Τα κοράκια των αγορών θέλουν την Ελλάδα αδύναμη
28/11/2014 12:53
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα κοράκια των αγορών θέλουν την Ελλάδα αδύναμη

Δυστυχώς τα λάθη του παρελθόντος, η οικοδόμηση μιας χώρας διεφθαρμένης, «χαλαρής», αποχαυνωμένης, το ανίκανο πολιτικό προσωπικό και τα εγκλήματα που έγιναν ακόμη και σε βάρος εκείνων που δεν έφταιγαν μας έφεραν σ' αυτή τη δεινή θέση.

Πέρα από την πλάκα για τον ΣΥΡΙΖΑ και τη «σφαλιάρα» που έφαγαν στο Λονδίνο, τα όσα συνέβησαν τα προηγούμενα 24ωρα στο Παρίσι αλλά και στην βρετανική πρωτεύουσα συνιστούν σοβαρό ζήτημα για το σύνολο της χώρας.

Το αδιέξοδο στις διαπραγματεύσεις με την τρόικα και ταυτόχρονα οι «βόμβες» που εξαπέλυσαν κατά Σταθάκη και Μηλιού συνιστούν ήττα για όλη την Ελλάδα. Ένα σκληρό μήνυμα από εκείνους που κάνουν πράγματι κουμάντο στην Ευρώπη και στην παγκόσμια οικονομία. Και που δυστυχώς έχουν χώρες όπως η Ελλάδα παιχνιδάκι στα χέρια τους.

Τι έγινε στο Παρίσι και το Λονδίνο πέρα από το ότι είναι τα πάντα στον αέρα; Αυτό που έγινε είναι πως ΔΝΤ και Ευρωπαίοι έστειλαν μήνυμα στην παρούσα κυβέρνηση αλλά και σε μια πιθανή κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ ότι αυτοί έχουν το μαχαίρι, αυτοί και το πεπόνι. Θεωρούν χώρες όπως η Ελλάδα μπανανίες που μπορούν να διαλύσουν με μια τους κίνηση. Και που δεν τους ενδιαφέρει για την πολιτική και οικονομική αλλά κυρίως για την κοινωνική κατάσταση.

Ποιο ήταν το μήνυμα; Ότι αν τολμήσει κάποιος και αμφισβητήσει την πολιτική που ακολουθεί η τρόικα θα έχει απλά προκαλέσει χάος στη χώρα του. Αν υποθέσουμε ότι ο ΣΥΡΙΖΑ έχει αγαθές προθέσεις για την περίπτωση που αναλάβει τη διακυβέρνηση. Ας πούμε ότι πράγματι επιθυμεί να κάνει καλό στην πατρίδα και να ελαφρύνει τους πολίτες.

Ας αποδεχθούμε επίσης ότι η παρούσα κυβέρνηση δεν έκανε καλά τη δουλειά της και ο Τσίπρας μπορεί να τα διορθώσει όλα. Το Παρίσι και το Λονδίνο έδειξαν αυτό που λένε οι Αμερικανοί «Who's the Boss», ποιο είναι το πραγματικό αφεντικό. Και το δράμα είναι ότι οι ξένοι αμφισβητούν ξεκάθαρα την εθνική κυριαρχία της Ελλάδας και θα το κάνουν φυσικά και αλλού. Ο ωμός εκβιασμός τους, το μαχαίρι που μας βάζουν στο λαιμό είναι μια νέου τύπου «εισβολή» στη χώρα. Είναι μια ξεκάθαρη παρέμβαση στα «θέλω» των πολιτών οι οποίοι παίρνουν το μήνυμα που λέει: «Δεν μας νοιάζει ποιος κυβερνά, εμείς θέλουμε αίμα. Δεν μας νοιάζει αν πεθαίνετε από τη λιτότητα, εμείς θέλουμε ακόμη περισσότερη. Δεν μας νοιάζει αν θέλετε να μην υπάρχει τρόικα, να μην υπάρχει ΔΝΤ, εμείς το απαιτούμε. Δεν μας νοιάζει αν θέλετε ή όχι μνημόνιο, αν δικαιούστε μια τελευταία ευκαιρία, εμείς θα σας λιώσουμε».

Η κυριαρχία της τρόικας, η βαρβαρότητα της Μέρκελ και της παρέας της είναι εδώ και είναι αδιαμφισβήτητη. Ο οικονομικός ιμπεριαλισμός είναι παντοδύναμος και κανείς δεν μπορεί να τον αποτρέψει. Αυτό που έγινε στο Παρίσι και στο Λονδίνο είναι απλά η επιβεβαίωση ότι οι χειροπέδες με τις οποίες μας έχουν αιχμαλωτίσει δεν πρόκειται να ανοίξουν.

Παρά τις απίστευτες θυσίες των πολιτών. Παρά τις αγωνιώδεις προσπάθειες της κυβέρνησης και το πολιτικό και προσωπικό κόστος που επωμίζεται ειδικά ο Αντ. Σαμαράς, φαίνεται ότι τα πραγματικά αφεντικά δεν θα μας αφήσουν σε ησυχία. Και δεν θα μας επιτρέψουν να πάρουμε ανάσες χωρίς εκείνοι να δώσουν εντολή.

Δυστυχώς τα λάθη του παρελθόντος, η οικοδόμηση μιας χώρας διεφθαρμένης, «χαλαρής», αποχαυνωμένης, το ανίκανο πολιτικό προσωπικό και τα εγκλήματα που έγιναν ακόμη και σε βάρος εκείνων που δεν έφταιγαν μας έφεραν σ' αυτή τη δεινή θέση. Έναν περήφανο λαό τον κάνουν να σκύβει το κεφάλι και να μην ελπίζει σε κάτι πιο αισιόδοξο για τις επόμενες γενιές.

ΣΧΟΛΙΑ

  1. ΝΤΙΝΟΣ avatar
    ΝΤΙΝΟΣ 28/11/2014 13:05:13

    Ακούμε πάντα για τα λάθη του παρελθόντος , αλλά ποτέ αυτά δεν έχουν όνομα. 'Η καλλίτερα κάθε ένας κατά το δοκούν, τους βάζει και ένα όνομα που ταιριάζει με τις πεποιθήσεις του και με τις προτιμήσεις του! Ο Ελληνικός Λαός έχω την απόλυτη πεποίθηση ότι θα ήθελε να μάθει την πραγματική αλήθεια και να τιμωρηθούν οι υπεύθυνοι ανάλογα με τα ...κρίματά τους!

  2. Διογένης avatar
    Διογένης 28/11/2014 13:16:47

    "I used to think if there was reincarnation, I wanted to come back as the president or the pope or a .400 baseball hitter. But now I want to come back as the bond market. You can intimidate everybody." Αυτό δεν το είπε όποιος και όποιος αλλά σύμβουλος Προέδρου των ΗΠΑ. Αυτό το "bond market" είναι τα "κοράκια των αγορών. Άρα, αν οι ΗΠΑ έχουν αυτή τη σχέση "υποταγής" προς τις αγορές, εμείς θα πρέπει να πούμε, πού πας ρε Καραμήτρο. Όπου "Καραμήτρος" μπορούμε να βάλουμε Τσίπρα, Μηλιό, Σταθάκη ή τον μέσο Έλληνα που είναι έτοιμος να ψηφίσει ΣΥΡΙΖΑ. Εξαιρούνται όσοι ειλικρινώς πιστεύουν στην έντιμη κήρυξη χρεωκοπίας. Εμείς τι πρέπει να κάνουμε; Είτε το θέλουμε, είτε όχι, αυτοί είναι οι πραγματικοί σύμμαχοί μας. Τα "κοράκια των αγορών". Ή από τον Σόιμπλε θα δανειζόμαστε, ή από τα "κοράκια των αγορών". Τα "κοράκια των αγορών" δεν σου θέτουν όμως ως όρο να διαλύσεις τη χώρα σου, όπως σου θέτει ο Σόιμπλε; Γιατί; Διότι τα κοράκια των αγορών θέλουν οπωσδήποτε τα λεφτά τους πίσω, μαζί με τους τόκους τους. Τον Σόιμπλε δεν τον νοιάζει να πάρει τα λεφτά του πίσω. Αυτή είναι η αλήθεια! Του αρκεί που παίρνει πίσω την επιβεβαιώση της "ηθικής του (ψευτο)ανωτερότητας", που τα δανεικά του δηλαδή επιβεβαιώνουν την ανωτερότητα της Αρείας φυλής έναντι των αθλίων Ελλήνων. Αν χρειάζεται να δανείσει κι άλλα για να συνεχίσει την επιβεβαίωση του κόμπλεξ ανωτερότητας που έχει, θα το κάνει! Αυτοί δεν μας έλεγαν για "τρίτο δάνειο" από μόνοι τους, χωρίς να το ζητήσουμε; Η γνώμη μου λοιπόν είναι; 8,5% επιτόκιο θέλουν τα "κοράκια των αγορών"; 8,5% επιτόκιο να τους δώσουμε. Σε έναν μήνα το πολύ, αν όχι μια-δυο εβδομάδες, θα έχει πέσει σε φυσιολογικά επίπεδα. Να ξεφύγουμε μόνον από αυτή την άθλια μέγγενη του Σόιμπλε. Αν η Ελλάδα έχει συμμαχίες για να δανειστεί έστω και με σκληρούς όρους από τις αγορές, να τις αξιοποιήσει. "Θέλει αρετή και τόλμη η ελευθερία" και εδώ είναι η ώρα της τόλμης. Ας σκούζουν οι ΣΥΡΙΖΑίοι για το επιτόκιο, το ζητούμενο είναι η ελευθερία μας από το Μνημόνιο. Και αυτή θα μας τη δώσουν μόνον τα "κοράκια των αγορών". Έτσι δεν είναι;

    • ψυχραιμια avatar
      ψυχραιμια @ Διογένης 28/11/2014 13:54:08

      Αυτό μπορεί να γίνει από το 2016 που οι δανειακές ανάγκες είναι λίγες.Το 2015 είναι φορτωμένο.

