#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
27/03/2012 07:00
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Συμβόλαιο Σαμαρά με τον Λαό



Εμείς τα γράψαμε νωρίς, αλλά στη ΝΔ φωνή βοώντος εν τη ερήμω.

Γράφαμε πρίν από δύο χρόνια, ακριβώς, για την τακτική του ΠΑΣΟΚ:

Η καθεστωτική πολιτική του ΠΑΣΟΚ αντιπαλεύεται μόνο με κοινωνικό μέτωπο

Με δόλια «ανικανότητα» εξωθούν τη χώρα σε διακηρυγμένη χρεοκοπία που θα χρεώσουν στη ΝΔ. Με διάχυτο τον κίνδυνο χρεοκοπίας απαλείφουν από τη συλλογική μνήμη τα ανομήματα της διακυβέρνησης 1981-2004 και κυρίως την ευθύνη του ΠΑΣΟΚ για την πρωτογενή δημιουργία του χρέους.

Με άλλοθι την «οικονομική χρεοκοπία» επιβάλλουν μείωση της εθνικής κυριαρχίας και τις εξελίξεις που αυτό έχει πρακτικά στα ανοιχτά εθνικά θέματα.

Με τους πολίτες συμπιεσμένους από την οικονομική κρίση και αδύναμους να αντιδράσουν δυναμικά επιβάλλουν, αριθμητικά και σημειολογικά, την αλλοίωση ενός εθνικού σώματος που θα τους αμφισβητήσει εκλογικά στο μέλλον.

Εάν όλα αυτά υλοποιηθούν σύμφωνα με τις επιδιώξεις τους, ακόμα και να σε κάνω αύριο, Αντώνη Σαμαρά, με «μαγικό ραβδί», πρωθυπουργό δεν θα μπορέσεις να κάνεις τίποτα από την πολιτική ατζέντα που έχεις σήμερα.

Μιλώ για το τέλος του δικομματισμού.

Με την κατεδάφιση του ενός από τα κόμματα εξουσίας και την όδευση σε τυχοδιωκτικές κυβερνήσεις συνεργασίας.

Μια «Νέα Μεταπολίτευση» όχι όπως την διακηρύσσεις. Άλλης κοπής.

Καίνε τις γέφυρες επιστροφής. Προσπαθούν  να κάνουν για τη ΝΔ αδύνατο να κυβερνήσει μελλοντικά με πρόγραμμα που συνάδει με τις σημερινές της διακηρύξεις.

Για να μην πω, και φανεί απαισιόδοξο, ότι κάνουν αδύνατη μελλοντική κυβέρνηση της ΝΔ....

Μόνο ένα ευρύ κοινωνικό μέτωπο, στη βάση εθνικού προσδιορισμού, διατήρησης εθνικής ταυτότητας και κεκτημένων, με οικονομικοκοινωνική πολιτική που θα επιδιώκει να αγκαλιάσει ψηφοφόρους όλων των κομμάτων, και με δημιουργία –ίσως και ακραίας- πολιτικής πόλωσης μπορεί να οδηγήσει σε ανακατάληψη της εξουσίας.

Επαναλαμβάνω ότι αυτά δημοσιεύθηκαν στο Antinews  πριν από δύο ακριβώς χρόνια, στις 15 Μαρτίου 2010. Άλλα έγιναν όπως τα γράφαμε τότε, άλλα διαφορετικά, το συμπέρασμα όμως παραμένει το ίδιο: Από κάτοχος και προφήτης ενός νέου και ριζοσπαστικού πολιτικού λόγου η ΝΔ του Αντώνη Σαμαρά παγιδεύτηκε εκ των πραγμάτων στην διαχείριση της κρίσης κι έφτασε σήμερα με την αμέριστη βοήθεια των Μέσων Μαζικού Εκμαυλισμού να θεωρείται από πολλούς μέρος του προβλήματος και όχι της λύσης.

Όπως έχουμε γράψει πολλές φορές, η στήριξη της δανειακής και του κουρέματος ήταν σωστή και αναγκαία κίνηση προ των ανελέητων εκβιασμών. Όμως, η συμμετοχή στην κυβέρνηση Παπαδήμου ήταν λάθος επειδή αυτή δημιούργησε το μεγαλύτερο πρόβλημα της ΝΔ σήμερα: Το "όλοι ίδιοι είναι".

Έχει επίσης σημασία όχι μόνο τι κάνεις, αλλά και πότε το κάνεις. Η στάση του Σαμαρά ήταν η στάση ενός πολιτικού που ενήργησε υπεύθυνα και εθνικά προ της απειλής χρεοκοπίας. Είναι όμως δύσκολο να γίνει κατανοητή αυτή η στάση από έναν λαό που βρίσκεται στα κάγκελα και προτιμάει τις εύκολες λύσεις που του προσφέρει κάθε είδους λαϊκίστικη ή μαύρη προπαγάνδα.

Φυσικά μόνον όποιος δεν αγωνίζεται δεν κάνει λάθη. Και ο Αντώνης Σαμαράς είναι αγωνιστής. Σημασία έχει τώρα όχι τι έγινε, ή δεν έγινε, σ΄ αυτά τα δυόμισι χρόνια, αλλά η μάχη που μας περιμένει όλους. Η μητέρα των μαχών στην οποία δίνεται η μοναδική ευκαιρία να συντρίψουμε και να διαλύσουμε μια και καλή το κράτος του ΠΑΣΟΚ.

Αντώνη Σαμαρά γίνε, επιτέλους, απρόβλεπτος

Τι πρέπει να γίνει το περιέγραψε γλαφυρά σε σχόλιό του πριν λίγες ημέρες αναγνώστης μας σε μια άλλη ανάρτηση:

Οι Άγγλοι λένε: «In a war of attrition, he who is prepared to go nuclear wins». Αυτό σε ελεύθερη μετάφραση σημαίνει: «Σε ένα πόλεμο φθοράς κερδίζει αυτός που είναι αποφασισμένος να φτάσει στα άκρα ( = να κάνει χρήση πυρηνικών ).

Το σύστημα ΠΑΣΟΚ κατίσχυσε πάνω από τριάντα χρόνια γιατί εφάρμοζε αυτή την πρακτική: ήταν απρόβλεπτο, αδίστακτο και δεν ορρωδούσε προ ουδενός. Σε αντίθεση με το αμαρτωλό σύστημα ΠΑΣΟΚ, η Νέα Δημοκρατία ήταν πάντα προβλέψιμη: Στο τέλος κάθε αντιπαράθεσης με το σύστημα ΠΑΣΟΚ, ΠΑΝΤΑ έθετε το εθνικό συμφέρον πάνω από το κομματικό με αποτέλεσμα να «κωλώνει» και να αφήνει το παιχνίδι στα χέρια του ΠΑΣΟΚ.

Η μόνη λύση για την Νέα Δημοκρατία απέναντι στο «σύστημα» είναι να γίνει επιτέλους και αυτή απρόβλεπτη. Και να διαμηνύσει προς πάσα κατεύθυνση ότι αυτή τη φορά δεν θα χαϊδέψει αυτιά, δεν θα πέσει στην παγίδα τής σώφρονος τακτικής αλλά θα φτάσει στα άκρα.

Αντώνη Σαμαρά γίνε, επιτέλους, απρόβλεπτος

Υπέγραψε συμβόλαιο με τον Λαό.

Μνημόνιο ... Σαμαρά με τον Λαό

Σήμερα, ο Σαμαράς έχει μια μοναδική ευκαιρία που άλλοι θα παρακαλούσαν να την έχουν. Να αναδειχθεί μέσα από τα συντρίμμια της χώρας στον μεταρρυθμιστή ηγέτη της Ελλάδας.

Αλλά αυτό μόνο με τον λαό μπορεί να το κάνει. Όχι με τους καρεκλοκένταυρους που έχουν μαζευτεί στην Συγγρού ούτε με ελιγμούς και συμβιβασμούς με το σύστημα.

Ο πόλεμος θα είναι ανελέητος, ειδικά μετά την ανάληψη της διακυβέρνησης από τον Σαμαρά. Γι αυτό και πρέπει να αποκτήσει  το δικό του υπερ-όπλο. Που δεν είναι άλλο από ένα ... Μνημόνιο  με το Λαό. Ένα νέο Κοινωνικό Συμβόλαιο που θα αναζωογονήσει την σχέση του με τον λαό και θα σφραγίσει την  αυγή μιας νέας εποχής.

Το Τετράπτυχο ενός Συμβολαίου Σαμαρά με τον Λαό πρέπει να είναι: Ασφάλεια, Ανάπτυξη, Διαμόρφωση της Δημόσιας Διοίκησης, Τιμωρία Ενόχων

Ένα Συμβόλαιο πατριωτισμού, ευρωπαϊκής προοπτικής και φιλελεύθερης οικονομίας.

Ένα Συμβόλαιο εξόδου από την κρίση με τις δικές μας δυνάμεις, που πρέπει να δίνει προτεραιότητα:

- Στην ασφάλεια του πολίτη (ενοποιώντας τα υπουργεία ασφάλειας του πολίτη και εθνικής Άμυνας) και δημιουργώντας έτσι και στις μεγάλες πόλεις και στην ύπαιθρο το αίσθημα ασφάλειας αλλά και ευνομίας. Μηδενική ανοχή στην παρανομία.

- Στην ανάπτυξη με στρατηγική. Τέλος στο μοίρασμα δις για κέντρα κατάρτισης ανέργων, δρόμους και υποδομές. Τέλος στο εκμαυλισμό των μικρομεσαίων με πεντοχίλιαρα επιδοτήσεων χωρίς προοπτική. Στοχευμένη ανάπτυξη στον τουρισμό , την γεωργική παραγωγή και την πράσινη ανάπτυξη.

- Ανασύνταξη του δημοσίου τομέα με στόχο την εξυπηρέτηση του πολίτη , τη μείωση της γραφειοκρατίας και την μείωση του δημοσίου τομέα.

- Στην τιμωρία εκείνων που μας οδήγησαν μέχρις εδώ

Η πρόταση διακυβέρνησης που θα απορρέει από το Μνημόνιο με τους πολίτες θα πρέπει να είναι

- Ξεκάθαρη

- Με στόχους και χρονοδιάγραμμα

- Με τρίμηνη αξιολόγηση

- Με ομάδα υλοποίησης και με ...λαϊκούς επιτρόπους ακριβώς στα πρότυπα του μνημονίου με τους δανειστές μας.

FactorX

ΣΧΟΛΙΑ

  1. spiros avatar
    spiros 27/03/2012 07:42:33

    Το απόλαυσα πολύ καλύτερα από τον πρωϊ΄νο καφέ.

  2. restart avatar
    restart 27/03/2012 08:21:31

    "Στοχευμένη ανάπτυξη στον τουρισμό , την γεωργική παραγωγή και την πράσινη ανάπτυξη."

    με αυτή τη σειρά τα είπε και ο μιστερ ραιχνμπαχ
    για ποτε ρε ομορφοπαιδα έγινε η πράσινη ανάπτυξη βασικό στρατηγικό μελημα της χώρας μας χαμπάρι δε πήραμε.
    α επιδοτούμε γερμανικες θέσεις υψηλής τεχνολογίας για να αγοράζουμε το ρέυμα 11 φορές ακριοβότερα!
    καταργόυμε το ναυτίλίας όντας η πρώτη παγκόσμια δύναμη στη ναυτιλία και ψάχνουμε στα γερμανικά πανέλα τον τρόπο για να βγούμε απο την κρίση..
    αλλο που δε θέλουν και οι γερμανοι φιλοι μας , οι οποιοι τα βρήκαν λιγο ζόρικα με τους έλληνες εφοπλιστες
    http://news.kathimerini.gr/4dcgi/_w_articles_economyepix_1_15/03/2012_475792

    • factorx avatar
      factorx @ restart 27/03/2012 13:49:26

      ενδεικτικά τα ανάφερα, δεν κατέβασα πρόγραμμα

    • Ο Θείος avatar
      Ο Θείος @ restart 27/03/2012 14:03:19

      Έ καλά, εσείς συνεχίστε στο ίδιο τριπάκι της αποτυχίας 60 χρόνων:
      "οικοδομή (της φούσκας) - ναυτιλία (οι "φορολογικά ασύλληπτοι") - τουρισμός (της κακιάς ώρας και για 1, 5 μήνα το χρόνο)".
      Δεν θέλετε νέες τεχνολογίες, δεν θέλετε να πουλάτε (και όχι ν' αγοράζετε) ανανεώσιμες, δεν θέλετε εναλλακτικό τουρισμό 12 μηνών, θέλετε όμως τις συνταγές της δεκαετίας του 1950.
      Και καμαρώνετε για τους εφοπλιστές "σας": Τι έκαναν εδώ και 2 χρόνια για να βοηθήσουν τη χώρα "τους";
      Δεν διαφωνώ, άς κάνουμε και το ένα και το άλλο. Και την τριπλέτα, αλλά και ανανεώσιμες και εναλλακτικό τουρισμό. Αλλά άς τους φορολογήσουμε, και τους εργολάβους και τους εφοπλιστές (όπως κάνει η Νορβηγία). Ναι, ξέρω, μετά θα κατεβάσουν σημαίες και "θα πάνε αλλού". Να πάνε, δεν θα χάσουμε τίποτε. Θα ξανακάνουν μετά τους δήθεν πατριώτες;
      Και κάτι άλλο: Υπάρχουν Ελληνικές βιομηχανίες που κατασκευάζουν μέχρι και φωτοβολταικα πανέλα. Αλλά ακόμη και τώρα θα προτιμάμε να επιδοτούμε τους χωματουργούς, τους μπετατζήδες και τα γκαζάδικα; Ότι πιο κρατικοδίαιτο.

      • avanti avatar
        avanti @ Ο Θείος 27/03/2012 15:29:16

        Συμφωνώ μαζί σου, αλλά θέλω να πιστεύω ότι ο Σαμαράς είναι σύγχρονος άνθρωπος, πολύ μορφωμένος και θα επιλέξει τεχνοκράτες συμβούλους που θα έχουν να του προτείνουν νέους τομείς για ανάπτυξη, δεν θα μείνει στις ίδιες τετριμένες ιδέες..... άλλωστε σήμερα όσο ποτέ οι συνθήκες είναι κατάλληλες, καλώς ή κακώς οι μισθοί έχουν πέσει και θα πέσουν κι' άλλο, έχουμε πιό ελαστικές μορφές απασχόλησης κλπ., όμως ποτέ δεν αναγνωρίσαμε τα πλεονεκτήματά μας, όλη η χώρα βρέχεται από θάλασσα, τα προϊόντα μπορούν να φθάσουν στα λιμάνια σε 3 ώρες & ένα σωρό άλλα, αλλά που μυαλό, μιά ζωή κολιτσίδες στου πολιτικούς για τζάμπα φράγκα.

        Στο μόνο που θα διαφωνήσω είναι στο θέμα της ναυτιλίας, απασχολούνται αρκετές χιλιάδες άνθρωποι και μάλιστα καλά αμειβόμενοι (ναυπηγοί, μηχανικοί, κ.α.), για το θέμα των φόρων θα μπορούσε να γίνει κάποια συμφωνία, αν και νομίζω ότι δεν θα έχουν αντίρρηση να επενδύσουν στη χώρα και σε άλλους τομείς (εκτός από ποδοσφαιρικές ομάδες) αν " αισθανθούν" ότι το επιχειρηματικό περιβάλλον εμπνέει ασφάλεια, αλλά ο καθένας το ίδιο δεν θα έκανε?

