#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
03/11/2011 00:59
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Συμπαιγνία "Μερκοσαρκοζί" - Παπανδρέου για να εκβιάσουν τον ελληνικό λαό



Στις 4 Δεκεμβρίου θα κληθούν οι Έλληνες να πουν το «ναι» ή το «όχι» στο δημοψήφισμα που άκριτα αποφάσισε η ελληνική κυβέρνηση. Σε μια πρωτοφανή ανακοίνωση της ημερομηνίας, όχι από τον Γ. Παπανδρέου αλλά από τη Μέρκελ και τον Σαρκοζί, φάνηκε ξεκάθαρα πόσο… βάρβαρος είναι ο εκβιασμός που καλούνται να αντιμετωπίσουν οι Έλληνες πολίτες.

Και τι σύμπτωση. Στις 4 του Δεκέμβρη γιορτάζουν στην Ελλάδα οι… Βαρβάρες, λες και οι ξένοι ηγέτες ήθελαν να δείξουν ότι εκείνη την ημέρα θα κριθεί και ο Σοσιαλισμός (του κ…ου) και η βαρβαρότητα της κυβέρνησης και των Ευρωπαίων εταίρων μας.

Τα δεδομένα από τις ανακοινώσεις που έγιναν στις Κάννες είναι τα εξής:

1. Η συνάντηση του Γ. Παπανδρέου με τους ξένους ηγέτες ήταν καθαρά προσχηματική και ήθελε απλά να δημιουργήσει το δραματικό κλίμα που απαιτείται σε τόσο κρίσιμες καταστάσεις. Το παιχνίδι ήταν στημένο από την αρχή, οι ξένοι ήταν ενήμεροι για τις προθέσεις του πρωθυπουργού και απλά αιφνιδιάστηκαν από το σοκ στις αγορές και αποφάσισαν να δράσουν αμέσως.

2. Όλοι μαζί στις Κάννες αποφάσισαν να βάλουν τον ελληνικό λαό στη μέση και να τον χτυπήσουν αλύπητα. Του θέτουν το δίλημμα ευρώ ή έξοδος από την ευρωζώνη και επιστροφή στη δραχμή. Εκτός από ορισμένους ακραίους αριστερούς ή άλλα λαμόγια που υπάρχουν, ποιος θα έλεγε όχι σε ένα τέτοιο ερώτημα; Ποιος θα ήθελε να βγει έξω από την ευρωζώνη;

3. Ο εκβιασμός είναι σαφής και ξεκάθαρος, τον είχαμε αποκαλύψει από την πρώτη στιγμή. Μέρκελ και Σαρκοζί έθεσαν το δίλημμα που είναι σκληρό και σε καμιά περίπτωση δεν αφήνει ελεύθερο τον ελληνικό λαό να αποφασίσει κατά βούληση. Τον εγκλωβίζει σε ένα δραματικό «ναι» στο ευρώ το οποίο όμως σε καμιά περίπτωση δεν αντικατοπτρίζει όλα όσα θα ήθελαν να πουν και να διαμαρτυρηθούν. Ο λαός δε λέει όχι στο ευρώ, και φυσικά δεν επιθυμεί τη χρεοκοπία. Σ’ αυτό που λέει εκκωφαντικά όχι είναι στη σκληρή λιτότητα, στην κοινωνική αδικία, στην εξουθένωση των φτωχών και αδυνάτων. Λέει όχι στα νέα μέτρα που συνοδεύουν τη δανειακή σύμβαση και ζητά κοινωνική δικαιοσύνη. Να πληρώσουν εκείνοι που έφταιξαν. Αυτό ζητά ο κόσμος και με το σκληρό και τυχοδιωκτικό δίλημμα ευρώ ή δραχμή ουσιαστικά δεν έχει κανένα περιθώριο διαμαρτυρίας.

4. Μέρκελ και Σαρκοζί αποκάλυψαν με τα λόγια τους την πρόθεσή τους να μας πετάξουν έξω από την ευρωζώνη σε περίπτωση που ο κόσμος ψηφίσει στο δημοψήφισμα κατά της ευρωζώνης. Γιατί το έκαναν αυτό; Μα γιατί το μαχαίρι πλέον βρίσκεται για τα καλά στο λαιμό του ελληνικού λαού. Απλά τα πράγματα. Τράβηξαν το όπλο, το έβαλαν στο τραπέζι και είπαν στον κόσμο να παίξει ρωσική ρουλέτα. Ποιος τρελός θα ήθελε να το κάνει αυτό όταν ξέρει ότι όλες οι θαλάμες του όπλου είναι γεμάτες;

5. Όσο για τον Γ. Παπανδρέου, η ιστορία θα τον θυμάται και θα τον τιμωρήσει για την αθλιότητα σε βάρος του ελληνικού λαού. Επίσης, θα τον θυμάται για την κακή ηθοποιία του στο κακοστημένο έργο γερμανογαλλικής παραγωγής.

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Tassos avatar
    Tassos 03/11/2011 01:03:34

    Ναι, θέλουμε το ευρώ αλλά να παν να απαυτωθούν ΜερκελοΣαρκοζίΠαπαντρέηδες (Φάκτορα αν παρεξηγηθεί κανα λαμόγιο δως τους τα στοιχεία μου να με κάνουν μήνυση). Να μην πάει κανένας να ψηφίσει.

    • sofia avatar
      sofia @ Tassos 03/11/2011 09:33:50

      ΑΝ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΔΩΣΕΙ ΑΠΑΝΤΗΣΗ Ο ΛΑΟΣ, ΤΟ ΕΡΩΤΗΜΑ ΝΑ ΥΠΟΒΑΛΕΙ ΕΠΙΣΗΣ Ο ΛΑΟΣ. ΠΡΟΤΕΙΝΩ ΛΟΙΠΟΝ ΝΑ ΣΥΝΝΕΝΟΗΘΟΥΜΕ ΟΛΟΙ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΨΗΦΟΦΟΡΟΙ, ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ, ΣΤΑ ΚΑΦΕΝΕΙΑ, ΣΤΑ ΣΠΙΤΙΑ, ΣΤΙΣ ΓΕΙΤΟΝΙΕΣ, ΝΑ ΧΑΡΑΞΟΥΜΕ ΚΟΙΝΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ. ΠΟΙΑ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΗ? ΝΑ ΠΑΜΕ ΣΤΙΣ ΚΑΛΠΕΣ ΑΛΛΑ ΝΑ ΜΗ ΡΙΞΟΥΜΕ ΤΑ ΚΩΛΟΧΑΡΤΑ ΠΟΥ ΘΑ ΜΑΣ ΔΩΣΟΥΝ ΕΚΕΙ (“ΝΑΙ” Η “ΟΧΙ” ΣΤΟ ΕΥΡΩ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ). ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ ΔΙΚΑ ΜΑΣ ΨΗΦΟΔΕΛΤΙΑ, ΓΡΑΜΜΕΝΑ ΜΕ ΜΑΡΚΑΔΟΡΑΚΙ ΧΡΩΜΑΤΟΣ ΑΝΑΛΟΓΟΥ ΜΕ ΤΙΣ ΠΟΛΙΤΙΚΕΣ ΜΑΣ ΠΕΠΟΙΘΗΣΕΙΣ ( ΟΙ ΔΕΞΙΟΙ ΜΠΛΕ, ΟΙ ΚΟΜΜΟΥΝΙΣΤΕΣ ΚΟΚΚΙΝΟ, ΟΙ ΠΑΣΟΚΤΖΗΔΕΣ ΠΡΑΣΙΝΟ ΚΛΠ) ΚΑΙ ΝΑ ΔΙΑΛΕΞΟΥΜΕ ΝΑ ΓΡΑΨΟΥΜΕ ΣΕ ΔΙΚΑ ΜΑΣ ΨΗΦΟΔΕΛΤΙΑ, ΠΟΥ ΘΑ ΡΙΞΟΥΜΕ ΕΝ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΣΤΗΝ ΚΑΛΠΗ, ΕΝΑ ΑΠΟ ΤΑ ΕΞΗΣ ΚΕΙΜΕΝΑ:
      ” ΕΚΛΟΓΕΣ ΕΔΩ ΚΑΙ ΤΩΡΑ”
      ” ΣΤΑΣΗ ΕΞΩΤΕΡΙΚΩΝ ΠΛΗΡΩΜΩΝ, ΑΡΝΗΣΗ ΠΛΗΡΩΜΗΣ ΕΠΑΧΘΟΥΣ ΧΡΕΟΥΣ, ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΚΑΤΑΠΤΥΣΤΩΝ ΝΟΜΟΘΕΤΗΜΑΤΩΝ (ΜΝΗΜΟΝΙΟ, ΔΑΝΕΙΑΚΗ ΣΥΜΒΑΣΗ, ΜΕΣΟΠΡΟΘΕΣΜΟ, ΧΑΡΑΤΣΙΑ, ΠΟΛΥΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟ)”
      ” ΟΧΙ ΣΤΗΝ ΕΞΑΘΛΙΩΣΗ ΤΩΝ ΑΔΥΝΑΤΩΝ ΚΑΙ ΤΗΣ ΜΕΣΣΑΙΑΣ ΤΑΞΗΣ”
      ” ΝΑ ΦΥΓΕΙ ΤΟ Δ.Ν.Τ. ΚΑΙ Η ΤΡΟΪΚΑ”
      ” ΤΗΝ 6η ΔΟΣΗ ΝΑ ΤΗΝ ΒΑΛΕΤΕ ΣΤΟΝ Κ…. ΣΑΣ”
      ΚΑΙ ΑΛΛΑ ΤΕΤΟΙΑ ΕΥΦΑΝΤΑΣΤΑ. ΟΥΤΕ ΕΝΑΣ ΝΑ ΜΗ ΡΙΞΕΙ “ΝΑΙ” Η “ΟΧΙ” ΣΤΟ ΕΥΡΩ. ΝΑ ΤΟΥΣ ΤΡΕΛΛΑΝΟΥΜΕ ΟΛΟΥΣ. ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΜΑΘΟΥΝ ΤΙ ΘΕΛΕΙ Ο ΛΑΟΣ? ΜΟΝΟ ΕΤΣΙ ΘΑ ΤΟ ΜΑΘΟΥΝ!

      • brankaleon avatar
        brankaleon @ sofia 03/11/2011 12:30:49

        Μπράβο Σοφία
        +++++++++++++++++++++++++++++++++++++

  2. andreas avatar
    andreas 03/11/2011 01:06:54

    Θα σταθω στη παραγραφο 2 και θα σου πω πως πολλοι θα ηθελαν να φυγουμε απο το ευρω και πρωτοι και καλυτεροι αυτοι που εβγαλαν τα λεφτα τους εξω,οι συνταξιουχοι εξ Αμερικης που πανε να παρουν την συνταξη που ειναι σε δολαρια και κατα την πετατροπης τους περνουν 3.60,αυτοι που δεν εχουν χρηματα στις τραπεζες,οι αριστεροι,και και και ο καταλογος ειναι μεγαλος.

    • madprof avatar
      madprof @ andreas 03/11/2011 03:01:41

      O F. Gap αποδείχτηκε ανεπαρκής, κυβέρνησε την χώρα με μια παρέα ανίκανων που του όφειλαν υπακοή λόγω της ανικανότητάς τους να βρίσκονται σε υπουργικούς και θεσμικούς θώκους και Μέγιστος τυχοδιώκτης με την τελευταία ζαριά του Δημοψηφίσματος! Η ιστορία θα τον κατατάξει στην κατηγορία του, υπαίτιου της τραγωδίας της Κύπρου το '74 και της Ελλάδας τον 11/73 (sic!), δ. ιωαννίδη δηλαδή Trash Stateman(sic!).
      Αυτός θα συνεχίσει σε κάποιον παγκόσμιο οργανισμό να βιώνει λάθρα τρώγοντας σούσι ενώ οι πολίτες του ΚωσταινοΓιωργοΤσιΤσιολινοΚατσαπλιαδοΠροτεκτοράτου θα υποφέρουν και θα υποστούν καταστάσεις φτώχειας, πείνας, κοινωνικής απαξίωσης, προσωπικού αδιεξόδου και ταπείνωσης, όποιος και αν τον διαδεχτεί, γιατί και από την ομιλία του Α.Σ. Είναι σαφές το μήνυμα:
      "Και τι θα γίνει αν βάζοντας σε δημοψήφισμα την δανειακή σύμβαση, που δεν χρειάζεται καν έγκριση (sic!) ή το δίλλημα "ευρώ ή δραχμή" εισπράξει τελικά την λάθος απάντηση; Τι θα συμβεί τότε; Ποιος θα έχει την ευθύνη; Να γιατί κατήγγειλα χτες τον τυχοδιώκτη κ. Π."
      .........
      "Αντί να κάνει την διάκριση μεταξύ της δανειακής σύμβασης και των οικονομικών μέτρων ( tres sic!) ώστε να μπορέσουμε να αλλάξουμε οικονομική πολιτική, ταυτίζει τα δύο μαζί για να δέσει τους Έλληνες χειροπόδαρα στην πολιτική αυτή εκβιάζοντας έτσι τον Ελληνικό λαό."
      .......
      "Μιλά για εκτροπή αυτός που αναστάτωσε τις αγορές (tres tres sic!) και ολόκληρο τον πλανήτη, θέτοντας σε δημοψήφισμα μια συμφωνία που ακόμη δεν υπάρχει. Μιλά για εκτροπή αυτός που βλέπει την κυβέρνησή του να φυλλοροεί, δεν έχει πείσει τους δικούς του βουλευτές και υπουργούς και κάνει μαθήματα στους άλλους. Όμως υπάρχει εκτροπή! Το ότι για άλλα εκλέχτηκε και άλλα κάνει ο κος Π. .....".

      Συνοψίζω:
      ................
      "......Η δανειακή σύμβαση δεν χρειάζεται έγκριση (sic!) .....",
      "Αντί να κάνει την διάκριση μεταξύ της δανειακής σύμβασης ( tres sic!) και των οικονομικών μέτρων ( tres tres sic!) ώστε να μπορέσουμε να αλλάξουμε οικονομική πολιτική .."
      "Μιλά για εκτροπή αυτός που αναστάτωσε τις αγορές (tres tres tres sic!) και ολόκληρο τον πλανήτη ..."
      Συμπέρασμα:
      Ουαί τις κομματοπολτοποιημένοις τε πτωχευμένοις τε πεινασμένοις τε κεκρετινισμένοις του ΓkoτζαμπασηδοΔιαπλοκοΔημαγωγοΚωσταινοΓιωργαινοΑντωνοΠροτεκτοράτου!

      Πνευματικό απόσταγμα:
      Τα χείριστα έπονται (sic!), ασχέτως προσωπείων και ο νοών νοείτω!

  3. papaspirou avatar
    papaspirou 03/11/2011 01:07:06

    ΓΙΑΤΙ ΝΑ ΘΕΛΟΥΜΕ ΤΟ ΕΥΡΩ ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑ? ΓΙΑ ΝΑ ΕΙΜΑΙ ΤΟ 2020 ΟΠΩΣ ΕΙΜΟΥΝ ΤΟ 2009 ? ΝΑ ΞΕΠΟΥΛΗΣΩ ΓΙΑ ΨΥΧΟΥΛΑ ΟΛΟ ΤΟ ΠΛΟΥΤΟ ΜΟΥ? ΤΗΝ ΠΑΤΡΙΔΑ ΜΟΥ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΧΑΣΟΥΝ ΤΟ 30Ή 40% ΤΗΣ ΑΞΙΑΣ ΤΩΝ ΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΩΝ ΤΟΥΣ ΚΑΠΟΙΟΙ? ΤΟ ΛΕΤΕ ΡΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕ? ΟΧΙ ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΟΧΙ!!!!!!

    • Dal avatar
      Dal @ papaspirou 03/11/2011 07:18:19

      Φίλε Παπασπύρου.
      Επειδή από παιδί και....Γερμανούς(οι πρώτοι που ανέφαιραν για χρεοκοπία ελεγχόμενη) μαθαίνεις την αλήθεια...κοιίταξε τι μας περιμένει.

      Ο Κλέμενς Φούστ σύμβουλος του Σόϊμπλε δήλωσε :
      "H συμφωνία δεν θα καταφέρει να πετύχει το στόχο να μειωθεί το δημόσιο χρέος κατά 120% του ΑΕΠ ως το 2020.Είναι ακόμη σχετικά υψηλό το χρέος και είναι απαποφευκτό η λιτότητα θα επηρεάσει κι άλλο το ΑΕΠ"

      Ο Ράιχενμπαχ αρχηγός της Επιτροπείας;
      "Τα επόμενα χρόνια (2012-2013) θα είναι πολύ χειρότερα από τα δύο προηγούμενα. Είναι υπεραισιόδοξες οι προβλέψεις των οικονομολόγων για το πότε θα έλθει η ανάκαμψη"

      Λένε ακριβώς τα ίδια με διαφορετική διατύπωση. ΟΧΙ και πάλι ΌΧΙ.

  4. Bohemian avatar
    Bohemian 03/11/2011 01:07:16

    Η ευρώπη με τίποτα δεν είναι έτοιμη για μια ελληνική χρεοκοπία. Απλώς θέλουν να ξεφτιλίσισουν τον ελληνικό λαό. Το έλλειμμμα δημοκρατίας πια στην Ε.Ε είναι απέραντο. Στυγνός εκβιασμός.

    • Aris. A avatar
      Aris. A @ Bohemian 03/11/2011 01:14:01

      Συμφωνώ απόλυτα.

    • αννατ avatar
      αννατ @ Bohemian 03/11/2011 01:35:16

      συμφωνώ απόλυτα

    • Φοτις avatar
      Φοτις @ Bohemian 03/11/2011 02:04:52

      +1000

    • Φακ Κωστας avatar
      Φακ Κωστας @ Bohemian 03/11/2011 02:24:08

      Ο αγχωμένος της βραδιάς είναι η Γαλλία...

      Εμείς, με ευρώ η δραχμή, έχουμε φτώχεια μπροστά μας...

      Οι Γερμανία, με μόνο 11 δις έκθεση σε ελληνικά ομόλογα δεν καίγεται ιδιαίτερα (για την ώρα)..

      Η Γαλλία, από την άλλη, φάνηκε από τον κοντό με το 12ποντο, ότι αγχώνεται για την τύχη της...Θα τη συμπαρασύρει η κραταιά Γερμανία σε ευημερία ή θα ακολουθήσει Ελλάδα, Ιταλία στη χρεοκοπία?..

      Kατά τα άλλα "δημοκρατία" και πράσινα άλογα...Ελλάς-Γαλλία, ΑΗΔΙΑ..

      • sofia avatar
        sofia @ Φακ Κωστας 03/11/2011 09:37:49

        ΘΑ ΤΗΝ ΠΛΗΡΩΣΕΙ ΚΑΙ Η ΓΑΛΛΙΑ.... ΚΑΙ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΘΑ ΚΑΤΑΡΡΕΥΣΕΙ ΚΑΙ Η ΓΕΡΜΑΝΙΑ! ΚΑΙ ΤΟΤΕ ΘΑ ΓΕΛΑΣΕΙ ΚΑΘΕ ΠΙΚΡΑΜΜΕΝΟΣ!

  5. frankie avatar
    frankie 03/11/2011 01:07:20

    den katalava apo pote tethike s auti tin xwra thema gia eksodo apo to euro...o anthropos einai pragmatika epikindynos.prepei na vrethei tropos na fygei apo tin eksousia grigora.to thema den einai kommatiko einai kathara ethniko.akoma kai i aleka an itan sti thesi tou den tha ta ekane auta!!!!

  6. Y. avatar
    Y. 03/11/2011 01:09:38

    Παράλληλες εκλογές και δημοψήφισμα
    Ναι στο ευρώ, με νέα κυβέρνηση ΝΔ
    Συνεπώς ο στόχος, να μη πάρει το Μπατσόκ-Θατσόκ τη Παρασκευή, ψήφο εμπιστοσύνης

  7. Aris. A avatar
    Aris. A 03/11/2011 01:10:46

    To παιχνίδι δεν έχει χαθεί για την χώρα.

    Φυσικά και δεν περιμένω από τους βουλευτές του Πασόκ να ρίξουν την κυβέρνηση ειδικά τώρα που μπορούν να μηδενίσουν το κοντέρ.

    Επειδή θέτονται στην ουσία βαθύτερα θέματα κυρίως με την εθνική μας αξιοπρέπεια εάν ψηφίσουμε για παράδειγμα ναι ποιος θα μας πάρει πλέον σοβαρά αναμένω από την αντιπολίτευση να συντονίσει πλέον τις ενέργειες της στο να βραχυκυκλώσουν την προσπάθεια αυτή και δεύτερον να ζητήσουν με παλαικές διαμαρτυρίες την παραίτηση Παπανδρέου.

  8. drider avatar
    drider 03/11/2011 01:11:29

    Ωραία, ήρθε η ώρα να αποφασίσουμε πως θέλουμε να είναι η χώρα μας σε 5 ή 10 χρόνια. Πιστεύω ότι μας δώθηκε μια χρυσή ευκαιρία.

    Νηφαλιότητα χρειάζεται και όχι φόβος.

    • Φοτις avatar
      Φοτις @ drider 03/11/2011 02:08:54

      Εγώ συμφωνώ μαζί σου ότι είναι χρυσή ευκαιρία.
      Πως όμως να μην προκαλέσει φόβο, η δήλωση του ηγέτη μας ότι όλα θα γίνουν λίγο πριν τις πληρωμές συντάξεων και μισθών;

      • drider avatar
        drider @ Φοτις 03/11/2011 09:46:26

        Συν και πλην. Κάθε επιλογή έχει και από τα δύο. Για αυτό έγραψα για νηφαλιότητα.

