#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
22/03/2012 07:00
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεξιά δεκανίκια του ΠΑΣΟΚ και οι καρεκλοκένταυροι της ΝΔ



Δεν θα πούμε εμείς ότι οι δημοσκοπήσεις είναι "στημένες" και προκατειλημμένες. Όλοι ξέρουμε τα παιχνίδια που παίζονται, όπως και όλοι ξέρουμε ότι η κοινωνία είναι ένα καζάνι που βράζει και ότι ο κόσμος ακούει για τα κόμματα εξουσίας και κατεβάζει καντήλια.

Όπως όλοι γνωρίζουμε ότι ανεξάρτητα από προθέσεις και κίνητρα οι “Ανεξάρτητοι Έλληνες” εισπράττουν μια κραυγή διαμαρτυρίας και αγωνίας από την βάση της  Ν.Δ.

Είναι  “δημοσκοπική ψήφος προειδοποίησης” προς την ηγεσία της ΝΔ.

Ένα μήνυμα θυμού για εκείνα που έπρεπε να γίνουν, αλλά δεν έγιναν.

Και πρέπει να πούμε τα πράγματα με το όνομά τους:

Η ΝΔ δυόμισι σχεδόν χρόνια από το πρωτοφανές εκείνο  “Κίνημα της 29ης Νοέμβρη”,  που ανέδειξε  αρχηγό  τον Σαμαρά, είναι σήμερα αντιμέτωπη με την δυσαρέσκεια μεγάλης μερίδας του κόσμου της.

Πως το κατάφεραν αυτό;

Γιατί φτάσαμε ως εδώ;

Ο  Κώστας Καραμανλής, δεν άντεξε στον ανηλεή πόλεμο, που του έκαναν η διαπλοκή των ΜΜΕ,  το ΠΑΣΟΚ, η Αγία Οικογένεια και οι εσωκομματικές βαρονίες της ΝΔ, μαζί. Αναγκάστηκε έτσι  να προσφύγει σε πρόωρες εκλογές μέσα σ’ ένα δυσμενές περιβάλλον. Και τη βάση της Ν.Δ. διαλυμένη. Αν και είχε την τόλμη να πεί προεκλογικά την αλήθεια, ο ελληνικός λαός ενέδωσε στις σειρήνες του λαϊκισμού και ανέθεσε τις τύχες της χώρας στον  ΓΑΠ, τους «κηπουρούς» και τη ...μαμά του.  Η συνέχεια γνωστή. Η Ελλάδα υποδουλώθηκε για δεκαετίες.

Παρόμοιο ο σκηνικό, τηρουμένων των αναλογιών, βλέπουμε να επαναλαμβάνεται και σήμερα. Η ΝΔ για πρώτη φορά στην ιστορία της, έχει μια ευκαιρία  να συντρίψει πολιτικά και να απαξιώσει ηθικά το ΠΑΣΟΚ, το οποίο φέρει την βασική ευθύνη για όσα μας συμβαίνουν. Όμως, ορισμένοι ανακάλυψαν ότι είναι πιο «πατριώτες»  από τον πρόεδρό της και από όλους εμάς και κάνουν ό,τι μπορούν για να παρεμποδίσουν αυτή τη νίκη.

Θυμάμαι, για παράδειγμα, έναν βουλευτή Μανώλη που πριν από τις εκλογές του 2009 τον είχαν κάνει σημαία τα Μέσα Μαζικού Εκμαυλισμού στον πόλεμο κατά του Καραμανλή και της κυβέρνησης της ΝΔ. Τον ίδιο βλέπω και τώρα να πρωτοστατεί στην υπονόμευση της μελλοντικής κυβέρνησης της ΝΔ με άλλο ρόλο και προσωπείο. Και υπάρχει κόσμος που τον παίρνει σοβαρά, αντί να τον πάρει με κάτι άλλο.....

Θέλουν τον Σαμαρά παρένθεση

Βλέπω όμως κι άλλα πολλά, για να λέμε όλη την αλήθεια. Βλέπω ντιντήδες της πολιτικής και δεξιόστροφα εξαπτέρυγα που το Νοέμβριο υπονόμευαν ανοικτά τις διαπραγματεύσεις του προέδρου της ΝΔ και συζητούσαν δημοσίως με το ΠΑΣΟΚ για συγκυβέρνηση, να παριστάνουν τώρα στα ΜΜΕ τους εκπροσώπους της ΝΔ, να ράβουν κουστούμια υπουργού και να στέλνουν την βάση μαζικά στους ...”Αγανακτισμένους”.

Βλέπω και τις λίστες των υποψηφίων βουλευτών και σκέφτομαι πόσα... έτη φωτός έχουμε απομακρυνθεί άραγε από εκείνο το ζωογόνο και ελπιδοφόρο “Κίνημα της 29ης Νοέμβρη” που επέβαλε τον Αντώνη Σαμαρά στην ηγεσία της ΝΔ σε πείσμα της διαπλοκής, της Αγίας Οικογένειας, αλλά και διαφόρων από τους .... “Ανεξάρτητους Έλληνες” (για να μην ξεχνιόμαστε έτσι;).

Δεν υπάρχουν λοιπόν αθώοι του αίματος. Ούτε παρθενογενέσεις. Και φυσικά το θέμα δεν είναι προσωπικό. Δεν έχουμε κανένα πρόβλημα με τον κ. Καμένο, τον κ Μανώλη, τον κ. Μαρκόπουλο, τον κ. Σπηλιωτόπουλο, ή τον κ. Κυριάκο Μητσοτάκη. Ούτε και καιγόμαστε φυσικά να ξαναδούμε τον κ. Χατζηδάκη υπουργό.

Το πρόβλημά μας είναι ότι μέσα σε αυτό το απίστευτο ιδεολογικό και πολιτικό αλαλούμ  βλέπουμε να απειλείται μια μοναδική ευκαιρία να συντριβεί το κράτος του ΠΑΣΟΚ και να δημιουργηθούν οι προϋποθέσεις για την οικοδόμηση μιας Νέας Ελλάδας.

Και το ερώτημα είναι ένα: Η Κεντροδεξιά παράταξη πως θα πάει σ΄ αυτήν τη Νέα Ελλάδα, στη Νέα Μεταπολίτευση; Ενωμένη και πανίσχυρη  ή κατακερματισμένη και αδύναμη;  Αν συμβεί το δεύτερο, να είστε σίγουροι ότι σύντομα  θα μας ....απειλεί πάλι μια κυβέρνηση ΠΑΣΟΚ. Μια αδύναμη κεντροδεξιά κυβέρνηση θα αποτελέσει μια σύντομη παρένθεση μέχρι οι νταβατζήδες να προετοιμάσουν τη νέα εκδοχή ΠΑΣΟΚ!

Ρήξη με το παλιό

Πιστεύει άραγε κανείς ότι εμείς στο Antinews συμφωνούμε με όλους τους χειρισμούς και τις τακτικές της Συγγρού, ή ότι μας ενδιαφέρει απλά και μόνο να κυβερνήσει η ΝΔ; Ότι συμφωνούμε με πράγματα και καταστάσεις;

Είναι βαθιά νυχτωμένος όποιος το πιστεύει.

Εμείς σ’ ένα πράγμα πιστεύουμε ακράδαντα: Στην ρήξη με το παλιό και στην εγκαθίδρυση ενός νέου πολιτικού συστήματος με βασική αναφορά την πατρίδα και τον λαό της, όχι την ντόπια και ξένη διαπλοκή.

Φύσει και θέση, αυτόν τον στόχο μόνο ο Σαμαράς μπορεί να τον εξυπηρετήσει, με όπλο μια ισχυρή αυτοδυναμία.

Ας του την δώσουμε και τα υπόλοιπα θα τα βρούμε μετά.

Αυτή είναι η μεγάλη εικόνα κι αυτήν έχουμε πάντα στο μυαλό μας.

Ωστόσο,, όπως έχουμε ξαναγράψει στο παρελθόν, οι παρθενογενέσεις σπανίζουν.

Οι μεγαλύτερες ιστορικές αλλαγές, ακόμα και οι επαναστάσεις, εμπεριείχαν στοιχεία συνέχειας.

Επομένως και η κατά Σαμαρά «αλλαγή» θα πατήσει αναγκαστικά και σε υπάρχοντα «πάγια». Δεν μπορείς να ξεγράψεις με την μία το παλιό και να φέρεις το νέο. Κι ας μην τα φορτώνουμε όλα στον Σαμαρά. Είναι εύκολο να λες “πέταξέ τους όλους έξω και φτιάξε καινούργιο κόμμα”, αλλά ό,τι  έχει συμβεί στην ΝΔ αυτούς τους 30 μήνες αποδεικνύει ότι του την είχαν στημένη στην γωνία από την αρχή. Συνεπώς οι δυνατότητες δραστικών κομματικών αλλαγών ήταν περιορισμένες, χωρίς κίνδυνο διάσπασης

Εκτός βεβαίως κι αν πιστεύετε ότι ο κ. Σταμάτης εξ Αιτωλοακαρνανίας και η κ. Κόλια εκ Σερρών ανήκουν στις “αντισυστημικές δυνάμεις”. Κι ότι εμείς εδώ γίναμε ξαφνικά “μνημονιακοί” και ... "συστημικοί".

H δύναμη είναι ο κόσμος της ΝΔ

Όμως, στη ΝΔ το μόνο υπάρχον «πάγιο» που αξίζει είναι ο κόσμος της. Ο απλός κόσμος. Αυτό που συνηθίσαμε να λέμε "βάση". Τα υπόλοιπα είναι αποσβεσμένα ή ευτελή.

Αυτόν τον απλό κόσμο πρέπει να πλησιάσει πάλι ο Σαμαράς. Να συνομιλήσει μαζί του . Να ακούσει τα προβλήματά του, να του πεί πώς περνάει με την κουτσουρεμένη σύνταξη, τα άνεργα παιδιά, και τα βαριά χαράτσια. Οι νίκες δεν κερδίζονται από τα γραφεία, αλλά στο δρόμο, στο χωριό, στην πλατεία.

Ο Σαμαράς έχει το χάρισμα και το καθαρό βλέμμα να αγγίξει πάλι αυτόν τον κόσμο. Να κερδίσει την εμπιστοσύνη του. Γιατί μόνον αυτός ο κόσμος μπορεί να τον αναδείξει  κυβερνήτη, αυτός είναι η μοναδική δύναμή του.

Με τους μηχανισμούς ο Σαμαράς πότε δεν τα πήγε καλά.  Το διαπίστωσε στα «πέτρινα χρόνια» του. Τι τον κάνει  να πιστεύει ότι θα τα πάει τώρα; Τι έχει κερδίσει η ΝΔ από την αποκλειστική επικοινωνιακή ενασχόληση της με τα διαπλεκόμενα ΜΜΕ όλους αυτούς τους μήνες; Ένα μεγάλο και ολοστρόγγυλο μηδενικό; Γιατί επιμένει να παίζει "συστημικά", δηλαδή σε ξένο γήπεδο και με πουλημένο διαιτητή;

Αν ο Σαμαράς δεν έρθει πρώτον σε ρήξη με το σύστημα και δεύτερον αν  δεν ρισκάρει να χάσει το όποιο ποσοστό αντιπροσωπεύουν τα βαρίδια της ΝΔ για να ανανεώσει δραστικά την κοινοβουλευτική ομάδα , τότε ούτε θα απογειωθεί ποτέ εκλογικά και στη συνέχεια  θα υποστεί το γνωστό «πριόνισμα».

Μπορεί να ρωτήσει, αν θέλει, τον Καραμανλή, που έπαθε και ξέρει.

Και από τις αστικές ευγένειες και φιλοφρονήσεις προς το ΠΑΣΟΚ μπορεί να περιμένει ό,τι και από έναν κροταλία στο μαξιλάρι του.

Και κάτι ακόμα: Ενάμιση μήνα πριν από τις εκλογές  δεν έχουμε δει, ούτε καν ένα στοιχειώδες πρόγραμμα. Πότε το πρόγραμμα αυτό θα γίνει κτήμα του λαού;

Για να τελειώνουμε:  Το “σύστημα ΠΑΣΟΚ” δεν πολεμιέται με κινήσεις και ισορροπίες κορυφής, ερήμην του λαού.

Αντιπαλεύετε μόνο με ένα πλατύ κοινωνικό μέτωπο.

Όχι με αμφιλεγόμενα “αντιμνημονιακά” και άλλα διχαστικά μέτωπα, αλλά με πλατιές κοινωνικές συμμαχίες προϊόν συγκεκριμένου προγράμματος που θα οδηγήσει σ’  ένα νέο “συμβόλαιο με τον λαό”.

Καιρός να πει και η ΝΔ ένα «ως εδώ!

Η Ελλάδα δεν είναι μπανανία !

Εμείς οι Έλληνες δεν είμαστε πολίτες Γ’ κατηγορίας.

Αυτός ο λαός και μαζί του αυτή η παράταξη και  ιστορία διαθέτει και περηφάνια και δυνάμεις αστείρευτες.

Και ας μου επιτραπεί, κλείνοντας, να απευθυνθώ προσωπικά στον Σαμαρά με κάτι που είχε γραφτεί παλιότερα εδώ :

"Πόσοι, εκτός από έναν στενό πυρήνα, πίστευαν τον Σεπτέμβριο του 2009 ότι τον Δεκέμβριο θα ήσουν αρχηγός της ΝΔ;

Δείξε λοιπόν όποια αλήθεια περικλείεις στον κόσμο. Αυτό είναι το μόνο επαναστατικό που μπορείς να κάνεις.

Και να θυμάσαι ότι στο πόκερ που παίζεται οι άσσοι σου είναι μόνο οι 500.000. Και «τα ρέστα σου» η προοπτική να γίνουν 3.500.000.

Κίνημα σε ανέδειξε αρχηγό. Μόνο «Μέτωπο» με τον Λαό θα σε εκλέξει πρωθυπουργό...."

FactorX

ΣΧΟΛΙΑ

  1. nikos avatar
    nikos 22/03/2012 07:26:15

    Εύγε,εξαίρετο κείμενο.Μόνο μία ένσταση,-δίνουμε αυτοδυναμία και μετά βλέπουμε.Όχι.Πρώτα βλέπουμε και μετά δίνουμε άνετη αυτοδυναμία.

    • Chris Theocharis avatar
      Chris Theocharis @ nikos 23/03/2012 15:55:03

      Μπράβο Νίκο, το σχόλιό σου είναι αρκετό και συγνώμη απ' όσους προσπαθούν παρακάτω να δώσουν προεκτάσεις που δεν είναι καν απαραίτητες. Καμία σημασία δεν έχει η "φοβέρα" περί αυτοδυναμίας ή καταστροφής. Τα πράγματα είναι απλά. Τήρηση από μέρους ηγεσίας όσων έχουν προαναγγελθεί ξεκάθαρα και σταράτα ή αλλιώς "τιμωρία" από εμάς.

  2. S.P. avatar
    S.P. 22/03/2012 07:41:17

    Πολύ καλό άρθρο! Ρήξη με το κατεστημένο εντός και εκτός νδ.
    Ο γυιός του κ. Δήμα δεν εύρισκε μία καλύτερη δουλειά, έπρεπε να παραλάβει το μαγαζί του πατρός του; Τι σπουδές έχει τι προσφορά στην Ελλάδα;
    Το ίδιο ισχύεικαι για τον γυιό του Βαρβιτσιώτη κ.α. Η αντίληψη ότι το κράτος είναι λάφυρο μερικών ανθρώπων, των συγγενών τους, των παρατρεχάμενων και όσων υπακούουν στο σύστημα "ψήφος δι' αντιπαροχής" μας έφερε στο χάος, στην δυστυχία, στην απώλεια μισθών και συντάξεων και σε μία μίζερη Ελλάδα. Η αντίληψη αυτή υπάρχει εδώ και 184 χρόνια και κυρυφώθηκε τα τελευταία 38 έτη.

    • Κατερινα avatar
      Κατερινα @ S.P. 22/03/2012 07:49:28

      αγαπητέ S.P.,
      να το πάρουμε λίγο από την απέναντι μεριά;
      άντε το κόμμα βαζει τον υιο Δημα στο ψηφοδέλτιο.
      Αυτός μέσα στη γενική κατακραυγή για οικογενειοκρατιες, νεποτισμους κλπ., που πάει ο δυστυχής;
      εκτός εάν τα έχει όλα γραμένα στα παλαιότερα των υποδημάτων του, μαζι με αυτά και μας, που δείχνει και το ποιόν του ανδρός!!!
      Οπότε θα πρέπει να "τιμηθει" και αναλόγως!
      It takes TWO to tango, πάντα!!!!

      • Κατερινα avatar
        Κατερινα @ Κατερινα 22/03/2012 07:55:29

        και συμπληρώνω οτι η απαίτηση του πατέρα Δήμα για την τοποθέτηση παράλληλα με τον ίδιο και του υιου δειχνει και την αντίληψη και την θεώρηση του για την επόμενη μέρα!
        Για την πολιτική γενικότερα!
        Και επιπλέον φημολογείται οτι θα τιμηθει με την υψιστη των τιμών, της τοποθέτησης δηλαδή στην κεφαλή του επικρατείας της ΝΔ!
        Ε, ρε Μαρίκα Μητσοτάκη που μας χρειάζεται!!!

        • S.P. avatar
          S.P. @ Κατερινα 22/03/2012 08:05:40

          Έχετε δίκιο, ως προς το πρώτο, ο εν λόγω υποψήφιος νομίζει, ότι θα εκλεγεί με το προβάδισμα που του δίνει η οικογενειακρατία.
          Ως προς το δεύτερο η απογοήτευση σας είναιδικαιολογημένη.

