#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
25/03/2013 08:09
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Συμφωνία όνειδος για την Κύπρο



Η Κύπρος θα κλείσει την μία από τις δύο μεγαλύτερες τράπεζες της χώρας και θα αρχίσει μια διαδικασία αναδιάρθρωσης της άλλης στο πλαίσιο της συμφωνίας διεθνούς δανεισμού της, όπως προβλέπει η συμφωνία στην οποία κατέληξαν ο Κύπριος πρόεδρος Νίκος Αναστασιάδης και οι διεθνείς πιστωτές και την οποία ενέκρινε το Γιούρογκρουπ νωρίς σήμερα τις πρωινές ώρες.

Οι καταθέσεις έως και 100.000 ευρώ δεν θα υποστούν καμία συνέπεια, αλλά μέρος των μεγαλύτερων καταθέσεων και τοποθετήσεων θα χρησιμοποιηθούν για την ανακεφαλαιοποίηση της τράπεζας η οποία θα τεθεί σε διαδικασία αναδιάρθρωσης της Τράπεζας Κύπρου.

Οι μέτοχοι, όσοι διακρατούν αξιόγραφα της τράπεζας και όσοι έχουν καταθέσεις πάνω από 100.000 ευρώ στην Λαϊκή Τράπεζα, η οποία θα εκκαθαριστεί, θα καλύψουν το κόστος της διαδικασίας, όπως αποφάσισαν οι υπουργοί Οικονομικών της 17μελούς ευρωζώνης και το Διεθνές Νομισματικό Ταμείο.

Οι αποταμιευτές με πάνω από 100.000 ευρώ στην Τράπεζα Κύπρου θα δουν τα χρήματά τους πέραν του ποσού αυτού να δεσμεύονται, έως ότου γίνει σαφές ποιο ποσό θα απαιτηθεί για την ανακεφαλαιοποίηση της τράπεζας προκειμένου να μπορέσει να φθάσει σε ένα ποσοστό ιδίων κεφαλαίων 9% επί του συνόλου.

Η Λαϊκή Τράπεζα θα διασπαστεί σε μια «καλή» και σε μια «κακή» τράπεζα, με την «καλή» να συσσωματώνεται στην Τράπεζα Κύπρου. Μαζί της θα πάρει τα 9 δισεκατομμύρια ευρώ της ρευστότητας που της είχε χορηγήσει η Ευρωπαϊκή Κεντρική Τράπεζα.

Το ποσό του διεθνούς δανεισμού της Κύπρου θα ανέλθει σε 10 δισεκ. ευρώ.

Η εκκαθάριση της Λαϊκής θα αρχίσει αμέσως, με απόφαση της Κεντρικής Τράπεζας της Κύπρου βάσει ενός του πλαισίου για τις διαδικασίες αυτού του είδους που εγκρίθηκε πρόσφατα.

Το ΔΣ της ΕΚΤ θα παρέχει στην Τράπεζα Κύπρου ρευστότητα όπως ορίζει το εφαρμοστέο δίκαιο.

Το ποσό του δανείου που χορηγούν οι πιστωτές, αναφέρεται ακόμα ρητώς στη συμφωνία, δεν μπορεί να χρησιμοποιηθεί για την ανακεφαλαιοποίηση της Λαϊκής Τράπεζας ή της Τράπεζας Κύπρου.

Ο πρόεδρος της Κύπρου Νίκος Αναστασιάδης δήλωσε ότι είναι «ικανοποιημένος» για τη νέα συμφωνία δανεισμού που συνήψε με τους διεθνείς πιστωτές κατά την διάρκεια των μαραθώνιων διαπραγματεύσεων στις Βρυξέλλες.

«Είμαι ικανοποιημένος διότι θα έχουμε ένα πρόγραμμα και αυτό είναι προς το συμφέρον του λαού της Κύπρου και της Ευρωπαϊκής Ένωσης ως σύνολο», είπε ο κ. Αναστασιάδης

Γερούν Ντάισελμπλουμ: Η συμφωνία «θέτει τέλος στις αβεβαιότητες σε ό,τι αφορά την Κύπρο και την ευρωζώνη»

Η συμφωνία στην οποία κατέληξε νωρίς σήμερα η Λευκωσία με τους διεθνείς πιστωτές «θέτει τέλος στις αβεβαιότητες που επιδρούσαν στην Κύπρο και στην ευρωζώνη», εκτίμησε πριν από λίγο ο πρόεδρος του συμβουλίου υπουργών των κρατών-μελών της ευρωζώνης, Γερούν Ντάισελμπλουμ.

Το ποσό δανεισμού της Κύπρου από τους πιστωτές —την Ευρωπαϊκή Ένωση και το Διεθνές Νομισματικό Ταμείο— παραμένει αμετάβλητο και «θα ανέλθει σε 10 δισεκατομμύρια ευρώ», πρόσθεσε ο επικεφαλής του Eurogroup και Ολλανδός υπουργός Οικονομικών Ντάισελμπλουμ κατά την διάρκεια συνέντευξη Τύπου μετά την ολοκλήρωση της συνόδου των υπουργών.


Άγνωστο επί του παρόντος με τι ποσό θα συμμετάσχει το ΔΝΤ

Η επικεφαλής του Διεθνούς Νομισματικού Ταμείου Κριστίν Λαγκάρντ δήλωσε σήμερα, μετά το πέρας του συμβουλίου των υπουργών Οικονομικών της ευρωζώνης που ενέκριναν μια συμφωνία για τον δανεισμό της Κύπρου και την αναδιάρθρωση των δύο μεγαλύτερων τραπεζών στη νήσο, ότι θα εισηγηθεί στο διοικητικό συμβούλιο του Ταμείου την συμμετοχή του στο πρόγραμμα.

Ωστόσο η γενική διευθύντρια του ΔΝΤ δεν διευκρίνισε ποιο θα είναι το ύψος της συμμετοχής του στη δανειακή σύμβαση.


Β. Σόιμπλε: Η συμφωνία δεν χρειάζεται την έγκριση της Κυπριακής Βουλής

Η συμφωνία που συνήψε η Κύπρος με τους διεθνείς πιστωτές δεν απαιτείται να επικυρωθεί από τη βουλή της νήσου, δήλωσε σήμερα ο υπουργός Οικονομικών της Γερμανίας Βόλφγκανγκ Σόιμπλε.

«Η Επιτροπή μας πληροφόρησε σήμερα ότι η απαραίτητη νομοθεσία για την εφαρμογή όσων συμφωνήθηκαν έχει ήδη κυρωθεί», είπε ο Σόιμπλε στους δημοσιογράφους αφού οι υπουργοί Οικονομικών της ευρωζώνης ενέκριναν τη συμφωνία.

«Πρόσθετη νομοθεσία θα ήταν αναγκαία μόνον εάν επιβαλλόταν φορολόγηση σε ανασφάλιστες καταθέσεις, αλλά όχι για την αναδιάρθρωση των εν λόγω τραπεζών», πρόσθεσε ο Σόιμπλε, αναφερόμενος στους όρους της συμφωνίας που ενέκρινε το Eurogroup νωρίτερα.

Σύμφωνα με τον Σόιμπλε, νομικά η γερμανική κάτω βουλή δεν χρειάζεται να ψηφίσει σχετικά με την δανειακή σύμβαση σε αυτή τη φάση. Ο ίδιος πάντως πρόσθεσε ότι θα μπορούσε να διεξαχθεί μια ψηφοφορία εντός της εβδομάδας, εάν το θέλουν οι Γερμανοί βουλευτές. Δήλωσε πεπεισμένος ότι η συμφωνία θα εγκριθεί από την Μπούντεσταγκ.

 

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Δεξιόχειρας avatar
    Δεξιόχειρας 25/03/2013 08:37:26

    Η Κύπρος μοιάζει με εκείνον τον ασθενή που έχει μολυνθεί από γάγγραινα. Οι επιλογές του δύο: Ή σου κόβουν το πόδι Ή πεθαίνεις. Το να συζητούμε για το ποιός φταίει ή ποιός κερδίζει ασφαλώς και έχει σημασία όμως το να υποστηρίζει κάποιος (ή κάποια) ότι η επιλογή του κομμένου ποδιού είναι προδοσία ενώ η επιλογή του ακαριαίου θανάτου είναι εθνική υπερηφάνεια είναι τουλάχιστον ανοησία.

    • Ο Πειρατής avatar
      Ο Πειρατής @ Δεξιόχειρας 25/03/2013 09:48:47

      O ....ασθενής, έχει βροχοπνευμονία. Οι απατεώνες-εγκληματίες ...Ιατροί στους οποίους όμως απευθύνθηκε για βοήθεια και οι οποίοι επιθυμούν να χρυπουλήσουν τα όργανά του προς μεταμόσχευσιν, του προκαλούν πολλαπλά εμφράγματα ενώ παράλληλα, του ακρωτηριάζουν αρχικά πόδια και χέρια, μιλώντας τάχα για γάγγραινα. Για να λέμε τα πράγματα με το όνομά τους.

      • Παύλος avatar
        Παύλος @ Ο Πειρατής 25/03/2013 16:22:46

        Όχι,
        γρίπη έχει,
        ή μάλλον, είναι ....."κατα φαντασίαν ασθενής" !

        Όλα τα δράματα στην Ιατρική φίλε μου, ξεκινούν από την ....λάθος διάγνωση !

        Και , αλοίμονο, αν ο ασθενής πέσει σε .....κομπογιαννίτες ( και προπαντός ...κομπογιαννίτισσες ξερόλες ) !!!!!

        • mara avatar
          mara @ Παύλος 25/03/2013 19:13:46

          Κομπογιαννίτης και επικίνδυνος συνάμα αγαπητέ είναι αυτός που κάνει λάθος διάγνωση προτείνει λάθος θεραπεία συνταγογραφεί λάθος φάρμακα, σε επιπλήττει γιατί δεν ακολούθησες σωστά τη δοσολογία ,όταν η κατάσταση επιδεινώνεται, σου δίνει ισχυρότερη δόση του αναποτελεσματικού φαρμάκου, χωρίς δεύτερη σκέψη να αλλάξει τη θεραπευτική αγωγή. Και ο αδαής ασθενής ματαίως περιμένει να αναρρώσει.
          Μήπως σου θυμίζει κάτι;

          • Παύλος avatar
            Παύλος @ mara 26/03/2013 10:18:22

            Συμφωνώ απολύτως με όλα αυτά που γράφετε, μόνο που αφορούν γιατρούς, που μπορεί να είναι πονηροί, διεφθαρμένοι, δόλιοι, αδίστακτοι, απάνθρωποι, (αυτό είναι κάτι διαφορετικό και , φυσικά, πολύ σημαντικό), αλλά
            είναι γιατροί.
            Εγώ μίλησα για κομπογιαννίτες, που δεν είναι γιατροί !
            Καταλάβατε ;

          • mara avatar
            mara @ Παύλος 26/03/2013 16:50:03

            Kαι οι τροικανοί δεν είναι γιατροί αλλά ακολουθούν την ίδια μέθοδο.
            Αυτό εννοώ αγαπητέ.

