#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
27/08/2012 12:00
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα επόμενα βήματα του Σαμαρά στο ... χάος



«Είναι ανάγκη να είμαστε συνεπείς σε αυτά που έχουμε αναλάβει». Αυτή η φράση του Αντώνη Σαμαρά αποτελεί την πυξίδα για την κυβέρνηση που από σήμερα, με την έλευση του τεχνικού κλιμακίου της τρόικας, μπαίνει σε μια εξαιρετικά δύσκολη περίοδο.

Η κοινωνία είναι στα όριά της. Οι πιστωτές ζητάνε και άλλες θυσίες και αίμα. Οι βουλευτές παρακολουθούν αμήχανοι και προβληματισμένοι. Οι υπουργοί ποιούν την νήσσα αφήνοντας τον Πρωθυπουργό να βγάλει μόνος του τα…κάστανα από τη φωτιά για να μην καούν πολιτικά και οι ίδιοι.

Ο Αντώνης Σαμαράς είναι αποφασισμένος να τραβήξει μπροστά και να δείξει άμεσα στους πιστωτές ότι όσα έχει υποσχεθεί θα τα κάνει και δεν θα μείνει στα λόγια. Οι συνομιλητές του λένε ότι η επιστροφή του από την περιοδεία στο Παρίσι και στο Βερολίνο, αύξησε την αυτοπεποίθησή του.

Θα είναι αρκετή να τον βοηθήσει στη δύσκολη μάχη που αρχίζει; Από τη μια πλευρά πρέπει να πείσει τους κυβερνητικούς εταίρους να στηρίξουν πλήρως το πακέτο των επώδυνων μέτρων που έρχεται και από την άλλη θα προσπαθήσει να εξασφαλίσει και τη ψήφο των βουλευτών της ΝΔ, του ΠΑΣΟΚ και της ΔΗΜΑΡ.

Η κοινωνία παρατηρεί αποσβολωμένη τα διάφορα σενάρια περί των μέτρων και ουδείς από την κυβέρνηση δεν υπερασπίζεται με σθένος την προσπάθεια του Σαμαρά.

Το πρόβλημα για τον Σαμαρά και την κυβέρνηση, είναι ότι οι περισσότεροι θέλουν να…δοξαστούν κρυπτόμενοι. Στο Μέγαρο Μαξίμου το έχουν αντιληφθεί και θα επιχειρήσουν να διαμορφώσουν, έστω και τώρα - στο παραπέντε της ανακοίνωσης των μέτρων- μια στρατηγική επικοινωνιακή και πολιτική για να πείσουν τους πολίτες για την ανάγκη της ψήφισης των μέτρων.

Το Αntinews πληροφορήθηκε τι απάντησε ο ίδιος ο Αντώνης Σαμαράς όταν τον ρώτησαν οι δημοσιογράφοι στην ολιγόλεπτη συνομιλία που είχαν στην Γαλλική Πρεσβεία, μετά τη συνάντηση με τον Φρανσουά Ολάντ για τα μέτρα και τη στάση της κοινωνίας.

Ο Πρωθυπουργός απέφυγε να απαντήσει ευθέως όταν τον ρώτησαν πως θα περάσουν τα μέτρα και θα τα δεχθεί η κοινωνία που δεν αντέχει άλλο και ήδη έχει φθάσει στα όρια εξαθλίωσης. «Αυτά θα είναι τα τελευταία μέτρα. Θα είναι το τελευταίο πακέτο» είπε, σύμφωνα με τους δημοσιογράφους που συνόδευσαν την αποστολή, αλλά δεν μεταδόθηκε με ιδιαίτερη ένταση και χάθηκε κάπου μεταξύ Αθηνών και Παρισιού.

Ο Πρωθυπουργός θέλησε να καθησυχάσει τους δημοσιογράφους ότι δεν θα υπάρξουν άλλα μέτρα και πρέπει εμείς απλά να τηρήσουμε τις δεσμεύσεις μας και έχει αποφασίσει να επιταχύνει τις διαδικασίες ψήφισης των μέτρων.

Θέλει έτσι να στείλει θετικό σήμα στους πιστωτές, ώστε να ενισχύσει την πρωθυπουργική περιοδεία, από την οποία, κατά το Μέγαρο Μαξίμου, ενισχύθηκε αρκετά, τόσο το δικό του προφίλ, όσο και κερδίσαμε ως χώρα ένα μικρό-σε πρώτη φάση-τμήμα της χαμένης αξιοπιστίας μας.

Στο πλαίσιο αυτής της στρατηγικής στο Μέγαρο Μαξίμου έχουν αποφασίσει και ήδη το διαρρέουν πως σχεδιάζεται να ψηφιστεί το νέο πακέτο των μέτρων έως τις αρχές Οκτωβρίου και επιταχύνουν το πρόγραμμα των μεταρρυθμίσεων και των διαρθρωτικών αλλαγών.

Η ψήφιση των μέτρων, που θα ενταχθούν στο προσχέδιο του προϋπολογισμού, θα κατατεθεί έως τις 13 Σεπτεμβρίου-πριν το άτυπο Eurogroup που θα συνεδριάσει στην Κύπρο-είναι το κομβικό σημείο.

Αποτελεί το κλειδί και για την έκθεση της τρόικας και τη στάση των ευρωπαίων στην τακτική συνεδρίαση του Εurogroup της 8ης Οκτωβρίου, οπότε και θα αποφασιστεί η εκταμίευση της δόσης των 31,5 δις. ευρώ και άρα μέχρι το σημείο αυτό πρέπει η κυβέρνηση να ψηφίσει τα μέτρα.

Στόχος του Πρωθυπουργού είναι να πάει στη Σύνοδο Κορυφής στις 18-19 Οκτωβρίου και να έχει απτά αποτελέσματα να δείξει στους ευρωπαίους ηγέτες, ώστε να διεκδικήσει με καλύτερες συνθήκες την επιμήκυνση του χρόνου της δημοσιονομικής προσαρμογής κατά δυο έτη.

