#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
12/08/2011 21:43
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Στρατηγική Νίκης



Διαβάζω ότι ίσως ο καιρός των εκλογών να είναι κοντά. Ακόμη ότι δεν αποκλείεται να είναι ενημερωμένος, για να μη πω ότι το επιθυμεί σφόδρα, και ο ξένος παράγοντας.

Δεν είμαι βέβαιος.

Αυτό όμως για το οποίο είμαι σχεδόν βέβαιος είναι ότι η φθορά της Κυβέρνησης είναι πλέον, όχι μόνο ορατή και μη αναστρέψιμη αλλά έχει πάρει τέτοιες διαστάσεις, που αυτή η Κυβέρνηση δύσκολα θα σταθεί στα πόδια της από Σεπτέμβρη και μετά.

Η φυγή προς τα μπρος που επιχειρεί το κόμμα της Αξιωματικής Αντιπολίτευσης έχει ξεκινήσει και δύσκολα ανακόπτεται. Άλλωστε η δημοσκοπική της άνοδος είναι γεγονός και μήνα το μήνα διευρύνεται.

Στην πορεία προς τη νίκη, το έργο του Αρχηγού της Αξιωματικής Αντιπολίτευσης δεν θα είναι εύκολο. Χρειάζεται να ξεκόψει οριστικά με το παρελθόν, να αγκαλιάσει όλα τα κοινωνικά στρώματα και να δώσει απτή ελπίδα σε πολίτες με διαφορετικές πολιτικές καταβολές και ερεθίσματα.

Εντοπίζω σήμερα ένα κατ' εμέ ζήτημα που στοιχειώνει την παράταξη που ηγείται.

Τη στοιχειώνει η αδιαφορία στην καλύτερη περίπτωση, ή η απέχθεια, στη χειρότερη, του κόσμου, για τα πρόσωπα. Τα ίδια πρόσωπα που οι νωπές μνήμες του πρόσφατου κυβερνητικού παρελθόντος της παράταξης τα έχουν καταχωρήσει στις ακατάλληλες ή αποτυχημένες φιγούρες ενός κομματισμού που δεν ανασυγκρότησε το κράτος, δεν συγκρούστηκε με τα συμφέροντα.

Ριζική λοιπόν αλλαγή στα πρόσωπα. Και δεν αναφέρομαι μόνο στα ψηφοδέλτια και τους υποψήφιους πολιτευτές. Δεν μιλώ μόνο για το ότι η παράταξη χρειάζεται βουλευτές και πολιτευτές - μαχητές πρώτης γραμμής, με πυγμή, λόγο και ηθική που πρέπει να ριχτούν στην, επόμενη των εκλογών, Βουλή. Μιλώ για τα στελέχη και τον κυβερνητικό μηχανισμό που πρέπει η παράταξη να προετοιμάσει και να ρίξει στον αγώνα υλοποίησης του κυβερνητικού της έργου και της μετουσίωσης σε πράξη του οράματος που ο Αρχηγός της Αξιωματικής Αντιπολίτευσης, έχει εκφράσει.

Θέλει στρατιώτες, μυρμήγκια που θα δουλεύουν, όχι με το νου στη μίζα ή την κονόμα, όχι με την παλάμη ανοικτή για την αρπαχτή που μπορεί να εξασφαλίσει η εξουσία, αλλά με πίστη ότι προσφέρουν στην πατρίδα και με διάθεση να συγκρουστούν με σφοδρότητα με όλα τα κακώς κείμενα και τις δεισιδαιμονίες του παρελθόντος της πολιτικής μας ζωής. Άνθρωποι της αγοράς, άνθρωποι που έχουν δουλέψει, ξέρουν πόσο δύσκολα βγαίνει το μεροκάματο, που έχουν κολλήσει ένσημα και γνωρίζουν την αγωνία του επαγγελματία, του βιοτέχνη, του άνεργου, του μισθωτού, του συνταξιούχου, άνθρωποι που δεν γεννήθηκαν στο αποστειρωμένο περιβάλλον του κομματικού σωλήνα και γι' αυτό ξέρουν να δίνουν πρακτικές λύσεις στα προβλήματα του κόσμου.

Πόσο δύσκολο είναι να εντοπίσει κανείς τέτοιους ανθρώπους; Πόσο δύσκολο είναι κανείς να οπλίσει μορφωμένους και ηθικούς Έλληνες με εργαλεία άσκησης πολιτικής; Δεν νομίζω ότι είναι και πολύ δύσκολο. Χρειάζεται όμως μια απαραίτητη προϋπόθεση. Χρειάζεται ο Ηγέτης να πιστέψει στους ανθρώπους αυτούς και να τους απαλλάξει από κομματικές ίντριγκες, καμαρίλα και μαχαιρώματα από διαδρομιστές που ενδημούν στα κόμματα. Ο κάθε άνθρωπος που θα αποφασίσει να δώσει αγώνα για την Ελλάδα, δεν έχει ούτε την διεστραμμένη ικανότητα, ούτε και την όρεξη να δαπανά πολύτιμες εργατοώρες και φαιά ουσία για να φυλάγεται από τις υπόγειες διεργασίες και τις μηχανορραφίες της καμαρίλας. Αυτό πρέπει ο Ηγέτης να το προστατεύσει, να το διαφυλάξει ως κόρη οφθαλμού. Για να μπορεί ο Ηγέτης να διαχέει κάθετα την πολιτική του χωρίς παρερμηνείες και στρεβλώσεις και για να μπορούν οι άνθρωποι που θα αναλάβουν να την υλοποιήσουν με πρακτικές ενέργειες, να δρουν ελεύθερα και απρόσκοπτα χωρίς δεύτερες σκέψεις για πιθανές προβοκάτσιες ή υπονομεύσεις.

Ο καιρός για τη μάχη για το μέλλον της χώρας και του λαού της πλησιάζει. Όλοι θα μετρηθούν στη ζυγαριά της Ιστορίας. Η προσπάθεια που γίνεται από τον Αντώνη Σαμαρά για την αναπτέρωση του ηθικού του λαού και τη δημιουργική επανάσταση που πρέπει να καταφέρει αυτός, για να σώσει τη χώρα από τα μακροχρόνια δεσμά της οικονομικής υποδούλωσης, είναι τιτάνια και αργή διαδικασία.

Στον αγώνα αυτό μας έχει δείξει ότι αυτός αντέχει. Μας έχει πει να τον εμπιστευτούμε και μέχρι σήμερα δεν έχει καταχραστεί της εμπιστοσύνης μας.

Νομίζω ήρθε η ώρα να εμπιστευτεί και η παράταξη τους Έλληνες.

Μόνο έτσι θα σφυρηλατηθεί άρρηκτος δεσμός μεταξύ των προσδοκιών, των επιδιώξεων, των αναγκών, των απαιτήσεων, των δικαίων αιτημάτων, του ελληνικού λαού με την Αξιωματική Αντιπολίτευση, που θα της δώσει περήφανη νίκη και ισχυρή αυτοδυναμία.

Ierofantis

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Komis Montechristo avatar
    Komis Montechristo 12/08/2011 21:56:08

    Ιεροφάντη,ΣΥΝΥΠΟΓΡΑΦΩ το κείμενό σου.Η Νέα Δημοκρατία έχει την ΙΣΤΟΡΙΚΗ ευκαιρία να δημιουργήσει την ΙΣΧΥΡΟΤΑΤΗ κοινωνική πλειοψηφία που θα σημαδέψει τη πορεία της πατρίδας για πολλά χρόνια.Και φυσικά,οι προϋποθέσεις(Στρατηγική Νίκης),που θέτει το κείμενό σου,είναι ΑΚΡΩΣ απαραίτητες και πολύτιμες για ΘΕΤΙΚΗ έκβαση της γιγαντιαίας προσπάθειας.

    • ierofantis avatar
      ierofantis @ Komis Montechristo 12/08/2011 23:31:03

      Κοντός ψαλμός, αλληλούια, Κόμη μου.

      • Ignoramus avatar
        Ignoramus @ ierofantis 13/08/2011 12:02:12

        Ειναι αληθεια οτι στην φωτογραφια ο προεδρος δειχνει στις κοπελίτσες πως να μπαίνουν στο antinews;

        • ierofantis avatar
          ierofantis @ Ignoramus 13/08/2011 12:10:31

          Και εσύ που το ξέρεις; Ήσουν εκεί κοντά;

        • oddlabs avatar
          oddlabs @ Ignoramus 13/08/2011 13:15:01

          Μπαααα...μάλλον τους δείχνει το προφίλ του στο facebook

  2. Χρήστος Δημάρης avatar
    Χρήστος Δημάρης 12/08/2011 22:06:49

    ΟΜΑΔΙΚΗ ΔΟΥΛΕΙΑ: Για να πάρει μπρος η Ελλάδα μας χρειάζεται ομαδική δουλειά. Τα κόμματα χρειάζονται σεμνούς και ταπεινούς ιδεολόγους. Είχε δίκιο σε αυτό ο Καραμανλής μόνο που δεν κατάφερε να το κάνει πράξη αφού όλα τα κόμματα είναι γεμάτα από ηγεμονίσκους. Τα κόμματα πρέπει να γίνουν επίσης δημοκρατικά γιατί η έλλειψη της δημοκρατικής τους λειτουργίας στοιχίζει στην πατρίδα μας. Δημοκρατικό πρέπει επιτέλους να γίνει και το πολιτευμα μας και γι αυτό πρέπει να αποκτήσουμε ως μόνιμο εκλογικό σύστημα την απλή αναλογική.

  3. Χαζούλης avatar
    Χαζούλης 12/08/2011 22:13:58

    Όταν θα βγει να πει ότι οι συνέπειες των πράξεων του παρελθόντος ΘΑ ΠΛΗΡΩΘΟΥΝ ΑΠΟ ΟΛΟΥΣ ΟΣΟΙ ΚΛΕΨΑΝΕ "νόμιμα" και άρα "ηθικά", τότε και εγώ θα βγω να ψηφίσω.

    Καμία φυγή προς τα εμπρός. Πρώτα απ' όλα ΦΩΣ στο παρελθόν.

    Έχει τα κότσια? Έχω τη ψήφο.

    Θα γεμίσουν κελιά? Θα γεμίσουν και οι κάλπες.

    • Χαζούλης avatar
      Χαζούλης @ Χαζούλης 12/08/2011 22:14:44

      * ΟΛΟΥΣ ΟΣΟΥΣ ΚΛΕΨΑΝΕ

      • ierofantis avatar
        ierofantis @ Χαζούλης 12/08/2011 23:06:12

        Σε ανύποπτο χρόνο έχει δώσει στίγματα των προθέσεών του.

