#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
12/02/2010 07:11
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα καρφιά που θα βάλει το ΔΝΤ στο φέρετρο της Ελλάδας



Επειδή πολλοί από εμάς δεν μπορούμε να ξέρουμε τι σημαίνει νέο πακέτο μέτρων. Ισως, να μην καταλαβαίνουμε τις προσταγές του ΔΝΤ και της ΕΕ, ίσως να μην έχουμε νιώσει ακόμη στις τσέπες μας το βάρος της δημοσιονομικής επιτήρησης.

Ομως, αν τα πρόσφατα μέτρα που ανακοίνωσε η κυβέρνηση σας «έτσουξαν» κάπως, τότε ετοιμαστείτε για πραγματική κόλαση.

Το σκέφτεται να προστάξει το ΔΝΤ στους Ελληνες;

1. Νέα αύξηση του Ειδικού Φόρου Κατανάλωσης. Απλά σας λέμε ότι από τα 100 ευρώ που πληρώνετε σήμερα για καύσιμα τα 57 ευρώ πηγαίνουν στα κρατικά ταμεία και τα υπόλοιπα είναι κέρδος, μεταφορικά κ.λπ. Μια νέα αύξηση, αντίστοιχη με την προχθεσινή θα έφερνε επιπλέον έσοδα πάνω από 1 δις αλλά θα πήγαινε την βενζίνη πάνω από 1,5 ευρώ το λίτρο παντού.

2. Κατάργηση του 14ου μισθού. Ολοι καταλαβαίνουμε τι σημαίνει αυτό, δεν είναι δύσκολο να αντιληφθούμε το μέγεθος της πίκρας.

3. Αύξηση του ΦΠΑ από το 19% στο 21% και από το 9% τρεις με τέσσερις μονάδες. Παίζει και το σενάριο για έναν και μοναδικό συντελεστή κοντά στο 15%. Αυτό σημαίνει μεγάλες αυξήσεις στα είδη πρώτης ανάγκης και μείωση στα πολυτελείας, αλλά ποιος νοιάζεται για πολυτέλειες τη σήμερον ημέρα;

4. Ραγδαία αύξηση των αντικειμενικών αξιών ώστε να προσεγγίσουν τις εμπορικές και ταυτόχρονα όλες οι συναλλαγές να γίνονται με αυτές τις τιμές. Τα ταμεία θα γεμίσουν χρήμα, αλλά οι πολίτες θα αναστενάξουν.

5. Χαράτσι για νομιμοποίηση ημιυπαίθριων χώρων, κι ας φωνάζει η Μπιρμπίλη για δημιουργία «πράσινου» ταμείου και πράσινα άλογα.

Αυτά είναι μόνο μερικά από τα μέτρα που σκέφτεται το ΔΝΤ. Καρφιά δηλαδή στο φέρετρο του πεθαμένου...

ΣΧΟΛΙΑ

  1. κοψοχέρης avatar
    κοψοχέρης 12/02/2010 07:34:55

    Κάπως έτσι είναι αυτά που πρέπει να περιμένουμε από το ΓΑΠ.
    Πάντως τα επόμενα χρόνια το μεγαλύτερο κοινωνικό πρόβλημα ΔΕΝ ΘΑ ΕΙΝΑΙ Η ΦΤΩΧΕΙΑ αλλά η ΑΝΕΡΓΙΑ.
    Το ΔΝΤ νοιάζεται για τις ταμειακές ροές και όχι για την ανάπτυξη.
    Πολύς νεαρόκοσμος θα φύγει για έξω.
    Όλα αλλάζουν.

  2. NktrS avatar
    NktrS 12/02/2010 07:41:12

    Αγαπητέ Factorx, λοιποί φίλοι έχω μια απορία: Τώρα που την οικονομική μας πολιτική θα την χαράσσουν το ΔΝΤ και η Ε.Ε τί μας χρειάζεται η Λούκα, ο Παπακωνσταντίνου, και για να το γενικεύσω, το ΠΑ.Σο.Κ και μελλοντικά η επόμενη κυβέρνηση - όποια και αν είναι αυτή? Ευχαριστώ!

  3. ΣΠΑΡΤΑΚΟΣ avatar
    ΣΠΑΡΤΑΚΟΣ 12/02/2010 07:56:23

    Δεύτε τελευταίον ασπασμόν.

  4. Κρης avatar
    Κρης 12/02/2010 08:06:08

    Τα μεγάλα "κανόνια" της ελληνικής οικονομίας

    Μαύρ’ είν’ η νύχτα στα βουνά
    Δεν δίνουμε κουπόνι
    Τα βρήκαμε πολύ στενά
    Και ρίχνουμε κανόνι

    συνεχεια
    http://www.nooz.gr/page.ashx?pid=9&aid=993434

    #@#@

  5. nasos avatar
    nasos 12/02/2010 08:23:26

    Έχουμε και λέμε:2,5 δισ για 6 φρεγάτες συν 3,5 δισ για Eurofighter,μας κάνουν 6 δισ(στην καλύτερη περίπτωση)
    για να τα πλρώσουμε,ας πούμε πως παίρνουμε ένα δεκαετές δάνειο με επιτόκιο 5%,αυτό σε βάθος δεκαετίας μας κάνει 3 δισ ευρώ σε τόκους
    σύνολο 9 δισ ευρώ έσκασε εχθές ο Τζέφρυ στους Ευρωπαίους και σε αντάλλαγμα πήρε μερικά φιλικά χτυπήματα στην πλάτη και έναν δερβέναγα για να ελέγχει την πιστή τήρηση του προϋπολογισμού
    και από πάνω έχεις και τα ΜΜ''Ε'' να προσπαθούν να σε πείσουν πως ο ΓΑΠ μας έσωσε και από πάνω
    βέβαια οι ιδιοκτήτες των ΜΜΕ''Ε''Ε δεν βρίσκονται στο ίδιο επίπεδο με τον λαουτζίκο που θα στερηθεί,το δώρο,την αύξηση στο μισθό,το εφάπαξ και πάει λέγοντας
    αυτοί ανήκουν στην κυβερνώσα ελίτ,αυτή που θα λάβει ένα καλό κομμάτι από το ντηλ
    και καλά θα κάνει,με τέτοιους μακάκες που κυβερνάνε

