλά μπορούμε κάλλιστα να τα...φανταστούμε, χωρίς να απέχουμε καθόλου απ΄την πραγματικότητα. Ο κ. Αντώνης Σαμαράς, που ΣΙΓΟΥΡΑ δεν είναι ο Θεός και δεν διαθέτει την υπεράνθρωπη ικανότητα αγγίζοντας με το μαγικό του χέρι τα άθλια έρποντα ανθρωπάκια που τον περιστοιχίζουν, να τα μεταμορφώσει ευθύς σε ηθικούς, φιλότιμους, ανιδιοτελείς, ευσυνείδητους και τίμιους υπηρέτες των λαϊκών εντολών, είναι στ΄αλήθεια πολύ άτυχος, που υποχρεώνεται να βρίσκεται ανάμεσά τους. Καιροσκόποι, τιποτένιοι, άπληστοι, θρασύδειλοι και μίζεροι αγύρτες είναι οι περισσότεροι από αυτούς, και τέτοιοι θα παραμείνουν μέχρι το τέλος τους. Αυτό ήτανε το υπάρχον ''υλικό'' με το οποίο και υποχρεώθηκε να οδηγηθεί στη διεκδίκηση της εξουσίας, αυτό και παραμένει. Η μόνη δυνατότητα που έχει, είναι να επιβάλλει την απόλυτη διαφάνεια και την παραδειγματική τιμωρία όλων των ενόχων, όποιοι και αν είναι αυτοί. Να διαχωρήσει δηλαδή απόλυτα τη θέση του, και να καταστήσει σαφές οτι δεν πρόκειται ούτε να απολογηθεί ούτε και να λογοδοτήσει για πιθανές παρελθούσες αμαρτίες γαλάζιων αρουραίων, όπως και οτι δεν θα ανεχτεί από κανέναν την παραμικρή ...παρέκκλιση στο παρόν. Όποιος κατηγορηθεί και αποδειχτεί ένοχος, απομακρύνεται άμεσα ΚΑΙ ΔΙΑ ΠΑΝΤΟΣ από το πολιτικό προσκήνιο και η Δικαιοσύνη επιβάλλει τις περαιτέρω κυρώσεις. Η ατολμία να προκαλέσει κανείς τελικά τις αναγκαίες συγκρούσεις και ρήξεις με τη σαπίλα του παρελθόντος, πληρώνεται. Να θυμηθούμε και τον ποιητή (που μας τα είπε ΟΛΑ αλλά επιμένουμε να μην τον ...ακούμε) : '' ΤΑ ΤΡΙΑ ''ΤΑΥ'' ΤΗΣ ΕΠΙΤΥΧΙΑΣ : ΤΑΛΕΝΤΟ, ΤΥΧΗ, Τ Ο Λ Μ Η ''. Ο.Ε / Κάπου ξεχάσαμε την ΤΟΛΜΗ. Όμως υπάρχει ακόμα χρόνος.....

  10. ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. avatar
    ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. 25/09/2012 15:47:07

    Ο Καραμανλής με την παραίτησή του και τη σιωπηρή του στάση μέχρι σήμερα έσωσε την ευρύτερη παράταξη η οποία και κατάφερε με ηγέτη τον Σαμαρά σε 2 χρόνια από τότε να γίνει κυβέρνηση παρά τις απώλειες δυνάμεων, πράγμα αναπόφευκτο.

    • BLACKQUEEN avatar
      BLACKQUEEN @ ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. 25/09/2012 16:43:01

      Ο κ. Καραμανλής, με την εγκληματική του αμέλεια, την άβουλη παράδοσή του στους ασύδοτους κλεφτοκοτάδες που κυβερνούσαν ''αντ΄αυτού', με την παροιμιώδη αταλαντοσύνη, την ατολμία και την προκλητική αδιαφορία που επέδειξε, ΑΥΤΟΚΑΤΑΡΓΗΘΗΚΕ και ΑΥΤΟΑΚΥΡΩΘΗΚΕ. Μην τον αναφέρετε συνεχώς ως ερχόμενο....μεσσία, γιατί εκεί που πάμε να ξεχάσουμε πόσο μπιπ μπιπ υπήρξε, όλο και κάποιος εμφανίζεται να επικαλεσθεί το ανυπέρβλητο ...έργο που άφησε πίσω του και μας ΕΞΟΡΓΙΖΕΙ. Ας μην ξεχνάμε οτι αν δεν είχε υπάρξει ΡΙΨΑΣΠΙΣ ο επιπόλαιος αυτός τύπος, αν ήταν μαχητής (καλά τώρα....), ίσως να μη δινότανε ποτέ η ευκαιρία στον προδότη ΓΑΠ να μας ξεπουλήσει στους τοκογλύφους του ΔΝΤ. Αφήστε λοιπόν τις μάταιες ...επικλήσεις σ΄έναν αποδειγμένα αδύναμο, δειλό και ανίκανο άνθρωπο.

      • ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. avatar
        ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. @ BLACKQUEEN 26/09/2012 00:39:56

        Αν δεν ήταν αυτός ούτε ο Σαμαράς θα είχε κατάφερει ό, τι κατάφερε μέχρι τώρα. Άσε λοιπόν την εμπάθεια κατά μέρος. Ο Καραμανλής έκανε όσα μπορούσε και η ιστορία θα τον γράψει με θετικό πρόσωπο ιδίως για την αλήθεια που είπε στις εκλογές του 2009 και για το ότι δεν παρέδωσε την παράταξη σε ανάξιο συνεχιστή.

