#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
12/08/2012 15:09
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα μαύρα σενάρια του Αυγούστου για το πακέτο των 11,5 δισ.



Αύγουστος των μαύρων σεναρίων θα μπορούσε να χαρακτηριστεί ο μήνας καθώς οι προτάσεις για τα μέτρα, οι εισηγήσεις που κάνουν διάφοροι υπουργοί, σύμβουλοι και παρατρεχάμενοι και οι διαρροές στον Τύπο, δεν έχουν προηγούμενο. Έτσι, λοιπόν, εν μέσω καύσωνα, όποιος διαβάζει εφημερίδες ή ακούει ειδήσεις θα πρέπει να νιώθει παγωνιά καθώς το πακέτο των 11,5 δις περιέχει απ’ όλα.

Όπως όλα δείχνουν, στις 20 Αυγούστου, λίγο προτού ο Αντώνης Σαμαράς πάει στο εξωτερικό, θα δοθεί στους πολιτικούς αρχηγούς η λίστα με τα μέτρα που προτείνονται ώστε να κλείσει η διαπραγμάτευση με την τρόικα. Τα πιο πολλά έχουν γίνει γνωστά, λέγεται ότι έχουν κλειδώσει τα 7,5 δις περίπου. Αυτό που μένει, όμως, είναι το… ψαχνό, το φιλέτο διότι προκειμένου να βρεθούν τα 4,5 δις ευρώ θα πέσει… πολύ πόνος.

Σύμφωνα με τα τελευταία σενάρια, προτείνονται τα εξής:

1. Κλιμακωτή μείωση των κύριων συντάξεων άνω των 700 ευρώ, από 2% έως 15%. Το πρώτο και πιο «καλό» σενάριο προβλέπει την παρακράτηση εισφοράς 2% έως τα 1.000 ευρώ, 3% για συντάξεις από τα 1.000 - 1.300 ευρώ, 5% για σύνταξη των 1.300 - 1.600 ευρώ, 10% για τη σύνταξη από τα 1.600 - 2.000 ευρώ και 15% από τα 2.000 ευρώ και πάνω. Οι εισφορές θα επιβάλλονται στο σύνολο του ποσού της σύνταξης και για πρώτη φορά θα κληθούν να πληρώσουν και όσοι δεν είχαν θιγεί (συνταξιούχοι με συντάξεις από 700 ευρώ έως 1.000 ευρώ). Για παράδειγμα, συνταξιούχος που παίρνει 800 ευρώ θα χάσει 16 ευρώ το μήνα ενώ συνταξιούχος με 2.000 ευρώ σύνταξη θα χάσει 300 ευρώ το μήνα.

2. H Eθνική Αναλογιστική Αρχή επεξεργάζεται, ωστόσο, και δεύτερο σενάριο με μεγαλύτερες παρακρατήσεις: 5% (αντί του 2%) στις συντάξεις των 700 - 1.000 ευρώ, 8% (αντί του 3%) από 1.000,01 - 1.300 ευρώ, 10% (αντί του 5%) για σύνταξη ύψους 1.300,01 - 1.600 ευρώ, 12% (αντί του 10%) στη σύνταξη των 1.600,01 ευρώ έως 2.000 ευρώ και 15% (όπως και στο αρχικό σενάριο) για συντάξεις πάνω από τα 2.000 ευρώ. Αυτό σημαίνει ότι ο συνταξιούχος των 800 ευρώ θα χάσει 40 ευρώ και αυτός των 2000 ευρώ θα χάσει και πάλι 300 ευρώ. Επομένως θίγονται οι χαμηλές συντάξεις κατά κύριο λόγο.

3. Το υπουργείο Εργασίας επεξεργάζεται επίσης τα εξής μέτρα: Αύξηση του ορίου ηλικίας στα 65, από τα 60 σήμερα, για την καταβολή του Επιδόματος Κοινωνικής Αλληλεγγύης (ΕΚΑΣ) στους χαμηλοσυνταξιούχους.

4. Σταδιακή αύξηση, από τα 15 έτη (4.500 ημέρες) στα 20 έτη (6.000 ημέρες ) του ελάχιστου χρόνου ασφάλισης για τη θεμελίωση δικαιώματος για την κατώτατη σύνταξη, αντί της αύξησης του γενικού ορίου ηλικίας συνταξιοδότησης κατά 1 χρόνο κατ' έτος και έως δύο χρόνια συνολικά (δηλ. από τα 65 στα 67)

5. «Ψαλίδι» στις διπλές κύριες συντάξεις (το βασικό σενάριο προβλέπει μείωση κατά 35% της μεγαλύτερης σύνταξης) περιλαμβανομένων και των συντάξεων χηρείας. Κάποιο άλλο σενάριο κάνει λόγο για περικοπή 50% και αφορά περίπου 600.000 συνταξιούχους.

6. Κατάργηση των δώρων και του επιδόματος αδείας στις επικουρικές.

7.Μείωση κατά 30 ευρώ της προνοιακής σύνταξης του ΟΓΑ (στα 330 ευρώ από τα 360 ευρώ). Αν και υπάρχει κυβερνητική δέσμευση ότι αυτό δε θα γίνει, οι υπολογισμοί κάνουν λόγο για ένα ετήσιο κονδύλι άνω των 300 εκατ. που θα εξοικονομηθεί. Πώς θα ζήσουν, όμως, οι αγρότες με 330 ευρώ αυτό είναι άλλο ερώτημα.

8.Σύνδεση της καταβολής των κοινωνικών και προνοιακών επιδομάτων (περιλαμβανομένων και των πολυτεκνικών) με εισοδηματικά και περιουσιακά κριτήρια. Ολόκληρο το ποσό των πολυτεκνικών επιδομάτων (44 ευρώ το μήνα για κάθε παιδί και 177 ευρώ για το τρίτο έως την ηλικία των 6 ετών) και της ισόβιας σύνταξης της πολύτεκνης μητέρας (102 ευρώ που καταβάλλονται κάθε μήνα, ανεξαρτήτως ηλικίας της δικαιούχου) σχεδιάζεται να λαμβάνουν, στο πλαίσιο των περικοπών, μόνο όσοι έχουν ετήσιο καθαρό οικογενειακό εισόδημα 10.000 ευρώ. Το βασικό σενάριο που έχει συζητηθεί στο υπουργείο Εργασίας, Κοινωνικής Ασφάλισης και Πρόνοιας προβλέπει την καταβολή του 2/3 του επιδόματος σε όσους έχουν εισόδημα από 10.000,01 ? 20.000 ευρώ και του 1/3 του επιδόματος για εισοδήματα από 20.000,01 ευρώ και πάνω.

9. Αναδρομικές μειώσεις από 22% - 45% στα εφάπαξ που χορηγούν τα Ταμεία Πρόνοιας έτσι ώστε να αντιστοιχούν οι εισφορές με τα ποσά των εισφορών που καταβάλλουν οι ασφαλισμένοι (το σενάριο για το Ταμείο Πρόνοιας Δημοσίων Υπαλλήλων προβλέπει νέα μείωση 22,67% από την 1/9/2010).

10.Εργασιακή εφεδρεία για 40-45 χιλιάδες εργαζόμενους (σχετικό ρεπορτάζ έχει το antinews).

11.Μείωση του εφάπαξ των δημόσιων υπαλλήλων κατά 22,6% μέσα στο 2012, ενώ ταυτόχρονα εξετάζεται η αύξηση των εισφορών των εν ενεργεία εργαζομένων.

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Παρατηρητής avatar
    Παρατηρητής 12/08/2012 15:17:55

    Η Βουλγαρία, η Ρουμανία αλλά και το Κογκό και η Νιγηρία ποτέ δεν ήταν πιο κοντά στην Ελλάδα.

    Η Ελλάδα σε μερικούς μήνες θα είναι κανονική τριτοκοσμική χώρα και μερικοί λένε να μην βιαζόμαστε, να κάνουμε υπομονή να ...ανθίσει το έργο των υπουργών που κινούνται με ρυθμούς Ανδρέα, Σημίτη και Κωστάκη jr...

    • ΒΙΣ avatar
      ΒΙΣ @ Παρατηρητής 12/08/2012 20:43:58

      Μπορώ να σου πω υπεύθυνα ότι αυτό ήταν προδιεγαγραμμένο, αν όχι από το τέλος του 2009, τουλάχιστον από τις αρχές του 2010. Σε υψηλόβαθμα υπηρεσιακά στελέχη του Υπ. Οικονομικών, επί υπουργείας Παπακωνσταντίνου, λεγόταν στις Βρυξέλλες, ήδη προ του Μνημονίου, ότι πρέπει να γίνετε Βουλγαρία, διαφορετικά δεν υπάρχει σωτηρία για σας. Αυτό που γράφω δεν είνα Ράδιο Αρβύλα...

      • Εύα avatar
        Εύα @ ΒΙΣ 12/08/2012 22:38:18

        Σωστά!

      • Nietzsche avatar
        Nietzsche @ ΒΙΣ 13/08/2012 03:26:28

        Επί υπουργίας Στου και υφυπουργίας Στα,
        τι να λέγεται, άραγε;

        • Παρατηρητής avatar
          Παρατηρητής @ Nietzsche 13/08/2012 03:42:08

          h--p://www.tovima.gr/opinions/article/?aid=470612

    • popolaros avatar
      popolaros @ Παρατηρητής 12/08/2012 21:53:52

      ...και στην Άγκυρα άκουσα ότι πολλά υψηλόβαθμα στελέχη επιμένουν ότι η ακόμα καλύτερη λύση για εμάς, είναι να ενταχθούμε πάλι στο Rum Millet.

      Θα περνάμε καλύτερα...και τις βασικές τουρκικές λέξεις ήδη τις γνωρίζουμε.

    • roadrunner avatar
      roadrunner @ Παρατηρητής 13/08/2012 01:25:05

      "Η Ελλάδα σε μερικούς μήνες θα είναι κανονική τριτοκοσμική χώρα..."
      Μήπως , για αυτό μας προτιμούν οι τριτοκοσμικοί λάθρο ;;;; Σαν να έρχονται σε τριτοκοσμική νέα πατρίδα ;; (- μαύρα σενάρια, μαύρο χιούμορ...)

      • Παρατηρητής avatar
        Παρατηρητής @ roadrunner 13/08/2012 14:00:53

        Ξέρεις πόσα νέα παιδιά στην Ελλάδα δουλεύουν σήμερα για 350 ευρώ το μήνα; Εαν δεν ξέρεις ρώτα.

        Και μετά ρώτα στην πρεσβεία του Κογκό τους αντίστοιχους μισθούς. Σε πληροφορώ είναι γύρω στα 300 δολλάρια.

        • roadrunner avatar
          roadrunner @ Παρατηρητής 13/08/2012 16:52:16

          Έτσι είναι παρατηρητή. Στο παραπάνω σχόλιό μου, ουσιαστικά εννοούσα: "Μήπως οι μισθοί των 350 ευρώ είναι "κομμένοι στα μέτρα" των μεταναστών (νόμιμων ή παράνομων ) ; Μήπως η διαθεσιμότητα 1.500.00 ζευγαριών, πάμφθηνων εργατικών χεριών στην Ελλάδα, υποβοηθά και εκβιαστικά εξαναγκάζει τους νέους μας, να αποδέχονται χωρίς καμία αντίρρηση και δυσκολία άθλιες συνθήκες εργασίας και κινεζοποιημένες αποδοχές ;

          • kapar13 avatar
            kapar13 @ roadrunner 13/08/2012 20:10:42

            Έτσι είναι. Οι λαθρομετανάστες είναι μέθοδος ελέγχου/μείωσης των μισθών/αμοιβών.
            Τίποτα παραπάνω και τίποτα παρακάτω.

          • roadrunner avatar
            roadrunner @ kapar13 13/08/2012 20:19:19

            Είναι πολύ παραπάνω..είναι εθνικός κίνδυνος, τα έχουμε διαβάσει και πει πολλές φορές εδώ. Η παρουσία τους εδώ σίγουρα έθιξε τα εργασιακά στην Ελλάδα, αλλά μην αγνοούμε το δημογραφικό και τη αλλοίωση της σύστασης του πληθυσμού μας, την τρομοκράτηση μέσω εγκληματικότητας κτλ. Απλά δεν ξέρουμε ποια ήταν η κυρίαρχη στόχευση της δύναμης, που τους ώθησε σε αθρόες εισβολές στη χώρα.. να αλλοιώσουν το έθνος ή να διευκολύνουν την καταβαράθρωση εργασιακών κεκτημένων ; Ή και τα δυο εξίσου ;

          • roadrunner avatar
            roadrunner @ roadrunner 13/08/2012 20:39:30

            Πάντως η δεύτερη εκδοχή που έγραψα (δηλ. μια στόχευση να ήταν στην ισοπέδωση των εργασιακών κεκτημένων), συνάδει και είναι σε πλήρη συμφωνία με την απροθυμία των εταίρων μας, να αντιμετωπίσουν την μαζική εισβολή λάθρο στην Ελλάδα, όπως θα άρμοζε, θεωρώντας τη χώρας μας, σύνορο της Ευρώπης....

        • Ο Θείος avatar
          Ο Θείος @ Παρατηρητής 13/08/2012 20:41:28

          The minimum salary is 335 Congolese francs (CDF) per day.
          1.00 CDF = 0.00110619 $
          335 Congolese francs = 0,37057365 $
          Ένας κογκολέζος εργάτης που εργάζεται με βασικό μισθό 30 (!) ημέρες τον μήνα, παίρνει μηνιαία 11, 1 $.
          Για να έχουμε εικόνα τι ΑΚΡΙΒΩΣ σημαίνει τριτοκοσμικό !

    • χανια avatar
      χανια @ Παρατηρητής 13/08/2012 19:56:07

      Θυμιζω μοναχα οτι τη δεκαετια του '50 εκατομμυρια ελληνες μεταναστευσαν στο εξωτερικο μην αντεχοντας αλλο την ανεχεια.Η ανεργια τοτε συμφωνα με επισημα στοιχεια εφτανε το 18%.Στο τελος του 2013 επισημοι φορεις μιλουν για ανεργια 29%! Για να καταλαβουν καποιοι το μεγεθος της κοινωνικης καταστροφης....

    • Νικος avatar
      Νικος @ Παρατηρητής 16/08/2012 14:41:32

      ΚΚΕ-ΜΛ είσαι ή ΣΥΡΙΖΑ;

  2. ΜΔ avatar
    ΜΔ 12/08/2012 15:28:22

    Ο-ΛΟ-ΣΩ-ΣΤΑ!
    Τι να λέμε τώρα...;-))
    Όλα τα μέτρα, ένα προς ένα, αξιολογημένα και κοστολογήμενα!!!!
    Υ.Γ. Εντάξει ρε παιδιά..Μη φωνάζετε!! Έχουμε ακόμα να κάνουμε λίγη υπομονή... Θα βάλουμε και πλάτη στον ΑΣ... Δικαίως (για μένα τουλάχιστον...) θεωρείται η τελευταία ελπίδα... Θα περιμένουμε... Αφηστέ μας όμως να κάνουμε και λίγο πλάκα....Αλλιώς δε...βγαίνει!! ;-)

    • akenaton avatar
      akenaton @ ΜΔ 12/08/2012 15:37:34

      Είμαι από τους πρώτους που ζητούν να βάλουμε πλάτη στον Σαμαρά!
      Σε περίπτωση όμως που υιοθετηθεί περικοπή έστω και 1 (ολογράφως: ενός) ευρώ στο "βοήθημα" που λαμβάνουν οι συνταξιούχοι του ΟΓΑ αντί για σύνταξη, οποιαδήποτε περεταίρω συζήτηση θα είναι για μένα περιττή. Κάθε έννοια δικαιοσύνης στα μέτρα θα έχει καταρρακωθεί και κάθε ελπίδα για κοινωνική συνοχή θα έχει πάει περίπατο. Αυτός που εισηγήθηκε ένα τέτοιο μέτρο θα πρέπει να προταθεί για βραβείο αναλγησίας και παχυδερμισμού.
      Υ.Γ. Δεν αφορά κανέναν δικό μου (γονείς, πεθερικά, κλπ) το μέτρο, για να μην παρεξηγούμαι.

      • EVANGELOS avatar
        EVANGELOS @ akenaton 13/08/2012 02:00:02

        μη βιάζεσαι να πεις μεγάλη κουβέντα ... και άλλοι σήκωσαν εδω το λάβαρο πριν από σένα και μετά "μην είδατε τον Παναή" ...

        είτε το πάιρνεις απόφαση ότι η επιλογή σου "τηρούμε τις υποσχέσεις μας" πάει "πακέτο" με μνημόνιο και άρα δεν υπάρχει χώρος για ευαισθησίες ... είτε αλλάζεις επιλογή ...

        • akenaton avatar
          akenaton @ EVANGELOS 13/08/2012 10:46:44

          Πουθενά στο μνημόνιο δεν λέει κόβω 30 ευρώ από το βοήθημα του ΟΓΑ. Κόβω συντάξεις 700 ευρώ. Κόβω μισθούς 1000 ευρώ. Κόβω τα πολυτεκνικά επιδόματα στην πράξη. Αυξάνω τα χρόνια εργασίας για βασική σύνταξη εν μέσω ανεργίας 25%, κλπ,κλπ. Εδώ δεν είναι θέμα ευαισθησιών. Είναι θέμα αναισθησίας. Δεν νομίζω ο Πρωθυπουργός να προκρίνει τέτοια μέτρα. Και αν τελικά προκριθούν, δεν γίνεται να χρεωθούν σε καμιά τρόικα και κανένα μνημόνιο!!!!

    • giorgos avatar
      giorgos @ ΜΔ 12/08/2012 17:33:18

      ΚΑΛΑ ΡΕ ΦΙΛΕ 30 ΕΥΡΩ ΚΑΤΩ ΤΟΥ ΟΓΑ ΚΑΙ ΜΑΣ ΛΕΣ ΟΛΑ ΚΑΛΑ.......

      • ΜΔ avatar
        ΜΔ @ giorgos 12/08/2012 19:47:26

        Φίλε giorgos,
        Αν αναφέρεσαι σε εμένα, μάλλον δε κατάλαβες το...σατιρικό σχόλιο μου!
        Να είσαι καλά!

    • κύριος Χ avatar
      κύριος Χ @ ΜΔ 12/08/2012 20:24:15

      Πλάτη σε περικοπή 30 ευρώ από τα 360 για ΟΓΑ και σε συντάξεις χηρείας πχ. συνολικά 1200 ευρώ, που θα πάει γύρω στα 700 με 800, όποιος βάλει είναι εγκληματίας.
      Κατά τα άλλα ο κάθε βουλευτής συνεχίζει να στοιχίζει 20000 το μήνα έκαστος, οι πανεπιστημιακοί και οι γιατροί και οι δικαστικοί έγιναν προστατευόμενο είδος όσον αφορά τα ειδικά τους μισθολόγια κτλ κτλ.
      Σε μερικούς μήνες θα ψάχνουν ελικόπτερο να φύγουν...

      • empty heart...open mind.. avatar
        empty heart...open mind.. @ κύριος Χ 12/08/2012 23:48:05

        330€ σύνταξη ΟΓΑ:100 με 150 ΔΕΗ(όχι ρεύμα,αλλά φέσια για τα λαμόγια),ΟΤΕ 50€,νερό 50€....φαγητό μηνιαίως πόσο?είμαστε καλά?....