      • Διογένης avatar
        Διογένης @ ψυχραιμια 28/11/2014 15:01:04

        Μα δεν θα δανειστείς για όλο το 2015 με 8,5% επιτόκιο. Καταρχάς, με το που θα πετύχει ο πρώτος δανεισμός, έστω και με 8,5%, τα επιτόκια θα πέσουν, ακριβώς επειδή πέτυχε ο πρώτος δανεισμός. Αν η κυβέρνηση εκλέξει και ΠτΔ το κλίμα θα αλλάξει τελείως (οπότε δεν θα έχεις καν 8,5% επιτόκιο στην αρχή). Οι αναλυτές θα σπεύσουν να εξετάσουν αντικειμενικά πλέον την ελληνική οικονομία, οπότε θα αποδειχθεί πλήρως και η βιωσιμότητα του χρέους, και η καλή κατάσταση των ελληνικών θεμελιωδών μεγεθών και οι άριστες προοπτικές της οικονομίας. Τότε, το επιτόκιο θα πέσει κι άλλο, σε φυσιολογικά πλέον επίπεδα. Μόλις το επιτόκιο πέσει σε υποφερτά επίπεδα, τότε βγαίνεις και αγοράζεις τα παλιά ομόλογα, που η τιμή τους έχει πέσει πολύ, με μια εφάπαξ ζημιά που όμως θα είναι μικρότερη από τους τόκους που καλούνταν να πληρώσει η χώρα στο μέλλον. Οπότε, με τον τρόπο αυτόν ακυρώνεις το κακό επιτοκιακό αποτέλεσμα της πρώτης έκδοσης. Αυτά είναι "άλφα-βήτα" για τους διαχειριστές ομολόγων, απλώς τα γράφω εδώ διότι δεν είναι γνωστά στο ευρύ κοινό και νομίζει ο κόσμος ότι αν πάρεις δεκαετή ομόλογα με 8,5% επιτόκιο θα πρέπει όντως να πληρώσεις και 8,5% επιτόκιο. Το πιθανότερο είναι να μην χρειαστεί να το πληρώσεις, υπό τις σημερινές συνθήκες, ούτε την πρώτη φορά. Αυτός που θα πάρει τα ομόλογα αυτά θα βγάλει μεγάλο κέρδος σε λίγες μόνον εβδομάδες, οπότε είναι εύκολο για την κυβέρνηση να βρει μερικούς "κερδοσκόπους" διατεθειμένους να ρισκάρουν, που θα την ξαναβάλουν στις αγορές. Το ζήτημα είναι να γίνει σωστή προετοιμασία και να φανεί ότι υπάρχει σοβαρή περίπτωση να εκλεγεί ΠτΔ. Να μην ξαναέχουμε το φιάσκο που οδήγησε στον νέο αποκλεισμό μας από τις αγορές τον περασμένο μήνα.

    • Uncle Stgm avatar
      Uncle Stgm @ Διογένης 30/11/2014 18:05:16

      Το μόνο που θα πώ, με ολο το σεβασμό και συμπάθεια αγαπητέ Διογένη είναι, κάτσε καλά ! Τα κοράκια των αγορών ναί μεν δεν σου θέτουν ρητά ως όρο να διαλύσεις τη χώρα σου, αλλά η φύση τους, ο τρόπος ύπαρξής τους είναι αυτός: Ποντάρουν και ή χάνουν ή κερδίζουν, όπως στο καζίνο. Πολλές φορές καταστρέφουν χώρες όπως και επιχειρήσεις ποντάροντας ριψοκίνδυνα χωρίς να σκεφτούν παραπάνω. Καταστρέφονται μαζι τους και πολλά απο τα κοράκια. Όπως ακριβώς στο καζίνο. Άς θυμηθούμε τη Lehman. Πόσα άλλα κοράκια πήρε μαζί της στον τάφο; Μήπως νομίζεις οτι με τις χώρες τα κοράκια είναι πιο προσεκτικά και συντηρητικά απ' ότι με τις εταιρείες; Οι αγορές είναι απο τη φύση τους ανορθολογικές. Η υπόθεση ότι λειτουργούν ορθολογικά είναι το βασικό φιλοσοφικό μύθευμα υμών των (οικονομικά και φιλοσοφικά) φιλελευθέρων. Κατά βάση δεν είμαι φιλελεύθερος, ούτε οικονομικά ούτε φιλοσοφικά, ακριβώς γιατί δεν θέλω να είμαι ανορθολογιστής. Δεν γίνεται να είσαι φιλελεύθερος και να αποδέχεσαι ηθικά την Καντιανή (στην πραγματικότητα παλαιότερη Χριστιανική κατηγορική επιταγή): Πρέπει να πράττεις σε σχέση με τους άλλους όπως θα ήθελες να πράττουν οι άλλοι σε σχέση με σένα. Αυτό, κανείς συνειδητα φιλελευθερος δεν μπορεί να το τηρήσει.

  3. Νιόβη avatar
    Νιόβη 28/11/2014 13:54:50

    Τα ελαττώματα της φυλής μας είναι πολλά και πολλά από τα τωρινά δεινά μας οφείλονται και σ' αυτά. Γεγονός. Ο έχων ανάγκη βρίσκεται πάντοτε σε δυσχερέστερη θέση διαπραγματευόμενος μ' αυτόν που δεν έχει, πολλώ δε μάλλον αν ο τελευταίος είναι και δανειστής του. Κι αυτό γεγονός. Στην περίπτωση της Ελλάδας (αλλά και της υπόλοιπης Ευρώπης) όμως αντιμετωπίζουμε μια εξαιρετικά πιο περίπλοκη κατάσταση, η οποία συνηγορείται μεν από τις δικές μας ανεπάρκειες αλλά δεν εξαντλείται σ' αυτές, κι η οποία συνοπτικά ακούει στο όνομα «Γερμανία». Μια χώρα με σύνδρομο αναβίωσης της «Γερμανικής Ρώμης», με σύνδρομα μεγαλείου τσαλακωμένα δις ύστερα από δυο παγκόσμιους πολέμους, μια χώρα της οποίας οι Ναζί κι οι βαρβαρότητές τους όχι μόνο προέκτειναν τον ορισμό της θηριωδίας αλλά και λειτουργούν και ως μητρώο για το εύρος της σκληρότητας που μπορεί ακόμα και σήμερα να κρύβεται πίσω από τον συλλογικό εαυτό της και που - κακά τα ψέμματα - τον βλέπουμε με τα ίδια μας τα μάτια. Αυτά δεν είναι ούτε αστεία ούτε αμελητέα πράγματα - όπως οι άνθρωποι, έτσι κι οι λαοί δεν απαλλάσσονται μέσα σε μια νύχτα από τον εαυτό και την προσωπικότητά τους -και μ' αυτά είμαστε αντιμέτωποι. Με μια χώρα σε παραλήρημα, η οποία εντός της ΕΕ και της Ευρωζώνης βρήκε τον τρόπο να πάρει το αίμα της πίσω και να κάνει τον μεγαλοϊδεατισμό της πραγματικότητα εις βάρος ολόκληρης ηπείρου. Είμαστε πολύ άσχημα μπλεγμένοι κι όσο συμβαδίζουμε με τη Γερμανία σε κοινούς δρόμους τόσο χειρότερα θα μπλέκουμε, κι εμείς αλλά κι η Ευρώπη ολόκληρη. Το ΔΝΤ κι η Τρόικα είναι πρόβλημα, ναι, η γενεσιουργός αιτία του όμως είναι αυτή η πληγή, αυτός ο υπερτροφικός προβληματικός νταής που στην περίπτωση της Ελλάδας βρήκε σύμμαχο στα δικά μας πολυάριθμα σύνδρομα, τα οποία όμως βλάπτουν μόνο εμάς και κανέναν άλλον.

    • Ρεαλιστης avatar
      Ρεαλιστης @ Νιόβη 29/11/2014 02:22:26

      Αναφερεστε στην Γερμανια . Αυτη η χωρα μας στελνει καποια εκ. τουριστες . Φιλοξενει δε περιπου μισο εκ.Ελληνες μεταναστες. Δεν αναφερεστε ομως εναντιον της Αγγλιας που κατεσφαξαν και διαιρεσαν ολο τον κοσμο. Και μαλιστα σαμποταρουν το Ευρω με καθε ευκαιρια. Επισης δεν αναφερεστε στην Ρωσια που κατεσφαξε την μιση Ευρωπη και τα Βαλκανια. Φυσικα την ιστορια την γραφουν οι νικητες Ρωσοι , Αμερικανοι και Αγγλοι. Για να ειμαστε δικαιοι λοιπον ολοι εχουν ιστορικα τις ευθυνες τους. Οι Γερμανοι ειναι υπερσυντηρητικοι. Το παθημα τους εγινε μαθημα. Ενω εμεις οι Ελληνες δεν διδαχτηκαμε τιποτα απο την Ιστορια και τα λαθη μας. Π.χ 1. Εχουμε την ΧΑ σαν κομμα στην βουλη ενω στην Γερμανια τα ναζιστικα κομματα ειναι παρανομα. 2. Εμεις αγοραζαμε τα ακριβα Γερμανικα αυτοκινητα για τα παιδια μας ενω οι Γερμανοι μονο μεγαλοαστοι οδηγουν ακριβα αυτοκινητα. 3. Εμεις χτιζαμε σπιτια για να στεγασουμε 25 εκ.κατοικους οταν οι Γερμανοι μενουν ακομα σε ενοικιαζομενα. 4. Εμεις επενδυσαμε στο Σιτι και αγορασαμε σπιτια οταν οι Αγγλοι δεν εκαναν καμια επενδυση στην Ελλαδα. 5. Εμεις τροφοδοτουμε τα ιδιωτικα Πανεπιστημια της Αγγλιας ενω δεν θελουμε Ιδιωτικα στην Ελλαδα. 6........ Παρακαλω θεωρηστε αυτα που γραφω σαν συμπληρωμα στα δικα σας σχολια και οχι σαν παρατηρηση. Ειδικα αναφερομαι στην Γερμανια γιατι οι πολιτες της δεν θα δεχτουν ευκολα οι φοροι τους να χαθουν με μορφη δανειων στην Ελλαδα , Ιταλια κλπ Επισης μη ξεχνατε οτι η Γερμανια ειναι ακομα και σημερα υπο κατοχη. Επειδη εχω καποια χρονια ζησει και στην Γερμανια και στην Αγγλια αλλα και στην Αμερικη εχω αποψη.