        • BLACKQUEEN avatar
          BLACKQUEEN @ ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. 26/09/2012 08:59:15

          Δεν υπάρχει καμιά εμπάθεια αγαπητέ. Απλά απεχθάνομαι τους άβουλους, δειλούς, ατάλαντους και μαλθακούς ανθρώπους, που ενώ οφείλουν να έχουν επίγνωση της ψυχικής αδυναμίας τους και να στέκονται στα...μετόπισθεν, αυτοί με θράσος διεκδικούν το δικαίωμα να ...ηγηθούν και τελικά με την αλαζονεία τους, σπρώχνουνε μερικά χιλιόμετρα πιό κοντά στην άβυσσο, τους δυστυχείς λάτρεις του Ονοματεπωνύμου τους !!!!! Τα 5 χρόνια της κυβερνώσας ...απουσίας του κ. Καραμανλή, θα ήταν πολύ καλύτερα για όλους μας να είχαν παραληφθεί εντελώς. Η Ιστορία θα τον καταγράψει ως παρόντα-απόντα και ως ανεπίτρεπτα ανεκτικό στη μετριότητα. Την εξουσία δε, για να μην ξεχνιόμαστε, την περέδωσε τρεπόμενος σε φυγή, στον ...άξιο συνεχιστή ΓΑΠ, με τα γνωστά αποτελέσματα. Ο κ. Α. Σαμαράς, εντελώς άλλη ιστορία και μην συγκρίνετε ποτέ τα κεράσια με τα...παϊδάκια, γιατί είναι ανόμοια :-).

    • Ελλάς το κάτεργο (ex avanti) avatar
      Ελλάς το κάτεργο (ex avanti) @ ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. 25/09/2012 17:01:06

      Πόσο συγκινημένοι νοιώθουμε, τον ευχαριστούμε θερμά που μας έριξε στην αγγαλιά του ΓΑΠ, επίσης τον ευχαριστούμε που σήμερα η ΝΔ κυβερνά με τους άξιους συμπαραστάτες ΠΑΣΟΚ & ΔΗΜΑΡ. Τι λέμε ποιά, έχουμε ξεφύγει...

    • Γρύνη avatar
      Γρύνη @ ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. 25/09/2012 17:27:09

      τι πίνεις και δεν μας δίνεις Μανώλη μου;

      αλλού γι' αλλου... εδώ ο κόσμος χάνεται και ο Μανώλης στο ...λιβάνισμα!!!

    • Φανη avatar
      Φανη @ ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. 25/09/2012 18:01:04

      οχι μονο τη παραταξη αλλα και τη πατριδα και ο νοων νοειτω...
      Ο Καραμανλης ειναι ηθικο στοιχειο, τωρα αν στη ζυγαρια μπαινει η οικογενεια σου.....δε γνωριζω πολλους να εκαναν διαφορετικα.
      Πληρωσε το λογ/σμο και απεχωρησε.Τοτε-εν μεσω σκανδαλολογιας-ψελιζαν μερικοι οτι το κεφαλαιο Καραμανλης δεν εκλεισε και δεν μπορουσα να το καταλαβω, μου φαινοταν επιεικως.....χαζο.
      Τωρα το ερμηνευω.

      Δυστυχως ποτε οι Ελληνες δεν διαβαζουμε πισω απο τις γραμμες και συνηθως το πληρωνουμε.

      • η Dimi avatar
        η Dimi @ Φανη 25/09/2012 19:04:21

        Eτσι!

      • BLACKQUEEN avatar
        BLACKQUEEN @ Φανη 25/09/2012 22:46:39

        Προτείνω τότε ο επόμενος Πρωθυπουργός της Ελλάδας να είναι ο Τομ Σώγιερ. Αυτός είναι ''χωρίς οικογένεια'', άρα δεν θα ασκηθούν εναντίον του πιέσεις από εξωγήινους, σκοτεινούς κύκλους, Νεφελίμ και άλλα..τελώνια και θα καταφέρει να κυβερνήσει απρόσκοπτα !!!!

  11. Ελλάς το κάτεργο (ex avanti) avatar
    Ελλάς το κάτεργο (ex avanti) 25/09/2012 16:14:00

    Μην μας κάνετε άλλη πλάκα, φτάνει πιά, ποιός πιστεύει ότι δεν ξέρει τι κάνει ο διπλανός του μέσα στο κόμμα και στην κυβέρνηση, οι περισσότεροι αν όχι όλοι ξέρουν και ίσως συμμετέχουν, απλά πιστεύουν ότι και να βγει καμμιά βρωμίτσα στην δημοσιότητα θα την κουκουλώσουν δια της γνωστής έως σήμερα μεθόδου.
    Σκέψου να βγούν στην φόρα κάποια στιγμή και οι περίφημες λίστες της siemens τι έχουν να διαβάσουν τα ματάκια μας, αλλά βέβαια τότε θα έχουν παραγραφεί τα αδικήματα .....

  12. Κβάντα avatar
    Κβάντα 25/09/2012 16:26:31

    Από τα σχόλια των αναγνωστών καταλαβαίνω ότι στη ΝΔ και format να κάνουν δύο θα είναι οι ομάδες, οι Κ και οι... Μ.
    Ε, ρε jumbo μου μας χρειάζεται!

    Υ.Γ. (Σχετικά με το Υ.Γ.2) Ο Πρόεδρος που ήξερα εγώ δεν ασχολούνταν ποτέ με το εσωκομματικό πεδίο - μέτωπο.