Η φράση που σημειώσαμε αρχικά περί της συνέπειας έναντι των όσων είχε δεσμευθεί ο Αντώνης Σαμαράς στους πιστωτές, μπορεί να είναι οδηγός του, αλλά υπάρχουν και οι δεσμεύσεις που έχει δώσει έναντι του ελληνικού λαού που υποφέρει από το μνημόνιο που πολεμούσε σκληρά η Ν.Δ. ως αξιωματική αντιπολίτευση.

Και πέρα από τους όποιους επικοινωνιακούς και πολιτικούς σχεδιασμούς για το περιτύλιγμα των μέτρων, υπάρχει ο πόνος των ανθρώπων που πλήττονται. Και ας έχουν στο Μέγαρο Μαξίμου ως φάρο τη φράση που θα τους θυμίσουμε εμείς και την ξέρουν πολύ καλά: «πρέπει να ευημερούν και οι άνθρωποι όχι οι αριθμοί».

Και όπως έχουμε επαναλάβει καιρός να ξυπνήσουν όλοι πριν είναι πολύ αργά. Ήδη η κοινωνία ριζοσπαστικοποιείται, τόσο προς τα ακροδεξιά, όσο και προς τα αριστερά και όσα έρχονται δεν θα είναι για υγιεινούς περιπάτους. Ας ρωτήσουμε τις…αρμόδιες υπηρεσίες να μάθουν για τον καυτό πολιτικά και κοινωνικά χειμώνα που έρχεται! Και ο νοών νοείτο και τότε δεν θα αντιμετωπίζονται όσα θα γίνουν με τις μάνικες νερού που προετοιμάζει το υπουργείο Δημόσιας Τάξης.

Μάρκος Αυρήλιος 

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Ο Θείος avatar
    Ο Θείος 27/08/2012 12:08:04

    Η μαύρη αλήθεια είναι, ότι παρέλαβε χάος.
    Για το οποίο χάος, μερική ευθύνη (αλλά όχι την κύρια) φέρει και η πολιτική συμπεριφορά του κόμματός του και η δική του, κυρίως ως αντιπολίτευσης, αλλά και ως στηρίγματος της κυβέρνησης Παπαδήμου.
    Αλλά είπαμε: Εκείνος ήταν ένας άλλος, κάπως διαφορετικός κ. Σαμαράς.

    • Ο Θείος avatar
      Ο Θείος @ Ο Θείος 27/08/2012 12:14:34

      Μια έξοδος από το χάος είναι πάντα δύσκολη.
      Το να εύχεται όμως κανείς, έστω και ως πολιτικός αντίπαλος στην ίδια χώρα, να αποτύχει μια έξοδος από το χάος (επειδή την επιχειρεί ο αντίπαλος), είναι συνήθως αυτοκαταστροφικό.
      Διότι ο επόμενος διαχειριστής του χάους αύριο, είναι αυτός που το βρίσκει σήμερα πολιτικά συμφέρον.
      Αυτό δεν είναι το "μάθημα";

    • ΣΧΟΛΙΑΣΤΗΣ ΧΩΡΙΣ ΣΥΝΟΡΑ avatar
      ΣΧΟΛΙΑΣΤΗΣ ΧΩΡΙΣ ΣΥΝΟΡΑ @ Ο Θείος 27/08/2012 14:04:49

      ειναι πολυ ευκολο να λες οτι παρελαβες χαος. ακομα και χαλια να τα κανεις καλυτερα απο το χαος ειναι.

      εγω θα ελεγα οτι παρελαβε μια εθραυστη κατασταση και ακροβατει πανω σε ενα τεντωμενο σκοινι. χαος αν παρελαμβανε τοτε δε θα τον λεγαν πρωθυπουργο της ελλαδος αλλα βασιλια του χαους!

      • Ο Θείος avatar
        Ο Θείος @ ΣΧΟΛΙΑΣΤΗΣ ΧΩΡΙΣ ΣΥΝΟΡΑ 27/08/2012 14:22:09

        Οι 6 μήνες προεκλογικής διαμάχης - με κυβέρνηση Παπαδήμου χωρίς εξουσίες - και το εκλογικό δίμηνο που ακολούθησε, ήταν τραγικό χάος. Πολιτικό τσίρκο.
        Αλλά και τα αμέσως προηγούμενα - καλοκαίρι 2011 έως Νοέμβριος 2011, ήταν "ημέρες αναρχίας"...

  2. ΤΑΚΗΣ ΓΕΩΡΓΑΚΟΠΟΥΛΟΣ avatar
    ΤΑΚΗΣ ΓΕΩΡΓΑΚΟΠΟΥΛΟΣ 27/08/2012 12:13:16

    Αποχαιρέτα την Αλεξάνδρεια που χάνεις…

  3. armageddon avatar
    armageddon 27/08/2012 12:15:07

    Η ευθύνη είναι όλη του ανεκδιήγητου ΓΑΠ...Θα έπρεπε να του έχει ήδη απαγορευτεί η έξοδος από την χώρα.

    • Α avatar
      Α @ armageddon 27/08/2012 12:55:56

      κανονικά θα έπρεπε πριν πολλά χρόνια να του είχε απαγορευτεί .... η είσοδος!

    • ΒΙΓΓΙΑ avatar
      ΒΙΓΓΙΑ @ armageddon 28/08/2012 11:54:09

      Ναι,
      αλλά ο καταλληλότερος για 5,5 χρόνια, στα πλαισια της ηπιας προσαρμογής, δεν αντεληφθη οτι το καραβι θα επιανε ξέρα;
      -Κατατρόμαξε τους νταβατζήδες απο το σουβλατζήδικο,
      σίτισε ένα κομματικό στρατό που ήταν μακρυα από τον κρατικό κορβανά από το 1993, με απότέλεσμα να αυξήσεις κατά 33% τίς δαπάνες λειτουργίας του ελληνκού κράτους,
      το οποιο στο τέλος,
      το επανιδρυσε και ησυχάσαμε.