        • Ο Θείος avatar
          Ο Θείος @ avanti 27/03/2012 15:46:43

          Τόσες δεκαετίες επενδύουν μόνον σε ποδοσφαιρικές ομάδες (δια την έξωθεν "καλήν μαρτυρίαν"), ΜουΜουΕ (για να εκβιάζουν την πολιτική), σε πετρέλαια (τι πιό ανελαστικό, καταναλωτικό και κρατικοδίαιτο) και ολίγον σε τράπεζες (!!!). Είδαμε ποτέ εφοπλιστή να κάνει μια παραγωγική εξαγωγική επένδυση;
          Γιατί ν' αλλάξουν τώρα; Άλλωστε οικονομική πατρίδα τους είναι το City (και ναυπηγική η Σαγκάη), δεν τους ενδιαφέρει ούτε Ελλάδα ούτε η Ευρωζώνη.

          • avanti avatar
            avanti @ Ο Θείος 27/03/2012 16:01:13

            Τους έχεις άχτι βλέπω.... τέλος πάντων ίσως και να τοποθετούσαν χρήματα και σε άλλου είδους " παραγωγικές" επενδύσεις, ας μην ξεχνάμε ότι είναι ένα κομμάτι που δεν το ξέρουν, θέλουν τη σιγουριά, όταν είσαι θαλασσινός δεν πατάς καλά στην στεριά.

    • Ο Θείος avatar
      Ο Θείος @ restart 27/03/2012 14:11:13

      Ο Ράιχενμπαχ μαζί με τα 9/10 του πλανήτη, συμφωνούν ως προς το ποιά είναι τα συγκριτικά πλεονεκτήματα της Ελλάδας.
      Εμείς θα μουλαρώσουμε όμως κι άλλο, και δεν θ' αλλάξει τίποτε στην Νοτιοανατολική Εξωβαλκανία.

    • μυρωνας avatar
      μυρωνας @ restart 07/04/2012 12:18:39

      αντιμνιμονιακή πολιτική και ανάπτυξη και ότι άλλο προς όφελος του λαού λέτε είναι παράλληλο με την έξοδο από την Ευρώπη σας κομπλεξικοί

  3. ΠΕΛΙΑΣ avatar
    ΠΕΛΙΑΣ 27/03/2012 08:29:02

    Αποψη:
    Οχι λαός αλλά πολίτες, η λέξη λαός παραπέμπει σε εποχές άλλες.
    Η ΝΔ σε πρώτο χρόνο ,
    εντός τριμήνου πρέπει να τροποποιήσει τον νόμο Βενιζέλου περί ευθύνης υπουργών με αναδρομική ισχυ 10ετίας τουλάχιστον,
    να βάλει πλαφόν μέγιστου μισθού πάντων τα 3000 ευρώ,
    να καργήσει το μισθοδικείο των δικαστών ειναι προκλητικό,
    να κλέίσουν τα πασης φύσεως πολιτικά ,ρουσφετομάγαζα,γραφεία των βουλευτών,
    το πόθεν έσχες ολων των βουλευτών συνδικαλιστών, ΔΕΚΟ κ.λ.π.από το74 κομη και των κληρονόμων γι΄αυτούς που έχουν πεθάνει από φοιτητές οικονομικού και νομικής.

  4. Strange Attractor avatar
    Strange Attractor 27/03/2012 08:37:08

    ...Μηδενική ανοχή στην παρανομία....
    'Ολο το ζουμί!

    • ΝΙΚΟΣ Π avatar
      ΝΙΚΟΣ Π @ Strange Attractor 27/03/2012 10:46:38

      ΜΕ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΑ ΠΟΥ ΚΙΝΟΥΝ ΦΑΚΕΛΟΥΣ ΜΕ ΚΑΡΟΤΣΙΑ ΣΟΥΠΕΡ ΜΑΡΚΕΤ ΚΑΙ ΥΠΟΦΕΣΕΙΣ ΠΟΥ ΣΕΡΝΟΝΤΑΙ ΑΠΟ ΑΝΑΒΟΛΗ ΣΕ ΑΝΑΒΟΛΗ ΓΙΑ ΧΡΟΝΙΑ ΠΩΣ ΘΑ ΕΛΕΓΞΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΤΗΝ ΠΑΡΑΝΟΜΙΑ ΑΓΝΕΣ ΟΙ ΠΡΟΘΕΣΕΙΣ ΑΛΛΑ ΣΤΗΝ ΠΡΑΞΗ ΑΚΥΡΩΝΟΝΤΑΙ.

  5. Mara avatar
    Mara 27/03/2012 08:49:21

    Δεν χρειάζονται πολλά...
    Το κλέψιμο άν σταματήσει, λύθηκε το πρόβλημα!

    Καλημέρα σε όλους!

  6. Νίκος Θ. avatar
    Νίκος Θ. 27/03/2012 08:56:17

    Το ίδιο λέμε όλοι μας πολύ καιρό τώρα. Εφτασε ο κόμπος στο χτένι. ΣΗΜΕΡΑ ειναι η μέρα της ανατροπής από τον Αντώνη Σαμαρά. Χωρίς καθυστέρηση.

  7. yiann avatar
    yiann 27/03/2012 08:57:39

    Μηδενική ανοχή στη παρανομία, στην εγκληματικότητα και αποφασιστικότητα στην αντιμετώπιση της λαθρομετανάστευσης. Άμεση κατάργηση των νόμων Καστανίδη που για να πάει φυλακή κλέφτης ή κακοποιός , με τη μέθοδο των αναστολών, πρέπει να καταδικαστεί στο εφετείο δηλαδή μετά από 5 χρόνια. Μαζικές προφυλακίσεις για όλους τους κακοποιούς φτάνει πια αυτή η κατάρρευση της δικαιοσύνης και το πάρτυ που κάνουν οι αλλοδαποί κυρίως εγκληματίες. ΦΤΑΝΕΙ ΠΙΑ. ΑΠΟΦΑΣΙΣΤΙΚΟΤΗΤΑ ΤΩΡΑ.

  8. juliet avatar
    juliet 27/03/2012 09:00:50

    Και να τιμωρηθεί επιτέλους και κάποιος ...ξέρεις τι είναι να ξέρεις και να σε απειλεί και με προσφυγές για καταπάτηση ανθρωπίνων δικαιωμάτων....

    • GO avatar
      GO @ juliet 27/03/2012 09:29:10

      Είναι απαίτηση της συντριπτικής πλειοψηφίας του λαού. Σχεδόν το σύνολο των ερωτηθέντων στην τελευταία δημοσκόπηση της MRB (Εφημερίδα Real News, 24-3-2012), σε ποσοστό 79,4%, ζητεί τον καταλογισμό ευθυνών για την προσφυγή στο ΔΝΤ και την τρόϊκα, αξιολογώντας ως βασικούς υπαίτιους τον πρώην πρωθυπουργό Γιώργο Παπανδρέου, σε ποσοστό 63,1% και τον τότε υπουργό Οικονομικών Γιώργο Παπακωνσταντίνου, σε ποσοστό 46,7%. Στους ψηφοφόρους του ΠΑΣΟΚ, το δίδυμο Παπανδρέου-Παπακωνσταντίνου θεωρείται υπεύθυνο για το Μνημόνιο σε ποσοστό 59,5% και 50,6%, αντίστοιχα.

      • GO avatar
        GO @ GO 27/03/2012 09:33:16

        Αναφέρομαι σε άλλο θέμα.

      • GO avatar
        GO @ GO 27/03/2012 09:35:14

        "Στην τιμωρία εκείνων που μας οδήγησαν μέχρις εδώ".

      • juliet avatar
        juliet @ GO 27/03/2012 09:54:33

        Πάντως κατεβασμένο πρέπει να είναι γιατί ,τώρα που άρχισαν να δίνουν και η τσέπη αδειάζει φωνάζουν και το αστείο θα είναι ότι σε λίγο θα φωνάζουν από τους ''επάρατους'' δεξιούς .Εδώ γελάμε.

        • juliet avatar
          juliet @ juliet 27/03/2012 09:55:39

          θα φωνάζουν πιο πολύ....

        • GO avatar
          GO @ juliet 27/03/2012 10:05:20

          Αντίθετα.
          Είναι ανεβασμένο το ποσοστό αυτών που θεωρούν υπαίτιο το πασοκικό δίδυμο της συμφοράς.
          Ακόμα, σημειώνει κατακόρυφη πτώση το ποσοστό(~22%) αυτών που θεωρούν υπεύθυνο τον Κώστα Καραμανλή .
          Κάποτε, τα ποσοστά ήταν ανάποδα, μετά πήγαν στα ίσα και τώρα ο λαός αποκρυστάλλωσε άποψη, για το ποιός φταίει και ζητά την τιμωρία του.
          Ας το αξιοποιήσουμε.

          • juliets avatar
            juliets @ GO 27/03/2012 10:52:04

            GO
            Παίζομε με το ανέβα -κατέβα.Το ίδιο εννοούμε ,εγώ κατεβασμένο το ποσοστό για την εφημερίδα ένω στη πραγματικότητα ανεβασμένο όπως λες εσύ.Δεξιοί είμαστε ...χιχιχι ,και δεν μπορούμε να συνεννοηθούμε.

          • GO avatar
            GO @ juliets 27/03/2012 10:57:13

            Η γνώμη σου για το εύρημα περί Κ.Κ και την αξιοποίησή του;

          • juliet avatar
            juliet @ GO 27/03/2012 11:24:34

            GO,
            Θα πρέπει να έχεις καταλάβει για μένα κάτι ,είμαι στρατιώτης και σε εποχή πολέμου μετράει η επίτευξη του στόχου.Και να ξέρεις πολλά πράγματα δεν ειναι σχεδόν ποτέ όπως φαίνονται.
            Σε ανοιχτό διάλογο που δεν γνωρίζω ποιοι είναι οι απέναντι ,άποψή μου είναι πάντα υπερ αυτού που υποστηρίζω ,αν υπάρχουν στραβά τα λύνουμε ''οικογενειακά''
            Κανόνες της αγοράς αν θες να προωθήσεις το προΐον!

          • GO avatar
            GO @ juliet 27/03/2012 11:40:21

            Κι εγώ στρατιώτης της παράταξης ΑΤΑΛΑΝΤΕΥΤΑ. Βοήθεια, όμως, για την επίτευξη του στόχου ΜΑΣ, δεν είναι η αξιοποίηση του ότι ο Κ. Κ και η Ν. Δ ξεφεύγουν από το κάδρο της υπαιτιότητας για ΔΝΤ και τρόϊκα, όπου, σε πρόσφατο χρόνο, η πλειοψηφία μας είχε συγκατατάξει με το θλιβερό ΠΑΣΟΚ;

          • juliet avatar
            juliet @ juliet 27/03/2012 12:56:49

            Εχεις συνηδητοποιήσει τι εστί Πασοκ; αυτό το χαρτί άστο όταν θα υπάρχει η σιγουριά ότι είναι ο κατάλληλος χρόνος.Τα σοσιαλιστικά συστήματα είναι σκοτεινά και δολοπλόκα και αν δεν είσαι σίγουρος δεν αποκαλύπτεις ,υπάρχει πιθανότητα να παίξεις ρώσικη ρουλέττα.Και έχεις να κάνεις με ήπιο άνθρωπο ,μιλάω για τον Καραμανλή .

          • GO avatar
            GO @ juliet 27/03/2012 13:03:13

            Η υπόθεση αυτή αφορά βεβαίως το πρόσωπο, αλλά πρωτίστως αφορά την παράταξη.
            Αφού λοιπόν ...αθωωνόμαστε στα μάτια της κοινής γνώμης, γιατί να μην το αξιοποιήσουμε. Αυτό, άλλωστε, ήταν και το προοίμιο της υπέροχης παρουσίασης ΖΑΠΠΕΙΟ Ι.

          • juliet avatar
            juliet @ juliet 27/03/2012 13:27:00

            Θα σου απαντήσω πονηρά.Αν δεν το αναφέρει κάποιος το θέμα δεν το ξεκινάς εσύ....τα φρέσκα μένουν .Πρέπει να έχεις γερή ομάδα για την επίθεση ,καθαρή και να μη θέλει ν΄ασχοληθεί με την πολιτική.
            Kαι ποτέ δεν γνωρίζεις πότε θ΄αθωωθείς ,με την ίδια ευκολία μπορεί και να σταυρωθείς.

  9. ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. avatar
    ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. 27/03/2012 09:04:17

    Φάκτωρα, δεν θα πρέπει να συγχέουμε τις επιθυμίες μας με την αδυσώπητη πραγματικότητα.

    Ο Γ.Παπανδρέου το Νοέμβριο δεν θα έφευγε και δεν θα οδηγούμασταν σε εκλογές, ούτε θα υπήρχε ομαλοποίηση σε επίπεδο Ευρώπης αν δεν γινόταν η κυβέρνηση συνεργασίας. Ο Παπανδρέου ήταν αδίστακτος στο θέμα αυτό. Ήταν απολύτως σίγουρο ότι δεν θα δεχόταν να παραιτηθεί και να πάμε απευθείας σε εκλογές. Θα παρέμενε στη θεσούλα του μέχρι τέλους. Γι' αυτό πήρε την ψήφο εμπιστοσύνης την προηγούμενη μέρα. Σου λέει ας τολμήσουν μετά από την ψήφο εμπιστοσύνης να υποβάλλουν οι δικοί του του ΠΑΣΟΚ μομφή στο καπάκι. Θα το έκανε κανείς; Όχι. Οι εκλογές θα γίνονταν το 2013 με πιθανή έξοδο από το ευρώ και με βίαια καταστολή των πολιτων ακραία αυξανόμενη, όσο και η κοινωνική δυσαρέσκεια και με μέτρα 10 φορές χειρότερα από τα τωρινά.

    Για λόγους εθνικού συμφέροντος ο Σαμαρας δεν έχει εξειδίκευσει στο λόγο του αυτές τις ευθύνες Παπανδρέου αλλά γι' αυτό έχει πειστεί ότι θα πρέπει να δικαστεί μετά τις εκλογές ("θα καταλογιστούν οι ευθύνες όπωσδήποτε" είπε στην πρόσφατη συνέντευξή του).

    • Ιωαννης Τ avatar
      Ιωαννης Τ @ ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. 27/03/2012 16:57:12

      εδω κανεις τεραστιο λαθος φιλε. ο Γαπ εκεινη την εποχη ηταν ηδη πολιτικο πτωμα. ακομα και να μην ηθελε να πεσει δεν μπορουσε να συνεχισει να περναει αλλα αγρια μετρα με 151 βουλευτες. απλα δεν θα τον στηριζαν αλλο.αλλωστε στο εξωτερικο την ειχαν σιχαθει. δεν τον ηθελαν αλλο. εκει εκανε την λαθος εκτιμηση ο σαμαρας. τοτε επρεπε να του πει οπως τα εκανες βγαλτα περα τωρα μονος σου. και δεν θα υπηρχε κανενα προβλημα. αλλωστε δεν ειδαμε καμια χρεοκοπια τον δεκεμβριο. θα γινοταν εκλογες πριν τα χριστουγεννα και τωρα το τοπιο θα ηταν αλλο.

