#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
15/11/2010 00:07
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα διλήμματα έπιασαν, αλλά το πολιτικό σύστημα απαξιώθηκε περισσότερο



Τα διλήμματα έπιασαν, οι υποσχέσεις της τελευταίας στιγμής επίσης. Από αυτό το σημείο έως το προβάδισμα από 4,3% έως 4,9% στο ΠΑΣΟΚ (!!!) που δίνουν βάσει δημοσκοπήσεων οι εταιρείες υπάρχει μεγάλη απόσταση, ενώ στον πρώτο γύρο είχαμε 2%. Είχε προαναγγελθεί, το έκαναν πράξη, έτσι θα είναι, αφού έτσι το λένε. Προφανώς το δείγμα της πρώτης Κυριακής δεν ήταν αντιπροσωπευτικό. Δεν τους άρεσε εκείνος ο λαός και επιλέγουν άλλο αυτήν την Κυριακή.

Το καμπανάκι της πρώτης Κυριακής ήχησε στα αυτιά του συστήματος των media και καθάρισε για πάρτη του ΠΑΣΟΚ και των εξαπτέρυγων

Στην Ιπποκράτους έλαβαν ένα αποτέλεσμα που δεν περίμεναν και πήραν μια βαθιά ανάσα, έστω κι αν χάνουν στην πλειοψηφία των νομών.

Γιατί δεν το λένε ακόμα, αλλά η Νέα Δημοκρατία κερδίζει τους 33 απο τους 54 Νομούς, ενώ το 2009 είχε πάρει έξι μετά βίας !!!

Ιδιαιτέρως οι  συνεργάτες της εκ δεξιών και πασών των Σγουρών πρέπει να είναι ικανοποιημένοι. Επέδειξαν πειθαρχία στις εντολές του κόμματος κι έτσι ο Καρατζαφέρης από αύριο θα επαίρεται ως νικητής, ως ρυθμιστής, το άπαν….

Κι αν το εκλογικό ανέφικτο των 7 ή 8 κερδισμένων περιφερειών για τη ΝΔ δεν έγινε πραγματικότητα, ούτε και οι 3 μεγάλοι δήμοι, τα ενδιάμεσα συμπεράσματα που μπορούν να αντληθούν από την αναμέτρηση είναι εξαιρετικά σημαντικά.

Στο Δήμο της Αθήνας, πέρα από την αυτοκαταστροφική τάση του Κακλαμάνη, να αφήνει μόνο σε πάνελ τον Καμίνη  τρείς  μέρες προ των εκλογών η πλάστιγγα έγειρε λόγω του μειλίχιου και συμπαθούς ύφους του νέου δημάρχου αλλά κυρίως για ένα θέμα: της λαθρομετανάστευσης.

Όταν προσπαθούσαν κάποιοι να παρουσιάσουν τον Καμίνη ως  …προστάτη των μεταναστών, όταν έλεγε ότι πρέπει να αντιμετωπίσουμε το πρόβλημα με ένα συγκεκριμένο τρόπο, στην πραγματικότητα  έστελναν ψήφους στην κάλπη υπέρ αυτού. Βέβαια υπάρχει προοδευτικότητα  στα media στο θέμα των μεταναστών, αλλά στο θέμα των ομοφυλόφιλων περίσσεψαν οι ειρωνίες και τα πικάντικα σχόλια. Ήταν σε λάθος συνδυασμό, ως φαίνεται, ο Ψινάκης.

Στη Θεσσαλονίκη ο Μπουτάρης πολύ έξυπνα, τα έβαλε με τον Μητροπολίτη, προκειμένου να σηκώσει από τους καναπέδες αριστερούς ψήφους. Η τακτική του ήταν άριστη, έστω κι αν τελικά δεν εκλεγεί.

Ενώ στον Πειραιά ο Βασίλης Μιχαλολιάκος ολοκλήρωσε τη μεγάλη ανατροπή πετυχαίνοντας μια νίκη μεγάλης σημασίας, με προεκλογική συμπεριφορά άψογη, με τα σωστά μηνύματα, με τη σωστή τακτική. Κέρδισε γιατί πάνω από όλα ήταν ανθρώπινος .

Η ΝΔ δεν πήγε άσχημα. Διεκδίκησε την υπέρβαση μέχρι τέλους. Έχει όμως πολύ δρόμο για τη διαμόρφωση των κοινωνικών συμμαχιών. Μέσα σε ένα εχθρικό περιβάλλον, βγήκε από τη γωνία, διεκδίκησε, πάλεψε σε συνθήκες υψηλού ανταγωνισμού. Όταν πριν από τρεις γράφαμε ότι η ΝΔ θα κερδίσει 5 Περιφέρειες, μας κοιτούσαν με οίκτο...

Πιο πολύ από τις 3 χαμένες Περιφέρειες, σημασία έχουν τα διδάγματα αυτού του αγώνα. Είναι πολλά, είναι σημαντικά, χρήζουν μεγάλης ανάλυσης.

Ένα πρώτο συμπέρασμα είναι ότι ο κόσμος δεν ψηφίζει σαν κοπάδι, έχει άποψη, τα πρόσωπα έχουν ιδιαίτερη σημασία, οι τακτικές επίσης καθώς και η αναμόρψωση της στρατηγικής όταν το απαιτούν οι ανάγκες.

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Επαγρυπνών avatar
    Επαγρυπνών 15/11/2010 00:08:10

    Μαζι με τα ΜΜΕ προσθεστε και τον Λακη Λαζοπουλο!

    Εστω και με το ζορι εκανε τους Ελληνες μεταναστολαγνους!Καθε τριτη η προπαγανδα επεφτε συννεφο και ειδικα οταν επεστρεφε απο ταξιδι στις Η.Π.Α.!

    • δημης avatar
      δημης @ Επαγρυπνών 15/11/2010 00:31:10

      Συμφωνώ άλλωστε και σε μια αποστροφή του...λόγουτου είχε πεί ότι το σύστημα αφήνει να παίζουν (από τρομοκράτες ίσωσς και μέχρι διασκεδαστές) όσο οι παραπάνω κουβαλάνε νερό στο μύλο του σε αντίθετη περίπτωση τους φιμώνουν...

  2. Lilou avatar
    Lilou 15/11/2010 00:08:49

    Οταν νικαμε τη νικη μας την εδωσε ο υπερηφανος λαος που καταλαβε ποσο καλοι ειμαστε.

    Οταν χανουμε ο υπερηφανος λαος μετατρεπεται σε αβουλο πιονι τον σατανικων ΜΜΕ που τον εχουν μαριονετα.

    Εγω προσωπικα σημερα γουσταρω τον περηφανο λαο που φαινεται να εχει γραμμενα τα κομματα και σημερα εκανε του "κεφαλιου" του. Και μαλλον εκει θα επρεπε να εστιασετε.

    • Factorx avatar
      Factorx @ Lilou 15/11/2010 00:12:15

      Ποιος προπαγναδισε την αποχη; Βλέπεις τηλεόραση;

      • Lilou avatar
        Lilou @ Factorx 15/11/2010 00:29:02

        Το οτι βλεπω τηλεοραση δε σημαινει οτι δεν μπορω και να κρινω τι βλεπω και τι ακουω φιλτατε.

    • Greekx avatar
      Greekx @ Lilou 15/11/2010 00:19:56

      Όταν "θα χτυπάει" το κεφάλι του στον τοίχο θα σου γράψω !!!!

      • Orestios avatar
        Orestios @ Greekx 15/11/2010 00:25:23

        +1000
        Τότε θα είναι αργά όμως

      • Lilou avatar
        Lilou @ Greekx 15/11/2010 00:28:07

        Ο καθενας ειναι υπευθυνος για τις επιλογες του.
        Και αν υπαρξουν συνεπειες θα τις υποστει. Κανεις δε διεκδικει το αλλαθητο.
        Εκτος αν εσεις ειστε 100% για το αποτελεσμα οποιασδηποτε αποφασης παιρνετε στη ζωη σας.

        • Orestios avatar
          Orestios @ Lilou 15/11/2010 00:32:34

          Ευτυχώς που είσαι έτοιμη για τα μέτρα GAP.

          • Lilou avatar
            Lilou @ Orestios 15/11/2010 00:35:51

            Εαν ο λαος πραγματικα δεν ηθελε αυτα τα μετρα ΚΑΙ θα ειχε κατεβει να ψηφησει ΚΑΙ θα ειχει καταψηφησει οτιδηποτε κυβερνητικο.
            Αυτο μαλλον σας διαφευγει.

          • Orestios avatar
            Orestios @ Orestios 15/11/2010 00:38:42

            Ευτυχώς που στο ΠΑΣΟΚ πήρατε το μήνυμα.
            Αστέρια είστε

        • netakias.wordpress.com avatar
          netakias.wordpress.com @ Lilou 15/11/2010 01:07:44

          Μπράβο κι εσένα για την ανευθυνότητα σου.

        • Χαλκιδέος avatar
          Χαλκιδέος @ Lilou 15/11/2010 13:46:24

          Καλά καλά... Κάτσε τώρα ξανά στην (πράσινη) δημοσιοϋπαλληλική καρέκλα που σε διορίσανε, αλλά να μην ξεχάσεις την βαζελίνη...

    • one avatar
      one @ Lilou 15/11/2010 10:39:00

      Όταν αρχίσουν οι απολύσεις από το δημόσιο και ιδιωτικό τομέα, όταν ο μισθός γίνει 300 ευρώ τότε αυτοί που δεν ψήφισαν να το βουλώσουν.

  3. ΛΟΓΟΚΡΙΣΙΑ avatar
    ΛΟΓΟΚΡΙΣΙΑ 15/11/2010 00:10:48

    Ο τρίτος γύρος πότε λέτε να γίνει; Γιατί αν είναι σαν τον σημερινό "θρίαμβο"ας αργήσει καλύτερα.Θέλει πολύ δουλειά ακόμη για να μιλάμε για νίκες και θριάμβους .

    • Factorx avatar
      Factorx @ ΛΟΓΟΚΡΙΣΙΑ 15/11/2010 00:13:04

      εκλογές μέχρι τον Μάρτιο; Την προηγούμενη Κυριακή το 2% διαφορά ποιος το έδωσε; Άλλη χώρα; Ας είμαστε πιο ψύχραιμοι

      • ΛΟΓΟΚΡΙΣΙΑ avatar
        ΛΟΓΟΚΡΙΣΙΑ @ Factorx 15/11/2010 00:17:20

        Με 50% αποχή κάθε πρόβλεψη και ανάλυση ποσοστών είναι μάταιη και αυτό ισχύει για όλες τις πλευρές.

      • ΕΛΛΗΝ avatar
        ΕΛΛΗΝ @ Factorx 15/11/2010 01:25:41

        @Φάκτορα

        Συμφωνώ με ΛΟΓΟΚΡΙΣΙΑ ως προς το ότι θέλει πολλή δουλειά ακόμη.
        Θα έλεγα μάλιστα πολλή και σοβαρή.
        Για να μπορέσεις να πείσεις τους απέχοντες.

        Οι περισσότεροι αντί να τρέξουν μαζί και δίπλα στον Σαμαρά , άλλο κατάλαβαν και έτρεξαν να ράψουν κοστούμια.......

        Με τέτοια μυαλά δεν κερδίζεται η αποχή πολύ δε περισσότερο η νίκη.

        Ο ΑΝΤΩΝΗΣ ΑΠΟ ΑΥΡΙΟ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΒΑΛΕΙ ΔΙΠΛΑ ΤΟΥ ΑΛΗΘΙΝΟΎΣ ΜΑΧΗΤΕΣ - ΜΑΡΑΘΩΝΟΔΡΟΜΟΥΣ

      • neotera avatar
        neotera @ Factorx 15/11/2010 06:43:42

        "Τα διλήμματα έπιασαν, αλλά το πολιτικό σύστημα απαξιώθηκε περισσότερο". Κατά συνέπεια με αντικειμενικους πολιτικούς όρους, ως παρατηρητής κι όχι ως στρατιώτης παραταξιακός με προσωπικά "καλά και συμφέροντα", πρέπει να εστιάσουμε ενισχύοντας την απαξίωση του για να το ανανεώσουμε... Αλλιώς δε μένει παρά να συναγωνιστεί η νουδούλα το πασόκ σε εκβιαστικά διληματα, κοροϊδία με χειραγώγηση, πασοκιές με μιά λέξη. Και ο δρόμος αυτός της αθλιότητας οδηγεί μακρυά και αλλού, κοντά στη Ντόρα ... ))

  4. TASSOS avatar
    TASSOS 15/11/2010 00:16:27

    lilou , τους επόμενους μήνες θα καταλάβεις, όπως και όλοι μας, τι σημαίνει "του κεφαλιού του" και "η επανάσταση του φραπέ και του facebook".

    • Lilou avatar
      Lilou @ TASSOS 15/11/2010 00:32:43

      Ενω εαν εβγαζα Δημαρχο τον Κακλαμανη αυτα ολα θα αλλαζαν.
      Επισης καλο θα ηταν να μην βαζετε "πλαισια" σε αυτους που διαφωνουν μαζι σας. Ειναι πολυ βολικο να ομαδοποιειτε τους "αντιρρησιες" ως... επαναστατες του φραπε.

  5. ψυχραιμια avatar
    ψυχραιμια 15/11/2010 00:17:45

    Διαφωνω στο οτι δεν επρεπε να τεθει το θεμα των μεταναστων στη συγκρουση της Αθηνας αν και δεχομαι οτι μπορει αρκετοι αριστεροι να πηραν θεση υπερ του Καμινη ακριβως για το λογο αυτο.
    Αυτο ομως γινεται γιατι η ΝΔ εχει εγκαταλειψει το ζητημα στο παρελθον.
    Στο θεμα της μεταναστευσης πρεπει να δοθει ιδεολογικη μαχη.Οσο αριστερη και αν ειναι η Ελλαδα,οσο πολιτικη ορθοτητα και αν υπαρχει στα ΜΜΕ,οι εμπειριες απο αλλες χωρες της Ευρωπης ειναι οτι τελικα ο ιθαγενης πληθυσμος τασσεται κατα της λαθρομεταναστευσης.Θελει απλως θαρρος και θεληση για συγκρουση καθως και αγνοηση των ταμπελων περι ρατσισμου.

  6. Tassos avatar
    Tassos 15/11/2010 00:17:48

    Ο Σαμαράς πρέπει να βιαστεί. Οπου το πολυσκέφτηκε έκανε λάθος επιλογή (σίγουρα Κακλαμάνης, μπορεί Κικίλιας) ενώ η αλαζονεία και το κλειστό και εν πολλοίς διεφθαρμένο κύκλωμα εξουσίας του Παπαγεωργόπουλου μας έκαψεστην Θεσνίκη.

  7. george avatar
    george 15/11/2010 00:18:53

    καμαρωστε την νεα ν.δ....τετοιος διασυρμος μονο η ρηγιλλης ειναι ικανη να τον πετυχει.ντροπη σας!

    • Σολιαληστής avatar
      Σολιαληστής @ george 15/11/2010 00:34:51

      Ε έβαλε και το χεράκι του ο χέρι χέρι και η δρακουλιάρα μην τα λέμε.

      • ευτυχια avatar
        ευτυχια @ Σολιαληστής 15/11/2010 00:38:34

        Ας τολμήσει να πατήσει Θεσσαλονίκη αυτή και υπόσχομαι να την περιμένω με τα Cristian Louboutin μου για κανα καρουμπαλο. Μιά που είναι συνηθισμένη στα ακριβά παπούτσια -δωρεά siemens πάντα.

        • ΛίγκαΤουΒορρά avatar
          ΛίγκαΤουΒορρά @ ευτυχια 15/11/2010 01:08:43

          Κράτα τα γιατί θα τα χρειαστούμε για τον Μπουτάρη.

          Δεν με καίει τίποτε τόσο πολύ γενικά στην Ελλάδα όσο αυτό.

          Πάλι καλά που περιφερειάρχη έστω κρατήσαμε Ψωμιάδη. Γραφικός-γραφικός αλλά τουλάχιστον θα λειτουργήσει ως καλό αντίβαρο στον ανεκδιήγητο Μπουτάρη.

          • ευτυχια avatar
            ευτυχια @ ΛίγκαΤουΒορρά 15/11/2010 01:11:02

            Καί μένα, φίλε μου.Αδύνατον να το χωνέψω.

    • thirty avatar
      thirty @ george 15/11/2010 01:35:11

      Ευχαριστούμε για το χαράκωμα.
      Ειδικά στη Θεσσαλονίκη.

      • thirty avatar
        thirty @ thirty 15/11/2010 01:36:00

        Για τον George πήγαινε.