          • Παύλος avatar
            Παύλος @ mara 26/03/2013 21:15:26

            Ενώ εγώ, αντιθέτως, εννοώ άλλο, αγαπητή, που επιμένετε να μην το "πιάνετε":
            Οι τροϊκανοί ΕΙΝΑΙ γιατροί, (με την μεταφορική βεβαίως έννοια, όπως ξεκίνησε να αναφέρεται εδώ η φράση, όπως είναι γιατρός για το αυτοκίνητο ο μηχανικός αυτοκινήτων, όπως ο φιλόσοφος στα φιλοσοφικά, όπως και ο οικονομολόγος για τα οικονομικά κ.ο.κ.)!
            Άλλο τώρα, αν είναι, όπως τους χαρακτήρισα ήδη: ".... που μπορεί να είναι πονηροί, διεφθαρμένοι, δόλιοι, αδίστακτοι, απάνθρωποι ..."

            Κομπογιαννίτες, αντιθέτως, είναι οι αντιποιούμενοι εκάστοτε τον ρόλο τωνειδικών και εν προκειμένω, για να τελειώνουμε, εκείνοι που παριστάνουν τους ειδήμονες, τους σίγουρους, τους αλάνθαστους, γεμίζοντάς μας σάλια, από το πρωί ως το βράδυ, γαυγίζοντες και "φληναφούντες" επί παντός του επιστητού !

            ΥΓ. Δεν επιμένω για να διαφωνήσουμε, αλλά μόνο , για να μην μείνει παρεξηγημένη η άποψή μου.

          • mara avatar
            mara @ Παύλος 26/03/2013 22:48:00

            Εσείς επιμένετε να μην "πιάνετε" ότι εννοώ ότι είμαστε ήδη στα χέρια τους.
            ΥΓ όλες οι ειδικότητες έχουν "κομπογιαννίτες" ελπίζω να σας κάλυψαν να εισαγωγικά.
            Τώρα αν πάλι εννοείτε κάτι άλλο νομίζω ότι βάλατε σε λάθος μέρος το σχολιό σας.

        • m.s avatar
          m.s @ Παύλος 25/03/2013 19:27:34

          Ο ασθενής είχε ειλεό και η θεραπεία που αποφασίσανε ήταν κολονοσκόπηση στους οικείους του .

          • Queen For The Black Side avatar
            Queen For The Black Side @ m.s 26/03/2013 22:21:13

            χαχαχαχα!!! Καταπληκτικό m.s

      • Queen For The Black Side avatar
        Queen For The Black Side @ Ο Πειρατής 26/03/2013 06:55:35

        ''Το φάρμακο είναι φαρμάκι'' πάντως, όποιος κι αν σου το δίνει....

        • JE NE REGRETTE RIEN avatar
          JE NE REGRETTE RIEN @ Queen For The Black Side 26/03/2013 19:46:05

          Φίλτατη πολυπρόσωπη Βασίλισσα,καλησπέρα !
          Απουσίασα αρκετές ημέρες λόγω επαγγέλματος και μου έλειψε η "παρέα" των φίλων-σχολιαστών του Αntinews και ειδικώτερα η δική σου !
          Δυστυχώς...και πάλι η επικαιρότητα μας θλίβει,μάλλον μας πονά...
          Και άλλη μιά φορά θα συμφωνήσουμε ...γιά το φέρμακο-φαρμάκι...

          • JE NE REGRETTE RIEN avatar
            JE NE REGRETTE RIEN @ JE NE REGRETTE RIEN 26/03/2013 19:47:54

            εκ παραδρομής ..."φάρμακο " !

          • Queen For The Black Side avatar
            Queen For The Black Side @ JE NE REGRETTE RIEN 26/03/2013 21:47:21

            Καλησπέρα σας αγαπητή JE NE REGRETTE RIEN. Πολύ λείψατε αυτή τη φορά. Ελπίζω να περάσατε καλά εκεί που ήσασταν.
            Δυστυχώς, μια μαχαιριά ακόμη για τον Ελληνισμό.

          • JE NE REGRETTE RIEN avatar
            JE NE REGRETTE RIEN @ Queen For The Black Side 26/03/2013 23:48:16

            Με τιμάτε Βασίλισσά μου, πού σημειώσατε την απουσία μου !
            Ε, λοιπόν γιά καλό σκοπό έλειπα...
            "Εξελλήνιζα Βαρβάρους"...
            Αυτή ήταν η αποστολή μου !
            Αυτό είναι το επάγγελμα-λειτούργημά μου !

          • Queen For The Black Side avatar
            Queen For The Black Side @ JE NE REGRETTE RIEN 28/03/2013 21:43:31

            Αξιοζήλευτο το λειτούργημά σας πραγματικά.
            Να είστε καλά.
            (σήμερα είδα το μήνυμά σας γιατί η ανάρτηση χάθηκε μέσα στην τρέχουσα επικαιρότητα).

    • GO avatar
      GO @ Δεξιόχειρας 25/03/2013 09:52:45

      Πού τις είδες τις κοψοχέρικες συμβουλές;
      Κοψοπόδικες ήταν.

    • Παύλος avatar
      Παύλος @ Δεξιόχειρας 25/03/2013 16:09:17

      ++++++++++++++++++++++++++ !!!!!!!!!!

  2. JKAL avatar
    JKAL 25/03/2013 09:14:57

    Αίσχος, ανεκδιήγητε Κύριε Αναστασιάδη.

    • αργατεία avatar
      αργατεία @ JKAL 25/03/2013 12:07:03

      ο γιωργάκης της Κύπρου, Αυνανιάδης...

  3. Queen For The Black Side avatar
    Queen For The Black Side 25/03/2013 09:20:22

    Μολώχ - Κωστής Παλαμάς

    Τῶν Ἑλλήνων τὴν πατρίδα
    βάρβαροι τὴν ἀτιμάζουν!
    Ὅπου ἀνθοπετοῦσαν οἱ Ἔρωτες
    παραδέρνει ἡ νυχτερίδα.
    Στὴ νυχτιά μας μιὰ πυγολαμπίδα,
    τῶν ἀρχαίων ἡ μνήμη, ψευτοφέγγει
    κ᾿ εἶναι μιὰ νυχτιὰ ποὺ δὲν τὴ διώχνεις,
    τοῦ παντοτινοῦ μας ἥλιου ἀχτίδα!
    Καὶ πατρίδα καὶ ψυχὴ ρουφᾶν
    βάρβαροι ἀπὸ βάθη καὶ ἀπὸ ὕψη.
    Κι ὅταν, μ᾿ ἕνα τρίσβαθο ὤχ!
    τῶν Ἑλλήνων θεέ, ρωτοῦμε σέ:
    «Εἶσ᾿ ἐσὺ ὁ ξανθὸς Ἀπόλλωνας;»
    Ἀποκρίνεσαι:-«Εἶμ᾿ ἐγὼ ὁ Μολώχ!»
    -----------
    Δόξα τω Μολώχ, μένουμε στο Ευρώ!!

    • JE NE REGRETTE RIEN avatar
      JE NE REGRETTE RIEN @ Queen For The Black Side 26/03/2013 19:53:51

      Πού τα βρίσκεις πάντα τα κατάλληλα λόγια ...την κατάλληλη στιγμή, Μεγαλειοτάτη...
      Παλαμάς, ο μέγιστος Ελλην !
      Τα έχει πεί όλα και αυτός !

      • Queen For The Black Side avatar
        Queen For The Black Side @ JE NE REGRETTE RIEN 26/03/2013 22:05:41

        Κι εγώ αγαπητή JE NE REGRETTE RIEN, ξαφνιάζομαι ν΄ανακαλύπτω συνεχώς τη διαχρονική ισχύ των λόγων των ποιητών. Σα να μας έχουν παραδώσει μυστικό χάρτη όπου τα πάντα εξηγούν και μας καθοδηγούν βήμα-βήμα! Είναι απελπιστικό που έχουμε χάσει την ικανότητα ν΄αποκρυπτογραφούμε τις οδηγίες τους και να εισπράττουμε το μήνυμά τους. Πρέπει να βρούμε ξανά την άκρη του νήματος, αυτού που μας συνδέει με την Ελληνική ψυχή μας.

        • JE NE REGRETTE RIEN avatar
          JE NE REGRETTE RIEN @ Queen For The Black Side 26/03/2013 23:35:53

          ΕΙΘΕ !

  4. Νίκος Πετρόπουλος avatar
    Νίκος Πετρόπουλος 25/03/2013 09:20:25

    Ενδιαφέροντα. Άντε να συνεχίσουμε και με τους υπόλοιπους φορολογικούς παραδείσους. .

  5. gremos minas avatar
    gremos minas 25/03/2013 09:26:29

    τι ειρονια.ανημερα τηΣ επετιου απελευθεροσηΣ μαΣ μαχαιρονουν πισοπλατα

  6. Μικρασιάτης avatar
    Μικρασιάτης 25/03/2013 09:45:17

    ΟΧΙΙΙΙΙ..... υπαρχει κι αλλος δρομος, ο δρομος του Αλεξη. Μενουμε δυναμικα στην Ευρωζωνη, αλλα πεταμε με τις κλωτσιες τους Τροικανους, ΕΚΤ, ΤΧΣ, ELA, ΔΝΤ, και παμε σε δανεισμο απο Ρωσια (μαλλον θα μας πληρωσουν σε ...ρουβλια), Κινα , Ινδια και κατα τον μεγα Μηλιό απο ...Ντουμπάι. Και για να πω κι εγω ενα τραγουδακι >> ''μπαι μωρο μου μπαι, φευγω για Ντουμπάι...''.
    /Ισχυει οτι στο ΔΝΤ εχουν πλεον σοβαρη συμμετοχη οι B.R.I.C.S,-Brasil, Rusia, China, India, S. Afr- οι οποιοι κατα τους ΤσιπροΚαμμενους θα μας δανεισανε οι ιδιοι φτηνο χρημα εκτος ΔΝΤ ?? /

    • Μικρασιάτης avatar
      Μικρασιάτης @ Μικρασιάτης 25/03/2013 09:47:33

      (εννοω μπάι δλδ...bye, μην χαλασω το ασμα )

    • ΗΛΕΚΤΡΑ avatar
      ΗΛΕΚΤΡΑ @ Μικρασιάτης 25/03/2013 10:24:38

      ΟΥΤΕ ΔΟΞΑ ΣΤΟ ΜΟΛΩΧ
      ΟΥΤΕ ΔΟΞΑ ΣΤΟ ΡΟΥΒΛΙ
      ΔΟΞΑ ΟΤΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΖΩΝΤΑΝΟΙ
      ΚΙ ΕΜΕΙΣ ΚΑΙ ΟΙ ΚΥΠΡΙΟΙ
      ΚΑΙ ΠΡΕΠΕΙ ΣΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΟΥ ΚΛΕΟΥΣ ΤΩΝ ΠΡΟΓΟΝΩΝ ΜΑΣ
      ΜΕ ΚΑΘΕ ΤΡΟΠΟ ΝΑ ΠΑΡΑΜΕΙΝΟΥΜΕ ΖΩΝΤΑΝΟΙ
      ΚΙ ΑΝΑΜΕΣΑ ΣΤΟΥΣ ΒΑΡΒΑΡΟΥΣ
      ΝΑ ΞΑΝΑΛΑΜΨΟΥΜΕ

      • Queen For The Black Side avatar
        Queen For The Black Side @ ΗΛΕΚΤΡΑ 25/03/2013 17:45:37

        Σωστά. Πάλι καλά που ....δεν πάθαμε και τίποτε. Ανασαίνουμε ακόμα. Η ματαιοπονία όμως, βοηθά τους ανθρώπους να βουλιάζουνε στην απραξία....

