#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
22/06/2010 23:32
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Στο ίδιο έργο θεατές!



Τις τελευταίες  μέρες  έχει ανθίσει   η  παραφιλολογία  για την «εσωτερική αντιπολίτευση» που φαίνεται να διαμορφώνεται στο ΠΑΣΟΚ.

Συνηθισμένα πράγματα!

Ο Ανδρέας Παπανδρέου παρέμεινε Πρωθυπουργός  για  μια δεκαετία, έχοντας απέναντι του τον κ.  Σημίτη, ως  επίσημη εσωκομματική αντιπολίτευση. Τον «έβαζε»  και τον  «έβγαζε» από τις Κυβερνήσεις  του, κάθε φορά  που η πολιτική συγκυρία τον εξυπηρετούσε..

Ο ίδιος ο κ,. Σημίτης,  κυβέρνησε ανενόχλητος επί μια οκταετία  με το δήθεν «πατριωτικό» ΠΑΣΟΚ απέναντί του.

Τώρα έχουμε το κ. Γ.Παπανδρέου να  βρίσκεται τάχα  αντιμέτωπος με το …παλιό ΠΑΣΟΚ!

Στο ίδιο έργο θεατές! Οι πρωταγωνιστές αλλάζουν, αλλά  το σενάριο παραμένει  ίδιο.

Το ΠΑΣΟΚ χρόνια τώρα, έχει μάθει, ως κυβέρνηση, να ασκεί  παράλληλα και το ρόλο της …αντιπολίτευσης. Ενίοτε να την υποκαθιστά κιόλας!

Με τον τρόπο αυτό εκτονώνει τη λαϊκή δυσφορία, χώρια που περιχαρακώνει τους ψηφοφόρους του και δεν έχει διαρροές προς τα  άλλα κόμματα της αντιπολίτευσης.

Η  δήθεν  εσωτερική κριτική θα  γίνει πρόβλημα για την  Κυβέρνηση και  για το ΠΑΣΟΚ, όταν  αγγίξει τον κ. Παπανδρέου!

Όσο αυτός παραμένει στο απυρόβλητο, τα πυρά της κριτικής είναι άσφαιρα και προορίζονται μόνο για λαϊκή  κατανάλωση!

Για να εκτονώνεται δηλαδή η δυσαρέσκεια του κόμματος.

Για να αφοπλίζεται η αντιπολίτευση.

Για να  στοχοποιούνται συγκεκριμένοι υπουργοί, οι οποίοι, όταν τα πράγματα κινδυνεύουν να γίνουν ανεξέλεγκτα, θυσιάζονται για το καλό της παράταξης, Να αναφέρω παραδείγματα; Θυμάσθε πως αποπέμφθηκε ο Σημίτης από υπουργός Εθνικής Οικονομίας μετά από το διετές πρόγραμμα λιτότητας την περίοδο 85-86;

Και πιο πρόσφατα, την αποπομπή του κ. Πάγκαλου από το Υπουργείο Εξωτερικών και του κ. Γιαννίτση από το Υπουργείο Εργασίας;

Οι κύριοι Παπανδρέου και Σημίτης κατέρρευσαν όταν   έγιναν αντικείμενο της  κριτικής και  μέρος του προβλήματος.

Τα ίδια έπαθε και ο Καραμανλής. Μόνο που στον τελευταίο τη μεγαλύτερη ζημιά την προκάλεσε ο ….εσωτερικός εχθρός.  Από που να αρχίσω; Από τον κ. Τατούλη που έβγαινε κάθε μέρα και εξύβριζε προσωπικώς τον Καραμανλή;  Από τον  κ. Μανώλη που η παραίτησή του έγινε σήριαλ διαρκείας;  Από τον κ. Γιακουμάτο; Από τον κ. Γιαννόπουλο;

Βέβαια, το ΠΑΣΟΚ ποτέ άλλοτε,  ως κυβέρνηση,  δεν διαχειρίστηκε δυσκολότερες καταστάσεις. Υπάρχει πρόβλημα στην κοινωνία και το πρόβλημα είναι έντονο. Αν, όμως,  κάποιος αναλογιστεί τι μέτρα  έχουν ληφθεί μέχρι σήμερα,  τότε οι κοινωνικές αντιδράσεις είναι ηπιότατες! Θα έλεγα ασήμαντες!  Έχουν εκπλαγεί άπαντες! Φανταστείτε, τι θα γινόταν, αν τα μέτρα αυτά τα είχε πάρει κυβέρνηση της Ν.Δ.!

Από την άποψη αυτή η κριτική που σήμερα επικεντρώνεται στο πρόσωπο του κ. Λοβέρδου  δεν φτάνει στο Μέγαρο Μαξίμου. Το ίδιο συμβαίνει και  με την κριτική που ασκείται σε βάρος άλλων υπουργών.

Όσο, η κριτική δεν αγγίζει τον  σκληρό πυρήνα του συστήματος  Παπανδρέου, είναι διαχειρίσιμη! Ίσως αποβεί και χρήσιμη!

Η  αντικατάσταση των «στοχευμένων»,  όχι μόνο δεν θα βλάψει τον Πρωθυπουργό,  αλλά μπορεί και να ενισχύσει το προφίλ του!

Οι πρόσφατες δημοσκοπήσεις  δείχνουν μεν  κάποιες ρωγμές στην πρωθυπουργική εικόνα, αλλά παραμένει ανθεκτική και είναι το ισχυρό χαρτί αυτή της κυβέρνησης. Δεν ξέρω για πόσο  καιρό ακόμα η λαϊκή δυσφορία θα εκτονώνεται στα πρόσωπα συγκεκριμένων υπουργών. Είναι θέμα χρόνου να αγγίξει και τον κ. Παπανδρέου.  Τότε θα  αρχίσουν  τα προβλήματα.

Στόχος της αντιπολίτευσης, αν θέλει να επιταχύνει τη φθορά της Κυβέρνησης, είναι να επικεντρώσει την κριτική της στον κ. Παπανδρέου και να μην  περιμένει από την εσωκομματική αντιπολίτευση του ΠΑΣΟΚ, να κάνει τη δουλειά της.

