#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
15/05/2011 06:55
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα αδιέξοδα της κυβέρνησης και η παγίδα της συναίνεσης




Του Κώστα Ροδινού

Τις τελευταίες ημέρες είναι  τόσο εμφανής και απροκάλυπτη η πίεση ….εγχωρίων και ..εξωχωρίων  κέντρων για «συναίνεση», που ευλόγως δημιουργεί υποψίες.

Στην Ελλάδα, υποτίθεται ότι,  έχουμε μια ισχυρή κυβέρνηση που  διανύει μόλις τον δεύτερο χρόνο της θητείας της και στηρίζεται σε μια άνετη κοινοβουλευτική πλειοψηφία.

Επιπλέον, έτσι τουλάχιστον μας έλεγαν, ο   κ. Παπανδρέου απολαμβάνει  της εμπιστοσύνης και χαίρει της εκτίμησης  της Ε.Ε. , του ΔΝΤ και των ΗΠΑ. Μας τον παρουσίαζαν μάλιστα ως μια προσωπικότητα μεγάλου βεληνεκούς και ηγέτη μακράς πνοής. Ηταν ο άνθρωπος που θα μεταμόρφωνε την διαφθαρμένη Ελλάδα, σε σύγχρονο ευρωπαϊκό κράτος!

Ακόμα πιο σημαντικό: η Κυβέρνηση του κ. Παπανδρέου υλοποιεί ένα πρόγραμμα που έχει τις ευλογίες της Ε.Ε., της ΕΚΤ και του ΔΝΤ, άρα έχει ισχυρούς …συμμάχους.

Αναρωτιέμαι, ποιός εμποδίζει τον κ Παπανδρέου να κυβερνήσει; Να πάρει, επιτέλους, τα  ενδεικνυόμενα μέτρα  για να βγεί η χώρα από την κρίση;

Ποιος είναι ο λόγος που ζητάνε και τη στήριξη του κ. Σαμαρά;

Όταν μια κυβέρνηση ζητάει …συναίνεση, σημαίνει ότι δεν μπορεί μόνη της! Γιατί δεν ζήτησε συναίνεση ο κ. Παπανδρέου το 2010; Και για να είμαστε δίκαιοι, γιατί ο κ. Παπανδρέου αρνήθηκε να παράσχει συναίνεση στον κ. Καραμανλή και  ζητούσε εκλογές; Είναι δυνατόν ο άνθρωπος που έλεγε όχι σε όλα να έρχεται σήμερα και ζητάει τη στήριξη της αντιπολίτευσης;

Μήπως ο κ. Παπανδρέου δεν μπορεί άλλο;

Μήπως οι βουλευτές και οι υπουργοί του είναι απρόθυμοι να ακολουθήσουν και δεν μπορούν (ή δε θέλουν) να φέρουν σε πέρας το έργο που ανέλαβαν;

Μήπως ο κομματικός στρατός, που είχε συνηθίσει στην καλοπέραση, δημιουργεί ανυπέρβλητα προβλήματα;

Μήπως, οι γνωστοί  διαπλεκόμενοι έχουν απογοητευτεί από το  βήμα των, υποτιθέμενων, μεταρρυθμίσεων και άρχισαν να αντιλαμβάνονται ότι ο ..Τιτανικός πάει  για …μετωπική με το …παγόβουνο;

Από την άλλη πλευρά, για  τον κ. Σαμαρά, τα ίδια κέντρα, έλεγαν τα χειρότερα: ότι είναι  «λαϊκιστής», «ανεύθυνος», «δημαγωγός», «καιροσκόπος» και ό,τι επενδύει στην «χρεοκοπία της χώρας»;

Για τη Ν.Δ. αφήστε τα καλύτερα! Τι έγινε ξαφνικά;

Ζητάνε την ..συναίνεση του «λαϊκιστή» και του πολιτικού που επένδυε στην «χρεοκοπία της χώρας;»  Θέλουν τη στήριξη ενός διαλυμένου κόμματος που «υπερχρέωσε τη χώρα»; Για να τους προσφέρουν  τι;

Και γιατί δεν ζητάνε την συναίνεση του κ. Καρατζαφέρη, της κας Μπακογιάννη και του κ. Κουβέλη, οι οποίοι είναι …πρόθυμοι και διαθέσιμοι;  Όλοι μαζί θα σχημάτιζαν ένα ισχυρό μνημονιακό μέτωπο! Γιατί κόπτονται για τον κ. Σαμαρά; Θέλουν το καλό του;

Η απάντηση, εκ πρώτης όψεως,  δεν είναι τόσο εύκολη.

Παιχνίδι ευθυνών με φόντο το αδιέξοδο Φαίνεται ότι τα μέτρα που απαιτεί η τρόϊκα (για τη συνέχιση της χρηματοδότησης) είναι τόσο αυστηρά, που ο κ. Παπανδρέου  διεμήνυσε ό,τι  αφ΄ ενός μεν δεν μπορεί να τα περάσει  από την κοινοβουλευτική του ομάδα και το κόμμα του και αφ΄ ετέρου  επειδή αυτά  εκτείνονται και πέραν  του 2013, δεν μπορεί να δεσμεύσει και την επόμενη κυβέρνηση. Καλόν θα ήταν επομένως, να υπάρχει και η συναίνεση του άλλου κόμματος εξουσίας.

Ο κ. Παπανδρέου φοβάται, επίσης, μια γενικευμένη κοινωνική αναταραχή την οποία δεν θα μπορέσει να τη διαχειριστεί αποτελεσματικά.

Η τρόικα από τη δική της πλευρά, εκτιμά  ότι το μνημόνιο έχει βαλτώσει. Για την ακρίβεια όχι μόνο δεν προχωράει τίποτα, αλλά αναιρούνται και ειλημμένες αποφάσεις. Παράλληλα, βλέπει αυτό που βλέπουμε όλοι, ότι η κυβέρνηση Παπανδρέου είναι κατώτερη των περιστάσεων και  το χειρότερο, δέσμια των κομματικών της αγκυλώσεων.

Με άλλα λόγια κυβέρνηση και τρόϊκα είναι σε αδιέξοδο.  Ένα αδιέξοδο που ούτε να αντιμετωπίσουν ξέρουν και το σημαντικότερο δεν τολμούν να το ομολογήσουν γιατί θα πρέπει κάποιος να αναλάβει και το κόστος της αποτυχίας και δεν υπάρχουν και πολλοί πρόθυμοι!

Ο κ. Παπανδρέου θα λέει ότι φταίει το μνημόνιο, ενώ η τρόϊκα θα ισχυρίζεται ότι ευθύνεται  η κυβέρνηση που δεν κατάφερε να εφαρμόσει τον πυρήνα του μνημονίου, δηλαδή τις  διαρθρωτικές αλλαγές.

Σ’ αυτή τη διελκυστίνδα το πάνω χέρι το έχει βεβαίως η τρόϊκα μιας και κρατάει την κάνουλα της χρηματοδότησης.

Ο κ. Παπανδρέου τι διαθέτει; Την απόγνωση του! Η απειλή ενός απονενοημένου διαβήματος ότι  μπορεί να τα τινάξει όλα στον αέρα! Από το να πάει αμέσως σε πρόωρες εκλογές, μέχρι να βγάλει τη χώρα  από το ευρώ!  Αυτά είναι επικίνδυνα παιχνίδια. Το βλέπουμε άλλωστε από τα σενάρια που διακινούνται στον διεθνή τύπο.

Το σωσίβιο της συναίνεσης

Στο σκηνικό που περιγράψαμε προηγουμένως  δεν υπάρχει διέξοδος. Το ΔΝΤ βρίσκεται μπροστά στο ενδεχόμενο να ακυρωθεί η ουσία του ρόλου του (όχι μόνο δεν λύνει προβλήματα, αλλά τα επιδεινώνει). Η ΕΚΤ θα έχει στην κατοχή  μερικά δις ανεπιθύμητων ελληνικών ομολόγων. Οι ευρωπαϊκές κυβερνήσεις θα αδυνατούν να εξηγήσουν στους πολίτες τους ένα δαπανηρό σχέδιο διάσωσης που κατέληξε σε φιάσκο.  Το κόστος είναι βαρύ για όλους.

Ποιο είναι το plan B  στην περίπτωση αυτή: «να υποχρεώσουμε τους 'Eλληνες να τα καταφέρουν». «Να τα καταφέρουν», σημαίνει να δεχθούμε το νέο μνημόνιο. Ένα μνημόνιο τον οποίο  περιλαμβάνει  και εμπράγματες εγγυήσεις! Για να μην πάνε χαμένα τα δάνεια! Έτσι οι δανειστές μας θα περάσουν πιο εύκολα το πρόγραμμα στο εσωτερικό τους. «Τους δανείζουμε τους έλληνες, αλλά βάζουν για αντάλλαγμα τη γή τους».

Ήδη ο κ. Παπανδρέου με τη συνέντευξή του στην «Κοριέρρε Ντελα Σέρα», ….απέκλεισε …νησιά και μνημεία, αλλά δεν απέκλεισε  άλλες εγγυήσεις!

Όμως, για να έχει πιθανότητες επιτυχίας το «Εμπράγματο Μνημόνιο», πρέπει να εξουδετερωθεί η πιο δυνατή αντιμνημονιακή φωνή (από πλευράς επιρροής στο εκλογικό σώμα), δηλαδή ο κ. Σαμαράς!

Ο πιο αποτελεσματικός τρόπος για να γίνει αυτό, (επειδή όλα τα άλλα απέτυχαν) είναι να τον υποχρεώσουν, στο όνομα δήθεν σωτηρίας της πατρίδας, να στηρίξει το νέο μνημόνιο.

Αυτό το σχέδιο βολεύει (για την ακρίβεια διασώζει)   τον κ. Παπανδρέου,  την τρόϊκα, τους τραπεζίτες  και το σύστημα των  διαπλεκομένων.

Δεν εξυπηρετεί τον κ.  Σαμαρά (καθίσταται συνυπεύθυνος), τον ελληνικό λαό (γιατί θα πληρώσει το μάρμαρο) και  την πατρίδα μας (ουσιαστικά θα είναι υποθηκευμένη.)

Ο πρόεδρος της Ν.Δ. επειδή έβλεπε τι ερχόταν, είχε τη διορατικότητα να παρουσιάσει ένα άλλο σχέδιο εξόδου της χώρας από την κρίση.

Μ’ αυτό τον τρόπο δεν αιτιολογεί μόνο την άρνηση του  (το δικό σας σχέδιο δεν δουλεύει, εγώ παρουσίασα ένα που αξίζει να δοκιμαστεί). Κυρίως, αποδομεί την  ουσία του επερχομένου «Εμπραγμάτου Μνημονίου». Τους είπε, με άλλα λόγια,  ότι δεν χρειάζεται νέο μνημόνιο γιατί υπάρχει και άλλη λύση!

Τι θα γίνει από εδώ και στο εξής:

Προφανώς επειδή διακυβεύονται πολλά, ότι οι πιέσεις για συναίνεση θα ενταθούν και δεν θα είναι μόνο οικονομικής φύσεως.

Ελπίζουμε να έχουν γνώσιν  οι φύλακες.

ΣΧΟΛΙΑ

  1. archaeopteryx avatar
    archaeopteryx 15/05/2011 07:33:22

    Ό,τιδήποτε εκτός από ξεκάθαρες προτάσεις και εκλογές είναι ανώμαλο. (Αλλά και ο ΓΑΠ με ξεκάθαρες προτάσεις εξελέγη πανηγυρικά). Το πολίτευμά μας είναι ανώμαλο...

    • abyssus avatar
      abyssus @ archaeopteryx 15/05/2011 17:13:14

      Ξεπερασμένο πλέον, δε λειτουργεί.
      Άμεση δημοκρατία, σύστημα που υπάρχει ζωντανό και πετυχημένο (h++p://www.bbc.co.uk/news/world-europe-13405376).
      Ίσως να υπήρχε και σε μας αν δεν είχαμε κάποτε δολοφονήσει τον Καποδίστρια...

  2. ΘΡΑΚΙΩΤΗΣ avatar
    ΘΡΑΚΙΩΤΗΣ 15/05/2011 07:41:04

    Η ΛΥΣΗ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟ ΟΙ ΕΚΛΟΓΕΣ. ΑΠΟΡΩ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΤΙΣ ΖΗΤΑΕΙ ΞΕΚΑΘΑΡΑ Ο ΣΑΜΑΡΑΣ. ΤΙ ΠΕΡΙΜΕΝΕΙ? ΜΗΠΩΣ ΤΕΛΙΚΑ ΤΙΣ ΦΟΒΑΤΑΙ?

    • ελιζα βοζεμπεργκ avatar
      ελιζα βοζεμπεργκ @ ΘΡΑΚΙΩΤΗΣ 15/05/2011 09:01:20

      Να κάνουμε οσα στο παρελθόν κατακρίναμε? Εκλογές ευπρόσδεκτες είπε ο Πρόεδρος. Να ζητήσει όμως η ΝΔ εκλογές που αδυνατεί θεσμικά να επιτύχει, είναι ουτοπία. Καταθέσαμε ουσιαστικές, εφικτές, υλοποιήσιμες πολιτικές και οικονομικές προτάσεις, Οι εκλογές υπηρετούν την επικοινωνία, Οι προτάσεις την ουσία! Ετοιμοι είμαστε και ρίξαμε το γαντι!

      • αλλενάκι avatar
        αλλενάκι @ ελιζα βοζεμπεργκ 15/05/2011 09:25:23

        Καλημέρα σας.

        Στη χώρα χάσκει κενό εξουσίας και αντισυνταγματικότητας.

        Κατά τη γνώμη μου έχει λήξει για την κυβέρνηση ΚΑΙ το πολιτικό εκείνο διάστημα που θα δικαιολογούσε το επιχείρημα "Να κάνουμε οσα στο παρελθόν κατακρίναμε? "

        20 μήνες είναι αρκετοί για να εξάγει τα συμπεράσματά της ΚΑΘΕ υπομονετική, θεσμική και συστημική αντιπολίτευση.

        Και δεν υπεισέρχομαι καν στην ουσιαστική ζημιά που έχει γίνει στη χώρα, στο αποφασιστικό χτύπημα που της κατάφεραν.

        Θεωρώ ότι χάνετε πολλαπλώς το timing πλέον, αν και θα δεχθώ ότι η Σαμαρική ΝΔ με μπόλικο σπρώξιμο από τη λαϊκή αγνή βάση της που εκφράζεται εδώ, είναι η μονη συστημική λύση με την οποία υπάρχει μια ελπίδα να γλυτώσουμε από το Κολοσσαίο και τον εμφύλιο -ήδη το αίμα ρέει στους δρόμους-.

