#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
30/06/2011 07:00
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα "τάνκς" του Πάγκαλου κατέλυσαν την μεταπολιτευτική "Δημοκρατία"



Ο Πάγκαλος, ή έχει μαντικές ικανότητες ή ήξερε πάρα πολύ καλά το πράσινο σχέδιο της Κυβέρνησης του Μνημομίου για να μπεί η Δημοκρατία στον γύψο, όταν έλεγε ότι θα κατέβουν τα τάνκς στους δρόμους. Προφανώς, τα τάνκς του 21ου αιώνα, δεν είναι άλλα από τις χιλιάδες των ΜΑΤ και των υπολοίπων ειδικών δυνάμεων της ΕΛΑΣ. Δίχως καμία αμφισβήτηση, κατόπιν άνωθεν, κυβερνητικών εντολών, η ηγεσία της ΕΛΑΣ εφάρμοσε το πλέον αντιδημοκρατικό τρόπο, που θα ζήλευε ακόμα και η αστυνομία του Μουμπάρακ, τις εντολές των πολιτικών της προϊσταμένων. Λες και δεν φέρει καμία ευθύνη απέναντι στον ελληνικό λαό που την πληρώνει, αλλά μόνον σε εκείνους που της δίδουν τις “καρέκλες”.

Χθες, όλη τη μέρα, αλλά και τώρα τη νύχτα, έχει μπει σε εφαρμογή ένα πρωτόγνωρο -για τα μεταπολιτευτικά δεδομένα- σχέδιο κατατρομοκράτησης του ελληνικού λαού. Κατ' αρχήν, με τη χρήση βίας και δακρυγόνων, απαγόρευσαν σε χιλιάδες διαδηλωτές να πλησιάσουν στην πλατεία Συντάγματος. Και όταν πλησίαζαν, πνιγόντουσαν σαν σε θάλαμο αερίων. Ακόμα και τώρα τη νύχτα τα ίδια κάνει. Μόλις πρίν από λίγη ώρα ομάδες Δελτάδων και Δίας, έτρεχαν στα στενά της Πλάκας, όπου πλέον δεν υπάρχουν διαδηλωτές, και έριχναν χειροβομβίδες κρότου-λάμψης. Ποιούς άραγε θέλουν τα φοβήσουν; Τους λιγοστούς και φοβισμένους τουρίστες που κυκλοφορούσαν εκεί. Μέλη των ιδίων μονάδων έφτασαν στο σημείο να προβούν στην πλέον ανίερη κίνηση για Έλληνα. Να μπούν μέσα στο εκκλησάκι στο κάτω μέρος της πλατείας Κλαθμώνος και να κτυπήσουν διαδηλωτές. Πρόκειται για πρωτοφανή επίδειξη βαρβαρότητας.

Ακόμα και οι συνήθεις αρωγοί τους, οι μπάχαλοι, όταν δεν πέταγαν πέτρες εναντίον των αστυνομικών, τα ίδια τα ΜΑΤ την “έπεφταν” σε διαδηλωτές, προκειμένου να αναζωπυρώσουν τα επεισόδια. Έτσι, κατάφεραν να πνίξουν όλο το κέντρο στα δακρυγόνα και να εισβάλλουν δυό-τρείς φορές στην πλατεία, με προφανή στόχο να την “τελειώσουν”. Τα ίδια έκαναν και χτές. Δεν τους πέρασε. Το συνέχισαν σήμερα με πολύ μεγαλύτερη ένταση. Το αποκορύφωμα είναι ότι εμπόδιζαν με κλόμπς και δακρυγόνα τις χιλιάδες λαού που ήταν συγκεντρωμένοι στην Αμαλίας, στις στήλες του Ολυμπίου Διός, στη Φιλελλήνων, στην Ακαδημίας, την Πανεπιστημίου, τη Σταδίου, την Ερμού και τη Μητροπόλεως, να πλησιάσουν στο Σύνταγμα και να ενωθούν με τους υπολοίπους.



Εφόσον εκεί συγκεντρωνόταν πλήθη λαού, οι εξελίξεις χθες θα ήταν διαφορετικές και, πολύ πιθανώς, οι ίδιοι οι διαδηλωτές θα εμπόδιζαν τους “μπάχαλους” στην επέκταση των επεισοδίων. Δεν το ήθελαν αυτό όμως. Ήθελαν, αντίθετα, μια πλατεία με λίγο κόσμο και συντηρούμενα επεισόδια, που εύκολα θα τα ήλεγχαν οι μεγάλες δυνάμεις των ΜΑΤ, για να διαλύσουν το κίνημα των αγανακτισμένων. Ήταν πεντακάθαρο ότι από το πρωΐ κιόλας που ξεκίνησαν οι αποκλεισμοί της Βουλής για να εμποδίσουν τους βουλευτές να περάσουν, τα Ματ είχαν εντολές να κτυπούν τους πάντες, μεταξύ αυτών και πολλούς δημοσιογράφους που κάλυπταν τα γεγονότα.

Τα ΜΑΤ όμως, όπως άπαντες γνωρίζουν, δεν δρουν μόνα τους, αλλά κατόπιν άνωθεν εντολών. Η ηγεσία της ΕΛΑΣ είναι υπόλογη για τη σημερινή στάση των ΜΑΤ, που σε τελική ανάλυση απαξίωσε στα μάτια ολόκληρου του λαού την Αστυνομία. Και ενώ μέχρι πριν από λίγο διάστημα, ο Έλληνας έβλεπε στην Αστυνομία έναν συνεργάτη που θα μπορούσε να τον βοηθήσει τουλάχιστον όταν τον ληστεύουν (αν και σε αυτό τον τομέα τα παράπονα είναι πάμπολλα), σήμερα την βλέπει αποκλειστικά ως όργανο καταστολής στην υπηρεσία της Κυβέρνησης του Μνημονίου.

Χθες καταλύθηκε το Μεταπολιτευτικό μοντέλο της Δημοκρατίας που οικοδομήθηκε στη χώρα. Ουδέποτε, στα τελευταία σαράντα χρόνια δεν υπήρξε τόσο απροκάλυπτη και σκληρή καταστολή λαϊκών εκδηλώσεων διαμαρτυρίας. Τα δήθεν δημοκρατικά-σοσιαλιστικά προσωπεία έπεσαν. Το λαϊκό κίνημα των αγανακτισμένων τους φόβισε τόσο πολύ, όπως άλλωστε απέδειξαν οι συγκλονιστικές πολιτικές εξελίξεις των τελευταίων εβδομάδων, που το μόνο μέσον που τους έμεινε, είναι η βία. Τέτοιο κλίμα τρομοκρατίας, θυμίζει σαφώς εκείνη τη νύχτα της 17ης Νοέμβρη 1973. Η Ελλάδα πλέον θα πάψει να υπάρχει όπως ήταν έως σήμερα. Η κυβέρνηση έσπειρε ανέμους και θα θερίσει θύελλες.

Οι εικόνες ανδρών των ΜΑΤ να πετάνε πίσω σε “γυμνά” κεφάλια (χωρίς κράνη) κοτρώνες και πέτρες που τους πετούσαν, και να τραυματίζεται κόσμος, είναι απαράδεκτες. Το ίδιο απαράδεκτο είναι και το έργο των επαγγεματιών προβοκατόρων, μυστικών ασφαλιτών, όπως φαίνεται σε βίντεο που είδαν το φώς της δημοσιότητας. Σήμερα, εξαιτίας της πρωτοφανούς στα  Μεταπολιτευτικά δεδομένα χρήσης χημικών, είναι θαύμα πως η Ελλάδα δεν θρήνησε νεκρούς. Πέραν αυτού όμως, ο υπουργός ΠροΠο, κ.Παπουτσής, αυτός ο “αντιστασιακός” του Πολυτεχνείου, επιβάλλεται εδώ και τώρα να παραιτηθεί. Τα δε κόμματα της Αντιπολίτευσης να ζητήσουν άμεσα ευθύνες για το μακελειό από την ηγεσία της ΕΛΑΣ.

ΣΧΟΛΙΑ

  1. tp avatar
    tp 30/06/2011 07:06:44

    Αυτές είναι οι φορές που προσπαθούν ψυχές των ανθρώπων. Τυραννία, όπως κόλαση, δεν είναι εύκολο να κατακτηθεί.
    Οι πολίτες της Ελλάδα. Διαβάστε το έγγραφο, στη συνέχεια, στείλτε το σε ένα φίλο

    με
    Thomas Paine
    http://rightsofman.org/thomas-paine/content/7-rights-of-man-greek-version
    Απάντηση

  2. Προφήτης avatar
    Προφήτης 30/06/2011 07:50:20

    Γερμανική Κατοχή.
    Παπανδρεϊκή Δικτατορία.

    Ομοιότητα : μισούν βαθιά τους Έλληνες.
    Διαφορά : η σημερινή Κομαντατούρ δεν στεγάζεται στη Μέρλιν.

    • Orestios avatar
      Orestios @ Προφήτης 30/06/2011 08:04:23

      +1000

    • madprof avatar
      madprof @ Προφήτης 30/06/2011 11:14:53

      Από τον Υπερεγωφαυλοκρετινισμό στον ΥπερωμοΤρομορεαλισμό !, των πολιτικών ρεταλιών της ΤατιανοΤσιτσιολινοΚαρατζαφυροΑντωνοΝτοροΓιώργαινας !.

  3. Προφήτης avatar
    Προφήτης 30/06/2011 07:52:33

    Διαταγές από τους ξένους συμβούλους του ΓΑΠ έπαιρναν τα ΜΑΤ;;

    • Γιώργος avatar
      Γιώργος @ Προφήτης 30/06/2011 11:13:55

      έτσι έλεγε ο τράγκας το πρωί. Είχαν εγκατασταθεί ξένοι σύμβουλοι στην αστυνομία και έδιναν εντολές.

  4. Επώνυμος avatar
    Επώνυμος 30/06/2011 07:55:00

    Νομίζω κι εγώ ότι υπέγραψαν τη θανατική καταδίκη τους. Δεν ξέρω γιατί το λέω αυτό, αυτή τη στιγμή φαίνονται νικητές, δεν ήμουν χθες στο Σύνταγμα για να πιάσω παλμό, όμως ερμηνεύω αυτά που μας μεταφέρουν οι φίλοι εδώ και αλλού.

    Τι ελπίδα έχει η εξουσία απέναντι σε ανθρώπους αποφασισμένους να υπερασπιστούν αυτά που πιστεύουν με κίνδυνο της ζωής τους; Τι ελπίδα έχει η εξουσία που πληρώνει μισθοφόρους (τα ΜΑΤ) για να την προστατέψουν απέναντι σε αυτούς που θα θελήσουν να παλέψουν, να πολεμήσουν για ένα σκοπό; Αποφασισμένοι ακόμη και για την προσωπική τους θυσία για τον ιερό σκοπό;

    Ο κόσμος δεν εξαγριώθηκε, απλώς, χθες. Πλέον δημιουργείται μια συλλογική αυτοσυνειδησία. Όπως η ρίψη κάποιων τόνων τσαγιού στη θάλασσα, το 1776, δημιούργησε συλλογική αυτοσυνειδησία στους αμερικανούς αποίκους, εχθρική προς την έως τότε μητροπολιτική Μ. Βρετανία, έτσι και η χθεσινή αντιμετώπιση του λαού από την εξουσία ως "εχθρού" έφερε για πάντα αντιμέτωπη τη σημερινή εξουσία με το σύνολο του λαού που χθες αντιστεκόταν και φώναζε για "όχι" στο ξεπούλημα της χώρας.

    Ποιος δεν συγκλονίζεται στη θέα του παλικαριού που λέει "μην με βαρέσεις"; Τα παιδιά αυτά, οι φίλοι μας και οι γείτονές μας, που βρέθηκαν στην πρώτη γραμμή του αγώνα, γίνονται σήμερα άλλοι Παύλοι Μελάδες που δίνουν σε όλους μας τον τόνο και τον παλμό για να ξεσηκωθούμε.

    Για να ξεσηκωθούμε όχι απλά ως μια κοινωνική ομάδα με κάπως απροσδιόριστη αυτοσυνειδησία (ένα από τα βασικά bug του μαρξισμού), αλλά ως ΕΛΛΑΔΑ! Διότι είναι πολύ φανερό ότι η κυβέρνηση των ξεπουλημένων και το λοιπό πολιτικό σύστημα ενεργεί απροκάλυπτα πλέον ως εκπρόσωπος ξένων που σκοπό έχουν το οριστικό ξεπούλημα της χώρας μας στους δανειστές της. Στις τράπεζες και στη Νέα Τάξη.

    Αυτή η αντιπαράθεση "ξένων" και "εκπρόσωπών τους στην Ελλάδα", από τη μια, και "Ελλήνων" από την άλλη, είναι που δίνει τον τόνο στην αυτοσυνειδησία της μάχης της από δω πλευράς ως υπόθεσης ελληνκής. Και της τοποθέτησης της ελληνικής σημαίας ως συμβόλου.

    Η εικόνα του δακρυσμένου Ευζώνου είναι εύγλωττη περισσότερο από ο,τιδήποτε άλλο. Κάποτε τοποθετήθηκε ο ανθός της ελληνικής νεολαίας να φυλάγει αμισθί το χώρο, τα κτίρια όπου εδρεύει η ηγεσία. Αμισθί, ως μέρος του εθνικού στρατού. Σήμερα, ο ανθός της ελληνικής νεολαίας μπορεί μεν τυπικά να φέρει όπλο, όμως στην ουσία είναι παροπλισμένος, δεν έχει ρόλο ως "ένοπλη δύναμη". Ο ρόλος αυτός έχει ανατεθεί αποκλειστικά στους μισθοφόρους των ΜΑΤ.

    Δύο εικόνες που μας συγκλόνισαν χθες είναι ο εύζωνος και το παλικάρι του "μη με βαρέσεις". Είναι οι δύο εικόνες-σύμβολα που μιλούν για αυτό που συνέβη χθες. Για την έναρξη ενός οιονεί εμφυλίου πολέμου (βόηθα Παναγία μου...), που θα φέρει συγκλονιστικές εξελίξεις στον ελλαδικό χώρο.

    Σας μοιάζει η έκβαση αυτού του οιονεί πολέμου αβέβαιη; Να σας θυμίσω τότε ότι, ιστορικά, οι μισθοφόροι παντού και πάντοτε νικήθηκαν από τους εθνικούς στρατούς...