      • ano-kato avatar
        ano-kato @ κύριος Χ 13/08/2012 00:02:47

        Αυτό το περί ελικόπτερου έχει γίνει πια σούπα.Γιατί δεν σκεφτόμαστε να προτείνουμε ένα άλλο πιο πρωτότυπο τρόπο βρε παιδιά;

        • akenaton avatar
          akenaton @ ano-kato 13/08/2012 10:47:53

          Χόβερκταφτ;;;;

          • akenaton avatar
            akenaton @ akenaton 13/08/2012 10:48:20

            Χόβερκραφτ!!!!

  3. λαλακης avatar
    λαλακης 12/08/2012 15:30:12

    Στην Ελλαδα σκαει η φουσκα του δημοσιου.
    Σκαει αργα και βασανιστηκα , καθως οι πολιτικες ελιτ που διοριζαν αντιστεκονται στις αλλαγες.
    Ειναι θεμα χρονου οι μαζικες απολυσεις στο δημοσιο νομιζω.
    15 χρονια θα μεινει το ΔΝΤ αν δεν παμε δραχμη και η χωρα θα γινει αγνωριστη.
    Επισης παραταση ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΔΟΘΕΙ.
    Παραταση σημαινει αργος θανατος , ο καρκινος του δημοσιου τομεα πρεπει να
    χτυπηθει αμεσα.
    Η Ελλας πρεπει να ακολουθησει το παραδειγμα των Βαλτικων χωρων
    απολυσεις ΔΥ κλεισιμο νοσοκομειων σχολειων , διαλυση υπηρεσιων ανοιγμα
    ολων των επαγγελματων.
    Ο πλυθησμος που θα μεινει ανεργος πρεπει να στραφει στην αυτοαπασχοληση
    οπως στην Εσθονια.
    Θελει απλα γενναιο πολιτικο που θα τα εφαρμωσει.
    Το οικονομικο μοντελο για την Ελλαδα μας υπαρχει και ειναι η Βαλτικη
    Εχουμε αναγκη απο φιλελευθερη θεραπεια σοκ.

    • ΑΠΟΛΛΩΝΙΟΣ avatar
      ΑΠΟΛΛΩΝΙΟΣ @ λαλακης 12/08/2012 15:36:23

      λαλάκη
      Αν κρίνεις ότι έχεις ανάγκη από φιλελεύθερη θεραπεία σοκ,μπορείς να υποβληθείς ατομικά σε αυτήν την θεραπεία και να αφήσεις το ''εμείς" έξω.Όλες μα όλες οι κοινωνίες που εφάρμοσαν αυτό το μοντέλο,οδηγήθηκαν σε αυτοκαταστροφή και επέστρεψαν τρέχοντας σε αυτό που εσύ ξορκίζεις.Ο χρόνος των μνημονιάκηδων και των υποστηρικτών τους τελειώνει.Ο επίλογος θα είναι αμείλικτος.

    • ano-kato avatar
      ano-kato @ λαλακης 13/08/2012 00:10:34

      Όλοι οι Δημόσιοι υπάλληλοι και οι συνταξιούχοι στη γραμμή για τατουάζ με τον αριθμό τους και μετά στα τραίνα για τα κρεματόρια άμεσα μέσα στο 2012 πρέπει να ολοκληρωθεί αυτό το μέτρο.Όλοι μαζί με τις γυναίκες τους τα παιδιά τους όλοι.Και οι περιουσίες τους αφου δημευθούν να πάνε στη μείωση του δημόσιου χρέους.Αυτή είναι η λύση λαλάκη μου.Αυτή είναι θεραπεία σοκ.Τι βαλτικές και μ@@@κίες είναι αυτά που λες.Και μετά όλοι οι υπόλοιποι θα ζήσουμε ζωή χαρισάμενη σαν σε παραμύθι.

      • Εύα avatar
        Εύα @ ano-kato 13/08/2012 00:42:51

        Μετά τα κρεματόρια θα έρθει η ανάπτυξη..θα πουλάνε μοσχοσάπουνα...

    • EVANGELOS avatar
      EVANGELOS @ λαλακης 13/08/2012 02:08:01

      Λαλάκη φίλε μου αν αισθάνεσαι την ανάγκη για "shock treatment" άκου λίγο Ramones ...

      δεν υπάρχει λόγος να καταστραφεί η χώρα για να σου περάσει εσένα η μαζοχιστική τάση

    • kapar13 avatar
      kapar13 @ λαλακης 13/08/2012 20:19:26

      Άντε μπράβο! Αυτοαπασχόληση τώρα!
      Και καλό είναι να αρχίσουν σιγά-σιγά τα κ#*λόμπαρα της Βαλτικής να αναρτούν επιγραφές "Προσεχώς Ελληνίδες"...

  4. λαλακης avatar
    λαλακης 12/08/2012 15:43:54

    @Απολλωνιε

    Κοιτα φιλε μου , η συνταγη γενικα πετυχε στα περισσοτερα κρατη πχ
    στις Βαλτικες χωρες οπως ανεφερα ποιο πανω.
    Εκει που απετυχε ειναι κυριως σε τριτοκοσμικα κρατη πχ Αιτη που γεννοβολανε
    συνεχεια , δεν υπαρχουν θεσμοι, συμμοριες λυμαινονται τα παντα κλπ
    Δηλ δεν εφαρμωζονται τα μετρα.
    Η συνταγη εφαρμωζεται γιατι καταχρεωθκαμε ως χωρα απο τους διορισμους στο δημοσιο.
    Το ΔΝΤ ειναι το αποτελεσμα και οχι το αιτιο.
    Επισης το ευρω και η Δυση δεν ειναι μονοδρομος
    Ψηφιστε Συριζα και δραχμη , να πανε οι μισθοι σας στα 100 ευρω στο δημοσιο.
    Ιδου η Ροδος ,ιδου και το πηδημα.
    Δυο οι λυσεις η εξυγιανση τυπου Βαλτικης η δραχμη και επισημη χρεοκοπια.
    Παντως ειναι ψεμα οτι το ΔΝΤ παντου απετυχε.

    • popolaros avatar
      popolaros @ λαλακης 12/08/2012 21:58:17

      ..να σε καλά με έκανες και γέλασε.
      Μάλλον θα είσαι από αυτούς που πιστεύουν ότι το ΔΝΤ ήρθε πραγματικά για να μας σώσει.

      Διάβασε και κανένα παλιότερο άρθρο εδώ στο antinews.
      Ψάξε για Αργεντινή.

      • Βασίλης Γκιώνης avatar
        Βασίλης Γκιώνης @ popolaros 13/08/2012 01:15:50

        Όπως τα λέει ο Λαλάκης.

        Βάλαμε στο σβέρκο μας το ΔΝΤ, να μας χρεώνει και να μην ξέρουμε τι μας ξημερώνει καθημερινά, για να "σιγουρευτούνε" οι μισθοί των δημοσίων υπαλλήλων...

  5. akenaton avatar
    akenaton 12/08/2012 15:44:10

    "περαιτέρω" αντί περεταίρω, με συγχωρείτε!

    • Εύα avatar
      Εύα @ akenaton 12/08/2012 15:45:41

      Συμφωνώ..αν είναι, ας τους κάνουν κατευθείαν ευθανασία να τελειώνουν...

  6. ΜΔ avatar
    ΜΔ 12/08/2012 15:47:56

    Φίλε akenaton,
    Αυτό το μέτρο πολύ περισσότερο, τα υπόλοιπα λίγοτερο ανάλγητα ίσως...Όλα όμως είναι περικόπες...Και ο ίδιος ο ΑΣ αυτά έλεγε, αν θυμάσαι...Λάθος συνταγή! Άντε να δούμε που θα παμε τελικά!
    Και όπως είπαμε και σε άλλη ανάρτηση...Να δούμε πότε θα βάλουν πλάτη και οι λίγοι μεγάλοι και αλλαζόνες και θα σταματήσουν επιέλους να χειροκροτούν υποκριτικά τους πολλούς μικρούς και ταπεινούς για τη "μεγαλειώδη" προσπάθεια που θα πάρουν στην πλάτη τους και αυτά τα μέτρα!!
    Άντε να δούμε...
    Να είσαι καλά!

  7. niknikopol avatar
    niknikopol 12/08/2012 15:48:21

    Λαλάκη, λαλάκεψες...

  8. Παρατηρητής avatar
    Παρατηρητής 12/08/2012 15:49:38

    Είσαι σκεπτόμενο άτομο. Πες μου σε παρακαλώ, γιατί η μέχρι τώρα πολιτική της κυβέρνησης δεν αποτελεί πάσα στον ΣΥΡΙΖΑ μέσα στο 2013;

    Μα καλά πιστεύουν στα σοβαρά, όποιοι τέλως πάντων κάνουν κουμάντο σε αυτή τη χώρα, ότι θα συνεχιστεί ο δικομματισμός, έχοντας διαλύσει τον κοινωνικό ιστό της χώρας;

    Ποιος πιστεύει σε αυτή την Ελλάδα πλέον;
    Ποιος θα καθήσει να δουλέψει για αυτή τη χώρα πλέον;
    Ποιός;

    Μια χώρα δεν στέκεται εαν είναι όλοι λαμόγια.

    Ρωτήστε λοιπόν κάποιον από τους πρώην νοικοκύρηδες, δηλαδή από αυτούς τους ανθρώπους που στήριζαν την χώρα και σαρώθηκαν από την κρίση που τα λαμόγια δεν έπαθαν τίποτα.
    Ρωτήστε τους εαν θα ξανακάνουν και την παραμικρή θυσία.
    Λαμόγια θα γίνουμε και μεις θα σας απαντήσουν.

    Η χώρα διαλύεται.

    • empty heart...open mind.. avatar
      empty heart...open mind.. @ Παρατηρητής 12/08/2012 23:44:41

      Η χώρα είναι διαλυμένη και σε λίγοθα μαζεύουν τα κομμάτια της.Δυστυχώς δεν μπορεί να μας σώσει ούτε ο κανείς....και ο κανείς ήταν πάντα πιο κατάλληλος για πρωθυπουργός...

  9. akenaton avatar
    akenaton 12/08/2012 16:00:39

    Βλέπω πως με αυτά που "διαρρέονται" κινδυνεύουν να παραφρονήσουν και οι λογικοί! Είναι δυνατόν να βάλεις χέρι σε μισθούς κάτω των 1000 ευρώ και συντάξεις κάτω των 800 ευρώ; Είναι δυνατόν να βάλεις πλαφόν τα 10.000 ευρώ εισόδημα για τα πολυτεκνικά επιδόματα; Είναι δυνατόν με ανεργία 25% να αυξάνεις τον ελάχιστο χρόνο εργασίας για την βασική σύνταξη; Που θα βρει δουλειά αυτός που θα του λείπουν λίγα ένσημα για να την εξασφαλίσει ώστε να μην πεθάνει από πείνα στα γεράματα; Χωρίς δικαιοσύνη στα βάρη, η κοινωνική συνοχή πάει περίπατο. Χωρίς κοινωνική συνοχή, η κοινωνία θα εκραγεί. Είναι τόσο δύσκολο να το καταλάβουν αυτό μερικοί; Κύριε Πρωθυπουργέ, μην αφήσετε τέτοια μέτρα να υπονομεύσουν την τελευταία ελπίδα της Χώρας! Χτυπήστε στοχευμένα στα "ρετιρέ", στις παχιές διπλέ συντάξεις, στα λαμόγια που ζουν βασιλικές ζωές με δηλώσεις φορολογίας εργατών! Ο χρόνος δεν περισσεύει και αυτή την φορά, κάθε έκρηξη δυνητικά μπορεί να είναι το Big Bang για την κοινωνία.....

    • Κλέων avatar
      Κλέων @ akenaton 12/08/2012 16:52:01

      Να είσαι καλά, διότι ασχέτως εάν διαφωνούμε σε ορισμένα θέματα, δείχνεις ότι πάνω από όλα είσαι άνθρωπος και όχι θεωρητικός.

    • ΚΥΘΗΡΙΟΣ avatar
      ΚΥΘΗΡΙΟΣ @ akenaton 12/08/2012 22:25:20

      Mά τί λές ἀγαπητέ μου Akenatonεἶναι δυνατόν νά μήν μπεῖ πλαφόν τό ὄριο τῶν 10000εὐρῶ στά πολυτεκνικά ἐπιδόματα;
      Τά παιδιά ἀπό τήν ἠλικία τῶν 6 ἐτῶν πρέπει νά ξεκινήσουν νά δουλεύουν,παράλληλα μέ τήν παρακολούθηση τῶν μαθημάτων τους,δέν εἶναι δυνατόν σέ τόσο μεγάλη ἠλικία νά τά τρέφουν ἀκόμη οἱ γονεῖς τους...!
      Κατά τά ἄλλα,ἀποκατάσταση πολυτεκνικῶν ἐπιδομάτων...

    • ΜΔ avatar
      ΜΔ @ akenaton 13/08/2012 01:31:15

      Παρακολουθώντας σήμερα τα σχόλια στο άρθρο κατέληξα σε κάποια (δικά μου) συμπεράσματα:
      1. Κάποιοι πραγματικά αξιόλογοι αρθρογράφοι εδώ μέσα τον τελευταίο καιρό κρατούσαν με τα άρθρα τους, αν όχι θετική, τουλάχιστον στάση αναμονής στα πεπραγμένα της κυβέρνησης και τα επικείμενα μέτρα. Αρκούσε σήμερα ένας...λαλάκης για να αναδειχθεί μέσα από πολλά σχόλια η αντιμετώπιση που θα έχουν από την κοινωνία μέτρα σαν αυτά καθώς και η γενικότερη εντύπωση της πλειοψηφίας της κοινωνίας: μία από τα ίδια!
      2. Ο κοινωνικός αυτοματισμός καλά κρατεί. ΔΥ εναντίον ΙΥ. Ειδικά μισθολόγια εναντίον στενού δημόσιου τομέα. Ελεύθεροι επαγγελματίες εναντίον μισθωτών. Όλοι εναντίον όλων. Μάλλον στο υποσυνείδητο έχει πλέον περάσει ότι αυτοί οι λίγοι που συγκέντρωσαν τον πλούτο (και που ανήκουν σε ΟΛΕΣ τις πρόηγούμενες κατηγορίες) δεν πρόκειτει να πληρώσουν πίσω τίποτα. Οπότε τώρα ψάχνουμε να βρούμε ποιοι από τους μικρούς θα πληρώσει ή θα γλυτώσει περισσότερα. Κρίμα!!!
      3. Από τα δύο προηγούμενα προκύπτει εύκολα τι έρχεται ταχύτατα: το bing bang φίλε akenaton.
      Καλό βράδυ!

      • Αυριανιστής avatar
        Αυριανιστής @ ΜΔ 13/08/2012 10:53:27

        Ο κοινωνικός αυτοματισμός, έτσι όπως εξελίσσεται, αποτελεί ξεκάθαρα πλέον την απαρχή εμφυλίου. Μακάρι να διαψευσθώ, αλλά νομίζω ότι δεν είμαστε και πολύ μακριά (χρονικά) από το "κανονικό" ξέσπασμά του.

        • ψυχραιμια avatar
          ψυχραιμια @ Αυριανιστής 13/08/2012 11:09:44

          Δεν εχει γινει ποτε και σε καμμια χωρα του κοσμου εμφυλιος πολεμος δημοσιων και ιδιωτικων υπαλλήλων.

          • Αυριανιστής avatar
            Αυριανιστής @ ψυχραιμια 13/08/2012 11:16:05

            Μάλλον δεν κατάλαβες περί τι εμφυλίου θα πρόκειται. Άνεργοι εναντίον εργαζομένων. Ίσως και όλοι εναντίον όλων.

            Ο κοινωνικός αυτοματισμός, που μαίνεται, νομοτελειακά οδηγεί εκεί.

  10. STEVE avatar
    STEVE 12/08/2012 16:07:37

    Σχετικά με τις χώρες της Βαλτικής :Απόσπασμα από κείμενο του Levy Economics Institute of Bard college
    Το πρόβλημα με αυτή την αφήγηση οικονομικής ανάκαμψης, όπως και με τόσα άλλα πράγματα τα τελευταία 20 χρόνια, είναι ότι οι χώρες της Βαλτικής εφάρμοσαν μια μορφή ανάκαμψης που ανατέθηκε σε εξωτερικούς φορείς (“outsourcing”), και το έκαναν αυτό πράγματι πολύ καλά. Υπάρχουν δύο φαινόμενα πίσω από τη Βαλτική ανάκαμψη: η μαζική χρήση δημοσιονομικών κεφαλαίων της Ευρωπαϊκής Ένωσης (το 20% του προϋπολογισμού της Εσθονίας του 2012 αποτελείται από μεταβιβάσεις από την ΕΕ), και η ακραία ενσωμάτωση του εξαγωγικού τομέα με Σκανδιναβούς παραγωγούς. Όμως αυτές οι πηγές ανάπτυξης δεν είναι καθόλου βιώσιμες. Το πρόβλημα με τα ταμεία της ΕΕ είναι ότι θα εξαντληθούν το 2015, και κανείς δεν γνωρίζει εάν θα συνεχίσουν να υφίστανται μετά το 2015 και σε τι ποσά.
    Το πρόβλημα με τον τομέα των εξαγωγών είναι ότι τείνει να καταλήξει σε θύλακα: για παράδειγμα, η Εlcoteq Ταλίν, μέχρι τον Φεβρουάριο του 2012 θυγατρική της χρεοκοπημένης πλέον επιχείρησης παραγωγής εξαρτημάτων κινητών τηλεφώνων Εlcoteq SE, μια εταιρία φινλανδικής ιδιοκτησίας και
    την τελευταία δεκαετία o βασικός εξαγωγέας στην Εσθονία, χρησιμοποιεί περίπου 200 προμηθευτές στον τομέα της μεταποιητικής παραγωγής, εκ των οποίων κανείς τους δεν εδρεύει στην Εσθονία.
    Συμπέρασμα το θαύμα των οι χωρών της Βαλτικής έχει χρόνο λήξης το2015

  11. λαλακης avatar
    λαλακης 12/08/2012 16:18:41

    @Steve

    Δηλ το συμπερασμα και η αντιπροταση ποια ακριβως ειναι , να συνεχισουμε
    να διοριζουμε στο δημοσιο χαραμοφαηδες , να λιποθυμανε τα παιδακια
    του ιδιωτη η ανεργου απο πεινα επειδη δεν εχει να πληρωσει τα χαρατσια
    του Βενιζελου που δεν θελει να απολυθουν ΔΥ , να συνεχισουμε να χρεωνομαστε
    ως χωρα και να γεμισει η Ευρωπη Ελληνες εξαθλιωμενους προσφυγες
    που φευγουν απο το μπανανισταν των ΔΥ.
    Παρτε το χαμπαρι μαγκες , τα λεφτα για τους ΔΥ τελειωσαν
    λεφτα α λα ΓΑΠ δεν υπαρχουν.
    Τα υπολοιπα ειναι μπουρδες.
    Πρεπει το Ελλαντα να παει σταθερα σε 3% ελειμμα πραγμα που θα γινει
    μονο με απολυσεις ΔΥ.
    Και υπαρχει και η δραχμη για την οποια δεν μιλαει κανεις ΔΥ
    γιατι φοβαται για τη τσεπουλα του.

