#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
13/07/2012 14:57
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τέλος με τα κρατικά «μαγαζάκια» του ΠΑΣΟΚ και της Αριστεράς!



Με την παρέμβασή του για την γνωστή εκπομπή της ΕΡΤ όπου ο κ. Τσίπρας ρωτούσε τον ...κ. Τσίπρα ο διευθυντής του ΓΤ του Πρωθυπουργού, Γιώργος Μουρούτης, στηλίτευσε το αυτονόητο και ένα σύστημα έπεσε πάνω του να τον κατασπαράξει! Ε, βέβαια, τα «κεκτημένα συμφέροντα»! Κανονικά, αυτά που είπε ο κ. Μουρούτης έπρεπε να τα είχε επισημάνει εδώ και καιρό η ΕΣΗΕΑ. Τα περιγράφει, άλλωστε ο Κώδικας Δεοντολογίας της, αλλά που;

Η ΕΡΤ, εδώ και δεκαετίας   είναι παραδομένη, μέχρι βαθμού αιχμαλωσίας, στους συνδικαλιστές του ΠΑΣΟΚ και της Αριστεράς, που λυμαίνονται ειδήσεις, προγράμματα, παραγωγές, εκπομπές. Τα πάντα! Για ξεκάρφωμα, όταν η ΝΔ είναι στην κυβέρνηση, πετάνε κανένα ξεροκόμματο και στην άλλη πλευρά. Ίσα-ίσα για να προσφέρουν άλλοθι!

Όλα αυτά, ενώ το «μαγαζί»  συντηρείται με τον οβολό του Έλληνα πολίτη. Δυστυχώς, όμως, αυτό όχι μόνο δεν γίνεται σεβαστό, αλλά έχουν στηθεί  πάρτυ διαφθοράς και διασπάθισης δημοσίου χρήματος με αποτέλεσμα αρκετές διοικήσεις να αντιμετωπίζουν κακουργηματικές πράξεις.

Προφανώς και η ΕΡΤ δεν πρέπει να είναι όργανο καμιάς εξουσίας και κανενός κόμματος, αλλά πάει πολύ να θέτουν εαυτούς υπεράνω κριτικής, εκείνοι που χρόνια σιτίζονται από το δημόσιο κορβανά.

Για την  ΕΡΤ υπάρχει μόνο μια λύση: να κλείσει και να αναδιοργανωθεί εκ βάθρων. Όλα τα άλλα είναι ...ημίμετρα. Και να πάνε σπίτι τους οι διπλο-τριπλο-τετραθεσίτες δημοσιογράφοι. Να φυσήξει ένας αέρας ανανέωσης.

Από την άλλη μεριά, ο Φωτόπουλος, εκλεκτό τέκνο του ΠΑΣΟΚ, που τώρα βρίσκει φιλόξενη στέγη στο ΣΥΡΙΖΑ, μας απειλεί με απεργίες, αν η εκλεγμένη Κυβέρνηση αποφασίσει να προχωρήσει στην ιδιωτικοποίηση της ΔΕΗ. Μια από τις αιτίες για την κακοδαιμονία αυτής της χώρας, είναι η ιδιοκτησιακή αντίληψη που έχουν δημιουργήσει για τον εαυτό τους οι συνδικαλιστές των ΔΕΚΟ. Και αυτό μόνον όσον αφορά στα προνόμια! Γιατί στις ευθύνες ..λακίζουν! Θυμάστε τις ηρωικές δηλώσεις Φωτόπουλου ότι θα ...μπλοκάρει την έκδοση των τιμολογίων με το χαράτσι; Έκανε το κομμάτι του στην τηλεόραση, και τέλος!

Λοιπόν, να τελειώνουμε με τις μαγκιές που έκαναν όλες τις ΔΕΚΟ προβληματικές επιχειρήσεις... Και πρώτη ενέργεια να σταματήσει η χρηματοδότηση των συνδικαλιστών από τις επιχειρήσεις τις οποίες δυναστεύουν. Ας τα βγάλουν πέρα με τις εισφορές των μελών τους. Και κάτι ακόμα. Για τη λήψη αποφάσεων να απαιτείται η πλειοψηφία των εργαζομένων. Για να σταματήσουν να διοικούν οι παρέες..

Το ίδιο ισχύει και στα Πανεπιστημιακά Ιδρύματα. Ψηφίστηκε ένας νόμος με ευρύτατη πλειοψηφία. Δεν είναι τέλειος, αλλά έχει πολλά θετικά στοιχεία. Από την επομένη, άρχισε το ροκάνισμά του επειδή θίγει φέουδα. Στην πρωτοπορία και πάλι οι συνδικαλιστές της Αριστεράς. Μάλιστα, ένας εξ αυτών έγινε και Υφυπουργός Παιδείας. Θα έχει ενδιαφέρον να παρακολουθήσουμε την τύχη του νόμου.

Παρόμοια φαινόμενα παρατηρούνται στο σύνολο σχεδόν του Δημοσίου. Όσο αυτά τα φαινόμενα δεν ξεριζώνονται  από τη ρίζα τους, δεν θα ορθοποδήσει αυτή η  χώρα. Και η κυβέρνηση αυτή αποτελεί την τελευταία ευκαιρία...

O ...εχθρός όλων αυτών είναι μια λέξη: αξιοκρατία!

Ας γίνει το σύνθημα της Κυβέρνησης!

Αδέξιος Δεξιός

[caption id="attachment_170642" align="alignleft" width="600" caption="Ενοχλήθηκε πολύ η καλή "Αυγή" από την κριτική Μουρούτη. Και αποδεικνύει για μια ακόμα φορά ότι οι αριστεροί υπερασπιστές της δημοκρατίας και της ελευθερίας του λόγου δεν αντέχουν την κριτική. Μόνο τον μονόλογο, τον οποίο γνωρίζει πολύ καλά και ο συντάκτης του σχολίου ως παλαιό στέλεχος του ΚΚΕ"][/caption]

ΣΧΟΛΙΑ

  1. ΞΕΝΟΦΩΝΤΑΣ avatar
    ΞΕΝΟΦΩΝΤΑΣ 13/07/2012 15:13:19

    ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΤΡΙΕΤΙΑ ΜΗΤΣΟΤΑΚΗ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΠΕΝΤΑΕΤΙΑ ΚΑΡΑΜΑΝΛΗ, ΟΙ ΔΟΜΕΣ ΤΟΥ ΠΑΣΟΚΙΚΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ ΕΜΕΙΝΑΝ ΣΤΗΝ ΠΛΕΙΟΨΗΦΙΑ ΤΟΥΣ ΑΝΕΠΑΦΕΣ ! ΜΕ ΓΝΩΣΤΑ ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ...
    ΕΔΩ ΚΑΙ ΕΒΔΟΜΑΔΕΣ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΘΕΙ ΟΙ ΚΑΤΕΧΟΝΤΕΣ ΤΙΣ ΠΟΛΙΤΙΚΕΣ ΘΕΣΕΙΣ ΣΤΟΝ ΚΡΑΤΙΚΟ ΚΟΡΜΟ...
    1. ΠΡΕΠΕΙ ΟΙ 3 ΑΡΧΗΓΟΙ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΚΕΝΤΡΙΚΗ ΣΥΜΦΩΝΙΑ ΚΑΙ ΑΣ ΣΥΜΦΩΝΗΣΟΥΝ ΚΑΙ ΜΙΑ ΠΟΣΟΣΤΩΣΗ ΚΑΤΑΝΟΜΗΣ ΤΟΥΣ.
    2. ΣΤΗΝ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΠΡΕΠΕΙ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΟΥΣ 3 ΝΑ ΓΙΝΟΥΝ ΕΠΙΛΟΓΕΣ ΣΤΗΝ ΒΑΣΗ ΤΗΣ ΑΞΙΟΚΡΑΤΙΑΣ, ΜΟΝΟΝ ΕΝΤΙΜΩΝ ΠΡΟΣΩΠΩΝ.
    ΠΡΟΣ ΤΟ ΠΑΡΟΝ,
    1. ΝΟΟΤΡΟΠΙΑ ΠΑΣΟΚ, ΚΑΙ,
    2. ΙΣΧΥΣ ΔΙΑΠΛΟΚΗΣ,
    ΕΞΑΚΟΛΟΥΘΟΥΝ ΝΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ - ΚΥΒΕΡΝΟΥΝ !!!...
    ΕΤΣΙ ΜΟΝΟΝ ΘΑ ΕΧΟΥΜΕ ΤΑ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΔΥΝΑΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ, ΣΤΟΝ ΣΥΝΤΟΜΟΤΕΡΟ ΔΥΝΑΤΟ ΧΡΟΝΟ !

