#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
25/06/2013 08:30
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα ρετάλια του ΠΑΣΟΚ μας κυβερνάνε ακόμα!



Πόσες φορές έχουμε ακούσει τη φράση «πάλι τα ίδια πρόσωπα στην κυβέρνηση»; Κι όμως, οι κυβερνώντες δεν τολμούν να ανοίξουν το κλειστό επάγγελμα του πολιτικού και δη του επαγγελματία βουλευτή και υπουργού.

Αν ρίξει κανείς μια ματιά στην κυβέρνηση θα διαπιστώσει ότι ειδικά το ΠΑΣΟΚ η ανακύκλωση των ίδιων προσώπων είναι χαρακτηριστικό του κόμματος. Θα πει κανείς: Μα και ποιους να βάλει, ποιους να προτείνει; Αν είχε τα κότσια ο κ. Βενιζέλος θα τολμούσε να βάλει νέους, ακόμη και εξωκοινοβουλευτικούς. Όμως, δείχνει με τις επιλογές του ότι και δεν έχει στήριξη από την κοινωνία και από σοβαρούς ανθρώπους με θέληση για προσφορά αλλά και ότι είναι δέσμιος των συσχετισμών μέσα στο μικρό του κόμμα.

Και να μας το θυμηθείτε, περισσότερο θα χάσει το ΠΑΣΟΚ από τη συμμετοχή στην κυβέρνηση παρά θα κερδίσει. Διότι ο κόσμος έχει σιχαθεί να τους βλέπει και τους καταδίκασε με τον πλέον ηχηρό τρόπο πριν ένα χρόνο.

Για παράδειγμα ο Μ. Χρυσοχοϊδης. Άνθρωπος όλων των προέδρων του ΠΑΣΟΚ. Με το Σημίτη υπουργός, μετά με τον Γ. Παπανδρέου και τώρα με τον Βενιζέλο που υποτίθεται ότι τσακώθηκε, ήταν έτοιμος να φύγει αλλά τα ξαναβρήκαν. Ο νέος υπουργός Υποδομών λοιπόν είναι από τους ανθρώπους που «έχει φάει στη μάπα» ο κόσμος και δεν ήθελε να τους ξαναδεί. Κι όμως, τώρα θα τον βλέπουν συνέχεια μπροστά τους. Έναν πολιτικό που βγήκε πέρυσι βουλευτής στο τσακ κι αυτό γιατί επέμεινε να φτιάξει τα κέντρα κράτησης μεταναστών, ένα πρόβλημα που άγγιζε τον κόσμο.

Άλλο παράδειγμα η Εύη Χριστοφιλοπούλου, υφυπουργός Παιδείας με τη Διαμαντοπούλου, όταν δεν υπήρχαν φωτοτυπίες στα σχολεία. Αποτυχημένη, εξελέγη κι αυτή μετά βίας στο υπόλοιπο Αττικής, εκεί που αποχώρησε ο Θ. Πάγκαλος. Γιατί δηλαδή κάποιος που δεν πρόσφερε τίποτε πρέπει να τον ξαναδούμε; Επειδή στήριξε τον Βενιζέλο ένα χρόνο τώρα και ήταν το δεκανίκι του στο κόμμα που παραπαίει; Έλεος.

Τι να πει κανείς για τη Φ. Γεννηματά. Πορφυρογέννητη, έχοντας ένα επώνυμα βαρύ σαν ιστορία, πάνω σ’ αυτό έκτισε πολιτική καριέρα και τη βλέπουμε χρόνια τώρα ως υπουργό ή υπερνομάρχη, χωρίς πάντως να έχει καταγράψει μεγάλες επιτυχίες και σοβαρό έργο. Γιατί κι αυτήν θα έπρεπε να την ξαναδούμε μπροστά μας σα ντάμα μπαστούνι; Και τι θα προσφέρει άραγε στο Πεντάγωνο ένας άνθρωπος που δεν ξέρει ούτε ποιος είναι ο λοχίας;

Και γιατί θα πρέπει να ανεχθούμε και πάλι τον Γ. Μανιάτη, τον Κεγκέρογλου και κυρίως τον Π. Καψή, όλοι τους με συμμετοχή σε προηγούμενες κυβερνήσεις; Χάθηκαν οι νέοι, οι άξιοι, οι εκτός ΠΑΣΟΚ;

Όμως, τι καλύτερο να περιμένει κανείς από ένα κόμμα που δε λέει να ξεφορτωθεί βαρίδια του παρελθόντος όπως ο αρχηγός του; Εδώ και 20 χρόνια βλέπουμε μπροστά μας «φάντη μπαστούνι» τον κ. Βενιζέλο. Τον αποδοκιμάσαμε, παρ’ ολίγο να μη βγει ούτε βουλευτής, κι όμως, αυτός εκεί. Να φαίνεται στα κανάλια, να παραγοντίζει, να κάνει παρεμβάσεις.

Μη νομίζετε ότι και η ΝΔ δεν έχει τέτοια προβλήματα. Όμως, η ΝΔ έλυσε τα προβλήματά της με το πρόσφατο παρελθόν, έδιωξε όσους πλήγωσαν την παράταξη και έκανε νέο ξεκίνημα πέρυσι ως πρώτο κόμμα στις εκλογές.

Κάποτε, ωστόσο, πρέπει όλοι να το καταλάβουν. Ο κόσμος θέλει άφθαρτα πρόσωπα, νέα πρόσωπα που θα έχουν κάτι να δώσουν στην πατρίδα. Όχι «καμένους» που και να θέλουν να προσφέρουν δεν τους πιστεύει πλέον ο λαός.

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Ρύκιος avatar
    Ρύκιος 25/06/2013 09:48:49

    Εγώ αυτό που βλέπω είναι ότι ο πανούργος, ο ...ραδιούργος Μπένυ, τα κατάφερε! Κατάφερε να μεθοδεύσει την ιστορία εκεί που ήθελε και όπως ήθελε. ;)

    • katdelbar avatar
      katdelbar @ Ρύκιος 26/06/2013 05:50:14

      Evge !

  2. Promitheas avatar
    Promitheas 25/06/2013 09:51:42

    "Ο κόσμος θέλει άφθαρτα πρόσωπα, νέα πρόσωπα που θα έχουν κάτι να δώσουν στην πατρίδα. Όχι «καμένους» που και να θέλουν να προσφέρουν δεν τους πιστεύει πλέον ο λαός." Σαν τον Άδωνι και τον Παναγιωτόπουλο ένα πράμα, τις "χρυσές" επιλογές της ΝΔ.

    • foros1 avatar
      foros1 @ Promitheas 25/06/2013 13:33:06

      ειδικα ο Αδωνης επρεπε να παει στο ΥΠΕΠΘ.
      θα ειχαμε Αρχαια Ελληνικα απο το νηπιαγωγειο!

      • Χαλκιδέος avatar
        Χαλκιδέος @ foros1 25/06/2013 20:51:16

        Γιατί τι πρόβλημα έχεις με τ' αρχαία Ελληνικά; Σε πληροφορώ ότι αν τα παιδιά μας έμπαιναν από το Δημοτικό σχολείο ακόμα σιγά σιγά στα αρχαία Ελληνικά, θα μιλούσαμε όλοι μια χαρά τη γλώσσα μας. Τώρα, τα περισσότερα ούτε να μιλήσουν μπορούν σωστά (έχουν απίστευτα περιορισμένο λεξιλόγιο) αλλά κι ούτε να γράψουν μπορούν! Με τόσα greeklish που έχουν φάει στη μάπα, είναι λογικό κι επόμενο, η ορθογραφία τους (κάτι που το μαθαίνεις στο Δημοτικό σχολείο) να είναι περιορισμένη ως ανύπαρκτη.

        • Je ne regrette rien avatar
          Je ne regrette rien @ Χαλκιδέος 25/06/2013 22:21:33

          Γειά σου βρέ @ Χαλκιδαίος !
          Ακριβώς όπως τα λές είναι.
          Ενας βασικός λόγος πού φτάσαμε τόσο χαμηλά είναι η κακή γνώση της γλώσσας μας και η ΜΗ εκμάθηση των Αρχαίων...

    • cynthia avatar
      cynthia @ Promitheas 25/06/2013 16:10:54

      Με τα χθεσινά νέα περί υπουργοποιήσεως του Αδωνη στο Υγείας μου έφυγε ένα μεγάλο βάρος . Με τα σημερινά περί Ζέτας , ευφορία με κατέκλυσε ! Επιτέλους.....!

    • nestor avatar
      nestor @ Promitheas 25/06/2013 18:42:37

      θελει να κυβερνηθει τιμια με δικαιοσυνη και ισονομια.Mε το παρον πολιτικο συστημα αυτο εινα ουτοπικο.Αναμενουμε την πληρη σηψη του παροντος και εξαυλωση του και την οικοδομηση του επομενου.Μαλλον συντομα.

  3. Τρίπους avatar
    Τρίπους 25/06/2013 10:00:59

    Ή ανθρώπους που από το βιογραφικό τους λείπει εντελώς η λέξη "εργάστηκε". Τι δουλειά έκανε ο Μιλτιάδης Βαρβιτσιώτης στη ζωή του, που του δώσανε και υπουργείο να μας σώσει κι αυτός.

