#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
14/09/2011 15:21
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Συμφωνία εξόντωσης της Ελλάδας στην τηλεδιάσκεψη



Η ευρωπαϊκή μπλόφα φαίνεται ότι πιάνει. Αφού επί μία εβδομάδα «σκύλιασαν» με πιθανή χρεοκοπία της Ελλάδας, αφού πάγωσαν τον κόσμο που περίμενε έξοδο από το ευρώ, να χάσει τις αποταμιεύσεις του, να καταστραφεί γενικώς, όλα δείχνουν ότι τώρα οι Ευρωπαίοι ολοκληρώνουν το σχέδιό τους.

Θα ζητήσουν από την Ελλάδα να πάρει σκληρά μέτρα, όπως αυτά που είχε δεσμευτεί με το Μεσοπρόθεσμο κι όχι μόνο.

Θέτοντας το δίλημμα ή σας αφήνουμε και χρεοκοπείτε ή κάντε εδώ και τώρα ότι σας ζητάμε, οι Γερμανοί κατά κύριο λόγο θα μας βάλουν τα δύο πόδια σε ένα παπούτσι. Θα είναι τόσο άγρια τα βασανιστήρια που θα υποστούμε, που καλύτερα θα λέμε να χρεοκοπούσαμε.

Η κυβέρνηση δεσμεύεται να λάβει άμεσα όλα εκείνα τα μέτρα που θέτουν οι ξένοι ως προϋπόθεση για να σταματήσουν να μιλούν για χρεοκοπία.

Θα ζητήσουν και η κυβέρνηση θα ανακοινώσει:

Μείωση του αριθμού των δημοσίων υπαλλήλων κατά 200.000 σταδιακά αλλά σε σύντομο χρονικό διάστημα. Στρατιές ανέργων από δήμους, υπουργεία, ΔΕΚΟ, ευρύτερο δημόσιο τομέα.

Νέα μείωση μισθών στο δημόσιο. Κάτι ακούγεται για περικοπή 10%, επιπλέον του ενιαίου μισθολογίου.

Το νέο μισθολόγιο θα εφαρμοστεί άμεσα και χωρίς εξαιρέσεις, όπως και η εργασιακή εφεδρεία.

Πιθανότατα σήμερα ή αύριο να ανακοινωθεί άμεσο λουκέτο μιας, ή δύο ΔΕΚΟ. Η μία θα είναι η ΕΡΤ.

Θα ανακοινωθεί η αποκρατικοποίηση μιας μεγάλης εταιρείας και άμεσα. Θα είναι πιθανότατα ο ΟΠΑΠ.

Υπάρχουν πολλές ακόμη αλλαγές και θυσίες που θα ζητήσει η τρόικα προκειμένου να επιστρέψει την ερχόμενη Δευτέρα στην Αθήνα. Όλα αυτά θα τα ανακοινώσει στην κυβερνητική ο πρωθυπουργός και θα τα συμφωνήσει στην τηλεδιάσκεψη με Μέρκελ και Σαρκοζί.

Η ουσία είναι ότι έρχονται πολύ δύσκολες ημέρες για εκατομμύρια πολίτες. Και είναι πολύ δύσκολο να διαχειριστεί οποιοσδήποτε τις στρατιές ανέργων και νεόπτωχων που θα προκύψουν σύντομα.

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Strange Attractor avatar
    Strange Attractor 14/09/2011 15:26:23

    Η συμφωνία εξόντωσης της χώρας έγινε προ πολλού.
    Τώρα αρχίζει επιτέλους η οριστική της υλοποίηση.
    Αφού πρόλαβαν και ξεφορτώθηκαν όσα ελληνικά ομόλογα μπόρεσαν οι γερμανικές τράπεζες.
    Εσωτερικά χρεοκοπήσαμε προ πολλού.
    Μόνο ως προς τους δανειστές μας είμασταν τυπικοί, δανειζόμενοι και πληρώνοντας τα σπρεντς τους.
    Για αυτό και με τόσο στράγγισμα, το έλειμμα και το χρέος αυξάνονται αντί να μειωθούν.

  2. Γιάννης Φαίλτωρ avatar
    Γιάννης Φαίλτωρ 14/09/2011 15:27:46

    Τι έγινε εκείνο το αναθεματισμένο πιστόλι που ήταν πάνω στο τραπέζι? Έπαθε εμπλοκή?

    • AUD avatar
      AUD @ Γιάννης Φαίλτωρ 14/09/2011 15:32:49

      νεροπίστολο ήταν!!

    • spiros avatar
      spiros @ Γιάννης Φαίλτωρ 14/09/2011 16:09:39

      Ήταν άσφαιρο.

    • Lichnee avatar
      Lichnee @ Γιάννης Φαίλτωρ 14/09/2011 16:13:39

      Τζουφιες ειχε.

    • raindog avatar
      raindog @ Γιάννης Φαίλτωρ 14/09/2011 19:54:04

      το κράταγε από την λάθος μεριά, για μας...

    • kackos avatar
      kackos @ Γιάννης Φαίλτωρ 14/09/2011 20:13:03

      αφλογιστία... παντού, μας πήραν την πατρίδα χωρίς μια ντουφεκιά... το παράπονο του πατέρα μου από το κρεβάτι του πόνου.αν και ελπίζει πως μας έμειναν βόλια

  3. Mr Purple avatar
    Mr Purple 14/09/2011 15:30:13

    Μέρες τώρα διαβάζω την ιστοσελίδα αυτή και υπάρχει κάτι που πραγματικά δεν κατανοείτε - όσο και να φωνάζετε, με όσο δραματικούς τόνους και να μιλάτε για χρεοκοπία, το ΠΑΣΟΚ όχι μόνο παραμένει στην εξουσία, αλλά διατηρεί και το παρασιτοκτόνο δημόσιό του. Αυτό λοιπόν που δεν καταλαβαίνετε είναι πως το ΠΑΣΟΚ δεν είναι κόμμα. Είναι πλατωνική Ιδέα. Κανείς και τίποτα δεν μπορεί να το αποδομήσει. Θα πρέπει να μάθουμε να ζούμε με αυτό το δεδομένο. Μακάρι να ήταν διαφορετικά.

    • Delphi avatar
      Delphi @ Mr Purple 14/09/2011 16:09:07

      Kai epidi to Pasok theli na diatirisi to parasitiko dimosio pou aftoi dimiourgisane, tha pethanoun oli i ipolipi kai tha sarosi i anergia kai i ftoxia se aftous pou den exoun eksasfalismeni ergasia sto dimosio.Kidia kai kolives sto idiotiko tomea, kai iperforologies na diatirisioun to antiparagogiko dimosio kai eklogikous pelates tous. Tote, kalitera na apolithoun 200,000 para na katastrafi entelos o idiotikos tomeas, se afto i Troika exi dikeo, i apolisis dimosion ipalilon epivalte.Eprepe na eixe gini poli prin ftasi i xora sto pato logo sovietikes oikonomikes antilipsis.

      • Anonimos avatar
        Anonimos @ Delphi 14/09/2011 16:34:26

        +1000!

        • Delphi avatar
          Delphi @ Anonimos 14/09/2011 17:16:05

          Sostos Anonimos. Me mathimatiki akriveia, 400,000+, ama thelame na eimaste xora anaptiksis kai evimerias, kai oxi xora bolemenon me lefta ton mi bolemenon.To Belgio me analogo plithismo me tin Ellada exi to poli 150,000 dimosi ipalili kai emis 1 ekatomirio.Pou na minoun xrimata gia anaptiksi, kali pedia, ygeia otan to 75% tou kratikou proipoligismou pigeni se pliromes misthon, sintaksis, dania gia na antapokrithoun sto sovietiko tous pelatiako kratos. Kai gia tous mi bolemenous, aparadextes grafiokraties pou diskolevan kathe ependisi, dimiourgikotita kai anaptiksi aftis tis xoras. As min einai meriki ipokrites, den bori kai einai asteio na ipostirizoun kentro-deksi kai deksi psifoforoi sovietika oikonomika sistimata pou exoun katargithi pantou.Eimaste i monadiki sto eidos sto ditiko kosmo. Iparxi o Tsipras kai i Papariga gia na ipostirizoun to kratismo.

          • Σταύρος avatar
            Σταύρος @ Delphi 14/09/2011 17:47:06

            Το γεγονός του ότι το 75% του Κρατικού πλούτου πηγαίνει στην πληρωμή των ΔΥ δεν σου λέει ότι το Κράτος και δη το ΠΑΣΟΚικό Κράτος και σύστημα διακυβέρνησης είναι ανίκανο;
            Αφ' ενός δεν έχουμε 1 εκατομμύριο ΔΥ και αφ' εταίρου η Παιδεία, η Υγεία, η Άμυνα, η Μέριμνα και ότι άλλο δεν θα καλυφθούν από ΔΥ;
            Μιά λελογισμένη αξιοκρατικά ελεγχόμενη απόλυση θα ήταν δεκτή αλλά, το πογκρόμ που ονειρεύεστε, μόνο κακό μπορεί να κάνει!