  8. moriarty avatar
    moriarty 15/11/2010 00:22:31

    Τα αποτελέσματα δεν είναι καλά για τη ΝΔ και τον Σαμαρά, και γι' αυτό δεν φταίνε μόνο τα ΜΜΕ και η προπαγάνδα τους. Φταίνε και οι επιλογές προσώπων, και η επικοινωνιακή προσέγγιση, και η βασική πολιτική πλατφόρμα των υποψηφίων.. Η Ελλάδα παρακμάζει και για να βγει από την παρακμή της χρειάζονται φρέσκιες ιδέες και ικανότατα στελέχη, και σε κεντρικό και σε αυτοδιοικητικό επίπεδο. Κάτι τέτοιο δεν φάνηκε ούτε με τον Κικίλια ούτε με τον συμπαθή αλλά φλύαρο Γκιουλέκα. Δεν αναφέρομαι στον Κακλαμάνη γιατί πιστεύω ότι η ήττα του είναι λιγότερο σημαντική από τις ήττες στις περιφέρειες Αττικής, Πελοποννήσου, Θράκης (;) και στο Δήμο Θεσσαλονίκης - ο Κακλαμάνης ανήκει στο φθαρμένο εκείνο πολιτικό προσωπικό που έχει τυφλωθεί από την αυταρέσκεια και την αλαζονεία και δεν έχει καν αντιληφθεί το μέγεθος της αποτυχίας του. Βέβαια, ας μην τα περιμένουμε όλα από τον Σαμαρά.. ένας κούκος δεν φέρνει την άνοιξη, κι ένα κομματικό-στελεχιακό δυναμικό που ακολουθεί με το ζόρι δεν είναι ό,τι το καλύτερο..

    • george avatar
      george @ moriarty 15/11/2010 00:25:49

      μια ζωη εκει στην ρηγιλλης 30 χρονια ποτε δεν λαμβανουν τα μηνυματα απο την κοινωνια...τι θα γινει πια με αυτους??ποσο πια να εξευτελιστει αυτο το κομμα??

      • Ακροβολιστής avatar
        Ακροβολιστής @ george 15/11/2010 08:44:48

        Πικρά αλλά σωστά λόγια...

  9. Επώνυμος avatar
    Επώνυμος 15/11/2010 00:27:24

    Μα πώς να δώσει ο Κακλαμάνης αυτή τη μάχη, όταν επί των ημερών του δημιουργήθηκε το πρόβλημα;

    Πότε κυριάρχησαν οι λινάτσες στο κέντρο; Μήπως επί Κακλαμάνη;

    Με ποια αξιοπιστία να πάει να πολεμήσει τη λαθρομετανάστευση;

    Αυτό που λέω εγώ είναι και αυτό το ποσοστό που πήρε, πολύ ήταν.

    • ήγγικεν avatar
      ήγγικεν @ Επώνυμος 15/11/2010 09:40:35

      @Επώνυμος
      Παρακολουθώ πάντα τα γραφόμενα σου με προσοχή, αλλά οι λινάτσες και το μπουλουκιστάν εγκαταστάθηκαν επί Ντόρας. Πήγαινα κάθε μέρα από το '94 στην περιοχή (Μενάνδρου-Σοφοκλέους-Ευριπίδου-Γερανίου) τα μεσημέρια, και μετά το '98 βόγγαγα, άν και δεν εγκληματούσαν τότε, ήταν ήδη πάρα πολλοί, γκέτο. Κι αναρρωτιόμασταν, καλά δεν κατεβαίνει ποτέ από Κλεισθένους (δρομάκι στο πίσω μέρος του Δημαρχιακού μεγάρου), να δεί τι πρεζομπ@υρδελ@ κατήντησε το κέντρο. Δεν ' αρέσει να δαιμονοποιώ καταστάσεις, αλλά η μαντάμ είναι Εφιάλτης, με σχέδιο. Αυτά χάριν της ιστορίας του ιστορικού κέντρου.

  10. ευτυχια avatar
    ευτυχια 15/11/2010 00:33:57

    Το κακό είναι το ότι μπορεί ο καθένας να είναι υπεύθυνος για τις πράξεις του, αλλά εμείς που δεν είμαστε καθόλου υπέυθυνοι για τα χάλια που ζούμε, υφιστάμεθα τις συνέπειες.
    Ετσι "βαθυ-πρασίνισε" κι η Θεσσαλονίκη.Να τα χαιρόμαστε τα λαμόγια τους-όλα πασίγνωστα.Αλλά αυτή τη φορά δεν έχουμε ούτε υπομονή, ούτε τρωμε χόρτο.Θα μας βρίσκουν μπροστά τους συνέχεια.

    • george avatar
      george @ ευτυχια 15/11/2010 00:37:18

      καλα...αυτα ελεγαν στην ν.δ οτι θα μας βρουν μπροστα...και τωρα ειμαστε να μην πω...ντροπη!αυτο με τη θεσσαλονικη ειδικα ειναι αδιανοητο...και φυσικα απαυριο θα ναι ολοι εναντιον ολων μεσα στη ν.δ..ετσι να μην ξεχναμε και το αγαπημενο χομπυ της παραταξης την διχονοια.

      • thirty avatar
        thirty @ george 15/11/2010 01:36:42

        Ευχαριστούμε για το χαράκωμα φίλε ψηφοφόρε του Μπουτάρη.

  11. Orestios avatar
    Orestios 15/11/2010 00:36:13

    Πώς βρέθηκαν τόσοι όψιμοι δυσαρεστημένοι ξαφνικά?
    Πού ήσαστε βλαστάρια μου εσείς τόσο καιρό?

    • Ακροβολιστής avatar
      Ακροβολιστής @ Orestios 15/11/2010 08:48:39

      Ψηφίσαμε, στηρίξαμε και είπαμε θα τα πούμε μετά. Έχει γραφτεί πολλές φορές αυτό.

      Τώρα να δούμε λοιπόν τι θα γίνει...

  12. TASSOS avatar
    TASSOS 15/11/2010 00:36:40

    lilou,για ανάφερε μας μία τεκμηριωμένη "αντίρρηση" . Όσο για τον Κακλαμάνη ελάχιστοι πιστεύουν ότι ήταν καλός δήμαρχος (δεν είμαι από αυτούς), το μήνυμα Κακλαμάνη θα ήταν πολιτικό.

  13. Tasos avatar
    Tasos 15/11/2010 00:37:55

    Ακόμη κι αν ο Σαμαράς είναι συμπαθής, ο λαός ΔΕΝ επιβραβεύει τη ΝΔ. Θεωρείται ακόμη "σάπιο" κόμμα. Δεν έχει πείσει ότι τα άλλαξε όλα. Εχει δουλειά ακόμη...

    • ευτυχια avatar
      ευτυχια @ Tasos 15/11/2010 00:43:48

      Φυσικά όταν εμείς φυλάμε κατουρημένες ποδιές για νάρθουν να ψηφίσουν και παραμονή εκλογών ο Βουλευτής μας και εσαεί κρατικοδίαιτος και δημόσιος υπάλληλος κ.Κυριάκος Μητσοτάκης λέει ότι πρέπει να απολυθούν οι δημόσιοι υπάλληλοι, προφανώς μιλάμε για άνισο αγώνα.

      • man8os avatar
        man8os @ ευτυχια 15/11/2010 03:02:46

        Ετσι ειχα γραψει κι εγψ στην σχετικη αναρτηση.
        Μιλαμε για σαμποταζ

  14. Aris. A avatar
    Aris. A 15/11/2010 00:38:13

    Παρατηρήσεις:

    α) Τα πρόσωπα παίζουν πλέον σημαντικό ρόλο ο κόσμος σταμάτησε να ψηφίζει κούτσουρα.
    Η αλαζονεία και η έλλειψη μέτρου τιμωρούνται.
    Καμίνης, Μιχαλιολάκος, Παχατουρίδης, Χαρδαλιάς όπου υπήρχαν σωστές επιλογές τιμήθηκαν από τους ψηφοφόρους.

    β) Ο Σαμαράς δεν μπορούσε να μην κατεβάσει Κακλαμάνη στην Αθήνα. Με την ίδια λογική δεν έπρεπε να κατεβάσει και Ψωμιάδη και πολλούς άλλους.
    Κατά την γνώμη μου ήταν πολύ νέος αρχηγός για να προχωρήσει σε τόσο βαθύ ξεσκαρτάρισμα.

    γ) επιλογή Κικίλια όχι άσχημη σαν ιδέα η επιλογή ενός νέου ανθρώπου για την μεγαλύτερη περιφέρεια.
    Απλά ο Κικίλιας δεν είχε την άνεση του λόγου την ευγλωτία την ευρυμάθεια να πείσει σε δύο μέτωπα.
    Στην ανάγκη ανανέωσης και στην συγκρότηση ενός αντιμνημονιακού μετώπου.
    Οι πολιτικές ανανέωσεις έχουν και ρίσκα.

    δ) Το μυστικό της κυβερνητικής πλειοψηφίας του αύριο βρίσκεται στην αποχή. Οποιος καταφέρει και σύρει στην κάλπη αυτό το δυναμικό κέρδισε.

    ε) Οσοι δεν βοήθησαν όπως έπρεπε πρέπει να απομακρυνθούν.

    • Orestios avatar
      Orestios @ Aris. A 15/11/2010 00:40:27

      Σωστά τα λες

    • Ermippos avatar
      Ermippos @ Aris. A 15/11/2010 03:01:13

      Τον κόσμο τον προσελκύουν στην κάλπη. Δεν τον σέρνουν.

    • effie B. avatar
      effie B. @ Aris. A 15/11/2010 03:27:35

      Ακριβως οπως τα λες...

    • geothe avatar
      geothe @ Aris. A 15/11/2010 08:42:30

      Να κάνω μια "χαζή" παρατήρηση; Μήπως (λέω μήπως) το αποτέλεσμα στη Θεσσαλονίκη, ίσως στην Πελοπόννησο και στην Αθήνα, να είναι μια όμορφη πρόβα για συγκυβέρνηση; (της "κοράκλας" προεξάρχουσας). Μέσα στην καλή χαρά ο κυρ - Γιάννης την ευχαρίστησε για τη βοήθεια, ενώ δύο από τα τοπικά παλληκάρια της είχαν βγει δημοτικοί σύμβουλοι νωρίς - νωρίς.

  15. george_T avatar
    george_T 15/11/2010 00:38:34

    Τα αποτελέσματα είναι αρκετά καλά. Βέβαια η ΝΔ έχασε Αθήνα - Θεσσαλονίκη (έστω και οριακά), όπως έχασε και αρκετές περιφέρειες επίσης οριακά (π.χ. βόρειο Αιγαίο, Θράκη κλπ). Αντίστοιχα σε καμία σχεδόν περιφέρεια δεν υπέστη βαριά ήττα.

    Γενικά από τα αποτελέσματα προκύπτει τουλάχιστον ισοπαλία. Πρέπει όμως να προσθέσω ότι ο Σαμαράς τόσο απόψε όσο και την προηγούμενη εβδομάδα δυσκολεύτηκε να επιβάλλει την δική του ατζέντα στα μηνύματα των εκλογών. Περιορίσθηκε και απόψε όπως και την προηγούμενη φορά σε αναφορά των αποτελεσμάτων της ΝΔ και επικεντρώθηκε κυρίως στην "ολική επαναφορά" της ΝΔ, ενώ η αναφορά του στο πολιτικό μήνυμα των εκλογών και κυρίως η απάντηση του στον πρωθυπουργό ήταν αρκετά μικρή έως ανύπαρκτη. Σημαντικό λάθος.

    Όταν ζητάς από τον λαό να στείλει γνήσιο αντιμνημονιακό μήνυμα σε εσένα και στην κυβέρνηση, και αυτός το κάνει τότε είσαι υποχρεωμένος να το αποκωδικοποιήσεις, να το εξηγήσεις και να το στείλεις άμεσα στον παραλήπτη του(δηλαδή στον ΓΑΠ). Αυτό δεν το έκανε με ιδιαίτερη ένταση, απόψε. Πρέπει να γίνει περισσότερο σαφής στις κινήσεις του απέναντι στον ΓΑΠ. Τουλάχιστον να θέσει το πλαίσιο αναφοράς. Απόψε ο ΓΑΠ ζητάει συναίνεση. Ποια απάντηση δίνει η ΝΔ. Προς το παρόν καμία.

    Τέλος, ορισμένες επιλογές του Σαμαρά δεν ήταν καλές, τις οποίες και πλήρωσε. Καλή είναι και λίγη αυτοκριτική (εννοείται στα όργανα και όχι δημόσια).

    • Επώνυμος avatar
      Επώνυμος @ george_T 15/11/2010 00:42:51

      Σωστή προσέγγιση.

    • george avatar
      george @ george_T 15/11/2010 00:45:33

      οταν χανεις τα καστρα σου τοτε πιστεψε με δεν ειναι καθολου καλα...και μιλαμε για ολα τα καστρα--αθηνα--θεσσαλονικη--πελλοπονησσο.ετσι νομιζω

    • ψυχραιμια avatar
      ψυχραιμια @ george_T 15/11/2010 01:37:21

      Aν ο Παπανδρεου θελει συναινεση αυριο να δωσει γραμμη να ψηφισουν κατα της παραπομπης πολιτικων της ΝΔ οι βουλευτες του.
      Αλλιως καμμια συναινεση.Το ΠΑΣΟΚ εχει μεγαλες αντοχες και στηριξη.Καιρος να δουμε αν ειναι αρκετες για ενα εκατομμυριο ανεργους που θα χρεωθει μονο του.

      • man8os avatar
        man8os @ ψυχραιμια 15/11/2010 03:05:50

        Σωστος

      • Ermippos avatar
        Ermippos @ ψυχραιμια 15/11/2010 03:06:17

        Ακόμη και εάν αυτό μπορεί σε κάποιες περιπτώσεις να σημαίνει έμμεση αμνήστευση ποινικών αδικημάτων; Μέχρι που μπορεί να φτάσει η παραταξιακή συμπαράταξη;

      • Ακροβολιστής avatar
        Ακροβολιστής @ ψυχραιμια 15/11/2010 08:55:43

        Το ΠΑΣΟΚ εχει μεγαλες αντοχες και στηριξη.Καιρος να δουμε αν ειναι αρκετες για ενα εκατομμυριο ανεργους που θα χρεωθει μονο του.

        Θα το σερβίρουν τα ΜΜΕ όπως αυτά θέλουν και τα πρόβατα θα το χρεώσουν στη ΝΔ. Δυστυχώς.

        Γι' αυτό χρειάζεται καθαρός λόγος και πρακτικές λύσεις. Αλλά και στελέχη που να "τα λένε" και να μην κάνουν συμμαχίες με τους αρδ για να "τους παίζουν".

  16. Orestios avatar
    Orestios 15/11/2010 00:43:19

    Εκείνος που απαξιώθηκε είναι ο Ελληνικός λαός με την αποχή.
    Και γι' αυτό τα νέα μέτρα θα είναι αιματηρά, καθώς η απάθεια που επιδεικνύει αποτελεί ιδανικό πεδίο εκδήλωσης όλων των σαδιστικών επιθυμιών της κυβέρνησης του GAP.

    • Φαινότυπος avatar
      Φαινότυπος @ Orestios 15/11/2010 00:45:38

      Αυτό που απαξιώθηκε είναι η αμετροέπεια όσων διαλαλούν ότι είναι περισσότερο Έλληνες από τους άλλους.

      • Orestios avatar
        Orestios @ Φαινότυπος 15/11/2010 01:17:12

        Συμφωνώ. Το GAP αυτό κάνει

        • Φαινότυπος avatar
          Φαινότυπος @ Orestios 15/11/2010 15:16:17

          Είπε ο γάιδαρος τον πετεινό κεφάλα.

  17. Aris avatar
    Aris 15/11/2010 00:46:58

    Αφού έφτασε ο Σαμαράς να ερμηνεύσει το εκλογικό αποτέλεσμα με το παλιό σύστημα, δηλαδή ότι πήρε 33 νομούς από 54, τότε... κλαύτα Χαράλαμπε! Ο χάρτης άλλαξε! Στη Ρηγίλλης ακόμα δεν το έχουν πάρει χαμπάρι! Ο Καλλικράτης για τον οποίο έκλειναν δρόμοι και κατέβαιναν στην Αθήνα για να διαμαρτυρηθούν κράτησε ζωντανό το ΠΑΣΟΚ! Ποιος να το περίμενε! Η ήττα είναι μεγάλη και όσο και να θέλουν κάποιοι να ωραιοποιούν καταστάσεις, δυστυχώς η ΝΔ δεν κατάφερε να φέρει προς το μέρος της τον δυσαρεστημένο κόσμο. Αυτή είναι μια πραγματικότητα, η αποχή είναι γεγονός και όλα τα υπόλοιπα με τους παλιούς νομούς είναι κουραφέξαλα! Ο χάρτης είναι σε μεγάλο κομμάτι πράσινος, από τους μεγάλους δήμους πήρες μόνο έναν, οπότε τα κεφάλια μέσα και από αύριο σκληρή δουλειά. Όχι άλλο δούλεμα φάκτορα, δουλειά και μόνο, διότι διαφορετικά θα έρθουν ακόμα πιο δύσκολες μέρες...

    • george avatar
      george @ Aris 15/11/2010 00:48:25

      σωστος...τερμα πια αυτη η προπαγανδα λες και δεν ειμαστε νοημονες που μας κανει η κετρικη ρηγιλλης.δουλεια και λιγα λογια!

      • γιωργος avatar
        γιωργος @ george 15/11/2010 01:09:29

        Ετσι!
        Δεν απευθυνονται σε ηλιθιους!

  18. πέτρος παπαδόπουλος avatar
    πέτρος παπαδόπουλος 15/11/2010 00:48:08

    Aπό σήμερα το πρωί κάθε ένας από αυτούς που δεν πήγε να ψηφίσει χθες δεν έχει κανένα δικαίωμα πλέον να διαμαρτύρεται γι' αυτά που ΘΑ του κάνει η κυβέρνηση. Η ευθύνη που δεν έλαβε το μήνυμα η κυβέρνηση, ώστε να αλλάξει πολιτική, βαρύνει τον ίδιο. Με τη στάση του να μην (κατα)ψηφίσει (το μνημόνιο) άναψε το πράσινο φως στον ΓΑΠ να συνεχίσει το ... πατριωτικό έργο του. Η ευθύνη όσων δεν ψήφισαν είναι ΜΕΓΑΛΗ. ΠΟΛΥ ΜΕΓΑΛΗ!!!!