    • anonymous avatar
      anonymous @ ΞΕΝΟΦΩΝΤΑΣ 13/07/2012 15:47:13

      Βλάκες τους περνάς τον Κουβέλη και το Βενιζέλο να συναινέσουν σε κυνήγι δικών τους όταν ποντάρουν ότι την επόμενη συγκυβέρνηση θα την κάνουν με το ΣΥΡΙΖΑ;

      • Εύξιππος avatar
        Εύξιππος @ anonymous 14/07/2012 13:57:09

        Σωστός ο κύριος...εξάλλου οι (εναπομείναντες) ψηφοφόροι του ΠΑΣΟΚ και οι ψηφοφόροι της ΔΗΜΑΡ σε αυτά τα μαγαζάκια δουλεύουν οι πιο πολλοί...

  2. Ο Θείος avatar
    Ο Θείος 13/07/2012 15:17:08

    Η ΕΡΤ, ως προγράμματα, αισθητική και δεοντολογία είναι όαση μπροστά στα κωκοκάναλα της ιδιωτικής τηλεόρασης.
    Να κλείσει και να αναδιοργανωθεί εκ βάθρων η φοροδιαφεύγουσα και εισφοροδιαφεύουσα καρακιτσαριό τηλεόραση των εφοπλιστών, πετρελαιάδων και εργολάβων.
    Να γλυτώσουμε και από τους νεο-χλιδάμπουρες και "Δυναστείες" της συμπαθούς ανατολικής γείτονος.

    • Δαναός avatar
      Δαναός @ Ο Θείος 13/07/2012 15:40:06

      Θείε συμφωνώ αλλά με μια ένσταση: Την ΕΡΤ την πληρώνουμε όλοι μας. Ακόμα και τα νεκροταφεία και οι ηλεκτροδοτημένες αγροτικές γεωτρήσεις πληρώνουν ΕΡΤ. Και ρωτώ: Γιατί πληρώνουμε ΕΡΤ;

      • Ο Θείος avatar
        Ο Θείος @ Δαναός 13/07/2012 15:49:16

        Δεν αντιλέγω.
        Ωστόσο και τους άλλους τους πληρώνουμε, με έμμεσο τρόπο.
        Με την εξαίρεσή τους από την φορολογική βάση. Και με το διογκωμένο κρατικό μέρος της τριμερούς χρηματοδότησης των ασφαλιστικών ταμείων: Χρωστάνε ουκ ολίγα στα ταμεία.
        Χώρια οι οφειλές τους στις τράπεζες.
        Και που δεν πληρώνουν δεκάρα για τις συχνότητες που καταλαμβάνουν

        • Δαναός avatar
          Δαναός @ Ο Θείος 13/07/2012 16:05:39

          Θείε, λέει το άρθρο: "Για την ΕΡΤ υπάρχει μόνο μια λύση: να κλείσει και να αναδιοργανωθεί εκ βάθρων." 5-7οοο οι εργαζόμενοι, ταβλαδόροι οι περισσότεροι, τη στιγμή που το ΒΒC έχει 800.
          Λέω λοιπόν:Καινούριες συμβάσεις εργασίας. Οι υπεράριθμοι μετάταξη αλλού. Κι ακόμα: Έλα εδώ κύριε τάδε. Έχεις εκπομπή; Ωραία.Αντί να σε πληρώνω εγώ παχυλά, θα αγοράσεις εσύ την ώρα, με ανάλογο τίμημα της ζώνης και βρες εξωτερικό εργοδότη ή πάρε διαφημίσεις. Σκέφτεσαι πόσα θα γλιτώσουμε και ας μην αναφέρω ονόματα, νομίζω καταλαβαίνεις...Για να σε δω Χ μάγκα τη μαγκιά σου;

          • Ο Θείος avatar
            Ο Θείος @ Δαναός 13/07/2012 16:10:53

            Σε αναδιοργάνωση, εξορθολογισμό δαπανών και αυστηρή αξιολόγηση του προσωπικού συμφωνώ και επαυξάνω.
            Αλλά μην κάνουμε τα στραβά μάτια στο άλλο κόστος, που φορτώνουν πάλι σ' εμάς οι "ανταγωνιστές", επειδή τυχαίναι να είναι εφοπλιστές και όχι αργόμισθοι επί συμβάσει.

          • Δαναός avatar
            Δαναός @ Ο Θείος 13/07/2012 16:18:22

            Σου είπα συμφωνώ. Αλλά γιατί να πληρώνω εγώ 5000 αργόσχολους και π.χ.10000€ την εκπομπή κάποιου, που έχει έσοδα μηδέν εις το πηλίκιον, για να μην ξεχνούμε και τον γλωσσοπλάστη!!!

          • tak avatar
            tak @ Δαναός 13/07/2012 17:42:29

            Θα μπορούσα να μη συμφωνήσω;

          • βαγόνι avatar
            βαγόνι @ Δαναός 13/07/2012 19:31:15

            ΕΡΤ: 3000 εργαζόμενοι
            γιά : 3 κανάλια
            ι δορυφορικό
            7 εθνικά ραδιόφωνα
            21 περιφερειακά
            συντήρηση δικτύων
            εθνικό αρχείο
            πολυμέσα
            ΒΒC 19000-20000
            εργαζόμενους και
            πολύ λογικά,με τόσες
            υποχρεώσεις.
            Τα σωστά επιχειρήματα δεν
            χρειάζονται...λάθος αριθμούς!

      • gram avatar
        gram @ Δαναός 14/07/2012 00:14:02

        Να ΜΗΝ την πληρώνουμε. Τώρα που απ´ το 2013 θα έρχεται ξεχωριστά το τέλος στο φάκελο της ΔΕΗ, η απαλλαγή θα ΕΙΝΑΙ εύκολη.

    • TopGunZ avatar
      TopGunZ @ Ο Θείος 13/07/2012 15:44:27

      Δεν μπορώ να συμφωνήσω ιδιαιτέρως Θείο, παρά μόνο στο επίπεδο του ότι ο μονόφθαλμος με 7 βαθμούς μυωπία είναι βασιλιάς των τυφλών. Όσες εκπομπές αξίζαν σιγά σιγά καταργήθηκαν και αντικαταστάθηκαν χώρους πάρκινγκ αριστερών ιδεοληψιών.

    • kprotop avatar
      kprotop @ Ο Θείος 13/07/2012 15:45:12

      Θείο σε έχει χτυπήσει η ζέστη κατακούτελα.Το όργιο της σπατάλης στην ΕΡΤ (και σε κάθε δημόσια υπηρεσία) εγώ και όλοι οι φορολογούμενοι πολίτες το πληρώνουμε.Αλλά μάλλον δεν πληρώνεις φόρους στην Ελλάδα,οπότε μιλάς εκ του ασφαλούς.

