#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
12/07/2009 22:13
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Στις δημοκρατίες η ασφάλεια του Πολίτη είναι προϋπόθεση Ελευθερίας


Η Κεντροαριστερά προσπαθεί να διατηρήσει με όλα τα μέσα στην κοινωνική συνείδηση τη μνήμη του «κράτους της δεξιάς». Τότε που υπήρχε αυταρχισμός, οργίαζε το δεξιό παρακράτος το οποίο οδήγησε τελικά στην δικτατορία. Τότε καταστρατηγούνταν απροσχημάτιστα τα ανθρώπινα δικαιώματα και καταπατούνταν κατάφωρα οι δημοκρατικές ελευθερίες.


Αυτή η οδυνηρή ανάμνηση οδήγησε, εδώ και δεκαετίες, στο αντίθετο άκρο. Από το αστυνομικό κράτος φτάσαμε στη διάλυση και τον ψυχολογικό αφοπλισμό της αστυνομίας. Από τον διοικητικό αυταρχισμό φτάσαμε στην κατάλυση της νομιμότητας και τη διάλυση της διοίκησης.


Όμως, σε μια δημοκρατική πολιτεία δεν καλείται κάποιος να «διαλέξει» ανάμεσα σε «περισσότερες ελευθερίες» και σε «περισσότερη ασφάλεια». Αυτό είναι επικίνδυνο κι απατηλό ψευτοδίλημμα.


Στις δημοκρατίες η ασφάλεια του Πολίτη είναι προϋπόθεση Ελευθερίας. Αν ο πολίτης δεν νιώθει ασφάλεια, δεν μπορεί ούτε να εκφραστεί, ούτε να δημιουργήσει, ούτε να προκόψει, ούτε να ευημερήσει. Όποιος δεν νιώθει ασφάλεια, ζει με το φόβο. Όποιος ζει με το φόβο δεν μπορεί να είναι ελεύθερος.


Η δημόσια ασφάλεια δεν είναι «αστυνομοκρατία» είναι η απαλλαγή του πολίτη από το φόβο.


Η δημόσια ασφάλεια δεν είναι το αντίθετο της Ελευθερίας, είναι η υπέρτατη δημοκρατική ελευθερία, γιατί είναι η προϋπόθεση όλων των άλλων ελευθεριών.


Μόνο οπαδοί των παρανόμων κυκλωμάτων επιθυμούν και προπαγανδίζουν τη κατάλυση των δημόσιας ασφάλειας, με πρόσχημα τις… πολιτικές ελευθερίες!


Από την άλλη πλευρά η Κεντροδεξιά νιώθει ενοχές για τις ακρότητες της προδικτατορικής «δεξιάς» που κυβερνούσε αυταρχικά. Κι έτσι οι επίγονοι των παλαιών δεξιών θέλουν σήμερα τις «ευρύτερες πολιτικές συναινέσεις» και φοβούνται την πόλωση.


Δεν κατανοούν ότι πολλές φορές εκείνο που θέλει η κοινωνία έρχεται σε σύγκρουση με εκείνο που επιθυμεί η πολιτική ελίτ.


Πολλές φορές για να κυβερνήσεις πρέπει να έλθεις σε σύγκρουση με τις συμβάσεις της πολιτικής ελίτ και να ανατρέψεις τις ισορροπίες της.


Για να κερδίσεις το λαό πρέπει να συγκρουστείς με μιαν ελίτ που έχει χάσει την επαφή μαζί του.


Όμως μέχρι στιγμής η κυβέρνηση δεν τολμά τέτοιες «ρήξεις». Προτιμά «ευρύτερες συναινέσεις» με τους… καθημαγμένους εξτρεμιστές του ΣΥΡΙΖΑ. Που δεν μπορούν να τα βρουν ούτε με τους υπόλοιπους συντρόφους τους…


Έτσι, μια Κεντροαριστερά που φοβάται τη δημόσια τάξη και υπερασπίζεται την ανομία σπρώχνει την κοινωνία στα δεξιά και στον Καρατζαφέρη !!!


Και μια Κεντροδεξιά που επιδιώκει «ευρύτερες συναινέσεις» με όσους… δεν θέλουν καμία αλλαγή, σπρώχνει τους οπαδούς της είτε σπίτια τους είτε στην άκρα δεξιά.


Όποιος ξεπεράσει τέτοια φοβικά σύνδρομα, θα συσπειρώσει το λαό (ανεξαρτήτως κομματικής προέλευσης πλέον).


Θα μεταρρυθμίσει τα πάντα με απροσδόκητη ευκολία (γιατί το σάπιο διαλύεται χωρίς αντιστάσεις).


Θα κυβερνήσει χωρίς αυταρχισμό (γιατί ο λαός επιθυμεί να υπάρξει χρηστή διακυβέρνηση και θα τη στηρίξει).


Και θα αναδιαμορφώσει τον πολιτικό χάρτη: γιατί σήμερα οι πολιτικοί διαχωρισμοί είναι ιδεολογικά κίβδηλοι, πολιτικά προσχηματικοί και ιστορικά ξεπερασμένοι.


Τα γερασμένα μεγάλα κόμματα δεν τα εμπιστεύεται πλέον κανείς. Ενώ τα φθαρμένα μικρά κόμματα τα υποπτεύονται όλοι.


Όποιος ξεπερνά τους ψυχολογικούς του φραγμούς κερδίζει το στοίχημα με την Ιστορία.


Ενώ όποιος δεν καταφέρνει να ξεπεράσει τις φοβίες του, πεθαίνει εξ αιτίας τους.


Ν.Ζ.

ΣΧΟΛΙΑ

  1. archaeopteryx avatar
    archaeopteryx 12/07/2009 22:22:28

    Εγώ βλέπω άφθονο διοικητικό αυταρχισμό και αυθαιρεσία, με άφθονη δόση ανικανότητας και βλακείας. Ο διοικητικός αυταρχισμός που βλέπω, για την ώρα δεν χρεάζεται αστυνόμευση. Όσον αφορά την δημόσια ασφάλεια, δεν νομίζω ότι είναι το μείζον πρόβλημα.

