#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
05/12/2011 20:41
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα κόμματα ... των ορφανών!




Είναι σαν να μην πέρασε ούτε μια μέρα: Από τότε που ο Αβραμόπουλος είχε ιδρύσει το ΚΕΠ και οι δημοσκόποι του έδιναν μέχρι και 20% στις δημοσκοπήσεις και προέβλεπαν ότι  θα ...διεμβολίσει τα δυο μεγάλα κόμματα και θα ...ανατρέψει τον δικομματισμό.

Το κόμμα Αβραμόπουλου ήταν το μοναδικό που, ενώ είχε εντυπωσιακά ποσοστά στις ...δημοσκοπήσεις, ουδέποτε κατήλθε στις εκλογές για να καταγράψει τη πραγματική του δύναμη. Τη συνέχεια τη γνωρίζετε.

Γιατί τα θυμήθηκα όλα αυτά;

Οι κυριακάτικες εφημερίδες είναι γεμάτες από σενάρια για την ίδρυση ..νέων κομμάτων. Σε λίγο θα έχουμε τόσα που δεν ξέρουμε τι να τα κάνουμε! Λές και το πρόβλημα της Ελλάδος είναι ο αριθμός των κομμάτων!

Λοιπόν, έχουμε και λέμε:

Από την πλευρά της...δημοκρατικής παράταξης:

 

Τα «ορφανά του εκσυγχρονισμού» με επικεφαλής τον Γιώργο Φλωρίδη, αναζητούν πολιτική στέγη. Κοιτάνε προς Κουβέλη και  «ξερογλείφονται» με την προοπτική Παπαδήμου.

Με το Φλωρίδη, λένε ό,τι συνομιλούν και οι δυό του «κουαρτέτου», Διαμαντοπούλου και Ραγκούσης.

Ο Λοβέρδος, θα κατέβει μόνος του να διεκδικήσει την ηγεσία του ΠΑΣΟΚ, άν αφήσει την καρέκλα ο Γιώργος.

Από την άλλη, τα «ορφανά» του Γιώργου τον πιέζουν να διατηρήσει το κόμμα για να έχουν και αυτά ρόλο για την επόμενη ημέρα.

Ο Βενιζέλος, επειδή την έπαθε μια φορά, φυσάει και το γιαούρτι και είναι πιθανόν να ...καεί στην προθέρμανση (αν τη γλιτώσει από την κυβερνητική φθορά)

Να έρθουμε τώρα στην απ’ εδώ πλευρά:

 

Τα «ορφανά και αποκηρυγμένα» του Καραμανλή, δηλαδή  Αντώναρος, Σπηλιωτόπουλος κλπ «ασφυκτιούν» στη Ν.Δ. επειδή δεν έχουν πρωταγωνιστικό ρόλο (θυμάστε τα κατορθώματά τους όταν είχαν) και αναζητούν και αυτά φιλόξενη στέγη ή ....οργανώνονται ως ομάδα μήπως και διασωθούν ασκώντας πιέσεις.

Τα «εγκαταλελειμμένα του νεο-φιλελευθερισμού» Κυριάκος, Βαρβιτσιώτης, Χατζηδάκης κλπ , πολύ θα ήθελαν να έχουν για αρχηγό τους τη Θεοδώρα, αλλά επειδή τη βλέπουν να πατώνει στις δημοσκοπήσεις, δεν τολμάνε να φύγουν. Βλέπετε είχαν να μάθε να τα βρίσκουν όλα έτοιμα. Προσπαθούν και αυτά να διαφοροποιηθούν .....ως τάση, μήπως και διασωθούν....

Κατά καιρούς έχουμε ακούσει και τον ...Νομάρχη (ένας είναι ο Νομάρχης) να σκέφτεται την δημιουργία κόμματος. Τώρα μάλιστα που ο Μπόσι επανέφερε το ζήτημα αυτονόμησης της Βόρειας Ιταλίας, δεν αποκλείεται να του μπούν τίποτα ιδέες του ...Ζορό!

