#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
12/08/2011 18:15
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα «πράσινα» κακομαθημένα παιδιά κάνουν αντάρτικο



Πολύς λόγος γίνεται τελευταία για το ενδεχόμενο «λευκής» απεργίας των δημοσίων υπαλλήλων και ιδιαίτερα των εφοριακών που δουλειά τους είναι να μαζέψουν τα έσοδα του κράτους.

Αλλά και μόνο ότι γίνεται μια τέτοια κουβέντα δείχνει το βάθος της σήψης που .

επικρατεί στη χώρα και που την οδήγησε στη σημερινή κατάσταση.

Υπάλληλοι που πληρώνονται από τον ελληνικό λαό για να κάνουν μια συγκεκριμένη δουλειά, τη συλλογή των φόρων, λένε ότι σκέφτονται να κάνουν λευκή απεργία. Να συνεχίσουν δηλαδή να πληρώνονται, αφού θα πηγαίνουν στη δουλειά τους αλλά να κάνουν τα στραβά μάτια και να μην πιάνουν τους φοροφυγάδες. Στην υγεία των κορόιδων δηλαδή, μισθωτών και συνταξιούχων οι οποίο βρέξει χιονίσει θα συνεχίσουν να πληρώνουν φόρους γιατί δεν μπορούν να κάνουν αλλιώς.

Σε μια χώρα που έχει πραγματικά οργανωμένο κράτος και κοινωνία μια τέτοια κουβέντα θα ήταν αδιανόητη. Πώς είναι δυνατόν να μιλά κάποιος για λευκή απεργία όταν μπορεί να κάνει την πραγματική απεργία.

Αν πράγματι θίγονται συμφέροντά του, αν έχει χάσει μέρος από το εισόδημά του ή κινδυνεύει η μόνιμη μέχρι τώρα θεσούλα του στο δημόσιο, ας αποφασίσει να βάλει λουκέτο στις εφορίες. Να του γίνονται περικοπές από το μισθό του όσο απεργεί αλλά να νιώσει και το κράτος στο πετσί του τις επιπτώσεις της απεργίας.

Αντί να γίνεται αυτό, έχουμε μπει σε μια ατέρμονη συζήτηση για το αν οι εφοριακοί θα κάνουν ή όχι λευκή απεργία, πώς η κυβέρνηση θα τους αντιμετωπίσει και που θα πάει αυτός ο τόπος. Και την περίπτωση των εφοριακών θα τη βρουν μπροστά τους και οι επόμενες κυβερνήσεις, αυτό δεν πρέπει να το ξεχνά κανείς.

Όμως, για να φτάσουμε να συζητούμε τα αυτονόητα υπάρχουν και αιτίες. Η συμπαθής κάστα των εφοριακών καλόμαθε γιατί είναι βγαλμένη από τα σπλάχνα του ΠΑΣΟΚ. Όταν στις εσωτερικές εκλογές τους έπαιρναν 60% και 70%, κάποιοι στην οδό Ιπποκράτους πανηγύριζαν γιατί οι… προοδευτικές δυνάμεις κατατρόπωσαν τη συντήρηση. Έτσι έλεγαν τόσα χρόνια. Κι αφού τους έκαναν κακομαθημένους δημόσιους υπαλλήλους έρχεται η ώρα να τους διαχειριστούν και είναι ανίκανοι να το κάνουν.

Τα «πράσινα» κακομαθημένα παιδιά των εφοριών και του ΣΔΟΕ κάνουν τώρα αντάρτικο εναντίον του ΠΑΣΟΚ που τους έκανε να είναι αυτό που είναι. Και να βγαίνουν με ύφος χιλίων καρδιναλίων και να απειλούν ότι θα σταματήσουν να εισπράττουν φόρους.

Η κυβέρνηση πληρώνει τα επίχειρα της δικής της πολιτικής τις προηγούμενες δεκαετίες. Τώρα λοιπόν που ζόρισαν τα πράγματα αποφάσισαν να σπάσουν τα δεσμά. Αμ δε γίνεται έτσι εύκολα κύριοι της κυβέρνησης. Είναι σα να παίρνεις από ένα κακομαθημένο παιδί το παιχνίδι που τόσο απλόχερα τους έδωσες.

Και δεν είναι τυχαίο ότι στη μάχη κατά των δημοσίων υπαλλήλων έχει επιστρατευτεί ο Ηλίας Μόσιαλος. Χωρίς κομματικό παρελθόν, χωρίς να διεκδικεί άμεση εκλογή από το λαό, βρετανοθρεμμένος και με λογική «πονάει κεφάλι, κόψει κεφάλι», ο κυβερνητικός εκπρόσωπος εμφανίζεται μόνος του να κάνει πόλεμο. Όλοι οι άλλοι κομματικοί υπουργοί έχουν λουφάξει φοβούμενοι μην τα βάλουν με το κομματικό τους ακρατήριο.

Και κάπως έτσι θα κυλίσει το καλοκαίρι για να έλθει ο Σεπτέμβριος όπου όλοι θα διαπιστώσουμε ότι βούλιαξαν και πάλι τα έσοδα.

Εκτός λοιπόν από ανικανότητα στην κυβέρνηση κουβαλάνε κι ένα αμαρτωλό παρελθόν, κι αυτό πληρώνουν τώρα.

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Φακ Κωστας avatar
    Φακ Κωστας 12/08/2011 18:35:55

    Αυριανιστή, πάλι τα βάλανε με τους ΔΥ...
    Και άλλοι νεοφιλέλευθεροι κοινωνικοί αυτοματιστές...

    Παρ' όλα αυτά εσύ σε λίγο θα επιμένεις:
    "ΟΧΙ στην άρση της μονιμότητας"...

    • ΠΕΛΙΑΣ avatar
      ΠΕΛΙΑΣ @ Φακ Κωστας 12/08/2011 20:50:57

      Δική μου πρόσφατη εικόνα life

      στην ....΄ΔΟΥ Θεσσαλονίκης, όπου πριν απο καιρό μπήκα μέσα για να ρωτήσω για την προθεμία υποβολής της φοολογικής μου δηλώσεως. Η υπάλληλος, σοβαρό άτομο, μου είπε την ημερομηνία, αλλά μετά πρόσθεσε

      ... και τον Νοέμβριο να την υποβάλλεις δέν θα υπάρξει πρόβλημα!