      • Ο Θείος avatar
        Ο Θείος @ kprotop 13/07/2012 15:59:21

        Τις συχνόητες, τα τραπεζικά χρέη, τους απλήρωτους φόρους και τα ασφαλιστικά ταμεία για τα κωκοκάναλα, ποιός τα πληρώνει; Ο "μονοπύθμενος" και ο απύθμενος;

        • ΑΜΟΡΓΟΣ avatar
          ΑΜΟΡΓΟΣ @ Ο Θείος 13/07/2012 16:41:05

          ΜΑΣ ΘΥΜΙΣΕΣ ΤΟ ΑΝΕΚΔΟΤΟ ΜΕ ΤΗ ΚΟΚΑ-ΚΟΛΑ.
          ΕΠΕΙΔΗ ΟΙ ΑΛΛΟΙ ΚΛΕΒΟΥΝ ΚΑΙ ΔΕ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ ΚΑΝΕΙΣ ΝΑ ΤΟΥΣ ΒΑΛΕΙ ΝΑ ΠΛΗΡΩΣΟΥΝ Η ΝΑ ΠΑΝΕ ΦΥΛΑΚΗ,ΠΡΕΠΕΙ ΚΑΙ Η ΚΡΑΤΙΚΗ ΕΡΤ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΤΟΥ ΚΕΦΑΛΙΟΥ ΤΗΣ.
          ΟΑΣΗ ΕΙΝΑΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙ Η ΚΡΑΤΙΚΗ ΕΡΤ ΟΤΑΝ ΜΙΛΑΜΕ ΓΙΑ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟ(ΜΟΝΟΓΡΑΜΜΑ,ΚΛΠ)ΚΑΙ ΚΥΡΙΩΣ ΤΙΣ ΠΑΛΙΕΣ ΠΑΡΑΓΩΓΕΣ,ΓΙΑΤΙ ΑΝ ΑΣΧΟΛΗΘΟΥΜΕ ΜΕ ΤΙΣ ΝΕΩΤΕΡΕΣ ΕΙΝΑΙ Η ΑΠΟΘΕΩΣΗ ΤΗΣ ΡΗΧΟΤΗΤΟΣ(ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΞΕΧΑΣΩ ΤΟΝ ΠΑΡΑΓΩΓΟ ΠΟΥ ΞΕΚΙΝΗΣΕ ΕΚΠΟΜΠΗ ΑΝΑ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ ΚΑΤΕΛΗΞΕ ΠΟΔΗΛΑΤΗΣ ΥΠΟΨΗΦΙΟΣ ΣΤΟ ΔΗΜΟ ΑΘΗΝΑΙΩΝ ΜΕ ΤΟ ΔΙΚΟ ΜΑΣ ΚΟΜΠΟΔΕΜΑ).ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΟΑΣΗ ΟΜΩΣ ΑΝ ΑΝΑΦΕΡΘΟΥΜΕ ΣΤΟ ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΟ ΤΗΣ ΤΜΗΜΑ ΕΙΤΕ ΠΟΛΙΤΙΚΟ,ΕΙΤΕ ΑΘΛΗΤΙΚΟ.
          ΣΤΟΧΟΥΣ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ Η ΕΡΤ,ΟΠΩΣ ΟΛΟΙ ΜΑΣ Σ'ΑΥΤΗ ΤΗ ΖΩΗ ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΑ Σ'ΑΥΤΟΥΣ ΤΟΥΣ ΚΑΙΡΟΥΣ.ΕΠΕΙΔΗ ΟΜΩΣ ΕΙΜΑΣΤΕ ΧΑΜΕΝΟΙ ΣΤΟ ΔΙΑΣΤΗΜΑ ΩΣ ΛΑΟΣ,ΑΝΑΛΟΓΗ ΘΑΝΑΙ ΚΑΙ Η ΠΟΡΕΙΑ ΤΗΣ ΕΡΤ.

  3. Αξύριστος Μαρξιστής avatar
    Αξύριστος Μαρξιστής 13/07/2012 15:28:14

    Ακριβώς αυτό σκεφτόμουν και εγώ, "Η ΕΡΤ πρέπει να κλείσει "

    Για τα Πανεπιστήμια, η λύση είναι διπλή σύνταξη και εφάπαξ ώστε να απομακρυνθούν οι "μεταμφιεσμένοι επιστήμονες", Σταλινικοί , Μαρξιστές,διεθνιστές. Η αρχή πρέπει να γίνει από τις κοινωνικές επιστήμες.

    Οι πράξεις του Φωτόπουλου πρέπει να εξεταστούν από τον ποινικό κώδικα. Δεν καλύπτονται από το δικαίωμα της απεργίας.

    • Ο Θείος avatar
      Ο Θείος @ Αξύριστος Μαρξιστής 13/07/2012 15:57:14

      Βρε δεν σκέφτεσαι τον εαυτό σου, που θα πήξεις μετά στην "Σιλά" και στις «Χίλιες και μία νύχτες»;
      Αλλά εντάξει: Όλες οι πολιτισμένες χώρες, από τη Συρία, τη Σαουδική Αραβία, το Μαρόκο, το Ιράκ έως τα Ηνωμένα Εμιράτα, παρακολουθεί τουρκικές σειρές.
      Τη στιγμή που κυκλοφορεί στην αγορά η Σεχραζάτ και ο Ονούρ, Μαρξιστές και διεθνιστές θα βλέπουμε τώρα;

      • Αξύριστος Μαρξιστής avatar
        Αξύριστος Μαρξιστής @ Ο Θείος 13/07/2012 18:11:01

        Σήμερα μας ευχήθηκε καλό καλοκαίρι η κυρία της ενημέρωσης, με τους δονητές.

    • Ο Θείος avatar
      Ο Θείος @ Αξύριστος Μαρξιστής 13/07/2012 16:05:33

      Αντέχεται και ο Pretender, ο Babis, ο Λάκης από το "σκονισμένο" κότερο του τρελογιατρού...;
      Μπρρρ, ποτέ δεν είχα τάσεις αυτοκτονίας, αλλά μ' έβαλες να το ξανασκεφτώ...

      • Δαναός avatar
        Δαναός @ Ο Θείος 13/07/2012 16:13:13

        "σκονισμένο"; Μα τι λέτε τώρα! Πεντακάθαρο!

  4. ΑΜΟΡΓΟΣ avatar
    ΑΜΟΡΓΟΣ 13/07/2012 15:34:34

    ΩΡΑΙΑ ΕΙΝΑΙ ΟΛΑ ΑΥΤΑ,ΑΛΛΑ ΠΑΝΤΑ ΜΕΝΟΥΝ ΣΤΑ ΛΟΓΙΑ.
    ΑΣ ΠΑΡΟΥΜΕ ΓΙΑ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΤΑ ΠΡΟΝΟΙΑΚΑ ΕΠΙΔΟΜΑΤΑ ΓΙΑ ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΤΟΣΟΣ ΝΤΟΡΟΣ ΕΓΙΝΕ.ΕΧΕΙ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΤΗΝ ΕΞΕΛΙΞΗ ΤΗΣ ΥΠΟΘΕΣΗΣ?ΣΑΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΩ ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΓΙΝΕ ΤΙΠΟΤΕ ΚΑΙ ΟΛΑ ΗΤΑΝ ΕΝΑΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΚΟΣ ΠΟΛΕΜΟΣ.ΠΛΗΡΩΝΟΝΤΑΙ ΑΠΑΝΤΕΣ ΚΑΝΟΝΙΚΑ.ΣΕ ΜΕΡΙΚΑ ΜΑΛΙΣΤΑ ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ ΤΗΣ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΣ ΕΧΟΥΝ ΑΥΞΗΘΕΙ.ΚΑΙ ΟΙ ΤΥΦΛΟΙ ΚΑΙ ΑΥΤΟΙ ΠΛΗΡΩΝΟΝΤΑΙ.ΚΑΙ ΚΑΤΙ ΑΛΛΟ ,ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΚΑΝΟΥΝ ΠΑΛΙ ΑΠΟΓΡΑΦΗ,ΑΠΟΓΡΑΦΟΝΤΑΙ ΜΕ ΤΟ ΠΑΛΙΟ ''ΛΕΡΩΜΕΝΟ''ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΤΙΚΟ,ΔΕ ΠΕΡΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΑΠΟ ΕΠΑΝΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ.
    ΤΑ ΙΔΙΑ ΚΑΙ ΤΩΡΑ,ΧΑΜΕΝΕΣ ΠΡΟΣΔΟΚΙΕΣ.