  2. Royfianos avatar
    Royfianos 12/07/2009 22:52:41

    ούτε ο Τρομπούκης δεν είναι ασφαλής. Για ποιά δημοκρατία μιλάμε. Αίσχος.

  3. parias avatar
    parias 12/07/2009 23:05:25

    ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΝΟΜΟΘΕΤΙΚΟ ΕΡΓΟ ΠΡΟΣ ΟΦΕΛΟΣ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ ΚΑΙ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΩΝ ΝΟΜΩΝ.
    ΣΤΗΝ ΧΩΡΑ ΤΟ ΝΟΜΟΘΕΤΙΚΟ ΕΡΓΟ ΓΙΝΕΤΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΚΛΕΙΣΕΙ ....ΤΡΥΠΕΣ ΚΑΙ Η ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΩΝ ΝΟΜΩΝ ΕΙΝΑΙ ΑΝΥΠΑΡΚΤΗ.

    Η ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΕΧΕΙ ΚΑΤΑΛΥΘΕΙ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΚΟΜΜΑΤΙΚΟΥΣ ΜΗΧΑΝΙΣΜΟΥΣ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΝΥΠΑΡΚΤΗ ΚΑΙ ΧΕΙΡΑΓΩΓΗΜΕΝΗ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ.

    Η ΧΩΡΑ ΕΧΕΙ ΠΕΡΑΣΕΙ ΣΤΟΝ ΛΕΓΟΜΕΝΟ ΜΟΡΙΑΚΟ ΕΜΦΥΛΙΟ ΠΟΛΕΜΟ ΔΗΛΑΔΗ ΟΛΟΙ ΕΝΑΝΤΙΩΝ ΟΛΩΝ ΓΙΑ ΝΑ ΕΠΙΖΗΣΟΥΜΕ, ΜΕ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΤΗΝ ΑΥΤΟΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗ.

  4. Tsertos avatar
    Tsertos 12/07/2009 23:17:28

    @ parias

    Δεν πειραζει φιλε μου, η ΕΛΛΑΣ αναγενναται, ακομα και απο την ΤΕΦΡΑ της.

  5. Orestios avatar
    Orestios 12/07/2009 23:18:59

    Στις δημοκρατίες, όπως λέει και ο τίτλος.
    Γιατί ως έθνος, όπως λέει και το άρθρο, μας περισσεύουν οι ενοχές. Επιτέλους οφείλουμε να απενοχοποιηθούμε αν θέλουμε να επιβιώσουμε.

  6. Dubai Expatriate avatar
    Dubai Expatriate 12/07/2009 23:48:06

    Έχουμε και λέμε

    Οργανωμένο έγκλημα μετά απο διαταγές της παρέας ΚΟ & ΜΠΟ "στήνει" τρομοκρατία ποντάροντας ότι και οι Αμερικανοί δεν θα δυσαρεστηθούν απο την πτώση Καραμανλή.

    Παράλληλα στρατολογούν αλλοδαπούς μέσω των δικτύων που έστησαν εδω και 15 χρόνια για να κάψουν τα δάση το 07, αλλά αποτυγχάνουν.

    Οπότε πάνε στο σχεδιο Β, να ρίξουν τον ΓΚΑΠ να φέρουν τον Βαγγέλα και να πάνε να ξαναπαίξουν το παιχνίδι του '96 με τους "εκσυχρονιστές".

    Αφού αποτυγχάνει και αυτό αρχιζουν με ένα Βατοπέδι -ειρήσθω εν παρόδω δικαιώθηκε δικαστικώς προ ημερών η Μονή Βατοπαιδίου, το ακούσατε στα ΜΜΕ αυτό?- όπως και με τη στημένη δουλειά του Ζαχόπουλου και Θέμου που μάλλον του ΜΠΟ τα άπλυτα κουβαλούσε...


    Αφού και αυτά δεν τραβάνε μάλλον, μπαίνουν στη τρίτη φάση ποντάροντας και στη γενικότερη αναμπουμπούλα της οικονομικής κρίσης.

    Στρατολογούν ότι λούμπεν στοιχείο υπάρχει στην Αθήνα και παίρνουν υποστήριξη απο κύκλους μέσα στην Ελληνική αστυνομία αλλά και μια "εξωτερική" βοήθεια.

    Μπαχαλοποιούν την Αθήνα το Δεκέμβρη και αφήνουν ελέυθερα τα σκυλιά της Σέχτας και των λοιπών.

    Υπερεκτιμούν όμως τις δυνατοτητές τους και παράλληλα η φάση με το Κοράνι τους φαίρνει σε αντιπαράθεση με τη συντριπτική πλειονότητα ακόμα και αυτών που ήταν συμμαχοί τους στα σώματα ασφαλείας που βλέπούν ότι αυτοί είναι αδίστακτοι και ετοιμάζουν ακόμα και Τζιχάντ στην ίδια τους τη χώρα.


    Τα περιθώρια στένεψαν τώρα. Έχει πέσει σύρμα τώρα σε όλες τις μεγάλες Δυτικές πρωτέουσες ότι δύο Έλληνες επιχειρηματίες πολυ μεγάλου βεληνεκούς έχουν σχέσεις με τρομοκρατία, λαθρεμπόριο ναρκωτικών, όπλων και τράφικινγκ.

    Και αυτό αγαπητοί φίλοι εμπλέκει και τις διεθνείς αρχές εναντίον τους.

    Δεν προβλεψαν οι λεγάμενοι ότι υπάρχουν αρκετοί από το εξωτερικό που θα ήθελαν να μπουν στην Ελληνική αγορά και τώρα βλέπουν το τρόπο να τους ξεπαστρέψουν οριστικώς.

    Παράλληλα οι ίδιοι είναι βουτηγμένοι στα χρέη, γιατί ο "Κουφός" δεν δίνει τα έργα και τους κρατάει πίσω όσο μπορεί...αυτό λέγεται Μακιαβελισμός...να τη φας από το "πολιτικό συμμαχό σου".


