#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
14/05/2012 17:37
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τέρμα τα παιχνίδια εντυπώσεων, καιρός να πούμε αλήθειες



Στην πολιτική έχεις συνήθως δυο επιλογές.

Η πρώτη είναι να παραμερίσεις και να περιμένεις να λύσουν οι άλλοι το πρόβλημα  και για εσένα.

Στην περίπτωση αυτή διατρέχεις τον  κίνδυνο να επιλέξουν μια λύση η οποία όχι μόνον δεν θα είναι η καλύτερη δυνατή, αλλά μπορεί να αποδειχτεί  και η χειρότερη.

Η δεύτερη επιλογή είναι να βγείς στο ….γήπεδο να παίξεις μπάλα.

Να προτείνει λύσεις.

Και  αν η πρώτη απορριφθεί, να επανέλθεις με νεότερη.

Να επιχειρήσεις να διαμορφώσεις τις εξελίξεις και όχι να περιμένεις μοιρολατρικά να τις ακολουθήσεις.

Σε περίπτωση που δεν το έχουν καταλάβει ακόμα κάποιοι, η ΝΔ ήρθε πρώτο κόμμα στις τελευταίες εκλογές. Με κουτσουρεμένα ποσοστά μεν, αλλά πρώτο κόμμα. Και είναι η πρώτη και με διαφορά κοινοβουλευτική δύναμη.

Και μη μου πει κανείς για το εκλογικό νόμο, γιατί όλοι  τον ήξεραν .

Με  αυτόν το νόμο πήγαμε στις εκλογές.

Έφερε κάποιος στην προηγούμενη βουλή θέμα τροποποίησής του  και δεν το πήρα χαμπάρι; Ακόμα και ο έως χθές επικριτής του νόμου κ. Τσίπρας θέλει να προκαλέσει νέες εκλογές επειδή φιλοδοξεί να εκμεταλλευτεί το bonus  του πρώτου κόμματος!

Λοιπόν, από τη ΝΔ θα περίμενε κανένας πρωτοβουλίες.

Όχι γενικές και αόριστες, αλλά με ονοματεπώνυμο.

Προτείνουμε αυτόν για πρωθυπουργό, με ένα ολιγομελές σχήμα και με συγκεκριμένη εντολή: Να πάει στους δανειστές μας και να διαπραγματευτεί το μνημόνιο από μηδενική βάση.

Έστω να θέσει το ζήτημα της επαναδιαπραγμάτευσης από μηδενική βάση.

Και στη διαπραγμάτευση να είναι παρόντες όλοι οι πολιτικοί αρχηγοί που εκπροσωπούνται στο κοινοβούλιο και θέλουν να συμμετάσχουν στην εθνική προσπάθεια.

Γιατί  ουδείς μπορεί να εξαναγκαστεί. Δημοκρατία έχουμε, ακόμη.

Αντί αυτών, εδώ και μια βδομάδα ολόκληρη χώρα κρέμεται από τις διαθέσεις ενός επηρμένου μειρακίου της πολιτικής που  θαρρεί πως ακόμα είναι πρόεδρος του 15μελούς και ετοιμάζεται να κάνει κατάληψη της εξουσίας.

Που βάλλει εναντίον πάντων και πασών ως δοκησίσοφος της εξ αποκαλύψεως αλήθειας.

Αυτά είναι ανήκουστα πράγματα.

Μια βδομάδα τώρα ακούμε τον κ. Στρατούλη, τον κ. Γλέζο, τον κ. Αλαβάνο, τον κ. Λαφαζάνη  να  εκτοξεύουν πομφόλυγες, αδιαφορώντας για τις συνέπειες. Και ύστερα να μας λένε ότι δεν καταλάβαμε καλά. Η αλήθεια είναι ότι μετράνε τις αντιδράσεις μας. Ελέγχουν την αβελτηρία μας. ‘Η απλώς αποκαλύπτουν τις μύχιες σκέψεις τους.

Μέθυσαν από το νέκταρ του διψήφιου ποσοστού και ονειρεύονται μεγαλεία. Το βλέπεις στην αλαζονεία που εκπέμπουν!

Με όσους μίλησα από το εξωτερικό τις τελευταίες ημέρες μου μετέφεραν την εικόνα μιας  Ελλάδος εντελώς ανυπόληπτης, στα όρια της παρακμής.

Μιας Ελλάδας που στερείται σοβαρότητας.

Ποιος, αλήθεια υπολογίζει μια τέτοια χώρα;

Τι να διεκδικήσει  όταν την οικτίρουν;

Πιστεύει κανένας ότι  έχουμε την πολυτέλεια αυτών  των αργόσυρτων  διαδικασιών;  Διαθέτουμε ανεξάντλητο πολιτικό χρόνο;

Η χώρα βουλιάζει και  εμείς παρακολουθούμε τα ..διαγγέλματα του κ. Τσίπρα  στα κομματικά του ακροατήρια.

Αν ο κ.Τσίπρας θέλει να κυβερνήσει, να μας παρουσιάσει, επιτέλους, το πρόγραμμά του.

Ας τελειώνουμε μ’ αυτό το πανηγύρι μικροπολιτικών εντυπώσεων.

Καιρός το πρώτο κόμμα να ανταποκριθεί στην αποστολή του.

Με υψηλό αίσθημα ευθύνης να προτείνει μια οικουμενική κυβέρνηση με ένα και  μόνο σαφή στόχο: την επαναδιαπραγμάτευση του μνημονίου από μηδενική βάση.

Γιατί αυτή ήταν η εντολή του ελληνικού λαού  στις τελευταίες εκλογές.

Και αν ουδείς άλλος θέλει να επωμιστεί το βάρος, τότε αύριο κιόλας να προκηρυχθούν νέες εκλογές.

Και το δίλημμα των εκλογών να τεθεί προς τον ελληνικό λαό με τον  πιο ωμό τρόπο:

Θέλουμε την Ελλάδα στην Ευρωζώνη ναι ή όχι

Όσοι προτείνουν ναι, να  μας εξηγήσουν τι θα γίνει με το μνημόνιο.

Όσοι προτείνουν όχι, να μας περιγράψουν τις συνέπειες που θα έχει για τον ελληνικό λαό η επιστροφή στη δραχμή.

Καιρός να πούμε αλήθειες.

Τέλος με τα μισόλογα.

Και όλοι να αναλάβουμε  τις ευθύνες μας έναντι  της πατρίδος και των επερχομένων.

 Κώστας Ροδινός

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Χρήστος avatar
    Χρήστος 14/05/2012 17:47:37

    Και μόνο ο τίτλος του άρθρου σας τα λέει όλα κ. Ροδινέ. Ως τώρα δηλαδή, μόνο εντυπώσεις και όχι αλήθειες. Γλώττα λανθάνουσα.... Αλήθεια, τι τον χρειαζόμαστε το σύριζα, αφού υπάρχουν αυτοί που θέλουν να κυβερνήσουν. 168 έδρες έχουν τα 3 κόμματα που το θέλουν. Με το ζόρι παντρειά δε γίνεται λέγανε οι μεγαλύτεροι από μας.

  2. Σωκράτης avatar
    Σωκράτης 14/05/2012 17:51:37

    Πολύ ωραία τα λες, αλλά αυτά έπερεπε να ειπωθούν την επόμενη μέρα των εκλογών ή μετά τις πρώτες "αντιδράσεις" του Τσίπρα. Τώρα τρέχουμε πίσω από τις εξελίξεις και παρά την πρωτιά έχασε η ΝΔ την πρωτοβουλία κινήσεων μαζί με τις εντυπώσεις

    • Factorx avatar
      Factorx @ Σωκράτης 14/05/2012 18:03:36

      Τα λόγια είναι πολύ εύκολα. Γιατί έχασε η ΝΔ την πρωτοβουλία των κινήσεων; Δεν είπε ο Σαμαρά να δώσει ακόμα και ψήφο ανοχής σε κυβέρνηση με ΣΥΡΙΖΑ; Τι θέλατε μερικοί να βγει και να πει αμέσως "εγώ είπα επαναληπτικές και δεν κάνουμε ούτε διερευνητικές κλπ και πάμε κατευθείαν για εκλογές; Αυτό που κάνει έπρεπε να κάνει. Να τους εκθέσει και να οδηγήσει πάλι τα πράγματα σε εκλογές με μετωπική αντιπαράθεση με τον ΣΥΡΙΖΑ και το ΠΑΣΟΚ εξαφανισμένο. Άλλο τώρα αν είναι μόνος του και δεν τον βοηθάει κανένας βουλευτής. Και επειδή πάντα πρέπει να βλέπουμε τα πράγματα σε βάθος σκεφτείτε αυτό: Όλοι γκρινιάζατε που προεκλογικά ο Σαμαράς κτυπούσε τον ΣΥΡΙΖΑ. Τι βλέπουμε σήμερα; να έχει εξαφανιστεί το ΠΑΣΟΚ και ο Σαμαράς να βρίσκεται απέναντι με τον ΣΥΡΙΖΑ. Θέλει πολύ μυαλό για να δούμε στο τέλος ποιός θα κερδίσει; Για σκεφτείτε να είχε ένα κόμμα που δεν θα τον υπονόμευε.

      • Ἀστυάναξ Καυσοκαλυβίτης avatar
        Ἀστυάναξ Καυσοκαλυβίτης @ Factorx 14/05/2012 18:16:15

        ""Θέλει πολύ μυαλό για να δούμε στο τέλος ποιός θα κερδίσει;""

        Ναὶ Φάκτορα, ἀλλὰ ἄλλο στὸ τέλος/γενικὰ καὶ ἄλλο στὸ τέλος/17 Ἰουνίου... Ἐνδεχομένως κάνει τὴ διαφορά.

        • Factorx avatar
          Factorx @ Ἀστυάναξ Καυσοκαλυβίτης 14/05/2012 18:18:04

          Νομίζεις οτι με 2 εκλογικές διαδικασίες ξεμπερδέψαμε; Για διάλυση του συστήματος μιλάμε, οχι για αλλαγή πουκαμίσου

          • Ο Θείος avatar
            Ο Θείος @ Factorx 14/05/2012 18:28:43

            Ορθότατο.

          • Ἀστυάναξ Καυσοκαλυβίτης avatar
            Ἀστυάναξ Καυσοκαλυβίτης @ Factorx 14/05/2012 18:51:42

            Ναὶ ρὲ παιδιὰ ἀλλὰ νὰ μείνει καὶ κάνας Ἕλληνας ζωντανὸς κατὰ τὴ διάρκεια τῆς ἐπαναστατικῆς διαδικασίας

      • Ο Θείος avatar
        Ο Θείος @ Factorx 14/05/2012 19:52:53

        factorx, προεκλογικά ο Σαμαράς κτυπούσε τον ΣΥΡΙΖΑ είναι αλήθεια. Και γκρίνιαζαν πάρα πολλοί γι' αυτό, κι αυτό είναι αλήθεια.
        Εξίσου όμως είναι αλήθεια ότι ένα σωρό ταλίμπανοι εκεί μέσα στη ΝΔ χτυπούσαν επί μήνες κατά προτεραιότητα ...τη ΔΗΜΑΡ.
        Οι ίδιοι ταλίμπανοι, που επί 2 χρόνια προετοίμαζαν "το καζάνι με το φίλτρο του Δρυίδη" που έφτιαξε και έδωσε 10 % στους "Φρανκενστάιν" ΑΝΕΛ.
        Άλλοι ήταν στοχοπροσηλωμένοι μονίμως στο ...ψόφιο από καιρό ΠΑΣΟΚ. Σκότωναν το ...πτώμα.
        Παίζανε όλοι stratego. Μπλέξανε άγρια.
        Τα είχαμε πεί από καιρό. Απλός πολίτης είμαι, κανενός οπαδός. Μου πέφτει όμως κάτι λόγο λόγος γιατί έτσι με αυτά μπλέξαμε κι εμείς οι απλοί πολίτες.
        Να ειχαν τώρα λίγη ψυχραιμία εκεί, οικαλεσμένοι του Προέδρου; Μπά δεν το βλέπω...

      • ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. avatar
        ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. @ Factorx 14/05/2012 20:37:16

        Μερικές εξαιρέσεις (που επιβεβαιώνουν τον κανόνα της πλήρους αποστασιοποίησης) των βουλευτών που βοηθούν τον Σαμαρά είτε με θέρμη είτε λόγω προσωπικής τους προβολής μέσα από τα ΜΜΕ (κυρίως κανάλια και διαδικτυακά) σε αυτή τη μετεκλογική φάση που διήρκεσαν οι διερευνητικές είναι:

        1. Άδωνις Γεωργιάδης (δυνατός και παραταξιακός)

        2. Κώστας Τζαβάρας (δυνατός και παραταξιακός)

        3. Νίκος Νικολόπουλος (καλός και παραταξιακός)

        4. Αργύρης Ντινόπουλος (όχι πολύ δυνατός αλλά παραταξιακός)

        5. Κωστής Χατζηδάκης (μέτριος αλλά παραταξιακός)

        6. Άρης Σπηλιωτόπουλος (σοβαρός αλλά όχι πολύ δυνατός, φταίει μάλλον το μεσαιωχωρίτικο παρελθόν)

        • ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. avatar
          ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. @ ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. 14/05/2012 20:38:19

          @ Φάκτωρα

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ Σωκράτης 14/05/2012 18:05:56

      περίπου τα ίδια έγραψα και την επομένη των εκλογών

      • Ο Θείος avatar
        Ο Θείος @ Κώστας Ροδινός 14/05/2012 18:27:27

        Ναι το θυμάμαι.
        Το δίλημμα που θέτεις είναι το μεγαλύτερο. Και πρέπει να το αντιμετωπίσουν όλοι από τη μεριά τους, φυσικά κυρίως μέσα στον ΣΥΝ. Αυτό εννοώ "προγραμματικό ξεκαθάρισμα". Θα είναι και οργανωτικό.
        Δεν θα ξεφουσκώσει γρήγορα ο ΣΥΡΙΖΑ. Δεν είναι ρεαλιστικό, παρεκτός και άν λειτουργήσει ως χώρος υποδοχής η ΔΗΜΑΡ. Και οι δικοί σας ταλιμπάν χτυπούσαν για καιρό τη ΔΗΜΑΡ, όχι τον ΣΥΡΙΖΑ. Ακόμη μία χοντρή "πατάτα". Τώρα η ΔΗΜΑΡ θα μουλαρώσει για να προστατευθεί - επωφεληθεί από @@@@κίες του ΣΥΡΙΖΑ.
        Μην υποτιμάς τους ΑΝΕΛ ως μέγεθος. Είναι 10 %. Είναι ακόμη πιό άμορφοι προγραμματικά από τον ΣΥΡΙΖΑ, αλλά ίσως προσφέρεται και εκεί έδαφος για ταχύ "προγραμματικό ξεκαθάρισμα". Και είναι χώρος που "εφάπτεται" (ιδεολογικά τουλάχιστον, προγραμματικά λιγότερο) με το δικό σας.
        Όσο πιό γρήγορα μορφοποιηθεί το νέο - χαοτικό ακόμη - πολιτικό σκηνικό, τόσο πιό πολλές ελπίδες υπάρχουν να μη μας "φάει ο καρχαρίας".

      • 1kris avatar
        1kris @ Κώστας Ροδινός 14/05/2012 19:36:17

        ΕΣΥ ΡΟΓΙΝΕ ΤΑ ΕΧΕΙΣ ΓΡΑΨΕΙ ΠΟΛΛΕΣ ΦΟΡΕΣ. ΑΛΛΑ ΤΟ ΣΗΜΕΡΙΝΟ ΗΤΑΝ ΒΕΛΟΣ ΣΤΗΝ ΚΑΡΔΙΑ.ΚΑΙ ΣΕ ΡΩΤΩ ΕΓΩ ΩΣ ΑΠΛΟΣ ΨΗΦΟΦΟΡΟΣ ΤΗΣ ΠΑΡΑΤΑΞΙΣ.ΑΥΤΑ ΤΑ ΑΠΛΑ ΠΟΥ ΛΕΣ ΠΟΙΟΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΤΡΙΤΟ ΟΡΟΦΟ ΤΗΣ ΣΥΓΓΡΠΥ ΤΑ ΕΧΕΙ ΣΚΕΥΤΕΙ.ΚΑΝΕΙΣ ΦΑΝΤΑΣΟΥ ΝΑ ΚΛΕΙΘΟΥΝ ΝΑ ΤΑ ΚΑΝΟΥΝ.ΠΑΣΧΟΥΜΕ ΚΩΣΤΑ ΩΣ ΠΑΡΑΤΑΞΙ ΚΑΙ ΛΥΣΙ ΔΕΝ ΦΑΙΝΕΤΑΙ

  3. Iakovos Ioannou avatar
    Iakovos Ioannou 14/05/2012 17:51:56

    Είναι επικίνδυνα ανόητο να ισχυρίζεται κανείς ότι, δεν υπάρχουν εναλλακτικές λύσεις εκτός, δήθεν, από την έξοδο της Ελλάδας από την Ευρωζώνη – κάτι για το οποίο δεν μπορεί να την υποχρεώσει κανένας απολύτως, ούτε άμεσα, ούτε έμμεσα, ενώ θα ισοδυναμούσε με την επιλογή της αυτοκτονίας, για την αποφυγή της φτώχειας.
    http://www.x-hellenica.gr/PressCenter/Articles/2599.aspx

  4. Ιωαννης Τ avatar
    Ιωαννης Τ 14/05/2012 17:55:23

    το προβλημα ειναι οτι ποτε δεν εχουμε δικο μας σχεδιο...
    εθνικη συννενοηση δεν γινεται στην βαση διλημματων. διαφωνω καθετα. η ΝΔ/ΠΑΣΟΚ/ΔΗΜΑΡ δεν θετουν ζητημα επαναδιαπραγματευσης απο μηδενικη βαση. μιλανε για μνημονιο με προσπαθεια να αλλαξουν 2 τρια πραγματα. η ΕΕ λεει το μνημονιο δεν αλλαζει κτλ. αρα για τι εθνικη συννενοηση μιλαμε. τα 3 κομματα περιμενουν απλα εντολες απο την ΕΕ. δεν γινεται ετσι ομως. εγινε 2,5+ χρονια με τραγικα αποτελεσματα.
    για μενα η πας και τους τιναζεις στον αερα η λες οκ οτι θελετε. αλλωστε το προγραμμα δεν βγαινει και με μαθηματικη ακριβεια η οικονομια της χωρας θα καταρρευσει απο μονη της. απορω μαλιστα πως αυτο δεν εχει συμβει ακομα διοτι αν εφαρμοζοταν παρομοιο προγραμμα στην ισαπανια η ιταλια οι χωρες αυτες θα κατερρεαν σε λιγοτερο απο 6 μηνες.

    ps
    η ΝΔ επεστρεψε την εντολη σε 2 ωρες. αυτο εμενα μου λεει ειχε αποφασισει νεες εκλογες μετα τα exit polls.

  5. Δαναός avatar
    Δαναός 14/05/2012 17:55:38

    Κώστα,
    επειδή το φωνάζουμε πολύν καιρό, αλλά απ’ ότι φάνηκε ήμασταν «φωνή βοώντος εν τη ερήμω», μιας που ούτε τα κόμματα ούτε και ο κόσμος έδωσαν την προσοχή που θα έπρεπε.

    Κι επειδή ακόμα και σήμερα μετά τις τσιριμόνιες του κ. ( πλέον) Τσίπρα, δεν έχουμε αντιληφθεί την περιδίνηση στην οποία έχει περιέλθει ο τόπος.
    Κι επειδή το θέμα δεν είναι κομματικό αλλά καθαρά πολιτικό, ας κάνουμε μερικές σκέψεις.
    Απ΄ ότι διαφαίνεται, η χώρα μπαίνει σε περιπέτειες. Ήδη φαίνεται καθαρά, πως η αριστερά του Τσίπρα, πατάει χωρίς ίχνος σεβασμού πάνω στο ετοιμοθάνατο κορμί, λιβανιζόμενη από την καθ’ όλα αποστεωμένη και λοβοτομημένη επί χρόνια σκέψη του νεοέλληνα, καθώς και στην επαναστατικά δικαιολογημένη οργή των νέων, που όμως περιορίζεται στη φράση του –ας κάνουμε ντου και ό,τι γίνει- και χωρίς ντροπή σπεκουλάρει ασύστολα σαν μπλαζέ κορδωμένο ανθρωπάκι, ίνα πληρωθεί το ρηθέν του λαού «δώσε θάρρος στο χωριάτη να σ’ ανέβει στο κρεβάτι» ή επί το σεξουαλικότερο «το χωριάτη και τον π@@τσο όσο τους χτυπάς κορδώνονται».
    Έτσι, νομίζει ότι κάνει επικοινωνιακό παιχνίδι και όλη η Ελλάδα είναι στα πόδια του Καίσαρα-ave- αφού ο αντίπαλος έχει διακτινιστεί σε παράλληλα σύμπαντα. Ξεχνάει όμως κάτι που δε θα το πω. Δεν κάνει.
    Η αριστερά λοιπόν του Τσίπρα δεν ξέρω πόσο θέλει να κυβερνήσει ξέρω όμως ότι στο DNA της έχει το μπάχαλο. Αλλά αυτό είναι για παιδάκια και όταν δεν κινδυνεύεις.
    Ο Σύριζα λοιπόν κατέβηκε στις εκλογές με τη μάσκα του αντιμνημονιακού αριστερού παίκτη, που θα ενώσει την αριστερά και θα στήσει μια κυβέρνηση κατάργησης των μνημονίων και παραμονής στο ευρώ. Από τότε που τον τοποθέτησε ο ψηφοφόρος στη θέση του δεύτερου κόμματος τι έκανε;
    1. Αρνήθηκε να παρέχει στήριξη στο δεξιό ευρωπαϊκό κόμμα επικαλούμενος διάφορα επικοινωνιακά πυροτεχνήματα λες και είμαστε σε πανηγύρι. Ή μήπως είμαστε και δεν το καταλάβαμε;
    2. Όταν παρέλαβε την εντολή σχηματισμού κυβέρνησης, χωρίς καν να ακολουθήσει το Σύνταγμα, αποφάσισε να συναντήσει πρώτα το πέμπτο κατά σειρά κόμμα, το αμετακίνητο από τη θέση έξω από το ευρώ, έξω από την Ευρώπη, ΚΚΕ!!!
    3. Ενώ είχει την υποχρέωση να διερευνήσει τις δυνατότητες σχηματισμού κυβέρνησης, αποφάσισε να συναντήσει αριστερά κόμματα εκτός Βουλής, όπως οι αριστεριστές της ΑΝΤΑΡΣΙΑ. Πήρε την εντολή παραμάσχαλα και αποφάσισε να την πάει προεκλογικό καφέ στα Εξάρχεια ή μου φαίνεται;
    4. Έβαλε όρο στον αρχηγό του πρώτου κόμματος να ανακαλέσει τη δέσμευσή στην Ευρώπη για επίτευξη των στόχων του μνημονίου, αλλά και τροποποίησης της πολιτικής της λιτότητας! Σου ρε!
    Είναι αλαζονικό να ζητάς δήλωση μετανοίας. Δε χρειάζεται καμία επιστολή ο Σύριζα για να δεχθεί την ανοχή της ΝΔ και να σχηματίσει την κυβέρνηση που επιθυμεί. Είναι παράλογο να βάζει προϋποθέσεις αυτός που θα κυβερνήσει σε αυτόν που παρέχει ανοχή στην κυβέρνησή του πρώτου. Το αντίστροφο ίσως . Κι ακόμη ο Σύριζα γνωρίζει ότι οι αποφάσεις της Βουλής είναι αυτές που δεσμεύουν τη χώρα και αυτές την αποδεσμεύουν. Όχι οι επικοινωνιακές ανοησίες των δηλώσεων μετανοίας.

    Και επειδή τα πράγματα δεν βρίσκονται σε εξομοιωτή παιχνιδιού αλλά στην πραγματικότητα, δυο μέρες μετά τις εκλογές στην Ελλάδα και την πρώτη μέρα που ο Σύριζα έλαβε την εντολή σχηματισμού κυβέρνησης, οι σοσιαλιστές της Ευρώπης αναγκάστηκαν να βγουν να δηλώσουν ότι η Ελλάδα πρέπει να τηρεί συμφωνίες για να μείνει στο ευρώ. Αυτό το απευθύνουν οι σοσιαλιστές της Ευρώπης στην Ελλάδα και μάλλον το καμπανάκι χτυπάει για τον κ. Τσίπρα!!! Πολύ απλά του λένε "κόψε το παραμύθι καταγγέλω τα πάντα, αλλά μένω στο ευρώ".
    Απλά και καθαρά, δεν υπάρχει πολιτική "Καταγγέλω τη δανειακή σύμβαση αλλά μένω στο ευρώ". Όπως επίσης δεν υπάρχει το " Θέλω τα δάνεια, αλλά χωρίς να μου τεθεί κανένας όρος από τους δανειστές".
    Πού οδηγούν αυτά; Ο Σύριζα δεν έχει σκοπό να κυβερνήσει, αλλά να πάει εκ νέου σε εκλογές και εκμεταλλεύεται την εντολή σχηματισμού κυβέρνησης, για να συγκροτήσει προεκλογικά ένα αντιευρωπαϊκό αριστερό μέτωπο. Δήθεν εγγυάται την ευρωπαϊκή πορεία της χώρας στα λόγια, ενώ στην πράξη παρασύρει με λαϊκισμό τη χώρα σε δρόμους εκτός ευρώ, για τους οποίους δεν ρώτησε ΑΠΟΛΥΤΩΣ κανέναν. Αν θέλει το αντιευρωπαϊκό αριστερό μέτωπο να κυβερνήσει για να μας οδηγήσει εκτός ευρώ, εκτός Ευρώπης, εκτός του χάρτη ας το κάνει, αλλά ας ζητήσει πρώτα την άδεια του Ελληνικού λαού. Το 75% του ελληνικού λαού επιθυμεί παραμονή στο ευρώ. Και, ναι, είναι ο ίδιος λαός που δεν του αρέσει το μνημόνιο. Και είναι ο ίδιος λαός που έβγαλε πρώτο κόμμα το ευρωπαϊκό κόμμα της ΝΔ.
    Η αριστερά σαν αντιευρωπαϊκό μέτωπο, δεν ξέρουμε πόσο θέλει να κυβερνήσει, δεν ξέρουμε κατά πόσο και ο λαός θέλει να κυβερνήσει.. Δεν μπορεί να μας οδηγήσει ανεμπόδιστη σε επικίνδυνα και αχαρτογράφητα νερά.
    Χρειάστηκε να χάσουμε τη μισή Κύπρο για να μπει η Ελλάδα στην ΕΟΚ. Την ιστορία μας θα την τιμήσουμε, τις στρατηγικές επιλογές της χώρας θα τις υπερασπιστούμε και το εθνικό συμφέρον θα το υπηρετήσουμε. Μπορεί η γειτονιά της Ευρώπης να μην ήταν τα τελευταία 2 χρόνια το ίδιο φιλική, αλλά παραμένει η μοναδική και ασφαλέστερη γειτονιά για την Ελλάδα και για τον ελληνικό λαό.
    Και όλοι έχουμε τις ευθύνες μας τώρα!
    Δαναός -Bird

  6. Ἀστυάναξ Καυσοκαλυβίτης avatar
    Ἀστυάναξ Καυσοκαλυβίτης 14/05/2012 18:02:39

    Ὅταν βλέπει κανεὶς εἰδήσεις καὶ γενικὰ τὴν ἐπικαιρότητα, ἔχει ἔντονη τὴν αἴσθηση ὅτι πρῶτο κόμμα βγῆκε ὁ ΣΥΡΙΖΑ. Καὶ γι' αὐτὸ φταίει μόνον ἠ ΝΔ.

    • ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. avatar
      ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. @ Ἀστυάναξ Καυσοκαλυβίτης 14/05/2012 20:45:43

      Ἀστυάνακτα, αὐτὸ συνέβη διότι ὁ ΣΥΡΙΖΑ ἀφενὸς πῆρε 17% - πολὺ κοντὰ στὸ 19% τῆς ΝΔ - καὶ δεύτερον ἡ ψῆφος τοῦ ἐκλογικοῦ σώματος ἦταν κυρίως ἀντιμνημονιακὴ μὲ λαϊκίστικη προσέγγιση τὴν ὁποία ἐκπροσώπησε «ἐπάξια» ὁ ΣΥΡΙΖΑ. Τώρα λοιπόν, ναὶ μὲν φαίνεται νὰ ἔχουν κεντρικὴ θέση στὴ συζήτηση ἀλλὰ εἶναι καὶ ξεβρακωμένοι καὶ πρέπει νὰ πάρουν θέση ὑπεύθυνη γιὰ τὸ τί θὰ κάνουν ἂν ἦταν κυβέρνηση. Ἔτσι τὸ Εὐρωπαϊκὸ Μέτωπο ὑπὸ τὸν Σαμαρὰ θὰ κυριαρχήσει.

  7. ktisias avatar
    ktisias 14/05/2012 18:07:20

    Για όσους δεν το εμπεδώσανε, οι Έλληνες πολίτες προεξοφλήσανε τον φόβο, δεν υπάρχουν πια διλήμματα , τα διλλήματα είναι για όσους κυβέρνησαν αυτόν τον έρμο τον τόπο, είναι γι΄ αυτούς που συστήνανε εξεταστικές και αθώωναν αλλήλους ,γι΄ αυτούς που υπέγραψαν δήλωση υποτέλειας . Απαντάμε: Δεν υπάρχει στα ήθη των Ελλήνων το προσκύνημα.

  8. theo1611 avatar
    theo1611 14/05/2012 18:07:51

    Αγαπητέ ΚΡ,

    Είναι σχεδόν νομοτελειακό (ιστορικά) σε καιρό κρίσης να καλείται η συντηρητική παράταξη να βγάλει τα κάστανα από τη φωτιά.

    Αφήστε τους άλλους!!!

    Εσείς τι θα κάνετε, αυτό είναι το ζητούμενο, ποιός ο κοινωνικός συμβισβασμός που προτείνετε για να βγούμε από την κρίση. Μετά βλέπουμε (ουδείς πλέον αχάριστος του ευεργετηθέντος!!!, αλλά αυτά είναι για το μέλλον, όχι τώρα).

    ΥΓ: Η ΝΔ δεν μπορεί να παρουσιάζει πρόγραμμα γχωρίς να μιλάει για τα άμεσα μέτρα, επειδή τα ψήφισε και το ΠΑΣΟΚ!!!!

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ theo1611 14/05/2012 18:28:27

      αγαπητέ ,
      δεν γράφω εδώ για λογαριασμό της ΝΔ.

  9. Ἀστυάναξ Καυσοκαλυβίτης avatar
    Ἀστυάναξ Καυσοκαλυβίτης 14/05/2012 18:13:13

    Ἀπροπὸ γιὰ τὶς θέσεις τοῦ ΣΥΡΙΖΑ

    Η ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ ΤΟΥ ΣΥΡΙΖΑ ΣΑΣ ΕΝΗΜΕΡΩΝΕΙ:
    "Και τι θα πάθουμε δηλαδή αν πληρώνουμε με δραχμές;"
    Καί:
    -Στὸ ἐνδεχόμενο νὰ ὑπάρξει κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ, θὰ ὑπάρξουν νέα χαράτσια, νέες περικοπές, ἐκ νέου στέναγμα τοῦ λαοῦ;
    ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ ΣΥΡΙΖΑ: "Δε νομίζω ότι κανένας Έλληνας θα είχε πρόβλημα να συνεισφέρει από το υστέρημά του για να σώσει την Πατρίδα! "

    κ. Ἀφροδίτη Θεοπεφτάτου
    (δική μου ἡ ἐρώτηση, οἱ ἀπαντήσεις ἀπὸ τὸ http://www.24h.gr/section/politiki/bouleutis-suriza-kai-ti-tha-pathoume-plironoume-me-draxmes

    • Factorx avatar
      Factorx @ Ἀστυάναξ Καυσοκαλυβίτης 14/05/2012 18:16:47

      στείλε μου μήνυμα ή πάρε με τηλέφωνο, δεν σε βρίσκω, με γερμανίδες είσαι;

      • Δαναός avatar
        Δαναός @ Factorx 14/05/2012 18:33:54

        Μάγος είσαι ρε Φάκτορα; Μέσα έπεσες.

        • Κώστας Ροδινός avatar
          Κώστας Ροδινός @ Δαναός 14/05/2012 18:35:43

          αμάν πια!
          Τίποτα δεν σας ξεφεύγει!

          • Γιάννης Φαίλτωρ avatar
            Γιάννης Φαίλτωρ @ Κώστας Ροδινός 14/05/2012 20:13:30

            Όπως βλέπεις Κώστα το πρόβλημα είναι βαθύ. Σου έκαναν την ανάρτηση παιδική χαρά οι Μακεδόνες.

          • Strange Attractor avatar
            Strange Attractor @ Γιάννης Φαίλτωρ 14/05/2012 20:17:20

            Ο Δαναός έχει καταστρέψει αναρτήσεις και αναρτήσεις....

          • Δαναός avatar
            Δαναός @ Γιάννης Φαίλτωρ 14/05/2012 20:41:35

            Εχω και για τη γούνα σου κ.Φαίλτορα!!!www.youtube.com/watch?v=ZjaGVJEOhrs

          • tak avatar
            tak @ Δαναός 14/05/2012 20:48:50

            Πώς σε κάνουν έτσι! Σε πληγώνουν τα παλιόπαιδα!

          • Κώστας Ροδινός avatar
            Κώστας Ροδινός @ Γιάννης Φαίλτωρ 14/05/2012 21:14:45

            Γειά σου Γιάννη,
            Τι να κανω με τα παλιόπαιδα τ' ατίθασα!

          • Γιάννης Φαίλτωρ avatar
            Γιάννης Φαίλτωρ @ Κώστας Ροδινός 14/05/2012 21:23:49

            Τιμωρία Κώστα. Τιμωρία! Μια εβδομάδα θα μελετούν το βιβλίο του Τζων Μέυναρντ Στρατούλη "Γενική Θεωρία της Απασχόλησης του Τόκου και του Χρήματος". Και μετά γραπτό διαγώνισμα δουμε αν κατάλαβαν μακροοικονομικά.

          • Ο Θείος avatar
            Ο Θείος @ Γιάννης Φαίλτωρ 14/05/2012 21:27:48

            !!!!
            Τους θέλουμε όμως μετά πίσω ακέραιους, με όλες τις "βίδες" στη θέση τους.

          • Strange Attractor avatar
            Strange Attractor @ Γιάννης Φαίλτωρ 14/05/2012 21:28:57

            Εγώ ξαναδιαβάζω το βιβλίο "πράκτορες του χάους", για να είμαι έτοιμος για κυβέρνηση Τσίπρα.

          • Δαναός avatar
            Δαναός @ Γιάννης Φαίλτωρ 14/05/2012 21:41:28

            Έχουμε ντοκτορά στην μακρο και μικρο οικονομία!www.youtube.com/watch?v=aEOJCbyiZMQ&feature=related

          • Δαναός avatar
            Δαναός @ Γιάννης Φαίλτωρ 14/05/2012 21:42:27

            Θειούλη μου κι εσύ μ'αυτούς;

          • Κώστας Ροδινός avatar
            Κώστας Ροδινός @ Γιάννης Φαίλτωρ 14/05/2012 21:46:49

            Θείε,
            οι ...βίδες τους έχουν φύγει από το τελευταίο servis

          • Κώστας Ροδινός avatar
            Κώστας Ροδινός @ Γιάννης Φαίλτωρ 14/05/2012 21:56:41

            Γιάννη,
            πρώτα τους έχω στείλει να παρακολουθήσουν ταχύρρυθμα σεμινάρια ...φορολογίας με τον Γλέζο

          • Κώστας Ροδινός avatar
            Κώστας Ροδινός @ Γιάννης Φαίλτωρ 14/05/2012 21:58:14

            Θείε,
            οι βίδες τους έχουν ...ξεφύγει από το προηγούμενο σέρβις

          • Ο Θείος avatar
            Ο Θείος @ Γιάννης Φαίλτωρ 14/05/2012 22:09:12

            Με ποιούς, άν όχι μ' αυτούς;
            Έχω χάσει πολλή σεροτονίνη τελευταία...

          • Δαναός avatar
            Δαναός @ Γιάννης Φαίλτωρ 14/05/2012 22:39:18

            Θείε, τα αθλήματα έντασης μπορούν να θεωρηθούν ως αντίδοτο στην κατάθλιψη, υπό την προϋπόθεση ότι πραγματοποιούνται από μια έως τρεις φορές την εβδομάδα. Τα αθλήματα έντασης αυξάνουν τα επίπεδα σεροτονίνης στο αίμα, γι αυτό λοιπόν γυμναστική και ασκήσεις εδάφους!

          • TopGunZ avatar
            TopGunZ @ Γιάννης Φαίλτωρ 14/05/2012 23:04:13

            A, καλά που μου το θύμησες, και ήθελα να διαβάσω κάτι ελαφρύ στην παραλία φέτος...

  10. partyman avatar
    partyman 14/05/2012 18:13:21

    πολύ το ζορίζουμε το θέμα..

    τις προτάσεις που λέτε(συμφωνώ μαζί σας), γιατί δεν τις έκανε πράξη η ΝΔ? να προτείνει συγκεκριμμένα πρόσωπα & ολιγομελή κυβέρνηση..
    και για εμένα το σημαντικότερο, ΟΛΑ αυτά να γίνουν ΞΕΚΑΘΑΡΑ στο λαό, και όχι εν κρυπτώ αποκλειστικά και μόνο σε πολιτκές συζητήσεις στο Προεδρικό μέγαρο..

    επίσης, έχει καταντήσει αηδία πλέον, αν δεν μπορούν να πείσουν τον Τσίπρα ας κάνουν μια άλλη κυβέρνηση.. σερνόμαστε πίσω από τον Τσίπρα μια εβδομάδα τώρα.. δεν θέλει..τέρμα..τι φοβόμαστε?

    και αν μου επιτρέπετε, να προσθέσω ακόμα λίγο "κλίμα" απο το εξωτερικό..: πλέον οι ελληνικές πολιτικές εξελίξεις δεν έχουν να κάνουν με την αξιοπιστία της χώρας μας.. αυτή προ πολλού έχει απωλεσθεί.. ο απλός κόσμος εδώ έχει αρχίσει να φοβάται.. να φοβάται για τις παρενέργειες του ελληνικού πολιτικού παραλόγου αναφορικά στο δικό τους μέλλον..
    ακόμα, είναι εξαγριωμένοι γιατί η χώρα μας παραμένει ακόμα στο ευρώ..τους φαίνετε ανεξήγητο γιατί μετά από τόσα δις βοήθεια, οι έλληνες είναι θυμωμένοι και αγανακτισμένοι.. ταυτόχρονα, τους φαίνετε ανεξήγητο πως με ΟΛΑ αυτά τα λεφτά, η ανεργία εκτοξέυεται και καταρρέει η χώρα..δεν παραλείπουν βέβαια να βρίζουν τις τράπεζες & τους τραπεζίτες, όπως κάνουμε και εμείς.. ΑΝΤΕ να βγάλεις άκρη!!!!!