        Έταξε Εξεταστική Επιτροπή για την οικονομία και το πως η χώρα βρέθηκε στα δεινά της οικονομικής κρίσης και του Μνημονίου.

        Αν λοιπόν, με το καλημέρα, επιφυλάσσει αυτή την μεταχείριση στα πράσινα τρωκτικά, εσύ Χαζούλη μου, λές να έχει καμιά δυσκολία να πάρει μαστίγιο για τους λοιπούς χαμαιλέοντες της πολιτικής και της οικονομικής ζωής της χώρας ένθεν κακείθεν, που τόσες δεκαετίες λυμαίνονταν τον δημόσιο πλούτο και θησαύριζαν στις πλάτες μας;

        Σκέψου το και πράξε ανάλογα.

        • Μιβήτας avatar
          Μιβήτας @ ierofantis 13/08/2011 18:23:23

          Μόνο που και ο χρόνος τώρα πια έχει καταστεί "ΥΠΟΠΤΟΣ" κύριε ierofanti μου.
          Και ώς γνωστόν το μεγάλο κουσούρι (ίσως το μοναδικό) που κουβαλά η Δημοκρατία μας, είναι ότι ο πολίτης καλείται πάντα να "πληρώσει" πρώτα, και μετά ο Χασάπης να του κόψει το κρεατάκι του, και μάλιστα "εν κρυπτό".
          Τα πολυαπλουστεύεις τα πράγματα Κύριε ierofanti , (και μου είναι άγνωστο γιατί).
          Δεν έχετε φαίνεται πάρει χαμπάρι ότι έχουν χαθεί ΙΕΡΑ και ΟΣΙΑ, από τέτοιου είδους Χασάπηδες που κυβέρνησαν τόσα χρόνια ??.
          Τι εγγυήσεις μπορούν να παρασχεθούν τούτη την ΙΕΡΗ και ΥΣΤΑΤΗ στιγμή στους ξεγυμνωμένους, στους γδαρμένους και σε απόγνωση Έλληνες ψηφοφόρους ?
          Και κάτι ακόμα.
          Εσείς πως είστε σε θέση να γνωρίζεται τις πραγματικές προθέσεις του εν λόγω υποψήφιου, και εν δυνάμει Εθνοσωτήρα - Λαοσωτήρα Προθυπουργού ?
          Συγχωρέστε μου το αυστηρό ύφος, και λίγο την επιθετικότητα.Αισθάνομαι θυμωμένος - Εξαγριωμένος και Επαναστάτης (αν χρειαστεί). Όχι του γλυκού νερού, και πάντως όχι χαζούλης.-

          • ierofantis avatar
            ierofantis @ Μιβήτας 13/08/2011 21:28:00

            Πρώτον, δεν ενοχλούμαι από το επιθετικό ύφος. Είμαι το ίδιο εξοργισμένος όπως εσύ, έστω και αν δεν φαίνεται...

            Δεύτερον, δεν γνωρίζω τις προθέσεις Σαμαρά.

            Τρίτον, δεν μπορώ να παράσχω καμία εγγύηση για τον ίδιο ή την πολιτική του ούτε πρόκειται να ζητήσω εγγυήσεις εν είδη συμβολαίου. Απλώς εμπιστεύομαι το αισθητήριό μου και εύχομαι να μη με διαψεύσει.

            Τέταρτον, τα ιερά και τα όσια δεν έχουν χαθεί ακόμα. Κινδυνεύουν να χαθούν. Προσοχή όμως στους Εθνοσωτήρες και του Πατριδοκάπηλους. Συνήθως είναι οι πιο μεγάλοι ... Χασάπηδες.

            Πέμπτον, με κατηγορείς ότι υπεραπλουστεύω. Τί να πω. Μπορεί να έχεις και δίκιο...

            Τέλος, μιας και παρουσιάζεις τον εαυτό σου, ως δυνάμει Επαναστάτη και μάλιστα όχι του γλυκού νερού, μπορείς σε παρακαλώ να μου πεις πως σκοπεύεις να κάνεις την Επανάσταση;

            Γιατί από λόγια, χτίζω και εγώ ανώγεια και κατώγεια...

          • Μιβήτας avatar
            Μιβήτας @ ierofantis 14/08/2011 13:33:44

            Η κατακλείδα στο σχόλιο σας Κύριε ierofanti περιέχει απαξίωση και ειρωνεία για κάποιον που δεν γνωρίζετε.
            Κρίμα... διακόψατε ρίχνοντας χαμηλά το επίπεδο τής συνομιλίας μας.-
            Υ.Γ. Δεν γνώρισα ποτέ κάποιο δικαιολογημένα θυμωμένο και εξαγριωμένο (όπως τόσοι Έλληνες π.χ. με την πολιτική τωρινή κατάσταση) που να μπόρεσε να το κρύψει επίτηδες για να μη...φαίνεται, 'όπως εσείς ομολογείτε κύριε ierofanti.
            "Bρετανικό φλέγμα" στα στήθη Μεσογειακού ανδρός?!! Ίσως...
            Σας σέβομαι και σας χαιρετώ.-

          • ierofantis avatar
            ierofantis @ Μιβήτας 14/08/2011 21:12:54

            Μιβήτα, την ειρωνεία και το σκωπτικό ύφος να τα αναζητήσεις στην πρώτη σου ανάρτηση.

            Ειδικότερα εφόσον ούτε εσύ με γνωρίζεις.

            Σε ότι αφορά τις ακροτελεύτειες φράσεις μου, δεν είπα κάτι που να σε προσβάλει. Άλλωστε τις δηλώσεις περί Επανάστασης και επαναστατών (οχί του γλυκού νερού) δεν τις έκανα εγώ.

            Αντί λοιπόν να αντιλέξεις στα ουσιώδη, καλυπτόμενος από μια δήθεν ευθιξία στα λεχθέντα μου, αποχωρείς ακιζόμενος.

            Ας είναι.

            Ομοίως το σέβας και ο χαιρετισμός.

            Ίσως τα ξαναπούμε κάποια άλλη φορά, υπό ευθετότερες συνθήκες.

  4. Γιάννης Φαίλτωρ avatar
    Γιάννης Φαίλτωρ 12/08/2011 22:16:19

    Χαίρε Ιεροφάντη

    Ο πράσινη λίμνη του κομματικού μηχανισμού της ΝΔ, χρὀνια τώρα, παραμένει ακίνητη, στατική, άκαμπτη. Κάποιοι επιτήδειοι "κάστορες" έχουν φράξειαπό καιρό την είσοδο και την έξοδο και το καθάριο νερό δεν μπορεί να περάσει μέσα. Και η βλίμνη όλο και πρασίνιζε. Αν κάποιος κύκνος τολμούσε να πλησιάσει , είτε έφευγε από μόνος του γιατί δεν του άρεσε το τοπίο, είτε τον έδιωχναν τα βδελυρά, παράξενα όντα που την κατοικούσαν. Κάποια όμορφα νούφαρα που επέπλεαν, έκρυβαν μαεστρικά την κινούμενη άμμο που βρισκόταν από κάτω. Αυτός ο βάλτος πρέπει να αναγεννηθεί. Να σπάσουν τα φράγματα, να μπει καθάριο γαλάζιο νερό. Να κλαδευτούν τα "πλεγμένα μεταξύ" τους δέντρα που τη γεμίζουν σκιά. Να μπει φώς. Κάποιος πρέπει να την ταρακουνήσει. Αλλιώς...

    Και τελειώνοντας παραθέτω κάτι από τον Ηγεμόνα του παρεξηγημένου Μακιαβέλλι (σε μετάφραση Ν. Καζαντζάκη) για τους αξιωματούχους:

    "Δεν έχει μικρή σημασία η εκλογή των υπουργών από τον ηγεμόνα· οι υπουργοί είναι καλοί ή κακοί ανάλογα με τη σύνεση του ηγεμόνα. Κρίνεις έναν αρχηγό κράτους και το μυαλό του, βλέποντας τους ανθρώπους που τον περιστοιχίζουν· όταν είναι άξιοι και πιστοί, ο ηγεμόνας είναι σίγουρα συνετός, γιατί κατόρθωσε να ξεχωρίσει τους άξιους και να τους κρατήσει πιστούς. Όταν όμως δεν είναι τέτοιοι, ο ηγεμόνας είναι αξιοκαταφρόνητος, γιατί το πρώτο λάθος που κάνει, το κάνει εκλέγοντας τους συνεργάτες του. Όσοι γνώρισαν τον σιορ Αντώνιο από το Βενάφρο, υπουργό του Παντόλφου Πετρούκη, ηγεμόνα της Σιένας, όλοι χαρακτήρισαν τον Παντόλφο συνετώτατο, γιατί διάλεξε τέτοιον υπουργό.

    Υπάρχουν τριών λογιών μυαλά: όταν καταλαβαίνεις μόνος σου, όταν καταλαβαίνεις ότι οι άλλοι σου δείξουν, όταν δεν καταλαβαίνεις μήτε μόνος σου μήτε όταν οι άλλοι σου δείξουν. Ο πρώτος έχει λαμπρότατο νου, ο δεύτερος λαμπρό και ο τρίτος ασήμαντο. Ο Πετρούκης λοιπόν, αναγκαστικά, αν δεν ήταν στον πρώτο βαθμό, θάταν στο δεύτερο, γιατί όταν έχεις την ικανότητα να ξεχωρίζεις στα λόγια και στα έργα το καλό απ’ το κακό, κι αν ακόμα δεν είσαι δημιουργικός, μπορείς να ξεχωρίζεις τα κακά από τα καλά έργα του υπουργού, και τούτα να εγκωμιάζεις κι εκείνα να διορθώνεις· κι ο υπουργός, μην μπορώντας να σε εξαπατήσει παραμένει καλός.

    Τώρα, πως ο ηγεμόνας μπορεί να γνωρίζει τον υπουργό του, υπάρχει ένας τρόπος που δε λαθεύει ποτέ. Όταν βλέπεις τον υπουργό να συλλογίζεται περισσότερο τον εαυτό του παρά τον ηγεμόνα, και σε όλες του τις πράξεις κυνηγάει το συμφέρο του, να ξέρεις πως ένας τέτοιος δεν μπορεί να είναι καλός υπουργός και δεν πρέπει ποτέ να του έχεις εμπιστοσύνη· γιατί όποιος έχει στα χέρια του το κράτος ενός άλλου, δεν πρέπει ποτέ να συλλογίζεται τον εαυτό του παρά τον ηγεμόνα του κράτους και να μην του προτείνει ποτέ τίποτα που να μην του είναι συμφέρο..."