        Ο κος Σαμαράς έχει Εθνικό Χρέος να διαβεί ΤΩΡΑ τον Ρουβίκωνα.

        Και να μη διστάζει.

        Οι πάντες, πλην των σκληροπυρηνικών πασοκοφρουρών και αριστερών κλπ, έχουν μόνιμα το ένα μάτι στραμμένο πάνω του και παρακολουθούν κριτικά και στενά.

        • Αυριανιστής avatar
          Αυριανιστής @ αλλενάκι 15/05/2011 11:44:42

          +1000

          • αλλενάκι avatar
            αλλενάκι @ Αυριανιστής 15/05/2011 12:04:03

            Καλημέρα Αυριανιστή, σήμερα το πρωί πρώτη είδηση για κοκαρισμένους που επιτίθενται σε καμαριέρες

  3. kiki avatar
    kiki 15/05/2011 07:56:33

    Συναινεση, λιωσιμο κατω θελουν, πατημα σαν τα σκουληκια.
    Συναινεση , μας τελειωσε, δεν ξερουμε την λεξη, την αγνοουμαι, ξερουμε τοσα ελληνικα οσα και ο ΓΑΠ και οι συν αυτω.

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ kiki 15/05/2011 09:37:43

      Kαλημέρα Κική!

      • kiki avatar
        kiki @ Κώστας Ροδινός 15/05/2011 10:59:52

        Καλημερα ορεξατη, ξυπνησα, ακουσα και τα του φιλου, και τα πηρα.

        Κατ αρχην κ. Βοζενμπεργκ,
        καλημερα οση μπορει ναναι για τους απανταχου ελληνες που αυτην την στιγμη προσπαθουν με τον ενα η αλλο ροπο να τα βγαλουν περα.
        Οι προτασεις καλες, οι συναινεσεις ουτε στον υπνο σας, καμμια.
        αλλα επαναλαμβανω και εγω και αλλοι , μην ζητατε εκλογες, ωραια, αλλα ξεκινηστε μια μηνυσουλα ,εναντιον οσων υπογραψαν την αντισυνταγματικη Δανειακη Συμβαση , των προτεργατων , του ΥΠΟΙΚ, που τα περναει ολα με μονο την υπογραφη του, το παρανομο του Προεδρικου διαταγματος που του δινει υπερεξουσιες, νομικοι εισαστε, καντε κατι γιατι , δεν ξερω τι εικονα εχετε αλλα εδω στην επαρχια, και τι επαρχια, Λακωνια, ο κοσμος βεβαια δεν καταλαβαινει απο προγραμματα, ο κοσμος καταλαβαινει οτι ειναι ανεργος τωρα που δεν εχουμε και αγροτικες εργασιες, καταλαβαινει οτι τον δουλευουν ολοι, και εγω που συζηταω, οταν τους ρωταω για μια μεγαλη μηνυσαρα εναντιον αυτων που καταπατησαν το Συνταγμα, και την παραπομπη τους, την αποδεχονται με μεγαλη ευχαριστηση.
        Καντε λοιπον κατι πλην των ανακοινωσεων για προγραμματα, γιατι κ. Βοζενμπεργκ, η ζωη μας τρεχει και χανεται, και οι ανθρωποι δεν εχουν να πληρωσουν τα ΚΤΕΛ για να πανε τα παιδια τους σχολειο.
        Βγεστε εξω απο τα κομματικα γραφεια, και τους κομ-ιλ-φο διαλογους, και επικοινωνιες, γιατι αν στις εκλογες εδω ειχατε εσεις 65% σκεφτητε ποσο θαχετε τωρα, και οι Μανιατες ειναι και αγριεμενοι.

  4. ελιζα βοζεμπεργκ avatar
    ελιζα βοζεμπεργκ 15/05/2011 08:57:17

    Kυριε Ροδινέ καλη Κυριακή. Εξαιρετική ανάλυση. Ειναι πολύ κατανοητό πλέον μετά το Ζαππειο 2 οτι συναίνεση για μας σημαινει μία και μόνη οδό. Την υιοθέτηση απο την Κυβέρνηση της ολοκληρωμένης οικονομικής πρότασης που κατατέθηκε απο τον Αντώνη Σαμαρά. Διαφορετικά, τυχόν δική μας σύμπραξη σε ανεφάρμοστες πρακτικές, βλαπτικές για ην οικονομία της χώρας και την κοινωνία, εξισούται με προδοσία. Και επιπλέον, συναίνεση σε παραχώρηση εθνικής γής - πλούτου της χώρας είναι επιεικώς αδιανόητη. Ας καταλάβουν επιτέλους με τον πλέον σαφή και κατηγορηματικό τρόπο, οτι άλλο είναι ο πατριωτισμός που διαπνεει τη φιλοσοφία του Αντώνη Σαμαρά και άλλο ο "εθνικισμός "των ... προθύμων!

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ ελιζα βοζεμπεργκ 15/05/2011 09:43:48

      Καλημέρα κυρία Βόζεμπεργκ,
      το ΠΑΣΟΚ κάθε φορά που είναι στριμωγμένο ανακαλύπτει δήθεν τη συναίνεση ενώ στην ουσία πρόκειται για μια χοντροκομμένη προσπάθεια μετακύλισης ευθυνών.
      Δεν θέλουν συναίνεση. Συμμέτοχους και συνεργούς στο έγκλημα αναζητούν και ως νομικός το αντιλαμβάνεσθε πλήρως.
      Θα μου επιτρέψετε να σας πώ ο,τι όλοι οι Βουλευτές, όπου και όταν σας προσφέρουν βήμα γιατί αυτό δεν γίνεται και τόσο συχνά, έχετε πλέον υποχρέωση να μιλάτε, έτσι καθαρά.
      Γιατί μας ....έφαγε το δήθεν.

      • ελιζα βοζεμπεργκ avatar
        ελιζα βοζεμπεργκ @ Κώστας Ροδινός 15/05/2011 12:30:42

        Ετσι και σκληρότερα να μιλάμε έχετε δίκιο. Απαντώντας και στην ΚΙΚΙ, η γράφουσα δεν είναι ποτέ σε κομματικά γραφεία. Στο δρόμο είμαι κάθε μέρα σε γειτονιές, κατστήματα, ταβέρνες, όπου με καλούν κι μιλώ με πολύ κόσμο. Αυτο πρέπει να κάνουμε όλοι συνέχεια. Διαφορετικά, θα μάς νικήσει, η συνειδητή οργανωμένη παραπληροφόρηση, ο φόβος του πληγνωμένου πολίτη και κατ αποτέλεσμα, η αποχή!

    • ΑποΜηχανηςΦτωχος avatar
      ΑποΜηχανηςΦτωχος @ ελιζα βοζεμπεργκ 16/05/2011 04:48:19

      "Διαφορετικά, τυχόν δική μας σύμπραξη σε ανεφάρμοστες πρακτικές, βλαπτικές για ην οικονομία της χώρας και την κοινωνία, εξισούται με προδοσία."

      Η επιβολή των ανεφάρμοστων και βλαπτικών πρακτικών απο κυβέρνηση που συγκεντρώνει το 20% της εμπιστοσύνης του λαού, με τι εξισούται?
      Ενάμιση χρόνο μετά ψελίζουμε διστακτικά την κακή λέξη απο "Π". Υπάρχει ικανό χρονικό διάστημα ώστε ν ακούσουμε από στόμα εκλεγμένου Έλληνα βουλευτή την απλή αλήθεια με τ όνομα της?

  5. αλλενάκι avatar
    αλλενάκι 15/05/2011 09:16:17

    Ο κος Σαμαράς ΕΧΕΙ ΕΘΝΙΚΟ ΧΡΕΟΣ ΝΑ ΑΠΑΙΤΗΣΕΙ ΕΚΛΟΓΕΣ.

    Στη χώρα χάσκει Κενό Εξουσίας και Αντισυνταγματικής Νομιμότητας και κυβερνάται από ΑΤΟΜΑ που ΣΥΝΔΙΑΛΕΓΟΝΤΑΝ ΚΑΤΑ ΣΥΡΡΟΗ και ΥΠΟΓΕΙΩΣ με ΒΙΑΣΤΕΣ και ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΕΣ ΤΟΥ ΚΟΙΝΟΥ ΠΟΙΝΙΚΟΥ ΔΙΚΑΙΟΥ και με τη Διεθνή Σοσιαληστρική του Πολυδιαφημισμένου και Φιλάνθρωπου (ωωω τι φιλανθρωπία...) Ζεύγους Μπουμπάρακ που ήδη ΣΑΠΙΖΕΙ στη φυλακή.

    Δεν αντιλαμβάνεται άραγε ο κος Σαμαράς ότι ο ΒΟΘΡΟΣ αυτός θα τον ΠΑΡΑΣΥΡΕΙ στον πυθμένα του;

    Αυτός του ΚΟΙΝΟΥ ΠΟΙΝΙΚΟΥ ΔΙΚΑΙΟΥ του ΔΝΤ δεν είναι ο μόνος ΚΟΙΝΟΣ εγκληματίας που ΕΧΕΙ ΒΑΛΕΙ ΣΤΟ ΧΕΡΙ ΚΡΑΤΗ, οι παροικούντες την Ιερουσαλήμ γνωρίζουν για ΒΟΡΒΟΡΩΔΗ υπόθεση ΥΨΗΛΟΒΑΘΜΗΣ ΠΑΙΔΕΡΑΣΤΙΑΣ στην ΕΕ που συγκαλύφθηκε.

    Ως πότε οι ΚΟΙΝΟΙ ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΕΣ και ΠΑΙΔΕΡΑΣΤΕΣ θα ανεβαίνουν στα πόντιουμ της Ενωσης και θα κουνάνε ΑΠΕΙΛΗΤΙΚΑ το δάχτυλο στην Ελλάδα αποφασίζοντας για την τύχη της;

    • αλλενάκι avatar
      αλλενάκι @ αλλενάκι 15/05/2011 09:38:07

      διόρθωση: συνταγματικής νομιμότητας (λάθος το αντισυνταγματικής, συγγνώμη)

  6. Ναυσικά... avatar
    Ναυσικά... 15/05/2011 09:24:16

    Κυρία Βόζεμπεργκ, καλημέρα
    Θα μπορούσατε να μας περιγράψετε πως περίπου σχεδιάζει τις αποκρατικοποιήσεις των μεγάλων εταιριών η πρόταση του Α.Σαμαρά;
    Έτσι για να έχουμε έναν "μπούσουλα" σχετικά με το τι να περιμένουμε τουλάχιστον από τη Ν.Δ.; Και για να δώσω στην συζήτηση το δικό μου στίγμα να πω ότι είμαι κάθετα αντίθετη στο απόλυτο ξεπούλημα της δημόσιας περιουσίας μας. Είναι το σφάλμα που έκανε η Αργεντινή και θα πεινάνε για δεκατίες.

    • ΝΙΚΟΛΑΣ avatar
      ΝΙΚΟΛΑΣ @ Ναυσικά... 15/05/2011 11:47:22

      Δείτε σήμερα το άρθρο της Ελευθεροτυπίας για την Ελληνική Βιομηχανία Ζάχαρης. Αν ισχύουν όσα γράφει, τότε ξεπουλάμε ένα διαμαντικό, για τα χατήρια της Ε.Ε. και της "αγοράς"!

    • TopGunZ avatar
      TopGunZ @ Ναυσικά... 15/05/2011 16:59:10

      Δίνεται ξεκάθαρα το στίγμα της ελάχιστης, ως ορίου φυσικά, όχι ως μεγέθους, εθνικής ασφάλειας και ωφέλειας. Π.χ. στο θέμα της ενέργειας, διατήρηση του κρατικού χαρακτήρα του δικτύου και σημαντικών παραγωγικών πηγών πολλαπλού ενδιαφέροντος (βλέπε υδροδυναμικά αποθέματα) και ταυτόχρονη εξασφάλιση στρατηγικής συνεργασίας με οποιονδήποτε επενδυτή, θέτοντας τα απαραίτητα όρια για την εύρυθμη λειτουργία της οικονομίας και του κράτους.

  7. Y. avatar
    Y. 15/05/2011 09:33:13

    Μπράβο στο Μιχελάκη (ΝΕΤ), μπράβο στο Μυταράκη (Μέγκα), μπράβο στα όλα επιτελεία της ΝΔ. Αυτό χρειάζεται, αυτό απαιτείται, αυτό ζητείται. Συνεχής, επαναλαμβανόμενη επικοινωνία των προτάσεων Σαμαρά για την οικονομία, παντού. (Θα ακολουθήσουν και οι προτάσεις για μεταναστευτικό, ΑΟΖ κλπ, κλπ υποθέτω. Με τα προσυνέδρια για τη Συνταγματική μεταρύθμιση όμως, τι γίνεται?)
    Αντώνη, για τρίξε τα δόντια και στους βουλευτάδες μας, να τους δούμε να κάνουν το ίδιο? Ειδικά στο οροπέδιο της Αττικής

    Υ.Γ. Βγάλαν από τη ναφθαλίνη και τον Βασιλάκη τον Χιώτη, κια έσκασε μύτη. Τον θυμάστε? Ο ρεπόρτερ της συνάντησης Καραμανλή-Ερντογάν, και κύριος εκφραστής της “ελίτ δημοσιογραφίας”. Πρέπει να ζορίσαν πολύ τα πράματα για να τον βγάζουν στο κρατικοδίαιτο γυαλί
    ΖΗΤΩ Η ΑΛΙΤ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΪΑ

  8. yiannis avatar
    yiannis 15/05/2011 09:50:35

    Kαλημερα.Ο κ.Αβραμοπουλος τι λεει στη Καθημερινη?

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ yiannis 15/05/2011 09:54:03

      τι λέει;

      • yiannis avatar
        yiannis @ Κώστας Ροδινός 15/05/2011 10:05:02

        Δεν αγοραζω ττο πιο υπουλο εχθρο του Σαμαρα...αλλα στο πρωτοσελιδο -διαφημιζοντας -της συνεντευξης του κ.αντιπροεδρου μιλα για..."υποσταλουν οι σημαιες του κομματικου κ του κυβερνητικου πατριωτισμου..".Ειμαι σιγουρος πως καπως διαφορετικα διατυπωθηκε -ελπιζω- ομως για προσεξτε τι μηνυματα περνουν 3ημερες μετα την υπεροχη ομιλια στο Ζαππειο?