    Για αυτούς δύο λύσεις απομένουν (Η τρίτη του Χαρακίρι δεν παίζει γιατί είναι καθάρματα και ως γνωστό τα καθάρματα δεν αυτοκτονούν)


    1) Αποχωρούν απο τη δημόσια ζωή, πωλούν ομάδες και ότι άλλο διαθετουν και αποχωρούν ήρεμα ως κύριοι για να ζήσουν ήρεμα τα επόμενα 5-10 χρόνια της μίζερης ζωής τους


    2) Συνεχίζουν τις δολιοφθορές, απελπιστικά μόνοι όμως αυτοί τη φορά με κίνδυνο να αποκαλυφθούν όλα ή χειρότερα να καταλήξουν με χρεωκοπημένες επιχειρήσεις και να γυρίσουν από εκεί που ξεκίνησαν οι προγονοί τους...σε μια κωμόπολη της Νότιας Πελοποννήσου.

    Δεν το ξέρατε? ο ΚΟ και ο ΜΠΟ είναι από το ίδιο χωριό...Έχουν δεσμους αίματος, κάτι σαν τους Κορλεόνε μια φάση...


    Διαβάζεται ως μυθιστόρημα, εκτυλλίσεται ως θεατρική παράσταση και θα καταλήξει ως τραγωδία με μια κάθαρση..

    Καλή εβδομάδα εύχομαι σε όλους...σχεδόν τους Έλληνες

    • Helmut avatar
      Helmut @ Dubai Expatriate 13/07/2009 00:10:46

      Dubai... Έχεις τσακωθεί με την πραγματικότητα αλλά είσαι πάντα απολαυστικός! Καλή εβδομάδα και σε σένα!

  7. ΠΕΑ ΚΥΑΝΕΑ avatar
    ΠΕΑ ΚΥΑΝΕΑ 13/07/2009 01:24:22

    Τα τρία δεινά του πολιτικού συστήματος στην Ελλάδα είναι η επικράτηση των παρανοϊκών ιδεολογημάτων της αριστεράς, η λογική της κομματοκρατίας και του παρτακισμού των μεγάλων κομμάτων και ο εθνοκεντρικός ναρκισσισμός (περισσότερο στο παρελθόν απ' ό,τι τώρα).

  8. Δωδωναίος avatar
    Δωδωναίος 13/07/2009 07:58:13

    Tι να πρωτογράψεις γιαυτό το πελώριο θέμα:
    "Η ασφάλεια του Πολίτη είναι προϋπόθεση Ελευθερίας του".
    κατά αρχήν ηχεί κάπως, σαν το αυτονόητο μιας "Ευνομούμενης Πολιτείας", αλλά δυστυχώς στην περίπτωση μας εδώ στην Ελλάδα δεν είναι.
    Τα τελευταία 35 χρόνια, έγιναν πολλές "διοικητικοποπολιτικές" υπερβολές ως
    Έκφανση, απόρροια και απότοκος της μεγάλης εκτροπής της καταπάτησης των δημοκρατικών ελευθεριών του Πολίτη από την Χούντα των ακροδεξιών στρατοκρατών.
    Η δημοκρατική εξέλιξη δεν είναι μια δοτή κατάσταση, αλλά μια αξιακή συνθήκη κοινωνικής συμβίωσης και λειτουργίας που επέρχεται προϊόντος του χρόνου ύστερα από μεγάλους αγώνες και με πολλές οδύνες δίκην δύσκολου τοκετού.
    Η ασφάλεια και οι πολιτικές και ατομικές ελευθερίες δεν χαρίζονται, αλλά κερδίζονται και πολλές φορές απαιτούνται δυστυχώς και αιματηρές θυσίες.
    Ξεκινάνε πάντα από την «παιδιόθεν» σωστή οικογενειακή αγωγή και συνεχίζουν μετά σε όλες τις εκπαιδευτικές βαθμίδες με την προσοχή πάντα εστραμμένη εναντίον όποιο προσπαθεί να τις επιβουλευθεί παντοιοτρόπως..
    Ο πραγματικός συνετός και δημοκρατικός πολίτης σέβεται πρώτα την Πατρίδα και ύστερα τον συνάνθρωπό και το «έχειν» του.
    Αυτό δεν πρέπει να ξεχνάμε, πως είναι η συνισταμένη όλων των προαναφερμένων, αλλά και το κυριότερο όλων, την γνώση και την επίγνωση της μακρόχρονης Ιστορίας μας..

  9. donaE avatar
    donaE 13/07/2009 08:22:08

    Μα δεν ειναι η κυβερνηση μονο που φοβαται τις ρηξεις.
    Και η κοινωνια φοβαται τις ρηξεις αυτο ειναι το προβλημα.
    Δεν εχει αποφασισει ακομα να εγκαταληψει τα κλισε της μεταπολιτευσης,αν και καταλεβε οτι πρεπει.Το τελος των πιστωσεων θα την προσγειωσει.

  10. Lavazza avatar
    Lavazza 13/07/2009 08:53:28

    Όταν βλέπεις νέους πολιτικούς σαν την Αποστολάκη του ΠΑΣΟΚ να δηλώνει σε εκπομπή (με θέμα το δράμα των κατοίκων του Αγ. Παντελεήμονα) ευθαρσώς "ο λαός δεν ξεχνά τί σημαίνει δεξιά" τότε τί περιμένεις;;;

    Όταν ο υπουργός λέει να καθιερώσει τον "Αστυνομικό της γειτονιάς" και αναλύει οτι θα πρόκειται για νέα παιδιά Αστυνομικούς, μορφωμένους από 20 εως 28 ετών, που θα περιπολούν στους δρόμους, που θα είναι ευγενέστατοι και θα βοηθάνε τους τυφλούς και τους γερόντους να περάσουν το δρόμο απέναντι κτλ. και βλέπεις την Κανέλλη να δηλώνει "τι λέ ρε που θα μου φέρεις το χαφιέ κάτω από το μπαλκόνι μου" τότε τί περιμένεις;;;

    Άκου, ο λαός δεν ξεχνά τί σημαίνει Δεξιά...