      'Εμεινα με το στόμα ανοικτό και όταν το ... έκλεισα ακολούθησε ο ακόλουθος διάλογος

      - Είναι δυνατόν να συμβαίνει τέτοιο πράγμα;

      - Είναι κύριέ μου. Όχι μόνο γιατί μας μείωσαν τον μισθό μας στο μισό, αλλά έδιωξαν και τους επι συμβάσει συναδέλφους, χωρίς τους οποίους δουλειά όπως πρέπει ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ. Και άν θελετε να ξέρετε και περισσότερα, μάθετε ότι, το TAXIS το μπλόκαραν κάποιοι απο μάς, καθώς γνωρίζουν ότι, στην κυβέρνηση οι περισσότεροι είναι ντουγάνια και δέν ξέρουν ούτε την υπογραφή τους να βάλουν.

      Αποτέλεσμα αυτής της αλήθειας ήταν η απόφαση να εισπράττουν τους φόρους δικηγορίσκοι που δέν έχουν δεί ούτε μία φορά μέχρι σήμερα το δικαστήριο απο μέσα. Πεινασμένοι και άθλιοι. Και ο Θεός να βάλει το χέρι του με τέτοια νούμερα που θα χτυπούν την πόρτα μας για να εισπράξουν τα οφειλόμενα. Οφειλόμενα σε ποιον; στο κράτος ή σ'αυτούς.

      Και αφου τα σαϊνια το κατάλαβαν αποφασίζουν τώρα να τιμωρούν τους δημοσίους υπαλλήλους των ΔΟΥ άν τυχόν απεργούν, αρνούμενοι να προχωρούν σε εισπράξεις φόρων απο πόρτα σε πόρτα.

      Εν αναμονή λοιπόν.

      Έ ρε Γιωργάκη! Γιατί δεν ξεκινάς να κάνεις την δουλειά αυτή μόνος σου;

      ΠΕΛΙΑΣ

    • Αυριανιστής avatar
      Αυριανιστής @ Φακ Κωστας 12/08/2011 20:54:29

      Αν θέλεις ευθεία απάντηση από μένα, ο,τιδήποτε υπονομεύει αυτή την περίοδο την κυβέρνηση-Kommandatur, ναι, το επικροτώ ανεπιφύλακτα. Και λευκή απεργία, και... μαύρη απεργία, ακόμα και ροζ απεργία.

    • eyropaistis avatar
      eyropaistis @ Φακ Κωστας 12/08/2011 21:29:06

      καπου στο σκαι αναφερθηκε "ο αριθμος των δημοσιων υπαλληλων ειναι ισος με αυτος των ανεργων". δεν καταλαβα τον παραλληλισμο. να τους αππολυσουμε ολους για να μηδενιστει η ανεργια; τι ειναι δαυτοι...

      • Ο Ιθαγενής avatar
        Ο Ιθαγενής @ eyropaistis 12/08/2011 23:27:24

        Η μονιμότητα στο Δημόσιο για άλλο λόγο υπάρχει και διαφορετική είναι η κομματική (εκάστοτε) κυβερνητική και συνδικαλιστική κάλυψη επίορκων.

        Δεν υπάρχει τίποτα φασιστικότερο από την ισοπέδωση και τη δημιουργία κοινωνικών εχθρών: Δ Υπάλληλοι.

        Δεν είδα κανένα να ...σχίζει τα ιμάτιά του πχ ή να σχολιάζει τι γίνεται όταν ο Δ Υπάλληλος τηρεί τον Νόμο και ο Υπουργός που έγραψε και ψήφισε τον Νόμο ...υπηρετεί το Δημόσιο Συμφέρον ...αναδρομικά;

        Μιλούν ορισμένοι ειδήμονες για λευκή απεργία μα η φοροδιαφυγή ή η εισφοροδιαφυγή ή το φακελάκι δεν είναι κλοπή;

        Μιλάν ορισμένοι για τις ΔΟΥ ... σε ποια άλλη χώρα υπάρχουν ΔΟΥ και προσωπική επαφή πλην τον έλεγχο; Αλλά εδώ βολεύονται και οι λαδιάρηδες και τα λαδωτήρια αλλά φταίνε όλοι οι Δ Υπάλληλοι.

        Υπάρχουν 1,000,000 αυθαίρετα αλλά φταίνε οι Δ Υπάλληλοι και όποτε πας για κατεδάφιση ...αρχίζεις από την παράγκα του φτωχού;

        Φταίει ο αρχαιολόγος και ο φύλακας που θάβονται αρχαία για δημοσιονομικούς λόγους για οικονομικούς λόγους ή για να χτίσει ο φτωχός;

        23 χρόνια Δ Υπάλληλος περισσότερα είναι τα τηλέφωνα των αγανακτισμένων για ταχτοποιήσεις από το μέσο τους παρά οι κακοί Δ Υπάλληλοι που τα ίδια μέσα καλύπτουν έχω συναντήσει...

        Έχω νέους συναδέρφους με διδακτορικά και μεταπτυχιακά που πρέπει να εξηγώ τι σημαίνει πολιτικό γραφείο του Υπουργού πάνω από τη Διοικητική ιεραρχία...

        Για να μην κοροϊδευόμαστε λοιπόν :

        -οι κακοί Δ Υπάλληλοι ΟΧΙ απόλυση αλλά φυλακή
        -σύνδεση αμοιβής με παραγωγικότητα και ποιότητα παρεχομένων υπηρεσιών
        -απόλυση άχρηστων

        αλλά και

        -κατεδάφιση 1,000,000 αυθαιρέτων
        -πρόστιμο για πολεοδομικές παραβάσεις
        -διασταύρωση Ε1 με Ε9 και καταθέσεις και δέσμευση & δήμευση ότι δεν δικαιολογείται
        -όχι πολιτικά γραφεία σε υπηρεσίες
        -καθηκοντολόγιο και τυποποίηση προτυποποίηση διαδικασιών
        -μηχανογράφηση και όχι δουλειές κολλητών

        ...μόνο που έχουμε το Δημόσιο που θέλουμε και όχι το Δημόσιο που αξίζουμε γιατί τα κόμματα οι συνδικαλιστές και οι περαιώσεις θα κλαίνε τότε.

  2. Strange Attractor avatar
    Strange Attractor 12/08/2011 18:39:00

    http://www.antinews.gr/2010/12/14/75963/

  3. Strange Attractor avatar
    Strange Attractor 12/08/2011 18:39:23

    h__p://www.antinews.gr/2010/12/14/75963/

  4. Orestios avatar
    Orestios 12/08/2011 18:46:35

    Ενώ η κυβέρνηση δεν κάνει λευκή απεργία. Ο Παπανδρέου έλιωσε στις ποδηλαταδες

    • manos avatar
      manos @ Orestios 12/08/2011 18:57:07

      Σαν να μην έφθαναν όλα, τώρα θα κατέβει σε εμάς στην Κρήτη και θα μείνει σε μεγαλοξενοδόχο. Αυτό το παιδί έχει λιώσει στις διακοπές. Από τι διακόπτει όμως είμαι περίεργος να μάθω.