  5. Ραβινος avatar
    Ραβινος 13/07/2012 15:39:46

    Ποσο δικηο εχεις φιλε μου !Το ΠΑΣΟΚ κανει τον ψοφιο κοριο με την νεα Κυβερνηση γιατι ξερει οτι κατεχει με τα στελεχη του το συνολο των κρατικων στελεχιακων θεσεων .ΟΒενιζελος διαμηνυει οτι '' το ΠΑΣΟΚ δεν θα ειναι στην ουρα των εξελιξεων ''και ο καθενας καταλαβαινει οτι αυτο αφορα τον Κρατικο μηχανισμο και μονο διοτι το ΠΑΣΟΚ χωρις κρατος θα γλειφει την Β Εθνικη με 5 % επιρροη !Παρτε παραδειγμα το τι γινεται με τα ασφαλσιτικα ταμεια που δεν κουνιεται φυλλο για αλλαγες !Ο Βρουτσης μιλαει με το κατεστημενο των Προεδρων των Ταμειων λες και ειναι της αυτης νοοτροπιας για εκγρηγορση στην υλοποιηση των κυβερνητικων αποφασεων !Με ποιους με τα παιδια του Κουτρουμανη ο οποιος πριν φυγει εβαλε για 3 χρονια ολα τα μελη των ΔΣ των ασφαλιστικων ταμειων οτι εγραφε στο κουτελο ΠΑΣΟΚ με την βουλα !Αντε καλα ξεπερδεματα !Με ευγενειες και γαλαντομιες δεν βαβονται αυγα πατριωτες !Εδω ειμαστε και θα το δειτε !

  6. anonymous avatar
    anonymous 13/07/2012 15:52:17

    Είμαι κατά της ιδιωτικοποίησης της ΔΕΗ. Αυτή πρέπει να δουλεύει με ιδιωτικοοικονομικά κριτήρια και με συλλογικές συμβάσεις που θα ισχύουν για όλους τους επιχειρηματίες ρεύματος π.χ. Μυτιληναίο.

    Φωτόπουλοι Συνδικαλιστές ΔΑΚΕ και ΠΑΜΕ κλπ. πρέπει να εκδιωχθούν κλωτσηδόν από την επιχείρηση. Αυτοί και όλη η ομάδα τους μέχρι και τον τελευταίο υποστηρικτή τους. Η επιχείρηση δεν είναι ιδιοκτησία τους για να πλουτίζουν από αυτή. Ανήκει σε όλο τον Ελληνικό λαό.

  7. johnny avatar
    johnny 13/07/2012 16:04:20

    Μονιμως κοιταμε την καμπουρα του αλλου κι οχι τη δικια μας.Συντεχνειες και συνδικαλιστες εχει και η ΝΔ. Στις ημερες της διακυβερνησης Καραμανλη για την ανεπαρκεια της να αντιμετωπισει τα προβληματα του τοπου προβαλε σαν δικαιολογια τις συντεχνιες και τα συνδικατα.Αν και η νεα κυβερνηση εχει αρχισει να βλεπει φαντασματα ειναι προφανες οτι κι αυτη εχει βρει το αλλοθι
    για την αποτυχια της.Ο ελεγχος της ΕΡΤ ηταν ειναι και απ'οτι φαινεται θα παραμεινει στην εκαστοτε κυβερνηση. Αυτο που πρεπει να γινει απο τη κυβερνηση ειναι να κανει πραξη τις υποσχεσεις της,γιατι ηδη οι κωλοτουμπες αρχισαν και να αφησει τους συνδικαλιστες οπου κι αν ανηκουν.Ο κοσμος οταν δει προγραμμα,οραμα και κυριως οχι ξεπουλημα τοτε σιγουρα θα τη στηριξει.

  8. nikos avatar
    nikos 13/07/2012 16:29:54

    Σιγουρα πληρωνουμε (και στην ΕΡΤ) ενα καρο καρεκλοκενταυρους. Τουλαχιστον ομως η ΕΡΤ παρεχει ποιοτητα σε σχεση με ολα τα αλλα ανεξαιρετως τα καναλια και ο Θειος εχει πολυ δικιο που βαζει το θεμα - ενω αυτο αποσιωποιηται απο το αρθρο. Δηλαδη σκεφτητε τι εχει να γινει αν κλεισει η ΕΡΤ και μεινουν ολα τα αλλα στο ονομα της "ελευθερης αγορας" και των "κακων συντεχνιων" (Σαν οι εθνικοι εργολαβοι να μην ειναι συντεχνια)

    Και εχω την εντυπωση οτι οι καρεκλοκενταυροι δεν ειναι οθτε καν στην πλοιοψηφια τους αριστεροι. Τωρα αν απο τις ποιο αξιολογες εκπομπες και οχι μονο στην Ελληνκικη τηλεοραση (για οσους εχουν την ευκαιρια να παρακολουθησουν τις αηδιες που δειχνουν οι γερμανοι ας πουμε στην δικια τους TV) τυχαινει (???) να γινονται απο δημοσιγραφους που δεν τοποθετουνται στην δεξια παραταξη, - τι να κανουμε? Ας βγουν μπροστα με ποιοτητα και σχεδιο να τους κρινουμε κι αυτους.

    • Δαναός avatar
      Δαναός @ nikos 13/07/2012 16:37:28

      Βρε Νίκο απλά: Εγώ δεν έχω τηλεόραση.Γιατί να πληρώνω; Ας γίνει η ΕΡΤ συνδρομητική για όσους θέλουν,να δεις πόσοι συνδρομητές θα έχει η ντεμέκ ποιότητα.

      • nikos avatar
        nikos @ Δαναός 13/07/2012 17:01:43

        Σε αυτο προσυπογραφω. Η Τηλεοραση - πασης φυσεως- επρεπε να ειανι συνδρομητικη. Με ολα τα καναλια που υπαρχουν σημερα, ας αναλογισθουμε ποια απο αυτα θα πληρωναμε για να δουμε. Τολμω να αναλαβω την ευθυνη και να πω οτι με δεδομενο οτι υπαρχει σημερα, ΝΕΤ θα πληρωνα. Τωρα για τα αλλα δεν εχω απαντηση.

        Απο την απαντηση εξαιρω την δυσκολη οικ κατασταση , η οποια μαλλον οδηγει στο να κοβοταν και η τηλεοραση, αν αυτο ηταν στο χερι μας.

        • Δαναός avatar
          Δαναός @ nikos 13/07/2012 17:06:53

          Σωστή διαχείριση χρειάζεται. Δες τα παραπάνω σχόλιά μου.

  9. Nik avatar
    Nik 13/07/2012 16:43:10

    Η Κυπριακή Δημοκρατία έχει ένα απλό σύστημα επιβολής της αξιοκρατείας, ανοικτό και απόλυτα διαφανές: το Συνταγματικό Δικαστήριο.

    Αν μια θέση δεν δημοσιοποιηθεί όπως προβλέπεται, ή αν πληρωθεί με άτομο που δεν πληροί τα κριτήρια, οι ανθυποψήφιοι μπορούν να προσβάλουν την πρόσληψη στο ΣΔ, και η δίκη είναι ανοικτή στο κοινό, άρα στα ΜΜΕ. Εκεί βέβαια η δίκη γίνεται σχετικά γρήγορα, δεν την αφήνουν στα αρχεία να ψοφήσει.