  6. Επώνυμος avatar
    Επώνυμος 12/02/2010 08:43:39

    Όσο ο Παπανδρέου είναι ικανός να φορτώνει πολιτικά την κατάσταση στον Καραμανλή (και είναι, λόγω της άρνησης της σημερινής ΝΔ να υπερασπιστεί επίμονα και μαχητικά την πολύ καλύτερη διαχείριση του Καραμανλή, αλλά μόνον λέει "ναι, κάναμε λάθη"), τότε από όλη αυτή την ιστορία όχι μόνον δεν θα παίρνει κόστος, αλλά θα κερδίζει και πόντους ως "σωτήρας της Ελλάδος".

    Το γελάτε;

    Σαμαρά, να θυμάσαι: Αν δεν παινέψεις το σπίτι σου, θα πέσει να σε πλακώσει. Ήδη τρίζουν κάποιες κολώνες, μην αρχίσουν να τρίζουν και τα θεμέλια. Ο Γιωργάκης (ναι, αυτός) κατάφερε σχεδόν οριστικά να περάσει στον κόσμο ότι για όλα φταίει ο Καραμανλής. Είναι ήδη πολύ αργά (very late), αν όχι υπερβολικά αργά (too late), για να αλλάξεις το κλίμα.

    Δεν θα είναι κρίμα να φταίει για όλα αυτά ένας πρωθυπουργός που συκοφαντεί όλη την ώρα τη χώρα του με ολέθριες συνέπειες για το δανεισμό της, δεν ξέρει να πάρει σωστά ούτε ένα μέτρο, και να μην χρεωθεί τελικά καθόλου το πολιτικό κόστος, που θα έπρεπε να είναι όλο δικό του; Έλεος!

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ Επώνυμος 12/02/2010 10:55:34

      Προσυπογράφω το σχόλιο.

    • Jimmy Daras avatar
      Jimmy Daras @ Επώνυμος 13/02/2010 05:34:28

      Prosypografo to sxolio.

  7. Βασίλης avatar
    Βασίλης 12/02/2010 08:49:56

    Καλημέρα αγαπητοί φίλοι

    Η οικονομία έχει μαύρα χάλια (και λίγα λέω) και όλοι ξέρουμε ποιοι την έκαναν έτσι (ονομαστικά) αν και αυτή η κατάσταση δεν είναι καινούρια.

    Δηλαδή ο Jeffrey όταν έκανε προεκλογικές εξαγγελίες ήταν όλα καλά και κατάφερε μέσα σε 4 μήνες να δημιουργήσει την 'μεγαλύτερη οικονομική κρίση στην πρόσφατη ιστορία της χώρας' , όπως ο ίδιος είπε?

    Τα προβλήματα στην οικονομία, όσο μεγάλα και αν είναι, ουσιαστικά λύνονται με χαρτιά..... Οι σωστές υπογραφές και 'εγγυήσεις' όπως λέγονται αν μπουν, βλέπεις τους δήθεν αυστηρούς και εξαπατημένους ευρωπαίους νταραβεριτζήδες να κάνουν το παπί. Την Αμερική αν δείτε, ουσιαστικά αυτό που κάνει για να λύνει τα προβλήματα της είναι να τυπώνει νέο χρήμα.. και ας μην το λέει κανείς ευθέως. Η οικονομία είναι όμως το καταλληλότερο μέσο για να διαχειρίζεσαι σήμερα τον κόσμο και να αλλάζεις την καθημερινότητά του, στην Ευρώπη, την Ελλάδα, εμάς έναν προς έναν ξεχωριστά.
    Γιατί όταν κοπεί ο 14ος μισθός όπως λέει σωστά ο Factorx, αυξηθεί ο φόρος στα καύσιμα, αυξηθεί το ΦΠΑ και ήδη περάσουμε 2 επιπλέον χρόνια δουλεύοντας για μια σύνταξη που παίζεται αν θα πάρουμε (είμαι 27) θα την 'ακούσουμε' ο καθένας μας προσωπικά.. και πολύ μάλιστα. Αυτά τα μέτρα μας αγγίζουν ουσιαστικά....και όχι το έλλειμμα που είναι η λέξη-καραμέλα-πρόφαση που υποτίθεται ότι δικαιολογεί τα πάντα. Δημιουργείται ένα κλίμα πανικού και τρομοκρατίας για μια κατάσταση (την οικονομική) που ουσιαστικά τα χαρακτηριστικά 'υπεραδανεισμένη' και 'υπερχρεωμένη' είναι παρόντα σχεδόν από τη δημιουργία του σύγχρονου ελληνικού κράτους.

    Το ζουμί για εμένα είναι αλλού. Η αποεθνικοποίηση της ΕΣΥΕ και η τριμερής επιτήρηση από Ε.Ε, Ευρωπαική Κεντρική Τράπεζα και ΔΝΤ είναι τα πρώτα σημάδια. Η σταδιακή πραγματοποίηση όλων των συναλλαγών ηλεκτρονικά (δηλαδή να φακελώνονται όλες) είναι ένα άλλο. Η δήλωση του GAP 'Η οικονομική κρίση περιορίζει την κυριαρχία μας' και οι αναφορές του Σαρκοζί του στυλ 'Στα πλαίσια της παγκόσμιας διακυβέρνησης...' είναι άλλο ένα.

    Μέσω της οικονομίας που είναι το βέλτιστο εργαλείο διαχείρισης των ανθρώπων παγκοσμίως σήμερα, επιχειρείται η κεντρικοποίηση της εξουσίας της Ευρώπης, με άλλα λόγια κεντρική Ευρωπαϊκή κυβέρνηση.. και αργότερα παγκόσμια.