  13. Δεξιόχειρας avatar
    Δεξιόχειρας 25/09/2012 16:29:41

    1. Ο χειρισμός του θέματος από τον Μεϊμαράκη καταδεικνύει ρόλο εχθρικό-τροχοπέδη προς τη λειτουργία της κυβέρνησης.
    2. Ο Σαμαράς δεν έχει ευθύνες για τον Μεϊμαράκη.
    3. Οι πολιτικοί αντίπαλοι της γραμμής Σαμαρά δεν περιορίζονται σε κόμματα και ιδεολογίες.

  14. Λιογκος avatar
    Λιογκος 25/09/2012 16:31:45

    Απορώ πως ασχολούμαστε με σκάνδαλα και σκανδαλοθηρικές ειδήσεις όταν η γκιλοτίνα των μέτρων είναι έτοιμη να πέσει στα κεφάλια μας... αποπροσανατολισμός της κοινής γνώμης σε όλο του το μεγαλείο!!!!

  15. alex23 avatar
    alex23 25/09/2012 16:47:41

    εμενα με απασχολει το timing

    ενας καταδικασμενος για εκβιασμο, κανει καταγγελιες για εμπλοκη πολιτικων σε σκανδαλο μαζι με αυτον που παλιοτερα εκβιαζε και περιεργως στοχοποιει μονο νδ-κρατες πραγμα περιεργο γιατι αν υπαρχουν τοσο απιστευτες μιζες, φανταζομαι οτι οι εκπαιδευμενοι πασοκοι-και οχι μονο- θα τις ειχαν παρει χαμπαρι και θα ειχαν εξαγορασει με συμμετοχη την σιωπη τους..

    και αντι να υπαρχει περισκεψη για την καταγγελια λογω του προτερου βιου του καταγγελωντος και της μεχρι τωρας ελλειψης δευτερου μαρτυρα ή σοβαρων ενδειξεων ή στοιχειων, καποιοι επιλεγουν να το αναγαγουν σε μεγαλο πολιτικο ζητημα και για αυτο χρησιμοποιουν τον διαυλο του παντα προθυμου χατζηνικολαου (που με το σλογκαν του 'κουρασμενος' ειχε προσφερει στο συστημα πασοκ τεραστια παλιοτερα, μιας και το σλογκαν του 'playstation' δεν ειχε περασει στην κοινωνια οσο θα ηθελαν)..

    πολιτικοι που εκλεψαν υπαρχουν και δεν ειναι λιγοι..αλλα για να τους φερουμε στην δικαιοσυνη χρειαζονται σοβαρες ενδειξεις..

  16. Λιογκος avatar
    Λιογκος 25/09/2012 16:53:02

    Και κάτι ακόμα ο Σαμαράς και ο κάθε Σαμαράς ας μην δείχνει την αυστηρότητα του μόνο σε φαινόμενα Νικολόπουλου ή στην επιβολή της αντισυνταγματικής κομματικής πειθαρχίας αλλά σε φαινόμενα τύπου Μειμεράκη που κατά την άποψη μου είναι αθώος αλλά μέχρι να αποφανθεί η δικαιοσύνη ας πάει σπίτι του. Επίσης, η επιστροφή της Ντόρας του Κούβελου δική του απόφαση ήταν....

    • Γεώργιος Τ. avatar
      Γεώργιος Τ. @ Λιογκος 25/09/2012 21:17:47

      Και η μη υπουργοποίησή της επίσης, που είναι απείρως σημαντικότερη...

      • Λιογκος avatar
        Λιογκος @ Γεώργιος Τ. 25/09/2012 23:49:16

        Θα αστειεύεσαι φαντάζομαι?

      • Κώστας Χ. avatar
        Κώστας Χ. @ Γεώργιος Τ. 26/09/2012 00:05:22

        Φυσικά, να μην την κάψουμε την καημενούλα, μέρες που είναι. Ας αφήσουμε και μία καβάντζα για μετά.

        • ΕΛΛΗΝ avatar
          ΕΛΛΗΝ @ Κώστας Χ. 26/09/2012 11:42:51

          10000000000+++++++++++++++

          !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    • BLACKQUEEN avatar
      BLACKQUEEN @ Λιογκος 26/09/2012 15:05:21

      Είναι κάτι παραπάνω από βέβαιο. Την κρατάει σίγουρα για χρυσή εφεδρεία !!!Ποιός δε θα κρατούσε για ...ρεζέρβα μια κλαταρισμένη ρόδα με ..τρύπια σαμπρέλλα??? Μόνο ένας λογικός :-))

  17. βουλα ελευθεριαδου avatar
    βουλα ελευθεριαδου 25/09/2012 16:57:08

    δε φταίνε τα πάσης φύσεως φαντάσματα αν τα κρατάς κοντά σου ούτε τα συστημικά ΜΜΕ όταν γνωρίζεις το ποιόν τους και τα στηρίζεις αψηφώντας όσους πραγματικά σε στηρίζουν και οι κύκλοι καλό είναι να λένε την αλήθεια στον Πρόεδρο και όχι οτι τους βολεύει, τα πράγματα είναι τραγικά απλά

  18. LamprosM avatar
    LamprosM 25/09/2012 16:57:18

    Ο Καραμανλής εκανε το μεγα λάθος για το οποιο θα κρινεται μια ζωη: "ηταν ατολμος απο την αρχη" ειδικά στο θέμα των "σκανδάλων" επρεπε απο την πρώτη μέρα που αρχισαν να βγαινουν τα σκανδαλάκια τυπου Τσιτουριδη, Ζαχοπουλου, να τους εξαφανισει μια και καλή αυτους τους Γκεμπελισκους. Αντ αυτου, το φιδι εκκολάφθηκε και μας εφαγε, ενω τελικά γιγαντωνόταν το θέμα & στο τέλος έπρεπε να αποδυκνειει πως δεν ειναι ελεφαντας. Μεχρι και στις υποκλοπές κατηγορουμενος βρέθηκε!!
    και μια και μιλάμε για σκαναδαλα,
    Τι εγινε με τα 5εκ του Θέμου?
    Πoυ βρηκαν τοσα λεφτα οι τυπαδες του Alter?
    Απο ποτε εχει να γινει φορολογικός έλεγχος στο Mega?