Γιατί δεν έχω καμιά αμφιβολία, ο, τι όλοι αυτοί που σήμερα δήθεν αποστασιοποιούνται από την κυβερνητική πολιτική,  ομνύοντας στο όνομα του κόμματος, την κρίσιμη στιγμή για το ΠΑΣΟΚ θα αγωνίζονται. Θα έχουν μάλιστα να επιδεικνύουν και τις δάφνες …αντίστασης στα αντιλαϊκά  μέτρα!

Κώστας Ροδινός

ΣΧΟΛΙΑ

  1. trans avatar
    trans 23/06/2010 04:43:40

    Πότε θα βάλουμε μυαλό?

  2. o βουνίσιος avatar
    o βουνίσιος 23/06/2010 06:05:10

    οι πολιτικοί αγώνες θέλουν θυσίες, κάτι θα αφήσεις για να πας κάπου αλλού αλλά το βασικότερο να πείσεις για τις προθέσεις σου,
    σε αυτήν την κατεύθυνση η ΔΑΚΕ δεν μπορεί να ψηφίζει όχι σε απεργία στις πανελλαδικές για να μην ταλαιπωρηθούν οι μαθητές!!
    είναι σοβαρό επιχείρημα αυτό,
    ποια θα ήταν η τροπή των πολιτικών πραγμάτων αν ακόμη βρίσκονταν σε εξέλιξη απεργία των εκπαιδευτικών για τις πανελλαδικές εξετάσεις
    θα είχε τολμήσει ο κ. Α. Λομβάρδος να παρακάμψει τη βουλή ή ακόμη να φέρει προς ψήφιση με αυτή τη μορφή το νομοσχέδιο σε εργασιακά και ασφαλιστικό

    το πασοκ τα κάνει γιατί βρίσκει κενό… και το σενάριο θα παραμένει ίδιο.

  3. ευτυχια avatar
    ευτυχια 23/06/2010 06:24:24

    Θα σχολιάσω με έναν άλλο στίχο απο γνωστό τραγούδι: Είμαστε ακόμα ζωντανοί....μ αυτούς που μπλέξαμε.Οσο για το χειροκρότημα-υπάρχουν και οι μούτζες στον Ελληνικό τρόπο συμπεριφοράς και πολύ με εκφράζουν τελευταία.

  4. Γιάννης Φαίλτωρ avatar
    Γιάννης Φαίλτωρ 23/06/2010 06:35:19

    Καλημέρα Κώστα

    Ένα βασικό χαρακτηριστικό του ΠΑΣΟΚ σε όλη την ιστορική του διαδρομή ήταν η έντονη παραταξιακή συνείδηση των οπαδών του. Αυτή πηγάζει κατά τη γνώμη μου από δύο βασικά χαρακτηριστικά. Το ένα είναι το «αντιδεξιό» μένος (εδραζόμενο σε πραγματικά ιστορικά βιώματα των ΕΑΜογενών ψηφοφόρων του) το οποίο έχει περάσει πια στο συλλογικό ασυνείδητο των οπαδών του και το δεύτερο είναι η ακόρεστη δίψα για εξουσία που είναι και το σπουδαιότερο. Πιστεύω ότι το πρώτο χαρακτηριστικό αποτελεί το νομιμοποιητικό άλλοθι για το δεύτερο υπό τον μανδύα μιας αριστερόφρονης ιδεολογίας. Δεν είναι τυχαίο ότι το ΠΑΣΟΚ «εκδημοκράτισε τη διαφθορά» μαζικοποιώντας τη ενώ υπήρξε ο φορέας του άκρατου ατομικισμού, της μαζικής κατανάλωσης, του κοινωνικού αριβισμού και της ουσιαστικής απαξίωση εννοιών όπως «Θεσμός», «Ιεραρχία» κλπ. Έχοντας τους μηχανισμούς νοηματοδότησης των εννοιών αυτών, τους ερμήνευε πάντα κατά το δοκούν από θέση ισχύος.
    Η παραταξιακή συνείδηση στο ΠΑΣΟΚ είναι ωνητή.
    Πίσω της λανθάνει αυτή η συμπλεγματική ακόρεστη δίψα για εξουσία σε όλα τα επίπεδα (από την καθαρίστρια του νοσοκομείου έως τον πρωθυπουργό). Γι’ αυτό και ο συνεκτικός ιστός αυτού του κόμματος ήταν και είναι η εξουσία ως αυτοσκοπός. Το ΠΑΣΟΚ ευτύχησε να έχει στις τάξεις του ανθρώπους που γνώριζαν πολύ καλά το παιχνίδι της επικοινωνίας και του πολιτικού μάρκετινγκ. Έτσι πάντοτε μπορούσε με διάφορα τεχνάσματα τα οποία στόχευαν στο θυμικό των οπαδών του να ελέγχει το παιχνίδι. Γι’ αυτό παρ’ όλες τις κρίσεις που πέρασε ως κόμμα δεν είχε σοβαρές διασπαστικές κινήσεις. Πάντοτε υπήρχαν βαλβίδες εκτόνωσης της «οργής» των οπαδών του και το πολιτικό του προσωπικό έχει πολύ μεγάλη εμπειρία στη διαχείριση τέτοιων κρίσεων. Σε αυτό το πλαίσιο εντάσσονται και οι κινήσεις τακτικής που περιγράφονται πολύ σωστά στο άρθρο. Όμως η παρούσα χρονική συγκυρία έχει εντελώς διαφορετικά χαρακτηριστικά από το πρόσφατο παρελθόν. Δεν υπάρχουν πια χρήματα για μοίρασμα ούτε αρκετές προσφερόμενες θέσεις εξουσίας στον κρατικό μηχανισμό. Η οικονομική λαίλαπα προσβάλει κύρια τους βασικούς φορείς του μικροαστικού ριζοσπαστισμού της δεκαετίας του ΄80, τους «προοδευτικούς» τροφίμους του Δημόσιου Πρυτανείου. Αυτή αποτέλεσαν τη ραχοκοκαλιά του Πασοκισμού και δεν ξέρω πως θα συμπεριφερθούν πολιτικά, ιδιαίτερα από το φθινόπωρο και μετά. Αν κυριαρχήσουν τα επί δεκαετίες σφυρηλατημένα ψυχολογικά χαρακτηριστικά τους, θα στηρίξουν και πάλι την παράταξή τους.