          • anetos avatar
            anetos @ Delphi 15/09/2011 07:46:08

            παρ'ολα αυτα 24000 νεες προσληψεις +στρατειες συμβουλων

      • Anonimos avatar
        Anonimos @ Delphi 14/09/2011 16:37:02

        Επιτέλους το βλέπω αυτό. Από την Αρχή ιπρεπε να απολύσουν 200.000 καλύτερα 400.000 και να μην πειράξουν τους Ιδιώτες καθόλου

        • dino avatar
          dino @ Anonimos 14/09/2011 16:59:21

          Εγω θα ελεγα γραφειοκρατες.Ειτε ειναι απο τον δημοσιο ατομα παραγωγης φωτοτυπιων που βαζουν μονο τζιφρες ειτε απο τον ιδιωτικο τραπεζουπαλληλοι, παπαγαλακια,γραμματειακη υποτηριξη κτλ.Η Ελλαδα δεν αντεχει 1 στους 5 εργαζομενους να ασχολειται μονο με χαρτια μετα το τελος των ευρωπαικων ενισχυσεων και δανειων ειτε μας αρεσει ειτε οχι.

          • (A)θανάσης avatar
            (A)θανάσης @ dino 14/09/2011 17:07:15

            Την γραφειοκρατεια την παραγουν οι νομοι και οχι οι υπαλληλοι. Πρωτα πρεπει να αλλαξει το νομικο καθεστως της γραφειοκρατειας και μετα να απολυθουν οι πλεοναζοντες. Τωρα, η γραφειοκρατεια μενει χωρις να υπαρχει προσωπικο να "τρεξει" τις υποθεσεις. ΠΑΛΙ οι ιδιωτες θα την πληρωσουν, περιμενοντας δεκαπλασιο χρονο να διεκπεραιωθουν οι υποθεσεις τους απο ενα εντελως διαλυμενο και αποψιλωμενο "δημοσιο"...

          • Delphi avatar
            Delphi @ (A)θανάσης 14/09/2011 17:17:18

            +10000

          • JOHN avatar
            JOHN @ (A)θανάσης 14/09/2011 17:56:40

            @Θαναση.Η γραφειοκρατια και η πολυνομια !

          • raindog avatar
            raindog @ dino 14/09/2011 19:58:27

            Αν περιμένεις να αλλάξει πρώτα το νομικό καθεστώς και μετά να γίνουν απολύσεις... καλά κρασιά.

        • φωνη avatar
          φωνη @ Anonimos 14/09/2011 17:42:15

          Σιγά μην απολύσουν. Θα διώξουν όλους τους ΝΔκράτες, θα γίνει σφαγή μεταξύ των δημοσίων υπαλλήλων και μη σου πω θα συνεχίσουν από πίσω να προσλαμβάνουν ΠΑΣΟΚους, όπως έκαναν μέχρι τώρα και όταν φτάσουμε στην 7δόση θα έχουμε πέσει εκτός στόχου πάλι λόγω...."ύφεσης".

          Το ΠΑΣΟΚ δεν αλλάζει.

          • juliet avatar
            juliet @ φωνη 14/09/2011 17:48:55

            Φωνή,
            καλησπέρα, που το κατάλαβες ; αυτοί δεν χαΐδευουν σαν κάποιους που πριν απο κάποια χρόνια τους κάνανε και μόνιμους, λες και αυτό ήτανε το ζητούμενο......και με προσλήψεις θα προσπαθήσουνε να φτιάξουν νέο'' στρατό''.

          • sofia avatar
            sofia @ φωνη 15/09/2011 14:57:34

            ΑΥΤΟ ΑΚΡΙΒΩΣ ΘΑ ΚΑΝΟΥΝ. ΚΑΙ ΝΑ ΞΕΡΕΙΣ ΟΤΙ ΤΟ 99% ΤΩΝ ΤΕΜΠΕΛΗΔΩΝ ΚΑΙ ΔΙΕΦΘΑΡΜΕΝΩΝ ΣΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ ΕΙΝΑΙ ΠΑΣΟΚΤΖΗΔΕΣ. ΑΚΡΙΒΩΣ ΓΙΑΤΙ ΕΧΟΥΝ ΠΛΑΤΕΣ ΤΟΣΑ ΧΡΟΝΙΑ. ΚΑΙ ΕΠΙ ΚΥΒΕΡΝΗΣΕΩΝ ΤΗΣ Ν.Δ. ΕΙΧΑΝ ΠΑΛΙ ΠΛΑΤΕΣ ΟΙ ΙΔΙΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ. ΚΑΙ ΤΕΜΠΕΛΙΑΖΑΝ ΚΑΙ ΕΚΑΝΑΝ ΖΗΜΙΑ ΣΤΗΝ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ. ΜΙΛΑΩ ΕΚ ΤΩΝ ΕΣΩ...

        • Homo Problematicous avatar
          Homo Problematicous @ Anonimos 15/09/2011 13:17:36

          Αλήθεια, αυτές οι 200.000 ή και 400.000 απολυμένοι κακοί Δ.Υ., σε ποιά αγορά εργασίας θα διοχετευθούν ;

          Μήπως σ' αυτήν του ημικορεσμένου ( μετά από τις δεκάδες χιλιάδες λουκέτα)Ιδιωτικού Τομέα ;

          Και τί θα γίνει τότε ;

          Μα , θα ισχύσει ο νόμος της προσφοράς και της ζήτησης ( μικρή προσφορά θέσεων εργασίας - τεράστια ζήτηση από τον κόσμο ).

          Αποτέλεσμα ;
          Περαιτέρω μείωση των ήδη κουτσουρεμένων μισθών του Ιδιωτικού Τομέα ( Όταν το αφεντικό προσφέρει πέντε θέσεις στην επιχείρησή του και οι υποψήφιοι/σφαζόμενοι μεταξύ τους υποψήφιοι είναι εκατοντάδες, τότε η λογική της πρόσληψης θα είναι ΜΕΙΟΔΟΤΙΚΟΥ χαρακτήρα, δηλαδή
          " διαλέγω αυτούς που θα ζητήσουν λιγότερα".

          Καλό θα είναι λοιπόν να μην ...χαιρεκακίζουμε, γιατί θα τα βρούμε μπροστά μας.

      • Μιβήτας avatar
        Μιβήτας @ Delphi 15/09/2011 15:22:33

        Δεν φταίς εσύ αγόρι μου για τα καταπληκτικά Greeklish σου...
        Φταίνε αυτοί που σε βγάζουν στον αέρα και δεν καταλαβαίνουν ότι υπάρχουν και άνθρωποι "Έλληνες σε τούτη την πατρίδα που μιλούν και γράφουν μόνο Ελληνικά , την γλώσσα μήτρα των γλωσσών όλου του κόσμου.
        Κατά τα λοιπά εσύ πρέπει να είσαι ένας από αυτούς τούς"μελιτζόφωνους" που όταν έλθει η στιγμή θα ανακράξετε πάλι :
        ....Well , start the revoloution with out me...I am too busy.
        To Ελληνικό "Delphi" σε μάρανε τρομάρα σου.-

  4. factorx avatar
    factorx 14/09/2011 15:32:11

    Η Γαλλία θα κάνει τα πάντα για να σώσει την Ελλάδα, δήλωσε ο γάλλος πρόεδρος Νικολά Σαρκοζί, μιλώντας στο υπουργικό του συμβούλιο, μεταδίδει το Reuters.

    Παράλληλα, ο γάλλος εκπρόσωπος τύπου, σε δηλώσεις του, επανέλαβε την ανάγκη άμεσης υλοποίησης των αποφάσεων της 21ης Ιουλίου για την Ελλάδα.

    Αναφορικά με την απογευματινή τηλεδιάσκεψη, ανέφερε ότι θα τεθούν επί τάπητος οι ελληνικές δεσμεύσεις για μείωση του ελλείμματος, ενώ πρόσθεσε ότι δεν θα υπάρξει κάποια ανακοίνωση μετά από τη γαλλική προεδρία.

