#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
09/12/2011 16:00
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα "Μνημόνια" τελείωσαν, αρχίζει ο Αρμαγγεδώνας




Ένα από τα …προσφιλή θέματα συζήτησης, έως και τις αρχές της δεκαετίας του ’90,  ήταν το ενδεχόμενο μιας πιθανής πυρηνικής σύγκρουσης μεταξύ των δυο υπερ-δυνάμεων, των ΗΠΑ και της Σοβιετικής Ένωσης.

Θεωρίες επί θεωριών και σενάρια επί σεναρίων.

Χιλιάδες βιβλίων γράφτηκαν για το θέμα.

Δισεκατομμύρια ξοδεύτηκαν για την έρευνα που δήθεν θα απέτρεπε τις συνέπειες μιας τέτοιας σύγκρουσης (με πιο χαρακτηριστικό παράδειγμα την «Αμυντική Στρατηγική Πρωτοβουλία» του Προέδρου Ρήγκαν που έμεινε γνωστή και ως «Πόλεμος των Αστρων»).

Τελικά, η σύγκρουση δεν αποτολμήθηκε επειδή και οι δυο  πλευρές ήξεραν προκαταβολικά και πολύ καλά μάλιστα, το μέγεθος της καταστροφής που θα προκαλούσε.

Συζητώντας το αδιανόητο, απετράπη η επέλευσης του επειδή όλοι έκαναν πίσω αναλογιζόμενοι τις συνέπειες.

Μήνες τώρα, καθημερινό θέμα συζητήσεων είναι το ενδεχόμενο διάλυσης της Ευρωζώνης και επιστροφής ορισμένων κρατών στα εθνικά τους νομίσματα.

Με την Ελλάδα πρώτη – πρώτη.

Πρόκειται για έναν οικονομικό και όχι μόνο Αρμαγεδδώνα.

Ουδείς  μπορεί , έστω και κατά προσέγγιση, να προσδιορίσει τις συνέπειες ενός τέτοιου γεγονότος.

Όχι μόνον για τη χώρα μας, αλλά και για το σύνολον της Ευρωζώνης.

Πέραν του οικονομικού κόστους, που είναι απροσδιόριστο, ειδικότερα οι χώρες του Νότου θα υποστούν μια τόσο βίαιη και δραματική μείωση του βιοτικού τους επιπέδου που μοιραία θα προκαλέσει οξύτατες κοινωνικές αναταράξεις, ενώ θα απαιτηθούν πολλά χρόνια για να αποκατασταθεί η ισορροπία και πολύ περισσότερα για να αποκτήσουν  εκ νέου την εμπιστοσύνη των αγορών.

Και αποτελεί αφέλεια πρώτου μεγέθους να ελπίζουν κάποιοι ότι το πρόβλημα θα λυθεί, αν αποχωρήσει μόνη η Ελλάδα.

Η επέκταση της κρίσης χρέους στον πυρήνα της Ευρωζώνης, επιβεβαιώνει ότι όλες οι χώρες της βρίσκονται στην ίδια βάρκα.

Για να διασωθούν πρέπει να το πάρουν απόφαση να κωπηλατούν συντονισμένα προς την ίδια κατεύθυνση.

Συζητώντας, λοιπόν, το έως λίαν προσφάτως,  αδιανόητο σενάριο, οι Ευρωπαίοι ηγέτες θα έχουν μια ευκαιρία να σκεφθούν λύσεις που θα το αποτρέψουν. Γιατί λύσεις υπάρχουν.

Κ.Ρ.

Υ.Γ. 1 ο επικήδειος του μνημονίου: «Παρά την καταιγίδα μέτρων, το έλλειμμα ξεπέρασε το 10% του ΑΕΠ, γεγονός που αναμένεται να οδηγήσει σε πρόσθετα μέτρα το 2012. Συγκεκριμένα, το δεκάμηνο Ιανουαρίου - Οκτωβρίου το έλλειμμα της γενικής κυβέρνησης ανήλθε στα 23,1 δισ. ευρώ ή στο 10,6% του ΑΕΠ.»

ΥΓ 2 Τα ψέματα της κας Μέρκελ: «Ο βρετανικός Guardian  δημοσιεύει μια έρευνα που δείχνει ότι οι έλληνες εργαζόμενοι εργάζονται πιο σκληρά από κάθε άλλον στην Ευρωπαϊκή Ένωση, αφού «γράφουν» 42,7 ώρες εργασίας την εβδομάδα. Την ίδια στιγμή οι γερμανοί εργαζόμενοι εργάζονται 35,6 ώρες την εβδομάδα.»

ΥΓ 3 Πτώση των Γερμανικών εξαγωγών:

«Τη μεγαλύτερη πτώση σε διάστημα μισού έτους εμφάνισαν οι εξαγωγές της Γερμανίας τον Οκτώβριο, περιορίζοντας σημαντικά το εμπορικό πλεόνασμα της χώρας, σε μια ακόμα ένδειξη ότι η ανάπτυξη στη μεγαλύτερη ευρωπαϊκή οικονομία επιβραδύνεται. Συγκεκριμένα, οι εξαγωγές μειώθηκαν κατά 3,6% σε σχέση με ένα χρόνο νωρίτερα, σημειώνοντας τη μεγαλύτερη πτώση από τον περασμένο Απρίλιο.»

ΣΧΟΛΙΑ

  1. archaeopteryx avatar
    archaeopteryx 09/12/2011 16:26:09

    Δεν έχω τέτοιους φόβους.

    Όλο το πρόβλημα απορρέει ότι 1) το πολύ χρέος στην δυτικό κόσμο εμπεριέχει αυτές τις αστάθειες , 2) εμείς είμαστε μόνο η μύτη της αφορμή 3) αρνούνται οι πιστωτές μας να αναγώρίσουν την πραγματικότητα επειδή είναι ...ευρωπαίοι, 4) δεν θέλει ο Ομπάμα ταραχή γιατί έχει εκλογές και είναι κρυπτο-ευρωπαίος.

    Αν βγούμε από το ευρώ, θα είμαστε ΟΣΟ μίζεροι, όσο και εάν δεν βγούμε, όσο πιο γρήγορα τόσο πιο καλά και όποιος υπέγραψε για υποθήκες [δεν μπορώ να γράψω αυτό που θέλω].

    Το πρόβλημα το έχει η Γερμανία. Αυτή έφτιαξε την φούσκα των θετικών ισιζυγίων της με δανεικά τρίτων (εμείς χρωστάμε στην Γαλλία για το ΑΕΠ της Γερμανίας). Αυτή με τους Γάλλους θα τυπώσουν για πάρτη τους, αλλά δεν θα φανεί σε ευρωπληθωρισμό γιατί θα βουλιάζουν την περιφέρεια σε έλλειψη ρευστοτητας και ύφεση. Για αυτό μας στραγγίζουν για να κάνουν μουαγιέν και να μην φαίνεται το εσωτερικο accommodation με το κοινό νόμισμα.

    Αυτό είναι το παιχνίδι, και εδώ είμαστε, θα δείξει.

    Η φουστιά είναι που δεν βγήκαμε τον Απρίλιο του 2010. Ο Αναισθησιολόγος Εκκαθαριστής και όποιος "Έλληνας" τακτοποίησε τα χαρτοφυλάκιά του έκτοτε.

    • madprof avatar
      madprof @ archaeopteryx 10/12/2011 02:45:07

      Τώρα μας δανείζουν στα χαρτιά, τα κλεμμένα των Μιασμάτων μας.
      Ένας νόμος με ένα άρθρο μόνο, χρειάζεται για να γλιτώσουμε.
      Οι καταθέσεις σε τράπεζες απανταχού στην υφήλιο όσων τα δενδρυλλιακά ονόματα αναφέρονται στην λίστα που ακολουθεί, δημεύονται υπέρ του δημόσιου χρέους της Ελλάδας.
      Στην λίστα θα υπάρχουν τα ονόματα όλων των μελών των οικογενειακών δενδρυλλίων της Μιασματνομενκλατούρας (πολιτικής, κρατικής, επιχειρηματικής, χρηματιστικής, τραπεζικής και υψηλόβαθμων στελεχών τους) από το '74 και εντεύθεν!

      • madprof avatar
        madprof @ madprof 10/12/2011 02:48:27

        Λιάπη, Άκη και λοιποί, ων ουκ έστιν αριθμός, συμφωνήτε;

  2. anonymous avatar
    anonymous 09/12/2011 17:27:15

    Για αυτό μας στραγγίζουν για να κάνουν μουαγιέν και να μην φαίνεται το εσωτερικο accommodation με το κοινό νόμισμα.

    Για κάν το πιο λιανά αυτό.

  3. Νikos Draxma avatar
    Νikos Draxma 09/12/2011 17:30:54

    Ο αρθρογραφος δεν ειναι ειδικος αναλυτης στα οικονομικα θεματα , ουτε εχει την εμπειρια να αξιολογησει το τι θα γινει αν γυρισουμε στο εθνικο νομισμα
    Αναπαραγει τις ανοησιες των συνομοσιολογων ευρωλιγουριων περι σεισμων και καταστροφων στα εθνικα νομισματα

    Τα παραδειγματα της ισλανδιας , του ισημερινου , των χωρων της λατινικης αμερικης , ειναι πολυ προσφατα και δειχνουν που καταληγουν οι πολιτικες του νεοφιλελλευθερισμου και της δημοσιονομικης λιτοτητας δεμενες σε σκληρο νομισμα
    Η αργεντινη ηταν το κλασσικοτερο παραδειγμα

    Τα βασικά σφάλματα του ΔΝΤ, σύμφωνα με την έκθεση που δημοσιοποιήθηκε και στο διαδίκτυο, ήταν η μη έγκαιρη απαγκίστρωση της συναλλαγματικής ισοτιμίας του πέσο από το δολάριο, ώστε να αμβλυνθούν οι συνθήκες ύφεσης στην οικονομία της Αργεντινής, η έλλειψη σημαντικών διαρθρωτικών αλλαγών στην οικονομία, η χαλαρή παρακολούθηση της δημοσιονομικής πολιτικής και η εσφαλμένη εκτίμηση του ύψους τους χρέους που είναι διατηρήσιμο στη περίπτωση μιας αναπτυσσόμενης χώρας, που έχει περιορισμένη πρόσβαση στις διεθνείς αγορές κεφαλαίων. Να σημειωθεί ότι το ύψος του χρέους της Αργεντινής, που θεωρήθηκε εκ των υστέρων ως μη διατηρήσιμο, αντιστοιχούσε μόνο στο 50% του ΑΕΠ της

    h**p://www.sofokleous10.gr/portal2/toprotothema/toprotothema/2010-03-21-23-17-36-2010032121296/

    Φυσικα οταν απαγκιστρωθηκαν και ακολουθησαν εθνικες οικονομικες πολιτικες ειδαν ασπρη μερα , παρολους τους εκβιασμους που βιωσαν απο τους δανειστες τους

    Tελος ο πανικος των ευρωπαιστων πλεον ειναι εκδηλος , εκβιαζουν θεους και δαιμονες περνωντας σε διεθνες επιπεδο, σε λιγο θα μας πουνε οτι αν καταστραφει το ευρω θα διαλυθει ο γαλαξιας ,ξεπερασε τα ορια της ηλιθιοτητας

    Δεν εχουν καταλαβει οτι το τελος τους ειναι κοντα , οσο πιο φασιστικο - μονοκεντρικο γινεται ενα καθεστως (ειτε λεγεται κρατος , ειτε ευρωζωνη ) , τοσο πιο κοντα στην καταρρευση του ειναι
    Χρυσος κανονας ειναι στην ιστορια

    • TopGunZ avatar
      TopGunZ @ Νikos Draxma 09/12/2011 18:44:04

      Όταν θέλετε να προβείτε σε αβάσιμες κατηγορίες έναντι καταξιωμένων αρθρογράφων (που ακριβώς βγάζει ευρωλιγουρισμό ο κος Ροδινός???), με άσχετα παραδείγματα (αυτήν την Αργεντινή την έχετε κάνει λάστιχο πια να τη φέρνετε στα μέτρα μας), τουλάχιστον βάλτε κανά πιο ευφάνταστο όνομα, ακόμα και ο Τιραμόλας δεν παρουσιαζόταν σα Λοβοτομημένος ΠΑΣΟΚος.

      • Νikos Draxma avatar
        Νikos Draxma @ TopGunZ 09/12/2011 21:05:46

        Aναπαραγει φημες δηλωσεις των ευρωυποστηριχτων , δεν κατηγορησε κανενας ονομαστικα , ουτε το ξερω το παλικαρι προσωπικα

        Η αργεντινη ειναι συνωνυμη περιπτωση ,εκατονταδες οικονομολογοι την παιρνουν ως βαση συγκρισης με την ελλαδα και οχι μονο (χηρα κριχνερ)

        Καταξιωμενοι αρθρογραφοι ειναι σχετικο τι θεωρει κανεις,
        Λογου χαριν , αν παρουμε βασει αυτους που γραφουν στα media των νταβατζηδων (νεα ,βημα , εθνος , καθημερινη , capital) τοτε αντε γεια

        Δυστυχως για τους παραπανω φελους στην συνειδηση χιλιαδων συμπολιτων μας (προβατα) , θεωρουνται καταξιωμενοι και αγοραζουνε τις πατσαβουροφυλλαδες τους , η πλυση εγκεφαλου καλα κρατει και αυτο γιατι πολλοι δεν εχουν την ΚΡΙΤΙΚΗ ΣΚΕΨΗ ΚΑΙ ΑΠΟΨΗ να ψαξουν και να αμφισβητησουν , μασανε οτι τους σερβιρεται

        Βαση παιρνουμε επιστημονικες μελετες που στηριζονται σε κανονες οικονομιας , καθως και ιστορικα παραδειγματα
        Μια αναλογη μελετη ειναι αυτη που δημοσιευσε ο ΟΗΕ για το εμποριο και την αναπτυξη το 2010 στην σελιδα 20 Resolving the Greek crisis: policy constraints and systemic deficiencies, κανε το κοπο να της ριξεις μια ματια


        Στη ιδια εκθεση ο ΟΗΕ τονιζει στις αναπτυγμένες χώρες, να επανεκτιμήσουν ριζικά τη αγορά εργασίας τους και να σταματήσουν να δίνουν υπερβολική σημασία στο ρόλο των εξαγωγών και στη μείωση του κόστους της εργασίας.

        Την ευθύνη για την κατάρριψη των νεοφιλελεύθερων μύθων την έχει ο συντάκτης της έκθεσης της UNCTAD του ΟΗΕ, ο οικονομολόγος Αλφρέντο Καλκάνιο, ο οποίος αρχίζει και μιλάει σαν οποιοσδήποτε από εμάς, σαν κάθε ακτιβιστή και να λέει ότι «είναι ψέμα ότι με τη μείωση του κόστους της εργασίας αυξάνεται η ζήτηση», αλλά και ότι «είναι καιρός η αύξηση της παραγωγικότητας να πάψει πια να κατευθύνεται προς την μείωση του κόστους των εξαγωγών αλλά προς την αύξηση των μισθών και της εσωτερικής ζήτησης. Οι χώρες που στο άμεσο μέλλον θα βελτιώσουν τη θέση τους θα είναι αυτές που θα καταλάβουν ότι θα πρέπει να προχωρήσουν σε αναδιανομή του πλούτου».

        (Τα εντελως αντιθετα που παει να επιβαλλει το δημοσιονομικο κρεματοριο της ευρωζωνης)

        h**p://openfreesyndicate.wordpress.com/2010/09/23/%CE%B5%CF%84%CE%AE%CF%83%CE%B9%CE%B1-%CE%AD%CE%BA%CE%B8%CE%B5%CF%83%CE%B7-%CF%84%CE%BF%CF%85-%CE%BF%CE%B7%CE%B5-%CE%B3%CE%B9%CE%B1-%CF%84%CE%BF-%CE%B5%CE%BC%CF%80%CF%8C%CF%81%CE%B9%CE%BF-%CE%BA%CE%B1/

        • TopGunZ avatar
          TopGunZ @ Νikos Draxma 09/12/2011 22:24:12

          Δηλαδή? Ποια ακριβώς άποψη είναι ευρωλιγούρικη στο αρχικό κείμενο? Το ότι δεν καλεί σε φωτιά και τσεκούρι ενάντια στο ευρώ? Το να ξέρετε σε ποια σελίδα έκθεσης του ΟΗΕ αναφέρεται κάτι το οποίο επειδή το διαβάσατε εκεί το θεωρείτε και πανάκεια, όταν δεν γνωρίζετε έναν από τους κορυφαίους αρθρογράφους ενός από τα πιο ριζοσπαστικά news sites, στο οποίο κιόλας βρίσκετε γόνιμο καταφύγιο διαλόγου, δε σας διαφοροποιεί ιδιαίτερα από όσους νομίζουν ότι ο Πρετεντέρης και ο Ευαγγελάτος είναι δημοσιογράφοι. Στο δια ταύτα τώρα, δεν πρόλαβα να κάτσω να διαβάσω την έκθεση που μου προτείνατε, αλλά από τα σημεία μόνο που αναφέρετε, λίγο προς το σοσιαλιστικό ευχολόγιο μου πάει. Σαν να προσπαθεί να "απομυθοποιήσει" τη σημασία του εμπορικού ισοζυγίου, χωρίς να λαμβάνει υπ'όψιν την αυτάρκεια σε αγαθά, πετώντας τον συνηθισμένο μπαμπούλα του στραγγαλισμού των μισθών. Και ξαναρωτώ. Πως ακριβώς συνδέονται, μια η Αργεντινή και μια η έκθεση του κατ'εξοχήν πιο άχρηστου οργανισμού στον κόσμο, βλέπε ΟΗΕ, με το κυρίως άρθρο??? Προσέξτε, δεν αμφισβητώ την ανάγκη επιστροφής σε εθνικό νόμισμα, αντιθέτως είμαι υπέρ μιας συντεταγμένης και προσεκτικής επανόδου σε αυτό, απλά μου έχει αφήσει μια πικρή γεύση ο τρόπος γραφής σας και η στάση απέναντι στον συντάκτη. Την έκθεση πάντως σας υπόσχομαι πως θα τη διαβάσω και θα χαρώ σε πιο αρμοστή περίσταση να τα ξαναπούμε επ' αυτού.

          • TopGunZ avatar
            TopGunZ @ TopGunZ 09/12/2011 22:43:51

            Χμμμ...copy paste αναρτήσεις φίλε μου? Και η έκθεση που αναφέρεις βλέπω πως θέλει δολαριάκια για να διαβάσεις πέραν των 2 πρώτων κεφαλαίων... What gives?