  11. Strange Attractor avatar
    Strange Attractor 14/05/2012 18:14:32

    Γνωρίζω πολλούς που ψηφίσανε ΣΥΡΙΖΑ. Αρκετοί, είδαν και κατάλαβαν τώρα περί τίνος πρόκειται, αλλά υπάρχουν κι άλλοι που είναι τυφλοί, προσπαθώντας να τον υπερασπιστούν, μέσα στη γύμνια του.
    Σαμαράς και σία του είπαν δώσε μας ψήφο ανοχής να κυβερνήσουμε. Όχι είπε ο κομαντάντε.
    Ορίστε, σε δίνουμε εμείς ψήφο ανοχής, κυβέρνησε. Όχι ξαναλέει ο κομαντάντε.
    Τι δείχνουν όλα αυτά; Ότι ούτε θέλει, ούτε μπορεί να κυβερνήσει. Και για να μη γίνει ολοκληρωτικά ρεζίλι, συνεχίζει τις σαχλαμάρες, που θα μας ρίξουν στην δυστυχία ως χώρα, και δυστυχώς υπάρχουν «λελέδες» που τον πιστεύουν, και που συντάσσονται πίσω του, θέλοντας να τον ξαναψηφίσουν, και έτσι θα τον δούμε στο 30-35% ….κατά λάθος!!!!!
    Και τι θα γίνει τότε;
    Αλίμονό μας.

    • theo1611 avatar
      theo1611 @ Strange Attractor 14/05/2012 18:41:52

      Strange,

      Γι' αυτά και άλλα όλη η μπάλλα είναι πλέον στη συντηρητική παράταξη

    • Νίκος Αργεάδης avatar
      Νίκος Αργεάδης @ Strange Attractor 14/05/2012 19:35:39

      Χα, χα, χα! Βανεσα Ντελ Ριο!!! Κάποιος έβλεπε τσόοοοοντες εν ταις Αμερικαίς, χα, χα, χα. Που τη θυμήθηκες "Παραξενε";

      • Strange Attractor avatar
        Strange Attractor @ Νίκος Αργεάδης 14/05/2012 20:32:29

        Θυμάμαι και την Σέκα!!!!
        Ο επαρχιώτης Δαναός τότε έβλεπε Γκιζέλα Ντάλι και Τίνα Σπάθη.

        • tak avatar
          tak @ Strange Attractor 14/05/2012 20:47:21

          Δεν το πιστεύω!

          • Strange Attractor avatar
            Strange Attractor @ tak 14/05/2012 21:13:38

            Νομίζω πως ο δάσκαλος είχε παίξει και σε μια σκηνή με τον Μούτσιο και την Μάγδα Μακρή (στο ρόλο ενός γέρου τσομπάνη).

  12. GreekInLux avatar
    GreekInLux 14/05/2012 18:15:13

    Καμαρώστε τον Πέτρο Τατσόπουλο. Αυτά είναι τα νέα ήθη που ευαγγελίζεται, προφανώς, ο ΣΥΡΙΖΑ. Αν το συνδυάσω και με τη στάση Σκουρλέτη χθες βράδυ στο Mega...τότε έχουμε να δούμε ακόμα πολλά...

    http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=R0xjxws-Ers

    (Ζητώ συγγνώμη αν είναι άσχετο το σχόλιο με την ανάρτηση...νομίζω όμως ότι αξίζει τον κόπο)

  13. Κώστας Ροδινός avatar
    Κώστας Ροδινός 14/05/2012 18:16:42

    O Παπανδρέου συζητούσε την έξοδο της Ελλάδος απο το ευρώ!
    "Η ελληνική κυβέρνηση σκέφτηκε σοβαρά το 2011 το ενδεχόμενο να βγει από το ευρώ αλλά τελικά το απέρριψε αποκάλυψε ο Ρίτσαρντ Πάρκερ, σύμβουλος του πρώην πρωθυπουργού Γιώργου Παπανδρέου.

    Μιλώντας στο Sky News είπε ότι, ακόμα και στα πρώτα στάδια της κρίσης, όλα τα ενδεχόμενα είχαν πέσει στο τραπέζι και μεταξύ τους και αυτό της αποχώρησης από το ευρώ, το οποίο «εξετάστηκε σοβαρά».

    «Ειλικρινά τα συζητήσαμε όλα», είπε ο καθηγητής οικονομικών στο Χάρβαρντ.

    Ο ίδιος υποστηρίζει ότι τα οφέλη για την Ελλάδα από την επιστροφή στη δραχμή είναι υπερτονισμένα και επισημαίνει ότι δύο βασικοί οικονομικοί κλάδοι της Ελλάδας, ο τουρισμός και η ναυτιλία, δεν θα ανταποκρίνονταν όπως θα περίμενε κανένας στην υποτίμηση.

    Προσθέτει ότι η ελληνική κυβέρνηση κάλεσε και άλλους οικονομολόγους, ακόμα και Αργεντινούς, και κατέληξε στο συμπέρασμα ότι η έξοδος από το ευρώ δεν θα ωφελούσε την Ελλάδα."
    www.in.gr
    Πόσοι άλλοι ήξεραν τις σκέψεις του πρώην πρωθυπουργού για το θέμα αυτό;
    Ποιοί κερδοσκόπησαν;

  14. skopelos news avatar
    skopelos news 14/05/2012 18:23:46

    Κίνηση ΜΑΤ από το ΚΚΕ που ταράζει ολόκληρο το πολιτικό σύστημα.
    μια κίνηση η οποία εντέχνως αποσιωπήθηκε απότα ΜΜΕ προκειμένου να παραμείνουν στο επίκεντρο οι πολιτικοί αλαλαγμοί και οιπανηγυρισμοί για το «διερευνητικό» θέατρο των εντός και επί τα αυτά κινούμενωνεν δυνάμει πρωκτοκυβιστών.
    http://skopelos-news.blogspot.com/2012/05/blog-post_2087.html

    • undercover gpr avatar
      undercover gpr @ skopelos news 14/05/2012 18:49:01

      Κι εγώ όταν την άκουσα έξω από τη βουλή το ίδιο σκέφτηκα.Έχει βαλθεί η Αλέκα να ξεσκεπάσει τους Ευρωπαιστές του Συριζα και να τους οδηγήσει σε διχασμό και καλά κάνει.

  15. Strange Attractor avatar
    Strange Attractor 14/05/2012 18:25:18

    Υπάρχει μια ολόκληρη γενιά συμπατριωτών μας που πέρασε μια ζωή στην τούφα.
    Δεν την κατακρίνω, σ αυτήν άλλωστε ανήκει και η σύζυγός μου, αλλά μπορώ να την κρίνω.
    Πρόκειται για τη γενιά που μεγάλωσε επί παντοδυναμίας Πασόκ, όπου τα πάντα όλα ήταν ισοπεδωμένα, τα πακέτα Ντελόρ, και οι επιδοτήσεις της ΕΟΚ έπεφταν σαν χαλάζι, όπου τα διάφορα ιδιωτικά κανάλια διαμόρφωναν συνειδήσεις, όπου τα ινδάλματα όλων ήταν ο Βασίλης Καρράς και η Ρούλα Κορομηλά, και όπου ελλείψει πραγματικών εχθρών και προβλημάτων, οι νέοι μας εξαντλούσαν την επαναστατικότητά τους σε ανούσιες καταλήψεις σχολείων, σε rave party, και αργότερα το βράδυ στον…. Πανταζή.
    Ήταν, αυτό που λέω, η περίοδος Ντίσνεϊλαντ της Ελλάδας, ή για όσους το έψαχναν λίγο βαθύτερα: «τα πέτρινα χρόνια» της αρχής του τέλους όλων μας.
    Ήταν η εποχή του πολιτισμικού τίποτα, των golden boys, της συνδικαλιστικής αυθαιρεσίας, της κρατικής διαφθοράς, των μεγάλων έργων, και της μεγάλης κονόμας.
    Ήταν η Σημίτειος εποχή της γρηγοράδας, και ο επίγειος παράδεισος του κάθε λαμόγιου (πολιτικού, και επιχειρηματία).
    Μέσα σε αυτή τη γενιά λοιπόν, που πλέον μεγάλωσε, και που ψηφίζει, ανήκει και το νέο πολιτικό αστέρι Αλέξης Τσίπρας.
    Από τη μία μεριά τον ζηλεύω, από την άλλη τον λυπάμαι.
    Τον ζηλεύω διότι δεν πρόλαβε την βέργα του δασκάλου, το κούρεμα γουλί στο γυμνάσιο, την σφαλιάρα του χωροφύλακα, τον υποχρεωτικό εκκλησιασμό, τις εγκλητικές αντικαταστάσεις, τα εξαήμερα (και απογευματινά) σχολεία, τα χαστούκια του παπά, τα καψώνια του αγράμματου δεκανέα στον στρατό των 23-28 μηνών θητείας, τα βίντεο που κόστιζαν 3-4 μηνιάτικα, ή και τα Zastava, που αν δεν είχες χωράφια να πουλήσεις, έπρεπε να βάλεις 90 γραμμάτια (με τόκο 25%) για να τα αποκτήσεις.
    Από την άλλη πάλι τον λυπάμαι, διότι μάλλον έπαθε αυτό που φοβόνταν. Ζει δηλαδή στο πετσί του την μοδάτη αυτή εξυπνάδα: «Πρόσεχε τι εύχεσαι, διότι μπορεί να γίνει πραγματικότητα»!
    Και τι εννοώ μ αυτό;
    Ότι καλή η επαναστατική γυμναστική, οι ανώδυνες αριστερές κορώνες, ο χαβαλές, ο τζερτζελές, και όλα αυτά που σηματοδοτούν την σύγχρονη χαζοχαρούμενη αριστερά, υπό καθεστώς αστικής κοινοβουλευτικής δημοκρατίας, και μάλιστα στην νεοελληνική της εκδοχή, αυτήν της απόλυτης ατιμωρησίας.
    Καλά όλα αυτά, αφού σε κάνουν δημοφιλή, σου φέρνουν γκόμενες, θαυμαστές, οπαδούς, και ψηφοφόρους.
    Αν είσαι και λίγο όμορφος, ή τυχερός, γίνεσαι και αρχηγός κόμματος, απολαμβάνοντας όλα τα συμπαρομαρτούντα της εξουσίας, και της ανέξοδης επαναστατικότητας.
    Διότι άλλο να είσαι αριστερός επί Μεταξά, ή επί χούντας, τρώγοντας το ξύλο της αρκούδας στην Γυάρο και στην Μακρόνησο, και άλλο αριστερός στα αμφιθέατρα, στα καφέ των Εξαρχείων, ή της πλατείας Ναβαρίνου της Θεσσαλονίκης, ακούγοντας Ντύλαν, και πίνοντας Μποζολέ, κριτικάροντας και κατακεραυνώνοντας το ανάλγητο πολιτικό σύστημα που μας πατάει, γαμώ τον καπιταλισμό του!
    Τον λυπάμαι πραγματικά τον Αλέξη, διότι όπως φαντάζομαι, ούτε στον πιο άγριο εφιάλτη του δεν θα μπορούσε να φανταστεί, πως θα έρχονταν η ώρα, που θα τον καλούσε ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας να σχηματίσει κυβέρνηση!
    Ο σοφός λαός μας λέει, πως έξω απ τον χορό, πολλά τραγούδια ξέρει κανείς. Έτσι και ο Αλέξης, έξω απ τον χορό, είναι ο Παβαρότι!
    Τώρα όμως, που του μπήκε το αυγό στον κώλο, υποψιάζομαι ότι κάθε βράδυ προσεύχεται (σε όποιον προσεύχεται) μη τυχόν και αυξηθεί το εκλογικό ποσοστό του Σύριζα, και αναγκαστεί να κάνει πράξη τα μεγαλόστομα λόγια του. Διότι, κατά βάθος, φαντάζομαι πως γνωρίζει πολύ καλά, ότι στην Ελλάδα ειδικά, υπάρχει μια διαχρονική παράδοση, τα εύγε να γίνονται ου, και τα χάδια σφαλιάρες. Από την μια στιγμή στην άλλη.
    Οπότε, αν τυχόν κληθεί να κυβερνήσει, και αν το αποτολμήσει, ξέρει πολύ καλά πως μαζί με τη χώρα, που οι βλακώδεις τοποθετήσεις του θα καταστρέψουν ολοσχερώς, θα κινδυνεύσει και ο ίδιος.
    Και επειδή οι καιροί ού μενετοί, αν δεν έχει ελικόπτερο standby να διαφύγει, τότε μάλλον θα ζήσει κι αυτός την εμπειρία των παλιών και αγνών αριστερών, τότε που η σφαλιάρα έπεφτε σύννεφο.
    Και να θυμάται, πως στην Αργεντινή, δεν ήταν ο κακός που έφυγε με το ελικόπτερο, αλλά ο άλλος που ήρθε μετά, τάζοντας φύκια για μεταξωτές κορδέλες…