  5. factorx avatar
    factorx 14/09/2011 15:32:26

    ΡΕΝ: ΔΡΑΜΑΤΙΚΟ ΤΟ ΚΟΣΤΟΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΧΡΕΟΚΟΠΙΑΣ

    Σαφή προειδοποίηση για το «δραματικό κόστος» της ελληνικής χρεοκοπίας ή εξόδου της Ελλάδας από το ευρώ απηύθυνε ο Olli Rehn μιλώντας ενώπιον του ευρωπαϊκού κοινοβουλίου. «Θέλω να πω κάτι σε όσους λένε ότι θα ήταν καλύτερα η Ελλάδα να βγει από το ευρώ. Διαφωνώ κάθετα. Δεν θα ήταν καλύτερα ούτε για την Ελλάδα ούτε για την ευρωζώνη» δήλωσε μιλώντας στο ευρωπαϊκό κοινοβούλιο και συμπλήρωσε: «Όπως και να το δει κανείς, είναι απολύτως βέβαιο ότι χρεοκοπία της Ελλάδας ή έξοδος της χώρας από το ευρώ θα επιφέρει δραματικό οικονομικό, κοινωνικό και πολιτικό κόστος όχι μόνο για την Ελλάδα, αλλά για την ευρωζώνη και τους διεθνείς μας εταίρους».Ο κ. Rehn αναφέρθηκε επίσης στο θέμα του ευρωομολόγου, δεδομένου ότι λίγο νωρίτερα, ο Jose Manuel Barroso δήλωσε πως σύντομα θα παρουσιαστούν οι σχετικές προτάσεις της Κομισιόν.

  6. factorx avatar
    factorx 14/09/2011 15:32:42

    «Η Τρόικα δεν θα είχε επιστρέψει στην Ελλάδα εάν δεν υπήρχαν κατάλληλες συνθήκες», δηλώνει υψηλόβαθμος αξιωματούχος του ΔΝΤ στο Reuters.

    Όπως επισημαίνει ο Arrigo Sadun, επικεφαλής του Ταμείου για χώρες μεταξύ των οποίων και οι Ιταλία και Ελλάδα, δήλωσε στο παρασκήνιο συνεδρίου ότι «εάν οι συνθήκες δεν υπήρχαν, τότε (η τρόικα) δεν θα είχε επιστρέψει».

    • Strange Attractor avatar
      Strange Attractor @ factorx 14/09/2011 15:34:08

      Ο δολοφόνος πάντα γυρίζει στο σημείο του εγκλήματος....

      • Orestios avatar
        Orestios @ Strange Attractor 14/09/2011 15:39:25

        +1000

      • spiros avatar
        spiros @ Strange Attractor 14/09/2011 16:12:04

        Για να αποτελειώσει το έγκλημα.

  7. Νίκος Αργεάδης avatar
    Νίκος Αργεάδης 14/09/2011 15:36:47

    Ήταν φυσικό, αφού έσωσαν πρώτα τις τράπεζές τους, ή τουλάχιστον δημιούργησαν συνθήκες που μειώνουν τις επιπτώσεις γι' αυτές, και ας έγινε η επίθεση από την Μούντυς.

    Το επόμενο βήμα της στρατηγικής τους:
    Πιέσεις για εκχώρηση κυριαρχικών δικαιωμάτων, φιλέτων κλπ, συμπεριλαμβανομένων και των πιθανών αποθεμάτων φυσικού αερίου και πετρελαίου.
    Και κάτι άλλο:
    Δεν είναι τυχαίο γιατι ξεκίνησαν τώρα οι γραικύλοι των Αθηνών να κάνουν γεωτρήσεις στο Ιόνιο και νοτίως της Κρήτης. Ό,τι ανακαλυφθεί δεν θα διστάσουν τα παγκοσμιοποιημένα ελληνώνυμα ανθρωπάρια, οι αντιεξουσιαστές σοσιαΛΗΣΤΕΣ να τα κάνουν εμπράγματη υποθήκευση, και όλα αυτά για να κρατηθούν στις καρέκλες και ας γίνει η Ελλάδα φωτιά και μπούρμπερυ.

  8. Πετρος Μ. avatar
    Πετρος Μ. 14/09/2011 15:36:51

    Χρεωκοπία (τους) ή θάνατος!
    Αναζητείται Νέστορ Κίρχνερ.

    • Απορία avatar
      Απορία @ Πετρος Μ. 14/09/2011 15:42:14

      ή πως λέμε
      χρεωκοπία ή πτώχευση

      έχουμε επιλογές πάντως...

  9. daughter of mercy avatar
    daughter of mercy 14/09/2011 15:43:21

    Η αλήθεια!
    http://www.youtube.com/watch?v=twHwE3mzspE&feature=player_embedded

  10. A.M. avatar
    A.M. 14/09/2011 15:44:57

    @factorx έγραψε:
    «...ο Olli Rehn είπε...
    ...είναι απολύτως βέβαιο ότι χρεοκοπία της Ελλάδας ή έξοδος της χώρας από το ευρώ θα επιφέρει δραματικό οικονομικό, κοινωνικό και πολιτικό κόστος όχι μόνο για την Ελλάδα, αλλά για την ευρωζώνη και τους διεθνείς μας εταίρους»

    Και αντί η Ελλάδα να εκβιάζει το σύμπαν ολόκληρο (ΕΕ, Γερμανία, ΔΝΤ κλπ) να της τα σκάσουν για τα καλά για να μην υποστούν αυτό το «δραματικό οικονομικό, κοινωνικό και πολιτικό κόστος» - στο στύλ «σας αγαπάμε βρε χαζά! πληρώστε μας για να μην υποφέρετε! - παίρνει μέτρα επί μέτρων που οδηγούν τον Ελληνικό λαό σε φτώχεια και σε πείνα και την χώρα σε οικονομικό μαρασμό!

    Θέλουν ή δεν θέλουν κρέμασμα για εσχάτη προδοσία οι «κυβερνώντες»;;

    • Diamond Angel avatar
      Diamond Angel @ A.M. 14/09/2011 15:48:59

      ΘΕΛΟΥΝ!!!!!!!

    • ΕΥΑ avatar
      ΕΥΑ @ A.M. 14/09/2011 19:13:35

      Θρασύδειλοι, που η αξία τους φαίνεται από το τίποτα που προσφέρουν στον ελληνικό λαό, ενώ του παίρνουν τα πάντα.

      • Kωστακης avatar
        Kωστακης @ ΕΥΑ 15/09/2011 21:46:18

        Ναι αυτοι φταίνε για όλα! Τον ανάγκασαν τον Σημίτη να φτιάξει τα λογιστικά με την γκολντμαν και μας ανάγκασαν εμάς να δανειστούμε τόσα πολλα. Εμείς είμαστε οι καλύτεροι! Πως τολμάνε;

  11. kirdou avatar
    kirdou 14/09/2011 15:56:29

    Καλά περίμενε κανείς στα σοβαρά ότι θα χρεοκοπήσει επίσημα η Ελλάδα;Δεν γίνονται αυτά το έχουμε ξαναπεί,δεν συμφέρει κανέναν.Το ότι έκαναν σαν παλαβοί επι μία εβδομάδα είναι για να πάρουν ότι περισσότερο μπορούν επιπλέον.Οσο για τον ελληνικό λαό μην τρέφετε ψευδαισθήσεις ότι θα αντιδράσει.Η Ελλάδα είναι μοναδικό παγκόσμιο φαινόμενο και παράδειγμα για το πώς χειραγωγείται ένας λαός και πως εκβιάζεται.

    • Kargia avatar
      Kargia @ kirdou 14/09/2011 16:10:13

      Έτσι είναι., και ο λόγος είναι απλός. Όλες οι επαναστάσεις πρέπει να χρηματοδοτηθούν και να προετοιμαστούν από ειδικούς. Προς το παρόν όλα τα παραπάνω ΔΕΝ επιθυμούν κάποια αλλαγή. Έτσι λοιπόν ο κόσμος θα παραμείνει σπίτια του βλέποντας Τούρκικα, ποδόσφαιρο και καμιά τσόντα. Α! και όταν νιώθει φουλ επαναστάτης μπορεί και να κάνει και κανά like σε κανά επαναστατικό σχόλιο. Που είναι ο Πρόεδρος Αντώνης να επνεύσει το κόσμο. Που ο Τσε Καρατζαφερ, ο πρόεδρος 15μελούς Αλέξης, η μπολσεβίκα Αλέκα, ή κόρη του Δράκουλα κ.λ.π.

      • kirdou avatar
        kirdou @ Kargia 14/09/2011 16:32:30

        Ετσι.Η αναξιοπιστία και η απαξίωση των Ελλήνων προς την πολιτική δεν επιτρέπει επαναστατικούς πειραματισμούς.Το πείραμα όμως που λέγεται Ελλάδα και το άν μπορούμε να επιβάλλουμε μέσω εκβιασμών και διλλημάτων,δύσκολες πολιτικές οι οποίες έχουν συμφωνηθεί,με την ευκαιρία βέβαια της κρίσης χρέους(;) στέφεται απο απόλυτη επιτυχία μέχρι στιγμής.Και έχει και δρόμο μπροστά της.