        • ierofantis avatar
          ierofantis @ Νikos Draxma 09/12/2011 22:36:03

          Μόνο και μόνο που κατέταξες, ήδη από τις δύο πρώτες σειρές του σχολίου σου, τον Ροδινό στα ... παληκάρια, ε, σου αξίζουν τα συγχαρητήρια μου!

          Νομίζω και ο ίδιος θα το εκτιμήσει...

    • sofia avatar
      sofia @ Νikos Draxma 10/12/2011 10:11:33

      δεν είμαι αντίθετη στην επαναφορά των εθνικών νομισμάτων, μόνο που η χώρα που γυρίζει στο εθνικό της νόμισμα, σταδιακά απομονώνεται καθώς υποτιμά συνεχώς το νόμισμά της και τα είδη που εισάγει φθάνουν τελικά σε τιμές απλησίαστες. Αν αυτά τα είδη είναι πρώτης ανάγκης τότε υπάρχει πολύ σοβαρό πρόβλημα. Τι πρέπει να γίνει λοιπόν? Η χώρα πρέπει επι τέλους να αποφασίσει να παράγει. Σήμερα οι περισσότερες παραγωγικές επιχειρήσεις έχουν βάλει λουκέτο, εν μέρει με την ενθάρρυνση της Ε.Ε. που επιδοτούσε τα τελευταία χρόνια οριστική εγκατάλειψη (π.χ. αμπελώνων, αλιευτικών σκαφών κλπ) Η Αργεντινή και το Εκουαδόρ έιχαν υψηλό δείκτη παραγωγής. Εμείς τι έχουμε πλέον? Ακόμα και οι αγρότες και οι τεχνίτες προσλάμβαναν αλλοδαπούς για να τους φορτώσουν τις δικές τους υποχρεώσεις και οι ίδιοι παρίσταναν τα αφεντικά. Κανείς δεν ήθελε το παιδί του να τον διαδεχθεί στο επάγγελμα, ακόμη κι αν το παιδί ήταν μαθητής του 11. Γέμισε η Ελλάδα πτυχιούχους αμφιβόλου ποιότητας και αιώνιους φοιτητές, που αρνούνται πεισματικά να κάνουν χειρωνακτική εργασία παραγωγής. Προτιμούν να γίνουν σερβιτόροι και ντελιβεράδες παρά να πιάσουν την τσάπα και να σκάψουν ένα χωράφι. Αν δεν αλλάξει αυτή η νοοτροπία θα βουλιάζουμε συνεχώς στην ύφεση και την ανέχεια, είτε είμαστε στο ευρώ είτε στη δραχμή. Γιατί και τώρα τι εισοδήματα έχουμε? πληρωνόμαστε σε ευρώ αλλά οι αποδοχές μας είναι χαμηλότερες από αυτές της δεκαετίας του '90 που πληρωνόμασταν σε δραχμές. Τα είδη που αγοράζουμε όμως είναι πολύ ακριβότερα απο τότε.
      Οι όποιες λύσεις λοιπόν προτείνονται από διάφορους οικονομολόγους προϋποθέτουν ένα πράγμα: να στίψουμε το μυαλό μας να βρούμε τι μπορούμε να κάνουμε ώστε να παράγουμε εθνικά προϊόντα πρώτης ανάγκης σε συμφέρουσες τιμές για εγχώρια κατανάλωση και να το υλοποιήσουμε με τον καλύτερο δυνατό τρόπο, αλλά και να το πάρουν απόφαση κάποιοι ότι πρέπει να συμμετέχουν κι αυτοί στον κρατικό κορβανά, για να μην πληρώνουν τη φορολογία μόνο τα γνωστά υποζύγια. Έτσι σε ότι και αν συμβεί με το νομισματικό μας καθεστώς, θα στηριζόμαστε τουλάχιστον στα πόδια μας όσον αφορά τις βασικές μας ανάγκες και δεν θα πεινάσει ο κόσμος.

  4. JOHN avatar
    JOHN 09/12/2011 17:45:59

    Ολοι αναθεματιζουν την εξοδο μας απο την ευρωζωνη,πιθανον να ειναι ετσι.Κανεις ομως δεν τολμαει να κανει προβλαιψεις του τι θα συμβει παραμενοντας στην ευρωζωνη και μαλιστα στο νεο περιβαλλον Μερκοζι που διαμορφωνεται.Πως θα ειναι η χωρα με τοσο παρατεταμενη υφεση,ανεργια,φορους χαρατσια ευρωπαικα δικαστηρια που δρομολογουνται κλπ. κλπ. Ειναι ποτε δυνατον στη κατασταση που ειναι η χωρα να εχει πλεονασματικους προυπολογισμους και να μειωσει το ελλειμα στο 3%.Τα μετρα που πρεπει να ληφθουν ειναι μαστιγιο,πορτα, πορτα και αρπαχτες του στυλ τα λεφτα σου η τη ζωη σου.Και αυτο να γινει χωρις αναπτυξη αυτη η χωρα για πολλα χρονια θα μπορει να υπαρξει η θ αναφαιρεται μονο σε καποια βιβλια της ιστοριας;

    • sofia avatar
      sofia @ JOHN 11/12/2011 10:08:01

      μην το ψάχνεις, μένοντας στην ευρωζώνη πέφτουμε στα νύχια των Γερμανογάλλων αποικιοκρατών και βγαίνοντας πέφτουμε στα νύχια των Αμερικανών κερδοσκόπων. Παρατήρησα ότι οι οικονομολόγοι που μας επισημαίνουν τα πλεονεκτήματα της εξόδου μας από το ευρώ και μας παρακινούν να το εγκαταλείψουμε είναι ή Αμερικανοί ή Άγγλοι και αυτό με προβληματίζει. Μοιάζει σαν να είμαστε σε μιά μέγγενη, ανάμεσα στη Σκύλα και στη Χάρυβδη.

  5. Νίκος avatar
    Νίκος 09/12/2011 17:59:51

    Τα απάνθρωπα και δικτατορικά καθεστώτα του Χίτλερ και του Μουσολίνι, διαλύθηκαν μέσα στις στάχτες του Β’ Παγκοσμίου πολέμου.
    Παρόμοια "τύχη" θα έχουν και τα σημερινά κρυφοφασιστικά "δημοκρατικά" καθεστώτα. Σήμερα όμως, η καταστροφή θα είναι πολύ μεγαλύτερη από τις προηγούμενες στην ιστορία.
    Η τρέλα των ανθρώπων, καταπολεμείται αποτελεσματικά με άλλες μορφές τρέλας.

  6. archaeopteryx avatar
    archaeopteryx 09/12/2011 18:24:34

    χαιρομαι που το είδες...

    Θεωρώ ότι με Γαλλους και Γερμανούς στενα συνεργάζόμενους, μεταξυ ΕΚΤ και Μπουντεσμπανκ κάνουν Ο,ΤΙ θέλουν στα νομισματικά (και δεν φαντάζομαι το ευρωκοινοβούλιο να έχει ουσαστικό ρόλο)

    Εάν, υποθετικά, σε κλειστό Γαλλογερμανικό κύκλο "τυπώσεις" (σε εισαγωγικά, έχει και άλλους τρόπους) μια παρτίδα ευρώ για να καλύψεις την τρύπα της πχ Κομερτσμπανκ ή της Κρεντιαγκρικόλ, τυχαία ονόματα, και έαν παράλληλα ρίξεις με άλλα μέτρα την περιφέρεια σε ύφεση, ο μέσος πληθωρισμός της Ευρωζώνης θα έιναι ο σωστός, δεν θα φανεί, και απλά θα έχεις λύσει τις τρύπες που θες εσύ με το κοινό νόμισμα. Ιστορικά, οι Γερμανοί έχουν δείξει τάσεις για δύο μέτρα-δύο σταθμά.

    Όπως αύξησαν τα θετικά ισοζύγια εμπορικών συναλλαγών τόσα χρόνια, έτσι και τώρα που η μάχη είναι για την ρευστότητα, μαζέυουν την ρευστότητα. Χωρίς να ρωτήσουν κανένα. Η ΕΚΤ δεν "τυπώνει" αλλά εάν η ΕΚΤ δεν βλέπει το αφεντικό κανει ότι θέλει.

    ΔΕΝ είμαι Κεντρικός Τραπεζίτης αλλά το Fed είναι ένα και το FOMO και FOMC περίπου ελεύθερα. Η ΕΚΤ είναι ότι βλέπεις, αλλά νομίζω οτι αφεντικό είναι η Μπουμπα, και η Μπουμπα είναι τάμπουλα ράζα για μένα.

    Θεωρώ ότι μαίνεται μάχη και δεν βλέπουμε παρα μόνο περίεργες καμπύλες στο Μπλουμπεργκ. Οι περίεργες καμπύλες λένε ότι τραβάνε ζόρια και ίσως ζόρια ρευστότητας, και στην Βόρεια Ευρώπη, και η (πρόσφατη) Ιστορία λέει ότι είναι εγωιστές και βάρβαροι.

    αν θες να χαζέψεις
    h++p://archaeopteryxgr.blogspot.com/2011/12/go-get-d-marks.html
    h++p://archaeopteryxgr.blogspot.com/2011/12/blog-post_1912.html
    h++p://archaeopteryxgr.blogspot.com/2011/12/blog-post_06.html
    h++p://archaeopteryxgr.blogspot.com/2011/12/figs.html
    h++p://archaeopteryxgr.blogspot.com/2011/12/3-2.html
    h++p://archaeopteryxgr.blogspot.com/2011/11/2.html
    h++p://archaeopteryxgr.blogspot.com/2011/11/spreads_24.html
    h++p://archaeopteryxgr.blogspot.com/2011/11/20_3480.html

    σε χρονολογική σειρά με το πιο πρόσφατο πάνω πάνω. Το κάτω κάτω είναι το αγαπημένο μου γιατί έχει και μουσική. ΜΗΝ περιμένεις διατριβή, αναρτήσεις έιναι, και γηράσκω αει διδασκόμενος.

    Την αρχική αλλά και μετέπειτα πληροφόρηση την πήρα από την Ζάχαρη h++p://zahari1.blogspot.com/ που έχει απίθανη ικανότητα να σκαλίζει και να δείχνει τα πιο ενδιαφέροντα. Εγώ απλώς τα έψαξα και τα συεδίασα και τα διασταύρωσα.

    • anonymous avatar
      anonymous @ archaeopteryx 09/12/2011 19:42:59

      Ευχαριστώ, δε μπορούσε να πάει το μυαλό μου στο ότι όχι μόνο εκτυπώνουν χρήμα αλλά και στο ότι μας αφαιρούν χρήμα.

      Ο Καζάκης, τον οποίο δε συμπαθώ διότι τον έχω πιάσει να δίνει περίεργα στοιχεία, είχε πει ότι από την αρχή μας έδωσαν λιγότερο χρήμα από αυτό που δικαιούμασταν και φυσικά μας αφαίρεσαν και ρευστότητα αναγκάζοντάς μας να αγοράζουμε δικά τους προϊόντα. Δεν ξέρω αν είναι αλήθεια αλλά το είπε.

      • Dimitris avatar
        Dimitris @ anonymous 09/12/2011 22:59:24

        Ενα παράδειγμα για τον Καζάκη? Τι περίεργα στοιχεία έχει δώσει? Μια απάντηση παρακαλώ γιατί ή ο Καζάκης είναι ένας γυρολόγος απατεώνας ή εσύ με το συμπαθείο δηλαδή είσαι ανειλικρινής να το πώ, προβοκάτορας να το πώ?

        • αλλενάκι avatar
          αλλενάκι @ Dimitris 11/12/2011 10:45:15

          διάβασε και αυτό Dimitri

          h**p://kostasxan.blogspot.com/2011/12/blog-post_2610.html

    • Ο Ιθαγενής avatar
      Ο Ιθαγενής @ archaeopteryx 09/12/2011 20:27:39

      Α βρε αρχαίε και ορισμένοι πανηγυρίζουν γιατί "σωθήκαμε" που ο δημοσιονομικός έλεγχος μέσα από την αρχή της πλειοψηφίας περνά στην βορά του βορά...

      Ειλικρινά μοναδική μου ελπίδα πλέον σε μια αποχαυνωμένη Ευρώπη να κλοτσήσει η Γαλλική +Σουηδική κοινωνία και να απαιτήσει θέμα δημοψηφίσματος για την επικύρωση της εθελοντικής ευρωπαϊκής υποδούλωσης.

      ΥΓ

      Τι νόημα θα έχει για την ένωση η παραβίαση των κριτηρίων (που θα είναι αποτέλεσμα αποφάσεων και όχι διαβουλεύσεων);
      -Πρόστιμο; Οι χρεωμένοι θα δανείζονται για να πληρώνουν τα πρόστιμα για να επιτύχουν τους δημοσιονομικούς στόχους;
      -Αποβολή από την ένωση; ....χαχαχα τότε δεν είναι ένωση αλλά ...Αθηναϊκή Συμμαχία

      Οποιος πολιτικός τολμά ας αποφασίσουμε με τις κάλπες λοιπόν ...αλλά ξέχασα έχουμε κυβέρνηση ΕΚΑΣ

      • anonymous avatar
        anonymous @ Ο Ιθαγενής 09/12/2011 20:35:13

        Περίμενε να ανοίξουν τη Δευτέρα οι αγορές. Το σύστημα το θεωρώ άθλιο, δεν τσουλάει και οι αγορές θα το δείξουν. Απλά οι άνθρωποι είναι βλάκες.

        • archaeopteryx avatar
          archaeopteryx @ anonymous 09/12/2011 21:41:47

          βουντού, κέρινες κούκλες με καρφίτσες, ματιάστρες, όλα τα έχω επιστρατεύσει

          • Κώστας Ροδινός avatar
            Κώστας Ροδινός @ archaeopteryx 09/12/2011 21:50:25

            H Standard & Poor's ανακοίνωσε οτι θέτει υπό παρακολούθηση προς υποβάθμιση το χρηματιστήριο του Λονδίνου

        • Ο Ιθαγενής avatar
          Ο Ιθαγενής @ anonymous 10/12/2011 00:15:13

          Μην βρίζεις τους βλάκες.
          Η βλακεία δεν υποκρύπτει σκοπιμότητα.

    • anonymous avatar
      anonymous @ archaeopteryx 09/12/2011 21:13:05

      http://valueinvesting.capitalblogs.gr/showArticle.asp?id=32292

  7. ΚΩΣΤΑΣ ΠΑΠΠΑΣ avatar
    ΚΩΣΤΑΣ ΠΑΠΠΑΣ 09/12/2011 18:47:12

    archaeopteryx ,
    Να επιτέλους μια λογική εξήγηση που έψαχνα να βρώ για την ακατανόητη συμπεριφορά των Μερκοζήδων. Είναι λοιπόν σορτάκηδες ...Το μυαλό τους και μια λίρα φίλε μου. Αφού τους πήραμε χαμπάρι εμείς εδώ, σκέψου τι θα τους κάνει η Αυτοκρατορία σε λίγο...Μεγάλο κλυσμα αδελφέ μου. Ομως μη στενοχωριέσαι που δεν φύγαμε νωρίς γιατί όλοι μαζί θα φύγουμε τελικά . Και τη Γαλλία θα μας τη φέρει το Μάρτη ο Ολάντ. Και τότε θα σκεφτούμε απο κοινού τι θα κάνουμε στη Γερμανία καθώς θάμαστε ακόμα φτωχότεροι... Ο ΝΕΟΣ ΜΑΗΣ δεν είναι μακρυά.

  8. hunter_dog avatar
    hunter_dog 09/12/2011 19:01:24

    Ενώ με το ευρώ θα προκόψουμε.Ίσως ο αρθρογράφος δεν αντιμετωπίζει προβλήματα και θέλει να εξασφαλίσει ότι θα συνεχίσει να το κάνει.Για να ρωτήσει κάποιον άνεργο η δημ υπάλληλο τι γνώμη έχουν.

  9. Γενίτσαρος Πανεπιστημίου avatar
    Γενίτσαρος Πανεπιστημίου 09/12/2011 19:06:48

    Η Ευρώπη καταρέει γιατί κανένας δεν προσδιόρισε ποιες είναι οι περίφημες αγορές και γιατί δεν προστατεύτηκε η Ευρωπαϊκή παραγωγή (αγροτική, βιομηχανική) από προϊόντα τρίτων χωρών. Στην Ελλάδα μπήκαν τα φρούτα και λαχανικά από την Αίγυπτο και την Τουρκία, στην Ιταλία η Κινέζικη κολεξιόν και στη Γερμανία τα ηλεκτρικά Ταϊβάν.

    • ΚΜ avatar
      ΚΜ @ Γενίτσαρος Πανεπιστημίου 09/12/2011 19:44:38

      Η μύωψ Γερμανία νομίζει ότι θα εξάγει μια ζωή βιομηχανικό εξοπλισμό στην Κίνα. Γι'αυτό νομίζει ότι δεν την αγγίζει εκατέρωθεν κατάργηση/χαλάρωση των δασμών, που γέμισε την Ευρώπη φτηνά κινέζικα προϊόντα - την νύφη θα την πληρώνουν μόνο οι Νότιοι, που κάποτε παρήγαγαν αυτά τα προιόντα (πριν μπει στο παιχνίδι ο Κινέζος).

      Έλα όμως που η Κίνα, είναι πολύ καλή στο να αντιγράφει. Την πρώτη φορά δεν θα της πετύχει, την δεύτερη θα τα καταφέρει καλύτερα. Και δεν αρκείται πλέον σε ψευτοπράγματα αλλά προχωράει και σε τεχνολογικά προϊόντα.