    • Ιωαννης Τ avatar
      Ιωαννης Τ @ λαλακης 12/08/2012 23:24:37

      κατα καιρους σε αυτο το αξιολογο blog εμφανιζονται ατομα σαν εσενα λαλακη και το καταστρεφουν. αν θυμαμαι καλα πριν τις εκλογες υπηρχε ενα nickname dim που ελεγε παρομοια. τωρα αυτος εξαφανιστηκε και ηρθε αλλος!!! εσυ. Η δραχμη δε που αναφερεσαι τοσο υποτιμητικα θα ειναι ενα νομισμα. ενα οικονομικο εργαλειο. Αλλα προσεχε NEA δραχμη με βαση τα δικα μας συμφεροντα. Αρχικα μια NEA δραχμη 1euro και μετα αναλογα με το τι μας συμφερει καποια υποτιμιση. Οχι βεβεα 1 ευρω-340.75 δραχ. και μετα υποτιμηση. Δεσ το ετσι και μετα μας λες οτι το ελλειμα θα μειωθει αν απολυθουν ΔΥ.
      ΕΛΕΟΣ!!!

  12. new age avatar
    new age 12/08/2012 16:23:02

    αγαπητέ @λαλάκη,
    μήπως εκτός από το συμμάζεμα του δημοσίου πρέπει κάτι να γίνει και με την φοροδιαφυγή που βασιλεύει; Ταυτόχρονα ένα αναδρομικό πόθεν έσχες δεκαετίας (σε ακίνητα και καταθέσεις) θα έβαζε πολλά πράγματα στην θέση τους...

  13. deldio avatar
    deldio 12/08/2012 16:24:58

    Ορισμένοι απευθύνεστε σε ανθρώπους που δεν γνωρίζουν και λέτε πράγματα που δεν ισχύουν. Επειδή είδα ολόκληρη οικογένεια Λεττονών να ψάχνουν στα σκουπίδια για να φάνε λίγο πιο πέρα από το σπίτι μου, όταν τους ρώτησα γιατί δεν πάνε στη χώρα τους, μου απάντησαν ότι εδώ είναι καλύτερα έστω και εάν τους έχουν "κόψει" το ρεύμα και το νερό στο σπίτι. Στη Λεττονία μου είπαν τα πράγματα είναι πολύ χειρότερα! Απ' όσο ξέρω η Λεττονία ακολουθεί παρόμοια συνταγή νεοφιλελεύθερης "δημοσιονομικής εξυγίανσης" με δάνεια του ΔΝΤ, ανήκει στις Βαλτικές χώρες, οι κάτοικοι τρώνε από σκουπίδια και κατ' εντολή των δανειστών τους έχουν κλείσει σχεδόν όλα τα νοσοκομεία και τα σχολεία.
    Από πού λοιπόν συμπέρανες κε Λαλάκη ότι "θα πρέπει η Ελλάδα να ακολουθήσει αυτό το παράδειγμα", όπως βαθυστόχαστα μας λες; Ακολούθησέ το μόνος σου και εάν είναι τόσο καλό μας το λες και ερχόμαστε και εμείς.

    • λαλακης avatar
      λαλακης @ deldio 12/08/2012 16:36:19

      @deldio

      Oι κατοικοι των χωρων που αναφερεις ψηφιζουν φιλελευθερες κυβερνησεις . Και δεν πεινανε ολοι , ειναι ψεμα.
      Περασαν απο καταστασεις σοκ , ναι εκλεισαν νοσοκομεια
      αλλα δε νομιζω αυτος που δεν εχει να φαει να ενδιαφερεται για το
      νοσοκομειο που εκλεισε .
      Αν τα πραγματα ηταν τοσο χαλια θα ψηφιζαν Αριστερα κομματα
      ομως στη Βαλτικη ειναι εξαφανισμενα ,
      μαλλον οι κατοικοι ειναι μαζοχιστες.
      Αλλα δεν απαντατε σ αυτο που ρωτησα , ποια ειναι η λυση.
      Προφανως για εσας να πεθανουν απο πεινα οσοι δεν ειναι στο δημοσιο
      για να μην απολυθουν οι ΔΥ.
      Η μαγκια ειναι 1 εκ ΔΥ να βγουν στο Συνταγμα με αρχηγο το Τσιπρα
      και να απαιτησουν δραχμη.
      Ομως δε το κανουν γιατι σκεφτονται τη μασα τους.

  14. new age avatar
    new age 12/08/2012 16:35:29

    αγαπητέ @λαλάκη,
    μήπως εκτός από το συμμάζεμα του δημοσίου πρέπει κάτι να γίνει και με την φοροδιαφυγή που βασιλεύει; Ταυτόχρονα ένα αναδρομικό πόθεν έσχες δεκαετίας (σε ακίνητα και καταθέσεις) θα έβαζε πολλά πράγματα στην θέση τους…

  15. STEVE avatar
    STEVE 12/08/2012 16:44:36

    Πάντως η δική σου πρόταση λαλάκης όπως κατάλαβες ούτε σαν αντιγραφή δεν περπατάει, το παράδειγμά σου με τις χώρες της Βαλτικής είναι ατυχέστατο και εκτός τόπου.Όσο για την λύση θεωρώ ότι καμία από τις χώρες του Ευρωπαϊκού Νότου δεν θα σωθεί εάν δεν επανέλθει πρωτίστως στην πρωτογενή της παραγωγή την οποία σημειωτέον εκμεταλλεύονται οι χώρες του Βορρά έναντι ευτελούς τιμήματος.Δεν είναι δυνατό μια χώρα όπως η Ελλάδα να κάνει εισαγωγές σε γεωργικά προϊόντα ακόμη και σε άχυρο.Ο τριτογενής τομέας που περιλαμβάνει την παροχή υπηρεσιών στην οποία όπως μας κατάντησαν ανήκει το 90% των εργαζομένων και του ιδιωτικού κρατικοδίαιτου τομέα και του δημοσίου έπεται, κοινώς αυτή την στιγμή πρέπει να περάσει σε δεύτερη μοίρα. Με πολιτικές χαρατσιών, λιτότητας κ.λ.π. δεν πας πουθενά απλά αδειάζεις τις τσέπες των πολιτών και χορταίνεις το ΔΝΤ.Το θέμα είναι ότι για να κάνεις τα προηγούμενα πρέπει να φτάσεις στον πάτο από ότι φαίνεται

  16. ΚΑΙΡΟΣΚΟΠΟΣ avatar
    ΚΑΙΡΟΣΚΟΠΟΣ 12/08/2012 16:54:58

    @@@Η Ελλας πρεπει να ακολουθησει το παραδειγμα των Βαλτικων χωρων
    απολυσεις ΔΥ κλεισιμο νοσοκομειων σχολειων , διαλυση υπηρεσιων ανοιγμα
    ολων των επαγγελματων.
    Ο πλυθησμος που θα μεινει ανεργος πρεπει να στραφει στην αυτοαπασχοληση
    οπως στην Εσθονια.@@
    και κάτι παραπάνω βρε ΛΑΛΑΚΗ
    1. νοσοκομεία : μόνο 1 ανά δυο νομούς(αυτοκίνητα έχουμε να πάμε)
    2. σχολεία μόνο στις πρωτεύουσες των νομών!!!!!!(τα θέλουμε τα γράμματα;;; είναι ανταποδοτικά;;
    ΑΕΙ μονο στην Αθηνα (τα υπόλοιπα ΤΕΛΟΣ)
    3. ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΣΥΝΤΑΞΕΩΝ( αυτό και αν είναι αναπτυξιακό μέτρο!!) ο κάθε εργαζόμενος να κόψει τα λούσα---έτσι έγραψε κάποιος εδώ μέσα-- για να του μένει κάτι στο τέλος της ζωής του !!!
    ΔΕΝ ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ ΜΕΝΕΙ ΚΑΤΙ ΑΛΛΟ.....

    • λαλακης avatar
      λαλακης @ ΚΑΙΡΟΣΚΟΠΟΣ 12/08/2012 17:02:04

      Δε προτεινα ολα οσα γραφεις , αλλα μαλλον προτιμας να λιποθυμανε παιδια απο πεινα για να μην πειραχθουν οι Αγιοι φραγκισκοι
      που δουλευουν στο δημοσιο.
      Ολοκαυτωμα κοινωνικο για να σωθουν 1 εκ ΔΥ

  17. λαλακης avatar
    λαλακης 12/08/2012 16:57:40

    @Steve

    Με λιγα λογια προτεινεις συνεχιση της διατηρησης 1 εκ στο δημοσιο
    νεες προσληψεις σ αυτο , νεα χαρατσια για τους ιδιωτες μεχρι αυτοι και τα παιδια τους να πεθανουν απο πεινα.
    Ολα αυτα για να διατηρηθουν αθικτοι οι χαραμοφαηδες του δημοσιου τομεα.
    Αυτο που εγω και φυσικα κ αλλοι προτεινω ειναι απολυση 300.000
    ΔΥ μεσω εφεδρειας , να πληρονονται ενα επιδομα στο σπιτι
    και να στραφει ο κοσμος στην αυτοαπασχοληση αφου πρωτα καταργηθει
    το Τεβε και οι εισφορες του.
    Δηλ να μετατραπουν οι ΔΥ σε πραγματικους εργαζομενους ωστε η χωρα να παει στο 3% και να βγει στις αγορες.
    Προφανως εισαι ενας ακομα ΔΥ που δε τολμα να ζητησει δραχμη γιατι θα παει
    ο μισθος του στα 120 ευρω αλλα απαιτεις να πεθανει απο πεινα ο διπλανος
    σου για να μην πειραχθει κανενα προνομιο σου.
    Επιστροφη στη φυση οπως προτεινεις μπορει εν μερει να γινει αφου πρωτα
    τακτοποιηθουν τα ελειματα που προκαλουν οι ΔΥ οι διπλοσυνταξιουχοι κλπ.
    Και περιορισμος στις εισαγωγες στην ΕΕ δεν γινεται .

    • ano-kato avatar
      ano-kato @ λαλακης 13/08/2012 00:19:05

      Ρε συ λαλάκη επειδή συνεχίζεις να μας τα πρήζεις τι σκατά δουλειά κάνεις και είσαι τόσο παραγωγικός;

      • JKAL avatar
        JKAL @ ano-kato 13/08/2012 07:33:44

        Νοικιάζει καμήλες στην Ικαρία.

  18. 1kris avatar
    1kris 12/08/2012 17:05:57

    Καλα εμεις δεν ειχαμε βγει στα καγκελα οτι μας χορηγουν λαθος φαρμακο η κανω λαθος και τωρα τι ακριβως εγινε και συνεχιζουμε να δινουμε τα ληγμενα ελεος πια με ολους αυτους .αλλα και κατι αλλο.μεινετε μακρια απο τα 330 ευρω.ειναι το λιγοτερο ντροπη.

    • ΚΑΙΡΟΣΚΟΠΟΣ avatar
      ΚΑΙΡΟΣΚΟΠΟΣ @ 1kris 12/08/2012 17:15:06

      λαθος κανεις...δεν καταλαβες καλα!!!!

  19. nikolas avatar
    nikolas 12/08/2012 17:08:16

    Γιατί αυτοί που πλήρωσαν πραγματικα τις εισφορές τους τόσα χρόνια να μην έχουν την ανταποδοτικότητα που πρέπει; Ας τους τα γυρίσει όλα αναδρομικά και ας κόψει τελείως τις συντάξεις.
    Ποιός εγκέφαλος σκέφτηκε να κόψει 30 ευρώ απο τους αγρότες;
    Κατά τ' άλλα ο αστακοπόλεμος καλά κρατεί, ανάξιοι, ξεφτιλισμένοι!!!

  20. ΚΑΙΡΟΣΚΟΠΟΣ avatar
    ΚΑΙΡΟΣΚΟΠΟΣ 12/08/2012 17:08:16

    ΕΧΩ ΚΑΙ ΑΛΛΗ ΛΥΣΗ

    **Σκοτώστε τους όλους! Ο Θεός θα αναγνωρίσει τους δικούς του.
    Arnaud Amaury, λεγκάτος του Πάπα
    μετά την κατάληψη της Bezier, όταν ρωτήθηκε πώς θα ξεχωρίσουν τους αιρετικούς από τους άλλους κατοίκους,το 1209.**
    ΑΥΤΟ ΙΣΧΥΕΙ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΔΥ ΠΟΥ ΤΟΣΟ ΑΓΑΠΑΣ!!!
    ΜΑΛΛΟΝ ΕΙΣΑΙ ΣΕ ΔΙΑΤΕΤΑΓΜΕΝΗ ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΔΙΑΒΑΖΕΙΣ ΟΥΤΕ ΤΙ ΓΡΑΦΕΙΣ
    ...Η Ελλας πρεπει να ακολουθησει το παραδειγμα των Βαλτικων χωρων
    απολυσεις ΔΥ κλεισιμο νοσοκομειων σχολειων , διαλυση υπηρεσιων ανοιγμα
    ολων των επαγγελματων.
    Ο πλυθησμος που θα μεινει ανεργος πρεπει να στραφει στην αυτοαπασχοληση...
    ΔΙΚΑ ΣΟΥ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΑ;;; ΚΑΝΕ ΜΙΑ ΑΝΑΛΥΣΗ ΤΩΡΑ ΚΑΙ ΠΕΣ ΜΑΣ ΤΙ ΑΚΡΙΒΩΣ ΕΝΝΟΕΙΣ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΟΥΜΕ ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ ΟΙ ΠΤΩΧΟΙ ΤΩ ΠΝΕΥΜΑΤΙ.

  21. ΚΑΙΡΟΣΚΟΠΟΣ avatar
    ΚΑΙΡΟΣΚΟΠΟΣ 12/08/2012 17:09:29

    ΜΗΝ ΤΟΥ ΒΑΖΕΙΣ ΔΥΣΚΟΛΑ !!!!

  22. sos avatar
    sos 12/08/2012 17:13:47

    Περιμένω να μου πει ξανά κάποιος για τα πολυτεκνικά επιδόματα.

    Καταλαβαίνετε ότι μια πολύτεκνη οικογένεια στην Ελλάδα θα έχει σίγουρα εισόδημα πάνω από 10.000 ευρώ. Άρα το επίδομα θα παίρνουν κυρίως οικογένειες γύφτων και μεταναστών που δεν δηλώνουν τίποτα.

    Κατ'επέκταση η κυβέρνηση θα ασκήσει (άθελά της;) δημογραφική πολιτική εναντίον των Ελλήνων.

    Είναι πατριωτική πολιτική της ΝΔ αυτή;

    Θα ήθελα και μια απάντηση από τον κ. Κρανιδιώτη αν γίνεται.

    • ΚΥΘΗΡΙΟΣ avatar
      ΚΥΘΗΡΙΟΣ @ sos 12/08/2012 22:43:57

      Ἀγαπητέ μου sos,ἡ ἀποκατάσταση τῶν πολυτεκνικῶν ἐπιδομάτων ἦταν προεκλογική δέσμευση τοῦ ἴδιου τοῦ κ.Σαμαρᾶ...
      Ὅπως πολύ σωστά ἐπισημαίνεις,μιά πολύτεκνη οἰκογένεια μέ 4,5,6 παιδιά δέν μπορεῖ νά ζήσει μέ 10000 εὐρῶ μόνο.Καί ἡ σύζυγος νά δουλεύει δέν εἶναι πολυτέλεια.Ἀπό ἀνάγκη δουλεύει,γιά νά τά βγάλουν πέρα,δέν ζοῦν πλουσιοπάροχα.Γιά μένα,πρέπει νά ἐξεταστοῦν πολυτεκνικά καί τριτεκνικά ἐπιδόματα τύπου Μενεγάκη,ἐκεῖ χρειάζεται περικοπή καί δικαιοσύνη...

      • akenaton avatar
        akenaton @ ΚΥΘΗΡΙΟΣ 13/08/2012 11:01:27

        Φυσικά, με ένα πλαφόν πάνω από 40.000 ευρώ θα μιλούσαμε αλλιώς!

  23. ΚΑΙΡΟΣΚΟΠΟΣ avatar
    ΚΑΙΡΟΣΚΟΠΟΣ 12/08/2012 17:14:01

    διαβασε τι γραφεις πρωτα και μετα συνεχιζεις το εργο σου

    • λαλακης avatar
      λαλακης @ ΚΑΙΡΟΣΚΟΠΟΣ 12/08/2012 17:21:58

      @Καιροσκοπος

      Ε, τι να σου απαντησω , δε μιλησα για σχολεια
      μονο σε πρωτευουσες!!
      Η ουσια φιλαρακι ειναι οτι θελετε να πεθανει απο πεινα το παιδι του διπλανου για να μην πειραχθουν
      τα προνομια σας στο δημοσιο , εχετε οι ΔΥ
      πολυ θρασος και αθλια συμπεριφορα που εξεθρεψαν οι ελλ. κυβερνησεις και ιδιως
      το πασοκ

      • ΚΑΙΡΟΣΚΟΠΟΣ avatar
        ΚΑΙΡΟΣΚΟΠΟΣ @ λαλακης 12/08/2012 17:35:45

        φιλε εισαι υπεροπτης. μηπως εχεις εντυπωση οτι αντιπροσωπεύω τον χαρο ή οτι εχω γραφειο τελετων;
        ΓΙΑ ΤΗΝ ΦΟΡΟΔΙΑΦΥΓΗ ΣΤΟΝ ΙΔΙΩΤΙΚΟ ΤΟΜΕΑ ΤΙ ΕΧΕΙΣ ΝΑ ΠΕΙΣ;;; ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΙΣΦΟΡΟΔΙΑΦΥΓΗ;;; ΓΙΑ ΤΟΝ ΦΠΑ;;
        ΚΑΙ ΚΑΤΙ ΑΛΛΟ : ΠΑΙΔΙΑ ΕΧΟΥΝ ΜΟΝΟ ΟΙ ΙΥ; ΤΩΝ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΥΠΑΛΛΗΛΩΝ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΙ ΕΙΝΑΙ;; ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΨΥΧΗ;;
        ΔΕΝ ΣΟΥ ΕΚΑΝΑΝ ΚΑΛΟ ΦΡΟΝΤΙΣΤΗΡΙΟ.....

      • Βασίλης Γκιώνης avatar
        Βασίλης Γκιώνης @ λαλακης 13/08/2012 01:17:45

        Λαλάκη,

        δεν τα βγάζεις εύκολα πέρα με αυτούς...
        Τόσα χρόνια φιλάνε κατουρημένες ποδιές, νομίζεις θα τους τρομάξεις εσύ κι ο Σαμαράς;;;

        • JKAL avatar
          JKAL @ Βασίλης Γκιώνης 13/08/2012 07:32:12

          Ούτε κι εσύ, βέβαια!
          Μπουρδολόγοι της δεκάρας!

  24. No Way avatar
    No Way 12/08/2012 17:52:30

    Ο Λαλακης εγραψε

    Η Ελλας πρεπει να ακολουθησει το παραδειγμα των Βαλτικων χωρων
    απολυσεις ΔΥ κλεισιμο νοσοκομειων σχολειων , διαλυση υπηρεσιων ανοιγμα
    ολων των επαγγελματων.







    Η δεξια κυβερνηησ της χωρας έλιωσε στην πείνα τους Εσθονούς για να τους βάλει στην ευρωζώνη. Εφάρμοσε μια εξοντωτική πολιτική λιτότητας, που καταβαράθρωσε το ΑΕΠ της χώρας κατά 14,1% (!) το 2009, το οποίο είχε ήδη ρίξει κατά 5% το 2008. Μείωσε συνολικά τους μισθούς των δημοσίων υπαλλήλων σχεδόν κατά 20%, ενώ στον ιδιωτικό τομέα μόνο πέρυσι η μείωση των μισθών υπερέβη το 15%. Η κυβέρνηση πέταξε στον δρόμο χιλιάδες δημοσίους υπαλλήλους και επιδείνωσε σοβαρά την κατάσταση της δημόσιας παιδείας και της υγείας.