    • ierofantis avatar
      ierofantis @ Γιάννης Φαίλτωρ 12/08/2011 23:08:29

      Γιάννη μου, τί να πω τώρα;

      Απλά, καταπληκτικός.

      Σε ευχαριστώ για το σχόλιο.

  5. Diamond Angel avatar
    Diamond Angel 12/08/2011 22:31:43

    Συγχαρητήρια Ιεροφάντη!Σωστό άρθρο και υψηλού επιπέδου ανάλυση. Ο Ηγέτης πρέπει να προστατεύσει τα στελέχη ώστε αυτά απερίσπαστα να φέρουν εις πέρας την πολιτική του. Για να γίνει αυτό, η λέξη-κλειδί είναι μία : σύγκρουση. Σύγκρουση σε όλα τα επίπεδα. Με τους βαρώνους με τους γόνους αυτών , με την καμαρίλα , με τα διάφορα στελέχη και στελεχίδια. Σύγκρουση με το κομματικό κατεστημένο και την κομματική μιζέρια. Σύγκρουση με τη νοοτροπία 'μη θίγετε τα κακώς κείμενα ' που απέκοψε τον Καραμανλή από τον κόσμο και έστειλε τη ΝΔ 10 μονάδες κάτω και τους δεξιούς θυμωμένους, μαζεμένους και τελικά αδιάφορους . Ο Α.Σαμαράς, έχει την εμπειρία της σύγκρουσης παραμένοντας τα καλλίτερα και πλέον γόνιμα χρόνια της ζωής του παροπλισμένος από όλους τους παραπάνω λόγους. Επειδή όμως η ζωή κύκλους κάνει , αυτό που σου πρέπει θα στο δώσει όταν δεν συμβιβαστείς με τις αρχές και το όραμά σου.Ετσι και ο κόσμος που έχει ηθος και όρεξη για δουλειά θα βρεθεί και η χώρα που διανύει ίσως τη χείροτερη στιγμή της ιστορίας της θα σηκωθεί...Ο Α Σαμαράς να ξέρει ότι δεν έχει να χάσει τίποτε. Αν παραμείνουν τα πράγματα ως έχουν , τότε θα χάσει τα πάντα.

    • ierofantis avatar
      ierofantis @ Diamond Angel 12/08/2011 23:20:33

      Diamond Angel, έχεις δίκιο φίλε μου.

      Ανοίγεται μπροστά του χρυσή ευκαιρία.

      Είναι παράξενη καμιά φορά η ζωή. Αναδείχτηκε αρχηγός μιας παράταξης σε καιρούς που αυτή παρέπαιε και που η χώρα οδηγούνταν με μαθηματική ακρίβεια στην οικονομική υποδούλωση εξαιτίας της Κυβέρνησης και μόνο.

      Αν το καλοσκεφτεί κανείς, δεν είναι και οι ιδανικές συνθήκες για ένα πολιτικό, για να θέσει σε εφαρμογή τα μεγάλα οράματα που αυτός έχει για την παράταξή του αλλά κυρίως για τη χώρα.

      Και όμως, μέσα σε αυτό το περιβάλλον, καλείται και αυτός να παλέψει με τους δαίμονές του. Αναφέρομαι στους δαίμονες της κομματικής νομιμοφροσύνης και της ρήξης με το παρελθόν, στους δαίμονες της διατύπωσης καθάριας ελληνικής πολιτικής σκέψης και πράξης και τις ισορροπίες που θα κληθεί να διαχειριστεί.

      Χρειάζεται βοήθεια ο άνθρωπος αυτός. Βοήθεια από εμάς. Όχι απαραίτητα με μόνο εργαλείο τη ψήφο μας, όπως παραπάνω υπαινίσσεται ο φίλος Χαζούλης. Αλλά με την ενδιάθετή μας κατάσταση να υποστηρίξουμε αλλαγές πολιτικών και πολιτικής που θα μας φέρουν πιο κοντά στην αποτίναξη της οικονομικής και πολιτικής μας δουλείας απέναντι σε δανειστές και πάτρωνες.

      Η συνειδητοποίηση της μαζικότητας και της αναγκαιότητας των αιτημάτων των Ελλήνων, πίστεψέ με, θα λειτουργήσει καταλυτικά και για τον ίδιο και για την παράταξη.

      Είναι και θέμα ψυχολογίας και του ιδίου.

      Αν ο Φάκτορας έχει την καλοσύνη, θα δημοσιεύσω κάποια στιγμή στο κοντινό μέλλον το δεύτερο σκέλος της ...Στρατηγικής Νίκης

      • Diamond Angel avatar
        Diamond Angel @ ierofantis 13/08/2011 14:58:45

        Tη βοήθειά μας θα την έχει!!!! Οσο για το δεύτερο σκέλος του άρθρου , περιμένω με ανυπομονησία !!!!

  6. annita avatar
    annita 12/08/2011 22:36:29

    Το δίκαιο και το σωστό για την επιτυχία της αξιωματικής αντιπολίτευσης ειναι ακριβώς αυτό.Να απομακρυνθούν τα στελέχη και πρόσωπα που ο μόνος τους σόχος και σκοπός είναι το βουλευτικό αξίωμα η το υπουργικό.Είναι εύκολο να εντοπιστούν αν και φαίνονται δήθεν οτι έχουν αλλάξει.Ο λύκος τρίχα δεν αλλάζει όταν διακατέχεται από ματαιοδοξία και απληστία πάντα ίδιες σκέψεις έχει και ίδια έργα πράττει. Οραμα και στόχους δεν έχει.! Η Ελλάδα και η Αξιωματική αντιπολίτευση χρειάζεται στρατιώτες, αγωνιστές υπεράνω υλικών στόχων και δολοπλοκιών για να πάνε μπροστά και οι δύο σε ολοκληρωτική νίκη. Αυτό μόνο ο Σαμαράς το έχει συνειδητοποιήσει και δυστυχώς παλεύει μόνος, οι υπόλοιποι καραδοκούν να δημιουργήσουν ίντριγκες και να δημιουργήσουν το δικό τους προσωπικό δήθεν προφίλ ικανών πολιτικών.Ελάχιστοι είναι όσοι τον αποδέχ ονται και συμμερίζονται το όραμά του!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    • James Winona avatar
      James Winona @ annita 13/08/2011 05:17:44

      ANNITA EXEIS DIKAIO SE OLA.
      KAI, PANW SE AFTA POU GRAFEIS , PERITTO NA PERIMENWME NA ALLAKSEI TIPOTA STHN ELLADA TOU PASOK.
      TO PASOK THA MEINEI STHN ARXH OSO H NEA DHMOKRATIA DIATHREI
      APOTYXIMENOUS STO PERIVALLON TOU PROEDROU THS, SAMARA.

  7. Economist avatar
    Economist 12/08/2011 23:02:03

    Καινούργια Ελλάδα με παλιά υλικά δεν χτίζεται. Ας μην ανησυχούμε για όλους αυτούς τους πολιτικούς που έχουν κουράσει τους Έλληνες. Σε λίγο καιρό όταν θα δυσκολέψουν τα πράγματα τόσο, που θα είναι αδύνατο να τα αντιμετωπίσουνε θα αρχίσουν να καταλαβαίνουν ότι είναι πλέον παρελθόν. Η Πηνελόπη Δέλτα μέσα από τα βιβλία της έχει πολλά παιδιά και υπάρχει η που θα σώσει την Ελλάδα προς στενοχώρια πολλών. Ο Αντώνης Σαμαράς όπως και όλοι οι πολιτικοί θα μπούνε στη δοκιμασία του στενού σωλήνα από τον οποίο θα κατορθώσουν να περάσουνε μόνο οι ικανοί και . Προσωπικά του το εύχομαι. Ο χρόνος θα δείξει.

  8. μαρικα avatar
    μαρικα 12/08/2011 23:04:17

    Συγχαρητηρια Ιεροφαντη,αλλα οπως γραφουν και αλλοι εδω μεσα ο κυριος Σαμαρας πρεπει πρωτα απο ολα να καθαρησει τον κοπρο του Αυγεια να βαλει σε ποστα ικανους και νεους ανθρωπους που εχουν Ελλαδα στην καρδια τους,Διοτι απο αυτο το χαος που θα αναλαβη απο την μη κυβερνηση που εχουμε τωρα,αν δεν εχει τολμιρους ανθρωπους κοντα του δεν θα τα καταφερη και ενω ειναι αξιος πολιτικος δεν θα μεινει ως τετοιος στην ιστορια.

    • ierofantis avatar
      ierofantis @ μαρικα 12/08/2011 23:29:29

      Για να το κάνει αυτό που λές αγαπητή Μαρίκα (συγχώρεσέ με αν κάνω λάθος το φύλο), θέλει τη βοήθειά μας.

      Χρειάζεται να τον οπλίσουμε με θάρρος και δύναμη, πυκνώνοντας και εμείς οι ίδιοι τις γραμμές των αξίων, αφήνοντας κατά μέρος την λογική "όλοι το ίδιο είναι" και προς Θεού, όταν κληθούμε στις κάλπες (και ο καιρός αυτός είναι κοντά) να ασκήσουμε μαζικά και όραμα το εκλογικό μας δικαίωμα.

      Τότε θα του μετατοπίσουμε το βάρος και από τη θέση του κριτή (δίκαιου ελπίζω) θα κρίνουμε τις πράξεις και τις παραλείψεις του ιδίου και της Κυβέρνησής του.

      Αλλά μη γελιέσαι. Μη νομίζεις ότι και για τον ίδιο τον Σαμαρά, αυτή η ζαριά δεν είναι ζόρικη.

      Αν κληθεί να κυβερνήσει, έχει μόνο μια επιλογή. Τη ρήξη με το παρελθόν, το οριστικό διαζύγιο με τα κακώς κείμενα όχι μόνο της παράταξης αλλά και της χώρας. Διότι αν κάνει οτιδήποτε άλλο, θα καταρρεύσει μέσα σε σύννεφο σκόνης και καταστροφής. Οι αντοχές και τα νεύρα του κόσμου δεν αντέχουν πια.

  9. ΕΥΑ avatar
    ΕΥΑ 12/08/2011 23:31:43

    Μακάρι να γίνει η περιγραφή σου πραγματικότητα Ιεροφάντη! εξαιρετική..