    • sofia avatar
      sofia @ Γενίτσαρος Πανεπιστημίου 10/12/2011 10:22:48

      Η γερμανία ενθάρρυνε την εισαγωγή από τρίτες χώρες. Κλασσικό παράδειγμα η ζάχαρη. Η Ελλάδα κάλυπτε τις ανάγκες της σε ζάχαρη και εξήγαγε το 70% της παραγωγής της στην Ευρώπη. Όμως, λόγω της συμμετοχής μας στην Ε.Ε. έπρεπε να συμμορφωθούμε με τις απαιτήσεις της, που είναι στην ουσία απαιτήσεις των Γερμανών. Οι Γερμανοί λοιπόν αποφάσισαν ότι η Ευρώπη δεν πρέπει να εισάγει Ελληνική ζάχαρη, αλλά και η Ελλάδα να μειώσει τόσο την παραγωγή της που να αναγκάζεται να εισάγει και αυτή ξένη ζάχαρη για να καλύψει τις δικές της ανάγκες. Η ζάχαρη εδώ και πολλά χρόνια εισάγεται σε Ελλάδα και Ευρώπη από τη Βραζιλία. Και ο λόγος? Η συμφωνία Γερμανίας- Βραζιλίας για ανταλλαγή προϊόντων. Να πουλάνε οι Γερμανοί αυτοκίνητα στη Βραζιλία και οι Βραζιλιάνοι ζάχαρη στην Ευρώπη (γιατι βέβαια αν πουλούσαν ζάχαρη μόνο στη Γερμανία δεν θα μπορούσαν να πετύχουν ισοζύγιο και η συμφωνία δεν θα ήταν προς το συμφέρον τους)

  10. DrNo avatar
    DrNo 09/12/2011 19:44:51

    Διαφωνώ με όλους, ακόμη και με τον αρχαιοπτέρυξ που τον θαυμάζω για τις απόψεις του περί ΑΠΕ.
    Καμιά Ευρώπη δεν θα καταρρεύσει κατά τη γνώμη μου. Οι Γερμανογάλλοι συμπεριφέρονται ως θετικοί Ευρωπα'ι'στές (ακόμα κι αν μας φαίρονται συχνά καρότο-μαστίγιο) , προκειμένου να σώσουν το Συστημα και να μην διαλυθεί η Ευρώπη, όπου Σύστημα= Πειθαρχημένες χώρες/ απείθαρχες χώρες/ευρωπαικές τράπεζες/ευρωπαίοι καταθέτες/ευρωπαικός ιδιωτικός τομέας/ευρωπαικός δημόσιος τομέας.

    Πιστευω πως η ιστορία θα κατατάξει το Σαρκοζύ και τη Μέρκελ πολύ ψηλά!

    • Ιαπετός avatar
      Ιαπετός @ DrNo 09/12/2011 20:46:36

      ...Η αδυναμία συμφωνίας στο επίπεδο των «27» οφείλεται εν πολλοίς στην απαίτηση των Βρετανών να τεθεί το «Σίτι» του Λονδίνου εκτός του πεδίου ελέγχου των εποπτικών αρχών και των άλλων θεσμικών οργάνων της ΕΕ. Την απαίτηση αυτή δεν απεδέχθησαν οι χώρες της ευρωζώνης οι οποίες αποφάσισαν τελικώς να προχωρήσουν μόνες τους, καλώντας παράλληλα όσες από τις χώρες της ΕΕ που δεν μετέχουν στο ευρώ να τις ακολουθήσουν, εφ όσον φυσικά το επιθυμούν....
      ( Από ηλεκτρονική έκδοση τής εφημερίδας τό ΒΗΜΑ)

      Σοβαρό τό πρόβλημα τών Βρετανών. Τό «Σίτι» του Λονδίνου νά είναι παντελώς ανεξέλεγκτο νά σορτάρει καί νά απομυζεί τά πάντα. Η μεγάλη μαύρη τρύπα τού χρηματοπιστωτικού συστήματος. Τό μόνο πού ενδιαφέρει τόν Κάμερον. Εξ' άλλου χωρίς τό «Σίτι» ποιός θά τόν ήξερε; Ούτε ο θυρωρός τής πολυκατοικίας του.
      Η ερώτησή μου εμπεριέχει καί μιά μεγάλη απορία. Γεννήθηκε τό αντίπαλο δέος τού «Σίτι»; Υπάρχουν θνητοί πού αμφισβητούν τόν «θεό» τής παγκόσμιας αλητείας καί απάτης; Πότε έγινε αυτό;

      • sofia avatar
        sofia @ Ιαπετός 10/12/2011 10:29:41

        Εδώ οι Άγγλοι δεν επιτρέπον στη βασίλισσά τους να επισκεφθεί το city χωρίς ειδική άδεια, και θα αφήσουν τη Μέρκελ? Άσε που οι τράπεζες του city ανήκουν σε εβραίους μεγαλοτραπεζίτες. Έχετε δεί ποτέ εβραίο να αφήνει άλλους να ανακατεύεται στις δουλειές του? Όνειρα θερινής νυκτός βλέπουν οι Μερκοζί. Η Μέρκελ μάλλον το πήρε απόφαση (ή είναι κι αυτή διαπλεκόμενη) αλλά ο Σαρκοζί δεν εννοεί να το χωνέψει.

      • archaeopteryx avatar
        archaeopteryx @ Ιαπετός 10/12/2011 15:26:27

        Αν δεις τις αναρτήσεις της Ζάχαρης το τελευταίο δίμηνο, θα δεις άλλη εικόνα. Τα λεφτά δεν πάνε στο Λονδίνο, αλλά στο Βερολίνο. Τα λεφτά δεν είναι φαντστικές ιστορίες αγγλοεβραίων που σορτάρουν (ο Γκαίμπελς έλεγε όμως τέτοια) αλλά ισοζύγια πληρωμών. Δες τα ισοζύγια πληρωμών. Στην Γερμανία πάνε τα λεφτά. Αυτοί έχουν "ευρωπαϊκούς "νόμους φτιαγμένους για πάρτη τους. Μα δες τι λέει η Σοφία παραπάνω με την ΕΒΖ! και την Βραζιλία!

        Οι σορτάκηδες απλά χαλάνε γερμανικές φούσκες. Καλά κάνουν!

        • Ιαπετός avatar
          Ιαπετός @ archaeopteryx 10/12/2011 18:00:35

          Οι έρευνες για πετρέλαιο στη Μεσόγειο θα επεκταθούν, δήλωσε ο Τούρκος υπουργός Ενέργειας, Τανέρ Γιλντίζ και υποστήριξε ότι εντός δύο μηνών θα αρχίσουν έρευνες στην κατεχόμενη Αμμόχωστο.
          Όπως μεταδίδεται από τα Κατεχόμενα, ο Τούρκος υπουργός είπε ότι θα πραγματοποιηθεί και γεώτρηση, αφού θα αξιολογηθεί μέρος των σεισμικών ερευνών που έχουν γίνει εκεί.
          Πρόσθεσε ότι συνενώθηκαν οι σεισμικές εργασίες στη θάλασσα και τόνισε ότι «με τη Shell και με μία νέα εταιρεία, η Τουρκία θα επεκτείνει τις έρευνες σε ευρύτερη περιοχή». (ΒΗΜΑ 10.12.11)

          Αρχαίε λές:
          Τα λεφτά δεν είναι φαντστικές ιστορίες αγγλοεβραίων που σορτάρουν (ο Γκαίμπελς έλεγε όμως τέτοια) αλλά ισοζύγια πληρωμών.

          Έλα πού διαφωνούμε οριζοντίως καί καθέτως; Καί επειδή τό έλεγε ο Γκαίμπελς σημαίνει ότι δέν είναι έτσι;
          Τήν Κύπρο δέν τήν κατέχουν μόνο οι Τούρκοι. Τήν κατέχουν καί οι Τζέντλεμεν Άγγλοι. Αυτοί μάς δημιούργησαν σάν κρατίδιο καί αυτοί μάς διέλυσαν μέχρι τώρα. Αυτοί θά μάς διαλύσουν καί στό μέλλον.
          Τήν αντιδιαστολή πού κάνεις ή γερμανική κατοχή ή αγγλοαμερικάνικη, προτιμότερη γιά σένα (σέ αυτού τού είδους τόν βιασμό έχουμε συνηθίσει), δέν θέλω νά απαντήσω.
          Σέ κάθε περίπτωση αποφυγή τού βιασμού είναι γιά μένα προτιμότερη λύση.
          Όσον αφορά τήν ζάχαρη, μπορεί νά είναι ακριβώς έτσι, μπορεί καί όχι ακριβώς έτσι. Σέ κάθε περίπτωση τούς βρυκόλακες τού Λονδίνου δέν μπορεί νά τούς φθάσει κανείς. Οι υπόλοιποι διεθνείς βρυκόλακες «σταυροκοπιούνται» μόνο πού ακούν τό όνομά τους. Όσον αφορά τόν γερμανικό εθνικοσοσιαλισμό υπάρχουν πάμπολες πηγές ποιός τόν έφτιαξε καί γιατί.

    • archaeopteryx avatar
      archaeopteryx @ DrNo 10/12/2011 15:22:10

      Δεν είπα ότι θα διαλυθεί η Ευρώπη. Είπα ότι θέλω, εύχομαι και παρακαλώ να διαλυθεί η Ευρώπη, και ότι ενλω τα σημάδια λένε ότι θα διαλυθεί, μάλλον θα κάνει η Ευρωπη ότι έκανε και στον Β' ΠΠ, από την Αθήνα μέχρι το Μαουτχάουζεν Θα τυπώσει πλαστό χρήμα για εμάς, κουπόνια που θα ανταλλάσονται με πράσινα προϊόντα τους, και το ευρώ θα το έχουν για πάρτη τους και τα καλά παιδιά. ΑΦΟΥ έχουν καπαρώσει δίκτυα, και εισπαρκτικούς μηχανισμούς από εμάς. Πεντακάθαρο σχεδίο.

    • sofia avatar
      sofia @ DrNo 11/12/2011 10:16:53

      ναι, κάνε όρεξη. Τώρα τρώγονται Γαλλογερμανοί και Αμερικανοί ποιός θα επικρατήσει επί της γης, λες και δεν υπάρχουν άλλοι λαοί. Ήδη άρχισε η προσπάθεια αποδόμησης του Σαρκοζί, με την βρώμα που βγήκε χθες για την επέμβασή του στην Αμερικανική δικαιοσύνη για φυλάκιση του Στρός Καν. Αυτό σε συνδυασμό με την κόντρα του με τον Κάμερον δείχνει ήδη τον πανικό του. Η δε Μέρκελ ήταν κουμπωμένη και κράτησε αποστάσεις ("άλλα λόγια λέτε βρε παιδιά..." που λέει και το λαϊκό άσμα) αλλά αργά ή γρήγορα θα έρθει και η σειρά της. Τώρα την απομονώνουν από τους συμμάχους της και θα την χτυπήσουν τελευταία. Το θέμα είναι ότι εμείς, είτε με Γαλλογερμανική, είτε με Αμερικανική επικράτηση, είμαστε χαμένοι από χέρι...

  11. λαλακης avatar
    λαλακης 09/12/2011 20:40:13

    Πολλοι νομιζουν οτι με δικο της νομισμα η Ελλαδα θα σωθει και οτι
    θα μπορει η χωρα επ απειρον να διοριζει στο δημοσιο .
    Πρωτα πρωτα εαν η χωρα πεταχτει απο το Ευρω θα φυγει μαλλον και απο την ΕΕ οποτε κονδυλια τελος-εσπα ,μεσπα κλπ.
    Θα ζουμε μονο απ οτι παραγουμε.
    Και αυτο στο μεσο ΔΥ που ειχε καλομαθει στην υπερκαταναλωση στην υγεια των κοροιδων δεν θα αρεσει καθολου.
    Θα εχουμε αρχικα σοβαρες ελειψεις τροφιμων και φαρμακων ,μαζικη φυγη
    στο εξωτερικο , το νομισμα θα υποτιμαται συνεχως και το βιοτικο επιπεδο
    των ΔΥ να φτασει με σημερινα λεφτα στα 200 ευρω το μηνα.
    Οι διαφοροι αριστεροι καθηγηταδες παραπληροφορουν τον κοσμο οτι με τη δραχμη οι διορισμοι θα μπορουν να συνεχιζονται για μια ζωη .
    Για οποιον διαφωνει υπαρχουν πολλα παραδειγματα:
    -Bουλγαρια : εαν η χωρα με δικο της νομισμα ηταν καλα τοτε γιατι
    περασε μια παρομοια κριση το 96-97 και εξαναγκασθηκε σε φιλελευθεροποιηση της οικονομιας;
    -Ρουμανια : Τρωει το ΔΝΤ στη μαπα, η φτωχεια θεριζει με ΔΙΚΟ ΤΗΣ
    ΝΟΜΙΣΜΑ

    Και αλλα απειρα παραδειγματα που αποδυκνειουν οτι εαν δεν εχεις ταξη
    και δικο σου νομισμα να εχεις καταρρεεις.
    Για οποιον διαφωνει ας μεταναστευσει σ αυτα τα κρατη να ζησει.

    • JOHN avatar
      JOHN @ λαλακης 10/12/2011 05:23:34

      λαλακη,Με τη δραχμη δε ζουσες δεν ετρωγες,δεν δημιουργουσες.Οσο για το δημοσιο ειναι πολιτικο και οχι οικονομικο το θεμα,τα ιδια γινονταν και με τη δραχμη και με το ευρω.Ειναι θεμα πελατειακης σχεσης και φυσικα διαιωνησης του πολιτικου αδιεξοδου που ζουμε σημερα.Κι επανερχομαι στο νομισμα.Μας λες τα μειωνεκτηματα της δραχμης,δεν λες ομως πουθενα στο νεο τοπιο που διαμορφωνεται στη ευρωπη(Ισοσκελισμενοι προυπολογισμοι,μειωση του ελλειματος στο 3%,περετερω συρηκνωση του κρατους προνειας,περικοπη μισθων,απολυσεις,χαρατσια και στο βαθος ευρωπαικο δικαστηριο) που θα φθασει η υφεση και ποτε θα ελθει η περιβοητη αναπτυξη,και τι ειδους θα ειναι οταν οι μισθοι θα ειναι σε επιπεδο Ρουμανιας.Οταν δεν θα εχεις τιποτε στη τσεπη σου τι σημασια εχει πως θα λεγεται το νομισμα!Καλες λυσεις εδω που φτασαμε δεν υπαρχουν,το ζητουμενο ειναι πια ειναι η λιγοτερο κακη!

    • m.s avatar
      m.s @ λαλακης 10/12/2011 09:47:10

      έλα πες μου,
      πες μου πες μου ... πόσες φορές έδωσες ΑΣΕΠ ;

      @Θα εχουμε αρχικα σοβαρες ελειψεις τροφιμων και φαρμακων ,μαζικη φυγη
      στο εξωτερικο , το νομισμα θα υποτιμαται συνεχως και το βιοτικο επιπεδο
      των ΔΥ να φτασει με σημερινα λεφτα στα 200 ευρω το μηνα.

      Μου θυμίζεις την ατάκα του ηθοποιού Μ Φωτόπουλου ... Και μετάαααα θα κάααααααααθεσαι.

    • sofia avatar
      sofia @ λαλακης 10/12/2011 10:32:52

      ναι, αλλά απ' ότι ξέρω ούτε οι Βούλγαροι καλοπερνάνε. Παίρνουν 300 ευρώ το μήνα και τα είδη πρώτης ανάγκης στοιχίζουν όσο και στην Ελλάδα. Τι τα θέλεις, είτε με ευρώ είτε με εθνικό νόμισμα, αν η χώρα δεν έχει σημαντικό εθνικό προϊόν πάει στο φούντο...

  12. Θέμις avatar
    Θέμις 09/12/2011 20:48:59

    Πέρα από τις όποιες αντιδράσεις για την γερμανική επικυριαρχία σε όλη την Ευρώπη και για το έλλειμμα δημοκρατίας, που εμείς εδώ στην Ελλάδα ούτως ή άλλως βιώνουμε, είναι κοντόφθαλμο και καταστροφικό για τη λήψη οποιασδήποτε μακροοικονομικής απόφασης να μην λαμβάνονται υπ' όψιν οι μικροοικονομικές συνέπειες.
    Όσο κι αν προσωρινα βολεύει τη Mέρκελ, τελικά δεν ξέρω αν ο στόχος της είναι η διάσωση ή η κατάρρευση του κοινού νομίσματος.

    • sofia avatar
      sofia @ Θέμις 11/12/2011 10:41:07

      ναι, συμφωνώ κι εγώ μαζί σου Θέμις, η γυναίκα αυτή είναι κοντόφθαλμη. Πού θα διαθέσει η Γερμανία τα προιόντα βαριάς βιομηχανίας της, -έστω κι αν φθηνύνουν, και πόσο πιά μπορούν να φθηνύνουν, με τις απαιτήσεις που έχει ο μέσος Γερμανός?- όταν όλοι οι γύρω λαοί θα είναι εξαθλιωμένοι? Προχθές που γύριζα από το χωράφι μετρούσα τα αυτοκίνητα στο αντίθετο ρεύμα. Τρία στα πέντε αυτοκίνητα ήταν Γερμανικά. Σήμερα δεν έχει κανείς να αγοράσει, όχι Γερμανικό, αλλά ούτε κορεάτικο αυτοκίνητο. Στην Αμερική η κοινωνία έχει και αυτή τα δικά της προβλήματα ενώ η Ασία καταναλώνει τα δικά της προϊόντα. Στην Τουρκία λίγοι είναι οι πλούσιοι. Οι υπόλοιποι λιμοκτονούν. Την Αφρική την αφήνω, γιατί στην πλειοψηφία τους οι Αφρικανοί δεν αποτελούν "αγορά", πόσω μάλλον αγορά γερμανικών προϊόντων! Τι μένει λοιπόν? Οι γνωστοί δορυφόροι, Δανία, Ολλανδία, Αυστρία, Σκανδιναυικές χώρες. (Α, και η Ρωσία, δεν γνωρίζω όμως κατα πόσον οι Ρώσοι προτιμούν τα γερμανικά προϊόντα και πόσοι από αυτούς έχουν την οικονομική άνεση να τα αποκτήσουν) και φυσικά η ίδια η Γερμανία. Πόσο πληθυσμό έχουν αυτές οι χώρες και πόσο αυξάνεται αυτός κάθε χρόνο? Οι ίδιοι οι Γερμανοί δεν κάνουν οικογένειες. Γνωρίζω 4 ζευγάρια Γερμανών. Μόνο το ένα είναι παντρεμένο με 2 παιδιά. Οι άλλοι 2 συζούν και δεν έχουν καμμιά διάθεση για τεκνοποιία αφού προτιμούν τα ταξίδια 4-5 φορές το χρόνο (και είναι μισθωτοί παρακαλώ) και το τελευταίο ζευγάρι που επίσης συζούσε χωρίς παιδιά, μας άφησε χρόνους, αφού στην ηλικία των 37 αυτοκτόνησαν μαζί, με κυανιούχο κάλλιο (!!!) λόγω μελαγχολίας. Με ποιόν τρόπο λοιπόν σκοπεύει η κ. Μέρκελ να διατηρήσει το καλό οικονομικό επίπεδο της μεσσαίας τάξης της με τις πολιτικές στραγγαλισμού των πρώην πελατών της χώρας της που εφαρμόζει?

