#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
06/09/2012 13:07
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα μέτρα δεν μπορούν καν να ανακοινωθούν, πόσο μάλλον να υλοποιηθούν

(Κάποτε ήταν μια περήφανη χώρα)

[caption id="attachment_177894" align="alignnone" width="600" caption="από τις κινητοποιήσεις των αστυνομικών"][/caption]

Κάποια πράγματα πρέπει να ειπωθούν ξεκάθαρα, χωρίς πολιτικές φιοριτούρες, μισόλογα και επικοινωνιακά τεχνάσματα ορισμένων που πιστεύουν ότι θα είναι για πάντα στην εξουσία. Ο λόγος γίνεται για το πακέτο μέτρων που αναμένεται από μέρα σε μέρα και ήδη έχει παγώσει την ελληνική κοινωνία.

Ήταν άνοιξη του 2012 όταν ακούσαμε για πρώτη φορά ότι πρέπει η Ελλάδα να πάρει μέτρα ύψους 11,6 δισ. ευρώ για τη διετία 2013-2014. Ήταν Φεβρουάριος του 2012 όταν η κυβέρνηση Παπαδήμου - με την στήριξη και της ΝΔ-  συμφωνούσε στο κούρεμα με προαπαιτούμενο το σκληρό πακέτο.

Από τότε έχουν περάσει έξι γεμάτοι μήνες κι ακόμη μιλάμε για το πακέτο των 11,6 δισ. που ακόμη δεν έχει κλείσει.

Πήγαμε διακοπές το Πάσχα και μας έκατσε το αρνί στο λαιμό επειδή μιλάγαμε για τα μέτρα.

Ξεκίνησε το καλοκαίρι, πήγαμε για τα μπάνια μας με τον τρόμο τι μας περιμένει και στις παραλίες συζητούσαμε για το πακέτο. Μάλιστα, από την άνοιξη το πακέτο μεγάλωσε αφού προστέθηκαν 2-3 δις που είναι η μαύρη τρύπα στα έσοδα κι άλλα τόσα από τις απώλειες των ασφαλιστικών ταμείων, σύνολο δηλαδή 18 δισ. και έχει ο θεός.

Και πάλι, λοιπόν, Σεπτέμβρη μήνα και μιλάμε για το πακέτο που δεν έκλεισε.

Ποιο είναι το συμπέρασμα; Ότι το πακέτο των μέτρων δε βγαίνει όσο... μουρουνόλαδο κι αν φάμε ή για να γίνουμε πιο παραστατικοί, δε χωνεύεται όση σόδα κι αν καταπιούμε. Κι αυτή είναι η μία και μοναδική αλήθεια που πρέπει να πει η κυβέρνηση. Αν μάλιστα δε μπορεί να την πει κανένας πολιτικός, ας το κάνει κάποιος τεχνοκράτης, ο Στουρνάρας ας πούμε που χειρίζεται την υπόθεση.

Όλοι πλέον στην πολιτική σκηνή, από τον Αντώνη Σαμαρά μέχρι το τελευταίο στέλεχος υπουργείου, γνωρίζουν ότι τα μέτρα δεν μπορούν καν να ανακοινωθούν, πόσο μάλλον να υλοποιηθούν.

Αυτή είναι η δυσκολία. Από όπου κι αν κόψεις, όσες θυσίες κι αν ζητήσεις, η κοινωνία είναι σε τέτοια τραγική κατάσταση που δύσκολα θα βρεις μέτρα που θα είναι αποδεκτά. Ίσως, αν κάποιοι είχαν σοβαρευτεί εδώ και μήνες και προχωρούσαν σε γενναία μείωση των δημοσίων δαπανών, τότε θα μπορούσαμε να μιλήσουμε για μια σχετική δικαιοσύνη. Αλλά το ΠΑΣΟΚ, που τώρα συγκυβερνά με τη ΝΔ, αντί να μειώσει το διεφθαρμένο κράτος "του", φόρτωσε τα βάρη της κρίσης στον λαό, για να μην απολύσει την κομματική πελατεία του.

Αλλά, ακόμη κι ανακοινωθούν τα μέτρα, ποιος άνθρωπος στη χώρα αυτή πιστεύει ότι μπορεί να τα αντέξει η χώρα; Κανείς, ακόμη και ο χειρότερος νεοφιλελεύθερος ανάλγητος δε θα παίξει στοίχημα επί τούτου. Τους επόμενους τρεις μήνες η χώρα θα καταρρεύσει αφού κανείς δεν θα έχει να πληρώσει, η αγορά θα διαλυθεί, τα ασφαλιστικά ταμεία θα βάλουν οριστικό λουκέτο, η υγεία και η παιδεία θα πάψει να υπάρχει. Κι αν κάποιοι πιστεύουν ότι το κράτος δεν είναι επιχείρηση για να βάζει λουκέτο, πλανώνται πλάνην οικτράν. Η Ελλάδα είναι έτοιμη να βάλει πινακίδα που θα λέει: «Κάποτε ήταν μια περήφανη χώρα».

Το τελικό συμπέρασμα είναι ότι αν και κάποιοι λένε ότι είναι στο χέρι μας να σωθούμε, αυτό είναι η μεγάλη απάτη. Όχι γιατί δε θέλουμε αλλά γιατί δεν μπορούμε. Καλώς ή κακώς, η μόνη ελπίδα σωτηρίας είναι η απόφαση των ξένων αν θα μας σώσουν ή θα μας αφήσουν να διαλυθούμε. Η τρόικα και οι δανειστές μας θα έχουν τον τελευταίο λόγο, είτε μας αρέσει είτε όχι.

Θα είναι ο Ντράγκι, θα είναι η Μέρκελ ή ο Ολάντ; Σίγουρα η σωτηρία έχει ξεφύγει από τα δικά μας χέρια. Αυτή είναι η πραγματική αλήθεια κι αυτή πρέπει να πει η κυβέρνηση χωρίς περιστροφές. Με διαγγέλματα, με δελτία τύπου, με δραματικές εκκλήσεις, πρέπει πάντως να την πει.

 

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Φ avatar
    Φ 06/09/2012 13:15:07

    Κάποτε ήταν μια περήφανη χώρα


    Λάθος: μια χώρα που ζούσε με δανεικά που δεν μπορούσε ποτέ να αποπληρώσει, δεν ήταν ποτέ περήφανη.

    • bawagpsk avatar
      bawagpsk @ Φ 06/09/2012 13:22:22

      Ναι, αλλά ποιος φταίει γι' αυτό; Οι άλλοι; Them? Και ακόμα έτσι να είναι, πρέπει να πεθάνουμε τον λαό για να πάρουν πίσω τα χρήματα τους οι δανειστές; Αν οι πολιτικοί δεν έχουν ως προτεραιότητα τον πολίτη αλλά έχουν τον ... νταβατζή, τότε έχουμε τεράστιο κοινωνικό-πολιτικό πρόβλημα. Τεράστιο!

      • Γεωργία avatar
        Γεωργία @ bawagpsk 06/09/2012 13:40:09

        Το Πολιτικό Σύστημα έχει ως προτεραιότητα τον Πολιτικό και όχι τον πολίτη. Όταν το αντιληφθούμε αυτό συλλογικά και ως κοινωνία πολιτών, τότε μπορούμε να ελπίζουμε σε κάτι διαφορετικό. Αλλιώς θα δούμε τον Μιχαλολιάκο ως νέο φύρερ σε μια Ελλάδα διαλυμένη.