  10. Φιλιππος avatar
    Φιλιππος 27/03/2012 09:30:57

    Κατ'αρχην πρεπει να μην πυροβολα τα ποδια της,και αυτο γινεται οσο ο Μιχελακης εμφανιζεται στη TV.Να προσδιορισει ποιοι θα εφαρμοσουν το μνημονιο,οι σημερινοι υπουργοι,Λοβερδος,Χρυσοχοιδης,Διαμαντοπουλου,Βοριδης,προεδρος ΚΕΠ;Πως θα εφαρμοσει το κατοχικο μνημονιο,σε τι κοινωνια αποβλεπει,γιατι ολο το ενδιαφερον της επικεντρωνεται στην "ασφαλεια";μηπως περιμενει κοινωνικες εξεργεσεις και προετοιμαζει το εδαφος;Οσο αναφορα τις τιμωριες των υπευθυνων,προς το παρον συκοφαντει και χλεβαζει ολους οσους εδιωξε γιατι εμειναν πιστοι στη πολιτικη που 2 χρονια "υποστηριζε".

    • android.K. avatar
      android.K. @ Φιλιππος 27/03/2012 20:17:58

      Φιλιπάκο, ο Καμένος δεν έκανε ακόμη μπλογκ να σχολιάζεις και να μας αδειάσεις τη γωνιά;

  11. Νίκος Αργεάδης avatar
    Νίκος Αργεάδης 27/03/2012 09:33:41

    Λοιπόν, ό,τι πιο περιεκτικό έχω διαβάσει. Όλα, μα όλα μπορούν να γίνουν αναίμακτα εκτός από το "Στην τιμωρία εκείνων που μας οδήγησαν μέχρις εδώ". Διότι το ΠΑΣΟΚ δεν είναι απλά κόμμα αλλά ΚΑΘΕΣΤΩΣ με πολυπλόκαμο μηχανισμό ΠΑΝΤΟΥ. Θέλει άψογο και με σχέδιο εναλλακτικών στρατηγικών για να πραγματοποιηθούν όλα αυτά. Ας μήν ξεχνάμε πως ακόμα και μετά την υποδούλωση και προτεκτορατοποίηση της Ελλάδας έχουν ένα 10-15% στήριξη. Η στρατηγική πρέπει να αποβλέπει: 1) Στην συρρίκνωσή του κάτω από το 8-5% και μακροπροθεσμα στο 3%, μέσω ανάδειξης του καταστροφικού του ρόλου, και 3) στην εξουδέτερωση ΟΛΩΝ των ερισμάτων του στον κρατικό μηχανισμό, αλλά εκδηλωμένο όχι ως κομματικής εμπάθειας αλλά με νομικά μέσα.

    • juliet avatar
      juliet @ Νίκος Αργεάδης 27/03/2012 10:01:07

      Nίκο μου,
      καλημέρα ,αυτό δεν είναι κίνημα ,είναι εξάρτηση χωρίς χόρτο ,αλκοολίκι χωρίς ποτό ...είναι όλα τα λέφτα .Οι ψυχίατροι ,οι ψυχαναλυτές έχουνε σηκώσει τα χέρια ψηλά .Φαινόμενο μελέτης μάλλον για Αρειανούς ..προχωρημένα πράγματα.

  12. ΤΑΣΟΣ ΚΩΤΣΗΣ avatar
    ΤΑΣΟΣ ΚΩΤΣΗΣ 27/03/2012 09:37:18

    Ο ΔΙΚΟΣ ΜΑΣ ΑΝΤΩΝΗΣ
    Τάσος Κώτσης
    Η ελληνική κοινωνία σήμερα θέλει να βρει δροσιά και φρεσκάδα να φουσκώσει τα «ιστία» της. Θέλει να βρει «καραβοκύρηδες» και «καπεταναίους», θέλει να βρει ιδανικά και οράματα, προοπτικές και όνειρα. Θέλει στηρίγματα για το «σήμερα» και το «αύριο», θέλει κατευθύνσεις για το μέλλον! Όλα αυτά τα στοιχεία δεν είναι ούτε τεχνητά ούτε αποκλειστικά επίκτητα στους καραβοκύρηδες και στους καπεταναίους…
    Οι ηγέτες είναι άτομα με έμφυτη δύναμη και ευγένεια χαρακτήρα.
    Ο Αντώνης Σαμαράς είναι ένα από αυτά τα άτομα, που πάνω από τη δόξα και την προσωπική τους προβολή βάζουν την κοινωνία και τη χώρα τους.
    Ο Αντώνης άλλωστε το έχει αποδείξει άπειρες φορές, έστω κι αν διαστρέφουν κάποιοι τις αποδείξεις.
    Δεν είναι ο πολιτικός, είναι ο ηγέτης, είναι ο φυσικός αρχηγός –όπως έχει σημειώσει και τονίσει γι αυτόν επανειλημμένα ο ιστορικός Αρχηγός της ΟΝΝΕΔ Βασίλης Μιχαλολιάκος- μιας γενιάς και ως εκ τούτου μιας παράταξης, η οποία δεν έχει την πολυτέλεια να βρίσκει αρχηγούς και ηγέτες συχνά σε τέτοια επίπεδα.
    Ο Αντώνης Σαμαράς είναι μια ξεχωριστή φιγούρα, μεγαλωμένη και βγαλμένη από τα «Μυστικά του Βάλτου», είναι ο δικός μας «Τρελαντώνης», αυτός που παρέμεινε αλώβητος, με ζωντανό φρόνημα για να μας εμπνέει, το παιδί και ο άντρας, το πανί και ο άνεμος, ο «Μάγκας», αυτός που θα δώσει όνομα στο «Παραμύθι χωρίς όνομα», αυτός που θα παλέψει «Για την πατρίδα»,
    Επιτρέψτε μου την υπερβολή, αλλά σαν τον Βυζαντινό Αυτοκράτορα, που ανάστησε η Πηνελόπη Δέλτα, τον Βασίλειο τον Β΄ (θα του στερήσω το προσωνύμιο, που του έδωσε η ιστορία, γιατί οι καιροί είναι πονηροί) είδα τον Αντώνη, στα μετουσιωμένα όνειρα της Πηνελόπης, όπου θέση έχουν οι πατριώτες και μόνο αυτοί, οι αληθινοί Έλληνες, τα παλικάρια που αγαπούν και πεθαίνουν για τον τόπο τους.

    Πρόεδρε Αντώνη, θα είσαι πάντα ο «Τρελαντώνης» μας, ο φίλος μας, ο αδελφός μας.
    Η Νέα Δημοκρατία, έχει μεγάλη ανάγκη τον Αντώνη Σαμαρά, ενώ η αμφίδρομη σχέση δεν ισχύει, λόγω της ποιότητας του χαρακτήρα του και του ήθους του.
    Ως εκ τούτου θέλω να ελπίζω πως δε θα χάσει την ευκαιρία της η Νέα Δημοκρατία να πορευτεί προς το μέλλον, διασφαλίζοντας την καλύτερη ηγεσία για τη χώρα μου, στο πλήρωμα του χρόνου…

    • Νασος avatar
      Νασος @ ΤΑΣΟΣ ΚΩΤΣΗΣ 27/03/2012 13:14:10

      Eίσαι τεράστιος! Εκπληκτικό σχόλιο.
      Ή μάλλον, για να είμαι στο πνεύμα του site,
      1000++++++++++++++++++++++++

      • ΤΑΣΟΣ ΚΩΤΣΗΣ avatar
        ΤΑΣΟΣ ΚΩΤΣΗΣ @ Νασος 27/03/2012 17:19:39

        Ευχαριστώ Νάσο... Δεν ξέρουν οι Έλληνες με ποιον ΕΛΛΗΝΑ έχουν να κάνουν!

    • Diamond Angel avatar
      Diamond Angel @ ΤΑΣΟΣ ΚΩΤΣΗΣ 27/03/2012 14:54:18

      Είναι σπάνιο πλέον , άνθρωποι να πιστεύουν σε ανθρώπους και να το γράφουν τόσο απλά , τόσο αληθινά. Μέσα από την ψυχή τους. Αυτό για μένα αξίζει πολύ περισσότερο από την μόρφωση . Φίλε μου, έχεις ψυχή καλλιτέχνη, που έχει την ικανότητα να νοιώθει και να δίνει. Αν ήσουν ( είσαι;) δίπλα του , θα του έδινες κάτι πολύ ακριβό : πίστη.

      • juliet avatar
        juliet @ Diamond Angel 27/03/2012 15:00:59

        Diamond Angel
        Είναι, αλλά ,πολλές φορές πρέπει να προσέχει .Και αυτό ξέρει ότι το λέω με πολλή αγάπη.

        • Diamond Angel avatar
          Diamond Angel @ juliet 27/03/2012 16:35:01

          Χαιρετώ την συμπατριώτισσα!!

          • juliet avatar
            juliet @ Diamond Angel 27/03/2012 16:45:48

            Γειά ,η αρένα αρχίζει να γίνεται άγρια ,αλλά .....εμείς οι Πατρινοί είμαστε Πατρινοί!-εννοώ τις Πατρινές-ανεπανάληπτοι ,μετριοφροσύνη...να φάνε και οι κότες.

          • Diamond Angel avatar
            Diamond Angel @ juliet 27/03/2012 17:07:15

            Χα,χα,χα!!!!!! Οχι, παίζουμε...!!!!!

        • ΤΑΣΟΣ ΚΩΤΣΗΣ avatar
          ΤΑΣΟΣ ΚΩΤΣΗΣ @ juliet 27/03/2012 17:27:01

          Ευχαριστώ γλυκιά μου... Όσο για τα άλλα ούτε σε ... λεωφορείο θέλω να ανεβώ ούτε σε τρένο ούτε στα ... Ιμαλάια... Αλλά το πώς βλέπω έναν άνθρωπο, ειδικά όταν δεν πιθανολογώ πως είναι, είναι υπόθεση και ευθύνη δική μου να μεταφέρω με γράμματα στο χαρτί την εικόνα του juliet.

          • juliets avatar
            juliets @ ΤΑΣΟΣ ΚΩΤΣΗΣ 27/03/2012 17:37:12

            Δεν καταλαβαίνω τι θες να πεις.Και δεν νομίζω ότι έκανα κάτι που μπορούσε να προσβάλλει κάποιον.Οσο για την ευθύνη ,δικαίωμά σου αλλα ίσως είμαι λάθος, έχω να μάθει να λειτουργώ σε ομάδα και ξέρω τι σημαίνει συνεργασία.Sorry.

          • ΤΑΣΟΣ ΚΩΤΣΗΣ avatar
            ΤΑΣΟΣ ΚΩΤΣΗΣ @ juliets 27/03/2012 17:51:55

            Καλή μου η απάντηση δεν πήγαινε στα έτσι κι αλλιώς καλά σου λόγια... Δεν ήταν για σένα... Ήταν γι αυτό που έγινε το πρωί. Μη χάνεσαι, η καλλίτερη είσαι για μένα και η προσφορά σου στον κοινό αγώνα, καθοριστική και πολύτιμη...

          • juliet avatar
            juliet @ ΤΑΣΟΣ ΚΩΤΣΗΣ 27/03/2012 18:25:57

            Δεν ξερω αν κατάλαβες τι έγινε.Το είδα ,δεν σχολίασα για να σταματήσει το θέμα.Μπήκες και για να το σταματήσω είπα παρανόηση.Μερικές φορές η σιωπή είναι χρυσός.Εδω υπάρχουν πολλοί άνθρωποι που σχολιάζουν ,που παθιάζονται ,που θέλουν να επιβάλουν την γνώμη τους και εκεί αποφασίζεις τι θες.Τόσα χρόνια στις πολυεθνικές ,τμήμα marketing , έμαθα ότι όταν ο ανταγωνισμός είναι ανελέητος και όταν υπάρχει στόχος, πολλές φορές υπάρχει καννιβαλισμός.Αυτά φιλικά .Τώρα τι είμαι και τι προσφέρω ,όλοι προσφέρουμε για μια Ελλάδα ελεύθερη.Εχω ένα ελάττωμα ,σιγα-σιγα διορθώνομαι,δουλεύω ομαδικά και προστατεύω την ομάδα ,δεν είναι εγωΐσμός είναι αλληλεγγύη.Αυτά.

      • ΤΑΣΟΣ ΚΩΤΣΗΣ avatar
        ΤΑΣΟΣ ΚΩΤΣΗΣ @ Diamond Angel 27/03/2012 17:22:30

        Diamond Angel ευχαριστώ για όλα. Είναι λίγα αυτά γι αυτόν, που αν τα καταφέρει να κυβερνήσει με τη βοήθεια όλων μας, θα αλλάξει τη μοίρα και την πορεία της χώρας...

        • Diamond Angel avatar
          Diamond Angel @ ΤΑΣΟΣ ΚΩΤΣΗΣ 27/03/2012 17:38:59

          Και εγώ τα ίδια πιστεύω και σε καταλαβαίνω πολύ καλά .!!