  4. Γεώργιος Τ. avatar
    Γεώργιος Τ. 27/08/2012 12:17:19

    Ο Σαμαράς της αντιπολίτευσης του πρώτου μνημονίου είχε απόλυτο δίκιο στο ότι είχε χρόνο η κυβέρνηση να κάνει 2-3 απαραίτητα πράγματα στους πρώτους 8 μήνες της και να αποφύγουμε το μνημόνιο. Επίσης είχε απόλυτο δίκιο στο ότι υπήρχαν άλλες πηγές χρηματοδότησης εκτός του ΔΝΤ. Επιπλέον από όταν μπήκαμε στο μνημόνιο όλα τα μέτρα είχαν στόχο την ύφεση. Τα επιτόκια που μας δάνεισαν ήταν τοκογλυφικά. Συνεπώς μας παγίδεψαν. Τώρα λοιπόν πρέπει με πολύ λεπτούς χειρισμούς να κάνει κινήσεις απεγκλωβισμού. Ειδάλλως θα ήταν ένας ακόμη Τσίπρας από τους πολλούς που υπάρχουν και παίζουν στο μπαρμπούτι τα σπίτια και τις γυναίκες τους. Αν όμως η τρόικα και το ΔΝΤ θελήσει να σε σπρώξει προς την έξοδο πρέπει να έχει έτοιμο σχέδιο διαφυγής με τις έλάχιστες απώλειες...

  5. Ο Θείος avatar
    Ο Θείος 27/08/2012 12:17:47

    Η κοινωνία ως όλον είναι πιό ευφυής απ' όσο υποθέτουν οι κομματικά πιστοί.
    Το απέδειξε ψηφίζοντας (ή μη ψηφίζοντας) στις 2 εκλογικές αναμετρήσεις που εξαναγκάσθηκε παρά την θέλησή της. Μαίου και Ιουνίου.
    Τουλάχιστον αποτέλειωσε την καταστροφική παράδοση 60 χρόνων μονοκομματικών κυβενήσεων και διπολισμού.

  6. nestrom avatar
    nestrom 27/08/2012 12:30:25

    Eπειδή ο Σαμαράς δεν επέδειξε, μέχρι τώρα τουλάχιστον, συνέπεια ως προς τις προεκλογικές του δευσμέυσεις, ελπίζω να κάνει το ίδιο και με τις υποσχέσεις που έδωσε στη Μέρκελ.

    • nestrom avatar
      nestrom @ nestrom 27/08/2012 12:31:12

      "δεσμεύσεις"...

      • αναγνωστης avatar
        αναγνωστης @ nestrom 27/08/2012 12:35:58

        Ασε ρε αριστερούλη της πλάκας. Διάβασε να ξεστραβωθείς. περιμένατε να τα αλλάξει όλα σε ενάμιση μήνα;

        http://www.antinews.gr/2012/08/24/175986/

        • Ελευθέριος avatar
          Ελευθέριος @ αναγνωστης 27/08/2012 14:51:51

          Μ'αρέσει που με όποιον δεν συμφωνείτε σε αυτό το site, αμέσως τον βαφτίζεται αριστερό, troll κλπ. Θα γράφουμε μόνο αν είναι να εξυμνήσουμε τον Σαμαρά από εδώ και πέρα. Και αν σας πούμε και κομματόσκυλα παρεξηγείστε.

    • Ο Θείος avatar
      Ο Θείος @ nestrom 27/08/2012 12:36:46

      Να κρίνουμε σε 2 μήνες, άν επέδειξε συνέπεια στις προεκλογικές δεσμεύσεις; Πολύ νωρίς δεν είναι;
      Το ίδιο ισχύει και για τις υποσχέσεις στην Μέρκελ.
      Αυτές όμως με μια υποσημείωση: Του χρόνου, ίσως κάθεται άλλο άτομο στην καρέκλα της καγκελλαρίας.
      Το μισό της πολιτικής είναι η διαχείριση του χρόνου.

  7. The Vorlon avatar
    The Vorlon 27/08/2012 12:38:40

    «Αυτά θα είναι τα τελευταία μέτρα. Θα είναι το τελευταίο πακέτο»
    Αυτά τα λόγια ίσως είναι η μόνη αλήθεια από τα όσα είπε ο Σαμαράς καθώς μετά τα μέτρα θα τελειώσουμε όλοι-εκτός του γνωστού 10-15% των εκλεκτών..

  8. nestrom avatar
    nestrom 27/08/2012 12:40:08

    Σωστός, να περιμένουμε.
    Πάντως, και στα δύο πακέτα υποσχέσεων, εκ των πραγμάτων, δεν μπορεί να επιδείξει συνέπεια.

    • Ο Θείος avatar
      Ο Θείος @ nestrom 27/08/2012 14:18:39

      Αυτό που υπονόησα, είναι ότι το "Ευρωπαικό κλίμα" είναι μεταβλητό σε χρονικές κλίμακες πενταετίας ή δεκαετίας: "Βαρομετρικά χαμηλά" και "αντικυκλώνες" διαδέχονται το ένα το άλλο.
      Αναφέρομαι και σε οικονομικές και σε πολιτικές μεταβολές. Π.χ. η χρηματοπιστωτική και στεγαστική κρίση στις Σκανδιναβικές χώρες κράτησε 5 χρόνια περίπου (1990 - 1995). Στο διάστημα αυτό ανεβοκατέβηκαν διαφορετικές πολιτικές δυνάμεις στις κυβερνήσεις.

  9. ειδωλοκλάστης avatar
    ειδωλοκλάστης 27/08/2012 12:44:48

    "Υποσχέσεις" έδωσε στούς λίγους πού τόν ψήφισαν, "δεσμεύσεις" είχε, καί εξακολουθεί βεβαίως νά έχει, πρός τά "έξω" (γενικά καί αόριστα) τής Μέρκελ περιλαμβανομένης.
    Ωφείλει νά τηρήσει τίς δεύτερες καί αδιαφορεί γιά τίς πρώτες, προβάλοντας τήν ξεθυμασμένη πιά καραμέλα 'ο λαός θέλει νά παραμείνει στό ευρώ'

  10. Storm avatar
    Storm 27/08/2012 12:56:11

    Θα μπορούσε κάποιος να μας πει τον ΑΚΡΙΒΗ αριθμό των δις , που αφορούν τα "τελευταία μέτρα";
    Γιατί, προσωπικά, δεν έχω καταλάβει.
    Ευχαριστώ εκ των προτέρων.

