26/04/2012 13:47
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Συμβόλαιο με την κοινωνία για τη νέα μεταπολίτευση



Το  κοινωνικό συμβόλαιο της νέας μεταπολίτευσης  παρουσίασε σήμερα ο Αντώνης Σαμαράς στο Ζάππειο. Παρουσιάζοντας ένα ολοκληρωμένο σχέδιο για τη νέα διακυβέρνηση του τόπου που θα οδηγήσει στη μεγάλη ανατροπή που μπορεί να γίνει μόνο με την ισχυρή εντολή του ελληνικού λαού.

Όταν μιλάμε για Νέα Μεταπολίτευση, είπε, εννοούμε να αλλάξουμε τα πάντα! Και το μοντέλο της Οικονομίας που χρεοκόπησε και το σύστημα της διακυβέρνησης που απέτυχε.  Γιατί πέρα από τις δανειακές συμβάσεις που υπογράφουν οι κυβερνήσεις, πρέπει να υπογράψουμε μια θεμελιώδη σύμβαση με τον ίδιο το λαό! Ένα κοινωνικό συμβόλαιο γι’ αυτά που πρέπει να αλλάξουμε. Για αυτά που πρέπει να διαφυλάξουμε. Και γι’ αυτά που πρέπει να επιτύχουμε.

Η Ελλάδα είναι χώρα, δεν είναι «χώρος». Και μάλιστα Δημοκρατική χώρα! Και οι ΄Ελληνες είναι λαός δεν είναι «πληθυσμός». Και μάλιστα υπερήφανος λαός. Ένας υπερήφανος λαός σε μια δημοκρατική χώρα δικαιούται να ξέρει τι ακριβώς περιμένει από την κυβέρνησή του.

Στην αρχή της ομιλίας του ο Α. Σαμαράς επεσήμανε ότι από την εκλογή του στην ηγεσία της ΝΔ, μέσα σε δυο χρόνια, άλλαξε η ημερήσια διάταξη της Κοινωνίας και της Πολιτικής. Αλλάξαμε και τις ιδέες και τις αξίες και τα επιχειρήματα και τις διαθέσεις. Αλλάξαμε τα πάντα στον πολιτικό διάλογο. Τέρμα πια η ιδεολογική κυριαρχία της Αριστεράς! Τέρμα η παράδοση της χώρας στις εμμονές μιας Αριστεράς, που αντίθετα απ’ ό,τι συμβαίνει σε πολλές άλλες δημοκρατίες, ούτε προτείνει τίποτε, ούτε μαθαίνει. Μόνο καταγγέλλει τους πάντες, ελπίζει στην κρίση και τρέφεται από την κρίση. Τέρμα και στην σιωπή της δικής μας παράταξης. Που τώρα δίνει τη μάχη των ιδεών. Δεν διστάζει. Και την ατζέντα την αλλάζει.

Αυτό όμως γίνεται για να ενώσω του Έλληνες

Δεν είμαστε αντίπαλοι της Αριστεράς, ιδεολογικοί αντίπαλοί είμαστε. Δεχόμαστε την κριτική της Αριστερά, που πολλές φορές είναι ισοπεδωτική. Καμιά φορά είναι και παραληρηματική. Αλλά στο εξής θα δέχεται κι εκείνη την κριτική μας. Αυτό λέγεται Δημοκρατία, για όσους δεν το καταλαβαίνουν.

Η Κοινωνική Δικαιοσύνη δεν είναι «μονοπώλιο» της Αριστεράς. Η Ασφάλεια του Πολίτη δεν είναι «εμμονή» της Δεξιάς. Όλα αυτά είναι ανάγκες της κοινωνίας. Κι όλα αυτά πρέπει να τα συνθέσουμε. Γιατί όλα αυτά – Κοινωνική Δικαιοσύνη και Ασφάλεια - δεν είναι αντίθετα. Πάνε μαζί! Είτε στέκουν μαζί είτε καταρρέουν μαζί.

Είμαστε αντίπαλοι με τις εμμονές της Αριστεράς. Όχι με τους ανθρώπους της, που έχουν κι αυτοί τα ίδια προβλήματα όπως όλοι. Κι είμαστε όλοι παιδιά της ίδιας Πατρίδας. Εδώ θα ζήσουμε, εδώ μεγαλώνουν τα παιδιά μας...

Τη σύνθεση θέλω! Γιατί χωρίς τέτοια σύνθεση δεν πρόκειται να ξεφύγουμε από το παρελθόν.

Με βλέπετε να τα λέω έξω από τα δόντια, ακριβώς γιατί η σιωπή η δική μας, η σιωπή των νοικοκυραίων Ελλήνων, η σιωπή της ίδιας της κοινωνίας, δεν βοήθησε τη σύνθεση.

Η λέξη «επιχειρηματικότητα» ήταν απαγορευμένη. Τώρα πια δεν είναι απαγορευμένη λέξη. Είναι προτεραιότητα.

Η «ανταγωνιστικότητα» ήταν απαγορευμένη. Τώρα είναι κι αυτή προτεραιότητα...

Η «ασφάλεια» ήταν κι αυτή απαγορευμένη λέξη. Τώρα είναι ύψιστη προτεραιότητα.

Η αναφορά στην Πατρίδα ήταν απαγορευμένη πέρα για πέρα. Σχεδόν «γραφική». Τώρα την επικαλούνται όλοι.

Αλλάξαμε την ατζέντα της κοινωνίας, αλλάξαμε τις προτεραιότητες τις Πολιτικής.  Αυτό δεν το κάναμε για να τσακωθούμε με κανένα. Αυτό το κάνουμε για να συνεννοηθούμε με τους ιδεολογικούς μας αντιπάλους. Για να ενώσουμε τους Έλληνες.

Απώτερος στόχος μου δεν είναι να νικήσω κάποιους «κακούς». Στόχος μου είναι ο πιο δύσκολος, ο πιο φιλόδοξος απ’ όλους: Να ενώσω τους Έλληνες.

Πρώτον, γιατί στα δύσκολα μόνο ενωμένοι θα επιβιώσουμε.

Δεύτερον, γιατί μόνον ενωμένοι θα ξεπεράσουμε τα δύσκολα.

Και τρίτον γιατί εμείς δεν είμαστε «κολλημένοι». Κι αν καμιά φορά σηκώνουμε τους τόνους, είναι γιατί δεν ανεχόμαστε κάποιους που έχουν μείνει «κολλημένοι» στις εμμονές τους να μας κουνούν το δάχτυλο…

Όπως δεν ανεχόμαστε την υποκρισία. Να μας κατηγορούν ό,τι δεν κάναμε αυτά που έπρεπε να κάνουμε, εκείνοι που έκαναν ό,τι μπορούσαν για να μας εμποδίσουν ή να μας αποτρέψουν να τα κάνουμε.

Κι ακόμα, σηκώνω τους τόνους – και απέναντι στο ΠΑΣΟΚ, και απέναντι στην Αριστερά και απέναντι σε μικρότερα κόμματα που δεν ανήκουν στην Αριστερά αλλά έχουν πάρει τις χειρότερες συνήθειες των Αριστερών – γιατί δεν αντέχω να καταδημαγωγούν τον ελληνικό λαό στη χειρότερη δοκιμασία του.

Στη συνέχεια αναφέρθηκε σε συγκριμένα μέτρα

Συνταγματική Μεταρρύθμιση



Προτείνουμε μια μεγάλη Συνταγματική Μεταρρύθμιση που θα καταστήσει το πολίτευμα πιο διάφανο, πιο δίκαιο, πιο αξιόπιστο στον κόσμο και πιο λειτουργικό στη διακυβέρνηση.

Πρώτον, ασυμβίβαστο του αξιώματος υπουργού και βουλευτή. Ώστε να υπάρξει η κρίσιμη διάκριση της Εκτελεστικής εξουσίας από τη Νομοθετική. Έτσι ο υπουργός θα μπορεί να κυβερνά χωρίς το άγχος της επανεκλογής του. Και ο βουλευτής θα υπηρετεί την περιφέρειά του χωρίς το άγχος να γίνει ο ίδιος υπουργός ή να ΜΗ γίνει υπουργός κάποιος συνάδελφός του από την ίδια περιφέρεια.

Δεύτερον, ενίσχυση του ρόλου του βουλευτή τόσο σε νομοθετικό όσο και σε ελεγκτικό επίπεδο. Από την ώρα που θα υπάρχει ασυμβίβαστο με την ιδιότητα του υπουργού, ο βουλευτής θα πάψει να είναι και ελέγχων και ελεγχόμενος. Οπότε θα μπορεί να ασκεί καλύτερα τα καθήκοντά του. Το πρόβλημα δεν είναι να υποβαθμίσουμε το βουλευτή. Αλλά να τον βοηθήσουμε να παίξει πιο σωστά το ρόλο του. Η απόλυτη διάκριση Νομοθετικής και Εκτελεστικής εξουσίας ενισχύει και τις δύο.

Τρίτον, θα ενισχυθεί ο ελεγκτικός ρόλος του Προέδρου της Δημοκρατίας, ενώ – ανάλογα με τις εξουσίες που θα του δοθούν - θα εξεταστεί το ενδεχόμενο εκλογής του απευθείας από το λαό. Έτσι θα αποκατασταθούν οι εσωτερικές ισορροπίες του πολιτεύματος και θα χαλαρώσει ο πρωθυπουργικο-κεντρικός χαρακτήρας του.

Τέταρτον, το «πόθεν έσχες» υπουργών και βουλευτών θα ελέγχεται συνταγματικά από ειδικό σώμα, που θα αποτελείται αποκλειστικά από κορυφαίους δικαστικούς προερχόμενους και από τα τρία Ανώτατα Δικαστήρια της χώρας.

Πέμπτον, καθιέρωση σταθερού εκλογικού συστήματος με την πρόβλεψη ότι η αλλαγή του απαιτεί τα τρία πέμπτα της Βουλής. Δική μας πρόταση είναι να αλλάξει άμεσα ο εκλογικός νόμος με σπάσιμο των πολύ μεγάλων περιφερειών, ώστε να μειωθεί η επιρροή του «πολιτικού χρήματος».

Έκτον, επανεξέταση του αριθμού των βουλευτών και των βουλευτών Επικρατείας. Μείωση των 300.

Έβδομον, ουσιαστικός εκδημοκρατισμός των Πολιτικών κομμάτων και εγγυήσεις διαφάνειας στα οικονομικά τους.

Όγδοο, θα αναθεωρηθεί η διάταξη που αφορά την παραγραφή ποινικής ευθύνης των υπουργών και θα αλλάξει ο σχετικός νόμος. Στόχος είναι να προστατεύεται ο υπουργός στην άσκηση των καθηκόντων του, όχι να του εξασφαλίζεται ασυλία όταν τα παραβιάζει και ζημιώνει το δημόσιο συμφέρον.

Ένατο, θα αναθεωρηθεί και η διάταξη για την ασυλία των βουλευτών. Κι αυτή θα αφορά αποκλειστικά την άσκηση των κοινοβουλευτικών καθηκόντων τους. Τίποτε παραπέρα…

Δέκατο, ενίσχυση Ανεξαρτησίας της Δικαιοσύνης (αναθεώρηση του άρθρου 90). Ώστε να μην μπορεί η Εκτελεστική εξουσία, να ποδηγετεί τη Δικαιοσύνη. Έτσι θα περιοριστεί η διακριτική ευχέρεια της Κυβέρνησης στην επιλογή ηγεσίας της Δικαιοσύνης.

Ενδέκατο, θα προβλέπεται η διεξαγωγή δημοψηφίσματος και με λαϊκή πρωτοβουλία.

Δωδέκατο, θα επιτραπεί η ίδρυση μη κρατικών πανεπιστημίων.

Δέκατο τρίτο, θα συνδεθεί η αξιοποίηση της δημόσιας περιουσίας με την οικονομική ανάπτυξη και την ωφέλεια στο δημόσιο συμφέρον.

Δέκατο τέταρτο, θα εξορθολογιστεί η οργάνωση και λειτουργία των Ανεξάρτητων αρχών.

Και δέκατο πέμπτο, ρητή πρόβλεψη στο νέο Σύνταγμα για προστασία της ελληνικής ταυτότητας και της ελληνικής γλώσσας.

Για την λαθρομετανάστευση         



Πρώτον, θα καταργηθεί ο Νόμος Ραγκούση για την Ιθαγένεια. Και να φέρουμε μια νομική ρύθμιση όπως άλλες ευρωπαϊκές χώρες που έχουν πρόβλημα. Που δεν νομιμοποιούν αυτόματα - και μάλιστα εκ των υστέρων - όσα παιδιά γεννήθηκαν στο έδαφός τους και μάλιστα από μετανάστες που μπήκαν στις χώρες τους παράνομα. Αυτό στέλνει πολύ κακό μήνυμα σ’ όσους δεν ήλθαν ακόμα. Να έλθουν κι εκείνοι...

Δεύτερον, θα ολοκληρωθούν τα έργα προστασίας των συνόρων. Που όταν ολοκληρωθούν θα έχουν κλείσει μια σημαντική πόρτα διόδου παρανόμων.

Τρίτον, θα προχωρήσει η δημιουργία χώρων προστασίας-φιλοξενίας παρανόμων μεταναστών, μέχρι να ολοκληρωθεί η απέλασή τους, που δεν θα ξεπερνά τους τέσσερις μήνες. Οι χώροι αυτοί θα βρεθούν μετά από διάλογο, έξω από τον αστικό ιστό των πόλεων, θα χρηματοδοτηθούν με κοινωνικούς πόρους, και οι τοπικές κοινωνίες θα λάβουν ικανά ανταλλάγματα για να διασκεδαστούν οι εύλογες ανησυχίες τους. Οι πρώτοι που θα μεταφέρονται εκεί είναι όσοι περνούν τα σύνορα από δω και μπρος, καθώς και όσοι ήδη βρίσκονται χωρίς χαρτιά στις πόλεις μας και διαπράττουν αδικήματα.