Επίσης, πρωτοβουλίες για την ....ανασύσταση της κεντροδεξιάς αναμένεται να αναλάβει ο γίγαντας της πολιτικής Σωτήρης Χατζηγάκης.

Ανοικτές τις πόρτες έχει και δέχεται καθημερινά και χωρίς ραντεβού και ο Στέφανος Μάνος.

Κόμμα, ως γνωστόν, προσπαθεί να κάνει  και η κα Μπακογιάννη. (να την πώ την κακία μου: αλήθεια η Θεοδώρα που τα βρίσκει τα λεφτά και χρηματοδοτεί τις δραστηριότητες του κόμματός της; Άσχετο, έτσι;)

Τέλος, και η αποκάλυψη της ημέρας: 

 

Κόμμα επίσης προετοιμάζεται να ιδρύσει και ο Δαναός!

Ο Μικρός Οδυσσέας εργάζεται νυχθημερόν για την ιδρυτική διακήρυξη!

Υπεύθυνος Οργανωτικού θα αναλάβει ο Φάκτορας

Τις Διεθνείς Σχέσεις ο Strange.

Tη διαφώτιση ο  Ροδινός (ο θεός βοηθός)

Για τα οικονομικά απ’ ότι μαθαίνω το κόμμα συζητάει  με τον  Μάκαρο

Εκπρόσωπος Τύπου αναλαμβάνει η ...Πετρούλα (γίνεται ένας χαμός για τους βοηθούς της)

Οι άλλες θέσεις είναι διαθέσιμες ακόμα. Όσοι πιστοί, προσέλθετε.

Για να σωθεί η Ελλάδα!

Αδέξιος Δεξιός

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Σίχαμα avatar
    Σίχαμα 05/12/2011 20:46:50

    Ο νομάρχης λέγεται πως συζητάει μια λέγκα του βορρά, με συνομιλήτρια την Πατουλίδου και άλλες πολιτικές προσωπικότητες.

    • τάσος avatar
      τάσος @ Σίχαμα 05/12/2011 21:06:08

      θα λέγεται ποντιακή άνοιξη.

      • ΕΥΑ avatar
        ΕΥΑ @ τάσος 05/12/2011 22:46:23

        !!!

  2. Fanis avatar
    Fanis 05/12/2011 20:52:52

    Ευγε! Ωραιος ο "αδεξιος δεξιος"..

    Μονο μια ενσταση παρακαλω..
    Πολυ κακία για τον Νομαρχη (ενας ειναι ! αληθεια ειναι αυτο! Και δεν ειναι και μικρο πραγμα αυτο!! Ακουμε Νομαρχης και ΜΙΛΑΜΕ ΓΙΑ ΤΟΝ ΝΟΜΑΡΧΗ!!)

    Που -ειρησθω εν παροδω- η Νεα Δημοκρατια τον αφησε ακαλυπτο και τον ισοπεδωσαν οι του πασοκ..
    Κακο αυτο .Πολυ κακο αδελφε..

    Και το εγκλημα του? Ω! τρομακτικο! Βαρβαρο! ανηκουστο!!
    Μειωσε πριν πεντε-εξη χρονια καποιο προστιμο σε καποιο πρατηριουχο!!!
    Και ο .."υπαλληλος" θιχτηκε και του εκανε μηνυση!!
    Και η δικαιοσυνη (που οπως λενε ειναι τυφλη) τον δικαιωσε (τον υπαλληλο!)_ και κατεδικασε τον ΝΟΜΑΡΧΗ!!!

    Ευγε. Ετσι πρεπει να γινεται .. Η παρανομια να ..πατασσεται!!

    • Σωκράτης avatar
      Σωκράτης @ Fanis 05/12/2011 21:11:13

      Συμφωνώ απόλυτα με τα σχόλιά σου για τον Παναγιώτη Ψωμιάδη. (ας τον αναφέρουμε με το όνομά του. Μόνος του συγκράτησε περισσότερους στη ΝΔ από πολλούς άλλους)
      Στο κάτω κάτω κανείς δεν είναι τέλειος. Γνωρίζεται κανένα τέλειο όσοι τον επικρίνεται.