    • Queen For The Black Side avatar
      Queen For The Black Side @ Μικρασιάτης 25/03/2013 19:24:25

      Aγαπάτε την ποίηση ε; Το παρακάτω λοιπόν, δικό σας :
      ''..Σπαθί αντίληψη, μυαλό ξεφτέρι,
      κάτι μισόμαθε κι όλα τα ξέρει.
      Κι από προσπάππου κι από παππού
      συγχρόνως μπούφος και αλεπού.

      Θέλει ακόμα -κι αυτό είναι ωραίο-
      να παριστάνει τον ευρωπαίο.
      Στα δυό φορώντας τα πόδια που ‘χει
      στο ‘να λουστρίνι, στ’ άλλο τσαρούχι.

      Δυστυχία σου, Ελλάς, με τα τέκνα που γεννάς!
      Ώ Ελλάς, ηρώων χώρα, τι γαϊδάρους βγάζεις τώρα;
      (Απόσπασμα από το ποίημα του Γ.Σουρή, Ποιός είδε κράτος) :-)

      • Queen For The Black Side avatar
        Queen For The Black Side @ Queen For The Black Side 25/03/2013 19:24:47

        @ Μικρασιάτης

      • Μικρασιάτης avatar
        Μικρασιάτης @ Queen For The Black Side 25/03/2013 20:19:28

        Ειμαι τοσο ...μπουφος που εχω ενα MSc Finance, ασχετα εαν δεν θελω να το κουραζω και γραφω οσο γινεται απλουστευμενα. Σιγουρα αγαπητη queen, δεν εχω τα δικα σας Phd, DBA κτλ, λογικα με εξειδικευση σε public finance! Aλλα κατι σκαμπαζω κι εγω, αν και φτωχοπαιδο της Λαικης Δεξιας, κι οχι upper class των ΤσιπροΚουνεληδων. (Για το ΔΝΤ που σας ρωτησα δεν μου ειπατε? ). Ευχαριστω.

        • Queen For The Black Side avatar
          Queen For The Black Side @ Μικρασιάτης 26/03/2013 07:01:15

          Το οτι αισθάνεστε την ανάγκη να μας παραθέσετε λεκτικά τα ακαταμάχητα ''όπλα'' που πιστοποιούν τη μη μπουφοειδή σας φύση, προδίδει ανασφάλεια και μόνον. Τα (τυχόν) τυπικά σας...προσόντα, δεν επισφραγίζουν και τη σωστή σας κρίση. Παρουσιάστε τα στον εργοδότη σας για να σας δώσει αύξηση. Για τους προβληματισμούς σας περί Τσιπροκαμμέναν, απευθυνθείτε στους ίδιους :-). Καλημέρα.

          • Μικρασιάτης avatar
            Μικρασιάτης @ Queen For The Black Side 26/03/2013 19:45:27

            Ευχαριστω που μου απαντησατε αγαπητη R.H. Απλα μια ερωτησουλα για τη σχεση ΔΝΤ και της ''καλης'' Ρωσιας (που μερικοι τη βλεπετε σωτηρα) σας εκανα, αλλα δεν καταδεχτηκατε να μου απαντησετε (ουτε ερωτηση για να αναλυσουμε τα derivatives επι ΓΑΠ να ειχα κανει...). Κριμα που στο δικο μου χιουμορ περι Ντουμπαι, απαντησατε με προσβολες περι μπουφων. Τεσπα, υγεια να εχουμε και βλεπουμε...

          • Queen For The Black Side avatar
            Queen For The Black Side @ Μικρασιάτης 26/03/2013 21:54:47

            Καλέ μου Μικρασιάτη, για μένα ΗΠΑ,Ρωσίες, Γερμανίες, Αγγλίες, Γαλλίες και λοιποί βάρβαροι, δεν αποτελούσαν ποτέ... εγγύηση για τίποτε. Από την Κύπρο κι εδώ πια, η απέχθειά μου, γίνεται μίσος! Τι άλλο να συζητήσουμε επ΄αυτού; Άν σας πείραξε ο μικρός μπούφος του ποιήματος, κακώς σας πείραξε, το μπουφάκι είναι μια χαρά πτηνό :-). Πάντως εγώ αστειεύομαι ενίοτε. Δεν το είπα με κακία. Σαν αθώο παιχνίδι ας τις αντιμετωπίζουμε τις λεκτικές αψιμαχίες.

      • JE NE REGRETTE RIEN avatar
        JE NE REGRETTE RIEN @ Queen For The Black Side 26/03/2013 20:02:54

        ...και ο Σουρής σκέτη ευφυία ! Αξιος απόγονος του Αριστοφάνη.

  7. Μ.Γ avatar
    Μ.Γ 25/03/2013 09:46:32

    "H συμφωνια δεν χρειαζεται την εγκριση της Κυπριακης Βουλης". Εντος ολιγου δεν θα χρειαζεται ουτε η ψηφος του λαου για την αναδειξη κυβερνησεων.

    • Scarface avatar
      Scarface @ Μ.Γ 25/03/2013 10:30:34

      Γιατι μεχρι τωρα ο λαος ψηφιζε η τα καναλια, οι μεγαλοδημοσιογραφοι, οι μεγαλοκαθηγηταδες και τα ρουσφετια? Στη χωρα που το μοναδικο δημοψηφησμα το εκανε η χουντα, ας μη μιλαμε για δημοκρατια

      • Μανιάτης avatar
        Μανιάτης @ Scarface 25/03/2013 10:42:54

        Μα το Έθνος έχει πνευματικούς ηγέτες, λαμπρούς γνώστες που μεταδίνουν το φως και τη γνώση στο λαός. Κι αυτός ενημέρωμένος θα προσέλθει, για να προάγει το ορθόν.
        Απορώ γιατί έχουμε πανεπιστήμια ακόμη.
        Τι τα θέλουμε που έχουμε αυτούς τους πνευματικούς ναούς, τον Αντέννα, το Μέγα, το Σκάι κι όλα εκείνα ανά τη χώρα πνευματικά ιδρύματα!

      • GO avatar
        GO @ Scarface 25/03/2013 10:51:40

        Και μάλιστα αδιάβλητο.
        Η επιτομή της δημοκρατικότητας.
        Β. Χριστοδούλου, γελοιογράφος της ιστορικής εφημερίδας Η Βραδυνή:
        «μαθές δεν εματάγινε
        τέτοιο κουτί ρημάδι
        ΟΧΙ να ρίχνεις τι πρωί
        να βγαίνει ΝΑΙ το βράδυ»

        Τι λέτε ωρέ σταγονίδια της συμφοράς;

        • Scarface avatar
          Scarface @ GO 25/03/2013 14:27:15

          Αλλοι ψηφησαν οχι και τους βγηκε ναι, και αλλοι επαναδιαπραγματευση με αλλο μειγμα πολιτικης και τους βγηκε μνημονιο 3. Τα κοροιδα δεν τελειωνουν ποτε.

  8. Μανιάτης avatar
    Μανιάτης 25/03/2013 09:52:25

    Η τραγωδία του Ελληνισμού έγκειται στο έρωτά του προς τους ημιμαθείς.
    Όταν δάσκαλοι του έθνους είναι φαύλοι, ημιμαθείς δημοσιογραφίσκοι και δικολάβοι, ανεπάγγελτοι πολιτικάντηδες, τι να περιμένει κανείς!
    Μεγάλα λόγια, ταπεινές πράξεις.

  9. GO avatar
    GO 25/03/2013 09:56:38

    Ζήτω ο ένθερμος θιασώτης του σχεδίου Ανάν, με τους ανυπέρβλητους πολιτικούς χειρισμούς του!

  10. Ρηνα avatar
    Ρηνα 25/03/2013 09:57:24

    Χρονια Πολλα και η Παναγια μας να μη μας εγκαταλειψει γιατι αυτο που απομενει πια, ειναι να καταπλευσουν και τα.....στρατευματα. Ολο τον υπολοιπο πολεμο τον εχουμε νοιωσει στο πετσι μας.

  11. kapar13 avatar
    kapar13 25/03/2013 10:18:26

    Και τώρα που φέραμε τον κυπριακό τραπεζικό τομέα κοντά στον κοινοτικό μέσο όρο, τι θα λέγατε να ασχολούμασταν και με την γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία που επίσης αποκλίνει λίγο;
    Για τη δήλωση Σόιμπλε ότι δεν χρειάζεται έγκριση της κυπριακής βουλής (ανήμερα της εθνικής μας εορτής) τι έχουν να πουν οι υποστηρικτές του εν Ελλάδι; Και μην διαβάσω τη μαλακία "ας μην χρωστάγαμε" γιατί τότε να πούμε και για το '21 ας μην μας κατακτούσανε οι Τούρκοι... Κατοχή η μία, κατοχή κι η άλλη!

  12. ΛΥΤΟΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ avatar
    ΛΥΤΟΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ 25/03/2013 10:27:02

    ΤΩΡΑ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΑΡΓΑ ΓΙΑ ΔΑΚΡΥΑ!!!!! ΟΙ ΑΔΕΛΦΟΙ ΚΥΠΡΙΟΙ ΘΑ ΝΙΩΣΟΥΝ ΚΑΙ ΑΥΤΟΙ ΤΙ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΑΝΕΡΓΙΑ ΚΑΙ ΣΥΝΕΧΗ ΦΤΩΧΟΠΟΙΗΣΗ ΓΙΑ ΤΟ ΚΑΛΟ ΤΟΥ ΕΥΡΩ ΚΑΙ ΤΗ ΣΩΤΗΡΙΑ ΤΩΝ ΤΡΑΠΕΖΩΝ!!!!!! Η ΔΙΑΛΥΣΗ ΤΗΣ ΕΥΡΩΠΗΣ ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ ΑΡΓΑ ΚΑΙ ΒΑΣΑΝΙΣΤΙΚΑ!!!!! ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΠΟΥ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕΙ ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΚΑΤΗΦΟΡΟ ? ΔΥΣΚΟΛΟ!!!!

    • euagelos avatar
      euagelos @ ΛΥΤΟΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ 25/03/2013 10:52:49

      Όταν δεις στο παρόν σάιτ να μαζεύονται συνειδητά υπογραφες για επάνοδο σε εθνικό νόμισμα, θα υπάρξει ελπίδα.

      • βαγγελης avatar
        βαγγελης @ euagelos 25/03/2013 11:29:33

        ακριβως, ολοενα και περισσοτεροι στο αμεσο μελλον θα πιστευουμε οτι το plan b πρεπει να γινει plan a. Ή οπως πολυ σοφα ελεγε ο Κορεατης οικονομολογος Τσανγκ στον Α.Τσιπρα τις προαλλες, οτι για να μεινεις στο ευρω πρεπει να ετοιμαστεις για να φυγεις... το να συνεχισουμε να βαφτιζουμε την καταστροφη της Ελλαδας διασωση απλα θα μεγενθυνει το προβλημα. Αυτα απο εναν ΣΥΡΙΖΑιο...