    «Αυξήσαμε τον ΦΠΑ από το 18% στο 20%, αυξήσαμε την ηλικία συνταξιοδότησης από τα 63 στα 65 χρόνια και εισαγάγαμε μια ευρεία εργασιακή μεταρρύθμιση, για να κάνουμε πιο ευέλικτη την αγορά εργασίας» δηλώνει με υπερηφάνεια ο υπουργός Οικονομικών της Εσθονίας Γιούχαν Παρτς στον απεσταλμένο της ισπανικής εφημερίδας «Ελ Παΐς», ο οποίος έφριξε με όσα είδε εκεί. «Η εργασιακή μεταρρύθμιση είναι πρακτικά λευκή επιταγή για τους επιχειρηματίες, γιατί η απόλυση είναι δωρεάν, χωρίς αποζημίωση», γράφει ο Ισπανός δημοσιογράφος και συνεχίζει:

    «Η ανεργία εκτινάχθηκε στο 18% και στις ρωσόφωνες περιοχές της χώρας έφτασε στο 25%. Στην πράξη οι επιχειρήσεις δεν πληρώνουν καθόλου φόρο…Ο κατώτατος μισθός είναι 245 ευρώ τον μήνα»!

    Με αυτή την εφιαλτική πολιτική η κυβέρνηση έριξε τους Εσθονούς στη δυστυχία, αλλά εμφάνισε απίστευτα δημοσιονομικά μεγέθη: το έλλειμμα του προϋπολογισμού είναι μόνο 1,7% του ΑΕΠ και το δημόσιο χρέος -7,2% του ΑΕΠ! Οι 16 χώρες της Ευρωζώνης δηλαδή είχαν μέσο όρο δημόσιου χρέους 78,7% το 2009 και η Εσθονία 7,2% – ούτε το ένα δέκατο!

    • No Way avatar
      No Way @ No Way 12/08/2012 18:31:37

      Απο το αποσπασμα

      Η Εσθονια πεθανε στην πεινα για το ευρω - Δελαστικ

      Αλλο αρθρο


      Συντρίμμια άφησε το ΔΝΤ στη Λετονία

      Το Δεθνές Νομισματικό Ταμείο (ΔΝΤ) εγκρίνοντας τη τελευταία δόση του δανεισμού της Λετονίας, ύψους 638 εκατ. ευρώ, αποχαιρετά τη χώρα της Βαλτικής αφήνοντάς την με μειωμένο έλλειμμα μεν, κατεστραμμένη κοινωνία δε. Η χώρα μπήκε στον πρόγραμμα διάσωσης του ΔΝΤ τον Δεκέμβριο του 2008 καθώς ήταν μπροστά στην μεγαλύτερη οικονομική κρίση από το 1929. Το αρχικό δάνειο της ΕΕ και του ΔΝΤ έφτανε τα 7,5 δις ευρώ το οποίο αρνήθηκε, μειώνοντας το ποσό του δανεισμού στα 1,2 δις ευρώ. Η συνταγή του ΔΝΤ προέβλεπε τα ίδια που ο οργανισμός εφάρμοσε σε χώρες όπως Αργεντινή και.....Ελλάδα. Σκληρά μέτρα λιτότητας και κανένα ίχνος μέτρων ανάπτυξης.


      Η χώρα αναγκάστηκε λοιπόν να εφαρμόσει μια βίαιη εσωτερική υποτίμηση και μείωση του ελλείμματος κατά 15 μονάδες σε σχέση με το ΑΕΠ όταν πριν τρία χρόνια σημείωνε υποχώρηση της τάξεως του 25%.

      Η χειρότερη χρονιά της ήταν το 2009 κατά την οποία εφαρμόζοντας το πρόγραμμα του ΔΝΤ είδε την ύφεση να σκαρφαλώνει στο 18% και την ανεργία να χτυπά κόκκινο με ποσοστό 20%. Άλλη μία καταστροφική συνέπεια του προγράμματος ήταν η μετανάστευση τουλάχιστον του 10% του πληθυσμού της χώρας που αναγκάστηκε να αναζητήσει μια καλύτερη ζωή στο εξωτερικό.

      Ούτε όμως η πολιτική σταθερότητα τη γλύτωσε από τη κρίση δίνοντας ένα ακόμα άρωμα από Ελλάδα. Η πρώτη κυβέρνηση μετά από την είσοδο στο ΔΝΤ κάτω από πιέσεις πέφτει και η καινούργια απλώς συνεχίζει το έργο της προηγούμενης εφαρμόζοντας κατά γράμμα τις εντολές των δανειστών.

      Η Λετονία εμφανίζεται μετά από τρία χρόνια με ένα μειωμένο έλλειμμα και με εμφανή υποβάθμιση της κοινωνίας και της παροχής κοινωνικών υπηρεσιών.

      Στην τελευταία έκθεσή για τη χώρα πάντως το ΔΝΤ αναφέρει ότι: «η οικονομία έχει ορθοποδήσει και επιστρέφει σε ισχυρούς ρυθμούς ανάπτυξης, η ανταγωνιστικότητα έχει βελτιωθεί και τα πολύ μεγάλα ελλείμματα έχουν διορθωθεί» αλλά και ότι: «υπάρχουν ακόμα μεγάλες προκλήσεις καθώς η οικονομική δραστηριότητα παραμένει υποτονική σε σχέση με τα προ της κρίσης επίπεδα και το ποσοστό της ανεργίας παραμένει υψηλό παρά τη μείωσή του». Την ίδια στιγμή βέβαια που αξιωματούχοι του ΔΝΤ κάνουν λόγο για συνταγή περιορισμένης επιτύχιας και τη χώρα να εξακολουθεί να κατέχει το ρεκόρ του μεγαλύτερου ποσοστού πολιτών κάτω του ορίου της φτώχειας στην Ευρωπαϊκή Ένωση.


      Το ΔΝΤ οπου περασε διελυσε χωρες και οσες χωρες ανεκαψαν το εδιωξαν με τις κλωτσιες , εφαρμοζωντας δικες τους πολιτικες , επιπλεον δεν υπαρχει χωρα στο πλανητη γη που να σταθηκε στα ποδια της απο την χρεωκοπια , ΧΩΡΙΣ ΕΘΝΙΚΟ ΝΟΜΙΣΜΑ

      Σημερα οι Δ/Υ σαφως αποροφουν το μεγαλυτερο κομματι του προυπολογισμου , οχι γιατι ειναι υπεραριθμοι ( 667,000) , αλλα γιατι δανειζωμαστε ευρω για να τους πληρωνουμε και το Budget μας ως οικονομια δεν φτανει να τους συντηρησει
      Να θυμισω οτι προ 2002 οι Δ/Υ ηταν περισσοτεροι απο σημερα , αλλα τα χρεη μας ηταν απολυτως διαχειρισιμα ( 137 δις) ,το δε τραπεζικο συστημα δεν επιβαρυνε διολου το προυπολογισμο , αφου η ρευτσοτητα καλυπτωνταν απο το Ελληνικο κρατος
      Σημερα οι τραπεζες δανειζωνται εκατονταδες δις ευρω , επιβαρυνωντας το κρατικο προυπολογισμο και εξακολουθουν να ειναι χρεωκοπημενες


      Η μονη λυση για την Ελλαδα ειναι επιστροφη σε εθνικο νομισμα και οσοι επιμενουν να κανουν ανοητα κυρηγματα , περι τεμπελιδων Ελληνων , η να επικροτουν απανθρωπες νεοφιλελλευθερες πολιτικες στυλ ΔΝΤ , ειναι ασχετοι και αστοιχειωτοι

  25. Λέλος avatar
    Λέλος 12/08/2012 18:10:31

    Λαλάκη εδώ Λέλος ,θες μπανάνα ;

    Λαλάκη αν αύριο απολύσουμε όλους τους Δ.Υ και κρατήσουμε μόνο τους θεόσταλτους υπαλλήλους της Τρόικα, πόσο θα μειωθεί το έλλειμμα και σε ποιων τις τσέπες θα πάνε τα κλεψιμαίικα ;

  26. τσαλες avatar
    τσαλες 12/08/2012 18:22:07

    Συγνώμη αλλά δε μπορώ να κρατηθώ :
    Λαλάκης είναι "λαλακίες" λέει και κάνει όλους τους σχολιαστές να χάνουν την ουσία του άρθρου.
    Και επειδή μπορεί και να με θεωρήσει ΔΥ θα πω πως εγώ και πολλοί άλλοι τελευταία, δεχόμαστε να πάμε στην δραχμή εφόσον αυτό γίνει συντεταγμένα.
    Διαφορετικά ακολουθώντας της συμβουλές και τις πρακτικές του λαλάκη, πάμε σούμπιτοι για εμφύλιο, το οποίο ουσιαστικά είναι αυτό που προτείνει.

    • STEVE avatar
      STEVE @ τσαλες 12/08/2012 18:39:24

      Τι ήθελες και το έγραψες αυτό θα βγει ο λαλάκης και θα σου πει ότι θέλεις να μείνουν 1 εκ. δημόσιοι υπάλληλοι ζωντανοί.Παρόλο που δεν είναι 1 εκ. οι δημόσιοι υπάλληλοι (574.000) ή κάτι τέτοιο είναι.Το άρθρο αναφέρει για περικοπές και δυσκολίες για όλους τους Έλληνες.Όποιος έχει κοινή λογική καταλαβαίνει ότι θα πάμε αδιάβαστοι όλοι μαζί αν δεν αλλάξει κάτι.Αν αυτό που θα αλλάξει τα πάντα προς το καλύτερο είναι η δραχμή τότε ναι ας πάμε συντεταγμένα στην δραχμή.Όσοι φυσικά έχουν μαζέψει χρήμα σε ευρώ που θεωρώ ότι είναι λίγοι ας θυσιαστούν για το σύνολο αυτών που πεινάνε που θεωρώ σε λίγο ότι θα είναι πάνω από το 80% του λαού, μεταξύ αυτών και εγώ.Αυτό το λέω για κάποιους ποιο πάνω που μιλάνε για πείνα.

  27. λαλακης avatar
    λαλακης 12/08/2012 18:44:45

    @no way, τσαλες

    Σας παραδεχομαι ,το λετε ανοιχτα δραχμη!!
    Το ευρω και φυσικα δεν ειναι θεια κοινωνια , υπηρχε Ελλαδα και πριν αυτο.
    Δραχμη εν μεσω κυρηξης χρεοκοπιας φυσικα για να ξερουμε και τι λεμε
    δηλ 120 ευρω μισθο για τους ΔΥ.
    Οτι παει να κανει το ΔΝΤ θα το εφαρμωσουμε μονοι μας λογο δραχμης
    και ποιο δικαια αφου θα θιγει και το δημοσιο.
    Απλα ειστε οι μονοι που το προτεινετε , οι υπολοιποι που προφανως ειναι ΔΥ
    δε τολμουν να ζητησουν δραχμη γιατι τους νοιαζει η τσεπη τους.

    Oσο για τη Βαλτικη , εβαλε γερες βασεις προς την αναπτυξη της οικονομιας
    απαλλαγμενη απο χρεη και γραφειοκρατια.
    Να δειτε πως θα ειναι σε 10 χρονια σε βιοτικο επιπεδο.

    • τσαλες avatar
      τσαλες @ λαλακης 12/08/2012 19:19:18

      Από που συμπαιρένεις ότι ο μισθός θα είναι 130 ευρώ? Θα τρώω μακαρόνια "Μέλλισα" και όχι barila θα τρώω ρύζι από το συν/σμο θεσ/νίκης και όχι ungle ben, να αναφέρω και άλλα παραδείγματα?
      Η τρομοκρατία σου όσον αφορά τους μισθούς των ΔΥ (και γενικότερα) δεν έχει όρια!!
      Και φυσικά η επιστροφή σε εθνικό νόμισμα θα συνοδεύεται με στάση πληρωμών προς τους ξένους, και προσδιορισμός του ακριβές χρέους προς εκείνους (που θα αποπληρωθεί όταν θα είναι εφικτό στηριζόμενοι στο δεδικασμένο διεθνούς δικαστηρίου που έχουμε και που βασίστηκε και η Αργεντινή) γιατί δεν μπορεί το 1994 να είχαμε χρέος 90 δις ευρώ να έχουμε δώσει από τότε 900 δις ευρώ και να εξακολουθούμε να έχουμε 350 δις ευρώ χρέος.... Κάποιον "λάκο" έχει η φάβα...

    • No Way avatar
      No Way @ λαλακης 12/08/2012 19:21:11

      Εσεις οι πολεμιοι της δραχμης , κανετε το γνωστο λαθος
      Εξισωνετε το επιπεδο κοστους της νεας δραχμης με εκεινου του σημερινου ευρω
      Κανεις δεν ξερει σε τι ισοτημια θα κλειδωσει η νεα δραχμη ,ουτε πως διαμορφωθουν οι τιμες των εισαγωμενων προιοντων
      Το μονο σιγουρο ειναι οτι οι τιμες των εγχωριων προιοντων θα πεσουν κατακορυφα και θα προσαρμοστουν στο νεο εθνικο νομισμα

      Οποτε τι 120 η 60 και 100 ευρω δεν εχει καμμια αξια , το ζητουμενο ειναι , η αγοραστικη δυναμη του καταναλωτη να του επιτρεπει να ζει αξιοπρεπως εντος Ελλαδας , οπως γινονταν εδω και τουλαχιστον 40 χρονια προ εποχης ευρω

      Οι χωρες της βαλτικης ΔΕΝ ΠΑΡΑΓΟΥΝ ΣΧΕΔΟΝ ΤΙΠΟΤΑ και με το ακριβο ευρω , ειναι αναγκασμενες να ακολουθουν οικονομικα μοντελα που ανταποκρινωνται σε χωρες με πανισχυρη οικονομια ( γρεμανια)
      Σε τι θα γινει ανταγωνιστικη Εσθονια , εναντι των υπολοιπων αραγε?


      Οσο για μας εχεις υπολογισει ποσα λεφτα δανειζωμαστε το χρονο για να πληρωνουμε Δ/Υ - συνταξιουχους και να καλυπτουμε την τραπεζικη ρευστοτητα?
      Ενα ποσο πανω απο 60 δις

      Αυτα τα λεφτα αν ειχαμε εθνικο νομισμα , δεν θα χρειαζοταν καν να τα δανειζωμασταν και κατα αλλα σημερα κοιταμε και ο προυπολογισμος θα επικεντρωνταν στο πως να μειωθει το ελλειμα του ΕΜΠΟΡΙΚΟΥ ΙΣΟΖΥΓΙΟΥ ( εισαγωγες - εξαγωγες) που ειναι καπου 25 δις , κατα αλλα οι σημερινοι φωστηρες μας λενε για καταστροφη αν επιστρεψουμε στην δραχμη και θεωρουν κατορθωμα για το πως θα γλυτωσουμε τα φραγκοδιφραγκα ( εκατονταδες εκατομμυρια) , κοβωντας την πενιχρη συνταξη του γεροντα η πουλωντας δημοσια περιουσια

      Tragic

      • λαλακης avatar
        λαλακης @ No Way 12/08/2012 19:38:29

        @Τσαλες

        130 ευρω θα ειναι ο μισθος του ΔΥ και πολλα βαζω
        γιατι απλα θα εχεις κυρηξει χρεοκοπια και κανεις δε θα δανειζει μια χρεοκοπημενη χωρα.
        Εισαγωγες θα σταματησουν , το νομισμα θα χανει σε αξια
        συνεχως κλπ οποτε θα ισοσκελισθει βιαια ο προυπολογισμος.

        @NO Way

        Aρχικα οπως εγραψα πιο πανω επιστροφη στη δραχμη
        θα ειναι σοκ γιατι θα κυρηχθει χρεοκοπια.
        Μακροπροθεσμα πιθανο να ειναι καλυτερα
        απ οτι με το ευρω.
        Ομως αν τα πραγματα ηταν απλα σε ολες τις αφρικανικες
        χωρες οι κατοικοι θα ζουσαν σα βασιλιαδες με εθνικο νομισμα κατι που δεν ισχυει.
        Οποτε οι δραχμολαγνοι κρατηστε μικρο καλαθι.
        Δειτε τη Ζιμπαμπουε πως ειναι.
        Παντως μπραβο σας εχετε ξεκαθαρη αποψη.

        • No Way avatar
          No Way @ λαλακης 12/08/2012 20:04:39

          Τι σχεση εχουν οι υποσαχαριες μπανανιες με δυτικες δημοκρατιες ,το επιπεδο επιχειρηματολογιας σας , αντικατοπριζει τελικα το πνευματικο σας επιπεδο
          Επαναλαμβανεστε σαν χαλασμενο γραμμοφωνο

          Γιατι τωρα εχεις ΕΥΗΜΕΡΙΑ ΕΥΡΩ για να το αναφερεις ως παραδειγμα προς μιμηση ?

          Πηδιεται μια ολοκληρη κοινωνια και καθε επιχειρηματικη δραστηριοτητα μικρομεσαιων, για να διατηρηθει ενα αποτυχημενο μοντελο δανεισμου που καλυπτει μισθους - συνταξεις και να τρεφει ενα αθλιο τραπεζικο συστημα που ειναι μονιμως χρεωκοπημενο

          Γιατι ειμαστε περηφανοι μενωντας στο ευρω που συνεχιζουμε να μεγαλωνουμε το χρεος?

          Που φτασαμε την ανεργεια σε επιπεδα γερμανικης κατοχης , παρολες τις περικοπες ?

          Που φτωχοποιηθηκε το 1/3 του πληθυσμου?

          Που απαξιωθηκαν οι πιο κερδοφορες επιχειρησεις , του Ελληνικου κρατους και ξεπουλιωνται εναντι πινακιου φακης στους ξενους?

          Που εχουμε πρωταφανη υφεση 5 συνεχομενων ετων , κανενα αλλο κρατος στα παγκοσμια χρονικα δεν εφτασε τα επιπεδα της Ελλαδας



          Η Ελλαδα στην δραχμη γεννηθηκε , αναπτυχθηκε και στην δραχμη θα καταληξει νομοτελειακα , διοτι ετσι ΕΠΙΒΑΛΛΕΙ Η ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΕΠΙΣΤΗΜΗ και αυτη οσο και να χτυπιεστε δεν προκειται να την αλλαξετε

        • Ιωαννης Τ avatar
          Ιωαννης Τ @ λαλακης 12/08/2012 23:32:08

          ουτε τωρα σε δανειζουν οι αγορες. αρχιζω και εκνευριζομαι.

  28. irida avatar
    irida 12/08/2012 18:49:56

    Μείωση κατά 30 ευρώ της προνοιακής σύνταξης του ΟΓΑ (στα 330 ευρώ από τα 360 ευρώ).
    Αν συμβεί και αυτό η λέξη που μου ρχεται άμεσα είναι: όνειδος!!!
    Για όνομα του Θεού(ποιόν ακριβώς υπηρετούν οι κυβερνώντες δε γνωρίζω)!!
    330Ε για να ζήσει άνθρωπος; Όση αυτάρκεια και να έχει.Σε υλικά αγαθά. Και να σκεφτεί κάποιος πως, δυστυχώς είναι κι έτσι, αυτές οι ελάχιστες συντάξεις συντηρούν άνεργα άτομα, δεν τα σπρώχνουν στο έσχατο σκαλοπάτι απελπισίας, προσφέρουν μια ελάχιστη ελπίδα μπας, μέχρι πότε είναι ένα θέμα.. Και μετά κόπτονται άπαντες να μείνουν ακέραια τα ειδικά μισθολόγια!!!!!!!!! Ιατροί, δικαστικοί, αρχιερείς και κυρίως πανεπιστημιακοί!!