      • ΠΗΛΕΑΣ avatar
        ΠΗΛΕΑΣ @ Σωκράτης 05/12/2011 23:50:00

        Και αφού "συγκράτησε τόσους", "αφέονταί του οι αμαρτίες"!
        Πολύ σοβαροί πολίτες θα ήταν, αφού εκτίμησαν τον Ζορρό.
        Εγώ ξέρω/φαντάζομαι άλλους τόσους, που αγανακτούσαν με την παρουσία του και δεν πήγαν να ψηφίσουν. Και ήταν και καλύτερης ποιότητας, δηλαδή η γνώμη τους μέτραγε στον κύκλο τους.
        Θα μου πεις, στον κοινοβουλευτισμό ο αριθμός μετράει στη μάχη της κουτάλας...

  3. mhtsos karditsa avatar
    mhtsos karditsa 05/12/2011 20:54:51

    σωστος αλλα αναφερομενος στη δημοκρατικη παραταξη οπως την αναφερεις επρεπε να βαλεις εισαγωγικα. αλλα αν το σκεφτουμε και καλυτερα δεν ειναι καιρος να ξεκαθαρισει η ηρα απο το σταρι? ενα καθαρο δεξιο κομμα θα ειναι πολυ καλυτερα απο ενα συνοθυλευμα απο ανεμομαζωματα ανεμοσκορπιζματα, που θα σε εκβιαζουν κιολας αν γινεις κυβερνηση.

  4. Aris. A avatar
    Aris. A 05/12/2011 20:56:10

    Στο νέο κόμμα που θα είναι μοδατό και λουλουδάτο κοσμοπολίτικο σύμφωνα με την τελευταία λέξη της μόδας επικεφαλής της αξιολόγησης των υπό προσχώρηση στελεχών θα είναι ο Λάκης Γαβαλάς.

    Επιτέλους να βρει και κάποιον να επικοινωνήσει ο Αρης με την Αννα.

    Επιτέλους τέλος από την χωριατίλα των παραδοσιακών ΝΔ και Πασόκ που ταλαιπωρούσαν τόσα χρόνια τα παιδιά.

    Υπεύθυνος νεολαίας ο Κωνσταντίνος Μητσοτάκης.

    Ποδαρικό θα κάνει η Ντόρα Μπακογιάννη που είναι και γουρλού.

    Στον γνωστό ρόλο του μαχαλόμαγκα που έπαιζε κάποτε ο αείμνηστος Σταύρος Παράβας θα είναι ο Μήτσος Ρέππας.

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ Aris. A 05/12/2011 21:00:05

      Αρη,
      θα εισηγηθώ την πρόταση σου στον αρχηγό για τον υπεύθυνο....νεολαίας!

      • Aris. A avatar
        Aris. A @ Κώστας Ροδινός 05/12/2011 22:54:52

        Τι μας περιμένει Θεέ μου.

        Κανα σοβαρό να θέλει να ασχοληθεί με την πολιτική δεν βλέπω και ανησυχώ.

        Ολοι οι αποτυχημένοι θέλουν να μας σώσουν.

        Τι να αντέξει και αυτό το κράτος.

        Πάλι καλά είμαστε.

      • danaos avatar
        danaos @ Κώστας Ροδινός 05/12/2011 23:03:40

        Ο αρχηγός αναπαύεται! Μην ενοχλείτε παρακαλώ!

        • Αδέξιος Δεξιός avatar
          Αδέξιος Δεξιός @ danaos 05/12/2011 23:06:27

          Ακόμα δε σε διορίσαμε αρχηγό και άρχισες να αναπαύεσαι;

          • danaos avatar
            danaos @ Αδέξιος Δεξιός 05/12/2011 23:08:59

            Ο αρχηγός υπογράφει δια νευμάτων ξαπλωτός!