    • zackii avatar
      zackii @ Γιάννης Φαίλτωρ 23/06/2010 06:49:15

      Συμφωνώ στο πρώτο σκέλος, αλλά νομίζω ότι η κύρια διαφορά ΠΑΣΟΚ και ΝΔ κυρίως σε επίπεδο ανώτατων στελεχών, είναι ότι στο μεν ΠΑΣΟΚ τους ενώνει η νομή της εξουσίας -και κυρίως τα πολύ χοντρά λεφτά που παίζουν εκεί-με αποτέλεσμα να μην ενδιαφέρονται ποιός είναι αρχηγός-πρωθυπουργός όσο αυτοί τρώνε με χρυσά κουτάλια,στη μεν ΝΔ που τα περισσότερα στελέχη είναι από -τουλάχιστον-υπερεύπορα τζάκια, εκείνο που τους ενδιαφέρει είναι να είναι οι ίδιοι αρχηγοί-η τουλάχιστον ένα σκαλί παρακάτω κι ας είναι μονίμως στην αντιπολίτευση.
      Και γιά του λόγου το αληθές σύγκρινε ΓΑΠ-Βενιζέλο, Σαμαρά-Ντόρα.

      • Γιάννης Φαίλτωρ avatar
        Γιάννης Φαίλτωρ @ zackii 23/06/2010 10:27:01

        Να προσθέσω τα εξής:

        Η πρώιμη ΝΔ λειτουργούσε μάλλον με κριτήρια προ-αστικού τύπου θα λέγαμε. Ο βουλευτής, γόνος συνήθως κάποιας καλής αστικής οικογενείας, έμοιαζε με προεπαναστατικό προεστό ή κοτζαμπάση. Η σχέση του με τον ψηφοφόρο ήταν καθαρά πατερναλιστική. Η ιδεολογία στηριζόταν στον αντικομουνισμό και σε μια πατριωτική ρητορεία. Από τα μέσα της όμως δεκαετίας του ΄80 ο πασοκισμός μπολιάστηκε για τα καλά στο σώμα της ΝΔ που εξελισσόταν ηλικιακά χωρίς να αλλάξει κατά βάση και τα προγενέστερα πατερναλιστικά χαρακτηριστικά της. Θεωρήθηκε ότι ήταν ο μόνος δρόμος για την κατάληψη του βαλσαμοποιείου της εξουσίας. Όμως στη ΝΔ δεν υπήρχε ούτε το εκπαιδευμένο πολιτικό προσωπικό, ούτε το ιδεολογικό οπλοστάσιο ,ούτε τα μέσα αναπαραγωγής αυτού του μηχανισμού. Και στη ΝΔ αναπτύχθηκαν φυντάνια με τα ίδια ανθρωπολογικά χαρακτηριστικά (αριβισμός, ατομισμός, δίψα για εξουσία κλπ). Όμως σε μια περίοδο ιδεολογικής ηγεμονίας του μικροαστικού ριζοσπαστισμού όπως αυτός εκφράστηκε από το ΠΑΣΟΚ, το Πασοκικό κακέκτυπο της ΝΔ δεν είχε καμία τύχη. Οι δύο φορές που κετέκτησε την εξουσία δε συνέβησαν επειδή κυριάρχησε στο πεδίο των ιδεών (αφού δεν είχε τέτοιες). Επί πλέον η παράταξη έχασε σιγά-σιγά τα ερείσματά της στον τύπο αφού οι παραδοσιακοί εκδότες που τη στήριζαν είτε εξέλιπαν είτε μεταβίβασαν τις εφημερίδες τους σε «ξένα» προς την παράταξη χέρια. Η πρώτη «νεοφιλελεύθερη καρικατούρα» του Κ. Μητσοτάκη δεν αποτέλεσε παρά μια παρένθεση μέσα σε ένα ήδη εχθρικό πολιτικό υπόβαθρο ενώ η δεύτερη του ΚΚ του Β΄, ενώ ξεκίνησε με ελπίδες, κατέστη (εκ του αποτελέσματος) ουρά του Σημιτικού εκσυγχρονισμού στη συμπεριφορά και στις πρακτικές των στελεχών της. Νομοτελειακά κατέρρευσε εκ των έσω μέσα σε ένα πολεμικό επικοινωνιακό περιβάλλον από τα ΜΜΕ.
        Τα αντιπολιτευτικά χαρακτηριστικά και οι εν γένει αντιδράσεις της ΝΔ διαπνέονται ακόμα από το χαρακτήρα του παλιού της εαυτού.
        Νομίζω πως το πρώτο πράγμα που πρέπει να γίνει στη ΝΔ είναι ο εξοβελισμός του πασοκισμού που χαρακτηρίζει μεγάλο μέρος του προσωπικού της και της νοοτροπίας της. Αυτό απαιτεί αποπομπές όλως των φορέων αυτής της νοοτροπίας (βουλευτών, συνδικαλιστών, πολιτευτών κλπ.) Προκαλούν θυμηδία διάφοροι πολιτευτές και μεσαία στελέχη οι οποίοι παίρνουν σβάρνα τα κανάλια (κυρίως τα μικρότερα) ομοιάζοντες με κλαίουσες χήρες μόνο και μόνα για λίγα λεπτά τηλεοπτικής ύπαρξης. Όλα αυτά πρέπει να εξαφανιστούν και ως εικόνα και ως νοοτροπία. Πιστεύω πως θα αλλάξουν. Όμως η γέννα θα είναι επίπονη.

      • Ψυλλιασμένος avatar
        Ψυλλιασμένος @ zackii 23/06/2010 10:53:20

        Ο εκπασοκισμός της ΝΔ σε επίπεδο νοοτροπίας είναι ένα μεγάλο πρόβλημα και σωστά επισημαίνεται.
        Να αναφέρω δύο άλλες παραμέτρους του εκπασοκισμού της ΝΔ:
        1. Η προσχώρηση της ΝΔ στην αριστερολαγνεία ή την αριστεροφοβία. Αυτό έγινε επό ΚΚ Β΄ και συνεχίζεται με τον Σαμαρά, παρά τα λεγόμενα περί στροφής προς τα δεξιά. Κανείς δεν τολμά να τα βάλει ευθέως με την Αριστερά, σε βάση ιδεολογική και σε βάση πρακτική.
        2. Η αντιγραφή από την ΟΝΝΕΔ μεθόδων άλλων κομματικών νεολαιών, εδώ όμως τον αριστερό ακτιβισμό τον αντικαθιστά ο "ακτιβισμός της διασκέδασης", με τα διάφορα πάρτυ. Ιδεολογία μηδέν.

