#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
27/09/2012 08:00
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Στο ίδιο έργο θεατές….

Του Κώστα Ροδινού

Το κείμενο που ακολουθεί είναι σκληρό, αλλά σκληρή είναι η πραγματικότητα, ενώ η αλήθεια απελευθερώνει…

Όσα χρόνια παρακολουθώ τη ΝΔ, και δεν είναι λίγα, με ενοχλεί  η σχέση της με το επιχειρηματικό-εκδοτικό-τραπεζικό κατεστημένο. Έπαθε πολλές φορές, αλλά ουδέποτε έμαθε. Και συνεχίζει ακάθεκτη, αδιόρθωτη και αμετανόητη!

Παιχνίδια εκδοτών !

[caption id="attachment_181391" align="alignnone" width="480" caption="Μ. Παπαϊωάννου - Γ. Μπόμπολας - Α. Λιβάνης"][/caption]

Θα θυμούνται οι ... νεότεροι, εκείνο το πρωτοσέλιδο του «ΕΘΝΟΥΣ», «Πέφτει ο φαύλος», παραμονές των  εκλογών του 1989. «Φαύλος», ήταν ο πρώην εκλεκτός τους Ανδρέας Παπανδρέου. Βλέπετε τους είχε …ενοχλήσει  η αβάντα του στην  επέλαση  Κωσκοτά!

Οι εκδότες  συνασπίστηκαν με τον Μητσοτάκη και επιχείρησαν να τελειώσουν πολιτικά τον Ανδρέα. Να τον «τελειώσουν», όχι να τον εξαφανίσουν!

Και ο Μητσοτάκης τους αντάμειψε πλουσιοπάροχα. Τηλεοπτικές άδειες, αναθέσεις έργων , προμήθειες κ.λ.π. Έμεινε στην ιστορία εκείνη η φράση του Χαρίλαου «να βοηθήσουμε τον γιό του Πέτρου», τον Σωκράτη Κόκκαλη, δηλαδή!

Η συνέχεια είναι γνωστή!

Ο Μητσοτάκης έβαλε την αστυνομία να ξηλώνει τις κεραίες του Αλαφούζου, ενώ οι εκδότες όταν κατέθεσαν στο Ειδικό  Δικαστήριο έπαθαν ..ολική αμνησία και μετετράπησαν σε μάρτυρες υπεράσπισης! Την πάτησαν κάτι ονειροπόλοι!

Ο «φαύλος» επανήλθε, εν πλήρη δόξει και τιμή!

Αρχηγός της Ν.Δ. ανέλαβε ο Μίλτος! Ξεχείλιζε η αγάπη των νταβατζήδων! Μάλιστα ο κύρ Σταύρος, στην  πρώτη τηλεοπτική του εκπομπή στον Αντένα τον υποδέχθηκε με τη φράση «Καλωσορίζουμε τον επόμενο Πρωθυπουργό της Ελλάδος». Βλέπετε ο Ανδρέας ήταν βαριά ασθενής και το σύστημα αναζητούσε διάδοχη κατάσταση. Τότε μπήκε στο λεξιλόγιο  η φράση, «πρωθυπουργός εν αναμονή»!

Όμως, οι βουλές των εκδοτών, αλλάζουν γρήγορα! Όταν έγινε Πρωθυπουργός ο Σημίτης, ο Μίλτος θεωρήθηκε καμένο χαρτί. Τον λοιδόρησαν, τον συκοφάντησαν, τον νίκησαν.  Ο Μίλτος μπορεί να είχε πολλές αδυναμίες, αλλά ήταν παλικάρι, μαχητής. Αποχώρησε ηττημένος.

Το καθεστώς Σημίτη ήταν ιδιαίτερα γενναιόδωρο με τους προστάτες του. Μεγάλα έργα, προμήθειες και το πάρτυ του Χρηματιστηρίου! Η διαπλοκή γιγαντώθηκε! Μπορούσε πια να καταπνίξει το πολιτικό σύστημα!



Ο Μπαϊρακτάρης….

Όταν η ΝΔ έκανε την τομή να εκλέξει αρχηγό της τον νεαρό Καραμανλή, το ΒΗΜΑ του κυρ Σταύρου, σε μια πρωτοφανή απρέπεια, τον υποδέχθηκε με τη φωτογραφία της Ντόλυς. Του διάσημου κλωνοποιημένου προβάτου. Το μήνυμα ήταν σαφές. Θα περιμένεις τη σειρά σου! Εμείς αποφασίζουμε!

Κάπως έτσι, χάθηκαν οι εκλογές του 2000…

Όταν το σύστημα Σημίτη κατέρρεε, οι νταβατζήδες ανακάλυψαν τον σωτήρα …Γιωργάκη. Μέσα σ’ ένα βράδυ, τον μετέτρεψαν σε  ..Γιώργαρο! Και να ο Γιώργος να μοιράζει μελομακάρονα, να ο Γιώργος να πληρώνει διόδια, να ο Γιώργος με το ποδήλατο. Μόνο στην κρεβατοκάμαρά του δεν  έβαλαν link για να πειστεί ο ελληνικός λαός για όλα τα προσόντα του!

Έτσι, ένας διαφαινόμενος θρίαμβος, μετετράπη σε μια απλή νίκη.

Θυμάμαι, παρακολουθούσα την ορκωμοσία της νέας κυβέρνησης παρέα μ΄ έναν παλαίμαχο πολιτικό. «Ο Καραμανλής τελείωσε προτού ακόμα αρχίσει», μου είπε απαισιόδοξα. «Έβαλε στο ΥΠΕΧΩΔΕ έναν άνθρωπο των εργολάβων, στο Οικονομίας έναν άνθρωπο των Τραπεζών και στα ΜΜΕ έναν άνθρωπο των εκδοτών. Θα τον δέσουν χειροπόδαρα»!

Το θεώρησα υπερβολικό, αλλά στην πορεία απεδείχθη ότι είχε δίκιο.

Η σύζυγος του Υπουργού Επικρατείας παρουσίαζε το «δελτίο των 8» στο ΜΕGAλο Κανάλι.

Οι εργολάβοι πήραν bonus για να τελειώσουν τα  υπερκοστολογημένα ολυμπιακά έργα, αντί να τους επιβληθούν πρόστιμα για τις καθυστερήσεις.

Ο νόμος για το «βασικό μέτοχο» κατέρρευσε σα χάρτινος πύργος. Μόλις και γλιτώσαμε το πρόστιμο!

Το σκάνδαλο του Χρηματιστηρίου, ουδέποτε αποκαλύφθηκε και ουδείς τιμωρήθηκε.

Και οι «νταβατζήδες» του Μπαϊρακτάρη όχι μόνο δεν πήγαν φυλακή, αλλά παραλίγο να έστελναν εκεί τη μισή κυβέρνηση Καραμανλή!

Από τους κουρασμένους στους….ξεκούραστους!



Όταν πέρασε ο μήνας του μέλιτος, άρχισαν βροχή οι …αποκαλύψεις!

Υποκλοπές, δομημένα ομόλογα, σκάνδαλα και το σκάνδαλο των σκανδάλων, το Βατοπέδι!

Παρ’ όλα αυτά συνέχισαν να «μπουκώνουν» με κρατική διαφήμιση τους υβριστές τους επειδή ήλπιζαν στην επιείκειά τους! Κούνια που τους κούναγε!

Ο Καραμανλής, οδήγησε το κόμμα του στη μεγαλύτερη του ήττα  και ο ίδιος αποχώρησε ατιμασμένος.

Εν τω μεταξύ είχε ανατείλει το αστέρι του …μεγάλου τιμονιέρη, του Γιώργου! Αυτόν που ο κυρ Σταύρος, με πρωτοσέλιδό του,  ζητούσε να παραιτηθεί υπέρ του Βενιζέλου μετά τις εκλογές του 2007 (θυμάστε εκείνο το «παραιτήσου κύριε Πρόεδρε»;),  το 2009 του παραχώρησε τη θέση του κυρίου άρθρου του ΒΗΜΑΤΟΣ, ανήμερα  των εκλογών.

Ο Γιώργος με το «λεφτά υπάρχουν» κατέλαβε  θριαμβευτικά την εξουσία.  Οι νέοι και ξεκούραστοι υπουργοί του , ευθυτενείς και καλογυμνασμένοι, με τα σακίδια στον ώμο, ανέβαιναν τρία-τρία  τα σκαλιά του Μαξίμου!

Ο Γιώργος  έκανε το γύρο του κόσμου και όταν επέστρεφε, μοίραζε επιδόματα, καταργούσε φόρους, έταζε  αυξήσεις, έφερνε  ξένες προσωπικότητες, Ρουμπινί, Stiglitz, Αθεμπίγιο, Σόρος, καθηγητές από φημισμένα πανεπιστήμια! Το Μέγαρο Μαξίμου μετατρεπόταν σε …Λευκό Οίκο!

Η Ελλάδα άλλαζε!

Στο μεταξύ, ο …απόβλητος της πολιτικής ζωής, Αντώνης Σαμαράς τόλμησε να βάλει υποψηφιότητα για αρχηγός της ΝΔ! Γέλασε και το παρδαλό κατσίκι! Σαν να του έλεγαν «που πας ρε Καραμήτρο»! Οι δημοσκοπήσεις δεν του έδιναν καμιά ελπίδα! Θυμάμαι, τότε στις αρχές, …τόλμησα να καλέσω μερικούς φίλους και γνωστούς στο γραφείο μου,  για να συναντηθούν με τον Χρύσανθο. Μου απάντησαν ότι θα έρθουν είκοσι, αλλά τελικά …εμφανίστηκαν 4! Οι άλλοι μου διαμήνυσαν ότι χάνω τον καιρό μου, «αρχηγός θα εκλεγεί η Ντόρα. Μην εκτίθεσαι!»

Ο Σαμαράς έκανε το μη αναμενόμενο, απευθύνθηκε στον λαό και κέρδισε χάρις στο Διαδίκτυο, παρά την υποστήριξη όλων των εκδοτών προς τη Ντόρα! Ποιος να το περίμενε!

Μνημόνιο: από την αποθέωση στην πυρά!



Μετά ήρθε το  μνημόνιο! Ο Γιώργος, ο οραματιστής Πρωθυπουργός έσωζε τη χώρα και την οδηγούσε στο απάνεμο λιμανάκι της ..Ιθάκης! Θυμάστε το σκηνικό με το Καστελόριζο;

Τους σχολιαστές του Mega να προσπαθούν να μας πείσουν πόσο …αναγκαίο ήταν το Μνημόνιο;

Τα πύρινα άρθρα του Συγκροτήματος; Έχω κρατήσει μερικά και γελάω ακόμα!

Όσοι ήμασταν εναντίον, μας χαρακτήριζαν ανεύθυνους, λαϊκιστές, δημαγωγούς, λαοπλάνους, επιπόλαιους, κοντόφθαλμους, παλαιοκομματικούς. Με άλλα λόγια, επιζήμιους για τη χώρα!

Ο Σαμαράς, αν έπαιζε ως είδηση στα δελτία των «8» ,θα ήταν λίγο πριν τον καιρό! Και αυτό, άμα προλάβαιναν!

Ήταν το μαύρο πρόβατο της …οικουμένης!

Όταν πια το Καλοκαίρι του 2011, όλοι ανακάλυψαν ότι το μνημόνιο όχι μόνο δεν βγαίνει, αλλά  οδηγεί τη χώρα στην καταστροφή, οι ίδιοι που έως πρότινος χαρακτήριζαν το Σαμαρά λαϊκιστή, άρχιζαν να ανακαλύπτουν …ψήγματα αλήθειας στις προτάσεις του. Δειλά-δειλά, να τολμούν να ψελλίσουν  ότι μπορεί και να είχε δίκιο στην επιχειρηματολογία του. Τότε προσπάθησαν να τον εξωθήσουν στην συγκυβέρνηση.

Ο Σαμαράς είδε την παγίδα  τον Ιούνιο και  δεν …τσίμπησε!

Δυστυχώς, ό,τι απέφυγε το Ιούνιο, το έκανε λίγους μήνες αργότερα με δόλωμα το PSI, που υποτίθεται ό,τι θα ελάφρυνε το χρέος της χώρας.

Το PSI θα μπορούσε, όντως,  να βοηθήσει ουσιαστικά τη χώρα, αλλά η διαπραγμάτευση του Βενιζέλου απεδείχθη καταστροφική. Έτσι, κατέληξε σ’ ένα φιάσκο που διέλυσε τα ασφαλιστικά ταμεία (εξαερώνοντας τα αποθεματικά τους) και αποτελείωσε το τραπεζικό μας σύστημα.  Το δίδυμο Παπαδήμου-Βενιζέλου τα έδωσε όλα, χωρίς να εξασφαλίσει τίποτα.

Στο ίδιο έργο θεατές!



Για να έρθουμε στα σημερινά. Λυπάμαι που ξαναβλέπω το ίδιο έργο!

Η ΑΤΕ, αντί να εκσυγχρονιστεί και να ανακεφαλαιοποιηθεί, εκτελέστηκε με συνοπτικές διαδικασίες !

Το  ήθελε, λέει, η Τρόϊκα!

Ε, και;

Αν αύριο η Τρόϊκα ζητήσει να παραχωρήσουμε το ..Καστελόριζο στην Τουρκία,  θα το κάνουμε;

Την ίδια μοίρα, αναμένεται να  έχει και το Τ.Τ., το οποίο αποτελείωσε με μια δήλωσή του ο κ. Στουρνάρας!