    • xzetta avatar
      xzetta @ LamprosM 25/09/2012 19:58:03

      0 Καραμανλής αναγκάστηκε να κάνει το μεγάλο reset στις υποκλοπές. υπάρχουν δυο προσωπικότητες - η πριν και η μετά.

      • ΘΟΔΩΡΟΣ Κ avatar
        ΘΟΔΩΡΟΣ Κ @ xzetta 25/09/2012 20:15:42

        Έχεις δίκιο αλλά ήταν πολύ αργά, αλλά όπως αργά κατάλαβε και το λάθος της ΔΕΘ του 2008 (όπου χωρίς λόγο υποτίμησε το Βατοπαίδι και το χρεώθηκε ο ίδιος).
        Μετά ήταν αργά γιατί ακολούθησαν τα Δεκεμβριανά, όπου ο ανίδεος Πάκης κοιτούσε την Αθήνα να καίγεται και οι Ευρωεκλογές του Ιουνίου του 2009, όπου εκεί έπρεπε να πει την αλήθεια ολόκληρη (για την οικονομία, για τις υποκλοπές, κ.λ.π) και ας έχανε πανηγυρικά (έτσι κι αλλιώς πάλι έχασε).

  19. Spithas avatar
    Spithas 25/09/2012 17:13:38

    Μήπως το Real Estate παραμένει αγαπημένο σπορ των πολιτικών και σήμερα; Αραγε είναι τυχαίο ότι ο Ιδρυτής και Διευθύνων Σύμβουλος της Southeast Real Estate Group, o οποίος τυγχάνει και πρόεδρος της Coldwell Banker (Hellas) Real Estate και συγχρόνως και πρόεδρος της διεθνούς συμβουλευτικής Επιτροπής ακινήτων (Συμβουλευτική επιτροπή αποτελούμενη από ηγέτες στην παγκόσμια αγορά ακινήτων) διορίσθηκε πρόσφατα ως γενικός γραμματέας μεγάλου υπουργείου;

  20. Τιγράνης avatar
    Τιγράνης 25/09/2012 17:17:35

    "...αλλά και ότι τα μαθαίνει τελευταίος"

    Ναι , ναι, ο κερατάς και ο Σαμαράς πάντα τελευταίοι τα μαθαίνουν. Ελάτε τώρα, αν δεν ήξερε κακώς δεν ρώτησε. Είχε την ευκαιρία από το ΄09 να ξεβρομίσει το απόκομμά του με δικές του πρωτοβουλίες, τώρα θα σέρνεται πίσω από τον κάθε εκδότη/δημοσιογράφο/μισθοφόρο εκτελεστή που αρέσκεται σε παιχνίδια εξουσίας. Και αυτά ισχύουν όχι μόνο για τον Μεϊμαράκη (που ενδέχεται στο τέλος να αποδειχθεί καθαρός, όσο καθαρά τέλος πάντων μπορεί να είναι τα παλαιοκομματικά λιμνάζοντα ύδατα της χώρας), αλλά και για όλα τα μεταπολιτευτικά σαπρόφυτα στα οποία επέλεξε ο ΑΣ να στηριχθεί προεκλογικά - και με τα οποία φυσικά πήρε τα 3 (Χ 6 =18).

  21. ειδωλοκλάστης avatar
    ειδωλοκλάστης 25/09/2012 17:41:23

    'η κυβέρνηση κινδυνεύει να χάσει το ηθικό πλεονέκτημα'

    Ανεπανάληπτο!

  22. theo1611 avatar
    theo1611 25/09/2012 17:41:40

    Κανενός τα φαντάσματα δεν κυνηγάνε κανένα.

    Όταν διεκδικείς θέσεις ευθύνης (π.χ. αρχηγός κόμματος, πρωθυπουργός, κλπ στη συγκεκριμένη περίπτωση) ξέρεις τι διεκδικείς και γιατί θεωρείς εαυτόν τον καλλίτερο να αναλάβει τη σχετική θέση.

    Ουσιαστικά αποδέχεσαι ότι είσαι ικανός να επιλύσεις τα προβλήματα και λάβεις τις αποφάσεις της θέσης ευθύνης που διεκδίκησες και ανέλαβες.

    Βέβαια άλλο να φαντάζεσαι τα προβλήματα και τους τρόπους λύσης, και άλλο να σου σκάνε τα προβλήματα και η ανάγκη λήψης αποφάσεων κάθε μέρα.

    ΄Αλλο να φαντάζεσαι τις ικανότητες των συνεργατών σου γενικά από άλλες καταστάσεις και άλλο να τις διαπιστώνεις στις συγκεκριμένες καταστάσεις που και για σένα τον ίδιο είναι από μία άποψη πρωτόγνωρες.