      • Γιάννης Φαίλτωρ avatar
        Γιάννης Φαίλτωρ @ zackii 23/06/2010 11:02:45

        Ειδικά για το δεύτερο θα συμφωνήσω απόλυτα. Όσο θυμάμαι κάτι νεοσσούς της ΔΑΠ στο πολυτεχνείο, αρχές δακετίας του 90, με πιάνει γέλιο. Εύπορα αγοράκια και κοριτσάκια κενά περιεχομένου. Άντε να διοργανώσουμε καμιά χοροεσπερίδα στα βόρεια προάστια και καμιά εκδρομούλα στη Μύκονο. Η οργάνωση νεολαίας δεν έχει λόγο ύπαρξης έτσι όπως λειτουργεί και κατά τη γνώμη μου και πρέπει να καταργηθεί.

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ Γιάννης Φαίλτωρ 23/06/2010 10:51:16

      Γιάννη

      και τα δυο σχόλια σου είναι εξαιρετικά και τα επικροτώ.

      • aristotelis avatar
        aristotelis @ Κώστας Ροδινός 23/06/2010 11:32:37

        Πολύ ακριβης ανάλυση για το δέσιμο του ψηφοφόρου του ΠΑΣΟΚ με το κόμμα του και τον ορισμό αυτής της περίεργης σχέσης ως παραταξιακής συνείδησης. Η οποία κα εγώ συμφωνώ ότι πηγάζει από το αντιδεξιό μένος που χαρακτηρίζει τους περισσότερους Ελληνες αλλά και από το πάθος για εξουσία και έμμεσο πλουτισμό. Ομως θεωρώ ότι μετά τα μέσα της δεκαετίας του 90 η παραταξιακή συνείδηση μιας κατηγορίας ψηφοφόρων του ΠΑΣΟΚ πηγάζει και από έναν τρίτο λόγο. Ο οποίος δεν είναι άλλος από το ψευδο-εκσυχρονιστικό προσωπείο του ΠΑΣΟΚ που έχει καταφέρει να προσελκύσει πολλούς από τους κεντρώους ψηφοφόρους υψηλού επιπέδου κατα τα άλλλα. Αυτοί θεωρούν δε ότι τα στέλεχη του ΠΑΣΟΚ είναι πιο ικανά στην διακυβέρνηση και προβάλλουν ως μέγιστη απόδειξη της διακυβέρνηση Σημίτη. Συνήθως το προφίλ αυτού του ψηφοφόρου είναι μορφωμένος,μοντέρνος, στέλεχος επιχείρησης ή ελεύθερος επαγγελματίας και μικρομεσαίος επιχειρηματίας (σπανιότερα η δεύτερη και τρίτη κατηγορία διότι έχουν καλύτερη άποψη της αγοράς και βλέπουν τα πραγματικά οικονομικά επιτεύγματα του ΠΑΣΟΚ) Επηρεαζόμενοι λοιπόν και από εφημερίδες του ΔΟΛ ή την Ελευθεροτυπία θεωρούν ως πιο μοντέρνο και ικανό κόμμα του ΠΑΣΟΚ σε σχέση με την Ν. Δημοκρατία. Πολλές φορές δεν έχουν συμφέρον αλλά απλώς ωθούνται εκεί από τα μηνύματα που στέλνουν τα ΜΜΕ. Το πιο εντυπωσιακό είναι και αυτό προβάλλουν ως επιχείρημα αντικειμενικότητας τους ότι συχνά προέρχονται από κεντροδεξιές οικογένειες...

  5. neotera avatar
    neotera 23/06/2010 06:35:31

    "...η ΔΑΚΕ δεν μπορεί να ψηφίζει όχι σε απεργία στις πανελλαδικές για να μην ταλαιπωρηθούν οι μαθητές!!"
    Εγώ πάλι γιατί το βρίσκω φυσιολογικό ? Εχουν μάθει να λειτουργούν συμπληρωματικά και φυσικά σε ρόλο ΠΑΣΚΕ και τούμπαλιν τόσα χρόνια προκειμένουν να παιρνούν τα όποια καταστροφικά μέτρα, οι ρεμούλες κλπ. Πως να αλλάξουν τώρα?

  6. socrates avatar
    socrates 23/06/2010 06:50:28

    Καλά τα λέει ο Κώστας αλλά, κατά τη γνώμη μου, αφήνει έξω από τη συζήτηση το σημαντικότερο παράγοντα που αφορά ιδιαίτερα τη εποχή μας.
    Το παράγοντα μεγαλοεπιχειρηματίες, με αιχμή του δόρατος όσους έχουν τηλεοπτικά κανάλια.
    Όπως απέδειξαν με το Καραμανλή έχουν τη δύναμη να μανιπιουλάρουν τις μάζες, αναδεικνύοντας τα ελάσσονα ή τα μή υπάρχοντα θέματα σε μείζονα και αποκρύπτοντας ή υποβαθμίζοντας τα πιό σημαντικά σε ασήμαντα.
    Εδώ είναι που το πασόκ έχει τη μεγάλη εμπειρία, εδώ είναι που ξέρει να κάνει συμμαχίες και συμφωνίες, εδώ είναι που ο νόμος της σιωπής ταυτίζει τα προσωπικά συμφέροντα των συνενόχων.
    Η νέα Νέα Δημοκρατία καλά θα κάνει να μην βασίζεται στη φθορά του Παπανδρέου, τα ΜΜΕ έχουν τη δυνατότητα να κάνουν το μαύρο-άσπρο.
    Χρειάζεται αυτόνομη πορεία προς το λαό με καθαρή ιδεολογία, με καπάτσα και καθαρά στελέχη, χωρίς συμβιβασμούς, με σκληρή δουλειά, με σιδερένια πειθαρχία και με κοινό όραμα.