        • ΕΥΑ avatar
          ΕΥΑ @ danaos 05/12/2011 23:09:35

          Μόνο αναπαύεται ο αρχηγός...δεν μπορεί..δεν τον ''υπηρετάει η μέση τ' ....''...θες να γίνεις κι αρχηγός..ούτε το Α4 δε θα μπορείς να σηκώσεις...

  5. chrisss avatar
    chrisss 05/12/2011 21:27:48

    Κάποια στιγμή θα πρέπει να πείτε ανοικτά στον κόσμο για το τι συμβαίνει με τον Αρούλη και τους φίλους του εσωκομματικά..ο εν λόγω "κύριος" κόβει άτομα που πιστεύουν στον Σαμαρά και είναι σε ανοιχτή κόντρα με την κεντρική διοίκηση οπουδήποτε έχει έστω και μικρή δύναμη όπως π.χ. στην νεολαία. Ο άνθρωπος αυτός, είναι δούρειος ίππος στην παράταξη..

  6. hagan avatar
    hagan 05/12/2011 21:30:29

    Φίλες και φίλοι,δεν θα κουραστώ να το γράφω.Είτε μας αρέσει είτε όχι,η μόνη δυνατότητα για ιδεολογική αντεπίθεση της Δεξιάς με χαρακτήρα καταλυτικό και σημασία ιστορική...είναι η συμπόρευση ΝΔ-ΛΑ.Ο.Σ.

    • Aris. A avatar
      Aris. A @ hagan 05/12/2011 22:56:15

      Προτείνω την Μανωλίδου επικεφαλής στο επικρατείας της ΝΔ για αρχή.

      Φίλε πλάκα μας κάνεις ;;

  7. 3birdssitting avatar
    3birdssitting 05/12/2011 22:01:07

    Τι "νέα κόμματα" , ιδεολογική καθαρότητα, σοσιαλισμός και Χαζομάρες.....

    Αυτοί θέλουν να βλέπουν το όνομα τους στην μαρκίζα σαν να ειναι τραγουδάδικο στην παραλιακή ή σαν Θέατρο που παίζει την καλοκαιρινή σατυρική επιθεώρηση.

  8. dosilhthos avatar
    dosilhthos 05/12/2011 22:26:29

    ολοι εσεις αντάμα και γω το βιολι μου. Αντωνη Ξυπνα.... διωξε τα φιδια απο τον κορφο σου τωρα που εισαι δυνατος, γιατι εχεις εμας τις 800000 που σε ψηφισαμε... μη φοβασαι ρε!!! ειδες τι επαθε ο καραμανλής απο τα φιδάκια?Ξυπνααααααααααααα

  9. dimitris avatar
    dimitris 06/12/2011 00:48:58

    ε, οχι και αρχηγός κόμματος ο "Νομάρχης". Ας παει σε κανένα μπουζουξίδικο να τραγουδήσει. Ημαρτον!!!

  10. παρατηρητής avatar
    παρατηρητής 06/12/2011 02:10:11

    Είναι ξεκάθαρη η προσπάθεια κάποιων opinion makers να κάνουν αδύνατη την επίτευξη αυτοδυναμίας μίας κυβέρνησης Αντώνη Σαμαρά και ΝΔ. Προβάλλουν με κάθε τρόπο το ΛΑΟΣ και το κόμμα του Φώτη Κουβέλη, ενώ υπερθεματίζουν τη συμμετοχή της ΝΔ στη κυβέρνηση Παπαδήμου. Όμως το θέμα είναι τι κάνει η ίδια η ΝΔ και γιατί παραμένει κολλημένη στο 21 % παρόλο που καταρρέει το ΠΑΣΟΚ.
    Υπάρχει κανένας στη Συγγρού που να προβληματίζεται με αυτό το κόλλημα ;