      • ΕΥΑ avatar
        ΕΥΑ @ manos 12/08/2011 19:12:32

        Το κανό τον εξουθένωσε..και το ανέβα κατέβα στ' αεροπλάνα..

      • m.s avatar
        m.s @ manos 13/08/2011 08:44:34

        ενώ στην Ευρώπη γίνεται χαμός, τρέχουν όλοι άρον άρον να σώσουν οτιδήποτε σώζεται, ο δικός μας συμπεριφέρεται σαν να έχει κάνει τη δουλειά του, σαν να την τελείωσε την αποστολή του...
        ή μήπως την τελείωσε;

  5. μεταρρυθμιστής avatar
    μεταρρυθμιστής 12/08/2011 18:51:28

    Μα οι εφοριακοί δεν είπαν τίποτα τέτοιο!Φαεινή ιδέα του κατσαπλιά του Παπασπύρου ήταν κι αμέσως έφαγε άκυρο από την ομοσπονδία των εφοριακών. Ευσεβείς πόθοι τίποτα νοσοκόμων και καθηγητών που αλωνίζουν στην ΑΔΕΔΥ και υποτίθεται οτι εκπροσωπούν το σύνολο των δημοσίων υπαλλήλων...

  6. Stefanos avatar
    Stefanos 12/08/2011 19:02:58

    Όταν βλέπω αυτή τη φωτογραφία με τον ΓΑΠ, τον σύντροφό του της ΓΣΕΕ "προστάτη" των εργαζομένων (εξαφανισμένο σήμερα) , τις φωνασκούντες κυράτσες λόγω "άδικου" φορολογικού συστήματος επί Καραμανλή, με το γυαλί Armani, Gucci, δεν ξέρω τι τέλος πάντων...μου ανάβουν τα λαμπάκια. Αυτή η φωτογραφία θα πρέπει να μπει σε κανένα βιβλίο με τίτλο "Τι εστί υποκρισία και λαϊκισμός" και να διδαχθεί κάποτε στα σχολεία του μέλλοντος στις μαύρες σελίδες της Ιστορίας αυτής της χώρας.

    • Ariadne avatar
      Ariadne @ Stefanos 12/08/2011 20:39:17

      ..και η κυρία, αριστερά απο τον ΓΑΠ, να προσέχει μήν χαλάσει τα νύχια της έτσι όπως κρατάει το πανώ...

    • Dee Jay Stelios avatar
      Dee Jay Stelios @ Stefanos 13/08/2011 03:42:03

      Την αδικείς φίλε μου την αγωνίστρια,δεν βλέπεις ότι φοράει και ζιβάγκο?

  7. Stefanos avatar
    Stefanos 12/08/2011 19:03:46

    Όταν βλέπω αυτή τη φωτογραφία με τον ΓΑΠ, τον σύντροφό του της ΓΣΕΕ "προστάτη" των εργαζομένων (εξαφανισμένο σήμερα) , τις φωνασκούντες κυράτσες λόγω "άδικου" ασφαλιστικού συστήματος επί Καραμανλή, με το γυαλί Armani, Gucci, δεν ξέρω τι τέλος πάντων...μου ανάβουν τα λαμπάκια. Αυτή η φωτογραφία θα πρέπει να μπει σε κανένα βιβλίο με τίτλο "Τι εστί υποκρισία και λαϊκισμός" και να διδαχθεί κάποτε στα σχολεία του μέλλοντος στις μαύρες σελίδες της Ιστορίας αυτής της χώρας.

  8. Orestios avatar
    Orestios 12/08/2011 19:07:19

    Ένας άλλος υπουργός που έλιωσε στη δουλειά είναι ο Παπουτσής. Σημαντική αύξηση της εγκληματικότητας το 2011.
    Με αυτή την κυβέρνηση των τόσο εργατικών υπουργών απορώ πως δεν έχουν πάθει υπερκόπωση