        • Geros avatar
          Geros @ βαγγελης 25/03/2013 13:57:23

          Κάνει ο Κορεάτης εντατικά μαθήματα οικονομικών στον Αλέξη τύπε?
          Καλό αυτό που του είπε ο δάσκαλος αλλά ο Αλέξης κρατούσε σημειώσεις ή έστελνε μηνύματα στο κινητό ?
          Έχει και τα αγγλικά ο Αλέξης , μαζί με τα οικονομικά θα πάθει υπερκόπωση , άσε που θα τα μπερδέψει και δεν θα τα εμπεδώσει.
          Μονο μπαλέτο και πιάνο δεν τον μαθαίνετε για να τον κάνετε κατάλληλο για πρωθυπουργό τύπε, λυπηθείτε το παλικάρι ....

        • euagelos avatar
          euagelos @ βαγγελης 25/03/2013 17:03:20

          Δηλαδή Βαγγέλη εκεί στο Σύριζα, στην αριστερά, αρχίσαν να υποψιάζονται ότι το ευρώ είναι εναντίον των "λαϊκών συμφερόντων"? Αν είναι έτσι, τα ταξικά αντανακλαστικά του Σύριζα είναι πράγματι εντυπωσιακά!
          Έλεος ρε παιδιά, έχει και το δούλεμα τα όριά του. Οποισδήποτε είχε ψήγματα αριστεροσύνης έπρεπε να είχε κάνει πρώτο σύνθημα την επάνοδο του εθνικού νομίσματος. Πείτε το "λαϊκό" αν δε σας αρέσει το "εθνικό", αλλά όχι να φτάσουμε εδώ, να αρχίσουν να λεηλατούν περιουσίες οι Γερμανοί για να αρχίσετε να βλέπετε πρόβλημα με το ευρώ.

          • βαγγελης avatar
            βαγγελης @ euagelos 25/03/2013 17:48:05

            καταρχην χρονια μας πολλα Βαγγελη. Ναι υπαρχει στην αριστερα του ΣΥΡΙΖΑ αυτη η ταση καταγεγραμενη μαλιστα απο μια ισχυρη μειοψηφια του αριστερου ρευματος (Λαφαζανης) καιρο τωρα. Εγω προσωπικα θεωρουσα και θεωρω δυνατη την διαπραγματευση εντος του ευρω λογω της συστημικοτητας του grexit. Καθε μερα που περναει ομως αναγνωριζω οτι μας φαιρνει και πιο κοντα σε πιο ριζικες λυσεις

          • euagelos avatar
            euagelos @ βαγγελης 25/03/2013 19:02:58

            Χρόνια μας καλά Βαγγέλη και καλά ξεμπερδέματα.
            Αλλά... "τάση"μόνο? Μήπως εκθέτεις τον Σύριζα? Ένα αριστερό ριζοσπαστικό κόμμα έπρεπε να είχε ξεκάθαρες απόψεις σχετικά με τέτοια ζητήματα και όχι να καθοδηγείται από τα γεγονότα και τις εξελίξεις τις οποίες μάλιστα καθορίζουν οι... ιδεολογικοί αντίπαλοι. Σαν να μου λες ότι μιας και έχει αρχίσει να απεχθάνεται την ευρωζώνη ο κόσμος, ας πάμε και μεις με τη μόδα. Ο Σύριζα έπρεπε να εκφράζει σταθερά τις απόψεις του Λαπαβίτσα ήδη από το 2010 και να εργάζεται προς αυτή την κατεύθυνση. Δεν βρέθηκε ένας μαρξιστής εκεί να μιλήσει για τη διάρθρωση μιας φιλοεργασιακής οικονομίας και για το ρόλο των ξένων εργατών (μεταναστών) στη μεγιστοποίηση του καπιταλιστικού κέρδους? Ένας πραγματικός αριστερός, δεν κάνει διαπραγμάτευση με τον καπιταλιστή αναγνωρίζοντάς του εξουσία. Του παίρνει την εξουσία και διαχειρίζεται τα μέσα παραγωγής και τον παραγώμενο πλούτο. Κυρίως αποφεύγει να προστρέχει και να ελπίζει για δανεικά από τον καπιταλιστή Ρώσο Κινέζο κλπ. (για να προλάβω τους νοσταλγούς του "σοσιαλιστή" Α.Παπανδρέου). Ζει στο μέτρο των παραγωγικών δυνατοτήτων του τις οποίες φροντίζει να αυξήσει καθόσον ο αριστερός είναι πρωτίστως εργαζόμενος-παραγωγός πλούτου- και όχι αποδέκτης ευρωπαϊκών κονδυλίων διαφθοράς.
            Χαρακτηριστικό της αριστεράς στην Ελλάδα είναι ότι σηκώνει όλη την ευθύνη για τα εγκλήματα που έχουν γίνει τα τελευταία 100 χρόνια στη χώρα, ενώ όλο αυτό τον καιρό κυβερνούσε ανελλιπώς η δεξιά! Θα έλεγα πως η ανατροπή αυτής της παράδοσης είναι και το πιο κρίσιμο ζήτημα για το Σύριζα, παρά το αν θα παίζει υπέρ του ευρώ ή υπέρ της δραχμής. Ο όρος εθνικό νόμισμα, έχει την έννοια "εθνικός" μέσα. Περιλαμβάνει πολύ περισσότερα πράματα από μια εκτυπωτική μηχανή δραχμών.
            Να με συμπαθάς Βαγγέλη, αλλά κατά την άποψή μου τόσο η αριστερά, όσο και η δεξιά στην Ελλάδα είναι μια πλήρης απογοήτευση!

          • βαγγελης avatar
            βαγγελης @ euagelos 25/03/2013 21:00:36

            συμφωνω 100% με ολη σου την αναλυση απλα να προσθεσω οτι καποια στιγμη στον ΣΥΡΙΖΑ επικρατησε η αποψη της διαπραγματευσης μεσα στο ευρω λογω του κοστους ενος grexit αλλα και επειδη η ελληνικη κοινωνια ηταν κατα 85% υπερ του ευρω. Θεωρω οτι αν ο ΣΥΡΙΖΑ δεν μιλησει ανοιχτα πλεον υπερ της αναγκης καταρτισης ενος εναλλακτικου σχεδιου υπερ της δραχμης αυτο θα ειναι ενα εγκληματικο λαθος. Αυτα και ξανα χρονια μας πολλα και καλα κουραγια μ'αυτους που μπλεξαμε

          • Geros avatar
            Geros @ euagelos 25/03/2013 17:54:05

            Βρε euagelos νομίζεις ότι είσαι ο μόνος εδώ μέσα που έχει δει το πρόβλημα με το ευρώ?
            Αν κάνουμε μια δημοσκόπηση στο site το 90% θα σου πει ότι το ευρώ δεν προχωράει.
            Όλοι εμείς που λέμε όχι στην έξοδο από το ευρώ δεν το λέμε γιατί πιστεύουμε σε αυτό αλλά γιατί την δεδομένη στιγμή και σε αυτή την κατάσταση που βρισκόμαστε , η όποια προσπάθεια εξόδου θα τελείωνε με το 60% του ΑΕΠ μας χαμένο , ενώ όσο και να καταστροφολογείς είναι εμφανέστατο πια ότι το μνημόνιο θα φέρει συνολικά την απώλεια του 30% του ΑΕΠ ("πρέπει να φτωχύνουμε 30%" είχε πει ο Μητσοτάκης σε συνέντευξη το 2009 , τυχαίο?).
            Άλλο 60% , άλλο 30% , τι να κάνουμε?
            Σε άλλη στιγμή και όχι τώρα θα κριθεί το αν πρέπει να μείνουμε στο ευρώ ή όχι.
            Αν έχεις ένα σχέδιο που μπορεί να μας βγάλει από το ευρώ άμεσα χωρίς αρνητικές επιπτώσεις για την οικονομία εγώ είμαι μαζί σου.
            Κάτι τελευταίο , ξέρεις ποιος ήταν ο οικονομολόγος που την εποχή που όλοι έγραφαν υπέρ του ευρώ αυτός το χαρακτήρισε θνησιγενές και ότι σε δέκα χρόνια θα καταστραφεί? Ο Milton Friedman . Στους αριστερούς άρεσαν πάντα τα υπερεθνικά μορφώματα δεν είναι αυτοί οι σύμμαχοι σου. Όσο και αν σε πονάει , στην μάχη σου κόντρα στο ευρώ οι φιλελεύθεροι είναι οι σύμμαχοι σου.

          • euagelos avatar
            euagelos @ Geros 25/03/2013 19:20:39

            Από 'δω το είχες, από 'κει το είχες, πάλι τον Φρήνμαν έφερες από την πίσω πόρτα! Αφού τον γνωρίζεις, θα ξέρεις και τι ζημιές έχει προκαλέσει από τη Χιλή του Πινοσέτ μέχρι την Ταϊλάνδη. Κάτι σαν "τυφώνας Φρήντμαν". Ας είναι... μιας και παραδέχεσαι ότι χρειάζεται απεμπλοκή από την ΟΝΕ... χαλάλι.
            Για την ιστορία πάντως, ο σύντροφος Μίλτων, είχε δώσει μια συνέντευξη στους φαϊνάνσιαλ τάιμς στις 17.8.2004 και είχε πει για 15 χρόνια το πολύ. Άρα έχουμε ακόμα...

          • Geros avatar
            Geros @ euagelos 25/03/2013 19:33:04

            Να υποθέσω από την απάντηση σου ότι σχέδιο για την άμεση έξοδο από το ευρώ δεν έχεις?
            Τις ζημιές που προκάλεσε ο συγκεκριμένος οικονομολόγος δεν τις ξέρω ομολογώ. Μόρφωσε μας.

          • euagelos avatar
            euagelos @ Geros 25/03/2013 20:13:44

            Υπάρχει σχέδιο αλλά ίσως ξέρεις καλά ότι η έκτασή του δε χωράει σε σχόλιο.
            Όποιος περιμένει πάντως να μορφωθεί από σχόλια, θα μείνει... αγράμματος!

          • βαγγελης avatar
            βαγγελης @ Geros 25/03/2013 21:07:02

            να ξερεις οτι υπαρχει μελετη του LSE που αναφερει σαφεστατα οτι εχουμε διανυσει μολις το 50% του δρομου της εσωτερικης υποτιμησης-συνεπειες δηλαδη αλλαγης νομισματος αλλα μεσα στο ευρω. Την ειχαν δημοσιευσει την εκθεση στα Επικαιρα ο Πανος Παναγιωτου. Διαβασε την αξιζει

  13. Scarface avatar
    Scarface 25/03/2013 10:27:28

    Τρια σημαντικα συμπερασματα μπορουν να εξαχθουν απο αυτη την ιστορια.

    1. Δεν υπαρχει ευρωπαικο κεκτημενο, ενωση, αλληλεγγυη η οπως αλλιως θελετε πειτε το. Ο καθενας κοιταει την παρτη του και οι μεγαλοι τρωνε τους μικρους.