    • ierofantis avatar
      ierofantis @ ΕΥΑ 12/08/2011 23:37:25

      Το ελπίζω αν και νομίζω ότι δεν έχει άλλη επιλογή. Πρέπει να το κάνει και να το κάνει γρήγορα και με αποτελεσματικότητα.

  10. μαρικα avatar
    μαρικα 12/08/2011 23:45:12

    Ιεροφαντη,με το φυλο εχεις δικιο,Ελληνιδα 50 χρονια του εξωτερικου,γιαυτο και τα ορθογραφικα λαθη,με πολυ Ελλαδα στην καρδια πολλους αγωνες στην πλατη για την πατριδα,σεβομαι τον Κυριο Σαμαρα απο την σταση του που κρατησε τοτε στο Μακεδονικο,και φυσικα ειμαστε μαζι του οτι γραφω το γραφω απο φροντιδα για τον ανθρωπο και πολιτικο και σε ευχαριστω θερμα που μου απαντησες.

    • ierofantis avatar
      ierofantis @ μαρικα 13/08/2011 00:09:51

      Ευχαριστώ εγώ πρωτίστως που με τίμησες με το σχόλιό σου, Μαρίκα.

      Ψηλά τη Σημαία στο εξωτερικό, έτσι;

  11. ΠΗΛΕΑΣ avatar
    ΠΗΛΕΑΣ 12/08/2011 23:49:57

    Όσο η Νέα Στρατηγική της ΝΔ θα παρουσιάζει εικόνα σαν αυτή, που συνοδεύει το κείμενο, καλός είναι και ο Τζέφρυ. Γιατί να ξεβολευόμαστε, για να καταλήξουμε στα ίδια; Ή, μήπως, η κομψή νεολαία, που περιστοιχίζει τον ονειροπόλο Αντώνη στη φωτογραφία, δίνει την εικόνα της ικανής να οδηγήσει, ή έστω να κατανοήσει, την χώρα; Μας δουλεύετε
    Αυτό, άλλωστε, δεν είναι το πρόβλημα ΚΑΙ της ΝΔ; Πολλοί οι αλληλοϋποστηριζόμενοι ιδιοτελείς οπορτουνιστές ("κάνουν οι Έλληνες κυκλώματα" κατά τον Σαββόπουλο), λίγοι και μόνοι οι ανιδιοτελείς στρατιώτες.

    • ierofantis avatar
      ierofantis @ ΠΗΛΕΑΣ 12/08/2011 23:58:36

      Πηλέα, δε σε καταλαβαίνω.

      Μέμφεσαι την εικόνα, μέμφεσαι το περιεχόμενο του κειμένου, ή μεμφόμενος την εικόνα επιχειρείς να σχολιάσεις ένα κείμενο που μιλά ακριβώς για την ανάγκη όχι απλώς συστράτευσης, αλλά (για να χρησιμοποιήσω ένα στρατιωτικό όρο) επιστράτευσης των ανιδιοτελών;

      Βέβαια, υπάρχει και η άποψη ότι με το αυτομαστίγωμα και την μόνιμη κριτική (πολλές φορές και καλόβουλη) μπορούμε να επιλύσουμε προβλήματα.

      Και πάλι φίλοι.

      • ΠΗΛΕΑΣ avatar
        ΠΗΛΕΑΣ @ ierofantis 14/08/2011 01:22:55

        Συγχώρα μου την άργητα της απαντήσεως.
        Εσύ καλά τα λες. Επικροτώ όσα γράφεις, αν και τα βλέπω λίγο οπτιμιστικά, αφού η "αυτοκρατορία της καμαρίλας" δεν εξέλιπε και, αυτονόητα, θα αντεπιτεθεί. Η εικόνα όμως, παραείναι "αστική" και κοσμοπολίτικη για την ψυχολογία μου της εποχής. Κάπως σαν να συμβολίζει τα αίτια των δεινών μας: Εξ απαλών ονύχων εξεζητημένα και αποστασιοποιημένα από την πραγματικότητα γιαπάκια να συγκροτούν τις ομάδες εργασίας του κόμματος ερμηνεύοντας την πραγματικότητα κατά τις ελιτίστικες παρωπίδες τους και τα, με το ζόρι και εξ ανάγκης χωνεμένα και, συχνά, επί τούτοις αγορασθέντα, μάστερ τους. "Γηράσκω αεί διδασκόμενος" και, γι'αυτό, σέβομαι ιδιαίτερα τους εμβριθείς και εμπεριστατωμένους επιστήμονες, αλλά απεχθάνομαι όσους παριστάνουν τους σοφούς επειδή "πέρασαν" από το LSE και το Σικάγο αλλά δεν επιβεβαιώνουν με τον πνευματικό τους ιδρώτα τις περγαμηνές τους και περιορίζονται σε politicaly correct κοινοτυπίες, που, -ώ θαύμα- εναρμονίζονται με, ύποπτης προθέσεως, "έξωθεν" προτροπές. Δεν υπάρχει τίποτα εγκληματικότερο για την χώρα σήμερα, από το να βάζουμε την πραγματικότητα, κυνική και δυσάρεστη όπως είναι, στην προκρούστεια κλίνη των θεσφάτων της ημιμάθειας κάθε γιάπη.
        Μάλλον, βέβαια, παρασύρθηκα από μια απλή εικόνα, που μπορεί και να απεικονίζει κάποιους άξιους νέους να περιστοιχίζουν τον Α.Σ. σε μια στιγμή καθημερινής ρουτίνας, αλλά όλοι δικαιούμαστε να είμαστε ευερέθιστοι και καχύποπτοι στις μέρες μας. Έχω εμπιστοσύνη στον Α.Σ, αλλά ας μην βασίζει τις πληροφορίες του στα "eyes wide shut", που, μάλλον ιδιοτελώς, τον περιστοιχίζουν.
        Ούφ !

        • ierofantis avatar
          ierofantis @ ΠΗΛΕΑΣ 14/08/2011 22:12:07

          Πολλές φορές Πηλέα, πολλοί άνθρωποι, και εγώ δεν εξαιρώ τον ευατό μου, δίδουμε ερμηνείες στα λεγόμενα άλλων χωρίς να κατανοούμε πρώτα το νόημα των λεγομένων τους.

          Αντιγράφω από το κείμενο
          " Άνθρωποι της αγοράς, άνθρωποι που έχουν δουλέψει, ξέρουν πόσο δύσκολα βγαίνει το μεροκάματο, που έχουν κολλήσει ένσημα και γνωρίζουν την αγωνία του επαγγελματία, του βιοτέχνη, του άνεργου, του μισθωτού, του συνταξιούχου, άνθρωποι που δεν γεννήθηκαν στο αποστειρωμένο περιβάλλον του κομματικού σωλήνα και γι’ αυτό ξέρουν να δίνουν πρακτικές λύσεις στα προβλήματα του κόσμου..."

          Ερωτώ και επικαλούμαι την καλή πίστη και τη λογική σου.

          Που εντοπίζεις την αναφορά σε γιαπάκια, Ντοκτοράδες και λοιπούς καβαλημένους ξερόλες που θα αναλάβουν ως μέλη ομάδων εργασίας να λύσουν το πρόβλημα της χώρας;

          Αν πάλι σε ιντρίγκαρε η φωτογραφία, ας λάβεις υπ' όψει σου, ότι δεν επιμελούμαι της φωτογραφικής ή οπτικής συνοδείας των κειμένων μου.

          Αλλά ακόμη και να επιμελούμουν, γιατί εξ ορισμού οι νέοι της ΟΝΝΕΔ όπως και κάθε νεολαίας, να είναι για τα σκουπίδια, διότι τάχαμου εκπροσωπούν για μια μερίδα κόσμου μια γιαπιδίστικη αντίληψη για την πολιτική και τα πράγματα;

          Ποιος είναι αυτός που έχει το αλάθητο ή την απόλυτα σωστή άποψη, που θα την επικαλεστεί ως θέσφατο και θα ρίξει όλους τους άλλους και τις όποιες απόψεις τους στα Τάρταρα;

          Φίλε Πηλέα, οι Έλληνες διαχρονικά κάνουν μονίμως τα ίδια λάθη.

          Στις δυσκολίες είναι ευερέθιστοι και απόλυτοι, συμπεριφέρονται και μεμψιμοιρούν σαν να ήρθε η καταστροφή του κόσμου και είναι ταυτόχρονα έτοιμοι να ακούσουν την κάθε παπάτζα που θα τους φανεί ωραία στα αυτάκια τους, προκειμένου να βαυκαλίζονται ότι ανακάλυψαν την πηγή, που θα τους λύσει όλα τα, ατομικά πρώτα και εν συνεχεία, συλλογικά προβλήματα.

          Ούτε κριτική σκέψη επιστρατεύουν, ούτε ευγενείς είναι, ούτε έχουν διάθεση διαλόγου και συμφωνίας σε μια κοινή συνισταμένη.

          Αυτό ήταν, είναι και θα είναι το μεγαλύτερο πρόβλημα της Ελλάδος.

  12. Ο Ιθαγενής avatar
    Ο Ιθαγενής 12/08/2011 23:56:02

    Θα σε απογοητεύσω φίλε μου αλλά απλά στασίδι περιμένουν να πιάσουν πάλι οι περισσότεροι.
    Δεν μιλάμε μόνο για τα πρόσωπα της εικόνας, αλλά και τα μεσαία στελέχη που έκαναν την μεγαλύτερη ζημιά και θέλουν μια από τα ίδια.

    ΥΓ

    Η ΝΔ πριν γίνει κυβέρνηση
    Πριν Μιλήσουν καν ορισμένοι
    Πρέπει να πιάσει μια σκούπα...διαφορετικά πάλι κανένα έργο κομματικών πολιτών θα δούμε για παράδειγμα.

    • ierofantis avatar
      ierofantis @ Ο Ιθαγενής 13/08/2011 00:06:22

      Δεν απογοητεύομαι εύκολα αγαπητέ φίλε...

      Αλλά ας πούμε ότι έχεις δίκιο, για τις κοπέλες, για τα μεσαία στελέχη, για όλα.