Ακόμα και ο ΟΠΑΠ, το φιλέτο των αποκρατικοποιήσεων, απαξιώνεται καθημερινά για να δοθεί έναντι ευτελούς τιμήματος.

Ακούω πως όταν έρθει η περίφημη μεγάλη δόση, θα «ξεμπλοκάρουν» τα μεγάλα έργα (δηλαδή θα δώσουμε πάλι ρευστό στους μπετατζήδες οι οποίοι εν τω μεταξύ συνεχίζουν να εισπράττουν διόδια, χωρίς να εκτελούν έργα)!

Παράλληλα, η όλη επαναδιαπραγμάτευση με την Τρόϊκα  εξαντλείται σε λογιστικά ζητήματα.

Πόσο σφιχτή θα είναι η θηλιά με την οποία θα κρεμάσουμε μισθωτούς, συνταξιούχους και ελεύθερους επαγγελματίες!

Προς θεού, να μην πειραχτεί η ..ιερή αγελάδα που λέγεται δημόσιο!

Δηλαδή, περίπου, ό,τι έκανε και ο Βενιζέλος!

Ποια η διαφορά, αλήθεια;

Και σαν να μην έφταναν όλα αυτά, καθημερινά είμαστε μάρτυρες υπόγειων διαδρομών με τα συστημικά ΜΜΕ! Ξαφνικά, οι έως χθές επικριτές του Σαμαρά, μετατράπηκαν, χωρίς αιδώ, σε διαπρύσσιους υποστηρικτές του! Είναι τόσο γλοιώδη τα άρθρα τους που θα έκαναν να αγανακτήσει ακόμα και ο φανατικότερος υποστηρικτής του!

Από την άλλη, κάποιοι κυβερνητικοί ίππευσαν τα καλάμια της εξουσίας και απολαμβάνουν τις χάρες της! Ας τους θυμίσει κάποιος πως είναι πρόσκαιρες! Ουδείς αεί άρχει... Και η προσγείωση στην καθημερινότητα είναι βεβαία, ενίοτε και επώδυνη!

Όλα αυτά τα χρόνια παίχθηκε ένα άτιμο παιχνίδι σε βάρος του απλού πολίτη. Και είναι ντροπή να καλούνται να πληρώσουν τα σπασμένα αυτοί που δε έφταιξαν.

Αυτά τα μέτρα δεν τ’ αντέχει ο κόσμος. Αν δεν το έχουν καταλάβει στην Κυβέρνηση, τότε μάλλον έχουν, προώρως, αποκοπεί από την κοινωνία.

Ας φωνάξει μια μέρα ο Πρωθυπουργός, τυχαία, δέκα απλούς πολίτες στου Μαξίμου, να μάθει  την αλήθεια.

Και ας αποφασίσει…

ΣΧΟΛΙΑ

  1. 1kris avatar
    1kris 27/09/2012 08:19:37

    Κωστα ,εγραψες.ετσι απλα.σου ξεφυγε ομως κατι.και τωρα παρακαλεσαμε τον κυρ-Σταυρο .εκλεξαμε τον υιο του βουλευτη.πολλα λαθη κωστα πολλα.

    • thΘymios avatar
      thΘymios @ 1kris 27/09/2012 14:14:20

      καλώς!

  2. Ioustinianos avatar
    Ioustinianos 27/09/2012 08:26:36

    Συγχαρητήρια για το άρθρο σας κ. Ροδινέ.

    • χανια avatar
      χανια @ Ioustinianos 27/09/2012 21:16:32

      Απο τα πιο εμπεριστατωμενα που γραφτηκαν στη σελιδα

  3. Κώστας Χ. avatar
    Κώστας Χ. 27/09/2012 08:28:32

    Συμφωνώ σε όλα, η απορία όμως παραμένει.
    Και τώρα τι κάνουμε; Σε ποιόν να στραφούμε; Σε τι να ελπίζουμε;

    • Γιάννης avatar
      Γιάννης @ Κώστας Χ. 27/09/2012 17:00:50

      Ποιόν λαό? Αυτόν που μέχρι τώρα ψήφιζε αυτούς που κατακρίνει αυτό το άρθρο? Να εμπιστευτούμε αυτόν το λαό?

      • GO avatar
        GO @ Γιάννης 27/09/2012 19:15:14

        Τι θα θέλατε; Να αλλάξουμε λαό;
        Αυτό δεν γίνεται!!!

  4. ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. avatar
    ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. 27/09/2012 08:42:21

    Κώστα, αποκλείεις να μην γίνεται αλλιώς με τα μέτρα; Το σχέδιο Σαμαρά φαίνεται ότι είναι να συμφωνήσουν με την τρόϊκα για το περιεχόμενο, να πάρουμε θετική αξιολόγηση και μετά στη σύνοδο κορυφής να πάρουμε την επιμήκυνση ώστε κάποια μέτρα από τα συμφωνηθέντα (πχ οι περικοπές μισθών, συνταξεων) να καιροπεταχτούν 2 χρόνια μετά και να μην εφαρμοστούν τώρα. Έν τω μεταξύ σε αυτά τα 2 χρόνια αν υπάρξει πρωτογενές πλεόνασμα (απ' ό,τι φαίνεται θα υπάρξει από το 2013) θα αλλάξει άρδην το κλίμα αφού η πιθανότητα χρεοκοπίας θα έχει εκμηδενιστεί (μια πρωτογενώς πλεονασματική οικονομία δεν χρεοκοπεί) με αποτέλεσμα να αρχίσει η ανάκαμψη και μετά η ανάπτυξη. Αν σε αυτά προσθέσουμε πολλές ιδιωτικοποιήσεις όχι τόσο για το τίμημα (αυτό πάει για την εξυπηρέτηση του δημοσίου χρέους αποκλειστικά, δηλ όσο μεγάλο κι αν είναι δεν μπαίνει στην τσέπη μας αλλά πάει στους δανειστές) αλλά για να κλείσει η οικονομία έμπρακτα την Σοβιετική της εμμονή και αν εντός αυτής της διετίας γίνει αυτό που συζητείται ολοένα με μεγαλύτερη ένταση δηλ κούρεμα δημοσίου χρέους ή ευρωμόλογα τότε είναι πιθανό αυτά τα μέτρα περικοπών να μην εφαρμοστούν ποτέ παρά το ότι θα έχουν ψηφιστεί. Αν έχεις πλεόνασμα χωρίς να εφαρμόσεις πραγματικά τις επιπλέον περικοπές ο δανειστής ξέρει ότι θα πάρει πίσω τα λεφτά του οπότε δεν θα έχει κανένα λόγο να συμφωνήσει την κατάργησή τους (των περικοπών) και μετά από λίγο καιρό να βγούμε κανονικά στις αγορές και τέλος να απαλλαγούμε και από την τρόϊκα.

    Θα μου πεις, πού ξέρουμε αν θα γίνει κούρεμα δημοσίου χρέους ή ευρωομόλογα. Το υποθέσουμε μετά σχετικής βεβαιότητας γιατί αλλιώς η ΕΕ θα αυτοκτονήσει για τους γνωστούς λόγους (όλος ο ευρωπαϊκός νότος θα κινδυνεύσει).

    Κάτι ακόμα για το τίμημα των ιδιωτικοποιήσεων των επιχειρήσεων του δημοσίου: οι τιμές είναι αναμενόμενα χαμηλές. Όμως αν φερ' ειπίν πωληθεί ο ΟΠΑΠ 2 δις αντί για 4 δις και γίνει το κούρεμα του δημοσίου χρέους τότε τα 2 θα ισοδυναμούν πχ με 5 γιατί το τίμημα είπαμε παει αποκλειστικά για την εξυπηρέτηση του δημοσίου χρέους.

    Το παραπάνω σχέδιο για ευνόητους λόγους δεν μπορεί να κοινοποιηθεί όσο διαρκεί η διαπραγμάτευση με την τρόϊκα γιατί θα είναι σαν να τους καλούμε αυτοβούλως να σκληρύνουν περισσότερο τη θέση τους.

    • GO avatar
      GO @ ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. 27/09/2012 09:19:19

      Μα όλα τα μέτρα θα ψηφιστούν και θα εφαρμοστούν αμέσως. Ορισμένα απ' αυτά, αναδρομικά από 1-7-2012.
      Για ποιό "καιροπέταγμα" μιλάμε, όταν μάλιστα θα περάσει και η περίφημη "ρήτρα απόκλισης";
      Δυστυχώς!

    • SER avatar
      SER @ ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. 27/09/2012 10:05:26

      φιλε μου, το προβλημα της νδ δεν είναι το ότι θα πάρει μέτρα.Είναι ότι είπε προεκλογικά ψέμματα χειρότερα από του γαπ.....είναι ότι χρησιμοποίησε εκβιασμό.Αν πήρε ένα ποσοστό ήταν από το φόβο.Ο φοβισμένος, όταν εξαπατηθεί είναι πολύ χεορότερος από τον οργισμένο, γιατί είναι ύπουλος

      • Θασίτης avatar
        Θασίτης @ SER 27/09/2012 20:50:59

        Για τα ψέματα που απεχθάνομαι έφυγα εγώ και χιλιάδες άλλοι τον περασμένο Δεκέμβρη . Άλλοι τόσοι θα φύγουν δυστυχώς με τα ψέματα του Ιουνίου...

    • Lampros avatar
      Lampros @ ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. 27/09/2012 16:49:51

      Το σχέδιο Σαμαρά φαίνεται ότι είναι να συμφωνήσουν με την τρόϊκα για το περιεχόμενο, να πάρουμε θετική αξιολόγηση και μετά στη σύνοδο κορυφής να πάρουμε την επιμήκυνση ώστε κάποια μέτρα από τα συμφωνηθέντα (πχ οι περικοπές μισθών, συνταξεων) να καιροπεταχτούν 2 χρόνια μετά και να μην εφαρμοστούν τώρα. Έν τω μεταξύ σε αυτά τα 2 χρόνια αν υπάρξει πρωτογενές πλεόνασμα (απ’ ό,τι φαίνεται θα υπάρξει από το 2013) θα αλλάξει άρδην το κλίμα αφού η πιθανότητα χρεοκοπίας θα έχει εκμηδενιστεί (μια πρωτογενώς πλεονασματική οικονομία δεν χρεοκοπεί) με αποτέλεσμα να αρχίσει η ανάκαμψη και μετά η ανάπτυξη.

      ΛΟΛ....

      Ναι, και το 2012 θα βγαίναμε στις αγορές που έλεγε και ο Παπακωνσταντίνου...

      • Heaven avatar
        Heaven @ Lampros 27/09/2012 17:00:25

        ακριβώς ετσι!!
        το 2012 θα βγαιναμε στις αγορές, και σε δεκαοκτώ μήνες κάποιοι ...άλλοι θα μηδένιζαν το έλλειμμα!!!
        άστο καλύτερα!!
        απ' όπου και αν το πιάσουμε ...όζει!!!

        • Heaven avatar
          Heaven @ Heaven 27/09/2012 21:18:43

          μα μην ξεχάσω:
          το καιροπέταγμα... τα ...σπάει!!!

    • ano-kato avatar
      ano-kato @ ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. 27/09/2012 17:49:05

      Όταν κοιμάσαι να σκεπάζεσαι αγαπητέ.Τέτοια όνειρα λένε ότι τα βλέπεις ξεσκέπαστος.

  5. Διηνεκης avatar
    Διηνεκης 27/09/2012 08:49:15

    Όπου φτωχός κ´ η μοίρα του,Κώστα να ετοιμαζόμαστε για άλλες καταστάσεις;;

    • T.V avatar
      T.V @ Διηνεκης 27/09/2012 10:11:55

      Και μονο απο το ονομα εισαι σιγουρα ετοιμος!

  6. GO avatar
    GO 27/09/2012 08:50:40

    Κύριε Κ.Ρ, καλημέρα σας.
    1.- Εκεί, στα περί Μίλτου, υπάρχει ένα ιστορικό κενό. Δυσάρεστα πράγματα, για όσους τα έχουμε ζήσει.
    2.- Ο χαρακτηρισμός "ατιμασμένος" δεν ταιριάζει στον Κώστα Καραμανλή.
    3.- Σ' όλα τα υπόλοιπα, είμαστε απολύτως σύμφωνοι.

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ GO 27/09/2012 09:18:15

      καλημέρα,
      τον Καραμανλή επιχείρησαν να τον ατιμάσουν.
      Μόνο το προπατορικό αμάρτημα δεν του φόρτωσαν.
      Ελπίζω όταν κρίνει οτι ήρθε η ώρα να βάλει τα πράγματα στη ορθή τους διάσταση.
      Οπως, αντιλαμβάνεσαι δεν επιχείρησα να ...γράψω ιστορία.
      Μια σταχυολόγηση περιστατικών έκανα.
      Προφανώς και υπάρχουν κενά.

      • GO avatar
        GO @ Κώστας Ροδινός 27/09/2012 09:23:53

        Ιδίως για το πως ο Μίλτος δεν έγινε Πρωθυπουργός.

