#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
08/07/2010 16:09
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Στημένο παιχνίδι



Αν έμεινε κάτι από την υπόθεση με το ασφαλιστικό νομοσχέδιο αυτό ήταν ότι το παιχνίδι ήταν στημένο από την αρχή. Ένα νομοσχέδιο – ντροπή για το σύγχρονο ελληνικό κράτος, υπό τις απαιτήσεις του ΔΝΤ, μια κυβέρνηση εντολοδόχος, ορισμένοι πολιτικοί εκτός τόπου και χρόνου και το βασικότερο ένα συνδικαλιστικό κίνημα ηττημένο, όχι χωρίς τις ευθύνες των πολιτών – εργαζομένων.

Μια ακόμη απεργία για την τιμή των όπλων έλαβε τέλος μοιάζοντας περισσότερο με κηδεία των ασφαλιστικών μας δικαιωμάτων αλλά και μια κηδεία όσων ξεπουλούν εδώ και χρόνια τις ελπίδες του κόσμου. Μερικές χιλιάδες εργαζόμενοι να διαδηλώνουν χωρίς ουσιαστική καθοδήγηση, σαν πρόβατα επί σφαγή και με τα εργατικά συνδικάτα ανήμπορα να σταθούν στο ύψος των ιστορικών περιστάσεων.

Ξεπουλημένοι συνδικαλιστές, έχοντας ήδη συμφωνήσει για τα ελάχιστα που μπορούσαν να πάρουν, θα μπορούν να παπαγαλίζουν ότι σώθηκε ο 13ος και 14ος μισθός που μοιάζει πιο πολύ με τα αργύρια της προδοτικής συμφωνίας με την κυβέρνηση.

Η λογική της αδιαλλαξίας πέρασε αφού δεν βρέθηκαν χέρια αντίδρασης, δεν έγινε άνω – κάτω η Ελλάδα και ο καθείς ξαναμπαίνει στο καβούκι του, ή μάλλον προγραμματίζει τα μπάνια του.

Και τι νόημα έχει άραγε το ραντεβού για το Σεπτέμβρη και τη ΔΕΘ όταν πια έχει γίνει φανερό ότι το συνδικαλιστικό κίνημα δεν εξεγείρει τα πλήθη, δεν συγκεντρώνει κόσμο στους δρόμους, δεν μπορεί να δώσει μια ηχηρή απάντηση, ένα μήνυμα στην ανάλγητη κυβέρνηση.

Ανακοίνωσαν και εκτέλεσαν μια απεργιακή κινητοποίηση ενώ το νομοσχέδιο είχε ήδη ψηφιστεί. Μάλιστα μια απεργία που δείχνει «ξεδοντιασμένη», που δεν προκαλεί ούτε τον πόνο που προκαλεί ένα αγκάθι στα πλευρά των εργοδοτών και της κυβέρνησης. Ένα χαμένο μεροκάματο που κάνει την εργοδοσία να γελά και την κυβέρνηση ούτε καν να αισθάνεται ότι έγινε κάτι, άλλωστε το αναισθητικό που έχει πάρει ο κ. Παπανδρέου δεν του επιτρέπει να αντιλαμβάνεται την πραγματικότητα.

Από την άλλη, έχουμε τους πολιτικούς, εκπροσώπους δήθεν του λαού, οι οποίοι ψήφισαν το νομοσχέδιο, έβαλαν την υπογραφή τους στο κείμενο της ξευτίλας χωρίς να καταλαβαίνουν ότι μ’ αυτό υπέγραψαν τη δική τους πολιτική καταδίκη.



Οι μάσκες έπεσαν, αποκαλύφθηκαν οι υποκριτές που άλλα υπόσχονταν και άλλα έφεραν. Που ψήφισαν το Μνημόνιο – μνημόσυνο, ψήφισαν το ασφαλιστικό και ετοιμάζονται να φέρουν το εργασιακό.

Μα καλά δεν αντιλαμβάνονται ότι στη βάση, αυτό που λέμε συνήθως απρόσωπα «κοινωνία» η οργή ξεχειλίζει;  Πώς θα αντικρίσουν άραγε το καλοκαίρι στις περιφέρειές τους τον εργαζόμενο που θα δουλεύει μια ζωή για σύνταξη πείνας, τη μάνα με το ανήλικο που θα καθαρίζει σκάλες μέχρι τα 65, τον άνεργο που δε νοιάζεται για το συνταξιοδοτικό διότι απλά δεν έχει δουλειά για να κολλήσει ένσημα;

Τι νόημα θα έχει άραγε στα καφενεία αν ο νόμος είναι αντισυνταγματικός, αν έγινε για το καλό της χώρας, αν θα προσβληθεί στα δικαστήρια ή αν θα καταπέσει;

Η ουσία είναι ότι το νερό μπήκε στ’ αυλάκι, το ποτάμι της συντήρησης, της αντεργατικής πολιτικής και της πιο σκοτεινής πλευράς της χώρας δε γυρίζει πίσω.

Τέλος, άμοιρος ευθυνών δεν μπορεί να είναι και ο κόσμος. Όχι γιατί ψήφισε το ΠΑΣΟΚ ελπίζοντας σε κάτι καλύτερο. Αυτό είναι δικαίωμα.

Αλλά διότι πνιγμένος στα χρέη, την καθημερινή βιοπάλη, το φόβο και την ανασφάλεια για το μέλλον του δεν μπόρεσε –τουλάχιστον μέχρι τώρα- να δημιουργήσει την αίσθηση της αντίστασης, τη λογική του «δε θα περάσει». Καλές οι μούντζες, οι βρισιές, οι απειλές κατά των πολιτικών αλλά δεν αρκούν. Χρειάζεται συμμετοχή στους αγώνες που έρχονται, απαιτείται τιμωρία κάθε μέρα όσων πρόδωσαν τις προσδοκίες του κόσμου και εκείνων που ψήφισαν ελαφρά τη καρδία το ασφαλιστικό.

Οι επόμενες μάχες έρχονται, κοινωνικές και εκλογικές. Ας μην ξεχάσουμε τουλάχιστον τώρα τους Μαυρογιαλούρους από κάθε κόμμα, τους ξεπουλημένους συνδικαλιστές από κάθε παράταξη, τους καθημερινούς «βιαστές» της χώρας. Διότι η κυβέρνηση Παπανδρέου έτσι που πήρε φόρα και έχοντας μοιράσει χρήμα σε κέντρα αποπροσανατολισμού της κοινής γνώμης, δε θα μείνει εδώ.

Στο χέρι μας είναι να μην του επιτρέψουμε να πάει παρακάτω.

Το πώς θα το σκεφτούμε και θα το αποφασίσουμε όλοι μαζί. Γιατί αν έδειξαν κάτι αυτές οι ημέρες είναι ότι μόνο οι κοινότητες του Διαδικτύου μπορούν να αντισταθούν

Antinews

ΣΧΟΛΙΑ

  1. χελιδόνι avatar
    χελιδόνι 08/07/2010 16:30:01

    TO ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΑΠΟΤΕΛΕΙ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ... ΔΙΑΠΛΟΚΗΣ;

    ================================================================
    Στήνεται αερογέφυρα από το MEGA στην ΕΡΤ...

    Η γκρίνια, οι περικοπές μισθών, το ψαλίδισμα γενικά του budget και οι ζυμώσεις γύρω από τις εκπομπές, τον τελευταίο καιρό στο MEGA θεωρείται βέβαιο ότι θα σπρώξουν κάποια στελέχη του στη Δημόσια Τηλεόραση. Τα λεφτά, δεν είναι πολλά (γιατί στο MEGA είναι; ) , αλλά πάντα βρίσκεται τρόπος. Ονόματα; Περιμένετε εκπλήξεις. Κι όχι μόνο του Σταύρου Θεοδώρακη, που είχε σπεύσει λίγο μετά την κυβερνητική αλλαγή (τότε ήταν ακόμη νωρίς) να διαψεύσει πως μετακινείται στο Κρατικό μαγαζί...

    Αναρτήθηκε από nonews-NEWS

    • nicholas avatar
      nicholas @ χελιδόνι 11/07/2010 03:15:41

      Ο συνδικαλιστής που τα βρήκε τα 6 εκ ευρώ;
      Οι άλλοι συνδικαλιστές πόσα έχουν;

  2. donaE avatar
    donaE 08/07/2010 16:39:26

    Αν αρχισουν και μοιραζουν χρημα το παιχνιδι θα εχει χαθει για το λαο.

    • ataktos avatar
      ataktos @ donaE 08/07/2010 17:05:37

      donaE-το ρευστό αυτοί ...το άρπαξαν από διεθνής οργανισμούς αποθηκεύοντας τον λαό ολόκληρο για γενιές .. για τον εαυτό τους ..και όχι για τον λαό ..και τώρα τρέμουν ..απομονωμένοι διεθνώς και ...την βουβοί κοινωνία (ιδιαίτερα τον ψηφοφόρων τους) ...που θα ξεσπάσει άγρια και ανεξέλεγκτα ..αυτό τρέμουν...ο μπουτνογκ γαβγίζει και βρίζει μέρα νύχτα ..και βυθίζοντας το παραμαγαζο σε βαθεί σκατά

      • donaE avatar
        donaE @ ataktos 08/07/2010 17:29:39

        Ιστορικα εχει καταγραφει οτι οι'διανομες' χρηματων ανεστειλαν τις αντιδρασεις.Λυπαμαι που το λεω αλλα ετσι ειναι.Η ελπιδα ειναι οτι τα αλλα αφεντικα -οι δανειστες μας-που λεει και Λοβερδος να εχουν αλλη αποψη.Τοτε θα αγριεψουν ολοι.

      • ataktos avatar
        ataktos @ ataktos 08/07/2010 17:34:04

        σωστά τα συμπεράσματα σου ....

  3. Polux avatar
    Polux 08/07/2010 16:45:18

    ...δάκρυσι δε ταῦτα γέγραφα οὐ μέλανι..

  4. ataktos avatar
    ataktos 08/07/2010 16:49:31

    http://bostopel.blogspot.com/2010/05/blog-post_20.html

  5. 30ς δρομος για τον κορυδαλλο avatar
    30ς δρομος για τον κορυδαλλο 08/07/2010 16:49:59

    ποσο αφελης εινα ο μεσος ψηφοφορος.αφου πιστεψε την τιμιοτητα του κωστακη..περασε στα λεφτα του γιωργακη και τωρα προσπαθειτε να τον ψησετε για το πλανο του τιμιου αντωνη που αγκαλιαζεται με τον κωστακη και ουτε ενα συγγνωμη ψελλισε......ΔΝΤ και τα μυαλά..