  9. nik avatar
    nik 15/05/2011 10:05:22

    Προσπαθησα να εντοπισω τις "χαωδεις " διαφορες αναμεσα στην προταση Σαμαρα και στις επιλογες της κυβερνησης.τιδιαπιστωσα.
    Η επαναδιαπραγματευση του μνημονιου,δεν αφορα τους στοχους αφορα κατα κυριο λογο τους φορολογικους συντελεστες και το φπα.Τα ζητηματα της φορολογιας ειναι ειναι η μονη ουσιωδης διαφορα αναμεσα στις δυο πολιτικεςΚατα τα αλλα.
    1. Οι αποκρατικοποιησεις και η αξιοποιηση της δημοσιας περιουσιας ειναι κοινος τοπος και στις δυο πολιτικες.ανεξαρτητως μεθοδων,χρονου, αξιοπιστιας κτλ.
    2. Μειωση αριθμου δημοσιων υπαλληλων,εξορθολογισμος ΔΕΚΟ,ΗΛΕΚΡΟΝΙΚΗ ΣΥΝΤΑΓΟΓΡΑΦΗΣΗ. ΤΟ ΙΔΙΟ
    3.αυθαιρετα.Εδω και εν μηνα εχει ανοιξει το θεμα στην κυβερνηση.υπαρχουν διαφωνιες , αλλα μαλλον προς τα κει παει το πραγμα.Η ψηφιακη αποτυπωση
    του κτηριακου δυναμικου εχει νομοθετηθει απο το ΠΕΧΩΔΕ στη νομοθεσια
    ΓΙΑ ΤΟΥς ΗΜΙΥΠΑΙΘΡΙΟΥς
    4.οι προτασεις σαμαρα για καταργηση του ποθεν εσχες (υπο ορους) υποθετω πως δεν ειναι αδιαπραγματευτες.
    Ειλικρινα δεν βλεπω μια διαφερετικη στρατηγικη.βλεπω αλλληλοσυμπληρουμενες πολιτικες , συγκλινουσες στρατηγικες και καποιες ιδεες- προτασεις που σε γενικες γραμμες μπορουν ν ασυζητηθουν και να υπαρξει συγλιση.
    Σχετικα με τη φορολογια και ειδικωτερα το ΦΠΑ θυμιζω.Στις κουβεντες που γινονταν με την τροικα περισυ , οι τροικανοι προσπερνουσαν τις ενστασεις λεγοντας. χτυπηστε πρωτα τη φοροδιαφυγη και μετα βλεπουμε.
    Γιατι να πουν κατι διαφορετικο στον ΑΣ?

    • TopGunZ avatar
      TopGunZ @ nik 15/05/2011 17:01:08

      Και ο βιασμός και ο έρωτας συνιστούν σεξουαλική πράξη, εάν δεν μπορείτε να κατανοήσετε τη διαφορά είναι μεγάλο πρόβλημα.

  10. Σακκας avatar
    Σακκας 15/05/2011 10:18:32

    Καμμια συναινεση.
    Ακους εκει συναινεση στους βρωμιαρηδες...

    Κρεμαλες χρειαζονται..

  11. αλλενάκι avatar
    αλλενάκι 15/05/2011 10:24:53

    ΑΠΟΓΡΑΦΗ 2011: ΕΝΑ ΜΥΣΤΗΡΙΟ ΠΟΥ ΣΥΝΕΧΩΣ ΠΕΡΙΠΛΕΚΕΤΑΙ.

    1. Τις τελευταίες μέρες καταγράφονται στη Θράκη αδιάκοπες και μαζικές μετακινήσεις μουσουλμάνων πολιτών με πούλμαν!

    Τα αποτελέσματα της απογραφής που θα δημοσιευθούν ΤΑΧΥΤΑΤΑ (μέσα στον Ιούνιο) - ΠΡΟ ΠΙΘΑΝΩΝ ΕΚΛΟΓΩΝ ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ... ίσως φέρουν την Ελλάδα προ πολύ δυσάρεστων εκπλήξεων.

    (το διαδίκτυο έχει προειδοποιήσει αμέσως για τη μετέωρη και πανταχόθεν "ανοιχτή" έως έωλη διαδικασία, αρχίζοντας από το έντυπο των υποχρεωτικών "δωρεών" οργάνων που το έκαναν γαργάρα έως την απογραφή-ΠΑΡΩΔΙΑ των λαθρομεταναστών).

    Τώρα προστίθενται και δήμαρχοι με ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΕΣ.

    Ο δήμαρχος Λαμίας Γιώργος Κοτρωνιάς έστειλε επιστολή προς τον πρόεδρο της Ελληνικής Στατιστικής υπηρεσίας μετά από καταγγελίες ότι ΕΥΡΥΤΑΝΕΣ που.... ζουν στην Λαμία απογράφονται τηλεφωνικά ή ΜΑΖΙΚΑ σε καφενεία !!!

    Ο Γιώργος Κοτρωνιάς ζητά από τον κ.Ανδρέου διακοπή της διαδικασίας τα Σαββατοκύριακα στους Δήμους της Ευρυτανίας, στο Δήμο Δομοκού και στο Δήμο Αργιθέας Καρδίτσας. Ζητά επίσης να ενημερωθούν οι επόπτες των παραπάνω δήμων και ενημερώνει πως θα κινήσει κάθε νόμιμη ενέργεια με βάση τα στοιχεία που έχουν συγκεντρώσει οι υπηρεσίες.

    Αναλυτικά η επιστολή Κοτρωνιά..

    O Δήμαρχος Λαμιέων Γιώργος Κοτρωνιάς, απέστειλε σήμερα προς τον Πρόεδρο Της Ελληνικής Στατιστικής Αρχής κ. Ανδρέα Γεωργίου την παρακάτω επιστολή:

    «Κύριε πρόεδρε,
    Συνεδρίασε σήμερα, 14-5-2011 ημέρα Σάββατο, εκτάκτως το Δημοτικό Συμβούλιο του Δήμου Λαμιέων με μοναδικό θέμα την «Απογραφή Πληθυσμού» μετά από ΕΠΩΝΥΜΕΣ αναφορές και ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΕΣ:
    1) Για ΤΗΛΕΦΩΝΙΚΗ απογραφή κατοίκων Λαμίας σε Δήμο της Ευρυτανίας
    2) Για ΟΜΑΔΙΚΗ ΜΕΤΑΚΙΝΗΣΗ κατοίκων Λαμίας με σκοπό την απογραφή μέσα στο Σαββατοκύριακο σε καφενεία χωριών στα οποία ΔΕΝ διαμένουν μόνιμα.
    Κύριε Πρόεδρε,
    Σύμφωνα με ομόφωνη απόφαση του Δημοτικού Συμβουλίου, σας καλώ να προστατεύσετε το ΚΥΡΟΣ... της Απογραφής : (σ.σ. εδώ γελάνε...)

    1) Διακόπτοντας τη διαδικασία της απογραφής το Σάββατο και την Κυριακή στους Δήμους της Ευρυτανίας στο Δήμο Δομοκού και στο Δήμο Αργιθέας Καρδίτσας.
    2) Αυξάνοντας την εποπτεία στις παραπάνω περιοχές και ενημερώνοντας τους επόπτες των παραπάνω Δήμων, ότι με απόφαση του Δημοτικού Συμβουλίου θα προωθήσουμε τις επώνυμες καταγγελίες, αλλά και όσα στοιχεία συγκέντρωσαν οι υπηρεσίες μας, για ΑΛΛΟΙΩΣΗ της ΑΠΟΓΡΑΦΗΣ στη δικαιοσύνη προς διερεύνηση ΠΟΙΝΙΚΩΝ ευθυνών.
    3) Σας γνωρίζουμε ότι θα κινήσουμε οποιαδήποτε νόμιμη ενέργεια (πολιτική, δικαστική) και αξιοποιώντας τα ήδη συγκεντρωμένα στοιχεία θα προσβάλουμε τις εν λόγω ενέργειες που οδηγούν σε ΑΚΥΡΟΤΗΤΑ της απογραφής
    4) Τέλος, σας γνωρίζουμε την απόφαση του Δημοτικού Συμβουλίου για την διακοπή της χορήγησης βεβαίωσης μόνιμης κατοικίας στο Δήμο μας σε περιπτώσεις που αποδεδειγμένα καταστρατηγήθηκε η διαδικασία της απογραφής .»

  12. αλλενάκι avatar
    αλλενάκι 15/05/2011 10:37:44

    Ο Πρόεδρος της Ελληνικής Στατιστικής Υπηρεσίας ήταν ΠΡΩΗΝ ΥΠΑΛΛΗΛΟΣ του Διεθνούς Νομισματικού Ταμείου ΔΝΤ - Τμημα Στατιστικής, Αναπληρωτής Τομεάρχης Στατιστικών Ερευνών και διορίσθηκε εδώ "Με Συστατική Επιστολή του Ταμείου-Στρος Καν..." απευθείας από τον κύριο Παπακωνσταντίνου.

    • nik avatar
      nik @ αλλενάκι 15/05/2011 11:59:39

      o "υπαλληλος " του παπακωνστσντινου εδωσε στη eurostat στοιχεια που ανετρεψαν τις εκτιμησεις του αφεντικου σχετικα με το ελλειμα του 2010. ο ιδιος υπαλληλος δινει ανα τριμηνο στοιχεια για την ανεργια, τις δημοσιονομικες αποκλισεις ,την υφεση κτλ προκαλωντας νευρικη κριση στο οικονομικο επιτελειο.
      Καμια σχεση με τα greek statistics του χριστιδουλακη, του αλογοσκουφη και του παπαθανασιου.
      Ας ανοιξουμε λιγο τα ματια μας. O διεθνης οικονομικος ελενχος που ασκηται απο την τροικα , φερνει ενα σημαντικο "δευτερευον οφελος" που (βλεποντας μονο την τσεπη μας) το παραγνωριζουμε.Η κριση γινεται και ευκαιρια για αλλαγες που
      επρεπε να εχουν γινει απο το 1960.Σου θυμιζω
      1ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΗ ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΗ ΑΡΧΗ
      2 . ΗΛΕΤΡΟΝΙΚΗ ΣΥΝΤΑΓΟΓΡΑΦΗΣΗ.
      3.ΟΛΕΣ ΟΙ ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ (ΚΑΙ ΤΩΝ ΣΥΜΒΑΣΙΟΥΧΩΝ ) ΑΠΟ ΑΣΕΠ. ΟΙ ΔΙΕΘΥΝΤΕΣ ΣΤΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΟΡΙΖΩΝΤΑΙ ΜΕ ΜΕΤΡΗΣΙΜΑ ΚΡΙΤΗΡΙΑ ΚΑΙ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΕΝΣΤΑΣΗΣ. ΤΟ ΠΕΛΑΤΕΙΑΚΟ ΚΡΑΤΟΣ ΤΕΛΕΙΩΝΕΙ.
      4.ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ "ΔΙΑΥΓΕΙΑ". ΟΛΕΣ ΟΙ ΔΑΠΑΝΕΣ ΣΤΗ ΣΕΝΤΡΑ.ΑΣ ΤΟΛΜΗΣΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΥΠΟΥΡΓΟΣ ΝΑ ΠΑΡΑΓΓΕΙΛΕΙ ΚΟΥΡΤΙΝΕΣ.

      5. ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΩΝ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ. ΗΦΟΡΟΔΙΑΦΥΓΗ ΣΕ ΔΥΟ ΧΡΟΝΙΑ ΕΚΤΙΜΩ ( ΑΝ ΜΕΙΝΕΙ Η ΤΡΟΙΚΑ) ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΠΑΡΕΛΘΟΝ
      6. ΑΠΟΓΡΑΦΗ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΥΠΑΛΛΗΛΩΝ.ΞΕΡΟΥΜΕ ΤΙ ΠΛΗΡΩΝΟΥΜΕ.
      7. ΑΠΟΓΡΑΦΗ ΣΥΝΤΑΞΙΟΥΧΩΝ. ΔΕΝ ΠΑΙΡΝΟΥΝ ΠΙΑ ΤΙΣ ΣΥΝΤΑΞΕΙΣ ΤΩΝ ΠΕΘΑΜΕΝΩΝ ΟΙ ΣΥΓΓΕΝΕΙΣ.
      8.ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΟ. "ΦΤΩΧΟ" ΜΕΝ ΑΛΛΑ ΟΡΘΟΛΟΓΙΚΟ ΚΑΙ ΒΙΩΣΙΜΟ.ΑΣ ΕΙΧΕ ΓΙΝΕΙ ΕΠΙ ΓΙΑΝΙΤΣΗ. ΤΟΝ ΦΑΓΑΝΕ ΟΙ ΣΥΝΤΕΧΝΙΕΣ ΚΑΙ Ο ΛΑΙΚΙΣΜΟΣ ΤΟΥ ΠΑΣΟΚ.
      9. ΡΗΞΗ ΜΕ ΣΥΝΤΕΧΝΙΕΣ ΚΑΙ ΠΡΟΝΟΜΙΑ. ΤΟ ΠΑΣΟΚ ΤΙΣ ΕΞΕΘΡΕΨΕ ,ΤΟ ΠΑΣΟΚ ΥΠΟΧΡΕΩΝΕΤΑΙ ΝΑ ΕΠΑΝΟΡΘΩΣΕΙ
      Αυτα και πολλα αλλα
      Πες μου λοιπον . θα μπορουσε αυτη η κυβερνηση (η οποιαδηποτε αλλη) να τα κανει ολα αυτα χωρις το " αγγουρι στον ---ο"
      θα μπορουσε ο λαος να αντεξει τις συνεπειες του μνημονιου αν δεν ειχε το φοβο της χρεοκοπιας.
      Δεν μου αρεσει το γεγονος οτι στη χωρα μου κανουν πλεον αλλοι κουμαντο. Ο
      μως ηθελε στα και παθεστα.
      θυμιζω κατι. Η ΕΛΛΑΔΑ ΜΠΗΚΕ ΣΕ ΔΙΕΘΝΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΕΛΕΝΧΟ το 1997. Δεκα τεσσερα χρονια αργοτερα ηταν η ελλαδα του "ΑΒΕΡΩΦ" και των βαλκανικων πολεμων,και καποια χρονια μετα η ελλαδα" των πεντε θαλλασων και των δυο ηπειρων"
      Εσυ και οι φιλοι σου στο ΑΝΤΙΝΕWS που υπερασπιζεσθε τις " μεγαλες ιδεες" σκεφτητο λιγο.