    • ΑΝΤΩΝΗΣ avatar
      ΑΝΤΩΝΗΣ @ Τρίπους 25/06/2013 16:40:17

      ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΑΚΡΙΒΩΣ ΠΟΥ ΕΚΑΝΕ ΚΑΙ Ο ΧΑΤΖΗΔΑΚΗΣ ...ΤΙΠΟΤΑ.

      • idaios avatar
        idaios @ ΑΝΤΩΝΗΣ 25/06/2013 21:54:44

        Ο Χατζηδάκης αγαπητέ, επειδή γνωρίζω την πορεία του, ξεκίνησε από μία αγροτική οικογένεια από ένα μικρό χωριό της επαρχίας Μυλοποτάμου στην Κρήτη και έφτασε εκεί που έφτασε. Ούτε πορφυρογέννητος είναι, ούτε του χαρίσανε τίποτα. Ότι έκανε το κέρδισε με τη δουλειά του και με την αξία του.

        • Γιάννης avatar
          Γιάννης @ idaios 25/06/2013 22:54:07

          Ναι με τη δουλειά στο κόμμα και την Οικογένεια . όχι με τη δουλειά για να ζήσει! πρόεδρος στην ΟΝΝΕΔ και μετά καπάκι νέος ευρωβουλευτής για δύο θητείες, κατόπιν βουλευτής και υπουργός. Πότε δούλεψε;;;;;

    • αλέξανδρος παύλιος avatar
      αλέξανδρος παύλιος @ Τρίπους 25/06/2013 17:47:56

      Ο Μιλτιάδης έδωσε 3 φορές εξετάσεις για το διπλωματικό σώμα και κόπηκε. Αυτό δεν τον εμπόδισε βέβαια να γίνει υφυπουργός Εξ. και να προίσταται των ανθρώπων εκείνων που πέτυχαν, ούτε τώρα να γίνει υπουργός.

      Κατά τ' 'αλλα, όπως λέει το άρθρο, μας φταίνε τα ρετάλια του ΠΑΣΟΚ.

  4. ΦΑΝΤΑΣΜΑ avatar
    ΦΑΝΤΑΣΜΑ 25/06/2013 10:03:23

    Η Digea είναι μία εταιρεία που προσφέρει υπηρεσίες ψηφιακής κωδικοποίησης και εκπομπής στην επίγεια ψηφιακή τηλεόραση (Πάροχος Δικτύου) και έχει λάβει σχετική άδεια από την ΕΕΤΤ (Εθνική Επιτροπή Τηλεπικοινωνιών και Ταχυδρομείων) μόνον για την πρώτη φάση της μετάβασης στην ψηφιακή τηλεόραση που αφορά 23 σημεία εκπομπής ανά την Ελλάδα. Παρά το γεγονός ότι τόσο η ευρωπαϊκή νομοθεσία αλλά και η ελληνική (νόμος 3592/2007) απαγορεύει ένας πάροχος δικτύου να είναι και πάροχος περιεχομένου (δηλαδή τηλεοπτικός σταθμός), για να μην έχει δυνατότητα να κατακτήσει δεσπόζουσα θέση στην τηλεοπτική αγορά, η Digea αποτελεί μία κοινοπραξία 6 μεγάλων ιδιωτικών τηλεοπτικών σταθμών που έχουν ίσα μερίδια ο καθένας. Ιδιοκτήτες των σταθμών αυτών είναι ισχυροί παράγοντες της ελληνικής οικονομίας που σχετίζονται με τη βιομηχανία των κατασκευών, το εφοπλιστικό κεφάλαιο και την ιδιοκτησία συγκροτημάτων των media. Έχουν κατηγορηθεί στο παρελθόν ακόμα και από πρωθυπουργούς της χώρας ότι χρησιμοποιούν τη δύναμη των συγκροτημάτων media που κατέχουν για να διαπλέκονται με την πολιτική εξουσία και να προσκομίζουν οφέλη στις άλλες δραστηριότητές τους. Όλες οι μέχρι σήμερα κυβερνήσεις, παρά τις αρχικές τους εξαγγελίες για αποδέσμευση από τον εναγκαλισμό των καναλαρχών, κατέληξαν να συμμαχήσουν μαζί τους με αντάλλαγμα τη σκανδαλώδη υποστήριξη της εκάστοτε κυβερνητικής πολιτικής, από τα κανάλια τους.

  5. DebbyTant avatar
    DebbyTant 25/06/2013 10:04:22

    Εμενα προφητη γιατι δεν με εβαλες στην κυβερνηση?

    Αυτοαναγορευομαι Μερκελ και σας καπελωνω ολους.

    • dinos avatar
      dinos @ DebbyTant 25/06/2013 13:16:39

      Kαι εγω σοιμπλε

    • Πυθία avatar
      Πυθία @ DebbyTant 25/06/2013 14:10:42

      Αγαπητή ΝτέμπυΤαντ, μη σκάτε. Υπάρχουν θέσεις για όλους-ες τους άξιους-ες. Σας προσλαμβάνω εγώ ως ειδική Σύμβουλο στο '' Υπουργείο Προπαγάνδας και Κυβερνητικών Μεταλλάξεων''. Εκτός του οτι σας συμπαθώ, πληρείτε απολύτως τις προδιαγραφές αλλά καλύπτετε και με το παραπάνω τις απαιτήσεις.
      Α, και μία ασήμαντη λεπτομέρεια. Θα έχετε μηνιαίο μισθό όχι 3.500 αλλά 5.000 €, γιατί ως γνωστόν, λεφτά -για τους μη αμαρτωλούς- πάντα θα υπάρχουν. :-)

      • Καλοπροαίρετος avatar
        Καλοπροαίρετος @ Πυθία 25/06/2013 20:10:06

        well said...

      • Κυθήριος avatar
        Κυθήριος @ Πυθία 25/06/2013 22:08:07

        Θά μποροῦσες νά εἰσηγηθεῖς στόν Προφήτη-Πρωθυπουργό νά δημιουργήσει γιά τήν Debby χαρτοφυλάκιο Συνοικεσίων.

      • DebbyTant avatar
        DebbyTant @ Πυθία 26/06/2013 11:31:13

        Αγαπητη Πυθια ευχαριστω,
        αλλα εγω ειμαι αποδεδειγμενα υπερανω χρηματων. Στην λιστα των πνευματικων μου συμφεροντων το χρημα απουσιαζει.
        Εξαλλου αν ριξετε μια ματια θα δειτε οτι τα προβληματα των ανθρωπων και των πλεον ισχυρων ακομη Δεν λυνονται με τα χρηματα που διαθετουν.
        Και εγω εκτιμω την ευφυια που φανερωνεται στον τροπο γραφης σας.

        • Προφήτης avatar
          Προφήτης @ DebbyTant 27/06/2013 01:11:14

          @DebbyTant :
          Η νέα Υπουργός Προώθησης Ελληνικών Δημοτικών και Λαϊκών Χορών.

          Ξεκινάς δουλειά από τώρα!
          Αν νομίζεις ότι θα πάρεις χαρτοφυλάκιο για να παίρνεις το πρωθυπουργικό αεροπλάνο και να πετάγεσαι στο Μπουένος Άϋρες για πρόβες και νυφοδιάλεγμα, ξέχασέ το. Να γινόσουνα υπουργός στο ΠΑΣΟΚ, όχι στο antinews.

  6. Hawk avatar
    Hawk 25/06/2013 10:29:16

    Πάντως ένα είναι σίγουρο, ο Χρυσοχοίδης γύρισε για να διαβάσει τα μνημόνια που δεν είχε προλάβει..... να διαβάσει.

  7. idaios avatar
    idaios 25/06/2013 10:46:33

    Τα νέα και άφθαρτα πρόσωπα της ΝΔ είναι ο Παναγιωτόπουλος και ο Αβραμόπουλός. Και με πολές επιτυχίες κατά το παρελθόν. Ε;..........
    Τουλάχιστον ο Μανιάτης που αναφέρεις στο άρθρο είναι ο πλέον γνώστης στο αντικείμενο του.

    • ψυχραιμια avatar
      ψυχραιμια @ idaios 25/06/2013 13:25:07

      Και ο Μητσοτακης και ο Γεωργιαδης.