        • bawagpsk avatar
          bawagpsk @ Γεωργία 06/09/2012 14:45:46

          Συμφωνώ!

      • χανια avatar
        χανια @ bawagpsk 06/09/2012 17:09:20

        Κατα τα αλλα αν εβγαινε ο Συριζα η χωρα δεν θα ειχε φαρμακα.Ενω τωρα.... Μας ωθουν στην εξοδο με δικια μας θεληση και εμεις κανουμε πως δεν το βλεπουμε....

    • αποκατάσταση avatar
      αποκατάσταση @ Φ 06/09/2012 15:18:55

      Σωστός.

    • ΣΤΕΛΙΟΣ avatar
      ΣΤΕΛΙΟΣ @ Φ 06/09/2012 17:06:25

      Σωστα. Οσο δανειζόμασταν για να παίρνουν οι Δ.Υ τα ...επιδόματα έγκαιρης προσέλευσης ,και οι εκτός Δημοσίου κρατικοδίαιτοι τα ανάλογα τυχερά τους , καρφί δε μας καίγονταν για περηφάνιες.

      Και μη μου πεί κανείς πως δεν το ξέραμε ,τι λέτε καλέ!

      Περήφανος λαός είναι οι Ρουμάνοι , που έστησαν στον τοίχο και έκαναν κόσκινο τους ηγέτες που τους οδήγησαν στην εξαθλίωση. Εμείς ,που τους αντίστοιχους δικούς μας...τους ξαναστείλαμε στη Βουλή (ακόμα και τον ΓΑΠ!) είμαστε , δυστυχώς , θλιβεροί καραγκιόζηδες...

      • Kostas avatar
        Kostas @ ΣΤΕΛΙΟΣ 06/09/2012 18:36:45

        1. Τα περισσότερα απιθανα επιδόματα από αυτά που είπανε τα ΜΜ επιρροης είναι ανύπαρκτα...διαιρει και βασίλευε...ψαξε στο google και θα δεις οτι δεν υπαρχουνε..
        2. Τα επίδοματα οι υπαλλήλοι τα δώσανε στους εαυτούς τους; γιατί σου φταίνε οι υπαλληλοι; Υπουργοι αποφασιζουνε και υπογραφουνε οχι οι υπαλληλοι..ξυπνηστε...

      • armageddon avatar
        armageddon @ ΣΤΕΛΙΟΣ 06/09/2012 19:12:24

        Ξύπνα, εχθρός είναι η Τρόικα και οι λοιποί Ευρωναζί

        • ΣΤΕΛΙΟΣ avatar
          ΣΤΕΛΙΟΣ @ armageddon 06/09/2012 19:41:24

          Δυστυχώς για σας , πραγματικά ξυπνήσαμε , και καταλάβαμε πως ο "ταξικός εχθρός" μας είναι οι Δημόσιοι Υπάλληλοι, αυτή η βολεμένη και καλοπληρωμένη (για δεκαετίες) Πραιτωριανή Φρουρά του Συστήματος και της Διαπλοκής!

      • The Camel avatar
        The Camel @ ΣΤΕΛΙΟΣ 06/09/2012 19:22:57

        Σωστή τοποθέτηση. Πληρώνουμε για να κλείσει η τρύπα του δημοσίου στο οποίο βασίσθηκε το πελατειακό συστημα και η οποία συσσώρευσε το τεραστιο χρέος.

        Κι όμως δεν απολύουμε τους υπεραριθμους δημοσίους υπαλλήλους σε ΔΕΚΟ, ΟΤΑ κι αλλού, ούτε καν τιμωρούμε τους επίορκους παρότι έχουμε την πιο διεφθαρμένη δημοσια διοίκηση στην Ευρωζώνη.

        Μονο επιπλέον δανεικά θέλουμε για να συνεχίσουμε τα ιδια, αθετώντας κάθε λίγους μήνες την όποια συμφωνία είχαμε κάνει με τους δανειστές. Κατα τα άλλα μας φταίει η τρόικα που κανείς άλλος δεν μας δανείζει γιατί θα χάσει τα λεφτά του και δεν μας δίνει ακόμη περισσότερα για να μην πειραχθεί το δημόσιο γραφειοκρατικό τέρας που το πολιτικό συστημα εξέθρεψε.

  2. kostis avatar
    kostis 06/09/2012 13:18:37

    Η ΑΛΦΑ τραπεζα λεει ακριβως το αντιθετο απο εσας για τις προοπτικες της Ελληνικης οικονομιας.. Ποιος εχει δικιο?

    • Βούρδουλας avatar
      Βούρδουλας @ kostis 06/09/2012 13:39:39

      Κάπου στη μέση Κωστή είναι η αλήθεια, έτσι συμβαίνει συνήθως.

    • alexei avatar
      alexei @ kostis 06/09/2012 15:59:47

      κατσε να σκασει μυτη ο ΑΠΟΠΛΗΘΩΡΙΣΜΟΣ και θα σου πω εγω ποιος εχει δικιο

      το προβλημα της ανεργειας θα μοιαζει με ανεκδοτο τοτε..

      • Δικερως avatar
        Δικερως @ alexei 07/09/2012 01:40:53

        Εχασες τευχη...
        Ο αποπληθωρισμος ειναι εδω:
        "Ένας νεωτεριστής οικονομολόγος του παρελθόντος, ο οποίος είναι ιδιαίτερα επίκαιρος σήμερα με την κρίση χρέους, είναι ο Irving Fisher, ο οποίος είχε αναπτύξει τη θεωρία χρέους και αποπληθωρισμού.
        Συνοπτικά, η θεωρία του Fisher λέει ότι η προσπάθεια ρευστοποίησης(μείωσης) του χρέους οδηγεί σε πωλήσεις (κεφαλαιουχικών στοιχείων) υπό πίεση (distress selling), μείωση των καταθέσεων, η οποία συνεπάγεται μείωση και των δανείων. Όλα αυτά οδηγούν σε μείωση των τιμών και σε ακόμη μεγαλύτερη μείωση της αξίας των επιχειρήσεων (decline in net worth). Η τελευταία οδηγεί σε χρεοκοπίες επιχειρήσεων και μείωση του κέρδους, η οποία σε μία καπιταλιστική κοινωνία αναγκάζει τις επιχειρήσεις που γίνονται ζημιογόνες να μειώσουν την παραγωγή, το εμπόριο και να απολύσουν προσωπικό. Η αυξημένη ανεργία με τη σειρά της, όπως επίσης οι ζημιές και οι χρεοκοπίες, οδηγούν σε απαισιοδοξία και μείωση της εμπιστοσύνης, η οποία οδηγεί σε μάζεμα (hoarding) και μείωση της κυκλοφορίας χρήματος. "

  3. Κάτων avatar
    Κάτων 06/09/2012 13:19:22

    Το Μαξίμου έχει θέμα με την ΔΑΚΕ

    Ιδού τι ανακοίνωσε σήμερα η ΔΑΚΕ Ι.Τ. που ως γνωστόν πρόσκειται στη ΝΓ


    Η επιλογή της συγκυβέρνησης για την εφαρμογή του Μνημονίου χωρίς τις αλλαγές που απαιτούνται και που μας υπόσχονταν πριν τις εκλογές, θα εκτινάξει τις μέχρι σήμερα αρνητικές συνέπειες των βασικών μεγεθών λειτουργίας της οικονομίας (Ύφεση, λουκέτα, ανεργία) και θα εξαθλιώσει περαιτέρω τους πολίτες που έχουν ξεπεράσει τα όρια αντοχής τους, διαλύοντας παράλληλα την κοινωνία!!!