    Με το ίδιο σκεπτικό, για μεγάλη μερίδα του λαού ισχύει και το "ο λαός δεν ξεχνά τί σημαίνει Αριστερά"...

    Εκεί θα μείνουμε εν έτει 2009;;;

    Πάει να βγει οποιοδήποτε νομοσχέδιο (από ΠΑΣΟΚ ή ΝΔ) και βλέπεις όλο τους ίδιους και τους ίδιους (τους έχουμε βαρεθεί) να εναντιώνονται.

    Δηλαδή τί θέλουν;;;

    Να μην αλλάξει τίποτε;;;

    Έχει δίκιο η DonaE.

    Πρέπει ο λαός να αλλάξει νοοτροπία άρδην.

    Οι πολιτικοί ούτως ή άλλως...

  11. ψυχραιμια avatar
    ψυχραιμια 13/07/2009 09:49:51

    Με το ίδιο σκεπτικό, για μεγάλη μερίδα του λαού ισχύει και το “ο λαός δεν ξεχνά τί σημαίνει Αριστερά”…

    Η διαφορα ειναι οτι αυτοι δε βγαινουν στους δρομους.Μεχρι τωρα.Γιατι η υπομονη τους μετα το Δεκεμβριο εχει αρχισει και εξαντλειται.

  12. Φελιξ avatar
    Φελιξ 13/07/2009 09:57:11

    Lavazza ,..o λαός δεν ξεχνά τι σημαίνει δεξιά, συνιστά έγκλημα καθοσιώσεως αυτό που είπε η Αποστολάκη;
    Εσύ δεν γνωρίζεις; ή δεν έμαθες;

    18-10-1981 Μετά την ανακοίνωση των εκλογικών αποτελεσμάτων οι 4 σωματάρχες του ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΣΤΡΑΤΟΥ είχαν ετοιμη απόφαση παραίτησης, επειδή κέρδισε το ΠΑΣΟΚ τις εκλογές. Εννιοι δε λέγουσι, ότι ηρώτησαν τον τότε πρόεδρον της Δημοκρατίας Κων/νον Καραμανλήν : πρόεδρε τί κάνουμε;; [ ήταν ετοιμοι να μπουκάρουν]Και πρός τιμήν του τους είπε να καθίσουν εκεί που είναι.
    Γκράτζιος και λοιπές δημοκρατικές δυνάμεις, κατάλαβες;

  13. Μποτίλια στο πέλαγος avatar
    Μποτίλια στο πέλαγος 13/07/2009 09:57:56

    Κατά κανόνα οι κυβερνήσεις δομούνται, στηρίζονται, προχωρούν και πέφτουν με βάση τις αποφάσεις της υπερεξουσίας. Η κυβερνήσεις είναι οι ορχήστρες. Μαέστρος είναι οι λέσχες, οι πολυεθνικές, οι μεγάλες δυνάμεις. Αυτός που μοιράζει τις παρτιτούρες είναι οι μυστικές υπηρεσίες. Συνθέτης του έργου είναι ο ανώτατος συνεκτικός πυρήνας της αλήτ. Και πίσω από όλα λειτουργεί η "θεία" έμπνευση, που πασχίζει να περάσει τις Μούσες από την μηχανή του κυμά.
    Όπως και άλλοτε αναφέρθηκε στα μέσα της δεκαετίας του '70 άλλαξε η γραμμή της Μπίλντερμπεργκ. Η σκληρή γραμμή της υπερβολικής συντήρησης, που στόχο είχε την εξουθένηση των παραδοσιακών αξιών με την γραφειοκρατική, υπερβολική και φαρισαϊκή εφαρμογή τους (εποχή της "κόκκινης προβιάς") αντικαταστάθηκε με την πολιτική κατάργησης όλων των αξιών, την καλλιέργεια του μπάχαλου και του μηδενισμού. Η διάλυση της οικογένειας, η πριμοδότηση των ναρκωτικών, η διάδωση ενός μοντερνισμού χωρίς ίχνος ήθους, η ενίσχυση της εγκληματικότητας, αποτέλεσαν τους άξονες αυτής της πολιτικής. Έτσι και από τους δήθεν συντηρητικούς πολιτικούς δεν ακούγεται σήμερα τίποτε περισσότερο από φανφάρες, όσο αφορά τις παραδοσιακές αξίες και την εγγύηση της εννόμου τάξεως. Με αυτή την έννοια το υπάρχον καθεστώς διέπεται από την πολιτική του επιβεβλημένου μηδενισμού και δεν είναι διατεθημένο να πράξει διαφορετικά.
    Εγγυητής των παραδοσιακών αξιών, των δημοκρατικών διαδικασιών και της εννόμου τάξεως μπορεί να προβεί μόνο η ίδια η κοινωνία στα πλαίσια επαναστατικών διεργασιών.
    Παρόλο που η προσέγγιση μου είναι διαφορετική από αυτή του Dubai Expatriate, υποστηρίζω τις θέσεις του. Επειδή ακριβώς η αλήθεια, ενώ είναι μια, μπορεί να βρει από πλευράς τακτικής διαφορετικές εκφάνσεις.

  14. Lavazza avatar
    Lavazza 13/07/2009 10:27:18

    @Felix

    οι δεξιοί στρατηγοί, όπως γράφεις ρώτησαν πρώτα...

    Οι Αριστεροί κάποτε έμπαιναν, έσφαζαν και δεν ρωτούσαν κανέναν...