    Aς μην χαίρονται πάρα πολύ εκεί στη Συγγρού με τα ποσοστά των δημοσκοπήσεων του Πρετεντέρη που δείχνουν ότι το 72 % των νεοδημοκρατών συμφωνούν με την απόφαση Σαμαρά να στηρίξει τη κυβέρνηση Παπαδήμου.
    Ας κοιτάξουν καλύτερα να δούν γιατί ακόμα πολύ μεγάλο ποσοστό του κόσμου δεν εμπιστεύεται τη ΝΔ ως αυτοδύναμη κυβέρνηση. Αλήθεια, γιατί η οργανωτική αναδιάταξη του κόμματος παραμένει κενού περιεχομένου ; Γιατί οι τοπικές οργανώσεις στη κυριολεξία δεν υφίστανται ; Γιατί δεν οργανώνεται ένα έκτατο συνέδριο όπου θα ψηφιστεί ένα καινούριο καταστατικό που θα δίνει περισσότερα δικαιώματα και υποχρεώσεις στα ενεργά μέλη και όσους θελήσουν να πάρουν μέρος , έτσι ώστε να ξεκαθαρίσει από τη βάση η πολιτική αλλά και η στελέχωση με αυτούς που θα επιλέξει ο ενεργός πολίτης για να αντιμετωπιστεί αυτή η έκτατη κατάσταση ; Η δημοκρατία και η ελευθερία ως ύψιστα ιδανικά είναι τα όπλα με τα οποία ένας πραγματικός Έλληνας ηγέτης θα έπρεπε να θωρακίσει πρώτα το χώρο του για να δώσει ένα όραμα και ελπίδα σε όλη τη κοινωνία. Ο συμβιβασμός με τα συγκροτήματα των εργολάβων και η λογική του " βάζω τον λύκο στο μαντρί για να τον πιάσω με το καλό " μόνο πρόσκαιρα ωφέλη φέρνει και μακροχρόνια δεινά .

    • EVANGELOS avatar
      EVANGELOS @ παρατηρητής 06/12/2011 02:55:46

      στο απλό ερώτημα που αναφέρεις παραπάνω :"...Όμως το θέμα είναι τι κάνει η ίδια η ΝΔ και γιατί παραμένει κολλημένη στο 21 % παρόλο που καταρρέει το ΠΑΣΟΚ.
      Υπάρχει κανένας στη Συγγρού που να προβληματίζεται με αυτό το κόλλημα ;.."

      φίλε Παρατηρητή η απάντηση είναι ότι , για να γίνουν αυτά που περιγράφεις και να απαντηθεί το παραπάνω πρέπει ΚΑΤ' ΑΡΧΑΣ να παραδεχτούν κάποιοι στη Συγγρού ότι ΚΑΝΟΥΝ ΛΑΘΟΣ με τη μέχρι τώρα στρατηγική τους ... και όπως καταλαβαίνεις αυτό δεν πρόκειται να συμβεί ποτε ... συνεπώς αντί για όλα όσα προτείνεις επίσημα το κόμμα θα λέει ότι "πάμε καλά" ... "το μήνυμα θα περάσει τελικά στον κόσμο" και άλλα τέτοια περίεργα ...

      από τότε που θυμάμαι τη ΝΔ μονίμως φταίει ο κόσμος που δεν "την καταλαβαίνει" ... ουδέποτε έφταιξε ο πολιτικός σχεδιασμός ή η εκπροσώπηση ή η δομή του κόμματος ή η ιδεολογική πλαταφόρμα ...

      κατ εμέ ακόμα υπάρχει χρόνος ... έστω και με το πρόσχημα της μη διεξαγωγής εκλογών να επιστρέψει στη βάση της η ΝΔ μακρυά από Ψυχάρηδες , Καψήδες και ΚΟΝΤΡΑ στην πολιτική Πασόκ-ΔΝΤ-ΕΕ

      Το σοβαρό ερώτημα είναι όμως ΘΕΛΕΙ Η ΝΔ να κάνει κάτι τέτοιο ??? ή είναι ευχαριστημένοι στη Συγγρού με την ασθματική πρωτιά του 20-25% και την μελλοντική νέα Παπαδημιάδα που θα φέρει αυτό το ποσοστό ??? ... οψόμεθα

  11. Fanis avatar
    Fanis 06/12/2011 06:33:10

    Και αφού “συγκράτησε τόσους”, “αφέονταί του οι αμαρτίες”!
    ==
    Ποιες αμαρτιες? Ανεφερε μερικες..
    (εκτος την .."μειωση του προστιμου"!! το οτι τραγουδαει,το οτι ψαλλει,το οτι ντυθηκε Ζορρο)

    Πολύ σοβαροί πολίτες θα ήταν, αφού εκτίμησαν τον Ζορρό.
    ==
    Γιατι αμφισβητεις την σοβαροτητα τους? Με ποια κριτηρια ειναι "α-σοβαροι"??