  9. mhtsos karditsa avatar
    mhtsos karditsa 03/11/2011 01:12:04

    δε μας ειπαν σε περιπτωση μικρης συμμετοχης κατω απο 40% το δημοψηφισμα βγαινει ακυρο? τι λεει η μερκελ γιαυτο? να τη ρωτησει η κατοχικη κυβερνηση για να ξερουμε και εμεις τι να κανουμε.

  10. Lewnidas avatar
    Lewnidas 03/11/2011 01:12:37

    μην βιαστητε να παρετε θεση! γιατι το ο ελληνας ειναι λιγο περιεργος! ειδικα οταν το ναι συμπεριλαμβανει και 10χρονια αγγουρακι βρυξελων. οταν το οχι μας δινει την εθνικη μας υπερηφανια! γιατι την πεινα την αντεχουμε και χεστηκαμε αν θα κλεισει ο καλογηρου και εαν πορσε γινει παλι μια μικρη αντιπροσωπεια την υποδουλωση ομως δεν μας καθετια καλα. αυριο μαζι με τον γιωργακι μαλλων θα καταρευσουν και οι τραπεζες.

    στην τελικη με οτι οχι σε 2 χρονια θα εχουμε σταθει στα ποδια μας! οι νεοι θα εχουν δουλεια και οι μεταναστατες θα περνανε και δεν θα ακουμπανε. τι θα χασουμε τα φτηνα γερμανικα αυτοκινητα, τις ευκολες διακοπες και τα ιταλικα ρουχα!

    • ανδρεας avatar
      ανδρεας @ Lewnidas 03/11/2011 01:24:09

      πεστα ρε φιλε!

    • Γιώργος avatar
      Γιώργος @ Lewnidas 03/11/2011 08:12:23

      "στην τελικη με οτι οχι σε 2 χρονια θα εχουμε σταθει στα ποδια μας"
      Βαλε καλυτερα 2 αιωνες να εισαι μεσα

    • Civil-Eng. avatar
      Civil-Eng. @ Lewnidas 03/11/2011 08:12:32

      Πάρα πολοί από μας δεν έκαναν διακοπές ούτε είχαν ακριβά αυτοκίνητα ούτε πριν. Και αυτοί που είχαν θα συνηθίσουν. Δεν τιθεται θέμα επιλογής μεταξύ ανεξαρτησίας και οικονομικής ευάρειας μετά το 490 πΧ σε αυτό το τόπο.

      • Civil-Eng. avatar
        Civil-Eng. @ Civil-Eng. 03/11/2011 08:14:18

        σημερα μου κάνει κολπα το πληκτρολόγιο με τα σύμφωνα...

        • Ανωνημος Ελληνας avatar
          Ανωνημος Ελληνας @ Civil-Eng. 03/11/2011 12:04:00

          Καλοοοοοο! τι συμπτωση .... κι εμενα!!!!!!

  11. papaspirou avatar
    papaspirou 03/11/2011 01:12:39

    ΕΞΩ ΤΩΡΑ ΑΠΟ ΤΟ ΕΥΡΩ ΟΧΙ ΣΤΟΝ ΕΚΒΙΑΣΜΟ ΤΗΣ ΠΑΤΡΙΔΑΣ ΜΟΥ ΑΠΟ ΤΟ Δ ΡΑΙΧ. ΜΕΝΟΥΜΕ ΕΥΡΩΠΗ ΟΠΩΣ Η ΑΓΓΛΙΑ, ΤΙΠΟΤΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΤΙΠΟΤΑ ΛΙΓΟΤΕΡΟ.

    • sofia avatar
      sofia @ papaspirou 03/11/2011 09:42:39

      ΠΟΛΥ ΣΩΣΤΑ. ΔΕΝ ΘΑ ΜΑΣ ΠΟΥΝ ΑΥΤΟΙ ΤΙ ΘΑ ΚΑΝΟΥΜΕ. ΕΜΕΙΣ ΘΑ ΤΟ ΑΠΟΦΑΣΙΣΟΥΜΕ. ΑΠΟ ΤΗ ΣΤΙΓΜΗ ΠΟΥ ΜΑΣ ΕΒΑΛΑΝ ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ ΘΑ ΥΠΟΣΤΟΥΝ ΚΑΙ ΤΙΣ ΙΔΙΑΙΤΕΡΟΤΗΤΕΣ ΜΑΣ. ΑΣ ΠΡΟΣΕΧΑΝ ΠΡΙΝ ΜΑΣ ΕΝΤΑΞΟΥΝ ΣΤΗΝ Ε.Ε. ΔΕΙΤΕ ΤΙ ΠΡΟΤΕΙΝΩ ΓΙΑ ΤΟ ΔΗΜΟΨΗΦΙΣΜΑ ΚΑΙ ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΤΙΣ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΜΟΥ.

  12. isleep avatar
    isleep 03/11/2011 01:16:15

    Το τι θέλουν οι Έλληνες το ξέρουν οι ίδιοι μην προϊδεάζουμε για ναί. Αποδείχτηκε με τον πλέον βίαιο τρόπο ότι το ευρώ ήταν η καταστροφή μας. Ας βγούμε επιτέλους από Ευρώπες και τα συναφή, ΜΟΝΟΙ ΜΑΣ αλλά ανεξάρτητοι χωρίς νταβατζήδες Αγγλογάλλους, Γερμανούς κ.λπ. ΟΧΙ στην Ευρώπη, ΟΧΙ στο παρόν πολιτικό σύστημα, ΟΧΙ στον δικοματισμό, ΟΧΙ στην αποπληρωμή δανείων ΟΧΙ ΟΧΙ ΟΧΙ. ΝΑΙ στο Γουδή!!!!!

  13. Πέτρος. Μ avatar
    Πέτρος. Μ 03/11/2011 01:17:32

    Μα με ποια λογική τίθεται σε δημοψήφισμα ευρώ ή δραχμή;
    Τι σχέση έχει με την δανειακή;
    Πόσες μέρες χρειάζονται να μην μείνει ούτε ευρώ για δείγμα στις τράπεζες στην πορεία προς το δημοψήφισμα;
    Προαναγγέλλεται τέτοιο πράγμα;
    Να καταγγελθεί ο δοσίλογος για εσχάτη προδοσία.

    • Κωνσταντινος avatar
      Κωνσταντινος @ Πέτρος. Μ 03/11/2011 07:18:50

      Εάν πούμε όχι στου εταίρους και μας κόψουν τα δάνεια, τότε ουσιαστικά δεν θα έχουμε να πληρώσουμε τα έξοδα μας, μεταξύ αυτών και μισθούς και συντάξεις, εκτός αν κόψουμε δικό μας νόμισμα.
      Πρέπει να αποφασίσουμε η θελουμε νταβάδες η προσπαθούμε να το παλέψουμε μόνοι μας. Βέβαια αν αποφασίσουμε το δεύτερο, δεν ξέρω για πόσο θα επιβιώσει το Ευρώ γενικώς. Η Ιταλία δεν φαίνεται καθόλου καλα.

      Λέει ο ΓΑΠ ότι θα έχει πέντε μέρες περιθώριο για την έκτη δόση αν γίνει το δημοψήφισμα στις 4 Δεκεμβρίου. Μάλλον θα πέσει σε λίγες μέρες όμως.

  14. Γιάννης Χριστόπουλος ΤΝΣ avatar
    Γιάννης Χριστόπουλος ΤΝΣ 03/11/2011 01:18:39

    OXI! OXI! OXI!
    ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΜΙΑΣ ΩΡΑΣ ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΖΩΗ ΠΑΡΑ ΣΑΡΑΝΤΑ ΧΡΟΝΙΑ ΣΚΛΑΒΙΑ ΚΑΙ ΦΥΛΑΚΗ!!!!

  15. torn avatar
    torn 03/11/2011 01:19:52

    Αναρωτιέμαι αν είναι καλύτερη η μαζική αποχή ή ένα όχι που θα είναι στην πραγματικότητα, όχι στον εκβιασμό. Η πορεία της Ελλάδας στο ευρώ μέχρι πρόσφατα ήταν αυτονόητη για τη συντριπτική πλειοψηφία του ελληνικού λάου, οπότε το ναι στο ευρώ ακόμα και σήμερα είναι δεδομένο, ακόμα και αν ο μύθος του ευρώ έχει κάπως θολώσει. Ως απάντηση ωστόσο στο δημοψήφισμα, το ναι θα λειτουργήσει ως κολυμβήθρα του Σιλωάμ για την πολιτική του ΓΑΠ και θα εκληφθεί ως συγκατάθεση των πολιτών σε οτιδήποτε τους επιβάλλεται.

  16. Silence t. avatar
    Silence t. 03/11/2011 01:20:17

    Δεν συμφωνώ καθόλου που προδικάζεις τον μονόδρομο της επιλογής ναί στο ευρώ , εκτός αν είσαι αριστερολαμόγιο!

    Τα παλικάρια δεν έχουν καταλάβει ακριβώς ποιόν λαό πάνε να εκβιάσουν .

    Και για να συνεχίσω τα πιθανά διλήμματα στα οποία απαντούσε προχθές ένας φίλος (δυστυχώς δεν θυμάμαι ποιος ήταν) σημειώνω:

    - 6η δόση και ΠΑΣΟΚ η δραχμή χωρίς ΠΑΣΟΚ= απάντηση δραχμή χωρίς ΠΑΣΟΚ
    -Μνημόνιο και ευρώ η δραχμή χωρίς μνημόνιο = απάντηση δραχμή χωρίς μνημόνιο
    -Μνημόνιο + ΠΑΣΟΚ+ευρώ η χωρίς αυτά και τουφεκισμός =απάντηση χωρίς αυτά και τουφεκισμός

    Στην ζωή δεν υπάρχουν αδιέξοδα !

    A ! και για να μην το κουράζουμε , το Σάββατο δεν θα υπάρχει κυβέρνηση !
    -

    • sofia avatar
      sofia @ Silence t. 03/11/2011 09:44:51

      ΝΑ ΣΕ ΧΑΡΩ ΠΑΛΛΗΚΑΡΙ ΜΟΥ! ΝΑ ΑΓΙΑΣΕΙ ΤΟ ΣΤΟΜΑ ΣΟΥ!

  17. The Saint avatar
    The Saint 03/11/2011 01:22:21

    Φάκτορα, είσαι σίγουρος ότι το καλοστημένο έργο είναι -μόνο- γαλλογερμανικής καταγωγής? Ετσι ρωτάω τώρα...

    Οσο γιά τα υπόλοιπα, κύριοι και κυρίες πρέπει επιτέλους να δούμε στα μάτια την κατάσταση. Οι Ευρωπαίοι -και όσοι άλλοι μαζί και πίσω τους- θέλουν να μας ρημάξουν και να καταπιούν τον πλούτο της πατρίδας μας. Η θα επιλέξουμε τον αργό θάνατο και την αιώνια υποδούλωση, ή θα πούμε ένα ξεκάθαρο, ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΜΑΓΚΙΚΟ Ο-Χ-Ι , και ας πέσουμε στη λήθη.
    Μην αυταπατάστε. Το δίλλημα είναι ψεύτικο, και στόχο έχει να προκαλέσει τα αδύνατα αντνανκλαστικά του Ελληνα έτσι όπως τα έχει καταντήσει η ΠΑΣΟΚΙΚΗ λαίλαπα 30 χρονια τώρα.
    Επιστροφή στη ΔΡΑΧΜΗ τώρα! ΘΑ σηκωθούμε μόνοι μας, και θα επιζήσουμε, και θα ανακάμψουμε. Ετσι έγινε και ΑΛΛΟΥ. Κανείς δεν χάθηκε.
    Μέσα σε όλα, θα βιώσουμε μιά κατάσταση που θα μας βοηθήσει να ΑΛΛΞΟΥΜΕ νοοτροπία, αυτήν που μας πότισε το σαπροκίνημα των δωσίλογων ξενόδουλων απατεώνων.
    Εχουμε τη δυνατότητα ΑΡΚΕΙ ΝΑ ΤΟ ΠΙΣΤΕΨΟΥΜΕ.

    σ.σ. Αντώνη, περιμένω δήλωση, τώρα που το δίλλημα είναι ΕΥΡΩ ή ΕΞΟΔΟΣ!

    • Αυριανιστής avatar
      Αυριανιστής @ The Saint 03/11/2011 02:26:22

      !!!

  18. karenin avatar
    karenin 03/11/2011 01:22:43

    Η μόνη δίκαια λύση, να προηγηθεί δημοψήφισμα με ερώτημα εκλογές
    η δημοψηφισμα.

    • sofia avatar
      sofia @ karenin 03/11/2011 09:46:01

      ΠΟΛΥ ΣΩΣΤΟ ΚΙ ΑΥΤΟ.

  19. Ἀστυάναξ Καυσοκαλυβίτης avatar
    Ἀστυάναξ Καυσοκαλυβίτης 03/11/2011 01:25:34

    Ναὶ δὲν ὑπάρχει συνταγματικὴ ἐντολὴ γιὰ ἐκλογὲς μετὰ ἀπὸ παραιτήσεις βουλευτῶν.

    Ἂν ὅμως παραιτηθεῖ ΣΥΣΣΩΜΗ ἡ ἀντιπολίτευση, ἀξιωματικὴ καὶ λοιπή, ἂς τολμήσουν νὰ μὴν προκηρύξουν ἐκλογές.

    Αὐτὸ τὸ δημοψήφισμα ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΣΥΜΒΕΙ.

    Ἂν πάρουν ψῆφο ἐμπιστοσύνης (θὰ βοηθήσει καὶ ἡ Ἔλσα, γιὰ τὸ καλὸ τῆς Ἑλλάδας) τότε ὁ Σαμαρᾶς ὀφείλει νὰ ἐπιχειρήσει τὴν παραίτηση τῶν βουλευτῶν τῆς ΝΔ, ΣΥΡΙΖΑ, ΚΚΕ (θὰ ἀκολουθήσει καὶ ὁ ΛΑΟΣ ἀπὸ τὴ συμπολίτευση). Κατ΄ ούσίαν δεσμεύτηκε γι' αὐτὸ στὴν συνάντηση μὲ τὸν ΠτΔ, ὅτι θὰ κάνει "ὅ,τι μπορεῖ- γιατί μπορεῖ!" ἡ ἀντιπολίτευση γιὰ νὰ ματαιώσει τὰ ἡροστράτεια σχέδια τοῦ ΓΑΠ.

    Αὐτὸ τὸ δημοψήφισμα ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΣΥΜΒΕΙ. Ὅλα τ' ἄλλα εἶναι δευτερεύοντα.

  20. Komis Montechristo avatar
    Komis Montechristo 03/11/2011 01:25:36

    Τα πράγματα είναι ΞΕΚΑΘΑΡΑ.Γίνεται ΑΛΗΤΕΙΑ εις βάρος της ελληνικής κοινωνίας.Το έχουμε γράψει,σε αυτό το διαδικτυακό μετερίζι,άπειροι άνθρωποι,πάμπολλες φορές.Πασοκικός γκανγκστερισμός και ξένοι-αιμοβόροι λύκοι,σε ΑΓΑΣΤΗ συνεργασία,διαλύουν τη κοινωνία και ξεπουλούν τη χώρα.Από το 2009,οι ΤΡΙΣΑΘΛΙΟΙ ''φλόμωναν'' με ένα σωρό ΨΕΥΔΗ την ελληνική κοινωνία!!Και τώρα ΒΑΖΟΥΝ,ΟΛΟΙ αυτοί,το πιστόλι στο ΚΡΟΤΑΦΟ των Ελλήνων για θέμα που ΔΕΝ έχει καμία ΑΠΟΛΥΤΩΣ σχέση με τα ΕΞΟΥΘΕΝΩΤΙΚΑ και ΒΑΡΒΑΡΑ μέτρα του ΕΛΕΕΙΝΟΥ πασοκισμού!!Ο πασοκισμός-παπανδρεϊσμός προσπαθεί να ΝΟΜΙΜΟΠΟΙΗΣΕΙ τα εγκλήματά του,με αυτό το ΨΕΥΔΕΠΙΓΡΑΦΟ δημοψήφισμα!!!Ίσως,τη τελευταία στιγμή,θέλω να πιστεύω πως θα ματαιωθεί το δημοψήφισμα-ΑΠΑΤΗ...ΑΛΛΙΩΣ,αν περάσει η ψήφος εμπιστοσύνης τη Παρασκευή το βράδυ,θα οδηγηθούμε σε στιγμές ''απείρου κάλλους''....Το χειρότερο,όμως,είναι πως ο παπανδρεϊσμός προβαίνει σ'ένα,ΑΚΟΜΑ,ΠΡΟΣΤΥΧΟ έγκλημα...Διχάζει τη κοινωνία ΕΝ ΓΝΩΣΕΙ του...Το ''δίλημμα'',που βάζει,δεν είναι τυχαίο.Θέλει να τον ''αναβαπτίσει'' στη κοινή γνώμη με σκοπό πρόσκαιρα δημοσκοπικά κέρδη...Ο μακιαβελισμός σε όλο του το μεγαλείο...ΝΤΡΟΠΗ και ΑΙΣΧΟΣ!!!

  21. thanos avatar
    thanos 03/11/2011 01:25:45

    Υποθέτω και θέλω να ελπίζω πως οι εξελίξεις θα προλάβουν το Δημοψήφισμα.Δε νομίζω σε καμία περίπτωση πως θα το εγκρίνει η κ.ο του παΣΟΚ.Αν λάβουμε υπόψιν τα χθεσινά γεγονότα(ανεξαρτητοποίηση,επιστολές κλπ)δεν πιστεύω πως θα βρεθούν 151 ψήφοι που απαιτούνται.Βέβαια απο αυτούς όλα τα περιμένω μετά απο τόσες κωλοτούμπες,αν και νομίζω πως αυτή τη φορά το διακύβευμα είναι πολύ βαρύ για να σκεφτούν πολιτικό κόστος.Από αύριο θεωρώ λοιπόν πως θα έχουμε ειδήσεις και πολύ δύσκολα θα φτάσει ο ΓΑΠ έστω και μέχρι την παρασκευή.Άντε στο καλό επιτέλους και να μη μας γράφετε!

    • sofia avatar
      sofia @ thanos 03/11/2011 09:48:40

      (και συμπληρώνω):... ΘΑ ΣΑΣ ΓΡΑΦΟΥΜΕ ΕΜΕΙΣ ΣΤΑ... ΑΜΕΛΕΤΗΤΑ ΜΑΣ!

  22. Κώστας Χ. avatar
    Κώστας Χ. 03/11/2011 01:27:28

    Εγώ μόνο ερωτήσεις θέλω να κάνω.
    Γιατί να με νοιάξει το ευρώ, όταν εδώ και δύο χρόνια, το κράτος (στενό και ευρύτερο) έχει κηρύξει στάση πληρωμών (και συνεπώς δεν με πληρώνει ως ελεύθερο επαγγελματία για τα έργα που του έχω παρέξει);
    Γιατί να θέλω τη συνέχιση της ίδιας κατάστασης όταν και τα τελευταία χρήματα που είχα αποταμιεύσει τα έχω πλέον ξοδέψει;
    Γιατί να με νοιάξει η ευμάρεια του τραπεζικού συστήματος και η απρόσκοπτη (σιγά μην επιτευχθεί) χρηματοδότηση της ιδιωτικής πρωτοβουλίας όταν αυτή στραγγαλίζεται μεθοδικά από το κράτος;
    Γιατί να θέλω να πληρωθούν οι συντάξεις σε ένα κράτος που νοιάζεται για τους γέρους του και διώχνει τα παιδιά του μετανάστες στο εξωτερικό (και συνεπώς σε πέντε-δέκα χρόνια όχι συντάξεις ούτε μισθούς βουλευτών δεν θα μπορεί να πληρώνει);
    Γιατί να θέλω ένα νόμισμα το οποίο δεν θα διαθέτω για να πληρώσω τις υποχρεώσεις μου, ή και για να ζήσω;
    Το ερώτημα δεν είναι ναι ή όχι στο ευρώ. Το ερώτημα είναι πως θα τα βγάλουμε πέρα (μέσα ή έξω από την ευρωζώνη). Το ερώτημα είναι ποιός θα κάνει τι για να ξαναδημιουργήσουμε κράτος. Το ζητούμενο είναι να πονέσουν οι μεγαλύτεροι για να βρουν δουλειά τα παιδιά μας (δεν είμαι παιδί είμαι 45 χρονών). Κεκτημένα δεν υπάρχουν, μας τα φάγανε. Δεδουλευμένα και δικαιώματα δεν υφίστανται, μας τα κλέψανε (και με την ανοχή μας δεν τους βάλαμε φυλακή).
    Η οικονομία δεν προεξάρχει της κοινωνίας. Η οικονομία διαλύεται από μία κοινωνία που θέλει αλλαγές και ξαναχτίζεται στα μέτρα της. Δεν θα κάτσω να ικανοποιήσω τους εταίρους μας για να μη με πούνε ασυνεπή (άλλος είναι ο ασυνεπής και αυτός τιμωρείται με εκλογές μόνο - δυστυχώς). Τα άλλα είναι οικονομοτεχνικές μα....κίες και σίγουρα δεν θα δώσουν φαγητό και δουλειά στον κοσμάκη.
    ΥΓ. Συγνώμη για την αγανάκτηση, αλλά νομίζω ότι χάσαμε το μπούσουλα και συζητάμε για τα ζητήματα αυτά σαν παρατηρητές και όχι ως θιγόμενοι.