    Ίσως ακούγεται ακραίο.. βέβαια τέτοιες δηλώσεις με αναφορές σε παγκόσμια κυβέρνηση έχουν γίνει από το βήμα του ΟΗΕ πολλές φορές από τη δεκαετία του 70. Για εμένα υπάρχουν σαφείς ενδείξεις πλεον. Η Ε.Ε. , που μας αφορά πιο άμεσα, είτε θα γίνει όπως οι ΗΠΑ, με τις σημερινές χώρες μελλοντικές πολιτείες, είτε θα διαλυθεί. Γιατί όπως απεθνικοποιήθηκε η ΕΣΥΕ τώρα.. σε παρόμοιο φόντο σε κανα δυο χρόνια θα μας πει ο GAP η ο συμφοιτητής του ο Σαμαράς: 'Ξέρετε.. επειδή οι Γερμανοί διάβαζαν από μικροί καλά τα οικονομικά στο σχολείο και έπαιρναν καλούς βαθμούς.. Γενικο Γραμματέα του ΥΠΟΙΚ θα βάλουμε εναν Γερμανό.. είναι και φιλέλληνας , ερχόταν μικρός και έλιωνε στις μπύρες στη Ρόδο'

    Μακάρι να είναι ακραίες αυτές οι θέσεις. Πραγματικά το ελπίζω.

    ΥΓ: Η πλάκα είναι ότι η φτερωτή Άγγελα Μέρκελ και ο ερωτιάρης Σαρκοζί θα έχουν να το λένε τώρα ότι διέσωσαν την Ελλάδα, σαν να επρόκειτο να γίνει καμια εθνική καταστροφή.... Το τραγικό της πλάκας είναι ότι πολλοί θα το πιστέψουν ότι έγινε έτσι

    Να είστε καλά

    Βασίλης

    • Green St avatar
      Green St @ Βασίλης 12/02/2010 10:47:20

      Bασίλη, συμφωνώ σε αρκετά από αυτά που λές κ το σενάριο που πριγράφεις είναι πιθανό. Διαφωνώ στο εξής,εγώ 35 είμαι, και σου λέω ότι σύνταξη δεν θα πάρουμε ποτέ. Καλούμαστε να πληρώσουμε τώρα τα χρέη των προηγούμενων που όμως είναι αδύνατον να αποπληρωθούν.

    • Βασίλης avatar
      Βασίλης @ Βασίλης 12/02/2010 11:00:43

      Γι αυτό και εγώ λέω 'παίζεται' :)

      Κ εγώ προς το ότι δε θα πάρουμε κλίνω με χίλια..

      Να είσαι καλά

  8. Sic transit gloria mundi avatar
    Sic transit gloria mundi 12/02/2010 09:29:33

    Κεντρική Ευρωπαϊκή κυβέρνηση; {Συν)ομοσπονδιακές δομές για την Ευρώπη;
    Αργεί βέβαια κάπως, αλλά αυτή δεν είναι η θέση και του ΠΑΣΟΚ, και της ΝΔ (και του ΣΥΝ); Κάνω λάθος;
    Μόνον ΚΚΕ και ΛΑΟΣ είναι κατά.

  9. pikaia gracilens avatar
    pikaia gracilens 12/02/2010 09:44:53

    Μαυρη μερα για την Γ-ελλαδα η χθεσινη. Δωσαμε τα παντα και πηραμε αοριστες υποσχεσεις μονο. Τετοιο ντηλ μονο ο ΓΑΠ θα μπορουσε να κανει. Πανικος εις το τετραγωνο. Μπορω να πω πως ως Ελληνας (ακομη) ηταν η πιο ταπεινωτικη μερα που εχω ζησει. Ακομα πιο πολυ και απο τοτε που με πειραζαν για την Μιμη και τον Ανδρεα. Εχει πολλα κεφαλαια ακομα αυτη η τραγωδια......

    • Sic transit gloria mundi avatar
      Sic transit gloria mundi @ pikaia gracilens 12/02/2010 09:49:35

      Το ντηλ δεν θα περάσει τα Ελληνικά σύνορα. Θα φροντίσει ο Μπούτας. Θα του κάνουμε μπλόκο σε Ευζώνους και προμαχώνα.

    • Βασίλης avatar
      Βασίλης @ pikaia gracilens 12/02/2010 10:05:04

      Ένα κομμάτι του ντηλ φαίνεται ότι είναι και η αγορά των φρεγατών από τους Γάλλους.

      ο Jeffrey, που λέει μόνο αλήθειες, το διέψευσε χθες στη συνέντευξη Τύπου

      αυτό τι είναι: http://www.naftemporiki.gr/news/cstory.asp?id=1776512

      ?

  10. Στέργιος avatar
    Στέργιος 12/02/2010 10:25:46

    Επειδή ξέρω καλά την Αργεντινή, μια χώρα που αγαπώ πολύ και με την οποία έχω προσωπικά πάρε δώσε, η Αργεντινή κατέρρευσε το 2001 ΑΚΡΙΒΩΣ επειδή είχε ακολουθήσει κατά γράμμα τις συμβουλές τού ΔΝΤ από το 1990.

    Αν, δε, δείτε την όλη εξέλιξη της διαπλοκής και της διαφθοράς, θα δείτε ότι είναι ΑΚΡΙΒΩΣ βίοι παράλληλοι με την Ελλάδα.

    Ο σκηνοθέτης Fernando Solanas γύρισε το καταπληκτίκό ντοκιμαντέρ MEMORIA DE UN SAQUEO (Χρονικό ενός πλιάτσικου) στο οποίο με ανατριχιαστικές λεπτομέρειες εξήγησε το πώς η Αργεντινή κύλησε στην άβυσσο... Το αιώνιο -και εν πολλοίς τεχνητό- εξωτερικό χρέος, η διαπλοκή πολιτικών-επιχειρηματιών, οι πουλημένοι συνδικαλιστές, οι ιδιωτικοποιήσεις των πάντων, η συνειδητή εγκατάλειψη τής επαρχίας... Βίοι παράλληλοι.