  6. ΛΟΓΟΚΡΙΣΙΑ avatar
    ΛΟΓΟΚΡΙΣΙΑ 08/07/2010 16:52:41

    "Πώς θα αντικρίσουν άραγε το καλοκαίρι στις περιφέρειές τους τον εργαζόμενο ......"
    Μα τι ερωτήματα είναι αυτά που θέτετε;
    Το καλοκαίρι και οι 159 θα περιφέρονται στο Αιγαίο με σκάφη των "φίλων"-χορηγών τους και όπου βρίσκουν κανένα ζωηρό beach-bar θα σταματούν για καμιά βουτιά στα ανοιχτά(μην αρπάξουν και κανένα μοχιτο στο κεφάλι στην παραλία).
    Εμείς οι υπόλοιποι με σκυμμένα τα κεφάλια και εντός πόλεως,θα περιμένουμε τον Σαμαρά να μας κάνει να χαρούμε γιατί ,όπως δήλωσε, ούτε κι αυτός πρόκειται να κάνει διακοπές.
    Πάντως όλη αυτή η συζήτηση για αντάρτες βουλευτές ήταν μια πολύ καλή μπλόφα.Αντί να αναλύονται τα άρθρα του ασφαλιστικού ,αναλύονταν το κατα πόσο θα πειθαρχήσει το πασοκ στον ΓΑΠ.Λες και υπάρχει περίπτωση να αφήσουν την εξουσία.
    Αν δεν τους διώξουμε δεν θα φύγουν ΠΟΤΕ!!!!!!!

  7. Hellas-Orthodoxy avatar
    Hellas-Orthodoxy 08/07/2010 16:54:40

    Για κοιτατε κατι αγωνιστες με...σορτς που θα μας σωσουν!
    Αδικο εχει μετα ο κοσμος να μην κατεβαινει σ'αυτες τις πορειες-τσιρκο;

  8. εναςάσχετος avatar
    εναςάσχετος 08/07/2010 17:06:52

    Ο κος Κουβέλης πάντως είναι καθώς πρέπει. Πηγαίνει μόνο στις εγκεκριμένες απεργίες και δεν ασχημονεί. Περιμένει να περάσει τις εξετάσεις. Εξ άλλου οι βάσεις έπεσαν φέτος κι έχει ελπίδες.
    Τέλος πάντων, ας διατηρήσουμε την αισιοδοξία μας. Μπορεί η παροιμία οτι το πιό βαθύ σκότάδι ειναι πριν την αυγή, να είναι σωστή.

  9. ataktos avatar
    ataktos 08/07/2010 17:12:00

    είναι και αισχροί ... Χρήστος Παπουτσής δήλωσε ότι η ψηφοφορία θα πρέπει να πραγματοποιηθεί, παρά την απεργία των υπαλλήλων, καθώς «η Δημοκρατία δεν απεργεί».

    • Orestios avatar
      Orestios @ ataktos 08/07/2010 17:15:09

      χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα
      Τί άλλο θα ακούσουμε!
      Ο Παπουτσής ο μέγας δημοκράτης!
      χαχαχαχαχαχαχαχαχα

    • εναςάσχετος avatar
      εναςάσχετος @ ataktos 08/07/2010 17:21:49

      Ούτε οι ρουφιάνοι απεργούν!

    • zackii avatar
      zackii @ ataktos 08/07/2010 19:24:13

      Ο..καλός αστυνόμος Παπουτσής. Αυτός θέλει περισσότερο ξύλο από τους υπολοιπους,μαζί με τον Καστανίδη που επί ΝΔ περιφερόταν στα κανάλια και το έπαιζε ότι είχε συνηδειτοποιήσει τα λάθη του ΠΑΣΟΚ κλπ.
      Ένα καλό - αν είναι δυνατόν να υπάρξει - της κρίσης είναι ότι θα ξεφορτωθούμε αυτά τα λαμόγια του κερατά γιά πάντα

      • Νασος avatar
        Νασος @ zackii 09/07/2010 05:57:29

        Ένα τσούρμο απατεώνες και τυχοδιώκτες ήταν ανέκαθεν οι βουλευτές του ΠΑΣΟΚ.

        Τώρα θα αλλάξουν ;

        Το μέγα πρόβλημα είναι ότι ο ανεκδιήγητος ανθέλληνας GAP έχει πείσει την πλειοψηφία ότι για όλα τα δεινά της χώρας φταίει ο Καραμανλής με τον ισχυρισμό ότι διπλασίασε το χρέος της χώρας.

        Σοβαρότερο θέμα θα είναι να ασχοληθούμε για την ανατροπή αυτής της αντίληψης με όση δύναμη έχουμε, κατά την ταπεινή μου άποψη Κυρίες Και Κύριοι.

  10. Γιάννης Σ. avatar
    Γιάννης Σ. 08/07/2010 17:23:04

    Περί διαδικτύου.

    Δεν ξέρω πόσοι παρακολουθείτε τη συνεδρίαση. Ο Κακλαμάνης με αφορμή τις αφίσες «Wanted», μίλαγε για ελάχιστους εξωθεσμικούς που πάνε να παρασύρουν τον κόσμο κ.λπ.

    Είτε μιλάμε για γεροντική άνοια, είτε για προάγγελο νόμου για τις δημοσιεύσεις στο διαδίκτυο.

    Θυμάστε την καταγγελία Χιώτη για ανώνυμο απειλητικό μήνυμα που ισχυρίζεται πως πήρε από το Press GR (δεν μπορούσε αλλιώς να αρθεί το απόρρητο);

    Κάτι ανάλογο έγινε τώρα στην Κύπρο, μετά από καταγγελία του Δρουσιώτη.

    «Μια καταγγελία του “ερευνητή” Μακάριου Δρουσιώτη πως δήθεν απειλείται η ζωή του από ΑΝΩΝΥΜΟ σχόλιο στο πασίγνωστο αντιστασιακό-αντικατοχικό ιστολόγιο Christofias-watch.blogspot.com!»

    Ο κάτοχος του ιστολογίου δικάζεται, χωρίς να έχει αποδειχτεί κάτι.

    http://www.efylakas.com/archives/6243

    • Νασος avatar
      Νασος @ Γιάννης Σ. 09/07/2010 06:01:13

      Μακάρι να βγω ψεύτης αλλά φοβάμαι ότι θα επιτεθούν με ότι όπλα έχουν εναντίον των blogs γιατί είναι το μόνο μέσον που δεν μπορούν να ελέγξουν (ακόμη)!!!!!!!

    • ΒΙΣ avatar
      ΒΙΣ @ Γιάννης Σ. 09/07/2010 07:48:46

      Μορφή ο "ερευνητής" Δρουσιώτης. Ο τζύμπριος Λιακορεπουσοδραγώνοκαμπύλης.

  11. lpap avatar
    lpap 08/07/2010 17:35:13

    Πριν λίγο καιρό στη Γερμανία κλήθηκαν οι εκπαιδευτικοί να ψηφίσουν εκπροσώπους συνδικαλιστές. Σε ένα χώρο στον οποίο βασιλεύει η αναξιοκρατία, με όλα τα χρώματα, τη στιγμή που κόψανε το επιμίσθιο και η διαμονή στη συγκεκριμένη χώρα είναι ασύμφορη, τη στιγμή που γύρισαν ετσιθελικά περί τα 150 άτομα, τη στιγμή λοιπόν αυτή θα περίμενε κανείς το ΠΑΣΟΚ να πατώσει.Αμ δε! Πρώτο βγήκε πάλι!!Να μην ξεχάσω στη σούμα τις περικοπές στην Ελλάδα και το απόλυτο χάσιμο 13 και 14 μισθού!!! Και περιμένουμε μετά να ξεσηκωθεί ο Έλληνας!!! Μόνο αν το πάνε στην κρεμάλα!!! Κι αν και τότε, οι ηρωικές εποχές περάσανε ανεπιστρεπτί!!

    • ataktos avatar
      ataktos @ lpap 08/07/2010 17:41:04

      και ο Τσαουσέσκου ..μέχρι τελευταία στιγμή ..βασιζόταν στον κρατικο -κομματικό μηχανισμό του ..κατι σαν ΠΑΣΟΚ εκεί ..ψάξε ποιος του έκοψε το σβέρκο...είναι και αυτοί ορθόδοξοι ...δλδ. πολλές ομοιότητες μαζί..οψόμεθα .

      • lpap avatar
        lpap @ ataktos 08/07/2010 18:23:38

        Τολμώ να πω, καθώς ζω εκεί, πως ενώ στον Τσαουσέσκου κόψανε το σβέρκο το σύστημα που έφτιαξε 20 τόσα χρόνια μετά είναι παρών!!! Μήπως θα πρεπε να ανησυχούμε κι εδώ για κάτι τέτοιο; Με άλλο μανδύα ενδεδυμένο φυσικά το σύστημα!!

    • nassos avatar
      nassos @ lpap 11/07/2010 09:32:25

      Αφού είμαστε μαζόχες κατά πρώτον και δεύτερον το ζαβό ο ΓΑΠ έπεισε τούς πάντες οτι η καταστροφή της Ελλάδας οφείλεται στη Ν.Δ η οποία διπλασίασε το έλλειμμα 200 ετών σε 5 χρόνια.

      Και δεν ακούμε αντίλογο - στοιχεία υπάρχουν - κατά την ταπεινή μου γνώμη αυτό θα πρέπει να είναι το κυρίαρχο μέλημα της Ν.Δ να αποδείξει δηλ. ότι αυτά είναι π@π@ρολογίες του κατάπτυστου ΓΑΠ, εαν θέλει να δεί κυβέρνηση στον τρέχοντα και όχι στον επόμενο αιώνα...

  12. ψυχραιμια avatar
    ψυχραιμια 08/07/2010 17:44:43

    Εκεινο που δεν εχει γινει αντιληπτο ειναι οτι οι συνδικαλιστικες ηγεσιες ειναι πιο ανυποληπτες και απο τους πολιτικους.
    Η ανυποληψια τους χτισθηκε μεσα σε διαρκεια δεκαετιων.Ειναι αδυνατον αυτες οι ηγεσιες να εμπνευσουν τον κοσμο και πολυ καλα κανει ο κοσμος που σνομπαρει τις διαδηλωσεις.
    Ωστοσο νομιζω οτι σημερα ουτε το Βαθυ συνδικαλιστικο κρατος ηθελε να πετυχουν οι διαδηλωσεις.Αποδειξη αυτου ηταν η απεργια ολων των μεσων μαζικης μεταφορας που δυσκολεψε τη προσελευση του κοσμου και που ΔΕΝ υπηρχε στις αλλες απεργιες.