    Κώστας Χ.

    • sofia avatar
      sofia @ Κώστας Χ. 03/11/2011 10:21:29

      και συμπληρώνω: γιατί να θέλω το ευρώ,όταν με τις τελευταίες περικοπές, πληρώνομαι λιγότερα (μεταφρασμένα σε δραχμές) από όσα πληρωνόμουν πρίν από 15 χρόνια (που η ζωή ήταν και φθηνότερη)?

    • brankaleon avatar
      brankaleon @ Κώστας Χ. 03/11/2011 12:42:18

      Είμαι "γέρος" αλλά γερός.
      Δουλεύω από 12 ετών σε φάμπρικες.
      Με κρατήσεις που κρατούνταν πριν καν πάρω το μισθό μου, πληρώνω για το επέκεινα του βίου.
      Χωρίς να με ρωτήσουν τα συνταξιοδοτικά μου δικαιώματα τα έπαιξαν στο Χρηματιστήριο και τα διασπάθισαν προς κάθε κατεύθυνση.
      Τους οφείλω για να χάσω την σύνταξή μου;
      Πλήρωσα για την Υγεία, την Παιδεία, την Άμυνα της Πατρίδας μου.
      Τον μόχθο των συνάλληλών μου θα το υπερασπισθούμε λόγω και έργω.
      Τώρα μόνον ΕΚΛΟΓΕΣ.
      Αν απ' εκεί και πέρα ας πάει και η βαλίτσα πιο μακρυά.
      Προς τα εκεί μόνον για τον Λαό, και την Πατρίδα και πάντα αντάμα με τον Λαό.

  23. Agriemenos avatar
    Agriemenos 03/11/2011 01:27:29

    Ας μου επιτραπεί μια γνώμη και παρακαλώ πολύ ψάξτε το. Αν θυμάμαι καλά στη Συνθήκη Προσχώρησης στην ΕΕ και στην ΟΝΕ αναφέρει πως σύμφωνα με το Ευρωπαϊκό Δίκαιο δεν μπορεί μεμονωμένα μια χώρα να εγκαταλείψει το ευρώ, αλλά δεν μπορούν και τα άλλα μέλη να οδηγήσουν ένα κράτος-μέλος εκτός ευρώ. Το ότι θα τρομοκρατούσαν τον κόσμο για να υφαρπάξουν το ναι, ήταν δεδομένο (πχ σταματάμε την 6η δόση μέχρι το δημοψήφισμα). Το ερώτημα είναι όχι "ευρώ ή δραχμή", αλλά αν θέλουμε αυτή τη δανειακή σύμβαση (με τις μειώσεις μισθών-συντάξεων, τις εφεδρείες-απολύσεις, το κλείσιμο λιμανιών, αεροδρομίων, νοσοκομείων, σχολείων, τα λουκέτα επιχειρήσεων και καταστημάτων κλπ) ή κάποια άλλη δανειακή σύμβαση πιο επωφελή για την Ελλάδα. Είναι δεδομένο ότι αν γίνει δημοψήφισμα και βγεί ναι, ο mind the gap θα θεωρήσει τον εαυτό του "κερδισμένο" (όπως στις δημοτικές εκλογές) και δεν θα προχωρήσει σε εκλογές (που αν γίνουν δεν τις κερδίζει ούτε με σφαίρες) και θα συνεχίσει αυτή την μάταιη και αδιέξοδη πολιτική. Αν βγεί όχι το πολύ-πολύ να κάνει εκλογές (υποθέτω ότι όπως σε κάθε ψήφιση νομοσχεδίου οι βουλευτές εκτος κοινοβουλίου κάνουν τα κοκόρια και μετά ψηφίζουν ναί σε όλα, έτσι θα κάνουν και στην ψήφο εμπιστοσύνης). Από την άλλη θα περίμενα ο ΣΑΜ να συνέχιζε τη στάση που είχε τόσο στο Μνημόνιο όσο και στις δημοτικές-περιφερειακές εκλογές (όχι στο Μνημόνιο) και στο Μεσοπρόθεσμο και στη Συμφωνία 21ης Ιουλίου. Περίμενα και εδώ να έλεγε το μεγάλο όχι ως επιλογή στο δημοψήφισμα και να ζητήσει εθνικές εκλογές. Αντ' αυτού είπε όχι στο δημοψήφισμα και έδωσε την εικόνα ότι μετά από εκλογές (αφού εγκριθεί η δανειακή σύμβαση από την παρούσα βουλή) θα συνεχίσει αυτή την πολιτική που είναι αδιέξοδη (αφού συγκεκριμενοποιούνται τα μέτρα που θα επιβληθούν μέχρι το 2015). Ίσως είναι η ώρα να μην τσιμπίσουμε τις μπλόφες των έξω και του γαπ. Δεν μπορούν να μας βγάλουν από το ευρώ (δεν το θέλει και ο περισσότερος κόσμος). Να μας πτωχεύσουν? δεν νομίζω, πάλι μπλοφάρουν! κι όσο οι έξω τρελένονται με την ιδέα του δημοψηφίσματος άλλο τόσο ηδονίζομαι στην ιδέα ότι θα γίνει! τρομοκρατούν για να δεχτούμε να βάλουμε το κεφάλι μας στην γκιλοτίνα "με χαρά" και να μας "τελειώσουν" ως έθνος... ελπίζω να μην τους περάσει!

  24. alexandros avatar
    alexandros 03/11/2011 01:28:35

    11/12/2011 ΔΙΠΛΕΣ ΚΑΛΠΕΣ. ΕΚΛΟΓΕΣ ΚΑΙ ΔΗΜΟΨΗΦΙΣΜΑ ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΑ.
    ΕΤΣΙ ΘΑ ΕΧΟΥΜΕ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ ΙΣΧΥΡΟ ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟ.

  25. Wolf avatar
    Wolf 03/11/2011 01:29:24

    Στο μπραντεφερ αυτό που μας έβαλε το σχήμα Παπανδρέου, Μέρκελ, Σαρκοζί, μένει να δούμε πόσες μπορεί να είναι και οι δικές τους αντοχές, όχι μόνο οι δικές μας!!!
    Αν χρεοκοπήσει η Ελλάδα, θα λειτουργήσει ως ντόμινο, με τη διπλανή Ιταλία, την Ισπανία, την Πορτογαλία, τη Γαλλία -του Νικολά-, το Βέλγιο και τέλος την "πολύ" Γερμανία -της κακογα.....νης-. Και είναι το μόνο που δε θέλουν όλοι αυτοί. Μην το ξεχνάμε ποτέ.
    Προτιμώ ένα περήφανο ΟΧΙ, παρά τη ντροπή που θα μας συνοδεύει ανεπιστρεπτί, στο βάθος των αιώνων, έχοντας παράλληλα ξεπουλήσει κάθε έννοια αξιοπρέπειας, αυτού του περήφανου λαού.
    Ενώ οι συνέπειες ενός "σκυψίματος" τώρα, θα είναι σημαδιακές και τεράστιες για πολλά-πολλά χρόνια, στις γενιές που έρχονται.
    Τώρα ντρεπόμαστε που έχουμε πρωθυπουργό τον Παπανδρέου, οι επόμενες γενιές, που έρχονται πίσω μας, θα ντρέπονται -αν εμείς λυγίσουμε τώρα- να λένε ότι είναι Έλληνες!!!
    Στην Ελλάδα, υπάρχει μια λέξη που δε μεταφράζεται σε καμιά γλώσσα του κόσμου, η λέξη: ΦΙΛΟΤΙΜΟ!!!
    Και ελπίζω το φιλότιμο μας αυτό, να μην μας επιτρέψει να υποταχθούμε εμείς και τα δισέγγονα μας!

  26. Γιωργος Χ avatar
    Γιωργος Χ 03/11/2011 01:29:43

    Μέρκελ-Σαρκοζί στην αιθουσάρα. ΓΑΠ από την πίσω πόρτα στο γκαράζ για δηλώσεις. O Bενιζέλος πίσω από τους δημοσιογράφους...

    Μεγαλεία..

  27. Silence t. avatar
    Silence t. 03/11/2011 01:30:21

    Ζύγισαν πολύ λάθος τον Ελληνικό λαό !

    Οι βλάκες αυτό που κάνανε θα τους γυρίσει μπούμερανγκ , βλέπω από αύριο τον κόσμο να απαντάει με συσπείρωση στους ξεπλυμένους που δεν θα ξέρουν πως να το μαζέψουν .

    Παραπήγε το αστείο με τους ''κεχαγιάδες'' που βάλαμε στον τετ....ο μας !

    • sofia avatar
      sofia @ Silence t. 03/11/2011 10:25:16

      ΤΙ ΘΑ ΠΕΙ ΤΕΤ....Ο? ΤΕΤΜΗΜΕΝΟ?

      • Silence t. avatar
        Silence t. @ sofia 03/11/2011 19:15:50

        Τεταμένο !

        • sofia avatar
          sofia @ Silence t. 04/11/2011 07:22:02

          ΕΧΕΙΣ ΔΙΚΙΟ. ΤΕΤΜΗΜΕΝΟ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟ ΤΟΥ ΓΙΩΡΓΑΚΗ!!!

  28. andreas avatar
    andreas 03/11/2011 01:30:46

    Να μην ψαρωνει ο ΕΛΛΗΝΑΣ υπηρχε ποτε περιπτωση να αφησουν οι ξενοι ηγετες να διαφανει οτι ο ΓΑΠ τους εχει στο χερι η οτι τους τρεχει,δεν νομιζω.Ηδη εργαζονται στο να τον ριξουν κατι που δεν μπορουν να το αποκαλυψουν,κι αν εχω αδικο να μου καει το βιντεο.

  29. Πέτρος avatar
    Πέτρος 03/11/2011 01:32:13

    "Εκτός από ορισμένους ακραίους αριστερούς ή άλλα λαμόγια που υπάρχουν, ποιος θα έλεγε όχι σε ένα τέτοιο ερώτημα; Ποιος θα ήθελε να βγει έξω από την ευρωζώνη;"
    Υπάρχουν αξίες και ιδανικά που είναι ανώτερα από το εύκολο χρήμα (που ποτέ δεν στο χαρίζουν οι "καλοί" ή "αφελείς" Ευρωπαίοι). Η Ελληνική Ιστορία είναι γεμάτη από μεγάλα όχι μπροστά σε τέτοιου είδους εκβιασμούς, απειλές και τραμπουκισμούς. Είναι πολλοί εδώ που υπερθεματίζουν για την παληκαριά των Ελλήνων, τον αλτρουισμό, την αυτοθυσία στο όνομα της ελευθερίας και άλλων ιδανικών. Ρωτήστε τον Φαήλο για τη γνώμη του.
    Τώρα που ο Σαμαράς είναι "δεμένος χειροπόδαρα" (τι και πότε μπορεί να κάνει πλέον;), τι θα απαντούσε κάποιος ευπατρίδης στο ερώτημα: Σκύψε ή πείνασε;
    Να θυμίσω την "ψευτοένωση" της Ορθόδοξης με την Παπική εκκλησία, όταν απειλούνταν η Ανατολική Ρωμαϊκή Αυτοκρατορία από τους Οθωμανούς. Αν και έγινε "Ένωση" στα χαρτιά από τους απεσταλμένους, κατά την επιστροφή τους η "Ένωση" δεν έγινε αποδεκτή από το λαό. "Κάλιο τούρκικο σαρίκι παρά παπική τιάρα" είπαν τότε.
    Γιατί άραγε; Τόσο δεν αγαπούσαν την ζωή τους ή την ελευθερία τους; Απλά υπήρχαν μεγαλύτερες αξίες.
    Τώρα θα φανεί ποιες είναι οι ανώτερες αξίες των σημερινών Ελλήνων. Τι έχει απομείνει από την ιστορική κληρονομιά του, άραγε; Ό,τι και να βγει από το δημοψήφισμα, θα μας δείξει πόσο μέταλο έχει απομείνει στην Ελληνική καρδιά.

  30. πασχάλης avatar
    πασχάλης 03/11/2011 01:33:18

    Υπερτατη ξεφτιλα....μας εκανε ρομπα ο γαπ....στιγνος εκβιασμος και ολα κανονισμενα απο τους μεγαλους της Ευρωπης,ακομα και η ημερομηνια.Να ποιον στηριζουν ακομα οι βουλευτες του πασοκ...αν εχουν εστω ακομα το ελαχιστο ιχνος αγαπης για την χωρα και την παραμικρη λογικη θα πρεπει να καταψηφισουν την κυβερνηση

  31. torn avatar
    torn 03/11/2011 01:34:39

    Φοβάμαι ότι οι υποτιθέμενοι διαφωνούντες με το δημοψηφισμα βουλευτές του ΠΑΣΟΚ, βλέποντας ότι το ερώτημα που τίθεται έχει για τους περισσότερους δεδομενη απάντηση, θα κάνουν μία εντυπωσιακή κυβίστηση και θα στηρίξουν το ΓΑΠ την Παρασκευή και στη συνέχεια θα πουν ναι και στο δημοψήφισμα...

  32. KillTheKing avatar
    KillTheKing 03/11/2011 01:36:31

    OXI.
    το ξερω οτι σε περιπτωση που δεν μπλοφαρετες θα περασουμε δυσκολα. πολυ πιο δυσκολα απ' οτι φαναταζομαστε. αλλα ΟΧΙ! και μολις τελειωσει το παραμυθι και βγουμε απο τη χουντοζωνη, μεταξυ μας κυριοι. δεν μπορει να φυγετε ολοι! οι περισσοτεροι θα μεινετε εδω. θα εξηγηθουμε. εχετε γραμματια 35 ετων να ξεπληρωσετε.
    ΟΧΙ
    TheKing

  33. Βατάτζης avatar
    Βατάτζης 03/11/2011 01:48:06

    Καμμιά συμπαιγία. Απλά οι "Μερκελο-Σαρκοζήδες" κατάλαβαν ότι σκοπός του ΓΑΠ είναι ΑΚΡΙΒΩΣ να βγάλει την Ελλάδα από το Ευρώ για να διαλύσει την ΕΕ καθ'υπόδειξη των αφεντικών του (cui bono? οι Σόρος κλπ).

    Με το ερώτημα "ναι ή όχι στο Ευρώ", και γνωρίζοντας ότι σε αυτό οι Ελληνες μάλλον Ευρώ θα ψηφίσουν, παγίδευσαν τον ΓΑΠ (ελπίζω για τελευταία φορά) ώστε να μην τολμήσει να κάνει δημοψήφισμα με άλλο, προβοκατόρικο για την ΕΕ ερώτημα, όπως ¨Ναι ή όχι σε νέα δανειακή", στο οποίο οι Ελληνες θα ψήφιζαν όχι, μόνο και μόνο για να είναι αντίθετοι με τις ΔΗΘΕΝ προτροπές του ΓΑΠ, ενώ και ό ίδιος αυτήν την απάντηση θα επιθυμούσε..

    Αν τελικά συρθούμε σε ένα οποιοδήποτε δημοψήφισμα, πρέπει να είμαστε πολύ προσεκτικοί και να μην παρασυρθούμε πάλι από πληρωμένους με ακριβό καναβούρι παπαγάλους....

    • popolaros avatar
      popolaros @ Βατάτζης 03/11/2011 08:25:25

      Δεν έχεις καθόλου άδικο.

  34. ΒΙΣ avatar
    ΒΙΣ 03/11/2011 01:49:52

    Με μεγάλη αποχή, πάνω από 50-60%, το ψευτο-δημοψήφισμα χάνει κάθε νομιμότητα. Θα πάει στον σκουπιδοτενεκέ, μαζί με τον εμπνευστή του.
    Η ΝΔ καλό θα είναι να αρνηθεί να δώσει νομιμότητα στο δημοψήφισμα, να το κηρήξει εκ των προτέρων ανυπόστατο (το Σύνταγμα δεν προβλέπει δημοψήφισμα για δημοσιονομικά) και να καλέσει τον κόσμο σε αποχή. Αυτομάτως, το τέχνασμα καταρρέει. Και ο ΓΑΠ πηγαίνει στον απόπατο της ιστορίας σούμπιτος.

    • Κυαίστωρ avatar
      Κυαίστωρ @ ΒΙΣ 03/11/2011 01:58:33

      Και τι κερδίζουμε έτσι φίλε μου ;

      Να περάσει η δανειακή σύμβαση που θα σε υποδουλώσει ακόμη περισσότερο για 10-15 χρόνια (για αρχή) ;

      • Ο Ιθαγενής avatar
        Ο Ιθαγενής @ Κυαίστωρ 03/11/2011 02:28:34

        ΝΑΙ ή ΟΧΙ
        Σε τι;
        Σε ένα δημοψήφισμα που μας είπαν πότε να γίνει;
        Σε ένα δημοψήφισμα που μας ανακοίνωσαν γιατί θα γίνει;
        Σε ένα στημένο παιχνίδι του Παπανδρέου που αναζητά διέξοδο;
        Συνενόχους;
        Στην παροχή άλλοθι;
        Γιατί με το ΝΑΙ κερδίζει με το ΟΧΙ μας καθιστά συνένοχους.

        ΑΠΟΧΗ αν δεν βρεθούν 3 ελεύθεροι Ελληνες βουλευτές να τον στείλουν σπίτι του.
        ΑΠΟΧΗ γιατί όποιος έχει διαβάσει ξέρει:

        Υπάρχει Ευρώπη χωρίς Ελλάδα;

        Δεν μας ζητάνε να μιλήσουμε για το νόμισμα για τις επιλογές και τη θέση της χώρας μας λένε.

        ΕΚΛΟΓΕΣ δεν υπάρχει άλλη λύση

  35. Ιαπετός avatar
    Ιαπετός 03/11/2011 01:50:38

    Ο άρχοντας τού χάους καλεί τούς πολίτες της χώρας τού χάους να αποφασίσουν άν θέλουν τό ευρωχάος ή το δραχμοχάος καί όλοι αλλαλάζουν από χαοτική αγαλλίαση.
    Τελικά ο Παπανδρέου γνωρίζει καλά τήν ψυχοσύνθεση τού έλληνα.
    Τί στο διάβολο αρχαίος λαός είμαστε. Εκεί είναι η θέση μας.
    Μούμιες στο μουσείο της ιστορίας.

  36. Απορία avatar
    Απορία 03/11/2011 01:51:18

    Όχι ρε. Το μέλλον της Ελλάδας δεν θα το υπαγορεύσει μια γελάδα κι ένας ποντικός.

    h--p://www.youtube.com/watch?NR=1&v=JyHbGVNOvxg
    ρε λαμόγια ευρωπέη.

    h--p://www.youtube.com/watch?v=lzvy3A-czE0
    ευρώ!

  37. karenin avatar
    karenin 03/11/2011 01:51:59

    Μπορεί κάποιος να εξηγήσει, αν πέσει η κυβέρνηση και γίνουν εκλογές
    η συμφωνία θεωρείται κατοχυρωμένη η θα χρειαστεί επικύρωση απο την νέα
    βουλή; Και αν η απάντηση ειναι ναι, τι θα ψηφήσει η νέα βουλή με δεδομένο ότι χωρις την έκτη δόση χρεοκοπούμε;

    • sofia avatar
      sofia @ karenin 03/11/2011 10:37:04

      ΚΑΙ ΓΙΑΤΙ ΝΑ ΧΡΕΟΚΟΠΗΣΟΥΜΕ ΧΩΡΙΣ ΤΗΝ 6η ΔΟΣΗ? ΑΦΟΥ ΤΗΝ ΠΑΙΡΝΟΥΜΕ ΓΙΑ ΝΑ ΠΛΗΡΩΣΟΥΜΕ ΤΑ ΧΡΕΗ ΑΠΟ ΤΑ ΔΑΝΕΙΑ. ΑΝ ΔΕΝ ΤΗΝ ΠΑΡΟΥΜΕ, ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΟΥΜΕ, ΠΟΛΥ ΑΠΛΑ. ΚΑΝΟΥΜΕ ΣΤΑΣΗ ΕΞΩΤΕΡΙΚΩΝ ΠΛΗΡΩΜΩΝ ΚΑΙ ΝΑ ΠΑΝΕ ΝΑ ΠΝΙΓΟΥΝ ΟΙ ΞΕΝΕΣ ΤΡΑΠΕΖΕΣ ΚΑΙ ΟΙ ΤΟΚΟΓΛΥΦΟΙ.

