07/10/2009 15:39
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Στόχος πάντα το μυαλό



Η αρχαία και σύγχρονη κοινή σοφία δεν σφάλλει.

«Αρχή άνδρα δείκνυσι» και «η καλή μέρα φαίνεται απ’ το πρωί».

 Στην πρώτη του ενέργεια ο Γιώργος Παπανδρέου χρησιμοποίησε την ισχύ της νωπής λαϊκής εντολής για να ξεριζώσει από την δημόσια διοίκηση και την διακυβέρνηση του εθνικού κράτους των Ελλήνων κάθε αναφορά σε εθνικά εδάφη, ύδατα και υπηρεσίες.

 Αντίο

- Υπουργείο Μακεδονίας-Θράκης

- Υπουργείο Αιγαίου

- Υπουργείο Εθνικής Οικονομίας.

 Κατά σύμπτωση

- η Μακεδονία διεκδικείται

- η Θράκη διεκδικείται

- το Αιγαίο διεκδικείται

- η Οικονομία θα διοικηθεί από ξένους οικονομολόγους.

 Για τον Πολιτισμό οι ανελλήνιστοι αποφάσισαν να χρησιμοποιηθεί σαν αξεσουάρ του Τουρισμού.

Λίγο μάρμαρο μαζί με το τζατζίκι – και τα δύο λευκά, «πάνε».

Η αυτόνομη παρακολούθηση των πολιτισμικών διεργασιών σε όφελος της πνευματικότητας των ιθαγενών, η διαχείριση του τεράστιου πολιτισμικού κεφαλαίου που κουβαλά ο Ελληνισμός, για το οποίο τον ευγνωμονούν οι αγαθοί και τον μισούν οι επίβουλοι, παγκοσμίως, παραδίδεται στην στιχουργό του «αυτοκολλητάκι μου».

Στόχος να απαλειφθεί  από την κοινή συνείδηση ότι αυτά τα εδάφη και τα ύδατα έγιναν και έμειναν ελληνικά με το αίμα των προγόνων των ιθαγενών.

 Να δημιουργηθούν «πολίτες» που έχουν με τον τόπο σύνδεση κατοικίας και όχι πατρογονικής εστίας, αφού επιπλέον αλλοιωθεί βίαια η σύνθεση του εγχώριου πληθυσμού με κάθε καταγωγής αλλοδαπούς.

 Να «συντεθεί» μια τεχνητή κοινωνία που θα έχει συνεκτικό  δεσμό μόνο την καταναλωτική επιδίωξη και ευχέρεια και πνευματικό δεσμό μια ακαθόριστη μπασταρδεμένη «τέχνη».

Ό,τι ισχύει στην Αμερική.

 Η Καραχασάν και ο Πακιστανός στην Β’ Αθηνών είναι οι δοκιμές για εμπέδωση : Έλληνες, δεν κάνετε κουμάντο στον τόπο σας.

 Η Διαμαντοπούλου στο Παιδείας η υπενθύμιση : Έλληνες, δεν θα μιλάτε τη γλώσσα σας.

 Και οι διάφοροι Ηρακλεί(δηδε)ς του «ντρέπομαι που είμαι Έλληνας» με «ηθική» τεκμηρίωση έναν φαντασιακό ελληνικό «ιμπεριαλισμό» χειρουργοί στην οριστική λοβοτομή : Έλληνες, δεν σας ανήκει ο τόπος σας.

 Η διεργασία θα είναι σταδιακή, για να μην προκαλεί. Το πρώτο βήμα επετεύχθη.

Καταχρεωμένα ανδράποδα του έδωσαν ποσοστό 44% ζητώντας σεισάχθεια για την καταναλωτική τους κραιπάλη και τον εθισμό σε ένα επίπεδο ζωής που δεν μπορούν να υποστηρίξουν.

Γιατί ένας ελεύθερος άνθρωπος, κι αυτό σημαίνει ικανός και χωρίς χρέη, δεν ψηφίζει τον δήμιο του.

Προφήτης

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Dubai Expatriate avatar
    Dubai Expatriate 07/10/2009 15:47:45

    Εγω και εκατομμύρια άλλοι Έλληνες περιμένουμε να διαγραφούν τα χρέη, να πέσουν δισεκατομμύρια στην αγορά, να εκπληρώσει το κράτος τις υποχρεώσεις του στους προμηθευτές τους, να γίνουν προσλήψεις, να πέσουν χρήματα στην υγεία και την παιδεία, να αυξηθούν οι συντάξεις και οι μισθοί και ΄λα αυτά και άλλα ΑΜΕΣΑ σύμφωνα με τα προεκλογικά υποσχεθέντα του ΠΑΣΟΚ.

    Δεν με ενδιαφέρει τι έκανε η ΝΔ. Ο Ελληνικός λαός εξέλεξε το ΠΑΣΟΚ και ΑΠΙΤΟΥΜΕ άμεσα να γίνεουν αυτά που υποσχέθηκε, αφού ο ίδιος ο Παπανδρέου είπε ότι είναι θέμα 100 ημερών.

    Τώρα δεν υπάρχει καν αντιπολίτευση...τι περιμένετε δώστε τα ΛΕΦΤΑ στον ΛΑΟ!


    Υ.Γ Καταλάβατε αγαπητοί φίλοι του ΠΑΣΟΚ σε τιο καιάδα σας οδηγεί ο πανέξυπνος προεδρό σας? Τώρα είναι ακόμα καλοκαιράκι, αλλά το χειμώνα θα σαρωθεί η αγορά από κινητοπιήσεις και απεργείες και οι δικαιολογίες ότι δεν υπάρχουν λεφτά δεν πιάνει. Αφού ο ΓΚΑΠ και σήμερα πάλι είπε "Λεφτά υπάρχουν"!!!!!

    Που είναι τα λεφτά οέο???

    • leon avatar
      leon @ Dubai Expatriate 08/10/2009 14:21:05

      Για κινητοποιησεις και απεργιες δεν θα εβαζα και το χερι μου στην φωτια...
      Εκτος και αν ολοι κατεβουν με το ΠΑΜΕ. Η ΓΣΕΕ, ΑΔΕΔΥ κλπ κλπ δεν θα κατεβουν παντως.

  2. πιλότος avatar
    πιλότος 07/10/2009 15:56:46

    ....Ανταπόκριση από το σπηλάιο της Πάτμου και την σύνέχεια της Αποκάληψης του Προφήτη Ιωάννη..

    Σύμπαν, λυπήσου μας.

  3. qwert avatar
    qwert 07/10/2009 16:01:17

    Προφήτη, αυτάρκεια, αυτονομία και αυτοδυναμία τα τρία χαρακτηριστικά της ελληνικής πόλης-κράτους.

    • Blimblomblim avatar
      Blimblomblim @ qwert 07/10/2009 16:16:03

      Θα συμπλήρωνα: κάθε ανεξάρτητου κράτους και όχι νεοαποικιακού μορφώματος. Μόνον του δικού μας νεοελληνικού κράτους δεν είναι αυτά τα χαρακτηριστικά.

  4. Orestios avatar
    Orestios 07/10/2009 16:10:49

    Καληνύχτα Ελλάς, καλημέρα Γρεκία

  5. o Μήτσος avatar
    o Μήτσος 07/10/2009 16:13:45

    Τώρα που έχει νοπή την αυτοδυναμία, δε έβγαζε το "και Θρησκευμάτων" από το Παιδείας...

    Αυτό θα είχε την ευεργετική φυσική συνέπεια να περάσει η μισθοδοσία των παπάδων στην Αρχιεπισκοπή. Έτσι θα διαχωριζόταν σιγά-σιγά από το κράτος.

    • Blimblomblim avatar
      Blimblomblim @ o Μήτσος 07/10/2009 16:21:11

      Η μισθοδοσία των ιερέων βασίζεται σε σύμβαση του ελληνικού κράτους με την Εκκλησία σε αντάλλαγμα του σχεδόν 90% της εκκλησιαστικής περιουσίας που πήρε το κράτος από την Εκκλησία χωρίς να τη ρωτήσει ή να την απαλλοτριώσει και την έδωσε στους πρόσφυγες. Η σύμβαση υπογράφηκε το 1952. Το Θρησκευμάτων είναι ζήτημα εποπτείας πάνω σε όλα τα θρησκεύματα. Αυτοί διορίζουν και το Μουφτή στην Ξάνθη. Αν θέλετε μηδενική εποπτεία του κράτους στα θρησκεύματα, να βγει. Δεν έχει σχέση με το λεγόμενο "χωρισμό" Εκκλησίας κράτους (που υπάρχει, διότι δεν έχουμε θεοκρατία στην Ελλάδα).

