#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
13/03/2011 11:56
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Σωτήρας ή ….νεκροθάφτης;




του Κώστα Ροδινού



Δεν νομίζω  άλλος πρωθυπουργός  να παραπλανούσε τόσο συστηματικά τον ελληνικό λαό.

Πήρε την εξουσία με το «λεφτά υπάρχουν», ενώ ήξερε ότι δεν υπήρχαν.

Καθυστερούσε  να πάρει μέτρα, ενώ μοίραζε ακάλυπτες επιταγές(κάθε μήνας καθυστέρησης ισοδυναμεί με ένα χρόνο επανόρθωσης, του είχε πεί ο κ. Στρος Κάν)

Φρόντισε να απαξιώσει εντελώς  την οικονομία και να υποσκάψει την αξιοπιστία της  χώρας, για να δικαιολογήσει την αθέτηση των υποσχέσεών του.

Απεδέχθη, άνευ όρων, τους επαχθέστατους όρους του μνημονίου, ενώ όπως αποδείχθηκε, είχε περιθώρια διαπραγματεύσεων.
Επί 17 μήνες, είτε από ολιγωρία, είτε από πρόθεση, οδηγεί τη χώρα στην άβυσσο.

Τέλος, μέρες τώρα αυτός και το σύστημα που τον έφερε στην εξουσία, καλλιεργούσαν επιμελώς, ένα σκηνικό κρίσης, προκειμένου να εμφανιστεί ως  τροπαιούχος και να μας παρουσιάσει έναν ..θρίαμβο που ποτέ δεν πέτυχε!

 

Αντί, λοιπόν,  να ζητήσει συγνώμη, είχε το  θράσος να βγεί και να πανηγυρίσει!

Ό,τι  τάχαμου διαπραγματεύτηκε  σκληρά και μας …έσωσε!

Τίποτα δεν διαπραγματεύτηκε!

Ότι του έδωσαν  πήρε!

Ένα  αίτημα έθεσε ο κ. Παπανδρέου, δηλαδή τη μείωση του επιτοκίου δανεισμού κατά δυο μονάδες, και αυτός δεν έγινε δεκτός!

Τέτοια διαπραγμάτευση έκανε!

 

Η επιμήκυνση είχε αποφασιστεί εδώ και μήνες, το ίδιο και η μείωση του επιτοκίου.

Αποφασίστηκε όχι επειδή μας αγαπάνε, αλλά:

-επειδή όλοι έχουν συνειδητοποιήσει ότι το μνημόνιο δεν βγαίνει και ουδείς επιθυμεί να χρεωθεί την αποτυχία!

-επειδή σ’ αυτήν την συγκυρία δεν επιθυμούν μια αναδιάρθρωση χρέους ή πτώχευση της χώρας μας. Δεν τους συμφέρει! Το είχε πεί ο κ. Σόϊμπλε.

-επειδή θέλουν, αφ’ ενός  να δώσουν χρόνο  στην Ισπανία (για να αποφύγει τον μηχανισμό)  και  αφ’ ετέρου  να δελεάσουν την Πορτογαλία (για να δεχτεί τον μηχανισμό),  οι οποίες την περασμένη εβδομάδα δέχθηκαν τις πιέσεις των κερδοσκόπων

Διαπραγματεύσεις έκανε ο Ιρλανδός πρωθυπουργός,  που  αρνήθηκε να δεχτεί την αύξηση της φορολογίας που ήθελε η κα Μέρκελ για να συναινέσει στα «ψίχουλα» που έδωσαν στον κ. Παπανδρέου.

 

Προφανώς,  η επιμήκυνση του χρόνου αποπληρωμής του δανείου, η μείωση του  τοκογλυφικού επιτοκίου (αλλά και η δυνατότητα αγοράς ελληνικών ομολόγων στην πρωτογενή αγορά από τον ευρωπαϊκό  μηχανισμό)  αποτελούν μια προσωρινή ανακούφιση. Ασπιρίνη σε  βαριά άρρωστο.

 

Όμως, δεν αντιμετωπίζουν τα προβλήματα της ελληνικής οικονομίας. Απλώς μεταθέτουν τη λύση για αργότερα!

 

Τι δεσμεύσεις ανέλαβε;

Όταν καταλαγιάσουν τα πανηγύρια, ο πρωθυπουργός,  πρέπει να εξηγήσει πειστικά στον ελληνικό λαό:

 

1.-Πώς θα μειώνει κατά 11  δις ευρώ,  το δημόσιο χρέος κάθε χρόνο  για τα επόμενα 20 χρόνια; Πως θα γίνεται  χωρίς ανάπτυξη; Αν το καταφέρει,  δικαιωματικά,  θα πρέπει να του δοθεί το Νόμπελ Οικονομίας!

 

2.- Από που θα βρεθούν έσοδα 50 δις, (για τα οποία επίσης δεσμεύτηκε, το είπε και η κα. Μέρκελ),  από την πώληση δημοσίων επιχειρήσεων  και ακίνητης περιουσίας του  δημοσίου; Ποιες ΔΕΚΟ θα πωληθούν; Ποια ακίνητα;  Σε ποιους; Με ποιες διαδικασίες;  Και πως θα έχουν έτοιμη τη λίστα  σε λιγότερο από ένα μήνα; Δύο είναι τα ενδεχόμενα: ή μας δουλεύουν όλο αυτό το διάστημα (και έχουν ήδη έτοιμη τη λίστα) ή έχουν τις ικανότητες του Χάρυ Πότερ! (ο κ. Σαμαράς ήθελε ένα χρόνο και τον χλεύασαν)

 

3.-Με τις σημερινές χρηματιστηριακές και αντικειμενικές αξίες δεν θα πρόκειται για πώληση, αλλά για ξεπούλημα!  Θα …ξεπουλήσουμε;

 

4.- Μήπως για αυτό το  λόγο, τα πάντα, απαξιώνονται συστηματικά τους τελευταίους μήνες; Για να έρθουν  τα «κοράκια» να αγοράσουν  «αντί πινακίου φακής;»

 

5.- Iσχύει ακόμα, η δήλωση του κ. Παπανδρέου, (μόλις πριν  λίγες βδομάδες δεσμεύτηκε),  ό,τι  θα φέρει νόμο που θα απαγορεύει την πώληση περιουσίας του δημοσίου;

 

6.- Στο πλαίσιο του συμφώνου σταθερότητας  τι δεσμεύσεις ανέλαβε  για μισθούς- φόρους-συντάξεις και όρια ηλικίας;

Τέλος, δεν νομίζω να σοβαρολογούσε όταν μας είπε ότι  θα κερδίσουμε 6 δις από την επιμήκυνση; Υπάρχει κάποιος δανειολήπτης, που του επιμηκύνθηκε το δάνειο και πλήρωσε λιγότερα; Χαμηλότερες δόσεις ναι;



Συμπέρασμα: Το μνημόνιο είναι μια λάθος συνταγή. Όσο και να την παρατείνεις, τα ίδια αποτελέσματα θα έχει.  Τα «κέρδη» του  κ. Παπανδρέου  είναι  επικοινωνιακά και μάλλον προσωρινά.  Οι ζημιές του θα είναι μεγαλύτερες όταν θα κληθεί  να υλοποιήσει  αυτά για τα οποία δεσμεύτηκε. Αν τα υλοποιήσει….

Η χώρα χρειάζεται  όχι ένα άλλο μείγμα πολιτικής. Χρειάζεται μια άλλη πολιτική με  έμφαση στην ανάπτυξη.

ΣΧΟΛΙΑ

  1. archaeopteryx avatar
    archaeopteryx 13/03/2011 12:07:34

    Όπως τα λες... Ηγέτης της συνομοταξίας Homo Neograecylus Pasocus. O παππούς μας έσωσε απότον Κομμουνισμό, ο μπαμπάς μας έμαθε τον Σοσιαλισμό α λα γκρεκ, και ο εγγονός μοιράζει ότι δεν έφαγαν οι οπαδοί του μπαμπά και του παππού για να εξασφαλίσει άλλο ένα 12μηνο μισθών και συντάξεων.

    Παράταση της αγωνίας για το αναπόφευκτο, με αντάλλαγμα αυτό που ζητάνε οι Ευρωπέοι από την εποχή Μητσοτάκη και Σημίτη: Βιομηχανία, δίκτυα, νερά, ρεύμα, θέρετρα για τους δικούς τους συνταξιούχους (και λίγο χώρο για το βιομηχανικό τους πλεόνασμα)

    Η απόρριψη του Μνημονίου και η στροφή στην δική μας ανάπτυξη είναι θέμα εθνικής επιβίωσης. Οι εκπρόσωποι του Homo Neograekylus Pasocus όμως δεν θέλουν, σιγονταρισμένοι από Μπόμπολα, Αλαφούζο και τον ένα "πλουσιο" που δεν ακούγεται. Αυτοί είναι οι Εφιάλτες. Ο ΓΑΠ είναι απλά "οργανο", "εργαλείο"...tool.

    • ZXSpectrum avatar
      ZXSpectrum @ archaeopteryx 13/03/2011 15:23:47

      Ποιόν εννοείς ? Και γιατί δεν το γράφεις?

