#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
08/10/2010 05:57
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Σώζουν» τον ΟΣΕ αφού πρώτα τον διέλυσαν



Έστω και με λανθασμένους τρόπους και χωρίς ουσιαστικά να προηγηθεί διάλογος, η κυβέρνηση αποφάσισε να βάλει τάξη στο χάος του ΟΣΕ ο οποίος επιβαρύνει με 1 δισ. ευρώ τις τσέπες των Ελλήνων φορολογούμενων.

Χωρίς να απαντά η κυβέρνηση που χάθηκαν τόσα λεφτά στον Οργανισμό και πώς το έλλειμμα έφτασε τα 10,7 δισ. κατέθεσε χθες το νομοσχέδιο για την αναδιοργάνωση του ΟΣΕ. Οι λαμογιές και η διαχρονική ρεμούλα από πράσινα και γαλάζια κοράκια οδήγησαν τον ελληνικό σιδηρόδρομο στην πλήρη απαξίωση την ώρα που σε όλο τον κόσμο αναπτύσσεται και αποτελεί βασικό κομμάτι της οικονομίας.

Σε κάθε περίπτωση, δεν χωρούν αντιπολιτευτικές κορώνες σε μια προσπάθεια, από όποιον κι αν αυτό γίνεται, για να αλλάξει ρότα ο ΟΣΕ και να πάψει να είναι τρομερά ελλειμματικός.

Σύμφωνα με το νομοσχέδιο που κατέθεσε η κυβέρνηση ο όμιλος θα διαχωριστεί σε τέσσερις βασικές εταιρίες: Στον ΟΣΕ, στον οποίο θα συγχωνευθεί και η ΕΔΙΣΥ, τη ΓΑΙΑΟΣΕ, την ΕΡΓΟΣΕ και την ΤΡΑΙΝΟΣΕ.

Μπαίνουν όπως όλα δείχνουν ιδιώτες οι οποίοι θα έχουν και το management.

Η ΓΑΙΑΟΣΕ θα αναλάβει την αξιοποίηση, διαχείριση και εκμετάλλευση ακινήτων.

Η ΕΡΓΟΣΕ θα αναλάβει τη μελέτη, δημοπράτηση, προμήθεια, κατασκευή, διοίκηση έργων σιδηροδρομικής υποδομής με των επ’ αυτής σιδηροδρομικών συστημάτων.

Στις αρμοδιότητες της ΤΡΑΙΝΟΣΕ περιλαμβάνονται μεταξύ άλλων, η παροχή υπηρεσιών έλξης για τη σιδηροδρομική μεταφορά εμπορευμάτων και επιβατών, η ανάπτυξη, οργάνωση και εκμετάλλευση αστικών, προαστιακών, περιφερειακών, υπεραστικών και διεθνών επιβατικών και εμπορευματικών σιδηροδρομικών μεταφορών, καθώς και μεταφορών πάσης φύσεως με συστήματα σταθερής τροχιάς.

Το σύνολο της ακίνητης περιουσίας που ανήκει στον ΟΣΕ, συμπεριλαμβανομένων των ακινήτων της σιδηροδρομικής υποδομής, πάει Δημόσιο. Υπεύθυνη για την αποκλειστική διαχείριση, αξιοποίηση και εμπορική εκμετάλλευση όλων των ακινήτων του ΟΣΕ θα είναι η ΓΑΙΑΟΣΕ, η οποία θα ακολουθεί πιστά τις εντολές της αρμόδιας Διϋπουργικής Επιτροπής Αποκρατικοποιήσεων.
Το σιδηροδρομικό δίκτυο χωρίζεται σε τέσσερις βασικές κατηγορίες:
· Ενεργό Δίκτυο στο οποίο διενεργούνται σιδηροδρομικές μεταφορές.

· Δίκτυο υπό Κατασκευή, δηλαδή αυτό που βρίσκεται στο στάδιο της κατασκευής και μετά την ολοκλήρωση του θα διασυνδεθεί με το Ενεργό Δίκτυο.

· Ενεργό Δίκτυο σε Προσωρινή Αναστολή Λειτουργίας, στο οποίο εκτελούνται εργασίες συντήρησης και επισκευής, ώστε να ενταχθεί αργότερα στο Ενεργό Δίκτυο.

· Καταργημένο Δίκτυο στο οποίο δεν διενεργούνται σιδηροδρομικές μεταφορές και παύει να αποτελεί μέρος της Εθνικής Σιδηροδρομικής Υποδομής.

Ερχονται μεγάλες αυξήσεις στα εισιτήρια, από 1-1-2011 καταργούνται κάθε είδους εκπτώσεις στα κόμιστρα, ειδικές τιμολογήσεις μεταφοράς καθώς και κάθε άλλη υποχρέωση μεταφοράς επιβατών ή φορτίου με οικονομικούς όρους.

Σύμφωνα με την κυβέρνηση δεν θα απολυθεί κανείς υπάλληλος. Όμως, θα πρέπει να αποχωρήσουν 1.600 από τον ΟΣΕ, μετά και τη συγχώνευση με την ΕΔΙΣΥ και 751 από την ΤΡΑΙΝΟΣΕ. Το πλεονάζον προσωπικό μεταφέρεται σε κενή οργανική θέση προτίμησης του ενδιαφερόμενου σε Φορέα Υποδοχής. Ετσι μεγάλος αριθμός εργαζόμενων μεταφέρεται σε οργανισμούς και υπηρεσίες του δημοσίου, όχι ως υπεράριθμων αλλά προς κάλυψη υπαρκτών αναγκών.

ΣΧΟΛΙΑ

  1. neotera avatar
    neotera 08/10/2010 06:27:14

    Γι αυτό λέμε δίχως ΚΑΘΑΡΣΗ, άμα δεν πληρώσει κανείς για τα 10,7 δισεκατομμύρια στον ΟΣΕ, μας πάτησε το τραίνο. Συνεχίζουν δηλαδή το πλιάτσικο πετώντας ανθρώπους στο δρόμο από παντού.