    • λαλακης avatar
      λαλακης @ irida 12/08/2012 18:56:28

      @ irida '' Και μετά κόπτονται άπαντες να μείνουν ακέραια τα ειδικά μισθολόγια!!!!!!!!! Ιατροί, δικαστικοί, αρχιερείς και κυρίως πανεπιστημιακοί!!''

      A πα πα , εισαι νεοφιλελευθερη , κοινωνικη αυτοματιστρια ουυυ
      ανθελληνα!!
      Να δωσουμε αυξησεις στα ειδικα μισθολογια , ας πεθανουν απο πεινα
      οι συνταξιουχοι του ΟΓΑ και οι ανεργοι , το ιδιο και οι μικροεπαγγελματιες , δεν πρεπει να ζουν!!
      Πανω απο ολα το δημοσιο και ιδιως τα ειδικα μισθολογια

      • irida avatar
        irida @ λαλακης 12/08/2012 19:02:21

        Διάβασε καλύτερα και μετά χαρακτήρισε! Εκτός και δεν έπιασες τι έγραψα. Το αντίθετο από αυτό που κατάλαβες. Τι να πω..

    • ΚΑΙΡΟΣΚΟΠΟΣ avatar
      ΚΑΙΡΟΣΚΟΠΟΣ @ irida 12/08/2012 18:59:15

      ....Και μετά κόπτονται άπαντες να μείνουν ακέραια τα ειδικά μισθολόγια!!!!!!!!! Ιατροί, δικαστικοί, αρχιερείς και κυρίως πανεπιστημιακοί!!..
      ΜΑΘΕ ΠΡΩΤΑ ΠΟΣΟ ΕΧΑΣΕ ΕΝΑΣ ΙΑΤΡΟΣ ΤΟΥ ΕΣΥ ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΣ Α
      ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΣΥΖΗΤΑΜΕ. ΠΙΟ ΚΑΤΩ ΔΕΝ ΠΑΕΙ ΑΓΑΠΗΤΗ ΙΡΙΔΑ

      • irida avatar
        irida @ ΚΑΙΡΟΣΚΟΠΟΣ 12/08/2012 19:05:14

        Ναι; Μπορείς σε παρακαλώ να μου πεις πόσο φακελάκι παίρνει ένας επιμελητής; Τι εναλλακτικές έχει από τα εξωτερικά ιατρεία που μπορεί να κάνει; Πόσα παίρνει από τις φαρμακευτικές; Ή δεν έχεις ακούσει κάτι; Προσωπικά θεωρώ εντελώς άδικα όσα γίνονται. Για μεγάλες κοινωνικές ομάδες. Αλλά; Να μείνουν τα μισθολόγια και να κοπεί η σύνταξη του αγρότη; Που είναι κι ελάχιστη; Για πες; Συμφωνείς;
        Έχω πολλούς φίλους γιατρούς κι εντός ΕΣΥ κι εκτός κι ό,τι γράφω είναι από πρώτο χέρι. Ευτυχώς έχω φίλους γιατρούς σε αυτούς τους χαλεπούς καιρούς που διανύουμε. Όλοι μας.

        • ΚΑΙΡΟΣΚΟΠΟΣ avatar
          ΚΑΙΡΟΣΚΟΠΟΣ @ irida 12/08/2012 19:26:52

          ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΕΣ.
          1) ΟΙ ΦΙΛΟΙ ΣΟΥ ΤΟΥ ΕΣΥ ΔΕΝ ΣΕ ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΑΝ ΓΙΑ ΤΙ ΠΕΡΙΚΟΠΕΣ;
          2) ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΙΔΙΩΤΙΚΟ ΙΑΤΡΕΙΟ ΙΑΤΡΟΣ ΤΟΥ ΕΣΥ ..ΛΑΘΟΣ ΣΟΥ ΤΑ ΕΙΠΑΝ
          3) ΔΕΝ ΠΑΙΡΝΟΥΝ ΦΑΚΕΛΑΚΙ ΟΛΟΙ ΚΑΙ ΕΠΙ ΠΛΕΟΝ ΤΟ ΦΑΚΕΛΑΚΙ ΕΙΝΑΙ ΠΑΡΑΝΟΜΟ ΚΑΙ ΟΣΟΙ ΤΟ ΖΗΤΟΥΝ ΕΚΒΙΑΣΤΙΚΑ ΕΙΝΑΙ ΑΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΟΙ,
          ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΣΥΝΤΑΞΗ ΤΟΥ ΑΓΡΟΤΗ ΤΗΝ ΕΛΑΧΙΣΤΗ ΔΙΚΙΟ ΕΧΕΙΣ.
          ΑΛΛΑ ΓΙΑ ΤΗ ΦΟΡΟΔΙΑΦΥΓΗ ΚΑΝΕΙΣ ΔΕΝ ΜΙΛΑ
          ΓΙΑ ΤΙΣ ΑΠΟΔΕΙΞΕΙΣ ΚΑΙ ΤΟΝ ΚΛΕΜΜΕΝΟ ΦΠΑ ΑΚΡΑ ΤΟΥ ΤΑΦΟΥ ΣΙΩΠΗ. ΤΟ ΣΔΟΕ ΑΝΑΒΑΖΕΙ ΤΗΝ ΦΟΡΟΔΙΑΦΥΓΗ ΣΤΑ 45 ΔΙΣ ΑΝ ΔΕΝ ΚΑΝΩ ΛΑΘΟΣ. ΑΛΗΘΕΙΑ ΠΟΙΟΣ ΦΟΡΟΔΙΑΦΕΥΓΕΙ;;;; Ο Δ.Υ.;;;
          ΕΝΑΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΣΤΟΧΟΣ Η ΔΙΑΛΥΣΗ ΤΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΤΟΜΕΑ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΛΥΣΗ ΤΩΝ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ ΤΟΥ ΙΔΙΩΤΙΚΟΥ. ΟΤΑΝ ΘΑ ΚΛΕΙΝΟΥΝ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΑ ΚΑΙ ΣΧΟΛΕΙΑ ΝΑ ΔΩ ΤΙ ΘΑ ΛΕΤΕ.
          ΣΕ ΛΙΓΟ ΟΠΟΙΟΣ ΘΑ ΕΧΕΙ ΕΡΓΑΣΙΑ ΘΑ ΘΕΩΡΕΙΤΑΙ ΕΚΛΗΜΑΤΙΑΣ.

          • ΚΑΙΡΟΣΚΟΠΟΣ avatar
            ΚΑΙΡΟΣΚΟΠΟΣ @ ΚΑΙΡΟΣΚΟΠΟΣ 12/08/2012 19:30:47

            ΟΤΑΝ ΕΡΧΕΤΑΙ Ο ΥΔΡΑΥΚΙΚΟΣ ΓΙΑ ΜΙΑ ΒΡΥΣΗ ΚΑΙ ΣΟΥ ΖΗΤΑ 50 € ΧΩΡΙΣ ΑΠΟΔΕΙΞΗ ΒΑΡΑΣ ΠΡΟΣΟΧΗ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΣΗΚΩΝΕΙΣ ΤΟ ΔΑΧΤΥΛΟ ΚΑΙ ΔΕΙΧΝΕΙΣ ΑΛΛΟΝ!!!

          • nestor avatar
            nestor @ ΚΑΙΡΟΣΚΟΠΟΣ 15/08/2012 22:39:29

            Και σε μένα ήρθε ενας τέτοιος που λες υδραυλικός. Δούλευε σε Νοσοκομείο και ήρθε εντός ωραρίου.

          • irida avatar
            irida @ ΚΑΙΡΟΣΚΟΠΟΣ 12/08/2012 19:37:48

            Αγαπητέ καιροσκόπε, δεν έχω τίποτα με τους γιατρούς. Απολύτως τίποτα. Ξέρω πως μειώθηκαν. Όχι τόσο δραματικά, όπως λχ ο δικός μου μισθός. Μίλησα για τα ιατρεία εντός των νοσοκομείων, τα απογευματινά. Φακελάκια; Κοινό μυστικό. Ανάλογα φυσικά την ειδικότητα. Πρωταθλήτριες αρκετές ειδικότητες: ογκολόγοι, γυναικολόγοι(ιδιωτικών κυρίως)....κι άλλες. Αν ζητάνε; Φυσικά, είναι η απάντηση. Ξεδιάντροπα μπορώ να πω.Αρκετοί, ευτυχώς όχι όλοι/ες.
            Οι φαρμακευτικές; Τα μπόνους που προσφέρουν; Πάλι ανάλογα την ειδικότητα. Ξέρεις νομίζω, δε χρειάζεται παραπάνω. Ένα παράδειγμα μόνο, πρόσφατο: σε αντικαρκινικό νοσοκομείο της Θεσσαλονίκης συνταγογράφησαν οι γιατροί, με την εκπρόσωπο της φαρμακευτικής μαζί, φάρμακο για καρκινοπαθή συγγενή που δεν το χρειάζονταν. Κόστος; 3000Ε. Από την τσέπη παρακαλώ. Τα ταμεία δεν το κάλυπταν. Δε χρησιμοποιήθηκε κιόλας.Βάλε με νου σου τα κέρδη από μία μόνο ασθενή! Η οποία πέθανε φυσικά..Κι αυτά εν μέσω κρίσης.
            Συμφωνώ κι εγώ μαζί σου. Φοροδιαφυγή. Το ερώτημα είναι αν υπάρχει η βούληση να παταχτεί. Δύσκολη η απάντηση. Ας ξεκινήσουν από τους γιατρούς. Να δουν τι κατέχουν και πως το κατέχουν. Δεν έχεις αντίρρηση να υποθέσω.

          • ΚΑΙΡΟΣΚΟΠΟΣ avatar
            ΚΑΙΡΟΣΚΟΠΟΣ @ irida 12/08/2012 19:43:33

            ΚΑΜΜΙΑ ΑΝΤΙΡΡΗΣΗ....ΑΠΟ ΟΛΟΥΣ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΜΑΛΙΣΤΑ ΔΗΜΟΣΙΟΥΣ ΙΔΙΩΤΙΚΟΥΣ ΕΜΠΟΡΟΥΣ ΜΑΝΑΒΗΔΕΣ ΚΑΦΕΤΖΗΔΕΣ ΚΛΠ.
            ΕΝΑ ΛΑΘΟΣ ΜΟΝΟ ΚΑΝΕΙΣ ΓΕΝΙΚΕΥΕΙΣ. ΚΑΙ ΣΟΥ ΤΟ ΛΕΩ ΓΙΑ ΤΙ ΕΧΩ ΠΕΙΡΑ ΑΠΟ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΑ. ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΨΟΓΟΙ ΟΛΟΙ , ΑΛΛΑ ΟΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΙ ΕΙΝΑΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΠΙΣΤΕΨΕ ΜΕ.

          • irida avatar
            irida @ ΚΑΙΡΟΣΚΟΠΟΣ 12/08/2012 19:52:48

            Δε γενικεύω. Δε γράφω όλοι, αφήνω ανοιχτό παράθυρο για φωτεινές εξαιρέσεις.

          • ΚΑΙΡΟΣΚΟΠΟΣ avatar
            ΚΑΙΡΟΣΚΟΠΟΣ @ irida 12/08/2012 19:58:04

            δηλωση στη Ε1 ολων των κατθεσεων ολων των Ελληνων τι λες για να τελειωνουμε. Ν α δουμε επιτελους ποιοι κλεβουν και ποιο οχι. δεν δεχομαι οτι το συνολο ειναι παραβατες ( αναφερεις παραθυρο για φωτεινες εξαιρεσεις...υπερβολικο το βρισκω)

          • irida avatar
            irida @ irida 12/08/2012 19:59:40

            Συμφωνώ. Ας το κάνουμε; ;-)

          • ΚΑΙΡΟΣΚΟΠΟΣ avatar
            ΚΑΙΡΟΣΚΟΠΟΣ @ irida 12/08/2012 20:01:10

            100%

          • irida avatar
            irida @ irida 12/08/2012 20:04:48

            εννοείται..

  29. STEVE avatar
    STEVE 12/08/2012 19:00:21

    Πάντως δεν φοβάμαι να χάσω τα ευρώ μου αν πάμε στην δραχμή καθώς δεν υπάρχει σάλιο.Οι περισσότεροι που δεν θέλουν την δραχμή είναι αυτοί που έχουν κάνει την καβάτζα τους και φοβούνται μην χάσουν τα ευρώ τους δεν νομίζω ότι τους πήρε ο πόνος για τους υπόλοιπους.Και όλως τυχαίως αυτοί ονομάζονται νεοφιλελεύθεροι.

  30. STEVE avatar
    STEVE 12/08/2012 19:05:06

    Δεν χρειαζόμαστε γιατρούς ΚΑΙΡΟΣΚΟΠΕ θα έχουμε χρήμα να πηγαίνουμε σε ιδιώτες γιατρούς ή σε εταιρεία ιδιωτών.

    • ΚΑΙΡΟΣΚΟΠΟΣ avatar
      ΚΑΙΡΟΣΚΟΠΟΣ @ STEVE 12/08/2012 19:38:58

      ΔΕΝ ΕΧΕΙΣ ΔΙΚΙΟ ΜΕ ΤΗΝ ΔΙΑΙΤΑ ΠΟΥ ΘΑ ΠΕΣΕΙ ΣΕ ΛΙΓΟ ΟΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΠΑΘΗΣΕΙΣ ΘΑ ΕΚΛΕΙΨΟΥΝ ΚΑΙ ΕΤΣΙ ΔΕΝ ΘΑ ΤΟΥΣ ΕΧΟΥΜΕ ΑΝΑΓΚΗ.

  31. ΜΔ avatar
    ΜΔ 12/08/2012 19:14:05

    Οι... ελέφαντες μπορούν να αποσυρθούν και να χαλαρώσουν...Τα βατράχια είναι πια σε θέση μάχης, έτοιμα να αλληλοεξοντωθούν...!

  32. Orange avatar
    Orange 12/08/2012 19:14:40

    Τελικα μηπως ειναι καλυτερα να ριξουμε σε κανενα χαντακι τους υπαλληλους της τοκογλυφικης εταιρειας ΔΝΤ και να ξαναγυρισουμε στη δραχμη??

    Μεχρι που θα παει ακομα η βαλιτσα?

    Καθε φορα με τη .."δοση" τα ιδια θα εχουμε??
    Και κοψε εκεινο και κοψε το αλλο??

    Τι θα γινει δηλαδη αν πουμε σε αυτους τους μπασταρδους :
    "δρομο ,δεν χρωσταμε σε κανενα τιποτα"??

  33. λαλακης avatar
    λαλακης 12/08/2012 19:18:57

    @irida
    Βρε αστειευομενος τα εγραψα , απολυτο δικιο εχεις!!

  34. No Way avatar
    No Way 12/08/2012 19:30:47

    Eιναι απλη αριθμητικη τα πραγματα

    Με την δραχμη χρειαζομαστε να καλυπτουμε μονο τις εισαγωγες μας ( εμπορικο ισοζυγιο εχει ελλειμα 25 δις)

    Με το ευρω εκτος απο τις εισαγωγες μας , χρειαζομαστε να καλυπτουμε εγχωριες αναγκες , μισθους , συνταξεις , τραπεζικη ρευστοτητα

    Γιαυτο αλλωστε εκτοξευτηκε το χρεος της χωρας μεσα σε 10 χρονια δυο φορες παραπανω , απο οτι στα 170 χρονια που ειχαμε δραχμη , ας σημειωθει οτι στην δραχμη ειχαμε χειροτερες συνθηκες , πιο διεθαρμενες κυβερνησεις και σε μερικες περιπωσεις αυταρχικα χουντικα καθεστωτα

    Ειναι φως φαναρι τι βολευει περισσοτερο και ας σταματησει η ηλιθια επιχειρηματολογια , οτι δεν παραγουμε τιποτα η οτι δεν θα μας δανειζει κανεις και θα γινουμε βορεια κορεα , αν παμε στην δραχμη
    Κανενα δυτικο ανεπτυγμενο κρατος δεν εχει προβλημα δανεισμου , ανεξαρτητα οικονομικης καταστασης

    • λαλακης avatar
      λαλακης @ No Way 12/08/2012 19:54:43

      @ Νο way
      '' Eιναι απλη αριθμητικη τα πραγματα

      Με την δραχμη χρειαζομαστε να καλυπτουμε μονο τις εισαγωγες μας ( εμπορικο ισοζυγιο εχει ελλειμα 25 δις)''

      Υπεραπλουστευμενη απαντηση στο προβλημα , δεν υπολογιζεις
      οτι δεν αλλαζεις απλα νομισμα αλλα κυρησεις χρεοκοπια οπως
      τα Αν κρατη στις αρχες του '90
      Τη δραχμη τα πρωτα χρονια κανεις δε θα τη θελει στις συναλλαγες
      γιατι θα εχει αξια νομισματος Ζιμπαμπουε .
      Το νομισμα συνεχως θα υποτιμαται , 130 ευρω θα ειναι ενας μεσος μισθος ειτε ΙΥ ειτε ΔΥ .
      Μακροπροθεσμα η κατασταση πιθανο να καλυτερευσει , αν αυτο θεωρεις καλυτερο οκ.
      Σκεψου ομως τα καραβανια που θα φευγουν εξω για να φανε , την πεινα που θα πεσει το πρωτο καιρο καθως ολα σχεδον ειναι δυστηχως εισαγωμενα.
      Δεν επρεπε να μπει η χωρα στο Ευρω , εγινε οχημα διορισμων
      και ανεξελεγκτης μεγενθυσης του κρατους πχ μαζικες προσληψεις δασκαλων , ΚΕΠ κλπ
      Παραλληλα καταστραφηκε ενελως οποιαδηποτε βιομηχανια υπηρχε
      αν και ποτε δεν ειχαμε εργαζομενους σε αυτην .
      Η χωρα μπορει να μεινει στο ευρω απλα πρεπει να υπαρξουν ανθρωπινα θυματα στο δημοσιο , καταργηση προνομιων , διπλοσυνταξιουχων κλπ πραγματα δηλ αυτονοητα.
      Παντως με τη δραχμη ξεχαστε του δημοσιου το βιοτικο επιπεδο που ειχατε με το ευρω.

      • No Way avatar
        No Way @ λαλακης 12/08/2012 20:09:50

        Δεν ηξερα οτι εχεις δυνατοτητες ΜΕΝΤΙΟΥΜ να προβλεπεις τα μελλουμενα με τοση ακριβεια , ξερεις ειναι της μοδας οι αστρολογοι , ανοιξε κανενα γραφειακι που ξερεις

        Το οικονομικο επιπεδο των Δ/Υ στην δραχμη ακομα και την δεκατεια του 80 ηταν απερως καλυτερο απο εκεινο του ευρω
        Το ευρω απλα , απελευθερωσε ΤΑ ΤΡΑΠΕΖΙΚΑ ΧΑΜΗΛΟΤΟΚΑ ΔΑΝΕΙΑ και εθισε το κοσμο στο δανεικο χρημα και την καταναλωση αχρηστων αγαθων , αυτο δεν συνιστα αυξηση ΒΙΟΤΙΚΟΥ ΕΠΙΠΕΔΟΥ

      • EVANGELOS avatar
        EVANGELOS @ λαλακης 13/08/2012 02:17:27

        Λαλάκη τη Μπρομαποικάρνα πως τη βλέπεις ρε φίλε ??? να την πάιξω διπλή ευκαιρία μαζί με πρόκριση Παοκ στους ομίλους ???