    • ataktos avatar
      ataktos @ ψυχραιμια 08/07/2010 17:52:03

      ψυχραιμια-αφού από το 1985 με την αλλαγή του Συντάγματος ..απέκτησαν μόνιμη ..και διαρκείς ισχύς ..από τα κόμματα ..της αντιπολίτευσης ..

  13. Βασίλης avatar
    Βασίλης 08/07/2010 17:50:47

    Το επαίσχυντο μνημόνιο, η δανειακή σύμβαση που υποθηκεύει τη πατρίδα μας, το αισχρό ασφαλιστικό νομοσχέδιο που ξεθεμελιώνει το κοινωνικό κράτος και ανατρέπει κατακτήσεις δύο αιώνων, η κηδεμονία της δημοκρατίας από ένα υπερεθνικό όργανο που μας γυρίζει στην εποχή των «Προστάτιδων δυνάμεων», η απόλυτη υποταγή των υπουργών στις κατευθύνσεις και απαιτήσεις των εκπροσώπων της τρόικας που λειτουργούν δίκη «γκαουλάιτερ», η μετατροπή μας σε προτεκτοράτο, ΜΟΝΟ με κυβέρνηση ΠΑΣΟΚ και πρωθυπουργό τον ΓΑΠ μπορούσαν να σχεδιαστούν και να εφαρμοστούν.

    Αβάντα τα συμφέροντα, τα ΜΜΕ και τα γνωστά δημοσιογραφικά παπαγαλάκια, που πειθήνια με ιδιαίτερο ζήλο και ανερυθρίαστα εκτελούν τις εντολές των αφεντικών τους, μαζί με ένα απόλυτα αλλοτριωμένο συνδικαλιστικό κίνημα. Και επειδή όλα αυτά, πριν δύο μήνες φοβόντουσαν ότι δεν ήταν αρκετά, έστησαν και κάποιες προβοκάτσιες.

    Γιατί όμως με το ΓΑΠ; Θυμηθείτε εικόνα ….. ο ΓΑΠ εν μέσω Σαρκοζί και Μέρκελ …. να το συγχαίρουν για την απόφαση που έλαβαν για τη δημιουργία του μηχανισμού «στήριξης (;)» …. ο ΓΑΠ να μοιράζει χαμόγελα, τρισευτυχισμένος για την ανυπερβλητη «επιτυχία του» … οι άλλοι ηγέτες να του σφίγγουν θερμά το χέρι …. κάποιοι να τον κτυπούν στη πλάτη λέγοντάς του «μπράβο» …. μετά να δίνει συνέντευξη ….. περιχαρής για την «επιτυχία» …. να κτυπά το χέρι στο τραπέζι και να επαναλαμβάνει τρις … μη τα βάζετε με την Ελλάδα… να μιλά για πιστόλια που βρίσκονται πάνω στο τραπέζι ….. και που τώρα είναι τραβηγμένος ο κόκορας …. και πολλές άλλες παπάρες ….. ο απόλυτος θρίαμβος του μεγάλου ηγέτη!!! Τελικά δεν έγινε η υποδοχή που του ετοίμαζαν, διότι κάποιοι ψυλλιασμένοι με αυτά τα ζητήματα, άρχισαν να μιλάνε και να μας λένε ότι κάποιο λάκκο έχει η φάβα … και είχαν δίκιο. Τα σπρεντς πήγαν στις 12.000. Ο μεγάλος ηγέτης ξεφτιλίστηκε, αλλά δεν ήταν ο Κωστάκης για να τον φάνε λάχανο η Τρέμη, ο Χατζηνικολάου, η Μακρή, ο Πρεντετέρης και όλα τα άλλα καλόπαιδα … ήταν ο ΓΑΠ, ο μεγάλος ηγέτης, που είχε αποστολή να οδηγήσει την Ελλάδα στο ΔΝΤ, δηλαδή στο σφαγείο.

    Για το καλό μας …. για τη πατρίδα …. για την Ελλάδα ρε γαμώτο! Για το σοσιαλισμό…

    Κάποτε θα μάθουμε την αλήθεια. Κάποτε θα ανοίξουν τα στόματα. Κάποια στιγμή στο μέλλον θα μάθουμε ότι η Μέρκελ, ο Σαρκοζί, ο Τρισέ, ο Μπαρόζο και οι άλλοι Ευρωπαίοι ηγέτες χαμογελούσαν και έδιναν συγχαρητήρια στο ΓΑΠ, διότι μπόρεσαν και επέβαλαν ένα μηχανισμό σε ένα περιδεή και φαφλατά πρωθυπουργό, δήθεν για να σώσουν την Ελληνική οικονομία, αλλά στη πραγματικότητα για να σώσουν το τραπεζικό τους σύστημα και το ευρώ, την δε Ελλάδα που την έχουν χεσμένη πατόκορφα, την έχωναν ακόμα πιο βαθιά στην υπερχρέωση και στην απόλυτη απαξίωση. Και αυτό χωρίς να συναντήσουν τη παραμικρή δυσκολία.

    Πως έγινε αυτό; Το παιδί ακόμα δεν έχει καταλάβει. Δεν καταλαβαίνει. Δεν νογάει. Τον παίξανε και αυτός καμάρωνε.

    Μόνο με ένα τέτοιο τύπο για πρωθυπουργό, θα μπορούσαν να περάσουν αυτά τα βάρβαρα μέτρα. Με ένα που δεν νογάει.

    Αν ήθελαν η ΓΣΣΕ, η ΑΔΕΔΥ και τα αριστερά κόμματα να αντιδράσουν, θα είχαν οργανώσει πανελλαδική απεργία χθες που το νομοσχέδιο ψηφιζόταν επί της αρχής. Αν ήθελαν, θα είχαν οργανώσει την καθολική συμμετοχή του λαού και ενδεχομένως πορεία και καθιστική διαμαρτυρία τις απογευματινές ώρες που δεν βαράει ο ήλιος στο κεφάλι. Αν ήθελαν, θα επέτρεπαν στις συγκοινωνίες να λειτουργήσουν για να μεταφέρουν τον κόσμο. Τουλάχιστο το ΜΕΤΡΟ και τον ηλεκτρικό. Οι δύο πρόεδροι κέρδισαν επάξια τη θέση του στα ψηφοδέλτια του ΠΑΣΟΚ στις επόμενες εκλογές.

    Το ΠΑΜΕ εκτελεί τη δική του μοναχική στρατιωτική παρέλαση μακριά από όλους τους άλλους για να μη μολυνθεί η πειθαρχία του από την απειθαρχία των «ασύντακτων». Τρέμει μήπως το δεξιό εξαπτέρυγο του ΓΑΠ του φορτώσει καμιά προβοκάτσια.

    Μου κάνει όμως μεγάλη εντύπωση η μη συμμετοχή των νέων, που είναι αυτοί πλήττονται περισσότερο από όλους.

    Ο αγώνας ήταν πουλημένος πριν καν ξεκινήσει και το αποτέλεσμα προδιαγεγραμμένο.

  14. Ο Ιθαγενής avatar
    Ο Ιθαγενής 08/07/2010 18:28:11

    Η αντίδραση της οργής που σιγοβράζει δεν θα είναι οργανωμένη άρα ελεγχόμενη και κατευθυνόμενη αλλά ανεξέλεγκτη. Αυτό τους φοβίζει. Να κατέβει στη πορεία κάποιος γιατί; για τους πολιτικούς; για την πέμπτη φάλαγγα τους συνδικαλιστές; Σήμερα δεν κουνιόταν τίποτα. Στο Δημόσιο η συμμετοχή ήταν καθολική μαγαζιά ήταν κλειστά και γα πρώτη φορά ακόμα και ιδιωτικοί υπάλληλοι είτε λόγω ΜΜΜ είτε λόγω της απερχόμενης λαίλαπας δεν κινήθηκαν.
    Αν κάποιοι πολιτικοί χαίρονται για την πορεία ας βγει πχ να περπατήσει ο κύριος Λοβέρδος στο Περιστέρι ή στο Πέραμα, ας πάει ο κύριος Κουτρουμάνης στα Καλάβρυτα ή ας περπατήσει στη Σταδίου ο κύριος Παπακωνσταντίνου.
    Η σπίθα που θα πυροδοτήσει την συσσωρευμένη οργή λείπει που μπορεί να είναι οποιαδήποτε κίνηση ή ερέθισμα. Τον Οκτώβριο που δεν θα βγαίνει η σούμα μιλάμε. Το 2011 με την νέα αύξηση του ΦΠΑ το συζητάμε.
    Οταν αρχίσουν οι ατομικές συμβάσεις όταν η ανεργία διπλασιαστεί όταν ο μισθός θα φτάνει μόνο για το ΦΠΑ των λογαριασμών των ΔΕΚΟ θα δούμε γιατι αυτό που συντελείται στην κοινωνία είναι η εκ βάθρων καταστροφή και εκθεμελίωση κάθε δικλείδας ασφαλείας. Τα μεσαία στρώματα υποβιβάζονται και οι από κάτω μετατρέπονται σε δουλοπάροικους από Τσολάκογλου και Πεταίν της τρόικας.

    ΥΓ

    5.2% ο πληθωρισμός
    25% κάτω οι αποδοχές
    11% η ανεργία
    16.000 μικρομεσαίοι έκλεισαν
    Το κόστος διαβίωσης +10% με αλλεπάλληλες αυξήσεις μόνο σε φόρους
    Τέρμα συλλογικές συμβάσεις μειώσεις σε αποζημιώσεις και επίδομα ανεργίας
    Ο μόνος που μπαίνει στα μαγαζιά είναι οι μύγες.
    Δουλειά 40 χρόνων με ανταπόδοση 500 - 1400 €
    Δουλειά με 500 € καθαρά.

    Ας βλέπει λοιπόν σε λίγο ο καθένας να δουλεύει το παιδί του για 500 € να ζει ο απόμαχος γονιός με άλλα τόσα......η σπίθα που θα βάλει φωτιά λείπει

    Αν το θέλετε και κοινωνικά μετρήστε το προηγούμενο ΣΚ τις εκρήξεις παραβατικής συμπεριφοράς και μετρήστε νεκρούς συγκρούσεις βανδαλισμούς εμπρησμούς επιθέσεις και θα δούμε όλοι τι έρχεται.