    • Προφήτης avatar
      Προφήτης @ Επώνυμος 30/06/2011 08:05:46

      Μπράβο ρε Επώνυμε, και σαν τον Πόλεμο του Οπίου.
      Που συνειδητοποίησε τους Κινέζους.

      Προς όλους τους Έλληνες : διαδώστε τα.
      Μιλήστε και στους άλλους.
      Προς Θεού μην θεωρήσετε ότι θέλω να δικαιώσω το σύνθημα που "έριξα".
      Αλλά είναι "ή αυτοί ή εμείς".

      Δεν υπάρχει μέλλον για την Ελλάδα με τον Παπανδρέου και το ΠΑΣΟΚ.
      Ή θα τούς σβήσουμε ή θα μάς σβήσουν.
      30 χρόνια δεν το απέδειξαν;

    • Orestios avatar
      Orestios @ Επώνυμος 30/06/2011 08:08:09

      +1000 Επώνυμε
      Οι Έλληνες ελάχιστα γνωρίζουν την Αμερικανική Επανάσταση, που είναι σημαντικότερη από την Γαλλική.

      • Επώνυμος avatar
        Επώνυμος @ Orestios 30/06/2011 08:14:16

        Και όχι μόνον οι Έλληνες. Και αυτό, ξέρεις, δεν ήταν τυχαίο. Αν πιστέψουμε το The Money Masters, η μεν αμερικανική επανάσταση ήταν αντινεοταξική, ενώ η γαλλική επανάσταση ήταν νεοταξική.

        Διότι οι άποικοι στην Αμερική ξεσηκώθηκαν πρωτίστως επειδή οι έμποροι χρυσού της Αγγλίας, που ήλεγχαν και την Bank of England (πρόδρομοι της Νέας Τάξης, οι έμποροι χρυσού) την εμπόδισαν να χρησιμοποιεί δικό της νόμισμα. Ενώ, από την άλλη, η ίδια Νέα Τάξη έβαλε ως στόχο της την κατάργηση των μοναρχιών, για τον απλούστατο λόγο ότι μέσω των "δημοκρατιών" που θα έφερνε ήθελε την εξουσία για την ίδια και μόνον για την ίδια.

        Ομολογουμένως, ακόμη και να είναι συνωμοσιολογική η τελευταία αυτή διαπίστωση που περιέχεται στο The Money Masters, είναι υπερβολικά εύστοχη εκ του αποτελέσματος για να την αγνοήσει κανείς...

        • Orestios avatar
          Orestios @ Επώνυμος 30/06/2011 08:25:08

          Στη Γαλλία μετά την επανάσταση δεν υπήρξε Δημοκρατία.
          Υπήρξε η τρομοκρατία των πρώιμων "αριστερών" που ήθελαν την πτώση του Αρχαίου καθεστώτος, το οποίο κατάργησε τον φεουδαλισμό.
          Μετά ήρθε ο Ναπολέων.
          Η Γαλλική επανάσταση ήταν μια φεουδαλιστική απάντηση στην Βασιλεία. Δεν είχε στοιχεία Δημοκρατίας η κατάσταση μετά.
          Αντιθέτως οι Αμερικανοί έφτιαξαν μια πραγματική Δημοκρατία μετά την επανάσταση και ένα Σύνταγμα εξαιρετικό όταν επέλξαν να αναζητήσουν την ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ.

          • ΒΙΣ avatar
            ΒΙΣ @ Orestios 30/06/2011 11:30:06

            Το Παλαιό Καθεστώς είχε ουσιαστικά εξουδετερωθεί από το 1789. Πολλές από τις αλλαγές που εγκαθίδρυσε η Επανάσταση είχαν ήδη προαναγγελθεί από το Παλαιό Καθεστώς και είχαν δρομολογηθεί. Διαβάστε τον Αλέξις ντε Τοκβίλλ, τα αναλύει όλα πολύ ωραία στο "Παλαιό Καθεστώς και η Επανάσταση"(κυκλοφορεί στα ελληνικά από τις εκδόσεις "Πόλις").
            Η εγκαθίδρυση της Τρομοκρατίας και το λουτρό αίματος ήταν στο πλαίσιο του μεσσιανισμού των Ιακωβίνων, που νόμιζαν ότι θα εγκαθίδρυαν μία παγκόσμια ηθική τάξη με το να θεωρήσουν "εχθρούς του λαού" τον μισό γαλλικό πληθυσμό. Και δεν ήταν μόνο η λαιμητόμος, ας θυμηθούμε την προσχεδιασμένη γενοκτονία της Βανδέας. Γαλλο-γαλλική γενοκτονία. Εστειλαν τα "συντάγματα της κόλασης" (colonnes inférnales) για να σφάξουν γυναικόπαιδα, να σφάξουν μέχρι και τα οικόσιτα ζώα και να κάψουν τα χωράφια. Άλλους τους έπνιξαν ομαδικά στα ποτάμια. Ο Βοναπάρτης, αξιωματικός τότε, προς τιμήν του είχε αρνηθεί να συμμετάσχει.

          • Orestios avatar
            Orestios @ ΒΙΣ 30/06/2011 14:36:13

            NWO του 18ου αιώνα.
            Με διάφορες παραλλαγές σήμερα πάλι εδώ.

  5. Προφήτης avatar
    Προφήτης 30/06/2011 07:58:07

    Η αδράνεια της ΝΔ στην φασιστική επίθεση των πράσινων καθαρμάτων τη στιγματίζει και την μειώνει πολιτικά.
    Τα αποτελέσματα θα φανούν στην κάλπη.

    • Επώνυμος avatar
      Επώνυμος @ Προφήτης 30/06/2011 08:03:29

      Δεν είναι έτοιμη η ΝΔ για να δει αυτά τα πράγματα κατάματα. Δεν έχει την εμπειρία επαναστάσεων. Διότι περί επανάστασης πρόκειται.

      Όμως ούτε και είναι βέβαιο ότι θέλει η καθεστωτική ΝΔ να συμμαχήσει με το λαό.

      Ωστόσο, με την τροπή που έχουν πάρει τα πράγματα είναι θέμα επιβίωσης, πολιτικής επιβίωσης για τον Αντώνη να βρεθεί σε σύμπνοια με το λαϊκό ένστικτο... Κρατώντας και πάλι μια ισορροπία, ώστε να μην κατηγορηθεί ως υποκινητής. Όμως πρέπει οπωσδήποτε να πιάσει το μήνυμα του κόσμου.

      • Προφήτης avatar
        Προφήτης @ Επώνυμος 30/06/2011 08:13:58

        Επώνυμε, 30 χρόνια δεν μπορεί.
        Δια παραλείψεων, κοιμώμενη δηλαδή, άφησε ανεξέλεγκτο το ΠΑΣΟΚ να οικοδομήσει το φαιοπράσινο κράτος του.
        Και όταν ήρθε ο Καρ. το 2004 βέβαια δεν μπορούσε να κυβερνήσει.

        Τάχουμε πει. Η Ιστορία δεν ρωτάει κανέναν αν είναι έτοιμος.

        • kiki avatar
          kiki @ Προφήτης 30/06/2011 10:53:31

          @ Προφητη,
          Εχεις απολυτο δικιο, 30 χρονια δεν μπορει, τριαντα χρονια σε μονιμη
          αφασια και ανικανοτητα. Μεχρι και στις εκλογες επρεπε να στηριζεται
          απο την αριστερα , την οποια καθυβριζουν αρκετοι εδω μεσα ,
          για να παρει την εξουσια, την αριστερα η οποια βγαζει σπιθουρια εξ απο ανακαθεν με το ΠΑΣΟΚ .
          Τωρα απλα δεν εχει παλι περιθωρια για λογια, η ,γινεται αυτο που
          φωναζω επι ενα χρονο , -ο λαος εχει ριζοσπαστικοποιηθει, λιγο τον
          ενδιαφερει πλεον τα οικονομικα προγραμματα, -δηλαδη κατω στον δρομο
          μαζι μας, η σπιτι οποιος δεν μπορει και δεν ειναι της ταξης του.
          Εννιαιο μετωπο αντιμνημονιακων, και μην ακουω , μα εμεις θα αποπληρωσουμε, γιατι θα εξαφανιστουν, δεν θα δινουμε μαχες εμεις
          για να επωφεληθουν παλι αλλοι, οι ντιντηδες αυτην την φορα.
          Το συνθημα σου η Εμεις η Αυτοι, ειναι η ουσια ,
          εχουμε Εκτροπη Συνταγματικη, εχουμε Ακυρωση της Εθνικης Κυριαρχιας, απο μια ομαδα , οπως επι χουντας ,καποιων κυνοβουλευτικων κατελυσε την δημοκρατια τοτε τους ξεραμε , τωρα ειναι παντου.
          Εμεις ο κοσμακης εχουμε φτασει στα ακρα μας οι ηγεσιες τι κανουν?
          Σημερα πουλαν την ΕΥΔΑΠ , μετοχοποιηση την λενε,
          θα ψηφισουν μετρα που συμφωνουν ?
          Η Εμεις η Αυτοι, και εμεις ειμαστε περισσοτεροι.

        • ΜΙΚΕ avatar
          ΜΙΚΕ @ Προφήτης 30/06/2011 15:19:44

          +10000000000000000000000000000

    • Orestios avatar
      Orestios @ Προφήτης 30/06/2011 08:06:13

      Συμφωνώ Προφήτη.
      Η απάθεια τιμωρείται.

      • ΙΩΝΑΣ avatar
        ΙΩΝΑΣ @ Orestios 30/06/2011 08:46:02

        +1000

    • daughter of mercy avatar
      daughter of mercy @ Προφήτης 30/06/2011 12:55:01

      Πριν ο αλέκτωρ λαλήσει τρις....

  6. ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
    ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 30/06/2011 07:59:33

    Ξεχειλωσε η Πρασινη Ρομπα ΠΑΣΟΚ.

    ΠΠ

  7. Orestios avatar
    Orestios 30/06/2011 08:03:53

    Θα διαφωνήσω με το άρθρο στο σημείο όπου προσπαθεί να ταυτίσει την δημοκρατία με τον σοσιαλισμό (Τα δήθεν δημοκρατικά-σοσιαλιστικά προσωπεία έπεσαν)
    Τα Σοσιαλιστικά καθεστώτα είναι αντιδημοκρατικά και ανελεύθερα καθεστώτα.
    Επιβάλλουν μονοδρόμους σε όλα ακόμα και την σκέψη. Έχουν κάνει τα μεγαλύτερα εγκλήματα.
    Από την πρόσφατη ιστορία όλοι θυμόμαστε τον Σοσιαλιστή Τσαουσέσκου και τα κατορθώματά του λίγο πριν το τέλος του.
    Μπέν Άλι, Μουμπάρακ και ο "αδερφός" Καντάφι στοχοποιούν τους λαούς που κυβερνούν.
    Κίνα και Βόρεια Κορέα θεωρούν ότι είναι οι πιο ευτυχισμένες χώρες στον πλανήτη λόγω Σοσιαλισμού. Ρώτησαν τους λαούς τους?

    Οι Έλληνες επέλεξαν Σοσιαλισμό.
    Τώρα βλέπουν τί πραγματικά είναι.
    Δεν διδάχθηκαν από τα παθήματα άλλων λαών.
    Μπορεί να μην τους αρέσει η Δημοκρατία στο κάτω κάτω της γραφής.
    Μπορεί να τους αρέσει να τους κοροιδεύει ένας Παπανδρέου.

    • Επώνυμος avatar
      Επώνυμος @ Orestios 30/06/2011 08:09:54

      Καλά κάνεις και το επισημαίνεις, Ορέστιε. Για έναν πολύ σημαντικό λόγο. Υπάρχει μια τεράστια μερίδα Ελλήνων, στην οποία ανήκω κι εγώ, που παθαίνουν αλλεργία όταν ακούν "σοσιαλισμό".

      Παρακαλούμε λοιπόν τους φίλους που τους αρέσει (έστω και θεωρητικά) ο σοσιαλισμός, να μην βάζουν μια τέτοια παράμετρο στον αγώνα, η οποία θα διχάσει τον κόσμο και θα παρεμποδίσει υγιείς δυνάμεις του έθνους από το να έρθουν μαζί μας.

      Ας σταματήσει πια το μετεμφυλιακό σύνδρομο του "αδικημένου δεύτερου" που κατατρύχει τους απανταχού Έλληνες σοσιαλιστές...

  8. Κρης avatar
    Κρης 30/06/2011 08:06:55

    Ρητορικό το ερώτημα............
    Μιά δήλωση περί οριστικής και αμετάκλητης κατάργησης των
    χημικών , θα διαβάσουμε κάποια στιγμή ;

  9. Γιάννης Φαίλτωρ avatar
    Γιάννης Φαίλτωρ 30/06/2011 08:17:42

    Εκεί μέσα υπάρχει πρόβλημα πολιτικής κουλτούρας. Σοβαρό. Μην περιμένουμε από ανθρώπους εκ των οποίων πολλοί τα έχουν βρει έτοιμα στη ζωή τους να αφουγκραστούν τις κοινωνικές ζυμώσεις. Δεν μπορούν. Και μην ξεχνάμε ότι βασικά στελέχη του κόμματος αποτέλεσαν τέκνα αυτού του σάπιου πολιτικού συστήματος.

    • Προφήτης avatar
      Προφήτης @ Γιάννης Φαίλτωρ 30/06/2011 08:28:15

      Γιάννη, βασική δαρβινική εξελικτική αρχή :ό,τι άχρηστο πηγαίνει στον κάλαθο.
      Δεν μπορεί να συντηρούνται άχρηστοι κηφήνες δίκην "πολιτικής αριστοκρατίας" ενώ είναι πολιτική μετριοκρατία.

  10. Orestios avatar
    Orestios 30/06/2011 08:18:35

    Ο Σοσιαλισμός είναι η προσπάθεια να γίνει αρεστή η Παγκοσμιοποίηση.
    Γεννήθηκε ως συμπληρωματικό της τον 19ο αιώνα (όπου επικρατούσαν ανάλογες συνθήκες παγκοσμιοποίησης) και όχι ως αντίπαλο δέος.
    Δεν είναι τυχαίο που σήμερα οι Σοσιαλιστές είναι υπέρμαχοι της Παγκοσμιοποίησης. Χωρίς αυτή δεν μπορούν να υπάρξουν.
    Ενισχύοντάς την ενισχύουν τον Σοσιαλισμό.
    Με Δημοκρατία δεν μπορεί να υπάρξει Παγκοσμιοποίηση. Ούτε και Σοσιαλισμός.