Τέταρτον, θα απλοποιηθεί και θα επιταχυνθεί η διαδικασία εκδίκασης των αιτήσεων ασύλου καθώς και της απέλασής τους.

Πέμπτον, θα αναλάβουμε κοινή διπλωματική πρωτοβουλία με τους Ευρωπαίους εταίρους μας για τον επαναπατρισμό των παράνομων μεταναστών στις χώρες προέλευσής τους. Ήδη άλλωστε, ξεκίνησα συνεννοήσεις γι’ αυτό, με τους Πρωθυπουργούς Ισπανίας και Πορτογαλίας, που αντιμετωπίζουν αντίστοιχα προβλήματα.

Μαζί με την κοινή Ευρωπαϊκή πολιτική για τον επαναπατρισμό, θα δώσουμε τη δυνατότητα παραμονής ευρωπαϊκών δυνάμεων στα ελληνικά σύνορα, για να ενισχυθεί η φύλαξή τους. Από ξηρά και θάλασσα. Αλλά – το σημαντικότερο – για να εδραιωθεί η πεποίθηση παντού, ότι τα ελληνικά σύνορα είναι σύνορα όλης της Ευρώπης! Αυτό είναι μήνυμα με πολλαπλούς αποδέκτες. Και πέραν των λαθρομεταναστών.

Σε πρώτη φάση θα ανακόψουμε τη ροή και θα αρχίσει η απομάκρυνση.

Ταυτόχρονα θα κυνηγήσουμε το παραεμπόριο που είναι βασικό μέσο για να βγάζουν χρήματα πολλοί παράνομοι. Οπότε θα αυξηθεί η πίεση να φύγουν. Και θα διευκολύνουμε την οικειοθελή αποχώρησή τους.

Και τέλος, θα ψηφίσουμε νόμο που δημιουργεί αστικές και ποινικές ευθύνες σε όποιον νοικιάζει διαμέρισμα ή άλλο χώρο σε άτομα χωρίς νόμιμα χαρτιά. Θα είναι σαν να λειτουργούν παράνομα ξενοδοχεία. Έτσι κι αυτοί που νοικιάζουν σε λαθραίους θα πρέπει να λογοδοτούν.

Η λαθρομετανάστευση έχει εξελιχθεί σε άοπλη εισβολή. Κι αυτό πρέπει να σταματήσει και να αντιστραφεί. Έτσι θα φτάσει αμέσως το μήνυμα στους καινούργιους που επιδιώκουν να έλθουν, να το ξεχάσουν. Και σε αυτούς που ήδη βρίσκονται εντός Ελλάδος, να φύγουν με τη θέλησή τους. Το μήνυμα θα είναι ισχυρό. Κι όταν θα εφαρμόσουμε με επιμονή όλα αυτά τα μέτρα, το μήνυμα θα γίνει και πειστικό.

Εγκληματικότητα



Οι πολίτες δεν απειλούνται μόνον από τους λαθρομετανάστες. Ούτε μόνον από τα βαριά αδικήματα, κατά της ζωής, κατά της περιουσίας, φόνους, ληστείες, βιασμούς. Απειλούνται και από την πιο «ήπια εγκληματικότητα. Που είναι πιο εύκολο να αποθαρρυνθεί και να αντιμετωπιστεί.

Παντού όπου έγινε σοβαρή προσπάθεια να αντιμετωπιστούν τέτοια προβλήματα, παρατηρήθηκε πως πρέπει να μπει στο «στόχαστρο» από την αρχή και η ήπια εγκληματικότητα. Αυτό στέλνει παντού το μήνυμα της μηδενικής ανοχής!

Συμμορίες ανηλίκων και στέκια ναρκομανών θα καθαρίσουν. Θα βοηθήσουμε τους ανθρώπους που υποφέρουν. Αλλά δεν μπορεί μέσα στο κέντρο της πόλης και δίπλα στα μουσεία όπου πηγαίνουν τουρίστες ή στα πάρκα που πάνε τα παιδιά μας,  να υπάρχουν ναρκομανείς με στερητικό σύνδρομο ή έτοιμοι να πάρουν τη δόση τους. Ολόκληρη η πολιτική για τα ναρκωτικά και τους ναρκομανείς θα επανεξεταστεί. Δεν είναι λύση η νομιμοποίηση! Κι είναι δύσκολο να ξεχωρίσεις ποιοι είναι χρήστες από ποιοι είναι «βαποράκια». Συνήθως οι χρήστες είναι και «βαποράκια». Έτσι βγάζουν τη δόση τους...

Λύση είναι η θεραπεία! Να αποσπάσουμε τους χρήστες από τα κυκλώματα εμπορίας. Θα χρησιμοποιήσουμε τα πάντα για να το επιτύχουμε αυτό. Φυσικά και νόμιμα υποκατάστατα, όπως η μεθαδόνη.

Και θα κάνουμε τα πάντα, ώστε τα παιδιά αυτά να προχωρήσουν, πέρα από την υποκατάστατη, στην αποτοξίνωση. Που είναι η αληθινή θεραπεία.

Θεραπεία και επανένταξη! Αυτή είναι η λύση. Αλλά τα στέκια σε δημόσια θέα θα φύγουν από την πόλη.

Θέλω να πω σε όλες τις οικογένειες με παιδιά που έχουν μπλέξει σε αυτόν τον εφιάλτη, ότι θα αγωνιστώ για τη θεραπεία και την επανένταξή τους.

Υπάρχουν τρόποι σήμερα. Κοστίζουν χρήματα. Υπάρχουν πόροι κοινοτικοί. Υπάρχουν και πόροι ιδιωτικοί, από δωρεές. Ήδη εργαζόμαστε να βρούμε τους καλύτερους τρόπους και τους απαραίτητους πόρους.

Αλλά το να βγάλουμε τα παιδιά αυτά από τον εφιάλτη που ζουν είναι προτεραιότητά μου.

Μισθολογική αποκατάσταση ενόπλων δυνάμεων - αστυνομικών

Δεν μπορούμε να κάνουμε τίποτε απ’ όλα αυτά με αστυνομικούς κακοπληρωμένους που συνεχώς βλέπουν τον ήδη πετσοκομμένο μισθό τους να πέφτει.

Έχουμε ήδη προτείνει να απαλλαγεί η Αστυνομία από εργασίες γραμματειακού χαρακτήρα, όπως οι επιδόσεις κλητεύσεων. Έτσι ώστε να απελευθερωθούν δυνάμεις για το κύριο έργο της αστυνόμευσης.

Τα ειδικά μισθολόγια των αστυνομικών δεν πρέπει να κοπούν άλλο. Αντίθετα πρέπει να αποκατασταθούν. Έχουμε ήδη υπολογίσει την δαπάνη. Και μπορεί να καλυφθεί με ισοδύναμα μέτρα που έχουμε ήδη υπολογίσει, όπως και για τις άλλες τρείς αδικίες που πρέπει να αποκατασταθούν.

Το ίδιο ακριβώς ισχύει και για ορισμένα ειδικά μισθολόγια των Ενόπλων Δυνάμεων, με πιο χαρακτηριστικό παράδειγμα τους πιλότους της Πολεμικής μας Αεροπορίας. Κάθε μέρα παίζουν τη ζωή τους κορόνα-γράμματα και τους κόβουμε ακόμα και τα λίγα που έπαιρναν.

Ασφαλώς θα κόψουμε εν ανάγκη απ’ αλλού, αλλά τα ειδικά τους επιδόματα, όχι μόνο δεν πρέπει να θιγούν άλλο. Πρέπει και να αποκατασταθούν.

Έχουμε υπολογίσει ότι πλήρης αποκατάσταση επιδομάτων στους μάχιμους αστυνομικούς που στους πιλότους είναι αρκετά κάτω από 100 εκατομμύρια. Αυτό μπορεί να βρεθεί από ισοδύναμα μέτρα. Θα τα βρούμε και θα τα διαπραγματευθούμε με την Τρόικα.

Κι ακόμα, να αφήσουμε πίσω μας, μια για πάντα, αυτή την απαξιωτική κακοπιστία κατά των Ενόπλων Δυνάμεων. Όλες οι δημοκρατικές χώρες τιμούν τους άνδρες και τις γυναίκες που υπηρετούν την πατρίδα. Δεν τους καθυβρίζουν. Δεν τους προσβάλλουν. Και δεν υπονομεύουν το ηθικό τους. Τα τελευταία δύο χρόνια, η Κυβέρνηση ΠΑΣΟΚ τραυμάτισε το ηθικό των Ενόπλων Δυνάμεων. Προτεραιότητά μου να το αποκαταστήσω.

Δεν υπάρχει Πατρίδα χωρίς πατριωτισμό. Και δεν υπάρχει πατριωτισμός χωρίς υπερηφάνεια και αξιοπρέπεια.   

Δικαιοσύνη

Θα πάρουμε όλα τα απαραίτητα μέτρα για να επισπευσθεί η απονομή δικαιοσύνης. Πρώτον, γιατί αυτό δίνει ασφάλεια στον Πολίτη. Δεύτερον, γιατί όσο οι υποθέσεις δεν καταλήγουν, τόσο ενθαρρύνονται οι παράνομοι να παρανομούν. Η καθυστέρηση οδηγεί στην ατιμωρησία.

Ανάμεσα στα μέτρα για την επίσπευση απονομής δικαιοσύνης που θα υιοθετήσουμε αμέσως, είναι να τελειώσουν οι εκατοντάδες χιλιάδες υποθέσεις που εκκρεμούν, να ενοποιηθούν τα δικαστήρια και να τριπλασιαστεί το παράβολο, ώστε να αποθαρρύνονται όσοι διακατέχονται από δικομανία.

Θα ενθαρρύνονται επίσης οι εξωδικαστικοί συμβιβασμοί.

Θα επανεξεταστούν, ακόμα, όλες οι «παραγραφές». Σε μερικές περιπτώσεις εγκλήματα παραγράφονται πολύ σύντομα. Πράγμα που οδηγεί κι αυτό σε ατιμωρησία.

Γενική μας κατεύθυνση, ατιμωρησία τέλος. Καθυστερήσεις τέλος.

Πέρα από τις αλλαγές στην απονομή δικαιοσύνης, όμως, υπάρχει και το αίσθημα δικαίου.

Θα αλλάξουμε όλο το πλαίσιο για την ασυλία βουλευτών και για την ΜΗ ευθύνη υπουργών.

Ό,τι μπορεί, θα γίνει άμεσα. Κι ό,τι χρειάζεται συνταγματική αλλαγή, έχει ήδη μπει στο Σχέδιό μας για τη συνταγματική μεταρρύθμιση.

Γενική κατεύθυνση: κανείς δεν θα είναι πάνω από το Νόμο. Ιδιαίτερα όσοι κυβερνούν δεν θα είναι πάνω από το Νόμο. Όποιος θεσπίζει νόμους για τους άλλους, αλλά εξαιρεί τον εαυτό του, δεν είναι νομοθέτης. Είναι τύραννος!

Και η Ελλάδα δεν είναι τυραννία. Είναι δημοκρατία.

Κι αυτό δεν ισχύει μόνο για τα ασυλία των βουλευτών και την υπερβολική προστασία των υπουργών. Ισχύει και για τα προνόμιά τους. Τέρμα οι κουστωδίες με τις μαύρες λιμουζίνες. Εκλέγομαι στη Βουλή από το 1977. Τότε, επί Κωνσταντίνου Καραμανλή, δεν υπήρχαν τέτοια προνόμια. Και η δημοκρατία λειτουργούσε.

Θα αποκτήσει η Πολιτική ξανά την εμπιστοσύνη του λαού, όταν μπορεί ο αστυνομικός να δώσει πρόστιμο στη μαύρη λιμουζίνα, με την ίδια ευκολία που μπορεί και στο απλό 1000ράκι που έκανε την ίδια παράβαση. Χωρίς να ακούσει το αηδιαστικό:

Πόθεν έσχες

Για να αποκαταστήσουμε το αίσθημα δικαίου, θα ερευνήσουμε το πόθεν έσχες όσων συμμετείχαν σε κυβερνήσεις, από το 1974. Πόσα χρήματα είχαν πριν μπουν στην πολιτική και πόσα όταν έφυγαν. Η έρευνα θα γίνει από ειδικό σώμα δικαστικών λειτουργών. Για να μην υπάρχει η παραμικρή υποψία συγκάλυψης.

Η νέα Μεταπολίτευση θα αρχίσει κλείνοντας τους λογαριασμούς της με την παλιά.

Πρέπει να στείλουμε το μήνυμα ότι στο εξής η Πολιτική θα είναι χώρος προσφοράς για τους καλύτερους. Όχι χώρος σταδιοδρομίας για τους πιο «καπάτσους»…

ΠΑΙΔΕΙΑ  

Για την Παιδεία μια κρίσιμη παρατήρηση: Παιδεία δεν είναι μόνο το εξεταστικό σύστημα: Πως περνάνε τα παιδιά μας από τα Λύκεια στα Πανεπιστήμια.

Η Παιδεία αρχίζει από το Δημοτικό. Μην πω από το νηπιαγωγείο…

Κι εδώ χρειάζεται να τα ξαναδούμε όλα. Τι διδάσκουμε στα παιδιά μας. Και πώς το διδάσκουμε.

Η Παιδεία δεν είναι μόνο τεχνική μετάδοσης γνώσεων. Είναι και παιδαγωγική. Η υψίστη τέχνη. Ο δάσκαλος δεν αρκεί να ξέρει μόνο το αντικείμενό του. Ούτε αρκεί να ξέρει πώς να το μεταδώσει. Πρέπει να είναι και παιδαγωγός.