    • kitsos avatar
      kitsos @ Storm 27/08/2012 15:05:57

      Το ποτ ηταν στα 11,5 δις, η κυβερνηση εκανε ρελανς στα 13,5 και τωρα αναμενεται η κοντρα ρελανς της τροικας και "ο σωζων εαυτω σωθητω" εαν με αντιλαμβανεσαι.

  11. kostas avatar
    kostas 27/08/2012 12:58:16

    Δίκιο έχουν όλοι: δεν τηρεί τις δεσμεύσεις, και με τα μέτρα θα πεθάνουν και άλλοι. Αλλά υπάρχει άλλη λύση; δεν έχουμε και τίποτε εναλλακτικό να εμπιστευτούμε και ας δώσουμε μια τελευταία ευκαιρία, άλλωστε φαίνεται, επαναλαμβάνω φαίνεται, να γυρνάει την εικόνα μας προς το καλύτερο

    http://www.xrimaonline.gr/192466/samaras-aisiodoksos-gia-thn-anakthsh-ths-aksiopistias-ths-xwras

  12. unfair avatar
    unfair 27/08/2012 12:58:45

    το Χάος είναι σίγουρο αν παρθούν τα μέτρα.
    η εσωτερική αξιοπιστία θα πάει περίπατο.
    το πιο άσχημο είναι, πως δεν τελειώνει ο γολγοθάς κ πως χάνει την ιστορική ευκαιρία να γίνει ηγέτης ο Σαμαράς. Είναι κρίμα.

    • Ο Θείος avatar
      Ο Θείος @ unfair 27/08/2012 14:24:18

      "Εσωτερική αξιοπιστία" προς το παρόν δεν "παίζει".
      Αυτό το πράγμα θα υπάρξει μόνον όταν φανεί καθαρά στον ορίζοντα το τέλος της κρίσης.

      • unfair avatar
        unfair @ Ο Θείος 27/08/2012 14:28:37

        ...φαντάζομαι Θείε, πως λες για την γενικότερη "κρίση" κ όχι μόνον για την χώρα μας.
        το θέμα είναι, πως θα είμαστε τότε! μιας κ το μαστίγωμα δεν πέφτει σ' όλων τις πλάτες.

      • monomaxos avatar
        monomaxos @ Ο Θείος 27/08/2012 15:40:06

        Κι όμως φίλε μου εδώ παίζεται όλο το παιχνίδι: στην εσωτερική αξιοπιστία.
        Απλά διότι για να περάσουν τα μέτρα θα πρέπει να ψηφιστούν από το Ελληνικό Κοινοβούλιο και όσο και να στρουθοκαμηλίζουν διάφοροι σχολιαστές η πίεση προς τους βουλευτές από την κοινωνία είναι ασφυκτική.
        Άρα: αν τα μέτρα απέχουν από αυτά που έταξαν τα 3 κόμματα προεκλογικά τότε παέι περίπατο η εσωτερική αξιοπιστία, πάει περίπατο και η συγκυβέρνηση και πάμε ολοταχώς για εκλογές.
        Αυτό βέβαια το ξέρουν τα 3 κόμματα από την αρχή:
        Την ίδια τρικομματική κυβέρνηση που έφτιαξαν στις 17 Ιουνίου θα μπορούσαν να κάνουν και στις 6 Μαϊου.
        Τότε όμως δεν τους άρεσε και γι' αυτό ρίσκαραν επαναληπτικές εκλογές.
        Αφού κατέληξαν σε ένα σχήμα που κατά λεγόμενά τους δεν τους βόλευε στις 6 Μαϊου πάει να πει ότι έχασαν.
        Και αυτό πρέπει να το έχουν στο νου τους όταν θα έρθουν τα νέα μέτρα για ψήφιση.

  13. Απλή σκέψη avatar
    Απλή σκέψη 27/08/2012 13:08:50

    Tα δύσκολα προβλήματα απαιτούν δυνατούς λύτες. Όπως στα σταυρόλεξα.
    Ο Σαμαράς κέρδισε τον πρώτο στόχο του. Να επιδιώξει και να επιτύχει την εμπιστοσύνη των Ευρωπαίων ηγετών στο πρόσωπό του. Βέβαια αυτό για αρχή, γιατί οι κουτόφραγκοι (ξύπνησαν κι΄αυτοί) θέλουν να δούν ΤΙΣ ΠΡΑΞΕΙΣ, όχι μόνο τα λόγια.
    Είναι δύσκολο και από την πλευρά των Ευρωπαίων να δώσουν 31,5 δις, σε μια χώρα κατ΄εξοχήν αναξιόπιστη στο παρελθόν.
    Πρέπει λοπόν , ο Σαμαράς να τους δείξει ότι δεν τους κοροϊδεύει, όπως άλλοι ... καλή ώρα..., για να έχουν κι΄αυτοί κάτι να χρησιμοποιήσουν στο εσωτερικό τους για την περαιτέρω στήριξη της Ελλάδας.
    Όπως ξέρουμε τα συμβόλαια υπογράφονται από δύο πλευρές. Όταν η μία πλευρά δεν τηρεί τα συμφωνηθέντα, τότε το συμβόλαιο ακυρώνεται.
    Στην περίπτωσή μας αυτό σημαίνει διακοπή της χρηματοδότησης και ντουγρού για ... δραχμή.

  14. η Dimi avatar
    η Dimi 27/08/2012 13:28:34

    «Όπου υπάρχει άμιλλα, υπάρχει και νίκη.» ~Αριστοτέλης

  15. Ενοχλητικός avatar
    Ενοχλητικός 27/08/2012 13:50:22

    Κάντε τη δουλειά σας σοβαρά και υπεύθυνα τίποτε άλλο . Και σε ένα χρόνο , κάντε εκλογές και ζητήστε αντρίκεια , μεγάλη πλειοψηφία από το λαό , να σας δώσει ικανό ποσοστό να κυβερνήσετε χωρίς κουβέληδες και βενιζέλους .Οι κυβερνήσεις συνεργασίας είναι για το πρώτο διάστημα 'κρίσεων' .Κ πάρτε και δέκα λουκέτα ασφαλείας απτο Μοναστηράκι για 10 ΔΕΚΟ .