    2. Το παραμυθι του ξανθου γενους που θα ερθει να μας σωσει, ξεφουσκωσε. Περιμενουμε το Μοσκοβο απο τα Ορλωφικα. 250 χρονια ειναι αρκετα νομιζω, για να παρουμε χαμπαρι οτι δε θα ερθει.

    3. Δεν υπαρχουν περιθωρια για διαπραγματευσεις μεσα στη ζωνη του ευρω. Αφου εχουμε παραχωρησει το δικαιωμα να τυπωνουμε πληθωριστικο χρημα και το εχουμε αντικαταστησει με την υποχρεωση να δανειζωμαστε μοχλευμενο, τα μνημονια ειναι μονοδρομος.

    Θα πρεπει να κατσουμε λοιπον να αποφασισουμε αν τα οποια πλεονεκτηματα του ευρω ξεπερνουν τις οποιες θυσιες ειναι απαραιτητες για την παραμονη σε αυτο καθως και το αν οι οποιοι κινδυνοι εκτος ευρω ξεπερνουν τις ενδεχομενες ευκαιριες που προσφερει η αυτονομη ασκηση νομισματικης και οικονομικης πολιτικης. Ολα τα αλλα ειναι ανουσιες συζητησεις. Αποδεικνυεται βεβαια και η γυμνια του συριζα που περιμενει διαπραγματευση με τη μερκελ και το σοιμπλε. Ειναι σαν να διαπραγματευονται τα αρνια στο μαντρι με το χασαπη για το τι θα γινει το πασχα.

    • Μανιάτης avatar
      Μανιάτης @ Scarface 25/03/2013 10:36:15

      Η ημιμάθεια δημιουργεί μύθους. Οι μύθοι βαυκαλίζουν και αποβλακώνουν.
      Το αποτέλεσμα; Greek salata...τουρλούμ, τουρλούμ.
      Θέλουμε να κατανοούμε την έννοια "ευρωπαϊκή αλληλεγγύη" όπως κάθε φορά μας βολεύει: δώσε μου ρε...εσύ ο έχων δύο.

      • Scarface avatar
        Scarface @ Μανιάτης 25/03/2013 10:48:22

        Εσυ πρεπει να εισαι πολυ εξυπνος και μορφωμενος. Καλη ορεξη, μονο μη ξεχασεις με τη σαλατα να παραγγειλεις και μια σοδα για να μη σου πεσει βαρια...

        • Μανιάτης avatar
          Μανιάτης @ Scarface 25/03/2013 11:03:40

          Με σοφιστείες πάντα του κλώστου και του μπάτσου.

          • Scarface avatar
            Scarface @ Μανιάτης 25/03/2013 14:23:25

            Εγω ξερω να δινω και κλωτσιες (οχι κλωστες) και μπατσιες. Εσυ? Κι αν περνας την ειρωνια για σοφιστεια, κριμα τη Μανη που βγαζει τετοια "εξυπνα" παλικαρια. Αν και πολυ αμφιβαλλω οτι εισαι εσυ Μανιατης.

      • mara avatar
        mara @ Μανιάτης 25/03/2013 14:34:37

        "H ημιμάθεια δημιουργεί μύθους. Οι μύθοι βαυκαλίζουν και αποβλακώνουν"
        Μεγάλοι μύθοι της εποχής μας:
        1 ευρωπαική ένωση
        2ευρωπαική αλλυλεγγύη
        3ευρώπη των λαών.
        4 ευρώ.

  14. George avatar
    George 25/03/2013 10:29:17

    Οι Έλληνες δυστυχώς παραβλέψαμε τον Θουκυδίδη. Οι σχέσεις κρατών διαμορφώνονται αποκλειστικά από τις ισορροπίες δυνάμεων. Οι λιγότερο δυνατές χώρες στο τέλος υποτάσσονται στις ισχυρότερες. Τα τελευταία 20 χρόνια η Γερμανία στην ουσία διαμόρφωνε τη σχέση ισχύος με όραμα την κυριαρχία της στην Ευρώπη. Εμείς ως ρομαντικοί Έλληνες τόσα χρόνια νομίζαμε ότι είχαμε κλειδώσει στο κλαμπ των ισχυρών και γίναμε πλαδαροί και άβουλοι. Οι Έλληνες της Κύπρου πιστεύω ότι ήταν περισσότερο υποψιασμένοι, αλλά και αυτοί δεν μπορούσαν να φανταστούν ότι η "Ενωμένη Ευρώπη" θα τους κλάδευε ψυχρά το μοναδικό πυλώνα της οικονομίας τους.

    Πρέπει να πάρουμε παράδειγμα από άλλους λαούς (πχ Ισραήλ) που χρόνια τώρα έχουν εξασφαλίσει την περίμετρό τους σε όλους τους τομείς (στρατιωτικά, οικονομικά, αυτονομία προϊόντων, ίδια τεχνολογία, αμυντική βιομηχανία, λόμπυινγκ στις ΗΠΑ κλπ κλπ). Οι εποχές του διχασμού για την Ελλάδα πρέπει να τελειώσουν. Πρέπει να καταλάβουμε ότι είμαστε πραγματικά "ανάδελφον έθνος" και στο εξής να λειτουργούμε με λιγότερο εσωτερικό διχασμό και περισσότερο εξωτερική επεκτατική πολιτική (όχι στρατιωτικά-γιατί προς το παρόν δεν μας παίρνει, αλλά οικονομικά-επιστημονικά σε επίπεδο διπλωματίας κλπ κλπ). Χρόνια πολλά σε όλους!

    • JE NE REGRETTE RIEN avatar
      JE NE REGRETTE RIEN @ George 26/03/2013 22:56:27

      @ Γιώργαρε, κόλλα το ! Συμφωνώ α π ό λ υ τ α !

  15. Komis Montechristo avatar
    Komis Montechristo 25/03/2013 10:34:22

    Καλημέρα και χρόνια πολλά σε όλους.
    Συμφωνία ΝΤΡΟΠΗΣ είναι.Το είχα ξαναγράψει προ ολίγων ημερών.Η Κύπρος ''πληρώνει'' την ανεύθυνη πολιτική Χριστόφια και τους απίστευτα ερασιτεχνικούς χειρισμούς Αναστασιάδη.Πόσο λίγοι πολιτικοί ηγέτες διαδέχθηκαν τον αείμνηστο Παπαδόπουλο....Ο κυπριακός ελληνισμός προδόθηκε εκ των ένδον.Το βροντερό του ΟΧΙ πετάχτηκε στα σκουπίδια από τους ίδιους τους πολιτικούς του....
    Και κάτι ακόμη:Ο Ελληνισμός εισήλθε σε μεγάλες περιπέτειες.Πρώτα η μητέρα πατρίδα το 2010 με το κατάπτυστο μνημόνιο και τώρα η Κύπρος.Τι έπεται στη συνέχεια,άγνωστο....Ποιος ξέρει τι άλλο μας ξημερώνει...Όσο για την Ευρωζώνη,ας το αφήσω καλύτερα...Μόνο Ευρώπη της ''αλληλεγγύης'' δεν είναι...Τα υπόλοιπα που θ'ακουστούν περί ''σωτηρίας της Κύπρου'' από πολιτικούς ή δημοσιογράφους θα είναι το λιγότερο αστεία....Ό,τι συνέβη και συμβαίνει σ'εμάς εδώ και τρία χρόνια,όπου ΣΤΡΑΓΓΑΛΙΖΟΝΤΑΙ οικονομικά οι πολίτες,θα συμβεί και στη Κύπρο.
    Και πάλι σε όλους χρόνια πολλά και πάνω απ'όλα υγεία!!!

    • Κυθήριος Τ. avatar
      Κυθήριος Τ. @ Komis Montechristo 25/03/2013 13:23:57

      Καλημέρα Κόμη,χρόνια πολλά.

  16. MCA avatar
    MCA 25/03/2013 10:34:29

    Θολή συμφωνία με πολλές ασάφειες και εκρεμότητες.

  17. Μεγάλες στιγμές avatar
    Μεγάλες στιγμές 25/03/2013 10:40:38

    Oι μαγκιές πληρώνονται.Το ΟΧΙ ήταν εύκολο στα πλαίσια λαικής κατανάλωσης αλλά χωρίς εναλακτικό σχέδιο φαινόταν οτι η πορεία θα είναι ακριβώς η ίδια όπως και με τήν επίλυση του Κυπριακού.Δηλαδή μετά απο κάθε πρόταση που απορρίπτεται θα ακολουθει μια χειρότερη.Τόσα χρόνια δεν το καταλάβατε με τα τόσα σχέδια επίλυσης;.

    • Queen For The Black Side avatar
      Queen For The Black Side @ Μεγάλες στιγμές 26/03/2013 07:25:25

      Τα ΟΧΙ δηλώνουν τη διάθεση των λαών να αντισταθούν καθώς και την πλήρη διάστασή τους στα σχέδια των ατιμωτικών ''επιλύσεων'' και των οικονομικών σχεδίων καταστροφής. Όταν η συνείδηση παραμένει άγρυπνη, βρίσκεις το δρόμο της εξόδου στο φως. Όταν σε υποτάσσει ο φόβος, είσαι εξ αρχής τελειωμένος.

  18. πολίτης avatar
    πολίτης 25/03/2013 10:47:14

    Η καταστροφή της Κύπρου είχε αποφασιστεί. Περί πρώτης και δεύτερης απόφασης είναι γελοιότητες. Ο ίδιος ο Σόιμπλε δήλωσε ότι είναι χαρούμενος που πέρασε αυτό που πάντα ήταν η θέση τους για τις 2 τράπεζες.
    Τιμωρία Ρώσων, τραπεζική φούσκα, μεταφορά καταθέσεων, χέρι στις καταθέσεις γενικώς πλέον, σχέδια για το Κυπριακό και τους φυσικούς πόρους, όλα μαζί.
    Το συμπέρασμα ένα. Η Κύπρος θα βιώσει μια ακόμα τραγωδία. Και η Ελλάδα συνεχίζει τη δική της.
    Μην προσπαθείτε να μας πείσετε με θεωρίες περί συνετής διακυβέρνησης. Χαρούμενος ραγιάς δε γίνεται.
    Το σουρεάλ σκηνικό της παρέλασης με τον κόσμο στο περιθώριο και το πολιτικό σύστημα στη γυάλα του, δείχνει με τον καθαρότερο τρόπο την κατάστασή μας.
    Υπάρχει διέξοδος; Και πότε;
    Τα βαμπίρ ζουν από το αίμα σύμφωνα με τον μύθο. Οι βρικόλακες των λαών ζουν από το φόβο των ανθρώπων. Αυτό δεν είναι μύθος.
    Χρόνια πολλά σε όλους. Οι ευχές ποτέ δεν έβλαψαν.

  19. Seagull avatar
    Seagull 25/03/2013 11:04:30

    Όταν (ξανα)γράφει κείμενα ο Αλκίνοος.
    Ελεύθεροι κατακτημένοι.