  6. archaeopteryx avatar
    archaeopteryx 07/10/2009 16:13:59

    Προφήτη, καταλαβαίνω και την αγωνία σου, και την αλήθεια αυτών που λές. Ωστόσο, δες το και αλλιώς. Το Υπουργείο Μακεδονίας Θράκης έκανε κάτι για την Μακεδονία Θράκη? Η τράπεζα Μακεδονίας Θράκης που απορροφήκε από όποιον την αγόρασε, μάλλον έκανε περισσότερα... Το Υπουργείο Αγαίου, τίποτα ή επουσιώδη έκανε για τα νησιά που ξέρω εγώ. Κανένα αυτοκινητάκι, κανέναν σκουπιδοντενεκέ, μερσεντές και σωματοφύλακες και γραμματείς για τον Υπουργό... πόσοι στην Μυτιλήνη? Πόσοι στην Αθήνα?

    Με ανησυχούν αυτά που λές ωστόσο, γιατί ο χάρτης της νέας Ελλάδας μεγάλωσε με την συρρίκνωση του Ελληνισμού, σε βάρος γειτόνων που παίρνουν τα πάνω τους για λόγους όχι διαφορετικούς από αυτούς που πήραμ εεμείς τα πάνω μας. Με ανησυχεί ότι πιεζόμαστε από αυτούς που έχασαν στον Β' Παγκόσμιο Πόλεμο, αν και εσύ τους Αμερικάνους βλέπεις για κακούς, που κέρδισαν τον Β. ΠΠ. Ίσως πληρώνουμε ότι σαν χάνοι πήγαμε να εξυπηρετήσαμε τα Ρωσικά παιχνίδια την περίοδο του Βιετνάμ και τα γερμανικά παιχνίδια της "Ευρώπης". Γενικεύω, φυσικά.

    Ο αφελληνισμός μας, και η ξενομανία μας, είναι πολύ πιο παλιά φαινόμενα. Ο καταναλωτισμός μας είναι αυτό που επιτρέπει σε σένα και εμένα να επικοινωνούμε μέσω διαδικτύου. Αυτό είναι το παραδοξο. Την συμμερίζομαι απόλυτα την αγωνία σου, αφοριστικά λέω "το μαγαζί έχει κλείσει", το λέω από τότε που κατάλαβα τι σήμαινε η ένταξη μας στην ΕΕ! Δεν μπορώ να φωνάξω ΕΟΚ και ΝΑΤΟ και τέτοια, αλλά...

    Προφήτη, πάντα ήθελε ο άνθρωπος να βελτιώνει την θέση του και τη ζωή του, και πριν την "ελευθερη" ραδιοφωνία και τηλεόραση. Λυπάμαι που η "ελευθερη" τηλεόραση άλλαξε τόσο την ζωή μας, δεν θα τολμούσα να πω να μην υπάρχει ελεύθερη τηλεόραση, αλλά στο χωριό μου τις κοσμοιστορικές αλλλαγές τις επέφερε η Ρούλα Κορομηλά και τα πληθωρικά μπαλκόνια της.

    Ο Βασικός Μέτοχος είναι η καταστροφή μας, αλλά ο εχθρός είναι πανευρωπαϊκός (βλ. Μπερλουσκόνι...). Δεν έχω λύση, ούτε προσφέρω παρηγοριά, αντίστοιχα αδιέξοδα βλέπω από καιρό, και ειλικρινά δεν νομίζω ότι έχει διαφορά ποιον ανόητο βλέπεις στην έδρα του Κυβερνητικού εκπροσώπου.

    Τι νομίζεις... μου αρέσει εμένα να βλέπω να καταστρέφονται κορυφογραμμές? 'Η να μου λένε "σόρυ" στα Άγραφα?

    • Blimblomblim avatar
      Blimblomblim @ archaeopteryx 07/10/2009 16:54:01

      Το ΥΜΑΘ εξυπηρετούσε το κόπυράιτ του ονόματος Μακεδονία. Αυτό είναι το θέμα.

      • AZ avatar
        AZ @ Blimblomblim 07/10/2009 18:37:57

        Κοπυράιτ μάι αςς ;)
        Ήταν μόνο για εσωτερική κατανάλωση.

        archaeopteryx καλό το σχόλειο σου.

        • Blimblomblim avatar
          Blimblomblim @ AZ 07/10/2009 18:40:37

          Οι Σκοπιανοί όμως το χτυπάνε ότι "μέχρι το 1988 δεν είχατε πουθενά επίσημα το όνομα Μακεδονία". Ήταν η πρώτη πολιτική πράξη υπεράσπισης του ονόματος. Ας ελπίσουμε να μην είναι η πρώτη πολιτική πράξη παράδοσης του ονόματος.

          Τυπικό είναι όσοι δεν έχουν να πουν κάτι να αναλώνονται σε ύβρεις.

  7. rs avatar
    rs 07/10/2009 16:15:48

    Προφήτης απο το ... Dubai;
    Έτσι εξηγούνται οι ...σουρεαλιστικές προφητείες.
    Παιδιά βγάλτε τις περικεφαλαίες και τα γιαταγάνια και ξεπεζέψτε!
    Μην συναγωνίζεστε τον Άνθιμο και τον καραγκιόζη τον Ψωμιάδη.

  8. Pikai Gracilens avatar
    Pikai Gracilens 07/10/2009 16:17:04

    Agapite Dubai Expat, lefta yparxoun oso yparxi to fototipiko tis ECB gia na kanoume repo to omologa. Otan teliosi auto tote tha arxisoun ta diskola. Mexri tote, as xaroume to prasino party.

    Enas allos ex-pat

  9. Νίκος avatar
    Νίκος 07/10/2009 16:23:48

    Τροφη για σκεψη (δεν θυμαμαι απο ποιο ιστολογιο τα σηκωσα. Αν καποιος τα αναγνωρισει ας το προσθεσει). Δεν συμφωνω με ολα αλλα ειναι ολα σημαντικα.