    Εγώ ξέρω/φαντάζομαι άλλους τόσους,
    ==
    Ξερεις η φανταζεσαι? Εχει διαφορα ξερεις...

    που αγανακτούσαν με την παρουσία του και δεν πήγαν να ψηφίσουν.
    =
    Βγηκε με την "πρωτη" η οχι?Οχι με την δευτερη !!
    Παντως βγηκε,οχι?? Μεσα σε ενα ιδιαιτερα ασχημο κλιμα για την Ν.Δ...

    Και ήταν και καλύτερης ποιότητας, δηλαδή η γνώμη τους μέτραγε στον κύκλο τους.
    ==
    Ω! Μικροι κυκλοι θα ηταν..
    Και υπερ μπουταρη φανταζομαι ..και υπερ μποτσαρη .. Οχι Ψωμιαδης απλα.. Λαμπρα.

    Θα μου πεις, στον κοινοβουλευτισμό ο αριθμός μετράει στη μάχη της κουτάλας…
    ==
    Σωστο. ΣΩΣΤΟΤΑΤΟ θα ελεγα. Εσυ τι νομιζεις τα μαυρα ματια μετρανε αγαπητε?

    • ΠΗΛΕΑΣ avatar
      ΠΗΛΕΑΣ @ Fanis 06/12/2011 16:21:23

      Θλίψη! Θα μπορούσα να σχολιάσω ένα προς ένα όσα έγραψες, αλλά μάλλον δεν θα τα καταλάβαινες. Είναι θέμα σημείου αναφοράς της σκέψεώς μας: Φανερά, δεν βλέπεις τον λαϊκισμό (του οποίου γκουρού είναι ο Ψωμιάδης) σαν πολιτική πρακτική ολέθρια για την χώρα, αλλά σαν πολιτική πρακτική σωτήρια για το κόμμα.
      Διαφορετικούς σκοπούς εξυπηρετούν τα σχόλιά μας...

  12. Ανώνυμος avatar
    Ανώνυμος 06/12/2011 10:39:55

    Ρε σεις, το πρόβλημα είναι το (από) Κόμμα πόυ μπορεί να ιδρύσει ο Νομάρχης;

    Έχετε πάρει μυρουδιά ότι κάτι έχει αρχίσει να κουνιέται αποσχιστικά στην άλλη άκρη, στη Μεγαλόνησο; Πολύ σιγά και πολύ διακριτικά και πολύ υπόγεια, έχει αρχίσει μια κουβέντα για "τι καλά που θα ήτανε μια ανεξάρτητη και αυτόνομη Κρήτη, που είναι αυτάρκης, θα έχει και φυσικό αέριο..."

    Τόχετε πάρει μυρουδιά; Ή θα το ξαναπαίξετε μωρές παρθένες, εσείς τα γκεσέμια της ΝΔ;

    • Fanis avatar
      Fanis @ Ανώνυμος 06/12/2011 11:14:56

      Ω! μας βαζεις σε ..υποψιες!!
      Τι ακριβως συμβαινει αγαπητε??

      Η "μεγαλονησος" θα ..αποσχιστει??
      Ω! Τγομεγο!!

      Λοιπον ακου
      "κυκλοφορει" αυτο εδω και κατι χρονια..
      Μαλλον "εμεινες πισω στην ..ενημερωση"

      Το .."συζηταμε¨αν το θες..
      Τα .."θετικα" και τα θετικα...