  13. ΚΩΣΤΑΣ ΠΑΠΠΑΣ avatar
    ΚΩΣΤΑΣ ΠΑΠΠΑΣ 09/12/2011 20:52:59

    Αγαπητέ DrNo ,
    Απ το στόμα σου και στου Πόλσον το αυτί... Φαντάζομαι απο Δευτέρα θα πάει στο Βερολίνο και γονατιστός θα παρακαλάει τη Μέρκελ να σώσει την Goldman Sachs που χωρίς ζεστό Ευρωχρήμα θα σκάσει, αφού οι Μερκοζήδες θα έχουν μέ μια "γυριστή" τύπου μουαγιέν που λέει και ο αρχαιοπτέρυγας, κόψει το "μπουρί" που τώρα στέλνει τα ευρώ στο θησαυροφυλάκιό του...Κάτσε τώρα απο βδομάδα να δείς τις υποβαθμίσεις που έρχονται. Αν συγκρίνω εμάς με την Ιταλία μαλλον αντισταθήκαμε αναλογικά περισσότερο μέχρι να φτάσουμε στό CC (σκουπίδια). Την Iταλία τη βλέπω δίπλα μας σε μια βδομάδα το πολύ, άντε στην καλύτερη ως τα χριστούγεννα. Οι ειδικοί τι λένε επ' αυτού?

  14. Φ. ΓΙΑΝΚΟΥΛΑΣ avatar
    Φ. ΓΙΑΝΚΟΥΛΑΣ 09/12/2011 21:24:55

    ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΣΑΣ...... ΖΗΤΩ ΣΥΓΝΩΜΗ ΑΝ ΘΙΞΩ ΚΑΠΟΙΟΝ ΕΚ ΤΩΝ ΠΡΟΤΕΡΩΝ...ΘΕΩΡΩ ΟΤΙ ΑΠΟ ΛΟΓΙΑ,ΑΝΑΛΥΣΕΙΣ ,ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ,ΑΝΤΕΓΚΛΙΣΕΙΣ ΕΧΟΥΜΕ ΧΟΡΤΑΣΕΙ ΚΑΙ ΔΥΣΤΗΧΩΣ ΜΕ ΑΥΤΑ ΔΕΝ ΤΑΙΖΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΤΗΝ ΟΙΚΟΓΕΝΟΙΑ ΤΟΥ ΓΙΑΤΙ ΕΚΕΙ ΕΙΝΑΙ ΠΛΕΟΝ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ....ΑΛΗΘΕΙΑ ΠΟΣΟΙ ΑΠΟ ΕΣΑΣ ΒΙΩΝΕΤΕ ΤΟ ΦΑΣΜΑ ΤΗΣ ΠΕΙΝΑΣ?ΕΓΩ ΑΚΟΜΑ ΟΧΙ ΑΛΛΑ ΚΑΠΟΙΟΙ ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ ΝΑΙ ...ΕΧΕΤΕ ΔΕΙ ΒΛΕΜΑ ΠΑΙΔΙΟΥ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΞΕΧΑΣΕΙ ΠΟΤΕ ΕΧΕΙ ΦΑΕΙ ΤΥΡΟΠΙΤΑ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ?ΕΧΕΙ ΕΡΘΕΙ ΦΙΛΟΣ ΣΑΣ ΚΛΑΙΓΩΝΤΑΣ ΝΑ ΣΑΣ ΖΗΤΗΣΕΙ ΔΑΝΕΙΚΑ ΓΙΑΤΙ ΕΧΕΙ ΣΤΗΝ ΤΣΕΠΗ ΤΟΥ ΜΟΝΟ 1 ΕΥΡΩ ΓΙΑ ΝΑ ΑΓΟΡΑΣΕΙ ΨΩΜΙ ΣΤΗΝ ΟΙΚΟΓΕΝΟΙΑ ΤΟΥ?ΝΑ ΣΟΥ ΛΕΕΙ ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΠΕΤΡΕΛΑΙΟ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΑΝΑΨΕΙ ΚΑΝ ΚΑΛΟΡΙΦΕΡ ΦΕΤΟΣ?ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΜΟΥ ΕΧΟΥΝ ΤΥΧΕΙ. ΣΑΣ ΓΡΑΦΩ ΚΑΙ ΜΕ ΕΧΟΥΝ ΠΑΡΕΙ ΤΑ ΔΑΚΡΥΑ ΓΑΜΩ ΤΗΝ ΠΙΣΤΗ ΜΟΥ....ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΡΕ ΕΛΛΗΝΕΣ ΤΟ ΦΙΛΟΤΙΜΟ ΜΑΣ Η ΑΝΘΡΩΠΙΑ ΜΑΣ ΡΕ?ΔΕΝ ΜΕ ΝΟΙΑΖΕΙ ΟΥΤΕ Η Ν.Δ ΟΥΤΕ ΤΟ ΠΑΣΟΚ ΟΥΤΕ ΚΑΝΕΝΑΣ ......ΕΙΜΑΙ ΕΝΑΣ ΔΕΞΙΟΣ ΠΟΥ ΧΕΙ ΔΩΣΕΙ ΑΓΩΝΕΣ ΚΑΙ ΠΟΥ ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΤΟ ΣΚΕΦΤΩΜΑΙ ΑΝΑΡΩΤΙΕΜΑΙ ΓΙΑΤΙ?ΣΑΣ ΟΡΚΙΖΩΜΑΙ ΣΤΟ ΠΑΙΔΙ ΜΟΥ ΔΕΝ ΜΕ ΝΟΙΑΖΕΙ ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΚΥΒΕΡΝΗΣΕΙ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΧΩΡΑ.......ΤΟΥΣ ΦΤΥΝΩ ΚΑΤΑΜΟΥΤΡΑ ΟΛΟΥΣ .......ΦΤΥΝΩ ΚΑΤΑΜΟΥΤΡΑ ΤΟ ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΜΑΣ ΣΥΣΤΗΜΑ ΠΟΥ ΜΑΣ ΚΑΤΑΝΤΗΣΕ ΕΔΩ......ΑΠΕΥΘΥΝΩΜΑΙ ΣΤΑ ΑΦΕΝΤΙΚΑ Η ΟΠΩΣ ΑΛΛΙΩΣ ΛΕΓΟΝΤΑΙ ΑΥΤΟΥ ΤΟΥ ΣΑΙΤ ΓΙΑΤΙ ΕΧΩ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ ΟΤΙ ΕΧΟΥΝ ΚΑΠΟΙΑ ΠΡΟΣΒΑΣΗ ΣΤΗ Ν.Δ......ΚΥΡΙΟΙ ΣΑΣ ΕΚΛΙΠΑΡΩ ΠΡΟΒΑΛΕΤΕ ΤΗΝ ΔΥΣΤΙΧΙΑ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΜΠΑΣ ΚΑΙ ΦΙΛΟΤΙΜΙΘΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΤΟΥΣ...ΠΑΡΤΕ ΤΟΝ ΣΑΜΑΡΑ ΑΠΟ ΤΟ ΧΕΡΙ ΚΑΙ ΚΑΤΕΒΑΣΤΕ ΤΟΝ ΣΤΟ ΔΡΟΜΟ...ΑΣ ΓΥΡΙΣΕΙ ΟΛΗ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΝΑ ΔΕΙ ΣΕ ΠΟΙΑ ΕΞΑΘΛΙΩΣΗ ΕΧΕΙ ΠΕΣΕΙ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΑΝ ΕΧΕΙ ΤΣΙΠΑ ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΕΛΛΗΝΑΣ, ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΟΠΟΙΕΣ ΔΕΣΜΕΥΣΕΙΣ ΑΝ ΕΧΕΙ ΟΠΟΥ ΕΧΕΙ ΑΣ ΠΡΑΞΕΙ ΑΝΑΛΟΓΑ.ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΑΝ ΟΝΤΩΣ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙ ΝΑ ΣΩΣΕΙ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΑΛΛΑ ΑΝ ΕΧΕΙ ΣΚΟΠΟ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΕΙ ΑΣ ΤΟ ΚΑΝΕΙ ΤΩΡΑ ...ΣΗΜΕΡΑ......ΑΥΡΙΟ ΔΕΝ ΘΑ ΧΕΙ ΣΗΜΑΣΙΑ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΘΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΕΛΛΑΔΑ.ΔΕΝ ΘΑ ΧΟΥΝ ΚΑΝΕΝΑ ΝΟΗΜΑ ΤΑ ΤΑΞΙΔΙΑ ΚΑΙ ΔΗΘΕΝ ΕΠΙΤΥΧΙΕΣ ΤΟΥ ΣΤΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ......ΑΝ ΕΡΘΕΙ ΣΕ ΕΠΑΦΗ ΜΕ ΤΟΝ ΑΠΛΟ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΘΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ ΟΤΙ ΕΛΑΧΙΣΤΗ ΣΗΜΑΣΙΑ ΕΧΟΥΝ ΑΥΤΑ .ΑΣ ΜΗΝ ΚΑΝΕΙ ΤΟΝ ΚΟΠΟ ΝΑ ΞΑΝΑΠΑΕΙ ΕΚΕΙ.. ΑΣ ΤΟΥΣ ΣΤΕΙΛΕΙ ΕΝΑ ΜΥΝΗΜΑ ΑΠΟ ΕΔΩ.......ΝΑ ΠΑΝΕ ΣΤΟ ΔΙΑΟΛΟ ΟΛΟΙ ΤΟΥΣ.....ΣΑΣ ΞΑΝΑΖΗΤΩ ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ ΣΥΓΝΩΜΗ.....

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ Φ. ΓΙΑΝΚΟΥΛΑΣ 09/12/2011 21:38:05

      αχ, ρε πατριώτη...
      Μας ταρακούνησες....
      respect

      • juliet avatar
        juliet @ Κώστας Ροδινός 09/12/2011 22:01:45

        Κύριε Ροδινέ,
        αυτές τις κραυγές ποιός τις ακούει; και κάθε μέρα θα γίνονται ποιό πολλές και η απελπισία θα βουλιάζει τα πάντα.Πως θα μπορούμε να κοιτάξουμε στα μάτια τα παιδιά ,τους γέροντες και τους ανθρώπους που μέχρι χθες είχανε το επιούσιο.Σήμερα στην ίδια διαδρομή που κάνω κάθε μέρα,2 μαγαζιά κλείσανε.Σήμερα αυτοί ,αύριο εμείς αυτός ο κατήφορος δεν κάνει διακρίσεις απ΄ότι φαίνεται.
        Τη λύση θέλουμε .Τα γραφεία δεν δίνουν λύσεις .Δεν θα πρέπει να ξεχνάμε ότι ο Πρόεδρος είναι εκλεγμένος από το λαό ,κανένας δεν του έδωσε ''δακτυλίδι'', το πήρε με την πίστη των οπαδών σ΄αυτόν.
        Αλλά το σκοτάδι γίνεται πυκνό .....και μετά; Η φωνή του είναι η απελπισία του αύριου ,το δικαίωμα να ζεις την οικογένειά σου χωρίς να ντρέπεσαι που δεν θα μπορείς να πάρεις ψωμί.

    • λαλακης avatar
      λαλακης @ Φ. ΓΙΑΝΚΟΥΛΑΣ 09/12/2011 21:49:14

      Φ Γιανκουλα

      Η φτωχεια μεγαλου τμηματος του πλυθησμου δεν κρυβεται ,ειδικα σε κοσμο που εχει παιδια.
      Ειμαι ενας απο τους φτωχους αυτης της χωρας και περναω δυσκολα.
      Ομως για το καταντημα υπαρχουν αιτια φιλε.
      Οταν μια κοινωνια το ΄80 , το '90 και μετα κοιτουσε το βολεμα στο δημοσιο
      αγνοωντας τι θα συμβει με τη φουσκα του δημοσιου ,ελαχιστοι ελεγαν τι περιμενει την Ελλαδιτσα και τι πεινα θα πεσει.
      Εβλεπες ο μιλιουνια στο δημοσιο και σου ελεγαν '' ωχ καημενε
      κοιτα να χωθεις στα Ελτα'' ,''γιατι να πας στον ιδ τομεα ,δουλεια ειναι μονο το δημοσιο'' , ''μαγαζια ανοιγουν οι αχρηστοι και οι αγραμματοι''.
      Η κλασικη πασοκικη νοοτροπια φιλε ηταν : οποιος ασχολητε με τον ιδ τομεα εινα αχρηστος και αγραμματος, οποιος δηλ παραγει ειναι βλακας.
      Εξυπνοι ηταν οι ξυστρες των ΔΟΥ οι καθηγητες με τα δυωρα
      οι υπαλληλοι της Ολυμπιακης οι 38 αρες συνταξιουχες .
      Φιλε δεν πρεπει να απορουμε πως φτασαμε εδω , παιδακια
      να μην μπορουν να παρουν τυροπιτα.
      Φτασαμε εδω γιατι ο καθενας κοιτουσε μονο το βολεμα του ψηφιζε
      κομματα που θα τον διοριζαν και αρεσκονταν στην αδικια.
      Τωρα ηρθε η ωρα του λογαριασμου, και την πληρωνουν οι φτωχοι περισσοτερο απ ολους.
      Και δεν πιστευω φιλε σε εθνοσωτηρες και σε κομματα.

      • juliet avatar
        juliet @ λαλακης 09/12/2011 22:21:36

        Λαλακη
        αυτή η στιγμή είναι άκαιρη να ρίχνουμε ο ένας την ευθύνη στον άλλο .Δεν είμαι Δ.Υ ,μιά ζωή στην αγορά,στο marketing και στις πωλήσεις πολυεθνικών ....και λογιστηριο,κοστολογήσεις .Η σπατάλη και η πλεονεξία δεν ήτανε προνόμιο των Δ.Υ .
        Κατορθώσανε να δημιουργήσουν μιά κοινωνία ΄που ζούσε με δανεικά αλλά πλούσια και αδιάφορη ,το μόνο που την απασχολούσε ήτανε η εφήμερη καλοπέραση.Το πρόσφατο παράδειγμα του ΓΑΠ ,με το που είπε λεφτά υπάρχουν νάσου πλειοψηφία 10%.Δεν φταίνε αυτοί όλοι φταίνε οι υπεύθυνοι και αυτοί είναι πάντα οι ίδιοι.Είναι αυτοί που και σήμερα μπαίνουν ανάχωμα ,που βγαίνουν και λένε όλα αυτά που ....γιατί δεν έκαναν τόσα χρόνια;
        Εχεις δίκιο ότι για το βόλεμα ..ξεχνούσαν τα πάντα.Και τώρα ξέρω ανθρώπους που θα πουλήσουν για να περάσουν καλά γιατί η διαφθορά έγινε έξι και τρόπος ζωής.Οταν έλθουν τα πράγματα στα ίσια δεν χρειαζόμαστε εθνοσωτήρες ,απλούς ανθρώπους δίκαιους ,έντιμους που να σέβονται τον αγώνα τον δικό σου ,τον δικό μου.Ολοι είμαστε γρανάζια ,κρίκοι του κοινωνικού ιστού ,χρησιμοι και απαραίτητοι για να υπάρξει μια κοινωνία .Τώρα όμως θα πρέπει να δώσουμε ό ένας στον άλλο ,και ο εχθρός είναι ένας, οι προδότες απ΄όποια παράταξη και αν προέρχονται.

      • Dimitris avatar
        Dimitris @ λαλακης 09/12/2011 23:15:49

        Λαλάκη,
        Συμφωνώ 100% μαζί σου, αλλά δεν είναι ώρα να μαλώνουμε τους ανθρώπους για τα λάθη τους, Είναι η ώρα ολοι μαζί να δώσουμε τα χέρια να προστατεύσουμε τα παιδιά μας, τους γεροντες μας την κοινωνία μας. Κάναν(μ)ε λάθη, αλλά όπως λέει και η γνωστή αοιδός "ουδεις ασφαλτος"

      • Y. avatar
        Y. @ λαλακης 10/12/2011 10:36:40

        Αυτό κατάλαβες Λαλάκη. Ότι υπερασπίζεται ΔΥ? Για τη σημερινή φτώχια μιλάει ο άνθρωπος. Για το ότι γνωρίζει άτομα που είναι με ένα Ε στη τσέπη για να πάρουν μόνο ψωμί. Οϋτε καν μια τυρόπιττα του 1,5. Σύνελθε, και απάντα επι των συγκεκριμένων

      • καθηγητής avatar
        καθηγητής @ λαλακης 11/12/2011 02:18:55

        Δηλαδή ο αντιπρόεδρος χοντρός ο όχι επί των Οικονομικών (δεν γράφω το όνομα, έχω αλλεργία) έχει δίκιο; Φυσικά και δεν υποτιμώ το ρουσφέτι αλλά "Μαζί τα φάγαμε"; Ολυμπιάδα, εξοπλιστικά, δημόσια έργα, διαφθορά και διαπλοκή σου λένε κάτι; Φοροδιαφυγή;
        Υ.Γ. Πες μου το σχολείο που δουλεύουν 2ωρα (δηλαδή 10 διδακτικές την εβδομάδα) να ζητήσω βελτίωση.