  38. ΙΩΝΑΣ2 avatar
    ΙΩΝΑΣ2 03/11/2011 01:52:27

    Τα ειπαμε οτι εκει θα καταληγαμε.
    Ο Παπανδρεου και οι βρυκολακες της Ευρωπης εκβιαζουν πλεον ανοιχτα και ξεδιαντροπα τον Λαο μας.
    Ενα περηφανο Λαο που με την καταλληλη ηγεσια θα πει παλι το μεγαλο ΟΧΙ.
    Αν δεν βρεθουν πεντε ανδρες -γιατι γυναικες βρεθηκαν- μεσα στο ΠΑΣΟΚ
    να ριξουν αυτον τον προδοτη τοτε πρεπει να συγκροτηθει αμεσα Πατριωτικο Μετωπο απο ολα τα κομματα της Αντιπολιτευσης και να απαιτησουν απο τον Παπουλια να παραιτηθει αμεσως.Τερμα οι ευγενειες του τυπου ειναι στην διακριτικη του ευχαιρεια και τα λοιπα.Δεν εχει καμια ευχαιρεια και αν δεν παραιτηθει για να πεσει αυτη η κυβερνηση των προδοτων να χαρακτηριστει αναξιος και Προδοτης.
    Αυριο πρωι-πρωι ο Σαμαρας να παρει την πρωτοβουλια να συγκαλεσει αυτος
    ατυπο συμβουλιο Πολιτικων Αρχηγων ολων των κομματων της Αντιπολιτευσης
    και να συναποφασισουν και να συντονισουν τις ενεργειες τους για την πτωση της κυβερνησης των προδοτων και δοσιλογων σε περιπτωση που οι βουλευτες του ΠΑΣΟΚ δεν αρουν την εμπιστοσυνη τους σ'αυτην την επαισχυντη κυβερνηση.
    Ειναι αναγκαια πλεον οσο ποτε η συγκροτηση αυτου του Πατριωτικου Μετωπου που θα οδηγησει την χωρα σε εκλογες.
    Οπωσδηποτε θα χρειαστει και η συνδρομη της Εκκλησιας και του μαχομενου κληρου σ'αυτον τον νεο αγωνα που θα κληθει να δωσει ο Λαος μας κατω απο αυτες της συνθηκες του ωμου εκβιασμου των Αλκαπονηδων της Ευρωπης.
    Δεν υπαρχει καιρος ουτε για κομματικους καιροσκοπισμους ουτε επιτρεπονται ολιγωριες και χρονοτριβες.
    Η ΠΑΤΡΙΔΑ ΚΙΝΔΥΝΕΥΕΙ
    Αν η Αριστερα πηρε την πρωτοβουλια το 1941 για την συγκροτηση του ΕΑΜ
    εναντιον των κατακτητων της Χωρας , ηλθε η σειρα της Δεξιας να παρει τωρα αυτη την πρωτοβουλια για την συγκροτηση αντιστοιχου μετωπου.
    Συνθημα αυτου του Μετωπου πρεπεινα ειναι κατα την ταπεινη μας γνωμη:
    ΟΧΙ ΣΤΟΝ ΕΚΒΙΑΣΜΟ, ΟΧΙ ΣΤΟ ΔΗΜΟΨΗΦΙΣΜΑ, ΝΑΙ ΣΤΙΣ ΕΚΛΟΓΕΣ.
    Γρηγορειτε γιατι η Ιστορια δεν θα κρινει μονο αυτον τον Προδοτη αλλα και οσους τον παρακολουθουσαν απραγοι , ατολμοι ,δειλοι και μοιραιοι να οδηγει την Χωρα στην καταστροφη.

  39. Κυαίστωρ avatar
    Κυαίστωρ 03/11/2011 01:57:39

    Τα έχω γράψει και θα τα ξαναγράψω...

    Αν δεν γίνει το δημοψήφισμα και πάμε σε εκλογές έστω ότι η ΝΔ κερδίζει ξέρουμε όλοι πως οι δυνατότητες διαπραγμάτευσης του Σαμαρά θα είναι μηδαμινές, αφού έτσι κι αλλιώς οι Ευρωπαίοι θεωρούν πως το καλύτερο που είχαν να μας δώσουν , το έδωσαν ήδη στις 27/10/2011.

    Εκ των πραγμάτων με ένα ΟΧΙ στο δημοψήφισμα η κυβέρνηση πέφτει, άρα και ο Σαμαράς δεν έχει λόγο να βιαστεί, να επισπεύσει τι ; Πλέον έχει και ημερομήνια στα χέρια του (αν βρει ο ΓΑΠ να περασει το δημοψήφισμα 151 βολευτές).

    Γιατί ας μας πει ο Σαμαράς, αφού δεν θέλει να φύγουμε απο το Ευρώ, ΤΙ πιστεύει πως μπορεί να γίνει ώστε να βελτιωθούν τα πράγματα (τώρα που φτάσαμε στο ΚΑΙ ΠΕΝΤΕ μην πω στο ... ΚΑΙ ΜΙΣΗ), διαφορετικό σε σχέση με οτι βγηκε απο την πρόσφατη Σύνοδο.

    Διοτι αν θελει να ακολουθήσει τον ίδιο δρόμο με τα φορομπηχτικά μέτρα φοβάμαι πως η απογοήτευσή μας θα είναι αντίστοιχη με την απογοήτευση όσων ψήφισαν ΓΑΠ.

    Έξω απο το Ευρώ ΜΟΝΟΙ μας,,, όσο μόνοι δηλαδή γίνεται αφού μάλλον μας πετάνε με τις κλωτσιές !

    • sofia avatar
      sofia @ Κυαίστωρ 03/11/2011 10:41:30

      ΑΝ ΓΙΝΟΥΝ ΕΚΛΟΓΕΣ ΔΕΝ ΘΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΜΟΝΟΚΟΜΜΑΤΙΚΗ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ. ΑΥΤΟ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΘΕΙ ΑΠΟ ΕΜΑΣ ΩΣ ΑΛΛΟΘΙ ΣΤΟΥΣ ΨΕΥΤΟΕΤΑΙΡΟΥΣ ΜΑΣ ΓΙΑ ΕΠΙΔΙΩΞΗ ΕΠΑΝΑΔΙΑΠΡΑΓΜΑΤΕΥΣΗΣ. ΕΙΔΙΚΑ ΑΝ ΤΟΥΣ ΑΠΕΙΛΗΣΟΥΜΕ ΜΕ ΕΘΝΙΚΟ ΛΟΓΙΣΤΙΚΟ ΕΛΕΓΧΟ, ΠΟΥ ΤΟΝ ΠΡΟΤΕΙΝΕΙ Ο ΤΣΙΠΡΑΣ ΚΑΙ ΠΟΥ ΑΠΟΦΕΥΓΟΥΝ ΜΕΤΑ ΒΔΕΛΥΓΜΙΑΣ ΟΙ ΕΤΑΙΡΟΙ, ΕΙΔΙΚΑ ΟΙ ΓΕΡΜΑΝΟΙ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΚΑΙ ΧΕΣΜΕΝΗ ΤΗ ΦΩΛΙΑ ΤΟΥΣ.

  40. Ο Χαζος του χωριου avatar
    Ο Χαζος του χωριου 03/11/2011 02:01:17

    An - leo an - psifisoume oxi ti ginetai edo ? Livyi ? Dioti min trefomaste me aftapates.....APOKLEIETAI ma me ton ena tropo ma me ton allo na mas afisoun na fygoume...
    Diakyvevontai tosa afti tin stigmi pou....
    Edo aftoi sfazoun mana kai patera kai emas tha lypithoun....?

  41. kostas* avatar
    kostas* 03/11/2011 02:04:50

    γιορταζει και το Πυροβολικο ομως...και δε βαρανε Κανονια μονο στην αγορα !! το Νου τους !!!

  42. kostas* avatar
    kostas* 03/11/2011 02:08:10

    Κάννες:Μέρκελ-Σαρκοζί το βραβείο Σκηνοθεσίας.ΓΑΠ το Ανδρικού Ρόλου, ΠΑΣΟΚ το Σεναρίου,ΔΝΤ το Επιτροπής και ο Βενιζέλος τον Τηγανητό Φοίνικα!

  43. karenin avatar
    karenin 03/11/2011 02:10:54

    Φοβάμε πως με τις τελευταίες κινήσεις έχει ναρκοθετήσει όλο το μετεκλογικό
    τοπίο. Απο ότι φαίνεται αυτό ήταν το τελευταίο παιγνίδι του. Απο την απάντηση στο ερώτημα για την ψήφο εμπιστοσύνης φάνηκε πως ουδόλως τον ενδιαφέρει. Ενδόμυχα επιθυμεί να τον ρίξουν. Οποια βουλή και να προκύψει τώρα είναι καταδικασμένη να κατοχυρώσει άμεσα το πλαίσιο συμφωνίας. Οτιδήποτε άλλο πέρα απο ναι θα σημαίνει χρεοκοπία.
    Τελικά σατανικά εκδικητικός ο τύπος

  44. Gregor avatar
    Gregor 03/11/2011 02:12:36

    Το παιχνίδι πλέον χοντραίνει τρομερά. Δεν υπάρχουν πια μεσοβέζικες λύσεις. Ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας έχει υποχρέωση να λυτρώσει τον ελληνικό λαό και να παραιτηθεί. Μόνον αυτός μπορεί με μια κίνηση να άρει το δίλλημα που θέτουν στη χώρα στυγνοί εκβιαστές, σύγχρονοι Εφιάλτες, αφιονισμένοι Ηρόστρατοι. Ειδάλλως συντάσσεται με αυτούς και ακολουθεί την προδιαγεγραμμένη μοίρα τους στα κιτάπια της ελληνικής ιστορίας: κατάπτυστοι προδότες, βδελύγματα θα γεμίζουν ντροπή τις ψυχές των ελληνοπαίδων που θα διδάσκονται στο μέλλον ελληνική ιστορία.

    • φωνη avatar
      φωνη @ Gregor 03/11/2011 02:39:52

      Ακριβώς! Πρέπει να τελειώνουμε με την ιστορία Παπανδρέου και να κάνουμε μόνο εκλογές και τίποτα άλλο.

      Καθόλου μη συζητάμε για δημοψηφίσματα. Και άσχετα, κιόλας, δημοψηφίσματα. Αυτός ξεκίνησε να κάνει δημοψήφισμα τη δανειακή σύμβαση, με την επιχειρηματολογία ότι ήταν κρίσιμο εθνικό θέμα. Τώρα το ευρώ ή δραχμή που κολλάει; Ποτέ δεν αμφισβήτησε η Ελλάδα την παραμονή της στο ευρώ. Δεν υπήρξε ποτέ τέτοιο δίλημμα στην Ελλάδα για να τεθεί και σε δημοψήφισμα. Η θέση μας στο ευρώ είναι κάτι δεδομένο και δεν είχε ποτέ πριν αμφισβητηθεί επισήμως. Ενώ τώρα αμφισβητήθηκε επίσημα από τη Γερμανία-Γαλλία, αλλά με έμμεσο τρόπο, δηλαδή με την παραλλαγή του ερωτήματος του δημοψηφίσματος, το οποίο ο Παπανδρέου έφερε στο τραπέζι ως ιδέα.
      Ο Παπανδρέου είναι υπεύθυνος που αμφισβητήθηκε επίσημα η παραμονη μας στο ευρώ. Πρέπει να φύγει κλωτσιδόν άμεσα.

      Ο δε Παπούλιας τι στην ευχή περιμένει από τη ζωή του; Τι έχει να φοβηθεί ή να προσδοκά; Έχει ζήσει όλη του τη ζωή και κινδυνεύει να πάει όλη τζάμπα, γιατί αν δεν τους ρίξει θα μείνει στη συνείδηση του έθνους, μόνο το προδότης, που του φώναζαν στην παρέλαση.

  45. Wolf avatar
    Wolf 03/11/2011 02:18:14

    Είναι άγριος και ψυχρός ο εκβιασμός, αλλά ΜΗΝ ΤΣΙΜΠΑΤΕ.
    Δε μας θέλουν εκτός ΕΥΡΩ.
    Κινδυνεύουν ΟΛΟΙ τους, σε ένα τέτοιο ενδεχόμενο.
    Και στο τέλος της μέρας, δεν τους ενδιαφέρουν τα ..."συνοδευτικά", το κυρίως πιάτο θέλουν να ...φάνε και θεωρούν ότι εξευτελίζοντάς μας, αποστεώνοντας το λαό, θα μπορέσουν να κάνουν πιο ...εύκολο το γεύμα τους.
    Ξεχνάνε όμως έναν παράγοντα -άγνωστο σ αυτούς-, ότι τα έχουν βάλει με λάθος τύπους, με λάθος λαό!!!
    Ας μας διδάξει η Ιστορία, εμάς για να θυμηθούμε και εκείνους για να μάθουν!
    Όσο για τη Μέρκελ: Το δις εξαμαρτείν ουκ ανδρός σοφού!!!

    • Αλέξανδρος avatar
      Αλέξανδρος @ Wolf 03/11/2011 02:31:34

      ΣΥΜΦΩΝΩ. ΔΙΠΛΕΣ ΚΑΛΠΕΣ ΤΩΡΑ ΝΑ ΕΠΙΛΕΞΟΥΜΕ ΝΕΟ ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟ ΚΑΙ ΝΑ ΠΑΡΑΜΕΙΝΟΥΜΕ ΣΤΟ EURO.

  46. mx avatar
    mx 03/11/2011 02:20:32

    Den diaferei kai poly to nai apo to oxi gia tin metepeita oikonomiki katastasi
    Apla to olo thema einai ekbiasmos
    Giati den milaei kaneis oti DEN SYZITITHIKE STIN BOULI I SYNMFWNIA ?

  47. Ιωαννης Μ. avatar
    Ιωαννης Μ. 03/11/2011 02:23:20

    Σκυψε, ω ρε απιστε ραγια, στο χωμα να ειναι η μουρη,
    στη δουλεψη μου μια ζωη, θα εισαι ω ρε γιαουρι...

    Φορους θα δινεις εχεις δεν εχεις, χαρατσι και ανεργια,
    ο Σοϊμπλε τις ΕΟΖ θα φερει να αγαλιασει.

    Και αν τυχει και ψηφισεις σαν τον Μεταξα, καταστροφη μεγαλη θα ρθει.

    Για 40 τερμινα οι γατες και οι σκυλοι,
    μαζι θα πλαγιασουν στης λαμπας το φυτιλι.

    Σκυψε, ω ρε απιστε ραγια να φιλησεις το ευρω,
    γιατι με τη δραχμη θα γλυφεις λολιποπ.

    Με 300 ευρω μηνιατικο κοψε την τραχεια σου να τα βγαλεις περα,
    ΕΤΑΚ και νεα χαρατσια θα στελνω απο δω και περα.

    Εσυ ο ιδιος αποφασισες να μεινεις στο ευρωπουλο,
    μην γκρινιαζεις γιατι θα εκλεξεις τον Παυλοπουλο.

  48. ΝΤΑΝΤΟΝ avatar
    ΝΤΑΝΤΟΝ 03/11/2011 02:26:55

    Γιατί δεν συμπαθείς τους εκβιαστές , τους ληστές και τους αποικιοκράτες και τελικά θέλεις να ζεις και να δημιουργείς δίπλα τους , για να απολαμβάνεις δήθεν τα οφέλη από τα λάφυρα που ληστεύουν στις άλλες , εκτός Ε.Ε. χώρες ;

    Πόσα τελικά ιδεολογικά κατάλοιπα μας έχει αφήσει ο Φαναριωτισμός και οι Οσπαδάροι του ;

    Κακοπερνάνε περισσότερο οι λαοί των χωρών - μελών της Ε.Ε. που δεν ανήκουν στην ΩΧ-ΝΑΙ ( ¨ΟΝΕ¨ ) από τους λαούς που είναι ¨ενταγμένοι¨ στην βάρβαρη στρατηγική και ιδεολογία της πάση θυσία ¨ανταγωνιστικότητας¨ με τριτοκοσμικούς όρους ( ¨ΩΧ-ΝΑΙ - ΟΝΕ ¨ ) .

    Πέρα από το γεγονός ότι έχεις δίκιο , σε κατανοώ , το προτεινόμενο δημοψήφισμα είναι εκβιαστικό και αισχρό απέναντι σε ένα έναν λαό που είναι για δεκαετίες ιδεολογικά εκμαυλισμένος σε σχέση με την ¨Μεγάλη Ιδέα του Ελληνισμού για την Ε.Ε.¨ , όπως επίσης επί της ουσίας και εξαγορασμένος - ισοπεδωμένος με ¨Κοινοτικά κονδύλια και επιχορηγήσεις¨ ύψους πολλών τρις , που του άφηναν την ψευδαίσθηση ¨πως την έχει κάνει την καλή ¨ , γεια σου ρε Καραμανλάρα - Εθνάρχη μας που μας έβαλες στην Ε.Ο.Κ. , την λέσχη των μεγάλων , και λαδώθηκε το κοκαλάκι μας ¨ .

    Όμως τι θέλεις από μια Ε.Ε. και μια ΟΝΕ που σου λέει ανοιχτά πως θέλει τόκους και την εθνική σου κυριαρχία ;

    Πρέπει να κατανοηθεί ότι στις 26/10 η Μέρκελ από το βήμα της Γερμανικής βουλής κήρυξε τον πόλεμο στην Ελλάδα και σε όλους τους λαούς της Ευρώπης. Ζήτησε να αλλάξουν όλες οι αρχικές ¨Ευρωπαϊκές Συνθήκες¨ + αυτή της ¨Συνθήκης της Λισαβόνας¨ . Ακόμα και η Ευρώπη που ήθελαν κάποτε ο δεξιοί ήταν η ¨Ευρώπη των Εθνών ¨ ( Ντε-Γκωλ ) και οι η Ευρώπη που ήθελαν ορισμένοι ¨αριστεροί ¨ ήταν η ¨Ευρώπη των Λαών με...επίκεντρο τον άνθρωπο ¨, ΠΟΤΕ ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΙΣΧΥΕ - ΑΛΛΑ ΣΗΜΕΡΑ ΕΙΝΑΙ ΠΙΑ ΞΕΚΑΘΑΡΟ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΟΝ ¨ΠΙΟ ΕΞΥΠΝΟ¨ ΠΩΣ ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΙΣΧΥΕΙ ΠΙΑ - ΟΥΤΕ ΤΥΠΙΚΑ .

    Το 4ο Ράιχ με το στόμα της Μέρκελ δήλωσε ανοιχτά στις 26/11 ¨ πως είναι νόμιμο να έχουμε περισσότερα οικονομικά οφέλη σύμφωνα με την παραγωγικότητα μας , είναι φυσιολογικό να ζητάμε τόκους για τα δάνεια μας σύμφωνα με τις αρχές που επιβάλλουν οι συσχετισμοί οικονομικής δύναμης της κάθε χώρας ¨ . Και έκλεισε το λόγο της με την διατύπωση : ¨ Η Γερμανία δεν είναι ακόμα ( ! ) ο ¨Ομφαλός της Γης¨ , δεν μπορούμε να τα πετύχουμε όλα , αλλά για μας η αλλαγή των Ευρωπαϊκών Συνθηκών ( που δεν εκτιμούμε πως είναι απαράβατες ) , η επιβολή - ένταξη της δημοσιοοικονομικής πειθαρχίας στα Συντάγματα , όπως και η αυστηρή τιμωρία των παραβατών , μέσω ελέγχου και των κονδυλίων των Διαρθρωτικών Ταμείων , πρέπει να επιβληθεί. ΕΠΙΣΗΣ ΤΟΝΙΣΕ , ότι στόχος είναι στο μέλλον οι Εθνικοί Ετήσιοι Κρατικοί Προϋπολογισμοί που ψηφίζοντα από τα Εθνικά Κοινοβούλια ΝΑ ΑΝΑΠΕΜΠΟΝΤΑΙ ΑΠΟ ΜΙΑ ¨ΣΤΕΝΗ ΓΕΡΜΑΝΟΓΑΛΛΙΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΕΛΕΓΧΟΥ¨ όταν δεν συμφωνούν με τους στόχους του Διευθυντηρίου. ...

    Είπε και πολλά άλλα προσβλητικά και απειλητικά για την Ελλάδα , δεν τα μετέδωσε όλα αυτά που σας γράφω η ελληνόφωνη εκπομπή της Deutsche Welle , ούτε επισημάνθηκαν από τους γνωστούς υπαλλήλους δημοσιογράφους που καταλαμβάνουν τις καίριες θέσεις των ¨εξωτερικών δελτίων - διεθνών ειδήσεων¨ των ελληνικών μ.μ.ε ...

    Ουσιαστικά μας κήρυξε , χωρίς υπερβολή , τον πόλεμο.

    Και ρωτώ τον κάθε καλοπροαίρετο δεξιό η αριστερό φίλο της Ε.Ε. και της Ευρωπαϊκής Ένωσης , γνωρίζω τα επιχειρήματα σας και τις ρομαντικές περί Ευρώπης ιδέες σας , γνωρίζω συνεπώς πως η ΑΥΤΗ Η ΕΥΡΩΠΗ - Η ΣΗΜΕΡΙΝΗ ΕΥΡΩΠΑΙΚΗ ΕΝΩΣΗ - ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΤΟ ΟΝΕΙΡΟ ΣΑΣ ...

    Μην παίζεται με την νέα ψευδαίσθηση ότι αυτή είναι η Ε.Ε. της κακιάς δεξιάς , της Μέρκελ , ο Σρεντερ , ο Σμιτ , ο Φίσερ θα την κάνουν καλλίτερη άμα την ανατρέψουν. ... Υπάρχει άλλη νομοτέλεια που καθορίζει την εξέλιξη της Γερμανίας και του καπιταλισμού.

    Και σας δηλώνω πως και εγώ ο εξ-αρχής ¨αντιευρωπαϊστής¨ , ήμουν πάντα Ευρωπαϊστής και ¨φιλογερμανός¨ , αλλά συγνώμη παιδιά , ΟΧΙ με αυτά τα καθίκια του μεταναζισμού , όχι ειο με το γερμανικό κεφάλαιο το οποίο από το 1872 βρίσκεται σε μια αδιάκοπη έφοδο προς τις πλουτοπαραγωγικές πηγές και αγορές του κόσμου , κυρίως στην περιοχή μας , το σταυροδρόμι μας , την Μεσόγειο του κόσμου , όπως την βλέπανε οι αρχαίοι και φαίνεται πως παραμένει ακόμα .