  13. Dexi Extrem avatar
    Dexi Extrem 27/03/2012 09:41:03

    Ο χρόνος μέχρι τις εκλογές είναι αρκετός για ανατροπή του δυσάρεστου για τη Ν.Δ σκηνικού αρκεί:
    1. Να διατυπωθεί ξεκάθαρα ότι ο κρατισμός/σοσιαλισμός μας έφτασαν εδώ και να παρατεθούν 5 παραδείγματα. Εδώ πρέπει να τονιστούν και οι ευθύνες των πολιτευτών της Ν.Δ που διολίσθησαν στο πελατειακό σύστημα. Ας χρησιμοποιηθούν παραδείγματα από αυτούς που σήμερα είναι εκτός Ν.Δ και ας δικαιολογηθεί επιτέλους με αυτό τον τρόπο η αποπομπή τους.
    2. Να επιχειρηματολογήσει κατά της άποψης που υποστηρίζει ότι ο Έλληνας είναι φύσει κλέφτης του δημόσιου χρήματος, τεμπέλης και αναποτελεσματικός προβάλλοντας ως αντιφατικό οτι ο Έλληνας μέσα σε τριάντα χρόνια έγινε όλα αυτά για τα οποία τον κατηγορούν ενώ θα αναφερθούν παραδείγματα προ '81 δημιουργικότητας και αποτελεσματικότητας της ελληνικής πραγματικότητας.
    3. Να διατυπωθεί ρητή δέσμευση για την άρση της βουλευτικής ασυλίας.
    4. Να διατυπωθεί ρητή δέσμευση για κατάργηση της κρατικής επιχορήγησης των κομμάτων με διευθέτηση των χρεών.
    5. Να αποσύρει την υποστήριξή της από τις συνδικαλιστικές οργανώσεις και να καταργήσει τη γραμματεία συνδικαλιστικού ως άχρηστη και να αποδώσει ευθύνες στον κομματικό συνδικαλισμό, τους συνδικαλιστές και να ξεκαθαρίσει ότι το λάθος που αβαντάρισε η Ν.Δ μέχρι σήμερα δεν μπορεί να συνεχίζεται.
    6. Να δεσμευτεί ρητά ότι οι παράνομοι λαθρομετανάστες θα αδειάσουν την Αθήνα.
    7. Να τραβήξει κόκκινη γραμμή με βάσει την ηλικία των ανθρώπων που θα χρησιμοποιήσει ως κυβέρνηση. Αποκλείονται άνθρωποι γεννημένοι πρίν το '67. Εξαιρούνται ο πρωθυπουργός και οι βουλευτές, όχι οι υπουργοί.
    8. Να επικεντρώσει στο νέο φορολογικό με χαμηλούς συντελεστές φορολόγησης και μείωση του Φ.Π.Α. Ενιαίο φορολογικό χωρίς εξαιρέσεις και ειδικές απαλλαγές με έντονο στοιχείο το κίνητρο για αύξηση του εισοδήματος των φορολογουμένων με μειούμενους συντελεστές για υψηλά εισοδήματα.
    9. Να κάνει γνωστό στην ελληνική κοινωνία τα χρέη των επιχειρήσεων Μ.Μ.Ε προς το ελληνικό δημόσιο και να ξεκαθαρίσει ότι ως κυβέρνηση ή θα εισπράξει τα οφειλόμενα ή θα επιβάλλει κυρώσεις.
    10. Να προτείνει αλλαγή του πολιτεύματος σε Προεδρική Δημοκρατία με αναβάθμιση του ρόλου του Προέδρου.
    11.Να προτείνει τέλος οι αμοιβές της κυβέρνησης, των βουλευτών και της προεδρίας να συνδέονται με το αποτέλεσμα της εθνικής οικονομίας της περασμένης χρονιάς. Θα πληρώνονται ανάλογα με το αποτέλεσμα που έφεραν και εάν το αποτέλεσμα είναι αρνητικό δεν θα πληρώνονται. Έτσι θα ενδιαφερθούν για την αποτελεσματικότητα και επιτέλους οι πολιτικές δυνάμεις θα ομονοήσουν στο βωμό του προσωπικού τους συμφέροντος.

    • JKAL avatar
      JKAL @ Dexi Extrem 27/03/2012 09:47:46

      Στα πλαίσια του...
      ...Ε, ρε και να μ' έκαναν για μια μέρα πρωθυπουργό.

      • JKAL avatar
        JKAL @ JKAL 27/03/2012 09:54:59

        Φάκτορα, το σχόλιο μου αφορά το εξτρέμ, όχι το άρθρο σου.

    • Δεν έχει σημασία avatar
      Δεν έχει σημασία @ Dexi Extrem 27/03/2012 10:57:41

      Οι αδερφοί Γκριμμ έχουν περισσότερα παραμύθια. Και επί της ουσίας, τίποτε από αυτά που λες δεν λύνει το πρόβλημα. Η τιμωρία των ενόχων είναι απαραίτητη για οποιονδήποτε θέλει να συσπειρώσει τον λαό. Δεν συστρατεύομαι με λαμόγια που λόγω εκλογικών αναγκών γίναν άγγελοι της κάθαρσης.

      • Dexi Extrem avatar
        Dexi Extrem @ Δεν έχει σημασία 27/03/2012 11:02:46

        Το πρόβλημα, εάν διαβάζεις και εννοείς, είναι η ανατροπή του δυσάρεστου πολιτικού σκηνικού για τη Ν.Δ.
        Τελικά η τιμωρία είναι απαραίτητη αλλά εσύ δεν συστρατεύεσαι με λαμόγια που γίναν άγγελοι της κάθαρσης.
        Τελικά...δεν έχεις καθόλου σημασία.

        • Δεν έχει σημασία avatar
          Δεν έχει σημασία @ Dexi Extrem 27/03/2012 11:06:20

          Χαίρομαι που συνεννούμαστε. Για το Βορίδη και τα διαπλεκόμενα νομοσχέδιά του γιατί δεν λες τίποτε; Γιατί εκεί ακριβώς έχω πρόβλημα. Και με το άτομο και με τις πρακτικές.

          • Dexi Extrem avatar
            Dexi Extrem @ Δεν έχει σημασία 27/03/2012 11:25:29

            Εφόσον έχεις με το άτομο ότι και να πούμε υπέρ του θα το απορρίψεις.
            Πάντως το θέμα της συζήτησης δεν είναι ο Βορίδης ούτε το νομοσχέδιο. Σαν να πετάμε τη μπάλα σε άλλο γήπεδο μου φαίνεται.

          • Δεν έχει σημασία avatar
            Δεν έχει σημασία @ Dexi Extrem 27/03/2012 11:47:36

            Δεν μπορεί από τη μια να λέμε θα τιμωρηθούν όλοι και από την άλλη να "εξυπηρετούμε" τη διαπλοκή. Οι πράξεις μιλάνε και αναιρούν τα - προεκλογικά - λόγια. Εκτός και αν η ΝΔ θα κατέβει με σύνθημα: don't do as I do, do as I say.

            Όχι και πολύ αποτελεσματικό.

          • Dexi Extrem avatar
            Dexi Extrem @ Δεν έχει σημασία 27/03/2012 11:57:01

            Κάποιο λάθος έχεις κάνει. Εγώ ανέφερα 11 θέσεις και εσύ αναφέρεσε σε κάτι που δεν είπα.

          • Δεν έχει σημασία avatar
            Δεν έχει σημασία @ Dexi Extrem 27/03/2012 12:38:59

            Έχεις απόλυτο δίκιο. Δεν λες πουθενά να κοπεί η διαπλοκή.

    • GO avatar
      GO @ Dexi Extrem 27/03/2012 11:24:59

      Να δω τον Παπούλια golden boy, σύμφωνα με την 11η παράγραφό σου, και τι...

    • ano-kato avatar
      ano-kato @ Dexi Extrem 27/03/2012 12:31:21

      Δεν βλέπω να γράφεις πουθενά να διατυπωθεί κάτι για μισθούς συντάξεις τιμές φορολογία ανεργία.Αυτά απασχολούν τον Έλληνα σήμερα σαν πρώτη προτεραιότητα.Τα λοιπά... είναι σαν την σώς για να γλυστράει που λέει η διαφήμιση.

      • juliet avatar
        juliet @ ano-kato 27/03/2012 12:38:28

        Καλύτερα να θέσεις πρώτο θέμα την ανεργία ,γιατί όταν καταδικάζεις στον νέο στην αδράνεια είναι σαν να σταματάς με το αίμα να τρόφοδοτεί το σώμα .Τον σπρώχνεις σε ροπές ...καταστρέφεις το αύριο του λαού.

        • Dexi Extrem avatar
          Dexi Extrem @ juliet 27/03/2012 13:00:57

          Δεν είναι δουλειά της κυβέρνησης να βρίσκει δουλειά σε ψηφοφόρους, αυτό λέγεται πελατειακό σύστημα. Δουλειά της κυβέρνησης είναι να δημιουργήσει ένα φιλικό περιβάλλον για να δημιουργηθούν δουλειές.

    • romeo avatar
      romeo @ Dexi Extrem 27/03/2012 13:54:40

      Βρε που φτάσαμε! Να υπαγορεύουν κάποιοι στον πρόεδρο της ΝΔ και αυριανό πρωθυπουργό, την πολιτική που θα πρέπει να ακολουθήσει!

      • Dexi Extrem avatar
        Dexi Extrem @ romeo 27/03/2012 14:00:53

        Εσύ συμφωνείς με τις "υπαγορέυσεις" ή όχι;

        • romeo avatar
          romeo @ Dexi Extrem 27/03/2012 14:11:16

          Αγαπητέ μου, αν θα ήταν καλύτερα διατυπωμένες, απερίφραστα όχι... Δεν θέλω να σας κάνω υποδείξεις, άλλωστε είστε πολύ καλός, αλλά προφανώς αντιλαμβάνεστε και μόνος σας πως εισπράττουν οι επισκέπτες σας τη διατύπωση του κειμένου.

    • Dexi Extrem ® avatar
      Dexi Extrem ® @ Dexi Extrem 27/03/2012 14:10:08

      Ρε φιλαράκι με το νικ "Dexi Extrem" βάλε τουλάχιστον το λινκ της σελίδας μου στο νικ που χρησιμοποιείς να κερδίζουμε και καμιά επίσκεψη από τη διαφήμιση που μου κάνεις

      • Dexi Extrem avatar
        Dexi Extrem @ Dexi Extrem ® 27/03/2012 14:22:32

        Διάβασε εσύ αυτά που γράφω να μαθαίνεις και μετά ξαναγράψτα, δε με πειράζει εμένα. Πνευματικά δικαιώματα δεν ζητάω. Άσε που κάτι πολιτικοοικονομικοαναλφαβητοι σοσιαλιστικού τύπου θα δούν το φως το αληθινό δις.

    • GO avatar
      GO @ Dexi Extrem 27/03/2012 19:30:54

      Για πολλές από τις απόψεις σου (αυτές και άλλες παλαιότερες) θα χρειαστείς να σε κυβερνήσει το Διοικητικό Συμβούλιο της GRANT THORNTON.
      Ευτυχώς για την ανθρωπότητα, εμείς οι Έλληνες, ανακαλύψαμε την πολιτική (η τέχνη του εφικτού) για να εξυπηρετεί τους ανθρώπους και όχι τους αριθμούς.

  14. Eπιθετικός Λόγος avatar
    Eπιθετικός Λόγος 27/03/2012 09:48:02

    ΠΡΑΓΜΑΤΙ Η ΑΝΑΛΥΣΗ ΣΟΥ ΕΙΝΑΙ ΑΡΙΣΤΗ.ΣΤΗ ΘΕΩΡΙΑ ΟΜΩΣ.ΓΙΑΤΙ ΣΤΗΝ ΠΡΑΞΗ ΚΑΝΕΙΣ ΔΕΝ ΑΣΧΟΛΕΙΤΑΙ ΣΤΗΝ ΠΟΛΙΤΙΚΗ, ΑΠΟ ΠΛΕΥΡΑΣ ΚΥΒΕΡΝΗΤΙΚΩΝ ΘΕΣΕΩΝ, ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΑΠΟΒΛΕΠΕΙ ΣΤΑ ΟΦΕΛΗ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΚΑΙ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙ ΕΥΝΟΪΚΕΣ ΠΡΟΫΠΟΘΕΣΕΙΣ ΓΙΑ ΗΜΕΤΕΡΟΥΣ.ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΑΙΘΕΡΟΒΑΜΟΝΕΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ ΣΗΜΕΡΑ.
    ΣΕ Ο,ΤΙ ΑΦΟΡΑ ΤΑ ΔΙΕΘΝΗ, ΠΡΑΓΜΑΤΙ Ο ΣΚΟΠΟΣ ΕΙΝΑΙ Η ΟΡΙΣΤΙΚΗ ΜΑΣ ΕΞΑΘΛΙΩΣΗ ΚΑΙ ΥΠΟΤΑΓΗ ΣΤΟΥΣ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟΥΣ ΣΤΟΧΟΥΣ ΤΩΝ Η.Π.Α ΚΑΙ ΤΟΥ ΕΥΡΩΠΑΪΚΟΥ ΤΟΥΣ ΔΟΡΥΦΟΡΟΥ, ΤΗΣ ΓΕΡΜΑΝΙΑΣ. ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΟΥΣ ΔΩΣΟΥΜΕ ΤΟΥΣ ΥΔΡΟΓΟΝΑΝΘΡΑΚΕΣ, ΝΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΟΥΜΕ ΑΝΑΧΩΜΑ ΣΤΙΣ ΦΙΛΟΔΟΞΙΕΣ ΤΗΣ ΡΩΣΙΑΣ ΚΑΙ ΝΑ ΣΥΝΕΧΙΣΟΥΜΕ ΝΑ ΕΦΟΔΙΑΖΟΜΑΣΤΕ ΜΕ ΤΑ ΟΠΛΙΚΑ ΤΟΥΣ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ.

  15. Γιώργος avatar
    Γιώργος 27/03/2012 09:56:03

    Είναι τόσο απλό αυτο που περιγραφεις factorx που νομίζω σχόλια και ερμηνείες περιτεύουν!!
    Η Συγγρου ας ακούσει λίγο παραέξω και θα δει ότι η πραγματικότητα είναι απλή. Μόλις βγει ο Σαμαρας στο δρόμο κάτι που ξέρει να το κάνει καλά θα το νιώσει και ο ίδιος χωρίς κανένας να μπορει να το κρύψει !!!

  16. Δεν έχει σημασία avatar
    Δεν έχει σημασία 27/03/2012 10:49:17

    Δυστυχώς δεν θα γίνει απολύτως τίποτα. Βλέπεις τις πιρουέτες του Βορίδη με τους μεγαλοεργολάβους; Δεν βλέπω να τους τιμωρεί κανένας για το φαγοπότι δεκαετιών. Μάλλον αποτελούν "εθνικό κεφάλαιο". Αλλά θα μου πεις ποιος έχει πάει φυλακή μέχρι τώρα. Ακόμα και για τους μαϊμουδοανάπηρους γίνονται "ρυθμίσεις" αντί να πάνε μέσα. Άσε που με νόμο του Βενιζέλου απαλλάσσεσαι αν επιστρέψεις τα κλεμμένα. Δηλαδή κλέψε και αν σε πιάσουν το πολύ πολύ να τα δώσεις πίσω. Ακόμη και στην Αμερική αν σε πιάσουν και μέσα πας και επί τρία τα γυρίζεις πίσω. Αλλά εδώ βάλαμε το λύκο να φυλάει τα πρόβατα. Και δυστυχώς η συγκυβέρνηση δείχνει ότι οι παλίες συνήθειες δύσκολα κόβονται.

  17. Κλεόστρατος avatar
    Κλεόστρατος 27/03/2012 10:54:42

    Καλό είναι να επιδιώξει τέτοιου είδους εμφανίσεις απέναντι στους άλλους αρχηγούς, αλλά πρέπει να θέλουν κι αυτοί να αντιπαρατεθούν με τον Σαμαρά (που αμφιβάλλω)
    Γενικά οι εμφανίσεις στην τηλεόραση θα του δώσουν πόντους

  18. η Dimi avatar
    η Dimi 27/03/2012 11:13:28

    Η Ψήφος μας, για ισχυρή πλειοψηφία στον ΕΛΛΗΝΑ Κυβερνήτη και Ηγέτη μας κ. Αντώνη Σαμαρά, σταθερή και αταλάντευτη. Και με τα δύο χέρια.

  19. juliet avatar
    juliet 27/03/2012 11:33:23

    Φάκτορα,
    ανακοινώθηκαν ποιοί θα είναι υποψήφιοι;
    2-4 πολιτική συγκέντρωση στο Κάραβελ ,7 αν δεν κάνω λάθος ,ΠΟΙΟΣ ο υποψήφιος για την Α' Αθηνών;;;;;
    Το εγκεφαλικό δεν το γλυτώνω και ....δεν αντέχω και τις ξαναζεσταμένες ξυνές σούπες.