Θα ξανακάνουμε το δάσκαλο παιδαγωγό. Πολλοί είναι και αξίζουν συγχαρητήρια. Αλλά το σύστημα δεν τους ενθαρρύνει, συχνά τους τιμωρεί. Αυτό θα το αλλάξουμε…

Τα σχολικά βιβλία συχνά είναι «λυσάρια» απαντήσεων σε μελλοντικές εξετάσεις. Δεν έχουν «παιδαγωγικό αφήγημα». Δεν έχουν αναλυτική δομή. Δεν καλλιεργούν την κριτική σκέψη. Εξασκούν την ικανότητα αποστήθισης.

Δεν παράγουν Γνώση. Μεταδίδουν κωδικοποιημένη πληροφορία.

Η Γνώση στηρίζεται στο νόημα. Η πληροφορία όχι.

Και Παιδεία χωρίς σκέψη και χωρίς νόημα είναι ανάπηρη.

Δεν είναι τυχαίο που τα παιδιά μας γνωρίζουν σήμερα χειρότερα ελληνικά από τους γονείς τους.

Δεν είναι τυχαίο που δυσκολεύονται να διαβάσουν Παπαδιαμάντη. Και μερικά δεν γνωρίζουν καν ποιος είναι ο Παπαδιαμάντης.

Το πώς διδάσκεται η εθνική γλώσσα, το πώς διδάσκεται η ευκλείδεια Γεωμετρία, το πώς διδάσκεται η Ιστορία ενός λαού, έχουν άμεση σχέση με το πόσο σταθερή θα είναι η Δημοκρατία και πόσο ισχυρή θα είναι η Ανάπτυξη σε μια γενιά από τώρα…

Το Σύνταγμά μας, στο άρθρο 16 παράγραφος 2 αναφέρει καταλέξει, πως

«H παιδεία αποτελεί βασική αποστολή του Kράτους και έχει σκοπό την ηθική, πνευματική, επαγγελματική και φυσική αγωγή των Eλλήνων, την ανάπτυξη της εθνικής και θρησκευτικής συνείδησης και τη διάπλασή τους σε ελεύθερους και υπεύθυνους πολίτες»

Επαναλαμβάνω: «την ηθική και πνευματική αγωγή των Ελλήνων». Την «ανάπτυξη της εθνικής και θρησκευτικής συνείδησης…»

Σ’ ό,τι αφορά τα Πανεπιστήμια, πέρα από την κατάργηση του ασύλου που ήδη ψηφίστηκε με συντριπτική πλειοψηφία από την ελληνική Βουλή, θα επανεξετάσουμε πλευρές του νόμου 4009 που είναι ίσως ανεφάρμοστες. Στόχος μας είναι να ανοίξουν τα Πανεπιστήμια και να λειτουργήσουν κανονικά από την 1η Σεπτεμβρίου. Κατεύθυνσή μας, είναι να διατηρηθεί το αυτοδιοίκητο των Πανεπιστημίων όπως προβλέπεται από το Σύνταγμα, αλλά να υπάρχει και η αυτονόητη εποπτεία του κράτους.

Ακόμα η έμφαση πρέπει να δίνεται όλο και περισσότερο στην έρευνα. Γιατί δεν υπάρχει σύγχρονη εκπαίδευση χωρίς έρευνα. Και γιατί δεν υπάρχει εθνική ανάπτυξη χωρίς έρευνα. Δεν μπορεί, όποια πέτρα για αν σηκώσεις στο εξωτερικό να βρίσκεις επιτυχημένους Έλληνες ερευνητές και στην Ελλάδα η έρευνα να καρκινοβατεί. Αυτό θα σταματήσει!

Και κάτι για την Εκκλησία στο σημείο αυτό: Θα σεβαστούμε το θεσμό της και το έργο της. Η Ορθοδοξία είναι αναπόσπαστο τμήμα της εθνικής μας ταυτότητας. Είναι τμήμα της Πολιτιστικής και της Ιστορικής μας παράδοσης. Το να γνωρίζουν τα παιδιά την Ορθοδοξία είναι τμήμα της εκπαίδευσης που υποχρεώνεται από το Σύνταγμα να τους προσφέρει το Ελληνικό κράτος. Φυσικά εξαιρούνται τα παιδιά των αλλοδόξων που κι αυτοί είναι Έλληνες και έχουν πλήρη δικαιώματα στη δική τους θρησκευτική παράδοση.

Μερικοί που έχουν κάνει επάγγελμα να εξαπολύουν κατά καιρούς επιθέσεις κατά της Εκκλησίας μας, θα έπρεπε να διαβάσουν και να ξαναδιαβάσουν το σχετικό άρθρο 3 του Συντάγματός μας. Αυτές οι ύπουλες επιθέσεις θα τελειώσουν.

Η Πολιτεία δεν θα ανακατεύεται στο έργο της Εκκλησίας. Η Εκκλησία δεν ανακατεύεται στην Πολιτική. Αλλά η πνευματική παράδοση αναγνωρίζεται συνταγματικά, είναι δυνατή και θα παραμείνει δυνατή. Όπως συμβαίνει και σε πολλές άλλες ευρωπαϊκές χώρες.

Κάποιοι διαδίδουν κακόβουλα τελευταία ότι υπάρχει πρόθεση να κοπεί η μισθοδοσία των κληρικών. Τονίζω ότι τέτοιο θέμα δεν τίθεται. Αντίθετα, οφείλουμε να ενισχύσουμε το έργο και τις προσπάθειες της Εκκλησίας ειδικά τέτοιες εποχές.

Γιατί η Εκκλησία σήμερα με το φιλανθρωπικό έργο της κρατά την κοινωνική συνοχή. Στηρίζει συνανθρώπους μας που δεν έχουν πια που να στηριχθούν. Ασκεί προνοιακό έργο, πολλές φορές εκεί που το ίδιο το κράτος έχει αποτύχει. Της αξίζει ο σεβασμός.

Εκείνο που είναι στις προθέσεις μας να αλλάξουμε είναι υπέρ της Εκκλησίας, όχι εναντίον της: Όπως θα αξιοποιηθεί και η ακίνητη περιουσία του Δημοσίου, θα δώσουμε την ευκαιρία να αξιοποιηθεί και η εκκλησιαστική ακίνητη περιουσία. Ώστε να αποκτήσει πόρους και να διευρύνει το κοινωνικό και πνευματικό έργο της. Το μόνο που χρειάζεται είναι να συζητήσουμε μαζί της ένα ρυθμιστικό μηχανισμό, ώστε να μην μπλέκεται το ποιμαντορικό της έργο με την τρέχουσα διαχείριση οικονομικών και επενδυτικών συμφερόντων. Η πνευματικότητα της Εκκλησίας μας πρέπει να διατηρηθεί αλώβητη. Αλλά τη θέλουμε ισχυρή, όχι αποδυναμωμένη.

Άλλωστε, η αξιοποίηση της περιουσίας της, δεν θα φέρει μόνον πόρους στην ίδια. Θα δημιουργήσει και πρόσθετη ανάπτυξη και θέσεις εργασίας και εισόδημα.

Για την Υγεία

Θα τα αλλάξουμε όλα! Αλλά με Σχέδιο. Αποσπασματικές μεταρρυθμίσεις, ακόμα κι αν είναι σωστές, πολύ συχνά οδηγούν σε αντίθετα αποτελέσματα. Σωστή η διάκριση Συνταξιοδοτικής ασφάλισης από την Περίθαλψη υγείας. Σωστή και η ενοποίηση των κλάδων υγείας σε ένα ενιαίο φορέα. Σωστή και η ενοποίηση των ταμείων, η ηλεκτρονική συνταγογράφηση και ο ηλεκτρονικός έλεγχος στοιχείων που αποκάλυψε συντάξεις-μαϊμούδες σε… πεθαμένους και επιδόματα αναπηρίας σε υγιείς.

Το πρώτο πράγμα που δίνουμε έμφαση είναι η ηλεκτρονική κάρτα υγείας κάθε πολίτη, ώστε να υπάρχει πρόσβαση στο πλήρες ιστορικό του, που θα διαβάζεται ηλεκτρονικά από τον γιατρό που τον εξετάζει κάθε φορά.

Δεύτερο, η λειτουργία δικτύου πρωτοβάθμιας περίθαλψης που θα «φιλτράρει» τα περιστατικά, θα αντιμετωπίζει επί τόπου αυτά που μπορούν να αντιμετωπιστούν και θα στέλνει στα νοσοκομεία, μόνο αυτά που πραγματικά το χρειάζονται.

Έτσι θα μπορέσουν και τα δημόσια Νοσοκομεία να συγχωνευτούν - αλλά με σύγχρονα κριτήρια - και να αποσυμφορηθούν ώστε να επικεντρώνουν την προσοχή τους σε αυτούς που πραγματικά το έχουν ανάγκη. Προσφέροντας πολύ καλύτερες υπηρεσίες στο κοινό με πολύ μικρότερο κόστος.

Αυτά όμως είναι πιο μακροπρόθεσμοι στόχοι, που αφορούν στο πώς θα στηθεί η δημόσια υγεία από σήμερα για τα επόμενα χρόνια

Σε ότι αφορά τα άμεσα προβλήματα με τις τομές που έμειναν μισές και με τις δυσλειτουργίες που παρουσιάστηκαν, θα προχωρήσουμε με τα εξής άμεσα βήματα:

Θα αλλάξουμε τον τρόπο λειτουργίας του ΕΟΠΥΥ.

Αμείβοντας τους γιατρούς κατά πράξη και περίπτωση.

Διαφυλάσσοντας την ιδιοκτησία των γιατρών στα ιατρεία τους.

Δίνοντάς τους τον τελευταίο λόγο στην επιλογή της θεραπείας.

Ενισχύοντας τους χειμαζόμενους φαρμακοποιούς, διασφαλίζοντας τη βιωσιμότητα του μικρού φαρμακείου και διατηρώντας το φαρμακοποιό στο χωριό και τη συνοικία.

Και δημιουργώντας ασφαλές περιβάλλον για την ανάπτυξη της ελληνικής φαρμακοβιομηχανίας, εξασφαλίζοντας στον πολίτη ελεγχόμενα φάρμακα ποιότητας.

Έτσι κι αλλιώς, για την Παιδεία και την Υγεία θα προχωρήσουμε σε ολοκληρωμένο σχεδιασμό μεταρρυθμιστικών τομών. Για να μειώσουμε κι άλλο το κόστος, για να περιορίσουμε τη σπατάλη και τη διαφθορά, αλλά και για να βελτιώσουμε τις υπηρεσίες στον Έλληνα πολίτη.

Κι όταν μιλάμε για τον Έλληνα πολίτη εννοούμε προφανώς όλους τους Έλληνες πολίτες. Ακόμα και παραμελημένες ειδικές ομάδες συμπολιτών μας, όπως οι Έλληνες Τσιγγάνοι, για τους οποίους πρέπει να φροντίσουμε την πρόσβασή τους στην εργασία, αλλά και την πρόσβασή των παιδιών τους στα σχολεία. Υπάρχουν νόμοι που ψηφίστηκαν γι’ αυτούς και δεν εφαρμόστηκαν. Ή αργότερα καταργήθηκαν…

Έχω ως προτεραιότητα την ενσωμάτωσή τους. Τους θέλω ενεργούς πολίτες! Γιατί ο αποκλεισμός είναι αρρώστια για μια κοινωνία. Κι αυτή την αρρώστια θα τη καταπολεμήσουμε.

Τα αλλάζουμε όλα!

Αυτό είναι το Σχέδιό μας, συνολικά, είπε ο Α. Σαμαράς καταλήγοντας.

Τα αλλάζουμε όλα! Αλλά τα αλλάζουμε χωρίς να διαλύουμε το δημοκρατικό πολίτευμα. Χωρίς να ισοπεδώσουμε τη χώρα.

Τα αλλάζουμε για να δώσουμε Ελπίδα και προοπτική στον ελληνικό λαό.

Τα αλλάζουμε για να διασφαλίσουμε την ευρωπαϊκή θέση μας και να διευρύνουμε το ρόλο μας.

Τα αλλάζουμε όλα για να ξαναπάρουμε τη μοίρα μας στα χέρια μας. Για να ανακτήσουμε την κυριαρχία μας.

Η Ελλάδα περνάει δύσκολες ώρες. Οι Έλληνες δοκιμάζονται. Η κοινωνική συνοχή εξακολουθεί να δοκιμάζεται.

Δέστε τι συμβαίνει γύρω μας.

Υπάρχουν μοιραία σφάλματα που μας έφεραν ως εδώ.

Υπάρχουν αυτοί που εκπροσωπούν αυτά τα σφάλματα.

Υπάρχουν κι αυτοί που καταγγέλλουν ο ένας τον άλλο για να υπάρξουν πολιτικά και για να εκμεταλλευτούν την οργή και την απόγνωση του λαού.

Υπάρχουν αυτοί που μας «έσωσαν» πολλές φορές τα τελευταία δύο χρόνια. Και τώρα προσπαθούν απλώς να διασωθούν οι ίδιοι.

Υπάρχουν κι εκείνοι που απειλούν να «σώσουν» τη χώρα παίζοντας με την ευρωπαϊκή της ταυτότητα.

Εγώ δεν θέλω να μπω σε αυτό τον καυγά.

Με ενδιαφέρει μόνο να βγούμε από την κρίση.

Με ενδιαφέρει να υπάρξει πολιτική σταθερότητα από την πρώτη στιγμή.

Όχι στασιμότητα…

Σταθερότητα!