  13. Κώστας Ροδινός avatar
    Κώστας Ροδινός 15/05/2011 10:46:35

    Σήμερα δεν ήταν να συναντηθεί ο κ. Στρος Καν με την την κα Μέρκελ για να αποφασίσουν για την .....τύχη μας;
    Τι θα .....απογίνουμε τώρα;

    • αλλενάκι avatar
      αλλενάκι @ Κώστας Ροδινός 15/05/2011 11:03:51

      Ουδείς αμφισβητει την ευγένεια, την αίσθηση αυτοσεβασμού και την αίσθηση Εθνικής ευθύνης του κου Σαμαρά.

      Ας τα επιστρατεύσει ΤΩΡΑ για να σωθεί η χώρα από εμφύλιο και αιματηρές διαδικασίες πριν είναι πολύ αργά.

      Απαιτείται να δρασκελίσει τώρα το κενό που χάσκει!!! Αύριο θα είναι πολύ αργά...

      1. Απαιτείται να απαιτήσει ο κος Σαμαράς ΝΑ ΚΛΕΙΣΟΥΝ ΤΑ ΣΥΝΟΡΑ ΤΩΡΑ ΑΠΟ ΤΟ ΣΤΡΑΤΟ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ, διότι λαθρομετανάστες έρχονται με ΤΡΕΝΑ ΦΟΡΤΩΜΕΝΑ στην Αθήνα.

      ΕΝ ΑΝΑΓΚΗ ΝΑ ΚΛΗΘΟΥΝ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΕΣ ΣΤΑ ΣΥΝΟΡΑ.

      2. Απαιτειται να απαιτήσει ΝΑ ΜΗΝ ΚΛΕΙΣΟΥΝ ΚΑΙ ΑΛΛΑ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΑ - αυτό ζήτησε ο κος Στρος Καν κ.β. του κ.Π0ιν.Δικ. (τα ευκόλως εννοούμενα παραλείπονται)

      3. Απαιτείται να απαιτήσει να μην διαλύσουν τη μονάδα ΔΙΑΣ, που είναι μια πολύ καλή στιγμή στην ιστορία της ελληνικής αστυνομίας και ο έμφυτος αλτρουϊσμος των μοτοσικλετιστών της (η πεμπτουσία του μοτοσικλετισμού είναι αλτρουϊσμός και αυτοκινδύνευση) αγκαλιάστηκε από τους πολίτες.

      Η ΑΘΗΝΑ ΔΙΑΚΥΒΕΥΕΤΑΙ από νύχτα σε νύχτα πλέον.

      Χθες το πρωί, η κυρία υφυπουργός εργασίας και λαθρομεταναστών ΟΜΟΛΟΓΗΣΕ ΑΝΟΙΧΤΑ στο Μεγάλο Ηχείο του πασοκ, ότι "στα υπόγεια όπου συγκεντρώνονται για προσευχή γίνεται "ΚΑΚΗ δουλειά" ...

      χωρίς να συμπληρώσει τη φράση της και αυτό που ήθελε να πει, παρά μονο χαμογέλασε με νόημα... ότι κωλύεται να συνεχίσει ανοιχτά...

      Βέβαια το συνέδεσε με την αναγκαιότητα κατασκευής ενός συμμαζεμένου χώρου προσευχής ... αλλά το κρίσιμο νόημα είναι η φράση "κακή δουλειά"...

      • αλλενάκι avatar
        αλλενάκι @ αλλενάκι 15/05/2011 11:11:31

        Παρακαλώ να βρεθεί απόσπασμα από το βίντεο της κας υφυπουργου εργασίας και λαθρομεταναστών που τα είπε αυτά στο Μεγάλο Ηχείο για να αναρτηθεί.

        Ήταν η μόνη καλή στιγμή της... έστω και εξαναγκασμένη από το σφαγιασμό του Ελληνα πολίτη Μανώλη Κανταρή από λαθραίους εγκληματίες.

    • kiki avatar
      kiki @ Κώστας Ροδινός 15/05/2011 11:04:55

      @ κ.Ροδινε,
      στους κατ εξακολουθηση βιαστες, δεν τους κανουν λοβοτομη, μου φαινεται στις προηγμενες ,Σουηδια, Νορβηγια, Αγγλια.
      Να κανουμε και στον Στρος να το κοψει επιτελους , και καθε φορα που δεν του καθεται καμμια, να τα βαζει μαζικα με λαους.Ικανοποιηση που θα νοιωθει, ο γεροσατυρος να μας βλεπει να γονατιζουμε, και να μας προκαλει τρομο.
      ο ΓΑΠ, ποσα χρονια ηταν Σουηδια?

    • julie avatar
      julie @ Κώστας Ροδινός 15/05/2011 11:55:36

      Κώστα,συγνώμη για τον ενικό,αλλά οταν νοιώθεις οτι ο αγώνας είναι κοινός....
      Τι ερωτήσεις!!θα άφηνε ο σοσιαλιστάρας το γάμο και θα πήγαινε για πουρνάρια!!

  14. o βουνίσιος avatar
    o βουνίσιος 15/05/2011 11:07:33

    Η πολιτική που ακολουθεί η ευρωπαϊκή ένωση είναι καταδικασμένη σε αποτυχία καθώς σε όλες τις χώρες υπάρχουν φωνές που την αρνούνται .
    Για παράδειγμα, στην Γερμάνια 40 με 50 βουλευτές των κυβερνητικών κομμάτων σκέπτονται να καταψηφίσουν τον μόνιμο μηχανισμό σταθερότητας.
    Αν η πρόταση περάσει περιφερειακά θα υπάρχει ένα ισχυρό επιχείρημα να πειστούν όλοι εκείνοι που αντιδρούν στην Γερμανία ή αλλού.
    Παράλληλα, όταν υπάρχουν αντιρρήσεις εμφανίζονται οι γενικότερες αδυναμίες της ευρωζώνης και η ανικανότητα των γραφειοκρατών της ΕΕ των πολιτικών, (η αποτυχία του συμφώνου σταθερότητας, κ.α.)
    Αν η αντιπολίτευση συναινέσει η διαχείριση των πραγμάτων θα περάσει αποκλειστικά στους δανειστές στο διηνεκές. Με άλλα λόγια θα μας «αλυσοδέσουν» για να περάσουν ακόμη πιο επώδυνα μέτρα για βγάλουν τα νέα δάνεια που θα μας δώσουν για να πληρώσουμε τα προηγούμενα δάνεια. Όπως έγινε μέχρι σήμερα, θα σωθεί ο δανειστής με μεγάλο δικό μας κόστος.
    Καρπός αυτής της εξέλιξης είναι και η πρόταση της κυβέρνησης για αλλαγή του 1/5 σε 1/10 σε ότι αφορά τις προσλήψεις στο δημόσιο, θέλουν να το διαλύσουν προς όφελος των συμφερόντων που το λυμαίνονται.
    Αυτά μόνο στην Αφρική ή σε τρίτες χώρες γινόντουσαν μέχρι τώρα, έβαζαν μαριονετες- πολιτικούς και υπόγραφαν εκμετάλλευση γης και φυσικών πόρων για 100 χρόνια για να δώσουν δανεια. κ.α.
    Όπως πάνε τα πράγματα, το μόνο που μένει είναι να κατασκευαστούν στρατόπεδα συγκέντρωσης για τους διαφωνούντες.

    Υ.Γ. Είναι τουλάχιστον γελοίο να περιμένουν διαφορετικό αποτέλεσμα από την ίδια πολιτική, όλοι όσοι υποστηρίζουν την πολιτική του μνημονίου προτείνω να επισκεφτούν ψυχίατρο μπας και γλυτώσουμε…

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ o βουνίσιος 15/05/2011 11:27:33

      Βουνίσιε,
      ίδια πολιτική , χειρότερα αποτελέσματα.
      Αυτά που ζούμε δεν είναι τίποτα, μπροστά σ' αυτά που έρχονται με το νέο μνημόνιο.

      • o βουνίσιος avatar
        o βουνίσιος @ Κώστας Ροδινός 15/05/2011 11:37:17

        Συμφωνώ, γι αυτό πιστεύω ότι η ΝΔ πρέπει να κατεβάσει τον κόσμο στο δρόμο,
        Αν η ΝΔ κατέβαζε ένα εκατομμύριο κόσμο στον δρόμο τίποτα δεν θα μπορούσε να συμβεί απ όσα συμβαίνουν.
        όταν αφήνεις χώρο, κάποιος άλλος τον κερδίζει!

  15. αλλενάκι avatar
    αλλενάκι 15/05/2011 11:15:11

    Είπε επίσης η κυρία υφυπουργός εργασίας και λαθρομεταναστών ότι το Λαθρομεταναστευτικό είναι πλέον το ΥΠ ΑΡΙΘΜΟΝ ΕΝΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑ !!!

    Το θέμα της Οικονομίας είναι Δεύτερο, είπε!

    Η θέση αυτή όμως απηχεί τις σκέψεις όλων των Ελλήνων και δεν θα το συνεχίσω άλλο...

    ΜΕ ΛΙΓΟΤΕΡΑ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΖΗΣΩ, ΧΩΡΙΣ ΠΑΤΡΙΔΑ ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ!

    • o βουνίσιος avatar
      o βουνίσιος @ αλλενάκι 15/05/2011 11:24:32

      @αλλενάκι όλα όσα συμβαίνουν,
      η αύξηση των λαθρο- μεταναστών, η αυξημένη παραβατικότητα, κ.α. είναι αποτελέσματα της πολιτικής του μνημονίου.

      • αλλενάκι avatar
        αλλενάκι @ o βουνίσιος 15/05/2011 11:34:41

        Αγαπητέ Βουνίσιε, το θέμα της αυξημένης παρουσίας των λαθρομεταναστών έχει άλλη διάσταση...

        • o βουνίσιος avatar
          o βουνίσιος @ αλλενάκι 15/05/2011 11:51:10

          @ αλλενάκι, οι λαθρο- μετανάστες όπως και η οικονομική πολιτική σε εγκλωβίζουν σε μια νέα πραγματικότητα, όταν υπάρχει συνδυασμός των δυο παραγόντων δημιουργείται
          -μια ενιαία- περιθωριακή κοινωνία. Αυτό έχει συμβεί στο κέντρο της Αθήνας.
          Γενικότερα, στον σημερινό κόσμο χωρίς υλική εξασφάλιση δεν υπάρχει πολιτική- γεωγραφική ελευθερία και η δημοκρατία περιορίζεται σημαντικά.

          • αλλενάκι avatar
            αλλενάκι @ o βουνίσιος 15/05/2011 11:57:38

            Αυτά που συμβαινουν εδώ δεν συμβαίνουν σε καμία χώρα.

            Δεν πρέπει να αφήσουμε την Ελλάδα να γίνει ο Άγιος Παντελεήμονας της Ευρώπης.

            Οι κάτοικοι του Αγ. Παντελεήμονα πρότειναν μικτές περιπολίες Αστυνομίας-Δημοτικής Αστυνομίας-Κατοίκων Ελλήνων και Κατοίκων Νόμιμων μεταναστών.

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ αλλενάκι 15/05/2011 11:26:22

      μάλλον αργά το αντιλήφθηκε η κυρία "δεν υπάρχουν λαθραίοι μετανάστες", υπάρχουν "λαθραία τσιγάρα"

      • αλλενάκι avatar
        αλλενάκι @ Κώστας Ροδινός 15/05/2011 11:33:15

        Κώστα, το θέμα δεν είναι αν το αντιλήφθηκε ή αν το πιστεύει, το θέμα είναι ότι το ανεβάζει στην ατζέντα τους...

        Στο Ζάππειο ΙΙ όμως, η αναφορά στο ντε φάκτο υπ. αριθμόν 1 πρόβλημα ήταν υποτονικότατη.

        Οι υπηρεσίες του κράτους έχουν υποβαλλει αναλυτικές αναφορές για τις αιτίες του προβλήματος και το σχέδιο μεταφοράς εδώ "των αραβικών ανέμων των χρωματιστών εξεγέρσεων".

        (και στην τελική ο αιγυπτιακός λαός εξεγέρθηκε και το αποτέλεσμα ποιο ήταν μετά από 500 νεκρούς; Η μεταβατική κατάσταση κάλεσε το ΔΝΤ να έρθει για δάνειο 5 δις, αλλά τα 70 δις του Μουμπάρακ ΔΕΝ δεσμεύονται!)

        • Κώστας Ροδινός avatar
          Κώστας Ροδινός @ αλλενάκι 15/05/2011 11:37:49

          Aλλενάκι,
          στην πολιτική διάσταση του πράγματος έχεις απόλυτο δίκιο.
          Οντως επιχειρούν να το φέρουν ψηλά στην ατζέντα.
          Στη ΝΔ παρά το γεγονός ότι πήραν ηχηρά μηνύματα στις δημοτικές εκλογές, τα πολιτικά αντανακλαστικά δεν ήταν αυτά που έπρεπε.

          • αλλενάκι avatar
            αλλενάκι @ Κώστας Ροδινός 15/05/2011 11:40:35

            Κώστα μου στο υπογράφω:

            Όποιος απαλλάξει την Ελλάδα μας από το Λαθρομεταναστευτικό Άγος ΘΑ ΚΥΒΕΡΝΑΕΙ ΣΤΟΝ ΑΙΩΝΑ ΤΟΝ ΑΠΑΝΤΑ !!!

            Διαφορετικά η Ελλάδα μας ΤΕΛΕΙΩΣΕ !!!

          • Κώστας Ροδινός avatar
            Κώστας Ροδινός @ αλλενάκι 15/05/2011 11:45:03

            συμφωνώ.

      • αλλενάκι avatar
        αλλενάκι @ Κώστας Ροδινός 15/05/2011 11:38:18

        Κώστα, ο Ελληνικός λαός είναι έτοιμος, άλλοι δεν είναι έτοιμοι.

        Αυτό πανθομολογείται από αριστερούς και δεξιούς για τους χώρους τους.

        Η ΝΔ Σεμνύνεται... να απαιτήσει εκλογές, το ΚΚΕ δεν θέλει να παρουσιάσει πρόγραμμα με Κυβερνητικότητα γιατί σνομπάρει τον αστισμό, ο Τσίπρας ειναι μόνος του, ποιος μένει:
        Το ΠαΣοΚ που κυβερνά με Φωτιά και Σίδερο και ο ΛΑΟΣ που δηλώνει ΕΤΟΙΜΟΣ να κυβερνήσει!!!...