        κρίμα τέτοιο χάρισμα να χάνεται

  35. τσαλες avatar
    τσαλες 12/08/2012 19:45:53

    Αναφέρθηκε ο "υδραυλικός" πιο πάνω και το ότι δε κόβει απόδειξη με συνέπεια την φοροδιαφυγή.
    Μέχρι πριν λίγο καιρό θεωρούσα αδιανόητο να μη ζητήσω απόδειξη έστω και αν με "χρέωναν" παραπάνω.
    Πλέον επαναδιαπραγματεύομαι την τιμή παροχής υπηρεσιών, και εξηγούμε.
    Ο γιος μου για ένα μέτριο φροντιστήριο ώστε να χει τύχη στις Πανελλήνιες χρειάστηκε εφέτος 4.400 euro. Ποιος ο λόγος να πάρω ολόκληρη την απόδειξη την στιγμή που το κράτος θεωρεί πως και για τα 3 μου παιδιά αντικειμενικά διαθέτω μόνο 1000 euro ετησίος για την διδασκαλία τους?
    Έριξα την τιμή στα 4100 euro και είμαστε όλοι ευχαριστημένοι.
    Ο ιδιοκτήτης του σπιτιού μου, ήρθε και μου ζήτησε να μην εμφανίσει στην εφορία της αποδείξεις που μου χε δώσει.
    Βέβαια το αντάλλαγμα ήταν 30 euro μηνιαία μείωση του ενοικίου μου!! 30χ12=360 ενώ αν τα δήλωνα στην εφορία θα χα 100 euro αντάλλαγμα!!
    Με αυτούς τους νόμους θα καταπολεμηθεί η φοροδιαφυγή? ε όχι!!
    Άρα και γω ως μισθωτός που δεν έχει άλλο εισόδημα θα φροντίσω το εισόδημα που μου πήραν πίσω, να το αναπληρώσω (όσο μπορώ), με τρόπους που θα βρω.

  36. ΚΑΙΡΟΣΚΟΠΟΣ avatar
    ΚΑΙΡΟΣΚΟΠΟΣ 12/08/2012 19:48:03

    Μπορείς να τους ξεγελάς όλους για λίγο καιρό, λίγους όλο τον καιρό, αλλά όχι όλους όλο τον καιρό.
    Αβραάμ Λίνκολν, 1809-1865, Αμερικανός πρόεδρος

  37. Γιωργος avatar
    Γιωργος 12/08/2012 20:00:55

    Eρωτηση για .......ψαξιμο.ΤΑ ΔΑΝΕΙΑ ΠΟΥ ΠΑΙΡΝΕΙ Η ΧΩΡΑ ΠΗΓΑΙΝΟΥΝ ΣΤΟΥΣ ΜΙΣΘΟΥΣ Η΄ΟΙ ΚΟΜΜΕΝΟΙ ΜΙΣΘΟΙ ΚΑΙ ΟΙ ΚΟΜΜΕΝΕΣ ΣΥΝΤΑΞΕΙΣ ΠΗΓΑΙΝΟΥΝ ΣΤΑ ΔΑΝΕΙΑ?????

    • λαλακης avatar
      λαλακης @ Γιωργος 12/08/2012 20:04:32

      @ Γιωργος

      Και εγω σου ρωταω, αν δεν επερνες δανεια πως θα πληρωνες
      ΔΥ και συνταξεις ;

      • ΚΑΙΡΟΣΚΟΠΟΣ avatar
        ΚΑΙΡΟΣΚΟΠΟΣ @ λαλακης 12/08/2012 20:10:51

        βρε λαλακη δεν παιζεσαι!!!!!!!!!!

      • No Way avatar
        No Way @ λαλακης 12/08/2012 20:15:11

        Δεν θα πληρωνες απλα
        Γιαυτο λοιπον προτεινεται η λυση του εθνικου νομισματος

        • λαλακης avatar
          λαλακης @ No Way 12/08/2012 20:20:25

          @ΝΟ Way

          Mωρε δε θα πληρωνεις οκ , τι θα τρως με νομισμα
          ισης αξιας με της Ζιμπαμπουε πες μου.
          Πολυ καλο με λιγα λογια για να ειναι αληθινο.

          • No Way avatar
            No Way @ λαλακης 12/08/2012 20:44:03

            Καλα κρασα φιλε , η βελονα εχει κολλησει να επαναλμβανει τις ιδιες ανοησιες
            Βρες καλυτερα επιχειρηματα ΔΕΝ ΠΕΙΘΕΙΣ

      • popolaros avatar
        popolaros @ λαλακης 12/08/2012 22:01:08

        ...ρε λαλάκη μπας και είσαι ο Κώνστας.
        Μόνο έτσι εξηγείται.

  38. deldio avatar
    deldio 12/08/2012 20:07:47

    Και κάτι τελευταίο: Με τα νέα μέτρα των 11,5 δις επίκεται νέα τεράστια σφαγή ακόμη και σε χαμηλοσυνταξιούχους καθώς και σε κοινωνικά επιδόματα πολύτεκνων ή ανάπηρων με το ατράνταχτο επιχείρημα ότι ίσως είναι ιδιοκτήτες ενός σπιτιού 60 τ.μ. όπου κατοικούν (λες και θα φάνε τους τοίχους ή θα πληρώνουν χαράτσια και φόρους πουλώντας τα έπιπλα). Υπενθυμίζω απλώς την προεκλογική ρητή δέσμευση Σαμαρά ότι για το ΜΟΝΟ που δεσμεύεται είναι η ανακούφιση των χαμηλοσυνταξιούχων ....

  39. λαλακης avatar
    λαλακης 12/08/2012 20:18:09

    @No Way
    Προερχομαι απο οικογενεια ΔΥ , ζουσαν στη φτωχεια θυμαμαι σε σχεση με του εμπορους
    ο Αντρεας τους διπλασιασε τους μισθους
    και εγιναν φανατικοι οπαδοι του.
    Τους εδινε χαμηλοτοκα δανεια για σπιτι
    και ειδικα προνομια.
    Καπως ετσι καταχρεωθηκε η χωρα και φτασαμε
    ως εδω .
    Ο Μητσοτακης πηγε να βαλει ταξη αλλα επεσε.
    Μαλιστα ειχε προβλεψει με ακριβεια τι θα παθαιναμε.
    Οτι με τη δραχμη θα ειμασταν καλυτερα ΑΝ ΔΕ ΜΠΑΙΝΑΜΕ ΣΤΟ ΕΥΡΩ δεν αμφιβαλω
    καθολου.
    Το κακο ομως εγινε επι Σημιτη και μπηκαμε.
    Για τα χαλια της χωρας φιλε φταινε κυριως οι διορισμοι στο δημοσιο .
    Η χωρα εχει αναγκη για αλλαγες τυπου Θατσερ
    για συμμαζεμα.

    • No Way avatar
      No Way @ λαλακης 12/08/2012 20:34:40

      Ερωτηση ?

      Πως γινεται η χωρα να καταχρεωθηκε απο τους Δ/Υ , οταν πληρωνωνταν σε ΔΡΑΧΜΕΣ και οι τραπεζες δανειζαν σε ΔΡΑΧΜΕΣ ΠΑΛΙ και με την ΕΥΥΓΗΣΗ του ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ?


      Οι προηγουμενες κυβερνησεις εκαναν ενα τεραστιο λαθος , που ισοδυναμει με εθνικη προδοσια , ΑΝΑΓΝΩΡΗΣΑΝ ΠΑΡΑΝΟΜΑ ΧΡΕΗ απο την εποχη της επαναστασης και δανειστηκαν με απαγορευτικα επιτοκια ( εποχη παπανδρεου 1985 ( 20%) για να καλυψουν ΕΞΩΤΕΡΙΚΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ - ΕΙΣΑΓΩΓΕΣ , χωρις να λαβουν τα καταλληλα μετρα
      Μιζες , εξοπλιστκα , μεσογειακα προγραματα επιδοτησεων κατεληξαν σε τσεπες επιτηδειων

      Να σου θυμισω και τον οργανισμο ανασυγκροτησεως επιχειρησεων που ιδρυθηκε το 84 και εκλεισε το 98 με χρεη 1 τρις δραχμες , αφου καλυπτε τις χασουρες των επιχειρηματων

      Βεβαια αυτο το ποσο δεν μετακυλησε ποτε στο κρατικο προυπολογισμο ,διοτι ηταν εσωτερικος δανεισμος ( δραχμες)
      Αδικως κατηγορειτε το κρατος της δραχμης , που βοηθησε παρα πολυ τον εγχωριο επιχειρηματικο κοσμο , σε σχεσει με το ευρω που τον διελυσε ολοσχερως

      Εν τελει , το χρεος εκτοξευτηκε στο ευρω ,διοτι αποσυνδεθηκε η μισθοδοσια των Δ/Υ , συνταξιουχιων απο το εθνικο νομισμα , συν το τραπεζικο συστημα
      Ενα τεραστιο κονδυλι (δεκαδων δις το χρονο) που η Ελληνικη οικονομια ουδεποτε αντεχε , ουτε θα αντεξει ποτε



      Δεν ηξερα οτι ο

      • akenaton avatar
        akenaton @ No Way 13/08/2012 11:05:35

        Αφήστε το, απλά δεν το έχετε !!!
        Φιλικά.

  40. No Way avatar
    No Way 12/08/2012 20:19:10

    Δεν αλλαζει τιποτα , θελετε 12 δις μετρα , 20 δις , να πουλησουμε τα παντα
    Το χρεος θα μεγαλωνει , η ανεργεια το ιδιο , οι εργαζομενοι θα μειωνωνται , οι συνταξιουχοι θα αυξανωνται , τα εσοδα του κρατους να κατερρεουν μηνα με το μηνα και την υφεση να καλπαζει
    Οι νεολαιοι θα μεταναστευουν στο εξωτερικο , κανενα κρατος δεν αντεχει να μενει σε αυτη την κατασταση επ απειρον , ακομα και το θεο τον ιδιο να εχει κυβερνηση

  41. diman avatar
    diman 12/08/2012 20:30:58

    4. Ιδιωτικοποίηση του νερού. Θα κάνουμε μπάνιο με φλιτζάνι του καφέ.
    5. Ιδιωτικοποίηση όλου του αστικού και επαρχιακού οδικού δικτύου.
    Θά πληρώνουμε διόδια με το ξεκίνημα του Ι.Χ.
    6. Ιδιωτικοποίηση σχολείων, πανεπιστημίων, νοσοκομείων
    7.Ιδιωτικοποίηση του ΑΕΡΑ. Ακούς εκεί να αναπνέεις τζάμπα.
    8.Τέλη κυκλοφορίας στα ποδήλατα.
    9. Ιδιωτικοποίηση του στρατού. Τι να τον κάνουμε πλέον το στρατό αφού δεν θα υπάρχει πλέον χώρα να υπεράσπιστούν.

    • ΚΑΙΡΟΣΚΟΠΟΣ avatar
      ΚΑΙΡΟΣΚΟΠΟΣ @ diman 12/08/2012 21:46:25

      και βάλε....... ευχαριστώ για την βοήθεια

    • Βασίλης Γκιώνης avatar
      Βασίλης Γκιώνης @ diman 13/08/2012 01:21:24

      Ενώ τώρα που είναι κρατικά δουλεύουνε όλα "ρολόι"...

      Νυχθημερόν οι υπάλληλοινα κόπτοντε να εξυπηρετήσουν τον πολίτη.

      Για αυτό βγήκε και ειδική έκφραση για αυτο το "κόψιμο"...

      ΔΗΜΟΣΙΟΫΠΑΛΛΗΛΙΚΙ...

      Υ.Γ.:
      Ιδιωτικοποίηση των πάντων για να λειτουργήσουν επιτέλους!

      • ΚΑΙΡΟΣΚΟΠΟΣ avatar
        ΚΑΙΡΟΣΚΟΠΟΣ @ Βασίλης Γκιώνης 13/08/2012 09:20:22

        ΙΔΙΩΤΙΚΑ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΠΥΡΟΣΒΕΤΙΚΗ ΑΣΤΥΝΟΜΙΑ ΣΤΡΑΤΟ !!!! ΔΙΚΙΟ ΕΧΕΙΣ ΘΑ ΣΟΥ ΕΛΘΕΙ ΛΙΓΟ ΑΚΡΙΒΟΤΕΡΑ ΒΕΒΑΙΑ ΑΛΛΑ ΘΑ ΕΧΕΙΣ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟ ΣΕ ΚΑΘΕ ΤΕΤΡΑΓΩΝΟ ΔΑΣΚΑΛΟ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ ΣΟΥ ΚΑΙ ΕΝΑ ΑΡΜΑ ΜΑΧΗΣ ΝΑ ΣΕ ΦΥΛΑΕΙ ΑΠΟ ΚΑΘΕ ΚΙΝΔΥΝΟ...ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΖΗΣΑΜΕ ΟΛΟΙ ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΕΣΥ ΚΑΛΥΤΕΡΑ.
        ΛΕΦΤΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ!!!!!!!

    • EVANGELOS avatar
      EVANGELOS @ diman 13/08/2012 02:11:32

      φίλε είσαι δραχμολάγνος και αριστερούλης !!!

      ΠΟΥ ακούστηκε "μπάνιο" και "νοσοκομεία" ... Σοβιετία θες να μας κάνεις ???

      ουστ παλιόαριστεροί κατσαπλιάδες ...

      μπάνιο όταν βρέχει και οι άρρωστοι στον Καιάδα

  42. TasosC avatar
    TasosC 12/08/2012 20:39:30

    Δεν πιάσατε το όλο πρόβλημα του Λαλάκη όσοι άδικα τα βάζετε μαζί του. Ο άνθρωπος το δήλωσε παραπάνω :
    '' Προέρχομαι απο οικογενεια ΔΥ , ζουσαν στη φτωχεια θυμαμαι σε σχεση με του εμπόρους ο Αντρεας τους διπλασιασε τους μισθούς και εγιναν φανατικοι οπαδοι του.''
    Είναι προφανές ότι βγάζει απωθημένο γιατί ο ίδιος δεν έγινε. Αν μάλιστα ήταν και ο ίδιος νεροκουβαλητής του ΠΑΣΟΚ και παρόλα αυτά δεν του έκατσε , καταλαβαίνετε το πρόβλημά του. Έπεσε στην εποχή του ΑΣΕΠ και ενώ ήλπιζε ότι κάποιος θα τον έχωνε κάπου τελικά πάπαλα.
    Οπότε λογικό δεν είναι; Άλλωστε υπάρχουν τόσα και τόσα ανέκδοτα (με τη κατσίκα του γείτονα, με το δέκατο μαυράκι και το τζίνι , κ.λ.π).

    • λαλακης avatar
      λαλακης @ TasosC 12/08/2012 21:11:44

      @ Τasos

      Οχι μονο προερχομαι απο γονεις ΔΥ αλλα ημουν και ΔΥ -οχι μονιμος
      αλλα δεν το κυνηγησα ο μ.....ς.
      Ημουν επισης και οπαδος του πασοκ , πλεον δεν ειμαι τιποτα -εδω και
      χρονια.
      Εργαζομαι ως Ελ Επ ο μ.........ς

      • TasosC avatar
        TasosC @ λαλακης 12/08/2012 21:21:23

        Ευχαριστώ για την ειλικρινέστατη σε όλα επιβεβαίωσή σου!!!

      • JKAL avatar
        JKAL @ λαλακης 13/08/2012 07:49:17

        'Ετσι εξηγούνται όλα!
        Μόνο που οι γονείς σου δεν στα είπαν καλά.
        Ποτέ ο Αντρέας δεν διπλασίασε τους μισθούς, μια Α.Τ.Α της συμφοράς έδινε.
        Η Ν.Δ ανέκαθεν υπήρξε πιο φιλοδημοσιουπαλληλική από το ΠΑΣΟΚ. Στην αρχή κάθε εξαμήνου έδινε, προκαταβολικά, αύξηση σε ποσοστό ίσο με τον προβλεπόμενη αύξηση του τιμαρίθμου και αν ο τιμάριθμος ξεπερνούσε τις προβλέψεις, έδινε και διορθωτικό ποσό, στο τέλος του χρόνου.

        • JKAL avatar
          JKAL @ JKAL 13/08/2012 07:50:22

          Βέβαια, ο Αντρέας τριπλασίασε τους Δ.Υ.

        • akenaton avatar
          akenaton @ JKAL 13/08/2012 11:07:48

          Για την ακρίβεια σε μια δεκαετία τους τριπλασίασε!

    • panos avatar
      panos @ TasosC 12/08/2012 21:56:01

      Ποιο ΑΣΕΠ ρε παιδια, εδω στην περιοχη μου βουλευτης τοτε του Πασοκ εβαζε στις δεκο απο το παραθυρο πολλα ατομα και τα βαφτιζε με ειδικες αναγκες(οι πιο πολλοι με ακρατεια....)και μαλιστα ειχε γινει και γνωστη η ταριφα που επαιρνε το πολιτικο του γραφειο. Επισης στους ΟΤΑ γινονταν παρτυ προσληψεων εκτος ΑΣΕΠ, οπωσ και στα νοσοκομεια οπου οι διοικητικοι- τεχνιτες - μαγειροι-και αλλοι αντιστοιχουν 3 προς 1 με το νοσηλευτικο προσωπικο και γιατρους.

  43. ΜΕΛΙΝΑ avatar
    ΜΕΛΙΝΑ 12/08/2012 20:55:28

    πρωτη φορα γρα φω αλλα μου κινησε το ενδιαφερον ο λαλακης θα ηθελα ενα σχολιο πανω στο κρατικοδιαιτο ιδιωτικο τομεα της ελλαδας για κατασκευαστες που πλουτισαν κατασκευαζοντας αχρηστες κατασκευεςστους ολυμ πιακους και στελνοντας τον λογαριασμο σε μας για εκδοτες που αγοραζουνχρυσο δις με 11εκατομμυρια γιαατομα που εκμεταλλευονται τα διοδια χωρις να ξεουμε τι εχουν βαλει απο την τσεπη τους για κρατικοδιαιτους τραπεζιτεςπου γιαυτους τα τραβαμε ολα λαλακη οι μισθοι και οι συνταξεις θα πληρωθουν μια χαρα οπωα θα συνεχισουν να πληρωνονται μεχρι τον οκτωβριο που θαερθει η επομενη δοση ελεος πια με τη νειοφιλελευθερη προπαγανδα

    • Α avatar
      Α @ ΜΕΛΙΝΑ 12/08/2012 22:20:27

      που να δεις ένα άλλο χοντρό που κάνανε οι μεγαλοεργολάβοι των ολυμπιακών έργων. Έφτιαξαν εταιρείες (μιας χρήσης) που στη συνέχεια τις πτώχευσαν, αφήνοντας απλήρωτους όλους τους υπεργολάβους που κατασκεύασαν τα έργα, αφού όμως πληρώθηκαν αδρά από το κράτος.
      Τέλος.... εμείς δεν θα γίνουμε χώρα, αν δεν μπει βαθειά το μαχαίρι...