      • KM avatar
        KM @ Ρεαλιστης 29/11/2014 09:07:50

        Οι τουρίστες που μας στέλνει η Γερμανία είναι σκουπίδια, από άποψης οικονομικού οφέλους: Πέντε γερμανοί μια σαλάτα. Ούρα αφήνουν, όχι ευρώ και υποβαθμίζουν/φτηναίνουν κιόλας με την παρουσία τους την χώρα μας ως τουριστικό προορισμό. Όσο για τους Έλληνες της Γερμανίας, δυστυχώς πολλοί από αυτούς πάσχουν από το Σύνδρομο της Στοκχόλμης και νομίζουν ότι παίρνουν αξία κατηγορώντας την Ελλάδα στους Γερμανούς (λες και υπάρχει περίπτωση ο Ούνος να σταματήσει να τους φτύνει επειδή τον γλείφουν). Φυσικά υπάρχουν και άλλοι τόσοι αξιοπρεπείς άνθρωποι μεταξύ τους. Όμως δεν βλέπω σε τί αλλάζει κάτι η παρουσία τους στην Γερμανία με το τί πρέπει να κάνουμε εμείς για να ξεφύγουμε από την δυσχερή κατάσταση. Και στην τελική, δεν χρωστάμε κάτι στην Γερμανία, επειδή αυτοί βρίσκονται εκεί. Για τα υπόλοιπα: 1) Καμία συμπάθεια προς την ΧΑ (που είναι απεχθέστατη επειδή ακριβώς υποστηρίζει μια γερμανική ιδεολογία). Όμως ο ναζισμός είναι έκφανση της Γερμανικής ψυχής. Να είσαι Γερμανός δεν είναι εθνικότητα - είναι αναπηρία. Όταν αφήσουν τα συμπλέγματα ανωτερότητος, την κτηνωδία που τους χαρακτηρίζει, και τις τάσεις εξουσιασμού και πληρώσουν και καμια αποζημίωση για τα εγκλήματά τους, τότε μόνο μπορούν να βγάλουν κιχ. 2) Κάκιστα. Στο εξής ούτε καρφίτσα! 3) Αυτό έχει να κάνει με την ψυχοσύνθεσή τους. Προτιμάνε να χαϊδεύουν τα μασούρια. Δεν είναι κάτι θετικό. 4) Καλό θα ήταν να είχαν επενδύσει όλοι στην Ελλάδα αλλά από πλευράς απόδοσης της επένδυσης, δεδομένου του μη ευνοϊκού περιβάλλοντος για επενδύσεις στην Ελλάδα (σε μεγάλο βαθμό λόγω Γερμανίας και μιζών), μάλλον έπιασαν περισσότερο τόπο τα λεφτά αυτών που «επένδυσαν» σε ακίνητα στο Λονδίνο. Δεν μπορείς να τους κατηγορήσεις. Μάλλον το πρόβλημά σου είναι πώς είσαι φιλογερμανός (θυμάμαι πολλά σχόλιά σου) και έχεις αφομοιώσει την αντιπαλότητα Αγγλίας-Γερμανίας, που εμάς τους Έλληνες δεν μας αφορά άμεσα. Φαγωθείτε μεταξύ σας. 5) Άμα τροφοδοτούσαμε τα Γερμανικά πανεπιστήμια, θα έλεγες ότι χρωστάμε χάρη στη Γερμανία επειδή παρέχει ανώτατη εκπαίδευση στα παιδιά μας και τα φιλοξενεί κλπ (όπως έλεγες νωρίτερα για τους εργάτες που απασχολεί). Τέλος, δεν χρειάζεται να μας υπενθυμίσεις για τους «πολίτες της Γερμανίας» και «τους φόρους τους». Τα έχουμε εμπεδώσει: μας αφήνουν να ζούμε για να πάρουν τους φόρους τους. Φυσικά όμως, αδυνατούν να καταλάβουν ότι με αυτά που κάνουν, πριονίζουν το κλαδί πάνω στο οποίο κάθονται. Γι΄αυτό, η Νέμεσις θα τους τσακίσει την σπονδυλική στήλη και θα ευφρανθώ με την δυστυχία του λαού τους, στην οποία θα έχω συμβάλει κι εγώ προσωπικά, στο μέτρο που μου αναλογεί.

        • Ρεαλιστης avatar
          Ρεαλιστης @ KM 29/11/2014 10:25:09

          Μαλλον παρεξηγησατε τα γραφομενα μου. Αναφερθηκα σε ολους τους σφαγεις των λαων. Απλα προσπαθω να γραψω οτι ειναι λαθος να πυροβολουμε μονο τους Γερμανους που στο κατω κατω θαυμαζουν την Ελλαδα και η παιδεια τους ειναι φιλοΕλληνικη. Οσον αφορα τους μεταναστες συμφωνω μαζι σας οχι τοσο για το Συνδρομο της Στοκχολμης αλλα οσο για την εν γενει συμπεριφορα τους (κατσικα του γειτονα) κλπ. Για τους τουριστες τα ιδια ειπαν και οι ξερολες πολιτικοι του ΣΥΡΙΖΑ. Οχι στον μαζικο τουρισμο.... Αλλα ο μαζικος τουρισμος δινει τροφη και δουλεια σε εργαζομενους σε αεροδρομια και λιμανια, σε ξενοδοχεια , σε αρχαιολογικους προορισμους, σε βιοτεχνιες κλπ. Ειναι καλλιτερα αυτα που συμβαινουν στην Κρητη στην Ζακυνθο κλπ με τους Αγγλους μεθυσους? Η ειναι καλλιτερα να επενδυουν στην Ελλαδα και να αγοραζουν σπιτια καποιοι Γερμανοι , Αυστριακοι, Ελβετοι κλπ απο τους Αγγλους που προτιμουν τα κατεχομενα στην Κυπρο? Ειναι χαζοι οι Ισπανοι που στηριζουν την οικονομια τους στον μαζικο τουρισμο? Αλλου ειναι τα αιτια του κακου αγαπητε. Ας τα ψαξουμε μεσα στην Ελλαδα , σε εμας και στους γυρω μας. Οσον αφορα τα περι φιλοΓερμανου κλπ. μαλλον δεν εχετε διαβασει πολλα σχολια μου.

          • KM avatar
            KM @ Ρεαλιστης 29/11/2014 16:10:12

            Κανέναν δεν βγάζουμε στο απυρόβλητο και άν είχαμε πχ συζήτηση για το Κυπριακό, θα έβλεπες και των Άγγλων τί θα τους σέρναμε. Όμως, η ανάρτηση αυτή είναι για το μνημόνιο και την οικονομική υποδούλωση οπότε αφορά εξ ολοκλήρου τους Γερμανούς. Και στην τελική, άν οι Άγγλοι είναι παλιάνθρωποι οι Γερμανοί είναι ΜΗ άνθρωποι: κτήνη. Υπάρχει ουσιώδης διαφορά. Όσο για τον υποτιθέμενο θαυμασμό προς την Ελλάδα και την φιλελληνική τους παιδεία, έχω να πώ ότι για τους Γερμανούς καλός Έλληνας είναι μόνο ο αρχαίος Έλληνας - δηλαδή ο νεκρός Έλληνας. Και ούτε κάν όπως αυτός όντως ήταν αλλά όπως τον φαντασιώνονται. Θεωρούν δε τους εαυτούς τους (ποιοί; τα κτήνη!) συνεχιστές των αρχαίων Ελλήνων ενώ τους σημερινούς Έλληνες, που παρά τα ελαττώματά τους είμαστε οι μόνοι φορείς ζωντανής ελληνικότητας (συμπεριλαμβανομένων των προαναφερθέντων ελλατωμάτων, μας βδελύσσονται. (Ποιοί; τα κτήνη!) Και ηδονήζονται με τα βάσανά μας, στα οποία μας υποβάλουν, για να νιώθουν εκείνοι ανώτεροι. Για τον τουρισμό, δεν ασπάζομαι τις θέσεις του Συριζαριού: χρειαζόμαστε ΚΑΙ μαζικό τουρισμό σε κάποια δόση. Όχι όμως από Γερμανία γιατί δεν αφήνουν χρήματα - σε βάζουν μέσα! Καλύτερα Γιουγκοσλάβοι και Αλβανοί. Ή Ρώσοι και Κινέζοι που καί λεφτά έχουν και μας σέβονται (τους ζωντανούς Έλληνες) Όσο για τους Άγγλους του Φαληρακίου και της Χερσοννήσου, όντως είναι ανεπιθύμητος ο τουρισμός τους, αλλά για άλλους λόγους. Από λεφτά ξοδεύουν περισσότερα από τους Γερμανούς. Όσο για τα σπίτια, πέρα από επιβλαβής για το εθνικό συμφέρον, είναι όνειδος να ανήκει Ελληνική γη σε Γερμανούς . Ο νόμος όμως δεν μπορεί να υποκαταστήσει το έλλειμα αξιοπρέπειας του πωλούντος, με απαγορεύσεις. Όπως και να'χει όσα λιγότερα πάρε δώσε έχουμε με τους Γεεμανούς, τόσο λιγότερο θα μας έχουν στο χέρι. Και θωρακιζόμασε κιόλας οικονομικά έναντι της επικείμενης νίλας τους. Όσοι «Έλληνες» πόνταραν στη Γερμανία προς ίδιον όφελος, ας καταστραφούν κι εκείνοι και τα παιδιά τους. ΥΓ: Θα ξανακοιτάξω τα παλιότερα σχόλιά σου, για να επανορθώσω σε περίπτωση που σε αδίκησα.

          • Ρεαλιστης avatar
            Ρεαλιστης @ KM 29/11/2014 17:14:30

            Αγαπητε, πριν αρχισετε τις καταρες καλο θα ηταν να συμφωνησουμε σε κατι. Υπαρχουν καλοι και καλοι Γερμανοι . Επισης υπαρχουν καλοι και κακοι Ελληνες. Εγω προσπαθω να δω το προβλημα που μας εφερε εδω . Και φυσικα ουτε οι Γερμανοι ουτε κανενας αλλος δεν τα εφαγαν οπως τα ξοδεψαμε εμεις απο το 74 και μετα. Δεν ειμαστε ουτε ο εξυπνοτερος λαος αλλα ουτε και ο πιο ηθικος. Μη ξεχνατε την εκμεταλευση στους Ποντιους μεταναστες. Μη ξεχνατε την εκμεταλευση στους Αλβανους εργατες απο πολλους αγροτες ή εργολαβους. Μη ξεχνατε τα σχολια εναντιον των Σμυρνιων και γενικοτερα των Ελληνων που γυρισαν απο την Τουρκια. Μη ξεχνατε τι ψηφιζαν οι Ελληνες κατα καιρους και πως ποτε δεν ειχαν ενοτητα. Αν προσθεσετε και την διαχρονικη λαμογια θα δειτε ποσες φορες φτασαμε στην καταστροφη. Παντα πιστευα και πιστευω στην Εθνικη ενοτητα. Στην συμφωνια και στην συνεργασια τουλαχιστον στα βασικα. Ο εχθρος ειναι μεσα στην Ελλαδα και οχι εξω απο αυτην. Εμεις ανοιγουμε τις κερκοπορτες. Ας προσεχαμε τοτε και ας προσεξουμε και τωρα . Ποτε δεν ειναι αργα. Οι δημοσιογραφισκοι που εργαζονται και διευθυνουν σταθμους και εφημεριδες τυπου Κοντρα κλπ. φανατιζουν εναν κοσμο ολοκληρο. Δημιουργουν μισος και διχονοια. Επενδυουν σε ενα σκοτεινο μελλον για επιβιωσουν οι ιδιοι και τα αφεντικα τους. Ο κοσμος θελει ενοτητα , αληθειες και οραμα. Ας κανουμε σωστα την δουλεια μας . Ας πολεμησουμε την διαφθορα και την φοροδιαφυγη. Να αντισταθουμε σε συνθηματα και υποσχεσεις ανοητων. Ο καιρος (τροικα) κανει την δουλεια του αλλα και ο καλος ιστιοπλοος μπορει να κανει την δουλεια του και να σωσει το σκαφος.