    1. Γιατί οι «οικονομικοί» και άλλοι «μετανάστες» δεν πήγανε σε χώρες κοντά στον τόπο από όπου αναγκαστήκανε να φύγουν, αλλά διέσχισαν την αχανή Τουρκία και θαλασσοπνίγηκαν για εγκατάσταση στην Ελλάδα;
    2. Γιατί δεν προτίμησαν την Σαουδική Αραβία; Την Ιορδανία, την Συρία; την Γεωργία, τη Ρωσία; Γιατί δεν προτίμησαν την Τουρκία των ευρωπαϊκών προοπτικών, η το πολυ-πολιτισμικό Κόσοβο;
    3. Γιατί προτιμήσαν να εγκατασταθούν στην Ελλάδα των 10,000,000 κατοίκων με τους πτυχιούχους των 700 ευρώ και τους υπαλλήλους των μείον 700 ευρώ, δια της βίας ;
    4. Γιατί επιτρέπεται να καλλιεργείται ο μύθος ότι οι περισσότεροι «μετανάστες» σκοπεύουν να προχωρήσουν πρός την Ευρώπη;
    5. Γιατί οι «μετανάστες» δεν προχωρούν προς την Ευρώπη; Ποιός τους σταματά; Η Ελλάδα; Η υπόλοιπη Ευρώπη; Οι Βρυξέλλες; Γιατί δεν τους θέλει η Ευρώπη;
    6. Γιατι πρεπει να σεβαστούμε την επιλογή τους να παραμείνουν στην Ελλάδα και όχι στην Τουρκία; Μήπως διώκονται από τους πολιτισμικά και θρησκευτικά συγγενείς τους; Γιατί δεν παραμένουν και δεν διαμαρτύρονται εκεί; Γιατί δεν τους θέλει και τους …διώχνει η Τουρκία;
    7. Γιατί ο “Φιλέλληνας¨ Ομπάμα συνεχάρη τον Κεμάλ που “κατατρόπωσε” τα σχέδια των Ελλήνων για την ανασύσταση της αρχαίας τους αυτοκρατορίας (!) ενώ βοηθά ενεργά την Τουρκία στην δημιουργία μιας άλλης μεσαιωνικής βασισμένης στον νόμο της Σαρία; Αυτό επιδιώκει ο Ομπάμα; Αυτό επιδιώκει η Τουρκία; Γιαυτό έχει επικεντρώσει τις προσπάθειες της στην εξαγωγή λαθρομεταναστών στο Αιγαίο;
    8. Γιατί δεν αναλαμβάνουν τις ευθύνες τους η Ms. Democracy & Liberty Inc. με τους Νατοϊκούς Σεκιουριτάδες και τους άλλους εταίρους της «Συνεργασίας των Εισβολέων«, οι οποίοι δημιούργησαν συν τοις άλλοις και το πρόβλημα;
    9. Γιατί οι ομάδες ΜΚΟ που υποστηρίζουν τους «μετανάστες» δεν καταγγέλουν την Σαουδική Αραβία, την Τουρκία, το Ισραήλ, την Ιορδανία, την Λιβύη, την Τυνησία, την Αίγυπτο, για ρατσισμό και ξενοφοβία;
    10. Γιατί οι ομάδες ΜΚΟ που υποστηρίζουν τους «μετανάστες» δεν πηγαίνουν στις χώρες προέλευσης των λαθρομεταναστών να παλαίψουν για την δικαιοσύνη και τα δίκαια των προστατευόμενων πελατών τους; Έκεί θα μπορούσαν να κερδίσουν επάξια και δικαιολογημένα πλέον τον μισθό τους. Από που πληρώνονται; Δικαιούνται σύνταξη; Ποιός τους κολλάει ένσημα; Δουλεύουν τον Αύγουστο και για πόσους μήνες τον χρόνο πληρώνονται;
    11. Γιατί όπου καταπιάνονται οι ΜΚΟ και οι άλλες οργανώσεις Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων για τα, και καλά, «δίκαια των αυτοαποκαλούμενων μειονοτήτων», μετά δεν ασχολούνται με τα πτώματα του πληθυσμού της πλειονότητας που αφήνουν πίσω τους οι “απελευθερωτές” Σεκιουριτάδες του ΝΑΤΟ;
    12. Γιατί ξεχνάμε τις τόσες ανταλλαγές πληθυσμών που γίνανε τον προηγούμενο αιώνα για να ζήσουμε χωριστά και μονιασμένοι με τους γείτονες, αλλά και μεταξύ μας, και προσπαθούμε με μανία να επαναλάβουμε τα ίδια λάθη που θα έχουν τα ίδια ή πιό άσχημα επακόλουθα;
    13. Γιατί η Ελλάδα αποδέχεται τις εντολές αυτού του πολιτικο-οικονομικού μορφώματος που αυτοαποκαλείται Ευρωπαϊκή Ενωση - χωρίς Σύνταγμα, αν και και προσπαθεί να το επιβάλλει αντιλαϊκά - χωρίς Νοτιανατολικά σύνορα, χωρίς Στρατό και χωρίς ηγέτες, που διοικείται από γραφειοκράτες που λένε και κάνουν ό,τι θέλουν… εν τη πορεία στο όνομα της προόδου και της εξέλιξης;
    14. Γιατί το μόρφωμα αυτό έχει υποχρεώσει μεθοριακά/ακριτικά μέλη-κράτη του να γίνουν οικοδεσπότες των «μεταναστών», παρά την θελησή τους, και επί πλέον κατηγορεί την Ελλάδα ότι δεν τους προσέχει;
    15. Γιατί τα δέχεται όλα στα τυφλά η Ελλάδα και ποιά είναι η αξία της στην κλίκα των 27;
    16. Γιατί σπρώχνουν την Ελλάδα να ακολουθήσει κατ΄ανάγκη την πολιτική του Μπερλουσκόνι; Για να την κατηγορούν αργότερα οι οργανώσεις για τα ανθρώπινα δικαιώματα που καιροφυλακτούν να διεκπεραιώσουν εντολές διακαιολογώντας έτσι την ύπαρξη και τον μισθό τους;
    17. Γιατί η Αμερική και το Ισραήλ έχουν φράξει με ατσάλινους φράχτες τα σύνορά τους για να εμποδίσουν τους Μεξικάνους και τους Παλιστίνιους να μπούν στην χώρα που ήτανε παλιά δικιά τους και που την θεωρούν πατρίδα τους;
    18. Γιατί οι New York Times ασχολούνται με την Ελλάδα και όχι με την Ιταλία και την Ισπανία που έχουν το ίδιο πρόβλημα, ή με την Τουρκία και τους εντολοδόχους της που το δημιουργούν; Γιατί δεν ασχολούνται με το Ισραήλ και την Αμερική με τα ατσάλινα σύνορά τους;
    19. Γιατί οι Έλληνες εφοπλιστές δεν διαθέτουν πλοία να μεταφέρουν τους «λαθρομετανάστες του επιβαλλόμενου εποικισμού» στην Αγγλία, στην Γαλλία, στην Γερμανία στην Σουηδία, στην Δανία, στην Ολλανδία, στην Αυστρία ή την Ελβετία – μόνο με το τραίνο εδώ - , στην Αμερική, ή στις δημοκρατικές χώρες του Κόλπου τις οποίες …απελευθέρωσε η Αμερική την προηγούμενη δεκαετία; Οι χώρες αυτές είναι, ή ούτως ή άλλως, προετοιμασμένες με σωστή υποδομή φιλοξενίας και εισόδου και εξόδου.΄Ετσι τουλάχιστον διακηρύσουν…
    20. Γιατι οι δικαιολογίες είναι πάντα ότι «θα τα βρούμε στην Ευρώπη, με την Ευρώπη, δια της Ευρώπης» ;
    21. Γιατί ξεχνάμε ότι πάντοτε σε τέτοιες περιπτώσεις το «Εδώ Ευρώπη, εκεί Ευρώπη, …που είναι η Ευρώπη;» ισχύει απολύτως και διαχρονικά;
    22. Γιατί οι δήθεν οικονομικοί και άλλοι «μετανάστες» δεν πάνε στο Ντουμπάϊ;
    23. Γιατί πιστεύουν ότι αντέχει δημογραφικά η Ελλάδα των 10 εκατομμυρίων και όχι η Ιταλία των 60 εκατομμυρίων;
    24. Γιατί να τους νομιμοποιήσει πολιτικά ώς Ευρωπαίους πολίτες η Ελλάδα; Μήπως είναι ο καινούργιος Στρατός που θα εξυπηρετήσει τα συμφέροντα του ΝΑΤΟ και των ΗΠΑ στην Ν.Α Ευρώπη, ιδιαίτερα τώρα που θα αναλάβει και Τούρκος Διοικητής στη Λάρισα;
    25. Γιατί οι «μετανάστες» μάχονται τόσο δυναμικά για τα δίκαιά τους στην Ελλάδα, ενώ προτίμησαν να μην παλαίψουν στις δικές τους χώρες;

    • Jimmy Daras avatar
      Jimmy Daras @ Νίκος 08/10/2009 21:43:31

      YATI EIMASTE POULIMENOI RAGIADES KAI XEFTILES.

  10. Δημήτρης avatar
    Δημήτρης 07/10/2009 16:39:30

    'Να «συντεθεί» μια τεχνητή κοινωνία που θα έχει συνεκτικό δεσμό μόνο την καταναλωτική επιδίωξη και ευχέρεια και πνευματικό δεσμό μια ακαθόριστη μπασταρδεμένη «τέχνη».
    Ό,τι ισχύει στην Αμερική.'

    Εξαιρετική παρατήρηση, συμπυκώνει εύστοχα μια πολύ σύνθετη αρρώστια που εξαπλώνεται ραγδαία και στην Ελλάδα. Αμερικανική κοινωνία με την ουσιαστική του όρου έννοια δεν υπάρχει. Εκεί καλλιεργείται ο ανταγωνισμός από την παιδική ηλικία. Δείτε αμερικανικές ταινίες με τις cheerleader να πλακώνονται για το ποια είναι η ομορφότερη και ποια θα κοιμηθεί με τον αρχηγό της ποδοσφαιρικής ομάδας, τους bullys κάθε τάξης να επιβάλλουν αδίστακτα τη βούλησή τους στον εκάστοτε καινούριο μαθητή, τα αγόρια να συγκρουόνται για το ποιον θα διαλέξει ο προπονητής στην ομάδα, ακόμη και τους πατεράδες των παιδιών να καμαρώνουν γιατί είναι οι ‘καλύτεροι μπαμπάδες στον κόσμο’. Η κατανάλωση και η μέσω αυτής ατομική προβολή έχουν υποκαταστήσει οποιαδήποτε αντίληψη και δραστηριότητα πραγματικής κοινωνικής συνεργασίας και αλληλεγγύης. Ο Αμερικανός δουλεύει ομαδικά για να ξεχωρίσει ο ίδιος. Ο νεότερος αγγλοσαξωνικός πολιτισμός, ο καπιταλισμός και ο κοινωνικός δαρβινισμός έχουν αποθεώσει το άτομο εις βάρος κάθε έννοιας συλλογικότητας και αδιαφορούν για τον αδύναμο. Όπως είχε πει κάποτε και η Θάτσερ, αντιπροσωπευτικό δείγμα αυτού του τρόπου σκέψης, ‘Κοινωνία; Τι είναι αυτό; Εγώ βλέπω μόνο άτομα.’. Οι Αμερικανοί πασχίζουν να καλλιεργήσουν κάτι σαν εθνική ταυτότητα γεμίζοντας τον τόπο σημαίες και υπενθυμίζοντας συνέχεια στις ταινίες, τα κόμικς και τα βίντεο παιχνίδια τους πόσο σπουδαίες είναι οι ‘αμερικανικές ιδέες’ και τα ‘αμερικανικά ιδανικά’, ωσάν αυτοί να τα επινόησαν και μόνο αυτοί να τα εφαρμόζουν (που δεν τα εφραμόζουν καν). Παρόλα αυτά η κοινωνία τους αποτελείται από μοναχικά άτομα που προσπαθούν μάταια να συνδεθούν συμμετέχοντας σε συμβουλευτικές συναντήσεις κι άλλες εκδηλώσεις. Αδυνατούν να καταλάβουν ότι η αληθινή σύνδεση μπορεί να γίνει μόνο σε βιωματικό επίπεδο, προϋποθέτει μια συγκεκριμένη κοσμοθεωρία ριζικά αντίθετη με τις αξίες του καπιταλισμού (επιδίωξη μέγιστου κέρδους, αποθέωση της ύλης, απόρριψη κάθε μεταφυσικής αναζήτησης στο όνομα μιας διαστρεβλωμένης αντίληψης του ορθολογισμού) και δεν έρχεται μέσω της μηχανικής επανάληψης κάποιας ομαδικής δραστηριότητας. Με άλλα λόγια δεν αποτελούν κοινωνία, τουλάχιστον με την αριστοτελική έννοια μιας ομάδας ανθρώπων που δε γειτνιάζουν μονάχα γεωγραφικά και συνδέονται με οικονομικές σχέσεις αλλά επιδιώκουν από κοινού το ‘ευ ζειν’ (έννοια μεταφυσική) στο πλαίσιο μιας πολιτείας. Ενδεικτικοί της απομόνωσης του μέσου Αμερικανού είναι οι χαρακτήρες πολλών από τις νεότερες τηλεοπτικές σειρές τους, άνθρωποι χαμένοι στο απόλυτο κενό του άκρατου ατομικισμού τους, χωρίς πυξίδα, άγνωστοι μεταξύ αγνώστων, δυστυχισμένοι και γεμάτοι νευρώσεις, με επιφανειακές φιλίες και εφήμερες σχέσεις που δεν τους προσφέρουν καμιά ανακούφιση, πολύ περισσότερο καμιά αίσθηση ευτυχίας. Ούτε είναι τυχαίο και το γεγονός ότι το είδος ταινίας serial killer, που στηρίζεται στην ιδέα ότι ακόμη και ο κάτοικος του διπλανού διαμερίσματος μπορεί να είναι ένας αιμοσταγής δολοφόνος ικανός να σε σφάξει στα καλά καθούμενα ανά πάσα στιγμή, ξεκίνησε από αυτή τη χώρα και συνεχίζει να γνωρίζει επιτυχία.