    • Αιρετικός avatar
      Αιρετικός @ Ενοχλητικός 27/08/2012 14:43:19

      +1.000!

  16. akisenv avatar
    akisenv 27/08/2012 13:56:24

    Η επαναδιαπραγματευση πετυχε!!! Η επιμηκυνση εγινε επισπευση και η απαγκιστρωση, δεσμευση!! Και που να δειτε τι επιτυχια θα εχουν τα μετρα. Αυτη ακριβως που ειχε σχεδιασει απο την αρχη η τροϊκα...

  17. Enzo avatar
    Enzo 27/08/2012 13:58:01

    δυσκολα τα πραματα.
    Αν βγει ο χειμωνας θα ειναι Θαυμα, για ολους μας...

    • Ioustinianos avatar
      Ioustinianos @ Enzo 28/08/2012 08:50:32

      και μετά;;;;;

      • Enzo avatar
        Enzo @ Ioustinianos 28/08/2012 21:54:45

        ε μετα φθανεις στο φθινοπωρο με την μια.
        ειναι κατηφορα.

  18. xp avatar
    xp 27/08/2012 14:25:24

    Το πρόβλημα είναι ότι τα νούμερα δεν βγαίνουν ,αυτό είναι το πρόβλημα του Σαμαρα!

  19. franc avatar
    franc 27/08/2012 14:52:26

    Η νεκροψία θα δείξει αν ο λαός άντεξε τα μέτρα ή όχι...Αν δώσει στον Τσίπρα 60.000 ακόμα άνεργους, χάνει την δεδηλωμένη και κερδίζει τα εύσημα των 'έντιμων" δανειστών του Ελληνικού κράτους...Θα αποφασίσουν οι τραπεζίτες να το τραβήξουν κι άλλο, ή θα σημάνουν υποχώρηση για αλλού?

    • Nietzsche avatar
      Nietzsche @ franc 28/08/2012 01:04:32

      Ο Τσίπρας δεν βγαίνει με τίποτα, λόγω μεταναστευτικού.

  20. Ο Θείος avatar
    Ο Θείος 27/08/2012 15:02:11

    Το Χάος είναι παντού, λέξη-κλειδί. Και στην Γερμανία Chaos überalles !
    Βετεράνος πολιτικός του κυβερνητικού CSU υποστηρίζει με νέο βιβλίο του την απόσχιση της Βαυαρίας από την Γερμανική Ομοσπονδία.
    h**p://www.sueddeutsche.de/bayern/scharnagls-plaedoyer-fuer-ein-unabhaengiges-bayern-warum-angela-merkel-ins-visier-der-csu-wahlkaempfer-rueckt-1.1445847
    "Στρατιά χαοτικών" αποκάλεσαν οι αντιπολιτευόμενοι Σοσιαλδημοκράτες τον κυβερνητικό συνασπισμό της κ. Μέρκελ.

  21. firiki2010 avatar
    firiki2010 27/08/2012 15:22:28

    1 Κατ΄ αρχήν όσο δυσάρεστο κι αν φαίνεται δεν μπορεί να ευημερούν οι άνθρωποι και οι αριθμοί να είναι χάλια. Για την ακρίβεια μπορεί - μέχρις ενός σημείου αυτό καταφέραμε να κάνουμε στον τόπο μας- αλλά κάποια στιγμή έρχονται τα ....αποκαλυπτήρια και η ώρα του λογαριασμού Ε,λοιπόν ήρθε!
    2 Το ταξίδι Σαμαρά στην Ευρώπη είχε στόχο να πείσει ότι κάνουμε μια καινούργια αρχή και ότι οι Ευρωπαίοι πια έχουν απέναντι τους ένα αξιόπιστο συνομιλητή. Οι δηλώσεις Μέρκελ- Ολάντ δείχνουν πως πήρε αυτό που μπορούσε να πάρει . Μια σαφή αλλά φυσικά όχι απροϋπόθετη στήριξη της χώρας. Οσοι περίμεναν σε αυτή τη φάση κάτι παραπάνω ή δεν καταλαβαίνουν ή υποκρίνονται
    3 Η τοποθέτηση Σαμαρά για το πρώτο μνημόνιο ήταν σωστή (όχι και η επικοινωνιακή διαχείριση της) αλλά από τότε έχουν αλλάξει πολλά παρα πολλά πράγματα. Υπάρχει μια εντελώς νέα κατάσταση που πρέπει να αντιμετωπισθεί. Οσο για τις προεκλογικές δεσμεύσεις α) ας θυμηθούμε ότι ο Σαμαράς είναι επικεφαλής τρικομματικής κυβέρνησης και β) ας περιμένουμε λίγο το πως θα υλοποιηθεί το πακέτο των 11,5 δις (Αν αθροίσουμε όλα τα σενάρια που ακούγονται και που .... αθροιστικά μαυρίζουν τη ψυχή μας θα επρόκειτο για πακέτο όχι 11,5 δις αλλά 41,5 δις)
    4. Κάποιοι σχολιαστές επιμένουν στη γκρίνια. Νομίζω ότι στις περισσότερες περιπτώσεις η γκρίνια είναι "δήθεν". Κρύβει την πάγια επιθυμία τους για ...δραχμή. Είναι σημαντικό να μην τους γίνει το χατήρι. Και νομίζω ότι δεν θα τους γίνει!