    • ataktos avatar
      ataktos @ Ο Ιθαγενής 08/07/2010 18:42:49

      Ιθαγενή- κάπως έτσι φαίνεται να εξελλησονται τα πράγματα συμφωνα με της αναλύσεις που πραγματοποιούμε εδώ και χρόνια ..θέλω να πιστεύω και αισιοδοξώ ότι η θεσμοί που δημιούργησαν και θέσπισαν οι πρόγονοι μας ...θα λειτουργήσουν άψογα ....αυτοί είναι η επιθυμία μου

    • donaE avatar
      donaE @ Ο Ιθαγενής 08/07/2010 18:53:40

      Και φασαριες μεταναστων...
      Επισης δεν υπαρχει σε αυτο το θεμα παμε για μπανιο και θυμωνω αργοτερα.Ο κοσμος δεν θυμωσε ακομα.

    • Επώνυμος avatar
      Επώνυμος @ Ο Ιθαγενής 08/07/2010 19:18:39

      Πολύ σωστή παρατήρηση, Ιθαγενή. Οι αντιδράσεις μεταλλάσσονται, γι' αυτό θα είναι απρόβλεπτες.

      Όλοι, αυτή τη στιγμή, έχουμε μέσα μας καύσιμη επαναστατική ύλη. Όμως δεν εκτονώνεται στην κατεύθυνση των διαδηλώσεων. Τολμώ να πω ότι αυτό δεν συμβαίνει γιατί κατά βάθος ο κόσμος αντιλαμβάνεται υποσυνείδητα τις διαδηλώσεις ως ανώφελες. Ας θυμίσουμε το θέμα των ταυτοτήτων, που ο Χριστόδουλος έκανε τις μεγαλύτερες ίσως διαδηλώσεις που είδε ποτέ αυτός ο τόπος, τουλάχιστον από τότε που θυμάμαι εγώ τον εαυτό μου. Τα έπαιξαν όλοι. Κι όμως, δεν κουνήθηκε τίποτε. Η κυβέρνηση έκανε το δικό της και τελεία. Ήρθε και ο Κωστάκης και το άφησε όπως ήταν.

      Άντε λοιπόν τώρα και ήταν μεγάλη η σημερινή διαδήλωση. Τι θα άλλαζε; Έτσι κι αλλιώς καταρρέουν στις δημοσκοπήσεις. Κι ας πούμε ότι τους ξεπερνούσε και 20 μονάδες ο Σαμαράς στις δημοσκοπήσεις. Υπήρχε περίπτωση να μην ψηφίσουν το ασφαλιστικό; Καμία.

      Όπως δεν άλλαξε τίποτε το 1965 με τις μεγαλειώδεις διαδηλώσεις υπέρ του παππού Παπανδρέου, έτσι και τώρα δεν θα αλλάξει τίποτε.

      Λοιπόν, καταλήγω στο συμπέρασμα ότι, όσο κι αν λέμε ότι "αν κατέβαινε ο κόσμος στις διαδηλώσεις κάτι μπορεί να άλλαζε", ο κόσμος δεν κατεβαίνει γιατί δεν πιστεύει ότι οι διαδηλώσεις μπορεί να αλλάξουν κάτι.

      Στην πραγματικότητα, πρόκειται για συνολική ήττα, όχι μόνον των επαγγελματικών συνδικαλιστών, αλλά και του αριστερού τρόπου πολιτικής έκφρασης. Η επανάσταση θα έρθει, αλλά δεν θα είναι σοσιαλιστική. Και αυτό θα είναι η μεγάλη πρωτοτυπία αυτής της επανάστασης, που θα είναι και η μεγάλη έκπληξη για τους πάσης φύσεως αναλυτές που άλλα περιμένουν ως "εκτόνωση" του κόσμου.

    • ψυχραιμια avatar
      ψυχραιμια @ Ο Ιθαγενής 08/07/2010 19:27:20

      Δεν υπαρχουν ανεξελεγκτα γεγονοτα στην Ελλαδα.Ακομη και τα αρχικως ανεξελεγκτα σταδιακως ελεγχονται γιατι εχουν αναπτυχθει ολοι οι πιθανοι και απιθανοι μηχανισμοι ελεγχου τους.
      Παραδειγμα τα οσα εγιναν στη σχετικη μεγαλη πορεια την προηγουμενη φορα.Μια ομαδα αναρχικων εκαψε τους εργαζομενους στη Marfin και αμεσως ολα ξεθυμαναν καθως πολλοι αισθανθηκαν συνενοχη ή φοβο.
      Δεν ειναι δυνατον να αναλυουμε την κατασταση παραγνωριζοντας οτι υπαρχει στη χωρα ενας στρατος χιλιαδων φανατικων αντεθνικων στοιχειων ετοιμος να χτυπησει οταν,οπως και οπου και με οποιο τροπο παραστει αναγκη καθως και αρκετα κομματα ειδικευμενα στον ελεγχο ταραχων και εξεγερσεων ή ψευδοεξεγερσεων.
      Eιδικα η ΝΔ που ειναι τελειως ασχετη απο παρομοια κολπα δεν πρεπει να εχει την παραμικρη αναμιξη αλλα να επιμεινει στις θετικες προτασεις.Ειναι δυσκολο αλλα δεν υπαρχει αλλος δρομος.

      • Επώνυμος avatar
        Επώνυμος @ ψυχραιμια 08/07/2010 20:01:36

        Δεν υπάρχουν σήμερα ανεξέλεγκτα γεγονότα. Τα ανεξέλεγκτα θα έρθουν αύριο.

        Πιστεύω επίσης ότι ο όγκος των διαδηλώσεων δεν εκυφλίζεται λόγω των τριών νεκρών.

    • ΒΙΣ avatar
      ΒΙΣ @ Ο Ιθαγενής 09/07/2010 07:54:16

      Είναι σωστό αυτό, η πραγματική εξέγερση θα είναι αυτή του απλού κόσμου, των μικρομεσαίων και της υποβιβασμένης μεσαίας τάξης, των "νοικοκυραίων" που χλευάζουν οι αριστεριστές και οι μεγαλοαστοί ροζ αριστεροί. Και αυτή θα γίνει χωρίς τις διεφθαρμένες συνδικαλιστικές ηγεσίες των κηφήνων που δεν έχουν δουλέψει στη ζωή τους.
      Αν χυμήξουν κάποιοι περαστικοί σε έναν υπουργό στη μέση του δρόμου, σε μία λαϊκή (εκεί που δεν πατάνε το πόδι τους τα καθάρματα του "αντιεξουσιαστικού" χώρου), νομίζετε θα βρεθεί άνθρωπος να τον γλιτώσει;
      Είναι βέβαιο πως θα πάει στο νοσοκομείο με βαριές κακώσεις.
      Δεν το λέω σαν απειλή, διαπίστωση κάνω.

  15. mitsosms avatar
    mitsosms 08/07/2010 18:29:52

    "Μου κάνει όμως μεγάλη εντύπωση η μη συμμετοχή των νέων, που είναι αυτοί πλήττονται περισσότερο από όλους."

    Μπορεί να πλήττονται αλλά έχουν καταλάβει ότι δεν υπάρχει άλλος δρόμος!

    • Beyond The Stars avatar
      Beyond The Stars @ mitsosms 08/07/2010 19:02:10

      Όντως!
      Για αυτό θα ψηφίζουν αιωνίως ΠΑΣΟΚ!
      Για να εκφράσουν την απέραντη ευγνωμοσύνη τους!
      Γιατι ξέρουν καλά ότι μόνο με το ΠΑΣΟΚ
      υπάρχει ελπίδα και προοπτική!
      Για αυτό και το ψηφίζουν!
      Οι σημερινοί νέοι θα ψηφίζουν ΠΑΣΟΚ για πάντα!
      Για ακόμη καλύτερες μέρες!

      • sceptical avatar
        sceptical @ Beyond The Stars 10/07/2010 09:47:46

        Από που προκύπτει αυτό? Μήπως από τις φοιτητικές εκλογές διαχρονικά??? Στη δημοκρατία κύριοι, δεν υπάρχουν αδιέξοδα, και όσοι τα επικαλούνται, υπηρετούν άλλες πολιτικές και άλλα συμφέροντα (ίδια η αλλότρια)!

      • nassos avatar
        nassos @ Beyond The Stars 11/07/2010 09:45:14

        Ξαναλέμε για πολλοστή φορά να κόψετε τα "ληγμένα" δεν κάνουν κακό μόνο στον ανύπαρκτο εγκέφαλό σας βλάπτουν και τους υπόλοιπους!!!!

    • Αυριανιστής avatar
      Αυριανιστής @ mitsosms 08/07/2010 19:04:17

      Δηλαδή, άλλο ενδεχόμενο δεν παίζει; Να τους έχουν αποχαυνώσει, π.χ., τα σαπροκάναλα της διαπλοκής που στηρίζουν ΔΝΤ με τα μπούνια;

    • ΒΙΣ avatar
      ΒΙΣ @ mitsosms 09/07/2010 07:55:42

      Οι νέοι κοιτάνε να στείλουν βιογραφικά για το εξωτερικό, και όσο δεν υπάρχει άλλη διέξοδος καλά κάνουν. Στις διαδηλώσεις τρέχουν τα κνιτάκια που τα ταϊζει ο μπαμπάς και η μαμάς.

      • Γιάννης Φαίλτωρ avatar
        Γιάννης Φαίλτωρ @ ΒΙΣ 09/07/2010 08:00:53

        Πως το έλεγε ο Πορτοκάλογλου ?

        "επαναστάτες της πορδής με τα λεφτά του μπαμπά..."

      • ΒΙΣ avatar
        ΒΙΣ @ ΒΙΣ 09/07/2010 08:06:39

        Κάτι τέτοια λέει ο Πορτοκάλογλου και τον έχουν εκτός του συστήματος του "προοδευτισμού".