      Μπορείς να μοιραστείς μαζί μου τις σκέψεις σου για την επόμενη μέρα στη χώρα και για το λαό της;

      Όταν μιλάς για σκούπα, σε τι ακριβώς διαφέρει η προσέγγισή σου από αυτό που γράφω; Είδες πουθενά να αναφέρομαι σε διαδρομιστές και άλλους ενδημικούς παραγοντίσκους; Μίλησα για την ανάγκη να "επιστρατευτούν" ικανοί άνθρωποι. Τί το μεμπτό σε αυτό;

  13. Τζώννη Μπη Γκουντ avatar
    Τζώννη Μπη Γκουντ 13/08/2011 00:00:58

    Ο Σαμαράς πρέπει να πετάξει έξω από τα ψηφοδέλτια όλους τους υιούς, κόρες, ανήψια, όλους τους εθνομηδενιστές, όλους τους πολιτικά ουτιδανούς, τους άνευρους, όλους τους καρεκλοκένταυρους, τους ανεπάγγελτους, τα κομματόσκυλα που αναδείχθηκαν από τις φοιτητικές παρατάξεις (τύπου Γρούεζα). Κι ας είναι βουλευτές, κι ας είναι τομεάρχες. Μετά ένα δίμηνο γκρίνιας, ο Σαμαράς θα φτάσει άνω του 60%

  14. φωνη avatar
    φωνη 13/08/2011 00:07:31

    Υπάρχει μια άνιση αντιμετώπιση ανάμεσα στους εργαζομένους στων ιδιωτικό τομέα και στο δημόσιο τομέα που επηρεάζει ακόμα και το δικαίωμά τους να πολιτευτούν.

    Όντως οι άνθρωποι που θα πολιτευτούν πρέπει να έχουν τα χαρακτηριστικά που περιγράφει το άρθρο. Αλλά για έναν άνθρωπο που χτίζει μόνος του μια επιχείρηση είναι μεγάλο το ρίσκο να τα αφήσει όλα και να πολιτευτεί.

    Από την άλλη οι άνθρωποι του δημοσίου τομέα πέρνουν έναν σταθερό μισθό και μπορούν να πολιτευτούν χωρίς ρίσκο, γιατί και να αποτύχουν επιστρέφουν στη σταθερή δουλειά τους.

    Επομένως, είναι σα να επιθυμεί το σύστημα να πολιτεύονται οι δεύτεροι ευκολότερα από τους πρώτους. Με αυτήν τη λογική είναι σα να προσκαλείς να πολιτεύονται κομματοπαράσιτα και κρατικοδίαιτοι.

    Να πάρεις την απόφαση να πολιτευτείς είναι ένα ρίσκο, αλλά πρέπει να είναι το ίδιο για όλους.

    • ierofantis avatar
      ierofantis @ φωνη 13/08/2011 00:19:30

      Το κείμενο δεν επικεντρώνεται στους πολιτευτές - υποψήφιους βουλευτές, αλλά στο μηχανισμό εκτέλεσης της πολιτικής που θα στελεχώσει Υπουργεία, Οργανισμούς, Διοίκηση.

      Αυτοί δεν πρέπει κατ' ανάγκη να είναι πολιτευτές - δημόσιοι υπάλληλοι ή κάποιοι κομματικοί.

      Υποθέτω ότι είσαι αυτοαπασχολούμενος επαγγελματίας ή επιχειρηματίας.

      Τα μάτια σου έχουν δει πολλά και τα αυτιά σου έχουν ακούσει άλλα τόσα.

      Το κείμενο υπαινίσσεται ότι αν σε σένα, Φωνή, σου εμπιστευτεί η πολιτεία ένα ρόλο στην Διοίκηση του Κράτους, ενώ είναι δύσκολο να αφήσεις κατά μέρος το επάγγελμα, την τέχνη ή την επιχείρηση σου και να αφοσιωθείς στην μετουσίωση σε πράξη μιας πολιτικής που συμφωνείς και αποδέχεσαι, εντούτοις, από τους απαίδευτους, άεργους και ακάματους της πολιτικής, έχεις πολύ περισσότερες πιθανότητες να παράξεις έργο και μάλιστα μετρήσιμο.

    • Diamond Angel avatar
      Diamond Angel @ φωνη 13/08/2011 15:08:34

      Αγαπητή Φωνή, για να βοηθήσει δεν είναι ανάγκη να πολιτευτεί κάποιος, από οποιαδήποτε θέση μπορεί να το κάνει.Οραμα ,όρεξη και στήριξη από τον Ηγέτη να υπάρχει.

      • φωνη avatar
        φωνη @ Diamond Angel 13/08/2011 23:44:29

        Κάντε το

  15. Λιζα Αλεξίου avatar
    Λιζα Αλεξίου 13/08/2011 00:12:35

    Ένα βήμα τον χωρίζει απο το στραπατσαρισμένο λεωφορείο που ονομάζεται Ελλάς, να βάλει μπρός την μηχανή και να οδηγήσει τους ταλαίπωρους πολίτες και την χώρα τους, σε δρόμους ελπίδας, αξιοπρέπειας και προόδου, αφού όμως γίνουν όλα όσα αναφέρει ο εξαιρετκός ιεροφάντης, όπως επίσης και αυτά που προβληματίζουν όλους τους παραπάνω συνσχολιαστές.

  16. giannis avatar
    giannis 13/08/2011 00:27:43

    ΚΑΠΟΙΟΙ ΕΧΟΥΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙ ΔΙΚΑΙΟ ΟΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΛΛΑΞΟΥΝ ΤΑ ΠΡΟΣΩΠΑ ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΕΧΟΥΝ ΔΟΚΙΜΑΣΤΕΙ ΚΑΙ ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΕΔΕΙΞΑΝ ΕΙΝΑΙ Η ΑΝΤΙΓΡΑΦΗ ΤΗΣ ΠΑΣΟΚΙΚΗΣ ¨ΝΟΟΤΡΟΠΙΑΣ. ΒΕΒΑΙΑ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ Η ΧΩΡΑ ΜΑΣ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΣΧΕΔΙΑΣΜΕΝΕΣ ΠΟΛΙΤΙΚΕΣ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΟΙ ΟΠΟΙΕΣ ΘΑ ΓΚΡΕΜΙΣΟΥΝ ΤΙΣ ΠΑΛΙΕΣ ΝΟΟΤΡΟΠΙΕΣ. ΓΙ' ΑΥΤΟ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΞΕΚΙΝΗΣΕΙ ΜΕ ΔΗΜΕΥΣΕΙΣ ΠΕΡΙΟΥΣΙΩΝ, ΚΛΕΙΣΙΜΟ ΤΩΝ ΚΑΝΑΛΙΩΝ ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΓΙΝΟΥΝ ΣΥΝΔΡΟΜΗΤΙΚΑ, ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΠΟΤΙΖΟΥΝ ΜΕ ΣΑΠΙΑ ΠΡΟΤΥΠΑ ΤΗ ΝΕΟΛΑΙΑ ΜΑΣ ΚΑΙ ΕΦΟΣΟΝ ΑΥΤΑ ΕΙΝΑΙ ΠΑΡΑΝΟΜΑ (ΤΟ ΛΑΘΟΣ ΤΟΥ ΚΩΣΤΑ), ΤΑ ΤΡΙΑ ΠΑΙΔΙΑ ΝΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΟΥΝ ΚΑΝΟΝΙΚΟΙ ΠΟΛΥΤΕΚΝΟΙ ΜΕ ΙΣΟΒΙΑ ΣΥΝΤΑΞΗ ΣΤΗ ΜΗΤΕΡΑ ΚΑΙ ΝΑ ΔΙΑΛΥΘΕΙ ΤΟ ΚΥΚΛΩΜΑ ΤΩΝ ΜΕΣΑΖΟΝΤΩΝ-ΤΡΩΚΤΙΚΩΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΔΙΑΚΙΝΗΣΗ ΤΩΝ ΑΓΡΟΤΙΚΩΝ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ , ΚΑΙ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΔΗΛ. ΜΕΤΟΧΗ ΤΩΝ ΑΓΡΟΤΩΝ ΣΤΙΣ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΕΣ ΤΡΟΦΙΜΩΝ, ΕΙΝΑΙ ΜΕΡΙΚΕΣ ΑΠΟ ΤΙΣ ΒΑΣΙΚΕΣ ΛΑΪΚΕΣ ΚΙΝΗΣΕΙΣ ΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΓΙΝΟΥΝ.

  17. StarPowerNone avatar
    StarPowerNone 13/08/2011 00:35:07

    Ευγενείς οι επιθυμίες...
    Υπάρχει ήδη ένα 20μηνο λειτουργίας της ΝΔ υπό τον κ. Σαμαρά. Αν έδινες δυο τρία τρανταχτά, χειροπιαστά παραδείγματα που να δείχνουν οτι έχουν πραγματοποιηθεί έστω κάποιες από τις αλλάγες που θεωρείς απαραίτητες, θα ήσουν εξαιρετικά πειστικός.