  11. skeptiki avatar
    skeptiki 30/06/2011 08:21:58

    Δύο σχόλια. Μπορεί να γίνει κάπου σαφής αναφορά ότι χθές πέταγαν ασφυξιογόνα (όχι δακρυγόνα, ασφυξιογόνα, όταν είδαν ότι δεν πολυμασάει ο κόσμος με τα δακρυγόνα ξέρω τι λέω) που απαγορεύεται η χρήση τους και είναι θανατηφόρα σε κλειστούς χώρους? (Μετρό!!) Όποιος έδωσε την εντολή πάει διεθνές δικαστήριο δεν κάνω πλάκα.
    Φάκτορα την απίστευτη φωτογραφία με το ΟΧΙ μέσα στους καπνούς μπροστά στον άγνωστο στρατιώτη την έχεις? Είναι πράγματι συγκλονιστική ο Επώνυμος θα την εκτιμήσει :)
    Ο εύζωνας που κλαίει είναι από άλλη συγκέντρωση (όχι ότι έχει σημασία) αλλά κι αυτή η φώτο που λέω είναι σύμβολο

    • Επώνυμος avatar
      Επώνυμος @ skeptiki 30/06/2011 08:36:48

      Καλή μου Σκεπτική, είχες απόλυτο δίκιο! Δακρύζεις στη θέα ΚΑΙ αυτής της εικόνας!

      Αιώνια σύμβολα, αιώνιοι αγώνες!

      Είναι και τα δύο παλικάρια που πιάνονται από τους ώμους, κρατώντας το απλό, απλούστατο πανό τους, που έχει αυτή τη ΜΙΑ λέξη που τα λέει όλα, που κάνει τη φωτογραφία ακόμη πιο συγκλονιστική.

      Διότι αυτό δείχνει ότι στον αγώνα αυτόν δεν είμαστε μόνοι μας! Είμαστε όλοι μαζί!

      Το ένστικτο αυτοσυντήρησης της φυλής έχει ξυπνήσει! Κι όπως λέει ο Προφήτης, είναι ή Εμείς ή Αυτοί.

      Θα νικήσουμε! Venceremos. Και θα νικήσουμε όχι μόνον για εμάς, αλλά και για όλη την Ευρώπη, για όλον τον κόσμο.

  12. Θανάσης avatar
    Θανάσης 30/06/2011 08:30:08

    Η Χούντα και τα παράκεντρα της έβαψαν με αίμα τη διαμαρτυρία του ελληνικού λαού.
    Ο ΓΑΠ και οι προδότες της πατρίδας θο λογοδοτήσουν.
    Εδώ Άργος

  13. Θανάσης avatar
    Θανάσης 30/06/2011 08:33:58

    Να φύγουν τα καθίκια οι προδότες.

  14. Γιάννης Καλαματιανός avatar
    Γιάννης Καλαματιανός 30/06/2011 08:38:41

    Περιμένω (ματαίως ως τώρα) να καταγγείλει η Ν.Δ. την κατάλυση της Δημοκρατίας, το όργιο της κρατικής και παρακρατικής βίας.

    Και όχι να σπεύδει να ψηφίσει τα αφορολόγητα και τα φορολογημένα τερτίπια της πιο επικίνδυνης κυβέρνησης που έχει γνωρίσει η χώρα.

    Θα το κάνει ή μήπως κάτι φοβάται;

    • Επώνυμος avatar
      Επώνυμος @ Γιάννης Καλαματιανός 30/06/2011 08:43:34

      Μέρος του ίδιου συστήματος είναι και η ΝΔ. Δεν πρέπει να μας προκαλεί απορία η στάση της. Και μόνον που έχουμε ένα όχι στο Μνημόνιο κλπ. από το σημερινό Πρόεδρό της, πάλι καλά να λέμε.

      Το καλύτερο θα ήταν να διαλυόταν αυτό το κόμμα, όμως δεν ξέρω κατά πόσο θα ήταν εφικτό να δημιουργηθεί ταυτόχρονα ένα καινούργιο κόμμα εξουσίας, που να αγκαλιάσει όλη τη (σημερινή) παράταξη και ακόμη περισσότερους.

      • Γιάννης Καλαματιανός avatar
        Γιάννης Καλαματιανός @ Επώνυμος 30/06/2011 08:53:45

        Εάν υπήρχε πραγματική δημοκρατία,
        Εάν υπήρχαν πραγματικοί βουλευτές,
        Εάν υπήρχαν πραγματικά κόμματα,
        Θα έπρεπε σήμρα να είχαν όλοι παραιτηθεί.
        Όταν η κρατική και παρακρατική βία κατέλυσε τη Δημοκρατία, έστειλε στα νοσοκομεία εκατοντάδες πολίτες και κατέστρεψε το κέντρο της Αθήνας,
        οι βολευτές ΟΛΩΝ των κομμάτων θα συζητήσουν σήμερα για τους φορολογικούς συντελεστές στα μπρόκολα και τις σερβιέτες.
        Εάν υπήρχε φιλότιμο (για κάτι περισσότερο μην ψάχνετε), θα είχαν βγει από τη Βουλή για να κάνουν ασπίδα προστασίας του κόσμου στο Σύνταγμα.
        Αλλά γιατί σκάμε;
        Από σήμερα πάλι μαζί θα τρώνε και θα πίνουν εις υγείαν των κορόιδων.
        Ότι είμαστε κορόιδα θα αποδειχθεί στις εκλογές (όποτε και αν γίνουν).

    • ψυχραιμια avatar
      ψυχραιμια @ Γιάννης Καλαματιανός 30/06/2011 08:53:47

      Τη δημοκρατια προσπαθησαν πρωτα να την καταλυσουν αυτοι που ηθελαν να απαγορευσουν στους βουλευτες να πανε να ψηφισουν.

      • Επώνυμος avatar
        Επώνυμος @ ψυχραιμια 30/06/2011 12:49:37

        Πονηρούλη, εκτός από τον τύπο, υπάρχει και η ουσία. Και, όπως λένε και στην πατρίδα σου, ισχύει το substance over form.

        Επιβολή της "δημοκρατίας" σας με όρους Ιράκ (του "απελευθερωμένου") ή, αν θέλεις, αρχαίας Αθήνας σε όλους τους "συμμάχους" της (δηλαδή: τους υποτελείς της), όπου η "δημοκρατία" επιβάλλονταν με τη δύναμη των όπλων, εδώ, ΔΕΝ θα έχουμε.

        Δημοκρατία είναι να πραγματώνεται η λαϊκή κυριαρχία ("δημο"-κρατία). Εδώ έχουμε κάτι άλλο. Κάτι πολύ άλλο.

        Κατάχρηση των νομικών κανόνων για επιβολή δικτατορίας.

        Και τα τερτίπια του τύπου "δημοκρατία είναι να μπορεί να ψηφήσει ο βουλευτής το ξεπούλημα της χώρας" σου τα επιστρέφουμε.

        Δημοκρατία είναι να έχουμε τη χώρα στα χέρια μας. Εμείς, ο ελληνικός λαός.

        • ψυχραιμια avatar
          ψυχραιμια @ Επώνυμος 30/06/2011 18:01:28

          Το πως την εχεις τη χωρα σου καθοριζεται με συγκεκριμενους θεσμους.
          Δεν μπορει να διοικουν συλλογικα 10 εκατομμυρια ανθρωποι.
          Επομενως η λαικη κυριαρχια διαμεσολαβειται απο τη βουλη που ψηφιζει ο λαος.Εαν εσυ θεωρεις ολους οσους ψηφιζεις προδοτες εχεις προβλημα ως λαοςκαι αυτο δε λυνεται με τον καθε ασχετο να κανει οτι γουσταρει.

    • το καρφί avatar
      το καρφί @ Γιάννης Καλαματιανός 30/06/2011 12:25:47

      Η ΝΔ έπρεπε να έχει καταγγείλει κατάλυση του Συντάγματος και της Δημοκρατίας ΧΘΕΣ όχι σήμερα!!!

      ΣΑΜΑΡΑ ξύπνα! Ενώσου με τον κόσμο που αγωνιά. Δώσε ελπίδα. Χθες καταλύθηκαν τα πάντα: Νόμοι, Δημοκρατία, Σύνταγμα. Έχουμε δικτατορία.

  15. ΙΩΝΑΣ avatar
    ΙΩΝΑΣ 30/06/2011 08:50:20

    Συμφωνώ με τους προλαλήσαντες ότι η αντίδραση της ΝΔ για τα επεισόδια και την ασύδοτη δράση των ΜΑΤ

    • ΙΩΝΑΣ avatar
      ΙΩΝΑΣ @ ΙΩΝΑΣ 30/06/2011 08:59:01

      Συμφωνώ με τους προλαλήσαντες ότι η αντίδραση της ΝΔ για τα επεισόδια και την ασύδοτη δράση των ΜΑΤ, ήταν τουλάχιστον υποτονική. Δεν έχει συνηθίσει το κόμμα να αντιδρά άμεσα και καταγγελτικά εναντίον της αστυνομίας. Αυτό οφείλεται κατά την γνώμη μου σε μια αναχρονιστική, παλαιοαστικού τύπου αντίληψη, που διακατέχει αρκετά παλιά στελέχη της ΝΔ και που απ ότι φαίνεται, εξακολουθούν να επιβάλλουν την άποψή τους. Εμείς, που τον Νοέμβρη του 2009, εκλέξαμε τον Αντώνη Σαμαρά Πρόεδρο του κόμματος,με κινηματικό χαρακτήρα, πρέπει να του δώσουμε την δύναμη να αλλάξει πολλά πράγματα στο κόμμα, ξεπερνώντας τις παλαιοκομματικές αγκυλώσεις.

      • bunker avatar
        bunker @ ΙΩΝΑΣ 30/06/2011 09:49:14

        χθες δεν υπηρχε αστυνομια αλλα πραιτωριανοι χωρις μαναδες αδελφες και αδελφους.
        αφρικανους του κανταφι να ειχαν στις ταξεις τους μπορει να ηταν και χειροτερα
        δεν υπαρχει εμφυλιος υπαρχει δικτακτορια

      • daughter of mercy avatar
        daughter of mercy @ ΙΩΝΑΣ 30/06/2011 13:19:02

        Όταν θα πέσει και ο πρώτος νεκρός (εκτός από την Ελλάδα) μην ξεχάσετε να βγάλετε ανακοίνωση πάλι εκεί στην ΝΔ και καθαρίσατε....και μετά διακοπούλες όπως πάντα.
        Να αποφύγετε τα θαλάσσια μπάνια κυκλοφορεί ότι ξυπνήσανε και τα ψάρια έκτος από τις ρέγγες που ακόμα κλαίνε (τουλάχιστον αυτές έχουνε την ευαισθησία).
        Αντώνη μας ζήτησες να σου έχουμε εμπιστοσύνη, σου έχουμε (και όχι στην ΝΔ) αλλά νιώθουμε μόνοι από χθες.

  16. JOHN avatar
    JOHN 30/06/2011 08:51:34

    Η απολυτη αναντιστοιχια της λαικης βουλησης με μια κυβερνηση που εξελεγει να υπηρετει τα λαικα συμφεροντα οδηγει σε φασισμους και χουντες σαν κι αυτες που βιωνουμε επι των ημερων μας.Η αντιπροσωπευτικη δημοκρατια εχει εκφυλιστει κατω απο το αυστηρο δωγμα της κοματικης πειθαρχιας.Ετσι εχουν μετεξεληχθει οι χουντες του 21ου αιωνα για να ελεγχουν τους λαους και μαλιστα με δημοκρατικο μανδυα.Δεν χρειαζονται πια δικτατορες οπως τους γνωριζαμε,τα κοινοβουλια και οι συσχετισμοι ελεγχονται πολυ πιο ευκολα και αποτελεσματικα απο τον καθε θερμοκεφαλο δικτατορισκο.Η τεχνγνωσια για την επιτευξη αυτου του στοχου παρεχεται πλουσιοπαροχα απο τα κεντρα σχεδιασμου της παγκοσμιας διακυβερνησης(εκπαιδευση ΜΑΤ ψυχολογικοι η απλοι εκβιασμοι χημεικα......).Αυτη ειναι η¨δημοκρατια¨δυτικου τυπου που οι ισχυροι της γης προσπαθουν να επιβαλουν παντου για να εξασφαλιζουν με σιγουρια τα συμφεροντα τους!

  17. ψυχραιμια avatar
    ψυχραιμια 30/06/2011 08:52:09

    Mεσα στα πολλα που γραφει το αρθρο υπαρχει και το κλειδι της υποθεσης.
    Απο το πρωι - λεει το αρθρο - που αρχισαν οι αποκλεισμοι για να μην αφησουν τους βουλευτες να περασουν,αρχισαν να κτυπουν τα ΜΑΤ.
    Και απαντω εγω ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ ΕΚΑΝΑΝ.
    Απαγορευση των βουλευτων να πανε στη Βουλη ειναι ΠΡΑΞΙΚΟΠΗΜΑ κατα του πολιτευματος και η κοινοβουλευτικη δημοκρατια πρεπει να το καταστειλει.
    Ο ¨δρομος" δεν εκφραζει τη λαικη κυριαρχια.Τη λαικη κυριαρχια την εκφραζουν οι ΨΗΦΟΦΟΡΟΙ,ολοι τους ειτε στις εκλογες ειτε σε δημοψηφισμα.
    Η αντιληψη οτι ο "δρομος" ειναι υπερανω της Βουλης ειναι αριστεριστικη γιατι βαζει τη μεριδα εκεινη του λαου που εχει την ταση και τη δυναμη να μετεχει σε επεισοδια πανω απο τις υπολοιπες μεριδες,τη σιωπηλη πλειοψηφια που δεν θελει.Βαζει το νεο φοιτητη σε στρατευσιμη ηλικια πανω απο τη γιαγια που δυσκολευεται να κινηθει και θεωρει τη δικη της ψηφο αχρηστη.
    Η προσπαθεια να μην πανε οι βουλευτες στη Βουλη να ψηφισουν ειναι επαναλαμβανω πραξικοπημα ,οποιος και να το επιχειρει.
    Μερικοι εδω ειναι δυσαρεστημενοι επειδη η ΝΔ ειναι ακομα κοινοβουλευτικο κομμα και δεν βαζει τον οχλο πανω απο τη λαικη ετυμηγορια οπως αυτη εκφραζεται μονο στις εκλογες.Τι να κανουμε,δεν μπορει απο τη μια μερα στην αλλη να γινει ολοκληρωτικο κομμα οπως τα αριστερα και εν μερει το ΠΑΣΟΚ.