    ΥΓ: Εννοείται ότι δεν επικρίνω όσους για λόγους ανωτέρας βίας δεν μπόρεσαν να πάνε να ψηφίσουν.

    • Orestios avatar
      Orestios @ πέτρος παπαδόπουλος 15/11/2010 01:18:47

      +1000

    • MatrixRevolutionEra avatar
      MatrixRevolutionEra @ πέτρος παπαδόπουλος 15/11/2010 10:37:19

      Παρακαλώ πριν κατηγορήσουμε τους σαλταρισμένους από τα προβλήματα συμπολίτες μας, ώς υπαίτιους για τον ΓΑΠ και το μνημόνιο να σκεφτόμαστε λογικά και να παραθέτουμε σοβαρά επιχειρήματα. Το θέμα της αποχής δεν είναι απλό και οφείλει να προσεγγιστεί με σοβαρότητα και όχι με κομματικά και αφοριστικά ματογυάλια. Αν είναι να ξεκινήσουμε να φαγωνόμαστε "εσύ φταις" -"όχι ο άλλος φταίει" αξίζουμε τον τίτλο της μαριονέτας. Ο σαλταρισμένος συμπολίτης μας έχει βαρεθεί να τον άγουν και να τον φέρουν τα κόμματα και προσπαθεί να απεγλωβιστεί με όποιο τρόπο θεωρεί σωστότερο. Όλοι εμείς τον ίδιο σκοπό και την ίδια επιθυμία δεν έχουμε; Να φύγουν οι δοσίλογοι και να οικοδομήουμε ένα σοβαρό δημοκρατικό κράτος;; Πως θα γίνει αυτό; Εξαπολυοντας κατηγορίες ο ένας εναντιον του άλλου;
      Κατ΄εμε το γεγονός ότι δόθηκε δικαίωμα ψήφου σε πρων λαθρο νυν μετανάστες είναι ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΑ σημαντικό στην παρούσα φάση και πρέπει να συνυπολογίζεται σε οποιαδήποτε συζήτηση περί εκλογών και εκλογικού αποτελέσματος.

  19. ευτυχια avatar
    ευτυχια 15/11/2010 00:48:56

    Οι 300 ψήφοι διαφορά του Μπουτάρη είναι οι ψήφοι τής Ντόρας που τον στήριξε. Ακόμα και το ΚΚΕ απείχε ενω αυτοί, μεταξύ των οποίων και τέως αντιδήμαρχος, κάνανε αγώνα υπέρ του "βαθύ ΠΑΣΟΚ"

  20. anonyme avatar
    anonyme 15/11/2010 00:49:32

    Πώς κατάφερε ρε παιδιά ο Γκιουλέκας και δεν πήρε ούτε τις μισές ψήφους των Παπαθεμελή, Στεργίου ένας θεός ξέρει.Οι δύο μαζί είχαν 11000+ ψήφους, τους μισούς αν έπερνε θα είχε εκλεγεί .Δεν πιστεύω οτί οι ψηφοφόροι αυτών των δύο
    θα ψήφιζαν ποτέ Μπουτάρη.
    Στον β γύρο ο Γκιουλέκας πήρε μόνο 4000 + ψήφους ..
    Μιλάμε για αυτοκτονία , δεν εξηγείται αλλιώς..

    • bone collector avatar
      bone collector @ anonyme 15/11/2010 01:18:27

      Γιατί ο κόσμος έχει απαξιώσει τα δυο μεγάλα κόμματα και όσους υποστηρίζουν

  21. The Don avatar
    The Don 15/11/2010 00:50:43

    Παιδιά, μη μασάτε.. δεν είναι ώρα για απογοήτευση.. η διαφορά είναι στις δύο μονάδες στην μόνη πραγματική δημοσκόπηση που έγινε πριν μια βδομάδα.. ας αναδείξει ο σαμαράς νέους ανθρώπους και ας κάνει πιο ευκρινή την εναλλακτική οικονομική πολιτική και όλα θα γίνουν...

  22. george avatar
    george 15/11/2010 00:52:17

    ναι και σε λιγο η ν.δ θα εκλεγει στις επομενες εκλογες με 80%!

  23. Επαγρυπνών avatar
    Επαγρυπνών 15/11/2010 00:53:18

    Ο γκιουλεκας κατορθωσε να χασει απο τον Μπουταρη.Ουτε οι ιδιοι οι ψηφοφοροι του μπουταρη το πιστευουν αλλα εχουν βγει στους δρομους!

    Αμα ομως ριξει καποιος μια ματια στο ψηφοδελτιο του γκιουλεκα θα καταλαβει το γιατι!

    Π.χ. στον συγκεκριμενο συνδυασμο εκοβε και εραβε η ΔΑΠ-ΟΝΝΕΔ

    Ο γκιουλεκας εχασε αλλα η ΔΑΠ-ΟΝΝΕΔ Θεσσαλονικης και οι φεροντες κομματικους τιτλους ευγενειας (κληρονομικως) υποψηφιοι κερδισαν!

    Η νεολαια πετυχε να βγαλει δημοτικους συμβουλους τα 3-4 εκλεκτα παιδια της.Γιαυτο και δεν υπαρχει μεγαλη ανησυχια στους κολπους της!

    Κατα τα αλλα μας φταινε τα ΜΜΕ!

    • Προφήτης avatar
      Προφήτης @ Επαγρυπνών 15/11/2010 00:57:13

      Ακριβώς

    • Επώνυμος avatar
      Επώνυμος @ Επαγρυπνών 15/11/2010 01:08:51

      Όντως, εδώ δεν μας φταίνει τα ΜΜΕ...

  24. ευτυχια avatar
    ευτυχια 15/11/2010 00:57:23

    Και σένα τι σου φταίει η Νεολαία? ΠΑΣΟΚ είναι? Πάντα η νεολαία δεν έβγαζε συμβούλους?Από πού θές να φέρουμε τους υποψήφιους αν όχι απ τους μαζικούς χώρους?Να τους εισάγουμε?
    Οσο για τους κληρονόμους, αυτούς ψηφίσαμε αυτοί βγήκαν.

  25. Αυριανιστής avatar
    Αυριανιστής 15/11/2010 00:57:26

    Προ πενταλέπτου, στην επινίκια δήλωσή του ο μεθούας της Θεσσαλονίκης δεν παρέλειψε να δώσει το στίγμα των πατρώνων του: ευχαρίστησε τη... Ντόρα και τη "Δράση" του Μάνου!

    Να τον χαίρονται οι Θεσσαλονικείς το νέο δήμαρχό τους...

  26. Aris avatar
    Aris 15/11/2010 00:58:09

    Από τις 50 πρωτεύουσες νομών η ΝΔ πήρε μόνο τις 14 με δικό της υποψήφιο... Κατά τα άλλα πήραμε 33 νομούς...

  27. Misha avatar
    Misha 15/11/2010 01:01:38

    Mε τέτοια τεράστια αποχή ,ΚΑΝΕΝΑ πολιτικό συμπέρασμα δεν είναι ασφαλές.
    Όταν βλέπω ανθρώπους να πανηγυρίζουν ενώ το ΔΝΤ είναι στην πλάτη τους, φοβάμαι για το μέλλον του τόπου...
    Όταν λείπει ο γάτος (λαϊκή συμμετοχή) χορεύουν τα ποντίκια (τής Ιπποκράτους)

    • Επώνυμος avatar
      Επώνυμος @ Misha 15/11/2010 01:06:55

      Μίσα, νομίζω ότι υπάρχει ΕΝΑ πολιτικό συμπέρασμα: Ότι ο κόσμος, αντί να επιλέξει μια εναλλακτική πολιτική έναντι του Μνημονίου (αριστερή ή δεξιά), ΠΕΙΣΤΗΚΕ ότι δεν υπάρχει εναλλακτική έναντι του Μνημονίου. ΠΕΙΣΤΗΚΕ από την απογοήτευση και όχι από τις εναλλακτικές.

      Ο κόσμος ψήφισε απογοήτευση, απέχοντας. Αυτή είναι η πραγματικότητα. Δεν υπήρξε κάτι που να τον κινητοποιήσει. Ψηφίσε "δε βαριέσαι".

      Ο κόσμος αποδεικνύεται πολύ περισσότερο πρόβατα από όσο νομίζουμε. Τα ΜΜΕ τον έστρεψαν στην αποχή, στράφηκε στην αποχή.

      Πρέπει να βρεθεί κάτι δυνατότερο. Αυτό είναι το πολιτικό μήνυμα.

    • Misha avatar
      Misha @ Misha 15/11/2010 02:27:04

      Eπώνυμε, η αποχη εφτασε το 55%
      Με τέτοια αποχή κάθε αποτέλεσμα είναι απονομιμοποιημένο.
      Γίνονται κάποιες φιέστες για να λένε τα κανάλια, ο τάδε ή ο δείνα πήραν τον δήμο ή την περιφέρεια.
      Ο κόσμος σιχάθηκε τους πάντες, απαξιώνει το σύνολο του πολιτικού κόσμου. Δειτε την δημοσκόπηση των Αλαφούζων να καταλάβετε που πάει το πράγμα: το 66% θεωρεί άχρηστο ΓΑΠ και Παπακωνσταντίνου και άλλο τόσο θεωρεί λαθος τις επιλογες Σαμαρα στα οικονομικά κι ένα 50% θεωρεί την χρεωκοπία πολύ πιθανή.

      Το μόνο κόμμα που είναι ξεκάθαρα κερδισμένο είναι το ΚΚΕ, κι όσο ζοριζουν τα πράγματα θα κερδιζει και περισσότερο.Ήδη 1 στους 3 θέλουν έξοδο από τη ζώνη του ευρω.

      Καταλαβαίνετε τώρα πως εδώ δε χωράνε μισόλογα; Πως δε μπορεί ο Σαμαράς να λέει μισό ΝΑΙ (ψηφίζοντας με καμάρι μάλιστα 30 από τα 60 νομοσχέδια του ΓΑΠ) και μισό ΟΧΙ στο μνημόνιο; Είναι νομιμο το μνημόνιο; συνταγματικό; Πώς δεσμεύεσαι να τηρήσεις τις υπογραφές που -εσυ λές ότι - καταστρέφουν τη χώρα;

      Λοιπόν, αφηστε τα μοιρολόγια και τις αναλύσεις κι ελάτε σημερα τ απόγευμα στους δρομους να κακωσορίσουμε τους Ναζήδες και να ξεχαρμανιάσετε από τη σημερινή ψυχρολουσία.

      • Κώστας avatar
        Κώστας @ Misha 15/11/2010 04:25:43

        Kαμία ψυχρολουσία.
        Και αν οι "δρόμοι" έδιωχναν το Μνημόνιο καλά θα ήταν. Μόνο που δεν είναι έτσι. Ας κατέβουν και 1 εκ.κόσμος. Πάλι τα ίδια θα χρωστάμε. Ας κάψουμε την Ελλάδα στις διαδηλώσεις. Κακό του κεφαλιού μας. Πάλι χρωστάμε, χάρη στην άφρονα πολιτική των τελευταίων δεκαετιών.

        Τα γεμάτα ταμεία του Κράτους διώχνουν το Μνημόνιο.
        Και ταμεία δεν γεμίζουν με τους φορομπήχτες του ΠΑΣΟΚ.
        Και στην ΕΕ ,που θέλει η συντριπτική πλειοψηφία του Λαού να είμαστε, τα σοβαρά κράτη και οι σοβαρές αντιπολιτεύσεις τιμούν τις υπογραφές των προηγούμενων. Ακόμη και αν διαφωνούν κάθετα. Το "αφού διαφωνείς, γιατί σέβεσαι την υπογραφή;" είναι εύκολο και αγγίζει τα όρια του λαικίστικου.
        Με κραυγές και πανώ δεν φεύγει το ΔΝΤ. Με αντιυφεσιακή οικονομική πολιτική θα φύγει. Αυτό λέει ο Σαμαράς και ΄σο και αν θέλουν να τον βάλουν στο κάδρο του "όλοι ίδιοι είναι" δεν τους βγαίνει. Γιατί το ψέμα έχει κοντά ποδάρια. Και αν η κομμουνιστική αριστερά αισθάνεται δυσκολία να παραδεχθεί πως η Κενροδεξιά έχει πλέον αντισυστημική ηγεσία, που όμως δεν υποστηρίζει την κουβανοποίηση, δεν λαικίζει με "1400 ευρώ κατώτερο μισθό", υποστηρίζει την δημοσιονομική εξυγίανση αλλά χωρίς φορομπηχτικά μέτρα και απολύσεις, δεν πειράζει. Το ΔΝΤ θα παραμείνει εδώ για κάμποσα χρόνια και θα φανεί το δίκαιο και το άδικο. Και βέβαια δεν θα φύγει με κουβανοποίηση της Ελλάδος.
        Αλλά όταν θα φύγει και η Ελλάδα ξαναβρεί ένα μίνιμουμ ανεξαρτησίας θα το έχει διώξει η αντιυφεσιακή αναπτυξιακή πολιτική που ΘΑ έχει εφαρμοστεί. Δεν θα το έχει διώξει το πεζοδρόμιο. Το ποιός πρωθυπουργός θα το διώξει και αυτό θα το δούμε. Καλά να έιμαστε...

        • MatrixRevolutionEra avatar
          MatrixRevolutionEra @ Κώστας 15/11/2010 10:54:32

          Στην Αργεντινή το ΔΝΤ το έδιωξε το πεζοδρόμιο πάντως...Από την άλλη πλευρά, στην Τουρκία το έδιωξε η κυβέρνηση....

          • Αυριανιστής avatar
            Αυριανιστής @ MatrixRevolutionEra 15/11/2010 12:08:22

            Στην Τουρκία όμως, ο μέσος μισθός είναι 300 ευρώ. Κάπως έτσι θέλουμε να το διώξει και από εδώ το ΔΝΤ η κυβέρνηση;

          • MatrixRevolutionEra avatar
            MatrixRevolutionEra @ MatrixRevolutionEra 15/11/2010 12:33:29

            Όχι φυσικά. Απλώς θυμίζω στον Κωστα πως έφυγε το ΔΝΤ σε δύο διαφορετικές χώρες. Οι "δρόμοι"έχουν δύναμη..

      • Misha avatar
        Misha @ Misha 15/11/2010 12:38:36

        Κώστα

        «αναπτυξιακή στρατηγική» με τα Λιντλ , τα Καρφούρ και τα 3 εκ μετανάστες να παιρνουν τον εθνικό πλούτο και να τον μεταφέρουν σε Γαλλία, Γερμανία, Πακιστάν και Αλβανία είναι ονείρωξη

        Το μόνο που θα συμβαίνει είναι εκποίηση της δημόσιας περιουσίας για ένα κομμάτι ψωμί, όπως έγινε με ΟΤΕ-Ολυμπιακή-Τράπεζες και θα γίνει με ΟΣΕ -ΔΕΗ -ΕΥΔΑΠ όσονούπω, η οποία θα μεταμφιέζεται σε «είσοδο ξένων επενδυτών» μέχρι να τελειώσουν και τα τελευταία «ασημικά».Μόλις τα πουλήσουμε και αυτά θα αρχίσει το πάρτυ της πείνας, όχι της φτωχοποιησης η οποία ήδη εξελίσσεται ταχύτατα αλλά της λιμοκτονίας όπως συνέβη στην Αργεντινή.

        Το έργο είναι deja vu , ο αργεντίνος οικονομολόγςο Κλαούντιο Κάτζ αλλά και η πρόεδρος της χώρας Χριστίνα Κίρχνερ τα έχουν πει εδώ και πολύ καιρό, εμείς συνεχίζουμε να αυνανιζόμαστε ομαδικώς μπροστα΄στο άγαλμα της Πανωραίας ΟΝΕ , εκεί που ήδη τα όρνεα των «διεθνών αγορών» μάς έχουν σκάψει ήδη το λάκκο, μη πω ότι μας φτυαρίζουν ήδη τα χωματα στις αποχαυνωμένες από τα ΜΜΕ , μούρες μας.

  28. netakias.wordpress.com avatar
    netakias.wordpress.com 15/11/2010 01:05:32

    Πάντα υπήρχαν συνεργάτες και πρόθυμοι, όπως πάντα υπήρχαν κάποιοι τρελοί σαν τον Ζέρβα και Ψαρρό που πέρναν τα Βουνά.

    Ο Καρατζαφέρης, ο Βορίδης κι ο . . . Μανωλίδης αποφάσισαν να συνεργαστούν. Στο Μνημόνιο, στο όνομα της Μακεδονίας, στα Πετρέλαια υιοθέτησαν τις “πατριωτικές” θέσεις του Σόρος και τώρα “αμοίβονται” για τις υπηρεσίες τους με την προβολή τους από τα Συγκροτήματα.

    Φυσικά επειδή ακόμη παριστάνουν τους “πατριώτες”, μιλούν για “μονόδρομους” για το καλό της Πατρίδας.