        ΤΙ ΩΡΑΙΑ ΑΤΜΟΣΦΑΙΡΑ!

        • αλλενάκι avatar
          αλλενάκι @ αλλενάκι 15/05/2011 11:39:06

          το ΛΑ.Ο.Σ., όχι ο ΛΑΟΣ

          • ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. avatar
            ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. @ αλλενάκι 15/05/2011 14:27:24

            καλύτερα το ΛΑγΟΣ

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ αλλενάκι 15/05/2011 11:40:17

      προφανώς και θεωρούν το θέμα της οικονομίας ...δεύτερο γιατί εκεί δεν μπορούν να κάνουν πολλά πράγματα.
      Οχι ο,τι θα κάνουν περισσότερα στον τομέα της λαθρομετανάστευσης, αλλά μπορεί με μερικές κινήσεις για το θεαθήναι να πάρουν με το μέρος τους συντηρητικά τμήματα της κοινωνίας που δεν ψήφιζαν ΠΑΣΟΚ

  16. Aris. A avatar
    Aris. A 15/05/2011 11:46:42

    Κώστα Καλημέρα.

    Ο Παπανδρέου για το ΔΝΤ έχει μερικά μοναδικά πλεονεκτήματα.
    Πειθήνιος, χωρίς αντιστάσεις και πολιτική υπόσταση, και κυρίως αδίστακτος στο να συκοφαντεί και να μεταθέτει ευθύνες για τις αποφάσεις που παίρνει ο ίδιος.

    Από την άλλη έχει και μεγάλα μειονεκτήματα. Χαοτικός χωρίς καμία διαχειριστική ικανότητα και με ανύπαρκτες διοικητικές ικανότητες.

    Ομως σε αυτή την φάση είναι ο μοναδικός Ελληνας πολιτικός που είναι διατεθιμένος να συμπράξει σε όσα γίνονται σε βάρος της χώρας και για αυτό είναι πολύτιμος.

    Από την άλλη το ΔΝΤ δεν έχει αντιληφθεί την ελληνική πραγματικότητα.
    Οτι γύρω από το δημόσιο είναι παραταγμένος ο πράσινος στρατός που τον μόνο που τον ενδιαφέρει είναι η μάσα και δεν πρόκειται να βοηθήσει στην εφαρμογή του μνημονίου.

    Δηλαδή τι τους ζητάνε να χάσουν τα προνόμια τους;;

    Σχετικά με την συναίνεση που ζητούν από την ΝΔ πρέπει να τονισθεί ότι δεν υπάρχει καμία εμπιστοσύνη στις ικανότητες και στην αποτελεσματικότητα της κυβέρνησης Παπανδρέου.

    Μπορεί η ΝΔ να δώσει ψήφο εμπιστοσύνης στον Πάγκαλο και τον Δρούτσα;;

    Πρέπει οι τεχνοκράτες να καταλάβουν ότι τα πάντα δεν είναι σχέδια αλλά και άνθρωποι που τα εφαρμόζουν.

    Η απάντηση του Σαμαρά πρέπει να είναι σαφής.

    Γιατί να στηρίξουμε εμείς έναν αναξιόπιστο Παπανδρέου και όχι ο Παπανδρέου μια κυβέρνηση ΝΔ.

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ Aris. A 15/05/2011 11:59:34

      Αρη,
      στο "πειθήνιος¨ συμφωνώ, αλλά η εκτίμηση πλέον είναι "he can no longer deliver the promises he has given".

      • Aris. A avatar
        Aris. A @ Κώστας Ροδινός 15/05/2011 15:02:10

        Σιγά μην αφήσει η τρόικα να πάμε σε εκλογές με κίνδυνο να ηττηθεί ο Παπανδρέου και να χάσουν τον πελάτη.

        Εκβιάζουν μπας και τσιμπήσει η ΝΔ ή βρουν κάποιους που ευχαρίστως θα ψηφίσουν ναι.

        Η πρόβλεψη μου είναι ότι μετά το οχι Σαμαρά θα συντηρήσουν το θέμα προσπαθώντας να φοβίζουν τον κόσμο και στο τέλος θα περάσει με 151.

        Επίσης προβλέπω ότι δεν θα υπάρξει βουλευτής από πλευράς ΝΔ ακόμα και από τους γνωστούς υποστηρικτές του ΔΝΤ που θα ψηφίσει ναι.

        Το πικρό ποτήρι θα το κατεβάσει όλο ο Παπανδρέου μέχρι το τέλος.

  17. Αυριανιστής avatar
    Αυριανιστής 15/05/2011 11:51:26

    Κώστα,

    Σπάω το κεφάλι μου και δεν μπορώ να βρω τι άλλες, "όχι μόνο οικονομικής φύσεως", πιέσεις μπορεί να ασκηθούν, και σε ποιον.

    Υπάρχει πιθανότητα επανάληψης των μαφιόζικων απειλών που φέρεται να δέχτηκε ο Καραμανλής για την οικογενειά του;

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ Αυριανιστής 15/05/2011 11:57:31

      Αυριανιστή,
      "διευθετήσεις" εθνικών θεμάτων;

    • Γιάννης Φαίλτωρ avatar
      Γιάννης Φαίλτωρ @ Αυριανιστής 15/05/2011 12:05:33

      Πριν φτάσουν ως εκεί, υπάρχουν κι άλλοι τρόποι. "Χτυπώντας φιλικά στην πλάτη", μπορεί να χρησιμοποιηθούν διάφοροι πρόθυμοι από τη ΝΔ - με το αζημίωτο πάντα - ώστε να υπάρξει ο μαγικός αριθμός 180. Είναι πολύ σημαντικό γι' αυτούς ή κοινοβουλευτική νομιμοποίηση του Μνημονίου ΙΙ με 180 βουλευτές.

      • Κώστας Ροδινός avatar
        Κώστας Ροδινός @ Γιάννης Φαίλτωρ 15/05/2011 12:10:57

        Καλημέρα Γιάννη,
        πρόθυμοι υπάρχουν, αλλά δεν νομίζω να το αποτολμήσουν.
        Μάλιστα ένας στην Καθημερινή ζητάει να υποσταλούν οι κομματικές σημαίες!
        Κάνει ένα βήμα μπροστά ο Σαμαράς και αρχίζει η προσπάθεια ακύρωσης...

        • Γιάννης Φαίλτωρ avatar
          Γιάννης Φαίλτωρ @ Κώστας Ροδινός 15/05/2011 12:21:53

          Ναι αφού κούμπωσε το σταυρωτό του μπλε σκούρο σακάκι με τα χρυσά μανικετόκουμπα.
          Ο Αλαφούζος πάντως το δηλώνει ευθαρσώς. Μνημόνιο ΙΙ ή στάση πληρωμών.
          Ο ΔΟΛ άρχισε σήμερα την αποψίλωση του Ζαππείου ΙΙ
          Υπάρχει ενορχηστρωμένη προσπάθεια της προπαγάνδας για το ΝΑΙ.

          • Κώστας Ροδινός avatar
            Κώστας Ροδινός @ Γιάννης Φαίλτωρ 15/05/2011 12:36:56

            Ειδικά για το ΔΟΛ, πρέπει κάποια στιγμή να σταματήσει η Ν.Δ. να τρέφει αυταπάτες!
            Επαθε κατ΄επανάληψη και δεν έμαθε!
            Το αυτόν ισχύει και για το Συγκρότημα του Φαλήρου, βεβαίως-βεβαίως!

          • ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. avatar
            ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. @ Κώστας Ροδινός 15/05/2011 14:32:09

            Η εφημερίδα του Αλαφούζου που φέρει δυστυχώς το όνομα της ιστορικής εφημερίδας της οικογένειας Βλάχου, η "Καθημερινή" και το τηλεοπτικό της τέκνο το ΣΚΑϊ δεν πρέπει να ενισχύονται με την παρουσία πολιτικών παραγόντων και συνεργατών του Σαμαρά και της ΝΔ γενικότερα. Ούτε να αγοράζεται οι εφημερίδα από τους υποστηρικτές του Σαμαρά ούτε να βλέπουμε το κανάλι. Τελείωσε. Πρέπει να γίνει σαφές ότι αυτά τα μέσα μαζικής εξημέρωσης αποτελούν Δούρειο Ίππο

          • ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. avatar
            ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. @ ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. 15/05/2011 14:32:41

            η εφημερίδα

          • Aris. A avatar
            Aris. A @ Γιάννης Φαίλτωρ 15/05/2011 15:04:06

            Ορισμένοι αδυνατούν να καταλάβουν ότι είναι σε προχωρημένη σήψη βρωμούν πτωμαίνη και πρέπει να το πάρουν απόφαση να κλείσουν μόνοι τους το φέρετρο.

  18. αλλενάκι avatar
    αλλενάκι 15/05/2011 11:54:46

    ΄Εχουν αρχίσει και Υψώνονται και αριστερές φωνές -από όλο το φάσμα της αριστεράς- που λένε ότι το Λαθρομεταναστευτικό είναι το νο.1 πρόβλημα και η Αριστερά δεν πρόκειται ποτέ να δει "ασπρη μέρα" αν δεν αλλάξει τη θέση της στο Λαθρομεταναστευτικό.

    Και προτείνουν σε αριστερά ιστολόγια - που δεν εθελοτυφλούν στο θέμα- ένα μίνιμουμ διάλογο με "πατριωτικά" μήπως και προκύψει μια ελάχιστη πλατφόρμα στο συγκεκριμένο θέμα.

    Πλέον ολόκληρη η κοινωνία έχει μεταβάλλει απόψεις για το θέμα, έχει μετατοπισθεί ΕΘΝΙΚΟΤΕΡΑ.

    • Αυριανιστής avatar
      Αυριανιστής @ αλλενάκι 15/05/2011 12:12:33

      Πού τα είδες αυτά, αλλενάκι;

      • αλλενάκι avatar
        αλλενάκι @ Αυριανιστής 15/05/2011 12:28:03

        Θα σου πώ αργότερα. Δεν είπα για κάτι μαζικό, αλλά έχουν γίνει διεργασίες, έστω σε μεμονωμένες συζητήσεις. Δεν είναι όλοι ανεγκέφαλοι.

        Είδαν τι επέρχεται και αντιλαμβάνονται τι λαλακίες έχουν κάνει τόσο καιρό.

        • αλλενάκι avatar
          αλλενάκι @ αλλενάκι 15/05/2011 12:28:57

          Φυσικά δεν τρέφω και μεγάλες ελπίδες... αλλά εμείς δεν πρέπει να χαμηλώσουμε την πίεση...

  19. αλλενάκι avatar
    αλλενάκι 15/05/2011 12:01:25

    Το έλλειμμα ηγεσίας πανθομολογείται.

    Ο Καζάκης στη συνέντευξή του είπε ότι το έλλειμμα ηγεσίας αφορά και την αριστερά.

    Θα αναδειχθούν είπε οι νέες ηγετικές φυσιογνωμίες μέσα από την τραγωδία.

    Τώρα από ποιο χώρο θα είναι αυτές, εγώ προσωπικά δεν το ξέρω.

    Ο ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΛΑΟΣ ΕΙΝΑΙ ΕΤΟΙΜΟΣ ΠΑΝΤΩΣ.

    Μοιάζει με άλογο στην εκκίνηση που του έχουν περάσει ΧΑΛΙΝΑΡΙΑ και το εμποδίζουν.

    Οδυσσέας Ελύτης:

    "και έτριξε το βήμα του λαού μου και γυάλισεν στα δόντια του η Αρχαία Πείνα"

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ αλλενάκι 15/05/2011 12:04:58

      Αλλενάκι,
      δεν είμαι βέβαιος οτι ο ελληνικός λαός είναι ακόμα έτοιμος...

      • αλλενάκι avatar
        αλλενάκι @ Κώστας Ροδινός 15/05/2011 12:22:26

        Τι σημαίνει "δεν είναι έτοιμος"; Επειδή δεν ανεβάζει τα ποσοστά της ΝΔ;

        Θα έχει τους λογους του που δεν τα ανεβάζει.

        • Κώστας Ροδινός avatar
          Κώστας Ροδινός @ αλλενάκι 15/05/2011 12:33:57

          δεν εννοώ αυτό.
          Απλώς μεταφέρω την αίσθηση που αποκομίζω εγώ.
          Το πρόβλημα όντως αρχίζουμε να το συνειδητοποιούμε, αλλά δεν νομίζω να υπάρχει ομοφωνία για τα δραστικά μέτρα που απαιτείται να ληφθούν ..χθές (μερικά από τα οποία έχεις αναφέρει επανειλημμένως)

  20. Αυριανιστής avatar
    Αυριανιστής 15/05/2011 12:21:25

    Το έγραψα και σε άλλο σχόλιο, θα το επαναλάβω:

    Ίσως η σημερινή Κυριακή θα έπρεπε να είναι πολύ μακρά, και η ΝΔ θα έπρεπε να δώσει συναίνεση σε μία και μοναδική ενέργεια (την οποία φυσικά κανένας υπαλληλάκος ΓΑΠ δεν θα τολμούσε να κάνει, αλλά λέμε τώρα).

    ΑΜΕΣΗ (απόψε το βράδυ) αποχώρηση από το ευρώ των δυναστών μας, που θα φέρει τη συνακόλουθη διάλυσή του.

    Να βλέπαμε μετά τις φατσούλες των γκαουλάιτερ της τρόικας που διατάζουν και εκβιάζουν...

    • αλλενάκι avatar
      αλλενάκι @ Αυριανιστής 15/05/2011 12:24:16

      Γιατί, υπάρχουν πληροφορίες ότι σήμερα βγαίνουμε από το ευρώ;

      Πως θα δώσει συναίνεση (και πολύ σωστά), ή εννοείς; να απαιτήσει Έξοδο από το Ευρώ;

      • Αυριανιστής avatar
        Αυριανιστής @ αλλενάκι 15/05/2011 12:30:20

        Δεν υπάρχουν πληροφορίες, εννοώ το δεύτερο ελαφρώς διαφορετικά: ΑΝ ο ΓΑΠ δεν ήταν ενεργούμενο των τροϊκανών, ΤΟΤΕ ίσως θα έπρεπε να συναντηθούν μυστικά και να συναποφασίσουν άμεση, ΑΠΟΨΕ κιόλας, έξοδο απο το ευρώ, που θα το οδηγήσει σε διάλυση.