  18. Ήφαιστος avatar
    Ήφαιστος 13/08/2011 00:49:36

    repost από το "Η Ανήμπορη ανανέωση της ΝΔ" Νέα Μεταπολίτευση – Στοίχημα του ενός? Το μοντέλο της τελευταίας 30ετίας αναδιένειμε πολιτική επιρροή πελατειακού χαρακτήρα, των κομμάτων στο κράτος και του κράτους στην κοινωνία καθώς και δανεικά από τις επόμενες γενεές (20+) στην τωρινή (50-60). Αυτό είχε σαν αποτέλεσμα τη δημιουργία ενός συστήματος απολύτως δημοκρατικού αλλά και απολύτως στρεβλού ταυτόχρονα. Η Νέα Μεταπολίτευση έρχεται βίαια μέσα από την επερχόμενη κατάρρευση όχι μόνο της οικονομίας αλλά και του όλου σαθρού εποικοδομήματος που "κτίσθηκε" όλα αυτά τα χρόνια από τα "χρυσά κουτάλια της απόλυτης ισότητας - σύστημα ΠΑΣΟΚ" καθώς και τη συνέργεια της καθεστωτικής "ψευδοαριστεράς" και της ενοχικής δεξιάς. Τριάντα χρόνια στρέβλωσης, καπηλείας και πλιάτσικου τελειώνουν με τον ορυμαγδό της πτώσης. Ο Αντώνης Σαμαράς από το 8ο συνέδριο (πέρυσι τον Ιούνη) είχε αναφέρει χαρακτηριστικά:"To παλιό πεθαίνει αλλά το καινούργιο δεν είναι έτοιμο να γεννηθεί". Είναι ο μοναδικός πολιτικός που έχει αναφέρει τον όρο «Νέα Μεταπολίτευση» Θα ήθελα πολύ να πιστέψω ότι τόσο το κόμμα όσο και ο μηχανισμός αυτού, σε αυτή την άσχημη χρονική συγκυρία για τη χώρα, θα ήταν έτοιμοι να αναλάβουν την ιστορική που τους αναλογεί, κουβαλώντας τα συλλογικά οράματα και τις προσδοκίες όλων των Ελλήνων στις πλάτες τους για ένα καλύτερο αύριο τόσο για εμάς τόσο για τα παιδιά μας – το μέλλον της πατρίδας μας. Ένας κομματικός μηχανισμός που αντί να αξιοποιεί τα παλαιά στελέχη και να προβάλει νέα, διακατεχόμενος από πολιτικό «αυτισμό» βρίσκεται μπροστά στη ντουλάπα του διαλέγοντας το χρώμα του μαγιό που θα φορέσει για να κολυμπήσει-(κυβερνήσει )- αγνοώντας πλήρως το τσουνάμι των κοινωνικών μεταβολών και ζυμώσεων που ενδέχεται να τον πνίξει. Οι κομματικοί σκελετοί ξεθάβονται δειλά δειλά από τις ντουλάπες, στελέχη τα οποία πλήγωσαν την παράταξη με αλαζονικές συμπεριφορές ολοένα και πλησιάζουν όπως οι ύαινες το πτώμα - το καθημαγμένο κουφάρι της Ελλάδας ονειρευόμενοι οφίκια και θεσούλες. Ο Ελληνικός λαός έχει ήδη κατανοήσει την ένδεια του μηχανισμού νομής και διαχείρισης της εξουσίας που αποκαλείται ΠΑΣΟΚ, και θα εμπιστευθεί τον Αντώνη Σαμαρά ως επόμενο πρωθυπουργό της χώρας. Για να μην όμως αποδειχθεί μια ακόμα βραχύβια δεξιά παρένθεση θα πρέπει και ο κομματικός μηχανισμός να απορρίψει εγγενείς παθογένειες του παρελθόντος που τον κατατρέχουν ώστε να αποτελέσει αρωγό και όχι τροχοπέδη (όπως συμβαίνει σήμερα) στην προσπάθεια για την αναγέννηση της πατρίδας μας και να αποδείξει ότι μάχεται για το δίκαιο και την αλήθεια και όχι για το ίδιον. Καταλήγω λέγοντας οτι ο μεγαλύτερος εχθρός του Αντώνη Σαμαρά είναι ο κομματικός μηχανισμός της Ν.Δ. ΥΓ1 Ένας από τους 800.000 που περίμενε στην ουρά γιατί πίστευε και πιστεύει ότι τα πάντα στη χώρα της φαιδράς πορτοκαλέας μπορούν να αλλάξουν... ΥΓ2 Για όσους έφθασαν ως εδώ τους ευχαριστώ για το χρόνο και την υπομονή τους.

  19. ierofantis avatar
    ierofantis 13/08/2011 00:54:44

    Ντόρα, Κοντογιάννης, Σκυλακάκης, Κιλτίδης, Μαρκογιαννάκης, Έλσα κλπ.

    Πρώτα ξεκινάς από την αφαίρεση των βαριδίων.

    Μετά προχωράς στην πρόσθεση...

    • ierofantis avatar
      ierofantis @ ierofantis 13/08/2011 00:55:08

      Το σχόλιο στον StarPowerNone

      • StarPowerNone avatar
        StarPowerNone @ ierofantis 13/08/2011 01:25:40

        Σ’ ότι αφορά στα πρόσωπα που αναφέρεις οι αποφάσεις ήταν ακαριαίες και αποτελεσματικές. Ο Αρχηγός έδειξε ότι δεν αστειεύεται. Επίσης είναι δύσκολο απ’ έξω να κρίνει κανείς χωρίς έγκυρες και ακριβείς πληροφορίες για το τι συμβαίνει εντός των τειχών.
        Παρόμοιες κινήσεις είχε κάνει, βέβαια, και ο Κώστας Καραμανλής ως Αρχηγός της Αντιπολίτευσης. Και δυστυχώς για μερικούς από μας, ίσως ισχύει το «όταν καείς απ’ τον χυλό, φυσάς και το γιαούρτι». Συγχώρησέ με λοιπόν αν κρατώ ‘μικρό καλάθι’…

        • ierofantis avatar
          ierofantis @ StarPowerNone 13/08/2011 11:20:32

          Πρέπει να κρατάς μικρό καλάθι. Δεν σε μέμφεται κανείς για αυτό.

          Αυτό που μέμφομαι εγώ προσωπικά είναι ότι μερικές φορές η δικαιολογημένη δυσπιστία καταλήγει σε διεστραμμένη μεμψιμοιρία ή κάθετη άρνηση.

          Δεν ανήκεις σε αυτή την κατηγορία φίλε μου...

          • StarPowerNone avatar
            StarPowerNone @ ierofantis 13/08/2011 12:38:11

            Σ' ευχαριστώ.
            Όχι δεν επιτρέπω στον εαυτό μου την μεμψιμοιρία και με τις όποιες δυνάμεις μου προσπαθώ να προτρέπω και άλλους να την εντοπίζουν και να την αποφεύγουν. Όπως κάνεις και εσύ. Χρειαζόμαστε τις δυνάμεις μας.
            Ο ηγέτης--ο τσομπάνης στο παράδειγμά σου--χρειάζεται τσομπανόσκυλα για να προστατέψει το ποίμνιό του από τους λύκους. Όσο περισσότεροι και αγριότεροι οι λύκοι, τόσο πιό γενναία, αφοσιωμένα, αλλά και συνετά πρέπει να είναι τα τσομπανόσκυλα.
            Τον ξέρω τον τσομπάνη και με ξέρει... έχε το υπ' όψιν σου κι αυτό.

  20. VASILIS avatar
    VASILIS 13/08/2011 01:12:43

    Ολοι μιλούν πλέον για την ανάγκη να λάβουν μέρος, από όποιο μετερίζι μπορεί ο καθένας, άνθρωποι με ήθος και αποδεδειγμένη επαγγελματική πορεία. Είναι ίσως η τελευταία ευκαιρία για να αναμορφωθεί το "σάπιο" τμήμα του πολιτικού συστήματος. Στην προσπάθεια αυτή πρέπει να έχουμε εμπιστοσύνη στον Πρόεδρο που έδωσε δείγματα γραφής τους 20 μήνες που βρίσκεται στο τιμόνι της Νέας Δημοκρατίας. Και αναφέρομαι σε συγκεκριμένα πρόσωπα που η Ελληνική κοινωνία δεν γνώριζε ευρέως αλλά όταν τα έμαθε ανακάλυψε ικανότητες και επαγγελματική σταδιοδρομία που τα ακολουθεί μέχρι σήμερα. Σίγουρα οι απαιτήσεις είναι μεγαλύτερες και όσο μάλιστα ο χρόνος διεξαγωγής των εκλογών πλησιάζει παίρνουν και συγκεκριμένα χαρακτηριστικά. Οι άνθρωποι της "αγοράς" βέβαια θα αποτελέσουν προτεραιότητα αλλά στην προσπάθεια επίλυσης των προβλημάτων της χώρας με τη Νέα Δημοκρατία κυβέρνηση δεν περισσεύει κανένας. Και όσο αυτό μπορεί να αποτελούσε στο παρελθόν σλόγκαν των πολιτικών ηγεσιών σήμερα είνα αναγκαία πραγματικότητα στην δυνατότητα αλλαγής του πολιτικού προσωπικού. Κατάγομαι και ζώ σε επαρχιακή πόλη της χώρας και θέλω να διαβεβαιώσω όλους σας ότι οι τοπικές κοινωνίες έχουν στείλει το μήνυμα και αναδυκνείουν καθημερινά τέτοια πρόσωπα που όμως δεν έχουν ακόμη τη δυνατότητα προβολής. Είναι πλέον χρέος και των ΜΜΕ που βρίσκονται κοντά στη Νέα Δημοκρατία όπως αυτό που μας δίνει βήμα γραφής σήμερα να αναδείξουν τέτοια πρόσωπα, ώστε να μην είναι εύκολο να παραγκωνιστούν από το παλαιό πολιτικό σύστημα.

  21. ierofantis avatar
    ierofantis 13/08/2011 01:24:42

    Σας ευχαριστώ όλους και όλες για το κόπο που κάνατε και το χρόνο που διαθέσατε, να σχολιάσετε το κείμενο, μέρες που είναι...

    Καλή συνέχεια από τον ... Ierofantis.

  22. Alexios avatar
    Alexios 13/08/2011 09:03:41

    Το άρθρο του Ιεροφάντη εξαιρετικό στη Θεωρία. Στην πράξη όμως;;;;;!!!!!.......
    Η φωτογραφία ,αν δεν απατώμαι έχει ενεργό βουλευτή της ΝΔ και μάλιστα για πολλά χρόνια και άρα θεωρείται βαρίδι στην προσπάθεια για μία καινούργια αρχή. Όσο δεν φεύγουν τα παλιά φθαρμένα και διερφαμένα υλικά μην περιμένετε κανένας σοβαρός Ελληνας(άρρεν και θήλυ) να ασχοληθεί με την ΝΔ που και θα κυβερνήσει αλλά θα αποτύχει στο να δημιουργήσει μία νέα Ελλάδα που επιθημούμαι όλοι(και οι 800 000 που συμμετείχαν στην εκλογή Σαμαρά αλλά και τα εκατομύρια Ελλήνων που διψούν για μία καλύτερη Ελλάδα) με όλα όσα έχουν γραφτεί στο ΑΝΤΙΝΕWS από πολύ αξιόλαγα άτομα.

    Ας έχουμε καλό τριήμερο και ας προσευχηθούμαι στη Παναγία να φωτίσει όλους μας, και κυρίως τους πολιτικούς της ΝΔ μήπως και αναλογιστούν τις τεράστιες ευθύνες που έχουν προς την Πατρίδα μας και πράξουν τα δέοντα. Ητοι όλοι οι
    παλιοί πολιτικοί(όσοι έχουν εκλεγεί πάνω από δύο(2) φορές) να πάνε σπίτι τους δηλώνοντας ότι δεν θα ασχοληθούν ποτέ πάλι με την πολιτική. Τα προς το ζείν τα έχουν εξασφαλήσει. Μόνο τότε άξιοι νέοι και νέες θα μπούν στο κόμμα με διάθεση και κέφι να προσφέρουν για το καλό της Πατρίδας μας. Και τότε μία Κυβέρνηση της ΝΔ θα ανταποκριθεί στις δύσκολες απαιτήσεις των καιρών.
    Με το Καλό της Παναγίας(μητέρα όλων μας)
    Με εκτίμηση
    ΑLEXIOS

  23. Nyktofylakas avatar
    Nyktofylakas 13/08/2011 09:10:28

    Για την ώρα δεν βλέπω ""φως¨¨ . Ελπίζω τελικά να διαψευσθώ και να καταφέρει να καθαρίσει την μούργα που υπάρχει στην επιφάνεια.