      • archaeopteryx avatar
        archaeopteryx @ ZXSpectrum 13/03/2011 18:48:09

        Ποιός έγινε μέγας μετά τον Μητσοτάκη;

  2. ιωαννης τσιοφας avatar
    ιωαννης τσιοφας 13/03/2011 12:07:54

    ......Τίποτα δεν διαπραγματεύτηκε!...Ότι του έδωσαν πήρε!......
    καλημερα σε ολους.ετσι ακριβως ειναι.με 7 λεξεις.........αναλωνουμε φαια ουσια για το προφανες.........τον εβγαλαν πρωθυπουργο,για να κανει ακριβως αυτα τα πραγματα ,για τον συγκεκριμενο λογο.......................
    η διαφορα μας,γενικως,απο τους ψηφιζοντες πασοκ,ειναι οτι εμεις εχουμε κριση και οποτε χρειαστει ,τιμωρουμε......
    οι πασοκοι,οτι και να τους κανουν ,ψηφιζουν πασοκ γιατι......ετσι!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    εγω προσωπικα ειμαι ικανοποιημενος που υπαρχει αυτη η διαφορα στην αντιληψη των ψηφοφορων των 2 κοματων.......
    ΥΓ. αν καποιος πασοκος ενοχληθει απο αυτα που γραφω,τοτε θα του πω,να μου δειξει ...ΕΝΑΝ.....ΕΝΑΝ ΑΠΛΟ ΠΑΣΟΚΟ,ΠΟΥ ΝΑ ΑΝΤΕΔΡΑΣΕ ΔΗΜΟΣΙΩΣ ΓΙΑ ΤΑ ΜΕΤΡΑ ,ΚΑΙ ΤΑ ΨΕΜΜΑΤΑ ΤΟΥ ΚΟΜΜΑΤΟΣ ΤΟΥ.............

    • Αφελής avatar
      Αφελής @ ιωαννης τσιοφας 13/03/2011 23:56:11

      Πώς έχω την εντύπωση οτι δεν βγήκε τόσο λόγω των ψήφων των πασόκων όσο λόγο του ότι πολλοί ΝΔτες δεν ψήφησαν τον Καραμανλή ...

  3. Tem avatar
    Tem 13/03/2011 12:29:26

    Νεκροθάφτης της Ελλάδας είναι αλλά δυστυχώς η κοιμισμένη ελληνική κοινωνία δεν του δίνει μια κλωτσιά να τον στείλει στον αγύριστο.

  4. Strange Attractor avatar
    Strange Attractor 13/03/2011 12:39:07

    ...Χρειάζεται μια άλλη πολιτική με έμφαση στην ανάπτυξη...
    Ροδινέ, μη του βάζεις ιδέες γιατί τον βλέπω να πουλά κανένα Καστελόριζο κοψοχρονιά.

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ Strange Attractor 13/03/2011 12:49:02

      Strange,
      δεν νομίζω να έχει ανάγκη τις δικές μου ιδέες!

  5. αλλενάκι avatar
    αλλενάκι 13/03/2011 12:39:09

    Παρόλα όσα λέγονται, η ταπεινή μου άποψη είναι ότι οι εξελίξεις έχουν αυτονομηθεί και δεν τις ελέγχουν ούτε οι ίδιοι.
    Το δεύτερο τηλεφώνημα Ομπάμα πρέπει να μας βάλει σε σκέψεις!

    Κινούνται σε συνθήκες καθεστώτος έκτακτης ανάγκης, μετρώντας κάθε μέρα που περνάει, για να μην πω κάθε λεπτό και δευτ/πτο.
    Αλλιώς, ποιος ο λόγος για δεύτερη έκτακτη σύγκληση υπουργικού μέρα Κυριακή;

    Θυμάται κανείς τι έγινε ή τι ειπώθηκε στο προηγούμενο έκτακτο υπουργικό, πάλι Κυριακή; Ασφαλώς όχι, διότι οι εξελίξεις το ξεπέρασαν!

    Επειδή το σύστημα είναι δυσκίνητο και δυσθεώρατο σαν ένας βροντόσαυρος, η ένταση που αναπτύσσεται στο εσωτερικό του δεν γίνεται αντιληπτή από έξω, αυτό όμως δεν σημαίνει ότι ο βροντόσαυρος είναι ακίνητος και σε ήρεμη κατάσταση.

    Κάθε χτύπημά της ουράς του όμως ισοπεδώνει την πανίδα και τη χλωρίδα σε χιλιομετρική εμβέλεια.

    • Misha avatar
      Misha @ αλλενάκι 13/03/2011 12:43:48

      Αλλενάκι, του είπανε -λέει - πως στις 25 Μαρτίου πρέπει να πάει με κατάλογο των προς εκποίηση και ακριβές χρονοδιάγραμμα.

      Η κόλαση είναι εδώ!

      • αλλενάκι avatar
        αλλενάκι @ Misha 13/03/2011 13:01:06

        Τα 50 δις που έχουν υπολογίσει και υπάρχει και στο μνημόνιο ο υπολογισμός, γύρω στα 44 δις το βγάζουν εκεί, δεν υπάρχει περίπτωση να συγκεντρωθούν.

        Είναι σα να είναι χρεωμένος κάποιος σήμερα με αυτό το ξεφούσκωμα των ακινήτων και ψάχνει να πουλήσει το σπίτι του.
        Ούτε δέκα χιλιάδες δεν θα πιάσει, και ας κάνει εκατό.

        • drider avatar
          drider @ αλλενάκι 13/03/2011 14:25:40

          Και με 44 δις ιδιωτικοποίησεων θα είναι πλήρως ικανοποιημένοι... Και οι δικοί τους και οι δικοί μας!

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ αλλενάκι 13/03/2011 12:47:44

      Αλλενάκι,
      Ο Ομπάμα, δεν θέλει αποδυναμωμένο ευρώ, αυτή τη στιγμή.
      Εξ ού και του ταξίδι του Treasury στην Ευρώπη.

      • αλλενάκι avatar
        αλλενάκι @ Κώστας Ροδινός 13/03/2011 12:58:48

        Ο Ομπάμα δεν θέλει, η Μέρκελ θέλει.
        Ένα χρόνο τώρα παίζεται αυτή η τραγωδία με το ευρώ και το δολάριο στη δική μας πλάτη.
        Μετά από ένα χρόνο μνημόνιο ήρθαμε σε πολύ χειρότερη θέση απότι είμαστε πριν από ένα χρόνο.

        Αυτό με κάνει να σκέφτομαι ότι το κοστούμι που του έχουν φορέσει είναι τόσο στενό που δεν έχει δρόμο να στρίψει παρά μόνο ευθεία προς τον γκρεμό που μας έχουν προδιαγράψει.

        Η απεμπλοκή μας από τον πόλεμο ευρώ δολαρίου ή δολαρίου ευρώ είναι ζωτικής σημασίας.

      • drider avatar
        drider @ Κώστας Ροδινός 13/03/2011 14:39:46

        Από την αρχή της κρίσης μέχρι και τώρα μια πολιτική ακολουθήκε με συνέπεια από Μέρκελ και από Παπανδρέου, η εξυπηρέτηση των συμφερόντων των τραπεζών.

        Αυτό το σημειώνω για όσους έχουν αυταπάτες περί της υποτιθέμενης κόντρας μεταξύ τους. Το "μυστικό" των τρέχουσων διακανονισμών είναι ότι οι τράπεζες θα προστατευθούν με κάθε τρόπο (τα λεφτά τους τα έχουν βγάλει και με το παραπάνω) και τον λογαριασμό θα τον πληρώσουν οι άλλοι, δηλαδή οι πολίτες και τα ασφαλιστικά ταμεία...

        Απλώς ο κ. Γκάιτνερ επισκέφθηκε την κ. Μέρκελ για να δωθούν οι απαραίτητες οδηγίες ώστε όλα να προχωρήσουν με τα μικρότερα δυνατά προβλήματα. Τώρα τί έχουν ακριβώς υποσχεθεί στην Καγκελάριο και τον Πρωθυπουργό μας ως ανταλλάγματα (προσωπικά), μόνο το μέλλον μπορεί να δείξει.

  6. ψυχραιμια avatar
    ψυχραιμια 13/03/2011 12:41:24

    Τα επικοινωνιακα κερδη δεν ειναι καθολου προσωρινα οσο δεν υπαρχει αντιπαλος.
    Και δεν υπαρχει αντιπαλος γιατι η ΝΔ ΔΕΝ εχει ξεκαθαρισει τι ακριβως ειναι η αντιμνημονιακη σταση της.
    Εγινε χαμος στο αλλο ποστ με τον Σταικουρα που ειπε αυτονοητα πραγματα και απλως μπορει να κατηγορηθει για τον τονο των δηλωσεων του.
    Οσο η ΝΔ αφηνει να σερνεται οτι εχει καποια σχεση με αντιμνημονιακους τυπου "δεν πληρωνω", σταση πληρωμων,πτωχευση, εξω απο την ΕΕ (το κομμα που την εβαλε) "απεχθες χρεος" και τα παρομοια τοσο θα σκορπα συγχυση στις ταξεις της.
    Η θεση της ΝΔ επι της ουσιας ειναι ΑΓΝΩΣΤΗ στον κοσμο.Επικρατουν οι δυο εκδοχες του Παπανδρεου - μνημονιο και των "δεν πληρωνω".
    Αρα αντιπαλος στον Παπανδρεου δεν υπαρχει.Ελπιζω στο Ζαππειο να διαλυθει η συγχυση.