    ‘Καταχρεωμένα ανδράποδα του έδωσαν ποσοστό 44% ζητώντας σεισάχθεια για την καταναλωτική τους κραιπάλη και τον εθισμό σε ένα επίπεδο ζωής που δεν μπορούν να υποστηρίξουν’
    Εδώ είναι το μόνο σημείο που θα διαφωνήσω μαζί σου. Υπάρχουν άνθρωποι που ψήφισαν ΠΑΣΟΚ γιατί ελπίζουν ότι θα κυβερνήσει καλύτερα από τη ΝΔ (καλώς ή κακώς αυτό είναι άλλο ζήτημα, κατά τη γνώμη μου κακώς) κι όχι γιατί περιμένουν ανταλλάγματα ή γιατί σκέφτονται μόνο την πάρτη τους. Μέσα στο 44% υπάρχουν και συμφεροντολόγοι και πολλοί που περιμένουν μάσες, αλλά μη στιγματίζεις χιλιάδες ανθρώπους με βάση τα ελαττώματα άλλων. Είναι άδικο και δείγμα προκατάληψης, η οποία νομίζω δεν ταιριάζει στο χαρακτήρα σου όπως αυτός διαφαίνεται σε όσα γράφεις και στην ικανότητά σου να επισημαίνεις εύστοχα και τολμηρά τα προβλήματα της χώρας μας.

    • AZ avatar
      AZ @ Δημήτρης 07/10/2009 18:41:03

      Καλά ρε μεγάλε.... Την Αμερική την κρίνεις απο τις ταινίες?
      Δηλαδή τις επιδόσεις των Έλληνων στο κρεββάτι θα πρέπει να τις κρίνουμε απο τις ταινίες του Γκουσγκούνη?

      • Blimblomblim avatar
        Blimblomblim @ AZ 07/10/2009 18:43:21

        Από τις ταινίες κρίνεις τις ψυχώσεις του κάθε λαού. Οπότε, το παράδειγμά σου ισχύει.

      • boanerges avatar
        boanerges @ AZ 08/10/2009 21:06:04

        Σωστά. Μην κρίνετε από τις ταινίες. Η πραγματικότητα στην Αμερική είναι τρισχειρότερη. Ειδικά σήμερα.
        Το σχόλιο για το Γκουσγκούνη παντελώς άκυρο. Δεν αποτελεί αντιπροσωπευτικό δείγμα. Τέτοιου είδους σινεμά υπάρχει σε όλες τις χώρες. Δε σημαίνει όμως ότι αντανακλά σύνθετες κοινωνικές πραγματικότητες. Τώρα αν θέλετε να κάνουμε χαβαλέ και πλακίτσα, άλλο καπέλο.
        Η ανάλυση του Δημήτρη πιο πάνω είναι ακριβέστατη αναφορικά με την αμερικανική ψυχοσύνθεση.
        Αντιπροσωπευτική για την ψαγμένη (το τονίζω ψαγμένη) Αμερικανίδα είναι η σειρά Sex and the City.

    • Προφήτης avatar
      Προφήτης @ Δημήτρης 08/10/2009 00:35:30

      Δημήτρη, εννοείται ένα κρίσιμο ποσοστό (5-8%) που διαμόρφωσε μια νίκη με εύρος 44% - όχι το όλον. Ίσως διατυπώθηκε όχι επακριβώς. Ευχαριστώ για τις παρατηρήσεις. Συμμερίζομαι όσα λες για τον θατσερισμό. Οι κοινωνίες που περιγράφεις είναι ο εφιάλτης μας.

    • Υ. avatar
      Υ. @ Δημήτρης 08/10/2009 07:54:35

      Έχοντας γνωρίσει τα στέιτς από μέσα, ένα μπορώ μόνο να σου πω.
      Έγραψες!!!

  11. YiannisM avatar
    YiannisM 07/10/2009 16:57:37

    Το πολύ γαρ της θλίψεως γεννά παραφροσύνη.
    Φάκτορα είδαμε και τους "ελληνισμένους" πως τα κάνανε. Και στα ελληνοτουρκικά και στο ετοιμοπόλεμο των Ε.Δ. και στο Κυπριακό. Για την "Εθνική" Οικονομία άστα!!
    Ο λαός τους έστειλε 10,5 χιλιόμετρα πίσω. Σπίτια τους. Και σίγουρα θα στείλει κι' αυτούς άν έχουν την αντίστοιχη συμπεριφορά.
    Η κυβέρνηση ορκίστηκε σήμερα. Αφήστε τη να δώσει δείγματα γραφής και μετά να γράφετε μήνες ολόκληρους..

    • anetos avatar
      anetos @ YiannisM 08/10/2009 06:26:50

      καλο !

  12. Νίκος avatar
    Νίκος 07/10/2009 17:11:17

    Τροφη για σκεψη, μερος 2ο:

    26. Γιατί η Ελλάδα πρέπει να επωμιστεί τον αγώνα τους;
    27. Γιατί οι Έλληνες πρέπει να σεβαστούν ένα «πολιτισμό» από τον οποίον οι ίδιοι οι «μετανάστες» πήραν τα μάτια τους και έφυγαν, αλλά μάχονται να τον αναπαράγουν στην Ελλάδα;
    28. Γιατί οι μετανάστες στην Ελλάδα δεν κάνουν τον σταυρό τους, δεν φορούν φουστανέλλα, ή χιτώνες μετά τις σπονδές στον Διόνυσο, η έστω παντελόνια και φορέματα, όταν βγαίνουν στις πλατείες και στις αγορές, αλλά συνεχίζουν να φορούν τις μπούρκες και τις κελεμπίες τις ερήμου και του Γάγγη; Γιατί πρέπει να το σεβαστούν αυτό οι Ελληνες πολίτες και όχι οι «λαθρομετανάστες του επιβαλλόμενου εποικισμού»;
    29. Γιατί δεν σηκώνουν σαν μπαϊράκια την Καθημερινή, τον Ελεύθερο Κόσμο, την Βίβλο, τον Αριστοτέλη, τον Ρ’ιζο, η το Ποντίκι, έστω και το Πλαϋ Μπόϋ, αλλά βγαίνουν στα πεζοδρόμια και στις πλατείες να πολεμήσουν τους Έλληνες που τους φιλοξενούν, σηκώνοντας ψευτοκοράνια και άλλα λάβαρα στα Αραβικά που μόνο αυτοί καταλαβαίνουν, και στα Αγγλικά που τα ξένα ΜΜΕ καταλαβαίνουν;
    30. Γιατί αποκαλούν ρατσιστές τους Έλληνες και όχι τους «λαθρομετανάστες του επιβαλλόμενου εποικισμού» που θέλουν να επιβάλλουν με το έτσι θέλω τον δικό τους τρόπο ζωής στους οικοδεσπότες τους κάνοντας κατάχρηση της φιλοξενίας που τους παρέχεται; Μήπως πρέπει οι Έλληνες να κάνουν τόπο στα ήθη και έθιμα των μεταναστών ή οι μετανάστες στα των Ελλήνων;
    31. Σε ποιά χώρα του κόσμου πιστεύουν όλοι οι άξιοι και πρόθυμοι πολυ-πολιτισμικοί ηγέτες ότι ο πολυ-πολιτισμός έχει δουλέψει; Σε ποιά χώρα πιστεύουν ότι αλλόθρησκοι, αλλόφυλοι και πολυ-πολιτισμένοι, ανακατώνονται όλοι μαζύ με όλους μαζι σε ένα γύρω-γύρω όλοι; Ούτε η πολυκατοικία της Βαβέλ δεν κατάφερε να χτιστεί έτσι, αλλα ούτε και η Ευρώπη. (Το ίδιο κτίσμα - Πύργος της Βαβέλ - που στεγάζει τα γραφεία της Ευρωπαϊκής Ένωσης στις Βρυξέλλες είναι και θα παραμείνει ημιτελές…!).
    32. Γιατί η Ελλάδα πρέπει να γίνει με την βία πολυ-πολιτισμική και μετά να χωριστεί σε ομάδες με βάση την εθνότητα και τον πολιτισμό της καθεμιάς ομάδας;
    33. Γιατί να πρέπει να έχουν αισθήματα ενοχής και να στριμώχνονται συνειδησιακά οι Έλληνες που είναι κατ΄έξοχή φιλόξενοι αλλά έχουν πλέον φτάσει στο αμήν; Από που κι ως που και με τί στοιχεία, ή αναφορές, τους αποδίδονται κατηγορίες για ρατσισμό και ξενοφοβία; Τι ξέρουν αυτοί που κατηγορούν, και πού εχουν ζήσει για να τα λένε αυτά; Γιατί δεν συνέχισαν να ζουν εκεί που τα έμαθαν; Γιατί γύρισαν στην πατρίδα τους;
    34. Γιατί παραβλέπεται το ότι και σε χώρες με παράδοση υποδοχής και ενσωμάτωσης μεταναστών, οι πόλεις εχουν γίνει γκέτο, πόλεις μέσα σε πόλη, με καλά χαραγμένα σύνορα, γραπτούς και άγραφους νόμους;
    35. Γιατί παραβλέπεται το ότι ακόμη και εκεί που οι προϋποθέσεις είναι περισσότερο ευνοϊκές και το κλίμα πιο ήπιο για το πολυ-πολιτισμικό πείραμα - παραλήρημα, η «γειτονιά» έπαψε να υπάρχει, οι πόρτες και τα παράθυρα κλειδαμπαρώνονται, και οι μεν δείχνουν τους δε λέγοντας: «οι άλλοι»;
    36. Γιατί πιστεύουμε οτι είναι ποτέ δυνατό σε ένα χωράφι να σπαρθεί και σιτάρι και ντομάτες και μπανάνες και όπιο μαζί; Γιατί πρέπει να μεταλλάξουμε την κοινωνία σε ελεγχόμενο θερμοκήπιο, παρά την θέλησή της ;
    37. Γιατί συμπαραστέκονται στους «μετανάστες οι επαγγελματίες αριστεροί, αριστεριστές και κάθε άλλου είδους «προοδευτικοί» ιδεολόγοι του σφυριού του και του δρεπανιού του περασμένου αιώνα με τις δανεισμένες ιδεολογίες και τις πλάτες του μπαμπά από τα Βόρεια προάστεια; Είναι μήπως θέμα αλληλεγγύης; Ως έθνος προς έθνος; Ως μειονότητα προς μειονότητα; Ως κουμπαριά στην καταπίεση; Ή ως εργοδότες προς χαμηλόμισθους;
    38. Γιατί δεχόμαστε ότι οι λαθρομετανάστες θέλουν και καταπιάνονται με δουλειές και με λιγώτερο μισθό, για τις οποίες οι ντόπιοι απαξιούν; Γιαυτό τους θέλουμε; σκλάβους με λιγώτερο μισθό;
    39. Γιατί οι Ελλαδίτες προωθούν την εθνοκάθαρση των Ελλήνων μέσω μιας ανεγκέφαλης Εθνικής αυτοκτονίας; Ποιός είπε ότι αυτό κάνουν και όλοι οι άλλοι λαοί του κόσμου ταυτόχρονα, και ότι θα είναι ικανοί να επιβιώσουν έτσι, πρωτότυποι και πρωτοπόροι σαν τη μύγα μέσ΄το γάλα; Ξέχασαν κιόλας το σοβιετικό πολιτικό πείραμα;
    40. Γιατί να επιτρέψουμε την επιβολή κανούργιων νόμων φυσικής επιλογής επί πληρωμή; Μήπως το ζήτησε ο Σόρος και το ελλαδίτικο ακαδημαϊκό συνάφι του της Ανοιχτής αλλά Διάτρητης Κοινωνίας της Δημοκρατίας του;
    41. Γιατί ο Μίκης Θεοδωράκης φάσκει και αντιφάσκει και γιατί τώρα εγώ πρέπει να πετάξω όλους τους δίσκους του και να ακούω μόνο Χατζηδάκι, Καζαντζίδη, Αζναβούρ, Δάκη και Καλομοίρα; Μήπως γιαυτό έφυγε η Καλομοίρα; (Τους δίσκους του Σαββόπουλου τους έχω πετάξει προ πολλού).
    42. Γιατί η Ελληνική Πολιτεία είναι πάντοτε, στην καλύτερη περίπτωση άμεσα ουδέτερη και στην χειρότερη περίπτωση έμμεσα ουδέτερη σε ότι συμβαίνει σ΄αυτό τον τόπο;
    43. Γιατί οι Έλληνες πολιτικοί φωνάζουν μέσα στην Βουλή, φωνάζουν έξω από την Βουλή χρησιμοποιώντας τα ΜΜΕ σαν τηλεβόα, ακροβατώντας επικοινωνιακά πάνω στην ανοχή του Ελληνικού Λαού που τους ψηφίζει, αλλά δεν κάνουν τίποτα επι της ουσίας;
    44. Γιατί δεν βρίζει πιο συχνά ο κ.Πάγκαλος, δεν σοφιστειολογεί περισσότερο ο κ. Βενιζέλος, δεν αλλάζει στρατόπεδο η μαχητική κ. Παπαρήγα, δεν παραιτείται ακόμη μία φορά ο κ. Αλαβάνος, δεν αλλάζει και πολυκατοικία αλλά και γειτονιά ο κ. Καρατζαφέρης, δεν φαίνεται να πείθει ο κ.Παπανδρέου, φαίνεται πως δυσκολεύεται να πάρει σωστή απόφαση ο κ. Καραμανλής (αλλά σε λίγο θα τολμήσει να μεταλλαχτεί από Μακεδόνα σε …Νοτιο-Μακεδόνα); Μήπως φταίει η Mme Ντό Μπακό, ή ο ιός της νέας γρίππης απο το συνάφι της Democracy & Liberty Inc.;
    45. Γιατί πρέπει απο εδώ και στο εξής όλοι οι Ελληνες ψηφοφόροι (οι απόδημοι ομογενείς ώς συνήθως εξαιρούνται για να μην προσβάλλουν το εκλογικό πίνγκ-πόνγκ αποτελεσμα μεταξύ των γνωστών πολιτικών οικογενειών), να ψηφίζουν μόνο το κόμμα των Ρινόκερων για να μην κινδυνέψουμε σαν χώρα, σαν λαός;
    46. Γιατί πλέον αυτή η χώρα να μην μας εμπνέει για κάτι το δημιουργικότερο από το να καταπιανόμαστε και να γράφουμε για θέματα που όχι μόνο δεν μας κάνουν υπερήφανους, αλλά μας τρομοκρατούν; Βλέπουμε να γκρεμίζεται απο εμάς τους ίδιους το σπίτι που μας παραδώσανε προίκα οι προηγούμενοι. Βλέπουμε άλλους να χτίζουν θαύματα απο τον κονιορτό της δικιάς μας κληρονομιάς. Βλέπουμε καινούργιους Αλάριχους και μαυροντυμένους λαο-ροπαλοφορους με κουκούλες, να εχουν γεμίσει τον τόπο όλο, να καίνε την ύπαιθρο και τις πόλεις, και να τα εγαταλείπουν όλα μετά το πλιάτσικο και να φεύγουν διακοπές στα νησιά; Βλέπουμε άλλους να διαπραγματεύονται σαν φιλέτα την εθνική μας κληρονομιά. Νερό, Χώμα και Ψυχή.
    47. Γιατί; Πότε θα σταματήσουμε να παρακολουθούμε το σήριαλ της αυτοκαταστροφής μας αμέτοχοι;
    48. Γιατί δεν αντιδρά ο Ελληνικός Λαός;
    49. Γιατί περιμένει;
    50. Τι περιμένουμε;

  13. Μιχάλης avatar
    Μιχάλης 07/10/2009 17:28:39

    Αν το υπουργείο Μακεδονίας-Θράκης έμενε ανενεργό τόσο καιρό (λόγω ανικανότητος ή νομοθετικής ατέλειας), αυτός δεν είναι λόγος να καταργηθεί. Δεν ισχύει πονάει κεφάλι κόψει κεφάλι