  9. ΔΗΜΟΣ avatar
    ΔΗΜΟΣ 12/08/2011 19:13:43

    ΑΦΟΥ ΔΕΝ ΑΛΛΑΖΟΥΝ ΤΟΥΣ ΝΟΜΟΥΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΞ΄ ΟΛΟΚΛΗΡΟΥ ΚΑΙ ΑΜΕΣΗ ΕΙΣΠΡΑΞΗ ΤΩΝ ΦΟΡΩΝ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΦΟΡΟΦΥΓΑΔΕΣ ( ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΕΧΟΥΝ ΣΤΗΡΗΞΕΙ ΓΙΑ ΝΑ ΒΓΟΥΝ ΣΤΙΣ ΕΚΛΟΓΕΣ) , ΦΩΝΑΖΟΥΝ ΓΙΑ ΛΕΥΚΕΣ ΑΠΕΡΓΙΕΣ ΚΑΙ ΑΛΛΑ ΚΟΥΡΑΦΕΞΑΛΑ.
    ΚΑΙ ΤΑ ΠΑΠΑΓΑΛΑΚΙΑ ΟΠΩΣ Ο ΣΥΝΤΑΞΑΣ ΤΟ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΑΡΘΡΟ ΤΑ ΕΠΑΝΑΛΑΜΒΑΝΟΥΝ. ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΑΝΕ ΣΤΑ ΜΜΕ ΟΤΙ ΚΑΠΟΙΟΙ ΕΦΟΡΙΑΚΟΙ ΔΕΝ ΕΙΣΠΡΑΤΟΥΝ ΤΟΥΣ ΦΟΡΟΥΣ. ΤΟΥΣ ΕΘΕΣΑΝ ΣΕ ΑΡΓΙΑ; ΞΕΚΙΝΗΣΑΝ Ε.Δ.Ε; ΑΝ ΝΑΙ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΤΟ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΑΝ;
    ΑΝ ΜΑΣ ΠΟΥΝ ΟΤΙ ΑΥΤΑ ΤΑ ΘΕΜΑΤΑ ΕΙΝΑΙ ΧΡΟΝΟΒΟΡΑ, ΑΣ ΒΓΑΛΟΥΝ ΕΝΑ ΠΡΟΕΔΡΙΚΟ ΔΙΑΤΑΓΜΑ, ΝΑ ΕΠΙΣΠΕΥΣΕΙ ΤΙΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ ΚΑΙ ΣΕ ΕΝΑ ΜΗΝΑ ΝΑ ΑΠΟΛΥΘΟΥΝ ΟΣΟΙ ΠΑΡΑΝΟΜΗΣΑΝ.
    ΑΥΤΑ ΤΑ ΠΕΡΙ ΜΟΝΙΜΟΤΗΤΑΣ ΤΑ ΕΧΟΥΜΕ ΑΚΟΥΣΕΙ ΞΑΝΑ. ΑΜΑ ΕΧΕΙΣ ΠΡΑΣΙΝΑ Η ΜΠΛΕ ΜΑΤΙΑ ΔΕΝ ΣΕ ΠΙΑΝΕΙ ΤΙΠΟΤΑ.
    ΑΛΛΑ ΤΙ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΜΑΣ ΠΕΙ Ο ΚΑΘΕ ΥΠΟΥΡΓΟΣ ΤΩΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ;
    ΟΙ ΔΙΕΥΘΥΝΤΕΣ ΤΩΝ ΕΦΟΡΙΩΝ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΕΛΕΓΞΟΥΝ ΤΟΥΣ ΥΦΙΣΤΑΜΕΝΟΥΣ ΤΟΥΣ;
    Ο ΥΠΟΥΡΓΟΣ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΛΕΓΞΕΙ ΤΟΥΣ ΔΙΕΥΘΥΝΤΕΣ ΤΩΝ ΕΦΟΡΙΩΝ ΠΟΥ ΑΥΤΟΣ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΕ;
    ΕΙΝΑΙ ΑΝΙΚΑΝΟΙ ΝΑ ΕΛΕΓΞΟΥΝ;
    ΤΟΤΕ ΓΙΑΤΙ ΤΟΥΣ ΒΑΛΑΜΕ ΕΚΕΙ ΚΑΙ ΚΑΘΟΝΤΑΙ; ΓΙΑ ΤΙΣ ΠΑΡΕΛΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΤΟ ΕΠΙΔΟΜΑ ΘΕΣΗΣ; ΝΑ ΠΑΡΑΙΤΗΘΟΥΝ.
    ΔΕΝ ΘΕΛΟΥΜΕ ΑΛΛΟΥΣ ΣΩΤΗΡΕΣ!!

  10. Vassilis avatar
    Vassilis 12/08/2011 19:30:42

    Φαντασθείτε να μην υπήρχε η μονιμότητα των Δημοσίων Υπαλλήλων. Το ρουσφέτι, το γλύψιμο στον προϊστάμενο και γενικά ότι συμβαίνει στις υπέροχες ιδιωτικές επιχειρήσεις αυτής της χώρας, θα πήγαινε σύννεφο. Γιατί μη μου πείτε ότι είναι οι ΙΧ επιχειρήσεις της ελλάδας μας σοβαρές βιομηχανικές μονάδες. Λούφα και παραλαγή εταιρίες υπηρεσιών... Παραγωγή, άντε και κανένα τυροκομείο, κρεατάδικο και πάπαλααα... Αν έχετε αντίρρηση να σας πω μερικές εταιρίες αυτού του τύπου... της λούφας και της παραλλαγής που ζούν χάριν της πολιτικής ρουσφετολογίας και ρουσφεργασίας...

    • Φακ Κωστας avatar
      Φακ Κωστας @ Vassilis 12/08/2011 22:12:27

      Σύντομα, θα μάθεις από πρώτο χέρι ότι για να εργαστείς στον ΙΤ πρέπει να κάνεις κάτι που ή δεν έχεις κάνει ποτέ ή έχεις ξεχάσει πως γίνεται...Δηλαδή, να δουλέψεις...να κουραστείς...να επιμορφωθείς μόνος για να μη χάσεις το τρένο, να αυτοπροταθείς σε ένα εργασιακό αντικείμενο για να μη χάσεις το επόμενο κύμα απολύσεων κλπ...
      Θα τα δείς, ή μάλλον να εύχεσαι αν είσαι τυχερός να τα δεις, γιατί εσείς του ΔΤ είστε τόσο μαλθακοί που δύσκολα θα "ανεχτείτε" να εργαστείτε...

      Συνοπτικά, σεβασμός στους εργαζόμενους και χλευασμός στούς "εργαζόμενους" με το φράπε στο χέρι...

      • ΕΥΑ avatar
        ΕΥΑ @ Φακ Κωστας 12/08/2011 22:49:01

        Κώστα
        έχεις δίκιο ότι υπάρχουν και τέτοιοι υπάλληλοι, κυρίως αυτοί που διορίστηκαν με το Πασόκ πριν χρόνια..όσον αφορά την επιμόρφωση που αναγκάζονται να κάνουν οι ιδιωτικοί υπάλληλοι, το ίδιο κάνουν και οι του δημοσίου με δικά τους έξοδα (και στο λέω από προσωπική μου πείρα)..έχουν αλλάξει τα πράγματα..δε συμφέρει σε κανένα να δημιουργούνται αντιπαλότητες μεταξύ μας..αυτά που αναφέρει παραπάνω και ο ''Βασίλης'' ισχύουν στον Ι.Τ και ακόμα ακόμα αν θες, οι γυναίκες βιώνουν και σκληροπηρυνικές καταστάσεις από τα αφεντικούλια τους..και στον δημόσιο τομέα συμβαίνει αλλά δεν σ' εκβιάζει κανένας..( είναι συναινετικό, χαχα)..

        • ΕΥΑ avatar
          ΕΥΑ @ ΕΥΑ 12/08/2011 22:50:32

          *σκληροπυρηνικές !!!!!

        • Φακ Κωστας avatar
          Φακ Κωστας @ ΕΥΑ 12/08/2011 23:50:22

          Εύα, εκτιμώ απεριόριστα τις απόψεις και το χιούμορ που καταθέτεις στα σχόλιά σου...
          Ωστόσο, αν και εσείς οι ωραίες γυναίκες (τόσες φωτογραφίες έχει δημοσιεύσει ο ΜΟ..) δεν είστε συνηθισμένες να σας πηγαίνουν "κόντρα", εγω θα το κάνω:

          1. Αν επιμορφώνεσαι με δικά σου έξοδα σε πιάσανε κορόιδο...δες στο ΔΙΑΥΓΕΙΑ πόσο λεφτά ξοδεύονται για μαθήματα σε δημόσιους υπαλλήλους με κάθε νέο λογισμικό, για μετακινήσεις για παρακολούθηση σεμιναρίων κλπ (κοίτα σε δήμους)...