    • αλλενάκι avatar
      αλλενάκι @ ψυχραιμια 13/03/2011 12:52:47

      Eσύ που λες ότι δεν υπάρχει αυτό το απεχθές χρέος, είσαι σε θέση να αναλύσεις και να αποδείξεις ότι όλο το χρέος είναι "καλώς εννοούμενο", ότι συνήφθη "καλή τη πίστη" και δεν συνήφθη απλώς για να συναφθεί και να έχουν κάποιοι εκατέρωθεν -εννοώ δανειστές και δανειζόμενους- να κερδίζουν προμήθειες οι μέν, να λαμβάνουν μίζες οι δε, να παρουσιάσουν άχρηστα έργα για ψηφοθηρικούς λόγους και για απασχόληση ή να παραχωρήσουν με αποικιοκρατικές συμβάσεις π.χ. αεροδρόμια στους γερμανούς και αυτοκινητοδρόμους σε κοινοπραξίες;

      • ψυχραιμια avatar
        ψυχραιμια @ αλλενάκι 13/03/2011 13:05:20

        Η ουσια ειναι οτι αυτο δεν εχει σημασια.Ειτε κηρυσσεις σταση πληρωμων ειτε δεν κηρυσσεις.Δεν υπαρχει λογος "ηθικης" δικαιολογησης της στασης αυτης παρα μονο για προπαγανδιστικους λογους που δεν ενδιαφερουν τους επενδυτες και δεν θα περασουν στους ξενους λαους.
        Αλλα ας ελθουμε και στην ουσια : ολο το χρεος δημιουργηθηκε απο εκλεγμενες κυβερνησεις.Δεν ειμαστε Ισλανδια ή Ιρλανδια που φορτωθηκαν το χρεος των τραπεζων.Τα ελληνικα ελλειμματα ειναι "λαικα" - φοροδιαφυγη και διορισμοι και προσθετες δαπανες για χρονια.
        Ακομη ομως και αν υπαρχουν καποιες μιζες αυτο δεν αφορα οσους αγορασαν ελληνικα ομολογα.Δεν ρωτησαν το κρατος τι θα τα κανει τα λεφτα που ζητουσε,τα ομολογα του αγορασαν.

        • Misha avatar
          Misha @ ψυχραιμια 13/03/2011 13:47:06

          Πώς τα ξέρεις ολα τουτα ρε Ψυχραιμία;
          Ο Καζάκης έκατσε , επιασε τα δημοσιοποιημένα κρατικά τεφτέρια , τα έκανε φύλλο και φτερό και βρηκε πως μόνο από ττο 2001 μέχρι το 2010 έχουμε δώσει , ως κράτος, στους δανειστές 450 ΔΙς!!!

          Ακούς νουμερο; 450 ΔΙς!!!

          Κι εσυ μας λες πως όλα είναι οκ και τους χρωστάμε άλλα 450 .
          Πάτε καλά εκει στη Σκρουτζλαντ;

          • drider avatar
            drider @ Misha 13/03/2011 14:57:20

            Εξαιρετικό επίσης ενδιαφέρον πιστεύω θα έχει αν αποκαλυφθεί πώς συμφωνήθηκε το σκανδαλώδες καθεστώς παροχής εγγυήσεων από το δημόσιο στις τράπεζες. Εγγυήσεις που ενισχύουν ολοένα περισσότερο το αρχικό επιχείρημα των τραπεζιτών που της ζητήσανε... "αν βουλιάξουμε εμείς, θα βουλιάξει όλη η χώρα"!

            Ειδικά αν ληφθεί υπόψη ότι αυτές τις εγγυήσεις τις διαπραγματεύτηκαν τα δύο κόμματα "εξουσίας", ενώ χρωστάνε τα μαλλιοκέφαλα τους στους τραπεζίτες!

            Δεν μου βγάζει κανείς από το μυαλό ότι όλοι ξέρανε (ΠΑΣΟΚ / ΝΔ) τι θα ακολουθούσε, αλλά το πρώτο τους μέλημα ήταν πώς να προστατεύσουν τις τράπεζες και την κερδοφορία τους, και κατά δεύτερο λόγο ένα ευρύτερο λόμπυ (επιχειρηματικών) συμφερόντων που τους στηρίζουν τόσα χρόνια.

          • Κώστας Ροδινός avatar
            Κώστας Ροδινός @ drider 13/03/2011 15:01:28

            drider,
            δεν το αντιλαμβάνεσαι οτι ο απώτερος στόχος είναι το ιδιωτικό χρέος να μετατραπεί σε δημόσιο;
            Το ερώτημα είναι ρητορικό.
            Γιατί το σχόλιο σου υποκρύπτει οτι το αντιλαμβάνεσαι.

          • drider avatar
            drider @ Κώστας Ροδινός 13/03/2011 15:13:30

            Αν και συμφωνούμε σε αυτό το ζήτημα, το ερώτημα είναι τί κάνουμε από εδώ και πέρα.

            Η το δεχόμαστε μοιρολατρικά, αφήνοντας ενδεχομέμως την ιστορία να επαναλαμβάνεται ως "φάρσα" ή το πολεμούμε.

            Έχεις να προτείνεις κάτι ως προς αυτό; Γιατί εγώ βλέπω τελικά την κατάσταση να ξεφεύγει εκτός ελέγχου κάπου στο τελευταίο τρίμηνο του 2011. Ειδικά εάν η ανεργία συνεχίσει να "τρέχει" με αυτούς τους ρυθμούς...

          • Κώστας Ροδινός avatar
            Κώστας Ροδινός @ drider 13/03/2011 15:17:53

            drider,
            πριν μερικές βδομάδες είχα αναρτήσει εδώ ένα άρθρο με τίτλο: Μήπως πρέπει να κάνουμε μόνοι μας την αναδιάρθρωση.
            Αυτή είναι η προσωπική μου γνώμη, αλλά εσύ και εγώ δεν παίρνουμε αποφάσεις!

          • drider avatar
            drider @ Κώστας Ροδινός 13/03/2011 15:27:25

            Στο τέλος του άρθρου σου θέτεις δύο βασικά ερωτήματα, τα οποία εμμέσως απαντάς:

            1) Δεν μπορεί να γίνει με τη συνεργασία της Τρόικας (εξάλλου σε αυτήν ανήκουν και οι Ευρωπαίοι οι οποίοι ήδη έχουν δείξει προς τα που θέλει να πάει το πράγμα).

            2) Δε μπορεί να το φέρει σε πέρας η Κυβέρνηση Παπανδρέου. Αλλά ερωτώ, με δεδομένη τη προηγούμενη διαπίστωση μας, ποια κυβέρνηση θα μπορούσε να εφαρμόσει ένα τέτοιο σχέδιο;

          • drider avatar
            drider @ Κώστας Ροδινός 13/03/2011 15:37:12

            Και να συμπληρώσω ότι και έγκαιρη αλλά και επίκαιρη ήταν η πρόταση σου... Απλώς δεν έχουν διαμορφωθεί κοινωνικές συμμαχίες που θα μπορούσαν να στηρίξουν "αντισυμβατικές" προτάσεις.

            Ποιές συμμαχίες άλλωστε, όταν σαν κοινωνία είμαστε υπό διάλυση; Μια κοινωνία που βράζει έτοιμη να εκραγεί αλλά στην ουσία ακόμα δεν έχει αποφασίσει προς τα που θέλει να πορευτεί;

        • rally monkey avatar
          rally monkey @ ψυχραιμια 13/03/2011 14:51:23

          οσο και αν διαφωνω σε πολλα απο αυτα που κατα καιρους γραφει ο ψυχραιμια - στα παραπανω εχει δικιο 1-προς-1

  7. politiko on avatar
    politiko on 13/03/2011 12:44:53

    Απόλυτο δίκαιο. Όλα είναι συμφωνημένα από τον Μπιπ , Μπιπ, Πατέρα του Τζέφρυ- Γιώργου , μέχρι κα σήμερα, να γίνουν , να συνεχίσουν και να ολοκηρωθούν οι εξελίξεις ως ακριβώς διαδραμτίζονται μέχρι και ατυτή την στιγμή. Και εξηγούμαι: από την μεταπολίτεσυη και έπειτα ο Ανδρέας προσυμφω΄νησε και προεξόφλησε την πολιτικοοικονομική υπάρχουσα κατάσταση .......... Sorry , Ξυπνήσαμε , αλλά..... τί κάνουμε τώρα;

    • Misha avatar
      Misha @ politiko on 13/03/2011 12:51:17

      Λύση, πλην της κήρυξης του χρέους ως απεχθούς , δεν υπάρχει.

      • Misha avatar
        Misha @ Misha 13/03/2011 12:52:32

        ΕΠΑΧΘΟΥΣ βεβαιώς αλλά και το «απεχθές» δεν αστοχεί.

        • αλλενάκι avatar
          αλλενάκι @ Misha 13/03/2011 13:07:06

          Επαχθές είναι ο τεχνικός όρος, άχθος, βαρύ φορτίο, και ως βαρύ φορτίο γίνεται και απεχθές, αποκρουστικό.

          Αλλά είναι ενδιαφέρων ο αναγραμματισμός αυτός που καθιστά και γραμματολογικά συγγενείς δύο έννοιες που η μία απορρέει από την άλλη.