  14. Μποτίλια στο πέλαγος avatar
    Μποτίλια στο πέλαγος 07/10/2009 17:31:50

    Με τα πρώτα μέτρα Πασόκ, όχι μόνο τσαντίστηκα, αλλά εξοργίστηκα:

    - Δεν μετονομάστηκε το Εξωτερικών σε Εξυπηρέτησης Ξένων Συμφερόντων
    - Το Παιδείας σε Αφελληνισμού
    - Το Άμυνας σε Διεκπεραίωσης Νταβατζήδων
    - Το Αγροτικής Ανάπτυξης σε Καλλιέργειας Μαριχουάνας
    - Το Οικονομίας σε Αποκατάστασης Κομματικής Νομενκλατούρας και ΔΝΤ
    - Το Υγείας σε Δολοφονικών Εμβολίων
    - Το Πολιτισμού σε Μοντέρνας Τέχνης και Χεβιμεταλάδων
    - Το Εργασίας σε Κατάργησης Κοινωνικής Πολιτικής
    - Το Περιβάλλοντος σε Κεμαλισμού
    - Το Δημοσίων Έργων σε Επιδότησης Ανέργων και Εις Υγείαν Των Κορόιδων
    - Το Τουρισμού σε Κύριας Κυβερνητικής Ενασχόλησης
    - Το Εσωτερικών σε Μεγάλου Αδελφού
    - Το Δημοσίας Τάξεως σε Παλαιοκώστα.

    Άντε μόνο με την κατάργηση Μακεδονίας, Θράκης και Αιγαίου, συν την κατάργηση του όρου "εθνικός", να δεις σαν Έθνος άσπρη μέρα.
    Παλιά υπήρχανε και κάτι τσιγάρα ΕΘΝΟΣ, αλλά μεταξύ μας συγκρίνονται με το Μαλμπόρι;

  15. Nazgul avatar
    Nazgul 07/10/2009 17:52:25

    Τώρα να δω που απασφαλίσθηκε η χειροβομβίδα.
    Την παρέλαβαν την κοιτάνε την κρατάνε την βάζουν στο γραφείο με κάτι βαρύ αποπάνω
    ΑΛΛΑ
    αυτή εκεί απασφαλισμένη και έτοιμη.

    Προφήτη έτσι όπως τα λές είναι αλλά αναρωτιέμαι αν είμαστε αφελείς ή κουτοπόνηροι.
    Λές ?

  16. αλλενάκι avatar
    αλλενάκι 07/10/2009 18:23:10

    To ότι ανησυχεί ο @archaeopteryx είναι ενδεικτικό.

    Είναι κεντρική επικοινωνιακή στρατηγική -και όχι μόνο- να κατασκευάζονται πολίτες, γενικώς και αορίστως. Είναι αυτούσια μεταφορά εδώ του προτύπου του νέου ανθρώπου που πλάστηκε στο νιουγιορκ. Λϊγο γυναίκα λίγο άντρας λίγο κοσμοπολίτης λίγο μετανάστης λίγο χριστιανός λίγο βουδιστής λίγο μουσουλμάνος πολύ καλωδιωμένος με μνήμη που την έχει εκχωρήσει στο pc. Έτσι δεν χρειάζεται τη δική του.

    Η βασικότερη επισήμανση του @Προφήτη είναι αυτή.

    Δημιουργία πολιτών πολυπολιτισμικών υβριδίων, χωρίς πρόσωπο και ταυτότητα, με μόνο σημείο αναφοράς τον τόπο βιοπορισμού, ούτε καν κατοικίας θα πρόσθετα.
    Ούτε καν τον τόπο ταφής των γονέων και παπούδων. Πόσο μάλλον των προπάπων και των προγόνων!

    Κοινώς, έρμαιων ιστορικά!

    "Ο στόχος είναι το μυαλό" λέει ο τίτλος.

    Ναι. Αλλά και οι προθέσεις (τους) διάφανες πλέον.

    • Nazgul avatar
      Nazgul @ αλλενάκι 07/10/2009 18:49:54

      Καλή μου, επέτρεψέ μου να διαφωνήσω. Όπως και στο ευφυολόγημα :

      - Τι σημαίνει μία μαύρη γάτα που περπατάει στον δρόμο ?

      - Απλά ότι κάπου πάει το ζωντανό

      Όλη η ουσία του Προφήτη

      "Καταχρεωμένα ανδράποδα του έδωσαν ποσοστό 44% ζητώντας σεισάχθεια για την καταναλωτική τους κραιπάλη και τον εθισμό σε ένα επίπεδο ζωής που δεν μπορούν να υποστηρίξουν."

      και να φανταστείς ότι υπήρχαν άνθρωποι που πήγαν τον Αύγουστο στο NOBU (150€ το κεφάλι) και σε 2 ώρες τους έλεγαν να συντομεύουν γιατί περίμεναν οι επόμενοι πελάτες
      κατά τ' άλλα κοροϊδεύαμε τον ταλαίπωρο του

      Χαριζω χρέη Χαρίζω Οικόπεδα

      • αλλενάκι avatar
        αλλενάκι @ Nazgul 07/10/2009 18:59:57

        και σ' αυτό συμφωνώ.

      • archaeopteryx avatar
        archaeopteryx @ Nazgul 07/10/2009 19:05:48

        €150 το κεφάλι; Μόνο ορεκτικό θα δοκίμασαν...

        • Nazgul avatar
          Nazgul @ archaeopteryx 07/10/2009 19:12:44

          Χωρίς σακε και black code

        • archaeopteryx avatar
          archaeopteryx @ archaeopteryx 07/10/2009 19:19:31

          α... νόμισα ότι είχε προσφορές, να πεταχτώ... ευχαριστώ, δεν πάω, νεόπτωχος.

        • Nazgul avatar
          Nazgul @ archaeopteryx 07/10/2009 19:22:20

          Δηλώνω θαυμαστής σου μετα τον Dubai

        • archaeopteryx avatar
          archaeopteryx @ archaeopteryx 07/10/2009 19:26:03

          μεγάλε, θα μας παρεξηγήσουν

        • Nazgul avatar
          Nazgul @ archaeopteryx 07/10/2009 19:45:39

          Μπα, έχω 3 παιδιά και έναν ευτυχισμένο γάμο.

          Σόρυ Φάκτορα
          για τα σορόπια αλλά περάσαμε ένα δύσκολο Σαββατοκύριακο

  17. vassos avatar
    vassos 07/10/2009 20:06:14

    Ποιος προφήτης είσαι, ο Ιεζεκιήλ; Ακόμα δεν ορκίστηκε η νέα κυβέρνηση και αρχίσατε τη μουρμούρα. Σαν έτοιμοι από καιρό...Δεν θα σας περάσει όμως. Σας εμαθε ο κόσμος. Όταν καταργήθηκε η αυτοτέλεια του υπουργείου Αιγαίου δεν μιλήσατε, γιατί είσαστε ουρές και παρακεντέδες της ΝΔ. Άξιος ο μισθός σας.

    • Nazgul avatar
      Nazgul @ vassos 07/10/2009 20:48:26

      Καρφωτά Πελεκητά KKE χωρίς σταυρούς Β Αθηνών με την λογική του μικρότερου κακού, κοινώς συνοδοιπόρος

  18. Blimblomblim avatar
    Blimblomblim 07/10/2009 20:18:21

    Ρε παιδιά, δείτε αυτό!

    ....amid speculation that Papandreou will assume responsibility for foreign affairs – at least initially – many are hopeful that relations with neighbouring Turkey, Macedonia and the rest of Europe will improve. In Istanbul and Ankara there were scenes of jubilation with some Turks cracking open bottles of champagne when news of Pasok’s victory came through. In recent months ties with Turkey have worsened with tensions in the Aegean rising noticeably...

    http://www.guardian.co.uk/world/2009/oct/06/george-papandreou-sworn-greek-pm

    Αλήθεια το γράφει ο Guardian και δεν το φανταζόμαστε εμείς οι δεξιοί! Οι Τούρκοι ανοίγουν σαμπάνιες!

  19. parsifal avatar
    parsifal 07/10/2009 20:59:25

    Χαλαρώστε...Καταργήθηκαν δυο φωλεές (απο τις πολλές) αργομίσθων και παρασιτικών δημοσιουπαλλήλων, το ΥΠΜΑΚ - ΘΡ και το Αιγαίου, μεγάλη εφεύρεση που ταίσε πανεπιστημιακούς "ερευνητές", λαμόγια - δημάρχους των Κυκλάδων και αλλες βδέλες.
    Σε τι συνεισέφερε η υπαρξις Υπ.Αιγαίου στην θωράκιση του Αιγαίου, πότε το φοβερό αυτό υπουργείο αντέδρασε π.χ. οταν δεν εγινε τίποτε για την ναυτική επιτήρηση στο Αρχιπέλαγος, ποιές ειναι οι δράσεις του Μακ - Θράκης στο Σκοπιανό ?
    Μήν κολλάτε στις επαρχιώτικες ξιπασιές των επικεφαλίδων "Υπουργείο τάδε..."
    Απο πότε ενα Ευρωπαικό κράτος πρέπει να εχει υπουργείο για κάθε περιφέρεια εστω προβληματική ? Δηλαδή το Εσωτερικών, το Ναυτιλίας και το Αμυνας τι ρόλο παίζουν ? Ειναι για το "υπόλοιπο επικρατείας" ?