  44. popolaros avatar
    popolaros 12/08/2012 22:11:35

    Αφού απαλλοτριώσουν τους μισθούς, τις συντάξεις μας, τις καταθέσεις και τις περιουσίες μας...θα απαλλοτριώσουν και εμάς τους ίδιους.

  45. Βασίλης Γκιώνης avatar
    Βασίλης Γκιώνης 12/08/2012 22:46:28

    Α,

    τώρα το παρτυ τελείωσε.

    Το κράτος βάρεσε φαλημέντο!

    Αυτό πρέπει να το καταλάβουνε καί οι κρατικοδίαιτοι επιχειρηματίες (που λέει πιο πάνω η Μελίνα) καί οι κρατικοδίαιτοι υπάλληλοι (που λέει πιο πάνω ο λαλάκης)...

    • ΜΕΛΙΝΑ avatar
      ΜΕΛΙΝΑ @ Βασίλης Γκιώνης 12/08/2012 22:54:14

      βασιλη οι υπαλληλοι το καταλαβαινουν τους επιχειρηματιες περιμενω ναδω ποιος θα τους αναγκασει νατο καταλαβουν

      • Βασίλης Γκιώνης avatar
        Βασίλης Γκιώνης @ ΜΕΛΙΝΑ 12/08/2012 23:18:46

        Μελίνα,

        πιστεύω ότι και οι επιχειρηματίες το καταλαβαίνουν μιας και δεν υπάρχει πλέον επιχειρηματίας που να μην χρωστάει τα μαλλιοκέφαλά του και να μην "κλείνει" σιγά-σιγά...
        Πές μου εσύ αν είχες δει ποτέ τόσα "ενοικιάζεται-πωλείται" σε βασικότατους εμπορικούς δρόμους της πρωτεύουσας.
        Αν μιλάς τώρα για τους 10-20 "μεγαλοεπιχειρηματίες" που έχουνε νταλαβέρια με το κράτος, ε αυτοί ναι δεν θα κλείσουν...
        Όπως και δεν θα απολυθούνε και κρατικοδίαιτοι υπάλληλοι...

        Είναι παντός καιρού καί οι μεν καί οι δε...

        Για αυτό είμαστε σαν χώρα σε αυτό το χάλι...

    • Ιωαννης Τ avatar
      Ιωαννης Τ @ Βασίλης Γκιώνης 12/08/2012 23:53:08

      τελειωσε το παρτυ? μαυρα μεσανυχτα και χωρις αστρα β. γκιωνη.

      • Βασίλης Γκιώνης avatar
        Βασίλης Γκιώνης @ Ιωαννης Τ 13/08/2012 01:26:06

        Ιωάννη Τ.

        το παρτυ τελείωσε γιατί τα όργανα δεν παίζουνε τζάμπα...
        Ο ιδιωτικός τομέας "καθάρισε".
        Με τις δόσεις του ΔΝΤ (που χρεωνόμαστε όλοι) συνεχίζεται το πάρτυ στο Δημόσιο αλλά με το κόψιμο των δόσεων θα τελειώσει κι αυτό...

        • Ιωαννης Τ avatar
          Ιωαννης Τ @ Βασίλης Γκιώνης 13/08/2012 01:40:25

          δεν υπαρχει αυτο το δοσεις ΔΝΤ. Αν υπαρχει κατι απο τις δανειακες συμβασεις (αληθεια εχουν η δεν εχουν υπογραφες)δηλ αν εχουν δωσει χρημα(προσωπικα αμφιβαλω) κομπινες με εγγυησεις πατσαβουρια κανουν). να εισαι σιγουρος οτι δεν εφτασαν ποτε στην Ελλαδα για εσωτερικη καταναλωση. Απο ενα enter ενος pc πηγαν καπου και μετα παλι με ενα enter γυρισαν πισω. Απλα αυτο οτι οι δοσεις πανε στους ΔΥ δεν υπαρχει και μην το λες γιατι γελοιοποιεισαι.

  46. ΜΕΛΙΝΑ avatar
    ΜΕΛΙΝΑ 12/08/2012 22:50:47

    θελουν εργαζομενους και συνταξιουχους των 580 ευρω και τζαμπατζηδες επιχειρηματιες και τραπεζιτες να εκμεταλλευονται οπλουτο που θαπρεπε να ανηκει σεολους μας χαρισανεμια τραπεζα στο σαλλα γιατι λεει θα διαφυλαξει τις θεσεις εργασιαςμε τιμισθους με μισθους αλλα τροικαδηλαδη να κανω μια χαζη ερωτηση αν τηναγοραζε καποιος δε κρατουσε τους εργαζομενους επαναπροσαρμοζοντας τους μισθους δε θα κρατουσε ανθρωπους που ξερουντη δουλεια σουπερ μαρκετεκλεισε στη γειτονια μου και στο καινουριο που ανοιξε ο ιδιοκτητης προσελαβε το80%του προσωπικου του παλιουο σαλλας πηρε δωρο μια τραπεζα πουεχει υποθηκευμενο το συνολο της αγροτικης γης φημες λενε οτι οι αγροτες αρχισαν να δεχονται ραβασακια για τακτοποιηση οφειλων ευχομαι να ειναι μονο φημες

    • Βασίλης Γκιώνης avatar
      Βασίλης Γκιώνης @ ΜΕΛΙΝΑ 12/08/2012 23:12:38

      Έχει δίκιο η Μελίνα.

      Πρέπει να κοπεί το ΤΖΑΜΠΑ σε αυτή τη χώρα.

      ΌΛΟΙ οι τζαμπατζήδες επιχειρηματίες κλείσιμο οι επιχειρήσεις τους κι επιστροφή αναδρομικά όλα τα "κλοπιμαία".

      ΌΛΟΙ οι τζαμπατζήδες εργαζόμενοι (παραπανίσιοι Δ.Υ) και οι συνταξιούχοι των οποίων η σύνταξη είναι απόρροια τζαμπατζοσύνης στο δημόσιο, κόψιμο τα λεφτά.
      Συνταξιούχοι μαϊμούδες (αντιστασιακοί ετών 55, πεθαμένοι πριν 20 χρόνια, ανάπηροι υγειέστατοι κτλ.), κόψιμο τα λεφτά κι επιστροφή αναδρομικά όλα τα "κλοπιμαία".
      Αγρότες με επιδοτήσεις για 150 στρέμματα ενώ στην πραγματικότητα έχουν 30, κόψιμο τα λεφτά κι επιστροφή αναδρομικά όλα τα "κλοπιμαία".
      Κτηνοτρόφοι με επιδοτήσεις για 500 ζωντανά ενώ στην πραγματικότητα έχουνε μόνο 100, κόψιμο τα λεφτά κι επιστροφή αναδρομικά όλα τα "κλοπιμαία".

      Γενικώς να κοπεί το ΤΖΑΜΠΑ σε αυτή τη χώρα...

      • ΜΔ avatar
        ΜΔ @ Βασίλης Γκιώνης 12/08/2012 23:29:01

        Μα αγαπήτε Κε Γκιώνη,
        Το μεγαλύτερο μέρος των κλοπιμαίων των 4 τελευταίων κατηγοριών που αναφέρετε θα τα βρείτε στην πρώτη, σε αυτή των τζαμπατζήδων επιχειρηματιών!!! Αυτή ήταν η διαδρομή τους!
        Ή, για να σας το πω αλλιώς, αμφιβάλλετε ότι τα κλοπιμαία της πρώτης κατηγορίας των επιχειρηματιών (μαζί ίσως με αυτά κάποιων ανώτερων διαπλεκομένων δημοσιών λειτουργών και πολιτικών) θα μετρηθούν πολύ περισσότερα από τα κλοπιμαία των άλλων 4 κατηγοριών αν αθροιστούν??

        • Βασίλης Γκιώνης avatar
          Βασίλης Γκιώνης @ ΜΔ 13/08/2012 01:34:56

          Κύριε ΜΔ,

          δεν γνωρίζω τα ποσά των τζαμπατζήδων επιχειρηματιών ούτε πώς αυτά μετρώντε ή προσδιορίζοντε.

          Αυτά που προσδιορίζοντε εύκολα είναι οι μεικτοί μισθοί των παραπανίσιων 600.000 δημοσίων υπαλλήλων (τουλάχιστον), τα εφαπαξ αυτών, οι συντάξεις αυτών, τα Δις που χάνει το ΙΚΑ από τις "μαϊμούδες", τα ευρωπαϊκά πακέτα που πήρανε οι αγρότες και οι κτηνοτρόφοι και ενώ σε άλλες χώρες αυιήθηκαν οι "μονάδες" στην Ελλάδα αυξήθηκαν οι μπαρμπουτιέρες...

          Από το 1990 και προς τα εδώ, αυτά ξεπερνούνε το ένα τρις.
          Εάν τώρα οι 5-10 νταβατζήδες φάγανε άλλο ένα τρις τι να πω...

          Η σιγουριά σας οτι η πρώτη κατηγορία "εφαγε" τα περισσότερα από πού πηγάζει αγαπητέ;;;

          • ΜΕΛΙΝΑ avatar
            ΜΕΛΙΝΑ @ Βασίλης Γκιώνης 13/08/2012 01:47:29

            βασιλη αυτοι που ειναι τζαμπατζηδες επιχειρηματιες ελεγχουν καναλια και εφημεριδες για αυτο τα δικα τουςστοιχεια δεν ταμαθαινουμε ποτε δεν θυμαμαι ποιοςειχε πει οτι στη σημερινη εποχη θα ηταν ηληθιος ειοποιος επιχειρουσε πραξικοπημα με τανκς απο την στιγμη που υπαρχει η τηλεοραση ποιος εχει τα διοδια ποιος πηρεταμεταλλειαχρυσου ξερεις τιπληρωσε απο την τσεπητου τι οφελοςσεχει καιτι οφελος θαειχαμεολοι μας αν ειχαν παραμεινει δημοσια η ιδιωτικοποιηθει με δια φορετικο τροπο

  47. ΜΕΛΙΝΑ avatar
    ΜΕΛΙΝΑ 12/08/2012 23:35:35

    δεν ξερω ανυπαρχουν παραπανισιοιδημοσιοι υπαλληλοι σιγουρα ομωςυπαρχουναχρηστοι καιχωρις αντικειμενο το μαθατε φανταζομαι για το διορισμο του κυριου πλασκοβιτηστο συμβουλιο νομισματικης πολιτκης της τραπεζαςτης ελλαδας με μισθο 12000ευρω το μηνα .βασιλη νομιζω οτι εγινε ξεκαθαρο σε τι ειδους επιχειρηματιες αναφερονται τα σχολια μου

    • ΚΑΙΡΟΣΚΟΠΟΣ avatar
      ΚΑΙΡΟΣΚΟΠΟΣ @ ΜΕΛΙΝΑ 13/08/2012 00:28:09

      αυτος δεν ειναι δημοσιος υπαλληλος κυρια μου
      και για να τελειονουμε με το κακογουστο αυτο αστειο με τους ΔΥ: να απολυθουν και οι 560.000ΔΥ και να καουν ζωτανοι για να γλυτωσουν ολοι οι υπολοιποι Ελληνες,
      πειτε μας μερικα περι φοροδιαφυγης, ΦΠΑ κλπ ποιος φοροκλεβει;; ο ΔΥ υπαλληλος;;; να καει παραυτα......ποοις δεν κοβει αποδειξεις;;;;;

      • ΜΕΛΙΝΑ avatar
        ΜΕΛΙΝΑ @ ΚΑΙΡΟΣΚΟΠΟΣ 13/08/2012 01:11:04

        αν κα ταλαβεςαπο οσα ειπα καιρο σκοπε οτι θελω να απολυθουν δημοσιοι υπαλληλοι το τε δεν καταλαβες το πνευμα αυτων που γραφωτο πιοι φταινε για την κρισηη θεωρωοτι φταινε το ξεκαθαριζω στα σχολιαμου οχαρακτηρισμος δημοσιος υπαλληλος για τον πλασκοβιτη ηταν ειρωνικος αυτος που διαπραγματευτηκε το μνημονιο που επεβαλε μισθους πεινας στο δημοσιο και τον ιδιωτικο θα τον πληρωνουμε 12000ευρω το μηνα ωραια δεν ειναι και αυτο ειρωνικο ειναι

      • Βασίλης Γκιώνης avatar
        Βασίλης Γκιώνης @ ΚΑΙΡΟΣΚΟΠΟΣ 13/08/2012 01:54:45

        Ο αριθμός των δημοσίων υπαλλήλων είναι 1,2 εκατομμύρια!

        Ο υπουργός βγήκε και είπε οτι ειναι 850.000 προσδιορίζοντας σε 70.000 όλους τους υπαλλήλους των ΔΕΚΟ τη στιγμή που μόνο η ΔΕΗ δηλώνει η ίδια οτι έχει 60.000...

        Εάν σε πρώτη φάση απολυθούνε 300.000 που δεν έχουνε κανένα αντικείμενο και δεν προσφέρουνε κανένα έργο, τότε ο προϋπολογισμός γλιτώνει περίπου 16,8 Δις ετησίως (μέσος όρος 4.000 Ευρώ μεικτά επί 14 μισθοί επί 300.000).
        Εάν πάμε στην Ευρώπη και πούμε οτι εξοικονομήσαμε 16,8 Δις ετησίως θα μας ανακηρύξουνε την τρίτη πιο δυνατή οικονομία στην Ευρώπη!

        Πρέπει να βρεθεί τρόπος να απολυθούνε όλοι οι οποίοι προσελήφθησαν/διορίστηκαν ρουσφετολογικά, φωτογραφικά, ημετερικά, προεκλογικά κτλ.

        Όπως η χώρα δεν σηκώνει 2 εκατομμύρια ΛΑΘΡΟμετανάστες έτσι δεν σηκώνει και τέτοιον υπέρογκο αριθμό δημοσίων υπαλλήλων.

        Όσον αφορά τον ΦΠΑ, είναι περισσότερος αυτός που δεν επιστρέφεται από αυτόν που δεν αποδίδεται.

        Εμένα το κράτος μου χρωστάει 108 χιλιάρικα ΦΠΑ.
        Των δημοσίων υπαλλήλων γιατί να μην των χρωστάει από καμιά δεκαπενταριά μισθούς;;;

        Έχω βαρεθεί να ακούω "θα μπορέσει το κράτος να πληρώσει ΜΙΣΘΟΥΣ και συντάξεις;;;"...
        Πρώτη λέξη είναι πάντα οι μισθοί εννοείται του Δημοσίου.

        Δεν έχω ακούσει ποτέ να λένε "θα μπορέσουνε οι επιχειρηματίες χωρίς επιστροφή του ΦΠΑ να πληρώσουνε μισθούς" εννοώντας των (ιδιωτικών) υπαλληλων τους....
        Αλλά ποιός αφοδεύει πάνω στους ιδιωτικούς υπαλλήλους, στους εμπόρους, στους μαγαζάτορες, στις μικρομεσαίες επιχειρήσεις...

        Όλο το ΚΟΥΜΠΙ είναι πάντα αν θα μπορέσουν να πληρωθούνε οι μισθοί των δημοσίων υπαλλήλων για να είναι "ετοιμοπόλεμος ο κομματικός Στρατός"...

        Ανοίγω τις εφημερίδες εδώ και δύο χρόνια και διαβάζω "σαφάρι κάνει το οικονομικό επιτελείο προκειμένου να αποταμιευτεί η τάδε δόση ώστε να εξασφαλιστούνε οι ΜΙΣΘΟΙ και οι συντάξεις"...
        Ανοίγω άλλη εφημερίδα και διαβάζω "ακόμη αυτόν τον μήνα υπάρχει ρευστότητα για ΜΙΣΘΟΥΣ και συντάξεις"...

        Να πεθάνουμε, να καταπουληθούμε στο ΔΝΤ και να κάνουμε "σαφάρι" εννιά εκατομμύρια κόσμος για να εξασφαλιστούνε οι δικοί σας οι μισθοί...

        Αμ δε...

        Ποιούς μισθούς αγαπητέ

        • ΜΕΛΙΝΑ avatar
          ΜΕΛΙΝΑ @ Βασίλης Γκιώνης 13/08/2012 02:09:24

          ο μανιτακης εδωσε αλλο νουμερο ποιος λεει αληθεεια και ποιος σκοπευε να χειραγωγησει τηνκοινη γνωμη που ψηφισε στις δημοτικες του 10πασοκ με αποτελεσμα να μας δινει συγχαρητηρια ο στρος καν δεν ειναι δυσκολο να φανταστειςκανενα που κοβεται απο οποιοδηνποτε δημοσιουπαλληλο δε θα πάει στις τσεπες του ιδιωτικου η για αναπτυξη θα παει στις τσεπες ντοπιων καιξενωντοκογλυφων το δημοσιο δεν ειναι μεγαλο σε σχεση με τα ευρωπαικα δεδομενα εκει που υστερουμεκατα πολυ ειναι η φοροδιαφυγη ανορθογικο ειναι αντιπαραγωγικο ειναι αλλα οχοι μεγαλο οσοι θεωρουνοτι το δημοσιο ειναι τοπροβλημα πολυ φοβαμαι οτι θα ξυπνησουν ενα πρωιδουλευονταςσε εργολαβους εθνικωνοδωναμοιβομενοι με 500αλλα υποθετω οτι δεν τουςπειραζει αφου τοσα θα παιρνει και οδημοσιος υπαλληλος και οχι αυτοιπου τα φαγανε με μιζες υποβρυχιων ασπουμε

  48. Ιωαννης Τ avatar
    Ιωαννης Τ 12/08/2012 23:47:26

    βαση λαλακη 130 euro θα ειναι ο μεσος μισθος αν επανελθουμε σε εθνικο νομισμα. οκ.
    και γιατι να μην ειναι 150 euro η 115 η 225 η 75 η 355 κοκ? το 130 με κληρονομικο χαρισμα προκυπτει?
    ε ρε vitual reality που παιζει.