Σταθερότητα σημαίνει ισχυρή εντολή από το λαό και Σχέδιο από τη νέα κυβέρνηση για να αλλάξουμε τα πάντα.

Σχέδιο έχω ήδη καταθέσει. Και για την Οικονομία και για το Πολίτευμα και για τις μεγάλες διαρθρωτικές αλλαγές και για όλους τους μείζονες τομείς του δημόσιου βίου.

Τώρα δεν μένει παρά να διαλέξει ο λαός αν το αποδέχεται.

Ασφαλώς για την εφαρμογή του Σχεδίου αυτού θα απευθυνθώ σε όλους. Θέλω τη συναίνεση όλων.

Εμείς ως Αντιπολίτευση στηρίξαμε ό,τι ήταν σωστό. Αυτή την υπευθυνότητα την περιμένουμε απ’ όλους και από μεθαύριο. Ως κυβέρνηση.

Αλλά πέρα από τη συναίνεση όλων, κάποιος πρέπει να παίρνει τις αποφάσεις.

Γιατί αλλιώς δεν θα εφαρμοστεί τίποτε.

Ή δεν θα εφαρμοστούν πολλά απ’ αυτά που πρέπει να γίνουν.

Δεν με ενδιαφέρει να μοιράζω υπουργεία με άλλα κόμματα χωρίς να μπορώ να εφαρμόσω το Σχέδιο που θα μας βγάλει από την κρίση.

Δεν θέλω τη στασιμότητα. Σταθερότητα χρειαζόμαστε για να αλλάξουμε αυτά που πρέπει να αλλάξουμε, να πιάσουμε τους στόχους μας, να βγούμε από την κρίση. Να βγούμε και από τη Μέγγενη του Μνημονίου.

Να βγούμε και από την ύφεση.

Να μπούμε στο δρόμο της Ανάπτυξης.

Το είπα την πριν λίγες μέρες, πάλι από το χώρο αυτό:

Η Ελλάδα είναι μια πλούσια χώρα. Κι ας την κατάντησαν υπερχρεωμένη.

Τα επόμενα δύο χρόνια θα είναι τα δύσκολα.

Τα επόμενα δύο χρόνια χρειαζόμαστε σταθερότητα και Σχέδιο.

Εγώ σας κατέθεσα ένα ολοκληρωμένο Σχέδιο. Για το τι θα αλλάξουμε και στην Οικονομία μας και στο σύστημα της διακυβέρνησής μας.

Πώς θα κλείσουμε τους λογαριασμούς με το χθες, θα γυρίσουμε σελίδα και θα κάνουμε ένα μεγάλο άλμα προς το μέλλον.

Την άλλη Κυριακή το λόγο τον έχει ο Ελληνικός λαός.

Τη σταθερότητα εκείνος θα τη δώσει. Με την ψήφο του.

Εγώ όφειλα να σας πώς και το είπα απερίφραστα:

Δεν θέλω να συγκυβερνήσω με το χθες.

Θέλω η πατρίδα μας να φύγει μπροστά. Στο αύριο.

Δεν θέλω να αθροίσουμε τις αδυναμίες κομμάτων.

Θέλω να ενώσουμε τις δυνάμεις όλων των Ελλήνων.

Σας πρότεινα ένα Σχέδιο. Αλλά σας πρότεινα κι ένα όραμα.

Όραμα Νέας Μεταπολίτευσης.

Πάνω απ’ όλα όμως, σας ζήτησα να πιστέψετε στον εαυτό σας.

Στον Πλούτο της Ελλάδας και στις αστείρευτες δυνάμεις που κρύβει μέσα του ο Έλληνας.

Το Σχέδιο που σας πρότεινα μπορεί να οδηγήσει τη χώρα στο αύριο.

Το όραμα που σας προτείνω μπορεί να ενώσει τους Έλληνες.

Κι όταν οι Έλληνες ενωθούν και πιστέψουν στον εαυτό τους, κάνουν θαύματα.

Αυτή είναι η «εμμονή» μου, αν θέλετε.

Η Ελλάδα! Πάνω απ’ όλα…

Όσοι έχετε την ίδια «εμμονή», όσοι βάζετε την Ελλάδα πάνω απ’ όλα, ελάτε να τα αλλάξουμε όλα!

Και να αποδείξουμε στους πάντες, πως ό,τι κι αν μας είπαν, όσο και να μας αδίκησαν, όσο κι αν μας προσέβαλαν,

Το στοίχημα θα το κερδίσουμε!

Η Ελλάδα δεν λυγίζει, η Ελλάδα δεν γονατίζει, η Ελλάδα δεν κάνει πίσω.

Η Ελλάδα θα τα καταφέρει!

 

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Δαναός avatar
    Δαναός 26/04/2012 13:57:56

    Αρχηγός!!!!Πρόεδρε ακολουθούμε με ελπίδα!!!

  2. Νίκος Θ. avatar
    Νίκος Θ. 26/04/2012 14:19:50

    Ο αληθινός Ελληνας ! Αντώνη Σαμαρά φύσηξε να εξαφανιστούν τα πνέοντα τα λοίσθια "πολιτικά υποκείμενα".

  3. ΚΥΘΗΡΙΟΣ avatar
    ΚΥΘΗΡΙΟΣ 26/04/2012 14:22:56

    Πρόεδρε,ἂξιος!!!
    Ἐπιτέλους,σχέδιο ὑλοποιήσιμο γιά ὃλους τούς Ἒλληνες.
    Μαζί σου γιά νά ἀλλάξουμε ὃλα ὃσα πρέπει νά ἀλλάξουν.
    Μήν κάνεις πίσω σέ τίποτα!

  4. Bodinus1576 avatar
    Bodinus1576 26/04/2012 14:28:55

    Κολυμπώντας θα'ρθουμε για να ψηφίσουμε

  5. Ασκούμενος Δικηγόρος avatar
    Ασκούμενος Δικηγόρος 26/04/2012 14:30:22

    Συμφωνώ στο 99,9% με όσα δήλωσε σήμερα ο Αντώνης Σαμαράς!
    Διαφωνώ μόνο σε μια φράση "και να τριπλασιαστεί το παράβολο, ώστε να αποθαρρύνονται όσοι διακατέχονται από δικομανία".
    Τα τέλη, τα χαρτόσημα και τα παράβολα στα δικαστήρια ήδη αυξήθηκαν πολλαπλασιαστικά από την κυβέρνηση ΓΑΠ, την πιο αποτυχημένη κυβέρνηση όλων των εποχών.
    Κάτι τέτοιο αποβαίνει σε βάρος όσων έχουν πραγματική ανάγκη για άσκηση ενδίκου βοηθήματος καθώς τα δικαστικά έξοδα δημιουργούν ένα πρόσθετο παράγοντα δυσχέρειας στην εκκίνηση της διαδικασίας εκ μέρους του πολίτη για άσκηση του δικαιώματος παροχής έννομης προστασίας κατά τα δικαιώματα και τα ατομικά του συμφέροντα.
    Θεωρώ ότι το συγκεκριμένο μέτρο(φοροεισπρακτικής λογικής) πρέπει να επαναξεταστεί με βάση τις ανάγκες της σημερινής φτωχοποιημένης Ελληνικής κοινωνίας.
    Είναι κρίμα να τιμωρούμε την ολότητα για μερικούς δικομανείς.
    Η φοροεισπρακτική λογική του ΠΑΣΟΚ πρέπει να εκλείψει για να εξέλθουμε της ύφεσης.

    • Sam avatar
      Sam @ Ασκούμενος Δικηγόρος 26/04/2012 18:51:12

      Δεν είναι φοροεισπρακτική η λογική φίλε.Η λογική του τέλους αυτού είναι η δικομανία που παρατηρείται απο πολλούς και η αποσυμφόρηση των δικαστηρίων από άσκοπες δίκες.
      Έτσι θα έχεις καλύτερους χρόνους στην απόδοση δικαιοσύνης.

      • Αυριανιστής avatar
        Αυριανιστής @ Sam 26/04/2012 21:49:11

        Ο Αν. Παπαληγούρας είχε επιβάλει πρώτος (πριν από 4-5αυτό το παράβολο, στα 10 ευρώ. Πέρυσι, αν δεν απατώμαι, το παράβολο δεκαπλασιάστηκε (!) και πλέον έγινε χαράτσι. Θεωρείς σωστό να πάει στα... 300 ευρώ; Μα, τόση είναι η αμοιβή δικηγόρου για μια δικαστική παράσταση! Αν αυξηθεί -αντί να μειωθεί- και το παράβολο, θα μιλάμε για την απόλυτη αρνησιδικία.

  6. kotstak avatar
    kotstak 26/04/2012 14:33:51

    Τις δυο τελευταίες δεκαετίες, παρακολουθώ προσεκτικά τους σοβαρούς υποψήφιους πρωθυπουργούς, με μοναδικό σκοπό να καταλάβω εάν αυτά που λένε τα πιστεύουν και τα εννοούν, εάν γνωρίζουν σε βάθος τα προβλήματα για τα οποία ομιλούν, και εάν επιδιώκουν να γίνουν πρωθυπουργοί για να επιλύσουν αυτά τα προβλήματα.
    Ο Σαμαράς είναι ο μόνος πολιτικός που με έχει πείσει πως ξέρει, θέλει, και μπορεί.

  7. ΣΤΕΛΙΟΣ avatar
    ΣΤΕΛΙΟΣ 26/04/2012 14:37:31

    Αχ Αντώνη...

    Οτι ΘΕΛΕΙΣ ειλικρινά να τα κάνεις όλα αυτά , δεν έχω καμιά αμφιβολία.

    Οτι θα ΠΑΛΕΨΕΙΣ για να τα επιτύχεις , δεν έχω επίσης αμφιβολία.

    Οτι όμως είναι δυνατόν να γίνουν, τουλάχιστον σε συνθήκες ομαλότητας , με το κατάντημα που έχει φτάσει η χώρα (και το πολιτιστικό και διανοητικό κατάντημα που έχει οδηγηθεί ο λαός της), δεν έχω πολές ελπίδες...

    • ΚΥΘΗΡΙΟΣ avatar
      ΚΥΘΗΡΙΟΣ @ ΣΤΕΛΙΟΣ 26/04/2012 14:42:26

      Καί μόνο πού ὑπάρχει γιά νά προσπαθήσει,φτάνει!

    • δρόμος avatar
      δρόμος @ ΣΤΕΛΙΟΣ 26/04/2012 14:47:19

      Παλεύουμε για να υλοποιηθεί το όραμα του Αντώνη Σαμαρά, με όχημα τη (Νέα) Νέα Δημοκρατία και στήριγμα τη νέα γενιά Ελλήνων, που δικαιούται ένα καλύτερο μέλλον. Χρειαζόμαστε εμπιστοσύνη στους εαυτούς μας και στις δυνάμεις μας, και πολλή δύναμη για αγώνα. Ο όγκος της απαιτούμενης δουλειάς είναι τεράστιος, μα ΘΑ ΤΑ ΚΑΤΑΦΕΡΟΥΜΕ.

    • Diamond Angel avatar
      Diamond Angel @ ΣΤΕΛΙΟΣ 26/04/2012 16:38:28

      Γι'αυτό όλοι εμείς που μοιραζόμαστε το ίδιο όραμα και την ίδια αγάπη για τη πατρίδα, να τον βοηθήσουμε , να τον στηρίξουμε να κάνει το όραμά του , το όραμά μας , πραγματικότητα! Να μπούμε μπροστά από το χθες ,για να δημιουργήσουμε το αύριο! Πίστη και θέληση χρειάζεται!

  8. regeneration avatar
    regeneration 26/04/2012 14:40:56

    Διέκρινα ένα λυγμό, έναν κόμπο προς το τέλος της ομιλίας του Προέδρου... αυτόν τον κόμπο που έχουμε όλοι μέσα μας.
    Αυτή τη σιωπηρή φωνή που βγαίνει από τα χείλη της καρδίας όλων μας...
    ---Ελλάδα Σ' Αγαπώ και δε σε εγκαταλείπω---

  9. Χριστόφορος Μίχου avatar
    Χριστόφορος Μίχου 26/04/2012 14:42:49

    Αυτός είναι ο Έλληνας Σαμαράς!
    Αυτόν γνώρισα, σε αυτόν πιστεύω, με αυτόν θα αγωνίζομαι κ εγώ για την Ελλάδα!

  10. SOTPAP avatar
    SOTPAP 26/04/2012 14:43:29

    Πολύ πολύ συναισθηματικός
    Μού άρεσε πολύ!!!