    • franc avatar
      franc @ Strange Attractor 14/05/2012 21:00:02

      Πολύ καλή η περιγραφή σου .
      Απ ' αυτήν προκύπτει αυτό που λένε και οι ξένοι για τον Τσίπρα :
      "Ο νεαρός ΑΔΙΑΦΘΟΡΟΣ πολιτικός αρχηγός που δεν ακούστηκε το παραμικρό σε βάρος του για συμμετοχή σε σκάνδαλα και σε διαφθορά όπως έγινε με όλους σχεδόν τους πολιτικούς των κομμάτων που κυβέρνησαν την Ελλάδα τα 38 τελευταία χρόνια και που προβάλλει τό αλλο, το "καθαρό" πρόσωπο της Ελλάδος."
      Αν δεν τον δοκιμάσουμε και ξαναβγάλουμε απο το χρονοντούλαπο της ιστορίας κάποιον απο τους παλιούς =διεφθαρμένους πολιτικούς με το αιτιολογικό οτι έχουν πείρα, θα είμαστε σαν τον συντηρητικό πατέρα- αφέντη που δεν αφήνει το γιό του να πάρει τη ζωή στα χέρια του με το επιχείρημα οτι δεν έχει εμπειρία. Αυτό δεν κατάλαβαν οι απερχόμενοι πολιτικοί. Ο Τσίπρας είναι το καινούριο που γεννιέται. Αν το φοβούμαστε θα το πνίξουμε για να μην γεννηθεί. Αν το βοηθήσουμε, έχουμε μια ελπίδα να αποκτήσει πείρα και να επιβιώσει τουλάχιστον η δική του γενιά τώρα που η δική μας χάνεται. Αν τα παιδιά μας είναι μαμόθρεφτα, τώρα πρέπει να μάθουν να επιβιώνουν . Αν δεν τα καταφέρουν θα χαθούμε όλοι μαζί. Βλέπεις κανέναν καλύτερο απο τους νέους πολιτικούς μας? (εννοώ τουλάχιστο κάτω των 50 και χωρίς βρώμικο παρελθόν).
      Και στο κάτω κάτω τι θα χάσουμε αν τον δοκιμάσουμε? Θα μας διώξουν οι "εταίροι" απ' το Ευρώ? Αποκλείεται. Αν το κάνουν και σωθούν αυτοί, θα σωθούμε και εμείς και θα ξαναμπούμε στό Ευρώ . Αυτοί που θα μας κρατήσουν 'γινάτι' ή θα έχουν πεθάνει ή θα έχουν πάει σπίτι τους.
      Οσον αφορά τους φόβους σου μην μασάς . Ο Σόιμπλε και η Μέρκελ φοβούνται περισσότερο απο εσένα. Μεγαλύτερη καταστροφή απ' αυτή που υπέγραψαν Βενιζέλος-Σαμαράς (Θανατική καταδίκη της Ελλάδος την αποκάλεσε ο Σαμαράς) δεν πρόκειται να μας βρεί. Την Ευρώπη ναι, αν συνεχίσει τα μνημόνια της Goldman-Sachs.

      • TopGunZ avatar
        TopGunZ @ franc 14/05/2012 23:29:58

        Το καινούριο και αδιάφθορο είναι ο ανεπάγγελτος της τρίγωνης τυρόπιτας? Ο ψευτοεπαναστάτης του Δεκεμβρίου του 2008? Αν είναι έτσι πάω να πάρω μια μυτιά ναφθαλίνη να συνέλθω...

        • Δαναός avatar
          Δαναός @ TopGunZ 14/05/2012 23:39:41

          Κι αν Τοp η τυρόπιτα είναι και χρυσή μπορεί το βράδυ να ...πλουτίσεις!!!!

          • TopGunZ avatar
            TopGunZ @ Δαναός 14/05/2012 23:43:57

            Μην τους λες τα συνθηματικά της κόβας ρε, δεν κομπρεντάρουν, εδώ θα μας κάνουν τον Τσίπρα.. Κομαντάντε Τσι Πραβάρα(τον όπου τον πετύχεις)...

  16. Κένσορας avatar
    Κένσορας 14/05/2012 18:26:58

    κ. Ροδινέ σας παρακολουθώ καιρό και είχα τις ίδιες αντιλήψεις με εσάς. Νομίζω όμως ότι πρέπει να υπερβείτε το συντηρητικό πλαίσιο που κινείσθε ακόμα, επειδή όπως και να το κάνουμε κατέχετε το επικοινωνιακό και πολιτικό παίγνιο. Όλα αυτά που λέτε θα ήταν άριστα για το 2007 και το 2009. Τώρα όμως θέλει ρηξικέλευθες τακτικές. Το σύστημα διαλύεται και μαζί του η ΝΔ και το ΠΑΣΟΚ. Ο Σαμαράς σωστά το είδε και μεθόδευσε κατά την γνώμη μου μια μετωπική αντιπαράθεση - ξεκαθάρισμα με την αριστερά επειδή αυτό ήταν το ζητούμενο τόσα χρόνια. Γι αυτό στην προεκλογική εκστρατεία "ανέβαζε" συνεχώς την κριτική στον ΣΥΡΙΖΑ αφενός και τον ΠΑΤΡΙΩΤΙΣΜΟ αφετέρου. Δυστυχώς ο ανεπαρκέστατος κομματικός μηχανισμός της ΝΔ και το ελλειμματικό επιτελείο του δεν τον προστάτευσαν με αποτέλεσμα να ξεφύγει η κατάσταση. Κυρίως όμως ρόλο σε αυτό έπαιξαν τα παλιά φέθυδα και τζάκια που συνεχίζουν να ελέγχουν τις προσβάσεις της ΝΔ στα ΜΜΕ. Είμαι βαθύτατα πεπεισμένος ότι ο Σαμαρά είναι ο μόνος εθνικός ηγέτης που διαθέτουμε και παίρνει άριστα στην υψηλή πολιτική. Στην καθημερινή διαχείριση των πραγμάτων όμως πρέπει επειγόντως να ενισχύσει το επιτελείο του. Και εμείς οι υπόλοιποι να αντιληφθούμε επιτέλους ότι ο παλιός κόσμος πέθανε και ότι μόνο ο Σαμαράς μπορεί πολύ καλύτερα από τους υπόλοιπους να διαχειριστεί τον καινούργιο.

  17. λαλακης avatar
    λαλακης 14/05/2012 18:30:46

    Εαν η Ελλας παει στη δραχμη η οβολο κλπ στην αρχη η κατασταση θα ειναι ανεξελεγκτη λογω του πανικου που θα προκληθει απο την υποτιμιση
    του νομισματος η οποια μπορει να ειναι της ταξης του 80%.
    Τα περισσοτερα τροφιμα ειναι εισαγωμενα οπως και οι πρωτες υλες οποτε
    βασικα αγαθα θα ειναι πανακριβα στην αρχη.
    Η κυβερνηση θα προσπαθησει να δωσει αυξησεις στους ΔΥ και να κανει νεες
    προσληψεις στο δημοσιο για να αντιμετωπισθει η κριση ομως αυτο θα μειωσει
    εκ νεου την αξια του εθνικου νομισματος.
    Η χωρα θα χρειαστει 4 χρονια για να συνελθει καπως και αν...
    Ποιος θα μπορουσε να παρει την ευθυνη να εχει πεινασμενα παιδακια οπως
    στην κατοχη και μαναδες που δεν εχουν να ταισουν τα παιδια τους;
    Xρειαζομαστε επειγωντος κυβερνηση που θα πει την ΑΛΗΘΕΙΑ στον κοσμο
    και θα προχωρησει στις αναγκαιες αλλαγες , οπως δραστικη μειωση των
    ΔΥ καταργηση προνομιων διπλων συνταξεων παγωμα προσληψεων και
    στα νοσοκομεια επιτελους και γενικα κυρηξη της χωρας σε κατασταση πολιορκιας.
    Δεν υπαρχει χρονος για χασιμο ηρθε η ωρα μιας σοβαρης κεντροδεξιας
    να αναλαβει την ιστορικη ευθυνη . Και το τονιζω ΣΟΒΑΡΗΣ!!!

  18. G.K.NEAMAKRI avatar
    G.K.NEAMAKRI 14/05/2012 18:48:41

    Για να τερματιστούν τα παιχνίδια, κάποιος θα πρέπει να μιλήσει σκληρά, πολύ σκληρά. Και καθαρά,πολύ καθαρά. Και επειδή ιστορικά ο ένας πόλος είναι η Δεξιά, το μεγάλο κόμμα αυτού του χώρου και πρώτος από όλους ο αρχηγός του πρέπει να αφήσει την πολιτική θολούρα και ασάφεια.
    Με τέτοιο λόγο κατάφερε να ηρωοποιήσει τον Τσίπρα. Εντάξει, γνωρίζαμε πόσο κακομαθημένος και ουσιαστικά πολιτικά και ιστορικά αμόρφωτος είναι ο Έλληνας αλλά δεν φταίει μόνο αυτό. Αφήσαμε να καταστεί κεντρικό πολιτικό και εθνικό δίλημμα το "Μνημόνιο ή Αντιμνημόνιο" ενώ στην πραγματικότητα τέτοιο δίλημμα δεν υπάρχει ή μάλλον έχει τόση σημασία όση το "Να ζούμε στον πληνήτη Γη ή στον Δία?".
    Αφήσαμε η λέξη Μνημόνιο να αποκτήσει μυθική σημασία, να δαιμονοποιηθεί, να
    φορτωθούν σε αυτό όλες οι αβελτηρίες και οι αδυναμίες του συστήματος, με αποτέλεσμα όποιος γενικά, αόριστα,ομιχλωδώς κράδαινε τη σημαία του αντιμνημονιακού να ηρωοποιηθεί.
    Για να μην πλατειάζω να προτείνω τι πρέπει να γίνει πρακτικά:
    1) Ούτε για αστείο συγκυβέρνηση με ΠΑΣΟΚ κ ΔΗΜΑΡ. Σε μία τέτοια περίπτωση και επειδή δεν αμφισβητώ τον πατριωτισμό του Σαμαρά, θα αμφισβητήσω σοβαρά την πολιτική του οξύνοια και ικανότητα. Θα είναι η ταφόπλακα τόσο του κόμματος( ο χώρος αργότερα θα ανασυγκροτηθεί βέβαια υπό άλλη μορφή) όσο και των προσωπικών του φιλοδοξιών.
    2) Εκλογές όχι με εκβιαστικά διλήμματα και κραυγές αλλά με ξεκάθαρο λόγο ότι στην παρούσα μορφή της η Ελλάδα δεν μπορεί ούτε για αστείο να βγει από το Μνημόνιο(από μόνη της η έκφραση είναι η κορωνίδα της γελοιοποίησης και της γραφικοποίησης της πολιτικής ζωής). Αυτό που μπορεί να γίνει είναι να ελαφρυνθούν συγκεκριμένοι υφεσιακοί όροι και δεσμεύσεις του Μνημονίου, να παραταθούν κάποια ασφυκτικά χρονοδιαγράμματα και να γίνουν επιμέρους βελτιώσεις, βασισμένες και στα δύο αποτυχημένα χρόνια εφαρμογής του.
    3) Να καταδειχθεί και πάλι χωρίς δαιμονοποίηση και κραυγές, όχι οτι η πολιτική του Τσίπρα οδηγεί στη δραχμή, καθώς είναι πλέον ένα σενάριο που ο απελπισμένος κόσμος είτε το παίρνει ως παραμύθι είτε δεν τον ενδιαφέρει(!!!)αλλά ότι στην πραγματικότητα ο Τσίπρας λέει αισχρά ψέμματα ότι θα καταγγείλει λες και είναι επαγγελματική μίσθωση περιπτέρου το μνημόνιο. Κάτι τέτοιο δεν μπορεί να γίνει, δεν θα γίνει και απλά η χώρα θα προσθέσει ένα ακόμα εξάμηνο ακυβερνησίας και αλαλούμ, κατά τη διάρκεια του οποίου η διεθνής θέση της χώρας θα είναι ίδιας σοβαρότητας με του γελωτοποιού στο παλάτι.

  19. Ο Θείος avatar
    Ο Θείος 14/05/2012 18:55:46

    Όντως κίνηση ματ, αλλά με προυπόθεση ότι θα μπεί σε ψηφοφορία.
    Δηλαδή, με προυπόθεση ότι θ' ανοίξει αυτή η βουλή...

  20. Strange Attractor avatar
    Strange Attractor 14/05/2012 18:55:53

    Ο αστυάναξ με Γερμανίδες, ο Δαναός με Πολωνέζες και Ουκρανέζες, ο Ροδινός με τις Μοζαμβικιανές, ο Τοπ με Καναδέζες, κλπ
    Μόνο εγώ παραμένω φιλέλληνας;

  21. ειδωλοκλάστης avatar
    ειδωλοκλάστης 14/05/2012 18:57:51

    Οι αμοιβές στούς σκηνοθέτες 'μαύρων κύκνων' πρέπει νά είναι τεράστιες.