    Συνεπώς μην μπαίνετε στα διλήμματα των οιονεί εκβιαστών , εάν είναι έτσι τα πράγματα όπως τα θέτουν και τα προσδιορίζουν , τότε στο διάολο ( ! ) με την ΟΝΕ και την Ε.Ε. του χρηματοπιστωτικού και βιομηχανικού κεφαλαίου.

    Τολμήστε να το πείτε , αφού τελικά δεν είναι αυτό που αρχικά οραματιστήκατε, και τότε θα καταλάβετε πως ¨κάνουν¨ ( σαν εκβιαστές ) πως δεν μας θέλουν.

    • trooper avatar
      trooper @ ΝΤΑΝΤΟΝ 03/11/2011 02:34:11

      έξοχος!!!!

    • Αυριανιστής avatar
      Αυριανιστής @ ΝΤΑΝΤΟΝ 03/11/2011 02:40:03

      Μπράβο, Νταντόν! Θούριο θα αποτελέσει το σχόλιό σου!

    • johny avatar
      johny @ ΝΤΑΝΤΟΝ 03/11/2011 02:43:13

      ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ!ΕΞΟΧΩΣ!

    • ΙΑΣΩΝ ΜΑΓΝΗΣ avatar
      ΙΑΣΩΝ ΜΑΓΝΗΣ @ ΝΤΑΝΤΟΝ 03/11/2011 09:26:02

      ΕΥΓΕ!! Αλλο πράγμα Ευρώπη, άλλο Γερμανοκεντρική φεουδαρχία!

  49. Nikos avatar
    Nikos 03/11/2011 02:30:23

    Νομιζω ο στοχος ηδη επετευχθει...
    Χωριστε τους στα δυο...
    η 28η τους φανηκε πολυ ροκ

  50. johny avatar
    johny 03/11/2011 02:31:54

    τέθηκε το θέμα από τον factorx ότι 'εννοείται πως κανείς δε θα ήθελε η ελλάδα να τεθεί εκτός ευρωζώνης' εκτός από κάποιους περιθωριακούς και λαμόγια. εγώ θα συμφωνήσω ότι η ελλάδα πρέπει να ανήκει στις χώρες της ευρωζώνης, ωστόσο ακούσατε τα όσα είπε η μέρκελ; σε ποιά ευρωζώνη θέλουμε όλοι να παραμείνουμε; ακούσατε επιχειρηματολογία στη συνέντευξή της; αυτό που θέλει η γερμανία να εγκαθιδρύσει είναι αυτό που πολλοί γραφικοί αποκαλούν τέταρτο ράιχ, τι να κάνουμε όμως που όντως αυτό δημιουργείται; ποιος θα ήθελε να ανήκει σε μια τέτοια απάνθρωπη νομισματική ένωση όπου αυτοσκοπός δεν θα είναι η βιωσιμότητα της ευρώπης αλλά 'μονόδρομος ο ανταγωνισμός'. σ αυτην την ένωση ήθελε να μπούμε ο εθνάρχης μας; οπότε στο ευρώ να μείνουμε αλλά σε ποιό ευρώ; μήπως τελικά τίποτα δεν είναι ταμπού και πρέπει σα κυρίαρχο έθνος και λαός να αποφασίσουμε μήπως κάποτε -λέω μήπως- ευτυχώς που τραβήξαμε μόνοι μας -ΟΝΕ όχι ΕΕ-, και δεν ακολουθήσαμε κάτι που τελικά ίσως εξελιχθεί πολύ επικίνδυνο για όλες τις χωρες του ευρώ; όταν με το καλό η Ελλάς ορθοποδήσει και βελτιώσει τα οικονομικά της, και όταν η ευρώπη σταθεί στο ύψος της, ας ξαναποφασίσουμε εαν μπορούμε και θελουμε να γινουμε μέλος αυτής της αυταρχικής-νεοφιλελευθερης εποπτικής ζώνης. σαν μια ιδέα του παραθέτω. ευχαριστώ.

  51. papaspirou avatar
    papaspirou 03/11/2011 02:36:59

    Η πολιτική μπήκε για τα καλά και στο ποδόσφαιρο! Η ομοσπονδία της Γερμανίας άναψε «κόκκινο» στη διεξαγωγή του φιλικού της Εθνικής Ελλάδος με τη Ρουμανία στη Ρόιτλιγκεν, επικαλούμενη λόγους ασφαλείας.
    Η ομοσπονδία των «πάντσερ» έστειλε επιστολή στην ΕΠΟ, με την οποία αναφέρει ότι το αίτημα για την παραχώρηση του σταδίου απορρίπτεται, προφανώς λόγω των πολλών ομογενών που βρίσκονται στη χώρα και τις πιθανές αντιδράσεις τους μετά τη δεινή θέση στην οποία έχει περιέλθει η χώρα και το... μένος που κυριαρχεί κατά της Γερμανίας. πηγη gazzeta.gr

  52. karenin avatar
    karenin 03/11/2011 02:39:32

    Το ευρώ η δραχμή προς το παρών βολεύει μόνο την αριστερά. Εκ των πραγμάτων δημιουργούν άτυπο μέτωπο και θα εισπράξουν το ποσοστό του όχι.

  53. ΑΣΤΕΡΙΟΣ avatar
    ΑΣΤΕΡΙΟΣ 03/11/2011 02:42:35

    EAN ΦΤΑΣΟΥΜΕ ΜΕΧΡΙ ΤΟ ΔΗΜΟΨΗΦΙΣΜΑ ΤΟ ΟΧΙ ΕΠΙΒΑΛΛΕΤΑΙ....
    ΠΑΝΩ ΑΠ΄ΟΛΑ Η ΑΝΕΞΑΡΤΗΣΙΑ ΜΑΣ.......

  54. Jimakos avatar
    Jimakos 03/11/2011 02:46:37

    Απορια: γιατι ζητανε φορτικα συναινεση απο ολη την ελληνικη αντιπολιτευση, ενω δεν κανουν το ιδιο με την ιταλικη αντιπολιτευση; Γιατι εκει ειναι φυσιολογικο να οδηγηθουν σε εκλογες κι εδω εχουν βγαλει απαγορευτικο εδω και μηνες;

  55. Jimakos avatar
    Jimakos 03/11/2011 03:00:04

    3 επιλογές από Λαγκάρντ:Να μην γίνει το δημοψήφισμα,να αναβληθεί επ' αόριστον,ή να γίνει στις αρχές Δεκεμβρίου για ευρώ,όχι δανειακή σύμβαση.

    Απο το twitter του Ιγνατιου απο νωρις το βραδυ.
    Τελικα στο καμαρι μας επεβαλαν το τριτο.

  56. ΝΤΑΝΤΟΝ avatar
    ΝΤΑΝΤΟΝ 03/11/2011 03:07:36

    ΘΑ ΧΡΕΙΑΣΤΕΙ ΝΕΑ ¨ΔΙΚΗ ΤΗΣ ΝΥΡΕΜΒΕΡΓΗΣ ¨ ΓΙΑ ΤΗΝ ΓΕΡΜΑΝΙΑ ΚΑΙ ΤΟ ¨Δ.Ν.Τ.¨

    Στις 4 Δεκεμβρίου 1944 ξεκίνησε ο εμφύλιος πόλεμος στην Ελλάδα , με βασική αιτία τον εξοπλισμό που έκαναν οι Γερμανοί στα Τάγματα Ασφαλείας για να πολεμήσουν υπέρ των στρατηγικών τους συμφερόντων ( και τότε για την ¨Ενωμένη Ευρώπη ¨ ) , γεγονός που προκάλεσε αίμα και αξεπέραστο μίσος , όπως επίσης και με την υποκίνηση των Εγγλέζων επίσης για την διασφάλιση των αποικιοκρατικών τους συμφερόντων στην όλη την Μέση Ανατολή .

    Αυτή την φορά τον ¨εμφύλιο ¨ δεν θα τον καταφέρουν , ούτε με τον Γεώργιο ( Β΄) Παπανδρέου , άξιο συνεχιστή του παππού του , ειδικό στην πρόκληση εμφυλίων πολέμων .

    Ζήτω το ΟΧΙ της 28ης Οκτωβρίου 1940

    Ζήτω το ΟΧΙ της 28ης Οκτωβρίου 2011

    Ζήτω το ΟΧΙ της 4ης Δεκεμβρίου 2011

    ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΑΥΤΟΚΡΑΤΟΡΙΕΣ !

    • Άρης Βελουχιώτης avatar
      Άρης Βελουχιώτης @ ΝΤΑΝΤΟΝ 03/11/2011 03:28:44

      Αδερφέ Ντάντον είναι όντως αλήθεια αυτά που γράφεις ο Έλληνας όμως δεν σηκώνει το ανάστημα μόνο μέσα απο αστικά δημοψηφίσματα αλλά λέει το ΟΧΙ στην πράξη
      Μονο με ΛΑΪΚΉ ΕΞΈΓΕΡΣΗ η Ευρώπη και το ΔΝΤ θα πάρει χαμπάρι ότι ο Ελληνικός λαός δεν αστειεύεται
      Μόνο έτσι πάμε ενάντια σε όλες τις αυτοκρατορίες...αν δεν χυθεί αίμα δεν γίνεται τίποτα

  57. Polux avatar
    Polux 03/11/2011 03:08:28

    Βάρα βάρβαρέ μου βάρα την καημένη τη Βάρβάρα...
    του Paul Krugman, 1, Νοεμβρίου 2011

    το Λυκόφως του ευρώ
    Η σήψη προχωράει στην Ευρώπη, ο πυρήνας καταρρέει. Ο Παπανδρέου θα διεξαγάγει δημοψήφισμα, θα νικήσει το «ΟΧΙ». Τα Ιταλικά δεκαετή ομόλογα βρίσκονται αυτή τη στιγμή στο 6,29%, ένα επίπεδο όπου το κόστος της αναχρηματοδότησης του υφιστάμενου χρέους θα προκαλέσει χρεωκοπία, παρ’όλο που η Ιταλία έχει πρωτογενές πλεόνασμα.
    Καθώς όλες οι χώρες εφαρμόζουν ταυτόχρονα δημοσιονομική λιτότητα η ύφεση είναι παντού σίγουρη, πράγμα το οποίο θα επιδεινώσει τα προβλήματα όλης της Ηπείρου.
    Όλα αυτά τα τελευταία χρόνια έκανα την ανάλυση αυτής της προαναγγελθείσας καταστροφής, και είμαι πολύ κουρασμένος για να την ξανακάνω. Θυμίζω απλά ότι το ευρώ ήταν μια θεμελιωδώς εσφαλμένη ιδέα, ότι θα μπορούσε να λειτουργήσει μόνομε μια ισχυρή ευρωπαϊκή οικονομία, με ένα σημαντικό επίπεδο πληθωρισμού, καθώς και απεριόριστο πιστωτικό όριο για τα κράτη που πλήττονται από κερδοσκοπικές επιθέσεις. Η δημιουργία της ζώνης του ευρώ, χώνοντας μέσα μια μεγάλη γκάμα κρατών με μεγάλες διαφορές στην παραγωγικότητα —δεν μιλάμε καθόλου για «τεμπελιά» εδώ, αλλά απλά διαπιστώνουμε ανισότητες ως προς το απόθεμα επενδεδυμένου κεφαλαίου και την τεχνολογία-τεχνογνωσία— οδήγησε νομοτελειακά στην υπερχρέωση των χωρών, των οποίων το εμπορικό ισοζύγιο ήταν ελλειμματικό.
    Η κρίση του ιδιωτικού χρέους, έγινε τώρα κρίση δημόσιου χρέους, ξανάνοιξε πεδίο δράσης για τους κερδοσκόπους που στοιχηματίζουν στις διαφορές επιτοκίων δανεισμού. Το αντιπληθωριστικό μπαϊράκι της ΕΚΤ, που σημαίνει σκληρό μονεταρισμό— έχει μέχρι στιγμής απαγορεύσει την εφαρμογή παρεμβάσεων για τη στήριξη των οικονομιών και του δημόσιου χρέους, αντίθετα από τα κεντρικά τραπεζικά ιδρύματα των ΗΠΑ, Ιαπωνίας και Βρετανίας. Οι πολιτικές της λιτότητας και της αναχρηματοδότησης του χρέους, υπόσχονται μόνο κρίση.
    Ωστόσο, οι ευρωπαϊκές ελίτ έχουν υιοθετήσει μια ηθικολογία της οικονομίας, επιβάλλοντας μια γενικευμένη λιτότητα, αυστηρή νομισματική πολιτική, παρά τον χαμηλό πληθωρισμό, και είχαν μεγάλη πρεμούρα να τιμωρήσουν τους ενόχους. Έτσι δεν σκέφτηκαν ότι τα πάντα θα ανατινάζονταν σε περίπτωση απουσίας ενός «δανειστή-τελευταία λύση» που θα ήταν ταυτόχρονα και αποτελεσματική.
    Το ερώτημα αυτή τη στιγμή είναι πώς θα παιχτεί η τελική πράξη του δράματος. Στο σημείο αυτό, προβλέπω μια απότομη εκτίναξη των επιτοκίων στο ιταλικό χρέος, που θα οδηγήσει σε γιγάντιο τραπεζικό κραχ, λόγω των φόβων για τη ρευστότητα και την φερεγγυότητα των ιταλικών τραπεζών σε περίπτωση χρεωκοπίας, αλλά και των φόβων ότι η Ιταλία θα αναγκαστεί να εγκαταλείψει το ευρώ .
    Αυτό λοιπόν θα οδηγήσει την Ιταλία σε κατεπείγον κλείσιμο των τραπεζών της, και στη συνέχεια, στην απόφαση να εγκαταλείψει το ευρώ και να δημιουργήσει μια νέα λιρέτα.
    -Επόμενο επεισόδιο, Γαλλία.
    Όλα αυτά ακούγονται όλα αποκαλυπτικά και εξωπραγματικά. Πώς όμως αυτή η κρίση μπορεί να επιλυθεί; Ο μόνος τρόπος που βλέπω να αποφευχθεί ένα τέτοιο σενάριο θα σήμαινε ότι η ΕΚΤ αλλάζει τελείως τις προτεραιότητές της, και γρήγορα.

    Από το blog L’Enfant de la Haute Mer

  58. tilt avatar
    tilt 03/11/2011 03:24:52

    Να βγει ο Σαμαράς να πάρει ξεκάθαρη θέση για το θέμα και ας αποφασίσουμε αν θέλουμε να είμαστε στο Ευρώ.
    Πραγματικά δεν καταλαβαίνω ποια είναι η θέση του για την Νέα δανειακή σύμβαση. Αύριο που θα είναι κυβέρνηση θα την υποστηρίξει ?

    Οι Γερμανοί και οι Γάλοι το είπαν ξεκάθαρα ότι το να είμαστε στο ευρώ έχει τα πλεονεκτήματα, αλλά και τις υποχρεώσεις του και κυρίως κανόνες.
    Μαϊμουδίες και κόλπα δεν περνάνε.
    Η μηχανή που έκοβε λεφτά τόσα χρόνια σταμάτησε.
    Οπότε ας στρωθούμε κάτω να δουλέψουμε και ας αφήσουμε τα εθνικό -πατριωτικές κορόνες. Εμείς δώσαμε το δικαίωμα να μας φέρονται έτσι.
    Άμα δεν χρωστάς δεν σε ενοχλεί κανένας... και το αστείο είναι ότι στην ουσία μέσα σε 2-3 χρόνια δουλειάς θα μπορούσαμε να ήμασταν εμείς τα αφεντικά στην Ευρώπη..

    • Αυριανιστής avatar
      Αυριανιστής @ tilt 03/11/2011 08:52:23

      Αποκτήσατε ψευδώνυμο, κύριε Μπάμπη;

  59. ΝΤΑΝΤΟΝ avatar
    ΝΤΑΝΤΟΝ 03/11/2011 03:36:54

    ΑΡΚΕΤΑ ΠΙΑ - ΠΕΤΑΞΤΕ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΕΞΩ !

    Ο ΚΕΝΤΡΙΚΟΣ ΤΙΤΛΟΣ ΤΗΣ ¨KRONENZEITUNG¨ ( Η ¨BLDZEITUNG¨ ΤΗΣ ΑΥΣΤΡΙΑΣ ΤΟΥ ΒΑΛΝΤΧΑΪΜ ,02/11

    http://a8.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc7/311832_2464844453225_1015669095_2894220_429952651_n.jpg

  60. firiki2010 avatar
    firiki2010 03/11/2011 04:56:51

    Τα περί συμπαιγνίας δεν με πείθουν.
    Κι όλη αυτή η "επαναστατικότητα" των περισσοτέρων σχολιαστών δεν με συγκινεί ( κυρίως γιατί υπάρχει μια ιδιαίτερη θολή εικόνα περί ανεξαρτησίας)
    Δύο γενικότερες παρατηρήσεις:
    1 Σ΄ ένα δημοψηφισμα τύπου “ΝΑΙ Η ΟΧΙ ΣΤΟ ΕΥΡΩ” ακόμη κι αυτοί που θα ψηφίσουν “ΟΧΙ” θα το κάνουν με τη σιγουριά πως θα κερδίσει το “ΝΑΙ”.Και κατά βάθος θα είναι πολύ ευχαριστημένοι για το αποτέλεσμα.
    2 Η όλη ιστορία είχε και κάτι θετικό. Οι Ευρωπαίοι κατάλαβαν επιτέλους με τι απίθανο τσαρλατάνο έχουν να κάνουν.

    • ΝΤΑΝΤΟΝ avatar
      ΝΤΑΝΤΟΝ @ firiki2010 03/11/2011 05:13:15

      Είσαι τόσο σίγουρος για τις ¨ψυχοαναλυτικές σου ικανότητες ¨ ;

      Ποιος έχει την ¨θολούρα¨ ; Αυτός που δεν μπορεί να προσδιορίσει την έννοια της Ανεξαρτησίας , παρά το γεγονός ότι αναφέρεται σε αυτήν ;

      Τι σημαίνει για σένα ¨Ευρωπαίος¨ , πια η διαφορά του με τους Έλληνες, στο ¨πέος¨ ;

      Πιστεύεις πως οι ¨ Ευρωπαίοι ¨ Τσαρλατάνοι δεν γνώριζαν τον επί δύο χρόνια υπάλληλο τους ;

      Εσύ με ποιους είσαι με τους ¨Βόρειους¨ ή με τους ¨Νότιους¨ ( Ευρωπαίους ) ;

      • firiki2010 avatar
        firiki2010 @ ΝΤΑΝΤΟΝ 03/11/2011 06:19:44

        1. Oxι 2.Εσύ 3.Ναι 4.Δεν απαντώ 5. Οχι αρκετά 6. Με την λογική

        • stanley@gr avatar
          stanley@gr @ firiki2010 03/11/2011 06:26:14

          αγαπητο Φιρικι,
          ακομη δεν ξερουμε το ερωτημα του δημοψηφισματος, ακομη δεν ξερουμε αν καλα-καλα θα γινει και ΔΙΧΑΣΤΗΚΑΜΕ!!!

          • Αυριανιστής avatar
            Αυριανιστής @ stanley@gr 03/11/2011 09:03:24

            Όλοι οι νεοφιλελεύθεροι μαζί, είναι ζήτημα αν πιάνουν 4% στο εκλογικό σώμα. Βάλε και άλλο ένα 10% των "ταλιμπάν" του ΠΑΣΟΚ και βρίσκεις πόσο θα πάρει το "ναι".

          • firiki2010 avatar
            firiki2010 @ Αυριανιστής 03/11/2011 09:20:53

            Αυριανιστή, αυτό το 14% αφορά το "ναι" στο ευρώ ή στη δανειακή;;;

          • firiki2010 avatar
            firiki2010 @ stanley@gr 03/11/2011 09:16:52

            Eιλικρινά έχω την αίσθηση ότι δεν είμαστε όλοι μαζί ώστε να " διχαζόμαστε". Δεν είναι καθόλου κακό αλλά δεν είμαστε όλοι στην ίδια κατεύθυνση.

          • ΒΙΣ avatar
            ΒΙΣ @ firiki2010 03/11/2011 10:18:52

            Αγαπητέ firiki2010, για μένα είναι μέγα λάθος να δώσουμε υπόσταση σε ένα δημοψήφισμα που αφορά δημοσιονομικό θέμα, άρα είναι αντισυνταγματικό. Και επιπλέον, είναι προϊόν ενός άρρωστου μυαλού (ΓΑΠ) και στην τελική του μορφή υπαγορεύθηκε από τους ιθύνοντες της ΕΕ μόνο και μόνο επειδή το άρρωστο μυαλό δεν έπαιρνε πίσω την απόφασή του για δημοψήφισμα. Το δημοψήφισμα θέτει ένα θέμα που ο ελληνικός λαός ποτέ δεν έθεσε. Διότι άλλο να λες "καλύτερα να μην είχαμε μπει στο ευρώ" και άλλο να λες "να βγούμε από το ευρώ".
            Άρα, η μόνη ενδεδειγμένη στάση για έναν σκεπτόμενο πολίτη που θέλει η Ελλάδα να παραμείνει στην ΕΕ και το ευρώ είναι η ΑΠΟΧΗ. Με υψηλό ποσοστό αποχής το δημοψήφισμα καταπίπτει, ακυρώνεται από μόνο του.