    Η διαφορά είναι ότι ο λαός τής Αργεντινής δεν είναι παρακμιακός σαν εμάς. Μπορεί οι χώρες μας να έχουν διαφθορά, αλλά εμείς έχουμε και παρακμή. Αυτοί δεν έχουν, γι'αυτό και άντεξαν.

    Προτελευταίο σχόλιο: Στο ντοκιμαντέρ αυτό που σας προτείνω θα δείτε εικόνες από το τι σημαίνει πραγματικά λαϊκή εξέγερση. Όταν οι τράπεζες σταμάτησαν να πληρώνουν σε δολλάρια και άρχισαν να πληρώνουν σε υποτιμημένα πέσος, όλος ο κόσμος βγήκε στους δρόμους με τύμπανα, σφυρίχτρες, πλακάτ, σημαίες (άκαφτες, έτσι;) και κατσαρόλες. Αλλά ΟΛΟΣ ο κόσμος. Νέοι, γέροι, ο περιπτεράς της γειτονιάς, η δασκάλα ωδικής από το δημοτικό... ΑΥΤΟ ήταν λαϊκή εξέγερση, όχι η ενορχηστρωμένη γιορτή των "κουκουλοφόροων" τού Δεκεμβρίου 2008.

    Τελευταίο σχόλιο: Σε αυτό το σάιτ/μπλογκ κάποιοι αναλίσκονται για να μας πείσουν ότι ο Καραμανλής και ο Σαμαράς είναι "καλοί" ενώ ο Παπανδρέου "κακός". Δεν ψήφισα ΠΑΣΟΚ ποτέ στη ζωή μου, παλιότερα ψήφιζα ΝΔ, ο Σαμαράς μου είναι απείρως πιο συμπαθής από τον Παπανδρέου, αλλά ΜΗΝ ΞΕΧΝΑΤΕ: Όλοι αυτοί οι συμμαθητές τού Κολλεγίου Αθηνών και συμφοιτητές του Χάρβαρντ, είναι απλώς διαφορετικές όψεις του ίδιου νομίσματος, του νομίσματος της παγκοσμιοποιητικής άλωσης και ομογενοποίησης των πάντων.

    ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ Αριστερά και Δεξιά. Αυτές οι έννοιες πέθαναν μαζί με την οικονομία τής αγροτικής και βιομηχανικής παραγωγής. Το να λες, είμαι Αριστερός, είμαι Δεξιός, είναι σαν να λες, είμαι Πράσινος, είμαι Βένετος. Οι ιδεολογίες σήμερα είναι δύο: ΥΠΕΡ ή ΚΑΤΑ της Παγκοσμιοποίησης και της Νέας Τάξης Πραγμάτων. Διαλέγουμε και παίρνουμε. ΠΑΣΟΚ, ΝΔ, ΣΥΡΙΖΑ, ΛΑΟΣ, αλλά και το διεθνιστικό και αντιεθνικό ΚΚΕ είναι ΥΠΕΡ. Εγώ δηλώνω ΚΑΤΑ.

    Όσο έχουν τοπάνω χέρι οι ΥΠΕΡ, μόνο ζόρια, εξευτελισμούς και δυσκολίες θα αντιμετωπίζουμε.

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ Στέργιος 12/02/2010 11:11:38

      Τι μας θύμησες τώρα Στέργιε!
      Παιδιά δείτε το ντοκιμαντέρ!
      Στέργιε, το έχεις βρεί εδώ;
      Ευχαριστώ που το ανέφερες.

    • teo avatar
      teo @ Στέργιος 12/02/2010 15:30:17

      στεργιο δεν νομιζω οτι το κκε ειναι υπερ αντιθετα νομιζω οτι με καποιες αλλαγες θα μπορουσε να ειναι η μονη μας ελπιδα στο μελλοναν θελεις το συζηταμε
      φυσικα ψηφιζω ΚΑΤΑ

    • skeptiki avatar
      skeptiki @ Στέργιος 12/02/2010 15:33:09

      Δείτε το μόνο και μόνο για να δείτε τα συνθήματα του κόσμου.... Και μιά ερώτηση... εκεί φώναζαν Αργεντινή, Αργεντινή σαν κεντρικό σύνθημα εμείς τι θα φωνάζουμε έτσι όπως το καταντήσαμε?

      "Η διαφορά είναι ότι ο λαός τής Αργεντινής δεν είναι παρακμιακός σαν εμάς. Μπορεί οι χώρες μας να έχουν διαφθορά, αλλά εμείς έχουμε και παρακμή. Αυτοί δεν έχουν, γι’αυτό και άντεξαν"

      Σωστό δυστυχώς

    • Στέργιος avatar
      Στέργιος @ Στέργιος 12/02/2010 17:10:36

      @teo

      Το ΚΚΕ ανέκαθεν τασσόταν κατά των εθνικών κρατών που, τουλάχιστον για το δικό μου μυαλό, είναι το μόνο ανάχωμα απένταντι στην παγκοσμιοποίηση.

      Με άλλο λεξιλόγιο, το ΚΚΕ κουβαλάει νερό στον ίδιο μύλο.

    • Στέργιος avatar
      Στέργιος @ Στέργιος 12/02/2010 17:17:28

      @Κώστας Ροδινός

      Δυστυχώς δεν το έχω βρει στην Ελλάδα.

    • Επώνυμος avatar
      Επώνυμος @ Στέργιος 12/02/2010 17:25:56

      Στέργιο, νομίζω ότι ο Σαμαράς είναι ο μόνος λιγάκι αντινεοταξικός πολιτικός που έχουμε στην Ελλάδα. Παρόλο που ανήκει στην ελίτ που προαναφέρες. Και δεν είναι μόνον επειδή έχει μια φυσική εντιμότητα, που την έχει κι αυτήν, είναι και επειδή η Νέα Τάξη τον εγκατέλειψε αβοήθητο και καμένο, για πολλά-πολλά χρόνια.