    • Heaven avatar
      Heaven @ juliet 27/03/2012 11:44:03

      μην τον ψηφίζεις ρε Ιουλία!!

      • juliet avatar
        juliet @ Heaven 27/03/2012 11:55:46

        Ηeaven,
        φαντάζομαι τον τόνο σου ,εντάξει αλλά αλλιώς ρώτησα και άλλο εννοούσα ...κατάλαβε ,αν το έλεγα όπως το εννοείς θ΄ έλεγα και όνομα.Kαι σε τελική ανάλυση δεν χρειάζεται να κριτικάρουμε την άλλη πλευρά απλώς πάμε και κάνουμε το χρέος μας και καταλήγουμε στο όλοι το ίδιο είναι.Τέλος πάντων ,ξέρεις ότι δεν μου αρέσει να κατηγορώ κανέναν ,αλλά ....ότι μερικά πονάνε ,κάνε μια βόλτα στο κέντρο και μετά αποφασίζεις.Αυτά.
        Ψηφίζω Β ' Αθηνών.

        • Heaven avatar
          Heaven @ juliet 27/03/2012 12:00:00

          εγώ ψηφίζω Α'...
          επειδή κάνω κάθε μέρα βόλτα (μένω) στο κέντρο γι' αυτό και η αγανάκτηση!

          • juliet avatar
            juliet @ Heaven 27/03/2012 12:04:47

            Καταλαβαινόμαστε ,λοιπόν ....Πάντως αν σ΄ενδιαφέρει την ημερομηνία στην έδωσα ,την ώρα ,τον τόπο ,έμενα δεν τόλμησαν να με πάρουν ....σκέψου να ζητήσουν και βοήθεια ...θα πέσω στο ρέμα ,έχω ρεματία κοντά και όχι τίποτε αλλο είναι και χωρίς νερό....:)

          • Μακεδόνας Θεσσαλονικιός avatar
            Μακεδόνας Θεσσαλονικιός @ juliet 27/03/2012 13:44:08

            Εεεμ ξέρεις που πέφτεις εσύ !
            Το πολύ πολύ να πάθεις καμιά θλάση.
            Προτιμότερη από τον πνιγμό !
            Δε μου λες, για να έχουμε καλό ρώτημα
            εσύ ποιους σκέφτεσαι να ψηφίσεις;

          • juliet avatar
            juliet @ Μακεδόνας Θεσσαλονικιός 27/03/2012 14:11:57

            Τον καταλληλότερο....:),όμορφος,ψηλός και μοιραίος ,σε κάλυψα;
            Και καλό κολύμπι ξέρω....

          • Μακεδόνας Θεσσαλονικιός avatar
            Μακεδόνας Θεσσαλονικιός @ juliet 27/03/2012 14:31:07

            Εμένα θα ψηφίσεις;
            Ευχαριστώ !

          • juliet avatar
            juliet @ juliet 27/03/2012 14:52:24

            Θα ρωτήσω τον Δαναό ....δεν ψηφίζω αγνώστους.

          • ex-zivagos lamogios laliotius gapomalakius pasokus-pasokus!! avatar
            ex-zivagos lamogios laliotius gapomalakius pasokus-pasokus!! @ juliet 27/03/2012 14:56:23

            Νά διευκρινίσεις καί τό..... βάρος/όγκο σώματος,πρός αποφυγήν παρεξηγήσεων!!!!!!

    • GO avatar
      GO @ juliet 27/03/2012 11:56:45

      Σ' έπιασα!!! Δεν είπαμε, προηγουμένως, στρατιώτες και όχι δημόσια εσωστρέφεια; Θα δεχθείς, λοιπόν, τα ψηφοδέλτια του κόμματος όπως θα καταρτισθούν και θα επιλέξεις τους, κατά την άποψή σου, καταλληλότερους.

      • juliet avatar
        juliet @ GO 27/03/2012 12:42:42

        GO,
        χαχαχα,ουδείς αλάνθητος ...και αν ειναι και από την Πάτρα .Αλλά δεν είπα όνομα,είπα; Και εντάξει ,τους καταλληλότερους ....

  20. Ο Βουνίσιος avatar
    Ο Βουνίσιος 27/03/2012 11:41:07

    Φάκτορα, το κλεμμένο χρήμα από όλους τους χρυσοκάνθαρους του συστήματος ΠΑΣΟΚ αλλά και ΝΔ είναι πάρα πολύ. Απαιτείται άμεση εφαρμογή του Αμερικανικού ή του Γερμανικού φορολογικού συστήματος με το οποίο να ελεγχθεί η ροή όλου του παρανόμου χρήματος στο εσωτερικό και εξωτερικό, όπως έκανε ο Πούτιν. Να κληθούν δε όλοι οι κλέφτες του Δημοσίου χρήματος να τα επιστρέψουν άμεσα ή να τα δημεύσει απευθείας το κράτος. Τότε να δείς πόσο χρήμα θα μαζευτεί. Ο σχετικός βέβαια έλεγχος να μην γίνει από τους εφόρους και λοιπούς υπαλλήλους του Υπουργείου Οικονομικών, αλλά να αρχίσει από αυτούς ο έλεγχος.
    Άν δεν μαζευτούν τα κλεμμένα και στη συνέχεια να γνωρίζουν όλοι ότι όποιος κλέψει θα πάει αμέσως φυλακή, δεν πρόκειται να κάνουμε κράτος.
    Και βέβαια πρέπει να επιστρέψουν τα κλεμμένα και οι πολιτικοί μας που όλα αυτά τα χρόνια μας ¨σώζουν¨. Θα τολμήσει να το κάνει κανείς αυτό;

    • nestrom avatar
      nestrom @ Ο Βουνίσιος 27/03/2012 11:57:21

      έτσι ακριβως είναι

  21. nestrom avatar
    nestrom 27/03/2012 11:54:40

    Φάκτορα, προσυπογράφω την ανάρτηση στο σύνολό της.
    Αλήθεια πιστεύεις ακόμη ότι αυτά που περιγράφεις θα τα κάνει ο Σαμαράς?

    Αν κατέβεις εσύ με κόμμα πιο μεγάλο ποσοσστό θα πάρεις από την ΝΔ.

  22. Γιάννης Μανιατάκος avatar
    Γιάννης Μανιατάκος 27/03/2012 11:57:12

    Τριάντα δύο τόσα χρόνια, "γεμίσαμε χαρτί". Όσους μάλιστα, γνωρίζω που προσπάθησαν να το σπρώξουν για ανακύκλωση, έστω, δεν το παίρνει κανείς. Τι Γύφτοι (δικοί μας), τι Ρομά – από Βουλγαρία, Ρουμανία μεριά – τι Πακιστάνοι, όλοι αρνούνται. Άλλοι λένε έχει ένα χρώμα (περίεργο κάπως στο όνομα και δεν μπορώ να το θυμηθώ), που η αφαίρεσή του για επαναφορά σε κυκλοφορία, στοιχίζει πάρα πολύ. Άλλοι πάλι, επικαλούνται ότι πρόκειται για ιστορικό είδος και αρνούνται να το πάρουν γιατί έχουν συνέπειες.
    Ας έρθουμε όμως στο ζητούμενο. Το κείμενο τα λέει ΟΛΑ! ΝΑΙ Ο ΑΝΤΡΕΑΣ ΓΙ’ ΑΥΤΟ ΠΕΤΥΧΕ (τον σκοπό του). Γιατί όχι μόνο χρησιμοποίησε το σύνθημα ΑΛΛΑΓΗ, αλλά το υποστήριξε έργω, κάτι που ευλαβώς ακολούθησαν και όλοι οι επίγονοι.
    Σεις κύριε Φάκτορα, στο κείμενό σας, περιγράφεται λαμπρά το πρόβλημα. Δεν θα ήταν λοιπόν σκόπιμο να δώσετε και στους προβεβλημένους ή μη κάθε είδους Συμβούλους, αλλά και Κεφαλές, να πάψουν να χρησιμοποιούν τακτικές και λεκτικό του «ΕΠΑΡΑΤΟΥ»; Ποιους θα πείσουν μηρυκάζοντας πολιτικά ξεράσματα, αντιπάλων τους;
    Μην τους αφήνεται στον νιρβάνα της πολιτικής και κοινωνικής ανυπαρξίας τους. Ξυπνήστε τους. Η δύναμη του λόγου σας, είναι έκδηλη στο κείμενό σας, γίνεται υπόδειγμά τους, χρησιμοποιώντας, άλλες ΚΑΘΑΡΕΣ – ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΕΣ – ΛΕΞΕΙΣ. Βγάλτε τους έξω, δείξτε τους ένα μικρό κομματάκι της φύσης μας (της ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ) η Άνοιξη οργιάζει, γέμισε ο τόπος χαμομήλι, αλλά και αγκινάρες, κουκιά, ραδίκια, μαργαρίτες, τριαντάφυλλα και κρίνα και ό,τι βάλει ο νους σου.

  23. Ο Θείος avatar
    Ο Θείος 27/03/2012 11:58:23

    Η "ανάπτυξη με στρατηγική" είναι το Α και το Ω. Όποια πολιτική δύναμη σταματήσει το μοίρασμα δις για πράγματα που δεν δημιουργούν παραγωγή ή για εκμαυλισμό των μικρομεσαίων, και υποστηρίξει (επιτέλους) την "στοχευμένη ανάπτυξη", που κανείς δεν υποστηρίζει ακόμη, δεν θα κάνει μόνον πολύ μεγάλο καλό στη χώρα. Θ' αρχίσει να ξανακερδίζει την εμπιστοσύνη των πολιτών.
    Ιδού η Ρόδος...Οι πολίτες δεν είναι χαζοί.

    • Heaven avatar
      Heaven @ Ο Θείος 27/03/2012 12:05:06

      αυτό είναι και το στοίχημα και το ζητούμενο!
      Δυστυχώς για μιά ακόμη φορά υπό την πίεση των δημοσκοπήσεων θα δούμε το αφορολόγητο στις 12.000, έτσι για να καλύπτονται καποιοι, μη φορολόγηση των αυθαίρετων ημιυπαιθριων, συμπόρευση με συντεχνίες, κλπ., κλπ.... όλα οριζόντια γιατί το κάθετο έχει κόστος!!!
      δυστυχώς...

      • ΚΥΘΗΡΙΟΣ avatar
        ΚΥΘΗΡΙΟΣ @ Heaven 27/03/2012 14:13:14

        Γιά ὃλα τά ἂλλα συμφωνῶ,ὃμως γιά τό ἀφορολόγη το,εἶναι κάποιες κοινωνικές ὀμάδες πού ἐπωφελοῦνται δίκαια,καί κατεβάζοντάς το,κατεβαίνει ἀρκετά τό βιοτικό ἐπίπεδο...Δέν θά μποροῦσαν νά ὑπάρχουν κάποιες διαστρωματώσεις,κι ὂχι κατευθεῖαν ἀπό τό 12000 στό 5000 γιά ὃλους;

  24. Θοδωρής avatar
    Θοδωρής 27/03/2012 12:01:13

    Μην το φιλοσοφείτε.... γερα με την ΝΔ και τον Αντώνη Σαμαρα για να καθαρίσει ο τόπος από το ΠΑΣΟΚ και τους πρασινοφρουρούς τίποτα άλλο δεν χρειαζεται να πούμε

  25. δρόμος avatar
    δρόμος 27/03/2012 12:03:28

    Φάκτορα, μου λένε ότι κυκλοφόρησε η ΑΚΡΟΠΟΛΗ με πηχυαίο τίτλο "Η Ντόρα επιστρέφει στη ΝΔ". Ξέρεις κάτι? Πάλι άρχισε τα παιγνιδάκια ο Δρακουμέλ ...

    • Heaven avatar
      Heaven @ δρόμος 27/03/2012 12:08:52

      οδεύοντας προς τις εκλογές και με την σιγουριά πλέον του μη εκλέγεσται της κ. Μπακογιάννη θα υπάρξουν τεράστιες πιέσεις από μέρους πολλών προθύμων για επιστροφή.
      Διάβασα οτι η ίδια επιθυμει και την θέση του ευρωπαιου επιτρόπου για να αυξήσει τις ευρωπαικές διασυνδέσεις.
      αφου δεν τη θέλει ο λαός μπας και την επιβαλλουν οι ευρωπαιοι δικην Παπαδήμου!!!
      Ευχαριστώ δεν θα πάρουμε!!!

      • Ηλίας avatar
        Ηλίας @ Heaven 27/03/2012 12:48:44

        Καλά, μην ορκίζεσσαι ότι δεν θα παρετε...

        • Heaven avatar
          Heaven @ Ηλίας 27/03/2012 13:42:19

          πάμε στοίχημα;

          • juliet avatar
            juliet @ Heaven 27/03/2012 13:46:16

            το κερδίσαμε ...δεν θα πάρουμε.

      • Diamond Angel avatar
        Diamond Angel @ Heaven 27/03/2012 16:49:11

        Ρε δεν παίρνουμε με τίποτα!!!!!!!

    • factorx avatar
      factorx @ δρόμος 27/03/2012 13:56:52

      Δεν υπάρχει περίπτωση

  26. Κρίτων avatar
    Κρίτων 27/03/2012 12:10:00

    Μηδενική ανοχή.΄Οπως το καλύτερο που είπε. "Θα σας βγάλω τις κουκούλες!" Η καλύτερη κουβέντα. Η σωτηρία της χώρας και του Σαμαρά .
    Μηδενική ανοχή προς:1) Υπουργούς του
    2) βουλευτές του 3)το κόμμα του 4)τους νεοδημοκράτες. Και αφού το κάνει αυτό για τους δικούς του το "κεφάλι στο πιάτο" όλωνπου λυμαίνονταν την χώρα επί τόσα χρόνιαΤων αρακτών , των επίορκων ,των λαμόγιων,των κλεφτο...αδων που ρούφηξαν και διέλυσαν την Ελλάδα.Χωρίς έλεος.Αφού δεν θα υπολογίζει τους δικούς του οι άλλοι θα το λάβουν το μήνυμα..Χωρίς αναισθητικό χωρίς μου σου του..Ακαριαία.Μόνο έτσι κυβερνιέται η Ελλάδα!

  27. ΒΙΣ avatar
    ΒΙΣ 27/03/2012 12:16:21

    O Σαμαράς να δεσμευτεί ότι θα κάνει το κράτος να λειτουργήσει, ότι θα εκσυγχρονίσει τον κρατικό μηχανισμό, όχι με ψευδονεωτερισμού τύπου ΓΑΠ, αλλά κάνοντάς τον λειτουργικό και αδιάφθορο. Το μεγάλο πρόβλημα στην Ελλάδα είναι η μη λειτουργία των θεσμών. Εκεί είναι η μεγάλη μας αρρώστια. Οι θεσμοί πρέπει να λειτουργούν, η κρατική μηχανή να δουλεύει ανεξάρτητα από το ποιος είναι πρωθυπουργός ή υπουργός.
    Και κατά δεύτερο λόγο, να απαλλάξει την Ελλάδα από την αφροασιατική πανώλη. Αν φτάσουμε τα 2 εκατομμύρια Αφροασιάτες εδώ πέρα, θα είναι η τελική καταστροφή όχι μόνο της Αθήνας, αλλά και της Ελλάδας. Να επανεξεταστούν όλες οι άδειες παραμονής και να θεσπιστεί το 'ΆΠΑΞ ΠΑΡΑΝΟΜΟΣ, ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ ΠΑΡΑΝΟΜΟΣ". Η φάμπρικα των νομιμοποιήσεων να τελειώσει. Πέρασες τα σύνορα χωρίς χαρτιά; Δεν θα βγάλεις ποτέ! Δεν μπορείς να αντιμετωπίζεις το κάθε λούμπεν ισλαμικό τριτοκοσμικό στοιχείο που βρίσκεται εδώ παράνομα ως πολίτη της ΕΕ.