    • Strange Attractor avatar
      Strange Attractor @ parsifal 07/10/2009 21:19:55

      Σοβαρά; Δηλαδή νομίζεις ότι με τη κατάργηση των εν λόγω υπουργείων καταργήθηκαν και οι θέσεις των αργόμισθων; Οι ΔΥ έχουν μονιμότητα αν θες να ξέρεις και το πολύ πολύ να τα ξύνουν σε κάποια άλλη υπηρεσία αν όχι σπίτι τους (αμειβόμενοι).
      Αν είχες ιδέα από δημόσιο, θα ήξερες ότι τώρα με το ΠΑΣΟΚ είναι η καλύτερη τους, όλων δλδ. των αργόμισθων που περίμεναν πως και πως για την επέλαση στις θέσεις και στη κουτάλα.
      Η νύχτα του Αγίου Βαρθολομάιου θα γίνει. Κρύψε το πορτοφόλι σου.

      • parsifal avatar
        parsifal @ Strange Attractor 07/10/2009 21:30:27

        Αργόμισθοι υπάρχουν πολλοί, ας μήν εχουν και δικό τους Υπουργείο ! Οσο για την νύχτα του Αγ. Βαρθολομαίου ψυχραιμία...Ασε να δούμε πρώτα !Το πορτοφόλι μου κινδυνεύει απο τους ανεξέλεγκτους ξένους εδώ και τόσα χρόνια ...με υπουργείο Μακεδινίας - Θράκης !

      • Ο Ιθαγενής avatar
        Ο Ιθαγενής @ Strange Attractor 07/10/2009 21:32:15

        χαχαχα με την κατάργηση των 2 αυτών Υπουργείων φίλε μου οι Υπάλληλοι κάνουν πάρτυ, αφού η ένταξή τους στα αντίστοιχα Υπουργεία Οικονομικών τριπλασίασε τις ανελαστικές δαπάνες (μισθοδοσία). Ακόμα και να μην πάρουν τα 1500 - 2000 € που είναι τα επιδόματα των Οικονομικών θα τα πάρουν δικαστικά φίλε μου.

        ΥΓ

        Η δε γενίκευση που εξήγγειλε για κατάργηση όλων των επιτροπών τινάζει πολλά μαγαζιά στον αέρα.
        Γιατί σίγουρα υπήρχαν και θα υπάρξουν επιτροπές που αμείβονται για ανύπαρκτα έργα.
        Υπάρχουν όμως και επιτροπές που είτε τα μέλη δεν αμείβονται είτε η αμοιβή είναι όσο ο 3205/03 ορίζει και τρέχουν διαγωνισμούς, από προμήθεια χαρτιού υγείας έως Δημόσια Έργα.....
        Με τον τρόπο αυτό οι διαγωνισμοί τινάζονται στον αέρα και καθώς κλείνει το Οικονομικό έτος 31/12 για πιστώσεις ΠΔΕ και Τακτικού, θα πέσει γέλιο.
        Θα έπρεπε να ζητήσει απολογισμό του έργου των επιτροπών, κρίση και αξιολόγηση του έργου και κατά περίπτωση κατάργηση.
        Αλλά έχει καιρό θα μάθει....

        • Υ. avatar
          Υ. @ Ο Ιθαγενής 08/10/2009 08:31:28

          Σωστότατες οι παρατηρήσεις σου.
          Για προώθησέ τες σε κάποιο φωστήρα των 93 (πλέον), ώστε στις προγραμματικές της νέας να το θέσει.

      • sinn avatar
        sinn @ Strange Attractor 07/10/2009 21:41:54

        Δεν καταργήθηκαν οι αργόμισθοι αλλά καταργήθηκαν τα υπουργεία. Είναι μια συμβολική κίνηση προς τον περιορισμο του κράτους που με βρίσκει συμφωνο. Ομως η ουσιαστική κίνηση ειναι η συστηματική ακομμάτιστη αξιολόγηση και η καταργηση της μονιμότητας των ΔΥ.

    • ΣΚΑΙς avatar
      ΣΚΑΙς @ parsifal 07/10/2009 21:30:17

      "Xαλαρώστε…Καταργήθηκαν δυο φωλεές (απο τις πολλές) αργομίσθων και παρασιτικών δημοσιουπαλλήλων"
      Τι εννοείτε δηλ. θα απολυθούν οι υπάλληλοι ή θα μεταταχθούν κάπου αλλού ώστε να συνεχίσουν την παρασιτική αργομισθία τους!

      Αθάνατο ΠΑΣΟΚ της κωλοτούμπας ή κυβίστησης!
      "Εξω οι βάσεις του θανάτοοοοοοοοοου" ..... Εδώ ΣΟΥΔΑ ακούει κανείς????

  20. parsifal avatar
    parsifal 07/10/2009 21:26:15

    Το ναυτιλίας "διχοτομήθηκε", ορθώς το κομμάτι ασφάλεια - επιτήρηση θα πάει στο Προστασίας του Πολίτου (Δημ. Τάξεως), απόλυτα λογικό αφού το ΛΣ ενώ ειχα (και διεθνώς) χαρακτήρα Σώματος Ασφαλείας υπήγετο σε υπουργείο ασχετο με το αντικείμενο. Το κομμάτι "γενικά καθήκοντα" (ουσιαστικά εξυπηρέτηση των εφοπλιστών !) πάει σε συναρμόδια οικονομικά υπουργεία.Τώρα για το Τουρισμού...δεν ειναι ο τομέας μου αλλά ολόκληρο υπουργείο γαι τον Τουρισμό...μια οικονομική δραστηριότητα οπως ολες ειναι και με τα καθήκια τους ξενοδόχους και τους "δωματιούχους" μάλλον αρμοδιότητα ΣΔΟΕ και ΕΛΑΣ ειναι !

    • Υ. avatar
      Υ. @ parsifal 08/10/2009 08:22:46

      @Anonymous 11.40

      Ένιοι των ανωτέρω (για να μην το προσδιορίσουμε ως ολίγοι ή πλείστοι)

  21. ψυχραιμια avatar
    ψυχραιμια 07/10/2009 21:38:14

    Βασει του Συνταγματος προβλεπεται η απολυση ενος μονιμου υπαλληλου οταν καταργειται η οργανικη θεση στην οποια υπηρετει.
    Εννοιεται ομως οτι αυτο δεν εχει γινει ποτε και συνηθως γινονται μεταταξεις.

    • Strange Attractor avatar
      Strange Attractor @ ψυχραιμια 07/10/2009 21:42:59

      Εδώ δεν έχουν απολύσει ποτέ ούτε υπαλλήλους ΔΕΚΟ κλπ (βλ. ΟΛΥΜΠΙΚ ΚΕΤΕΡΙΓΚ κλπ) που πουλήθηκαν ή καταργήθηκαν, θα απολύσουν μόνιμους ΔΥ με οργανική θέση;

  22. ΛΑΟΝΙΚ avatar
    ΛΑΟΝΙΚ 08/10/2009 00:34:12

    αν νομιζεις φιλαρακι μου πως μπορει τοσο ευκολα ο καθε πολιτεευτης να με πουλησει η να με αφανισει γελιεσαι...
    κοιτα,καλα τα λες αλλα μη μας περνας και για κοτουλες...

  23. Προφήτης avatar
    Προφήτης 08/10/2009 07:28:10

    Ευχαριστώ τις φίλες και τους φίλους για τον σχολιασμό και να με συγχωρήσουν για την "αγένεια" να μην λάβω μέρος στον διάλογο, εν όσω εξελισσόταν : πρόβλημα στον υπολογιστή. Όταν λύθηκε το πρόβλημα, δεν μπορούσα να σχολιάσω : database error στο antinews! Φάκτορα, ανανέωσέ το επειγόντως.

    • Μποτίλια στο πέλαγος avatar
      Μποτίλια στο πέλαγος @ Προφήτης 08/10/2009 07:43:47

      Πάντα άξιος.

  24. Καινά Δαιμόνια avatar
    Καινά Δαιμόνια 08/10/2009 07:45:04

    Άστα αυτά Προφήτη, τόσα σχόλια έγιναν.

    Υπολογιστή την λένε τώρα;

  25. Υ. avatar
    Υ. 08/10/2009 08:38:28

    Θυμίζω ένα παλιό άρθρο του Αντί.
    “Αλίμονο στα παιδιά που γίνανε πουστράκια από μόδα”
    (Ο παραλληλισμός, ως προς την ίδια κοψιά)

  26. ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
    ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 08/10/2009 09:44:14

    Ουδεις Προφητης στον Τοπο του, με εξαιρεση τον δικος μας !! θα συμφωσησω απολυτα σε ολα.