    Η πολιτική που ο Γ.Α.Π. και οι κηπουροί του, μαζί με την ΤΡΟΙΚΑ εφάρμοσαν στην Ελλάδα- γνωρίζοντας ότι θα αποτύχει- χαρακτηρίστηκε από την τότε αντιπολίτευση – ΔΙΚΑΙΩΣ- ως πολιτικό και κοινωνικό έγκλημα κατά του λαού και του τόπου!!!

    Τι άλλαξε από τότε, πέρα από τα πρόσωπα που κυβερνούν;

    Γιατί συνεχίζεται αυτό το ΈΓΚΛΗΜΑ;

    Τα 11,8 δις € μέτρων οικονομικής και φυσικής εξόντωσης των Ελλήνων είναι συγκρίσιμο μέγεθος ως τίμημα για μια …θετική δήλωση των… “ΕΤΑΙΡΩΝ” μας;

    Φθάνει πια με τα ψέματα, τους εκβιασμούς και την τρομοκρατία!!!

    Φθάνει πια με τους αυτόκλητους σωτήρες και τη δήθεν σωτηρία της χώρας που το κόστος της φορτώνεται σε μισθωτούς και συνταξιούχους!!!

    Φτάνει πια με τον δήθεν μονόδρομο των μέτρων. Να πληρώσουν οι φοροδιαφεύγοντες, οι φοροκλέπτες, οι έχοντες και κατέχοντες.

    Οι βουλευτές των κομμάτων της συγκυβέρνησης οφείλουν να σταθμίσουν την επιλογή και την ψήφο τους, αναλογιζόμενοι την ατομική τους ευθύνη απέναντι στους Έλληνες πολίτες και όχι τον μπαμπούλα της κομματικής πειθαρχίας!!!

    ΚΥΡΙΑΡΧΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΛΑΟΣ!!!

    Οι εργαζόμενοι, οι συνταξιούχοι, οι άνεργοι, οι νέοι και οι νέες του τόπου μας, όλοι μαζί, μια γροθιά οφείλουμε να δώσουμε την μάχη των μαχών για την επιβίωσή μας.

    Ήρθε η ώρα να ανακαταλάβουμε τη χώρα μας!!!

    Το χρωστάμε σε εμάς και στα παιδιά μας!!!


    Όλοι μαζί στο συλλαλητήριο της ΔΕΘ στις 8 Σεπτέμβρη!!!

    Όλοι μαζί να ανατρέψουμε την αδιέξοδη και καταστροφική πολιτική των μνημονίων!!!

  4. ψυχραιμια avatar
    ψυχραιμια 06/09/2012 13:31:05

    Παραμυθια,Τα μετρα θα ψηφισθουν γιατι αλλιως δεν εχει καμμια δοση.
    Αφου ψηφισθουν το ποτε θα εφαρμοσθουν θα εξαρτηθει απο την επιμηκυνση.

    • Bohemian avatar
      Bohemian @ ψυχραιμια 06/09/2012 13:58:40

      έτσι και αλλιώς δεν έχουμε πάρει και καμιά δόση μετά το δεύτερο μνημόνιο
      http://www.naftemporiki.gr/news/cstory.asp?id=2230535

    • Μ.Γ avatar
      Μ.Γ @ ψυχραιμια 06/09/2012 14:34:37

      Ισως δεν εχεις πληροφορηθει οτι απο την περιφημη δοση των 31 δις μονο τα 9οο εκ. θα πανε για αναγκες του κρατους, ενω ολα τα υπολοιπα θα επιστραφουν υπο μορφη τοκων! Και επιπλεον, αυτη η νεα δοση θα κουβαλαει τους δικους της τοκους που θα πρεπει να πληρωθουν στο μελλον.... και ουτω καθεξης. Για ψαξτο λιγο και μην μενεις στα παραμυθια που εξακολουθουν να μας φουρνιζουν. Για ψαξε λιγο ακομα επισης για να μαθεις οτι περσυ τα εσοδα του κρατους ηταν γυρω στα 55 δις ενω αυτα που πληρωσε στους τοκογλυφους ηταν γυρω στα 62 δις. Eαν η κατασταση δεν ηταν τραγικη τοτε θα μπορουσαμε να μιλαμε για σκετη κωμωδια. Υπαρχει βεβαια κι η λεξη ιλαροτραγωδια.

      • Απορία... avatar
        Απορία... @ Μ.Γ 06/09/2012 17:37:06

        Εσύ (και ο ΠΕΛΙΑΣ παρακάτω) πού τα ψάξατε; Δεν μας δίνετε εσείς κανένα σοβαρό στοιχείο; Σοβαρό όμως είπαμε, όχι καμία παραπομπή σε κανένα denplironore.blogspot.com!

      • TARAMAS avatar
        TARAMAS @ Μ.Γ 06/09/2012 22:14:28

        Φοβερά στοιχεία, από το liako.gr είναι;

  5. Afroditi P. avatar
    Afroditi P. 06/09/2012 13:34:49

    Λέει το άρθρο:
    ''Το τελικό συμπέρασμα είναι ότι αν και κάποιοι λένε ότι είναι στο χέρι μας να σωθούμε, αυτό είναι η μεγάλη απάτη. Όχι γιατί δε θέλουμε αλλά γιατί δεν μπορούμε.''

    Μπορούμε να σωθούμε και μόνοι μας, αλλά εξαρτάται τι καταλαβαίνει ο καθένας με το ''να σωθούμε''...

    -Να μείνουμε ΠΑΣΗ ΘΥΣΙΑ στο ευρώ?
    -Να μείνει το πολιτικό σύστημα της χώρας ως έχει?
    -Να συνεχίσουμε να πληρώνουμε τα χρέη μας, με το Μνημόνιο που αποδεδειγμένα , ΔΕΝ ΒΓΑΙΝΕΙ?
    -Με το να συνεχίζουμε ακάθεκτοι να παίρνουμε όλο και περισσότερα απεχθή μέτρα, ενώ είναι πασιφανές ότι θα οδηγήσουν σε βίαιες κοινωνικές αναταραχές?

    Τελικά, μήπως κάποιοι που εφαρμόζουν αυτην την πολιτική έχουν άλλη ερμηνεία της λέξης ''σωζομαι'' απ' αυτή που νομίζουμε?
    Έχει αναρωτηθεί κανείς ποτέ πώς αυτή η λέξη, ''σώθηκε'', μπορεί να έχει ταυτόχρονα δυο διαμετρικά αντίθετα νοήματα;

    Θα λέμε ''η Ελλάδα μας σώθηκε'' , δηλαδή ''τελείωσε, ξόφλησε''?

    • dimitrtf avatar
      dimitrtf @ Afroditi P. 06/09/2012 14:49:20

      Στον βαρυτατα ασθενη ο θανατος ειναι σωτηρια .