  2. trans avatar
    trans 08/10/2010 07:19:21

    .Έγώ είμι Κύριος ό Δανειστής σου, ούκ έσονται σοι δανειστές έτεροι πλην έμοϋ.
    2.Ού εκποιήσεις σε έτερον εϊδωλον κινέζον ή Ρώσον, ουδέ παντός δικαίωμα πλην ημών , όσα έν τω ούρανω άνω καί όσα έν τη γη κάτω και όσα έν τοις ΰδασιν ύποκάτω της γης.
    3.Ού λήψει τό όνομα τοϋ Κυρίου του δανειστού σου έπϊ ματαίω.
    4.Έξ ημέρας έργα και εξοφλήσεις πάντα τά τέλη σου. Τη δέ ημέρα τη εβδόμη σάββατα Κυρίω τω σπρεντ σου.
    5.Τίμα τό ΔΝΤ σου και τήν Ε.Ε σου, ϊνα ευ σοι πίνουσι το αίμα με καλαμάκιον και ϊνα μακροχρόνιος χρέη εστί έπϊ της γης.
    6.Ού αναδιαρθώσεις.
    7.Ού πτωχεύσεις.
    8.Ού επαναστατήσεις.
    9.Ού ψευδομαρτυρήσεις κατά τοϋ Μνημονίου σου στατιστικήν μαρτυρίαν ψευδή.
    10.Ούκ επιθυμήσεις αυξήσεις και δικαιώματα όσα τω πλησίον σου έστι.

  3. Σοσιαληστής avatar
    Σοσιαληστής 08/10/2010 07:23:37

    Διέλυσαν και Ξεπάτωσαν, τόσο καιρό όποιος πήγαινε να βάλει χέρι στον ΟΣΕ τσίριζε το ΘΑΣΟΚ, τώρα μας το παίζουν εκσυγχρονιστές όταν 12 μήνες πριν μιλούσαν για ξεπούλημα, απικιοκράτες και άλλες σοσιαληστικές πασοκιές.

    • tiramola avatar
      tiramola @ Σοσιαληστής 08/10/2010 07:28:40

      Τσίριζε το ΘΑΣΟΚ και ο Καραμανλής έτρεμε?
      ...
      Ρε δεν αφήνεις τα παραμύθια πρωί πρωί?

      • Σοσιαληστής avatar
        Σοσιαληστής @ tiramola 08/10/2010 07:51:06

        Σε ποια χώρα ζεις ή πίνεις ληγμένα;

        Τι έγινε σε λιμάνια και ολυμπιακή πήρες χαμπάρι ή ήσουν σε σοσιαλιστική νιρβάνα τώρα;

        Ποιος πολλά συνδικαλιστικά νταβαντούρια έγιναν επί ΝΔ παρά με το μνημόνιο.

        Μέχρι και ο ανεκδιηγητότερος είχε κατέβει για το ασφαλιστικό...

        Βίντεο δώρο έκπληξη...
        h**p://www.youtube.com/watch?v=cCpfuU8GL1c

      • Σοσιαληστής avatar
        Σοσιαληστής @ tiramola 08/10/2010 07:54:33

        και τα παραμύθια είναι σοσιαλιστικά ξέρεις εσύ, ξεπούλημα, αποικιοκράτες, νεοφιλελευθερισμός, επάρατη δεξιά, ο λαός δεν ξεχνά τι σημαίνει δεξιά.

        Και οι λοιπές αρλούμπες που καταπίνες αμάσητες και τώρα μας προέκυψες θατσερικός σοσιαλιστής.

      • archaeopteryx avatar
        archaeopteryx @ tiramola 08/10/2010 07:58:21

        μην τσακώνεστε, και εδώ κάνουν κουμάντο οι Γερμανοί, και το Πασοκ στηνεται στους Γερμανούς πολύ πιο πρόθυμα από τους άλλους, όχι ότι και οι άλλοι δεν στήνονται, αλλά και για αυτό έχουμε να ευχαριστήσουμε τον Λαοπλάνο Αντρέα και το "ΕΟΚ και ΝΑΤΟ". Θα μου πεις... πού θα είμαστε αν δεν είμαστε Γερμανικοί περίοικοι (οσονούπω είλωτες), αλλά αυτό είναι άλλο θέμα.

      • Σοσιαληστής avatar
        Σοσιαληστής @ tiramola 08/10/2010 08:08:26

        Ε τα αποπαίδια του Κινέζου κάνουν πάλι κουμάντο τι περίμενες archaeopteryx, έκλεισαν το θέμα με τα υποβρύχια, κλείνει και με άρματα θα τους βάλουν λέει ρητίνη!!! τους έδωσαν πρόγραμμα για πυρομαχικά αρμάτων και +1δισ. για 2 ακόμα υποβρύχια.

      • archaeopteryx avatar
        archaeopteryx @ tiramola 08/10/2010 08:35:16

        προφανώς μας είμαστε πιο χρήσιμοι στην Eurasia από ότι στην Oceania. Αλλά πουλημένοι είμαστε σίγουρα, και το Πασόκ είναι ο μεσίτης.

      • victoria avatar
        victoria @ tiramola 08/10/2010 09:00:17

        Τιραμόλα ό,τι άλλο θες πες, μη μας συγχίζεις με τον ΟΣΕ, μεγαλύτερο πασοκομάγαζο δεν υπάρχει σε όλο το δημόσιο τομέα. Με παράδοση στα χτισίματα των προέδρων (αυτοί δίδαξαν στη ΓΕΝΟΠ ΔΕΗ) κλπ, ότι πιο αντιπαραγωγικό.
        Και ότι κ να έκαναν οι προφανώς άχρηστες περισσότερες διοικήσεις, δεν είδα να αντιδρά κανείς (εγκαίρως) σε αυτές, παρά μόνο να τις χειραγωγούν και τότε όλα καλά.
        Τώρα που δεν έχουμε άλλο κοκό να τους ταϊζουμε, υπάρχει πρόβλημα.

        Επί ΠΑΣΟΚ πρωτοχρηματοδοτήθηκε η "αναδιοργάνωση" του ΟΣΕ από την Ε.Ε. (τι απέγινε, κανείς δεν κατάλαβε), επί Βερελή πέρασε το πακέτο για την απελευθέρωση των σιδηροδρόμων (ενώ διαμαρτυρόταν η Γαλλία παρακαλώ), μια χαρά ήξερε το ΠΑΣΟΚ τι έπρεπε να γίνει, αλλά πού.
        Ουδείς ποτέ ασχολήθηκε να παρέμβει ουσιαστικά κ αν κανείς τολμούσε να ψελλίσει κάτι, το μετάνιωνε την ίδια στιγμή. Προφανώς και ο Λιάπης πχ δεν είχε το ανάστημα να ξεσκτ.. αυτό το θέμα, αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι δεν ήταν πράγματι ένα θέμα με τερατώδεις διαστάσεις. Τότε.