    Ελληνική Νομαρχία τού Ανωνύμου του Έλληνος, οι εξεγερμένοι του 1821 ένιωθαν, ότι

    “Πατρίς είναι μια λέξις, διά της οποίας όλοι κοινώς εννοούσι την γην, εις ήν εγεννήθησαν, οι μόνον ελεύθεροι όμως δύνανται να καταλάβωσι τήν μεγάλην αυτής σημασίαν, και δια τούτο οι δούλοι αδιαφόρως προφέρουσι τοιούτον όνομα”

    http://eleusis.pblogs.gr/2010/02/596146.html

  29. Aris. A avatar
    Aris. A 15/11/2010 01:06:28

    Τα αποτελέσματα δεν είναι και πολύ άσχημα.

    Το μόνο που είναι δυσκολοεξήγητο από πλευράς μου είναι η ήττα του Δράκου στην Πελοπόννησο.

    • ψυχραιμια avatar
      ψυχραιμια @ Aris. A 15/11/2010 01:41:38

      Υπαρχει ομως και η νικη στα Ιονια που γενικα ειναι κεντροαριστερη περιοχη.

    • ΣΥΚΟΦΑΝΤΗΣ avatar
      ΣΥΚΟΦΑΝΤΗΣ @ Aris. A 15/11/2010 01:51:19

      Εχει ακομα στη Πελοποννησο επιρροη ο ΛΑΟΣ. Το ειχα γραψει και πριν απο λιγες μερες σε αναρτηση ,οτι γνωστος μου , ψηφοφορος του ΛΑΟΣ στη Λακωνια θα εριχνε Τατουλη.Παιδια μη παιρνετε το αποτελεσμα της μετρητης.Ο κοσμος το καλο το βολι το εχει φυλαξει για τις εθνικες εκλογες οταν αυτες γινουν.Ποιος θα πηγαινε στη Καλαματα να ψηφισει σημερα οταν θελει 200ευρω για μεταφορικα;

  30. Aris avatar
    Aris 15/11/2010 01:06:41

    Εβδομήντα τέσσερις δήμους φαίνεται να κερδίζει έως στιγμής, με καταμετρημένο το 67,60% των ψήφων σε όλη τη χώρα, το ΠΑΣΟΚ - στους 49 δήμους μόνο του και στους υπόλοιπους σε συνεργασία με Οικολόγους και Δημοκρατική Αριστερά.
    Αντίστοιχα, η ΝΔ φαίνεται να κερδίζει 40 δήμους, το ΚΚΕ έναν (Πετρούπολη) και ο ΣΥΡΙΖΑ επίσης έναν σε συνεργασία με τους Οικολόγους και έξι με τη Δημοκρατική Αριστερά.
    Οι Οικολόγοι Πράσινοι κέρδισαν έναν δήμο σε συνεργασία με τον ΣΥΡΙΖΑ, τρεις με το ΠΑΣΟΚ, δύο με τη Δημοκρατική Αριστερά και οκτώ σε συνεργασία με ΠΑΣΟΚ και Δημοκρατική Αριστερά.
    Τέλος, η Δημοκρατική Αριστερά κερδίζει έξι δήμους μόνη της, δύο με τους Οικολόγους, έξι με τον ΣΥΡΙΖΑ, οκτώ με ΠΑΣΟΚ και Οικολόγους και με ΠΑΣΟΚ 14.

    Πηγή: ΑΠΕ

  31. ΧΡΗΣΤΟΣ avatar
    ΧΡΗΣΤΟΣ 15/11/2010 01:12:23

    και ετσι το μνημονιο εγινε αναγκαιο και αποδεκτο,οι ελληνες αδιαφορουν για το μελλον της χωρας,ο καμινης ολα τα πολιτικα ασυλα θα τα μετατρεψει σε ψηφους και ο γαπ θα ειναι κυβερνητης των αφγανων.Εχω 3 παιδια και εχω απογοητευθει,μαλλον θα αρχισω να πακεταρω ,το ιδιο συμβουλευω και τους αλλους αξιους.Game is over!

  32. george avatar
    george 15/11/2010 01:13:29

    πουτσα παλι ,πουτσα παλι,οε οε οε χαχαχαχα,ειστε για κλαματα ρε δεξιοσκυλα!!!

    • ΣΥΚΟΦΑΝΤΗΣ avatar
      ΣΥΚΟΦΑΝΤΗΣ @ george 15/11/2010 01:43:50

      Εδω βλεπουμε ενα πανηγυρισμο ατομου ,που εκοψαν τη συνταξη της μητερας του και επαθε νευρικο κλονισμο.Περαστικα.

    • ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. avatar
      ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. @ george 15/11/2010 02:24:21

      Πολύ πρωτότυπο το σύνθημά σου. Πασόκος είσαι, τί περιμένεις;

    • Αρράκις الراقص avatar
      Αρράκις الراقص @ george 15/11/2010 11:13:47

      Τέτοια ώρα ξύπνιος; στο κρεβάτι γρήγορα θα σε μαλώσει η μαμά

  33. yiannos avatar
    yiannos 15/11/2010 01:13:44

    Αντώνη Σαμαρά μάθε να κάνεις εκλογές προτού γίνεις ο νέος Έβερτ. Ναι, φίλε μου εκλογές. Ψηφοδέλτια, θέσεις, επικοινωνία, συνεργασίες, μηχανισμός κινητοποίησης κλπ κλπ κλπ.
    Εαν δεν μάθεις και μάλιστα σύντομα, το ΠΑΣΟΚ θα σε βαλσαμώσει κι εσένα ως τρόπαιο κάποιας εκλογικής μάχης.

  34. γιωργος avatar
    γιωργος 15/11/2010 01:15:47

    Η ΝΔ εχασε Πελοποννησο,Αττικη και κυριως δημους Αθηνας και Θεσσαλονικης μετα απο 25 και χρονια.
    Μια λεξη…ΠΑΝΩΛΕΘΡΙΑ!
    Ολα τα αλλα ειναι φθηνες δικαιολογιες.Προσωπολατρειες δεν χωρουν.Κοιταξτε καταματα την αληθεια.

    @Επωνυμε,πιστευω τωρα να καταλαβες οτι η εκκληση σου για συμπορευση με την αριστερα ειναι ουτοπικη.Οι ανθρωποι βλεπουν Νδ και βγαζουν σπυρια!

    • ψυχραιμια avatar
      ψυχραιμια @ γιωργος 15/11/2010 01:47:15

      Σε αυτο συμφωνω.Η ΝΔ πρεπει να εχει το δικο της λογο και ιδεολογια και κομμενα τα πολλα πολλα με την αριστερα.
      Επι τελους τι περιμενετε;Ο Καραμανλης τους εγλυφε χρονια και ετρεχε στον Αη Στρατη και στο τελος του εκαναν εξεγερση.Ο Σαμαρας τα ιδια και ειδατε στο β γυρο τι ψηφισαν.Αφηστε τους και μην ασχολειστε μαζι τους.
      Τωρα η απωλεια Αθηνων - Θεσσαλονικης παει μαζι με το κερδος του Πειραια.Φυσικα δεν ειναι ισοδυναμα αλλα μετρησε σε ολες τις περιπτωσεις η φθορα της δημοτικης αρχης.Ο κοσμος καταψηφισε αυτους που ειχαν τους δημους - πολυ φυσιολογικο.
      5 περιφερειες δεν ειναι πανωλεθρια,απλως πολλοι ειχαν υπερβολικες προσδοκιες.

      • Misha avatar
        Misha @ ψυχραιμια 15/11/2010 02:56:20

        Τον Πειραιά τον έκανε πεσκέσι ο ίδιος ο αλαζόνας Μίχας με την κόντρα του με τον Φασούλα. Τώρα που δεν επηρεάζει τις εκλογές αξίζει να σημειωθεί πως Μιχαλολιάκος έφαγε σφαλιάρα (κανονική) από μια μανιάτισσα όταν πήγε στα Μανιάτικα πριν την πρώτη Κυριακή.Αν ο Μίχας λειτουργούσε με στοιχειώδες ένστικτο αυτοσυντήρησης , θα είχε πάρει το δήμο όπου ψήφισε το 40% των εγγεγραμμένων.

        Δημαρχος (και) στον Πειραιά είναι ο Κανένας.Και όταν αποφασίσει να διεκδικήσει την κερδισμένη θέση του , κάποιοι θα μιμηθούν άκοντες τον Μπάτμαν-Ζαχόπουλο.

  35. DeltaLamda avatar
    DeltaLamda 15/11/2010 01:18:39

    Ανεξάρτητα αν η Ν.Δ. κερδίζει τους 33 απο τους 54 νομούς και μείωσε στον πρωτο γύρο την διαφορά στο 2%, οι πολιτικές εντυπώσεις χάθηκαν μαζί με τις περιφέρειες Αττικής, Πελοποννησου και των Δήμων Αθηναιων και Θεσ/νικης.
    Γι’ αυτό άλλωστε ο ΓΑΠ έτρεξε να το “γιορτάσει” επισκεπτόμενος το εκλογικό κέντρο του Καμίνη στο οποίο ειχε προστρέξει ηδη και ο Σγουρός.
    Εν τω μεταξυ κανείς δεν λέει οτι το 2009 σε ολόκληρη την Αττική η Ν.Δ. ειχε πάρει μόλις το 30% ενω τωρα έκανε 47,5% ή οτι μπορεί να εχασε τον Δημο Αθηναίων αλλά πηρε τον Πειραιά…
    Το κακό ειναι οτι οι επιλογές δεν ηταν οι καλύτερες και δυστυχώς τα πολιτικά οφέλη ψαλιδίστηκαν και ο κίνδυνος εσωστρέφειας ειναι πάλι ορατός. Ηδη άρχισε και απο εμας εδω μέσα!

    Ο Σαμαράς μπορεί να δουλεύει συστηματικά και βημα βημα να προσεγγίζει τον στόχο του, αλλά δεν πρέπει να ξεχνάει οτι την τελική νίκη δεν θα την δώσουν οι πολλές μικρές νίκες που θα κάνει στην πορεία αλλά οι λίγες μεγάλες και σημαδιακές που θα συμπαρασύρουν όλες τίς άλλες…

  36. netakias.wordpress.com avatar
    netakias.wordpress.com 15/11/2010 01:19:06

    Ρε Φάκτωρα,

    λες να έπαιξε ρόλο στα ποσοστά το μαγείρεμα των ενώσεων των δήμων;

    Σε εμάς (Νίκαια) ενώ είμαστε τεράστιος δήμος, μας ένωσε με τον Ρέντη. Αντί πχ να ενώσει δύο μικρούς πχ Κορυδαλλό-Ρέντη. Ομως η Νίκαια ψηφίζει συνήθως ΚΚΕ έτσι ενώνοντας το ΠΑΣΟΚικο δήμο Ρέντη και βάζοντας τον ΠΑΣΟΚο δήμαρχο Ρεντη ως υποψήφιο (τοπικισμός) μαζί με τους ΠΑΣΟΚους της Νίκαιας, ήταν παιχνίδι με κλεμμένη τράπουλα από την πρώτη μέρα.

    Γιατί για παράδειγμα ή Ηλεία κι η Αχαϊα δεν ανήκει στην Πελοπόννησο κι ανήκει στην "Δυτική Ελλάδα;"

    Πες μου την γνώμη σου.

    • Kώστας Θ. avatar
      Kώστας Θ. @ netakias.wordpress.com 15/11/2010 09:28:31

      Στον Δήμο Θεσσαλονίκης προστέθηκε και ο πρώην Δήμος Τριανδρίας που έριχνε το ποσοστό της ΝΔ. Επαιξε και αυτό το ρόλο του.

  37. Τζώννη Μπη Γκουντ avatar
    Τζώννη Μπη Γκουντ 15/11/2010 01:27:06

    Ερώτηση: γιατί στην Πελοπόνησο ο Δράκος πήρε 13000 ψήφους λιγότερες στον 2ο γύρο από όσες στον πρώτο;

    Ο Τατούλης έχασε κι αυτός, αλλά 1000 ψήφους. Γιατί δεν κινητοποιήθηκαν οι Νεοδημοράτες;

    • yiannos avatar
      yiannos @ Τζώννη Μπη Γκουντ 15/11/2010 01:28:43

      επειδή η ΝΔ δεν έχει μηχανισμό κινητοποίησης. γιατί δεν έχει? επειδή επί Καραμανλή έκαναν κουμάντο οι ρουσσόπουλοι που στα @@ είχαν τι σκατά θα γίνει η ΝΔ

      • ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. avatar
        ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. @ yiannos 15/11/2010 02:26:56

        όχι μόνο οι ρουσόπουλοι αλλά κυριώς τα ντοράκια!

  38. παραέλληνας avatar
    παραέλληνας 15/11/2010 01:27:29

    Δε με χαλάει τίποτα
    Δε με νοιάζει τίποτα
    Είμαι έλληνας

  39. ΛίγκαΤουΒορρά avatar
    ΛίγκαΤουΒορρά 15/11/2010 01:29:18

    Ο Σαμαράς όσο είναι νωρίς πρέπει να έρθει σε ρίξη με τα πάντα. Να καθαρίσει τα πάντα.

    Το ΠΑ.ΣΟ.Κ. πλέον έχει όλο το παιχνίδι μπροστά του. Σ΄αυτή τη τριετία αν στο τέλος πάει κάτι καλά, θα αρχίσει να καθιερώνεται. Κάνει ελκυστικές επιλογές το gap και θα κάνει ακόμη καλύτερες, χωρίς αγκυλώσεις. Νέες ντεμέκ "μοδάτες" που θα έχουν πέραση σε άβουλους στόκους.

    Και καλά «προοδευτικοί» αυτοί με «ιντερνέτια» και τζόκινγκ και εμείς «συντηρητικοί» που δε θέλουμε να αλλάζει τίποτε. Η αποδόμηση του Έθνους στην αποκορύφωσή του.

    Έχει πολλή δουλειά ο Σαμαράς.

  40. o aneksartitos avatar
    o aneksartitos 15/11/2010 01:29:28

    Ο,τι και να λέμε η νίκη του προδότη Τατούλη δεν χωνεύεται...
    οπως δεν χωνεύονται οι νίκες του υποστηρικτή των λαθρομεταναστών Καμίνη, του Μπουτάρη, η ήττα στην Θράκη, κ.α.
    Η δεύτερη Κυριακή ήταν πανωλεθρία, κλασικοί δεξιοί, επαναπαυθήκαμε στην πρώτη Κυριακή, και οι πρασινοφρουροί έκαναν πάρτι...

  41. Wonderland avatar
    Wonderland 15/11/2010 01:35:10

    Τα αποτελεσματα ειναι πολυ φυσιολογικα , το Πασοκ προηγειται με 2-3 % και ειναι λογικο που κερδισε 8-5 στις περιφερειες . Στους μεγαλους δημους ο Κακλαμανης ηταν ενας μετριος δημαρχος , ενω στην θεσσαλονικη ο Ανθιμος εκανε μαγκα τον Μπουταρη , ενω ο Μιχαλολιακος τα πηγε περιφημα .
    Αν μας ελεγαν το σκος 8-5 πριν ενα μηνα θα ειμασταν πολυ ευχαριστημενοι .
    Ο Παπανδρεου για να κανει μια καποια ανανεωση στο Πασοκ χρειαστηκε 4 χρονια , ειναι λογικο και ο Σαμαρας να χρειαζεται λιγο χρονο ακομα .Αυτο ειναι το μεγαλο στοιχημα τωρα μιας και εφυγε το αγχος των εκλογων . Δεν αλλαζει τοσο αποτομα το πολιτικο κλιμα σε καμια περιπτωση . Μεγαλες μαζες του ελληνικου λαου ειναι απεναντι στην κυβερνηση απλα ακομα δεν εμπιστευονται την νεα δημοκρατια
    Σε μια εβδομαδα που θα εχουν παρθει καινουργια μετρα θελω να δω καποιους απο εδω τι θα λενε

    • Αυριανιστής avatar
      Αυριανιστής @ Wonderland 15/11/2010 01:49:44

      Νωρίτερα από μια βδομάδα θα ληφθούν τα μέτρα και πλέον θα είναι ακόμα σκληρότερα από όσο αναμένονταν. Ήδη στη ΝΕΤ μία βουλευτίνα του ΓΑΠ άρχισε κι αυτή να ψελλίζει για απολύσεις, ενώ ο υφυπουργός Ρόβλιας (πάλαι ποτέ στέλεχος της συγκυβέρνησης Τζαννετάκη, για όσους το ξέχασαν) μίλησε για "προσπάθεια αποφυγής απολύσεων".

      Γύρω στα Χριστούγεννα έρχεται ο... μποναμάς των πρώτων απολυμένων που θα δούμε στο δημόσιο... αλλά έτσι είναι: μετά την απομάκρυνση από το ταμείο, ουδέν λάθος αναγνωρίζεται.

  42. george avatar
    george 15/11/2010 01:43:20

    ψυχραιμιααααααα τα επομενα 100 χρονια θα γινει κυβερνηση η ΝΔ!!!!