  12. Kραντωρ avatar
    Kραντωρ 14/09/2011 15:57:09

    Οχι στην αποκρατικοποιηση του ΟΠΑΠ. Ο εν λογω Οργανισμος εδημιουργηθη για να χρηματοδοτηση εργα αθλητικης υποδομης οπως σταδια, γυμναστηρια, κολυμβυτηρια κλπ. Επισης καλυψη λειτουργικων δαπανων αθλητικων δραστηριοτητων. Ο ΟΠΑΠ για να ανταποκριθη στον ρολο του πρεπει να εξελθη του Χρηματιστηριου και με την μορφη ΝΠΔΔ να υποστηριξη την αθληση των Ελληνων. Ο επιχειρηματικος υποκοσμος που τον διεκδικει , να αντιμετωπισθη καταλληλως...

  13. A.M. avatar
    A.M. 14/09/2011 16:00:23

    AN αυτή η «άλλη διακυβέρνηση» που γράφεις πρόκειται ΠΡΙΝ αρχίσει να απαγορεύει τις συναθροίσεις κ.τ.λ.π. να έχει κρεμάσει στο Σύνταγμα προς παραδειγματισμό ΌΛΟΥΣ όσους οδήγησαν την χώρα εδώ που την οδήγησαν εγώ θα την προτιμήσω ΟΠΟΙΑ και αν είναι και ότι χρώματος και αν είναι!

    • NEOTERA avatar
      NEOTERA @ A.M. 14/09/2011 16:34:37

      +1000

  14. φωνη avatar
    φωνη 14/09/2011 16:30:05

    Κάθε φορά που πιέζουν από το εξωτερικό συσπειρονόμαστε εναντίον του εξωτερικού και επί της ουσίας ξεχνάμε ποιός μας φέρνει κάθε φορά στη ντροπιαστική θέση εκβιασμού που πάλι βρεθήκαμε.

    Ποιός άλλος είναι υπεύθυνος εκτός από την Κυβέρνηση για την άθλια εικόνα που παρουσιάζουμε; Η Κυβέρνηση έχει καταντήσει την Ελλάδα σε μια χώρα "του κλώτσου και του μπάτσου". Αυτοί έδωσαν, δίνουν και θα δίνουν το δικαίωμα σε όλους να μας τσαλαπατάνε, να μας ντροπιάζουν καθημερινά, να μας ξεφτιλίζουν προσωπικά τον καθένα σαν ατομική ύπαρξη.

    Ποιός από εσάς αντιπροσωπεύεται επαρκώς από μια κυβέρνηση που υπονομεύει τη χώρα, καλεί ομάδες κρούσης να κάνουν τη δουλειά των υπουργών, ξεπουλάει ότι της ζητήσουν, σκύβει και λέει σε όλα ΝΑΙ. Αυτοί σας αξίζουν δηλαδή; Αυτούς θέλετε οι Έλληνες; Να χέσω και τη Γαλλία και τη Γερμανία και όλους. Οι δικοί μας τι κάνουν για τον ελληνικό λαό, άσε τα χρήματα του ελληνικού λαού, για την αξιοπρέπεια του τι κάνουν;

    Θα είναι εθνική προσβολή να ακούσω από το στόμα της Κυβέρνησης μετά τη συνάντηση Σαρκοζί-Μέρκελ-και του άλλου : "Καταφέραμε να μη χρεοκοπήσουμε και να παραμείνουμε στο ευρώ με τα νέα σκληρά μέτρα".

    Ελπίζω η ΝΔ να κάνει έστω και μια "άχρηστη" δήλωση συμπαράστασης για τους Έλληνες που ξεφτιλίζονται καθημερινά μέσα στον ίδιον τους τον τόπο από την ίδια τους την ηγεσία.

    Ντροπή!

  15. avanti avatar
    avanti 14/09/2011 16:34:26

    Ο Μάνος φωνάζει 2 χρόνια να απολυθούν 200.000 δημ. υπάλληλοι, μάλλον κάτι θα ήξερε. ' Ολα γίνονται με βάση την λογική " του όσο το δυνατόν λιγότερο κράτος " πρέπει να το καταλάβουμε είτε μας αρέσει είτε όχι. Τόπο στις πολυεθνικές, τα καρτέλ κλπ., αυτή είναι η γραμμή της κυβέρνησης , δεν γίνεται να μας το πούνε πιό ξεκάθαρα, οι άνθρωποι το βροντοφωνάζουν. Ετσι όπως εξελίσσεται η κατάσταση δεν θα μείνει ούτε ένας ' Ελληνας επιχειρηματίας στο τέλος (για τους αυτοαπασχολούμενους δεν το συζητάμε, όλοι υπάλληλοι των 300 ευρώ και βλέπουμε). Το ερώτημα βέβαια είναι τι κάνουν οι 'Ελληνες επιχειρηματίες (μικροί και μεγάλοι) , δεν βλέπουν ότι θα εξαφανισθούν λίαν συντόμως? Ούτε και από αυτούς που έχουν ένα κάρο λεφτά στα ψυγεία της Ελβετίας βλέπουμε καμία κίνηση, κάποιο ενδιαφέρον για ανάληψη επενδυτικών πρωτοβουλιών...... και να σκεφτεί κανείς ότι έχουν πληθώρα πάμφθηνου & φοβισμένου ανθρώπινου δυναμικού. Τι να πει κανείς. Και μετά περιμένουμε από τους απλούς & αδύναμους ανθρώπους να αντιδράσουν.

    • Delphi avatar
      Delphi @ avanti 14/09/2011 17:37:13

      +1000. Stin oikonomiki tou analisi peri dimosion ipallilon o Manos eixe apolito dikeo, ala teties *tabu* topothetisis theorounte grafikes apo ena elliniko katestimeno dekaetion ethismeno sto kinigi this kareklas sto dimosio gia na bolefti. Krima pou o Manos exi aparadextes kai anthellinikes thesis sta zitimata pou aforoun ta ethnika mas themata ,arage den exi thesi stin Nea Dimokratia. Alios tha borouse na aksiopithi sto oikonomiko epitelio apo to komma mas.

  16. The Saint avatar
    The Saint 14/09/2011 16:41:17

    Eγώ τα λέω καιρό, γιά το ποιός είναι ο πραγματικός τους στόχος...

    Πάντως, επειδή ουδέν κακόν αμιγές καλού, σκεφτείτε λίγο τα εξής "καλά" που θα προκύψουν κατα την ταπεινή μου γνώμη.

    1) Αναγκαστική αλλαγή νοοτροπίας (έστω και σταδιακά) που θα επιφέρει αλλαγή στις σχέσεις μεταξύ των ανθρώπων πρός το καλύτερο...
    Αυτα τα "τουπέ" και η απαξίωση ανάλογα με το τί αυτοκινητο οδηγείς, ή τι μάρκα μπλουζάκι φοράς, η οι "δημόσιες σχέσεις" με ροπή σε "κονέ", ανάλογα με το πόσο φουσκωμένο είναι το πορτοφόλι, θα κοπούν μαχαίρι...
    Πρωτίστως και κυρίως αναφέρομαι στις γυναίκες, που ώντας εξόχως επιρρεπείς στη σημειολογία της "χλίδας", πρωτοστάτησαν στα παραπάνω, όλα αυτά τα χρόνια της συντηρούμενης απο το ΠΑΣΟΚ virtual κραιπάλης, διαμορφώνοντας ένα προφίλ που λίγο απέχει απο αυτό της (παλαι ποτέ) Ξαβιέρας Χολάντερ...

    2) Αναγκαστική αλλαγή νοοτροπίας σε επίπεδο καταναλωτικής συμπεριφοράς. Μόνο τα απαραίτητα, γιά να σταματήσει επιτέλους αυτή η αχάριστη , ακατάσχετη, και περιβαλλοντικά επικίνδυνη υπερκατανάλωση, και η συσσώρευση τόνων σκουπιδιών....
    Δεν θυμάμαι δυστηχώς ένα δημοσίευμα που είχε υποπέσει στην αντιληψή μου εδώ και καιρό, το οποίο αναφερόταν στο πόσους ανθρώπους (του λεγόμενου τρίτου κόσμου) θα μπορουσαν να θρεψουν μόνο οι τόνοι απο αποφάγια που πετούν οι Αμερικανοί (και μόνο) σε καθημερινή βάση...

    3) Αναγκαστική αλλαγή νοοτροπίας σε επίπεδο εργασιακό, καθώς όλο και περισσότεροι θα σκεφτούν ότι κακώς έχουν αφήσει τα χωράφια στο χωριό, και ότι δεν γίνεται να είναι ολοι γιατροί, πολιτικοί μηχανικοί, "επιστήμονες" παντώς είδους γενικώς, και ότι ένας φυσικός και φυσιολογικός τρόπος ζωής, είναι επιβαλλόμενος.