  13. H.A avatar
    H.A 06/12/2011 11:26:53

    Το μόνο κόμμα που βλέπω πιθανό είναι ένα μιγμα ΝΔ-ΠΑΣΟΚ με Παπαδήμο αρχηγό αφού με αυτά τα ποσοστά στις δημοσκοπήσεις η αυτοδυναμία είναι απρά πολύ μακρία. Μακάρι να διαψευσθώ..

  14. παρατηρητής avatar
    παρατηρητής 06/12/2011 11:36:09

    Evangelos,
    μάλλον έτσι είναι όπως τα λες. Τους τα είχα γράψει και τα είχα στείλει στον υπεύθυνο πολιτικού σχεδιασμού πριν 2 χρόνια που προς τιμή του απάντησε αλλά στη συνέχεια τον έφαγε η μαρμάγκα. Η ελπίδα πάντως πεθαίνει τελευταία ...
    αλλά δεν θα περιμένουμε και μέχρι να πεθάνουμε ή να μας πεθάνουνε...

    Ανώνυμε,
    ας τολμήσουν αν έχουν τα κότσια και θα δεις πως η πυριτυδαποθήκη παίρνει φωτιά στο πιτς φυτίλι...

  15. Αριστειδης ο δικαιος avatar
    Αριστειδης ο δικαιος 06/12/2011 16:23:15

    ΡΗΤΟΡΙΚΟ ΕΡΩΤΗΜΑ ,
    ΠΟΣΟΥΣ ΛΕΤΕ ΑΠΟ ΤΑ ΠΡΟΒΕΒΛΗΜΕΝΑ ΣΤΕΛΕΧΗ ΤΗΣ ΝΔ ΘΑ ΕΙΧΕ ΜΑΖΙ ΤΟΥ Ο ΑΕΙΜΝΗΣΤΟς ΙΔΡΥΤΗΣ ΤΗΣ?
    ΤΑ ΔΑΚΤΥΛΑ ΤΟΥΣ ΕΝΟΣ ΧΕΡΙΟΥ, ΑΝΤΕ ΤΩΝ ΔΥΟ ΤΟΥΣ ΧΩΡΑΝΕ?

    ΚΡΙΜΑ ΓΙΑ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΣΟΒΑΡΗ ΚΑΙ ΕΥΡΩΠΑΙΚΗ ΠΑΡΑΤΑΞΗ ,ΠΟΥ ΤΗΝ ΚΑΤΑΝΤΗΣΑΝ ΚΡΙΜΑ!!!

    Η Α Η ΣΚΕΨΗ ΣΟΥ ΕΙΝΑΙ ΟΡΘΗ ΒΛΕΠΩ ΚΑΙ ΕΓΩ ΤΗΝ ΝΕΑ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΝΔ ΠΑΣΟΚ , ΜΕ ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟ? ΟΧΙ ΠΑΝΤΩΣ ΤΟΝ ΣΑΜΑΡΑ.

    • factorx avatar
      factorx @ Αριστειδης ο δικαιος 06/12/2011 16:36:43

      Με συγχωρείς, αλλά για να μην λέμε ότι μας κατεβαίνει στο ...πληκτρολόγιο: ο Καραμανλής ο Α΄ δεν έφτιαξε αυτήν την παράταξη; Αυτός δεν είχε βάλει μέσα και τον Μητσοτάκη; Τον Αβέρωφ ποιός τον άδειασε και έδωσε την πρωθυπουργία στον Ανδρέα;

      Και που την βλέπεις την κυβέρνηση ΠΑΣΟΚ-ΝΔ χωρις Σαμαρα; Στον ύπνο σου ή στην μαυρη προπαγάνδα του ΠΑΣΟΚ;