  6. Jim Bim avatar
    Jim Bim 06/09/2012 13:47:01

    Η αυτοπεποίθηση είναι ο μεγαλύτερος και χειρότερος εχθρός μας, γιατί μας τινάζει ξαφνικά αλύπητα στον αέρα και μας αφήνη δυστυχισμένους στους δρόμους.

    Η ταπείνωση του έθνους, του κράτους των πολιτικών θα γίνει για να έρθουμε στα ίσια μας ....
    Μόνο η λογική του αυτονόητου θα μας σώσει αλλά δεν υπάρχουν έμπειροι για να αποκωδικοποιήσουν το λαικό αίσθημα, αφού οι περισσότεροι ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΔΟΥΛΕΨΕΙ ΠΟΤΕ ΣΤΗ ΖΩΗ ΤΟΥΣ !!!!

  7. franc avatar
    franc 06/09/2012 13:47:59

    Αγαπητέ Φάκτορα,
    Οφείλω να σε συγχαρώ και να σου βγάλω το καπέλλο, έστω κι αν διαφωνούμε συχνά. Αυτό το άρθρο σου αποτελεί την ΕΠΙΤΟΜΗ της δραματικής κατάστασης στην οποία έχει περιέλθει η Πατρίδα μας. Ειλικρινά ΤΑ ΕΙΠΕΣ ΟΛΑ!!!
    Περιμένουμε την ετυμηγορία των δικαστών πριν απο την εκτέλεση για να δούμε αν θα μας απονείμουν χάρη...Και πάλι ειλικρινά συγχαρητήρια.
    Υ.Γ. Ενα ερωτηματικό με απασχολεί αν και φαίνεται ασήμαντο: Πόσων ετών είσαι?

  8. kotstak avatar
    kotstak 06/09/2012 13:57:38

    Τα μέτρα είναι πολύ απλά. Ο κάθε πολίτης να παίρνει αυτά που δικαιούται. Αυτό που καθορίζει το πόσα δικαιούται κάποιος είναι τα παραγόμενα ελληνικά προϊόντα και οι υπηρεσίες προς αλλοδαπούς.
    Από εδώ και πέρα τα παραγόμενα ελληνικά προϊόντα και οι υπηρεσίες προς αλλοδαπούς, πληρώνουν τους πάντες.
    Μέχρι σήμερα μερικοί κορόιδευαν κάποιους άλλους. Είχαν συνηθίσει στο να κοροϊδεύουν και τώρα που αναγκαστικά σταματά η κοροϊδία, νοιώθουν ότι αδικούνται.
    Αυτά που δικαιούνται(1η στήλη) και αυτά που έπαιρναν οι εργαζόμενοι (2η στήλη) είναι:
    Εργαζόμενοι στον ιδιωτικό τομέα: 2—2
    Εργαζόμενοι στον δημόσιο τομέα: 1,8 —3
    Αργόσχολοι δημοσίου: 1,8 —7+
    ΔΕΚΟ: 1,8—7+
    Μεγαλοδημοσιογράφοι: 10— 100+
    [Σύνταξη: 1.5— 3]
    [Ενοίκιο: 0,5 — 2]
    [Εφάπαξ 0 — 50.000 ευρώ+]

    Δεν έχει σημασία το ποσό. Η αναλογία έχει σημασία.
    Ότι παίρνει ο ένας το στερεί από κάποιον άλλον.
    Στο τέλος κάθε μήνα εργαζόμενοι και συνταξιούχοι μοιράζονται ένα συγκεκριμένο ποσό. Την αξία αυτών που παραγάγαμε.
    Όταν κάποιος, απεργώντας διεκδικεί περισσότερα, τα στερεί από κάποιον άλλον. Στέλνει κάποιον στην ανεργία. Μειώνεται έτσι η παραγωγή. Μειώνεται το σύνολο.
    Εάν οι πολίτες αδιαφορούν για το σύνολο θα βουλιάξουμε.
    Πρέπει όλοι οι μισθοί να “συνδεθούν” μεταξύ τους με την ανωτέρω αναλογία, για να βγούμε από την κρίση.

    • kotstak avatar
      kotstak @ kotstak 06/09/2012 14:20:20

      Η αναλογία που ανέφερα πριν, είναι, κατά τη γνώμη μου, η "χρυσή τομή" για να μεγιστοποιηθεί η παραγωγή, να μειωθεί το κόστος και να πέσουν οι τιμές.
      Η κατανάλωση ελληνικών προϊόντων θα αυξήσει το σύνολο των χρημάτων που μοιραζόμαστε όλοι μας.
      Εάν δεν καταναλώσουμε ελληνικά προϊόντα και προτιμήσουμε εισαγόμενα, η παραγωγή θα μειωθεί. Θα μειωθεί ο μισθός όλων μας.

      • Ανιψιός avatar
        Ανιψιός @ kotstak 06/09/2012 15:26:36

        Παρακαλούμε να μας δώσετε το όνομα και τον αριθμό τηλεφώνου του καθηγητή σας της Πολιτικής Οικονομίας στο πανεπιστήμιο(;), ώστε να του τηλεφωνήσουμε και να τον συγχαρούμε για την εμπεριστατωμένη γνώση που μετέδωσε στους φοιτητές(;) του.

        • kotstak avatar
          kotstak @ Ανιψιός 06/09/2012 16:20:29

          Για να μιλάτε χωρίς να λέτε τίποτα, θα πρέπει να είστε βολεμένος αριστερός που δεν έχει παραγάγει ποτέ τίποτα στη ζωή του, που πιστεύει ότι του χρωστά η φύση λεφτά, που νομίζει ότι το χρήμα είναι ένα κομμάτι χαρτί , που πιστεύει ότι το ΑΤΜ θα έχει πάντα χρήμα γι' αυτόν. Χρήμα με το οποίο θα μπορεί να αγοράζει προϊόντα.
          Σας συνιστώ να προσαρμοστείτε γρήγορα στις αλλαγές που έρχονται.

          • Ανιψιός avatar
            Ανιψιός @ kotstak 06/09/2012 16:25:09

            Επίσης Δημόσιος υπάλληλος, τακτοποιημένος με ρουσφέτι που από εποχής ΓΑΠ είμαι αποσπασμένος στη Βουλή. Συγκεκριμένα, στο γραφείο του Λαφαζάνη.

  9. GreekinEurope avatar
    GreekinEurope 06/09/2012 14:03:45

    Διαφωνώ με τον αρθρογράφο ο οποίος εμφανίζεται κάθετα απαισιόδοξος. Και η διαφωνία μου έχει να κάνει με το εξής:
    Εάν η Ελλάδα σαν κράτος δεν μπορεί να εμφανίσει πρωτογενές πλεόνασμα τότε πρέπει να το κλείσουμε το μαγαζί.
    Είτε εντός, είτε εκτός Ευρώ χωρίς πρωτογενές πλεόνασμα η Ελλάδα εξαρτάται από τους δανειστές για την καθημερινή της επιβίωση. Και ως γνωστόν ένα μαγαζί που συνεχώς βγάζει ετήσιες ζημιές (πρό τόκων και αποσβέσεων) πρέπει να κλείνει.
    Τι σημαίνει όμως να "κλείσει το μαγαζί"? Σημαίνει ενδεικτικά τα εξής:
    1) Αδυναμία λειτουργίας του Δημόσιου Τομέα και καταβολής μισθών στους ΔΥ.
    2) Αδυναμία καταβολής συντάξεων
    3) Απουσία κοινωνικής πρόνοιας / φροντίδας υγείας / δωρεάν παιδείας βεβαια κλπ.
    4) Απουσία δημοσίων έργων από τις άμπες και τις λακούβες στους δρομους μέχρι τους αυτοκινητόδρομους.
    5) Απουσία Δυνάμεων Ασφαλείας για να μην πούμε και το ακραίο: "Απουσία ενόπλων δυνάμεων".