    Τα λάθη και δη τα επικοινωνιακά θα είναι αναπόφευκτα στους χειρισμούς. Η δοκιμή και σφάλμα επίσης!!!.

    Όλα θα κριθούν εκ του αποτελέσματος.

    Το αποτέλεσμα θα είναι θετικό αν υπάρχουν αρχές και στρατηγική που τις υπηρετεί, αν με λίγα λόγια δεν είσαι ο ίδιος με τους προηγούμενους.

    Ίδωμεν!!!

  23. Κώστας ΜΠ avatar
    Κώστας ΜΠ 25/09/2012 17:54:43

    Όποιος στις 30 Νοεμβρίου 2009 ισχυριζόταν πως όταν αναλάβει πρωθυπουργός ο ΑΣ θα υποδείξει πχ τον Μειμαράκη για Πρόεδρο της Βουλής , όταν αναλάβει πρωθυπουργός θα εθεωρείτο τρελός. "Δεν κατάλαβες τη μήνυμα έστειλε χθες ο κόσμος της Κεντροδεξιάς; Αυτοί τελειώσανε" θα του αντέτειναν του "τρελού".

    • Γρύνη avatar
      Γρύνη @ Κώστας ΜΠ 25/09/2012 20:24:02

      τα στερνα τιμουν τα πρωτα!!
      οποιος στις 29/11/09 δεν καταλαβε τι ζητουσε ο κοσμος, βλεπει το τσουναμι και αναρωτιεται ποθεν ο σεισμος!
      ελα ντε που του ειχαν δωσει ακριβη αναφορα για το μεγεθος του σεισμου, το επικεντρο και τις επιπτωσεις!!!
      ας προσεχε (ο ...τρελος), ας προσεχαμε και οι ...ονειροπολοι!!!

      • BLACKQUEEN avatar
        BLACKQUEEN @ Γρύνη 25/09/2012 22:34:03

        ΣΩΣΤΗΗΗΗΗΗ !!!!!!!

  24. NONOS avatar
    NONOS 25/09/2012 18:21:45

    Εδω ο κόσμος καιγεται κι η που..να λούζεται.....ξυπνάτε ρε πατριώτες αν ειναι δυνατόν τρεις μερες τωρα και δε ξερω γω πόσες αλλες μεχρι να σκασει κατι αλλο ασχολούμεθα με μια υπόθεση που καποιος κατεθεσε προ διετίας οτι..η ξαδερφη μου πηδιεται και γω τωρα ξαφνικα θυχτηκα κι ολα τα σφαζω κι ολα τα μαχαιρώνω...ας σοβαρευτούμε λιγο οποιος εχει αποδειξεις και αντερα παει στη δικαιοσύνη και καταγγέλλει επισημως αυτα που "ειδε" και οχι αυτα που ακουσε η που υποθετει...και μιας και μιλαμε για δικαιοσύνη και για ΣΔΟΕ οπου το θεμα της χρονοτριβης ( απ το 2010 σερνεται η υπόθεση) παει πασα απ τον εναν στον αλλον,ποιος αραγε και που αποσκοπώντας εκανε τη διαρροή της καταθεσης του κτηματομεσίτη ,οταν μια διαδικασία ειναι ηδη σε εξελιξη..ποσα πηρε η ποσα εδοσε ο αλλος στην "πηγή"του...και ποια εμπιστοσυνη να εχει ο φουκαρας ο Ελλην στην ανεξαρτητη και αδεκαστη Ελληνικη δικαιοσύνη οταν κυκλοφορούν οι καταθεσεις στα δημοσιογραφικα γραφεία....αυτα δεν ειναι σοβαρα πραγματα ...κανονικα δεν επρεπε οι εισαγγελείς να καλεσουν και τον κ.Χατζηνικολάου και να τον ρωτησουν "πόθεν εσχες την πληροφορία"..αλλα ξεχασα στο βωμό της ενημερωσης ποτε δεν αποκαλυπτονται οι πηγές...ρε δε πατε να χαθητε ολοι που μας δουλευετε κανονικα για να ξεχασουμε την πείνα μας...και αν ο κυριος Σαμαράς απ την Παρασκευή που εκλεισαν οι υλες των εφημερίδων μεχρι τη Κυριακη που βγηκε το θεμα στον αερα δεν ενημερωθηκε κακο του κεφαλιού του ας πρόσεχε...αμα δε κοψει κεφαλια τωρα για να μείνει στην ιστορία θα το πληρώσει οπως και ο Καραμανλής στην ΔΕΘ που τους καλυψε και μετα τον "κάλυψε" η λαικη ετυμοιγωρία.......

    • T.V avatar
      T.V @ NONOS 26/09/2012 01:35:27

      Μαλιστα, δυο χρονια σε εξελιξη η υποθεση, τυφλα να εχει ο Δαρβινος....