        Τώρα βέβαια που ξαφνικά το πολιτικό κόστος αντί να πονάει, το γράφουν κανονικά, ποιοι, οι σοσιαλιστές δήθεν, το θέμα θα πάρει τις διαστάσεις του "βουλώστε το, ξεπουληθείτε, μετακινηθείτε και διαλυθείτε ησύχως" αλλιώς θα απολυθείτε, ή μην ψάξει κ κανείς τι κ γιατί πληρωνόσασταν τόσα χρόνια.
        Πήγαιναν μια ντουζίνα άτομα υπηρεσιακό ταξίδι στο Βλαδιβοστόκ για να συζητήσουν για τον υπερσιβηρικό... κ δεν λειτουργούσε το Αθήνα- Καλαμάτα!
        Δεν θέλανε αλλαγές όταν έπρεπε, απαξιώθηκαν κ τώρα θα πουληθούν όλα για ένα κομμάτι ψωμί κ θα πουν κι ευχαριστώ.

  4. kiki avatar
    kiki 08/10/2010 08:34:21

    Μην ξεχνατε οτι ο αδελφος Σημιτη,μεγαλο στελεχος της Γερμανικης Δημοκρατιας,συμβουλος ολων των γερμανικων κυβερνησεων,απο θεματα ασφαλειας ,βιομηχανιας οπλων,αμυντικων συστηματων,μετειχε και μετεχει σε ολα αυτα ,απο τις αμυντικες δαπανες,μεχρι και τον δανεισμο,και τις συμβασεις με τα υποβρυχια υπο την καθοδηγησει του ειχαν γινει,για να στηριξει την γερμανικη βιομηχανια.
    Αν ζουσε η κυρα Φανη,βλεποντας τα σπλαχνα της θα ειχε πεθανει μια ωρα αρχιτερα.

  5. ΜΑΝΙΑ avatar
    ΜΑΝΙΑ 08/10/2010 08:40:57

    ΡΩΤΑΩ ΞΑΝΑ-ΡΩΤΑΩ ΑΛΛΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΔΕΝ ΠΑΙΡΝΩ.
    ΠΟΙΑ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑ ΤΟΥ ΟΣΕ;;;
    ΤΙ ΣΗΜΑΙΝΕΙ "ΑΚΙΝΗΤΗ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑ ΤΟΥ ΟΣΕ";;;
    ΔΗΛΑΔΗ ΠΟΙΟΣ ΠΛΗΡΩΣΕ ΚΑΙ ΑΠΕΚΤΗΣΕ Ο ΟΣΕ ΑΚΙΝΗΤΗ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑ;;;
    ΕΠΕΙΔΗ ΛΟΙΠΟΝ ΟΛΟΙ ΕΜΕΙΣ ΤΗΝ ΕΧΟΥΜΕ ΠΛΗΡΩΣΕΙ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΠΕΡΙΒΟΗΤΗ ΑΚΙΝΗΤΗ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑ ΠΕΙΡΑΖΕΙ ΝΑ ΤΗΝ ΠΑΡΟΥΜΕ ΠΙΣΩ;
    ΤΟ ΤΙ ΘΕΛΕΙ Η ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΝΑ ΤΗΝ ΚΑΝΕΙ ΚΑΙ ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΣΩΣΤΟ Ή ΟΧΙ ΤΟ ΠΩΣ ΣΚΟΠΕΥΕΙ ΝΑ ΤΗΝ "ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΕΙ"(!!!) ΕΙΝΑΙ ΑΛΛΟ ΘΕΜΑ...
    ΑΣ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕΙ ΟΜΩΣ Η ΚΑΡΑΜΕΛΑ ΤΗΣ ΑΚΙΝΗΤΗΣ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑΣ ΤΟΥ ΟΣΕ ΠΟΥ ΠΑΕΙ ΤΟ ΚΑΚΟ ΚΡΑΤΟΣ ΝΑ ΤΟΥ ΤΗΝ ΑΡΠΑΞΕΙ ΓΙΑΤΙ ΕΝΟΧΛΕΙ ΚΑΙ ΜΑΣ ΚΑΝΕΙ ΝΑ ΑΙΣΘΑΝΟΜΑΣΤΕ ΠΟΛΥ ΗΛΙΘΙΟΙ!!!

  6. spiros avatar
    spiros 08/10/2010 08:47:29

    Νομίζω ότι διαπράτεται άλλο ένα μεγάλο λάθος σε βάρος του Έλληνα φορολογούμενου. Όλο το σχήμα είναι για να χρυσωθεί το χάπι. Φορτώνεται το χρέος των 10 δις το Ελλάδα; Αποκτά και την κυριότητα των ακινήτων . Διασφάλιση των δανειστών που δέχονται για τα χρήματα που δανίζουν και μάλιαστα μιας ΔΕΚΟ η οποία είχε έσοδα και άρα δεν έπρεπε να ενταχθούν στο Δημόσιο τα χρέη του Οργανισμού. Το όποιο νέο χρέος προκύψει, επειδή το Δημόσιο θα έχει το 51% , πάλι θα ενσωματωθούν στο δημόσιο χρέος ; άρα μια τρύπα στο νερό. Επομένως η εξυγίανση είναι ΑΠΑΤΗ. Αύτο είναι που λένε ότι οι δημιουργοί είναι αδύνατον να ανατάξει την οικονομία.

    • Σοσιαληστής avatar
      Σοσιαληστής @ spiros 08/10/2010 09:56:18

      Μετά 10 δισ. δεν κατάλαβες θα τα πετάξει στο 2009 όπως με τα χρέη της ΑΤΕ και θα σου λέει μετά να το έλλειμμα 20%

  7. Professor Moriarty avatar
    Professor Moriarty 08/10/2010 08:59:24

    Όλα αυτά είναι αποφάσεις που ελήφθησαν το καλοκαίρι όταν κάναμε μπάνια. Η τρόϊκα τότε διεμήνυσε ότι τα χρέη ΟΣΕ, ΕΘΕΛ, ΗΣΑΠ, ΗΛΠΑΠ και ΟΑΣΑ θέλει να εγγραφούν ως ελλείμματα ανεβάζοντας το έλλειμμα του 2009 κατά μερικές μονάδες, αλλά και του '10 κατά 0.5%. Βέβαια αυτά τα δάνεια ήταν με κρατική εγγύηση.