  22. ano-kato avatar
    ano-kato 27/08/2012 15:41:54

    "Η κοινωνία είναι στα όριά της. Οι πιστωτές ζητάνε και άλλες θυσίες και αίμα. Οι βουλευτές παρακολουθούν αμήχανοι και προβληματισμένοι. Οι υπουργοί ποιούν την νήσσα αφήνοντας τον Πρωθυπουργό να βγάλει μόνος του τα…κάστανα από τη φωτιά για να μην καούν πολιτικά και οι ίδιοι.
    Ο Αντώνης Σαμαράς είναι αποφασισμένος να τραβήξει μπροστά και να δείξει άμεσα στους πιστωτές ότι όσα έχει υποσχεθεί θα τα κάνει και δεν θα μείνει στα λόγια. Οι συνομιλητές του λένε ότι η επιστροφή του από την περιοδεία στο Παρίσι και στο Βερολίνο, αύξησε την αυτοπεποίθησή του.
    Θα είναι αρκετή να τον βοηθήσει στη δύσκολη μάχη που αρχίζει; Από τη μια πλευρά πρέπει να πείσει τους κυβερνητικούς εταίρους να στηρίξουν πλήρως το πακέτο των επώδυνων μέτρων που έρχεται και από την άλλη θα προσπαθήσει να εξασφαλίσει και τη ψήφο των βουλευτών της ΝΔ, του ΠΑΣΟΚ και της ΔΗΜΑΡ."

    Εγώ απ' όλα αυτά ένα κατάλαβα.Ότι είναι δεν είναι η κοινωνία στα όρια της τα μέτρα ΘΑ ΠΑΡΘΟΥΝ!!!!!!!!!

    • Βέρτης avatar
      Βέρτης @ ano-kato 27/08/2012 18:39:32

      Από τον Μάη μέχρι τώρα πάρθηκε κανένα μέτρο και δεν το καταλάβαμε; Θα συζητάμε ακόμα κανένα εξάμηνο το νέο πακέτο μέχρι να ξεσηκωθούν και οι πέτρες;

  23. Afroditi P. avatar
    Afroditi P. 27/08/2012 16:03:00

    Αυτή την αισιοδοξία δεν την συμμερίζονται πολλοί στο εξωτερικό.

    Για παράδειγμα, από άρθρο του Spiegel:

    ''Κυρίως το ΔΝΤ εμφανίζεται σκληρό στις διαπραγματεύσεις. Οι απεσταλμένοι του ΔΝΤ θεωρούν το ελληνικό χρέος μη βιώσιμο και απειλούν να αποσυρθούν πλήρως από το ελληνικό πρόγραμμα βοήθειας. Μοναδική διέξοδος: οι δημόσιοι πιστωτές, με πρώτη την ΕΚΤ, να διαγράψουν μέρος του ελληνικού χρέους.

    Η γερμανική κυβέρνηση βρίσκεται σε δίλημμα, αναφέρει το περιοδικό: η Άνγκελα Μέρκελ είχε καταστήσει τη συμμετοχή του ΔΝΤ προϋπόθεση κάθε ελληνικής διάσωσης. Αντίθετα, μια απομείωση του χρέους από πλευράς δημοσίων πιστωτών θα κόστιζε στη Γερμανία πολλά δισεκατομμύρια.

    Τέτοιο ζήτημα για τη Μέρκελ τίθεται τόσο λίγο όσο και ένα τρίτο πακέτο βοήθειας ή ακόμα και μια διετής επιμήκυνση του μέχρι τώρα προγράμματος, όπως επιθυμεί ο Σαμαράς. Και τα δύο θα κόστιζαν επιπλέον χρήματα και – όπως φοβάται η καγκελάριος – δεν θα εγκρίνονταν από το στρατόπεδό της στη γερμανική Βουλή.

    Η καγκελάριος μπορεί να δεχτεί το πολύ-πολύ μικρές παραχωρήσεις. Όπως λένε εμπειρογνώμονες της γερμανικής κυβέρνησης, είναι δυνατόν να αυξηθεί η μία ή η άλλη δανειακή δόση προς την Ελλάδα από το υφιστάμενο πρόγραμμα βοήθειας. Αλλά μόνον αν οι επόμενες δόσεις περικοπούν αναλόγως. Ένας αξιωματούχος συγκρίνει αυτή τη μέθοδο με την προσπάθεια να ζεσταθεί κανείς κάτω από μια πολύ κοντή κουβέρτα: όταν την τραβάς προς τον λαιμό, μένουν έξω τα πόδια.

    Έτσι, γράφει ο συντάκτης του άρθρου, το σενάριο εξόδου της Ελλάδας έρχεται πιο κοντά. ''

    Το πλήρες ΑΠΑΙΣΙΟΔΟΞΟ άρθρο, εδώ:

    http://www.tovima.gr/politics/article/?aid=472139&h1=true#commentForm

  24. xp avatar
    xp 27/08/2012 16:44:57

    Φυσικά και θα παρθουν τα μέτρα.Το θέμα είναι ότι οι γραφειοκράτες του ΔΝΤ και της ΕΕ , δεν έχουν κάνει μια βιώσιμη πρόταση.Απλό είναι! Ειτε δεν ξέρουν ή δεν θέλουν.ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΤΟ ΓΝΩΡΙΖΟΥΜΕ! Δημόσιοι υπάλληλοι είναι κατ'ουσίαν .Με πολιτικούς προισταμένους να τους καθοδηγούν ,τίποτε παραπάνω .Η εμπειρία τους είναι από χώρες της Λ.Αμερικής .Και κάνουν πράγματα που δεν έχουν ξαναγίνει .Καταπολέμηση ύφεσης με σκληρό νόμισμα.Σαν να λέμε πάμε στον πλανήτη Αφροδίτη με ένα διαστημόπλοιο που χωρα 11 εκ. Ελληνες!

    • Βέρτης avatar
      Βέρτης @ xp 27/08/2012 19:18:02

      Οι γραφειοκράτες αυτοί στις χώρες της Λ. Αμερικής πεθαμένους να παίρνουν συντάξεις δεν βρήκαν. Αγράμματους να κάθονται και να παίρνουν μισθό 5,000 ευρώ το μήνα επίσης δεν βρήκαν. Βιώσιμη πρόταση γι' αυτά δεν υπάρχει.