          2. Ότι υπάρχουν κάποιοι ΔΥ που δουλεύουν θα το δεχθώ, αλλά είναι η ελάχιστη μειοψηφία (και οφείλεται στην προσωπική τους παιδεία και μόνο)..

          3. Ότι υπάρχουν ΙΥ που γλείφουν τα αφεντικά ή γραμματείς στα όρια των ιερόδουλων, έχεις δίκιο, αλλά αυτό είναι εξαιρετικά περιορισμένο...Ο λόγος είναι ότι τα αφεντικά, όσο φιλήδονα και να είναι, έχουν και ένα ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ προς διεκπεραίωση...Σκέψου, ότι μια υπάλληλος στα goody's στο 8άωρο της εργασίας της διεκπεραιώνει αρκετές δεκάδες παραγγελιών, τη στιγμή που υπάρχουν ΔΥ που ετοιμάζουν ένα "γραμμα" ανά μία βδομάδα..

          4. Η κόντρα ΔΥ-ΙΥ, δεν συμφέρει σίγουρα τους καλούς, όσοι είναι, ΔΥ..Μια αδικία που μπορεί να ανεχθείτε, αν σκεφτείς ότι όλες οι άλλες έχουν φορτωθεί στον Ι.Τομέα..

          • ΕΥΑ avatar
            ΕΥΑ @ Φακ Κωστας 13/08/2011 00:15:28

            Κώστα
            1. Αυτά τα σεμινάρια μπορούν να γίνουν μ΄ελάχιστα έξοδα αλλά δε βολεύονται οι ''εισηγητές''! χωρίς μετακινήσεις κι εκτός ωραρίου (γι' αυτό και πολλοί δήμοι είναι στο ''κόκκινο'')
            2. Θα μιλήσω για τον κλάδο μου που θεωρώ ότι οι σωστοί αποτελούν την πλειοψηφία (από μιζέρια πάσχουν)
            3. Έχω εργαστεί περιστασιακά και στον ιδιωτικό τομέα..άσε..
            4. Κοινός εχθρός μας είναι το Πασόκ, άρα ενότητα!

      • Ο Ιθαγενής avatar
        Ο Ιθαγενής @ Φακ Κωστας 12/08/2011 23:40:32

        Σοβαρά;
        Γιατί λοιπόν επί προσωπικού δεν έρχεσαι να πίνεις φραπέ μαζί μου;

        Δίνεις ΑΣΕΠ ή ΕΣΔΔ
        και αν μπεις
        βάζουμε κάτω τα δύο μου πτυχία
        τα 14 σεμινάρια (με αξιολόγηση - επιμόρφωσης) επιμόρφωσης (100 ώρες έκαστο)
        τις ξένες γλώσσες
        και όσα έχω πληρώσει από την τσέπη μου (λογιστικά τετράμηνης διάρκειας)
        μετά λοιπόν πίνουμε ως μαλθακοί το φραπεδάκι μας με 1,380 € (τώρα) με 23 χρόνια

        και αν είσαι κυβερνητικός συνδικαλιστής θα σε έχω ...προϊστάμενο.

        Γ

        εγώ με την μονιμότητα που τηρώ τη νομιμότητα σχολαστικά και σπαστικά (όπως ο Κώδικας και οι Νόμοι ορίζουν (δεν ερμηνεύω -εκτελώ αν κάποιοι καταλαβαίνουν τη διαφορά) για αυτό δεν έχω θέση ευθύνης) ενώ πχ οι τίμιοι ιδιωτικοί υπάλληλοι έχουν μια ΡΙΚΟΜΕΞ, ένα ΣΑΜΙΝΑ, μια τράπεζα ΚΡΗΤΗΣ, κλπ κλπ

        Σε περιμένω λοιπόν για φραπέ ..ο μαλθακός

        • Φακ Κωστας avatar
          Φακ Κωστας @ Ο Ιθαγενής 13/08/2011 00:24:19

          Με τις προτάσεις σου στο πρώτο σχόλιό σου συμφωνώ απόλυτα...ΣΕ ΟΛΕΣ...

          Όσο για τα πτυχία, μη νομίζεις ότι αν τα μετρήσουμε έχω λιγότερα..Επίσης, ξέρουν όλοι ότι με μοριοδότηση ενός από τα δύο σου πτυχία πριμοδοτήθηκες στον ΑΣΕΠ (οπότε μην επικαλείσαι το 2ο)..επίσης γνωρίζουμε την πριμοδότηση της εμπειρίας σε δημόσιο φορέα που φυσικά απολαμβάνουν μόνο όσοι είναι αυλικοί κομματικών παραγόντων..αν βάλεις κάτω τα μόρια θα δεις ότι περισσότερο σε συνέφερε να κάνεις συμβάσεις σε ένα δήμο, οπότε στην πενταετία θα έπαιρνες επιπλέον 210 μόρια, όσα δηλάδή με 2 σχεδόν μεταπτυχιακά...

          Οπότε θα προσθέσω ως πρόταση έλεγχο όλων των φακέλων πρόσληψης...Διαφωνείς?

          Το τελευταίο, που τα βάζεις με τους υπαλλήλους του Σαμινα, της Ρικομέξ δεν το σχολιάζω γιατι οφείλεται στο θυμό σου...

  11. TopGunZ avatar
    TopGunZ 12/08/2011 20:07:57

    Κανείς σοβαρός δεξιός δε θα ζητήσει πογκρόμ, αυτά τα αφήνουμε στους "δημοκράτες", αλλά αν δεν ξηλωθεί η διοίκηση σε κάθε κρατικό φορέα με ΠΑΣΚΕ πάνω από 30-40%, ας μην ράβουν οι της Συγγρού κουστούμια για 4ετία στο Μαξίμου.

    • ΕΥΑ avatar
      ΕΥΑ @ TopGunZ 12/08/2011 21:08:16

      Άσε ΤopGunZ
      Και την επόμενη 4ετία έχουν ήδη φροντίσει να τη ντύσουν με πράσινα στελέχη..

  12. Επώνυμος avatar
    Επώνυμος 12/08/2011 20:23:11

    Ρε παιδιά, ας μην πέφτουμε στην παγίδα ενός ακόμη κοινωνικού αυτοματισμού. Ναι, είναι κακομαθημένα πράσινα παιδιά. Ναι, δεν έκαναν καλά τη δουλειά τους πολλοί από αυτούς. Ναι, η λευκή απεργία είναι κοινό μυστικό ότι υπάρχει στις εφορίες από τότε περίπου που βγήκε το ΠΑΣΟΚ. Αλλά ούτε είναι οι μόνοι, ούτε οφείλεται η λευκή απεργία μόνον στο ότι είναι κακομαθημένοι Πασόκοι.