  43. SPYROMILLIOS avatar
    SPYROMILLIOS 15/11/2010 01:47:47

    Εγω ντρεπομαι και το εννοω αυτο που λεω για τη νοημοσυνη του Ελληνα, ντρεπομαι για ανθρωπους που ψηφιζουν με κριτηριο προσωπικα συμφεροντα οπως τους αυλικους της μαμας του Κυριακου και ντρεπομαι που ρουφιανοι του κομματος δεν ηθελαν να βγει νικητης ο Σαμαρας,γιατι αυτη θα ηταν μια νικη του προεδρου της ΝΔ και οχι του κομματος.Για μενα ειναι νικητης και οτι εχει καταφερει,το εχει καταφερει μονος του χωρις να τον βοηθησει κανενα μεγαλο στελεχος του κομματος.Θελετε η οχι λαμογια εσωκομματικα η βρωμια που υπηρετουσατε θα παψει να σπιλωνει το κομμα που υπηρετει ο εκλεγμενος αρχηγος.Ο Α.Σαμαρας πρεπει επιτελους να ακουσει την εντολη που του δωσαμε με την στηριξη μας και να ξεβρωμισει το κομμα.Τερμα δεν γουσταρουμε αλλο πως το λενε,διωξαμε τη βρωμια της Κρητης πρεπει να διωξουμε και αλλους λεκεδες,αν δεν το κανει ο προεδρος δεν θα επελθει καθαρση ποτε στο κομμα.
    κ.Κακλαμανη που ηταν τα Ντορια να σε στηριξουν?
    κ.Λυκουρεντζο που ηταν οι αρκαδες να δωσουν τη νικη στον Δρακο?
    κ.Ψωμιαδη γιατι δεν στηριξατε τον Γκιουλεκα?
    Κυριοι βουλευτες της Αττικης γιατι δεν αγωνιστηκατε για τον Κικιλια?
    Οι μεγαλοι και καθαροι αντρες κερδιζουν κοντρα σε προβλεψεις και εχθρους. Οπως ο κ.Σαμαρας κερδισε τις εσωκομματικες γιατι ο λαος ξερει ποιος ειναι (και ποια ειναι και η ψηλη) ετσι και αυτος ο μεγαλος πατριωτης και αγωνιστης ο ΒΑΣΙΛΗΣ ΜΙΧΑΛΟΛΙΑΚΟΣ δινει οραμα και ελπιδα στον Πειραικο λαο.Ειχα γραψει πως αν δεν εκλεγει δημαρχος θα ντρεπομαι για τους Πειραιωτες και το Ολυμπιακο ιδεωδες,ομως ποτε δεν με εχει απογοητευσει.Μπραβο ρε Μπιλαρε,ενας φανατικος οπαδος σου σημερα ειναι τρισευτυχισμενος και ας μην ζει στον Πειραια,εισαι αυτος που δεν μας εχεις απογοητευσει ποτε και γι'αυτο θα εισαι για το υπολοιπο της ζωης σου δημαρχος Πειραια.
    ΒΟΡΕΙΟΣ ΗΠΕΙΡΟΣ ΓΗ ΕΛΛΗΝΙΚΗ

  44. eleni avatar
    eleni 15/11/2010 01:50:29

    Καρκίνος κύριες και κύριοι και μάλιστα μεταστατικός.
    Είμαστε αξίοι της τύχης μας και των επιλογών μας.

  45. Billy avatar
    Billy 15/11/2010 01:56:38

    Ε, ρε πικρα που'χει πεσει!Αλλα το μηνυμα δε λετε να το παρετε,με βαριδια τυπου Κ.Κ. και λοιπων ιδιοκτητων και βαρονων,με ναι μεν αλλα μετα το ταξιδι στην Ευρωπη,πως να σας παρει στα σοβαρα ο κοσμος οτι ειστε κατα του μνημονιου και να εκφραστει μεσω της Ν.Δ. με την ψηφο του,γι αυτο η τεραστια αποχη.Οσο για δικαιολογιες οποιος ψαχνει βρισκει τετοιες.

  46. cobalt avatar
    cobalt 15/11/2010 02:25:18

    My 2 cents: Το μεγάλο λάθος ήταν που δόθηκε εξ' αρχής τόση μεγάλη σημασία στις δημοτικές και περιφεριακές εκλογές: Ήτανε και αντι-μνημονιακές και δημοψήφισμα για την κυβέρνηση και για την κάρτα του πολίτη και ό,τι του ερχότανε του καθενός.
    Όμως μόνο οι άρχοντες τις είδαν έτσι, οι πολίτες είχαν άλλη άποψη και είχαν ήδη κουραστεί από τα προεκλογικά, πρίν ακόμη την πρώτη Κυριακή. Με το ζόρι πηγαίνανε, δεν το βλέπατε; Οι ψηφοφόροι να πηγαινοέρχονται από το πρωί, μέχρι λίγο πρίν κλείσουν οι κάλπες, στα εκλογικά κέντρα, πράγμα που δείχνει πως η αποφαση ήταν της τελευταίας στιγμής.
    Με μεγαλύτερο ζόρι ακόμη οι ψηφοφόροι της δεξιάς. 'Ολοι τους το ίδιο τροπάρι "κανονικά δεν θα πήγαινα μωρέ, αλλά.." -δεν σας το είπε κανένας φίλος που του λέγατε "Μα πρέπει να τους δείξουμε πως δεν συμφωνούμε.."; Ήταν παραφορτωμένες αυτές οι εκλογές και ο κόσμος δεν ήθελε να πάρει ευθύνη για μεγάλα πράγματα.
    Ήθελε να τις διεκπαιρεώσει. Τις διεκπαιρέωσε λοιπόν.
    Έβγαλε τον Νικήτα που δεν τον συμπαθούσε κανένας πλέον -ας μη γελιόμαστε- βάζοντας στην θέση του τον Καμίνη, αλλά με τον Μιχαλολιάκο στο συμβούλιο για οπισθοφυλακή, όπως στη Σαλονίκη, τον Μπουτάρη εναντίον του Ανθίμου. Γιατί;
    Γιατί οι δημοτικές και περιφερειακές αφορούν σε πρόσωπα. Δεν μπορείς να ζητήσεις κομματική γραμμή έτσι εύκολα κι αν πρέπει να το κάνεις Αντώνη, διαλέγεις και πρόσωπα που να συμβολίζουν αυτά που υποστηρίζεις. Για τον Νικήτα τα είπαμε. Πρώτα "ανεξάρτητος" και καλά και μετά ζητούσε βοήθεια. Σε ποιόν αρέσουν αυτά;
    Ο Βασίλης φαίνεται καλό παιδί, αλλά όπως και τον Γκιουλέκα π.χ. ποιός τους γνώριζε απο πρίν στα τοπικά, ή μάλλον ποιός -που δεν είναι μέσα στα κομματικά- τους γνώριζε. Τελεία.
    Τεσπα, οι δημότες προσπάθησαν να κάνουν το καθήκον τους και -όσοι το κάνανε- το κάνανε χωρίς να ξέρουν για ποιό λόγο ακριβώς ψηφίζουν τελικά.
    Αν ο ΓΑΠ πέσει στην παγίδα που έστεισε ό ίδιος στον εαυτό του και λάβει το αποτέλεσμα ώς popularity contest, νομίζοντας πως τώρα μπορεί να κάνει ό,τι θέλει, το επόμενο πράγμα που θα ακούσει θα είναι "το ελικόπτερο είναι έτοιμο αλλά στο διάδρομο υπάρχει κόσμος. Τι θα κάνουμε κύριε πρόεδρε;"

    my 2 cents και παίρνω και ρέστα

  47. Kostas D avatar
    Kostas D 15/11/2010 02:28:51

    Παιδιά κάθομαι και διαβάζω τώρα τις αναρτήσεις και σκέφτομαι, για όνομα Θεού, καθόμαστε κι αναλύουμε το τι ελαττωμα είχε ο Α η Β γαλάζιος υποψήφιος.... Το Μνημόνιο/ Τροικα... δε μας αφορά καθόλου...???? Που από αυριο θα δουμε κι άλλες συνέπειες?? Δηλαδή η αντιμνημονιακή πολιτικη τους ΔΕΝ ήταν κίνητρο για τον κοσμο... Σε άλλη χώρα ζούνε? ΔΕ θα τους επηρρεάσει???? Αυτό μας καίει πρωτίστως, από αύριο κιόλας.. Που έρχονται κι άλλα μέτρα με ευθύνη όσων απείχαν η ψηφισαν τα τσιράκια του μνημονιου/πασοκους....
    Πολύ χάρηκα που ο Μπουτάρης ευχαρίστησε τη Ντόρα..... Ετσι να πέφτουν οι μάσκες.. επιτέλους!!!!!
    (Μην κάθονται μερικοί και γενικολογουνε΄με αοριστίες )

  48. Σπύρος avatar
    Σπύρος 15/11/2010 02:37:09

    Τελικά τί ισχύει??
    Η Ν.Δ. μάλλον στεναχωριέται πού βλέπει νά χάνεται,πρός τό παρόν,τό ντοβλέτι,οπότε τό ενδιαφέρον περί Μνημονίου κ.λ.π. φαίνεται νάταν τό πρόσχημα.
    Συμμετείχε τό 50% και κάτω τών πολιτών σε αυτές τίς εκλογές..
    Αρα τό σύστημα βρίσκεται σέ ανισορροπία και σύντομα θά ζητηθούν ''λύσεις'' μέσω συνεργασιών και συναίνεσης.
    Αν αποτύχουν και αυτές(πού θά αποτύχουν) η πρόβλεψη θάναι ακόμα δυσκολότερη γιά τό μετά.
    Ηδη τό MEGA έδωσε ''γραμμή'' μέσω Κυριάκου Μητσοτάκη και Ψαριανού,αλλά και μέ συνεχείς παραινέσεις για πλήρη ακύρωση τών εξεταστικών επιτροπών μέ προοπτική τήν συναίνεση.
    Η Δ.Αριστερά θλιβερό απόκομμα και συστημικός κολαούζος...Υπουργείο και δεν πα νάναι και σέ κυβέρνηση Κατοχής.
    Το ΛΑΟΣ εξαίρετο κατασκεύασμα πού πουλάει ''πατριωτισμό'' και αποτελεί δεκανίκι..
    Ομως τελικά ο αντικομμουνισμός και τής Ν.Δ. και τού ΠΑΣΟΚ είναι ακριβώς ο ίδιος ,εκτός απο τίς προεκλογικές περιόδους όπου ζητείται η ψήφος τών αριστερών...
    Μόλις αυτές τελειώσουν οι επιθέσεις πρός τήν αριστερά γίνονται εντονώτατες και θυμίζουν μετεμφυλιοπολεμική περίοδο ανάλογα μέ τον ηττημένο τών εκλογών..
    Πολύ καλά έκαναν οσοι επέλεξαν στον δεύτερο γύρο λευκό ή άκυρο που ειναι διαφορετικό απο τήν αποχή.
    Δέν είχαν κανέναν λόγο νά μπούν σε διλήματα ούτε τό λεγόμενο αντι-μνημονιακό μέτωπο είναι κάτι τό ενιαίο και φυσικά οσοι απείχαν ή ψήφισαν λευκό δέν πείστηκαν οτι ο Σαμαράς ξαφνικά έγινε αντιμνημονιακή δύναμη,πού δέν ειναι ασφαλώς.
    Καί τό οτι φυσικά και δέν είναι ενιαίο(και δικαίως αφού οι διαφορές ειναι μεγάλες) φαίνεται από τά γραπτά πολλών πού αρχίζουν νά τά χώνουν στην αριστερά λές και ήταν υποχρεωμένη νά στηρίξει έναν κάκιστο Δήμαρχο στην Αθήνα ή τίς σωβινιστικές υστερίες τού Ανθιμου στην Θεσσαλονίκη ή νά ασχοληθεί μέ Δράκους και Τατούληδες.
    Ετσι και αλλοιώς ο GAP ειναι αναλώσιμος ,οπως και ο Σαμαράς αν κυβερνήσει..
    Τό ότι εχουμε Κατοχική κυβέρνηση ειναι γεγονός,αλλά οταν θές νά κάνεις ουσιώδη πολιτική αντιπαράθεση και αντίσταση πείθεις τούς πολίτες και δεν θέτεις ζητήματα εκλογικά ,πού παραπέμπουν απλά στό οτι επιθυμείς νά πάρεις τήν κυβέρνηση χωρίς νά ξέρεις τί νά την κάνεις και πώς θά βγάλεις τήν Χώρα απο την κρίση..
    Εδώ δεν τό κατόρθωσε μέ την πολυδιάσπασή της η Αριστερά νά γίνει πειστικότερη παρότι τηρουμένων τών αναλογιών πήγε καλά καί μπορεί νά πάει ακόμα καλύτερα..
    Με τούς Κουβέληδες δέν ασχολούμαι άλλο..Θλιβεροί νάρκισσοι που ελπίζουν στελεχιακά νά πάνε στο ΠΑΣΟΚ και στην Ντόρα.Ασήμαντοι ..
    Η ''ελπίδα'' νά ξαναμαντρωθούν οι πολίτες στά σημερινά σχήματα αρχίζει και ξεθωριάζει και είναι δύσκολο νά προβλεφθεί τό μέλλον τού συστήματος..
    Τουλάχιστον ας ενεργοποιηθούν οι πολίτες στίς τοπικές κοινωνίες σε επίπεδο συλλογικότητας και αλληλεγγύης γιατι έρχονται μαύρες μέρες..
    Πάντως ολοι οι πολίτες δέν σκέφτονται μόνον σέ δικομματικό επίπεδο ..
    Καί αυτό ας τό λάβουν σοβαρά υπ''όψιν οσοι επιτίθενται σε αυτούς πού δεν ψηφισαν Σαμαρά ως αντι-GAP στάση.
    Η Κυβέρνηση GAP είναι θλιβερή και η Ιστορία θά τήν κρίνει αμείλικτα,ως μιά επί τής ουσίας ολιγαρχική Κυβέρνηση υποταγμένη στό χρηματοπιστωτικό σύστημα..
    Το ζήτημα είναι πως θά κρίνει καί τούς υποτιθέμενους αντιπάλους της,πού φαίνεται ότι όχι μονον δεν μοιάζει νά βάζουν μυαλό,αλλά καταφεύγουν σε αναπόδεικτα επιχειρήματα καί επιθέσεις γιά νά αιτιολογήσουν τήν σημερινή μέτρια επίδοσή τους,θυμίζοντας και αυτοί παλιές εποχές που υποτίθεται ότι έχουν απομακρυνθεί απ΄'αυτές.
    Μιάς και η ελπίδα μου δεν ειναι κανενας Σαμαράς ,σπάνια γράφω,απλά συνεχίζω νά παρακολουθώ ειδικά κάποιους αρχικούς φίλους που ξεκίνησαν εδώ μεσα..
    Καλή εβδομάδα.
    Το 2011 προβλέπεται νάχει τεράστια ύφεση και ισως αφυπνισθούν πολλές συνειδήσεις..
    Οψόμεθα.

    • Γιώργος avatar
      Γιώργος @ Σπύρος 15/11/2010 03:08:18

      Γειά σου σπύρο ωραία τα λες...

    • Billy avatar
      Billy @ Σπύρος 15/11/2010 09:07:17

      Να αγιασει το στομα σου,Σπυρο.Πεστα μπας και ξυπνησουν μερικοι,οσο για τους αλλους μονο για το ντοβλετι νοιαζοταν οπως γραφεις.

    • Αρματιστής avatar
      Αρματιστής @ Σπύρος 15/11/2010 11:10:17

      Σπύρο σε διάβασα μόλις τώρα.
      Σωστός 100%. Η ΝΔ δεν είναι αντιμνημονιακή, αλλά παίζει με τις λέξεις.

  49. Ermippos avatar
    Ermippos 15/11/2010 03:29:53

    Αν τα μισά από όσα γράφονται σήμερα εδώ μέσα (άσχετα αν είναι σωστά ή όχι - φτάνει που αποτελούν κριτική) μπορεί σήμερα η ΝΔ να χαιρότανε για λίγο καλύτερα αποτελέσματα. Αντί αυτού, όμως, ο πηρύνας των οπαδών ανήγαγε επί εβδομάδες την εθελόδουλη υπερψήφιση των λανθασμένων επιλογών της ηγεσίας ως ύψιστο κομματικό και πατριωτικό καθήκον, Στέλνοντας με αυτό τον τρόπο το διαχρονικό μήνυμα ότι ο λαουτζίκος παραμένει πάντοτε εδώ, πρόθυμος να χαλκεύσει ο ίδιος τα δεσμά του, υποτασσόμενος σε κάθε ιδιοτελή ή βλακώδη απόφαση των κομματικών ιερατείων. Εάν η μισή από την σημερινή αμφισβήτηση, που εκδηλώνεται κατόπιν εορτής ως γκρίνεια και εσωστρέφεια, εκδηλωνόταν χθές ως υγιής εξωστρεφής κριτική το κόμμα αυτό θα ήταν ένα άλλο κόμμα έτοιμο να αντιμετωπίσει τις προκλήσεις των καιρών. Όσο θα επικρατεί η λογική της τυφλής "κομματικής σκοπιμότητας" η ΝΔ δεν πρόκειται να σηκώσει κεφάλι.

  50. hope avatar
    hope 15/11/2010 03:38:11

    Ο Σαμαράς πήρε μια βαθιά ανάσα. Τα πήγε αρκετά καλά.Ένα κόμμα όπου 2 πρώην πρωθυπουργοί σφυρίζουν αδιάφορα( ο ένας περιμένει το κόμμα της κορούλας του, και ο άλλος χαμένος τουρίστας στην ίδια του την χώρα).
    Μόνος του προσπάθησε ο Σαμαράς και τα πήγε περίφημα. Οι βαρώνοι απλά παρακολουθούν.....
    Μια ανανέωση εάν κάνει το μέλλον είναι δικό του.