      • Enzo avatar
        Enzo @ Κώστας Ροδινός 27/09/2012 12:12:49

        Μιας και αναφερεσται στον Καραμανλη εχω μια απορια,
        αφου ο ανθρωπος εχει δηλωσει πολλες φορες οτι δεν προκειται να ξανασχοληθει με την πολιτικη και δεν τον ενδιαφερει, τοτε γιατι κατεβαινει σαν βουλευτης?
        Παρκινγκ ειναι η Βουλη?
        Δεν σοβαρευουν οι ηγετες μας θα σοβαρεψει ο λαος μας?

        • armageddon avatar
          armageddon @ Enzo 27/09/2012 17:11:47

          Να σέβεστε τον Κώστα Καραμανλή.Έκανε πολλά που πείραξαν πολλούς γι'αυτό και κυνηγήθηκε.Αν δεν έκανε εκλογές ,θα έβγαινε από την μέση με άλλο τρόπο

          • ΓΚΙΟΙ avatar
            ΓΚΙΟΙ @ armageddon 27/09/2012 19:52:49

            τις εκλογές τι ήθελε ο Καραμανλής οσο κανείς άλλος. Και καλα έκανε και εχασε με τον τρόπο που εχασε.
            Φαντάζεσαι να του εσκαγε η βομβα στα χερια;

          • Φωτεινή avatar
            Φωτεινή @ armageddon 27/09/2012 20:51:46

            !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

            ῾Η ἐπιλογή τοῦ ΚΚ νά ψηφίση ἡ βάση γιά τόν ἐπόμενο ἀρχηγό τελείωσε τήν "βασιλεία" τῆς θυγατέρας!!!!

  7. GO avatar
    GO 27/09/2012 08:54:52

    Στο λαό και μόνο στο λαό.

    • noldor avatar
      noldor @ GO 27/09/2012 13:31:30

      Αυτός κοιμάται και μη τονε ξυπνάτε......

    • Γιάννης avatar
      Γιάννης @ GO 27/09/2012 17:24:40

      Ποιόν λαό? Αυτόν που ψήφιζε αυτούς τόσα χρόνια και μας έφεραν σ´αυτήν την κατάσταση? Αυτόν το λαό θα εμπιστευτούμε? Όχι ευχαριστώ.

  8. tnt avatar
    tnt 27/09/2012 09:06:51

    ο αντρεας ψυχαρης ο βουλευτης μας στην α αθηνων τι γνωμη εχει για τη διαπλοκη και τους νταβατζηδες???

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ tnt 27/09/2012 09:22:21

      Ας τον ρωτήσουν εκείνοι που το ψήφισαν.
      Προσωπικά, μου είναι αδιάφορη η άποψή του.

      • T.V avatar
        T.V @ Κώστας Ροδινός 27/09/2012 10:13:24

        Να ρωτησουμε και αυτον που τον εβαλε στις λιστες ομως, οχι παντα το μπαλακι στον λαο....

        • Κώστας Ροδινός avatar
          Κώστας Ροδινός @ T.V 27/09/2012 11:06:53

          γιατί ο λαός είναι ανεύθυνος;

          • κύριος Χ avatar
            κύριος Χ @ Κώστας Ροδινός 27/09/2012 15:40:10

            Όχι.
            Αλλά αυτός που του έδωσε την ευκαιρία να μπορεί να κατεβεί και του δημιούργησε συνθήκες ώστε με την κατάλληλη διαφήμιση σε τηλεοράσεις και εφημερίδες να εκλεγεί, είναι ο κύριος υπεύθυνος.
            Γιατί το αρνείστε, το πασιφανές?
            Με την ίδια λογική στις επόμενες να κατεβάσει το Σαμαράς τον Κασιδιάρη και να λέμε πάλι φταίει ο λαός που τον ψήφισε?

          • aleka avatar
            aleka @ κύριος Χ 28/09/2012 20:52:07

            Και βέβαια θα φταίει ο λαός. Ούτε κουφός ούτε τυφλός ούτε απληροφόρητος είναι. Τι ακριβώς είναι , δεν ξέρω.

  9. Χωρις Μασκα avatar
    Χωρις Μασκα 27/09/2012 09:12:27

    Μία ελπίδα υπάρχει.Να αλλάξει ρότα ο Σαμαράς πριν τον τελειώσει
    το σύστημα,οι εργολάβοι ιδιοκτήτες των ΜΜΕ κ.λ.π. Αργά;
    Μήπως όμως αυτό το ίδιο σύστημα είναι που τον ανέδειξε στην θέση του "προσωρινού" Πρωθυπουργού για να ολοκληρώσει τα "θέλω"τους.
    Σύμφωνα με το άρθρο,αυτή είναι η μοναδική εξήγηση της ξαφνικής αγά-
    πης τους στο πρόσωπο του Σαμαρά.Και να δείτε που αύριο θα αγαπήσουν
    τον Τσίπρα.Όχι μόνο αύριο αλλά και χθες τον αγάπησαν,για να μην έχει
    αυτοδυναμία ο Σαμαράς,ακριβώς για να τον έχουν στο χέρι.

  10. Κώστας Ροδινός avatar
    Κώστας Ροδινός 27/09/2012 09:15:30

    Καλημέρα Μανώλη,
    Υπάρχουν και πράγματα που δεν γράφονται...

  11. ψυχραιμια avatar
    ψυχραιμια 27/09/2012 09:19:06

    Tα θελουν και τα παθαινουν αγαπητε.Ακομη δεν καταλαβες;
    Θα αναφερθω μονο στο βασικο μετοχο : ετσι οπως πηγαν να το περασουν ηταν βεβαιο οτι θα επεφταν πανω στους κανονες ανταγωνισμου της ΕΕ.
    Το σωστο ηταν η αντιστροφη διαδικασια.Οχι να ζητανε απο εταιριες προμηθειων και δημοσιων εργων βεβαιωσεις οτι δεν εχουν καναλι αλλα ΓΙΑ ΝΑ ΔΩΣΕΙ ΤΟ ΕΣΡ ΑΔΕΙΑ ΓΙΑ ΚΑΝΑΛΙ να ζητουν δηλωσεις οτι δεν εχει μετοχους εργολαβους.
    Αυτο δεν θα σκονταφτε πουθενα.Στην Ιταλια ολες τις αδειες τις εχει ο Μπερλουσκονι και η ΕΕ δεν μιλαει.
    Αλλά εδω δεν υπαρχουν καν αδειες.Δεν εχουν μοιρασει τις αδειες.Οποτε;

  12. Φελίζα avatar
    Φελίζα 27/09/2012 09:19:22

    ...τον έδεσαν χειροπόδαρα?
    Δεν λυπάμαι που βλέπουμε το ίδιο έργο ...λυπάμαι που ζούμε το ίδιο έργο.

    • tak avatar
      tak @ Φελίζα 27/09/2012 12:55:59

      Δηλαδή, αν κατάλαβα καλά, το έργο δεν κατέβηκε ποτέ! Απλά Φελίζα εκτιμάς πως μόνο οι πρωταγωνιστές αλλάζουν!
      Συμφωνώ απόλυτα μαζί σου

  13. Δρυς avatar
    Δρυς 27/09/2012 09:55:30

    Καταπληκτικό άρθρο. Άντε να λέγεται και καμία αλήθεια επιτέλους.

  14. Maximus Decimus avatar
    Maximus Decimus 27/09/2012 10:04:25

    κ. Κώστα πρέπει να είστε πολύ καλός. Επειδή κάποιοι άλλοι μου λένε ότι οργάνωναν συγκεντρώσεις με τον Χρύσανθο και δεν πατούσε κανείς

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ Maximus Decimus 27/09/2012 10:58:57

      ώστε είχα τέτοια επιτυχία,ε;
      Δεν μου είπε τίποτα ο ...αθεόφοβος!
      Ευχαριστώ για την ενημέρωση!

  15. Strange Attractor avatar
    Strange Attractor 27/09/2012 10:04:39

    Ροδινέ, όπως συνήθως, είσαι μέσα σε όλα.
    Εκείνο όμως με την "ιερή αγελάδα" του δημοσίου, δεν πρέπει να προσπερνιέται έτσι εύκολα. Σηκώνει πάρα πολύ μεγάλη συζήτηση, αφού πεποίθησή μου είναι ότι το 70% της ελληνικής οικονομίας (τουλάχιστον) είναι άμεσα ή έμμεσα συνδεδεμένο με το δημόσιο (έργα, κατασκευές, υποδομές, κατανάλωση, κλπ.)
    Κατά τα άλλα, συνεχίζω να επιμένω πως ο Σαμαράς είναι η τελευταία ελπίδα. Αν πέσει, ή αν τον "πέσουν" τα ταγκαλάκια της διαπλοκής, μαύρο φίδι που μας έφαγε όλους ανεξαιρέτως.
    Τσίπρας, Χ.Α. και σία καραδοκούν.
    (Τα περαστικά μου στον μεγάλο ασθενή Φ.)

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ Strange Attractor 27/09/2012 11:08:41

      Καλημέρα Παράξενε,
      αυτή η σύνδεση είναι μια βασική αιτία των σημερινών δεινών μας.

      • Νίκος Αργεάδης avatar
        Νίκος Αργεάδης @ Κώστας Ροδινός 27/09/2012 12:14:36

        Κώστα, έγραψες!

  16. unfair avatar
    unfair 27/09/2012 10:12:07

    την καλημέρα μου κ. Ροδινέ,
    "φωνάζει" εδώ κ καιρό ο φάκτορας για την ΕΡΤ που θα μπορούσε να δώσει μια λύση! αλλά δεν ακούνε. Όπως επίσης λέει κ για την δύναμη του διαδικτύου! Το γεγονός, που χρειάζονται ΝΕΑ πρόσωπα! Αντίδραση μηδέν.
    Για μια ΝΕΑ μεταπολίτευση χρειάζονται ριζικές αναδιαρθώσεις, χρειαζόταν στις εκλογές του Μάη, μια συνεργασία ΝΔ κ ΣΥΡΙΖΑ [ίσως κ άλλων κομμάτων] κ ένα ΕΘΝΙΚΟ σχέδιο. Μόνο όταν ξεφύγουμε από την εμφύλια αυτή αντιπαράθεση αριστεράς-δεξιάς, θα μπορέσουμε να μεταβούμε σε μια νέα εποχή.
    Εννοείται, πως το πρώτο βήμα πρέπει να είναι η "κάθαρσις"! Ώστε να ασχοληθούν με τα "κοινά" περισσότεροι νέοι άνθρωποι, μα το πιο βασικό, πως θα φανεί ποιοι τα φάγανε!!! [κ δεν λέω για τα μικρά ψαράκια που μας δείχνουν στα ΜΜΕ].
    Η τελευταία πρόταση σας, είναι κ η πιο ουσιαστική! Δυστυχώς ο Σαμαράς, φαίνεται να 'χει χάσει την επαφή του με τον κόσμο, κ οι προσωπικές του κινήσεις είναι λίγες προς τον λαό. Αυτό το κενό, στέλνει στα άκρα τον πολίτη, μεγαλώνει τις αντιπαραθέσεις των κοινωνικών στρωμάτων [με τα άδικα μέτρα] κ κάνει το κοινό μας μέλλον σκοτεινό.
    Μια φράση που έλεγε ο Σαμαράς, ήταν πως για τις αγορές, το πιο σημαντικό είναι η ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ! ας το θυμηθεί ξανά.
    ΥΓ. διάβασα κάπου, πως θα γίνει επέκταση της άδειας εκμετάλλευσης του Πρίνου με παράλληλη επένδυση κάποιων δεκάδων εκατομυρίων! Έχω ξανακάνει την πρόταση μου, Α. πληρωμή του χρέους από τις γερμανικές αποζημιώσεις Β. ανάπτυξη μέσω ΑΟΖ. Όχι άλλο ξεπούλημα!

  17. Ζωροάστρης avatar
    Ζωροάστρης 27/09/2012 10:16:35

    Χρήσιμα links...

    h--p://online.wsj.com/article/SB10000872396390444620104578010360773875202.html?mod=WSJ_article_comments#articleTabs%3Darticle

    h--p://oilprice.com/Energy/Energy-General/Greece-Oil-Smuggling-Helps-Define-the-Parliamentary-Mafiocracy.html

    h--p://www.grreporter.info/en/international_monetary_fund_accuses_latsis_and_vardinoyanis_market_manipulation/7780

  18. Dee Jay Stelios avatar
    Dee Jay Stelios 27/09/2012 10:49:01

    Εξαιρετικός κε Ροδινέ,σας διαβάζω πάντα με μεγάλη προσοχή και σεβασμό,είναι σημαντικό πιστεύω που εχετε κερδίσει την εκτίμηση και ανθρώπων ιδεολογικά αντίθετων με τα πιστεύω σας.

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ Dee Jay Stelios 27/09/2012 10:59:54

      ευχαριστώ.
      "Κοινή γάρ η τύχη και το μέλλον....αβέβαιον"!

  19. xp avatar
    xp 27/09/2012 10:58:36

    Συγχαρητηρια για το άρθρο ! Υπενθυμίζω ότι την περίοδο 1922-1932 είχαμε πρωτογενές πλεόνασμα και ιδιωτικοποιησεις σε ΟΛΕΣ τις τοτε ΔΕΚΟ.Το χρεος στο τέλος εγινε βρογχος και μειώθηκε με την χρεωκοπια του 1932 ! Και τότε είχαμε σκληρό νόμισμα (Σύνδεση Δραχμής-Χρυσού)

  20. Κόνδωρας avatar
    Κόνδωρας 27/09/2012 11:10:42

    Αχχχ... αχχχ... να υποθέσω ότι η μόνη χώρα στον κόσμο όπου καναλαρχο-μπετατζo-αεριτζήδες διαπλέκονται με την εξουσία είναι η Ελλάδα;
    Ιταλία, ΗΠΑ, Ρωσία, Κίνα, Γερμανία, Γαλλία είναι "παράδεισοι υποδειγματικού δημόσιου βίου";
    ΔΕΝ αλλάζει η διαπλοκή, ούτε καταργείται: είναι σύμφυτη με το μεγάλο κέρδος και το μεγάλο deal, παντού στον κόσμο, όσο η φύση του ανθρώπου παραμένει αναλλοίωτη.