          Η ΝΔ είπε δια στόματος Α.Σ. ότι θα έκανε -εάν και εφόσον εκλεγόταν...- μία εξεταστική, μόνο για το Μνημόνιο, πως μπήκαμε στο Μνημόνιο.

          Σύντομα και η ΝΔ θα αναγκαστεί από την πραγματικότητα να συμπεριλάβει στο λόγο της την έννοια του Επαχθούς Χρέους.

          • Misha avatar
            Misha @ αλλενάκι 13/03/2011 13:42:46

            Γιατί και από τι θα υποχρεωθεί;
            Μήπως θα απολυθεί ή θα πεινάσει κάποιος από τους πολιτικούς μας και των δύο κομμάτων;
            Αλοίμονο στο μικρομεσαίο, τον συνταξιούχο, τον νέο που ψάχνει δουλειά, τον άνεργο, τον δημόσιο υπάλληλο...
            Οι άνθρωποι (και στα έξι ευρωλιγουρικά κόμματα, ΠΑΣΟΚ, ΝΔ, ΔΗΣΥ, ΔΗΑΡα, Λάος, Πράσινοι) είναι κουκλάκια του Μάπετ Σωου στα χέρια της Μέρκελ..
            «Εσύ βαράς τον ταμπουρά κι εγω χορεύω στο δικο σου τον σκοπό »

      • politiko on avatar
        politiko on @ Misha 13/03/2011 12:55:28

        Συμφωνώ απόλυτα . Αλλά όμως από αύριο ξεκινά άλλη μία χαμένη εβδομάδα χωρίς κανείς να κάνει το πραμικρό για όλο αυτό το ανελέητο, άγριο και ξεδιάντροπο δούλεμα που τρώμε όλοι μας . Δεν αντέχω άλλο να αισθάνομαι ότι κειτουργώ ακουσιώς ως ηλίθιος ΠΑΣΟΚΟΣ!!!

      • rally monkey avatar
        rally monkey @ Misha 13/03/2011 15:05:16

        Μισα θα μου επιτρεψεις οσο προκλητικο και αν ακουγεται ο'τι το προβλημα *ΔΕΝ* ειναι το χρεος (δεν ακουσε ποτε κανεναν στην Ελλαδα να το συζηταει μεχρι που εσκασε το ολο πραγμα)

        το προβλημα ειναι ο'τι σταματησαν να σε δανειζουν ωστε να μπορεις να το αναχρηματοδοτεις σχεδον τζαμπα (λες και ειμασταν Γερμανια) οπως γινοταν τα τελευται 10 χρονια.
        (σταματησαν για διαφορους λογους - και το υψος του χρεους ηταν μεν λογος αλλα δεν ηταν ο σημαντικοτερος)

  8. Κώστας Ροδινός avatar
    Κώστας Ροδινός 13/03/2011 12:53:42

    Με τον Σταϊκούρα τα είπαμε.
    Μην αρχίσουμε πάλι την ίδια συζήτηση.
    Οσον αφορά στα επικοινωνιακά κέρδη.
    Αρκούσε να έβλεπες χθές βράδυ το MEGA.

    • Misha avatar
      Misha @ Κώστας Ροδινός 13/03/2011 13:09:22

      Ποιο Μέγκα , Κώστα;
      Είδα σε φιλικό σπίτι το βραδυνο δελτίο της ΕΤ3 και νόμισα πως πήραμε την Πόλη και την Αγια Σοφιά, κοιτούσα από το παράθυρο μήπως ξεπροβάλει ο ΓΑΠ ως άλλος ξε-μαρμαρωμένος βασιλιάς δαφνοστεφανωμένος καβαλάρης με πορφυρή χλαμύδα ...

  9. archaeopteryx avatar
    archaeopteryx 13/03/2011 13:05:14

    Καταλαβαίνω και δεν με παραξενεύει η ιδεολογική ασάφεια στην ΝΔ (όπως εξ άλλου και υπάρχει φουλ στο Πασόκ). Για μένα είναι απλό. Διαπραγμάτευση, σκληρή αν χρειαστεί για τα συμφέροντά μας. Τα "Εθνικά" συμφέροντά μας... Όχι αυτά του Μέγκα ή του Σκάι. Αυτό χρειάζεται σκήρυνση σε θέσεις.

    ΚΑΜΙΑ διαπραγμάτευση δεν καταλήγει αν δεν απειλήσεις να φυγεις από το Τραπέζι. Το "δεν πληρώνω" από "δεξιές" πλευρές είναι (α) δεν έχω τώρα, έλα αργότερα και (β) μήνυμα στην "Εξουσία", και αυτή της ΝΔ, ότι η ηπια αποδοχή της άδικης ξεφτίλας δεν περνάει.

    Η αδικία και το αθέμιτο δεν είναι στο ότι φάγαμε καλά και τώρα δεν πληρώνουμε. Εγκειται στο ότι λαδωθήκαμε και πιεστήκαμε από τον εστιάτορα για να φάμε καλά, με δανεικά, που τώρα δεν έχουμε να ξοφλήσουμε.

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ archaeopteryx 13/03/2011 13:09:01

      Αρχαίε,
      Ενα απ΄τα πλέον ισχυρά και αποτελεσματικά χαρτιά σ' οποιοδήποτε στάδιο των διαπραγματεύσεων είναι η πραγματική απειλή να φύγεις απο τις διαπραγματεύσεις.
      Το πρόβλημα με τον κ. Παπανδρέου είναι, επειδή αλλού έχει το μυαλό του, οτι θέλει να εμφανίζεται ως το καλό παιδί.
      Θέλει οι άλλοι να έχουν καλή γνώμη για αυτόν!

      • ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
        ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ @ Κώστας Ροδινός 13/03/2011 13:44:51

        Λαθος.. με ολο το θαρρος.... ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΕΜΦΑΝΙΖΕΤΑΙ ΓΕΝΙΚΩΣ !!!!
        εχει το κομπλεξ του μηδενικου κ. Τιποτα.
        Να ειναι εκει να φαινεται , συζητητης που τον αποκαλω... και οτι ναναι.
        Τουε χει δημιουργησει ΤΕΡΑΣΤΙΟ κομπλξ ο μπαμπας του.. αμετρητο... εαν τον επιαναν ειδικοι Ψυχολογοι, θα εβγαζαν ενα προφιλ παιδιου, το οποιο μεγαλωσε κατω απ την Τεντα* του μπαμπα, με ΑΝΑΓΚΑΣΤΙΚΗ μια μερα τη θεση του Πρωθυπουργου. Πιεση.

        Γι αυτο κανει σπορ... να ξεφευγει απ την πιεση...
        κανει σπορι και στην ΕΕ... γι αυτο και ΕΙΝΑΙ ΑΚΡΩΣ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟΣ.

        ΠΠ

        * και την Τεντα του Κανταφι

  10. ΙΩΝΑΣ avatar
    ΙΩΝΑΣ 13/03/2011 13:11:22

    Κύριε Ροδινέ, όλες οι πράξεις του ανθρώπου, που παριστάνει τον πρωθυπουργό και που αναφέρετε στην πρώτη παράγραφο του άρθρου σας, στοιχειοθετούν ένα έγκλημα, αλλά διστάζουμε να το πούμε με το όνομά του. ΠΡΟΔΟΣΙΑ. Θα παραπεμφθεί κάποτε σε δίκη αυτός και οι γερμανοτσολιάδες, με τους οποίους συνεργάζεται, για τα δέοντα?

  11. αλλενάκι avatar
    αλλενάκι 13/03/2011 13:11:28

    Ούτε ο Στρος Καν και η GS δεν τα λέει αυτά.

  12. Κώστας Ροδινός avatar
    Κώστας Ροδινός 13/03/2011 13:12:40

    Misha,
    To MEGA μάλλον προς ....μνημόσυνο κατέληγε!
    Με εξαίρεση βέβαια τον Ιορδάνη που πήρε φόρα να τα πωλησει όλα.

  13. Χριστινα Μελ. avatar
    Χριστινα Μελ. 13/03/2011 13:16:40

    1. Δεν ξερω αν το καταλαβε η ΝΔ, αλλα χθες εχασε παρα πολυ επικοινωνιακα. Αυτο θα αποτυπωθει και δημοσκοπικα.
    2. Οταν ο ΓΑΠ υπεγραφε το Μνημονιο τα ηξερε ολα. Περιουσιες, μετρα και ξανα μετρα, αλλα προχωρα το σχεδιο του κανονικα σαν ψυχρος εκτελεστης.
    3. Θα αρχισουν να κυκλοφορουν εκβιαστικα σεναρια με εφιαλτικου τυπου λεπτομερειες, οτι αν δεν κανουμε οτι λεει θα χασουμε τα σπιτια μας, θα χασουμε τα παντα
    4. Θα παραμεινουν μεχρι να τα αποτελειωσουν ολα και θα φορτωσουν τον "παπα" στον επομενο.
    5. Ολο αυτο το διαστημα που θα γινονται αυτες οι κοσμογονιες για τη χωρα, η ΝΔ θα ασχολειται σε ποια περιφερεια θα κατεβει υποψηφιος ο Αντωναρος, ο Αρβανιτοπουλος, ο Σταματης και η Μαριεττα Γιαννακου!! (βλ.σημερινη Καθημερινη, αποδομηση που τους κανει ομως και δεν το εχουνε παρει χαμπαρι!!)