    Ως οικονομολόγος έχω αναγνωρίσει το πρόγραμμα που ανακοίνωσε ως εφαρμόσιμο αλλά και σωτήριο για την αγορά. Θα καταφέρει όμως να το εφαρμόσει αν δεν το αναθέσει σε άριστους και όχι σε αρεστούς???

    • ierofantis avatar
      ierofantis @ Nyktofylakas 13/08/2011 11:08:47

      Ως ... Νυχτοφυλακας, πρέπει να γνωρίζεις ότι το πιο πυκνό σκοτάδι είναι λίγο πριν ξημερώσει...

      Ελπίζω να το αναθέσει το πρόγραμμα σε άριστους.

  24. juliet avatar
    juliet 13/08/2011 09:15:59

    Kαλημέρα,
    Ιεροφάντη,σωστά τα λες αλλά είδες και τη πίκρα των ανθρώπων.Με τη πένα γράφει η ψυχή για να δείξει τον πόνο ,τη χαρά ,τη δυσπίστια ,ότι την ενοχλεί, ότι την ευχαριστεί.
    Η κυβέρνηση του ΚΑΚ ήλθε με ελπίδα ότι κάτι θ΄αλλάξει και ξέρω και Πασόκους που ελπίζανε σ΄αυτό γιατί δεν θέλανε όλοι τον Σημίτη και στη πορεία απογοήτευσε τόσο που διαπιστώνεις ήτανε πολύ μεγαλύτερη η ανάγκη για να καθαρίσει η βρωμιά .Φυσικά δεν μπορείς ν΄αλλάξεις την νοοτροπία απο την μια στιγμή στην άλλη,θέλει χρόνο και ξεκαθάρισμα και εδώ δεν έχουμε χρόνο.
    Πιστεύω ότι με την αδιαφορία προς όλους αυτούς θα πετύχουμε περισσότερα.
    Ολοι αυτοί τρέφονται με κολακείες ,φρου -φρου και αρώματα μόλις αυτά πάψουν μαραίνονται και σιγά-σιγά θα ξεραθούν.
    Αν ο Αρχηγός διαλέξει τα σωστά άτομα που θα μπορεί να εμπιστευτεί και που θα είναι στρατιώτες και όχι καφενείο'' η Ελλάς'',θα τα καταφέρουμε με κόπο αλλά ΠΡΕΠΕΙ να μην μείνουμε στην Ιστορία σαν την πιο μικρόψυχη γενιά που πέρασε ,η γενιά που παρέδωσε τα πάντα με αντάλαγμα την εφήμερη καλοπέραση της.
    Εύχομαι ,Χρόνια Πολλά για την μεθαυριανή μέρα και η Παναγία των ΕΛΛΗΝΩΝ να κάνει το θαύμα της.
    Κάνε καρδιά,Κυρά μ',Κυρά μ',και μάσα του καημού μας
    τα δαφνόκουκκα
    μην πάρει σβάρνα ο αμανές του φεγγαριού τ΄άσπρα πεζούλια
    κι απο γλαροσπηλιά σε λιακωτό φυσήξουν τα πανία της
    άνοιξις
    και μες σε κάντρα από κοχύλια μη δακρύσουν οι καπεταναίοι
    μη ρουθουνίσουν οι παλιές λαβωματιές κι αχνίσει της εικόνας σου
    το τζάμι.
    Ριτσος-Κυρά των Αμπελιών

    • ierofantis avatar
      ierofantis @ juliet 13/08/2011 11:13:39

      Η πίκρα των ανθρώπων δείχνει και το αδιέξοδο μιας πολιτικής κουλτούρας που, στους καιρούς των παχέων αγελάδων, ενοχλούσε λίγους, τώρα όμως, σε περίοδο κρίσης, τινάζει τα νεύρα όλων μας...

      Είναι και αυτό ένα στοίχημα που πρέπει να κερδηθεί.

  25. juliet avatar
    juliet 13/08/2011 10:32:36

    Θα κάνω και μια παρατήρηση ,στη φωτο εκτός από τις κοπέλλες και κάποια σχόλια που εγράφτηκαν πιο πάνω ,θα πρέπει να αναφέρουμε και αυτόν που είναι πίσω απο τον Σαμαρά,είναι ο Νικολόπουλος ,βουλευτής Αχαΐας.Ο συγκεκριμμένος το 2004 ,νόμιζε ότι θ΄αλλάξει πολλά ,αποτέλεσμα; την επόμενη τον έφαγε το ίδιο το σύστημα ,βλέπετε έχει κουμπάρο η Ντόρα τον άλλο βουλευτή,και ο Νικολόπουλος αν και αγωνιστής χάλαγε τη σούπα.Τώρα ξέρω ότι ''αλωνίζει''την Ελλάδα και ενημερώνει.Μακάρι όλοι να βγούνε απο το καβούκι τους και να πλησιάσουνε τον κόσμο ,το έχει ανάγκη.
    Τα καλά να λέγονται!!!

    • Diamond Angel avatar
      Diamond Angel @ juliet 13/08/2011 15:23:00

      Γειά χαρά Juliet.Δεν ξέρω αν έχεις δεσμούς με Πάτρα ,αλλά έχω την εντύπωση ότι ,ίσως να είναι λίγο διαφορετικά τα πράγματα..........

      • juliet avatar
        juliet @ Diamond Angel 13/08/2011 22:10:08

        Δεν ξέρω ,μπορεί να έχεις δίκιο.Γεννήθηκα στη Πάτρα ,εκεί είναι το πατρικό μου ,δεν μένει κανείς είναι έρμο.Εφυγα, μεγάλωσα με άλλες κουλτούρες και έβλεπα τη μιζέρια τους και την στενοκεφαλία τους.
        Παρακολουθώ απο Αθήνα ,την δραστηριότητα όλων των Πατρινών βουλευτών ,τον βλέπω να κινείται αλλά εντάξει ...με έβαλες στη περιέργεια να το ψάξω.
        Εννοείς ,την δραστηριότητα στη Πάτρα;

        • Diamond Angel avatar
          Diamond Angel @ juliet 13/08/2011 22:41:22

          .....Ακούγονται πολλά.....Τι αληθεύει και τι όχι δεν είμαι σε θέση να γνωρίζω ,γιατί και ελάχιστες γνωριμίες έχω και ακόμα λιγώτερες προσβάσεις.....Από στενοκεφαλιά και μιζέρια ....άλλο τίποτα. Γι'αυτό χαίρομαι να επικοινωνώ και μαζί σου και με τους άλλους!

          • juliet avatar
            juliet @ Diamond Angel 13/08/2011 23:47:25

            Θα μάθω και θα αξιολογήσω αν αξίζει το κόπο ,ο έτερος είναι κουμπάρος της Ντόρας.Εχω φίλους καλούς παιδικούς που δεν έχουνε κανένα συμφέρο να ρίξουνε λάσπη.

  26. danaos avatar
    danaos 13/08/2011 10:53:21

    Καλημέρα ierofanti. Σταματώ στην "αναπτέρωση του ηθικού του λαού και τη δημιουργική επανάσταση".Μακάρι!Ο ευσεβής πόθος μας!

    • ierofantis avatar
      ierofantis @ danaos 13/08/2011 11:15:54

      Καλημέρα Δαναέ. Σε αυτό ελπίζει όλος ο κόσμος, από ότι βλέπω...

      Μπορεί να γκρινιάζει, μπορεί να μεμψιμοιρεί, αλλά ελπίζει...

  27. ierofantis avatar
    ierofantis 13/08/2011 11:06:40

    Αγαπητέ Αλέξιε, σύντομα, πολύ σύντομα, τα πεπαλαιωμένα υλικά και οι ιντριγκαδόροι θα πάρουν τη θέση που τους ανήκει δηλαδή στην αποστρατεία ή την τιμητική οπισθοφυλακή.

    Εμπροσθοφυλακή και κυρίως σώμα πρέπει να είναι νέα πρόσωπα και άφθαρτα.

    Καλό τριήμερο και Χρόνια Πολλά.

  28. victoria (true) avatar
    victoria (true) 13/08/2011 13:06:23

    Το ξέρεις πως συμφωνούμε απολύτως φίλε ιεροφάντη. Αυτό είναι το όλο στοίχημα. Μια κρίσιμη μάζα έντιμων και συνειδητοποιημένων ως προς το μήνυμα Σαμαρά. Χωρίς άλλους διαχωρισμούς.
    Εξαιρετική υπενθύμιση μακιαβέλι από το Γιάννη Φ...

    • ierofantis avatar
      ierofantis @ victoria (true) 13/08/2011 22:13:09

      Σε ευχαριστώ Βικτώρια. Ο Γιάννης όντως έγραψε.

  29. ΑΓΡΟΤΗΣ avatar
    ΑΓΡΟΤΗΣ 13/08/2011 15:32:14

    Ιεροφάντη σε χαιρετώ . Το συμπέρασμα πιστεύω είναι , ότι τόσα χρόνια αυτό θέλουμε όλοι. Έναν Ηγέτη που θα βάλει πάνω απ΄όλα το συμφέρον της πατρίδας του , που θα επιλέξει ανθρώπους ικανούς , έντιμους με αρχές και αξίες- όπως ο ίδιος έχει-, και όλοι μαζί, με την καθοδήγησή του θα πάνε την Ελλαδίτσα μας μπροστά. Αν πάρουμε ως δεδομένο ότι ο Σαμαράς έχει τα προσόντα -τον θεωρώ έντιμο πολιτικό- θα ήθελα σύντομα να δω ένα-ένα αυτά τα βαρίδια να βυθίζονται.Ταπεινή μου άποψη, είναι ότι θα κριθεί πρώτα από την επιλογή των υποψηφίων βουλευτών.Αλλά κοντός ψαλμός, αλληλούια όπως πολύ σωστά είπες.
    Πέρα απ΄αυτό και εμείς οι πολίτες έχουμε τις ευθύνες μας , και θέλω να πιστεύω ότι όλοι μα όλοι θα εκτιμήσουμε όπως του πρέπει το δικαίωμα του εκλέγειν.