  15. Δωδωναίος avatar
    Δωδωναίος 13/07/2009 11:21:31

    H Ιστορία του Εμφυλίου με τους ταγματασφαλίτες που σκότωναν, βίαζαν, εξευτέλιζαν εκ του ασφαλούς (ιδιαίτερα εκείνους που παρέδωσαν τα όπλα στη Βάρκιζα) γράφτηκε και καθαρογράφτηκε.
    Ευθύνες έχουν τις περισσότερες οι "δεξιάντζες" αλλά και κάποιες λίγες, οι μονολιθικοί αριστεροί (να μη ξεχνάμε όμως ότι εκείνοι πάλευαν τότε για το καλό ολόκληρου του Λαού και όχι για την πάρτη τους)
    Όμως "Φρέσκα κουλούρια" φωνάζει ο Κουλουράς!!
    Κουμπάροι, δομημένα ομόλογα, υποκλοπές, Πακιστανοί, Βατοπαίδιο, Siemens, πώληση του ΟΤΕ στην Deutche Telecom, ανάθεση δικαιώμάτων πλεύσης σε άγονες γραμμές - Παυλίδης (από τα γνωστά) και βάλε....
    Κλείσανε οι "νεοδεξιοί της παρέας Καραμανλή" την Βουλή επιδιώκοντας την παραγραφή όλων και έτσι γεμίσαμε "Ψαροκασέλες" που σκοτώνουν με την δυσώδη οσμή τους και για πολλά, μα πάρα πολλά χρόνια, το σύνθημα θα είναι κυρίαρχο και πάντα επίκαιρο:
    "Ο Λαός δεν ξεχνά τι σημαίνει Δεξιά"

  16. zaza avatar
    zaza 13/07/2009 12:15:05

    Αααααχ ακόμα 'σφαζεστε' ωρε Έλληνες?? Ακόμα δεν έχετε καταλάβει το παιχνίδι που εύστοχα σε κάθε ποστ δίνει την διαστασή του ο Μποτίλιας??
    Δηλώνει ο καθένας μας στην Ελλάδα Δεξιός, Αριστερός, Αναρχικός, Φιλελευθερος και εγώ αναμένω - η αλήθεια είναι ότι παρακαλάω- την ώρα και την στιγμή που θα καταφθάσουν ο Ανταμ Σμιθ, ο Μαρξ, ο Μπακούνιν, ο Φριντμαν και οι συν αυτων και να μας αλλάξουν τα φώτα στα χαστούκια γιατί δεν ξέρουμε τι μας γίνετε, τι πιστεύουμε, πως φερόμαστε στο κοινωνικό σύνολο σε σχέση με αυτά που νομίζουμε ότι πιστεύουμε και τι τελικά ψηφίζουμε!!!!
    Άφού πολλοί από εμάς δεν έχουμε κάνει τον κόπο να διαβάσουμε έστω και επιπόλαια τις θεωρίες τους -δεν συζητώ το επίπεδο Πρύτανη του μποτίλια- μπορούμε τουλάχιστον να κατανοήσουμε ότι το προσδοκούμενο είναι το "Πουστ... και παλληκάρια να γίνουμε μαλλιά κουβάρια"???? Άμα το κατανοήσουμε θα σταματήσουμε να μαλώνουμε υπερασπιζόμενοι 'ταμπέλες' και 'brands' συμφερόντων της ολιγαρχίας/ελίτ με περιτύλιγμα είτε αριστερό είτε δεξιό
    Ο λαός δεν ξεχνά τι σημαίνει δεξιά ο ένας και αριστερά ο άλλος, ΕΥΓΕ που δεν το ξεχνάτε ΕΥΓΕ αυτό είναι το ζητούμενο και έτσι να ξεχνατε ότι είστε ΕΛΛΗΝΕΣ!!!

    • Μποτίλια στο πέλαγος avatar
      Μποτίλια στο πέλαγος @ zaza 13/07/2009 18:52:26

      Αδελφέ σε ευχαριστώ για τα εύσημα. Μπετατζής και φουκαράς είμαι μόνο. Και το μόνο μέρος που πρυτάνευσα ήτανε κάτι ροκάδικα, αν τύχαινε κανένα ωραίο πλάσμα να με κοιτάει στα μάτια.
      Αλλά, πίστεψε με, ψυχές που κατανοούνε όπως εσύ, αποζημιώνουν για πολλά.

  17. donaE avatar
    donaE 13/07/2009 12:16:13

    Ο κυκλος με οτι γνωριζουμε για Δεξια και Αριστερα κλεινει δεν το βλεπετε?
    Τουλαχιστο στις γνωστες μορφες τους.Αλλες δυναμεις θα συνθεσουν την κοινωνια.
    Παντως οτι προοδευτικο κατακτηθηκε μεχρι τωρα πρεπει να διασωθει σαν βημα προς τα μπρος.

  18. donaE avatar
    donaE 13/07/2009 12:18:41

    Κατι κανουμε και εμεις με τα λεφτα μας,τουλαχιστον αν οχι με τις ιδεες μας.

  19. mesaios daktylos avatar
    mesaios daktylos 13/07/2009 13:00:35

    *Και πρός τιμήν του τους είπε να καθίσουν εκεί που είναι*

    Εκανε τέτοιο πράγμα ο Καραμανλής, ο δεξιός, ο ιδρυτής της ΕΡΕ, αυτός που τον ψηφίσανε οι πεθαμένοι και τα δένδρα?
    Ε, τότε είχε ¨δίκαιο¨ η Αποστολάκη. Ο λαός δεν ΠΡΕΠΕΙ να ξεχνά πόσο δημοκρατική είναι η δεξιά.

  20. sail0r avatar
    sail0r 13/07/2009 13:42:40

    Προσωπικά, σιχαίνομαι εξίσου και τη Δημοκρατία και την ασφάλεια και τις "ελευθερίες του πολίτη". Απίστευτα μυθεύματα για κατανάλωση από μάζες εντελώς αδύναμες να σκεφτούν έξω από τα καλομαγειρεμένα κλισέ. Όταν λέμε Δημοκρατία τι ακριβώς εννοούμε; σαν ποιας χώρας ή ποιας εποχής; έχει υπάρξει ποτέ ένα τέτοιο πολίτευμα; όταν λέμε ασφάλεια τι εννοούμε; ότι με φυλάει ο μπάτσος και πεθαίνω από καρκίνο γιατί με αφήσανε να πίνω επί δεκαετίες μολυσμένο νερό; και όταν λέμε "ελευθερίες του πολίτη" τι ακριβώς εννούμε; ποιανού πολίτη; του κανονικού; ή και του άλλου;

    Πρέπει να διαλέξω αναγκαστικά ανάμεσα στο χάος και στον Όργουελ; πάσο να πάω δεν γίνεται;

    • leon avatar
      leon @ sail0r 14/07/2009 08:26:09

      Γινεται.
      Πολλοι εχουν παει πασο μεχρι τωρα.
      Αλλα το βρισκουν μπροστα τους γιατι οτι εβαλαν στο κεντρο μεχρι σημερα, με το πασο το χανουν...
      Προσωπικα συμφωνω μαζι σου. Μονο το πασο με ξενιζει.