    Αυτα τα ολιγα κε. Ροδινε για να δειτε την οικτρη κατασταση που εχουμε περιπεσει.

    και κατι τελευταιο επειδη ισως εχετε καποιες επαφες με τη Συγγρου: πειτε τους μην αγχωνονται για θεσεις, δεν θα προλαβουν να καταρτησουν ψηφοδελτια:

    α) δεν θα γινουν εκλογες στα κοντα, παρα μονον οταν θα συμφερει τον ΓΑΠ, και τωρα τα εχει ολα (συναινεσεις, εξαπτερυγα κοκ)
    β) οταν γινουν με το καλο θα τους εχουν ριξει απο μεσα (βλ. πρωτοσελιδο Real)

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ Χριστινα Μελ. 13/03/2011 14:06:52

      Χριστίνα,
      τα πράγματα είναι τόσο σοβαρά που καμιά επικοινωνία δεν μπορεί να κρύψει γιατί κάθε μέρα θα βρισκόμαστε αντιμέτωποι με τη σκληρή πραγματικότητα.
      Οσον αφορά στη Ν.Δ. συμφωνώ με τα περισσότερα που γράφεις.

  14. giannis avatar
    giannis 13/03/2011 13:22:54

    Αμεσα εκλογες να φύγει επιτέλους.Δεν μπορεί να κάνει τίποτα, η Ελλάδα χρειάζεται στιβαρότητα που μόνο η νδ μπορεί να δώσει.Είδατε τι έγινε με τους λαθρομετανάστες, μπορεί κανείς να φανταστεί τη νδ να πράττει κάτι αντίστοιχο; Ολοι οι δείκτες χειρότεροι τα πάντα χειρότερα, τη χώρα κυβερνούν οι καρεκλοκένταυροι συνδικαλιστές και δεν μπορεί να ληφθεί το πραγματικό μέτρο πραγματικής μείωσης των παχυλών μισθών τους.Δεν επιτρέπονται τη στιγμή που η νεολαία παίρνει 650 ευρώ το μήνα κάποιοι να παίρνουν πάνω από 25 χιλιάδες το χρόνο. Αμεσα πλαφόν οι 25 χιλ. το χρόνο.

  15. ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
    ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 13/03/2011 13:40:15

    και η συναντηση με το φιλο του τον Ντομινικ το Δεκ 09 ????
    με τα βουλαζουμε, τιτανικους, διεφθαρμενοι ολοι μας... αγορασαν ολοι CDS τσαμπα, και μετα το Καστελοριζο - που ανηκει στο Αιγαιο !!!...- πουλησαν και εγιναν Διςμμυριουχοι... !!!????

    ΠΠ

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 13/03/2011 13:42:57

      Π.Π.
      Τι να πρωτογράψεις...

      • ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
        ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ @ Κώστας Ροδινός 13/03/2011 13:47:02

        ειναι ομαδικη η προσπαθεια........ εχω πει... να μην πει κανεις δεν ηξερα δεν ακουσα δεν ενημερωθηκα...

        ΠΠ

        • Orestios avatar
          Orestios @ ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 13/03/2011 17:47:42

          +100000

  16. spiros avatar
    spiros 13/03/2011 13:45:38

    Κώστα μετά από τόσες χρεοκοπίες πλέμους και δεινά η Ελλάδα άντεξε και στέκει όρθια. Σήμερα σκύβει συνεχώς μετρώντας τις αντοχές για την πτώση. Μήπως είναι η τελική; Τελική γιατί όραμ δεν υπάρχει και η αξιοπρέπεια δεν υφίσταται ..............

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ spiros 13/03/2011 19:08:16

      Σπύρο,
      η Ελλάδα αντέχει.
      Για τους σημερινούς έλληνες δεν ξέρω...

  17. spiros avatar
    spiros 13/03/2011 13:46:38

    Ζήτων το νεκροταφείο της Ελλάδας

  18. Aris. A avatar
    Aris. A 13/03/2011 13:53:13

    Τα επικοινωνιακά οφέλη και λοιπές σαχλαμάρες τελειώνουν γρήγορα.

    Την Δευτέρα ο μέσος πολίτης δεν θα πληρώσει τους λογαριασμούς του και τις ακάλυπτες επιταγές του τα νοσοκομειακά και φαρμακευτικά του έξοδα με τις δηλώσεις του Παπανδρέου και τους θριάμβους των καναλιών.

    Η πραγματικότητα θα είναι πολύ σκληρή.


    Οπου ακούτε αποκρατικοποιήσεις γράψτε απολύσεις στον δημόσιο τομέα.

    Εγώ προσωπικά δεν διαφωνώ αρκεί να φύγουν οι άχρηστοι και οι διεφθαρμένοι.

    Λαμπρή ευκαιρία για την ΝΔ να καταγγείλει επιτέλους τον κρατικοδίαιτο Πασοκικό συνδικαλισμό και να ζητήσει αξιολόγηση και αξιοκρατία.

    Ο ρυθμός ανάπτυξης θα συνεχίσει να είναι αρνητικός και προβλέπω ότι αν συνεχιστούν τα πράγματα όπως είναι ο ιδιωτικός τομέας θα κηρύξει στάση πληρωμών άτυπα σύντομα κανείς δεν θα πληρώνει κανένα.

    Χρυσή ευκαιρία για την ΝΔ να παρουσιάσει το δικό της αναπτυξιακό μοντέλο.

    Οχι αυτό που θέλουν οι Γερμανοί για την χώρα και θέλουν να επιβάλλουν αλλά αυτό που συμφέρει την χώρα.

    Την ΝΔ δεν πρέπει να την συνδέει τίποτα ούτε με τους Φωτόπουλους και Κολλάδες πρέπει να συμφωνήσει να πάνε στο διάολο επιτέλους αλλά ούτε και να επιτρέψει να γίνει επαρχία των Γερμανών η χώρα.

    Πρέπει η ΝΔ να βγάλει στην σέντρα τον πράσινο κομματικό στρατό που συνεχίζει να είναι καλοταισμένος σε βάρος των κορόιδων.

    Κώστα αυτό που καταλαβαίνω εγώ και σωστά το επισημαίνεις είναι ότι τα νούμερα όπως τα διαμορφώνουν οι νέες αποφάσεις της Ενωσης είναι χειρότερα για την Ελλάδα από ότι πριν.

    Η κατάσταση για μας θα χειροτερέψει.

    Τόυλάχιστον η ΝΔ αν έχει πρόταση ας δείξει στους Ελληνες πως μπορεί να κεφαλοποιηθούν οι θυσίες και να αποδώσουν επιτέλους.

    Οσον αφορά τον Σαμαρά και την ΝΔ κυβερνησε και αυτή την χώρα για πολλά χρόνια και θέλουμε δεν θέλουμε είναι μέρος του προβλήματος.

    Εγώ αυτό που νοιώθω είναι ότι χρειάζεται ξεκάθαρη πολιτική και όπου βγεί.

    Και την ρετσινιά του λαικιστή πάνε να φυτέψουν στον Σαμαρά και στην ουσία παράγοντα της συναίνεσης πάνε να τον κάνουν.

    Από εδώ και πέρα πρέπει να γίνει ποιό συγκεκριμένος.

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ Aris. A 13/03/2011 14:00:59

      Αρη,
      όποιος διαβάσει σήμερα τη συνέντευξη του υπουργού οικονομίας της Γερμανίας στο "Πρώτο Θέμα" θα καταλάβει γιατί μας ...έσωσαν προσωρινά.

      Οσον αφορά στον κ. Σαμαρά.
      Ισως είναι ο μόνος αρχηγός που ξέρει την πραγματική κατάσταση της οικονομίας και ξέρει τι μπορεί και τι δεν μπορεί δεν να γίνει.

      Το πρόβλημα είναι οτι κάποιοι μέσα στη Ν.Δ.
      α)βιάζοναι να επανέλθουν στην εξουσία,
      β) κάποιοι θέλουν να περιμένουν για να πέσει μόνο του το ΠΑΣΟΚ επειδή έχουν βολευτεί στς καρέκλες και παραγοντίζουν.
      γ)κάποιους δεν θα τους χαλούσε να συγκεβερνήσουν
      και δ) μερικοί δεν θέλουν να γίνει ο Σαμαράς πρωθυπουργός.

      Αντε να τα συμβιβάσεις όλα αυτά!

      Θέλω να δώ τι θα ανακοινώσει μετά τις 25 Μαρτίου.

      • Aris. A avatar
        Aris. A @ Κώστας Ροδινός 13/03/2011 14:14:37

        Κώστα στην ζωή τίποτα δεν είναι τυχαίο.

        Για αυτό το Πασόκ Κυβερνάει τα 23 από τα 30 χρόνια μετά το 81.

        Αλλά και ο κόσμος με τέτοια πείνα που θα έρθει αν χορταίνει με την προπαγάνδα της κυβέρνησης μεγειά του με χαρά του.

        Δημοκρατία έχουμε.

      • android.K. avatar
        android.K. @ Κώστας Ροδινός 13/03/2011 14:24:50

        αν δεν κανω λαθος, ο κ. Σαμαρας ειναι αρχηγος, που μπλα, μπλα... εκλεχτηκε με κινηματικες κοκ., κοκ. τα εχουμε ξαναπει.
        Αυτος και θα κριθει για ολες τα πεπραγμενα συνολικα του κομματος του.

