#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
11/05/2011 07:00
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Στο Μογκαντίσου του Παπουτσή και στην Λαχώρη του Καμίνη



Του Φαήλου Μ. Κρανιδιώτη*

Η απόγνωση κι αγανάκτηση των ανθρώπων είναι πλέον στα ύψη. Εδώ στο Μογκαντίσου του Παπουτσή, στα σύνορα της Λαχώρης που δημιούργησαν οι χαρωπές απόψεις του Καμίνη και οι ιδεοληπτικές δράσεις του Ραγκούση, άρχισε να κυλάει αίμα.

Οι φτωχοί και οι αδύναμοι την πληρώνουν. Γέροι, γυναίκες, έφηβοι, άνθρωποι που δεν μπορούν να φύγουν μακριά από το πρόβλημα, από τον πολυπολιτισμικό παράδεισο που δημιούργησε η πολιτική ορθότητα, η ανομία κι η ανοχή στα καθάρματα. Οι φραγκάτοι που ζουν στο Βόρεια ή κυριλέ Νότια Προάστια ή σε γειτονιές του Κολωνακίου που βρίθουν από φυλάκια, φρουρούς, κάμερες κλπ, δεν έχουν ανάγκη, δεν τους αφορούν όσα συμβαίνουν στον Τρίτο Κόσμο των απλών ανθρώπων. Κανείς δεν θα τους σφάξει σαν αρνιά στη γωνία. Δεν θα μείνει η γυναίκα τους σύξυλη και το παιδί τους ορφανό, πριν γεννηθεί. Κανείς δεν θα τους αρπάξει την τσάντα ενώ περπατάνε, πρώτον γιατί σπανίως περπατάνε κι αυτό πάντα συνοδεία, κι όταν περπατάνε δεν είναι ποτέ στις κακόφημες γειτονιές που ζει το μπας κλας πόπολο. Κι έτσι κι αλλιώς, την τσάντα τους την κρατάει άλλος, ο οποίος είναι και «σιδερωμένος». Άμα σε φυλάνε πιστόλια, οι μαχαιροβγάλτες μένουν μακριά κι αλάργα.

Όμως, ο τόπος αυτός έχει Αφέντη κι είναι ο Έλληνας. Φιλόξενος, αφέντης, κιμπάρης αλλά Αφέντης στον τόπο του και το σπιτικό του. Όποιος έρχεται είναι φιλοξενούμενος κι όχι μπάστακας, ούτε εγγράφει δικαιώματα χρησικτησίας. Όποιος έρχεται θα έρχεται νόμιμα, θα σέβεται τον τόπο και τον τρόπο μας, τους νόμους μας και τον πολιτισμό μας. Θα σέβεται την περιουσία μας και τα μνημεία μας, τις γυναίκες, τις μανάδες και τις κόρες μας. Στις χώρες από τις οποίες έρχονται πολλοί από τους παραβατικούς «μουσαφιραίους» μας, αν κάνουν αυτά που κάνουν εδώ, τους κόβουν το χέρι, το κεφάλι, τους κρεμάνε, τους ντουφεκάνε σαν τις μπεκάτσες. Με διαδικασίες συνοπτικές, οι οποίες απολαμβάνουν μάλιστα της γενικής αποδοχής και με παλλαϊκή συμμετοχή της παγκόσμιας σέχτας, στην οποία ανήκουν. Λιθοβολούν γυναίκες, κόβουν χέρια, κάνουν κλειτοριδεκτομές με κονσερβοκούτια κι αγκάθια. Ωραία πράγματα.

Εμείς δεν κάνουμε τέτοια. Είμαστε φωνακλάδες κι οργίλοι αλλά ούτε κατά διάνοια θα μπορούσαμε να εισάγουμε τέτοια βαρβαρότητα. Έχουμε όμως Νόμους. Βασισμένους σε άλλες παραδόσεις, ελληνορωμαϊκές. Δεν λιθοβολούμε, ούτε ακρωτηριάζουμε μέλη. Το χειρότερο που μπορείς να πάθεις είναι ισόβια, που τελικά είναι το πολύ εικοσιπέντε χρόνια, ό,τι κι αν κάνεις και πρέπει να προσπαθήσεις πολύ για να το πάθεις αφού περάσεις ανακριτή, δυο βαθμούς δικαιοδοσίας κι αναιρετική διαδικασία. Ούτε καταναγκαστική εργασία δεν έχουμε. Αντιθέτως η εργασία είναι προνόμιο με ευεργετικές συνέπειες για τον χρόνο κράτησης σου.

Όσο οι κρίση θα βαθαίνει, όσο τα σύνορα μας θα είναι τρύπια κι οι ισλαμοφασίστες του τουρκικού καθεστώτος θα σπρώχνουν προς τα εδώ ατιμώρητα του κόσμου τους παρίες, τόσο θα ξεπέφτει η καθημερινή ζωή μας. Τόσο θα κυλάει το αίμα αθώων ανθρώπων κι οι ιδεοληπτικοί τουρίστες που μας κυβερνούν, θα χάσκουν. Ευτυχώς, απ’ ότι φαίνεται, θα πακετάρουν σύντομα. Θα μαζέψουν την αδιαφορία τους και τις αγκυλώσεις τους, την «πολιτική ορθότητα» τους και τον κάλπικο διεθνισμό τους και θα απέλθουν εξευτελισμένοι, αν όχι και κυνηγημένοι. Η ηγεσία που έρχεται θα κάνει την μεγαλύτερη κι απλούστερη επανάσταση: θα εφαρμόσει τους νόμους. Το οφείλει. Άτεγκτα.

Η αποκατάσταση της δημόσιας τάξης και ασφάλειας είναι η πιο φτηνή μεταρρυθμιστική πολιτική με την πιο άμεση επίδραση στην ποιότητα ζωής των πολιτών.

* απόσπασμα από άρθρο που δημοσιεύεται στη σημερινή "Δημοκρατία"

ΣΧΟΛΙΑ

  1. KillTheKing avatar
    KillTheKing 11/05/2011 07:40:56

    σ' αυτη τη χωρα που ΄ρθατε
    νομος δεν σας αγγιζει
    TheKing

  2. ΒΡΑΧΟΣ avatar
    ΒΡΑΧΟΣ 11/05/2011 07:49:45

    Kαλημέρες, Φαήλο.
    Ελπίζω να μην εννοείς την εφαρμογή νόμων σαν του Καστανίδη, γιατί θα χαλάσουμε τις καρδιές μας.
    Λύση είναι η αλλαγή των νόμων και η μετατροπή τους σε Δρακόντιους.Μηδενική ανοχή.
    Κατόπιν η γρήγορη - άμεση - και άτεγκτη εφαρμογή τους.
    Βέβαια με την δικαιοσύνη που κάνει εφτά χρόνια να δικάσει ένα τροχαίο, υπάρχει ένα μικρό πρόβλημα...

    • ΝΙΚΟΛΑΣ avatar
      ΝΙΚΟΛΑΣ @ ΒΡΑΧΟΣ 11/05/2011 10:38:01

      Έτσι μπράβο. Σωστή εφαρμογή των πραγματικά χρήσιμων και δίκαιων νόμων. Δυστυχώς παλιό και άλυτο πρόβλημα απανταχού της γής. Τουλάχιστον, όπως υποστηρίζει και το άρθρο, ο νομικός πολιτισμός μας είναι πιο πλούσιος και ανθρώπινος σε σχέση με κάποιες άλλες χώρες.

  3. KRIOS avatar
    KRIOS 11/05/2011 07:49:51

    Φαήλο καλημέρα, (λέμε τώρα...)

    "Ελλάδα σημαίνει μέτρο. Και μέτρο σημαίνει νόμος. Αυτό έχει χαθεί, όχι σήμερα, χρόνια πριν. "

    http://logia-starata.blogspot.com/2011/05/blog-post_4369.html

  4. nik avatar
    nik 11/05/2011 08:05:36

    Οποιος δεν θελει να λυσει ενα προβλημα, αρκηται στην περιγραφη του.Οσο πιο δραματικη ειναι η περιγραφη (και η κατασταση) τοσο πιο πολυ το κοινο αγριευει και χειροκροτει τους εργολαβους που εχουν αναλαβει ,οχι τη λυση του προβληματος αλλα, την περιγραφη του. Εγω ομως θελω λυσεις φιλε μου.
    Να εφαρμοστει ονομος.Συμφωνω. πως ομως .Ας πουμε οτι πρεπει να φυγουν 500.000 λαθρομεταναστες. Ας πουμε οτι θελουν να το κανουν μονοι τους . Μπορουν? Να πανε που? Η Τουρκια απο την οποια μπηκαν δεν τους δεχεται.Οι χωρες προελευσης δεν τους δεχωνται.
    Να το κανει η πολιτεια. πως ομως? Να τους φορτωσει σε 300 πλοια και να τους παει που? Να τους φουνταρει καπου στη μεσογειο.? προτεινε το. Προτεινε οτι θελεις, σκληρο βαναυσο ,απανθρωπο ,παρανομο(εισαι ικανος)αλλα σταματα το μπαλαμουτι.

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ nik 11/05/2011 16:03:48

      Mπαλαμούτι; Θα 'πρεπε να μου αρέσεις.
      1. Φυλάς, ξανά επιτέλους, αποτελεσματικά τα σύνορα σου για νμα μην μπαίνουν άλλοι.
      2. Στοχοποιείς την Τουρκία σε όλα τα διεθνή βήματα και της ανεβάζεις όσο μπορείς το κόστος για την πολιτική κράτους - δουλέμπορου που ακολουθεί.
      3. Θέτεις το πρόβλημα ως ευρωπαϊκό κι αν δεν σε συνδράμουν καταγγέλεις το Δουβλίνο 2 και τους αμολάς με ταξιδιωτικά έγγραφα.
      4. Εφαρμόζεις άτεγκτα τους νόμους σου. "Πηδάς" όσους τους νοικιάζουν σπίτια και τους εργοδοτούν παράνομα. Εξονυχιστικοί έλεγχοι και συλλαμβάνεις ΟΛΟΥΣ τους παράνομους και τους κρατάς σε στρατόπεδα, νησιά, όπου έχεις ασφαλείς μεγάλους χώρους, ώσπου να "πήξουν" και να δεχθούν να φύγουν μόνοι τους. ΤΟΥΣ ΒΓΑΖΕΙΣ ΑΠ' ΤΟ ΔΡΟΜΟ. Μεγάλος αριθμός θα το κάνει, γιατί η συντριπτική πλειοψηφία είναι οικονομικοί μετανάστες. Στην διάρκεια της κράτησης θα ξεσκαρτάρεις όσους είναι αληθινά πολιτικοί πρόσφυγες όπως και τους "μαϊμού" "κούρδους" και "παλαιστίνιους". Παράλληλα καταγγέλεις κάθε συμφωνία που σε εμποδίζει στα παραπάνω.
      5. Γενικά έχεις τόσο αυστηρή κλι αδιάλλακτη στάση ως κράτος, που να παίρνουν από τους χώρους κράτησηςε τηλέφωνο τον ξάδερφο στην Τόρα Μπόρα και να του λένε "ξάδερφε, μακριά από την Ελλάδα! Θα σε ξεσκίσουν!".

      Γκέγκε; Κι επειδή τα 'χω ξαναγράψει κιι εδώ και στην "Δημοκρατία"|, πολύ ξεκάθαρα, τα περί μπαλαμουτιού πες τα σε κανέναν άλλο, όχι σε μένα.

      • A.M. avatar
        A.M. @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 11/05/2011 20:24:38

        Με τα παραπάνω συμφωνώ απόλυτα.
        Αυτά που γράφεις να τα κάνετε ΠΡΆΞΗ απ την ΠΡΟΗΓΟΎΜΕΝΗ μέρα της πρωθυπουργοποίησης του Αντώνη και να μην μείνουν μόνο λόγια.

        Και θα έχετε την στήριξη της πλειοψηφίας του ελληνικού λαού.

      • Foxy T. avatar
        Foxy T. @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 11/05/2011 21:35:58

        Οι λύσεις, κ. Κρανιδιώτη, είναι ακρίβως αυτές που αναφέρετε. Και επειδή με το λέγε-λέγε, τα γνωστά κέντρα (φυσικά με τη γελοία αδράνεια των κενών κουστουμιών των βουλευτών της ΝΔ τα τελευταία 15 χρόνια) έχουν πείσει το κόσμο ότι αν γίνει κάτι στη κατεύθυνση της νομιμότητας θα αποτελεί αντι-δημοκρατία και βαρβαρότητα, σας επισημαίνω ότι η χρήση για παράδειγμα νησιωτικών βάσεων χρησιμοποιείται νομίμως από δημοκρατικές χώρες εδώ και 20 χρόνια. Επίσης η μικτή χρήση Αστυνομίας & στρατού έχει χρησιμοποιηθεί πολλάκις σε καθεστώτα Republic όπως το δικό μας. Παράδειγμα γνωστό σε όλους το Λ.Α. μετά το ξυλοδαρμό του Ροντνι Κινγκ το '92. Σε αυτό το σημείο ήμαστε... Όποιος καθαρίσει το κέντρο και ελέγξει τα σύνορα θα κυβερνήσει 3 τετραετίες. Η τεχνογνωσία... την είχαμε μέχρι τα τέλη του '80.
        Φυσικά για να εφαρμοστούν οι νόμοι της χώρας και οι δυνατότητες που υπάρχουν για το συμφέρον του Ελληνα πολίτη, απαιτείται να γίνει πράξη η πρόταση προ 45 ημερών περίπου του Σαμαρά πως οι βουλευτές ΔΕΝ θα γίνονται Υπουργοί... καταλαβαίνετε το γιατί.
        Οι βουλευτές θα νομοθετούν και οι εκτελεστικοί θα κυβερνούν. Μόνο ο Πρωθυπουργός και ο Αντιπρόεδρος θα είναι και Βουλευτές.

    • fitsulas avatar
      fitsulas @ nik 11/05/2011 18:52:04

      Απλά πράγματα, αφού η Τουρκία δεν αναγνωρίζει την υπογραφή της στη συμφωνία επανεισδοχής, εμείς δεν αναγνωρίζουμε τη Μαδρίτη και τα συμφέροντά της στο Αιγαίο.
      Κατάλαβες Νικ; Μπουρδολογούμε για να μην πούμε τα αυτονόητα.

    • κάτοικος του κέντρου της Αθήνας avatar
      κάτοικος του κέντρου της Αθήνας @ nik 12/05/2011 08:44:36

      Ας του δώσει τρίμηνο διαβατήριο το Ελληνικό κράτος και ας πάνε στις χώρες που επιθημούν, στις οποίες έχουν φίλους και συγγενείς όπως λένε γιατί να στυβάζονται στην πλατεία Βικτωρίας και Ομονοίας ως μαύρο τσαμπί σταφίλι. Η χώρα μας δεν είχε αποικίες και δεν εκμεταλευτικαι ούτε τα πετρελαιο του Νιγηρά ούτε το χρυσό της Αφρικής όυτε και της Ασίας.

  5. εργαζόμενος περιοχής avatar
    εργαζόμενος περιοχής 11/05/2011 08:09:58

    κύριε Κρανιδιώτη,

    να σου θυμίσω πως για 6 χρόνια επί υπουργείας Παυλόπουλου, Χηνοφώτη, Μαρκογιαννάκη, και με δήμαρχο Κακλαμάνη το φαινόμενο της γκετοποίησης του κέντρου όχι απλώς δεν ελέγχθηκε, αλλά απλά γιγαντώθηκε και φτάσαμε στα σημερινά χάλια. Ωραία το θέτεις το θέμα, θα το χαρακτήριζα αξιόλογη έκθεση, αλλά για ναείσαι δίκαιος θα έπρεπε να αποδώσεις και το μερίδιο ευθύνης που τους αναλογεί και στους προαναφερθέντες.

    • anonymous avatar
      anonymous @ εργαζόμενος περιοχής 11/05/2011 11:12:35

      Συμφωνώ αγαπητέ μου μόνο που ο Κακλαμάνης μας τελείωσε έστω κι αν τον διαδέχτηκε ο Καμίνης, ο Μαρκογιαννάκης επίσης και μας μένουν οι άλλοι δυο που θα είναι έγκλημα αν τους κατεβάσουν υποψήφιους. Ο χηνοφώτης νομίζω δεν ήταν-είναι βουλευτής. Ή ήταν εξωκοινοβουλευτικός ή έχασε την έδρα του στο εκλογοδικείο.

    • Ο ΑΛΩΒΗΤΟΣ avatar
      Ο ΑΛΩΒΗΤΟΣ @ εργαζόμενος περιοχής 11/05/2011 12:28:01

      Έτσι ακριβώς..

      Φαήλο το άρθρο σου πάρα πολύ ωραίο αλλά ούτε μια αναφορά στον.... κιμπάρη δήμαρχο του κόμματός σας που επί των ημερών του έγινε το γκέτο στην Αθήνα.

      Καλά να τα χώνουμε στον Καμίνη, αλλά η Αθήνα είχε άλλον δήμαρχο όταν έγινε το γκέτο ΚΑΙ ΤΟΝ ΣΤΗΡΙΞΑΤΕ !

      • Αίθρα avatar
        Αίθρα @ Ο ΑΛΩΒΗΤΟΣ 11/05/2011 14:21:58

        +1 για Αλώβητο. Γιατί να ζητήσετε να ψηφίσουν οι Αθηναίοι ξανά τον αποτυχημένο; Μεγάλο λάθος εκείνο.

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ εργαζόμενος περιοχής 11/05/2011 16:07:30

      Ο Δήμαρχος Αθηναίων δεν φυλάει τα σύνορα. Ο Συνήγρος του Πολίτη όμως έστελνε χαρτάκια στα υπουργεία με τις πολυπολιτισμικές τρίχες που εφαρμόστηκανμ και ψωνίσαμε από σβέρκο. Οι "ιδέες" Καμίνη οδήγησαν την κυβέρνηση ΓΑΠ από τον Νοέμβρη του 2009 να έχει δώσει εντολή στον Στρατό να ΜΗΝ κάνει ανάσχεση.
      Μπορείτε να μην γουστάρετε τον Νικήτα αλλά δεν είναι διοικητής της συνοριοφυλακής και η Δημοτική Αστυνομία δεν είναι Αστυνομία.