      • sofia avatar
        sofia @ λαλακης 11/12/2011 11:10:07

        Ότι το 30% των Δ.Υ. ήταν ή τεμπέληδες ή διεφθαρμένοι το γνωρίζω καλύτερα από σένα γιατι έιμαι 20 χρόνια Δημόσιος υπάλληλος. Παρατήρησα δε, ότι η συντριπτική πλειοψηφία άπό αυτούς ήταν η γενιά υπαλλήλων που διορίστηκαν απο την κλειδαρότρυπα κατα το χρονικό διάστημα 1982-1989 και ήταν πάρα πολλοί αυτοί που διορίστηκαν τότε. Μάλιστα εντόπισα την διαφθορά και την τεμπελιά σε γόνους αγροτών, που ήρθαν στο Δημόσιο γιατί βαρυόντουσαν να πιάσουν την τσάπα και οικοδόμων που βαρυόντουσαν να πιάσουν το μυστρί. Οι τιμιότεροι και πιό φιλότιμοι ήταν παιδιά δημοσίων και ιδιωτικών υπαλλήλων. Χωρίς να λέω πως δεν υπήρχαν και φωτεινές εξαιρέσεις. Αλλά δεν μπορείς να βάζεις όλους τους Δ.Υ. στο ίδιο τσουβάλι. Γιατί ταλαιπωρείται ο κόσμος στις εφορείες και στις άλλες Δ.Υ.? Μα η πολυνομία και η από το κράτος επιβληθείσα γραφειοκρατία καθιστά τον Δ.Υ. όμηρο της υπογραφής του. Υπογράφεις ένα πιστοποιητικό, κάποιο έγγραφο, μιά φοροαπαλλαγή. Μήπως υπάρχει κάπου ένας ξεχασμένος εν ισχύι νόμος από το 1930 (ναι, καλά διαβάσατε) που καθιστά παράνομη την υπογραφή σου και πριν το καταλάβεις βρεθείς να περνάς πειθαρχικό γιατί ζημίωσες σκόπιμα το Δημόσιο? Πρέπει να το ψάξεις καλά. Μην κοιτάς τι κάνουν οι διεφθαρμένοι, αυτοί έχουν τη στήριξη του προϊστάμενου, που μαζί τα κονομάνε, και ο προϊστάμενος τη στήριξη του υπουργού. Αλλά ας πάμε στον ιδιωτικό τομέα. Μιά φίλη μου δουλεύει υπάλληλος εκεί. Παραπονέται ότι υπάρχουν υπάλληλοι τεμπέλες, γιατί απλούστατα κάθονται στα γόνατα του αφεντικού, ο οποίος στραγγαλίζει όλους τους άλλους για να βγάλουν και τη δουλειά της τεμπέλας. (και στο Δημόσιο οι εργατικοί επωμίζονται τις υποχρεώσεις των τεμπέληδων φυσικά). Ο έμπορος? Πόσες φορές δεν μπήκα σε μαγαζί και δεν είδα τον έμπορο να πίνει καφεδάκια με τους κολλητούς και να αναθέτει όλες τις υποχρεώσεις στους υπαλλήλους? αυτός δηλαδή παράγει? Ο αγρότης και ο οικοδόμος? πόσες φορές δεν τον έχω δεί να παριστάνει το αφεντικό σε Αλβανούς και Πακιστανούς ενώ ο ίδιος δεν κάνει τίποτε? Αυτός παράγει? Όλα μου τα σαββατοκύριακα και τις διακοπές μου τις αφιερώνω στο χωράφι μου που το αγόρασα με οικονομίες το 2006. Μόνο εγώ και ο άντρας μου ασχολούμεστε μόνοι μας με τη φροντίδα και τη συγκομιδή του χωρίς βοήθεια. Οι γύρω, επαγγελματίες αγρότες, έχουν όλοι αλλοδαπούς και αυτοί κάνουν υψηλή επιστασία, σε 5 στρέμματα γης, λες και είναι τσιφλικάδες των 4000 στρεμμάτων! Τα δε παιδιά τους δεν ξέρουν τι χρώμα έχει το χώμα του χωραφιού τους! Θέλουν να... διοριστούν στο Δημόσιο.

    • Dimitris avatar
      Dimitris @ Φ. ΓΙΑΝΚΟΥΛΑΣ 09/12/2011 23:08:48

      Αγαπητέ Φίλε, αυτή η κραυγή αγωνίας που βγάζεις, είναι αυτοί που πρέπει να βγάζουμε όλοι οι Ελληνες.
      Ευαριστώ που έδωσες απο τον χρόνο σου για να μπορέσω να ακουσω αυτά που έχεις να πείς.

    • ΕΥΑ avatar
      ΕΥΑ @ Φ. ΓΙΑΝΚΟΥΛΑΣ 09/12/2011 23:45:27

      @Φ. ΓΙΑΝΚΟΥΛΑΣ Εύγε για το ήθος σας και τα γραφόμενά σας...

      • Γενίτσαρος Πανεπιστημίου avatar
        Γενίτσαρος Πανεπιστημίου @ ΕΥΑ 10/12/2011 08:25:41

        καλημέρα .
        Φ. ΓΙΑΝΚΟΥΛΑΣ
        Δεν ξέρω αν σε βοηθάω αλλά πιστεύω ότι ο Έλληνας θέλει ανασύνταξη, δεν έχουμε πόλεμο ή αναταραχή ακόμη. Πιστευώ στην επαρχία θα βρεις μια κατσίκα για γάλα, ένα κήπο για πατάτες και λαχανικά, ένα πιάτο φαϊ από το γείτονα.

        @
        juliet+1000

    • sofia avatar
      sofia @ Φ. ΓΙΑΝΚΟΥΛΑΣ 11/12/2011 10:43:37

      ΓΙΑΝΚΟΥΛΑ, κι εγώ σαν και σένα νοιώθω, όπως και οι περισσότεροι έλληνες φυσικά.

  15. Μποτίλια στο Πέλαγος avatar
    Μποτίλια στο Πέλαγος 09/12/2011 21:40:47

    Νομίζω, ότι δεν ήταν η οδός, η οποία ακολουθείται για την επιβολή του κραχ, αυτή που στάθηκε μοιραία, αλλά η ίδια η στόχευση, η οποία θεωρεί το κραχ απαραίτητη προϋπόθεση για την επιβολή της "νέας τάξης".
    Δεν φταίει ούτε το Ευρώ, ούτε η όποια επιστροφή, η μή, σε εθνικό νόμισμα. Όλα αυτά αποτελούν οικονομικούς μηχανισμούς, δομημένους με πολύ συγκεκριμένο τρόπο, για να εξυπηρετήσουν πολύ συγκεκριμένους στόχους, οι οποίοι είναι ορατοί εδώ και χρόνια. Κάτω από άλλες επιλογές, όλα αυτά θα μπορούσαν να λειτουργήσουν τελείως διαφορετικά.
    Σχολιάζω σε αυτήν την σελίδα για τα αναμενόμενα επερχόμενα αδιέξοδα τουλάχιστον εδώ και τέσσερα χρόνια.
    Το πρόβλημα συνίσταται, στο ότι όλη η προβληματική δομείται από οικονομολόγους, ΟΙ ΟΠΟΙΟΙ ΟΥΤΕ ΣΕ ΘΕΣΗ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΕΡΜΗΝΕΥΣΟΥΝ ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ - ΠΟΛΙΤΙΚΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ, ΟΥΤΕ ΠΡΟΤΑΣΗ ΡΕΑΛΙΣΤΙΚΗΣ ΔΙΕΞΟΔΟΥ ΕΙΝΑΙ ΣΕ ΘΕΣΗ ΝΑ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΤΟΥΝ. Η τρέχουσα κυρίαρχη θέση της όποιας κατευθύνσως ΕΜΦΟΡΕΙΤΑΙ ΑΠΟ ΣΤΕΙΡΟ ΟΙΚΟΝΟΜΙΣΜΟ.
    Τα ερμηνευτικά εργαλεία είναι ακόμη - ενώ μπήκαμε εδώ κάτι χρόνια στην τρίτη χιλιετηρίδα - ΟΙ ΣΚΟΥΡΙΑΣΜΕΝΕΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΕΣ ΘΕΩΡΙΕΣ ΤΗΣ ΑΓΓΛΙΚΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ, ΤΟΥ ΜΑΡΞΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ΚΕΫΝΣΙΑΝΙΣΜΟΥ.
    Λείπει το ΣΥΓΧΡΟΝΟ ΕΡΜΗΝΕΥΤΙΚΟ ΟΡΓΑΝΟ.
    Θα το επαναλάβω ακόμη μια φορά: ΤΑ ΟΡΓΑΝΑ ΕΔΡΑΖΟΝΤΑΙ ΣΤΗΝ ΟΝΤΟΛΟΓΙΑ.
    Τα γιατροσόφια, είτε της επιστροφής σε εθνικό νόμισμα, είτε της διατήρησης/διάσωσης του ευρώ, αποτελούν κενολογίες, ως περιοριζόμενα στην οικονομική επιφάνεια των πραγμάτων.
    Είπαμε:
    Η ανάλυση από πλευράς της Αγγλικής Οικονομικής Σχολή υπήρξε ιδιαίτερα ευφυής, αφορά όμως αποκλειστικά τα οικονομικά δεδομένα μιας συγκεκριμένης ιστορικής εποχής. Τα όσα ανέπτυξε περί πολιτικής οικονομίας ο Μαρξ στο "Κεφάλαιο" περιέχουν στοιχεία μεγαλειώδους οικονομικής σκέψεως αλλά και σημαντικά λάθη. Κατά τα άλλα οι λοιπές θεωρίες του αποτελούν μπούρδες. Τα όσα ανέπτυξε ο Κέυνς αποτελούν μόνο τσιρότα, για ένα παραπαίον οικονομικό σύστημα.
    Εάν θέλετε ΑΝΑΤΡΟΠΗ στείλτε τους οικονομολόγους εκεί όπου αυτοί ανήκουν, δηλαδή στα λογιστήρια και φτιάξτε πραγματικές δομές επεξεργασίας ουσιαστικών θέσεων.

  16. αλλενάκι avatar
    αλλενάκι 09/12/2011 22:16:44

    ΠΕΡΙΠΕΠΛΕΓΜΕΝΟ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟ "ΚΑΤΑΓΜΑ" (άλλο είναι το αφεντικό...)

    Έκθεση του Council οn Foreign Relations : Top 30 Global Geopolitical Hot Spots for 2012

    h**p://www.cfr.org/conflict-prevention/preventive-priorities-survey-2012/p26686?cid=nlc-news_release-news_release-link4-20111209

    Θα την ονόμαζα Έκθεση Γεωπολιτικης Επικινδυνότητας 'Preventive Priorities Survey', με τα 30 σημεία του πλανήτη από όπου θα μπορούσε να ξεκινήσει Συμβάν... με πολύ κατατοπιστικούς χάρτες.

    Η Ευρωπαϊκή Κρίση Χρέους είναι ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟΤΗΤΑΣ I.

    Η έκθεση χωρίζεται σε 3 μέρη, Tier I, Tier II, Tier III και είναι κάτι σαν ένα 'Μενού Κινήτρων Πολέμου'... π.χ. στόχοι τρομοκρατικών επιθέσεων και πολιτικές εντάσεις.

    Η Ευρωπαϊκή κρίση χρέους, οι δημοσιονομικοί περιορισμοί και οι συνέπειες μιας πολιτικής αστάθειας στη Σαουδική Αραβία στην παγκόσμια τροφοδοσία πετρελαίου κατατάσσονται στη μελέτη στο κρισιμότερο μέρος, το ΥΨΗΛΟΥ ΚΙΝΔΥΝΟΥ, Tier I.

    Tier I: έκτακτες καταστάσεις που απειλούν ΑΜΕΣΑ τις ΗΠΑ (U.S. homeland) και είναι πιθανό να πυροδοτήσουν στρατιωτική εμπλοκή της Αμερικής, διότι εμπλέκονται άμεσα συμμαχικές τους χώρες και χώρες με τις οποίες δεσμεύονται με αμοιβαίες αμυντικές συνθήκες, ή μπορεί να απειλήσουν την τροφοδοσία στρατηγικών πόρων των ΗΠΑ. Αυτές οι έκτακτες καταστάσεις είναι:

    * μαζική επίθεση με θύματα στο έδαφος των ΗΠΑ ή σε έδαφος συμμαχικής χώρας
    * σοβαρή Νοτιοκορεάτικη κρίση (π.χ. ένοπλες προκλήσεις, εσωτερική πολιτική αστάθεια, ανάπτυξη πυρηνικών/δυνατότητα για ICBM)
    * μείζον στρατιωτικό συμβάν με την Κίνα με εμπλοκή δυνάμεων των ΗΠΑ ή συμμάχων των ΗΠΑ
    * Ιρανική πυρηνική κρίση (π.χ. ραγδαία ανάπτυξη πυρηνικών όπλων/διάθεση αυτών/απάντηση από το Ισραήλ)
    * κυβερνοεπίθεση στις υποδομές των ΗΠΑ (π.χ. τηλεπικοινωνίες, δίκτυα παροχής ηλεκτρισμού, φυσικού αερίου, πετρελαίου, νερού, στις τράπεζες και στο χρηματοπιστωτικό σύστημα, στα δίκτυα μεταφορών και στις υπηρεσίες emergency)
    * ξαφνική και σημαντική ένταση της βίας στο Μεξικό εξ αιτίας του εμπορίου ναρκωτικών που θα διαπεράσει τα σύνορα των ΗΠΑ
    * σοβαρή εσωτερική αποσταθεροποίηση στο Πακιστάν, που θα προκληθεί από πολιτική-στρατιωτική ένταση ή από τρομοκρατικές επιθέσεις
    * πολιτική αστάθεια στη Σ. Αραβία που θέτει σε κίνδυνο την παγκόσμια τροφοδοσία πετρελαίου
    * στρατιωτική αντιπαράθεση ΗΠΑ-Πακιστάν που θα έχει προκληθεί από τρομοκρατική επίθεση ή προληπτικές αντιτρομοκρατικές επιχειρήσεις των ΗΠΑ εκεί
    και, τέλος
    * ΕΠΙΔΕΙΝΩΣΗ της Ευρωπαϊκής κρίσης χρέους που θα προκαλέσει ΤΗΝ ΚΑΤΑΡΡΕΥΣΗ ΤΟΥ ΕΥΡΩ, και θα πυροδοτήσει στις ΗΠΑ την ΥΦΕΣΗ αλλά και περαιτέρω δημοσιονομικους περιορισμούς

    Tier II:

    Στο τμήμα Tier II εντάσσονται έκτακτες καταστάσεις που επηρεάζουν χώρες στρατηγικής σημασίας μεν για τις ΗΠΑ, αλλά που δεν περιλαμβάνουν αμοιβαία αμυντική συνθήκη και δέσμευση προς αυτές:

    * πολιτική αστάθεια στην Αίγυπτο με ευρύτερες επιπτώσεις στην περιοχή
    * σοβαρή Ινδο-Πακιστανική κρίση με κίνδυνο κλιμάκωσης, που θα έχει προκληθεί από τρομοκρατική επίθεση
    * επιδείνωση της έντασης/ναυτικό συμβάν στην ΑΝΑΤΟΛΙΚΗ ΜΕΣΟΓΕΙΟ μεταξύ ΤΟΥΡΚΙΑΣ και ΙΣΡΑΗΛ
    * πρόβλημα ασφάλειας στο Αφγανιστάν με τρομοκρατικές επιθέσεις
    * ολική εξάπλωση της βίας στη Συρία, με πιθανή εξωτερική επέμβαση
    * ολική εξάπλωση της βίας στην Υεμένη
    * αύξηση σεχταριστικών εντάσεων και βία στο Ιράκ
    * ένοπλη σύγκρουση στη Θάλασσα της Νότιας Κίνας για ζητήματα οριοθέτησης θαλάσσιων συνόρων
    * μαζική επίθεση με θύματα στο Ισραήλ
    * αυξανόμενη αστάθεια στο Μπαχρέιν που θα προκαλέσει στρατιωτική επέμβαση από Σ. Αραβία και/ή Ιράν

    Tier III

    Tier III είναι έκτακτες καταστάσεις που θα μπορούσαν να έχουν σοβαρές/ευρείες ανθρωπιστικές συνέπειες αλλά σε χώρες περιορισμένης στρατηγικής σημασίας για τις ΗΠΑ:

    * στρατιωτική σύγκρουση μεταξή Σουδάν και Νοτίου Σουδάν
    * αυξημένη πολιτική αστάθεια και σεχταριστική βία στη Νιγηρία
    * αύξηση των συγκρούσεων στη Σομαλία, με συνεχείς εξωτερικές επεμβάσεις
    * πολιτική αστάθεια στη Βενεζουέλα καθώς θα πλησιάζουν οι εκλογές του Οκτωβρίου 2012 ή... στην μετά τον Τζάβες κατάσταση... post-Chavez succession
    * πολιτική αστάθεια στην Κένυα στις εκλογές τον Αύγουστο του 2012
    * εκ νέου στρατιωτική σύγκρουση Ρωσίας / Γεωργίας
    * ένταση της πολιτικής αστάθειας και της βίας στη Λιβύη
    * εκλογές βίας και αστάθειας στη Δημοκρατική Δημοκρατία... του Κογκό
    * πολιτική αστάθεια/εθνοτική βία στο Κιρκιστάν
    * ξέσπασμα στρατιωτικής σύγκρουσης μεταξύ Αρμενίας και Αζερμπαϊτζάν, για το Ναγκόρνο Καραμπάχ

  17. StarPowerNone avatar
    StarPowerNone 09/12/2011 22:17:57

    Απ’ τη μια μεριά μια ορθολογική ανάλυση.
    Απ’ την άλλη ο πόνος του αγωνιστή, του οικογενειάρχη, αυτού που δούλεψε και δουλεύει και ποτέ «δεν τα έφαγε» ούτε μόνος του, ούτε με κανέναν άλλο.

    Τα όρια του ορθολογισμού μάλλον τα έχουμε ξεπεράσει.
    Η ζωή δεν περιμένει…

    Λογισμικό που να μετατρέπει να λόγια σε κείμενο υπάρχει.
    Λογισμικό που να μετατρέπει τα λόγια, ή τα κείμενα σε δράση… δεν έχει αναπτυχθεί ακόμη…

    Δράση με στόχο την κάθαρση πρώτα και μετά να ξαναχτίσουμε.
    Υπάρχει άλλος δρόμος;

    • TopGunZ avatar
      TopGunZ @ StarPowerNone 09/12/2011 22:37:49

      Όχι φίλε SPN, σωστός είναι ο δρόμος που περιγράφεις, δεν υπάρχει άλλος. Απλά υπάρχει η γενεσιουργός δράση και η σπασμωδική αντίδραση. Δυστυχώς, πολλοί φίλοι έχουνε εθιστεί στη λογική της επιθετικής αντίδρασης, αυτής του λαβωμένου και φοβισμένου θηρίου, αλλά, και πάλι δυστυχώς, δικαιολογημένα! Όπως λέει ο πατριώτης παραπάνω, το να σκέφτεσαι να πάρεις ένα κουλούρι για μεσημεριανό στη δουλειά γιατί θα χρειαστείς τα ψιλά από Δευτέρα πρωί για να πάρεις το αστικό δεν το έχουνε συνειδητοποιήσει πολλοί ακόμα. Όμως εκεί είναι το στοίχημα, μη τους δώσουμε τη χαρά να μας ξεκάνουν με πρόφαση την άγαρμπη μας αντίδραση. Πρέπει να μάθουμε να γλύφουμε τις πληγές μας καθώς ζυγίζουμε καλά τον αντίπαλο και να περιμένουμε την κατάλληλη στιγμή πριν αντεπιτεθούμε στον "κυνηγό".

      • StarPowerNone avatar
        StarPowerNone @ TopGunZ 10/12/2011 04:40:26

        Τα βλέπεις καλά απ’ τους αιθέρες, TopGunZ.
        Και σωστά το προχωράς.
        Άλλο δράση, άλλο αντίδραση. Η πρώτη προϋποθέτει έστω ψήγματα αυτογνωσίας και για τα μεγάλα απαιτεί συλλογικότητα.