    πσ

  49. STEVE avatar
    STEVE 12/08/2012 23:49:22

    Απόσπασμα άρθρου από το Βήμα
    Μια βιομηχανία παραγωγής τίτλων για αντιστασιακή δράση κατά τη γερμανική κατοχή που στη συνέχεια χρησιμοποιούνται για πρόσβαση στο Δημόσιο εξακολουθεί να λειτουργεί, έξι δεκαετίες μετά τη λήξη της Εθνικής Αντίστασης. Από τα επίσημα στοιχεία που έχει στη διάθεσή του «Το Βήμα», προκύπτει ότι την περίοδο 1996-2002 αναγνωρίστηκαν ως αντιστασιακοί 79.910 άτομα, τα οποία στην πλειονότητά τους έχουν γεννηθεί μετά το 1930! Οταν ο Ανδρέας Παπανδρέου θέσπιζε στη Βουλή το 1982 τον νόμο 1285 αναγνωρίζοντας τους αγωνιστές της Εθνικής Αντίστασης, σίγουρα δεν μπορούσε να φανταστεί τι θα επακολουθούσε.Ως το πρώτο εξάμηνο του 1989 είχαν ήδη αναγνωριστεί 171.371 αντιστασιακοί και διατυπώθηκαν οι πρώτες υποψίες ότι στη διαδικασία είχε παρεισφρήσει η κομματική συναλλαγή, εκθέτοντας τα πολιτικά κόμματα που υποστήριξαν θερμά τον θεσμό, αλλά και την ίδια την προσφορά των αληθινών αντιστασιακών. Ο θόρυβος που έγινε τότε για τους αντιστασιακούς-«μαϊμούδες» οδήγησε την κυβέρνηση Μητσοτάκη στην αναστολή του νόμου, ο οποίος όμως τέθηκε και πάλι σε ισχύ με τις διατάξεις του νόμου 2320/1995, ανοίγοντας έναν νέο κύκλο αναγνώρισης αντιστασιακών που συνεχίζεται ως σήμερα. Και αν στον πρώτο κύκλο εφαρμογής του υπήρχαν απλώς υποψίες ότι τα ευεργετήματα της νομοθεσίας απολαμβάνουν και άτομα που δεν έχουν καμία σχέση με την Εθνική Αντίσταση, στον κύκλο που άνοιξε το 1996 και συνεχίζεται, οι υποψίες έγιναν ενδείξεις και αποδείξεις ότι η πλειονότητα των ατόμων που αναγνωρίστηκαν ως αντιστασιακοί δεν είχαν καμιά σχέση με τον αγώνα κατά των κατακτητών, αφού ήταν νήπια ή παιδιά οκτώ ή δέκα ετών!H μαζική αναγνώριση αυτού του προνομίου εξάλλου δεν σημαίνει μόνο μια άσκοπη αιμορραγία για το Δημόσιο, με την απονομή συντάξεων σε άτομα που δεν το δικαιούνται, αλλά και την παράκαμψη του ΑΣΕΠ στις προσλήψεις στον δημόσιο τομέα, καθώς οι αντιστασιακοί δικαιούνται να διορίζουν τα παιδιά τους στα ΝΠΔΔ κατ' εξαίρεσιν σε ποσοστό 5% του συνόλου των προσλήψεων, αλλά και την προνομιακή μοριοδότησή τους στις προσλήψεις στο Δημόσιο.
    Γι αυτά τα χάλια ποιος φταίει;

    • ΚΑΙΡΟΣΚΟΠΟΣ avatar
      ΚΑΙΡΟΣΚΟΠΟΣ @ STEVE 13/08/2012 13:37:29

      μην περιμενεις απαντηση απο αυτους που μας κοβουν τους μισθους και μας αποκαλουν κηφηνες. αν ειχαν φιλοτιμο θα ειχαν πνιγει σε μια κουταλια νερο. οποιος κανει αναφορα σε αυτο το θεμα αποκαλειται χιτις(!!!) ενω οποιος εκανε αυτη την συναλλαγη ΔΗΜΟΚΡΑΤΗΣ. ΔΕΝ ΘΕΛΩ ΝΑ ΠΩ ΑΛΛΑ ΤΩΡΑ..........

  50. Αλέξανδρος avatar
    Αλέξανδρος 13/08/2012 00:08:00

    τήν ἐυδαιμονίαν οὐκ ἐν τῷ πολλά κεκτῆσθαι γίγνεσθαι, ἁλλ’ τῇ ψυχῇ εὖ διακεῖσθαι

    • ΚΥΘΗΡΙΟΣ avatar
      ΚΥΘΗΡΙΟΣ @ Αλέξανδρος 13/08/2012 00:15:53

      Ἡ εὐδαιμονία μας ἐξαρτᾶται ἀπό τόν ψυχικό μας πλοῦτο ἤ ἀπό τήν ψυχική μας πεῖνα.

      • Αλέξανδρος avatar
        Αλέξανδρος @ ΚΥΘΗΡΙΟΣ 13/08/2012 02:14:56

        Ας μάθουμε να ζούμε με λιγότερα αγαθά και ας γίνουμε καλύτεροι άνθρωποι .

  51. pissa avatar
    pissa 13/08/2012 00:10:26

    ήδη έχουν χαθεί 2 χρόνια με τα ευρωπαικά φληναφήματα,ξυπνάτε έξοδος απο ευρώ και ευρώπη η μόνη λύση.........καιρός να δούν το συμφέρον της χώρας και των πολιτών της οι κρατούντες....ευρώοράματα τέλος.

    • Iωάννης34 avatar
      Iωάννης34 @ pissa 13/08/2012 00:13:09

      Κράτα την πίσσα κράτα και τα πούπουλα

      • pissa avatar
        pissa @ Iωάννης34 13/08/2012 10:36:20

        τα φυλώ ως κόρη οφθαλμού!οσονούπω τα θέτω σε χρήση!

  52. ΜΕΛΙΝΑ avatar
    ΜΕΛΙΝΑ 13/08/2012 00:10:50

    steve κανεις δεν λεει αυτοι να μη φυγουν ειδες ομως ποτε στη συγκεκριμενη εφημεριδα που ανεβοκατεβαζει κυβερνησεις κανενα σχολιογια το χαρισμα τηςςατεκαι για το γεγονος οτι ειμαστε απο τις ελαχιστες χωρεςπου που σωζονταιτραπεζες πουπαιρνουνεγγυησεις σημειοτεον απο2009 και δεν κρατικοποιουνται δηλαδη τοδημοσιο πηρε κοινες μεοχες χωρις δικαιωμ α ψηφου εχουμε τραπεζες δηλαδη που για ναπληρωσουμετη σωτηρια τους κοβονταιμισθοι και συνταξειςγιατι ακομα και για τα λαμογια που αναφερει STEVE KAI ΘΑ αιΠΡΕΠΕ ΝΑ ΑΠΟΛΗΘΟΥΝΟΛΟΙ δε θα χρειαζομασταν δανεισμο οι οποιες με α δικα μας λεφτα ετοιμαζονται οι ιδιοκτητες τους να κατθεσουν προτασεις εξαγορας αλλων τραπεζωνκαι ναγινουνοι ιδιοι πιο πλουσιοι πειτε με χαζη αλλα το ναμου κοβεται ομισθος για να αυξανει την προσωπικη του περιυσια ενας τραπεζιτης με μοναδικο προσον τηνσχεση με το διοικητη της τραπεζαςτης ελλαδας δε μπορω να καταλαβω πως μπορει να συμβαλλει στην αναπτυξη

    • Iωάννης34 avatar
      Iωάννης34 @ ΜΕΛΙΝΑ 13/08/2012 00:14:45

      Πού να το διαβάσουμε κοπέλα μου αυτό;Σημεία στίξης έχει το πληκτρολόγιο σου,σόρυ..

  53. STEVE avatar
    STEVE 13/08/2012 00:18:17

    Μα οι χώρες της Βαλτικής μέσα από το ευρώ και τον νεοφιλελευθερισμό οδηγήθηκαν στην ευμάρεια εμείς θα βγούμε τώρα που είναι ευκαιρία να γίνουμε και εμείς το ίδιο;Μάλλον καλύτερα να το αφήσουμε γιατί θα το πάμε πάλι απ΄την αρχή.

    • Enzo avatar
      Enzo @ STEVE 13/08/2012 00:53:05

      30 % ανεβηκε η θνησιμοτητα στις βαλτικες χωρες. Εργα ΔΝΤ.

  54. STEVE avatar
    STEVE 13/08/2012 00:23:32

    ΜΕΛΙΝΑ φαντάσου σε τι σημείο έφτασε η εφημερίδα αυτή που δημοσίευσε τέτοιο άρθρο.Το χάλι όλων μας όμως περιέχεται στην φράση σου ότι ανεβοκατεβάζει κυβερνήσεις μια εφημερίδα.

  55. ΜΕΛΙΝΑ avatar
    ΜΕΛΙΝΑ 13/08/2012 00:26:53

    κατι τελευταιο κα ι ευχαριστω που ανεχθηκατε τις ανορθογραφιες η ευημερια τωναριθμων και ηευημερια των ανθρωπωνειναι δυο τελειωςδιαφορετικα πραγματαστη γουατεμαλα που θεωρειται χωρα προτυπο για το δντ κααι εχει ανα πτυξη 7'%ενα στα δυο παιδια κατω των 5 ετων πεθαινουν αποτην πειναευχομαι να μη ζησω να δω τετοια αναπτηξη στη ελλαδα οι βαλτικες χωρες δεν εχουν τουν τονπλουτο που εμεις εχουμε και αρνουμε να τον εκμελλεονται μονιμως καποιοι επιτιδειοι

  56. gio avatar
    gio 13/08/2012 01:39:32

    Τιποτα δεν προκειται να γινει, υπαρχει μεγαλη κοπωση στο κοσμο ακομα και στο ακουσμα της λεξης κριση , το εχουν καταλαβει ολοι πως μεχρι το τελος του χρονου θα κριθιυν τα παντα και περιμενουν στωικα.
    Να δειτε πως και τα καναλια μεσα στο Χειμωνα θα παψουν να παιζουν συνεχεια οικονομια γιατι απλα δεν θα πουλαει,πλησιαζουμε στο σημειο μηδεν

  57. Μικρασιάτης avatar
    Μικρασιάτης 13/08/2012 02:28:05

    Προσεχε Προεδρε της ΝΔ, μην προδοσεις τους συνταξιουχους που ειναι αυτοι που σε στηριξαν και ΜΗΝ κανεις δωρο την Ελλαδα στους εθνο-μηδενιστες του Συριζα. Λογικες περικοπες με μετρο, και σε συνταξιουχους με μεγαλες αποδοχες, ανω των 2.200 ευρω το μηνα, πχ βουλευτες, δικαστικους κτλ. Αλλοιως θα καταντησεις χειροτερος απ το ΓΑΠ.
    Απλα πραγματα...

  58. Γιωργος avatar
    Γιωργος 13/08/2012 02:40:00

    ΕΞΟΔΟΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΥΡΩΠΑΙΚΗ ΕΝΩΣΗ!!!ΠΟΛΥ ΑΠΛΑ ΜΑΣ ΚΑΤΕΣΤΡΕΨΕ!!!!!!

    • Θεμιστοκλής avatar
      Θεμιστοκλής @ Γιωργος 13/08/2012 02:59:44

      Μας κατέστρεψαν αυτοί που μας έβαλαν στην Ε.Ε.

  59. Γιωργος avatar
    Γιωργος 13/08/2012 03:00:06

    Προς κυριο Λαλακη και λοιπους ευρωλαγνους.Τα εσοδα του κρατους συμφωνα με το γενικο λογιστηριο του κρατους το 2011 ηταν 55δις.Τα εσοδα απο τους φορους δηλ!!!Οι μισθοδοσιες σε μισθους και συνταξεις ηταν λιγο πανω απο 20δις.ΑΝ δειτε τωρα ποσα δις θελουμε το χρονο για να πληρωσουμε τους τοκους ,τα κερατιατικα και το κεφαλαιο προηγουμενων δανειων ,θα καταλαβεται το μεγεθος της ληστειας!!!Απο τα δανεια που παιρνουμε φραγκο δεν παει στους μισθους!!!Ολα τα λεφτα πανε για την αποπληρωμη προηγουμενων δανειων και στο λαο μενουν νεα βαρη και τοκοι που τον δενουν χειροποδαρα για δεκαετιες!!!Ο ιδρωτας λοιπον οχι μονο του ελληνικου λαου κανει το κυκλο του και μαζευεται στα χερια τις ευρωπαικης ολιγαρχιας.ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΠΡΟΧΩΡΗΣΕΙ ΚΑΙ ΧΩΡΙΣ ΔΑΝΕΙΑ.ΕΙΝΑΙ ΜΕΓΑΛΟ ΨΕΜΑ ΟΤΙ ΤΑ ΔΑΝΕΙΑ ΠΑΝΕ ΣΕ ΜΙΣΘΟΥΣ.ΣΤΙΣ ΤΣΕΠΕΣ ΤΩΝ ΤΡΑΠΕΖΙΤΩΝ ΠΗΓΑΙΝΟΥΝ ΚΑΙ ΤΟ ΧΡΕΟΣ ΣΥΝΕΧΩΣ ΘΑ ΜΕΓΑΛΩΝΕΙ,ΟΣΕΣ ΘΥΣΙΕΣ ΚΑΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ Ο ΛΑΟΣ..........

    • No Way avatar
      No Way @ Γιωργος 13/08/2012 03:56:50

      Οι τοκοι βγαινουν γυρω στα 8 δις το χρονο με το νεο μνημονιο , χωρις να υπολογιστει το νεο haircut που ερχεται
      Το psi ελαφρυνει το χρεος κατα 28 δις μονο και μετετρεψε το ΙΔΙΩΤΙΚΟ ΧΡΕΟΣ σε ΔΙΑΚΡΑΤΙΚΟ με εμπραγματες εγγυησεις ( αγγλικο δικαιο)

      Οσο για τα 55 δις , μαζευτηκαν με τα εξοντοτικα χαρατσια και αφου υπηρχε ακομα λιπος να καει
      Το 2012 προσθεθηκαν 313,000 νεοι ανεργοι , χωρια οι αδηλωτοι , η αγοραστικη δυναμη θα μειωθει περαιτερω , οποτε μην κανεις υπολογισμους πανω σε αυτο το νουμερο

  60. Γιωργος avatar
    Γιωργος 13/08/2012 03:07:49

    Και για να μη κρυβομαι πισω απο το δακτυλο μου.Οι ερωτησεις που κανω εχουν διαλλεκτικο χαρακτηρα.Προσπαθω λοιπον να εξηγησω ,αυτα που πιστευω.Θα κανω αλλη μια ερωτηση για να καταλαβετε το μεγεθος της ληστειας.Ποσα δις ευρω ειναι οι τοκοι , που εχει πληρωσει το ελληνικο κρατος,για την αποπληρωμη προηγουμενων δανειων ,τη τελευταια δεκαετια???ΤΟ ΝΟΥΜΕΡΟ ΣΟΚΑΡΕΙ!!!!!!!

    • No Way avatar
      No Way @ Γιωργος 13/08/2012 03:49:20

      464 δις

  61. blue nile avatar
    blue nile 13/08/2012 06:04:02

    Δεν μας κατέστρεψε η ΕΕ. Η ευρωζώνη μας κατέστρεψε και ο νεογενίτσαρος Σημίτης.
    Επειδή ακούω πολλά χαζά ας κοπιάσουν οι θιασώτες των απολύσεων στο δημόσιο (κάποιος γράφει για 300000 απολύσεις) να μας πουν μερικά φωνήεντα...
    1) Έχουν αναρωτηθεί αν το κράτος έχει χρήματα για να δώσει αποζημιώσεις;
    2) Το ότι το δημόσιο θα γλυτώσει κάποια έξοδα απολύοντας δημοσίους υπαλλήλους δεν σημαίνει ότι θα μειώσει και το έλλειμα.
    Οι απολυμένοι δεν θα βρουν δουλειά και δεν θα μπορούν να καταναλώνουν, η συνολική ζήτηση θα καταβαραθρωθεί, οι επιχειρήσεις θα κλείνουν με γρηγορότερο ρυθμό, το κράτος θα έχει υστέρηση εσόδων από μειωμένα έσοδα του ΦΠΑ και συρίκνωση φορολογικής βάσης λόγω λουκέτων... Θέλετε κι'άλλα;
    Δεν σας αρκεί το ότι μόλις κοπήκαν οι μισθοί και οι συντάξεις καταστράφηκε η αγορά; Aν τώρα δούμε απολύσεις στο δημόσιο μετρήστε τις αντίστοιχες απολύσεις και στον ιδιωτικό τομέα που θα γίνουν αμέσως μετά.
    Μία λύση υπάρχει για το πρόβλημα. Η εφεδρεία για κάποιους όπως την προτείνει η ΝΔ και η σταδιακή μείωση του αριθμού των δημοσίων υπαλλήλων μέσω μη νέων διορισμών.
    Αν πάλι υπάρχει ανάγκη για άμεσο δημοσιονομικό αποτέλεσμα τότε να μειωθούν οι μεγάλοι μισθοί και οι μεγάλες συντάξεις.
    Να μην πειραχτεί τίποτα μέχρι 1300 ευρώ.
    Είναι ανεπίτρεπτα τα μισθολογικά όργια σε συμβούλους και ΔΕΚΟ , να γίνει ο ανώτερος μισθός 3000 μικτά. Για όλους !!!
    Να δούμε μετά βγαίνουν τα κουκιά ή δεν βγαίνουν;

  62. Γιάννης avatar
    Γιάννης 13/08/2012 09:04:36

    Κάτσε να δεις πως το είχε πει στο Ζάππειο (1,2,3 κλπ)...Α ναι!!!!!
    "Έχουμε βρει κωδικό προς κωδικό όλα τα ισοδύναμα μέτρα,τα οποία μπορούν να εφαρμοσθούν από αύριο το πρωί, και σας ΔΙΑΒΕΒΑΙΩ ότι δεν θα πειραχθούν άλλο μισθοί και κυρίως ΣΥΝΤΑΞΕΙΣ...."

  63. petros avatar
    petros 13/08/2012 14:26:11

    Αυτό είναι που είχαν πει προεκλογικά για τα πολυτεκνικά ότι δεν θα πειραχθούν και ραν το 80% των ψήφων των Πολυτέκνων και των παιδιών τους ; 44 ευρώ για κάθε παιδί και θα κόψουν και αυτά τα ελάχιστα ; Να δω πως θα το ψηφίσουν αυτό οι βουλευτές της ΝΔ και της ΔΗΜΑΡ...

    • Αυριανιστής avatar
      Αυριανιστής @ petros 13/08/2012 14:29:33

      Κανένα πρόβλημα δεν θα έχουν, ειδικά στη ΡΗΜΑΔ. Αυτοί άλλωστε είναι διαπρύσιοι υποστηρικτές των λάθρο, σιγά μη δώσουν δεκάρα για ό,τι τονώνει το ελληνικό στοιχείο αυτής της χώρας.

  64. ο αποτέτοιος avatar
    ο αποτέτοιος 13/08/2012 22:55:40

    όποιος πειράζει συντάξεις κάτω από 1500 ευρώ είτε είναι διπλές στο σύνολο ή μονές είναι απαράδεκτος
    όπως απαράδεκτος είναια υτός που έριξε τους μισθοδοτούμενους των 1200 ευρω και τους μετέτρεψε σε παρίες των 800

    σε μια χώρα που υπάρχουν ακόμα συνταξιούχοι των 3 και 4 χιλ ευρώ...σύμβουλοι και βουλευτές ,δημόσιοι του 5χίλιαρου
    ντροπή ρε
    θα δουλεύει ο κοσμάκης για να ταίζει τους 3χίλιαρους και τους 5 χίλιαρους ?
    αισχος!

    δεν το περίμενα αυτό από τον Σαμαρά..πείτε με αφελή,αλλά τέτοιο ξέσκισμα δεν το είχα υπόψιν...!αίσχος τι να πω.αίσχος
    έχει διαλυθεί η οικονομία,με 6.2% ύφεση...διαλύθηκε η κοινωνία και μετατρέπουν τώρα μετα τους μισθωτούς και τους συνταξιούχους του χιλιάρικου,1300 σε παρίες...με τις τιμές στα ύψη!!
    για ποιόν λόγο?για να μην βγούμε στην δραχμή και γίνουμε παρίες?μα μας κάνατε παρίες!!!
    ντροπή...
    δεν το περίμενα να το πω αυτό,έξω από την ευρωζώνη ...εκεί μας στέλνουν με αυτά τα άθλια μέτρα..μια ώρα νωρίτερα να βγούμε με αξιοπρέπεια...
    αν πάρει τέτοια μέτρα η κυβέρνηση ..που αγγίζουν συ

  65. ο αποτέτοιος avatar
    ο αποτέτοιος 13/08/2012 22:56:35

    ηθελα να πω πως αν πάρει τέτοια μέτρα δεν έχει πάνω από τρίμηνο στην κυβέρνηση περιθωριο..και πολύ λέω

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.