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ socrates 23/06/2010 07:29:30

      Σωκράτη,

      για τα ΜΜΕ είναι όπως τα λές.
      Ομως, αν ο Παπανδρέου αρχίσει να φθείρεται θα είναι δύσκολο να συνεχίσουν να τον στηρίζουν επι μακρόν.
      Την τελευταία σου παράγραφο την προσυπογράφω

    • socrates avatar
      socrates @ socrates 23/06/2010 07:41:49

      Κώστα, δύσκολο για αυτούς θα είναι, ήδη είναι.
      Είναι όμως απαραίτητο, είναι θέμα επιβίωσης.
      Ξέρουν πράγματα για τον Παπανδρέου που μπορούν να τον καταστρέψουν μέσα σε ένα μήνα, το ίδιο και αυτός.
      Είναι αρκετά έξυπνοι να ξέρουν ότι, είτε το θέλουν είτε όχι, η μοίρα τους είναι κοινή, τους συνδέει το παρελθόν και αυτό δεν πρόκειται να αλλάξει.
      Το μοναδικό που θα μπορούσε να αλλάξει τα δεδομένα είναι εάν άλλαζε η ιδιοκτησία κάποιου ιδιωτικού καναλιού, για οποιοδήποτε λόγο.
      Πάλι όμως είμαι απόλυτα σίγουρος ότι ο Παπανδρέου θα έδινε "γή και ύδωρ" για να το κρατήσει στην επιρροή του.

      • Κώστας Ροδινός avatar
        Κώστας Ροδινός @ socrates 23/06/2010 07:55:47

        Socrates,
        Το έχω γράψει πλλές φορές ότι η πρώτη φούσκα που θα σκάσει,θα είναι αυτή των ΜΜΕ.
        Τα περισσότερα είναι υπερχρεωμένα.
        Η διαφημιστική πίτα είναι μειωμένη κατά πολύ.
        Οι κυκλφορίες έχουν βουλιάξει.
        Το +20 στ τέλος διαφήμισης θα περιορίσει ακόμα περισσότερο τη διαφημιστική δαπάνη.
        Και τα δημόσια έργα έχουν περιοριστεί.
        Χώρια που οι περισσότεροι τις έχουν διαπράξει τις φορολογικές ...παραβασούλες τους
        Είναι επομένως, ευάλωτοι.
        Η κυβέρνηση έχει το πάνω χέρι. Δεν είναι όπως παλιά.
        Η μόνη λύση για τη Ν.Δ. είναι να δημιουργήσει ένα δικό της συγκρότημα ΜΜΕ και να επενδύσει στο διαδίκτυο.
        Αυτό, όμως, είναι μια άλλη και μεγάλη συζήτηση

      • socrates avatar
        socrates @ socrates 23/06/2010 08:11:34

        Ενδιαφέρουσα η θέση σου Κώστα αλλά πιο τεχνοκρατική από πολιτική. Εννοώ ότι όσο υπάρχουν πράσινες τράπεζες οι καναλάρχες και οι εφημεριδάδες δεν έχουν πρόβλημα, απλά συνεχίζουν να δανείζονται.
        Το πρόσφατο παράδειγμα της Ελευθεροτυπίας που πήρε 25 εκατομμύρια από την Πειραιώς, παρόλο που εμφανίζει χοντρες ζημιές αδώ και πολλά χρόνια είναι χατακτηριστικό.
        Προσωπικά πιστεύω, ότι σε ότι αφορά την επικοινωνία η Νέα Δημοκρατία πρέπει να κάνει συγχρόνως 3 πράγματα:
        1. Να μην τρέφει ψευδαισθήσεις για τις προθέσεις των σημερινών ΜΜΕ, ήταν με το πασόκ και θα μείνουν με το πασόκ, διότι έχουν κοινά συμφέροντα.
        2. Να αναδείξει εκατοντάδες μαχητικά στελέχη που θα οργώσουν οργανωμένα τις τοπικές κοινωνίες και θα πληροφορήσουν τον κόσμο για το τί πραγματικά συμβαίνει στη χώρα μας.
        3. Να εκμεταλλευθεί τις τεράστιες δυνατότητες επικοινωνίας που προσφέρει το διαδίκτυο και γενικότερα οι νέες τεχνολογίες.
        ΤΟ ΚΑΘΟΡΙΣΤΙΚΟ ΕΙΝΑΙ Η ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΚΑΙ Η ΠΟΣΟΤΗΤΑ ΤΩΝ ΝΕΩΝ ΚΑΙ ΑΦΘΑΡΤΩΝ ΣΤΕΛΕΧΩΝ ΠΟΥ ΘΑ ΑΝΑΔΕΙΧΘΟΥΝ ΜΕΤΑ ΤΟ ΣΥΝΕΔΡΙΟ ΑΛΛΑ ΚΑΙ Η ΟΡΓΑΝΩΤΙΚΗ ΔΟΜΗ ΠΟΥ ΘΑ ΤΟΥΣ ΚΑΤΕΥΘΕΙΝΕΙ, ΠΟΥ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΧΕΙ ΥΨΙΣΤΗ ΑΡΧΗ ΤΗ ΣΥΛΛΟΓΙΚΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΕΙΘΑΡΧΙΑ.
        Καμμία μετριότητα ή θολή προσωπικότητα δεν πρέπει να περιλαμβάνεται στη νέα Νέα Δημοκρατία, για οποιοδήποτε λόγο, δεν υπάρχουν πια περιθώρια.

      • Γιάννης Φαίλτωρ avatar
        Γιάννης Φαίλτωρ @ socrates 23/06/2010 08:42:44

        Αντιλαμβάνεται κανείς ότι το έργο που πρέπει να επιτελεστεί είναι Ηράκλειο. Όμως η διαδικασία πρέπει να είναι αμφίδρομη και όχι μόνο εκ των άνω προς τα κάτω. Η συμμετοχή του κόσμου δεν πρέπει να περιορίζεται μόνο σε εκλογικές διαδικασίες αλλά και στην παραγωγή πολιτικής. Έτσι θα αντιμετωπιστεί και το έλλειμα επικοινωνίας από τα ΜΜΕ.

      • Αγανάκτηση avatar
        Αγανάκτηση @ socrates 23/06/2010 11:37:33

        Τι ευάλωτοι κ.Ροδινέ που αν θέλουν ρίχνουν τον ΓΑΠ σε δυο βδομάδες...