      • περιμπανού avatar
        περιμπανού @ ψυχραιμια 25/06/2013 19:18:22

        Για το νεόκοπο Κυριάκο ... ιδού πεδίον δόξης λαμπρόν!
        Για μικρότερο δημόσιο δεν μας έλεγε, ε τώρα θα έχει την ευκαιρία να υλοποιήσει το όνειρό του.... απολύσεις, πολλές απολύσεις....
        Αλήθεια, από που θα αρχίσει τις απολύσεις... από εκείνους τους ατελείωτους που διορίζαν οικογενειακώς, ή από τους άλλους;

  8. firiki2010 avatar
    firiki2010 25/06/2013 10:52:25

    1 Ελεος πια με αυτή την αέναη αναζήτηση νέων και άφθαρτων προσώπων ! Η ανανέωση του πολιτικού προσωπικού γίνεται με τις εκλογές και είναι δουλειά των ψηφοφόρων. Ασε που αν εμφανισθεί κανένας άγνωστος αρχίζουμε τα "Ποιος είναι αυτός ο ουρανοκατέβατος;;;" Αν μάλιστα είναι εξωκοινοβουλευτικός έχουμε και το "Εμείς άλλους ψηφίσαμε και μας βάζουν υπουργό τον Φούφουτο".
    2 Οσοι ενδιαφέρονται πραγματικά να μην μας κυβερνάει το ΠΑΣΟΚ και "τα ρετάλια του" ας καταλάβουν ότι μερικά πράγματα είναι θέμα μιας μιας αδυσώπητης πολιτικής αριθμητικής.

    • MAYRO XABIARI avatar
      MAYRO XABIARI @ firiki2010 27/06/2013 14:13:40

      Μερικοί είναι πολύ δύσκολο να προσαρμοστούν σε μια νέα πραγματικότητα χωρίς αυτοδυναμίες.

  9. dinos avatar
    dinos 25/06/2013 10:52:46

    Αν χασει το πασοκ δεν θα χασει και η κυβερνηση συνολικα ?

  10. Mιχάλης avatar
    Mιχάλης 25/06/2013 11:26:40

    Ξεχάσατε και τον Μωραίτη το τζοχατζοπουλικο φυντάνι και ορφανό του ΓΑΠ της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης με ένσημα μόνο κομματικά που διαδίδει ότι δεν αποδέχθηκε Υπουργείο και που προ ημερών ζήταγε εκλογές και κατήγγειλε τον Σαμαρά ως επικίνδυνο

  11. Δρυς avatar
    Δρυς 25/06/2013 11:42:40

    Αυτό που με ενοχλεί, είναι πως δε γίνεται να λέμε "ότι αποφασίσει ο κόσμος", ο κόσμος να αποφασίζει να δείξει την έξοδο από το πολιτικό σκηνικό στη Μπακογιάννη, και να τη βλέπουμε από το παράθυρο στην τρέχουσα Βουλή, και μάλιστα "κρυμμένη", χωρίς να τρέχει πουθενά σχεδόν να υποστηρίξει τίποτα.

  12. Χρήστος avatar
    Χρήστος 25/06/2013 12:34:10

    Ο κόσμος της ΝΔ θα πάει στα άκρα, εκ των πραγμάτων. Και ο νοών νοείτω...

    • Μ.Γ avatar
      Μ.Γ @ Χρήστος 25/06/2013 13:06:12

      Δηλαδη επαληθευεις αυτα που λεγοντουσαν για την "επαρατο δεξηα"; Κατι σαν να λεμε "τον αραπη κι αν τον πλυνεις το σαπουνι σου χαλας" ;

    • firiki2010 avatar
      firiki2010 @ Χρήστος 25/06/2013 13:15:27

      Αν "ο κόσμος της ΝΔ πάει στα άκρα" πείτε μου παρακαλώ τι κυβέρνηση θα προκύψει ! Και πείτε μου αν αυτή η κυβέρνηση θα μπορέσει να υπηρετήσει καλύτερα τις αξίες "του κόσμου της ΝΔ" που όμως δεν θα στηρίξει ΝΔ , αλλά θα στραφεί στα άκρα !

  13. kapoios avatar
    kapoios 25/06/2013 12:53:44

    ....................Και να μας το θυμηθείτε, περισσότερο θα χάσει το ΠΑΣΟΚ από τη συμμετοχή στην κυβέρνηση παρά θα κερδίσει................. ΤΙ ΝΑ ΧΑΣΕΙ ΔΗΛΑΔΗ? ΤΑ ΧΑΜΕΝΑ?!!

  14. ΓΡΗΓΟΡΗΣ ΟΙΚΟΥΡΩΝ avatar
    ΓΡΗΓΟΡΗΣ ΟΙΚΟΥΡΩΝ 25/06/2013 12:55:43

    Αυτος ο περιοδευων και ανακυκλουμενος θιασος,ο συνεπικουρουμενος απο τα ΜΜΕ,μπορει να μας πει γιατι να ξανα-υπερ-χρεωθει ο Ελληνικος λαος με την τωρινη δοση,προκειμενου να πληρωθουν ακουρευτα ομολογα??Η εθνικη προδοσια γινεται και με ορους ορκομωσιας??

  15. Εva avatar
    Εva 25/06/2013 13:03:39

    Πολλά απο αυτά που γράφετε για τα πρόσωπα όντως είναι έτσι.
    Προσωπικά έχω λιγώτερη ενημέρωση απο κάποιους εδώ μέσα.
    Νομίζω όμως οτι πρέπει να περιμένει κανείς πριν αρχίσει τη γκρίνια.
    Ο Χρήστος σε παραπάνω σχόλιο γράφει οτι κόσμος απο τη ΝΔ θα πάει στα άκρα.
    Ίσως παει στα άκρα για θέματα εθνικά κι οχι γιατί διαφωνεί με το Χ πρόσωπο.
    Επιτρέψτε μου να διαφωνήσω για τον χαρακτηρισμό ρετάλια.

  16. ΜΑΝΟΣ avatar
    ΜΑΝΟΣ 25/06/2013 13:12:13

    Στο "ΞΥΠΝΗΣΤΕ ΡΕ" εχει ενα βιντεακι με τιτλο"αποκλειω καθε συγκυβερνηση με το ΠΑΣΟΚ".Οποιος εχει γερο στομαχι ...ας το ακουσει. Ειναι πολυ χαρακτηριστικο για την πολιτικη σταθεροτητα των πολιτικων .........ανδρων.

    • Μεγαλες στιγμες avatar
      Μεγαλες στιγμες @ ΜΑΝΟΣ 25/06/2013 18:03:56

      Αλλαζουν οι καιροι,αλλαζουν οι συγκυριες,αλλαζουν και οι συμμαχιες!
      Δεν νομιζω να διαβασες σχολιο χαρας απο τον οποιονδηποτε.Οσο για τα βιντεακια,ψαξε να βρεις σωρο απο κωλοτουμπες των συνιστωσων

  17. Μανώλης Πετράκης avatar
    Μανώλης Πετράκης 25/06/2013 13:26:15

    Ψηφίσαμε Σαμαρά για να φάμε στην μάπα τον Βενιζέλο (τον πλέον κλινικά φλύαρο, αντιπαθή και επηρμένο πολιτικό στην ιστορία του σύγχρονου ελληνικού κράτους) και την ΦΩΦΗ την διορισμένη στην Εθνική θυγατέρα, υπερνομάρχη, υπουργό, άντε και με το καλό και ΥΠΕΘΑ, όχι απλά υφυπουργό, μια γυναίκα που όλη της η ζωή και το βιογραφικό συνοψίζεται στο ότι είναι "κόρη Γεννηματά" (εκείνου που προτιμούσε να πεθαίνουν οι έχοντες καρδιαγγειακά προβλήματα παρά να δοθεί σε νοσοκομείο το όνομα του Ωνάση). Δεν θα το ξανακάνουμε το λάθος κύριοι! Χίλιες φορές εκλογές και να ερχόταν στην εξουσία όχι ο ΣΥΡΙΖΑ αλλά ο ΑΝΤΑΡΣΥΑ και να γινόταν όλα στάχτη και μπούρμπερη και να πάρει ο άφρων ελληνικός λαός αυτό που του αξίζει, παρά να βλέπουμε αυτούς πασόκους ξανά στην κυβέρνηση. Εκεί που κέρδισε 3% στην κοινωνία ο Σαμαράς με τον τσαμπουκά του στην ΕΡΤ, με αυτούς που έφερε ξανά στην εξουσία έχασε 6% τουλάχιστον.

    • ψυχραιμια avatar
      ψυχραιμια @ Μανώλης Πετράκης 25/06/2013 13:30:55

      Γνωμη σου.Δεξιος που προτιμα κομμουνιστες απο ΠΑΣΟΚ δεν ειναι δεξιος.
      Κατι άλλο ειναι.Απο εδω και περα θα υπαρχουν κυβερνησεις συνασπισμου και το πιο κοντινο στη ΝΔ κομμα ειναι το ΠΑΣΟΚ και οχι φυσικα ο ΑΝΤΑΡΣΥΑ ή το ΚΚΕ.

      • Χρήστος avatar
        Χρήστος @ ψυχραιμια 25/06/2013 15:16:04

        Προφανώς δεν στέκουν τα λεγόμενά σου. Ο κόσμος της ΝΔ πιστεύει σε πατρίδα-θρησκεία-οικογένεια. Το Πασόκ δεν διαφέρει σε τίποτα από το ΚΚΕ. Συριζα, Ανταρσύα κτλ στο θέμα της αποδόμησης της εθνικής ταυτότητας και του "πολυπολιτισμικού" πειράματος.