  16. ataktos avatar
    ataktos 08/07/2010 18:49:30

    ένα τελευταίο... να μην αστοουμε της μάπες με το ....μουστάκι

    http://www.youtube.com/watch?v=x63WS1o32R8&feature=player_embedded

  17. Γιάννης Χριστόπουλος avatar
    Γιάννης Χριστόπουλος 08/07/2010 18:53:20

    Η σημερινή μάλλον χαλαρή και αραιή διαδήλωση κατά του νομοσχεδίου ενταφιασμού των δικαιωμάτων ενός λαού, πρέπει να μας βάλει σε πιο σύνθετες σκέψεις. Έχω την αίσθηση ότι ο λαός μας βρίσκεται υπό την επήρεια ενός ασυνείδητου ψυχολογικού μηχανισμού άμυνας που ονομάζεται άρνηση (denial). Πρόκειται, κατά την άποψή μου, για την περίπτωση της μαζικής/ομαδικής άρνησης (mass denial) που αρχίζει όταν η έκταση και η φύση του προβλήματος είναι τόσο πρωτοφανής (π.χ. ξαφνική κατάργηση των ασφαλιστικών και εργασιακών δικαιωμάτων) που ο λαός δεν διαθέτει τους απαραίτητους κοινωνικο-πολιτισμικούς μηχανισμούς αποδοχής του προβλήματος και εισέρχεται στην φάση της άρνησης του ίδιου του προβλήματος! Το επόμενο στάδιο είναι η μη ανάληψη της ευθύνης για δράση/αντίδραση. Είναι το φαινόμενο του "παθητικού θεατή" (passive bystander). Κατεδαφίζουν τα πάντα, όλες τις σταθερές της ζωής μας, αλλά εμείς νιώθουμε ανήμποροι να αντιδράσουμε και αναμένουμε να αντιδράσει κάποιος άλλος γιατί η ατομική μας ευθύνη έχει "καταβροχθισθεί" από την συλλογική ευθύνη της κοινωνίας, η οποία όμως δεν αντιδρά. Εν καιρώ πολέμου ή κατάργησης της δημοκρατίας, παρατηρείται το φαινόμενο της απόλυτης παράλυσης ολόκληρων κοινωνιών, λόγω αυτών των ψυχολογικών μηχανισμών. Η ομαδική άρνηση έχει πολλές μορφές, π.χ. μπορεί να αρνούμαστε την ίδια την ύπαρξη του προβλήματος (έντονο ας πούμε denial) ή υποβαθμίζουμε το πρόβλημα σε κατώτερο επίπεδο από το πραγματικό (minimization). Επίσης, συχνά υπάρχει συσχέτιση με την ενοχή που νιώθει μια κοινωνία για το ίδιο το πρόβλημα. Όσο μεγαλύτερες ενοχές νιώθουμε για το πρόβλημα, τόσο πιο έντονα το αρνούμαστε! Έχει επίσης ιστορικά αποδειχθεί ότι όσο περισσότερο κατακλυζόμαστε από πληροφορίες για το πρόβλημα, τόσο εντονότερα το αρνούμαστε! Αυτός ο πανίσχυρος εσωτερικός μηχανισμός άρνησης της πραγματικότητας (που εντείνεται, όπως προανέφερα, από το αίσθημα ενοχής και την υπερπληροφόρηση), θα καταρρεύσει και θα υπάρξει έντονη μαζική ανάληψη ευθύνης και δράσης, 1) όταν υπάρξει έντονη κοινωνική δράση από κάποια μέλη της κοινωνίας που θα συμπαρασύρουν την πλειοψηφία των "παθητικών θεατών", 2) όταν η κοινωνία "φορτιστεί" συναισθηματικά από την αντίδραση κάποιων μελών της με την προϋπόθεση ότι η κοινωνία αποδέχεται την ειλικρίνεια και αξιοπιστία των μελών αυτών και 3) όταν το πρόβλημα αποκτήσει δραματικές διαστάσεις που αγγίζουν την ίδια την επιβίωση της κοινωνίας. Το ομαδικό ψυχολογικό φαινόμενο της μαζικής άρνησης της πραγματικότητας (mass denial) παρατηρείται και σε περιπτώσεις θηριώδους προσβολής των ανθρωπίνων δικαιωμάτων, όπως π.χ. στην περίπτωση του ολοκαυτώματος των Εβραίων αλλά και στην περίπτωση της βαριάς παραβίασης των ανθρωπίνων δικαιωμάτων των Παλαιστινίων από τους Ισραηλινούς!!! Έτσι εξηγούνται πολλά πράγματα που prima facie φαίνονται ακατανόητα! Όποιος είναι πραγματικά ειδικός στην ψυχολογία της μάζας και στο φαινόμενο του mass denial, ας συμβάλλει περισσότερο σ' αυτήν την σκέψη. Xρησιμοποίησα το παράδειγμα της άρνησης των κλιματικών αλλαγών (climate change denial) και την ανάλυση του Cohen.
    http://www.ecoglobe.ch/motivation/e/clim2922.htm

    • αλλενάκι avatar
      αλλενάκι @ Γιάννης Χριστόπουλος 08/07/2010 19:35:58

      Η εκτίμησή σας είναι πολύ ρεαλιστική.
      Όταν οι Ναζί περικύκλωναν σιγά σιγά τους Εβραίους αυτή η απάθεια τους είχε αδρανοποιήσει τα αντανακλαστικά.

    • donaE avatar
      donaE @ Γιάννης Χριστόπουλος 08/07/2010 19:52:53

      Συμφωνω απολυτα.Δεν μπορουν να πιστεψουν ότι τους συμβαινει.

    • archaeopteryx avatar
      archaeopteryx @ Γιάννης Χριστόπουλος 09/07/2010 05:49:09

      Τι μας λες; Κοινωνιολόγος είσαι ή κλιματολόγος; Μπέρδεψες όσοι αρνούνται γερμανοσοβιετική προπαγάνδα με τους υπόλοιπους. Ατυχής η σύγκρισή σου.

      • Γιάννης Χριστόπουλος avatar
        Γιάννης Χριστόπουλος @ archaeopteryx 09/07/2010 14:29:29

        Όχι δεν είμαι...κλιματολόγος! χαχαχα, απλά προσπαθώ να εξηγήσω τα ανεξήγητα και το έριξα στην ψυχιατρική! Όποιος πραγματικά γνωρίζει από ψυχολογία της μάζας, τον παρακαλώ να συνδράμει. Πιστεύω ότι προσεγγίζουμε την ρίζα του προβλήματος σιγά σιγά.

  18. aris53m avatar
    aris53m 08/07/2010 19:24:13

    Πάνε οι εποχές που η όποια κυβέρνηση έτρεμε τους οικοδόμους να μην κατεβούν σε απεργία. Με ντουντούκες θα πάρουμε την Πόλη?

    • nicholas avatar
      nicholas @ aris53m 11/07/2010 03:11:05

      Με βουβουζέλες. Τώρα και στο Youtube.

  19. Άπιστος Θωμάς avatar
    Άπιστος Θωμάς 08/07/2010 19:28:11

    "Μα καλά δεν αντιλαμβάνονται ότι στη βάση, αυτό που λέμε συνήθως απρόσωπα «κοινωνία» η οργή ξεχειλίζει;"

    Ποιά οργή ξεχειλίζει μωρέ; Οι πάντες είναι αδιάφοροι ακόμα. Ο καθένας, πιστεύει ότι γιά τον εαυτό του κάτι θα γίνη την τελευταία στιγμή και θα τη σκαπουλάρη. Όλοι είναι κλεισμένοι στον εαυτό τους. Αλληλεγγύη μηδέν.
    Αλλά και όταν νοιώσουν την τσέπη τους να ελαφραίνει, όταν δούν το μέλος της οικογένειάς τους να απολλύεται, ακόμα και τότε, θα προσπαθήσουν να διασωθούν οι ίδιοι προσωπικά. Στα κατσαμπέλια τους η αλληλεγγύη.

    Βαρέθηκα πιά με το παραμύθι του δήθεν βρασμού και του ατμού που βγαίνει από τα αυτιά της κοινωνίας.

    Α, και όταν πάνε στις περιφέρειές τους οι βουλευτές που ψήφισαν το μνημόνιο και το ασφαλιστικό, όσοι θα τους μιλήσουν θα τους πούν γιά το παιδί ή γιά το κορίτσι που είναι άνεργο και ο βουλευτής θα πεί ότι θα κάνη ό,τι μπορεί. Ίδια και απαράλακτα όπως και πρίν.

    Εδώ χρειάζεται κάτι πολύ μεγάλο, γιά να ξυπνήση η, πνευματικώς και πολιτικώς, ράθυμη κοινωνία και να βγή η αλληλεγγύη στην επιφάνεια. Χρειάζεται μία καταστροφή, ανεπανάληπτη σε μέγεθος και επιπτώσεις.

    Αλλοιώς, θα μιλάμε καμπόσοι γιά δήθεν οργή της κωλο-κοινωνίας και αυτή θα ξύνεται..

    • ΓΙΑΔΙΚΙΑΡΟΓΛΟΥ avatar
      ΓΙΑΔΙΚΙΑΡΟΓΛΟΥ @ Άπιστος Θωμάς 09/07/2010 08:42:02

      Συμφωνώ μαζί σου Απιστε. Πρέπει να γίνει κάτι μεγαλο. Ενας κίνδυνος που θα κάνει όλους τους καναπεδάτους να ξεσηκωθούν και να πάρουν ότι βρούν μπροστά τους να τους ξηλώσουν....

      Νομίζω, από την άλλη μεριά, ότι με τις απεργίες -τις 24ωρες- δεν γίνεται τίποτα. Το μόνο όφελος είναι για το κράτος που εξοικονομεί μεροκάματα απεργών. ΄Η πρέπει να γίνει μακροχρόνια απεργία (βλ.καθηγητές, τελωνειακοί κλπ) ή όλοι να συμφωνήσουμε να κάνουμε Λευκή Απεργία στις δουλειες μας, οπότε και το μεροκάματο να πέφτει και να μην περπατά τίποτα. Αυτό όμως μόνον για το δημόσιο.....Γιατί αν κάνεις Λ.Α. στον ιδιώτη την άλλη μέρα είσαι έκτός δουλειάς με συνοπτικές διαδικασίες.....
      Δύσκολα τα πράγματα. Εμείς τα κάνουμε πιο δύσκολα με τον μυθριδατισμό μας....

    • Επώνυμος avatar
      Επώνυμος @ Άπιστος Θωμάς 09/07/2010 09:12:16

      Πολύ βασική πτυχή του προβλήματος έπιασες, πράγματι.

    • sceptical avatar
      sceptical @ Άπιστος Θωμάς 10/07/2010 10:04:37

      Αυτό, πράγματι είναι σήμερα μέρος του προβλήματος - ότι αρκετοί, συνεχίζουν να σκέφτονται όπως τους έμαθαν τόσα χρόνια και με σημερινές συνθήκες πανικού : μήπως διασώσουν τα δικά τους κεκτημένα, η χάσουν όσο γίνεται λιγότερα, χωρίς να αντιμετωπίζουν το όλο πρόβλημα. Αν δεν αφυπνιστεί ένας μεγάλος αριθμός πολιτών, αν δεν γίνει αντιληπτό ότι μόνο με συνοχή και αλληλεγγύη μπορεί η κοινωνία μας να αντιδράσει ουσιαστικά, χωρίς την υποκριτική συνδικαλιστική κηδεμονία, τότε δεν είμαστε έτοιμοι να στηθούμε δυναμικά απέναντι στο μηχανισμό ΠΑΣΟΚ, ΔΝΤ και λοιπων...δημοκρατικών δυνάμεων.