  21. donaE avatar
    donaE 13/07/2009 13:57:31

    το οτι εχεις την δυνατοτητα και τα λες ολα αυτα ειναι ηδη δημοκρατια.

  22. Θ.Κ. avatar
    Θ.Κ. 13/07/2009 21:59:34

    Είμαστε η μόνη δυτική χώρα που δεν έχουμε λύσει το πρόβλημα αν η αστυνόμευση χρειάζεται στη δημοκρατία. Παντού αλλού το ερώτημα αυτό ακούγεται ως οξύμωρο. Εδώ μοιάζει αναπάντητο...

    Τι ειρωνεία! Ο Αριστοτέλης στα "Πολιτικά" εξηγεί ότι οι βαρβαρικές πόλεις χαρακτηρίζονται (μεταξύ άλλων) από "σιδηφορορία". Δηλαδή οι πολίτες τους είναι αναγκασμένοι να φέρουν (σιδηρά) όπλα για την αυτοάμυνά τους. Ενώ στις ελληνικές πόλεις με ανεπτυγμένο δημοκρατικό πολίτευμα, η Πολιτεία παρέχει ασφάλεια στους πολίτες, οι οποίοι δεν χρειάζεται να οπλοφορούν (μέσα στην πόλη).
    Αυτή η παρατήρηση του Αριστοτέλη έγινε πνευματικό κτήμα της Δύσης και... ξεχάστηκε πλήρως στην Ελλάδα!
    Και επικαλούματε ως πρόσχημα την χούντα...
    Κάποτε οι παλαιότεροι επικάλούνταν ως "εύκολη εξήγηση" της ελληνικής μειονεξίας την Τουρκοκρατία. Τώρα επικαλούνται τη χούντα.
    Για την ανυπόφορη βλακεία και την απίστευτη ανοησία τη δική μας δεν ευθύνεται ούτε η χούντα ούτε η Τουρκοκρατία!
    Αν μέ δημοκρατικό πολίτευμα 35 ετών δεν καταφέραμε να ξαπεράσουμε τις οδυνηρές μνήμες μιας δικτατορικής επταετίας, αυτό κάτι κακό σημαίνει για το μυαλό μας. Ή κάτι χειρότερο για τη δημοκρατία μας...

  23. ψυχραιμια avatar
    ψυχραιμια 13/07/2009 22:09:59

    Δεν υπαρχει κανενα θεμα μνημης.Εχουν περασει 35 χρονια απο το 1974,10 παραπανω απ οσα ειχαν περασει το 1974 απο το 1949.Και ομως οι συνεπειες του εμφυλιου ηρθησαν 25 χρονια μετα τη ληξη του ενω τωρα δηθεν μας ταλαιπωρει η θυμηση μιας χουντας την οποια εκεινοι πχ που κανουν τωρα επεισοδια δε θυμουνται γιατι δεν ειχαν γεννηθει.
    Η αληθεια ειναι οτι υπαρχουν πολιτικα κομματα και παραταξεις που δεν θελουν να ξεχασουν τη χουντα γιατι δεν εχουν να προτεινουν τιποτα για σημερα και διατηρουνται με ενεσεις του παρελθοντος.Αλλα οπως προανεφερα και η υπομονη των αλλων εξαντλειται.Οταν καινε τα μαγαζια του κοσμου ατομα που γεννηθηκαν 15 χρονια μετα τη χουντα δεν μπορω πλεον να ελπιζω οτι καποτε θα ηρεμησουμε γιατι δεν θελουν να ηρεμησουμε.

  24. Δωδωναίος avatar
    Δωδωναίος 14/07/2009 07:05:24

    Και το Έπος του 40 και η Εθνική Αντίσταση και ο Εμφύλιος και οι Εξορίες και τα ξερονήσια και η κατάπτυστη χούντα και το Πολυτεχνείο και η μεταπολίτευση, είναι "όλα" Ιστορία.
    Δεν πρέπει ποτέ να μας ξεφεύγει από το μυαλό, πως όταν οι λαοί λησμονούν την Ιστορία, είναι καταδικασμένοι από την ίδια τους την Ιστορία σε εξαφάνιση....

  25. prota-i-ellada avatar
    prota-i-ellada 14/07/2009 09:45:21

    ΕΛΛΗΝΕΣ ΔΙΑΒΑΣΤΕ, ΓΙΑ ΝΑ ΜΗ ΛΕΤΕ ΜΥΞΟΚΛΑΙΓΕΣΤΕ ΣΕ 2-3 ΧΡΟΝΙΑ ΟΤΙ ΣΑΣ ΚΟΡΟΙΔΕΨΕ Ο ΓΙΩΡΓΑΚΗΣ.

    ΠΡΟΕΙΔΟΠΟΙΗΣΗ: Οι εκλογές στην Ελλάδα κρίνονται συνήθως για 200-300 χιλιάδες ψήφους. Εάν αυτά που λέει ο Γιωργάκης περί ΧΟΡΗΓΗΣΗΣ ΙΘΑΓΕΝΕΙΑΣ ΣΕ 500.000 – 1.000.000 ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΣ τα κάνει πράξη, ΘΑ ΑΛΛΑΞΕΙ ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ Ο ΠΟΛΙΤΙΚΟΣ ΧΑΡΤΗΣ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ. Όλοι αυτοί οι νεαροί Αλβανοί, Γεωργιανοί, Ρώσοι, Πακιστανοί, Ινδοί, κλπ ΠΡΟΦΑΝΩΣ θα ψηφίζουν για πάντα πασόκ , βάζοντας βέβαια συνεχώς και νέα εκβιαστικά αιτήματα, ένεκα του ότι θα έχουν το όπλο της ψήφου).

    ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΚΑΙ ΦΡΙΞΤΕ:

    ΟΚΤΩ θέσεις παρουσίασε ΕΠΙΣΗΜΑ ο Γιωργάκης για τους μετανάστες αμέσως μετά τις ευρωεκλογές (τα κανάλια τόθαψαν εντελώς το θέμα):

    ΘΕΣΗ 1) "Μηδενική ανοχή στην παράνομη μετανάστευση. Στόχος 0% λαθρομετανάστες."
    ΣΧΟΛΙΟ: Προσοχή στη λέξη, λέει ΛΑΘΡΟ-μετανάστες, όχι μετανάστες, διαβάστε παρακάτω και θα καταλάβετε.

    ΘΕΣΗ 2) "Ενίσχυση της φύλαξης των συνόρων, και σκληρή διεκδίκηση στην ΕΕ για περαιτέρω πόρους και στήριξη για την προστασία των κοινών μας συνόρων".
    ΣΧΟΛΙΟ:. Οι θαλάσσιες περιπολίες των ευρωπαϊκών συνόρων ξεκίνησαν το 2007, χάρη στην πίεση των μεσογειακών χωρών της ΕΕ, όπου πρωτοστάτησε ο Κ. Καραμανλής στη σύνοδο του 2006. Έτσι, από πέρυσι για πρώτη φορά τα ελληνικά σύνορα φυλάσσονται από τις ευρωπαϊκές δυνάμεις της FRONTEX, με ιταλικά και σλοβακικά ελικόπτερα, αεροσκάφη και ταχύπλοα. Ο Γιωργάκης ως υπουργός Εξωτερικών ούτε είχε πετύχει αλλά ούτε είχε κάν προσπαθήσει κάτι τέτοιο. Κατά τα άλλα, μιλάει σήμερα για αυστηρή φύλαξη των συνόρων με κοινοτική βοήθεια. Όπως είπαμε, talk is cheap...

    Παρακάμπτουμε τα διάφορα γνωστά ευχολόγια και ΠΑΜΕ ΣΤΟ ΖΟΥΜΙ :

    ΘΕΣΗ 6) "Ένταξη των νομίμων μεταναστών στην κοινωνία μας, με σοβαρές πολιτικές στο χώρο της παιδείας, της καταπολέμησης της μαύρης εργασίας, της απόδοσης του δικαιώματος της ιθαγένειας σε όσους πληρούν τις προϋποθέσεις και ιδιαίτερα στους νέους της δεύτερης γενιάς."
    ΣΧΟΛΙΟ: Ο Γιωργάκης ευθέως, εξαγγέλλει τη ΧΟΡΗΓΗΣΗ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΙΘΑΓΕΝΕΙΑΣ (προσοχή! όχι την απλή νομιμοποίηση με άδεια παραμονής, αλλά τη ΧΟΡΗΓΗΣΗ ΠΛΗΡΟΥΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΙΘΑΓΕΝΕΙΑΣ, δηλαδή ΚΑΙ ΨΗΦΟΥ) στους μετανάστες

    ΘΕΣΗ 7) "Διαμόρφωση και εφαρμογή μιας σχεδιασμένης πολιτικής προσέλκυσης εργατικού δυναμικού στους τομείς όπου υπάρχουν μεγάλες εποχιακές ή μονιμότερες ανάγκες».
    ΣΧΟΛΙΟ: Ο Γιωργάκης εξαγγέλλει ευθέως την προσέλκυση και άλλων μεταναστών, εκτός των 2 εκατομμυρίων που ήδη βρίσκονται παράνομα εδώ (καταλαβαίνουμε όλοι πόσο θα πάει η ανεργία στους κανονικούς Έλληνες).

    ΤΟ ΘΕΜΑ ΕΙΝΑΙ ΑΠΛΟ:
    Ο Γιωργάκης, έστω με «καμουφλάζ», μας έχει αποκαλύψει τις προθέσεις του... κανείς μας δε μπορεί να ισχυριστεί ότι δεν προειδοποιηθήκαμε...

    Αν στις επόμενες βουλευτικές εκλογές το ΠΑΣΟΚ βγει πρώτο κόμμα και πάρει το «μπόνους» των 40 εδρών, θα μπορέσει με τη στήριξη του ΣΥΡΙΖΑ ή των Οικολόγων του Τρεμόπουλου να περάσει τις νομοθετικές ρυθμίσεις που προαναγγέλλει : δηλαδή να δώσει αυτόματα την ελληνική ιθαγένεια (και το δικαίωμα ψήφου) σε όλους τους μετανάστες δεύτερης γενιάς, και σε πολλούς από την πρώτη γενιά... Μιλάμε για 500.000 – 1.000.000 καινούριους ψηφοφόρους, που θα αλλάξουν για πάντα τον πολιτικό χάρτη της χώρας... που θα βγάζουν κυβέρνηση... και θα επιβάλουν με τα αιτήματά τους (ίδρυση τζαμιών, σχολεία στη γλώσσα τους κλπ.), την «πολυπολιτισμική κοινωνία» που απέτυχε σε όλη την Ευρώπη, και που την οραματίζεται ο Γιωργάκης για την Ελλάδα μας. ...

    Ο Γιωργάκης, που γεννήθηκε και μεγάλωσε στη χαοτική πανσπερμία της Αμερικής, μπορεί να λέει ότι του κατεβάζει η (κατά ορισμένους επικίνδυνα επιπόλαια) κούτρα του.

    Τα θέμα είναι, αυτές οι χαζαμάρες του Γιωργάκη τι επιπτώσεις θα έχουν στη ΔΙΚΗ ΜΑΣ ΖΩΗ, ειδικά όταν είναι ΜΗ ΑΝΑΣΤΡΕΨΙΜΕΣ.

    Έλληνες πολίτες, θα το αφήσουμε αυτό να συμβεί;

    Κυκλοφορήστε αυτό το θέμα…, είναι σοβαρότερο και από την παγκόσμια οικονομική κρίση.