      • cresswell avatar
        cresswell @ ψυχραιμια 25/06/2013 16:05:30

        Oπότε, να καταλάβουμε πως είσαι ευχαριστημένος;
        Και έτοιμος για την επόμενη συνεργασία ΠΑΣΟΚ-ΝΔ;

        Τι θα ακούσουμε ακόμη ....

      • Ελευθερία avatar
        Ελευθερία @ ψυχραιμια 25/06/2013 16:17:46

        Επειδή το ΠΑΣΟΚ δεν είναι σταλινικό κόμμα δεν σημαίνει ότι είναι και φιλελεύθερο. Η σοσιαλδημοκρατία είναι και αυτό σοσιαλισμός. Κι αν είναι κοντά στη ΝΔ είναι επειδή και η ΝΔ δεν είναι ακριβώς αυτό που θα λέγαμε δεξιά.
        Και στο υπΟικ πρώην ΚΚΕς είναι.

        • Μεγαλες στιγμες avatar
          Μεγαλες στιγμες @ Ελευθερία 25/06/2013 18:08:08

          Ολοι ειμαστε πρωην ΚΚΕδες στην Ελλαδα.

      • Μανώλης Πετράκης avatar
        Μανώλης Πετράκης @ ψυχραιμια 25/06/2013 18:27:32

        Ναι, επιμένω: χίλιες φορές ΣΥΡΙΖΑ ή και συγκυβέρνηση ΚΚΕ / Ανταρσύα, και ολική καταστροφή και reset και ένα καλό μάθημα στον ελληνικό λαό ΤΩΡΑ μπας και προλάβει να σωθεί η επόμενη γενιά σε 15-20 χρόνια από τώρα. Αλλιώς, με την συνέχιση αυτής της άρρωστης κατάστασης με ημίμετρα η παρακμή και η μιζέρια μπορεί να μας συνοδεύουν για τα επόμενα 50 χρόνια και βάλε. Και θα χαθεί και η επόμενη γενιά και η μεθεπόμενη. Εδώ η Σοβιετική Ένωση άντεξε 70 χρόνια φτώχειας και ανείπωτης φρίκης σε σκληρό κομουνισμό. Ένα υβριδικό σύστημα σαν αυτό που πάμε να φτιάξουμε εμείς μπορεί κάλλιστα να κρατήσει άλλα 100 χρόνια. Η ΝΔ να μάθει να γίνει κόμμα αρχών και να σκέφτεται με ορίζοντα εικοσαετίας, όχι αυτούς που βρίζαμε χθες και τους βλέπει ο κάθε Νεοδημοκράτης και φεύγουν τασάκια και ποτήρια, να χαριεντιζόμαστε μαζί τους σήμερα μπας και μείνουμε μερικούς μήνες ακόμη στα πράγματα. Και επιτέλους μια ριζοσπαστική θεραπεία ΣΟΚ με πλήρη διάλυση των σοβιέτ. Μία νέα Αλλαγή προς την σωστή κατεύθυνση αυτήν την φορά.

      • sender avatar
        sender @ ψυχραιμια 25/06/2013 18:54:57

        Πολιτικός αγνωστικισμός,ο νέος όρος και τάση του μέλλοντος.Αντε σιγά,σιγά θα πεισθούμε!Ηδη είμαστε ξεπερασμένοι.

  18. ψυχραιμια avatar
    ψυχραιμια 25/06/2013 13:27:41

    Αυτη η κυβερνηση ειναι πιο δεξια επι της ουσιας απο την προηγουμενη.Εφυγαν οι δημαριτες και αντικατασταθηκαν απο δεξιους.Στρατος,αστυνομια,δικαιοσυνη με δεξιους υπουργους.Το μονο κομβικο υπουργειο που εχει το ΠΑΣΟΚ ειναι το Εξωτερικων οπου η πολιτικη ειναι διακομματικη.

    • ΛΜ avatar
      ΛΜ @ ψυχραιμια 25/06/2013 14:33:52

      Άρα, κονομήσαμε!

    • cresswell avatar
      cresswell @ ψυχραιμια 25/06/2013 16:06:36

      Πες το χριστιανέ μου και είχα ανησυχήσει μην πάμε αριστερά!

      Δεξιά να πάμε, κι ας έλθει κι ο ΓΑΠ!!! Αλλίμονο!

      Πες το να καταλάβουμε!

      • dioklis avatar
        dioklis @ cresswell 25/06/2013 20:44:02

        ΓΑΠ ? Δεν αποφεύγεις τις δυσοίωνες εκφράσεις !

  19. EL CID avatar
    EL CID 25/06/2013 13:44:33

    Ευτυχώς που ο Σαμαράς κατήργησε την οικογενειοκρατία στην Ελλάδα (Μητσοτάκης, Γεννηματά, Κεδίκογλου, Βαρβιτσιώτης, Κεφαλογιάννη κτλ). Οι άξιοι αυτοί απόγονοι των πολιτικών «τζακιών», δίπλα στους πάλαι ποτέ πρασινοφρουρούς εκσυγχρονιστές, να συμπορεύονται εν αγαστή συμπνοία με τα νέα πεπαιδευμένα ανδρείκελα του συστήματος (Μιχελάκης, Γεωργιάδης) και τους εκλεκτούς της μασονίας (βάλε... μπίιιπ). Άαα, ξέχασα! Συμμετέχει και ο «ατσαλάκωτος», ο πιο επιτυχημένος (!!!) υπουργός Υγείας της νεότερης ελληνικής ιστορίας (κατά την άποψη όλων των εργαζομένων στον κλάδο). Και βεβαίως το καλύτερο το άφησα για το τέλος. Βενιζέλος για αντιπρόεδρος και ΥΠΕΞ, ή αλλιώς... η Ανάσταση του Λαζάρου! Μήπως τελικά την άλλη Κυριακή έχουμε Πάσχα; Εάν ναι, σουβλίστε τον χοντρό. Αλλά, Πάσχα με χοιρινό γίνεται; Δέν γίνεται.
    Υ.Γ. προς όλους όσους προσδοκούν σωτηρία από το υπάρχον πολιτικό σύστημα:
    «τυφλὸς δὲ τυφλὸν ἐὰν ὁδηγῇ, ἀμφότεροι εἰς βόθυνον πεσοῦνται»
    (Ματθ. κεφ.15 στιχ.14)

  20. Πετρος avatar
    Πετρος 25/06/2013 13:45:03

    Υπαρχει κανεις εδω μεσα που πιστευει οτι αυτο το κυβερνητικο σχημα μπορει να σωσει την χωρα; Γιατι αν δεν υπαρχει, πως μπορει να το πιστευει ο πρωθυπουργος;
    Λυπαμαι παρα πολυ για αυτη την κατασταση. Μετα απο τοσα που εχουμε περασει ολοι, νομιζω πως αρχιζουμε να καταλαβαινουμε οτι ολα πανε στο διαολο. Δυστυχως τα συμφεροντα ειναι πολυ μεγαλυτερα απο αυτους που μας ειπαν οτι ειναι σωτηρες.

  21. ΛΜ avatar
    ΛΜ 25/06/2013 14:32:41

    Φυσικά και υπάρχουν : Ο Μάντης Βάφλας, Ο Ψυχραιμίας, ο Άπατρις, Το Λευκό Τζατζίκι(μαύρο χαβιάρι), ο Σαρακατσάνος, ο Ντιμ, ο Μεγάλες στιγμές, o Γεώργιος Τ., ο μεταρρυθμιστής και πολλοί πολλοί άλλοι. Τι πίνουν όλοι ετούτοι δεν γνωρίζω, μπορεί απλά να είναι ...αθώοι, ονειροπόλοι κι αιθεροβάμονες. Γιατί να υποψιαστώ οτι κινούνται απλά από αγνότατο προσωπικό συμφέρον; Δεν είμαι κακοπροαίρετος άνθρωπος.

    • karasumi avatar
      karasumi @ ΛΜ 25/06/2013 16:51:31

      "Δεν είμαι κακοπροαίρετος άνθρωπος"

      Φαίνεται!! Στάζετε μέλι! :)

      • ΛΜ avatar
        ΛΜ @ karasumi 25/06/2013 18:13:24

        Εσύ τι θέλεις ακριβώς καρακατσούμπι; Μήπως να σε δαγκάσω;

        • karasumi avatar
          karasumi @ ΛΜ 25/06/2013 23:36:49

          Να με "δαγκασεις";
          Το ΛΜ δηλ. τι σημαίνει, "Λυσσασμένο Μοσχάρι";

          • ΛΜ avatar
            ΛΜ @ karasumi 26/06/2013 10:55:28

            Θέλεις να παίξουμε Καρακατσούμπι;
            Άκου μερικές εκδοχές : Δύο αρχικά γράμματα ή δύο συνεχόμενα γράμματα ή δύο τυχαία γράμματα, ή ότι καταλαβαίνει το μικρό μυαλό σου.
            Εσύ τελικά Καρακατσούμπι ή Καρακατσούλι;

          • karasumi avatar
            karasumi @ ΛΜ 27/06/2013 01:43:26

            Ας παίξουμε αφού επιμένεις...: Χμμμμμ..
            ΛΜ ε; Λαμόγιο Μαϊντανός; Λυσσάρα Μπάζο; Λαίμαργη Μουλάρα; Λάχανο Μούλικο; Λάθρος Μπαγαμπόντης; Λέρα Μεγαλομανής; Λοιδωρούσα Μάντης;
            Πλησιάζω;

          • ΛΜ avatar
            ΛΜ @ karasumi 28/06/2013 16:56:09

            χαχαχαχα. Δεν πλησιάζεις απλά καημένο Καρακατσουλιό μου! Αποκαλύπτεσαι. Βουλιάζεις βαθιά, στη χωματερή του μίζερου ψυχισμού σου. Επιστρέφεις εκέ που ανήκεις. Καλά σε είχα καταλάβει εγώ. :-)
            Όνομα και πράγμα. Επέλεξες το παίγνιο της αυτοαποκάλυψης. Μπράβο.