  20. σιδεράκιας avatar
    σιδεράκιας 08/07/2010 20:11:02

    αρκετό καιρό τώρα κάθομαι και διαβάζω αναρτήσεις και σχόλια.
    κατά κανόνα καλά κι ενδιαφέροντα, αλλά τελικά θεωρητικά.
    προσωπικά δεν έχω τις ικανότητες ανάλυσεις και πολιτικής σκέψης πολλών από εσάς.

    μιλάμε για παπανδρέου και σαμαρά και και και και....

    περιμένετε και θα δείτε, πως θα μας σώσει ο αντωνάκης, πόσο πουλημένος είναι ο παπανδρέου οι μεν,
    το αντίστροφο οι δε....

    ποιές διαδηλώσεις και πράσινα άλογα; είπαμε, μόνο απεργία διαρκείας ίσως τους πονέσει. και ποιούς δηλαδή; τους βιομήχανους; έχουμε πολλές πιά;

    κατά τη γνώμη μου ένας τρόπος υπάρχει να πονέσουν.
    να σταματήσουμε να πληρώνουμε τις υποχρεώσεις μας σε τράπεζες, ΔΕΚΟ, δημόσιο. δε νομίζω ότι χρειάζεται να είναι μακράς διαρκείας η στάση πληρωμών από εμάς αυτή τη φορά. δύο μήνες αρκούν. θα πάρει ο κ@λος τους φωτιά. φυσικά πρέπει να γίνει από την πλειοψηφία του λαού μας. στο δικό μου μικρό κόσμο τα λέω και τα προτείνω συνέχεια. εσείς που έχετε γερές πένες κι ίσως προσβάσεις.....ίσως μπορείτε να κάνετε κάτι καλύτερο.

    τα έγραψα όλα με μικρά γράμματα για να κρατήσω την ενέργειά μου για σαματά

    • Επώνυμος avatar
      Επώνυμος @ σιδεράκιας 08/07/2010 20:16:08

      Κάτι είχε γράψει ο Αρχαίος πριν από μερικούς μήνες για φορολογική αντίσταση.

  21. ευτυχια avatar
    ευτυχια 08/07/2010 20:12:06

    Φέτος έχουμε ΠΑΣΟΚ- δεν σπάνε μαγαζιά οι "αυθόρμητοι"διαδηλωτές. Το ξεπούλημα της Χώρας και το θάψιμο των δικαιωμάτων δέκα γενιών ασφαλισμένων δεν είναι τόσο σημαντικό όσο ο (άδικος) θάνατος ενός 16χρονου αγοριού. Προφανώς κοιμόμαστε και πληρώνουμε και ξενοδοχείο

    • Νασος avatar
      Νασος @ ευτυχια 09/07/2010 06:09:55

      Επίσης θα γλυτώσουνε και μερικά δάση !!!!!!!!!!

  22. ευτυχια avatar
    ευτυχια 08/07/2010 20:13:18

    Προφανώς κοιμόμαστε ορθιοι (ηθελα να γραψω) και πληρώνουμε και ξενοδοχείο

  23. Δον Κιχώτης avatar
    Δον Κιχώτης 08/07/2010 20:20:53

    Δυστυχώς για τις δυνάμεις του κατεστημένου (και όχι μόνον γι αυτές)η οργή του κόσμου ΥΠΑΡΧΕΙ.Το θέμα είναι ότι δύσκολα μπαίνει στα γνωστά καλούπια.Δύσκολα -λόγω καχυποψίας κλπ- κάποιος εμπιστεύεται κόμματα,συνδικάτα κλπ.Αυτό βέβαια είναι πολύ επικίνδυνο διότι η ενυπάρχουσα οργή μη βρίσκοντας θεσμοθετημένους δρόμους (δικαιοσύνη,κόμματα κλπ) θα εκδηλωθεί αλλιώς:με πιο επικίνδυνο τρόπο!Κατά τη γνώμη μου οι θιγόμενοι θα τείνουν πια πιο ευήκοον ους στις σειρήνες του εξτρεμισμού,της τρομοκρατίας,της παραβατικότητας(ληστείες,καταστροφές κλπ).Νομίζω ότι ο δρόμος στον οποίον οδηγεί η άρχουσα τάξη τα πράγματα είναι πολύ πιο ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟΣ για τα ίδια τα συμφέροντά της.Ο ριζοσπαστισμός ,ιδιαίτερα της νεολαίας - η οποία σύντομα θα συνειδητοποιήσει ότι έχει ελάχιστες ή καθόλου επιλογές ζωής- θα ενταθεί και δεν είναι σίγουρο 'οτι θα την οδηγήσει προς τα αριστερά!Νομίζω ότι το ΠΑΣΟΚ και οι διεθνείς παγκοσμιοποιητές-συμβουλάτορές του ΠΑΙΖΟΥΝ ΜΕ ΤΗ ΦΩΤΙΑ!!!

    • ψυχραιμια avatar
      ψυχραιμια @ Δον Κιχώτης 08/07/2010 20:22:48

      Και η τρομοκρατια ελεγχεται απο το προοδευτικο μπλοκ.

  24. Ψυλλιασμένος avatar
    Ψυλλιασμένος 08/07/2010 20:22:04

    Αυτοί που έσπασαν τα μαγαζιά τον Δεκέμβρη επιχαίρουν τώρα για το κλείσιμο των μαγαζιών και την απόλυση του προσωπικού.
    Δεν έχετε δει αφίσες του αντιεξουσιαστικού χώρου που λένε ότι καλά να πάθουν οι μικροαστοί εργαζόμενοι γιατί και αυτοί ήταν ρατσιστές και καταπιεστές των αλλοδαπών;
    Δεν ξέρετε ότι ο αντιεξουσιαστικός χώρος μόνο για τους λαθρομετανάστες νοιάζεται, όπως άλλωστε και ο Πρωθυπουργός μας;

    • ψυχραιμια avatar
      ψυχραιμια @ Ψυλλιασμένος 08/07/2010 20:24:30

      Ακριβως.Οι αντιεξουσιαστες ειναι εχθροι του ελληνικου λαου και συμμαχοι οποιουδηποτε ξενου.Δεν ειναι κανενα μυστηριο,το λενε στις ανακοινωσεις τους.

  25. Polux avatar
    Polux 08/07/2010 20:32:28

    Κάτω από τις οπλές

    Σήμερα την νύχτα είχε πάλι σφαγή. Από νωρίς το απόγευμα άρχισαν να φτάνουν με το μικρό κοπάδι τους οι πρώτοι ζωέμποροι, ξαγρυπνισμένοι κι αξούριστοι, όλο βιασύνη
    να τελειώνουν μιάν ώρα αρχύτερα. Πίσω απ´αυτούς οι χοντρέμποροι στις πολιτείες περίμεναν ανυπόμονοι να παραλαβουν τα σφαχτά· και πίσω απ´αυτούς, οι στυφοί τραπεζίτες έτριβαν τα χέρια τους. Το χυμένο αίμα, όπως γίνεται πάντα, θα μετατρεπόταν γρήγορα σε ζεστό χρήμα.
    Μάντρωναν τα ζωντανά στη μεγάλη αυλή, μπροστά στο σφαγείο και μερικά τα δένανε στα γύρω δένδρα. Από κει έρχονταν οι μεκελάρηδες, τα έπαιρναν ένα ένα και τα περνούσαν από το μαχαίρι. Τα έβλεπα τα έρημα, ως την στερνή τους ώρα, που μασουλούσαν αμέριμνα το χορτάρι τους, κι όταν ερχόταν η σειρά τους ακολουθούσαν ανυποψίαστα, υπακούοντας από συνήθεια τον ανθρώπο- μόνο μέσα στ´ανθρώπινο κοπάδι είναι και κάποιοι που, γνωρίζοντας, βαδίζουν καταπάνω στο κοφτερό λεπίδι.
    Είδα έτσι τον μεγάλο ταύρο να γονατίζει ζαλισμένος από το πρώτο χτύπημα με το σίδερο. Μετά, μιά μαχαιριά στον αυχένα τον έριξε· έπλεψε μέσα στο αίμα του και έσβησε
    με μερικούς σπασμούς κι ανοιχτά τα απορρημένα μάτια του.
    Αργά την νύχτα δεν υπήρχε ζωή πιά· τα σφαχτά κρέμονταν όλα από τα μεγάλα τσιγκέλια, γδαρμένα κουφάρια, στραγγισμένα ολόασπρα. Τα χαράματα θα έφθαναν μεγάλα ψυγεία να τα φορτώσουν. Τι θα γινόταν χωρίς την κατάψυξη τα χρηστά ήθη,
    οι υψηλές αξίες μας, η τιμή της πατρίδας; Οι μύτες μας θα έσπαγαν από την ανυπόφορη μπόχα...

    ...Μιά φορά είδα έναν μισότυφλο που πετάχτηκε από τα σφαγεία πιτσιλισμένος αίματα,
    πήδηξε σε μιά βάρκα όμοια φέρετρο και, ίδιος ο Χάροντας, πέρασε στην άλλη όχθη.

    Γιάννης Ατζακάς

    • Rodia avatar
      Rodia @ Polux 10/07/2010 17:34:24

      Eνα παρομοιο διηγημα εχει γραψει και ο Δημοσθενης Βουτυρας...
      Ωραιο κειμενο.

  26. ΣΟΝ ΠΕΝ avatar
    ΣΟΝ ΠΕΝ 08/07/2010 20:33:10

    To πρόβλημα της άνευρης αντίστασης στο ασφαλιστικό έγκειται όχι μόνο στην αναξιοπιστία των συνδικαλιστικών ηγεσιών αλλά σε ένα πολύ σοβαρότερο λόγο.

    Ο Ελληνικός λαός έχει χάσει κάθε ελπίδα.

    Γι'αυτό ο Σαμαράς μίλησε για Εθνική κατάθλιψη και ζωντάνεμα της ελπίδας.

    Ο λαός για να αντιδράσει δυναμικά πρέπει πρώτα να πιστέψει ότι η αντίδρασή του θα φέρει την αναγέννηση του τόπου.