    Πρέπει να συνειδητοποιήσουμε τι ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΠΑΙΖΕΤΑΙ ΣΤΙΣ ΕΠΟΜΕΝΕΣ ΕΚΛΟΓΕΣ.

    Και να μην έχει κανείς μας το ελαφρυντικό της άγνοιας, αν ψηφίσει Γιωργάκη..."

    Αποσπάσματα από πλήρες άρθρο :
    http://www.enkripto.com/2009/07/blog-post_7368.html

    • Δωδωναίος avatar
      Δωδωναίος @ prota-i-ellada 16/07/2009 09:53:25

      Πέρα από το πολιτικό σχόλιο του συνομιλητής μας εδώ κύριου Prota-i-ellada, αναρτώ και εγώ με την σειρά μου (ως έχων φυσικά το δημοκρατικό δικαίωμα)την δική μου διαφορετική άποψη και εσείς φυσικά θα κρίνετε:
      ..................................................................
      Είναι το δυσκολότερο πρόβλημα που έχει να αντιμετωπίσει η Χώρα μας για τώρα, αλλά και κάτω από πολύ, μα πολύ δυσμενέστερη θέση στο μέλλον.
      Οι θέσεις του ΠΑΣΟΚ και του Προέδρου του από πολύ πριν μπει το θέμα στην ατζέντα του ΛΑΟΣ (αυτό δεν έχει καμιά σημασία), είναι ολοκληρωμένες καθαρές. και απόλυτα προσαρμοσμένες στο πρόγραμμα που θα ακολουθήσει η μελλοντική του Κυβέρνηση
      Οι μισές κουβέντες είναι ανοσιούργημα για ένα τέτοιο σοβαρό θέμα.
      Περίπου το ΠΑΣΟΚ και ο Πρόεδρος λένε στον Ελληνικό Λαό:
      Βεβαίως όταν υπάρχει χρεία εργατικών χεριών για τις καλλιέργειες, την κτηνοτροφία, την οικοδομή, την καθαριότητα, τις υπηρεσίες στον τουρισμό, την βιομηχανία και την βιοτεχνία, να έλθουν οικονομικοί μετανάστες και γιατί όχι.!
      Δεν είμαστε αντίθετοι. Ίσα – ίσα!!!!
      Να έλθουν όμως, με τις νόμιμες διαδικασίες και να μπορούν να απορροφηθούν και μένοντας στην Χώρα μας να καλυτερεύσουμε όσο γίνεται περισσότερο την ζωή τους.
      Να βάλουμε τέρμα στην “μαύρη” κακοπληρωμένη και ανασφάλιστη εργασία και να βοηθήσουμε, στην καλύτερη παραμονή και την κοινωνική τους ένταξη.
      Τότε είναι σίγουρο, πως και εκείνοι θα νοιώσουν πολίτες αυτής της Χώρας και θα την αγαπήσουν (ίσως και περισσότερο από ορισμένους γηγενείς…..μας εδώ).
      Σε διαφορετική περίπτωση, υπερθεματίζει το ΠΑΣΟΚ στην μηδενική ανοχή για την «εκεί και ως έτυχεν» παράνομη μετανάστευση.
      Ναι 0% ανοχή στην απρόσκλητη λαθρομετανάστευση και στην με όποιο τρόπο παραβίαση των συνόρων μας.
      «Μια φλούδα γης» είμαστε που λέει και ο Νίκος Γκάτσος.
      Πως είναι δυνατόν να λύσουμε προβλήματα βουνά πολλών εκατομμυρίων δύστυχων ανθρώπων σε αυτόν τον πλανήτη????
      Προτείνεται καλή φύλαξη των συνόρων μας και άμεση επανα – προώθηση των χιλιάδων οικονομικών μεταναστών που προσπαθούν παράνομα και παράτυπα να εισέλθουν στη Χώρα.
      Το Πρόβλημα είναι τεράστιο και η ανικανότητα της κυβέρνησης της Ν.Δ, το γιγαντώνει ακόμη περισσότερο.
      Να ζητήσουμε και την συνδρομή της Ε.Ε αν χρειαστεί, προκειμένου να βάλουμε τέλος στην λαθρομετανάστευση.
      Το κυριότερο να ισχύσουν οι συμφωνίες του Ελσίνκι που πέταξε στον “κουβά” η κυβέρνηση της Ν.Δ
      Ο «ευαίσθητος» ΣΥΡΙΖΑ πλήρωσε την υποκρισία του στις πρόσφατες εκλογές και καλά έπαθε.
      Ο «πονηρός» ο ΛΑΟΣ που ωφελήθηκε προσωρινά, θα το πληρώσει πανάκριβα στο μέλλον διότι το μόνο που έχει να παρουσιάσει είναι μόνο άγριες κραυγές και όχι εποικοδομητικές προτάσεις επίλυσης του προβλήματος.
      Το Θέμα δεν προσφέρεται για μικροκομματικό ή ενδοπαραταξιακό σπέκουλο..
      Και να μην μας διαφεύγει το γεγονός ότι το «λαθρομεταναστευτικό» εντάσσεται πλέον στο στα πλαίσια ενός ακόμη μεγάλου Εθνικού προβλήματος
      Μια λέξη μόνο ταιριάζει:
      Γρηγορείτε!!
      Και γρηγορούμε χωρίς διαχωριστικές γραμμές και φτηνές επικοινωνιακές «παρόλες» και οπερέτες.
      Αν δεν το αντιμετωπίσουμε με σύνεση και μεθοδικότητα όπως κάνουν όλες οι προηγμένες χώρες κινδυνεύουμε να βρεθούμε στο μέλλον μειοψηφία μέσα στην ίδια μας την Χώρα και αυτό δίχως να το καταλάβουμε!!!
      Συμφωνώ τα μέγιστα με το ΠΑΣΟΚ αλλά και με την πολιτική της « μηδενική ανοχής στην παράνομη μετανάστευση και με τον στόχο 0% λαθρομετανάστες στην Χώρα»
      Που βλέπετε το παράταιρο και το περίεργο;

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.