    • ΚΥΘΗΡΙΟΣ avatar
      ΚΥΘΗΡΙΟΣ @ ΒΙΣ 27/03/2012 14:23:12

      Ὃσο ὑπάρχουν πολλοί Ἒλληνες,πού ἡ παρανομία,μικρή ἢ μεγάλη,τούς ἒχει γίνει δεύτερη φύση, καί δέν παταχθοῦν,τότε κάθε προσπάθεια γιά πάταξη τῆς λαθρομετανάστευσης θά εἶναι μάταια...Ἂν ὁ ἓνας φέρνει μέ βάρκες,ὁ ἂλλος κρύβει στά ἀχουροδιαμερίσματά του κι ὁ τρίτος στά περιβόλια του νά τοῦ μαζέψουν τίς ἐλιές,τά πορτοκάλια καί τά ροδάκινα,ἀποτέλεσμα σοβαρό δέν θά ὑπάρχει...

  28. Γιώργος avatar
    Γιώργος 27/03/2012 12:25:09

    Μόλις ο Σαμαρας βγει στο δρόμο , κάτι που ξέρει να το κάνει άριστα , θα δει αυτο που απο τη Συγγρου δε φαίνεται : την ανάγκη του Έλληνα να τον ακούσει και να τον εμπιστευτεί!!!

  29. ΚΑΡΑΜΠΙΝΑΣ avatar
    ΚΑΡΑΜΠΙΝΑΣ 27/03/2012 12:30:04

    Γερμανικές αποζημιώσεις, ΑΟΖ, λαθρομετανάστες, στήριξη πολυτέκνων-τριτέκνων οικογενειών ορισμένα από τα θέματα που θα μπορούσε να αναδείξει (και ήδη αναδεικνύει ορισμένα) προεκλογικά ο Σαμαράς.

  30. Ανδρέας avatar
    Ανδρέας 27/03/2012 13:08:26

    Για πρώτη μάλλον φορά, θα συμφωνήσω, με επιφύλαξη ΜΟΝΟ σ ένα σημείο, για τη χρονική στιγμή της αριστοτεχνικής παγίδευσης του κυρίου Σαμαρά: Εκείνη τουλάχιστο τη στιγμή, αλλά ούτε πριν, ούτε μετά -και όπως διαφαίνεται εκ των υστέρων- δεν υπήρχε πραγματικός κίνδυνος εγκατάλλειψης της "επένδυσής" τους σε ασύντακτη, άτακτη χρεοκοπία. Αλλά ας το αφήσουμε αυτό τώρα, δεν αλλάζει τα γεγονότα, και ο σκοπός είναι οι αποφάσεις για το μέλλον μας.

    Ολα λοιπόν τα σημεία του κειμένου είναι "στο καρφί", μερικά δε απ αυτά είναι κομβικής σημασίας για την εξέλιξη της σύγχρονης ιστορίας της Ελλάδας

    Παρακαλώ, εσείς που έχετε ίσως κάποια επιρροή στον κύριο Σαμαρά αφιερώστε λίγο παραπάνω χρόνο συζητώντας διαλεγόμενοι και εξηγώντας αυτά ακριβώς τα σημεία.

  31. Dexi Extrem avatar
    Dexi Extrem 27/03/2012 13:08:32

    Αυτά που αναφέρω είναι απαραίτητα για το χτίσιμο μιας σχέσης εμπιστοσύνης μεταξύ πολιτών και κυβέρνησης. Το ζητούμενο είναι οι κυβερνώντες να αποκατασταθούν ως άξιοι. Με αυτό το δεδομένο αυτά που θα θυσιάσουν οι κυβερνώντες πρέπει να είναι περισσότερα από τις θυσίες των πολιτών που έχουν ήδη πραγματοποιηθεί. Εάν δείς προσεκτικά τις 11 προτάσεις θα διαπιστώσεις ότι αυτά απαιτούν κότσια που μάλλον δεν διαθέτουμε στην συγκεκριμένη συγκυρία.

    Υ.Γ:Ο Έλληνας που ενδιαφέρεται μόνο για το στομαχάκι του θα πάει ντουγρού αριστερά.

    • Μακεδόνας Θεσσαλονικιός avatar
      Μακεδόνας Θεσσαλονικιός @ Dexi Extrem 27/03/2012 13:39:55

      Δεξί εξτρέμ.
      Εάν πράγματι πιστεύεις ότι δεν έχετε κότσια στη συγκεκριμένη συγκυρία που τα χρειάζεστε όσο ποτέ,
      τότε μου φαίνεται ότι κι εσύ είσαι σε λάθος κόμμα !
      Δε γνωρίζω κάποιο κόμμα που θα μπορούσε να ικανοποιήσει τις άνωθεν «επιθυμίες σου».
      Οπότε, πιστεύεις κι ελπίζεις..
      ή το ξανασκέφτεσαι κι απέχεις,για να μη μπλέκεσαι
      με ψευτοδιλήμματα !
      Έλληνας και στομάχι είναι αλληλένδετα.
      Αριστερά, δεξιά,προς το κέντρο,τέρμα αριστερά,
      κάργα δεξιά δεν έχει σημασία.
      Το στομάχι δίνει τις εντολές..
      Να είσαι καλά,χρειαζόμαστε και τους ρομαντικούς.
      Μ.Θ.

      • Dexi Extrem avatar
        Dexi Extrem @ Μακεδόνας Θεσσαλονικιός 27/03/2012 13:51:51

        Αν τα άκουγες αυτά από το στόμα του Σαμαρά σε μια σύντομη και αυστηρή ομιλία πιστεύεις ότι αυτό θα βοηθούσε δημοσκοπικά τη Ν.Δ;

        • Μακεδόνας Θεσσαλονικιός avatar
          Μακεδόνας Θεσσαλονικιός @ Dexi Extrem 27/03/2012 14:24:59

          Τον άκουσα στο Ζάππειο 1 και στο Ζάππειο 2,που ήταν ακόμα καλύτερος.
          Με έπεισε για τις προθέσεις του.
          Έπειτα άρχισαν τα« αεροπλανικά».
          Πρόσεξε τώρα.
          Τα αεροπλανικά δεν μπορείς να τα διορθώσεις με άλλα αεροπλανικά.
          Εύχομαι να μη συρθεί ο Σαμαράς
          στην αρένα της δημαγωγίας και του λαικισμού,διότι μπορεί με αυτό τον τρόπο να κερδίσει κάποιους ψηφοφόρους (με ελαστικό στομάχι)αλλά να χάσει αυτούς που πραγματικά τον στήριξαν.
          Ζόρικα τα πράματα !

  32. juliet avatar
    juliet 27/03/2012 13:19:52

    Δεν κατάλαβες ...δεν δημιουργείς φιλικό περιβάλλον ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗ.Kαι κάποιοι είμαστε άνθρωποι της αγοράς και να μας μιλάς για πελατειακό σύστημα είναι σαν να μας λες ..άρες μάρες.10-12ώρα και σκληρές συνθήκες ,δεν ξέρω πόσο χρονών είσαι.
    Δυό παιδιά έχω και η μιά εκτός με την αξία της και η άλλη θα τα καταφέρει.Ο αγώνας είναι για την Πατρίδα γιατί φίλε μου ,άνθρωπος που δεν έχει πατρίδα είναι ένα ΤΙΠΟΤΕ, είναι ΑΠΑΤΡΙΣ και έρμαιο των ΛΗΣΤΩΝ των εθνών και των αξιοπρεπειών .
    Και κάποιοι δεν ΄ζήτησαν ΠΟΤΕ.Αλλά η πραγματικότητα και ή αυτογνωσία προλαμβάνει και βρίσκει λύσεις.

  33. Φωτεινή avatar
    Φωτεινή 27/03/2012 13:22:15

    Κανένα ἀφροασιατικό μίασμα δέν ἦλθε στήν Ἑλλάδα μέ νόμιμους τρόπους, ὈΛΟΙ ἘΙΝΑΙ ΠΑΡΑΝΟΜΟΙ! Καί ὁ (πρῶτος) νόμος τοῦ γαπ γιά τήν ἀπονομή ἱθαγένειας στήν ἐκλογική τους πελατεία τούς λάθρο πρέπει νά ΚΑΤΑΡΓΗΘΗ!!!

  34. Dexi Extrem avatar
    Dexi Extrem 27/03/2012 13:25:12

    Τα συνθήματα περί διαπλοκής, νταβατζήδων, κεφαλαιοκρατών, βαρβάρων κλπ τα θεωρώ υποκριτικά. Κάνε το 11 και το 9 και θα τη δώ τη διαπλοκή.

  35. ΣΤΕΛΙΟΣ avatar
    ΣΤΕΛΙΟΣ 27/03/2012 13:47:37

    Στην περίπτωσή μας ,το "to go nuclear " σημαίνει να πάψει επιτέλους η Ν.Δ
    να φοβάται μην "λαϊκίσει" , να αφήσει τις «ευπρέπειες» και να μιλήσει με «γλώσσα Γιακουμάτου»!

    Για να γίνουν όλα τα καλά και άγια που, ειλικρινά πιστεύω , θέλει να κάνει ο Α.Σ για την Ελλάδα ,πρέπει πρώτα ΝΑ ΚΥΒΕΡΝΗΣΕΙ!

    Δυστυχώς μέχρι στιγμής η προεκλογική εκστρατεία της Ν.Δ είναι επιεικώς νερόβραστη.

    Ας καταλάβουμε πως το εκλογικό σώμα αποτελείται από τον ίδιο λαό που έβγαζε πρώτη σε ακροαματικότητα την εκπομπή της Ανίτας Πάνια! Όταν γίνουμε Σουηδοί, να είμαστε όσο ευπρεπείς θέλετε!

    Επιτέλους ,ο σκοπός αγιάζει τα μέσα. Το ζητούμενο είναι να κερδηθούν οι εκλογές δεν είναι να πάρουμε βραβείο καλής συμπεριφοράς ,ούτε βραβείο…αντιρατσισμού από τον Συριζα!

    Ηδη στο θέμα λαθρομετανάστευσης / εγκληματικότητας ,που θα έπρεπε να είναι το ζήτημα πάνω στο οποίο θα επικέντρωνε την προεκλογική του καμπάνια ο Α.Σ και η Ν. Δ., έχουμε αφήσει να κάνει παιγνίδι το ΠΑΣΟΚ και ο ΛΑ(Γ)ΟΣ! Σε λίγο θα τους πούμε και μπράβο!

    • Φιλιππος avatar
      Φιλιππος @ ΣΤΕΛΙΟΣ 27/03/2012 13:56:04

      Να κερδηθουν οι εκλογες με οποιοδηποτε κοστος για τους πολιτες αρκει να ικανοποιησουμε την ιδιοτελεια μας,μπορει και κανα κολλητο στα ΕΛΤΑ στην ΕΛΣΤΑΤ.Αν εσυ νιωθεις επιπεδου θεατη της Πανια λυπαμαι αλλα εγω εχω μυαλο σκεφτομαι και καταδικαζω το λαικισμο και τη φαιδροτητα.

  36. Φιλιππος avatar
    Φιλιππος 27/03/2012 13:50:36

    Τις τελευταιες ημερες εχουν αρχισει να ακουγονται αληθειες απ'ολους,οπως οτι η απολυση 140000 δημ.υπαλληλων δεν αρκει,η βια της αστυνομιας ειναι απαραιτητη και συνομη,η συγκυβερνηση ειναι επιβεβλημενη γιατι εχουμε ανηφορα σαν χωρα και η εφαρμογη του μνημονιου ειναι αδιαπραγματευτη παρα την ''επαναδιαπραγματευση''.Ειναι μια καλη αρχη για το τελος τους.

    • ΣΤΕΛΙΟΣ avatar
      ΣΤΕΛΙΟΣ @ Φιλιππος 27/03/2012 14:12:19

      Οπως βλέπετε ( "Φίλιππος" ) , ο Συριζα έχει ήδη ξαμολήσει τους δικούς του , δεν κάθονται στο Indymedia να τα λένε μόνοι τους και να τα ακούνε μόνοι τους!

      • android.K. avatar
        android.K. @ ΣΤΕΛΙΟΣ 27/03/2012 20:33:37

        άφησε τον .... καμένος, κατακα(η)μένος είναι ο δυστυχής!!!!!

        • Φιλιππος avatar
          Φιλιππος @ android.K. 28/03/2012 14:39:50

          Δυστυχης ειναι αυτος που καταπινει αμασητα οτι του σερβιρουν τα συνεταιρακια οπως το οτι " η στήριξη της δανειακής και του κουρέματος ήταν σωστή και αναγκαία κίνηση προ των ανελέητων εκβιασμών".Κατσε λοιπον εσυ να περιμενεις τη κυβερνηση των αξιοπιστων σταθερων σχηματισμων,που λεει ο αντιπροεδρος και αρχηγος του ΚΕΠ.

  37. Παύλος avatar
    Παύλος 27/03/2012 14:10:55

    Αν σας ενδιαφέρει η άποψη της περιφέρειας,το δυστύχημα είναι ότι το σύστημα κατάφερε, μέχρι τώρα τουλάχιαστον, ( τ' ακούς Δρόμε;;;) να καθυποτάξει το μυαλό ενός πολύ σημαντικού ποσοστού των οπαδων της ΝΔ, στις τρείς διαστροφές του :
    1. "όλοι ίδιοι είναι"
    2. "Ο Σαμαράς είναι μνημονιακός"
    3. " Ο Σαμαράς θα συγκυβερνήσει με το ΠΑΣΟΚ μετεκλογικά" !

    Δεν ξέρω πόσο θα αντέξουν οι δυνάμεις μου να δίνω μάχες κάθε μέρα και να διαπιστώνω ότι όλο και περισσότεροι είναι πιασμένοι σ' αυτό το τριπλό δόκανο !
    Ας κάνει κάτι ο Σαμαράς, ας κάνετε κάτι, όσοι έχουν τις προσβάσεις !
    Ασ άνετε κάτι , όσοι έχετε περισσότερο χρόνο και .....guts !!!!

    • Mara avatar
      Mara @ Παύλος 27/03/2012 14:30:58

      Kαλέ μου Παύλο,

      Τα ίδια τραβάμε όλοι. Είναι γεγονός αυτό που περιγράφεις, αλλά μην ανησυχείς μόλις προκηρυχθούν επίσημα οι εκλογές το κλίμα θα αλλάξει...
      Σίγουρα ο Σαμαράς πρέπει να πάρει επάνω του, όλο το παιχνίδι και θα το κάνει.
      Εξάλλου, αυτός είναι ο αρχηγός και αυτός θα δώσει το στίγμα του αγώνα.
      Επαναλαμβάνω, μην ανησυχείς.... τούμπα θα γυρίσουν όλα....