    Αυτά τα ολίγα (γιατι υπάρχουν και άλλα) μου έρχονται στο νού με τις κοινωνικές αλλαγές που επέρχονται, δυστηχώς βίαια, δυστηχώς με βάναυσο και σκληρό τρόπο και εφαρμογή, δυστηχώς με θύματα, αλλά να θυμάστε, ότι ναι μεν οι περισσότεροι ΔΕΝ τα φάγαμε με τον Πάγκαλο, αλλά συμμετείχαμε σε αυτό το σκηνικό, είτε με την αφέλειά μας, είτε με τον ωχαδερφισμό μας.

    Οσο περισσότερο σκεφτούμε και προσαρμοστούμε στα παραπάνω, τόσο λιγότερο θα μας πονέσει η αλλαγή...
    Αλλά το σημαντικότερο, είναι η αλλαγή νοοτροπίας που θα επιφέρει ένα σοφότερο τρόπο σκέψης, που με τη σειρά του, και συνεπαγόμενα θα φέρει τις μεγάλες αλλαγές στο πολιτικό σκηνικό, ούτως ώστε να μην ξαναβρεθούν ώς κυβερνώντες, ανάλογοι δοσίλογοι εθνοπροδότες, μαριονέττες των ξένων και ντόπιων οικονομικών αρπακτικών....
    Καλά μυαλά σε όλους μας....


    σ.σ. Και γιά όσους αναρωτιούνται "τι πίνω", αυτή την ώρα γαλατάκι μακράς διαρκείας, γερμανικής προέλευσης...

    • Σταύρος avatar
      Σταύρος @ The Saint 14/09/2011 17:06:05

      Μα, αν 'επινες χασίσι σαν νομιμοποιημένος-χασικλής-ΜΠΑΦΟΚος, δεν θα είχες διαύγεια στις σκέψεις σου, οι οποίες ειρήσθω εν παρόδω είναι άριστες!

    • entelos asxetos avatar
      entelos asxetos @ The Saint 14/09/2011 17:10:57

      Μόνο που τα καινούργια αφεντικά δεν θα έχουν τις ίδιες ιδέες... θα θέλουν να δουλεύουμε πολύ, να καταναλώνουμε επίσης πολύ, να δανειζόμαστε και να μας πληρώνουν ελάχιστα !

      • The Saint avatar
        The Saint @ entelos asxetos 14/09/2011 19:42:34

        Γι'αυτό λοιπόν ξαναδιάβασε την τελευταία μου παράγραφο...

    • dino avatar
      dino @ The Saint 14/09/2011 17:13:55

      Τα λεγομενα σου με εκφραζουν απολυτα.

    • Φοτις avatar
      Φοτις @ The Saint 14/09/2011 17:51:59

      Η παρατήρηση για τις γυναίκες όλα τα λεφτά...

      • Φακ Κωστας avatar
        Φακ Κωστας @ Φοτις 14/09/2011 21:18:50

        χαχα...όλα για τις γυναίκες γίνονται, δίκιο έχεις Φότι..

    • Φακ Κωστας avatar
      Φακ Κωστας @ The Saint 14/09/2011 21:17:27

      Το σχόλιο είναι ιδανικό για ξεχωριστή ανάρτηση..

  17. Γιώργος avatar
    Γιώργος 14/09/2011 16:42:25

    Για ένα γενικευμένο εμφύλιο, δεν το βλέπω στο μέλλον.
    Θα υπάρχουν όμως πράξεις εγκληματικότητας, οι οποίες θα ενισχύονται και από τους πολλούς λαθρομετανάστες, που μεταφέρει επίτηδες το διεθνές περιβάλλον μαφίας για να αλλοιώσει τη σύσταση του Ελληνικού πληθυσμού (οι διεθνείς μαφιόζοι, ελπίζουν ότι θα ελέγχουν ευκολότερα την Ελλάδα, εάν αλλοιώσουν σημαντικά τη σύσταση της Ελληνικής κοινωνίας).
    Δεν χρειάζεται όμως καμία απελπισία, διότι ο χρόνος τρέχει με άγνωστο τρόπο.

  18. anonymous avatar
    anonymous 14/09/2011 16:58:32

    Προσωπικά δε μου καίγεται καρφάκι ούτε αν κλείσει η ΕΡΤ, ίσα ίσα που θα γλιτώσω την εισφορά υπέρ ΕΡΤ, ούτε αν πουληθεί ο τζόγος ή τα ΕΛΤΑ.

    Θα ήθελα να μείνει η ΔΕΗ κρατική αλλά χωρίς Φωτόπουλους. Αν αυτό είναι αδύνατο να πουληθεί κι αυτή για να δουν τι εστί βερίκοκο.

    Στον ΟΤΕ που τον πήραν οι Γερμανοί τους λένε τώρα ότι έχουν μισθολογικό κόστος το 34% των εσόδων ενώ ο μέσος όρος στην Ευρώπη είναι 22% και ότι πρέπει να πάνε σε εβδομάδα 4 ημερών με βάρδιες προφανώς. Έχει να πέσει τσεκούρι αλλά εδώ που τα λέμε όταν ο ΟΤΕ ήταν κρατικός ήταν προκλητικοί.

  19. stathis08 avatar
    stathis08 14/09/2011 16:59:35

    Μακάρι την ώρα που απολυθούν οι 200.000 Δ.Υ. να ληθεί και το πρόβλημα. Είναι έτσι όμως; Ή έστω και να μειωθεί ο μισθός όλων σε 500€ το μήνα, πιστεύει κανένας ότι θα ληθεί τότε το πρόβλημα. Γιατί μειώνουν τους μισθούς των υπαλλήλων κατά πχ 10% και όχι τις συμβάσεις με εταιρίες που εκτελούν έργο στο Δημόσιο κατά το ίδιο ποσοστό;
    Και κάτι που διάβασα από άλλον. 'Ποιος λέει ότι οι Δ.Υ. είναι πολλοί ή λίγοι.' Αν θέλουμε πχ δημόσια νοσοκομία θα έχουμε πολλούς δημόσιους υπαλήλους σε αυτά. Αν θέλουμε δημόσια σχολεία θα έχουμε πολλούς δασκάλους σε αυτά. Αν όχι δεν θα έχουμε και αντίστοιχους υπαλλήλους. Ποιος το ορίζει αυτό; Ο λαός και μόνο.
    Ας πάμε λοιπόν σε ένα δημόσιο νοσοκομείο, σε ένα κέντρο υγείας σε ένα νησί, σε οποιαδήποτε δημόσια υπηρεσία σε νησιά και μικρές πόλεις και να ρωτήσουμε πόσους υπαλλήλους έχουν. Η απάντηση μία. Κάτω του μισού από τις οργανικές θέσεις.

  20. Δήμος avatar
    Δήμος 14/09/2011 17:02:32

    Από χτεσινή εκπομπή του ΒΒC:

    www.youtube.com/watch?v=GTAtOTGQ_GA

    Τυπική αγγλική προπαγάνδα, ευτυχώς που ήταν εκεί η δικιά μας Ματίνα Στέβη.

  21. Μαρία avatar
    Μαρία 14/09/2011 17:15:08

    Πολύ εύκολα βγαίνουν φωνές από στόματα που λένε να φύγουν οι 200.000 ή όσες χιλιάδες δημοσίων υπαλλήλων χρειάζονται τέλος πάντων.
    Ξεχνάτε όλοι σας ότι αυτά τα νούμερα αντιστοιχούν σε αριθμό οικογενειών. Σε πολλαπλάσιες των 200.000 ζωές ανθρώπων που έφτιαξαν, που δόμισαν την καθημερινότητά τους στα χρήματα που έπαιρναν. Που πλήρωναν κανονικότατα ως μισθωτοί τις εισφορές τους στα ταμεία τους.
    Κατάφεραν να στρέψουν τον ιδιωτικό τομέα εναντίον τους, ως πηγή όλων των δεινών του κράτους. Λες κι αν έφευγαν και όλοι αν θες, θα γλίτωναν από τα νύχια των αρπακτικών οι υπόλοιποι.
    Ούτε οι υπεράριθμοι δημόσιοι υπάλληλοι τους φταίνε, ούτε τα προσόντα τους.
    Τους φταίμε όλοι μας. Θέλουν απλά τη χώρα μας χωρίς εμάς. Ανέλαβαν τα άτομα που κρίθηκαν κατάλληλα για τη διεκπεραίωση.
    Όσο νωρίτερα το καταλάβουμε τόσο καλύτερα.
    Όταν καίγεται το σπίτι του γείτονα και δεν πας να βοηθήσεις στο σβήσιμο της φωτιάς, είσαι ο επόμενος. Με μια διαφορά. Δεν θα υπάρχει κανείς να σε βοηθήσει τότε.
    Είμαι ιδιωτική υπάλληλος και τα 16 χρόνια που εργάζομαι και έχω κι εγώ όπως όλοι μας εξάλλου ταλαιπωρηθεί από τα κακώς κείμενα του δημόσιου Τομέα.
    Αλλά είμαι και Ελληνίδα που αγαπώ την Πατρίδα μου και τους συμπατριώτες μου και νιώθω την αγωνία εκείνου που δεν μπορεί να εξασφαλίσει τα απαραίτητα στην οικογένειά του.
    Στο διαίρει και βασίλευε στηρίζονται οι ελληνόφωνοι κυβερνήτες μας.
    Ας μην τους κάνουμε τη χάρη!