    • abc avatar
      abc @ Κόνδωρας 27/09/2012 12:45:09

      Σοφή η διαπίστωσή σου Κόνδωρα.
      (παρεμπιμτόντως να υποθέσω εχεις δει τις "τρείς μέρες του Κόνδωρα",
      όπου έμμεσα επαληθεύει τους αριστερούς που έλεγαν οτι η οικογένεια Παπανδρέου ειναι πράκτορες της CIA...)

      • Ηλίας avatar
        Ηλίας @ abc 28/09/2012 13:29:34

        Πως ακριβώς το επαληθεύει ??

        • sirios avatar
          sirios @ Ηλίας 28/09/2012 21:57:42

          Δείχνει πχ. πως χωρίς να το υποψιάζεται ο Σοσιαλιστής πρωθυπουργός που στέλνουν απο το Χάρβαρντ να αντικαταστήσει τον φθαρμένο τους δικτάτορα σε ένα προτεκτοράτο τους τον κάνουν πράκτορά τους στέλνοντάς του μια όμορφη και καλλιεργημένη γραμματέα την οποία εκείνος τελικά παντρεύεται και μαζί με τα τέκνα τους εγκαθίστανται οριστικά στο προτεκτοράτο...

  21. Μανιάτης avatar
    Μανιάτης 27/09/2012 11:17:47

    Ακριβώς έτσι είναι.
    Τι κάνουμε;
    Μπορούν οι Έλληνες να κυβερνήσουν την Ελλάδα;

  22. Τιγράνης avatar
    Τιγράνης 27/09/2012 11:25:18

    Το άρθρο αποσιωπά ένα μέρος του δράματος, μικρό αλλά με μεγάλο συμβολισμό. Ο Σαμαράς, ο ίδιος άνθρωπος που εξελέγη κόντρα στα ορέξεις και μηχανορραφίες των καναλαρχών και των εκδοτών, επέλεξε να τοποθετήσει στο ψηφοδέλτιό του το δύσμοιρο δεξιό τέκνο της εμπροσθοφυλακής του πασοκικού κράτους.

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ Τιγράνης 27/09/2012 11:47:30

      κανένα άρθρο δεν μπορεί να τα συμπεριλάβει όλα.
      Για αυτό υπάρχουν τα σχόλια...

    • abc avatar
      abc @ Τιγράνης 27/09/2012 12:39:32

      Kαι να αναθέσει στην πιό δραματική στιγμή για το Ελληνικό κράτος την οικονομία στα χέρια του κατ' εξοχήν τέκνου του Σημιτικού "εκσυγχρονισμού" και της φούσκας του Χρηματιστηρίου...
      Τυχαία ολ' αυτά αγαπητέ Τιγράνη? Δεν νομίζω...

  23. Κ.Σ.Μαυρόπουλος avatar
    Κ.Σ.Μαυρόπουλος 27/09/2012 11:45:37

    Προσωπικά σας ευχαριστώ που φρεσκάρετε την μνήμη μας και υποδαυλίζετε την οργή μου.

  24. BLACKQUEEN avatar
    BLACKQUEEN 27/09/2012 11:54:52

    Μπράβο σας κύριε Ροδινέ. ΑΠΛΑ, ΤΈΛΕΙΟ !!!!!! '' ΤΟ ΜΕΓΑΛΟ ΜΑΣ ΤΣΙΡΚΟ'' http://www.youtube.com/watch?v=PPxEfMhQhLU

  25. Mara avatar
    Mara 27/09/2012 12:12:38

    Αγαπητέ Κώστα Καλημέρα!

    Αυτό το άρθρο που προκαλεί θλίψη και αγανάκτηση, δεν είναι μία απλή σταχυολόγηση περιστατικών.
    Είναι το χρονικό της "αντίστασης" και "ανεξαρτησίας" των πολιτικών μας προσώπων, ενάντια στους μιντιάρχες-κατακτητές....
    Κατά τα άλλα... έχουμε "δημοκρατία".
    Μιά δημοκρατία χωρίς δημοκράτες και με δήθεν δημοκρατικές.... διαδικασίες...
    Το θλιβερότερο όμως όλων είναι, πως αυτοί οι μιντιάρχες με τα άβουλα και άμοιρα πολιτικά τους όργανα, καθοδηγούν σε ένα πολύ μεγάλο ποσοστό τον λαό, ώς αγέλη προβάτων.
    Αναρωτιέμαι....
    Που θα πάει αυτή η κατάσταση???
    Ως πότε..???

  26. Κώστας Ροδινός avatar
    Κώστας Ροδινός 27/09/2012 12:21:10

    Kαλημέρα αγαπητέ Νίκο

    • Θεόδωρος Βλαχόπουλος avatar
      Θεόδωρος Βλαχόπουλος @ Κώστας Ροδινός 27/09/2012 12:44:52

      Τα θερμά μου συγχαρητηρια κε. Ροδινέ!!
      Ειλικρινής, οξύς, χωρίς λιβανίσματα!!
      Να είστε πάντα καλά, κε. Ροδινέ!!!

  27. Κώστας Ροδινός avatar
    Κώστας Ροδινός 27/09/2012 12:21:50

    Ο φίλος μου ο Κυθήριος που είναι;

    • ΚΥΘΗΡΙΟΣ avatar
      ΚΥΘΗΡΙΟΣ @ Κώστας Ροδινός 27/09/2012 23:08:50

      Καλησπέρα Κώστα,ἐξαιρετικός ὅπως πάντα,μέ σεβασμό σέ μελετῶ,καί σέ ἐπαινῶ καί γιά τήν ἀρχοντιά πού ''μεταδίδεις'' καί στά σχόλια ὅλων τῶν ἀγαπητῶν σχολιαστῶν.
      Μιά ἀναδρομή στό παρελθόν εἶναι πάντα χρήσιμη,ἐνίοτε ἀπογοητεύει,ἀλλά σίγουρα διδάσκει!
      Μιά ἀφελῆς ἀπορία:γιατί ἀπαξιώνεται τόσο ὁ ΟΠΑΠ,γιατί δέν ἀφήνουν τίς ὀμάδες στήν τύχη τους,πιό μεγάλη ἀξία ἔχουν ἀπό τή σωτηρία τῆς χώρας;

  28. GO avatar
    GO 27/09/2012 12:22:31

    Πού τον άκουσες;

  29. TopGunZ avatar
    TopGunZ 27/09/2012 13:31:09

    Συγνώμη, αλλά έχω βαρεθεί με την γκρίνια. Πόσο μυαλό θέλει για να καταλάβεις πως όταν ανακαλύπτεις ότι μπήκες στο λάθος αεροπλάνο εν πτήσει, ΔΕΝ ανοίγεις την πόρτα να κατέβεις. Δεν ξέρω αν οι γηραιότεροι, έχοντας ζήσει τη ζωή σας αναλώνετε το χρόνο σας απλά σε φιλοσοφικές συζητήσεις, αλλά επειδή εμένα με πετάξανε στη μέση του χαμού πριν καν κάνω τα όνειρά μου, θέλω κάποιον να το πιάσει το γαμημένο το πηδάλιο και να μας προσεδαφίσει κάπου, οπουδήποτε, πριν τελειώσουν τα καύσιμα! Με το να κόβουμε κύκλους στον αέρα δεν καταφέρνουμε τίποτα, εκτός από την τελεσιδικία της καταστροφής μας. Δεν ξέρω αν ο Σαμαράς τελικά μας προσεδαφίσει, μας προσθαλασσώσει ή μας καρφώσει σε κάνα βουνό, αλλά τουλάχιστον δε κάθετε να γκρινιάζει στην αεροσυνοδό γιατί τα φιστίκια του δεν έχουνε αλάτι. Αλλά ξέχασα, ο Ελληνικός λαός θεωρεί λιγότερο αξιόπιστο αυτόν που μας προειδοποιούσε να μην ανεβούμε στην Ντακότα, επειδή τώρα προσπαθεί να την οδηγήσει, από τον κάθε τσαρλατάνο που του λέει να πηδήξει από το αεροπλάνο χωρίς αλεξίπτωτο και, που ξέρεις, μπορεί μέχρι να πέσεις να μάθεις να πετάς!

    • noldor avatar
      noldor @ TopGunZ 27/09/2012 13:38:18

      Η διαφωνία μου έγκειται στο ότι δεν θεωρώ ότι ο Σαμαράς πήρε το τιμόνι και προσπαθεί να προσγειώσει το αεροπλάνο αλλά ότι συνεχίζει τους γύρους στον αέρα μέχρι να τελειώσουν τα καύσιμα.

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ TopGunZ 27/09/2012 13:39:17

      Αν δεν διδαχθείς από το παρελθόν, θα σχεδιάσεις λάθος το μέλλον...

      • Δαναός avatar
        Δαναός @ Κώστας Ροδινός 27/09/2012 13:52:35

        Κι εγώ που έχω κλειστοφοβία τι να κάνω;

        • Κώστας Ροδινός avatar
          Κώστας Ροδινός @ Δαναός 27/09/2012 13:57:53

          εσύ είσαι ...υπερήλιξ!
          Δεν υπολογίζεσαι!

        • tak avatar
          tak @ Δαναός 27/09/2012 14:01:02

          Να ανοίξεις διάπλατα πόρτες και παράθυρα!

          • Κώστας Ροδινός avatar
            Κώστας Ροδινός @ tak 27/09/2012 14:05:58

            και να φουντάρει;

            Ωραίους φίλους έχεις Δαναέ!
            Να τους χαίρεσαι και να τους καμαρώνει!
            Ο ένας σε θεωρεί ...γηραλαίο, ο άλλος σου λέει να ...φουντάρεις!
            Τελικά, μόνο εγώ και ο Strange σε σκεφτόμαστε...
            Η αλληλεγγύη των γενεών!

          • tak avatar
            tak @ Κώστας Ροδινός 27/09/2012 20:57:17

            Μακριά από μένα τέτοιες σκέψεις φουνταρίσματος... Άλλωστε όταν ανοίγεις πόρτες και παράθυρα, τα ανοίγεις για να καθαρίσει ο αέρας και να μπει το φως!

          • Δαναός avatar
            Δαναός @ tak 27/09/2012 14:12:20

            Μα θα μπουν ζωύφια.

          • tak avatar
            tak @ Δαναός 27/09/2012 20:58:41

            Είναι τα πλέον άκακα πλάσματα του κόσμου...

          • ΣΤΕΛΙΟΣ avatar
            ΣΤΕΛΙΟΣ @ tak 27/09/2012 16:16:11

            Με τον Ρόμνεϊ καμιά συγγένεια?

          • tak avatar
            tak @ ΣΤΕΛΙΟΣ 27/09/2012 21:00:05

            Ναι, χιλιοστός πεντηκοστός έκτος ξάδερφος!

        • Kostas avatar
          Kostas @ Δαναός 27/09/2012 14:16:57

          Εσύ με τα πόδια φίλε μου...

    • Ἀστυάναξ Καυσοκαλυβίτης avatar
      Ἀστυάναξ Καυσοκαλυβίτης @ TopGunZ 27/09/2012 15:12:41

      Κάτσε ρε Τόπ, δηλαδὴ παραλληλίζεις τὸ δράμα ποὺ βιώνει ἡ μέση ἑλληνικὴ οἰκογένεια, καθὼς καὶ τὴν μὴ-μεταρρύθμιση τοῦ κράτους καὶ τὴν μακροβιότητα τῆς διαπλοκῆς, μὲ γκρίνιες τύπου «τὰ φιστίκια δὲν ἔχουνε ἀλάτι»;;;

    • DAVY JONES avatar
      DAVY JONES @ TopGunZ 27/09/2012 15:37:35

      Πολύ καλό!!!

  30. Darki avatar
    Darki 27/09/2012 14:01:49

    Mη φοβαστε κυριοι.Διοτι ,εξαπο ανεκαθεν πουλεγε η γιαγα μου,
    1.Το μαχαιρι θα φτασει στο κοκκαλο,
    2.Η δικαιοσυνη θα θριαμβευσει,
    3.Θα υπαρξει καθαρση,
    4.Οι υπαιτιοι θα τιμωρηθουν παραδειγματικα.
    Υπαρχει μια ορολογια στρατιωτικη.Λεγεται "Ασφαλης απαγγιστρωση".Ειναι πολυ πιο ευηχη απ το "βαλτε το στα ποδια".
    Η προταση μου:Tα κεφαλαια,οι ανθρωποι ,τα ζωντανα,τα οικοσιτα,η οικοσκευη,καθως και κουβερτες ,οπως και ξηρα τροφη δεκα ημερων,ΚΑΙ ΠΑΜΕ ΝΑ ΖΗΣΟΥΜΕ ΣΕ ΚΑΝΑ ΚΡΑΤΟΣ.Γιατι αυτο εδω δε γινεται.Κι ας ανεβοκατεβαινουν μονοι τους την Αττικη οδο να πληρωνουν διοδια,κι ας βαζουν ρεφενε να πληρωνουν Φωτοπουλους και Ακηδες.Κι ας πανε να στησουνε οννεδ και πασπ και παμε στου σκορδα το χανι,γιατι τα Πανεπιστημια θα χουν βαλει λουκετα.
    Το λυκο τον βλεπουμε.Ολοι.Και οι περισσοτεροι εδω,ακομα ψαχνουν τον ντορο του.