    Στην ΕΡΤ βέβαια παίζει μονότερμα η ΕΣΗΕΑ που μεριμνά δήθεν για τους δημοσιογράφους και έτσι υπονομεύεται εκ των προτέρων η πρόσληψη του καλύτερου. Σύμφωνα με στοιχεία της ίδιας της ΕΣΗΕΑ έχει 4500 μέλη δημοσιογράφους ενώ, με δικά της στοιχεία πάντα, στην Ελλάδα υπάρχουν 17500 δημοσιογράφοι. Δηλαδή η πλειοψηφία είναι εκτός ΕΣΗΕΑ. Τολμά όμως κανέας υπουργός να προσλάβει ανεξάρτητο δημοσιογράφο (free lance) σε δημόσια θέση; Αστείο ήταν μη βαράτε!

    • Ραβινος avatar
      Ραβινος @ Nik 13/07/2012 18:07:29

      Προσυπογραφω ανεπιφυλακτα ! Θα θυμισω παραφρασμενο το «ουκ εά με καθεύδειν το της Θατσερ τρόπαιον»!Θαλεγα ο Σαμαρας εαν θελει να γραψει ιστορια να διαβασει την πορεια της και το πως ξεκαθαρισε την κατασταση με τους συνδικαλισταδες ορα Φωτοπουλους ,Κιουτσουκιδες ,Παναγοπουλος ,Ανστηδες ,Μανωληδες κοκ ουκ εστι αριθμος !Ιδωμεν !

  10. Αδέξιος Δεξιός avatar
    Αδέξιος Δεξιός 13/07/2012 16:50:44

    Για ξαφνικά ο Χατζηνικολάου από το blog του αισθάνθηκε την ανάγκη να μας ..υπενθυμίσει πότε λήγει το συμβόλαιο της Στάη και να μας ενημερώσει οτι οι εκπομπές της κάνουν ...νούμερα, οέο;
    Α, ρε Φάκτορα, τους κάνεις και χάνουν τον ύπνο τους!!!

  11. pasokos avatar
    pasokos 13/07/2012 17:00:32

    Μέσα Μαίου το ΠΑΣΟΚ έψεξε την ΕΡΤ γιατί μετέδωσε δήλωση κύκλων του ΣΕΒ, σχετικά με τα όσα είχε είπε ο Βενιζέλος για εργοδοτικές οργανώσεις.

    Αρχές Ιουνίου το ΚΚΕ κατηγόρησε την ΕΡΤ για παραποίηση των τοποθετήσεων του κόμματος περί μη συμμετοχής σε οποιαδήποτε κυβέρνηση.

    Πριν δύο εβδομάδες ο ΣΥΡΙΖΑ κατήγγειλε την ΕΡΤ για μη ισότιμη μεταχείριση και ζήτησε παράμβαση του ΕΣΡ.

    Τώρα την ΕΡΤ καταγγέλλει η ΝΔ για μεροληψία υπερ του ΣΥΡΙΖΑ.

    Τελικά, μήπως η ΕΡΤ κάνει μια χαρά τη δουλειά της;

    Υ.Γ. Το ότι χρειάζεται αλλαγές, αναδιάρθρωση, μείωση προσωπικού, ούτε συζήτηση.

    • hellasatt avatar
      hellasatt @ pasokos 13/07/2012 22:28:56

      Ποτέ δεν το περιμενα ότι θα συμφωνουσα με έναν Πασόκο! Γυρίσματα που έχει η ζωή...

      • Factorx avatar
        Factorx @ hellasatt 13/07/2012 22:45:29

        Άρθρο στο σαιτ του Κούλογλου είναι με άλλα λόγια - μην δουλεύετε τον κόσμο, σας πήραν χαμπάρι

  12. elvenstar avatar
    elvenstar 13/07/2012 17:01:14

    δεν μπορώ να καταλάβω πως ειναι δυνατών ενώ κλείνουν τα νοσοκομεία κ τα σχολεία να πρεπει να πληρώνουμε κρατικά καναλια; Αν το πασοκ κ οποιοδήποτε κόμμα θέλει να κανει εκδούλευση κ να βρει πελατεία να τα πληρώσει από την τσέπη του κ οχι από την τσέπη τη δικη μας. Και δεν μ ενδιαφέρει το ποσο καλη ή κακη ειναι η ΕΡΤ (ετσι κ αλλιως ολα τα ΜΜΕ ειναι για χ@@@μο κ οι δημοσιογράφοι, καναλαρχες κ λοιπά μαντροσκυλα εκτελούν εντεταλμένη υπηρεσία). Όσο καλη κ να ειναι δεν υπάρχει λογος να πληρώνουμε ενα καναλι από τη στιγμή που η χώρα καταρρέει απλά κ μονο για να μας κανει προπαγανδα κ να βολεύει τον κομματικό στρατό το πασοκ κ οι λοιπες μαζορετες του συστήματος

    • tak avatar
      tak @ elvenstar 13/07/2012 17:44:47

      Στις δύο πρώτες γραμμές του σχολίου σας, τα είπατε όλα!

  13. ΘΥΜΙΟΣ avatar
    ΘΥΜΙΟΣ 13/07/2012 17:43:28

    Ενας συρφετός αριστεροπασοκων κατάλαβαν την ερτ τη δεκαετία 80 και ανεξέλεγκτα την υπερχρέωσαν κάνοντας και προπαγάνδα υπέρ των κομματικών τους ευεργετών.Χώρίς έλεος όλα τα λιμασμένα κομματικά αποβράσματα που έβλαψαν την δημόσια τηλεόραση να λογοδοτήσουν και να πάρουν πόδι.Κανείς συνδικαλιστάκος του κερατά δεν είναι ανεκτός πία από την ελληνική κοικνωνία.Αρκετά τους ανεχτήκαμε να τρώνε και να πίνουνε εις βάρος μας

  14. np_complete_problems avatar
    np_complete_problems 13/07/2012 18:35:06

    Πάντα το κράτος ήταν "λάφυρο των νικητών".
    Επειδή στις προηγούμενες εκλογές ΔΕΝ είχαμε "κόμμα νικητή", τα πράγματα είναι απλά πιο μπερδεμένα !!!
    Ρίξτε μια ματιά στα "βιογραφικά" της μιας και της άλλης πλευράς ...
    Για μένα "Φωτόπουλος" και "Μουρούτης" είναι το ΙΔΙΟ πράγμα.

    • Γιάννης Αγιάνης είπε: avatar
      Γιάννης Αγιάνης είπε: @ np_complete_problems 13/07/2012 20:23:07

      Πράγματι, ο ένας, δεν δούλεψε ποτέ στη ζωή του εκβιάζοντας και παίρνοντας συνδικαλιστικό μισθό 200,000 Ε, και άλλαζε κόμματα σαν τα πουκάμισα.

      Διορίστηκε με αξιοκρατικό τρόπο στη ΔΕΗ, χωρίς βίσμα, κατέβαζε διακόπτες εκβιάζοντας την κοινωνία.

      Ο άλλος, όλη του τη ζωή δούλευε στον ιδιωτικό τομέα, φτάνοντας σε κορυφαίες θέσεις σε πολυεθνικές εταιρίες. Και η μόνη του σχέση με το Δημόσιο είναι τα εγκαίνια του μουσείου της Ακρόπολης που μείωσε το κόστος κατά 80%. Όπως και η εθελονική του σχέση με τον Σαμαρά.

      Και μένα το ίδιο μου φαίνονται…

    • Factorx avatar
      Factorx @ np_complete_problems 13/07/2012 20:29:55

      "Τι Παπάγος, τι Πλαστήρας". Η αριστερά παραμένει κολημένη στις ίδιες ισοπεδωτικές αντιλήψεις. Και πίσω από την γελοία απόπειρα ταύτισης του Μουρούτη με τον ...Φωτόπουλο κρύβεται φυσικά η αθώωση του τελευταίου. Το πρόβλημα είναι το πράσινο κράτος που λεηλάτησε την Ελλάδα τόσα χρόνια αγαπητέ και όχι γενικολογίες και θεωρητικολογίες περί "κράτους".