  11. Διηνεκης avatar
    Διηνεκης 26/04/2012 14:46:02

    Με διαφορά η καλύτερη ομιλία του προέδρου τώρα η μπάλα είναι στο δικό μας γήπεδο,στον ελληνικο λαο φως ή σκοτάδι διαλέξτε και πάρτε

  12. Βρούτος avatar
    Βρούτος 26/04/2012 15:01:46

    Δεν έχω πειστεί ακόμη να ψηφίσω ΝΔ αλλά ωστόσο μου αρέσει το Ζάπειο III. Μία παρατηρήσεις μόνο: μηδενική ανοχή στην ήπια παραβατικότητα είναι όντως καλή προσέγγιση αλλά οι φυλακές δεν επαρκούν ενώ από την άλλη είναι πολύ σκληρή λύση για μικροαδικήματα. Στις ΗΠΑ το μέτρο της μηδενικής ανοχής έχει οδηγήσει το 1% του πληθυσμού στις φυλακές. Ας μην ξεχνάμε ότι φυλακή δεν σημαίνει μόνο εγκλεισμός αλλά παράλληλα και (α) πιθανότητα έως βεβαιότητα βιασμού για τους άντρες κάτω των 50 ετών, (β) πιθανότητα μετάδοσης πολύ σοβαρού λοιμώδους νοσήματος (από φυματίωση έως ηπατίτιδα και HIV) λόγω βελόνων, ανύπαρκτης υγιεινής κ.λπ. Πόσοι ειλικρινά πιστεύουν ότι αυτό είναι δίκαιη τιμωρία π.χ. για έναν εστιάτορα που φοροδιαφεύγει επειδή δεν μπορεί να επιβιώσει αλλιώς? Για να επιτύχει το μέτρο χρειάζεται πιο γρήγορη απονομή δικαιοσύνης ΠΑΡΑΛΛΗΛΑ με το μέτρο του ηλεκτρονικά ελεγχόμενου κατ' οίκον περιορισμού (βραχιολάκια). Κινήθηκες έξω από την περίμετρο του σπιτιού σου? Κατευθείαν στις (κανονικές) φυλακές Δομοκού. Το μέτρο είναι ανθρώπινο, με πολύ χαμηλό κόστος για το κράτος (δεν τον ταϊζεις τον άλλον). Οριακές περιπτώσεις (όπου π.χ. ο άλλος δεν έχει οικογένεια να του φέρνει φαγητό σπίτι) ή όπου το σπίτι του είναι μια έπαυλη στα Β.Προάστια που χαλαρά αρκετοί από εμάς θα μπαίναμε και για ισόβια μπορούν να εξετάζονται κατά περίπτωση αλλά στο 90% των περιπτώσεων η λύση είναι επαρκής. Προτιμώ μια ανθρώπινη τιμωρία που εφαρμόζεται στο 100% των περιπτώσεων παρά πολύ αυστηρές ποινές για το 1% που είναι άτυχοι και συλλαμβάνονται. Ειδ' άλλως οδηγούμαστε σε φαινόμενα ανθρωποθυσιών όπου τιμωρείς τον έναν που έπιασες και για τους άλλους 99 που ξέρεις ότι ξεγλίστρησαν. Π.χ. δεν υπερασπίζομαι τον Τσοχατζόπουλο αλλά ας είμαστε ειλικρινείς: πόσοι από εμάς ευρισκόμενοι μπροστά σε παρόμοιους πειρασμούς, με τον πρωθυπουργό της χώρας κολλητό μας, με χιλλιάδες λαού να σε ψηφίζουν και να σε επευφημούν, με γνώση ότι έχεις βολέψει και φτιάξει ένα σωρό κόσμο, δεν θα βάζαμε έστω και λίγο το δάχτυλο στο μέλι και για τον εαυτό του? Και μήπως η προφυλάκιση της κόρης του είναι λιγάκι υπερβολική?

    • Παύλος avatar
      Παύλος @ Βρούτος 26/04/2012 15:42:18

      Και ' σύ τέκνον Βρούτε;;
      Και εξηγούμαι : Ενώ μέχρι του σημείου πριν αναφερθείς στον ΤσοχΑ , παρουσίασες αξιοθαύμαστες σκέψεις, από κεί και μετά με απογοητεύεις .
      Είναι δυνατόν για έναν πνευματικό άνθρωπο ( όπως δείχνεις), να συμφιλιώνεται με την ατιμία, επειδή :
      " .... με τον πρωθυπουργό της χώρας κολλητό μας, με χιλλιάδες λαού να σε ψηφίζουν και να σε επευφημούν, με γνώση ότι έχεις βολέψει και φτιάξει ένα σωρό κόσμο" ;;;;;;;;
      Ένας λόγος παραπάνω, για να πάνε στο πυρ το εξώτερον !!!!!
      Δηλαδή τί θα έλεγες για κάποιον που σκότωσε τον........βιαστή της κόρης του για παράδειγμα;;;;;;

      • Βρούτος avatar
        Βρούτος @ Παύλος 26/04/2012 17:37:16

        Το σχόλιο μου είχε το νόημα ότι η τιμωρία και η πτώση του Τσοχατζόπουλου έχει τα χαρακτηριστικά αρχαίας τραγωδίας και είναι λογικό να προκαλεί μια συμπάθεια για το θύμα. Επιπρόσθετα ο Άκης την πλήρωσε διότι αφελώς παρέμεινε στο προσκήνιο αντί να αποσυρθεί διακριτικά. Δεκάδες χιλιάδες άλλοι βολεμένοι πράσινοι κυρίως αλλά και γαλάζιοι αφισσοκολητές προκαλούν ισόποση ή και εκτενέστερη αιμοραγία στα δημόσια ταμεία χωρίς να προσφέρουν ανάλογες υπηρεσίες ή ίσως και χρησιμοποιώντας το αξίωμά τους ως πλατφόρμα για μικροπαρανομίες αλλά ενδεχόμενη απόλυσή τους αντιμετωπίζεται από όλους (της ΝΔ συμπεριλαμβανομένης) ως απάνθρωπη και ανθρωποφαγική / νεοφιλελεύθερη λύση. Τέλος είναι γνωστό ότι στην περίπτωση Τσοχατζόπουλου (όπως και στην περίπτωση Μαντέλη) το ομολογουμένως αισχρό νομικό μας οικοδόμημα ξεχειλώθηκε έως αηδίας προκειμένου να αναζητηθούν διασταλτικές ερμηνείες κ.λπ. και να επιτευχθεί η δίωξη. Προτιμώ την συστηματική εφαρμογή άδικων νόμων ακόμη και αν επιτρέπουν σε εγκληματίες να διαφεύγουν καθώς αυτό: (α) αναδυκνύει τις ευθύνες αυτών που νομοθέτησαν, (β) επιταχύνει την κατάργησή τους, και (γ) ενισχύει τον σεβασμό στο γράμμα του νόμου και στην δικαιοσύνη που δεν είναι τίποτε άλλο από τον μηχανισμό ερμηνείας των νόμων - οι ευθύνες βαρύνουν την νομοθετική εξουσία και τον λαό που την αναδεικνύει. Αντίθετα, η επιλεκτική εφαρμογή άδικων νόμων, οι νομικές ακροβασίες, και η επίκληση του νεφελώδους "πνεύματος" του νόμου αντιδιαστελόμενου με το "γράμμα" του νόμου (ως αν οι νομοθέτες είναι ηλίθιοι και αδυνατούν να καταγράψουν καθαρά και με σαφήνεια τις σκέψεις τους) είναι ίδιον δεσποτικών καθεστώτων.

    • Γιάννης Στ. avatar
      Γιάννης Στ. @ Βρούτος 26/04/2012 18:37:20

      Η μηδενική ανοχή στα μικροαδικήματα είναι τραγικό λάθος γιατί θα βγαίνουν χειρότεροι. Η δικαιοσύνη τύπου Ρήγκαν έχει αποτύχει στις ΗΠΑ και δεν έχει μειώσει το έγκλημα. Η μηδενική ανοχή στο βίαιο έγκλημα και στο "white collar crime" είναι ωστόσο απαραίτητη.

  13. Taral21 avatar
    Taral21 26/04/2012 15:26:29

    Επιτέλους κάποιος ασχολήθηκε με τα πραγματικά προβλήματα που μας έφεραν στο χείλος του γκρεμού. Καλά τα οικονομικά, αλλά πρώτα πρέπει να φτιάξουμε την κοινωνία και την συνοχή της, να μάθουμε να δουλεύουμε για το κοινό καλό πρώτα και μετά το προσωπικό συμφέρον. Μακάρι να τον αφήσουν να τα κάνει αυτά που λέει.

    Άφησε τελικά το καλύτερο για το τέλος ο Αντώνης! Μπράβο του, δεσμεύεται στην ουσία και όχι σε γενικότητες!

  14. Ύβρις και Νέμεσις avatar
    Ύβρις και Νέμεσις 26/04/2012 15:27:32

    Κρίμα στους υποψηφιους βουλευτες που έμαθαν οτι δεν θα υπουργοποιηθούν ποτέ ξανά.

    • Ioustinianos avatar
      Ioustinianos @ Ύβρις και Νέμεσις 26/04/2012 20:12:36

      Πρώτα πρέπει να γίνει αναθεώρηση του Συντάγματος και μετά αυτό που γράφεις αγαπητέ. Το λέει και ο ίδιος ο κ. Σαμαράς.
      Το αυτό ισχύει και για όλα τα κόμματα που το εξαγγέλλουν.

  15. ΚΜ avatar
    ΚΜ 26/04/2012 15:41:54

    «Τρίτον, θα προχωρήσει η δημιουργία χώρων προστασίας-φιλοξενίας παρανόμων μεταναστών, μέχρι να ολοκληρωθεί η απέλασή τους, που δεν θα ξεπερνά τους τέσσερις μήνες.»

    Κύριε Σαμαρά, ευχαριστώ για την σαφήνεια και κατηγορηματικότητα με την οποία δεσμευτήκατε γι΄αυτό το ζήτημα. Πολλοί σχολιαστές στο Antinews είχαμε το ίδιο ερώτημα, για πόσο διάστημα προβλέπεται να παραμένουν εκεί οι παράνομοι λαθρομετανάστες (φοβούμενοι ότι ουδέν μονιμότερο του προσωρινού). Μάλιστα είχα ρωτήσει και την κυρία Πιπιλή αλλά απάντηση δεν έλαβα.

  16. pesaola avatar
    pesaola 26/04/2012 15:42:00

    Ζήτω ο νεός δεξιός ολοκληρωτισμός!

    • ΣΤΕΛΙΟΣ avatar
      ΣΤΕΛΙΟΣ @ pesaola 26/04/2012 16:20:37

      Ο αριστερός δε σε πειράζει ε?

    • felix74 avatar
      felix74 @ pesaola 26/04/2012 16:35:29

      Τραβα στην ανταρσυα αν δεν γουσταρεις.

    • Ίων και Ελευθέριος avatar
      Ίων και Ελευθέριος @ pesaola 26/04/2012 16:38:04

      και αυτό ρε σύντροφε τι είναι δηλαδή; μιλάμε για πρώην στέλεχος του ΕΠΑΜ και νυν του ΣΥΡΙΖΑ
      http://youtu.be/4CX5ibOFGt8

      Οργάνωση επαναστατικού στρατού, δημιουργία πολιτοφυλακών, τσάκισμα των δωσίλογων, σαμποτάζ στα δίκτυα των ελληνόφωνων γκάουλάιτερς

      ....άντε και καλή ψήφο

      • Ίων και Ελευθέριος avatar
        Ίων και Ελευθέριος @ Ίων και Ελευθέριος 26/04/2012 16:40:01

        η μάλλον...καλό βόλι

      • EVANGELOS avatar
        EVANGELOS @ Ίων και Ελευθέριος 26/04/2012 18:53:52

        ΕΥΤΥΧΩΣ ο εν λόγω τύπος ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΕΛΙΚΑ ΥΠΟΨΗΦΙΟΣ !!!

        Το προλάβανε το κακό και τον κόψανε ... είναι στην καλύτερη "προβληματικός" ...

        στο λινκ του antinews τον αναφέρει

        αλλά στο επίσημο λινκ του Συν όχι

        • EVANGELOS avatar
          EVANGELOS @ EVANGELOS 26/04/2012 19:29:39

          πάντως με τον παραπάνω "προβληματικό" τύπο συνδιαλέγεται και ο Φαήλος ... και μάλιστα σε πολύ φιλικό επίπεδο ...

          http://www.youtube.com/watch?v=o7v-qiM3nk4&feature=relmfu

          AΠΙΣΤΕΥΤΟ !!! ή δεν ήξερε ή δε ξέρω τι άλλο να πω ... μια απάντηση από την Φαήλο είναι νομίζω χρήσιμη

        • ΚΜ avatar
          ΚΜ @ EVANGELOS 26/04/2012 19:30:16

          Πράγματι, φαίνεται ότι τελικά (ευτυχώς) δεν θα είναι υποψήφιος. Νομίζω όμως ότι ο λόγος που οι συριζαίοι τελικά τον «κόψανε» από τα ψηφοδέλτια δεν είναι ότι ο ακραίος αυτός άνθρωπος μας καλεί να πάρουμε ανά χείρας «μολότωφ, μαχαίρι, πιστόλι, ρόπαλο, ύφασμα βουτηγμένο σε πετρέλαιο, τσεκούρι» (αντιγράφω λέξη προς λέξη από το βίντεο!). Αυτά δεν τους χαλάνε τους συριζαίους, οι οποίοι άλλωστε πιστεύουν στα «συγκεκριμένα ποσά βίας» (όπως έγραφε και στην Αυγή ο άλλος συριζαίος που πιάστηκε με δύο ταυτότητες).

          Ο πραγματικός λόγος που τον κόψανε μάλλον είναι ότι στη σελίδα του μιλάει για έλεγχο των συνόρων (το οποίο αποτελεί «παραφωνία» στις θέσεις τους).

        • Ίων και Ελευθέριος avatar
          Ίων και Ελευθέριος @ EVANGELOS 26/04/2012 21:15:22

          Δεν το ήξερα, αλλά ήταν αναμενόμενο να τον κόψουν. Ωστόσο από τα δόγματα τύπου 'το αιγαίο ανήκει στα ψάρια του' και ΄νόμος είναι το δίκαιο του εργάτη΄ και την εν γένει εθνομηδενιστική πολιτική των αριστερεπώνυμων μέχρι την κατάσταση του εν λόγω κυρίου η απόσταση δεν είναι μεγάλη. Και είναι ακόμα μικρότερος ο δρόμος μεταξύ της κατάστασης του εν λόγω και του απονενοημένου εγχειρήματος. Το οποίο είναι και ο πραγματικός λόγος που τον έκοψαν, νομίζω. Ο λόγος της όποιας διαγραφής του ήταν καθαρά για λόγους συμπεριφορικούς και όχι ιδεολογικούς.
          Αυτά χωρίς να θέλω να στιγματίσω την αριστερή σκέψη στο σύνολό της, την οποία σέβομαι απόλυτα.
          ΥΓ. Ο κύριος αυτός είναι στέλεχος ΜΚΟ (ή ήταν μέχρι πολύ προσφάτως τουλάχιστον) καθώς και μέλος νεοειδωλολατρικής εκκλησίας (εδώ σίγουρα θα παραμένει πάντως).
          Μιλάμε αυτή η χώρα είναι βαρέλι που δεν έχει πάτο

          • EVANGELOS avatar
            EVANGELOS @ Ίων και Ελευθέριος 26/04/2012 22:30:23

            βλέποντας ποιοι έχουν εμφανιστεί στο διαδυκτιακό του κανάλι (από το Φαήλο και το Γιαλλουρίδη μέχρι τον Αλαβάνο και το Λαφαζάνη καθώς και αρκετοί πανεπιστημιακοί) ...