    Οφείλεται κυρίως στο ότι ΚΑΝΕΝΑΣ πλέον δεν έχει διάθεση να κάνει κάτι για αυτό το κράτος. Για ένα κράτος που δεν το σέβεται και το βλέπει αυξανόμενα ως εχθρό του.

    Εδώ μέσα οι επαναστάτες του πληκτρολογίου πανηγυρίζαμε (κι εγώ μαζί) επειδή τα ΜΑΤ είχαν κάνει κατάληψη στο αρχηγείο τους στην Καισαριανή κι επειδή είχαν κάνει μήνυση οι συνδικαλιστές τους στον αρχηγό των ΜΑΤ για τις συνθήκες "πολέμου" στην Κερατέα. Αυτή η ανταρσία των ΜΑΤ οδήγησε σε δυο-τρεις μέρες τον Παπουτσή σε συνθηκολόγηση με την Κερατέα, ΧΩΡΙΣ να ενημερώσει τους άλλους Υπουργούς. Το κράτος είχε χάσει τη μάχη και την είχε χάσει επειδή αρνήθηκαν οι πραιτωριανοί του να πολεμήσουν γι' αυτό. Λέγαμε τότε ότι και μία μόνον νίκη εναντίον ΑΥΤΟΥ του κράτους είναι νίκη όλων μας.

    Τα αναφέρω αυτά για να δείξω ότι δεν είναι κάτι πολύ διαφορετικό αυτό που συμβαίνει με τους εφοριακούς. Τους έχουν κόψει τους μισθούς (ναι, τους παχυλούς μισθούς, αλλά είναι αυτοί με τους οποίους συνήθισαν τα τελευταία σαράντα χρόνια, αυτοί με τους οποίους αποφάσισαν να κάνουν αυτή τη δουλειά και όχι άλλη), τους κράζουν παντού ως λαδιάρηδες (έστω και έτσι όμως, η διαπραγμάτευση με το φοροφυγά ήταν πάντοτε "τόσα για μένα, τόσα για το κράτος, οπότε όλο και κάτι έμενε στο κράτος, χωρίς αυτό να σημαίνει ότι δεν έπρεπε να αλλάξει η κατάσταση και δεν ήταν απαράδεκτη), θέλουν τώρα να ιδιωτικοποιήσουν και το φοροεισπρακτικό μηχανισμό, ε, πόσο θέλει ακόμη για να σε κάνουν να μισήσεις ένα κράτος που ήδη δεν σέβεσαι και πάρα πολύ.

    Δεν έγινε τίποτε με τους εφοριακούς που δεν έγινε και με τις άλλες επαγγελματικές τάξεις. Και με τους ταξιτζήδες έχουμε παράπονα, αλλά τους χτυπούν στο ψαχνό. Και με τους φορτηγατζήδες μπορεί να έχουμε παράπονα, αλλά σταθήκαμε στο πλευρό τους. Οι εφοριακοί είναι κι αυτοί όπως όλοι: Πληρώνουν τη συμπλεγματική προσωπικότητα ενός μη Έλληνα που βρέθηκε στην ηγεσία της χώρας και που γουστάρει να υποφέρουν όλοι, μόνο και μόνο για να αισθάνεται ότι υπερέχει έναντι αυτού του απαισίου λαού...

    • Αυριανιστής avatar
      Αυριανιστής @ Επώνυμος 12/08/2011 20:49:52

      Ψάχνεις για λογική στους κοινωνικούς αυτοματιστές, Επώνυμε; Οι καλύτεροι πελάτες του "σύγχρονου", νεοφιλελεύθερου Μαρούδα είναι.

      • Φακ Κωστας avatar
        Φακ Κωστας @ Αυριανιστής 12/08/2011 23:17:30

        Αν αυτό οι δυό σας, Αυριανιστής και Επώνυμος, το ονομάζετε λογική, σας χαρίζω το δικαίωμα να τη μονοπωλείτε...

        Αυστήροτητα απέναντι στους φοροφυγάδες από τη μια, ανοχή (...έτσι με παχυλούς μισθούς και έχτρα λαδώματα συνήθισαν οι εφοριακοί να δουλεύουν...) από την άλλη...

    • Orestios avatar
      Orestios @ Επώνυμος 12/08/2011 21:16:36

      +1000 Επώνυμε

  13. Αρματιστής avatar
    Αρματιστής 12/08/2011 21:11:12

    Δεν πάω με τίποτα το πασοκ αλλά πιστεύω οτι ο Μοσιαλος είναι ο μόνος σωστός άνθρωπος στο συγκεκριμένο κόμμα. Αλλα δυστυχώς είναι μόνος του και θα φάει αυτός όλο το πολιτικό κόστος προκειμένου να μην χάσουν οι ημέτεροι την "σοσιαλιστική" τους προβιά.

  14. zame avatar
    zame 12/08/2011 21:15:42

    σημερα ακουστηκε απο το βραδυνο δελτιο η δηλωση του γραμ. της ΓΣΕΕ κ. Κιουτσουκη οτι ΑΝ οι περικοπες των μισθων πανε για το ταμειο στηριξης των ανεργων και ΟΧΙ για τις ΜΙΖΕΣ ..& για τους Τραπεζιτες..τις ΑΠΟΔΕΧΟΝΤΑΙ.
    να και κατι ΘΕΤΙΚΟ.

    • ΕΥΑ avatar
      ΕΥΑ @ zame 12/08/2011 21:43:01

      Ο Παναγόπουλος που είναι να ρητορεύσει; Ή συνοδεύει τον Γαπ στο ΄΄ο Γύρος του Αιγαίου σε τρεις μήνες'';

  15. Enzo avatar
    Enzo 12/08/2011 21:36:15

    Κανείς δεν έχει εμπιστοσύνη στο κράτος πλέον.
    Έχει διαταραχθεί η σχέση μεταξύ κράτους και πολιτών και αυτο είναι το επικίνδυνο

  16. spiros avatar
    spiros 12/08/2011 22:57:33

    Έχω μια πολύ μεγάλη απορία.
    Τα βάζετε με τους ΔΥ ότι κάνουν λευκή απεργία και μάλιστα οι εφοριακοί. Έστω και έτσι. Ο ΓΑΠ που κάνει λευκή απεργία στην άσκηση των καθηκόντων του οπως και οι υπουργοί γιατί δεν λέτε τίποτε ; Και να σκεφτείτε οτι αυτοί δεν έχασαν κανένα οικονομικό και διοικητικό προνόμοιο. Μάλιστα πέκτησαν και ΜΚΟ για να ελέγχουν του διορισμούς.
    Φταίνε οι ΔΥ ενώ οι ασκούντες κατ εφημισμό διοίκηση του κράτους όχι;
    Μια παροιμία λέει: Με όποιον δάσκαλο καθίσεις τέτοια γράμματα θα μάθεις.