  31. NONOS avatar
    NONOS 27/09/2012 14:07:52

    Θερμά Συγχαρητηρια Κε Ροδινέ τοποθετησες τα πραγματα στη σωστη τους διάσταση εν ολιγοις περιγραφεις τη νεωτερη Ελληνικη Πολιτικη Ιστορία των τελευταίων 4ο ετών που προκαλεί θλίψη και αγανάκτηση,...που δυστυχώς αφ'ενός οι πολιτικοί μας ταγοι εξακολουθούν να την αντιγράφουν επι τα βελτίω και αφ'ετέρου ο Ελληνικός Λαός αποδεικνύεται ανιστοριτος και αδιόρθωτος ως προς τις επιλογές του.

  32. Χμμμμ avatar
    Χμμμμ 27/09/2012 14:08:48

    Πόσο μα πόσο δίκιο έχεις!
    και να σου πω και την συνέχεια;
    τα αναγκαία μέτρα αμέσως μετα την ψήφισή τους θα πάψουν να είναι αναγκαία, στα πρωτοσέλιδα θα κρέμεται ο ένοχος του εγκλήματος -δηλαδή ο Σαμαράς- Με συνοπτικές διαδικασίες και κάτω απο την πίεση του κόσμου που θα θέλει αίμα θα βρεθεί ο αντικαταστάτης του, ο οποίος όμως θα εφαρμόσει τα μέτρα επειδή ετσι αποφάσισε ο προηγούμενος και δεν μπορεί να κάνει αλλιώς.
    Με ένα σμπάρο 2 τρυγώνια
    και τα μέτρα θα εφαρμοσθούν και στην κυρίαρχη καρέκλα θα έχουν έναν άνθρωπο του χεριού τους , ο οποίος σα δώρο θα παρει επιμηκυνση κούρεμα κτλπ.
    Τόσο απλό.

  33. ΦΙΛΩΝ avatar
    ΦΙΛΩΝ 27/09/2012 14:14:26

    Αγαπητέ Ροδινέ
    Αναλύεις το ιστορικό «φαίνεσθαι», χωρίς να αναδεικνύεις το ουσιαστικό και κρυφό «είναι» αυτής της αποτυχημένης παλαιάς Νέο Δημοκρατικής παράταξης.
    Λες ότι σε «ενοχλεί η σχέση της (ΝΔ) με το επιχειρηματικό-εκδοτικό-τραπεζικό κατεστημένο». Ωραία! Και εμένα. Αλλά δεν λες ξεκάθαρα ότι οι «σχέσεις» έχουν πάντα κάποιο σκοπό και αιτιότητα. Ποιός ήταν ο σκοπός; Απλό: «Σε αφήνω... να κυβερνάς και εσύ δέχεσαι να τα τρώμε ΟΛΟΙ μαζί»
    Χωρίς να επεκταθώ σε λεπτομέρειες, το «σύστημα» είχε κάνει τη «διοικούσα» ΝΔ συμμέτοχο και κομπραδόρο στη Διαπλοκή. Τίποτα δεν έγινε από «ανικανότητα»! Υπάρχουν ονόματα και διευθύνσεις, με πράξεις και παραλείψεις. Η παλαιά ΝΔ απέτυχε (ή «πέτυχε»;), γιατί τα βρήκε με το «σύστημα» εις βάρος του Λαού.
    Μήπως θυμάσαι ποιός ήταν ο πρώτος μεγαλο-επιχειρηματίας που μπήκε στο Μέγαρο Μαξίμου, μόλις παρέλαβε ο Κ. Καραμανλής το 2004, παρουσία καμερών για να περάσει το μήνυμα;; Γιατί;;;;
    Και όπως σωστά λες: «οι «νταβατζήδες» του Μπαϊρακτάρη όχι μόνο δεν πήγαν φυλακή, αλλά παραλίγο να έστελναν εκεί τη μισή κυβέρνηση Καραμανλή!». Γιατί;;;
    Θυμάσαι τι έκανε ο υπουργός Άμυνας του Καραμανλή το 2004 (σήμερα συνταξιούχος με καθαρό Πόθεν Έσχες, σε μόνιμες διακοπές στη Πάρο) για να διερευνήσει την υπόθεση Υποβρυχίων και να προσφύγει στα δικαστήρια;; ΤΙΠΟΤΑ! Ο επόμενος υπουργός (και νυν Πρόεδρος της Βουλής);;; ΤΙΠΟΤΑ!
    Μήπως θυμάσαι πόσο αγοράζαμε τα φάρμακα, επί ΠΑΣΟΚ και Καραμανλή; Ο Λοβέρδος πως έριξε τις τιμές; Οι υπουργοί της ΝΔ του Καραμανλή γιατί δεν το έκαναν;
    Μήπως διάβασες τις δηλώσεις του «χορηγού-ιδιοκτήτη» που δήλωσε ότι έχει δώσει για την ομάδα πάνω από €Χ εκατομμύρια;;; Πού τα βρήκε;
    Δυστυχώς, ο Αντώνης Σαμαράς, η ελπίδα μας όταν τον ψηφίζαμε για Αρχηγό, αυτο-αναιρείται διαρκώς.
    Με τη Διαπλοκή και τη Φαυλότητα δεν διαπραγματεύεσαι, αλλά την πολεμάς! Για να πολεμήσεις, χρειάζεσαι στρατιώτες πολεμιστές, λοχαγούς και ταγματάρχες! Για να τους βρείς, πρέπει να τους πείσεις ότι έχει Ιδεολογία, Αρχές και Ηθικό Ανάστημα. Έχεις; Με ποιούς θα πολεμήσει η ΝΔ; Όπερ άτοπον! Και να θέλει ο Σαμαράς, δεν μπορεί!
    Αν δεν βρούμε τρόπο να μπαρκάρουμε κάθε μέρα 20.000 λαθρομετανάστες για επιστροφή στις χώρες τους... όλα τ’ άλλα είναι κουβέντες του αέρα και ετοιμάσου για τη ΧΑ στην Αξιωματική Αντιπολίτευση.

    • sirios avatar
      sirios @ ΦΙΛΩΝ 27/09/2012 14:51:21

      Ο Ροδινός περιέγραψε τό πρόβλημα της ΝΔ και του Σαμαρά και ο ΦΙΛΩΝ τις πραγματικές του αιτίες. Το σημαντικό απο την κρίση είναι οτι τώρα ξέρουμε τουλάχιστον που βαδίζουμε, ποιός είναι ο εχθρός, ποιοι οι συνεργάτες του και ποιοί προς το παρόν δεν είναι συνεργάτες του τουλάχιστον. Αρα μπορούμε αυτή τη φορά χωρίς φόβο, αλλωστε πλέον δεν έχουμε τίποτε να χάσουμε, να επιλέξουμε με ποιούς θα πάμε και ποιούς θά φήσουμε.

  34. Kostas avatar
    Kostas 27/09/2012 14:15:21

    Υπέροχο άρθρο εύχομαι να το διαβάσουν και να το κατανοήσουν πολλοί. Θα θυμίσω κάτι ο τσωρτσιλ κέρδισε τον πόλεμο και έχασε τις εκλογές αμέσως μετά τον πόλεμο. Ο Βενιζέλος διπλασίασε την Ελλάδα και έχασε τις εκλογές μετά απο αυτό. Δυστυχώς ο έλληνας έχει κοντή μνήμη...

  35. sirios avatar
    sirios 27/09/2012 14:32:26

    Και χαζός θα είναι ο αντικαταστάτης του να τα εφαρμόσει για να τον κρεμάσουν κι αυτόν στα πρωτοσέλιδα αφού αμέσως μετα την ψήφισή τους θα πάψουν να είναι αναγκαία?
    Απλά θα πεί δεν τα υπέγραψα, δεν είναι αναγκαία, δεν τα εφαρμόζω και κάνω δημοψηφίσματα πριν πάρω οποιοδήποτε μέτρο, σαν πραγματικός Βερειοευρωπαίος...

    • Χμμμμ avatar
      Χμμμμ @ sirios 27/09/2012 14:55:17

      Ισως δεν κατάλαβες το νόημα αυτών που έγραψα.
      Μέτρα σαφώς και χρειάζονται και πρέπει να ληφθούν αφου το ταμείο είναι μείον. Απλά τα μανταλάκια θα βρουν έναν τρόπο ώστε να αποδώσουν όλες τις ευθύνες στον Σαμαρά και να τον αντικαταστήσουν απο κάποιον απο τον οποίο δεν θα κινδυνεύουν. Εχουμε ήδη έναν προθυμότατο, βγαίνει και ωραίες φωτογραφίες, οχι σαν τον δικό μας τον ατσούμπαλο.

      • Heaven avatar
        Heaven @ Χμμμμ 27/09/2012 15:20:26

        και που να δείτε την παρουσία του αυτές τις μέρες στην Αμερική!!
        πρωθυπουργός εν αναμονή ...που έγραψε και ο φίλτατος Κώστας!!!

      • BLACKQUEEN avatar
        BLACKQUEEN @ Χμμμμ 27/09/2012 16:58:38

        1) ΕΕΕ ΟΧΙ ΚΑΙ ΑΤΣΟΥΜΠΑΛΟΣ !!! :-) 2) Αυτός που υπαινίσσεστε όμως, είναι ο πλέον αντιπαθής, εντελώς άχρωμος, τιποτελόγος, τόσο βαρετός κι ανίκανος, που ούτε στις φωτογραφίες δεν καταφέρνει να γίνει...ενδιαφέρων!!! 3) Δε θέλω και ΔΕΝ σας πιστεύω, πως θ' αφεθεί με τόση ηττοπάθεια ο κ. Α.Σαμαράς, να αποτελέσει την εύκολη λεία για τους επίδοξους ....σεναριογράφους -εμπνευστές της εξαφάνισής του απ΄το προσκήνιο. Έχει το παντοδύναμο όπλο της απ΄ευθείας εξήγησης και της καταγγελίας των διαπλεκομένων στον Ελληνικό λαό. Μπορεί να τολμήσει τη μετωπική σύγκρουση με τους χρεοκοπημένους μαφιόζους και τους νταβατζήδες. Αν δεν το κάνει και δεχτεί ν΄αποχωρήσει αναντίρρητα, αυτό θα είναιο τουλάχισυτον ...ΥΠΟΠΤΟ !!!! Γι αυτό, ΔΕΝ είναι αποδεκτό και το σενάριο φαντασίας που καταθέτετε.... Τη συνέχεια λοιπόν, ας περιμένουμε να την διαμορφώσει ο ίδιος, αφού δισαθέτει ακόμη το περιθώριο της επιλογής....

        • BLACKQUEEN avatar
          BLACKQUEEN @ BLACKQUEEN 27/09/2012 17:03:18

          όχι ...δισαθέτει , αλλά διαθέτει.

  36. Κώστας Ροδινός avatar
    Κώστας Ροδινός 27/09/2012 14:32:43

    καλά εσυ γιατί την .....πέφτεις στο Δαναό;
    Πότε πρόλαβε να δημιουργήσεις τόσους ...εχθρούς εδώ μέσα;
    Εχω χάσει τίποτα επεισόδια;

  37. GreekInLux avatar
    GreekInLux 27/09/2012 14:40:17

    Πήξαμε στις ασφαλείς διαπιστώσεις και στις επικίνδυνες προβλέψεις (όπως και να το δεις το ίδιο είναι) ότι η ΧΑ θα είναι αντιπολίτευση και ο Αλέξης πρωθυπουργός. Γίνεται πια τόση μνεία σε αυτό που θα ορκιζόταν κάποιος ότι ορισμένοι το εύχονται. Ε, ας γίνει λοιπόν να τελειώνουμε.

  38. firiki2010 avatar
    firiki2010 27/09/2012 14:40:26

    "....Ο κ Χατζηνικολάου πουλάει εφημερίδες, πουλάει ειδήσεις, πουλάει ευαισθησία (δημοκρατική… κοινωνική…. ό,τι απαιτούν οι περιστάσεις), πουλάει γενικώς. Την δουλειά του κάνει και – αν κινείται στα πλαίσια του νόμου- καλά κάνει. Δεν είναι δουλειά του ούτε να υπηρετήσει την αλήθεια, ούτε τα συμφέροντα του τόπου, ούτε να μην ρίξει βορά στον κόσμο ένα ενδεχομένως αθώο. Δουλειά του είναι να “κονομήσει”. Η ηλίθια Κεντροδεξιά που είχε κολλητλίκια με τους διαφόρους “Χατζηνικολάου” δεν το έχει καταλάβει; Πόσα χαστούκια πρέπει να φάει;..."
    Από το σημερινό "Ο Χατζηνικολάου κάνει τη δουλειά του " στο σημερινό firiki2010

  39. vagmyl avatar
    vagmyl 27/09/2012 15:19:37

    "Ας φωνάξει μια μέρα ο Πρωθυπουργός, τυχαία, δέκα απλούς πολίτες στου Μαξίμου, να μάθει την αλήθεια. Και ας αποφασίσει…"
    Δεν θα τους φωνάξει, δεν θέλει και δεν τον νοιάζει να ακούσει την αλήθεια τους γιατί αυτός ξέρει τη δική του αλήθεια, όπως την ορίζουν η κοινωνική τάξη, το οικονομικό επίπεδο και το ιδεοληπτικό υπόβαθρό του. Και αυτήν την αλήθεια, τη δική του κι όχι των απλών πολιτών, εξ-υπηρετεί.