    • Αυριανιστής avatar
      Αυριανιστής @ Μαρία 14/09/2011 19:19:06

      Έννοια σου, και είδες πώς ξεκίνησε ο ΟΤΕ (που πλέον ανήκει στους ναζί) το χορό των τετραήμερων στις μεγάλες ιδιωτικές εταιρείες. Τώρα που έρχεται η σειρά των τριήμερων και των διήμερων, να δούμε αν τα 200-300 ευρώ θα επαρκούν για να έχουν ενέργεια να πληκτρολογούν τη χολή τους οι κοινωνικοί αυτοματιστές.

    • Mike avatar
      Mike @ Μαρία 14/09/2011 23:14:03

      Μαράκι, επιτέλους και κάποιος που το βλέπει σωστά το θέμα! Και γω ιδιωτικός υπάλληλος είμαι, συμφωνώ 100% όμως με τις σκέψεις σου! Πού είναι ο The Saint του παραπάνω σχολίου, να δει ότι υπάρχουν και σωστά σκεπτόμενες γυναίκες!

  22. Stefanos avatar
    Stefanos 14/09/2011 18:05:49

    Το θέατρο που παίζεται πριν την κάθε δόση είναι καλά στημένο. Στην 7η προβλέπω πως θα αρχίζουν να "απειλούν" αν δεν ξεπουλήσουμε όσο όσο. Εντός εισαγωγικών το απειλούν γιατί οι δικοί μας δοσίλογοι εδώ είναι πάντα μέσα στο παιχνίδι. Στην 8η θα απαιτήσουν παράδοση γης κλπ. Όταν εξαντλήσουν τα πάντα και θα δουν τους στόχους τους πάλι εκτός, θα μας κηρύξουν τη χρεωκοπία επίσημα πλέον. Αν αντιδράσουμε την ύστατη ώρα, το τέλος της ανεξαρτησίας της χώρας θα είναι πλέον επίσημο γεγονός. Στο χέρι μας είναι να τους ανατρέψουμε τα σχέδια. Λυπάμαι όμως που θα το πω, αλλά μάλλον, με βάση την μέχρι τώρα στάση μας, έχουμε τελειώσει σαν ανεξάρτητο κράτος.

    • Μαθηματικός avatar
      Μαθηματικός @ Stefanos 15/09/2011 02:12:00

      @Stefanos :"Στην 8η θα απαιτήσουν παράδοση γης κλπ"
      Γράφοντας το "κλπ" μάλλον εννοείς πετρέλαιο και φυσικό αέριο.

      Να θυμήσω μάλιστα ότι πριν από περίπου ένα χρόνο, ο ΓΑΠ και ο "μαζί τα φάγαμε" (στο λαιμό να του κάτσουν), λοιδορούσαν όσους ανέφεραν την ύπαρξη υδρογονανθράκων. Προχθές όμως μας ανακοίνωσαν την έναρξη ερευνών για υδρογονάνθρακες!!!
      Και μάλιστα στο Ιόνιο, όχι στο Αιγαίο...(τζιζζζ , μην ενοχλήσουμε τον Ερντογάν-εφέντη).

  23. panos-1924 avatar
    panos-1924 14/09/2011 18:47:38

    Τελικά κάπως έτσι θα ξεκινήσει το τέλος του κόσμου, που άλλωστε έχει προβλεφθεί για το 2012..., με αρχή την Ελλαδίτσα μας, κάτι θα ήξεραν βέβαια οι Μάγιας και οι Αζτέκοι, μάλλον το 'χαν κανονίσει με τους αρχαίους ημών προγόνους για να τιμωρήσουν τις παγκόσμιες μακακίες των ανθρώπων που θα ακολουθούσαν μετά απο δυόμιση χιλιετίες.
    Η Ελλάδα απλά θα χρεοκοπήσει κι έτσι θα επέλθει τεράστιο παγκόσμιο χρηματο-πιστωτικό κράχ. Το ντόμινο θα είναι φρικτό σε όλα τα επίπεδα θα υπάρξουν παγκόσμιες κοινωνικές εξεγέρσεις και το όλο κλίμα θα επιφέρει πανικό στις μεγάλες δυνάμεις οι οποίες θα προσπαθήσουν να συμμαζέψουν με λάθος τρόπο τα ασυμμάζευτα δημιουργώντας εντάσεις και ψυχροπολεμικό κλίμα παντού.
    Το μέγα λάθος θα γίνει στη Μεσόγειο, όπου θα έχουν μαζευτεί ομαδικώς σαν κοράκια ερίζοντας για τα τελευταία μεγάλα ενεργειακά αποθέματα του πλανήτη, εκεί θα πέσει η πρώτη μεγάλη μετά το "Μικρό Αγόρι" και τον "Χοντρούλη" 66 χρόνια πριν... θα ακολουθήσει μια παγκόσμια "βεντάλια"
    Τα υπόλοιπα είναι γνωστά σε όσους γνωρίζουν το "The Day After"..., με τις υγειές μας...
    http://www.youtube.com/watch?v=7VG2aJyIFrA&feature=related
    http://www.youtube.com/watch?v=6WhkPZSDZJs

  24. Γιώργος avatar
    Γιώργος 14/09/2011 18:58:40

    Όποιος τολμήσει να δαγκώσει την Ελλάδα, στο τέλος θα σπάσει τα δικά του δόντια.
    Μια χώρα με συνεχή παρουσία χιλιάδων ετών, η Ελλάδα, είναι υπερβολικά σκληρή για τα δόντια όσων την επιβουλεύονται διεθνώς.

  25. tpe avatar
    tpe 14/09/2011 19:06:09

    Θα προσπαθήσω να είμαι όσο πιο ψύχραιμος γίνεται.
    Αφήνω για λίγο τις θεωρίας και προσπαθώ να το δω από μία τεχνοκρατική σκοπιά, με ελάχιστα πρόσθετα.

    Ο ΓΑΠ μας έφερε το ΔΝΤ. Γιατί:
    1ον: Είναι εντελώς, μα εντελώς όμως ανίκανος να διαχειριστεί το μέγεθος της κρίσης. Με το ΔΝΤ εξασφάλιζε πως άλλος θα ήταν ο φταίχτης... Μπόνους: Έκανε και το χατήρι της μαμάς πατρίδας, των ΗΠΑ.
    2ον: Οι Ευρωπαίοι που ήξεραν με τι έχουν να κάνουν, δηλαδή τους τεμπέληδες και σπάταλους Έλληνες. Ήξεραν επίσης και κάποια στοιχεία για τα δεδομένα. Αλλά οι ψηφοφόροι τους όχι. Όταν έσκασε η φούσκα μας, οι ψηφοφόροι τρόμαξαν, οι ηγεσίες το έπιασαν το υπονοούμενο και πλέον ήταν παγιδευμένες. Αλλά αν έσκαγε η Ελλάδα, θα έσκαγε η Ιταλία, η Ισπανία, η Γαλλία και μετά κι η Γερμανία και μετά... Το απόλυτο χάος.
    Χμμμ Κακό αυτό ε;</strong

    Δέχομαι ως υπόθεση εργασίας, πως οι Ευρωπαίοι αποφάσισαν να ξεμπερδέψουν με το πρόβλημα, δηλαδή, αποφάσισαν να μας κάνουν κράτος. Ήρθαν, αλλά οι δικοί μας ήταν έτοιμοι! Χαρά οι Ευρωπαίοι. "Θα πάρουν μέτρα, οι άνθρωποι, εντάξει..."
    1 χρόνο μετά, στο τώρα κι ολίγον τι, μη τεχνοκρατικά.
    Ως γνήσιοι τεμπέλικα, χοντρά κι άχρηστα δίποδα, οι ΠΑΣΟΚΟΙ δεν αλλάζουν. Σιγά μην έμπαιναν στον κόπο να διορθώσουν τα πράγματα. Σιγά μη ΔΕΝ διόριζαν. Σιγά μην άφηναν τους πελάτες παραπονεμένους.
    Σιγά μην δεν ξεπούλαγαν όλη την περιουσία του "Ελληνικού λαού", αφού πρώτα θα φρόντιζαν να μπορούν να αγοράσουν και μερικά "κομμάτια", φτηνά, για να έχουμε για τη σύνταξή μας...