    • NIKOS avatar
      NIKOS @ S.P. 22/03/2012 10:30:22

      ΕΜΕΙΣ ΨΗΦΙΖΟΥΜΕ ΔΕΝ ΒΓΑΙΝΟΥΝ ΜΕ ΤΗΝ ΨΗΦΟ ΤΟΥ ΠΑΤΕΡΑ ΤΟΥΣ ΜΟΝΟ.ΓΙΕΚΕ?

  3. atheo avatar
    atheo 22/03/2012 07:42:09

    Καλημερα και ας προσεχατε.
    Ολοι τρεξαμε και πιστεψαμε στον Σαμαρα.
    Αλλα η στροφη που εκανε μας εξεπληξε και μας στεναχωρησε.
    Χθες σε καποιο καναλι η Διαμαντοπουλου το ειπε:
    εμεις δεν ειμαστε μονοι μας που σας "βιασαμε" ηταν και η νεα δημοκρατια μαζι μας.
    Αντε κανε προεκλογικο αγωνα μ αυτο το κλιμα.
    Για αυτο για πειτε μου ενας δεξιος και βιασμενος απο αυτα που υπεστει τι πρεπει να ψηφισει?
    Οταν ψηφιζουμε και επιλεγουμε και εμπιστευομαστε καποιον και διαμαρτυρομαστε και ελπιζουμε.
    Οι κωλοτουμπες τελος.

    • NIKOS avatar
      NIKOS @ atheo 22/03/2012 10:31:46

      ΣΩΠΑ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    • Παύλος avatar
      Παύλος @ atheo 22/03/2012 10:38:09

      Αγαπητέ Atheo, αν είσαι δεξιός και "βιασμένος" σαν πολλούς από μας, είναι κρίμα που δεν πρόσεχες ποιός σε βίαζε, όταν σε βίαζε!
      Είναι και θέμα προσοχής !
      Αν θεωρείς την ψήφιση του πρώτου καταστροφικού μνημονίου, όπου υπήρχε η ελεύθερη επιλογή, ως ισοβαρή με την ψήφιση του δεύτερου, όπου υπήρχε ζήτημα ζωής ή θανάτου, (κατηγορώντας δηλαδή τον Σαμαρά ότι .....έριξε στη θάλασσα τα -πολύτιμα πράγματι- φορτεία, προκειμένου να μην πάμε αύτανδροι στο βυθό (ήθελα να μου πείς τί θα τα χρειαζόσουν αυτά τα πολύτιμα φορτεία, όντας αγγαλίτσα με αυτά στο βυθό), κρίμα στην κρίση σου.
      Είναι και θέμα I.Q. !

      • atheo avatar
        atheo @ Παύλος 22/03/2012 11:55:06

        Αγαπητε Παυλο,
        αυτοι που μας βιασαν ηταν κατι λαμογια της ΝΔ που ακομη τους κρατατε.
        Θα με θυμηθεις το βραδυ των εκλογων εκτος αν δεν αποδεχεσαι την ετυμηγορια του λαου.
        Η κριση και το σχολιο σου για το IQ μου στο επιστρεφω.
        Φαινεται οτι η πεφωτισμενη δεξια εχει IQ.
        Εμεις οι της λαικης δεξιας οπως την οραματιστηκε ο Καραμανλης και ο Αβερωφ κραταμε το EQ.
        Πολυ φοβαμαι παντως οτι το δικο σου IQ ειναι ποντικιου.
        Αντε γεια.

    • Mara avatar
      Mara @ atheo 22/03/2012 11:13:33

      Aγαπητέ άθεε,
      Βιασμός με βιασμό έχει διαφορά... Υπάρχουν διάφορες κατηγορίες βιαστών όπως επίσης και θυμάτων.
      Άν θέλεις μπορούμε να κατηγοριοποιήσουμε τον δικό σου.
      Μάλλον ανήκεις στην κατηγορία των θυμάτων που ο "βιαστής" πίστευε ότι το θύμα πράγματι επιθυμούσε να κάνει σεξ... μαζί του ή ακόμη ότι έδειχνε συναίνεση στις απαιτήσεις του.

      Άς πρόσεχες.... που λέει και ο Παύλος.
      Βέβαια άπό την άλλη ποτέ δεν είναι αργά...

      • Μακεδόνας Θεσσαλονικιός avatar
        Μακεδόνας Θεσσαλονικιός @ Mara 22/03/2012 14:07:32

        Διαφωνείτε επί της ουσίας Μάρα με τον Άθεο;
        Δε νομίζω.
        Αυτά που γράφεις περί βιασμών και θυμάτων θα σε παρακαλούσα πολύ να τα ξανασκεφτείς.
        Αντικατοπτρίζουν με κυνικό ίσως τρόπο, τη σχέση που έχουν οι
        ψηφοφόροι με τους ταγούς τους.
        Και μη βιαστείς να διαφωνήσεις !

  4. Δαμιανος avatar
    Δαμιανος 22/03/2012 07:58:10

    Πολυ καλο αρθρο,βλεπει την αληθεια καταματα. Θελουν παρενθεση τον Σαμαρα ολοι οι δελφινοι που εχει διπλα του. Με καθε τροπο τον υπονομευουν και προσπαουν να του βαλουν τρικλοποδια . Διαβασαμε προσφατα στον τυπο εξ αλλου προς ποιον εχουν στραμενα τα βλεμματα οι Αμερικανοι στο εσωτερικο της ΝΔ για να κανουν καλα την δουλεια τους... Ομως εμεις δεν θελουμε μια τετοια ΝΔ. Ουτε μας αξιζει μια πατριδα κομμενη και ραμμενη στα σχεδια των αλλων. Η ΝΔ απομακρυνθηκε απο τους Νεοδημοκρατες και θα το εισπραξει στις εκλογες...Να και μια υποθεση που τις μερες αυτες συγκονιζει την περιοχη μας, με αποτελεσμα τελικο που θα ειναι οδυνηρο για το κομμα μας. http://kastorianoblog.blogspot.com/2012/03/facebook.html Στοχοποιηθηκαν ουσιαστικα απο εκφραστες του που μεσω αυτου επεδιωξαν την καταδικη και την πολιτικη και απ οτι διατεινονται οικονομικη συντριβη τους [διαδιδουν για αγωγες 250.000 ευρω] http://www.mpetskas.gr/2012/03/blog-post_1163.html Με τετοιες τακτικες η ΝΔ θα βρεθει προ εκπληξεως στην Καστορια

    • Απολλώνιος avatar
      Απολλώνιος @ Δαμιανος 22/03/2012 12:23:02

      Είναι απίστευτο αυτό που έκανε ο κ. Αντιπρόεδρος της ΝΔ στην Καστοριά!
      Μήνυση σε απλούς πολίτες (και μάλιστα νεοδημοκράτες, παλαιούς προέδρους της ΟΝΝΕΔ και "Σαμαρικούς") για σχόλια σε προσωπική σελίδα του Facebook..!
      Αν μετά την καταδίκη των πολιτών ζητήσει και αποζημίωση, θα είναι η απόλυτη ξεφτίλα για τη Νέα Δημοκρατία η οποία στην Καστοριά (που βράζει ολόκληρη κατά της ΝΔ από το απίστευτο αυτό γεγονός) θα καταρρεύσει στις εκλογές με πάταγο...
      Η εντύπωση μιάς αντιδημοκρατικής πολιτικής ελίτ που συγκυβερνά, κι επιχειρεί πλέον να τρομοκρατήσει τον μόνο ανεξέλεγκτο χώρο ενημέρωσης που είναι το internet και τα cocial media προσπαθώντας να εξοντώσει απλούς (πλην τολμηρούς) πολίτες ΠΡΟΣ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑΤΙΣΜΟ ΚΑΙ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟ των υπολοίπων, τείνει να γίνει βεβαιότητα.
      Ο Σαμαράς δείχνει αδύναμος να αντισταθεί σε όλα αυτά -που είναι ξεκάθαρα σε βάρος του- υποκύπτοντας στην προσωπική πολιτική μεγαλοστελεχών του...
      Η πρωτοφανής καταδίκη πολιτών για σχολιασμό πολιτικού στο Facebook, είναι άλλη μία ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ πρωτιά για τη χώρα μας και το "αδιάφθορο" πολιτικό μας σύστημα...

  5. tak avatar
    tak 22/03/2012 08:04:22

    Στη Νέα Δημοκρατία, όπως δείχνουν τα πράγματα, μόνο ο Αντώνης Σαμαράς έχει την έξωθεν καλή μαρτυρία, ενώ καθημερινά έρχονται στο φως υποθέσεις στελεχών της ΝΔ από το παρελθόν, που συμπιέζουν ακόμα περισσότερο στον τοίχο την ηγεσία της ή και όσους έχουν απομείνει να μπορούν να κοιτάζουν την κοινωνία κατάματα. Δυστυχώς κάποιοι, όταν ήταν κυβέρνηση η Νέα Δημοκρατία έβαλαν το δάχτυλό τους στο μέλι, για να εξισωθούν, όπως παραστατικά μας ανέφερε κάποιος φίλος, με τους προκατόχους τους, οι οποίοι δεν έχωσαν απλά το δάχτυλό τους στο βάζο, αλλά κουταλάκια και κουτάλες, ενώ στο τέλος πήραν και το βάζο…
    Εμείς δεν κάνουμε συμψηφισμούς ούτε καταμετράμε το λιγότερο και το περισσότερο κακό. Όπως λέει μια λαϊκή παροιμία, «με τα πολλά στη φυλακή και με τα λίγα μέσα»… Επί πλέον, όταν έχεις ταυτίσει τα ιδανικά σου με μια συγκεκριμένη ιδεολογία, που πολιτικά εκφράζεται από ένα κόμμα και η κυβέρνησή του σε διέψευσε όχι επειδή απέτυχε στο έργο της, αλλά επειδή είχε στις τάξεις της αλαφροχέρηδες και διαπλεκόμενους, υφίστασαι μια επί πλέον εσωτερική συντριβή, η οποία προκαλεί μεγάλες και ανίατες δυσμενείς εσωτερικές καταστάσεις. Πόσο δε μάλλον, όταν βλέπεις ορισμένους από αυτούς να συνεχίζουν, επειδή έτυχε να βρεθούν στο απυρόβλητο, χωρίς ωστόσο να συναισθάνονται τις ευθύνες τους και να καταμετρούν το κακό που προξένησαν σε ένα ολόκληρο κόσμο, ο οποίος πίστεψε στις προεκλογικές εξαγγελίες του Καραμανλή το 2004. Είναι σίγουρο πως οι αναίσθητοι, από πλευράς αισθημάτων, που εξακολουθούν να βρίσκονται στο κόμμα του κυρίου Σαμαρά, στην πρώτη ευκαιρία και θα διαπλεχθούν ξανά και θα απλώσουν τα ξερά τους διαρπάζοντας πάλι, από τα λίγα και τα ελάχιστα που έχουν απομείνει.
    Μη συμψηφίζοντας λοιπόν θα δεχθούμε την άποψη πως η Νέα Δημοκρατία είναι ήδη έτοιμη να πάρει ενδεχομένως τα ηνία του τόπου μετά από ενδεχόμενη εκλογική διαδικασία. Η Νέα Δημοκρατία θα είναι έτοιμη, όταν αυτοί που περιστοιχίζονται γύρω από τον αρχηγό καταφέρουν να βρεθούν στο υψηλότατο σημείο ετοιμότητας.
    Ξέρετε όμως, προβληματίζομαι πολύ. Παρά τις προσπάθειές του καπετάν Αντώνη, το πράγμα «δεν πάει» στο μηχανισμό του κόμματος Οι νέοι άνθρωποι δεν είναι όσοι πρέπει να ήταν ούτε οι γυναίκες συμπληρώνουν έστω ένα ανεκτό αριθμό. Δυστυχώς το «πλύσιμο» και το «ξέβγαλμα» των εσωκομματικών διαδικασιών, ούτε όλους τους λεκέδες καθάρισαν ούτε αφαίρεσαν όλα τα στίγματα. Εκτιμούμε δηλαδή και ως εκ τούτων που προαναφέρθηκαν, πως ο Τρελαντώνης της Νέας Δημοκρατίας έχει πολλά αγκάθια να καθαρίσει και ζιζάνια να ξεριζώσει για να καταστήσει γόνιμο και αποδοτικό το έδαφος. Επί πλέον, εμάς δεν μας πείθουν κάποια ονόματα, τα οποία περιβάλουν τον Πρόεδρο ή έχουν αναλάβει ζωτικές αρμοδιότητες για την τύχη και το μέλλον του κόμματος. Και δεν μας πείθουν όχι επειδή δεν είναι καλοί και τίμιοι άνθρωποι, κάθε άλλο μάλιστα θα λέγαμε. Όμως αυτό δεν φτάνει. Δεν μας πείθουν επειδή δεν τους θεωρούμε ολοκληρωμένους και άρτιους πολιτικά και ικανούς να αναλάβουν τις δυσκολίες ενός τομέα, ο οποίος απαιτεί πέρα από γνώσεις και πολιτική ολοκλήρωση, την οποία δεν διαθέτουν. Δεν είναι τα στελέχη εκείνα που θα μπορέσουν να στηρίξουν με την προσωπικότητά τους το κόμμα και να το καταστήσουν ένα σύγχρονο πολιτικό οργανισμό.
    Θυμηθείτε μια δήλωση… Την περίφημη δήλωση Μαρκόπουλου, στελέχους τότε της ηγετικής ομάδας, ενάντια στις προθέσεις της ηγεσίας του κόμματός για την ανάδειξη Γραμματέα, που είχε αποφασισθεί να είναι ο ήδη Γραμματέας Ανδρέας Λυκουρέντζος. Τι έδειξε η συνέχεια; Πως ο κ. Μαρκόπουλος, παρά το ότι ήταν στο «Ιερό», ήταν πολύ λίγος για «συλλειτουργός» του Αντώνη Σαμαρά.
    Δεν είναι μόνο αυτή η περίπτωση μοναδική, άλλωστε ζήσαμε ανυπακοή και άρνηση μελών της κοινοβουλευτικής ομάδας σε σημαντικότατα ζητήματα. Είναι πολλά περισσότερα σε όλη την έκταση και τη διάρθρωση του κόμματος. Ο Αντώνης Σαμαράς ίσως χρειαστεί πολύ περισσότερο κόπο να στήσει στα πόδια της και να καταστήσει τη Νέα Δημοκρατία κόμμα, από το να αντιπαλέψει τους αντιπάλους του στη Βουλή και στην πολιτική ως ο επόμενος πρωθυπουργός της χώρας.

    • juliet avatar
      juliet @ tak 22/03/2012 12:31:22

      !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      • tak avatar
        tak @ juliet 22/03/2012 12:40:13

        Δηλαδή;

        • juliet avatar
          juliet @ tak 22/03/2012 13:05:18

          Tα είπες όλα!!

          • tak avatar
            tak @ juliet 22/03/2012 13:09:57

            Θέλω να μου πεις τελικά, αν πρέπει να βγω επώνυμα και να τα πω στον ψηλέα...

  6. Kanaris avatar
    Kanaris 22/03/2012 08:06:55

    Τέτοια άρθρα εκφράζουν απόλυτα την αγωνία όλων των υγιώς σκεπτόμενων Ελλήνων. Ιδιαίτερα εκείνων που προερχόμενοι από άλλους χώρους θέλουν τούτη την περίοδο πραγματικά να στηρίξουν την ΝΔ στην προσπάθεια της για την σωτηρία της πατρίδας, και όχι για νομή της εξουσίας από άλλους «επαγγελματίες».

  7. η Dimi avatar
    η Dimi 22/03/2012 08:21:51

    “Δεν μπορείς να είσαι ουδέτερος σ’ ένα τρένο που κινείται.
    Μικρές πράξεις, όταν πολλαπλασιάζονται από εκατομμύρια ανθρώπους, έχουν τη δύναμη ν’ αλλάξουν ολόκληρο τον πλανήτη” ~Ηοward Zinn, “A People’s History of the United States: 1942 to present”

  8. ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. avatar
    ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. 22/03/2012 08:34:32

    Η ανανέωση μπορεί να γίνει από τον λαό που θα στηρίξει το σχέδιο Σαμαρά. Να μην ψηφίσει όσους είχαν παλαιότερα πολιτικές και κυβερνητικές θέσεις και είτε απέτυχαν είτε μιμήθηκαν το ρουσφετολογικό ή παραγοντίστικο πρότυπο του ΠΑΣΟΚ. Πολλοί νεοδημοκράτες βουλευτές το έκαναν.

    Δεύτερον να μην ψηφίσει με βάση τη "δημοφιλία". Στην Ελλάδα του καταρρέουν τις συστήματος ΠΑΣΟΚ το να είσαι δημοφιλής πολιτικός με την αξία σου είναι η εξαίρεση που επιβεβαιώνει τον κανόνα που είναι ότι πρέπει να γίνεις επαίτης των μεγάλων τηλεοπτικών καναλιών. Όσοι λοιπόν έχουν μόνιμο στασίδι στην τηλεόραση θα πρέπει να είναι υποψήφιοι προς μαύρισμα.