          • KM avatar
            KM @ Ρεαλιστης 30/11/2014 18:29:58

            Αυτά που εσύ εσφαλμένα αποκαλεί κατάρες (άν δεν το κάνεις σκόπιμα, προκειμένου να με χλευάσεις ως τάχα «ανορθολογικό») δεν είναι κατάρες αλλά προβλέψεις και στόχοι, για την επίτευξη των οποίων εργάζομαι μεθοδικά. (Την μεθοδικότητα δεν την μονοπωλούν οι Γερμανοί, ξέρεις.) Όσο για το άν υπάρχουν «καλοί» και «κακοί» σε κάθε λαό: προφανέστατα. Δεν είναι ανάγκη όμως η κτηνωδία να χαρακτηρίζει κάθε γερμανό ξεχωριστά. Αυτό που λέω είναι ότι χαρακτηρίζει το γερμανικό έθνος ως κοινότητα (και κάθε μη μοναδιαίο υποσύνολο αυτού). Η κτηνωδία είναι στην περίπτωση αυτή, αυτό που οι μηχανικοί λένε αναδυόμενη ιδιότητα (emergent property). Η γερμανική κουλτούρα ακόμα και όταν δεν κάνει κάφε φορέα της, εξεταζόμενο μεμονωμένα κτήνος, στο συλλογικό πεδίο δρα ως καταλύτης για την κτηνωδία. Και μετατρέπει ακόμα και τον «καλό» Γερμανό σε ένα ακόμα κεφαλάκι μιας Λερναίας Ύδρας με εκατομμύρια κεφάλια. Η οριστική λύση θα βρεθεί όταν βρεθεί το «φάρμακο» που τον Γερμανό θα τον κάνει Μη Γερμανό (ως κουλτούρα εννοώ, όχι φυλετικά). Μέχρι τότε, υπάρχουν το μποϋκοτάζ (εν καιρώ ειρήνης) και οι σφαίρες (εν καιρώ πολέμου). Και θα τους βλάπτω αδιακρίτως. Και τους ελληνόφωνους υποστηρικτές τους (τον εσωτερικό εχθρό) ακόμα περισσότερο.
            ΥΓ: Πάντως, ακόμα και «καλούς» Γερμανούς να ρωτήσεις θα αρνηθούν την υποχρέωση καταβολής αποζημιώσεων για τα εγκλήματά τους.

  4. Άλυτη Εξίσωση avatar
    Άλυτη Εξίσωση 28/11/2014 14:32:35

    ''Αυτό που έγινε στο Παρίσι και στο Λονδίνο είναι απλά η επιβεβαίωση ότι οι χειροπέδες με τις οποίες μας έχουν αιχμαλωτίσει δεν πρόκειται να ανοίξουν.'' Πολύ σωστή η προσέγγιση ολόκληρου του άρθρου, αλλά αργήσαμε να το παραδεχτούμε το προφανές και χάσαμε υπερπολύτιμο χρόνο διαγράφοντας κύκλους, πιστεύοντας σε δόλιες υποσχέσεις, ''συμμορφωνόμενοι'' σε καταστροφικά ανθρωποκτόνα ''προγράμματα'' που μόνο στόχο τους είχαν να μας εξαρτήσουν, να μας αποδυναμώσουν και να καταστήσουν την ...ανάπτυξη και την ...ανάκαμψη κενές λέξεις - δολώματα που νάρκωναν τον πόνο καθώς επιμελώς και συστηματικά, μας ακρωτηρίαζαν. Έκαναν την απελευθέρωσή μας από το ιδιότυπο, υπερσύγχρονο οικονομικό Μερκελοκρατούμενο Μαουτχάουζεν - Γκούζεν, πολύπλοκο τόλμημα που κεραυνοβολείται ακαταπαύστως από χυδαίες απειλές κι απαγορεύσεις, οποτεδήποτε ψελίσουμε την αυτονόητη πρόθεση.... Όμως όλα αυτά ήτανε δυστυχώς αναμενόμενα, οι ύπουλες προθέσεις των εταιρο...τοκογλύφων πίσω από τις υποκριτικές ...επιδοκιμασίες και τα χαμόγελα ήταν πασειφανείς και επί δύο χρόνια τώρα, πολλοί τα γράψανε κι εδώ στο Antinews κι ας ….διαμαρτύρονταν μονότονα εντόνως οι θεότυφλοι κομματικοί ''πιστοί'', που μόνο κακό κάνουν αποκοιμίζοντας με τους δοξαστικούς ψαλμούς τους τους εκάστοτε κυβερνώντες.... Τώρα λοιπόν, ήρθε η ώρα της Κρίσεως. Η ώρα της απόλυτης αλήθειας κι αυτό από πολλές πλευρές, θα είναι σωτήριο. Τέλος οι αυταπάτες, τέλος τα ψέματα, οι ουτοπικές αερολογίες κι οι λαοπλάνες υποσχέσεις των …καταφερτζήδων, κομμάτια και θρύψαλα! Ο δρόμος είναι απολύτως ορατός. Ο μόνος που έχει αρμοδιότητα, ο απολύτως υπεύθυνος, αυτός που θα πληρώσει με το αίμα του και με τη ζωή των παιδιών του το κόστος της οποιασδήποτε επιλογής, ΕΙΝΑΙ Ο ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΛΑΟΣ. (Όσο κι αν τον χαρακτηρίσουν αρνητικά όλοι αυτοί που ενδεχομένως δε θα συμφωνήσουν με την πιθανή του επιλογή, αυτόν έχουμε, η πλειοψηφία του με τις παρελθούσες αποφάσεις της μας …έχωσε στο λαβύρινθο, η πλειοψηφία του ας επιλέξει και από ποιάν κατεύθυνση οφείλουμε να βαδίσουμε, διανύοντας την ΕΤΣΙ ΚΙ ΑΛΛΙΩΣ καθόλου αναίμακτη διαδρομή προς την έξοδο στο φως). Για μια φορά επί τέλους, ας οπλίσουν ΤΟΝ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΛΑΟ οι πολιτικοί του ηγέτες με ολόκληρη την αλήθεια, ας καταθέσουν τα συν και τα πλην της κάθε πιθανής επιλογής κι ας τον καλέσουνε να πάρει την ευθύνη της χώρας και της ζωής του. Να μην μπορεί κανέναν να κατηγορήσει, να μη δικαιούται να γκρινιάζει άλλο πια, ούτε και να μεμψιμοιρεί. Να υποχρεωθεί να εργασθεί αδιαμαρτύρητα, προς τον κοινό πλέον στόχο-σκοπό. Την απελευθέρωσή του. Ό,τι δεν λύνεται, κόβεται…. Κι όταν τις …χειροπέδες τους δεν δέχονται να τις ανοίξουνε οι …δεσμοφύλακες, οι δούλοι που δεν αποδέχονται τη μοίρα τους, βρίσκουνε τρόπο και τις σπάνε…. Αρκεί να μην τους φοβίζουνε οι φόβοι τους.

  5. ΝΤΙΝΟΣ avatar
    ΝΤΙΝΟΣ 28/11/2014 15:19:44

    Θέλω να πιστεύω ότι είμαι ένας από αυτούς που μονότονα ...μουρμούριζαν ότι πάση θυσία έπρεπε να αποδεσμευτούμε από την Τρόικα και δεν πρόκειται περί φιλαυτίας, αλλά περί κοινής λογικής, όταν μονότονα επαναλάμβανα, ότι η Τρόικα προσπαθεί να κερδίσει χρόνο ώστε να μας δέσει χειροπόδαρα, πράγμα που το κατάφερε! Συμφωνώ και με τις παραπάνω σκέψεις του ΔΙΟΓΕΝΗ, δηλ. πάση θυσία να βγούμε από το Μνημόνιο και να κοιτάξουμε και σε ...άλλες πορτοκαλιές, ίσως όχι αμέσως αλλά λίγο αργότερα, ώστε να φύγουν πρώτα οι πολλές υποχρεώσεις!

    • Geros avatar
      Geros @ ΝΤΙΝΟΣ 28/11/2014 17:11:24

      Το να αποδεσμευτείς από την τρόικα φίλε μου είναι το πιο εύκολο πράγμα στον κόσμο. ΣΤΑΜΑΤΑ NA ΤΟΥΣ ΖΗΤΑΣ ΛΕΥΤΑ!

      • Κυθήριος avatar
        Κυθήριος @ Geros 28/11/2014 19:11:35

        Τότε,γιατί θέλουν με το ζόρι να δεχθούμε ότι το δημοσιονομικό κενό του χρόνου θα είναι πάνω από 2,5 δίς;

        • Ρεαλιστης avatar
          Ρεαλιστης @ Κυθήριος 29/11/2014 02:23:34

          Γιατι κατι γνωριζουν. Μη ξεχνατε το ασφαλιστικο π.χ

          • KM avatar
            KM @ Ρεαλιστης 29/11/2014 16:14:12

            Ακόμα κι έτσι, άν με το ζόρι εκείνοι σε πιέζουν να δανειστείς, τότε προφανώς δεν είσαι εσύ που «τους ζητάς λεφτά». Άρα άκυρη η μομφή-καραμέλα των μνημονιακών. Αυτό επισημαίνει ο Κυθήριος παραπάνω, απλώς.

          • Κυθήριος avatar
            Κυθήριος @ KM 29/11/2014 17:31:05

            Έτσι.