    Δεν θα πω για τους άλλους. Λίγο με ενδιαφέρει η ποιότητα και η στάση τους σε τέτοιες στιγμές. Ούτε και περίμενα καλύτερη αντιμετώπιση. Όσο και να τους βρίσω, χαϊδεύω τα αυτιά μας και τίποτα δεν αλλάζει. Θα πω για εμάς, και συγχωρήστε με:
    Έρχεται η μέρα που η μάσκα τραβιέται βίαια. Η μέρα που το αληθινό μας πρόσωπο φανερώνεται, θέλουμε-δεν θέλουμε, αφτιασίδωτο και τρομακτικά αληθινό. Πρέπει να το κοιτάξουμε, είναι θέμα ζωής και θανάτου. Πρέπει να το ρωτήσουμε, να μας πει ποιοι είμαστε. Γιατί μόνο αυτό γνωρίζει.

    Γυρνάμε απότομα, για να αντικρίσουμε μια τρύπα στον καθρέφτη. Πού απουσιάζει το πρόσωπό μας; Το ξεχάσαμε σε μικρά, ταπεινά, εγκαταλελειμμένα σπίτια, στη σκόνη χαμηλών, πλύνθινων ερειπίων, στους τάφους αγράμματων, ακατέργαστα σοφών παππούδων. Εκεί αφήσαμε θαμμένες τις αληθινές καλημέρες, τη συγκίνηση των στίχων, την αλληλεγγύη των ανθρώπων κι ότι πολύτιμο δεν μετριέται σε χρήμα. Έκτοτε, προχωρήσαμε στον «σύγχρονο κόσμο» απρόσωποι, γυμνοί, παλεύοντας να κρατήσουμε το νήμα της ύπαρξής μας άκοπο, μέσα σε εποχές δύσκολες, μέσα σε ένα τοπίο που δεν μας μοιάζει.

    Γίναμε αρχοντοχωριάτες, επενδύοντας στα χειρότερα χαρακτηριστικά των δύο συνθετικών της λέξης. «Έχω γάμο», λέγαμε και στεκόμασταν καλοντυμένοι σε γκαζόν ξενοδοχείων, με φακελάκια στα χέρια, χωρίς αληθινή, από καρδιάς ευχή. «Και οι γάμοι μας, τα δροσερά στεφάνια και τα δάχτυλα, γίνουνται αινίγματα ανεξήγητα για την ψυχή μας». Ούτε αινίγματα, ούτε τίποτε. Όλα απαντημένα, όλα πεζά. Μεγάλα και άδεια. Απομείναμε αναίσθητοι μπροστά στο ιερό, ζώντας ένα γυαλιστερό, αντιαισθητικό, άχαρο, ανέραστο, ανίερο, ξοδεμένο παρόν. Χωρίς μνήμη, χωρίς όνειρο, διαζευγμένοι από το είναι μας.

    Τα καλύτερα παιδιά μας τα πουλήσαμε. Τα αφήσαμε να σπαταλούν τη ζωή τους σε λογιστικά βιβλία, σε γραφεία εταιρειών, σε άψυχους λογαριασμούς. Τα κάναμε σκλάβους με τίτλους διευθυντικού στελέχους. Τα ταΐσαμε χρήματα, τα σπουδάσαμε χρήματα, τα μάθαμε να σκέφτονται χρήματα, να υπηρετούν χρήματα, να ονειρεύονται χρήματα, να παντρεύονται χρήματα, να γεννάνε χρήματα, να είναι χρήματα. Μιλούν άπταιστα τα χειρότερα Αγγλικά (αυτά της δουλειάς) και άθλια τα καλύτερα Ελληνικά (τα Κυπριακά). Όταν τα χρήματα λείψουν, από πού θα κρατηθούν;

    Αντικαταστήσαμε το γλέντι στην πλατεία του χωριού με το σκυλάδικο. Τον έρωτα με το στριπτιζάδικο. Τα αναγκαία για την επιβίωση, με ένα τζιπ γεμάτο άχρηστα ψώνια. Τον ελεύθερο χρόνο με την υπερωρία. Κάναμε το παιγνίδι των παιδιών υπερπαραγωγή, σε πάρτι γενεθλίων κατά παραγγελία. Ξεχάσαμε ποια είναι τα βασικά συστατικά της ύπαρξής μας, ως ατόμων και ως κοινωνίας, αντικαθιστώντας τα με ότι μάς γυάλισε στη βιτρίνα. Γίναμε ότι μας έπεισε ο διαφημιστής, η τηλεόραση ή το περιοδικό να γίνουμε. Καταντήσαμε οπαδοί ομάδων, φανατικοί, με μαχαίρια και μίσος. Έφηβος, προτού σιχαθώ όλες τις ομάδες εξίσου, ήμουν με την Ομόνοια. Μια μέρα που έπαιζε με το ΑΠΟΕΛ, αρρώστησε ο τυμπανιστής των αντιπάλων. Ήρθαν στην άλλη κερκίδα και μου ζήτησαν να πάω στη δική τους, για να παίξω το τύμπανο. Πήγα ευχαρίστως.

    Πέρασε ο καιρός, αλλάξαμε. Ξεχάσαμε. Χωριστήκαμε σε κόμματα και τα ψηφίσαμε τυφλά, διχαστήκαμε με τρόπο αταίριαστο στην ιστορία και την παράδοσή μας. Σε μια σταλιά τόπο, λέγαμε «οι άλλοι». Πήραμε τα χειρότερα χαρακτηριστικά της Ελλάδας και τα κάναμε αξιώματα.

    Να πάει στο καλό τέτοιος εαυτός, να μην ξανάρθει. Καθόλου μην τον κλάψουμε, καθόλου μη μας λείψει. Στον αγύριστο!
    Πέρασαν χρόνια. Το κορίτσι από τις Φιλιππίνες έκλαιγε κρυφά στο κρεβάτι του για το παιδί και τη μάνα που άφησε για να σερβίρει καφέ τον κύριο Πάμπο, που έγινε σερ, για να σιδερώνει τα ακριβά βρακιά της κυρίας Αντρούλλας, που έγινε μάνταμ. Η κοπέλα θα γυρίσει φτωχή στο Μπάγκιο Σίτι ή στη Μανίλα. Θα αγκαλιάσει τη μάνα της, θα φιλήσει το παιδί της. Εμείς, πού επιστρέφουμε;

    Τι μένει όταν ο σερ και η μάνταμ, έκπληκτοι, χάνουν το αυτοκίνητο, την υπηρέτρια, το λούσο και το σπίτι τους; Τι κρατιέται αναλλοίωτο μέσα στον χρόνο, κάτω από την επιφάνεια που βουλιάζει; Πού ακριβώς βρίσκεται ανεξίτηλα χαραγμένος ο βαθύς Χαρακτήρας, που μας επιτρέπει, όταν όλα αλλάζουν, να λέμε ακόμη «Εμείς»;
    Μπορούμε σήμερα να αποφασίσουμε ξανά, ο καθένας για τον εαυτό του και όλοι μαζί, ποιοι είμαστε. Τι είναι σημαντικό και τι όχι. Τι αξίζει να προσπαθήσουμε μέχρι τέλους. Ποια λόγια αξίζει να πούμε προτού φύγουμε, πώς αξίζει να σταθούμε και απέναντι σε τι, προτού πεθάνουμε. Κι αυτό, μπορούμε να το κάνουμε, ακόμη και νηστικοί, άνεργοι και άστεγοι. Ήταν όμως αδύνατον να το κάνουμε χορτάτοι και υποταγμένοι, με έναν εαυτό-καταναλωτή, εξαρτημένο και ευχαριστημένο.
    Μείναμε σε σκηνές, στο ύπαιθρο, για χρόνια. Χάσαμε για πάντα τα σπίτια, τα χωριά και τις ζωές μας. Περιμέναμε κάθε μέρα, για χρόνια, αγνοούμενους που δεν γύρισαν. Για δεκαετίες, ακούγαμε αεροπλάνο και στρέφαμε έντρομοι τα μάτια στον ουρανό. Χιαστί ταινίες στα παράθυρα, μη σπάσουν από τον βομβαρδισμό που μπορούσε ανά πάσα στιγμή να ξαναρχίσει. Τα παιδιά που έβγαλαν το σχολείο διαβάζοντας με το κερί στα αντίσκηνα, χειμώνες στη σειρά, βρίζονταν στην Ελλάδα από τους Ελλαδίτες, γιατί τους έτρωγαν τις θέσεις στα πανεπιστήμια. Η Μεγάλη Μαμά τίποτα δεν κατάλαβε. Κι ακόμη δεν καταλαβαίνει. Γιατί, μπορεί η Κύπρος να είναι Ελληνική, όμως, πόσο λίγο Κυπριακή είναι η Ελλάδα! Πόσο λίγο Ελληνική είναι η Ελλάδα!
    Επιτρέψαμε στους μικρούς πολιτικούς ενός αδύναμου και απροστάτευτου τόπου, να συμπεριφέρονται σαν άρχοντες αυτοκρατορίας. Να υπηρετούν κόμματα και τσέπες, σαν να μην υπάρχει απειλή, κίνδυνος και γκρεμός, σαν να είναι αδύνατον από τη μια μέρα στην άλλη να γίνουμε μπουκιά στο στόμα κροκοδείλων. Είδαμε τα τρυφερά, αγνά χαμόγελα των παιδιών του Απελευθερωτικού Αγώνα να χρησιμοποιούνται από βάρβαρους, απαίδευτους «πατριώτες» με ξυρισμένα κεφάλια, φαλακρούς «απ’ έξω κι από μέσα». Ζήσαμε την αδικία, την απώλεια, την εγκατάλειψη. Τα ξέρουμε όλα, τα είδαμε όλα, τα ζήσαμε όλα. Τώρα θα φοβηθούμε;
    Όταν κλαίγαμε το ’74, κλαίγαμε για τα σπίτια μας. Σήμερα θα κλάψουμε για τις επαύλεις μας; Τότε, κλαίγαμε για το χωριό μας. Θα κλάψουμε σήμερα για την τράπεζα; Τότε, για τους τάφους των γονιών μας. Σήμερα για τα χρέη μας; Τότε, για τις ζωές μας. Σήμερα για τις δουλειές μας; Δεν νομίζω…

    Η κοινωνία μας, αυτή η διαλυμένη, πιέζοντας ασταμάτητα την όποια επίσημη πολιτική ηγεσία, αλλά και πέρα απ’ αυτήν, θα αναπτύξει μηχανισμούς στήριξης των ανέργων, θα φροντίσει τα παιδιά της. Όχι από ελεημοσύνη. Από αλληλεγγύη. Και με τη γνώση πως, αν ο διπλανός δε ζει καλά, κανείς δε ζει καλά. Γιατί, ότι ποτέ μας κράτησε σ’ αυτόν τον τόπο, ήταν ένας ιδιόμορφος, ποιητικός, παράλογα ωραίος κοινωνικός ιστός, που αυτοπροστατεύεται και που μας προστατεύει. Αυτός είναι που ανάγκασε τους βουλευτές να πουν, για μια έστω στιγμή, «Όχι».