    Εκείνο που περιμένει από το Σαμαρά είναι όχι μόνο τις ιδέες.

    Δεν είναι ο Λαός ειδικός οικονομολόγος για να κρίνει την αποτελεσματικότητα των ιδεών.

    Αλλωστε από ιδέες έχει χορτάσει,έχει ψηφίσει οράματα και έχει διαψευστεί επανειλημμένως.

    Αυτό που περιμένει είναι,εκτός από τον Αντώνη Σαμαρά να δει και άλλα πρόσωπα που να του δημιουργήσουν την εμπιστοσύνη που χρειάζεται.

    Ποιά εγγύηση μπορεί να του προσφέρει ο Αβραμόπουλος?

    Τί πρόσφερε στα 30 χρόνια πολιτικής παρουσίας ο Δήμας?

    Να βγουν μπροστά ο Μυταράκης,ο Λαζαρίδης και πολλοί άλλοι ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΑ πρόσωπα.
    Να μην έχουν σχέση με το απεχθές παρελθόν των αποτυχιών.

    Και να γίνει τώρα.

    Οταν θέλεις να αλλάξεις πολιτική αλλάζεις πρόσωπα.

    Τότε μόνο θα μας εμπιστευθεί και ο Ελληνικός λαός.

  27. parsifal avatar
    parsifal 08/07/2010 20:33:41

    Η κοινωνία εχει πολύ "λίπος" στην Ελλάδα. Ολοι κάνουν την πάπια και αναμένουν τί πρόκειται να γίνει, οι κινδυνολογίες συνδικάτων και αριστερών πέφτουν στο κενό. Οι παραλίες είναι γεμάτες, ακόμη και στα 50 χλμ. απο την Αθήνα, με την βενζίνη στα υψη.Το περασμένο ΠΣΚ η Κέα θα βούλιαζε απο κόσμο, με 15 € την ξαπλώστρα στον Κούνδουρο και οχι μόνον απο εχοντες εξοχικά εκεί.
    Υπάρχει "λίπος" ! Πτωχό Κράτος πλουσίων απατεώνων πολιτών !Μήν ονειρεύεστε ταραχές και εκτροπα, ολα θα πάνε καλά και ησυχα, πιθανόν να αποκτήσωμε Κράτος αυτήν την φορά. Και που είσθε, και με ΝΔ τα ιδια ακριβώς θα ελάμβαναν χώρα, η ανάγκη για συμμάζεμα και πειθαρχία είναι αδήριτος, απλώς η Δεξιά ουδέποτε είχε βούληση και μηχανισμό για να τα επιβάλλει πλήν Χούντας. Ας ηταν ο Σαμαράς πρωθυπουργός και θα βλέπατε ασφαλιστικό και εργασιακό κλπ.

    • Orestios avatar
      Orestios @ parsifal 08/07/2010 20:44:19

      Και εσύ υπέρ του μονόδρομου του GAP.
      Μην γενικεύεις όμως. Ξέρουμε ότι το GAP επέλεξε την εξόντωση των Ελλήνων. Δεν το επέλεξε κανείς άλλος αυτό.

    • Greco avatar
      Greco @ parsifal 08/07/2010 22:30:20

      και εγω συμφωνω εν μερει με τον parsifal

      η κριτικη της νδ για μενα δεν πρεπει να ειναι η κλασικη λαικιστικη αντιπολιτευση των αριστερων συνδικαλιστων "δωσε και αλλο στο λαο"

      Τα ιδια λενε,τα ιδια φωναζουν εδω και 30 χρονια-εγω προσωπικα τους βαρεθηκα--μονο το μαμ και τα φραγκα τους νοιαζουν,και δε πα να χαθει η χωρα, στα @@ τους

      η νδ πρεπει να ασκησει κριτικη στο πασοκ γιατι δεν αφησε το καραμανλη 5 χρονια να κανει το παραμικρο και κατεβαζε για ψυλλου πηδημα το κοσμο στους δρομους-επισης, να ξεσκισει στην κυριολεξια το πυρηνα του πασοκ που ειναι η λογικη "δωστα ολα" και να καταδειξει οτι αυτο οδηγησε εδω την ελλαδα

      Κανοντας αυτο και θα ειναι σωστη ως παραταξη,και θα καρπωνεται την ετσι και αλλιως λαικη δυσαρεσκεια
      Νομιζω σωστα κανει ο σαμαρας που δεν λαικιζει οπως ο γιωργακης προεκλογικα

      • Greco avatar
        Greco @ Greco 08/07/2010 22:35:48

        επισης εχουν πλακα πο πασοκοφυλλαδες,ακομα και το βημα που θελει να το παιζει και σοβαρο,που τωρα βαλθηκαν να ανακαλυψουν το λαικισμο στο προσωπο του σαμαρα

        οταν ο γαπ ελεγε λεφτα υπαρχουν και κατεβαινε στις πορειες δεν ηταν λακικιστης...

      • Orestios avatar
        Orestios @ Greco 08/07/2010 22:45:22

        Όχι δεν ήταν. χο! χο!
        Γιατί μάχεται για τον σοσιαλισμό!
        χαχαχαχαχαχαχαχαχα

    • Νασος avatar
      Νασος @ parsifal 09/07/2010 06:11:47

      @Πτωχό Κράτος πλουσίων απατεώνων πολιτών !
      Κρίνεις εξ ιδίων αγαπητέ ;

  28. ευτυχια avatar
    ευτυχια 08/07/2010 20:40:15

    Γιατί το λες αυτό? Επί Ν.Δημοκρατίας κάηκε το πελεκούδι μόλις πέρυσι και χωρίς όλες αυτές τις αφορμές. Πως λές τώρα οτι θα ήταν ήσυχα?

  29. πολίτης avatar
    πολίτης 08/07/2010 20:55:59

    Λοιπόν αυτά συμβαίνουν όταν απαξιώνεται το πολιτικό σύστημα στο σύνολό του. Όταν κυκλοφορούν με τόση άνεση μηδενιστικές ατάκες του τύπου "όλοι ίδιοι είναι".Αν όλοι είναι ίδιοι, σε ποιόν να βασίσεις τις ελπίδες σου και να αγωνιστείς. Αυτό επεδίωξαν και το κατάφεραν. Ο κόσμος δεν αντιδρά γιατί δεν υπάρχει κάποιος στον οποίο θα μπορούσε να στηριχθεί. Έχει πειστεί ότι δεν υπάρχει λύση.
    Όσον αφορά την αξιωματική αντιπολίτευση, πάντα υστερούσε σε μαχητικότητα στους δρόμους και δυστυχώς αυτό τώρα το πληρώνουμε όλοι. Έχω πει κι άλλη φορά πως έχω την εντύπωση ότι οι δεξιοί συνδικαλιστές μπλοκάρουν τις κινητοποιήσεις.
    Ο Σαμαράς τα λέει καλά, αλλά λίγοι ενδιαφέρονται για την ουσία. Έχει περάσει πια για τα καλά η αντίληψη για το κοινό βάρος των ευθυνών. Τόσο καιρό, όποτε αναφερόταν ότι η ΝΔ θα αλλάξει όνομα αντιδρούσα, αλλά τώρα άρχισα να προβληματίζομαι σοβαρά. Ίσως πραγματικά να χρειάζεται κάτι νέο και στο τυπικό μέρος, ώστε να αποδεσμευτεί από το παρελθόν, που κάποιοι φρόντισαν να στιγματιστεί τόσο έντονα.
    Τέλος θα ήθελα να πω ότι θεωρώ αναγκαίο να καταφέρει ο Σαμαράς να ζωντανέψει την ελπίδα στον κόσμο. Είναι ο μόνος τρόπος να περάσουμε σε μία νέα κατάσταση με ομαλό, θεσμικό τρόπο και όχι με κάτι τρομακτικό. Πληθαίνουν επικίνδυνα οι φωνές για αναστολή διατάξεων του Συντάγματος, αλλαγή πολιτεύματος και άλλα τέτοια που δεν ξέρουμε πού μπορούν να οδηγήσουν.

  30. Γιωργος Χ avatar
    Γιωργος Χ 08/07/2010 21:05:03

    Η κατάφωρη παραβίαση του Συντάγματος συνεχίστηκε και ολοκληρώθηκε στην τρίτη συνεδρίαση του σώματος στις 19 Μαρτίου 1875. Τότε δράση ανέλαβε ο νέος πρόεδρος του σώματος Ρεβελιώτης που ενώ στην αίθουσα υπήρχαν 92 βουλευτές (σε σύνολο 190) διαπίστωσε απαρτία κατέφυγε με χαρακτηριστικά ελληνική εφευρετικότητα σε απίστευτες αλχημίες. Σύμφωνα με το σκεπτικό του, επειδή ακόμη δεν είχαν ορκιστεί 23 βουλευτές (αυτοί είχαν αναδειχθεί με συμπληρωματικές εκλογές) ο συνολικός αριθμός των βουλευτών ήταν 167!!! Αμέσως αποχώρησαν οι 10 βουλευτές της αντιπολίτευσης που αρχικά είχαν παραστεί και στην αίθουσα έμειναν οι γνωστοί 82 Βουλγαρικοί. Ορκίστηκαν άλλοι έντεκα "Βουλγαρικοί" που

    αναδείχθηκαν απο τις συμπληρωματικές εκλογές, αλλά πάλι ανέκυπτε πρόβλημα για την εγκυρότητα της ορκωμοσίας αφου αυτή έλαβε χώρα μετα την απομάκρυνση των 10 βουλευτών της αντιπολίτευσης, άρα το σώμα δεν είχε απαρτία ακόμα και με συνολικό αριθμό 167!!!

    Το πρόβλημα αυτό όμως διευθετήθηκε όπως και τα προηγούμενα. Οι Βουλγαρικοί "έπεισαν" εύκολα τους στενογράφους της βουλής να πλαστογραφήσουν τα πρακτικά και να καταγραφεί οτι η ορκωμοσία έγινε πριν την αποχώρηση των βουλευτών της Αντιπολίτευσης άρα ήταν έγκυρη!!! Την επόμενη ημέρα η βουλή συνεδρίασε εκ νέου, επιβεβαιώνοντας την θέληση των Βουλγαρικών να επιβάλλουν την θέληση τους ακόμα και χωρίς άλλα γελοία προσχήματα. Χωρίς απαρτία για άλλη μια φορά, το σώμα ψηφισε νέους δασμολογικούς συντελεστές και μια σειρά φορολογικών νομοσχεδίων με συνοπτικές διαδικασίες.