    Πέρα από τα λογιστικά τερτίπια, υπάρχει σοβαρό πρόβλημα, εδώ και δεκαετίες, απλώς μέχρι τώρα στρουθοκαμήλιζαν άπαντες και τρώγαν οι πολιτικοί καλά κι ο Πάγκαλος καλυτερα.

    Τώρα πωλείται σε τιμή ευκαιρίας. Θα ξεχάσουμε τον σιδηρόδρομο στην Ελλάδα, κατά πως φαίνεται....

  8. ΙΩΝΑΣ avatar
    ΙΩΝΑΣ 08/10/2010 09:43:33

    Το εγχείρημα της ιδιωτικοποίησης των σιδηροδρόμων,δοκιμάστηκε πριν 25 χρόνια περίπου στην Αγγλία κι απέτυχε παταγωδώς. Σε 2 χρόνια,άρον άρον τους επανακρατικοποίησαν. Το να υπάρχουν 4-5 θυγατρικές του ΟΣΕ δεν βοηθάει στο οικονομικό του συμάζεμα. 4-5 ΔΣ δηλαδή και 4-5 ...διευθύνοντες σύμβουλοι,οι οποίοι τρώνε με χρυσά κουτάλια σε τι βοηθάνε? Το σίγουρο είναι ότι και εδώ θα αποτύχει η μερική ιδιωτικοποίηση του ΟΣΕ,που γίνεται για να αρπάξουν ορισμένα φιλέτα του κάποιοι ημέτεροι.Μόνο που όταν αποτύχει, θα είναι αργά.Για τον Έλληνα πολίτη, ΤΡΕΝΟ ΤΕΛΟΣ.

    • Αυριανιστής avatar
      Αυριανιστής @ ΙΩΝΑΣ 08/10/2010 12:28:51

      Ιδιωτικοποίηση των βρετανικών σιδηροδρόμων έγινε το 1997 (την έκανε ο Μέιτζορ λίγο πριν χάσει τις εκλογές). Έκτοτε άρχισαν να γίνονται, με ανησυχητική μάλιστα συχνότητα σε σχέση με το παρελθόν, πολύνεκρα δυστυχήματα. Ο νεοφιλελευθερισμός σε όλο του το μεγαλείο, γαρ...

  9. Παύλος avatar
    Παύλος 08/10/2010 10:18:24

    Το ξεπούλημα της δημόσιας περιουσίας ξεκίνησε με τη ΔΕΗ και τον ΟΣΕ στις πρώτες θέσεις. Όμως, υπάρχουν λύσεις, όπως φαίνεται στο http://www.x-hellenica.gr/PressCenter/Articles/2204.aspx Αν ενοχλεί το λινκ, κανένα πρόβλημα.

  10. tiramola avatar
    tiramola 08/10/2010 11:36:49

    @Βικτώρια
    Έχει σημασία αν ήταν πασοκομάγαζο?
    Γιατί συγχύζεσαι, επειδή τις "διαρθωτικές αλλαγές που έχει ανάγκη ο τόπος" όπως όλοι διατείνονται τις κάνει ο Παπανδρέου και όχι ο Σαμαράς?
    Δύο φορές ψήφισες Καραμανλή για να επανιδρύσει το κράτος και να προχωρήσει τις "μεταρρυθμίσεις" που απαιτεί το οικονομικό μοντέλο για το οποίο μάλιστα είστε και υπερήφανοι που ακολουθείται σε όλο τον κόσμο.
    Κανονικά και βάσει της "ιδεολογίας" σου πρέπει να είσαι ευχαριστημένη που βρέθηκε κάποιος να αναλάβει το πολιτικό κόστος.

    • Εnzo avatar
      Εnzo @ tiramola 08/10/2010 11:44:28

      κοιτα ρε που ο λαστιχενιος θα βγαλει το γιωργακη μεσσια που ηρθε για να σωσει την Ελλαδα.
      λαστιχενιε, την Ελλαδα την εκανε ετσι το συστημα Πασοκ, ετσι μαθανε τους ελληνες τοσα χρονια.βγαλτε το φιδι απο την τρυπα τωρα αν μπορειτε.

    • victoria avatar
      victoria @ tiramola 08/10/2010 12:03:37

      1. Βεβαίως και έχει σημασία. Γιατί μια επιχείρηση κοινής ωφελείας να είναι χρωματισμένη σε τέτοιο απίστευτο βαθμό και να χρησιμοποιείται για κομματικά βολέματα ή κακώς εννοούμενη κοινωνική πολιτική, δεν το κατάλαβα? Νόμιζα ότι πρέπει να πληρώνουμε σιδηροδρομικούς, όχι ντε κ καλά τους έχοντες πράσινα φρονήματα (ή νοοτροπίες).
      2. Από την προηγούμενη παρέμβασή μου, ακριβώς αυτό λέω ότι τις διαρθρωτικές αλλαγές δεν τις έκανε κανείς από ΠΑΣΟΚ κ τώρα α) αυτό που συμβαίνει δεν το λένε διαρθρωτικές αλλαγές, αλλιώς το λένε και β) δεν το κάνει ο Παπανδρέου, το κάνει η τρόικα.
      3. Όσο για τις διαρθρωτικές αλλαγές επί ΝΔ, βεβαίως ψήφισα Καραμανλή για να κάνει την επανίδρυση κ είδα κ γιατί δεν μπόρεσε να την κάνει. Γιατί δεν φανταζόταν ότι έπρεπε να το διαλύσει τελείως για να το επανιδρύσει! Πχ να διώξει όλη τη σάρα και τη μάρα που ήταν αστοιχείωτη μέσα στη δημόσια διοίκηση κ που έκανε λευκή απεργία όλα τα χρόνια της ΝΔ. Είδα εντολές υπουργών να τις γράφουν κανονικότατα κ να ειρωνεύονται. Και τι να τους κάνεις? Τίποτα. Τι να επανιδρύσει. Άντε γιατί πολύ την παίξατε την καραμέλα. Η "επανίδρυση" σήμαινε ένα συμμάζεμα που ίσως θα πόναγε (ορισμένους και δικαίως), ενώ η "αλλαγή" ήταν ξεσαλώστε και φάτε, δεν αντιπροσωπεύουν όλα τα συνθήματα το ίδιο! Βάλε και τα μήντια όποτε έκανε κάτι ..διαρθρωτικό, πού πας ρε Καραμήτρο όλοι του διεμήνυαν, στο κόλπο. Αλλά τα έχουμε πει, όπως καταλαβαίνει ο καθένας τις λέξεις αξιοπρέπεια και καθήκον.
      4. Δεν ανελήφθη τώρα κανένα πολιτικό κόστος, πίσω από τη φούστα του Στρος Καν κρύβονται. Α-γνο-εί-ται πλήρως το πολιτικό κόστος, όπως ακριβώς μια χούντα που τα παίζει όλα για όλα (κ ξέρει ότι δεν θα ξαναβγεί, ΓΑΠ δήλωση). Εκτός αν εννοείς το παπούτσι...