    Για να μην κλείσει το μαγαζί, όταν οι ξένοι δεν μας δανείζουν, πρέπει το κράτος να βρεί έσοδα να καλύπτει τα παραπάνφ. Τα έσοδα βρίσκονται από Είσπραξη όρων που αναλογούν σε Παραχθέν Εισόδημα. Αρα πρέπει να προσανατολιστεί η χώρα στην Παραγωγή Εισοδήματος σε κάθε περίπτωσαη. Τι χρειάζεται για την Παραγωγή Εισοδήματος (που θα βοηθήσει και στην αύξηση του αναιμικού ΑΕΠ ίσως)? Χρειάζεται Σταθερό Νομικό και Φορολογικό Πλαίσιο, Εξάλειψη Διαφθοράς και Γραφειοκρατίας και Εγγυήσεις στους Επενδυτές για την ασφάλεια των Επενδύσεών τους με βάση το προαναφερθέν πλαίσιο. Αυτά είναι τα ζητήματα και όχι εάν επιβληθούν μέτρα 11,50 δις για να μην κλείσει το μαγαζί και η Ελλάδα γίνει "Αιτή" τη Ευρώπης.

  10. Emmanuil avatar
    Emmanuil 06/09/2012 14:12:28

    Δεν έφτασε ακόμη στην Ελλάδα αυτό που ξερει όλη η Ευρώπη; Ότι η Ελλάδα έχει πάψει να είναι μια κυρίαρχη χώρα και αποτελεί ένα είδος αποικίας των ισχυρών της Ευρωζώνης και κατ' επέκτασιν του Ηγεμόνα; Ή δεν θέλουμε να το παραδεχθούμε και βαυκαλιζόμαστε με ιδέες περί κυριάρχουν κράτους και κυβέρνησης που μπορεί να πέρνει δικές της αποφάσεις; Τι κρίμα!

  11. Γιαγκούλας avatar
    Γιαγκούλας 06/09/2012 14:20:27

    Και ποιός νομίζει ότι όλα αυτά που εγκαινίασε ο ΓΑΠ αποσκοπούν στη δημοσιονομική εξυγίανση και τον εξορθολογισμό, όπώς διαλαλούσαν και συνεχίζουν να διαλαλούν οι πολιτικοί του επίγονοι;
    Σε ποιό μέρος και σε ποιά χώρα μέχρι σήμερα το ΔΝΤ μεριμνούσε για το καλό της χώρας και του λαού της.
    Στόχος του παντού και πάντα είναι το ωμό πλιάτσικο στον εθνικό πλούτο κάθε χώρας που μπαίνει στη μέγγενή του.
    Από προφάσεις για "σωτηρίες" ένα σωρό διέθεταν και διαθέτουν αυτοί οι εγχώριοι πολιτικοί που το έφεραν ή συνεχίζουν να το υπηρετούν.
    Εντάξει, υπάρχει ο διεθνής συσχετισμός δυνάμεων, αλλά υπάρχουν και τα όρια ανοχής ή αντοχής του κάθε λαού, τα οποία -προκειμένου για τα καθ΄ημάς- έχουν υπερβεί ήδη οι εραστές των μνημονίων.
    Μόνη οδός σωτηρίας είναι η "σεισάχθεια" και η ταυτόχρονη εκδίωξη της τρόϊκας, έστω και αν αυτό σημαίνει έξοδο από την ευρωζώνη, άλλως ο κοινωνικός και εργασιακός μεσαίων θα είναι επαχθέστατος για την πλειονότητα και μακρόχρονος.
    Κάλλιο φτωχοί και ελεύθεροι παρά πένητες και υπόδουλοι.

    • Θασίτης avatar
      Θασίτης @ Γιαγκούλας 06/09/2012 21:10:11

      Σε ευχαριστώ αδερφέ και ας γράφεις τα αυτονόητα...

    • ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. avatar
      ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. @ Γιαγκούλας 07/09/2012 01:15:41

      Δεν έχεις καταλάβει τί θα πει να πέσει η οικονομική μας δυνατότητα κατά 50%. Αυτό θα συμβεί με την έξοδο από την ευρωζώνη

  12. Φιλιππος avatar
    Φιλιππος 06/09/2012 14:27:43

    Συμφωνω απολυτα με οσα γραφεται,απλως θα προσθετα πως ενω η ΝΔ και ο Σαμαρας ηξεραν πως θα ειναι η επομενη κυβερνηση,και πως αυτα τα ποσα δεν προκειτω να εισπραχθουν και ενω μας ειχαν διαβεβαιωσει για την μελετη και την επεξεργασια των ισοδυναμων κωδικο-κωδικο αποδεικνυεται το εντελως αντιθετο.Οντως η τρόικα και οι δανειστές μας θα έχουν τον τελευταίο λόγο,μονο που δεν εχουν το θαρρος να το παραδεχθουν.

  13. xp avatar
    xp 06/09/2012 14:32:50

    Mια επιχειρηση Ελληνική,Ισπανική έχει εντελως διαφορετικο επιτόκιο απο μια Γερμανική η οποια ανήκει σε "ενάρετη" χώρα.Μια Βρετανική όμως ,σε χώρα με υψηλο έλλειμα και χρέος ,έχει το ίδιο επιτόκιο με την Γερμανική,ΛΟΓΩ ΑΛΛΟΥ ΝΟΜΙΣΜΑΤΟΣ.Στον ανταγωνισμό ποιός θα κερδίσει ,η Ισπανική ή η Γερμανική/Αγγλική?Γιατί να επενδύσει κάποιος τα λεφτά του έδω ,που έχει και ΤΕΡΑΣΤΙΑ ΥΦΕΣΗ ,άρα δεν αγοράζοται προιοντα και υπηρεσίες,λογω και του ακουσματος των μετρων 11,6 δις?

    Βλέπετε, οι γερμανικές τράπεζες ποτέ δεν κατάφεραν να «γεμίσουν» με πραγματικά κεφάλαια τις τεράστιες μαύρες τρύπες που αποκαλύφθηκαν το 2008. Καταφέρνουν να τις κρύβουν μέσα από τα πακέτα διάσωσης χωρών όπως η δική μας και με τις καταθέσεις που σπεύδουν από την Περιφέρεια να βρουν ασφαλές λιμάνι στην Φραγκφούρτη.Δηλαδή εφαρμόζουν το δόγμα:Η καλύτερη άμυνα είναι η επίθεση.

    Αρα η κρίση συμφέρει !!Τι παραπάνω θα έκανε ο Χιτλερ αν κέρδιζε τον Β'ΠΠ? Θα ήλεγχε τις χώρες και θα διόριζε φιλικές κυβερνήσεις. Ο στρατός σταδιακά θα αποσυρόταν.Τώρα οι κυβερνήσεις γίνονται φιλικές ,όταν βάλουν το πιστόλι στον κρόταφο...........................