      • mitsos avatar
        mitsos @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 11/05/2011 21:53:11

        to narkopedio ston ebro giati to sikosame?

        i anakinosi neas dimokratias gia to sfaximo itan gia gelia.
        miluse gia elipi astinomeusi...
        den mporun i mallon kanun oti den katalabenun oti den mporume na xume 500,000 astinomikus. gia na filane 2 ekatomiria lathreus.
        to problima xekina apo sinora thalasia ke xersea. o sttratos aniparktos.
        pera apo ton gap pu edose dikeomata psifu ke mas 'diafimise' den xexno ke tin politiki paulopoulou pu den eblepe pano apo 100,000 lathreus...
        giati oloi lathreoi ine kanis tus den erxete me aeroplano oloi nixta mpenun meta tus analambanun oi dikigoroi (posoi zun apo autus ke mono...) ke tus kanun ... nomimus

  6. trellakias avatar
    trellakias 11/05/2011 08:22:47

    Μόλις εχθές μιλάγαμε και συζητάγαμε για κραυγές, για «φωτιά και τσεκούρι», για τις ανάγκες του απλού λαού στην καθημερινότητα τους, που δεν μπορούν να αναπληρώσουν τα θεσμικά όργανα που είναι εντεταλμένα για αυτό! Κάποιος καλός φίλος μιλούσε και έλεγε πως δεν πρέπει να γίνουμε …….χρυσή αυγή! Ερωτώ λοιπόν ……..που είναι το συντεταγμένο δημοκρατικό κράτος στην χθεσινή αποτρόπαια πράξη της δολοφονίας του συμπατριώτη μας; Που είναι η παραίτηση του καθ’ ύλη αρμόδιου υπουργού της ………Προστασίας του Πολίτη; Γιατί ακόμα ο αρχηγός της Αστυνομίας είναι στην θέση του; Μήπως τα πράγματα πάνε σε δρόμους της ….Φωτιάς και της Αυτοδικίας; Γιατί ερωτώ, όσο κι αν είμαστε δημοκράτες, αν συνέβαινε σε κάποιον από εμάς τι θα έπραττε μετά; Καταντήσαμε ξένοι και φοβικοί στην ίδια την πατρίδα μας! Περιμένω ακόμα κάποια δήλωση ή παρουσία του κ. Νάκου για το συμβάν! Να δείξουμε πως δεν είμαστε το ίδιο! Ο κ. Σάμινας είναι ο γνωστός ανευθυνο-υπεύθυνος, που «ζει τον μύθο του» ως υπουργός! Το σύστημα πασοκ που ζητούσε καθημερινά την παραίτηση Καραμανλή ως ………..αυτουργό ακόμα και στην αύξηση των τροχαίων στην Χώρα, σήμερα είναι παγιδευμένο στην μη άσκηση της εξουσίας. Η καθημερινότητα, τα προβλήματα της αστυνόμευσης που κατηγορούσαν τα πράσινα παπαγαλάκια την προηγούμενη κυβέρνηση, σήμερα «πνίγουν» τον Έλληνα. Και στο κενό αυτό που αφήνει η …..δημοκρατική κυβέρνηση, εμφανίζονται τα ……άκρα! Εκεί λοιπόν έχουμε το 25% χρυσής αυγής που θα φτάσει σύντομα στο 50% αν αφεθούν οι πολίτες στην τύχη τους! Σήμερα οι όποιοι υπεύθυνοι ασχολούνται επιφανειακά, χωρίς λύσεις, μόνο με θα, με στόμφο και φανφάρα όσο είναι παρόν οι τηλεοπτικές κάμερες. Μετά το σκοτάδι και ο τρόμος! Είναι απίθανοι όλοι οι κυβερνώντες. Με την πολιτική εμπειρία της ξαδέρφης Ραγκούση και τις συναυλίες του συζύγου στον Αγ. Παντελεήμονα δεν υπάρχουν λύσεις. Το μεταναστευτικό χρειάζεται συζήτηση και λύσεις. Όσο αφήνεται στα «έμπειρα» χέρια της κ. υφυπουργού, στο τέλος θα λέμε την παραφρασμένη ατάκα Πανούση. Απλά και κατανοητά. Όπως σε όλους τους τομείς η ανικανότητα των υπαλλήλων του Μνημονίου ξεχειλίζει έτσι και εδώ! Το «αυγό του φιδιού» εκκολάπτεται στις προβληματικές περιοχές, Αγ. Παντελεήμονα, Κέντρο Αθήνας, Πάτρα, Ηγουμενίτσα. Είναι στο χέρι μας να πάρουμε θέση, και να το σταματήσουμε, με τις σωστές πολιτικές για την μετανάστευση. Η παρούσα κατάσταση της απόλυτης κατάστασης «ηρεμίας» που όλα τα «λύνουμε» με τον τρόπο της κάμερας, της επικοινωνίας, απλά είναι λίπασμα στις ορέξεις των Άκρων. Ο χρόνος λιγοστεύει για τα πάντα, η κοινωνία βράζει, και η αναπόφευκτη έκρηξη είναι κοντά, που θα πάρει τους πάντες στο πέρασμα της!
    Ακούει κανείς άραγε;

  7. Y. avatar
    Y. 11/05/2011 08:48:56

    Σωστά και μπράβο Φαήλο!!
    Θα ήθελα όμως να δω μια ευρύτερα όμοια άποψη, και κυρίως πρωτοβουλίες, μέσα από τα ίδια τα δικά σας επαγγελματικά φόρα. Γιατί μέχρι τώρα βλέπω μόνο Παξινούς και Βερβεσούς. Ένας για τα τραπεζικά λόμπια, και άλλος για τα πολιτικοκοινωνικά
    Λοιπόν?

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ Y. 11/05/2011 16:12:07

      Σύλληψη των παρανόμως εισελθόντων. Επ' αόριστον κράτηση μέχρι την απέλαση ή την οικειοθελή αναχώρηση (συνοδεία με χειροπέδερς ως τρο αεροπλάνο) όποιου δεν πληροί τις προϋποθέσεις πολιτικού ασύλου ή δεν πληροί ανθρωπιστικούς όρους (π.χ. βαριά άρρωστος). Καταγγελία κάθε συμφωνίας που μας εμποδίζει στην υπεράσπιση της κοινωνικής μας σθυνοχής και της εθνικής μας ασφάλειας. Άμα η Ευρώπη δεν θέλει να φυλάξει ΟΛΑ τα σύνορα της Εθυρώπης και να επιβάλλει το ορθό στο κράτος δουλέμπορο της Τουρκίας, τότε καταγγελία του Δουβλίνου 2, ταξιδιωτικά έγγραφα και ας τους φάνε στη μάπα.

      • A.M. avatar
        A.M. @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 11/05/2011 20:30:16

        Αυτό.
        Το ότι δεν ξέρουμε από που ήρθε κάποιος επειδή πέταξε τα χαρτιά του αυτό δεν σημαίνει τίποτε.
        Παράνομα εισήλθε και κρατείται.
        Αν δεν μας πεί ποιός είναι και από που ήρθε τότε θα τον πηγαίνουμε σε νησάκι φιλοξενίας - σαν εκείνα που «φιλοξενούσαν» τον Πεταλούδα στην ομώνυμη θρυλική ταινία - μέχρι να θυμηθεί ποιός είναι και από που ήρθε.
        Και αν δεν θυμηθεί .. ας πάει όπου θέλει κολυμπώντας.

      • Foxy T. avatar
        Foxy T. @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 11/05/2011 21:43:44

        Συμφωνία ενοικίασης μεγάλης έκτασης σε τρίτη χώρα για τη μεταφορά και διαμονή εκεί των παρανόμως εισελθόντων.
        Να σου πω εγώ αν θα ξανατολμήσει κανείς να περάσει από Ελλάδα να ξέρει πως μόλις δακτυλοσκοπηθεί, αντί να πάει διακοπές στην Αθήνα όπως τώρα, θα μπει σε οχηματαγωγό από την Αλεξανδρούπολη κατευθείαν για τη Β. Αφρική.
        Και θα δεις τότε που θα βαλει και η Τουρκία την πολιτική της....
        Έτσι σκέφτονται οι policy makers στις Republics. Υπέρ των μετόχων τους δηλαδή των νομίμων πολιτών τους. Αλλά στην Ελλάδα από το 1830 και μετά είχαμε άλλα Regimes...

        • TopGunZ avatar
          TopGunZ @ Foxy T. 12/05/2011 09:04:51

          Πλάκα, πλάκα, πόσο κοστίζει να "νοικιάσουμε" τις υπηρεσίες κανενός υποσαχάριου κράτους, να τους στέλνουμε εκεί όλους πακέτο με διακρατική συμφωνία, να δίνουμε ένα αντίτιμο...φύλαξης και ας τους κάνουν ότι θέλουν, έχουνε πολλά ορυχεία κατά 'κει...

          • A.M. avatar
            A.M. @ TopGunZ 12/05/2011 10:07:25

            Πολύ λιγότερο πάντως απ το να τους παρέχουμε εμείς νοσηλεία, τροφή, κράτηση σε φυλακές, ενίοτε και κάρτες απεριορίστων διαδρομών για τα ΜΜΜ.
            Θα τους καλοδεχόμαστε, ένα πιάτο φαγητό, μία διανυκτέρευση το πολύ, ένα τσάι και ...άντε γειά και να μας γράφετε πως τα περνάτε στο εξοχικό μας που νοικιάσαμε εμείς για σάς.

  8. SAS avatar
    SAS 11/05/2011 08:56:29

    Ο μόνος νόμος που θα έπρεπε να υπάρχει είναι η απέλαση για όσους συλλαμβάνονται να παρανομούν κατ'επανάληψη . Ποιος ο λόγος να παραμένει ένας μετανάστης στην Ελλάδα όταν έχει αποδείξει πως είναι εγκληματίας .

    • Y. avatar
      Y. @ SAS 11/05/2011 09:16:39

      Και αφαίρεση ιθαγένειας ‘η υπηκοότητας

    • Tassos avatar
      Tassos @ SAS 11/05/2011 10:11:56

      Το κατ'επανάληψη μ'άρεσε. Ρε άμα και παρανομήσεις τον μπούλο.

  9. Πλούταρχος Λευκαδίτης avatar
    Πλούταρχος Λευκαδίτης 11/05/2011 09:14:03

    Φαήλε καλημέρα! Από τον Αντώνη Σαμαρά στο Ζάππειο ΙΙ θέλω να ακούσω, πέρα από τα της οικονομίας, τα εξής δύο:
    1. Άμεση Κατάργηση του νομοθετικού εκτρώματος του κάπελα της Παροικιάς (νόμος ιθαγένειας) και επαναφορά του κατεργηθέντος κώδικα με ακόμα αυστηρότερες προϋποθέσεις για την πολιτογράφηση αλλοδαπών,
    2. Άμεση, καθαρή και ευθεία δέσμευση για την έναρξη απελάσεων των λαθρομεταναστών
    Ο κωλοτούμπας έχει βρει ανοιχτό χώρο και δυστυχώς ξημεροβραδιάζεται στα παράθυρα, συνεπικουρούμενος από τις μπαλαρίνες της διαπλοκής, πουλώντας φθηνό πατριωτισμό και "μεταναστοφαγία"... Σκέψου, ότι μέχρι και ο Πρετεντέρης στα σημερινά Νέα γράφει για την πόλη που χάσαμε:
    http://www.tanea.gr/default.asp?pid=2&ct=136&artid=4630465

  10. αλλενάκι avatar
    αλλενάκι 11/05/2011 09:18:59

    Kαλημέρα Φαήλε!

    Η Νέα Δημοκρατία καθεύδει ζζζζζζζζζζζζζζζζζζ...................................

    Πριν παραθέσω το μακροσκελές σχόλιο, και έχοντας διαβάσει όσα έγραψες, ΣΤΟ ΥΠΟΓΡΑΦΩ ότι:
    ΑΝ στο Ζάππειο ΙΙ, ειπωθεί: "Οποιος έρχεται είναι φιλοξενούμενος κι όχι μπάστακας, ούτε εγγράφει δικαιώματα χρησικτησίας. Όποιος έρχεται θα έρχεται νόμιμα, θα σέβεται τον τόπο και τον τρόπο μας, τους νόμους μας και τον πολιτισμό μας. Θα σέβεται την περιουσία μας και τα μνημεία μας, τις γυναίκες, τις μανάδες και τις κόρες μας"

    Αντί να ειπωθεί: "ΚΛΕΙΝΟΥΜΕ ΤΑ ΣΥΝΟΡΑ ΤΩΡΑ ΚΑΙ ΑΠΑΙΤΟΥΜΕ - ΕΦΑΡΜΟΖΟΥΜΕ ΧΘΕΣ συστηματικό και μεθοδικό πρόγραμμα απελάσεων με βάθος χρόνου, με αεροσκάφη για τους υποπέσαντες σε αδικήματα και εθελοντικούς επαναπατρισμούς και ταυτόχρονα αντικίνητρα εργασίας και παραμονής ώστε σε βάθος χρόνου να έχουν φύγει από τη χώρα 1 ΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΟ (ΕΝΑ ΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΟ) λαθρομετανάστες,

    στην επόμενη δημοσκόπηση έχασε 10 μονάδες ΜΕ ΤΗ ΜΙΑ!

    Δεν υπάρχει άλλη λύση από το να αρχίσει ένα πρόγραμμα απελάσεων, μεθοδικά και συστηματικά σε βάθος χρόνου, αρχίζοντας από τους ξέμπαρκους, τους υποπέσαντες σε αδικήματα έγκλειστους, και κλιμακώνοντας.
    Με αντικίνητρα εργασίας και παραμονής.

    Σε 9 εκατομμύρια πληθυσμό το ποσοστό αλλοδαπών θα έπρεπε να είναι 250.000 το πολύ και από βαλκάνιες ευρωπαϊκές χώρες και από αφροασία ΕΛΑΧΙΣΤΟΙ!!!

    Η ΑΣΥΜΒΑΤΟΤΗΤΑ ΜΕ ΔΑΥΤΟΥΣ ΕΙΝΑΙ ΠΛΕΟΝ ΕΞΩΦΘΑΛΜΗ !

    ΑΥΡΙΟ ΘΑ ΣΦΑΞΟΥΝ ΤΗ ΔΙΚΗ ΜΑΣ ΜΑΝΑ, ΑΛΛΑ ΠΟΤΕ ΤΟΥ ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ, ΤΟΥ ΣΑΜΑΡΑ, ΤΟΥ ΠΑΠΟΥΤΣΗ ΚΑΙ ΤΗΣ ΝΤΑΛΑΡΑ ΜΕ ΤΑ 100 ΣΠΙΤΙΑ !!!

    Εχω ξαναγράψει εδώ ότι ο Πολιτικός Χαμαιλέοντας - Τεχνικός της Εξουσίας (κόπιράιτ του Ψυχραιμία) που λέγεται ΠαΣόΚ ειναι σε θέση να ενσωματώνει τα αιτήματα της κοινωνίας λακτίζοντας προς αριστερά, προς δεξιά και προς κέντρο και μην σκλημουράτε αν αύριο το Πασοκ μαζί με το Λάος εφαρμόσουν αυτό που απαιτεί ΣΥΣΣΩΜΗ η Ελληνική κοινωνία ώστε να επανεκλεγούν και μείνει η Ν.Δ. με το Ζάππειο ΙΙ στο χέρι!!!

    Δεν ξέρω αν έχεις υπόψη σου τι γίνεται με την ΈΩΛΗ ΑΠΟΓΡΑΦΗ όπου καταμετρούν ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΑΠΑΙΤΟΥΝ ΧΑΡΤΙΑ τους ΦΟΝΙΑΔΕΣ ΠΟΥ ΚΥΚΛΟΦΟΡΟΥΝ ΕΛΕΥΘΕΡΑ στο ΜΟΝΙΜΟ πληθυσμό της Χώρας και ΕΞΑΙΡΟΥΝ από το μόνιμο πληθυσμό τους Έλληνες φοιτητές μας που σπουδάζουν έξω, σύμφωνα με τα όσα εξοργιστικά δήλωσε στον Παπαδάκη η επικεφαλής της στατιστικής υπηρεσίας και έτσι ΎΠΟΥΛΑ ΘΑ ΤΟΥΣ ΕΝΤΑΞΟΥΝ ΣΤΟ ΜΟΝΙΜΟ ΠΛΗΘΥΣΜΟ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΩΝΤΑΣ ΝΤΕ ΦΑΚΤΟ ΜΕΙΟΝΟΤΗΤΕΣ !

    Εκτός του ότι δήλωσε ότι έχουν επιβάλλει στο λόχο των 70.000 επίστρατων - απογραφέων να παίζει και το ρόλο του ΡΟΥΦΙΑΝΟΥ, αν προσεγγίζει ένα σπίτι π.χ. στη Λούτσα που φαίνεται άδειο και λείπει ο ιδιοκτήτης του, να ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΟΥΝ ΝΑ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΟΥΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ !!!! από τους γείτονες!!!! ποιος και τι μένει στο σπίτι αυτό.
    ΕΤΣΙ ΔΗΛΩΣΕ Η ΕΠΙΚΕΦΑΛΗΣ ΤΗΣ ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΗΣ ΥΠΗΡΕΣΙΑΣ ΣΤΟΝ ΠΑΠΑΔΑΚΗ ΣΤΟΝ ΑΝΤΕΝΑ, ΥΠΑΡΧΕΙ ΤΟ ΒΙΝΤΕΟ ΜΕ ΤΙΣ ΕΞΟΡΓΙΣΤΙΚΕΣ ΔΗΛΩΣΕΙΣ.

    Φυσικά όλα αυτά τα ρουφιανίστικα ισχύουν μόνο για τους Έλληνες οι οποίοι είναι καταγεγραμμένοι από δέκα πάντες, ενώ τους λαθρομετανάστες ΔΕΝ ΘΑ ΑΠΑΙΤΟΥΝ ΟΥΤΕ ΤΟ ΠΛΑΣΤΟ ΚΩΛΟΧΑΡΤΟ ΠΟΥ ΓΡΑΦΕΙ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΟΥΣ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΤΟΥΣ ΣΤΕΝΟΧΩΡΗΣΟΥΝ !!!!

    Σύμφωνα με δύο εκθέσεις: “Έρευνα για το πρόβλημα της Παράνομης Μετανάστευσης στην Ελλάδα” και “Οι Διαστάσεις της Παράνομης Μετανάστευσης στην Ελλάδα” “οι αλλοδαποί ΥΠΕΡ-εκπροσωπούνται στο πεδίο της λεγόμενης σοβαρής (ΒΑΡΙΑΣ) εγκληματικότητας σε σχέση με την αναλογία τους στον πληθυσμό της χώρας και η αύξηση της συμμετοχής τους στο έγκλημα είναι ραγδαία“. Πηγή: Εγκληματικότητα
    Πρόκειται για δύο πολυσέλιδες εκθέσεις για την παραβατικότητα των ξένων συγκριτικά με αυτή των Ελλήνων κακοποιών -όπως αυτή καταγράφεται στις στατιστικές επετηρίδες- μέσα από τα στοιχεία δύο ΑΠΟΡΡΗΤΩΝ εκθέσεων που συντάχθηκαν για την αστυνομία.
    Τα συμπεράσματα συγκλίνουν στις διαπιστώσεις τους και υποβλήθηκαν στις αρχές Νοεμβρίου του 2010, σε μια προσπάθεια “χαρτογράφησης” του μεγέθους της λαθρομετανάστευσης, σε συνάρτηση με τα προβλήματα που απορρέουν εξ αυτής στην ελληνική κοινωνία εξ αιτίας της παρουσίας των “ΕΠΗΛΥΔΩΝ” που κυκλοφορούν ΑΝΕΞΕΛΕΓΚΤΑ στη χώρα μας.
    Σύμφωνα με τους συντάκτες των εκθέσεων, “οι αλλοδαποί μετανάστες υπερεκπροσωπούνται στο πεδίο της λεγόμενης σοβαρής (βαριάς) εγκληματικότητας σε σχέση με την αναλογία τους στον πληθυσμό της χώρας, είτε ο υπολογισμός γίνει με τους επίσημους αριθμούς της απογραφής του έτους 2001 (761.813 αλλοδαποί), είτε γίνει με την αυθαίρετη εκτίμησή μας ότι αυτοί είναι περί το 1.500.000“.
    Και μια και ο λόγος για τη βαριά μορφή της εγκληματικότητας, αξίζει να μείνουμε σήμερα στους αναλογικούς δείκτες που διαμορφώνουν το αδίκημα της ανθρωποκτονίας, από το 1991 μέχρι και το δεκάμηνο του 2010, υπό το πρίσμα πάντοτε της ανάλυσης και των δικών τους συμπερασμάτων.
    Το αδίκημα της ανθρωποκτονίας, σημειώνουν “εμφανίζει ΧΑΜΗΛΟ ΣΚΟΤΕΙΝΟ αριθμό υποθέσεων και ΕΝΔΕΙΚΝΥΤΑΙ ΓΙΑ ΑΣΦΑΛΕΙΣ ΣΥΓΚΡΙΣΕΙΣ.
    Παρατηρείται ΡΑΓΔΑΙΑ αύξηση της συμμετοχής των ΑΛΛΟΔΑΠΩΝ δραστών στις ΑΝΘΡΩΠΟΚΤΟΝΙΕΣ. Έτσι, ενώ το έτος 1991 οι αλλοδαποί δράστες αποτελούν το 10,92% και το έτος 1995 το 14,95% των δραστών, το ποσοστό της συμμετοχής τους αυξάνεται ΡΑΓΔΑΙΑ και φτάνει το έτος 2009 στο 33,33% και το ΔΕΚΑΜΗΝΟ Ιανουάριος- Οκτώβριος του έτους 2010 στο 40,86%!!!

    Σε απόλυτους αριθμούς αυτό μεταφράζεται
    σε -25- αλλοδαπούς δράστες το έτος 1991,
    σε -40- το έτος 1995
    σε -124- το έτος 2009
    σε -143- το δεκάμηνο Ιανουάριος- Οκτώβριος του έτους 2010.
    Από τα στοιχεία της έκθεσης συνάγεται, ότι παρότι κάθε χρονιά η επιβάρυνση στη συγκεκριμένη κατηγορία από ΕΛΛΗΝΕΣ γκάγκστερ και υπό συνθήκες δολοφόνους παραμένει ΑΝΑΛΛΟΙΩΤΗ, καθώς οι αριθμοί διακυμαίνονται ΣΤΑΘΕΡΑ μεταξύ των 185 συλληφθέντων δραστών (2001) και 248 (2009), η αντίστοιχη στήλη με τους αλλοδαπούς δράστες ανθρωποκτονιών, παρουσιάζει προϊούσα ΑΝΟΔΙΚΗ πορεία, με ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΗ μάλιστα πρόοδο.