      Αν κάποιος δεν χρωστάει σε κανέναν, αυτός είναι μόνον ο Σαμαράς. Λάθος, χρωστάει σε εμάς που τον βγάλαμε από την αφάνεια.

      Κατά τα λοιπά, βέβαια, έχεις δίκιο. Η ΝΔ είναι νεοταξικό κόμμα. Ας ελπίσουμε κάτι να καταφέρει ο Σαμαράς.

    • Αυριανιστής avatar
      Αυριανιστής @ Στέργιος 12/02/2010 23:45:56

      Υπάρχει στο Google videos, αλλά δυστυχώς δεν μπορώ να το βρω σε εκδοχή με αγγλικούς υποτίτλους. Είναι μόνο στα ισπανικά.

    • omadeon avatar
      omadeon @ Στέργιος 15/02/2010 20:14:17

      Το (ψευδο-)δίλημμα μεταξύ
      (1) Παγκοσμιοποίησης / "Νέας Τάξης" και (2) όσων είναι "κατά",
      είναι ΤΡΑΓΙΚΟ ΛΑΘΟΣ:

      1) Κατ' αρχήν, δεν είναι ενιαία έννοια η Παγκοσμιοποίηση, έχει πολλές μορφές, διαστάσεις και παραμέτρους.
      Εφόσον π.χ. γράφουμε στο διαδίκτυο, παίρνουμε μέρος σε μια ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΚΗ παγκοσμιοποίηση, που δεν είναι κάτι αρνητικό. Ισα-ίσα, ο Chomsky (που ΚΑΝΕΝΑΣ δεν μπορεί θεωρήσει "νεο-ταξίτη") δήλωσε ΕΥΘΕΩΣ το 2002 "No Sane person is against globalisation, that is, international INTEGRATION".

      2) ΠΟΙΟΙ είναι "κατά της Παγκοσμιοποίησης"? Είναι όλοι τους το ΙΔΙΟ? Ισα κι όμοια είναι π.χ. το νεο-ναζιστικό κίνημα StormFront (και οι παρατρεχάμενοί του Μαύροι Κρίνοι εν Ελλάδι, κ.ά.) με π.χ. τον Τσάβεζ στη Βενεζουέλα ή τον Κομμαντάντε Μάρκος ή άλλους? -ΟΧΙ. Η απόσταση ανάμεσα σε τέτοια κινήματα είναι ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ μεγάλη, και οπωσδήποτε πολλοί εξ αυτών θα ΑΝΑΤΡΙΧΙΑΖΑΝ στην παραμικρή νύξη ότι είναι (ΔΗΘΕΝ) "αλληλέγγυοι του αγώνα τους" κάποιοι... ναζί.

      Υπάρχουν όμως και άλλοι λόγοι, που το δίλημμα αυτό είναι ΟΛΕΘΡΙΟ.
      Ισως ο σπουδαιότερος είναι ότι... ΚΑΙ η αντίσταση κατά της αρνητικής παγκοσμιοποίησης του Κεφαλαίου (δηλαδή του χρηματιστηριακού - τραπεζικού τζόγου που πήρε τη θέση του)... ΓΙΑ ΝΑ είναι αποτελεσματική, οφείλει να είναι ΚΑΙ αυτη παγκόσμια.

      Δεν έχει νόημα πια να περιχαρακώνεται κανείς στη δική του τοπική και εθνική μικρο-κοσμική "πραγματικότητα". Αντίθετα, ΕΝΙΣΧΥΕΙ την τοπική του δύναμη, αναπτύσσοντας δημιουργική αλληλεγγύη με άλλους στον κόσμο, βλέποντας πως η θέση του (ή της χώρας του) ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ μοναδική αλλά έχει κοινά σημεία (και συμφέροντα) με άλλους, κ.ο.κ.

      Γενικά, τέλος... "Νέα Τάξη" ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ. Αυτή η συνομωσιολογική ΥΠΕΡ-ΑΠΛΟΥΣΤΕΥΣΗ μιας εξαιρετικά χαώδους, πολυσύνθετης και ΟΧΙ εντελώς συντονισμένης πάντα, ηγεμονίας του Διεθνούς Κεφαλαίου, ευθύνεται ολοένα και περισσότερο για ΣΩΡΕΙΑ ΑΛΛΩΝ ΛΑΘΩΝ. Το ΚΥΡΙΟ λάθος, σήμερα στην Ελλάδα, είναι η αυξανόμενη συμπόρευση όσων μιλούν κατά της "Νέας Τάξης" με την Ακροδεξιά, είτε άθελά τους είτε όχι.

      Ο κόσμος είναι ΠΟΛΥ χαώδης για να είναι ΤΟΣΟ οργανωμένος όσο μια "Νέα Τάξη" (όπως τη φαντάζεται π.χ. ο Alex Jones). Ενα μεγάλο πρόβλημα του διεθνούς καπιταλισμού είναι ΚΑΙ αυτό, η άναρχη και ανεξέλεγκτη φύση του. ΠΟΛΛΟΙ προσπαθούν να τη "μαζέψουν" μέσω συνεδρίων, think-tanks, συσκέψεις G7 ή G20, ακόμη και... κλίκες εκλεκτών (π.χ. Μπιλντενμπεργκ). Εεε.... ΣΙΓΑ ΤΑ ΑΥΓΑ. Ενα μικρό μόνο μέρος του κόσμου καταφέρνουν να μαζέψουν και να συντονίσουν. Ισα-ίσα, προσπαθούν κι αυτοί λυσσαλέα να εμποδίσουν την απόλυτη κυριαρχία του ΜΗ-προβλέψιμου (φαινόμενο "Black Swan").
      Ε, μερικοί από μας που τα παρατηρούμε αυτά (απ΄ έξω) ΠΑΡΑΝΟΟΥΜΕ πως οι νέες αυτές διεθνείς "τοπ-δικτυώσεις" έχουν τη δυναμη που ΘΑΘΕΛΑΝ να έχουν. -ΘΑΘΕΛΑΝ ΠΟΛΥ, όμως ΔΕΝ ΤΗΝ έχουν: -Η "Νέα Τάξη" είναι ΑΝΙΚΑΝΗ να επιβληθεί 100%, ακόμη κι αν... υπήρχε. :)