    • Αυριανιστής avatar
      Αυριανιστής @ tiramola 08/10/2010 12:05:37

      Τελικά, στην Ελλάδα της αμετροέπειας το βλέπουμε κι αυτό. Οι μνημονιολάγνοι να τη βγαίνουν από... αριστερά!

      Τιραμόλα, πες μας τελικά: πόσα θες να μας τρελάνεις; Πόσα σας δίνουν εκεί στην Ιπποκράτους για να παρουσιάζετε το νεοφιλελευθερισμό σας ως "προοδευτικότητα";

  11. Minnie avatar
    Minnie 08/10/2010 12:13:41

    Ασχετο με τον ΟΣΕ αλλα ενδιαφερον...

    h**p://to-sxolio.blogspot.com/2010/10/blog-post.html

    Συνεντευξη Καραμανλη (?)

  12. ΑΙΟΛΙΚΟΣ avatar
    ΑΙΟΛΙΚΟΣ 08/10/2010 17:02:14

    Αγαπητοι φιλοι, το εγκλημα στον ΟΣΕ ειναι διαχρονικο απο ολες τις κυβερνησεις. Θα παραθεσω μερικα παραδειγματα και θα τα αφησω στην κριση σας.
    α) Το χρεος του ΟΣΕ ειναι εξ ολοκληρου του κρατους. Το χρεος προερχεται απο δανεια που ΚΑΚΩΣ συνηφθησαν απο τον ΟΣΕ διοτι ηταν για την υποχρεωση 30% των συνχρηματοδοτουμενων εργων υποδομης. Η υποδομη βεβαια ανηκει στο κρατος.
    β) Τα χρηματα απο αυτα τα δανεια δεν χρησιμοποιουνταν παντα για τον ΟΣΕ, π.χ το Πεταλο του Μαλλιακου ναι αυτο για το οποιο πληρωνουμε διοδια ειναι φτιαγμενο με χρηματα χρεωμενα στον ΟΣΕ. Η ενωση Εγνατιας Προμαχωνα παρομοιως.
    γ) Πολυς λογος γινεται αυτες τις μερες -αλλα δεν μιλαει κανενας - για το οτι δεν διδονται φοιτητικα πασο απο τον ΟΑΣΑ ετερο κρατικο φορεα ΜΜΜ που ακολουθει στην "εξυγειανση" μετα τον ΟΣΕ. Παλι το κρατος εδω κανει κοινωνικη πολιτικη εις βαρος εταιρειων που τις κρινει με κριτηρια ελευθερου ανταγωνισμου. Αντι το κρατος να εγγραψει στον προυπολογισμο των Υπουργειων Παιδειας, Υγειας-Προνειας,Εθνικης Αμυνας κονδυλια που θα περασουν στα ΜΜΜ κανει ανεξοδη κοινωνικη πολιτικη χρεωνοντας τους Δημοσιους φορεις (που κρινει σαν Α.Ε.) και προχωραει σε συνφωνιες με ΚΤΕΛ, και Εφοπλιστες οι οποιοι βεβαια δεν ειναι φιλανθρωπικα ιδρυματα.
    δ)Οι διοικησεις που εχουν την ευθυνη για την λειτουργια του Οργανισμου διοριζονται απο τον εκαστοτε Υπουργο επομενως το ιδιο το κρατος φερει ακεραια την ευθυνη για την κακοδιαχειριση.
    Θα μπορουσα να γραψω πολλα ακομη αλλα δεν θελω να γινω κουραστικος. Μπορω να σας πω ομως με βεβαιοτητα οτι το νομοσχεδιο αυτο -αποκυημα σατανικα αρρωστων μυαλων - περα απο το οτι εξαθλιωνει τους εργαζομενους, καταργει τις ΣΣΕ απο το 1993, θετει σε κινδυνο τη ζωη των επιβατων στον βωμο του κερδους. Καταργει κανονισμους και αφαιρει προσωπικο απο τις αμξοστοιχιες. Σε απλα Ελληνικα με την υπαρχουσα υποδομη και το υπαρχον τροχαιο υλικο, χωρις προσωπικο τα τραινα απο το ασφαλεστερο μεταφορικο μεσο γινονται κινουμενες νεκροφορες. Ο ιδιωτης που η κυβερνηση ευαγγελιζεται οτι θα ερθει να επενδυσει θα ξεσκισει την πολιτεια σε ρητρες, που θα ειναι υποχρεωμενη να πληρωνει για καθυστερησεις, για βλαβες κ.λ.π. (Ενα ψιλοβροχο επιασε χθες τα καταγραφικα αξονων δεν δουλευαν πουθενα).
    Οι εργαζομενοι αντιστεκονται και ζητανε απο την κοινωνια να καταλαβει πως οτι λενε τα καναλια της διαπλοκης και οι αργυρωνητοι Γκεμπαιλισκοι τυπου Καμπουρακη δεν ειναι πανακεια. ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΛΗΘΕΙΑ ΕΠΕΙΔΗ ΤΟ ΕΙΠΕ Η ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ.
    Ευχαριστω για την φιλοξενια.

  13. δημης avatar
    δημης 08/10/2010 23:15:21

    "Σώζουν» τον ΟΣΕ αφού πρώτα τον διέλυσαν" ΦΥΣΙΚΑ ...πρώτα σκοτώνω και μετά περιθάλπω....δείχνοντας αλτρουϊσμό και αφιλοκέρδεια..