        Αλλά με τον υπάλληλο που υποδύεται τον πρωθυπουργό, το βλέπεις πιθανό;

        • Αυριανιστής avatar
          Αυριανιστής @ Αυριανιστής 15/05/2011 12:30:56

          (να συναντηθούν: εννοώ ο Σαμαράς με τον ΓΑΠ)

        • αλλενάκι avatar
          αλλενάκι @ Αυριανιστής 15/05/2011 12:38:24

          όχι, αλλά μπορεί ο υπάλληλος να ζητήσει ο ίδιος έξοδο από το ευρώ και να το παίξει ήρωας...

          εδώ αναπαρήγαγαν το σχόλιο του Ψυχραιμία "δεν έχετε καταθέσει ποτέ ερώτηση στην ώρα του πρωθυπουργού..."

  21. kiki avatar
    kiki 15/05/2011 12:45:33

    @ κ.Βοζενμπεργκ,
    Προσωπικα δεν εχω κανενα φοβο, ο κοσμος ομως μπροστα σε αυτην την κατασταση και σε αυτην που ερχεται εχει κατατρομοκρατηθει.
    Ο Μητροπολιτης Γυθειου και Πασης Μανης, στο κηρυγμα της Αναστασης, για πρωτη φορα τον ακουσα να βγαζει διαγγελμα, λεγοντας μην φοβαστε.Αλλα ο κοσμος τα εχει χαμενα.
    Στις προσπαθειες ατομικες η γενικες για ενημερωση συνανταω την αρνητικη εως εχθρικη σταση απο μελη του πασοκισταν, και την καχυποπτη απο ατομα του δικου σας κομματος.Το μονο που με σωζει ειναι οτι προερχομαι απο καλη μανιατικη οικογενεια.
    Ενα χρονο φωναζω οτι βουλευτες να κατεβουν να ενημερωσουν δεν υπαρχουν, πανε στις ταβερνες μονο με συγγενεις τους , προστατευμενοι απο την απελπισια του κοσμου.
    Και αφου κανεις δεν μου απαντα γιατι δεν κανουμε οι πολιτες μια μηνυσαρα, για την καταπατηση του Συνταγματος , οχι ως κομμα , νομικους ψαχνουμε να το αναλαβουν, και οπως γνωριζετε οι πανεπιστημιακοι εχουν βγει στο κλαρι ακριβως μ αυτο το θεμα, θα προτεινουμε και σε εσας.
    Για μενα και αλλους ειναι θεμα τιμης η "τηρηση του Συνταγματος "
    Καντε το λαβαρο και εσεις, μια πατριδα εχουμε ολοι .

  22. φωνη avatar
    φωνη 15/05/2011 14:07:16

    Ελπίζω να μη χρειαστεί να ξαναδούμε το ίδιο έργο. Το μνημόνιο1 εγκρίθηκε από τη βουλή και απέτυχε στην εφαρμογή του. Το Ζαππειο1 χλευάστηκε από τα ΜΜΕ και από τον υπόλοιπο πολιτικό κόσμο, ωστόσο επιβεβαιώθηκε και αν είχε εφαρμοστεί, όταν έπρεπε, θα γλιτώναμε πολλά. Δε χρειάζεται, τώρα, η χώρα να εφαρμόσει ένα ακόμη αποτυχημένο μνημόνιο, για να λέμε μετά από κανά εξάμηνο πάλι, ότι τελικά ήταν λάθος και το μνημόνιο2 και ότι επαληθεύτηκε το Ζάππειο2. Και φυσικά η αποτυχία του μνημονίου2 θα έχει πολύ σοβαρότερες συνέπειες για τη χώρα μας, παρότι και η αποτυχία του μνημονίου1 είναι ήδη οδυνηρή για τη χώρα και τους πολίτες. Όσον αφορά στη συναίνεση, εκτός του ότι αυτή δεν εξυπηρετεί το εθνικό συμφέρον και πρέπει να σταματήσει η καραμέλα " συναίνεση-εθνικό συμφέρον", ανησυχητικότερη είναι η πίεση που δέχεται ο Σαμαράς από το εξωτερικό, για συναίνεση και όχι τόσο από το εσωτερικό, παρότι η δεύτερη επιβεβαιώνει όλα αυτά που αναφέρει το άρθρο. Η πίεση για συναίνεση από το εξωτερικό, όπως και η εκδοχή του να περάσει το μνημόνιο2 με 180, έχουν ως βασικό στόχο να αναγκάσουν μια μελλοντική κυβέρνηση Σαμαρά να μην μπορεί να πάρει πίσω υπογραφές της χώρας και να αναδιαπραγματευτεί. Πράγμα που μέχρις στιγμής είναι σε θέση να κάνει η επόμενη κυβέρνηση της χώρας. Η συναίνεση που επιζητούν οι Ευρωπαίοι και οι ΔΝΤαδες, είναι η προσπάθεια να στηθεί ένα "πολιτικό_ματ" , απέναντι στην επόμενη κυβέρνηση της χώρας που θα έχει διάθεση να αναδιαπραγματευτεί τα πεπραγμένα της κυβέρνησης Παπανδρέου. Η επιμονή για συναίνεση δείχνει τον φόβο τους....καλά κάνουν και φοβούνται, γιατί ο Σαμαράς δεν αστειεύται.

  23. ierofantis avatar
    ierofantis 15/05/2011 14:09:27

    Καλησπέρα Κώστα.

    Εξαιρετικός όπως πάντα

    Ερώτημα: Γιατί ο Σαμαράς δεν ζητά εκλογές;

    Απάντηση δική μου.

    Γιάτι περιμένει να ωριμάσουν οι συνθήκες. Οι εσωτερικές και οι εξωτερικές.

    Τί εννοώ.

    Οι εσωτερικές συνθήκες θα είναι έτοιμες όταν πλήθη λαού αρχίσουν να συγκεκτρώνονται στο Σύνταγμα όχι υπό τη σημαία του ΠΑΜΕ, της ΓΣΕΕ κλπ, με αιτήματα μισθούς και συντάξεις, αλλά με αίτημα Γενικές Εκλογές. Μέχρι τότε θα κάνει γνωστό και κατανοητό το πρόγραμμά του σε όλους τους τομείς, θα το εκλαϊκεύσει και θα το προβάλει ως συνολική οικονομική, πολιτική και κοινωνική λύση.

    Οι εξωτερικές συνθήκες θα ωριμάσουν όταν ο διενθής παράγοντας θα αντιληφθεί ότι η πορεία της χώρας μέσα από το χάος, την κοινωνική διάρρυξη και την οικονομική καταστροφή δεν θα φέρει κανένα αποτέλεσμα στον κύριο στόχο τους, που είναι τελικώς όχι η αποπληρωμή, αλλά η εξυπηρέτηση των δανείων τους. Είναι βέβαιο ότι σε καμία πρεσβεία και κανένα πολιτικό γραφείο του εξωτερικού, δεν ονειρεύονται μια γονατισμένη οικονομικά και κοινωνικά Ελλάδα, που θα δώσει το πρόσφορο έδαφος για να ανθίσουν μπουμπούκια μισαλλοδοξίας, λαϊκισμού και τελικού και οριστικού εκτροχιασμού μιας χώρας που ξαναθυμίζω, αποτελεί στρατηγικό εταίρο, κατέχει σημαντική γεωπολιτική θέση και διαθέτει ακόμη αξιόμαχες και πανίσχυρες για το μέγεθός της ένοπλες δυνάμεις. Θα αναζητήσουν λοιπόν άλλο συνομιλητή. Θα του δώσουν χρόνο να ετοιμαστεί και θα αναζητήσουν επαφή μαζί του, όταν πεισθούν και αυτοί ότι αλλιώς δεν γίνεται και ότι άλλως, θα κινδυνεύουν να απωλέσουν τα πάντα.

    Για το λόγο αυτό, υπομονή για λίγο χρόνο ακόμα...

    Βεβαίως, εκτιμήσεις κάνω και μπορεί να πέφτω έξω.

    Αλλά εμένα, αυτό μου φαίνεται...

    • ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
      ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ @ ierofantis 15/05/2011 15:00:28

      πόσο δικιο εχεις....!

      ΠΠ

    • TopGunZ avatar
      TopGunZ @ ierofantis 15/05/2011 17:17:32

      Θα συμφωνήσω πλήρως στο πρώτο σκέλος. Σε αντίθεση με την εκβιαστική τακτική του Παπανδρέου, ο Σαμαράς πρέπει να εξασφαλίσει καθολική αποδοχή του κόσμου, όμως αυτό απαιτεί πρώτα την, έστω βίαιη, ωρίμανση του πολιτικού αισθητηρίου ενός λοβοτομημένου ιδεολογικά λαού. Δεν πρέπει ο Σαμαράς να εκμεταλλευτεί την απόγνωση του κόσμου για να εκβιάσει εκλογές, γιατί το πρόγραμμα που σκοπεύει να εφαρμόσει απαιτεί νηφάλια συναίνεση και κατανόηση εκ μέρους του εκλογικού σώματος.

      Στο δεύτερο κρατώ μια επιφύλαξη, όχι ως προς τη λογικότατη διατύπωσή του, αλλά στο κατά πόσο η εξυπηρέτηση των δανείων δε σημαίνει για κάποιους έστω, όχι απαραίτητα όλους, τους εταίρους/δανειστές μας υφαρπαγή περιουσιακών στοιχείων, πλουτοπαραγωγικών πηγών, γενικώς "φιλέτων", μετά από την επικράτηση ανώμαλων πολιτικά και οικονομικά συνθηκών.

      Τέλος, για την παραπομπή στο Μακιαβέλι, δεν μπορώ παρά να συμφωνήσω, απλώς μερικοί έχουν μπερδέψει την τακτική αυτή με το παθητικής φύσεως άλλο μισό του ίδιου νομίσματος, την τακτική του ώριμου φρούτου. Όταν συνειδητοποιήσουν τη διαφορά θα καταλάβουν και το σκεπτικό του Σαμαρά.

    • rally monkey avatar
      rally monkey @ ierofantis 15/05/2011 19:35:23

      @ierofantis
      οι πολιτες δεν εμπιστευονται προτασεις - εμπιστευονται προσωπα
      kαι οταν θα ωριμασουν οι συνθηκες ο'τι εχει απομεινει απο την πολιτικη αξιοπιστια του κ. Σαμαρά θα εχει εξανεμιστει ηδη.

  24. Geo avatar
    Geo 15/05/2011 14:35:05

    Επειδή πολλά παράξενα και περίεργα ακούγονται, αυτό που θα πρέπει κάποιοι να έχουν πάντα υπόψη τους είναι ότι παραίτηση από το δικαίωμα διαχείρισης της δημόσιας περιουσίας δεν είναι νοητή, ΔΕΝ ΕΠΙΤΡΕΠΕΤΑΙ ΝΟΜΙΚΑ. Είτε ψηφιστεί από 151 βουλευτές είτε από 180. Εάν τυχόν συμβεί κάτι τέτοιο, θα πρέπει, αυτοί που θα υπερψηφίσουν, να θυμούνται για όλη τους την ζωή ότι θα έλθει η στιγμή που θα λογοδοτήσουν ενώπιον των αρμόδιων δικαστικών αρχών, είτε τους αρέσει είτε όχι.
    Εάν λοιπόν κάποιοι θέλουν να συναινέσουν, μπορούν κάλιστα να παραιτηθούν από το δικαίωμα διαχείρισης της ατομικής τους περιουσίας υπέρ των δανειστών μας. Εντολή όμως να συναινέσουν σε παραίτηση από το δικαίωμα διαχείρισης της δημόσιας περιουσίας ούτε έλαβαν ποτέ ούτε και πρόκειται να λάβουν. Ακόμα και στην απίθανη περίπτωση που τους δοθεί τέτοια εντολή, αυτή θα είναι απόλυτα ΑΚΥΡΗ. Για να θέσουμε και τα όρια ...... το αστείο και τα ψευτοδιλήμματα αρκετά έχουν κρατήσει ......

  25. Giorgos avatar
    Giorgos 15/05/2011 14:42:45

    Συμφωνω απολυτα με τον ΘΡΑΚΙΩΤΗ 15/05/2011 στις 7:41 am :

    Η ΛΥΣΗ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟ ΟΙ ΕΚΛΟΓΕΣ. ΑΠΟΡΩ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΤΙΣ ΖΗΤΑΕΙ ΞΕΚΑΘΑΡΑ Ο ΣΑΜΑΡΑΣ. ΤΙ ΠΕΡΙΜΕΝΕΙ? ΜΗΠΩΣ ΤΕΛΙΚΑ ΤΙΣ ΦΟΒΑΤΑΙ?

    Τι περιμενουμε ? να καταστραφει η χωρα τελειως?

    • ierofantis avatar
      ierofantis @ Giorgos 15/05/2011 15:02:09

      Οι εκλογές αγαπητέ φίλε, στις συνθήκες που αντιμετωπίζει η χώρα και με τη δεδομένη διεθνή πολιτική και οικονομική συγκυρία έχουν νόημα όταν από αυτές αναδειχθεί αυτοδύναμη, ισχυρή και με πλατιά λαϊκή ανταπόκριση, κυβέρνηση.

      Αυτή η κυβέρνηση σε προεκλογικό χρόνο θα πρέπει να έχει όραμα, σχέδιο και δράσεις σε όλους τους τομείς του κράτους, πλήρως ενημερωμένο και ευρέως διαδεδομένο στον κόσμο, ώστε να αποτελέσει τη βάση επιλογής μας.

      Ταυτόχρονα, η κυβέρνηση που θα προκύψει, θα πρέπει να έχει την αναγκαία λαϊκή και πολιτική νομιμοποίηση να βάλει τον δάκτυλον επί τον τύπον των ήλων, και να πάρει μέτρα, που θα θίγουν νοοτροπίες και κατεστημένα συνδικαλιστικά, πολιτικά και κοινωνικά, συντεχνίες και οργανώσεις επαγγελματιών, που αποτελούν τροχοπέδη για την ανάπτυξη της χώρας.

      Στις επόμενες εκλογές δεν τίθεται ζήτημα ποιος θα είναι Πρωθυπουργός.