    • ΚΥΘΗΡΙΟΣ avatar
      ΚΥΘΗΡΙΟΣ @ Παύλος 27/03/2012 14:32:47

      Καί τό ἂσχημο Παύλο μου εἶναι ὃτι καί ἂν ἀποκλείσεις τό ἓνα ἢ καί τά δύο ἀπό αὐτά πού πολύ σωστά ἀναφέρεις,πάντα θά πέφτεις σέ ἓνα ἀπό τά τρία πού θά σοῦ χτυπήσουν...

    • Diamond Angel avatar
      Diamond Angel @ Παύλος 27/03/2012 16:59:50

      Παύλο, τώρα να πω ότι δεν έχεις δίκιο; Κάποτε όμως θα πρέπει όλοι μας ν'αναλάβουμε τις ευθύνες μας και να καταλάβουμε τι πάει να γίνει. Και κυρίως, να βλέπουμε με ποιούς έχουμε να κάνουμε. Γι' αυτό πιστεύω πως πρέπει, όσο το δυνατόν πιό γρήγορα ,να βγει ο Α.Σ. στον κόσμο και να μιλήσει μαζί του. Εχει και το χάρισμα και τη δύναμη ν'αλλάξει τα δεδομένα.

  38. Ιαπετός avatar
    Ιαπετός 27/03/2012 15:21:24

    Παραθέτω παλαιότερο σχόλιό μου.

    Εκλογές. Γιά ποιό λόγο νά ψηφίσω τήν ΝΔ τού Σαμαρά;
    Στήν μ.τ. (μετά τείχους) εποχή είχαμε καί έχουμε σοβαρότατες ανακατατάξεις στήν δομή κρατών καί στήν τύχη λαών, πού βρίσκονται δίπλα μας ή στόν ευρύτερα κοντινό μας γεωγραφικό χώρο. Παρακολουθήσαμε τόν εμφύλιο πόλεμο τής άλλοτε κραταιάς Γιουγκοσλαβίας, τούς ΝΑΤΟϊκούς βομβαρδισμούς καί τήν διάλυσή της. Πρώτο πόλεμο τού κόλπου καί κατάληψη τού Ιράκ στόν δεύτερο μέ περισσότερα από ένα εκατομμύριο νεκρούς. Αφγανιστάν (λίγο πιό μακριά). Πρόσφατα Ρωσογεωργιανή αντιπαράθεση καί Λιβύη. Σήμερα Συρία καί αύριο Ιράν. Άν προσθέσουμε καί πιό «περιορισμένα» γεγονότα, όπως τήν πρόσφατη επιχείρηση τού Ισραήλ στόν Λίβανο καί Γάζα, Σουδάν, αναταραχή σέ όλα τά αραβικά κράτη, χαίνουσα ανοιχτή πληγή Κύπρου, Κοσσόβου, Βαρδαρίας, Οσσετίας, Αμπχαζίας, Τσετσενίας, κ.λ.π., γίνεται αντιληπτό ότι οι π.τ. (πρό τείχους) σταθερές έχουν αλλάξει παντελώς καί μιά δυνητικά διεθνή ασάφεια στρατηγικών ισορροπιών επιτρέπει κατά βάση τό αδιανόητο.
    Σέ περιόδους διεθνούς αστάθειας, ήτοι περίοδο αλλαγής τών διεθνών ισορροπιών, χώρες καί λαοί καλούνται, χρησιμοποιούνται, θυσιάζουν τήν υπόστασή τους, δολοφονούνται, εξαθλιώνονται καί γενικότερα θυσιάζονται εκατομμύρια άνθρωποι στό παιχνίδι εξουσίας τών ισχυρών τής γής. Η οικονομία μιάς χώρας, οι μεινότητες, οι λαθρομετανάστες, οι ηγεμονικές φιλοδοξίες γειτονικών κρατών, η ένταξή τους σέ εξουσιαστικά μπλόκ, η γεωστρατηγική τους θέση, η ύπαρξη αξιόλογων καί στρατηγικά αναγκαία ελέγξιμων ενεργειακών πόρων, η θέση τους στήν ροή τών ενεργειακών αναγκών πρός τρίτες χώρες καί γενικά η σταθερότητα ή η αστάθεια πού χαρακτηρίζει κάθε χώρα χωριστά, προσδιορίζει καί τόν ειδικό ρόλο πού θά κληθεί νά παίξει (έκων, άκων) στό μεγάλο παγκόσμιο παιχνίδι κυριαρχίας.
    Τί συνθήκες επικρατούν σήμερα στήν Ελλάδα, κράτους μέλους τής ΕΕ, τής ευρωζώνης καί μέλους τού στρατιωτικού συναπισμού τού ΝΑΤΟ;
    - Ισχυρή μουσουλμανική μειονότητα στήν θράκη μέ πλήρως τουρκοποιημενη ηγεσία, έντονο καί επιδεικτικό έλεγχό της από τό τουρκικό κράτος, παρέμβαση ντόπιων καί τουρκικών κέντρων μέ χρήση τρομοκρατικών μεθόδων ελέγχου της, διακριτική μέχρι παγερά αδιάφορη στάση τού ελληνικού κράτους, παράδοση μή τουρκογενών ομάδων της μουσουλμανικής μειονότητας (πομάκοι καί αθίγγανοι) στήν βίαιη τουρκοποίηση πού προωθούν μέ βίαιες μεθόδους τά άνωθεν αναφερθέντα κέντρα. Μεινοτικές ομάδες βαρδαριωτών καί αλβανοφώνων, περιορισμένες μέν τόν αριθμό, δυνητικά επικίνδυνων σέ περιόδους κρίσης.
    - Τεράστιος αριθμός λαθρομεταναστών, παντοειδούς ανθρώπινου τύπου στήν απόλυτη πλειοψηφία τους, ανένταχτων στήν κοινωνία, εξαθλιομένων καί γιά αυτό τόν λόγο επικίνδυνων γιά τήν δημόσια ασφάλεια, συνεχής καί πλήρως αναξέλεγκτη ροή νέων λαθρομεταναστών, στήν πλειοψηφία τους μουσουλμάνοι, απουσία οιαδήποτε σχεδίου διαχείρισης τής τύχης τους, μέ τόν συνολικό αριθμό τους νά ξεπερνά τό 20% τού ελληνικού πληθυσμού. Μιά κατάσταση πού από μόνη της δημιουργεί συνθήκες κοινωνικής διάλυσης καί επικίνδυνης διαχείρισής της μέ πιθανές διεθνείς αναμίξεις καί άμεσες παρεμβάσεις.
    - Μιά οικονομικοπολιτικά καί στρατιωτικά έντονα αναβαθμισμένη Τουρκία, γνωστοποίηση ύπαρξης πλούσιων αποθεμάτων γαιοανθράκων στήν ευρύτερη περιοχή τού Αιγαίου καί τής ανατολικής Μεσογείου, δημιουργία ενεργειακού καί στρατιωτικού άξονος Ισραήλ-Κύπρου-Ελλάδος, αυξημένη ανησυχία γιά σοβαρή τουρκική στρατιωτική πρόκληση γιά έλεγχο τής ευρύτερης θαλάσσιας περιοχής καί τών κοιτασμάτων, ρευστότητα στίς σχέσεις μας μέ Βαρδαρία καί Αλβανία, πιθανές εξελίξεις στό Κοσυφοπέδιο καί στήν αλβανόφωνη περιοχή τής Βαρβδαρίας καί άγνωστη γεωπολιτική συμπεριφορά τών κρατών τής βόρειας Αφρικής, Μέσης Ανατολής καί Αιγύπτου.
    - Οικονομική κρίση μέ διεθνή επιτήρηση, αλματώδη αύξηση τής ανεργίας, εξαθλίωση μεγάλων κοινωνικών στρωμάτων, απέλπιδα διαχείριση τής κρίσης μέ κίνδυνο παρεταίρω αύξησης τών φαινομένων γενικής πολιτικής ανυπακοής, εκδικητικές τάσεις μεγάλων πληθυσμιακών ομάδων έναντι τής κρατούσας πολιτικής τάξης, αναβίωση φαινομένων μονόχνωτου εθνικισμού καί γενικώς κυριαρχία τής ανασφάλειας καί απόγνωσης γιά τήν πλειοψηφία τών ελλήνων.
    Μέ άλλα λόγια η πιθανή εντροπία πού δημιουργεί τό σύνολο τών συνθηκών αστάθειας πού επικρατούν στήν χώρα είναι δεδομένη. Άν συμπέσει αυτό μέ ένα γενικότερο σχεδιασμό ανακατονομής ισχύος στήν περιοχή, η χώρα θά κληθεί νά παίξει τόν ρόλο τού θυσιαστικού αμνού στόν βωμό μιάς νέας αναδιανομής ισχύος.
    Είναι πολύ βασικό η χώρα νά κινηθεί μέ οδηγητή ένα σαφή στρατηγικό πλαίσιο στόχων καί μέ μιά στιβαρή καί ισχυρή ηγεσία.
    Η σταθερότητα τών επιλογών τής χώρας καί η διασύνδεσή της μέ τήν μοίρα τών κρατών τής ΕΕ καί τής ευρωζώνης πρέπει νά παραμείνει, τουλάχιστον στό μεσοδιάστημα ανακατανομής ισχύος, ουσιαστική σταθερά τής ελληνικής πολιτικής. Η οικονομική κρίση, τουλάχιστον στήν ελληνική της διάσταση, ούτε τυχαία ήταν, ούτε απρόβλεπτη. Η διάχυσή της καί σέ άλλες χώρες τής ευρωζώνης (Ιρλανδία, Πορτογαλία, Ισπανία, Ιταλία, πιθανώς Βέλγιο καί Γαλλία) δείχνει καί τό βάθος καί τό εύρος σχεδίασης καί μελετημένης διαχείρισης μέ τελικούς στόχους. Η χώρα μας, ώς η πλέον ευάλωτη, επιλέχθηκε καί συνεχίζει νά αποτελεί (λόγω ύπαρξης αντικειμενικών προοπτικών, όπως παραθέσαμε) τόν βασικό πυλώνα αυτού τού σχεδιασμού. Η εσωτερική πολιτική κατάσταση χρησιμοποιήθηκε πολύ έντεχνα (κρυφές επιλογές ομάδας Παπανδρέου καί δοσιλογικών-απάτριδων κέντρων καθεστωτικής νομής τής οικονομικής δραστηριότητας τής χώρας) καί οδήγησε τήν χώρα στό επιθυμητό αδιέξοδο. Είναι πολύ βαριές οι ευθύνες τού συνόλου τού πολιτικού κόσμου. Από τά κόμματα εξουσίας, μόνο η ομάδα τού Σαμαρά διέγνωσε τόν κίνδυνο καί προσπάθησε νά αντιδράσει. Οι δυνάμεις τής αριστεράς περιορίσθηκαν στόν θεσμικό τους ρόλο πού τούς ανάθεσε τό σύστημα επικυριαρχίας, ήτοι τής άγονης, άσκοπης καί άκοπης αντίδρασης. Είναι ο πολύτιμος ρόλος τού προβοκάτορα, ενσυνείδητος ή ασυνείδητος, τόν οποίον χρειάζεται τό σύστημα εξουσίας, ώστε νά μπορέσει νά επιβιώσει σέ δημιουργηθείσες συνθήκες ανατροπής ισορροπιών. Έτσι μπορεί μόνον τό παρακράτος νά ελέγξει, επανακαταλάβει καί νά παγιώσει γιά αρκετό χρόνο καί πάλι τά συμφέροντά του τής άνομης απομύζησης τού πλούτου τής χώρας, Τό μόνο πού φοβάται είναι μιά υγιή αντίδραση τής σιωπηρής πλειοψηφίας καί τήν εγκαθίδρυση νέων ελεγχόμενων δομών εξουσίας, ανοιχτών στήν περιθωριοποιημένη δυναμική τής πλειοψηφίας (παράδειγμα Ερντογκάν στήν γειτονική μας χώρα).
    Ο Σαμαράς, ώς ηγέτης κόμματος εξουσίας, αποτέλεσε καί αποτελεί κίνδυνο γιά τά παγιωμένα συμφέροντα. Είναι ένας πολιτικός μέ εθνοκεντρική αντίληψη, αντιλαμβάνεται καί αντιμετωπίζει τόν διεθνή περίγυρο στίς σωστές του διαστάσεις, δέν υπηρετεί συγκεκριμένα διεθνιστικά (μονοπωλιακά) συμφέροντα, έχει τήν έφεση (λόγω εθνοκεντρικής αντίληψης) νά θέτει ώς προτεραιότητα συμφέροντα πού είναι συνδεδεμένα μέ τήν τύχη τής χώρας καί ώς αστός πολιτικός έχει δείξει στήν πολιτική του καριέρα ότι ο νοηματοδοτικός καί νοησιαρχικός κόσμος του είναι άμεσα συνδεδεμένος μέ ότι διαχρονικά ωρίσθηκε ώς ελληνικότητα. Καί αυτό είναι πού τρομάζει. Τρομάζει τούς σχεδιαστές πολιτικής έξωθεν τής χώρας, ένθεν τής χώρας, όλο τό πολιτικό φάσμα καί τούς κομματάρχες τής ίδιαςτής ΝΔ, όπως καί τό προσωποποιημένο καί απρόσωπο παπανδρεϊκής σύλληψης καί εφαρμογής συστήματος εξουσίας.
    Η αποδόμηση τής δυναμικής Σαμαρά επιχειρήθηκε άμεσα μέ τήν εκλογή του στήν θέση προέδρου τής ΝΔ, έλαβε δραματικές διαστάσεις μέ τήν άρνησή του νά ψηφίσει τό μνημόνιο καί έφθασε στήν κορύφωσή της μέ τήν στήριξη Σαμαρά στήν κυβέρνηση Παπαδήμου. Ο αποδομητικός πολιτικός λόγος τού ότι «όλοι ίδιοι είναι» κυριάρχησε καί κυριαρχεί. Τά μάλα βοήθησε καί η διαγραφή Καμμένου καί τών υπόλοιπων βουλευτών, οι οποίοι ποντάρανε (υποβοηθούμενοι;), μέ τήν άρνησή τους νά δεχθούν τήν κομματική πειθαρχία στήν στοχευμένη αποδόμησή του. Δέν νοείται αρχηγός κόμματος εξουσίας νά ανέχεται απειθαρχία βουλευτών του ώς αρχηγός τής αξιωματικής αντιπολίτευσης, σέ επιλογές καθοριστικές γιά τήν πορεία τής χώρας. Η κίνηση αυτή ήταν μιά επίδειξη ισχύος πού στόχευε άμεσα τήν δυνατότητα τού Σαμαρά νά διαχειρισθεί τό πολιτικό μέλλον τής χώρας μετά τίς εκλογές. Ήταν μιά κίνηση πού υπενθύμιζε στόν Σαμαρά ποιά παράκεντρα εξουσίας είναι αυτά πού ελέγχουν τήν χώρα καί θέλανε νά τού δείξουν μέχρι πού μπορεί νά φθάσει η κυβερνητική του φιλοδοξία. Η δικαιολογία στό εύκολο όχι, μόνο θυμηδία μπορεί νά προκαλέσει. Η πικρή εμπειρία τού ευνουχισμού τού Καραμανλή νά κυβερνήσει μέ Τατούληδες, Παυλίδηδες, Μανώληδες καί λοιπούς πατριώτες είναι πολύ νωπή.
    Η επιλογή Σαμαρά νά στηρίξει τήν κυβέρνηση Παπαδήμου βραχυκυκλώνοντας τήν απειλούμενη αποπομπή τής χώρας από τό ευρώ καί τήν ΕΕ (καί άς μήν προστρέξουν οι συνήθεις καλοθελητές νά υποστηρίξουν ότι δέν υπήρχε τέτοια περίπτωση, γιατί καί οι μετέπειτα πληροφορίες καί αυτές πού θά μάθουμε στό μέλλον θά δείξουν τό μέγεθος τής δρομολογηθείσας παπανδρεϊκής προδοσίας), έδειξε τά ποιοτικά χαρακτηριστικά τού ανδρός καί τήν εντιμότητά του νά μήν σταυρωθεί η χώρα γενόμενος ο ίδιος ο πρωθυπουργός τού 50%. Είναι χαρακτηριστικό ανηθικότητας η αντιμετώπιση τής τότε κατάστασης από πολλούς πολιτικούς ολκής. Ο Βενιζέλος υποστήριζε μέ πάθος στήν βουλή τό δημοψήφισμα καί τήν άλλη μέρα, μετά τό τελεσίγραφο τών Καννών έπαιρνε αποστάσεις από τήν πολιτική Παπανδρέου. Η κορύφωση τής ευτέλειας καί πλήρης ανηθικότητα τής πορείας τού Βενιζέλου γιά τήν αρχηγία. Αλλά ποιός θυμάται; Είναι ο εκλεκτός τού συστήματος. Η τροχοπέδη στόν Σαμαρά μέ τούς Καρατζαφέρηδες, Καμμένους, Ζώηδες καί χρυσαυγίτες.
    Τό σύστημα θά πολεμήσει τήν επιλογή Σαμαρά. Είναι πλήρως εξοπλισμένο μέ όπλα ανηθικότητας παντοειδούς βεληνεκούς, χρήματα, πολιτικούς αριβίστες καί μπορεί νά κατευθύνει τήν λαϊκή δυσαρέσκεια κατά τό δοκούν.
    Έχει μιά ευκαιρία ο Σαμαράς προτού τόν αποδομήσουν τελείως καί τόν εντάξουν στό πάνελ τών ελεγχόμενων ή παροπλισμένων πολιτικών. Η ευκαιρία Σαμαρά θά είναι καί μιά ευκαιρία γιά τήν χώρα. Οι εκλογές θά δείξουν. Η μετεκλογική πορεία θά δείξει καί τό τσαγανό τού ανδρός. Μπορεί νά τά καταφέρει καί νά φτιάξει μιά χώρα πιό αξιοπρεπή. Πιό θελκτική γιά τούς έλληνες απανταχού τής γής καί πιό σεφερική. Πιό ελληνικιά.
    Σέ κάθε περίπτωση. Αρχή άνδρα δείκνυσι.