      • np_complete_problems avatar
        np_complete_problems @ Factorx 13/07/2012 21:15:42

        Αγαπητέ factorx,
        όπως πολύ καλά ξέρεις, το κράτος λεηλατήθηκε από "τους πράσινους και τους μπλέ" μετά το 74.
        Φυσικά και οι "ροζ και οι κόκκινοι" δεν πήγανε πίσω ...
        Οσοι είχαμε κάποια αξιοπρέπεια (πράσινοι, μπλέ, ροζ και κόκκινοι) απλά μείναμε με την αξιοπρέπεια μας, χωρίς δυστυχώς καμμιά δυνατότητα αντίδρασης.
        Εδώ που φτάσαμε -δεν υπάρχει πια καμμιά δικαιολογία - εγώ τουλάχιστον ΔΕΝ θα αφήνω πια τίποτε να "πέφτει κάτω".

  15. αχ avatar
    αχ 13/07/2012 18:47:50

    συγνώμη που παρεμβαίνω υποστηρίζοντας την πολιτική, πολιτιστική και αισθητική όαση που λέγεται κρατική τηλεόραση (αυτό σας ενοχλεί το "κρατική" την εποχή των αποκρατικοποιησεων), αλλά η ΕΡΤ έκλεισε το σπίτι των ιδιωτικών καναλιών σε δύο εκλογικές αναμετρήσεις...
    Επίσης όποιος λέει ότι το BBC έχει 800 υπαλλήλους ενώ έχει δεκαπλάσιους, μάλλον "ψαριανίζει"...

    • ΑΜΟΡΓΟΣ avatar
      ΑΜΟΡΓΟΣ @ αχ 13/07/2012 21:57:11

      ΑΦΗΝΟΝΤΑΣ ΚΑΤΑ ΜΕΡΟΣ ΤΙΣ ΓΕΝΙΚΟΤΗΤΕΣ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΑΤΕ ΝΑ ΜΑΣ ΑΝΑΦΕΡΕΤΕ ΜΕΡΙΚΕΣ ΑΠ'ΤΙΣ ΟΑΣΕΙΣ ΤΗΣ ΚΡΑΤΙΚΗΣ(ΤΙ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ,ΚΡΑΤΙΚΗ ΕΙΝΑΙ,ΔΗΜΟΣΙΑ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΑ)ΚΑΙ ΚΥΡΙΩΣ ΣΤΑ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΑ.ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ.

    • sofia or8h avatar
      sofia or8h @ αχ 13/07/2012 23:46:12

      Ας σκεφτουμε,πως τα καταφερε να κλεισει τα σπιτια των ιδιωτικών ,συνετρεχαν πολλοι λόγοι ,γιατι δεν τα καταφερνε παλιότερα?

  16. kotstak avatar
    kotstak 13/07/2012 19:46:37

    Η ΕΡΤ πρέπει να παίξει σημαντικό ρόλο στην ανάπτυξη και αυτό, κατά τη γνώμη μου, θα γίνει ως εξής:
    •Μείωση αποδοχών. Μισθός πρόεδρου 2000 ευρώ.
    •Μπόνους τετραετίας, συνδεδεμένo με την ανάπτυξη της πατρίδας μας. Μπόνους που θα εξαρτάται αποκλειστικά από το Ισοζύγιο Τρεχουσών Συναλλαγών και θα μπορεί να φτάσει το 1 εκ. ευρώ για τον πρόεδρο (συνολικά την τετραετία).
    •Αναλογικά τα υπόλοιπα στελέχη.
    (Εάν ο πρωθυπουργός καθόριζε τις αμοιβές των υπουργών και των συμβούλων τους με το ως άνω σκεπτικό, εκτιμώ ότι θα είχαμε καλύτερα αποτελέσματα. Είναι μεγάλο πράγμα το μπόνους με στόχους τετραετίας. Δεν πρέπει να αγνοούμε τους βασικούς κανόνες του καπιταλισμού.)

    Είμαι βέβαιος, πως εάν τα στελέχη της ΕΡΤ αμείβονται με τον ανωτέρω τρόπο, η ΕΡΤ θα δημιουργήσει εκτός των άλλων και τις εξής ζώνες:
    •Ζώνη “έξυπνων” τηλεπαιχνιδιών δικής της παραγωγής. Στόχος πρέπει να είναι, η ευφυΐα των τηλεθεατών, αυτών των εκπομπών, να κινείται στο άνω όριο του εύρους ευφυΐας τους.
    Με απλά λόγια οι τηλεθεατές να γίνονται πιο έξυπνοι.
    Το αντίθετο από αυτό που συμβαίνει σήμερα.
    •Ζώνη καινοτομίας. Εκεί θα μπορούν ερευνητές να παρουσιάζουν τις καινοτομίες τους.
    Με αυτόν το τρόπο και οι καινοτομίες θα γίνονται γνωστές και θα υλοποιούνται και οι νέοι θα μπαίνουν στο νόημα των καινοτομιών. Ως γνωστόν, η καινοτομία είναι το "αντίδοτο" στη βλακεία. Βοηθά στον "απεγκλωβισμό" από τη συνήθεια. Μόνο με χρήση καινοτομιών θα σωθούμε. Πως θα υλοποιήσουμε καινοτομίες εάν δεν τις γνωρίσουμε;
    •Ζώνη που να απευθύνεται στους νέους αγρότες. Να γνωρίσουν οι νέοι αγρότες και κτηνοτρόφοι νέα προϊόντα, νέους τρόπους καλλιέργειας κλπ.
    •Ζώνη τουρισμού. Στόχος, πρέπει να είναι, να δώσει χρήσιμες και έξυπνες ιδέες σε όσους ασχολούνται με τον τουρισμό και σε όσους σκοπεύουν να ασχοληθούν.

    Οι ζώνες αυτές θα παίξουν σημαντικό ρόλο στην ανάπτυξη της πατρίδας μας.

    ΥΓ. Θα προσλάβει ο πρόεδρος τους φίλους του, εάν αυτοί είναι "φελλοί" ;
    Δε νομίζω πως θα ρισκάρει να χάσει το μπόνους του.
    Αγγελία στην εφημερίδα θα βάλει και θα προσλάβει τους καλύτερους.
    Θα αμείβονται με 1000 - 1500 ευρώ, αλλά θα διεκδικούν μπόνους τετραετίας 500.000 ευρώ.

  17. xbab avatar
    xbab 13/07/2012 20:01:24

    Εξυγίανση της ΝΕΤ-ΕΤ3 εδώ και τώρα.Νέα πρόσωπα παντού.Να απαλλαγεί από τους καθεστωτικούς.
    Για τα ιδιωτικά κανάλια, κι αυτά να συνυπάρχουν.Αν δεν είναι οι ιδιοκτήτες τους συνεπείς προς τις υποχρεώσεις που έχουν έναντι της πολιτείας[πληρωμή φόρων, εισφορών κλπ], το κράτος έχει τον τρόπο να τους συνετίσει.
    Και ας δοθούν και άλλες πανελλήνιες συχνότητες για να μεγαλώσει ο συναγωνισμός και ο πλουραλισμός.Εμείς σαν τηλεθεατές αυτό θέλουμε.Πολλά κανάλια. Δεν μας ενδιαφέρει πόσες διαφημίσεις θα μαζέψουν και άλλα νταβατζίδικα συναφή.