  22. ΝΙΚΟΣ ΝΙΚ. avatar
    ΝΙΚΟΣ ΝΙΚ. 14/05/2012 18:59:16

    Το μήνυμα των πρόσφατων εκλογών (άν υποθέσουμε οτι υπάρχει τέτοιο μήνυμα, γιατί δεν μπορεί να υποστηριχθεί στα σοβαρά ότι συναποφάσισαν εκατομμύρια Ελλήνων πως θα επιμερίσουν τις ψήφους των) είναι ότι δεν θέλουμε κυβέρνηση.
    Δηλαδή, αυτοί που ψήφισαν μικρά (εξωκοινοβουλευτικά) κόμματα ( πλήν αυτών που πάντα ήθελαν "σταθερή κυβέρνηση",για το κατιτίς των),Κ.Κ.Ε., Χρυσή Αυγή, και ΣΥ.ΡΙ.ΖΑ (με τόσες συνιστώσες) ψηφίστηκαν για συγκυβέρνηση;
    εκ προοιμίου πρόθυμο, (αφού λάβει τις προς τούτο "εγγυήσεις(π.χ.) να συμμετάσχει σε συγκυβέρνηση.

  23. Nik avatar
    Nik 14/05/2012 18:59:44

    Εχουμε μπλέξει με έναν ακόμη εγωπαθή ανώμαλο και φοβόμαστε να πούμε την αλήθεια.

    Εξηγήσεις περί θυμού κλπ δεν λένε τίποτε. Συλλογικά είμαστε σαν τον τύπου που έκοψε το μόριο του για να πικάρει τη γυναίκα του. Η κατάσταση είναι πέραν πολιτικής ανάλυσης. Εχουμε πάει πέρα από την οπερέττα, ειδικά μετά τις δηλώσεις Αλαβάνου και όταν ακόμη ψάχνουμε να δούμε τι θα κάνει ο Αλέξης.

  24. marios avatar
    marios 14/05/2012 19:02:00

    η ελλαδα και η ευρώπη κρέμονται από τα τέτοια του Τσίπρα. χριστέ και απόστολε.

  25. Δαναός avatar
    Δαναός 14/05/2012 19:03:40

    Δηλαδή στον άσο τσολιά μου!!!

    • Strange Attractor avatar
      Strange Attractor @ Δαναός 14/05/2012 19:05:05

      Φρρρρ.... θα ισιώσω την φουστα(νέλα) μου!

      • Δαναός avatar
        Δαναός @ Strange Attractor 14/05/2012 19:11:24

        Θέλει πολύ σιδέρωμα στην ηλικία σου!!!!!!!

    • Γιάννης Φαίλτωρ avatar
      Γιάννης Φαίλτωρ @ Δαναός 14/05/2012 19:12:01

      Θα μιλήσουμε καμιά φορ;a ή πρέπει να στείλω κανένα διδάκτορα πληροφορικής για να μπεις στο skype

      • Δαναός avatar
        Δαναός @ Γιάννης Φαίλτωρ 14/05/2012 19:14:42

        Ανοιχτό συνεχώς! Περιμένω τώρα!

      • Strange Attractor avatar
        Strange Attractor @ Γιάννης Φαίλτωρ 14/05/2012 19:14:45

        Έχει και σκάιπ ο σιτεμένος;
        Με περιστέρια ξεκίνησε!

      • Δαναός avatar
        Δαναός @ Γιάννης Φαίλτωρ 14/05/2012 19:16:23

        Εσύ ρε φύτεψες κότες αντί για ντοματιές και είπες ότι σάπισαν!!!!

      • Strange Attractor avatar
        Strange Attractor @ Γιάννης Φαίλτωρ 14/05/2012 19:18:44

        Συνεχίζεις να στέλνεις ι- μέιλ στην Βανέσα ντελ Ρίο, ή συνειδητοποίησες επιτέλους ότι 80ρησες και εσύ, και αυτή;

      • tak avatar
        tak @ Γιάννης Φαίλτωρ 14/05/2012 19:43:17

        Τι να σας πω; Απορώ πωςεγώ ένας άνθρωπος της νηστείας και της προσευχής έμπλεξα μαζί σας!

      • Δαναός avatar
        Δαναός @ Γιάννης Φαίλτωρ 14/05/2012 19:47:35

        Σου έχω έτοιμο 300άρι κομποσκοίνι.

      • Strange Attractor avatar
        Strange Attractor @ Γιάννης Φαίλτωρ 14/05/2012 19:53:15

        300αρι λεξοτανιλ χρειάζεσαι εσύ, ή γκεριατρίξ 600αρι.

  26. Ἀστυάναξ Καυσοκαλυβίτης avatar
    Ἀστυάναξ Καυσοκαλυβίτης 14/05/2012 19:08:17

    Ἱδρύω ἐπαναστατικὴ τρομοκρατικὴ ὀργάνωση "29 Νοέμβρη" μὲ πρῶτο σχέδιο νὰ πριονίσουμε τὰ φρένα στὸ καροτσάκι τοῦ Σόϊμπλε, γι' αὐτὸ δὲ μὲ πετυχαίνετε. Ἀμέσως στὴ λύση τοῦ δημογραφικοῦ τὸ μυαλό σας.

  27. franc avatar
    franc 14/05/2012 19:10:45

    Σωστος!!!

  28. theo1611 avatar
    theo1611 14/05/2012 19:14:37

    Αγαπητέ ΚΡ,

    Επειδή παρακολουθώ χρόνια το site και από καιρού εις καιρόν συμμετέχω ως αναγνώστης με σχόλια, είχα δημιουργήσει την εντύπωση (από σχόλια άλλων που δεν διαψεύτηκαν κατηγορηματικά) ότι μπορεί και να έχετε συμβουλευτική και νυν βουλευτική θέση στη ΝΔ.

    Ας είναι, δεν θα τα χαλάσουμε γι' αυτό!!!


    Η ουσία παραμένει όμως, ανεξαρτήτως!!!

  29. Aris. A avatar
    Aris. A 14/05/2012 19:17:42

    Κώστα η Νδ συνεχίζει να κρύβεται από τα προβλήματα και τις προκλήσεις.

    Θυμάσαι την θέση της για την περίπτωση της Proton;;

    Την θέση της για την καταγγελία Παπανδρέου ότι εκβιάζονταν από δημοσιογραφικό όμιλο για να του χορηγεί δάνεια;;

    Ετσι θα πάμε από εδώ και πέρα με υγειείς επιχειρήσεις να καταστρέφονται για μερικές χιλιάδες ευρώ που δεν τους δίνουν οι τράπεζες και άλλοι να συνεχίζουν να παίρνουν ότι θέλουν.

    Για την προθυμία του νέου υπουργού υποδομών να δώσει με το που ανέλαβε αυξήσεις σε διόδια και λεφτα από την Εγναντία σε κοινοπραξία κατασκευής έργου.
    Εχει άποψη η ΝΔ για τέτοιες χαριστικές ρυθμίσεις.

    Για τις τιμές που καλπάζουν στο super market επειδή υπάρχει εναρμονισμένη πρακτική τιμών έχει άποψη η ΝΔ.
    Τα περισσότερα είδη είναι πάνω από 2ευρώ πως θα επιβιώσει ο μισθωτός των 900 ευρώ.

    Προχθές πάλι πιάσανε υπαλλήλους του υπουργείου ανάπτυξης να τα παίρνουν από ξενοδόχο.
    Εχει άποψη πως θα λειτουργήσει καλύτερα το κράτος;;

    Χιλιάδες πράγματα για τα οποία θέλει να κυβερνήσει η ΝΔ χωρίς να έχει δώσει απαντήσεις.

    Ακόμα και σήμερα ο Βενιζέλος κάνει όλο το παιχνίδι.

    Πολλά από αυτά που λέει ο Τσίπρας έχει δίκιο και αγγίζουν πολύ κόσμο μην τον υποτιμούμε.

  30. Εμμανουήλ Πρόιος avatar
    Εμμανουήλ Πρόιος 14/05/2012 19:19:22

    Έχεις δίκιο.Κατά την γνώμη μου η χώρα δεν έχει καταρεύσει ακόμη γιατί υπ
    άρχει μεγάλη παραοικονομία - οπότε λίπος - η οποία μεγαλώνει όσο εντείνετααι
    η ύφεση

  31. leleki avatar
    leleki 14/05/2012 19:28:16

    Πρώτο κόμμα βγήκε.
    Σε όλες τις ενεργές οικονομικά ηλικίες.
    Σε όλα τα μεγάλα αστικά κέντρα.
    Τα πρώην μεγάλα κόμματα συρρικνώθηκαν στους άνω των 60 ετών, που δεν μπορούν να απεμπλακούν από τα οπαδικά σύνδρομα.

    • GreekInLux avatar
      GreekInLux @ leleki 14/05/2012 21:55:41

      Ελλάδα είναι μόνο τα μεγάλα αστικά κέντρα; καμαρώστε την συλλογιστική των συριζαίων! Από τώρα ξερογλείφονται όταν σκέφτονται τις 100 χιλιάδες θεσούλες στο δημόσιο. Κι ας συνεχίσουμε να εισάγουμε ντομάτες Ολλανδίας και σκόρδα Κίνας! Τι; Ν' αφήσουμε το αντάρτικο των πόλεων και να σηκώσουμε κανένα μανίκι για να οργώσουμε χωράφια; Οι "ενεργές οικονομικά ηλικίες" συμπεριλαμβάνουν και τους ελεύθερους επαγγελματίες σε περίπτωση που δεν το ξέρετε. Αυτούς που εξ' ορισμού θεωρείτε εσείς ότι πίνουν το αίμα του εργάτη. Αυτούς των οποίων τα μαγαζιά μπλόκαραν οι συνδικαλιστάδες σας μαζί με το ΠΑΜΕ όταν πριν κάποια χρόνια προσπαθούσαν να κρατήσουν τα καταστήματα τους ανοιχτά με διευρυμένο ωράριο ή για τρείς αντί για δύο Κυριακές του χρόνου. Αυτούς που στα σίγουρα θα θεωρήσετε κι εσείς αν έρθετε στην εξουσία αύριο "πλούσιους" και "κατέχοντες" ρουφώντας τον τζίρο τους μέσω υπερφορολόγησης με το πρόσχημα της πάταξης της φοροδιαφυγής. Και δεν καταλάβαμε από που προκύπτει ότι οι ψηφοφόροι των "πρώην μεγάλων κομμάτων" είναι μόνο οι άνω των 60 που εμμένουν στα κομματικά σύνδρομα...το λέτε αυτό εκτός από τη ΝΔ και για το ΠΑΣΟΚ; για το ίδιο ΠΑΣΟΚ με το οποίο συμπράττατε μόνιμα μετά του ΚΚΕ στις συνδικαλιστικές εκλογές προκειμένου να βάλετε στη γωνία την "κακιά δεξιά"; μέχρι χθες οι περισσότεροι εκ των ψηφοφόρων σας αυτούς ψήφιζαν...αλλά μάλλον τώρα κατά τη λογική σας φωτίστηκαν από το αριστερίστικο αληθινό φως και σας επέλεξαν ως εκφραστές. Χρειάζεται βέβαια να σας υπενθυμίζει συνεχώς κάποιος ότι το ποσοστό σας είναι ένα 16%, το καλύτερο σας μια απόσταση αναπνοής από τα χειρότερα των άλλων μέσα σε ένα κατακερματισμένο πολιτικό σκηνικό μια Ελλάδας σε παρακμή. Κοινώς...στην αναμπουμπούλα, ο λύκος χαίρεται!

      • Μοναχικός Λύκος avatar
        Μοναχικός Λύκος @ GreekInLux 15/05/2012 20:55:01

        :)

        Λίγη πλακίτσα, χωρίς να συμμετέχω στη συζήτηση. Απλά με το χαμόγελο επιβεβαιώνω την ρήση ότι ο λύκος στην αναμπουμπούλα χαίρεται!

  32. Εμμανουήλ Πρόιος avatar
    Εμμανουήλ Πρόιος 14/05/2012 19:29:19

    Κάποιος παραπάνω έγραψε πως οι Έλληνες πρεεξόφλησαν τον φόβο τους περί εξόδου από
    από το ευρώ κλπ. Σε γενικές γραμμές συμφωνώ με αυτό, εξάλου έτσι λειτουργούν
    και οι χρηματιστηριακές αγορές - ψυχολογία του όχλου.
    Ο Βενιζέλος προχθές μίλησε για τον λύκο στα πρόβατα και σημείωσε με έμφαση
    πως δεν μπορείς να απαντάς με λογικά επιχειρήματα στην βιωματική πραγματικό
    τητα των πολιτών.Για πρώτη φορά συμφωνώ μαζί του!

  33. TopGunZ avatar
    TopGunZ 14/05/2012 19:30:41

    Εγώ ευχαρίστως να παρέμενα φιλέλληνας, αλλά οι Ελληνίδες παραμένουν αμετακίνητα μη φιλοτοπγκανζικές...

    • Strange Attractor avatar
      Strange Attractor @ TopGunZ 14/05/2012 19:54:08

      Μη κατεβάζεις τα όπλα ω ρε Τοπ!
      Εγέρθητι.....

      • Δαναός avatar
        Δαναός @ Strange Attractor 14/05/2012 20:08:35

        Ετσι ρε κολασμένε θα πάρεις το πτυχίο;Πτου σου ρε!