  6. M.V avatar
    M.V 28/11/2014 18:26:13

    TO EΓΚΛΗΜΑ ΚΑΤΑ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ Το Μνημόνιο στην Ελλάδα απέτυχε, λέει (τέσσερα χρόνια μετά την εφαρμογή του) ο σύμβουλος της Ανγκελα Μέρκελ Πέτερ Μπόφινγκερ. Σε δηλώσεις του, ο στενός συνεργάτης της Γερμανίδας καγκελαρίου (από τον Μάρτιο του 2004, ο Μπόφινγκερ είναι μέλος του Συμβουλίου Εμπειρογνωμόνων της γερμανικής κυβέρνησης, δηλαδή των «σοφών» της οικονομίας) παραδέχεται ότι το πρόγραμμα που η τρόικα επέβαλε στην Ελλάδα, αντί να βοηθήσει την κατάσταση της ελληνικής οικονομίας, την επιδείνωσε. Κι αυτό... γιατί, όπως λέει, εφαρμόστηκαν πολλά σκληρά μετρά λιτότητας σε σύντομο χρονικό διάστημα, με αποτέλεσμα η δημοσιονομική προσαρμογή να είναι απότομη και βάρβαρη για τη χώρα και τους πολίτες. «Το μοντέλο που εφαρμόστηκε στην Ελλάδα, πλέον, δεν ακολουθείται σε άλλες χώρες που μπαίνουν σε διαδικασία προσαρμογής» υπογραμμίζει στις δηλώσεις του στο capital.tv, ασκώντας δριμεία κριτική στις πολιτικές της τρόικας. «Θα έλεγα ότι το Μνημόνιο απέτυχε στο σύνολό του. Σίγουρα υπήρχε η ανάγκη για δημοσιονομική προσαρμογή στην Ελλάδα, δεν υπάρχει αμφιβολία για αυτό. Ομως, η δόση των μέτρων λιτότητας ήταν υπερβολική!» Σύμφωνα με τον κ. Μπόφινγκερ, η Ευρώπη θα πρέπει να διαμορφώσει διαφορετική πολιτική και να επαναδιαπραγματευθεί τους όρους του ελληνικού προγράμματος διάσωσης, καθώς συμφωνήθηκαν πάνω σε υπερβολικά αισιόδοξες υποθέσεις για την ανάπτυξη. Οπως λέει, πλέον η προσέγγιση που γίνεται σε άλλες χώρες είναι πολύ πιο προσεκτική. Δηλαδή, προχωρά μεν η προσαρμογή, αλλά σε μεγαλύτερο διάστημα, κάτι που σίγουρα είναι πιο αποτελεσματικό. Οπως εξηγεί, «χρειάζονται παρεμβάσεις που θα αυξήσουν την ανταγωνιστικότητα, άρα απαιτούνται διαρθρωτικές μεταρρυθμίσεις. Χρειάζονται όμως περισσότερες επενδύσεις, ιδιωτικές και δημόσιες, που θα ενισχύσουν την ανάπτυξη». Ο Γερμανός οικονομολόγος και μέλος του Συμβουλίου Οικονομικών Εμπειρογνωμόνων που συμβουλεύουν τη γερμανική κυβέρνηση είναι ο νεότερος της περίφημης ομάδας των «πέντε σοφών» και εκφράζει σταθερά κεϊνσιανές θέσεις (είναι υπέρμαχος του κατώτατου μισθού), ασκώντας κριτική και στο κόστος δανεισμού της Ελλάδας μέσω του μηχανισμού στήριξης της Ε.Ε. και του ΔΝΤ. Ο κ. Μπόφινγκερ, από το 1992, είναι καθηγητής Οικονομικών στο Πανεπιστήμιο του Βίρτσμπουργκ και ήταν από τους πρωτεργάτες μιας πρωτοβουλίας 59 καθηγητών υπέρ του ευρώ από το 1997, ενώ τον Αύγουστο του 2012 υποστήριξε, μαζί με τον Γιούργκεν Χάμπερμας και τον Γιούλιαν Νίντα-Ρίμελιν, μια σαφή αλλαγή πορείας της γερμανικής πολιτικής απέναντι στην κρίση του ευρώ. Από κοινού με επιφανείς Ευρωπαίους οικονομολόγους, είναι υπέρμαχος ενός συμφώνου για την απόσβεση των χρεών και μιας κοινής ευρωπαϊκής δημοσιονομικής πολιτικής. Και βιβλίο-ράπισμα από Γερμανό δημοσιογράφο «Καταπέλτης» για τις παρεμβάσεις της τρόικας, τις οποίες χαρακτηρίζει «σιωπηλό πραξικόπημα», είναι το βιβλίο-σοκ του Γερμανού δημοσιογράφου Γιούργκεν Ροτ, που κυκλοφόρησε σε τέταρτη έκδοση στη Γερμανία. Οπως δήλωσε ο συγγραφέας στην Deutsche Welle, προβληματίστηκε πολύ προτού καταλήξει στον όρο «σιωπηλό πραξικόπημα», ο οποίος αποτελεί και τον τίτλο του βιβλίου του. Ωστόσο, πολλοί επιστήμονες και συνδικαλιστές τού είπαν ότι «αυτό που συμβαίνει στην ουσία τα τελευταία χρόνια στην Ελλάδα, στην Πορτογαλία και την Ισπανία είναι “σιωπηλό πραξικόπημα”, γιατί γίνονται αλλαγές σε ένα πολιτικό και κοινωνικό σύστημα χωρίς δημοκρατική νομιμοποίηση, χωρίς τη συμμετοχή του πληθυσμού στις διαδικασίες». Ο Γερμανός δημοσιογράφος κατηγορεί ευθέως την τρόικα για κοινωνική αναλγησία και «εκβιαστικούς χειρισμούς», αναφέροντας ως παράδειγμα ότι «σχεδόν πάντα αποσιωπά ότι οι ιδιωτικοποιήσεις οδηγούν σε απολύσεις, μειώσεις μισθών κάτω από τα επίπεδα που επιβάλλει ο υγιής ανταγωνισμός και σε επισφαλείς σχέσεις εργασίας». Επισημαίνει ακόμα ότι, όσον αφορά τη χώρα μας, ευθύνη για τη σημερινή κρίση φέρουν η ελληνική πολιτική τάξη, συγκεκριμένα επιχειρηματικά συμφέροντα που σχετίζονται μαζί της και η γενικότερη νοοτροπία της οικογενειοκρατίας. Ο κ. Ροτ κάνει ειδική αναφορά στο πρόβλημα της λαθρομετανάστευσης, παρατηρώντας ότι «το 80% των προσφύγων που εισρέουν στην Ε.Ε. έρχεται μέσω Ελλάδας, αλλά η Ευρώπη έχει αφήσει την Ελλάδα να παλεύει μόνη της με αυτό το πρόβλημα». Στέλιος Κράλογλου από dimokratianews

  7. ΝΤΙΝΟΣ avatar
    ΝΤΙΝΟΣ 29/11/2014 06:46:37

    Ρεαλιστή, Προφανώς δεν ζεις στην Ελλάδα, αλλά και το κυριότερο, είσαι παντελώς ανιστόρητος. Αλλά και αυτό που λες, ότι "η ιστορία γράφεται από τους Νικητές", για να καλύψεις τα εγκλήματα της Γερμανίας κατά της ανθρωπότητας, είναι εντελώς εξωφρενικό! Δεν αξίζει να ασχολείται κανένας μαζί σου, αλλά το μόνο που θα ήθελα να σου πω είναι , στα τόσα ...υπέρ των Γερμανών έναντι των Ελλήνων, ...ξέχασες να αναφερθείς και στα εκατομμύρια των Ελλήνων που φονεύθηκαν από τα Γερμανικά στρατεύματα, εμμέσως ή αμέσως και τα μερικά δις χρωστούμενα από τον αναγκαστικό δανεισμό, χωρίς να αναφέρουμε και τις Πολεμικές αποζημιώσεις. Αλλά βέβαια, θα είσαι και συ θιασώτης του σύγχρονου Γερμανού Ιστορικού, που ανέλαβε να ξαναγράψει την Ιστορία, χαρακτηρίζοντας τους Γερμανούς επιδρομείς στην Κρήτη, ως ήρωες ιδεαλιστές και τους αμυνόμενους χωρικούς Κρητικούς, ως εγκληματίες πολέμου! Και όλα αυτά βέβαια, για να αποκαλυφθεί η υποκρισία σου στην επιλογή του ψευδωνύμου "Ρεαλιστής"!

    • Ρεαλιστης avatar
      Ρεαλιστης @ ΝΤΙΝΟΣ 29/11/2014 17:32:18

      Ντινο, ανιστορητος δεν ειναι αυτος που γραφει αληθειες. Δεν αναφερθηκα στα θυματα στην Ελλαδα. Αναφερθηκα στα θυματα του πολεμου γενικοτερα. Μηπως γνωριζετε ποσους εφονευσαν και βιασαν οι Ρωσοι οταν επελασαν στην Γερμανια σαν νικητες. Μηπως γνωριζετε τα θυματα στην Πολωνια ποσα ηταν απο Γερμανους και Ρωσους? Οσον αφορα που ζω, για να σας λυσω την απορια , ζω στην Ελλαδα , πληρωνω τους φορους μου στην Ελλαδα , υπηρετησα την Ελλαδα πολλους μηνες και φυσικα δεν εχω καμια σχεση με τον ΔΤ. Αγανακτω ομως οταν βλεπω λαμογια που σημερα το παιζουν αγανακτισμενοι και εχουν φτιαξει ομως την περιουσια τους σε κινητα και ακινητα. Αγανακτω να βλεπω ανθρωπους που εισεπραξαν απιστευτα ποσα και συνταξεις απο ΔΕΚΟ οταν τα ποσα αυτα τα επιχορηγουσε το κρατος απο τους φορους μας. Αγανακτω να βλεπω 45αρηδες συνταξιουχους και αμορφωτους με μισθους υψηλοτερους απο Νοσοκομεικαους γιατρους κλπ. Δυστυχως βλεπω οτι οποιος γραψει καποιες αληθειες για την αιτια του κακου που μας εφεραν εδω , τοτε αρχιζει η ολομετωπη επιθεση εναντιον του. Τελος οσα αλλα εμπαθη σχολια γραφετε σας τα επιστρεφω.

  8. ΔΖ avatar
    ΔΖ 29/11/2014 09:24:51

    Όλα τα σχόλια είναι εύστοχα και ενδιαφέροντα, να προσθέσω μόνον ότι "ο λαός" δεν είναι αθώος. Αυτός επιλέγει κάθε φορά την ηγεσία του. Αυτός την εκβιάζει για διορισμούς διαλύοντας τη δημόσια διοίκηση με όλες τις συνέπειες κλπ. Αυτός εξέλεξε την ΞΟΥΛΙΔΟΥ βουλευτή !!! Απλά πράγματα, αλλά δύσκολο να τα παραδεχτούμε.

  9. ΝΤΙΝΟΣ avatar
    ΝΤΙΝΟΣ 30/11/2014 00:27:00

    Στη παρούσα κατάσταση, λίγο ως καθόλου δεν με ενδιαφέρει το τι πάθανε οι Γερμανοί από τους Ρώσους, με ενδιαφέρει τι πάθανε οι Έλληνες από τους Γερμανούς Στο κάτω κάτω της γραφής αυτοί πρώτοι "έξυσαν την πλάτη τους στην γλίτσα του τσοπάνου". Και μη μου πεις ότι δεν φταίει όλος ο Γερμανικός λαός για τα ειδεχθή εγκλήματα γιατί ούτε όλος ο Ελληνικός λαός ευθύνεται κατ΄αναλογία για όσα οι Γερμανοί μας προσάπτουν. Γιατί και εγώ πληρώνω τους φόρους μου με το παραπάνω ως Μισθωτός και εργάζομαι πολύ πάρα πάνω ημερησίως από ότι ο Γερμανός και αργίες λιγότερες έχω και κοινωνική περίθαλψη αισχρή ...απολαμβάνω και δυο πτυχία έχω και στη κορυφή της ιεραρχικής πυραμίδας έφτασα και Δημόσιος Υπάλληλος δεν είμαι και όμως το εισόδημά μου μαζί με τις μισθολογικές περικοπές και τους νέους φόρους και χαράτσια μειώθηκε κατά 74.5% (απίστευτο αλλά σε διαβεβαιώνω πραγματικό)! Και έρχονται τώρα οι Γερμανοί και εσύ, να μας κατηγορήσετε συλλήβδην, ότι όλοι μας είμαστε τεμπέληδες λαμόγια,ζήτουλες, ανίκανοι ,ανεπρόκοποι και αξιοπαθούντες και θα πρέπει να τιμωρηθούμε για ...όσα έχουμε διαπράξει! Τι θα πρέπει να πω και εγώ για τους Γερμανούς γι΄αυτά που μου διέπραξαν, όχι μόνο στον πόλεμο αλλά και στην Ειρήνη, άσε που αμέσως μετά τον πόλεμο το χρέος τους κουρεύτηκε και επειδή όπως σου προείπα , είσαι και ανιστόρητος, σου γνωρίζω ότι αυτό έγινε και με την ανοχή της Ελλάδας. Και αυτό που με εξοργίζει είναι ότι δεν σε άκουσα να σχολιάζεις καθόλου και να παίρνεις θέση, για τα πολεμικά εγκλήματα, τις πολεμικές αποζημιώσεις, τις επιβαλλόμενες αναγκαστικά στρατιωτικές προμήθειες, τα γερμένα υποβρύχια, τα ελαττωματικά λέοπαρντ, τις λεόντειες συμφωνίες, τα υπερτιμολογημένα έργα, τις υποθέσεις Ζήμενς, την φυγάδευση Χριστοφοράκου κλπ,κλπ! Και θα σε παρακαλούσα μετά από όλα αυτά ,να μου πεις ποιους από τους χαρακτηρισμούς μου αξίζει να μου επιστραφούν!