  61. Γιάννης Χριστόπουλος avatar
    Γιάννης Χριστόπουλος 03/11/2011 06:29:43

    ΑΝ ΔΕΝ ΦΑΓΩΘΕΙ Ο ΓΑΠ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΝΕΟ-ΔΩΣΙΛΟΓΟΥΣ ΠΟΥ ΑΠΟΚΑΛΥΦΘΗΚΕ ΟΔΥΝΗΡΑ ΠΟΣΟ ΙΔΙΟΙ ΕΙΝΑΙ Μ' ΑΥΤΟΝ ΚΑΙ ΑΝ ΓΙΝΕΙ ΤΕΛΙΚΑ ΤΟ ΔΗΜΟΨΗΦΙΣΜΑ, ΜΑΖΙΚΟ ΛΥΤΡΩΤΙΚΟ ΟΧΙ ΜΕ ΛΥΣΣΑ.

  62. Χαρίλαος avatar
    Χαρίλαος 03/11/2011 07:01:57

    Καλημέρα!
    Αν και διαφονώ λίγο με τον φάκτορα στα περί συμπαιγνίας, υπάρχουν οι "παράπλευρες" πληροφορίες και δηλώσεις που αναφέρονται όχι στο ναι η όχι στο ευρώ, αλλά στο ότι η παρούσα σύμβαση, όπως την έχουμε πληροφορηθεί τουλάχιστον, ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ επαναδιαπραγματεύσιμη... και αυτό είναι που με ανησυχεί πιο πολύ από όλα.
    Θέλω να πώ ότι οι Ευρωπαίοι γνωρίζουν ότι η μεγάλη πλειοψηφία του Ελληνικού λαού δεν αντιτίθεται στο Ευρώ, αλλά ανησυχούν πάρα πολύ στό ότι μπορεί να εκλεγεί μια κυβέρνηση η οποία θα μπορούσε μόνη της η σε συνδιασμό με άλλες κυβερνήσεις να ζητήσει απαναδιαπραγμάτευση ορισμένων όρων της σύμβασης. Και προσπαθούν να μηδενίσουν τις πιθανότητες...
    Παρ' όλα αυτά, οποιαδήποτε δημοκρατικά εκλεγμένη κυβέρνηση που ενδιαφέρεται για την ευημερία του λαού της, έχει κάθε δικαίωμα να το κάνει, εφ' όσον συντρέχουν σοβαροί λόγοι, που στην παρούσα φάση στην δική μας περίπτωση ήδη συντρέχουν.
    Περιττό να συμπληρώσω ότι η ηγεσία της παρούσης κυβέρνησης θεωρείται προδοτική όχι μόνο από την αντιπολίτευση, αλλά και από μέρος της συμπολίτευσης, που δυστυχώς, δεν ξέρω με τι εκβιασμούς στηρίζουν ακόμη αυτή την ηγεσία...
    Εύχομαι να καταλάβουν ότι υπάρχει και το "ΟΧΙ", όχι μόνο στα λόγια αλλά και στα έργα...

  63. οργισμενος avatar
    οργισμενος 03/11/2011 07:06:47

    Δυστυχως η ισχυρη ευρωπη αποκαλυψε το πραγματικο της προσωπο.Η Ελλαδα καλειται μετα απο 70 χρονια να απαντησει και παλι στον Αξονα και να σωσει για αλλη μια φορα την ανθρωποτητα δινοντας με το παραδειγμα της πως πολεμουν οι ηρωες πως πρατου ν,οι ελευθεροι ανθρωποι.
    ΟΧΙ ΣΤΟ 4 ΡΑΙΧ.
    ΟΧΙ ΣΕ ΜΙΑ ΣΚΛΑΒΩΜΕΝΗ ΠΑΤΡΙΔΑ
    ΕΙΜΑΣΤΕ ΕΔΩ ΚΑΙ ΣΑΣ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ

  64. JOHN avatar
    JOHN 03/11/2011 07:13:20

    Δεν πρεπει ΠΟΤΕ να γλυψουμε εκει που φτυνουμε καθε μερα.ΤΙΠΟΤΕ ΠΟΙΟ ΤΡΑΓΙΚΟ για τη χωρα δεν θα ειναι απο την αποδοχη των πολιτικων του ΓΑΠ και της καμορας του.ΟΧΙ και παλι ΟΧΙ σε καθε ψευτοδηλημα και καθε προσπαθειας αποικιοποιησης της χωρας απο τη ΓΕΡΜΑΝΙΚΗ Ευρωπη απο τροικανους,και υπερπροθυπουργους του 4ου ραιχ.Αποδειχτηκε οτι ο υπερκαναλωτισμος που μας εφερε το ευρω σε συνδοιασμο με τη πολιτικη των τραπεζων ηταν η καταστροφη μας!Τα ελλειματα μας εγιναν πλεονασματα καποιον αλλων που χρησημοποιησαν το ερω για να καταναλουσαμε τα παλιοσιδερικα τους.Χωρις καγιεν,μερσεντες και μπεμβε μπορουμε να ζησουμε,χωρις εθνικη ανεξαρτησια ελευθερια, και δημοκρατια θα ειμαστε ενα μορφωμα σαν και αυτο που πολεμησαν οι πατεραδες μας το 40 και παλιοτερα.Τα δυσβασταχτα και αδικα μετρα που καθημερινα μας επιβαλονται με τους σχεδιασμους και την υλοποιηση των προσφατων συμφωνιων θα μοιαζουν με καραμελες σ αυτα που σχεδιαζουν να μας επιβαλουν οι ψευτοεταιροι μας στην ευρωπη,αυτα που ζουμε ειναι ενας προλογος μια πρωτη γευση στη καταστροφη που ερχεται!Στη χωρα που γεννηθηκε η δημοκρατια δεν δεχομαστε μαθηματα εφαρμογης της ουτε απο Ουνους ουτε απο εκφυλισμενους Γαλατες.Την αυτοδιαθεση μας και τη χαμενη αξιοπρεπεια μας θελουμε,ανεξαρτητα απο πως θα λεγεται το νομισμα που θα εχουμε,αν θα εχουμε,στη τσεπη μας!

  65. Tem avatar
    Tem 03/11/2011 07:20:21

    ΟΧΙ και παλι ΟΧΙ

  66. sofia avatar
    sofia 03/11/2011 07:42:17

    ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΓΥΡΙΣΟΥΜΕ ΣΤΗ ΔΡΑΧΜΗ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΜΕ ΤΟΥΣ ΔΙΚΟΥΣ ΜΑΣ ΟΡΟΥΣ: ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΣΤΑΣΗ ΕΞΩΤΕΡΙΚΩΝ ΠΛΗΡΩΜΩΝ, ΛΟΓΙΣΤΙΚΟΣ ΕΛΕΓΧΟΣ, ΝΑ ΦΥΓΕΙ ΤΟ Δ.Ν.Τ. ΚΑΙ Η ΤΡΟΪΚΑ. ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΟΜΩΣ ΝΑ ΓΥΡΙΣΟΥΜΕ ΣΤΗ ΔΡΑΧΜΗ ΚΑΙ ΝΑ ΕΞΑΚΟΛΟΥΘΟΥΜΕ ΝΑ ΤΡΩΜΕ ΣΤΗ ΜΑΠΑ ΤΗΝ ΠΛΗΡΩΜΗ ΤΩΝ ΔΑΝΕΙΩΝ, ΤΗΝ ΚΑΤΑΛΗΣΤΕΥΣΗ ΤΩΝ ΕΙΣΟΔΗΜΑΤΩΝ ΜΑΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΚΑΤΑΣΧΕΣΗ ΤΩΝ ΣΠΙΤΙΩΝ ΜΑΣ, ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΝΑ ΛΕΙΠΕΙ. ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟ ΔΗΜΟΨΗΦΙΣΜΑ, ΑΝ ΤΕΛΙΚΑ ΓΙΝΕΙ, ΑΦΟΥ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΔΩΣΕΙ ΑΠΑΝΤΗΣΗ Ο ΛΑΟΣ, ΤΟ ΕΡΩΤΗΜΑ ΝΑ ΥΠΟΒΑΛΕΙ ΕΠΙΣΗΣ Ο ΛΑΟΣ. ΠΡΟΤΕΙΝΩ ΛΟΙΠΟΝ ΝΑ ΣΥΝΝΕΝΟΗΘΟΥΜΕ ΟΛΟΙ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΨΗΦΟΦΟΡΟΙ, ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ, ΣΤΑ ΚΑΦΕΝΕΙΑ, ΣΤΑ ΣΠΙΤΙΑ, ΣΤΙΣ ΓΕΙΤΟΝΙΕΣ, ΝΑ ΧΑΡΑΞΟΥΜΕ ΚΟΙΝΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ. ΠΟΙΑ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΗ? ΝΑ ΠΑΜΕ ΣΤΙΣ ΚΑΛΠΕΣ ΑΛΛΑ ΝΑ ΜΗ ΡΙΞΟΥΜΕ ΤΑ ΚΩΛΟΧΑΡΤΑ ΠΟΥ ΘΑ ΜΑΣ ΔΩΣΟΥΝ ΕΚΕΙ ("ΝΑΙ" Η "ΟΧΙ" ΣΤΟ ΕΥΡΩ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ). ΝΕ ΕΧΟΥΜΕ ΔΙΚΑ ΜΑΣ ΨΗΦΟΔΕΛΤΙΑ, ΓΡΑΜΜΕΝΑ ΜΕ ΜΑΡΚΑΔΟΡΑΚΙ ΧΡΩΜΑΤΟΣ ΑΝΑΛΟΓΟΥ ΜΕ ΤΙΣ ΠΟΛΙΤΙΚΕΣ ΜΑΣ ΠΕΠΟΙΘΗΣΕΙΣ ( ΟΙ ΔΕΞΙΟΙ ΜΠΛΕ, ΟΙ ΚΟΜΜΟΥΝΙΣΤΕΣ ΚΟΚΚΙΝΟ, ΟΙ ΠΑΣΟΚΤΖΗΔΕΣ ΠΡΑΣΙΝΟ ΚΛΠ) ΚΑΙ ΝΑ ΔΙΑΛΕΞΟΥΜΕ ΝΑ ΓΡΑΨΟΥΜΕ ΣΕ ΔΙΚΑΜΑΣ ΨΗΦΟΔΕΛΤΙΑ, ΠΟΥ ΘΑ ΡΙΞΟΥΜΕ ΕΝ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΣΤΗΝ ΚΑΛΠΗ, ΕΝΑ ΑΠΟ ΤΑ ΕΞΗΣ ΚΕΙΜΕΝΑ:
    " ΕΚΛΟΓΕΣ ΕΔΩ ΚΑΙ ΤΩΡΑ"
    " ΣΤΑΣΗ ΕΞΩΤΕΡΙΚΩΝ ΠΛΗΡΩΜΩΝ, ΑΡΝΗΣΗ ΠΛΗΡΩΜΗΣ ΕΠΑΧΘΟΥΣ ΧΡΕΟΥΣ, ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΚΑΤΑΠΤΥΣΤΩΝ ΝΟΜΟΘΕΤΗΜΑΤΩΝ (ΜΝΗΜΟΝΙΟ, ΔΑΝΕΙΑΚΗ ΣΥΜΒΑΣΗ, ΜΕΣΟΠΡΟΘΕΣΜΟ, ΧΑΡΑΤΣΙΑ, ΠΟΛΥΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟ)"
    " ΟΧΙ ΣΤΗΝ ΕΞΑΘΛΙΩΣΗ ΤΩΝ ΑΔΥΝΑΤΩΝ ΚΑΙ ΤΗΣ ΜΕΣΣΑΙΑΣ ΤΑΞΗΣ"
    " ΝΑ ΦΥΓΕΙ ΤΟ Δ.Ν.Τ. ΚΑΙ Η ΤΡΟΪΚΑ"
    " ΤΗΝ 6η ΔΟΣΗ ΝΑ ΤΗΝ ΒΑΛΕΤΕ ΣΤΟΝ Κ.... ΣΑΣ"
    ΚΑΙ ΑΛΛΑ ΤΕΤΟΙΑ ΕΥΦΑΝΤΑΣΤΑ. ΟΥΤΕ ΕΝΑΣ ΝΑ ΜΗ ΡΙΞΕΙ "ΝΑΙ" Η "ΟΧΙ" ΣΤΟ ΕΥΡΩ. ΝΑ ΤΟΥΣ ΤΡΕΛΛΑΝΟΥΜΕ ΟΛΟΥΣ. ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΜΑΘΟΥΝ ΤΙ ΘΕΛΕΙ Ο ΛΑΟΣ? ΜΟΝΟ ΕΤΣΙ ΘΑ ΤΟ ΜΑΘΟΥΝ!

  67. TopGunZ avatar
    TopGunZ 03/11/2011 08:13:02

    Μια ερώτηση. Όλοι αυτοί που θεωρούν την έξοδο από το ευρώ εθνική υπερηφάνεια και δεν τους πειράζει η πείνα, έχουνε πεινάσει? Έχουνε βρεθεί χωρίς ούτε ένα κεραμύδι? Έχουνε δει στα μάτια έναν νέο 25-30 ετών, να του πούνε στα ίσια "εσύ ούτε όνειρα θα κάνεις, ούτε σπιτικό θα φτιάξεις"? Γιατί το να περιέλθει και να επιβιώσει ένας λαός από χίλιες κακουχίες γιατί έτσι όριζε η πίστη του στις αξίες και τα ιδανικά του Έθνους είναι τιμητικό, το να θάψει μία και δυο γενιές του από γινάτι είναι απλά ηλίθιο.

    • JOHN avatar
      JOHN @ TopGunZ 03/11/2011 11:08:29

      @TopGunz.Πρωτου το ευρω πεινουσες?Τωρα θ αρχισεις να πεινας,εκτος κι αν εισαι απο τους βολεμενους,γιατι αναμφιβολα υπερχουν και τετοιοι.Οσο για τους νεους που τοσο κοπτεσαι ποιο ειναι το μελλον τους?Γνωριζεις ποσοι νεοι εγκατεληψαν τη χωρα τελευταια και ποσοι αλλοι ψαχνουν να φυγουν?Διαβασε τα στατιστικα και θα φριξεις.Και λεω θα φριξεις γιατι οι νεοι ειναι αυτοι που μπορουν να δωσουν πνοη στην ερημη αυτη χωρα.Πως ειναι δυνατον να εχουμε ενα νομισμα στο οποιο μπηκαμε με στατιστικες αλχημειες?Εξ ορισμου θα ειμαστε ενα ξενο σωμα σι αυτο.Μακαρι να ειχαν εφαρμοστει οι καταλληλες πολιτικες και να μπορουσαμε να σταθουμε ισοτημα με τους υπολοιπους εταιρους σ αυτο.Με τις παρουσες συνθηκες ομως αυτο ειναι αδυνατο και οι θεραπειες σοκ που μας επεβαλαν αποδεικνυεται καθημερινα που οδηγουν στη κατραστροφη παρα στη λυτρωση.

  68. ΣΟΝ ΠΕΝ avatar
    ΣΟΝ ΠΕΝ 03/11/2011 08:23:14

    Οι Τούρκοι ανακηρύσουν ΑΟΖ σε Ελληνική περιοχή και εμείς κοιμόμαστε.

    • TopGunZ avatar
      TopGunZ @ ΣΟΝ ΠΕΝ 03/11/2011 08:31:49

      Ε μα σε παρακαλώ, έχουμε σοβαρότερα εθνικά θέματα, πως να διώξουμε το κακό ευρώ!

  69. tak avatar
    tak 03/11/2011 08:32:42

    Όχι βέβαια! Όσο και να τους απεχθανόμαστε, σιγά μη καθόταν η Γερμανίδα και ο Γάλλος να στήσουν ... μηχανή με τον J. - GAP! Απλά τον εξέθεσαν, περνώντας του τη θηλιά στο λαιμό, ενώπιον του σύμπαντος κόσμου!

  70. xzetta avatar
    xzetta 03/11/2011 08:42:28

    για τεχνικούς λόγους και μόνο η απόφαση για διενέργεια δημοψηφίσματος με τέτοιο ερώτημα θα προκαλέσει την κατάρευση της οικονομικής δραστηριότητας.
    την επόμενη στιγμή της ανακοίνωσης θα έχουμε bank run (εκτός και αν κλείσουν οι τράπεζες για 20-30 ημέρες). Θα σταματίσει όποια οικονομική δραστηριότητα υπάρχει.
    Χωρίς να υπολογίσουμε τις όποιες παύσεις πληρωμών (συντάξεων, κλπ) λόγω έλλειψης ρευστότητας, θα δημιουργηθεί τέτοιος πανικός από το bank run που τελικά θα οδηγήσει στην μαζική επιλογή του ΝΑΙ. Και έτσι θα επιτευχθεί η πανηγυρική νομιμοποίηση των συμφωνιών.
    Και αυτά προφανώς τα γνωρίζουν οι δανειστές. 20 ημέρες είναι αρκετές για να ανατραπεί η οργή του ΟΧΙ και να γίνει απόγνωση του ΝΑΙ.
    Οπότε, δεν βλέπω πως - ακόμη και αν θέλουμε το δημοψήφισμα - μπορεί να υλοποιηθεί με τέτοιο διακύβευμα χωρίς τραγικά αποτελέσματα.
    Η καλύτερη επιλογή πλέον - στα στενά περιθώρια που δημιούργησε τεχνητά ο ΓΑΠ και η ηγεσία της ΕΕ - είναι η άμεση απομάκρυνση του ΓΑΠ, η κυβέρνηση εθνικής σωτηρίας (γιατί πλέον ο Σαμαράς θα καεί αν αναλάβει μόνος του όσο καλές προθέσεις κι αν έχει) με βραχύ ορίζοντα και ο άμεσος προγραμματισμός εκλογών την άνοιξη.
    Δεν υπάρχουν άλλες επιλογές νομίζω.

  71. Quid avatar
    Quid 03/11/2011 08:45:26

    Καλημέρα σε όλους.

    Αν γίνει το δημοψήφισμα (πράγμα απίθανο), τότε οι μόνες δυνατές απαντήσεις είναι είτε αποχή είτε όχι. Για να πετύχει η αποχή, θα πρέπει να καλέσουν σε αυτή το σύνολο των κομμάτων της αντιπολιτεύσεως, ή τουλάχιστον ΝΔ-ΚΚΕ-ΣΥΡΙΖΑ. Εάν γίνει αυτό (πιθανότατα θα γίνει) έχει καλώς, διότι το δημοψήφισμα θα αποτύχει.

    Εάν όμως δεν υπάρξει σύμπνοια των κομμάτων, τότε το "όχι" θα είναι για μια ακόμη φορά η μόνη επιλογή, διότι, ας μην γελιόμαστε, το ερώτημα της παραμονής στο ευρώ θα συνδυαστεί από τον ΓΑΠ με το ερώτημα της κύρωσης της δανειακής. Θα είναι δηλαδή "θέλετε δανειακή ΚΑΙ ευρώ ή θέλετε όχι στη δανειακή και όχι στο ευρώ;".

    Με αυτά τα δεδομένα ας προετοιμάζει τη στάση της η ΝΔ, διότι, στο βαθμό που μπορεί κανείς να γνωρίζει την ψυχολογία του αδίστακτου κου. Παπανδρέου, αυτό θα προσπαθήσει να κάνει μέσα από το δημοψήφισμα.

    Σε ένα τέτοιο ερώτημα η απάντηση σε καμία περίπτωση δεν μπορεί να είναι "ναι".

    Η δική μου στάση θα είναι: Εάν οι δημοσκοπήσεις δείχνουν σίγουρη επιτυχία της αποχής, θα απέχω, ώστε να μπλοκαριστεί το δημοψήφισμα. Εάν δεν είναι σίγουρη η επιτυχία της αποχής, θα πάω να ψηφίσω όχι στο ευρώ. Είναι καλύτερα χωρίς ευρώ παρά με ευρώ. Αυτό το έχουμε καταλάβει όλοι μετά από δέκα χρόνια ευρώ. Ας μην αφήνουμε τα μας παρασύρουν τα νεοελληνικά συμπλέγματα κατωτερότητας "να γίνουμε Ευρώπη". Είναι ψεύτικα.

  72. antonis1 avatar
    antonis1 03/11/2011 08:56:20

    Τα αστεία τέλος...
    -Ευρώ ή δραχμή?
    -Δεν θέλουμε να απαντήσουμε στο δημοψήφισμα
    -Δημοψήφισμα ή Συγκυβέρνηση τότε.
    Εδώ τι απαντάμε ?
    -Εκλογές.
    -Λεφτά γιόκ μέχρι να τελειώσει το παιχνίδι σας, )οπότε ξαναγυρνάμε στο αρχικό δίλημμα και δεν μας βολεύει).
    -Δεχόμαστε την συμφωνία (ήδη ακούστηκε αν πίστευαν τα αυτιά μου?)
    -Δεν μας αρκεί.
    Αδιέξοδο....
    -Αν δεν συμφωνείτε λεβέντες ,τότε μόνο το δημοψήφισμα μένει ως εναλλακτική λύση για να πειστεί το πολιτικό σύστημα της ελλάδας .