      • Δαναός avatar
        Δαναός @ Strange Attractor 14/05/2012 20:15:02

        Στη συναυλία ήταν και ο Strange γι αυτό αφιερώνω το παρακάτω σ' αυτόν !http:www.youtube.com/watch?v=mItbtzirJyA&feature=related

      • Παύλος avatar
        Παύλος @ Strange Attractor 14/05/2012 21:31:29

        Strange Attractor,
        Μην ανακατώνεσαι με πράγματα που δεν κατέχεις !
        Δεν υπάρχει 300 άρι lexotanil !
        Υπάρχει μόνο : 1,5 3 και 6 mgr. Μη σε παρασύρει δε το όνομα του geriatric, γιατί δεν είναι μόνο για γέροντες !!!

  34. Απόστολος avatar
    Απόστολος 14/05/2012 19:45:56

    Τέλος με τα μισόλογα; Στο πλαίσιο αυτό μάλλον είναι και οι δηλώσεις Βορίδη;
    Αλλάζει κάτι;
    http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=xTUqiGPqhXg

  35. tak avatar
    tak 14/05/2012 19:56:00

    Αυτές τις ημέρες ο Ελληνισμός έπρεπε να κλαίει και να οδύρεται, όχι επειδή πέρασε ο Αιμίλιος Παύλος από την Ήπειρο, όχι επειδή έπεσε η Πόλη στα νύχια των «Σταυροφόρων», όχι ακόμα επειδή οι Τούρκοι μπήκαν στη Βασιλεύουσα και κατέλυσαν το Βυζάντιο, όχι βεβαίως επειδή έγινε πρωθυπουργός ο Αντρέας Παπανδρέου (και ο Μητσοτάκης έγινε και ο Σημίτης και ο Καραμανλής και ο J.A. Papandreou, ακόμα και ο Λουκάς Παπαδήμος) και για όσα κακά τον έχουν βρει κατά τη μακραίωνη και οδυνηρή πορεία του.
    Όλα αυτά τα άντεξε ο Ελληνισμός και πολλά περισσότερα ακόμα θα μπορούσε να αντέξει, όμως ο εξευτελισμός της ισοπέδωσης του δημοκρατικού πολιτεύματος, του λαού, των θεσμών και των πάντων, στα πόδια του κ. Τσίπρα, ε, αυτό δεν αντέχεται.
    Τέρμα λοιπόν τα παιχνίδια Κώστα Ροδινέ, να πούμε αλήθειες... Να τις πούμε, γιατί όχι... Θα ακούσουν όμως οι Έλληνες, που συμπεριφέρονται σαν να έχουν πάθει ομαδική παράκρουση;
    Θα ακούσει ο Αντώνης;

  36. TopGunZ avatar
    TopGunZ 14/05/2012 19:56:54

    Τα όπλα παραμένουν πάντα ανεβασμένα. Αυτό είναι το πρόβλημα...

  37. ΚΑΚ avatar
    ΚΑΚ 14/05/2012 19:58:15

    http://www.youtube.com/watch?v=iBdz_B-Sr1g&feature=youtu.be

  38. Μara avatar
    Μara 14/05/2012 20:10:59

    Αγαπητέ μου Κώστα, ευτυχώς που ρίχνεις με τα άρθρα σου κανένα κουβά κρύο νερό...., μπάς... και συνέλθουν επιτέλους κάποιοι....

    Όσο για το τρελλό... επαναστατικό αγόρι, που μας προέκυψε κομαντάντε Τσέ... από την 6η Μαϊου, εκτελεί την δεύτερη φάση του σχεδίου Παπανδρέου.
    Έχει πλάτες... Κώστα.
    Αυτά δεν είναι τυχαία.....
    Ποιοί θα τους σταματήσουν είναι το θέμα.

  39. Ν avatar
    Ν 14/05/2012 20:17:07

    ΑΦΟΥ ΥΠΟΤΙΘΕΤΑΙ ΟΤΙ ΟΙ ΤΡΕΙΣ , ΠΑΣΟΚ-ΝΔ ΚΑΙ ΔΗΜΑΡ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΦΤΙΑΞΟΥΝ ΜΙΑ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΠΟΥ ΘΑ ΠΑΡΕΙ ΦΙΛΟΛΑΙΚΑ ΜΕΤΡΑ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΤΗ ΚΑΝΟΥΝ ΚΑΙ ΘΕΛΟΥΝ ΚΑΙ ΤΟΝ ΣΥΡΙΖΑ ΜΑΖΙ ΤΟΥΣ? ΑΣ ΚΑΝΟΥΝ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΟΙ ΤΡΕΙΣ ΝΑ ΠΑΡΟΥΝ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΨΗΦΟΥΣ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ. ΑΛΛΑ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΟΤΙ ΟΙ ΤΡΕΙΣ ΔΕΝ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΦΙΛΟΛΑΙΚΗ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΚΑΙ ΓΙ'ΑΥΤΟ ΘΕΛΟΥΝ ΤΟ ΣΥΡΙΖΑ ΓΙΑ ΝΑ ΜΟΙΡΑΣΤΕΙ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΚΟΣΤΟΣ. ΕΠΟΜΕΝΩΣ Ο ΣΥΡΙΖΑ ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ ΚΑΝΕΙ ΚΑΙ ΔΕΝ ΣΥΜΜΕΤΕΧΕΙ ΣΤΗΝ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ.

  40. Kommenos avatar
    Kommenos 14/05/2012 20:24:11

    Μετά το αποτέλεσμα των εκλογών του 1920 και τη Μικρασιατική Καταστροφή του 1922, η Ελλάδα συνέχισε να είναι μια σημαντική χώρα της Βαλκανικής με αναπτυσσόμενη γεωργία.

    Μετά το αποτέλεσμα των επόμενων εκλογών του Ιουνίου, αν έρθει πρώτο κόμμα ο ΣΥΡΙΖΑ, η Ελλάδα θα πάθει τέτοια οικονομική καταστροφή που θα βρεθεί πιο πίσω και πιο κάτω από όλες ανεξαιρέτως τις χώρες της Βαλκανικής. Οπότε καταλαβαίνετε τι θα συμβεί στα εθνικά θέματα από την Τουρκία και λοιπές βαλκανικές χώρες που έχουμε για γείτονες.

    Τώρα πως θα εμποδιστεί ο θρίαμβος του Τσίπρα που τον υποστηρίζει οποιοσδήποτε πιστεύει ότι θα γυρίσουμε σους μισθούς συντάξεις κλπ δομές που υπήρχαν το 2009 και δεν θα ξαναγίνει ποτέ μεταρρύιμιση του δημόσιου τομέα.

  41. Ιαπετός avatar
    Ιαπετός 14/05/2012 20:30:56

    Ο Σαμαράς φοβήθηκε νά πεί αλήθειες καί νά κάνει συγκεκριμένες χειροπιαστές προτάσεις υπέρβασης τού φόβου καί τής ανασφάλειας πού παγώνει τό μυαλό καί οδηγεί στήν απαξίωση αρχών καί αναγκαίων σταθερών πού συγκρατούν τό αγελαίο ένστικτο τής μάζας καί λειτουργούν ενοποιητικά, ώστε νά έχουμε λειτουργούσα κοινωνία.

    Διακύρηξε τήν νέα μεταπολίτευση καί χρησιμοποίησε όλα τά πολιτικά εργαλεία τής παλαιάς μεταπολίτευσης.
    Κατήγγειλε τό κατεστημένο κάνοντας τήν αρχή μέ τήν θέση του ενάντια στό μνημόνιο, δέν τυποποίησε γρήγορα τήν αντίθεσή του μέ συγκεκριμένες καί ρεαλιστικές προτάσεις καί άφησε νά καλιεργηθούν προσδοκίες μή ρεαλιστικές καί μή εφαρμόσιμες.

    Έπαιξε μέ πολιτικούς όρους τής παλαιάς μεταπολίτευσης διεκδικώντας τήν νέα, μήν έχοντας όμως τόν πολιτικό κυνισμό, πολιτικό χρόνο καί τόν πολιτικό τυχοδιωκτισμό, ώστε νά μπορέσει νά καταλάβει τήν εξουσία καί νά οδηγήσει τήν εθισμένη στήν ατομική ασυδοσία πολύμορφη μάζα σέ ένα νέο μεταπολιτευτικό δρόμο. Πλήρωσε τήν ατολμία του. Καί μαζί του καί εμείς.

    Στρογγύλεψε τόσο πολύ τόν πολιτικό του λόγο καί τήν πολιτική του πράξη, ώστε θεωρήθηκε αναπόσπαστο κομμάτι τής πολιτικής σκηνής τού χθές καί αυτό σέ μιά χρονική συγκυρία, ώπου στήν μάζα άρχισε νά κυριαρχεί ο πανικός.
    Τά έκανε ανάποδα. Όταν ρητόρευε γιά τήν λάθος συνταγή τού μνημονίου δέν έπειθε. Χαρακτηριστικό παράδειγμα οι αυτοδιοικητικές εκλογές. Η πολιτική ανάλυση προγείται τής μάζας καί η πολιτική διαχείριση τής αφύπνισής της είναι πολιτική πράξη. Τό επιτελείο του απέτυχε παταγωδώς. Όταν ο πανικός άρχισε νά κυριεύει τήν μάζα δέν προσπάθησε νά εκλαϊκεύσει ένα σοβαρό καί χειροπιαστό πρόγραμμα ελπίδας, αλλά ακολούθησε τήν πεπατημένη τής γενικόλογης άρνησης τού λάθους καί γιγάντωσε τήν προσδοκία γιά τόν λυτρωτή.

    Η επιβεβλημένη στροφή στήν στείρα αντιμνημολογία έγινε απότομα, άγαρμπα καί ζάλισε όλους. Έπρεπε νά είχε ήδη προετοιμαστεί. Τόν εμπόδισε η δυναμική τής άρνησης τού μνημονίου καί η αδυναμία του νά διαχειρισθεί τήν δυναμική πού απέκτησε στόν κόσμο.

    Η καταγγελία καί γενικολογία είναι πολιτική παλαιάς κοπής. Αλλά πιάνει. Πρέπει όμως νά είσαι πολιτικός τής παλαιάς μεταπολίτευσης γιά νά παρασύρεις τήν εθισμένη στήν κενολογία μάζα. Χαρακτηριστικό δείγμα ο Τσίπρας καί ο Καμμένος.

    Ακόμα υπάρχει ελπίδα γιά τήν χώρα. Ουδέν κακόν αμιγές καλού.

    Δέν συμφωνώ μέ τίς προτάσεις τής ανάρτησης. Σωστό είναι νά βγεί καί νά πεί συγκεκριμένα τί θά ζητήσει νά επαναδιαπραγματευθεί. Αλλιώς δέν πείθει. Χεσμένοι είναι καί οι κοινοτικοί. Προτάσεις ρεαλιστικής επαναδιαπραγμάτευσης περιμένουν καί όχι αοριστολογίες. Συγκεκριμένο πρόγραμμα οικονομικής ανασυγκρότησης καί όχι παραμύθια τής Χαλιμάς. Διεκδίκηση ανάπτυξης μέ τετράγωνη λογική καί όχι μπουρδολογίες.
    Άν είναι νά απειλεί έμμεσα καί ο Σαμαράς μέ άκοπη καταγγελία τού μνημονίου καί διαχείριση τής απόλυτης φτώχειας πού θά φέρει η δραχμή, δέν βρίσκω κανένα λόγο νά τόν εμπιστευθεί η κρίσιμη μάζα εχέφρονων Ελλήνων. Θά πάει στόν Τσίπρα νά ζητήσει προνόμια επιβίωσης στήν θύελα πού έρχεται.

    Πολλοί δέν συμφωνούσαν μέ τόν πολιτικό λόγο τού Κρανιδιώτη. Τούς έφαγε η Χρυσή Αυγή. Μία είναι η πολιτική γιά τό λαθρομεταναστευτικό. Αλλά μέ απόλυτη σαφήνεια καί δέσμευση διά στόματος Σαμαρά.
    Τήν έχει διακηρύξει ο Φαήλος (αλλά δυστυχώς μόνο αυτός).
    Σύλληψη. Κράτηση. Απέλαση.

    • αγθ avatar
      αγθ @ Ιαπετός 14/05/2012 21:14:03

      "Χεσμένοι είναι καί οι κοινοτικοί. Προτάσεις ρεαλιστικής επαναδιαπραγμάτευσης περιμένουν καί όχι αοριστολογίες. Συγκεκριμένο πρόγραμμα οικονομικής ανασυγκρότησης καί όχι παραμύθια τής Χαλιμάς. Διεκδίκηση ανάπτυξης μέ τετράγωνη λογική καί όχι μπουρδολογίες."
      Είστε ο μόνος που το επισημαίνει, αγαπητέ! Αλλά ποιές προτάσεις; Πότε έγιναν προτάσεις; Από ποιούς; Τον γαπ; Τον παπακ; τον βαγγέλα; Αυτοί πήγαιναν να πιούν τον καφέ, να φάνε τη σφαλιάρα τους και να γυρίσουν "με νέα μέτρα" και "απειλές" - αγωνιώντες ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ για την καρέκλα και τη διατήρηση των προνομίων του - όπως και τώρα!
      Αλλά και η "υπεύθυνη πατριωτική παράταξη", τι έκανε;
      Κρύφτηκε και κρύβεται πίσω από τους ...αντιπάλους (τελευταία από τον ...Αλέξη και τον ανεκδιήγητο "κύριο 6%"!), στηρίζοντας ΟΛΕΣ τις ΤΡΑΓΙΚΕΣ επιλογές τους, "για το καλό της χώρας"!!!
      Κακοί οι "ανεύθυνοι και ανεκδιήγητοι" αντίπαλοι, ΚΑΚΙΣΤΟΙ οι "υπεύθυνοι πατριώτες"!
      Και η Χώρα, στο Πουθενά!