    Το «Όχι» της Κυπριακής Βουλής, είναι σημαντικότερο απ’ ότι κάποιοι χαιρέκακοι μπορούν να υποψιαστούν. Κι ας επιστρέψει η Βουλή εκλιπαρώντας τους Τροϊκανούς, κι ας πέσει στα γόνατα, κι ας τους γλύψει τα πόδια, μετά. Κι ας χάσουμε περισσότερα. Γιατί, για μια στιγμή έστω, έμοιασε η Δημοκρατία να έχει νόημα, ένα νόημα ξεχασμένο εδώ και δεκαετίες. Έμοιασαν, έστω και για μια στιγμή, οι εκπρόσωποι να εκπροσωπούν πράγματι. Η στιγμή καταγράφεται και μένει, δημιουργώντας προηγούμενο, παρά την όποια κατάληξη. Και το γεγονός πως το προηγούμενο δημιουργήθηκε από μισή μερίδα τόπο, αγαπητοί λογικοί λογιστές, το κάνει ακόμη σημαντικότερο. Τίποτα «δικό σας» δεν θα μείνει ποτέ στην Ιστορία, να σηματοδοτεί, να καθορίζει, ή έστω να θυμίζει κάτι υπαρξιακά σημαντικό. Αφήστε μας να το χαρούμε. Δεν μας προσφέρονται συχνά τέτοιες χαρές.
    Αυτό το «Όχι», φαίνεται να είχε και χειροπιαστά αποτελέσματα: Εκτός από τη δυνατότητα μη φορολόγησης των μικροκαταθετών, εκτός από το χρονικό περιθώριο που έδωσε για τη νομοθετική ρύθμιση του περιορισμού των συναλλαγών και τη δημιουργία Ταμείου Αλληλεγγύης, που μπορούν να παίξουν σημαντικά θετικό ρόλο στο μέλλον, έδωσε και τη δυνατότητα, έστω σπασμωδικά, έστω την τελευταία στιγμή, έστω με απογοητευτικό αποτέλεσμα, να μετρηθούν οι δυνάμεις και οι «φιλίες», τόσο της Κύπρου, όσο και της Ελλάδας.

    Βοήθησε να καθαρίσει το τοπίο, να τελειώσουμε με ψευδαισθήσεις, να καταλάβουμε ξανά το πόσο μόνοι είμαστε, το πόση ευθύνη έχουμε. Κι όσοι πιστεύουν πως με ένα «Ναι» θα σώζαμε κάτι, τη Λαϊκή Τράπεζα ή την Κύπρου (αλήθεια, πόσο «δική μας» μπορεί να είναι μια τράπεζα;) και μαζί τις δουλειές, ή τους κόπους μιας ζωής που τους εμπιστευτήκαμε, να μην ξεχνούν πως, όποιο κομμάτι μας έμεινε απροστάτευτο, ούτως ή άλλως, και με τα «Ναι» και με τα «Όχι», θα κατασπαραχθεί.
    Δυστυχώς, δεν ήταν δυνατόν να υπάρχει “plan B”. Θα ήταν αδύνατον να έχει εκπονηθεί από ανθρώπους της γενιάς μου και της προηγούμενης, από ανθρώπους βουτηγμένους στην κατανάλωση, στο εφήμερο, στο συμφέρον, στο νεοπλουτισμό και στο τίποτε, μια πολιτική που να έχει βάθος και σοβαρότητα. Κι όμως, αυτοί οι άνθρωποι, χωρίς δικλίδες ασφαλείας, χωρίς λογική, είπαν ενστικτωδώς “Όχι”. Έστω και για μια στιγμή. Ένα “Όχι” καταστροφικό και λυτρωτικό μαζί, που εσείς, αγαπητοί Ελλαδίτες μνημονιακοί, πολιτικοί και δημοσιογράφοι, με πρόσχημα το καλό μας, δεν θα πείτε ποτέ. Θα προτιμήσετε να καταστραφούμε εξίσου, λέγοντας “Ναι”.

    • Β.Κ.Σ. avatar
      Β.Κ.Σ. @ Seagull 25/03/2013 13:09:27

      Τούτα τα λόγια, τούτο το Πνεύμα Οδηγεί.
      Κανένα άλλο.

    • Karenin avatar
      Karenin @ Seagull 25/03/2013 14:24:41

      !!!!!, απίστευτο κείμενο.

    • ΒΙΣ avatar
      ΒΙΣ @ Seagull 25/03/2013 22:57:42

      Να ένας λόγος αλήθειας για την Κύπρο (μας)...

    • ΠΗΛΕΑΣ avatar
      ΠΗΛΕΑΣ @ Seagull 26/03/2013 00:27:56

      Μπράβο φίλε! Κείμενο για διδασκαλία στα σχολεία μας!

    • JE NE REGRETTE RIEN avatar
      JE NE REGRETTE RIEN @ Seagull 26/03/2013 23:15:37

      Φίλε @ Seagull, Παρόλο πού οι περιγραφές σου δεν με "αφορούν",διαβάζοντάς σε, ένοιωσα, σαν Ελληνίδα,φοβερές ενοχές.
      Καί δάκρυσα...
      Επίσης, εύγε γιά τα ωραία ελληνικά σου.

      • Queen For The Black Side avatar
        Queen For The Black Side @ JE NE REGRETTE RIEN 28/03/2013 21:54:29

        Αγαπητή JE NE REGRETTE RIEN, επειδή λείψατε αρκετό χρονικό διάστημα, να σας πληροφορήσω οτι το συγκεκριμένο κείμενο, που έκανε το γύρο του κόσμου διαδικτυακά, γράφτηκε από τον Κύπριο διανοούμενο-καλλιτέχνη-τραγουδοποιό κ. Αλκίνοο Ιωαννίδη, σχετικά με τα διαδραματιζόμενα στην Κύπρο.
        Πραγματικά κείμενο διαμάντι.

    • roadrunner avatar
      roadrunner @ Seagull 26/03/2013 23:56:26

      "Έστω και για μια στιγμή. Ένα “Όχι” καταστροφικό και λυτρωτικό μαζί, που εσείς, αγαπητοί Ελλαδίτες μνημονιακοί, πολιτικοί και δημοσιογράφοι, με πρόσχημα το καλό μας, δεν θα πείτε ποτέ. "

      Με την τελευταία σου αυτή φράση, αδικείς την Ελλάδα φίλε Seagull και την αδικείς βαριά. Η Ελλάδα είπε για την Κύπρο, "Όχι" στο σχέδιο Ανάν και αυτό υπήρξε απαρχή πολλών δεινών για την ίδια, όπως αποδείχθηκε στη συνέχεια. Αλλά με το "Όχι" της αυτό, η Ελλάδα, συμπαραστάθηκε έμπρακτα και γλίτωσε την Κύπρο από μη-αναστρέψιμες απώλειες εθνικής κυριαρχίας έναντι του ψευδοκράτους, ουσιαστικά. Αλήθεια, πως το προσπέρασες αυτό ;

      Επίσης, με την τελευταία σου αυτή φράση, έρχεσαι σε αντίφαση και με τα ίδια τα γραφόμενά σου, στις προηγούμενες παραγράφους, στις οποίες πολύ όμορφα, αλήθεια, μας εξήγησες, ότι, γίναμε οι σύγχρονοι σκλάβοι του χρήματος, χάνοντας την ουσία της ζωής και όλα αυτά, για τα οποία αξίζει κανείς να αγωνίζεται.
      Έρχεσαι σε αντίφαση, γιατί εκθειάζεις και εξυψώνεις ως μέγιστη πράξη ηρωισμού, το ¨ΟΧΙ¨ σε κάποιο σχέδιο που αφορούσε, τη λογιστική διαχείριση του μεγάλου κεφαλαίου (ουσιαστικά των ολιγαρχών-καταθετών των Κυπριακών τραπεζών), αφήνοντας μας έτσι, να αμφιβάλουμε αν τελικά και εσύ ο ίδιος, είσαι ή όχι σκλάβος του χρήματος.
      Εκτός από αυτά όμως, είναι ένα όμορφο κείμενο..

  20. hgemwn avatar
    hgemwn 25/03/2013 11:37:24

    Δηλαδή όσες επιχειρήσεις δραστηριοποιούνται στη Κύπρο και λογικά έχουν καταθέσεις πάνω από 100.000 ευρώ θα υποστούν κούρεμα 30%. Δεν πειράζει, τα γλυτώναν τόσα χρόνια από τη χαμηλή φορολογία.

    Όποιος "έξυπνος" έβγαλε τα λεφτά του από την Ελλάδα και τα πήγε στην Κύπρο υπό το φόβο της χρεοκωπίας τώρα την πάτησε. Αλλά ας μην ταραζόμαστε, οι φτωχοί δεν έχουν καταθέσεις πάνω από 100.000. Οπότε μικρό το κακό.

    • GO avatar
      GO @ hgemwn 25/03/2013 11:45:38

      Κι αν αυτές οι επιχειρήσεις απολύσουν κόσμο, εξ αιτίας της ζημίας που υφίστανται, πάλι μικρό το κακό;

    • Tassos avatar
      Tassos @ hgemwn 25/03/2013 13:12:26

      Συνειδητοποιείς ότι όποια εταιρεία είχε τα λεφτά της στην Κύπρο χρεωκόπησε? Ξέρεις πόσοι επιχειρηματίες στην Ελλάδα είναι Κύπριοι, πόσες επιχειρήσεις είχαν εκεί τα λεφτά τους για φορολογικούς λόγους. Νέα Νυρεμβέργη πρέπει να στηθεί για τους βουλευτές του νησιού.

  21. Συριζαλβανία του Χότζα avatar
    Συριζαλβανία του Χότζα 25/03/2013 11:48:30

    Πολλά σημεία της συμφωνίας μένουν να ξεκαθαριστούν.Το μόνο σίγουρο είναι ότι για πρώτη φορά η ελληνική κοινή γνώμη θα μπορέσει να αποκτήσει ένα συλλογικό απόθεμα γνώσης για τα περιθώρια "διαπραγμάτευσης'' εντός ευρώ. Για να δούμε προοπτική υπάρχουν μόνο 2 αληθινοί δρόμοι: 1) Ριζοσπαστικές μεταρρυθμίσεις στο κράτος και την οικονομία εντός ευρώ και εντός του πλαισίου δημοσιονομικής σταθεροποίησης (το μνημόνιο προβλέπει ελάχιστες μεταρρυθμίσεις, που συνήθως αυτές δε γίνονται ή καθυστερούν) 2) Επιστροφή σε ένα υποτιμημένο εθνικό νόμισμα. Οι ''δρόμοι" που προτείνουν οι εγχώριοι ταλιμπάν του μνημονίου (ότι μόνο αυτό αρκεί για την ανάκαμψη) και οι παραμυθάδες του αντιμνημονίου (κατάργηση μνημονίων 49 δις μέτρων,παραμονή στο ευρώ,Ρώσοι,Ντουμπάι, κλπ) είναι καθρεφτάκια για ιθαγενείς. Ευκαιρία είναι επιτέλους να μονοπωλήσουν το δημόσιο διάλογο αυτοί που έχουν να προτείνουν ρεαλιστικούς δρόμους ανάκαμψης και όχι οι τρομοκρατούντες μνημονιακοί δημοσιογράφοι και κραυγάζοντες γραφικοί αντιμνημονιακοί εντός ευρώ.