          • karasumi avatar
            karasumi @ karasumi 29/06/2013 01:52:25

            Θα μείνω στο Λοιδωρούσα Μάντης.
            Ήταν ληγμένη η δάφνη;

  22. firiki2010 avatar
    firiki2010 25/06/2013 15:08:51

    Αν δεν το έχετε καταλάβει την συγκυβέρνηση την επιβάλλει η αριθμητική.
    Και εν ονόματι της συγκυβέρνησης και της σωτηρίας του τόπου - γιατί τόση έκπληξη; μην κρίνετε εξ ιδίων τα αλλότρια - κάποια πράγματα πρέπει να πάνε στην άκρη.
    Θα πρέπει να είναι κάποιος πολύ μαζοχιστής για να το επιδιώκει και να το απολαμβάνει να είναι σήμερα πεωθυπουργός ή έστω υπουργός στην Ελλάδα.

    • ΛΜ avatar
      ΛΜ @ firiki2010 25/06/2013 16:07:59

      Μη μου πεις οτι με το ...ζόρι παριστάνουν τους σωτήρες γιατί θα δακρύσω. 'Έτσι μας έλεγε και ο Βενιζέλος ο Μέγας παλιότερα. Οτι άφησε τις ...δουλειές του για να εργαστεί για το κοινό καλό.
      Λίγο ακόμη αν προσπαθήσουν, μπορεί και να τους πιστέψουμε!

      • EL CID avatar
        EL CID @ ΛΜ 25/06/2013 16:36:29

        Σωστός! Μου θύμισες και τη γνωστή ατάκα του Γκιωνάκη από την ταινία "ο Αχόρταγος", όπου ο γνωστός ηθοποιός δήλωνε ότι θα πολιτευθεί και έλεγε:
        «θα γίνω βουλευτής, θα γίνω υπουργός, πρωθυπουργός, κυβερνήτης! θα κυβερνήσω την Ελλάδα! Όχι για μένα, για το καλό του τόπου...»

        • EL CID avatar
          EL CID @ EL CID 25/06/2013 16:37:09

          @ ΛΜ

    • cresswell avatar
      cresswell @ firiki2010 25/06/2013 16:08:20

      Ξέρεις, και την καθημερινότητα την κυβερνάει η αριθμητική: πόσα (δεν) έχεις για να ζήσεις την οικογενεια!

      Αυτό, θα το καταλάβεις μέχρι κι εσύ σε λίγο. Εννοώ, όταν θα δείς στην επόμενη εκλογική αναμέτρηση, πράγματα και θαύματα.

    • Πυθία avatar
      Πυθία @ firiki2010 25/06/2013 16:32:53

      Δεν ξέρω για τους άλλους, δε μπορώ να εγγυηθώ, ίσως να υποκρίνονται. Όταν όμως κοιτάζω αυτό το αθώο καλοσυνάτο ύφος του Βενιζέλου, το καθάριο, το δίχως φθόνο, δίχως ιδιοτέλεια, δίχως αρχομανία, δίχως μνησικακία, τότε είμαι σίγουρη πια, οτι υπάρχουν Έλληνες πολιτικοί, έτοιμοι να θυσιαστούν για τη σωτηρία της χώρας, ακόμη και αν πρόκειται να την ισοπεδώσουν, για να την ξανακτίσουν ύστερα οι μεγαλοεργολάβοι, οι μεγαλοεκδότες και οι λοιποί νταβατζήδες και σπόνσορές τους, καλύτερη, πιό ένδοξη και οπωσδήποτε πιό ανεξάρτητη! Δόξα και τιμή στη συνδιαλλαγή!

      • Πυθία avatar
        Πυθία @ Πυθία 25/06/2013 16:34:14

        @ Φιρίκι2010 :-)

    • Zugzwang avatar
      Zugzwang @ firiki2010 25/06/2013 17:43:01

      @firiki2010
      Δικιο εχεις. Η αριθμητικη της λιστας Λαγκαρντ!

    • Zugzwang avatar
      Zugzwang @ firiki2010 25/06/2013 20:19:26

      -@firiki2010
      Δικιο εχεις. Η αριθμητικη της λιστας Λαγκαρντ! =

  23. vangelis ... avatar
    vangelis ... 25/06/2013 15:25:49

    ... Δεν πειραζει.. ας εχουμε λιγακι υπομονή.. και η αυτοκαθαρση θα ερθει απο μονη της.. που θα παει.. .. σιγα σιγα.. προς τα εκει θα καταληξουμε.!

    Δεξιοι είμαστε απο τοτε που γεννηθηκαμε, επειδη πιστευαμε σε ιδεολογιες ανοικτης οικονομιας παντοτε με σεβασμο στα δικαιωματα του ανθρωπου, επειδη πιστευουμε ακομη και τωρα στην πατριδα, με υψιστο στοχο την δημιουργια σωστης οικογενειας.. !!
    Οτι ακριβως μας εδωσε σαν εφοδια στην ζωη η προηγουμενη γενια των παπουδων μας οι οποίοι σπαραγμενοι απο εναν εμφυλιο και πεινασμενοι σκουμπωσαν τα χερια και φτιαξαν μια ελλαδα υπερηφανη πλην ομως φτωχη.. & τιμια.
    Τωρα ολα αυτα ερχονται να ανατραπουν με τα μνημονια και τις συνεργασιες για την Σωτηρια της πατριδας.

    Οι κλεφτες να συνεργαστουν με οσους τιμιους εχουν ακομη αυτα τα ιδανικα μεσα τους για να μας σωσουν!!! Ακους εκει!!
    Γίνεται αυτο;; ... Δε γινεται..

    θα μου πει καποιος και θα'χει δικιο. Αρα τι μας μενει.. ;

    Να φτασουμε στον πατω.. να ερθει ξανα ο Στρατός.. ο οποιος θα ερθει απο μονος του να βαλει την ταξη σε ενα αναρχο οικοδομημα.. για να αρχισουμε τον κυκλο της δημιουργιας απο την αρχη..!

    Μονο που ενδεχομενως να τον αρχισουμε παλι εκτος ΕΕ.. και με τρυπιες τις τσεπες..
    Αν ειναι ομως να γινει η αναγεννηση της πατριδας πρραγματικά , εστω κι αν γινει μ'αυτο τον τροπο.. εε !! τοτε ας γινει ετσι!
    Εγω προσωπικα πολυ θα σκεφτω εαν θα παω να ψηφισω στις επομενες εκλογες..
    Δεν μπορω να δεχθω οτι την αμυνα της πατριδος μου, θα την υπερασπιζονται πεινασμενοι αξιωματικοι και φανταροι (βασει μνημονιακων υποχρεωσεων βεβαιως βεβαιως) , οι οποιοι για ενα κομματι ψωμι θα βρισκονται στου διαολου τη μανα.. απο κει που'ναι τα πατρικα τους σπιτια..
    ουτε μπορω να δεχθω οτι στα πλαισια μιας ευρωπαικης δημοκρατιας θα δημιουργησουνε ειδικες οικονομικες ζωνες καπου στα βορεια, για να στειλουν ολους τους μεταναστες για 300 ευρω το μηνα να δουλευουν, ουτε επισης να λεγομαστε ατυπως "european india" με οτιδηποτε αυτο συνεπαγεται.. ως προς την κουλτουρα, τον τροπο διαβιωσης την συνοχη τις παραδοσεις και ολα οσα μας κληροδοτισαν οι παππουδες μας και οι πατεραδες μας ακομη πιο προσφατα.
    ειμαι σε μια παραγωγικη ηλικια και θελω να βλεπο το μελλον μου εδω μεσα λαμπρο.Δεν μπορω να το κανω ομως γιατι βλεπω μονο φορους και υποχρεωσεις.
    Θεωρω οτι η λυση που προωθουν να περασουμε σε ενα διπολο "αυτοι που θελουν την ευρωπη απο'δω και οι αλλοι που θελουν το παλιο το σαπιο το.. το.. το.. απο'κει"
    ειναι εντελως λαθος και θα μας διχασει σαν λαο ακομη περισσοτερο.!