    Εξηγούμαι. Κάντε δικό σας το να σας καλούν στην τηλεόραση και να είστε βουλευτής. Ξέρετε εκ των προτέρων ότι το κανάλι είναι διαπλεκόμενο και ανήκει σε κάποιον με διασυνδεδεμένα συμφέροντα με το ΠΑΣΟΚ. Τί στο καλό περιμένετε να γίνει όταν θα εμφανιστείτε; Ότι και να πείτε θα σας το γυρίσουν μπούμερανγκ για να πληγεί η ΝΔ ή ο Σαμαράς. Επομένως το μόνο κέρδος σας είναι η προσωπική προβολή παρά την αρνητική δημοσιότητα, η ανάπτυξη (πιθανώς) στενότερων σχέσεων με τη διαπλοκή με στόχο την αύξηση της δημοφιλίας. Δηλαδή τί; Ποιό είναι το κέρδος για τη ΝΔ και την προοπτική της να κυβερνήσει; Αν η τηλεόραση δεν ήταν διαπλεκόμενη θα είχε νόημα να παει κανείς και να προβάλει τις θέσεις της ΝΔ. Τώρα είναι;

    Έχει δει κανένας τον Σαμαρά να πηγαίνει να δίνει συνεντεύξεις στα κανάλια; Πέρα από κάποιες ελάχιστες το 2009 σε περιθωριακούς μη δημοφιλείς δημοσιογράφους, είδατε εσείς τον αρχηγό να πέφτει στην παγίδα των τηλεοπτικών μέσων;

    • firiki2010 avatar
      firiki2010 @ ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. 22/03/2012 09:06:32

      Δηλαδή οι βουλευτές της ΝΔ πρέπει να εξαφανιστούν από τα μεγάλα κανάλια και ν΄ αφήσουν τους άλλους ν ΄ "αλωνίζουν"; Αυτή την αυτοκτονική πολιτική δεν την καταλαβαίνω και μου είναι αδιανόητο να μαυρίζουμε κάποιο επειδή εμφανίζεται πολύ στην τηλεόραση ανεξαρτήτως του αν τα βγάζει πέρα ή όχι.

      • Κωσταντινος Π. avatar
        Κωσταντινος Π. @ firiki2010 22/03/2012 09:20:05

        πρέπει να δικαιολογήσεις μία σύγχυση, εναν θυμό στα όρια της οργής λόγω καταστάσεων!
        και γω πολλές φορές το ίδιο νιώθω με τον Μανώλη Μ.
        Δεν θέλω να βέπω κανένα από το παρελθόν!!!

    • ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. avatar
      ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. @ ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. 22/03/2012 18:48:08

      του καταρρέοντος συστήματος ΠΑΣΟΚ

  9. reformfront avatar
    reformfront 22/03/2012 08:43:31

    Ας τολμήσει ο Σαμαράς ρήξη με το παρελθόν καταρτίζοντας ένα ψηφοδέλτιο Επικρατείας από άξιους ανθρώπους με προσφορά στην κοινωνία και βιογραφικό που να δείχνει οτι είναι γνώστες και καταξιωμένοι.

  10. Αρης avatar
    Αρης 22/03/2012 08:45:38

    Δεστε εδω μηπως και στην ΝΔ ξυπνησουν πριν ειναι πολυ αργα.

    http://www.zougla.gr/politiki/article/psifos-orgis

  11. Νίκος - Σητεία avatar
    Νίκος - Σητεία 22/03/2012 08:54:08

    Μεγαλύτερο δεκανίκι από τη ΝΔ το ΠΑΣΟΚ δεν έχει. Τρέχουμε μόνοι και θα βγούμε δεύτεροι.Ξεχάσαμε ποιοι είμαστε και ποιοι αγωνίζονται τόσα χρόνια για να έρθει να μας το παίζει δεξιός ο γιός του Ψυχάρη

  12. Mara avatar
    Mara 22/03/2012 08:57:26

    Αυτή είναι η πραγματικότητα όπως περιγράφεται στο άρθρο!!!
    Οι μάσκες έχουν πέσει για όλους (υπολείπονται κάποιες ακόμη...), αρκεί εμείς να κοιτάμε τα πρόσωπα που βρίσκονται πίσω από αυτές και όχι τις μάσκες που τους πέσανε κάτω...

    • juliet avatar
      juliet @ Mara 22/03/2012 09:13:53

      Factor,
      Καλημέρα..
      μένω μόνο στο '' Μόνο '' Μέτωπο'' με το Λαό θα σε εκλέξει πρωθυπουργό''.

  13. θρακομακεδονας avatar
    θρακομακεδονας 22/03/2012 08:59:56

    Εγω τωρα γιατι εχω την αισθηση οτι η κινηση Καμμενου ξεκινησε με τις ευλογιες της Συγγρου, αλλα στην πορεια καπου χαλασε το γλυκο...;;;;(Ή μηπως δε χαλασε και υπαρχει και δευτερη πραξη;)
    Η χωρις φανερη αιτια, τουλαχιστον,επιθεση στην αριστερα, δεν εγινε για να ενεργοποιησει τα αμυντικα ανακλαστικα της παραταξης. Κατι μου λεει, οτι η ζαρια δε "καθησε" οπως σχεδιαστηκε, και το +50 μπηκε σε περιπετειες...

    • θρακομακεδονας avatar
      θρακομακεδονας @ θρακομακεδονας 22/03/2012 09:32:18

      Ευχαριστω...

      • abcd avatar
        abcd @ θρακομακεδονας 22/03/2012 09:57:22

        Παρακαλώ...

  14. Κώστας Χ. avatar
    Κώστας Χ. 22/03/2012 09:02:26

    Εξαιρετική ανάλυση. Το μόνο στο οποίο θα διαφωνήσω είναι το "αποδεικνύει ότι του την είχαν στημένη στην γωνία από την αρχή", αν και το αναιρείς μερικώς με το "Με τους μηχανισμούς ο Σαμαράς πότε δεν τα πήγε καλά...".
    Κανένας δεν την είχε στημένη σε κανέναν. Απλά έτσι παίζεται αυτό το παιχνίδι. Ο αρχηγός πρέπει να δώσει στον καθένα τη θέση του στο γήπεδο. Προφανώς αν υπάρχουν "λαοπρόβλητοι" βουλευτές, είναι δύσκολο να τους απομακρύνεις άμεσα, αλλά και να τους αντικαταστήσεις με κάποιους άγνωστους. Βλέπεις οι "λαοπρόβλητοι" έχουν γραμμάτια (έχουν διορίσει, έχουν εξυπηρετήσει και έχουν εξυπηρετηθεί).
    Και σε τελική ανάλυση, αν στην έχουν στημένη στη γωνία, εσύ συνεχίζεις ίσια και δε στρίβεις. Τότε τους αφήνεις πίσω.

    ΥΓ. Τουλάχιστον χθες στην ομιλία Δήμα στη Θεσσαλονίκη, παρουσιάστηκαν τα πρώτα ίχνη συντεταγμένου προγράμματος τηε ΝΔ και οι πυλώνες σε οικονομία και εξωτερική πολιτική (επιτέλους!!).

  15. firiki2010 avatar
    firiki2010 22/03/2012 09:16:21

    ".....Και φυσικά το θέμα δεν είναι προσωπικό. Δεν έχουμε κανένα πρόβλημα με τον κ. Καμένο, τον κ Μανώλη, τον κ. Μαρκόπουλο, τον κ. Σπηλιωτόπουλο, ή τον κ. Κυριάκο Μητσοτάκη. Ούτε και καιγόμαστε φυσικά να ξαναδούμε τον κ. Χατζηδάκη υπουργό....."
    Eνσταση! Δεν μπορεί να μην υπάρχει πρόβλημα με κανένα από τους αναφερομένους! Κάποιο προβληματάκι δεν πρέπει να υπάρχει με όσους την έκαναν με ελαφρά πηδηματάκια;;; Στο ίδιο τσουβάλι π.χ. ο Καμένος με τον Χατζηδάκη;

    • Κατερινα avatar
      Κατερινα @ firiki2010 22/03/2012 09:21:08

      γιατί όχι;
      μου φαίνεται ότι ξεχνούμε πολύ γρήγορα!

  16. Νίκος Αργεάδης avatar
    Νίκος Αργεάδης 22/03/2012 09:26:14

    Καλημέρα, δεν θα μπορούσα να μην συμφωνήσω. Αναμφίβολα ο Α. Σαμαράς βαδίζει ανάμεσα στο ναρκοπέδιο των "Μανώληδων" της ΝΔ και στο γκρεμό της προπαγάνδας των ΜΜΕ. Οι μέχρι τούδε χειρισμοί του δείχνουν ότι πρόκειται για στρατηγιστή με όραμα και την πυγμή να το πραγματοποιήσει αλλά δεν αρκούν αυτά.

  17. Ραβινος avatar
    Ραβινος 22/03/2012 09:27:06

    Μια ζωη εσωστρεφεια και ηττοπαθεια !Ψαξτε να βρειτε τετοια αρθρα στα ΠΑΣΟΚΙΚΑ ιστολογια !Δεν θα βρειτε κανενα !Μιλανε για νικη και πρωτια !Σ'ενα μηνα εχουμε εκλογες και εδω ασχολουμεθα με το εκανε ο Σαμαρας τα πετρινα χρονια !Τι κανει ο γυιος του Ψυχαρη και του Δημα και της κυρα Μαριας της πενταγιωτισσας !Μην τους ψηφιζεται πατριωτες οπως θα κανω κι εγω !Υπαρχει λογος για μεμψοιχωριες και κλαψες ! Σκελετοι απ'τα ντουλαπια !Ενα θα πω ''Υπαρχουν πραγματα που γινονται και δεν λεγονται και αυτα που λεγονται και δεν γινονται''Κων.Καραμανλης Α!

    • GO avatar
      GO @ Ραβινος 22/03/2012 09:35:59

      Ολόσωστος!!!

    • juliet avatar
      juliet @ Ραβινος 22/03/2012 09:44:44

      ''Eνας πολιτικός έχει την άνεση να κάνει αξιολογήσεις χωρίς καμία επίπτωση.Ενας πολιτικός πρέπει να επωμίζεται το βάρος των αποφάσεων του,που συχνά έχουν τεράστιες επιπτώσεις.Μια,έστω και αμφιλεγόμενη ,απόφαση είναι καλύτερη από το να μη ληφθεί καμία απόφαση''.
      Γιαρουζέλσκι-Πολωνός υπουργός Αμυνας και πρωθυπουργός (κήρυξε στρατιωτικό νόμο).

      • GO avatar
        GO @ juliet 22/03/2012 09:50:07

        Ο κατ' εξοχήν πρωθυπουργός των αποφάσεων και της ανάληψης των συνεπαγομένων πολιτικών ευθυνών υπήρξε ο Κωνσταντίνος Καραμανλής.
        Γιατί επικαλείσαι τον δικτάτορα και στυγνό δολοφόνο του αντιφρονούντος λαού του;

        • juliet avatar
          juliet @ GO 22/03/2012 10:23:21

          GO,
          αν απευθύνεσαι σε μένα ,ήθελα να τονίσω την διαφορά του ιστορικού και του πολιτικού .Ο ιστορικός περιγράφει ..ενώ ο πολιτικός παίρνει αποφάσεις που μερικές φορές ίσως να μην αρέσουν και να κατηγορηθεί αλλά ...έτσι έπρεπε να γίνει.

      • juliet avatar
        juliet @ juliet 22/03/2012 10:06:28

        λάθος το πρώτο, είναι ένας ιστορικός .....συγγνώμη.

    • factorx avatar
      factorx @ Ραβινος 22/03/2012 13:26:48

      Ραβίνε στο εχω ξαναπεί: Για καρεκλοκένταυρος της Συγγρού μου μοιάζεις.

  18. Δεν έχει σημασία avatar
    Δεν έχει σημασία 22/03/2012 09:35:17

    Ο Σαμαράς έχει πολλά πολιτικά προβλήματα να λύσει ενώ υπάρχει ένδεια στελεχών. Το ότι κάποιοι (Καμμένος, Μανώλης) είναι εκτός δεν τους κάνει καλούς όπως και το ότι κάποιοι είναι εντός (Βαρβιτσιώτης, Σπηλιωτόπουλος, Μητσοτάκης, Χατζηδάκης) ούτε αυτούς τους κάνει καλούς. Δύσκολη φάση, δύσκολες επιλογές, δύσκολοι καιροί.

  19. autodynamo kievou avatar
    autodynamo kievou 22/03/2012 09:37:37

    H εμπιστοσύνη προς τις καλές προθέσεις του οιουδήποτε οφείλει να βασίζεται σε πραγματικά γεγονότα και όχι σε εικασίες.
    Η σύμπραξη Σαμαρά στο 70% των νομων του Μνημονίου αρχικά, και στο σύνολο του μνημονίου και στα μέτρα εξαθλίωσης της συμμορίας Παπαδήμου, έχει κυριολεκτικά κόψει τα πόδια της βάσης που στήθηκε με τις ώρες στην ουρά για να τον κάνει αρχηγό.
    Οι προσωπικοί του φίλοι έχουν ίσως κάθε λόγο να τον στηρίζουν, για εμάς τους υπολοίπους όμως η εμπιστοσύνη είναι μια συναισθηματική κατάσταση που πρέπει να οικοδομηθεί πετραδάκι-πετραδάκι από την πλευρά αυτού που την ζητά. Και αυτό δεν συμβαίνει στην παρούσα περίπτωση. Το αντίθετο, θα έλεγα, πως εξελίσσεται. Η προσπάθεια της ηγεσίας της ΝΔ να γινει το μαύρο ασπρο και να εξωραϊσθεί το δεύτερο μνημόνιο σε σχέση με το πρώτο , όταν ακόμη και ο Αδωνις το χαρακτηρίζει «απείρως σκληρότερο», ηταν κίνηση αυτϋπονόμευσης , της οποίας τα αποτελέσματα θα φανούν με πολύ εντυπωσιακό τρόπο στις κάλπες. Ο Έλληνας βλέπει πια τα αποτελέσματα στην τσέπη του και κανείς πονηρός πολιτικάντης δεν μπορεί να τον ξεγελάσει, τουλάχιστον αυτόν που βρίσκεται στην παραγωγική ηλικία.

  20. marios avatar
    marios 22/03/2012 09:46:19

    Καλημέρα..Το μονο σιγουρο ειναι οτι ο κοσμος τις Ν.Δ πλεον ειναι 2 φορες πιο θυμωμενος απ' οτι το 2009!Νομιζω οχι αδικα!!

    • juliet avatar
      juliet @ marios 22/03/2012 10:14:30

      mario,
      τι τους δίνουν στην άλλη πλευρά και είναι πάντα ευχαριστημένοι ; μέχρι και αρχηγό πήγανε και ψηφίσανε ..εστω και αν ήτανε ο ένας ο μοναδικός.
      Απ΄εδω πολύς θυμός ....το γανάτι βγάζει μάτι λέει ο σοφός λαός μας .

      • juliet avatar
        juliet @ juliet 22/03/2012 10:15:36

        γινάτι...

      • marios avatar
        marios @ juliet 22/03/2012 11:54:38

        Μεγαλο θεμα πας να ανοιξεις juliet....το προβλημα αυτην την ωρα ειναι οτι παρα πολλοι νεοδημοκρατες που ειχαν ψηφισει ΣΑΜΑΡΑ εχουν θεσει ευατο εκτος κομματος.Ας ψαξουν στη συγγρου το λογο....

      • daughter of mercy avatar
        daughter of mercy @ juliet 22/03/2012 19:31:27

        Μην μας βάζεις όλους στο ίδιο τσουβάλι με τους πασόκους.Υπάρχουν πρόβατα ,υπάρχουν και κριάρια.....

  21. alex23 avatar
    alex23 22/03/2012 09:52:25

    η αριστερα (συν)κυβερναει μεσω του πασοκ, και ετσι δεν φθειρεται και δεν κουραζεται να μπει στην αναγκη συνολικου προγραμματος διακυβερνησης..
    λογικα δεν θελει να χαθει το πασοκ και θα κανει τα παντα για να μην χαθει απο το διπολο του δικοματισμου..
    καποιοι στην κεντροδεξια που εχουν ανοιχτη γραμμη με τους εκδοτικους πατρωνες της αριστερας ή και με τους οικονομικους παιχτες που διαπλεκονται μαζι της μεσω του πασοκ, δεν θελουν την αλλαγη της σημερινης καταστασης και επικαλουνται τον μπαμπουλα του (αναχρονιστικου και αντιευρωπαικου) κκε που θα επωφεληθει απο διασπαση του πασοκ..

    εδω θα κριθει και αν ο κ.σαμαρας ελεγχει σημερα το κομμα του ή κανει καποιους συμβιβασμους- τακτικους ελιγμους και θα κινηθει μετεκλογικα ή εχει συμφωνησει κατω απο το τραπεζι για ασυλια του πασοκ με ανταλλαγμα την ομαλη διακυβερνηση της χωρας(οτι κανανε οι εργολαβοι με οχημα τα ολυμπιακα εργα για να προστατευτουν απο τον κ.καραμανλη..που το πληρωσε στο τελος επειδη ανοιξε την ορεξη σε καποια τζακια να κανουν παιχνιδι με αυτους)..

  22. DAVY JONES avatar
    DAVY JONES 22/03/2012 10:05:08

    Eγώ θεωρώ ωραίο το άρθρο, αλλά για να καταλάβετε τα δύσκολα πρέπει να πάρετε υπόψιν σας ότι στο Αριστερό Απόνερο (Κουβέλης) το σφυρίξανε εγκαίρως το μυστικό (εκλογικός νόμος). Στο δεξιό απόνερο (Καμμένος) το σφυρίξανε αργά.
    Γιαυτό ο Σαμαράς αν θέλει να ΕΙΝΑΙ ΗΓΕΤΗΣ πρέπει να βγεί ΚΑΘΑΡΑ στο λαό και να πει την ΑΛΗΘΕΙΑ και θα επιβραβευθεί !!! Το ΠΙΣΤΕΥΩ ΑΥΤΟ.
    ΕΓΩ ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΗΓΕΤΗΣ !!!

  23. Νοήμων avatar
    Νοήμων 22/03/2012 10:07:46

    +10000000000000!!!!!

    Σε πέντε γραμμές τα έχεις πεί όλα. και στο κάτω κάτω στο χέρι μας και των ψηφοφόρων είναι να στείλουν όλα αυτά τα καλόπαιδα σπίτι τους ή στη Βουλή. Και οι κρίνοντες(εμείς) κρίνονται.

  24. Παύλος avatar
    Παύλος 22/03/2012 10:18:48

    Συγχαρητήρια για την αρτιόττητα και την ουσία του άρθρου. Τέτοιες ώρες ίσως είναι ότι πιο χρήσιμο για τη χώρα και την παράταξη.
    Ποιό είναι όμως, το βασικό μήνημα που βγαίνει μέσα από τις αράδες του;;Επιτρέψτε μου να το συνοψίσω κατά την ταπεινή μου άποψη:

    " Ναι μεν κατανοώ και συμμερίζομαι όλες τις αγωνίες, τις ενστάσεις, τις αντιδράσεις, τις επιφυλλάξεις, την αγανάκτηση, την οργή και τις - δίκαιες - αξιώσεις της βάσης, όμως δεν βλέπω άλλον ,πιο πρόσφορο τρόπο να πετύχουμε το maximum των επιδιώξεών μας, παρά μέσα από την υπερψήφιση του Αντώνη Σαμαρά"

    Και εγείρεται λοιπόν, το ερώτημα: Θα βρεί ανταπόκριση στις ψυχές των αναγνωστών, ή θα συνεχιστούν στον ίδιο βαθμό οι ίδιες γκρίνιες και μεμψιμοιρίες;;;;

  25. restart avatar
    restart 22/03/2012 10:24:25

    ήταν καλεσμένοι γιακουματος-μπόλαρης στον ευαγγελάτο
    το θέμα η διαφθορά στα νοσοκομεία και τα ασφαλιστηκά ταμεία

    ευαγγ:Δεν είναι απίστευτο να παίρνουν συντάξεις οι νεκροί.
    γιακουμ:Αυτά είναι καραγκιοζιλίκια!...θα έπρεπε να είχαν μηχανογραφηθεί οι διαδικασίες...όποιος τα κακαρώνει έξω απο το σύστημα.
    ευαγγ:Μα γιατί δε τα κάνατε 5,5 χρόνια που ήσασταν κυβέρνηση?
    γιακουμ:Ελα ντε?...Αυτά τους λέω...γιαυτό πάμε κατα διαόλου
    ευαγγ:Τουλάχιστον είστε ειλικρινής.

    τουλάχιστον μας ψυχαγωγούν :)

  26. ΘΡΑΚΑΣ avatar
    ΘΡΑΚΑΣ 22/03/2012 10:27:12

    Πολύ ωραίο άρθρο Φάκτορα!
    Αν έχεις τόσο καλή πένα θα σου πρότεινα να γράφεις επώνυμα και αν μπορείς να κατέβεις υποψήφιος στις εκλογές κι εσύ μαζί με το Φαήλο μπας και εκλεγούν και κάποιοι άξιοι άνθρωποι.

    • daughter of mercy avatar
      daughter of mercy @ ΘΡΑΚΑΣ 22/03/2012 19:33:52

      +1000000000

  27. Πετρος Μ. avatar
    Πετρος Μ. 22/03/2012 10:33:47

    Το κείμενο θα είχε νόημα μεχρι τις 3 Νοέμβρη του 2011.
    Κινημα γύρω από το ΝΑΙ απλά δεν γίνεται.
    Ειναι σαν να καλείς τα αμνοερίφια σε κίνημα για να επιλέξουν τα ίδια
    τον εκδοροσφαγέα τους...

    • Στεργιος avatar
      Στεργιος @ Πετρος Μ. 22/03/2012 11:57:34

      "Ειναι σαν να καλείς τα αμνοερίφια σε κίνημα για να επιλέξουν τα ίδια
      τον εκδοροσφαγέα τους…"

      το θυμάμαι γραμμένο από τους αναρχικούς στους τοίχους της Ιατρικης του ΑΠΘ!!!
      ωραιο και διαχρονικό!!!

    • ΓΙΑΔΙΚΙΑΡΟΓΛΟΥ avatar
      ΓΙΑΔΙΚΙΑΡΟΓΛΟΥ @ Πετρος Μ. 22/03/2012 18:54:48

      Γιατί φίλε Πέτρο Μ. δεν γίνεται με το Ναι; Γιατί όταν το Ναι θέλει ψυχή να το πείς και το Οχι γίνεται μια ανέξοδη διαμαρτυρία , βάζεις αβασάνιστα ιδεοληπτικές ετικέττες;
      Ο ηγέτης μιας χώρας, μιας παράταξης, ενός συνόλου τέλος πάντων δεν σκέφτεται μόνον τον εαυτό του. Σκέφτεται πίσω του το πλήθος των ανθρώπων που γι΄αυτούς η απόφαση του Ναι ή του Οχι θα είναι καταλυτικής σημασίας. Οταν μας πέταξαν στο τούνελ του Μνημονίου η κομπανία Πασοκ-Ντόρα-Καρατζαφέρης, τί έπρεπε να κάνουμε όταν μας έφθασαν στη μέση του; Να προχωρήσουμε και να βγούμε ή να υποχωρήσουμε πίσω χωρίς προοπτική; Αυτό ήταν και το δίλημα Σαμαρά. Ισως το Ναι να ενείχε το μεγαλύτερο ρίσκο από ένα αβασάνιστο Οχι.
      Ομως εγώ θέλω να σταθώ σε κάτι άλλο.
      Με την εσωστρέφεια των ούτως καλούμενων νεοδημοκρατών (γιατί δεν είναι οι αληθινοί νδκράτες) φτάσαμε στο σημείο να ξεχάσουμε, ΝΑΙ ΝΑ ΞΕΧΑΣΟΥΜΕ, το υπογραμμίζω τις ολέθριες επιλογές του παραπάνω τρίο που μας έστειλε στο στόμα του λύκου, ήγουν ΔΝΤ-ΕΕ. Γιατί αν το θυμόμασταν τίποτα δεν θα μπορούσε να μας ασποσπάσει από τον σκοπό της αυτοδυναμίας της ΝΔ, προκειμένου με τον Σαμαρά -τον οποίο εμείς διαλέξαμε!- να ξεβρωμίσουμε τον τόπο από τα κάθε λογής λαμόγια της θολοαριστεροσοσια-ληστρικής φατρίας που κυβέρνησε τον τόπο.
      Γιαυτό -τώρα- θεωρώ ότι είναι τελείως ακαιρη η ομφαλοσκόπηση στους κόλπους της παράταξης.

  28. Tassos avatar
    Tassos 22/03/2012 10:37:15

    Εγώ λέω ότι η προεκλογική εκστρατεία του Σαμαρά θα είναι όπως παλιά. Κεραυνός! Θα τον ακούσει η Ελλάδα και θα ακουμπήσει πάνω του.

    • autodynamo kievou avatar
      autodynamo kievou @ Tassos 22/03/2012 10:51:12

      O κεραυνός που θα ακουστεί μέχρι και στο τελευταίο σπίτι κατά την προεκλογική περίοδο θα είναι τα μέτρα 15δις ευρώ τα οποία περιλαμβάνει το δεύτερο μνημόνιο και πρέπει, κατά τις εντολές της τρόικας, να εφαρμοστούν μέχρι τον Ιούνιο.
      Μέτρα τα οποία συνυπέγραψε ο Σαμαράς και πολιτική από την οποία ο ίδιος δεσμεύθηκε πως δεν θα αποστεί , με την επιστολή του προς την Μέρκελ.
      50 δις ευρώ είναι το σύνολο των κρατικών δαπανών του προϋπολογισμού του 2012, κι αυτοί μας ζητούν να κόψουμε το 30% μονοκοντυλιά !!!
      Αυτός είναι ο κεραυνός και θα ακουστεί μέχρι το τελευταίο χαμόσπιτο της ελληνίδας γής , μέχρι και στ΄αυτιά του τελευταίου γέροντα ακρίτα.

      • Tassos avatar
        Tassos @ autodynamo kievou 22/03/2012 12:28:25

        Δημόσιος υπάλληλος, ε?

        • JKAL avatar
          JKAL @ Tassos 22/03/2012 12:33:25

          Ο κοινωνικός αυτοματισμός είναι ολέθριος, είπαμε...

        • autodynamo kievou avatar
          autodynamo kievou @ Tassos 22/03/2012 13:00:17

          Παπαγαλάκι του ΔΝΤ , ε;

  29. Wolf avatar
    Wolf 22/03/2012 11:03:19

    FactorX ...ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΟ!!!

  30. λεω avatar
    λεω 22/03/2012 11:35:48

    "....Εμείς σ’ ένα πράγμα πιστεύουμε ακράδαντα: Στην ρήξη με το παλιό και στην εγκαθίδρυση ενός νέου πολιτικού συστήματος με βασική αναφορά την πατρίδα και τον λαό της, όχι την ντόπια και ξένη διαπλοκή.
    Φύσει και θέση, αυτόν τον στόχο μόνο ο Σαμαράς μπορεί να τον εξυπηρετήσει, με όπλο μια ισχυρή αυτοδυναμία...."

    Eχω αναρωτηθεί πολλές φορές στο παρελθόν απο που προκυπτει ότι ο Σαμαράς κομίζει το "νέο" και έρχεται σε ρήξη με το παλιό.
    Τα γεγονότα άλλα λένε και να γιατί
    1)Συμμετείχε σε κυβερνήσεις παλιότερα σαν υπουργός ...σε κυβερνήσεις που έφεραν την καταστροφή στον τόπο .Οχι μόνο συμετείχε αλλά διαφώνησε κάποια εποχή και έφυγε για να ιδρύσει κόμμα όπου μετά ξαναεπέστρεψε !!
    2)Το εκπληκτικό ποιό είναι...οτι ενώ διαφώνησε και αποχώρησε ..δεν αναγνωρίζει το δικαίωμα της διαφωνίας σε άλλους ( αυτούς που διέγραψε )!!
    3)Τι το νέο κομίζει όταν φέρνει στην Νέα Δημοκρατία τηλε-βιβλιοο-πώλες και "ακτιβιστές της δεξιάς τύπου Βορίδη??
    4) Πως ακριβώς λαμβάνονται οι αποδάσεις στο κόμμα που διοικεί ο Σαμαράς ??
    Συλογικά μήπως ?? Κλήθηκε κάποιο όργανο να αποφασίσει πλειοψηφικά για ζητήματα ζωής ή θανάτου οπως μνημόνιο 1 και 2 επιστροφή στην δραχμή κ.λ.π. ή μήπως αποφασιστηκε απο τον "έναν" και απο τους συμβούλους του και κλήθηκε το βουλευτικό σώμα να τους υπερψηφίσει δίοτι όποιος δεν το κάνει διαγράφεται!!??
    5) Ποιό συλογικό όργανο αποφάσισε διαγράψει τους διαφωνούντες και ποιό συλογικό όργανο αποφάσισε να τους καλέσει σε επιστροφή αρκεί να μην ξαναδιαφωνήσουν στο μέλλον??!!
    6) Πως είναι δυνατόν να κομίζει κάποιος το "νέο" όταν αυτά που διαρέονται για τις λίστες των βουλευτικών εκλογών περιλαμβάνει "κυρίες" που χορεύουν στο dancing with stars και πιστεύουν ότι θα σώσουν τον πανελήνιο.!!??
    Δεν με πείθει η λογική ψηφίστε άλλους απο αυτούς διότι εκτούς απο τους παλιούς έχουμε καινουργιους ικανούς στις λίστες!!
    Οταν κάποιος τους εντάσει σε ένα πολιτικό σχηματισμό που πρέπει να διαχειριστεί μια πολύπλευρη και δομική κρίση απαιτείται να έχει μόνο τους ικανούς.
    Σε ότι αφορά την λογική δώστε την αυτοδυναμία (την ποιά??) και μετά βλέπουμε στην πορεία τα υπόλοιπα ....η απάντηση είναι ότι μετά απο την απομάκρυνση απο το ταμείο(καλπη) ουδέν λάθος αναγνωρίζεται και ειδικά στις περιπτώσεις που το λάθος διαρκεί τέσσερα χρόνια (βουλευτική θητεία ) και που όλοι αυτοί που εκλέγονται και κυβερνούν( ως πρώτο κόμμα) πιπιλίζουν την καραμέλα " ο λαός μας ψήφισε για να εφαρμόσουμε το προγραμμά μας "
    Την λεπτομέρεια που δεν αναδεικνύουν είναι ότι υπάρχει πάντα αναντοιστοιχία ανάμεσα σε αυτά τα οποία κλήθηκαν να εφαρμόσουν και ανάμεσα σε αυτά που τελικά αποφασίζουν.

    Ευχαριστώ αυτό το "νέο" δεν θα το πάρω!!!

    • factorx avatar
      factorx @ λεω 22/03/2012 13:33:58

      "Λεω" γιατί το κουράζεις; Κολλημένος με τα αριστερά εξαπτέρυγα του συστήματος ΠΑΣΟΚ είσαι. Θα μας κάνουν μάθημα δημοκρατίας και οι υμνητές των απανταχού κόκκινων δικτατορίσκων; Απο την στιγμή που έχετε υμνήσει σφαγείς σαν τον Στάλιν ή εκείνον τον ανεκδιήγητο Βορειοκορεάτη δεν δικαιούσθε δια να ομιλείτε

  31. giorgos avatar
    giorgos 22/03/2012 11:58:35

    Τα δυο "μεγαλα" κομματα θεωρουν ακομη οτι οι πολιτες τους ανηκουν. Αρκει ενα ρετουσαρισμα και θα τσιμπησει παλι το ψαρι και θα κανουν την κυβερνηση που η τροικα επιθυμει.Η πλυση εγκεφαλου και οι εκβιασμοι,οσο θα πλησιαζουμε στις εκλογες, τοσο θα εντεινονται.Το θεμα ειναι ποσοι θα "ψαρωσουν".Μετα τις εκλογες δεν θα υπαρχουν δικαιολογιες.

  32. GO avatar
    GO 22/03/2012 12:05:42

    Ο Σαμαράς το βράδυ στον ΑΝΤ1;
    Αν ναι, προωθείστε το!!!

  33. gib avatar
    gib 22/03/2012 12:07:28

    Μπράβο factorx έθεσες το πολιτικό ζήτημα της πατρίδας μας στις σωστές του βάσεις. Όταν αρχίσει η προεκλογική περίοδος θα πρέπει να τεθούν ενώπιον του λαού οι βασικές πολιτικές (ανάγκης) που θα εφαρμόσει η ΝΔ και να τεθούν στην έγκρισή του. Σήμερα είμαστε ακόμα στην νοοτροπία του ευδαιμονισμού – ότι μας συμφέρει και με το μικρότερο κόστος – γιαυτό άλλωστε ο λαός ψήφισε τον ΓΑΠ πίστεψε δηλαδή ότι θα του έδινε μερίδιο από τα «λεφτά υπάρχουν» συνεχίζοντας την πολιτική «μαζί τα φάγαμε». Καιρός να ξυπνήσουμε να βάλουμε τα δυνατά μας να δώσουμε ένα χεράκι βοήθειας για την σωτηρία της χώρας. Με τη ψήφο μας θα επιλέξουμε αυτούς που επιθυμούμε, αυτούς που θα κερδίσουν την εμπιστοσύνη μας κατά την προεκλογική περίοδο. Τώρα χρειάζεται να συσπειρωθούμε γύρω απ’ τον Αντώνη Σαμαρά και να του δώσουμε την ευκαιρία να αλλάξει τα πάντα γύρω του, ώστε να ξεφύγουμε από τον πάτο της Ευρώπης και να σταθούμε σαν ισότιμοι εταίροι ανάμεσα στα άλλα ευρωπαϊκά έθνη για μια ενιαία και δημοκρατική ευημερούσα Ευρώπη. O Αντώνης απέδειξε ότι το μπορεί.