  11. Κρης avatar
    Κρης 12/02/2010 11:17:52

    Argentina's Economic Collapse - Part 1 of 12

    http://www.youtube.com/watch?v=rH6_i8zuffs

    τα υπολοιπα ειναι εκει

  12. ΙΔ avatar
    ΙΔ 12/02/2010 11:46:23

    Κατ' αρχήν μεταξύ Αργεντινήs καί Ελλάδοs υπάρχει ή ουσιώδηs διαφορά. Τήν Αργεντινή έπαψαν οί πιστωτέs να τήν δανείζουν ενώ τήν Ελλάδα συνεχίζουν καί τώρα νά τήν δανείζουν εποφθαλμιώνταs τήν κρατική ακίνητη παριουσία.Όσον αφορά τό νομισματικό ταμείο είναι έναs καθαρά ιδιωτικόs οργανισμόs πού ελένχεται απο τα μεγάλα Αμερικανικά τραπεζικά ιδρύματα. Σκοπόs του είναι μέσω του στραγκαλισμού τών εισοδημάτων τών εργαζομένων και τού παγώματοs τών κρατικών επενδυσεων ή αποπληρωμή των δανείων πού έλαβε ή χώρα από τά τραπεζικά ιδρύματα.Η χώρα περνά γιά όσουs δέν τό κατάλαβαν ακόμη σέ βαθιά ύφεση .Θα πρέπει εδώ να κανουμε μνεία των δύο νομοσχεδίων τού λαθρονομοσχεδίου καί του χαλικράτη πού βρισκονται σέ απόλυτη συνάρτηση μέτίs επιταγέs τών ίδιων κύκλων τού νομισματικού ταμείου. Μέ αυτά τά δύο νομοσχέδια γίνεται ευκολότερη λόγω τήσ κατάτμησηs τήs χώραs τό ξεπούλημα πλέον τήs κρατικήs περιουσίαs.

  13. ΔΗΜΗΤΡΗΣ avatar
    ΔΗΜΗΤΡΗΣ 12/02/2010 11:49:50

    Ειμαστε δειλοι και ψοφιμια; Για να δουμε.

  14. λαζαρος avatar
    λαζαρος 12/02/2010 11:55:29

    ΘΕΛΟΥΜΕ ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟ!!!δεν υπαρχει καποιος να κυβερνησει...υπαρχει ενα ατομο που θελει να κανει διαλογο και με τον κουλουρτζη της γειτονιας...ΘΕΛΟΥΜΕ ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟ ....οι φοροι δεν ειναι λυση...ειναι η ευκολη μη λυση....σιγα την εξυπναδα...βαζεις φορους!!εκτοξευσε την τιμη στα καυσιμα..μεγαλη επιτυχια...θα κανουμε αμαν να βγουμε απ την υφεση με τοσες επιτυχιες μαζεμενες...τι εκανες γιωργακη στις βρυξελλες?στο background ησουν του σαρκοζι?

    Ο ΓΙΩΡΓΑΚΗΣ ΕΠΕΤΥΧΕ ΤΗΝ ΜΕΡΙΚΗ ΠΑΡΑΔΟΣΗ ΤΗΣ ΕΠΙΚΥΡΙΑΡΧΙΑΣ ΜΑΣ ΣΤΙΣ ΒΡΥΞΕΛΛΕΣ ΔΙΧΩΣ ΝΑ ΠΑΡΕΙ ΟΥΤΕ ΕΝΑ ΕΥΡΩ!

  15. ΣΠΑΡΤΑΚΟΣ avatar
    ΣΠΑΡΤΑΚΟΣ 12/02/2010 12:02:36

    Κι άν δεν μπορεί αυτό ..'το πρωτυπουρκός',ας κάνει στην μπάντα.Υπάρχει κι ο Μπένι που τουλάχιστον έχει μυαλό.Υπάρχουν κι άλλοι καταλληλότεροι.(Αφού ούτως ή άλλως αυτοί κέρδισαν τις εκλογές).Μέχρι κι ο ΠΡΟΠΟ καί το μπίρμπιλο(πως λέμε,κάγκελο),καλύτερα θα τα καταφέρουν.

    • Επώνυμος avatar
      Επώνυμος @ ΣΠΑΡΤΑΚΟΣ 13/02/2010 09:39:06

      Υπάρχει κι ο Σαμαράς. Δεν με χαλάει κι ο Μπένι, αλλά νομίζω ότι το ΠΑΣΟΚ πρέπει να ηττηθεί συνολικά ως κόμμα, ως νοοτροπία, ως η πεμπτουσία της ελληνικής ασθένειας. Η παρένθεση Σημίτη, παρά τη μειοδοτική της πολιτική στα εθνικά και την βαθιά εμπέδωση της διαφθοράς, είχε φύγει από αυτή την παπανδρεϊκή νοοτροπία. Όμως η επάνοδος του χιλιαεννακοσιαογδονταενάτικου ΠΑΣΟΚ υπό τη μορφή φάρσας και την ηγεσία του ΓΑΠ, απέδειξε ότι το ΠΑΣΟΚ, εκείνο το κακό ΠΑΣΟΚ, είναι πάντοτε παρών και υπονομεύει το μέλλον της χώρας.