    Φτανει που εχουμε τα μετεμφυλιακα μας συνδρομα ακομη και σημερα.. να παμε να αναπτυξουμε καινουργια;

    Ενας γνησιος πατριωτης δεξιος ψηφοφορος πιθανον να ειναι ετοιμος να δεχθει να χασει προσωρινα τις ελευθεριες του προκειμενου να μπουν τα παντα σε σωστη βαση στην πατριδα, παρα να παει να συνασπιστει σε ενα φαυλο και ψευτικο καθεστος ψευδοευρωπαικης πορειας ανορθωσης της χωρας, το οποιο ξερει εκ των προτερων οτι δεν θα παει μακρια, και θα σερνει μαζι του αεναως ολες τις αμαρτιες του παρελθοντος...
    Αποψη μου προσωπικη.. Μπορει εσεις που κατεχετε σαφως πολυ περισσοτερα περι πολιτικης να διαφωνειτε!
    .. Διατηρω το δικαιωμα να την εχω ομως!!

    • Πυθία avatar
      Πυθία @ vangelis ... 25/06/2013 16:40:34

      ''....να ειναι ετοιμος να δεχθει να χασει προσωρινα τις ελευθεριες του προκειμενου να μπουν τα παντα σε σωστη βαση στην πατριδα,...''
      Από δω το είχατε, από κει το πήγατε, μας τη φορέσατε τη στολή και το πηλίκιο αγαπητέ Βαγγέλη! Μα επί τέλους, όλοι σας για τη σωτηρία της πατρίδας! Μήπως να την αφήναμε καλύτερα να ...διασωθεί από μόνη της; Τόσα χιλιάδες χρόνια μια χαρά τα καταφέρνει.

  24. aris. aold avatar
    aris. aold 25/06/2013 18:02:35

    Και αυτός ο ανασχηματισμός επιβεβαιώνει κάτι που ο περισσότερος κόσμος υποψιάζεται.

    Το πολιτικό σύστημα στην Ελλάδα είναι ένα ιδιαίτερα κλειστό σύστημα.

    Εξάλλου εάν μας διοικούσαν οι ποιο άξιοι οι ποιο ικανοί και οι ποιο έντιμοι δεν θα είχαμε φτάσει ως εδώ.

    Ετσι και αυτή η κυβέρνηση έχει μέτριους, έχει γόννους, και έχει προστατευόμενους μεγάλων οικονομικών συμφερόντων καθ υπόδειξην των οποίων μπήκαν στην κυβέρνηση παρόλο που έχουν ομολογήσει ότι στα βασικά είναι πάντα αδιάβαστοι.

    Πολύ δηλώνουν θυμωμένοι με τον Σαμαρά και τις επιλογές του.

    Κακώς το πως ο Σαμαράς φαντάζεται την αξιοκρατία και την ανανέωση το έδειξε πέρυσι με τα ψηφοδέλτια της ΝΔ όταν ήταν πολύ ποιο εύκολο να προωθήσει νέα και ικανά άτομα αλλά δεν το έκανε.

    Το ερώτημα είναι αν μπορεί να πετύχει αυτή η κυβέρνηση κάτι που το εύχεται όλος ο κόσμος.

    Νομίζω ότι δεν μπορεί να γυρίσει το παιχνίδι αυτή η κυβέρνηση.

    Απλά θα πάει τα πράγματα μέχρι ένα σημείο όπου της επιτρέψουν από το εξωτερικό και πιθανόν μετά κυβέρνηση Τσίπρα που την κρατάν οι ξένοι στο απυρόβλητο ώστε να διαχειρισθεί την πραγματική χρεοκοπία που θα είναι ιδιαίτερα επώδυνη.

  25. belerefontis_a avatar
    belerefontis_a 25/06/2013 18:03:49

    Καλησπέρα σε όλους,

    μέγιστο πρόβλημα του λαού μας η τάση για διπολισμό και για εθνικό διχασμό, πιστεύω πως όσοι παππούδες πολέμησαν γερμανούς και Εμφύλιο, ανεξαρτήτα από παράταξη, θα προτιμούσαν να είχαν χαθεί τότε, παρά να βλέπουν τα ίδια πάθη να αναδύονται εντέχνως... Το δεύτερο η ροπή μας να κινούμαστε σαν την καλαμιά και τα ανύπαρκτα ιστορικά και κοινωνικά αντανακλαστικά μας...

    Συνεπακόλουθα και χαρακτηριστικά παραδείγματα γιγάντωσης προβλημάτων η λαθρομετανάστευση και η εγχώρια ατιμωρησία προς γηγενείς και μη, φαύλος κύκλος που ανατροφοδοτεί μίση και σπατάλη χρόνου. Ο Έλληνας παντού νιώθει ανασφάλεια!

    Κυβέρνηση Εθνικής Σωτηρίας παρόμοια με την μεταβατική του κ. Πικραμένου χρειαζόμαστε και όχι αυτοικανοποιούμενους καιροσκόπους πολιτικούς, 30 χρόνια αμπελοφιλοσοφούμε και αλληλοκατηγορούμαστε για το ποιος καταχράστηκε περισσότερα και αυτοί οι ίδιοι πάλι στο τιμόνι είναι! Καιρός να θέσουμε βάσεις κοινής αποδοχής στο πως θα κινηθούμε σε όλα τα ζητήματα ανεξαρτητου κομματικού κόστους. Καταπατημένο Σύνταγμα δεν έχουμε εδώ και χρόνια; Φοβόμαστε την πολιτική μας καρίερα; ΜΑ ΟΤΑΝ ΑΥΤΟΚΑΤΑΣΤΡΑΦΟΥΜΕ ως ιδανικοί αυτόχειρες, σαν το πρόσωπο μιας τραγωδίας, θα πάμε όλοι ΑΠΑΤΟΙ.

    Διαβάζω κατα καιρούς πολλές απόψεις καλες ή κακές, πράσινες ή κοκκινες ή μπλε, καιρός είναι να τις λάβουν υποψη οι κυβερνώντες και να της θέσουν στην κρίση του λαού με 'Αμεσο Δημοψήφισμα, η τεχνολογία υπάρχει και θα χρειαστεί ελάχιστο κόστος... Κάντε το!

  26. firiki2010 avatar
    firiki2010 25/06/2013 18:40:01

    Εντάξει παιδιά (Πυθία, ΛΜ, El Cid κλπ) συμφωνήσαμε ! Για τον τόπο ενδιαφερόμαστε μόνο εμείς οι πληκτρολογούντες και εκ του ασφαλούς κριτικάροντες !

  27. Γιαννης Ζ. avatar
    Γιαννης Ζ. 25/06/2013 18:47:49

    Που εισαστε ολοι εσεις, παλληκαρια μου, στις περσινες εκλογες...?
    Εσεις δεν ψηφισατε και ξαναβγαλατε τους ιδιους φθαρμενους για τους οποιους τωρα γκρινιαζετε...?
    Εσεις δεν ειστε αυτοι που λετε..."ποιος/ποια ειναι αυτος/τη..?"
    Δωσατε ποτε ευκαιρεια σε καποιον αρχηγο να βαλει στην Βουλη "εναν αγνωστο αλλα πολλα υποσχομενο νεο/α"...?
    Βαλατε ποτε στην Βουλη μικρα κομματα...(αντε να το πω...του δικου μας χωρου)...?
    Ποιος εδιωξε απο την Ν.Δ. τον Μανο...? (μη μου πειτε το ξερο του το κεφαλι...ολοι ξερουμε τους λογους)
    Ποιος δεν θελει την ΔΡΑΣΗ, τον Τζημερο κλπ...?
    ...............αρα λοιπον, παλληκαρια μου, ειμαστε ΟΛΟΙ υπευθυνοι για "ΤΑ ΡΕΤΑΛΙΑ ΤΟΥ ΠΑΣΟΚ ΠΟΥ ΚΥΒΕΡΝΑΝΕ ΑΚΟΜΑ"

  28. δημης avatar
    δημης 25/06/2013 18:48:59

    +++++++++
    Και...φανταστείτε κοντινό πλάνο την ώρα που ο Πρωθυπουργός λέει ,ΚΑΙ ΣΩΣΤΑ, για την σωτηρία της Πατρίδος , στα πρόσωπα των ΠΑΣΟΚΩΝ υπουργών.....

  29. Νίκη avatar
    Νίκη 25/06/2013 19:57:19

    Καμένοι από ...τζάκι!

  30. Νεοθουλίτης Γερμανοτσολιάς avatar
    Νεοθουλίτης Γερμανοτσολιάς 25/06/2013 20:47:22

    το ευρώ,οι τράπεζες,η ευρωπαική προοπτική της χώρας απαιτούν θυσίες!
    με ολίγον Πασόκ στη κυβέρνηση,διασφαλίζεται το 'success story' που υλοποιεί ο Ενας και Μοναδικός Αντώνιος.