    Με δυό λόγια: Μας έχουν οδηγήσει να συγκρίνουμε ποσοστά.
    Αλλά, αν ΔΕΝ υπήρχαν οι αλλοδαποί ΔΕΝ θα υπήρχαν τα ΕΠΙΠΛΕΟΝ εγκλήματα. Τέλος!

    Στο έντυπο της έωλης απογραφής ᾱνάκρισης (η οποία θα καταπέσει ούτως ή άλλως, και ΔΕΝ είναι υποχρεωτική όπως δήλωσε κατηγορηματικά στον Παπαδάκη το πρωί στον ΑΝΤΕΝΑ η επικεφαλής της στατιστικής υπηρεσίας ΕΜΦΑΝΩΣ ΑΜΗΧΑΝΗ ΚΑΙ ΑΓΧΩΜΕΝΗ ΔΕΝ υπάρχει τετραγωνίδιο ή πεδίο να συμπληρώνεις τουλάχιστονΈλληνας ή αλλοδαπός, ενώ υπάρχουν εκατοντάδες προσωπικές ανακριτικές ερωτήσεις.

    Σε γνωστούς που απογράφησαν σήμερα δεν ζήτησαν να τους πουν αν ήταν Έλληνες ή αλλοδαποι.
    Δεν γίνεται ΚΑΜΙΑ ΤΕΤΟΙΑ ΕΡΩΤΗΣΗ. Ούτε για τη σύζυγό τους.

    Ο στόχος προφανής.

    Η νομιμοποίηση του χυλού ιδίως μέσα στην Αθήνα.
    Το ανακάτεμα Ελλήνων, ξένων και λαθραίων στα χαρτιά!

    Kαι από τα χαρτιά ξεκινά η δημιουργία μειονοτήτων και ο διαμελισμός.

    Η μόνη ερώτηση που έχει προς αυτή την κατεύθυνση είναι “που βρισκόταν η μητέρα σου όταν σε γέννησε;” από εκεί θα εξάγουν το συμπέρασμα, ενώ δεν γνώρίζουμε πως θα καταγραφεί αυτό, διότι οι λαθρομετανάστες ΔΕΝ χρειάζεται να έχουν ούτε καν ταυτότητα μαζί τους, ούτε να δηλώσουν όνομα και χώρα καταγωγής!

    ΚΑΙ ΕΤΣΙ Ο ΛΑΘΡΟΜΕΤΑΝΑΣΤΗΣ ΚΑΙ ΑΛΛΟΔΑΠΟΣ ΘΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΔΗΛΩΣΕΙ ΟΤΙ Η ΜΗΤΕΡΑ ΤΟΥ ΒΡΙΣΚΟΤΑΝ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΟΤΑΝ ΤΟΝ ΓΕΝΝΗΣΕ ΚΑΙ ΝΑ ΑΠΟΚΤΗΣΕΙ ΤΗΝ ΙΘΑΓΕΝΕΙΑ!!!

    Γι αυτό έχω προτείνει ΜΠΟΪΚΟΤΑΖ στη φάση αυτή της απογραφής και ΔΙΑΧΩΡΙΣΜΟ ΜΕΤΑΞΥ ΕΛΛΗΝΩΝ ΚΑΙ ΞΕΝΩΝ. Χωριστή ΚΑΤΑΓΡΑΦΗ όλων των αλλοδαπών με το έντυπο αυτό, με πλήρη παράθεση των χαρτιών τους και των στοιχείων τους, είναι ευκαιρία να τους μετρήσουν και να τους καταχωρίσουν με όνομα, προέλευση και χώρα καταγωγής ΜΙΑ ΚΙ ΕΞΩ!

    Αλλά δεν το κάνουν!!!

    Και η απογραφή των Ελλήνων ξεχωριστά, μπορούν να περάσουν να μας αφήσουν το έντυπο, να συμπληρώσουμε στοιχεία πραγματικής απογραφής, δηλαδή πόσα μέλη είμαστε στην οικογένεια, Έλληνες την καταγωγή, μόνιμοι κάτοικοι και τέρμα.
    Αυτό σημαίνει απογραφή, όχι φακέλωμα οικιών, χώρων, συνηθειών και διανυκτερεύσεων!

    Στο ΔΙΕΘΝΕΣ ΔΙΚΑΙΟ υπάρχει ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟ ντε φάκτο δημιουργίας μειονοτήτων μέσα από απογραφές που έγιναν ΕΠΙΤΗΔΕΣ all together για γηγενείς και ξένους.

    η Dimi είπε:
    11/05/2011 στις 12:17 am

    Αποσπάσματα από το Δελτίο Εγκληματικότητας Αλλοδαπών:

    “ΡΕ ΠΑΠΟΥΤΣΗ, ΤΙ ΕΓΙΝΕ Ο ΦΡΑΚΤΗΣ ΣΤΟΝ ΕΒΡΟ;
    ΤΟΝ ΠΗΡΕ Ο ΑΝΕΜΟΣ ΟΠΩΣ ΠΗΡΕ ΚΑΙ ΤΗ ΣΗΜΑΙΑ ΣΤΑ ΙΜΙΑ;

    «Θα φτιάξουμε φράκτη στον Εβρο! Οι δε λαθρομετανάστες θα φύγουν με τον ένα ή με τον άλλον τρόπο» ~Βαρυσήμαντη δήλωση του υπουργού προ.πο.

    ΠΟΛΛΕΣ ΕΚΑΤΟΝΤΑΔΕΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΣΤΟ ΣΗΜΕΙΟ ΤΗΣ ΔΟΛΟΦΟΝΙΑΣ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΑ ΑΠΟ ΤΑ ΖΩΑ! ΠΡΟΚΛΗΤΙΚΟ ΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΠΑΡΑΤΑΣΣΕΙ ΔΙΜΟΙΡΙΕΣ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΤΟΥΣ!

    Εκατοντάδες Έλληνες βρίσκονται αυτή τη στιγμή στο σημείο δολοφονίας από τα όρθια ζώα του 40χρονου που δεν πρόλαβε να δεί την γυναίκα του να γεννάει το δεύτερο τους παιδί. Κόσμος συνεχίζει να συρρέει προς το σημείο από κάθε γωνιά της Αθήνας. Το ποτήρι ξεχείλισε…

    ΑΝΝΑ ΝΤΑΛΑΡΑ: «ΘΑ ΦΥΓΟΥΝ ΛΑΘΡΟΜΕΤΑΝΑΣΤΕΣ ΓΙΑΤΙ ΕΧΟΥΜΕ ΝΟΜΟΥΣ»
    ΝΤΑΛΑΡΑ ΜΑΣ ΤΑ ΕΙΠΑΝ ΚΑΙ ΑΛΛΟΙ ΑΥΤΑ. ΑΦΗΣΤΕ ΤΑ ΛΟΓΙΑ ΚΑΙ ΞΕΚΙΝΗΣΤΕ ΕΡΓΑ. Ο ΛΑΟΣ ΣΑΣ ΣΙΧΑΘΗΚΕ ΟΛΟΥΣ.


    ΔΕΣΜΕΥΣΕΙΣ ΤΟΥ ΛΟΒΕΡΔΟΥ ΣΕ ΛΑΘΡΟΜΕΤΑΝΑΣΤΕΣ!
    Εξώφθαλμα προκλητική υπέρ των ΛΑΘΡΟμεταναστών η πολιτική του ΠΑΣΟΚ σε όλα τα επίπεδα!

    Μόλις σήμερα ο άλλος ευαίσθητος της “σοσιαλιστικής” κυβέρνησης -που καλούσε τους συνταξιούχους να… πεθάνουν για να μειωθούν τα έξοδα του δημοσίου και να τρώνε οι φαταούληδες πολιτικάντηδες μέχρι να σκάσουν- ανακοίνωσε ότι θα εκκενωθούν τα κτίρια του Λαυρίου στα οποία στεγάζονται λαθρομετανάστες, στην πλειοψηφία τους Κούρδοι.

    Ο υπουργός δεσμεύτηκε για τις 60 από τις 130 οικογένειες να μεταστεγαστούν σε κτίριο του Δήμου Λαυρίου! Οι υπόλοιποι θα μπορούν προσωρινά να μείνουν σε κοντέινερ, τα οποία θα τοποθετηθούν σε διπλανό οικόπεδο!

    Οι Κούρδοι αρνούνται να εγκαταλείψουν το κτίριο, καθώς εκτιμούν ότι δεν είναι επικίνδυνο. Παράλληλα, παραπονέθηκαν στον υπουργό Υγείας για την ποσότητα και την ποιότητα του φαγητού που τους δίνεται από τις υπηρεσίες Πρόνοιας!!! Τι άλλο θα δούμε σε αυτή τη χώρα…


    ΟΙ ΑΘΗΝΑΙΟΙ ΟΠΛΙΖΟΝΤΑΙ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΛΑΘΡΟ-ΜΕΤΑΝΑΣΤΑΣΤΕΣ
    Εκρηκτικές διαστάσεις παίρνει το θέμα των 200.000 λαθρομεταναστών της Αθήνας, δημιουργώντας άμεσους κινδύνους για αιματηρά επεισόδια μεταξύ επαγγελματιών εμπόρων και κατοίκων του κέντρου της Αθήνας με τους αλλοδαπούς, οι …..οποίοι έχουν μετατρέψει πλέον σε δικό τους γκέτο αρκετά σημεία του κέντρου της πρωτεύουσας.

    Κάτοικοι και καταστηματάρχες του κέντρου της Αθήνας, αλλά και…… άλλων περιοχών (Άγιοι Ανάργυροι, Κυψέλη, Πλατεία Κουμουνδούρου και Βάθη, Κεραμεικός και Βοτανικός) ζητάνε με αιτήσεις τους στο υπουργείο Προστασίας του Πολίτη άδειες για χρήση και κατοχή όπλων προς αντιμετώπιση των κινδύνων που έχουν καθημερινά με τους οικονομικούς μετανάστες.

    Μέχρι στιγμής οι αιτήσεις αυτές έχουν ξεπεράσει τις 3.000, αλλά οι άδειες για όπλα δίνονται με μεγάλη φειδώ και προσοχή από την αστυνομία που φοβάται έκρηξη φαινομένων αυτοδικίας σε βάρος των λαθρομεταναστών από τους θιγόμενους Αθηναίους.

    ΟΙ ΛΑΘΡΟMETANAΣΤΕΣ ΣΕ ΠΑΡΑΝΟΜΗ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ ΚΛΕΙΝΟΥΝ ΔΡΟΜΟΥΣ ΚΑΙ Η ΑΣΤΥΝΟΜΙΑ ΑΝΤΙ ΝΑ ΤΟΥΣ ΣΥΛΛΑΒΕΙ ΤΟΥΣ … ΠΕΡΙΦΡΟΥΡΕΙ!

    ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΗ ΑΔΙΑΦΟΡΙΑ ΚΡΑΤΟΥΣ ΚΑΙ ΑΡΧΩΝ. ΠΡΟΚΛΗΤΙΚΑ ΑΦΗΝΟΥΝ ΛΑΘΡΟΜΕΤΑΝΑΣΤΕΣ ΝΑ ΠΑΡΕΛΑΥΝΟΥΝ, ΝΑ ΠΡΟΣΕΥΧΟΝΤΑΙ ΚΑΙ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΠΟΡΕΙΕΣ, ΣΕ ΜΙΑ ΠΟΛΗ ΜΠΑΧΑΛΟ, ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΕΦΑΡΜΟΖΟΝΤΑΙ ΟΙ ΝΟΜΟΙ!

    Κυκλοφοριακό χάος προκάλεσαν περίπου 250 ΛΑΘΡΟμετανάστες από το Ιράκ και το Αφγανιστάν στη συμβολή της Λεωφόρου Κατεχάκη με τη Μεσογείων, όπου συγκεντρώθηκαν για να διαμαρτυρηθούν για την μεταναστευτική πολιτική της κυβέρνησης.

    Παρά την αποχώρησή τους από το οδόστρωμα και λόγω της ώρας, Μεσογείων και Κατεχάκη θύμιζε για αρκετή ώρα ένα απέραντο πάρκινγκ αυτοκινήτων, με τους οδηγούς να δοκιμάζουν τα νεύρα τους.

    ΛΑΜΙΑ: ΑΛΛΟΔΑΠΟΙ ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΑΝ ΝΑ ΒΙΑΣΟΥΝ 17ΧΡΟΝΗ ΣΤΗ ΜΕΣΗ ΤΟΥ ΔΡΟΜΟΥ

    Την άρπαξαν με βία, σύμφωνα με τo LamiaReport, την κόλλησαν σ΄ένα τοίχο, της έκλεισαν το στόμα και άρχισαν να τη φιλούν και να τη δαγκώνουν στο λαιμό. Η 17χρονη αντέδρασε και κατάφερε να χτυπήσει με το γόνατο, τον έναν από τους δύο, βρίσκοντας έτσι την ευκαιρία να ξεφύγει τρέχοντας.

    Η 17χρονη έκανε λόγο στην αστυνομία για αλλοδαπούς, αδύνατους και ψηλούς που όμως δεν μπόρεσε να συγκρατήσει τα χαρακτηριστικά τους, αφού όλα έγιναν τόσο γρήγορα και μέσα στο σκοτάδι.

    XOΛΕΡΑ ΚΑΙ ΛΑΘΡΟΜΕΤΑΝΑΣΤΕΣ ΣΤΟ ΚΕΝΤΡΟ ΤΩΝ ΑΘΗΝΩΝ
    Απίστευτες και τραγικές καταστάσεις ζούνε οι κάτοικοι του Αγίου Παντελεήμονα και γενικότερα του κέντρου των Αθηνών. Απροσπέλαστο το κέντρο ακόμα και μέρα μεσημέρι, ούρα, κόπρανα, Ναρκωτικά, ληστές πορνεία, καταστάσεις που κανείς μας δεν θα μπορούσε να σκεφτεί ότι θα περιέλθει το ιστορικό (και όχι μόνο) κέντρο των Αθηνών.

    Κλασσική Η θέση των επαγγελματιών “αντιρατσιστών” να κάνουν το μαύρο άσπρο ,σαφώς ούτε μια καλή κουβέντα για τους Έλληνες που “βιάζονται” καθημερινά από τούς εισβολείς.

    ΟΙ ΛΑΘΡΟΜΕΤΑΝΑΣΤΕΣ ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΤΑ ΑΛΛΑ ΛΟΙΜΩΔΗ ΝΟΣΗΜΑΤΑ ΜΕΤΑΦΕΡΟΥΝ ΚΑΙ ΛΕΠΡΑ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ

    Πακιστανοί και Ινδοί μετανάστες, οι οποίοι εισέρχονται ανεξέλεγκτα στη χώρα, κουβαλούν μαζί τους το μικρόβιο της ασθένειας, όπως και άλλων ξεχασμένων στη Δύση ασθενειών, αφού στις χώρες τους η λέπρα βρίσκεται σε έξαρση. Το υπουργείο Υγείας ΔΕΝ εξετάζει τους μετανάστες -πώς να το κάνει άλλωστε αφού εισέρχονται παράνομα και κρύβονται χωρίς να δίνουν τα στοιχεία τους- ενώ την ίδια ώρα υπάρχουν ακόμα χανσενικοί που ζουν σε απομονωμένα χωριά.

    Τη στιγμή μάλιστα που ειδικοί μιλούν για «ξεχασμένους» ασθενείς, οι οποίοι αρνούνται να υποβληθούν σε θεραπεία, οι αρμόδιες υγειονομικές αρχές δηλώνουν ότι δεν έχουν στοιχεία για τη νόσο διότι αυτή θεωρείται πλέον πολύ περιορισμένης μεταδοτικότητας. «Η νόσος του Χάνσεν ΔΕΝ συμπεριλαμβάνεται στις περίπου 50 ασθένειες που πρέπει να δηλώνονται στο Κέντρο Ελέγχου και Πρόληψης Νοσημάτων βάσει της σχετικής ευρωπαϊκής οδηγίας!!!

    O Παγκόσμιος Οργανισμός Υγείας (ΠΟΥ) είχε δεσμευτεί για την εκρίζωση της νόσου μέχρι το 2000, χρονολογία η οποία έλαβε παράταση μέχρι… νεωτέρας. Σύμφωνα με τα στοιχεία του Παγκόσμιου Οργανισμού Υγείας, πλήττει τουλάχιστον 500.000 ανθρώπους κάθε χρόνο, με το 12% εξ αυτών να είναι ανήλικοι.

    «ΘΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΑΝΤΙΠΟΙΝΑ ΣΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ» ΑΠΕΙΛΗΣΕ Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΤΗΣ ΜΟΥΣΟΥΛΜΑΝΙΚΗΣ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑΣ ΝΑΙΜ ΕΛΓΑΝΤΟΥΡ!!

    «Γιώργο, σ’ευχαριστούμε πολύ» 24/2/11 islam.gr

    • Απορία avatar
      Απορία @ αλλενάκι 11/05/2011 10:24:10

      Τι να προσθέσει κανείς, αλλενάκι ήσουν πλήρης στην περιγραφή σου.
      Απλά συνοψίζοντας.

      Φαήλο πες στον πρόεδρο για αύριο ότι:

      Η ΝΔ στο ζάπειο οφείλει να πάρει θέση στο θέμα της λαθρομεταναστευσης με πρακτικές, σαφείς, άμεσες και υλοποιήσημες εντός εξαμήνου λύσεις αν θέλει να δει ψήφο.

      Αλλιώς σημαίνει ότι μας δουλεύει και αυτή οπότε bye bye, ας αναζητήσει ψήφους στο ..."πατριωτικό" ΠΑΣΟΚ και ΣΥΡΙΖΑ.

    • Μακεδόνας Θεσσαλονικιός avatar
      Μακεδόνας Θεσσαλονικιός @ αλλενάκι 11/05/2011 10:32:30

      Υπομονή....
      Αύριο θα γνωρίζουμε όλοι μας τις θέσεις της Νέας Δημοκρατίας για το λαθρομεταναστευτικό,αν τις έχει συμπεριλάβει στο Ζάππειο ΙΙ.
      Από το Πασοκ δεν περιμένουμε τίποτα πλέον.Εύχομαι ο κύριος Σαμαράς και η
      παρέα του,να μπορέσουν να ανταποκριθούν στις προσδοκίες του κόσμου,διότι
      πρέπει κάποτε να πάρουμε κάποιους στα σοβαρά.
      Αλλενάκι,ευχαριστούμε για τις πληροφορίες,ήσουν ιδιαίτερα κατατοπιστική!

      • περήφανος δεξιός avatar
        περήφανος δεξιός @ Μακεδόνας Θεσσαλονικιός 12/05/2011 04:09:54

        διαφωνώ στο να παρουσιάσει αύριο ο Σαμαράς τις θέσεις του κόμματος για το μεταναστευτικό στο Ζάππειο..αυριο να μιλήσει για την οικονομία και μόνο..προτείνω ένα νέο Ζάππειο που θα μιλά για τη νέα οργάνωση του κράτους(εκλογικός νόμος-σύνταγμα-νόμος ευθύνης υπουργών-διακομματικοί υφυπουργοί σε κρίσιμους τομείς-οργάνωση ενόπλων δυνάμεων-εθνικοκεντρική κατεύθυνση παιδείας κτλ) και το μεταναστευτικό..αν προσπαθήσει να εκμεταλλευτεί πολιτικά τον θάνατο του άτυχου ιδιωτικού υπάλληλου θα του γυρίσει μπούμερανκ..

    • ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
      ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ @ αλλενάκι 11/05/2011 11:48:12

      Αλλενακι,
      προσυπογραφω απολυτα ΟΛΑ οσα προτεινεις!!
      στειλτο στη ΝΔ...!!! ειναι οτι καλυτερο εχω διαβασει στο θεμα !

      ΠΠ

    • netakias.wordpress.com avatar
      netakias.wordpress.com @ αλλενάκι 11/05/2011 12:58:14

      Ρε αλλενάκι που τα βρήκες όλα αυτά;
      Συγχαρητήρια ! ! ! ! ! !

      Αυτά πρέπει να τα μάθουν όλοι!