    • Ρεαλιστης avatar
      Ρεαλιστης @ ΝΤΙΝΟΣ 30/11/2014 03:01:19

      Aρα λιγο πολυ ειμαστε συναδελφοι στον Ι.Τ με 2 πτυχια κλπ. Αυτο ειναι καλο!!! Οσον αφορα τα αλλα ... 1.Εχετεουμε λιγοτερες αργιες γιατι εχουμε εναν ΔΤ που δεν προσφερει . 2. Πληρωνετε ουμε φορους για να ευημερουν καποιοι που ουτε φορους πληρωσαν ουτε σκληρα εργαστηκαν αλλα εισεπραξαν τα παντα απο ενα αρρωστημενο κρατος. 3. Τι περιμενετε να σας σας πω για τα εγκληματα πολεμου? Οτι τα δκαιολογω? Για ονομα του θεου. Ειναι καποιος που εχει αντιθετη αποψη εκτος ισως των ΧΑγητων? 4. Οι πολεμικες αποζημιωσεις ειναι ακομα θεμα ανοιχτο. Αλλα εμεις επρεπε να τις διεκδικησουμε εδω και πολλα χρονια . Τις θυμηθηκαμε ομως τωρα που χρωσταμε και αφου φαγαμε με χρυσα κουταλια ΜΟΠ, πακετα Ντελορ και οσα ακομα ακολουθησαν. 5. Οι στρατιωτικες προμηθειες ειχαν επιτροπες διαγωνισμων, επιτροπες προμηθειων, επιτροπες παραλαβης και καλης εκτελεσης.Παρακαλω περαν των προμηθευτων κοιταξτε τις βιλλες τα εξοχικα και τις καταθεσεις ολων των Ελληνων που ελαβαν μερος σε αυτες τις επιτροπες. Πολλες φορες εχω γραψει οτι καλο θα ηταν να ανοιξουν οι φακελλοι των διαγωνισμων. Να εξεταστουν οι ενστασεις των ανταγωνιστων και να γινει ερευνα σε βαθος ολων αυτων που ελαβαν μερος. Κοιταξτε και την ευθυνη των συνδικαλιστων που εκλεισαν τα Ναυπηγεια στην Ελλαδα και που απαξιωσαν τις Ελληνικες στρατιωτικες βιομηχανιες. Ο κοσμος Ντινο δεν ειναι αγιος. Ουτε οι προμηθευτες ουτε οι αγοραστες. Με το να λεμε εναντιον καποιου Χριστοφορακου λεμε την μιση αληθεια. Ποιοι ηταν στον ΟΤΕ τοτε? Ποιοι ηταν οι αγοραστες? Ποιοι αποφασισαν? Ποιοι Πολιτικοι ειχαν συμμετοχη? Ποιοι υπαλληλοι ?Επιορκοι οι προμηθευτες αλλα επιορκοι και οι αγοραστες. Ισως παρεξηγηθηκα για τους Γερμανους , αλλα οσο θυμαμαι την ζωη μου ακουω για κακους Αμερικανους , Ρωσους , Αγγλους , Γαλλους , Τουρκους αλλα ποτε δεν ακουσα για κακους Ελληνες. Δεν νομιζω οτι ο Γερμανος ή ο Αμερικανος γεννηθηκε και μεγαλωσε με σκοπο να καταστρεψει την Ελλαδα. Αυτο το καταφεραμε πολλες φορες μονοι μας.

  10. Μανιάτης avatar
    Μανιάτης 30/11/2014 04:12:39

    Γιατί ακόμη και τώρα αρνούμαστε το αυτονόητο;! Πολιτεία σε καθεστώς κατάρρευσης και πιστεύει σε μεσσίες και κουτοπονηριές; Είναι δυνατόν!!! Μπορεί να επιβιώσει Πολιτεία υπό συνθήκες πολέμου χωρίς ΕΘΝΙΚΗ ΟΜΟΨΥΧΙΑ; Η περίοδος 1916 - 1922 δεν δισάκεται; Δεν διδάσκει; Τι θέατρο είναι αυτό με τον Σαμαρά; Πολύ κακός σεναριογράφος και σκηνογράφος ο Λαζαρίδης. Πολιτική εμπάθεια ανέμελου μικροστού. Ετσι όπως τα χρόνια της Β΄ Πανελλαδικής. Ένα μικροαστικό καπρίτσο ήταν όλη εκείνη η ιστορία.

  11. ΝΤΙΝΟΣ avatar
    ΝΤΙΝΟΣ 30/11/2014 09:37:41

    Ρεαλιστή, Τα σχόλια μου εστιάζονται στην άκρως Φασιστική νοοτροπία των Γερμανών, ότι για όλα τα δεινά της Ελλάδας φταίνε οι Έλληνες όλοι και ανεξαιρέτως και ως εκ τούτου θα πρέπει να τιμωρηθούν παραδειγματικά με μέτρα και μεθόδους αυταπόδεικτα αδόκιμους και αποτυχημένους. Και με αυτό το δεδομένο δεν ανέχομαι να μου κουνούν το δάχτυλο και να με καθίζουν στη γωνιά ως προσωπικά ένοχο και ότι θα πρέπει να πληρώσω για τις αμαρτίες άλλων, που σε τελική ανάλυση προσωπικά δεν ευθύνομαι. Θα έλεγα μάλιστα ότι οι κατ΄εξοχήν ηθικοί αυτουργοί της διαφθοράς είναι οι ίδιοι και εκεί έχει θέση η Ζήμενς και ο Χριστοφοράκος, ο οποίος απολαμβάνει και την ασυλία που του παρέχει η Γερμανική Κυβέρνηση. Αυτό από μόνο του τα λέει όλα! Εγώ ίσως και συ αλλά και πάρα πολλοί Έλληνες , δεν εισπράξαμε τίποτα από το πάρτι των περασμένων ετών, αυτοί που εισέπραξαν ήταν οι Χριστοφοράκος, Ζήμενς και λοιποί που ήταν πίσω από αυτούς και που σήμερα με καλούν όσο πιο ταπεινωτικά μπορεί να γίνει, να πληρώσω για τις δικές τους κομπίνες! Και πραγματικά πολλοί Δημόσιοι λειτουργοί χρηματίστηκαν , έχουν καταθέσεις βίλες κλπ. Ποιος τους χρημάτισε, εγώ που καλούμαι να τιμωρηθώ ή την αποκλειστική ευθύνη αυτοί που τους δωροδόκησαν, δηλαδή οι ίδιοι; Αλλά όπως είπες εσύ , αλλά και πολλοί άλλοι, αυτοί την δουλειά τους κάνουν! Ε! Τότε λοιπόν απαιτώ να μου συμπεριφερθούν ως θύμα της δουλειάς που κάνουν και όχι ως εγκληματία! Και είναι αστεία η δικαιολογία για την μη πληρωμή του Αναγκαστικού Κατοχικού Δανείου ότι " Τώρα το ζητάμε; Αργά το θυμηθήκαμε". Στο κάτω κάτω της γραφής εμείς ζητάμε κάτι που μας το πήραν με το ζόρι και όχι μόνο δεν ωφεληθήκαμε αλλά αντιθέτως συνετέλεσε στην ανέχεια , στην πείνα και στην έμμεση δολοφονία χιλιάδων Ελλήνων από την Πείνα! Αντιθέτως τα δάνεια που μας έδωσαν, τα έδωσαν πανεύκολα (γιατί άραγε;), με αποικιοκρατικούς όρους και με προοπτική να τα χρησιμοποιήσουμε για να προμηθευτούμε τα δικά τους προϊόντα με όρους και προϋποθέσεις που προείπαμε!

    • Ρεαλιστης avatar
      Ρεαλιστης @ ΝΤΙΝΟΣ 30/11/2014 14:29:20

      Και παλι νομιζω οτι παρεξηγηθηκαν τα γραφομενα μου. 1. Δανειο . Ανεφερα οτι επρεπε ηδη να ειχαν γινει προσπαθειες εδω και παρα πολλα χρονια. Τωρα μετα απο 70 ετη φοβαμαι οτι ειναι αργα. Δεν ειπα ομως οτι δεν πρεπει να γινει κατι και δεν πρεπει να συνεχισουν 'η να ενταθουν οι προσπαθειες. 2. Εσυ και εγω κοιμομαστε αν μη τι αλλο ησυχα χωρις να περιμενουμε καποιον ανακριτη να μας χτυπησει την πορτα. Και ας μη φαγαμε. Αυτο ηταν συνειδητη αποφαση. 3. Νομιζω οτι εγινα κατανοητος με τους Αμερικανους 'φονιαδες των λαων' τους Αγγλους και τωρα τους Γερμανους. 4. Η διαφθορα ειναι μεγαλη στην Γερμανια και παντου . Ομως εκει καποιοι πανε φυλακη. Τωρα ευτυχως κατι αρχισε να γινεται και στην Ελλαδα. Αυτο θα κανει να σκεφτουν 2 φορες καποιους που θελουν να βαλλουν το δακτυλο στο μελι. 5. Χωρις να παρεξηγηθω παλι ας ψαξουμε να βρουμε τον εχθρο εντος των πυλων. Εκτος Ελλαδος εχουμε φιλους-συνεργατες μονο οταν ειμαστε δυνατοι. 7. Ας παραδειγματιστουμε απο την σταση της Πορτογαλιας, της Ισπανιας, της Ιρλανδιας και ακομα και της Κυπρου. Δεν κοιτανε την εποχη του Φρανκο. Δεν βγαζουνε τα ματια τους μονοι τους. Δεν απεργουν για ψηλλου πηδημα. Δεν δυσφημουν την χωρα τους οι αντιπολιτευτικες δυναμεις . Η λυση ειναι στο μελλον και οχι στο παρελθον. Η λυση ερχεται οταν κατανοηθει το προβλημα πολυ καλα. Δυστυχως και εγω δεν συμφωνω με πολλα. Περισσοτερο δε, θα περιμενα υποστηριξη απο τον Ελληνισμο του εξωτερικου. Ακομα δεν βλεπω τιποτα. Και εκει ο διχασμος και η προσωπικη αντζεντα δινει και παιρνει. Δυστυχως.....