  31. je ne regrette rien avatar
    je ne regrette rien 25/06/2013 20:49:31

    Kαλησπέρα σε όλους,
    διάβασα όπως πάντα με προσοχή τα σχόλια και απορώ με τη χιουμοριστική διάθεση ορισμένων...πώς έχετε βρέ παιδιά διάθεση γιά "πλακίτσες";
    βέβαια, είναι η πικρή αλήθεια, η πολιτική κατάσταση της πατρίδας μας θυμίζει περισσότερο κωμωδία παρά δράμα , διότι όπως είπε κάποιος συγγραφέας το δράμα
    φέρνει και την "κάθαρση" η οποία στην κωμωδία δέν υπάρχει...
    Προσωπικά, διακατέχομαι από μεγάλη μελαγχολία και απογοήτευση.
    Θεωρώ ότι ο πίνακας πού συνοδεύει αυτή την ανάρτηση ταιριάζει απόλυτα.
    Εφιαλτικό τοπίο.
    Βλέποντας π.χ. το "ευγενικό και καλοσυνάτο" πρόσωπο του Βενιζέλου , πού λέει και η φίλη μου η @Πυθία , ανατριχιάζω ...
    Λέω: " Δεν μπορεί ! Ονειρεύομαι και είναι απλώς ένας εφιάλτης ! Πού θα πάει, θα ξυπνήσω σε λίγο..." Και όμως δ έ ν ονειρεύομαι !!! Δίπλα στον Σαμαρά και άκουσον, άκουσον Υπουργός Εξωτερικών !!! Να έρθουν οι Τούρκοι στο Σούνιο !
    Ελεος, έλεος,έλεος...
    Χωρίς να αναφέρω βέβαια σειρά άλλων παραδειγμάτων στύλ "άλλαξε ο Μανωλιός κι'έβαλε τα ρούχα του αλλιώς" κλπ.κλπ.κλπ.
    @Vangelis , συμφωνώ απόλυτα...@Εl Cid,@ Πέτρος επίσης... Δυστυχώς !
    Φίλε @Zugzwang, και βεβαίως,βεβαίως φιλτάτη @ Πυθία, πείτε κάτι ενθαρρυντικό γιατί...χανόμαστε...
    Καί επιτέλους : ποιός θα μιλήσει γιά την ΑΣΦΑΛΕΙΑ -πρώτο αγαθό μιάς πολιτισμένης κοινωνίας - πού έχουμε ΧΑΣΕΙ ;

    • Zugzwang avatar
      Zugzwang @ je ne regrette rien 25/06/2013 22:17:20

      Καλησπερα Je ne regrette rien
      Δεν εισαι μονη! Εκατονταδες χιλιαδες, τι λεω, εκατομμυρια Ελληνιδες και Ελληνες αισθανθηκαμε χθες το βραδυ οπως αισθανεσαι και εσυ. Μην απελπιζεσαι ομως, θα γυρισει ο τροχος. Δεν πιστευω οτι θα τελειωσει εδω το ταξιδι του Ελληνισμου.

      • Je ne regrette rien avatar
        Je ne regrette rien @ Zugzwang 25/06/2013 23:27:45

        Αγαπητέ @ Ζugzwang, ευχαριστώ γιά την απάντηση.
        ΟΚ, το ξέρω ότι δεν είμαι μόνη, αλλά θέλω και... να το ακούω.
        Ομως ..."Σύν Αθηνά και χείρα κίνει", ε;
        Ολοι όσοι αγαπάμε την Ελλάδα θα παρακολουθούμε την ...Αθηνά ;
        @Μεγαλειοτάτη,τι λέτε ;

        • M.B avatar
          M.B @ Je ne regrette rien 26/06/2013 12:43:50

          Καλή σας ημέρα πολύ αγαπητή μου Αμετανόητη. Τι νομίζετε; Το χιούμορ και ο αυτοσαρκασμός αντίδραση είναι, στις θανατηφόρες δόσεις του αρνητισμού, που εισπράττουμε καθημερινά. Ασπίδα ενάντια στην κατάθλιψη που μας κυκλώνει.
          Πάντως πιστεύω οτι έτσι, σαν παρακμιακό και χρεοκοπημένο τσίρκουλο, δεν πρόκειται να πάμε και πολύ μακριά. Μετά τις γερμανικές εκλογές, καλά θα κάνει ο κ. Α.Σαμαράς να ξεφορτωθεί το πράσινο λαμογιστάν και να μας επιτρέψει να το εξαφανίσουμε οριστικά. Να ειπωθεί όλη η αλήθεια στον Ελληνικό λαό (όχι σαν πριν έναν χρόνο), ώστε ν΄αποφασίσει ψύχραιμα και συνειδητά έχοντας όλα τα δεδομένα, τι είναι διατεθειμένος να υποστεί, πόσες θυσίες δέχεται να κάνει και ποιός τον πείθει πως είναι ικανός να ηγηθεί. Καθαρές λύσεις. Αυτό που ζούμε τώρα είναι κατάντια. Άνθρωποι καταδικασμένοι στη συνείδηση του Ελληνικού λαού, να μπαίνουν στο παλάτι από την είσοδο ....υπηρεσίας, να φορούν τήβεννο εξουσίας και να ρυθμίζουνε τις τύχες μας....
          Εκλογές, αμέσως μετά τις εκλογές της μέγαιρας λοιπόν. Έτσι κι αλλιώς έρχεται άγριο τσουνάμι, που μόνο λοβοτομημένοι και καταδικασμένοι σε αφανισμό γίνεται να τ΄αποδεχτούν αδιαμαρτύρητα. Ας μετρηθούμε ακόμα μιά φορά λοιπόν αγαπητή μου, με όλα τα δεδομένα και τις προτεινόμενες διεξόδους φωτισμένα, με τις πυξίδες και τους χάρτες απλωμένους στο τραπέζι, με σκέψη καθαρή και με ψυχή αποφασισμένη.
          Καλή σας ημέρα και μην τους επιτρέπετε να σας στερήσουν και το γέλιο .......

  32. Χαλκιδέος avatar
    Χαλκιδέος 25/06/2013 20:54:43

    Ρε μην είστε μικρόψυχοι! Τώρα αρχίζει η πλάκα! Με τόση γκαντίφλα που έχει πέσει τελευταία, το να βλέπεις όλα αυτά τα μπουμπούκια στην κυβέρνηση θα λιώσουμε στο γέλιο!

  33. Θόδωρος 17.06.2013? avatar
    Θόδωρος 17.06.2013? 25/06/2013 21:24:18

    Το "ρετάλια του ΠΑΣΟΚ μας κυβερνάνε ακόμα!" είναι κάπως βαρύ σαν έκφραση..

    Αν δεν πάμε για εκλογές, προς τι οι λεονταρισμοί? Τι ακριβώς θέλουν να πετύχουν ορισμένοι? Δεν καταλαβαίνω. Εκλογές?

  34. Μούμια avatar
    Μούμια 25/06/2013 22:02:18

    http://www.youtube.com/watch?v=kfs29mRtSKI

  35. nikos avatar
    nikos 25/06/2013 23:10:23

    kαταρχην.
    Γιατι ειναι ρεταλι ο χρυσοχοιδης και οχι πχ ο Παναγιωτοπουλος
    Γιατι η χρυστοφιλλοπουλου και οχι η Μακρη.
    Γιατι ο βενιζελος και οχι ο αβραμοπουλος.
    Γιατι η γενηματα και οχι η βουλτεψη
    Γιατι ο καψης και οχι ο μιχελακης ....... και παει λεγοντας.
    Ολοι τους εχουν πολιτευτει με τον ιδιο και απαραλακτο τροπο.Κομματισμος,παιχνιδακια εξουσιας,το κρατος λαφυρο στα χερια του κομματος,σπαταλες ,δανεια,διορισμοια ,αδιαφορια για το αυριο.
    Κοποιοι απο τους πασοκους της κυβερνησης εχουν (ως ατομα ) να επιδειξουν καποιοι( με τα δικα σας μετρα και σταθμα)εργο.πχ χρυσοχοιδης. Καποιοι απο την ΝΔ (περα απο το ηθος) εχουν επισης (με τα δικα μου μετρα) εργο. πχ Χανζιδακης. Τελικως ολοι βραζουν στο ιδιο καζανι.Ο ΑΣ θα ηταν μια απο τα ιδια . τον εσωσε το γεγονος οτι 'την εκανε νωρις'.Δεν συνδεθηκε με τα ανομηματα της τελευταιας δεκαετιας.Ομως οσοι εχουν μνημη και κριση ξερουν οτι.
    Ως υπουργος πολιτισμου εκανε το μουσειο ακροπολης , ποροικια των μεσσηνιων.
    Οτι ως επικεφαλης του ΣΔΟΕ επελεγη ο δ/ντης ΔΟΥ Μεσσηνης. ουτε καν της καλαματας.
    Οτι τα 18 σημεια και τα τρια Ζαπεια ηταν αερας κοπανιστος.
    Οτι ο Νοτης Μυταρακης(συμπαθης μου ειναι) ειχε πει διαφορες πα.......ς σχετικα με το ελλειμα.
    Σκεφομαι (με οργη) ποσο καλα θα ηταν για τη χωρα, αν το μαρτιο του 10 ΠΑΣΟΚ, ΝΔ,Μανος,,κουβελης,καρανζαφερης,δημιουργια ξανα, οικολογοι πρασινοι Σκυλακακης,ειχαν "αποδεχτει" οτι η χωρα εχει προβλημα , και ειχαν πει στην ΕΕ , οτι αυτο το προβλημα( που δημιουργηθηκε σε 30 χρονια) δεν μπορει να λυθει σε 3.
    Θυμαμαι (τοτε) τη εκρηξη του Ντανιελ κον μπεντιν που ειχε πει. "εισαστε ηληθιοι. Ζητατε απο τον παπαντρεου, να κανει "εν μια νυκτι οτι δεν ενανε η Ελλαδα τριαντα χρονια"
    Θα ειχα να πω και πολλα αλλα.Δεν εχει ομως αξια.