  14. paskitis avatar
    paskitis 09/10/2010 14:02:19

    λοιπον να τα πω κ εγω τωρα που ανηκω στον οσε.
    1.δεν ειναι πασοκομαγαζο.η δακε εχει 5 εκπροσωπους συνδ.στο συμβουλιο σε συνολο 11.ειναι 5 πασοκ 5νδ 1κκε
    2.τον οσε τον χρεωνε το κρατος επιτηδες.τα 8.5 δισ ειναι χρεη του κρατους προς τον οσε
    3.για καθε εργο που ηθελε να κανει αντι να τον εντασει στα κοινοτικα προγραμματα τον εβαζε να δανειζεται απο συγκεκριμενη πηγη για τα εργα.τα δε κοινοτικα κονδυλια τα ετρωγαν αλλου.χαρακτηριστικο παραδειγμα ο μαλιακος που εγινε με λεφτα του οσε,αν δεν το γνωριζατε
    4τα δανεια δε ειναι το μεγαλυτερο σκανδαλο στην ελλαδα.μεγαλυτερο κ απο τον κοσκωτα κ τα ομολογα κ πολλα αλλα
    5.ΥΠΑΡΧΕΙ ΔΑΝΕΙΟ ΣΕ ΕΛΒΕΤΙΚΟ ΦΡΑΓΚΟ ΜΕ ΕΠΙΤΟΚΙΟ ΣΟΚΑΡΙΣΤΙΚΟ ΑΠΟ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΗ ΤΡΑΠΕΖΑ ΜΕ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΗ ΠΡΟΜΗΘΕΙΑ,ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ ΕΛΕΓΞΤΕ ΤΟ
    6.το σχεδιο καλυπτει τα ιχνη των κορακων που εφαγαν τον οσε,οι μεταταξεις κ οτι αλλο ειναι παραπλευρες απωλειες για να επικεντρωθει εκει ο κοσμος καθως αναμενονται αντιδρασεις που θα συγκεντρωσουν εκει την προσοχη του κοσμου
    7.η εγγραφη στο χρεος ειναι η αφεση μαρτιων των λαμογιων που εξαγοραζουν την σιωπη τους σημερα το υπουργειο
    8.ακομα κ με μηδεν χρεος θα τα εδιναν σε ιδιωτες καθως αυτο ειχε προσυμφωνηθει με 2 εταιρειες ,απλα η συγκυρια βοηθα στο να δικαιολογηθει κ να πεσει το κοστος των ιδιωτων
    9.για θεματα ασφαλειας τωρα..υπαρχει διεθνης κανονισμος απασχολησης σιδ υπαλληλων ανα χιλιομετρο.(ειναι 3.6 ατομα ανα χλμ).στην αγγλια επεσε στο 2 και εγινε το ελα να δεις
    εδω πλεον απο το 3 θα παει στο 1.5 ατομα!!!επομενως οταν θα μπαινετε σε τρενο θα κινδυνευετε.
    στις ηπα εχουν 650 εταιρειες σιδηροδρομικες.και ουτε διανοηθηκαν ποτε να πεσουν κατω απο το οριο ασφαλειας.ποιοι?οι αμερικανοι οι πατερες της ακρατης φιλελευθερης οικονομιας δεν παιζουν με τετοια θεματα γιατι ξερουν οτι οι αποζημιωσεις θα ηταν τεραστιες
    παρακαλω το μπλογκ αν θελει να το βαλει πρωτοσελιδο το θεμα του δανειου σε ελβετικο φραγκο

    • Επώνυμος avatar
      Επώνυμος @ paskitis 09/10/2010 14:09:06

      Συγκλονιστικά αυτά που λες, αλλά γιατί δεν λες και το όνομα της Τράπεζας; Αν είναι αλήθεια αυτό που λες (και φαίνεται, από τον τρόπο που γράφεις, ότι είναι αλήθεια), τι μπορούν να σου κάνουν; Τίποτα.

      Αυτά τα "συγκεκριμένη τράπεζα" κλπ. είναι οι πρακτικές που δίνουν τη δυνατότητα σε όλα τα λαμόγια να λειτουργούν ελεύθερα, χωρίς να μαθαίνει κανένας τη λαμογιά τους. Και μετά εμείς φοβόμαστε να πούμε τη λαμογιά τους (τι φοβόμαστε, δηλαδή;) και λειτουργούν τελικά ελεύθερα αυτοί, γιατί ποτέ δεν έρχονται οι βρωμιές τους στο φως.

      Πραγματικά συγκλονιστικά αυτά που λες, αλλά πρέπει να γίνουν και πιο συγκεκριμένα για να έχουν την απήχηση που χρειάζεται. Αλλιώς, μένουν στο επίπεδο της αοριστίας.

    • ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
      ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ @ paskitis 09/10/2010 14:17:16

      Θα μας τρελλανεις μεσημεριατικο?? Τι μας τα αραδιαζεις στο χαλαρο? ΕΣΕΙΣ τι κανατε ??? Βολευτηκατε και ειπατε... ασε θα τα βρουν οι επομενοι των επομένων? Γιατι μας τσαντιζεις??

      Ολα αυτα τα λαμογια δεν εχουν ονομα?? Πες ονοματα ή απεσυρε το ποστ.

      ΕΙΣΑΙ ΕΝΟΧΟΣ.

      ΠΠ

  15. paskitis avatar
    paskitis 09/10/2010 15:07:12

    εχουν ονομα
    και επιθετο
    αλλα οταν μιλαγες σου τραβαγαν το αυτι ...για την ακριβεια στο ξεκολαγαν
    για ρωτα να μαθεις κατι αποσπασεις διαρκειας απο αθηνα στην λαμια και στην θεσαλ.για οχι πολυ καιρο κανα 2,3 χρονια.
    να ζεις με 3 και 60 να εχεις οικογενεια στην αθηνα κ εσυ να σαι θεσ/κη
    και απειρα αλλα μετρα που ενεργοποιουσαν .κατι προστιμα για αργησες 2 λεπτα κλπ.
    μην μπερδευεις το σημερα με το χτες.
    υπαρχει μια βιβλιοθηκη ολοκληρη απο εγγραφες καταγγελιες, μηνυσεις ,ανακοινωσεις ,δελτια τυπου ,οτι αλλο φανταστεις
    πηγαινες στον εισαγγελεα και σε ΕΔΙΩΧΝΕ καταλαβαινεις γιατι μιλαμε?
    τι μας λες τι καναμε?βαρεθηκαμε να κανουμε συνεχεια κ ολοι να μην ασχολουνται
    για παραδειγμα υπαρχει βιντεο μηχ/γων που υποδεχονται τον μαντελη με μαυρες σημαιες κραξιμο μπουκαλια κλπ οταν αγορασε τις ηλεκτραμαξες διχως να υπαρχει ηλεκτρκινητο δικτυο.με συμμετοχη στην διαμαρτυρια ολων των κομματων.κ με απεργια κ με ανακοινωσεις.
    τι αλλο να καναμε να τον σκοτωναμε?τελευταια τρυπα της φλογερας ειμασταν κ δεν κοιταζε κανενας προς το μερος μας
    μετα την διαμαρτυρια μας ξεσκισε ο κυριος μαντελης ...για να θυμομαστε ολοι την ιστορια