        Οπως ακριβως και ο δυσμοιρος Καραμανλης! Τοτε ειπωθηκε οτι το περιβαλλον τον εφαγε, οτι δεν τραβουσαν οι απο γυρω, οτι ομως αυτος τους επελεξε και καλα να παθει!!!
        Θα ειναι πολυ κριμα να δουμε το εργο να επαναλαμβανεται για δευτερη φορα σε τοσο συντομο χρονικο διαστημα!
        θα συμφωνησω οτι δεν το αξιζει ο Α. Σαμαρας!!

      • δρόμος avatar
        δρόμος @ Κώστας Ροδινός 13/03/2011 22:09:48

        η εσωκομματική μιζέρια δεν θα ξεκαθαρίσει (σε κανένα κόμμα) αν δεν απαλειφθούν ή έστω υποβαθμισθούν δραστικά τα οικονομικά κίνητρα της ενασχόλησης των ατόμων με τα κοινά. Ίσως η κατάθεση από τη Ν.Δ. της νομοθετικής πρότασης για το πόθεν έσχες να αποσκοπεί έμμεσα και εκεί (το ελπίζω, τουλάχιστον). Το καλύτερο θα ήταν να ... μελετήσουμε βαθύτερα τη σοφή πρακτική των λαμπρών μας προγόνων στο θέμα της περιουσίας των πολιτικών

  19. δημης avatar
    δημης 13/03/2011 13:53:31

    "Επί 17 μήνες, είτε από ολιγωρία, είτε από πρόθεση, οδηγεί τη χώρα στην άβυσσο."
    ΜΗΠΩΣ ΟΥΤΥΕ ΑΠΟ ΤΟ ΕΝΑ ΟΥΤΕ ΑΠΟ ΤΟ ΑΛΛΟ ΣΕ ΔΙΑΤΕΤΑΓΜΕΝΗ ΥΠΗΕΣΙΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΑΙΔΙ...

  20. leste avatar
    leste 13/03/2011 14:08:23

    Πανηγυρίζει για την επίτευξη λύσης.
    Επιμήκυνση του μνημονίου και μείωση επιτοκίου κατά μία μονάδα.
    Με ένα μικρό αντάλλαγμα,την δέσμευση για 50 δις αποκρατικοποιήσεων.
    Είναι λύση η πώληση 50 δις κρατικής περιουσίας ;
    Όταν τόσο περίπου ανέβασε το χρέος το τελευταίο χρόνο,με το μνημόνιο.
    Το μεγάλο πλιάτσικο ξεκίνησε...

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ leste 13/03/2011 14:31:21

      Πρόκειται για ένα νέο μνημόνιο αορίστου χρόνου!

  21. ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
    ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 13/03/2011 14:21:22

    - 15 Δις εκτακτα μετρα τα οποια δεν εχουν γινει λιστα ΑΚΟΜΑ...!!!
    - 50 Δις και καλα απο ακινητη περιουσια μεχρι το 2013 !! ο τοτος και η δασκαλα...
    - 1/20 κατω ετος κατω το χρεος μεχρι το 60% συμφωνα με το Συμφωνο Σταθεροτητας...

    στις 5 τ απογευμα, καλει ΥΣ.. με γεματα τα στομαχια εχει να πεσει υπνος...... να τους βαλει και μουσικη???

    Μιλησε και ο Παπουλιας.... "δυσκολο παρον και πιο δυσκολο μελλον. Αυτοκριτικη θεσμων.. κριση αξιων..." μαστα... φαγωμενος ηταν κ αυτος.

    Ο ανασχηματισμος ειναι σιγουρος !! Γιατι?? για να αλλαξει η εικονα ?? χαχαχα

    ΠΠ

    ΠΠ

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 13/03/2011 14:33:14

      Π.Π.
      Αυτήν τη δέσμευση για τη μείωση του χρέους, αμφιβάλλω, αν την κατάλαβαν!
      Είναι το πλέον ανέφικτο που έχω ακούσε!

      • ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
        ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ @ Κώστας Ροδινός 13/03/2011 14:42:54

        Δευτερα, Ο Τεντερης εχει καλεσμενους
        Χρυσοχοιδη και Κουλη να συζητησει τα αποτελεσματα του ΓΑΠ....
        καταλαβες τωρα????

        ΠΠ

  22. firiki2010.wordpress.com avatar
    firiki2010.wordpress.com 13/03/2011 14:57:23

    Tον μύθο με τον γείτονα του Χότζα που δεν μπορούσε να κοιμηθεί καλά επειδή μέσα σε μία κάμαρη κοιμόταν αυτός ,η γυναίκα του τα τέσσερα παιδια του και τα πεθερικά τον ξέρετε. Ο Χότζας του συνέστησε να βάλει στη κάμαρα σταδιακά την κατσίκα, τον γαιδαρο, τις κόττες, τον σκύλο και την αγελάδα κι όταν η κατάσταση του γείτονα έγινε δραματική του είπε να βγάλει όλα τα ζώα έξω. Εκείνο το βράδυ ο γείτονας κοιμήθηκε υπέροχα και έσπευσε να ευχαριστήσει τον Χότζα. Ακριβώς αυτό συμβαίνει και στην περίπτωση μας μόνο που ο κ Παπανδρέου- Χότζας θα αφήσει στη στενόχωρη κάμαρη μας την κατσίκα πιθανώτα και τον γαιδαρο.
    Ολα αυτά συμβαίνουν γιατί η ΝΔ δεν υπερασπίστηκε επαρκώς το κυβερνητικό της παρελθόν- βαρέθηκα να το λέω και βαρεθήκατε να με "ακούτε"- οπότε για πολύ κόσμο για την "καταστροφή" φταίει ο Καραμανλής και την οποιουδήποτε είδους "σωτηρία" την πιστώνεται ο Παπανδρέου.

  23. Κώστας Ροδινός avatar
    Κώστας Ροδινός 13/03/2011 15:08:56

    Firiki,
    Ο Καραμανλής θα μπορούσε να υπερασπιστεί το έργο του καλύτερα από τον καθένα.
    Πάρε για παράδειγμα τον Σημίτη, που δεν αφήνει τίποτα να πάει χαμένο ή να περάσει απαρατήρητο.
    Κατά την γνώμη μου μεγαλύτερη ζημιά έκανε η σιωπή του Καραμανλή από οτιδήποτε άλλο.΄
    Γιατί κόσμος ταύτισε τη σιωπή με την ενοχή.

    • firiki2010.wordpress.com avatar
      firiki2010.wordpress.com @ Κώστας Ροδινός 13/03/2011 16:18:41

      Η σιωπή του Καραμανλή το διάστημα 5/10- 29/11 και η μη άσκηση των ΚΑΘΗΚΟΝΤΩΝ του αυτό το διάστημα ήταν ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΚΗ. Στη συνέχεια κατά τη γνώμη μου καλώς εσιώπησε. Η υπεράσπιση του κόμματος και του παρελθόντος του ήταν πλέον υπόθεση άλλων (τους οποίους για μεγάλο διάστημα διέκρινε μια αμφιθυμία) και οτιδήποτε έλεγε ο ίδιος θα μπορούσε να παρουσιασθεί εύκολα από τα ΜΜΕ σαν αυτονόμηση, "τράβηγμα χαλιού" στον Σαμαρά κλπ.
      Ο κόσμος δεν άκουσε ποτέ από τη ΝΔ μια συνεκτική , συγκροτημένη άποψη για το κυβερνητικό παρελθόν της.

      • Κώστας Ροδινός avatar
        Κώστας Ροδινός @ firiki2010.wordpress.com 13/03/2011 16:31:27

        Firiki,
        Ενας πρωθυπουργός, τον οποίο τίμησε δις ο ελληνικός λαός, έχει υποχρέωση να μιλάει, ασχέτως του τι λένε οι αλλοι.
        Και κυρίως δεν πρέπει να επτρέπει να τον απαξιώνουν.

        • ιωαννης τσιοφας avatar
          ιωαννης τσιοφας @ Κώστας Ροδινός 13/03/2011 18:20:37

          συμφωνω απολυτως.και οχι μονο αυτο.αλλα του εδινε και το δικαιωμα να επαιρνε τα κεφαλια με μια κινηση,ολων των κηφηνων που τον περιτρυγυριζαν.διοτι για αυτους πληρωσε ο ιδιος με ντροπιαστικη ηττα . τουλαχιστον,περιμενω τον σαμαρα να το κανει αυτος εστω και την υστατη ωρα.
          ΥΓ.αν θελετε ονοματα στην διαθεση σας..........

        • δρόμος avatar
          δρόμος @ Κώστας Ροδινός 13/03/2011 22:23:31

          Ο ελληνικός λαός τίμησε τόσο τον πρωθυπουργό, όσο και τους βουλευτές που εξέλεξε, και που ο Κ.Κ. έκανε υπουργούς. ΟΛΟΙ τους ώφειλαν να υπερασπισθούν το κυβερνητικό τους έργο, στο βαθμό φυσικά που το πίστευαν, γιατί, αν δεν το πίστευαν, θα έπρεπε να απολογηθούν ευθαρσώς για τα σημεία στα οποία διαφωνούσαν. Η καθολική τους σιωπή είναι μονάχα ομολογία αποτυχίας, και σωστά εκλαμβάνεται ως τέτοια από τον κόσμο.