  16. ΔΗΜΗΤΡΗΣ avatar
    ΔΗΜΗΤΡΗΣ 12/02/2010 12:02:36

    Καποια χρονια ειχε παει ο βασιληας Παυλος ( ο νονος του Γερουλανου ντε) μαζι με την Φρικη στην Τηνο τον Αυγουστο, δηθεν να προσκυνησουν την Παναγια!! Οπως στεκοντουσαν ψηλα στη σκαλα και κοιταγαν προς τα κατω τους μουζικους που ανεβαιναν γονατιστοι κλπ. προς την εκκλησια λεει ο Παυλακας:
    " Frike was tuen diese Leute? Sind sie δεν idioten?(Φρικη τι κανουν αυτοι οι ανθρωποι; Ειναι ηλιθιοι;). Οποτε του λεει η "Βασιλισσα"(!): Ρε βλακα με τετοιους υπηκοους τι φοβασε. μην χασεις το θρονο σου;.

    Λοιπον με τετοι λαο τι να φοβηθουν ο Γιωργακας ή ο Αντωνακης;

    • Jimmy Daras avatar
      Jimmy Daras @ ΔΗΜΗΤΡΗΣ 13/02/2010 05:45:00

      The Greek people abolished the Monarchy, they thought they were "foreign" elements, and they preferred to have President of the Republic.
      Now, in Greece, we will have all the EU govern our country.-
      Greeks, from now and on, will be the slaves of the 27 Financial Jewish Monarchies, and the "protectorate" of the EU, until they pay off their debts, around the year 3000 !!!

  17. elsoto avatar
    elsoto 12/02/2010 12:23:23

    Δυστυχώς δεν έχω το link. Αν το βρίσκετε μεγάλο μην το δημοσιεύετε.
    Ευχαριστώ.


    How markets attacked the Greek piñata
    By James Rickards

    Published: February 11 2010 19:48 | Last updated: February 11 2010 19:48

    Wall Street loves a piñata party – singling out a company or country, making it the piñata, grabbing their sticks and banging it until it breaks. As in the child’s game, the piñata is left in shreds. Unlike the child’s game, in the Wall Street version the piñata is stuffed with money for the bankers to scoop up with both hands, instead of sweets. We see this game being played today, with Greece as the piñata.

    Investors trying to understand why their portfolios have begun to melt down for the second time in five years are becoming experts in the fiscal policy of Greece. A look at the piñata party might make things clearer.

    Greece’s travails are often measured by reference to the market in credit default swaps (CDS), a kind of insurance against default by Greece. As with any insurance, greater risks entail higher prices to buy the protection. But what happens if the price of insurance is no longer anchored to the underlying risk?

    When we look behind CDS prices, we don’t see an objective measure of the public finances of Greece, but something very different. Sellers are typically pension funds looking to earn an “insurance” premium and buyers are often hedge funds looking to make a quick turn. In the middle you have Goldman Sachs or another large bank booking a fat spread.

    Now the piñata party begins. Banks grab their sticks and start pounding thinly traded Greek bonds and pushing out the spread between Greek and the benchmark German CDS price. Step two is a call on the pension funds to put up more margin, or security, as the price has moved in favour of the buyer. The margin money is shovelled to the hedge funds, which enjoy the cash and paper profits and the 20 per cent performance fees that follow. How convenient when this happens in December in time for the annual accounts, as was recently the case. This dynamic of pushing out spreads and calling in margin is the same one that played out at Long-Term Capital Management in 1998 and AIG in 2008 and it is happening again, this time in Europe.

    Eventually the money flow will be reversed, when a bail-out is announced, but in the meantime pension funds earn premium, banks earn spreads, hedge funds earn fees and everyone’s a winner – except the hapless hedge fund investors, who suffer the fees on fleeting performance, and the unfortunate inhabitants of the piñata. What does any of this have to do with Greece? Very little. It is not much more than a floating craps game in an alley off Wall Street.

    This is where the idea of CDS as insurance breaks down. For over 250 years, insurance markets have required buyers to have an insurable interest; another name for skin in the game. Your neighbour cannot buy insurance on your house because they have no insurable interest in it. Such insurance is considered unhealthy because it would cause the neighbour to want your house to burn down – and maybe even light the match.

    When the CDS market started in the 1990s the whiz-kid inventors neglected the concept of insurable interest. Anyone could bet on anything, creating a perverse wish for the failure of companies and countries by those holding side bets but having no interest in the underlying bonds or enterprises. We have given Wall Street huge incentives to burn down your house.

    Let’s be clear, public finance in Greece is a mess. Statistics have been fudged, government pensions have been inflated and reckless borrowing has been the norm. Drastic remedies are required. But the crisis is manageable, and Europe has sent clear signals that they will take care of their own house without help from China, America or the International Monetary Fund. Unfortunately, a measured response does no good to the dealers in CDS, who require volatility and even panic to make their game a profitable one. If contagion spreads in uncontrollable ways, so much the better for the traders in volatility, never mind the collateral damage.

    Until the CDS market is confined to buyers who have an underlying interest in the risk being covered, and sellers who are regulated as insurance companies with adequate reserves, this market will remain a reckless enterprise bent on arson. Serious issues of sovereignty and stability are at stake. Regulators have to stop ignoring the piñata party and start providing adult supervision.

    The writer is a director of Omnis and former general counsel of Long-Term Capital Management

    • Χαλκός avatar
      Χαλκός @ elsoto 13/02/2010 01:48:28

      Το άρθρο είναι μια τεράστια συνεισφορά στον αγώνα για συνειδητοποίηση. Εκείνο που δεν βλέπω είναι πως θα αντιδράσουμε. Δεν είμαστε η γενιά των πατεράδων μας που η ζωή τους ήταν ένα συνεχές ρίσκο και στην επιστράτευση για την Κύπρο συνέρρεαν ακόμα και 50άρηδες, όχι για χάρη της χούντας, βέβαια. Μάθαμε στο βόλεμα και τη σιγουριά. Με τι καρδιά θα κάνουμε θυσίες;

  18. Αγανάκτηση avatar
    Αγανάκτηση 12/02/2010 15:04:41

    Ο κοσμάκης δυστυχώς αυνανίζεται.
    Βγείτε έξω και ρωτήστε τι είναι τα spreads. Tο έκανα. Κουφάθηκα.