      • Κώστας Ροδινός avatar
        Κώστας Ροδινός @ socrates 23/06/2010 11:45:47

        Αγανάκτηση,

        Σε δυο βδομάδες δεν μπορούν, αλλά έχει σημασία να βλέπουμε από εδώ και στο εξής πως θα τον αντιμετωπίζουν.

      • Αγανάκτηση avatar
        Αγανάκτηση @ socrates 23/06/2010 12:15:03

        Ναι να διορθώσω, σε 2 βδομάδες άντε 3 πριν τις εκλογές.

    • Βελισσάριος avatar
      Βελισσάριος @ socrates 23/06/2010 11:19:23

      Αν επιτρέπεται μια παρατήρηση:

      Το πλέγμα της ιδεολογικής κυριαρχίας του ΠΑΣΟΚ - κι ενός θολού περιβάλλοντος γύρω από αυτό, είναι ευρύτερο από τον Τύπο.

      Τη σημασία των πανεπιστημίων (και μάλιστα συγκεκριμένων κατηγοριών σχολών) και των εκδοτικών οίκων την λαμβάνετε υπ ' οψιν;

      Γιατί αυτά είναι που δημιουργούν το περιβάλλον ιδεολογικής κυριαρχίας, εντός του οποίου μπορούν να ενορχηστρωθούν τακτικοί επικοινωνιακοί χειρισμοί.

      • Κώστας Ροδινός avatar
        Κώστας Ροδινός @ Βελισσάριος 23/06/2010 11:42:48

        Βελισσάριε,

        Αυτό που γράφεις για τα πανεπιστήμια είναι πολύ εύστοχο!
        Ενδεχομένως να είναι και η ουσία του θέματος!
        Ενας λόγος που η αριστερά ανθίσταται ακόμα στην Ελλάδα, είναι ότι έχει αλώσει τα δημόσια Πανεπιστήμια και κανένας δε φαίνεται να ασχολείται με αυτό.

  7. ευτυχια avatar
    ευτυχια 23/06/2010 06:53:21

    neotera@
    Εχεις απόλυτο δίκιο. Σαν μέλος και στέλεχος της ΔΑΚΕ για πολλά χρόνια σε πολλά επίπεδα, κάνω την αυτοκριτική μου και θεωρώ οτι ποτέ ο συνδικαλισμός στην ΝΔ δεν είχε την θέση που του άξιζε. Ποτέ δεν είχε αυτόνομες θέσεις-πάντα οι απόψεις της και η δράση της υπαγορευόταν απ την συγκυρία και τα συμφέροντα των μεγαλοστελεχών.Οι κομματικοί απλώς αγνοούσαν την ΔΑΚΕ, η οποία παρέπεε απο τις νεοφιλελεύθερες απόψεις των τυχάρπαστων Ανδριανόπουλων ως τον άκριτο κρατισμό των διαφόρων ημέτερων.Θεωρώ κορυφαία συνδικαλιστική ξεφτίλα την εποχή των μεγάλων απεργιών για το Ασφαλιστικό του 93, όπου αποδέιξαμε οτι ποτέ δεν είχαμε συνδικαλισμό, οτι είμαστε Κομμα παραγόντων και ποτέ δεν μπορέσαμε απο τότε να ανακτήσουμε την χαμένη μας αξιοπρέπεια.Ποτέ δεν αρθρώσαμε οποιοδήποτε πειστικό λόγο απέναντι στην καραξεφτιλισμένη ΠΑΣΚΕ

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ ευτυχια 23/06/2010 07:44:54

      Αγαπητή Ευτυχία,

      Σέβομαι απόλυτα τους απλούς και σνχνά ανιδιοτελείς αγωνιστές της παράταξης.

      Απεχθάνομαι, όμως, επαγγελματίες τύπου Μανώλη και Πουπάκη κ.λ.π., οι οποίοι μπήκαν στον συνδικαλισμό για να εξασφαλίσυν πολιτική καριέρα. Ειδικά ο Μανώλης, προκάλεσε μεγαλύτερη ζημιά στην Κυβέρνηση Καραμανλή απ' όσο όλοι οι βουλευτές του ΠΑΣΟΚ!
      Και σήμερα τον βλέπω τομεάρχη και εξοργίζομαι.

      Αν ο Σααράς θέλει πραγματικά να δημιουργήσει υγιή συνδικαλισμό πρέπει να στείλει σπίτι τους τους ανωτέρω, να ξεκαθαρίσει από εδώ και στο εξής ότι συνδικαλιστές δεν μπαίνουν στα ψηφοδέλτια, ούτε υπουργοί γίνονται.

      Τέλος, να ξεχωρίσει την ήρα από το στάρι, όπως λές και συ.
      Οσο αυτό δε γίνεται η ΔΑΚΕ δε θα αρθρώνει "πειστικό λόγο απέναντι στην καραεξοφλημένη ΠΑΣΚΕ"

      • ψυχραιμια avatar
        ψυχραιμια @ Κώστας Ροδινός 23/06/2010 08:32:23

        Ο Μανωλης αμοιβεται για την αντιμπακογιαννικη του σταση.Το γεγονος οτι υπονομευσε την κυβερνηση της ΝΔ ολοκληρη με τα καμωματα του δεν ενδιαφερει τη Ρηγιλλης.

      • πρασινάλογα avatar
        πρασινάλογα @ Κώστας Ροδινός 23/06/2010 08:43:40

        Έτσι νομίζεις, ψυχραιμία, αλλά κάνεις λάθος.
        Το μεταβατικό στάδιο μέχρι το συνέδριο πέρασε, τώρα είναι άλλα τα δεδομένα.

      • tiramola avatar
        tiramola @ Κώστας Ροδινός 23/06/2010 08:51:21

        Κώστα θα μου επιτρέψεις να διαφωνήσω.
        Δεν μπορεί επειδή ο Μανώλης, ο Πρωτόπαπας ή ο Πιπεργιάς είχαν την εξελιξη που όλοι γνωρίζουμε να φτάνουμε σε σημείο να ζητάμε την απαγόρευση της συμμετοχής συνδικαλιστών στα ψηφοδέλτια ή να τους απαγορεύεται να γίνονται υπουργοί.
        Οι συνδικαλιστές αναδεικνύονται από τους χώρους δουλειάς.
        Η εξέλιξή τους με την συμμετοχή τους σε ψηφοδέλτια των κομμάτων και η πιθανή εκλογή τους στο βουλευτικό αξίωμα υπό κανονικές συνθήκες είναι θετική γιατί προέρχονται από τα σπλάχνα του εργαζόμενου λαού.
        Δυστηχώς μετά από κάποιο διάστημα αποκτούν και αυτοί την άθλια νοοτροπία ότι η πολιτική είναι η τέχνη του εφικτού που δεν είναι τίποτε άλλο από ανέντιμους συμβιβασμούς.