  34. apatt avatar
    apatt 22/03/2012 12:13:04

    ΔΙΑΒΑΖΑ ΣΗΜΕΡΑ ΣΤΗ ΖΟΥΓΚΛΑ ΜΙΑ ΔΙΑΔΥΚΤΙΑΚΗ ΔΗΜΟΣΚΟΠΗΣΗ Η ΟΠΟΙΑ ΣΙΓΟΥΡΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟΛΥΤΑ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΥΤΙΚΗ ΕΠΕΙΔΗ ΔΕΝ ΨΗΦΙΖΟΥΝ ΣΤΙΣ ΕΚΛΟΓΕΣ ΜΟΝΟ ΟΙ ΧΡΗΣΤΕΣ ΤΟΥ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ ΑΛΛΑ ΤΑ ΑΠΟΤΡΕΛΕΣΜΑΤΑ ΕΙΝΑΙ ΑΚΡΩΣ ΑΝΗΣΥΧΗΤΙΚΑ. ΦΑΝΤΑΖΕΣΤΕ ΝΑ ΕΙΧΕ ΚΥΒΕΡΝΗΣΕΙ Η ΝΔ ΜΕ ΤΟ ΜΝΗΜΟΝΙΟ ΝΑ ΕΧΕΙ ΠΑΡΕΙ ΑΥΤΑ ΤΑ ΜΕΤΡΑ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΠΑΡΘΕΙ ΤΩΡΑ ΚΑΙ ΜΕ ΤΟ ΠΑΣΟΚ ΣΤΑ ΚΕΡΑΜΙΔΙΑ .ΠΑΡΟΛΑ ΑΥΤΑ ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΔΕΝ ΚΑΡΠΩΝΕΤΑΙ ΤΗΝ ΚΑΤΡΑΚΥΛΑ ΤΟΥ ΠΑΣΟΚ ΑΛΛΑ ΤΟΥ ΔΙΝΕΙ ΚΑΙ ΟΞΥΓΟΝΟ ΓΙΑ ΝΑ ΑΝΑΝΗΨΕΙ. ΣΩΣΤΑ ΑΝΕΦΕΡΕ ΚΑΠΟΙΟΣ ΟΤΙ ΓΚΡΙΝΙΑΖΟΥΜΕ ΠΟΛΥ ΑΛΛΑ Η ΥΠΝΗΛΙΑ ΠΟΥ ΜΑΣ ΕΧΕΙ ΚΑΙ ΤΟ ΚΛΕΙΣΙΜΟ ΤΩΝ ΜΑΤΙΩΝ ΣΤΗΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΔΕΝ ΜΑΣ ΚΑΝΕΙ ΝΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΑΙΣΙΟΔΟΞΟΙ /. ΚΑΤΙ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ΠΡΟΣ ΤΟ ΦΑΚΤΟΡΑ ΘΑ ΠΑΡΑΚΑΛΟΥΣΑ ΚΑΙ ΕΣΕΝΑ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ ΣΧΟΛΙΑΣΤΕΣ ΝΑ ΜΗΝ ΜΑΣ ΜΑΛΩΝΟΥΝ ΟΤΑΝ ΕΧΟΥΜΕ ΑΛΛΗ ΑΠΟΨΗ ΑΠΟ ΤΗ ΔΙΚΗ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΜΑΣ ΘΕΩΡΟΥΝ ΝΔ Β ΚΑΤΗΓΟΡΙΑΣ .ΥΠΗΡΞΑΜΕ ΝΔ ΚΑΙ ΠΡΙΝ ΕΙΜΑΣΤΕ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΚΑΙ ΘΑ ΣΥΝΕΧΙΣΟΥΜΕ ΝΑ ΥΠΑΡΧΟΥΜΕ ΚΑΙ ΣΤΗ ΜΕΤΑ ΣΑΜΑΡΑ ΕΠΟΧΗ. ΩΣ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΑΠΟΨΗ ΝΑ ΔΕΧΤΟΥΜΕ ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΠΡΟΚΕΙΜΕΝΟΥ ΝΑ ΠΑΡΟΥΜΕ ΤΗΝ ΕΞΟΥΣΙΑ ΑΡΑ ΝΑ ΓΙΝΟΥΜΕ ΕΝΑ ΠΑΡΟΜΟΙΟ ΠΑΣΟΚ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΔΕΝ ΘΑ ΠΑΡΟΥΜΕ

  35. sxolioblog avatar
    sxolioblog 22/03/2012 12:14:44

    αγαπητε φακτορα παρολο που συμφωνω με το κειμενο σου θα ηθελα να παρατηρησω το εξης

    1 - στην πολιτικη αυτο που μετραει δεν ειναι αναγκαστικα η διαρκεια αλλα η τελευταια εντυπωση. Κατα πως λεμε τα στερνα τιμουν τα πρωτα. Και η ΝΔ υπηρξε αντιμνημονιακη επι δυο χρονια. Και καλα εκανε και το χρωσταει στο Σαμαρα αυτος την εσωσε κι ας μην τοχουν καταλαβει

    2 - Αλλα τωρα ειναι με το ζορι "μνημονιακη" γιατι δεν της αφησαν αλλη επιλογη. Ολο το σκηνικο μετα το καλοκαιρι του 2011 στηθηκε για αυτο. Εγω αποδεχομαι ολους τους λογους για τους οποιους ο Σαμαρας δεν ειχε αλλη επιλογη. Και δεν πιστευω οτι αλλαξε πεποιθησεις ως προς την συνταγη... Απλα δεν εχει αλλη επιλογη

    3 - Αλλα για τον κοσμο που παει στο καφενειο και δεν εχει και χρονο για αναλυσεις τα πραματα τωρα διαβαζοντι αλλοιως : ο μανωλης, ο καμμενος κι ο μαρκοπουλος εχουν αδικο και για αυτο διαγραφηκαν. Ο Μητσοτακης, Ο χατζηδακης και ο οποιος αλλος που τους λεμε "μνημονιακους" ειχαν δικιο και η γραμμη τους επικρατησε. Αυτο καταλαβαινει ο κοσμος. Ετσι απλα

    4 - κι οποιος δεν ειναι ευχαριστημενος μ'αυτο λοξοκοιταζει στους "ανεξαρτητους ελληνες" η και αλλου στην "τρισκαταρατη" αριστερα. Οταν η φωτισμενη αναλυση εξηγει οτι Καμμενος = Χατζηδακης ας πουμε γιατι παραξενευει οτι ο κοσμος κανει κι αυτος αμαλγαματα ?

    5 - Κι ο Σαμαρας οταν οι Καμμενοι τον παρατανε δεν θα στηριχτει στους αλλους που τον στηριζουν ?

    Οπως ελεγε κι ενας πολυ διασημος φυσικος μιλωντας περι φυσης : "οταν μια λυση ειναι προφανης πρεπει να εχεις παρα πολυ ισχυρους λογους για να την απορριψεις προς οφελος μιας αλλης πολυ πιο συνθετης και πιο εσωστρεφους " ...

    Και δεν βλεπω να υπαρχουν τετοιοι λογοι οσο κι αν σκαλιζουμε την πενα να τους εφευρουμε. Διοτι σε εκλογες παμε κι οχι σε υποστηριξη διδακτορικου ...

    Το ερωτημα ειναι πολυ πιο απλο : Ποιανου τη γραμμη υιοθετησε τελικα ο Σαμαρας για την ΝΔ ? Του Καμμενου η του Χατζηδακη ? Γιατι τωρα οτι οι μεν ειναι μνημονιακοι και οι αλλοι οχι και οι τριτοι πονηροι αντιμνημονιακοι που δειχνουν μνημονιακοι για να εξαπατησουν τον αντιπαλο ... Καλα ..

    Σιγα μην ειναι και Τσε Γκεβαρα η Ντε Γκωλ η Ζαν Ντ Αρκ ...Βουλευτες ειναι και το ιδιο καλα εκπροσωπουν την μετπολιτευση που συχνα ενω την πεθαινεις ειναι εφταψυχη ...

  36. nikolaos menths avatar
    nikolaos menths 22/03/2012 12:39:34

    οι ξένοι φαίνεται ότι έχουν τελειωμένη την υπόθεση. Επόμενως πρωθυπουργός ο Σαμαράς
    http://www.axiaplus.gr/article/2369/o-samaras-prwthypoyrgos-opws-kai-na-exei/

    • Στεργιος avatar
      Στεργιος @ nikolaos menths 22/03/2012 14:03:43

      το αρθρο δεν λέει αυτό ακριβώς!

  37. Κρίτων avatar
    Κρίτων 22/03/2012 13:19:13

    Το άρθρο είναι εξαιρετικό. Δίχνει την πορεία που πρέπει να ακολουθήσει η ΝΔ μέχρι τις εκλογές.Μακάρι να το αναλύσουν και οι επιτελείς της ΝΔ. Τα σχόλια είναι ανάμικτα. Υπάρχουνκριτικές δίκαιες, υπάρχουν όμως γκρινιάρηδες και το χειρότερο κακοπροαίρετοιημένοι. που πίσω από την ανωνυμία προσπαθούν να κάμψουν το ηθικό των νεοδημοκρατών.Και το επιτυγχάνουν.Το τραγούδι που θα ΄παίζεται από εδώ και πέρα θα γίνει σουξέ θα λέγεται Καμμένη Χρυσή Αυγή. Ο ΄Λαός μάλλον εξετέλεσαι την αποστολή του! Θα εξαφανιστεί!Εδώ χρειάζεται από όλους να βγουν μπροστά και να τα ακούσουν όμως από μένα από σένα από όλους.Η ΝΕΑ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΕΙΝΑΙ ΚΟΜΜΑ ΕΞΟΥΣΙΑΣ.ΚΥΒΕΡΝΗΤΙΚΟ.ΚΙΝΕΙΤΑΙ ΠΑΝΤΑ ΣΤΑ ΠΛΑΙΣΙΑ ΤΟΥ ΕΦΙΚΤΟΥ. Αντίθετα ο Καμμένος είναι κόμμα διαμαρτυρίας.Οι θέσεις που παίρνει είναι ακραίες. Πως μπορεί να συνεργαστεί κάποιος μαζί του! Μόνο με την βοήθεια της Παναγίας.! Αυτά που λέει προυποθέτουν την ανακάλυψη του υπερόπλου από εμάς και να βάλουμε όλον τον κόσμο απέναντι με την απειλή ότι θα πατήσουμε την σκανδάλη! Αν έχετε έναν γνωστό σας στο εξωτερικό πάρτε τον τηλέφωνο και πέστε τον ότι Ο Σαμαράς έπρεπε να τινάξει στον αέρα το κούρεμα και να βάλει σε περιπέτειες την χώρα του και κατόπιν την Ευρώπη.Για να μην χαθεί τίποτα από όλα τα κεκτημένα μας.Από τα νόμιμα ή και τα επιδόματα της φανταστικής τυφλότητας;Γιατί ο Καμμένος δεν μιλά καν για τα κακώς κείμενα τα δικά μας. Μόνο της Ευρώπης βλέπει!Υπάρχουν μειώσεις που είναι ασήκωτες. Υπάρχουν αδικίες. ναι .Και θα έρθει ο Καμμένος και ο Μανώλης σαν σύγχρονοι Ρομπέν των αδυνάτων και θα τα δώσουν πίσω! Εκεί φτάσαμε.να κάνουμε παράγοντα τους Μανώληδες !.Ο Σαμαράς δεν μπορεί να σηκώσει μόνος του το βάρος του αν ο καθένας εγωϊστικά και μονόπλευρα σκέφτεται μόνο την ζαχαρένια του. ΟΛΟΙ ΜΑΣ ΘΑ ΒΡΑΧΟΥΜΕ. ΝΑ ΜΗΝ ΠΝΙΓΟΥΜΕ ΠΑΛΕΥΟΥΜΕ!

  38. Kennan avatar
    Kennan 22/03/2012 13:57:05

    Για να καταλάβετε πόσο το έχουν χάσει οι ..."επιτελείς" της Συγγρού. Έβαλαν σήμερα το ΒΗΜΑ να γράψει ότι "ο Σαμαράς ξεκινάει τον αγώνα της συσπείρωσης"!!! Διαβάζει κανεις νεοδημοκράτης το Βημα βρε άσχετοι;

    • daughter of mercy avatar
      daughter of mercy @ Kennan 22/03/2012 19:39:44

      βρίσκοντε σε άλλο πλανήτη από τον μπίθουλα......... γι αυτό και η τόση καταννόηση........

  39. Γιάννης Σύρρος. avatar
    Γιάννης Σύρρος. 22/03/2012 14:06:48

    Αγαπητέ Φάκτορα, σωστά τα λες αλλά το ένα λάθος διαδέχεται το άλλο... Το τελευταίο μεγάλο λάθος ήταν η διαγραφή των 20+ βουλευτών... Έφτιαξε τον Καμμένο-όχι μόνο με την προσχώρηση κάποιων βουλευτών που μπορεί να έψαχναν αφορμή, αλλά με το μύνημα που πέρασε στον κόσμο: "Διαγράφω αντιμνημονιακούς, άρα είμαι μνημονιακός"! Και άντε μετά εγώ να εξηγώ, ότι η στάση Σαμαρά ήταν η μόνη σοβαρή και παραμένει αντιμνημονιακός(παρά την ψήφιση του β-μνημονίου)! Οι διαγραφές αυτές, μου διέλυσαν τα επιχειρήματα! Ειλικρινά αδυνατώ να πείσω πλέον...Και γνωρίζεις σε τι κοινό απευθύνομαι...

  40. xbab avatar
    xbab 22/03/2012 14:09:47

    Εξαιρετική αρθρογραφία, αλλά στου κουφού την πόρτα...
    Ούτε η ΝΔ ακούει, ούτε οι λοιποί "κεντροδεξιοί ηγέτες-κομματάρχες"
    Με το μυαλό που κουβαλάνε οι λεγόμενοι "Ηγέτες" της κεντροδεξιάς δεν πρόκειται να δουν εξουσία ούτς με το μακαρόνι. Είμαστε εύκολοι στην κριτική, πεισμωσιάρηδες, αλλά και γεννημένοι ηγέτες, γι' αυτό κι καθένας κάνει και από ένα κόμμα που δρα ως πέμπτη φάλαγγα[του ΠΑΣΟΚ] στο μαλακό υπογάστρειο της μητέρας ΝΔ.
    Παρά του ότι δεν αξίζουν ως μεμωνομένα άτομα ούτε δεκάρα από πλευράς ικανοτήτων, ο αρχηγός των θεών του Ολύμπου ο Γκέμπελς της παραπληροφόρησης{λέγεμε ΜΜ"Ε"} τους αξιώνει με υψηλά ποσοστά στις δημοσκοπήσεις. Και μη μου λέτε ότι φταίνε οι όντως πειραγμένες δημοσκοπήσεις;
    Δυναμική δραστηριοποίηση όλων τώρα στο και(+). Και αν πονούν την πατρίδα, την παράταξη που πιστεύουν και τους ανέδειξε και αν θέλουν να δώσουν το τελειωτικό χτύπημα στο ΠΑΣΟΚ, ας μονιάσουν και ας τα βρουν όλοι, μα όλες οι πλευρές.Αφήστε τα κόμματα και τις τελείες και απευθύνω έκκληση ενότητας προς όλους.Προς Θεού τι πάτε να κάνετε....μονιάστε και αφήστε τα γινάτια.Έλεος με όλους σας.

  41. Συέφανος avatar
    Συέφανος 22/03/2012 14:16:23

    Κι άλλοι πιστοί στον Αντώνη Σαμαρά. Διαβάστε:
    http://www.axiaplus.gr/article/2388/stoyrnaras-o-samaras-tha-htan-kalos-prwthypoyrgos/

  42. atheo avatar
    atheo 22/03/2012 14:18:27

    εγραψες Μαρα,
    εσυ εχεις IQ ραδικιου!!!!!!!!!
    Παντως φαινεται πως γνωριζεις απο πολιτικους βιασμους μιας και εισαι προθυμη να συνδραμεις στην κατηγοριοποιηση τους .ΚΑΙ ΣΕ ΑΝΩΤΕΡΑ.

  43. Φιλιππος avatar
    Φιλιππος 22/03/2012 14:21:12

    "Ηγετες" τους ανεδειξε η πολιτικη παλατζας της ΝΔ.Ακομα και τωρα στελεχη σαν τον Αρη κουναν το δαχτυλο στο λαο λεγοντας του οτι οποιαδηποτε πολιτικη περαν του μνημονιου του ΠΑΣΟΚ ΝΔ θα φερει λοιμους και καταστροφες,ελλειψεις τροφιμων,φαρμακων,καυσιμων οποτε τα κεφαλια μεσα.Οσο και να απαξιωνονται τα γκαλοπ ο λαος λεει οτι μετα την απομακρυνση απο τη καλπη κανενα λαθος δεν αναγνωριζεται...

  44. juliet avatar
    juliet 22/03/2012 14:32:17

    Υπάρχουν αποφάσεις που παίρνονται χωρίς πολύ σκέψη και άλλες με πολύ.Εξαρτάται τι θες να πετύχεις .Αν αποκτήσουνε μεγαλύτερη βαρύτητα αυτά που θες να πετύχεις με επωνυμία ,ρίχνεις την ανωνυμία.Δεν μπορώ να πω περισσότερα.

  45. Μακεδόνας Θεσσαλονικιός avatar
    Μακεδόνας Θεσσαλονικιός 22/03/2012 14:33:20

    Βάλε πρώτα υποψηφιότητα !

    • juliet avatar
      juliet @ Μακεδόνας Θεσσαλονικιός 22/03/2012 15:37:12

      Μακεδόνα,
      περάσανε οι ημερομηνίες.
      Ο γέγονε γέγονε.

      • Μακεδόνας Θεσσαλονικιός avatar
        Μακεδόνας Θεσσαλονικιός @ juliet 22/03/2012 15:56:13

        Την άλλη τετραετία ρε συ..

    • Μακεδόνας Θεσσαλονικιός avatar
      Μακεδόνας Θεσσαλονικιός @ Μακεδόνας Θεσσαλονικιός 22/03/2012 16:38:40

      Στον Τακ απευθύνομαι.

      • tak avatar
        tak @ Μακεδόνας Θεσσαλονικιός 23/03/2012 08:45:56

        Τώρα το πρόσεξα! Φίλε "Μακεδόνας Θεσσαλονικιός", απελθέτω απ' εμού το ποτήριον τούτο. Ο Boss είναι φίλος αλλά μπορεί να τα καταφέρει πολύ καλύτερα χωρίς εμένα...