  14. θοδωρης χ. avatar
    θοδωρης χ. 06/09/2012 15:01:16

    Ξερεις κατι farctorx?

  15. akisenv avatar
    akisenv 06/09/2012 15:07:04

    Δεν χρειαζεται να κατεβει κανεις στους δρομους η να γινει καμια απεργια, ειναι αδυνατον να εισπραχθουν τα ποσα που προϋπολογιζονται. Οτι ακολουθησει μετα την καταρρευση των εσοδων θα ριξει την τρικομματικη κυβερνηση ή η ιδια θα προσφυγει σε εκλογες νομοτελιακα, προηγουμενως ισως σε καποιο δημοψηφισμα με το ερωτημα παραμονη η οχι στην ζωνη του Ευρω.
    Η χρεοκοπια ομως ειναι πλεον δεδομενη οχι γιατι καποιος την επιθυμει η την σχεδιαζει, τωρα πια ειναι δρομολογημενη απο τις εξελιξεις και την πορεια της οικονομιας που δεν ειναι αναστρεψιμη….
    Κριμα..
    (Το σχολιο μου στις 28/8 στην αναρτηση "Κλείδωσε» το πακέτο – Θα «ξεκλειδώσει» η οργή"

  16. ΠΕΛΙΑΣ avatar
    ΠΕΛΙΑΣ 06/09/2012 15:27:41

    Τελικά είμαστε μια πάρα πολύ πλούσια χώρα .
    Ταίζουμε τόοοοσα χρόνια 10 εκατ ανθρωποι τόσα εκατ ΟΥΝΩΝ και λοιπών κουτόφραγκων.
    Τον Οκτωβριο από τα 32 δις δάνειο που θα μας δόσουν τα 31 θα πάνε για τόκους δανείων.καλά κρασιά!!!!!!!!

  17. καπτεν avatar
    καπτεν 06/09/2012 16:06:11

    Η αληθεια βρισκεται καπου μεταξυ των λεγομενων σας και των εκθεσεων Τραπεζα Αλφα, ΚΕΠΕ, και Στουρναρα που λενε οτι με τα μετρα 11 δις εχουμε δικαιωμα να ελπιζουμε στη μη καταρρευση. Τα 11 δις ειναι μειωσεις μισθων, συνταξεων, δαπανων γενικα. Δεν ειναι φοροι. Οι φοροι αποτελουν το καιριο πληγμα γαι την ελληνικη οικογενεια και επιβληθηκαν τα 2 πρωτα χρονια προς χαριν διατηρησης του πολυδαπανου "ιερου" κρατους.

    • Ανιψιός avatar
      Ανιψιός @ καπτεν 06/09/2012 17:15:55

      Σωστά. Καλύτερα να μειωθεί ο μισθός μου, παρά να αυξηθεί η φορολογία μου. Άλλωστε, εγώ 30 ευρά βενζίνη έβαζα, 30 βάζω και τώρα, που είναι η διαφορά;
      1) Οι μειώσεις των μισθών αγαπητέ ΑΘΡΟΙΖΟΝΤΑΙ με τους άμεσους και τους ΕΜΜΕΣΟΥΣ φόρους.
      2) Εάν συνεχιστεί η αύξηση της φορολογίας, σε λίγο θα αγγίξει και τα πραγματικά μεγάλα εισοδήματα, αλλά και θα ωριμάσει το αίτημα για ουσιστική φορολόγηση των μεγάλων εγχώριων και ξένων επιχειρήσεων(αυτές καλέ που το ΚΚΕ, συγγνώμη, αποκαλεί ντόπια και ξένα μονοπώλια..)

      • TARAMAS avatar
        TARAMAS @ Ανιψιός 06/09/2012 22:19:42

        Εγώ από που να πάω να πάρω το μισθό μου, έστω και μειωμένο; Κανά επιδοματάκι τουλάχιστον; Κανα βοήθημα καθότι τυφλός ταξιτζής; Κάτι;

  18. camel avatar
    camel 06/09/2012 16:10:57

    Κρατιδιο γραικυλων πολιτικων υποταγμενων στα κελευσματα των ξενων. Κρατιδιο γραικυλων πολιτων που αγεληδον συνωστιζονταν σε κομματικα γραφεια για να κανουν τη δουλεια τους.Η χωρα για τα επομενα 40 χρονια ειναι τελειωμενη. Ντρεπομαι για οτι αφηνω στα παιδια μου.Ελπιζω τα εγγονια μου που θα γεννηθουν σε 20 με 30 χρονια να ξαναδωσουν αξιοπρεπεια στην Ελλαδα. Η δικη μας η γενια μονο σε ενα πραγμα ειναι ικανη στην κωλοτουμπα
    Αυτα τα ειχα γραψει τον Φλεβαρη του 12 την εποχη του PSI και του Παπαδημου. Ας το καταλαβουμε επιτελους.Η χωρα δεν μπορει και δεν πρεπει να μεινει αλλο στο ευρω . Ας βρουμε καποιον ικανο που θα μας βγαλει απο το ευρω χωρις εδαφικες απωλειες χωρις ρηξη των σχεσεων με την Ευρωπη χωρις τετοιο υψος χρεους που να μπορουμε να αποπληρωσουμε και με στροφη σε εθνικη παραγωγη. Θελουμε μια ομαδα πολιτικων που θα εμπνευσει τους Ελληνες να ακολουθησουν ενα δυσκολοτερο δρομο πιο φτωχικο αλλα εντιμο αποκαθιστωντας την αξιοκρατια και την τιμιοτητα και αναγκαζοντας ολους οσοι εκλεψαν αυτη την καποτε περηφανη χωρα να επιστρεψουν τα κλεμενα και οι ιδιοι να αρχισουν να ζουν πισω απο καγκελα.Υπαρχει λυση υπαρχει ζωη και εξω απο το ευρω χωρις ομως καποιο απο τα μνημονιακα ανδρεικελα σε θεση εξουσιας. Αλλιως οπως καποτε υπηρχε μια χωρα που την ελεγαν Γιουγκοσλαβια ετσι θα λεμε οτι καποτε υπηρχε μια χωρα που την ελεγαν Ελλαδα

    • Δικερως avatar
      Δικερως @ camel 07/09/2012 01:47:55

      "Η δικη μας η γενια μονο σε ενα πραγμα ειναι ικανη στην κωλοτουμπα."
      Ακριβως!
      Ενιοτε δε και στην μασαμπουκα...

  19. NONOS avatar
    NONOS 06/09/2012 17:31:28

    ΟΙ ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ ΣΚΕΠΤΟΝΤΑΙ ΤΙΣ ΕΠΟΜΕΝΕΣ ΓΕΝΕΕΣ
    ΟΙ ΠΟΛΙΤΙΚΑΝΤΙΔΕΣ ΤΙΣ ΕΠΟΜΕΝΕΣ ΕΚΛΟΓΕΣ
    ΔΥΣΤΥΧΩΣ Η ΕΛΛΑΣ ΑΠ ΤΟ '81 ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΚΥΒΕΡΝΗΘΗΚΕ ΑΠΟ ΠΟΛΙΤΙΚΑΝΤΙΔΕΣ ΠΟΥ ΤΗ ΔΙΕΛΥΣΑΝ....ΤΩΡΑ ΠΛΕΟΝ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΑΡΓΑ ΜΟΝΟΝ ΜΙΑ ΚΟΣΜΟΓΟΝΙΚΗ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΕΚΡΗΞΗ ΚΑΙ Η ΕΜΦΑΝΙΣΗ ΕΝΟΣ ΜΕΣΣΙΑ ΑΠ ΤΟ ΠΟΥΘΕΝΑ (ΟΛΟ ΚΑΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΘΑ ΥΠΑΡΧΕΙ) ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΣΩΣΕΙ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΑΣ............