    Ο Νικος μας πηγε με 50 βηματα σε σημειο τετοιο ωστε ν αρχισουμε να κανουμε χρηση και του υπολοιπου εγγεφαλου μας.

    Τι να πρωτοσχολιασω? Σωστος και ο Μποτιλιας (7.31 )!!

    Ο Ανθελληνισμος της κοινωνιας μας ειναι γεγονος με πρωτη και τυχουσα την τιβι. Αν η Αννουλα κανει καμια τριπλα με το παιδειας και ξανακαπσουν την Αθηνα .. τοτε φιλε ΓΑΠΠ ο Χρυσοχοιδης θα αρχισει τις τσικουδιες ! να το ξερεις !

    Τερμα η καλοπεραση με τα δανεικα. Τελειωσανε τοσο σε προσωπικο οσο και σε κρατικο επιπεδο. Καποιοι ισως ορεγονται Αναβιωση ημερων χρηματιστηριου 99.. ΓΑΠΠ το νου σου.

    Περιμενω να δω εαν πλησιασει την εκκλησιαστικη περιουσια. Εκει θα εχουν ενδιαφερον ο ΓΑΠΠ και οι 2 νταλτον επικοινωνιολογοι του. Θελει κοπο και οχι τροπο !

    ΠΠ

    • Προφήτης avatar
      Προφήτης @ ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 08/10/2009 10:13:05

      ΠΠ έχουν ωριμάσει τα πράγματα για την εκκλησία - δεν το λέω συμφωνώντας. Κάτι το Βατοπαίδι, κάτι ο Αττικής ο κόσμος, ιδίως λόγω φθόνου, έχει αδιαφορήσει. Νέοι, φανατικοί, πιστοί που θα κατέβουν στο πεζοδρόμιο δεν υπάρχουν. Και ο Τζερώνυμο είναι Σημιτικός λαπάς. Μόνο έντιμος συμβιβασμός τους σώζει.
      Και, το ΠΑΣΟΚ έχει την μνήμη Τρίτση.

  27. Enas Ellinas avatar
    Enas Ellinas 08/10/2009 13:17:02

    Προτιμώ Έλληνες που θα τιμούν τον Μακεδονα και τον νησιώτη μέσα από καθημερινό αγώνα που θα δίνουν για την καλυτέρευση της καθημερινότητάς του, παρά Έλληνες που θα ρίχνουν στάχτη στα ματιά του Μακεδόνα και του νησιώτη με το συμβολικό πλαίσιο που θα κρύβει μια ονομασία ενός υπουργείου και θα του τον "φοράν" από πίσω! Και επειδή έχω ζήσει και 10 χρόνια στη Θεσσαλονική, να σας πληροφορήσω οτί το υπουργείο Μακεδονίας υπήρε μόνο για να μπορεί ο ψωμιάδης, ο Ορφανός, ο Γκιουλέκας, ο Καϊλατζής, ο Παπαγεωργόπουλος και οι άλλοι, να κάνουν τον "Ταντστάρα" στην εκλογική τους περιφέρεια! Αϊντε γιατί από Ε.Π.Ε. πατριώτες (περιορισμένης ευθύνης δηλαδή) έχουμε πήξει! Κι ολα αυτά τα γράφω θεωρόντας εαυτόν πρωτίστως πατριώτη (έτσι για να μην παρεξηγούμαστε)

  28. petrak avatar
    petrak 08/10/2009 22:16:49

    Σημειωλογικά, την ώρα που υπάρχει ανοιχτό το Σκοπιανό κράτα το ρημάδι το Υπουργείο Μακεδονίας -Θράκης, με λιγότερους υπαλλήλους ή με αναβαθμισμένες αρμοδιότητες. Τη στιγμή που έχεις ακούσει για το ρόλο ενός προξενείου στη Θράκη και έχεις καθημερινές παραβιάσεις στο Αιγαίο ... Αλλά αυτά είναι μικρά γράμματα για τους νεοαμερικανούς ... Θα τρέμουν τα κόκκαλα γενιών αριστερών και κεντρώων αντιαμερικανών από τα καμώματα των σημερινών διαδόχων τους ... Αν το είχα κάνει η δεξιά τώρα οι μεγαλοεκδότες θα τους είχαν βγάλει όλους στο δρόμο και στις διαδηλώσεις ...

    Παρεπιπτόντως, πριν λίγο, το nooz.gr δημοσίευσε πληροφορίες ότι θα πληρωθεί κανονικά το ΕΤΑΚ και η έκτακτη εισφορά, ενώ παγώνουν οι ημιυπαίθριοι ... Ήδη άρχισαν οι κωλοτούμπες και οι διαψεύσεις προσδοκιών των ψηφηφόρων, αφού έχουν υφαρπάξει τη ψήφο του ελληνικού λαού. Για τα διόδια τι λένε ; Θα μειωθεί ο φόρος, γιατί δεν μπορούν να μειώσουν τα κέρδη των εργολάβων ; Και πως θα γεμίσουν τα ταμεία ; Και εάν δεν προχωρήσει η ρύθμιση των ημιυπαίθριων χώρων, που θα βρουν λεφτά για να κλείσουν αυτή την τρύπα του προυπολογισμού ;

    Θα μειώσουν τον φόρο στη βενζίνη, που τον θεωρούσαν άδικο;
    Θα καταργήσουν τους έκτακτους φόρους στα κινητά και καρτοκινητά, που τους θεωρούσαν άδικους ;

    Για την εκκλησιαστική περιουσία. Ναι, να φορολογηθεί όση αποφέρει έσοδα στην Εκκλησία, αφού καταγραφεί, καθώς και το ιδιοκτησιακό της καθεστώς ( Οικουμενικό Πατριαρχείο, Εκκλησία Ελλάδος,άλλα Πατριαρχεία, Άγιον Όρος κλπ ). Αλλά να καταγραφεί και να φορολογηθεί και η περιουσία και των άλλων θρησκειών ( δηλαδή μουσουλμανικά κτήματα, ακίνητες περιουσίες Βατικανού και ρωμαιοκαθολικής εκκλησίας, της ιουδαϊκής, των διαφόρων προτεσταντών, και όλων γενικά των θρησκευτικών ομάδων , χριστιανικών και μη, καθως και εκείνων που έχουν φιλοσοφικοθρησκευτική δράση, καθώς των διεθνών οργανισμών με οποιαδήποτε δράση στην Ελλάδα ). Κι αν υπάρχουν διεθνείς συνθήκες ή διμερείς συμφωνίες που το αποτρέπουν ; Να δοθεί μια ξεκάθαρη απάντηση, όπως - επίσης- να δημοσιοποιηθεί και η περιουσία που έχει δωρίσει η Εκκλησία στο κράτος και σε πρόσφυγες και η ΤΩΡΙΝΗ ΤΗΣ ΧΡΗΣΗ, για να δούμε κατά πόσο το κράτος τόσα χρόνια την αξιοποίησε.

    Φυσικά κανένας δεν θα μας πει πως φορολογεί η Ιταλία την περιουσία του Βατικανού, πως φορολογεί η Αμερική τις δικές της θρησκευτικές ομάδες ή το Ισραήλ τη δική του θρησκεία, για να έχουμε και μέτρο σύγκρισης. Θα φορολογηθούν, δηλαδή, τα φιλανθρωπικά ιδρύματα της Εκκλησίας, όπως η Κιβωτός της Αγάπης, τα γηροκομεία ; Αυτά για να ξέρουμε τι λέμε...

    Γιατί η φαιδρότητα στην Ελλάδα δεν έχει όρια, όπως το σταμάτημα του κτισίματος ενός κέντρου αποκατάστασης ανιάτων στο Πανόραμα Θεσσαλονίκης από τη Μητρόπολη Θεσσαλονίκης, επειδή τάχα ήταν δασική έκταση ... Και γελάνε οι περαστικοί όταν βλέπουν ότι εκεί γύρω υπάρχουν μόνο θάμνοι και δάσος από ... βίλλες επωνύμων της Θεσσαλονίκης. Και για λόγους πολιτικούς στερούν τη Θεσσαλονίκη από ένα τέτοιο φιλανθρωπικό ίδρυμα. Αλλά δεν έχουν τα κότσια να ζητήσουν το γκρέμισμα των γειτονικών υπερπολυτελών σπιτιών, γιατί αυτό έχει πολιτικό κόστος! Αυτή είναι η κατάντια της Ελλάδας και η παραπληροφόρηση των ΜΜΕ και των άλλων μέσων μαζικής αποβλάκωσης.

  29. Προφήτης avatar
    Προφήτης 08/10/2009 22:29:15

    petrak, σοβαρή τεκμηρίωση. Λες τα αυτονόητα, αλλά έχουμε φθάσει από κυριαρχία στον δημόσιο λόγο ενός εθνομηδενισμού και ενός στείρου αντικληρικαλισμού να μην τα αναγνωρίζουμε.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.