  16. Mike avatar
    Mike 10/10/2010 08:57:18

    Το δίκτυο Επιβάτης (www.epivatis.gr) έδωσε συνέντευξη τύπου στο ξενοδοχείο Παρκ στην Αθήνα με θέμα το νομοσχέδιο για την εξυγίανση του ΟΣΕ.
    Παραθέτουμε μερικά χαρακτηριστικά αποσπάσματα.
    Τα ελλείμματα του ΟΣΕ είναι πρώτα πολιτικά και έπειτα οικονομικά. Δισεκατομμύρια δημόσιου χρέους έχουν μεταμφιεστεί σε χρέος του ΟΣΕ, μέσα από πολιτικές που σχεδιάστηκαν για να ευνοήσουν το αυτοκίνητο.
    Ο σιδηρόδρομος, που καταναλώνει πολύ λιγότερα καύσιμα από το αυτοκίνητο, ρυπαίνει από λιγότερο ως καθόλου και εξυπηρετεί την κυκλοφοριακή αποσυμφόρηση, την κοινωνική και περιφερειακή ανάπτυξη, χρειάζεται οπωσδήποτε μια ευκαιρία να αναβαθμιστεί και να γίνει κορμός των χερσαίων μεταφορών.
    Εκείνοι που τον κατηγορούν (κυβερνητικά στελέχη, παράγοντες της Πολιτείας και διάφοροι πρόθυμοι αναμεταδότες διασποράς παραπλανητικών στοιχείων και επιχειρημάτων που επηρεάζονται από ανταγωνιστικά προς τον σιδηρόδρομο συμφέροντα), θυμίζουν την συμπεριφορά ενός βιαστή που κατηγορεί το θύμα του για ότι έχει συμβεί. Με πρόσχημα τα δήθεν τεράστια ελλείμματα, επιχειρείται μια καλοσχεδιασμένη παραπλάνηση και ζύμωση της κοινής γνώμης, με σκοπό να προετοιμάσει το έδαφος όχι για την πραγματική εξυγίανση, αλλά για την συρρίκνωση και τον ακρωτηριασμό του ελληνικού σιδηροδρομικού δικτύου.
    Σε μία σειρά από μύθους που καλλιεργήθηκαν γύρω από τον ελληνικό σιδηρόδρομο και τα ελλείμματά του, που ως γνωστόν κατά 85% είναι κρυμμένο δημόσιο χρέος, αφού οφείλονται στην επί σειράν ετών μη καταβολή από το ελληνικό δημόσιο της θεσμοθετημένης οικονομικής συμβολής του στα έξοδα συντήρησης και εκσυγχρονισμού της σιδηροδρομικής υποδομής και παροχής «ζημιογόνων» αλλά κοινωνικά χρήσιμων υπηρεσιών και τιμολογιακών εκπτώσεων, και του εξαναγκασμού του ΟΣΕ σε επαχθή δανεισμό για την κάλυψη των ανωτέρω, με υψηλότατα τοκοχρεολύσια (ακόμα και για την κάλυψη της εθνικής συμμετοχής στα συγχρηματοδοτούμενα από την ΕΕ έργα). Αυτή ήταν μια πολιτική δύο μέτρων και δύο σταθμών σε βάρος του σιδηροδρόμου, αφού στα υπόλοιπα μέσα μεταφοράς (πλην των αστικών συγκοινωνιών), το ελληνικό κράτος έπραττε και πράττει το ακριβώς αντίθετο, συμβάλλοντας έτσι σε ένα αθέμιτο ανταγωνισμό σε βάρος του σιδηροδρόμου.
    Μεγέθη δικτύου και απασχόληση
    Στην Ευρώπη σήμερα αντιστοιχούν κατά μέσο όρο περίπου 440 km σιδηροδρόμου ανά 1 εκατομ­μύ­ριο πληθυσμού ή 46 km ανά 1000 km2 έκτασης. Σε αυτούς τους σιδηροδρόμους απα­σχο­λού­νται περίπου 5,11 υπάλληλοι ανά χιλιόμετρο γραμμής. Αν μεταφερθούν αυτοί οι μέσοι ό­ροι στην ελ­ληνική περίπτωση τότε η Ελλάδα έπρεπε να έχει περίπου 4500-5000 km δικτύου ε­νώ στο υ­φι­στάμενο δίκτυο των 2500 km έπρεπε να απασχολούνται περί τους 12000 υπάλληλοι.
    Με βάση τα παραπάνω, το ελληνικό δίκτυο δεν μπορεί σε καμιά περίπτωση να χαρακτηριστεί α­πό “υπερβολικό μέγεθός” ώστε να «σηκώνει» περικοπή ούτε να χαρακτηριστεί ‘υπερ­στελεχωμένο’ ώστε να περιορίσει, όπως λέγεται, τους υπαλλήλους του σε περίπου 3000!
    Είναι όλοι αυτοί οι σιδηρόδρομοι κερδοφόροι;
    Άλλοι ναι, άλλοι όχι. Οι κεντροευρωπαϊκές σιδηροδρομικές επιχειρήσεις εκμετάλλευσης γενικά εμ­φανίζουν στις εκθέσεις πεπραγμένων τους κέρδη, μερικοί από τους παραχωρησιούχους εκ­με­τάλ­λευσης του βρετανικού δικτύου επίσης, όμως ταυτόχρονα κάποιοι άλλοι παραχωρησιούχοι εμ­φανίζουν απώλειες ενώ ο γαλλικός σιδηρόδρομος εμφανίζει, ιδίως στον εμπορευματικό το­μέα, συστηματικά ζημίες-είναι διαβόητος για αυτό. Άλλες εταιρείες εμφανίζουν σκαμπα­νε-βάσματα, αντίστοιχα με τους κύ­κλους που εμφανίζει η οικονομία στην οποία κινούνται. Οι εταιρείες υποδομής εν γένει εμ­φανίζουν πρακτικώς ζημίες.
    «Φυσικά τα τραίνα τους είναι γεμάτα, σίγουρα πάνω από πληρότητα 50%»