      Επειδή όμως τη νίκη τις εκλογές δεν θα τη δώσει μόνο ο οπαδός του κόμματος της ΝΔ αλλά και οι εκλογείς από άλλους κομματικούς σχηματισμούς που θα τον επιλέξουν είτε γιατί πείστηκαν από το όραμά του και τον πολιτικό του λόγο είτε ακόμα - ακόμα διότι επιλέγουν με το κριτήριο το μη χείρον, βέλτιστον, είναι αναγκαία μια τιτάνια προσπάθεια διάδοσης του μηνύματός του Σαμαρά, με παράλληλη αποδυνάμωση όλου αυτού του συστήματος που έχουμε βαρεθεί να αναφέρουμε, δηλαδή των διαπλεκόμενων ΜΜΕ, της στρεβλής συνδικαλιστικής δράσης, των επίορκων λειτουργών του δημοσίου και κυρίως της μόνιμης, απαισιόδοξης και μοιρολατρικής αντίληψης των εκλογέων της παρατάξεως που ηγείται ο Σαμαράς, οι οποίοι αντί να συμπήξουν συμμαχία με την λογική και τον λόγο του, αυτομαστιγώνονται και παραπονιούνται για το παραμικρό.

      Προσωπικά δεν θέλω κυβέρνηση Σαμαρά με 152 - 155 βουλευτές, ένα κουτσουρεμένο 36 - 37 % και έρμαιο των διαθέσεων των κάθε λογής συμφερόντων που θα πιέζουν και θα εκβιάζουν.

      Ούτε θέλω συγκυβέρνηση κάθε λογής και κοπής ως δήθεν σωτηρία της χώρας. Το όπου λαλούν πολλοί κοκόροι αργεί να ξημερώσει δεν το είπε τυχαία η λαϊκή θυμοσοφία.

      Θέλω κυβέρνηση με ποσοστό άνω του 40%, με βουλευτική πλειοψηφία που θα αγγίξει ους 165 - 170 βουλευτές και στο μεταξύ θέλω όλα τα νοσηρά του παρελθόντος να έχουν αυτοεξοντωθεί ή τουλάχιστον, ξεδοντιαστεί.

  26. Κώστας Ροδινός avatar
    Κώστας Ροδινός 15/05/2011 14:52:05

    Kαλησπέρα Ιεροφάντη,
    Οπως γνωρίζεις, προσωπικώς, εδώ και αρκετό καιρό γράφω υπέρ των πρόωρων εκλογών.
    Για πολλούς λόγους , σημαντικότερος εκ των οποίων είναι η ομηρία της χώρας.
    Ομως, εδώ και μερικές εβδομάδες παίζεται ένα παρασκηνιακό παιχνίδι, σε μια απέλπιδα προσπάθεια του Παπανδρέου να συνδυάσει αποδοκιμασία μνημονίου, ενδεχόμενη πτώχευση και πρόωρες εκλογές και να τα φορτώσει όλα στον Σαμαρά.
    Και με αυτό το δίλημμα να πάει σε εκλογές για να κλέψει ακόμα μια πρωτιά και και συγκυβερνήσει με τα γνωστά εξαπτέρυγα.
    Εκτιμώ, οτι ορθώς ο Σαμαράς δεν έθεσε θέμα πρόωρων εκλογών στο Ζάππειο.
    Ομως, απο εδώ και στο εξής επειδή οι εξελίξεις θα είναι ραγδαίες, οι πρόωρες εκλογές θα είναι η μοναδική λύση για την άρση του αδιεξόδου.

    • ierofantis avatar
      ierofantis @ Κώστας Ροδινός 15/05/2011 15:20:51

      Ο πολιτικός χρόνος τρέχει γρήγορα και δεν διαφωνώ.

      Οι κοινωνικές εντάσεις θα διογνώνονται επικίνδυνα το προσεχές διάστημα, απότοκος της οικονομικής δυσπραγίας.

      Το μεταναστευτικό αρχίζει και γίνεται σοβαρό.

      Οι γεωπολιτική μας θέση αμφισβητείται και η γειτονιά μας μυρίζει μπαρούτι.

      Επειδή όμως όλα αυτά είναι παράλληλος κόσμος για του εξωνημένους δημοσιογραφίσκους της Ψωροκώσταινας, για τη βαρωνεία και τα συμφέροντά τους, τους κάλπικους αγωνιστές της εργατιάς και τους βολεμένους, μόνο όταν αρχίσουμε να ακούμε τον επιθανάτιο ρόγχο αυτών, θα έχει έρθει η ώρα.

      Δεν τίθεται επομένως και για μένα ποιος θα κυβερνήση. Το λέω και παρακάτω.

      Επειδή όμως τα γάλατα σφίγγουν, η κυβέρνηση Σαμαρά που θα προκύψει θα πρέπει να είναι πανίσχυρη και πλήρως νομιμοποιημένη.

      Εδώ θέλει Μακιαβέλι...

      "...Άσκησε το σύνολο της δύναμής σου στον αντίπαλό σου, μόνο όταν είσαι σύγουρος ότι θα τον συντρίψεις οριστικά..."

      Αλλιώς κινδυνεύεις να σε δαγκώσει το κολοβό ...φίδι!

      • Κώστας Ροδινός avatar
        Κώστας Ροδινός @ ierofantis 15/05/2011 15:28:37

        Σωστός ο Νικολό!

        • ierofantis avatar
          ierofantis @ Κώστας Ροδινός 15/05/2011 15:37:49

          Παλικάρι... από τα λίγα...!

  27. BlueSky avatar
    BlueSky 15/05/2011 15:22:52

    Κώστα Ροδινέ καλησπέρα. Θα ήθελα να ρωτήσω κάτι σχετικό με τον Αβραμόπουλο που διάβασα σήμερα. Έχει το ακαταλόγιστο και λέει αυτά που γράφονται ή ακόμη φοβάται τον κάπηλο που κυβερνά αυτή τη χώρα; Πρέπει να του γίνει σύσταση ή θα πρέπει να απαξιώσουμε και τη ΝΔ, για να πάει στα ανάθεμα, όπως κατευθύνεται το πασόκ;
    Επιτέλους, βαρεθήκαμε τους Δούρειους Ίππους.

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ BlueSky 15/05/2011 15:27:53

      Blue Sky,
      Μη με διαολίζεις κυριακάτικα...Please!
      Γιατί αυτά που θέλω να γράψω, δεν...γράφονται!

  28. Ιαπετός avatar
    Ιαπετός 15/05/2011 15:36:27

    Ισως δεν έγινε, από πολλούς σχολιαστές και αρθρογράφους, κατανοητό, στην πλήρη διάστασή του, τό Ζάππειο 2.
    Καί εξηγούμε γιατί.
    Η πορεία της χώρας έχει δρομολογηθεί, μέ την υπογραφή τού μνημονίου και τής δανειακής σύμβασης.
    Η μνημονιακή πορεία της Ελλάδας έχει προκαθορισμένους στόχους. Η συνεχής επικαιροποίηση τών στόχων τού μνημονίου συνάδουν με την προηγούμενη σκέψη.
    Η αντίληψη, ότι το μνημόνιο ήταν μιά επιλογή της στιγμής, γιά να κερδηθεί μόνο χρόνος για τίς τράπεζες, θίγει ένα περιορισμένο κομμάτι αυτής της πραγματικότητας.
    Το μνημόνιο ήταν μιά προαποφασισμένη επιλογή, με σαφήνεια στόχων και αυτό πού βιώνουμε σήμερα είναι τα διάφορα σενάρια εφαρμογής της.
    Δεν γνωρίζουμε ακριβώς, ποιοί είναι οι σχεδιαστές του και σε τί μακροοικονομικές παγκόσμιες αλλαγές στοχεύουν. Αυτό πού μπορεί να διαπιστωθεί με σχετική ασφάλεια είναι ότι αλλαγή ή πάγωμα τού σεναρίου δεν υπάρχει. Αντίθετα μάλιστα. Με την υπαγωγή σε μνημονιακή πολιτική τής Ιρλανδίας και Πορτογαλίας φαίνεται, ότι εξελίσσεται θαυμάσια.
    Η Ελλάδα παίζει ένα πρωταγωνιστικό ρόλο στην εξέλιξη και εφαρμογή αυτής της συγκεκριμένης σεναριακής επιλογής. Οχι μόνο γιατί είναι το πρώτο κράτος της ευρωζώνης, το οποίο επέτρεψε το άνοιγμα του σεναρίου, αλλά και της προοπτικής πού δημιουργεί η ανεξέλεγκτη αύξηση τού δημόσιου χρέους, τόσο σε απόλυτους αριθμούς, πόσο δε μάλλον σε σχέση με το ΑΕΠ της χώρας.
    Αν δέ, συνδιάσουμε γεγονότα, όπως το δημοσίευμα τού Spiegel-online γιά έξοδο της Ελλάδας από το ευρώ και την σύλληψη τού Strauss Kahn, ο οποίος είχε σήμερα συνάντηση με την Merkel, με κύριο θέμα την παραιτέρω οικονομική χρηματοδότηση τού ελληνικού δημοσίου για το 2012, μπορεί να συλλάβουμε τίς διαστάσεις τού παιχνιδιού, πού παίζεται. Δέν είναι δέ, καθόλου τυχαίο, η ηθελημένη απραξία της κυβέρνησης και η, από μέρους της, πρόωρη ανακίνηση τού θέματος της χρηματοδότησης τού ελληνικού δημοσίου γιά το 2012.
    Παρόμοιοι συλλογισμοί, υποθέτω, ότι διέπουν και την ηγετική ομάδα της ΝΔ. Υποθέτω δέ, ότι ήταν σε πλήρη γνώση η προσπάθεια αποδόμησης κάθε πρότασής της, από τίς πάγιες καθεστωτικές και σκληρομνημονιακές επιλογές καθεστωτικών προσώπων και σχηματισμών υπεράσπισης ίδιων (μνημονιακής επιλογής) και ξένων συμφερόντων ( Μπακογιάννη, Μάνος, Καρατζαφέρης, Τσίπρας, κ.λ.π.).
    Κάτω από αυτές τις γενικές σκέψεις και παίρνοντας υπ’ όψιν ορισμένες σταθερές όπως:
    Η ΝΔ είναι κόμμα εξουσίας και πιθανώς η επόμενη κυβέρνηση.
    Η ΝΔ τού Σαμαρά έκανε από την αρχή μή αποδεκτή την εφαρμογή του σεναρίου της συγκεκριμένης (μνημονιακής) επιλογής και μάλιστα έθεσε την ΝΔ στον ρόλο της εναλλακτικής καθεστωτικής επιλογής ( πράγμα πού τονίζεται πολύ λίγο-συνήθως αρνητικά-, ενώ είναι ουσιώδες!!!). Συναίνεση σε μή καθεστωτική επιλογή, κόπηκε από την αρχή.
    Το Ζάππειο1 έδωσε απάντηση, πώς αντιλαμβάνεται η ΝΔ τού Σαμαρά τή πορεία της χώρας, με προτάσεις (ανεξαρτήτως τής αποδομητικής και βρώμικης επίθεσης, πού δέχθηκε από το μνημονιακό μέτωπο), όπως τον μηδενισμό τού ελλείμματος σε 18 μήνες, αποκρατικοποιήσεις και περιορισμό του δημόσιου χρέους στην τριετία στο 100% τού ΑΕΠ, κ.λ.π. Προτάσεις πού ξεπερνούσαν κατά πολύ τούς «στόχους» πού έθετε η μνημονιακή εφαρμογή της συγκεκριμένης κυβερνητικής πολιτικής.
    Η επικαιροποίηση των προτάσεων Σαμαρά στο Ζάππειο2, είχε πολλές στοχεύσεις. Κατά πρώτον να χτυπήσει την προσπάθεια αποδόμησης των προτάσεών του, κατά δεύτερον να τίς καταστήσει κατανοητές σε ευρύτερα πληθυσμιακά στρώματα και κατά τρίτον να ορθώσει ένα τείχος αντίστασης στη λυσσωδώς, επιζητούμενη συναίνεση τών κομμάτων εξουσίας στην προδιαγραφόμενη και επικείμενη εθνική καταστροφή.
    Κυβερνητικές προτάσεις ρεαλιστικές, μετρήσιμες και με προοπτική ( και άς κόπτονται πολλοί σχολιαστές, ότι δεν έθιξε το τάδε ή το δείνα θέμα προσωπικής τους επιλογής), πού να δείχνουν, ότι υπάρχει θεσμική εναλλακτική πρόταση, χωρίς συναίνεση στην επιδιωκόμενη καταστροφή.
    Οι προτάσεις Σαμαρά κρύβουν και απειλή έναντι των εξωθεσμικών κέντρων και αυτό με την συνεχή επιμμονή της πρότασής του, για επαναδιαπραγμάτευση τού μνημονίου.
    Δεν είναι το αντιμνημονιακό μένος ή η πολικίστικη προσέγγιση τού Σαμαρά στό ουσιώδες αυτό θέμα. Είναι καθοριστική επιλογή στρατηγικής. Οχι γιατί θα επανέλθει η προτέρα κατάσταση πραγμάτων, αλλά να πάψει το νεφελώδες ζητούμενο της δημοσιονομικής εξυγίανσης να αποτελεί οιονεί όπλο των εθνικά διορισμένων «σωτήρων» στίς προεπιλεγμένες επιλογές τους, πού οδηγούν στην εθνική κατάρρευση.
    Το τόνισε και παλαιότερα σε συνέντευξή του (ΔΕΘ), το υπονοεί και σήμερα.
    Εχω πρόγραμμα εξόδου της χώρας απο τον επιβληθέντα εφιάλτη. Αν εννοείτε έτσι την συναίνεση, υιοθετήστε το πρόγραμμά μας. Ως σύνολο και όχι ως κουρελού.
    Επαναδιαπραγματευθείτε, σε αυτή την κατεύθυνση, το μνημόνιο και εμείς συναινούμε. Συνένοχοι δεν γινόμαστε. Και άν φοβάστε να αλλάξετε τίς, ηθελημένες ή αθέλητες, επιλογές του αρχηγού σας, εμείς εδώ είμαστε.
    Και άν αύριο έρθουμε στην εξουσία και μας ζορίσουν τα εξωθεσμικά κέντρα με την συνέχιση της ρευστότητας στο δημόσιο, η δική μας απάντηση είναι. Εμείς εφαρμόζουμε το δικό μας πρόγραμμα εξόδου από την κρίση. Αν θέλετε το στηρίζεται, άν όχι, αφήστε μας να κηρύξουμε στάση πληρωμών.
    Σε τελική ανάλυση όλα εδώ πληρώνονται.
    Σε ένα δεν συναινούμε. Στην διάλυση αυτής της χώρας. Απο την ιστορική εμπειρία μας γνωρίζουμε ότι: Δρυός πεσούσης, πάς ανήρ ξυλεύεται. Αυτό τον ρόλο αρνούμαστε να τον παίξουμε. Και άν επμένετε θα αντισταθούμε. Και άν πρέπει οπωσδήποτα να παιχθεί, διαλέξτε κάποιον άλλον.
    Οχι εμάς. Δεν συναινούμε.