  25. εξωκοινοβουλευτική αριστερά avatar
    εξωκοινοβουλευτική αριστερά 27/08/2012 17:07:16

    Φιλτατοι συνελληνες, κυριολεκτικα σας εκλιπαρω να συνελθουμε οσο πιο γρηγορα γινεται..η χωρα ειναι στα προθυρα ενος εγκληματικου εμφυλιου... εχει αρχισει και χανεται η λογικη .. ας μην την πατησουμε κι αυτη τη φορα... γιατι αυτο θα σημανει την πληρη εξαφανιση του ελληνικου λαου απο την ιστορια .. οπως εχει πει και μπ.ρασελ "η αγαπη γενναει εξυπνους ανθρωπους και το μισος ηλιθιους".. ας κανουμε ο,τι μπορουμε για να αποτρεψουμε την καταστροφη που ειναι επι θυραις...

  26. Ο Θείος avatar
    Ο Θείος 27/08/2012 17:17:28

    Το διαβάσατε; Αστυνομικοί ...λήστεψαν μικροπωλήτριες.
    Μπροστά σε τέτοιο χάος στα ...όργανα της τάξης, τι να μιλάμε για το "άλλο χάος";

  27. xp avatar
    xp 27/08/2012 18:17:02

    Η μη απουσία λύσης θείε ειναι δομική του Ευρώ.Ειναι σαν ένας καρκινοπαθής ,το σώμα του γεννά όγκους.Η προσπάθεια των γιατρών ,λόγω ότι δεν είναι σε αρχικό στάδιο,είναι με την χημιοθεραπεία να δώσουν παράταση ζωής στον ασθενή.Οι όγκοι άρχισαν από την Ελλάδα πήγαν σε τόσες χώρες.Ενα τρελλό πανυγήρι μεταστάσεων άρχισε.Η Ισπανία θα πάρει 100 δις,τα 20 από την Ιταλία .Η Ιταλία που δανείζεται με 7% θα τα δανείσει με 3%.Μια Αλβανική πυραμίδα όγκων κατατρώει τον ασθενή.Κάποιοι γιατροί προσπαθούν να βγάλουν και χρήματα από αυτό ,βασιζόμενοι στην αδυναμία του.Το τέλος όμως πλησιάζει.Ο τιτανικός του Ευρώ ολοένα πλησιάζει το παγόβουνο ενώ η ορχήστρα (παχυλά αμειβόμενοι γραφειοκράτες,πολιτικά συστήματα, ΜΜΕ ,δοσύλογοι) παίζουν μέχρι το τέλος.....

  28. Ewiak Ryszard avatar
    Ewiak Ryszard 27/08/2012 18:33:34

    Όχι μόνο η Ελλάδα έχει προβλήματα. Πως θα τελειώσει η κρίση; Η Αγία Γραφή λέει: «Και [ο βασιλιάς του βορρά] θα γυρίσει στη γη του με μεγάλη ποσότητα αγαθών [1945], και η καρδιά του θα είναι εναντίον της άγιας διαθήκης [αθεϊστικό κράτος ]. Και θα ενεργήσει [υψηλή δραστηριότητα στη διεθνή σκηνή] και θα γυρίσει στη γη του [1991-1993. Η κατάρρευση της Σοβιετικής Ένωσης και της Σύμφωνο της Βαρσοβίας. Τα ρωσικά στρατεύματα επέστρεψαν στη γη τους]. Τον προσδιορισμένο καιρό θα επιστρέψει [η μεγάλη ύφεση στην Ευρώπη, η διάλυση όχι μόνο της ευρωζώνης, αλλά και της Ευρωπαϊκής Ένωσης και του ΝΑΤΟ. Πολλές χώρες του πρώην ανατολικού μπλοκ θα επιστρέψει στη ρωσική σφαίρα επιρροής]. Και θα μπει στα νότια [Γεωργία]· αλλά δεν θα είναι όπως την πρώτη φορά [1921] και όπως την τελευταία φορά [2008]». (Δανιήλ 11:28, 29) Στη συνέχεια οι ΗΠΑ θα επιτεθεί η Ρωσία. (Δανιήλ 11:30α) Θα είναι ένα πυρηνικό πόλεμο. (Αποκάλυψη 6:4) «Μαχαιρα μεγαλη» = πυρηνικό όπλο. Αυτό είναι «η αρχή της γέννησης τύψεις». (Ματθαίος 24:7, 8).

    • Enzo avatar
      Enzo @ Ewiak Ryszard 27/08/2012 18:41:40

      εγω μονο για την ευρωπη βαζω στοιχημα, για πυρηνικο δεν νομιζω.

  29. ο αποτέτοιος avatar
    ο αποτέτοιος 27/08/2012 19:05:00

    παιδιά να βλέπουμε τα πράγματα ρεαλιστικά...μέτρα που θα επιβαρύνουν τα ήδη επιβαρυμένα εισοδήματα κάτω των 1500/1700 ευρώ οδηγούν σε πτώση της κυβέρνησης...
    -μορατόριουμ στους μισθούς άνω των δύο χιλιάδων ευρώ μέχρι να βγούμε από την κρίση(είτε είναι πρωθυπουργός,είτε δικαστής ο μισθοδοτούμενος)
    -το αυτό για συντάξεις
    -περιορισμός των βουλευτών στους 200(θα καλμάρει τον εξοργισμένο κόσμο),ένταξη των υπαλλήλωντ ης βουλής και των ΔΕΚΟ στο ενιαίο,αν χρειαστεί εφεδρεία αποκλειστικά απο τα ρουσφέτια που παρέκαμψαν ΑΣΕΠ και γραπτές εξετάσεις την τελευταία 15ετία
    -όσοι επιχειρηματίες δεν πληρώνουν τους φόρους τους δήμευση επιχείρησης και στο σφυρί,με τα λεφτά της πώλησης να πηγαίνουν στα κρατικά έσοδα,για τους υπόλοιπους δήμευση δεύτερου ακινήτου ,πρόστιμα κτλ
    -επανίδρυση κράτους ,εφοριών,πολεοδομιών,δήμων,οτα,και φυσικά υπουργείων,πληροφοριακά συστήματα παντου.τίποτα δεν έγινε
    -αποκρατικοποίησεις στοχευμένες.
    -μείωση ΦΠΑ
    και για την διαπραγμάτευση
    -συμφωνίες για διευκολύνσεις και περικοπές σε στεγαστικά και κάρτες(να μια καλή διαπραγμάτευση,με την στήριξη της εκτ )
    -μορατόριουμ /παύση στο χρέος μέχρι να μπούμε σε φάση ανάπτυξης.