    Σημασια εχει να κατανοησουμε οτι.
    . ο ελληνικος λαος επελλεξε τον ΑΣ(και οχι τον τσιπρα) για την αντιμετωπιση της κρισης
    .Οτι τα απομειναρια του ΠΑΣΟΚ ειναι η μονη πολιτικη δυναμη που εκ του ασφαλους (αφου δεν εχει τιποτα να χασει παραπανω) " βαζει πλατη".
    .Η αρχικη"αντιμνμονιακη" υστερια του ΑΣ τελικως ενισχυσε(εκ του αποτελεσματος ) τον συριζα και την ΧΑ. Εκαψε επι πλεον αξιολογους ,τιμιους ,αθφαρτους και ικανους ανθρωπους (που σημερα θεωρουνται φτυσμενοι μνημονιακοι) που υπηρετησαν με (οποια συνεπεια),αυτο που προσπαθει να υπηρεσει πλεον ο ιδιος.Μοσιαλος (ερτ), Ραγκουσης(ΔΔ) Διαμαντοπουλου ,η οποια μαζι με τον Αρη Σπηλιοτοπουλο εφτιαξε διακκοματικη συναινεση για την παιδεια.
    Αγαπητοι φιλοι.
    Κλεφτες και απατεωνες ειχε το ΠΑΣΟΚ ειχε ομως και Η ΝΔ. Τσοχανζοπουλος ,Παπαγεωργοπουλος. Ο απατεωνας εθνικιστης ψωμιαδης ειναι με το ενα ποδι στη φυλακη.
    Αληθεια κανενας απο σας δεν θυμαται την αντιδραση ΨΩΜΙΑΔΗ οταν ο φιλος του 'πανικας' βρεθηκε με "την γιδα στην πλατη .Ειπε ο αθλιος. Ο πανικας ειναι φιλος μου και θα τον υπερασπιστω μεχρι το τελος.
    Αν λοιπον καποιων ¨ξυνιζουν τα μουτρα' για αυτη την ΑΦΥΣΙΚΗ συμμαχια
    σας λεω .
    Ηταν η μονη εφικτη. Διαφορετικα μια λυση σας μενει. Να τα Βρει ο ΑΣ τη ΧΑ.
    Μπορει και με το ΣΥΡΙΖΑ.Ποιος ξερει;
    Ειμαι ο τελευταιος ανθρωπος σε αυτη τη χωρα που αντιμετωπιζω ως "φυσιολογικα ' τα τεκταινομενα. Αν δεν ημουν (ετσι νομιζω) υπευθυνος πολιτης , θα γελαγα με ολα αυτα τα καραγκιζικια. Δεν εχω ομως αυτη την πολυτελεια.Δεν ειμαι ΝΔ δεν ειμαι Πασοκ ,δεν ειμαι ΣΥΡΙΖΑ. Ειμαι ομως ρεαλιστης. Η χωρα( και εγω μαζι ) οφειλουμε να επιβιωσουμε.
    Εγω(που οριζω τον εαυτο μου ως αντιδεξιο,αντισταλινιστη ,αντινεοφιλελευθερο)βαζω νερο στο κρασι μου.Εσεις κα Ο ΜΕΝΤΟΡΑΣ ΦΑΗΛΟΣ ΚΡΑΝΙΔΙΩΤΗΣ πως σκεφτεστε;Με πιο τροπο αγαπατε τον τοπο













    ΦΙΚΟΙ

    • Χρήστος avatar
      Χρήστος @ nikos 26/06/2013 11:47:08

      Ο Ραγκούσης με τον επαίσχυντο και εθνοαποδομητικό του νόμο υπέρ των νέγρων και ασιατών λαθρομεταναστών, αξιόλογος, άφθαρτος και μεταρρυθμιστής..????

      • nikos avatar
        nikos @ Χρήστος 26/06/2013 14:43:51

        Eγραψα με πολυ καλη διαθεση καποιες σκεψεις μου για τους αναγνωστες του ΑNTINEWS. Περιμενα να κριθω για το δασος και οχι για το δεντρο.Ωστοσο σου απαντω.
        Δεν κατανοω ενα πραγμα. Γιατι σε μια χωρα που εχει 1.000.0000 μεταναστες(νομιμους και παρανομους) ειναι προβλημα η παροχη ιθαγενειας στο πιο"ενταγμενο' κομματι των μεταναστων.ποσοι ειναι αυτοι;τριαντα,σαραντα χιλιαδες ανθρωποι;Γιατι να νοιωθω απειλουμενος απο το γεγονος οτι η φιλη και συμμαθητρια του παιδιου μου ΜΙΚΑΕΛΑ θα παρει ιθαγενεια στον τοπο που γεννηθηκε;
        Επι πλεον . Τι ειναι αυτη η περιφημη εθνοαποδομηση; Τι αποδομηται;
        Αποδομηται (ενδεχομενως) μια φαντασιακη πατριδα, που υπαρχει στα μυαλα καποιων ,οχι ομως στην πραγματικοτητα, Η πραγματικη μου πατριδα δεν ειναι μια "φαντασιακη "κοινοτητα που λεγεται ΕΘΝΟΣ. Ειναι η "επικρατεια" απο τον εβρο μεχρι την κρητη.Αυτην αγαπω , αυτην υπερασπιζομαι. Σε αυτη την πατριδα (οπως και σε ολες) υπαρχουν και καποιοι "διαφορετικοι". Μουσουλμανοι στη θρακη, καθολικοι τις κυκλαδες, Αλβανοι μεταναστες , Απογονοι προσφυγων κτλ. Ολοι αυτοι ειναι η πατριδα μου. Αυτη η πατριδα δεν απειληται
        απο τους διαφορετικους. Απειληται απο τους ενχωριους αγυρτες δεδιους και αριστερους.Το σημερινο μας χαλι δεν το προκαλεσαν οι νομιμοι(ουτε καν οι παρανομοι) μεταναστες. Το προκαλεσαν Ελληνες και Ελληναραδες πολιτΙκοι.
        Εν ολιγοις φιλε μου. Μη φοβασαι τους "ξενους", ΦΟΒΟΥ ΤΟΥΣ ΔΑΝΑΟΥΣ. Δεν θα αφμισβητησω το γεγονος οτι η λαθρομεταναστευση παραγει εγκληματικοτητα. Σκεψου ομως το εξης . Αν τολμουσαμε να ενταξουμε στα ΣΑ εντιμους και νομιμους μεταναστες(που ξερουν προσωπα και πραγματα για τους ομοεθνεις τους) Εγω δεν θα ημουν θυμα δολοφονικης ληστειας στο πακιστανικο goetto στη καρδια της αθηνας.
        Τελειωνω με δυο φρασεις.
        Ο εθνικισμος(οχι ο πατριωτισμος) ειναι το τελευταιο καταφυγιο των πολιτικων απατεωνων.βλεπε ψωμιαδης.
        Αγαπω τη χωρα μου τοσο που δεν επιτρεπω στον εαυτο μου να ειναι εθνικιστης.
        (

  36. anonymous avatar
    anonymous 26/06/2013 00:31:47

    Η ανάρτηση και πολλά από τα σχόλια που διάβασα περιορίζονται στα των υπουργών. Λάθος κατά τη γνώμη μου. Το θέμα δεν είναι οι Υπουργοί. Το θέμα είναι ότι τμήματα του συστήματος ΠΑΣΟΚ στον κρατικό μηχανισμό έχουν αυτονομηθεί και κάνουν παιχνίδι πλέον μόνα τους. Αυτά είναι το πρόβλημα και όχι οι 5-10 ληγμένοι υπουργοί τους οποίους ο κόσμος στις διαδικτυακές ψηφοφορίες τους μαυρίζει με πρώτο και κύριο το Βενιζέλο.

  37. Πυθία avatar
    Πυθία 26/06/2013 07:37:44

    :-) Δε νομίζω οτι θα την ενδιέφερε το συγκεκριμένο. Ίσως όμως δεν θα έλεγε όχι σε ένα χαρτοφυλάκιο για τις ανθρώπινες σχέσεις.....

  38. PELIAS avatar
    PELIAS 26/06/2013 13:15:54

    Τα ρετάλια με μπροστάρη τον πλέον άχρηστο και αποτυχημένο, βενιζέλο ,είναι σίγουρη η απόλυτη αποτυχία.
    Η ΧΑ θα πιάσει άνετα 30%.
    Καληνύκτα.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.