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ vagmyl 27/09/2012 18:52:14

      O Σαμαράς, που ξέρω εγώ, δεν θα έχει κανένα πρόβλημα να τους φωνάξει.

  40. Ἀστυάναξ Καυσοκαλυβίτης avatar
    Ἀστυάναξ Καυσοκαλυβίτης 27/09/2012 15:24:16

    Γειά στὸ στόμα σου πρεσβύτη Ροδινέ...

  41. ιωαννης γραψας avatar
    ιωαννης γραψας 27/09/2012 15:34:06

    κυριε Ροδινέ...το κειμενο σας ειναι πραγματικά θαυμάσιο...αν και αντιθετος πολιτικά, όπως εχω γραψει και αλλοτε, σας παρακολουθώ σχεδόν καθημερινά...διαφωνω ριζικά με την τακτική, με τα νεα μέτρα, με την φιλοσοφία που διέπει την όλη κατάσταση ΡΙΖΙΚΑ, αλλά απλά θέλω να τονίσω σε εσας ένα απλό θέμα που σιγά σιγα γίνεται κοινός τόπος σε όλους πλέον..Αν πράγματι περάσει μέτρο φορολογησης μικρομεσαίων επιχειρησεων-ελ.επαγγ με συντελεστή 35% και προκαταβολή 60% και παρακρατηση φορου στο 25% και χωρίς να αναγνωρισθούν παιδιά, ασφαλιστικες εισφορές και άλλα....τοτε κυριε Ροδινέ να ξερετε οτι η αστική τάξη θα πεθανει αμεσα... και αν δεν πεθανει θα γινει αναγκαστικα οπαδος της φοροδιαφυγης....επειδη λοιπόν σας θεωρώ απολυτως ενημερο σε οικονομικά θέματα. απλά ψαξτε το θέμα με στοιχεία και θα δειτε οτι ειναι μια βομβα στα θεμελια της οικονομίας αυτο το νομοσχεδιο....(για να μην αναφερθω εκτενως στα υπολοιπα μετρα)...ευχαριστω..
    υ.γ. άραγε κυριε Ροδινέ δεν έχετε απορία γιατί απουσιάζει συνεχώς η αναφορά σε χρέη καναλιών και αδειών λειτουργίας, σε χρέη μεγαλοοφειλετών (συγγενών βουλευτών), σε πρόστιμα σκαφάτων(ψάξτε την υπόθεση έχει ενδιαφέρον),σε λαθρεμπόριο καυσίμων(εκει κι αν εχει ενδιαφέρον) και αλλα πολλά...και πάλι με εκτίμηση σε ένα σοβαρό πολιτικό αντίπαλο...

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ ιωαννης γραψας 27/09/2012 18:04:40

      Κύριε Γράψα,
      το θέμα του 35% με αφορά και ...προσωπικώς.
      Σκέφτομαι οτι του χρόνου ξεκινάει η χρονιά με:
      -4.500 ΟΑΕΕ
      -500 τέλος επιτηδεύματος
      Αρα 5.000 με το καλημέρα έφυγαν.
      Είτε δουλέψεις, είτε όχι!
      Αν προσθέσεις προκαταβολές και παρακρατήσεις φόρου + πάγια έξοδα, ασφάλειες αυτοκινήτων, τέλη κυκλοφορίας, τότε πρέπει να μάθουμε να ζούμε...αναπνέοντας αέρα!
      Η κατάσταση είναι εφιαλτική!
      Ειλικρινώς δεν ξέρω πόσοι θα αντέξουν....

      • sirios avatar
        sirios @ Κώστας Ροδινός 27/09/2012 18:13:03

        Επομένως η λύση Τσίπρα με αναστολή εφαρμογής των μέτρων μέχρι να υπάρξει ανάπτυξη είναι όντως ΜΟΝΟΔΡΟΜΟΣ.

        • Κώστας Ροδινός avatar
          Κώστας Ροδινός @ sirios 27/09/2012 18:53:43

          Αγαπητέ,
          δεν αρκεί να θέλουμε κάτι.
          Πρέπει να μπορούμε να το επιβάλλουμε ή να το διαπραγματευτούμε.
          Μπορούμε;

          • Ιεροφάντης avatar
            Ιεροφάντης @ Κώστας Ροδινός 27/09/2012 19:48:53

            Μπορούμε, αν αλλάξουμε τη βάση συζήτησης σε πιο ...Death Metal ζητήματα από τη λογιστική απεικόνιση εσόδων - εξόδων επί των δημοσιονομικών.

            Ας πούμε τα γεωπολιτικά, ή τα ενεργειακά, ή και τα νομισματικά...

            Απλά αυτό το "γήπεδο" θέλει γνώστες και κυρίως θέλει θάρρος και αδίστακτο τρόπο διαπραγμάτευσης με μόνο ορίζοντα την εξυπηρέτηση του ΕΘΝΙΚΟΥ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΟΣ. Κανενός άλλου. Αν παραπλεύρως μέσω της εξυπηρέτησης του Εθνικού Συμφέροντος εξυπηρετούνται και τα συμφέροντα άλλων ή συμπίπτουν ευκαιριακά με τα δικά μας, μπορούμε ακόμη και συμμαχίες να συμπίξουμε.

            Αυτό είναι το πιο επικίνδυνο και ρισκαδόρικο παιχνίδι.

            Αν το κερδίσεις θα μείνεις στην αιωνιότητα. Αλλά και να το χάσεις πάλι στην αιωνιότητα θα μείνεις. Διότι θα σε καταριέται το Έθνος για πάντα, αφού πρώτα σε έχει κρεμάσει ανάποδα...

            Γι' αυτό σου λέω. Θέλει πολύ μούρλια αυτή η πορεία.

          • sirios avatar
            sirios @ Κώστας Ροδινός 27/09/2012 19:58:45

            Aν δεν δοκιμάσουμε πως θα ξέρουμε?

          • Κώστας Ροδινός avatar
            Κώστας Ροδινός @ sirios 27/09/2012 20:01:14

            Οταν δοκιμάζεις κάτι, πρέπει να είσαι έτοιμος να αναλάβεις και το κόστος της δοκιμής.

          • sirios avatar
            sirios @ Κώστας Ροδινός 27/09/2012 20:48:28

            Tώρα συμφωνούμε απόλυτα.
            Το κόστος της δοκιμής ούτως ή άλλως είναι αδύνατο να είναι μεγαλύτερο απο αυτό που πληρώσαμε για την μη δοκιμή...

          • Γεώργιος Τ. avatar
            Γεώργιος Τ. @ sirios 28/09/2012 21:05:40

            Αδύνατον; Πόσο αφελεής πια; Το να σου ορμήξει η Τουρκία για να πάρει το μισό Αιγαίο, να κάνουν αντάρτικο πόλεων οι λάθρο, να ανακυρήξει κάποιο μέρος σε επανάσταση η αλβανική μαφία που μιλάει για τσαμουριά είναι μικρότερες συνέπειες από την πείνα; Μόνο για μη Έλληνες!

  42. Κριτική Σκέψη avatar
    Κριτική Σκέψη 27/09/2012 16:00:47

    Συγχαρητήρια για το άρθρο σας κ. Ροδινέ. Φοβερή διαχρονική ανάλυση των γεγονότων της πρόσφατης πολιτικής ιστορίας της χώρας. Το ερώτημά μου είναι το ακόλουθο!!! Από που αντλεί τη δύναμη ο ΔΟΛ, μία δύναμη διαχρονική, ισχυρή και συνάμα διαδραματίζουσα καθοριστικό ρόλο στα πολιτικά δρώμενα της Ελλάδας μας. Μήπως είναι έξωθεν υποστηριζόμενη και έχουσα τη ρίζα της 39 χρόνια πίσω???? Μήπως την αντλεί από το λεγόμενο Πολυτεχνείο και το παρασκήνιο που υπήρξε εκείνη την περίοδο? ΕΡΩΤΗΜΑ προς απάντηση

    Ευχαριστώ!!!

    • ΣΤΕΛΙΟΣ avatar
      ΣΤΕΛΙΟΣ @ Κριτική Σκέψη 27/09/2012 16:51:31

      Θα πρέπει να πάς πολύ πιό πίσω χρονικά. Ο Λαμπράκης δεν έστησε τα "Ιουλιανά" , που έκαναν τη χώρα μπάχαλο και έφεραν τη Χούντα?

      • Heaven avatar
        Heaven @ ΣΤΕΛΙΟΣ 27/09/2012 17:13:19

        "Από που αντλεί τη δύναμη ο ΔΟΛ;"
        Εξαιρετική ερώτηση!!
        Τόσο "διεγερτική", που με τσιγγλίσατε ανεπανόρθωτα!
        Μήπως αντλούν τη δυναμή τους, όλοι οι "Δολιοι" ανεξαιρέτως απο "γνώση μετ' αποδείξεων" σκοτεινών σημείων ολόκληρου του πολιτικού συστήματος;
        Μήπως με άλλα λόγια τους έχουν, αν όχι όλους, τους περισσότερους "δεμένους" χειροπόδαρα;

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ Κριτική Σκέψη 27/09/2012 19:32:12

      Ο ΔΟΛ είναι ένα υπερχρεωμένο μαγαζί που ζεί χάρις στη γαλαντομία των τραπεζών, οι οποίες ζούν χάρις στα δανεικά της ΕΚΤ.

  43. dim avatar
    dim 27/09/2012 16:13:28

    Τα μέτρα δε βλέπω να ψηφίζονται πριν τη σύνοδο κορυφής. Ας γίνει λοιπόν και η πολιτική διαπραγμάτευση, να έχουμε ολοκληρωμένο το πακέτο των συν και των πλην, να παρουσιαστούν όλα μαζί στον ελληνικό λαό, και μια και είναι και κυβέρνηση συνεργασίας, ας αποφασίσουν όλοι μαζί να κάνουν δημοψήφισμα, ώστε να μην έχει να λέει μετά ο κάθε λαϊκιστής της άλλης πλευράς ότι άλλα έλεγες προεκλογικά και άλλα ψηφίζεις τώρα κλπ. κλπ.

    Αν το πακέτο είναι: από τη μια πλευρά επώδυνα και σκληρά μέτρα, αλλά με όσο το δυνατόν εμφανές το στοιχείο του να μη πειραχθούν χαμηλόμισθοι και χαμηλοσυνταξιούχοι (κάτω των 1000 ευρώ), και από την άλλη υπάρχει: α) η ρήτρα αποκλίσεων, τόσο προς τα πάνω όσο και προς τα κάτω, β) η επιμήκυνση των 2 ετών, γ) απόφαση για πακέτα ευρωπαϊκά που θα πάνε για ανάπτυξη, και δ) κούρεμα επιπλέον του χρέους, και διαγραφή των 50 δις των τραπεζών από το δημόσιο χρέος, τότε πιστεύω ότι αν παρουσιαστεί ως πακέτο στον ελληνικό λαό όλο αυτό, το "ναι" στο δημοψήφισμα θα πάρει με βεβαιότητα άνω του 60%

  44. αρέλεγος avatar
    αρέλεγος 27/09/2012 16:18:27

    Το σύμπλεγμα τέταρτης και πρώτης εξουσίας τράβηξε τη χώρα στη Παρακμή
    κι'ακόμα υπνωτισμένους τους πολλούς κι αθώους μας κανοναρχάνε....
    άν δεν μπορούμε να δράσουμε όπως κάνει ο Κώστας με το άρθρο του ας ξυπνήσουμε τουλάχιστον , ας δηλώσουμε παρόντες ,στο χώρο τον ιδιωτικό μας και το δημόσιο...
    Χωρίς Αλήθεια και Αξίες δεν ξεπερνιέται η Παρακμή...

  45. ΣΤΕΛΙΟΣ avatar
    ΣΤΕΛΙΟΣ 27/09/2012 16:29:09

    Μπράβο , σωστή περίληψη της τελευταίας εικοσαπενταετίας.

    Αλλα το δια ταύτα? Δένουμε πέτρα στο λαιμό και πάμε να φουντάρουμε απο το Σούνιο , γιατί σωτηρία δεν υπάρχει απο πουθενά. Η διαπλοκή μας έχει δέσει χειροπόδαρα.

    Γι' αυτό μην απορείτε που ο λαός καταφεύγει στον Τσίπρα και στη Χρυσή Αυγή. Δεν είναι απλώς οι...Μαυρογιαλούρικες υποσχέσεις. Είναι η αηδία.

    Είναι μια λογική "να μην είναι κομάτι του Συστήματος και ας είναι και η...μεταμψύχωση του Richard Heidrich!"

    Βέβαια είμαι σίγουρος πως η Διαπλοκή έχει ξακινήσει τις προσπάθειες για να αλώσει και αυτούς. Καλά ,για τον Σύριζα δεν χρειάζεται να προσπαθήσουν πολύ, είναι το ΠΑΣΟΚ under cover.