    • Geros avatar
      Geros @ ΝΤΙΝΟΣ 01/12/2014 12:31:31

      Αγαπητέ, δεν θα σταθώ στην άποψη σας ότι για τα δεινά που βιώνει ένα έθνος σε καιρό ειρήνης και ενώ απολαμβάνει δεκαετίες υποδειγματικής δημοκρατίας, φταίνε οι ... εξωγήινοι αλλα όχι το ίδιο το έθνος. Νομίζω όλοι μπορούν να δουν αν η άποψη αυτή είναι αποτέλεσμα λογικής επεξεργασίας ή αποτέλεσμα ανάγκης για αποποίηση ευθυνών. Εκεί που θα σταθώ είναι η αναφορά σας στον περίφημο αστικό μύθο του κατοχικού αναγκαστικού δανείου. Μερικοί θα δυσφορήσουν επειδή το ονομάζω αστικό μύθο μιας και πρόκειται για υπαρκτό δάνειο που πραγματικά δεν αποπληρώθηκε από την Γερμανία στο σύνολο του, αλλα είναι όντως αστικός μύθος λόγω του τρόπου που χρησιμοποιείται πολιτικά και τον τρόπο που μεγαλοποιείται. Το αναγκαστικό κατοχικό δάνειο δεν είναι μύθος που βασίζεται σε ανύπαρκτο γεγονός όπως οι κροκόδειλοι στους υπονόμους (αν και τώρα με τον Σήφη άρχισα να αμφιβάλλω), είναι αυτό που ο λαός λέει "κάναμε την τρίχα τριχιά". Όντως οι κατοχικές δυνάμεις σύναψαν αναγκαστική σύμβαση δανείου με την Ελλάδα και το δάνειο δεν αποπληρώθηκε στο σύνολο του, αλλα πως πάμε από εκεί μέχρι τα εκατό, διακόσια και τριακόσια δις που ακούμε κατά καιρούς από διαφόρους ότι μας χρωστάνε? Η απάντηση είναι απλή, στα ποσά αυτά φτάνουμε με πολύ φαντασία και ελάχιστη επαφή με την πραγματικότητα. Σας αναφέρω παρακάτω τα λάθη που οδήγησαν σε τέτοια νούμερα. 1. Αγνόησαν το γεγονός ότι το δάνειο αυτό έχει μόνο ένα υπόλοιπο που δεν έχει εξοφληθεί. Οι Γερμανοί είχαν αρχίσει να αποπληρώνουν το δάνειο πριν την απελευθέρωση της Ελλάδας από τους Ναζί, επίσης υπάρχει ποσό που εκπίπτει ως κόστος κατοχής. Καταλαβαίνω ότι μονο και μονο η φράση "νόμιμο κόστος κατοχής" ακούγεται εξοργιστική αλλα έτσι αναγνωρίζει το διεθνές δίκαιο, το κομμάτι του δανείου που μπορούμε να ζητήσουμε πίσω είναι το αρχικό ποσό , μείον οι δόσεις που εξοφλήθηκαν και μείον το "κόστος κατοχής". 2. Ένα δάνειο το οποίο για δεκαετίες δεν ζητάς την εξόφληση του, για το διάστημα αυτό ΔΕΝ ΤΟΚΙΖΕΤΑΙ. Η Γερμανία δεν είχε αναγνωρίσει την οφειλή της αυτή και εμείς με το να μην κάνουμε για δεκαετίες καμια κίνηση προς την εξόφληση του δανείου κάναμε de facto αποδοχή των αιτιάσεων της Γερμανίας. Αν τώρα μετά από τόσα χρονια ένα δικαστήριο μας επιδικάσει ότι όντως η Γερμανία μας χρωστάει, εμείς δεν μπορούμε να ζητήσουμε τους τόκους που αντιστοιχούν στο διάστημα που de facto είχαμε αποδεχθεί την θέση της Γερμανίας. 3. Τέτοιου είδους διαφωνίες μεταξύ χωρών δεν λύνονται σε εθνικά αλλά σε διεθνή δικαστήρια, αυτό σημαίνει πως αν ποτέ η Γερμανία δεχθεί την ανάγκη για διευθέτηση του ζητήματος, αυτό θα πάει σε διεθνή διαιτησία. Η διεθνής διαιτησία εμπεριέχει τεράστιο κίνδυνο πλήρους διαγραφής του δανείου μιας και υπάρχει τεραστια πιθανότητα να θεωρηθεί ότι εμπίπτει στην συνθήκη του Λονδίνου του 1953. Να θυμίσω εδώ ότι ουδέποτε κανείς από την Ελληνική πλευρά έχει πει ότι ΔΕΝ εμπίπτει. Και όταν λέω Ελληνική πλευρά δεν εννοώ τον Γλέζο που λέει ότι θέλει, εννοώ επίσημη θέση. Έχουν γίνει κάποιοι υπολογισμοί που λαμβάνουν υπόψιν όλα αυτά που ανέφερα παραπάνω αλλά και κάποια άλλα λάθη που έχει κάνει η πλευρά που υποστηρίζει τον μύθο (έχουν κάνει λάθος την μετατροπή από κατοχικά μάρκα σε μεταπολεμικά, τοκίζουν το ποσό με τρελό τρόπο, υπολογίζουν λάθος την στιγμή έναρξης του τοκισμού) και βγάζουν ότι στο καλύτερο δυνατό σενάριο, ΣΤΟ ΙΔΑΝΙΚΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΣΕΝΑΡΙΟ το ποσό που θα μας επιδικαστεί δεν ξεπερνάει τα 7 δις. Εγώ από την μεριά μου δεν συμφωνώ μαζί τους, θεωρώ ότι σενάριο για 7 δις δεν δεν υπάρχει αν και παλαιότερα το θεωρούσα ρεαλιστικό. Πιστεύω ότι το καλύτερο σενάριο είναι κοντά στα 3 δις σε βάθος δεκαετίας, με ποσοστό υλοποίησης 20% και ποσοστό υλοποίησης 80% δίνω στο ότι τελικά δεν θα πάρουμε ούτε ένα ευρώ. Για πολλά χρόνια το κατοχικό δάνειο ήταν μια ακροδεξιά χαζομάρα που λεγόταν μαζί με την δήθεν αρπαγή του χρυσού της Ελλάδος (απολύτως ψευδές, ο χρυσός φυγαδεύτηκε επιτυχώς) και με τις περίφημες αποζημιώσεις, που και εκεί τα χρήματα που φαντάζονταν οι ακροδεξιοί Ελληναράδες ήταν πέρα και από τα όρια της επιστημονικής φαντασίας. Η αριστερά γελούσε με αυτές τις χαζομάρες τότε, μάλιστα πολλές πηγές που με βοήθησαν στον υπολογισμό του μεγέθους της αρλούμπας του δανείου τις βρήκα από αριστερούς που είχαν ψάξει το θέμα και το είχαν ξεσκεπάσει. Ήρθε όμως ο καιρός που η αριστερά αγκάλιασε της αρλούμπα που κορόιδευε και μαζί με τους Ελληναράδες την έκαναν αλήθεια αδιαμφισβήτητη!

  12. ΝΤΙΝΟΣ avatar
    ΝΤΙΝΟΣ 30/11/2014 15:27:26

    Ρεαλιστή, Με τα τωρινά γραφόμενά σου, δύσκολα θα μπορούσε να διαφωνήσει κανείς! Ειδικά συμφωνώ με την επισήμανσή σου για τη στάση που κρατούν απέναντί μας οι απόδημοι Έλληνες! Όπως επίσης και για την ανάγκη για εθνική ομοψυχία και συνεννόηση. Και εγώ είμαι αγανακτισμένος από τη στάση και τη νοοτροπία πολλών Νεοελλήνων και όχι τόσο για την τυχόν καταλυτική συμβολή τους στη σημερινή κατάστασή μας, αλλά γιατί δίνουν το δικαίωμα να χρησιμοποιούνται σαν βάθρο, για την κατασυκοφάντηση όλων ανεξαιρέτως των Ελλήνων και ως δικαιολογία για την οιονεί οικονομική υποδούλωση της χώρας μας! Μακάρι με ομοψυχία να προχωρήσουμε όλοι μαζί! Με ειλικρινή εκτίμηση!

    • Ρεαλιστης avatar
      Ρεαλιστης @ ΝΤΙΝΟΣ 01/12/2014 00:28:07

      Μαζι σας 100%

    • Μανιάτης avatar
      Μανιάτης @ ΝΤΙΝΟΣ 01/12/2014 09:20:35

      Τι εννοείτε με την στάση των Ελλήνων στο εξωτερικό; Ποια είναι αυτή και ποια θα έπρεπε να είναι;

      • Ρεαλιστης avatar
        Ρεαλιστης @ Μανιάτης 01/12/2014 11:13:03

        Αγαπητε να σας πω... 1. Η παρουσια τους σε κονωνικη προσφορα ειναι ανυπαρκτη. Που ειναι η συγκεντρωση χρηματων για ιδρυματα οπως το Χαμογελο του παιδιου , τα χωρια SOS , τα γηροκομεια κλπ? 2. Που ειναι τα λομπυ να πιεσουν τις τοπικες Κυβερνησεις και να απαιτησουν χαλαρωση των μετρων? 3. Που ειναι οι δωρεες για σχολεια , νσοκομεια κλπ 4. Που ειναι η βοηθεια για τους αναξιοπαθουντες που μεταναστευουν για ενα μεροκαματο. Δεν εχετε διαβασει τι κανουν οι Ελληνες εστιατορες στους μεταναστες και ειδικα στην Γερμανια? 5. Ολοι περιμενουν απο το Ελληνικο κρατος δασκαλους, καθηγητες , σχολεια αλλα αρνουνται να μετεχουν και να συνδραμουν στα εξοδα. Καθε πολις στο εξωτερικο που εχει ελληνικη παροικια εχει 2-3 συλλογους ειναι διαιρεμενοι μεταξυ τους και κοιταζουν μονο για την προσωπικη τους προβολη. Δεχονται οι Ελληνες να γεμιζουν εναν χωρο για να δουν εναν λαικο τραγουδιστη αλλα δεν κανουν ερανο και δεν συγκεντρωνουν χρηματα για τους αναξιοπαθουντες. Εγω θα περιμενα ο Ελληνισμος στην Γερμανια , στην Αγγλια ή στην Αμερικη να εχουν ενιαιο ταμειο, να θετουν τις προτεραιοτητες , να αγοραζουν ιατροφαρμακευτικο υλικο π.χ να εξοπλιζουν νοσοκομειακες πτερυγες , να δεχονται παιδια για επιμορφωση να βοηθουν τους γερους με την συνδρομη της Εκκλησιας. Επισης να βοηθουν στα αμυντικα συστηματα και στις προμηθειες για την αμυνα. Ολα αυτα τα κανουν οι Εβραιοι γιατι οχι εμεις?

        • Μανιάτης avatar
          Μανιάτης @ Ρεαλιστης 01/12/2014 11:37:16

          Να δουλεύουν αυτοί στα ξένα για να ταϊζουν τα λαμόγια του ελληνικού παρακράτους. Είναι σοβαρά αυτά; Έχεις αίσθηση της έννοιας μετανάστασης; Κι όχι μόνο της οικονομικής της διάστασης, αλλά και κύρια της ψυχολογικής της και της συναισθηματικής. Κι όσοι επιστρέφουν για να επενδύσουν λίγα ή πολλά περνάνε από τον νταβατζή για το μπακτσίση.