  25. BLACKQUEEN avatar
    BLACKQUEEN 25/09/2012 18:37:13

    ...Tραγικό πάντως είναι, να προσπαθείς να κερδίσεις υπερβάλλοντας εαυτόν έναν τόσο άγριο πόλεμο, έχοντας περιθώριο να επιλέξεις στρατηγούς, αξιωματικούς και στρατιώτες, μέσα από ένα ανόρεχτο κοπάδι μετρίων, υστερόβουλων, ανίκανων πλιατσικολόγων...... Τι κρίμα... Αυτό συμβαίνει πάντα όταν υπάρχει χάσμα ηθικό, ψυχικό, διανοητικό και τόσο κραυγαλέα διαφορά ποιότητας, από την κορυφή προς τη βάση. Και όλα αυτά, γιατί παρουσιάζεσαι αδικαιολόγητα διστακτικός κι αναποφάσιστος !!!!! Αυτά τα ...κρυμμένα χαρτιά σου, που τα ...φυλάς για την πιο κρίσιμη στιγμή του παιχνιδιού, δεν τα εμφανίζεις επί τέλους ώστε να επέμβεις καταλυτικά στα τεκταινόμενα;;;; Η ...κρίσιμη ώρα είναι κάπου εδώ. Δεν το βλέπεις;

    • theo1611 avatar
      theo1611 @ BLACKQUEEN 25/09/2012 19:07:57

      Σιγά ρε παιδιά, τον φάγατε τον άνθρωπο με τα εδώ και τώρα!!! Και που ξέρουμε εμείς αν η κρίσιμη ώρα είναι χθές, σήμερα ή αύριο. Μήπως έχουμε εμείς την ευθύνη της απόφασης και δεν το κατάλαβα? Εμείς έχουμε μόνο την ευθύνη της ψήφου άντε και της γνώμης που εκφέρουμε. Όχι των επιλογών και της απόφασης!!!

      • Γρύνη avatar
        Γρύνη @ theo1611 25/09/2012 20:18:33

        βεβαιως και οποιος εχει τα γενεια εχει και τα χτενια!!
        προσοχη ομως μην μεινει και απο γενεια και απο χτενια ...τουτεστιν φαλακρος!!!

      • BLACKQUEEN avatar
        BLACKQUEEN @ theo1611 25/09/2012 22:15:33

        ...Εγώ με την ψήφο μου αλλά και με την μη ψήφο μου, ΔΕΝ ΕΚΧΩΡΩ ΤΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΜΟΥ ανά πάσα στιγμή να ελέγχω και να εξετάζω τις επιλογές των ασκούντων την εξουσία. Εν λευκώ, ούτε τον πατέρα μου ΔΕΝ εξουσιοδοτώ για υποθέσεις μου. Εσείς, είναι δικαιώμά σας να σκέφτεστε και να κρίνετε κάθε 3-4 χρόνια, όταν αποφασίζουν να σας οδηγήσουν σε εκλογές. Γούστα είναι αυτά.

        • Κέρας avatar
          Κέρας @ BLACKQUEEN 27/09/2012 18:59:51

          Η μαχητικότητά σου και οι γνώσεις σου δεκτές.Η κριτική σου επίσης. Η μονομέρεια όχι.Η αποκλειστική θεωρητική προσέγγιση της πολιτικής η στοχοποίηση ,σε πάει σε τόπους μακρυνούς και ονειρεμένους,όπου οι πάντες (μηδέ εσού) αναπαύονται ,λογοδιαρούν και μυρηκάζουν τα κολωνακιώτικα. Η ιστορία είναι διαφορετική από ότι φαντάζεσαι, δύσκολη ,κρυφομανής.Δεν αποκαλύπτεται παρά μόνο στα γεράματα όταν βλέπει τον θάνατο απέναντι. Τότε ίσως τολμήσει να εκστομίσει και κάποιες αλήθειες. Η μαφιόζικη δομή της εξουσίας στα ανατολικά κράτη έκανε εβδομήντα χρόνια να αποκαλυφτεί! Η προέκτασή της μέσω επιχειρηματιών ,οπλικών συστημάτων,τηλεπικοινωνιοπρομηθειών μεγέθους ανταρκτικής ήταν δίπλα σου αλλά εσύ κοιτούσες την τυρόπιττα ,το μέγεθος της μπριζόλας. Γύρισε πλευρό και συνέχισε ..Μόνο που εσύ αξίζει να είσαι ξύπνιος.Δεν κερδίζεται έτσι η μάχη. Μόνο αν εντοπίσουμε την αιτία λύνουμε συνολικά το πρόβλημα.Την πηγή!

          • BLACKQUEEN avatar
            BLACKQUEEN @ Κέρας 28/09/2012 15:16:13

            Πολύ καλά τότε . Θα περιμένω τότε να ..... γεράσω για να δικαιούμαι να διακρίνω τον ικανό από τον ανίκανο, τον ταλαντούχο από τον μέτριο, τον δειλό από τον τολμηρό, τον ...παχύ από τον αδύνατο !!!!! Μπα...βαριέμαι. Το μέλλον είναι πολύ μακριά. Λέω να πάρω θέση από σήμερα κι ας με κρίνει η .... ''κρυφομανής'' Ιστορία. :-)

  26. ΣΠΑΡΤΙΑΤΗΣ avatar
    ΣΠΑΡΤΙΑΤΗΣ 25/09/2012 19:02:26

    Η σκανδαλολογία είναι ο μεγαλύτερος εχθρός κάθε κυβέρνησης. Αποπροσανατολίζει από κάθε σοβαρό ζήτημα και στην πραγματικότητα δένει τα χέρια, αφού κάνει αδύνατη την οποιαδήποτε πολιτική πράξη. Αυτοί που την επαναφέρουν στο δημόσιο διάλογο δεν το κάνουν τυχαία. Ας μην παίξουμε το παιχνίδι τους

    • Γεώργιος Τ. avatar
      Γεώργιος Τ. @ ΣΠΑΡΤΙΑΤΗΣ 25/09/2012 21:20:20

      Ακριβώς πατριώτη! Μόνο ο αποπροσανατολισμός είναι το θέμα της υπόθεσης που δεν εμπνέει για σκάνδαλο ειδικά με τις απίστευτες υπερβολές των 10 δις ευρώ....