  18. Κώστας ΜΠ avatar
    Κώστας ΜΠ 13/07/2012 21:20:36

    Δεν αξίζει να ασχολείται κανείς με τον Θανάση Καρτερό.
    Ο άνθρωπος είναι εμπαθής, κολλημένος σε εμφυλιπολεμικά σύνδρομα, μετριότατοας - στην καλύτερη περίπτωση- συγγραφέας, μισαλλόδοξος και διχαστικός. Του 'χει μείνει και κουσούρι από την θητεία του ως διευθυντής στον Ριζοσπάστη και έχει τον ολοκληρωτισμό μέσα του. Για να χρησιμοποίησω έναν δικό του όρο: ένας μνόφθαλμος πολιτικά εμπαθής Πολύφημος.
    Σε ρεσιτάλ αναμόχλευσης παθών και μισαλλοδοξίας ο άνθρωπος αδυνατούσε να γράψει πέντε αράδες πολιτικής κριτικής στον Βορίδη και κατέληξε σε κείμενο γεμάτο ασχετιές και εμφυλιοπολεμικά- για γέλια- τσιτάτα. Έγραφε ο Καρτερός:

    "Στο παρελθόν ο Μάκης Βορίδης γνώρισε μια στιγμή λάμψης και δόξας βαδίζοντας αποφασιστικά κατά των αναρχοκομμουνιστών με ένα τσεκούρι στο χέρι. Μόνο μια στιγμή όμως, η οποία στην κοινή συνείδηση μάλλον τον κατέταξε στους απογόνους του χασάπη εκείνου, ακραιφνούς εθνικόφρονα βεβαίως, Βόιδαρου, ο οποίος έκοψε το κεφάλι του Άρη, παρά στη στρατιά των πολιτισμένων δεξιών, οι οποίοι ανακάλυψαν τις ωφέλειες της μετριοπάθειας και μεταμορφώθηκαν σεμνά και ταπεινά σε κεντροδεξιούς.
    Τώρα όμως ήρθε η ώρα του. Βόιδαρος ή όχι, κάθε πατριώτης έχει τη θέση του στα τάγματα ασφαλείας των Μνημονίων - σιγά μην κοιτάξουν ένα τσεκουράτο άλογο κούρσας, όπως ο Βορίδης, στα δόντια. Και σιγά μη στάξει η ουρά του αλόγου επειδή κάποτε κυνηγούσε με τσεκούρι αντεθνικώς σκεπτόμενα κεφάλια. Ίσα-ίσα που, όπως αποδείχτηκε, τέτοιους ανθρώπους χρειάζονται τόσο η κυβέρνηση εθνικής ενότητας όσο και η μεγάλη πατριωτική παράταξη που φιλοδοξεί με επικεφαλής τον Σαμαρά να σώσει για άλλη μια φορά τη χώρα.

    Έτσι ο Βορίδης, όπως εκείνοι οι παλιοί Βόιδαροι συνεργάτες των Γερμανών, όχι μόνο καθάρισε το παρελθόν του -χωρίς καμιά αυτοκριτική μάλιστα και μόνο με μια δήλωση ότι η αυτοκριτική είναι ίδιον της αριστεράς- αλλά και δίνει το "παρών" στο παρόν με την ίδια, αν όχι μεγαλύτερη, μαχητικότητα. Ξέμπλεξε με την ακροδεξιά παρακμή του ΛΑΟΣ και βρέθηκε με ένα σάλτο εφάμιλλο των πιο καλών παραδόσεων του πολιτικού πολιτισμού μας στο επίκεντρο της κυβέρνησης, της Ν.Δ. και της δημοσιότητας. Για να αποδειχτεί ότι έχουν δίκιο οι θυμόσοφοι που υποστηρίζουν ότι κανένας καλός δεν χάνεται, ιδιαίτερα αν είναι πατριώτης"...

    Ασόβαρος, εμπαθής κολλημένος. Δεν αξίζει να ασχολείται κανείς μαζί του. Οι ατάλαντοι συγγραφείς -που μάζεψε πολλούς τέτοιους ο ΣΥΡΙΖΑ- θα μας κουράζουν με τα συμπλέγματά τους, αλλά αυτό δεν σημαίνει πως πρέπει να τους πέρνουμε στα σοβαρά. Χρειάζεται κατανόηση στους συμπλεγματικούς.

  19. Παύλος avatar
    Παύλος 13/07/2012 21:23:27

    Αν η Ν.Δ. και γενικά η Κεντροδεξιά, είχε πάρει έστω και κατ' ελάχιστο χαμπάρι τον βαθμό επιρροής του μέσου Έλληνα από την τηλεόραση,αν είχε κατανοήσει την τερατώδη διάβρωση που έχει υποστεί όλο ανεξαιρέτως το σύστημα που ελέγχει την πληροφόρηση, όχι από το 1981, αλλά από το 1978, θα είχε φροντίσει να εξυγιάνει τουλάχιστον τα Κρατικά κανάλια και πάντως να μειώσει την δραστηριότητα των ξεδιάντροπων "εγκεφαλικών πλυντηρίων" της ελεεινής Πασοκοαριστεράς λαίλαπας.
    Έστω δημιουργώντας την .....altera pars !
    Κάτι θα είχε περισωθεί .Τώρα ποιος δεν βλέπει ότι το να μιλάς για δεξιά ισοδυναμεί με ντροπή και ενοχή ;;;; Έχει κατακλυστεί η σκέψη, η φιλοσοφία, η νοοτροπία, η λογοτεχνία, η ποίηση κ.ο.κ. από την Αριστερο- λαγνεία !
    Καταντήσαμε συμπλεγματικοί ! Καταντήσαμε να καταθέτουμε στεφάνια στις .....μοσχαροκεφαλές της Αριστερής απάτης !
    Η ηττημένη ιδεολογία παγκοσμίως, στη δόλια πατρίδα μας κατισχύει αυταρχικά και τυραννικά απ 'άκρου εις άκρον, όχι μόνο στούς μεγάλους, αλλά και στα μικρά παιδιά, ακόμα και στα νήπια και στα έμβρυα ! Τα απειλεί πριν γεννηθούν!
    Και την ιδεολογία που παγκοσμίως σχεδόν κυριαρχεί, εμείς ματώνουμε να την περάσουμε σαν .....λαθρεμπόριο στα παιδιά μας !
    Ας μην αναρωτιόμαστε λοιπόν :
    " με τον ήλιο τα βάζω , με τον ήλιο τα βγάζω, τί έχουν τα έρμα και ψοφάνε ;;;;;"

    • kotstak avatar
      kotstak @ Παύλος 13/07/2012 22:09:55

      Συμβαίνει κάτι χειρότερο και πολύ πιο βρώμικο αγαπητέ.
      Η αριστερά, ξέροντας πως αυτά που λέει είναι πολύ υποδεέστερα ως επιλογές, επιδιώκει, μέσω της τηλεόρασης που ελέγχει πλήρως, την αποβλάκωση των πολιτών.
      Μόνο μειωμένης ευφυΐας πολίτες μπορούν πείσουν.
      Το ξέρουν και το επιδιώκουν.

  20. Factorx avatar
    Factorx 13/07/2012 22:14:22

    Το κράτος λαηλατήθηκε από το ΠΑΣΟΚ - τελεία και παύλα - καμιά τσόντα έπαιρνε η ΝΔ. Αλλά δεν είναι αυτό το θέμα εδώ. Είναι η κυριαρχία της ψευροαριστερης ιδεολογίας. Όλων εκείνων των αριστερούτσικων τρωκτικών που επέτρεψαν να κυριαρχήσει τείκά ιδεολογικα η διαπλοκή. Γι αυτά μιλάμε αλλά μπορείς να τα καταλάβεις;

  21. Κάτων avatar
    Κάτων 13/07/2012 22:41:09

    Ο Τρίμης υπερασπίζεται μόνο τους ΣΥΡΙΖΑιους δημοσιογράφους

    Ανεξαρτησία για τους αυτοαποκαλούμενους "αριστερούς" συνδικαλιστές είναι να φιμώνονται όσοι δημοσιογράφοι δεν υπακούουν στις ιδεοληψίες της παγκοσμιοποίησης, του εθνομηδενισμού και του νεοταξικού αμερικανοτραφούς ιμπεριαλιστικού αριστερισμού.