    Είναι ρίσκο, οι ξένοι έχουν προετοιμαστεί, (όταν η Δαμανάκη τα είπε πριν μήνες ήταν επικίνδυνη,προδότρια κλπ αλλά μην ξεχνάμε ότι ήταν μέσα στις προετοιμασίες).
    Οι δικοί μας μάγκες του ψευτισυστήματος έπαιζαν παιχνίδια και άλλα κόλπα..Τώρα που αγρίεψαν τα πράγματα ο κάθε επαναστάτης στη θέση του και κινδυνέυουν να περάσει το όχι.
    Γιατί?
    Ενα λογικός άνθρωπος που ταλαιπωρείται εδώ και 2 χρόνια να επιβιώσει με το κολοκράτος να μην τον πληρώνει τα οφειλόμενα, να το απολύει απο την δπουλειά του,να του μειώνει μισθούς και συντάξεις ,με τις τράπεζες να τον απειλούν για τα όσα οφείλει που είναι πολύ λιγότερα αλλά όμως κινδυνεύει να τον χρεοκοπήσει, περιμένει άναυδος και παρακαλά μέσα του να σοβαρευτούν τα παιδάκια που παίζουν τους αρχηγούς, να καταλήξουν στο αυταπόδεκτο ότι άλλη λύση δεν υπάρχει(όπως αποδεικνύεται σήμερα), βλεπει τους μεγαλοπαράγοντες να έχουν βγάλει τα ευρά έξω και να χαίρονται περιμένοντας την δραχμή και να σπρώχνουν προς τα κεί με εφημερίδες και κανάλια .
    Τώρα που έχει φτάσει ο άνθρωπος στην προσωπική του χρεοκοπία ,ακούει άναυδος όλους τους μέχρι πρότινος επαναστάτες της συμφοράς να τον καλούν να είναι λογικός και σώφρων, να κάτσει φρόνιμος για να γίνει νοικοκύρης.
    Τόσο καιρό όμως που ήταν νοικοκύρης και παρακαλούσε τα παιδάρια να κάτσουν φρόνιμα και να σοβαρευτούν,δεν τον άκουγαν.
    Και τώρα θα πρέπει να ψηφίσει ΝΑΙ ώστε να μην καταστραφούν και τα παιδάκια, αυτός ο κατεστραμένος.
    Ξέρετε τι θα ψηφίσει...ΟΧΙ.
    ΟΧΙ και θα περιμένει μετά στην γωνία τους ηγετίσκους να πάρουν τα βραβεία και τις νίκες τους...Τότε θα δείτε λεβέντες τι είναι η επανάσταση και όχι τα καραγκιοζλίκια των αγανακτισμένων...
    Ούτε γουδιά ,ούτε γουδοχέρια....
    Χάος και όποιον πάρει ο χάρος.
    Εκεί φτάσαμε...Εκτός και αν μεσα σε δυό μέρες ξαναγυρίσουμς στην απάντηση που δυσκολέυει τα παιδάκια...Συγκυβέρνηση και νέο μέτωπο πιά ευρωπαιστών αντιευρωπαιστών όπου θα πέσουν πιά πολλά ταμπού και σταθερές και πολλοί θα χάσουν όνειρα και θέσεις...
    Τα κόμματα και τους φερέλπιδες ηγέτες ξεχάστε τα ....

    Εν αρχή ην το χάος....Και ξεπήδησε η Τάξη....
    Τυχαίο ?....Μάλλον όχι....

  73. δημητρης avatar
    δημητρης 03/11/2011 09:00:20

    ΜΕ Η ΧΩΡΙΣ ΔΗΜΟΨΗΦΙΣΜΑ ΜΙΑ Η ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΤΟΥ ΛΑΟΥ ΜΠΡΟΣΤΑ ΣΤΟ ΕΚΤΕΛΕΣΤΙΚΟ ΑΠΟΣΠΑΣΜΑ ΤΗΣ Ε.Ε:

    Ο Χ Ι

  74. ΔημΒας avatar
    ΔημΒας 03/11/2011 09:06:20

    Γιατί περιπλέκουμε τα τόσο απλά πράγματα;
    Το ΓΑΠ το έβαλαν οι Αμερικάνοι για να διαλύσει το ευρώ.
    Αυτό μπορούμε να το καταλάβουμε;
    Τα όσα έκανε τις τελευταίες ημέρες ήταν η έσχατη ζαριά προς αυτή την κατεύθυνση.
    Έπαιξε και έχασε.
    Πνίγηκε μέσα στους τακτικισμούς, τις κουτοπονηριές και τα απίστευτα ψέματά του απέναντι σε όλους και κυρίως απέναντι στον ελληνικό λαό.

  75. Γιάννης Φαίλτωρ avatar
    Γιάννης Φαίλτωρ 03/11/2011 09:35:42

    Το δίλλημα που τίθεται πια είναι εξαιρετικά ανατριχιαστικό.
    Ευρώ χωρίς σεντς στην τσέπη ή Δραχμή χωρίς φράγκο στην τσέπη?
    Υποταγή ή πείνα και εξαθλίωση?
    Μήπως ο δρόμος προς τη δραχμή είναι, εν τέλει, αναπόφευκτος έστω κι αν υποθετικά το ΝΑΙ στο ευρώ υπερισχύσει?
    Και όσο είχαμε Δραχμή είμαστε πράγματι ελεύθεροι? Πως είναι ελεύθερος κανείς αν δεν είναι αυτάρκης?

    Δύσκολα ερωτήματα. Μακάρι να είχα μια καλή απάντηση. Και είναι εύκολα τα λόγια τα μεγάλα που κατά καιρούς λέμε όλοι μας.

    ΥΓ. Τι ειρωνεία! Πάντοτε διαβάζαμε, με κομπασμό και έπαρση, την Ιστορία μας από τη λαμπερή πλευρά των Αθηναίων ή την ηρωική των Σπαρτιατών ενώ τη βιώνουμε από την πλευρά των δύστυχων Μηλίων, των σφαγιασθέντων Μυτιληνέων, των εξανδραποδισθέντων Ποτιδεατών και Πλαταιέων και των Ειλώτων.

    • A.M. avatar
      A.M. @ Γιάννης Φαίλτωρ 03/11/2011 10:23:45

      @Γιάννης Φαίλτωρ έγραψε:
      «Τι ειρωνεία! Πάντοτε διαβάζαμε, με κομπασμό και έπαρση, την Ιστορία μας από τη λαμπερή πλευρά των Αθηναίων ή την ηρωική των Σπαρτιατών ενώ τη βιώνουμε από την πλευρά των δύστυχων Μηλίων, των σφαγιασθέντων Μυτιληνέων, των εξανδραποδισθέντων Ποτιδεατών και Πλαταιέων και των Ειλώτων.»

      Πολύ δυστυχώς.

      Τον ρόλο των Αθηναίων και των Σπαρτιατών τον έχουν αναλάβει οι ΗΠΑ, η Ρωσία, η Βρεταννία, η Γερμανία κλπ και οι οποίες χώρες έχουν διαβάσει και έχουν εμπεδώσει πολύ καλά τα μαθήματα που τους δίδαξαν οι αρχαίοι μας πρόγονοι εν αντιθέσει με μάς που μάλλον λίγα μάθαμε και πολύ λιγότερα εφαρμόζουμε απ την παρακαταθήκη που μας άφησαν.

  76. Θ.Α. avatar
    Θ.Α. 03/11/2011 09:46:54

    Ψυχραιμία βρε παιδιά. Ποιός είπε ότι θα γίνει δημοψήφισμα τελικά ??? Ο γιωργάκης πήγε να παίξει τάβλι, αλλά πάλι ντόρτια έφερε. Άντε να τελειώνουμε με αυτόν (και αυτούς) και να δούμε πως θα μαζέψουμε ότι μας άφησε σαν απομεινάρια. Και να μη ξεχνάμε .......

  77. ΣΤΕΛΙΟΣ avatar
    ΣΤΕΛΙΟΣ 03/11/2011 09:47:20

    Ειναι σημαδιακό πως το δημοψήφισμα (αν γίνει) θα γίνει τη μέρα της γιορτής του εμπνευστή του ,του ΓΑΠ!

    Στίς 4 Δεκεμβρίου της Αγίας Βαρβάρας είναι η γιορτή του Πυροβολικού: Γιορτάζουν τα βλήματα...

  78. τσώφλι πασατέμπου avatar
    τσώφλι πασατέμπου 03/11/2011 09:50:18

    Ήρεμα !

    Ακόμα και το χαρτί για τύπωμα δραχμών, θα το πληρώσουμε με δανεικά. Αφήστε για λίγο τα λάβαρα - αυτοί που τα σηκώνουν εδω μέσα είναι μάλλον οι ίδιοι που τα σήκωναν κάποτε στις πλατείες. Σκλαβωμένοι και δούλοι των ξένων ήμασταν εδώ και καιρό, κι όποιος ζεί την οικογένειά του με δανεικά ξέρει καλά τί λέω.

    Η Δεξιά είναι το σπίτι μας, αφήστε τον Τσίπρα ήσυχο. Νοικοκύρεμα, αυστηρότητα, ρεαλισμός μέχρι σκληρότητας ! Όχι υποθήκευση του μέλλοντος των παιδιών μας για να ζούμε καλά εμείς σήμερα - αρκετά το έπαιξε αυτό το παιχνίδι η φαυλοκρατία των κομμάτων.

  79. ktisias avatar
    ktisias 03/11/2011 09:50:57

    Είτε ΝΑΙ βγει είτε ΟΧΙ η κατάληξη θα είναι ΔΡΑΧΜΗ. Για μια πτωχυμένη Ελλάδα το μόνο δίλλημα που πρέπει να σκεφτούμε είναι αν θα πάρουμε κι κάποιους μαζί μας !

  80. ΑΦΡΟΔΙΤΗ avatar
    ΑΦΡΟΔΙΤΗ 03/11/2011 09:56:31

    Δεν πρόκειται να γίνει δημοψήφισμα , το πολιτικό σύστημα δεν θα το επιτρέψει γιατί απειλείται η επιβίωση του. Φανταστείτε τι έχει να γίνει αν ο λαός πει όχι και γυρίσουμε στη δραχή. Θα αφανισθούν όλοι.
    Η δραχμή ίσως είναι λύση. Να στήσουμε τη χώρα από την αρχή, χωρίς λαμογιές. Αλλά δεν θα μας αφήσουν. Το τελεσίγραφο Μέρκελ - Σαρκοζί απευθυνόταν και στο Σαμαρά ότι στην ουσία δεν μπορεί να διαπραγματευθεί τη συμφωνία επομένως ξέρετε τι μας περιμένει τα επόμενα χρόνια. Πάντως ψυχραιμία.

    • firiki2010 avatar
      firiki2010 @ ΑΦΡΟΔΙΤΗ 03/11/2011 10:06:51

      Γιετί μπορούμε να στησουμε τη χώρα από την αρχή χωρίς λαμογιές με τη δραχμή και όχι με το ευρώ; Αν δεν καταλάβουμε ότι δεν φταίει το ευρώ για το χάλι μας, αν δεν καταλάβουμε ότι ακόμα και με τα προβλήματα και τις παθογένειες μας δεν υπήρχε κανένας λόγος να φθασουμε εδώ (ο μόνος λόγος λέγεται Παπανδρέου) δεν πρόκειται να δούμε άσπρη μέρα.

      • Quid avatar
        Quid @ firiki2010 03/11/2011 10:13:03

        Έχετε δίκιο ότι φταίει ο Παπανδρέου, αλλά χωρίς το ευρώ δεν θα υπήρχαν τα εργαλεία με τα οποία μας έβαλαν στη διαδικασία του Μνημονίου.

        Τα εργαλεία της υποταγής μας τα έδωσε το ευρώ. Με βάση την υπόθεση ότι η είσοδός μας στο Μνημόνιο ήταν στημένη, συνεπώς υπάρχει έρεισμα για να κατηγορηθεί και το ευρώ.

        Όσο είχαμε τη δραχμή τα περιθώρια άσκησης πολιτικής σύμφωνης με τα συμφέροντα της χώρας ήταν πολύ ευρύτερα.

        Η προσκόλληση στο ευρώ δεν επιτρέπεται να είναι δογματική. Αυτή τη στιγμή, πέρα από την πολιτική-δογματική προσκόλληση, δεν μπορώ να βρω πολλά επιχειρήματα που μακροπρόθεσμα να συνηγορούν υπέρ της παραμονής στο ευρώ. Το μόνο αντεπιχείρημα είναι η σοβαρή αναταραχή που θα δημιουργηθεί από την μεταβάση. Τα μακροπρόθεσμα οφέλη, όμως, θα αντισταθμίσουν την πρόσκαιρη μείωση του βιοτικού επιπέδου που θα φέρει η μετάβαση.

      • A.M. avatar
        A.M. @ firiki2010 03/11/2011 10:18:11

        Με πρόλαβες firiki2010.

        Αν ΔΕΝ αλλάξουμε ως λαός, ως άνθρωποι, ως νοοτροπία, ως κοινωνία και ΌΛΟ το χρέος να μας χάριζαν σε πέντε χρόνια πάλι στα ίδια θα βρισκόμασταν.
        Δεν θα βαρεθώ να το γράφω αυτό.
        Και μέχρι σήμερα κανένας δεν έκανε προσπάθεια να με πείσει ότι έχω λάθος ως προς αυτό μου το συμπέρασμα.

        Και δεν εννοώ ότι «όλοι μαζί τα φάγαμε» γιατί ΔΕΝ τα φάγαμε όλοι μαζί προφανώς!

        ΌΜΩΣ .. ΌΛΟΙ μαζί ΑΝΕΧΤΉΚΑΜΕ για τρείς δεκαετίες αυτούς που τα έτρωγαν και επιπλέον επειδή μας πέταγαν και εμάς τα ψίχουλα τους ψηφίζαμε και τους ξαναβγάζαμε στην εξουσία με την λογική ότι «και με τα ψίχουλα καλά είμαστε» και ίσως υποσυνείδητα ελπίζοντας ότι θα βρεθούμε και «εμείς» κάποτε δίπλα στο μέλι να βάλουμε όχι το δαχτυλάκι μας αλλά την χούφτα μας στο βάζο.

  81. letta avatar
    letta 03/11/2011 10:04:17

    Ο ΣΑΜΑΡΑΣ ΣΤΙΣ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ ΤΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΛΑΒΕΙ ΥΠΟΨΗ ΤΟΥ ΤΗΝ ΥΠΕΡΗΦΑΝΕΙΑ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΛΑΟΥ. ΠΟΤΕ Ο ΕΛΛΗΝΑΣ ΔΕΝ ΔΕΧΘΗΚΕ ΖΥΓΟ. ΠΡΟΤΙΜΑ ΦΤΩΧΟΣ ΚΑΙ ΠΕΙΝΑΣΜΕΝΟΣ ΠΑΡΑ ΤΑΠΕΙΝΩΜΕΝΟΣ. Ο ΤΖΕΦΡΙ ΑΦΟΥ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΕΛΛΗΝΑΣ ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΣΕ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ ΤΗΝ ΛΕΒΕΝΤΙΚΗ ΨΥΧΗ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΑ. ΕΝΑ ΜΕΓΑΛΟ "ΟΧΙ" ΣΕ ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΕΥΡΩΠΑΪΚΟ ΖΥΓΟ. ΑΥΤΟΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΕΥΡΩΠΑΪΚΟΙ ΚΑΝΟΝΕΣ ΠΟΥ ΕΛΕΓΕ ΜΕ ΚΑΜΑΡΙ ΤΟ ΒΡΑΔΥ Η ΜΕΡΚΕΛ. ΕΙΝΑΙ ΣΚΛΑΒΙΑ ΚΑΙ ΚΑΤΟΧΗ. ΑΥΤΗ ΘΑ ΤΟ ΔΕΧΟΤΑΝ ΑΥΤΟ ΓΙΑ ΤΟΝ ΓΕΡΜΑΝΙΚΟ ΛΑΟ; ΔΕΝ ΤΟ ΝΟΜΙΖΩ. ΑΣ ΠΑΡΟΥΝ ΛΟΙΠΟΝ ΤΗΝ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΠΡΕΠΕΙ!!!!!!!!!

  82. A.M. avatar
    A.M. 03/11/2011 10:11:44

    ΤΡΟΪΚΟΠΑΣΟΚΟGAP:
    «Αν βγούμε απ το ευρώ θα πεινάσεις!»

    Λαός (με γουρλωμένα απ τον τρόμο μάτια):
    «Και τι πρέπει να κάνω για να μην βγούμε απ' το ευρώ;»

    ΤΡΟΪΚΟΠΑΣΟΚΟGAP:
    «Να πεινάσεις!»

    (σε μια γελοιογραφία το είδα, δεν θυμάμαι ποιού)

    Με λίγα λόγια η τρόικα και το GAP μας λένε:

    «Εσείς δεν φωνάζατε ότι παίρνω σκληρά μέτρα κλπ κλπ;
    Εντάξει, τώρα αποφασίστε εσείς!
    Ή στο ευρώ με τα μέτρα που EMEIS επιβάλλουμε
    ή εκτός ευρώ και χωρίς σέντς στην τσέπη και κάντε ότι θέλετε!

    «Ή σας σκοτώνουμε emeis ή αυτοκτονείτε μόνοι σας!»

    • A.M. avatar
      A.M. @ A.M. 03/11/2011 10:49:32

      Σαφώς και υπάρχει λύση!

      Μόνο που αυτή η λύση ΔΕΝ βρίσκεται στο να παίρνουμε συνέχει την «6η» δόση και να υποκείμεθα στα μέτρα εξόντωσής μας απ την τρόικα, την εε, το δντ, το πασοκ, το γκάπ κλπ κλπ.

      Βρίσκεται σε μια αλλαγή νοοτροπίας ΌΛΩΝ μας!
      Αρχής γενομένης βέβαια απ την ηγεσία της χώρας.

      Πρώτα πρέπει να ΔΙΑΣΦΑΛΙΣΤΕΊ πως τα χρήματα του κάθε φορολογούμενου Έλληνα θα έχουν ορατό ανταποδοτικό όφελος για τον ίδιο τον φορολογούμενο στην υγεία, στην παιδεία, στην κοινωνία, στην πόλη, στην ζωή του και ότι αυτά τα χρήματα ΔΕΝ θα τα αρπάζουν τα αρπακτικά του κρατικοδίαιτου «ιδιωτικού» τομέα ούτε θα μετατρέπονται σε καταθέσεις πολιτικών και διαπλεκόμενων στην Ελβετία.

      Μετά πρέπει όλοι να πληρώνουμε τους φόρους που μας αναλογούν.
      Και όταν λέμε ΌΛΟΙ εννοούμε ΌΛΟΙ!
      Όχι τα λαμόγια να βρίσκουν χίλιους τρόπους να φοροδιαφεύγουν και τελικά να την πληρώνουν μόνο οι - φορολογικά - ακίνητοι όπως τους ονόμασε η Λιάνα.

      Στην συνέχεια πρέπει να μάθουμε - απ το νηπιαγωγείο ακόμα αν γίνεται - βασικές αρχές οικονομίας και το κυριότερο πως ποτέ δεν ξοδεύεις περισσότερα απ όσα εισπράττεις! είτε ως μονάδα, είτε ως οικογένεια, είτε ως κοινότητα / δήμος / πόλη / χώρα.

      Και βεβαίως να ισχύσει το «ίση αμοιβή και παροχές για ίση εργασία και ίδια προσόντα» και στον ιδιωτικό και στον δημόσιο τομέα. Το τάισμα «των φτωχών παιδιών του λαού που εργάζεται στο δημόσιο» εκ μέρους των φτωχών παιδιών του λαού που εργάζεται στον ιδιωτικό τομέα οφείλει να σταματήσει πάραυτα!

      Και να θυμόμαστε βέβαια πως σε μια δημοκρατία εκτός από δικαιώματα υπάρχουν και ΥΠΟΧΡΕΏΣΕΙΣ και πως κάθε δικαίωμα συνεπάγεται και εξαρτάται - ή θάπρεπε να εξαρτάται - και από μια ανάλογη ΥΠΟΧΡΈΩΣΗ!
      Και αυτό ισχύει για ΌΛΟΥΣ ανεξαιρέτως!

      Και κυρίως και πάνω απ όλα να θυμόμαστε ότι..
      για ότι μας συμβαίνει είτε ως άτομα είτε ως λαός την κυρίως ευθύνη την έχουμε ΕΜΕΊΣ και όχι οι άλλοι (οι όποιοι «άλλοι»).

      Πρώτα λοιπόν πρέπει να διορθώσουμε και να συμμορφωθούμε με τα παραπάνω και μετά .. βλέπουμε.

      Το σίγουρο πάντως είτε πως αν τα παραπάνω δεν τα κάνουμε μόνοι μας θα μας τα επιβάλλουν άλλοι και διά της βίας.
      Θέλοντας και μή λοιπόν θα αλλάξουμε!
      Και είναι έξυπνο να αλλάζεις μόνος σου παρά να σε αλλάζουν οι περιστάσεις διά της βίας.
      Επειδή αλλάζεις με πιο ομαλό τρόπο και με λιγότερες συνέπειες και έχεις και τον έλεγχο.

  83. ataktos avatar
    ataktos 03/11/2011 10:25:10

    βλεπω παντου .. φωτιές !!!