      Μπράβο σου!

    • η Dimi avatar
      η Dimi @ αλλενάκι 11/05/2011 22:05:20

      Αλλενάκι, Εξαιρετική όπως πάντα. Θερμά Ευχαριστώ. Σε ό,τι αφορά τον Ελληνα που γιά μιά κάμερα σφαγιάσθηκε χθές το πρωϊ από τους ΛΑΘΡΟ, ήταν πολύτεκνος πατέρας 4 (τεσσάρων) παιδιών. Δεν είναι μόνον ο θάνατος του παλληκαριού. Είναι και τ’ απόνερα που δημιουργεί ο άδικος χαμός του. Είναι και ο ψυχικός θάνατος των ζωντανών-νεκρών συγγενών του και των τεσσάρων ορφανών παιδιών του, που μένουν πίσω.

      Μετά το σοκ που υπέστη η λεχώνα, με ποιά ψυχολογία; με τι γάλα-δηλητήριο θα θηλάσει το νεογέννητο μωρό της; Πως θα μεγαλώσει μόνη της τα τέσσερα παιδιά της; Πρόκειται γιά ένα ακόμα πολλαπλό έγκλημα κατά της Ελληνικής Οικογένειας, με τους εγκληματίες ασύλληπτους και ατιμώρητους να κυκλοφορούν ανάμεσά μας. Το κοινωνικό τσουνάμι της οργής, φουσκώνει επικίνδυνα. Το αίμα των αθώων κυλάει καυτό επάνω τους. Ουδείς. Ουδέποτε μπόρεσε ν’αποδράσει από τις χθόνιες Ερυνίες...

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ αλλενάκι 12/05/2011 03:20:14

      Εξαιρετικές πληροφορίες.
      Πάντως για να δει κανείς την πραγματική συμμετοχή των αλλοδαπών στην βαριά εγκληματικότητα, το 'χω γράψει πολλές φορές, απλώς ας πάει να διαβάσει τα ονόματα των κατηγορουμένωνμ νστα Τριμελή και Πενταμελή Εφετεία Κακουργημάτων, στα ΜΟΔ και στα ΜΟΕ.
      Δεν διαφωνώ σε τίποτα απ' όσα λες και δεν νομίζω ότι λέμε δια;φορετικά πράγματα.

  11. MultiCarlos avatar
    MultiCarlos 11/05/2011 09:19:10

    Ποιος να απελάσει ποιον?Ποιος να εφαρμόσει τους νόμους
    ?Ανέκδοτα λέμε τώρα

    ?Τελειώσαμε σαν χώρα.Δεν το έχετε καταλάβει ακόμα?!!!

    • Loretta avatar
      Loretta @ MultiCarlos 11/05/2011 12:57:41

      Λεγοντας "τελειωσαμε σαν χωρα " σημαινει οτι και σαν λαος εχουμε παραδοθει στις επιθυμιες τους..!! Το πιστευουμε αυτο??

      • MultiCarlos avatar
        MultiCarlos @ Loretta 11/05/2011 13:43:01

        Εννοώ ότι είναι αργά πια.Ειλικρινά πιστεύω πως δεν υπάρχει διαφυγή απ'το αδιέξοδο' δεδομένης της πολιτικής κατάστασης,και της ΕΛΛΕΙΨΗΣ ΕΝΝΑΛΑΚΤΙΚΗΣ ΛΥΣΗΣ.Το μόνο που απομένει είναι να περιμένουμε την ΚΑΤΑΛΥΣΗ της χώρας με Βουδιστική νηφαλιότητα.

  12. μουρίνιο avatar
    μουρίνιο 11/05/2011 09:51:44

    Φαήλο, άσε την αρθρογραφία ( σωστότατη μεν, ανεπαρκής πλέον δε) και άσκησε όση επιρροή διαθέτεις στον Σαμαρά να αρχίσει να κινείται επιτέλους και να προτείνει άμεσα λύσεις στα προβλήματα κατά σειρά προτεραιότητας: Ας αφήσει την κριτική για την οικονομία, η οποία δεν πείθει κανένα, κι ας ασχοληθεί με την καταπολέμηση της γιγαντιαίας ισλαμικής εισβολής που υφιστάμεθα την τελευταία δεκαετία και απειλεί να αλλοιώσει ριζικά και αμετάκλητα τη δημογραφική σύνθεση και τη φυσιογνωμία της χώρας!

  13. ΒΙΣ avatar
    ΒΙΣ 11/05/2011 10:02:42

    Φαήλο, η Ελλάδα είναι σε άτυπη εμπόλεμη κατάσταση. Είναι θύμα εισβολής μουσουλμάνων, συχνά ενόπλων, φουκαράδων ή μασκαρεμένων σε φουκαράδες, το ίδιο κάνει (και οι έποικοι της Κύπρου, φουκαράδες ήταν, αλλά τη δουλειά τους την έκαναν, εξισλάμισαν το μισό νησί).
    Ο Ελληνισμός από τον 7ο αι. βρίσκεται σε διαρκή πόλεμο με το ισλάμ, με στιγμής ανάπαυλας και έντασης να αλληλοδιαδέχονται η μία την άλλη. Αυτή τη στιγμή είμαστε σε στιγμή έντασης. Η Τουρκία, ό,τι δεν μπορεί να κάνει η ίδια, το κάνει μέσω του Πακιστάν, του Μπαγκλαντές, του Μαρόκου, της Αλγερίας, της Σομαλίας, του Ιράκ. Αναφέρομαι φυσικά στους μουσουλμάνους Ιρακινούς και όχι στους χριστιανούς, που εδώ και δεκαετίες ζουν στο Αιγάλεω και αλλού και είναι φιλήσυχοι άνθρωποι, αδελφοί μας περισσότερο από ό,τι είναι οι "φίλοι" μας Ευρωπαίοι.
    Η έκτακτη κατάσταση, όπως είναι ο πόλεμος, απαιτεί έκτακτα μέτρα. Ας τα λάβουμε ακόμα και αν μερικοί ψευτο-ευαίσθητοι ευρωπαίοι πάμπλουτοι ευρωβουλευτές μας κράξουν. Οι μουσουλμάνοι της Ασίας και της Αφρικής ΔΕΝ έχουν θέση εδώ. Να φύγουν όλοι, από το μαροκινό κλεφτρόνι μέχρι τον πακιστανό βοηθό του λαϊκατζή. ΟΛΟΙ. Άρση όποιας νομιμότητας έχουν όσοι την έχουν και οι παράνομοι να καταλάβουν ότι εδώ η ζωούλα τους θα γίνει ΚΟΛΑΣΗ. Πώς; Εντελώς νομότυπα, δικηγόρος είσαι. Προσαγωγές διαρκείς, έλεγχοι στον δρόμο, στα σούπερ μάρκετ, στα περίπτερα παντού. Να τους κλείσουμε σαν τα ποντίκια στις φωλιές τους μέχρι να ξεκουμπιστούν. Οχι να φύγουν, φεύγουν οι κύριοι. Αυτοί να ξεκουμπιστούν.
    Και κάτι άλλο: Συνεχείς έλεγχοι εργασίας. Απασχολείς Πακιστανό; Θα σε γ... η εφορία, το ΣΔΟΕ, η αστυνομία. Νοικιάζεις το διαμέρισμά σου σε 10 άτομα στρωματσάδα; Θα σου το πάρει το κράτος γιατί δεν θα έχεις λεφτά να πληρώσεις το πρόστιμο που θα σου επιβληθεί.

    Αλλά να πάμε στο ζουμί της υπόθεσης:
    Επειδή αυτή η εθνομηδενιστική ψευδοκυβέρνηση του ανόητου ΓΑΠ και της κλίκας του είναι αδύνατον να εφαρμόσει τα παραπάνω, γιατί έρχονται σε αντίθεση με την ιδεολογία τους και το συμφέρον τους ως κόμμα, ΑΠΑΙΤΟΥΜΕ από τη ΝΔ να ΔΕΣΜΕΥΘΕΙ ότι η λαθρομετανάστευση ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΠΟΙΝΙΚΟ ΑΔΙΚΗΜΑ και θα ξεβρωμίσει η Αθήνα και η Ελλάδα από αυτό τον εσωτερικό εχθρό, που είναι το μακρύ χέρι της Τουρκίας και μας κάνει τη ζωή κόλαση.
    Επιπλέον, ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΑΥΣΤΗΡΟΤΑΤΟΣ ο νόμος
    1. Για όσους νοικιάζουν σπίτια σε λαθρομετανάστες.
    2. Για όσους απασχολούν λαθρομετανάστες.
    3. Να είναι σχεδόν αδύνατον - άτυπα...- για μουσουλμάνους να βγάλουν άδειες παραμονής στη χώρα μας. Ας λάβουν μυστική εγκύκλιο οι αρμόδιες υπηρεσίες και όλα τα χαρτιά που καταθέτουν μουσουλμάνοι να απορρίπτονται, έστω και χωρίς εξήγηση. Για λογους εθνικής ασφαλείας.

    • Αυριανιστής avatar
      Αυριανιστής @ ΒΙΣ 11/05/2011 13:44:47

      Το κακό, ΒΙΣ, είναι ότι για να γίνει η λαθρομετανάστευση ποινικό αδίκημα, πρέπει όσοι συλλαμβάνονται να μπορούν και να φυλακίζονται. Και οι φυλακές, πλέον, μολονότι χτίστηκαν αρκετές τελευταία, δεν επαρκούν.

      Η λαθρομετανάστευση πρέπει να αντιμετωπίζεται πρωτίστως στα σύνορα, με τον παλιό, καλό τροπο που οι "ανθρωπιστικές" συνθήκες του "ευρωδιαφωτισμού" μάς έχουν απαγορεύσει. Δηλαδή, "αλτ, τις ει;" και τη γνωστή συνέχεια...

  14. ΓΑΛΑΝΟΛΕΥΚΟΣ avatar
    ΓΑΛΑΝΟΛΕΥΚΟΣ 11/05/2011 10:07:54

    1821-2011 η Ελλάδα μας πέθανε...

  15. TRise avatar
    TRise 11/05/2011 10:10:39

    Ναι συμφωνώ. Αλλά και το μνημόνιο πια είναι νόμος του κράτους. Δεν πιστεύω να υποστηρίζει κανείς σοβαρά ότι πρέπει να το εφαρμόσουμε. Απο την άλλη δεν είναι και πολύ σοβαρό να διαλέγουμε με ποιό νόμο συμφωνούμε και να φωνάζουμε για την ανάγκη εφαρμογής του νόμου και με όσους διαφωνούμε να κάνουμε ότι μας έρθει στο κεφάλι. Δεν προχωράνε έτσι οι κοινωνίες.

    • Νίκος avatar
      Νίκος @ TRise 11/05/2011 13:27:00

      Όχι, δεν είναι. ΜΟΝΟ ο Παπακ. το υπέγραψε, ενω το δευτερο που προωθούνε ΑΠΑΙΤΟΥΝ (οι ευρωπέη και το ΔΝΤ) να υπογραφεί ΑΠΟ ΌΛΟΥς ΤΟΥς ΠΟΛΙΤΙΚΟΥΣ, όπως καισ την Πορτογαλία.

  16. Delta Lamda avatar
    Delta Lamda 11/05/2011 10:12:22

    Φαήλο,
    Σου εστειλα ενα email πριν 3 ημέρες. Δεν το σχολίασες...
    Δ.Λ.

  17. enianos avatar
    enianos 11/05/2011 10:16:25

    Φόρτωμα σε c130 ένα αλεξίπτωτο ανά δυο άτομα και τελειώνουμε με δαύτους, εν τω μεταξύ να δημοσιεύσουμε τα ονόματα αυτόν που τους έφεραν και για ποιο σκοπό ώστε ο κάθε πολίτης να γνωρίζει τους προδότες !

  18. neotera avatar
    neotera 11/05/2011 10:33:29

    Επί τούτου παραμένουν ανοιχτά τα σύνορα για να συρρέουν πλήθη αγριεμένα για το πογκρόμ εναντίον των ελλήνων. Εχθροί μας δεν είναι οι μετανάστες, αλλά οι προδότες σιωναζί της Παγκόσμιας διακυβέρνησης του γιωργάκη που τους χρησιμοποιούν για να εθνοκαθαρουν την ελλαδάρα απ' τους έλληνες. Πέρα από τους μετανάστες χρησιμοποιούν για τον ίδιο σκοπό τα ...καλά από τα κανάλια, την καταστροφή στη γλώσσα, στην παιδεία και στον πολιτισμό, τη διαφθορά παντού, το κΥνοβούλιο ως υποκατάστατο πολιτικής λειτουργίας κ.α.

  19. αλλενάκι avatar
    αλλενάκι 11/05/2011 10:38:29

    Στο φεις μπουκ της κας Αφροδίτης:

    Ο Κώστας λέει:
    “Οι Έλληνες θα έχουν την τύχη των Ινδιάνων. Από 6 εκατομμύρια το 1500 σήμερα είναι μερικές εκατοντάδες (;) χιλιάδες”

    Και η Άφρα απαντά:
    “Καλό θα ήταν αυτό για την ανθρωπότητα”.
    Δηλαδή;

    από το Τα Χάλια, με snapshot της οθόνης.

    • Loretta avatar
      Loretta @ αλλενάκι 11/05/2011 13:00:00

      Αλλενακι

      πολυ αξια δινουμε στο φρο****λο μηπως ετσι της δινουμε και δυναμη?

      • αλλενάκι avatar
        αλλενάκι @ Loretta 11/05/2011 13:23:30

        έχεις ένα δίκιο, αλλά, αν δεν ασχολείσαι με τα κοινά, μαθηματικά θα καταλήξεις να σε κυβερνούν "κοινά" σκύβαλα...

    • Dora avatar
      Dora @ αλλενάκι 11/05/2011 13:23:26

      Εαν ετσι ειπε η κυρια Σαχλεχ και δεν ειναι ακομα μπροστα στον εισαγγελεα για ΕΧΘΡΟΠΑΘΕΙΑ και ΡΑΤΣΙΣΜΟ και ΜΙΣΟΣ κι οχι ακομα στον ψυχιατρο επειδη μισει αφορητα την μητερα της που ειναι ελληνιδα,δεν εχουμε πια καμμια ελπιδα!

      • King Leonidas avatar
        King Leonidas @ Dora 11/05/2011 16:35:09

        Κάτω τα χερια από την Αφροδίτη που είναι hot girl. Τελικά εσείς οι γυναίκες είστε πολύ ζηλιάρες. Μόλις δείτε μια όμορφη κοπέλα να προοδεύει, αμέσως να πέσετε με τα μούτρα να την φάτε. LOL

  20. μουρίνιο avatar
    μουρίνιο 11/05/2011 10:47:49

    Οι λαθρομετανάστες είναι οι εχθροί μας, ξύπνα neotera και βγάλε την ιδεοληπτική τσίμπλα από τα μάτια σου. Οι σιωναζί (ωραίος όρος, τον σκέφτηκες πολύ;) ούτε σφάζουν, ούτε ληστεύουν Έλληνες. Τα τελευταία 1400 χρόνια ο Ελληνισμός αντιμάχεται αγρίως την ισλαμική πλημμυρίδα και όχι τους ...σιωναζί.
    Διάβασε όσα έγραψε ο ΒΙΣ ανωτέρω, μήπως ξυπνήσεις.

    • http://neotera.wordpress.com avatar
      http://neotera.wordpress.com @ μουρίνιο 11/05/2011 13:28:34

      Συγνώμη, αλλά θα ανταπαντήσω. Θεωρώ ότι η ιδεοληπτική τσίμπλα βρίσκεται στα μυαλά εκείνων που θεωρούν ότι πρέπει να πέσουμε στην παγίδα να κυνηγάμε τους λαθραίους και μη μετανάστες. Αντιθέτως, οφείλουμε να μαζέψουμε-καταγράψουμε όσους δεν έχουν δουλειά και να τους στείλουμε να σκάβουν σε μπριγάδες με δικούς μας μηχανικούς και πολιτοφυλακή. Οσοι αρνούνται, εκτός συνόρων. Για να γίνουν αυτά, προηγουμένως πρέπει να τα βάλουμε με τους "άρρωστους" σιωνιστές τραπεζαλήτες της Παγκόσμιας Διακυβέρνησης και να τους νικήσουμε ιδεολογικα κάτι πανεύκολο με όλο το απόθεμα πολιτισμού μας και της πλανητικής οργής εναντίον τους, εξορίζοντας για πάντα τις πολιτικές τους μαριονέτες από τον δημόσιο στίβο της ελλαδάρας. Μόλις επικρατήσουμε πολιτικά, που είναι το δυσκολότερο (άνευ ηγεσίας ...), θα κάνουμε Κάθαρση με όρους πολιτικούς για να συντριβούν πολιτικά και να συγκροτήσουμε πανίσχυρο ελληνικό κράτος δικαίου με σταθερούς θεσμούς τέτοιους που να αναπτυχθεί η κοινωνία, ο ελληνικός πληθυσμός και ο πολιτισμός μας. Πρώτη μέριμνα για το νέο κράτος να φτιάξουμε στρατό και σώματα ασφαλείας περήφανα να μας τρέμουν οι εχθροί, κάτι που το χρειαζόμαστε πολύ τέτοιες εποχές. Ο,τι πρέπει να γίνει στους διάφορους τομείς ανεξαρτήτως από πολιτική ιδεολογία το γνωρίζουμε καλώς, πολλοί απ' όσους πονούν τον τόπο. Αντιθέτως εάν μεριμνήσουμε απλώς να αμυνθούμε από τους πεινασμένους-εξαγριωμένους, θα παίξουμε το παιχνίδι των εχθρών της ελλάδας. Οι αγγλοαμερικάνοι με τους σιωναζιστές, οι οποίοι κατέχουν τις συχνότητες θα μας κατηγορήσουν ως ρατσιστές εθνικιστές και πολύ σύντομα θα προβάλουν το επιχείρημα ότι είμαστε μειοψηφία και να κάτσουμε καλά. Πολύ πιθανόν αυτό να συμβεί μετά την Απογραφή τους με τα μαγειρευμένα ούτως ή άλλως στοιχεία.
      Είχαμε την τύχη να τα σπάσουν οι ισραηλινοί με την τουρκιά, οπότε δεν μπορεί ο σιωνισμός να χρησιμοποιήσει τους οθωμανούς για να κάνει τη δουλειά. Αν δεν μασίσουμε στο φυλετικό ζήτημα που κυρίως ο Καμίνης με το Μπουτάρη πάνε να μας δημιουργήσουν και αποκτήσουμε ξανά υπόσταση ανεξάρτητου κράτους, είναι δυνατόν να πουλήσουμε ακριβά στο Ισραηλινό κράτος τη βοήθειά μας που τόσο έχουν ανάγκη.

  21. Αληκτώ avatar
    Αληκτώ 11/05/2011 10:51:57

    Αλλενάκι εκφράζεις την επιθυμία όλων των ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ. Φτάσαμε στο μη παρέκει. Το κόμμα που θα στείλει πίσω στα σπίτια τους όλους τους λαθρομετανάστες, αλλά με πράξεις και όχι με ΘΑ, ΘΑ, ΜΠΛΑ, ΜΠΛΑ, θα κερδίσει την εκτίμηση και τη ψήφο της πλειοψηφίας των Ελλήνων.
    Διαφορετικά εκτός από οικονομικά εξαθλιωμένοι θα είμαστε και ψυχικά και εθνικά καταρρακωμένοι.
    Φαήλο πολύ ωραία τα λες αλλά να τα κάνετε και πράξη.
    Φτάνει πια δεν είμαστε ραγιάδες, είμαστε Έλληνες.