    Έλα όμως που τα κορόιδα οι Ευρωπαίοι δεν είναι κορόιδα. Δεν είναι ηλίθιοι οι Ιταλοί να δανείζουν εμάς με 3,5% κι αυτοί με 4%+....
    Τα νούμερα δεν βγαίνουν. Προσωπικά ΔΕΝ πιστεύω πως το θέμα της "προσωπικής διαφοράς" ήταν το ζήτημα, αλλά πως κατάλαβαν το δούλεμα. Είδαν τη μισθολογική δαπάνη να μην μειώνεται όσο θα έπρεπε. Είδαν πως αποκρατικοποιήσεις δεν γίνονται (αν ήθελαν να ξεπουληθούν, δεν θα είχαν αγοράσει ήδη πολλά κομμάτια στο ΧΑ? Αλλά ΔΕΗ αγόρασαν οι Άγγλοι που ΔΕΝ είναι στο πακέτο της βοήθειας. Άρα;
    Άρα οι Γερμανοί κι οι λοιποί, θα πληρωθούν από αλλού... Που δεν ξέρω, αλλά αν ήταν θα ξέραμε πως υπάρχουν Γερμανικές εταιρείες με πάνω από 5%...

    Τελικά, μήπως η νέα κατοχή ήρθε γιατί απλά μας βαρέθηκαν; Μήπως γιατί δεν θέλουν να παίρνουν άλλα δάνεια για εμάς και τις τράπεζες; Μήπως απλά κατάλαβαν πως έκαναν μ)&#$)# αλλά ένα χρόνο μετά;

    Λέω τώρα...

  26. ad kan avatar
    ad kan 14/09/2011 20:11:17

    Φιλικές εταιρείες παντού και νέα εθνική επανάσταση. Εν τω μεταξύ γενικευμένη πολιτική ανυπακοή.
    Ας αφήσουμε τα σχόλια επί των επερχόμενων δεινών μας.
    Ισοσκελίζουμε τους προυπολογισμούς μας, δεν θέλουμε δανεικά, δεν αλλάζουμε τα ομόλογα (με νέα δυσμενή ρήτρα), δεν εξυπηρετούμε τα δάνεια (ομόλογα) έως να ορθοποδήσουμε. Ανοίγουμε λογαριασμούς συναλλάγματος και τοποθετούμαστε έναντι παντός κινδύνου.
    Χεστ@@με για το Ευρώ.

    ΠΑΣΟΚ ΤΕΛΟΣ. ΠΕΡΝΩΝΤΑΣ ΑΠΟ ΙΠΠΟΚΡΑΤΟΥΣ ΠΕΖΗ Η ΕΠΟΧΟΥΜΕΝΟΙ, ΑΚΟΥΣΑ ΟΤΙ ΚΑΤ' ΑΡΧΑΣ ΠΕΤΑΜΕ ΤΑ ΣΠΟΥΠΙΔΙΑ ΜΑΣ ΣΤΑ ΓΡΑΦΕΙΑ ΤΩΝ ΑΝΔΡΕΙΚΕΛΩΝ.

  27. λαικη δεξια avatar
    λαικη δεξια 14/09/2011 20:24:17

    οι ανθρωποι ειναι επικινδυνοι.
    χθες η αλητοπαρεα εε,δντ και οι εντος δοσιλογοι μας στελνουν στην χρεωκοπια και στην εξοδο απο την ευρωπη-ευρω, και
    σημερα ειμαστε καλα και παμε ακομη καλυτερα...
    τι να πω;
    νομιζουν οτι ειναι ικανοι να μας κανουν να τους πιστεψουμε;
    γελαστηκατε γραβατομενοι ηλιθιοι.
    η λυση ειναι ολοι στους δρομους και δεν πληρωνουμε γιατι δεν εχουμε.
    τελος τα καλα παιδια...

  28. A.M. avatar
    A.M. 14/09/2011 20:28:03

    Που το θυμήθηκες το "The day after"?
    Ήμουν νιός τότε .. και είχα σοκαριστεί.
    Λές να φτάσαμε κιόλας εκεί;
    Κάποτε θα φτάσουμε αλλά ήλπιζα μετά από ..μένα.

  29. οργισμενος avatar
    οργισμενος 14/09/2011 20:55:06

    υπαρχουν εδω μεσα καποια χαιβανια που νομιζουν οτι η αιτια του κακου ειναι οι δ.υ.Ευχομαι αυριο το πρωι να απολυθουν ολοι και τοτε θα καταλαβουν οι υπαλληλοφαγοι τι μαλακιες λενε τοσο καιρο.Ειλικρινα το ευχομαι ,για να μηδενιστει το ρολοι και ξανακτιστει η κοινωνια απο την αρχη μονο με τους αξιους ,γιατι μονο αυτοι θα εχουν επιβιωσει

  30. Orestios avatar
    Orestios 14/09/2011 21:02:36

    Πολύ σφιγμένη ανακοίνωση.
    Κάτι δεν πήγε καλά

  31. antanistimi avatar
    antanistimi 14/09/2011 21:18:38

    βρηκε τον ευκολο τροπο να ιδιωτικοποιησει ενα χρεος δημοσιο στις πλατες μας και εις βαρος μας.Απο αυτο το χρεος καποιοι φτιαχτηκαν,καποιοι καβατζωσαν.Ξερω πως σε αυτους δεν ειμαι εγω.Πηγαινω μερα-μερα,ωρα-ωρα με την αγωνια στο κατακορυφο.Αυτος θα καθαριζει κι εμεις θα βουλιαζουμε.Delphi εισαι απο Delphi???

  32. Μακεδονομάχος avatar
    Μακεδονομάχος 14/09/2011 23:36:11

    Ακόμη κι αν αύριο το πρωί διπλασιάζαμε τους δημοσίους υπαλλήλους(με δραχμή νόμισμα),όλοι θα είχαμε ένα πιάτο φαγητό,ενώ με αυτά που ετοιμάζουν δεν θα υπάρχει ούτε το πιάτο.Έπειτα μόλις απολυθούν οι δημόσιοι που θα πάνε να εργαστούν;Ποιός θα τους αποζημιώσει για τον χαμένο χρόνο τους και την απάτη περί μόνιμης εργασίας;
    Εδώ συζητάμε για το θάνατο όλης της χώρας και όχι δημόσιων ή ιδιωτών.Θα μείνει ο κόσμος χωρίς σπίτια,χωρίς εργασία,χωρίς γη και θα καθόμαστε να τους κοιτάμε και να γράφουμε στο internet;
    Καλύτερα στο ζάλογγο παρά με τους εχθρούς.Μόνο που είναι κρίμα να πάμε βόλτα χωρίς τους εχθρούς.Αν σφίξουν τα πράγματα πρέπει να δείξουμε Ελληνική ευψυχία και μηδενικό οίκτο στους προδότες της Ελλάδας.

  33. Γιώργος avatar
    Γιώργος 15/09/2011 00:16:24

    Το βάλανε στον πωπω (τι παθαμε) μας

  34. Ταραχή avatar
    Ταραχή 15/09/2011 04:04:15

    Εγώ ξέρω πως σύμφωνα με αυτά που λένε θα μου πάρουν 780 ευρώ για το νέο χαράτσι στα ακίνητα.Xώρια τι μου έχουν πάρει ως τώρα.Και όχι μόνο από εμένα αλλά και από σας. Και ακόμη καθόμαστε και σαλιαρίζουμε στα bloggs.Μόνο για το ποδόσφαιρο ξέρουμε να το παίζουμε μάγκες και βγαίνουμε στους δρόμους αν μας πειράξουν την ομάδα.Άξιοι της μοίρας μας είμαστε τίποτε περισσότερο η λιγότερο.

  35. Iakovos avatar
    Iakovos 15/09/2011 10:26:44

    Κλασσική λογίκή τοκογλύφου Μου χρωστάς πχ 300000€, τα οποία εκμεταλεύτηκα τις αδυναμίες σου και στα φόρτωσα, που ξέρω ότι ποτέ δεν θα μου τα δώσεις (ελληνικό χρέος) Γνωρίζω ότι έχεις 50000€ στην ακρη ( οι καταθέσεις μας) Θα σου τα μαζέψω με βία και απειλές μέσω των μπράβων μου(κυβερνηση γιωργάκη και οι συν αυτώ με τα απανωτά δήθεν κοινωνικά δίκαια χαράτσια) και τα 50000€ θα σου πάρω και κάνα σπίτι αν έχεις (ΔΕΚΟ και τα ακίνητά μας) και μετά σε πετάω να ψοφήσεις στο δρόμο (δραχμή)ή θα δεχτείς το όποιο ξεροκόμματο, για να σε έχω για τα θελήματα (μισθοι των 400€ που έρχονται) Δεν θα προλάβουν…..