    • Επώνυμος avatar
      Επώνυμος @ ψυχραιμια 30/06/2011 12:56:25

      Σου απάντησα και προηγουμένως, μια που όμως σπαμάρεις παντού την προπαγάνδα σου, ας σου απαντήσω κι εγώ.

      Πραξικόπημα είναι να εκβιάζεται η Βουλή να ψηφίσει με βάση εξωτερικούς παράγοντες και όχι την ελεύθερη βούληση των βουλευτών της.

      Με τυπολατρική προσέγγιση του Συντάγματος επιχειρείς να κάνεις το άσπρο-μαύρο! Και το άσπρο είναι ότι οι βουλευτές του Κοινοβουλίου εκβιάζονται με ένα στημένο χρηματοοικονομικό παιχνίδι να ξεπουλήσουν τη χώρα. Δεσμευμένοι στην ομηρεία του πρωθυπουργοκεντρικού συσήματος, εξαναγκάζονται να παίξουν το παιχνίδι του εκβιασμού εις βάρος της χώρας.

      Όταν το παγκόσμιο χρηματοπιστωτικό σύστημα σου βάζει το πιστόλι στον κρόταφο (όπως οι ΙΔΙΟΙ ΟΙ ΒΟΥΛΕΥΤΕΣ ΟΜΟΛΟΓΟΥΝ!!! βλ. ομολογία Βάσως για "μαχαίρι στον κρόταφο"!), τότε μπορείς να χαρακτηρίσεις κατάλυση της δημοκρατίας αυτόν που πάει να παρεμποδίσει αυτή την εξέλιξη;

      Ψυχραιμιάκο, πειθήνιε και ικανέ υπάλληλε των αφεντικών, εδώ έχει ενεργοποιηθεί το άρθρο 120 παρ. 4 του Συντάγματος: Ο λαός αντιστέκεται με κάθε μέσο σε αυτούς που επιχειρούν την κατάλυση του Συντάγματος. Όχι με τις κλασικές μεθόδους (τανκς κλπ.), αλλά με χρηματοοικονομική και ψυχολογική βία. Εξελιγμένα πράγματα...

      Αν νομίζετε ότι θα γλιτώσετε από την οργή του κόσμου, κάνεις μεγάλο λάθος...

  18. Γιάννης Φαίλτωρ avatar
    Γιάννης Φαίλτωρ 30/06/2011 08:52:21

    Η πλάκα είναι ότι όλη η ζωτική ενέργεια των αντιδράσεων εκτονώθηκε στην ψήφιση ή όχι του διαβόητου μεσοπρόθεσμου προγράμματος ενώ για τον εφαρμοστικό νόμο, όπου εκεί μέσα εξιδικεύονται τα μέτρα της παραδόσης της χώρας και της εκτέλεσης της ελληνικής οικογένειας, δεν ακούγεται τίποτα πια. Επικοινωνιακό ΜΑΤ (στην κυριολεξία!)

    • skeptiki avatar
      skeptiki @ Γιάννης Φαίλτωρ 30/06/2011 08:54:25

      +1000

    • ΙΩΝΑΣ avatar
      ΙΩΝΑΣ @ Γιάννης Φαίλτωρ 30/06/2011 09:36:34

      Όσα επικοινωνιακά ΜΑΤ,(κυριολεκτικά), και τρυκ να μετέλθει το καθεστώς Γιάννη μου, αν οι απλοί πολίτες δεν τα δεχτούν κι αντισταθούν, δεν πρόκειται να περάσουν. Και φυσικά δεν εννοώ ούτε αντίσταση διά της αγανακτήσεως, ούτε δια των ...νώτων. Αρκετά δεν μας υποτίμησαν οι ...καθεστωτικοί?

  19. Γιάννης Καλαματιανός avatar
    Γιάννης Καλαματιανός 30/06/2011 08:55:36

    Εάν υπήρχε πραγματική δημοκρατία,
    Εάν υπήρχαν πραγματικοί βουλευτές,
    Εάν υπήρχαν πραγματικά κόμματα,
    Θα έπρεπε σήμρα να είχαν όλοι παραιτηθεί.
    Όταν η κρατική και παρακρατική βία κατέλυσε τη Δημοκρατία, έστειλε στα νοσοκομεία εκατοντάδες πολίτες και κατέστρεψε το κέντρο της Αθήνας,
    οι βολευτές ΟΛΩΝ των κομμάτων θα συζητήσουν σήμερα για τους φορολογικούς συντελεστές στα μπρόκολα και τις σερβιέτες.
    Εάν υπήρχε φιλότιμο (για κάτι περισσότερο μην ψάχνετε), θα είχαν βγει από τη Βουλή για να κάνουν ασπίδα προστασίας του κόσμου στο Σύνταγμα.
    Αλλά γιατί σκάμε;
    Από σήμερα πάλι μαζί θα τρώνε και θα πίνουν εις υγείαν των κορόιδων.
    Ότι είμαστε κορόιδα θα αποδειχθεί στις εκλογές (όποτε και αν γίνουν)

    • ψυχραιμια avatar
      ψυχραιμια @ Γιάννης Καλαματιανός 30/06/2011 09:06:37

      Οχι βεβαια.Εκεινοι που αποπειραθηκαν να καταλυσουν το Συνταγμα ειναι αυτοι που προσπαθησαν να παρεμποδισουν τη λειτουργια της Βουλης.
      Η βουλη ειναι η εκφραση της λαικης κυριαρχιας γιατι εκλεγεται με καθολικη ψηφοφορια και οχι ο καθενας που αποφασιζει να υφαρπαξει την εξουσια.

      • Επώνυμος avatar
        Επώνυμος @ ψυχραιμια 30/06/2011 12:58:11

        Ο σχολιαστής μιλάει για κατάλυση της Δημοκρατίας κι εσύ μιλάς για κατάλυση του Συντάγματος. Φυσικά, για κατάλυση της Δημοκρατίας δεν είσαι σε θέση να μιλήσεις, διότι δεν μπορείς να υπερασπιστείς ως σύμφωνο με τη λαϊκή βούληση και το εθνικό συμφέρον αυτό που συνέβη χθες. Θα προσπαθήσεις βέβαια να παρουσιάσεις το άσπρο για μαύρο, χωρίς να αντιλαμβάνεσαι ότι ήδη έχει ενεργοποιηθεί το άρθρο 120 παρ. 4 του Συντάγματος, αλλά σου το λέω: μάταια. Ο χρόνος σας τελειώνει.

  20. ψυχραιμια avatar
    ψυχραιμια 30/06/2011 09:03:44

    Οσο για τον Παγκαλο δυστυχως γνωριζει πολυ καλυτερα βασικα θεματα του συνταγματος της κοινοβουλευτικης δημοκρατιας απο μερικες μετριοτητες της ΝΔ.
    Στα Δεκεμβριανα 2008 ο πρυτανης του πανεπιστημιου σχηματισε αλυσιδα με αλλους καθηγητες για να σωσει τα κτιρια.
    Την επομενη μερα ηταν σε τηλεοπτικο πανελ ο βουλευτης της ΝΔ Σταυρου - νομιζω ειχε και αξιωμα - και ο Παγκαλος.Ο Σταυρου προτεινε να σχηματισθει αλυσιδα και απο βουλευτες (!) μπροστα στο κτιριο της Βουλης και με κουφανε.
    Ο Παγκαλος εθεσε τα πραγματα στη θεση τους.Μα τι λετε του ειπε.Εμεις ,οι βουλευτες ειμαστε η εξουσια του ειπε,εκφραζουμε τη λαικη κυριαρχια.Δεν ειναι δυνατον να το κανουμε αυτο γιατι αυτο θα σημαινε οτι παραιτουμαστε απο την εξουσια που εχει στη διαθεση μας δυναμεις ασφαλειας υπερ .....υπερ ποιων αραγε,των "αντιεξουσιαστων", του οποιουδηποτε εχει πολιτοφυλακη ,ποιου;
    Aυτα ειναι βασικα πραγματα συνταγματος.Αποπειρα να τεθει υπο απαγορευση λειτουργιας η Βουλη ειναι πραξικοπημα.
    Αυτοι που προσπαθησαν να απαγορευσουν χθες στους βουλευτες να ψηφισουν ειναι πραξικοπηματιες και επρεπε να αντιμετωπισθουν με ολες τις δυναμεις του κρατους.

    • Επώνυμος avatar
      Επώνυμος @ ψυχραιμια 30/06/2011 12:58:49

      Το παλικάρι που λέει "μη με βαρέσεις" προσπάθησε να εμποδίσει κανέναν να ψηφίσει;

  21. Επώνυμος avatar
    Επώνυμος 30/06/2011 09:13:54

    Συνέβη και κάτι άλλο χθες και θα πρέπει να το επισημάνουμε.

    Μέχρι χθες, η επαναστατικότητα ήταν "προνόμιο" των αριστερών.

    Απο χθες, η μεγάλη πλειοψηφία του αστικού κόσμου, σκέφτεται πλέον και δρα επαναστατικά.

    Μέχρι χθες, η επαναστατικότητα είχε σοσιαλιστικά χαρακτηριστικά, τα οποία διχάζουν, απωθούν πολύ κόσμο, και γι' αυτό παρέμενε πάντοτε μειοψηφική - εξ ου και η πάντοτε μειοψηφική απήχηση της 17Ν.

    Από χθες, η επαναστατικότητα έχει εθνικά χαρακτηριστικά.

    Γι' αυτό και θα αγκαλιάσει όλο το λαό.

    Δεν ξέρουμε πού και πώς θα διοχετευτεί. Δεν ξέρουμε αν θα μπορέσουν να την ελέγξουν. Δεν ξέρουμε αν θα μπορέσουν να την κατευθύνουν. Το βέβαιο είναι ότι το μάνιουαλ έλεγε να κάνουν αυτό που πήγαν να κάνουν με τους αγανακτισμένους στην αρχή (αλλά τους γύρισε μπούμεραγκ). Τώρα τι θα κάνουν; Το πράγμα ξεφεύγει από τον (άμεσο) έλεγχό τους.

    Η επαναστατικότητα του λαού δεν θα καταλαγιάσει, πλέον, αν δεν υπάρξει αλλαγή καθεστώτος. Ουσιαστική και βαθιά. Όπως το λέει ο τίτλος, χθες καταλύθηκε η μεταπολιτευτική "Δημοκρατία".

    Πλέον μπορούμε να μιλάμε για "καθεστώς της 4ης Οκτωβρίου".

    Ας ελπίσουμε να βοηθήσει ο καλός Θεός, τα πράγματα να πάνε προς το καλό όλων μας...

    • ψυχραιμια avatar
      ψυχραιμια @ Επώνυμος 30/06/2011 09:31:57

      Αργα ή γρηγορα θα γινουν εκλογες και μετα οταν η "εθνικη" κυβερνηση θα βρεθει απεναντι στις αγορες και τη Μερκελ τα πραγματα θα παρουν το δρομο τους.

      • Επώνυμος avatar
        Επώνυμος @ ψυχραιμια 30/06/2011 12:59:57

        Ο Σαμαράς ήδη άρχισε την επαναδιαπραγμάτευση με την ίδια τη Μέρκελ. "Τι ζητάς;" του είπε. Την άλλη μέρα όλος ο ευρωπαϊκός και διεθνής τύπος του υποκλινόταν. Από την αρχική απαξίωση.

        Να διαβάζεις καλύτερα τι συμβαίνει, για να μην λες τέτοια και εκτίθεσαι.

    • Pikis avatar
      Pikis @ Επώνυμος 30/06/2011 09:59:35

      Εγώ είδα τους επαναστάτες να έχουν κατακλύσει τα μπαράκια και τα μεζεδάδικα των προαστίων. Ο πολύς κόσμος δεν έχει πάρει χαμπάρι τι έγινε.
      Από Σεπτέμβριο τα σπουδαία...

  22. Προφήτης avatar
    Προφήτης 30/06/2011 09:32:24

    "Άθλια συμπεριφορά, το λες και κατάχρηση εξουσίας, επέδειξε πριν από λίγη ώρα ο βουλευτής της ΝΔ Κώστας Μαρκόπουλος προς τους μάγειρες και τους σερβιτόρους της Βουλής επειδή δεν τον εξυπηρέτησαν σε χρόνο dt, ως όφειλαν, όπως φρόντισε να τους υπενθυμίσει. Ο γαλάζιος βουλευτής , εκτός εαυτού λόγω πείνας, τόλμησε μάλιστα να τους απειλήσει, μέσες άκρες ότι αυτή η καθυστέρηση θα τους κοστίσει, όσο απίστευτο κι αν ακούγεται, την ίδια τους τη θέση. «Είστε εδώ για να εξυπηρετείτε πρωτίστως εμάς τους βουλευτές και μετά όλους τους άλλους. Ακούσατε; Εμείς εδώ έχουμε δουλειά, δεν ερχόμαστε για να κάνουμε πλάκα και δημόσιες σχέσεις. Κι αυτό να το κρατήσετε , είναι επίσημο και θα υπάρχει και συνέχεια«.
    Αξίζει να σημειωθεί ότι εκείνη την ώρα, με το πέρας της ονομαστικής ψηφοφορίας, είχαν προσέλθει στο εστιατόριο τουλάχιστον εκατό βουλευτές και ήθελαν ταυτόχρονα να εξυπηρετηθούν όλοι, πράγμα εκ των πραγμάτων αδύνατο για τους τέσσερις μάγειρες και τους δύο σερβιτόρους που έτρεχαν σαν τον Βέγγο για να προλάβουν όλες τις παραγγελίες."

    h**p://www.tsantiri.gr/apokalypseis/tin-ora-pou-o-laos-diadiloni-o-markopoulos-apili-tous-magires-tis-voulis-giati-den-ton-serviran.html

    Είναι αλήθεια ;

    • Pikis avatar
      Pikis @ Προφήτης 30/06/2011 09:57:17

      Μάλλον ο σερβιτόρος ήταν πασοκόσκυλο αεροσυνοδός της Ολυμπιακής με μετάταξη στη Βουλή. Ο Μαρκόπουλος έχει συνηθίσει να τον σερβίρουν πρώτο στις χασαποταβέρνες της Έβοιας γιαυτό χαλάστηκε από την καθυστέρηση.
      Με αυτές τις δυσλειτουργίες της ταβέρνας της Βουλής οι βουλευτές αναγκάζονται να πηγαίνουν για φαγητό στο ΒΥΖΑΝΤΙΝΟ (HILTON) και με βαριά καρδιά μας στέλνουν τον λογαριασμό στο σπίτι (βλ. έκτακτη εισφορά).