    • o deksios avatar
      o deksios @ Ιαπετός 14/05/2012 21:29:27

      " Όταν ρητόρευε γιά τήν λάθος συνταγή τού μνημονίου δέν έπειθε. Χαρακτηριστικό παράδειγμα οι αυτοδιοικητικές εκλογές. Η πολιτική ανάλυση προγείται τής μάζας καί η πολιτική διαχείριση τής αφύπνισής της είναι πολιτική πράξη. "

      πολυ σωστο αυτο

    • Aris. A avatar
      Aris. A @ Ιαπετός 14/05/2012 23:00:25

      Ιαπετός εξαιρετικό

  42. Εύμηλος avatar
    Εύμηλος 14/05/2012 20:43:09

    Για άλλη μια φορά κ. Ροδινέ βρίσκεστε με την ανάλυσή σας πολύ πιο μπροστά από πολλούς πολιτικούς μας.
    Ο Αντώνης Σαμαράς, καθώς πλέον πάμε και σε εκλογές πρέπει να αναλάβει τάχιστα ουσιαστική πρωτοβουλία, έτσι ώστε να συμπηχθεί ο πόλος των Πατριωτικών Ευρωπαϊκών και Μεταρρυθμιστικών Δυνάμεων του τόπου.
    Η αναδιάταξη του πολιτικού σκηνικού επιτάσσει την Υπέρβαση (σχετικά ξέρει ο Σαμαράς καλύτερα από όλους τους άλλους και μην αφήσει και του πάρουν το Κόπυ-ράϊτ όπως με το επαναδιαπραγμάτευση), των σημερινών διαχωριστικών γραμμών εν πολλοίς στην Κεντροδεξιά απότοκο φεουδαρχικών αντιλήψεων στο χώρο.
    Η κρατικοδίαιτη, ανελαστική, δογματική Αριστερά των μπαχαλάκηδων που οδηγεί στη δραμχμή και την αυλή του Σουλτάνου είναι ώρα να απογυμνωθεί στα μάτια του λαού. Το ίδιο κι η ακραία λαϊκιστική και κραυγάζουσα εθνικοπατριωτική θολούρα.
    Χρειάζεται λόγος πραγματικός και προγραμματικός. Λόγος προοπτικής. Βλέποντας τον Τατσόπουλο στο Φόκους έβλεπε κανείς την προσωποποίηση της οίασης και παρακμής του κηδεμονευόμενου από τον Αριστερό λόγο συστήματος.
    Είναι πλέον η ώρα των ρηξικέλευθων φρονίμων._

  43. firiki2010 avatar
    firiki2010 14/05/2012 21:00:32

    " O ΣΥΡΙΖΑ- μην κοροιδευόμαστε - θέλει δραχμή" στο σημερινό firiki2010 Οσο δεν το καταλαβαίνουμε αυτό , όσο δεν βλέπουμε το προφανές και όσο δεν το αναδεικνύουμε θα πλησιάζουμε με βήμα γοργό στην πλήρη φτωχοποίηση και σε δυο χρόνια θα παρακολουθούμε -παρέα με 2-3 εκατομμύρια λαθρομετανάστες - μια αλλαγμένη Ευρώπη, εκείνη με ευρώ εμείς με δραχμή (παίζει και το ...γρόσι).

  44. Κώστας Ροδινός avatar
    Κώστας Ροδινός 14/05/2012 21:12:33

    Εχω βαρεθεί να καταμετρώ επικοινωνιακά αυτογκόλ.
    Ελεος πια.
    Δείτε τι έγινε σήμερα μετά τη σύσκεψη με τον ΠτΔ.
    Κάνει πρώτος δηλώσεις ο αρχηγός του τρίτου κόμματος, Βενιζέλος από τα γραφεία του ΠΑΣΟΚ.
    Ακολουθεί ο Κουβέλης της ΔΗΜΑΡ από τα γραφεία του.
    Και τελευταίος ο Σαμαράς όρθιος στα σκαλιά της Συγγρού.
    Δεν μπορούσε να πάει στη Βουλή να κάνει δηλώσεις ..

    • Ο Θείος avatar
      Ο Θείος @ Κώστας Ροδινός 14/05/2012 21:22:23

      Διαβλέπω απότομη στροφή ουσίας φίλε Κώστα. Δεν είναι επικοινωνιακό.
      Επίθεση Σαμαρά στον Κουβέλη για "αλαζονική άρνηση".
      Η ΔΗΜΑΡ είναι οριστικά εκτός, όπως επισημάνθηκε ήδη από χθές.
      Ο Κουβέλης συμμετέχει στις συσκέψεις μόνον "από θεσμική υπευθυνότητα".
      Αμυδρά προτείνεται λύση με μίγμα πολιτικών προσώπων + "τεχνοκρατών, με στήριξη μόνον ΝΔ - ΠΑΣΟΚ;
      Κυβέρνηση μειοψηφίας 149 και αναζήτηση ψήφου ανοχής (με απουσία) από ΑΝΕΛ ;

      • Κώστας Ροδινός avatar
        Κώστας Ροδινός @ Ο Θείος 14/05/2012 21:36:17

        Στον Τσίπρα αναφερόταν ο Σαμαράς

        • Ο Θείος avatar
          Ο Θείος @ Κώστας Ροδινός 14/05/2012 21:40:28

          Ναι είχε λάθος παραλήπτη του χαρακτηρισμού το ρεπορτάζ του nooz.gr. Ήδη το διόρθωσαν.

        • Ο Θείος avatar
          Ο Θείος @ Κώστας Ροδινός 14/05/2012 21:55:18

          h**p://news.in.gr/greece/article/?aid=1231195834

        • Ο Θείος avatar
          Ο Θείος @ Κώστας Ροδινός 14/05/2012 22:14:20

          Τι στο διάτανο γίνεται;
          Αυριο πάει και ο Αλέξης Τσίπρας. Το ανακοίνωσε.
          Ίσως και ο Πάνος Καμμένος.
          Έσκασε η Βanco Santander ή καμμιά άλλη μεγάλη Ισπανική Τράπεζα; Τι στα κομμάτια άλλαξε και @@@στήκανε;

    • Ο Θείος avatar
      Ο Θείος @ Κώστας Ροδινός 14/05/2012 21:25:37

      Με ποιά πολιτική όμως;
      Ποιά προγραμματική βάση;

  45. gloup avatar
    gloup 14/05/2012 21:13:24

    Από το πρόγραμμα του ΣΥΡΙΖΑ σταχυολογώ :

    "...Να δοθούν στους βουλευτές μεγαλύτερη ευχέρεια ελέγχου της κυβέρνησης και ουσιαστική νομοθετική πρωτοβουλία...."

    "...Την κατάργηση κάθε περιορισμού πρόσβασης στους θεσμούς δημόσιας Υγείας και Παιδείας...."

    "...ασφαλιστικό σύστημα που θα παρέχει πλήρεις συντάξεις στα τριανταπέντε χρόνια, στηριγμένο σε δύο πυλώνες κύριας και επικουρικής σύνταξης, που θα αποδίδουν 80% και 20% του μισθού αντίστοιχα..."

    Και μια περίληψη του προγράμματος του Σύριζα σε εφημερίδα

    http://www.ethnos.gr/article.asp?catid=22767&subid=2&pubid=63656105#

    "Ο ΣΥΡΙΖΑ προτείνει σύνταξη που θα φθάνει το 100% του μισθού "

    Τρικυμία... Αξια τα πνευματικά παιδιά του Γιωργάκη

    • victoria (true) avatar
      victoria (true) @ gloup 14/05/2012 22:20:46

      A, ξέχασες να σταχυολογήσεις το "έξω οι βάσεις".
      (ΕΟΚ και ΝΑΤΟ το ίδιο συνδικάτο, το sequel, για όποιον δεν το έζησε στην πρώτη προβολή)

      h--p://www.syriza.gr/index.php?option=com_k2&view=item&layout=item&id=1853&Itemid=170

  46. Γλαυξ avatar
    Γλαυξ 14/05/2012 22:12:37

    Κε Ροδινέ,
    Πολλές αναρτήσεις και άπειροι σχολιασμοί (σε αυτό οι Έλληνες είμαστε εξπέρ) αλλά
    το σημαντικό πρόβλημα της χώρας δεν λύνεται.
    Όπως λοιπόν διαπιστώνουμε δεν υπήρχε ουσιαστικός λόγος για αυτές τις
    εκλογές. Κάθε νουνεχής πολιτικός που γνωρίζει κάπως τον ελληνικό λαό - αν και αμφιφιβάλλω πλέον - αφού επιθυμεί να τον κυβερνήσει θα έπρεπε να αφήσει τον
    κ. Παπαδήμο να συνεχίσει το έργο του και μάλιστα απολύτως εν λευκώ,
    λαμβάνοντας υπόψη ότι τα πράγματα είχαν κάπως ηρεμήσει με τους δανειστές μας
    διότι τον εμπιστεύονται και μπορούσαν να συνεννοηθούν μαζί του.
    Υπήρχαν κάποιες ελάχιστες φωνές εδώ που το θέταμε αλλά η επιθυμία της
    αυτοδύναμης κυβέρνησης είχε παρασύρει τους πολλούς.
    Το Σάββατο 12/5 ο Στέλιος Ράμφος περιέγραψε το πρόβλημα που ταλανίζει τους
    Έλληνες και δη την πολιτική τάξη με ακρίβεια. Εις ώτα μη ακουόντων ....
    Ευτυχώς αυτή τη φορά δεν βρίσαμε τους γερμανούς και το 4ο Ράϊχ τους. μόνο
    ένας θερμόαιμος ελληναράς πλάκωσε στο ξύλο έναν Ολλανδό τουρίστα γιατί τον
    πέρασε για Γερμανό ! Είμαστε δηλαδή μια ωραία δημοκρατική ατμόσφαιρα!


    ,

    • alakran avatar
      alakran @ Γλαυξ 14/05/2012 22:24:11

      O Oλλανδός δεν είναι τουρίστας, αλλά μόνιμος κάτοικος Μονεμβασιάς από το 1992, όπου ζει με την Ελληνίδα σύζυγό του και το γιο τους.

    • Ο Θείος avatar
      Ο Θείος @ Γλαυξ 14/05/2012 22:26:04

      Ουσιαστικός σχολιασμός.

  47. yianna avatar
    yianna 14/05/2012 22:42:50

    Τι κοινό έχει η ΔΗΜΑΡ και ο ΣΥΡΙΖΑ με τη ΝΔ, δεν μπορώ να καταλάβω. Με το ΠΑΣΟΚ ναί έχουν, με μας όμως?
    Που θέλουμε να δώσουμε ψήφο ανοχής αλλά από την άλλη τους κατηγορούμε ότι θα μας γυρίσουν στη δραχμή και θα μας εξαθλιώσουν. Ποιό πρόγραμμα θα στηρίξουμε? αυτό που κάθε μέρα στα κανάλια κατακεραυνώνεται από τους βουλευτές της ΝΔ?
    Ποτέ η ΝΔ στο παρελθόν, όσο και να είχε απαξιωθεί δεν είχε πιο αλλοπρόσαλλη πολιτική. Σχιζοφρενικές καταστάσεις.

    • Μοναχικός Λύκος avatar
      Μοναχικός Λύκος @ yianna 15/05/2012 21:17:16

      Αυτό συμβαίνει γιατί αγνοούμε σαν πολίτες τον ρόλο των κομμάτων. Δυστυχώς τα κόμματα, ανεξαιρέτως πρόσφυσης, υπηρετούν συμφέροντα και συντελούν στην διατήρηση των κοινωνικών δομών, δεν είναι φορείς αλλαγής. Αυτό μεταθέτει την ευθύνη για τα χάλια της κοινωνίας σ'εμάς τους ίδιους και η σιωπή μας, η αδράνεια μας είναι συνενοχή.
      Χρειάζεται μεγάλος κοινωνικός διάλογος έτσι ώστε να βρεθεί μια κοινά αποδεκτή λύση από μας τους ίδιους και όχι δια εκπροσώπων που το μόνο που κοιτούν είναι το κομματικό τους συμφέρον. Να υποχρεωθούν αυτοί οι ικέτες ψήφου να υπηρετήσουν την κοινωνία και όχι να την βλασφημούν επειδή δεν τους ψήφισε.
      Υπάρχει ένα υπέροχο ρητό: "οργή λαού, φωνή Θεού".

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.