        Ακόμη και μικρές, συνειδητοποιημένες ομάδες, συγκροτημένες και αποφασισμένες, μπορούν να κατακτήσουν το επιδιωκόμενο. Υπάρχει και η σχετική θεωρητική υποδομή για αυτή την επιδίωξη: «Η Λογική της Συλλογικής Δράσης», Mancur Olson, (Παπαζήσης)

  18. Decodex avatar
    Decodex 09/12/2011 23:32:48

    Θα αρχίσω με μια επισήμανση για το ΥΓ2 : "Όπως προκύπτει από στοιχεία της Eurostat, ο δείκτης παραγωγικότητας στην Ελλάδα είναι 76,3, ενώ στη Γερμανία 123,7. Σύμφωνα με αυτά τα στοιχεία, η Ελλάδα βρίσκεται στην 20η θέση αυτής της λίστας, με παραγωγικότητα λιγότερο από 50% την ώρα." Τώρα θα μου πείτε πως μέτρησαν τη παραγωγικότητα... Το πρόβλημα της Ευρώπης και της Ευρωζώνης ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ. Είναι ΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΟ. Αυτό που προσπαθούν να εφαρμόσουν είναι μέσω του νομίσματος/χρήματος να ενοποιήσουν σε όλα τα επίπεδα λαούς που ακόμη και αν έχουν την κοινή συνισταμένη του θρησκεύματος (με διαφορετικές "γεύσεις") έχουν μεγάλες πολιτισμικές και κοινωνικές διαφορές. Απέναντι σε αυτό είναι ένα τεράστιο τέρας τραπεζών, funds και πολυεθνικών που είναι βασισμένα σε αξίες χρήματος, ύλης και μη ηθικής. Ενα τερατούργημα που κάθε μέρα που περνά αφαιρεί από τους ανθρώπους κάθε υψηλή αξία κατεκτημένη με βάσανο χιλιάδων χρόνων. Γυρνάμε ΠΙΣΩ όταν βλέπουμε "ηγέτες" να ασχολούνται με την ευτελή αξία του χρήματος κοιτώντας δείκτες και όχι ανθρώπους. Ενας νέος μεσαίωνας, υποταγής των πολλών στους λίγους και υποβάθμισης του βιοτικού επιπέδου είναι πράγματι πολύ κοντά μας. Κάτι όμως μου λέει ότι βρισκόμαστε επίσης πολύ κοντά και στη μεγάλη ρήξη...

    • Γενίτσαρος Πανεπιστημίου avatar
      Γενίτσαρος Πανεπιστημίου @ Decodex 10/12/2011 08:29:29

      "Τώρα θα μου πείτε πως μέτρησαν τη παραγωγικότητα"

      παραγωγικότητα=ποσότητα παραγωγής/αριθμός εργαζομένων

  19. Φ. ΓΙΑΝΚΟΥΛΑΣ avatar
    Φ. ΓΙΑΝΚΟΥΛΑΣ 09/12/2011 23:48:15

    ΕΙΜΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ ΣΤΟ ΜΕΡΟΣ ΜΟΥ ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΠΑΝΤΑ ΔΟΥΛΕΥΑΝ ΓΙΑ ΝΑ ΖΗΣΟΥΝ, ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΚΑΤΙ......ΜΗΝ ΝΟΜΙΖΕΤΕ ΠΟΛΛΑ......ΔΕΝ ΦΑΓΑΝΕ ΤΙΠΟΤΑ ΜΕ ΚΑΝΕΝΑΝ ΜΑΖΙ......ΙΣΩΣ ΚΑΝΑ ΨΙΧΟΥΛΟ ΑΠΟ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΕΠΕΦΤΕ ΑΠΟ ΤΟ ΤΡΑΠΕΖΙ.......ΜΕΓΑΛΩΣΑ ΦΤΩΧΙΚΑ...........ΟΙ ΓΝΩΣΕΙΣ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟ ΛΥΚΕΙΟΥ......ΖΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΑΛΙΕΡΓΕΙΑ ΤΙΣ ΓΗΣ ......ΟΧΙ ΚΥΡΙΟΙ ΔΕΝ ΕΙΧΑ ΕΠΙΔΟΤΗΣΕΙΣ......ΑΥΤΕΣ ΝΑ ΤΙΣ ΨΑΞΕΤΕ ΣΤΟΥΣ ΣΥΝΔΙΚΑΛΙΣΤΕΣ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΚΟΜΑΤΩΝ........ΣΤΟΥΣ ΒΟΥΛΕΥΤΕΣ ΜΑΣ.......ΟΛΟΙ ΟΙ ΔΥ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΕΜΠΕΛΗΔΕΣ ΚΑΙ ΧΑΡΑΜΟΦΑΗΔΕΣ.......ΟΛΟΙ ΕΛΕΥΘΕΡΟΙ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΕΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΛΕΦΤΕΣ ΚΑΙ ΦΟΡΟΦΥΓΑΔΕΣ........ΟΛΟΙ ΟΙ ΣΥΝΤΑΞΙΟΥΧΟΙ ΔΕΝ ΒΓΗΚΑΝ ΣΤΑ ΣΑΡΑΝΤΑ ΤΟΥΣ ΠΡΩΟΡΑ......ΟΛΟΙ ΟΙ ΕΚΠΡΩΣΟΠΟΙ ΜΑΣ ΣΤΟ ΚΟΙΝΟΒΟΥΛΙΟ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΛΑΜΟΓΙΑ......ΒΛΕΠΩ ΕΔΩ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΑΡΤΗΣΜΕΝΟΙ..........ΕΧΟΥΝ ΓΝΩΣΕΙΣ ΠΟΥ ΤΙΣ ΚΑΤΑΘΕΤΟΥΝ..........ΡΩΤΩ ΑΥΤΟΥΣ ΛΟΙΠΟΝ ..........ΑΔΕΡΦΙΑ ΑΥΡΙΟ ΤΙ ΚΑΝΟΥΜΕ?ΤΟΣΟΙ ΑΝΕΡΓΟΙ ΠΩΣ ΘΑ ΞΑΝΑΒΡΟΥΝ ΔΟΥΛΕΙΑ?ΚΑΙ ΑΦΗΣΤΕ ΤΑ ΠΕΡΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΚΥΡΙΟΙ........ΜΑΚΑΡΙ ΝΑ ΕΡΘΕΙ ΑΛΛΑ ΓΙΑ ΝΑ ΕΡΘΕΙ ΣΤΟ ΕΠΙΠΕΔΟ ΝΑ ΞΑΝΑΔΩΣΕΙ ΔΟΥΛΕΙΑ ΣΕ ΟΛΟΝ ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΘΑ ΠΕΡΑΣΟΥΝ ΧΡΟΝΙΑ.......ΜΕΧΡΙ ΤΟΤΕ ΤΙ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΕΝΑ ΕΚΑΤΟΜΥΡΙΟ ΑΝΕΡΓΟΙ ?ΑΦΗΣΤΕ ΤΑ ΧΡΟΝΙΑ.......ΣΕ ΛΙΓΟΥΣ ΜΗΝΕΣ ΤΙ ΘΑ ΑΠΟΓΙΝΟΥΝ ΟΛΟΙ ΑΥΤΟΙ?ΤΟ ΕΧΕΙ ΑΝΑΛΟΓΙΣΤΕΙ ΚΑΝΕΝΑΣ ΦΩΣΤΗΡΑΣ ΑΠΟ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΤΗΝ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΗ Η ΟΠΟΙΑ ΔΙΑΟΛΟ ΑΣ ΕΙΝΑΙ?ΚΥΡΙΕ ΡΟΔΙΝΕ ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΑΝ ΣΕ ΤΑΡΑΚΟΥΝΗΣΑ ΕΣΕΝΑ Η ΚΑΠΟΙΟΝ ΑΛΛΟΝ ΕΔΩ ΜΕΣΑ.....ΜΑΚΑΡΙ ΝΑ ΤΟ ΚΑΤΑΦΕΡΑ........ΣΥΝΩΜΗ ΠΟΥ ΜΟΝΟΠΩΛΩ ΤΙΣ ΣΚΕΨΕΙΣ ΣΑΣ.........ΤΟΝ ΦΙΛΟ ΜΟΥ ΠΟΥ ΣΑΣ ΑΝΕΦΕΡΑ ΠΟΙΟ ΠΡΙΝ ΘΑ ΤΟΥ ΚΑΝΩ ΤΟ ΤΡΑΠΕΖΙ ΤΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΑ.......ΑΔΕΡΦΙΑ ΕΣΑΣ ΣΑΣ ΑΦΗΝΩ ΝΑ ΑΝΑΛΟΓΙΣΤΕΙΤΕ ΠΟΥ ΘΑ ΠΑΕΙ ΚΟΙΜΗΘΕΙ ΜΕΤΑ ΜΙΑ ΤΕΤΡΑΜΕΛΗ ΟΙΚΟΓΕΝΟΙΑ ΜΕ 2 ΜΙΚΡΑ ΠΑΙΔΙΑ..........ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΟΙΟ ΔΥΣΚΟΛΟ..........ΛΥΠΑΜΑΙ ΑΝ ΣΑΣ ΓΕΜΙΣΑ ΕΝΟΧΕΣ ΑΛΛΑ ΓΙΝΑΝ ΠΟΛΛΕΣ ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΟΙ !!!

    • Y. avatar
      Y. @ Φ. ΓΙΑΝΚΟΥΛΑΣ 10/12/2011 10:55:28

      Και πολύ μας ταρακούνησες, και καλά έκανες. Μακάρι να το κάνουν και άλλοι (..συμπεριλαμβανομένης της αφεντιάς μαο)
      Ας προσπαθήσουμε όλοι αυτές τις μέρες, αυτό το διάστημα, να δώσουμε ένα μικρό χέρι βοήθειας, όπυ δει. Μια σακκουλίτσα από το ΣΜ, με έστω ένα πάκο μακαρόνια, δυο κουτιά γάλα, ένα ηλείλαιο των δύο ευρώ, κάποιοι που ξέρουμε θα πιάσουν τόπο.Ότι μπορει ο καθένας. Έστω και από μη κάπνισμα δυό ημερών

    • sofia avatar
      sofia @ Φ. ΓΙΑΝΚΟΥΛΑΣ 12/12/2011 07:51:26

      όχι μόνο συμφωνώ μαζί σου Γιανκούλα, αλλα θα σου απαντήσω κι όλας, για το πού θα πάνε όλοι αυτοί οι άνεργοι: εργάτες των 200 ευρώ με 15/ωρη απασχόληση στις Γερμανικές επιχειρήσεις που θα ανεγερθούν στα ξεπουλημένα δημόσια κτήματα και στα κατασχεμένα ιδιωτικά... Το ακούσατε χθές αυτό στις ειδήσεις? το χαράτσι των ακινήτων, όχι μόνο θα γίνει μόνιμο (αυτό μας το είχαν πεί από καιρό), αλλά και θα βαίνει αυξανόμενο κάθε χρόνο!!! Αν αυτό δεν σημαίνει κατάσχεση, ως κατάληξη της αδυναμίας αποπληρωμής των χαρατσιών, τότε τι σημαίνει? ούτε στην τουρκοκρατία δεν συνέβαιναν αυτά... Όταν ο άλλος είναι άνεργος και χωρίς σπίτι θα αναγκαστεί να πάει να δουλέψει οπουδήποτε γιά ψίχουλα. Τι νόημα έχει άλλωστε να ζητάνε οι γερμανοί περαιτέρω μείωση των ήδη πενιχρών αποδοχών των ιδιωτικών υπαλλήλων και κατάργηση των δώρων? μήπως αυτοί επιβαρύνουν το κράτος? τους θέλουν μελλοντικούς είλωτες στις επιχειρήσεις τους. Δεν τους ενδιαφέρει τελικά η αποπληρωμή του χρέους μας. Αυτό που θέλουν είναι να εξουσιάζουν αυτή τη χώρα και τις ζωές-και τις ψυχές ακόμα- δέκα εκατομμυρίων ανθρώπων. Αυτά έπρεπε να τα δεί η Ν.Δ. πριν αποφασίσει να συμμετάσχει στο έκτρωμα αυτό που λέγεται κυβέρνηση "ειδικού σκοπού"... έπρεπε να έχει καταλάβει ποιός είναι αυτός ο ειδικός σκοπός. Οι περισσότεροι απλοί πολίτες το είχαν καταλάβει εδώ και 1 χρόνο.

  20. ΠΗΛΕΑΣ avatar
    ΠΗΛΕΑΣ 10/12/2011 01:39:40

    Είχα συνηθίσει, κε Ροδινέ, να βρίσκω καλά τεκμηριωμένες τις αναρτήσεις που υπογράφετε. Η σημερινή είναι, μάλλον, έκφραση προσωπικών φοβιών και δεν προσφέρει τίποτα νέο.

    Κατ' αρχήν, ελπίζω να έχετε ήδη αποδεχτεί ότι, η υιοθέτηση "σκληρού" νομίσματος από μια χώρα με "μαλακό" παραγωγικό, κοινωνικό και πολιτικό υπόβαθρο ήταν εγχείρημα κυριολεκτικά εκκεντρικό: ΚΑΝΕΝΑΣ θεωρητικός της Οικονομίας δεν το στήριζε. Πολύ περισσότερο, που η ισοτιμία του και τα επιτόκια θα ήταν στα χέρια τρίτων. Ήταν λοιπόν αποκύημα "πολιτικής βουλήσεως", που παραβλέποντας τις επιστημονικές επιφυλάξεις, μέσα σε 15 χρόνια μας έσπρωξε από την προστατευτική οικονομία στην παράδοση όλων των εθνικών εργαλείων οικονομικής πολιτικής. Απολύτως λογική η καταστρεπτική κατάληξη, λοιπόν. Ως γνωστόν, τα "Οράματα" των πολιτικών, όσα, μάλιστα, στηρίζουν την υλοποίησή τους μόνο στην "πολιτική βούληση", και δεν έχουν στέρεη επιστημονική βάση, είναι επικίνδυνοι αυτοσχέδιοι ακροβατισμοί, πολλές φορές βασισμένοι σε άγνοια, καιροσκοπισμό ή ευνοιοκρατία, όπου οι πολιτικοί πιστώνονται την "ρηξικέλευθη ιδέα", οι φίλοι τους κερδίζουν στην πορεία της υλοποιήσεώς της και οι πολίτες χρεώνονται την, πρακτικά, βέβαιη αποτυχία της. Πόσα τέτοια "οράματα" μικρά και μεγάλα, θέλετε να σας απαριθμίσω σον πρόσφατο δημόσιο βίο μας;

    Η μεγαλύτερη επιβεβαίωση του λάθους, που απετέλεσε το ευρώ για την χώρα μας έρχεται από αυτούς, που επιχειρούν σήμερα την διάσωσή της: Με την επιδιωκόμενη "εσωτερική υποτίμηση" (όρος νεόκοπος, που επινοήθηκε για να περιγράψει μεθόδους προσομοιώσεως των αποτελεσμάτων μιας υποτιμήσεως, χωρίς υποτίμηση -κάτι σαν ομελέτα χωρίς αυγά) αναγνωρίζουν την σημασία εθνικής νομισματικής πολιτικής, επιδιώκοντας να την υποκαταστήσουν. Έχω γράψει και εγώ και άλλοι, πολλές φορές για το πόσο πιό οδυνηρή και αναποτελεσματική είναι μιά ίσου ποσοστού "εσωτερική υποτίμηση" από μια "κλασσική". Σκεφτείτε μόνο μια συνέπεια: Σε λίγο, θα χρειάζεται ένα ολόκληρο μηνιάτικο υπαλλήλου σαν αμοιβή για ημίωρη παράσταση δικηγόρου σε απλή μήνυση εξυβρίσεως (με "κλασσική υποτίμηση" θα αρκούσε μισό). Άδικη δυσαναλογία, δεν νομίζετε; Δίκαιη, λοιπόν, η κοινωνική έκρηξη, που απειλείται.

    Συμφωνήθηκε (ευφημισμός για την διαδικασία) σήμερα ότι χειρότερο: Ελλειμματικοί ισολογισμοί (ούτε προϋπολογισμοί) δεν θα επιτρέπονται, επί ποινή κυρώσεων. Στην πράξη, όσα θα τρώνε τα λαμόγια θα καλούνται να τα πληρώσουν οι πολίτες! Τι αλλάζει; Δανεικά θα παίρνουμε, όχι για να καλύπτουμε τις ανάγκες της κονωνίας, αλλά ΜΟΝΟ για να ξεχρεώνουμε τους δανειστές. Και οι κυρώσεις θα λαμβάνονται ερήμην μας, αφού μόνον τρείς χώρες θα έχουν βέτο επ'αυτών. Ουσιαστικά, μετά από μια λεστω και προσχηματική παρέκκλισή μας, θα μπορούν να μας εξαναγκάζουν σε έξοδο από το Ευρώ και, ενδεχομένως την ΕΕ καταδικάζοντάς μας σε αβάσταχτες κυρώσεις.

    Τέλος, δεν αντιλαμβάνομαι πως θα ωφεληθεί η παραγωγή μας από τα συμφωνηθέντα, ώστε να γίνουμε τουλάχιστον αυτάρκεις, όπως απαιτείται, αφού κανένα αναπυξιακό μέτρο δεν συζητήθηκε και η αδυναμία μας να συμμορφωθούμε παραμένει. Αυτό το μέλημα παραμένει, φαίνεται, στην Εθνική μας δικαιοδοσία!