          • Ρεαλιστης avatar
            Ρεαλιστης @ Μανιάτης 01/12/2014 12:02:54

            Δεν αντιλεγω σε οτι λετε. Αν περπατησετε ομως στα ορεινα χωρια , στα νησια και στην επαρχια γενικοτερα θα δειτε σχολεια που οικοδομηθηκαν απο Ελληνες του εξωτερικου μετα την απελευθερωση απο τους Τουρκους. Θα δειτε νοσοκομειακες πτερυγες που εξοπλισαν εφοπλιστες και επιχειρηματιες πατριωτες. Αν περπατησετε σημερα στο εξωτερικο θα δειτε τον διχασμο και τον φιλοτομαρισμο που διακατεχει τους περισσοτερους Ελληνες. Οι νεοι Επιστημονες (νεομεταναστες) απεχουν απο αυτο γιατι δεν ανεχονται αυτην την κατασταση. Η βοηθεια παντως δεν εξαρταται απο τα λαμογια εσωτερικου. Υπαρχουν οργανωσεις και ομαδες ακομα και η Εκκλησια που μπορουν να αποφυγουν τα παρασιτα. Τελος αυτοι που δουλευουν στο εξωτερικο μονο απαιτησεις εχουν απο την Ελλαδα. Π.χ Οταν καποιος δουλευει στη Γερμανια και πληρωνει φορους δεν θελει να καταλαβει οτι πρεπει να πληρωσει φορους για τα ακινητα του και στην Ελλαδα. Για τον 'τον νταβατζή για το μπακτσίση' συμφωνω μαζι σας. Αλλα και αυτο απο εμας εξαρταται για να το σταματησουμε. Με τιμη

          • Μανιάτης avatar
            Μανιάτης @ Ρεαλιστης 01/12/2014 14:21:57

            Οι Έλληνες στις χώρες της Δ. και Β. Ευρώπης ζουν στο ρυθμό των χωρών αυτών. Πληρώνουν φόρους, γιατί το σύστημα το επιβάλει. Επιπλέον, καταλαβαίνουν πως ό,τι πληρώνουν επενδύεται στην κοινωνία σύμφωνα με τους κανόνες του συστήματος. Σχετικά με τις Κοινότητες, αυτές είναι "μαγαζιά" των φαιδρών κομμάτων που μας κυβερνούν τα τελευταία 35 χρόνια. Δημιούργησαν οι πατρόνες του Έθνους το περίφημο ΣΑΕ (Συμβούλιο Αποδήμου Ελληνισμού) καθ΄εικόνα και ομοίωση του φαύλου κι ανίκανου μοντέλου διοίκησης της χώρας, για να εξυπηρετούν ίδια συμφέροντα. Κι ενώ το ΣΑΕ έπρεπε να είναι παγκόσμιο όργανο συντονισμού των δράσεων του Ελληνισμού, μορφωποιήθηκε σε σταύλο κομματόσκυλων και φαιδρών. Οι Έλληνες της αλλοδαπής βλέπουν πως λειτουργούν οι υπηρεσιακές αποστολές της Ελλάδος στο εξωτερικό. Μίζεροι κι ανεπαρκείς βισματαδόροι διπλωμάτες. Να αναφερθεί πως ότι έχει γίνει στο εξωτερικό για τα εθνικά μας θέματα, αυτό έχει γίνει με πρωτοβουλίες των εκεί Ελλήνων. Πανεπιστημιακοί, δημοσιογράφοι, επιχειρηματίες. Να αναφερθεί επίσης ότι ετούτοι οι "ταβερνιάριδες" στη Γερμανία κι αλλού είναι οι κύριοι συντελεστές των εξαγωγών των ελληνικών προϊόντων. Τέλος, οι Έλληνες της αλλοδαπής στην πλειοψγηφία τους δεν φέρουν την ευθύνη για το έγκλημα που συνετελέστη με τη διόγκωση του πελατειακού και διεφθαρμένου Κράτους, αφού δεν συμμετείχαν στις εκλογές και δεν ψήφιζαν τους τσάτσους και τους νταβάδες. Οι Έλληνες του εξωτερικού έχουν στο συνειδητό τους ή/και στο υποσειδητό τους, βαθιά μες στη ψυχή τους, το "Φεγγάρι μάγια μούκανες".

          • Ρεαλιστης avatar
            Ρεαλιστης @ Μανιάτης 01/12/2014 19:27:01

            Δεν διαφωνω σε μερικα αλλα δεν μπρορω να συμφωνησω σε λλα που γραφετε. Συμφωνω στα μαγαζια των Κομματων. Ειναι αληθεια. Αν δουμε ομως αλλα σοβαρα κρατη οπως π.χ το Ισραηλ εχουν τις κομματικες οργανωσειις αλλα πανω απο ολα ειναι το εθνος. Διαφωνω οσον αφορα πολλους διπλωματες. Πολλοι απο αυτους οπως και απο τους γενικων καθηκοντων εχουν εξαιρετικες σπουδες , ομιλουν τελεια πολλες γλωσσες και ειναι πτυχιουχοι. Φυσικα σε ενα σαθρο κρατος υπαρχουν και τα βυσματα. Συμφωνω σατ περι ΣΑΕ . Δεν εχω δει κατι σημαντικο. Οπως και απο το ΑΧΕΠΑ τα τελευταια χρονια. Απο δεξιωσεις ομως αλλο τιπτα. Διαφωνω για τους ταβερνιαρηδες. Το οτι καταναλωνουν φετα ελληνικη ή ρετσινα δεν τους τιμα να προσλαμβανουν για 3 μηνες προσωπικο που εχει αναγκη και στο τελος να τους διωχνουν χωρις να τους πληρωνουν. Ουτε τους τιμα να πληρωνουν 4 Ευρω την ωρα και να ζητουν απο το προσωπικο να δουλευει, να καθαριζει, να τηγανιζει κλπ. Ουτε στους Αλβανους δεν φερθηκαμε ετσι (που λεει ο λογος). http://radiogr.de/nea/topika/koinonia/item/480-ellines-enantion-ellinon-stin-germania Έλληνες εναντίον Ελλήνων στην Γερμανία - Radiogr.de Συμφωνω για τις πρωτοβουλιες καποιων μορφωμενων Ελληνων και καποιων πατριωτων. Ειδικα στην Αμερικη και στον Καναδα. Υπαρχουν και εξαιρεσεις. Λογω εργασιας ταξιδευω παρα πολυ και γνωριζω κοσμο σε ολα σχεδον τα μερη του κοσμου. Αγανακτω οταν ακουω Ελληνες να λενε ' καλα να παθετε εσεις στην Ελλαδα σας αξιζε'. Τελος αν θυμαστε ο Κ.Κ εφερε στην βουλη το δικαιωμα ψηφου στον τοπο διαμονης των Ελληνων στο εξωτερικο. Φυσικα η προταση καταψηφιστηκε απο ολα τα κομματα πλην της Ν.Δ. Ετσι χαθηκε η ευκαιρια ... Οι Ελληνες της αλλοδαπης γραφετε δεν φερουν ευθυνη για το εγκλημα . Καποτε ομως γεμιζαν τα αεροπλανα με δωρεαν εισιτηρια για να ευχαριστησουν και να ψηφισουν τους ντοπιους πολιτικους παραγοντες. Απο αυτους θα ειχαν υποστηριξη αργοτερα οταν εκτιζαν τα αυθαιρετα στα χωρια τους , οταν ειχαν ανοιχτα θεματα με το δημοσιο και τις εφοριες. Μη ξεχναμε οτι το Ελληνικο κρατος τους προσεφερε και εκπαιδευση με αλλες εξετασεις πολυ πιο ευκολες απο αυτες που ολοι μας δοκιμαστηκαμε .... Φυσικα και υπαρχουν εξαιρεσεις αλλα δυστυχως υπαρχουν τα παραπανω ειναι πραγματικα γεγονοτα. Αν υποθεσουμε οτι υπαρχουν 10 εκ. Ελληνες στην αλλοδαπη και ειχαν συνεισφερει απο 100 Ευρω το 50% τοτε θα ειχε συγκεντρωθει ενα πσον μισου Δισ Ευρω. Πραγμα που σημαινει οτι καποιοι γεροι θα ειχαν τα φαρμακα τους σημρα. Καποιοι αναξιοπαθουντες θα ειχαν βοηθεια. Καποια SOS και χαμογελα του παιδιου θα ειχαν βοηθεια περισσοτερη για να συνεχισουν το εργο τους. .....

  13. Ρηνα avatar
    Ρηνα 01/12/2014 14:59:40

    "Οι Ελληνες στις χωρες της Δ. και Β. Ευρωπης ζουν στο ρυθμο των χωρων αυτων". Μεσα στη φραση αυτη αποτυπωνεται ολη η αληθεια με τα καλα της και τα κακα της που ειναι βεβαια πιο πολλα.

  14. ΝΤΙΝΟΣ avatar
    ΝΤΙΝΟΣ 01/12/2014 18:09:32

    Αναφερόμενος στη στάση των Ελλήνων του Εξωτερικού, δεν θα ήθελα να επεκταθώ περισσότερο από ότι ο "Ρεαλιστής" (πολύ σωστά και μεστά), θα ήθελα όμως να ακούσετε τον Τέλη Σαββάλας εδώ. https://www.youtube.com/watch?v=ffhC3A7pDLI Και με την ευκαιρία συγκρίνετε το ύφος του, με το ύφος των λεγομένων του "Geros" παραπάνω , για να κατανοήσετε καλλίτερα την συμπεριφορά των κατ΄ εφημισμό Ελλήνων!

    • Μανιάτης avatar
      Μανιάτης @ ΝΤΙΝΟΣ 01/12/2014 18:23:36

      Ποιος είναι ρε παπαρα κατ΄ εφημισμό Έλληνας.

  15. ΝΤΙΝΟΣ avatar
    ΝΤΙΝΟΣ 01/12/2014 19:38:59

    Μανιάτη, Αν είχες ίχνος DNA αυτών που αναφέρεις στο ψευδώνυμό σου θα αντιλαμβανόσουν ότι δεν αναφερόμουν σε σένα αλλά σε αυτούς για τους οποίους γίνονταν λόγος, δηλαδή στους Έλληνες(;) του εξωτερικού. Γι΄αυτό άλλωστε "σφήνωσα" και τον Σαββάλα, ως τον ιδανικό εκπρόσωπο του Ελληνισμού. Μετά από αυτά αναρωτιέμαι αν διαθέτεις λίγο από την Ελληνική λεβεντιά και φιλότιμο, να ψελλίσεις μια συγνώμη!!

    • Μανιάτης avatar
      Μανιάτης @ ΝΤΙΝΟΣ 01/12/2014 20:26:36

      Δε μπορώ να ζητήσω συγγνώμη. Δεν μου το επιτρέπει η αξιοπρέπειά μου να ζητήσω συγγνώμη από κάποιο που αμφισβητεί την ελληνικότητα ανθρώπων ξεριζωμένων. Από κάποιο που δεν ξέρει τι ειναι τσάπα, ξινάρι κι αλέτρι. Από κάποιον που δε μπάρκαρε για φουρτουνιασμένες θάλασσες, για να κάνει την προίκα της αδελφής. Δεν θα ζητήσω συγγνώμη από κάποιον που δεν έχει γευτή το δάκρυ του ξενιτεμένου. Από μικρόψυχο. Ποτέ. Από κάποιον που δεν άκουσε ένα στάδιο ολόκληρο στο Σικάγο το 1994 να τραγουδά τον εθνικό ύμνο. Όχι, ποτέ.

  16. ΝΤΙΝΟΣ avatar
    ΝΤΙΝΟΣ 01/12/2014 21:24:27

    Μανιάτη(;) Το μόνο που σε παρακαλώ είναι να αλλάξεις το ψευδώνυμό σου, δεν σου αξίζει! ΥΓ. Οι μόνοι Έλληνες της διασποράς που αξίζει να έχουν τον τίτλο του Έλληνα είναι αυτοί που έχουν τη ζέση, ενός Σαββάλα, την αυταπάρνηση ενός Καποδίστρια, την γαλαντομία, ενός Αβέρωφ, ενός Ζάππα, ενός Σίνα... Και όχι αυτοί που εντελώς φασιστικά και κομπλεξικά χαρακτηρίζουν όλους τους Έλληνες, τεμπέληδες, κλέφτες λαμόγια και καλοπερασάκιδες!

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.