  20. blue nile avatar
    blue nile 06/09/2012 17:31:46

    Ακόμα και δέκα δις να ήταν τα μέτρα πάλι είναι πάρα πολλά χρήματα για να αφαιρεθούν από μια οικονομία.
    Σκεφτείτε ότι το χρέος της Αργεντινής στο ΔΝΤ ήταν όλο κι όλο δέκα δις δολλάρια το 2006 .
    Το ποσό γίνεται ακόμα πιο δυσβάσταχτο όταν αυτή η οικονομία συρρικνώνεται με υφεσιακούς ρυθμούς πάνω του 7%..
    Το μνημόνιο ΙΙ δεν έβγαινε κι αυτό ήταν ορατό από τη πρώτη στιγμή που προτάθηκε.
    Αν εφαρμοστεί θα οδηγήσει την παραπαίουσα ελληνική κοινωνική οικονομία σε ξαφνικό θάνατο.
    Δυστυχώς ο Σαμαράς αποφάσισε να ακολουθήσει αυτόν τον δρόμο.
    Εμπιστεύομαι τις προθέσεις του όμως νομίζω ότι έκανε λάθος.
    Εκτός κι αν ξέρει κάτι που εμείς δεν ξέρουμε...

    • kotstak avatar
      kotstak @ blue nile 06/09/2012 19:13:19

      “Ακόμα και δέκα δις να ήταν τα μέτρα πάλι είναι πάρα πολλά χρήματα για να αφαιρεθούν από μια οικονομία.”

      Ακριβώς το αντίθετο συμβαίνει.
      Οι περικοπές είναι χρήματα που δεν πηγαίνουν στο δημόσιο και μένουν στην οικονομία.
      Φανταστείτε πως η Ελλάδα είναι μια επιχείρηση.
      Ας υποθέσουμε πως η επιχείρηση αυτή έχει δυο τομείς.
      Το λογιστήριο και τον παραγωγικό τομέα. Το λογιστήριο είναι το δημόσιο και ο παραγωγικός τομέας είναι οι ιδιώτες.
      Εάν ο επιχειρηματίας αποφασίσει να μειώσει τα έξοδα του λογιστηρίου και να αυξήσει τα έξοδα του παραγωγικού τομέα, πχ. να προσλάβει εργαζόμενους στον παραγωγικό τομέα, είναι μια κίνηση προς τη σωστή κατεύθυνση.
      Εάν μειωθεί ο τζίρος της επιχείρησης είναι έγκλημα να μειωθεί ο παραγωγικός τομέας για να προφυλαχθούν οι εργαζόμενοι στο λογιστήριο.
      Δυστυχώς αυτό γίνεται τα δυο τελευταία χρόνια.

      Τα χρήματα φεύγουν από το κράτος με την αγορά εισαγόμενων και την αποπληρωμή του χρέους.
      Αυτή δεν άρχισε ακόμη.

      “Το ποσό γίνεται ακόμα πιο δυσβάσταχτο όταν αυτή η οικονομία συρρικνώνεται με υφεσιακούς ρυθμούς πάνω του 7%..”

      Η άποψη πως η ύφεση οφείλεται στις περικοπές είναι λανθασμένη.
      Το 30 - 40% του ΑΕΠ δημιουργείτο από τα δανεικά.
      Η μείωση του ΑΕΠ οφείλεται στο ότι μειώνεται το ΑΕΠ που δημιουργείται από τα δανεικά, λόγω μείωσης των δανεικών.
      Το πρόβλημα δημιουργήθηκε διότι οι αρχικές περικοπές δεν έγιναν σωστά.
      Προστατεύτηκαν τα "ρετιρέ" και οι των ΔΕΚΟ.

      • camel avatar
        camel @ kotstak 06/09/2012 19:49:17

        Συγνωμη αλλα δεν ξερεις τι λες.Αν ο επιχειρηματιας σου μειωσει τα εξοδα του λογιστηριου πολυ απλα το λογιστηριο δεν θα λειτουργει και η επιχειρηση αργα ή γρηγορα θα κλεισει. Δεν υπαρχει επιχειρηση με κολοβο λογιστηριο. Οσο μειωνεται το ΑΕΠ τοσο το κρατος θα παραγει ελλειματα. Αν θελουμε να εχουμε αναπτυξη πρεπει οντως να αρχισει να παραγει ο ιδιωτικος τομεας και οχι απλα να εισαγει και να εμπορευεται εισαγωμενα. Αν η ανεργια ηταν 8% τα ταμεια δεν θα ειχαν προβλημα και το κρατος θα ηταν πλεονασματικο . Εχουμε ανεργια 30% διοτι καποιοι θελουν να εχουν στην τσεπη τους σκληρο νομισμα ικανο για τα ταξιδια τους τις αγορες τους για να συνεχισουν την πλουσια ζωη τους. Ειναι ολοι αυτοι που η κριση ουτε καν τους εχει αγγιξει οπως μεγαλογιατροι τραπεζιτες μεγαλοστελεχη επιχειρησεων ναυτιλια και γενικα καθε τι που φοροδιαφευγει. Πηγαινε στο Golden στο Μαρουσι και θα δεις διαφορους τυπους να αγοραζουν παπουτσια των 1200 ευρω και φορεματα των 4500 ευρω . Τα καταστηματα που πουλανε αυτα τα ειδη δεν εχουν καμια πτωση στους τζιρους τους διοτι συντηρουνται απο ολους τους θιασωτες του σκληρου ευρω.

        • kotstak avatar
          kotstak @ camel 07/09/2012 01:42:28

          “Αν ο επιχειρηματιας σου μειωσει τα εξοδα του λογιστηριου πολυ απλα το λογιστηριο δεν θα λειτουργει και η επιχειρηση αργα ή γρηγορα θα κλεισει. Δεν υπαρχει επιχειρηση με κολοβο λογιστηριο.”
          Στην περίπτωσή μας μην φοβάσαι καθόλου. Από πολυφαγία κινδυνεύουν τα "παράσιτα" και τα "ρετιρέ", το 1/3 δηλαδή των ΔΥ.

          “ Οσο μειωνεται το ΑΕΠ τοσο το κρατος θα παραγει ελλειματα”
          Όχι βέβαια. Μπορεί να μειώσει αναλογικά τον προϋπολογισμό. Να “κατεδαφίσει” τα “ρετιρέ”.

          “Αν η ανεργια ηταν 8% τα ταμεια δεν θα ειχαν προβλημα και το κρατος θα ηταν πλεονασματικο” .
          Για να μειωθεί η ανεργία πρέπει να μειωθεί ο προϋπολογισμός.