    Μην νομίζετε ότι όλοι διαβάζουν Financial Times και Antinews. Οι περισσότεροι όταν τους λες spread το μόνο που μπορεί να καταλαβαίνουν είναι μαργαρίνη για να αλείψουν στο ψωμί.

    Κανένας δεν πιστεύει ότι θα το πάθουμε αλλά και ουτε και ξέρει τι σημαίνει χρεωκοπία.

    Φάκτορα μήπως θα έπρεπε να κάνεις ένα άρθρο περί χρωκοπίας, τι σημαίνει, τι επιπτώσεις θα έχει και το κυριότερο πως θα μπορεσουμε να επιβιώσουμε από μία;

    Ο τίτλος πιστεύω θα πρέπει να είναι:
    Bankruptcy Survival Guide...

    • archaeopteryx avatar
      archaeopteryx @ Αγανάκτηση 12/02/2010 15:22:31

      spread? δεν είναι το προκλητικό άνοιγμα των ποδιών; 8)

    • Αγανάκτηση avatar
      Αγανάκτηση @ Αγανάκτηση 12/02/2010 15:24:20

      Σωστόοος, πολύ έχω αγαθέψει τελευταία...

  19. λαζαρος avatar
    λαζαρος 12/02/2010 15:18:21

    μα δεν γινεται να χρεωκοπησει η χωρα λεμε...απαξ και καναν την μ να δανειζουν την ελλαδα οι δυτικοι δεν επιθυμουν να την παθουν οπως το μεξικο ιδιως αν οι ελληνες εχουν το ευρω για νομισμα..

    • bfo avatar
      bfo @ λαζαρος 15/02/2010 19:13:26

      Αυτό δεν θα το πρόσεξες:

      This is where the idea of CDS as insurance breaks down. For over 250 years, insurance markets have required buyers to have an insurable interest; another name for skin in the game. Your neighbour cannot buy insurance on your house because they have no insurable interest in it. Such insurance is considered unhealthy because it would cause the neighbour to want your house to burn down – and maybe even light the match.

      When the CDS market started in the 1990s the whiz-kid inventors neglected the concept of insurable interest. Anyone could bet on anything, creating a perverse wish for the failure of companies and countries by those holding side bets but having no interest in the underlying bonds or enterprises. We have given Wall Street huge incentives to burn down your house.

  20. ΙΔ avatar
    ΙΔ 12/02/2010 16:13:59

    Ή Ελλάδα μέ Έλληνα πρωθυπουργό θά μπορούσε μέ μπαμπούλα τήν χρεοκοπία να επαναδιαπραγματευθεί τό χρέοs καί να το φέρει στά πραγματικά του επίπεδα . Νά μήν πληρώσει πχ τά 100 δίs από τον τζόγο τού Χριστοδουλάκη καί του Αλογοσκούφη καί ενοώ τα δομημένα ομόλογα πού εισήγαγε στήν οικονομική ζωή του τόπου ο Χχριστοδουλάκηs τού Σημίτη. Χρήματα πού ουδέποτε δανειστήκαμε καί είμαστε υποχρεωμένοι νά επιστρέψουμε μαζί μέ τούs επαχθείs τόκουs.

    • Αγανάκτηση avatar
      Αγανάκτηση @ ΙΔ 12/02/2010 16:47:00

      Για να τα κάνει αυτά Έλληνας πρωθυπουργός θα πρέπει να έχει:

      α) Γνώσεις
      β) Πατριωτισμό
      γ) Μεγάλους γεννητικούς αδένες

      από όσο θυμάμαι τα τελευταία 30 χρόνια κανείς Έλληνας πρωθυπουργός δεν είχε τα παραπάνω. Εαν έστω και ένας τα είχε θα είμασταν Ελβετία σήμερα και όχι ο περίγελως όλου του κόσμου.

    • Στέργιος avatar
      Στέργιος @ ΙΔ 12/02/2010 20:07:56

      @ Αγανάκτηση

      Μεγάλους γεννητικούς αδένες έχουμε όλοι οι Έλληνες, εξαιτίας των πολιτικών μας και της πολιτικής τους. Κοινώς, μας τά'πρηξαν!

  21. Dimi avatar
    Dimi 12/02/2010 20:38:43

    Ποιός Πραγματικά Φταίει γιά το Δημόσιο Χρέος? http://bit.ly/97BuFg

  22. ο κερδοσκόπος της γειτονιάς avatar
    ο κερδοσκόπος της γειτονιάς 13/02/2010 08:19:00

    Μα γι΄αυτό βγήκε ο Παπανδρέου. Για να βρίσκεται πάντα να χρωστα στο ΔΝΤ (λέγε με ΗΠΑ).

  23. στ. τακης avatar
    στ. τακης 13/02/2010 17:39:49

    ΑΝ ΒΑΖΑΝΕ ΕΝΑ ΠΕΡΙΠΤΕΡΑ ΣΤΗΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ ΓΙΑ ΛΙΓΟ ΔΕΝ ΘΑ ΕΙΧΑΜΕ ΑΥΤΟ ΥΟ ΧΑΛΙ.

  24. aviator avatar
    aviator 15/02/2010 14:06:59

    Γιατί δεν βλέπετε βρε παιδιά το ντοκιμαντέρ "ΖΕΙΤGEIST- THE ADDENDUM (2007)"
    Θα καταλάβετε πως στήνονται τα πάντα και πως κατακτούνται τα κράτη με το σύγχρονο υπερόπλο : ΤΟ ΧΡΕΟΣ

    Θα το βρείτε online εδώ : www.thezeitgeistmovies.com

  25. aviator avatar
    aviator 15/02/2010 14:16:06

    Διορθώνω : www.zeitgeistmovie.com

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.