  36. ΚΑΡΑΜΠΙΝΑΣ avatar
    ΚΑΡΑΜΠΙΝΑΣ 15/09/2011 14:21:57

    Τελικά ο Καραμανλής ο νεώτερος ήταν στο κόλπο ?

  37. aristeros avatar
    aristeros 15/09/2011 14:38:21

    Ομιλία Δ. Καζάκη στη Θεσσαλονίκη. Μίλησε για την παρούσα κατάσταση μετά τη συμφωνία της 21ης Ιούλη και τα τελευταία γεγονότα. Από όσα σημαντικά είπε κάτι ήταν πραγματικά ανατριχιαστικό και συγκλονιστικό (όχι ότι τα υπόλοιπα δεν είναι αλλά αυτό...): τον τελευταίο χρόνο, στα χωριά ΣΟΣ όλης της Ελλάδας, αυξήθηκε κατά 50% η παράδοση παιδιών ηλικίας 6 μηνών έως 6 ετών από τις οικογένειές τους γιατί αυτές δεν μπορούν να ανταπεξέλθουν οικονομικά. Ο Καζάκης είπε ότι αυτό υπάρχει σε σχετική έκθεση των χωριών ΣΟΣ. Θα ψάξω να τη βρω.

    Μέρος 1:
    http://www.youtube.com/watch?v=TngjKqNMhGs&feature=player_embedded

    Μέρος 2:
    http://www.youtube.com/watch?v=q6Qz-8q0pZc&feature=related

  38. Στρυμών avatar
    Στρυμών 15/09/2011 14:47:31

    Βασικά πράγματα. Η ελληνική οικονομία δεν είναι εξωστρεφής , εξαγωγική. Είναι εσωτερική οικονομία , με πάρα πολλούς αυτοαπασχολούμενους και δημοσίους υπαλλήλους. Η περικοπές μισθών στον ιδιωτικό τομέα δεν βοηθούν σε τίποτε γιατί απλά δεν εξάγουμε τίποτε , άρα οι μειώσεις μισθών δεν ρίχνουν το κόστος κανενός εξαγωγικού προϊόντος και έτσι δεν το κάνουν πιο αναταγωνιστικό.Από την άλλη μερία οι απωλήσεις ΔΥ και οι μειώσεις των μισθών τους χτυπούν την εσωτερική αγορά (την μόνη υπαρκτή στην Ελλάδα) γι' αυτό έχουμε και τα χιλιάδες λουκέτα. Είμαι σύμφωνος πως το δημόσιο πρέπει να μειωθεί και να γίνει πιο παραγωγικό , όπως και ο αριθμός των αυτοαπασχολούμενων πρέπει κι αυτός να μειωθεί. Απλά αυτά τα πράγματα γίνονται σταδιακά και σε βάθος χρφόνου και όχι από την μια μέρα στην άλλη.Μην αφήνετε την εμπάθια να κατευθύνει την σκέψη σας.Σε λίγο καιρό θα κανιβαλιζόμαστε και δεν θα μήνει στην χώρα τίποτε όρθιο.

    • λαλακης avatar
      λαλακης @ Στρυμών 15/09/2011 17:07:02

      Αγαπητε Στρημων

      Το ποσοι αυτοαπασχολουμενοι θα υπαρχουν θα το αποφασισει η αγορα.
      Ας καταργηθουν πρωτα οι υποχρεωτικες εισφορες στα ΛΗΣΤ-ΤΕΒΕ
      τα κλειστα επαγγελματα ,ας υπαρξει πρωτα ανταγωνισμος και υστερα η αγορα θα αποφασισει μονη της και οχι εσυ φιλτατε Στρυμωνα.
      Δεν ειναι οι αυτοαπασχολουμενοι προβλημα αλλα οι αργομισθοι
      του δημοσιου που σαν καρκινος πινουν το αιμα της κοινωνιας.
      Και μην νομιζεις οτι δεν επιβιωνουν χωρες χωρις εξαγωγες πχ Λουξεμβουργο , Λιχτεσταιν κλπ
      Οχι οτι δεν ειναι καλες οι εξαγωγες ομως πρεπει να εχουν προυποθεσεις πχ προιοντα ποιοτητας που εξαγονται σε χωρες
      υψηλου εισιδηματικου επιπεδου πχ Σκανδιναβια ,Καναδα κλπ
      Γιατι πολλοι ζητουν ο μισθος του ΙΥ να παει στα 100 ευρω να γινουν εξαγωγες για
      να χτυπουν οι χαραμοφαηδες του δημοσιου τριχιλιαρα και επιδοματα αγαμιας.

      • Στρυμών avatar
        Στρυμών @ λαλακης 15/09/2011 22:43:56

        Βασικά δεν διαφωνούμε.Πιστεύεις όμως πως το κλείσιμο τόσων μικροεπιχειρήσεων και αυτοαπασχολούμενων είναι αποτέλεσμα αυτορύθμησης της αγοράς;
        Τα πράγματα στην ελληνική αγορά όπως και στο ελληνικό δημόσιο είναι εντελώς στρεβλά . Απλά λέω πως οι αλλαγές που δεν κάναμε μέσα σε 30 χρόνια δεν μπορούν να γίνουν σε 6 μήνες.Δεν σε ενοχλέι και δεν σε προβληματίζει το κοινωνικό κόστος; Όποιος χάνει τη δουλειά δεν πρέπει να ευχαριστιέται όταν χάνει τη δουλειά του και ο γείτονας.

  39. λαλακης avatar
    λαλακης 15/09/2011 23:28:01

    Αγαπητε Στρημων

    Η διαφωνια μου μαζι σου ηταν στο θεμα των αυτοαπασχολουμενων.
    Το να εισαι αυτοαπασχολουμενος στην Ελλαδα
    εχει τεθει ουσιαστικα υπο διωγμο αφου οι απαραδεκτες εισφορες στον ΟΑΕΕ απο μονες τους
    ειναι απαγορευτικες .
    Απο την αλλη καποια επαγγελματα πχ λογιστης
    ηλεκτρολογος , υδραυλικος κλπ ειναι απο τη
    φυση τους ελευθερια ,δεν μπορεις πχ να εισαι
    μια ζωη ιδ υπαλληλος σαν υδραυλικος μια ζωη
    θα βρεθεις στο τελος στο δρομο.
    Αρα η αγορα σημερα απο μονη της ειναι στρεβλη αφου οι εισφορες στο κρατος για ενα νεο παιδι που ξεκινα σαν ελ επαγγελματιας
    ειναι δυσβασταχτες . Αρα εχουμε ολιγοπωλιακες
    καταστασεις και καρτελ σχεδον παντου αφου
    η αυτοαπασχοληση στην Ελλαδα ειναι πλεον
    κληρονομικο προνομιο.
    Ας επικεντρωθουμε στο απαραδεκτο δημοσιο
    που καταστρεφει την οικονομια και ας καταργησουμε τις υποχρεωτικες εισφορες στο Τεβε.
    Τοτε θα κρινει η αγορα ποσοι πρεπει να ειναι οι αυτοαπασχολουμενοι

  40. λαλακης avatar
    λαλακης 15/09/2011 23:45:20

    Oσο για το κλεισιμο μικρων επιχειρησεων ,επειδη λογω δουλειας ερχομαι καθε μερα σε επαφη με μαγαζια το τεβε ειναι η βασικη αιτια της καταρρευσης των μικρων αυτοαπασολουμενων.
    Η κριση φιλε εχει αιτια και η βασικη αιτια ειναι το κρατος και οι παραλογες
    σαδιστικες εισφορες του. Αρα δε φταιει η κακια Μερκελ.
    Και για το αλλο ερωτημα σου για τους ΔΥ αν στεναχωριεμαι που μπορει
    να χασουν πολλοι τη δουλεια τους -ετσι φενεται- κανεις δε λυπονταν
    τον κοσμο του ιδ τομεα που εμενε ανεργος και ετρεχε στα συσσιτια να φαει
    καμια προνοια για τους ανθρωπους που πραγματικα εργαζονταν .
    Κατα τα αλλα εχουμε σοσιαλισμο , μπααθισμο κατα τη γνωμη μου.
    Ηρθε η ωρα φιλε να πληρωσουν και βολεμενοι της μεταπολεμικης Ελλαδας
    ΔΥ και νταβατζηδες φεουδαρχες των κλειστων επαγγελματων.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.