  23. Γιάννης Καλαματιανός avatar
    Γιάννης Καλαματιανός 30/06/2011 09:37:17

    Είπαμε :
    Τρώνε και πίνουν εις υγείαν των κορόιδων.

    Τα υπόλοιπα (δήθεν διαφωνίες, διαπληκτισμοί κ.λπ.) είναι για τα παράθυρα της τηλεόρασης.

  24. Strange Attractor avatar
    Strange Attractor 30/06/2011 09:40:25

    Εαν μπορούσαν να βγάλουν και τανκς, χωρίς να χαλάσει η διεθνής εικόνα τους, θα το έκαναν με χαρά (οι κυβερνώντες μας της γενιάς του πολυτεχνείου).

    • Pikis avatar
      Pikis @ Strange Attractor 30/06/2011 09:52:22

      Τόσες μίζες πήραν για αυτά τα τανκς. Να μην τα δουν να δουλεύουν;;;

      • ΝΙΚΟΛΑΣ avatar
        ΝΙΚΟΛΑΣ @ Pikis 30/06/2011 11:05:00

        Δουλεύουν;

  25. ΚΩΣΤΑΣ οπως λεμε ΝΙΚΟΣ, ΒΑΓΓΕΛΗΣ, ΕΛΕΝΗ, ΜΑΡΙΑ, ΠΕΤΡΟΣ κλπ avatar
    ΚΩΣΤΑΣ οπως λεμε ΝΙΚΟΣ, ΒΑΓΓΕΛΗΣ, ΕΛΕΝΗ, ΜΑΡΙΑ, ΠΕΤΡΟΣ κλπ 30/06/2011 09:46:18

    Είμαι από αυτούς που διαρκώς λέω ότι και τον Αντώνη και τους βουλευτές του τους βλέπω με την μέγιστη υποψία και επιφύλαξη. Ακόμα και τα κανάλια (ALTER) έδειχναν χθες βίντεο με προβοκάτορες κουκουλοφόρους που κρατούσαν καδρόνια και σιδερολοστούς ανάμεσα στα ΜΑΤ στο προαύλιο χώρο της βουλής (εκεί δηλαδή που σε καμμία περίπτωση δεν έχουν πρόσβαση πολίτες πόσο μάλλον κουκουλοφόροι), και μάλιστα το έδειξαν και στον Κοκκαλάκη (εκπρόσωπος τύπου ΕΛ.ΑΣ.) σε ατυχή παρέμβασή του στο δελτίο ειδήσεων και αναγκάστηκε να πει ότι το βίντεο πρέπει να πάει στον εισαγγελέα. Όμως ούτε ο Αντώνης ούτε κανείς βουλευτής του δεν έχει καταγγείλει την αστυνομική τρομοκρατία που ασκείτε στην πλατεία Συντάγματος και στα πέριξ από προχθές. Όταν ο κόσμος φωνάζει όμως ότι θα κηδέψει την μεταπολιτευτική χούντα στην πλατεία καθώς και όταν μουντζώνει προς την βουλή σαφέστατα εννοεί και τους 300 και όχι μόνο την κυβέρνηση του ΓΑΠ. Γιατί και οι 300 καθώς και οι συνταξιούχοι βουλευτές έχουν παίξει το ρόλο τους και έχουν βάλει το λιθαράκι τους για να χτιστεί αυτό το σάπιο και σαθρό μεταπολιτευτικό οικοδόμημα.....

  26. παρατηρητής avatar
    παρατηρητής 30/06/2011 09:47:24

    Το θράσος και η προκλητικότητα των πασοκάνθρωπων και των έμμισθων υπαλλήλων τους ξεπέρασε κάθε όριο. Προκαλούν και παίζουν με τη φωτιά.
    Η ευθύνη για ό,τι ακολουθήσει θα είναι όλη των κυβερνώντων οι οποίοι έχασαν την ευκαιρία να φύγουν όρθιοι και με τα χέρια ελεύθερα.
    Η πείνα και η ανεργία που έρχονται σε μεγάλη κλίμακα θα οπλίσουν τα χέρια των αγανακτισμένων που θα γίνουν πια εξαγριωμένοι απελπισμένοι. Αν νομίζουν ότι θα τη βγάλουν καθαρή με τα έμμισθα πιθηκοειδή να τους φυλάνε είναι γελασμένοι.

  27. Pikis avatar
    Pikis 30/06/2011 09:49:52

    Χθες δεν με ανησύχησαν τα ΜΑΤ και τα δακρυγόνα.
    Τρομοκρατήθηκα παρακολουθώντας τη συνεδρίαση της Βουλής. Είδα ανθρωπάκια με ξύλινη γλώσσα, με απαίσια φάτσα και πολιτικό ύψος λίγο μεγαλύτερο από το μπουκάλι του milko να ορίζουν την τύχη της χώρας. Δεν έχει σημασία το κόμμα τους. Ήταν ΟΛΟΙ ακατάλληλοι. Τη στιγμή που η χώρα καίγεται αυτοί χαζογελούσαν. Ο άθλιος κωλοτούμπας Αθανασιάδης νόμιζε ότι θα πάει στο Κολονάκι για espresso και θα του πετούσαν άνθη και ροδοπέταλα. Η αποστάτρια της ΝΔ έλεγε κλαίγοντας "ΝΑΙ"! Η Ντόρα δεν ήξερε αν θέλει την Κική ή την Γωγό. Ο Καρατζακολοτούμπας ως συνήθως άθλιος. Ο εξ Λαμίας ορμώμενος βουλευτής τους πασοκ μας είπε για τον διάλογο μεταξύ αυτού και μηχανόβιου συμπολίτη-ψηφοφόρου του!
    Είναι ηλίθιοι μωρέ! Δεν το βλέπετε; ΟΧΙ ΑΛΛΟ ΚΑΡΒΟΥΝΟ (που θα έλεγε και ο εφοπλιστής Κούρκουλος).
    Η στάση της ΝΔ με εξόργισε. Αντί να χτυπήσουν το χέρι στο τραπέζι καθόντουσαν και ακούγανε τους παρλαπίπες. Ειδικά η αγόρευση του Μ. Βαρβιτσιώτη ήταν σαν την τελευταία αγγαρεία πριν τις διακοπές στη Μύκονο.
    Μήπως και η ΝΔ κατά βάθος παίζει το παιχνίδι της γνωρίζοντας ότι η χώρα είναι ήδη ξοφλημένη;

    • Γιάννης Καλαματιανός avatar
      Γιάννης Καλαματιανός @ Pikis 30/06/2011 09:57:31

      Μήπως;

      Αλήθεια, πιστεύει κανείς ότι αυτοί οι απίθανοι τύποι, που πρώτα ψηφίζουν και μετά μαθαίνουν τί ψήφισαν, εκπροσωπούν τον Ελληνικό λαό και νιάζονται για την πατρίδα μας;
      Η απάντηση σε λίγες ημέρες πάνω στα κότερα :
      Δείτε τις φωτογραφίες τους σε ΕSSPRESSO, ΛΟΙΠΟΝ, ΜΠΑΜ ΜΠΟΥΜ και άλλα έγκυρα έντυπα.

      • Pikis avatar
        Pikis @ Γιάννης Καλαματιανός 30/06/2011 10:02:26

        Μην είσαι ανόητος.
        Πάνε με κότερα φίλων γιατί έχουν ακριβύνει τα ακτοπλοϊκά εισιτήρια.

  28. Άνθρωπας avatar
    Άνθρωπας 30/06/2011 09:59:23

    Δύναμη αστυνομικής καταστολής στο Σύνταγμα;
    Κλειστό το Σύνταγμα ακόμα και για τους πεζούς;
    Είναι αλήθεια;

    • Γιάννης Καλαματιανός avatar
      Γιάννης Καλαματιανός @ Άνθρωπας 30/06/2011 10:06:02

      700 τραυματίες στο Σύνταγμα;
      Πρόχειρα ιατρεία του Ερυθρού Σταυρού στο Σύνταγμα;

      Είναι αλήθεια.

  29. Νεα avatar
    Νεα 30/06/2011 10:08:52

    Σήμερα το πρωί δεν αφήνουν ούτε ΠΕΖΟΥΣ απο τον Ευαγγελισμόκαι κάτω!!!

  30. eco avatar
    eco 30/06/2011 10:11:12

    Δήμαρχος Αθηναίων υπάρχει; Σε λίγο δεν θα υπάρχει η Αθήνα!
    Ο Κακλαμάνης κάθε φορά υπερασπιζόταν την πόλη και τα κανάλια του ζητούσαν και ευθύνες!! Αυτός ο πρώην συνήγορος του πολίτη ... που είναι;
    Μπραβο για την αναφορά στον Παπουτσή. Υπο άλλες συνθήκες όλα τα κανάλια θα ζητούσαν την παραίτησή του.

  31. ΛΕΙΒΑΔΙΤΗΣ avatar
    ΛΕΙΒΑΔΙΤΗΣ 30/06/2011 10:28:20

    ΜΕ ΕΚΠΛΗΞΗ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΩ, ΧΘΕΣ ΚΑΙ ΣΗΜΕΡΑ ΝΑ ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΟΝΤΑΙ ΤΑ ΓΕΓΟΝΟΤΑ ΟΠΩΣ ΕΓΙΝΑΝ, ΑΚΟΜΑ ΚΙ ΑΠΟ ΤΑ ΓΝΩΣΤΑ ΠΙΑ ΚΑΘΕΣΤΩΤΙΚΑ ΚΑΝΑΛΙΑ. ΜΗΠΩΣ ΜΥΡΙΣΤΗΚΑΝ ΟΤΙ ΠΕΦΤΕΙ Η ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΚΑΙ ΤΡΕΧΟΥΝ ΝΑ ΛΑΒΟΥΝ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΕΣ ΘΕΣΕΙΣ?

  32. ΝΙΚΟΛΑΣ avatar
    ΝΙΚΟΛΑΣ 30/06/2011 10:29:44

    Το κείμενο του πανάθλιου εφαρμοστικού. Όποιες αλλαγές κι αν έχει φέρει εν τω μεταξύ ο Βενιζέλος, η ουσία δεν αλλάζει. Παρατηρήστε στο πλάι τα σχόλια από τα Επίκαιρα..

    h__p://www.epikaira.gr/content/files/Efarmostikos_nomos_sxolia1.pdf

  33. Ηλίας avatar
    Ηλίας 30/06/2011 10:38:07

    Σήμερα έριξαν τον blogger. Καμία ανάρτηση δεν ανεβαίνει. Τυχαίο; Δε νομίζω!
    Όσοι έχετε blogger κατεβάστε το Scribefire add-on και ανεβάστε τις αναρτήσεις σας μέσω αυτού.
    ΔΕ ΘΑ ΜΑΣ ΦΙΜΏΣΕΙ Η ΧΟΥΝΤΑ.

  34. Απορία avatar
    Απορία 30/06/2011 10:39:13

    Το ΠΑΣΟΚ μετασχηματίζεται και αλλάζει πρόσωπο.
    Μπορεί στην ευρώπη να μην υπήρχε plan B, στο σύστημα ΠΑΣΟΚ όμως υπάρχει!

    Το πασοκικής έμπνευσης και αρχικής εκτέλεσης μεταπολιτευτικό μοντέλο στηριζόταν σε μια πλασματική ευημερία μέσω δανεικών, εξυπηρετήσεων και δανεικών.

    Σήμερα λόγω της οικονομικής κατάστασης που έχει δημιουργηθεί το μοντέλο αλλάζει και παίρνει τη μορφή της απαλλαγής των "εκλεκτών" από την
    πραγματική κοινωνική ανέχεια που διαμορφώνεται.

    Εν ολίγοις ενώ μέχρι πρότινος το σύστημα ΠΑΣΟΚ διατηρούσε την κομματική του πελατεία μέσω διορισμών και παροχών τώρα πλέον θα διατηρεί την πρασινοφρουρά του μέσω της προστασίας της από την φτώχεια και την πείνα που οσονούπω θα διαμορφωθεί.

    Η αντιπολίτευση οφείλει να προστατεύσει όλους τους πολίτες από το πιθανό πασοκικό πογκρομ που θα σαρώσει όλους τους μη πασόκους από τον δημόσιο τομέα, που θα επιβάλλει "πράσινους" τοποτηρητές σε κάθε υγιή ιδιωτική επιχείρηση και ό,τι "άλλου" θα σκαρφιστεί το αρρωστημένο μυαλό αυτού του αποστήματος που μας κυβερνά.

    Η χούντα δεν σταματά μόνον στην ωμή βία που μάρτυρές της είμασταν χτες. Η χούντα συνεχίζει και θα διαβρώσει όλον τον κοινωνικό ιστό κόβωντας το "οξυγόνο" σε όσους την αντιπαλεύουν.

    Η διάβρωση αυτή αποτελεί το soft power των απολυταρχικών καθεστώτων, ιδίως σήμερα που οποιαδήποτε εκδήλωση καταστολής καταγράφεται άμεσα από τα ΜΜΕ και το διαδίκτυο.

    • Προφήτης avatar
      Προφήτης @ Απορία 30/06/2011 10:45:57

      +++

    • victoria (true) avatar
      victoria (true) @ Απορία 30/06/2011 11:36:36

      Το δεύτερο μοντέλο είναι χειρότερο κι από το τωρινό που μας κατέστρεψε!
      Αν παίζουν τέτοιες εξελίξεις, ή μεταναστεύουμε, ή σκεφθείτε από τώρα κόβες να τα λέμε για νέα εθνική αντίσταση όσο σουρεάλ και να μου φαίνεται το τι συζητάμε.
      Τι θα κάνουμε. Τώρα πριν να μας κόψουν και τα ίντερνετ...;

  35. o βουνίσιος avatar
    o βουνίσιος 30/06/2011 10:44:00

    Εδώ και ένα χρόνο η κυβέρνηση έχοντας απέναντί της το σύνολο του πληθυσμού και τους νόμους της Δημοκρατίας προσπαθεί να κερδίσει για όφελος υπερεθνικών συμφερόντων έναν οικονομικό πόλεμο. Σε αυτή κατεύθυνση η αύξηση της ανεργίας, η συνεχιζόμενη μείωση των μισθών και των εισοδημάτων, τα σκληρά μέτρα λιτότητας και η διαμορφωθείσα κατάσταση χαλαρής αποικιακής εξάρτησης από την τρόικα με τα συμφωνηθέντα συμβόλαια εξευτελισμού που εκβιάζουν απροκάλυπτα μια ολόκληρη χώρα υπάγοντάς την ουσιαστικά σε ξένη διοίκηση δημιουργούν κλίμα αστάθειας και μεταβάλλουν τόσο το πολιτικό σύστημα, όσο και την κοινωνία.