    Η κατάφωρη συνταγματική εκτροπή της κοινοβουλευτικής ομάδας του Βούλγαρη, ο αυταρχισμός του και η γελοιοποίηση των Θεσμών, εξόργισε την κοινή γνώμη των Αθηνών. Πύρινα άρθρα στον τύπο (στην Αθήνα κυκλοφορούσαν τότε πάνω απο 20 εφημερίδες) κατηγορούσαν ανοιχτά τον Βούλγαρη αλλα και τον ίδιο τον Βασιλιά ως σφετεριστές του Συντάγματος, ενώ καποιες εφημερίδες καλούσαν ανοιχτά τον λαό σε στάση. Οι Βουλγαρικοί βουλευτές γίνονταν αντικείμενο σφυριγμάτων, χλευής και ύβρεων από τους απλούς πολίτες σε κάθε δημόσια εμφανισή τους. Καποιοι μάλιστα τους έφτυναν δημοσίως. Σε εστιατόριο αρνήθηκαν να εξυπηρετήσουν τον πρόεδρο βουλής Ρεβελιώτη, ενώ ορισμενοι άλλοι Βουλγαρικοί βουλευτές από την Επαρχία αναγκάστηκαν να εγκαταλείψουν τα δωμάτια που νοίκιαζαν στα ξενοδοχεία της Αθήνας, όταν οι ξενοδόχοι τους είπαν ότι ήθελαν να τα νοικιάσουν σε άλλους πελάτες

    Οι αντιδράσεις του λαού ξεπέρασαν κάθε προηγούμενο. Η καθημερινή Εφημερίς δημοσίευσε τα ονόματα των 82 βουλευτών, χαρακτηρίζοντάς τους Στηλίτες, δηλαδή προδότες που τα ονόματά τους χαράσσονταν σε στήλες, όπως συνηθιζόταν στην αρχαιότητα

    Σου θυμίζει κάτι;;

    Έγινε πριν 130 χρόνια, θα ξαναγίνει και φέτος

  31. ΠΕΤΕΡ Κ. avatar
    ΠΕΤΕΡ Κ. 09/07/2010 01:23:48

    Κ.Κ.ΕΧΕΤΕ ΑΚΟΜΑ ΕΛΠΙΔΕΣ ΟΤΙ ΘΑ ΑΠΑΛΑΧΤΗΤΕ ΑΠΟ ΤΗ ΧΟΥΝΤΑ ΤΟΥ ΠΑΣΟΚ?ΠΛΑΝΑΣΘΕ ΠΛΑΝΗΝ ΟΙΚΤΡΑ.ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΑ Ο ΤΡΑΧΗΛΟΣ ΖΥΓΟ ΔΕΝ ΥΠΟΜΕΝΗ,ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΠΑΛΑΙ ΠΟΤΕ ΕΛΛΗΝΕΣ.ΕΣΕΙΣ ΕΙΣΤΕ ΚΑΤΙ ΑΛΛΟ.ΚΑΙ ΛΕΩ ΕΣΕΙΣ ΔΙΟΤΙ ΑΠΛΑ ΕΦΥΓΑ.ΟΤΑΝ ΞΑΝΑΒΓΗΚΕ ΤΟ ΠΑΣΟΚ ΤΟΝ ΙΟΥΝΙΟ ΤΟΥ `85,ΕΙΠΑ ΤΟ ΤΕΛΟΣ ΘΕΜΕΛΙΩΝΕΤΑΙ.ΕΙΣΤΕ ΑΞΙΟΙ ΤΗΣ ΜΟΙΡΑΣ ΣΑΣ.ΑΝΤΙΣΥΝΤΑΓΜΑΤΗΚΟΤΗΤΑ ΣΤΟ ΚΑΤΑΚΟΡΥΦΟ.ΚΑΙ ΕΣΕΙΣ ΝΑ ΠΑΤΕ ΔΙΑΚΟΠΕΣ.ΩΣ ΠΟΤΕ ΘΑ ΠΗΓΕΝΕΤΕ ΔΙΑΚΟΠΕΣ?ΚΑΠΟΥ ΕΔΩ ΤΟ ΤΕΛΟΣ ΔΙΟΤΙ ΑΠΛΑ ΝΟΜΗΖΕΤΕ ΟΤΙ ΕΙΣΤΕ ΟΙ ΠΕΡΗΦΑΝΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΤΟΥ ΠΑΛΑΙ ΚΑΙ ΕΜΑΣ ΤΟΥΣ ΕΚΤΟΣ ΜΑΣ ΘΕΩΡΗΤΕ ΚΟΡΟΙΔΑ .ΑΚΟΥΩ ΚΑΤΙ ΓΕΛΟΙΟΥΣ ΣΕ ΚΑΠΟΙΟ ΑΝΕΜΟΛΟΓΕΙΟ ΤΗΣ ΝΥΚΤΕΣ ΚΑΙ ΑΝΑΓΚΑΖΟΜΑΙ ΝΑ ΜΕΙΛΑΩ ΕΤΣΙ.ΠΕΡΑΣΤΙΚΑ ΣΑΣ.

    • Νασος avatar
      Νασος @ ΠΕΤΕΡ Κ. 09/07/2010 06:16:55

      Ευχαριστούμε πολύ και χαιρόμαστε που μερικοί γενίτσαροι σαν και σένα χαίρονται για την καταστροφή της πατρίδας τους.
      Σαν δεν ντρέπεσαι λέω κάτσε και κοίτα από μακρυά (έχοντας την εντύπωση ότι είσαι ασφαλής).

      • Επώνυμος avatar
        Επώνυμος @ Νασος 09/07/2010 07:32:51

        Εδώ άλλαξε το όνομά του σε Πέτερ ο τύπος, τι περιμένεις. Τη βρίσκουν με το να απορρίπτουν την Ελλάδα, νιώθουν και πολύ άτομα, και πολύ υπεράνω.

    • Νασος avatar
      Νασος @ ΠΕΤΕΡ Κ. 09/07/2010 06:21:18

      Τι σκ@τ@ είναι το ΑΝΕΜΟΛΟΓΕΙΟ κε γενίτσαρε;

    • ΒΙΣ avatar
      ΒΙΣ @ ΠΕΤΕΡ Κ. 09/07/2010 08:05:24

      Kύριε Πέτερ, μπορεί να έχετε δίκιο για το ΠΑΣΟΚ, αλλά δεν ψήφισαν όλοι οι Έλληνες ΠΑΣΟΚ. Ειδικά, οι Δεξιοί το πολέμησαν, κυνηγήθηκαν από το ΠΑΣΟΚ και κατέληξαν να απολογούνται για ό,τι στραβό έχει γίνει στον τόπο αυτό από την εποχή του Αγαμέμνονα (όχι του Κουτσόγιωργα). Αρα δεν είμαστε συνυπεύθυνοι όλοι. Ναι, όσοι ψήφισαν ΠΑΣΟΚ έχουν τεράστια ευθύνη για τα χάλια της Ελλάδας.

  32. anestis avatar
    anestis 09/07/2010 06:26:08

    ΝΑ ΜΗΝ ΞΕΧΑΣΟΥΜΕ ΠΟΤΕ ΑΥΤΗ ΤΗ ΜΕΡΑ !!!

    Προτιμούν να καταδικάσουν εσένα, τα παιδιά σου και τους γονείς σου στην απόλυτη εξαθλίωση παρά να ξεβολευτούν από το χρήμα και τη δόξα της βουλευτικής τους ψωροέδρας. Λακέδες των μεγαλοτραπεζιτών, δοσίλογοι στο ΔΝΤ και στην κυβέρνηση Μέρκελ.

    -Είναι ψεύτες
    -Είναι κλέφτες
    -Είναι δοσίλογοι

    Καταζητούνται οι βουλευτές του ΠΑΣΟΚ, του ΛΑΟΣ, η Ντόρα Μητσοτάκη, κι ο Κιλτίδης:

    - Για ληστεία των εισοδημάτων των εργαζομένων
    - Για κλοπή θέσεων εργασίας
    - Για δολοφονία εργατικών κατακτήσεων
    - Για βόμβα στο ασφαλιστικό
    - Για εμπρησμό στον παραγωγικό ιστό της χώρας
    - Για υποθήκευση και ξεπούλημα δημόσιας περιουσίας
    - Για εθνική προδοσία

    Δες τους εδώ: http://www.youtube.com/watch?v=IYalWdsMAzY έναν προς ένα και θυμήσου τα ονόματα των δημίων σου.

    ΜΗΝ ΞΕΧΑΣΕΙΣ ΠΟΤΕ ΑΥΤΗ ΤΗ ΜΕΡΑ !!

  33. aurora3363 avatar
    aurora3363 09/07/2010 08:52:22

    ειναι και αυτος αυτοεξοριστος!!Σαν τον Α Παπανδρεου, παλαιοτερα σαν το Κ.Καραμανλη τον Α και τοσους αλλους..

  34. aurora3363 avatar
    aurora3363 09/07/2010 09:36:06

    Πιστευω οπως πολυ σωστα γραψαν και πιο πανω αλλοι οτι ακομα ο κοσμος ειναι σε "αναμονη"γιατι υπαρχη ακομα "ξιγκι"και λαδωνει το έντερό του μεγαλη μεριδα του λαου.Ετσι οι μηχανισμοι της φιμωσης (αποπου καιαν προερχονται)ειναι αποτελεσματικοι.Επειτα υπαρχει και ψυχολογικη κουραση,τα ψεματα οτι φταει για ολα η ΝΔ και οτι φταιμε ολοι εμεις οι Ελληνες..επειδη ημαστε Ελληνες.Μεχρι και εκπομπη εχουμε ..την Ελληνοφρενεια πολυ σοβαρο εργαλειο τελικα κανει δουλεια.Τωρα με τι τροπο θα αντιδραση ο κοσμος ειναι αγνωστο.Η ταση παντως φαινεται να ειναι η αποχη και η διασπαση των ψηφων.Η αντιπολιτευση δεν εχει "φωνη" να ακουστει δυνατα ..ετσι θα οδηγηθουμε σε οικουμενικη.Υπαρχει ομως και η περιπτωση ο λαος χωρις τυμπανοκρουσιες να τους περιμενει στην γωνια και τοτε θα γελασει και ο καθε πικραμενος..

  35. armageddon avatar
    armageddon 09/07/2010 10:24:46

    Το μεγαλήτερο ιδανικό των Βολευτών μας είναι ο Παχυλός μισθός και οι
    μελοντικές αρπακτές .

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.