  27. Νικηφορος Φωκας avatar
    Νικηφορος Φωκας 25/09/2012 20:50:28

    Για να τελειωνουμε με την λιστα , παραθετω λινκ που βρηκα (οποιος ψαχνει..) και δημοσιοποιει την λιστα οπως ισχυριζεται (των 24 απο τους 32) αυτων που ελεγχει ο ΣΔΟΕ , οποτε σας παραπεμπω εκει για να ικανοποιηθει η περιεργεια σας =

    http://maxitisthrakis.blogspot.gr/2012/09/skoda-0-3.html

    ΘΑ ΤΗΝ ΒΡΕΙΤΕ ΚΑΤΩ - ΚΑΤΩ....

    • Λιογκος avatar
      Λιογκος @ Νικηφορος Φωκας 25/09/2012 23:58:58

      Καλά κρασιά... μερικά ονόματα προκαλούν πραγματικά απορία. Ο Ξανθός περίεργο πλουτισμό από την πολιτική? Εντάξει μην τρελαθούμε κιόλας... λίστα του κώλου μου μυρίζει!

  28. Ταξιδιωτης avatar
    Ταξιδιωτης 25/09/2012 21:16:59

    Οπως ελεγε και ο Εβερτ "Αν δεν υπάρξει σύγκρουση με την διαπλοκή, κανένα κόμμα δεν θα μπορέσει να βγάλει την Ελλάδα από την οικονομική κακοδαιμονία και ούτε να την απαλλάξει από τη σήψη".
    Ολα τα αλλα ειναι δευτερευοντα.Οσο ειναι ισχυροι αυτοι θα εχεις και σκανδαλα και σκανδαλολογια.

  29. aris. A avatar
    aris. A 25/09/2012 21:30:05

    Εγώ πάλι γιατί με προβληματίζει εκείνη η ξεχασμένη κόντρα Μειμαράκη με Καρατζαφέρη για τα εξοπλιστικά με εκφράσεις όπως νονός και προστάντζας.

    Γιατί πιστεύω ότι από εκεί πρέπει να ξεκινήσει κάποιος για να καταλάβει τι γίνεται.

    Ηξερε τίποτα ο Καρατζαφέρης που έχει στα χέρια του τους φακέλους Κοραντή.

    Οτι ο Χατζηνικολάου είναι κολητός με Καρατζαφέρη είναι τυχαίο.

    Οτι ο Χατζηνικολάου προσπαθεί να δει τι θα κάνει επειδή έχει μείνει έξω από όλα τα κόλπα είναι τυχαίο.

    • Βέρτης avatar
      Βέρτης @ aris. A 25/09/2012 22:44:53

      Πρόσθεσε και τα 175εκ που είπαν ότι έχει ο Λιάπης , αλλά δεν τα είχε ή τα είχε και ήταν κληρονομιά από τον Εθνάρχη , αλλά τα κρατούσε για τις ανάγκες του κόμματος (κανένας δεν κατάλαβε αλλά το πιθανότερο έγινε...αβαβά).
      Πρόσθεσε και τα επιχειρηματικά ενδιαφέροντα του Βουλγαράκη με την ή τις ofshore και τα χρυσά συμβόλαια ανταλλαγών του Βατοπαιδίου της Πελέκη και τις απειλές του πεθερού του και τα νόμιμα είναι και ηθικά.

  30. Βέρτης avatar
    Βέρτης 25/09/2012 21:44:10

    Πολλά από αυτά που περιγράφετε θα μπορούσαν να γίνουν αν ο Σαμαράς είχε αυτοδυναμία. Ο Σαμαράς όμως δεν μπορεί να αποφασίσει για τίποτα χωρις την έγκριση του ΠΑΣΟΚ και της ΔΗΜΑΡ που όταν κρίνουν ότι πρέπει θα ρίξουν την κυβέρνηση; Για να μην αυταπατώμεθα και αυτοπαραμυθιαζόμαστε.

  31. LamprosM avatar
    LamprosM 25/09/2012 21:57:44

    ειναι αναγκη να τον δουν? Αφου το ειπε το Mega θα το χαψουν

    • BLACKQUEEN avatar
      BLACKQUEEN @ LamprosM 25/09/2012 22:32:55

      Τα έργα του (και τα μη έργα του) μιλάνε. Δεν χρειάζεται...σπόνσορες.

      • GO avatar
        GO @ BLACKQUEEN 26/09/2012 07:47:28

        Σπόνσοράς του, η αγάπη μας.-

      • LamprosM avatar
        LamprosM @ BLACKQUEEN 26/09/2012 08:41:08

        εννοειται ο Καραμανλής δεν χρειάζεται σπόνσορες, ουτε και ειχε ποτέ. Βλ΄πεω όμως τον κατγορείς για τις "μη πραξεις του" Μην ξεχνάς όμς το περιβάλλον μεσα στο οποιο του ζητας α έπειρνε αποφάσεις.... Δεκεμβριανα, φωτιές, δολοφονίες, υποκλοπές, και το ΓΑΠ σαν όρνιο να περιφερεται ανα τον κοσμο για να πεσει η Ελλαδα στα χερια του...