      • Κώστας Ροδινός avatar
        Κώστας Ροδινός @ Κώστας Ροδινός 23/06/2010 10:56:15

        Ψυχραιμία,

        η συμπεριφορά του Μανώλη έναντι της κυβέρνησης Καραμανλή ήταν λίαν επιειεκώς απαράδεκτη.

        Αν επιβραβεύονται τέτοιες συμπεριφορές, τότε απλώς θα τις ξαναβρούμε μπροστά μας στο μέλλον.

      • Κώστας Ροδινός avatar
        Κώστας Ροδινός @ Κώστας Ροδινός 23/06/2010 11:04:03

        Αγαπητέ Tiramola,

        Δεν είναι υποχρεωτικό να συμφωνούμε!
        Προτιμώ μάλιστα τις διαφωνίες γιατί έτσι πάει μπροστά η συζήτηση.

        Θα συμφωνούσες,όμως, μαζί μου ότι ο τρόπος με τον οποίο πολιτεύονται οι συνδικαλιστές (υπό την ευρεια έννοια του όρου πολιτεύνται) ούτε τον συνδικαλισμό προήγαγε ούτε την πολιτική ωφέλησε.

        Συνδικαλιστές που αμοίβονται πλουσιοπάροχα από αμοιβές Δ.Σ., που συνεδριάζουν σε πολυτελέστατα ξενοδοχεία, που λυμαίνονται κοινοτικά κονδύλια, που ξημεροβραδυάζονται στα κανάλια και στο τέλος γίνονται βουλευτές και υπουργοί, μόνο για την εργατική τάξη δε νοιάζονται.

        Λυπούμαι που θα στεναχωρήσω,αλλά αυτή είναι η γνώμη μου.

        Να προσθέσω και κάτι ακόμα.

        Με την προβολή που έχουν εξασφαλίσει εκλέγονται άνετα και αυτό αλλοιώνει τους κανόνες της δημοκρατίας. Αντε να τους ανταγωνιστεί ένας νεαρός επιστήμονας,που θέλει να μπεί στο στίβο της πολιτικής.

  8. klausevitz avatar
    klausevitz 23/06/2010 06:56:28

    Απο τα μέσα της δεκετίας του '90 μέχρι σήμερα,το ΠΑΣΟΚ είναι
    έτη φωτός μακριά απο το παρελθόν του, της δεκαετίας '80.
    Τό κόμμα αυτό είναι πλέον απολύτως συστημικό...και σε ποιό
    σύστημα!
    Τα περιθώρια ελιγμών που διέθετε εξαντλούνται γρήγορα. Θα
    ισχύσει και γι'αυτό ότι ισχύει και για τη ΝΔ: καμμία ανοχή!
    Το πρόβλημα είναι άλλο: δεν διαφαίνονται πολιτικές δυνάμεις
    που να συνδυάζουν κοινωνικό ριζοσπαστισμό και πραγματιστικές
    προσεγγίσεις.
    Και το χειρότερο: δεν διαφαίνονται διεργασίες σε κοινωνικές
    δυνάμεις που θα αναδείξουν νέο πολιτικό προσωπικό. Πλήν
    εκπλήξεων, για να κρατήσουμε κάποιο παραθυράκι ανοιχτό....!

  9. annoula avatar
    annoula 23/06/2010 06:58:00

    Δεν πιστεύει κανένας πια τους Πασόκους. Ο Λαός και οι οπαδοί τους απαιτούν αμα εχουν διαφωνίες να φύγουν και να ρίξουν την κυβέρνηση αλλοιώς να βγάλουν τον σκασμό.
    Οσον αφορά τον ανεκδιήγητο Γιωργάκη ε τι να πώ αυτόν τον ΄περίεργο τύπο που δεν αντιλαμβάνεται τι γίνετε γύρω του αν τον υποστηρίζουν κιολας ε είναι αρμοδιότητος ψυχιατρου.

  10. ΝΑΟΥΣΑΙΟΣ avatar
    ΝΑΟΥΣΑΙΟΣ 23/06/2010 08:19:10

    Με αυτά κι' αυτά βαρεθήκαμε, καιρός να ανοίξουμε πανιά για την αριστερά.
    Μπορεί ο λόγος τους να είναι ξύλινος και Σταλινικός επειδή εκφράζεται από την Αλέκα αλλά θα ήταν το ίδιο αν εκφραζόταν από την Λιάνα που έχει όρεξη, τσαγανό και πειστικό λόγο συν ότι το ωραίο της πρόσωπο προσελκύει τους ψηφοφόρους. Με λίγα λόγια ένας ωραίος μάγκας της πολιτικής.

    • Ψυλλιασμένος avatar
      Ψυλλιασμένος @ ΝΑΟΥΣΑΙΟΣ 23/06/2010 10:57:21

      Ναι, ωραία η Λιάνα. Και με την απαραίτητη δόση υστερίας, που φτάνει σε σημείο παροξυσμού όταν προσπαθήσεις να ψελλίσεις μία αντίρρηση στα όσα θέσφατα λέει, ή μάλλον ξεφωνίζει.