          “Πηγαινε στο Golden στο Μαρουσι και θα δεις διαφορους τυπους να αγοραζουν παπουτσια των 1200 ευρω και φορεματα των 4500 ευρω” .
          Όλοι αυτοί είναι τα "παράσιτα" και τα "ρετιρέ". Αυτούς που προστατεύει ο ΣΥΡΙΖΑ. Ο μισθός αυτών, προτείνω σε προηγούμενο σχόλιό μου, να κατεδαφιστεί.
          Ο απαράδεκτα υψηλός μισθός αυτών, έκανε τον γιατρό μεγαλογιατρό.

          “Τα καταστηματα που πουλανε αυτα τα ειδη δεν εχουν καμια πτωση στους τζιρους τους διοτι συντηρουνται απο ολους τους θιασωτες του σκληρου ευρω”.
          Τα "παράσιτα" και τα "ρετιρέ" είναι οι πελάτες αυτών των καταστημάτων.
          Η μεγάλη αγοραστική δύναμη που έχουν συντελεί στο να μην πέφτουν οι τιμές.

          Όπως αντιλαμβάνεσαι η λύση είναι μόνο μια:
          Να “κατεδαφιστούν” τα “ρετιρέ”. Να μπει “φρένο λίπους”.©

  21. makis avatar
    makis 06/09/2012 17:49:22

    Δεν δέχεται τους όρους του Διεθνούς Νομισματικού Ταμείου.... http://shar.es/unacy

    • TARAMAS avatar
      TARAMAS @ makis 06/09/2012 22:22:50

      Καλά αυτός δεν είναι ο ήρωας που τους πέταξε έξω από την Ουγγαρία πριν κάνα δυο χρόνια; Θες να πεις ότι τους ξαναπαρακαλάει;

  22. sotos avatar
    sotos 06/09/2012 19:49:17

    Γιατί παραπονιέστε ?
    Αφού γίναμε....."αξιόπιστοι'!!!!!

  23. Komis Montechristo avatar
    Komis Montechristo 06/09/2012 20:30:54

    Προ μηνός περίπου (και βάλε),είχα τονίσει πως πρέπει ο πρωθυπουργός να κάνει,άμεσα (εκείνες τις ημέρες),μια συνέντευξη Τύπου όπου να δίνει πειστικές απαντήσεις και εξηγήσεις.Κάποιοι διαφώνησαν,το θεώρησαν άκαιρο,υπερβολικό και ακατανόητο.Είχα αναφέρει πως στη ΔΕΘ θα ήταν πολύ αργά.Κατά τη προσωπική μου γνώμη,το διάγγελμα,τώρα,δεν θα ωφελήσει (τα συν θα έχουν πενιχρά αποτελέσματα).Αυτά γίνονται έγκαιρα και κυρίως όταν το επιτρέπει ο πολιτικός χρόνος (που δεν είναι πυκνός).Ειδικά τώρα που τα γεγονότα είναι αλλεπάλληλα,οποιοδήποτε δραματικό διάγγελμα θα το ''καταπιούν'' οι καθημερινές εξελίξεις.
    Ο τίτλος της ανάρτησης είναι έξοχος.Τα λέει όλα.Είναι ο θάνατος της ελληνικής κοινωνίας.

  24. Εμμανουήλ Πρόιος avatar
    Εμμανουήλ Πρόιος 06/09/2012 20:44:00

    Μην τους λες τέτοια γιατί θα σε πουν κοινωνικό αυτοματιστή

    • blue nile avatar
      blue nile @ Εμμανουήλ Πρόιος 07/09/2012 03:18:43

      kotstak αυτά που γράφεις αρμόζουν πιο πολύ σε μια μίκρο οικονομία.
      Μια επιχείρηση ας πούμε. Εκεί που αν ο επιχειρηματίας μπορεί να ξεπεράσει μια κρίση μειώνοντας το εργατικό του δυναμικό, δηλαδή περιορίζοντας τα έξοδα.
      Σε μια μάκρο οικονομία όπως είναι ένα κράτος, η μείωση εξόδων είναι εφικτή αλλά κανείς δεν μπορεί να εγγυηθεί ότι τα κρατικά έσοδα θα μείνουν τα ίδια.
      Ειδικότερα σε περίοδο Κρίσης η μείωση των κρατικών εξόδων που γίνεται με σκοπό να μειωθεί το έλλειμα ρίχνει τα έσοδα στα τάρταρα οπότε καταφέρνουμε μια τρύπα στο νερό.
      Σε μακρο οικονομίες σε περιόδους Κρίσης η απόλυτη προτεραιότητα είναι η αναστροφή της ύφεσης και η δημιουργία θέσεων εργασίας με σκοπό να περιοριστεί η διογκούμενη ανεργία.
      Όσο για την ύφεση , ναι προκλήθηκε από μειώσεις μισθών και συντάξεων μόνο που θα ήταν μικρότερη αν δεν είχαν γίνει οριζόντιες περικοπές.

  25. Δεξιόχειρας avatar
    Δεξιόχειρας 07/09/2012 02:28:43

    Τα αναμενόμενα μέτρα είναι απλά περικοπή δαπανών. Με απλά λόγια το κράτος έχει στην τσέπη του 80 δραχμές και πρέπει εάν δεν περικόψει να δαπανήσει 100. Είναι δεδομένο ότι θα ανακοινώσει ότι πλέον θα δαπανά 80 και όχι 100 γιατί απλά δεν έχει. Όσοι διαφωνούν ζητάνε το ανέφικτο. Νέο δάνειο γιοκ!

    • GO avatar
      GO @ Δεξιόχειρας 07/09/2012 07:43:59

      Δάνειο δεν έχει, αφού εκεί μας οδήγησε ο Γιωργάκης, αλλά έχει ελλείποντα έσοδα.
      Ας τα εισπράξει ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ!!!

      • Δεξιόχειρας avatar
        Δεξιόχειρας @ GO 07/09/2012 12:42:36

        Ουκ αν λάβοις παρά του μη έχοντος.

        • GO avatar
          GO @ Δεξιόχειρας 07/09/2012 12:49:09

          Δεν αναφέρομαι στους μη έχοντες.
          Αναφέρομαι, βεβαίως, στους έχοντες, κατέχοντες και μη δηλώνοντες.

  26. xp avatar
    xp 07/09/2012 03:23:25

    Η ελλας ειναι το 2ο πλυντηριο διεθνως ,μετα το μεξικό,για βρωμικο χρημα!Λεφτα υπαρχουν! Και ξερει που βρισκονται η ΤΤΕ! Τοσα € παίρνει ο προβοπουλος!

  27. Αξύριστος Μαρξιστής avatar
    Αξύριστος Μαρξιστής 07/09/2012 16:09:49

    Υπάρχουν 220.000 χιλιάδες αντιστασιακοί που δεν είχαν γεννηθεί το 1940.
    Παίρνουν συντάξεις και τα παιδιά τους έχουν ευεργητηθεί για την εισαγωγή τους στο δημόσιο. Λεφτά υπάρχουν...Αν υπάρξει και ενιαίο μισθολόγιο στις ΔΕΚΟ ξεχρεώνουμε.

  28. Γεώργιος Τ. avatar
    Γεώργιος Τ. 07/09/2012 17:03:57

    Θα το λύσει η Λαγκάρντ το γρίφο όταν ανακοινωθεί η (αρνητική) έκθεση της τρόικα...

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.