  46. Mara avatar
    Mara 22/03/2012 14:39:18

    Μακεδόνα, καλά σοβαρά ρωτάς άν συμφωνώ με τον άθεο?
    Είναι σαν να μου λές να συμφωνήσω με την Διαμαντοπούλου και όλους τους όψιμους ζητωπατριώτες... και την καραμέλα που πιπιλάνε.

    Μάλλον πλάκα μου κάνεις μεσημεριάτικα...

    • Μακεδόνας Θεσσαλονικιός avatar
      Μακεδόνας Θεσσαλονικιός @ Mara 22/03/2012 15:54:07

      Μάρα.
      Το θέμα που ανοίξαμε δε σηκώνει καλαμπούρια,και πλακίτσες.
      Νηφαλιότητα όμως χρειάζεται.
      Τις καραμέλες που πιπιλάνε οι πολιτικοί τις δίνουν και σε μας.
      Υπάρχουν πολλοί που τις καταπίνουν με το περιτύλιγμα!

  47. mitikas avatar
    mitikas 22/03/2012 14:47:06

    Εκφράζει όσους αγαπούν αγνά και πιστεύουν στον Πρόεδρο!Όχι σε ψηφοδέλτια mapet show.Ναι σε ψηφοδέλτια μάχης με σφραγίδα Σαμαρά!

  48. Παύλος avatar
    Παύλος 22/03/2012 14:52:51

    Πάντως εσύ Άθεε έπεσες στη φάκα !!!!!
    Ήμουν σίγουρος -σχεδόν- γιαυτό !
    Είχες μία απίστευτη ευκαιρία να με διαψεύσεις για το Ι,Q. σου και δεν τόκανες !
    Αλλοίμονό μου αν δεν απαντούσες έτσι !!!! Αλλιώς , θα έπρεπε να σου ζητήσω συγκνώμη, γιατί .... έπεσα έξω. Και ήμουν πρόθυμος και προετοιμασμένος να το κάνω ! Έλα όμως που δικαιώθηκα;;;

  49. ontense7 avatar
    ontense7 22/03/2012 14:54:24

    ΦΑΚΤΟΡΑ ΕΣΥ ΤΑ ΛΕΣ,ΑΛΛΑ ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ ΟΙ ΑΠΟ ΜΕΣΑ ΔΕΝ ΑΚΟΥΝΕ..ΕΓΩ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΣΕ ΤΡΙΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΔΕΣΜΕΥΤΕΙ Ο ΣΑΜΑΡΑΣ ΠΡΟΣ ΤΟ ΛΑΟ ΤΗΣ ΚΕΝΤΡΟΔΕΞΙΑΣ.ΠΡΩΤΟΝ ΟΤΙ ΔΕΝ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΝΑ ΓΙΝΟΥΜΕ ΣΕ ΚΑΜΙΑ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΚΡΟΑΤΙΑ Η ΧΕΙΡΟΤΕΡΑ ΜΕ ΟΤΙ ΣΥΝΕΠΑΓΕΤΑΙ ΑΥΤΟ...ΔΕΥΤΕΡΟΝ ΝΑ ΕΞΗΓΗΣΕΙ ΕΠΑΚΡΙΒΩΣ ΤΙ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΜΕ ΤΟΥΣ ΛΑΘΡΟΜΕΤΑΝΑΣΤΕΣ...ΚΑΙ ΤΡΙΤΟΝ ΤΗΝ ΠΑΤΑΞΗ ΤΗΣ ΔΙΑΦΘΟΡΑΣ ΜΕ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΑ ΜΕΤΡΑ ΟΠΩΣ ΤΗ ΔΗΜΕΥΣΗ ΠΕΡΙΟΥΣΙΩΝ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΔΙΕΦΘΑΡΜΕΝΟΥΣ ΚΑΙ ΕΠΙΟΡΚΟΥΣ ΚΑΘΩΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΜΕΣΗ ΑΠΟΛΥΣΗ ΤΟΥΣ[ΚΑΙ ΕΔΩ ΔΕΝ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΔΙΑΧΩΡΙΣΜΟΣ ΔΙΚΟΣ ΜΑΣ ΔΙΚΟΣ ΣΑΣ]...........ΑΝ ΜΠΟΡΕΣΕΙ ΝΑ ΕΞΗΓΗΣΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΔΕΣΜΕΥΤΕΙ ΓΙΑ ΤΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΧΩΡΙΣ ΥΠΕΚΦΥΓΕΣ ΔΕΝ ΘΑ ΥΠΑΡΞΕΙ ΣΟΒΑΡΟΣ ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΕΝΤΡΟΔΕΞΙΑ ΠΟΥ ΝΑ ΜΗΝ ΤΟΝ ΣΤΗΡΙΞΕΙ..........???

  50. Π avatar
    Π 22/03/2012 15:02:33

    ( συμπληρωματικά για το Άθεο)
    Πάντως, απ'όλα πιο πολύ με πικραίνει το .."άντε γειά", που λες στο τέλος! Ξέρεις γιατί;
    Γιατί πιστεύω ότι από όσα μου γράφεις, είναι το μόνο που σου βγήκε αυθόρμητα !!!!

  51. Giannis avatar
    Giannis 22/03/2012 15:17:17

    Κατά την γνώμη μου όπως και ο Καραμανλής έτσι και ο Σαμαράς δυστυχώς γύρω του έχει συλλέξει ένα μάτσο ηλιθίους που τα ξέρουν όλα , συν ότι το κόμμα ακόμη έχει ένα μάτσο λαμπερούς που το μόνο τους νοιάζει είναι το κοστουμακι της εξουσίας , χωρίς να τους ενδιαφέρει αν την μοιραστούν με το ΠΑΣΟΚ ή με άλλο κόμμα... με συνέπεια αντί η ΝΔ να βαδίζει πρός άνετη αυτοδυναμία να χάνει συνεχώς πόντους προς τις εκλογές. Χάνεται ακόμη μια ευκαιρία δυστυχώς.

  52. Diamond Angel avatar
    Diamond Angel 22/03/2012 15:39:46

    Μπράβο βρε tak, μπράβο!! Μιλάς μέσα από την ψυχή σου και λες αυτά που σκεφτόμαστε όλοι εμείς που πιστεύουμε και στηρίζουμε το κόμμα και τον ίδιο .Χωρίς ιδιοτέλεια. Επειδή βλέπω και το παρακάτω σχόλιό σου, αν νομίζεις ότι, θα τα καταφέρεις καλλίτερα να του δώσεις αυτό που θέλεις επωνύμως , κάντο. Εσύ ξέρεις. Πέρα από καταρτισμένους συνεργάτες ,εγώ πιστεύω ότι ο Α.Σ. , έχει περισσότερο ανάγκη δίπλα του ανθρώπους που πιστεύουν σ'αυτόν και στο όραμά του. Ανθρώπους που να τον στηρίζουν ανιδιοτελώς ,χωρίς τις παθογένειες που πολύ σωστά αναφέρεις και συ και το πολύ σωστό άρθρο του Φάκτορα.

    • tak avatar
      tak @ Diamond Angel 23/03/2012 09:02:50

      Καλημέρα. Ισχύει η μόλις πριν απάντησή μου στον "Μακεδόνας Θεσσαλονικιός"... Ο Αντώνης είναι η ψυχή μας και η ιδεολογία του είναι η Ελλάδα. Δυστυχώς και ενώ του ίδιου η φιλοδοξία είναι να τα δώσει όλα (το εννοώ απολύτως) για τη χώρα μας, υπάρχουν στα πέριξ και οι κορυβαντιώντες για πάρτη τους... Ένας είναι, πώς να εντοπίσει μόνος του όλους τους ντενεκέδες;

      • juliet avatar
        juliet @ tak 23/03/2012 09:17:20

        Οι ντενεκέδες κάνουν θόρυβο...και σκουριάζουν με την πάροδο του χρόνου ,συμπέρασμα τους κάνεις λίπασμα για τις γαρδένιες.:)

  53. λεω avatar
    λεω 22/03/2012 15:40:26

    Eάν ο τρόπος με τον οποίο "ψυχολογείς" τον καθένα εδώ μέσα τι είναι αφού δεν είναι ΝΔ έχει αντιστοιχίες με το τρόπο που βλέπεις τα πράγματα για το "νέο" που κομίζει η Ν.Δ. καταλαβαίνω γιατί επιβάλεις στους άλλους να μην δικαιούται να ομιλούν!!
    1)Δεν έχω καμιά σχέση με δεξιά ή αριστερά εξαπτέρυγα και ποτέ δεν ένιωσα την ανάγκη να ψηφίσω με βάση την λογική που λέει "δωστε αυτοδυναμία στον τάδε και τα υπόλοιπα τα βρίσκουμε στην πορεία!!"
    2)Σε τι διαφωνείς απο το αρχικό σκεπτικό που κάνω σχετικά με τον προβληματισμό του "νέου" που υποτίθεται κομίζει κάποιος ??
    3)Το ζητούμενο είναι ποτε επιτέλους θα λειτουργήσει η πραγματική δημοκρατία (με την αρχαια ενοιά της ) ..ώς εκ τουτου δηλώνω οπαδός της "Καστοριαδικής " φιλοσοφίας η οποία απέχει χιλιόμετρα μακρυά απο τα καθε λογής εξαπτέρυγα.
    4) Εάν πρέπει σχολιασμό να κάνουν όσοι συμφωνούν με την "δικτακτορία" των επιλογών του οποιαδήποτε αρχηγού (και εδω συγκεκριμένα του Σαμαρά) εντάξει πείτε το να μην "κουράζω" το πράγμα ..αλλά μην ξοδεύω και χωρίς λόγο τα bytes της σελίδας.
    Απο μια ματιά που έριξα όμως ο προβληματισμός είναι και απο άλλους διάχυτος όπως για τον σολιαστή που αναρωτιέται εαν η ΝΔ ξέρει ποια μέτρα θα κληθεί να πάρει όταν με το καλό κυβερνήσει ...οπότε ξανά το ερώτημα ...πως ψηφίζεις κάποιον που δεν γνωρίζεις τα μέτρα θα κληθεί να παρει (λόγω υπογραφής μνημονίου)
    και τα υπόλοιπα τα βρίσκουμε στην πορεία!!
    Σας κουρασα πάλι !!! Συγνώμη

    • factorx avatar
      factorx @ λεω 22/03/2012 15:49:50

      Είσαι αστείος τελικά. Μόλις σας απαντήσει καποιος αμέσως θα τον πείτε φασίστα. Κατά τα άλλα απαιτείται θράσος χιλίων κοκκινόκολων πιθήκων για να μιλήσει για το νέο ένας ....καστοριδιακός. Οι ανοησίες των διάφορων σχολών των Παρισίων αγαπητέ κάηκαν τον Μάη το 68 και σε άλλες διαδικασίες που εσύ να τις ονειρευτείς μόνο μπορείς.

      • oneoff avatar
        oneoff @ factorx 22/03/2012 16:37:22

        Δεν απάντησες factorx. Κόλλησες μία ταμπέλα που σε βόλεψε και απαγόρευσες το δικαίωμα του λόγου. Όσο για το "φασίστας", συ είπας.

      • chreco avatar
        chreco @ factorx 22/03/2012 16:56:40

        Αγαπητέ factorx,
        Λυπούμαι, αλλά θα συμπαρασταθώ ενθέρμως στον Λεω!
        Γιατί αυτό που ενοχλεί (και εμένα) δεν είναι ότι απάντησες στα όσα έγραψε ο Λεω, αλλά το πώς απάντησες…
        Και σίγουρα αντιλαμβάνεσαι τη διαφορά.
        Πολιτική μακράς πνοής, εμπνευσμένη και υπεύθυνη συνεπάγεται ανοιχτά αυτιά και όχι κλειστές καρδιές (ιδίως προς χάριν παραταξιακών σκοπιμοτήτων). Κι αν ο Σαμαράς αδυνατεί να εγκολπώσει αριστερή πτυχή της «αντι-μνημονιακότητας» και να συνομιλήσει μ' αυτόν το χώρο (όσους, στο τέλος-τέλος, δεν θέλουν παραδοσιακά μαγαζιά της «Αριστεράς»), τότε άσε μας στην ησυχία μας…
        (και χρησιμοποιώ α΄ πληθυντικό πρόσωπο γιατί είμαι κάτι σαν τον Λεω…)

        Καληνύχτα σας

        • factorx avatar
          factorx @ chreco 22/03/2012 17:47:36

          1. Με εμένα μιλάς όχι με τον Σαμαρά τον οποίο εκπροσωπεί ο Μιχελάκης. Θα απευθύνεσαι λοιπόν σε εμένα

          2. Σας πήρε κανένας με το ζόρι απo το αυτί για να μας διαβάσετε; και γιατί όλοι οι δήθεν αριστεροί της κατεστημένης αριστεράς επιμένουν να σχολιάζουν σωρηδόν στο antinews; Μήπως σας ενοχλεί πολύ;

          3. Στους προπαγανδιστές που δεν μπαίνουν για να κάνουν διάλογο αλλά για να επαναλαμβάνουν μονότονα τις θέσεις τους θα απαντώ όπως νομίζω εγώ.

          4. Αλλά είναι θράσος, χιλίων καρδιναλίων αυτήν την φορά, να εγκαλείς εμένα για το ύφος της απάντησης και να μην εγκαλείς τον "Λέω" για τα ψεύδη που γραφει

          • λ avatar
            λ @ factorx 22/03/2012 20:33:29

            Ποια ακριβώς ψευδη έγραψε ο Λέω;
            Διαπιστώσεις επιχειρεί να κάνει ο άνθρωπος.
            Εχω την εντύπωση ότι την μονοτονία δεν την έχει ο Λεω αλλά άρθρα που μας καλούν να ψηφίσουμε Σαμαρά και στην πορεία βλέπουμε τα υπόλοιπα!!
            Λίγο ψυχραιμία και νηφαλιότητα είναι απαραίτητη!!

  54. FALCON avatar
    FALCON 22/03/2012 15:49:22

    Ο λαός που ψήφισε το 2009 τον ΑΝΤΩΝΗ ΣΑΜΑΡΑ πίστευε και πιστεύει στον Αντώνη Σαμαρά. Είμαστε μαζί του και θα αγωνιστούμε ,ώστε το όραμά του για την Ελλάδα να γίνει πραγματικότητα. Το όραμα του Αρχηγού μας είναι όραμα όλων των Ελλήνων.

  55. marios avatar
    marios 22/03/2012 16:05:28

    Φίλε, το νικ αυτό είναι πιασμένο από άλλον. Και μάλιστα φανατικό σαμαρικό. Οπότε θα πρέπει να το αλλάξεις για μην μπερδευόμαστε.

    • juliet avatar
      juliet @ marios 22/03/2012 16:18:45

      marios1
      marios2

      • marios avatar
        marios @ juliet 22/03/2012 16:27:15

        Ένας είναι ο Μάριος και γουστάρει Σαμαρά.

        • ΚΥΘΗΡΙΟΣ avatar
          ΚΥΘΗΡΙΟΣ @ marios 22/03/2012 20:29:46

          Ὁ ἂλλος τί γουστάρει;

  56. Kennan avatar
    Kennan 22/03/2012 16:10:02

    ΔΗΛΩΣΗ του Προέδρου της ΔΑΚΕ Ι.Τ κ. Νικ. Κιουτσούκη για τον Αρη Σπηλιωτόπουλο:

    Ο CELEBRITΙES της πολιτικής της Μυκόνου και της Αράχωβας ο οποίος σπανίως ασχολείται με τα προβλήματα της κοινωνίας και του λαού, μιας και οι θέσεις του άλλους εξυπηρετούν, ασχολήθηκε για μια ακόμη φορά μαζί μου, στην ραδιοφωνική εκπομπή του REAL FM .

    Δεν πρόκειται να του απαντήσω για τα όσα άσχετα είπε, γιατί προφανώς τρέφεται μ΄ αυτά. Άλλωστε δεν έχει κάτι καλύτερο να ασχοληθεί.

    Εμείς όμως αντιμετωπίζουμε όπως όλοι οι Έλληνες πολίτες, μια ακραία επίθεση στους μισθούς μας, στις ζωές μας, στην επιβίωση των οικογενειών μας από την πολιτική που ασκείται.

    Ο εν λόγω κύριος αποτελεί για εμάς αμελητέα ποσότητα και ως ύπαρξη και ως πολιτικός και ως προς τις ιδέες του που τις περιφέρει δεξιά κι αριστερά, προσπαθώντας να τις ταυτίσει με το ιδεολογικό υπόβαθρο της Ν.Δ, ερμηνεύοντας και όπως τον βολεύει, τις δηλώσεις του Προέδρου της.

    Έχοντας λοιπόν να αντιμετωπίσουμε πολύ σοβαρά ζητήματα, τον αφήνουμε στην απέραντη…αγκαλιά και στα φιλιά των CELEBRITΙES.

    Άλλωστε κακομαθημένο και απαίδευτο παιδί είναι.

    Σύντομα όμως θα εισπράξει τα επίχειρα των θέσεών του.