  17. ανβορινος avatar
    ανβορινος 13/08/2011 01:33:24

    H χωρα τελει υπο την κατοχη Δημοσιων Υπαλληλων κυριως πρασινων εκ των οποιων πρεπει να απαλλαγη.Αυτο ομως ειναι ανεφικτο. διοτι α. ειναι απειροι σε αριθμο.β.αλληλουποστηριζονται. γ.υπακουουν πιστως στις ανωθεν εντολες του κομματος το οποιο υπηρετουν με ζηλο νεοφωτιστου μουσουλμανου(οι οποιες διαμαρτυριες τους ειναι για το θεαθηναι).Το ζητουμενο ειναι να αποπασοκοποιηθουμε ολοι μας γιατι ολοι εχουμε λιγο η πολυ πασοκιλα μεσα μας και λιγο η πολυ δημοσιουπαλληκι. Οσο για τα 1380 ευρω αν προκειται για αληθεια δυο πτυχια και 23 χρονια υπηρεσιας και ξενες γλωσσες αγαπητε ιθαγενη εισθε περιζητητος στο Ιδιωτικο τομεα . Τολμηστε hic Rodus hic saltus. Eνα φτυχιο ,καμμια ξενη γλωσσα, εκτος Ποντιακων και ιδωτικος τομεας. Αυριο με χιλια ευρουλακια αποδεχομαι οιαδηποτε ταπεινη θεση εντος του δημοσιου αν και θα προτιμουσα κατι αναλογο στις Δεκο.Δοξα τω Πασοκ που πετυχαινει να προκαλει απροσφορες διαμαχες μεταξυ μας . Καλο τριημερο αδελφια και το Πασοκ πρεπει να πεσει.

  18. Χρήστος avatar
    Χρήστος 13/08/2011 01:34:19

    Διάβασα με ενδιαφέρον τα σχόλιά σας και ήθελα να συμπληρώσω μια "οπτική γωνία" που προφανώς πολλοί αγνοούν.
    Σκεφτείτε έναν ευσυνείδητο ΔΥ που μέχρι πριν δύο χρόνια είχε όρεξη και σεβασμό στη δουλειά του (και πιστεύω υπήρχαν αρκετοί τέτοιοι).
    Μέσα σε λίγους μήνες έγινε "άχρηστος" και "κοπρίτης". Το ίδιο του το αφεντικό κόπτεται να τον διασύρει σε όλους τους άλλους εργαζόμενους. Το προσωπικό στην υπηρεσία του μειώνεται συνεχώς λόγω συνταξιοδοτήσεων ενώ ο φόρτος εργασίας όχι.
    Γιατί λοιπόν αυτός ο εργαζόμενος να συνεχίζει να δουλεύει με τους παλιούς καλούς ρυθμούς του; Αφού ό,τι και να κάνει, τελικά είναι δακτυλοδεικτούμενος. Αργόμισθος (υποτίθεται) και τεμπέλης. Και όταν έρθει η στιγμή για απολύσεις, ξέρει (και ξέρουμε όλοι) με τι κριτήρια θα γίνουν.
    Αυτά είναι αποτελέσματα των "κοινωνικών αυτοματισμών" της κυβέρνησης. Μήπως λοιπόν η καραμέλα των "λευκών απεργιών" είναι ο τρόπος της να συγκαλύψει τη ζημιά που έκανε η ίδια στους μηχανισμούς της;

  19. Φακ Κωστας avatar
    Φακ Κωστας 13/08/2011 01:48:41

    Προσπαθείς να προβληματίσεις για το πως αισθάνονται οι ευσυνείδητοι ΔΥ που πλέον αντιμετωπίζονται ως άχρηστοι και κοπρίτες..

    Θα σου αντιστρέψω τον προβληματισμό..Σκέψου έναν ιδιωτικό υπάλληλο που δεν διαβάλλεται από το αφεντικό του, αλλά απλώς απολύεται για λόγους μείωσης του αντικειμένου ή για λόγους μείωσης κόστους...Αυτόν, τον λυπόμαστε ή δεν μας νοιάζει?...σου θυμίζω ότι αυτός, έχει χάσει και τον μισθό του...

    Προτιμούσες να απολύονται απλώς οι ΔΥ λόγω έλλειψης κεφαλαίων για τους μισθούς τους?... Θα σε "χαλούσε" λιγότερο που κακώς βαφτίζονται κοπρίτες?...
    δεν νομίζω...

    Πέρα λοιπόν από τον ποιοτικό προβληματισμό σου, τις συνέπειες της κρίσης τις υφίσταται απολύτως το ενα και πλέον εκατομμύριο των ανέργων, ΟΛΟΙ από τον Ιδιωτικό Τομέα..

    • Χρήστος avatar
      Χρήστος @ Φακ Κωστας 13/08/2011 02:11:33

      Οπως θα πρόσεξες, δεν έκανα ΚΑΜΙΑ ΑΠΟΛΥΤΩΣ σύγκριση ανάμεσα στους Ι.Υ. και Δ.Υ.
      Και προφανώς σου διέφυγε ότι δεν ανέφερα ΤΙΠΟΤΑ για μειώσεις μισθών.
      Μίλησα μόνο για συμπεριφορές εργοδότη και τις αντανακλαστικές συνέπειές τους στη λειτουργία του υπαλλήλου.
      Πιστεύεις δήλαδη ότι ένας ευσυνείδητος Ι.Υ. θα "σκίζονταν" για ένα αφεντικό που τον βρίζει;

      • Φακ Κωστας avatar
        Φακ Κωστας @ Χρήστος 13/08/2011 02:39:47

        Η απάντηση στην τελευταία σου ερώτηση είναι ΝΑΙ...μπορεί να συμβαίνει και αυτό...πιθανόν η αξιοπρέπειά του να πάει πίσω, και να προέχει το ψωμί των παιδιών του...

        Δεν το υποστηρίζω, αλλά σκέψου λίγο πόσο τεράστιο είναι το πλεονέκτημα της μονιμότητας...σκέψου πόσο τσάμπα μάγκα σε κάνει...