    Δεδομένου ότι η πορεία των γεγονότων και η επίλυση των ζητημάτων που έχουν προκύψει τον τελευταίο χρόνο δεν λαμβάνει υπόψη την γνώμη των πολιτών από δω και στο εξής τόσο η κυβέρνηση Παπανδρέου, όσο και οι υποστηρικτές της είναι σίγουρο ότι θα αρχίσουν να θεωρούνται αντίπαλοι της κοινωνίας καθώς αποδείχθηκε ότι εκείνοι που ανέλαβαν την εξουσία δημοκρατικά δεν φρόντισαν να εκφράσουν τις αγωνίες και να υποστηρίξουν τις ανάγκες του λαού. Το χωρίς όρια υποκριτικό παιχνίδι της κυβέρνησης που από την μια πλευρά προκαλεί το βάναυσο αποκλεισμό των 2/3 της κοινωνίας από το κοινωνικοοικονομικό γίγνεσθαι και από την άλλη πλευρά αυτοπαρουσιάζεται ως πολιτικός προστάτης της είναι ξεδιάντροπα προκλητικό για το σύνολο των Ελλήνων. Η ανοχή της ελληνικής κοινωνίας στην εξαπάτηση τελείωσε.

    • ψυχραιμια avatar
      ψυχραιμια @ o βουνίσιος 30/06/2011 11:02:23

      Και μενα η ανοχη μου επειδη δεν ειμαι εκατομμυριουχος τελειωσε αλλα αυτο δεν σημαινει οτι μπορω να γινω.
      Η Ελλαδα δεν μπορει να επιστρεψει στο επιπεδο του 2009 γιατι δεν το ειχε κατακτησει μονη της ειτε το ανεχεται αυτο ειτε οχι.
      Εαν κηρυσσοταν αμεση σταση πληρωμων η πτωση του βιοτικου επιπεδου θα ηταν μεγαλυτερη γιατι η διαφορα εσοδων - εξοδων - το πρωτογενες ελλειμμα θα επρεπε να καλυφθει με τη μια.
      Εαν απο την αλλη εκοβε δικο της νομισμα θα υπηρχαν αλλες παρενεργειες.

      • victoria (true) avatar
        victoria (true) @ ψυχραιμια 30/06/2011 11:40:48

        Το επίπεδο του 2009 συζητάμε;

        Εδώ σου λέει ο άνθρωπος τα 2/3 μιας κοινωνίας περιθωριοποιούνται.

        Ζητάμε ταπεινά συγγνώμη από σένα και από τους εταίρους μας για το επίπεδο του 2009... που τολμήσαμε να νομίζουμε ότι δικαιούμαστε και γράψε λάθος αν το θες (που είναι μεγάλη κουβέντα, ας μην την ξανακάνουμε), αλλά δικαιούμαστε να υπάρχουμε, να ζούμε αξιοπρεπώς, να έχουμε δουλειές, να κάνουμε παιδιά και να έχουμε ΧΩΡΑ. ΆΛΛΟ το ένα, ΆΛΛΟ το άλλο.

      • Επώνυμος avatar
        Επώνυμος @ ψυχραιμια 30/06/2011 13:01:34

        Ναι καλά! Η Ισλανδία είναι ήδη πιο μπροστά από το επίπεδο του 2009! Η Ουγγαρία ανεβαίνει, οι μόνοι στους οποίους η προπαγάνδα "πρέπει να φτωχύνουμε, πρέπει οπωσδήποτε να φτωχύνουμε" ακόμη πιάνει, είμαστε εμείς.

        Σύντομα θα λάβεις καινούργιες εντολές, προς το παρόν, διάβαζε ΝΥΤ για να δεις ότι ο άνεμος τώρα πια, Ψυχραιμιάκο, φυσάει αλλού.

  36. mhtsos karditsa avatar
    mhtsos karditsa 30/06/2011 11:01:37

    Ο εντολοδοχος πρωθυπουργος δε θα φυφει ευκολα. εχει εντολη απο την παγκοσμιοποιηση και τη λεσχη μπιλντενμπεργ να εξαθλιωσει τον ελληνικο λαο να διαλυσει τη χωρα,και κατοπιν να επεμβουν οι φιλοι του τοκογλυφοι και λοιποι και να αγορασουν οτι θα εχει απομεινει σε τιμη ευκαιριας.

    μεχει να φυγει ο παπανδρεου δε θα εχει μεινει τιποτα στη χωρα. τοτε μονο θα παρει το ελικοπτερακι του και θα την κανει με ελαφρα πηδηματακια.
    αξιος ο μισθος του. μπραβο τα καταφερε. γιαυτο ελληνες ξυλο. οπου βρητε πασοκο που να ψηφισε ξυλο. δε γινεται διαφορετικα. τρομοκρατια και στον ιδιο τον πρωθυπουργο να μην μπορει να βγει απο το σπιτακι του.
    μονο ετσι θα καταλαβουν και θα φυγουν. αν δε μπορουμε να το κανουμε εμεις μπορουν καπια αλλα αλανια.

  37. ΒΙΣ avatar
    ΒΙΣ 30/06/2011 11:05:29

    Πιστεύω ότι οι απόψεις μου εκπροσωπούν τον μέσο δεξιό πολίτη, χωρίς να διεκδικώ το αλήθητο. Θα παραθέσω κάποιες σκέψεις:
    Oι αριστεριστές είχαν προαναγγείλει την επίθεση στην ειρηνική συγκέντρωση των πολιτών με αφίσες την Δευτέρα, τις γνωστές πολυτελείς αφίσες των αριστερο-αναρχικών.
    Ηδη το κίνημα της Κάτω Πλατείας είχε εκφυλιστεί από τους αριστεριστές, με την εγκαθίδρυση παζαριού με λαθραία και μαύρους μικροπωλητές, υπό την προστασία του νταβατζή τους, του γνωστού άεργου τουρκο-κύπριου πράκτορα Πέτρου Κωνσταντίνου και του ΑΝΤΑΡ-CIA.
    Στις σκηνές της Κάτω Πλατείας έχουν βρει καταφύγιο κάθε είδους λούμπεν στοιχεια του αριστερίστικου βόθρου, μέχρι και πρεζόνια. Δεν ξέρω πώς ζούν αυτοί οι τύποι, ποιος τους πληρώνει, πάντως το γυφταριό δεν αρέσει σε κανένα Έλληνα. Παρεμπιπτόντως, το γυφταριό εξακολουθεί να παραμένει εκεί. Προφανώς θέλουν να κάνουν το Σύνταγμα ένα νέο "άλσος" Πατησίων και Κύπρου, μία νέα Ομόνοια της πρέζας. Να είστε βεβαιοι. Η ακροαριστερά θέλει να μεταβάλει την Αθήνα ολόκληρη σε παράδεισο της ανομίας και της πρέζας. Θα το επιτρέψουμε;
    Ειδα μαγαζιά καμμένα και λεηλατημένα (Τερκενλής, Μπουρνάζος και πολλά άλλα). Η αστυνομία τα έκαψε; Τα ταξιδιωτικά πρακτορεία είχαν μείνει χωρίς δουλειά. Ποιός θα αποζημιώσει τους ανθρώπους αυτούς;
    Ο Σαμαράς θα βρεθεί αντιμέτωπος με όλο τον αριστερίστικο συρφετό. Να είστε βέβαιοι και πολλοί που τώρα ψιλο-φλερτάρουν με το μπάχαλο, θα το μετανιώσουν. Το θέμα είναι τα αστικά κόμματα να συννεοηθούν ώστε το καρκίνωμα του αριστερισμού να περιοριστεί σε ορισμένες κλειστές "λέσχες" και να του αφαιρεθεί εντελώς ο δημόσιος χώρος.
    Φυσικά, η στάση της αστυνομίας εχθές ήταν περίεργη και προφανώς ατελέσφορη. Δεν έσωσε τίποτα, απλά όξυνε και άλλο τα πράγματα. Η ουσία είναι ότι χωρίς μία ισχυρή κυβέρνηση, που εν ανάγκη θα κινηθεί στα όρια της νομιμότητας, με τη συναίνεση όμως και της αστικής αντιπολίτευσης, οι αριστερίστικες μειοψηφίες θα εξακολουθήσουν να μας καταστρέφουν.

  38. ΓΕΩΡΓΑΚΟΠΟΥΛΟΣ ΤΑΚΗΣ avatar
    ΓΕΩΡΓΑΚΟΠΟΥΛΟΣ ΤΑΚΗΣ 30/06/2011 11:06:01

    «…Τούτη είναι η εποχή μας, καλή ή κακή, ωραία ή άσκημη, πλούσια ή φτωχή, δεν τη διαλέξαμε. Τούτη είναι η εποχή μας, ο αγέρας που αναπνέμε, η λάσπη που μας δόθηκε, το ψωμί, η φωτιά, το πνεύμα! Ας δεχτούμε παλικαρίσια την ανάγκη. Πολεμικός μας έλαχε ο κλήρος, ας ζώσουμε σφιχτά τη μέση μας, ας αρματώσουμε το κορμί, την καρδιά και το μυαλό μας! Ας πιάσουμε τη θέση μας στη μάχη!».

    Ν. ΚΑΖΑΝΤΖΑΚΗ – «ΑΣΚΗΤΙΚΗ»

  39. ΓΕΩΡΓΑΚΟΠΟΥΛΟΣ ΤΑΚΗΣ avatar
    ΓΕΩΡΓΑΚΟΠΟΥΛΟΣ ΤΑΚΗΣ 30/06/2011 11:06:27

    «Ενάντια στον όχλο πρέπει να παλέψουν οι ανώτεροι άνθρωποι. Σε κάθε τομέα το μέτριο προσπαθεί να κυριαρχήσει: προς όφελος της επιβολής του κακού ανθρώπου ενεργεί αυτό που αποχαυνώνει.»
    ΦΡ. ΝΙΤΣΕ

  40. Komis Montechristo avatar
    Komis Montechristo 30/06/2011 11:15:27

    Η ΚΑΚΟΔΑΙΜΟΝΙΑ της πατρίδας είναι ότι διαχειρίζονται τις τύχες μας άνθρωποι που ΜΑΓΑΡΙΖΟΥΝ ανερυθρίαστα,δημόσια,ξεδιάντροπα,θρασύτατα και προκλητικά τους θεσμούς,ΥΒΡΙΖΟΥΝ έναν ολόκληρο λαό,τσαλακώνοντας ,με τη μεγαλύτερη ευκολία,συνειδήσεις και ΠΕΡΙΦΡΟΝΟΥΝ τη δημοκρατία,μεθοδεύοντας ύπουλα και σκόπιμα γεγονότα όπως τα είδαμε ΟΛΟΙ τις τελευταίες μέρες....Η πολιτική σκέψη Πάγκαλου αλλά και ΟΛΗΣ της ΑΔΙΣΤΑΚΤΗΣ κυβέρνησης είναι μπολιασμένη με ΔΥΣΟΣΜΙΕΣ αυταρχικών και ανελεύθερων ιδεών...στο πασοκικό ΚΑΘΕΣΤΩΣ ΚΥΟΦΟΡΕΙΤΑΙ ό,τι πιο ΣΑΠΙΟ και ΝΟΣΗΡΟ....

  41. ΓΕΩΡΓΑΚΟΠΟΥΛΟΣ ΤΑΚΗΣ avatar
    ΓΕΩΡΓΑΚΟΠΟΥΛΟΣ ΤΑΚΗΣ 30/06/2011 11:25:24

    Νίκος Καζαντζάκης
    «Φωτιά ! Να το μέγα χρέος μας σήμερα μέσα σε τόσο ανήθικο κι’ ανέλπιδο χάος. Πόλεμο στους απίστους ! Άπιστοι είναι οι ευχαριστημένοι, οι χορτασμένοι, οι στείροι.»

  42. ψυχραιμια avatar
    ψυχραιμια 30/06/2011 11:25:50

    Για να γινει αυτο αγαπητε BΙΣ θα πρεπει η ΝΔ να διατηρησει τα χαρακτηριστικα δεξιου κομματος της ταξης και της ασφαλειας ,πραγμα που οπως βλεπεις δεν αρεσει σε πολλους.
    Αρκετοι σκεφτονται σαν πασοκοι της εποχης του Ανδρεα οπου το προβλημα δεν ηταν η δικη μας παραγωγικοτητα αλλα η μυθικη "πολιτικη βουληση" που θα εβαζε τους ξενους στη θεση τους και θα εφερνε λεφτα.

    • victoria (true) avatar
      victoria (true) @ ψυχραιμια 30/06/2011 12:38:48

      Καμία σχέση.
      Πρέπει να φυλάξουμε τα νώτα μας πλέον ως προς τους ξένους, όχι να τους βάλουμε στη θέση τους ΚΑΙ να φτιάξουμε την παραγωγικότητά μας, αναποτελεσματικό δημόσιο κλπ.

      ΑΛΛΑ.
      Όταν χάνεται το μείζον, το ελάσσον πάει επίσης περίπατο.
      Δηλαδή χάνεται η δημοκρατία, ε, θα χαθεί και ο τουρισμός!! Αν δεν καταλαβαίνεις όμως το μείζον και το ελάσσον, είσαι ο Μπάμπης Παπαδημητρίου.