    Οι ναυαρχίδες των γερμανικών σιδηροδρόμων εμφανίζουν πληρότητα 46%, οι τοπικές γραμμές μόλις 22%. Αν στη Γερμανία εφαρμοστεί το κριτήριο που ακούστηκε / διο­χε­τεύ­τηκε στον ελληνικό τύπο «μόνο όποιο τραίνο έχει πληρότητα άνω του 50% επιβιώνει» τότε το σύνολο του γερ­μανικού δικτύου θα πρέπει να κλείσει, αύριο κιόλας!!
    Ο ΟΣΕ κάθε χρόνο εγγράφει στα έξοδά του ό,τι για άλλους σιδηροδρόμους είναι έσοδα! Και φυσικά οι ανάγκες εξυπηρέτησης των παλαιών δανείων απορροφούν περίπου το 1/3 των ετήσιων δαπανών του με το άλλο 1/3 να αφορά τις δανειακές τρέχουσες ανάγκες του.
    Όπως γράφτηκε πρόσφατα και στο ένθετο «Δαίμων της Οικολογίας», στη Δανία, την πατρίδα του επικεφαλής της Τρόικας κ. Τομζεν. ο κρατικός σιδηρόδρομος (DSB) εμφανίζει κέρδη €46εκ (340 εκ. κορώνες). Σχεδόν ο μισός τζίρος του είναι η κρατική επιχορήγηση: €603εκ ή (4.5 δισ. κορώνες) είναι η ετήσια επιχορήγηση των σιδηροδρόμων της Δανίας, ποσό που ξεπερνά σε ύψος τα έσοδα της DSB από εισιτήρια. Σημειώνεται ότι η Δανία εμφανίζει συγκρισιμότητα με την Ελλάδα τόσο σε μήκος δικτύου όσο και σε πληθυσμιακά και γεωγραφικά δεδομένα.
    Για να είμαστε ακριβείς θα πρέπει να αναφέρουμε ότι η παραγωγική διαδικασία του ελληνικού σιδηροδρόμου απετέλεσε αντικείμενο μελέτης τους προηγούμενους μήνες. Σύμφωνα με τα στοιχεία αυτής της μελέτης, γραμμές στις οποίες οι συρμοί έχουν πληρότητες άνω του 50%, τα έσοδα παρουσιάζουν δυσανάλογη σχέση με τα έξοδα. Τραγικό παράδειγμα υποεκμετάλλευσης αποτελούν γραμμές στις οποίες έχουν ήδη περιοριστεί σημαντικά οι αριθμοί των δρομολογίων αφού τα όποια έξοδα αντί να επιμερίζονται σε δέκα π.χ. ζευγάρια αμαξοστοιχιών, επιμερίζονται σε δύο ή τρία, με αποτέλεσμα να εκτοξεύεται σε αυτές το μοναδιαίο κόστος. Σε αυτό συμβάλλει αρνητικά η υστέρηση εσόδων, αφού ο σιδηρόδρομος καθίσταται έτσι μη ελκυστικός και χρησιμοποιήσιμος. Για παράδειγμα, φτάνει κάποιος στην Τρίπολη στις 10:00 το πρωί, αλλά το επόμενο τρένο επιστροφής αναχωρεί στις 08:00 το βράδυ. Κάποιος άλλος μπορεί να φτάσει από τον Πύργο στην Πάτρα, αλλά δεν μπορεί να επιστρέψει αυθημερόν! Με αυτόν τον τρόπο εκμετάλλευσης ο σιδηρόδρομος είναι καταδικασμένος.
    Εν κατακλείδι υπάρχει μια κόκκινη γραμμή που αφορά τον μη ακρωτηριασμό του σιδηροδρομικού δικτύου και την κατάλληλη αξιοποίησή του κατά περίπτωση είτε για υπεραστικές, είτε για τοπικές-προαστιακές, είτε για εμπορευματικές, είτε για τουριστικές μεταφορές. Δεν θα πάμε από τα 2500 χλμ στα 700, ενώ θάπρεπε να έχουμε περί τα 5000 χλμ. Να χαραχθεί εθνική πολιτική μεταφορών με κορμό τον σιδηρόδρομο στο πλήρες σημερινό του ανάπτυγμα και συμπληρωματικές λεωφορειακές γραμμές ή συνδυασμένες μεταφορές επιβατών και εμπορευμάτων.
    Να προχωρήσουν οι εξορθολογισμοί στην λειτουργία και την οργάνωση των σιδηροδρομικών μεταφορών που θα μειώσουν το μοναδιαίο λειτουργικό κόστος, χωρίς περικοπή υπηρεσιών και τιμωρία των φορολογούμενων πολιτών. Να μην μειωθεί περαιτέρω το προσωπικό, αλλά να ανανεωθεί και αναδιαταχθεί ώστε να γίνει παραγωγικό και να καλύπτει το σύνολο του σημερινού δικτύου, με μικρότερο κόστος μισθοδοσίας (χωρίς υπερωρίες, εργασία στα ρεπό, παράλογα επιδόματα κλπ). Η μείωση προσωπικού που εντελώς απαράδεκτα επιχειρείται εκτός που θέτει θέματα ασφαλείας, αποσκοπεί στην συρρίκνωση του δικτύου που μεθοδεύεται με τις ανωτέρω ρυθμίσεις και την τρέχουσα πολιτική.
    Τέλος να επιταχυνθούν επιτέλους και να ολοκληρωθούν τα χρονίζοντα έργα εκσυγχρονισμού, ώστε να αποδώσουν τα προβλεπόμενα οι επενδύσεις και να αλλάξει η εικόνα του μέσου και ο χάρτης των μεταφορών στην Ελλάδα.

    Για ποια Πράσινη Ανάπτυξη μιλάμε, χωρίς σιδηρόδρομο ?

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.