    "Ο πρόεδρος της ΕΣΗΕΑ (Δημήτρης Τρίμης) έκανε...
    μια έντονη δήλωση προάσπισης της ανεξαρτησίας της κρατικής ραδιοτηλεόρασης και των δημοσιογράφων της με αφορμή επικρίσεις ενός συμβούλου του Σαμαρά για μια συνέντευξη του Τσίπρα στη ΝΕΤ.
    Μπράβο του προέδρου που ενδιαφέρεται για την ανεξαρτησία των δημοσιογράφων και των μέσων ενημέρωσης.
    Αλλά δεν θυμάμαι να έχει κάνει καμία ανάλογη δήλωση όταν πολλοί άλλοι δημοσιογράφοι και μέσα ενημέρωσης έχουν μπει στο στόχαστρο (με πολύ πιο επιθετικό, συκοφαντικό ή βίαιο τρόπο…) άλλων πολιτικών παραγόντων, ομάδων ή κομμάτων - συμπεριλαμβανομένου και του Τσίπρα!..
    Πράγμα που σημαίνει είτε ότι η ελευθερία του Τύπου αφορά μόνο μια συγκεκριμένη κατηγορία δημοσιογράφων ή μέσων ενημέρωσης, είτε ότι ο πρόεδρος τρεις σκασίλες έχει για την ανεξαρτησία και την ελευθερία του Τύπου, απλώς υπερασπίζεται τα φιλαράκια του όταν τους την πέφτουν οι άλλοι.
    Δεν θέλω να είμαι αυστηρός με τους προέδρους. Ισα, ίσα. Θα δεχτώ ότι κάνουν τη δουλειά τους όπως οι ίδιοι την αντιλαμβάνονται καλύτερα.
    Ενδεχομένως πιστεύουν πως το ζητούμενο είναι να προστατεύουν κάποιους δικούς τους εναντίον κάποιων άλλων.
    Να μάχονται, δηλαδή, «περί πάρτης».
    Καμία αντίρρηση αφού αυτό τους αρέσει. Το ερώτημα είναι αν κάτι τέτοιο έχει πραγματικά ανάγκη η πατρίδα!"

    από άρθρο του Γιάννη Πρετεντέρη στα ΝΕΑ, με τίτλο "Περί Πάρτης"
    http://taxalia.blogspot.com/2012/07/blog-post_4887.html#more

  22. apos avatar
    apos 14/07/2012 10:50:11

    Είναι επικίνδυνα αντιδημοκρατικό ένα κρατικό μέσο ενημέρωσης να κυριαρχείται από αριστερούς.
    Είναι ντροπή όλων των δημοκρατικών αριστερών να ανέχονται αυτήν την αλλοίωση της πολυφωνίας,είναι δειλία όλων των άλλων να μην πολεμούν αυτό το πολιτικό καρκίνωμα .

  23. Εύξιππος avatar
    Εύξιππος 14/07/2012 13:55:13

    Και ποιος θα τα κλείσει αυτά τα μαγαζάκια για να έχουμε και καλό ερώτημα;

  24. Aggelos avatar
    Aggelos 14/07/2012 17:33:55

    η ερτ ειναι πιο αντικει,μενικη απο τα ιδιωτικα σιγουρα,,και στις εκλογες νετ εβλεπα συνεχεια
    αλλα ολοι οι παρουσιαστες ειναι υπερβολικα αριστεροπασοκες

    λειπει η ισορροπια

    αλλα παρολη την ιδεολογια τους ειναι διακριτικοι στην οποια προπαγανδα,,
    τα ιδιωτικα ειναι τελειως μαγαζια ..

    στις εκλογες η πασοκοσταη ηταν πιο αντικειμνικη απο τα ιδιωτικα καναλια,,περιεργως

    ακομα και ο αριστερος αρβανιτης το πρωι,,διατηρει μια αντικειμενικοτητα,,-σφιγγεται με τα δοντια για να δεχτει το σαμαρα πρωθυπουργο δηλαδη-

    αλλα ειπαμε,,πρεπει να μπουν και μερικοι δεξιοι αξιοι για ισορροπια..

  25. ΜΠΑΜΠΗΣ avatar
    ΜΠΑΜΠΗΣ 14/07/2012 19:16:41

    ΤΟ ΓΟΡΓΟΝ ΚΑΙ ΧΑΡΙΝ ΕΧΕΙ.....ΑΛΛΑ ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΘΑ ΔΟΥΜΕ ΜΙΑ ΑΠΟ ΤΑ ΙΔΙΑ...
    ΜΑΚΑΡΙ ΝΑ ΒΓΩ ΨΕΥΤΗΣ ......

  26. Xristos avatar
    Xristos 14/07/2012 22:21:18

    Εδώ είναι προφανές ότι ο Σαμαράς δεν έχει στελέχη για να βάλει στον κρατικό μηχανισμό και το πρόβλημα είναι ο Αρβανίτης και η ΕΡΤ; Εκτός από την τοποθέτηση του Στουρνάρα, (χωρίς αυτό να σημαίνει ότι είναι από τους ικανούς τεχνοκράτες της χώρας), οι επιλογές σε κρίσιμα υπουργεία σηματοδοτούν και φέρουν την σφραγίδα του πολιτικού σχεδιασμού του κάθε κόμματος. Εκτός των υπουργών, οι γενικοί γραμματείς παραμένουν με ευλογίες του Σαμαρά οι ίδιοι όχι μόνο λόγω πολιτικών ισορροπιών όσο επειδή η έλλειψη στελεχών της ΝΔ είναι εμφανέστατη (π.χ στο πρώην ΥΠΠΟΤ, η νυν Γ.Γ κοντεύει να πάρει τη καρέκλα στο σπίτι αφού πλέον έχει αποκτήσει ισόβιο αξίωμα). Λοιπόν το πρόβλημα δεν είναι η ΕΡΤ, αλλά η ανυπαρξία σχεδίου από τη ΝΔ η οποία μαθηματικά θα οδηγήσει σε μέτρα Ραχόι στην Ισπανία, ο οποίος κατήργησε στη πράξη πλέον όλες τις προεκλογικές του υποσχέσεις και κατέβασε τους Ισπανούς πάλι στο δρόμο! Από αντιμνημονιακός κάποτε, μνημονιακός, επαναδιαπραγμάτευση και τώρα παραδοχή του αυτονόητου "εφαρμογή του προγράμματος και μετά επαναδιαπραγμάτευση"... στοχευμένος σχεδιασμός κομμένος και ραμμένος σύριζα!

  27. Ανακρέοντας avatar
    Ανακρέοντας 15/07/2012 11:44:29

    Ο κρατικός κομματισμός και ο κομματικός κρατισμός στη δημοσιογραφία λέγονται ΕΡΤ και ΑΠΕ. Εάν έχει τα κότσια η κυβέρνηση να αναμορφώσει αυτό το χώρο θα πείσει τον ελληνικό λαό ότι μπορεί να αλλάξει και το κράτος. Εάν αφήσει τα κακώς κείμενα ως έχουν σε ΕΡΤ και ΑΠΕ, ο Ελληνας φορολογούμενος πολύ γρήγορα θα απογοητευτεί και πολιτικά θα στραφεί αλλού. Ας ξηλώσουν κατ' αρχήν όλους τους μεγαλοδημοσιογράφους των "μεγάλων" συγκροτημάτων τύπου που πάνε κάθε πρώτη και δεκαπέντε στο ταμείο μόνο για το μισθό και ας δημιουργήσουν δομές παραγωγικών μέσων ενημέρωσης με αποδοχές ανάλογες των άλλων δημοσίων υπαλλήλων. Ας περιορίσουν τις πολλές διευθύνσεις και τα αναρίθμητα τμήματα και ας εφαρμόσουν σύγχρονες μεθόδους μάνατζμεντ μακριά από τους κρατικοδίαιτους συνδικαλιστές. Ετσι κι αλλιώς, όλα στα ΜΜΕ χτίζονται τώρα από την αρχή! Μόνο έτσι θα οργανώσουμε σωστά την δημόσια πληροφόρηση.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.