  84. ΝΤΑΝΤΟΝ avatar
    ΝΤΑΝΤΟΝ 03/11/2011 10:49:00

    Το τι επιδιώκουν ο καιροσκόπος Γ. Παπανδρέου και οι διευθυντές του στην Ευρώ – Ατλαντική ιμπεριαλιστική μητρόπολη με το πυροτέχνημα του ¨Δημοψηφίσματος ¨ φαίνεται να γίνεται απ΄όλους κατανοητό , ΑΛΛΑ …

    ΓΙΑ ΝΑ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΟΥΜΕ ΛΙΓΟ ΤΟ ΖΗΤΗΜΑ ΤΩΝ ΑΙΤΙΩΝ ΠΟΥ –ΟΛΟ- ΤΟ ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ( ΜΕ ΤΗΝ ¨ΑΡΙΣΤΕΡΑ ¨ ΤΟΥ ) Τ Ρ Ε Μ ΕΙ ...

    ΜΠΡΟΣΤΑ ΣΤΗΝ ΙΔΕΑ ΕΝΟΣ ΔΗΜΟΨΗΦΙΣΜΑΤΟΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΡΑΜΟΝΗ Η ΟΧΙ ΣΤΗΝ ¨ΩΧ – ΝΑΙ - ΟΝΕ ¨ - ΜΕ ΕΝΔΕΧΟΜΕΝΕΣ ΠΟΛΙΤΙΚΕΣ ΠΡΟΕΚΤΑΣΕΙΣ – ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΡΑΜΟΝΗΣ ΜΑΣ Η ΟΧΙ -ΚΑΙ - ΣΤΟ ΣΥΓΚΡΟΤΗΜΑ ΤΗΣ ¨Ε.Ε.¨

    ΓΙΑΤΙ – ΕΧΟΥΝ ΒΓΕΙ ΟΛΟΙ ¨ΕΞΩ ΑΠΟ ΤΑ ΡΟΥΧΑ ΤΟΥΣ ¨ ΜΕ ΠΡΩΤΟΥΣ ΤΗΝ ΝΕΟ – ΓΕΡΜΑΝΙΚΗ 5η ΦΑΛΑΓΓΑ – ΤΗΣ ΔΕΞΙΑΣ ΜΑΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ¨ΑΡΙΣΤΕΡΑΣ¨ ΜΑΣ – ΚΑΙ …

    ΣΥΓΚΑΛΥΠΤΟΥΝ ΤΗΝ ΑΝΤΙΘΕΣΗ ΤΟΥΣ ΑΥΤΗ ΜΕ ΤΟ - ΠΡΟΣΧΗΜΑ - ΤΗΣ ΥΠΑΡΞΗΣ ΤΟΥ Γ. ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ ΣΤΗΝ ΕΞΟΥΣΙΑ – ΚΑΙ …

    ΤΟ ΓΙΑΤΙ ΑΝΤΑΠΑΝΤΟΥΝ – ΜΟΝΟ – ΜΕ ΤΗΝ ¨ΠΡΟΣΦΥΓΗ ΣΤΙΣ ΕΚΛΟΓΕΣ…¨ - ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΠΡΟΣΒΛΗΘΟΥΝ – ΑΠΟΡΡΙΦΘΟΥΝ ΑΠΟ ΤΟΝ ΛΑΟ ΟΛΕΣ ΟΙ ¨ΔΑΝΕΙΑΚΕΣ ΣΥΜΒΑΣΕΙΣ¨ …

    Μια πρώτη προσέγγιση εδώ :

    ΤΟ ΔΗΜΟΨΗΦΙΣΜΑ ΤΟΥ κ. Γ ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ
    http://istrilatis.blogspot.com/2011/11/blog-post.html

    ¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨
    ΑΣ ΔΙΑΒΑΣΟΥΜΕ ΚΑΙ – ΑΥΤΗ – ΤΗΝ ΙΣΩΣ ΕΠΙΚΑΙΡΗ – ΠΡΟΒΛΕΨΗ - ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΙΣ ΔΡΟΜΟΛΟΓΟΥΜΕΝΕΣ – ΤΙΣ ΕΠΟΜΕΝΕΣ ΩΡΕΣ ΚΑΙ ΜΕΡΕΣ - ΠΟΛΙΤΙΚΕΣ ΕΞΕΛΙΞΕΙΣ …

    Εδώ :
    ΠΡΟΣΟΧΗ - ΣΤΙΣ ΕΞΕΛΙΞΕΙΣ ΤΩΝ ΤΕΛΕΥΤΑΙΩΝ ΩΡΩΝ - ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ¨ΕΘΝΙΚΗΣ¨-ΣΩΤΗΡΙΑΣ Η΄ ΜΙΑ ΙΔΙΟΤΥΠΗ ΔΙΚΤΑΤΟΡΙΑ ;

    http://istrilatis.blogspot.com/2011/11/28-2011.html

    ¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨
    Τέλος ... ,

    ΕΝΑ ΕΡΩΤΗΜΑ ΑΙΩΡΕΙΤΑΙ – ΑΠΟ ΤΟ 1832 – ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ :
    ¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨
    ¨ΜΑ –ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ – ΠΟΙΟΣ ΚΥΒΕΡΝΑ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΧΩΡΑ ¨ ;;;

    Έλα ντε , ρωτήστε τους κ.κ. ¨Alexis ¨ , Τέλλογλου , Ψυχάρη , Ρόντος , Λαμπρινίδη , Παμπούκη , Χρυσοχοϊδη , Διαμαντοπούλου , ¨Ντόρα¨ , Μαργαρίτα , Κόκκαλη , Κοντομηνά , Κυριακού , Αλαφούζο και… τον κ. Δημητρά...

    Όλοι αυτοί ( ένα πολύ μικρό ¨αντιπροσωπευτικό δείγμα¨ ) , στα πλαίσια των επαγγελματικών τους ενασχολήσεων , έχουν τις πληροφορίες και τις διασυνδέσεις τους και , ίσως , να μπορούσαν να σας δώσουν μια πιο αξιόπιστη και υπεύθυνη απάντηση για το ποιος κυβερνά και πρέπει να κυβερνά την χώρα , ίσως…

    Το να ζητάμε να πέσει - αυτή η κυβέρνηση - άμεσα και να προκηρυχθούν εκλογές είναι ένα σωστό - δημοκρατικό αίτημα - , άλλα το να δράττουμε την ευκαιρία παράλληλα για να προβάλουμε τον ισχυρισμό ότι ¨ οι εκλογές ενώνουν τον λαό ¨ και πως ¨τα δημοψηφίσματα τον διχάζουν ¨ ( ενώ το αντίθετο συμβαίνει όταν υπάρχουν ομαλές πολιτικές συνθήκες ) ΔΕΝ ΑΠΟΤΕΛΕΙ ΜΙΑ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΠΑΤΗ ;

    Με τον προφανή σκοπό να μην απορριφθούν από τον λαό όλες ο κατάπτυστες δανειακές συμβάσεις μετά το 2010 και για να μην του δοθεί το δικαίωμα να κρίνει την -παραπέρα - συμμετοχή του στην ΟΝΕ και την Ε. Ε. , η οποία έτσι και αλλιώς - αλλάζει σκοπούς , ανατρέπει τις ίδιες τις Καταστατικές της Συνθήκες , σύμφωνα με την επιθετική - επεκτατική βούληση της Γερμανίας και των δορυφόρων της.

  85. SpyrosV avatar
    SpyrosV 03/11/2011 11:12:21

    Διαφωνώ με την τοποθέτηση. Είναι πάρα πολλοί οι Έλληνες που έχουν εξαθλιωθεί και απογοητευτεί από το ευρώ και που, πιστέψτε με, θα πουν όχι στο ευρώ και στα λοιπά δεινά του. Γιατί, αν μείνουμε στην ευρωπαϊκή ένωση τι θα κερδίσουμε; Όσο μπροστά και να κοιτάξουμε, σκοτάδι θα δούμε. Ας γυρίσουμε λοιπόν στη δραχμή, με ό,τι αυτό συνεπάγεται, ας ξεκινήσουμε από χαμηλά, έχοντας όμως όνειρα και κάποιες ελπίδες για το μέλλον των παιδιών μας (γιατί εμένα μου σκότωσαν τη ζωή και τις ελπίδες από τα 40 χρόνια μου). Μας έχουν κάνει πλήση εγκεφάλου ότι αν φύγουμε θα καταστραφούμε. Ίσως μου πείτε πως η όλη κατάσταση είναι υποκινούμενη εκτός Ευρώπης. Δεν με απασχολεί. Το ελληνικό έθνος έχει αποδείξει πως είναι το μόνο που μπορεί να αλλάξει το ρου της ιστορίας και να ορθωποδίσει στα δύσκολα. Άσε που υπάρχουν κι άλλοι επενδυτές ή συνεργάτες που μπορούν βοηθήσουν την οικονομία μας. Το θέμα όμως είναι ότι κατά πάσα πιθανότητα δεν θα γίνει δημοψήφισμα, γιατί από τη μια δεν το θέλει κανένα ελληνικό κόμμα ή ευρωπαϊκό κράτος, ίσως να μην πάμε ούτε σε εκλογές γιατί, δυστυχώς στο κράτος που ανακάλυψε τη δημοκρατία δεν ξέρω αν υπάρχουν πολιτικοί τη σήμερον ημέρα που θα βάλουν τους έλληνες πάνω από όλα. Κάποιο τέχνασμα θα βρούν για να πάρουν πίστωση χρόνου. Λυπάμαι που το λέω, αλλά δυστυχώς έτσι είναι!

  86. Ανωνημος Ελληνας avatar
    Ανωνημος Ελληνας 03/11/2011 11:23:22

    οι μασκες εφυγαν Η ευρωπη των Λαων (κι αλλα παπ....ρολογιες) εδειξε με το ποιο ΤΡΑΓΙΚΟ τροπο το πραγματικο περα κι του ποιο ΚΥΝΙΚΟ της προσωπο... Καλυτερα φτωχος παρα δουλος...

  87. Ο Καθένας avatar
    Ο Καθένας 03/11/2011 11:36:40

    Αυτό πρέπει να είναι το ερώτημα κ. Α. Μέρκελ «Ευρωζώνη ή όχι» ;

    Κ. Μέρκελ μου, κάθε φορά που βγαίνεις και μιλάς για τον Ελληνικό λαό και κουνάς το δάχτυλο, θα πρέπει πρώτα να του ζητάς ΣΥΓΝΩΜΗ. Όχι από τους πολιτικούς φίλους σας, αλλά από το λαό!

    Όσο για το ερώτημα κ. Α. Μέρκελ μου, θα έπρεπε να είναι: « Οι γερμανικές αποζημιώσεις, προς τον ελληνικό λαό, για το δάνειο και τις καταστροφές να δοθούν μέσα στο 2012 ή όχι ;».

    Και τα χρήματα αυτά να υπολογίζονταν στον ελληνικό προϋπολογισμό, ως προβλεπόμενα έσοδα . Θα βλέπαμε μετά λοιπόν ποιος θα κουνούσε το δάχτυλο …

    Επαληθεύεται για άλλη μια φορά το πόσο σωστή ήταν η φράση του Τσώτρσιλ: « Αφήστε τους Γερμανούς να αποδείξουν πόσο γουρούνια είναι…»

  88. Ανωνημος Ελληνας avatar
    Ανωνημος Ελληνας 03/11/2011 11:57:38

    Συμφωνω, ομως θα πρεπει να βρεθουν αποτελεσματικοι τροποι αυτο-οργανωσης!

  89. Μάνος στο Βουνό avatar
    Μάνος στο Βουνό 03/11/2011 12:46:11

    Η μισή δουλειά είναι η απόφαση όπως ξέρουμε όλοι . Αποφάσεις άν παρθούν τα υπόλοιπα θα ακολουθήσουν σαν φυσική εξέλιξη . Ποιός αποφασίζει όμως και για ποιανού συμφέροντα είναι αυτό που ορίζει τις εξελίξεις . Το συμφέρον των πολλών ενάντια στα συμφέρωντα των λίγων . Όπου πολλοί ο λαός και λίγοι οι ΄΄ άρχοντες΄΄. Αν αποφασίσουν οι άρχοντες οι εξελίξεις θα είναι υπέρ αυτών και κατά του λαού τους .
    Είναι η στιγμή λοιπόν που πρέπει να παρθεί μια απόφαση που αφορά την συνολική οντότητα της χώρας . Και αυτή η απόφαση δεν αφόρα μόνο το αν θα είναι αυριο πρωθυπουργός ο Παπανδρέου ή το αν θα μείνουμε στο ευρώ ή αν θα γίνει το όποιο δημοψήφισμα και με τι ερώτημα κ.λ.π . Αφορά τα πάντα , όλους ανεξαιρέτως τους Έλληνες πολίτες , τα εθνικά μας θέματα , το μέλλον των επόμενων γενεών , την ίδια την έννοια της Δημοκρατίας που τόσο ύβρις είναι και μόνο που την επικαλούμαστε . Είναι η απόφαση του τι πορεία θα χαράξουμε σαν έθνος απο εδώ και πέρα , με τι αρχές , με ποιά θέση στο παγκόσμιο στερέωμα , με πόση αξιοπρέπεια θα συνεχίσουμε να πορευόμαστε .
    Δυστύχως για τούς Έλληνες το πολιτικό κατεστημένο στάθηκε πολύ κατώτερο τών περιστάσεων , '' λίγο '' , αν μη τι άλλο σε καμία περίπτωση δεν πρέπει να έχει λόγο απο έδω και εμπρός . Αυτά τα ολίγα γιατί λέω να αρχίσω να ''συμμαζέυω '' σιγά σιγά το ''σπίτι '' μου . Εσείς ?

  90. athina avatar
    athina 03/11/2011 13:23:05

    Η Μέρκελ και ο Σαρκοζύ αποδεικνύονται οι χειρότεροι ευρωσκεπτικιστές. Αποσιωπώντας τις δικές τους ευθύνες για το ελληνικό πρόγραμμα και αντιδρώντας με μεγάλη ανευθυνότητα -η οποία, τηρουμένων των αναλογιών, είναι ανάλογη της ανευθυνότητας του υπό παραίτηση Έλληνα πρωθυπουργού- απείλησαν χτες τον ελληνικό λαό ότι ένα "όχι" στο δημοψήφισμα θα σήμαινε και "όχι" στο Ευρώ. Χρησιμοποίησαν τη σταθερότητα του ευρώ ως φύλλο συκής για την πρωτοφανή και ωμή παρέμβαση στα εσωτερικά της Ελλάδας, ενώ στην πραγματικότητα είναι αυτοί που οδηγούν το κοινό νόμισμα στην κατάρρευσή του.

    Η Ελλάδα πρέπει να πάει οπωσδήποτε σε εκλογές με διακύβευμα την ανάκτηση της πραγματικής της ανεξαρτησίας και όχι μόνο την καταβολή της επόμενης δόσης. Πολιτικοί και πολίτες πρέπει να εργαστούμε με όλες μας τις δυνάμεις ώστε να σταματήσει η χώρα να είναι προτεκτοράτο.

  91. maria avatar
    maria 03/11/2011 13:42:03

    ΤΑ 2 ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΧΡΟΝΙΑ ΜΑΣ ΕΧΟΥΝΕ ΠΡΗΞΕΙ ΜΕ ΤΟ EYRO.ΜΑΣ ΕΧΟΥΝ ΕΚΒΙΑΣΕΙ ΜΝΗΜΟΝΙΟ Η ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗ ΜΕΣΟΠΡΟΘΕΣΜΟ Η ΧΡΕΟΚΟΠΙΑ ΔΑΝΕΙΑΚΗ ΣΥΜΒΑΣΗ Η ΔΡΑΧΜΗ.ΝΑ ΠΑΡΟΥΝ ΤΟ EYRO ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ ΚΑΙ ΝΑ ΤΗΝ ΒΑΛΟΥΝΕ ΣΤΟΝ ΠΑΤΟ ΤΟΥΣ.ΤΙ ΚΑΛΟ ΕΙΔΑΜΕ ΤΟΣΑ ΧΡΟΝΙΑ?τΤΟΥΣ ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΣ ΠΟΥ ΜΑς ΤΟΥΣ ΣΤΕΙΛΑΝΕ ΔΩΡΟ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΕΓΚΑΤΑΣΤΗΣΑΝΕ ΣΤΟΝ ΣΒΕΡΚΟ ΜΑΣ?ΤΟΥΣ ΤΟΥΡΚΟΥΣ ΠΟΥ ΒΟΛΤΑΡΟΥΝ ΚΑΙ ΑΠΕΙΛΟΥΝ ΚΡΑΤΟΣ ΜΕΛΟΣ ΕΟΚ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΚΟΙΤΑΝΕ ΝΑ ΠΑΙΡΝΟΥΝ ΤΗ ΘΡΑΚΗ?ΓΙΑ ΤΟΝ ΟΡΥΚΤΟ ΜΑΣ ΠΛΟΥΤΟ ΠΟΥ ΚΑΡΑΔΟΚΟΥΝ ΝΑ ΤΟΝ ΠΑΡΟΥΝ ΓΙΑ ΕΝΑ ΚΟΜΑΤΙ ΨΩΜΙ?ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΩΤΟΦΑΝΗ ΚΟΡΟΙΔΙΑ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΣΤΗΝ ΧΩΡΑ ΜΑΣ ΚΑΙ ΤΟΝ ΖΗΛΟ ΤΟΥΣ ΝΑ ΜΑΣ ΑΦΑΝΗΣΟΥΝ?ΥΠΑΧΧΕΙ ΚΑΙ ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑ ΚΥΡΙΟΙ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΚΟΜΑΤΩΝ ΠΟΥ ΒΟΗΘΗΣΑΤΕ ΤΟΣΑ ΧΡΟΝΙΑ ΠΑΣΗ ΘΥΣΙΑ ΝΑ ΦΤΑΣΟΥΜΕ ΕΔΩ.ΟΧΙ ΛΟΙΠΟΝ ΚΑΙ ΞΕΡΟ ΨΩΜΙ ΑΛΛΑ ΠΕΡΗΦΑΝΟΙ.

    • dracon avatar
      dracon @ maria 03/11/2011 14:28:54

      Το δημοψήφισμα ήταν στημένο από καιρό ,όπως και το ερώτημα.
      Σκοπός η διάσωση του Δούρειου Ιππου της τροικα ΓΑΠ.
      Με το ερώτημα Ευρω ή Δραχμή αποπροσανατολίζουν τη συζήτηση από το ουσιώδες ,που είναι΄το δεύτερο μνημόνιο που μας αποτελειώνει.
      Οσο αφορά την ευρωλαγνεία ορισμένων τους συνιστώ να ασχοληθούν με την οικονομία Βρεττανίας ,Φιλανδίας,Σουηδίας που είναι εκτός ευρωζώνης.
      Δεν είναι τυχαίο ότι αυτές οι χώρες ούτε θέλουν να ακούσουν για το ευρώ.
      Ας μη μιλήσουμε για την Ουγγαρία ,που κάθε εξάμηνο άναβάλλει την ένταξή της στο Ευρώ και για την Ισλανδία που αρνείται ακόμη και στην ΕΕ να μπει ,παρόλο που Γερμανοί και Γάλλοι ασκούν ασφυκτικές πιέσεις.
      Ποιος είπε ότι το ευρώ είναι η πανάκεια.Δυστυχώς το ευρώ έχει γίνει η σύγχρονη κατάρα των ευρωπαικών οικονομιών,πραγμα που αναγνωρίζει και η Κομισιόν σε πρόσφατη αναφορά της,όπου ομολογεί πως η κρίση και η ύφεση χτυπάει κατά προτίμηση τις οικονομίες της ευρωζώνης.
      Εξ άλλου η Αργεντινή άρχισε να ανακάμπτει όταν αποσύνδεσε το νόμισμά της από το ισχυρό δολλάριο

  92. Θύμιος avatar
    Θύμιος 03/11/2011 16:22:21

    Άμα έχουμε, για μακρά περίοδο χρόνου, ένα μη ανανεωνόμενο τακτικά πολιτικό προσωπικό, και μάλιστα στο επίπεδο της ηγεσίας, έχουμε ανθρώπους με σκελετούς στα ντουλάπια. Σκελετούς που τους εξωθούν σε κυκλοθυμικές συμπεριφορές. Για καθαρά τυχαίους λόγους, μόνον ο “Συνασπισμός” έχει σήμερα ανανεωμένη ηγεσία. Το παραλήρημα είναι αναμενόμενο με τις τόσες φράξιες, στα τόσα στα κόμματα, με τους ανοικτούς λογαριασμούς απ’ το παρελθόν.
    Ως τώρα έπεφτε ο Παπανδρέου, τώρα πέφτει κι ο Σαμαράς! Καραμανλικοί & Κυριάκος τον πέφτουν. Χίλιες φορές δημοψήφισμά, παρά (ολοκληρωτική) υπερψήφιση δανειακής σύμβασης. Η παραφυάδα Φλωρίδη –Καρύδη, ενέπνευσε την σύνταξη της επιστολής βουλευτών Ν.Δ. –ΠαΣο.Κ.;?

  93. Γιώργος avatar
    Γιώργος 03/11/2011 19:10:15

    Μια σημείωση μόνο να κάνω για την παράγραφο 1 και 2.
    Αυτό που άλλαξε ίσως την άποψη των ξένων ηγετών για το δημοψήφισμα ήταν τα γεγονότα της 28ης Οκτωβρίου σ όλη την Ελλάδα. Εκεί μάλλον ψιλιάστηκαν ότι υπάρχει πιθανότητα οι Έλληνες να ψηφίσουν ΟΧΙ και να τα χάσουν όλα, ενώ μέχρι τότε είχαν μάλλον δεδομένο το ΝΑΙ.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.