    • apergospastis avatar
      apergospastis @ Συριζαλβανία του Χότζα 25/03/2013 15:24:54

      Μετά από μια βδομάδα, και αφού η Κύπρος υποτάχθηκε, έχεις την μεγαλοψυχία να μιλήσεις εναντίον του μνημονίου; Συγχαρητήρια. Καλή επιστροφή στην δουλειά σου (αύριο είπαμε ότι είναι έτσι;).

      • Συριζαλβανία του Χότζα avatar
        Συριζαλβανία του Χότζα @ apergospastis 25/03/2013 17:14:59

        Δε μιλάω κατά του μνημονίου ως πλαίσιο απαραίτητης δημοσιονομικής προσαρμογής αλλά ως ένα μέτριο μεταρρυθμιστικό εργαλείο για την ανάκαμψη της χώρας. Θα προσπαθήσω να μπαίνω και να καταθέτω την άποψή μου μετά τις 6 που γυρνάω από το γραφείο για να μη σου λείψουν τα σχόλιά μου.Αλλά σίγουρα τα πρωινά και τα μεσημέρια θα μου λείψει η τεκμηριωμένη επιχειρηματολογία σου...

  22. billis avatar
    billis 25/03/2013 11:53:26

    Η Κύπρος εδώ που έφτασαν τα πράγματα έπρεπε να επιστρέψει στη λίρα και να χρεοκοπήσει τις Τράπεζες. Οι Τράπεζες δε θα πηγαίνανε για κρατικοποίηση για να σωθούν οι καταθέσεις αναγκαστικά.Πάντως από γνωστούς φίλους στη Κύπρο λένε τους δικούς μας προδότες. Τώρα λέγονται πολλά ότι μπορόυσαμε να ασκήσουμε βέτο στις αποφάσεις το γιούρογκρουπ ή να τους απειλείσουμε και εμείς. Τώρα θα δούμε τι πρόκειται να γίνει.

    • Geros avatar
      Geros @ billis 25/03/2013 15:08:00

      Καλά , οι Κύπριοι είναι μεγαλωμένοι με τον μύθο ότι για όλα φταίει η Ελλάδα .
      Από την μια θέλουν μόνοι τους και από την άλλη κλαίγονται ότι δεν τους βοηθάμε ..... δεν βγάζεις άκρη. Άσε που τους ήρθε και ουρανοκατέβατο , είχαν μείνει στο να κοροϊδεύουν την Ελλάδα για τα χάλια της (το τι δούλεμα είχα ακούσει από Κυπρίους το 2010 και το 2011 δεν λέγεται) και ξαφνικά τους έσκασε χρεοκοπία , δεν κατάλαβαν από που τους ήρθε και για ότι δεν ξέρουν από που τους ήρθε φταίει η Ελλάδα .... by default.

  23. dikefalosaitos avatar
    dikefalosaitos 25/03/2013 12:43:01

    Τώρα πως από το 9,90% για τους άνω των 100.000 ευρώ, μετά από "σκληρή" διαπραγμάτευση των Κυπρίων, έφθασαν στο 100%, καλό θα είναι να διδάσκεται σε σχολές.
    Τσιπροσχολές.

    • Geros avatar
      Geros @ dikefalosaitos 25/03/2013 17:14:44

      Μην είσαι και εσύ τόσο σκληρός με τον Αλέξη , ακόμα το παιδί μαθαίνει.
      Το είπε ένας σχολιαστής πιο πάνω ότι του κάνει ένας Κορεάτης ιδιαίτερα στα οικονομικά.
      Λες λόγια που πληγώνουν , αν τα ακούσει ο Αλέξης μπορεί να παραιτηθεί , ξέρεις πως είναι τα παιδιά σε αυτή την ηλικία. Με το μαλακό ....

      • dikefalosaitos avatar
        dikefalosaitos @ Geros 25/03/2013 20:21:07

        Και όχι μόνο με τον Αλέξη, εκεί στην Κύπρο πρέπει να έχουν τελειώσει το ίδιο Ι.Ε.Κ.
        Θα ήθελα πάντως κάποιος να μου εξηγήσει για ποιο λόγο την προηγούμενη επαναστατική εβδομάδα είπαν ένα βροντερό ΟΧΙ, ενώ τώρα λένε ένα βροντερό ΝΑΙ, ακαπέλα.

  24. Tassos avatar
    Tassos 25/03/2013 12:49:55

    Τι λέτε ρε μάγκες? Ο Αναστασιάδης φταίει? Ο Αναστασιάδης ήθελε από την αρχή το πρώτο σχέδιο που θα χάναν τους τόκους 1,5 χρόνου. Οι βουλευτές ψήφισαν ΟΧΙ και τα χάσαν όλα. Το όχι των ψεκασμένων, των συριζαίων, των βουλευτών-δικηγόρων Offshore, των ηλιθίων που περίμεναν την Ρωσσία να σώσει την Κύπρο εις βάρος των Γερμανών (του καλύτερού τους πελάτη δηλ.)

  25. ΕΠΙΔΕΞΙΟΣ avatar
    ΕΠΙΔΕΞΙΟΣ 25/03/2013 14:24:47

    @ Συριζαλβανία του Χότζα

    Συμφωνω απολυτα με την αποψη σου.
    Αν επιθυμουμε την παραμονη μας στο Ευρω
    θα πρεπει να ζησουμε για μεγαλο χρονικο διαστημα με τα
    ΜΝΗΜΟΝΙΑ(1,2,3,4 ...ν! στα Μαθηματικα).
    Με αμφιβολο το αποτελεσμα της αναπτυξης.
    Πιθανον να επιβιωνουμε μες στην φτωχεια μας.
    Το αλλο ενδεχομενο ειναι η επιστροφη στην Δραχμη με οτι αυτο συνεπαγεται
    (Υποτιμηση , Πληθωρισμος αλλα και αυξηση της ανταγωνιστικοτητας)
    Ολα τα αλλα τα μισολογα τυπου ΣΥΡΙΖΑ ,ΠΑΣΟΚ, ΝΔ(Επαναδιαπραγματευση,Απαγγιστρωση και αλλες
    τετοιες μπαρουφες) ειναι για τους πολιτικαντηδες και λαικιστες.
    Ισως το Δημοψηφισμα που προτεινε το 2011 ο ΓΑΠ να ειναι τωρα
    η αρχη στην λυση του Δραματος

    • Συριζαλβανία του Χότζα avatar
      Συριζαλβανία του Χότζα @ ΕΠΙΔΕΞΙΟΣ 25/03/2013 17:23:53

      Ο ΓΑΠ το πρότεινε σχετικά με το δεύτερο πακέτο διάσωσης, η Μέρκελ και ο Σαρκοζί απαίτησαν αν γίνει δημοψήφισμα να γίνει για την παραμονή ή όχι στο ευρώ, και νομίζω σωστά, αυτό είναι το μόνο δίλημμα. Εγώ τάσσομαι υπέρ του ευρώ αλλά με τους μόνους που μπορώ να διαφωνήσω ουσιαστικά και να επιχειρηματολογήσω σε ένα διάλογο με ενδιαφέρον για το ποιο δρόμο πρέπει να διαλέξουμε είναι αυτοί που μιλούν για επιστροφή στη δραχμή, γιατί απλά ξέρουν τι τους γίνεται.

  26. Komis Montechristo avatar
    Komis Montechristo 25/03/2013 14:46:04

    Χρόνια πολλά και σε σένα αγαπητέ Κυθήριε.

  27. Μικρασιάτης avatar
    Μικρασιάτης 25/03/2013 21:32:08

    Διαβαζα σημερα τις δηλωσεις του Γ. Σταθακη πριν λιγες μερες (απ τους σοβαρους Βουλευτες του Συριζα, και οικονομολογος) που αποθεωνε τη Κυπρο για το μεγαλο ΟΧΙ.
    Κι ελεγε οτι και η Ελλαδα επρεπε να πει ενα παρομοιο μεγαλο ΟΧΙ. Κριμα, βρε παιδια που δεν ειχαμε κι εμεις τους Τσιπρο-Καμμενους στο τιμονι να λεγαμε το μεγαλο ΟΧΙ ωστε>>

    ---να εκδιδαμε κι εμεις (οπως και η Κυπρος) ομολογο για το ...Φυσικο Αεριο (τελικα αποδειχθηκε οτι τετοιο ομολογο, δεν το αγοραζει κανεις προς το παρον).

    ---να μας δανειζαν οι Ρωσοι με επιτοκιο ....2% κι οχι με το επαχθες 2,9% που δανειζομαστε τωρα (αν και στη Κυπρο οι Ρωσοι δεν ηταν τοσο large αφου της δανεισαν με 4,5% ).

    ---να μας βοηθουσε η αδελφη Ρωσια να κατοχυρωσουμε τα δικαιωματα μας στο Φ.Α (τελικα οι Ρωσοι γυρισαν το φυλλο και τωρα μιλανε για τα κυριαρχικα δικαιωματα της ...Τουρκιας)

    ---να μας προστατευε η Ισραηλιμη Αεροπορια, μεγαλη ατακα Καμμενου, λογω Ντελεκ (παει κι αυτο, αφου ο Νειτανιαχου ζητησε συγνωμη απ τους Τουρκους και πανε για συνεργασια)

    ---να.... να.... κτλ κτλ

    /Μιλαμε οτι οι Τσιπρο-Καμμενοι ειναι χρονια μπροστα στα geopolitics και εξεταζεται να τους προσλαβει το Στειτ Ντιπαρτμεντ, ή ο Μεντβεντεφ )

  28. McRakis avatar
    McRakis 26/03/2013 11:19:01

    ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΑΠΛΩΣ ΝΑ ΣΥΝΔΕΟΥΜΕ ΓΕΓΟΝΟΤΑ ΠΕΡΑΝ ΤΩΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ Κ ΑΠΛΩΣ ΝΑ ΒΓΑΛΟΥΜΕ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ. ΤΟΝ ΔΙΑΜΕΛΙΣΜΟ ΤΗΣ ΓΙΟΥΓΚΟΣΛΣΒΙΑΣ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΑ ΤΟΝ ΞΕΚΙΝΗΣΑΝ ΟΙ ΓΕΡΜΑΝΟΙ ΜΕ ΤΟΥΣ ΚΑΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΚΡΟΑΤΕΣ. ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΚΑΤΙ ΤΕΤΟΙΟ ΠΙΣΤΕΥΩ ΘΑ ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΟΥΝ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ Κ ΣΤΟΝ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΧΩΡΟ. ΑΝ ΓΙΝΕΙ ΚΑΤΙ ΤΕΤΟΙΟ ΘΑ ΕΧΟΥΝ ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥΣ ΜΕΓΑΛΗ ΕΥΘΥΝΗ Κ ΟΙ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΙ Κ ΟΙ ΠΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΥΝ ΓΙΑΤΙ ΑΝ Κ ΚΟΝΤΑ ΣΤΟΝ ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟ ΔΕΝ ΤΟΝ ΞΥΠΝΑΝΕ. ΣΑΣ ΠΙΣΤΕΥΑ ΒΛΕΠΩ ΟΜΩΣ ΑΛΛΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ. ΔΕΝ ΜΟΥ ΑΦΗΝΕΤΕ ΚΑΜΜΙΑ ΕΥΚΑΙΡΙΑ

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.