    Για την Χ.Α... καλό είναι να ξαναδούνε το "Καμπαρέ" ,και ειδικότερα τη σκηνή που ο York και ο Griem φεύγουν απο το biergarten...

    Και τώρα πάω να βρώ πέτρα και σχοινί!

    • BLACKQUEEN avatar
      BLACKQUEEN @ ΣΤΕΛΙΟΣ 27/09/2012 17:09:53

      Καλά κι εσείς..... Ένα άρθρο περιμένατε για να δώσετε τέλος στο εν εξελίξει ...έργο της ύπαρξης ??? Τόσο βαρετή πια είναι η ζωή σας; Ξανασκεφτείτε το λίγο... Μην πανικοβάλλεστε !!! Στο επόμενο άρθρο, θα υπάρχει και η προτροπή της ΑΝΑΤΡΟΠΗΣ, ΤΗΣ ΡΗΞΗΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗΣ. Αλλά αν βιαστείτε να καταλήξετε στο...βυθό, δε θα το διαβάσετε και δεν θα το ζήσετε ποτέ !!!!! Κρίμααααα.... :-)

      • Κώστας Ροδινός avatar
        Κώστας Ροδινός @ BLACKQUEEN 27/09/2012 17:56:24

        ευχαριστώ για την απάντηση!

      • ΣΤΕΛΙΟΣ avatar
        ΣΤΕΛΙΟΣ @ BLACKQUEEN 27/09/2012 19:08:20

        Μα εγώ θέλω να βουτήξω να μαζέψω αχινιούς! (με λίγο λεμονάκι είναι θαύμα!)

        • ΣΤΕΛΙΟΣ avatar
          ΣΤΕΛΙΟΣ @ ΣΤΕΛΙΟΣ 27/09/2012 19:19:14

          ΥΓ ,πέρα απο τις πλάκες για βουτιές, ομόλογώ πως δεν μπορώ να βρώ ούτε ίχνος, όχι αισιοδοξίας , ουτε κάν αμυδρής ελπίδας. Και δεν ωφείλεται βέβαια ο πεσιμισμός μου στον κ Ροδινό που απλά ανακεφαλαιώνει μιά κατάσταση ,που , δυστυχώς ,την έχω ζήσει απο πολύ κοντά εδώ και δεκαετίες.

          Η μόνη λύση που θα φανταζόμουν θα ήταν τέτοια που δεν θα μπορούσε να δημοσιευτεί για να μην παραβιαστεί ο νόμος...

        • cobalt avatar
          cobalt @ ΣΤΕΛΙΟΣ 27/09/2012 20:05:12

          Οι αχινοί δεν είναι προστατευόμενο είδος;
          Σε αντίθεση με τους Έλληνες;

          • ΣΤΕΛΙΟΣ avatar
            ΣΤΕΛΙΟΣ @ cobalt 27/09/2012 21:38:17

            Σε αντίθεση με τους Ελληνες ,οι αχινοί ξέρουν να προστατεύουν τον εαυτό τους...

  46. sirios avatar
    sirios 27/09/2012 17:56:55

    Οπως τα λές αγαπητέ ΣΤΕΛΙΟ. Είμαι και εγώ ένας απ' αυτούς που ψήφισαν Τσίπρα για “να μην είναι κομάτι του Συστήματος και ας είναι και η…μεταμψύχωση του Richard Heidrich!”
    Βέβαια είμαι και εγώ σίγουρος πως η Διαπλοκή έχει ξεκινήσει τις προσπάθειες για να αλώσει και αυτούς. Καλά ,για τον Σύριζα δεν χρειάζεται να προσπαθήσουν πολύ, είναι και ΠΑΣΟΚ under cover. Ομως 1.) Θα τιμωρήσει έμμεσα τους ενόχους κόβοντάς τους την κουτάλα. 2) Μέχρι να αλωθούν και αυτοί, μπορει να προλάβουν να κάνουν και κάτι καλό για μας. Στην αρχή πάντα έτσι γίνεται.
    3) Δεν υπάρχει άλλη επιλογή.

  47. Aφροδίτη avatar
    Aφροδίτη 27/09/2012 18:43:06

    Για Το Θεό, αγαπητέ Κώστα Ροδινέ, το πώς κατάφερε η αδιαμφισβήτητη δυνατή πένα σου και συμπύκνωσε όλη την παθογένεια στην ιστορία αυτής της παράταξης μέσα σε τόσο λίγες γραμμές, αποτελεί ένα επίτευγμα;

    Σου σφίγγω ειλικρινά το χέρι που το κατάφερες! Ταράζεις τα νερά, μα πρέπει. Η μαύρη αλήθεια είναι πως ανέκαθεν οι «δούρειοι ίπποι» πετυχαίνουν να αλώνουν και τα πιο ισχυρά κάστρα! Παλιοί ή νέοι, δεν έχει απολύτως καμιά σημασία. Απλά η ιστορία επαναλαμβάνεται! Και όποιος δεν διδάσκεται από αυτήν, δυστυχώς είναι καταδικασμένος να την ξαναζήσει.

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ Aφροδίτη 28/09/2012 16:25:39

      Γεια σου Αφροδίτη!
      Οι ...δούρειοι ίπποι αλώνουν τα κάστρα, όταν κάποιοι ανοίγουν τις πύλες!
      Την καλημέρα μου...

  48. theo1611 avatar
    theo1611 27/09/2012 19:18:22

    Αγαπητέ Κώστα Ροδινέ,

    Την καλύτερη πολιτική, κοινωνική και οικονομική ανάλυση την κάνει η Αλέκα, όχι βέβαια τόσο προσωποιημένα και γλαφυρά όσο εσύ μας παρουσιάζεις το business as usual, που συνεχίζεται ακόμα και σήμερα , με τα δύο πόδια στον τάφο.

    Δυστυχώς το "δια ταύτα" της Αλέκας είναι η αλλαγή του Συστήματος, ενώ η συντριπτική πλειοψηφία των πολιτών επιθυμεί τη βελτίωση του Συστήματος, ιεραρχεί υψηλότερα τα καλά του από τα κακά του.

    Όπως δείχνουν οι πολίτες είναι έτοιμοι να δεχτούν οποιαδήποτε μέτρα που θα θωρακίσουν τα καλά και θα αμβλύνουν τα αναπόφευκτα κακά.

    Άυτό είναι και το "δια ταύτα" στο οποίο πρέπει να ανταποκριθεί η ηγεσία του τόπου σε όλα τα επίπεδα.

    Τα λοιπά που συμβαίνουν είναι μόνο προς προβληματισμό (θετική εκδοχή) ή κουτσομπολιό (αρνητική εκδοχή).

  49. Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
    Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 28/09/2012 01:14:36

    Κώστα, τσάκισες κόκκαλα και όχι μόνο. Το νεοελληνικό παρακμιακό πρόβλημα σε 1000 λέξεις...

  50. Ελευθερία avatar
    Ελευθερία 28/09/2012 01:41:27

    κ.Ροδινέ, ποια είναι η γνώμη σας για την ΕΕ; Πιστεύετε ότι βοήθησε ή απέτρεψε την ευδοκίμηση μιας τέτοιας παρακμής; Το ενιαίο νόμισμα μας έκανε καλό ή κακό; Η ΕΚΤ και το μονοπώλιο του χρήματός της, μας συνέφερε τελικά εμάς και τα χρήματά μας ή όχι; Όταν έδιναν τις επιδοτήσεις με το τσουβάλι, μήπως ήταν εκτυπωμένος αέρας τρελός για να κάνουν ό,τι κάνουν στην αξία του χρήματος και στην ιδιωτική περιουσία; Τι γνώμη έχετε για την τραπεζική ένωση και τον ενιαίο προϋπολογισμό που σχεδιάζουν Ρομπάι και Βερολίνο, και όλα αυτά σε συνάρτηση με τα ανοιχτά μας μέτωπα σαν έθνος-κράτος που (ακόμη) είμαστε;

    Αν έχετε κάποιο σχετικό άρθρο για αυτά, πολύ θα ήθελα να μου δίνατε το λινκ. Κι αν δεν έχετε πολύ θα περιμένω να το γράψετε (όταν έχετε λίγο χρόνο) καθώς πιστεύω ότι με τις γνώσεις σας και την εμπειρία σας θα βάλετε και σε εμάς τους άσχετους από οικονομικούς όρους, μια τάξη σε αυτά που θέλουμε να πούμε αλλά δεν ξέρουμε πώς.

    • sirios avatar
      sirios @ Ελευθερία 28/09/2012 09:48:00

      Μαζί σου θα περιμένω και εγώ αγαπητή Ελευθερία, γιατί με κατατρώγουν όλα αυτά τα τόσο καιρια ερωτηματικά που θέτεις...

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ Ελευθερία 28/09/2012 16:34:25

      Aγαπητή Ελευθερία,
      Εγώ ανήκα σ΄εκείνη τη μικρή μειοψηφία των Ελλήνων που ήταν εναντίον της εντάξεως μας στην ευρωζώνη.
      Θεωρούσα, δηλαδή, το ευρώ ένα εγχείρημα που έπασχε στην αρχιτεκτονική του.
      Ενα βασικό.
      Δεν είχει Κεντρική Τράπεζα με δυνατότητα παρέμβασης στις αγορές, όπως για παράδειγμα η FED.
      Και πολλά άλλα προβλήματα, που θέλουν χώρο για ανάπτυξη.
      Επί πλέον, η χώρα υιοθέτησε το ευρώ χωρίς καμιά προετοιμασία.
      Αποτέλεσμα ...αντικαταστήσαμε το ευρώ με το ....κατοστάρικο!
      Τέλος, οι τράπεζες επωφελήθηκαν από τα χαμηλά επιτόκια και με αποτέλεσμα να χρεώσουν νοικοκυριά και επιχειρήσεις με ασύλληπτα δάνεια.
      Ολες οι κυβερνήσεις έκτοτε έκαναν πολιτική με δανεικά.
      Τεράστια είναι η ευθύνη όλων των Διοικητών της ΤτΕ. Παπαδήμος, Γκαργάνας, Προβόπουλος.
      Φέρουν τεράστιες ευθύνες για έλλειψη στοιχειώδους εποπτείας επί του τραπεζικού συστήματος.
      Ομως, αυτό είναι χτές.
      Εχω αρθρογραφήσει κατ΄επανάληψη εναντίον της επιστροφής στη δραχμή γιατί από όλα τα σενάρια που έχουμε μπροστά μας είναι το χειρότερο.
      Μπορεί, όμως, να οδηγηθούμε εκεί ακόμα και από ...ατύχημα.
      Αυτό επι του παρόντος....
      Χαιρετισμούς στη Θράκη μας...

      • sirios avatar
        sirios @ Κώστας Ροδινός 28/09/2012 21:45:31

        Kαλά τα λες αγαπητέ Κώστα αλλά μάλλον είσαι νέος...
        Η Ελλαδα ήταν το μοναδικό Ανατολικό κράτος, εν γνώσει του Ζισκάρ Ντ΄Εσταίν, που μπηκε στην ΕΟΚ (κατόπιν ΕΕ) το 1981 ΕΝ ΓΝΩΣΕΙ ΟΛΩΝ ΟΤΙ ΔΕΝ ΠΛΗΡΕΙ ΚΑΜΜΙΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΠΡΟΥΠΟΘΕΣΗ.
        Ενώ οι άλλοι μπηκαν για οικονομικούς λόγους, εμείς μπήκαμε με κλειστά μάτια για καθαρά αμυντικούς λόγους, αφού πριν μόλις 5 χρόνια απο την ένταξή μας η Τουρκία μας είχε πάρει τη μισή Κύπρο και παραλίγο να μας πάρει και τη μισή Ελλαδα αφου στα κιβώτια των όπλων του στρατού η χούντα είχε αφήσει μόνο πατάτες...Τα όπλα τα είχαν μοσχοπουλήσει στην Αφρική και τη Μ. Ανατολή και η
        επιστράτευση ήταν να την κλαίς...Απο τότε εμείς υπογράφουμε όλα τα μνημόνια της ΕΕ χωρίς να τα διαβάσουμε και το ξέρουν όλοι πολύ καλά.(Ο Μπαρόζο έχει άμμεση ενημέρωση απο τον κ. Λάτση και ήξερε ανέκαθεν για τα Greek statistics και απ' ότι λέγεται βοηθούσε τους φίλους Ελληνες στην "επεξεργασία" των στατιστικών με το αζημίωτο βέβαια...) Ο Εθνάρχης το είπε ξεκάθαρα : Ξέρω οτι δεν ξέρετε κολύμπι. Ομως επειδή οι Τούρκοι μας κυνηγάνε, σας ρίχνω στη θάλασασα και όσοι μάθετε θα επιπλεύσετε. Οι υπόλοιποι θα πνιγείτε.
        Τώρα φαίνεται ήρθε το πλήρωμα του χρόνου και γι' αυτή την προφητεία...

  51. ΕΛΛΗΝ avatar
    ΕΛΛΗΝ 28/09/2012 01:42:05

    Κύριε Ροδινέ

    Νομίζω οτι είναι μακράν.......το καλύτερό σου άρθρο !!!!!!!!!!!!!!

    Γιατί απλά είναι Η ΑΛΗΘΕΙΑ

    Αν προσθέσω οτιδήποτε νομίζω οτι θα χαλάσω το απόσταγμα.