    • juliet avatar
      juliet @ Ιαπετός 27/03/2012 16:12:33

      Mπράβο!!!!!!!!!!!

    • yiannis avatar
      yiannis @ Ιαπετός 27/03/2012 17:43:25

      ΕΥΓΕ!

  39. Ιωάννης33 avatar
    Ιωάννης33 27/03/2012 17:39:55

    Αν και στην σημερινή εποχή ο όρος συμβόλαιο τρομάζει,θυμίζει δάνειο,υποθήκη,όρους,είναι σωστή η αίσθηση που αφήνει και τότε και τώρα.Είναι βέβαια απορίας άξιο το γεγονός οτι αφού πριν δύο χρόνια το "μυριστήκαμε" που οδεύει το σύστημα,πώς εγκλωβιστήκαμε σε κάτι που ζητούσαμε την άμεση και χωρίς όρους λήξη του...Δεν πειράζει,η Ιστορία είναι ποτάμι και στην περίπτωση της Ελλάδος,πολύ άγριο!Γι'αυτό θα αναλάβει ένας Καπετάνιος που δεν φοβάται να πιάσει το τιμόνι και όλοι εμείς μαζί του,που δεν φοβόμαστε το κουπί!

  40. Αυτόνομος avatar
    Αυτόνομος 27/03/2012 19:06:09

    ο Γιάννης Μανώλης δήλωσε στο Ράδιο 9 ότι η ΝΔ «έχει γίνει ένα σκληρό νεοφιλελεύθερο κόμμα» σε αντίθεση με τους Ανεξάρτητους Ελληνες που όπως είπε είναι «κοινωνιστές» και υπερασπίζονται τα κοινωνικά δικαιώματα. Ο κ. Μανώλης υποστήριξε ακόμα ότι «στο επιτελείο της ΝΔ βάζουν τον Γιακουμάτο, τον Άδωνι και κάποιους άλλους να γαβγίζουν αριστερά και δεξιά, να βρίζουν και να πετάνε λάσπη». «Έχουν εξαπολύσει κάποια ντόμπερμαν να μας βρίζουν. Κακό στον εαυτό τους κάνουν, δεν κάνουν σε εμάς. Δεν είναι ανάγκη ο κος Γιακουμάτος από το Κολωνάκι που συχνάζει και τη Μύκονο να μας κάνει κριτική. Όταν ζεις μεταξύ Μυκόνου και Κολωνακίου, θέλει θράσος να βρίζεις ανθρώπους που υποφέρουν» σημείωσε χαρακτηριστικά

    Στον Γιάννη Μανώλη απάντησε σήμερα από τη Νέα Δημοκρατία ο Γεράσιμος Γιακουμάτος τονίζοντας ότι «ούτε η Μύκονος, ούτε και το Κολωνάκι είναι απαγορευμένες περιοχές». «Είναι και αυτές Ελλάδα αν δεν κάνω λάθος», είπε ο βουλευτής της ΝΔ και προέτρεψε σκωπτικά τον κ. Μανώλη να έρθει κι εκείνος να πιει καφέ «ο οποίος κοστίζει 3 ευρώ».

    «Η διαφορά μας όμως είναι ότι τον καφέ που πίνω εγώ τον πληρώνω από τα χρήματα που κερδίζω ως ιδιώτης Ιατρός» σημείωσε ο Μάκης Γιακουμάτος τονίζοντας ότι «συμπάσχει» με τον «σύντροφο κ.Μανώλη που αν και μικρότερος από μένα σε ηλικία, λαμβάνει ήδη -εδώ και αρκετά χρόνια-σύνταξη από τον ΟΤΕ (συνδικαλιστική), έχει θεμελιώσει και βουλευτική σύνταξη, ζήτησε να πάρει αναδρομικά από τη Βουλευτική του θητεία και που μέλη της οικογένειας του είναι βολεμένα και διορισμένα...»

    «Το θράσος και η υποκρισία έχουν και τα όρια τους» επισημαίνει ο βουλευτής της ΝΔ υπογραμμίζοντας ότι «για την κατάσταση της χώρας φέρουν τεράστια ευθύνη και οι εργατοπατέρες σαν το κ. Μανώλη. Και αν η ΝΔ έφτασε εκεί που έφτασε είναι επειδή τόσο καιρό είχε πολλά φίδια στο κόρφο της».

    • λ avatar
      λ @ Αυτόνομος 27/03/2012 19:17:25

      χα χα ..το είδαμε και αυτό τον Γιακουμάτο να βρίζει τον Μανώλη (δεν έχω αμφιβολία ότι κάποια στιγμή θα ακουσουμε και το αντίθετο δηλ.τον Μανώλη να τα ρίχνει στον Γιακουμάτο!!)
      Ειπε ο Γαιδαρος τον πετεινό κεφάλα (σε οποια και απο τις δυο πλευρές κιαμεάν το απευθύνεις ταιριάζει!!)

  41. Τιγράνης avatar
    Τιγράνης 27/03/2012 20:08:27

    Υπάρχουν χίλιοι δυο τρόποι για να γίνει ο Αντώνης Σαμαράς, εάν το επιθυμεί φυσικά, απρόβλεπτος. Και πρώτος και καλύτερος, η περιοδεία, η κάθοδος στο λαό, η προσωπική επαφή με τον κόσμο, η άμεση κατάθεση της αλήθειας σε ένα πλαίσιο πικρής πραγματικότητας μπολιασμένης όμως με όραμα πατριωτικό, ρεαλιστικό, όραμα για το οποίο αξίζει κανείς να παλέψει με όλες του τις δυνάμεις. Και όλα αυτά σε μια περίοδο που όλοι οι φέροντες ανώτερα δημόσια αξιώματα αποφεύγουν το λαό όπως ο διάολος το λιβάνι. Οι ανακοινώσεις, τα άρθρα, οι δηλώσεις σε κατεστημένα ΜΜΕ, δεν συγκινούν πια, ίσως δεν πείθουν καν για τις προθέσεις. Και τι καλύτερο πρελούδιο για μια τέτοια κάθοδο, από την κατάρτιση ενός ψηφοδελτίου με πρωτόγνωρη κοινωνική δυναμική, στελεχωμένο όχι από εκβλαστήματα κομματικών dark rooms αλλά από πραγματικά άξιους συμπολίτες μας, επαγγελματικά επιτυχημένους και κοινωνικά καταξιωμένους.

  42. palmyra avatar
    palmyra 27/03/2012 20:31:45

    ΞΕΚΑΘΑΡΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ>>ΤΟ ΣΥΜΒΟΛΑΙΟ ΜΕ ΤΟ ΛΑΟ
    ΔΕΝ ΑΝΗΚΩ ΣΤΟ ΧΩΡΟ ΤΗΣ ΝΔ, ΑΝ ΟΜΩΣ Ο ΣΑΜΑΡΑΣ ΞΕΚΑΘΑΡΙΣΕΙ ΝΤΟΜΠΡΑ ΚΑ ΣΤΑΡΑΤΑ ΤΙΣ ΑΠΟΨΕΙΣ ΤΟΥ ΕΙΔΙΑΙΤΕΡΑ ΣΤΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΘΑ ΚΑΤΕΒΩ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΗΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΜΟΥ ΑΠΟ ΑΓΓΛΙΑ ΝΑ ΤΟΝ ΨΗΦΗΣΟΥΜΕ ΜΕ ΚΛΕΙΣΤΑ ΜΑΤΙΑ.
    ¨οχι μεσοβέζικα και θολά πράγματα όπως οι ληστοσυμμορίτες του ΜΠΑΣΟΚ

  43. dikefalosaitos avatar
    dikefalosaitos 27/03/2012 21:38:04

    @ Δεν έχει σημασία,
    Φίλε μου, δυστυχώς συνεχίζουμε να κάνουμε αγιογραφίες, σε όσους είναι ή νομίζουμε ότι είναι από την δική μας όχθη, και πολεμούν, έστω και πρόσκαιρα, τον εχθρό μας, αντί να δείξουμε ότι εννοούμε την μηδενική ανοχή προς ΟΛΟΥΣ, στην πράξη και όχι στα λόγια.
    Κάποια στιγμή πρέπει να καταλάβουν οι μελλοντικοί ή εκάστοτε κυβερνόντες, ότι στις θέσεις αυτές τους τοποθετεί ο λαός, για να κάνουν την δουλειά που τους ανατέθηκε και όχι επειδή είναι πιο όμορφοι. Εάν όμως δεν την κάνουν σωστά και προς το συμφέρον του λαού, θα υποστούν την ανάλογη τιμωρία για τα λάθη τους και θα τοποθετηθεί άλλος για να κάνει την δουλειά.
    Καθαρά και ξάστερα, ή κάνεις την δουλειά σου σωστά ή πάγαινε από δω.
    Τέρμα τα εικονίσματα.

  44. juliet avatar
    juliet 27/03/2012 21:51:15

    Και κάτι άλλο μπορεί να μη γουστάρεις το λεωφορείο ,το τραίνο αλλά στα Ιμαλάια καθένας επιθυμεί ...ίσως βρει florea reginei,και ο Σαμαράς είναι ο τύπος της κορφής.Πάντα φιλικά.

  45. gloup avatar
    gloup 27/03/2012 21:53:08

    ελληνική κρίση: αποτέλεσμα της παράφρονος πολιτικής του πασοκο- παπανδρεϊσμού που δημιούργησε μια κοινωνία ασταθή και ευάλωτη σε κάθε πολιτικό παγαπόντη, μια οικονομία εντελώς διαλυμένη και μια εθνική οντότητα παραπαίουσα.

    οι έλληνες χρειάζονται: δημόσιες υπηρεσίες, φορολογικό σύστημα, κοινωνική προστασία, παιδεία, σύστημα δικαιοσύνης, αγορά εργασίας, επιχειρηματικό περιβάλλον, δημοσιονομική σταθερότητα, αναλογική κατανομή των βαρών, κοινωνικές υπηρεσίες, ασφάλεια, αποτελεσματικό και μικρό κράτος, παραγωγικότητα, εθνική συνοχή, ισονομία, επαγγελματισμό, παραγωγή αγαθών και υπηρεσιών, εθνική συνείδηση.

    αν αυτά τα κωδικοποιήσει ο Σαμαράς , έχει καλώς. Έχει πει πολλά μέχρι τώρα σε αυτή την κατεύθυνση. Αν καταφέρουμε να ακούμε, να συμμετέχουμε και να πιέζουμε για την υλοποίησή τους , υπάρχει φως και μάλιστα πολύ στο τέλος του τούνελ.

    αν όχι, οι παγαπόντηδες , τώρα που τελείωσαν τα λεφτά , έχουν να φάνε από τις σάρκες μας.

  46. Παύλος avatar
    Παύλος 27/03/2012 21:58:34

    Mara, ΚΥΘΗΡΙΕ και Dimond Angel, ευχαριστώ που συμμερίζεστε τους προβληματισμούς μου. Πραγματικά, έχουμε ανάγκη (πιστεύω ότι ισχύει και για σάς) να διαπιστώνουμε , ότι πολλοί, πιό πολλοί, ακόμα πιό πολλοί αντιστέκονται στην πλύση εγκεφάλου των ΜΜΕ !
    Και λύπάμαι πραγματικά, που η δουλειά μου δεν μου επιτρέπει να συμμετέχω πιό ενεργά και πιό συχνά !
    Επιτρέψτε μου , όμως να πω ότι όσοι από σας έχετε απεριόριστο χρόνο στη διάθεσή σας, έχετε και περισσότερη ευθύνη για τον ....αγώνα !
    Γιατί , οι αγώνες και οι πόλεμοι δεν κερδίζονται μόνο με τα όπλα, αλλά και με τον λόγο. Και το διαδύκτιο είναι ένα καλό χαράκωμα !!

  47. ΕΥΑ avatar
    ΕΥΑ 27/03/2012 22:40:20

    +1000 FX
    +1000 Ιαπετέ

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.