  51. ΣΥΚΟΦΑΝΤΗΣ avatar
    ΣΥΚΟΦΑΝΤΗΣ 15/11/2010 05:56:03

    Στη φιεστα που στηθηκε στην πλατεια Κλαυθμωνος ηταν παρον και ο συνταξιουχος που εδωσε τη συνταξη του για τη σωτηρια της πατριδας.Μαλιστα ο Παπανδρεου τον αναγνωρισε και πηγε κοντα του.Σε ερωτηση του Γιωργου αν εχει τιποτα αλλο να δωσει ο συνταξιουχος απαντησε:Τωρα τη ζωη μου....

  52. ΠΑΣΟΚ Χωρίς Σύνορα avatar
    ΠΑΣΟΚ Χωρίς Σύνορα 15/11/2010 08:39:27

    Ο Καμίνης,ο Μπουτάρης πήραν ψήφους από την αριστερά. Από τους ψηφοφόρους που πάντα ψηφίζουν! Η αριστερά όπως είναι γνωστό στηρίζει τους λαθρομετανάστες και τα διπλανά από την Ελλάδα κράτη. Δε θα έλειπε ποτέ από μία τέτοια ψηφοφορία εναντίον της Ελλάδας.
    Η οροφή της δεξιάς παράταξης ήταν πάντα το 45%. Η αριστερά μαζί με το ΠΑΣΟΚ έφτανε πάντα αθροιστικά το 55%. Την τελευταία δεκαετία η δεξιά έχει αγγίξει το ποσοστό του 49%. Η αριστερά συνέχεια μειώνονταν, πράγμα που γνωρίζουν στο ΠΑΣΟΚ και στα κέντρα εκτός Ελλάδας. Γι αυτό προσπάθησαν να καλύψουν το κενό μετανάστες που χτες είχαν το ψηφοδέλτιο έτοιμο στην τσέπη. Το 49% της δεξιάς αποτελείται από άνεργους,ιδιωτικούς υπαλλήλους και κυρίως νέους. Στο 51% λιμνάζουν οι ανεπρόκοποι

    Αυτό που λείπει από τη ΝΔ είναι η ιδεολογία. Το έχουμε πει αρκετοί εδώ μέσα ότι δεν μπορείς να συμφωνήσεις με την αριστερά. Μπορεί να έχεις κάποια κοινά αντιμνημονιακά σημεία αλλά ο εθνομηδενισμός της αριστεράς είναι δεδομένος.
    Είναι στα πανεπιστήμια, στα σχολεία, στις κόβες , στο interenet.
    Εμένα προσωπικά με πείραξε η πρώην επιλογή της ΝΔ ο Τζανετάκος που σχεδόν μας έβρισε.

    • anonymous avatar
      anonymous @ ΠΑΣΟΚ Χωρίς Σύνορα 15/11/2010 08:56:26

      Μόνο 12.000 μετανάστες ψήφισαν. Δε φταίνε οι μετανάστες λοιπόν.

  53. ευτυχια avatar
    ευτυχια 15/11/2010 08:54:38

    Φίλοι απέχοντες, τώρα φάτε στη μάπα τον Χυτήρη να πανηγυρίζει στο ΣΚΑΙ και να λέει ότι "δίνουμε μεγαλύτερη σημασία στην αποχή απ ότι πραγματικά έχει" και δεν "δινετε σημασία στο ρεύμα που δημιουργείται".
    Βέβαια, εγώ πιστεύω πάντα ότι το ψέμα έχει κοντά ποδάρια και σύντομα (δυστυχώς) οι οικονομικές εξελίξεις θα εκβιάσουν τα πράγματα.

  54. ευτυχια avatar
    ευτυχια 15/11/2010 09:02:33

    Ακούστε και λίγο Κανέλλη - δεν βλάπτει

    • ΠΑΣΟΚ Χωρίς Σύνορα avatar
      ΠΑΣΟΚ Χωρίς Σύνορα @ ευτυχια 15/11/2010 09:15:21

      Με ποια ιδιότητα είχαν καλεσμένη την Κανέλλη και τον Στρατούλη χθες? Γιατί να μην έχουν για παράδειγμα τον Κώστα Πλεύρη ή το Μιχαλολιάκο?Η Κανέλλη προπαγάνδιζε το άκυρο! Ενώ οι άλλοι δύο έχουν άποψη!

  55. χρηστος avatar
    χρηστος 15/11/2010 09:28:04

    Τελικά αυτός ο λαός είναι ή δέν είναι σοφός?

    • headbangers balls avatar
      headbangers balls @ χρηστος 15/11/2010 11:37:38

      ναι..είναι ή δεν είναι

  56. Kostas avatar
    Kostas 15/11/2010 09:31:10

    TO NEO KOMMA THS KORHS DINEI STON SAMARA KAI STHN ND TERASTIA EYKAIRIA GIA KSESKARTARISMA...

    O SAMARAS NA MHN APOGOHTEYSEI 700 XILIADES ANTHROPOYS POY TON EVGALAN ARXHGO...THARROS KAI TOLMH XREIAZETAI...

    DEN VLEPEIS RE ANTONH OTI EINAI OLOI TOYS KAI MONOI MAS?AYTO TO MONOI MAS OMOS ANTONH EINAI H PLEIOPSHFIA TOY ELLHNIKOY LAOY...SYNHDHTOPOIHSE TO EPITELOYS KAI KANTO SHMAIA SOY

  57. O ΛΑΙΚΟΣ avatar
    O ΛΑΙΚΟΣ 15/11/2010 10:43:11

    Οι αυτοδιοικητικές επιλογές του κ. Σαμαρά δεν ήταν καλές και οι οπαδοί του το απέδειξαν .Τώρα αν δεν κατάλαβε το μήνυμα κακό του κεφαλιού του….
    Η αναξιοκρατία ,η οικογενειοκρατία και ο νεποτισμός κυριαρχεί στη ΝΔ, περισσότερο από κάθε άλλο κόμμα,( απόδειξη οι υποψήφιοι στις αυτοδιοικητικές εκλογές).
    Σε μια χρονική στιγμή που η ΝΔ αναζητεί λαϊκή στήριξη για να προχωρήσει μπροστά , οι ψηφοφόροι, και τα μέλη του κόμματος διαπιστώνουν αρκετές περιπτώσεις ανά την επικράτεια που αποδεικνύουν ,την δομημένη οικογενειοκρατία ,την αναξιοκρατία και την πατρωνία !!!.

  58. Αρματιστής avatar
    Αρματιστής 15/11/2010 10:47:49

    Όταν ένα κόμμα αδυνατεί να αντιληφθεί το μήνυμα των καιρών, την οργή και την απογοήτευση των ανθρώπων, τη δυστυχία και τα δράματα που εκτυλίσσονται στη κοινωνία, την κατάρρευση της οικονομίας, την καταλήστευση των αδύναμων τάξεων, την παραίτηση της χώρας από τη κυριαρχία της, τις κυοφορούμενες υποχωρήσεις στα εθνικά θέματα, τότε το καλύτερο που έχει να κάνει, είναι να υποστείλει τη σημαία.

    Όταν το κόμμα αδυνατεί να ερμηνεύσει το μήνυμα της πρώτης Κυριακής των εκλογών, που είναι η απελπισία του κόσμου, η απογοήτευση του από το πολιτικό σύστημα, η απέχθεια του προς το μνημόνιο και τα δεσμά στα οποία έχει δεθεί η πατρίδα και ως εκ τούτου αδυνατεί να δώσει κατεύθυνση και να στείλει το σωστό μήνυμα, τότε το καλύτερο που έχει να κάνει, είναι να κατεβάσει τα ρολά.

    Και οι περισσότεροι εδώ δεν ερμηνεύετε το μήνυμα των εκλογών με το πόσο πρασίνισε ή έγινε μπλε ο χάρτης; Δηλαδή με νοοτροπία ποδοσφαίρου; Ήρθαμε δεύτεροι μεταξύ δύο…. Ποιος κέρδισε τις εντυπώσεις;

    Ο ζαβός.... Ο ανεγδιήγητος ΓΑΠ.... Ένας ανελλήνιστος διεθνιστής... Ο χειρότερος πρωθυπουργός όλων των εποχών....

    Και από σήμερα θα αρχίσει ο ομαδικός βιασμός της κοινωνίας και μάλιστα χωρίς βαζελίνη.

    Δεν βλέπετε ότι αυτοί που εκλέχθηκαν, ανεξαρτήτως χρώματος, στη καλύτερη των περιπτώσεων, άντε να έλαβαν το 17% του εκλογικού σώματος. Ποιο είναι το πραγματικό πραγματικό ποσοστό των ψήφων που έλαβαν ο Μιχαλολιάκος ή ο Καμίνης;;;

    Ξέρετε πως ερμήνευσε την αποχή της προηγούμενης Κυριακής ο Σπηλιωτόπουλος, αυτός ο αστέρας της πολιτικής, που κάποια στιγμή είχε και αρχηγικές φιλοδοξίες;; «Ότι λόγω του καλού καιρού ο κόσμος προτίμησε τις παραλίες. Και το εξήγησε έτσι, επειδή έκανε Βουλιαγμένη - Κολωνάκι μιάμιση ώρα»!!! Τέτοια πολιτική διάνοια!!!!

    Αυτό είναι το επίπεδο των πολιτικών του κόμματός μας... Επίπεδο κοτζαμπάσηδων. Να τους χαιρόμαστε...

    Όταν ακόμα και σε αυτό εδώ το μπλογκ καθόμαστε και συζητάμε για αστική εντιμότητα ενώ η πατρίδα καταρρέει, τότε κύριοι καληνύκτα σας.

    Εγώ από εδώ και στο εξής θα είμαι με αυτούς που με οποιοδήποτε τρόπο αντιστέκονται. Το απόγευμα στο συλλαλητήριο του ΚΚΕ, αύριο κάπου αλλού.

    ΥΓ: Από πού ως που η ΝΔ είναι αντιμνημονιακή; Επειδή δεν ψήφισε το μνημόνιο για να εξωπετάξει τη βρώμικη κυρία;

    Δεν έχει δηλώσει ότι ψήφισε σχεδόν όλα τα νομοσχέδια εφαρμογής του μνημονίου; Δεν έχει δηλώσει ότι θα εφαρμόσει το μνημόνιο και απλώς θα μεριμνήσει προκειμένου ο βιασμός να ολοκληρωθεί το δυνατόν συντομότερα; Ποια είναι ή θέση της στα μείζονα εθνικά θέματα και πως ενημερώνει τη κοινή γνώμη;;;

    • Kasut avatar
      Kasut @ Αρματιστής 15/11/2010 11:00:06

      Ειδε κανεις απεχθεια για το μνημονιο? Τουλαχιστον πολιτικα δεν εκφραστηκε.
      Ο κοσμος απογοητευτηκε, οντως δεν εγινε ξαφνικα φιλος της τροικας αλλα δεν πιστεψε και τις πομφολυγες του μηδενισμενου ελλειμματος σε ενα χρονο, την αριστεριστικες κορωνες κατα της τροικας. Η ΝΔ περισσοτερο αντιπολιτευτηκε την τροικα παρα το ΠΑΣΟΚ.

  59. Φ. avatar
    Φ. 15/11/2010 11:13:02

    Εγώ νομίζω πως ήταν ευκαιρία να απαλλαγεί η νουδούλα από τον Ψωμιάδη, δεδομένου πως ο Μπόλαρης είναι ήπιος άνθρωπος, καμια σχέση με Μπουτάρηδες.
    Τώρα στην επόμενη αναμέτρηση θα χάσει με τα μπούνια, ασχέτως ποιός θα είναι απέναντι. Kάλλιο να έχανε Mακεδονία από Μπόλαρη παρά Πελ/σο από Τατούλη.

    • o aneksartitos avatar
      o aneksartitos @ Φ. 15/11/2010 11:46:21

      Μπράβο νεοδημοκράτη μου, εσύ!!
      Να έχανε και ο ψωμιάδης!!!!
      μήπως να χάσει και τις εθνικής εκλογές., όταν γίνουν, ο Σαμαράς, για να διώξει 2-3 στελέχη;;
      Η' μάλλον ακόμα καλύτερα να χάσει όλες τις εκλόγές τα επόμενα 100 χρόνια η ΝΔ. Τότε θα καθαρίσει ιδεολογικοιπολιτοκο.. κα. βλακείες, και μπορεί να γίνει κυβέρνηση...
      αλλωστε η οικογενειοκρατία μόνο στη ΝΔ πειράζει. Στο πασοκ δεν πειράζει από πάππου έως ανίψι να είναι βουλευτές, δήμαρχοι, υπουργοι

      • Φ. avatar
        Φ. @ o aneksartitos 15/11/2010 12:11:56

        Μα καλέ μου άνθρωπε, δε μιλάω ως νεοδημοκράτης. Δεν είμαι, αν μου επιτρέπεις κιόλαε. Ούτε η οικογενειοκρατία είναι θέμα εν προκειμένω. Η γελοιότητα είναι.

  60. rs avatar
    rs 15/11/2010 11:25:11

    Η έννοια της "Δεξιάς" είναι κόκκινο πανί για την πλεοψηφία των Ελλήνων.
    Αναρωτηθείτε πρώτα τί ¨αντιπροσωπεύει" και μετά αναλωθείτε σε εμβρυθή σχόλια.Το παράδειγμα της νίκης του Μπουτάρη (κυρίως) και του Καμίνη είναι χαρακτηριστικά.
    Ο σκοταδισμός και η συγχρώτηση με τα ¨φαιά" λουλούδια δείχνει "πολιτικό χώρο" με κοντή και αλλοπρόσαλη μνήμη, που το μόνο κίνητρό του είναι η "εξουσία για την εξουσία".
    Δεν είμαι υπέρ του Μπουτάρη , αλλά όταν ο απίθανος Γκιουλέκας χαμογελούσε- πίστευε ο αφελής οτι λειτουργούσε υπέρ του- με νόημα και δήλωνε κάτι ακατάλληπτο, περί "ελληνοτρεχαγήρευε και βυζαντινού κλέους" για την αήθη επίθεση του καθόλα απαράδεκτου Άνθιμου, ήταν σαν να έβλεπα τον κ. Τριανταφυλλίδη, τον Αβέρωφ, τον Μανιαδάκη, τον Γκοτζαμάνη , τον Μητσοτάκη και όλη την ..... αφρόκρεμα των ομάδων κρούσης.
    Και η λάσπη φυσικά συνεχίστηκς. "Οδός Κεμάλ, θα παραδοθεί η Αθήνα στους λαθρομετασνάστες" και άλλα φαιδρά.
    Η συζήτηση πάει μακριά και δεν υπάρχει χρόνος. Για την πολιτική, την οικονομία, την Αριστερά, το ΠΑΣΟΚ, την αποχή, την προοπτική και όλα όσα πρέπει να απασχολούν τους πολίτες. Σύγχρονος λόγος - και κόμμα- σημαίνει πολύ περισσότερα από το να να μιλάει ο Κικίλιας με φόντο ευειδείς νέους.
    Και παράλληλα ο Ψινάκης και ο Ψωμιάδης. Άτομα που τελικά συμπυκνώνουν την αισθητική και την προοπτική της "Δεξιάς". Χαμένος κόπος .

    Υ.Γ. Κρίμα ρε Χρύσανθε ! Αυτά είχαμε μέσ΄στο μυαλό μας; Να συμβάλης στην ιδεολογική συγκρότηση της ΝΔ, δίπλα δίπλα με τον... Πολύδωρα και τον ¨κόκκινο" Πάνο; Πάντως νάσαι καλά!

    Ένας Θεσσαλονικιός

  61. Αρματιστής avatar
    Αρματιστής 15/11/2010 11:26:46

    Ενημέρωσε η ΝΔ τους πολίτες για το τι ακριβώς είναι μνημόνιο; Η μόνη ουσιαστική ενημέρωση για το μνημόνιο, προέρχεται από την αριστερά.

    Συζητώ με πολλούς νεοδημοκράτες και ουσιαστικά δεν γνωρίζουν τίποτε πέρα από την ακρίβεια και τις περικοπές σε μισθούς και συντάξεις και το τι γίνεται στη τσέπη τους.

    Η μεγάλη αποχή οφείλεται κυρίως στην απέχθεια του κόσμου προς τους πολιτικούς και στη οικονομική αφαίμαξη που υφίσταται. Αν οι πολίτες ήταν αρκετά ενημερωμένοι για το μνημόνιο, τι προβλέπει και ποιος είναι ο ζόφος που έρχεται, η Αθήνα θα είχε καεί. Αλλά στη ΝΔ πιστεύουν στην αστική εντιμότητα.

    Και για να κλείσω: Οι πολίτες σιχαίνονται τον πολιτικό κόσμο, βρίζουν με τα χειρότερα λόγια τους πολιτικούς, μουντζώνουν το «ναό» της δημοκρατίας, αποκαλούν τους βουλευτές κλέφτες, αποκαλούν τη βουλή οίκο ανοχής και ζητούν να καεί. Διάχυτη είναι η εντύπωση ότι το παρόν πολιτικό σύστημα αδυνατεί να δώσει λύση στα προβλήματα της χώρας και δυστυχώς η ΝΔ δεν πιάνει το μήνυμα. Κρίμα

    • Misha avatar
      Misha @ Αρματιστής 15/11/2010 12:04:57

      Βασίλη, έχεις δίκιο.
      Η ΝΔ ΔΕΝ ενημέρωσε τι εστί Μνημόνιο , δε θα βρείς ΠΟΥΘΕΝΑ επίσημο λόγο της ΝΔ που να αναφέρεται στην υποθήκευση της δημόσιας περιουσίας η οποία πάει πακέτο στους «δανειστές» στην βέβαιη περίπτωση που η χωρα αδυνατήσει να εξοφλήσει εντός των προθεσμιών τους «δανειστές».