  16. Αριστειδης ο δικαιος avatar
    Αριστειδης ο δικαιος 06/12/2011 17:02:11

    Αφαπητε Φακτορα

    αν με διαβαζεις, λεω αν !θα εχεις διαπιστωσει οτι οι τοποθετησεις μου ειναι σοβαρες και πολυ προσεγμενες και θα σε παρακαλεσω πολυ να προσεχεις τις εκφρασεις σου ,του στυλ , οτι γραφω, οτι μου κατεβαινει!
    να δεχθω λοιπον οτι ειχε τον Μητσοτακη ο Καραμανλης ο Α`, εχει καμμια σχεση αυτος με τα σημερινα στελεχη?
    Ακου λοιπον και γραφε ,ΤΣΑΤΣΟΣ, ΚΑΝΕΛΛΟΠΟΥΛΟΣ,ΠΑΠΑΛΗΓΟΥΡΑς,ΣΤΑΣΙΝΟΠΟΥΛΟΣ, ΡΑΛΗΣ, ΑΒΕΡΩΦ,, ΧΑΤΖΙΔΑΚΙΣ,ΧΟΡΝ, ΒΛΑΧΟΥ, ΣΥΝΟΔΙΝΟΥ, ΜΙΝΩΤΗΣ να συνεχισω? καλυτερα οχι γιατι η συγκριση θα απογοητευσει πολλους!
    Η δεξια ανηκει φυσει και θεσει στον αστικο χωρο που θελει να τραβηξει τον λαο προς την αληθινη και ποιοτικη ελευθερια την ατομικη καλυτερευση και οχι την μαζικη πολτοποιηση βασισμενη στα κατωτερα ενστικτα του ανθρωπου και τον ακρατο λαικισμο. Και στην ελλαδα που βασιλευει η αριστεροσυνη και ο λαικισμος η δεξια δυσκολευεται αφανταστα να κυβερνησει.
    Κατα τα αλλα, σε πολλα αρθρα σου, συμφωνω και απολαμβανω την οπτικη γωνια της πολιτικης σου αναλυσης οταν δεν ειναι ακραια.

    • factorx avatar
      factorx @ Αριστειδης ο δικαιος 06/12/2011 17:15:21

      Αγαπητέ ανήκουμε σε δυο εντελώς διαφορετικούς κόσμους - εγώ σε αυτό που λες εσύ "ακραίο" και εσύ σε αυτό που δήγησε την ΝΔ να γίνει δεκανίκι του ΠΑΣΟΚ΄. Μόνο Χορν και Χατζηδάκη βλέπω εγω απο αυτούς που γραφεις αλλά κι αυτοί δεν ήταν κομματικά στελέχη

  17. Fanis avatar
    Fanis 06/12/2011 20:24:07

    Υγιαινε. Μην παθεις και τιποτα..
    Και μην φοβασαι να ..σχολιασεις.
    Και να μην καταλαβαινα δεν εχει και τοση σημασια..
    Μπορει να καταλαβαινε καποιος αλλος ..Σε δημοσια κουβεντα ειμαστε αδελφε..
    Ο λαικισμος ειναι πολιτικη πρακτικη ολεθρια για την χωρα.
    Σωστα το ειπες.
    Αλλα αφου τετοιες "πολιτικες" εχουμε να αντιμετωπισουμε,τι θα κανουμε τωρα τις παρθενες?
    Μου Λασκαρατο (Ιδου ο ανθρωπος)στην ιχθυαγορα:
    Εριτιμε κυριε ψαρα ,θα ειχατε την ευγενη καλωσυνη παρακαλω ...κλπ κλπ
    Αν πας και φερθεις ετσι στην λαικη καηκες..
    Αντιληπτον?

    Εχεις παρει χαμπαρι οτι το πασοκ δεν ειναι απλα αντιπαλος μας αλλα ΕΧΘΡΟΣ ΜΑΣ??
    Και θα πρεπει να το πολεμησουμε με τα δικα του οπλα??

  18. ZigDIm avatar
    ZigDIm 08/12/2011 00:06:35

    Αυτονόμηση της Βόρειας Ελλάδας, κοσοβοποίηση της Θράκης (κάτι γράφανε τα επίκαιρα πρίν από μέρες) και αυτονόμηση της Κρήτης (ένα θέμα που παίζει υπόγεια εδώ και καιρό). Μην απορήσει κανένας σας, όταν σε δέκα χρόνια, οι μπάρες των Ελληνικών συνόρων θα είναι στα Τέμπη.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.