    Συγχαρητήρια.+++++++++++++++++++++

  52. ΒΠ avatar
    ΒΠ 28/09/2012 03:05:05

    Αρχίζετε ως εξής: "Το κείμενο που ακολουθεί είναι σκληρό, αλλά σκληρή είναι η πραγματικότητα, ενώ η αλήθεια απελευθερώνει…"

    Πού έγκειται η "σκληρότητα" του κειμένου;;

  53. Β Α Σ Ο Σ avatar
    Β Α Σ Ο Σ 28/09/2012 13:29:32

    Καταπληκτικός ρε faxtorx ! είμαι καινούργιος στο antinews και δεν ξέρω ποιος είσαι (δηλαδή καποιος γνωστός δημοσιογραφος η στέλεχος κλπ.) αλλά σε λίγες γραμμές αποτύπωσες την πολιτική πραγματικότητα 2 δεκαετιών.

    Εγώ το 2009 ψήφισα τον Γιωργάκη γιατί πίστεψα τις υποσχέσεις του , και ήμουν αηδιασμένος απο τα...σκάνδαλα του Καραμανλη (μικρός ήμουν δεν είχα άλλες εμπειρίες , ΒΗΜΑ διάβαζα και MEGA έβλεπα , μετά κατάλαβα οτι παρά το μπαχαλο στην οικονομία απο τον Καραμανλή ποσα θα είχαμε κερδισει αν παίρναμε τα ήπια περιοριστικά μέτρα που ανακόινωσε προεκλογικά). Στη συνέχεια όποιος διέθετε I.Q κοντά στο μέσο όρο κατάλαβε τι σημαίνει μνημόνιο και τι θα ακολουθήσει και βρέθηκα να υποστηρίζω την υπέυθυνη και λογική στάση του Σαμαρά ο οποίος ο οποίος αντιστεκόταν δυνατά απέναντι σε όλους και σε όλα. Μάλιστα συλλογίστικα τι θα γινοταν αν προεδρος της ΝΔ ήταν η Ντόρα , και είπα πως τελικά υπαρχει ο θεός της Ελλαδας δεν μας εγκατέλειψε. The rest is history και περιγράφονται στο τελευτάιο κομμάτι του άρθρου σου.

    Και τώρα τι κάνουμε;
    Το επιχείρημα υπομονή και μέσα στην Ευρωζώνη για να μετέχουμε στις αλλαγές που έρχονται γιατι αλλίως θα μας φάνε τα όρνεα είναι πολύ λογικό και σωστό ως υπόθεση αλλά έχει ξεφτίσει υπό το βάρος των πραγματικών εξελίξεων οπού μέρα με τη μέρα αποδυκνείεται η αδιαφορία και η έλλειψη οράματος των εταίρων μας.

    Η πραγματικότητα είναι ότι εχουμε κατεβάσει τα χέρια και το κεφάλι μας , και επιπλέον διασυρόμαστε συνεχώς σε σημείο πρωτοφανές στην ιστορία μας.

    Ολοι πλεον έχουμε καταλάβει τους στόχους του προγράμματος και που μας οδηγούν * και πραγματικά είναι αξιοθαύμαστοι για τον τρόπο και την ταχύτητα που το καταφέρνουν οι δανειστές μας χρησιμοποίωντας με επιτυχία όλα τα μέσα - οικονομικά , διπλωματικά , επικοινωνιακά , ψυχολογικά κλπ.- .

    Το επόμενο μεγάλο ψέμα - απογοήτευση που θα μας βυθίσει περισσότερο στην κατάθλιψη (εξαιρώ τις...αποκαλύψεις για τους διεφθαρμένους πολιτικούς αφου τέτοια προπαγάνδα δεν μασάμε και άρα η μή καταληξή τους δεν θα μας απογοητέυσει):Η Α Ν Α Π Τ Υ Ξ Η
    Για όσους γνωρίζουν οικονομικά η ανάπτυξη - μεγέθυνση προκύπτει (ειδικά σε συνθήκες υφεσης) μόνο με μιά έκρηξη του δημοσιονομικού ελλέιματος στοχευμένο σε ΔΑΠΑΝΕΣ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΕΠΕΝΔΥΣΕΩΝ , και παραγωγικές επενδύσεις του Ιδιωτικού τομέα , σε συνδιασμο με μείωση των φόρων και επεκτατικής Νομισματικής Πολιτικης ( αδύνατον με το Ευρώ).

    *
    -Εξασφάλιση των δανεικών μέσω της υποθήκης που επιβάλει η Δανειακή Σύμβαση , και της ρήτρας πληρωμής για προτεραιότητα στην πληρωμή των τόκων από τα έσοδα του προϋπολογισμού.
    - Βίαιη υποχώρηση της ενεργου ζήτησης και ισορροπία της οικονομίας σε χαμηλότερα επίπεδα μισθών και τιμών
    -Παράπλευρα οφέλη από το ξεπούλημα και την…αξιοποίηση Δημόσιων περιουσιακών στοιχέιων (οι έννοιες Αναδιάρθρωση και Μεταρρυθμίσεις είναι συγκεκριμένες οικονομικές έννοιες και δεν έχουν καμία σχέση με τα ανωτέρω)

    Εν κατακλείδι... τι κάνουμε ποιό δρόμο διαλέγουμε ;

    • Νικόλας avatar
      Νικόλας @ Β Α Σ Ο Σ 28/09/2012 13:37:29

      Καλά τώρα σοβαρά ψήφισες Γιωργάκη (πρώτο φάουλ) και μετά ψήφισες Σαμαρά (αυτό δεν είναι φάουλ) για να μην περάσουν άλλα μνημονιακά μέτρα; (δεύτερο φάουλ)

      Και τώρα γκρινιάζεις για τα μνημονιακά μέτρα που εφαρμόζει ο Σαμαράς; (τρίτο φάουλ)

      Σου μιλάει καποιος που ενσυνείδητα ψήφισε ΝΔ (έστω και με κλειστή μύτη).

      • Β Α Σ Ο Σ avatar
        Β Α Σ Ο Σ @ Νικόλας 28/09/2012 19:00:11

        Οχι δεν ψήφισα Σαμαρά. Υποστήριζα το Σαμαρα στην οικογενια μου και στον κύκλο μου που περιλαμβανει στελεχη του πασοκ ΟΣΟ ήταν αντιμνημονιακός γιατί τα επιχειρήματα του ήταν αδιάσειστα απο οικονομικής άποψης και γιατί τον θεωρουσα το αντίπαλον δέος στην άλωση των πάντων που διαφαινόταν. Το ΝΑΙ ΣΕ ΟΛΑ το φεβρουάριο του 2012 άλλαξε για πάντα τη ζωη μου. Η συνείδηση μου δεν μου επέτρεψε να δώσω τη συγκαταθεση μου σε κάποιο απο τα κομματα της συγκυβέρνησης.
        Οσο και να το επέβαλλαν τα προσωπικά μου και οικογενιακά συμφέροντα θα ντρεπόμουν για πάντα. Ψήφισα πολύ πολύ μικρό αντιμνημονιακό κόμμα.

  54. Β Α Σ Ο Σ avatar
    Β Α Σ Ο Σ 28/09/2012 13:43:49

    Διαβαζοντας τα παραπάνω σχολια βρήκα το όνομα Κώστας Ροδινός και με λιγο google search έπεσα σε μια αντιπαραθεση σου με τον ... αξιόπιστο ΒΗΜΑΤΟΔΟΤΗ ο οποίος βλεπωντας τι έρχεται έχει αρχίσει και τα γυρίζει τελευταία...

    Οπότε respect.

  55. Κώστας Ροδινός avatar
    Κώστας Ροδινός 28/09/2012 16:35:44

    Ηταν ήπιο, τελικά ε;

    • ΒΠ avatar
      ΒΠ @ Κώστας Ροδινός 02/10/2012 01:32:32

      Ναι ήταν (ήπιο). Υπό τις συγκεκριμμένες δε συνθήκες της πατρίδας "ηπιότατο".

      Φαίνεται δε, ως ακόμη πιό ήπιο λόγω των προσδοκιών που δημιούργησε η εισαγωγή του: "Το κείμενο που ακολουθεί είναι σκληρό, αλλά σκληρή είναι η πραγματικότητα, ενώ η αλήθεια απελευθερώνει…"

      Μιέ εισαγωγή όπως "αυτά που θα γράψω είναι γνωστά και τα επαναλαμβάνω εδώ γιά να τα θυμηθούμε και να τα έχουμε συγκεντρωμένα", ταιριάζει περισσότερο με το κείμενο.

  56. Κώστας Ροδινός avatar
    Κώστας Ροδινός 28/09/2012 16:36:21

    τι πας και βρίσκεις και εσύ!

    • Γιάννης Φαίλτωρ avatar
      Γιάννης Φαίλτωρ @ Κώστας Ροδινός 28/09/2012 16:39:43

      Γράφεις συμπαθητικά πάντως!...

  57. Κώστας Ροδινός avatar
    Κώστας Ροδινός 28/09/2012 16:44:31

    Χαιρετώ τους ξενητεμένους!
    Τι να κάνουμε;
    Ασκούμεθα!

    • Γιάννης Φαίλτωρ avatar
      Γιάννης Φαίλτωρ @ Κώστας Ροδινός 28/09/2012 16:49:41

      Εργαζόμεθα αόκνως δια την επίτευξη των στόχων του δημοσιονομικού προγράμματος!...

  58. theo1611 avatar
    theo1611 28/09/2012 18:37:16

    Αυτό το σαράκι του να διολισθαίνουμε στο παρελθόν και τις προσωπικές μας απόψεις πρέπει να σταματήσει.

    Ό γέγονεν γέγονεν.

    Είμαστε στο σήμερα.

    Με ανάλυση από το παρελθόν, αλλά χωρίς φιοριτούρες και δικαιολογίες, διαπιστώνουμε που βρισκόμαστε και διατυπώνουμε που θέλουμε να πάμε.

    Μετά σκιζόμαστε να προτείνουμε ο καθένας μας τον τρόπο με τον οποίο θα μεταβούμε από το παρόν στο επιθυμητό μέλλλον. Αν ο τρόπος θεραπεύει και τις αιτίες που μας έφεραν μέχρι εδώ, τόσο πιό αξιόπιστος θα είναι.

    Τα λοιπά τα ακούω βερεσέ!!!

  59. Ελευθερία avatar
    Ελευθερία 28/09/2012 23:11:59

    Και στο Φαρμακονήσι, και στην Κερύνεια, και στην Αθήνα...

    Σας ευχαριστώ για το χρόνο σας.
    Θα επιμείνω, επιτρέψτε μου. Πώς εξηγείτε(αι) λογικά η ελπίδα και η πίστη σε ένα σύστημα που τα έκανε όλα λάθος (ΕΕ, ΕΚΤ, ΤτΕ, υπΟικ κλπ) σε βαθμό καταστροφής, ότι θα είναι σε θέση τα διορθώσει; Καταλαβαίνουμε και συμφωνούμε ότι όλο αυτό το έγκλημα ήταν εκ προμελέτης (εκτός αν είναι όλοι ηλίθιοι σαν οικονομολόγοι, και οι δικοί μας και οι δικοί τους, οπότε το ίδιο επικίνδυνοι και ένοχοι). Πώς είναι δυνατόν λοιπόν να περιμένουμε από τους ίδιους να επανορθώσουν; Ειδικά όταν δεν έχουμε ακούσει μισή (όχι παραπάνω) πρόταση για τις ευθύνες της ΕΕ αλλά βγάζουν και διαφημίσεις (προπαγάνδα καθαρή) με την ελληνική σημαία δίπλα στις υπόλοιπες της Ευρώπης. Ούτε και εγώ πιστεύω ότι με τέτοιες πολιτικές προσωπικότητες επάνω θα αλλάξει κάτι, σε περίπτωση που επιστρέφαμε (ή επιστρέψουμε) στη δραχμή αλλά αν είχαμε μια πραγματικά εθνική ηγεσία που να νοιάζεται για τον πατριωτισμό και όχι τον ευρωπαϊσμό, το δίλημμα ανάμεσα στα δύο δεν θα υφίστατο ούτε σαν σκέψη. Θέλω να πω, μήπως το θέμα με το ευρώ δεν ήταν ποτέ τόσο οικονομικό, όσο πολιτικό...

  60. Ελευθερία avatar
    Ελευθερία 28/09/2012 23:16:27

    Μόνο πατάτες;;!!! Καλά, το ότι δεν έκαναν τίποτα για την Ένωση οι Παπαδοπουλικοί το ξέραμε καθώς αρέσκονταν σε δηλώσεις περί ελληνοτουρκικής συνομοσπονδίας, αλλά μόνο πατάτες;! Οι Τούρκοι απειλούσαν να πάρουν την Κύπρο από τη δεκαετία του '60, όλοι το ήξεραν, και τους είχαμε σαν δύναμη μέχρι και επί Ιωαννίδη, ο οποίος είχε δώσει εντολή επίθεσης εναντίον τους, αλλά τον έγραψαν οι αρχηγοί ΕΔ. Για να έρθει η "αποκατάσταση της Δημοκρατίας". Και μετά το ευρώ.

  61. lazaros avatar
    lazaros 29/09/2012 16:01:18

    Δεν εχω διαβασει καλυτερο αρθρο πραγματικα μπραβο αλλα εμεις προβατ μπεεεεεεεεεε

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.