  57. stefanosL avatar
    stefanosL 22/03/2012 16:31:25

    Παρακολουθώ όσα γράφονται εδώ μέσα εδώ και πολύ καιρό , και βλέπω τίς 2 ομάδες που έχουν επικρατήσει. Αυτοί που ακολουθούν το κόμμα ως <> Νδτες και αυτοί που ανήκουν στην <> δεξιά και τα έχουν πάρει στο κρανίο και πάνε κόντρα στο κόμμα προδομένοι από τον σαμαρά και σκέφτονται να τιμωρήσουν τον πρόεδρο επειδή δεν τα έσπασε με το μνημόνιο ΙΙ. Και ο ένας την μπαίνει στον άλλο πουλώντας περισσότερο ευαισθησία από τον άλλο. Εγώ νδ από κούνια , με αγώνες στην πλάτη όπως πολλοί άλλοι , το μόνο που μπορώ να προσφέρω σε αυτήν την κόντρα είναι ένα: Η ΝΔ ΑΝΗΚΕΙ ΣΤΗΝ ΒΑΣΗ ΤΗΣ ΚΑΙ ΠΡΟΣΩΠΟΠΟΙΕΊΤΑΙ ΣΤΟΝ ΚΑΘΕ ΕΝΑ ΑΠΟ ΕΜΑΣ. Είτε αυτό ειναι <> είτε της λαικής δεξιάς. Σε κανένα δεν ανήκει το κόμμα.
    Και εγώ μετά την κίνηση Σαμαρά τα πήρα στο κρανίο, μετά τίς περικοπές του μισθού τα πήρα στο κρανίο, από την άλλη κατανοώ την κίνηση του ΑΣ να ψηφίσει το μνημόνιο ΙΙ , δεν ήταν κωλοτούμπα όπως λέγεται και δεν τον κατηγορώ για αυτό. Αλλα ακόμη δεν ξέρω εάν θα ψηφίσω τελικά ΝΔ ή καθόλου και η ψήφος μου αυτή την φορα θα εξαρτηθεί την τελευταία στιγμή. Και αυτό για ένα απλό λόγο , γιατί θα περιμένω από την Α.Σ να με πείσει και να μου εξηγήσει από πρίν την πολιτική που θα ακολουθήσει. Τα μέτρα που θα πάρει το ιούνιο ως κυβέρνηση , τι με περιμένει . Αλλα να με πείσει γιατί αυτά που θα μου πεί πριν και θα είναι η ΑΛΗΘΕΙΑ και όχι κάτι σαν το <>. Γιατί το σύνθημα ανάπτυξη και νέα μεταπολίτευση κάλιστα εάν δεν γίνει πράξη μέσα σε λίγο καιρό θα γίνει <>. Θέλω να μου τα πέι απο πρίν , ώστε όταν θα πάω στην κάλπη και θα ψήσω και καμία 100 να πάνε να ξέρω ότι αυτη την φορά θα πίασει ΤΟΠΟ.

    • Κρίτων avatar
      Κρίτων @ stefanosL 22/03/2012 17:28:32

      Το 2009 εάν ψηφίζαμε το "πάρτε μέτρα "αντί του "λεφτά υπάρχουν' ο μισθός σου θα ήταν καλύτερος! Και εμείς σίγουρα καλύτερα!Αλλά στραβώσαμε όλοι οι εξυπνάκηδες σαν τα μικρά παιδιά και τιμωρήσαμε τον Καραμανλή και την ΝΔ.Η σφαλιάρα μας ήλθε μετά και με τόκο!

      • Φελίζα avatar
        Φελίζα @ Κρίτων 22/03/2012 19:47:30

        Για σας η ψήφος είναι τιμωρία στους πολιτικούς? Ποιός πολιτικός - ως σήμερα τουλάχιστον- τιμωρήθηκε επειδή δεν εξελέγετο? Ολοι μα όλοι βρίσκουν μια θεσούλα το λιγότερο γενικού γραμματέα?
        Γνώμη μου είναι , ότι υποτιμά το εαυτό του όποιος πολίτης ψηφίζει ή δεν ψηφίζει θεωρώντας το τιμωρία .

  58. Ραβινος avatar
    Ραβινος 22/03/2012 16:42:47

    Βαρι αυτο που λες !Δεν με παει η Συγγρου και η καθε εγκαθεκτη κατασταση με τιποτα !Κανεις ΜΕΓΑΑΑΛΟ λαθος με τους χαρακτηρισμους σου !Μια ζωη ανταρτης ημουν απο τα γεγονοτα της Νομικης ως φοιτητης και την αναγκαστικη διακοπη της αναβολης και στρατευσης μεχρι την ψυχη και σωματι αντισταση απο οποιο μετεριζι ημουν στην ΠΑΣΟΚΗΛΑ & ΧΑΜΑΙΛΕΟΝΤΙΣΜΟ την οποια εχω ζησει οσο κανεις αλλος {Επαγγελματικα ,Συνδικαλιστικα ,Κοινωνικα ,Οικονομικα κλπ κλπ }!Αναρχικος της δεξιας ειμαι και ετσι αυτοπροσδιοριζομαι !Εαν εσυ βαφτιζεις καθε τι που ενοχλει ως καρεκλοκενταυρισμο αυτο ειναι δικο σου προβλημα !Με εχεις κανει ban 2 φορες και μια τριτη η και οριστικη αυτη την φορα αποβολη δεν θα με πειραζε ,εαν επροκειτο να ακολουθησω την πεπατημενη της ιστολογικης καθεστυκιιας ταξης !

    • factorx avatar
      factorx @ Ραβινος 22/03/2012 17:41:53

      Είπαμε να είσαι αναρχικός της δεξιάς, αλλά αυτό δεν σε νομιμοποιεί να γράφεις ό,τι σου κατεβαίνει στο κεφάλι. Όχι και να μας πεις ¨"ιστολογική καθεστυκυία τάξη"!!! Αν είναι έτσι γιατί επιμένεις να γράφεις εδώ μέσα παρόλο που όπως ισχυρίζεσαι σε έκανα μπαν - ενω τα σχόλιά σου τα βλέπουν όλοι; Κάνεις ιδεολογικό πόλεμο στο ...συστημικό antinews;

      • Παύλος avatar
        Παύλος @ factorx 22/03/2012 20:43:45

        factorx, με όλο το σεβασμό για όλα και τις ειλικρινείς ευχαριστίες για την ευκαιρία που μας δίνεις, αλλά πιο πολύ για την πολύ μεγαλύτερη πείρα σου σε θέματα που αφορούν τους σχολιαστές, θα έλεγα ότι αξίζουν μεγαλύτερης ανοχής και περισσότερης επιοίκιας, όσοι, σαν το Ραβίνο, έχουν την γενναιότητα να ομολογούν :"ημουν στην ΠΑΣΟΚΗΛΑ & ΧΑΜΑΙΛΕΟΝΤΙΣΜΟ την οποια εχω ζησει οσο κανεις αλλος " !
        Μην ξεχαμε: τον άσωτον υιόν, την Σαμαρίτιδα και τον ληστή πάνω στο Συαυρό, πώς τους αντιμετώπισε ο Χριστός !

        • factorx avatar
          factorx @ Παύλος 22/03/2012 20:55:36

          Συγχωροχάρτια δίνει μόνο ο Πάπας !!!

          χαχα χαααα αστειεύομαι φυσικά. με το σχόλιό μου περί "καρτεκλοκένταυρου" πήγαν να αστειευθώ και μου το γυρισε μπουμεραγκ.

          Ούτε στο σαιτ μου δεν μπορω να σχολιάσω ελεύθερα

          κάντε ό,τι θέλετε....δεν παρεμβαίνω ξανά τόσο ευαίσθητοι που είστε όλοι

  59. factorx avatar
    factorx 22/03/2012 16:49:35

    Επειδή παριστάνεις τον αυτόκλητο συνήγορο υπεράσπισης, υπενθυμίζω ότι απαιτείται και ένα επίπεδο για να σχολιάζεις στο antinews. "Το δεν δικαιούσθε δια να ομιλείτε" είναι αναφορά σε ρήση του Κουτσόγιωργα και σχήμα λόγου. Κατα τα άλλα τι να απαντήσω σε έναν άσχετο εμπαθή που λέει για τον Σαμαρά ότι "συμμετείχε σε κυβερνήσεις παλιότερα σαν υπουργός …σε κυβερνήσεις που έφεραν την καταστροφή στον τόπο". Και εμπαθής και άσχετος και απληροφόρητος.

    Και κάτι ακόμα επειδή πραγματικά διασκεδάζω με την δήθεν κριτική ορισμένων σχολίων. Την κριτική που κάνουμε εμείς στον Σαμαρά στο κείμενο αυτό και σε άλλα ούτε να την διανοηθείτε μπορείτε.Εσεις απλως επαναλαμβάνετε προπαγναδιστικά τσιτάτα

  60. theo1611 avatar
    theo1611 22/03/2012 16:59:09

    Λίγο άσχετο, αλλά θα ήθελα να συνεισφέρω μία γνώμη για τη δυστοκία της ημερομηνίας των εκλογών.

    Η Βουλή το 2009 διαλύθηκε πρόωρα με επίκκληση συγκεκριμένου εθνικού λόγου, ο οποίος εξακολουθεί και υφίσταται.

    Με βάση το Σύνταγμα, δεν μπορεί να ξαναδιαλυθεί πρόωρα για τον ίδιο λόγο.


    Ο νοών νοείτω!!!

    ΥΓ: Μήπως, λέω μήπως, θα έχουμε και καμμιά βδομάδα άκαρπων εντολών σχηματισμού κυβέρνησης?

  61. Joao avatar
    Joao 22/03/2012 16:59:22

    Ολο το παιχνιδι χαθηκε με το δημοψηφισμα.. (ο εμπνευστης του ειναι για πολλα οσκαρ) Απο εκει και περα ολα ηταν πολυ απλα..

  62. theo1611 avatar
    theo1611 22/03/2012 17:29:50

    Σεναρίου συνέχεια.

    Λέει ο Παπαδήμος στον Παπούλια καταθέτω την εντολή καθώς ολοκλήρωσα τις ειδικού σκοπού υποχρεώσεις που είχα αναλάβει.

    Καλεί ο Παπούλιας το Βενιζέλο και του δίνει εντολή σχηματισμού κυβέρνησης

    Γίνεται το σώσε!!!

    Καταθέτει ο Βενιζέλος την εντολή!!!.


    Καλεί ο Παπούλιας το Σαμαρά και του δίνει εντολή σχηματισμού κυβέρνησης.

    Γίνεται το σώσε εις την νιοστή!!!

    Καταθέτει ο Σαμαράς την εντολή ή σχηματίζει τελικά κυβέρνηση?

    κοκ

    ΥΓ: Θα αντέξουν όλοι να μην ξανααναθέσουν στον Παπαδήμο να μας πάει μέχρι το 2013? Ιδού η απορία!!!

  63. victoria (true) avatar
    victoria (true) 22/03/2012 17:41:29

    Φάκτωρ όχι πως δεν το ξέραμε, αλλά είσαι μπροστά.

    Η κατάσταση θέλει δυναμικό έλεγχο, το business as usual της ως τώρα πολιτικής τελείωσε για πάντα.

  64. tsor avatar
    tsor 22/03/2012 19:16:34

    ΝΔ και ΠΑΣΟΚ = μαριονετες της Τρόικα, των Γερμανων του 4ου Ράιχ με επικεφαλη την μαριονετα αντισυνταγματικο Λουκα Παπαδημο της golman sachs. Και τα 3 κομματα υποστιριζουν οτι θα σωθουμε και θα υπαρξει αναπτυξη στην χωρα μπαίνοντας στo ΔΝΤ, ψηφιζοντας τα μνημονια και την δανειακη...
    Λοιπον Ελληνες... ΞΥΠΝΑΤΕ. Σας κοροιδεύουν..
    Αποδεδηγμενα παγκοσμιως δεν υπαρχει περιπτωση να εχουμε αναπτυξη, παραγωγικοτητα και κυκλοφορια του χρηματος στην χωρα οταν ο μισθος του Ελληνα εχει φτασει 400 ευρω, οι συνταξεις 300, το ποσοστο ανεργιας στο 50% και η αγορα συνεχιζει τις αυξησεις στις τιμες σε ολα τα προιοντα (η βενζινη 1,85 ευρω το λιτρο…ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ)…
    Ουτε υπαρχει περιπτωση να επενδησουν ξενες εταιριες εδω μεσα (εξαιρουνται αυτες που θελουν να εκμεταλευτουν τον ορυκτο πλουτο). Μας εχουν διαγραψει παγκοσμιως απο τις αγορες…
    Και το αστειο ειναι οτι θελουν σε 3 μηνες να μειωσουν κι αλλο μισθους και συνταξεις..
    Αυτοι εχουν σκοπο να μας εξοντωσουν, να μας εξαφανησουν εντελως απο τον χαρτη…
    Ετσι αν συνεχισουμε ουτε σε 20 χρονια δεν θα δουμε ασπρες μερες… Καποιοι κερδιζουν δισεκατομυρια εις βαρος μας (Γερμανια, τραπεζες κ.τ.λ.). Η μονη λυση ειναι να βγουμε απ την Ε.Ε. και το ευρω. Τελειωσαν τα ψεματα.

    Πως θα δεις αναπτυξη οταν το 95% των δανειων ξανα πηγαινει πισω στους ευρωπαιους-δανειστες… το 5% μενει στην χωρα και τα υπολοιπα 95% πηγαινουν σε τοκους, δηλαδη πηγαινουν στις τραπεζες (Στις τραπεζες των ευρωπαιων δηλαδη). τους επιστρεφουμε τα χρηματα με λιγα λογια…
    Και η χωρα συνεχιζει να αυξανει τα χρεη της γιατι μας δανειζουν με επιτοκιο 5% (παρανομο).

    Το μονο που καταφερνουν ειναι να μας εξοντωσουν εντελως. να μας αποτελειωσουν.

  65. ΑΓΙΟΣ ΠΕΙΡΑΙΩΤΗΣ avatar
    ΑΓΙΟΣ ΠΕΙΡΑΙΩΤΗΣ 22/03/2012 19:24:07

    ΑΝΤΩΝΗ ΚΡΑΤΑ ΓΕΡΑ.
    ΟΙ ΕΧΘΡΟΙ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΕΝΤΟΣ ΤΩΝ ΠΥΛΩΝ ΤΩΡΑ.
    ΑΦΕΛΕΙΣ ΝΑΙ. ΕΧΘΡΟΙ ΟΜΩΣ.
    ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΑΣ ΡΕ ΓΑΜΩΤΟ......

    • android.K. avatar
      android.K. @ ΑΓΙΟΣ ΠΕΙΡΑΙΩΤΗΣ 22/03/2012 21:14:33

      χαθήκατε!

  66. ex-zivagos lamogios laliotius gapomalakius pasokus-pasokus!! avatar
    ex-zivagos lamogios laliotius gapomalakius pasokus-pasokus!! 22/03/2012 19:35:01

    @@@
    Νικος-Σητεία

    Φίλε έχεις άδικο γιά τόν γιό τού Ψυχάρη.
    Τόν παρηκολούθησα προχθές στόν kontra καί απεδείχθη πιό Ν.Δτης, από πολλές γαλάζιες φτερούδες καί γόνους-απόγονους γαλάζιων βαρώνων.
    Είναι απόλυτα συγκροτημένος,μέ πολύ καλή μόρφωση καί επιτυχημένη καριέρα,ώς διπλωμάτης αλλά πάνω από όλα μού έκανε εντύπωση πόσο απλός/ταπεινός,(άν καί γιός,όπως λές,τού Ψυχάρη) ήταν!!!
    Επίσης έδειξε, ότι έκτιμά βαθύτατα τόν Α.Σ..
    Εκείνο όμως πού ανέφερε κι ήταν γιά μένα στοιχείο αξιολόγησης του θετικότατο,ήταν ότι θά θέσει εαυτόν στήν κρίση τού εκλογικού σώματος/ψηφοφόρων τής Ν.Δ. (Α΄Αθηνών!!!!!!) κι όχι μέσω τού ψηφοδελτίου τής Επικρατείας..
    Σέ διαβεβαιώ πάντως,ότι έν σχέσει μέ πολλές γαλάζιες παρφουμαρισμένες φτερούδες,βαψομαλλιάδες καί ντιντήδες τής Μυκόνου/Κολωνάκι,γόνους-απόγονους τής γνωστής γαλάζιας βαρωνίας,είναι πολύ καλύτερος καί περισσότερο Ν.Δτης!!!!
    Είναι άδικο καί προσβλητικό συγχρόνως, νά τόν καταδικάζουμε a priori,λόγω ονόματος/συγγένειας.
    Άλλωστε τόν λόγον (ψήφον) τόν έχουν οί ψηφοφόροι!!!
    Υ.Γ.
    Τό 1971,συνελήφθη νεαρός-φοιτητής τού Ε.Μ.Π,κομμουνιστής,μέ δράση κατά τού τότε στρατιωτικού καθεστώτος,γιός Στρατηγού έν ενεργεία,μέ υψηλότατη οργανική θέση στό Γ.Ε.Σ.!!!
    Μήπως θά έπρεπε λπν νά ##αποκεφαλισθή## κι ό πατέρας του,πού ήταν ΚΑΡΑΔΕΞΙΟΣ?????????

  67. Δεξιοτέχνης avatar
    Δεξιοτέχνης 22/03/2012 19:51:25

    Ηθικόν δίδαγμα απο του άρθρου το ανάγνωσμα

    'ΜΕΤΡΟΝ ΑΡΙΣΤΟΝ' δλδ

    Ορθό είναι να αποφεύγει κανείς τις ακρότητες και τις υπερβολές, και να αναζητεί και να βρίσκει σε κάθε πράξη του, σε κάθε ενέργειά του τις
    ποιοτικές εκείνες αναλογίες που (επιβάλλει) υπαγορεύει (η κανονικότητα) το μέτρο.

    Ειδικός σχολιασμός:
    Κατά την άποψη μου η Ν.Δ αυτή τη στιγμή χρειάζεται άτομα με δημιουργική σκέψη με καθαρό λόγο και κρυστάλλινη φωνή,Οχι πρόβατα σε μαντρί.Εξηγώ.