    αυτά είναι σοβαρά μέτρα που θα τονώσουν το αίσθημα δικαίου και θα κρατήσουν την κυβέρνηση στηνε ξουσία, ακόμα και αν χρειαστουν εκλογές .είναι τα λογικά μέτρα που περιμένουμε άπαντες

    αλλά ακούμε πάλι για χασαπομάχαιρα στους ίδιους και τους ίδιους...

    όπως φαίνεται απλά προστατεύουν την τάξη τους οι υψηλά αμοιβομένοι εισοδηματίες,εγώ αυτό βλέπω είς βάρος των πολλών..παίρνουν πολλά απ τους πολλούς μετατρέποντας τους σε παρίες ,αντί να πάρουν όλα από τους λίγους.

  30. panos avatar
    panos 27/08/2012 19:16:30

    Μια κοινωνια κακομαθημενη οπου ο καθενας μας κοιταζει μονο τον εαυτουλη του θελει πολλη δουλεια και χρονο για να αλλαξει. Ο Αντωνης ειναι η τελευταια ευκαιρια της χωρας και πρεπει ολοι να βοηθησουμε αρκει οντως να ειναι τα τελευταια μετρα που θα παρθουν. Μην ξεχναμε οτι με τους ανιστορητους καταστροφεις της χωρας χασαμε 2,5 χρονια τσαμπα με θυσιες και με περισσοτερα προβληματα. Αν δεν γινει κατι στραβο σε ολη την Ευρωπη, πιστευω οτι βημα-βημα και σταθερα κατι καλο θα βγει. Βεβαια το εχουμε ξαναπει οτι πλεον χρειαζονται ΡΗΞΕΙΣ και εδω πλεον δεν χωραει το ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΚΟΣΤΟΣ.

  31. tak avatar
    tak 27/08/2012 20:28:37

    Ο κ. Σαμαράς κάνει ότι ανθρωπίνως είναι δυνατόν να γίνει.
    Φυσικά και θα πρέπει να γυρίσουμε τα δανεικά και το λέω αυτό σε φίλους, αναγνώστες, συναγωνιστές παλιούς και νέους και συγγενείς, καθώς και στους ανθρώπους του επαγγελματικού μου περιβάλλοντος, οι οποίοι ξαφνικά έγιναν ειδικοί επί παντός επιστητού και κυρίως στα οικονομικά και τις διεθνείς σχέσεις...
    Αν όλοι εσείς που ανέφερα αλλά και όσοι διαβάζουν το σχόλιο θέλετε να επικρίνετε το Σαμαρά για την επιστροφή των δανεικών, μη το κάνετε, γιατί θα γίνετε σαν τους άλλους μπαταξήδες, τους οποίους κατηγορείτε συνεχώς...
    Αν θέλετε να κάνετε κριτική στο Σαμαρά επί γερμανικού θέματος, δώστε του λίγο καιρό περιθώριο και μετά ζητείστε του να σας πει τι έκανε με το γερμανικό χρέος και τις γερμανικές επανορθώσεις απέναντι στη χώρα μας...

  32. tpe avatar
    tpe 27/08/2012 21:30:09

    Τέτοια ώρα τέτοια λόγια...
    Εδώ κάτω δεν περιμένω να το διαβάσει κανείς, οπότε μπορώ να βγάλω και το άχτι μου :)

    Λοιπόν... 2 μήνες ήταν αρκετοί για να καταλάβουμε κάποια πράγματα. Αλλά και να ξύνουμε το κεφάλι μας με απορία... Η τρόϊκα θέλει να μειώσει τα έξοδα του δημοσίου. ΟΚ. Για πάμε να κάνουμε μαζί μία ασκησούλα.

    Πόσο μας κοστίζουν οι ΜΚΟ, οι ΔΕΚΟ, οι οργανισμοί του δημοσίου;
    Μπορούμε από αυτούς να κερδίσουμε 200.000.000€ για να μην κόψουμε το μισθό στον αστυνομικό;

    Σε κάθε ΜΚΟ δίνουμε 100.000€ επιχορήγηση. Έχουμε (λέω τώρα) 50 τέτοιες: 500,000€
    Σε κάθε ΝΠΙΔ (ΔΕΚΟ), ο μέσος μισθός είναι 1.900€ (όπως θα έπρεπε) και κάθε ΔΕΚΟ έχει κατά μέσο όρο 2000 υπαλλήλους. Σύνολο: €4.000.000. Ας πούμε πως έχουμε 100 τέτοια ΝΠΙΔ. Σύνολο: €400.000.000
    Κλείνοντας τα μισά, το κόστος πάει στα 400-200+0,4Μ=200,4Μ€
    Με αυτά τα 2 που έβγαλα πρόχειρα από το μυαλό μου, το κράτος κέρδισε αμέσως - αμέσως 200,5Μ€. Ωραία...

    Γιατί δεν κάνουν το ίδιο και στο ΥΠΟΙΚ; Γιατί πρέπει να συνεχίσουν αυτό το ανώφελο πράγμα; Πόσο ηλίθιοι είναι πλέον αυτοί που επιβάλλουν αυτές τις τακτικές; Ακόμα και στο -80% να έρθει η εσωτερική υποτίμηση, τι θα κερδίσουν; Το πρόβλημα της γραφειοκρατίας δεν θα λυθεί με υποτίμηση, έλεος πια...

  33. Marios St avatar
    Marios St 28/08/2012 01:48:27

    <>

    Τώρα εγώ πάλι γιατί είχα την εντύπωση ότι είχε υποσχεθεί "επαναδιαπραγμάτευση" "ισοδύναμα" και "αλλαγή μίγματος"
    Μπορεί κάποιος να βοηθήσει να ξεμπερδευτώ ????

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.