            πιστέυω ότι μάλλον ΔΕΝ ΕΙΧΑΝ ΙΔΕΑ τι αρλούμπες πίστευε σε προσωπικό επίπεδο (δήθεν αρχαιολατρίες διανθισμένες με αναρχική επαναστατική διάθεση και επίφαση Ελληνοκεντρισμού) ...

            μετά έκανε και τα βίντεο (για γέλια και για κλάματα) που πόσταρε ο "Ίων και Ελευθέριος" ... και προφανώς ΤΟΝ ΑΠΟΜΟΝΩΣΑΝ όλοι οι σοβαρά σκεπτόμενοι ...

            τι να πεις

          • Ίων και Ελευθέριος avatar
            Ίων και Ελευθέριος @ EVANGELOS 26/04/2012 23:33:52

            To 'σοβαρά σκεπτόμενοι' και ποιοι είναι αυτοί (επίτρεψέ μου τον μειοδότη Αλαβάνο, για παράδειγμα, να μη τον βάλλω μέσα στην κατηγορία αυτή) είναι αρκετά σχετικό στη χώρα μας. Μην ξεχνάς ότι πολλοί σοβαρά σκεπτόμενοι μέχρι χθες ψήφιζαν ΓΑΠ, Πάγκαλο και Τσοχατζόπουλο ή τους στήριζαν για δεκαετίες από την αριστερή πτέρυγα της βουλής προσφέροντας ιδεολογικό άλλοθι στην Πασοκοκρατία.
            Προσωπικά, ως σοβαρά σκεπτόμενος πολίτης, δεν μπορώ να καταλάβω πως είναι δυνατόν να συναγελάζονται ανυποψίαστοι οι παραπάνω ''σοβαροί'' με τέτοια ''νούμερα''.
            Ένα από τα πλεονεκτήματα του ίντερνετ είναι ότι τίποτα δεν μένει πλέον κρυφό. Τουλάχιστον μέχρις ότου προσαρμόσουν μερικοί την προβιά τους στα νέα δεδομένα μετάδοσης της πληροφορίας.
            Στην πολιτική, ειδικά σε αυτή, ατυχείς συμπτώσεις δεν υπάρχουν.
            Τέλος το βίντεο του κυρίου αυτού έχει αναρτηθεί στο tube από το Σεπτέμβριο του 2011.
            Εάν οι του ΣΥΡΙΖΑ δεν το είχαν υπόψη τους είναι τουλάχιστον γελοίοι

          • Ίων και Ελευθέριος avatar
            Ίων και Ελευθέριος @ EVANGELOS 26/04/2012 23:40:55

            Μακάρι να είναι όπως τα λες βέβαια. Επαναλαμβάνω όμως ότι με τις ατυχείς συμπτώσεις σε αυτό το επίπεδο είμαι εξαιρετικά επιφυλακτικός

  17. ΚΥΠΡΟΓΕΝΕΙΑ avatar
    ΚΥΠΡΟΓΕΝΕΙΑ 26/04/2012 16:02:55

    http://www.youtube.com/watch?v=EEduQY0tYaE&feature=share%27%2C%29

  18. Jim Bim avatar
    Jim Bim 26/04/2012 16:06:23

    Οι συνεργασίες των κομμάτων θα γίνουν μετά την εποχή Σαμαρά

    Οι ΣοσιαΛΗΣΤΕΣ του ΕΟΚ και ΝΑΤΟ το ίδιο συνδικάτο, του ΘΑ, ΘΑ και ΘΑ. Οι κυβερνήσεις του ζιβάγκο που έγιναν κυβερνήσεις Collection ARMANI, Gucci, Prada.
    Οι άσχετοι, άγνωστοι (δεν θα τους ήξερε ούτε ο θυρωρός της πολυκατοικίας τους ) Υπουργοί και οι στρατιές των πρασινοφρουρών Λαμόγιων που διασπάθισαν τις επιδοτήσεις της Ε.Ε., έκαναν δωράκια, εξαφάνισαν τα χρήματα του ΝΑΤ κλπ, έκλεψαν τις οικονομίες του Ελληνικού λαού με το Χρηματιστήριο, που αποδείχθηκαν οι χειρότεροι άρπαγες της Ιστορίας, που για να βάλουν μία υπογραφή περίμεναν να γίνει η κατάθεση στην Ελβετική Τράπεζα, ΘΑ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΟΥΝ ΤΗΝ ΚΡΙΣΗ ΠΟΥ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΑΝ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΤΑ ΧΡΟΝΙΑ ???
    Αυτοί που απέκτησαν περιουσία 100.000 φορές μεγαλύτερη από το σύνολο των αμοιβών τους ως δημόσιοι λειτουργοί, που έκαναν το τραπέζι του πρώτου γάμου τους στην ψησταριά του Μήτσου όταν ήταν Σοσιαλιστές και τον δεύτερο γάμο στο Παρίσι όταν εξελίχθηκαν σε Ληστές, θα μας πουν ότι τα ΦΑΓΑΜΕ ΜΑΖΙ ? που στο Παρίσι, στο King George, τον Αστέρα ή την Ελούντα ?
    Μιλάνε για Δημοκρατία και Σοσιαλισμό οι κολλητοί του Καντάφι ?
    Το θράσος τους δε μετά από όλα αυτά είναι να συνεχίζουν τα ψέματα με το ΛΕΦΤΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ και περιμένουν να πιστέψουμε ότι όλα τα κάνουν για το καλό του τόπου?
    Καιρός να φεύγουν οι τζιτζιφιόγκοι, οι φλώροι, οι ντιντίδες, οι μακριχέριδες, τα λαμόγια και οι φίλοι τους γιατί δεν μπορούμε να αναπνεύσουμε από την μπόχα .....
    Καιρός να αναδείξουμε την Ελλάδα της αξιοπρέπειας, της αρχοντιάς, του φιλότιμου, της ανάπτυξης σε στέρεα βάση με ήθος και κοινωνική δικαιοσύνη.
    Είναι καιρός το ΑΥΤΟΝΟΗΤΟ να γίνει σημείο αναφοράς σε όλα τα ζητήματα και κυρίως του δημόσιου τομέα ....
    Δεν είναι δυνατό η χώρα που έδωσε τα φώτα της σε όλο τον κόσμο να γίνει ο περίγελος του κόσμου .... ΚΑΙ ΕΧΟΥΜΕ ΟΛΟΙ ΕΥΘΥΝΗ ΣΕ ΑΥΤΟ !
    Δεν μπορεί ο Αντώνης Σαμαράς να συγκυβερνήσει με αυτό το συφερτό ..
    Οι συνεργασίες των κομμάτων θα γίνουν μετά την εποχή Σαμαρά, μετά την κάθαρση, μετά την αναδόμηση του κράτους. Το κράτος πρέπει να απεμπλακεί από τα κόμματα για να επιτύχει η συγκυβέρνηση, όσο το κράτος έχει ρίζες στον πασοκικο μηχανισμό δεν υπάρχει παρά ΟΜΗΡΙΑ ΤΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ ΣΤΟ ΠΑΛΑΙΟΚΟΜΜΑΤΙΚΟ ΠΑΣΟΚ !

  19. Διηνεκης avatar
    Διηνεκης 26/04/2012 16:07:30

    Ρεσαολα:περνα να σου ρίξω ένα βρωμοξυλο είμαι ένας δεξιός ολοκληρωτικος αυτα που ήξερες ξεχνατα ΟΧΙ μόνο βγαλσιμο τις κουκούλες αλλα ξεβρακωμα

  20. C. K. avatar
    C. K. 26/04/2012 16:13:22

    Απ0γοητευτικό να βλέπεις παρατεταγμένο όλο το ..."βαρύ πυροβολικό" του κόμματος στην πρώτη σειρά στο Ζάππειο και ούτε ένας να χειροκροτά τη δήλωση για το ασυμβίβαστο υπουργού/βουλευτή!!! Είναι μόνος του με μια πολύ μικρή ομάδα....Οι παλαιοκομματικοί θα τους φάνε ζωντανούς.

    • thanasis avatar
      thanasis @ C. K. 26/04/2012 16:45:41

      για αυτό ακριβώς το λόγο φίλε πρέπει να πέσει από εμάς τους ψηφοφόρους ΦΩΤΙΑ ΚΑΙ ΤΣΕΚΟΥΡΙ ΣΤΑ ΠΟΛΙΤΙΚΑ ΤΖΑΚΙΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΟΚΡΑΤΙΑ. Η ψυχή της ΝΔ είμαστε εμείς και όχι οι παλαιοκομματικοί μηχανισμοί των πολιτικών τζακιών!!

    • Diamond Angel avatar
      Diamond Angel @ C. K. 26/04/2012 16:51:23

      Προϋπόθεση όλων , να γίνει πρωθυπουργός με καθαρή εντολή και ισχυρή νίκη. Αυτό είναι προς το συμφέρον όλων των ελλήνων που θέλουμε ν'αλλάξει κάτι , να βγούμε από το τέλμα που είμαστε. Αυτό φυσικά , οι παλαιοκομματικοί και λοιπά απολιθώματα , δεν το θέλουν και εργάζονται γι΄αυτό....Στο χέρι μας είναι να του δώσουμε τη νίκη που του αξίζει και αξίζει και σε μας και όταν γίνει αυτό, όλα έρχονται με τη σειρά τους...... Τη δύναμή μας χρειάζεται, για να καθαρίσει την κόπρο του Αυγείου.......

    • Agrofylakas avatar
      Agrofylakas @ C. K. 26/04/2012 18:15:56

      Ακριβώς το ίδιο συνέβη και στο τελευταίο συνέδριο της ΝΔ, όταν ο Σαμαράς είπε: Άνοιξα την πόρτα και έφυγαν μερικοί, και αν χρειαστεί θα φύγουν και άλλοι. Το στάδιο έτρεμε από τα χειροκροτήματα αλλά οι πρωτοκλασάτοι στις 2-3 πρώτες σειρές καθισμάτων δεν κουνήθηκαν καθόλου. Από εμάς εξαρτάτε πόσους θα ξαποστείλει ο Αρχηγός από αυτούς πού θα τολμήσουν για τρίτη φορά να κάνουν το ίδιο πράγμα μετά τις εκλογές.

    • kristim avatar
      kristim @ C. K. 26/04/2012 20:23:53

      Άσε που το κοινό ηληκιακά ήταν κατά 95% 60+.
      Απευθύνεται καθαρά στους συντηρητικούς δεξιούς!

      • kristim avatar
        kristim @ kristim 26/04/2012 20:27:31

        ηλικιακά, sorry...

      • GreekInLux avatar
        GreekInLux @ kristim 26/04/2012 21:40:59

        τέτοιες παρατηρήσεις να κάνετε και όταν βλέπετε το παγωμένο κοινό το οποίο απαρτίζετε σχεδόν στο 100% από υπερήλικες στις ομιλίες Βενιζέλου.

        υγ. Αλήθεια...στις ομιλίες Σαμαρά σε Αιγάλεω, Μαρούσι κ.λπ. με την νεολαία παλλόμενη και στις πρώτες σειρές, η τηλεόραση σας ήταν ανοιχτή ή βλέπατε άλλο κανάλι;

  21. ΚΜ avatar
    ΚΜ 26/04/2012 16:29:28

    Κάνουν ότι δεν τον βλέπουν, τον αριστερό ολοκληρωτισμό (γιατί τον γουστάρουν), ενώ εφευρίσκουν δεξιό εκεί που δεν υπάρχει.

  22. Χωρις Μασκα avatar
    Χωρις Μασκα 26/04/2012 16:52:44

    Και εγώ άκουσα.Κάθε μέρα και καλύτερα.Ο Σαμαράς αυτό που στην πραγματικότητα είναι.Ο στιβαρός πολιτικός που όλοι χρειαζόμαστε.
    Μακάρι ν'ανοίξουν τα μάτια τους και τ'αυτιά τους μερικοί-μερικοί.
    Εγώ που κινούμαι υπογείως σε δύσκολη περιοχή είμαι αισιόδοξη.Πάμε
    καλά.
    Σ'ένα μόνο διαφωνώ Πρόεδρε.Μην τριπλασιάσεις τα δικαστικά παράβολα.
    Σαν συνταξιούχος που είμαι έχω να ρίξω κάμποσες αγωγές στο ασφαλιστικό
    μου ταμείο.Όχι γιατί είμαι βέβαια δικομανής.Μια φορά έχω πάει μόνο στο
    δικαστήριο και μάλιστα σε πολιτικής φύσεως δίκη{μάρτυρας}.Όμως σε βάρος μου και σε βάρος άλλων συναδέλφων μου έχουν γίνει εγκλήματα από τους διορισμένους Πασόκους, στα συμβούλια, στα ασφαλιστικά ταμεία. Αλλά και οι υπάλληλοι που παρέβησαν το καθήκον τους.Εγκλήματα!!!!! εναντίον των συναδέλφων και πιό πολύ στο εφάπαξ. Δικά μας λεφτά. Άρα Πρόεδρε κάνε κράτει στα παράβολα.
    Μην βρεθούμε και ................ και..................Έλεος.