  24. NICK GR avatar
    NICK GR 13/03/2011 15:17:44

    υπαρχουν ακομη δουλειες να γινουν.υπαρχουν φιλετα τα οποια πρεπει να να καρπωθουν καποιοι με συγκεκριμενο τροπο.τι θα παραλαβει ο Σαμαρας αγνωστο.οσο για τις δημοσκοπησεις πιστευω οτι γνωριζουν αρκετοι εναντι αντιτιμου <>

  25. Μικρός Οδυσσέας avatar
    Μικρός Οδυσσέας 13/03/2011 15:27:43

    Αναισθησιολόγος...

    • Γιάννης Φαίλτωρ avatar
      Γιάννης Φαίλτωρ @ Μικρός Οδυσσέας 13/03/2011 16:13:32

      Εμφανίζεται επίτηδες σήμερα που είναι της Ορθδοξίας...

      • Κώστας Ροδινός avatar
        Κώστας Ροδινός @ Γιάννης Φαίλτωρ 13/03/2011 16:15:20

        Μάλλον, τον έχει αποροφήσει η τέχνη!
        Ως μεγαλύτεροι, δείχνουμε κατανόηση!

      • Γιάννης Φαίλτωρ avatar
        Γιάννης Φαίλτωρ @ Γιάννης Φαίλτωρ 13/03/2011 16:28:04

        Κλίνω ταπεινά το γόνυ και το anti πρέπει να σεμνύνεται ότι τον έχει στις τάξεις του

        • NICK GR avatar
          NICK GR @ Γιάννης Φαίλτωρ 13/03/2011 17:06:24

          ελπιζω να ειναι αληθινα λογια

    • NICK GR avatar
      NICK GR @ Μικρός Οδυσσέας 13/03/2011 17:03:31

      για το συγκεκριμενο δεν χρειαζεσται.

  26. Κώστας Ροδινός avatar
    Κώστας Ροδινός 13/03/2011 15:48:02

    επέστρεψαν και οι .....άσωστοι

  27. ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
    ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 13/03/2011 16:09:00

    Αφιερωνω στο ΓΑΠ τον απαιχτο παιχτη των παιχτων τον κυριαρχο ολων...

    Φοράς τα καλά σου
    Και τα μαύρα γυαλιά σου
    Κι έξω τριγυρνάς
    Πολύ γοητεία
    Και μεγάλη εμπειρία
    Πάντα κουβαλάς
    Κι όταν περπατάς
    Πανικό σκορπάς
    Κι όταν περπατάς
    Όλους τους αναστατώνεις και..

    Φόρας τα καλά σου
    Τ' ακριβό τ' άρωμά σου
    Και κυκλοφορείς
    Μ' εκείνο το βλέμμα
    Που παγώνει το αίμα

    Πάντα οπλοφορείς
    Κι όποια και να δεις
    Την πυροβολείς
    Όποια και να δεις
    Την κάνεις να παραμιλάει
    για σένα και...

    Ανάβεις φωτιές
    Ανάβεις κι όλα τα καις
    Κι απ' όπου περάσεις
    Κάνεις καταστροφές
    Ανάβεις φωτιές
    Ανάβεις κι όλα τα καις
    Και πίσω σου αφήνεις
    Πληγωμένες καρδίες

    ΠΠ

  28. ierofantis avatar
    ierofantis 13/03/2011 19:00:56

    Επιμήκυνση...

    7,5 χρόνια επιπλεόν χρόνος αποπληρωμής είναι 30 επιπλέον τρίμηνες εκτοκιστικές περίοδοι, όπου ο τόκος υπολογίζεται στο εκάστοτε ανεξόφλητο υπόλοιπο του δανείου.

    Μείωση 100 μονάδων βάσεως (1%) στα επιτόκια των δανείων (θυμίζω εδώ ότι έχουμε δύο επιτόκια, ένα για τις χώρες της ΟΝΕ που μας δάνεισαν και ένα για τη συμμετοχή του ΔΝΤ. Πρακτικά οι χώρες της ΟΝΕ μείωσαν τα επιτόκιά τους στα επίπεδα των επιτοκίων του ΔΝΤ.

    Αν υποθέσουμε ότι το σύνολο του δανείου εξυπηρετείται κανονικά και οι πληρωμές γίνουν όλες στην ώρα τους, τα ποσά που θα κληθούμε να πληρώσουμε ως καφέλαιο και τόκους μέχρι το 2013, λυπάμαι που θα το πω, αλλά είναι περισσότερα αθροιστικά, σε σχέση με το αν πληρώναμε και εξοφλούσαμε το 2015...

    Η αλήθεια είναι ότι βελτιώνεται μόνο ο λόγος αξίας ύψους αποπληρωμής χρέους ανά έτος, αλλά για να μπορέσει να τηρηθεί ο λόγος, απαιτείται ανάπτυξη και παραγωγή πλούτου. Αυτά σε σχέση με τα πανυγήρια για επιμηκύνσεις και μειώσεις επιτοκίων. μέχρι το 2013 και ένα μέχρι το 2015, που ήταν η αρχική περίοδος αποπληρωμής.

    Ως προς την ανάπτυξη, ο ... Τρύφωνας, κατάφερε να την ισοπεδώσει από τώρα. Όχι διότι θα αναγκάσει κρατικές εταιρείες να πωληθούν έναντι πινακίου φακής και να διώξει κόσμο από τις δημόσιες υπηρεσίες, νομοτελειακά και τα δύο, ενέργειες που είτε είχες μνημόνιο είτε όχι, αν θέλεις να έχεις υγιή δημόσια οικονομικά, πρέπει να εφαρμόσεις.

    Το δυστύχημα για εμάς είναι ότι η αυτή η πολιτική πρέπει να γίνεται σε βάθος χρόνου, ώστε να εξισορροπείς με την παράλληλη ανάπτυξη του ιδιωτικού τομέα, τις απώλειες εισοδήματος και τις χαμένες θέσεις εργασίας στον δημόσιο τομέα.

    Ο καταπληκτικός Τρύφωνας συμφώνησε όμως αυτό να γίνει εντός τριετίας (πολύ μικρός χρόνος), εντός εκτεταμένης ύφεσης κυρίως λόγω του στραγγαλίσματος του ιδιωτικού τομέα και υπό όρους υλοποίησης του προγράμματος αυτού που λίγο ως πολύ είναι κάπως σαν να έχει προσυμφωνηθεί τί θα πουληθεί, σε ποιον και σε ποια τιμή ήδη.

    Η δε αξιοποίηση δεν θα γίνει με όρους πώλησης στρατηγικού μετοχικού ποσοστού ή μεταβίβασης μανατζμεντ αλλά με όρους "privatization"...

    Με τον τρόπο αυτό, ενώ λογιστικά θα μπορούσε, αν υποθέταμε ότι το πρόγραμμα αποκρατικοποιήσεων και πώλησης δημόσιας περιουσίας εκτελούνταν στο ακέραιο εντός τριετίας, να εμφανίσει κάποιας μορφής μείωση των δημοσίων δαπανών και των ελλειμάτων που απορρέουν από την λειτουργία του δημοσίου τομέα, δυστυχώς επειδή καμία πρόνοια δεν έχει ληφθεί από τον Τρύφωνα για το πως μπορεί να συνδυάσει τις ενέργειες αυτές με αναπτυξιακό πρόγραμμα και στήριξη των παραγωγικών επιχειρήσεων του ιδιωτικού τομέα σε συνδυασμό με τις φοροελεφρύνσεις που απαιτούνται και τον αναγκαίο εξαγωγικό προασνατολισμό, πολύ φοβούμαι ότι και εδώ... για άλλο ξύλο πάει ο Τρύφωνας...

    Τέλος, η αγορά ομολόγων των κρατών από την πρωτογενή αγορά μέσω του μόνιμου μηχανισμού στήριξης, ισχύει για μετά το 2013, χρόνος που θα έχει λήξει η εκταμιευτική περίοδος των δικών μας δανείων, και θα γίνεται μόνο με την λογική ότι η χώρα που θα προσφέυγει στον μηχανισμό αυτό, πρακτικά θα τίθεται υπό μνημονιακό ευρωπαϊκό έλεγχο. Η αγορά ομολόγων από το μηχανισμό τρέπει τον κρατικό δανεισμό, από δανεισμό ιδιωτικού ρίσκου (αφού μέχρι τώρα τα ομόλογα απορροφώνται από τις αγορές - Τράπεζες και Ταμεία) σε δανεισμό κρατικού ρίσκου (Κράτη που μετέχουν στην τροφοδοσία του μηχανισμού με ρευστό, και για τον λόγο αυτό οι Γερμανοί ξέκοψαν στον Τρισέ κάτι μισόλογα που έλεγε, να διαχειρίζεται τάχαμου η ΕΚΤ τον μηχανισμό).

    Τώρα θέτω ένα ερώτημα...

    Χώρα με 360 - 370 δις χρέος το 2015, με πωληθέντες όλες ή τις περισσότερες κραταιές δημόσιες επιχιερήσεις της, με αποστεγνωμένο τον ιδιωτικό τομεά από ρευστό τόσο από τη φορολογία όσο και από το κλείσιμο της κάνουλας της τραπεζικής χρηματοδότησης, με ανεργία τότε γύρω στο 20 - 23% το λιγότερο και με τον παραγωγικό ιστό της χώρας κυριολεκτικά διαλυμένο, σας φαίνεται πιθανό να μας δανείσουν οι αγορές;

    Και μια πολιτική εκτίμηση.