    Τελικά, τι θα μας μείνει απ' το ευρώ;

  21. Nikos Draxma avatar
    Nikos Draxma 10/12/2011 03:52:48

    Οι υποστηριχτες του ευρω εχουν μια συγχιση μεσα στο μυαλο τους , απο την μια επιτειθονται στους υποστηριχτες της δραχμης βγαζωντας ολα τα επιχειρηματα τους σκαρτα και θεωρωντας τους γραφικους , αλλα απο την αλλη οταν πανε στραβα τα πραγματα εξω κλαιγωνται και μοιρολατρουν ως μοιραιοι και αβουλοι λεγωντας μας οτι ειμαστε χαμμενοι οτι και να κανουμε

    Καντε μια γυρα σε ολα τα blogs επωνυμα ανωνυμα , να δειτε πως αναθεωρουν αποψεις τους σε χρονο dt , ουσιαστικα οι ιδιοι δεν ξερουν τι να πιστεψουν τελικα με το ευρω

    Πρεπει να καταλαβουν ορισμενα πραγματα

    Πρωτον

    Να σταθμισουν και να συγκρινουν παραγοντες οπως αγοραστικη δυναμη , οικονομικοι δεικτες γεγονοτα και καταστασεις που βιωνουμε σημερα στην χωρα , τα παραδειγματα της ιστοριας καθως και τις επισημες μελετες που στηριζονται σε κανονες οικονομιας
    Αν ολα τα παραπανω ειναι κατα των σημερινων πολιτικων του ευρω που εφαρμοζωνται , με ποια λογικη συνεχιζουν να το υποστηριζουν

    Δευτερον

    Η ευρωζωνη δεν ειναι φιλανθρωπικο καταστημα οπως νομιζουν , ο τσαμπας του παρελθοντος ( 2002 - 2009 ) πεθανε , ολα εχουν ανταλαγματα σε αυτη τη ζωη
    Αποδεχομενος καποιος να μεινει σε μια ενωση ισχυρων που θα του δανειζουν το ΔΙΚΟ ΤΟΥΣ ΧΡΗΜΑ , θα αναγκαστει να υποταχθει στους κανονες τους , ο αλλος δρομος ειναι να τα σπασει και να φυγει , μεση λυση δεν υπαρχει ιστορικα ετσι γινεται παντα
    Υπαρχει χωρα με χρεωκοπημενη οικονομια που να προοδευσε ζητιανευωντας σε μονιμη βαση και να στηριζεται με νταβατζηδες πανω απο το κεφαλι της , αντι στις δυναμεις της ?


    Τριτον

    Οι ξενοι λαοι δεν ειναι υποχρεωμενοι να αποδεχτουν λυσεις που βλαπτουν τα συμφεροντα τους ,με ποιο δικαιωμα εμεις σχολιαζουμε το βρεττανο λογου χαριν που δεν θελει μπαστακες στους προυπολογισμους του
    Ο καθε λαος σκεφτεται τα συμφεροντα του και ειναι απολυτως θεμιτο

    Τεταρτον και κυριοτερο

    Καλο θα ειναι να ειναι ετοιμοι για ολα τα ενδεχομενα , το να μοιρολατρουνε η να κλαιγονται δεν βγαζει πουθενα , τα παντα με αγωνα κερδιζονται σε αυτη τη ζωη
    Ακομα και ο τελευταιος σε αυτη τη γη , οταν εχει θεληση μπορει να αλλαξει πολλα ακομα και απο τους ισχυρους ( με αυτη τη λογικη εγιναν οι επαναστασεις και οι κοινωνικες κατακτησεις που αλλαξαν την ζωη μας )

    Ο μεγαλυτερος εχθρος ειναι ο κακος εαυτος μας και οταν χανουμε μαχες χωρις καν να τις δωσουμε
    Εξου και τα δογματα σοκ και η πλυση εγκεφαλου των μεντια εκει πονταρουν αφου ειναι λιγοι σε σχεση με την πλειοψηφια , αν ο κοσμος καταλαβει την δυναμη του , εχουν σαρωθει οι παντες πολυ γρηγορα

  22. Νίκος avatar
    Νίκος 10/12/2011 09:12:31

    Η ΕΕ είναι ένα προστάδιο, για τη δημιουργία της παγκόσμιας και άκρως αυταρχικής κυβέρνησης των διεθνών τραπεζιτών.

    Δείτε την επόμενη πολύ ενδιαφέρουσα συνέντευξη με Ελληνικούς υπότιτλους, του Aaron Russo, για όσα του είπε ένας της οικογένειας Ροκφέλερ:

    http://www.youtube.com/watch?v=dGc8s61Zb0I

  23. Φ. ΓΙΑΝΚΟΥΛΑΣ avatar
    Φ. ΓΙΑΝΚΟΥΛΑΣ 10/12/2011 09:32:31

    ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΣΑΣ.ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΩ ΟΛΑ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΣΑΣ,ΔΙΑΒΑΖΩ ΟΛΑ ΤΑ ΑΡΘΡΑ ΣΑΣ ΚΑΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΩ ΟΤΙ ΜΕΝΩ ΕΚΠΛΗΚΤΟΣ ΜΕ ΤΟ ΕΥΡΟΣ ΤΩΝ ΓΝΩΣΕΩΝ ΟΛΩΝ ΣΑΣ ΚΑΙ ΜΟΥ ΓΕΝΑΤΕ ΜΙΑ ΑΠΟΡΙΑ ...ΠΩΣ ΑΦΗΣΑΜΕ ΝΑ ΜΑΣ ΟΔΗΓΗΣΟΥΝ ΩΣ ΕΔΩ?ΜΗΠΩΣ ΚΑΝΑΜΕ ΚΑΤΙ ΛΑΘΟΣ ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ?ΜΗΠΩΣ ΚΑΝΑΜΕ ΠΟΛΛΑ ΛΑΘΗ?ΚΑΙ ΤΙ ΚΑΝΟΥΜΕ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΤΑ ΞΑΝΑΕΠΑΝΑΛΑΒΟΥΜΕ?(ΠΟΛΛΕΣ ΑΠΟΡΙΕΣ)ΚΑΛΟ ΧΡΥΣΟ ΤΟ ΕΥΡΩ ΑΛΛΑ ΗΤΑΝ ΕΤΣΙ ΓΙΑ ΑΛΛΟΥΣ ΟΧΙ ΓΙΑ ΕΜΑΣ.ΘΑΜΠΩΘΙΚΑΜΕ ΑΠΟ ΑΥΤΟ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΙΔΑΜΕ ΟΥΤΕ ΚΑΝ ΜΙΣΟ ΠΟΝΤΟ ΑΠΟ ΤΗΝ ΜΥΤΗ ΜΑΣ ΜΑΚΡΥΑ,ΔΕΝ ΑΝΑΦΕΡΩΜΕ ΣΤΟΥΣ ΕΙΔΙΜΟΝΕΣ ΠΟΥ ΜΕ ΤΗΝ ΠΡΟΠΑΓΑΝΔΑ ΤΟΥΣ ΜΑΣ ΤΟ ΠΛΑΣΑΡΑΝ ΣΕ ΟΤΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟ....ΕΜΕΙΣ Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΜΑΣ ΠΩΣ ΤΟ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΑΜΕ?ΚΑΙ ΑΝΤΕ ΩΣ ΙΘΑΓΕΝΗΣ ΤΑ ΠΗΡΑΜΕ ΤΑ ΚΑΘΡΕΠΤΑΚΙΑ ΤΙ ΚΑΝΟΥΜΕ ΓΙΑ ΝΑ ΑΠΟΦΥΓΟΥΜΕ ΤΗΝ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΜΠΡΟΣΤΑ ΜΑΣ?ΚΑΘΟΜΑΣΤΕ ΜΟΙΡΟΛΑΤΡΙΚΑ ΚΑΙ ΒΛΕΠΟΥΜΕ ΤΑ ΙΔΙΑ ΝΑ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΠΑΛΙ. ΒΛΕΠΩ ΤΡΟΜΟΚΡΑΤΗΜΕΝΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΝΑ ΤΡΕΧΟΥΝ ΔΕΞΙΑ ΚΑΙ ΑΡΙΣΤΕΡΑ ΣΤΟΥΣ ΔΙΑΔΡΟΜΟΥΣ ΤΩΝ ΒΡΥΞΕΛΩΝ ΕΠΑΙΤΩΝΤΑΣ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΠΟΥ ΜΕ ΦΟΒΙΖΕΙ.ΑΝ ΦΥΓΟΥΜΕ ΑΠΟ ΤΟ ΕΥΡΩ ΚΑΤΑΣΤΡΑΦΙΚΑΜΕ......ΑΝ ΜΑΣ ΔΙΩΞΟΥΝ ΠΩΣ ΘΑ ΤΟ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΟΥΜΕ?ΘΑ ΠΑΡΟΥΜΕ ΑΠΟ ΜΙΑ ΠΕΤΡΑ ΝΑ ΤΗΝ ΔΕΣΟΥΜΕ ΣΤΟΝ ΛΑΙΜΟ ΜΑΣ?ΤΙ ΝΩΜΙΖΟΥΜΕ , ΟΤΙ ΒΛΕΠΩΝΤΑΣ ΜΑΣ ΕΤΣΙ ΟΙ ΒΑΡΒΑΡΟΙ ΤΩΝ ΒΡΥΞΕΛΩΝ ΘΑ ΜΑΣ ΛΥΠΗΘΟΥΝ?ΟΧΙ ΚΑΙ ΤΟ ΛΕΩ ΚΑΤΗΓΟΡΗΜΑΤΙΚΑ.....ΤΕΛΕΥΤΕΟΣ ΦΙΛΕΛΛΗΝΑΣ ΗΤΑΝ Ο ΛΟΡΔΟΣ ΒΥΡΩΝΑΣ,ΟΠΟΙΟΣ ΕΧΕΙ ΕΝΣΤΑΣΗ ΑΣ ΤΟ ΚΑΛΟΣΚΕΦΤΕΙ ΠΡΙΝ ΑΝΑΦΕΡΕΙ ΑΛΛΟΝ ΠΟΙΟ ΣΥΓΧΡΟΝΟ.Ο ΕΛΛΗΝΑΣ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΜΙΑ ΦΩΝΗ ΑΝΤΙΔΡΑΣΗΣ ΣΕ ΑΥΤΟΥΣ,ΜΙΑ ΚΑΘΑΡΗ ΦΩΝΗ ΝΑ ΤΟΥ ΔΩΣΕΙ ΕΛΠΙΔΑ.Ο ΑΝΤΩΝΗΣ ΣΑΜΑΡΑΣ ΝΩΜΙΖΑ ΟΤΙ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΕΙ ,ΑΛΛΑ ΒΛΕΠΩ ΤΟ ΙΔΙΟ ΕΡΓΟ ΚΑΙ ΜΕΙΣ ΠΑΡΑΜΕΝΟΥΜΕ ΟΙ ΙΔΙΟΙ ΘΕΑΤΕΣ.ΠΟΣΟΙ ΑΠΟ ΕΣΑΣ ΞΕΡΕΤΕ ΤΟΥΣ ΤΟΜΕΑΡΧΕΣ ΤΙΣ Ν.Δ?ΕΛΑΧΙΣΤΟΙ ΑΠΟ ΕΜΑΣ ΤΟΥΣ <> ΜΕ ΕΞΑΙΡΕΣΗ ΤΟ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΕΠΙΤΕΛΕΙΟ ΚΑΙ ΠΟΥ ΓΙΑ ΝΑ ΕΙΜΑΙ ΕΙΛΙΚΡΙΝΗΣ ΠΛΗΝ ΤΟΥ ΧΡΥΣΑΝΘΟΥ ΛΑΖΑΡΙΔΗ ΚΑΝΕΝΑΣ ΑΛΛΟΣ ΔΕΝ ΜΕ ΓΕΜΙΖΕΙ ΕΜΠΙΣΤΟΣΥΝΗ.ΑΠΟΨΗ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΣΤΗΝ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΛΙΓΟΙ ΣΧΕΔΟΝ ΟΛΟΙ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΙΣΩΣ ΑΥΡΙΟ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΤΟΥ ΑΝΤΩΝΗ ΣΑΜΑΡΑ.Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΧΡΕΙΑΖΕΤΕ ΚΟΜΑΝΤΟΣ ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ ΓΙΑ ΝΑ ΚΡΑΤΗΣΟΥΝ ΕΝΑ ΠΛΟΙΟ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΜΠΑΝΤΑΡΕΙ.ΑΚΟΥΩ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑΤΟΣ ΧΑΡΗ ΤΟΝ ΤΟΜΕΑΡΧΗ ΓΕΩΡΓΙΑΣ ΚΑΙ ΑΝΑΡΩΤΙΕΜΕ ΑΝ ΟΛΟΙ ΟΙ ΥΠΟΛΟΙΠΟΙ ΕΙΝΑΙ ΕΤΣΙ.ΤΟ ΑΞΙΟΛΟΓΟ ΑΤΟΜΟ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΕΚΕΙ ΕΙΝΑΙ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΑΝΗΜΕΡΩΤΟΣ ΣΕ ΘΕΜΑΤΑ ΓΕΩΡΓΙΑΣ .ΑΝ ΠΕΡΙΜΕΝΕΙ ΝΑ ΤΟΝ ΕΝΗΜΕΡΩΝΟΥΝ ΤΑ ΣΥΝΔΙΚΑΛΙΣΤΙΚΑ ΑΤΟΜΑ ΠΟΥ ΤΟΝ ΠΕΡΥΤΡΙΓΥΡΙΖΟΥΝ ΖΗΤΩ ΠΟΥ ΚΑΕΙΚΑΜΕ.....ΜΙΑ ΑΠΟ ΤΑ ΙΔΙΑ.ΝΑ ΠΑΡΕΙ ΤΑΜΑΞΙ ΤΟΥ ΠΟΥ ΤΟΥ ΕΧΕΙ ΔΩΣΕΙ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΤΟΝ ΟΔΗΓΟ ΠΟΥ ΤΟΥ ΠΑΡΕΧΕΙ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΚΑΙ ΝΑ ΞΕΚΙΝΗΣΕΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΕΒΡΟ ΕΩΣ ΤΗΝ ΚΡΗΤΗ ,ΝΑ ΜΙΛΗΣΕΙ ΜΕ ΤΟΥΣ ΑΓΡΟΤΕΣ ΝΑ ΕΧΕΙ ΑΠΟΨΗ Ο ΙΔΙΟΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΝΑ ΑΠΟΦΑΣΙΖΕΙ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΑΓΡΟΤΕΣ ΧΩΡΙΣ ΚΑΝ ΝΑ ΤΟΥΣ ΕΧΕΙ ΔΕΙ ΠΟΤΕ.ΑΥΤΟ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΟΛΟΙ ΤΟΥΣ ΕΚΕΙ ΣΤΗΝ Ν.Δ. ΤΙ ΜΟΥ ΚΑΘΕΣΤΕ ΜΩΡΕ ΣΤΑ ΓΡΑΦΕΙΑ ΣΑΣ ΠΕΡΙΜΕΝΩΝΤΑΣ ΠΟΤΕ ΘΑ ΣΑΣ ΦΩΝΑΞΕΙ ΚΑΝΑ ΚΑΝΑΛΙ ΣΤΗΝ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ Η ΠΟΤΕ ΘΑ ΠΕΙΤΕ ΚΑΜΙΑ ΞΥΛΙΝΗ ΠΑΠΑΡΙΑ ΣΕ ΚΑΝΑ ΡΑΔΙΟΣΤΑΘΜΟ?ΕΤΣΙ ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΣΑΣ ΕΜΠΙΣΤΕΥΤΕΙ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΠΑΛΙ?ΠΛΑΝΑΣΤΕ ΟΙΚΤΡΑ ΚΥΡΙΟΙ.ΑΝ ΦΟΒΑΣΤΕ ΝΑ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΕΤΕ ΤΟΥΣ ΙΔΙΟΥΣ ΣΑΣ ΠΟΛΙΤΕΣ ΠΩΣ ΘΑ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΕΤΕ ΤΑ ΘΗΡΙΑ ΕΚΕΙ ΕΞΩ?ΑΛΛΑ ΠΡΩΤΑ ΑΠΟ ΟΛΟΥΣ Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΜΑΣ.ΤΟ ΚΕΦΑΛΙ ΜΕΣΑ ΚΑΙ ΤΑ ΠΟΔΙΑ ΣΤΟΝ ΚΩΛΟ ΝΑ ΣΩΣΟΥΝ ΟΤΙ ΣΩΖΕΤΕ ΠΛΕΟΝ.ΤΗΝ ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑ ΜΑΣ ΚΥΡΙΕ ΣΑΜΑΡΑ ΑΥΤΗΝ ΘΕΛΟΥΜΕ ΝΑ ΣΩΣΕΙΣ ΠΙΑ... ΜΠΟΡΕΙΣ?ΚΑΝΤΟ ....

    • Y. avatar
      Y. @ Φ. ΓΙΑΝΚΟΥΛΑΣ 10/12/2011 11:14:08

      Από σχολιασμό, σε σχόλιο του Ιεροφάντη στις 27/3/2011
      “Η γήρανση του αγροτικού ενεργού πληθυσμού, είναι στην άποψή μου το κύριο πρόβλημα. Άρα πρέπει να ενταχθούν νέοι άνθρωποι (και διασταλτικά παντού, όχι μόνο στα αγροτικά). Νέοι άνθρωποι με μεράκι, καινοτόμες ιδέες, και κυρίως, όρεξη για δουλειά. Μόνο που δεν υπάρχει το μπακάρισμα από τις υπηρεσίες, όπως και αναφέρεις. Ας ελπίσουμε οι νέες Περιφέρειες του Καλλικράτη όπου μεταφέρονται πολλές αρμοδιότητες στο γεωργικό τομέα, θα σχεδιάσουν και οργανώσουν τη δημόσια υποστήριξη που λείπει.
      Συνολικά, πολύ καλές προτάσεις. Για στείλ’ τες και στους αρμόδιους για τα αγροτικά της ΝΔ, Κασαπίδη, Καρασμάνη και λοιπούς, ώστε να τα εκλαϊκεύσουν και τα συμπεριλάβουν στις δικές τους προτάσεις, γαι ένα συνολικό σχέδιο αγροτικής ανάπτυξης.”