  11. nov11 avatar
    nov11 23/06/2010 09:20:28

    Οι ΔΡΟΜΟΙ είναι ΞΕΚΑΘΑΡΑ ΔΥΟ!
    1-Αυτό που ΖΟΥΜΕ και το ΧΕΙΡΟΤΕΡΟ ΠΟΥ ΘΑ ΖΗΣΟΥΜΕ
    2-Αλλαγή ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ με ΤΑΚΤΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΤΑ ΤΟΥ ΟΙΚΟΥ ΜΑΣ απαλλαγμένοι από χειραγωγούμενες μαριονέτες μιας χρήσης που στηρίζονται σε ξένα δεκανίκια της εγχώριας τάξης των ΚΛΕΠΤΟΛΑΜΟΓΙΩΝ ή ΥΠΕΡΑΤΛΑΝΤΙΚΩΝ ΦΙΛΩΝ που τους ΕΞΥΠΗΡΕΤΟΥΝ με αντάλλαγμα την ΕΞΟΥΣΙΑ ώστε να γεμίζουν το ΥΠΑΡΞΙΑΚΟ ΤΟΥΣ ΚΕΝΟ και διαχειρίζονται το ΛΑΟ ως χαχόλους κατώτερης στάθμης μη έχοντας αυτογνωσία που τιμάται στις βαθμολογίες της αρνητικής κλίμακας.
    i)ΤΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΡΕΥΜΑΤΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΣΥΓΚΛΙΝΟΥΝ ΣΕ ΠΡΩΤΗ ΦΑΣΗ ΣΤΟ ΕΛΑΧΙΣΤΟ ΜΕΤΡΟ ΤΟΥ ΑΝΤΙ-ΔΝΤ ΜΕΤΩΠΟΥ.
    ii)Τα ΑΡΙΣΤΕΡΑ ΡΕΥΜΑΤΑ πρέπει να συγκλίνουν σε μια minimum πλατφόρμα με ΣΟΒΑΡΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΑΡΧΕΣ ΑΝ ΔΕΝ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΤΟΥΣ ΠΡΟΣΠΕΡΑΣΕΙ Η ΚΟΙΝΩΝΙΑ.
    ΑΣ ΣΟΒΑΡΕΥΤΟΥΜΕ ΚΙ ΑΣ ΕΠΙΛΕΞΟΥΜΕ ΓΙΑΤΙ ΟΛΑ ΠΙΑ ΚΟΥΡΑΖΟΥΝ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΚΑΤΑΘΛΗΠΤΙΚΟ ΚΛΙΜΑ ΤΩΝ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΩΝ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΩΝ.

  12. Ψυλλιασμένος avatar
    Ψυλλιασμένος 23/06/2010 10:55:31

    Ο Γιώργος Παπανδρέου προστατεύεται και χάρη στα ταξίδια του στο Εξωτερικό. Θα μπορούσε να είχε παραιτηθεί από Πρόεδρος της Σοσιαλιστικής Διεθνούς επικαλούμενος τις έκτακτες περιστάσεις στη χώρα του, αλλά δεν το κάνει, γιατί αυτό ενισχύει την εικόνα του και στο εξωτερικό και στο εσωτερικό και τον προστατεύει. Η ανεπάρκειά του φαίνεται σιγά-σιγά και την καταγγέλουν και δημοσιογράφοι του "εκσυγχρονιστικού μπλοκ", αλλά δεν έχει γίνει ακόμα αντιληπτή από τα ευρεία στρώματα.

  13. Αγανάκτηση avatar
    Αγανάκτηση 23/06/2010 11:02:51

    Τι ΠΑΣΟΚ και κουραφέξαλα. Ας το καταλάβουν καλά οι πασοκτζήδες, με τον Γιώργη το ΠΑΣΟΚ που ήξεραν οσονούπω να το ξεχάσουν. Η πλακά είναι ότι τον προτίμησαν γιατί νόμισαν ότι είναι πιο πολύ του χεριού τους σε σχέση με τον Βενιζέλο. Κούνια που τους κούναγε. Σε λίγο δεν θα ξέρουν ούτε τα ονόματα των υπουργών και δημαρχαίων του.

    Με όλα τα τρελά και παλαβά τόσους μήνες ένα είναι πλέον σίγουρο:
    ΠΑ.ΣΟ.Κ. = Παπανδρεϊκό Σουρεαλιστικό Κίνημα

  14. ΠΕΤΡΟΣ ΧΑΣΑΠΗΣ avatar
    ΠΕΤΡΟΣ ΧΑΣΑΠΗΣ 23/06/2010 11:27:50

    κ. Ροδινέ,

    Εκπληκτικό άρθρο. Έχεις απόλυτο δίκιο.
    Μόνο που αμφιβάλλω, αν αυτή τη στιγμή, κάποιοι θέλουν να αρχίσει η φθορά Παπανδρέου από τώρα.
    Μάλλον τον "παχαίνουν" για να τον θυσιάσουν αργότερα.

  15. firiki2010.wordpress.com avatar
    firiki2010.wordpress.com 23/06/2010 11:47:26

    @ Κώστα Ροδινό
    Ωρες- ώρες η ταύτιση των απόψεων μου με τις αναρτήσεις σου καταντάει...βαρετή και με αποτρέπει να σχολιάσω. Chapeau!

  16. ευτυχια avatar
    ευτυχια 23/06/2010 14:48:51

    Γιάννη Φαίλτωρ@
    Νομίζω οτι τα είπες όλα με το σχόλιό σου.Πράγματι αυτή είναι η ανθρωπογεωγραφία του συνδικαλισμού μας. Συμφωνούμε όμως στα βασικά? Εχουμε κοινές απόψεις και όραμα? Ψιλοαμφιβάλλω.
    Κώστα Ροδινέ@
    Με την εξαιρετική σου πένα μας έβαλες ακόμη μια φορά σε προβληματισμό: μπορεί πράγματι να ισχύει αυτό που μου είπε ο Πρωτόπαππας με περισσό κυνισμό:" η εξουσία είναι οριζόντια υπόθεση.Δεν έχεις καμμιά σχέση με τους εργαζόμενους που μαλώνουν στα πεζοδρόμια με τα ΜΑΤ."

    Και μια σκηνή που θέλω να μοιραστώ μαζί σας και μάλλον δείχνει την απόγνωση που βρισκόμαστε όλοι:
    Σήμερα μπροστά απο το κεντρικό της Πειραιώς στην Θεσσαλονίκη ήταν ΕΝΑΣ μόνος άνθρωπος με μια ντουντούκα και πανώ και διαδήλωνε εναντίον της Τράπεζας. Δεν μπόρεσα να καταλάβω τι ακριβώς συνέβαινε, αλλά απο δώ και πέρα οι απελπισμένοι θάναι απρόβλεπτοι και θα διαλέγουν να δια΄δηλώνουν ΜΟΝΟΙ τους, μια και μόνοι αισθάνονται. Δεν θα εμπιστεύονται κανέναν συνδικαλιστή να τους εκπροσωπήσει.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.