      Άρα με τα τελευταία απομεινάρια μου ως ευρωπαϊστρια αστή (..), σου λέω δες το πραγματικό θέμα, οχύρωσε τη θέση σου και μετά αν θες για την παραγωγικότητα να μιλήσουμε. Γιατί πρέπει να αποφασίσουμε κι εκεί, θα χαρώ ΜΙΑ ΦΟΡΆ να τη δω την Ευρώπη να βοηθάει χωρίς ένα Ευρώ αλλά με συμβουλές, πως σκ.. 4,5 εκατομμύρια εργατικό δυναμικό μπορούμε να είμαστε έντιμα και δίκαια παραγωγικοί.
      Τι πρέπει να παράγουμε (και αν θα μας αφήσουν;;) και πώς για να ζήσουμε, καλά.
      Δεν έχουμε καβάτζες σαν τους άλλους, ούτε πλούτο που ακόμα μασάμε από τις αποικίες. Οι χώρες που έχουν το μέγεθός μας τι παράγουν, να δούμε τα καλά και υπαρκτά παραδείγματα αν υπάρχουν, να ταιριάξουν στα δικά μας δεδομένα γιατί να κάνουμε βιολογική γεωργία αλλά δεν έχουμε τις πεδιάδες της Αργεντινής ή της Δυτικής Ευρώπης (+η Ελβετία δεν είναι παραγωγική γιατί όλοι δουλεύουν πολύ και παράγει σοκολάτες και ρολόγια, είναι γιατί ξεπλένει όλο το μαύρο χρήμα του πλανήτη και ζει από τους τόκους!).
      Καμιά σοβαρή πρόταση δεν έχω ακούσει, νέα εννοώ. Θέλουμε πάλι λίγο από όλα, δεν γίνεται έτσι. Το μόνο καινοτόμο ήταν ο ΠΠ που είπε εδώ που φτάσαμε να κάνουμε 5 νησιά φορολογικούς παραδείσους κι εμείς και να ζήσουμε πλουσιοπάροχα! ΚΑΙ δεν θα μας ενοχλεί και κανείς μην του βγάλουμε τα άπλυτα στη φόρα!
      Να τολμήσουμε να κάνουμε και αυτήν την ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ συζήτηση με τους Ευρωπαίους. Αλλά βλέπεις και τότε πρέπει να τους πεις μερικά χοντρά... ψυχρά οικονομικά! Business, nothing personal.

      • victoria (true) avatar
        victoria (true) @ victoria (true) 30/06/2011 12:39:35

        typo. έλασσον, τι με έπιασε.

      • Προφήτης avatar
        Προφήτης @ victoria (true) 30/06/2011 13:20:49

        Γεια στο στόμα σου Βικτώρια, και στα πλήκτρα σου.

      • ΒΙΣ avatar
        ΒΙΣ @ victoria (true) 30/06/2011 14:13:59

        Σ' αυτά που γράφεις δεν έχεις άδικο. Η ένστασή μου, όπως την εξέφρασα πιο πάνω, είναι ότι από τη Μεταπολίτευση και δώθε υπάρχουν ορισμένες αριστερίστικες μειοψηφίες που διαπράττουν αίσχη και κανείς δεν τολμάει να τις αγγίξει. Βέβαια, στα χθεσινά έχω και εγώ σίγουρες πληροφορίες ότι συμμετείχαν ΚΑΙ παρακρατικοί, αλλά η πραγματικότητα της αριστερίστικης βίας παραμένει. Οχι μόνο στον δρόμο, αλλά και στα ΑΕΙ. Αυτή την πραγματικότητα, θα τη βρει μπροστά του μεθαύριο ο Σαμαράς.
        Συζητούσα σήμερα με μία ιστορικό, ειδική στη νομισματική κίνηση. Ξέρετε τι μου είπε; Οτι διαχρονικά οι νομισματικές ενώσεις ευνοούν τη συγκέντρωση πλούτου από την περιφέρεια προς το κέντρο.
        Σας λέει κάτι αυτό; Ποιος είναι στο κέντρο της Ευρώπης; Και ποιος στην περιφέρεια; Ποιος επωφελείται από το σκληρό ευρώς; Γιατί η Λεπέν που είναι υπέρ του φράγκου πήρε 16% στις περιφερειακές εκλογές τον Μάρτιο, με όλα τα "ορθοφρονούντα" γαλλικά ΜΜΕ να είναι εναντίον της (ήμουν στο Παρίσι τότε και το έζησα από κοντά). Γιατί ο Σαρκοζύ ήθελε να επιτύχει υποτίμηση του ευρώ, αλλά οι "φίλοι" μας Γερμανοί (και "φίλοι" των Γάλλων επίσης...) δεν το ήθελαν;
        Τι θέλω να πω;
        Πως ό,τι και να κάνουμε, με σκληρό νόμισμα, ανόρθωση της ελληνικής οικονομίας δεν γίνεται. Και δεν ξέρω αν θέλουν ανόρθωση της ελληνικής παραγωγικής μηχανής. Το ξέρετε ότι ο Οργανισμός Γάλακτος είχε ως κύρια δραστηριότητα τα πρόστιμα σε έλληνες γαλακτοπαραγωγούς, για την επιπλέον ποσότητα γάλακτος που παρήγαν; Διότι πού θα πάει το περίσσευμα του ολλανδικού και γερμανικού και αυστριακού γάλακτος αν όχι στον Νότο; Με άλλα λόγια: Καταστρέφουμε την ελληνική γαλακτοπαραγωγή, χύνουμε το γάλα, για να εισάγουμε.
        Νομίζω καιρός να απομυθοποιηθεί η ΕΕ. Είμαι ευρωπαϊστής ΜΟΝΟ με την πολιτισμική έννοια. Πλέον...

    • Επώνυμος avatar
      Επώνυμος @ ψυχραιμια 30/06/2011 13:02:55

      Αταξία και ανασφάλεια φέρνει η σημερινή κατάσταση.

      Θα την επαναφέρουμε την τάξη και την ασφάλεια.

  43. κανένας avatar
    κανένας 30/06/2011 11:35:07

    Διαβαστε τον εφαρμοστικο νομο για να φριξετε. http://www.scribd.com/doc/58914143/%CE%95%CF%86%CE%B1%CF%81%CE%BC%CE%BF%CF%83%CF%84%CE%B9%CE%BA%CF%8C%CF%82-%CE%BD%CF%8C%CE%BC%CE%BF%CF%82
    Δεν έχει ξαναγινει αυτο που πανε να κανουν. Ποιοι βάρβαροι; Και τολμουν να το λενε διασωση της χωρας απο τη χρεωκοπια; Οι τυποι ειναι απιστευτοι. Το μονο που μενει ειναι να απαγορευθουν και οι εκλογές. Πιστευω οτι οπου να 'ναι θα το κανουν.

    • VerTiGo_07 avatar
      VerTiGo_07 @ κανένας 30/06/2011 12:44:27

      Η Ν.Δ. ψηφίζει τα 3/6 αυτού του εκτρωματικού νόμου και μάλιστα το κεφάλαιο για το Ταμείο Ρεμούλας και Ξεπουλήματος Α.Ε., τα μέλη του οποίου απαλλάσσονται εκ των προτέρων από κάθε έλεγχο και από κάθε ποινική ευθύνη. Ποιος ο λόγος?

      • victoria (true) avatar
        victoria (true) @ VerTiGo_07 30/06/2011 13:06:04

        Σαμαράς μόλις είπε στη Βουλή ΟΧΙ σε Μνημόνιο ΙΙ.
        ΚΑΙ ΜΕ 180.

  44. ΓΕΩΡΓΑΚΟΠΟΥΛΟΣ ΤΑΚΗΣ avatar
    ΓΕΩΡΓΑΚΟΠΟΥΛΟΣ ΤΑΚΗΣ 30/06/2011 11:56:42

    Το σάπιο καθεστώς δεν πέφτει με τις μούτζες…Γιατί δεν ακούτε την προτροπή του Παλαμά;

    Κωστής Παλαμάς – Παιδί το περιβόλι μου…

    Παιδί, το περιβόλι μου που θα κληρονομήσεις,
    όπως το βρεις κι’ όπως το δεις να μη το παρατήσεις.

    Σκάψε το ακόμα πιο βαθιά και φράξε το πιο στέρεα,
    και πλούτισε τη χλώρη του και πλάτηνε τη γη του,
    κι ακλάδευτο όπου μπλέκεται να το βεργολογήσεις,
    και να του φέρεις το νερό το αγνό της βρυσομάνας.

    Κι άν αγαπάς τ’ ανθρώπινα κι’ όσα άρρωστα δεν είναι,
    ρίξε αγιασμό και ξόρκισε τα ξωτικά, να φύγουν,
    και τη ζωντάνια σπείρε του μ’ όσα γερά, δροσάτα.

    Γίνε οργοτόμος, φυτευτής, διαφεντευτής!..

    Κι αν είναι
    κ’ έρθουνε χρόνια δίσεχτα, πέσουν καιροί ωργισμένοι,
    κι όσα πουλιά μισέψουνε σκιασμένα, κι όσα δέντρα,
    για τίποτ’ άλλο δε φελάν παρά για μετερίζια,
    μη φοβηθείς το χαλασμό!.. Φωτιά ! Τσεκούρι !Τράβα !,
    ξεσπέρμεψέ το , χέρσωσε το περιβόλι, κόφ’ το,
    και χτίσε κάστρο απάνω του και ταμπουρώσου μέσα,
    για πάλεμα, για μάτωμα, για την καινούργια γέννα,
    π’όλο την περιμένουμε, κι όλο κινάει για νάρθη,
    κι όλο συντρίμμι χάνεται στο περάσμα των κύκλων!..

  45. provato avatar
    provato 30/06/2011 12:00:42

    ΠΑΣΟΚΟΣ έλεγε τα παρακάτω το ΄΄μακρινό΄΄ 2001. Ποια ΄΄δημοκρατία΄΄, ποιος ΄΄σεβασμός στους θεσμούς΄΄; , ποιο ΄΄Πατριωτικό καθήκον΄΄ ; Για να παραφράσω τον Σκαρίμπα, εχθές και προχθές ακούστηκαν στο κοινοβούλιο οι μεγαλύτερες πορδές γαϊδάρων που ακούστηκαν στον αιώνα.

    Διαβάστε για όσους τρέφετε αυταπάτες ότι η μνημονιακή κυβέρνηση ΓΑΠ και το περιβάλλον της δεν εκφράζει ΤΟ ΄΄ΟΛΟΝ ΠΑΣΟΚ΄΄, δια της συμμετοχής, δια της ανοχής ή δια της σιωπής... (το Κ στο ΠΑΣΟΚ σήμαινε κίνημα , εδώ και χρόνια σημαίνει κράτος , οι ίδιοι οι σύντροφοι του Παγκαλο-φαγάνα το παραδέχθηκαν εδώ και χρόνια).

    ΄΄Διαπίστωσε συντρόφισσες και σύντροφοι, κάπως καθυστερημένα είναι η αλήθεια, ο απερχόμενος Γραμματέας του ΠΑΣΟΚ Κώστας Σκανδαλίδης, ότι το κόμμα μας έγινε κρατικό, ότι το ΠΑΣΟΚ έγινε κράτος.

    Η κατηγορία – γιατί βέβαια για κατηγορία πρόκειται – είναι σοβαρή και εφόσον σταθεί στα πόδια της οδηγεί ευθέως στην αποδυνάμωση του δημοκρατικού χαρακτήρα, του κομματικού μας οργανισμού ή και στην αναίρεση του ακόμα.

    Υπάρχουν ισχυρές ενδείξεις που σχεδόν μας πείθουν ότι ο Κώστας Σκανδαλίδης έλεγε την αλήθεια κάνοντας την διαπίστωση. Ιδού αυτές, είχαμε μια Κεντρική Επιτροπή που αποτελείται στην συντριπτική πλειοψηφία των Μελών της, από τροφίμους με τον ένα ή τον άλλο τρόπο, του κράτους. Εμφανίζει συνέχεια μια νοοτροπία μεταξύ μεγάλου μέρους του στελεχιακού μας δυναμικού που το θέλει να μην πολυπιστεύει και να μην πιστεύει καθόλου τους θεσμούς, να τους θέτει στο περιθώριο και ας είναι οι Νόμοι ακόμα και ο κορυφαίος στο Σύνταγμα εκείνοι που τους εγκαθιστούν.

    Εχουμε έτσι την πρόσφατη αμφισβήτηση και του Συνηγόρου του Πολίτη, στην υπόθεση Πολυζώη. Αλλά και την επίθεση εναντίον της Δικαιοσύνης, μια επίθεση που μας γέμισε έκπληξη αλλά και φόβο.

    Είναι ακόμα ο τρόπος που χειριζόμαστε την πληροφόρηση. Ένα σπουδαίο, μοναδικό μέσο για την δημιουργία ολοκληρωμένων πολιτών. Μια δημιουργία που είναι το τελικό ζητούμενο.

    Και όμως είναι ώρες που η πληροφόρηση γίνεται παραπληροφόρηση, που γίνεται – το πιο ανησυχητικό – προπαγάνδα. Είναι δε προπαγάνδα εκείνη που προσβάλλει, εκείνη που υποβαθμίζει και όσους την ασκούν και όσους την αποδέχονται.

    Είναι, τέλος – η πιο ισχυρή ένδειξη είναι αυτή – η απόλυτη σιγή που υποδέχθηκε την δήλωση Σκανδαλίδη για το κρατικό κόμμα, για το ΠΑΣΟΚ – Κράτος. Ούτε μια τουφεκιά για την τιμή των όπλων δεν έπεσε για την απόκρουση της.΄΄

    Ομιλία κ. Μ. Καρέλη
    στο 6ο συνέδριο του ΠΑΣΟΚ
    13 Οκτωβρίου, 2001

  46. ΓΕΩΡΓΑΚΟΠΟΥΛΟΣ ΤΑΚΗΣ avatar
    ΓΕΩΡΓΑΚΟΠΟΥΛΟΣ ΤΑΚΗΣ 30/06/2011 12:09:21

    Φοβούνται τους ενωμένους Έλληνες… γι’ αυτό προσπαθούν να κάμψουν κάθε αντίσταση οι ρουφιάνοι της παγκόσμιας χούντας….

    Δεν εννοούν ακόμη να καταλάβουν πως οι Έλληνες πάντα θα νικούν, έτσι ορίζει η μοίρα!!!

    Ο ΗΛΙΟΣ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΑΝΑΤΕΛΛΕΙ ΞΑΝΑ!!!

  47. ψυχραιμια avatar
    ψυχραιμια 30/06/2011 12:14:30

    Παρε τα οπλα και ξεκινα.Μην εισαι σιγουρος οτι θα κερδισεις ομως.
    http://www.hellenicparliament.gr/Vouli-ton-Ellinon/To-Politevma/Syntagma/article-50/
    Αρθρο 48 - Κατασταση πολιορκιας.

  48. aristeidis avatar
    aristeidis 30/06/2011 12:35:00

    επειδή σας βαρέθηκα πάω στο χωριό μου αν προλάβω θα βάλω κανένα λαχανικό να περάσω τον χειμώνα και αντε να περνάτε καλά με την κακομοιριά σας στις πόλεις σας και τα μέτρασας,εγω βαρέθηκα να είμαι πιόνι σας και ευτυχώς δεν είμαι δημόσιος υπάλληλος να φοβάμαι μην χάσω την δουλίτσα μου άντε και γειά σας

  49. αλλενάκι avatar
    αλλενάκι 30/06/2011 12:35:17

    Η πρώτη μου σκέψη το πρωί και η τελευταία σκέψη μαζί με προσευχή το βράδι είναι πως θα ελευθερωθεί η πατρίδα μου από το ανθελληνικό μίασμα.