  24. Χριστόφορος Μίχου avatar
    Χριστόφορος Μίχου 10/12/2011 13:25:31

    Πληροφόρηση! Να τρέξει η πληροφόρηση σ όλη την Ελλάδα!!!
    Όλα σωστά, παραγωγή και μόνο παραγωγή απαραίτητα, όμως θέλουμε και τύχη, διότι φίλοι μου πάντα κάποιοι και με κάποιον αρχηγό θα κυβερνούν τη χώρα κ εδώ είναι ο μεγάλος κίνδυνος.
    Η δικαιολογημένη απελπισία των Ελλήνων και η επίσης δικαιολογημένη απαξίωση τους προς τους πολιτικούς, θα τους κάνει να σκορπίσουν στα διάφορα μικρά κόμματα φέρνοντας μια πολυπολυκομματική βουλή, που δεν θα φέρει χαΐρι και προκοπή με τίποτα.
    Αν μπορούσαν οι πολιτικοί να δουλέψουν παρέα για τη χώρα θα το είχαν κάνει από τον Ιούνιο.
    Όλο αυτό όμως, θα στερήσει την ισχυρή (γιατί ισχυρή χρειαζόμαστε) αυτοδυναμία Σαμαρά, ώστε να κάνει μια με την ανάποδη του χεριού του, να πετάξει τα ποτήρια και τα πιάτα με τ αποφάγια από το μεγάλο φαγοπότι του παρελθόντος και να στρώσει απ την αρχή τραπέζι για νοικοκυραίους, για ανθρώπους που θα παράγουν και θα στρώνουν για ν’ απολαμβάνουν τους κόπους τους και μόνο.
    Μιλώ για το Σαμαρά διότι είναι ο μόνος (αν βλέπει κάνεις και κάποιον άλλον ας μας το πει) όπου είναι Έλληνας, είναι ταχύτατος σε σκέψεις και αποφάσεις, είναι του σαλονιού αλλά και του λιμανιού, διότι διαχειρίζεται άριστα τους συνομιλητές και είναι σκληρόςαντίπαλος στο πολιτικό σκάκι, αλλά ακούει και την κοινωνία.
    Έχει την τέχνη του προβλέπειν και θέλει να δουλέψει για την Ελλάδα και να δοξαστεί.
    Είναι χορτάτος πολύ χορτάτος και ευγενείς για να γίνει ..λαμόγιο.
    Αυτός ο κατακερματισμός των δυνάμεων, θα συμβεί αυτό για ένα λόγο , διότι ο πολίτης είναι απληροφόρητος, μάγκες, δε διαβάζει όλη η Ελλάδα antinews, ας το πάρουμε χαμπάρι, θα σας δώσω ένα παράδειγμα γνωστού που μου είπε ...σιγά που θα ψηφίσω Σαμαρά, ίδιο λαμόγιο είναι, έφερε τους αλβανούς και μας πήραν τα μεροκάματα(!). Στην ερώτηση μου αν γνωρίζει πως αυτό το έκανε ο Ανδρέας Παπανδρέου με τον Παπούλια ως υπουργό εξωτερικών και ότι δεν είμαστε ικανοί να τους διαχειριστούμε, του φάνηκαν Κινέζικα από άγνοια και όχι από κομματικό στόκο στο μυαλό του.
    Αυτή όμως η άγνοια γ’ αυτούς και άλλους λόγους, φοβάμαι πως θα δώσει τη χαριστική βολή στην Ελλάδα με το αποτέλεσμα των εκλογών, που ελπίζω να είναι σύντομα.
    Αν δεν είναι σύντομα η χώρα θα πάει καταδιαόλου και βέβαια τότε θα παρακαλάνε το Σαμαρά να κυβερνήσει, μα θα είναι ανώφελο και τραγικό για τον ίδιο.
    Ας ελπίσουμε η πίεση και αγανάκτηση να λειτουργήσει προς τη σωστή κατεύθυνση.
    Κα πάμε στην παραγωγή, εδώ τα πράγματα είναι δύσκολα διότι και να θέλουμε έχουμε γίνει πια ..προζύμια, θα χαλάσει το νύχι με την τσάπα και στον κήπο του χωριού μας σπείραμε γκαζόν! και στο τηγάνι βάζουμε πατάτα Αιγύπτου και φασόλια Τουρκίας!
    Και βέβαια που να αντικατασταθεί το τεράστιο 4χ4 τζιπ με τρακτέρ? Αυτό προϋποθέτει να αποβάλλουμε και άπειρες ακόμα ηλίθιες συνήθειες.
    Κλπ, κλπ, κλπ…
    Όσο για τους “πεινώντες”... και δεν ειναι μόνο για τις άγιες μέρες, η πείνα δεν εχει καθημερνη και σκόλη, ο καθένας μας με καλό τρόπο, να κάνει το καθήκον του ανθρώπου προς τον άνθρωπο, αλλά προς θεού με τρόπο, υπάρχει η περήφανη φτώχεια που δεν ανοίγει την πόρτα thw ούτε στον ταχυδρόμο, προσοχή, όλοι μας….

  25. ΗΛΙΑΣ avatar
    ΗΛΙΑΣ 10/12/2011 13:31:28

    εγω εδω και ενα μηνα ανεργος προσανατολιζομαι προς τον αγροτικο τομεα χωρις να ειναι καποιος δικος μου αγροτης αλλα βλεπω τα χωραφια με τα λαχανικα που βαζουν στην περιοχη μου οι παραγωγοι και σαπιζουν και ετσι το σκεφτομαι χιλιες φορες μου κοβονται τα ποδια και αναρωτιεμαι γιατι συμβαινει αυτο.

    • sofia avatar
      sofia @ ΗΛΙΑΣ 11/12/2011 09:45:30

      αυτό είναι όντως ένα πρόβλημα... μας έχουν πείσει ότι τα εισαγόμενα προϊόντα είναι καλύτερα και φθηνότερα. Στην πραγματικότητα είναι από αμφιβόλου ποιότητας έως επικίνδυνα. Στις πρώην ανατολικές χώρες π.χ. χρησιμοποιούνται επικίνδυνα φυτοφάρμακα που από χρόνια έχουν απαγορευθεί. Το ισπανικό ελαιόλαδο είναι μάλλον κακής ποιότητας, λόγω του απαράδεκτου τρόπου συλλογής. Τα ευρωπαίκά τυριά είναι του εργαστηρίου και όχι από φυσικό γάλα. Το κακό είναι ότι τα σούπερ μάρκετ, που από χρόνια έπεσαν σε χέρια ξένων (Γάλλων, γερμανών) δεν προωθούν τα ελληνικά προϊόντα όσο θα έπρεπε και μιά πρόσφατη έρευνα έδειξε ότι άριστα κρητικά -καί όχι μόνο- προϊόντα παραμένουν στα ράφια του παραγωγού και σαπίζουν γιατί δεν υπάρχει πλαίσιο προώθησής τους στην Ελληνική και ξένη αγορά. Σε συνδυασμό μάλιστα με την διογκωμένη γραφειοκρατία χάνεται κάθε ελπίδα έγκαιρης προώθησης. Γιά μένα όλοι οι παραγωγοί έπρεπε να προσφύγουν στα δικαστήρια και παράλληλα να βρούν τρόπους διαφήμισης των προϊόντων τους. Ένας ευρύς συνεταιρισμός επίσης θα τους βοηθούσε να αγοράσουν μεταφορικά μέσα και να μην έχουν ανάγκη τους μεσάζοντες. Το προπέρσυνο καλοκαίρι βρήκα στο διαδίκτυο μιά βιοτεχνία στο Ηράκλειο που κατασκεύαζε πολύ όμορφα παραδοσιακά κρεβάτια σε πολύ καλές τιμές- Κοπιδάκης νομίζω λεγόταν. Έστειλα μήνυμα και μου απάντησαν ότι το κρεβάτι που με ενδιαφέρει κοστίζει 300 ευρώ αλλά θα επιβαρυνθώ άλλα 50 γιά να το στείλουν μέχρι την Αθήνα με φορτωτική. Εγώ όμως δεν μένω στην Αθήνα. Α! μόνο μέχρι την Αθήνα μπορούν να το στείλουν, αυτό το ξεκαθάρισαν. Μετά έπρεπε να φροντίσω εγώ για την περαιτέρω μεταφορά του.
      Ο μόνος τρόπος που μπορεί κανείς να προωθήσει τα αγροτικά του προϊόντα είναι στις λαϊκές αγορές, που έχει και ατόφιο το κέρδος. Τελευταία τις προτιμάει πολύ ο κόσμος γιά τη φρεσκάδα των προϊόντων και τις καλές τους τιμές. Εναλλακτικά μπορεί να τα διαθέσει σε μανάβικα, μπακάλικα, ιχθυοπωλεία και κρεοπωλεία της περιοχής του αναλόγως του είδους και μετά από συνεννόηση με τον έμπορο. Προϋποθέτει να έχεις φορτηγάκι, αλλά με 2-3 χιλιάδες ευρώ μπορείς να βρείς φορτηγό μεταχειρισμένο πετρελαιοκίνητο που είναι αθάνατο. Και μιλάω πάντα γιά φρέσκα προϊόντα διατροφής, γιατί αν μιλάμε για τεύτλα, καπνά, βαμβάκι κλπ που χρειάζονται μεταποίηση, θα πρέπει να υπάρχει κοντά και μονάδα μεταποίησης, κι απ' όσο ξέρω οι περισσότερες έχουν βάλει λουκέτο, χάρις στις μεθοδεύσεις των φίλων μας των Ευρωπαίων...
      Το ξέρετε ότι στη Γαλλία το γαλλικό ελαιόλαδο κοστίζει 17 ευρώ το λίτρο, ενώ το ελληνικό που είναι καλύτερο, κοστίζει 6 ευρώ? Μιλάμε για εξωφρενική διαφορά, και οι Γάλλοι προτιμούν το ελληνικό, που όμως είναι δυσεύρετο. Αυτό μου το είπε μιά παλιά συμμαθήτριά μου που ζεί εκεί και τώρα ψάχνει να βρεί τρόπο να εισάγει και να πουλάει στην Γαλλία ελληνικό ελαιόλαδο. Μάλιστα μου ζητούσε πληροφορίες.

  26. anonymous avatar
    anonymous 10/12/2011 13:58:29

    Βλέπω έπιασες το καλάσνικοφ του πληκτρολογίου κι όποιον πάρει ο χάρος. Αυτή τη στιγμή το λάδι το παίρνουν από τον αγρότη 2,40 Ευρώ κι αν. Ένας αγρότης που παράγει 10 τόνους, που θεωρείται μεγάλη παραγωγή, έχει μεικτό εισόδημα 24.000 Ευρώ. Τα μισά είναι έξοδα άρα του μένουν 12.000 Ευρώ. Οικογένεια δε ζει με αυτά. Γι αυτό τα παρατάνε.
    Ο λόγος είναι ότι τα τελευταία χρόνια διπλασιάστηκε η παγκόσμια παραγωγή ελαιολάδου διότι μπήκαν νέοι παίκτες στην αγορά όπως η Αυστραλία και η Αργεντινή. Παράγουν σε κάμπους με ελαιοθάμνους (δενδρύλια ελιάς σε μέγεθος θάμνου) και μηχανική συλλογή.

    Αλήθεια όταν πας να πάρεις λάδι από αγρότη θα του δώσεις 5 Ευρώ το κιλό δηλ. 85 στο δοχείο για να βγαίνει; Πολύ αμφιβάλλω. Τουλάχιστον εμένα με πιέζουν και μου ζητάνε ακόμη χαμηλότερες τιμές από τις ήδη χαμηλές. Για 5 Ευρώ ούτε λόγος, για 3 ίσως. Και αυτό σε λιανική.

    • καθηγητής avatar
      καθηγητής @ anonymous 11/12/2011 02:06:15

      Φίλε ερασιτεχνικά ασχολούμαι (βγάζω μερικούς τενεκέδες για το σπίτι και 2-3 φίλους), οπότε δεν είμαι και ο πλέον ειδικός να σου απαντήσει σε επίπεδο παραγωγής. Έχω τις εξής ενστάσεις σχετικά με τους λόγους εγκατάλειψης της αγροτικής παραγωγής (όπου είμαι λάθος με διορθώνεις) : 1) Ξάδερφος στο χωριό (Νότια Λακωνία) ξεκίνησε προ δεκαετίας από 10 τόνους παραγωγή και σήμερα, ρίχνοντας σχεδον όλο το περίσσευμα σε αγορά ελαιώνων, κάνει 25 τόνους και είναι άρχοντας, ειδικά μαζί με την επιδότηση. Αντίθετα, οι περισσότεροι, ό,τι έβγαζαν στην καλύτερη το έκαναν νέο hilux, στη χειρότερη φιάλη σε κολάδικο.
      2) Οι Ισπανοί έχουν χρηματιστήριο λαδιού, όπου πριν 4 χρόνια (το πληροφορήθηκα σε συζήτηση με συνάδερφο που ασχολείται συστηματικά - 10000 ελαιόδενδρα) είχαν μέση τιμή κιλού πάνω από ευρώ, σε αντίθεση με το απαρχαιωμένο μοντέλο της δημοπρασίας στο "εργοστάσιο¨ από το λιγδωμένο χοντρέμπορα-μεσάζοντα των ιταλικών συμφερόντων.

    • sofia avatar
      sofia @ anonymous 11/12/2011 10:03:07

      Αν έχεις πολλά ελαιόδενδρα με 1-2 επιδοτήσεις και ένα μικρό δάνειο μπορείς να αγοράσεις οικογενειακό λιοτρίβι. Είναι ιταλικής προελεύσεως μάρκας TOSCANA -υπάρχει στο διαδίκτυο. Μιά ικανοποιητική μηχανή κοστίζει 11000 ευρώ κι αν θέλεις και πλυντήριο & συσκευαστήριο το πακέτο πάει γύρω στις 20000. Όπως έγραψα και προηγουμένως υπάρχει συμμαθήτριά μου στη Γαλλία που ενδιαφέρεται να προωθήσει ελληνικό ελαιόλαδο. Αν σε ενδιαφέρει να έρθεις σε επικοινωνία, χωρίς να είσαι υποχρεωμένος σε συνεργασία μπορώ να σού δώσω το mail της. Γράψε μου το mail σου να σου στείλω πληροφορίες. Εγώ δεν έχω μεγάλη παραγωγή. Μου φτάνει μόνο για οικογενειακή κατανάλωση. Έχω καλούτσικη παραγωγή σε πορτοκάλια μέρλιν και βαλέντσια (40 δέντρα κατάφορτα) και συνεννοήθηκα φέτος με το μανάβη της γειτονιάς μου να του πουλάω πορτοκάλια. Τα πορτοκάλια όμως, ιδίως τα χειμωνιάτικα, δεν πιάνουν καλή τιμή.

  27. Φ. ΓΙΑΝΚΟΥΛΑΣ avatar
    Φ. ΓΙΑΝΚΟΥΛΑΣ 10/12/2011 18:13:57

    ΚΑΤΑΡΧΗΝ ΣΥΓΧΩΡΕΣΤΕ ΜΕ ΓΙΑ ΤΑ ΚΕΦΑΛΑΙΑ ΓΡΑΜΑΤΑ ΔΕΝ ΕΧΩ ΣΚΟΠΟ ΝΑ ΔΩΣΩ ΚΑΠΟΙΟΝ ΣΤΟΜΦΟ ΣΤΑ ΓΡΑΦΟΜΕΝΑ ΑΠΛΑ ΜΕ ΤΑ ΣΗΜΕΙΑ ΣΤΙΞΗΣ ΔΕΝ ΤΑ ΠΑΩ ΚΑΛΑ.ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΤΟ ΑΝΤΙΝΙΟΥΣ ΠΟΥ ΔΙΝΕΙ ΧΩΡΟ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΝΑ ΠΟΥΝ ΚΑΤΙ.ΕΙΜΑΙ ΣΙΓΟΥΡΟΣ ΟΤΙ ΠΑΡΑ ΠΟΛΟΙ ΕΧΟΥΝ ΝΑ ΠΟΥΝ ΚΑΤΙ....ΝΑ ΔΩΣΟΥΝ ΚΑΤΙ ΜΙΑ ΙΔΕΑ ΜΙΑ ΠΡΟΤΑΣΗ.......ΘΑ ΜΟΥ ΠΕΙΤΕ ΤΩΡΑ ΔΕΝ ΑΣΚΕΙΤΕ ΕΤΣΙ ΠΟΛΙΤΙΚΗ.......ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΣΚΟΠΟΣ ΜΑΣ ΑΥΤΟΣ ΚΑΙ ΣΤΟ ΦΙΝΑΛΕ ΕΙΔΑΜΕ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΠΟΥ ΑΣΚΟΥΝ ΚΑΙ ΠΟΥ ΜΑΣ ΟΔΗΓΗΣΕ.ΣΙΓΟΥΡΑ ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΔΕΝ ΠΡΟΣΦΕΡΕΤΕ ΓΙΑ ΑΥΤΟΥ ΤΟΥ ΕΙΔΟΥΣ ΤΙΣ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ,ΑΛΛΑ ΑΣ ΜΟΥ ΠΕΙΤΕ ΠΩΣ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΠΡΟΤΕΙΝΩ 2 ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΚΑΙ ΝΑ ΞΕΡΩ ΟΤΙ ΘΑ ΤΑ ΔΙΑΒΑΣΕΙ Ο ΑΡΜΟΔΙΟΣ ΤΟΜΕΑΡΧΗΣ ΚΑΙ ΘΑ ΤΟ ΚΑΝΩ.ΕΙΜΑΙ ΣΙΓΟΥΡΟΣ ΠΩΣ ΚΑΙ ΠΟΛΛΟΙ ΑΚΟΜΑ, ΕΧΟΥΝ ΝΑ ΔΩΣΟΥΝ ΜΕ ΙΔΕΕΣ, ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΤΟΥΣ, ΑΡΚΕΤΑ ΧΡΗΣΙΜΕΣ ΚΑΤΕΥΘΗΝΣΕΙΣ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΤΟΜΕΙΣ.ΕΞΑΛΟΥ ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΕΠΙΣΤΕΓΑΣΜΑ ΤΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ? ΤΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΣΤΗΝ ΕΚΦΡΑΣΗ ΟΛΩΝ? ΜΑΚΑΡΙ ΝΑ ΞΕΡΑΜΕ ΟΤΙ ΕΧΟΥΜΕ 50 ΑΤΟΜΑ ΣΤΗΝ ΧΩΡΑ ΠΟΥ ΤΑ ΞΕΡΟΥΝ ΟΛΑ ,ΠΟΥ ΔΙΝΟΥΝ ΛΥΣΕΙΣ ΣΕ ΟΛΑ,ΑΛΛΑ ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΠΙΘΑΝΟ ΑΥΤΟ ΤΟ ΣΕΝΑΡΙΟ.ΑΝΟΙΞΤΕ ΤΑ ΑΥΤΙΑ ΣΑΣ ,ΑΚΟΥΣΤΕ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ .....ΚΑΝΤΕ ΤΟ ΠΡΙΝ ΕΙΝΑΙ ΑΡΓΑ....Η ΦΩΝΗ ΤΟΥΣ ΚΑΠΟΙΑ ΣΤΙΓΜΗ ΘΑ ΕΝΩΘΕΙ ΚΑ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΕΚΩΦΑΝΤΙΚΟΣ ΘΟΡΥΒΟΣ...Ο ΘΟΡΥΒΟΣ ΠΟΥ ΘΑ ΚΑΝΕΙ ΠΕΦΤΩΝΤΑΣ Ο ΠΟΛΙΤΙΚΟΣ ΜΑΣ ΚΟΣΜΟΣ!

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.