    • ierofantis avatar
      ierofantis @ Ιαπετός 15/05/2011 16:15:20

      Χαίρε Ιαπετέ.

      Δεν έχω να προσθέσω τίποτα στην τοποθέτησή σου.

      Με κάλυψες πλήρως.

    • TopGunZ avatar
      TopGunZ @ Ιαπετός 15/05/2011 17:21:11

      Θα μου επιτρέψετε να σας συγχαρώ για τη νηφαλιότητα των θέσεών σας.

    • abyssus avatar
      abyssus @ Ιαπετός 15/05/2011 18:35:15

      h++p://www.zerohedge.com/article/greek-bailout-money-jeopardy-imfs-departing-john-lipsky-temporary-command

  29. firiki2010 avatar
    firiki2010 15/05/2011 16:04:09

    Ελεος πια μ΄ αυτή τη συναίνεση ! Οσοι -ΥΠΟΤΙΘΕΤΑΙ- την επιθυμούν δεν μπαίνουν στον κόπο να μας εξηγήσουν σε τι και πως θα βοηθήσει ακόμα και αν μπορούσε να υπάρξει. Σε τι θα διευκόλυνε έστω την κυβέρνηση να πάρει και να ΕΦΑΡΜΟΣΕΙ το α ή το β μέτρο; Πως ο μη συναινών ( σε τι άραγε;) Σαμαράς δυσκολεύει το έργο της κυβέρνησης ; Ευτυχώς τουλάχιστον αυτός ο παραλογισμός έχει αρχίσει να δέχεται κράξιμο δημοσίως κι από διαφορετικές πλευρές!
    Η κυβέρνηση έχει άνετη κοινοβουλευτική πλειοψηφία και μόνο 18 μήνες στην εξουσία. ΑΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΕΙ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ! Αν η κυβέρνηση θεωρεί ότι δεν μπορεί να προχωρήσει μόνη της με αυτή την πολιτική αντί να αναζητά συνενόχους ας αναζητήσει συναινέσεις και συμμαχίες με βάση μια άλλη πολιτική (που όμως θα εφαρμόζεται).
    Αλλιώς ας πάμε σε εκλογές. Μπάχαλο θα γίνει αλλά τέλος πάντων ο καθένας ας τεθεί προ των ευθυνών του. Περιλαμβανομένου και του Ελληνα ψηφοφόρου.

  30. Αφροδίτη avatar
    Αφροδίτη 15/05/2011 16:05:22

    Αγαπητέ μου Κώστα Ροδινέ, η ανάλυσή σου είναι μια ακόμα φορά εύστοχη! Άλλωστε έτσι μας έχεις συνηθίσει.
    Από τον Αντώνη ξέρουμε πως δεν ζητούν συναίνεση, με την ακριβή ετυμολογική ερμηνεία της λέξης, για την άρση του αδιεξόδου. Λένε "συναίνεση" και στο μυαλό τους έχουν τη "συνενοχή", για το έγκλημα που μεθοδικά έχουν κάνει στην Πατρίδα και που οι εντολές τους είναι, να την αποτελειώσουν.
    Και όσο ο Αντώνης θα τους λέει τα βροντερά όχι του, τόσο θα αφηνιάζουν και θα αφρίζουν.
    Η υποθήκευση της χώρας και της ζωής των παιδιών μας αποφασίστηκε από συγκεκριμένους πρόθυμους, τους επονομαζόμενους και εξαπτέρυγα. Ας κάνουν κονέ μαζί τους κι ας αφήσουν τον αρχηγό της αξιωματικής αντιπολίτευσης στο «λαϊκισμό» της φιλοπατρίας του! Έτσι κι αλλιώς από τα δικά τους λεξικά, λείπει η λέξη φιλοπατρία. Φρόντισαν από την αρχή να τη σβήσουν, την εποχή που έδιναν εξετάσεις στους πάτρωνές τους. Και όπως εξελίσσονται τα πράγματα, θα αφαιρέσουν και από το ημερολόγιό τους την 29/11/2009! Τους πνίγει!

  31. Αρματιστής avatar
    Αρματιστής 15/05/2011 17:45:36

    Συναίνεση στην αποδοχή του εγκλήματος επιδιώκουν και όχι στη διακυβέρνηση της χώρας. Άλλωστε ο ΓΑΠ τους είναι βολικός. Υπάκουος υποταχτικός. Που θα βρουν άλλο τέτοιο καλόπαιδο; Όποιοι τύχει και συνυπογράψουν και συναποδεχθούν το νέο μνημόνιο, στη συνέχεια θα τον κάνουν στην άκρη. Ένα ναι ζητούν και τίποτε άλλο. Έτσι θα είναι δεδομένη η μελλοντική υπακοή της χώρας.

  32. Κρητικός avatar
    Κρητικός 15/05/2011 18:00:19

    ΚΡ γράφεις

    "Αναρωτιέμαι, ποιός εμποδίζει τον κ Παπανδρέου να κυβερνήσει; Να πάρει, επιτέλους, τα ενδεικνυόμενα μέτρα για να βγεί η χώρα από την κρίση;"

    Εχω την γνώμη ότι μαλλον φτασαμε προς το τέλος της παράστασης.Ο ΓΑΠ και από μονος του να μην το βλεπει θα του το λένε οι περί αυτόν (οχι βεβαια ολοι). Το σημερινό περιστατικό με τον DSK θα φέρει πολύ σύντομα καταστάσεις που δεν έχουμε φανταστει.Δεν νομίζω ότι έχει σχέση με τις Γαλλικές εκλογές όσο με την συνάντση με Μερκελ και ECOFIN.

    Κάποια στιγμή , όταν γινόταν συζήτηση στην βουλή για τις εξεταστικές επιτροπές , ο Σαμαράς είπε ότι θα προτείνει οταν αναλάβει κυβέρνησν μονο μια εξεταστική επιτροπή για την οικονομία μέχρι σήμερα .Αν ακόμη ισχύει αυτό θα πρέπει ολοι μαζι να βοηθήσουμε να κυβερνήσει ο Σαμαρας σύντομα .

    Ο ΜΟΝΟς ΛΟΓΟΣ ΠΟΥ ΖΗΤΑ ΣΥΝΕΝΑΙΣΗ Ο ΓΑΠ (ΚΑΙ ΟΧΙ ΟΙ ΞΕΝΟΙ) ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΓΛΕΙΤΩΣΗ ΤΗΝ ΦΥΛΑΚΗ.ΓΙΑΤΙ ΑΝ ΔΕΝ ΠΑΕΙ ΦΥΛΑΚΗ ΑΥΤΟς ΚΑΙ ΚΑΜΠΟΣΟΙ ΑΛΛΟΙ ,ΟΥΤΕ ΤΩΡΑ , ΤΟΤΕ ΧΑΙΡΕΤΙΣΜΑΤΑ.

    • Κρητικός avatar
      Κρητικός @ Κρητικός 15/05/2011 18:02:04

      θεωρω βεβαια ότι μεσα απο τετοιες διαδικασιες θα μιλησει και ο Καραμανλης η τουλαχιστον ο ΓΑΠ θα μας πει αυτα που δεν εχει πει μεχρι τωρα ο Καραμανλής.

  33. antanistimi avatar
    antanistimi 15/05/2011 18:52:07

    Κατω οι κομματικες ταμπελες και χωρισμο σε μνημονιακους και αντιμνημονιακους
    κε Ροδινε,για να ξεκινησουμε.Οσο πιο γρηγορα τοσο καλυτερα.Us and Them.Οσο για κατι χωματοπλινθες που μοστραρουν,αυτες..... στα μπαζα.

  34. Τασος avatar
    Τασος 15/05/2011 18:53:10

    Η πολιτικη Σαμαρα πρεπει να ειναι όσο το δυνατόν ''δεξιοτερα'' σε ολα τα θεματα.

    1)ΜΝΗΜΟΝΙΟ-ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
    2)ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΥΤΙΚΟ-ΛΑΘΡΟΜΕΤΑΝΑΣΤΕΣ
    3)ΕΘΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ-ΣΥΜΜΑΧΙΕΣ,ΑΟΖ,ΚΤΛ

    Μια σκληρη δεξια πολιτικη θα μπορουσε να ανεβασει τη ψυχολογια του Ελληνα που ειναι καταρακωμενη σημερα.

    Ειλικρινα προτιμω οταν ερθει στην εξουσια η ΝΔ,
    να πονεσουμε σαν χωρα για μια 3-5ετια με ΄΄δυσκολες΄΄ αποφασεις ,και να αρχισουμε να περνουμε μπροστα στη συνεχεια απο καθαρη βαση,για να μπορεσουμε να εξασφαλισουμε στα παιδια μας ενα μελλον,
    παρα να διατηρουμαστε σαν χωρα ''ζωντανοι νεκροι'' για τα επομενα 60-70 χρονια παγιδευμενοι στα χερια των οποιων δανειστων μας.... Εμεις τα καναμε ετσι,οποτε ας παρουμε το βαρος πανω μας,για να εχουνε μελλον τα παιδια μας.

  35. Giorgos avatar
    Giorgos 15/05/2011 19:50:50

    ierofantis 15/05/2011 στις 3:02 pm

    "Θέλω κυβέρνηση με ποσοστό άνω του 40%, με βουλευτική πλειοψηφία που θα αγγίξει ους 165 – 170 βουλευτές και στο μεταξύ θέλω όλα τα νοσηρά του παρελθόντος να έχουν αυτοεξοντωθεί ή τουλάχιστον, ξεδοντιαστεί."

    :: Kαι μεχρι να εκπληρωθουν αυτες οι προυποθεσεις ειναι δυνατον η χωρα να εχει καταστραφει.

    Τοτε κυριε Σαμαρα........ ειμαστε ολοι αξιοι της τυχης μας.

    • ierofantis avatar
      ierofantis @ Giorgos 15/05/2011 22:34:11

      Ου γαρ έρχεται μόνο.

      Αγαπητέ Γιώργο, για να κυβερνήσεις σε μια χώρα διαλυμένη και να πάρεις αποφάσεις σημαντικές και ριξηκέλευθες δεν θες απλή πλειοψηφία του στενού κομματικού ακροατηρίου.

      Θες παλλαϊκή συστράτευση.

      Ο Σαμαράς εκπέμπει μηνύματα.

      Είναι στο χέρι μας να τα δεχτούμε, να τα επεξεργαστούμε, να τα σκεφτούμε και να αποφασίσουμε με τη στάση μας.

      Με την αποχή, την μοιρολατρία και την αναποφασιστικότητα ξέρεις, δεν γίνεται ανατροπή...

  36. αλλενάκι avatar
    αλλενάκι 15/05/2011 20:42:28

    Καλησπέρα Νik.
    Έχω ξανακάνει την ερώτηση.
    Που αναρτήθηκε η ανάθεση υλοποίησης του έργου, η μελέτη σύνταξης του ερωτηματολογίου, το κόστος υλοποίησης, η εταιρεία ή φορέας (δημόσιος ή ιδιωτικός που το ανέλαβε).

    Για τη διαύγεια... ρε γμτ και οχι για τον καφέ της Τζάκρη στο αεροδρόμιο (σα δε ντρέπονται!!!)...

    Για τα άλλα που ρωτάς θα σου απαντήσω, αλλά όχι τώρα.

    Τώρα προέχει το θέμα της ΣΥΛΛΗΨΗΣ ΤΟΥ ΑΦΕΝΤΙΚΟΥ ΣΑΣ !!! ΒΙΑΣΤΗ ΤΟΥ ΚΟΙΝΟΥ ΠΟΙΝΙΚΟΥ ΔΙΚΑΙΟΥ ΚΑΙ Η ΤΥΧΗ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ ΜΟΥ!

  37. ierofantis avatar
    ierofantis 15/05/2011 21:08:06

    Ακόμα και αν ο ξένος παράγοντας φίλε Τοπ Γκαν Ζ, θέλει φιλέτα, σίγουρα δεν τον συμφέρει να τα αποκτήσει σε συνθήκες χάους και αναταραχής και σίγουρα δεν τον ενδιαφέρει να τα εκμεταλλευτεί και να τα διαχειριστεί σε τέτοιο περιβάλλον.

    Αυτές οι δουλειές γίνονται σε ομαλό περιβάλλον και με προοπτική οικονομικής απόδοσης δεκαετιών...

    Αντιθέτως έχουν κάθε συμφέρον κατά την εκτίμησή μου να διαφυλάξουν την ομαλότητα στη χώρα.

    Αν γίνει αυτό, είναι στο χέρι της κάθε ελληνικής κυβέρνησης πως θα διαπραγματευτεί με τους καρχαρίες.

    Υπάρχει η μέθοδος της παράδοσης και υπάρχει και η μέθοδος της μάχης...

  38. ierofantis avatar
    ierofantis 15/05/2011 21:09:06

    Εξαρτάται από τον ίδιο, τα μηνύματά του και τα αυτιά μας...

    Αν έχουμε κερί στα αυτιά, όσο δυνατά και να φωνάξει, μάταιος ο κόπος...

  39. Απολλώνιος avatar
    Απολλώνιος 17/05/2011 01:18:29

    Κάποιοι είναι έτοιμοι να τραβήξουν το χαλί του Α.Σαμαρά, και είναι δυστυχώς πολύ κοντά του...
    h**p://www.newsbeast.gr/politiki/arthro/170307/d-avramopoulos-kinitheite-prin-pesoume-sto-gremo/

  40. Αννίτα avatar
    Αννίτα 17/05/2011 09:28:59

    ζητάνε την συναίνεση του " λαικιστή " επειδή κέρδισε μια μεγάλη μερίδα πολιτών και συνεχίζει να κερδίζει. Ζητάνε την συναίνεσή του γιατί εκτίμησαν την λογική του και το έργο που παρουσίασε για την ανάκαμψή μας. Και το αποτέλεσμα αν δεχθεί συναίνεση; Θα καρπωθούν οτι έχτισε ο κ. Σαμαράς με κόπο και θα τα παρουσιάσουν ως δικό τους μεγάλο κατόρθωμα. Οι τελικές αποφάσεις είναι στο χέρι του.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.