  30. η Dimi avatar
    η Dimi 13/08/2011 17:08:39

    ΔΙΑΚΡΙΤΕΣ ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΜΕΤΑΞΥ ΜΕΤΡΙΟΤΗΤΑΣ ΚΑΙ ΜΕΓΑΛΟΣΥΝΗΣ
    Οι διαφορές δεν αφορούν ποσά τραπεζικών καταθέσεων. Αφορούν τη νοοτροπία
    πολιτικής αντιμετώπισης των σύγχρονων κοινωνικών προκλήσεων:

    Ο πολιτικός του χθες, είναι μονίμως «Ανασφαλής»
    Ο σύγχρονος Ηγέτης, είναι Ευγνώμων στον Λαό που τον εμπιστεύεται

    Ο πολιτικός του χθες, «Ανταγωνίζεται»
    Ο σύγχρονος Ηγέτης, Δημιουργεί

    Ο πολιτικός του χθες, «Γατζώνεται» στην εξουσία
    Ο σύγχρονος Ηγέτης, Αναλαμβάνει το ρίσκο της αναμέτρησης

    Ο πολιτικός του χθες, είναι ικανοποιημένος να «Περνάει καλά»
    Ο σύγχρονος Ηγέτης, Δεν επαναπαύεται στις δάφνες του

    Ο πολιτικός του χθες, επικεντρώνεται στα «Εχω»
    Ο σύγχρονος Ηγέτης, στο «Είμαστε»

    Ο πολιτικός του χθες, κάνει «Ασαφείς» σχεδιασμούς
    Ο σύγχρονος Ηγέτης, έχει Στόχους με μετρήσιμα αποτελέσματα

    Ο πολιτικός του χθες, προσανατολίζεται στο «Πρόβλημα»
    Ο σύχρονος Ηγέτης, γίνεται μέρος της Λύσης των προβλημάτων

    Ο πολιτικός του χθες, θεωρεί εαυτόν «Θύμα»
    Ο σύγχρονος Ηγέτης, αναλαμβάνει την Ευθύνη των πράξεών του

    Ο πολιτικός του χθες, θεωρεί ότι «Τα ξέρει όλα»
    Ο σύγχρονος Ηγέτης, ισόβια εμπλουτίζει τις Γνώσεις του

    Ο πολιτικός του χθες, χρησιμοποιεί ως εργαλείο, τον «Φόβο»
    Ο σύγχρονος Ηγέτης, επιλέγει την Ανάπτυξη, Προοπτική κι Ελπίδα!

    Ο σύγχρονος Ηγέτης ο οποίος, δια του προσωπικού παραδείγματος, εμπνέει τον Λαό: Να μαθαίνει περισσότερα. Να παράγει και πάλι, περισσότερα. Να είναι αισιόδοξος. Να αναβαθμίζει συνεχώς, την ποιότητα ζωής του και το μέλλον των παιδιών του. Να έχει όραμα και προοπτική. Ισότιμα να προσδίδει και να εισπράττει άϋλες και υλικές Αξίες. Να επουλώνει την ποικιλότροπα τραυματισμένη υπερηφάνεια κι αξιοπρέπειά του. Να αναγεννάται μέσα από τις στάχτες της εξαθλίωσης και των επίπλαστων χρεών του.

    Αυτός, είναι ο σύγχρονος, Ελληνας Ηγέτης/Κυβερνήτης τον οποίο χρειάζεται η Ελλάδα, άμεσα.

    • danaos avatar
      danaos @ η Dimi 13/08/2011 17:44:39

      Καλώς την! Χάθηκες.

      • η Dimi avatar
        η Dimi @ danaos 13/08/2011 20:02:10

        Kαλώς σε βρήκα, Δαναέ μου. Oλα καλά.

  31. Ἀστυάναξ Καυσοκαλυβίτης avatar
    Ἀστυάναξ Καυσοκαλυβίτης 13/08/2011 20:47:22

    Αὐτὸ ποὺ δὲ φαίνεται νὰ καταλαβαίνει πολὺς κόσμος εἶναι ὅτι χρειάζονται συγκλονιστικὲς ἀλλαγὲς ΤΟΣΟ στὸ κόμμα OΣΟ καὶ στὴν ἴδια τὴν κοινωνία γιὰ νὰ ξεκινήσει ἡ εἰσροὴ μιᾶς ἄλλης ποιότητας ἀνθρώπων στὸν πολιτικὸ στίβο. Πρὶν ἀπὸ αὐτὲς τὶς ἀλλαγὲς ἢ ἀπὸ τὴν μεθόδευση αὐτῶν τῶν ἀλλαγῶν -μὲ τὴν πρωτοβουλία νὰ ἐναπόκειται φυσικὰ στὸ κόμμα καὶ ὄχι στὴν κοινωνία-, ἡ εἴσοδος μεμονωμένων περιπτώσεων στὸ κόμμα καὶ στὴν πολιτικὴ εἶναι καταδικασμένη νὰ ἀντιμετωπίζεται ὡς παρὰ φῦσιν... Ἡ δὲ τεράστια ψυχολογικὴ πίεση ποὺ ἀσκεῖ ἡ ἀδράνεια τῶν μεγαλοκομματικῶν μηχανισμῶν στὰ πρόσωπα ἐνίοτε τὰ μεταμορφώνει, σὰν τὸ ραβδάκι τῆς Κίρκης, μὲ ἐντυπωσιακὰ ἀποτελέσματα καὶ παρωπίδες νούμερο 46. Γι' αὐτό, ΠΡΩΤΑ δημιουργοῦμε φιλόξενες δομὲς καὶ μετὰ μπάζουμε τοὺς πολιτικοὺς χριστιανοὺς στὰ κομματικὰ λιοντάρια... Ἀλλιῶς, μηδὲν εἰς τὸ πηλήκιον, ὅπως ἔλεγε καὶ μιὰ σοσιαλιστικὴ ψυχή.

    • ierofantis avatar
      ierofantis @ Ἀστυάναξ Καυσοκαλυβίτης 13/08/2011 22:01:36

      Σωστή και αυτή η παράμετρος Αστυάνακτά μου...

  32. Φακ Κωστας avatar
    Φακ Κωστας 13/08/2011 21:44:51

    Ιεροφάντη, ο ηγέτης υπάρχει...χωρίς αμφιβολία....
    Κατά τη γνώμη μου, ο Σαμαράς μπορεί και μόνος, χωρίς επιτελεία και αυλικούς...

    Εκείνο που με κάνει απαισιόδοξο είναι το ποσοστό των φαύλων μεταξύ μας, στο λαό, που είναι αρκετά σημαντικό..αυτό το ποσοστό μόνο να χάσει έχει από το άλμα προς τα εμπρός και δεν πρόκειται να παραδοθεί εύκολα...

  33. ΣΠΥΡΟΣ avatar
    ΣΠΥΡΟΣ 13/08/2011 22:37:04

    Οι άνθρωποι που θα στελεχώσουν οργανωτικές και διοικητικές θέσεις στο δημόσιο τομέα μπορούν να βρεθούν και από το δημόσιο και από τον ιδιωτικό τομέα.
    Οι άνθρωποι των ΕΚΔΟΤΩΝ - ΕΡΓΟΛΑΒΩΝ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΕΡΓΩΝ- ΜΠΕΤΑΤΖΙΔΩΝ που βρίσκονται σε διοικητικές και οργανωτικές θέσεις στο ΔΗΜΟΣΙΟ ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΙΔΙΩΤΙΚΟ ΤΟΜΕΑ ποιός θα τους ΞΕΚΡΕΜΑΣΕΙ;

  34. Twins avatar
    Twins 14/08/2011 15:28:56

    Την ιστορική ευκαιρία την είχε η ΝΔ το 2004 με τον Καραμανλή.
    Αντι για την επανιδρυση και να στείλει στον Τακό, τους Μαντέληδες Τσοχατζόπουλους που τα σκάνδαλα ήταν φρέσκα, προτιμησε να σιωπήσει και να γίνει μέρος αυτού του συστήματος.

    Κανένα από τα γνωστά κόμματα με μπλέ, πρασινους, κόκκινους ή πορτοκαλι κόκκους δεν μπορεί να φέρει την καθάρση και την φιλελευθερη πολιτική που έχει ανάγκη ο τόπος.

  35. Δήμος avatar
    Δήμος 14/08/2011 15:48:47

    Είναι γνωστό πως είμαι υπέρ Σαμαρά. Δεν θα κάνω σχόλιο, απλά θα μεταφέρω συζήτηση από βιοπαλαιστές στη γειτονιά. Είπαν, λοιπόν, «γιατί να ψηφίσω ΝΔ, αφού μου μοστράρει ακόμη τον Σπηλιωτόπουλο που ζει στη χλιδή χωρίς να έχει ιδέα απ' όσα περνάω εγώ;».

    Οι προεκτάσεις δικές σας.

    • TopGunZ avatar
      TopGunZ @ Δήμος 14/08/2011 22:21:54

      Είναι σαν να απορρίπτεις μια ανακαινισμένη και υπό νέα διεύθυνση ταβέρνα, με ωραίες μυρωδιές και φιλότιμο σέρβις, επειδή στην πίσω αυλή τριγυρνάνε μερικά αδέσποτα που τάιζε ο παλιός ιδιοκτήτης, περιμένοντας να αρπάξουν κανά κόκκαλο. Και ως γνωστόν, τα αδέσποτα αν τα πολυζορίσεις να φύγουν μπορεί να σου δαγκώσουν το χέρι, οπότε ή τα αφήνεις να πεινάσουν και να φύγουν μόνα τους, ή περιμένεις να τα μαζέψει ο μπόγιας (βλέπε ψήφος). Πάντα φιλικά, αυτό να τους πεις.

    • ierofantis avatar
      ierofantis @ Δήμος 14/08/2011 22:22:13

      Ο Βουλευτής βρίσκεται στη Βουλή γιατί τον επιλέγει ο λαός και όχι κάποιο υπέρτατο ον. Αν ο λαός δεν θέλει άλλο κάποιον Βουλευτή απλώς τον μαυρίζει.

      Εν προκειμένω, γιατί δεν λές στους φίλους σου, όταν πάνε στην κάλπη, να ρίξουν και μια ματιά και στα υπόλοιπα ονόματα του ψηφοδελτίου; Μπορεί να βρούν κάποιον/α της αρεσκείας τους.

      Δημοκρατία γαρ.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.