  22. kostis avatar
    kostis 11/05/2011 10:53:40

    ομολογουμένως το πρόβλημα της μετανάστευσης (δεν με ενδιαφέρει εάν είναι λαθραία ή νόμιμη, άλλωστε όλοι παράνομα εισέρχονται και κατόπιν νομιμοποιούνται), είναι ίσως το μεγαλύτερο πρόβλημα αυτή τη στιγμή μετά από την οικονομία που αντιμετωπίζει ο Έλληνας πολίτης (όχι πολιτικός).
    Μακάρι να ερχόταν η ημέρα που θα έβλεπα τα αεροπλάνα και ό,τι άλλο μέσο υπάρχει γεμάτα με στιβαγμένους αλλοδαπούς, να πηγαίνουν στον αγύριστο!
    Μα του κάκου. 1ον) διότι οι πολιτικοί μας δεν είναι πολίτες 2ον) η απέλαση κοστίζει εκατομμύρια και 3ον) διότι η "πολιτική ορθότητα" που "απαιτεί" η εποχή μας, έχει φέρει αυτή την πολιτική ανορθότητα.
    Είμαι κάτοικος του κέντρου της Αθήνας, 33 ετών και κάθε ημέρα πονώ που βλέπω τις περιοχές που μεγάλωσα και ανετράφην να αιματοκυλούνται, να υποβαθμίζονται και να χάνεται κάθε χρώμα ελληνικό.
    Και όχι! δεν είμαι διατεθειμένος να μετακομίσω σε κανένα προνομιακό προάστιο καίτοι έχω την οικονομική δυνατότητα!!!
    Τι κάθομαι όμως και γράφω; όπως τίποτα δεν βελτιώνεται από το 1981, έτσι και τώρα τίποτα δεν θα βελτιωθεί...
    οι εποχές της ελληνικής ευτυχίας επέρασαν ανεπιστρεπτί. ΠΑΣΟΚ και πάσης Ελλάδος...

  23. ΝΙΚΟΛΑΣ avatar
    ΝΙΚΟΛΑΣ 11/05/2011 10:53:56

    Οι νόμοι του Μνημονίου και οι άλλοι περί εχθροπάθειας, αναγκαστικής δωρεάς οργάνων, μη πληρωμής διοδίων ως παράβασης του ΚΟΚ κ.α. πρέπει να σβηστούν.

    Η φορολογική νομοθεσία και αυτή περί δημιουργίας επιχειρήσεων να απλοποιηθούν επιτέλους. Όταν έχεις περίπλοκη νομοθεσία πως να την εφαρμόσεις.

    Και το δικαστικό σύστημα πρέπει να αλλάξει...Τί να πρωτοπούμε εδώ..

    Οι αστυνομικοί να συνεχίζουν να απολαμβάνουν εκπαίδευση, κατάρτιση και γενικότερη παιδεία και μετά την πρόσληψη τους. Τόσο αυτοί, όσο και τα σώματα ασφαλείας να ενισχύονται νομικά στο έργο τους και να προστατεύονται απέναντι στους αυτόκλητους υπερασπιστές της "πολυπολιτισμικότητας". Ντροπή να διώκονται - εφαρμογή νόμου κ.Κρανιδιώτη!- μέλη των Σ.Α. από ιδιώτες επειδή τόλμησαν να πουν δημόσια ένα σύνθημα.

    Στις δε φυλακές να διευκολύνονται οι εκπαιδευτικοί στα σχολεία δεύτερης ευκαιρίας να κάνουν τη δουλειά τους, κι όχι ο κάθε διευθυντής φυλακών να μπορεί να τους κόβει την ελπίδα για επανένταξη στην κοινωνία.

    Για δε την προστασία του πολίτη από τα κυκλώματα τοκογλυφίας, εταιριών "συλλογής χρεών" και τις ίδιες τις τράπεζες, ας μη μιλήσουμε.

    Πολλά παραπάνω μπορούν να ειπωθούν.

    • kostis avatar
      kostis @ ΝΙΚΟΛΑΣ 11/05/2011 11:00:10

      συμφωνώ. πρωτίστως το πρόβλημα όχι μόνο για την εγκληματικότητα, αλλά κάθε είδους παραβατική ενέργεια είναι το δικαστικό μας σύστημα και η νομοθεσία.

  24. anonymous avatar
    anonymous 11/05/2011 11:08:40

    Οι φραγκάτοι που ζουν στο Βόρεια ή κυριλέ Νότια Προάστια ή σε γειτονιές του Κολωνακίου που βρίθουν από φυλάκια, φρουρούς, κάμερες κλπ, δεν έχουν ανάγκη, δεν τους αφορούν όσα συμβαίνουν στον Τρίτο Κόσμο των απλών ανθρώπων. Κανείς δεν θα τους σφάξει σαν αρνιά στη γωνία.

    Ξέχασες μου φαίνεται τις ληστείες με τα Καλάσνικοφ σε κυριλέ εστιατόρια με θύματα επώνυμους.
    Είδες να ιδρώνει το αυτί κανενός;

    Η λύση είναι πολύ απλή. Τόσο απλή όσο δε φαντάζεσαι.
    1) Να δηλώνονται οι κάτοικοι της κάθε πολυκατοικίας στο δήμο. Καταχώρηση των διαχειριστών σε ειδικό μητρώο και υποχρέωσή τους να ενημερώνουν για οτιδήποτε συμβαίνει στην πολυκατοικία τους.
    2) Να απαγορευθεί η ενοικίαση σε όσους δεν έχουν άδεια παραμονής
    3) Να απαγορευθεί η ενοικίαση των υπογείων. Εν ανάγκη αναγκαστική απαλλοτρίωση μετατροπή σε αποθήκες ή γκαραζ και υποχρέωση κάθε διαμερίσματος στην ίδια πολυκατοικία να αποκτήσει μια αποθήκη ή θέση στάθμευσης.
    4) Οι λάθρο μεταφέρονται άμεσα σε ακατοίκητο νησί, κρίνεται το άσυλό τους με διαδικασίες εξπρές και όσοι δεν δικαιούνται πίσω. Αν δεν τους δέχονται τους πετάμε με αλεξίπτωτα. Μετά από 2-3 ρίψεις θα σταματήσουν να έρχονται.
    5) ναρκοθέτηση των συνόρων, μετά από καταγγελία της σύμβασης του ΟΗΕ για τις νάρκες.
    6) Διακοπή της χρηματοδότησης προς όλα τα φρούτα ΜΚΟ κλπ.
    7) Αγορά από το κράτος των διαμερισμάτων του κέντρου που πωλούνται. Πρόκειται για άριστα διαμερίσματα σε καλές θέσεις. Ανακαίνιση κι ενοικίαση σε νεαρά ζευγάρια με παιδάκια με χαμηλό ενοίκιο. Αν η περιοχή είναι ασφαλής θα πάνε.
    8) Ποσόστωση στις γειτονιές, τις πολυκατοικίες και τα σχολεία για τον αριθμό των μεταναστών. Αποφεύγεται έτσι η δημιουργία γκέτο. Ειδικά στα σχολεία να μπει ανώτερο ποσοστό 10% ανά τάξη. Μελέτες στη Γερμανία δείχνουν ότι τάξεις με μεγαλύτερο ποσοστό αλλοδαπών μαθητών ή μαθητών με μεταναστευτικό υπόβαθρο στα 12 χρόνια υποχρεωτικής εκπαίδευσης εμφανίζουν ενός έτους καθυστέρηση στην κάλυψη της ύλης και κενά. Δηλ. για να καλυφθούν πρέπει να μείνουν ένα χρόνο περισσότερο στο σχολείο.
    9) Μερικές συνελεύσεις διαχειριστών ανά γειτονιές και οικοδομικό τετράγωνο για να προτείνουν μέτρα για τις γειτονιές τους είναι επίσης κάτι που πρέπει να σκεφτούμε. Ειδικά αν είναι επαναλαμβανόμενες ανά εξάμηνο.

    Η ΝΔ τι πολιτική έχει για το θέμα; Δεν έχουμε καταλάβει ακόμη. Το μόνο που θυμόμαστε είναι οι ευχαριστίες του Παυλόπουλου για τους λάθρο που μας επέλεξαν για τόπο προορισμού.

    • ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
      ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ @ anonymous 11/05/2011 11:49:19

      πολυ σωστα τα λες !! μπραβο

      ΠΠ

    • Loretta avatar
      Loretta @ anonymous 11/05/2011 13:02:56

      Αψογος

      αλλα εδω τιθεται και το ερωτημα το υπουργειο οικονομικων μεσω της εφοριας...γιατι δεν ελεγχει αυτα τα ακινητα που ξερουν οτι οι ιδιοκτητες τους οτι τα νοικιαζουν σε αλλοδαπους παρανομους και στιβαζονται 15 ατομα σε 40 και 60 τμ?? γιατι δεν ελεγχει τους ιδιοκτητες? Αν ξεκινησει απο εκει τους τιναζει τα πεταλα.

  25. ΠαναγιώτηςΖΜεσ avatar
    ΠαναγιώτηςΖΜεσ 11/05/2011 11:09:27

    Και δεν έχετε ιδέα τι γίνεται στην Πάτρα κυρίως, αλλά και στην Ηγουμενίτσα. Ευτυχώς όχι ακόμα δολοφονίες (από Πακιστανούς, Αφγανούς, Σομαλούς κτλ διότι το "προνόμιο" αυτό το έχουν ακόμα προς το παρόν οι Αλβανοί), αλλά καθημερινές ληστείες και διαρρήξεις μέρα μεσημέρι. Σε ορισμένες περιοχές της Πάτρας,σχεδόν σε όλη την Πάτρα πια, αν τυχόν αφήσεις στο αυτοκίνητό σου εμφανή πράγματα (ρούχα, κάποια τσάντα) το πιθανότερο είναι να βρεις σπασμένο το τζάμι και τα ότι υπάρχει στο αυτοκίνητο φευγάτο.
    Και φυσικά κανείς από όλους αυτούς τους λαθρομετανάστες δεν ελέγχεται υγειονομικά με αποτέλεσμα να κινδυνεύει άμεσα η δημόσια υγεία και πρώτα από όλους οι αστυνομικοί και οι λιμενικοί που έρχονται σε άμεση επαφή μαζί τους. Και έρχεται και καλοκαίρι και όλα τα θέματα της υγιεινής θα διογκώνονται.

  26. GSV avatar
    GSV 11/05/2011 11:20:30

    Για να λυθει το προβλημα θα πρεπει πρωτιστως οι Ελληνες να καταλαβουμε τι ειμαστε.

    Ειμαστε πολιτες ενος κρατους? η παιδια ενος εθνους?

    Μας φοβιζει η αυξημενη εγκληματικοτητα ως αποτελεσμα της ανεξελεγκτης παρανομης μεταναστευσης? η αντιδρουμε στην σταδιακη αποσυνθεση του ελληνικου στοιχειου στις γκετοποιημενες περιοχες των Αθηνων και πασης Ελλαδος?

    Νομιζω οτι ο Ελληνισμος σαν εθνικη οντοτητα βρισκεται σε ενα κρισιμο σταυροδρομι οπου θα πρεπει να λαβει μια σημαντικη αποφαση! Μια αποφαση ζωης η θανατου οσο αναφορα την εννοια του Εθνους.

    Τι ζηταμε?
    Ενα κρατος ευνομιας και ασφαλειας? Μας φτανει αυτο? Εαν με ενα μαγικο τροπο απο αυριο εξαφανιζοταν καθε ειδος εγκληματικου στοιχειου απο την Αθηνα θα ειμασταν ικανοποιημενοι ακομα και αν το κεντρο των Αθηνων εχει χασει τον ελληνικο του χαρακτηρα? Θα ειμασταν ικανοποιημενοι ακομα και αν απαγορευουμε την μεταδοση της Θειας Λειτουργιας απο το ραδιοφωνικο σταθμο Αθηνων για να να μη προσβληθει η μικρη μειονοτητα απροσκαλεστων μουσουλμανων? Θελουμε η Ελλαδα να γινει ενα μωσαικο εθνοτητων? Ακομα και να υπαρχει το αισθημα ασφαλειας, θα αισθανομασθε υπερηφανοι να διηγουμασθε στα εγγονια μας οτι καποτε σε τουτα τα χωματα ζουσε ενα εθνος Ελληνων και τωρα ζουν ολες οι φυλες του Ισραηλ?

    Μηπως ομως ζηταμε κατι πιο βαθυ? Κατι υπερανω νομων, κατι που προερχεται απο τις μνημες μας, απο τη συνειδηση μας? Μηπως αυτο που ζηταμε ειναι η προστασια της εννοιας του Εθνους μας? Ειναι αραγε τοσο κακο καποιος να αγωνιζεται για το Εθνος του? Ειναι αραγε ακροδεξιος και φασιστας οποιος αγαπαει τη πατριδα του?

    Αντιλαμβανεσθε ποσο εξυπνα μας εχουν απαγορευσει να αγὦνιζομαστε για το Εθνος μας? Αμεσως σου φορανε κορνιζα! Φασιστας! Χανεις τη φωνη σου... Αντι αυτου σου λενε πρεπει να εισαι προοδευτικος... Μα τι σημαινει αυτο? Ενας γενικος ορος χωρις συγκεκριμενη ετυμολογια... Προοδευτικος ως προς τι?

    Ο πλατωνας ελεγε. Ομηρος διδασκει παιδες Ελληνων. Πριν απο 3000 χρονια διαμορφωθηκε μια εθνικη ταυτοτητα επανω στον Ομηρο. Ο Μ. Αλεξανδρος κοιμοταν αγκαλια με την Ιλιαδα. Τωρα ποιος διδασκει τα παιδια των Ελληνων? Οποιο μαθημα εχει σκοπο την εθνικη αφυπνιση τεινει να εξαφανισθει απο το χαρτη της εθνικης παιδειας.

    Επομενως κυριοι το μειζον προβλημα δεν ειναι η νομικη καταπολεμηση του προβληματος. Πρεπει πρωτα να καταλαβουμε οτι ειμαστε εθνος και οτι αυτο απειλειται με εξαφανιση. Εαν το καταλαβουμε αυτο το προβλημα θα λυθει εν μια νυκτι.

    Οσπου να το καταλαβουμε αυτο, το προβλημα θα διαιωνιζεται. Θα υπαρχουν φωνες που θα απαιτουν την απομακρυνση των λαθραιων μεταναστων και την ιδια ωρα θα ακυρωνονται απο αλλους οι οποιοι θα απαιτουν την αμεση νομιμοποιηση τους.

    Τα παντα στη φυση βρισκονται σε ισορροπια για αυτο και λειτουργει κατα αυτο το τελειο τροπο. Οταν απο τη μια υπαρχει ο ισλαμικος φανατισμος και απο την αλλη ο δυτικος (χριστιανικος) τυφλος προοδευτισμος το αποτελεσμα ειναι η πλαστιγγα να γερνει επικινδυνα εναντιον της δυσης. Εχει χαθει καθε ισορροπια και η ελλειψη αυτης με βαση τους νομους της φυσικης προκαλει δυναμικα φαινομενα τα οποια μπορει να γινουν ανεξελεγκτα σε βαθος χρονου.


    Επομενως, ειμαστε Ελληνες η απλα πολιτες του ελληνικου κρατους?

    • Εφιαλτης avatar
      Εφιαλτης @ GSV 11/05/2011 11:35:22

      Ενα ταξιδι σε μια ΕΥΡΩΠΑΙΚΗ χωρα θα σε βοηθουσε να καταλαβεις πως εννοουν την Μεταναστευση εκει.Θελω να παω στη Σουηδια για εργασια και για να παω

      1)Για να ενοικιασω ενα σπιτι πρεπει να εχω προσωπικο εριθμο(κατι σαν ΑΜΚΑ),αρα και δουλεια.
      2)Οταν βρω δουλεια,αν κανω κατι παρανομο στην εργασια η στον δρομο η οπουδηποτε αλλου ΕΦΥΓΑ ,με συνοδεια στο αεροδρομιο,αν δεν εχω λεφτα με εξοδα του Σουηδικου κρατους

      3)Οταν ελεγχομαι σημαινει οτι εχω κανει και κατι.Εκει απλα δεν "παιζεις "με αστυνομικο,γιατι απλα δεν υπαρχει κατι τετοιο

      4)κυκλοφορουσα επι 4 μερες συνεχομενα(περπατημε,ΜΜΜ)και δεν ειδα παρα 4-5 πεζες περιπολιες ολες ολες ,ουτε Διας ουτε ξερξης ουτε Απολλωνας.


      Απλα οι ανθρωποι Δουλευουν ,δημιουργωντας Υποδομες,Σχολεια για μεταναστες,τους εντασουν (Το Κρατος),και φυσικα κανεις μεταναστης,δεν σκεφτεται να παρανομηση.Αυταααα φυσικα καμμια συγκριση με εδω ,απλα αναφερω εναν αλλο κοσμο,μια αλλη αποψη για ζωη και δημιουργια,Καλη σας Μερα

  27. λύσσανδρος avatar
    λύσσανδρος 11/05/2011 11:27:35

    ..αυτος ειναι ο σκοπος της ολιγαρχιας να δημιουργησει καταστασεις χαους
    μεσα στη πολη μεσα στη ζωη του καθενος μας..να σπειρει τον φοβο την διχονεια..το μισος..να εντεινει την ανασφαλεια για το μελλον ολων μας..
    ..ολοι εχουμε το δικαιωμα να μιλαμε να εκφραζομαστε ..αλλα καταληγουμε να ακουγομαστε σαν μια παραφωνια στα αυτια του ορφανου νεογεννητου παιδιου ....ποσοι ακομα θα χαθουν για να καταλαβουμε οτι ολοι εχουμε μεριδιο ευθυνης για οτι βιωνουμε ..τοσα χρονα ολα τα αποδεχομαστε ολα τα καρπωνουμε ..

  28. MatrixRevolutionEra avatar
    MatrixRevolutionEra 11/05/2011 11:28:36

    Το πρόβλημα είναι πανευρωπαικό δυστυχώς. Μα τόσο φλούφληδες γίναμε οι ασπρουλιάρηδες;;;;
    h**p://redskywarning.blogspot.com/2011/05/edl-charlene-downes.html

    "Συμμορίες βιαστών αποτελούμενες από μουσουλμάνους, κυρίως Ασιάτες ( και περισσότερο πακιστανικής καταγωγής), σπέρνουν τον τρόμο στην Μ. Βρετανία, καθώς δελεάζουν και παρασέρνουν στους δρόμους (‘street grooming’ - δίνοντας και ναρκωτικά) λευκά ανήλικα κορίτσια ηλικίας μεταξύ 11 και 16 ετών και τα χρησιμοποιούν ως «σκλάβες του σεξ».

    Η αστυνομία, οι κοινωνικές υπηρεσίες και τα κατεστημένα media τροφοδοτούν μια κουλτούρα σιωπής, αποκρύπτοντας την θρησκεία, την φυλή και το θρησκευτικό - πολιτισμικό υπόβαθρο που γεννάει τέτοιες νοοτροπίες απέναντι στις λευκές γυναίκες. "
    Έχει και συνέχεια....

    • περήφανος δεξιός avatar
      περήφανος δεξιός @ MatrixRevolutionEra 12/05/2011 04:32:13

      Το πρόβλημα είναι ιδιαίτερα έντονο στη Βρετανία..ακόμα και στη Σκωτία που μένω τα τελευταία χρόνια και οι μετανάστες είναι υποπολλαπλάσιοι σε σχέση με την Αγγλία υπάρχει μια φοβερή απέχθεια προς τους μετανάστες (ινδοπακιστανούς και αφρικανούς).Καλά στην Αγγλία σε περιοχές του Λονδίνου και Μπέρμιγχαμ για να δεις ντόπιο πρέπει να κάνεις αίτηση..

      υγ δύο φίλοι μου Σκωτσέζοι ήρθαν πέρσυ διακοπές στην Ελλάδα..είχαν την ατυχία να κοιμηθούν για ένα βράδυ σε ξενοδοχείο του κέντρου της Αθήνας..οι άνθρωποι έπαθαν σοκ..

  29. Theoprovlitos avatar
    Theoprovlitos 11/05/2011 11:29:15

    Αν μια ομαδα περιθωριακών Ελληνων ανέργων σκότωνε αλλοδαπούς θα ήταν "ρατσιστικό εγκλημα" και θα γινοταν χαμός από τα παπαγαλάκια.

    Αν μια αγελη βαρβάρων σφαζει εναν Έλληνα για μια κάμερα φταιει ο κοσμος που διαμαρτυρεται επειδη ειναι ρατσιστες!

    Ως πότε θα ανεχομαστε αυτην την κατάσταση; Και γιατι δημιουργηθηκε; Ποιος τους φερνει όλους αυτους στην Ελλαδα και γιατι; Και που καταληγουν όλοι αυτοί μετά την Υπατία; Ποιος τους νομιμοποιεί και που δηλώνονται; Μηπως σε εργλαβικες εταιρίες πασιγνωστων συμφερόντων, εκεινων που βρισκονται πίσω από τα δημοσιογραφικά παπαγαλάκια, επιδοτούμενες "ανθρωπιστικες" και "αντιρατσιστικές" οργανωσεις και συγκεκριμενους αποκομματικους συνδυασμούς;

    http://theoprovlitos.blogspot.com/2011/05/blog-post.html

    ΥΓ Όταν σκοτωθηκε το Αφγανόπουλο στα Πατησια από την παγιδευμενη βομβα οι πρωτοι που εσπευσαν να καταγγείλουν "ρατσιστικό έγκλημα" με ειδικό γκρουπ στο facebook ήταν κατι ραδιοφωνικοί παραγωγοί εκ Χανίων.