    Η περίπτωσή του δεν εξηγείται με πολιτικούς όρους αλλά με όρους ψυχοπαθολογίας του σκοτεινότερου εξουσιαστή.

    Δεν είναι τυχαία περίπτωση το άτομο.

    Είναι βέβαιο ότι ηδονίζεται με τις σκηνές κακοποίησης του Ελληνικού λαού.

    Χθες την ώρα που έπνιγε την Αθήνα στα ασφυξιογόνα ήταν στον Αστέρα της Βουλιαγμένης και έκανε μπάνια και γυμναζόταν.

  50. κανένας avatar
    κανένας 30/06/2011 12:42:28

    Ο καταναγκαστικός νόμος ούτε λίγο ούτε πολύ λέει τα εξής: Το Ταμείο παιρνει την δημόσια περιουσία και τα έσοδα από αυτήν και κάνει οτι θέλει χωρις να πληρωνει τιποτα χωρίς να δίνει λογαριασμό σε κανέναν με την εξασφάλιση απορρήτου πληροφοριών για 3 χρόνια!!!. Οι φορολογούμενοι θα πληρώνουν φόρους και έξτρα φόρους για να καλύπτονται οι δημοσιες δαπανες και επιδόματα ανεργίας κοινωνικές παροχές συντάξεις έργα υποδομής τόκοι κλπ. και τη Συντήρηση της περιουσίας που έχει περιέλθει στο Ταμείο οριστικά και αμετάκλητα.

    Ειναι σα να λες σε καποιον εχεις ενα χωραφι θα σκαβεις ολη μερα θα φυτευεις θα ποτιζεις, οτι βγαλεις θα το παιρνω εγώ, θα κρατας και λιγο για να τρως και θα μου πληρώνεις και φόρο. Μπορεί μια χώρα να ανακάμψει έτσι; Ομαδική εξόντωση μας ετοιμαζουν.

    Ο Jeffry o πολωνοεβραίος γόνος του γενους chant που τοσο το όνομα οσο και το επώνυμο του τα έχει αλλάξει το σοι του, θα φερει εις περας κάθε όραμα του Κισινγκερ. Οτι δεν καταφεραν άραβες και πέρσες εις τους αιώνες των αιώνων το κατόρθωσε αυτός!

    Αλήτες τσογλάνια βουλευτές του Σοκ (γιατι Πανελλήνιο πλεον δεν είναι) αυτό δε θα το ξεχάσει κανείς να το ξέρετε! Μαυρη η ώρα που ξεστομίσατε το Ναι πατώντας στην υφαρπαγή της ψήφου του κόσμακη με ψέματα!
    Υπογράψατε να ζήσετε την υπόλοιπη ζωή σας κλειδωμένοι είτε σε κελιά είτε στα σπίτια σας!!!
    Αξιόπουστοι!!!

  51. αλλενάκι avatar
    αλλενάκι 30/06/2011 12:43:49

    Η Ελλάδα κυβερνάται από το σκληρότερο πυρήνα της Νέας Τάξης.

    Κάθε νεκρός Έλληνας γι' αυτούς είναι ένας καλός Έλληνας.

  52. ΓΕΩΡΓΑΚΟΠΟΥΛΟΣ ΤΑΚΗΣ avatar
    ΓΕΩΡΓΑΚΟΠΟΥΛΟΣ ΤΑΚΗΣ 30/06/2011 12:55:58

    ΑΠΟ ΣΗΜΕΡΑ, Ο ΣΚΟΠΟΣ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑΣ…..ΝΑ ΣΗΚΩΣΩ ΤΟ ΒΛΕΜΜΑ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΜΟΥ ΑΠΟ ΤΟ ΧΩΜΑ…..ΝΑ ΤΟΥΣ ΧΑΡΙΣΩ ΤΟ ΧΑΜΟΓΕΛΟ ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΚΛΕΒΕΤΕ…..ΚΑΙ ΝΑ ΣΑΣ ΕΚΔΙΚΗΘΩ ΚΑΙ ΓΙΑ ΚΕΙΝΑ, ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΗ ΜΑΝΑ ΜΟΥ…..ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ!
    ΑΠΟ ΣΗΜΕΡΑ ΚΑΘΕ ΕΛΛΗΝΑΣ ΓΙΝΕΤΑΙ ΑΝΤΑΡΤΗΣ…..ΣΤΑ ΧΩΡΙΑ…ΣΤΙΣ ΠΟΛΕΙΣ….ΣΤΙΣ ΓΕΙΤΟΝΙΕΣ…..ΠΑΝΤΟΥ!
    ΘΑ ΜΑΘΕΤΕ ΝΑ ΖΕΙΤΕ ΜΕ ΤΟΝ ΤΡΟΜΟ ΠΟΥ ΑΠΛΟΧΕΡΑ ΜΑΣ ΧΑΡΙΖΕΤΕ……
    ΘΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΠΑΝΤΟΥ…….ΣΕ ΚΑΘΕ ΓΩΝΙΑ…….ΦΩΤΙΑ ΚΑΙ ΤΣΕΚΟΥΡΙ ΣΤΟΥΣ ΒΙΑΣΤΕΣ ΤΗΣ ΠΑΤΡΙΔΟΣ ΜΑΣ!
    ΠΗΓΑΙΝΤΕ ΣΤΙΣ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΕΣ ΣΑΣ..ΣΤΑ ΓΡΑΦΕΙΑ ΣΑΣ…ΘΑ ΣΑΣ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΝ ΒΙΟΛΙΑ ΚΑΙ ΝΤΑΟΥΛΙΑ…..ΕΤΣΙ, ΛΕΒΕΝΤΙΚΑ ΓΛΕΝΤΑΜΕ ΕΜΕΙΣ ΤΟ ΘΑΝΑΤΟ……
    ΓΙΑΤΙ ΘΑΝΑΤΟ ΜΟΙΡΑΣΑΤΕ ΣΗΜΕΡΑ……
    ΚΟΠΙΑΣΤΕ ΛΟΙΠΟΝ……..
    ΚΑΘΕ ΕΛΛΗΝΑΣ ΕΝΑΣ ΑΝΤΑΡΤΗΣ……ΜΕΧΡΙ ΤΗΝ ΩΡΑ ΠΟΥ ΘΑ ΛΕΥΤΕΡΩΘΕΙ ΞΑΝΑ Η ΠΑΤΡΙΔΑ ΜΑΣ!

  53. αλλενάκι avatar
    αλλενάκι 30/06/2011 12:59:16

    Τρομοκρατήστε τους τρομοκράτες και εκτελεστές μέσα στις έδρες τους, στις τράπεζές τους, στις εισπρακτικές τους, στις εφορίες τους, στις υπηρεσίες τους, στις πολεοδομίες τους, στα καφενεία τους, όπου πετύχετε αυτούς, τους εισπράκτορες και τους κλητήρες τους.

    ΜΗΝ επιτρέπετε να σας φέρονται με σκαιότητα και υβριστικότητα.
    Αντιγυρίστε ΕΜΠΡΑΚΤΑ κάθε απειλή τους κάθε εκβιασμό τους.

    Η κυβέρνηση αυτή πρέπει να συλληφθεί και να δικαστεί για συνέργεια με δόλο σε αυτοκτονίες και δολοφονίες Ελληνων πολιτών από τους παρακρατικους και τους λαθραίους πελάτες της.

    "δραματική αύξηση σημειώνουν οι αυτοκτονίες στη χώρα μας μετά το ξέσπασμα της οικονομικής κρίσης.«Τα τελευταία στατιστικά στοιχεία και οι επιδημιολογικές μελέτες καταδεικνύουν μια σημαντική αύξηση σε ποσοστά αυτοκτονιών στην Ελλάδα, η οποία αγγίζει το 40%», αναφέρεται σε έγγραφο του υπουργού Υγείας, Ανδρέα Λοβέρδου, που διαβιβάστηκε στη Βουλή προς απάντηση ερώτησης για την αύξηση των αυτοκτονιών λόγω της οικονομικής κρίσης και των κυκλωμάτων τοκογλυφίας"

    • αλλενάκι avatar
      αλλενάκι @ αλλενάκι 30/06/2011 13:06:07

      Οι απόγονοι/πίγονοι του πασοκ και οι δεδηλωμένοι οπαδοί τους πρέπει να αντιμετωπίζονται όπως τα SS και οι Εγκληματίες Πολέμου.

      Όποιος νομίζει ας εγκαταλείψει το άθλιο πράσινο δουλεμπορικό έστω και τώρα.

  54. madprof avatar
    madprof 30/06/2011 13:09:19

    "«-όταν βρίζουν, μειώνουν και εξευτελίζουν την πατρίδα και το έθνος σου,
    -όταν ακούς να μιλούν υποτιμητικά και να περιφρονούν τους ήρωες και τους αγώνες του έθνους σου,
    -όταν ακούς να αποκαλούν φασισμό, ρατσισμό και ξενοφοβία τον πατριωτισμό και την αγάπή σου για την πατρίδα και το έθνος σου,
    -όταν βλέπεις να μουσουλμανοποιούν και να εξισλαμίζουν την πατρίδα σου,
    -όταν ακούς να σε αποκαλούν ελληνόφωνο αντί έλληνα,
    -όταν ζεις ανάμεσα σε βάρβαρους, σκουπίδια, βολεμένους, σκουλήκια και φίδια,
    -όταν οι κίναιδοι παίρνουν δημοσιότητα και γίνονται δημοφιλείς,
    -όταν οι πόρνες και οι ομοφυλόφιλοι καταξιώνονται, γίνονται σταρ και πρότυπα,
    -όταν το “όλοι τρώνε” και “όλοι τα παίρνουν” γίνεται κανόνας ζωής,"
    Διάβασα με προσοχή όλα τα σχόλιά σου και εν πολλοίς συμφωνώ : Στα ώς άνω, απλουστευτικά, αφαιρετικά και διχαστικά, διαφωνώ ριζικά και έχω σοβαρές αντιρρήσεις !.

  55. ΓΕΩΡΓΑΚΟΠΟΥΛΟΣ ΤΑΚΗΣ avatar
    ΓΕΩΡΓΑΚΟΠΟΥΛΟΣ ΤΑΚΗΣ 30/06/2011 13:43:47

    ΞΕΠΟΥΛΑΤΕ ΤΗΝ ΠΑΡΙΔΑ ΜΑΣ!
    ΜΕΤΑΤΡΕΠΕΤΕ ΣΕ ΔΟΥΛΟΥΣ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΑΣ!
    ΣΚΟΤΩΝΕΤΕ ΤΟΥΣ ΓΕΡΟΝΤΕΣ ΠΑΤΕΡΑΔΕΣ ΜΑΣ!
    ΠΛΗΣΤΕΙΡΙΑΖΕΤΕ ΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ΚΑΙ ΤΟΝ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟ ΜΑΣ!
    ΒΕΒΗΛΩΝΕΤΕ ΤΟΥΣ ΗΡΩΙΚΟΥΣ ΝΕΚΡΟΥΣ ΤΟΥ ΕΘΝΟΥΣ ΜΑΣ!
    ΕΙΣΤΕ ΣΚΟΥΛΗΚΙΑ ΚΑΙ ΩΣ ΣΚΟΥΛΗΚΙΑ ΘΑ ΣΑΣ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΟΥΜΕ!
    ΟΠΟΙΟΣ ΤΟΛΜΗΣΕ ΝΑ ΣΥΝΥΠΟΓΡΑΨΕΙ ΤΗ ΘΑΝΑΤΙΚΗ ΠΟΙΝΗ ΤΟΥ ΕΘΝΟΥΣ ΜΑΣ,
    ΕΙΝΑΙ ΕΝΟΧΟΣ ΕΣΧΑΤΗΣ ΠΡΟΔΟΣΙΑΣ,
    ΚΑΙ ΘΑ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΕΙ ΤΗΝ ΠΟΙΝΗ ΠΟΥ ΠΡΟΒΛΕΠΕΤΑΙ…..
    ΣΤΡΑΤΟΣ ΟΙ ΓΙΟΙ ΜΑΣ ΚΑΙ ΤΑ ΕΓΓΟΝΙΑ ΜΑΣ….ΚΑΙ ΘΑ ΣΕ ΕΛΕΥΘΕΡΩΣΟΥΝ ΞΑΝΑ ΠΑΤΡΙΔΑ ΜΑΣ……

    http://www.youtube.com/watch?v=LyFm380rTgI&feature=player_embedded

    • madprof avatar
      madprof @ ΓΕΩΡΓΑΚΟΠΟΥΛΟΣ ΤΑΚΗΣ 30/06/2011 14:45:21

      Χαλάρωσε !, είμαι ένας από τους πολλούς, θέλω να πιστεύω, ελεύθερα ( και Όχι ελευθέρια (sic!)) σκεπτόμενους πολίτες !

  56. κανένας avatar
    κανένας 30/06/2011 13:48:11

    Τώρα που το σκέφτομαι νομίζω οτι τους εξυπηρετεί το θέμα της βίας. Αν αρχίσει ο κόσμος να την ανταποδίδει θα γίνουμε Λιβυη. Ενα βήμα πιο κοντα στο στόχο τους: πλήρης διάλυση της χώρας.
    Λέτε γιαυτο να εστειλαν πεζό τον Αθανασιάδη χθες;
    Θέλουν ένα θύμα.

  57. Προφήτης avatar
    Προφήτης 30/06/2011 13:50:03

    Μαζί σου αλλενάκι.

  58. ήγγικεν avatar
    ήγγικεν 30/06/2011 20:15:25

    Υπάρχει και αυτή η "αλήθεια" για τους "ασφαλίτες" : etheldrivers.blogspot.com/2011/06/video_30.html
    Που προσωπικά πιστεύω ότι είναι και η μόνη.
    Όσο ο Σαμαράς φοβάται την προβοκάτσια, και δεν φωνάζει όλον τον κόσμο στον δρόμο όπως ο τε Γκωλ το '68, τον τόνο-και φοβάμαι και χειρότερα- θα τον δίνει η κάτω πλατεία, του Μήτσου κλπ όπως γράφατε στην "Δ".

  59. Δημήτριος avatar
    Δημήτριος 03/07/2011 13:06:14

    Επειδή οταν θα λέω οτι τα είχα προβλεψει θα μου λεν δε σε πιστεύουμε, γουγλιστε
    "ΨΥΧΗ ΡΗΧΙΑ"

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.