  20. antipasokoxountikos avatar
    antipasokoxountikos 13/08/2011 10:35:45

    πως να κανεις κανονικη απεργια οταν τη βγαζει
    παρανομη συνεχεια η χουντα?..

  21. zame avatar
    zame 13/08/2011 11:54:37

    χρονια ακουγα για τις ΤΑΞΙΚΕΣ διαφορες ..& την παλη των ταξεων...
    ενω η ιδια η κοινωνια εκολαπτει μεσα στους κολπους της
    ΑΥΤΕΣ τις ΤΑΞΙΚΕΣ διαφορες..
    και δεν ειναι ΚΑΜΙΑ ΑΛΛΗ ποιο ΚΡΑΥΓΑΛΕΑ
    (προσωπική μου γνωμη)
    απο αυτην του ΔΥ.. με τον ΟΠΟΙΟΔΗΠΟΤΕ εργαζομενο..αυτοαπασχολουμενο..ελευθερο επαγγελματια..κλπ.
    Mαλιστα ετσι οπως διαμορφωνονται οι συνθηκες της αγορας....
    κανενας δεν ειναι σιγουρος για τιποτε..(ουτε το στοιχ.μεροκαματο)
    ΕΚΤΟΣ απο τον.. οποιο.. ΜΙΣΘΟ του ΔΥ.
    (.μαζι με τα παρελκομενα του..ελευθ.χρον..αγχος..κλπ)
    και ακουω κουβεντες οτι μειωνονται οι αποδοχες ..
    (που προοριζονταν για καταναλωση..ενω του ΑΛΛΟΥ-παιδι κατωτερου θεου) του ΚΟΒΟΝΤΑΙ ΤΕΛΕΙΩΣ οι ΑΠΟΔΟΧΕΣ...λες και αυτος δεν καταναλωνε..!

    • Φακ Κωστας avatar
      Φακ Κωστας @ zame 13/08/2011 20:08:52

      +10000000000

  22. zame avatar
    zame 13/08/2011 12:05:58

    και να πω πως η εργασια του ΔΥ. εχει ΒΑΘΜΟ ΔΥΣΚΟΛΙΑΣ ΥΨΗΛΟ.. ?
    μαλλον το ΑΝΤΙΘΕΤΟ...και δεν το λεω εγω..το λεει το ΙΔΙΟ το ΠΑΡΑΓΟΜΕΝΟ ΠΡΟΙΟΝ...
    που αν μη τι αλλο...εχει κανει ΔΙΑΣΗΜΗ την ΧΩΡΑ μας..στα περατα του κοσμου..
    (& ο νοων-νοητο γιατι ο συνδικαλισμος θα πρεπει & να προστατευει το ιδιο το ΠΡΟΙΟΝ που παραγουν οι εργαζομενοι ) ...& οχι μονον να δικαολογει τα αδικαιολογητα..

  23. lukos kapsalos avatar
    lukos kapsalos 13/08/2011 14:03:26

    Διαβάζω συνεχώς για συνδικαλισμό και βλέπω και τις γελοίες φωτο και διαολίζομαι.
    Για ποιον συνδικαλισμό μιλάμε από τη στιγμή που έχουν υπουργοποιηθεί συνδικαλιστές?
    Εχουν γίνει σημεία και τέρατα,μνημόνια και καμιά συνεχόμενη απεργία,παρά μια δυο για εκτόνωση.Για σκεφτείτε πόσες μαζικές αντιδράσεις γίναν αυτά τα δυο χρόνια και θα δείτε πόσο κορόιδα είμαστε.
    Αν καταφέραν αυτό που προαναφέρθηκε από συνομιλητή οι αστυνομικοί,μπράβο τους.Αν και αυτοί είναι οι πιο τρομοκρατημένοι,όσο οξύμωρο και αν ακούγεται,από όλουσ τους ΔΥ.

  24. www avatar
    www 14/08/2011 14:23:53

    Ούτε πράσινοι είναι οι εφοριακοί,ούτε λευκή απεργία κάνουν(πήζουν στη γραφειοκρατία και στη δουλειά).Μη μπερδεύετε τα αποτελέσματα συνδικαλιστικών εκλογών όπου υπάρχει έντονο το προσωπικό στοιχείο(κακώς αν θέλετε) με την κάλπη.Είναι δεδομένη η δυσαρέσκεια όλων μας για την κυβερνητική πολιτική και όχι μόνο επειδή μας έκοψαν τους "παχυλούς" μισθούς(άλλο μεγάλο παραμύθι αυτό).
    Από το 1994 διορίζονται μέσω ΑΣΕΠ και είναι όλοι πτυχιούχοι ΤΕΙ και ΑΕΙ.
    Η είσπραξη των φόρων είναι θεάρεστο έργο όταν επιστρέφει εκεί που ανήκει,στην κοινωνία,αλλά διαβολοσταλμένο όταν επιδιώκει ξεπούλημα,φτώχεια και εξόντωση του εργαζόμενου Ελληνικού λαού.
    Τέλος,δεν απαιτείται άρση μονιμότητας για να παρέχει ικανοποιητικές υπηρεσίες ο δημόσιος τομέας ενώ η διαφθορά μπορεί να εξαϋλωθεί εν μία νυκτί.Αλλά μάλλον κάποιους βόλευε τόσα χρόνια και έτρωγαν και τα μικρά ψαράκια ενώ τώρα θα τρώνε μόνο τα μεγάλα.Εδώ η κυβέρνηση ψηφίζει φορολογική ασυλία για μεγάλες επιχειρήσεις με μια απλή πιστοποίηση από ιδιωτικές(!!!) εταιρείες χωρίς(!!!) δικαίωμα επανελέγχου από τον ελεγκτικό μηχανισμό του δημοσίου και σεις ασχολείστε με τη δήθεν λευκή απεργία τους.

  25. ΓΙΑΝΝΑ avatar
    ΓΙΑΝΝΑ 14/08/2011 19:18:47

    Αυτή τη φωτοφραφία φυλάξτε τη. Θα την ξαναδείτε σχεδόν ίδια όταν Πρωθυπουργος θα είναι ο Σαμαράς. Τα πράσινα λαμόγια θα θυμηθούν ξανά τα δικαιώματα των εργαζομένων. Θα ανέβουν στα κεραμίδια και θα φωνάζουν με τα ΜΜΕξαπάτησης να σιγοντάρουν. Το έργο το έχουμε ξαναδεί. Τρέμω στην ιδέα μη τυχόν και το ξαναδώ. Τότε θα πάω να ζήσω σε πιο έντιμη χώρα όπως η Ουγκάντα.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.