  30. Pikis avatar
    Pikis 11/05/2011 11:30:50

    Σκόπιμα τα τελευταία 15 χρόνια οι κυβερνήσεις δεν έκαναν τίποτα για τη λαθρομετανάστευση. Αυτό βέβαια βόλευε και τους πονηράκηδες αγρότες, εμπόρους και πισωγλέντηδες γιατί έκαναν τη δουλειά τους σχεδόν τζάμπα. Τώρα η Αθήνα είναι επικίνδυνη και οι αρμόδιοι σφυρίζουν αδιάφορα. Έχω απογοητευτεί τελείως. Φοβάμαι για την ασφάλεια της οικογένειας μου και των φίλων μου. Δεν μας έφτανε η οικονομική κρεμάλα έχουμε και τους πολυπολιτισμικούς παρέα με τα κ@λόπαιδα του ΣΥΡΙΖΑ. Δεν είναι μόνο το παλικάρι που σκότωσαν χθες. Είναι και άλλα (βιασμοί) που δεν ακούγονται. Τι κάνει η δημοτική αστυνομία; Μόνο κλήσεις για παράνομη στάθμευση. Οι πλανόδιοι έχουν ρημάξει τα μαγαζιά. Δεν μπορείς να περάσεις από πεζόδρομο. Τι γίνεται με τη δημόσια υγεία; Στο μετρό φοβάσαι να ακουμπήσεις χειρολαβή. Που ζει η κυβέρνηση;
    Σαμαρά βγες και τοποθετήσου ξεκάθαρα για το πρόβλημα. Όχι άλλα μισόλογα και ευχολόγια. Πρέπει να φύγει η λέρα του ΓΑΠ και των Παπουτσήδων ΤΩΡΑ.

  31. αίλινος avatar
    αίλινος 11/05/2011 11:51:17

    Ας προτείνω κι εγώ δύο συγκεκριμένα μέτρα:
    1. Ιδιοκτήτης ακινήτου που συλλαμβάνεται να ενοικιάζει σε μετανάστες, οι οποίοι δεν διαθέτουν νομιμοποιητικά έγγραφα και δεν έχουν δηλωθεί σε αρμόδια αρχή (το ποια αρχή, ας το αποφασίσουν: αν θα είναι είναι νεά, επί τούτο συσταθείσα ή ειδικό τμήμα ήδη υπάρχρουσας) , χάνει χωρίς άλλη διαδικασία το ενοικιαζόμενο ακίνητό του, το οποίο δημεύεται και χρησιμοποιείται για την χρηματοδότηση σωστής μεταναστευτικής πολιτικής από ειδικό προς τούτο ταμείο.
    2. Επιχειρηματίας ή επαγγελματίας που συλλαμβάνεται να απασχολεί μετανάστες, οι οποίοι δεν διαθέτουν νομιμοποιητικά έγγραφα και δεν έχουν δηλωθεί σε αρμόδια αρχή, τιμωρείται με κλείσιμο-σφράγισμα της επιχείρησής του για π.χ. ένα μήνα και σε περίπτωση υποτροπής οριστικά και τα περιουσιακά στοιχεία της αξιοποιούνται για το ταμείο μεταναστευτικής πολιτικής.
    Τέτοια μέτρα είναι σίγουρα πολύ αποτελεσματικα και, αν υποτεθεί ότι εφαρμόζονται απαρέγκλιτα, έχουν άμεσο αποτέλεσμα, αλλά τότε από πολλά υπόγεια και αποθήκες που χρησιμοποιούνται τώρα ως κατοικίες των εξαθλιωμένων και εγκλωβισμένων μεταναστών θα ξεπηδήσουν χιλιάδες στους δρόμους, που εκτός από άνεργοι θα είναι επιπλέον και άστεγοι. Πώς θα τους διαχειριστεί η συντεταγμένη πολιτεία όλους αυτούς; Τους άστεγους θα τους "μαζεύουν" κλούβες, θα τους οδηγούν στο αεροδρόμιο (στρατιωτικό ή πολιτικό), θα τους φορτώνουν σε ειδικές πτήσεις και θα τους επαναπατρίζουν; Σε βάθος χρόνου και με τόσες πτήσεις ημερησίως θα έχει φύγει (x) αριθμός μεταναστών και θα φτάσουμε στην ποσόστωση που αντέχει η κοινωνία;

    • Αυριανιστής avatar
      Αυριανιστής @ αίλινος 11/05/2011 13:53:55

      Δεν ξέρω πλέον αν, στη φτωχοποιημένη Ελλάδα που απεργάζονται οι τροϊκανοί κατακτητές, θα υπάρχει "ποσόστωση που αντέχει η κοινωνία". Πήγαινε, π.χ., στη Ρουμανία και στη Βουλγαρία. Θα δεις κανένα (νόμιμο, έστω) αφγανοπακιστανό στο δρόμο;

      • αίλινος avatar
        αίλινος @ Αυριανιστής 11/05/2011 14:24:38

        Αυριανιστή, δεν γνωρίζω, πράγματι, τι συμβαίνει στις χώρες που αναφέρεις. Αν αληθεύει, συμβαίνει γιατί λειτουργεί καλύτερα το κράτος και εφαρμόζει συγκεκριμένη πολιτική και σε αυτό συμμετέχουν ενεργά και οι ίδιοι οι πολίτες μη ενοικιάζοντας σε μετανάστες και μη χρησιμοποιώντας τους ως φτηνότερη από τους ντόπιους εργατική δύναμη; Και κάτι άλλο. Λέμε όλοι για διάφορα μέτρα που πρέπει να ληφθούν για τους ήδη υπάρχοντες εδώ παράνομους μετανάστες. Ακόμα κι αν υποθέσουμε ότι λαμβάνονται και εφαρμόζονται, θα καταστούν στην πράξη άχρηστα, εάν δεν βρεθεί τρόπος να πάψουν ναι εισέρχονται καθημερινά νέοι παράνομοι μετανάστες. Σκέψου να διώχνουμε κάθε μέρα ας πούμε 1000 και από την άλλη να μπαίνουν άλλοι τόσοι ή και περισσότεροι.

  32. ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
    ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 11/05/2011 11:59:20

    Φαηλε καλημερα,
    τι να πει κανεις.. απο που να το πιασει.. οι συνσχολιαστες εχουν δωσει την εικονα και την αγανακτηση ολων μας.
    Εγω θα αναφερθω στον τουρισμο της Αθηνας.. απο τον οποιο περιμενουμε εσοδα και διαφημιση της χωρας στις πατριδες τους !! θυμασαι τις μουφα αγωγες βιασμου για εισπραξη αποζημιωσεων απο ασφαλιστικες εταιριες !!!....

    Εαν εχουμε επιθεσεις η νεκρο τουριστα στην Αθηνα ή οπουδηποτε στην Ελλαδα απο λαθρομετναστη.. τι θα πουμε?? Το θα πει το ΠΑΣΟΚ του Παπουτση και ολων των αναρμιδιων με τις σφραγιδες στο χερι?? Τι θα γραφει το καθε Σπιγκελ?? θα εχει αδικο οταν μας στολισει? οταν βγαλουν ταξιδιωτικες οδηγιες τι θα κανουμε? θα λεμε οτι δεν ειναι ετσι και υπερβαλλουν? θα βγει το ΓΑΠ να δωσει μαχη στην ΕΕ για να αναλαβουν τις ευθυνες τους στο θεμα των συνορων??? ( αυτο θα κανει )...

    Θα ειναι πολυ πολυ αργα !!! η οικονομικη κατασταση της χωρας και η ευημερια των πολιτων της ειναι υπερανω ΕΕ ! ειναι δικη μας υποθεση !

    Ας κινηθουμε γρηγορα, να προβλεψουμε το χειροτερο που ερχεται !! και ευχομαι ο αρχηγος αυριο θα θεσει το θεμα στις πραγματικες του διαστασεις!!!
    Δολοφονια Τουριστα/Επισκεπτη της Χωρας μας θα σημανει αυτοματα ΑΡΝΗΣΗ καθε βοηθειας και αλληλεγυης απο τους λαους της ΕΕ και καθε Χωρας εκτος ΕΕ προς την Ελλαδα ΜΑΣ !!

    Που καταντησαμε!!! να αγχωνομαστε για τα αυτονοητα ! ΝΤΡΟΠΗ προς πασα κατευθυνση !

    ΠΠ

  33. EPICOUROS avatar
    EPICOUROS 11/05/2011 12:07:14

    ΣΩΣΤΑ ΤΑ ΛΕΣ Κε ΚΡΑΝΙΔΙΩΤΗ,ΠΕΣ ΤΑ ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΣΑΜΑΡΑ ΝΑ ΤΑ ΚΑΝΕΙ ΠΡΑΞΗ ΟΤΑΝΚΥΒΕΡΝΗΣΕΙ.

  34. Επώνυμος avatar
    Επώνυμος 11/05/2011 12:07:37

    Το πρόβλημα είναι ότι, ως οργανωμένη κοινωνία, έχουμε αδρανοποιηθεί στο τομέα της άσκησης της νόμιμης (δηλαδή: κρατικής) βίας. Αν βάλουμε το στρατό να πυροβολεί όποιον μετανάστη περνάει τα σύνορα, θα ξεσηκωθεί "διεθνής κατακραυγή" κατά της χώρας. Εδώ ο Σαρκοζί πήγε να απελάσει κάτι Ρουμάνους τσιγγάνους και πέσαν να τον φάνε. Τυχαίο;

    Επικαλούμενοι τον ανθρωπισμό μας, επιδιώκουν να μας βάλουν να αυτοκτονήσουμε ως κοινωνία.

    Ο Καμίνης χθες ή προχθές έλεγε ότι δεν είναι πρόβλημα αστυνόμευσης, αλλά πρόβλημα μεταναστευτικής πολιτικής. Πρόκειται για μεγάλη αρλούμπα. Τι σημαίνει μεταναστευτική πολιτική; Σημαίνει, να μπορείς καταρχάς να πεις "θέλω πέντε μετανάστες από αυτή τη χώρα, τρεις από εκείνην και κανέναν από την άλλη. Αν πεις λοιπόν αυτά τα πράγματα, ποιος είναι ο τρόπος για να υλοποιηθούν; Πώς θα μπορέσεις να ελέγξεις ότι θα έχεις πέντε και όχι έξι από την τάδε χώρα; Τι γίνεται όταν περνάει τα σύνορά σου με το έτσι θέλω; Μπορεί να τα περάσει με το έτσι θέλω και μόλις μπει μέσα να αιτηθεί άσυλο; Και άρα, στην πράξη, να μείνει εδώ επ' αόριστον;

    Διότι, αν μπορεί να τα περάσει, τότε στην πράξη ακυρώνεται κάθε μεταναστευτική πολιτική.

    Το κρίσιμο ερώτημα είναι ένα και μόνον, λοιπόν: Αν θέλουμε να τραβήξουμε σκανδάλη στα σύνορα, ως επίσημη κρατική πολιτική. Όσο δεν συμβαίνει αυτό, τόσο θα πνίγεται η χώρα στους λαθρομετανάστες.

    • ΒΙΣ avatar
      ΒΙΣ @ Επώνυμος 11/05/2011 13:59:29

      Aγαπητέ Επώνυμε, αυτό το έχω γράψει προ καιρού και το έγραψε και ο Στέφανος Κασιμάτης, με πλάγιο τρόπο, αλλά το έγραψε.
      Δηλαδή, ο στρατός να φυλάξει τα σύνορα.
      Εχουμε εισβολή, εισβολή μουσουλμάνων. Θα το ξαναγράψω ότι από τον 7ο αιώνα είμαστε σε διαρκή πόλεμο με το Ισλάμ.
      Τα παραμύθια τελείωσαν. Στον Έβρο όποιος περνά τα σύνορα χωρίς χαρτιά να πυροβολείται. Τελεία και παύλα. Προειδοποιητικές βολές αρχικά και μετά στο ψαχνό.
      Οι Σελτζούκοι κατάκτησαν τη Μικρά Ασία με τους τουρκομάνους εποίκους, βοσκούς. Θα έχεις διαβάσει το βιβλίο του Σπύρου Βρυώνη φαντάζομαι. Οσοι δεν το έχουν διαβάσει, ας το κάνουν. "Η παρακμή του μεσαιωνικού Ελληνισμού στη Μικρά Ασία", εκδ. Μορφωτικού Ιδρύματος Εθνικής Τράπεζας.

  35. Bodinus1576 avatar
    Bodinus1576 11/05/2011 12:29:00

    Φαήλο καλημέρα,
    Γνωρίζεις καλύτερα από μένα ότι η αντίδραση της Πολιτείας θα πρέπει να είναι ανάλογη της δράσης, την οποία καλείται να καταστείλει. Το "Θα σέβεστε τους νόμους μας, τις συνήθειές μας κτλ" καλό, αλλά... last year. Πλέον δεν τίθεται θέμα σεβασμού, αλλά κατάλυσης της έννομης τάξης, δηλ. του συντεταγμένου κράτους. Μιας και έχεις περιγράψει με θετικό τρόπο την οργάνωση του κράτους του Ισραήλ ας αφιερώσεις και κάποιες λέξεις για το "οφθαλμός αντί οφθαλμού" ή zero tolerance στο πιο Μινεσοτικό. Τα πράγματα τρέχουν. Ήδη διαμορφώνεται το κλίμα ότι Λοβέρδος και Βενιζέλος τολμούν και ζητάν να πάρουν την κατάσταση στα χέρια τους, ενώ ο Σαμαράς κρύβεται, δεν ζητάει εκλογές και περιμένει το "ώριμο φρούτο". Το διακύβευμα αύριο είναι πολύ μεγαλύτερο από μια κατανοητή και επιτυχημένη παρουσίαση powerpoint. Και παρ' 'ολα αυτά όσο και αν ακούγεται παράδοξο, ο Σαμαράς θα έχει αύριο κάτι που ούτε ο Λοβέρδος ούτε ο Βενιζέλος έχουν (τουλάχιστον τώρα): Την ευκαιρία.

  36. Kώστας Θ. avatar
    Kώστας Θ. 11/05/2011 12:46:19

    Φταίμε και μεις, η ΝΔ. Επί χρόνια δεν τολμούσαμε έστω να μιλήσουμε ως κόμμα για το πρόβλημα μήπως μας πουν οι Συνασπισμίτες ότι είμαστε εθνικιστές και φασίστες. Αφήναμε τον Αδωνη να μιλάει. Τώρα ξυπνήσανε όλοι - ακόμα και το πασοκοMEGA που λάτρευε την πολιτισμικότητα..
    Τώρα ελπίζω να μην είναι πολύ αργά..

    • Kώστας Θ. avatar
      Kώστας Θ. @ Kώστας Θ. 11/05/2011 12:49:46

      πολυπολιτισμικότητα ήθελα να πω... Τέτοιες λέξεις που βρήκαν,άντε να τις γράψεις..

    • Dora avatar
      Dora @ Kώστας Θ. 11/05/2011 12:59:59

      Αχ ναι καλε,μη μας πουν οι Συνασπισμιτες ρατσιστες και φασιστες και χαλασει το προξενειο!!!!
      Τι σοι κομμα πολιτικο εισαστε μωρε εαν δεν λετε τα πραγματα με τ' ονομα τους και δεν υπηρετειτε τον πολιτη? Ποιον υπηρετειτε τοτε? Ε λοιπον σ'αυτον που προσφερουμε υπηρεσιες και προτεινουμε δυναμικες λυσεις,ΜΟΝΟ απ' αυτον πρεπει να ζηταμε ψηφο.Αποφασιστε κυριοι, η τον Ελληνα Πολιτη η την Νεα Ταξη.
      Τι? Ο Ελληνας κοιμαται και δεν ξερει τι του γινεται? Οχι πια κυριοι,οχι.Κι οτι σπειρατε,αυτο θα θερισετε.Νομος απαραγραφτος.

      • Kώστας Θ. avatar
        Kώστας Θ. @ Dora 11/05/2011 13:11:31

        Ε, καλά δεν είμαι κι ο Παυλόπουλος..

  37. Dora avatar
    Dora 11/05/2011 12:50:11

    Κυριε Κρανιδιωτη,

    Τα σεβη μου!Λογια αντρικια και σταρατα,λογια αληθινα!
    Επιτελους!
    Κι οχι μισες κουβεντες με πολλες εξκιουζες αναμεσα(μη μας πουν,αχ καλε,ρατσιστες)!!!
    Αι σιχτιρ πια.Δεν εκλεισα ματι ολη νυχτα!

    Σκεφτητε τι νυχτα περασε αυτη η συζυγος ψες το βραδυ και ποσα αλλα βραδια ταραγμενα θ'ακολουθησουν στην ζωη της.
    Η μικρουλα που καποτε θα μαθει....
    Το διχρονο παιδακι που εμαθε,αλλα δεν εχει καταλαβει.
    Τι θα πουν οι αντιρατσιστες και οι ανθρωπισταραδες σ'αυτα τα παιδια οταν μεγαλωσουν????????????

  38. netakias.wordpress.com avatar
    netakias.wordpress.com 11/05/2011 12:56:42

    Τι έχετε να πείτε τώρα κ.Παπούλια; κ.Ιωάννη Λιάπη;

    Η Σημερινή Δολοφονία του Πατέρα στο Κέντρο της Αθήνας θα βάλει επιτέλους στην θέση τους, όλους τους εξωνημένους δήθεν Αριστερούς!

    Των ΜΚΟ, των “ακτιβιστών” του κώλου.

    Η πολιτική ορθότητα πέθανε!

    Kατάλαβες γιατί ο Τάσος Μαντέλης σε έλεγε εθνικιστή, για να κυκλοφορεί ακόμη ελεύθερος.

    Κατάλαβες γιατί σε λένε εθνικιστή, για να κουβαλάει βαλίτσες με ευρώ ο Τσουκάτος.

    Κατάλαβες τώρα γιατί σε λένε εθνικιστή, για να κάνουν “συναυλίες Αγάπης”;

    Κατάλαβες γιατί σε λένε εθνιπαράφρωνα, για να δίνει βήμα στον Αέρα ο Τρανταφυλλόπουλος στο Κουφωντίνα και στον Ξηρό;

    Κατάλαβες γιατί σε λένε εθνικοπαράφρωνα, για λένε τους οθωμανούς φίλους και την Ρεπούση Ιστορικό.

    Κατάλαβες γιατί σε λένε ρατσιστή, για να γίνει γκέτο η Πλατεία Αγ.Παντελεήμωνα.

    Κατάλαβες γιατί σε λένε ρατσιστή, για να παριστάνουν τους “καημένους” μετανάστες, αλλοδαποί στυγνοί εγκληματίες.



    Κατάλαβες γιατί σε λένε ρατσιστή, για να προσεύχονται στο κέντρο της Αθήνας μουσουλμάνοι, που θεωρούν την γυναίκα αντικείμενο.

    Κατάλαβες γιατί σε λένε ρατσιστή, για να βιάζουν την 80 χρονη γιαγιά σου, μέσα στο σπίτι της.

    Κατάλαβες γιατί σε λένε τεμπέλη, για να σου κόψουν το μισθό.

    Κατάλαβες γιατί σε λένε σπάταλο, για να σου κόψουν την σύνταξη.

    Κατάλαβες γιατί σε λένε φασίστα, για να σε σφάζουν στην μέση του δρόμου μέρα μεσημέρι.

    Κατάλαβες γιατί σε λένε ακροδεξιό, για να μοιράζουν την Ελληνική Ιθαγένια πιο εύκολα από δίπλωμα οδήγησης!

    Κατάλαβες γιατί σε λένε σοβινιστή, για να δίνει λεφτά ο Καμίνης για Gay Parade όταν η Αθήνα είναι ανοχύρωτη πόλη.

    Κυριε Πρόεδρε της Δημοκρατίας περιμένουμε να πάρετε θέση.