    Σε μια παράγραφο του άρθρου διαβάζω: """Φύσει και θέση, αυτόν τον στόχο μόνο ο Σαμαράς μπορεί να τον εξυπηρετήσει, με όπλο μια ισχυρή αυτοδυναμία.

    ΑΣ ΤΟΥ ΤΗΝ ΔΩΣΟΥΜΕ ΚΑΙ ΤΑ ΥΠΟΛΟΙΠΑ ΘΑ ΤΑ ΒΡΟΥΜΕ ΜΕΤΑ."""

    Τα ερωτήματα που γεννιούνται πολλά με κύριο ερώτημα ενα. Αυτο που είναι γράμμένο στην συγκεκριμμένη παράγραφο και ενστερνίζονται οι περισσότεροι απο
    τούς σχολιαστές του άρθρου

    υπονοεί οτι έτσι κάποιος βοηθά Α) την Ελλάδα; Β) την ΝΔ; ή μήπως Γ) " ζητούσι να αναβιβάσωσι αυτόν δια παντός μέσου είς την έδραν του πρωθυπουργού,ίνα παράσχη

    αυτοίς τα μέσα να ζώσι χωρίς να σκάπτωσι."

    Οποιος επέλεξε το Γ) ΕΥΓΕ και σε ανώτερα,όπως αλλιώς επιβάλλεται να το ξανασκεφτεί πριν το ξαναγράψει ο οποιοσδήποτε .

    Τέλος αν η ΝΔ και ο Σαμαράς θέλουν αυτοδυναμία πρέπει να ξεκαβαλήσουν το καλάμι να κατέβουν στη βάση να δουν τι συμβαίνει,ν'ακούσουν το λαό και μετά να

    δουλέψουν σκληρά και κάποια στιγμή να ειναι σίγουροι οτι θα πάρουν αυτό που θέλουν.Μ'εξορκισμούς,αφορισμούς και βελάσματα δεν κερδίζει κανένας τίποτα.

    Προσωρινά έχουν οτι τους αξίζει.

  68. theo1611 avatar
    theo1611 22/03/2012 19:53:00

    To Σύνταγμά μας επιβάλλει όταν μία Βουλή συγκροτηθεί πρόωρα για συγκεκριμένο εθνικό λόγο να μην μπορεί να διαλυθεί όσο αυτός ο λόγος εξακολουθεί να υφίσταται πριν την παρέλευσης της τετραετίας.

    Επιβάλλει επομένως τις συναινέσεις και δεν ασχολείται αν οι πολιτικές δυνάμεις που συγκροτούν τη Βουλή εξαπάτησαν το λαό για να πάρουν την ψήφο του ή όχι. Εξ' άλλου μετά την απομάκρυνση από την κάλπη ουδέν λάθος αναγνωρίζεται και το Σύνταγμα δεν ασχολείται με τον εκλογικό νόμο και την αντιπροσωπευκτικότά του (αυτό που λέμε προφανής δυσαρμονία, δεν μπορεί να τεκμηριωθεί παρά μόνο από τις επόμενες εκλογές, ούτε το Σύνταγμα προβλέπει δημοσκοπήσεις ή κυβερνητικές αδυναμίες ως τεκμηρίωση δυσαρμονίας).

    Αυτό που προβλέπει είναι καταψήφιση στη Βουλή με εξάντληση των εντολοδόχων σχημάτων, που βέβαια στην περίπτωση της Βουλής που προήλθε μετά από πρόωρες εκλογές για συγκεκριμένο εθνικό λόγο, που εξακολουθεί και υφίσταται, σημαίνει αδυναμία επίλυσης του εθνικού ζητήματος για το οποίο συγκροτήθηκε η συγκεκριμένη Βουλή.

    Πλήρη ανικανότητα δηλαδή και καμμία συναίσθηση της ευθύνης.

    Να δώ λοιπόν εγώ την προεκλογική εκστρατεία υπό τέτοιες συνθήκες και αν ο λαός θα φάει το κουτόχορτο στην κάλπη (ένθεν-κακείθεν).

  69. airman avatar
    airman 22/03/2012 20:53:56

    Κρίτων είπε 1:19 pm ''Μακάρι να το αναλύσουν και οι επιτελείς της ΝΔ''.
    Αυτό που με προβληματίζει σοβαρά είναι πόσοι από τους επιτελείς μπορούν να προβληματιστούν και πόσοι εξ αυτών χωρίς να δημιουργήσουν πρόβλημα.
    Ο γόνιμος προβληματισμός δεν είναι αυτός που οφείλεται στην αδυναμία να κατανοήσει κάποιος τι συμβαίνει, ποιο είναι το πρόβλημα. Αυτό λέγεται ανεπάρκεια. Ο γόνιμος προβληματισμός εδράζεται στον εντοπισμό και την κατανόηση του προβλήματος και προκύπτει ως επακόλουθο σκέψης για την αντιμετώπιση ή την εξουδετέρωσή του. Η δε λύση που θα επιλεγεί και το αποτέλεσμα που θα επέλθει επαναξιολογούνται ως προς την επίτευξη του στόχου κοκ.
    Υπάρχουν βέβαια και περιπτώσεις (ουκ ολίγες) που η ενδεδειγμένη λύση προσκρούει σε ατομικά συμφέροντα, ατομικές δεσμεύσεις ή και βλέψεις οπότε είτε απορρίπτεται, και εφαρμόζονται ημίμετρα για το θεαθήναι (συνηθίζεται στην πολιτική όπως εφαρμόζεται σήμερα και με τα γνωστά αποτελέσματα), είτε γίνεται προσπάθεια αποπροσανατολισμού ακόμα και με την ανάδειξη άλλων ζητημάτων. Προσφιλής είναι και η τακτική ''έχω ένα πρόβλημα για κάθε λύση'', η οποία οδηγεί σε χρονοτριβή, παλινωδίες και εν τέλει ''μη λύση''.
    Αυτά τα φαινόμενα είναι συνυφασμένα δυστυχώς με την πολιτική δράση σε όλους τους χώρους. Ιδιαίτερα οι ''έμπειροι'' πολιτικοί, οι ''παλιοί'', έχουν μια έφεση στις τακτικές αυτές, με ελάχιστες εξαιρέσεις.
    Αυτό επιβεβαιώνεται και από το γεγονός ότι πολλοί έχουν ως αγαπημένο παιχνίδι την τραμπάλα. Να κρέμονται δηλαδή κάθε φορά από την πλευρά που είναι στο πάνω σημείο σαν βαρίδια, ώστε να βοηθήσουν αυτόν που αιωρείται εις βάρος αυτού που ελέγχει την κατάσταση και ουσιαστικά τον έχει εξουδετερώσει. Βοηθάνε τον ''αδύναμο'' και το μεταφράζουν/μεταφέρουν ως αποκατάσταση της ισορροπίας.
    Το γεγονός ότι η προοπτική να εκλεγεί ο Σαμαράς Πρωθυπουργός σε κάποιους προκαλεί εφιάλτες είναι αδιαμφισβήτητο. Γι' αυτό και η προοπτική αυτοδυναμίας έχει τόσους πολέμιους ένθεν κακείθεν, δυστυχώς. 'Οσοι έχουν ''ανεξόφλητα γραμμάτια'' διαβλέπουν ότι ο Σαμαράς δεν χαρίζει κάστανα (η διαγραφή των 21 τους έπεισε γι' αυτό) τους ωθεί σε επιλογές και τακτικές υπονόμευσης. Πολλοί έχουν ήδη διαχωρίσει τη θέση τους, άλλοι έμμεσα διαπραγματεύονται, αλλά υπάρχουν και εκείνοι που εκ των έσω ''ναρκοθετούν'' την πορεία. Η προοπτική συγκυβέρνησης τους συναρπάζει, γιατί θα έχουν μια πρώτης τάξεως ευκαιρία να διαπραγματευτούν τη θέση τους με συνδιαλλαγή. Έτσι έχουν μάθει άλλωστε.
    Είναι γεγονός ότι μας βασανίζει και μια ανφιβολία. Ο Σαμαράς ως Πρωθυπουργός θα σαρώσει ότι παλιό, θα κάνει το άλμα προς τα εμπρός, όχι μόνο για την Ελλάδα (που σαφώς προέχει) αλλά και για τον κόσμο της παράταξης που αγωνιά; Εκτός από το πρόγραμμα που θα παρουσιάσει (και το οποίο πρέπει να εφαρμόσει πάραυτα) θα μπορέσει να καθαρίσει και το εσωτερικό τοπίο;
    Όποιος πιστεύει ότι και κάποιος άλλος μπορεί να φέρει σε πέρας ένα τόσο δύσκολο έργο, ενδεχομένως να βλέπει καλύτερα, αρκεί να μην είναι οφθαλμαπάτη. Ο Σαμαράς όμως σίγουρα δεν είναι οφθαλμαπάτη. Οφείλει να προσεγγίσει τον απλό κόσμο αλλά ταυτόχρονα δικαιούται να ζητήσει τη βοήθεια μας, την εμπιστοσύνη μας.
    Ξεκαθαρίζοντας εμείς πρώτοι το τοπίο στο βαθμό που μπορούμε, βοηθάμε στην ολική ρήξη με το παρελθόν. Κανένας μας δεν είναι παντοδύναμος. 'Ολοι βασιζόμαστε στην πίστη και στη δύναμη της ψυχής μας, χρειαζόμαστε όμως και στήριξη από τους γύρω μας. Ακόμα κι αν δεν μας είναι απαραίτητη μας εμπνέει ασφάλεια.
    Μια επιλογή είναι να στηρίξουμε το Σαμαρά, να του παρέξουμε την ασφάλεια που απαιτείται, να τον εξουσιοδοτήσουμε να κάνει αυτό που πιστεύει σωστό. Υπάρχουν και άλλες επιλογές. Πάντα υπήρχαν. Αλλά δεν είναι καιρός να παίζουμε με την τύχη του τόπου, την προοπτική της Πατρίδας, το μέλλον των παιδιών που ακόμα ανέμελα μπορούν και παίζουν, χωρίς να είναι σε θέση να αντιληφθούν τι τους επιφυλάσσει ένας κόσμος που εμείς διαμορφώνουμε γι' αυτά.

  70. palmyra avatar
    palmyra 22/03/2012 21:07:59

    "Ας του την δώσουμε και τα υπόλοιπα θα τα βρούμε μετά."
    Πρώτα να τα βρούμε οπωσδήποτε (φορολογικά-χαράτσια-μισθοί- συντάξεις κλπ)
    και μετά αφου τα βρούμε να δώσουμε την αυτοδυναμία.
    ΟΧΙ ΛΕΥΚΕΣ ΕΠΙΤΑΓΕΣ.

  71. svetlana avatar
    svetlana 22/03/2012 22:32:05

    Δεν έχω πάει ποτέ στα γραφεία της ΝΔ στη Συγγρού. Στη Ρηγήλης βρέθηκα μόνο το βράδυ της 29/11/2009. Ψηφίζω ΝΔ από τότε που θυμάμαι τον εαυτό μου. Ψήφισα Μητσοτάκη, ψήφισα Καραμανλή. Υποστήριζα πάντα τις επιλογές της ΝΔ. Προδόθηκα και πόνεσα όταν ο Σαμαράς έκανε τη Πολιτική Άνοιξη. Γιατί τότε αισθάνθηκα ότι μου έκλεψε τα όνειρα... και την ελπίδα. Παρέμεινα όμως στη ΝΔ. Δεν ζήτησα ποτέ τίποτα, ούτε ρουσφέτι, ούτε χάρη (με λίγα λόγια δεν είμαι ούτε βολεμένη ούτε κομματόσκυλο). Έβλεπα τα λάθη, κάποιες φορές διαφωνούσα με τις επιλογές, χαιρόμουνα με τις νίκες. Παρέμενα όμως πάντα ΝΔ. Δεν ξέρω αν αυτό με κάνει περισσότερο ή λιγότερο δεξιά από κάποιους άλλους, αλλά σίγουρα με κάνει μία από τη βάση της που τη στίριζε και στα καλά και στα λάθη της. Όταν ο Σαμαράς επέστρεψε στη ΝΔ τον υποστήριξα από την πρώτη στιγμή και συντάχθηκα μαζί του προκειμένου να γίνει Πρόεδρος. Το παρελθόν έσβησε ξαφνικά και το κενό καλύφθηκε χωρίς δεύτερες σκέψεις. Και αυτό γιατί πάντα πίστευα και πιστεύω πως είναι ο μόνος που μπορεί να ανορθώσει την Ελλάδα. Γιατί είναι ο μόνος που έχει το κουράγιο και το σθένος να σώσει την Ελλάδα, με όποιο κόστος. Είναι Πατριώτης και φτιαγμένος από τη στόφα των πολιτικών που ενδιαφέρονται πρώτα για το λαό και την ασφάλεια του. Συντάχθηκα μαζί του στο Οχι του 1ου Μνημονίου. Δεν πίστευα άλλωστε ότι θα διάλεγε κάτι άλλο σαν αντίδραση τότε. Το Ναι στο 2ο Μνημόνιο με μούδιασε... και με ταρακούνησε... Ήταν η πρώτη αντίδραση της στιγμής. Στη πορεία κατανόησα την επιλογή του. Με δυσκολία αλλά όχι με δυσπηστία... Για να επιλέξει ο Σαμαράς "ν΄αυτοκτονήσει", τη στιγμή που ήταν ο μοναδικός κυρίαρχος του παιχνιδιου, σημαίνει ότι ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΣΕ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΤΡΙΔΑ ΚΑΙ ΤΟ ΕΘΝΟΣ! Γιατί μπορεί να τον κατηγορήσουν για πολλά, αλλά Προδότης δεν ήταν και δεν είναι.
    Και έχω μάθει να τον ακούω όταν μιλάει... Και σήμερα μετά τη συνέντευξή του στον ΑΝΤ1 δεν έχω πλέον καμμία αμφιβολία. Ο ΑΝΤΩΝΗΣ ΣΑΜΑΡΑΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΑΥΡΙΑΝΟΣ ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟΣ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ ΜΕ ΑΥΤΟΔΥΝΑΜΙΑ!
    Ο Αντώνης ξέρει πολύ καλά τι του γίνετε και το τι γίνετε σε κάθε γειτονιά ή χωριό της Ελλάδος. Είναι ένας από εμάς, με μια διαφορά όμως. Αυτός έχει το χάρισμα και το σθένος να μας βγάλει από την κρίση. Δεν θα είναι εύκολο βέβαια. Η προπαγάνδα θα είναι αδυσόπητη από όλες τις πλευρές, ακόμα και από τους "δικούς του ανθρώπους". Μπορούμε όμως να τον βοηθήσουμε... Ψηφίζοντας νέους ανθρώπους, άφθαρτους και κτυπώντας έτσι την παλαιοκρατία. Εξάλλου αυτή είναι η δική μας η δύναμη και αυτό ζητάει από εμάς.

    • juliet avatar
      juliet @ svetlana 22/03/2012 22:45:26

      Δεν σε πρόδωσε όταν έκανε την Πολιτική Ανοιξη ,πίστεψε ότι τότε μπορούσε να προλάβει κάποια γεγονότα και μάλιστα εθνικά.Αυτός προδόθηκε από ρεμάλια που τον είδαν σαν μέσο ν΄αναρριχηθούν.
      Θα σε πρόδιδε αν ο Μητσοτάκης είχε ζητήσει ψήφο εμπιστοσύνης και δεν του την έδινε.Ζήτησε; Οχί ,γιατί έβλεπε ο παμπόνηρος ότι η κόρη του δεν είχε μέλλον.Αυτά είναι χθες ....σημασία έχει το τώρα και το τώρα δικαιώνει την θέληση του άνδρα να μπεί μπροστά για να σώσουμε όλοι μαζί την Ελλάδα ΜΑΣ.

      • svetlana avatar
        svetlana @ juliet 22/03/2012 23:39:02

        Με πρόδωσε Juliet.. Γιατί θα είχε γίνει Πρωθυπουργός από τότε και η Ελλάδα σήμερα θα ήταν τελείως διαφορετική... Γι'αυτό όταν γύρισε πίσω ο κόσμος στήθηκε ώρες στις ουρές για να τον ψηφίσει... Και έτσι θα γίνει και τώρα...

  72. kimon avatar
    kimon 22/03/2012 23:17:56

    ΕΙΚΟΝΙΚΗ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΜΕ ΦΑΚΟΥΣ ΤΗΣ ΑΡΕΣΚΕΙΑΣ ΣΟΥ

    • svetlana avatar
      svetlana @ kimon 22/03/2012 23:40:16

      Δεν σε καταλβαίνω...

      • juliet avatar
        juliet @ svetlana 23/03/2012 07:07:00

        Καλημέρα,
        μην έχεις αυταπάτες ,δεν θα γινότανε .Ο Μητσο δεν ήτανε εύκολος αντίπαλος και ειδικά επι παντοδυναμίας του.Δυο σαπίλες και στην μέση ο Σαμαράς και όχι μόνο γύρω του είχε αρχίσει ένας χορός ανθρώπων που δεν ήτανε ότι καλύτερο δεν θέλω να σου φέρω παραδείγματα .Θέλω να πιστεύω ότι τώρα δενφοβάται την σύγκρουση με τους απατεώνες της πολιτικής ,αρκετούς φάγαμε τση μουρη ''για τη σωτηρία της τσέπης '' και της ανωμαλίας τους.Καλημέρα ...ο κόσμος είναι ότι και η καρδιά μας.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.