  23. Νίκος avatar
    Νίκος 26/04/2012 17:13:36

    "Ενισχύοντας τους χειμαζόμενους φαρμακοποιούς, διασφαλίζοντας τη βιωσιμότητα του μικρού φαρμακείου και διατηρώντας το φαρμακοποιό στο χωριό και τη συνοικία." Ο άνεργος φαρμακοποιός θα μπορεί να ανοίξει φαρμακείο όπoυ θέλει χωρίς να πληρώνει για άδεια; Περίεργη σιωπή

    "Δίνοντάς τους τον τελευταίο λόγο στην επιλογή της θεραπείας." Bye bye γενόσημα, το φαγοπότι συνεχίζεται...

    "Έχουμε υπολογίσει ότι πλήρης αποκατάσταση επιδομάτων στους μάχιμους αστυνομικούς που στους πιλότους είναι αρκετά κάτω από 100 εκατομμύρια. Αυτό μπορεί να βρεθεί από ισοδύναμα μέτρα. Θα τα βρούμε και θα τα διαπραγματευθούμε με την Τρόικα." Πολύ φοβάμαι ότι είμαστε εμπρός σε ένα νέο Λεφτά Υπάρχουν ...

    • Γεώργιος Τ. avatar
      Γεώργιος Τ. @ Νίκος 26/04/2012 17:29:59

      Υπάρχουν τόσο λίγα για τις αδικίες. Τα πολλά για φαγοπότι (δεν είδα να υπόσχεται κάτι τέτοιο) δεν υπάρχουν πλέον. Τα έφαγαν οι γνωστοί που είναι και μέσα και έξω...

    • Αυριανιστής avatar
      Αυριανιστής @ Νίκος 26/04/2012 21:54:41

      Αυτή την προτίμηση προς τα γενόσημα που διακρίνω από τα γραφόμενά σου, την έχεις εκ πείρας; Ή απλώς επειδή έτσι λέει ο Λοβέρδος κατ' απαίτηση των ευρωναζί προκειμένου να αφανιστεί εντελώς η εναπομείνασα ελληνική φαρμακοβιομηχανία;

  24. k_preve avatar
    k_preve 26/04/2012 18:24:35

    Τέρμα πια η ιδεολογική κυριαρχία της Αριστεράς! Τέρμα η παράδοση της χώρας στις εμμονές μιας Αριστεράς!
    Η Ελλάδα, η Πατρίδα μας πάνω απ’ όλα…
    Βάζουμε την Ελλάδα πάνω απ’ όλα! Θα τα αλλάξουμε όλα!
    Η Ελλάδα δεν λυγίζει, η Ελλάδα δεν γονατίζει, η Ελλάδα δεν κάνει πίσω.

    Η Ελλάδα θα τα καταφέρει!

    Πρόεδρε προχώρα!!!

    Α Ε Ρ Α Α Α Α Α !

  25. Γιάννης Στ. avatar
    Γιάννης Στ. 26/04/2012 18:29:41

    Πολλά θετικά και δημοκρατικά στοιχεία στην σημερινή ομιλία Σαμαρά. Θέλω το διαχωρισμό εκκλησίας και παιδείας και την ανθρώπινη μεταχείρηση των μεταναστών, αλλά οι θεσμικές αλλαγές που κατά τα άλλα προτείνει με βρίσκουν σύμφωνο.

  26. Ἀστυάναξ Καυσοκαλυβίτης avatar
    Ἀστυάναξ Καυσοκαλυβίτης 26/04/2012 20:06:19

    Σήμερα ἦταν θεός. Τελεία. Δὲν τὸ συζητῶ, δὲν τὸ διαπραγματεύομαι!

  27. Aggelos avatar
    Aggelos 26/04/2012 21:30:05

    ακουσαν οι πασοκοαριστεροι για θρησκεια πατριδα οικογενεια και ασφαλεια και πεταξαν φλυκταινες

    να παρουν κανα αντισταμινικο να τους περασει..

  28. Sam avatar
    Sam 26/04/2012 22:45:48

    Μου μυρίζει απο πίσω οτι η κάστα των δικηγόρων αντιδρά.Έχετε εθίσει τον λαό στις δίκες και αυτοί που πραγματικά χρειάζονται την δικαιοσύνη δεν την έχουν(αποφάσεις μετά από 7 χρόνια κλπ).
    Δεν ήρθε η ώρα να τελειώνουμε με αυτήν την ιστορία κάπως;Και δεν κατάλαβα;Ποιός λέει οτι τα δικαστήρια πρέπει να εκδικάζουν οτι γελοία υπόθεση υπάρχει.Ας γίνονται και εξωδικαστικοί συμβιβασμοί.
    Χρειαζόμαστε γρήγορη και ποιοτική απονομή δικαιοσύνης.

    • Ασκούμενος Δικηγόρος avatar
      Ασκούμενος Δικηγόρος @ Sam 27/04/2012 01:22:59

      Φίλε Sam δεν χρειάζεται να υποπίπτεις στο εύκολο σφάλμα του κοινωνικού αυτοματισμού, στην εθνική γάγγραινα της εποχής μας!
      Το συγκεκριμένο αίτημα δεν είναι "συντεχνιακό", αλλά βαθιά κοινωνικό και δημοκρατικό.
      Ο τριπλασιασμός των παραβόλων(μετά το δεκαπλασιασμό που ήδη επέβαλε το ΠΑΣΟΚ) περιορίζει την ενάσκηση του δικαιώματος για παροχή έννομης προστασίας όπως την κατοχυρώνει το άρθρο 20 παράγραφος 1 του Συντάγματος.
      Ο περιορισμός του συγκεκριμένου δικαιώματος με αυτό τον τεχνητό τρόπο κινείται στα όρια της αντισυνταγματικότητας, ενώ παράλληλα συνιστά ένα μέτρο ανάλγητο για τις ασθενέστερες οικονομικές τάξεις.
      Οι Έλληνες δικηγόροι οφείλουν με βάση τις αρχές του λειτουργήματός τους να συμβάλλουν δυναμικά στην εύρυθμη λειτουργία της δικαιοσύνης εξασφαλίζοντας ακόμη και στους φτωχότερους συμπολίτες μας τη δυνατότητα πρόσβασης στα όργανα της δικαστικής εξουσίας.
      Προφανώς λοιπόν το κίνητρό μας δεν είναι οικονομικό, αλλά συνίσταται στην υποχρέωση να απαιτήσουμε αυτά που ορίζει το Σύνταγμα και οι νόμοι ,όπως μας τα δίδαξαν οι Πανεπιστημιακοί μας δάσκαλοι στη Νομική Αθηνών.
      Το όφελος δεν θα είναι δικό μας, αλλά όλων των Ελλήνων πολιτών.
      Η Νέα Δημοκρατία είναι η μόνη κοινωνικά φιλελεύθερη παράταξη που στην πολιτική της ιστορία έχει υπερασπιστεί με συνέπεια τις συγκεκριμένες αρχές και είμαι βέβαιος ότι υπό την πρωθυπουργία του Αντώνη Σαμαρά αυτό θα επιβεβαιωθεί περίτρανα!
      Ως προς τους δικομανείς υπάρχουν λύσεις πολύ πιο απλές που οι Δικαστές προτείνουν εδώ και χρόνια, αλλά η Πολιτεία κωφεύει.
      Ως προς τους εξωδικαστικούς συμβιβασμούς θεωρώ ότι είναι το μέλλον και προσωπικά εύχομαι να αυξηθούν αριθμητικά.

  29. Sam avatar
    Sam 26/04/2012 22:48:15

    Για αρνησιδικία μιλάμε τώρα.7 χρόνια να βγεί απόφαση κλπ.

  30. Ἀστυάναξ Καυσοκαλυβίτης avatar
    Ἀστυάναξ Καυσοκαλυβίτης 26/04/2012 23:33:33

    Σήμερα στὸ Ζάππειο: ὁ πραγματικὸς "Μεσαῖος Χῶρος"


    Μὲ πολὺ μεγάλη εὐχαρίστηση παρακολούθησα σήμερα τὸ Ζάππειο ΙV: Γιὰ τὴν Πολιτική, γιὰ τοὺς Θεσμούς, γιὰ τὴν Ἀσφάλεια. Ἄκουσα «τὰ αὐτονόητα»: δηλαδή, ἀκριβῶς ὅσα δὲν τόλμησε νὰ πεῖ ποτὲ κανένας ἀρχηγὸς κόμματος ἐξουσίας. Ὅσα ἐλπίζει, φοβᾶται καὶ ἐπιθυμεῖ ὁ πραγματικὸς μέσος Ἕλληνας, ὄχι ἡ ψευδὴς ἐκδοχὴ τῶν πολιτῶν αὐτῆς τῆς χώρας ποὺ πλάθουν στὴν φαντασία τους οἱ θαμῶνες τῶν χρυσῶν κλουβιῶν ἢ οἱ τροπαιοῦχοι τῆς ἰδεοληψίας.

    Μιλώντας μὲ πολλοὺς πολίτες, δεξιοὺς καὶ ἀριστεροὺς (ὄχι μὲ ὅσους ἔχουν κάνει τὴν ἰδεολογία βιοπορισμὸ) διαπίστωσα ὅτι αὐτὰ τὰ «ἀνείπωτα αὐτονόητα» τοῦ Σαμαρᾶ δὲν εἶναι οὔτε ἀμιγῶς δεξιὰ οὔτε ἀμιγῶς ἀριστερά. Ἁπλῶς, εἶναι ξεκάθαρα, καθαρὰ καὶ ξάστερα. Καὶ αὐτό, βεβαίως, ξενίζει. Ὅπως ἄλλωστε ὅλα τὰ εἴδη ὑπὸ ἐξαφάνιση- εἰδικὰ ὅταν ἐπανεμφανίζονται.

    Ὁριοθετοῦν τὰ σημερινὰ τὸν πολιτικὸ χῶρο ὅπου βρίσκεται ὁ μέσος Ἕλληνας πολίτης (οὔτε κατ’ ἀποκλειστικότητα ὁ δῶθε, οὔτε κατ’ ἀποκλειστικότητα ὁ κεῖθε): τὸν ἀληθινὸ Μεσαῖο Χῶρο. Τὸν χῶρο τοῦ μέσου Ἕλληνα πολίτη, ὅπως ὁ καθένας σας μπορεῖ νὰ ἐπιβεβαιώσει ἐμπειρικά. Αὐτὸς εἶναι. Προσοχὴ στὶς ἀπομιμήσεις.

    Κι ὅμως, ἀνοίξαμε τὶς τηλεοράσεις γιὰ τὸ καθημερινὸ ἐγκεφαλικὸ στὶς 8.00 μ.μ. καὶ πληροφορηθήκαμε ἔκπληκτοι ὅτι συνέβη Δεξιὰ Στροφή, καὶ δὴ μείζων καὶ καραμπινάτη. Ἀκούσαμε τὸ ἐπίθετο δεξιὸς νὰ κλίνεται μὲ ὅλους τοὺς τρόπους καὶ παραλλαγές: δεξιός, δεξιοί, δεξιώτερα, δεξιά, δεξιώτατα. Στρίβει δεξιά, βλέπει πρὸς τὰ δεξιά, ἔχει τὰ μάτια στραμμένα δεξιώτερα. Ἀπορία ἀδαοῦς: πάσχει ὁ Σαμαρᾶς ἀπὸ στραβισμό;

    Δὲν θὰ μὲ χάλαγε κατ’ ἀνάγκην μιὰ δεξιὰ στροφὴ- τοὐναντίον. Ὅμως: στροφὴ δὲν πᾶ’ νὰ πεῖ πὼς ἀλλάζω κατεύθυνση, ἂν ὄχι καὶ θέση, στρίβοντας; Ποιός ἔστριψε; Καὶ πότε; Ποιά δεξιὰ στροφὴ ρὲ ὑπομείονες κερδαλεόφρονες τῆς τηλοψίας, ἀργυρώνυτοι δραγουμάνοι τῆς ἐνθάδε διαπλοκῆς, τῆς προσεχῶς καὶ «ἐνθάδε κεῖται»; Ἐπειδὴ ἀκούσθηκαν ὅσα ψάχνει ἀπεγνωσμένα ὁ μέσος Ἕλληνας, δηλαδὴ ἀκριβῶς ὅσα κρύβει ἠ ἀριστερόστροφη μαφία ποὺ ἔδωσε τριανταετῆ ἀμνηστεία στὸ ΠΑΣΟΚ τῆς καρδιᾶς σας καὶ τῆς κατρακύλας μας; «Δεξιὰ στροφὴ» εἶναι ρὲ ἡ δημόσια ἀνάγνωση τῶν ἄρθρων τοῦ Συντάγματος τῆς Ἑλλάδος γιὰ τὴν ἀποστολὴ ἐθνικῆς καὶ θρησκευτικῆς διαπαιδαγώγησης τῆς Παιδείας; Ἡ ὁποία ἀνάγνωση ἔχει ἀνακηρυχθεῖ περίπου ἰδιώνυμο ἀδίκημα ἀπὸ τοὺς ἐλιτ-άμπουρες τῆς ὁμηρίας τοῦ δημοσίου λόγου; Ὦ ΓΑΠοειδῆ τῆς ἡμετέρας ἐγχωρίου ξεφτίλας, αὐτὴ εἶναι ἡ δεξιὰ στροφή;

    (Παρεμπιπτόντως, πρὸς ἀποφυγὴν παρεξηγήσεων: καὶ ἂν ὄντως εἶναι, ἂς εἶναι! Χίλιες φορές! Καλῶς νὰ ὁρίσει! )

    Δὲν εἶναι ὅτι δὲν ξέρουνε τι λένε. Ξέρουν ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ τί λένε, καὶ δὴ μὲ τὸ ἀζημίωτο. Ἀλλὰ ἔννοια τους, γιατί ἠ διεκδίκηση τοῦ αὐτονόητου ἀπὸ τὸν Ἕλληνα πολίτη, εἴτε χαρακτηρίζεται ἀπὸ κάποιους «δεξιὰ στροφὴ» εἴτε «μαθητεία στὸν Φούτουτο» εἴτε ἄλλως πώς, εἶναι ὁ χειρότερός τους ἐφιάλτης καὶ μᾶλλον σηματοδοτεῖ τὸ τέλος τῆς καριέρας τους- ἢ ἔστω, τῆς ἐπαγγελματικῆς ἀναπαραγωγῆς τῆς χυδαίας τους ἡγεμονίας.