  39. favlepifavlos avatar
    favlepifavlos 11/05/2011 12:58:25

    Ζητω ο υπουργος προστασιας του πολιτη και ο καλοσυνατος Δημαρχος.Ζητω και ο Βαγγελας που επιδεικνυει τα προσοντα του στον Καρατζαφερη.

  40. Προφήτης avatar
    Προφήτης 11/05/2011 13:00:21

    Η αντιπολίτευση οφείλει να ασχολείται σοβαρά με το Νο2 σήμερα (μετά την Οικονομία) ζήτημα στη χώρα, όχι βέβαια από πολιτικαντισμό.
    Γιατί είναι αλληλένδετα.

    Πως θα ευοδωθούν τα οικονομικά μέτρα που ανακοινώνεις όταν αιμορραγείς διαρκώς οικονομικά από την καταπόνηση των κρατικών σου δομών με μιλιούνια τριτοκοσμικών;

    Να πουλάμε τις παραλίες για να πληρώνουμε αστυνομικούς να κυνηγάνε λαθρομετανάστες.
    Ε, τι να πω, ας τις δώσουμε κατευθείαν...

    Ο Σαμαράς έχει την ευκαιρία, να προτάξει αύριο στην οικονομική παρουσίαση μια σύντομη και σταράτη τοποθέτηση για το λαθρομεταναστευτικό.
    Οι ευκαιρίες περνάνε μια φορά στη ζωή, και έχουν λίγες τρίχες για να τις πιάσεις απ' τα μαλλιά, και υπηρετώντας το εθνικό συμφέρον και κερδίζοντας 5-10% αυτοστιγμεί.

    Χωρίς να αναλάβουν οι Ευρωπαίοι ευθύνες που τους αναλογούν, γιατί η Ελλάδα έχει πακτωθεί από ορδές που κατευθύνονται εκεί, λύση δεν υπάρχει.
    Δεν μπορεί ένα κράτος 10 εκατ. γερασμένων να διαχειρισθεί/ελέγξει 2,5 εκατ νεαρών ανδρών.

    -Έκτακτα κονδύλια για ενίσχυση των εξαντλημένων από τα λεφούσια ελληνικών κρατικών δομών
    - Ακύρωση/Επανεξέταση του Δουβλίνο ΙΙ
    -Συμμετοχή Frontex σε φύλαξη θαλασσίων και χερσαίων συνόρων
    -Ναρκοθέτηση Έβρου
    -Ποινικοποίηση δουλεμπορίας
    -Μη εξαγοράσιμες ποινές για επίορκους, "επικουρούντες" κρατικούς λειτουργούς
    -Ενίσχυση αστικής αστυνόμευσης, βοηθούμενη ίσως από πολίτες αλλά υπό αυστηρότατες προϋποθέσεις
    -Απαγόρευση χρήσης λειτουργιών κοινωνικού κράτους σε μη νόμιμα εισελθέντες

    Πώς να τα πει αυτά ένας χρεωμένος "δούλος";
    Υπάρχουν ανακοινώσιμα. Υπάρχουν και μη ανακοινώσιμα.

    Δεν μπορούμε να γίνουμε από κράτος νομιμότητας η χαρά του κάθε σαλεμένου "Ράμπο" που θέλει να κυκλοφορεί στο δρόμο με δίκαννο στον ώμο, σαν σερίφης σε γουέστερν.
    Όμως οδηγούμαστε εκεί. Και είμαστε στο "και 10", όχι στο "παρά 5".

    • nick avatar
      nick @ Προφήτης 11/05/2011 13:41:43

      + 1000

    • δρόμος avatar
      δρόμος @ Προφήτης 11/05/2011 18:43:21

      +++++++

  41. favlepifavlos avatar
    favlepifavlos 11/05/2011 13:00:48

    Τωρα που το εγραψα κοσμια το βαλατε.Πονηρουληδες.Καιρος να ξυπνησει και ο Σαμαρας και να δουλεψει με οσους εχομε λευκο πολιτικο και ποινικο μητρωο.Ιδιως πολιτικο

  42. Kώστας Θ. avatar
    Kώστας Θ. 11/05/2011 13:09:51

    Αυτά που λέει ο Καμίνης είναι αριστερές αερολογίες. Προτείνει επιδοτήσεις σε επιχερήσεις και άτομα για να μετακινηθούν στο κέντρο. Μ΄αυτήν την κατάσταση που υπάρχει δε πρόκειται να κουνηθεί κανείς όσα και να πάρει.

    • δρόμος avatar
      δρόμος @ Kώστας Θ. 11/05/2011 18:46:25

      είπε και τέτοια? δηλ. υποβαθμίσανε το κέντρο οι αριστερούληδες, να έλθουν τα αφεντικά τους να ψωνίσουνε φτηνά, να πάρουν και επιδότηση από πάνω!!!!!!

  43. nick avatar
    nick 11/05/2011 13:34:36

    Μπράβο Φαήλο, πολύ σωστός για ακόμη μια φορά.

    Πάντως, η ΝΔ θα πρέπει να ασχοληθεί πιο σοβαρά με το θέμα, και να μιλήσει όχι απλά για εφαρμογή των νόμων, αλλά ακόμα και για απελάσεις λαθρομεταναστών.
    Τα ενοχικά σύνδρομα του παρελθόντος δεν πιάνουν πια (ας λένε ό,τι θέλουν τα πολυπολιτισμικά νταβατζοκάναλα) και η συντριπτική πλειοψηφία της κοινωνίας θα συμφωνήσει. Η κατάσταση δεν πάει άλλο. Έκαναν ολόκληρες πόλεις της χώρας κανονικά γκέτο. Πρέπει να εφαρμοστούν σκληροί νόμοι, για το καλό των Ελλήνων πολιτών.

  44. σκαθάρι avatar
    σκαθάρι 11/05/2011 14:29:49

    Φαήλο σωστά τα σχολιά σου αλλά το κόμμα που εκπροσωπής με το Κακλαμάνη, το Παυλόπουλοκαι βέβαια με τον τελικό υπεύθυνο που ήταν ο καραμανλής έχει ακόμα περισσότερες ευθύνες από τους σημερινό σκυλολόι. Τι έκαναν τόσα χρόνια;;;Επί των ημερών έγεινε η σημερινή εξαχρείωση...Να μη μιλήσω για το Παυλόπουλο και τα Δεκεμβριανά. Αν Η ΝΔ δεν κάνει αυτοκριτική σε βαθμό αυτομαστιγώματος και να καθαρίσει τη κόπρο του Αυγείου, ο νοών νοείτω..., δεν θα δει άσπρη μέρα. Γιατί Φαήλο δεν μπορείς να τα βάζεις με το Καμίνη και το Παπουτσή ( η δεδομένη ανικανότητα του είναι γνωστή από την εποχή του Σάμαινα) όταν έχεις Κακλαμάνη, Παυλόπουλο και Καραμανλή (σαν πρωθυπουργός σε τέτοιο Θέμα έχει τη τελευταία ευθύνη) στο κόμμα σου.

  45. Θυμα βιας απο πακιστανους μεταναστες avatar
    Θυμα βιας απο πακιστανους μεταναστες 11/05/2011 14:45:42

    Θα μπορουσα να επιλεξω το ψευδωνημο " ψευτολουλτουριαρης, ντιντης ,ανθελλην" και οτι αλλο ειναι ετοιμος να μου προσαψει ο καθενας απο εσας.
    Ολοι σας θεωρηται τους μετανεστες σκουπιδια, υπανθρωπους,εγκληματιες (καποιοι ειναι) παρασιτα , εθνικη απειλη.Ετσι ειναι, γιατι ετσι νομιζετε.
    Θα μπορουσα αντιστοιχως να σας χαρακτηρισω , φασιστοειδη,απανθρωπους , εθνοπαραφρονες, .......κτλ και κυριως.Αρνητες της χριστιανικης πιστης. τολμω να κανω μονο το τελευταιο. Εσεις χριστιανοι μου, ( που πολυ θυμωσατε για τον καμινη που υποτιθεται απαγορευσε το "αληθως ο κυριος")
    θυμηθητε οτι ολοι οι ανθρωποι" ειναι παιδια του θεου" ολοι εχουν δικαιωμα
    στη ζωη.Θυμηθητε οτι ο ιδρυτης της θρησκειας σας , δεν ξεχωριζε τους ανθρωπους σε εθνικους, πορνες και ληστες.Δεν ευλογησε ποτε εθνη ,σημαιες και πατριδες. Αντι λοιπον ανοητων χαρακτηρισμων θα σας πω μια ιστορια.

    Πριν ενα χρονο περιπου, επεσα θυμα δολοφονικης επιθεσης στο πακιστανικο "γκετο" της περιοχης μεταξυ οδου μαρνη και πλατειας καραισκακη.
    Ως αφελης επαρχιωτης, που ηθελα να κανω μια βολτα στη " σκοτεινη πλευρα του φεγγαριου"δεν ηξερα τους κινδυνους. αφελως πιστευα οτι σε οποιαδηπετε
    απειλη , θα εδινα στον οποιοδηποταε απεγνωσμενο μεταναστη, οτι ειχα και δεν ειχα ,προκειμενου να σωσω το τομαρι μου.Αλλα δεν εγινε ετσι.
    Δεν προλαβα να πω το ονομα μου . Με εξουδετερωσαν ,με λαβη στην καρωτιδα,κοπηκε η οξυγονωση του εγγεφαλλου ,εμεινα αναισθητος και οταν συν

    ηλθα ( θα μπορουσε να μην ειχε γινει) ειχα χασει τα παντα.κινητο , ταυτοτητα,χρηματα, πιστωτικες καρτες,
    και ενα βιβλιο του daniel con bedit που ειχα στο σακιδιο μου με τιτλο " τι να κανουμε"
    Την αλλη μερα "ως συνεπης πολιτης" οφειλα.
    1. Να γινω μελος του του συλλογου ληστευθεντων
    2. να βγω στα καναλια και να κα καταγγειλω το γεγονος
    Δεν το εκανα. φροντισα να κατανοησω.
    Τι κατανοησα.
    Κατανοησα. οτι ο καθε πεινασμενος ,το καθε ανθρωπακι, που ηρθε στον τοπο μας για ναεπιβιωσει, θα γινει . ΘΑ ΕΠΑΝΕΛΘΩ ΟΜΩΣ

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ Θυμα βιας απο πακιστανους μεταναστες 11/05/2011 16:18:40

      Μήπως έγινε και τίποτε άλλο και σου άρεσε;

      • ΒΙΣ avatar
        ΒΙΣ @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 11/05/2011 20:16:06

        Μα γι΄αυτό μάλλον κατανόησε...
        Ελπίζω να τον συνέστησε και σε άλλους, για βίζιτες...

    • δρόμος avatar
      δρόμος @ Θυμα βιας απο πακιστανους μεταναστες 11/05/2011 18:52:10

      αυτή την κατανόηση, εσύ που φτηνά τη γλίτωσες, να πας να την εξηγήσεις στη χήρα και στα παιδιά του χθεσινού τους θύματος. Όταν σε καταλάβουν, γράψε και σε μας, για να δοξάσουμε το Θεό, πώς κρατάει τα κεραμίδια ξεκάρφωτα.

    • ΒΙΣ avatar
      ΒΙΣ @ Θυμα βιας απο πακιστανους μεταναστες 11/05/2011 20:21:03

      Εσύ, αν πιστέψουμε την ιστορία σου, έκανες το κομμάτι σου και πήγες εκεί.
      Τον κόσμο που εργάζεται ή μένει στις περιοχές αυτές τον ρώτησες;
      Μηπως αναρωτήθηκες πώς βρήκε τα λεφτά ο "πεινασμένος" για να κουβαληθεί μερικές χιλιάδες χιλιόμετρα, να πληρώσει δουλέμπορους, αεροπλάνα, βαπόρια, τραίνα να έρθει μέχρις εδώ;
      Δεν θα σε χαρακτηρίσω με αυτά που είπες. Θα σε χαρακτηρίσω απλά ανόητο.
      Οσο για τον Con Bedit σου, να σε πληροφορήσω ότι γνωρίζω από πρώτο χέρι τι είναι, από παλιό συναγωνιστή του, πατέρα γάλλου φίλου μου. Και προφανώς, κατάλαβε πολύ καλά τι πρέπει να κάνουμε, το ίνδαλμά σου, διότι έγινε ευρωβουλευτής και τα κονομάει. Στην υγεία σου, κορόιδο...

    • Γιώργος Μεσσηνία avatar
      Γιώργος Μεσσηνία @ Θυμα βιας απο πακιστανους μεταναστες 12/05/2011 01:03:44

      Είσαι υποκριτής!
      Και ξέρεις γιατί;;;
      Επειδή Ο Χριστός δεν μισούσε τους ανθρώπους, το αντίθετο μάλιστα, όπερ;
      Δεν Του άρεσε η εικόνα του άτυχου Μανώλη Καντάρη και πολλών άλλων θυμάτων..
      Ο Χριστός δεν ξεγέλασε, δεν είπε ανοησίες...
      Είπε "ο έχων δύο χιτώνες ας δώσει τον ένα"...
      Όχι να δώσει και τους δύο, και μετά να καθίσει να τον γ..., για να φανεί ανθρωπιστής!
      Ο οικογενειάρχης που υπονομεύει το σπίτι του, αφήνει τα παιδιά του στο έλεος εγκληματιών, τους λέει: ελάτε σπίτι, εκτονωθείτε στη γυναίκα μου, και αν η αντίχριστη δεν σας κάτσει θα τη βάλλω με το ζόρι, ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΣ!
      Μ@λ@κ@ς είναι... και μάλιστα με περικεφαλαία!
      Άλλο αγάπη και συγχωρητικότητα, άλλο αυτομαστίγωμα και εσωτερική σκλαβιά...
      Και εν τέλει:
      Άλλο ανθρωπιά και άλλο ανθρωπισμός..
      Το κατάλαβες κρετίνε;;;;;;;
      Ορθά σου απάντησε ο Φαήλος, νισάφι πια με όλο το καρακιτσαριό που βιάζει την ανθρώπινη αισθητική προς όφελος των φαντασμάτων που τρέφει στο αρρωστημένο μυαλό του!

    • Αίθρα avatar
      Αίθρα @ Θυμα βιας απο πακιστανους μεταναστες 12/05/2011 01:07:01

      @θύμα βίας κτλ κτλ: Ό,τι να 'ναι...

    • περήφανος δεξιός avatar
      περήφανος δεξιός @ Θυμα βιας απο πακιστανους μεταναστες 12/05/2011 04:46:03

      κανείς δε λέει φίλε μου ότι οι μετανάστες είναι σκουπίδια..απλά λέμε ότι είναι πάααααααααρα πολλοί και το κακό έχει παραγίνει..εμείς δεν είπαμε να αρχίσουμε επιχειρήσεις αφανισμού σε στρατόπεδα συγκέντρωσης..επίσης δε λέμε να φύγουν όλοι..κάποιοι λίγοι,νόμιμοι θα μείνουν για να εργαστούν και να βοηθήσουν στη ελληνική γεωργική και βιομηχανική παραγωγή..

    • Flatiron avatar
      Flatiron @ Θυμα βιας απο πακιστανους μεταναστες 12/05/2011 14:16:26

      Δεν καταλαβαμε ρε "πονεμενο"παλληκαρι, ποια ειναι η θεση σου;

  46. ήγγικεν avatar
    ήγγικεν 11/05/2011 14:47:55

    1)κάθεται κανείς 25 χρόνια μέσα και δεν το ξέρουμε;Με τα 3/5 της ποινής δεν φεύγουν, όσοι γυρνάνε από τις άδειες;
    2) Στο άρθρο σου" το σπίτι μας" κατήγγειλες την σύφιλη της πολιτικής ορθότητας. Ως πότε θα πειράζει να οπλοφορούμε όσοι έχουμε υπηρετήσει την θητεία μας (Ι1, Ι2) και μένουμε κέντρο;
    Δοκιμάστε το κάνα δυο χρόνια και θα δείτε για πότε θα συμμαζευτεί το μαγαζί. Το νέο διαδίδεται αστραπιαία, και κάνει και καλή αποτροπή. (Ισραήλ, Φινλανδία)
    3) Επί Μακρογιαννάκη, άσχετα που είναι τώρα είχε, συμμαζευτεί το πράγμα.

    Εκ γενετής Πατησιώτης, 52

  47. Μήτσος avatar
    Μήτσος 11/05/2011 15:53:01

    Πιστεύω ότι με τους Λαθραίους μπορούμε να ξεμπερδέψουμε άμεσα και με πολιτισμένο τρόπο που θα βοηθήσει την ανταγωνιστικότητά μας.

    Όσοι λαθραίοι δεν έχουν χαρτιά

    1) συλλαμβάνονται και απελαύνονται
    2) αν δεν είναι δυνατόν για οποιοδήποτε λόγο - οδηγούνται σε αγροτικούς/βιοτεχνικούς καταυλισμούς για καταναγκαστική εργασία με τα μεροκάματα που ισχύουν στην πατρίδα τους. Θα παράγουν αγροτικά προϊόντα. Θα τους παρέχεται στοιχειώδης στέγαση, σίτιση και περίθαλψη - ανάλογη των χωρών προέλευσής τους τους. Ο στρατός θα έχει την εποπτεία τους - γιατί η αστυνομία είναι για τα πανηγύρια...
    3) τα χρήματα που θα κερδίζουν δεν θα μπορούν να τα βγάλουν από τη χώρα.
    4) σε όποιον λάθρο δεν του αρέσουν τα παραπάνω βουρδουλιές μέχρι να συνετιστεί...


    1+2+3+4 = λύση του προβλήματος των λαθραίων + μπόλικη ανταγωνιστικότητα για την εθνική οικονομία

  48. ΚΩΣΤΑΣ ΑΠΕΡΓΗΣ avatar
    ΚΩΣΤΑΣ ΑΠΕΡΓΗΣ 11/05/2011 16:05:05

    Aγαπητέ Φαήλο, είμαι μαχόμενος δικηγόρος της Ελληνικής Επαρχίας και μάλιστα της νησιώτικης. Πριν, λίγα χρόνια ακόμα και όταν η λαθρομετανάστευση, είχε πιάσει τα ρεκορ του χρηματηστηρίου επί Λαλιώτη, κατά την δημόσια ομολογία,ενός τουλάχιστον έμπειρου και γενναίου αξιωματικού της ΕΛΛΑΣ , του κ.Ραχωβίτσα, οι Κυκλάδες , αποτελούσαν Παράδεισο σε ότι αφορά την εγκληματικότητα. Όταν ο ολίγιστος , έγινε Πρωθυπουργός τα φαινόμενα βίας στα νησιά μας, εκτοξεύθηκαν. Ληστείες σε Τράπεζες, ΕΛΤΑ, μπήκαν στην καθημερινότητά μας, ως συνεισφορά του αμερικανόφερτου Πρωθυπουργού στην Τουριστική προβολή της Χώρας, για την οποιά τα ειρηνικά νησιά μας , ήταν αιχμή του δόρατος. Βέβαια, επειδή, δεν μπορώ να απέχω από το χριστιανικό "Δικαισύνη μάθετε οι ενοικούντες επί της γής", θελω να συνομολογήσω, πως , όταν γυναίκα αλλοδαπού "ληστή"μου εξομολογήθηκε, πως , λίγεςώρες πριν την ληστεία , ο δράστης είχε σήκώσει στην αγκαλιά του μωράκι του, που δεν μπορούσε να του αγοράσει ούτε μια φιάλη γάλα και του ΄πε "πως ο πατέρας σου θα σε ζήσει" δεν δίστασα να αναλάβω, έναντι μηδενικής αμοιβής την υπεράσπισή του.Ο "ληστής " αυτός μες την απόγνωσή του , πήρε μια σακκούλα άοπλος, για να συμμετέχει σε μια ληστεία νησιώτικης Τράπεζας, η οποία εκ των προτέρων ήταν ναρκοθετημένη. Η Ελληνική Δικαιοσύνη, επιμέτρησε την ποινή που θα του επιβληθεί , την ίδια με αυτήν που επιβλήθηκε σε κείνους τους συνενόχους , που έφεραν , όπλο.Διερωτήθηκα, μήπως έκανα λάθος , που υπερασπίθηκα ένα στυγνό ληστή.Όμως, όταν ,αναλογίζομαι , πως ο δυστυχισμένος αυτός , ήταν επί δεκαετία στην δουλεία των Μυκονόβλαχων, λυμεώνων και ολετήρων της σύγχρονης Ελλάδας, χωρίς να του κολλήσουν , έστω και ένα ένσημο και επομένως, νάχει την κανονική ασφάλιση και την στοιχειώδη κάλυψη του Ταμείου Ανεργίας, είπα πως καλά έκανα. Το ζητούμενο , άρα αγαπητέ Φαήλο, είναι να αποδείξουμε ποιοί παράγουν κοινωνική αδικία και ποιοιί δημιουργούν φαύλους κύκλους γύρω από αυτήν. Βεβαια, αυτή η ανάλυση, είναι μικρής τοπικήςεμβέλειας και δεν επιδιώκει, να αιτιολογήσει, φαινόμενα στυγερής εγκληματικότητας, όπως αυτό που συνέβη, πριν λίγες ώρες στην καρδιά της Αθήνας. Εκεί όσοι συγκροτούν και αποτελούν την Ελληνική έννομη τάξη , αν θεωρούν ότι αποτελεί οργανικό στοιχείο του πολιτευματός μας , πρέπει να δοκιμαστούν και να πετύχουν. στην προστασία της. Είναι ζήτημα τιμής.