        • BLACKQUEEN avatar
          BLACKQUEEN @ LamprosM 26/09/2012 09:09:11

          Όμως στα δύσκολα φαίνεται αν η ψυχοσύνθεση του ανθρώπου αντέχει και δύναται, ή αν κακώς αναμείχθηκε από ανοησία του, σε απαιτητικά και ακατάλληλα για εκείνον ....παιχνίδια. Όταν σε ...υπερβαίνουν οι προκλήσεις, όταν αποδεικνύεσαι άτολμος, νωθρός και λίγος, δε μπορεί να ζητάς το...τιμόνι. Τράβα στο αμπάρι να προσφέρεις, αυτό που αληθινά μπορείς. Γιατί εκεί που στέκεσαι, στη γέφυρα, είσαι επιζήμιος. Ούτε ν΄αλλάξεις πορεία για να γλιτώσουμε την ξέρα δε μπορείς... Όχι να απαιτήσουμε να μας χαράξεις και νέα ρότα......

          • GO avatar
            GO @ BLACKQUEEN 26/09/2012 11:57:28

            Εργολαβικά αντικαραμανλική!
            Κάνε πολιτική κριτική και μην χρησιμοποιείς υπερβολικούς χαρακτηρισμούς, που στην τελική είναι και εκτός πραγματικότητας.
            Οι περισσότεροι προκαλούμαστε.

  32. Γρύνη avatar
    Γρύνη 26/09/2012 00:24:38

    μην μπερδευσετε!
    τα ονοματα που εμφανιστηκαν στη λιστα ελεγχονται για μεταφορα κεφαλαιων στο εξωτερικό!

    • Γρύνη avatar
      Γρύνη @ Γρύνη 26/09/2012 00:25:17

      μη μπερδεύεστε!!!

  33. ΒΙΣ avatar
    ΒΙΣ 26/09/2012 01:34:22

    Στην πραγματικότητα, η λίστα του ΣΔΟΕ θα επιφέρει μια ώρα αρχύτερα την τελική κατάρρευση (ή κατεδάφιση μήπως;) του παλιού πολιτικού συστήματος.
    Η ΝΔ έχει ουσιαστικά πεθάνει. Νομίζω είναι ώρα στον ευρύτερο πατριωτικό χώρο, απ΄τη Δεξιά και μέχρι και μέρος της Κεντροαριστεράς, να σκέφτονται σοβαρά τη δημιουργία ενός νέου πολιτικού φορέα. Φτάνει αυτό να γίνει σοβαρά και μεθοδικά, για να μην έχουμε νέα εφήμερα κομματίδια...

  34. alex23 avatar
    alex23 26/09/2012 13:23:56

    ok, ανθρωπος που ξερει πεντε πραγματα ο κ.χατζηνικολαου, μιλησε καποιος για μιζες 10δις και αντι να πεθανει στα γελια για οσους τα πιστευουν και τα διαδιδουν, βρηκε ευκαιρια να χτυπησει τον κ. μειμαρακη

    τι εχει να κερδισει, αφου μεσοπροθεσμα οι κατηγοριες θα εκπεσουν γιατι οχι μονο τα ποσα ειναι εξωπραγματικα αστεια, αλλα και ειναι hear-saying, δηλαδη καποιος μου ειπε και το αναμεταδιδω (αντι να πω ποσο βλακας ειμαι που καθομαι και ακουω τετοια πραγματα) ?

    ας παμε ενα κλικ πισω..ο συνεταιρος του κ.χατζηνικολαου ειναι ο κ.κουρης, που εχει δειξει επανελλημενα οτι προωθει τον κ.τσιπρα και αν εξαιρεσεις τα γνωστα απο το παρελθον επικοινωνιακα χαιδευματα που κανει στους πρωθυπουργους μεχρι να παρει αυτα που ζητα, σιγουρα δεν μπορεις να τον πεις στιλοβατη του ευρω (υπαρχει και η περιφημη συναντηση με τσιπρα και κουικ που ειχε φερει στην επιφανεια ξενο εντυπο σε ανυποπτο χρονο, που προφανως δεν εγινε για να δοκιμασουν τα προιοντα που παραγει ο ιδιος, αλλα για να συντονιστουν καποιες ενεργειες)..

    αρα γιατι η περιεργη επιθεση, εδικα αυτη την χρονικη στιγμη ?
    θα μπορουσε καποιος να πει οτι ειναι μονο για επιταχυνθουν οι κινησεις τους για το νεο αλτερ(ή κοντρα ή real, ή οπως το πουν) ή και καποια χρηματα μεσω διαφημισεων ή καποια εξυπηρετηση επιχειρηματικων συμφεροντων

    αλλα η προιστορια του κ.χατζηνικολαου με τον κ.καραμανλη, εχει δειξει οτι ειναι η αιχμη του δορατος σε μια καλα οργανωμενη επιθεση απεναντι στο κυβερνων κομμα
    τοτε ηρθε στην εξουσια ο κ.παπανδρεου και η χωρα πηρε τον δρομο για εξοδο απο το ευρω
    τωρα η μονη εναλλακτικη λυση που προτεινει το ιδιο συστημα ειναι το συριζα που επιθυμει το ιδιο πραγμα..ισως δεν ειναι τυχαιο που τα σαιτ του ιδιου ομιλου εχουν φωτος του χαρουμενου κ.τσιπρα να συναγελλαζεται με συνδικαλιστες στις σημερινες πορειες, φερομενος να καπελωνει τις διαμαρτυριες..

  35. tarzan avatar
    tarzan 27/09/2012 09:43:54

    100000+

  36. sotos avatar
    sotos 27/09/2012 18:48:19

    110 σχόλια......
    Κι ένα το δικό μου, 111.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.