    Αν ο Σαμ δεν κινηθεί γρήγορα (και αναφέρομαι εντός του έτους) να ρίξει τον Τρύφωνα, αλλά τον αφήσει να ολοκληρώσει το έργο που ξεκίνησε το 2010, όταν και όποτε κληθεί να παραλάβει, θα πάρει μια κατάσταση απείρως χειρότερη και μάλλον μη διαχειρίσιμη, καίοντας και αυτός το παράθυρο ευκαιρίας που έχει, να κυβερνήσει με αξιοπρέπεια αυτόν τον τόπο...

    • ierofantis avatar
      ierofantis @ ierofantis 13/03/2011 19:02:54

      Ζητώ συγνώμη για κάποια ορθογραφικά λάθη και ατέλειες του κειμένου, που προήλθαν από βιασύνη ή μη εξοικείωση με τους υπολογιστές...

      • Κώστας Ροδινός avatar
        Κώστας Ροδινός @ ierofantis 13/03/2011 19:11:15

        κόσμημα το σχόλιο, ως συνήθως Ιεροφάντη.
        And right to the point!

        • ierofantis avatar
          ierofantis @ Κώστας Ροδινός 13/03/2011 19:18:46

          Κώστα, ευχαριστώ.

          Όπως είχα γράψει και χθες σε μια άλλη ανάρτηση, η γλώσσα του σώματος του Τρύφωνα και του λοιπού θιάσου, μόνο για χαρές και πανηγύρια δεν ομιλούσε...

          Τα χειρότερα έπονται, αγαπητέ φίλε και ημείς (αναφέρομαι στο πολιτικό σύστημα και τα γρανάζια του), περί άλλων τυρβάζουμε...

          • ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
            ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ @ ierofantis 13/03/2011 20:55:41

            Kαλησπερα,
            1. επιμηκυνση ΣΥΜΒΑΣΕΩΝ ! δες Αεροδρομιο
            2. ΟΣΕ, ΔΕΗ, ΛΙΜΑΝΙΑ ( Θεσσ, Βολος κλπ ), ΛΑΡΚΟ
            3. ΝΕΑ Δανειακη Συμβαση
            4. 2013-2033, θα βρουμε ΕΞΤΡΑ 14 Δις το χρονο !!! για να παει 60% το Χρεος στο ΑΕΠ... Με σημερινο ΑΕΠ !! οχιε με το τοτε... π θα ειναι κατω 20%.. και τα 14 θα ειναι 15... οκ?

            Τι του ειπαν του ΓΑΠ ?? ( σορρυ αλλα κολλαει !.. )
            Δεν ακουσα, πως ειπατε?? οριστε...
            Συγγνωμη κυριε ποιος ειστε??

            ΠΠ

      • Γιάννης Φαίλτωρ avatar
        Γιάννης Φαίλτωρ @ ierofantis 13/03/2011 21:18:24

        Ιεροφάντη, ήσουν κατατοπιστικότατος. Αξίζει ίσως ξεχωριστή ανάρτηση το σχόλιο.
        Έτσι όπως το πάει το καράβι ο Τρύφωνας, δεν τον σώζει ούτε η αρραβωνιαστικιά του η Παρδάλω η Ξεροπαϊδα.
        Το μεγάλο πρόβλημα του χρέους και των επιτοκίων δεν επιλύεται ούτε είναι δυαντό να επιλυθεί.
        Χωρίς να είμαι ειδικός περί τα οικονομικά, θα έπρεπε να έχουμε ανάπτυξη πάνω από το επιτόκιο δανειμού για να μπρούσαμε να πουμε ότι κάτι γίνεται.
        Η ανάπτυξη δε γίνεται δυστυχώς κατά παραγγελία και μάλιστα σε ένα διεθνές οικονομικό περιβάλλον όπου τα πράγματα στραβώνουν πάλι (Λιβύη, Ιαπωνία).
        Οδεύουμε τάχιστα προς Φαλκονέρα και οι περισσότεροι τσακώνονται για το ποιός θα κάτσει στο σαλόνι της πρώτης θέσης.

    • ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
      ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ @ ierofantis 13/03/2011 20:57:35

      360 ειναι ΤΩΡΑ το χρεος.. το 15 θα ειναι 430+ !!
      Δισεκατομμυρια ΕΥΡΩ.

      ΠΠ

  29. popolaros avatar
    popolaros 13/03/2011 21:24:59

    5.- Iσχύει ακόμα, η δήλωση του κ. Παπανδρέου, (μόλις πριν λίγες βδομάδες δεσμεύτηκε), ό,τι θα φέρει νόμο που θα απαγορεύει την πώληση περιουσίας του δημοσίου;
    ---------
    Αυτό το έχουμε σε ηχητικό να το κάνουμε ringtone να το ακούμε κάθε μέρα?

  30. anonymous avatar
    anonymous 13/03/2011 22:29:05

    Σήμερα έδωσε συνέντευξη στο ΕΘΝΟΣ το εξαπτέρυγο Καρατζαφύρερ όπου είπε ότι δεν σκοπεύει να συνεργαστεί με τον Σαμαρά. Προφανώς ουδείς τον θέλει, τώρα πια έχει μεγάλες παρέες με τους Αλαφούζους (αν και ακούγεται ότι τους κρατάει), όσον αφορά για την δήθεν μεγάλη απήχηση που έχει το κόμμα του παραπέμπω στον γιουχαισμα του ζεύγους Μανωλίδου-Αδώνιδος στο Σταδιο Ειρήνης και Φιλίας. Νομίζω ότι ο Σαμαράς πρέπει ξεκάθαρα να δηλώσει ότι δεν συνεργάζεται ούτε τώρα ούτε ποτέ με αυτό το κομματικό μόρφωμα.

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ anonymous 14/03/2011 10:51:12

      Η συνεργασία με τον Καραταζαφέρη συμφέρει μόνο τον Καρατζαφέρη

  31. ΔημΒας avatar
    ΔημΒας 14/03/2011 00:43:49

    Καλές οι οικονομικές αναλύσεις, σχόλια και παρεμβάσεις.
    Ωστόσο το ζητούμενο είναι ό ίδιος ο Σαμαράς να αντιληφθεί ότι με "περιδιαγραμμάτων" τοποθετήσεις και αναφορές ο ΓΑΠ θα παραμένει κυρίαρχος του παιχνιδιού... Ποιός ο ΓΑΠ! Ο ανεκδιήγητος, ο ανύπαρκτος, ο
    φτηνιάρης υπάλληλος των Αμερικανών και των Εβραίων, που μόνο προδότη δεν μπορεί να τον πεί κανείς γιατί απλούστατα ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΕΛΛΗΝΑΣ...
    Άν λοιπόν ο Σαμαράς δεν πεί στον κόσμο ξεκάθαρα τί θα κάνει άν κληθεί να κυβερνήσει για:
    - το μνημόνιο (θα κάνει χρήση του επιχειρήματος περί κρατικού χρέους του Μεταξά;)
    - τη διελεύκανση του τρόπου με τον οποίο συρθήκαμε στο μνημόνιο, με όλο το παρασκήνιο,
    - τη δια νόμου διερεύνηση του πόθεν έσχες όλων όσοι χρημάτισαν Υπουργοί, Υφυπουργοί, Γενικοί Γραμματείς και Διοικητές Οργανισμών απο τη μεταπολίτευση και μετά (με δήμευση της παράνομα κτηθείσας περιουσίας τους)
    - τον εξονυχιστικό έλεγχο των αμοιβών όλων των Συμβούλων και των παρατρεχάμενων του ΓΑΠ απο τότε που ανέλαβε την εξουσία (σε συσχετισμό και σε σύγκριση με τα αντίστοιχα κόστη των προηγούμενων κυβερνήσεων)
    ΤΟΤΕ ΔΕΝ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΚΑΝΕΙΣ ΝΑ ΠΙΣΤΕΨΕΙ ΟΤΙ ΥΠΑΡΧΕΙ ΔΙΑΘΕΣΗ ΓΙΑ ΚΑΤΙ ΚΑΘΑΡΟ ΚΑΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ.
    Απλά θα συνεχιστεί η θολούρα που μέρα τη μέρα απαξιώνει όλο και περισσότερο το πολιτικό σύστημα και μέσα σ'αυτό και τη Ν.Δ.

  32. Κώστας Ροδινός avatar
    Κώστας Ροδινός 14/03/2011 10:52:05

    popolare,
    δε θα χρειαστεί γιατί δεν θα πωλήσουν γή, αλλά .....επιφάνεια!

  33. Κώστας Ροδινός avatar
    Κώστας Ροδινός 14/03/2011 10:53:13

    Γιάννη,
    πρέπει να ξαναδώ τις παλιές ελληνικές ταινίες γιατί δεν σας προλαβαίνω σε όλες τις ατάκες

    • Γιάννης Φαίλτωρ avatar
      Γιάννης Φαίλτωρ @ Κώστας Ροδινός 14/03/2011 10:58:07

      Περνούμε μια κρίση "κινηματογραφικού συμβολισμού", για να εκτονώνονται και τα νεύρα μας με αυτούς που έχουμε μπλέξει...

      "Το πιο φριχτό ναυάγιο θα ήταν να σωθούμε" που λέει κι ο ποιητής

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.