    • αλλενάκι avatar
      αλλενάκι @ ΚΩΣΤΑΣ ΑΠΕΡΓΗΣ 11/05/2011 18:55:39

      Εσείς σωστά πράξατε και αναλάβατε την υπεράσπιση ενός πελάτη σας.

      Ως γνωστόν, ο κάθε κατηγορούμενος συνήθως κρατά και ορισμένα πράγματα για τον εαυτό του, τα οποία δεν αποκαλύπτει ούτε στο δικηγόρο του.
      Eσείς ως δικηγόρος, θα έπρεπε να το γνωρίζετε καλύτερα...
      Κι' αν πήγε άοπλος σε ληστεία τράπεζας μόνο με τη σακούλα θα είχε τους λόγους του... εφόσον ήταν με συνεργούς... άφησε για τους άλλους τη βαριά δουλειά...
      Και μαζί και χώρια...
      Οπότε ορθώς το δικαστήριο επεδίκασε την ποινή που επεδίκασε.

      Όσο για τους αλλοδαπούς στη Μύκονο, οι περισσότεροι μάλλον καλοπερνούν και είναι κράτος εν κράτει, "κρατάνε" τα άδεια σπίτια των Μυκονιατών παραθεριστών 7 μήνες ανενόχλητοι, οι ιδιοκτήτες τα επισκέπτονται μόνο το Σ/Κ, και το καλοκαίρι.

      Γι' αυτό το ποσοστό ειδικά Αλβανών... στη Μύκονο είναι από τα υψηλότερα στην Ελλάδα.

      Και πολλοί δουλεύουν σε αλβανούς εργολάβους.
      Οπότε, αφήστε το καλύτερα.

      Τυχαίνει να έχω ιδία αντίληψη και για αυτά και για τα άλλα...

  49. Παντελής avatar
    Παντελής 11/05/2011 16:12:10

    φαήλος για υπουργός δημοσίας τάξης!!

  50. Unabomber avatar
    Unabomber 11/05/2011 16:34:02

    @ΚΩΣΤΑΣ ΑΠΕΡΓΗΣ
    Αν ο αλλοδαπός δεν είχε λεφτά να θρέψει το παιδί του, γιατί το γέννησε. Έλεος πια με τον ψοφοδεή και εκθηλυμένο "ανθρωπισμό"! Κατά τ' άλλα, ωραίο το παραμύθι σου αλλά δεν είχε δράκο..

  51. Unabomber avatar
    Unabomber 11/05/2011 16:35:55

    Εάν η ΝΔ επιθυμεί να συσπειρώσει τον πατριωτικό χώρο, ΟΦΕΙΛΕΙ αυτοκριτική και επισήμανση των λαθών της, ακόμα και με αποπομπή των υπαιτίων. Και καλό είναι, Κε Κρανιδιώτη, αυτή η διαδικασία να αρχίσει από δω, τί λέτε;...

  52. Theoprovlitos avatar
    Theoprovlitos 11/05/2011 16:42:34

    Η Αλ Σαλεχ και το σιναφι της επί το εργον: Τα τραγικά θυματα και οι αγανακτησμενοι κατοικοι ταυτιζονται με την ακροδεξια. Η κτηνωδία σε υπεργολαβική δραση.
    Την αλλη φορά η πρακτορισσα του Μεσαιου Χωρου ειχε λοιδωρισει θυμα αγριου βιασμού από αλλοδαπή συμμορια ότι εφταιγε επειδη ηταν ρατσιστρια χωρις να το ξερει...

    http://www.athensvoice.gr/article/city-news-voices/%CF%83%CF%87%CF%8C%CE%BB%CE%B9%CE%B1/%CE%AD%CE%BD%CE%B1-%CF%80%CF%81%CE%BF%CE%B1%CE%BD%CE%B1%CE%B3%CE%B3%CE%B5%CE%BB%CE%B8%CE%AD%CE%BD-%CE%AD%CE%B3%CE%BA%CE%BB%CE%B7%CE%BC%CE%B1

    Θα κατωνομασετε καποια στιγμη ΕΥΘΑΡΣΩΣ οτι η κα Αλσαλεχ ανηκει στον μεσαιο χωρο των Μανο, Ανδριανοπουλο, Μπακογιαννη, Βαλλιανατο, Παρατηρητηριο του Ελσινκι κλπ; Μια αναγνωση στα συγκεκριμενα εντυπα που ανακυκλώνονται αυτα τα σκουπίδια δεν αφηνει αμφιβολιες. Δεδομενα από τις υπόγειες διαδρομες ΕΧΕΤΕ στα χερια σας!

    Δεν ειναι δυνατον να αφηνονται οι κατοικοι λεια μεταξυ των αποδομητων και της ακροδεξιας σε ενα καλοστημενο δίπολο με κοινες ριζες...

    • μουρίνιο avatar
      μουρίνιο @ Theoprovlitos 11/05/2011 20:47:00

      Μην τους γράφεις τέτοια, γιατί πολλοί στενοχωρούνται. Βλέπεις τα τελευταία 50 χρόνια ( και ιδίως επί ανδρεοκρατίας) στην Ελλάδα, η μεγάλη μάζα των ανενημέρωτων συμπατριωτών μας έχουν γαλουχηθεί με τον απατηλό μύθο των καλών Αράβων-μουσουλμάνων που αγαπούν την Ελλάδα και τους Έλληνες . Ουδέν ψευδέστερον. Αυτοί δεν χωνεύουν ούτε τα σωθικά τους, πόσω μάλλον τους "'απιστους" .

  53. ΧΡΙΣΤΟΦΟΡΟΣ avatar
    ΧΡΙΣΤΟΦΟΡΟΣ 11/05/2011 17:54:05

    Είναι τόσο ωραία αυτά που λέτε και πόσο θα θέλαμε να πιστέψουμε ότι μπορούν να εφαρμοστούν από τον χώρο (τον πολιτικό) που βρίσκεστε , δεν μπορείτε να φανταστείτε ! Ωστόσο είναι νωπές ακόμα οι μνήμες του Δεκέμβρη του 2008 που καταλύθηκε στην κυριολεξία κάθε έννοια κράτους , δικαιοσύνης που αλώθηκε η Αθήνα κυριολεκτικά.
    Ειδικά για την τελευταία (δικαιοσύνη) ειλικρινά σας γνωρίζω ότι θεωρείται από μεγάλη μερίδα του κόσμου όχι μόνο ανύπαρκτη αλλά και επικίνδυνη. Να σας θυμίσω ; Δικαίωση για φόνο μετά από 19 !!!! χρόνια , Περίπτωση επιστροφής προκαταβολής για αγορά μαγαζιού σε υπαναχώρηση ιδιοκτήτου 22!!!! χρόνια (σε αυτή την περίπτωση καταδικάστηκε η Ελλάδα απο δικαστήριο ΕΕ ) Παραδι-καστικό κλπ κλπ. Γι αυτό σας λέω , αυτά που λέτε ενδεχομένως μπορεί να τα εφαρμόσει κάποιος που δεν ξέρουμε , όχι κάποιος που ξέρουμε και πολύ μα πολύ καλά !!!!!

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ ΧΡΙΣΤΟΦΟΡΟΣ 12/05/2011 00:52:24

      This? Last year. Τώρα άλλαξαν τα πράγματα, αν δεν το πήρες είδηση: Αντώνης Σαμαράς. Θα δείς...

  54. ελιζα βοζεμπεργκ avatar
    ελιζα βοζεμπεργκ 11/05/2011 20:48:18

    Φαήλο καλησπέρα. Συνομιλώ όσο με ανέχεσθε εδώ, γιατί μού την πέφτουνε για τον Αγιο Παντελεήμονα όσοι δεν θέλουν να καταλάβουν οτι ο Αντώνης δεν θα χάριζε (εκτός από τον Πρόεδρο Δημοκρατίας που ψηφίσαμε και τον Αρχιεπίσκοπο Αθηνών και πάσης Ελλάδος), τουλαχιστον τον Αναστάσιο Αλβανίας στους αριστερούς, έστω σε μια αμφιλεγόμενη εκδήλωση... Επιτέλους!!! Συμφωνω απόλυτα με την αναγκαιότητα εφαρμογής των νόμων. Ομως, εκτός οσων σχετίζονται με μισθώσεις σε παρανόμους, τό θέμα εστιάζεται στον αστυνομικό έλεγχο. Εγώ θεωρώ μείζονα πολιτική πράξη την άμεση κατάργηση του φορολογικού - προσκλητήριου λαθρομεταναστών-νόμου του ΠΑΣΟΚ! Εν συνεχεία, την αύξηση στο διπλάσιο της αστυνομικής εποπτείας και φύλαξης στην Αττική. Στο διπλάσιο επιμένω, γνωρίζοντας τα αριθμητικά μεγέθη, διότι, επιτέλους, όσοι απειλούνται και κινδυνεύουν, αλήθώς ή κατά δήλωσή τους, να πληρώσουν ιδιωτικούς αστυνομικούς απαλλάσσοντας την πολιτεία από την απόσπαση σ αυτούς, αστυνομικών.Μιλώ για επωνύμους που είτε όντως απειλούνται, είτε ευλογα φοβούνται, όμως είναι ΟΛΟΙ οικονομικά ισχυροί, με δυνατότητα αντιμετώπισης της δαπάνης που απαιτείται για την προστασία τους!! Ειρήσθω εν παρόδω η αδελφή μου επιμένει να διαμένει στην Πλατεία Αμερικής, ρομαντική και παλια Αθηναια, αρνείται νε δεχθεί οτι "εάλω η πόλις"

    • δρόμος avatar
      δρόμος @ ελιζα βοζεμπεργκ 11/05/2011 21:24:16

      Καλησπέρα κα Βόζενμπεργκ. Δεν μπαίνει θέμα ανοχής σ'ετούτη την παρέα, απ' όσο γνωρίζω, ο καθένας εκφράζει τις απόψεις του ανοιχτά (και η "ανωνυμία" βοηθάει προς αυτή την κατεύθυνση), χωρίς να αποζητάει αποκλεισμούς.
      Θα ήταν πράγματι καλό για όλους μας να ακουστεί η δική σας θέση σχετικά με τη συγκεκριμένη συναυλία, σε απάντηση των αιτιάσεων των σχολιαστών. Όπως επίσης θα ήταν ακόμη καλύτερο να ανακοινώσει η ΝΔ επίσημα τις θέσεις της για το καθημερινά επιδεινούμενο πρόβλημα στο κέντρο, όπου οι πολίτες, σε αντίθεση με τους ισχυρούς, πληρώνουν ΟΙ ΙΔΙΟΙ τα όποια μέτρα προστασίας τους. Και, φυσικά, και τις ζημιές, κάθε φορά, σε χρήμα, υγεία, ζωή ....

      • αλλενάκι avatar
        αλλενάκι @ δρόμος 11/05/2011 21:28:27

        ναι, βέβαια, ξεχάσαμε να γράψουμε ότι πρέπει να ακυρωθεί το νομοσχέδιο για την ιθαγένεια,
        συζητείται και η αντι-συνταγματικότητα του στις 6 Ιουνίου, στο ΣτΕ

        • Προφήτης avatar
          Προφήτης @ αλλενάκι 11/05/2011 23:08:11

          Αυτονόητο βρε αλλενάκι

    • Γιώργος Μεσσηνία avatar
      Γιώργος Μεσσηνία @ ελιζα βοζεμπεργκ 12/05/2011 01:09:56

      Κυρία Βόζεμπεργκ, ειδικά το ζήτημα με τις μισθώσεις σε παράνομους καλό θα ήταν να το αναδείξετε, μιας και έχετε αυτή τη δυνατότητα, είναι εξαιρετικά κομβικό σημείο!

  55. fantomas avatar
    fantomas 11/05/2011 22:12:40

    Αυτή την στιγμή είναι κλειστή η οδός Γ Σεπτεμβρίου στο ύψος της οδού Ηπείρου. 300 περίπου άτομα είναι ειρηνικά συγκεντρωμένα επί της οδού. Δυο διμοιρίες των ΜΑΤ στην Αχαρνών και Πατησίων.

  56. Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
    Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 12/05/2011 00:48:14

    Συμφωνώ σε όλα! Κι υπογραμμίζω αυτό που λες για τους επώνυμους και ισχυρούς, που τους φυλάνε χιλιάδς αστυνομικοί που έτσι λείπουν από τις περιπολίες στις γειτονιές και το κέντρο.

  57. Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
    Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 12/05/2011 00:50:24

    Αλλενάκι,
    Ο Αντώνης έχει δεσμευτεί ξεκάθαρα από το βήμα της Βουλής ότι από τα πρώτα πράγματα που θα κάνει ως Πρωθυπουργός, είναι η ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ του άθλιου ραγκούσειου νόμου και θα φέρει άλλον, αυστηρότερο με εξατομικευμκένα κριτήρια, που δεν θα κάνει "μουντα;ρία" την ελληνική ιθαγένεια.

  58. Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
    Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 12/05/2011 00:55:12

    Ο Αρχηγόςε έχει ήδη παρακάνει αυτοκριτική και μάλιστα για πράγματα για τα οποία ουδόλως έχει ευθύνη.
    Από "εδώ" γίνεται όχι απλά κριτική (δεν ήμασταν υπουργοί κανενός για να κάνουμε αυτοκριτική), μερικές φορές γίνονται και "διπλωματικά επεισόδια"!

  59. Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
    Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 12/05/2011 00:57:08

    Δεν "εκπροσωπώ" κανένα κόμμα. Ανήκω σ' αυτό και λέω ελεύθερα την γνώμη μου.

  60. netakias avatar
    netakias 12/05/2011 09:32:01

    http://www.youtube.com/watch?v=u9DCY_Y8pAI&feature=player_embedded

    O Πάγκαλος λέει στον CITY FM στις 12/9/2008 ότι ο Υπουργός ευθύνεται και για το τυχαίο και πρέπει να παραιτείται!
    Μετά από το στυγνό έγκλημα στο κέντρο της Αθήνας, γιατί δεν ζητάει ως ΑΝΤΙΠΡΟΕΔΡΟΣ της κυβέρνησης την παραίτηση του κυρίου Παπουτσή;

    Μετά το διαδηλωτή που χαροπαλεύει από τα χτυπήματα των γκλοπ, γιατί δεν ζητάει ως ΑΝΤΙΠΡΟΕΔΡΟΣ της κυβέρνησης την παραίτηση του κυρίου Παπουτσή;

  61. Απο Πλατεια Βαθης avatar
    Απο Πλατεια Βαθης 12/05/2011 23:39:37

    Αισθανουμαι Μ@Λ@Κ@Σ...
    Δεν μπορουσα να διαννοηθω οτι υπαρχουν ακομα "Ε"λληνες που επικαλουνται την -εκ νεου- εναλλαγη ΚΟΜΑΤΟΣ ελπιζοντας την επιλυση των προβληματων τους. 30 χρονια δεν εφτασαν; ΚΑΝΕΝΑ απο τα ΚΟΜΑΤΑ (συμπολιτευσης και αντιπολιτευσης ... μειζονος και ελασσονος). Ισως... ΖΗΤΩ Ο ΛΕΒΕΝΤΗΣ !!
    Διαπιστωνω... ( αποδειξτε μου οτι ειμαι "λαθος" )
    1. Για τον κ. Φαηλο
    α. Διολισθηση σε διχαστικα συμπερασματα : "Οι φραγκάτοι που ζουν στο Βόρεια ή κυριλέ Νότια Προάστια ή σε γειτονιές του Κολωνακίου... σπανίως περπατάνε κι αυτό πάντα συνοδεία, κι όταν περπατάνε δεν είναι ποτέ στις κακόφημες γειτονιές που ζει το μπας κλας πόπολο."
    Καλως ή κακως πολλοι καποιοι εξ ημων συν-ΕΦΑΓΑΝ με τον Παγκαλο. Πως πιστευετε οτι πρεπει να τιμωρησουμε ΟΛΟΥΣ αυτους, σωριδον ; Μηπως αυτο στην πραξη συνεπαγεται ΕΜΦΥΛΙΟΣ;; Δεν αρκει να "σφιξουν οι κολοι" αποτελεσματικα και -κυριως- ΑΠΟΤΡΕΠΤΙΚΑ στο μελλον;
    β. Ευγενεις πλανες: "Έχουμε όμως Νόμους. Βασισμένους σε άλλες παραδόσεις, ελληνορωμαϊκές..."
    Που τους ειδατε, κε. Φαηλο; "Ν. περι των δικαιωματων των μεταναστων", "Ν. περι αυτο-αμυνας εναντι επιτιθεμενου μεταναστη", "Ν. περι ευθυνης υπουργων", "Πτωχευτικο Δικαιο (παλαιολιθικο)", "περι κοινωνικης ασφαλισης (φαληρισης των Ταμειων)", " Περι φορολογιας και ΦΠΑ", "Εργατικο / εργασιακο Δικαιο";.. και η κορωνιδες ... Επικυρωση Μνημονιου και εφαρμογη με αποδοχη "κατω απο το τραπεζι" της "ΔΑΝΕΙΑΚΗΣ ΔΙΕΥΚΟΛΥΝΣΗΣ " με ΜΟΝΗ την υπογραφη Παπακωνσταντινου ;;; Εκτος αν εννοητε τον Κωδ. Οδικης Κυκλοφοριας, το "ου φονευσεις" κλ εντολες.
    Η Κυνο-δουλευτικη σαπιλα, κε Φαηλο, εφτιαξε ΣΑΠΙΟ ΔΙΚΑΙΟ. Θυμαμαι τα -επαναλαμβανομενα- λογια... "Χρησιμοποιησαμε ως προτυπο το Δικαιο του ταδε Κρατους, το οποιο ψηφισαμε στην Βουλη, μετα απο προσαρμογες στη Ελληνικη πραγματικοτητα". Και σας καλω -υπο το φως των σημερινων πραγματων- να φανταστητε τι εννοουσανε "μετα απο προσαρμογες στη Ελληνικη πραγματικοτητα". Στην διαθεση σας για διευκρινησεις...
    γ. Αποδεχομενος το "μεταναστευτικο προβλημα" και συμφωνων με την αναγκη απομακρυνσης των μεταναστων σας υπενθυμιζω οτι το ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΥΤΙΚΟ ειναι ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΕΠΙΒΑΡΥΝΤΙΚΟ και οχι ΑΙΤΙΑ της καταντιας μας. Το βασικο μας προβλημα ειναι το ΑΡΧΙΚΟ ΑΙΤΙΟ... δηλαδη, τα μελη της ΒΟΥΛΗΣ των ΑΝΘ-ΕΛΛΗΝΩΝ.
    2. Για τον Αλλενακι... εκανε πραγματι μια θαυμαστη επεμβαση στο μεταναστευτικο προβλημα. Δεν εχω ομως "ψαξει" αρκετα, ωστε να εχω σχολια... Πλην ενος...
    Πηγαινετε στα δικαστηρια της Ευελπιδων και καταγραψτε ποσες δικες αφορουν μεταναστες, Ελληνες και ποσες σε "διαφορές" αυτοχθονος-μεταναστη (μεικτες). Το εχω κανει περιστασιακα και ελλειπως και εκτιμω οτι μονο περιπου 25% αφορουν Ελληνες διαδικους.
    ΟΨΟΜΕΘΑ

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.