    Λυπᾶμαι, καριερίστες τῆς προπαγάνδας, ἀλλὰ σήμερα –τὸ ξαναλέω- ἀποκαλύφθηκε ὁ ἀληθινὸς ΜΕΣΑΙΟΣ ΧΩΡΟΣ: δηλαδή, ὁ χῶρος στὸν ὁποῖο βρίσκεται πολιτικὰ ὁ μέσος Ἕλληνας πολίτης. Τελεία. Καὶ παύλα. (Κανάλια, εἶστε φαῦλα.)


    Ἰδού, πῶς ὀρθοτομεῖ καὶ κανοναρχεῖ ὁ Σαμαρᾶς τὸν Μεσαῖο Χῶρο τῆς πραγματικῆς Ἑλλάδας, καὶ ὄχι τοῦ πλαστοῦ δημιουργήματος τῆς αὐτοχειριακῆς μεταπολιτευτικῆς παράκρουσης:
    ---------------------------------------------------------------
    Η Κοινωνική Δικαιοσύνη δεν είναι «μονοπώλιο» της Αριστεράς. Η Ασφάλεια του Πολίτη δεν είναι «εμμονή» της Δεξιάς. Όλα αυτά είναι ανάγκες της κοινωνίας. Κι όλα αυτά πρέπει να τα συνθέσουμε. Γιατί όλα αυτά – Κοινωνική Δικαιοσύνη και Ασφάλεια - δεν είναι αντίθετα. Πάνε μαζί! Είτε στέκουν μαζί είτε καταρρέουν μαζί.
    Εμείς θέλουμε να απαντήσουμε στις αγωνίες όλης της κοινωνίας. Να συνθέσουμε τις απόψεις από παντού. Γιατί όλοι έχουν κάτι να πουν και κάτι να προσφέρουν...
    Είμαστε αντίπαλοι με τις εμμονές της Αριστεράς. Όχι με τους ανθρώπους της, που έχουν κι αυτοί τα ίδια προβλήματα όπως όλοι.
    Κι είμαστε όλοι παιδιά της ίδιας Πατρίδας.
    Εδώ θα ζήσουμε, εδώ μεγαλώνουν τα παιδιά μας...
    Τη σύνθεση θέλω! Γιατί χωρίς τέτοια σύνθεση δεν πρόκειται να ξεφύγουμε από το παρελθόν. Γι’ αυτή τη σύνθεση μίλησα χθες και στους ανθρώπους του Πολιτισμού. Γιατί τους θέλω να μπουν μπροστά. Να μετατρέψουμε τα αντίθετα στερεότυπα σε ζωντανές ιδέες και δημιουργία. Να τολμήσουμε τη σύνθεση όλων αυτών που μας δίχαζαν ως τώρα.
    Η ανάλυση είναι κατόρθωμα Ελληνικότητας εδώ και πολλούς αιώνες. Αλλά η σύνθεση είναι αίτημα Ελληνικότητας από πάντα. Σήμερα η σύνθεση είναι και αίτημα Οικουμενικότητας...
    ----------------------------------------------------

    Καὶ συνεχίζει, σαφὴς ὅσο κανείς:
    ---------------------------
    Με βλέπετε να τα λέω έξω από τα δόντια, ακριβώς γιατί η σιωπή η δική μας, η σιωπή των νοικοκυραίων Ελλήνων, η σιωπή της ίδιας της κοινωνίας, δεν βοήθησε τη σύνθεση.
    Η λέξη «επιχειρηματικότητα» ήταν απαγορευμένη. Τώρα πια δεν είναι απαγορευμένη λέξη. Είναι προτεραιότητα.
    Η «ανταγωνιστικότητα» ήταν απαγορευμένη. Τώρα είναι κι αυτή προτεραιότητα...
    Η «ασφάλεια» ήταν κι αυτή απαγορευμένη λέξη. Τώρα είναι ύψιστη προτεραιότητα.
    Η αναφορά στην Πατρίδα ήταν απαγορευμένη πέρα για πέρα. Σχεδόν «γραφική». Τώρα την επικαλούνται όλοι.
    Ακόμα και η «Ανάπτυξη» ως προτεραιότητα, ήταν απαγορευμένη όταν μπήκαμε στο Μνημόνιο. Τώρα είναι αυτονόητη για όλους.
    Μπορεί ακόμα κάποιοι να δυσφορούν που τα ακούν. Αλλά τουλάχιστον δεν υπάρχουν πια «απαγορευμένες» λέξεις.
    Αλλάξαμε την ατζέντα της κοινωνίας, αλλάξαμε τις προτεραιότητες τις Πολιτικής.
    Αυτό δεν το κάναμε για να τσακωθούμε με κανένα. Αυτό το κάνουμε για να συνεννοηθούμε με τους ιδεολογικούς μας αντιπάλους. Για να ενώσουμε τους Έλληνες.
    Απώτερος στόχος μου δεν είναι να νικήσω κάποιους «κακούς».
    Στόχος μου είναι ο πιο δύσκολος, ο πιο φιλόδοξος απ’ όλους:
    Να ενώσω τους Έλληνες.
    -- Πρώτον, γιατί στα δύσκολα μόνο ενωμένοι θα επιβιώσουμε.
    -- Δεύτερον, γιατί μόνον ενωμένοι θα ξεπεράσουμε τα δύσκολα.
    -- Και τρίτον γιατί εμείς δεν είμαστε «κολλημένοι». Κι αν καμιά φορά σηκώνουμε τους τόνους, είναι γιατί δεν ανεχόμαστε κάποιους που έχουν μείνει «κολλημένοι» στις εμμονές τους να μας κουνούν το δάχτυλο…
    -----------------------------

    Δὲν μπορῶ παρὰ νὰ ἀπευθύνω μολπὴ ἐνθουσιώδη, ἐμμελῆ καὶ ἐν ταυτῷ χύμα, διότι τὸ σωστὸ νὰ λέγεται καὶ δὴ συνοπτικῶς:

    Νά'τος, νά'τος, ὁ Πρωθυπουργός!



    Φίλοι ἀναγνῶστες, φτάσαμε στὸ «διὰ ταῦτα» καὶ στὸ «παρὰ πέντε» (τὰ ὁποῖα ἐνίοτε ταυτίζονται): ἀφῆστε τὰ σάπια καὶ δῶστε στὸν Σαμαρᾶ μιὰν αὐτοδυναμία νά'ναι ὅλη δική του. Μᾶς ὑποσχέθηκε ὅτι θὰ τ' ἀλλάξει ὅλα, ὅτι θὰ βάλει φωτιὰ στὰ τόπια. Ὅλο καὶ περισσότερο μᾶς περιγράφει τὸ πῶς ἀκριβῶς θὰ τὸ κάνει, κομμάτι-κομμάτι.

    Δῶστε του τὴν εὐκαιρία νὰ τὸ κάνει. Στὸ χέρι μας εἶναι.

    Καὶ ἀφῆστε τὸν βαρετὸ διασκεδαστὴ Βενιζέλο νὰ φαντασιώνεται συνεργασίες, γιὰ ἕνα τόσο δὰ ξεροκόμματο ἐξουσίας.


    Ἀστυάναξ Καυσοκαλυβίτης

  31. SISSY avatar
    SISSY 27/04/2012 09:54:32

    Συγχαρητήρια!!!!!!!!!!!!Επιτέλους αισθάνθηκα πάλι στο αίμα μου να κυλάει καυτό το Πατρίς, Θρησκεία, Οικογένεια. Το τρίπτυχο που γαλούχισε τους Έλληνες στο διάβα των αιώνων και τους κράτησε δυνατούς. Ήλθαν οι Παπανδρέου, οι οποίοι στο βωμό της Παγκοσμιοποίησης και της μοντερνοποίησης το έθαψαν, για να μας φτάσουν εδώ που είμαστε σήμερα.

  32. FALCON avatar
    FALCON 27/04/2012 16:13:13

    ΠΡΟΕΔΡΕ η αποκατάσταση στο τραυματισμένο ηθικό των Ενόπλων Δυνάμεων απαιτεί ρήξη με νοοτροπίες του παρελθόντος, απαιτεί αποκατάσταση των κυνηγημένων από τους εγκάθετους του ΠΑΣΟΚ , απαιτεί αναδιοργάνωση των Ε.Δ, απαιτεί ικανή ηγεσία που να εμπιστεύεται το προσωπικό . Εάν μετά τις εκλογές η συμπεριφορά της νέας κυβέρνησης δείξει σημάδια του παρελθόντος όπως δείχνει αυτή τη στιγμή το ΥΕΘΑ όπου το μισό προσωπικό του Μπεγλίτη είναι στη θέση του, τότε η πίκρα και η απογοήτευση θα είναι ακόμα μεγαλύτερη, διότι θα διαπιστωθεί για μία ακόμη φορά ότι η Νέα Δημοκρατία δεν μπορεί να ξεφύγει από τα λάθη του παρελθόντος για να αξιοποιήσει ικανά στελέχη που διαθέτει. Όσον αφορά την οριζόντια μείωση των μισθών και συντάξεων στις Eνοπλες Δυνάμεις και τα σώματα ασφαλείας και όχι μόνο , η μείωση είναι τελείως άδικη . Λογικό θα ήταν η μείωση να είναι βάση του συνόλου του οικογενειακού εισοδήματος και όχι σε μεμονωμένη σύνταξη η μισθό που αποτέλεσμα έχει την δυσκολία επιβίωσης, πτώση του ηθικού αλλά και την αδυναμία να σπουδάσουν τα παιδιά τους. Το επίδομα επικινδυνότητας που δίδεται στο προσωπικό των Ε.Δ όπως πτητικό, καταδυτικό , πτώσεων , κ.α, σε όλα τα κράτη του κόσμου είναι αφορολόγητο γιατί αποτελεί κίνητρο στο προσωπικό γι’ αυτές τις ειδικευμένες αποστολές, όπως είναι αφορολόγητες και οι κρατήσεις αυτών των επιδομάτων που μπαίνουν στη σύνταξη μετά την αποστρατεία. Το παράλογο σήμερα είναι ότι αν και το προσωπικό πλήρωσε και πληρώνει για το σύνολο των ετών για το επίδομα επικινδυνότητας αυτό συνυπολογίσθηκε στο ύψος του μισθού ή της σύνταξης με αποτέλεσμα η μείωση να είναι πολύ μεγαλύτερη της πραγματικής. Το συμπέρασμα που βγαίνει από αυτήν την πολιτική είναι ότι αφού ΄΄ έζησαν ας τους αποτελειώσουμε ΄΄. Δεν μπορεί αυτός που έχει υψηλού ρίσκου αποστολή να έχει τον ίδιο μισθό η την ίδια σύνταξη με έναν που δεν είχε η έχει κανένα ρίσκο στην εργασία του, όπως επηρεάζει και το σύνολο του οικογενειακού εισοδήματος. Αυτά θα πρέπει να εξετασθούν, διότι δημιουργούν ΑΔΙΚΙΕΣ και πρέπει να αποκατασταθούν. Πολλά παιδιά στρατιωτικών έχουν διακόψει τις σπουδές τους λόγω οικονομικών προβλημάτων . Η ΑΠΟΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΤΟΥ ΚΥΡΟΥΣ ΤΩΝ Ε.Δ ΑΠΑΙΤΕΙ ΤΟΛΜΗΡΕΣ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ.

  33. Το όνομα του Ρόδου avatar
    Το όνομα του Ρόδου 27/04/2012 16:45:52

    Είναι ο πρώτος αρχηγός κόμματος που μίλησε για επιδόματα επικινδυνότητας. Ας θυμηθούμε την αντιμετώπιση που είχαν οι ιπτάμενοι όλων των όπλων τους πρώτους μήνες της υπουργίας του Βενιζέλου, τις δηλώσεις του Πάγκαλου. Εσύ πρόεδρε εάν ο Μπεγλίτης όπως είπε έδιωξε τα αποκόμματα των εταιρειών εσύ στείλε σπίτι τα τσιράκια τους. Προσωπικά εσύ να ασχοληθείς με την ηγεσία που χρειάζονται οι ΕΔ. Τώρα δήθεν τρέχουν να βοηθήσουν τους τοπικούς βουλευτές τελείως ξεδιάντροπα. Αρχηγοί και ανώτατοι αξιωματικοί που ασχολούνται με το facebook και το twitter πέραν του ότι είναι επικίνδυνοι δεν έχουν δυνατότητα να οδηγήσουν αυτές τις ΕΔ στο μέλλον. Περιμένουν όλοι υστερικά τις δεσμεύσεις σου, περί δικαίωσης. Ανέτρεψέ τα όλα. Μία ευκαιρία θα έχεις.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.