      Ο Σαμαράς βλέπει την καταστροφή (αυτό είναι βέβαιο λόγω Χρύσανθου και Φαήλου) αλλά δεν την καταγγέλει ωμά, μη και τυχόν κακοχαρακτηριστεί από τους ευρωπαιους του Λαϊκου Κόμματος ή από τους ντόπιους ευρωλιγούρηδες .

  62. Greg avatar
    Greg 15/11/2010 11:30:37

    Στην Αθήνα είχαμε ένα ελπιδοφόρο αποτέλεσμα. Στο δίλημμα "μνημόνιο ή κακλαμάνης" δεν μπορεί να τοποθετηθεί κανονικός πολίτης, παρά μόνο καθυστερημένοι ή κομματόσκυλα. Ευτυχώς το 30% είναι μικρό ποσοστό.

  63. headbangers balls avatar
    headbangers balls 15/11/2010 11:40:10

    πανυγηρίζουν οι τοκογλύφοι πιστωτές μας για τη νίκη μπουτάρη καμίνη

  64. tiramola avatar
    tiramola 15/11/2010 11:59:48

    Είναι προφανές ότι οι Έλληνες στήριξαν τον Παπανδρέου στην προσπάθεια σωτηρίας της χώρας.
    Κατά την ταπεινή μου γνώμη δεν είπαν ΝΑΙ στα μέτρα λιτότητας.
    Αναγνώρισαν την προσπάθεια της κυβέρνησης που επί ένα χρόνο δίνει τιτάνιο αγώνα για να μπορεί να πληρώσει μισθούς και συντάξεις.
    Τα αποτελέσματα των εκλογών αλλά και το ύψος της αποχής δείχνουν την ωρίμανση μιάς κοινωνίας που αλλάζει και απαιτεί πλέον αλήθειες και δουλειά από τους εκλεγμένους αντιπροσώπους της.

    • Φ. avatar
      Φ. @ tiramola 15/11/2010 12:13:31

      Γιατί τιτάνιο αγώνα δηλαδή; Δε τις βγαίνουν τα λεφτά ή μήπως τελικά δεν δανειστήκαμε για να μπορούμε να πληρώνουμε μισθούς και συντάξεις;

    • Greg avatar
      Greg @ tiramola 15/11/2010 12:33:44

      Είσαι πορωμένος;
      Περισσότερο από προφανές είναι ότι το δίλημμα μνημόνιο-αντιμνημόνιο αποδείχτηκε μάπα, ενώ κυριάρχησαν οι επιλογες προσώπων-ανθρώπων. Στη Ν.Ιωνία είχαμε έναν ΓΑΠίτη δήμαρχο που έμενε στην Κηφισιά και περνούσε απ΄το δημαρχείο καθημερινά ένα δίωρο 11:00 - 13:00 και θεωρούσε ότι μας έκανε και χάρη καθότι παλιός πασόκος, μεγαλοστέλεχος και πρώην υπουργός. Και άλλα πολλά και σοβαρότερα που δεν τα αναφέρω γιατί είναι"μηνύσιμα".
      Ε, λοιπόν αυτός ο δήμαρχος πήρε στον πρώτο γύρο 35%, ψηφισμένος από τους Τιραμόλες της περιοχής μας. Στο δεύτερο γύρο, συσπειρωθήκαμε όλοι γύρω από τον υποψήφιο που υποστήριξε ο ΣΥΡΙΖΑ, το ποσοστό του οποίου εκτοξεύτηκε από μόλις 18% στον πρώτο γύρο, στο 55% και στείλαμε το δήμαρχό σου πακέτο στην Κηφισιά. Τον απαλλάξαμε τον άνθρωπο και απ' το καθημερινό μαρτύριο να κατεβαίνει στις λαϊκές συνοικίες.

      • Αυριανιστής avatar
        Αυριανιστής @ Greg 15/11/2010 13:30:44

        Έννοια σου, και ως πρώην υπουργός και βο(υ)λευτής, μια χαρά θα την περνάει. Θα κατεβαίνει και θα παρκάρει τζαμπέ το αμαξάκι του στο υπόγειο πάρκινγκ της Βουλής, και θα πηγαίνει στον εντευκτήριό της για να κάνει το λόμπι του. Και οι τιραμόλες της περιοχής σου που τον ψήφιζαν για δήμαρχο μέχρι χθες, πάλι δεν θα εξακολουθούν να τον βλέπουν, αφού στο εντευκτήριο της Βουλής δεν μπαίνει η πλέμπα. Μόνο η Ιερά Κάστα των Νυν και των Πρώην...

      • tiramola avatar
        tiramola @ Greg 15/11/2010 13:51:55

        Σώπα, κατάλαβες επιτέλους την αντιμνημονιακή αερολογία?
        Κάτι είναι και αυτό, ωριμάζεις...

        • Σπύρος avatar
          Σπύρος @ tiramola 15/11/2010 14:19:52

          Αφού είδες ωριμότητα τής ελληνικής κοινωνίας είναι πραγματικά θλιβερό..
          Θάπρεπε νάχεις εξαφανιστεί μέ όσα έγραφες προεκλογικά οτι θά κριτικάρεις τον GAP άν δέν τηρήσει τίς υποσχέσεις του..
          Αντ΄αυτου αποδεικνύεσαι ένα κομματόσκυλο ολκής και μάλιστα εντελώς αναξιόπιστο..
          Ενας ακροδεξιός πού δέν ντρέπεται όταν ο Καρατζαφέρης μαζί μέ τον Πάγκαλο πριμοδοτούν έναν αντικομμουνισμό πού θυμίζει εμφύλιο..
          Το μόνον που σε νοιάζει είναι πού προσωρινά ''κέρδισε'' η ομάδα σου πούθυμίζει Κουίσλινγκ και έχει προδώσει ακόμα καί τήν κοινωνική της βάση..

          Καί παριστάνεις και τόν προοδευτικό πού συναινεί στήν ''σωτηρία'' τής Χώρας??
          Αν αυτά τάκανε δεξιός πρωθυπουργός θάχες πάρει τά βουνά μαζί μέ τον Παναγόπουλο -Καρακίτσο..
          Θλιβερά υπολείματα καθεστωτικών έχετε καταντήσει και η Ιστορία θά κατατάξει τήν Μ.Κ.Ο. πού κυβερνά στίς πλέον κατάπτυστες τής Χώρας..
          Αλλά είπαμε:To θέμα είναι πούχεις τώρα τό Ντοβλέτι................

          • tiramola avatar
            tiramola @ Σπύρος 15/11/2010 14:49:31

            Με σένα αριστερέ Σπύρο που ενδεχομένως βλέπεις λύση στις κολεκτίβες δεν έχω κανένα πρόβλημα, αντιθέτως έχω με όσους αερολόγους πουλάνε παραμύθι για να ξανακαταλάβουν τις καρέκλες.

        • Greg avatar
          Greg @ tiramola 15/11/2010 14:23:40

          Αντιμνημονιακή αερολογία; Δεν νομίζω, γι'αυτό μάσησε και ο ΓΑΠ και έβαλε και αυτός με τη σειρά του το δικό του δίλημμα για εκλογές (λογικό για μένα, όχι εκβιαστικό).
          Ωστόσο, για το αν είναι ή όχι αερολογία η εναντίωση στο μνημόνιο, θα το μαθαίναμε αν ετίθετο σε δημοψήφισμα με το ερώτημα "αναδιάρθρωση ή μνημόνιο;".
          Αν και απλό, δεν πιστεύω ότι θέλεις να το καταλάβεις, μιας και ερμηνεύεις και εσύ, όπως και ο Στρος Καν, την αηδία προς τα πρόσωπα (π.χ. Κακλαμάνης) ως ψήφο εμπιστοσύνης στην κυβέρνηση! Αυτό και αν είναι αερολογία, μνημονιακή όμως...

  65. lypon avatar
    lypon 15/11/2010 12:03:59

    ΟΥΦ!

    Αγαπητοί ΝεοΔημοκράτες, καλά θα κάνετε να αφήσετε τη μεμψιμοιρία του ηττημένου και να ξυπνήσετε, επιτέλους.

    Η διαφορά σας από το ΠΑΣΟΚ είναι κάπου στο 2%, φάνηκε την πρώτη Κυριακή. Από εκεί και πέρα, το ΠΑΣΟΚ μπορεί να κέρδισε εντυπώσεις, αλλά είναι τόσο ζεματισμένο που δεν περιγράφεται.

    Με άλλα λόγια, καλά θα κάνετε όμως να αποκωδικοποιήσετε σωστά, και εσείς και το ΠΑΣΟΚ, την αποχή που γλύφει το 55% πανελλαδικά. Γιατί είναι καμπανάκι, γιατί συνιστά απαξίωση όλου του πολιτικού κόσμου, γιατί δηλώνει πως τα ψέμματα τελειώνουνε. Αν ο κόσμος αρχίσει να βγαίνει στους δρόμους (και δεν εννοώ τα διατεταγμένα του ΚΚΕ κτλ) το σύστημα θα πλησιάζει την ημερομηνία λήξης του.

    Και σας παρακαλώ, ξεφύγετε λίγο από το μικροκομματισμό σας. Αν μπορείτε

  66. Γιώργης avatar
    Γιώργης 15/11/2010 12:07:48

    Διαβάζω αγαπητοί φίλοι τα σχόλια σας και πραγματικά θλίβομαι διαπιστώνοντας ότι υπάρχουν ακόμα τιμητές της Ν.Δ. και του ΠΑΣΟΚ.Δεν είναι η ώρα να κάνω σχόλια για εκείνους αλλά θα πω κάτι για τις εκλογές.Ο κόσμος αρχίζει και ξυπνάει, αυτό είναι δεδομένο.Επέλεξε την αποχή.Κι εγώ το ίδιο.Και εξηγούμαι:
    Με βάση τις φωνές των περισσοτέρων θα έπρεπε να πάμε να ψηφίσουμε κάποιον από αυτούς που μιλάνε κατά του Μνημονίου κατοχής.Και εγώ ρωτώ ΠΟΙΟΥΣ???
    Να δώσω "βήμα" στην Παπαρήγα την καλή και να φωνάζει ότι ανέβασε τα ποσοστά της? στον Αντωνάκη των Σαμαρά που δεν έχει τα "καρύδια" να πετάξει έξω από το κόμμα όλη την σαπίλα της προηγούμενης Κυβέρνησης?
    Γιατί ο καλός ο καπετάνιος στη φουρτούνα φαίνεται.Και δυστυχώς για εσάς φίλοι της Ν.Δ. ο Αντώνης είναι λίγος.Πολύ λίγος.Κι αυτό γιατί προέρχεται από το ίδιο το διεφθαρμένο Σύστημα που προέρχονται και οι άλλοι.Και ως γνωστών χέρι που μας ταϊζει δεν το δαγκώνουμε..Και μένει έπειτα η ψήφος στους αντάρτες..Αλλά για ποιούς αντάρτες μιλάμε?
    Για τα Κομματικά Στελέχη εκείνα τα οποία ναι μεν κατεβαίνουν τάχα "Ανεξάρτητοι" αλλά υπάρχουν ακόμα στα κατάστιχα των εν λόγω Κομμάτων και δεν έχουν "διαγραφεί" ακόμα? Αυτός είναι ο αντάρτης? Που μετά την εκλογική αναμέτρηση θα αγκαλιάσει ή θα τον αγκαλιάσουν (από) το Κόμμα από το οποίο προέρχεται?Γιατί αγαπητοί φίλοι ο Έντιμος αυτό κάνει..
    Ανήκει κάπου αλλά τη γνώμη του και το Δίκαιο βγαίνει και το φωνάζει με το όποιο κόστος.Αν του κοστήσει τη διαγραφή τότε ναι διαγράφεται και μάλιστα έπειτα από απαίτησή του..Αρα έχουμε να κάνουμε με την σωτηρία της Χώρας και όχι ποιό Κόμμα είναι ικανό για να μας σώσει..
    Λυπάμαι που το λέω αλλά ΔΥΣΤΥΧΩΣ κανένα από τα γνωστά δεν είναι ικανό.
    Όσο πιο γρήγορα το χωνέψουμε αυτό τόσο πιο γρήγορα θα εμφανιστούν οι δυνάμεις που έχει ανάγκη η χώρα για την ανατροπή..
    Μετά τιμής,

    Ένας απλός εργαζόμενος 'Ελληνας που τρέχει όλη την ημέρα σαν τον Βέγγο και σίγουρα δεν έχει παρόν.
    Όσο για το μέλλον κρατάμε την τύχη στα χέρια μας...

  67. tiramola avatar
    tiramola 15/11/2010 12:13:27

    Και κάτι για την αποχή.
    Είναι λάθος και είμαι κατηγορηματικός αφού εν τέλει δημιουργεί υποτελείς και όχι διαμαρτυρόμενους πολίτες.
    Το πολιτικό σύστημα θα συνεχίσει να υπάρχει και να εξουσιάζει ακόμα και αν η αποχή έφτανε το 80%.

    • Φαινότυπος avatar
      Φαινότυπος @ tiramola 15/11/2010 15:31:59

      Η υψηλή αποχή θα απονομιμοποιούσε το πολιτικό σύστημα εάν οι απέχοντες από τις εκλογικές διαδικασίες ανέπτυσσαν παράλληλα συλλογικές δράσεις σε άλλους τομείς. Η αποχή της ιδιώτευσης (αυτή είναι η ελληνική αποχή) δεν ενοχλεί κανένα από τα δύο κόμματα εξουσίας. Ίσως μόνο τους βουλευτές, γιατί η απισχνασμένη εκλογική τους βάση τους αποδυναμώνει αισθητά έναντι της ηγεσίας του κόμματός τους.

      • leste avatar
        leste @ Φαινότυπος 15/11/2010 17:16:12

        Συμφωνώ στην ουσία αυτού που γράφεις αν και διατηρώ επιφυλάξεις στο τελευταίο ,δηλαδή,κατά πόσο πειράζει τους βουλευτές η αποχή. Θα προσπαθήσω να απαντήσω με μια υποθετική ερώτηση. Πες ότι είσαι υποψήφιος βουλευτής τι θα προτιμούσες να ήθελες 20000 σταυρούς για να εκλεγείς ή 5000;

    • lypon avatar
      lypon @ tiramola 16/11/2010 10:09:22

      Tiramola, η αποχή είναι υπεράνω κριτικής. Μπορείς να τη δεις σα φυσικό φαινόμενο, σαν κεραυνό ή σαν άνεμο. Φαινόμενα που μπορείς να προφυλαχτείς ή να εκμεταλλευτείς, αλλά όχι να κρίνεις.

      Δηλαδή, ιδές την και ζύγισέ την, γιατί έχει πολλά μηνύματα. για τους σάπιους πολιτικούς όλων των κομμάτων. Αλλά "καλή" ή "κακή"...

      Προσπαθείς να βάλεις ηθική στα κοινωνικά φαινόμενα ;

  68. Θραξ Αναρμόδιος avatar
    Θραξ Αναρμόδιος 15/11/2010 12:27:14

    Το πολιτικό σύστημα συγκεντρώνει, μετά βίας το 25% των εκλογέων, συνολικά. Δηλαδή η συνολική δύναμη των κομματικών στρατών, ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΚΟΜΜΑΤΩΝ, δεν υπερβαίνει το 1/4 του εκλογικού σώματος.

    Και είναι νίκη του πολιτικού συστήματος το ότι ακόμη μπορεί να εμποδίσει τις δημοκρατικές αλλαγές που απαιτούνται, και που ζητάει ο λαός, έχοντας στην διάθεσή του μόνο το 25%.

    Δηλαδή το 25% εμποδίζει να γίνει αυτό που θέλει το 75%.

    Με μόνο το 25% σαν στρατό το πολιτικό σύστημα, εμποδίζει τον έλληνα να κατέβει και να διαδηλώσει για να φύγει το Μνημόνιο και να έρθουν δημοκρατικές αλλαγές και καλύτερες μέρες.

    Με μόνο το 25%

    Θραξ Αναρμόδιος

    • tiramola avatar
      tiramola @ Θραξ Αναρμόδιος 15/11/2010 14:04:55

      Και το 75% τι ακριβώς κάνει αγαπητέ Θράκα?
      Περιμένει το θαύμα?
      Γιατί ο Σαμαράς δεν έπεισε ένα έστω μικρό μέρος από όλους αυτούς προκειμένου να στείλουν στα τάρταρα τον Παπανδρέου?
      Όταν έγραφα για αριστεροδεξιές αντιμνημονιακές αρλούμπες πέφτατε όλοι πάνω να με φάτε.
      Κανένας σας όμως δεν περιέγραφε την επόμενη μέρα, κανένας!
      Και εκεί ακριβώς είναι το πρόβλημα.
      Τώρα χαιδεύετε την αποχή....

      • Θραξ Αναρμόδιος avatar
        Θραξ Αναρμόδιος @ tiramola 15/11/2010 14:15:14

        Προς το παρόν αυτό το 75% είναι μακριά από την κομματική εμπάθεια.

        Είναι κι αυτό ένα κέρδος.
        Δεν είναι;

        Αλλά όπως και νά χει δεν μπορούμε να αγνοήσουμε ένα τόσο μεγάλο ποσοστό. Το οποίο μπορει να δείχνει πολλά πράγματα, αλλά με σιγουριά δείχνει τουλάχιστον ένα:

        ΟΙ ΘΕΣΜΟΙ ΜΑΣ ΔΕΝ ΛΕΙΤΟΥΡΓΟΥΝ.

        Και πρέπει να τους αλλάξουμε. Ωστε να αρχίζουν να μοιάζουν λίγο περισσότερο με δημοκρατικούς θεσμούς.

        Και τότε θα έρθουν και αυτοί που τώρα απέχουν, στην κάλπη...

        Θραξ Αναρμόδιος

  69. o βουνίσιος avatar
    o βουνίσιος 15/11/2010 12:36:59

    Αβέβαιο το αύριο των εκλογών

    Μαζικές απεργίες, διαδηλωτές στους δρόμους, μια ολόκληρη χώρα σε αναμονή, δεν υπάρχει άνθρωπος να μην διαμαρτύρεται για τα σκληρά οικονομικά μέτρα της κυβέρνησης, η κυβέρνηση αντιμετωπίζει δυσκολίες στην εφαρμογή των μέτρων, κ.α.
    Τελικά, στις αυτοδιοικητικές εκλογές ένα μεγάλο τμήμα του πληθυσμού μεταξύ 55- 75% δεν πήγε να ψηφίσει.
    Η εξέλιξη αυτή πρακτικά σημαίνει ότι η κυβέρνηση δεν εκπροσωπεί πλέον πολιτικά την κοινωνία, εκ των πραγμάτων δεν μπορεί να μετατρέψει τα κοινωνικά και πολιτικά αιτήματα σε κυβερνητικό πρόγραμμα. Όλα δείχνουν ότι έχει μετεξελιχθεί σε διαχειριστή της πολιτικής που υποδεικνύει η τρόικα, η οποία εν πολλοίς είναι εκτός λαϊκού ελέγχου.
    Τα ερωτήματα που προκύπτουν είναι πολλά:
    Τι να σημαίνει αυτό για την κοινωνία; τι πραγματικά θέλει ο λαός; ποιος πραγματικά φταίει για τα άσχημα δημόσια οικονομικά των τελευταίων 20 ετών;
    Μήπως φταίει το γεγονός ότι οι πολιτικοί δεν ενδιαφέρονται για τα προβλήματα των πολιτών;
    Μήπως φταίει η γήρανση του πληθυσμού και η σχέση της με την παραγωγικότητα;
    Μήπως φταίει το γεγονός ότι τα μμε συγκαλύπτουν τα πραγματικά προβλήματα;
    Μήπως φταίει το γεγονός ότι οι νέοι μέχρι σήμερα έβλεπαν τον πολιτικό και την πολιτική μόνο υπό το πρίσμα της αρχής του αγοραίου ωφελιμισμού
    [ εξυπηρέτηση ρουσφετιού κ.α.]
    Μήπως φταίει ο τρόπος που αποφασίζουν τα θεσμικά όργανα της εε, επιβάλουν και δεχόμαστε χωρίς καμία διαπραγμάτευση σημαντικές αποφάσεις
    Ότι και να φταίει το σίγουρο είναι ότι από σήμερα η Ελλάδα είναι μια διαφορετική χώρα.
    Αργά ή γρήγορα η κυβέρνηση, χωρίς να έχει εκλείψει το ενδεχόμενο της πολιτικής αστάθειας και των πρόωρων εκλογών θα αναγκαστεί να ψάξει τρόπους να διατηρηθεί στην εξουσία και να αντιμετωπίσει τα πολλά κοινωνικά προβλήματα χωρίς να ζητάει περισσότερες θυσίες από τους αδύναμους , όμως με τα σημερινά δεδομένα της οικονομίας και την πιεση που ασκεί η τρόικα για πρόσθετα εισπρακτικού χαρακτήρα μέτρα μια τέτοια εξέλιξη δύσκολα θα έρθει.
    Oλοι γνωρίζουν ότι τα μέτρα της κυβέρνησης δεν οδηγούν πουθενά και το πρόγραμμα δημοσιονομικής προσαρμογής αφήνει ελάχιστα περιθώρια να υπάρξουν εναλλακτικές λύσεις, μάλιστα δημιουργεί περισσότερα προβλήματα από όσα μπορεί να επιλύσει με αποτέλεσμα να πλήττεται ανεπανόρθωτα η αξιοπιστία της κυβερνητικής πολιτικής και κάθε κυβερνητική πρωτοβουλία που ενδεχομένως θα αναπτυχθεί στο μέλλον .
    Συμπερασματικά θα μπορούσαμε να πούμε ότι, η οριακή επικράτηση του κυβερνώντος κόμματος στους 2 μεγάλους δήμους της χώρας και το χρώμα του εκλογικού χάρτη αλλοιώνουν την πραγματική εικόνα[ αποχή] , δημιουργούν λάθος εντυπώσεις και απομακρύνουν από την πραγματικότητα, το μοναδικό που φαίνεται να πετυχαίνουν είναι να μετριάζουν πρόσκαιρα την εγχώρια δυσαρέσκεια .
    Αν η κυβέρνηση και το πελατειακό κράτος εκλάβουν το αποτέλεσμα των εκλογών ως συναίνεση της κοινωνίας να συνεχίσουν στην ίδια αντιπαραγωγική πολιτική πρακτική πολύ σύντομα η χώρα θα οδηγηθεί σε καταστροφή επικών διαστάσεων.

  70. Μιχάλης avatar
    Μιχάλης 15/11/2010 12:41:26

    Αυτές οι εκλογές έπρεπε να είναι καθαρά αυτοδιοικητικές, γιατί και τα πρόσωπα πέραν της κομματικής τους ή όχι ιδιότητας παίζουν ρόλο και μπορούν να καλυτερέψουν την καθημερινότητα του πολίτη μέσα στην πόλη, αν πράγματι είναι άξιοι, έστω και αν οι οικονομικοί τους πόροι σε συνθήκες μνημονίου θα είναι αρκετά περιορισμένοι. Φυσικά σχεδόν όλα τα κόμματα βρήκαν ευκαιρία να συσπειρώσουν τους οπαδούς του και καθόλου δεν ενδιαφέρθηκαν για την τοπική αυτοδιοίκηση, για την οποία κατά τα άλλα δήθεν ενδιαφέρονται, και κομματικοποίησαν αυτές τις εκλογές με πρόσχημα το μνημόνιο η κυβέρνηση και το αντιμνημόνιο το μεγαλύτερο μέρος της αντιπολίτευσης. Αυτό το κατάλαβε μεγάλο μέρος του λαού, γιαυτό και νικητής δυστυχώς αυτών των εκλογών ήταν η αποχή, το λευκό και το άκυρο. Φυσικά σύμφωνα με τις δηλώσεις όλων των κομμάτων μετά το πέρας των εκλογών, όλοι νίκησαν. Το ΠΑΣΟΚ γιατί δήθεν συγκράτησε τις δυνάμεις του, η Νέα Δημοκρατία γιατί δήθεν αύξησε τα ποσοστά της όπως το Κ.Κ.Ε, Συνασπισμός, Οικολόγοι και οι λοιπές αριστερές και προοδευτικές δυνάμεις. Τελικά όλοι έχασαν και μαζί τους και η Τοπική Αυτοδιοίκηση. Κανένας δεν πήρε κανένα μήνυμα και άσε τι λένε ότι δήθεν θα μελετήσουν το φαινόμενο της μεγάλης αποχής και τρίχες κατσαρές. Τίποτε δεν πρόκειται να μελετήσουν. Πολιτική εναντίον του μνημονίου γίνεται με καθημερινή παρέμβαση στη Βουλή, στα μέσα μαζικής ενημέρωσης και στο Internet, να εξηγούν κάθε μέρα στο λαό την αδιέξοδη πολιτική του μνημονίου και της νεοφιλελεύθερης πολιτικής που μεταφέρει κάθε μέρα πλούτο από τους φτωχούς στους πλούσιους σε όλη την Ευρώπη και ότι δεν φταίνε γα την κρίση οι δήθεν τεμπέληδες Ελληνες ή οι Ελληνες που φοροδιαφεύγουν και να βλέπουν πώς ψόφησε η "κέλτικη τίγρης" αυτό το "θαύμα" του νεοφιλελευθερισμού, που δεν είχε υποτίθεται τα δικά μας χάλια. Το κυριότερο πολιτική εναντίον του μνημονίου κάνεις όταν θέλεις ή μπορείς να κατεβάσεις τον κόσμο στους δρόμους. Από ότι φαίνεται η αξιωματική αντιπολίτευση στην ουσία δεν θέλει και η υπόλοιποι ή δεν θέλουν ή δεν μπορούν.

  71. cobalt avatar
    cobalt 15/11/2010 12:57:07

    Πολλά από αυτά που γράφονται εδώ είναι πολύ πιο σωστά και μετρημένα από πολλά που ακούστηκαν απο χθές στα κανάλια. Αλλά ρε παιδιά, από όπου και να το κοιτάξεις το αποτέλεσμα, δεν βγάζει νόημα, τις περισότερες φορές.
    Μοιάζει πιο πολύ με κλήρωση παρά με εκλογές.
    Ο λαός, ή αποστασιοποιήται απο όλους τους, ή το τραβάει στα άκρα για χωρίσει την ήρα απ' το στάρι. Πάντως το μόνο που σου μένει να κοιτάς προσπαθόντας να καταλάβεις τι στο διάλο περνάει από το κεφάλι του Έλληνα, είναι η αποχή.

  72. Nikos avatar
    Nikos 15/11/2010 13:31:23

    Τάχιστον όλων. Το μήνυμα της αποχής είναι "΄Οχι στους παπατζήδες"

  73. SPYROMILLIOS avatar
    SPYROMILLIOS 15/11/2010 14:30:08

    Εγω θελω απο καποιον να μπει στη διαδικασια να ψαξει απο ποια κοινωνικα στρωματα ειναι αυτοι που ψηφισαν και αποφασιζουν για τις τυχες ολων μας.Εγω που προερχομαι απο τα φτωχα στρωματα της ελληνικης κοινωνιας δεν δεχομαι να αποφασιζουν για μενα που θα επιρρεασει περισσοτερο το εκλογικο αποτελεσμα οι δημοσιοι υπαλληλοι,οι ευκαταστατοι και οι νεοπλουτοι.Καποιος να μπει σε αυτον τον κοπο για να καταλλαβει ο Ελληνας μικροαστος και μεροκαματιαρης που απειχε απο τις εκλογες ποιους αφησε να αποφασισουν για τις τυχες του.
    Τον Κακλαμανη δεν τον γουσταρω μια αλλα προετρεψα οσους γνωριζω να τον ψηφισουν,οχι γιατι τον εμπιστευομαι αλλα γιατι ο αλλοδαπος Καμινης θα ειναι η καταστροφη της Αθηνας σε οτι εχει να κανει με τους μεταναστες.Να μου το θυμαστε πως με κινησεις που θα κανει θα εχει πολυ μεγαλη ευθυνη ο "ανδρας" αυτος για γεγονοτα που θα γινουν στη πολη.Οι Αθηναιοι θα δωσουν μαχες με τους καταληψιες της πατριδας και αυτο θα το εχει προκαλεσει ο Καμινης,ελπιζω να διαψευστω αλλα η ελπιδα δεν φτανει.
    Ο κ.Καραμανλης φερει μεγαλη ευθυνη για τη Μακεδονια και καποτε πρεπει να παψει να κανει κακο στο κομμα,με αυτα που κανει προσβαλει οσους τον στηριξαμε και τον αναδειξαμε 2 φορες πρωθυπουργο της χωρας.
    κ.ΣΑΜΑΡΑ ξεβρωμιστε την παραταξη γιατι γι'αυτο σας εκλεξαμε και εχουμε πονταρει πολλα πανω σας,η λαικη εντολη ειναι καθαρση εδω και τωρα γιατι με αυτους που λειτουργουν εκβιαστικα η παραταξη δεν παει πουθενα,μην υπολογιζεις πολιτικο κοστος,δωσε μας ενα καθαρο δεξιο κομμα με οραμα και ελπιδα,ενα κομμα που θα το ψηφιζουμε και θα βγαινουμε στις γειτονιες και θα το βροντοφωναζουμε χωρις να φοβομαστε μη μας ξεφτιλισουν κομματικα στελεχοι.Εξω οι εκβιαστες και τα λαμογια απο την παραταξη.
    Αντωνη σε στηριζουμε με κλειστα ματια,κανε μας υπερηφανους.
    ΒΟΡΕΙΟΣ ΗΠΕΙΡΟΣ ΓΗ ΕΛΛΗΝΙΚΗ

  74. γιωτα avatar
    γιωτα 15/11/2010 17:00:42

    Διαβαζω τα σχολια σας κ συμφωνω με πολλα απ' οσα γραφονται κ λεω να προσθεσω κ κατι ακομα απο τις δικες μου σκεψεις. Μην τρελλενομαστε τοσο πολυ με την αποχη, οταν γινουν βουλευτικες οι μισοι για να μην πω οι περισσοτεροι απο αυτους που απηχαν θα πανε να ψηφισουν. Επισης η αποχη ειναι το χειροτερο φαινομενο μιας δημοκρατιας. Ολοι αυτοι που απεχουν δεν καταλαβαινουν πως χτυπουν τη δημοκρατια κ οχι τα κομματα. Οι λεξεις εχουν εννοιες κ για αυτο εχουν φτιαχθει κ επινοηθει. Αρα λοιπον οταν ψηφιζουν οι πολλοι εχουμε δημοκρατια κ οταν ψηφιζουν οι λιγοι εχουμε Ολιγαρχια. Αυτη ειναι η αλλαγη που προσφεραν στο πολιτικο μας συστημα οσοι δεν ψηφισαν χτες. Αυτοι που εκλεχθηκαν δεν ενδιαφερονται διολου για το ποσοι τους ψηφισαν αλλα μονο για το αν ηταν περισσοτεροι απο εκεινους του αντιπαλου ετσι ωστε να καταφερουν να εφαρμοσουν αυτα που θελουν ασχετα με το σε ποσους αρεσουν κ σε ποσους οχι. Επισης οσοι απηχαν χθες ειχαν παει να ψηφισουν ολες τις προυγουμενες φορες που εκλεχθηκαν εκεινες οι κυβερνησεις που σημερα βριζουν πως του εχουν φερει στην εξαθλιωση! Το αποτελεσμα απλο, πριν ψηφισαν αυτους που μας εφεραν στην εξαθλιωση κ σημερα μη ψηφιζωντας δινουν το δικαιωμα σ αυτους που κυβερνουν να συνεχισουν ανενοχλητοι το σχεδιο των προυγουμενων!
    Ας αφησουμε λοιπον τις φιλοσοφιες κ τα βαθια "προοδευτικα" μηνυματα της αποχης κ ας συγκεντρωθουμε στο πως μεσα απο την ενεργη συμμετοχη μας κ την καταθεση των αποψεων μας θα καταφερουμε να συγκρατησουμε τη χωρα μακρια απο την καταρρευση. Μονο με το οπλο της ψηφου που προερχεται μεσα απο σκεψη κ σωστη αναλυση των οσων συμβαινουν σημερα καθως κ τους αγωνες που θα δωσουμε εξω αλλα κ μεσα απο κομματα,παλια κ καινουργια,μπορουμε να κανουμε την πραγματικη αλλαγη. Τι λειπει σημερα στο Σαμαρα? Τα στελεχη με ιδεες κ αποψεις. Οι ανθρωποι με στοχους κ οραμα. Οι ανθρωποι με προγραμματισμο κ οργανωση. Οι ανθρωποι με πραγματικη θεληση να αλλαξουν τη ροη της ιστοριας σ αυτη τη χωρα. Μερικοι τετοιοι ανθρωποι υπαρχουν κ εδω μεσα αλλα δεν τολμουν να βγουν εξω απο δω,να φωναξουν την αποψη που εδω γραφουν δυνατα κ καθαρα να τους ακουσουν κ αλλοι κ να βγουν κ αυτοι. Οσοι πιστευετε στο Σαμαρα αλλα κ οπου αλλου κ αν πιστευετε βγειτε μπροστα γιατι ενας κουκος δεν φερνει την ανοιξη ακομα κ αν αρχισει το κελαηδισμα....

    • παγωτατζής avatar
      παγωτατζής @ γιωτα 15/11/2010 17:31:10

      Να αγιάσει τό στόμα σας κυρία μου. Εύγε!

    • lypon avatar
      lypon @ γιωτα 16/11/2010 10:13:42

      Αγαπητή Γιώτα, χαίρομαι την αισιοδοξία σου, ειλικρινά. Μόνο που, σε χαοτικούς καιρούς, δεν υπάρχει μεγάλο περιθώριο για "στόχους και όραμα".

      Μη μου θυμώσεις, δε σε κοροϊδεύω, αλλά νομίζω πως ο χώρος που σου ταιριάζει είναι το ΚΚΕ.

      • παγωτατζής avatar
        παγωτατζής @ lypon 16/11/2010 14:03:37

        Eνώ εσένα τό όραμά σου είναι νά έρθει ..... ποιός.. να σε σηκώσει από τον καναπέ,για νά καταλάβεις ότι τό σπίτι εκποιήθηκε και δεν σού ανήκει πλέον ό καναπές...

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.